PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - Villarreal CF

Zhaban
15-09-2008, 21:02
http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg Manchester United - Villarreal CF http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/70691.gif
Champions League | Onsdag, 17. september 2008, 20:45 | Old Trafford

Optakt
Efter weekendens skuffende nederlag til ærkerivalerne fra Liverpool, skal moralen forsøges forstærket, når Villarreal gæster Old Trafford, som kickstart til dette års Champions League.

Det er igen ikke lykkes Manchester United, at sparke sæsonen i gang med forventet dominans. Det gode spil har ladet sig vente på sig, og en meget uvant usikker defensiv har betydet, at mestrene i øjeblikket ligger nummer 14, dog med en kamp mindre end de øvrige favoritter. Sir Alex Ferguson tror dog på, at hans tropper kan revancherer den sløve start onsdag, når forsvaret af Champions League-trofæet sættes til værks.

Villarreal CF er forholdsvis nye i Champions League-regi, og det er også kun blevet til to indbyrdes opgør mellem United og Villarreal. Disse fandt sted i gruppespillet i 2005, hvor Villarreal overraskende spillede 0-0 mod englænderne både ude og hjemme. ”Den gule ubåd” skal altså ses som en yderst kompetent modstander, da de er den seneste klub der har fået point med hjem fra Old Trafford i Champions League-sammenhæng. Manchester United har vundet 12 hjemmekampe i streg siden spanierne var på besøg sidst. Villarreal sikrede sig adgang til turneringen via en 2. plads i La Primera, hvilket er deres bedste placering nogensinde.

Manchester United får muligvis et ekstra boost til offensiven, da den ombejlede portugiser Cristiano Ronaldo kan være tilbage i kampform. Paul Scholes sidder ude med en karantæne, mens Michael Carrick igen var uheldig at udgå med skade i weekendens opgør. United valgte sidste år, at sælge det italienske angrebstalent Giuseppe Rossi til netop Villarreal. Her har han slået igennem, og vist sit store potentiale, men disse talenter må spanierne være foruden, da Rossi lider af en muskelskade. Nihat Kahveci har problemer med ryggen, og amerikaneren Jozy Altidore er heller ikke til rådighed, så Villarreals offensiv er betydeligt svækket.

Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United har meget at bevise ovenpå den skuffende start, men på hjemmebane i Champions League er De Røde Djævle noget nært urørlige. De vinder kampen 2-0.

Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Fletcher - Hargreaves – Anderson - Nani
Rooney - Berbatov

Uniteds trup Van der Sar, Kuszczak, Foster, Neville, Brown, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Fletcher, O'Shea, Hargreaves, Anderson, Nani, Possebon, Gibson, Giggs, Ronaldo, Rooney, Tévez, Berbatov, Welbeck.

Villarreals trup López, Viera, Capdevilla, Cygan, Fuentes, Godín, Venta, Angel, Rodriguez, Edmilson, Cazorla, Cani, Eguren, Bruno, Senna, Ibagaza, Pires, Fernández, Franco, Llorente.

Seneste kampe
Indbyrdes
22/11-2005 United 0 – 0 Villarreal
14/09-2005 Villarreal 0 – 0 United

United
13/09-2008 Liverpool 2 - 1 United
29/08-2008 Zenit Skt. Petersborg 2 – 1 United
25/08-2008 Portsmouth 0 – 1 United
17/08-2008 Newcastle 1 – 1 United
10/08-2008 United 3 - 1 Portsmouth

Villarreal
14/09-2008 Villarreal 1 - 0 Deportivo
31/08-2008 Osasuna 1 - 1 Vilarreal
22/08-2008 Villarreal 0 - 1 Udinese
19/08-2008 Valladolid 5 - 1 Villarreal
09/08-2008 West Ham 1 – 1 Villarreal

Historie
Kampe: 2
United-sejre: 0
Villarreal-sejre: 0
Uafgjorte: 2

Odds
United: 1.46
Uafgjort: 3.75
Villarreal: 7.26

Tv
20:15 Tv2 Sport

Skader
United
M Carrick Sprained Ankle no return date
C Ronaldo Os Trigonum Syndrome 17th Sep 08

Madsens Corner

Manchester United har mødt Villarreal 2 gange i en Euro Cup kampe
Det er blevet til 2 uafgjorte kampe. Målscoren er 0-0.

Villarreal har købt følgende spillede fra Manchester United:
Diego Forlán og Giuseppe Rossi.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
14 9 2005 Villarreal - 0-0 EC 22,000
22 11 2005 Villarreal 0-0 - EC 67,471

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 - 67,471
UDE 1 1 - 22,000
ialt 2 2 - 89,471

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

United DK
15-09-2008, 21:05
VDS
Brown – Rio – Vidic – Evra
Tevez - Berbatov

En giftig kamp at lægge ud med, men hjemmebanefordelen gør at vi vinder. 2-0 til United.

mojtaba
15-09-2008, 21:07
Van der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra/O'Shea
----------Hargreaves----------
-----Fletcher - Anderson-----
Tévez------------------Nani
----------Berbatov

- Vi vinder kampen 1-0

Skjøt
15-09-2008, 21:29
Van der sar
Hargreaves Brown Rio Evra
Nani flechter anderson giggs
tevez berbatov.

Håber dette er forsvaret mod chelsea, derfor må det gerne prøves af onsdag.

Sivebæk
15-09-2008, 21:36
VDS
Brown – Rio – Vidic – Evra
Tevez - Berbatov
Er enig i din opstilling. Fletcher, Nani og Tévez skal have frihed til at bevæge sig rundt i offensiven, mens Fletcher naturligvis også skal være defensivt orienteret.
Rooney fortjener ikke at starte inde, men han kan blive en god joker sammen med Ronaldo.

NtotheT
15-09-2008, 21:42
VDS
Brown - Rio - Evans - Evra
--------Hargreaves-------
---Fletcher - Anderson---
Nani----------------Tevez
--------Berbatov

Eller:

VDS
Hargo - Rio - Brown - Evra
Nani - Fletcher - Anderson - Giggs
Tevez - Berbatov

Min bagkæde er pga, at spillerne lige "lærer hinanden at kende" inden Chelsea-kampen. tror næppe det sker, men det ville være godt og smart af Fergie at prøve det sådan, så han kan prøve nogle ting af inden Chelsea kampen.
jeg har vraget Rooney af den simple grund, at hna ikke er god nok for tiden og derfor må vrage for andre.

Derimod: I og så fald Ronaldo er med og starter inde, vil jeg se denne formation

VDS
Ronaldo - Fletcher - Anderson - Nani
Tevez - Berbatov

Jeg håber ikke at Fergie igen vrager Fletcher. Det jo forkert signal at sende til vores bedste mand sammen med Tevez indtil videre i denne sæson :)

Daniel
15-09-2008, 22:19
Van der Sar

Brown Ferdinand Vidic Evra

Fletcher Hargreaves Anderson Nani

Berbatov Tevez

Bænk: Kuszscak, Evans, Neville, O´Shea, Giggs, Ronaldo og Rooney

Vi skal starte godt i CL mod den sværeste modstander i klubben. Er lidt ærgelig over ikke at se Rossi på sin gamle hjemmebane. Jeg tror vi vinder 1-0 men håber at vi for alvor for gang i målscoringerne.

Don Kafai
15-09-2008, 23:05
Rooney binder vores spil sammen. Sætter vi ham på bænken, så får vi offensive problemer. Vi skal ud og angribe.

VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Hargreaves - Scholes - Anderson
Tevez - Berbatov - Rooney

Den bliver 3-0

United DK
15-09-2008, 23:10
Rooney binder vores spil sammen. Sætter vi ham på bænken, bliver det en lang forsvarskamp, og med Van der Sars form, og Vidic's skade, så taber vi 0-3.

Vi skal ud og angribe.

VDS
Hargreaves - Rio - Brown - Evra
Fletcher - Scholes - Anderson

Den bliver dog 0-0...

Hvad for noget?

Don Kafai
15-09-2008, 23:29
Hvad for noget?

Hold kæft jeg sover big-time i timen.
Mener selvfølgelig karantæne, og troede det var Chelsea-kamptråden :D

Jeg smutter i seng

Dines
16-09-2008, 07:12
Tror vi vinder, men det bliver tæt. Villareal er gode, mens vi slider lidt i det, så en 2-1 sejr til os, tror jeg er et meget godt bud. Berbatov scorer begge mål.

VDS

Nani - Hargreaves - Anderson - Giggs

Rooney - Berbatov

God kamp. :)

Thomas
16-09-2008, 07:14
Berbatov scorer kampens første mål, hvorefter Rio gør det til slutresultatet 2-0. Efter den noget sløje start, må vi lige ud og bevise, at vi faktisk er regerende double-mestre..

telex
16-09-2008, 08:08
Jeg tror at det ville være sansynligt at Neville får lidt kamptræning forud for Chelskikampen. Mon ikke SAF foretrækker ham frem for Evans i en så vigtig kamp?
Og jeg kan ikke se nogen grund til at spare Vidic når han nu ikke kan komme til at spille i weekenden. Tror at det er mere sansynligt at SAF sparer Rio.

VDS

Neville - Rio - Vidic - Evra

Flecher - Anderson - Nani

NtotheT
16-09-2008, 14:55
Jeg forstår ærligt talt ikke folk ikke benytter sig af Fletcher. Men de samtidig benytter sig de andre formsvage spillere. Ingen navne nævnes op, vel Rooney.

Dines
16-09-2008, 15:04
Jeg forstår ærligt talt ikke folk ikke benytter sig af Fletcher. Men de samtidig benytter sig de andre formsvage spillere. Ingen navne nævnes op, vel Rooney.

Når jeg sætter min holdopstilling til hver kamp, så er det ikke fordi jeg ønsker den, men fordi det er jeg den, jeg tror vil blive benyttet af Ferguson.

NtotheT
16-09-2008, 15:08
Når jeg sætter min holdopstilling til hver kamp, så er det ikke fordi jeg ønsker den, men fordi det er jeg den, jeg tror vil blive benyttet af Ferguson.

lad os for guds skyld håbe han sætter Rooney på bænken, så han kan muligvis få den Giggs-effekt

ChristianR
16-09-2008, 15:09
-------Van the Man-------

Fletcher - Hargo - Giggs

------Rooney - Tevez---

--------Berbatov-------

På bænken vil vi have stærke jokere i form af Ronaldo, Nani og Anderson bl.a., som vi ikke skal tøve med at sætte ind, hvis Giggs, Rooney, Fletch eller Hargo har en dårlig dag. Det kan nemt blive for sent med et kvarter igen.

NtotheT
16-09-2008, 15:10
-------Van the Man-------

Fletcher - Hargo - Giggs

------Rooney - Tevez---

--------Berbatov-------

På bænken vil vi have stærke jokere i form af Ronaldo, Nani og Anderson bl.a., som vi ikke skal tøve med at sætte ind, hvis Giggs, Rooney, Fletch eller Hargo har en dårlig dag. Det kan nemt blive for sent med et kvarter igen.

Det er faktisk ved at blive en vane af Fergie at skifte en anelse for sent ind

ChristianR
16-09-2008, 15:15
Det er faktisk ved at blive en vane af Fergie at skifte en anelse for sent ind

Ja, det er også, det jeg er en smule nervøs for. Især når vi har så gennembrudsstærke og udfordrende spillere på bænken. De skal altså ind noget før, når det ikke kører.

maxim
16-09-2008, 16:07
Håber vi stiller sådan her:
VDS
Nani - Fletcher - Anderson - Giggs
Tevez - Berbatov

SantasLittleHelper
16-09-2008, 16:40
VDS
Hargreaves - Anderson - Scholes - Nani
Tevez
Berbatov

Tror den ender 1-1 og vi spiller lige så elendigt som vi gjorde mod Pool. Ronaldo kommer ind med en halv times tid igen og Evans bliver måske smidt ind for at finpudse makkerskabet med Rio.

ChristianR
16-09-2008, 16:46
VDS
Hargreaves - Anderson - Scholes - Nani
Tevez
Berbatov

Tror den ender 1-1 og vi spiller lige så elendigt som vi gjorde mod Pool. Ronaldo kommer ind med en halv times tid igen og Evans bliver måske smidt ind for at finpudse makkerskabet med Rio.

Scholes har lkarantæne. Evra skulle eftersigende have fået en hjernerystelse, der forhindrer ham i at deltage.

SantasLittleHelper
16-09-2008, 16:52
Det er rigtigt.. Så spiller Fletch nok i stedet for Scholes og Fabio i stedet for Evra hvis han ikke bliver klar.

RAppel
16-09-2008, 16:58
VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra (hvis han er klar)
Fletcher-Hargo-Anderson
Tevez-Rooney
Berbatov

3-0

Mikke7
16-09-2008, 17:25
Scholes har lkarantæne. Evra skulle eftersigende have fået en hjernerystelse, der forhindrer ham i at deltage.

og Berbatov skulle også være tvivlsom :(
men jeg tror nu, vi kommer til at se en helt anden indstilling, end det var tilfældet mod Liverpool - det håber jeg i hvert fald:)

tror på en sejr til os - 3-1.

Kofoed
16-09-2008, 17:51
Jeg tror på at vi viser at vi er mestrene, og jeg tror på at vi vinder uden tøven..

VDS
Brown - Vidic - Rio - Fabio
Nani - Hargo - Anderson - Giggs
Tevez - Rooney

Denne opstilling er kun i tilfælde af at Evra og Berba er skadede..

Ellers må det være:
VDS
Hargo - Anderson - Nani
Rooney
Tevez - Berbatov

EDIT: I anden halvleg kommer Ronaldo ind for Giggs, og Manucho erstatter Berbatov..

ChristianR
16-09-2008, 17:58
Oooog Scholes har stadig karantæne. Så ham ville jeg ikke smide i startopstillingen. Så får vi nok proplemer med UEFA:)

schousboe9
16-09-2008, 18:02
Vi vinder den her kamp mere sikkert end mange tror.

Sidst vi mødte Villarreal vidste vi ikke præcist, hvad vi var oppe imod og hvad vi kunne forvente. Nu kender vi deres spil og deres bedste spillere, og det overraskelsesmoment de overlevede på sidste gang har de ikke længere.

--------------VDS----------
Neville--Brown---Rio--Evra--
Nani--Fletcher--Ando--Giggs
-------Rooney--Tevez------

3-0, Tevez med den første!:devill:

Kofoed
16-09-2008, 18:20
Oooog Scholes har stadig karantæne. Så ham ville jeg ikke smide i startopstillingen. Så får vi nok proplemer med UEFA:)

Nå nå nå.. Så smider jeg Anderson ind ved siden af Hargo.. Det var den næste bedste konstellation sidste sæson, og i de 5 kampe de to spillede sammen fra start vandt vi 4 og spillede 1 uafgjort..

Hl-Glory
16-09-2008, 18:39
Bliver en svær kamp, det køre bestemt ikke for os for tiden.
Men håber vi stiller op Fletcher og Hargo da det ved at være lidt tiden siden de har startet, så de må være sultne.

Jeg tror vi vinder 1-0 , men er ikke sikker.

Come on United!

Manchester United
16-09-2008, 19:32
VDS
Hargreaves - Rio - Brown - Evra
Fletcher - Scholes - Anderson - Nani
Tevez - Berbatov

Tror vi vinder 2-0.

Damien
16-09-2008, 20:14
Syntes helt sikkert vi ska spille med Rooney fra start..

VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra (O'shea)
Fletcher - Hargreaves - Anderson

Er Evra meldt klar ??

Nå jeg sætter hold her inde er det udelukkende hvordan jeg håber holdet ser ud..

Kofoed
16-09-2008, 21:13
Er Evra meldt klar ??

Nej, han spiller nok ikke, og Scholes har karantæne..

Martinsen
16-09-2008, 22:19
VDS

Brown-Rio-Vidic-O´shea

Fletcher-Hargo-Anderson-Nani

Berbatov-Tevez

tror vi vinder lidt småheldigt 2-1 Tevez og Berbatov laver målene

Hald
17-09-2008, 11:01
VDS

Rooney - Scholes - Anderson - Giggs

Tevez - Berbatov

Vi vinder 2-0.
Tevez første målscore

RuudVanNissetøj
17-09-2008, 11:27
Første kamp i vores genoprejsning...alt andet end 3 point er utilgiveligt i min verden...

VDS
Brown - Vidic - Rio - Oshea
Fletcher - Scholes - Hargreaves - Nani
Tevez - Berba

Evra er formentligt ikke klar. Anderson har virket lidt præget af OL i mine øjne, så jeg ser gerne Fletcher inde. Nani skal have chancen, og Rooney må efterhånden tage en tur på bænken, hvor han kan tænke over hvordan han skal genvinde formen. Min ønske opstilling, tror dog mere den bliver sådan.

VDS
Brown - Rio - Vidic - Oshea
Fletcher - Scholes - Anderson
Berbatov - Tevez - Rooney

Feldthaus
17-09-2008, 11:51
synes det er sjovt som halvdelen har scholes med, selvom det er nævnt mange gange at han har karantæne.

Hald
17-09-2008, 12:35
synes det er sjovt som halvdelen har scholes med, selvom det er nævnt mange gange at han har karantæne.

Undskylder min opstilling, den havde jeg da helt svedt ud.. Så siger jeg Hargo på midten i stedet!..
Men hvor er det positivt at Nihat og Rossi begge er ude med skader, selvom jeg dog gerne havde set Rossi løbe lidt rundt på hans gamle grund i aften!:devill:

KennyN
17-09-2008, 13:39
Det skal give 3 point, og en god start på CL forsvaret..
Vds
Brown - Rio - Vidic - Evans
Tevez - Berbatov - Giggs

Subs: Kuszczak, Rafael, Fabio, Possebon, Rooney, Ronaldo og Nani.

Dr. Adams
17-09-2008, 13:55
Jeg tror på at vi viser at vi er mestrene, og jeg tror på at vi vinder uden tøven..

VDS
Nani - Hargo - Anderson - Giggs
Tevez - Rooney

Denne opstilling er kun i tilfælde af at Evra og Berba er skadede..

Ellers må det være:
VDS
Hargo - Anderson - Nani
Rooney
Tevez - Berbatov

EDIT: I anden halvleg kommer Ronaldo ind for Giggs, og Manucho erstatter Berbatov..

Han er da ikke med i truppen, så er det ikke lidt besværligt for ham at erstatte Berba? :)

srixon
17-09-2008, 13:57
Vds
Brown - Rio - Vidic - O'shit
Tevez - Berbatov - Nani

Rooney og giggs skal slet ikke være at finde i truppen til denne kamp, som straf for deres elendige indsats mod scouserne..

United DK
17-09-2008, 14:12
Vds
Tevez - Berbatov - Nani

Rooney og giggs skal slet ikke være at finde i truppen til denne kamp, som straf for deres elendige indsats mod scouserne..

Prøv nu at tage dig sammen, i stedet for at give vores egne spillere sådanne navne. Det er fair nok du ikke synes, at O'Shea er noget særligt, men at nævne ham som O'Shit, er sgu for lavt.

srixon
17-09-2008, 14:26
slap dog af... omg, ring til ham og sig "Srixon" driller...
Jeg kan godt lide John - lige siden han gjorde det onde mod Liverpool..

Du har jo INGEN humor, lightned up!

United DK
17-09-2008, 15:18

Hvor fanden skulle jeg vide fra, at det var ment i sjov?

Du er da en nar.

Dines
17-09-2008, 15:23
Vds
Tevez - Berbatov - Nani

At sætte Rooney på bænken, fordi han ofrer sig for holdet er latterligt. Hans spil har i sæsonen ikke været det bedste, men i lørdags ofrede han sig fuldstændig og beklagede sig ikke, da han spillede højreback. Problemet var som nævnt før, forsvarets evige trang til at spille lange bolde og at midtbanen lavede udsædvanlig mange fejl.

srixon
17-09-2008, 15:33
Hvor fanden skulle jeg vide fra, at det var ment i sjov?

Du er da en nar.

Nu stopper du kraftedeme din spasser!

kan ikke tage de typer som dig som har en latterlig idé om at man har opbygget en stor nok anciennitet, i form af antal indlæg, så man kan tillade sig at svine folk til...

Jeg plejer at have en stor respekt for dine indlæg eftersom de plejer at være yderst saglige. men hvad helvede sker der for dig i dag?

Det er for helvede bare et nickname, som O'shea (fortjent) fik i de år hvor han var lettere uberegnelig i forsvaret.

Grow up...

United DK
17-09-2008, 15:36
Nu stopper du kraftedeme din spasser!

kan ikke tage de typer som dig som har en latterlig idé om at man har opbygget en stor nok anciennitet, i form af antal indlæg, så man kan tillade sig at svine folk til...

Jeg plejer at have en stor respekt for dine indlæg eftersom de plejer at være yderst saglige. men hvad helvede sker der for dig i dag?

Det er for helvede bare et nickname, som O'shea (fortjent) fik i de år hvor han var lettere uberegnelig i forsvaret.

Grow up...

slap dog af... omg, ring til din mor og sig "United DK" driller...
Jeg har ikke noget imod dig..

Rasmus-K-J
17-09-2008, 15:39
United DK flet nu, og tal ordenligt til ham!

Glory Man United
17-09-2008, 15:39

Så er der vel kun et par stykker fra den kamp som skal være med?

CC
17-09-2008, 15:40
Hvad jeg tror på:

VDS

Brown - Vidic - Rio - O'shea

Hargreaves - Anderson - Fletcher

Rooney - Berba - Tevez

Hvad jeg håber på:

Foster

Hargreaves - Possebon - Anderson

Rooney - Berba - Tevez

Synes det kunne være spændende at se hvad nogen af vores unge spillere egentlig kan. Hvis kampen samtidig forløg optimalt kunne jeg også godt tænke mig at se Rafael og Welbeck inde, men det er måske for meget at be om:D

srixon
17-09-2008, 15:41
At sætte Rooney på bænken, fordi han ofrer sig for holdet er latterligt. Hans spil har i sæsonen ikke været det bedste, men i lørdags ofrede han sig fuldstændig og beklagede sig ikke, da han spillede højreback. Problemet var som nævnt før, forsvarets evige trang til at spille lange bolde og at midtbanen lavede udsædvanlig mange fejl.

ja han kæmper som sædvanlig som en hest.. men lets face it, han har jo ikke præsteret i langt tid og måske skal han have en pause allerede. vi kan ikke blive ved med at giver ham chancer hvis han ikke giver noget igen. Det kan godt være han er her og der og allevegne, men han er angriber og skal altså præstere deroppe.

giv ham en enkelt pause og prøv noget nyt i angrebet, fx Teves + berba

srixon
17-09-2008, 15:46
slap dog af... omg, ring til din mor og sig "United DK" driller...
Jeg har ikke noget imod dig..

hvordan vil du så forsvare at du kalder mig en nar, hvis du ikke har noget i mod mig?

du opfører dig som et forkælet barn.. lad nu være med at ødelægge din fine anciennitet :lolol:

Dines
17-09-2008, 15:46
ja han kæmper som sædvanlig som en hest.. men lets face it, han har jo ikke præsteret i langt tid og måske skal han have en pause allerede. vi kan ikke blive ved med at giver ham chancer hvis han ikke giver noget igen. Det kan godt være han er her og der og allevegne, men han er angriber og skal altså præstere deroppe.

giv ham en enkelt pause og prøv noget nyt i angrebet, fx Teves + berba

Rooney var placeret som højrekant imod Liverpool, som ikke er hans foretrunke plads. Derudover har han ligget som enlig angriber i tiden med Tevez, hvor han heller ikke er bedst. Spil ham sammen med Berbatov, hvis han er klar og lad os se, hvad der sker.

srixon
17-09-2008, 15:52
Rooney var placeret som højrekant imod Liverpool, som ikke er hans foretrunke plads. Derudover har han ligget som enlig angriber i tiden med Tevez, hvor han heller ikke er bedst. Spil ham sammen med Berbatov, hvis han er klar og lad os se, hvad der sker.

det kunne også være et alternativ. Noget skal der ske, men det vil bare være synd for Tevez hvis han bliver ofret for det.:confused:

United DK
17-09-2008, 15:53
hvordan vil du så forsvare at du kalder mig en nar, hvis du ikke har noget i mod mig?

På samme måde, som du kan forsvare at kalde O'Shea, en spiller som du ikke har noget imod, for O'Shit.

du opfører dig som et forkælet barn.. lad nu være med at ødelægge din fine anciennitet :lolol:

Forkælet barn? Det er muligt, men hvem er det der går til angreb, fordi jeg ikke forstår humoren i O'Shit-indlægget?

srixon
17-09-2008, 16:02
På samme måde, som du kan forsvare at kalde O'Shea, en spiller som du ikke har noget imod, for O'Shit.

Forkælet barn? Det er muligt, men hvem er det der går til angreb, fordi jeg ikke forstår humoren i O'Shit-indlægget?

Jeg angriber naturligvis når du vel og mærke EFTER har fundet ud af at du misforstod humoren i "O'shit", skriver "du er da en nar"

JumpingCarrot
17-09-2008, 16:04
Og så stopper vi den lille interne diskussion.

Hold jer til kampen i aften, og lad nu være med at komme med personlige, spydige kommentarer. Der er faldet advarsler. Næste gang får det større konsekvenser.

Back to topic.

United DK
17-09-2008, 16:07
Jeg angriber naturligvis når du vel og mærke EFTER har fundet ud af at du misforstod humoren i "O'shit", skriver "du er da en nar"

Det er ikke det indlæg jeg hentyder til, men dette:

Der er da ingen grund til, at blive så fornærmet.

Foged
17-09-2008, 16:12
Kan vi ikke bare kalde jer begge idioter?

Tror vi stiller op med:

VDS - Brown - Rio - Vidic - O'shit ;)

Fletcher - Anderson - Scholes - Giggs

Rooney - Tevez

Vi vinder da 2-0,
begge mål scoret af O'shit

Glory Man United
17-09-2008, 16:15
Kan vi ikke bare kalde jer begge idioter?

Tror vi stiller op med:

VDS - Brown - Rio - Vidic - O'shit ;)

Fletcher - Anderson - Scholes - Giggs

Rooney - Tevez

Vi vinder da 2-0,
begge mål scoret af O'shit

Scholes har karantæne O´Foged...

---------VDS
Brown-Rio-Vidic-O´Shea
---Fletcher-Anderson
Park--------------Nani
----Rooney-Berbatov

Krede
17-09-2008, 16:43
Var det ikke en ide og se bortfra Vidic idag? Han kan jo ikke være med mod Chelsea. Og det vigtigste lige nu må være ikke at tabe på søndag..... Dvs Brown eller Evans i midterforsvaret.

Endelig vil jeg se Nani fra start og selvfølgelig Tevez og Rooney.

I anden halvleg kan Ronaldo få lidt spilletid i benene.

JumpingCarrot
17-09-2008, 17:47
Var det ikke en ide og se bortfra Vidic idag? Han kan jo ikke være med mod Chelsea. Og det vigtigste lige nu må være ikke at tabe på søndag..... Dvs Brown eller Evans i midterforsvaret.

Jeg mener helt klart, det vil være en stor, stor fejl at se bort fra Vidic i dag. Han er trods en af de vigtigste spillere på holdet, og som jeg ser det, er Villarreal den største modstander til 1. pladsen. Desuden er det første kamp i gruppespillet, og hjemme mod Villarreal bør vi imo slet ikke spare noget. Det havde været en anden sag, hvis modstanderen hed Aab.

Kan godt se det fine i ideen for at gøre klar til kampen mod Chelski, men selv om PL er vigtigst, så synes jeg ikke, man kan nedprioritere så vigtig en mand i en vigtig CL kamp. Desuden er Evra jo nok ude, så hvis både Vidic og Evra er væk fra forsvaret, så er jeg bange for konsekvenserne. Vi skal jo også tænke på, at holdet har brug for oprejsning efter to nederlag i træk. Det vil være fint med noget selvtillid før kampen mod Chelsea.

United DK
17-09-2008, 17:58

Nu er det jo ikke sommerkamp vi skal spille, men den første kamp i CL, og selvom der stadig er fem kampe efter denne, så skal vi ikke til at ekspermentere, i så vigtig en kamp. Rio og Brown viste jo også mod Barcelona i foråret, at de godt kan sammen, så lad os satse på, at det samarbejde kører videre på Stamford Bridge.

NtotheT
17-09-2008, 18:38
Nu er det jo ikke sommerkamp vi skal spille, men den første kamp i CL, og selvom der stadig er fem kampe efter denne, så skal vi ikke til at ekspermentere, i så vigtig en kamp. Rio og Brown viste jo også mod Barcelona i foråret, at de godt kan sammen, så lad os satse på, at det samarbejde kører videre på Stamford Bridge.

Det har du også ganske ret i, men hvem vil du så bruge som højre back? :) Det er det problemet er.

ChristianR
17-09-2008, 18:53
Det har du også ganske ret i, men hvem vil du så bruge som højre back? :) Det er det problemet er.

Helst Hargreaves. Alternativt ser jeg hellere, at vi er lidt usikre på den plads med O'Shea eller Raphael fremfor at satse i midterforsvaret.

Dines
17-09-2008, 19:01
Hvis Evra er skadet, så bliver det bare det O'Shea, der tager over. Ingen grund til at rykke rundt på andre pladser, fordi Vidic har karantæne imod Chelsea. Det er en yderst vigtig Champions League kamp, hvor vi skal have 3 point for komme godt for start og rejse os efter de seneste to nederlag.

United DK
17-09-2008, 19:05

Hargreaves vil jeg umiddelbart vælge, men han har ikke rigtig spillet kamp siden maj, og har næsten været skadet lige siden, så det kan også blive O'Shea, hvilket heller ikke gør så meget, for så længe han ikke skal med frem, så går det nok. Går udfra vi spiller lidt henholdende.

Kofoed
17-09-2008, 19:11
Prøv nu at tage dig sammen, i stedet for at give vores egne spillere sådanne navne. Det er fair nok du ikke synes, at O'Shea er noget særligt, men at nævne ham som O'Shit, er sgu for lavt.
Helt enig.. Også selvom det var sagt i "sjov"..
Han er da ikke med i truppen, så er det ikke lidt besværligt for ham at erstatte Berba? :)
Nå okay.. Ja det kan jeg da godt se nu du siger det, syntes bare jeg havde læst et sted at han var med i truppen.. Men det kan godt være det er til Chelski kampen!!! ØV:(

Kofoed
17-09-2008, 19:55
Er der nogle der har et officielt link til truppen idag?? For jeg har læst flere steder at Manucho kan få sin debut idag.. Ved godt det ikke nødvendigvis betyder at han er i truppen, men når så mange skriver det, må der vel være lidt om det!! Eller hvad??
Links:
http://angola.worldcupblog.org/group-b/manucho-to-make-his-debut-v-villareal.html
http://community.manutd.com/forums/p/22868/191741.aspx
http://manutdblogger.com/wheres-berbatov-manucho-to-deputise/
Og her lidt billeder fra gårsdagens træning hvor han går sammen med Rooney:
http://ca.news.yahoo.com/nphotos/Manchester-Uniteds-Manucho-walks-with-Rooney-during-a-training-session-at-the-clubs-Carrington-training-complex-in-Manchester/photo/16092008/6/photo/photos-n-sports-manchester-united-s-manucho-walks-rooney-during-training-session.html
http://ca.news.yahoo.com/nphotos/Manchester-Uniteds-Manucho-controls-the-ball-during-a-training-session-at-the-clubs-Carrington-training-complex-in-Manchester/photo/16092008/6/photo/photos-n-sports-manchester-united-s-manucho-controls-ball-during-training-session.html
Og ja jeg ved godt det ikke beviser noget..

Hl-Glory
17-09-2008, 19:57
Er der nogle der har et officielt link til truppen idag?? For jeg har læst flere steder at Manucho kan få sin debut idag.. Ved godt det ikke nødvendigvis betyder at han er i truppen, men når så mange skriver det, må der vel være lidt om det!! Eller hvad??
Links:
http://angola.worldcupblog.org/group-b/manucho-to-make-his-debut-v-villareal.html
http://community.manutd.com/forums/p/22868/191741.aspx
http://manutdblogger.com/wheres-berbatov-manucho-to-deputise/
Og her lidt billeder fra gårsdagens træning hvor han går sammen med Rooney:
http://ca.news.yahoo.com/nphotos/Manchester-Uniteds-Manucho-walks-with-Rooney-during-a-training-session-at-the-clubs-Carrington-training-complex-in-Manchester/photo/16092008/6/photo/photos-n-sports-manchester-united-s-manucho-walks-rooney-during-training-session.html
http://ca.news.yahoo.com/nphotos/Manchester-Uniteds-Manucho-controls-the-ball-during-a-training-session-at-the-clubs-Carrington-training-complex-in-Manchester/photo/16092008/6/photo/photos-n-sports-manchester-united-s-manucho-controls-ball-during-training-session.html
Og ja jeg ved godt det ikke beviser noget..

Det kunne være spændende, hvis han fik debut idag, men tvivler det bliver i en kamp som idag.
men nu må vi se :)

Kofoed
17-09-2008, 19:59
Det kunne være spændende, hvis han fik debut idag, men tvivler det bliver i en kamp som idag.
men nu må vi se :)

Ja altså hvis han ikke engang er i truppen er det nok lidt usandsynligt;), men håber fanme til det sidste.. Self skal han ikke ha debut for hver en pris, men hvis vi fører med 2/3-0 med 15 minutter igen, kunne det være så konge..
Ved godt jeg nok er den eneste herinde på forum der glæder mig så meget, men jeg har hele tiden glædet mig som et lille barn til at se ham i den røde trøje.. Har virkelig troen på ham:D

CC
17-09-2008, 20:01
:devill:Ja altså hvis han ikke engang er i truppen er det nok lidt usandsynligt;), men håber fanme til det sidste.. Self skal han ikke ha debut for hver en pris, men hvis vi fører med 2/3-0 med 15 minutter igen, kunne det være så konge..
Ved godt jeg nok er den eneste herinde på forum der glæder mig så meget, men jeg har hele tiden glædet mig som et lille barn til at se ham i den røde trøje.. Har virkelig troen på ham:D

Du er ikke den eneste! Er 100% sikker på han bliver en succes og er overbevist om at vi i hvert fald ser 15 kasser fra ham hvis han får chancen

Hl-Glory
17-09-2008, 20:02
Ja altså hvis han ikke engang er i truppen er det nok lidt usandsynligt;), men håber fanme til det sidste.. Self skal han ikke ha debut for hver en pris, men hvis vi fører med 2/3-0 med 15 minutter igen, kunne det være så konge..

Helt enig, er han i truppen og vi har resultatet så send han ind :)
Jeg må indrømme jeg virkelig også glæder mig, jeg tror han kan blive en joker af de helt store, men nu må vi se hvad hans talent rækker til ;)

Dines
17-09-2008, 20:02
Holdet i dag:

VDS

Neville - Rio - Evans - Evra

Park - Fletcher - Hargreaves - Nani

Rooney - Tevez

Bænken: Foster, Brown, Ronaldo, Anderson, Giggs, Vidic og O'Shea

Berbatov skadet og ingen debut til Manucho denne gang.

maxim
17-09-2008, 20:03
Officielt:
VDS
Neville - Rio - Evans - Evra
Park - Fletcher - Hargreaves - Nani
Tevez - Rooney

Drale
17-09-2008, 20:03
.....

Kofoed
17-09-2008, 20:04
Nå her er opstillingen ifølge UEFA.. Og ingen Manucho:( Men vi vinder..

VDS
Neville - Evans - Rio - Evra
Park - Hargo - Fletch - Nani
Rooney - Tevez

Bænk: Foster, Brown, Ronaldo, Anderson, Giggs, Vidic, O'shea

Vidic på bænken og Berba ude.. Men vi bør stadig vinde sikkert..

Drale
17-09-2008, 20:04
Barba skadet! Øv:(

Hl-Glory
17-09-2008, 20:05
Spændende hold, rigtig giftig bænk.
Desværre ingen Manucho.
men vi overlever nok ;)
Jeg tror på Rooney idag!

Come on United!

Martinsen
17-09-2008, 20:06
Ja Berbatov skulle have lidt småproblemer med knæet, så er det sku også bedre at spare ham til søndag. Men ok opstilling tror på en måde det er for, at straffe Vidic han ikke er med idag. For jeg har altså svært, at se Fergie gamble med Evans mod Chelsea så tror jeg nu nærmere det bliver Brown.

Kofoed
17-09-2008, 20:08
Ja Berbatov skulle have lidt småproblemer med knæet, så er det sku også bedre at spare ham til søndag. Men ok opstilling tror på en måde det er for, at straffe Vidic han ikke er med idag. For jeg har altså svært, at se Fergie gamble med Evans mod Chelsea så tror jeg nu nærmere det bliver Brown.

Jeg tror ikke SAF går ind for at straffe spillere på den måde.. Enten er det væk ellers intet.. Jeg tror det er fordi Evans starter mod Chelsea og så skal han lige ha en kamp til at varme op i..

Unitedforever
17-09-2008, 20:22
Gal en mystisk opstilling! Jeg sys det er virkelig mærkeligt at lade an 20-årig knægt starte inde i den første cl-kamp, der SKAL vindes :S of hvorfor i alverden startet de med Neville? Han er jo mile vidt fra sit gamle jeg. Det er yderst foruroligende sys jeg :S

mojtaba
17-09-2008, 20:23
Skuffende opstilling. Frygter lidt denne her kamp. Og er lidt overraskede over at Berbatov ikke er med. Men I siger, at han har skadesproblemmer.

Kofoed
17-09-2008, 20:27
Og er lidt overraskede over at Berbatov ikke er med. Men I siger, at han har skadesproblemmer.

Ja Berba har lidt problemer med knæet, og SAF rater nok Chelsea kampen højere end denne..

Nu håber jeg bare at SAF indser at vores udskiftninger ikke skal komme 10 minutter før tid.. Hvis spillet ikke kører og vi er bagud eller det står uafgjort skal Anderson og Ronaldo ind med over 30 minutter igen..

srixon
17-09-2008, 20:32
Spændende opstilling og det glæder mig at man tør at starte med fletcher, nani og Evans.
jeg tror vi får succes med denne opstilling med 2 angriber og 2 fløje, i hvert fald i forhold til de sidste par kampe.

Hl-Glory
17-09-2008, 20:33
Egentlig lidt sjovt det Foster der på bænken idag?

CC
17-09-2008, 20:36
Egentlig lidt sjovt det Foster der på bænken idag?

Håber det betyder at han endegyldigt har overhalet PIG!

Hl-Glory
17-09-2008, 20:39
Håber det betyder at han endegyldigt har overhalet PIG!

Måske?
Det kunne juo være han endelig er 100% fit igen, men spændende at følge kampen om reserve pladsen på den post :)

Høgsted
17-09-2008, 20:42
Det er svært at sige om hvem der er resermålmand pt - Foster er idag på bænken men PIG har lige skrevet under på en ny kontrakt så der er bestemt kamp om pladsen. Men efter PIGs forlængelse tror jeg godt at vi kan regne med at der ikke bliver købt en erstating for VDS som vel stopper til sommer men at PIG og Foster skal om pladsen som udgangspunkt......

CC
17-09-2008, 20:45
Måske?
Det kunne juo være han endelig er 100% fit igen, men spændende at følge kampen om reserve pladsen på den post :)

Personligt ser jeg det som kampen om hvem der er vores fremtidige målmand og jeg har bare mere tiltro til Foster end jeg har til PIG. Ingen tvivl om at PIG helt sikkert nok skal blive en dygtig målmand, men han mangler bare den sidste lille smule som adskiller en udmærket målmand fra en klasse målmand!

Martinsen
17-09-2008, 20:55
Jeg tror ikke SAF går ind for at straffe spillere på den måde.. Enten er det væk ellers intet.. Jeg tror det er fordi Evans starter mod Chelsea og så skal han lige ha en kamp til at varme op i..

Nej men på den anden side plejer han altså heller ikke, at gå ind for at smide en ung mand som Evans ind i en svær udekamp mod Chelsea. Mystisk synes jeg

Elkjaer
17-09-2008, 20:56
Den var satm stor Rio :)

Martinsen
17-09-2008, 20:56
Der havde chancen for en drømestart! Æv Ferdinand

Feldthaus
17-09-2008, 21:07
Nej men på den anden side plejer han altså heller ikke, at gå ind for at smide en ung mand som Evans ind i en svær udekamp mod Chelsea. Mystisk synes jeg

Tja, kunne godt forestille mig at Fergie vil se både Neville og Evans an, for at vurdere hvem af dem der skal starte inde, for brown starter vel inde mod chelski, så er det bare om det er i midten eller på backen.

ChristianL
17-09-2008, 21:15
Sang de lige "Viva Ronaldo"? :O

Hl-Glory
17-09-2008, 21:17
Sang de lige "Viva Ronaldo"? :O

Nej det tror jeg ikke?

Tim_rn
17-09-2008, 21:28
Nej det tror jeg ikke?

Sgu ingen der synger noget, det er så pinligt!
Men hvis det skulle være, der var overvældende klapsalver da ronaldos navn blev læst op. Så tror han får en meget fin velkomst.

Hvad angår højreback. At folk siger Brown ikke har nær så gode indlæg som Neville holder vist ikke mere. Kommentatorerne sviner park til, men der er heller intet at arbejde med når man har neville bag sig. Det ligner en sikker gammel reserve i mine øjne, der ikke skal have kampe når Brown er klar.

srixon
17-09-2008, 21:29
Det er da en anden kamp vi spiller i dag, i forhold til liverpool kampen.. var Liverpool så gode i søndags? :O

Feldthaus
17-09-2008, 21:35
Sgu ingen der synger noget, det er så pinligt!
Men hvis det skulle være, der var overvældende klapsalver da ronaldos navn blev læst op. Så tror han får en meget fin velkomst.

Hvad angår højreback. At folk siger Brown ikke har nær så gode indlæg som Neville holder vist ikke mere. Kommentatorerne sviner park til, men der er heller intet at arbejde med når man har neville bag sig. Det ligner en sikker gammel reserve i mine øjne, der ikke skal have kampe når Brown er klar.

Enig, Neville har offensivt spillet elendig.

Så dårlig er Brown sgu heller ikke offensivt mere, var han måske dengang han startede som højreback da Neville blev skadet, men det tror jeg da fanden når han har spillet midterforsvar nærmest hele sit liv.
Synes virkelig man kunne se en kraftig udvikling i løbet af sidste sæson, hvordan han blev ved med at komme i rush op af højresiden, og det ser umiddelbart ud til at han er bedre end Neville offensivt også, så regner ikke med vi får at se ham som engang, Brown sidder solidt på den back.

Hl-Glory
17-09-2008, 21:38
Dejligt at se vores spil endlig køre, vi mangler bare i flere skud, men vi har bolden og holdet er godt pres, rigtig godt at se!
Nani & Rooney har været fantastiske, vi skal nok få scoret.
Hvor det skøt hvis Rooney har fundet sit bedste spil frem igen, han må rigtig gerne score idag.
Nani viser vi idag han har et kæmpe potientale, han er giftig hver gang han har bolden.
Neville mangler godt nok en del i sine indlæg, men dog positivt han kommer med frem, men vi klart giftigst i venstre side.

Come on United!

Vidic92
17-09-2008, 21:38
Jeg syntes da det er fedt vi smider Evans ind fra start. Vi brokker os tit over de unge ikke får chancen i sådan en situation, og nu er det da bare fedt han gør det! Mere af det! Samtidig har Brown vidst sikret sig back pladsen, no offense mod Neville (Glimrende backup) men Brown er en klasse bedre.

Ellers er det vel en fin halvleg. Rooney spiller sku også godt i dag syntes jeg. Målene skal nok komme :)

MrStefani
17-09-2008, 21:42
Er meget spændt på Old Traffords reaktion når Ronny kommer på banen.

Synes Evra og Rooney har gjort det skide godt, og vil meget gerne se Rooney score :)

tror på en 2-0 sejr i anden halvleg

Kofoed
17-09-2008, 21:42
Nej, men plejer er død.. Forhåbentlig.. Og SAF har jo sagt at han vil give Evans meget mere spilletid i denne sæson, og hvis han skal udvikle sig til den klassespiller han har potientiale til at blive så skal han også have de store kampe... Forfriskende pust fra SAF's side hvis Evans starter inde..
var Liverpool så gode i søndags? :O
Nej men vi var bare ultra-xtremt dårlige..

Vi spiller en rigtig god første halvleg, og kommer frem til forsøg mere eller mindre når det passer os..
Nani spiller en kanon halvleg, ligesom Rooney, Park, Evra og Tevez.. Ja og forsvaret har jo ikke det store og lave, men Evans virker sikker i hans positionering, og der er ingen slinger i valsen..
Dejligt spil at se.. Og så letter Hargo altså også forsvarets arbejde rigtig meget..
Men dejligt at se Nani i det humør idag, og lækkert at se at vi virkelig tør skyde udefra idag.. Husker ikke hvornår vi sidst har forsøgt os så tit.. Så vidt jeg kan huske har Nani haft 2 forsøg, Tevez også 2 og Rooney et enkelt eller 2.. Virkelig lækkert at se, og noget der har været meget savnet..

Kofoed
17-09-2008, 21:45
Så dårlig er Brown sgu heller ikke offensivt mere

Helt enig.. I sidste sæson da Neville var skadet gik snakken meget på at Brown ikke kunne slå et indlæg uden at skulle ha fri bane 20 meter til hver side, men sådan er det på ingen måde mere.. Han kan sagtens være en trussel indlægsmæssigt, og på det område har han PT overhalet Neville..

SantasLittleHelper
17-09-2008, 21:51
Godkendt indtil videre.. Håber Ronaldo kommer ind i stedet for VDS i anden halvleg.. Han har alligevel ikke haft noget at lave, hehe..

Jeg er dog bange for at der er stilleleg på stadion. Det er sgu lidt pinligt til en Champions League kamp.

Feldthaus
17-09-2008, 21:53
ja stemningen er ikke lige i top, men så kan man lige hurtig zappe over på 3+ og hører den :P

jmyrini
17-09-2008, 21:55
De synger kraft ederme "Viva Ronaldo"... pardon my French, men det synes jeg sgu er langt ude efter al den hurlumhej der har været her til sommer!!!

Lorensen
17-09-2008, 21:59
Ser ud til at Ronaldo fik ret i at fansene hurtigt tilgiver ham.

Lige nu synger de, og der var stående applaus da han opvarmede.

sadface
17-09-2008, 22:01
Så er der i hvert fald i gang i "Viva Ronaldo"

- Hader Ronaldo :confused:

SantasLittleHelper
17-09-2008, 22:03
Sidder og synger Viva Ronaldo for mig selv \o/

maxim
17-09-2008, 22:04
FOr helvede hvor er park ringe..

Udskiftning!: anderson og ronaldo ind.. park og fletcher ud!

Elkjaer
17-09-2008, 22:05
Nøj jeg glæder mig til at høre jublen når Ronaldo kommer ind.

- Puha vi er heldige med lige nu!

Martinsen
17-09-2008, 22:07
Nøj hvor var vi heldige der. Vi er som så mange gange før blevet lulleret i søvn nu ser det ud til. Nu må hver især hive op i sig selv, så vi kan få de 3 point.

Høgsted
17-09-2008, 22:07
Lækkert at se Ronaldo tilbage om kæft en lækker hyldest han får. Ronaldo starter lige med at rulle en forsvarer fuldstændigt - så kender vi ham sku :) Men lækkert at se verdens bedste fodboldspiller tilbage på Old Trafford

Parkohargo
17-09-2008, 22:10
VIVA RONALDOO! haha alle elsker ham jo

SantasLittleHelper
17-09-2008, 22:10
Stand up for the Champion

Elkjaer
17-09-2008, 22:17
Trist at Tevez ikke fik den bold ind :/

Parkohargo
17-09-2008, 22:19
damn tevez er blevet aggresiv:devill:

jmyrini
17-09-2008, 22:26
shit... bedste mand denne sæson ud for den dårligste denne sæson... mig ikke forstå

Manchester United
Kom så united.. bare 3 point.. kunne være dejligt!:)

Martinsen
Tevez ud Giggs ind:confused:

Elkjaer
17-09-2008, 22:28
1-1 i stolpeskud - ØV

Maahn
17-09-2008, 22:30
Endnu en yderst pinlig indsats. Er spillerne simpelthen bare mættet af succes?

Vi formår ikke at vinde over et Villarreal-hold uden deres tre største profiler - Nihat, Rossi og Senna.

jmyrini
17-09-2008, 22:33
Endnu en yderst pinlig indsats. Er spillerne simpelthen bare mættet af succes?

Vi formår ikke at vinde over et Villarreal-hold uden deres tre største profiler - Nihat, Rossi og Senna.

Tja, nu er vi jo ikke helt uden profiler selv.

23Becks
17-09-2008, 22:37
skidt indsats idaag.. vi må bare se i øjnene at Neville bare ikke har noget at skyde med mere og Park også for den sags skyld..

sadface
17-09-2008, 22:38
Tja, nu er vi jo ikke helt uden profiler selv.

Det er satme ingen undskyldning. ¨
Kæft det er pignligt..

Manchester United
17-09-2008, 22:38
ALT FOR RINGE!!:mad:

Hl-Glory
17-09-2008, 22:39
Vi simpelthen ringe i øjeblikket, vi har næsten ingen forsøg.
Jeg tror vi får store tæsk på broen næste weekend, desværre.
Vi må bare konstatere vi slet ikke er oppe i gear.
Jeg rigtig skuffet over denne kamp.

SantasLittleHelper
17-09-2008, 22:39
Skuffende i anden halvleg.. hjalp lidt at få Ronaldo ind, men der er ingen der kan score..

What? vi havde da over 20 skud på mål..

Elkjaer
17-09-2008, 22:40
Tja... Nu skal spillerne ihvert fald vise noget mod Chelsea.

Allan
17-09-2008, 22:40
Super ringe kamp, hvordan skal det ikke gå os på broen, det bliver da et rent slagtehus.

Jeg mangler den der gnist hos spillerne, de virker ikke rigtigt oplagte

Maahn
17-09-2008, 22:42
Jeg frygter, at spillerne er kørt fast - ligesom tilfældet var for spillerne i Barca.

Der er INGEN gnist på dette hold længere og det har der ikke været i hele sæsonen. Angrebet er jo ikke eksisterende. Rooney er ufatteligt middelmådig - han er i mon optik end ikke tæt på at være en klassespiller. Bevares, han VAR et kæmpetalent, men, ligesom Owen, har han ikke formået at udvikle dette store talent.

Martinsen
17-09-2008, 22:42
Skuffende igen desværre. Idag var spillet der ellers, men når man ikke magter, at score på så store chancer kan man ikke vinde en fodboldkamp. Vi stod rigtig godt i defensiven Evans spiller en superkamp spændende og se om han starter inde mod Chelsea(jeg tror det ikke). Men ellers er der jo ikke særlig meget vi kan bruge til noget! 0-0 hjemme mod Villarreal er bare ikke godt nok længere er den ikke. Vi har mange ting der skal arbejdes med, hvis vi skal gøre os nogen som helst forhåbninger om, at bare få et point med hjem fra broen. Jeg har ikke frygtet en United kamp i meget lang tid, men jeg frygter virkelig kampen mod Chelsea på søndag. Normalt ville jeg se frem til sådan en kamp længe, men ikke den her desværre.

æv.

Rasmus-K-J
17-09-2008, 22:43
Syntes det er ufatteligt hvor meget Ronaldo ændrer. giver en helt anden gnist!

Hl-Glory
Skuffende i anden halvleg.. hjalp lidt at få Ronaldo ind, men der er ingen der kan score..

What? vi havde da over 20 skud på mål..

Jeg synes ikke det "rigtige" forsøg hvor målmanden bliver presset..

RAppel
Er ked af at sige det, men det kunne godt gå hen og blive en lang og kedelig sæson at være unitedfan i. Håber skuden vender :)

maxim
Skuffende kamp.. Ringe at vi ikke får scoret, og nu møder vi det mest formstærke hold i verden på søndag.. Ville gerne have ventet lidt med den kamp.

Vidic92
17-09-2008, 22:45
På den anden side ville det være en perfekt kamp at rejse sig i. Imod Chelsea skal spillerne vise den gnist (modsat imod Liverpool) og hvis vi kan komme derfra med en sejr, vender det negative pludselig til det positive. Ja, man er vel ikke optimist for ingenting ?

Tim_rn
17-09-2008, 22:46
Jeg frygter, at spillerne er kørt fast - ligesom tilfældet var for spillerne i Barca.

Der er INGEN gnist på dette hold længere og det har der ikke været i hele sæsonen. Angrebet er jo ikke eksisterende. Rooney er ufatteligt middelmådig - han er i mon optik end ikke tæt på at være en klassespiller. Bevares, han VAR et kæmpetalent, men, ligesom Owen, har han ikke formået at udvikle dette store talent.

Rooney var sgu da et af lyspunkterne i aften. Folk taler så meget for tevez frem for rooney, i dag gjorde rooney det der skulle til for at skabe lidt energi. Selvom han er angriber, så er det vigtigt det han gør i denne kamp, hvor der ikke sker noget andet i venstre siden.

Symbolsk syntes jeg dog sidste angreb var, hvor ronaldo løber bolden udover linjen - han er ikke manden der skal ændre denne sæson. Det skal samtlige spillere til sammen.

Bemærkelsesværdigt er det dog også, for mig, at jeg frivilligt i dag vælger at se en stor del af en AaB kamp fordi United keder mig mere end Vejle-Silkeborg ville have gjort. Endnu engang, og det er sket en del over de sidste 10 år, sad jeg og håbede på villareal fik scoret, så vi får de slag vi har fortjent - hvilket forhåbentligt resulterer i et wake-up call.

Grønholdt.
17-09-2008, 22:48
0-0, og elendigheden vil ingen ende tage... Vi spiller lige så ringe som vi gjorde for 2-3 år siden i øjeblikket. Hvergang at de spiller bolden rundt, så sidder man næsten med hjertet oppe i halsen af frygt for at de skal smide den væk. De skal virkerlig til at tage sig alvorligt sammen meget snart, hvis denne sæson skal blive til noget, men jeg tvivler stærkt på at vi er kommer til at se noget til det snart. Jeg tror desværre at det bilver meget grimt på søndag mod CSKA Chelskij... :rant:

thomaslund
17-09-2008, 22:49
Jeg føler mig skuffet og misbrugt. Kæft hvor er jeg skuffet. De mangler simpelthen gnist. Ikke at resultatet er noget katastrofe resultat, men spillet og gnisten er virkelig skidt. Hvis vi ikke snart får nogle sejre, så er denne sæson slut indenfor 1½ måned.

Som I andre siger bliver det utrolig svært på søndag mod et utrolig formstærkt Chelsea hold. Er hunderæd. kan ikke se hvordan vi skal kan kunne få noget med hjem, og er utrolig bange for en ordentlig røvfuld. Især fordi United spillerne virker skide lige glade.

Puha det er skidt det her.

Bugge
Jeg gider ikke engang kommentere den kamp her.

Så latterligt dårligt og ineffektivt vi spiller, der kan det kun blive til en masse pessimisme fra mig af. Jeg synes det er dybt til grin at være så ufarlige.

mojtaba
Jeg tror vi får store tæsk på broen næste weekend, desværre.
Vi må bare konstatere vi slet ikke er oppe i gear.
Jeg rigtig skuffet over denne kamp.

Jeg tror allerede jeg kan forudsige hvad resultatet bliver næstegang. Vi er pt. et hold, som har det hele med sig, men ikke kan scorer. Vi er 100% ufarlige, og det betyder, at vi er så ufarlige, at selv de dårligste hold er farligere foran mål end os. Det her er blevet en vane, og det bliver værre. Vi tabte mod Zenit, også Liverpool, og nu uafgjort mod Villarrael på hjemmebane p.g.a ufarligheden og den ekstreme dårlige moral blandt spillerne. Som sagt før er det til grin, at vi har sindsygt sværet ved at vinde ligemeget hvad for et hold vi spiller imod. På broen er de i deres livsform og jeg synes hellere vi skal fokusere på at vi ikke taber større end det er. 3-0 til Chelski er mit bud, men hvis vores defensiv heriblandt Rio Ferdinand er iorden ligesom i denne kamp, så kan vi godt glæde os til et 1 eller 2-0 nederlag. Jeg er DYB UENIG og kan IKKE FATTE, at/hvis der nogle som tror vi kan vinde på broen. Det kan ikke lade sig gøre sådan som vi spiller - forhåbelig imidliertidig.
Kort sagt: Vi er ekstrem ufarlige, ligeså ufarlige som at stå ansigt til ansigt med én spiller, som er målmanden.

United DK
17-09-2008, 22:51
Vi spillede ALT for langsomt, og offensiven er overhovedet ikke skarp for tiden. Det bliver heldigvis en anden kamp på Stamford Bridge, hvor Chelsea nok sætter sig på tingene, og skal skabe kampen, og så ved man aldrig, hvis vi får gang i vores hurtige omstillingsspil. Så jeg er nogenlunde fortrøstningsfuld, frem mod den kamp.

Kofoed
Rigtig ærgeligt resultat..
Min klart største skuffelse er altså Neville.. Han har overhovedet ikke klassen til at spille for United.. Bremser vores spil så meget, og slår nogle virkelig dårlige indlæg..
Rooney spiller en god kamp, og fy for helvede hvor bliver han bare meget bedre af at Ronaldo kommer ind.. Ja og det samme med Evra..
Jeg bryder mig stadig ikke om Ronaldo og de ting han har sagt, men kald mig bare en golddigger, men jeg er altså en sucker for god bold, og det levere Ronaldo altså med det samme.. Det er helt vildt så meget fart der kommer over det ligeså snart han er med.. Men rigtig skuffende at vi går så meget ned i kadance i 2. halvleg.. Er vi virkelig så mætte som folk siger.. Det tror jeg ikke, men jeg ved ikke hvad det er der mangler?? Syntes det er en fejl at tage Hargo ud frem for Fletcher, da Villareal kommer frem til meget mere efter Hargo bliver taget ud..
Så har vi unge Evans.. Jeg vil ikke ha den mindste tvivl ved at lade ham starte inde mod Chelsea.. Virker utroligt moden, og ligner en ung Rio.. God kamp, og super ærgeligt at han ramte stolpen..
Alt i alt får vi vist de bedste takter indtil videre i denne sæson, men vi får også vist at det ikke nytter noget hvis vi ikke scorer på vores chancer..

CC
Må indrømme at jeg syntes det var en ganske god kamp. Syntes alle præsterer udmærket efter omstændighederne...
Nani blev endda kampens spiller og han virker godt nok lovende! Anderson fik desuden taget revanche fra hans sidste præstation og Evans havde også en rigtig god kamp, helt klart en spiller vi trygt kan bruge fremover...
Desuden havde vi masser af kvalificerede afslutninger fra distancen...
Det eneste vi mangler er tempo i pasningsspillet og når vi mangler både scholes og carrick, jamen så er der bare ikke så meget at sige til det...

United DK
17-09-2008, 22:53
Bemærkelsesværdigt er det dog også, for mig, at jeg frivilligt i dag vælger at se en stor del af en AaB kamp fordi United keder mig mere end Vejle-Silkeborg ville have gjort. Endnu engang, og det er sket en del over de sidste 10 år, sad jeg og håbede på villareal fik scoret, så vi får de slag vi har fortjent - hvilket forhåbentligt resulterer i et wake-up call.

Og du kalder dig selv United-fan?

Det er i medgang og modgang, champagnebold og puslingebold.

Baunie
17-09-2008, 22:54
Det er skræmmende at tænke frem mod den næste kamp. Forhåbentlig fik Gary Neville spillet sig eftertrykkeligt af i dag. Han er SÅ ringe og var det for så vidt også før sin skade.

Et point på Broen vil jo nærmest være som en sejr pt. Det er virkelig ikke godt nok, og det værste er man ikke rigtig kan se, hvor løsningen skal komme fra.

MrStefani
17-09-2008, 22:55
Har svært ved at finde den egentlige grund til United ikke sejrer idag.

Syntes de fleste spillede "godt nok" - men det er jo ikke nok på dette niveau, men altså villareal burde være til at overkomme.

Jeg er ikke særlig optimistisk op til kampen mod Chelski, men Sir Alex skal nok få styr på det her, regner jeg da stærkt med.

Kofoed
Dette havde været en perfekt kamp at give Manucho hans debut i:D

Og lige en lille sidebemærkning: Fuck hvor er det frustrerende at se et hold trække tiden så meget.. Ja jeg ved godt det er en del af spillet, og de nok skal få kort hvis de går over grænsen, men man har fanme lyst til at løbe igennem skærmen og ind og tage bolden fra dem, og losse til dem.. LAD NU VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR...

mojtaba
Min klart største skuffelse er altså Neville.. Han har overhovedet ikke klassen til at spille for United.. Bremser vores spil så meget, og slår nogle virkelig dårlige indlæg..
Rooney spiller en god kamp, og fy for helvede hvor bliver han bare meget bedre af at Ronaldo kommer ind.. Ja og det samme med Evra..
Jeg bryder mig stadig ikke om Ronaldo og de ting han har sagt, men kald mig bare en golddigger, men jeg er altså en sucker for god bold, og det levere Ronaldo altså med det samme.. Det er helt vildt så meget fart der kommer over det ligeså snart han er med.. Men rigtig skuffende at vi går så meget ned i kadance i 2. halvleg.. Er vi virkelig så mætte som folk siger.. Det tror jeg ikke, men jeg ved ikke hvad det er der mangler?? Syntes det er en fejl at tage Hargo ud frem for Fletcher, da Villareal kommer frem til meget mere efter Hargo bliver taget ud..
Så har vi unge Evans.. Jeg vil ikke ha den mindste tvivl ved at lade ham starte inde mod Chelsea.. Virker utroligt moden, og ligner en ung Rio.. God kamp, og super ærgeligt at han ramte stolpen..
Alt i alt får vi vist de bedste takter indtil videre i denne sæson, men vi får også vist at det ikke nytter noget hvis vi ikke scorer på vores chancer..

Enig. Det er som om Ronaldo skaber den gode moral.

Bugge
17-09-2008, 22:56
Hvis jeg havde på fornemmelsen at en ordentlig omgang tæsk på Broen ville betyde at vi kom op i gear, så ville jeg håbe vi taber.

Men nu har vi spillet dybt elendigt i samtlige kampe, måske med undtagelse af perioder af kampen mod Pompey, og vi har stadigvæk intet lært. Det er det samme boldskubberi med en ineffektivitet der er direkte skræmmende..
Der er INGEN der kan finde hinanden så snart den sidste aflevering eller afslutningen skal på plads..

Jeg er helt sikker på at det selvfølgelig vender, men det nytter bare ikke noget at det lader vente på sig når Chelsea, til dels Arsenal og selv den evige 4'er Liverpool formår at løbe fra os. Der er sgu ikke noget værre end at være afhængige af andre resultater fordi vi selv fucker det op i starten af sæsonen.

Buch
Syntes alle præsterer udmærket efter omstændighederne...

Det synes jeg ikke.

Darren Fletcher spiller alt for langsomt.
Darren og Hargo på midten bliver for let overspillet i periode af Villarreal, der bare kører bolden rundt, som det passer dem.

Gary Neville, desværre ikke god nok mere. Gør ondt, men et faktum.
Skræmmende ringe indlæg, det var da helt vildt.

Park, har bare ikke niveauet til, hvad jeg personligt mener en United spiller skal have.

Alt i alt, ser det hårdt ud for os pt, synes jeg.

Håber virkelig der sker nogle ting, inden Chelsea kampen.

Rasmus-K-J
det Er Skræmmende At Tænke Frem Mod Den Næste Kamp. Forhåbentlig Fik Gary Neville Spillet Sig Eftertrykkeligt Af I Dag. Han Er Så Ringe Og Var Det For Så Vidt Også Før Sin Skade.

Et Point På Broen Vil Jo Nærmest Være Som En Sejr Pt. Det Er Virkelig Ikke Godt Nok, Og Det Værste Er Man Ikke Rigtig Kan Se, Hvor Løsningen Skal Komme Fra.

Ronaldo Fra Start!

Martinsen
17-09-2008, 22:57

Fordi Hargo bliver pillet ud er sikkert pga. hans mange skader og Fergie vil sikre sig, at han er helt frisk til søndagens brag. For der blive der da i sandhed nok brug for en slider som Hargo. Det er det mest logiske jeg kan se ved den udskiftning.

Bugge
17-09-2008, 22:57
Det er skræmmende at tænke frem mod den næste kamp. Forhåbentlig fik Gary Neville spillet sig eftertrykkeligt af i dag. Han er SÅ ringe og var det for så vidt også før sin skade.

Et point på Broen vil jo nærmest være som en sejr pt. Det er virkelig ikke godt nok, og det værste er man ikke rigtig kan se, hvor løsningen skal komme fra.

AMEN!

Neville var dybt til grin.. Og vi kan næppe skyde skylden på at han var skadet længere.. Han burde kunne holde et bare nogenlunde anstændigt niveau.

mojtaba
17-09-2008, 22:59
Vi spillede ALT for langsomt, og offensiven er overhovedet ikke skarp for tiden. Det bliver heldigvis en anden kamp på Stamford Bridge, hvor Chelsea nok sætter sig på tingene, og skal skabe kampen, og så ved man aldrig, hvis vi får gang i vores hurtige omstillingsspil. Så jeg er nogenlunde fortrøstningsfuld, frem mod den kamp.

Kan du huske dengang hvor vi allesammen forventningsfulde så den kamp mod Liverpool som endte med et 2-1 nederlag til os?

CC
17-09-2008, 23:00
Jeg tror allerede jeg kan forudsige hvad resultatet bliver næstegang. Vi er pt. et hold, som har det hele med sig, men ikke kan scorer. Vi er 100% ufarlige, og det betyder, at vi er så ufarlige, at selv de dårligste hold er farligere foran mål end os. Det her er blevet en vane, og det bliver værre. Vi tabte mod Zenit, også Liverpool, og nu uafgjort mod Villarrael på hjemmebane p.g.a ufarligheden og den ekstreme dårlige moral blandt spillerne. Som sagt før er det til grin, at vi har sindsygt sværet ved at vinde ligemeget hvad for et hold vi spiller imod. På broen er de i deres livsform og jeg synes hellere vi skal fokusere på at vi ikke taber større end det er. 3-0 til Chelski er mit bud, men hvis vores defensiv heriblandt Rio Ferdinand er iorden ligesom i denne kamp, så kan vi godt glæde os til et 1 eller 2-0 nederlag. Jeg er DYB UENIG og kan IKKE FATTE, at/hvis der nogle som tror vi kan vinde på broen. Det kan ikke lade sig gøre sådan som vi spiller - forhåbelig imidliertidig.
Kort sagt: Vi er ekstrem ufarlige, ligeså ufarlige som at stå ansigt til ansigt med én spiller, som er målmanden.

Hvorfor er det så svært at tro på at vi kan tage os sammen og måske endda vinde på Broen? Må indrømme jeg slet ikke kan følge den form for negative indstilling... Hos dig er glasset ikke bare halv tomt, det er tilsyneladende også fyldt med skoldhed urin!
Hvorfor i alverden skulle chelsea scorer 3 mål mod os?? Vi har en af verdens stærkeste defensiver og hvis vi spiller med en smule kontrabold med Rooney,Nani, Tevez, Ronaldo eller Berba, så skal du ikke bilde mig ind at vi ikke kan score! Jeg tror fuldt og fast på at vi vinder med Scholes tilbage til at diktere spillet, eller som minimum nupper en uafgjort!!

United DK
17-09-2008, 23:00
AMEN!

Neville var dybt til grin.. Og vi kan næppe skyde skylden på at han var skadet længere.. Han burde kunne holde et bare nogenlunde anstændigt niveau.

Nevilles evner som back kommer først til sin ret, når han har noget at sigte efter inde i boksen, og når Berbatov ikke er med, så er han ikke meget bevendt, for han har ikke Evras eksplosivitet.

Tim_rn
17-09-2008, 23:02
Og du kalder dig selv United-fan?

Det er i medgang og modgang, champagnebold og puslingebold.

Hvilken en af delene?

For jeg vil helt klart aldrig sidde og se 90 minutter hvis jeg røvkeder mig, hvis jeg kan zappe lidt rundt. Så meget betyder fodbold heller ikke for mig. Og jeg tilstår da også gerne, at jeg som regel skifter kanal når vi har et skud der kører 10 m over målet, for derefter først at skifte tilbage 20 sekunder efter. Det er ren irritation, og det er min måde at se fodbold på når jeg alligevel ser den for mig selv. Jeg kan sagtens se du synes det er mærkeligt, men lad vær med at begynde at fortælle mig hvordan jeg skal opføre eller styre mine følelser som fan. Der er vi forskellige, og det står jeg ved.

Hvad angår det at håbe modstanderen score, der er det af ren og skær håb om at vi begynder at hæve koncentrationsniveauet. Nogle gange føler jeg at vi er så idé og motivationsforladte, at det er sidste udvej. Jeg hader uafgjorte kampe med United. Vi skal vinde hver gang. Og jeg vil langt hellere tabe en kamp, da jeg stadig er 100% sikker på vi vinder puljen, end jeg vil spille en så idéforladt kamp i 0-0. Havde villareal scoret på deres stolpeskud, er jeg sikker på vi var kommet længere frem endnu, og havde været mere aggressive. Den ting er jeg sikker på forplanter sig til de næste kampe. Bare det at mærke, at en chance kan opstå hvis man prøver.
Og jeg har samme holdning når vi spiller FA cup kampe og spiller mod de helt små hold, kommer vi foran et-nul og trækker os tilbage som et italiensk hold, håber jeg også på stolpe ind frem for ud for modstanderen, da det vil kræve at vi går op og lukker kampen med 2-3 mål frem for at snige os igennem emd 1-0 sejre, vi er ikke Chelsea, det er scolaris taktik, ikke den jeg vil se i United.

mojtaba
Hvorfor er det så svært at tro på at vi kan tage os sammen og måske endda vinde på Broen? Må indrømme jeg slet ikke kan følge den form for negative indstilling... Hos dig er glasset ikke bare halv tomt, det er tilsyneladende også fyldt med skoldhed urin!
Hvorfor i alverden skulle chelsea scorer 3 mål mod os?? Vi har en af verdens stærkeste defensiver og hvis vi spiller med en smule kontrabold med Rooney,Nani, Tevez, Ronaldo eller Berba, så skal du ikke bilde mig ind at vi ikke kan score! Jeg tror fuldt og fast på at vi vinder med Scholes tilbage til at diktere spillet, eller som minimum nupper en uafgjort!!

Jeg sagde også, at hvis defensiven er iorden ligesom den var i denne kamp, så vil vi nok slippe af med et nederlag på 1-0 eller 2-0!
Og kan du huske dengang hvor vi allesammen forventningsfulde så den kamp mod Liverpool som endte med et 2-1 nederlag til os? Liverpool var og er endda heller ikke i hopla ligesom Chelsea er, og du ved jo hvordan vi er lige nu - ufarlige. Så jeg frygter virkelig den næste kamp.

Baunie
Nevilles evner som back kommer først til sin ret, når han har noget at sigte efter inde i boksen, og når Berbatov ikke er med, så er han ikke meget bevendt, for han har ikke Evras eksplosivitet.

Når indlæggene altså reelt når boksen og ikke ryger bag mål eller over til indkast i den modsatte side...

United DK
17-09-2008, 23:08
Når indlæggene altså reelt når boksen og ikke ryger bag mål eller over til indkast i den modsatte side...

Ingen ord om aftenens indsats, for det var selvsagt elendigt.

CC
17-09-2008, 23:09
Det synes jeg ikke.

Darren Fletcher spiller alt for langsomt.
Darren og Hargo på midten bliver for let overspillet i periode af Villarreal, der bare kører bolden rundt, som det passer dem.

Gary Neville, desværre ikke god nok mere. Gør ondt, men et faktum.
Skræmmende ringe indlæg, det var da helt vildt.

Park, har bare ikke niveauet til, hvad jeg personligt mener en United spiller skal have.

Alt i alt, ser det hårdt ud for os pt, synes jeg.

Håber virkelig der sker nogle ting, inden Chelsea kampen.

Lige nøjagtig hvad havde du forventet af Fletcher? At han spiller bolden langsomt rundt har intet at gøre med at han spiller dårligt i dag, han er bare ikke en bedre pasningsspiller.

Park er kun lige vendt tilbage fra en skade, så du kan ikke forvente at han er oppe i tempo i sin første kamp, det samme gælder jo også for Ronaldo.

Neville præsterer også efter hans omstændigheder. Han er 34-35 år, har lige været ude i en sæson og spiller en ganske god kamp defensivt. Det kan for guds skyld ikke komme som et chok at han ikke løber fra modspillerne og serverer den ene perle efter den anden...

Desuden er det reserverne som du kritiserer og du kan ikke forvente at nogen af dem udspiller sølv vinderne fra spanien...

Alt i alt, ser det udmærket ud for os pt, synes jeg.

thomaslund
17-09-2008, 23:10

Vær dog realist mand. Vi spiller af lort og Chelsea spiller det bedste bold længe. Det er rigtigt vi har et godt forsvar, men vidic er ude som du ved, og forsvaret så jo ikke skide godt mod liverpool.
Problemet er også deres indstilling som simpelthen er så pisse ringe. jeg ryster i bukserne og ville MEGET gerne sælge den nu for en uafgjort, vi har ikke råd til at komme 9 point efter allerede (dog med en kamp i hånden).

United DK
17-09-2008, 23:12
Hvilken en af delene?

For jeg vil helt klart aldrig sidde og se 90 minutter hvis jeg røvkeder mig, hvis jeg kan zappe lidt rundt. Så meget betyder fodbold heller ikke for mig. Og jeg tilstår da også gerne, at jeg som regel skifter kanal når vi har et skud der kører 10 m over målet, for derefter først at skifte tilbage 20 sekunder efter. Det er ren irritation, og det er min måde at se fodbold på når jeg alligevel ser den for mig selv. Jeg kan sagtens se du synes det er mærkeligt, men lad vær med at begynde at fortælle mig hvordan jeg skal opføre eller styre mine følelser som fan. Der er vi forskellige, og det står jeg ved.

Hvad angår det at håbe modstanderen score, der er det af ren og skær håb om at vi begynder at hæve koncentrationsniveauet. Nogle gange føler jeg at vi er så idé og motivationsforladte, at det er sidste udvej. Jeg hader uafgjorte kampe med United. Vi skal vinde hver gang. Og jeg vil langt hellere tabe en kamp, da jeg stadig er 100% sikker på vi vinder puljen, end jeg vil spille en så idéforladt kamp i 0-0. Havde villareal scoret på deres stolpeskud, er jeg sikker på vi var kommet længere frem endnu, og havde været mere aggressive. Den ting er jeg sikker på forplanter sig til de næste kampe. Bare det at mærke, at en chance kan opstå hvis man prøver.
Og jeg har samme holdning når vi spiller FA cup kampe og spiller mod de helt små hold, kommer vi foran et-nul og trækker os tilbage som et italiensk hold, håber jeg også på stolpe ind frem for ud for modstanderen, da det vil kræve at vi går op og lukker kampen med 2-3 mål frem for at snige os igennem emd 1-0 sejre, vi er ikke Chelsea, det er scolaris taktik, ikke den jeg vil se i United.

Jeg mener bare man altid skal se sit hold, uanset hvor ringe de spiller, og hvor meget man keder sig. Jeg følte mig da heller ikke underholdt i dag, men sådan er det nogengange, det er jo ikke en biograftur, og man kan ikke forvente flødebold hver gang. Hvis vi nu blev et hold a la Bolton, som mere spiller hovedbold end fodbold, ville du så boykotte Uniteds kampe, fordi spillet ikke faldt i din smag?

CC
17-09-2008, 23:14
Jeg sagde også, at hvis defensiven er iorden ligesom den var i denne kamp, så vil vi nok slippe af med et nederlag på 1-0 eller 2-0!
Og kan du huske dengang hvor vi allesammen forventningsfulde så den kamp mod Liverpool som endte med et 2-1 nederlag til os? Liverpool var og er endda heller ikke i hopla ligesom Chelsea er, og du ved jo hvordan vi er lige nu - ufarlige. Så jeg frygter virkelig den næste kamp.

Ja, jeg kan god huske den sidste kamp, men jeg har fuldt ud tiltro til vi kan slå dem. Jeg siger ikke at vi udspiller dem eller noget, selv jeg er ikke så optimistisk, men hvorfor er det så utopisk at tro på at Rio og VDS holder dem fra fadet mens Ronaldo scorer efter en dødbold???

thomaslund
17-09-2008, 23:15
Alt i alt, ser det udmærket ud for os pt, synes jeg.

Har du slet ikke set kampene i denne sæson? Rent resultat mæssigt er det jo ikke nogen katastrofe. Slet ikke faktisk. Men indstillingen og spillet er næsten helt til rotterne.

thomaslund
17-09-2008, 23:16
Ja, jeg kan god huske den sidste kamp, men jeg har fuldt ud tiltro til vi kan slå dem. Jeg siger ikke at vi udspiller dem eller noget, selv jeg er ikke så optimistisk, men hvorfor er det så utopisk at tro på at Rio og VDS holder dem fra fadet mens Ronaldo scorer efter en dødbold???

Fordi vi ikke har tur i den for øjeblikket...

CC
17-09-2008, 23:17
Vær dog realist mand. Vi spiller af lort og Chelsea spiller det bedste bold længe. Det er rigtigt vi har et godt forsvar, men vidic er ude som du ved, og forsvaret så jo ikke skide godt mod liverpool.
Problemet er også deres indstilling som simpelthen er så pisse ringe. jeg ryster i bukserne og ville MEGET gerne sælge den nu for en uafgjort, vi har ikke råd til at komme 9 point efter allerede (dog med en kamp i hånden).

Personligt forventer jeg en uafgjort på forhånd, som minimum. Kan godt være forsvaret ikke så skide godt ud mod Liverpool men det så jo fint ud her til aften, og med Brown i stedet for Neville så kan det sgu ikke være helt tosset. Desuden tror jeg ikke man kan bruge dagsformen til det store i sådanne kampe for alle er så indstillet på at yde lidt ekstra! Derudover har vi bare flere spillere som kan afgøre en kamp og mon ikke en af dem har en god aften?

United DK
17-09-2008, 23:17

Det har længe undret mig, at der findes så mange pessimistiske United-fans, når man tænker på, hvor mange gange United har vendt tingene til deres fordel.

Jeg er ikke generelt optimistisk, men når det gælder United, så kan jeg ikke være andet, fordi jeg har set utallige gange, hvor det har set sort ud, og vi alligevel har vendt det. Vi har den bedste manager, og nu skal han bare få blandet kortene rigtigt, så ved man aldrig. Uafgjort er, om ikke andet, til at leve med, når man kigger på Chelseas hjemmebanestatistik.

CC
17-09-2008, 23:18
Har du slet ikke set kampene i denne sæson? Rent resultat mæssigt er det jo ikke nogen katastrofe. Slet ikke faktisk. Men indstillingen og spillet er næsten helt til rotterne.

Har set dem alle på nær træningskampen mod Juve... Spillet er fint i betragtning af mængden af skader...

srixon
17-09-2008, 23:19

Synes slet ikke Scholes kan bidrage med noget godt, han har desværre været meget rusten...

CC
17-09-2008, 23:20
Synes slet ikke Scholes kan bidrage med noget godt, han har desværre været meget rusten...

Han kan trille bolden rundt. Bedre end nogen andre og hvis de andre flytter sig efter den, jamen så tror jeg det er ganske fint:D

el-insaciable
17-09-2008, 23:22
Ok, kamp mod Villareal. Ikke prangende, ikke forfærdelig - men dog en klar forbedring i forhold til weekendens kamp. Det her må for øvrigt være en af de teknisk mest velspillede 0-0 kampe i et stykke tid. Jeg kan i hvert fald ikke huske at have set en 0-0 kamp for nylig, der så mange gange fik en til at smile pga. spillernes tekniske kunnen. Og det var sådan set ikke så vigtigt, om det var United- eller Villareal spillere.

Ærgeligt, at dommeren var en tøsedreng og ikke turde give hverken advarsler nok eller straffespark i første halvleg. Men vi burde nu stadig have klaret sagerne selv og var da også meget tæt på ved flere lejligheder.

mojtaba
17-09-2008, 23:23

Jeg siger det igen. Chelsea er i deres livsform og deres offensiv og farlighed er i top. Vi spiller pt. dårligt på udebane, vores farlighed foran mål er ringe ligemeget om det er på hjemmebane eller udebane. Vi har hverken vores gode midtbanespiller Michael Carrick med i kampen eller Nemanja Vidic med. Og i den kamp, hvor der er spillere som Deco, Joe Cole, Ballack, Lampard som er i topform er det vigtigt at have alle sine spillere klar, især når man spiller ringe fortiden. Selv tror jeg ikke, at hvis vi havde alle mand klar, så ville vi vinde, men det da bedre end ingenting.

RuudVanNissetøj
17-09-2008, 23:26
Endnu en kamp hvor jeg synes vi er vores egen værste fjende....Angrebsspillet virkede ofte krampagtigt, selvom jeg synes vi så fine takter fra især Nani. Midtbanen i dag havde især problemer med anden bolden, men fik bedre fat i anden halvleg. Forsvaret var udemærket, og Neville fik spillet sig ind i kampen til sidst med ok. indlæg. Evans var en dejlig forfriskende spiller at have med, og synes han gjorde en kanon figur.

Desværre fik vi en gang for alle fik vist, at Ronaldo er minimum 30% af hele vores offensiv. Efter han kom på banen blev angrebet for alvor skarpt, han fik lagt præcise aflevering og kom frem til et par gode forsøg.

Puhaa....jeg er ærlig talt bekymret for Chelsea kampen. Vi skal for alvor komme i form og spillerne skal se at ramme dagen for at vi kan tage fra "broen" med point!!!

CC
17-09-2008, 23:27
Jeg siger det igen. Chelsea er i deres livsform og deres offensiv og farlighed er i top. Vi spiller pt. dårligt på udebane, vores farlighed foran mål er ringe ligemeget om det er på hjemmebane eller udebane. Vi har hverken vores gode midtbanespiller Michael Carrick med i kampen eller Nemanja Vidic med. Og i den kamp, hvor der er spillere som Deco, Joe Cole, Ballack, Lampard som er i topform er det vigtigt at have alle sine spillere klar, især når man spiller ringe fortiden. Selv tror jeg ikke, at hvis vi havde alle mand klar, så ville vi vinde.

Kan godt være de har spillet godt, men de har sgu også haft tidspunkter hvor de var på røven! Du gør dem til mere end de er, for de er på ingen måde uovervindelige, og så længe bolden er rund og alt det shit så tror jeg fuldt og fast på vi vinder!

Kofoed
17-09-2008, 23:27
Fordi Hargo bliver pillet ud er sikkert pga. hans mange skader og Fergie vil sikre sig, at han er helt frisk til søndagens brag. For der blive der da i sandhed nok brug for en slider som Hargo. Det er det mest logiske jeg kan se ved den udskiftning.
Ja, du har jo nok ret.. Pokkers;)

Kan du huske dengang hvor vi allesammen forventningsfulde så den kamp mod Liverpool som endte med et 2-1 nederlag til os?
Ja, men prøv og tænk hvis vi alle sammen skulle tænke sådan.. Nøj det ville blive trist.. Jeg tror på at vi vender det her, og jeg tror stadig på at vi vinder CL, PL og FA-cuppen.. Ja fordi sådan er jeg bare.. Jeg tror på at vi, Manchester United, kan det ingen andre kan.. Jeg mener at så længe muligheden er til stede skal man frygte os..

Hahahaha.. Var nær død af grin da jeg læste det.. Årets kommentar:lolol: Men jeg er helt enig.. Jeg syntes vi viste gode takter idag, og med Berba tilbage, og lidt tur i den, så vinder vi på broen...

Ingen ord om aftenens indsats, for det var selvsagt elendigt.
Syntes du virkelig at selve spillet var så ringe?? Kan forstå det med at vi altid kikser den sidste afslutning, men i første halvleg styrer vi hele showet, kommer frem til alt det vi vil, og har bunkevis af afslutninger.. Anden halvleg ser så skidt ud vil jeg godt gi dig, men ikke noget alamerende, og vi kommer frem til chancerne når vi har lyst(mere eller mindre).. Virker dog som om vi til tider stiller os lidt tilfredse og så vinder vi ikke.. Men er det alt spillet du er utilfreds med eller mest resultatet???

snegl
17-09-2008, 23:28
Jeg synes ikke det hele var så slemt igen. Det eneste der sådan set manglede var målene, og et straffespark måske. Spillemæssigt synes jeg vi styrede det okay. Vi kommer frem til 3-4 100% chancer hvilket man ikke bare lige gør i hver kamp. Forskellen fra sidste sæson er vel bare at Rona

Ronaldo, Tevez, Rio sku ha scoret samt stolpeskuddet. Vi spillede mod nr 2 i Spanien. Vi har stadig Berbatov til at sparke alt det ind Tevez og Rooney ikke scorer på, og Ronaldo til at spille fra start.

Berbatov laver iøvrigt utrolig mange assists over en sæson så af en eller anden grund er jeg ikke vildt urolig. Jeg mener kampen på Stamford Bridge kan være okay åben hvis vi bare ikk stiller os ned og spiller passivt.

Vores egentlige problem som jeg ser det er den centrale midtbane. Med Carrick ude i 6 måneder og uden Scholes må vi se om Anderson er alle pengene værd. Personligt har jeg ikke den store fidus til at han overrasker mig.

Kofoed
17-09-2008, 23:29
Uafgjort er, om ikke andet, til at leve med, når man kigger på Chelseas hjemmebanestatistik.

Oplys mig lige.. Kan ikke huske hvor længe de har været ubesejrede på hjemmebane???

mojtaba
17-09-2008, 23:32
Kan godt være de har spillet godt, men de har sgu også haft tidspunkter hvor de var på røven! Du gør dem til mere end de er, for de er på ingen måde uovervindelige, og så længe bolden er rund og alt det shit så tror jeg fuldt og fast på vi vinder!

Uovervindelig er vist lige for meget sagt. Jeg forventer bare at de leverer det nødvendige. Ligesom det Arsenal og Chelsea gør, så de kommer i toppen i PL. Ligesom i sæsonen 06/07

CC
17-09-2008, 23:34
Hahahaha.. Var nær død af grin da jeg læste det.. Årets kommentar:lolol: Men jeg er helt enig.. Jeg syntes vi viste gode takter idag, og med Berba tilbage, og lidt tur i den, så vinder vi på broen...

Altid godt at vide at man kan sprede et smil eller to;)
Irriterer mig bare hvor hurtigt folk kan glemme alt hvad vi egentlig kan og at vi altid er langsomme startere. Hvorfor er det folk altid har så travlt med at agere dommedagsprofeter, de er jo alle sammen enige om at de holder med United, men så snart der er noget at kritiserer jamen så er der på pletten.
Hvorfor er det så svært at tro på at vi kan overraske, hvorfor er det så svært at tro på at Manucho kan være et scoop af dimensioner, hvorfor behøves Ronaldo falde i niveau i forhold til sidste sæson???

Fatter ikke at i gider, livet er sgu for kort til det møg!

United DK
17-09-2008, 23:35
Syntes du virkelig at selve spillet var så ringe??

Nej, det var om Nevilles indsats. ;)

United DK
17-09-2008, 23:38
Oplys mig lige.. Kan ikke huske hvor længe de har været ubesejrede på hjemmebane???

Generelt har de ikke tabt siden 22. februar 2006, hvor de tabte 2-1 til Barcelona, men i PL skal vi helt tilbage til 21. februar 2004 (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/3496743.stm).

Fletcherfan
17-09-2008, 23:38
Jeg MÅ liiige give karakter for kampen i aften som var rent katastrofe... Skalaen er 1-10... 10 best

VDS 6: Havde INGENTING at lave i første halvleg og det blev ikke meget bedre i anden, men de fik en chance, og den blev der ikke scoret på...
Neville 2: Manden kan ikke sparke til en bold og har svært ved at placere sig på banen. Og der er ingen, der skal komme med undskyldninger om, at han er ikke helt i form endnu. Indse det: Manden er færdig som fodboldspiller på højeste plan. Ingen tvivl om, at Brown SKAL være førstevalg...
Evra 8: Fremragende i første halvleg, men faldt lidt i niveau i anden halvleg, men sluttede igen stærkt.
Rio 9: Styrede forsvaret suverænt. Men der var nu ikke sååå meget at lave.
Evans 8: Gjorde det ganske udmærket, og havde en stor chance. Gjorde det ellers ikke besværligere end det var...
Park 7: Kæmpede ihærdigt, men manglede støtte fra Neville og derfor var det svært at få noget ud af arbejdet i første halvleg. Virkede lidt træt efter pausen og udskiftningen var naturlig. Blev snydt for to klokkeklare straffespark.
Nani 5: Heller ikke denne gang lykkedes det for Nani, der viste elendig sparketeknik da han skulle aflevere bolden ind i feltet, men havde et kanonskud i første halveg.
Fletcher 7: Udmærket i første halvleg, men faldt ligesom resten af holdet i niveau i anden halvleg. Var derimod måske den bedste i første halvleg.
Hargo 6: Noget anonym indsats, men ikke en dårlig indsats. Var måske træt, men synes at udskiftningen kom for tidligt.
Rooney 6: Manden er tydeligvis både i spillemæssig krise og mangler selvtillid. Har hårdt brug for en pause på 2-3 kampe.
Tevez 8: Arbejdsindsatsen kender alle efterhånden, og var også farlig i flere situationer.
Ronaldo 7: Mangler lidt for at blive farlig, men eneste positive moment er, at han er ved at være helt klar igen...
Anderson 5: Har haft en rimelig dårlig start på sæsonen, og det kan nok forklares med hans OL-deltagelse. Igen i dag havde han visse problemer med sine afleveringer som han ikke havde sidste sæson.
Giggs UB: Manden hører ikke hjemme på et hold på et så højt niveau. Og man mærker aldrig mere at han er på banen.
SAF: 3. Hvorfor sætter han G. Neville på banen fra start??? og hvorfor tager den bedste angriber ud for den dårligste midtbanespiller i truppen, da man har hårdt brug for mål??? Igen i dag virkede det ikke som om han havde lyst til at vinde kampen, og det er så to kampe i træk. Og jeg fatter heller hvorfor han simpelthen MÅ bruge Giggs, Rooney og Scholes (ved godt at Scholes havde karantæne i aften) hver eneste kamp de kan spille...
Dommeren 3: Snydte United for to klare straffer og virkede ikke specielt fløjteglad, da Uniteds spillere blev fældet, men var utrolig fløjteglad da de gule skuespillere lå på jorden...

Don Kafai
17-09-2008, 23:43
Nøj jeg savner den bruger, der i sidste sæson i sin signatur var 100% sikker på mesterskabet, efter vi smed 7 point af 9 mulige i sæsonstarten!

Lighten up for helvede. At tro vi med de spillere vi har, kan spille resten af sæsonen så elendigt, er jo pessimisme uden lige. Det kan selvfølgelig ske, men jeg vil mene vi har så meget klasse i truppen, at vi nok kommer op igen på et tidspunkt.

Slår vi Chelsea søndag, så er vi mentalt i himlen, og så kan vi køre en stime hvor vi sætter hold som Bolton, Stoke, Aab osv på plads. Hvis vores krise ikke er dybere, end at tre point i næste kamp vender det, så er jeg fortrøstningsfuld.

CC
17-09-2008, 23:50
Jeg MÅ liiige give karakter for kampen i aften som var rent katastrofe... Skalaen er 1-10... 10 best

VDS 6: Havde INGENTING at lave i første halvleg og det blev ikke meget bedre i anden, men de fik en chance, og den blev der ikke scoret på...
Neville 2: Manden kan ikke sparke til en bold og har svært ved at placere sig på banen. Og der er ingen, der skal komme med undskyldninger om, at han er ikke helt i form endnu. Indse det: Manden er færdig som fodboldspiller på højeste plan. Ingen tvivl om, at Brown SKAL være førstevalg...
Evra 8: Fremragende i første halvleg, men faldt lidt i niveau i anden halvleg, men sluttede igen stærkt.
Rio 9: Styrede forsvaret suverænt. Men der var nu ikke sååå meget at lave.
Evans 8: Gjorde det ganske udmærket, og havde en stor chance. Gjorde det ellers ikke besværligere end det var...
Park 7: Kæmpede ihærdigt, men manglede støtte fra Neville og derfor var det svært at få noget ud af arbejdet i første halvleg. Virkede lidt træt efter pausen og udskiftningen var naturlig. Blev snydt for to klokkeklare straffespark.
Nani 5: Heller ikke denne gang lykkedes det for Nani, der viste elendig sparketeknik da han skulle aflevere bolden ind i feltet, men havde et kanonskud i første halveg.
Fletcher 7: Udmærket i første halvleg, men faldt ligesom resten af holdet i niveau i anden halvleg. Var derimod måske den bedste i første halvleg.
Hargo 6: Noget anonym indsats, men ikke en dårlig indsats. Var måske træt, men synes at udskiftningen kom for tidligt.
Rooney 6: Manden er tydeligvis både i spillemæssig krise og mangler selvtillid. Har hårdt brug for en pause på 2-3 kampe.
Tevez 8: Arbejdsindsatsen kender alle efterhånden, og var også farlig i flere situationer.
Ronaldo 7: Mangler lidt for at blive farlig, men eneste positive moment er, at han er ved at være helt klar igen...
Anderson 5: Har haft en rimelig dårlig start på sæsonen, og det kan nok forklares med hans OL-deltagelse. Igen i dag havde han visse problemer med sine afleveringer som han ikke havde sidste sæson.
Giggs UB: Manden hører ikke hjemme på et hold på et så højt niveau. Og man mærker aldrig mere at han er på banen.
SAF: 3. Hvorfor sætter han G. Neville på banen fra start??? og hvorfor tager den bedste angriber ud for den dårligste midtbanespiller i truppen, da man har hårdt brug for mål??? Igen i dag virkede det ikke som om han havde lyst til at vinde kampen, og det er så to kampe i træk. Og jeg fatter heller hvorfor han simpelthen MÅ bruge Giggs, Rooney og Scholes (ved godt at Scholes havde karantæne i aften) hver eneste kamp de kan spille...
Dommeren 3: Snydte United for to klare straffer og virkede ikke specielt fløjteglad, da Uniteds spillere blev fældet, men var utrolig fløjteglad da de gule skuespillere lå på jorden...

Din holdning angående Nani, må stå for egen regning... Han blev efter kampen kåret til MOM. Og hvordan skulle det hjælpe på Rooneys selvtillid at blive pillet ud i 2-3 kampe og på den måde bekræfte at han ikke lever op til forventningerne...
Anderson tilførte da noget af al den tempo vi manglede i første halvleg, at han så spiller bolde med væsentlig større konsekvens end f.eks. Fletcher medfører sjovt nok også at der er større tab...
Må indrømme at jeg ikke rigtig lagde mærke til noget af det som du skriver ved dommeren, det eneste jeg var træt af var at han ikke fik stoppet Villereals tidsudtræk...

Baunie
17-09-2008, 23:55
Nøj jeg savner den bruger, der i sidste sæson i sin signatur var 100% sikker på mesterskabet, efter vi smed 7 point af 9 mulige i sæsonstarten!

Lighten up for helvede. At tro vi med de spillere vi har, kan spille resten af sæsonen så elendigt, er jo pessimisme uden lige. Det kan selvfølgelig ske, men jeg vil mene vi har så meget klasse i truppen, at vi nok kommer op igen på et tidspunkt.

Slår vi Chelsea søndag, så er vi mentalt i himlen, og så kan vi køre en stime hvor vi sætter hold som Bolton, Stoke, Aab osv på plads. Hvis vores krise ikke er dybere, end at tre point i næste kamp vender det, så er jeg fortrøstningsfuld.

Det største problem er ikke så meget spillet. Men gejsten, den er der jo overhovedet ikke. Vi skal ville det 120 procent, hvis vi vil have noget på Broen (eller Anfield for den sags skyld). Det vil vi bare ikke i øjeblikket.

Spil nu med modstanderne. I øjeblikket er det som i de gode, gamle dage for tre år siden, hvor vi ikke gik til modstanderne. Hvis vi så endelig lidt heldigt scorede, så spurtede vi straks ned og lavede en mur på kanten af eget straffesparksfelt og det gik som regel galt.

Selv hvis jeg skal være mere positiv end jeg plejer at være, så har jeg meget svært ved at se, at Chelsea ikke får scoret flere gange end os på søndag. Det må jeg erkende.

Kallex
18-09-2008, 00:03
Godt at se ikke alle har kastet håndklædet i ringen.. Det er så nemt at kritisere og fokusere på det dårlige, det nytter ikke noget at kaste skylden rundt. Først var det Ronaldo der manglede, nu er truppen for smal, vores spillere for gamle eller inkompetente -rooney / neville.

Kan i huske sidste år da vi, som før nævnt, startede historisk dårligt på sæsonen. Medierne og fansne var ude med riven efter SAF, og mente det var tid til han trak sig tilbage. Sådanne spontane reaktioner er set i bagklogskabenslys komplet irrationelle og inkempetente. Forstår godt i bliver følelses mæssigt berørt af vores manglende resultater, men istedet for at reagere så impulsivt og gå til angreb på den første og den bedste så prøv at se tingene i perspektiv.

Chelsea er i kanon form, men er det godt for dem at toppe så tidligt på sæsonen ? Når vi rammer jule perioden med det stramme program er det United's tur til at vise formen frem. Det har vi set gentagne gange.

Det er nemt at være bagklog, og lige så nemt at udstille folk der ikke præstere 100%. Prøv at lade være med at vælge den nemme løsning næste gang du bliver stillet overfor noget der går dig, vi gider ikke høre på det :)

Alt Godt - Kalle

Don Kafai
18-09-2008, 00:06
Det største problem er ikke så meget spillet. Men gejsten, den er der jo overhovedet ikke. Vi skal ville det 120 procent, hvis vi vil have noget på Broen (eller Anfield for den sags skyld). Det vil vi bare ikke i øjeblikket.

Spil nu med modstanderne. I øjeblikket er det som i de gode, gamle dage for tre år siden, hvor vi ikke gik til modstanderne. Hvis vi så endelig lidt heldigt scorede, så spurtede vi straks ned og lavede en mur på kanten af eget straffesparksfelt og det gik som regel galt.

Selv hvis jeg skal være mere positiv end jeg plejer at være, så har jeg meget svært ved at se, at Chelsea ikke får scoret flere gange end os på søndag. Det må jeg erkende.

Tja, jeg vil nu se kampen inden jeg dømmer den. Det ville ikke undre mig, hvis United gik hen og overraskede.

Til det andet du siger er jeg til dels enig, men jeg synes egentlig kun problemet er offensivt. Og med Hargreaves og Fletcher til at styre spillet i dag, så ved jeg ikke rigtig om det overrasker mig, at vi ikke lagde et offensivt pres. Villareal havde i grunden én chance i kampen, og vi havde et par flere, men skarpheden manglede lige.

For 3 år siden som mange hentyder til, der havde vi knap nok optræk til chancer. Vi spillede bare så skidt, at folk virkede ude af form omkring november. Det gør vi jo ikke for tiden, og kan vi opruste vores startopstilling i dag med spillere som Scholes, Vidic, Carrick, Ronaldo og Berbatov, som er fem spillere der kan gå ind i samtlige start-11'ere i verden, så spiller vi nok også lidt bedre :D

CC
18-09-2008, 00:09
Det er nemt at være bagklog, og lige så nemt at udstille folk der ikke præstere 100%. Prøv at lade være med at vælge den nemme løsning næste gang du bliver stillet overfor noget der går dig, vi gider ikke høre på det :)

Fandme smukt! Kneb næsten en tåre:p

Fletcherfan
18-09-2008, 00:23
Et problem, som Rooney muligvis har (selvom det ikke mærkes ikke kampene), er, at han behøver ikke at imponere hverken til træning eller til kamp for at spille meget. Hann er tydeligvis i krise nu og måske også træt selvom det er tidligt på sæsonen. Jeg tror, at hvis han får en pause på 2-3 kampe, så kommer han igen med "Nu skal ...... vise Alex, at han ikke skulle have sat mig udenfor!" Og så tror jeg vi kommer til at se en klart bedre Rooney. Neville har spillet flere kampe i denne sæson og har været utrolig dårlig i alle kampe, kampen i aften var dog den klart dårligste. Jeg ved, at jeg bliver skudt ned for det her, men jeg synes, at med en manager, der er bedre end SAF så havde United fået flere pokaler med sig i sidste sæson og en bedre start i denne sæson. Jeg er stadig af denne mening, og det har jeg været siden jeg første gang fik tanken, at SAF skulle have stoppet for 3-5 år siden, Giggs for 3 år siden og Scholes i sommers... Skyd mig så drenge... Og undskyld, at jeg ikke har samme mening som nogen af jer...

Vedrørende om United kan vinde over Chelski eller ej... United har helt klart et hold, der kan slå det bedste CFC hold i topform, med eller uden Carrick. Men lige nu er jeg meget pessimistisk, da United har spillet dårligt på det sidste og ikke vundet en kamp siden 25. august... Det er tre kampe, hvor United har tabt to af dem, og det er altså ikke godt. Men forhåbentlig vender det på søndag, selvom jeg nu har svært ved at tro det. Og taber United på søndag tror jeg også det bliver utrolig svært at vinde mesterskabet igen, men at det kan lade sig gøre... United har det bedste hold, men det kører bare ikke lige for tiden, forhånbentlig bliver det bedre med Ronaldo tilbage (og jeg har aldrig været efter ham)...

Hald
18-09-2008, 00:59
Er slet slet ikke nervøs for denne sæson. Altså sidste sæson var der da øjeblikke hvor man hang med næbet og så gik vi jo til sidst hen og vandt det hele! Tag det nu roligt. Syntes ikk det ser så skidt ud..
Op med hovedet, nu er vi klar til Chelsea.

United-Allan33
18-09-2008, 08:18
Et problem, som Rooney muligvis har (selvom det ikke mærkes ikke kampene), er, at han behøver ikke at imponere hverken til træning eller til kamp for at spille meget. Hann er tydeligvis i krise nu og måske også træt selvom det er tidligt på sæsonen. Jeg tror, at hvis han får en pause på 2-3 kampe, så kommer han igen med "Nu skal ...... vise Alex, at han ikke skulle have sat mig udenfor!" Og så tror jeg vi kommer til at se en klart bedre Rooney. Neville har spillet flere kampe i denne sæson og har været utrolig dårlig i alle kampe, kampen i aften var dog den klart dårligste. Jeg ved, at jeg bliver skudt ned for det her, men jeg synes, at med en manager, der er bedre end SAF så havde United fået flere pokaler med sig i sidste sæson og en bedre start i denne sæson. Jeg er stadig af denne mening, og det har jeg været siden jeg første gang fik tanken, at SAF skulle have stoppet for 3-5 år siden, Giggs for 3 år siden og Scholes i sommers... Skyd mig så drenge... Og undskyld, at jeg ikke har samme mening som nogen af jer...

Vedrørende om United kan vinde over Chelski eller ej... United har helt klart et hold, der kan slå det bedste CFC hold i topform, med eller uden Carrick. Men lige nu er jeg meget pessimistisk, da United har spillet dårligt på det sidste og ikke vundet en kamp siden 25. august... Det er tre kampe, hvor United har tabt to af dem, og det er altså ikke godt. Men forhåbentlig vender det på søndag, selvom jeg nu har svært ved at tro det. Og taber United på søndag tror jeg også det bliver utrolig svært at vinde mesterskabet igen, men at det kan lade sig gøre... United har det bedste hold, men det kører bare ikke lige for tiden, forhånbentlig bliver det bedre med Ronaldo tilbage (og jeg har aldrig været efter ham)...

Det er helt iorden du har din mening, men man burde dog argumentere for sådanne holdninger.. At fergie Skulle have stoppet for 3 år siden forstår jeg intet af, vi er jo ikke ligefrem gået tilbage de sidste 3 år... Din kritik af Giggs og Scholes har jo været oppe før, jeg mener dog begge stadig har noget at tilbyde, men så længe afløserne feks Nani på ingen måde har gjort det bedre, så kan Giggs stadig tilføje truppen noget.. Og desuden har Neville kun spillet to kampe, og ja han har været ufatteligt ringe, men når man nærmest forlanger at han skal finde tilbage til storformen fra day 1 efter 1½ års fravær, vil jeg også tillade mig at forlange at Ronaldo havde scoret igår, og ikke driblet bolden ud over linien.. Eller gælder der andre regler for Ronaldo?? (som iøvrigt fik et fint comeback)

I øvigt pinlig ringe indsats af fansen igår, aldrig har der da været så stille på OT... men de er vel også så småt ved at se frem til næste sæson, som så mange herinde fra..

Foged
18-09-2008, 08:23
Der er ingen tvivl om at både Giggs, SAF og Scholes skal blive i klubben.
Deres rolle i klubben ligger lige så meget væk fra banen som på banen.
Scholes er helt klart vores bedste midtbanespiller, mens Giggs for mange indskiftninger i denne sæson.

Generalt skuffende i går, men efter at have set højdepunkter fra kampen, så har vi virkelig skabt mange chancer, men vi for dem bare ikke puttet den i kassen. Det skal nok komme.

TrincoBoy
18-09-2008, 08:29
I øvigt pinlig ringe indsats af fansen igår, aldrig har der da været så stille på OT... men de er vel også så småt ved at se frem til næste sæson, som så mange herinde fra..

Enig! Det var en skandale af dimensioner, selv Farum Park kunne skabe mere stemning. Skulle tro at halvdelen af de 75000 var turister.

United DK
18-09-2008, 09:50

Nej, det er dybt pinligt, at 75.000 kan være så stille til en fodboldkamp, men de kommer jo heller ikke for at se United, men for at se Ronaldo. Det så man jo da han kom ind, hvor der lige pludselig kom gang i Viva Ronaldo. Fucking turister!!!

Krede
18-09-2008, 11:23

Selvom vi kun fik det ene point, så var det alligevel rart at se, at Fergie var enig med mig mht holdopstilling, når nu der ikke var nogle herinde der var det :)

Jeg tror dog, at det betaler sig. For det første, så er der 5 CL kampe igen. Celtic og AaB er ikke ligefrem skrammende, så vi skal nok klare den.

Ideen med Evans og Neville i startopstillingen har uden tvivl været, at se hvem af dem, der er mest klar til Chelsea kampen. Jeg vil vurdere det som Evans og så Brown på backen.
Alt. kunne Hargo få backen, men jeg tror der bliver brug for ham på midten. Det er en stor kamp for Evans, men hvis han er god nok, så er han gammel nok.

Hald
18-09-2008, 11:40
Hørte jeg rigtigt da jeg så kampen forskudt på 3+ kl 00:00. Da kameraet filmede Berbatov sagde han ( så vidt jeg kunne høre) " Her har vi så Berbatov som må sidde ude de næste 3 uger " Hvorfor ?

JumpingCarrot
18-09-2008, 11:45
Jeg ved det sgu ikke. Jeg har ikke hørt noget, og han står heller ikke noteret som skadet på PhysioRoom.
Men Skysports sagde også, at han var skadet under kampen i går. Men ikke noget om, hvor længe. Min forestilling er, at han bare har et lille problem, vi så ham jo humpe rundt under kampen mod Scousers. Forhåbentlig er han klar mod Chelsea, ellers bliver det sgu svært at komme til chancer.

Har folk hørt noget om den skade?

Fletcherfan
18-09-2008, 12:03
Måske jeg er rimelig hård i mine vurderinger. Men nu skal jeg forklare hvorfor jeg mener det jeg mener.

SAF: Hans vindervilje og sult efter flere pokaler er stadig i top, men jeg synes, hans taktiske kunnen er forværret noget i de seneste år. Det ser man bl.a. i at i flere kampe bliver en angriber skiftet ud for en defensiv spiller, da United har brug for mål (f.eks. igår da Giggs kom ind for Tevez). Også var det tydeligt, at det andet af Chelskis mesterskaber var p.g.a. forkert taktik af SAF...
Giggs: Manden er en levende legende ingen tvivl om det. Men han er ikke god nok mere. Sidste sæson kunne måske bruges som indskifter, men i denne sæson er han færdig. Han har ikke noget mere at give af. Måske han er vigtig at have i truppen, men så skal han ikke ind på banen...
Scholes: Han var god i sidste sæson, men han har ikke været god i starten af denne sæson. Selvfølgelig kan det ske, at han kommer i topform (det håber jeg virkelig han gør), men jeg synes han skulle have lavet en "Cantona", dvs. stoppe karrieren mens han var på toppen.
Neville: Synes han har haft god tid til at komme sig nu, men jeg synes ikke han har den nødvendige skarphed for at være med. Håber det samme med ham som med Scholes, nemlig, at han vender tilbage til sin gamle form. Men jeg er meget skeptisk...

timberunited
18-09-2008, 12:24
Måske jeg er rimelig hård i mine vurderinger. Men nu skal jeg forklare hvorfor jeg mener det jeg mener.

SAF: Hans vindervilje og sult efter flere pokaler er stadig i top, men jeg synes, hans taktiske kunnen er forværret noget i de seneste år. Det ser man bl.a. i at i flere kampe bliver en angriber skiftet ud for en defensiv spiller, da United har brug for mål (f.eks. igår da Giggs kom ind for Tevez). Også var det tydeligt, at det andet af Chelskis mesterskaber var p.g.a. forkert taktik af SAF...
Giggs: Manden er en levende legende ingen tvivl om det. Men han er ikke god nok mere. Sidste sæson kunne måske bruges som indskifter, men i denne sæson er han færdig. Han har ikke noget mere at give af. Måske han er vigtig at have i truppen, men så skal han ikke ind på banen...
Scholes: Han var god i sidste sæson, men han har ikke været god i starten af denne sæson. Selvfølgelig kan det ske, at han kommer i topform (det håber jeg virkelig han gør), men jeg synes han skulle have lavet en "Cantona", dvs. stoppe karrieren mens han var på toppen.
Neville: Synes han har haft god tid til at komme sig nu, men jeg synes ikke han har den nødvendige skarphed for at være med. Håber det samme med ham som med Scholes, nemlig, at han vender tilbage til sin gamle form. Men jeg er meget skeptisk...

Med hensyn til Neville, så synes jeg, det er underligt, at han er kaptajn, når han ikke spiller mere. Kaptajnen skal være på banen, så der kan blive hanket op i kampe som fx mod Liverpool.

:devill: Jeg synes, det er meget hårdt at dømme Giggs færdig, eftersom han kun er kommet ind som indskifter de sidste kampe. Jeg er heller ikke enig i, at Giggs er en ubetinget defensiv indskiftning. Desuden var Tevez løbet træt.

Scholes har haft en enkelt dårlig kamp denne sæson samt en svipser i en anden. Men det kan Tevez også. Og Rooney rammer ingenting i år. Så det er nok snarere den generelle holdindsats, det kniber med.

At gætte Ferguson tanker og holdsammensætninger fik vi jo at vide, er som at finde vinderkuponen i Lotto. Og han skal nok finde det rigtige mix.

Under alle omstændigheder så skal hele holdet op i gear. PL og CL vinder ikke sig selv. Heldigvis er det tidligt på sæsonen, og de andre hold spillede også uafgjort i CL.

Hald
18-09-2008, 12:30
Angående Berbatov : En hævelse i knæet skulle ha bænket af ham igår! Men hvis det er sandt at han er ude de næste 3 uger ser det grumt ud !

Krede
18-09-2008, 12:42
Angående Berbatov : En hævelse i knæet skulle ha bænket af ham igår! Men hvis det er sandt at han er ude de næste 3 uger ser det grumt ud !

Fergie siger han måske spiller søndag....

Damien
18-09-2008, 13:13
Kan slet ikke forstå Fletcherfans kritik af Nani, syntes klart han var en af banens bedste med flere gode aktioner.
til gengæld kan vi alle blive enige om at Neville stort set ikke satte en fod rigtig under hele kampen, så han ska virkelig stramme op hvis han vil have mere spilletid..

i øvrigt var dommeren jo fuldstændig blind da han overså 2 klare straffespark!! Alt går bare mod os...

JumpingCarrot
18-09-2008, 13:37
i øvrigt var dommeren jo fuldstændig blind da han overså 2 klare straffespark!! Alt går bare mod os...

Njaeh, stemplingen på Parks fod var 100% klokkeklart, men mener ikke, der skal dømmes straffe i anden omgang. Det er egentlig en nærkamp, og Park får driblet bolden alt, alt for langt - han havde ikke nået den alligevel. Synes den var fair nok. Men uden tvivl er det skuffende, at vi ikke får det første, hvor dommerne endda står perfekt placeret.

Er enig i, at Nani var rigtig god i går. I det hele taget har jeg svært ved at se, hvorfor folk er så pessimistiske herinde. Efter min mening spiller vi en fin kamp, hvor vi formår at dominere 90 minutter. Vi skaber også chancer, selv om vi gerne skulle skabe flere med alt det spil, vi havde.
Men i det mindste er det ikke Liverpool-håbløst-agtigt, hvor vi dominerer alt, men ikke kan kreere chancer. Men okay, vi er uden Carrick og ikke mindst Scholes, der står for væsentlig mere kreativitet end Hargo/Fletch. Anderson skulle have spillet hele kampen, synes jeg, for det går for langsomt med de to andre på den centrale. Det var tempoet, der haltede efter i går. Vi fik ikke lagt det afgørende pres i de rigtige situationer, og vi kom for sjældent på andenboldene. Jeg er ret overbevist om, det bliver anderledes med Anderson, Scholes og Ronaldo på banen - men ved ej.

Det er brandærgerligt, vi ikke får et mål. Men som jeg ser det, er Villarreal vores største modstandere, og uafgjort er ikke en katastrofe.

Danielsen
18-09-2008, 14:25

Hehehe.... Du er iskold, Casper :p

Dines
18-09-2008, 14:42
Synes ikke vi spiller en dårlig kamp igår, men vi er simphelthen for ineffektive på den sidste 3 del af banen, at det er til at brække sig over. Derudover lever vi alt for meget på enkeltmandspræstationer, og den centrale midtbane tilbød sig aldrig i andenhalvleg. Derudover håber jeg snart, at Ferguson begynder at finde sin start 11'er. Der er gået for meget Benitez i den, og vi har jo stort set ikke spillet med samme centrale midtbane denne sæson. Rooney og Nani gjorde det udemærket igår. Bedre end deres foregående kampe. Tevez havde ikke sin bedste dag. Park var elendig og sammen med Neville udgjorde de ingen trussel. Nevilles indlæg var noget nær det værste jeg har set, og det bekræfter mine udtagelser om, at vi bør anskaffe os en ny højreback eller satse på Simpson og Rafael noget mere. En af de få lyspunkter igår var Evans. Hvilken præstation. Synd han ikke får scoret. Egentlig er jeg rigtig tryg ved, at han skal have centerforsvaret mod Chelsea, hvis det bliver sådan. Derudover udgjorde Ronaldo langt fra topformen en større trussel end hele højresiden havde gjort inden han kom ind.

Bugge
18-09-2008, 16:29
Synes ikke vi spiller en dårlig kamp igår, men vi er simphelthen for ineffektive på den sidste 3 del af banen, at det er til at brække sig over. Derudover lever vi alt for meget på enkeltmandspræstationer, og den centrale midtbane tilbød sig aldrig i andenhalvleg. Derudover håber jeg snart, at Ferguson begynder at finde sin start 11'er. Der er gået for meget Benitez i den, og vi har jo stort set ikke spillet med samme centrale midtbane denne sæson. Rooney og Nani gjorde det udemærket igår. Bedre end deres foregående kampe. Tevez havde ikke sin bedste dag. Park var elendig og sammen med Neville udgjorde de ingen trussel. Nevilles indlæg var noget nær det værste jeg har set, og det bekræfter mine udtagelser om, at vi bør anskaffe os en ny højreback eller satse på Simpson og Rafael noget mere. En af de få lyspunkter igår var Evans. Hvilken præstation. Synd han ikke får scoret. Egentlig er jeg rigtig tryk ved, at han skal have centerforsvaret mod Chelsea, hvis det bliver sådan. Derudover udgjorde Ronaldo langt fra topformen en større trussel end hele højresiden havde gjort inden han kom ind.

Enig, enig, enig.. Selvom vi har haft lidt skader hist og pist, så ser jeg gerne at vi får fundet en klar start 11'er i stedet for det der Liverpool-rotation som er aktuelt lige nu.
Evans lagde jeg slet ikke mærke til, og det er meget positivt, for forsvarsspillere lægger man som regel kun ekstra meget mærke til hvis de laver grimme fuck-ups. Jeg synes han gjorde det kanon godt.

Neville var (igen) ringe og selvom han er vaskeægte United-mand, så har han imo intet at lave på banen længere. Og det skal ikke forstås som en kritik af hans karriere og hvad folk ellers plejer at kunne lede ud af kritik af 92'er veteranerne, men han er sgu blevet for ringe.

Rooney var god og Nani var rigtig god.. Det samme var Evra..

Det tager os 3-4 afleveringer at komme fra eget felt til modstanderens mål fordi vi spiller skræmmende hurtigt, men vi er alt, alt for ineffektive når vi kommer foran målet. Men jeg synes faktisk der blev skudt mere udefra igår end vi har set hidtil i sæsonen og det er jo positivt eftersom det i hvert fald var det jeg efterlyste allermest.

Tim_rn
18-09-2008, 16:48
Jeg mener bare man altid skal se sit hold, uanset hvor ringe de spiller, og hvor meget man keder sig. Jeg følte mig da heller ikke underholdt i dag, men sådan er det nogengange, det er jo ikke en biograftur, og man kan ikke forvente flødebold hver gang. Hvis vi nu blev et hold a la Bolton, som mere spiller hovedbold end fodbold, ville du så boykotte Uniteds kampe, fordi spillet ikke faldt i din smag?

Man skal ikke noget som helst. Jeg er fuldkommen ligeglad med hvordan du synes man bør gøre som United fan, jeg ser fodbold for at blive underholdt. Og jeg har ikke været specielt godt underholdt fra 2000-2005, og stadig fulgt dem hver eneste dag. Men hvem ved hvad min interesse er i 2010? United er det eneste fodboldhold der nogensinde har sagt mig noget, og sådan forbliver det. Jeg ser dem gennem det dårlige og det gode, men det er intet ægteskab for mig, derfor tillader jeg mig også at falde i søvn som jeg gjorde ca 2 gange sidste år, tage til jylland for at se en pige jeg engang var forelsket i frem for at se kampen mod arsenal i FA cuppen (hvilket jeg fortryder ekstremt nu, og også har sagt til hende ;)).

Ligegyldigt hvad følger jeg kun United, og jeg ser så vidt muligt alt jeg kan komme til - så om de spiller som vejl,e bolton eller United i 99, det er sådan set ligegyldigt, jeg vil stadig se dem. Men jeg kommer altid til at se dem på den måde jeg ser fodbold på når jeg sidder herhjemme. Selv under Romakampen har jeg nok zappet 3-4 minutter sammenlagt på andre kanaler. Sådan er det, intet du kan gøre noget ved, og intet jeg gør noget ved. Så hvad jeg er, eller hvad "man" bør gøre er mig ligegyldigt - jeg følger United på min måde.

Kofoed
18-09-2008, 18:35
Fergie syntes Neville gjorde det rigtig godt igår????
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4162742,00.html

Og som han siger, så har vi fået en mindre god start, men det er ligesom sidste år, og igen i år vil vi se at holdet spiller meget bedre i Oktober..
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4161505,00.html

Bugge
18-09-2008, 18:52

Og som han siger, så har vi fået en mindre god start, men det er ligesom sidste år, og igen i år vil vi se at holdet spiller meget bedre i Oktober..

Det kan da udelukkende være for at trøste Neville, for hvis jeg havde spillet så elendigt så ville jeg også have brug for et kram eller to for ikke at tage livet af mig selv ;)

Selvfølgelig kommer vi tilbage, det er kun os og Chelsea der kan prale af at have klassespillere på samtlige pladser inklusiv på bænken.. Men spørgsmålet er om vi risikerer at komme for langt bagefter hvis vi taber til Chelsea hvilket ikke virker helt urealistisk lige pt..
Jeg er ikke i tvivl om at vi henter Liverpool.. Kan man overhovedet være det?

Parkohargo
18-09-2008, 18:53
Neville virkede ret usikker igår.. han var bedst fremad banen men det defensive haltede sku. Vil ha Brown ind på den plads igen. Gør det imo langt bedre og mere sikkert. Der er ikke noget bedre når han sætter en af hans hårde tacklinger ind så modstanderen nærmest slår kolbøtten i luften.. hehe

Thomas
18-09-2008, 19:25
Ærgeligt at vi ikke kan vinde, men sådan er det. Fodbold er svært, det er derfor det er så fandens irriterende at tabe og så fandens fedt at vinde. Men engang i maj '09 ved vi jo godt hvem der står med alle pokalerne.... os....

Sammenlign os med en bjergrytter.. Meget passiv i starten, afventer de andre, og når det bliver sværest og mest betydningsfuldt, så slår vi til! Det er derfor vi tæsker Chelsea 2-0 på søndag.

Benzet
18-09-2008, 19:26
Neville spillede rigtig skidt, og det var der flere, der gjorde. Her tænker jeg bl.a. på Tevez, Fletcher og Park. Omvendt var Nani, Rooney og Hargreaves ok spillende.

Mht Chelseakampen tror jeg ikke på, at vi vinder. Vi har sjældent spillet mere umotiveret og sløvt end nu, mens Chelsea omvendt er flyvende igen.

Mikke7
18-09-2008, 21:59
Synes, vi viste godt spil, når bolden kom over venstre side (Evra, Nani), men man kan self ikke spille en hel kamp i en side samt lidt på midtbanen - men synes virkelig ikke, det fungerede i højre side ved Neville og Park. Uden at svine Neville eller noget, men han er bare blevet for gammel, for langsom til det her niveau (synes også, han var for langsom før skaden).

Men på en måde synes jeg, der var nogle gode ting at atge med fra kampen - Nani spillede godt, Nani og Evra spillede fint sammen, kontraspillet var heller ikke så skidt endda (men der mangler lige det sidste..), Ronaldo kom med igen og bidrog med positive ting, desuden synes jeg også,, at Rooney gjorde det rigtig fint (ville være lækkert, hvis han kunne træde i karakter og få de andre op på mærkerne:))
Men det kræver squ gejst og vilje (mere end sædvanligt), når man møder et hold, der spiller som Villareal - defensivt og tidsudtrækning:(

Mikke7
18-09-2008, 22:11

Som Arjon skriver, så kan det kun vlrw for at trøste Neville, for det var en dårlig præstation - og hvis ikke nogen overraskelse, at jeg klart foretrækker Brown på edn kant (eller Evans, hvis Brown skal tage Vidic' plads).

mht. at sammenligne sidste sæson med denne, så synes jeg, den store forskel ligger i, at vi i sidste sæson bare ikke havde nogen marginaler på vores side i de første kampe (troede virkelig der var en deroppe, som havde set sig sur på os..), men synes i denne sæson, at vi mangler vilje, men det skal nok komme..:)

timberunited
22-09-2008, 08:57
Som Arjon skriver, så kan det kun vlrw for at trøste Neville, for det var en dårlig præstation - og hvis ikke nogen overraskelse, at jeg klart foretrækker Brown på edn kant (eller Evans, hvis Brown skal tage Vidic' plads).

mht. at sammenligne sidste sæson med denne, så synes jeg, den store forskel ligger i, at vi i sidste sæson bare ikke havde nogen marginaler på vores side i de første kampe (troede virkelig der var en deroppe, som havde set sig sur på os..), men synes i denne sæson, at vi mangler vilje, men det skal nok komme..:)

Erfaring kan være en god ting. Men Neville når ikke tilbage som i gamle dage, hvorfor han er ubrugelig offensivt. I Chelsea-kampen måtte Rio redde kastanjerne ud af ilden, og i et andet tilfælde kostede det et gult kort.

Neville burde finde på noget andet at lave til gavn for klubben. :devill: