PDA

Se fuld version : Match worn trøje auktion

klinsi 18
28-09-2008, 11:42
Jeg har sat over 20 trøjer på auktion på soccerzone.dk her i blandt 2 Manchester United trøjer. Alle auktioner med en lav startpris og ingen mindstepris.

Flere billeder kan ses på www.matchworn.megapixel.dk

RAppel
28-09-2008, 11:45
Jeg kan tælle tre United trøjer, but whos counting ;)

Glory Man United
28-09-2008, 11:46
Lav startpris? 100 kr for de 3 United trøjer

SantasLittleHelper
28-09-2008, 11:48
Hvilken garanti er der for at de er matchworn, og hvordan har du fået fat i alle de trøjer?

Glory Man United
28-09-2008, 11:49
Hvilken garanti er der for at de er matchworn, og hvordan har du fået fat i alle de trøjer?

Vist en hemmlighed, men pas på du ikke brænder dig, når du tager dem på ;)

klinsi 18
28-09-2008, 12:16
Vist en hemmlighed, men pas på du ikke brænder dig, når du tager dem på ;)

Jeg håber da ikke du antyder at de er stjålet :confused:

Jeg har købt alle trøjerne enten på auktioner eller via meget få "firmaer" der sælger trøjerne for spiller. feks. footballmatchshirts.co.uk som er drevet af Simon Shakeshaft (ham kan du jo google). Jeg har lige købt Hjalte Nørregaards trøje fra kampen mod United af ham. Jeg har også kontakt til nogle eks spiller hvor jeg har købt nogle af de trøjer de har byttet sig til.

Og for 98% af alle spillernes trøjer er forskellige fra den trøje man køber i fanshoppen eller unisport. Kunsten er at kende de forskelle...

Glory Man United
28-09-2008, 12:19
Med en ;) så var det jo med ironi....men igen, hvordan kan du garantere, at det er en matchworn trøje?

klinsi 18
28-09-2008, 12:34
Med en ;) så var det jo med ironi....men igen, hvordan kan du garantere, at det er en matchworn trøje?

Nu er de ikke alle match worn, nogle er reservetrøjer, som de nogle gange bytter i stedet. Men jeg køber kun af yderst troværdige sælgere, som vil bliver black-listet hvis de bare en gang blev taget i at sælge en trøje som ikke var i orden. Og så har de ingen forretning mere.

Jeg forstår da godt din bekymring, den er en lille verden, men prøv at søg lidt rundt på nettet, så finder du hurtigt den forening jeg er medlem af som kun er for seriøse samlere. Her bliver man også hurtigt black-listet hvis man pisser ved siden af: morabiliainvestor.com

Den seneste trøje jeg købte er en Keane Tottenham trøje som jeg har købt direkte af spilleren som byttede med ham efter kampen. Jeg har spillerens navn, adresse, kontonummer, mails fra ham, billeder, trøjen passer med de billeder jeg har fra kampen, og den har de forskelle den skal ha' i forhold til fanshop trøjen. Det bliver vist ikke bedre..?? Det er ret megen man skal igennem for at snyde for et par tusind krone :) You see?

klinsi 18
28-09-2008, 12:40
Jeg kan tælle tre United trøjer, but whos counting ;)

v. Nistelrooy og Keane. Hvad er den sidste? :)

conradsen
28-09-2008, 12:40
Trøjerne lugter sikkert stadig af sved. Det er kun to år siden, United var i København.

Oscar
28-09-2008, 12:43

Giggs. Så vidt jeg ved, så er trøjekvaliteten forskellig fra replica og de rigtige spillertrøjer? Noget med spillertrøjerne er lettere.. Det er vel også en måde at tjekke det på..

klinsi 18
28-09-2008, 12:51
Trøjerne lugter sikkert stadig af sved. Det er kun to år siden, United var i København.

Jeg de kan virkelig stinke, men for det meste bliver nu vasket :) Nørregaard trøjen er vasket og den blev givet til Simon Shakeshaft direkte af United sammen med Berglunds trøje. Ronaldo gider ikke beholde en FCK trøje, og specielt ikke fra en kamp de tabte :)

klinsi 18
28-09-2008, 12:52
Giggs. Så vidt jeg ved, så er trøjekvaliteten forskellig fra replica og de rigtige spillertrøjer? Noget med spillertrøjerne er lettere.. Det er vel også en måde at tjekke det på..

Lige præsic! De behøver nu ikke være lettere, men der er mange andre små detaljer som er forskellige fra replica trøjen og spillertrøjen.

Giggs trøjen er da ikke på auktion på soccerzone??

RAppel
28-09-2008, 13:07

Giggs?

http://www.matchworn.megapixel.dk/billeder/album/s3/i13417

klinsi 18
28-09-2008, 15:57
Giggs?

http://www.matchworn.megapixel.dk/billeder/album/s3/i13417

Nu er jeg med. matchworn.megapixel.dk er min egen side hvor de fleste af mine trøjer er. Men auktionen er på soccerzone.dk og der er 2 United trøjer, v. Nistelrooy og Keane :)

RAppel
28-09-2008, 15:58
Nu er jeg med. matchworn.megapixel.dk er min egen side hvor de fleste af mine trøjer er. Men auktionen er på soccerzone.dk og der er 2 United trøjer, v. Nistelrooy og Keane :)

Ohh, så tier jeg bare stille :)