PDA

Se fuld version : PL: Liverpool - Manchester United

Sider : 1 [2]

TrincoBoy
13-09-2008, 15:39
Kampen idag mindede jo meget om de sidste 3 kampe på Anfield. Forskellen var bare, at United ikke kunne holde 1-0 føringen.

Benzet
13-09-2008, 15:39
Der er ingen tvivl om, at VDS kostede os sejren i dag. Havde han ikke bommet sig i første halvleg, havde de sølle svin aldrig scoret mod os i dag. Jeg ked er af at sige det, men hele sidste sæson argumenterede jeg for, at hverken VDS eller Carrick har klassen til at spille for os, og at det er disse to vi skal have erstatninger for. Carrick er ikke helt klar i dag og kan derfor ikke klandres, men VDS spillede ad H til hele sidste sæson for United, og han kostede os 3 points i dag. Det må snart være på tide at give chancen til enten TK eller Foster, der minimum er på niveau med VDS.

Ellers er jeg ikke enig med Morten Bruun i, at United intet havde at byde på. Defensivt står vi ok i hele kampen, og Giggs har et fremragende indlæg og skud på mål, ligesom Rooney nemt kunne have scoret til sidst.

Desuden er jeg ikke enig med enkelte brugere herinde, der mener, at Giggs og Scholes er ved at være udbrændte. Scholes spillede dårligt mod Zenit og halvlunkent i dag. Men ellers har han gjort det godt i sæsonstarten, ligesom han var vores næstbedste spiller i forårsæsonen, hvilket jo ikke er så længe siden. M.h.t. Giggs er det tydeligt, at han har mistet noget af sin hurtighed, men han er til gengæld mere forudseende end tidligere, og han har været ganske god de seneste kampe. Han var sindssyg uheldig med ikke at score i dag på sit fremragende skud.

Glory Man United
13-09-2008, 15:40
Kampen idag mindede jo meget om de sidste 3 kampe på Anfield. Forskellen var bare, at United ikke kunne holde 1-0 føringen.

Enig, vi scorede 88 minutter for tideligt

Jeg ked er af at sige det, men hele sidste sæson argumenterede jeg for, at hverken VDS eller Carrick har klassen til at spille for os, og at det er disse to vi skal have erstatninger for.

Rystende læsning. Men du har jo fra starten været imod Carrick, og du er bare ikke mand for at se, at han er klasse. Og VDS? Gider jeg ikke engang at kommentere

Rizk
13-09-2008, 15:41
Må altså lige følge op på noget af det som er blevet skrevet, har set samtlige pre - season kampene + charity shild - og har ikke set eneste kamp hvor vi har spillet op til vanelig standart. Så kan da godt forstå at nogen hæver øjnbrynene allerede.. domedagsproferti, nej. Men nu må de sku se at komme i gang!!! mindes kun at det var kampen i mod Porthsmouth (i Nigeria) hvor vi scorede mere end to mål. Ikke at forvente at vi skal vinde med en to måls margen hver gang, men alligevel, det har langt fra været overbevisende!!!!

Høgsted
13-09-2008, 15:50
Vds var skyld i det første mål og han skulle aldrig havde gået ud til den bold. Men synes han kør det fint idag. Husk på at han har to verdensklasse redninger. Begge gange redder han Kuyts skud
- først efter det hjørnespark efter ca 25 min
- anden gang til aller sidst hvor han virkelig disker op med en god redning endnu engang på et forsøg fra Kuyt.
Dermed ikke sagt at jeg ikke mener PIG eller Foster skal have chancen for jeg håber virkeligt at Foster får chancen da jeg tror han er fremtidens mand. Men husk at VDS også redder os i mindst to situationer dermed ikke sagt at jeg forsvarer ham i forbindelse med det første mål

maxim
13-09-2008, 15:53
Jeg synes det var en ringe præstation i dag, men altså lad os nu lige slappe lidt af inden både vds, carrick, giggs, rooney osv skal ud af klubben..

Vi spillede mod et godt hold på dagen, hvor de formåede at presse os til at lave fejl..
Fra SAF's side, så synes jeg overhovedet ikke det er optimalt at spille med rooney på højrekanten, når vi har en nani i topform siddende på bænken.. Den eneste der kan være tilfreds med sin indsast synes jeg er Ferdinand.. Han er altså verdens bedste midterforsvar!

snegl
13-09-2008, 15:53
Vds var skyld i det første mål og han skulle aldrig havde gået ud til den bold. Men synes han kør det fint idag. Husk på at han har to verdensklasse redninger. Begge gange redder han Kuyts skud
- først efter det hjørnespark efter ca 25 min
- anden gang til aller sidst hvor han virkelig disker op med en god redning endnu engang på et forsøg fra Kuyt.
Dermed ikke sagt at jeg ikke mener PIG eller Foster skal have chancen for jeg håber virkeligt at Foster får chancen da jeg tror han er fremtidens mand. Men husk at VDS også redder os i mindst to situationer dermed ikke sagt at jeg forsvarer ham i forbindelse med det første mål

Han har to kæmpe hjerneblødninger. Den første hvor han går helt fejl af bolden ved hjørnespark: tæt på at koste mål.. Den anden: ja.. Han skal op på hesten igen.. Dårlig kamp af ham

Og nej self skal han ikke skiftes ud med PIG eller Foster.. Dommedagsprofetier må komme hvis han begynder at lave de her ting mere ofte ala den franske klovn Barthez

thomaslund
13-09-2008, 15:55
Synes ikke du kan sige at VDS og carrick ikke er gode nok for united. Hvis man tager dagens præstation er ingen jo gode nok til united. carrick var fremragende sidste sæson. Carrick spiller aldrig fantastiske kampe, men han holder altid et meget højt bundniveau.
VDS er jeg enig i at han er ved at falde af på den, og ser ofte usikker ud. Men lige frem at sige at han ikke er god nok til united er en overdrivelse. Tomas K fx er da ikke ligeså god som VDS. ved ikke med Foster, har ikke set ham ret meget jo. Men han er vist en kommende stjerne og 1. målmand.

RuudVanNissetøj
13-09-2008, 16:09
En sort lørdag for os....hvordan man kan tillade at spille så fraværende og ukoncentreret i løbet af en kamp er jeg uforstående. Ved ikke om det er den kendte "hovmod står for fald", jeg havde helt ærligt ikke set en tabt kamp komme.

Midt største problem med vores tab i dag er ikke så meget, at det er mod Fool. Værre i mine øjne er, at vi kan sætte os alvorligt tilbage i titelræset, hvis vi også giver point til Chelsea næste weekend....så er det for alvor et problem. Men lad os nu se, alt kan se lysere ud næste uge....

man.utd25
13-09-2008, 16:18
Sikke en møg lørdag, det første kvarter var godt, og vi spillede som om vi ville vinde, men så var lyset ligesom også gået, Giggs han har tydeligt mistede sin hurtighed , samt scholes spiller af helvede til i mine øjne. men vi skal op på hesten igen, og vise vi er sulten efter at vinde kampe, og en Ronaldo i topform ville have været dejlig idag:)

Niko
13-09-2008, 16:27
skidt kamp, men fantastisk opbakning fra vores medrejsende de gav go lyd fra sig kampen igennem. Vi kommer igen folks bare rolig, sidste år fik vi jo også en lorte start selv med Ronaldo, og den sæson udviklede sig til den bedste siden 1999. Ja det gør fucking ondt at tabe til Scouserne, men så kan de da glæde sig over det resten af sæsonen, for titler får de ingen af. Når vi kommer igen, vil de slet ikke vide hvad der ramte dem. En tur i byen og så kigge frem mod næste kamp mod Chelsick det må være planen. ;)

vi kommer igen ! så det sagt :)

hoen
13-09-2008, 16:37
Enig, vi scorede 88 minutter for tideligt

Rystende læsning. Men du har jo fra starten været imod Carrick, og du er bare ikke mand for at se, at han er klasse. Og VDS? Gider jeg ikke engang at kommentere

kunne ikke være mere enig
det er da carrick går ud vores midtbane forsvinder

man.utd25
13-09-2008, 16:40
kunne ikke være mere enig
det er da carrick går ud vores midtbane forsvinder

Ja helt enig, men man kan heller ikke kaste det hele på en mand

el-insaciable
13-09-2008, 16:44
Der er ikke så meget at sige. Howard Webb var helt forfærdelig, men det er stadig en mindre katastrofe at tabe -fortjent - til et historisk dårligt Liverpool mandskab.

Kofoed
13-09-2008, 16:58
Vi har det psykiske overtag næste gang.

Faldt lige over den her kommentar.. Hvorfor???

Med hensyn til kampen, må man jo sige at resultatet var helt fortjent.. De ville det bare mere end vi ville.. På papiret stillede vi op med en af de bedste og mest solide midtbaner der findes, men på græsset var vi så pilrådne, og hullede som en ost.. ALT kom forbi os, og det var fejl på fejl på fejl..

Da vi scorede til 1-0 tænkte jeg, okay, lidt for tidligt, men det er fanme ligefør Berba der, godtgjorde den store sum han er blevet købt for.. Ja selv ikke helt, man han lavede fanme nogle dejlige ting, og havde et kanon øje for Tevez.. Men vi spillede ham slet ikke som vi skal, og han fungerede jo nærmest som en 3. Rooney/Tevez de sidste 75 minutter af kampen:confused:

Ja dommeren var heller ikke noget at råbe hurra for, og var ved at brække mig da Gerrard ikke får gult kort til sidst i kampen.. Og så skulle Mascherano fanme skamme sig.. Hva fanden ligner det at ligge sig inde på banen lige før slut, hvor han få minutter før, har været på vej ud, og ikke vil hjælpes op, hvorefter han går næsten normalt ud til bænken.. FØJ siger jeg bare..

men vil da sige at Giggs er et af lyspunkterne i kampen.. Da han kommer ind sker der da lidt fra hans side af.. Det dør lidt ud, men det var da klasser bedre end Nani, der på ingen måde udnyttede hans hurtighed til noget.. INGEN ryk på kanterne..

Er self. stadig pisse hamrende sur og ærgelig, men jeg trøster mig med, at Scouserne stadig ikke vinder Trofæet.. Men at se dem på første pladsen er fanme ikke rart..

Dines
13-09-2008, 17:18
Skidt kamp i dag. Rooney, Anderson er totalt fejlplaceret, vi spiller lange bolde op til angriberne, vi kan ikke clearet af i forsvaret og sidst men ikke mindst, så laver vi personlige fejl, der koster os sejren. Liverpool var ikke gode i dag, de kæmpede for det og vi var hamrende elendige. Har svært ved at finde noget positivt i dag. Rødt kort, skader, dårligt spil og nederlag til ærkerivalen. Skidt skidt. Håber snart, at VDS får lidt mere kamp om pladsen, for hans præstioner er dalende, og vi så samme tendenser sidste år og ikke mindst sidst vi var på Anfield. Til næste kamp på tirsdag, så vil jeg gerne se vores spillere i deres rigtige positioner.

Skidt, men intet er slut. Vi kommer igen på tirsdag og har så en vigtig kamp søndag mod Chelsea. Sejr der og vi er helt med igen, mens et nederlag vil sætte os lidt tilbage. Men rolig nu, vi er i midten af september - vi lå samme position ca. sidste år og endte med the double.

Kofoed
13-09-2008, 17:27
Skidt kamp i dag. Rooney, Anderson er totalt fejlplaceret, vi spiller lange bolde op til angriberne, vi kan ikke clearet af i forsvaret og sidst men ikke mindst, så laver vi personlige fejl, der koster os sejren. Liverpool var ikke gode i dag, de kæmpede for det og vi var hamrende elendige. Har svært ved at finde noget positivt i dag. Rødt kort, skader, dårligt spil og nederlag til ærkerivalen. Skidt skidt. Håber snart, at VDS får lidt mere kamp om pladsen, for hans præstioner er dalende, og vi så samme tendenser sidste år og ikke mindst sidst vi var på Anfield. Til næste kamp på tirsdag, så vil jeg gerne se vores spillere i deres rigtige positioner.

Skidt, men intet er slut. Vi kommer igen på tirsdag og har så en vigtig kamp søndag mod Chelsea. Sejr der og vi er helt med igen, mens et nederlag vil sætte os lidt tilbage. Men rolig nu, vi er i midten af september - vi lå samme position ca. sidste år og endte med the double.

Enig i det meste, men har to ting.. Anderson og VDS.. Var det ikke Anderson's normale plads.. Var det ikke ham, der bare spillede skod??
Og VDS syntes jeg ikke man kan sige det store til.. første mål er en blanding af skidt overblik fra både Brown og VDS og INTEN kommunikation.. Ellers laver han nogle ok redningen, og den store chance til Kuyt redder han godt.. Man kan diskutere om han skulle ha haft den i første omgang da den bliver skudt indover, men det er en svær bold, men han skulle måske ha bokset den væk, men ellers syntes jeg ikke der er noget at klage over.. Men ja, vi spiller ALT for mange lange bolde, og det er ikke sådan Berba skal spilles.. Vi manglede tydeligvis en kant idag syntes jeg.. Og nani gjorde INTET godt efter hans indtræden..

Men helt enig med din sidste kommentar.. Vi er kun lige begyndt, og det skal sku nok gå.. Lige PT ser det ikke optimalt ud, men vi så noget af hvad Berba kan, og han har kun haft et par uger til at spille sig ind på holdet, og vi skal nok komme stærkt igen.. Allerede på søndag tror jeg på..
Denne gang må jeg ind og se den på grisen..
Så kampen på o'learys, da jeg havde lovet min lillebror(scouser) at tage ham med ind og se den et sted, og jeg syntes det ville være synd for jer, at skulle kigge på hans sørgelige trøje hele kampen, og det ville slet ikke være til at bære nu de vandt.. Men det er slut med at gøre ham tjenester nu.. ALT for mange scousere på O'learyes.. Måtte fanme holde mig selv tilbage, for ikke at smække ham et par ham scouserne der sad bag mig, og skreg som en gris da de scorede 2. gang.. Shit jeg blev hidsig..

BTW: Hvordan var stemningen derinde idag??

Cap
13-09-2008, 18:02
Enig i det meste, men har to ting.. Anderson og VDS.. Var det ikke Anderson's normale plads.. Var det ikke ham, der bare spillede skod??
Og VDS syntes jeg ikke man kan sige det store til.. første mål er en blanding af skidt overblik fra både Brown og VDS og INTEN kommunikation.. Ellers laver han nogle ok redningen, og den store chance til Kuyt redder han godt.. Man kan diskutere om han skulle ha haft den i første omgang da den bliver skudt indover, men det er en svær bold, men han skulle måske ha bokset den væk, men ellers syntes jeg ikke der er noget at klage over.. Men ja, vi spiller ALT for mange lange bolde, og det er ikke sådan Berba skal spilles.. Vi manglede tydeligvis en kant idag syntes jeg.. Og nani gjorde INTET godt efter hans indtræden..

Anderson startede på venstre kanten, men det er sandt at han heller ikke fik meget ud af det da han blev rykket ind. Ang. målet så er der ikke meget Brown kan gøre - han skal helt klart følge sin mand helt derned og han står i en perfekt position hvor han kan sparke den ud til indkast, eller i det mindste hjørne. VDS skal bare holde sig væk, medmindre han kan 'gribe' bolden - det undrer mig meget at han rent faktisk vælger at bokse til den til sidst, han har jo muligheden for at holde armene inde og så var der ingen skade sket.

Nani gjorde heller ikke meget da han kom ind nej, men som jeg har skrevet i et tidligere indlæg kræver det også at han får mere end 20 minutter i ny og næ hvis vi forventer at han skal udvikle sig.

Kofoed
13-09-2008, 18:10
Anderson startede på venstre kanten, men det er sandt at han heller ikke fik meget ud af det da han blev rykket ind. Ang. målet så er der ikke meget Brown kan gøre - han skal helt klart følge sin mand helt derned og han står i en perfekt position hvor han kan sparke den ud til indkast, eller i det mindste hjørne. VDS skal bare holde sig væk, medmindre han kan 'gribe' bolden - det undrer mig meget at han rent faktisk vælger at bokse til den til sidst, han har jo muligheden for at holde armene inde og så var der ingen skade sket.

Nani gjorde heller ikke meget da han kom ind nej, men som jeg har skrevet i et tidligere indlæg kræver det også at han får mere end 20 minutter i ny og næ hvis vi forventer at han skal udvikle sig.

Ja, den med brown og målet, kan jeg godt følge dig lidt i, og har lidt svært ved at placere skylden, da de jo begge bør kommunikere bedre..

Føler ikke at vi prøvede at stille med nogle kanter idag, og det mener jeg heller ikke var Anderson's opgave, for ellers havde SAF vel startet med Nani eller Giggs.. Men ligemeget hvor han var var han meget anonym, og man så ham kun når han lavede fejlafleveringer..

Enig i at Nani skal have flere chancer hvis han skal udvikle sig, men chancerne skal nok komme, og han må altså også benytte de kompetencer han har når han får chancen.. Ikke en gang kan jeg huske jeg så ham udfordre på kanten, og det er jo der han spiller.. Ikke en gang kan jeg huske han prøvede at udforde med sin hurtighed.. Men alt i alt var der ingen der udfordrede men en hel masse der ville spille kick'n'rush som liverpool..

Rizk
13-09-2008, 19:12
Vil da lige sige mht. Anderson, har han da lige så stor del i målet som de andre involverede. Det var da en suplim førstegangs berøring han lavede til Berba som så førte til målet.... kan ikke sige at nogen spillede mere skidt end andre... de spillede alle sammen ad ##€&#"#" til, måske bortset lige fra Ferdinan....

Buch
13-09-2008, 19:15
Hvor er jeg skuffet over os idag.
Dybt, dybt, dybt flov over vores præstation idag.
Skader, karantæne, fejl, alt var elendigt idag, efter min mening. Vi må desværre erkende, at vi ikke kan særlig meget uden Cristiano Ronaldo. Desværre, for jeg har svært ved at se ham i klubben, efter hans ønske om at ville til Madrid, og den måde han har været på. Men vi er ikke særlig meget, uden ham, det beviste vi til fulde idag.

Taber vi til Chelsea næste kamp tror jeg allerede løbet af kørt.
Vi ligner ikke det hold, som spillede sidste sæson.
- og Ja, sidder og bliver negativ her Lørdag aften, så det der ikke så meget at sige til. Lorte dag.

thomaslund
13-09-2008, 19:15
Det er ikke verdens undergang, og jeg var også helt afklaret med de tabte den kamp, men mit humør har godt nok været på det laveste resten af dagen. det blev så heller ikke bedre at Arsenal vandt meget overbevisende, i en rimelig svær udekamp mod Blackburn. Og nu vinder chelsea over City ude... Synes sgu det er skidt.

det er rigtigt at hvis vi vinder over Chelsea næste weekend, så er dte hele vendt om, men ikke for at være pessimistisk, så tror jeg ikke vi vinder den. det jeg har set af chelsea denne sæson har været virkelig virkelig solidt.
Og ser ud til vi alle er enige om at det vi har set fra united denne sæson er forholdsvis skidt.
Sidste sæson start var også rigtig elendig, men hvis vi taber til chelsea næste weekend, så ser det altså et godt stykke værre ud, end det gjorde for et år siden.

Så jeg blir sgu mere og mere bekymret.

Noget helt andet: Hvorfor er det lige at FA har lagt Liverpool og Chelsea ude indenfor en uge? Synes jeg virker rimelig underligt. Men ok, så er de to kampe da ude af verden, forhåbentlig med 3 point...

NtotheT
13-09-2008, 19:27
Kom op med hovederne gutter. Denne sæson er en nøjagtigt som sidste år. Vi taber sæsonens første rivalopgør og vi starter dårligt. Vi endte alligevel med at vinde the double.

Jeg mener vores værste fjende i dag, var vores egne spilleres mentalitet og til dels Ferguson, der brugte sine kort forkert.

For hvordanan i alverden kan en "storspillende" Fletcher blive vraget frem for en Carrick, der stort set ikke har spillet så godt i denne sæson( Det gør han aldrig i starten af en sæson, so no offence). Og hvorfor satser han på alle vores tre angribere samtidig? En Rooney der ikke er i bedste form kunne have takket af med en bænkeplads og dermed give United flere muligheder, hvis det ikke kørte. Men ja. Sådan er fodbold og man skal jo tabe på et tidspunkt. Op på hesten og nu starter en af de onde sejrsstimer :)

JumpingCarrot
13-09-2008, 19:29
Nu var det lige lidt uoverskueligt at gå alle beskeder i denne tråd igennem, så måske har andre af dem, der var på BW i Århus skrevet det...

Men det løftede sgu mit humør en hel del at se Liverpools fans stå og gå amok til 'We are the Champions' og synge 'We shall not be moved'. :D::D:D:D:::D:D:D:D::::D:D:D:D:DD:D:D:

Små hjerner, små glæder ;)

Desuden må jeg sige, at jeg ikke kan sige noget til nederlaget i dag, andet end at det er helt fortjent. Vi slår helt ud efter 15 minutter, og kun omkring 70. minut har vi lidt igen - i et minuts tid eller to.
Hvad der bare irriterer mig sådan, er at Liverpool endnu engang ikke kan præstere det mindste kreativt. De har bolden latterligt meget, men de får stort set ikke skabt en reel chance. De scorer på VDS-KÆMPEkiks og en åndssvag forsvarsfejl. Andet har de sådan set ikke. Derfor får jeg også en lidt grim smag i munden.

Det er dog fortrøstningsfuld, at det virker til, de aldrig kommer videre. Med det spil kommer de aldrig op fra 4. pladsen.

United DK
13-09-2008, 20:20
Hvor er jeg skuffet over os idag.
Dybt, dybt, dybt flov over vores præstation idag.
Skader, karantæne, fejl, alt var elendigt idag, efter min mening. Vi må desværre erkende, at vi ikke kan særlig meget uden Cristiano Ronaldo. Desværre, for jeg har svært ved at se ham i klubben, efter hans ønske om at ville til Madrid, og den måde han har været på. Men vi er ikke særlig meget, uden ham, det beviste vi til fulde idag.

Jeg tror ikke Ronaldo havde gjort nogen forskel i dag, for Liverpool spillede med en utrolig vilje og gejst, og den skulle han have klaret selv, hvilket jeg ikke tror han kunne.

Desuden er det også for sort/hvidt, at stille det op på den måde, for havde vi nu bare kørt videre efter 1-0 målet, så havde vi måske kørt dem over, og så havde ingen nævnt Ronaldo.

- og Ja, sidder og bliver negativ her Lørdag aften, så det der ikke så meget at sige til. Lorte dag.

Det ser i hvert fald knap så godt ud, men sæsonen slutter først i maj, og selv for en United-fan ville det være dumt, at afskrive os inden det er slut.

NtotheT
13-09-2008, 20:28
Selvom vi var pivringe i dag, så skal man på ingen måder afskrive United.
- Vi har aldrig været gode starter og desuden havde vi jo ikke den bedste optakt til denne kamp. Dog kan vi ikke bruge den så meget, da det er jo det samme vilkår Liverpool var under som os, men United startede som lyn og torden og scorede, men det gik ud. Uniteds mentalitet fejler et eller andet efter sidste sæson. Ingen kan vinde noget, ved at gå sovende til tingene. Sådan har det været indtil videre. Men hvis jeg kender Ferguson ret, så har han altså sat spillerne på plads i dag. Velkommen tilbage Uniteds spillere.

Mikke7
13-09-2008, 20:41
Dårlig ptædtation i dag, synes jeg. Forsvaret var jo helt ved siden af sig selv, men derfor kan man jo ikke kun give dem skylden, men det var squ ikke, hva vi er vant til at se fra deres side.
Det startede jo ellers godt, men da de så fik udlignet, gik vi jo helt ned og var under pres nærmest hele tiden - det værste efter kampen i dag, synes jeg ikke var det dårlige spil, men den dårlige/ikke tilstedeværende mentalitet på holdet, der var jo ingen gejst (stort set), bare fordi de fik udlignet var det jo ikke ensbetydende med, at vi skulle tabe den kamp - men der var åbenbart ikke nogen, som havde lyst til at kæmpe for sejr.

og så Vidic' andet gule kort - helt ærligt, det var squ da tyndt..

KennyN
13-09-2008, 20:52

Nej nej nej. Vinder vi den kamp vi mangler mod Fulham, er vi blot 3 point efter førerholdet i Premier League.. Skulle vi i givet fald tabe til Chelsea, er der så 6 point op. Men rolig nu, der mangler stadig mere end 30 kampe og mange lange måneder endnu, inden der kåres en vinder. Alt alt for tidligt at snakke om, at løbet er kørt.. Men sådan er det jo hver gang United taber..

Cristian9000
13-09-2008, 21:04
Som andre er jeg meget skuffet. Er vi vel alle. Men lad nu være med at svine hinanden til - det er virkelig lavt!

Nu til kampen. Jeg synes virkelig midtbanen bliver løbet over ende. Tror Fergie var for fokuseret på at afprøve Berba, Rooney og Tevez sammen, og tænkte ikke på at vinde slaget om midtbanen. Så tror jeg Hargreaves var startet på højrekanten i stedet for Rooney, og så måske med Berba på bænken, og med Rooney på toppen sammen med Tevez.

Men jeg er ikke kun fortvivlet. Vi spiller meget ofte dårligt ovenpå landsholdpauser, og vi har jo ikke spillet en vigtig kamp i MEGET lang tid, så nu skal holdet til at i gang. Samtidig har vi en masse spillere, der er ude af kamptræning. Det der skal ske nu, er at holdet skal hjem og træne hårdt, og lære hinanden at kende. Nu skal holdet sgu i gang. Sæsonen er startet, og vi har en masse vigtige kampe foran os.

COME ON YOU REDS!!!

Skide godt at høre én der er så positiv. Mener også bare vi bør kigge fremad, det er trods alt ikke jordens undergang. Bare se på de spillere vi har, når de nu kommer i form har vi jo noget nær verdensbedste startellever og bænk :devill:

Mikke7
13-09-2008, 21:11
Skide godt at høre én der er så positiv. Mener også bare vi bør kigge fremad, det er trods alt ikke jordens undergang. Bare se på de spillere vi har, når de nu kommer i form har vi jo noget nær verdensbedste startellever og bænk :devill:

det er jo det..
og hvis man vil kigge på lidt mere af det positive, så er det vel, at Liverfool ikke formår at skabe mere/udnytte mere, når vi spiller så skidt, som vi gør...

Høgsted
13-09-2008, 21:40
Nu til kampen. Jeg synes virkelig midtbanen bliver løbet over ende. Tror Fergie var for fokuseret på at afprøve Berba, Rooney og Tevez sammen, og tænkte ikke på at vinde slaget om midtbanen. Så tror jeg Hargreaves var startet på højrekanten i stedet for Rooney, og så måske med Berba på bænken, og med Rooney på toppen sammen med Tevez.

Self tænkte han på at vinde slaget på midtbanen og med folk som Scholes og Carrick derinde skulle mulighederne også være gode. Havde han nu ville afprøve Berba Rooney og Tevez sammen så havde vi spillet en 4-3-3 og så ville jeg havde været enig i det du skriver nemlig at han var knap så fokuseret på at vinde midtbaneslaget men hellere ville spille de tre oppe foran sammen. Grundet til at Rooney spillede kant og ikke ved siden af Tevez var vel for at gøre midtbanen mere solid så synes ikke man kan give Fergie skylden for ikke at ville vinde midtbaneslaget...... Tværtimod

mojtaba
13-09-2008, 22:04
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9364

Endelig, endelig indrømmede Fergie dét. Lige mine ord, som jeg også har brugt før. Håber spillerne har lært noget. Hvis ikke så er det ud. Der er ingen andre udveje desværre. Enten skal man spille godt og hjælpe United den rette vej eller forsvinde fra klubben omgående.

PerRonaldo
13-09-2008, 22:30
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9364

Endelig, endelig indrømmede Fergie dét. Lige mine ord, som jeg også har brugt før. Håber spillerne har lært noget. Hvis ikke så er det ud. Der er ingen andre udveje desværre. Enten skal man spille godt og hjælpe United den rette vej eller forsvinde fra klubben omgående.

Ja ja ja.. Den samme smøre fra dig hver gang vi underpræstere.. Hvem er det så der skal forsvinde,for du har jo skrevet den smøre et par gange før, og spillerne har jo åbentbart ikke lært noget..?

Kofoed
13-09-2008, 22:31
Vores største fejl i kampen var at score så tidligt.. Vi har ikke helt den mantalitet der skal til.. Når vi først har fået scoret læner vi og tilbage, og tænker at nu skal det sku nok gå helt af sig selv istedet for at holde presset for at score det 2-0 mål der nok havde lukket kampen.. Den facet af spillet syntes jeg generelt United har manglet de sidste par sæsoner.. Self. er der nogle kampe hvor det hele kører så godt, og hvor vi bare kører et hold over, men mange gange gør vi det alt for spændene/svært for os selv ved at læne os tilbage i stolen og slappe af istedet for at kæmpe for at lukke kampen..

Bugge
13-09-2008, 22:34
Det er grotesk at tro at vi ikke kan vinde mesterskabet efter sølle 3-4 kampe, selvfølgelig kan vi det.

Men det ændrer ikke på at dagens præstation var direkte til grin. Det var bare flovt..
Liverpool har ikke halvt så meget kvalitet i truppen som vi har, men vi scorer tidligt og så sker der bare ingenting. Der er ingen der kan ramme hinanden og der bliver lavet nogle fuldstændig groteske fejl. Vi taber ikke fordi Liverpool er gode, for jeg mener stadigvæk at de er klasser under os og Chelsea, men vi taber fordi vi spiller direkte ringe. Vi er som sædvanlig vores egen værste fjende..

Jeg tror ikke på vi får specielt meget med fra SB, hvis noget overhovedet, men derefter satser jeg stærkt på at vi ryger ind i en sejrsstime. Det kan ikke blive ved med at gå så galt.

chrisserUnited
13-09-2008, 23:12
Ja jeg synes Ferguson har sat taktikken forkert i dag... troede den 4-3-3 han brugte ville fungere, og ved vi mangler fløje lige pt. men vi tabte meget ude på fløjene, fordi vi kun havde nogle spillere centralt. Synes vi får spillet bolden for meget derud, når vi slet ikke har nogle derude.
Ganske skuffende indsats. pånær de første 25 minutter, hvor de tager over efter selvmålet.

Kofoed
13-09-2008, 23:15
Det er grotesk at tro at vi ikke kan vinde mesterskabet efter sølle 3-4 kampe, selvfølgelig kan vi det.

Helt enig.. Det er ikke vindere men tabere der udtaler sig sådan..

Syntes forresten også man skal prøve at se på det positive i kampen.. En af vores angribere scorede, og Berba viste allerede meget positive takter, ved minimum 3 episoder.. 2 gange hvor han fremragende spiller Tevez fri og hvor det ene fører til mål, og en gang hvor Tevez spiller ham i feltet og han skyder blødt mod mål, men den rammer, hvad jeg syntes ligner, en Scouserarm..
Og det er vel og mærke efter kun 2 uger i klubben hvor den ene er gået med landsholdene.. Det bliver stort.. Hvis Tevez og Berba kan bibeholde det blik for hinanden og vi begynder at spille dem som de skal spilles som vi gjorde de første 10 minutter, ser jeg et kommende Yorke/Cole samarbejde der..

Kofoed
13-09-2008, 23:18
Ja jeg synes Ferguson har sat taktikken forkert i dag... troede den 4-3-3 han brugte ville fungere, og ved vi mangler fløje lige pt. men vi tabte meget ude på fløjene, fordi vi kun havde nogle spillere centralt. Synes vi får spillet bolden for meget derud, når vi slet ikke har nogle derude.
Ganske skuffende indsats. pånær de første 25 minutter, hvor de tager over efter selvmålet.

Ja, han misbrugte lidt nogle af spillerne idag, men der skal også være plads til lidt fejl, og jeg tror godt SAF ved hvad der gik galt.. Men ja, vi manglede fløje idag, og det betød at meget af spiller blev baseret på lange bolde, og det vil sige at vi aldrig fik gang i noget spil..

Og var jeg den eneste der syntes at spillerne gjorde jobbet meget spændene for VDS idag.. Syntes rigtig mange gange at de slog nogle lidt for vilde tilbagelægninger til ham, hvor han skulle skynde sig noget for at losse den væk inden der kom en scouser..

chrisserUnited
13-09-2008, 23:23
Ja, han misbrugte lidt nogle af spillerne idag, men der skal også være plads til lidt fejl, og jeg tror godt SAF ved hvad der gik galt.. Men ja, vi manglede fløje idag, og det betød at meget af spiller blev baseret på lange bolde, og det vil sige at vi aldrig fik gang i noget spil..

Og var jeg den eneste der syntes at spillerne gjorde jobbet meget spændene for VDS idag.. Syntes rigtig mange gange at de slog nogle lidt for vilde tilbagelægninger til ham, hvor han skulle skynde sig noget for at losse den væk inden der kom en scouser..

Helt enig, vi kom lige tæt nok på ham... Synes vi var piv ringe, lige fra forsvaret og op til de 3 forreste som ikke lignede noget der lignede angribere i dag, bortset fra Tevez i starten af kampen... Elendig og pinlig indsats af United, håber virkelig de har en dårlig fornemmelse lige nu... Noget af det værste jeg har set united spille...

Coach-Nico
13-09-2008, 23:27
Nej, hvor mindede dagens kamp mig bare meget om Roy Keanes bog, hvor han skriver at spillerne ikke kunne sætte sig op til at spille kampe for United efter '99 succesen. Har de glemt hvilken klub de spiller for? Scholes, Rooney og de andre plejer da at kæmpe røven ud af bukserne og indkassere en ostemad, hvis det er det der skal til, men de virkede ligeglade idag. Alle spillede uden hjerte og virkede ukoncentrerede. Og så endda på Anfield..jeg er så skuffet!

Jeg synes sejren var fortjent, men liverpool var også dårlige, skabte intet og pressede os egentlig ikke vildt hårdt. Vi var bare endnu dårligere. Jeg mener vi fejlede fælt taktisk og mentalt. Vores spil hang ikke sammen og folk løb forvirrede rundt og vidste ikke hvem der dækkede hvem. De havde jo ikke engang torres og gerrard med!!!

Og hvad er det nu for noget pis med rooney som højre midt i en 4-4-2. Enten skal den mand igang oppe foran, eller også skal han på bænken. Synes virkelig det lignede en desperat opstilling for at få alle kanonerne med.

Jeg kunne blive ved med at skrive i timevis, for jeg er så gal over den indstilling spillerne viser. Det er ok at tabe til et bedre hold, eller have en offday, hvor man rammer stolpen osv, men den slags venstrehåndsarbejde var da til at brække sig over! Sæt dog noget ære i spillet!

Bugge
14-09-2008, 08:22
De få gange vi valgte at spænde hjelmen og angribe Liverpool, så tog det os 3-4 berøringer før vi var i nærheden af feltet.. Når først vi sætter tempo på, så er de jo helt væk..

Det er måske også det der gør så ondt. At se et Liverpool hold uden skyggen af speed og teknik, som gøgler sig igennem kampen og alligevel får 3 point, og samtidig vide at det udelukkende skyldes at vi bare ikke gider spille fodbold.
Når først vi angriber, så er det jo piece of cake at slippe igennem Mr. 18 Years of Failure og Skrtel.

Omvendt igen, så kan man sige at hvis vi blev spillet ud af banen og tydeligvis ikke havde kvaliteten til noget som helst, så kunne man være bekymret for hvordan resten af sæsonen udvikler sig, men så længe det i mine øjne handler om at spille med noget mere gejst og koncentration på banen så tror jeg sgu nok vi skal klare den.

timberunited
14-09-2008, 09:37

Bagefter er vi som regel klogere. Jeg mener, det var for tidligt at sætte Berbatov ind. Han fik i al fald ikke en debut som Rooney gjorde i sin tid. Og i modsætning til Rooney, så knokler han i al fald ikke, hvis han mister bolden. Så måske finder han på den lange bane kræfter til at score eller at være kreativ. Det er godt med forskellige typer.

Det vi efter min mening manglede var folk, der ville erobre og holde på bolden. Holdet knækkede over, og var uden reel midtbane. Scholes fandt heller aldrig ind i spillet, og Giggs kunne ikke ændre dette. Der var rytmen væk. Godt - at Torres og Gerrard ikke var med hele tiden i topform, for når det ikke fungerer midt på banen, så er forsvaret også til at tale med. De lod sig gå på af alt muligt, og Vidic kortsluttede.

:devill: Kampe mod Liverpool er også arbejdssejre, så måske skulle O'Shea og Fletcher have haft plads i startopstillingen. Det man kan lære af Europamestrene er i al fald, at man ikke behøver kaste alt guld på banen fra start af.

Og det bliver det samme mod Chelsea, og så kunne det jo afprøves mod Villareal. Men Ferguson har nok ikke kunnet vente med at spille alle esserne. Med masser af folk, der kan komme ind i løbet af kampen har man i al fald flere muligheder. Havde holdet holdt momentum efter 0-1, havde Ferguson haft ret.

mojtaba
14-09-2008, 11:55
Ja ja ja.. Den samme smøre fra dig hver gang vi underpræstere.. Hvem er det så der skal forsvinde,for du har jo skrevet den smøre et par gange før, og spillerne har jo åbentbart ikke lært noget..?

Jamen det ved man ikke endnu. Hvis vi bliver ved på denne måde, som det jo ser ud til at det gør, så finder vi nok svaret når transfervinduet åbner sig.
Det kan ikke passe at vi scorer så lidt -og slet ikke tale om hvordan vi spiller-. Og når vi kommer gang med scoringerne er det vel for det meste Tévez, Ronaldo, Berbatov også lidt Rooney der står bag for det. Vores andre spillere kan kun rigtig få gange finde vej til målet udover Fletcher. Faktisk er jeg bange for, at de andre slet ikke kommer til at scorer mere end 5 i alt denne sæson, og den går bare ikke - angriberne scorer jo ikke hvergang vel udover Ronaldo som jo næsten scorer hvergang - men han skal nu også komme i form. Men hvad sker der lige for os. Hvad mangler vi? Vi har jo alle de spillere vi har brug for. Og man ved aldrig hvornår spillerne kommer i form. Måske næste sæson? Den går ikke hvis man skal vinde titler.

Benzet
14-09-2008, 12:00
Et nederlag mod Chelsea, og vi står med 4 points efter 4 kampe :-/

mojtaba
14-09-2008, 12:03
Et nederlag mod Chelsea, og vi står med 4 points efter 4 kampe :-/

Det håber jeg ikke selvom jeg tror det vil ske. Chelsea er i deres vildelste form lige nu.

Rasmus-K-J
14-09-2008, 12:13
Rolig nu gutter. vi slå Chelsea. Ronaldo er med. Og ja han scorer. Vi vinder ligaen og Cl igen iår slap af. Vores sæson start var lige så ring sidste år. Sidste år havde vi 5 point efter 3 kampe. og nu har vi 4? 1 point:D !vi skal nok komme igen!

Rasmus-K-J
14-09-2008, 12:17
Og de andre hold går død i minimum 3-4 kampe. det skal vi så bare lade være med!:D
EDIT: og tjekkede lige tabellen ud. Vi er altså også en kamp bagud i forhold til de andre. Hvis vi slår Chelsea, som jeg tror vi gør, sååå har vi 7 point er 4 kampe hvor de har 10 efter 5.! såååå vi er kun 3 point bagud pt.!

Sivebæk
14-09-2008, 12:18
Rolig nu gutter. vi slå Chelsea. Ronaldo er med. Og ja han scorer. Vi vinder ligaen og Cl igen iår slap af. Vores sæson start var lige så ring sidste år. Sidste år havde vi 5 point efter 3 kampe. og nu har vi 4? 1 point:D !vi skal nok komme igen!
Sidste år havde vi to point efter tre kampe. Og dengang havde Liverpool vist nok maksimumpoint efter fire spillerunder. Så ja, vi kan nå det endnu.

Rasmus-K-J
14-09-2008, 13:22
Sidste år havde vi to point efter tre kampe. Og dengang havde Liverpool vist nok maksimumpoint efter fire spillerunder. Så ja, vi kan nå det endnu.

nårh jaaa, sorry, glemte lige vi mødte city og tabte. regnede ud fra vi spillede 0-0 og 1-1 de første 2 kampe og vandt en:D

Edit: Liverpool havde ikke maksimum point, men derimod 10. da de spillede 1-1 mod Chelsea

Bugge
14-09-2008, 18:33
Hvis vi taber til Chelsea så har vi 1 point mindre efter 4 kampe end vi havde sidste år på samme tidspunkt..

Det skal nok gå.

Dines
14-09-2008, 18:39
Hvis vi taber til Chelsea så har vi 1 point mindre efter 4 kampe end vi havde sidste år på samme tidspunkt..

Det skal nok gå.

Tilgengæld kan vi sige, at vi så allerede nu har mødt nogle af de hårdeste modstandere i PL på udebane. Er stadig optimistisk, men forstår ikke hvordan kampprogrammet kan falde ud til, at vi skal møde de her hold på udebane i efteråret: Arsenal, Chelsea, Liverpool, City, Tottenham, Blackburn, Everton og Aston Villa?

PerRonaldo
14-09-2008, 18:51
Synes godt nok det er sørgeligt alle bliver ved med at snakke om hvor mange point vi havde efter så og så mange kampe sidste sæson. HALLO FOLKENS det her er en ny sæson, som helt sikkert vil udrette sig anderledes, hvornår er to sæsoner endt nøjagtigt ens???

Ja det kan sgu godt være vi har flere point og mødt bedre modstandere, men er det ikke bare et forsøg på at finde en undskyldning for at spillet slet ikke har fungeret?

Chelsea køre derud af, og de får nok ikke samme interne problemer som sidste sæson, og det er altså dem vi skal kigge efter. Vi har ikke råd til for mange point tab og et nederlag til chelsea, vil altså gøre det mere end svært, og så skal vi virkelig ind i en super stime. Chelsea er blevet væsentligt stærkere, ser det ud til, meget kan ændre sig, men man kan ikke komme uden om at de ser farlige ud. Nu skal vi bare vise på broen, at vi også har tænkt os at lege med!

Vil give dines ret, det ser noget besynderligt ud at vi har så svære udebane kampe i efteråret.

Tim_rn
14-09-2008, 19:06
Synes godt nok det er sørgeligt alle bliver ved med at snakke om hvor mange point vi havde efter så og så mange kampe sidste sæson. HALLO FOLKENS det her er en ny sæson, som helt sikkert vil udrette sig anderledes, hvornår er to sæsoner endt nøjagtigt ens???

Ja det kan sgu godt være vi har flere point og mødt bedre modstandere, men er det ikke bare et forsøg på at finde en undskyldning for at spillet slet ikke har fungeret?

Chelsea køre derud af, og de får nok ikke samme interne problemer som sidste sæson, og det er altså dem vi skal kigge efter. Vi har ikke råd til for mange point tab og et nederlag til chelsea, vil altså gøre det mere end svært, og så skal vi virkelig ind i en super stime. Chelsea er blevet væsentligt stærkere, ser det ud til, meget kan ændre sig, men man kan ikke komme uden om at de ser farlige ud. Nu skal vi bare vise på broen, at vi også har tænkt os at lege med!

Vil give dines ret, det ser noget besynderligt ud at vi har så svære udebane kampe i efteråret.

Jeg synes så til gengæld du skal lade folk bevare deres optimisme selvom du ikke er enig. Det er ikke en plan de lægger for denne sæson, hvori de med vilje vil have vi har samme point efter lige mange kampe som sidste sæson. Det er bare en udpræget optimisme der afgør at de ikke opgiver denne sæson.

Jeg synes det er en fin måde at anse tingene på. I ønsker jo nok alle når det kommer til stykket, at vi vinder alle kampe. Så hvordan man tackler et nederlag er forskelligt, det er bare fint at se optimisme på trods af tingene ikke er gode nok, efter min mening.

Kofoed
14-09-2008, 19:45
Chelsea køre derud af, og de får nok ikke samme interne problemer som sidste sæson, og det er altså dem vi skal kigge efter. Vi har ikke råd til for mange point tab og et nederlag til chelsea, vil altså gøre det mere end svært, og så skal vi virkelig ind i en super stime. Chelsea er blevet væsentligt stærkere, ser det ud til, meget kan ændre sig, men man kan ikke komme uden om at de ser farlige ud. Nu skal vi bare vise på broen, at vi også har tænkt os at lege med..

Er ikke helt enig.. interne problemer kan der altid opstå, og især i en klub med så mange individualister.. Essien er blevet skadet og Terry fik et direkte rødt kort=3 dages karantæne.. Det kan sagtens gå hen og få betydning, og hvis vi kan vinde over dem på broen kan det sagtens ændre en masse også, så jeg vil vente med at dømme for og imod til der er spillet hvertfald 10 kampe..

RAppel
15-09-2008, 12:14
Okay.. hvad skete der lige der? Det er den reaktion jeg sad med efter kampen og efter at have læst de sidste 10 siders indlæg i den her tråd. Synes det grænser op til det groteske.

First things first. Vi spiller en mildest talt elendig kamp. Det hele startede så godt og Berbatov fik slået sig fast fra start af, men lige så hurtigt som armene kom op lige så hurtigt kom de ned igen. Som der bliver skrevet i tråden bliver målet til en sovepude for os. Vi overlader spil og initiativ til Liverpool. De spiller heller ikke nogen pragtkamp, men lukrerer på vores fejl. Fejl som ikke må ske, men det er sådan nogle ting der sker i fodbold. At folk straks begynde at råbe op om at Giggs, Scholes, Carrick, VDS og hvem der ellers bliver nævnt skal sættes af holdet har jeg kun rysten på hovedet til overs for. De var nogle af de bærende kræfter sidste sæson og så skal de bare ud? Det er til grin synes jeg!

Hvilket bringer mig videre til næste punkt. Hvad sker der for dem herinde som kalder sig fans og lige så snart det begynder at gå dårligt vender de klubben ryggen og begynder at sætte spørgsmålstegn ved de dispositioner Fergie laver? Sæsonen er lige begyndt og alt kan ske, men at sæsonen er begyndt er ikke altid til at se på holdet, men de skal nok komme op i gear. Hvem havde troet Hull ville ligge der hvor de gør efter 4 runder? Ikke jeg. Der havde jeg troet vi ville have været. Det er en af de ting der gør fodbold så spændende som det er synes jeg. Alt kan ske og alt sker. Vi skal nok komme op i toppen af tabellen. Er jeg ikke et sekund i tvivl om.

En sejr over Chelsea er ikke umulig, men sådan som tingene ser ud nu bliver det meget svært. Håber den kamp bliver vendepunktet for bedre tider. Hvad der er mindst lige så vigtigt er at vi kommer godt fra start i CL.

Håber moralen kommer tilbage. Ikke bare på holdet men også her på forummet for det er trist at se på!

Parkohargo
15-09-2008, 12:27
Må give Rappel ret. Kæft der er meget sørgelig læsning herinde til tider. Ligeså snart det går lidt dårligt for os er der både det ene og andet i vejen og halvdelen af holdet skal smides på porten.. Altså. Sådan er fodbold nu en gang og vi har været i smøren gang på gang, lissom sidste sæsonstart der også var knap så god.

Men ja i kampen mod scouserne døsede vi hen efter vi fik det hurtige mål, og overlod det hele til dem. De var bare foran os gang på gang selvom de heller ikke fik ret meget ud af det, kæmpede de for det mens vi dummede os gevaldigt og de havde heldet. Sådan er det. Vi spillede slet ikke med nogen gejst overhovedet... men sæsonen er næsten lige startet og vi ska nok komme igen.

ChristianR
15-09-2008, 12:56
Okay.. hvad skete der lige der? Det er den reaktion jeg sad med efter kampen og efter at have læst de sidste 10 siders indlæg i den her tråd. Synes det grænser op til det groteske.

First things first. Vi spiller en mildest talt elendig kamp. Det hele startede så godt og Berbatov fik slået sig fast fra start af, men lige så hurtigt som armene kom op lige så hurtigt kom de ned igen. Som der bliver skrevet i tråden bliver målet til en sovepude for os. Vi overlader spil og initiativ til Liverpool. De spiller heller ikke nogen pragtkamp, men lukrerer på vores fejl. Fejl som ikke må ske, men det er sådan nogle ting der sker i fodbold. At folk straks begynde at råbe op om at Giggs, Scholes, Carrick, VDS og hvem der ellers bliver nævnt skal sættes af holdet har jeg kun rysten på hovedet til overs for. De var nogle af de bærende kræfter sidste sæson og så skal de bare ud? Det er til grin synes jeg!

Hvilket bringer mig videre til næste punkt. Hvad sker der for dem herinde som kalder sig fans og lige så snart det begynder at gå dårligt vender de klubben ryggen og begynder at sætte spørgsmålstegn ved de dispositioner Fergie laver? Sæsonen er lige begyndt og alt kan ske, men at sæsonen er begyndt er ikke altid til at se på holdet, men de skal nok komme op i gear. Hvem havde troet Hull ville ligge der hvor de gør efter 4 runder? Ikke jeg. Der havde jeg troet vi ville have været. Det er en af de ting der gør fodbold så spændende som det er synes jeg. Alt kan ske og alt sker. Vi skal nok komme op i toppen af tabellen. Er jeg ikke et sekund i tvivl om.

En sejr over Chelsea er ikke umulig, men sådan som tingene ser ud nu bliver det meget svært. Håber den kamp bliver vendepunktet for bedre tider. Hvad der er mindst lige så vigtigt er at vi kommer godt fra start i CL.

Håber moralen kommer tilbage. Ikke bare på holdet men også her på forummet for det er trist at se på!

WTF?! Mener du, at man vender klubben ryggen, fordi man ikke er enig i samtlige SAF's dispositioner. Hvis vi alle skulle være helt enige i, hvad den mand mente, ville dette forum da være forholdsvist overflødigt.

Definer "Sættes af holdet". Jeg mener bl.a. ikke Giggs var den rette mand, at sætte ind, da han ikke bidrager med den hurtighed og udfordrenhed, som der var brug for. Carrick havde været skadet i længere tid og var nok ikke helt top.

Mesterskabet er ikke tabt endnu, det ville være alt for tidligt at komme med sådanne påstande. Der kan dog ikke laves om på, at vi langt fra har gjort det imponerende indtil nu. Vi har vel endda gjort det direkte dårligt. LAd os håbe, vi får vendt skuden og får banket de andre på plads.
Hvor mange point vi var bagud sidste sæson, hvor vi alligevel vandt, er IMO fuldstændig ligegyldigt. Det ændrer ikke på, at vi nu har gjort udgangspunktet en smule sværere.

RAppel
15-09-2008, 13:18
WTF?! Mener du, at man vender klubben ryggen, fordi man ikke er enig i samtlige SAF's dispositioner. Hvis vi alle skulle være helt enige i, hvad den mand mente, ville dette forum da være forholdsvist overflødigt.

Definer "Sættes af holdet". Jeg mener bl.a. ikke Giggs var den rette mand, at sætte ind, da han ikke bidrager med den hurtighed og udfordrenhed, som der var brug for. Carrick havde været skadet i længere tid og var nok ikke helt top.

Vidste der var en som ville være kværulant :p

Næ, det mener jeg ikke. Har jeg sagt det da? Synes bare det er trist at se på.

Det er da ikke op til mig at definere det. Der var bare en del der skrev om hvem de ville have af holdet og deres kontrakt skulle rives itu og sådan. Det er ikke noget jeg vil tage på min kappe. Synes bare det var træls at læse om og sagde jeg det. Thats all.

hoen
15-09-2008, 13:21

Mesterskabet er ikke tabt endnu, det ville være alt for tidligt at komme med sådanne påstande. Der kan dog ikke laves om på, at vi langt fra har gjort det imponerende indtil nu. Vi har vel endda gjort det direkte dårligt. LAd os håbe, vi får vendt skuden og får banket de andre på plads.
Hvor mange point vi var bagud sidste sæson, hvor vi alligevel vandt, er IMO fuldstændig ligegyldigt. Det ændrer ikke på, at vi nu har gjort udgangspunktet en smule sværere.

heldigvis er det SAF dispositioner der gøres brug af i klubben og ikke dine, det gør mig en hel del mere tryg og giver mig også troen på vi igen bliver mester.
vi skal jo også huske på at ronaldo er med på broen og gider ikke hører om at han ikke spiller godt i store kampe for det er noget pis.

SantasLittleHelper
15-09-2008, 13:27
Man behøver vel ikke at minde om, at vi fik 7 point i de tilsvarende 3 kampe sidste år. Det betyder at vi allerede har 3 point mindre. Vi behøver vel heller ikke at minde om, at hvis liverpool havde vundet begge vores indbyrdes kampe, var de endt over os i tabellen. Vi har spillet 4 kampe i år, hvoraf de 3 har været direkte elendige, mens 1-0 ude over Portsmouth vel næppe har været en prangende præstation. Vi kunne sagtens have vundet i går! Jeg forstår at nogle er fuldstændig rasende og det samme er jeg! Det var den vigtigtste kamp i sæsonen og så leverede vi sådan en præstation.. Det var elendigt, ydmygende og direkte pinligt. Folk kan selvfølgelig gemme sig bagved at hvis vi vinder over Chelsea, er stadig 3 point efter med en kamp i baghånden, men vi vinder sgu ikke med det spil vi har vist. Og taber vi, er vi pludselig 9 point efter, og så kan folk kalde mig pessimist, fortælle mig at jeg ikke holder med United og svæve videre på deres lyserøde sky, men det ændrer ikke på at vi har misset chancen for at lægge afstand til både Chelsea og liverpool allerede fra starten af sæsonen. Folk kan selvfølgelig sige at vi heller ikke var i form i starten af sidste sæson, men der havde vi heller ikke så svære kampe i starten, og til de her kampe gælder det kraftedeme om at være i form! Ellers er der en eller anden der ikke har gjort sit arbejde godt nok.

Jeg håber at holdet har fået en kæmpe skideballe. For det vi så i lørdags vinder ikke noget som helst. Det var simpelthen for dårligt og jeg kan stadig ikke tro det. Vi kunne jo sagtens havde vundet hvis det ikke havde været for Giggs og VDS' fejl. Det er selvfølgelig hårdt, men de er 2 rutinerede folk, der selv har udtalt at de er blevet klogere fodboldsspillere, og idoler for de yngre - men så skal de sgu også tage ansvar for deres fejl. Det er fanme ikke en børnehave.

KennyN
15-09-2008, 13:40
Det er det samme hver gang United taber. Mesterskabet er langt væk, Fergie er en spade, uden forstand på fodbold og han burde fyres snarest muligt. Giggs, Neville, van der Sar og Scholes er nogle gamle nisser, og burde stoppe. Anderson er langhåret, Nani ikke en ny Ronaldo. Rooney ikke angriber, Carrick ikke god nok, Tevez laver for meget, O'Shea spiser for mange tærter, osv osv.. Orker som regel ikke, at gå ind i en kamptråd, efter en halvskidt kamp af United, da der altid er disse total latterlige "domedags profetier" over det hele..

Se dog lyst på tingene, i stedet for at være så negative hele tiden.. Sæsonen er lige startet, og intet er afgjort endnu. Ingen hold kan gå en hel sæson igennem, hvor man spiller sprudlende fodbold og smadrer al modstand til side. Så slå lige koldt vand i blodet, ingen grund til panik. Heller ikke hvis vi taber søndag. Så har vi stadig 102 point at spille om, da vi kun har spillet 4 kampe efter weekenden.. Det er ikke nødvendigvis en fordel at ligge nummer 1 nu, vil sku hellere være det til maj når vi slutter.!

ChristianR
15-09-2008, 13:48
heldigvis er det SAF dispositioner der gøres brug af i klubben og ikke dine, det gør mig en hel del mere tryg og giver mig også troen på vi igen bliver mester.
vi skal jo også huske på at ronaldo er med på broen og gider ikke hører om at han ikke spiller godt i store kampe for det er noget pis.

Øhm. Hvad fanden vil du sige med det? Hvad har det med mit indlæg at gøre?

Dines
15-09-2008, 14:12

Tror du Ronaldos form er god nok til, at han kan spille? Tvivler stærkt. Det er måske også risikabelt at smide ham i kamp for tidligt - Derudover kræver det minimum spilletid på onsdag og gerne meget så jeg kan være tryg.

ChristianR
15-09-2008, 14:25
Vidste der var en som ville være kværulant :p

Næ, det mener jeg ikke. Har jeg sagt det da? Synes bare det er trist at se på.

Det er da ikke op til mig at definere det. Der var bare en del der skrev om hvem de ville have af holdet og deres kontrakt skulle rives itu og sådan. Det er ikke noget jeg vil tage på min kappe. Synes bare det var træls at læse om og sagde jeg det. Thats all.

Det jeg markerede i dit indlæg var: "Hvad sker der for dem herinde som kalder sig fans og lige så snart det begynder at gå dårligt vender de klubben ryggen og begynder at sætte spørgsmålstegn ved de dispositioner Fergie laver?"

Ud fra det stykke ser det ud til, at du ikke mener at folk er rigtige fans, hvis de er uenige i nogen af SAF's dispositioner. Jeg er vel stadig fan, eller vender jeg klubben ryggen?

Derudover er jeg enig i, at der til tider kan være alt for mange dommedagsproffetier og uigennemtænkte indlæg ud efter sådan en kamp. Det er trættende og inaverende at læse.
Det kan dog også være ligeså trættende, gang på gang at høre, hvordan vi kunne vinde mesterskabet sidste sæson efter en dårlig start.

Konstruktiv krittik og debat må være at foretrække. Det kan være positivt såvel som negativt.
Jeg er Unitedfan all the way, og jeg mener SAF er en verdensklasse træner. Det er dog stadig overhovedet ikke alle hans dispositioner, jeg er enig i.

RuudVanNissetøj
15-09-2008, 14:34
Efter denne kamp forventer jeg en markant anden gejst på vores hold. Jeg kan leve med, at vi tabte kampen i lørdags - men ikke den ideforladte og vanvittig anonyme præstation der blev leveret. Jeg er 100% sikker på, at der kommer en trods reaktion, og at det forhåbentligt går udover Chelsea....

Heldigvis har vi et hold proppet med vindertyper ud over det sædvanlige - den væsentligste forskel mellem os og Liverpool i mine øjne. Vi har så meget erfaring og talent, og vi bliver nødt til at slå hårdt tilbage med det samme. Chelsea på ude bane virker utrolig svær, men jeg har et håb i, at vi ikke lader os ydmyge på samme måde som i weekenden.

RAppel
15-09-2008, 16:10
Det jeg markerede i dit indlæg var: "Hvad sker der for dem herinde som kalder sig fans og lige så snart det begynder at gå dårligt vender de klubben ryggen og begynder at sætte spørgsmålstegn ved de dispositioner Fergie laver?"

Ud fra det stykke ser det ud til, at du ikke mener at folk er rigtige fans, hvis de er uenige i nogen af SAF's dispositioner. Jeg er vel stadig fan, eller vender jeg klubben ryggen?

Derudover er jeg enig i, at der til tider kan være alt for mange dommedagsproffetier og uigennemtænkte indlæg ud efter sådan en kamp. Det er trættende og inaverende at læse.
Det kan dog også være ligeså trættende, gang på gang at høre, hvordan vi kunne vinde mesterskabet sidste sæson efter en dårlig start.

Konstruktiv krittik og debat må være at foretrække. Det kan være positivt såvel som negativt.
Jeg er Unitedfan all the way, og jeg mener SAF er en verdensklasse træner. Det er dog stadig overhovedet ikke alle hans dispositioner, jeg er enig i.

Okay, så har du misforstået mig. Det kan også være det er mig der ikke har udtrykt mig klart nok :)

Det jeg mener er at det er træls at se folk går helt i baglås når det går holdet dårligt som det er tilfældet for tiden. Man støtter holdet i medgang og modgang. Hvis vi skulle fyre dem der bliver nævnt så står vi med et amputeret hold. Man har da lov til at være uenig med SAF. Det er jeg da også til tider, men der er nok en grund til at han har været på posten i så mange år. Han ved hvad der skal til for at vende skuden. Kommer tid kommer sejre. Vi skal nok klare den! :)

hoen
15-09-2008, 17:00

og som sagt før er det også derfor du skriver på dette forum og han styrer united

SantasLittleHelper
15-09-2008, 17:07
og som sagt før er det også derfor du skriver på dette forum og han styrer united

Og da du er enig, og stadig ikke styrer Manchester United, men skriver på dette forum, giver det dig ret i absolut ingenting. Du kan jo være rygklapper fra nu og til dommedag, du er hverken en bedre fan eller en bedre manager af det.

ChristianR
15-09-2008, 17:23

Øhh, ja. Tillykke. Hvis du er enig i alt, hvad SAF gør og siger, kan jeg ikke forstå hvad DU laver på dette forum? Så burde du jo blande dig uden om og lade SAF styre klubben. Er det ikke det du mener?

Ellers kan jeg absolut ikke se hvad din latterlige kommentar skal til for?

Og hvis du kun mener, at jeg ikke styrer United, men skriver på dette forum, fordi jeg ikke er enig i alle hans dispositioner - Så kan jeg ikke se, hvorfor du ikke styrer United, hvis du er enig i alt, hvad han gør?

Don Kafai
15-09-2008, 17:44
Stop de personlige spydigheder.

Er ked af at bruge klichéen, men denne tråd er benyttet til at diskutere Uniteds kamp mod Liverpool, og ikke hvor latterlige man synes en saglig kommentar er.

Er der problemer eller uenigheder i ovenstående, så skriv mig en PM. Denne tråd fortsætter som kamptråd, og ikke andet!

unitedforreal
15-09-2008, 18:50
Ved ikke hvad i andre mener, Men jeg synes fandme at det er jo latterligt at sætte giggs ind. Når vi har Nani på bænken. Ja han er ung, ja han kan dumme sig. Men han vil havde spillet en meget bedre kamp end giggs. Det samme gælder carrick. Hvorfor vente så længe med at tage ham ud ?, vi havde en kanon bænk den dag.

Så alt i alt, må vi indrømme han lavede en eller 2 fejl. "men det er nemt at være klog efter kampen ".

Efter min mening, så tabte vi kampen da carrick blev skadet, + de 2 dumme udskiftninger, kom alt for sent.

Bugge
15-09-2008, 19:45
Ved ikke hvad i andre mener, Men jeg synes fandme at det er jo latterligt at sætte giggs ind. Når vi har Nani på bænken. Ja han er ung, ja han kan dumme sig. Men han vil havde spillet en meget bedre kamp end giggs. Det samme gælder carrick. Hvorfor vente så længe med at tage ham ud ?, vi havde en kanon bænk den dag.

Så alt i alt, må vi indrømme han lavede en eller 2 fejl. "men det er nemt at være klog efter kampen ".

Efter min mening, så tabte vi kampen da carrick blev skadet, + de 2 dumme udskiftninger, kom alt for sent.

Jeg synes nu egentlig Giggs gjorde det udmærket, hverken værre eller bedre end de andre..

Men jeg er enig med dig mht Nani.. Det er mig en gåde at den mand ikke bliver brugt noget mere..

Flax_Generous
15-09-2008, 20:03
Skod weekend...