PDA

Se fuld version : Billabong Bar, Århus

JeppeHH
09-09-2008, 10:38
Billabong Bar

Adresse: Skolegade 26, 8000 Århus C

Kort: http://www.degulesider.dk/vbw/kort/resultat.do?z=8000&g=Skolegade+26&b=%C5rhus+C&PartnerID=Kortlink

Ølpriser: Den 1. Ceres Top til 5 kr. hvis du har United trøje på. Alle hverdage indtil kl. 18 koster en stor fadøl 18 kr. Herudover koster en 28 kr.

Beskrivelse: Billabong Bar er en hyggelig lille australsk bar, som er ejet af en Liverpool(!)-fan. Lad dog ikke dette snyde jer - der er pænt fremmøde til Uniteds kampe. :)
Det er en relativt lille bar (rygning er tilladt :D), som dog kan skabe en rigtig god stemning. Bagerst i baren er der storskærm med plads til ca. 20-30 personer foran. Ellers er der 3 32" fladskærmsfjernsyn på væggene, som giver fine forhold til at se kampene.

Facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=22315322488&ref=ts (masser af stemningsbilleder samt film).

Hjemmeside: www.billabongbar.dk

JeppeHH
09-09-2008, 10:45
... og selvfølgelig er jeg der på lørdag! :)

JumpingCarrot
09-09-2008, 11:15
Jeg regner godt nok selv med Bridgewater, men har hørt godt om Billabong. Hvorfor vil du anbefale Billabong over Bridgewater?

McPherson
09-09-2008, 12:02
BW er langt bedre. Bedre stemning, mere plads, billigere - og så arbejder jeg der jo :)

JeppeHH
09-09-2008, 12:10
Jeg regner godt nok selv med Bridgewater, men har hørt godt om Billabong. Hvorfor vil du anbefale Billabong over Bridgewater?

Bridgewater er også et rigtigt godt sted, som jeg helt sikkert også tager ned og ser nogle kampe på i løbet af sæsonen. Men til fx denne kamp mener jeg Billabong er bedre, da der er alt for mange scousers på BW. Billa vil forhåbentligt være hovedsageligt united fans, og så er der bare en mega fed stemning til de store kampe her. :)

Men BW er sikkert lige så godt.. Har set flest unitedkampe på BW, men Billabong er et super godt alternativ :)

Caller
09-09-2008, 12:39
Og så må man ryge på Billabong :D

ChristianR
29-12-2008, 13:40
BW er langt bedre. Bedre stemning, mere plads, billigere - og så arbejder jeg der jo :)

Ved godt det er et gamelt indlæg - Men det der må du gerne forklare? Så vidt jeg husker tager I/BW 25 kr for en fadøl til de tidlige kampe; altså før kl 20 og 40 kr bagefter?

På BB-bar tager de kun 18kr til de tidlige kampe... og 28kr til de sene.

JumpingCarrot
30-12-2008, 21:41
Der er 25 kr. for halvliters fad hele dagen/aftenen fra søndag til torsdag. Og så bliver de dyrere efter kl. 20 fredag og lørdag, hvilket er logisk nok, da mange kommer i byen der.

Men imo er BW klart at foretrække. Desuden er BB jo giga Scouserpub. De har i hvert fald highlighted alle deres Liverpoolkampe.

ChristianR
30-12-2008, 22:41
Der er 25 kr. for halvliters fad hele dagen/aftenen fra søndag til torsdag. Og så bliver de dyrere efter kl. 20 fredag og lørdag, hvilket er logisk nok, da mange kommer i byen der.

Men imo er BW klart at foretrække. Desuden er BB jo giga Scouserpub. De har i hvert fald highlighted alle deres Liverpoolkampe.

Ok, troede faktisk, det var hver dag de blev dyrere kl 20. Ja, jeg er nok også mest til BW, og det er da også der jeg kommer for det meste.

steve7680768
31-03-2010, 11:33
Det stedet er egentlig veldig kult .. Du kan gjøre hva du vil ... Alt er lov .... awesome ...