PDA

Se fuld version : Fred

bomber
13-05-2007, 00:07
Jeg sad lige og så lidt goalshow og så var fred lige pludselig med, ville han være et godt køb for united, tror at hvis han ville få ldt fysik og vænne sig til spille stilen i england vil han bombe os til tops.

Flax_Generous
16-05-2007, 14:16
Jeg har flere gange fremhævet Fred som en mulig tilføjelse til vores angreb. Hans åbenlyse force er hans evne til at score mål. Han har lavet 30 mål i 72 kampe for Lyon, 56 mål i 71 kampe for Cruzeiro (heraf 40 mål i én sæson, hvilket er brasiliansk rekord) og 34 mål i 57 kampe for Atletico Mineiro. Han er hovedstødsstærk ligesom Saha, sparker godt med begge ben ligesom Saha, er rimelig hurtig ligesom Saha (imodsætning til Ruud) og er teknisk rigtig dygtig (han er trods alt brasilianer) ligesom Saha. Han kan altså spille stort set samme rolle som Saha - og så score flere mål. Desuden er han kun 23 år gammel, så han vil helt sikkert kun blive bedre.

Jeg indrømmer dog gerne, at det er at gamble, for han er langt fra lige så prøvet som f.eks. Berbatov, Torres eller Eto'o. Men hvis vi alligevel går og overvejer Klaas-Jan Huntelaar, så burde vi også overveje Fred.

$nowman
24-05-2007, 09:34
Jeg har flere gange fremhævet Fred som en mulig tilføjelse til vores angreb. Hans åbenlyse force er hans evne til at score mål. Han har lavet 30 mål i 72 kampe for Lyon, 56 mål i 71 kampe for Cruzeiro (heraf 40 mål i én sæson, hvilket er brasiliansk rekord) og 34 mål i 57 kampe for Atletico Mineiro. Han er hovedstødsstærk ligesom Saha, sparker godt med begge ben ligesom Saha, er rimelig hurtig ligesom Saha (imodsætning til Ruud) og er teknisk rigtig dygtig (han er trods alt brasilianer) ligesom Saha. Han kan altså spille stort set samme rolle som Saha - og så score flere mål. Desuden er han kun 23 år gammel, så han vil helt sikkert kun blive bedre.

Jeg indrømmer dog gerne, at det er at gamble, for han er langt fra lige så prøvet som f.eks. Berbatov, Torres eller Eto'o. Men hvis vi alligevel går og overvejer Klaas-Jan Huntelaar, så burde vi også overveje Fred.

Udfra det du skriver må man sige at han kunne være en god spiller i angrebet.

MUFC=Champions
24-05-2007, 16:31

Han minder meget om Saha, botdet fra at han ikke er skadet det meste af tiden. Jeg synes også at Saha er en klasse angriber, når han spiller, så hvorfor skulle Fred ikke blive/være det?
Var/er Lyon egentlig ikke interesserede i Saha, for så kan vi da lave en byttehandel.

Daniel
24-05-2007, 19:47
Fred har jeg slet ikke overvejet men lyder som en god idé...

Torres er stadig min første priotet men Fred kunne være spændene
da han både har fremragende kvaliteter og er ret ung....

En byttehandel med Saha ville være godt...

Danielsen
26-05-2007, 16:13
Det ser ud til, at han kan komme til at forlade Lyon.....så skal vi bare slå til!!!

http://fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33780

Jeg synes han virker meget interessant! Jeg lavde en analyse af ham, i det gamle forum, da Sverige spillede mod Brasilien, tidliger i år. Og han, er ikke typisk Brasiliansk i sit spil, hvilket er meget vigtigt!! Han har en god forståelse for spillet, löber i gode baner, virker hurtig og skyder rigtigt godt til en bold!!

Köbe ham, og smid Saha den anden vej (som der vist nok også har väret rygter om)

KennyN
26-05-2007, 16:17
Ja, men nu er Gerard Houllier jo fortid i Lyon, så måske vil Fred blive i klubben alligevel..

Danielsen
26-05-2007, 16:25
Ja, men nu er Gerard Houllier jo fortid i Lyon, så måske vil Fred blive i klubben alligevel..

Rigtigt....det kan jo ske. Men, hvis det har väkket opmärksomhed omkring ham i United... så vil han vel til Manchester? :-)