Se fuld version : Dimitar Berbatov
Sider :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRB6cSxf2IpQHZvVmOqxC7v4ZUJ_UYtA bwewKsXOnrSe34c--k8Ow
Dimitar Berbatov
Nr.: 9
Født: 30. januar 1981
Land: Bulgarien
Lidt YouTube-magic vedrørende vores nye frontmand
szzsgVWXG14
6MSauAcUyDI
7Cuzw7rLmvs
Velkommen Berba!
Jeg sov en smule bedre i nat, da jeg endelig kunne slukke computeren og fjernsynet, da jeg fik denne nyhed at vide :) fin signing og jeg glæder mig til at du - forhåbentlig - er med til at vinde over scourserne i din debut!
Aquarium
02-09-2008, 08:50
Scorer han mod liverpool i debuten så får han tildelt legende status. Han har en arrogant, men cool attitude som er kendetegn på klasse angribere: RVN, Henry, The King, Etoo, Ronaldo (den fede), vores ronaldo, osv. Velkommen berba. Klasse Angriber.
Så lige de første minutter af den første film, der nåede han også lige at score ved at heade, sparke, flugte, frispark, straffe og hvor han dribler to mand og score.
Scorer han mod liverpool i debuten så får han tildelt legende status.
Det sker ikke.
Det kan simpelthen ikke passe vi skal slå Scouserne to gange på Anfield i træk uden at det er vores forsvarsspillere der afgøre det.
Jeg sætter pengene på Vidic denne gang. Men Berba må da gerne lave assisten :)
Scorer han mod liverpool i debuten så får han tildelt legende status. Han har en arrogant, men cool attitude som er kendetegn på klasse angribere: RVN, Henry, The King, Etoo, Ronaldo (den fede), vores ronaldo, osv. Velkommen berba. Klasse Angriber.
Og den værste af dem alle; Zlatan
jeg var også en af dem der håbede på at berba kom til man u. men hvem hælved har tottenham som angriber bent? arshavin? er de ikk lidt på røven? ikk fordi jeg er bekymret for tottenham da jeg er man u fan men alligevel.
Fraizer Campbell blev udlåndt til Hull ifølge Goal.com
Samme side skriver følgende
"The deal sees Fraizer Campbell coming the other way on a season long loan. Campbell, 20, spent last season on loan at Hull City where his goals played a pivotal role in the Tiger's promotion to the Premier League."
Kilde: http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=845262
;)
Samme side skriver følgende
Kilde: http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=845262
;)
Ja, kan godt se. må være en fejl på goal.
http://www.goal.com/en/Transfertzone.aspx
:)
Dr. Adams
02-09-2008, 09:53
Nogen der kender Berba's skud pr. mål statistik? Virker lidt som om, at det er der vi har problemer...
LÆKKKERT med Berba og HJERTELIG VELKOMMEN!
jeg var også en af dem der håbede på at berba kom til man u. men hvem hælved har tottenham som angriber bent? arshavin? er de ikk lidt på røven? ikk fordi jeg er bekymret for tottenham da jeg er man u fan men alligevel.
det er da Bent og Paulyuchenko de har - mener jeg, eller fik de Arshavin handlet i går/i nat??
og ja, som flere skriver, så fik de Campbell på en 1-års låneaftale. Tror det er godt for Frazier, så får han spilletid i den bedste række - det tror jeg ikke han ville få meget af hos os i denne sæson..
Irwin#1Fan
02-09-2008, 10:12
Kan kun byde Berba velkommen!!! Jeg tror og håber han bliver en helt igennem fantastisk spiller for United. Han har en god fysik, som er det jeg synes vi har manglet en gang imellem med Rooney og Tevez up front. Med andre ord en rigtig boksspiller. Velkommen til Berba!
Glæder mig til at se Berbatov i aktion for United. Men ro på, giv ham lige tid til at vænne sig til medspillerne, inden han bedømmes. Men kunne være stort, hvis han scorer og sikrer os en sejr mod Liverpool og Chelsea i hans første kampe i den røde trøje..
Selvfølgelig er det rigtig mange penge vi har givet for ham, halvdelen havde været mere passende. Men vi var pressede og Ferguson mener jo åbenbart, at Berbatov er den rette mand i front med Tevez og Rooney..
Fint at Campbell lånes ud. I Spurs vil han nok få lidt mere spilletid end i United denne sæson. Bliver spændende at se ham i Premier League..
http://store.manutd.com/stores/manutd/products/product_browse.aspx?cid=8569
Speedy :D
Feldthaus
02-09-2008, 11:42
Han var satme dyr, men nu skal han også bare vise at han var det værd.
Angribere nu om dage koster vel bare omkring de 300 mio?
Tevez, Rooney, Berba, Robinho, Sheva osv osv.
Tror også det er specielt når det er en engelsk klub, og specielt når det er fra en engelsk til en engelsk.
Hinrichsen
02-09-2008, 11:49
Fuck hvor er det smukt..
Nu har vi endelig 3 klasse-angribere + et par jokers i Manucho og Welbeck der skal kæmpe om at være 4. angriber..
Endelig kommer der kamp om pladserne oppe foran hvilket jeg tror virkelig vil gavne en spiller som Rooney.
Synes det er perfekt at Campbell er kommet til Spurs i 9 måneder, han vil uden tvivl få mere spilletid der end hos os, så kan han få udviklet sit talent ordenligt.. Tror der vil blive masser af spilletid for ham..
Men den er bare lækker den transfer.. Og her d. 13. skal han nok vise at han var pengene værd...
Dimitar Berbatov, Dimitar Berbatov, DIMITAR BERBATOV
Tror der vil blive masser af spilletid for ham..
Arr..
Pavlyuchenko, Santos og Bent står vist foran i den kø
Hinrichsen
02-09-2008, 12:09
Arr..
Pavlyuchenko, Santos og Bent står vist foran i den kø
Denne gang er det vidst mig der må bøje mig fir din store viden du champ og champs ;)
Hade lige svedt Santos ud, så nej nok ikke masser, men dog tror jeg stadig han vil få mere spilletid hos Spurs end hos os..
Er Santos egentlig decideret angriber, er han ikke mere wing? Nevermind
Forresten er Berbatov den 8. største transfer in all time
Feldthaus
02-09-2008, 12:10
Ja det bliver spændende at se, men kan jo være dos santos skal spille på kanten, men der er selvfølgelig også bentley, men det er stadig nemmere for frazier at komme til kampe i spurs end hos os
Denne gang er det vidst mig der må bøje mig fir din store viden du champ og champs ;)
Hade lige svedt Santos ud, så nej nok ikke masser, men dog tror jeg stadig han vil få mere spilletid hos Spurs end hos os..
Er Santos egentlig decideret angriber, er han ikke mere wing? Nevermind
Forresten er Berbatov den 8. største transfer in all time
He he, fair nok. Troede faktisk også Santos var off midt men han er opgivet som angriber på Tottenhams hp.
Men enig. Tror da han vil få mere spilletid, men det spørgsmål kan jo ikke besvares.
Håber han betaler sig selv hjem. Jeg er ikek imponeret over transfersummens størrelse. Håber han bringer mig til skamme :D
En ting vi i hvert fald ikke kan forvente os af ham, det er vilde jubelscener =)
Hinrichsen
02-09-2008, 12:58
En ting vi i hvert fald ikke kan forvente os af ham, det er vilde jubelscener =)
Det tror du alligevel ikke?? :lolol:
Han har da ellers sådan en levende og sprudlende personlihhed ;)
er der nogle der ved hvor robinho er havnet. først var jeg sikker på at han skulle til chelsea men nu står der på bold.dk at han er taget til manchester shitty på et eftersigende britisk rekordbeløb. det er ihvertfald det der står på bold.dk
kan det passe han fravælger en storklub som chelsea bare for pengenes skyld?:confused:
Glory Man United
02-09-2008, 13:22
er der nogle der ved hvor robinho er havnet. først var jeg sikker på at han skulle til chelsea men nu står der på bold.dk at han er taget til manchester shitty på et eftersigende britisk rekordbeløb. det er ihvertfald det der står på bold.dk
kan det passe han fravælger en storklub som chelsea bare for pengenes skyld?
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=64&page=139
Danielsen
02-09-2008, 13:33
Lige mht om jeg "stoler" på det der bliver skrevet på Oldtrafford.dk
Det er det eneste site (også lige Skysports.com, men de plejer og väre en del forsinket) jeg tjekker hvis jeg vil väre helt sikker i noget omk. United.
Sker det, at OT.dk er for hurtigt ude med noget eller laver en fejl, bliver det lyn hurtigt rettet! bl.a. fordi, der sidder en masse -der ikke har noget liv- (Nu tänker jeg på mange af dem fra IRC......JOKE!!!) og skriver på dette fantastiske site dag ud og nat ind.
I gör det pisse godt!!
Men Casper, jeg troede ikke på, at vi havde köbt Robinho ;-)
Men det var en klub i Manchester der havde....så der havde du ret, min ven :-)
er jeg den eneste der går rundt med den holdning at det var vanvittigt dumt af united at forære everton saha bare sån lige.
og var der ikk også noget med at sunderland ville KØBE saha så hvorfor solgte de ham så ikk bare til keano og co. og få lidt penge ud af ham?
er jeg den eneste der går rundt med den holdning at det var vanvittigt dumt af united at forære everton saha bare sån lige.
og var der ikk også noget med at sunderland ville KØBE saha så hvorfor solgte de ham så ikk bare til keano og co. og få lidt penge ud af ham?
Jeg synes det var det helt rigtige at gøre. Måske sætter vi lidt penge til på det, men det signalerer at vi vil spilleren det bedste og ikke betragter ham som en gemen handelsvare. I en verden hvor flere og flere klubber får økonomisk magt, så tror jeg at det menneskelige og anstændige element kan være afgørende for, om fremtidige handler ender hos os eller f.eks. City.
Jeg er også rigtig glad, for at vi har fået Berbatov. Prisen er overpis som jeg ser på det nu, men vi var pressede fra alle sider, så hvis vi ville have den ekstra angriber, måtte vi hive op med nogle ekstra skejser. Ellers havde City eller Real Madrid nuppet ham, og nogle gange er det godt at betale lidt ekstra for klassen. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han bliver et hit i de 4 år. Vi kender hans kvaliteter, og han har vist at han kan begå sig i Premier League. Med bedre medspillere, bliver han sikkert endnu bedre. Derudover er jeg tilfreds med, at Campbell kun lånes ud og ikke sælge. Det var en høj pris, måske for høj, men jeg tror det viser sig at være en god handel.
Velkommen til Berbatov.
Feldthaus
02-09-2008, 13:50
altså bliver aldrig klog på uniteds ledelse, og selvfølgelig er det jo svært at sige da det kun er rygte og ikke officielt med de bud på Saha, men at give ham gratis forstår jeg ingenting af
Feldthaus
02-09-2008, 13:52
Jeg synes det var det helt rigtige at gøre. Måske sætter vi lidt penge til på det, men det signalerer at vi vil spilleren det bedste og ikke betragter ham som en gemen handelsvare. I en verden hvor flere og flere klubber får økonomisk magt, så tror jeg at det menneskelige og anstændige element kan være afgørende for, om fremtidige handler ender hos os eller f.eks. City.
Hvad helvede er det for noget pjat?
Det har da intet med at være menneskelige at gøre at give ham væk? Hvis der har været bud fra sunderland på 10 mio £ kunne han da lige så godt have endt der.
Din kommentar er da direkte latterlig, spillere har jo en vis værdi, det har sgu intet med at være menneskelig at gøre at man sælger dem.
altså bliver aldrig klog på uniteds ledelse, og selvfølgelig er det jo svært at sige da det kun er rygte og ikke officielt med de bud på Saha, men at give ham gratis forstår jeg ingenting af
Det er officielt, at Saha nu er Everton spiller. Han blev præsenteret igår. Jeg forstår godt handelen. Saha er en dygtig spiller, men for meget skadet, og hellere give Welbeck eller Manucho chancen som 4. angriber imo. Derudover slipper vi for at betale hans løn og spiller han et vist antal kampe for Everton får vi sikkert et par millioner pund.
Det her er Berbatovs tråd.!
Snak om Saha holdes i hans egen tråd, og snak om nye angribere/transfers osv, holdes i de respektive tråde..
SantasLittleHelper
02-09-2008, 14:01
Hvem laver den første Berba sang?
Don Kafai
02-09-2008, 14:03
Ohh Ahh - You're my Dimi-TAR
:D
Er helt ny i disse hersens forummer så jeg ved ikke helt hvordan men lægger videor ind. men hvis i går ind på youtube og skriver "the berbatov song" så er der en mega sjov en anden øverst giv det lige en chanse.:lolol:
det er sælfølgelig en smags sag men jeg synes den er sjov:)
Velkommen til Old Trafford, Dimitar Berbatov.
Dette køb, var det bedste der kunne ske. Det er lige den mand jeg havde håbet på vi ville hente, og jeg var egentlig ret sikker på de vil ske, her igår aftes, men blev dog en smule nærvøs til sidst, inden det blev officielt.
Berbatov's nye nummer: 9. - Lad os håbe han får samme succes som tidligere store spillere i dette nummer, så som Andy Cole. (:
Martinsen
02-09-2008, 14:34
En ny angriber var en nødvendighed efter min mening, og at valget så faldt på Berbatov har jeg intet imod. Selvom jeg synes prisen er høj, men sådan er det jo nu engang når United er køberen. Han giver et helt nyt aspekt til vores spil, og jeg har meget svært ved at forestille mig en type spiller som Berbatov vil floppe. Så velkommen til Berbatov
Unitedforever
02-09-2008, 14:39
Velkommen Dimitar Berbatov. Dette køb var et super vigtigt et af slagsen. Som mange af jeg også siger, så var det en gedin pris, men kvalitet koster altså penge, mange penge ! Jeg foretrækker i hvert fald kvalitet frem for kvantitet, som Liverfool jo ellers foretrækker :D. Men i hvert fald velkommen, og jeg er slet ikke i tvivl om at han vil blive et kæmpe hit, og en stor gevinst for holdet.
OnlyUnited
02-09-2008, 14:44
Berbatov's nye kældenavn på ot.dk = Dimi
Dejlig endelig at se en ny angriber hos os, som kan spille med de bedste.
syntes vores 3. valg til angrebs pladsen længe har set skid ud, endtil nu. Tror og håber Berbatov vil vise sit værd. Selvom 300 mill er lidt af en overpris.
Vores luftspil vil os blive yderligere forstærket. Hvor vi tidligere kun har haft Vidic og Ronaldo, har vi nu verdensklasse i form af Berbaaa.
Velkommen...
Så må jeg hellere være den første der melder mig som en skeptiker af Berbatov. Jeg mener det er det forkerte køb United gjorde. Dels fordi jeg mener ikke hans attitude er god nok(faktisk for meget arrogant), dels fordi han er en alt for meget humørspiller, og til sidst, alt for dyr. For de penge kunne vi have købt en anden superangriber, som jeg mener er bedre. Benzema, Henry, Eto'o eller andre. Jeg vil først være imponeret over Berbatov, hvis han i denne sæson scorer 30 mål. Normalt siger jeg, at man skal lige vænne sig, fordi man er ung, men Berbatov er i den alder, hvor jeg betragter ham som moden, og derfor skal han vise sit værd prompte og give os resultater.
Ps. Hvor havde jeg været knotten, hvis United havde solgt Fraizer til Tottenham. Det ville blot signalere at Uniteds tid, som talentklub var ovre og vi just er et købeklub!
Feldthaus
02-09-2008, 14:48
Det er officielt, at Saha nu er Everton spiller. Han blev præsenteret igår. Jeg forstår godt handelen. Saha er en dygtig spiller, men for meget skadet, og hellere give Welbeck eller Manucho chancen som 4. angriber imo. Derudover slipper vi for at betale hans løn og spiller han et vist antal kampe for Everton får vi sikkert et par millioner pund.
Mente nu mere budene fra bl.a. Sunderland, hvor der blev påstået at de bød 10 mio. £ for Saha tidligere på sommeren.
Unitedforever
02-09-2008, 14:57
Så må jeg hellere være den første der melder mig som en skeptiker af Berbatov. Jeg mener det er det forkerte køb United gjorde. Dels fordi jeg mener ikke hans attitude er god nok(faktisk for meget arrogant), dels fordi han er en alt for meget humørspiller, og til sidst, alt for dyr. For de penge kunne vi have købt en anden superangriber, som jeg mener er bedre. Benzema, Henry, Eto'o eller andre. Jeg vil først være imponeret over Berbatov, hvis han i denne sæson scorer 30 mål. Normalt siger jeg, at man skal lige vænne sig, fordi man er ung, men Berbatov er i den alder, hvor jeg betragter ham som moden, og derfor skal han vise sit værd prompte og give os resultater.
Ps. Hvor havde jeg været knotten, hvis United havde solgt Fraizer til Tottenham. Det ville blot signalere at Uniteds tid, som talentklub var ovre og vi just er et købeklub!
Det er helt fair du er skeptisk over for Dimi, men jeg fatter ikke din argumentation. For det første, så er hans attitude da ikke værre end Ronlados, og han har da klaret sig meget ok ;) ? Humørspiller ? Jeg har tre spurs-venner, og de siger i hvert fald, at han, stort set, altid er en af de bedste på banan. Desuden er han vel ikke mere humørspiller end Rooney, der også tit slår ud med armene og brokker sig. Og det med at han er for dyr kan jeg tildels forstå, men jeg er sikker på at han bliver en super spiller både scoringsmæssigt, oplægsmæssigt og som spilstation.
RuudVanNissetøj
02-09-2008, 15:01
Vi ER en købeklub, lige som alle andre i PL og resten af den professionelle fodboldverden. Nu om dage køber man bare spillere hvis man vil have kvalitet, så koster det. Egne talenter skal helt sikkert fremmes, men virkligheden nu om dage er bare sådan, at man ikke har råd til en pause på 4-5 år fra mesterskaber og sejrer med mindre man hedder Arsenal!! I mine øjne køber man sig til succes, lige så vel som man køber sig til fiasko. Thats the game, og det gør ikke et mesterskab mindre værd, bare fordi man har investeret sine penge korrekt.
Mhs. til Berba og at han er en humørspiller er det klart hos mig den største hurdle. Jeg håber virkelig ikke, at han spiller primadonna fra start af, og lader sine til tider åbenbare nykker komme til frit skue. Jeg stoler på Fergusson og hans behandling af Berbatov, da han må siges at have erfaring med kæmpe egoer der til enhver tid vil slå Dimi!!
Vi ER en købeklub, lige som alle andre i PL og resten af den professionelle fodboldverden. Nu om dage køber man bare spillere hvis man vil have kvalitet, så koster det. Egne talenter skal helt sikkert fremmes, men virkligheden nu om dage er bare sådan, at man ikke har råd til en pause på 4-5 år fra mesterskaber og sejrer med mindre man hedder Arsenal!! I mine øjne køber man sig til succes, lige så vel som man køber sig til fiasko. Thats the game, og det gør ikke et mesterskab mindre værd, bare fordi man har investeret sine penge korrekt.
Mhs. til Berba og at han er en humørspiller er det klart hos mig den største hurdle. Jeg håber virkelig ikke, at han spiller primadonna fra start af, og lader sine til tider åbenbare nykker komme til frit skue. Jeg stoler på Fergusson og hans behandling af Berbatov, da han må siges at have erfaring med kæmpe egoer der til enhver tid vil slå Dimi!!
Muligvis, men det jo et møg dårligt signal at sende. Det vil sige spillere, som Possebon, Simpson, Welbeck på en måde vil føle at de er kun i klubben på lånt tid. Selvfølgelig skal man købe! Det er vi enige om, men det skal ikke være sådan, at vi om 2-3 år ser kun købte spillere i klubben. Så ser vi bare endnu flere situationer som Ronaldo-fadasen i sommers og det gider vi som fans/spillerne i klubben/bestyrelsesmedlemmer/osv osv/ ikke at bruge tid på. Der skal være et mix af det hele, supertalenter, der er blevet købt, klubmændene, som har spillet sig op fra 4 års alderen til superstjerner i klubben(Beckham, Scholes, Giggs) og andre købte stjerne, såsom Berbatov, RIo, altså i den alder hvor de er modne og lige til at bruge fra start af.
Men jeg mener de seneste par år, at United til tider handler forkert. Det er skam en anelse sjovere, at se at klubben selv har produceret den spiller, istedet for at vide, at spilleren formentligt kun er på lånt tid.
Berbatov lyder spændende, men jeg er meget skeptisk vedr. ham. Faktisk vedr. hele angrebskæden. Hvis jeg kender Ferguson rigtigt, så er Rooney fredet, om han så får 4 røde kort i træk. Vi så sidste gang i sidste sæson, at det altid var Tevez der blev valgt fra til fordel for Rooney, selvom Tevez var Rooney overlegent i flere sammenhæng. Det ikke et angrebs på Rooney, men blot at det er irriterende, at man ikke vælger holdet, hvor det er de mest formstærke der skal spille.
Men så må man håbe at med tilgangen af Berbatov, at Rooney snart finder sit gamle-jeg og supplere med mange mål og assist, og han kan bruges på sin rigtige plads. FOr det er da krafthelvede noget lort at se på, det han laver for tiden :s ...
men som en rigtigt fan, vil jeg også gerne tilbyde Berbatov velkommen til OT. Håber du giver os nogle gode momenter! :)
Cristiano Ronaldo7
02-09-2008, 15:12
Velkommen Dimi
Glæder mig til at se dig i auktion.
Nogen der ved om han får debut mod liverfool ?
Kristensen
02-09-2008, 15:15
Velkommen Dimi
Glæder mig til at se dig i auktion.
Nogen der ved om han får debut mod liverfool ?
Kampen er om 14 dage så kan ikke se hvem der skulle vide det... Men hvorfor skulle han ikke?
RuudVanNissetøj
02-09-2008, 15:22
Muligvis, men det jo et møg dårligt signal at sende. Det vil sige spillere, som Possebon, Simpson, Welbeck på en måde vil føle at de er kun i klubben på lånt tid.
Men som en rigtigt fan, vil jeg også gerne tilbyde Berbatov velkommen til OT. Håber du giver os nogle gode momenter! :)
Jeg er absolut enig. Selvfølgelig ville det være lækkert, hvis flere talenter fik chancen, men omvendt vil jeg være så fræk at sige, at vores egne talenter ikke i samme grad som foreksempel Arsenals har taget chancen eller haft de fornødne kvaliteter til at bide skeer med etablerede stjerner. Possebon og Simpson har jeg det dog anderledes med, og tror stærkt på, at de vil etablere sig på første holdet - Wellbeck er jeg mere skeptisk over.
Tilgangen af Berbatov tror jeg bliver synlig med det samme. Ikke at han bomber mål ind på samle bånd, men nu har vi for alvor en hundrede procents angriber der står inde i det lille felt når han skal. Han er kold på de "nemme chancer" og tør skyde til en bold udefra hvilket jeg har savnet både nu og i sidste sæson hvis man regner Ronaldo fra. Tiden må vise hvad effekten bliver ved en ankomst af Berbatov, men jeg tror den bliver meget positiv.....
United DK
02-09-2008, 15:24
Kampen er om 14 dage så kan ikke se hvem der skulle vide det... Men hvorfor skulle han ikke?
Han kunne jo blive skadet i Bulgariens VM-kval.kamp i weekenden. ;)
Kristensen
02-09-2008, 15:36
Han kunne jo blive skadet i Bulgariens VM-kval.kamp i weekenden. ;)
Det var det jeg mente med at hvordan kan nogen vide det... Og vil bare sige at hvis han bliver skadet så ved vi hvem der jinxed ham ;)
Nooo! Ikke sådan nogle dukkenavne. Det er ligesom når Arsenalfansene kalder Eduardo for Dudu. "Berba" er rigeligt for min smag:)
Fletcherfan
02-09-2008, 16:07
Jeg synes det er mærkeligt med nogle af dem, der er herinde... Der var ihvertfald flere, der ikke ville have Berba til klubben (og jeg var en af dem)... og nu virker det som om, det er kun mig og Ntothe, der ikke er supervelfornøjede med, at få ham...
Som United ønsker jeg Berba velkommen og håber, at han får gjort mine spådomme til skamme (siger man det på dansk???)... Men jeg er altså meget skeptisk over at have Berba på holdet... 1) Han virker utrolig arrogant. Og je ved, at f.eks. Ronaldo også er ligeså arrogant. Men der er to andre sider af sagen. Jeg hverken håber eller tror han får så megen spilletid som Ronaldo og for det andet så har Ronaldo også vist, at han har en gudbenådet teknik. 2) Det virker også som om han kun gider at spille med når det går godt. Og hvis det er tilfældet så bliver han verdens største flop, fordi han SKAL være klar over og acceptere, at han kommer til at sidde en del på bænken. Og måske slår Rooney mere ud armene end Berba vil gøre, men Rooney kæmper ihvertfald til han ikke kan mere, uanset situationen. 3) Pris i forhold til hvor god han er, så er han alt, alt, alt, alt, alt for dyr... Jeg synes han er god nok, som bænkevarmer til United, dvs. som backup til Tevez og Rooney (og ja, det betyder vel, at han kan få omkring 40 kampe i denne sæson), men ikke er god nok til en startplads selvom han er stykke stærkere end Tev og Roo i luftspillet. Og at give over 30 mio £ for en bænkevarmer siger sig selv.
Derudover synes jeg, at det var forkert, at leje Campbell ud for at få Berba. Men fint nok, at han blev lejet ud, da Berba kom. Men Campbell må ikke sælges, fordi om højst to år så er han bedre end Berba...
OnlyUnited
02-09-2008, 16:10
Nooo! Ikke sådan nogle dukkenavne. Det er ligesom når Arsenalfansene kalder Eduardo for Dudu. "Berba" er rigeligt for min smag:)
.. og henry for "titi", men ja okay så hedder han Berba. :devill:
Jeg synes han skal hedde Babs ;)
Jeg synes han skal hedde Babs ;)
Amen så kan vi jo lige så godt gå hele vejen og kalde ham "boobs".. Det bliver selvfølgelig langt ude, men det kunne nu være meget fedt når kommentatoren sagde "og nu har vi boobs på banen!".
Hvad skal han forresten have i løn???
Færingen
02-09-2008, 16:46
Hvorfor kan vi ikke bara kalde ham "Baby"? :lolol:
Wellbeck er jeg mere skeptisk over.
Og hvad bygger du så den påstand på.? Welbeck har aldrig rigtig spillet på førsteholdet, og er blot 18 år.. Så han har stadig et par år til at udvikle sig i, inden man kan vurdere ham fuldt ud..
Angående købet af Berbatov. Vi bør nu i angrebet være så godt besat, at vi ikke de næste par år bør købe spillere hertil. Rooney og Tevez er unge og stadig i udvikling, Berbatov er den erfarne af dem, mens Welbeck, Campbell er de unge talenter, med Macheda og et par andre som de yngste talenter på vej frem.. Så det ser godt ud i front synes jeg, både i kvalitet og bredde..
RuudVanNissetøj
02-09-2008, 16:56
Og hvad bygger du så den påstand på.? Welbeck har aldrig rigtig spillet på førsteholdet, og er blot 18 år.. Så han har stadig et par år til at udvikle sig i, inden man kan vurdere ham fuldt ud..
Jeg har såmænd ikke kommet med nogen påstand ;) Jeg siger bare at jeg er skeptisk overfor Wellbecks muligheder og fremtid. Jeg har ikke set ham spille, men hvis han var så vild som nogen siger, så ville han vel også få chancen ?? Forstå mig ret, han er sikkert talentfuld og dygtig. Men har der ikke været mange før ham man sagde det samme om, og de kom aldrig rigtig frem på førsteholdet. Kan endda huske Fergusson sige, at Mads Timm havde store muligheder for et gennembrud !?!
Nå, nok om det. Glæder mig ihvertfald til at se Berba. Det kan næsten kun gå for langsomt med at få ham at se....
Parkohargo
02-09-2008, 17:14
Kæft det er stort det her synes jeg.. oki han kostede oz en slat men jeg tror han bliver genial for os. Han er virkelig den ideelle angriber vi mangler. Han har højden, bredden og fysikken. Samtidig med han er en genial angriber og en decideret boksspiller. Glæder mig til at se Berba i aktion"Rocking"
Amen så kan vi jo lige så godt gå hele vejen og kalde ham "boobs".. Det bliver selvfølgelig langt ude, men det kunne nu være meget fedt når kommentatoren sagde "og nu har vi boobs på banen!".
Hvad skal han forresten have i løn???
Jeg mener at have hørt at den ligger på omkring 80-90.000 pund om ugen. Det er i hvert fald hvad jeg har læst for et par dage siden. Om han så fik forhøjet dette i går, da City også var interesseret i ham ved jeg ikke.
Jeg kan på ingen måde forstå, at folk lægger så meget i prisen vi har betalt for ham. Ja, 30 mio. pund er mange penge, dog har jeg hørt vi kun har betalt 20 mio. pund og de resterende 10 mio. pund er præstations afhængige. Dernæst så burde vi som fans vel være forholdsvis ligeglade om vi betaler 25 mio. eller 30 mio. pund, da det i bund og grund er ligegyldigt for os.
At det er mange penge at give for en reserve som nogle siger, så tror jeg de tager fejl. Jeg er overbevist om at Berbatov (så længe han præsterer på banen) vil komme i første række, og så må Rooney og Tevez kæmpe om den anden plads, når vi spiller med 2 angribere (evt. kan Rooney spille venstre fløj og Tevez bag Berbatov). Berbatov har så mange kvaliteter som Tevez og Rooney ikke har, hvor Tevez og Rooney er mere ens, så hvis der er en som skal ofres, så bliver det nok Tevez eller Rooney.
Der står i nyheden på OT.dk med 10 ting man ikke vidste om Berbatov, at han vandt Bulgariens bedste spiller i årene 2002, 2003 og 2005.
Han vandt den også i 2007. Bare lige for at slå det fast. ;)
Og lad os så se et debutmål mod scouserne :D
men så kræver det jo også lige, at spillerne vil til United..
Henry - tror jeg altid vil være arsenalmand, og fred være med det.
Eto'o - kunne have været en mulighed, men nu skulle han jo alligevel være en del af deres hold.
Benzema - vil jo til real. Og det ville squ være træls, hvis vi gjorde ham endnu bedre, og så real kommer med deres penge.
Personligt synes jeg, det er er godt med en spiller, der er vant til spillet i PL - Berba bør kunne gå mere eller mindre lige ind på holdet, vil jeg tro (i hvert fald bedre end en spiller, der kommer fra en anden liga).
synes nu også, Berba lyder bedre:)
Jeg mener at have hørt at den ligger på omkring 80-90.000 pund om ugen. Det er i hvert fald hvad jeg har læst for et par dage siden. Om han så fik forhøjet dette i går, da City også var interesseret i ham ved jeg ikke.
Mener han kommer til at få 100.000 pund om ugen... det er i hvert fald, hva der skrives på diverse sites:..
Der står i nyheden på OT.dk med 10 ting man ikke vidste om Berbatov, at han vandt Bulgariens bedste spiller i årene 2002, 2003 og 2005.
Han vandt den også i 2007. Bare lige for at slå det fast. ;)
Og lad os så se et debutmål mod scouserne :D
Det er rigtigt!! Og det er rettet! Tak for "the heads up"!
Og hvad bygger du så den påstand på.? Welbeck har aldrig rigtig spillet på førsteholdet, og er blot 18 år..
For lige at rette dig, så er Welbeck 'kun' 17 år. Ellers dejlige udtalelser fra Berbatovs side. Penge er ikke alt i denne verden (Robinho), selvom han nok alligevel får en god løn her, så er jeg sikker på at City vil kunne give ham jeg ved ikke hvor meget.
Grønholdt.
02-09-2008, 18:53
Det var et langt sejt træk, men nu kom han endelig i hus. Det kan kun gå for langsomt med at få ham i aktion, for vi mangler sgu en rigtig boksspiller i øjeblikket nu hvor Ronaldo er skadet, og ikke kan lave hans one man show i hver kamp. Jeg er 100% sikker på at Berbatov bliver en kæmpe succes!!! :devilll:
Danielsen
02-09-2008, 18:53
Jeg tror ikke en skid på OT.dk! :lolol:
Kun for sjov :p
Er jeg den eneste der synes det er lidt pinligt, at vi i starten ikke var villige til at betale de 28 mio pund, men "kun" 23(hvilket også er en del tættere på hans værdi, men fred være med det), men ender med at giver over 30 + en spiller der skal udlejes?
Jeg kan i hvert fald ikke se sammenhængen mellem det og en kanon handel. Så kan man begynde sit ævl med at Shitty kom ind osv., men faktum er, at selvom så mange herinde har siddet og svinet David Levy til og kaldt ham for alverdens navne, så har han tjent over 50 mio pund på to spillere, der i PL tilsammen scorede 30 mål. Endda to spillere der havde erklæret de ville væk. Hatten af fra min side, kan godt være vi er endt med den spiller Fergie vil have, men tror ikke Levy mister søvn.
Jeg er super tilfreds med Berbatov. Han er den angriber jeg allerhelst ville have. Prisen er høj, men vent med at vurdere den til efter en sæson. Jeg er sikker på, at han bliver et hit. Med den alder han har, så har han alligevel 6-8 år tilbage på toppen - de kunne sagtens blive hos United og så er penge godt givet ud.
Enig Dines - fede kommentarer - måske kan han lære Ronaldo lidt.
McPherson
02-09-2008, 19:14
Yearh! Skønno! Har tårnhøje forventninger til ham! Blir spændende at se ham i aktion!
United-Allan33
02-09-2008, 19:15
Alligevel er du ved at falde i stirmer over Ronaldo, som er mindst lige så arrogant som Berbatov...
jeg tror fergie har set helt rigtigt ved at købe berba.. jeg tror ikke berba kommer til at lave 30 mål i år, men jeg tror han bliver en ekstrem vigtig spiller for offensiven.. jeg tror der nu bliver mere plads til rooney, tevez og ronaldo idet modstanderne nu skal holde øje med en ekstra spiller der er en lidt anderledes type..
efter min mening er berba en mere komplet angriber end ruud.. han sparkede den altid ind i det lille felt og han havde mange kvaliteter, men berba kan efter min mening mere med bolden end ruud kunne.. han vil passe bedre ind i offensiven..
men nu får vi se, glæder mig ihvertfald til at se ham i aktion mod scouserne:)
Alligevel er du ved at falde i stirmer over Ronaldo, som er mindst lige så arrogant som Berbatov...
Egentligt utroligt, du kun er med i debatter, når ordene "Ronaldo", "Latinoer", "Samba-drenge" osv indgår. Så er du der straks.
Smag og behag. Ronaldo kan i det mindste score og sætte folk af. Jeg siger ikke arrogance er dårlig, for det kendetegner en verdensklasse spiller(Henry, Maradona, Ronaldo, Zlatan, osv osv) men den måde Berbatovs arrogance er, at ikke at yde for holdet, og taber hjernen og spiller dårligt resten af kampen. Flere gange har jeg set ham falde ud af kampene, pga hans meget dårlige arrogance. Men Fergie plejer normalt at have styr på disse egoer og forvandle dem til superstjerner.
Egentligt utroligt, du kun er med i debatter, når ordene "Ronaldo", "Latinoer", "Samba-drenge" osv indgår. Så er du der straks.
Smag og behag. Ronaldo kan i det mindste score og sætte folk af. Jeg siger ikke arrogance er dårlig, for det kendetegner en verdensklasse spiller(Henry, Maradona, Ronaldo, Zlatan, osv osv) men den måde Berbatovs arrogance er, at ikke at yde for holdet, og taber hjernen og spiller dårligt resten af kampen. Flere gange har jeg set ham falde ud af kampene, pga hans meget dårlige arrogance. Men Fergie plejer normalt at have styr på disse egoer og forvandle dem til superstjerner.
Du drager da vist din egne konklusioner mht Berbatov og i mine øjne gør du ham 100 gange værre end han faktisk er.
I øvrigt er det da latterligt dobbeltmoralsk, som United-Allan siger, at du lovpriser Ronaldo så man er ved at kaste op og så sviner Berba for at være arrogant og så bruger du gudhjælpe mig undskyldningen at Ronaldo kan sætte en mand af.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_s3WPXxxilM&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_s3WPXxxilM&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Fantastisk at vi endelig får ham og tror simpelthen at vi bliver så mega uforudsigelige i denne sæson. Med offensive spillere som Ronaldo, Rooney, Nani, Anderson, Berbatov og Tevez bør man virkelig frygte os i denne sæson. Synes prisen er ret høj men whatever - er bare pisse glad for at vi fik og synes det er fint at vi købte ham da muligheden var der..... Men jeg er en glad mand/knægt og tror virkelig at dette bliver genialt.
Og bare vent Berbatov scorer på Anfield :)
SantasLittleHelper
02-09-2008, 20:10
Du drager da vist din egne konklusioner mht Berbatov og i mine øjne gør du ham 100 gange værre end han faktisk er.
I øvrigt er det da latterligt dobbeltmoralsk, som United-Allan siger, at du lovpriser Ronaldo så man er ved at kaste op og så sviner Berba for at være arrogant og så bruger du gudhjælpe mig undskyldningen at Ronaldo kan sætte en mand af. nu skriver han jo også at Berbatov's attitude kun er til skade for ham selv og holdet, mens Ronaldo reaktioner tydeligvis er til gavn for holdet og nærmest motiverer ham til at gøre det bedre. Selv på dage hvor det ikke lige lykkes for ham bliver han jo ved med at løbe, udfordre, hjælpe holdet og endda score. Berbatov bliver bare anonym.
For helvede for en pris.. Det kunne nemt gå hen og blive en skuffelse.. Men det kan man først se når sæsonen er slut.. Når han over 25 mål, er det rigtig godt, under 20 er det noget skidt.. Men sådan er det.. Det er ikke gratis at købe kvalitet, og håber at man får hvad man betaler for..
jeg har set et par berbatov interviews og jeg synes han snakker meget godt engelsk hvis man skulle tro på at han kun har lært det ved at se godfather filmene:lolol:
PerRonaldo
02-09-2008, 20:57
Det er da totalt langt ude at begynde at sammenligne Ronaldo og Berbas arrogance.. De er to vidt forskellige spillere.. Ronaldo falder da også til tider helt ud af kampen og bliver fuldstændig lukket af, og har haft kampe hvor ingenting lykkedes, men ja han prøver da stadig at sætte en mand af, men lige frem sige at han kæmper for holdet er da til grin, for har han en offday, så er det til tider bedre han spiller bolden end han blir ved med at prøve sine driblinger..
Berba er ANGRIBER!!! Det betyder han skal være helt forrest, han behøver ikke drible eller jagte bolden på egen banehalvdel. Han skal scorer mål, og så er jeg sådan set fuldstændig ligeglad med om han står stille i 90 min, bare han laver sine mål, for det er det vi har købt ham for. Jeg tror ikke han stopper med at skyde til bolden når han modtager den bare fordi han har en offday. Vi har massere af spillere der nok skal jagte de bolde og løbe solen sort, men det gør altså ikke noget vi har et par spillere der kun bruger deres kræfter i nærheden af modstanderens straffesparksfelt.
Så lige til sidst, så synes jeg godt nok i er meget hårde ved ham, ang. om han er pengene værd eller ej. Han skal sgu da lige have en chance for at spilles ind på holdet og medspillerne skal da også lige vænne sig til at der faktisk er flere spillere end Ronaldo inde i det felt. Man kan ikke sætte en sats for mange mål en angriber SKAL scorer, tænk sig hvis Ronaldo igen scorer 40 mål, skal berba så stadig scorer 30? Det virker noget urealistisk, og hvad med dem der hellere vil have en der scorer vigtige mål, end en der scorer mange mål? Vinder vi trofæer, og han bidrager til det, så er jeg ligeglad med hvor mange mål han scorer, så er han pengene værd.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IRtx1ZZUkAU&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IRtx1ZZUkAU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Her er en lidt længere video.. Han ser frem til mødet med Liverpool :devill:
Uhh jamen jeg glæder mig, lige som næsten alle andre, sindssygt meget til at se Berba i aktion for os. Der bliver uden tvivl lidt flere strenge og spille på, og jeg kan slet ikke vente til kampen mod Liverpool!
Det er mange penge ja, men jeg tror nu nok han skal betale dem tilbage før eller siden...
Hvor er jeg glad for vi fik den angriber vi så desperat har manglet. Prisen er dog pænt høj. Han skal slå godt igennem for at berettige den pris.
Berbatov har ikke været i særlig god form i pre-season for tottenham så jeg forventer mig ikke så meget af ham i de første par kampe (selvom det kunne være et hurtigt gennembrud hvis han scorede mod Chelsea / Liverpool)
Jeg håber virkelig købet af Berbatov vil gøre Rooney god. Hvor er det dejligt at have en ny type angriber.
15-20 mål i denne sæson og jeg er tilfreds. Det er trods alt hans første sæson. Umuligt at score lige så mange kasser som Torres hvis han ikke starter på banen hver kamp.
berba var virkelig en klasse angriber da han spillede i spurs håber bare han kan vider bringe det til united.
BERBA har igennem tiden scoret på mange målmænd men han formåede dog ikk at score på Oshea (i de 22min han stod) da han stod mod spurs to sæsoner siden...
HAHAHA respekt JOHN oShea.. og respekt for berba..:lolol:
OnlyUnited
02-09-2008, 21:39
i played to enjoy it, i dont play for the money, if i will play for the money i will exept man city or chelsea, but no i will play for the biggest club in the world, thats why i am here.....
haha hvor er det sygt sagt
Er de eneste der bør klage over arrogance ikke vores modstandere, efter han har smidt en i kassen? Jeg er sku egentlig ligeglad med om han virker arrogant, så længe han gør sit arbejde, og med Ferguson i nakken slipper han ikke af sted med en opgivende attitude og indsats.
Nu har han altså også taget et par skridt op af klubstigen og jeg forventer ikke at han sådan lige læner sig tilbage, for niveauet og konkurrencen er immervæk en anden her:)
Jeg tror ikke, Berbas arrogance vil blive noget problem - faktisk synes jeg han virker en smule ydmyg (og glad self) i de interviews, der er blevet uploadet i tråden samt skrevet på oldtrafford.dk.
Det kan godt være, han kan virke arrogant, når han scorer eller lignende - det er squ vigtigt at udstråle selvtillid overfor modstanderne, de skal jo have respekt for vores spillere, det nytter ikke noget, at ligne en undskyldning for sig selv (overdrivelse fremmer forståelse:)).
Blot fordi man udstråler selvtillid/arrogance på banen, behøver det ikke at være det samme udenfor banen, så længe det ikke skaber problemer på eller udenfor banen, så må spilleren, for mig, være lige så arrogant/selvsikker, som han kan:)
Eksempelvis lyder det også til, at Ronaldo er yderst rar, behagelig at omgås til træning, udenfor banen osv. - selvom nogen synes, han er arrogant..
United-Allan33
02-09-2008, 22:25
Jeg mener ikke ordene Ronaldo, Latinoer eller samba drenge er nævnt udover i dit indlæg.. Så du er da hvis ude hvor du ikke kan bunde....igen...
Måske det er fordi du selv kun deltager når nogen siger dine favoritter imod...
Når det så er sagt er jeg så enig i det du skriver, men jeg mener mere det er fordi Berbatov har haft svage managers, der ikke har turde tage kampen op imod Berbatovs ego, noget som jeg er overbevist Fergie ikke er bange for.. For mig minder Berbatovs arrogance om Cantonas, og der kan man sige at Fergie fik styr på..
morten k
02-09-2008, 23:38
Jeg tror også mange gange hans tilsyndeladende ladhed bliver tolket som arrogance.
Jeg synes det er perfekt at få en angriber der ikke mener det er hans opgave at spille defensiv midt, som de andre har fået alt for god smag for.
Jeg tror også mange gange hans tilsyndeladende ladhed bliver tolket som arrogance.
Jeg synes det er perfekt at få en angriber der ikke mener det er hans opgave at spille defensiv midt, som de andre har fået alt for god smag for.
Erklærer mig helt enig, i det du skriver her, Morten.
Enig, men taber man en bold, skal man være villig til at kæmpe for at få den tilbage igen. Hader typer, der taber en bold, slår ud med armene og så bare venter på at midtbanen klarer den. Dermed ikke sagt, at Berbatov er sådan.
Glory Man United
03-09-2008, 08:11
Mere eller mindre arrogante spillere i nyere tid i United: Ince, Cantona, Ronaldo. Alle havde stor eller KÆMPE succes i United. Og husk: Berba var stjernen i Spurs, det bliver han ikke umiddelbart i United, så lad os nu se....
JumpingCarrot
03-09-2008, 09:46
Jeg synes, vi skal kalde ham Berbalove :titte:
Dimitar oh oh oh
Dimitar oh oh oh
He came from Bulgaria
He'll fuckin murder ya :P
Hinrichsen
03-09-2008, 11:08
Jeg synes, vi skal kalde ham Berbalove :titte:
:lolol: Genialt, Genialt.. Den er jeg med på
hvis berba starter inde mod liverpool så tror jeg godt på at han kan score.!
Nu ved jeg ikk helt vildt meget om berba så derfor spørger jeg lige: Er berba en af de typer der meget nemt bliver skadet??:confused:
Færingen
03-09-2008, 13:42
Nu ved jeg ikk helt vildt meget om berba så derfor spørger jeg lige: Er berba en af de typer der meget nemt bliver skadet??:confused:
Ved jeg ikke, men jeg ved at han er god til at skore mål :)
haha ja sa meget ved jeg ihvertfald om ham:lolol:
Færingen
03-09-2008, 13:53
Kæft hvor er det en god spiller vi har købt.
For at være ærlig så synes jeg at fra næste sesong og fremad er vi virkelig stærke i angrebet (det er vi godt nok nu også). Frazer kommer tilbage frá Spurs og Manucho har spillet engelsk fodbold i et år.
Så har vi 5 gode angribere i Rooney, Tevez, Berbatov, Frazer og Manucho. Klasse er det ! :)
Kæft hvor er det en god spiller vi har købt.
For at være ærlig så synes jeg at fra næste sesong og fremad er vi virkelig stærke i angrebet (det er vi godt nok nu også). Frazer kommer tilbage frá Spurs og Manucho har spillet engelsk fodbold i et år.
Så har vi 5 gode angribere i Rooney, Tevez, Berbatov, Frazer og Manucho. Klasse er det ! :)
hehe ja du har ret glæder mig meget til at se fraizer spille lidt mer end han gjorde i united og glæder mig ekstermt meget til at se berba score mål på stribe for United.
Ved ikk så meget om manucho så ved ikke helt hvad jeg skal forvente af ham men hva fanden han er jo United spiller så må han være god:p
Færingen
03-09-2008, 14:54
Har lige gjort et research. Berbatov bliver kaldt for Berbo i Bulgarien, så det bliver måske hans nye navn hos os United supportere ?
Berbatov har stort set ikke været skadet i Spurs. Men det havde Saha selvfølgelig heller ikke i Fulham...
vi må bare håbe han holder sig skadefri i UNITED hvis det sker er der ingenting der kan stoppe ham han har medspillerne, FERGIE hvad kan gå galt...?:lolol:
Har lige gjort et research. Berbatov bliver kaldt for Berbo i Bulgarien, så det bliver måske hans nye navn hos os United supportere ?
Du får i hvert fald aldrig mig til at kalde en mand for berbo. =)
det lyder da sødt heheh :)
hvis han gør det godt i denne sæson så køber jeg en trøje med hans navn på.
men det er jeg næsten sikker på at han gør. for hvis han kan gøre det så godt i spurs med de medspillere hvor godt kan han så ikk lige gøre det i United med de medspillere.:devilll:
SantasLittleHelper
03-09-2008, 17:24
Du får i hvert fald aldrig mig til at kalde en mand for berbo. =) Det lyder som en teletubbie... :lolol:
JumpingCarrot
03-09-2008, 17:37
Det lyder som en teletubbie... :lolol:
::DDD:D:D
Men altså, Berbo er vel i virkeligheden mere mandigt end Berba, da man for det meste kun har bogstavet a som endelse i pigenavne? Sådan agtigt... ja...
Men jeg stemmer stadig på BerbaLOVE !
Hvis I udtaler det på engelsk ligger den lige til højreskøjten. Berta!
Dimitar oh oh oh
Dimitar oh oh oh
He came from Bulgaria
He'll fuckin murder ya :P
Hvilken melodi bruger du??:) Teksten er fin fin:D
Vel den samme som Nemanja-sangen?
Vel den samme som Nemanja-sangen?
oplys mig.. Tror ikke jeg har hørt den sunget..
EDIT: Fandt den på youtube, og jo den har jeg da godt hørt.. Godt man ikk er senil i en alder af 19:titte:
Melodi: Ander son son son
Berba tov tov tov he told City to fuck off
Berba tov tov tov he showed Spurs he was the boss
30mill? We dont mind hes now wearing number 9
berba tov tov tov he told City to fuck offfffff.
Hørte den på youtube synes den er sjov:lolol:
Melodi: Ander son son son
Berba tov tov tov he told City to fuck off
Berba tov tov tov he showed Spurs he was the boss
30mill? We dont mind hes now wearing number 9
berba tov tov tov he told City to fuck offfffff.
Hørte den på youtube synes den er sjov:lolol:
Klasse sang, lyder virkelig godt.
Uhh jeg glæder mig til at se ham mod Liverpool :)
Hvorfor linker I ikke til den?
http://www.youtube.com/watch?v=ZFgmKW9-92w
er ny så det har jeg desvære ikke fundet ud af endnu hvordan man gør
Don Kafai
05-09-2008, 11:17
Nu var der en snak mht Tevez om hvorvidt han nu kostede de der 30 mio pund eller ej, og i den anledning kan jeg sige, at jeg næsten er sikker på, at Berbatov ikke har kostet det der er offentliggjort.
1) Han ville væk
2) Han skabte så mange problemer, at han ikke måtte komme med på SB og se Chelsea-kampen.
3) Tottenham var desperate efter at sælge.
4) Han er 28 år gammel.
5) Han har kontraktudløb om 2 år
osv osv
Det eneste jeg hæfter mig ved er, at Tottenham skriver det med de har droppet klagen til FA. Jeg ved ikke hvad United skulle have gjort ulovligt, men hvis Steve Bruce udtaler, at det først var omkring 21 at Ferguson sagde, at Campbell ville indgå i handlen, så har United i den grad overtrådt reglerne ved at hente Berbatov ind på Old Trafford. Det kan selvfølgelig tænkes at han har fået lov, men kan simpelthen ikke se, hvad andet det skulle være, siden Tottenham skriver det er med i aftalen.
30,75 mio pund er jo et fuldstændig absurd beløb. Er Berbatov virkelig det historisk dyreste køb nogensinde? Come on. Ikke medmindre at 1/3 af det beløb er gået for kompensation for regelbruddet.
Og det med at City har presset prisen er noget vrøvl. Berbatob ville til United, og Tottenham vil ALDRIG smide en kvart mia kr ud af vinduet, for at bevise et princip overfor Berbatov.
Glory Man United
05-09-2008, 11:58
Berba er skyld i kæmpe familiestridigheder hos mig. Min svigerdaddy er Spurs fan, og han forbander Fergie. Min kone synes, at det er synd for ham, så jeg er upopulær. Kunne vi ikke bare have købt Marc Nygaard? :(
Danielsen
05-09-2008, 12:03
Berba er skyld i kæmpe familiestridigheder hos mig. Min svigerdaddy er Spurs fan, og han forbander Fergie. Min kone synes, at det er synd for ham, så jeg er upopulær. Kunne vi ikke bare have købt Marc Nygaard? :(
:lolol:
Jeg kan kunne sige dette: United - Kids - wife....in that order ;)
Færingen
05-09-2008, 12:20
Berbatov er født 30. Januar 1981 og er 27 år og ikke 28 som Don Kafai siger :)
Don Kafai
05-09-2008, 16:59
Berbatov er født 30. Januar 1981 og er 27 år og ikke 28 som Don Kafai siger :)
Hvis ret skal være ret, så er han tættere på 28 end 27 :D
Men ja, det var lige en smutter, selvom det ikke ændrer det store i mine pointer.
http://blogs.guardian.co.uk/sport/2008/09/02/is_berbatov_really_the_right_m.html
Interessant læsning
Bare han kan score mål er jeg ligeglad med hvor gammel han er..:)
http://indkast.dk/index.php?nyhed=43905
Vidste sgu ikke lige at han røg :confused: :Smackden:
Den er god nok.. Han ligner noget fra en Tarantino film
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/09/02/article-0-00493405000004B0-811_306x563.jpg
McPherson
07-09-2008, 10:46
Hahah! Kanon :)
Det gør Rooney også gør han ikk?? Fjolser begge to.. Det burde man ikke gøre på det niveau hvis man spørg mig.. Gør ikke ligefrem noget godt for ens evner til at holde pusten i længere tid..
Men godt at høre, at United ikke stiller sig tilfreds:D Og efter at have læst linket, vil jeg sige, at så kan det vidst ikke passe at Rooney også ryger, hvis deres røgpolitik er så streng..
SantasLittleHelper
07-09-2008, 11:28
Jeg tror gerne de må ryge i offseason. Og det er der sikkert nogen der så gør. Har da også set et billede af Schmeichel med en ordenlig cubaner i munden..
Så længe det foregår i offseason hvor de alligevel straffer burgermad osv, så okay..
Men jeg håber satme ikke Berba er storryger hele året rundt, men det kunne da forklare hans til tider begrænsede arbejdsindsats :D
Jeg tror gerne de må ryge i offseason. Og det er der sikkert nogen der så gør. Har da også set et billede af Schmeichel med en ordenlig cubaner i munden..
Ja okay, det forklarer det jo så.. Mener også det billede jeg så med Rooney var fra hans bryllupsrejse eller tiden deromkring..
RuudVanNissetøj
07-09-2008, 13:54
Ærlig talt er jeg bedøvende ligeglad om han ryger, så længe han spiller godt og scorer de mål han skal. Vi har alle vores laster og synes selv jeg har set, at man sagtens kan spille på topplan selvom man ryger. Preben Elkjær røg som en skorsten, Joachim Boldsen gør det samme osv. osv. Det er ikke optimalt, men i mine øjne kan man smadre sin form lige så meget ved at æde for meget junkfood eller drikke sig en kæp i øret en gang om ugen!!
Ærlig talt er jeg bedøvende ligeglad om han ryger, så længe han spiller godt og scorer de mål han skal. Vi har alle vores laster og synes selv jeg har set, at man sagtens kan spille på topplan selvom man ryger. Preben Elkjær røg som en skorsten, Joachim Boldsen gør det samme osv. osv. Det er ikke optimalt, men i mine øjne kan man smadre sin form lige så meget ved at æde for meget junkfood eller drikke sig en kæp i øret en gang om ugen!!
du glemte lige toppen af poppen over smøgmisbrugere, som er sportsverdensstjerne, nemlig Ivano Balic. Manden der lever af kaffe og smøger :p
Så længe det ikke hæmmer hans spil, eller irriterer nogen i United, så kan jeg sgu ikke se problemet i det. Skal vi ikke bare sige det går lige op, nu når han samtidig har en flaske vand i hånden? :)
Det gør Rooney også gør han ikk?? Fjolser begge to.. Det burde man ikke gøre på det niveau hvis man spørg mig.. Gør ikke ligefrem noget godt for ens evner til at holde pusten i længere tid..
Men godt at høre, at United ikke stiller sig tilfreds:D Og efter at have læst linket, vil jeg sige, at så kan det vidst ikke passe at Rooney også ryger, hvis deres røgpolitik er så streng..
Rooney ryger ikke. Det kan godt være i sommerferien, men ellers ikke. Det har skriver han ihvertfald i sin bog. :)
man.utd25
07-09-2008, 15:32
Så længe det ikke hæmmer hans spil, eller irriterer nogen i United, så kan jeg sgu ikke se problemet i det. Skal vi ikke bare sige det går lige op, nu når han samtidig har en flaske vand i hånden? :)
Ja det må gå lige op:) så længe han holder sin form ved lige ,er det iorden med mig:)
Feldthaus
07-09-2008, 16:30
tja, ved godt at folk siger det der med, at hvis bare han spiller godt, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad hvis han ikke ryger, spiser sundt osv. hvor godt ville han så ikke spille?
En spiller som Balic er godt eksempel på dette, for han er jo en af verdens bedste håndboldspillere, men alligevel lever han pisse usundt, hvad ville han ikke kunne udrette hvis han levede sundt?
Danielsen
07-09-2008, 16:37
Det handler om, at United har den regl, også skal den bare overholdes!
Det er sgu også et dårligt signal og sende, at han ryger! Så gör han ikke alt for og väre i 100% topform og passe på sin krop...og det skal han sgu i United! Er er pisse ligeglad med hvad han gjorde i Tottenham! Men sådan spiller flöjten ikke i United!
United DK
07-09-2008, 16:46
Det handler om, at United har den regl, også skal den bare overholdes!
Det er sgu også et dårligt signal og sende, at han ryger! Så gör han ikke alt for og väre i 100% topform og passe på sin krop...og det skal han sgu i United! Er er pisse ligeglad med hvad han gjorde i Tottenham! Men sådan spiller flöjten ikke i United!
Herre gud...
Jeg ved godt, at rygere bliver opfattet som afskum i de her tider, men come on, så er det vist heller ikke værre. Jeg tvivler på, at han ville blive en bedre spiller af, at kvitte smøgerne.
P.S. Jeg er ikke selv ryger.
Feldthaus
07-09-2008, 16:49
Det er da ingen hemmelighed at han får en bedre kondition af at stoppe med at ryge, og derved vil han have nemmere ved at koncentrere sig, så rent teoretisk set bliver han en bedre fodboldspiller ved at kvitte smøgerne og leve sundt
Det er da ingen hemmelighed at han får en bedre kondition af at stoppe med at ryge, og derved vil han have nemmere ved at koncentrere sig, så rent teoretisk set bliver han en bedre fodboldspiller ved at kvitte smøgerne og leve sundt
Helt afgjort. Kender selv nogle der ryger og de siger at man fuldstændig mister sin kondition og at en lille løbe tur kan få dem til at hive meget efter vejret.... Ved godt at det ikke er tilfældet med Berba men det er jo ingen hemmelighed at rygning forværer din kondition.... Håber virkelig at de smøgere bliver hivet fra ham i en fart.
Ps er heller ikke ryger.....
Danielsen
07-09-2008, 17:13
My point!!
Så kan vi da bare køre den endnu længere ud, og sige rygere ofte bliver mere afslappet af at få en smøg. Mange ser det endda som livsglæde. Så vil vi ha en afslappet Berbatov, der ryger et par smøger efter træning, eller en stresset Berbatov? (ved godt det er meget firkantet)
Men vi aner jo ikke hvor meget han ryger. Han kan lige så godt være på vej til en fest på det billed. Jeg tvivler stærkt på er mere end 10 om dagen.. Og hvis Ferguson synes han skal stoppe helt med at ryge, så tror jeg da også Berbatov vil gøre det..
Ferguson har jo været kendt for virkelig at gå til spillere der drikker mens han har været manager og jeg tror han har samme holdning til rygning. Rygning tager toppen af ydeevnen og så er den ikke længere. Man kan diskutere hvor meget, men det er nok individuelt og uforudsigeligt. Det samme kan siges om at ryge et helt liv uden at få kræft eller kredsløbssygdomme.
Men når man gør så meget i alle ender og kanter for at skabe en topatlet, så var rygning da også det første sted jeg ville starte, uanset om vi snakker 5 eller 20 om dagen.
Danielsen
07-09-2008, 17:33
Så kan vi da bare køre den endnu længere ud, og sige rygere ofte bliver mere afslappet af at få en smøg. Mange ser det endda som livsglæde. Så vil vi ha en afslappet Berbatov, der ryger et par smøger efter træning, eller en stresset Berbatov? (ved godt det er meget firkantet)
Men vi aner jo ikke hvor meget han ryger. Han kan lige så godt være på vej til en fest på det billed. Jeg tvivler stærkt på er mere end 10 om dagen.. Og hvis Ferguson synes han skal stoppe helt med at ryge, så tror jeg da også Berbatov vil gøre det..
Åh gud! Jeg melder mig af diskutionen nu! Hvis man kan se en fordel i og ryge og väre topspiller, I UNITED!! står verden sgu ikke längere!
United DK
07-09-2008, 18:15
Han ville få en bedre kondi, ja, men jeg tror ikke han ville blive bedre teknisk, eller score flere mål af den grund.
ChristianR
07-09-2008, 18:30
Han ville få en bedre kondi, ja, men jeg tror ikke han ville blive bedre teknisk, eller score flere mål af den grund.
Det er klart, at jo mere fysisk overskud du har via konditionen, jo mere kan du koncentrere dig om de mere tekniske aspekter af spillet. Ergo bliver man vel i større eller mindre omfang en bedre spiller af at kvitte rygningen, og det kan man vel godt forlange på det plan.
Åh gud! Jeg melder mig af diskutionen nu! Hvis man kan se en fordel i og ryge og väre topspiller, I UNITED!! står verden sgu ikke längere!
Jeg siger ikke at det en fordel at ryge. Men det er da ikke nødvendigvis så negativt.. Feldthaus skrev at Berbatov rent teoretisk ville blive en bedre fodboldspiller af at stoppe med at ryge. -og det kan da godt ske (jeg tror ikke på det), men hvis vi skal ud i det der kan ske, så er det vel også en mulighed, at Berbatov får det bedre oppe i hovedet, af at ryge en smøg efter træning..
Og fordi der er et billed af Berbatov med en cigaret i munden, så er det jo ikke ensbetydende med at han ryger dagligt. Og jeg tvivler meget på, at det har den mindste betydning på, hvor mange meter han løber i en kamp eller til træning.
United DK
07-09-2008, 20:58
Det er klart, at jo mere fysisk overskud du har via konditionen, jo mere kan du koncentrere dig om de mere tekniske aspekter af spillet. Ergo bliver man vel i større eller mindre omfang en bedre spiller af at kvitte rygningen, og det kan man vel godt forlange på det plan.
Jeg tror ikke det har den store virkning, på en spiller i Berbatovs position. En klassisk angriber som Berbatov er lad, og bruger ikke meget energi, så om han får lidt bedre kondi af, at kvitte røgen, det ændre ikke det store. Havde han nu været en midtbaneslider, så var der en større idé med at stoppe.
Glory Man United
07-09-2008, 22:36
Sjovt at Robinho ikke har skrevet siden 30/8....:titte:
SantasLittleHelper
07-09-2008, 22:46
Sjovt at Robinho ikke har skrevet siden 30/8....:titte:
Jeg undrer mig også.. Nogen der vil checke om han hænger ude i haven? Godt nok ignorerede jeg ham efter hans utallige pigesure, utålmodige kommentarer om transfers, men han bidrager da normalt meget godt til debatten..
United DK
07-09-2008, 22:54
Ifølge The Sun er han blevet City-fan...
Ifølge The Sun er han blevet City-fan...
Jeg tror faktisk han vil have godt at det. Med 18 transfers i vente til januar, så må han, og alle andre transferselskende folk, da elske at være city-fans i den periode =).. Kan lige se det i Fm "And City have bought no less than 18 players this transfer window..."
Gid det bare forblev i Fm...
Feldthaus
08-09-2008, 00:37
Altså tror ikke i skal regne med der kommer så mange til City, maks. 5, og tvivler lidt på det er så store navne der kommer
Elrantiri
08-09-2008, 02:49
Jeg tror faktisk han vil have godt at det. Med 18 transfers i vente til januar, så må han, og alle andre transferselskende folk, da elske at være city-fans i den periode =).. Kan lige se det i Fm "And City have bought no less than 18 players this transfer window..."
Gid det bare forblev i Fm...
Haha, ja:
FM09:
The Board expects you to be a title challenger in the division. To achieve this, you have been given a transfer budget of £2,500,000,000 and a wage budget of £10,000,000 p/wk.
Det bliver da helt latterligt :lolol:
dannigizmo
08-09-2008, 08:21
And now to something completely different - nemlig emnet.
Hold jer lige til Berba, City kan diskuteres under "Ligegyldighedstråden" :D
man.utd25
08-09-2008, 11:07
Altså tror ikke i skal regne med der kommer så mange til City, maks. 5, og tvivler lidt på det er så store navne der kommer
Ja tror jeg også max, men til næste sommer, tror jeg der begynder at ske noget desværre, men penge styre meget i fodbold idag:(
Selvom han røg så klarede han det fint I Tottenham. Han klarede det fint i Leverkuesen.Han klarede det fint i CSKA så mon ikke også han klarer det fint i Manchester United?
ChristianR
08-09-2008, 13:45
Selvom han røg så klarede han det fint I Tottenham. Han klarede det fint i Leverkuesen.Han klarede det fint i CSKA så mon ikke også han klarer det fint i Manchester United?
At det er gået fint er vel ikke, det der diskuteres? Han kan nok klare sig fint i United ligemeget hvad. Spørgsmålet ligger jo i, om han kan gøre det bedre ved ikke at ryge. Om han så kun bliver ½ % bedre, så kan det på sådan et niveau betyde forskellen mellem mesterskab og ingenting.
Han har jo aldrig været kendt for at være den mest løbestærke spiller. Dermed ikke sagt, at jeg ønsker at han skal tonse rundt som en skoldet skid som sine to angrebskoleger. Jeg er dog overbevist om, at lidt mere løbearbejde ikke ville skade.
SantasLittleHelper
08-09-2008, 13:49
Hvorfra ved du at han røg i de førnævnte klubber? Fodbold er et spil om marginaler, og hvis man kan vinde nogle marginaler ved at holde op med at ryge, skal han selvfølgelig det. Det bør slet ikke være til diskussion.
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_premier_league.php?newsId=31069
"Berbatov var som en dreng i en slikforretning. Han ønskede at fejre sin kontrakt og hans enorme lønforhøjelse ved at gå på shopping. Før vi vidste det havde han udvalgt 25 par. Gud ved hvad man skal bruge 25 par kondisko til, sagde en kilde fra forretningen til Daily Mail."
Der var vist en der manglede et par sko eller to :D....
Ham kilden fra forretningen er da snotdum. Man skal da gå i dem ;)
Bergmann
09-09-2008, 18:58
orCi33NJb7c
Superior..
En rigtig god film - med en rigtig fængende intro, hvis man kender lidt til Prison Break ;)
SantasLittleHelper
09-09-2008, 19:08
En god film og jeg glæder mig til at se ham. Jeg undrer mig dog over hvordan keeperen har fået en dværg til at stå ved stolpen ved frisparksmålet. Det er fanme dumt.
Danielsen
09-09-2008, 19:24
En god film og jeg glæder mig til at se ham. Jeg undrer mig dog over hvordan keeperen har fået en dværg til at stå ved stolpen ved frisparksmålet. Det er fanme dumt.
Fordi de höje skal stå i muren.
Superior..
En rigtig god film - med en rigtig fængende intro, hvis man kender lidt til Prison Break ;)[/QUOTE]
Haha fed video. Berba = Uniteds egen Michael Scofield ! :devilll:
RuudVanNissetøj
10-09-2008, 10:20
http://indkast.dk/index.php?nyhed=44048
Religiøs eller ej??? Håber immervæk han kan love at opføre sig ordentligt....om ikke andet kan Berba da snakke lidt med Ronaldo og hvad Guds plan er for ham. Det kan der vist ikke være tvivl om ;)
http://indkast.dk/index.php?nyhed=44048
Religiøs eller ej??? Håber immervæk han kan love at opføre sig ordentligt....om ikke andet kan Berba da snakke lidt med Ronaldo og hvad Guds plan er for ham. Det kan der vist ikke være tvivl om ;)
Synes, han lyder som en fin fyr - jeg tror, at vi vil opdage, at Berba er en meget sympatisk fyr, efterhånden som vi kommer til at kende mere til ham..
Unitedforever
10-09-2008, 15:41
Synes, han lyder som en fin fyr - jeg tror, at vi vil opdage, at Berba er en meget sympatisk fyr, efterhånden som vi kommer til at kende mere til ham..
Jeg har tre spurs-venner, og de medgiver også, at det billede medierne har tegnet af ham som en arrogant og selvvisk fyr er mega opspind. De fortæller at han var en af de mest respekterede og klogeste fyre på holdet :)
Jeg har tre spurs-venner, og de medgiver også, at det billede medierne har tegnet af ham som en arrogant og selvvisk fyr er mega opspind. De fortæller at han var en af de mest respekterede og klogeste fyre på holdet :)
ja medierne har det med at gøre tingene op...:)
Synes også man kan se på diverse interviews, at der ikke er noget opskruet over ham (i hvert fald ikke så meget).j
Unitedforever
10-09-2008, 15:59
ja medierne har det med at gøre tingene op...:)
Synes også man kan se på diverse interviews, at der ikke er noget opskruet over ham (i hvert fald ikke så meget).j
På trods af, at han til tider har en lad attitude på BANEN, så ser jeg det egentlig kun som noget positivt, vi har ikke brug for endnu en angriber, der render forvirret rundt ned på modstandernes banehalvdel, og tror han er forsvarsspiller ;)
På trods af, at han til tider har en lad attitude på BANEN, så ser jeg det egentlig kun som noget positivt, vi har ikke brug for endnu en angriber, der render forvirret rundt ned på modstandernes banehalvdel, og tror han er forsvarsspiller ;)
det mener du ikke :lolol:
ej, det bliver virkelig godt med en angriber, som er klar i boksen til at smide kasser ind!!
Unitedforever
10-09-2008, 16:04
det mener du ikke :lolol:
ej, det bliver virkelig godt med en angriber, som er klar i boksen til at smide kasser ind!!
På den anden side, så har vi jo ikke brug for Berba mod liverpool, vi sætter da bare O`shea frem i angreber :D sikker sejr :lolol:
chrisserUnited
10-09-2008, 22:22
Får vi ham og se på lørdag mod liverpool? Bulgarien spiller jo landskamp på mandag...
men altså klubfodbold er jo vigtigere... de betaler trods alt lønnen.
timberunited
14-09-2008, 10:48
Nemlig Rooney fyger manisk rundt og går ind i alt i sit og naboens område - og heldigvis for det. Til gengæld rammer han ikke rammen, og det har han ikke gjort længe.
Men Rooney burde give plads og overskud til, at vi kan have en fisker.
Og rundt omkring i andre klubber har man jo meget glæde af fiskertyper: Mutu og Adebayor. Sidstnævnte scorede hattrick i går, og han laver i al fald ikke for meget. Til gengæld er han kropsstærk og god til at gøre noget virkelig godt, når det er hans tur.
Det samme sker sikkert med Berbatov. :devill:
Er Berba skadet oder was, siden han i oldtrafford.dk nyheden står som meget tvivlsom til villareal..
SantasLittleHelper
16-09-2008, 17:47
Er Berba skadet oder was, siden han i oldtrafford.dk nyheden står som meget tvivlsom til villareal..
Han fik vist et slag over knæet mod Pool, så ingen grund til at risikere noget.. Tror dog han spiller...
han har vist fået et skrup på knæet - mener jeg:(
Færingen
16-09-2008, 17:49
"Sir Alex Ferguson has confirmed that Cristiano Ronaldo will play some part in Wednesday's Champions League clash with Villarreal, but Michael Carrick is definitely out and Dimitar Berbatov is a doubt for the Group E tie."
Står på Manutd.com, så han spiller nok ikke. Som jeg har hørt så har han hævelse i knæet
2 kampe, 0 mål, 2 oplæg.
Ikke så ringe en start endda, selvom han viste lidt af sin krukke-indstilling idag mod Chelskij.
2 kampe, 0 mål, 2 oplæg.
Ikke så ringe en start endda, selvom han viste lidt af sin krukke-indstilling idag mod Chelskij.
Ja, det har været noget op ad bakke fra starten, men på den anden side får han forhåbentlig mere plads de næste måneder og finder sin plads på holdet. Han har måske ikke være blændende i de to kampe, men han har haft foden med i mål.
Jeg synes ikke attituden var gal, jeg tror bare at vi gerne ville have set ham mere i det defensive mod slutningen. Når vi forsvarer det meste af en halvleg, så er det også naturligt nok at han falder ud og bliver usynlig.
Hvis jeg en dag vinder 300 millioner i lotto køber jeg i hvert fald ikke Berbatov for de penge. Manden har meget at bevise endnu i mine øjne.
Hvis jeg en dag vinder 300 millioner i lotto køber jeg i hvert fald ikke Berbatov for de penge. Manden har meget at bevise endnu i mine øjne.
Hvis man ser bort fra at han ikke har scoret endnu, hvad er det så han gør forkert?
Jeg synes han er i særklasse god. Han var blind passager mod Liverpool i det meste af kampen, men det var hele holdet mere eller mindre.
Han var god idag, holdt fantastisk godt på bolden, lagde nogle geniale afleveringer, deltog godt i det opbyggende offensive spil og så var det vel også ret meget hans fortjeneste at vi scorede idag..
Jeg har meget svært ved at forstå kritikken af ham.
Synes han har gjort det godt! Han har deltaget i 2 kampe, henholdsvis mod Liverpool og Chelsea og han har lagt op til begge vores mål... Det er altså ikke helt tosset. At han ikke deltager defensivt synes jeg er fint for det er jo ikke det vi har købt ham til! Hvis han havde hjulpet til defensivt er jeg ikke i tvivl om at han havde modtaget væsentlig mere kritik da folk så ville sige at han ikke gør det han skal og alt det shit...
Han mangler stadig at slå igennem i mine øjne - men det er jo heller ikke så underligt. Hele vores hold skal lige vænne sig til at vi pludselig har et helt nyt våben oppe foran - og han skal naturligvis også vænne sig til hele holdet. Jeg er slet ikke i tvivl om at han bliver en stor spiller for os - han har nogle kvaliteter som kan mixes med Ronaldo's, Rooney's og Tevez' som kan give os noget helt unikt. Og ikke mindst et arsenal af våben som er umuligt at dæmme op for, hvis vi får tingene til at køre.
Med Berbatov har Ferguson virkelig fået noget at arbejde med. Manden har nogen åbenlyse kvaliteter, men de er desværre kun blevet vist frem i sammelagt 20-25 min tilsammen i de to kampe han har spillet. Den øvrige tid har han bare stået og ventet på at få bolden og ikke ydet sit til kollektivet - der er åbenbart flere af jer der synes det er godt nok, men det giver ham ikke en plads i mit unitedhjerte, og jeg tvivler på at Ferguson er tilfreds!
De 300 mio havde været bedre brugt på at sikre Tevez på en fast kontrakt - den mand yder i det mindste 120% hver gang.
PerRonaldo
22-09-2008, 07:26
Med Berbatov har Ferguson virkelig fået noget at arbejde med. Manden har nogen åbenlyse kvaliteter, men de er desværre kun blevet vist frem i sammelagt 20-25 min tilsammen i de to kampe han har spillet. Den øvrige tid har han bare stået og ventet på at få bolden og ikke ydet sit til kollektivet - der er åbenbart flere af jer der synes det er godt nok, men det giver ham ikke en plads i mit unitedhjerte, og jeg tvivler på at Ferguson er tilfreds!
De 300 mio havde været bedre brugt på at sikre Tevez på en fast kontrakt - den mand yder i det mindste 120% hver gang.
Skal alle spillere være som rooney og tevez??? Der bruger alt deres energi på alt andet end hvad de er ansat til!
Berba er en boks spiller og det er det han er ansat til, han skal være de rigtige steder på de rigtige tidspunkter. Bare vent han skal nok vise sit værd, vi spiller på en helt anden måde end han er van til og vores spillere skal også lige finde ud af hvordan han skal spilles. Og det har vi en del kampe nu til at få gang i. Jeg tror på ham, for han har virkelig de kvaliteter vi har skreget efter! Og så skyder han på alt!! Det er virkelig dejligt at se en afslutter..
Er det ikke lidt for tidligt at begynde med tilsviningen af ham, og sige han ikke er pengene værd.?? Han har spillet to kampe, og har endnu ikke lært holdet og de andre at kende. Giv ham tid..
Og hans attitude er ikke anderledes end Ronaldos. Ronaldo var en fornærmelse at se på mod Chelsea. Fergie var klar over dette, plus han var 100% klar over, at han ikke knokler rundt over hele banen som Tevez og Rooney. Men er det ikke også det som flere har efterlyst. Nemlig en angriber med andre kvaliteter end disse to..
United DK
22-09-2008, 07:34
Vi ved jo, at Berbatov er doven, og det er også fint med mig, for sådan er en rigtig angriber, han knokler ikke, det har han ni medspillere til at gøre. Lad ham nu komme i gang, i de næste kampe, hvor vi har lidt mere spiselige modstandere, og kommer til at have bolden, det meste af tiden. Så skal han nok vise sit værd.
Vi ved jo, at Berbatov er doven, og det er også fint med mig, for sådan er en rigtig angriber, han knokler ikke, det har han ni medspillere til at gøre. Lad ham nu komme i gang, i de næste kampe, hvor vi har lidt mere spiselige modstandere, og kommer til at have bolden, det meste af tiden. Så skal han nok vise sit værd.
Enig, så længe han sparker den i kassen, er det fint nok. Kunne dog godt ønske mig den indstilling også til Ronaldo, at når man mister en bold, forsøger man at erobre den tilbage igen. Folk ønsker at Rooney skal blive på hans position, men i en kamp som igår, hvor Berbatov og Ronaldo heller ikke går tilbage, der vil det have kostet dyrt, hvis Rooney bare havde stået og gloet og overladt det den resterende midtbane og forsvaret.
timberunited
22-09-2008, 08:26
Enig, så længe han sparker den i kassen, er det fint nok. Kunne dog godt ønske mig den indstilling også til Ronaldo, at når man mister en bold, forsøger man at erobre den tilbage igen. Folk ønsker at Rooney skal blive på hans position, men i en kamp som igår, hvor Berbatov og Ronaldo heller ikke går tilbage, der vil det have kostet dyrt, hvis Rooney bare havde stået og gloet og overladt det den resterende midtbane og forsvaret.
:devill: Lige i går - tror jeg også at Tevez havde været det bedre valg. Særligt efter 0-1, hvor United er fraveget deres mantra om: At når der er scoret til 1-0, så går man efter at score til 2-0.
Det giver en masse uafgjorte kampe, hvis dampen ikke bliver holdt oppe.
Tror dog også, at Berbatov lige skal i gang. Han har jo ikke haft den bedste optakt hos Spurs heller.
United DK
22-09-2008, 11:35
Lige en kamp som i går, og andre kampe, hvor vi bliver presset tilbage, ville Tevez måske være et bedre valg end Berbatov, men på den anden side, så er en Berbatov i topform en spiller, der kan afgøre kampene, og det er også derfor, at Ronaldo er med, for ingen af dem er de store fightere, men de kan afgøre kampene på egen hånd.
Han havde en fod med i spillet til 0-1. Giv ham tid. I kan da ikke forvente han scorer hver kamp. Synes han har gjort det ganske udmærket.
Don Kafai
22-09-2008, 12:34
En fantastisk assist mod Liverpool, og en halv assist i går, gør, at Berbatov allerede på to kampe har været med i alle Uniteds mål pt. Og det har været i kampe på Anfield og Stamford Bridge.
Er forventninger til United virkelig så høje, at det er Rooneys debutkamp der er standard?
SantasLittleHelper
22-09-2008, 12:48
Det må det jo være, eftersom folk sviner Ronaldo til efter han har spillet 45 minutter samlet i den her sæson.
Jeg er skuffet over Berbatov indtil videre. Måske ikke så meget skuffet over ham, men mere måden han bliver spillet på. For lige nu fungerer det ikke helt med ham på banen, men der er ikke andet for end at få trænet hele lortet igennem.
Jeg synes det er tamt at dømme ham en skuffelse efter et par kampe mod et par af de bedste forsvar i Europa. Når holdet omkring ham samtidig ikke har spillet godt offensivt, så synes jeg vi bør se meget optimistisk på de assists han har leveret indtil nu. Når pladsen og den indbyrdes forståelse kommer i de næste kampe, så tror jeg på at vi nok skal se ham fra en mere livlig side.
Enig. Berbatov er blevet smidt i ilden med det samme i to hårde kampe, og han har været med i alle de mål vi har scoret med ham på banen. At han så ikke, har været så synlig ellers, skyldes han spillestil og at han ikke har fået det store at arbejde med.
Hl-Glory
22-09-2008, 14:08
Berbatov skal have tid, som mange andre også siger, så vidste vi hvad vi købte.
Vi købte ikke en angriber alla Rooney & Tévez, så det kan da ikke komme bag på nogen han ikke stormer rundt?
Jeg synes Barba har gjort det fint og jo mere han bliver spillet sammen med resten af truppen jo farligere bliver han.
Er jeg den eneste der synes at Berba bliver overhypede alt for meget heriblandt os united tilhængere? Ganske vist havde manden en god debut mod liverpool, men synes satme han var helt skidt mod chelsea... Han er en rigtig dygtig spiller uden tvivl, men han faldt da fuldstændig ud af kampen mod chelsea og fik ikke fat i noget som helst...
Jeg synes lige han skal bevise sit værd (300 mio :D) før vi begynder at hype helt vildt
Feldthaus
22-09-2008, 14:33
altså lad da forhelvede være med at bedøm ham allerede nu? det er jo helt til grin at gøre det nu, efter blot 2 kampe?
Han kom sent til, og har kun trænet meget lidt med holdet, vent nu lige til lidt senere, desuden havde han en lille skade nu her, så tag du nu lige roligt, ik?
Er jeg den eneste der synes at Berba bliver overhypede alt for meget heriblandt os united tilhængere? Ganske vist havde manden en god debut mod liverpool, men synes satme han var helt skidt mod chelsea... Han er en rigtig dygtig spiller uden tvivl, men han faldt da fuldstændig ud af kampen mod chelsea og fik ikke fat i noget som helst...
Jeg synes lige han skal bevise sit værd (300 mio :D) før vi begynder at hype helt vildt
Ja?
Vi har savnet en angriber der rent faktisk kan score mål og det kan Berbatov, det har han vist over adskillige sæsoner nu.
I øvrigt har han måske ikke været i særklasse i hans 2 kampe, men han har da overhovedet ikke været værre end de øvrige 9 på banen (Rio tæller selvfølgelig ikke med :InLove)..
Det er nok ikke helt nemt at få debut for United mod Pool på anfield og så bagefter skulle til Stamford Bridge i kamp nr.2.
Jeg synes det er en anelse fornærmende at dømme en så dygtig spiller efter 2 kampe hvor han hverken har været værre eller bedre end hans holdkammerater som er etablerede spillere.
Synes ikke, man kan dømme Berba efter 2 kampe, og slet ikke efter kampen mod Chelski - Tevez havde nok været et bedre valg med den opstilling, Berba skal jo have bolde at arbejde med i feltet, og det var jo ikke så nemt med den opstilling (tror, Berbas kompetencer var kommet bedre til udtryk, hvis man havde haft Ronaldo, Nani eller Giggs inde fra start).
Berbas gennembrud kommer i morgen:)
el-insaciable
22-09-2008, 18:42
Jeg synes lige han skal bevise sit værd (300 mio :D) før vi begynder at hype helt vildtMed til historien hører så, at der mod Chelsea blev fløjtet for frispark imod ham hver eneste gang, han gik op i en hovedstødsduel i første halvleg. Det var fuldstændigt absurd.
Ellers er jeg enig i, at han ikke spillede en brandkamp mod Chelsea (det synes jeg for øvrigt heller ikke, han gjorde mod Liverpool). Men jeg synes, der var virkelig lovende takter, og når han ellers opnår en bedre indbyrdes forståelse med de andre spillere, og United begynder at spille med faktiske fløjspillere i stedet for de pseudo-udgaver, Hargreaves, Fletcher og Park reelt er, så kan jeg ikke forestille mig andet, end at han viser sig at være en rigtig god tilføjelse til truppen.
Og så skyder han på alt!! Det er virkelig dejligt at se en afslutter..
Præcis.. Også en ting man virkelig har savnet.. Bare i kampen igår hvor han halvt lægger op til målet, er det jo fordi han skyder ved første lejlighed, og lige da jeg så det tænkte jeg også bare "fedt".. Fanme længe siden man har set noget så simpelt i United, og det er typisk også sådanne situationer der giver mål.. Hvorfor VIL man spille den helt ind over stregen..
Måske ikke så meget skuffet over ham, men mere måden han bliver spillet på. For lige nu fungerer det ikke helt med ham på banen, men der er ikke andet for end at få trænet hele lortet igennem.
Helt enig.. Grunden til at jeg hellere så Tevez inde i anden halvleg mod Chelsea, er ikke pga. Berba i sig selv, men mere fordi Tevez selv skaber tingene hvorimod Berba er "afhængig" af at bolden kommer til ham, og det gjorde den slet ikke mod Chelsea, hvilket vi skal blive meget bedre til, hvis vi vil trække alle mål ud af ham..
el-insaciable
22-09-2008, 19:49
Præcis.. Også en ting man virkelig har savnet.. Bare i kampen igår hvor han halvt lægger op til målet, er det jo fordi han skyder ved første lejlighed, og lige da jeg så det tænkte jeg også bare "fedt".. Fanme længe siden man har set noget så simpelt i United, og det er typisk også sådanne situationer der giver mål.. Hvorfor VIL man spille den helt ind over stregen..Der var dog også en situation, hvor han forsøger at lave en sindsygt svær aflevering til Park i stedet for selv at afslutte, selvom han kun har en mand et par meter foran sig, og bolden ligger perfekt til det inde i feltet. Men ellers er jeg enig - det er forfriskende at se en lidt mere selvisk angriber.
Der var dog også en situation, hvor han forsøger at lave en sindsygt svær aflevering til Park i stedet for selv at afslutte, selvom han kun har en mand et par meter foran sig, og bolden ligger perfekt til det inde i feltet. Men ellers er jeg enig - det er forfriskende at se en lidt mere selvisk angriber.
Ved nu ikke om den var sindsygt svær eller om det bare handlede om lidt timing fra Park's side.. Det syntes jeg lige umiddelbart, men det er ikke noget jeg vil lægge hovedet på blokke med da jeg ikke kan huske det hele.. Men syntes også han har vist at han har et godt blik for sine med spillere, og især mod Liverfool så vi ham og Tevez finde hinanden rigtig godt..
Ja?
Vi har savnet en angriber der rent faktisk kan score mål og det kan Berbatov, det har han vist over adskillige sæsoner nu.
I øvrigt har han måske ikke været i særklasse i hans 2 kampe, men han har da overhovedet ikke været værre end de øvrige 9 på banen (Rio tæller selvfølgelig ikke med :InLove)..
Det er nok ikke helt nemt at få debut for United mod Pool på anfield og så bagefter skulle til Stamford Bridge i kamp nr.2.
Jeg synes det er en anelse fornærmende at dømme en så dygtig spiller efter 2 kampe hvor han hverken har været værre eller bedre end hans holdkammerater som er etablerede spillere.
Jeg har på ingne måde dømt Berba ud fra de to første kampe, jeg postulerer blot at alt for mange United fans hyper spilleren hvor jeg derimod synes vi skal se spilleren an før vi begynder at rose osv... Nu efter de to første kampe har tendensen dog været det modsatte hvilket heller ikke er acceptabelt imo. Så jeg tror egentlig godt vi kan være enige om at han skal have tid og det er også derfor jeg mener folk ikke skal hverken rose ham fuldstændig inden han har vidst noget i United eller kritisere ham på det groveste for at have været en knap så dygtig spillere i de første to kampe
timberunited
24-09-2008, 11:54
Så jeg tror egentlig godt vi kan være enige om at han skal have tid og det er også derfor jeg mener folk ikke skal hverken rose ham fuldstændig inden han har vidst noget i United eller kritisere ham på det groveste for at have været en knap så dygtig spillere i de første to kampe
Sådan en type har jeg indtrykket af, at han er. Tevez og Rooney er "larmende" på banen. Giv ham fem kampe mere. Rooney spiller også hver gang, og hvornår har han sidst scoret?
Synes det er lækkert med forskellige angrebstyper, og jeg glæder mig til at se Berbatov i topform i vores røde trøje.
Parkohargo
27-09-2008, 18:40
Godt være Berba ikke har scoret for os endnu. Men efter de sidste par kampe synes jeg virkeligg man kan se de kvaliteter han har. Imod Bolton lavede han flere virkelig geniale ting, med små driblinger og stikninger op til flere gange, hvor han sætter flere andre spillere i scene. Han arbejdede sig meget bedre op i anden halveg imod Bolton hvor han udstrålede langt mere selvtillid end i første.
Han skal nok blive rigtig god for os.
SantasLittleHelper
27-09-2008, 19:06
Der var IMO kun marginal fremgang i dag. Han var overhovedet ikke farlig og var lige så anonym som han ellers har været i starten af sæsonen. Synes bestemt ikke det var noget at komme i bukserne over.
Der var IMO kun marginal fremgang i dag. Han var overhovedet ikke farlig og var lige så anonym som han ellers har været i starten af sæsonen. Synes bestemt ikke det var noget at komme i bukserne over.
Jeg synes sku Berbatov gjorde det godt, og de fleste gode aktioner gik igennem ham..
I min bog var Berbatov også klasser over Ronaldo idag.
Hl-Glory
27-09-2008, 20:05
Jeg synes sku Berbatov gjorde det godt, og de fleste gode aktioner gik igennem ham..
I min bog var Berbatov også klasser over Ronaldo idag.
Enige Berbatov, har rigtig god idag, han viser han har en god teknik og kanon spilforstålse, det et spørgsmål om tid hvornår han også banker den i kassen.
Hvordan kan man i fuld alvor og i bare nogenlunde ædru tilstand påstå at Berbatov ikke var klasse idag?
Han var imo en af banens bedste. Hans stikninger er fuldstændige sindssyge, han bevægede sig godt for de andre og han havde også nogle ganske udmærkede forsøg på mål. Og i øvrigt fik vi ham også at se som driblekonge, faktisk så meget at jeg troede det var Ronaldo da han kørte 2-3 mand lidt udenfor feltet.
Ja, han var sgu bedre end Ronaldo idag, ingen tvivl.
United-Allan33
27-09-2008, 20:53
Det er jo total useriøst at sige at Berbatov ikke spillede godt idag, det virker nærmere som et had imod ham...
Jeg synes også, at Berbatov var langt bedre i dag. God bevægelse, gode afleveringer og flotte driblinger. Han skal dog blive mere inde i feltet, for det er der vi har købt ham til, og han skal ikke begynde at lege Rooney og Tevez, der aldrig er der inde. Men langt bedre indsats, og jeg tror snart at vi får et mål af se fra hans side. Måske mod Aab?
Don Kafai
27-09-2008, 21:26
Hvis man ser bort fra prisskiltet i vurderingerne af Berbatov, så kan der kun være positive vendinger. Han er super intelligent, teknisk vidunderlig, og tager pladser som ingen andre gør. Jeg glæder mig som et lille barn, til han får spillet sig ind på holdet. Så I de stikninger han lavede i dag? Top class.
Men det irriterer mig, at han ofte søger væk fra feltet. Han skal have det banket på plads, at hans position er inde i feltet, for vi har allerede Tevez og Rooney der laver alt for meget tilbagevendt arbejde i forhold til deres position.
timberunited
27-09-2008, 21:29
Jeg synes også, at Berbatov var langt bedre i dag. God bevægelse, gode afleveringer og flotte driblinger. Han skal dog blive mere inde i feltet, for det er der vi har købt ham til, og han skal ikke begynde at lege Rooney og Tevez, der aldrig er der inde. Men langt bedre indsats, og jeg tror snart at vi får et mål af se fra hans side. Måske mod Aab?
:devill: Synes det var Berbatovs bedste kamp så langt i United-trøjen. Han knokler da for det. Han opsøgte heldet, var uheldig, men var irriterende for Bolton-forsvaret hele tiden. At det ikke så ikke er blevet omsat til noget, der kan tælles er en anden sag. Det er der så meget, der ikke er.
Vi må håbe han ikke læser med på diverse forums hvor han bliver kaldt en dovenrøv og arrogant skid, for så kan jeg sgu godt forstå han søger væk fra feltet for at deltage i spillet. Han tør sgu da ikke andet.
Vi skriger efter en spiller der lister rundt i boksen og når vi så får én så er det pludselig også forkert og så er han opgivende og doven.
Jah.. Jeg forstår heller ikke at man kritiserer Bebatov for at se doven ud. Det kan ikke komme som en overraskelse, hvis man har fulgt bare en lille smule med i sporten de seneste par år. At virke doven og lad er vel bare en del af Berbatovs stil..
Men jeg tror han er rimelig ligeglad med at folk kalder ham doven osv.:) Det burde han i hvert fald være.
SantasLittleHelper
28-09-2008, 00:25
Det er jo fint nok at han deltager i spillet og laver gode stikninger, men det er jo bare ikke det han er købt ind for. Han er købt ind for at score kasser, og han har vel kun været tæt på en enkelt gang med et sløvt hovedstød. Jeg forstår ikke hvorfor han prøver at tæmme den høje bold i øvrigt. Han er jo fuldstændig upresset og skal vel egentlig bare vende sig om og smække den ind. Vi har jo allerede 2 angribere der kan det i roser ham for, han er bare mere doven. Han er vel købt for at skabe et alternativ i luftrummet til Ronaldo, men han søger tit bare de huller hvor Ronaldo allerede står, og så kan det jo ligesom være et fedt. At kalde ham bedre end Ronaldo i dag, der både scorede og assisterede og var farligste mand på banen både i afslutninger og opspil er da mere end en overdrivelse.
Berbatov var god, da Rooney kom ind. Der gav han forhåbentlig en forsmag på, hvordan det kommer til at se ud om et par måneder eller tre. Men at sige han var klasser over Ronaldo er jo decideret til grin.
Rooney-Berbatov så for første gang lovende ud i dag. Det ændrer dog ikke på, at vores makkerpar nummer et bør hedde Rooney-Tevez. Nu er jeg godt klar over hvad Berbatovs pris var, men ellers kan jeg ikke se mange gode grunde til, at Berbatov på denne måde bare kan vade ind på holdet, lave ingenting dagen lang og så få genvalg til næste kamp.
Rooney-Tevez kunne trods alt finde hinanden i blinde i sidste sæson og skaffede os stort set alle de mål, som Ronaldo ikke var involveret i.
Nu må vi ikke glemme, at manden kun har spillet et par kampe i flere måneder. Det tager sgu tid til at adapte til et hold, og for at komme i kamp form for den sags skyld... Så min anbefalling ville være, at tage en slapper, og hvis manden ikke er kommet i sving til jul, så kan vi fortsætte på nuværende niveau af kritik.
Så rolig nu, SAF ved hvad han gør :) He always does!
United-Allan33
28-09-2008, 08:32
Vi må håbe han ikke læser med på diverse forums hvor han bliver kaldt en dovenrøv og arrogant skid, for så kan jeg sgu godt forstå han søger væk fra feltet for at deltage i spillet. Han tør sgu da ikke andet.
Vi skriger efter en spiller der lister rundt i boksen og når vi så får én så er det pludselig også forkert og så er han opgivende og doven.
Det sjove ved de folk der kalder ham arrogant, er de samme som elsker Ronaldo, og er der nogen der er arrogant at se på så er det Ronaldo, men ALT er åbenbart tilladt for ham, da han jo har haft en svær barndom, som altid bliver brugt som forsvar, når man ikke kan komme igennem med andet..
Og det er da hvis kun Ronaldo fans der mener Berbatov ikke spillede bedre end Ronaldo, og det viser jo hvor overflaiske fans er blevet når man kun ser på mål og assist for at bedømme en spillers kamp...
SantasLittleHelper
28-09-2008, 09:56
Hvis han kan roses kan han også kritiseres på samme baggrund. Så enten skulle vi helt lade være med at diskutere, eller acceptere at man godt kan vurdere ham på det han har spillet indtil videre. I fodbold handler det om at tage 1 kamp ad gangen,og selvom jeg er glad for den marginale forbedring i Bolton kampen, synes jeg ikke han har gjort i nærheden af hvad man kan forvente af en der koster 300 mille. Det eneste jeg trøster mig med lige nu er at Robbie Keane også har været lige så uskarp.
Glory Man United
28-09-2008, 10:08
Hvis han kan roses kan han også kritiseres på samme baggrund. Så enten skulle vi helt lade være med at diskutere, eller acceptere at man godt kan vurdere ham på det han har spillet indtil videre. I fodbold handler det om at tage 1 kamp ad gangen,og selvom jeg er glad for den marginale forbedring i Bolton kampen, synes jeg ikke han har gjort i nærheden af hvad man kan forvente af en der koster 300 mille. Det eneste jeg trøster mig med lige nu er at Robbie Keane også har været lige så uskarp.
SantasLittleHelper, du plejer når man er uenig, at man skal se kampen igen. Jeg vil opfordre dig til at se Berba igen, han spillede altså godt. Og så lige en ting. Keane var ophavsmand til begge mål igår....se den igen ;)
SantasLittleHelper
28-09-2008, 10:22
Ja, jeg sad også og tænkte på det, for der er godt nok mange der ikke er enige. Man kan jo godt lægge op til scoringer, selvom man er uskarp. Bare se Rooney. Men folk efterlyste jo en angriber der kunne score 25 ligamål i sæsonen, så Berba har vel 33 kampe til at score 25 mål, og så vil jeg gerne indrømme at jeg er imponeret hvis det lykkes. Men udfra det jeg har set, så synes jeg at Berbatov skal søge forreste stolpe i stedet for bagerste hvor Ronaldo lister ind, og så skal han altså til at score nogle mål, for det er det han er købt ind til. Nu ved jeg ikke hvor meget i forventer af ham, men det i går var i min bog ikke mere end lige bestået. Jeg vil foretrække Rooney/Tevez samarbejdet som vi så det i starten af sidste sæson, men jeg frygter at vi nærmest skal spille med 10 mand i stedet for 11.
United DK
28-09-2008, 11:52
Jeg tror lige han skal finde sin plads, men når det sker, så skal han nok få scoret sine mål. Han kunne nemt starte på tirsdag.
Hans header mod Bolton virkede lidt uskarp. Den havde han scoret på i Tottenham. Han skal bare lige finde sig til rette håber jeg. :)
DonThommy
29-09-2008, 10:02
vi ved jo alle at han er en super spiller, så efter lidt tilvending til super-klubben så vil vi se en endnu bedre berbatove end i tottenham "Rocking"
Jeg tror lige han skal finde sin plads, men når det sker, så skal han nok få scoret sine mål. Han kunne nemt starte på tirsdag.
Man kunne også vende den om og hævde, at det kun er Ronaldo-kritikere, der ikke kan se at Ronaldo spillede noget bedre end Berbatov indtil de sidste 20 minutter, hvor han endelig meldte sig ind i kampen.
United DK
29-09-2008, 15:46
Man kunne også vende den om og hævde, at det kun er Ronaldo-kritikere, der ikke kan se at Ronaldo spillede noget bedre end Berbatov indtil de sidste 20 minutter, hvor han endelig meldte sig ind i kampen.
Har jeg skrevet noget om, at Berbatov spillede bedre end Ronaldo?
Glory Man United
29-09-2008, 18:31
Det vil jeg så...overraskende nok :p
Det ved jeg ikke. Min kommentar var rettet til Allan.
timberunited
30-09-2008, 11:32
Håber Berbatov er med mod AAB. Håber sådan at han scorer. Det har været en svær tid for ham de sidste måneder. Men han arbejder godt nok.
Håber Berbatov er med mod AAB. Håber sådan at han scorer. Det har været en svær tid for ham de sidste måneder. Men han arbejder godt nok.
ja det er sådan en kamp hvor han kan komme igang med målene. Syns os det ville være fornuftigt at bruge ham fra start..
Sådan Dimi!! Fandme kanon han laver 2 kasser idag! Nu er han klar.. Men glem Berba og Rooney. Rafael overstrålede alle idag indtil han måtte ud. Nu hr vi endelig sikrede os fremtidens højreback. Han er snart første valg på den position
Vigtigt at han fik lavet 2 mål.. Han blev bedre som kampen skred frem, han var ikke ligefrem i særklasse i første halvleg..
Han er en lazy bum, men han lægger til gengæld nogle helt sindssyge stikninger.. Blandt andet den sidste til Ronaldo er en ægte kattepote.
United DK
30-09-2008, 23:08
Berbatov kommer nok aldrig til, at levere champagnepræstationer, hvor han dribler forbi samtlige spillere, og hele pivtøjet, men han er også bare købt ind for at score, og det gjorde han to gange i dag, og så er den ged barberet. Fortsæt endelig i weekenden, Dimitar.
DonThommy
01-10-2008, 08:01
Berbatov kommer nok aldrig til, at levere champagnepræstationer, hvor han dribler forbi samtlige spillere, og hele pivtøjet, men han er også bare købt ind for at score, og det gjorde han to gange i dag, og så er den ged barberet. Fortsæt endelig i weekenden, Dimitar.
tjaaa, nu må vi om han ikke overrasker os med lidt teknik :D
Helt uden dribleevner er han ihvertfald ik:
http://www.youtube.com/watch?v=dMEuXCTeyN4
http://www.youtube.com/watch?v=jgKQCgFit2I
http://www.youtube.com/watch?v=5NQDXbYhLbw&feature=related
Satans.. Hvordan er det nu youtube koden er til forumet nu hvor "[YOUTUBE]" ik virker
DonThommy
01-10-2008, 10:13
http://www.youtube.com/watch?v=dMEuXCTeyN4
http://www.youtube.com/watch?v=jgKQCgFit2I
http://www.youtube.com/watch?v=5NQDXbYhLbw&feature=related
Satans.. Hvordan er det nu youtube koden er til forumet nu hvor "[YOUTUBE]" ik virker
jaaaa, han kan nogle tricks , som man ikke ser på mit niveau :D
United DK
01-10-2008, 11:11
dMEuXCTeyN4
jgKQCgFit2I
5NQDXbYhLbw&
Således. :)
Men for at vende tilbage til hans evner, så ved jeg godt han har teknikken, men han er jo ikke artisten a la Ronaldo, og derfor skal man ikke forvente champagnebold fra ham. Man kan i bund og grund, kun forvente mål fra hans side, alt andet er bonus.
Således. :)
Men for at vende tilbage til hans evner, så ved jeg godt han har teknikken, men han er jo ikke artisten a la Ronaldo, og derfor skal man ikke forvente champagnebold fra ham. Man kan i bund og grund, kun forvente mål fra hans side, alt andet er bonus.
Jeg forventer også at se hans fine boldkontrol, som vi allerede har set glimt af. Men ikke den store driblekunst. Så jeg forventer ikke kun mål, jeg forventer sublim teknik der kan føre til assister eller andre farlige situationer, hvor han selv eller andre får en scoringsmulighed, Og så selvfølgelig mål, og gerne flotte mål.
Lagde også lige mærke til at han scorer tit på flugtere, 2 her i går, og så en masse for spurs, det kræver jo også en del teknik.
timberunited
01-10-2008, 11:46
Jeg forventer også at se hans fine boldkontrol, som vi allerede har set glimt af. Men ikke den store driblekunst. Så jeg forventer ikke kun mål, jeg forventer sublim teknik der kan føre til assister eller andre farlige situationer, hvor han selv eller andre får en scoringsmulighed, Og så selvfølgelig mål, og gerne flotte mål.
Lagde også lige mærke til at han scorer tit på flugtere, 2 her i går, og så en masse for spurs, det kræver jo også en del teknik.
:loved: Effektivitet er også godt. Nu kan jeg så slet ikke fordrage champagne, men jeg synes, det var flot fodbold i Ålborg. Godt gået Berba! Men Anderson, Nani og Ronaldo har garanteret fået champagnebrus som børn.
DonThommy
01-10-2008, 11:54
:loved: Effektivitet er også godt. Nu kan jeg så slet ikke fordrage champagne, men jeg synes, det var flot fodbold i Ålborg. Godt gået Berba! Men Anderson, Nani og Ronaldo har garanteret fået champagnebrus som børn.
haha :lolol:
hvis vi ville ha haft en tekniker som ronaldo, så skulle vi nok ikke ha købt berbatov xD
men berbatov kan så mange andre ting :D
fx.... ? xD
Parkohargo
01-10-2008, 17:36
Det var så fedt at Berba kom igang imod Aab med to kasser. Lige præcis hvad han er købt ind til. Ja han er doven iforhold til Rooney og Tevez der løber og løber... men det viste vi jo godt han var. Men jeg synes da alligevel han deltog fint i det defensive i anden halveg.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9453
Fedt at høre.. Godt at høre lidt selvkritik, og at han godt selv ved hvad der er forventet af ham..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.