PDA

Se fuld version : Blog: Er Giggs en færdig mand?

Casper
19-09-2008, 02:21
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=135)

United-Allan33
19-09-2008, 06:05
Jeg tror også denne sæson bliver hans sidste sæson, jeg mener stadig han kan tilfører holdet noget, bla rutine... Jeg ser dog ikke længere Giggs som en del af vores starting 11, men mere som aflastningsspiller i de mindre kampe.. Jeg menr stadig han vil kunne yde en ok indsats i kampe mod de mindste hold..

Jeg mener heller ikke at hans eftermæle vil have taget skade, det er en han simpelhen for stor til...

JeppeHH
19-09-2008, 11:03
Giggs er uden tvivl en af de største nogensinde - et fantastisk menneske og en absolut fantastisk fodboldspiller.

Dog er jeg enig med blogskribenten i, at hans dage er ved at være talte qua hans alder og manglende hurtighed.
Jeg mener dog beslutningen er helt op til ham, og hvis han stadig elsker at træne med gutterne hver dag, så fortjener han at gøre det denne sæson ud og næste for den sags skyld også. Jeg mener stadig at han kan være et udmærket kort i Carling Cup kampe, FA Cup kampe og PL kampe mod de lavere rangerede hold.

Sidst men ikke mindst så fortjener han alt den respekt det er muligt at give et menneske, og han vil altid være en af mine helt absolutte yndlingsspillere - pt. er han det uden tvivl.

Damien
19-09-2008, 11:35
Giggs er helt sikkert ikke med i vores stærkeste 11 mere, men det er vel op til ham selv hvornår han ligger støvlerne på hylden. Som nævnt flere gange er han den bedste rollemodel man kan få og hans rutine er ikke til at spøge med..

Men det ville nok være bedst hvis han sluttede efter denne sæson, og blev ærespræsident eller noget.

Feldthaus
19-09-2008, 11:49
tror også på han er i gang med sidste sæson, tror det er bedste for ham, for er bange for at han kan falde helt igennem hvis han fortsætter meget mere.

Han er stadig en dygtig spiller, og i denne sæson er jeg sikker på han kan tilføje en masse til holdet, men tror også det er ved at være slut.

Spillerne holder for det meste heller ikke helt så længe mere, specielt ikke når de har slået igennem så tidlig som giggs, så bare det at han stadig bliver overvejet til start 11eren, er flot i den alder IMO.

At en scholes så stadig spiller i den, synes jeg er dybt imponerende, og den mand skal sgu bare fortsætte i mange år :)

JDK
19-09-2008, 12:05
Jeg tror også at Giggs er igang med sin sidste sæson som professionel fodboldspiller, men jeg mener også at vi i denne sæson stadig kan bruge nogle af hans kvaliteter (dog ikke i så stor grad som tidligere)

Baunie
19-09-2008, 17:59
Jeg tror så Giggs får en enkelt sæson mere. Ronaldo forlader formentlig klubben til sommer, hvorfor vi skal ud og fange mindst én kantspiller. Så kunne jeg snildt se os bede Giggs tage et sidste år.

I øvrigt kunne man have skrevet samme blog om Gary Neville, bare uden spørgsmålstegnet...

Dines
20-09-2008, 09:48
Giggs kommer ikke tilbage på det niveau han har haft i hans gloværdige karriere, men det er fuldt forståeligt. Derfor er det også fuldt forståeligt, at han nu er mere bænk en starter, da vi har spillere, der bidrager med mere. Dog kan man sige, at Giggs er en udemærket backup spiller, har stor rutine og helt sikkert en hjælp for de yngre spillere, så han bidrager med noget. At han så ikke bliver en verdensklassespiller igen er sikkert, så på den måde kan man godt sige at han er færdig på topniveau.

PerRonaldo
20-09-2008, 10:36
Måske er Giggs en færdig mand, men det er altså ikke fordi han ligger niveauer under hans konkurrenter.. Nani og Park har efter min mening ikke slået Giggs af holdet på nogen måde, det er nok mere ham selv der har slået sig selv af holdet. Så før at Nani og Park begynder at levere top præstationer, synes jeg vi skal vente lidt med at afskrive Giggs og han viser jo stadig i glimt sin farlighed. Efter min mening er han stadig foran Nani i køen, ham ved vi sgu aller hvor vi har, og synes godt nok det er lang tid siden han har leveret en kamp hvor man tænkte, at han er fremtidens mand.

Så lad lengenden spille indtil vi har fundet vores erstatning, og det har vi i hvert fald ikke endnu!

Mikke7
20-09-2008, 10:51
Giggs har været og er stadig en fantastisk spiller, men kan sige, hans kvaliteter har ændret sig med årene, hvilket ikke er negativt:)Han har tilført os så meget, og det er vi yderst taknemmelige for - det er fantastisk at have spillere som ham i truppen!

Dog "håber" jeg, dette bliver hans sidste sæson - det er ikke fordi, jeg mener, han ikke kan være med i nogle kampe, komme ind om skifter eller lignende, men nok lidt mere for hans egen "skyld". Hans karriere har jo været så stor, han har opnået alt, bidraget fantastisk til holdet gennem årene (og også til kampe i sidste sæson:)), men samtidig må man også erkende, når fysikken ikke er til det topplan, det har spillet på i så mange år. Personligt synes jeg, det er trist, når spillere presser citronen og slutter af med nogle middelmådige (og i nogens tilfælde dårlige) sæsoner - dermed ikke sagt, at folk ikke husker de gode år, men "nye" supportere og fodboldelskere vil jo ikke kende til fortiden på samme måde, så derfor synes jeg, man skal slutte på toppen. Set i bakspejlet havde det været virkelig flot at have sluttet efter sidste sæson - det var jo uden tvivl på TOPPEN - men det er self urealistisk, at man overhovedet kunne tænke tankken om et stop, når man lige havde vundet The Double:D
Mht. det med at slutte af med nogle dårlige/middelmådige sæsoner, så er det den måde, jeg vil huske en spiller fra landsholdet (han starter med T og spiller pt. i OB - så har jeg da ikke sagt for meget) - og det er jo trist, at skulle huske en spiller på den måde, jeg har fået at vide, han virkelig har været klasse, men sådan vil jeg aldrig huske ham.
Og det er det, som aldrig må ske for Giggs, det kan heller aldrig ske - men håber i kan følge min pointe, man skal stoppe mens legen er god, men samtidig kan jeg sagtens forstå, at man ikke kan slutte efter, at have vundet Champions League!

timberunited
22-09-2008, 08:48
Jeg tror også at Giggs er igang med sin sidste sæson som professionel fodboldspiller, men jeg mener også at vi i denne sæson stadig kan bruge nogle af hans kvaliteter (dog ikke i så stor grad som tidligere)

:devill: Hvis kampene er på vippen, synes jeg stadig Giggs har nogle kvalitetet ingen andre spillere har i truppen.

Jeg glemmer aldrig, da han mens vi var i angreb, sparkede bolden til målspark for at tiden kunne rinde ud. På det tidspunkt var der ved at være optræk til ballade mellem flere spillere, og Giggs fik med sin aktion trukket det fra hinanden, så vi kom bag bolden og kunne kontrollere kampen hjem uden gule eller røde kort etc.

Det er muligt Giggs ikke er skarp foran kassen. Men hvem scorer for os i øjeblikket? Fletcher! Så giv lige "alderdommen" lidt respekt her. Rooney, Berbatov, Tevez og Ronaldo rammer ikke meget. Sidstnævnte er undskyldt af manglende form. Men er det så også til debat? Eller drejer det sig om det sædvanlige, at United starter sæsonen langsomt?

Andersen
29-09-2008, 11:57
Han skal mindst fortsætte til han får udlignet til 18-18!!

FRL
29-09-2008, 14:52
Jeg er utrolig glad for at han har taget en træner-uddannelse, da jeg mener det er utrolig vigtigt, at han efter at have lagt støvlerne på hylden bliver i klubben, sådan så spillerne har en rollemodel..

Men er også enig i, at han synger på sidste vers. Han tilføjer ikke holdet så meget mere end rutine, men det er jo også vigtigt, så det er derfor stadig godt at have ham med i truppen..
Så kan han jo også få et par kampe i ny og næ.

Tue B
30-09-2008, 17:45
Han er jo ved at være en ældre herre, men jeg syntes stadig han har noget at bringe syntes ham og Scholes skal blive til SAF står af, det bliver self et stort tab på en gang, men det vil sku være en flot slutning på en æra med mange gode minder. Dog er det jo også starten på en ny :) Kunne da være super fedt, hvis giggs evt kunne blive manager efter SAF, men det bare en drøm?

timberunited
01-10-2008, 12:14
Men er også enig i, at han synger på sidste vers. Han tilføjer ikke holdet så meget mere end rutine, men det er jo også vigtigt, så det er derfor stadig godt at have ham med i truppen..

Og så set i lyset af AAB-kampen er det for tidligt at sende ham på pension. Det er skønt at være fan af en klub, der kan sætte spillere som Scholes og Giggs ind, når der kræves erfaring.

Så Giggs må synge og nynne længe endnu - efter min mening.