PDA

Se fuld version : Blog: Fantastiske Liverpool

Casper
11-09-2008, 14:10
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=133)

Glory Man United
11-09-2008, 14:31
Bare lige for at korrigere: Tevez scorede i 43. minut sidste år, så det kan vel ikke betegnes som sent....
Glemmer heller aldrig sejrene: 1-3 hvor Pallister scorede to mål (hans eneste to den sæson). Det år hvor vi også vandt 3-1 og Carragher (Verdens bedste forsvarsspiller lavede to selvmål). Eller hvad med dengang Forlan scorede to gange i en 2-1 sejr?????

Baunie
11-09-2008, 15:18
Den 3-2-sejr i 99 var en fuldkommen surrealistisk dag. Taibi viste hvad der var i vente og fløj forbi bolden, så Liverpool scorede. Derefter var han klart MoM og alle begyndte straks at sammenligne ham med Schmeichel.

NtotheT
11-09-2008, 15:22
Den 3-2-sejr i 99 var en fuldkommen surrealistisk dag. Taibi viste hvad der var i vente og fløj forbi bolden, så Liverpool scorede. Derefter var han klart MoM og alle begyndte straks at sammenligne ham med Schmeichel.

Ikke for at spørge dumt, men Taibi spillede ikke i 99 for united?

Andersen
11-09-2008, 15:23
Kampen hvor Cantona kom tilbage endte 2-2.

En af de allerstørste er sejren i FA Cup-finalen i 1977, hvor vi forhindrede at de unævnelige vandt The Treble!!!!! Det var så smukt, så smukt.

Nogle historikere mener faktisk, at selve menneskeheden blev grundlagt på baggrund af Uniteds sejr dengang.

Flax_Generous
11-09-2008, 15:28
Velskrevet og interessant tilbageblik. :)

Jeg har svært ved at forestille mig, at jeg kan glæde mig mere til en kamp end til lørdagens derby. Jeg er som sædvanlig nervøs (any given saturday, you can either win or lose, for at omskrive en ordsprog fra football), men samtidig er jeg også super spændt og glad for kampen (i modsætning til f.eks. Champions League-finalen, som reelt gjorde mig syg af nervøsitet). Jeg kan slet ikke vente!

KennyN
11-09-2008, 15:45
Bare lige for at korrigere: Tevez scorede i 43. minut sidste år, så det kan vel ikke betegnes som sent....

Kampen hvor Cantona kom tilbage endte 2-2.

Okay, tak.. Jeg beklager hvis hukommelsen har spillet et puds, ved disse to kampe..

United DK
11-09-2008, 15:48
Okay, tak.. Jeg beklager hvis hukommelsen har spillet et puds, ved disse to kampe..

Nu er du jo heller ikke så gammel, som d'herrer. ;)

Glory Man United
11-09-2008, 18:06
Nu er du jo heller ikke så gammel, som d'herrer. ;)

Min rettelse gik faktisk på sidste sæson, der burde hjemmeboende brugere faktisk være skarpest :p

Baunie
11-09-2008, 18:09
Ikke for at spørge dumt, men Taibi spillede ikke i 99 for united?

Taibi spillede fire kampe i 99 og ikke flere.

United DK
11-09-2008, 18:20
Min rettelse gik faktisk på sidste sæson, der burde hjemmeboende brugere faktisk være skarpest :p

Jeg havde ikke lige læst din besked ordentligt, da jeg lavede mit indlæg. ;)