Se fuld version : PL: Liverpool - Manchester United
http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/7889.gif Liverpool - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
Premier League | Lørdag, 13. september 2008, 13:45 | Anfield
Optakt
Den kommende weekend byder på sæsonens første gigantmøde i Premier League. United aflægger ærkerivalerne Liverpool en visit i en kamp, hvor Dimitar Berbatov kan få sin debut.
De seneste to weekender har ikke budt på Premier League-fodbold for Uniteds vedkommende. Foruden landskamppausen er Super Cup-kampen mod Zenit kommet i vejen, men nu er det igen blevet tid til at se ”De Røde Djævle” folde sig ud i den hjemlige liga. Modstanderen er Liverpool, som endnu en gang har udnævnt sig selv som kandidat til at tage mesterskabet.
For knap tre uger siden blev Portsmouth besejret på eget græs, da Darren Fletcher scorede kampens eneste mål i United-sejren. Den følgende fredag måtte United stille op til Super Cup-kampen mod Zenit Skt. Petersborg, hvilket betød, at den weekends planlagte Premier League-opgør mod Fulham måtte udskydes. Resten af holdene i den bedste engelske række spillede dog som planlagt, og her formåede Liverpool ikke at besejre Aston Villa. Det vil sige, at United med sejr på lørdag kan bringe scouserne bag sig i tabellen.
Og en sejr til gæsterne vil bestemt ikke være et usandsynligt scenarium. United har vundet de seneste fem Premier League-opgør imellem de to storklubber, og man skal helt tilbage til 2002 for at finde Liverpools sidste ligasejr over rivalerne fra Manchester. I sidste sæsons tilsvarende opgør kunne Carlos Tévez sikre 1-0-sejren på Anfield med sin scoring i slutningen af første halvleg.
Netop Tévez kan på lørdag igen komme til at stå over for sin tidligere holdkammerat Javier Mascherano. Såfremt han får spilletid, kan Dimitar Berbatov også komme til at stå over for en tidligere klubkammerat. Det drejer sig om Robbie Keane, der dannede angrebsduo med Berbatov i Tottenham, inden de i sommer begge drog nordpå, men alligevel i vidt forskellige retninger.
Liverpool har nok en gang erklæret sig selv som udfordrere til titlen, og med syv point i tre kampe går tingene da også nogenlunde efter træner Rafael Benitez’ hoved. Liverpool har i lang, lang tid kunnet prale af at være den klub med flest engelske mesterskaber, men den rekord er nu for alvor truet. United har siden Premier Leagues begyndelse i 1992 øget klubbens titelantal fra syv til 17 og er nu kun et enkelt mesterskab fra at tangere Liverpools rekord på 18 triumfer, der har stået siden 1990. Merseyside-klubben håber at tilføje nr. 19 til samlingen næste forår, men selv om det ikke skulle lykkes, vil de gøre alt for at forhindre United i at udligne rekorden.
Liverpool må sandsynligvis undvære deres to største profiler, Steven Gerrard og Fernando Torres, som begge sidder ude med skader. Heller ikke Cristiano Ronaldo bliver klar, så stjerneparaden er ikke helt af den samme kaliber som normalt, når de to klubber mødes. Nani har overstået sin tredages karantæne og forventes at spille fra start.
Skribentens bud på kampens udfald
Uden Gerrard og Torres er det svært at se, hvordan Liverpool skal bryde igennem Uniteds solide forsvar. Det samme kan siges om Ronaldo for Uniteds vedkommende, men mon ikke ”De Røde Djævle” alligevel får en enkelt prikket ind? Liverpool 0-1 Manchester United.
Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Fletcher – Scholes – Anderson
Nani – Berbatov – Rooney
Uniteds trup: Kommer senere…
Liverpools trup: Kommer senere…
Seneste kampe
Indbyrdes
23-03-08 United 3-0 Liverpool
16-12-07 Liverpool 0-1 United
03-03-07 Liverpool 0-1 United
22-10-06 United 2-0 Liverpool
18-02-06 Liverpool 1-0 United
United
United 1-2 Zenit
Portsmouth 0-1 United
United 1-1 Newcastle
United 0-0 Portsmouth
Liverpool
Aston Villa 0-0 Liverpool
Liverpool 1-0 Standard Liege
Liverpool 2-1 Middlesbrough
Sunderland 0-1 Liverpool
Standard Liege 0-0 Liverpool
Historie
Kampe: 175
United-sejre: 68
Liverpool-sejre: 57
Uafgjorte: 50
Odds
Liverpool 2,79
Uafgjort 3,10
United 2,51
TV
13:00 Kanal 5
13:40 Canal+ Sport 1
Skader
United
R Giggs Hamstring Injury 13th Sep 08
M Carrick Sprained Ankle 13th Sep 08
O Hargreaves Knee Injury 16th Sep 08
C Ronaldo Os Trigonum Syndrome 21st Sep 08
Liverpool
F Torres Hamstring Injury 13th Sep 08
S Gerrard Gilmores Groin 13th Sep 08
S Hyppia Hamstring Injury 23rd Sep 08
P Degen Groin Strain 23rd Sep 08
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Aquarium
11-09-2008, 04:49
NICE! Torres og Gerard er ude. Deres situation skal kun gøre os til favoritter. Torres og Gerard ER jo hele Liverpools hold. Vi skal udnytte chansen og det kan kun gøres bedre hvis Berbatov scorer! Go United! 0-2 til United.
start opstilling 4-3-2-1:
---------VDS-------
Brown-Vidic-Rio-Evra
-------Carrick-------
-Scholes-Anderson--
-Tevez-----Rooney-
------Berbatov-----
Vil lige sige, at det desværre tyder på, at både Torres og Gerrard er med mod os. Der vel ca. 50% chance. Nå, men jeg er rimelig sikker alligevel. Med købet af Berbatov, tror jeg det vil give os en ekstra dimension, selvom han nok starter ude. Rooney og Tevez vil kæmpe som besatte, for at vise de er stærke nok til angrebet. Derudover tror jeg Liverpool især for svært ved at score uden Torres eller Gerrard. Vi vinder 0-1 på mål af Rooney. Jeg ændrer det også lige i DSR
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Scholes - Fletcher - Anderson
Rooney - Tevez - Nani
Hvis Carrick bliver klar, ændres opstillingen.
God kamp. :)
United DK
11-09-2008, 07:25
VDS
Park - Fletcher - Scholes - Nani
Rooney - Tevez
Vi vinder vel 1-0, som sædvanligt.
jeg glæder mig så meget til denne kamp
Glory Man United
11-09-2008, 08:33
VDS
Rooney - Tevez - Nani
Enig i din opstilling...synd du selv skal spille kamp :p
Det sædvanlige spil med de store stjerner op til denne kamp.
Er helt sikker på at i hvert fald en af dem spiller, men bliver ikke overrasket hvis begge gør.
Er ret sikker på at Berbatov ikke starter inde og det synes jeg heller ikke han skal.
Selvom han er købt til 300 mio. så skal han spille sig på holdet og spille Tevez eller Rooney af inden han starter inde.
Derudover arbejder Rooney og Tevez så hårdt defensivt at de vil være at foretrække.
VDS
Fletcher - Scholes -Anderson - Nani
Rooney - Tevez
Vi vinder selvfølgelig 1 - 0 og Vidic score, så er alt som det plejer.
Smaakage
11-09-2008, 08:42
Det sædvanlige spil med de store stjerner op til denne kamp.
Er helt sikker på at i hvert fald en af dem spiller, men bliver ikke overrasket hvis begge gør.
Ja, det er utroligt at Gerrard også faker skader udenfor banen nu. Garanteret han er klar
Ja, det er utroligt at Gerrard også faker skader udenfor banen nu. Garanteret han er klar
Smarte ...
De kan altid overdrive skaden og på mirakuløst vis bliver de klar.
Det har du aldrig hørt om før?
Smaakage
11-09-2008, 10:29
Smarte ...
De kan altid overdrive skaden og på mirakuløst vis bliver de klar.
Det har du aldrig hørt om før?
Du sød :)
Enig i din opstilling...synd du selv skal spille kamp :p
Hehe. Ser kampen alligevel. Har sagt til min træner, at jeg skal til familiefest, hvilket er sandt nok. Har dog sagt, at det ligger tidligt, så jeg misser min egen kamp, så jeg kan se kampen på Anfield :)
Glory Man United
11-09-2008, 12:34
Hehe. Ser kampen alligevel. Har sagt til min træner, at jeg skal til familiefest, hvilket er sandt nok. Har dog sagt, at det ligger tidligt, så jeg misser min egen kamp, så jeg kan se kampen på Anfield :)
Svigter du BSV? Jeg sladrer :Smackden:
Du sød :)
Ved godt jeg er dejlig, men du lyder da godt nok som en idiot.
Smaakage
11-09-2008, 13:36
Hehe. YSB
Stop det der person fnidder.!
Og snak dog i stedet om den herlige fodboldkamp, der venter os på lørdag..
VDS
Fletcher - Scholes - Anderson
Rooney - Berbatov - Tevez
Farlig opstilling syntes jeg. vi vinder 2-0 på mål af Fletcher ;)
Altså, hva fanden er det i skændes om?
Det var da åndssvagt at høre på.
Smaakage
11-09-2008, 14:46
Altså, hva fanden er det i skændes om?
Det var da åndssvagt at høre på.
Se, kunne jeg svare dig på det, så ville jeg gerne. Åbentbart at jeg er en idiot, fordi jeg snakker om Gerrard. Men lad ham
jeg glæder mig så meget til denne kamp
det gør du vel hvergang?
jeg glæader mig mere til kampene på anfield end oldtrafford, ved ikke rigtig hvorfor...tror glæden er større når man vinder på anfield
Er ret sikker på at Berbatov ikke starter inde og det synes jeg heller ikke han skal.
Selvom han er købt til 300 mio. så skal han spille sig på holdet og spille Tevez eller Rooney af inden han starter inde.
Derudover arbejder Rooney og Tevez så hårdt defensivt at de vil være at foretrække.
Sådan kan du ikke stille det op. Eller sådan har Fergie aldrig handlet! Ronaldo fik debut lige så snart han blev købt, Evra og Vidic gjorde osv osv. Så kan ikke følge din holdning helt der :p men hver sin mening.
------------
Da jeg synes Park gjorde en god figur mod Zenit, som den seneste kamp, så vil jeg håbe formation er følgende:
VDS
Park - Berbatov - Tevez
Jeg håber Anderson endnu engang i disse store kampe sætter sig på dirigentstokken på midtbanen mellem alle centrale midtbaner og jeg håber såmand også Fletcher endnu engang leverer en pragtpræstation, som han plejer at gøre, når han får lov til at spille i midten i en storkamp.
Brown skal starte inde. Der er ikke råd til flere tåbelige fejl fra Neville og med vores stjerne 4-backskæde, så mener jeg at United burde være i stand til at vinde denne kamp. Ingen undskyldninger, medmindre at Pepe Reina har en af sine voldheldige dage og tager alt og at vi får et rødt kort tidligt(Mascherano-agtigt) eller lignende. Men med de lige vilkår står United IMO som favorit.
Glory Man United
11-09-2008, 15:19
Sådan kan du ikke stille det op. Eller sådan har Fergie aldrig handlet! Ronaldo fik debut lige så snart han blev købt, Evra og Vidic gjorde osv osv. Så kan ikke følge din holdning helt der :p men hver sin mening.
Hverken Vidic eller Ronaldo startede inde i den første kamp efter de blev købt. Omkring kleberson og Evra er jeg dig svar skyldig....
RuudVanNissetøj
11-09-2008, 15:26
Så har vi chancen for at grave Liverpool det første spadestik ned i middelmådighedens dynd. Lad os gribe den, og udklassere Fool på New Trafford. Vi har de sidste par sæsoner haft rigtigt godt greb på scouserne, så har et stort håb i, at det ikke ændrer sig efter på lørdag....jeg tipper en 0-2 sejr til os, et mål hver af Berbatov og Fletcher. Tror derfor også, at Berbatov får sin ilddåb fra start på banen.
Jeg forventer den her opstilling:
Edwin
Patrice - Rio - Nemanja - Wes
Darren - Paul - Luís
Carlos - Dimitar - Wayne
Anderson ser umiddelbart ret tvivlsom ud. Nani spillede en godkendt kamp mod DK igår, så han får chancen. Ellers er det vel bare fremad på banen og trykke scouserne i bund på hjemmebanen. Synes deres forsvar fortsat virker svagt og man kan jo håbe fjolset Mascherano igen dummer sig og får rødt.
Holdopstilling har jeg ingen anelse om pt, og jeg er egentlig ligeglad, bare vi vinder.
Jeg tror vi vinder kampen 0-2.
Målscorene må blive hhv. Wayne Rooney og Dimitar Berbatov.
Kom så Uniteeeeeed!
Op til denne her kamp som vi alle glæder os til, har jeg tænkt lidt over præcis hvorfor vi hader scouserne så meget..jeg kendte en del til det før, men fik detaljer på plads ved at se denne dokumentar, som jeg vil anbefale jer (den er på spansk, men meget er underskrevet til engelsk):
http://www.youtube.com/watch?v=T2_33A4vRno
i kan finde de andre parts, i højre side som følger efter denne!
Op til denne her kamp som vi alle glæder os til, har jeg tænkt lidt over præcis hvorfor vi hader scouserne så meget..jeg kendte en del til det før, men fik detaljer på plads ved at se denne dokumentar, som jeg vil anbefale jer (den er på spansk, men meget er underskrevet til engelsk
http://www.youtube.com/watch?v=T2_33A4vRno
i kan finde de andre parts, i højre side som følger efter denne!
Glæder mig meget til kampen. Håber vi tager endnu en sejr på Anfield. Tvivler på, at Berbatov starter inde, da han ikke når noget videre træning med holdet.
van der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Fletcher - Scholes - Carrick
Tevez - Rooney - Anderson
Bænk: Kuszczak, Neville, O'Shea, Hargreaves, Park, Nani og Berbatov.
Jeg frygter som sædvanlig kampen som en i helvede. Om Liverpool så var rykket ned i 3. division, så vil jeg ikke kunne tro på en sejr til os på Anfailed, før jeg ser det.
1-1
Ed
Brown-Neville-Ferdinand-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Tevez-Rooney-Giggs
Cristiano Ronaldo
11-09-2008, 16:14
Hverken Vidic eller Ronaldo startede inde i den første kamp efter de blev købt. Omkring kleberson og Evra er jeg dig svar skyldig....
Men Rooney startede da inde i den første kamp efter han blev købt.:)
3 mål mod Fernabache"Rocking"
I den første kamp efter Rooney blev købt, der var han skadet.
Van der Sar
Wes Brown – Rio Ferdinand – Nemanja Vidic – Patrice Evra
Darren Fletcher – Paul Scholes – Anderson - Nani
Dimitar Berbatov – Wayne Rooney
Denne kamp vinder vi med 1-0, med Berba som første målscorer
Go' kamp drenge!
VDS
Rooney - Tevez - Nani
Me like:D
Berba kommer ind med 30 min. igen..
Tror faktisk på at Gerrard ikke bliver klar, men torres bliver helt sikkert klar.. Pudsigt ikke:p
Læs iøvrigt denne: http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-indkoeb-Vi-kan-slaa-United
Kan godt lide hans sidste kommentar.. Ja han bliver klogere gør han:D
Van der Sar
Rooney - Scholes - Fletcher - Nani
Tévez - Berbatov
- Tror på en 1-0 sejr.
PS. Jeg tror næppe Gerrard når at blive klar til kampen. Torres kan måske nå at blive klar, men hva' så? Vi har Rio Ferdinand. Og som jeg har sagt før, så er der kun plads til en af dem. Og det har vist sig at være Rio alle gangene indtil videre, men mon ikke 'stilen' fortsætter?
Tror faktisk på at Gerrard ikke bliver klar, men torres bliver helt sikkert klar.. Pudsigt ikke:p
Ja, manden bliver klogere. Det er jo trodsalt kun Manchester United de skal oppe imod. Hvorfor skulle de ikke kunne klare dem, efter at have tabt i mod dem så mange gange i træk i løbet af de 5-6 år? :D
-------------VDS------------
Brown---Rio------Vidic----Evra
----Fletcher---Scholes--Anderson------
Rooney--------------------Tevez
-------------Berbatov---------------
ChristianR
12-09-2008, 08:21
I følge psysioroom er Anderson very doubtfull:
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
------------
Da jeg synes Park gjorde en god figur mod Zenit, som den seneste kamp, så vil jeg håbe formation er følgende:
VDS
Park - Berbatov - Tevez
Jeg håber Anderson endnu engang i disse store kampe sætter sig på dirigentstokken på midtbanen mellem alle centrale midtbaner og jeg håber såmand også Fletcher endnu engang leverer en pragtpræstation, som han plejer at gøre, når han får lov til at spille i midten i en storkamp.
Brown skal starte inde. Der er ikke råd til flere tåbelige fejl fra Neville og med vores stjerne 4-backskæde, så mener jeg at United burde være i stand til at vinde denne kamp. Ingen undskyldninger, medmindre at Pepe Reina har en af sine voldheldige dage og tager alt og at vi får et rødt kort tidligt(Mascherano-agtigt) eller lignende. Men med de lige vilkår står United IMO som favorit.
Evra startede kun inde mod City grundet mange skader.
Han blev desuden skiftet ud ved halvleg da han var piv usikker.
Ronaldo startede overhovedet heller ikke. Hans første par år var ind og ud af truppen. Men hans første kamp var mod Bolton hvor han kom ind.
Så her vil jeg ikke give dig ret.
Men SAF har lige udtalt at Berba i hvert fald kommer på banen så muligvis der er noget om snakken alligevel.
Men Rooney startede da inde i den første kamp efter han blev købt.:)
3 mål mod Fernabache"Rocking"
Det var vildt.
Plus han valgte at score med højre- og venstreben og direkte på frispark.
Fik man et lille indtryk af hvad han kunne. At han så desværre er gået fuldstændig i stå er så noget lort.
Så er det blevet tid til første gigantmøde. Jeg kan personlig ikke se kampen, da jeg selv skal spille for Fcfyn (U19) samme tid.
jeg tror og håber på denne opstilling:
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Fletcher – Scholes – Anderson- Nani
Tevez – Rooney
Liverpool spiller ikke pragende, men de har vundet 2 1-0 sejre. Deres forsvar bliver svær at nedbryde, derfor skal vi have så mange udfordredende spillere på banen i angrebspositionerne. Derfor håber jeg på at både Nani, Anderson, Tevez, Rooney starter inde. Jeg synes ikke at Berbatov skal starte inde, da det vil tage glansen ud af Tevez evt. Rooney. Han kan komme inde i løbet af 2.Halveg
Tror på en 2-1 sejr
God kamp til alle.
Men glem nu Torres. Anser Gerrard som deres vigtigste, og det er ham jeg mest frygter. Vi så sidste år, at Torres var lukket helt ned af verdensbedsteforsvar, og uden Gerrard til at give ham boldene, tror jeg han får sværre arbejdsbetingelser. Jeg håber Carrick når at blive fit.
Gerrard og Torres er (selvfølgelig) blevet klare til kampen:
"Liverpool duo Steven Gerrard and Fernando Torres have both been declared fit to face Manchester United."
BBC.co.uk (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/7601885.stm)
Ja hvilken overraskelse at de blev klar. Sådan er det altid, et par spillere er meget tvivlsomme, men når det alligevel på mirakuløs vis.. Men anyway, vi bør ikke ryste i bukserne af den grund. Hvad udrettede Torres sidste sæson mod os.? Intet, han rendte rundt og fik ingenting ud af det. Vidic og Ferdinand var total overlegne, og gav ham intet.. Gerrard er overvurderet, vent og se, Anderson har ham endnu engang i sin baglomme. Præcis som han havde sidste sæson..
På bilederne fra dagens træning, ser det ud til, at alle mand trænede. Altså også Carrick, Hargreaves, Anderson og hvem der ellers har været meldt tvivlsomme.
Om det så gik godt eller skidt, skal jeg selvfølgelig ikke kunne udtale mig om. Men de er i hvert fald på træningsbanen, hvilket er et godt tegn.
Flax_Generous
12-09-2008, 16:19
Selvfølgelig har Benitez ikke råd til at starte uden sine to bedste spillere. Selvom de måske ikke er 100% klar, så spiller de alligevel. Og det har Sir Alex formentlig også regnet ud for længst...
Benitez er faktisk ret elendig til mind games, hvis det var det han forsøgte sig med.
VDS
Brown - Rio - Vida - Evra
-----Hargo------Carrick
---------Scholes
---Rooney----Tevez
--------Berba
Det er ikke meget fløjspil, men tilgengæld skal man heller ikke gardere sig over for fools fløje, da de enten er elendige eller ikke-eksisterende. Alternativt kunne man pille enten Tevez eller Rooney ud (mange vil sige ud med Rooney, men han spillede fandme en god landskamp), og så ind med Nani, og så stille i en 4-4-2, med hargo og nani på fløjene.
Det er svært at sige, men da vi spiller på anfield, kan jeg ikke være andet end sikker på clean sheet. Det er efterhånden også det sidste stadion i England man kan være sikker på det.
Bindippers 0 - 2 Manchester United
Hargo scorer første mål på frispark.
Hvor er det øv de er med, men mon dog de kan give sig fuldt ud, håber skaderne hopper op igen, ellers så ved Vida hvor han skal ramme dem! hehe !
Vi kan jo sagtens klare dem alligevel. Er næsten ikke engang nervøs før mødet i morgen... Næsten !!!
Glory Man United
12-09-2008, 18:00
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N161128080912-1240.htm
Ingen tvivl om at gerrard og Torres spiller. Men heller ingen tvivl om at Gerrard har tabt sååååå mange gange mod os, og Torres aldrig ahr fået points mod os.
Godt at se at carrick og Hargo er tilbage. Men tvivler på at de begge er med fra start
Manchester United har mødt Liverpool 175 gange i en liga eller pokal kamp
Det er blevet til 68 sejre 50 kampe er endt uafgjort og det er blevet til 57 nederlag. Målscoren er 243-221.
Manchester United har købt følgende spillere fra Liverpool:
Tom Chorlton, Tom Miller, Tommy Reid, Allenby Chilton og Ted Savage.
Liverpool har købt følgende spillede fra Manchester United:
Jackie Sheldon, Fred Hopkin, Tom McNulty, Phil Chisnall. Ramon Calliste(fritstillet fra Manchester United var på prøve i Liverpool).
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Adam Carson, Tommy Robertson, Geordie Livingstone, William Hunter, George Schofield, Neil McBain, *Jack Pilling, Ted MacDougall, John Gidman, Peter Beardsley, Steve Pears og Paul Ince.
*=ingen kampe på Manchester Uniteds førstehold
Matt Busby har spillet for Liverpool
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
28 4 1894 Liverpool - 0-2 TEST 3,000
12 10 1895 Liverpool - 1-7 LIGA 7,000 CassidyJ1
2 11 1895 Liverpool 5-2 - LIGA 10,000 Peters3 Clarkin1 SmithR1
12 2 1898 Liverpool 0-0 - FAC R2 12,000
16 2 1898 Liverpool - 1-2 FAC R2 6,000 CollinsonJ1
7 2 1903 Liverpool 2-1 - FAC R1 15,000 Peddie2
24 12 1904 Liverpool 3-1 - LIGA 40,000 Arkesden1 RobertsC1 WilliamsHe1
22 4 1905 Liverpool - 0-4 LIGA 28,000
25 12 1906 Liverpool 0-0 - LIGA 20,000
1 4 1907 Liverpool - 1-0 LIGA 20,000 TurnbullA1
7 9 1907 Liverpool 4-0 - LIGA 24,000 TurnbullA3 WallG1
25 3 1908 Liverpool - 4-7 LIGA 10,000 Bannister1 TurnbullJ1 WallG2
26 9 1908 Liverpool 3-2 - LIGA 25,000 Halse2 TurnbullJ1
30 1 1909 Liverpool - 1-3 LIGA 30,000 TurnbullA1
9 10 1909 Liverpool - 2-3 LIGA 30,000 TurnbullA2
19 2 1910 Liverpool 3-4 - LIGA 45,000 Homer1 TurnbullA1 WallG1
26 11 1910 Liverpool - 2-3 LIGA 8,000 RobertsC1 TurnbullA1
1 4 1911 Liverpool 2-0 - LIGA 20,000 West2
18 11 1911 Liverpool - 2-3 LIGA 15,000 RobertsC1 West1
23 3 1912 Liverpool 1-1 - LIGA 10,000 Nuttall1
23 11 1912 Liverpool 3-1 - LIGA 8,000 AndersonG2 WallG1
29 3 1913 Liverpool - 2-0 LIGA 12,000 WallG1 West1
1 11 1913 Liverpool 3-0 - LIGA 30,000 WallG2 West1
15 4 1914 Liverpool - 2-1 LIGA 28,000 Travers1 WallG1
26 12 1914 Liverpool - 1-1 LIGA 25,000 Stacey1
2 4 1915 Liverpool 2-0 - LIGA 18,000 AndersonG2
26 12 1919 Liverpool 0-0 - LIGA 45,000
1 1 1920 Liverpool - 0-0 LIGA 30,000
8 1 1921 Liverpool - 1-1 FAC R1 40,000 Millar1
12 1 1921 Liverpool 1-2 - FAC R1 30,000 Partridge1
5 2 1921 Liverpool 1-1 - LIGA 30,000 Grimwood1
9 2 1921 Liverpool - 0-2 LIGA 35,000
17 12 1921 Liverpool - 1-2 LIGA 40,000 Sapsford1
24 12 1921 Liverpool 0-0 - LIGA 30,000
19 9 1925 Liverpool - 0-5 LIGA 18,824
10 3 1926 Liverpool 3-3 - LIGA 9,214 Hanson1 Rennox1 SpenceJ1
28 8 1926 Liverpool - 2-4 LIGA 34,795 McPherson2
15 1 1927 Liverpool 0-1 - LIGA 30,304
24 12 1927 Liverpool - 0-2 LIGA 14,971
5 5 1928 Liverpool 6-1 - LIGA 30,625 Hanson1 Rawlings2 SpenceJ3
15 9 1928 Liverpool 2-2 - LIGA 24,077 Silcock1 Hanson1
13 2 1929 Liverpool - 3-2 LIGA 8,852 Reid2 ThomasH1
21 9 1929 Liverpool 1-2 - LIGA 20,788 SpenceJ1
25 1 1930 Liverpool - 0-1 LIGA 28,592
3 4 1931 Liverpool - 1-1 LIGA 27,782 WilsonJ1
6 4 1931 Liverpool 4-1 - LIGA 8,058 McLenahan1 Reid2 RowleyH1
21 11 1936 Liverpool 2-5 - LIGA 26,419 ThompsonJ1 Manley1
27 3 1937 Liverpool - 0-2 LIGA 25,319
7 9 1938 Liverpool - 0-1 LIGA 25,070
6 5 1939 Liverpool 2-0 - LIGA 12,073 Hanlon2
11 9 1946 Liverpool 5-0 - LIGA 41,657 PearsonSC3 RowleyJ1 Mitten1
3 5 1947 Liverpool - 0-1 LIGA 48,800
27 8 1947 Liverpool 2-0 - LIGA 52,385 MorrisJ1 PearsonSC1
3 9 1947 Liverpool - 2-2 LIGA 48,081 PearsonSC1 Mitten1
24 1 1948 Liverpool 3-0 - FAC R4 74,000 MorrisJ1 RowleyJ1 Mitten1
25 12 1948 Liverpool 0-0 - LIGA 47,788
26 12 1948 Liverpool - 2-0 LIGA 53,325 PearsonSC1 BurkeR1
7 9 1949 Liverpool - 1-1 LIGA 51,587 Mitten1
15 3 1950 Liverpool 0-0 - LIGA 43,456
23 8 1950 Liverpool - 1-2 LIGA 30,211 RowleyJ1
30 8 1950 Liverpool 1-0 - LIGA 34,835 DownieJ1
24 11 1951 Liverpool - 0-0 LIGA 42,378
12 4 1952 Liverpool 4-0 - LIGA 42,970 DownieJ1 RowleyJ1 ByrneR2(Pen1)
13 12 1952 Liverpool - 2-1 LIGA 34,450 AstonJSr1 PearsonSC1
20 4 1953 Liverpool 3-1 - LIGA 20,869 BerryJ1 PearsonSC1 RowleyJ1
22 8 1953 Liverpool - 4-4 LIGA 48,422 ByrneR1Pen) RowleyJ1 TaylorT1 Lewis1
19 12 1953 Liverpool 5-1 - LIGA 26,074 Blanchflower2 TaylorT2 Viollet1
30 1 1960 Liverpool - 3-1 FAC R4 56,736 Bradley1 Charlton2
10 11 1962 Liverpool 3-3 - LIGA 43,810 Giles1 Herd1 Quixall1(Pen)
13 4 1963 Liverpool - 0-1 LIGA 51,529
23 11 1963 Liverpool 0-1 - LIGA 54,654
4 4 1964 Liverpool - 0-3 LIGA 52,559
31 10 1964 Liverpool - 2-0 LIGA 52,402 Crerand1 Herd1
24 4 1965 Liverpool 3-0 - LIGA 55,772 Connelly1 LawD2
14 8 1965 Liverpool 2-2 - SC F 48,502 Herd1 Best1
9 10 1965 Liverpool 2-0 - LIGA 58,161 Best1 LawD1
1 1 1966 Liverpool - 1-2 LIGA 53,790 LawD1
10 12 1966 Liverpool 2-2 - LIGA 61,768 Best2(Pen1)
25 3 1967 Liverpool - 0-0 LIGA 53,813
11 11 1967 Liverpool - 2-1 LIGA 54,515 Best2
6 4 1968 Liverpool 1-2 - LIGA 63,059 Best1
12 10 1968 Liverpool - 0-2 LIGA 53,392
14 12 1968 Liverpool 1-0 - LIGA 55,354 LawD1
13 9 1969 Liverpool 1-0 - LIGA 56,509 MorganW1
13 12 1969 Liverpool - 4-1 LIGA 47,682 Ure1 MorganW1 Charlton1 Yeats1OG
5 9 1970 Liverpool - 1-1 LIGA 52,542 Kidd1
19 4 1971 Liverpool 0-2 - LIGA 44,004
25 9 1971 Liverpool - 2-2 LIGA 55,634 Charlton1 LawD1
3 4 1972 Liverpool 0-3 - LIGA 53,826
15 8 1972 Liverpool - 0-2 LIGA 54,799
11 11 1972 Liverpool 2-0 - LIGA 53,944 MacDougall1 DaviesW1
29 9 1973 Liverpool 0-0 - LIGA 53,882
22 12 1973 Liverpool - 0-2 LIGA 40,420
8 11 1975 Liverpool - 1-3 LIGA 49,136 Coppell1
18 2 1976 Liverpool 0-0 - LIGA 59,709
16 2 1977 Liverpool 0-0 - LIGA 57,487
3 5 1977 Liverpool - 0-1 LIGA 53,046
21 5 1977 Liverpool - 2-1 FAC F 100,000 GreenhoffJ1 PearsonSJ1
13 8 1977 Liverpool - 0-0 SC F 82,000
1 10 1977 Liverpool 2-0 - LIGA 55,089 McIlroy1 Macari1
25 2 1978 Liverpool - 1-3 LIGA 49,094 McIlroy1
26 12 1978 Liverpool 0-3 - LIGA 54,910
31 3 1979 Liverpool - 2-2 FAC SF 52,524 Jordan1 GreenhoffB1
4 4 1979 Liverpool - 1-0 FAC SF 53,069 GreenhoffJ1
14 4 1979 Liverpool - 0-2 LIGA 46,608
26 12 1979 Liverpool - 0-2 LIGA 51,073
5 4 1980 Liverpool 2-1 - LIGA 57,342 GreenhoffJ1 ThomasM1
26 12 1980 Liverpool 0-0 - LIGA 57,049
14 4 1981 Liverpool - 1-0 LIGA 31,276 McQueen1
24 10 1981 Liverpool - 2-1 LIGA 41,438 Albiston1 Moran1
7 4 1982 Liverpool 0-1 - LIGA 48,371
16 10 1982 Liverpool - 0-0 LIGA 40,853
26 2 1983 Liverpool 1-1 - LIGA 57,397 Muhren1
26 3 1983 Liverpool - 1-2 LC F 100,000 WhitesideN1
20 8 1983 Liverpool - 2-0 SC F 92,000 Robson2
24 9 1983 Liverpool 1-0 - LIGA 56,121 Stapleton1
2 1 1984 Liverpool - 1-1 LIGA 44,622 WhitesideN1
22 9 1984 Liverpool 1-1 - LIGA 56,638 Strachan1(Pen)
31 3 1985 Liverpool - 1-0 LIGA 34,886 Stapleton1
13 4 1985 Liverpool - 2-2 FAC SF 51,690 Robson1 Stapleton1
17 4 1985 Liverpool - 2-1 FAC SF 45,775 Robson1 Hughes1
19 10 1985 Liverpool 1-1 - LIGA 54,492 McGrathP1
26 11 1985 Liverpool - 1-2 LC R4 41,291 McGrathP1
9 2 1986 Liverpool - 1-1 LIGA 35,064 GibsonC1
26 12 1986 Liverpool - 1-0 LIGA 49,663 WhitesideN1
20 4 1987 Liverpool 1-0 - LIGA 54,103 Davenport1
15 11 1987 Liverpool 1-1 - LIGA 47,106 WhitesideN1
4 4 1988 Liverpool - 3-3 LIGA 43,497 Robson2 Strachan1
3 9 1988 Liverpool - 0-1 LIGA 42,026
1 1 1989 Liverpool 3-1 - LIGA 44,745 McClair1 Hughes1 Beardsmore1
23 12 1989 Liverpool - 0-0 LIGA 37,426
18 3 1990 Liverpool 1-2 - LIGA 46,629 Whelan1OG
18 8 1990 Liverpool - 1-1 SC F 66,658 BlackmoreC1
16 9 1990 Liverpool - 0-4 LIGA 35,726
31 10 1990 Liverpool 3-1 - LC R3 42,033 Bruce1(Pen) Hughes1 SharpeL1
3 2 1991 Liverpool 1-1 - LIGA 43,690 Bruce1(Pen)
6 10 1991 Liverpool 0-0 - LIGA 44,997
26 4 1992 Liverpool - 0-2 LIGA 38,669
18 10 1992 Liverpool 2-2 - LIGA 33,243 Hughes2
6 3 1993 Liverpool - 2-1 LIGA 44,374 Hughes1 McClair1
4 1 1994 Liverpool - 3-3 LIGA 42,795 Bruce1 Giggs1 Irwin1
30 3 1994 Liverpool 1-0 - LIGA 44,751 InceP1
17 9 1994 Liverpool 2-0 - LIGA 43,740 McClair1 Kanchelskis1
19 3 1995 Liverpool - 0-2 LIGA 38,906
1 10 1995 Liverpool 2-2 - LIGA 34,934 Butt1 Cantona1(Pen)
17 12 1995 Liverpool - 0-2 LIGA 40,546
11 5 1996 Liverpool - 1-0 FAC F 79,007 Cantona1
12 10 1996 Liverpool 1-0 - LIGA 55,128 Beckham1
19 4 1997 Liverpool - 3-1 LIGA 40,892 Pallister2 Cole1
6 12 1997 Liverpool - 3-1 LIGA 41,027 Cole2 Beckham1
10 4 1998 Liverpool 1-1 - LIGA 55,171 Johnsen1
24 9 1998 Liverpool 2-0 - LIGA 55,181 Irwin1(Pen) Scholes1
24 1 1999 Liverpool 2-1 - FAC R4 54,591 Yorke1 Solskjær1
5 5 1999 Liverpool - 2-2 LIGA 44,702 Yorke1 Irwin1(Pen)
11 9 1999 Liverpool - 3-2 LIGA 44,929 Carragher2OG Cole1
4 3 2000 Liverpool 1-1 - LIGA 61,592 Solskjær1
17 12 2000 Liverpool 0-1 - LIGA 67,533
31 3 2001 Liverpool - 0-2 LIGA 44,806
12 8 2001 Liverpool - 1-2 SC F 70,227 van Nistelrooy1
4 11 2001 Liverpool - 1-3 LIGA 44,361 Beckham1
22 1 2002 Liverpool 0-1 - LIGA 67,599
1 12 2002 Liverpool - 2-1 LIGA 44,250 Forlan2
2 3 2003 Liverpool - 0-2 LC F 72,000
5 4 2003 Liverpool 4-0 - LIGA 67,639 van Nistelrooy2(Pen2) Giggs1 Solskjær1
9 11 2003 Liverpool - 2-1 LIGA 44,159 Giggs2
24 4 2004 Liverpool 0-1 - LIGA 67,647
20 9 2004 Liverpool 2-1 - LIGA 67,857 Silvestre2
15 1 2005 Liverpool - 1-0 LIGA 44,183 Rooney1
18 9 2005 Liverpool - 0-0 LIGA 44,917
22 1 2006 Liverpool 1-0 - LIGA 67,874 Ferdinand1
18 2 2006 Liverpool - 0-1 FAC R5 40,039
22 10 2006 Liverpool 2-0 - LIGA 75,828 Scholes1 Ferdinand1
3 3 2007 Liverpool - 1-0 LIGA 44,403 O'Shea1
16 12 2007 Liverpool - 1-0 LIGA 44,459 Tevez1
23 3 2008 Liverpool 3-0 - LIGA 76,000 BrownWs1 Ronaldo1 Nani1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 82 40 27 15 137- 72 3,639,982
UDE 93 28 23 42 106- 149 3,907,435
ialt 175 68 50 57 243- 221 7,547,417
Flax_Generous
12-09-2008, 18:38
Jeg glæder mig sygt meget! :devill:
Dejligt med Hargreaves og Carrick tilbage på midtbanen. Det giver os virkelig en bredde på midtbanen, og mange muligheder at vælge mellem. Vi mangler kun Ronaldo, men ellers er alle vel stort set klar, så skader bør ikke være nogle stor undskyldning for at tabe imorgen. Come on United!
Men glem nu Torres. Anser Gerrard som deres vigtigste, og det er ham jeg mest frygter. Vi så sidste år, at Torres var lukket helt ned af verdensbedsteforsvar, og uden Gerrard til at give ham boldene, tror jeg han får sværre arbejdsbetingelser. Jeg håber Carrick når at blive fit.
Bare rolig Torres er slet ikke med i mine overvejelser før kampen.. I sidste kamp på Anfield var hverken Torres eller Ronaldo med;) og det vil de heller ikke være nu, mens Gerrard lige er kommet tilbage fra skade og vi har fået Berba plus en Tevez i STORform.. Vil sige vi har alle odds med os..
Glory Man United
12-09-2008, 22:02
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6618268
Arrrrhhhh mon ikke vi skal vente et par dage eller tre til at få med i?
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6618268
Arrrrhhhh mon ikke vi skal vente et par dage eller tre til at få med i?
Enig.. Lad os nu ikke blive overmodige.. Og sidste sæson, var han usynlig i anfield kampen, så hellere give hans plads til en anden..
Rasmus-K-J
12-09-2008, 22:57
Nu siger i godt nok ronaldo ikke kan ses. Men tror han betyder rigtigt meget for holdet. Sidste år var han ikke det store lys. Men han havde mange gennembrud. Sad lige og så kampen for 4 timer siden. har den på dvd. Han spillede rimeligt. med flere udfordringer end blandt andet Rooney. han var ikke så ring som mange siger. han betyder rigtigt meget for holdet.
Flax_Generous
12-09-2008, 23:09
Hvordan var det vi stillede op i sidste kamp på Anfield?
United DK
12-09-2008, 23:16
Hvordan var det vi stillede op i sidste kamp på Anfield?
VDS
Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Giggs
Rooney - Tevez
United-Allan33
13-09-2008, 07:54
Her er lidt at komme i stemning med... Specielt de sidste 12-15 sekunder viser hvad slags dyr vi har med at gøre..
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/W0qV67BjX2g&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/W0qV67BjX2g&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Hvis man ligesom mig virkelig ikke kan vente til kampen...
Så skal man bare se denne her video et par gange:
http://www.youtube.com/watch?v=M1-zQ7cFHl4&feature=related
Flax_Generous
13-09-2008, 10:25
VDS
Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Giggs
Rooney - Tevez
Tak. :)
Hvis man ligesom mig virkelig ikke kan vente til kampen...
Så skal man bare se denne her video et par gange:
Rettet dit youtube-link:
M1-zQ7cFHl4
Bliver altid så glad, når jeg ser O'shea's mål igen.. Især det billede af VDS der står og holder Neville nede ved midterlinien..
Unitedforever
13-09-2008, 10:55
Er det kun mig, der er ved at have nerver på :D ?. Det bliver simpelthen en konge-kamp. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften:D. Jeg ved godt det nok ikke er realistisk, men jeg håber på denne opstilling:
VDS
Brown---Rio---Vidic---EvrA
Anderson--Carrick
Nani------Rooney----Tevez
Berbatov
RuudVanNissetøj
13-09-2008, 11:12
Puhaa....så er det snart tid til at give smæk!! Ved godt det måske er lidt off-topic, men Fergusson har været ude og stille spørgsmålstegn ved Keanes pris. Prøv en gang at læse Benitez tudesang engang og sammenhold det med realiteterne. Vi har brugt færre penge på spillerindkøb end Benitez siden han tog over i Fool....tankevækkende!!!
http://tribalfootball.com/?q=node/200405
Nå, god kamp til alle....jeg må nøjes med at se den fra arbejdet over nettet:(
Glæder mig sindssygt til kampen og er overbevist om at vi slagter dem. 3-0 sejr med to mål af Tevez og et af Berbatov.
For ninety minutes we will let them know it´s Man United here vi go :devill:
VDS
Brown---Rio---Vidic---Evra
Nani----Anderson--Carrick-----Rooney
Tevez----Berbatov
Godt 3 en halv time til kampstart. Bliver fedt. Elsker de her opgør. Håber vi kan forsætte vores sejrstime mod Liverpool, men det bliver svært. Selv hvis Liverpool er uden Torres og Gerrard, er Anfield altid et svært sted at spille. Tror på en snæver sig til os eller uafgjort er også ok. Mht. til Ronaldos mulige comeback, tror jeg ikke han bliver involveret. Han må mangle kamptræning, og det er måske lige lovligt tidligt, hvis man puttede ham ind i et intenst lokalderby, selvom han vil være en sjov joker at have på bænken.
Er allerede begyndt at få nerver på nu.
Cristiano Ronaldo7
13-09-2008, 11:22
Fuck (UNDSKYLD)
Jeg skal til kamp idag
13.45 Starter vores kamp. Pis så kan jeg ikke nå at se den, Havde virkelig bare løst til at se denne kamp de er jo ligesom Juleaften for små som der var en der sagde længere oppe.
kender det kun alt for godt, men heldigvis spiller jeg ikke i dag :D woohoo
Fuck (UNDSKYLD)
Jeg skal til kamp idag
13.45 Starter vores kamp. Pis så kan jeg ikke nå at se den, Havde virkelig bare løst til at se denne kamp de er jo ligesom Juleaften for små som der var en der sagde længere oppe.
Du kan vel stadig nå at melde dig syg ;) :) Skal heldigvis ikke selv spille idag... Juhuuu :)
Cristiano Ronaldo7
13-09-2008, 11:40
Nu hvor vi spiller i sådan en høj række, kan man ikke bare melde sig syg 1 time før.
Men jeg forstår :D:D
Nu hvor vi spiller i sådan en høj række, kan man ikke bare melde sig syg 1 time før.
Men jeg forstår :D:D
Det gjorde jeg da sidste år da vi skulle møde Arsenal ude....:D
JumpingCarrot
13-09-2008, 11:46
Arh pjat, i serie 5 giver man da bare en kvajekasse bajer... no problem :lolol:
Jeg ved godt det nok ikke er realistisk, men jeg håber på denne opstilling:
VDS
Brown---Rio---Vidic---EvrA
Anderson--Carrick
Nani------Rooney----Tevez
Berbatov
Hehe, jeg har gået med de samme tanker. Den offensiv der jo for vild, og så er den uden Ronaldo.
Kan ikke forstå jer, som ikke ønsker Scholes i startopstillingen. Vi har tre svære kampe på en uge (Pool, Villarreal, Chelsea), og Scholes har karantæne i CL. Så hvorfor ikke spare fx Anderson i dag, når han med garanti skal spille onsdag også?
Hl-Glory
13-09-2008, 12:05
Så det idag slaget skal stå, det bliver vildt.
medhensyn skal opstillingen har jeg slet ingen idé om hvordan Fergie vælger at stille op?
Men de sidste par gange vi har mødt liverpool har vi ikke spillet fantastisk med stadig vundet, det må gerne gentage sig, selvom det ville være det vildeste at spille dem ud af banen, men lad os se.
Men man ved aldrig i sådan kampe.
Glæder migtil at se Barba i trøjen!
Come on United!
Glory Man United
13-09-2008, 12:46
Hehe, jeg har gået med de samme tanker. Den offensiv der jo for vild, og så er den uden Ronaldo.
Kan ikke forstå jer, som ikke ønsker Scholes i startopstillingen. Vi har tre svære kampe på en uge (Pool, Villarreal, Chelsea), og Scholes har karantæne i CL. Så hvorfor ikke spare fx Anderson i dag, når han med garanti skal spille onsdag også?
Det er fordi Anderson er brasilianer og har fedt hår. Scholes er enlænder og rødhåret :eek:.....anden forklaring er svær at finde
hackerjoe18
13-09-2008, 12:49
Liverpool - Man United 1-2
Første målscorer: Dimitar Berbatov
VDS
Carrick - Anderson - Giggs
Nani - Berbatov - Rooney
chrisserUnited
13-09-2008, 12:50
så er der ikke mange minutter til start 11 bliver offentliggjort :)
Hl-Glory
13-09-2008, 12:54
så er der ikke mange minutter til start 11 bliver offentliggjort :)
Nej man venter i spændining og nerver :)
MartinKjaer
13-09-2008, 12:55
Gerrard og Torres starter på bænken :)
VDS
Brown Ferdinand Vidic Evra
Carrick Scholes Anderson
Tevez Berbatov Rooney
Rasmus-K-J
13-09-2008, 12:56
Er den official?
Er den official?
Det skulle den være, ja.
thetrible99
13-09-2008, 12:58
Startopstillingen er den RasmusP har vist. Den er blevet bekræftet gennem MUTV
Rasmus-K-J
13-09-2008, 12:58
Ingen ronaldo på bænk?
Liverpool:
Reina
Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio
Benayoun Alonso Mascherano Riera
Keane Kuyt
Subs: Cavalieri, Dossena, Hyypia, Ngog, Torres, Gerrard, Babel.
Hvor er der dog bare KÆMPE klasseforskel på de to mandskaber!!!!!
Hl-Glory
13-09-2008, 13:01
Vi stiller ét skræmmende hold.
Berbatov fra start, hvilken debut chance han får.
vi skal have de 3 point!
Come on United!
Cristiano Ronaldo
13-09-2008, 13:01
Nogen der har vores bænk ?
Vil lige høre om nogen af jer ved hvor man kan følge kampen live, i tekstform?
Vil lige høre om nogen af jer ved hvor man kan følge kampen live, i tekstform?
http://sport.vg.no/live/
Hl-Glory
13-09-2008, 13:03
www.sportinglife.com ;)
Vores bænk:
PIG
Giggs
Evans
Fletcher
O'Shea
Nani
Hargreaves
Jeg kan knap nok se, hvordan Ronaldo skulle komme med på det hold. Ufattelig stærk startopstilling, og med Gerrard og Torres på bænken for Liverpool, så skal vi vinde.
Nogen der har vores bænk ?
Skal du ikke spille om tre kvarter :) ?....
Jacob FG
13-09-2008, 13:06
VDS
Brown Ferdinand Vidic Evra
Carrick Scholes Anderson
Tevez Berbatov Rooney
Fuck en vild opstilling hvis det er rigtigt!
God opstilling. Nok vores pt bedste, hvis vi tager navn for navn og ser bort fra det formmæssige.
Min eneste bekymring er om Carrick er i "form" til sådan en kamp
Hinrichsen
13-09-2008, 13:08
Fuck en vild opstilling hvis det er rigtigt!
Den er god nok..
Men ja, utrolig uhyggelig offensiv vi kan stille op med..
Bliver spændene at se Berbatov idag..
Uhh, så viser kanal 5 lige målene fra de forrige kampe:) Hvor er det lækkert:D
Vi KAN bare ikke tabe i dag!!!
Det er en alt for sej opstilling, spiller for spiller er vi flere klasser over liverpool, spørgsmålet er så om vi kan få spillet til at flyde. Jeg gælder mig utrolig meget til at se hvordan Rooney og Tevez spiller i dag når der ikke er noget krav til de konstant holder sig fremme. En ting er sikkert, midtbanen burde være utrolig stær med så boldfaste spiller som Scholes, Carrick og Anderson og så med Rooney og Tevez som arbejder bagud.
McPherson
13-09-2008, 13:18
Fantastisk lineup! Der er virkelig ikke mange hold der kan stille så stærkt op! Og vi mangler endda Ronaldo, Nani osv..
Fantastisk start-11, har desværre bare en virkelig bange anelse idag:confused: Ved ikk helt hvorfor ? Nogen der har Fools opstilling ?
Det er en alt for sej opstilling, spiller for spiller er vi flere klasser over liverpool, spørgsmålet er så om vi kan få spillet til at flyde. Jeg gælder mig utrolig meget til at se hvordan Rooney og Tevez spiller i dag når der ikke er noget krav til de konstant holder sig fremme. En ting er sikkert, midtbanen burde være utrolig stær med så boldfaste spiller som Scholes, Carrick og Anderson og så med Rooney og Tevez som arbejder bagud.
Enig. Vi er stærkere end dem over hele linien. Vores offensiv (tevez, berbatov, rooney) er jo vanvittig! Jeg ved godt at disse kampe ikke vindes på papiret, men der skal efter min mening gå meget galt, hvis vi ikke skal ha tre point i dag. Anfield eller ej....
Fantastisk start-11, har desværre bare en virkelig bange anelse idag:confused: Ved ikk helt hvorfor ? Nogen der har Fools opstilling ?
Liverpool:
Reina
Keane Kuyt
Liverpool:
Reina
Keane Kuyt
Tak :)
Så tror jeg lige pludselig meget mere på det for den opstilling er jo ikk den bedste vi har set fra deres side! :loved:
Uhh jeg glæder mig som et lille barn, fik tidlig fri fra arbejde så jeg kunne se fodbold :)
Vores start 11'er ser virkelig skræmmende ud, håber det bliver noget lækkert offensivt fodbold. Det er også ganske fint at Torres og Gerrard kun er på bænken.
Uhh jeg glæder mig :D
RuudVanNissetøj
13-09-2008, 13:33
Vi skal ikke tage noget for givet...men hold kæft hvor ligger det her op til klø! Man kan ikke andet end smile når man ser vores opstilling - forhåbentligt sparker vi en ekstra gang til manden der ligger ned, nemlig Liverpool. Jeg ønsker ikke kun en sejr i dag, men en total ydmygelse og offentlig ofring af Fool.....
Jeg er lidt bekymret for om Mascherano vil hævne sig i dag. Jeg kunne godt forstille mig at fjolset planlægger at skade Scholes i dag. Han dummede sig jo gevaldigt sidste gang vi mødte liverpool:)
Hl-Glory
13-09-2008, 13:41
Fuck hvor er jeg spændt!
Det hér bliver en vild kamp.
Jeg glæder mig så meget til at se hvordan vi spiller den med Berba på banen med Tévez & Rooney!
Come on United!
Der er lagt op til bøllebank, men når der er det så plejer vi ikke at præstere ret meget, er lidt bange for uafgjort :/ og det er satme skidt eftersom jeg har spillet store summer på United efter at have set startopstillingerne :D
Er ved at pisse i bukserne så spændt er jeg. Tror virkelig vi massekrerer dem idag og glæder mig helt vildt til at se Rooney Berbatov og Tevez sammen på toppen.
Go kamp til alle :devill:
Jeg er lidt bekymret for om Mascherano vil hævne sig i dag. Jeg kunne godt forstille mig at fjolset planlægger at skade Scholes i dag. Han dummede sig jo gevaldigt sidste gang vi mødte liverpool:)
Tror jeg vil være en dum ide, for så tror jeg Mascherano kommer til at så sig godt og grundigt på Rooney og Vidic! :devill:
God kamp til alle! Denne kamp bliver for mit vedkommende set fra en vandret position med et glas cola i hånden...... dét er tømmermænds tv som vi kan li' det! :D
Manchester United
13-09-2008, 13:48
Så er kampen startet! God kamp!:)
Så starter vi!!!!
God kamp til alle:devill:
Glæder mig utrolig meget til at se hvordan vi spiller den her kamp taktisk - der er så mange muligheder i den her opstilling. Bliver utrolig spændende.....
Manchester United
13-09-2008, 13:50
Damn Der skulle have været straffe! Ellers godt angrebspil.
Den hånd var ikke i en normal position! STRAFFE!!!!
Manchester United
13-09-2008, 13:51
Tevez!!!!!!!! 1-0
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tevez Assist Berbatov!
SÅDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fUCK VI SPILLER GODT
Hl-Glory
13-09-2008, 13:52
Hold kæft man, drømme start, Tévez!
Berbatov, fantastisk !
MartinKjaer
Sindsygt Dejligt!
Hvem var skuffede over købet af Berbatov? på 3 min har han fremskaffet et straffe og lavt op til et mål! HAN BLIVER KLASSE
McPherson
Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Fantastisk Start!!!!!! Berbatov Blir Først Snydt For Straffe Og Laver Derefter Et Klasseindlæg!!!!!! Wuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
VIGTIGT!!! Carlo er den bedste, men Berba er sku den næst bedste :devill:
JA JA JA JA JA JA JA!
We love United we do <3 :D
McPherson
13-09-2008, 13:53
Skrev med caps lock på, underligt det kun er forbogstaverne der blir store :)
RuudVanNissetøj
13-09-2008, 13:53
Det ser allerede nu udtil, at det bliver endnu en dag på kontoret drenge ;)
Carlos Tevez !!!! Fantastisk mål og kanont af Berbatov. Har Tevez som førstemålscorer så det er jo også fint. Men fantastisk at se de to allerede klinge så godt sammen.......
Skrev med caps lock på, underligt det kun er forbogstaverne der blir store :)
ja det gjorde jeg også, men forummet ændrer det :D
For satan vds! det var lidt for tæt på!
Manchester United
13-09-2008, 14:01
For satan vds! det var lidt for tæt på!
Så er det jo dejligt at kuyt ikke kan finde ud af at scorer:P
nej han er sgu så pivringe som goalgetter :D
Noo evra. Han hoppede satme højt! Forhåbentlig kan han fortsætte.
Og læg lige mærke til Rooneys jubel, da tevez scorer:D
Man må godt nok sige at Tevez er en mand med vigtige mål i støvlerne - ligeledes har han so far en pæn god statistik på Anfield :)
Manchester United
13-09-2008, 14:08
Noo evra. Han hoppede satme højt! Forhåbentlig kan han fortsætte.
Og læg lige mærke til Rooneys jubel, da tevez scorer:D
Øv så det ikke, hvad gjorde han:D
Hvor er det fedt at hører united fansene trænge igennem med "there is only one keano"
Øv så det ikke, hvad gjorde han:D
Lidt svært at beskrive. Du kan se det næste gang de viser målet, han står ca. 15 meter bag berba:)
Manchester United
13-09-2008, 14:14
Neeej!! 1-1:(
Satans!!!
Vi kommer igen!!!!!!
Hl-Glory
13-09-2008, 14:15
hvad fanden laver van der sar, nej nej nej.
NEJ..... hvor er de bare heldige
Og så endda et skide selvmål:mad::mad:
Nøøøj tevez. det var tæt på!
Elrantiri
13-09-2008, 14:16
NEJ..... hvor er de bare heldige
Og så endda et skide selvmål:mad::mad:
Det er da også den eneste måde de scousere nogensinde får pinde på tavlen mod United :lolol:
Det er da også den eneste måde de scousere nogensinde får pinde på tavlen mod United :lolol:
Ja... Ingen tvivl om det... De er jo slet ikke gode nok til at sparke bolden i nettet selv.
Men vi skal nok komme igen:devilll:
Rasmus-K-J
13-09-2008, 14:21
Hvorfor er det van der **** er så piv usikker
Hinrichsen
13-09-2008, 14:22
Synes godt nok vores spil sejler en del
Synes godt nok vores spil sejler en del
Ja, vores midtbane er godt nok ikke noget at råbe hurra for. Scholes har slet ikke fået lagt de afleveringer han plejer.
Hold kæft det sejler a pommern til.... Scholes og Carrick har slet ikke fået fat og håber at Hargreaves kommer ind da han om nogen er manden der kan komme ind og kontrollere den midtbane med hård hånd.....
Hinrichsen
13-09-2008, 14:32
Hold kæft hvor er der mange fejlafleveringer
Rasmus-K-J
13-09-2008, 14:33
En mand som Rooney er satme anonym
Rasmus-K-J
13-09-2008, 14:34
Ham der Howard Webb fløjter da for alt.? det var da helt grotesk? han fløjter for hver eneste lille ting!
Hinrichsen
13-09-2008, 14:35
Det er jo lige før VDS er der den der har modtaget flest afleveringer
Manchester United
13-09-2008, 14:36
Hvor er scholes? Synes ikke jeg har set meget til ham..
Hold da op hvor har vi lavet mange fejl afleveringer.
Skift Carrick ud, han har næsten kun været synlig ved sin skade.
Gi' lige van der sar en røffel :)
Synes det var lidt trist at se de sidste 20 min, håber på at United kan sætte sig lidt mere på kampen og spille som de gjorde i de første 10-15 min
Vi har taget for let på det. Selvom det kun er lierpool, er det altså stadig premier league, så man kan ikke bare spille på 70%...
Rooney ud, Nani ind .. sgu da ingen grund til at spille rooney derude når vi har en klasse fløj i nani. de har begge spillet landskamp, nani endda mindre spilletid fordi portugal var foran.
Det er for latterligt det her. Den skal vindes, ingen undskyldninger.
Hl-Glory
13-09-2008, 14:38
Man sidder godt nok med blandede følelser.
vi starter som lyn og torden, men der efter forsvinder vi udaf kampen også laver van der sar, en katastrofe aktion.
Jeg håber satme vi får point med herfra gerne 3, men spillet har ikke været ret godt udover de første 10min.
lad os håbe Fergie kommer frem med hårtørren.
Come on United!
Rooney er ganske enkelt ikke længere god nok til United. Han lever på det talent han engang. Han er i en sørgelig forfatning.
Derudover er vores centrale midtbane da også fuldstændigt spillet ned under græsset. Sæt Anderson og Hargreaves derind - Scholes og Carrick må vige pladsen efter en så grotesk ringe præstation.
Fuck det er ringe, at vi totalt overlader initiativet til at middelmådigt Liverpool-mandskab. Når man ser på kvaliteten på de to hold bør vi simpelthen styre den kamp langt bedre.
For mange nerver på. Sådan er det ellers altid i disse storkampe her.
Dommeren ødelægger blot kampen med for mange tøsede kendelser. Lad dem dog forhelvede spille fodbold
SKift Carrick ud. Ikke fordi han gør det dårligt, men fordi han er skadet og sat Hargo ind, så Scholes og Anderson tør at satse lidt mere. Man kan se at så snart Carrick fik sin skade, blev Scholes og Anderson nød til at være lidt mere defensive orienterede.
Berba og Tevez = gjort det rigtigt godt indtil videre.
Rooney på kampen har gjort det ok indtil videre. Synes han viser enkelte takter. Selvtilliden mangler blot meget, når det angår 1-mod-1-situationer. Burde stadig blive på banen. Nani kunne erstatte, når pusten og trætheden melder sig ind hos ham.
Der skal ske noget på midtbanen - vi er farlige hver gang vi får spillet bolden ordentlig frem, men det sker bare ikke tit nok. Rooney og Scholes skal træde i karakter - tildels Anderson, men han spiller på en lidt underlig position. Carrick ser desværre ud til at være skadet igen, så få Hargo ind i stedet.
Håber godt nok snart Foster begynder at få sine chancer - synes VDS bliver mere og mere usikker, han burde have kostet os to mål men heldigvis nøjes vi med det ene.
kommentatoren sagde det glimrende, efter vores første start har vi bare ladet stå til og dermed inviterede liverpool ind i kampen.. vi har jo altså bedre end dem hvis vi får fokusen tilbage !
Lorensen
13-09-2008, 14:42
Rooney er ganske enkelt ikke længere god nok til United. Han lever på det talent han engang. Han er i en sørgelig forfatning.
Helt seriøst; Mener du det du lige skrev der ? Det kan da godt være han ikke har spillet så godt i dag, men han er da stadig en klassespiller.
Helt seriøst; Mener du det du lige skrev der ? Det kan da godt være han ikke har spillet så godt i dag, men han er da stadig en klassespiller.
Klassespillere spiller på et generelt højt niveau. Rooney spiller på et højt niveau i en kamp her og en kamp der.
Vi skal bare lade vær med at smide bolden væk og stå så langt tilbage på banen, de fik jo alle muligheder for at styre kampen i det sidste kvarter. Ind med kant spiller, Nani / Giggs og så derud af !
Han skal bare til at vise det. Der er ingen tvivl om at Rooney har talentet til at være en klassespiller, som han også har vist i visse kampe, men der er bare for langt mellem de gode kampe lige pt.
Giggs ind i stedet for Carrick. Forstår ikke hvorfor Nani ikke blev sat ind i stedet for men Hargo har tydeligvis ikke været 100 % for så er jeg sikker på at han var blevet smidt ind.....
Han var en klassespiller. Det er længe siden vi har set en Rooney var oppe i det fantastiske felt. Han mangler bare det selvtillidindsprøjtningen og den må meget meget meget gerne komme snart.
RuudVanNissetøj
13-09-2008, 14:59
Han var en klassespiller. Det er længe siden vi har set en Rooney var oppe i det fantastiske felt. Han mangler bare det selvtillidindsprøjtningen og den må meget meget meget gerne komme snart.
Den Rooney jeg ser i dag, er en mand der kæmper med desperation i øjnene - før i tiden var der mord i dem. Jeg synes nu fortsat man kan kalde ham en klassespiller, men han skal ikke spille på dette niveau resten af sæsonen før han begynder at ryge ned af rangstigen...
Robbie Keane spiller da virkelig dårligt for liverpøl... Han kan jo slet ikke ramme bolden.:)
Så man må da helt klart sige, at han er et fejlkøb. Ihvetfald indtil videre!
Robbie Keane spiller da virkelig dårligt for liverpøl... Han kan jo slet ikke ramme bolden.:)
Så man må da helt klart sige, at han er et fejlkøb. Ihvetfald indtil videre!
There's only one Keano!
Den Rooney jeg ser i dag, er en mand der kæmper med desperation i øjnene - før i tiden var der mord i dem. Jeg synes nu fortsat man kan kalde ham en klassespiller, men han skal ikke spille på dette niveau resten af sæsonen før han begynder at ryge ned af rangstigen...
Så kan vi hurtigt drage den konklusion, at det er ihvertfald på sidste dråbe af klassespiller hna kører på, for det er sku ikke godt han gør.
Tilbage til kampen. Midtbanen og angreb mangler at presse. Forsvaret gør sit job. Flot at se af forsvaret igen, klarer det forrygende. Men midtbanen og angrebet mangler at presse Liverpool. De får jo alle 2. bolde
Hinrichsen
13-09-2008, 15:11
Med mindre at vi rent faktisk begynder og få spillet til at køre, skal vi da være mere end tilfredse med at få bare et point med hjem...
Har sjældent været så frustreret over en United kamp
Elrantiri
13-09-2008, 15:12
Kom Så Hargo!!
EDIT: Dejligt skud fra Giggs!
Så nu kommer Hargreaves ind.
Det kan være, at han kan bidrage med noget til holdet
Der skal ihvertfald ske noget(NU)
Hinrichsen
13-09-2008, 15:16
Det da Giggs i det mindste stadig spiller fodbold
Rasmus-K-J
13-09-2008, 15:17
Forstår helt ærlig ikke hvorfor at giggs er inde fremfor nani
Manchester United
13-09-2008, 15:22
neeeeeeej!!!!!
Elendigt!!!!!!! Kom nu for helved
Hinrichsen
13-09-2008, 15:23
Ja, det kom jo ikke som en overraskelse...
Hold kæft hvor er det bare ringe og dybt skuffende
Hl-Glory
13-09-2008, 15:23
hvad helvede laver giggs?
spark den dog ud, nejnejnej.
Rasmus-K-J
13-09-2008, 15:24
Neeej. Hvorfor stopper giggs ikke snart. han skal stoppe mens han er på toppen. Det er ihvertfald noget tid siden!
Elrantiri
13-09-2008, 15:24
Ryan Giggs flot?
Det er da lige så meget Vidic, der lader bolden gå videre, i stedet for at blokere den nærmeste modstander af?
Hvor er det bare dårligt
Og elendigt af Giggs, helt til grin
Du er til grin Giggs.
Det er fandeme smart at gå at ryse på hovedet, når en 19-årig gut laver en fejlaflevering, for derefter selv at være skyld i et mål bagefter.
Stop din karriere.
Rasmus-K-J
13-09-2008, 15:26
Kan ikke beskrive hvor skuffet jeg er over van der sar og giggs, og tildels scholes
Alle I Manchester United er til grin. Vi er lige nu et hold, som ikke kan finde ud af at spille fodbold. Vi ligner hverken nogen som er gode i offensiven eller i defensiven. Vi er blevet ringere! Taber mod et hold som Zenit og nu mod Liverpool. INGEN kan sige noget til det! For det er SANDT!
Hinrichsen
13-09-2008, 15:26
Du er til grin Giggs.
Det er fandeme smart at gå at ryse på hovedet, når en 19-årig gut laver en fejlaflevering, for derefter selv at være skyld i et mål bagefter.
Stop din karriere.
Luk nu røven, du er da for dum at høre på..
Giggs er den der har spillet bedst i 2. halvleg, og så laver han en dum fejl ja, men Vidic må sku også tage sin del af skylden...
Rasmus-K-J
13-09-2008, 15:28
Luk nu røven, du er da for dum at høre på..
Giggs er den der har spillet bedst i 2. halvleg, og så laver han en dum fejl ja, men Vidic må sku også tage sin del af skylden...
Det er nok det dummeste jeg har hørt fra dig! MANDEN ER SÅ LANGSOM:!
Hinrichsen
13-09-2008, 15:31
Det er nok det dummeste jeg har hørt fra dig! MANDEN ER SÅ LANGSOM:!
Ja sorry, kan godt se jeres pointe, når en spiller oppe i årene laver en fejl skal han da bare ud af klubben med det samme.. Opsig hans kontrakt for helved, og med det ringe spil han præstere skal han da også slettes fuldstændigt fra vores historie.. Manden er jo en skændsel for vores røde trøje...
Kom dog ind kampen mand
Kom nu United. Kæmp dog i det mindste for det! Fuldt fortjent hvis Liverpool vinder.
KOM NU forhelvede og pres! I ligner nogle som er bange for bolden.
Kan da kun sige at det er meget fortjent.... Vi har jo slet ikke spillet fodbold andet end de første 10 min. men ok to mål i mod os, hvor det er to individuelle fejl:(
Håber den her kamp er et wake up call, NU ER 2008/2009 sæsonen igang!!!!!!!!
Rasmus-K-J
13-09-2008, 15:32
Ja sorry, kan godt se jeres pointe, når en spiller oppe i årene laver en fejl skal han da bare ud af klubben med det samme.. Opsig hans kontrakt for helved, og med det ringe spil han præstere skal han da også slettes fuldstændigt fra vores historie.. Manden er jo en skændsel for vores røde trøje...
Kom dog ind kampen mand
Flet nu pade, bare fordi han har historie skal han ikke være højere hævet end andre. han skulle være stoppet efter cl!
Så for satan! Det er ligemeget hvems skyld det var, at de nu fører 2-1! Det er hele United-holdet som er skyld i det, og det er fuldt fortjent, at de fører. Ferguson ligner en der er ved at få hjertestop, og vores spillere ligner nogen, som snart fylder 37 år.
Elrantiri
13-09-2008, 15:35
Flet nu pade, bare fordi han har historie skal han ikke være højere hævet end andre. han skulle være stoppet efter cl!
Slap dog af.
Giggs er da den eneste der har haft en reel chance på mål i den her halvleg, og den skaffede han selv.
Der er ikke nogen af de hvid-trøjede der har spillet særlig godt i 2. halvleg - det skulle da lige være forsvaret.
Tror der kommer et mål mere, så må vi se hvor det ender henne.
EDIT: For Satan VIDIC!!
Så røg Vidic... siger bare lidt om, hvor dårlige vi har været idag
Det var dog straks værre så err han jo ikke med mod Russerne:(
Det var fandme det tyndeste kort jeg længe har set, når Liverpool igen og igen har fået lov til at trække tiden og brokke sig. Kæft en ringe kamp af Webb.
Hinrichsen
13-09-2008, 15:37
Hold da selv din kæft.. Har ikke sagt at han er fredet pga hans historie.. Jeg siger bare at udover hans fejl der kostede os et mål, så mener jeg at han har været en af de bedre for os i anden halvleg.. Og hvis Giggs skal pensioneres, hva så med VDS? Vidic skal på bænken eller hva? Og skal vi sælge Rooney?
Ingen af drengene har spillet en god kamp idag..
Phu fløjt dog den kamp af!!!!!!
Manchester United
13-09-2008, 15:39
Kom så United!
Utroligt at se at vores midtbane som alle troede var så stærk egentlig er så ringe som den er uden Ronaldo (jeg har selv tidligere sagt at det ikke kun er savnet af Ronaldo, men alt i dag tyder alligevel på det). Vi skaber absolut intet, og det er utroligt at Rooney for lov til at spille kampen færdig.
Og hvordan fik Gerrard ikke gult for at losse Nani ned bagfra?
Manchester United
13-09-2008, 15:40
Fåk jeg hader liverpool-...
Hinrichsen
13-09-2008, 15:42
Ja op i røven med de skide scousers...
Det var dog utroligt så dårligt vi spillede idag..
Haha.
Sikke noget pis, vi ikke solgte Ronaldo. Vi kan jo SAGTENS klare os uden ham, som nogle mere eller mindre stupide idioter hævdede.
Vi har spillet 4 kampe, vundet 1 og næsten ingen mål scoret - uden Ronaldo.
Hl-Glory
13-09-2008, 15:43
Nejnejnej, hold kæft hvor det her skuffende, vi viser ikke noget gejst efter de første 10min.
vi har fandeme et problem vi tror vi kan gå på vandet, nu bliver det op ad bakke.
Vi bliver fandeme nød til at se os selv i spejlet og vise vi et verdens bedste hold, lige nu minder vi om et chelsea hold der score og stiller sig tilbage, men vi elendige til at forsvare når vi foran.
vi skal blive ved med at spille offensiv det den slags spillere vi har i truppen der her nytter bare ikke noget.
fuck jeg skuffet..
PerRonaldo
13-09-2008, 15:43
Fuldt fortjent sejr til de klamme scousere.. Og vi skal være glade for vi kun taber med en enkelt, det kunne have været meget værre. Desværre så hedder rednings manden Ronaldo, vi har bevist vi faktisk ikke kan undvære ham og det er jo noget skidt, men et faktum.
Til jer som siger folk er for gamle og skal stoppe er da til grin. Det vil sige hvis vi skal dømme ud fra kampen idag, så skal VDS, Giggs, Scholes og Neville stoppe??? Og så skal Nani, anderson og foster tage over. Kan i ikke selv se hvor latterligt det lyder!?
Er ikke glad for at sige det, men fortjent Liverpool sejr.
Scholes, Giggs, Carrick, Rooney, VDS - skuffende.
Holdet spillede fantastisk de første 10-15 min, og så stoppede de og spillede på 5 niveauer lavere resten af kampen. Trist!
Ferdinand min MOM!
F**k jeg hader United uden Ronaldo pt.! Vi kan da ikke spille fodbold uden ham. Det indrømmer jeg nu! Det vil tage os årvis at bygge et nyt godt hold op uden Ronaldo. RONALDO er STØRRE end UNITED forhåbelig imidliertidig. OG spild af penge, at vi købte Berbatov. Han er overhovedet ikke det værd og han kan IKKE gøre den store forskel. Havde vi overhovedet nyindkøbte spillere på banen? Det lagde jeg ikke mærke til.
For at analysere kampen:
- Vi startede som lyn og torden. Efter målet er det ligesom at United tror kampen er hjemme. Mere uproffesionel tilgang til tingene harjeg længe set. Det var dog modbydeligt, hvor ækelt det var at se på. Man skal kæmpe til kampen er færdig. og ikke et sekund før. Forsvaret var EMINEMT idag. Dem mener jegi kke man kan skyde skylden på. Det handler mere om IGEN om vores målfattige midtbane, vores angrebsspil som startede så godt, men som gik i dvale efter scoringen.
Igen: Vi viser hvor sårbare vi er uden Ronaldo. Blot hans tilstedeværelse ville have gjort noget. De fleste hold ville double-opdække ham og det ville skabe plads. Vi manglede desuden masser af kreativitet og tekniske finesser. Igen manglede Ronaldo og Nani for den sags skyld, men han er jo helt væk for tiden i United. Anderson lignte slet ikke sig selv. Scholes til dels anonym. Giggs prøvede at sætte lidt fut i lortet, men kunne ikke uden holdets opbakning. Berbatov, fin debut, dog viste han lidt af sin arrogante side, ved at gå helt ud af kampen, da Liverpool overtog kampen for alvor.
I mine øjne: Rio Ferdinand som MOM. Genial kamp fra ham og uden ham havde det endt mere galt.
Men drenge: Lad os tage det roligt, jeg tager dette som et deja-vu. Sidste sæson startede vi nøjagtigt sådan. Lagde svagt ud og tabte til vores ærkerivaler(city) og siden kom det hele frem igen. Jeg er meget optimistisk!
Grønholdt.
13-09-2008, 15:46
2 fejl, 2 mål. Det var desværre en fuldt fortjent Røvpool sejr i dag. Efter at vi kom på 0-1, så viste vi ikke en skid efter det. Ferdinand var den eneste som spillede ok i dag. Nu har vi CSKA Chelskij ude næste gang i ligaen, og der får vi desværre nok heller ikke mere end vi fik i dag... :mad:
Det er så let at tro at kampen havde været anderledes med Ronaldo. Kampen havde været anderledes hvis Rooney havde spillet godt, eller Carrick, eller Scholes. Ingen spiller godt, andet end wes brown i første halvleg, bare forsvaret...
Så hvordan fanden skulle ronaldo kunne ændre det? Det ville ikke have været anderledes. liverpool var langt over os i dag, og det havde selv 2 gange ronaldo ikke kunne ændre på. Skammelig indsats, fortjent sejr til Liverpool. Kan næsten ikke andet end at unde dem den sejr når de kæmper for det, og vi ikke gør..
United DK
13-09-2008, 15:46
Fortjent sejr til Liverpool.
Den hurtige føring bliver en sovepude, og vi falder helt i søvn, og selvom vi plejer at spille dårligt på Anfield, så vinder vi, men den går jo ikke hver gang, specielt ikke mod et utroligt opsat Liverpool-hold.
MoM: De medrejsende fans
Skuffende og mangler sku ord for hvor skuffet jeg er. Vi spiller fantastisk det første kvarter men i stedet vælger vi at prøve at forsvare en 1-0 sejr til trods for at der resterer 75 af kampen. Vi prøvede jo ikke engang at gå op og lukke kampen med et 2-0 mål. Og synes virkelig at de erfarne spillere som burde gå forrest i sådanne kamp skuffer gevaldigt. Scholes spiller dårligt - fair nok og fint han kommer ud. Men Giggs er jo for latterlig. Står og skælder ud og ryster på hovedet når andre mister bolden og hvad gør klovnen så - tjaeee han laver det værste gang pis i feltet og i stedet for at tage ansvar står han bare på baglinjen og slår ud med armene.... Synes fandme det er synd at se så stor en legende synke så dybt. Overvej at stop mens du er flere meter fra toppen i stedet for at stop når du er kilometer fra toppen.....
United DK
13-09-2008, 15:49
F**k jeg hader United uden Ronaldo pt.! Vi kan da ikke spille fodbold uden ham. Det indrømmer jeg nu! Det vil tage os årvis at bygge et nyt godt hold op uden Ronaldo. RONALDO er STØRRE end UNITED forhåbelig imidliertidig.
Jeg vil godt indrømme, at vi mangler Ronaldos flair, men på den anden side, så har han ikke ligefrem spillet godt, i de seneste opgør på Anfield, og i dag hvor vi stort set ikke har bolden, og Liverpool lægger et konstant pres, så tror jeg ikke han ville have gjort den store forskel.
Aquarium
13-09-2008, 15:49
tal nu ordentlig til hinanden folkens. vi skal ikke synke til liverpool's niveau som på liverpoolfc.dk Liverpool spillede god og vi var alt for passive i defensiven. de lagde meget pres og udnyttede vores fejl. kom over det, vi taber kampen, men det er trods alt kun 3. kamp i sæsonen. ja det er irriterende at vi er så meget bagud, men når vi kommer op på vores normale niveau, så er vi ustoppelige, og inden længe så er på toppen, mens liverpool er på 4....
Du er til grin Giggs.
Stop din karriere.
Bekymrende at en united-fan kan få sig selv til at sige det.. Jeg siger ikke Giggs har været god eller at han har gjort det acceptabelt, for det synes jeg heller ikke han har. Men jeg synes man som fan af United burde omtale klubbens legender med mere respekt.
Men en lorte kamp. Gode 10 minutter og det var vist også det.. Det virkede ikke som om United ville vinde lige så meget som Liverpool ville. Så derfor var resultatet fortjent.
...jeg går ud og hænger mig :(
PerRonaldo
13-09-2008, 15:51
Det er så let at tro at kampen havde været anderledes med Ronaldo. Kampen havde været anderledes hvis Rooney havde spillet godt, eller Carrick, eller Scholes. Ingen spiller godt, andet end wes brown i første halvleg, bare forsvaret...
Så hvordan fanden skulle ronaldo kunne ændre det? Det ville ikke have været anderledes. liverpool var langt over os i dag, og det havde selv 2 gange ronaldo ikke kunne ændre på. Skammelig indsats, fortjent sejr til Liverpool. Kan næsten ikke andet end at unde dem den sejr når de kæmper for det, og vi ikke gør..
Ja msåke kunne han det alle de andre tilsyneladende ikke kan.. Udfordre og scorer mål?? Det var da så tydeligt at vores spillere kiggede efter en der kunne tage over, og hvis ronaldo havde haft bare en normal dag, så ville han kunne gøre en kæmpe forskel idag. Jeg er ikke fan af det jeg siger, men det ser fandme sort ud uden ham, det må jeg alligevel erkende.! og det er taget ud fra de seneste to opgør..
Vi spillede nøjagtigt som mod zenit, total ide forladte og lange bolde.. Undskyldningen var dengang, at den ikke betød noget, hvad er den så idag???
Vi har det psykiske overtag næste gang.
Cristian9000
13-09-2008, 15:52
Du er til grin Giggs.
Stop din karriere.
hva er det for noget mundlort at skrive ? det er sgu da dig der er til grin, med sådan en latterlig kommentar. klovn
.. Desuden er jeg overbevist om at United nok skal klare sig uden Ronaldo.
Vi må jo bare indrømme at Liverpool var bedre end os i dag. Vi havde jo stort ingen chancer. Glæder mig satme til at vi skal møde dem på OT, der skal de have dask.
det eneste lyspunkt er at hvis vi ser tilbage til sidste sæson(hvor vi vandt ligaen) havde vi kun 2pt. efter 3 kampe i denne sæson har vi 4point efter 3 kampe. så der er stadig håb
thomaslund
13-09-2008, 15:53
Skidt skidt kamp. Jeg kan faktisk ikke engang ærge mig over det, for det var fuldt fortjent. United skabte jo intet i 2. halvleg og det var vel et spørgsmål om tid, før Liverpool kom foran.
Det er ikke et kæmpe problem vi taber den kamp. Vi skal nok komme igen, og tror ikke Liverpool holder hele sæsonen. Det største problem er at vi har chelsea ude om en uge, og bare at få uafgjort der er en stor præstation, men det kan man jo ikke bruge til for meget.
At vi har Vida ude er sgu ikke for godt.
Må jo desværre holde med City senere idag mod chelsea...
Nogle der har et billigt solidt reb til salg :)......
Fortjent sejr til Liverpool.
Den hurtige føring bliver en sovepude, og vi falder helt i søvn, og selvom vi plejer at spille dårligt på Anfield, så vinder vi, men den går jo ikke hver gang, specielt ikke mod et utroligt opsat Liverpool-hold.
MoM: De medrejsende fans
Ja, vi skulle jo tabe på et eller andet tidspunkt i mod dem. Men generelt så har vi IKKE spillet godt i denne her sæson - indtil videre håber jeg. Vi har fx. spillet en rigtig kedelig Pre-Season og når vi vinder, vinder vi UDEN stil. I Super Cuppen taber vi mod ZENIT, i Premier League får vi uafgjort mod Newcastle hjemme og taber mod Liverpool. Ikke kun dét. Vi spiller generelt herre ringe. Vores hold er ikke det hold vi så for 2-3 år siden (Season 06/07), hvor vi vandt og det var med stil!
PerRonaldo
13-09-2008, 15:54
det eneste lyspunkt er at hvis vi ser tilbage til sidste sæson(hvor vi vandt ligaen) havde vi kun 2pt. efter 3 kampe i denne sæson har vi 4point efter 3 kampe. så der er stadig håb
Godt at se optimisterne.. Ikke for at ødelægge den, så kan vi jo tilgengæld også ende med noget stort hul der skal lukkes, noget større end sidste sæson.
Sejr over chelski om en uge og vi er tilbage..
Jeg synes det er tydeligt at vi mister midtbanen efter Carrick bliver skadet, der mangler ro og sniger sig flere fejl ind, desuden bliver afleveringerne frem ad banen ikke bedre.
Lidt fysisk tilstedeværelse midtpå ville gavne. Anderson har vist det tidligere, men har ikke fat i dag.
Ekstra surt at vi give dem håbet på en duuum fejl:mad:
thomaslund
13-09-2008, 15:54
hva er det for noget mundlort at skrive ? det er sgu da dig der er til grin, med sådan en latterlig kommentar. klovn
.. Desuden er jeg overbevist om at United nok skal klare sig uden Ronaldo.
Må sgu indrømme jeg er en smule enig. Jeg synes sgu Giggs er godt over the hill efterhånden.
Aquarium
13-09-2008, 15:55
F**k jeg hader United uden Ronaldo pt.! Vi kan da ikke spille fodbold uden ham. Det indrømmer jeg nu! Det vil tage os årvis at bygge et nyt godt hold op uden Ronaldo. RONALDO er STØRRE end UNITED forhåbelig imidliertidig. OG spild af penge, at vi købte Berbatov. Han er overhovedet ikke det værd og han kan IKKE gøre den store forskel. Havde vi overhovedet nyindkøbte spillere på banen? Det lagde jeg ikke mærke til.
hvorfor skal du altid være så negativ? Jeg tror ikke vi kunne have vundet kampen med ronaldo. Hvordan kan du bedømme en spiller efter en kamp hvor han intet fik fra midtbanen, han spillede godt og lavede en assist i sin anden bold berøring i united trøjen.
Synes folk skulle tage en ½ time væk fra forummet, så man er fri for alle de der sure opstød og personlige angreb på hinanden! det er så latterligt at læse.. tsktsk
Vores hold er ikke det hold vi så or 2-3 år siden (Season 07/08), hvor vi vandt og det var med stil!
Ehh what:lolol: Var det ikke sidste sæson, altså et års tid siden?
Ehh what:lolol: Var det ikke sidste sæson, altså et års tid siden?
Mente 06/07.
Til jer som siger folk er for gamle og skal stoppe er da til grin. Det vil sige hvis vi skal dømme ud fra kampen idag, så skal VDS, Giggs, Scholes og Neville stoppe??? Og så skal Nani, anderson og foster tage over. Kan i ikke selv se hvor latterligt det lyder!?
Hvorfor er det latterligt? VDS laver to kæmpe fejl, hvoraf det ene giver mål - han er generelt blevet mere og mere usikker som sidste sæson skred frem (ligesom hans udspark, som ellers har været en af hans styrker, bliver værre og værre - de kan vel pt. sammenlignes med en lilleput målmand) og det ser ud til den negative kurve bliver ved med at køre. Scholes skaber intet i dag - hvilket resten af vores midtbane godt nok heller ikke gør. Giggs kommer ind og viser ligeledes ikke en skid, udover tvivlsom forsvar - selvom Nani stadig ikke har fundet formen hos United vil jeg stadig hellere se ham, da jeg synes han er mindst på niveau med Giggs pt. og vi behøver vel ikke være uenige om hvem der har flest udviklingsmuligheder. Neville spillede en forfærdelig kamp mod Zenit, så jeg kan heller ikke se hvorfor han skal spille fremfor Brown.
Så nej, jeg kan ikke se hvor latterligt det lyder.
Men det er rigtigt, selvfølgelig var det ikke kun de gamles skyld i dag. Midtbanen fungerede slet ikke, hvilket gjorde at Tevez og Berbatov (som startede som lyn og torden) ikke fik andet at arbejde med end lange høje bolde. Vi mangler en spiller som Ronaldo som kan åbne op - og netop derfor synes jeg det er underligt at Nani ikke får chancen i dag. Folk klager over at han stadig laver for mange fejl o.lign. hvilket er ganske rigtigt - men hvordan skal han nogensinde blive bedre når han kun får 20 minutter hist og her? Folk har åbenbart allerede glemt at Ronaldo også lavede en masse fejl og underlige ting i starten - det er en del af udviklingen. Folk herinde kræver at vi køber unge talenter fremfor etablerede stjerner - men folk (og åbenbart heller ikke Fergie længere) har ikke den tålmodighed det kræver. Nani har alt hvad der skal til for at blive en fantastisk spiller - men han SKAL have spilletid for at udvikle sig.
Som sagt er vores midtbane helt væk - Anderson har slet ikke fundet sidste sæsons form endnu, Carrick må desværre udgå med skade men spillede vel fint nok til han blev skadet (læs: ikke til han blev skiftet ud, men til han blev skadet), Giggs gør ingen positiv forskel og Rooney er helt væk i hele kampen. De få gange han har bolden bliver den let taget fra ham. Hargo kommer sent ind og er klart ude af kampform, så jeg synes ikke det ville være rimelig at skyde ham ned på baggrund af denne kamp - det er hvad man kan forvente. Fergie skal virkelig hjem og vride hjernen for at få nogle idéer til at få den midtbane i gang igen - det kan ikke passe at vi skal være så afhængige af Ronaldo som det ser ud til vi er.
PerRonaldo
13-09-2008, 16:02
Cap:
Så vil de altså have en trup uden spillere over 30år??? det er sgu da langt ude.. Det kan godt være der er længere mellem snapsne for de ældre spillere, men hvem fanden ville undvære dem i de afgørende kampe i sidste sæson? Der var det dem der tog det tunge læs, og var i stor grad med til at vi endte med de to støste pokaler. Uden dem var det ikke endt som det gjorde, det er jeg overbevist om.
Fergie har haft kæmpe succes med at lave en trup med spillere der har udviklings potentiale og så de gode erfarne spillere som de kan lærer af. Det er da noget svært at lære af andre, hvis der ikke findes spillere over 30 i truppen.. Ja undskyld mig men det fandme da det mest latterlige jeg nogensinde har hørt.
hvorfor skal du altid være så negativ? Jeg tror ikke vi kunne have vundet kampen med ronaldo. Hvordan kan du bedømme en spiller efter en kamp hvor han intet fik fra midtbanen, han spillede godt og lavede en assist i sin anden bold berøring i united trøjen.
Hvornår har du sidst set mig være negativ? Det jeg siger er sandt. Vi har generelt spillet dårligt denne sæson. Hvad kan du sige? Det er ærgeligt, men en topklub som os bør ikke spille sådan. Vi burde havde et bedre hold nu, men det viser sig at være dårligere. Liverpool har da heller ikke haft en glimrende sæson, hvis man ser bortfra denne kamp, hvor vi viste os håbløse. Hvem ved. Vi kunne sikkert have ået uafgjort med Ronaldo.
United DK
13-09-2008, 16:03
Ja, vi skulle jo tabe på et eller andet tidspunkt i mod dem. Men generelt så har vi IKKE spillet godt i denne her sæson - indtil videre håber jeg. Vi har fx. spillet en rigtig kedelig Pre-Season og når vi vinder, vinder vi UDEN stil. I Super Cuppen taber vi mod ZENIT, i Premier League får vi uafgjort mod Newcastle hjemme og taber mod Liverpool. Ikke kun dét. Vi spiller generelt herre ringe. Vores hold er ikke det hold vi så for 2-3 år siden (Season 06/07), hvor vi vandt og det var med stil!
Det kommer vel igen. Hele sidste sæson spillede vi heller ikke fantastisk, selvom vi hev titlerne hjem, for der var det Ronaldo der gjorde det hele. I 06/07 sæsonen var Ronaldo også fantastisk, men der spillede Scholes også fantastisk, Rooney var også mere stabil, og generelt fungerede det bare. Får vi det op at køre igen, hvor det ikke bare er Ronaldo der brilliere, så bliver vi jo nærmest uovervindelig, for det er jo ikke kun Ronaldo der har klasse. Rooney, Tevez, Nani, Anderson og Berbatov skal man jo kimse af, og når Scholes en sjælden gang finder sin ungdomsform, så er han jo også i topklasse. Vi vinder nok ikke the treble, men vi skal nok være med hvor det sner.
Dr. Adams
13-09-2008, 16:07
Som andre er jeg meget skuffet. Er vi vel alle. Men lad nu være med at svine hinanden til - det er virkelig lavt!
Nu til kampen. Jeg synes virkelig midtbanen bliver løbet over ende. Tror Fergie var for fokuseret på at afprøve Berba, Rooney og Tevez sammen, og tænkte ikke på at vinde slaget om midtbanen. Så tror jeg Hargreaves var startet på højrekanten i stedet for Rooney, og så måske med Berba på bænken, og med Rooney på toppen sammen med Tevez.
Men jeg er ikke kun fortvivlet. Vi spiller meget ofte dårligt ovenpå landsholdpauser, og vi har jo ikke spillet en vigtig kamp i MEGET lang tid, så nu skal holdet til at i gang. Samtidig har vi en masse spillere, der er ude af kamptræning. Det der skal ske nu, er at holdet skal hjem og træne hårdt, og lære hinanden at kende. Nu skal holdet sgu i gang. Sæsonen er startet, og vi har en masse vigtige kampe foran os.
COME ON YOU REDS!!!
United DK
13-09-2008, 16:08
Cap:
Så vil de altså have en trup uden spillere over 30år??? det er sgu da langt ude.. Det kan godt være der er længere mellem snapsne for de ældre spillere, men hvem fanden ville undvære dem i de afgørende kampe i sidste sæson? Der var det dem der tog det tunge læs, og var i stor grad med til at vi endte med de to støste pokaler. Uden dem var det ikke endt som det gjorde, det er jeg overbevist om.
Fergie har haft kæmpe succes med at lave en trup med spillere der har udviklings potentiale og så de gode erfarne spillere som de kan lærer af. Det er da noget svært at lære af andre, hvis der ikke findes spillere over 30 i truppen.. Ja undskyld mig men det fandme da det mest latterlige jeg nogensinde har hørt.
Helt enig.
Giggs, Scholes og Neville er ikke hvad de har været, men uden erfaring kommer man ikke langt. Vi vandt godt nok the double i '96, med det unge kult Beckham, Scholes, Neville-Brødrene osv., men vi havde også Cantona, Schmeichel, Bruce og Pallister der havde en enorm erfaring, og uden dem havde vi ikke vundet.
Cap:
Hvorhenne i mit indlæg satte jeg en aldersgrænse? Jeg nævnte en del af de gamle spillere vi har i klubben og argumenterede for at jeg synes de får for lang snor, når JEG ikke synes de umiddelbart er bedre end de yngre alternative - du kan jo passende argumentere den modsatte vej. Når nu de ældre spillere ikke levere varen kan vi vel ligeså godt give de yngre noget værdifuld kamptræning, ikke sandt? Jeg er ikke i tvivl om at de ældre spillere har nogle vigtige roller i truppen, ikke mindst uden for banen, men når de spiller så ringe som de gør - og slet ikke viser nogle vilje til at gå forrest i de situationer hvor der er aller mest brug for det - er de virkelig så vigtige at have på banen også?
Jeg forstår ikke hvorfor du synes det var de gamle spillere som trak det store læs i sidste sæson afslutning. Det er sandt er Scholes scorede et brag af et mål mod Barca og at VDS tog det afgørende straffe - men ellers var det da vores knaldsolide defensiv og Ronaldo (som uden at spille godt stadig scorede nogle vigtige mål).
Jeg er ikke i tvivl om at Fergie er en dygtig træner - kan man være det? Jeg synes bare hele den måde han bruger Nani på er underlig. Han fik en masse chance i starten og viste nogle lovende takter, krydret med den usikkerhed som der nu engang vil være hos en ung spiller i udvikling. Siden det er han stort set kun blevet brugt som indskifter.
thomaslund
13-09-2008, 16:14
Synes også de gamle spiller skidt idag. Måske var det en bagdel at komme foran så tidligt?
Jeg tænker lidt om nogle af spillerne er mætte?
Det kan vel tænkes da de har vundet det hele nu faktisk... Ved godt det er en meget forhastet konklussion efter kun nogle få kampe, men bare noget jeg tænkte på inden sæsonen.
Men der er ikke så meget at gøre ved den kamp idag. De seneste år synes jeg overtaget i United-Liverpool kampene har skiftet ca. hver 2-3 år. United har haft et super godt tag på liverpool de sidste år, og vi kan jo ikke vinde hver gang på Anfield. Mere bekymrende er at vi spiller så ringe.
En anden ting er Ronaldo. Ham kan man jo altid have brug for. Men jeg er meget i tvivl om han har motivationen til at spille så fantastisk som sidste sæson, efter hele Real farcen i sommer.
Synes også Chelsea kampen i næste uge, ser meget farlig ud. Den kamp ville jeg gerne nu sælge for en uafgjort, selvom det kan united heller ikke bruge til så meget.
Holmskov
13-09-2008, 16:17
Blive da bare ved med det barnlige pis, det er fantastisk læsning for "gæsterne" fra Liverpools danske forum.
Personligt er jeg uforstående overfor Fergies valg af Rooney og Anderson på fløjene i dag eftersom både Giggs og Nani var klar til kamp. Derfor er det min holdning at Fergie taber kampen på bænken.
Rooney var super anonym og Anderson ligeså. Det holder bare ikke. Nu har vi endelig fået en angriber der kan bruges i hovedspillet og er mere boks-præget end Rooney og Tevez og så stiller vi op med to fløje der dårligt ved hvad side de er i. Det holder ikke.
Når det så er sagt så er det da "flot" at vi slipper med et 1-2 nederlag. Tænk hvis Liverpool kunne spille fodbold. hvilken masaker der kunne blive. Nu er det så ikke tilfældet, men lur mig om vi ikke skal læse de næste par dage at de er klar til at vinde mesterskabet. Det forstummer nok når de kun får uafgjort imod Stoke i deres næste kamp.
Men "flot" kun at tabe til Liverpool med 1-2 når vi spiller 3-4 niveauer under vanlig standard.
Nogen der så Scholes.....??....eller bare en midtbane...??...anyone..??
Dahlmann
13-09-2008, 16:22
Hvornår har du sidst set mig være negativ? Det jeg siger er sandt. Vi har generelt spillet dårligt denne sæson. Hvad kan du sige?
Tør øjnene og ta' en kiks... det der whineri kommer du ikke langt med... hvordan så det ud for os på samme tid sidste år? hmm... nåååh ja.. det gik da meget værre end det gør nu.. vi har jo for vane at være dårlig i starten af sæsonen.. Generelt har vi spillet dårligt i denne sæson? hvor mange kampe har vi spillet? ikke særlig mange vel.. tag nu lige og slap af før du kommer med dine dommedagsprofetier..
Det er ærgeligt, men en topklub som os bør ikke spille sådan. Vi burde havde et bedre hold nu, men det viser sig at være dårligere.
Giv det nu lige lidt tid.. de skal jo lige i form de forskellige spillere, der har været flere skader og der er kommet et nyt ansigt i truppen som også lige skal indfinde sig.. sidste år var der også nye spillere og en hård start..
Liverpool har da heller ikke haft en glimrende sæson, hvis man ser bortfra denne kamp, hvor vi viste os håbløse. Hvem ved. Vi kunne sikkert have fået uafgjort med Ronaldo.
Jamen så skal du da bare glæde dig til Ronaldo kommer med de point du savner.. ærgerligt han ikke kan være der hele tiden til fri os fra din pessimisme..
vi tabte til et, på dagen, bedre hold. gro nu en diller og kom over det. vi smadrer dem på hjemmebane, med en sammenspillet trio Berbatov-Rooney-Tevez (Ronaldo). Gad vide om Liverpool egentlig vill vinde alle deres kampe, hvis de stillede med gulddrengene på bænken?
Når det så er sagt så er det da "flot" at vi slipper med et 1-2 nederlag. Tænk hvis Liverpool kunne spille fodbold. hvilken masaker der kunne blive. Nu er det så ikke tilfældet, men lur mig om vi ikke skal læse de næste par dage at de er klar til at vinde mesterskabet. Det forstummer nok når de kun får uafgjort imod Stoke i deres næste kamp.
Der beskrev du lige hele essensen i Liverpools selvopfattelse.
Det er en slags trøst at Liverpool aldrig vil kunne holde en hel sæson med den flok retardoer på banen.
Jeg er egentlig ik bitter over at vi ikk vandt idag.. Vi var selv uden om det da vi valgte at stille os ned og sove istedet for at ride med på bølgen og køre dem over efter 1-0.
Holmskov
13-09-2008, 16:27
Hvornår har du sidst set mig være negativ? Det jeg siger er sandt. Vi har generelt spillet dårligt denne sæson. Hvad kan du sige? Det er ærgeligt, men en topklub som os bør ikke spille sådan. Vi burde havde et bedre hold nu, men det viser sig at være dårligere. Liverpool har da heller ikke haft en glimrende sæson, hvis man ser bortfra denne kamp, hvor vi viste os håbløse. Hvem ved. Vi kunne sikkert have ået uafgjort med Ronaldo.
Liverpool er kun "glimrende" i kraft af vores fornærmende ringe måde at spille bold på i dag. Længere er den ikke.(men lad dem endelig leve i troen)
vi tabte til et, på dagen, bedre hold. gro nu en diller og kom over det. vi smadrer dem på hjemmebane, med en sammenspillet trio Berbatov-Rooney-Tevez (Ronaldo). Gad vide om Liverpool egentlig vill vinde alle deres kampe, hvis de stillede med gulddrengene på bænken?
Rettelse: Et på dagen mindre dårligere hold end os selv.
Det er sgu snart ved at være nogle kampe siden at man har siddet og ment
at vi spillede godt, i perioder er det fortvivlende at se på.
Med spillere som Tevez Rooney Berbatov Anderson og Scholes må man sgu da kunne forlange mere end 2 farlige angreb i mod et pool hold uden Gerrad Torres, og Agger for den sags skyld.
Og at Vidic får et rødt kort til sidst er jo bare så snot dumt at man ikke fatter det, nu skal vi møde Chelski ude, med Brown i midter fosvaret (er der noge som har nogle billige nervepiller til salg )
Altså endnu en lordte start på en ny sæson, men sådan er det at holde med
United, de gør aldrig noget på den lette måde.:devill:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.