Se fuld version : Federico Macheda
http://img56.imageshack.us/img56/676/machedark8.jpg
Federico Macheda
Nr.: 27
Født: 22. august 1991
Land: Italien
Udlejet til Queens Park Rangers indtil 30. juni 2012 (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Jan/Federico-Macheda-joins-Queens-Park-Rangers.aspx)
Flax_Generous
31-03-2009, 01:16
Macheda scorede et hattrick i reserveholdskampen mod Newcastle. Her er en video af det:
iINkgkDUJZ8
Jeg så desværre kun kampen halvt, så jeg kan ikke give et fyldigt sammendrag. Det virkede dog som om Macheda (naturligvis), James, Eikrem, Stewart og Martin gjorde det rigtig godt. Newcastle så også ud til at have nogle spændende spillere - Ranger og Guthrie f.eks.
Han ser yderst lovende ud ham Macheda. jeg har desværre ikke set så meget til ham, men han er jo endnu en i rækken af vores nye store angrebs stjerner til fremtiden, hvis vi dog holder på ham !!
SantasLittleHelper
31-03-2009, 09:07
Øj det er et godt mål ytil 3-3.. er du vimmer det er flot..
Glory Man United
31-03-2009, 09:36
Er du vild et tyndt straffe, der bliver dømt mod Neville :lolol:
Flot mål til 2-2 af Macheda....
faktisk en super berøring han får på det sidste mål. Er ikke nemt at tæmme en så forholdsvis hård aflevering så langt inde i feltet, uden at give målmanden en chance for at komme tættere på.
Men han ser da også ud til at være fornuftigt bygget, så den dag han får chancen vil han måske ikke være så nem at kyse.
Men bestemt en spændende type, som man har set på scoringstavlen hyppigt i denne sæson.
Bare han ikke ender som en Rossi.
Glory Man United
31-03-2009, 10:37
Bare han ikke ender som en Rossi.
Tja Rossi er vel en af de få, som vi har solgt dyrere end vi købte ;)
Skulle lige til at skrive det samme som Robinho så lige har skrevet. =)
Anyway: Ligner en meget spændende spiller. Viser fysisk styrke og balance ved 2. mål og fantastisk boldkontrol ved det 3.
Tja Rossi er vel en af de få, som vi har solgt dyrere end vi købte ;)
Jo men kunne jo være rart med et talent på 1.holdet som så faktisk var god nok. Vi har fået Evans op i år som har gjort det fantastisk, og han er helt bestemt en fremtidens mand.
Men eksempelvis synes jeg Rossi er langt bedre end Welbeck. Måske er han også det. Fergie ville jo nok heller ikke af med Rossi, hvis ikke omtalte selv havde forlangt fast spilletid. Med Rooney og Van Nistelrooy og Saha var det jo lidt svært.
Men eksempelvis synes jeg Rossi er langt bedre end Welbeck. Måske er han også det. Fergie ville jo nok heller ikke af med Rossi, hvis ikke omtalte selv havde forlangt fast spilletid. Med Rooney og Van Nistelrooy og Saha var det jo lidt svært.
Nu er Rossi jo også 22 hvor Welbeck kun er 18, så det er en lidt unfair sammenligning. ;)
Macheda er godt nok lovende. Jeg synes næsten altid jeg lægger mærke til ham, når jeg ser highlights fra reserverne. Jeg tror rigtig meget på Macheda. Han virker både bevægelig, målfarlig, og har en vis fysik/højde virker det som om.
Nu er Rossi jo også 22 hvor Welbeck kun er 18, så det er en lidt unfair sammenligning. ;)
rossi var bedre allerede da han var i united. Meget mere giftig.
Glory Man United
31-03-2009, 12:54
Macheda er godt nok lovende. Jeg synes næsten altid jeg lægger mærke til ham, når jeg ser highlights fra reserverne. Jeg tror rigtig meget på Macheda. Han virker både bevægelig, målfarlig, og har en vis fysik/højde virker det som om.
Ja noget af en kæmpe må man sige. De lidt ældre af os får lidt associationer til Norman Whiteside
Andersen
01-04-2009, 10:10
Det tredje mål er intet mindre end verdensklasse!
Man skulle tro at det var Henry eller Bergkamp i deres velmagtsdage.
Det andet mål er da også kanon, et rigtigt angribermål, holder forsvareren væk og kommer uden om målmanden. Virkelig stærkt.
Jeg kunne godt tænke mig at se "Kiko" Macheda på bænken som joker til Villa kampen. Han er i scoringsform (og så kan det være ligemeget om det er på reserveholdet elle ikke) ,han har selvtilliden i top. Det er to ting som de andre spillere måske ikke lige har i øjeblikket. Rooney og måske Berba er væk. Så Welbeck og Macheda burde kunne presse sig til bænken. For vi har sku' ikke råd til at miste mere.
Nu ved jeg selvfølgeligt ikke om Macheda er registreret at spille i PL ,men han er registreret at spille i CL.
Flax_Generous
03-04-2009, 14:33
Jeg forventer ikke, at Berbatov er klar til mod Aston Villa, så Welbeck er i hvert fald sikker på bænken (Tevez og Giggs i angrebet fra start). Alt andet ville overraske mig. Macheda kunne også være en interessant joker. Det er i hvert fald ikke en dårlig idé.
Det spekuleres der nu også i, i flere engelske medier..
Personligt synes jeg, det kunne være spændende med Welbeck fra start og Macheda på bænken.. Jeg tvivler på Giggs spiller så meget søndag, da han ikke kan holde til to kampe indenfor få dage. Og mon ikke han så spares til CL kampen..
Han kunne være spændende at se i 2. halvleg, men så også kun, hvis vi har styr på kampen, hvilket vi forhåbentlig har!
Ligner han ikke en ny Ronaldo? ;)
Så lad os håbe for guds skyld, at vi har en hovedstødsstærk angriber, der kan heade de indlæg ind. Det simpelthen utroligt, hvor svage vi er i boksen, når Ronaldo ikke lige figurerer derinde!
Men glæder mig til at følge Macheda, har læst en masse lovende ting om ham. Har desværre ikke haft mulgiheden for at følge ham, som jeg plejer at gøre med talenter.
Jeg tror ikke, at vi får Macheda at se. Godt nok er der angrebskrise, men er det ikke lige lovlig satset at smide en 17-årig i ringen, når man istedet kan spille med en 5-mands midtbane med Scholes, Fletcher og Carrick. Derudover har vi jo også Nani, Giggs, Ronaldo, Tevez og Park. Derfor tvivler jeg på, at han er med... Welbeck er jo også foran ham i køen og har lidt mere førsteholdserfaring.
Tror heller ikke han bliver kastet for løverne nu. Nu er villa kampen jo heller ikke lige hvilken som helst kamp. Den SKAL vindes !!! Fergie finder en anden løsning.. Tevez skal nok blive klar, han bliver jo nød til at vise noget, så piver han ikke over en lang flyvetur !
Sandsynligvis får vi ikke Kiko i aktion - MEN, et hattrick hos reserverne går ikke ubemærket hen, ligesom den ifølge OGS hurtige omstilling fra Akademi-fodbold til reserve-holdet, så det er ikke umuligt at Fergie belønner det. Fergie har jo generelt altid været rimelig kold, hvad angår at smide de yngre talenter for løverne.
Sandsynligvis får vi ikke Kiko i aktion - MEN, et hattrick hos reserverne går ikke ubemærket hen, ligesom den ifølge OGS hurtige omstilling fra Akademi-fodbold til reserve-holdet, så det er ikke umuligt at Fergie belønner det. Fergie har jo generelt altid været rimelig kold, hvad angår at smide de yngre talenter for løverne.
Og tror han i hvert fald det her kan være med til at sikre ham deltagelse i næste års Carling Cup...
Mon ikke at Giggs og Tevez på top er en rimelig mulighed, evt. Ronaldo i stedet for Giggs. Man kunne godt håbe på Welbeck og Kiko på bænken, så vi har noget i posen hvis vi ikke har det afgjort i tide.
men er det ikke lige lovlig satset at smide en 17-årig i ringen, når man istedet kan spille med en 5-mands midtbane med Scholes, Fletcher og Carrick?
Næh, synes jeg egentligt ikke. Hvis der er tale om et stort talent, som kan bidrage med noget, så er alderen hos mig underordnet. Og med denne "krise" vi har lige for tiden med ikke så mange forfærdelige angribere, sås ynes jeg ikke man skal "vrage" Macheda fordi han er 17 år. Welbeck fik debut som 17 årig, Ronaldo fik det, Messi fik det, Rooney fik det som 16 årig, Wilshere ligeså, Maradona & Aguero som 15 årig. Altså det jeg prøver at understrege er at alderen er en ligegyldig faktor i dette sammenhæng.
Næh, synes jeg egentligt ikke. Hvis der er tale om et stort talent, som kan bidrage med noget, så er alderen hos mig underordnet. Og med denne "krise" vi har lige for tiden med ikke så mange forfærdelige angribere, sås ynes jeg ikke man skal "vrage" Macheda fordi han er 17 år. Welbeck fik debut som 17 årig, Ronaldo fik det, Messi fik det, Rooney fik det som 16 årig, Wilshere ligeså, Maradona & Aguero som 15 årig. Altså det jeg prøver at understrege er at alderen er en ligegyldig faktor i dette sammenhæng.
Nu er Ronaldo, Rooney, Aguero og Messi også nogle af de største talenter i verden dengang og er i dag blandt de bedste spillere i verden. Det tror jeg bestemt ikke, at Macheda er selvom han virker lovende. Hvis han havde sammen talent som Rooney havde dengang, var han allerede nu oppe omkring førsteholdet, det er helt sikkert. Welbeck fik deubt som 17-årig, men det var i Carling Cuppen. Wilsheres debut kom mod Blackburn, hvor han fik et par minutter. Arsenal førte 4-0, så kampen var lukket. Maradona var en anden tid, men han er nok også en af de bedste spillere, der nogensinde har været, så ham kan man heller ikke sammenligne med.
Min pointe er, at jeg ikke synes, at vi skal smide en 17-årig uprøvet spiller for løverne pga., at han lavede 3 mål i en reserveholdskamp. Kampen på søndag er måske en af de vigtigste i vores PL-sæson, så der har vi altså brug for lidt mere rutinerede krafter som Giggs, Nani, Park, Ronaldo og Tevez.
Manchester United boss Sir Alex Ferguson says Federico Macheda will be on the bench today against Aston Villa.
"Berbatov and Rooney missing is a bad blow to us, but it's there and there's nothing we can do about it," said Ferguson. "I've got options of course. I could play Ronaldo through the middle, I could play [Danny] Welbeck, I could play Macheda or I could play [Ryan] Giggs – the great thing is the flexibility of players, Giggs, Ronaldo, those types.
"The boy Macheda is developing at a great rate of speed now, his performances for the reserves have been very good, he's a natural finisher and he'll definitely be on the bench at least with Welbeck."
Danielsen
05-04-2009, 15:41
Manchester United boss Sir Alex Ferguson says Federico Macheda will be on the bench today against Aston Villa.
"Berbatov and Rooney missing is a bad blow to us, but it's there and there's nothing we can do about it," said Ferguson. "I've got options of course. I could play Ronaldo through the middle, I could play [Danny] Welbeck, I could play Macheda or I could play [Ryan] Giggs – the great thing is the flexibility of players, Giggs, Ronaldo, those types.
"The boy Macheda is developing at a great rate of speed now, his performances for the reserves have been very good, he's a natural finisher and he'll definitely be on the bench at least with Welbeck."
Skal han så ikke väre med i tuppen, for og komme på bänken?? ;)
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10097
Kan aldrig regne 100% med de trupper der offentliggøres fra BBC og Sky osv, der sker ofte ændringer helt op til kick-off.
Danielsen
05-04-2009, 15:48
Kan aldrig regne 100% med de trupper der offentliggøres fra BBC og Sky osv, der sker ofte ændringer helt op til kick-off.
Jeg stoler 110% og blindt, på alt hvad der står på oldtrafford.dk!! :D
Fremragende mål.... Klasse.
Men er det ikke også bare klasse af Fergie? Smider en 17årig debutant ind i sæsonens måske vigtigste kamp? Og det giver gevinst - så fedt...
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 19:05
Men er det ikke også bare klasse af Fergie? Smider en 17årig debutant ind i sæsonens måske vigtigste kamp? Og det giver gevinst - så fedt...
Jeg giver dig ret.....Welbeck burde vel være første valg som indskifter, men næææææææ neeeejj, så hiver Fergusson igen en verdensklasse kanin op af hatten.
Har godt set et par meget lovende videoer med ham, men forventede ikke han ville hjælpe os så meget i sin første kamp !!!
United DK
05-04-2009, 19:08
Det eneste der ikke overrasker mig, er at Ferguson er genial. Det lærte jeg han var for over 10 år siden.
Kan man ikke lave en 20 år yngre klon af ham?
Parkohargo
05-04-2009, 19:11
Macheda er gud..:) Kanon at kunne råde over en sådan samling spillere.. 17 år. Haha!
OnlyUnited
05-04-2009, 19:13
Fu****g nice !! :D ham og Welbeck i en duo i fremtiden :D
Ja det er meget godt set:p Nogen gange må man bare følge den 6. sans og hvor mange nok havde sat Welbeck ind i den situation vovede SAF pelsen og smed Macheda for løverne bagud og ultra presset af Villa og indirekte Liverpool..
Hvis dette er hans niveau kan han blive kæmpe.. Ren Totti:D
United DK
05-04-2009, 19:14
Han skal da i øvrigt ikke spille med nr. 41 næste sæson, han skal ned i nr. 17.
Det her må da være en af de mest spektakulære debuter i Uniteds historie. På 10 minutter fik han lige slået sit navn fast, på en sådan måde at diskussionerne frem over sikkert bliver om man bare skal smide Tevez på porten, og satse på Macheda/Welbeck.
En vild vinder indstilling han iøvrigt også viste idag. Sulten ung spiller.
Han skal da i øvrigt ikke spille med nr. 41 næste sæson, han skal ned i nr. 17.
Det ville faktisk heller ik undre mig hvis Nani røg til sommer.
Han har generelt i flere reserveholdskampe vist lidt ala samme indstilling og vildskab som Rooney har..
OnlyUnited
05-04-2009, 19:18
Hvem var det overhoved han krammede efter hans scoring?
Han har generelt i flere reserveholdskampe vist lidt ala samme indstilling og vildskab som Rooney har..
Fedt.. Han virkede også mere determined på at sætte bolden hurtigt igang, og agere hurtigt da vi var nede 2-1 i de situationer han var med i.
Familie og venner vil vel ikke være et helt dårligt gæt..
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 19:23
Det ville faktisk heller ik undre mig hvis Nani røg til sommer.
Efterhånden bør han...hvis Tosic så også kommer i gang er han en mere end presset mand !!!
ALLE !!!:devill:
Han blev en helt i aften !!
RuudVanNissetøj
05-04-2009, 19:33
Godt spørgsmål....men vanvittig rørende at se vedkommende bagefter stortude med sin United-trøje på. Smukt helt ind til hjertet !
Den dreng har lige haft den største dag i sit liv og sikke en gave han vælger at give os!
Jeg var helt færdig af glæde og råbte og skreg med alt jeg havde, fremragende mål og sejr
OnlyUnited
05-04-2009, 19:43
En fra Liverpools forum-v-
Spillerne på banen er mentalt ved at blive splittet - Specielt Ronaldo
Og de har reelt ingen de kan smide ind... Park, Welbech ?
haha :)
Familie og venner vil vel ikke være et helt dårligt gæt..
Hans familie. Sagde han, da han blev interviewet af Sky Sports efter kampen. (Han blev iøvrigt deres MOM).. Iøvrigt stortartet debut. Den dreng fortjener så meget ros.
Fantastisk lavet af ham i dag, og som bare 17-årig! Bedre debut findes vel nærmest ikke :trophy:
man.utd25
05-04-2009, 21:04
Fantastisk lavet af ham i dag, og som bare 17-årig! Bedre debut findes vel nærmest ikke :trophy:
Ja det er satme flot:)
Sindssygt smukt, virkeligt imponerende!!
Glory Man United
05-04-2009, 21:51
Medløbere....hele bundtet! :haha:
Jeg kunne godt tænke mig at se "Kiko" Macheda på bænken som joker til Villa kampen. Han er i scoringsform (og så kan det være ligemeget om det er på reserveholdet elle ikke) ,han har selvtilliden i top. Det er to ting som de andre spillere måske ikke lige har i øjeblikket. Rooney og måske Berba er væk. Så Welbeck og Macheda burde kunne presse sig til bænken. For vi har sku' ikke råd til at miste mere.
Nu ved jeg selvfølgeligt ikke om Macheda er registreret at spille i PL ,men han er registreret at spille i CL.
Var der nogen der sagde MACHEDA???? hehe
Hold kæft en entré. Der behøves ikke at skrive mere om dét. Hans mål sagde det hele:)) Viva Kiko...:)
Interview med Kiko og Neville efter kampen:
http://www.youtube.com/watch?v=wyndKRN9FUQ
Han er ganske habil i det engelske sprog.. Fint at han har taget det så godt til sig, i forhold til mange af de andre ældre der ikke lærer sig sproget..
Nu skal man passe på ikke at dømme en teenager på en så (indtil videre) begrænset baggrund, men Macheda virker til at have alle kvaliteter man kan forlange. Rigtig god med begge ben, fantastisk first touch (både set ved hans 3. mål med Newcastle for reserverne og i går), god højde og ikke mindst fysisk stærk - hvis han bliver ved med at udvikle sig som han har gjort denne sæson hvor han er gået fra U18 til debut på førsteholdet så har vi en fantastisk angriber på vej som kan blive blandt i helt store.
Flax_Generous
06-04-2009, 13:32
Hans udvikling i denne sæson har været utrolig imponerende. Det må man sige. Det mest vilde er vel, at Welbeck, Petrucci, James, Fabio (edit: Evans, Rafael, Anderson) og i glimt andre har overstrålet ham - selvom han da har generelt har været god og meget målfarlig. Det er et par spændende spillere klubben har lige for tiden.
så denne på facebook. Ved ikke hvilken melodi det er...
He came from the sunny Med, to put liverpools title hopes to bed,
he kissed the camera to take the mick, out of that cocky scouser prick,
federicooooo machedaaaaa , we’re gonna win the league!
SimpsonKing
06-04-2009, 16:21
ja, kunne det tænkes at vi måske skulle satse på et italiensk angreb til næste sæson?? Med Macheda og Rossi... Så er der sku da garanti for finurlige driblinger og gelé-hår..
http://www.dailymotion.com/video/x8w6hm_macheda-chant_sport
United DK
06-04-2009, 21:10
ja, kunne det tænkes at vi måske skulle satse på et italiensk angreb til næste sæson?? Med Macheda og Rossi... Så er der sku da garanti for finurlige driblinger og gelé-hår..
Arrh skulle vi nu ikke lige skrue ned for euforien engang.
Rossi er passé i United, og Macheda er kun 17. Derudover har vi stadig en kun 23-årig Rooney, samt en Berbatov, som kan mere, end det han har vist indtil videre, for ikke at glemme Welbeck, som godt nok ikke har lavet et ligeså vigtigt mål som Macheda, men som i perioder har vist, at han også kan blive noget stort.
Nu skal vi heller ikke lægge et for stort pres på Macheda, han har ikke engang spillet 30 minutters PL-bold, og nu er han allerede den nye Totti. Ro på.
Glory Man United
06-04-2009, 21:16
http://www.dailymotion.com/video/x8w6hm_macheda-chant_sport
Et ord: LATTERLIGT
schousboe9
06-04-2009, 21:19
Hvorfor dig det!? Sådan en cameo af en uimponeret 17-årig fortjener da en hyldest af de større, og det er næppe tilfældigt 'Cantona' indgår i teksten.
Enig med et par af jer andre. Ro på, han har spillet 30 minutter og er stadig meget ung..
Han skal have fred og ro, og masser af tid til at udvikle sig uden at have det der helt unødvendige pres på sig om den nye Totti, Cantona osv osv.. Men er sikker på Ferguson nok skal udvikle ham, og holde ham til jorden osv. Det har han bevist før.
Glory Man United
06-04-2009, 21:28
Hvorfor dig det!? Sådan en cameo af en uimponeret 17-årig fortjener da en hyldest af de større, og det er næppe tilfældigt 'Cantona' indgår i teksten.
"scores winners like Cantona"
Mig bekendt har han "kun" scoret en winner ;) Og at sammenligne ham med The King er latterligt
schousboe9
06-04-2009, 21:33
Mig bekendt har han "kun" scoret en winner ;) Og at sammenligne ham med The King er latterligt
Skulle mene han også har scoret et par winners for u/18 og reserverne, omend på et lavere niveau.
Men hvorfor den pessimisme?? Det siger ganske vist sig selv, at han ikke skubber Berba ud på bænken næste sæson, og endnu mere indlysende er det da, at han bare skal have tid og ro til at udvikle sin spilforståelse, fysik osv. Men man kan ikke tage fra ham, at han udstråler samme arrogance og selvsikkerhed, som Eric C og det er jo ikke andet end et skulderklap til knægten, at lave sådan et chant til ham.
Jeg synes ellers den var meget sjov. Overdrivelse fremmer forståelsen :)
Glory Man United
06-04-2009, 21:36
1)Skulle mene han også har scoret et par winners for u/18 og reserverne, omend på et lavere niveau.
2) Men hvorfor den pessimisme??
1) Argh hvor langt ned i niveau må man gå, for at få den titel. Jeg har lavet en winner i Danmarksserien, er den god nok så?
2) Jeg er ikke pessimist, men faktisk tror jeg ikke knægten selv ville bryde sig om at blive sammenlignet med "The King"....lidt et pres, ikke?
http://www.studs-up.com/comics/2009-04-06.jpg
schousboe9
06-04-2009, 21:43
1) Argh hvor langt ned i niveau må man gå, for at få den titel. Jeg har lavet en winner i Danmarksserien, er den god nok så?
2) Jeg er ikke pessimist, men faktisk tror jeg ikke knægten selv ville bryde sig om at blive sammenlignet med "The King"....lidt et pres, ikke?
Nu har han jo ikke haft muligheden for at score mere på højeste niveau, så foreløbig må vi vel bruge dét som målestok? Halvtyndt, det ved jeg, men alligevel.. ;)
Jeg synes sammenligningen er uundgåelig. Jeg sætter ham ikke op mod Erics præstationer og betydning for klubbens historie, overhovedet ikke. Det ville nok være at stramme den en kende for meget. Jeg snakker udelukkende om personlighed, udstråling, vindermentalitet og attitude generelt. På dét område ser jeg ingen forskel.
jeg er enig, men det er pg.a. melodien. Selvom jeg har stor respekt for de der kommer op med sange og prøver at få gang i sangene, så er altid en brugt melodi, som ROM bruger. de er lidt for hurtige og kedelige syntes jeg.
Glory Man United
07-04-2009, 08:29
Mon ikke den unge italiener vinder denne konkurrence? Stemte i hvert fald på hans mål
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B6DDFCB6E%2D3471%2D4E45%2D93 85%2DF04D05F4A70D%7D&newsid=6629813
Mon ikke den unge italiener vinder denne konkurrence? Stemte i hvert fald på hans mål
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B6DDFCB6E%2D3471%2D4E45%2D93 85%2DF04D05F4A70D%7D&newsid=6629813
Jeg har også stemt på Machedas mål i søndags. Det er både flot (godt sparket ind, flot detalje kort forinden), det er meget meget vigtigt, og når man tager med, at det er i en 17-årigs debut, så synes jeg, at det fortjener årets mål som det ser ud p.t.
Ville også have stemt på Macheda men jeg havde stemt på Welbek's mål vs stoke for et måneds tid siden kunne jeg åbentbart ikke stemme mere.
Fair nok men træls.:(
Damn det er sjovt at læse hele tråden igennem fra starten og se hvad der står omkring ham. :D Prøv selv og se pessimisme og optimisme og så se glædesudbrud fuck en fed tråd :D
United DK
07-04-2009, 12:03
Dyr er han ikke.
http://www.tribalfootball.com/man-utd-hero-macheda-cost-just-%C2%A335000-237137
schousboe9
11-04-2009, 18:06
Nogen kommentarer, Glory?? ;)
Undskyld...
Flax_Generous
11-04-2009, 18:08
Det er sgu nogle vigtige mål, han laver. Jeg elsker ham.
Glory Man United
11-04-2009, 18:09
Nogen kommentarer, Glory?? ;)
Undskyld...
Hahhahahaha fair enough!
det er jo 'crazy' som den dreng bare går ind og afgør kampene...... I LOVE IT! :D
OnlyUnited
11-04-2009, 18:28
And He Does It Again... :d
Man må sige, at han har sparket sig varmt hos tilhængerne. Imponerende, at han igen går ind og afgøre tingene for os. De mål han har scoret, kan vise sig at være vanvittig vigtige i sæsonafslutningen. En jokerrolle mod Porto?
Det var faktisk et ganske flot mål, han scorede i dag. Ved første øjekast lignede det et lykketræf, men i den langsomme gengivelse kan man se, hvor årvågen han er. Han når at se, at Carricks skud er skævt og stikke venstrefoden frem. Han kigger også mod målet med det samme. Imponerende reaktion. Med to vindere i træk ser jeg ingen grund til, at han ikke skulle komme ind mod Porto, hvis vi har brug for et mål. Han er skarp og har større selvtillid end nogen anden på holdet pt..
Kan man andet end være imponeret af den dreng! :D
Utrolig vigtigt!
Han kan næsten kun skuffe fra nu af, hold op nogle forventninger mange fans har til ham som fremtidens mand.
Selvfølgelig vil han da skuffe i nogle kampe fremover, men han kunne jo også være inde i en stime hvor han bare hakker kasser ind.. Den dreng skal på banen i Porto Fergie !!!
man.utd25
12-04-2009, 20:26
Man må sige, at han har sparket sig varmt hos tilhængerne. Imponerende, at han igen går ind og afgøre tingene for os. De mål han har scoret, kan vise sig at være vanvittig vigtige i sæsonafslutningen. En jokerrolle mod Porto?
Jeg vil helt sikkert tag ham med til porto, vis han er så skarp for tiden, så skal han ind og have chancen vis det ikke gøre eller det står 1-1 i det 75 min, hvorfor ikke.
man.utd25
12-04-2009, 20:28
Han kan næsten kun skuffe fra nu af, hold op nogle forventninger mange fans har til ham som fremtidens mand.
Ja presset er højt når man starter som han har gjort, men alle ved han kun er 17¨år.
United DK
12-04-2009, 21:31
Har tænkt det samme, og det er så her, at folk skal spise brød til, og tænke lidt over tingene, for ingen spiller godt hver gang, heller ikke de største stjerner, og især så unge spillere skal man have tålmodighed med, for der er altid udsving i deres præstationer. Ligeså godt det kan være, ligeså dårligt kan det være.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=51953
Latterligt at høre Lazio klage over at United hentede ham når de ikke engang gad at bruge omkring sølle 4000 kr. på ham månedligt
Har tænkt det samme, og det er så her, at folk skal spise brød til, og tænke lidt over tingene, for ingen spiller godt hver gang, heller ikke de største stjerner, og især så unge spillere skal man have tålmodighed med, for der er altid udsving i deres præstationer. Ligeså godt det kan være, ligeså dårligt kan det være.
Det er rigtig nok, men det er helt naturligt, at der kommer store forventninger til Macheda, når han på 45. min har afgjort to kampe for os. Så kommer der forventninger, forhåbninger og tiltro til, at det er en stor spiller i vente, for det Macheda har lavet de sidste to kampe, er der ikke mange 17-årige, der lige kan. Jeg synes også stadig, at det er for tidligt at vurderer om manden, kan blive en potentiel klassespiller, men han virker lovende.
schousboe9
13-04-2009, 10:53
Der er vel næppe nogen, der seriøst forventer, at han går ind i alle de resterende kampe og redder vores røv, når der er brug for det? Jeg forventer i hvert fald ikke det store når han bliver skiftet ind, for han skal ikke ind og afgøre noget. Han er en fin joker og modstanderne kender ham ikke, hvilket har skabt forvirring og givet bonus i de sidste to PL-kampe, men ansvaret skal på ingen måde placeres på hans skuldre næste gang lokummet brænder.
Faldt desuden over en lidt uoriginal Macheda-sang:
He's won it two times,
He's won it two tiiiimes,
That boy Macheda,
He's won it two times!
Sandt nok, men ikke særlig opfindsomt.
"What goes up must come down"
- Isaac Newton
Its physics mayn ;)
United DK
13-04-2009, 12:32
Det er rigtig nok, men det er helt naturligt, at der kommer store forventninger til Macheda, når han på 45. min har afgjort to kampe for os. Så kommer der forventninger, forhåbninger og tiltro til, at det er en stor spiller i vente, for det Macheda har lavet de sidste to kampe, er der ikke mange 17-årige, der lige kan. Jeg synes også stadig, at det er for tidligt at vurderer om manden, kan blive en potentiel klassespiller, men han virker lovende.
Nu må folk ikke overfalde mig, men i min verden skal der mere til, end to halve kampe (rundt regnet), for at man kan sige, at denne spiller har noget at komme med fremadrettet, også selvom han score to mål, hvoraf det ene var mere held end forstand. Der er spillere der er udråbt til større talenter, der ikke har klaret cuttet, og han er stadig kun 17, så jeg vil lade næste sæson give et ordentlig indtryk af, om denne unge italiener er the real deal, eller bare endnu en døgnflue.
Nu må folk ikke overfalde mig, men i min verden skal der mere til, end to halve kampe (rundt regnet), for at man kan sige, at denne spiller har noget at komme med fremadrettet, også selvom han score to mål, hvoraf det ene var mere held end forstand. Der er spillere der er udråbt til større talenter, der ikke har klaret cuttet, og han er stadig kun 17, så jeg vil lade næste sæson give et ordentlig indtryk af, om denne unge italiener er the real deal, eller bare endnu en døgnflue.
Skidt med det :) Han kan blive den nye "ole gunnar solskjær" :devill:
ChristianR
13-04-2009, 13:17
Umidelbart er der i hvert fald noget Super-sub over ham:D
Smaakage
13-04-2009, 13:40
Han har gjort det udemærket for hhv reserverne og u18, dog synes jeg han har stået lidt i skyggen af Davide Petrucci, som umiddelbart virker som en bedre spiller, men også en mere offensiv midt, hvor Macheda er spydspids.
Machedas første kamp mod Villa var rigtig god, der viste han gode takter. Udover målet i Sunderland kampen synes jeg ikke man så så meget til ham, og jeg er enig i, at det er tidligt at udråbe ham til noget stort... Men ingen tvivl om at talentet er der
Don Kafai
13-04-2009, 14:34
Om han bliver den nye Ronaldo eller den nye Henrik Tømrer er ligegyldigt lige nu. Faktum er, at han har afgjort to kampe for os ud af de to han har spillet i.
Så kan man komme med argumenter for, at hvis han ikke havde gjort det, så kunne en anden bare have gjort, og at han i grunden bare har været heldig, men det fjerner ikke det fra ham, at hans navn står for målene.
Selvfølgelig vil han kun skuffe fra nu af, et snit på 2 mål pr halvleg holder han jo aldrig, men der er ingen grund til at komme med dommedagsprofetier, når man ikke har set mere end små 45 minutter til ham.
Hvilken anden spiller er blevet matchvinder i begge sine to første kampe for en klub?
PerRonaldo
13-04-2009, 15:12
Om han bliver den nye Ronaldo eller den nye Henrik Tømrer er ligegyldigt lige nu. Faktum er, at han har afgjort to kampe for os ud af de to han har spillet i.
Så kan man komme med argumenter for, at hvis han ikke havde gjort det, så kunne en anden bare have gjort, og at han i grunden bare har været heldig, men det fjerner ikke det fra ham, at hans navn står for målene.
Selvfølgelig vil han kun skuffe fra nu af, et snit på 2 mål pr halvleg holder han jo aldrig, men der er ingen grund til at komme med dommedagsprofetier, når man ikke har set mere end små 45 minutter til ham.
Hvilken anden spiller er blevet matchvinder i begge sine to første kampe for en klub?
Han er jo bare komemt som lyn fra en klar himmel og blevet redningsmanden det må man give kredit for.. Nogen gange kommer der bare spillere man ikke havde regnet med og rammer "heldet" men også kun fordi man søger det.. Jeg gider ikke kalde ham den nye solskjaer eller nogen andre, man skal sgu bare nyde ham nu og være den joker han har været.. Bliver han det ikke de næste fem kampe, så skal de selv samme der udråber ham til det ene og andet, nok også være de første til at kalde ham en døgn flue osv, det er set før.
Ja presset er højt når man starter som han har gjort, men alle ved han kun er 17¨år.
Som Ferguson så tit har sagt, alder spilder ingen rolle. Hvis du er god nok til at spille for Manchester United, så betyder din alder intet. :devill:
Men selvfølgelig, man skal jo være realistisk, vi var også alle oppe at køre over Welbeck, den fasination er drevet lidt over og en anden gut er hoppet frem, men ingen ved om han er kommet frem for at blive der, det er op til ham selv at afgøre det!! Vi håber. Jeg håber ihvertfald,
- Og Macheda trøjen er lige bestilt :lolol:
Godt at høre, at både Macheda og hans agent er samarbejdsvillige angående en ny kontrakt.. Hader de agenter, der er hard to get hele tiden ;) Om Macheda så virkelig vil slå igennem, det er der ingen, der ved, men hans to kampe viser derhen ad.. Bliver spændende at se, om han er at finde i truppen til Porto kampen.
Godt at høre, at både Macheda og hans agent er samarbejdsvillige angående en ny kontrakt.. Hader de agenter, der er hard to get hele tiden ;) Om Macheda så virkelig vil slå igennem, det er der ingen, der ved, men hans to kampe viser derhen ad.. Bliver spændende at se, om han er at finde i truppen til Porto kampen.
Det håber jeg så inderligt han er.. hvorfor skulle han heller ikke være det. Kunne være vanvittigt hvis han gør det igen. ti minutter før tid, efter en lige kamp, og sender os i semi finalen ! :devill:
VIVA KIKO
Glory Man United
14-04-2009, 12:11
Ikke for at ødelægge jeres håb om Macheda imorgen, men jeg tror faktisk, han bliver vraget.
VDS
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Carrick-Fletcher
Ronaldo-Giggs-Rooney
Berbatov/Tevez
Bænk: Foster-Neville-Evans-Anderson-Scholes-Park-Berba/Tevez
Så der er heller ikke plads til min favoritportugiser;)
Smaakage
14-04-2009, 12:16
Tror også det er farligt at blive ved med at smide ham i ilden. Presset kan nemt blive for stort for den bette hvalp, og så kan det altså hurtigt gå galt. Ingen tvivl om at han skal ind og snuse lidt til det, men stod det til mig, så blev han ikke rigtigt indlemmet i truppen før til sommer.
SantasLittleHelper
14-04-2009, 13:04
Ikke for at ødelægge jeres håb om Macheda imorgen, men jeg tror faktisk, han bliver vraget.
VDS
O´Shea-Rio-Vidic-Evra
Carrick-Fletcher
Ronaldo-Giggs-Rooney
Berbatov/Tevez
Bænk: Foster-Neville-Evans-Anderson-Scholes-Park-Berba/Tevez
Så der er heller ikke plads til min favoritportugiser;) Ville det blive for spændende hvis vi startede med de spillere der har spillet i portugal før? Vil de mon kunne gøre forskellen? Det ville da i hvert fald være et frækt forsøg, for de kender vel lidt til spillestilen. F.eks.
VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Anderson - Fletcher - Nani
Rooney
Eller evt. som sidst vi mødte Sporting på udebane:
VDS
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Giggs - Rooney
I begge tilfælde tror jeg dog ikke Macheda er at finde på bænken. Det vil dog være et kæmpe tillidsvotum hvis han er. Dette indlæg hører i øvrigt nok mere hjemme i kamptråden, men der er vist en der holder forlænget påskeferie ;)
Coach-Nico
14-04-2009, 13:07
Ville det blive for spændende hvis vi startede med de spillere der har spillet i portugal før? Vil de mon kunne gøre forskellen? Det ville da i hvert fald være et frækt forsøg, for de kender vel lidt til spillestilen. F.eks.
VDS
Ronaldo - Carrick - Anderson - Fletcher - Nani
Rooney
Eller evt. som sidst vi mødte Sporting på udebane:
VDS
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani
Giggs - Rooney
I begge tilfælde tror jeg dog ikke Macheda er at finde på bænken. Det vil dog være et kæmpe tillidsvotum hvis han er. Dette indlæg hører i øvrigt nok mere hjemme i kamptråden, men der er vist en der holder forlænget påskeferie ;)
Fletcher er ikke med flyet..
Parkohargo
14-04-2009, 19:58
Ligefrem at udråbe ham til den nye Solskjaer er måske lige at overdrive lidt men sku da fedt at han er hoppet ind i de sidste par kampe med en masse vilje og gejst samt held og har scoret.:) Han mangler dog lige at score fire kasser på ti min. inden han kan kalde side Solskjaer:trophy:
timberunited
21-06-2009, 23:58
Ligefrem at udråbe ham til den nye Solskjaer er måske lige at overdrive lidt men sku da fedt at han er hoppet ind i de sidste par kampe med en masse vilje og gejst samt held og har scoret.:) Han mangler dog lige at score fire kasser på ti min. inden han kan kalde side Solskjaer:trophy:
Der er et stykke til Solskjær. Ingen tvivl om det. Men han skal have chancen. Så glem det Inter. Han er ikke til salg.
Carl-keane
22-06-2009, 00:06
Macheda har med garanti en fremtid i fodbold verden:-) om det så er et United niveau må tiden vise! Men synes PT at hvis Inter virkelig vil have ham skal vi prøve at hente Zlatan for cirka 20mio pund og Macheda med i bytte :-) ? ? ?
Macheda har med garanti en fremtid i fodbold verden:-) om det så er et United niveau må tiden vise! Men synes PT at hvis Inter virkelig vil have ham skal vi prøve at hente Zlatan for cirka 20mio pund og Macheda med i bytte :-) ? ? ?
Tror du seriøst selv på den? -_-
Tror du seriøst selv på den? -_-
Dårlig handel for begge parter vil jeg nok mene, Zlatan er ret langt oppe i årene, Macheda kan muligvis blive en verdensstjerne, så 20 millioner er for meget med en spiller som Macheda, fra Inters side kan man sige, at en stærk topscorer der er en solid force gennem hele sæsonen og laver mål på samlebånd er meget mere værd. I don't give a fucking shit, as long as you don't buy Zlatan..
timberunited
22-06-2009, 07:33
Dårlig handel for begge parter vil jeg nok mene, Zlatan er ret langt oppe i årene, Macheda kan muligvis blive en verdensstjerne, så 20 millioner er for meget med en spiller som Macheda, fra Inters side kan man sige, at en stærk topscorer der er en solid force gennem hele sæsonen og laver mål på samlebånd er meget mere værd. I don't give a fucking shit, as long as you don't buy Zlatan..
Heldigvis falder Zlatan for under 26-års-reglen, som faktisk ikke er så dum endda, hvis man tænker lidt over den. Mod United i CL sidste sæson var han ikke ligefrem skræmmende, og i landskampen mod Danmark var han heller ikke nogen stor trussel. Selvfølgelig har han scoret i serie a. Men United har brug for en spiller, der også gør det internationalt.
Så jeg går også klart ind for, at vi beholde Macheda og finder en anden.
Giv Macheda eller Welbeck 7'eren. Det ville være coolt og et signal om, at der er tro på deres evner og vi vil satse på dem. Frygter, at de ikke slår igennem, og så bliver solgt videre, hvilket vi har set før. Vis dem tillid.
Tror på de begge nok skal slå igennem, om ikke som stjerner ala Rooney, så som vigtige elementer i truppen. Holdet er i dag jo ikke kun 11-14 spillere, men hele truppen på 18-22 mand er yderst vigtig. Så er sikker på begge nok skal blive en del af klubbens fremtid..
Håber ikke de lejes ud, men de bliver i United og får mere spilletid i den kommende sæson, og på den måde køres ind på holdet..
Tror på de begge nok skal slå igennem, om ikke som stjerner ala Rooney, så som vigtige elementer i truppen. Holdet er i dag jo ikke kun 11-14 spillere, men hele truppen på 18-22 mand er yderst vigtig. Så er sikker på begge nok skal blive en del af klubbens fremtid..
Håber ikke de lejes ud, men de bliver i United og får mere spilletid i den kommende sæson, og på den måde køres ind på holdet..
Jeg ved det ikke, men håber heller ikke, at de bliver lejet ud, for så ender de garantereret som vores andre talenter med at blive solgt. Her kan jeg kort nævne Rossi, Bardsley og formentlig Fraizer Campbell.
Carl-keane
22-06-2009, 13:17
synes helt ærligt Zlatan er fantastisk, og vil med spillere som Rooney, Giggs og Scholes omkring sig blive ekstremt farlig! Macheda har lavet 2 mål, som var meget vigtige for os men synes også han virkede lidt lungen til sidst på sæson imod Hull og Everton i FA Cuppen
synes helt ærligt Zlatan er fantastisk, og vil med spillere som Rooney, Giggs og Scholes omkring sig blive ekstremt farlig! Macheda har lavet 2 mål, som var meget vigtige for os men synes også han virkede lidt lungen til sidst på sæson imod Hull og Everton i FA Cuppen
Ja, men okay. Manden/drengen er 17 år. Det han har lavet er vildt, og det er sjældent, at man ser så unge spillere slå igennem på den måde i den alder. Derfor har jeg forventninger til ham.
Don Kafai
22-06-2009, 15:30
Macheda burde jo heller aldrig have spillet de to sidste kampe for os, for han har ikke fysikken endnu til at spille så mange kampe.
Det var nok en blanding af, at Ferguson i de to kampe sparede HELE holdet, og så at Ferguson måske gav Macheda et par kampe mere, efter hans to vanvittige indhop mod Villa og Sunderland.
Så tror ikke det med fysikken bliver noget problem, det kommer automatisk når man træner med førsteholdet som jeg går ud fra at han skal efter sommer.
Hvis man skal tro det her...
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Tevez-ikke-pengene-vaerd
... så vil SAF satse på Macheda i angrebet (som Tevez' rolle). Det undrer mig godt nok... Hvis det holder tror jeg vi vil få mere at til at til Rooney på venstre midt og så Macheda/Owen ved siden af Berbatov. Men med rotationsprincippet i angrebet er det svært at sige. Havde dog ikke lige regnet med Macheda som skulle overtage Tevez' rolle. Troede det var det Owen var hentet til. Bliver mere og mere spændt på den nye sæson. :D
Macheda skubber ikke til Rooney. Han bliver maksimalt fjerdeangriber, så han skal ikke regne med mere end 20-25 kampe og vil formentlig kun få en startplads, hvis der er skader i angrebet.
Syntes det er fint han satster på Kiko. Ham og Owen er dejlige spillere at have på bænken, og ingen af dem ville være utilfreds med at sidde på bænken !
Macheda har en meget stor fremtid for sig på Old Trafford !
Rooney - Berbatov er fortsat fòrstevalget. Owen kommer sà derefter og sà mà Welbeck og Macheda kaempe om den sidste rolle pà baenken.
Kasper United
21-07-2009, 11:29
Glæder mig til, at følge Machedas udvikling i de kommende sæsoner.
Håber han får spilletid, han beviste, at han kunne score mål i sidste sæson. Han mangler dog stadig at lære en del endnu.
Glæder mig til at se mere til Kiko næste sæson!
Han minder mig meget om Zlatan, og har bestemt potentiale til at blive den nye United helt, som Ronaldo var det .. Helt som Ferguson udtaler!
ChristianR
21-07-2009, 17:13
Jeg er lidt i tvivl, om SAF's udtalelse skal tolkes som om, Macheda virkelig har overhalet Welbeck indenom, eller om Welbeck måske tiltænkes en rolle længere ude på kanten, hvor han jo også ofte har gjort en udemærket figur.
Personligt, tror jeg det er vigtigt, at Kiko snart kommer ned på jorden igen. Er sq alvorligt bange for, at han ikke mentalt kan klare den status han er ved at få.
Synes han i mange kampe er anonym, frustrerende at se på og lad i sin attitude. Tror virkelig det bliver sundt for ham, at komme tilbage på reserveholdet, få noget kamperfaring og udvikle sit spil. Han er stadig kun en dreng, og skal ikke have en seriøs rolle i truppen før om et par år.
Personligt kan jeg langt bedre li Welbeck. Virker mere ydmyg og arbejdsom.
Ingen tvivl om, at de to kan blive rigtig gode. Men håber virkelig ikke, at der skal lægges pres på deres præstationer, der er forhåbentlig andre som leverer varen, så de to stjernefrø kan få mindre optrædner på første holdet.
henning_b_j
22-09-2009, 15:56
Det er ikke bleven til meget spilletid for KiKo og Danny Welbeck. Så vidt jeg ved har de ikke spillet på første holdet i denne sæson. Men håber vi for at se de to i morgen. Ved ikke om andre håber det samme.
Det er ikke bleven til meget spilletid for KiKo og Danny Welbeck. Så vidt jeg ved har de ikke spillet på første holdet i denne sæson. Men håber vi for at se de to i morgen. Ved ikke om andre håber det samme.
Håber da også at vi får dem at se, så de kan vise noget af det talent vi fik set i sidste sæson
Cristiano Ronaldo7
22-09-2009, 16:03
Jeg har to ting at sige til dig. Hvor gammel er du egentlig for du skriver som en på 10, nogengange skriver du alstå noget meget ligegyldtigt på et emne der slet ikke er oppe, men det må du jo også selvom. Jeg syntes bare du skal øve dig i at stave, ikke dårligt ment, men det kan godt blive for meget og for svært at læse.
Og det med Kiko og Danny welbeck vil være en utrolig dum ide, når det er sådan en vigtig kamp selvom vi ikke spiller imorgen. Jeg tror du mener Lørdag, men nej der synes jeg ikke at vi skal bruge dem i sådan en vigtig kamp. Du så stokes kamp mod Chelsea de kan godt spille fodbold, så derfor skal der et stærkt hold ind på banen.
Mvh Cristiano Ronaldo7
schousboe9
22-09-2009, 16:14
Jeg har to ting at sige til dig. Hvor gammel er du egentlig for du skriver som en på 10, nogengange skriver du alstå noget meget ligegyldtigt på et emne der slet ikke er oppe, men det må du jo også selvom. Jeg syntes bare du skal øve dig i at stave, ikke dårligt ment, men det kan godt blive for meget og for svært at læse.
Og det med Kiko og Danny welbeck vil være en utrolig dum ide, når det er sådan en vigtig kamp selvom vi ikke spiller imorgen. Jeg tror du mener Lørdag, men nej der synes jeg ikke at vi skal bruge dem i sådan en vigtig kamp. Du så stokes kamp mod Chelsea de kan godt spille fodbold, så derfor skal der et stærkt hold ind på banen.
Mvh Cristiano Ronaldo7
Så har jeg to ting til dig. ;)
1) Mon ikke der tales om midtugens Carling Cup-kamp hjemme mod Wolves?
2) Hvordan er det lige din signatur skal forstås - "Verdens bedste fodboldspiller bliver fandedme ikke United RETTET"?
Jeg håber også, at vi får Macheda og/eller Welbeck at se imorgen. De er unge og talentfulde, og de skal have førsteholdskampe til at udvikle sig på. Samtidig er det dog også en turnering for førsteholds spillerne, der mangler kamptræning, så en spiller som Owen må også gerne få nogle minutter imorgen.
Mvh Cristiano Ronaldo7
Øhm.. Du får lavet et par selvmål i det indlæg, hva?
Vi spiller Carling Cup i morgen mod Wolverhampton, og da der ikke er nogen kamptråd endnu, bliver henning_b_j næsten nødt til at bruge en anden tråd?
Hvor meget Unitedfan er du lige, når du ikke engang ved at dit hold spiller i morgen? Og gider du ikke øve dig i, at sætte et par kommaer i ny og næ?;)
EDIT: OK schousboe9 var hurtigere end mig;)
Men med hensyn til kampen i morgen, er jeg enig med Dines..
Nogen der ved hvordan det går med De Laet?
Cristiano Ronaldo7
22-09-2009, 16:18
Så har jeg to ting til dig. ;)
1) Mon ikke der tales om midtugens Carling Cup-kamp hjemme mod Wolves?
2) Hvordan er det lige din signatur skal forstås - "Verdens bedste fodboldspiller bliver fandedme ikke United RETTET"?
Har ikke lige rettet mit signatur.
Cristiano Ronaldo7
22-09-2009, 16:19
Øhm.. Du får lavet et par selvmål i det indlæg, hva?
Vi spiller Carling Cup i morgen mod Wolverhampton, og da der ikke er nogen kamptråd endnu, bliver henning_b_j næsten nødt til at bruge en anden tråd?
Hvor meget Unitedfan er du lige, når du ikke engang ved at dit hold spiller i morgen? Og gider du ikke øve dig i, at sætte et par kommaer i ny og næ?;)
Ok jeg laver komma fejl, men hvad fanden laver Henning_b_j så ?
Og forresten er vi ikke på Arto med de der halve ord.
Jeg håber også, at vi får Macheda og/eller Welbeck at se imorgen. De er unge og talentfulde, og de skal have førsteholdskampe til at udvikle sig på. Samtidig er det dog også en turnering for førsteholds spillerne, der mangler kamptræning, så en spiller som Owen må også gerne få nogle minutter imorgen.
Ja, personligt vil jeg hellere se Owen på banen, end at ville se Welbeck og Kiko danne front duoen..
Som du siger mangler owen nogle start pladser, og det er der så god mulighed for i den kamp.
Og ja, selvfølgelig mangler Kiko og Welbeck også nogle startpladser. Men de er unge og talentfulde, og skal nok få deres tid.
Og så kommer der vel også en eller to udskiftninger under kampen, hvor de måske nok kommer ind.
henning_b_j
22-09-2009, 16:24
Mvh Cristiano Ronaldo7
sorry jeg ikke staver så godt. skal nok vente med at skrive til kærsten er hjemme så hun kan ratte det jeg skriver fram over!. Så det skal jeg nok huske.
men vi skal spille i morgen kl 21. hjemme på oldtrafford. og det er den kamp jeg håber de kommer til at spille i.
Glory Man United
22-09-2009, 16:59
Mvh Cristiano Ronaldo7
Find 4 fejl udover din signatur
sorry jeg ikke staver så godt. skal nok vente med at skrive til kærsten er hjemme så hun kan ratte det jeg skriver fram over!. Så det skal jeg nok huske.
men vi skal spille i morgen kl 21. hjemme på oldtrafford. og det er den kamp jeg håber de kommer til at spille i.
Henning_b_j gu skal du sgu ej.. Man kan sagtens læse og forstå hvad du skriver.. bare den arrogante person der skal klappe kaje og koncentrere sig om at om deltage i debatten i stedet for hvordan folk skriver..
Sku ingen der er perfekte, jeg har ik læst mit indlæg igennem, og der er sikkert 40 fejl, men Karl Smart, når du ik selv kan formulere dig rigtigt og stave rigtigt så fej lige for egen dør...
Du burde bannes for livstid når du ik ved "dit eget hold" (eller er du også fan af barcelona, Bayern Munchen, FCK og Inter) ;) spiller!!! ;)
Spøg til side.. Brug tiden på at diskutere United, i stedet for hinanden :)
SantasLittleHelper
22-09-2009, 17:17
men vi skal spille i morgen kl 21. hjemme på oldtrafford. og det er den kamp jeg håber de kommer til at spille i. Det skal du ikke tænke på. Vi laver vel alle stavefejl nogle gange, og det er jo fordi nogle af fejlene er specielt meningsforstyrrende. Til gengæld er det sjovt at se, at ham der brokker sig selv staver som en hest på krykker ;)
@Topic
Jeg håber sgu også vi får Welbeck og Macheda at se i morgen. Især Welbeck, som jeg ser som det klart største talent af de to. Men mon ikke de endda er sikre kort i en LC kamp sammen med Gibson.
Jeg håber vi ser følgende opstilling;
Foster
Gary N -- Evans -- O'shea -- Evra
Valencia -- Carrick -- Park/Anderson -- Nani
Owen ---- Berbatov
Det giver os en god mulighed for at give Rooney pause, få Owen ordentligt igang med 90minutter, og måske en kasse eller to til berba..
Desuden skal Rio have pause pga. ryggen så han bliver 100% fit og det giver mulighed for at bruge Evans i 90min..
Har svært ved at finde plads til Gibson, da jeg ik mener de andre på midtbanen (på nær anderson) har fået nok spilletid
Alt afhængig af hvordan kampen går - tror jeg vi får Macheda og se efter 60minutter..
Troelsgaard
22-09-2009, 17:23
Liga Cuppen er jo til for reserverne, i hvert fald hos United, så jeg er ikke i tvivl om, at vi får både Welbeck og Macheda at se, og jeg tror begge starter inde.
Truppen til imorgen: Kuszczak, Zieler, Amos, De Laet, Neville, Brown, J Evans, Dudgeon, Fabio, Tosic, Gibson, C Evans, Eikrem, Carrick, Scholes, Valencia, Nani, Owen, Welbeck, Macheda, King.
Dudgeon (1990), C Evans (1990), Eikrem (1990) og King (1992) er nye i denne sæsons carling trup. De skal blive spændende at følge. Jeg er sikker på at Kuszczak står i målet. Og mon ikke det bliver Macheda og Owen i front. Den centrale midtbane bliver Gibson og Carrick. Carrick trænger til at komme igang i denne sæson, så en kamp vil gøre godt. Kanterne bliver en kamp imellem Nani, Welbeck og Tosic. I forsvaret kunne Neville og Brown godt bruge spilletid og mon ikke de sidste to bliver J Evans og Fabio.
Kuszczak
Neville Brown J Evans Fabio
Welbeck Carrick Gibson Nani
Owen Macheda
Jeg mener det er en god blanding af talent og rutine. Og så håber jeg, at vi får nogle af de fire nye at se. Især King skulle have imponeret den seneste måneds tid til trods for hans unge alder.
Iøvrigt hvis nogle undre sig over, hvor Matt James ikke er foran C Evans, så er James udtaget til landsholdet iøvrigt sammen med Brandy. Derudover er Drinkwater, Cleverley, Gray, Cathcart, Chester og Simpson alle udlejet, hvorfor de ikke er i betragtning.
Liga Cuppen er jo til for reserverne, i hvert fald hos United, så jeg er ikke i tvivl om, at vi får både Welbeck og Macheda at se, og jeg tror begge starter inde.
Er helt enig..
Men når vores spillere fra 1. holdstruppen mangler kamptræning, vil jeg mene det er vigtigt at få dem i spil.. Det er vigtigt at de folk vi har på bænken eller "lige ved og næsten" , er klar, og ik sidder uden kamptræning nu her..
Anyway, Fergie bestemmer :D Glæder mig til at se hvad vi kan skabe i morgen med det unge hold :)
henning_b_j
22-09-2009, 17:40
Okay. Jamen så prøver jeg igen:).
Jeg kan altid godt li' Liga Cuppen eller hva' den nu hedder. Elsker at se de unge spille og se hvor langt de er kommet i deres udvikling. Og da KiKo er en jeg tror meget på glæder jeg mig til at se ham hvis han da spiller. Synes han ligner Ruud VN. lidt
Cristiano Ronaldo7
22-09-2009, 20:11
TRÆKKER ORDENE TILBAGE :devill:
henning_b_j
22-09-2009, 20:46
TRÆKKER ORDENE TILBAGE :devill:
Det er i orden.
Okay. Jamen så prøver jeg igen:).
Jeg kan altid godt li' Liga Cuppen eller hva' den nu hedder. Elsker at se de unge spille og se hvor langt de er kommet i deres udvikling. Og da KiKo er en jeg tror meget på glæder jeg mig til at se ham hvis han da spiller. Synes han ligner Ruud VN. lidt
Jeg må sige at jeg til tider også nyder at se "Rip, Rap og Rup Cuppen", for det er her, de unge som Kiko, Welbeck, Fabio og Gibson skal vise hvad de kan og de er fremtidens håb..
Ser meget gerne 4-3-3 imorgen med Owen, Welbeck og Kiko i front.. Selvom det er lidt "overkill" :devilll:
Stratego Thomas
22-09-2009, 21:43
jeg staver ret middelmådigt, men det er vel egentlig temmeligt irrelevant, når man tænker på, at dette er et FODBOLD FORUM!!!
typisk ronaldo-fans..;)
nok om det..
welbeck ville jeg gerne se spille hele kampen imorgen, for han virker ret lovende og på et tidspunkt skal han jo til at spille mere kontinuerligt..
Davide Petrucci, en anden af vores italienere, kunne osse være fed at se i aktion, da jeg mindes, at blev fremhævet som noget helt specielt da vi købte ham sidste år.. roma var i hvertfald godt oppe at køre over at vi havde berøvet dem deres bedste ungdomsspiller, som skulle være "den nye totti"
Martinsen
02-12-2009, 13:29
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5740066,00.html
så er Macheda sikret frem til 2014
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5740066,00.html
så er Macheda sikret frem til 2014
Super nyhed - Federico og Danny er fremtiden!
Flax_Generous
02-12-2009, 14:38
Fantastisk nyhed. Kiko er et supertalent som ser ud til at være bygget til engelsk fodbold.
God nyhed. Macheda er et stort talent taget hans alder i betragtning. Der er stadig nogle væsentlige ting, der skal forbedres hos ham, men det er der nu heldigvis mange år til, at han lære.
Det er godt, at vi sikrer vores fremtid, så vi kan arbejde stille og roligt med dem.
Men Macheda skal saterneme tage sig sammen og vise mere af sit talent. Efter sin drømmekampe i PL, så har han slet ikke vist niveau. Han skal arbejde med at blive mere villig til at teamworke(Han er meget egocentreret) og hans hjerne minder mig om Nanis, hvor han tager dårlige beslutninger, men det er samtidig også charmen ved de unge talenter i dag, der er meget direkte og kontroversielle.
Jeg håber, vi får det bedste ud af ham, for han har nogle spændende egenskaber, som vi kan få gavn af om 3-5 år.
Lloris
Rafael - Rodwell - Evans - Fabio
Obertan - Fletcher - Anderson - Ljajic
Rooney - Welbeck
Lloris er selvfølgelig drømmescenariet, men så er der Amos eller Zieler, som mange eksperter betegner som noget upcoming(har de ret).
Summa summarum. Vores fremtid er sikret. Vi har ikke noget at frygte.
Er yderst glad for, at Macheda har forlænget med os.
Tror virkelig , han kan udvikle sig til at kanon spiller.
Måske har han truffet et par forkerte beslutninger, men det vil være de færreste, som ikke vil have stor tiltro til sig selv efter at have "sikret" og mesterskabet sidste sæson - synes egentligt kune det er lidt positivt, at han vælger at tro på sig selv, selvom man nogen gange har tænkt, det skulle han have gjort anderledes.
Synes dog ofte han viser super ting.
ChristianR
04-12-2009, 16:28
Det er godt, at vi sikrer vores fremtid, så vi kan arbejde stille og roligt med dem.
Jeg håber, vi får det bedste ud af ham, for han har nogle spændende egenskaber, som vi kan få gavn af om 3-5 år.
Lloris
Rooney - Welbeck
Lloris er selvfølgelig drømmescenariet, men så er der Amos eller Zieler, som mange eksperter betegner som noget upcoming(har de ret).
Fedt nok. Så kan vi og ledelsen jo bare slappe af og læne os tilbage.:D
Nej, men det er noget af en udmelding og konklussion. Specielt når 3 af spillerne i den formation, du tegner, ikke er Unitedspillere pt. Og der er vel trods alt stadig mange spørgsmålstegn ved de unge.
United DK
04-12-2009, 16:40
Men Macheda skal saterneme tage sig sammen og vise mere af sit talent. Efter sin drømmekampe i PL, så har han slet ikke vist niveau. Han skal arbejde med at blive mere villig til at teamworke(Han er meget egocentreret) og hans hjerne minder mig om Nanis, hvor han tager dårlige beslutninger, men det er samtidig også charmen ved de unge talenter i dag, der er meget direkte og kontroversielle.
Lloris
Rooney - Welbeck
Start 11'eren er muligvis sikret, såfremt alt går efter dit hoved, men i dag skal man jo bruge mere end 11 spillere, så der er langt endnu. Desuden ved vi jo heller ikke, hvordan de forskellige spillere reelt udvikler sig. Ljajic lyder til at være væk, Welbeck er stadig en "både og-spiller", Obertan mangler stadig at vise det helt store, Rafael og Fabio mangler stadig noget defensivt, som ikke nødvendigvis kommer med alderen. Der er stadig en hel del spørgsmålstegn.
Derudover skal vi huske på, at manden bag vores mange triumfer snart går på pension, og han er om nogen manden, der kan få det bedste ud af det værste, og spørgsmålet er om afløseren har samme evner. Fremtiden er i mine øjne ikke sikret, før den næste manager viser sig at være den rette.
schousboe9
04-12-2009, 16:55
Fremtiden er aldrig sikret, længere er den vel ikke.
Flax_Generous
04-12-2009, 17:08
Jeg synes, at hans forståelse for holdkammeraterne er ganske fornuftig. Han laver ofte rigtig gode kombinationer med Welbeck og han er ikke helt dårlig til at tage løb som hjælper medspillerne og bringer ham selv i farlige situationer (dog ikke på Owen-niveau, eller sågar Park-niveau). Det er ikke han styrke, men han ser ikke håbløs ud.
Det er dog sandt, at han ikke altid søger at bringe medspillerne i spil. Det synes jeg egentlig er fint nok. En ung angriber skal have selvtillid og gåpåmod, ellers bliver han aldrig til noget. Han skal skyde når han får chancen og han skal ikke være bange for at lave de svære ting. På sin vis minder han lidt om Bendtner på det område (selvom han ikke er så god) og jeg ser ingen grund til at bremse dette i en ung angriber: Både Bendtner og Macheda har brug for den vilje og selvtillid, hvis de skal blive stjerner.
Jeg har utrolig meget tiltro til Macheda. Welbeck er et kæmpetalent, det kan der ikke være tvivl om, men Macheda er altså også ganske exceptionel. De to går en stor fremtid i møde. Det er jeg rimelig sikker på. Jeg er mere optimistisk omkring de to end jeg var med Rossi.
Martinsen
22-12-2009, 21:30
Så har spillerne samt Fergie holdt juldefrokost igen.
Der er som altid et par saftige historier i blandt. Macheda har åbenbart taget ved lære af Berbatov.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1273783.ece
Don Kafai
22-12-2009, 21:32
Der er som altid et par saftige historier i blandt. Macheda har åbenbart taget ved lære af Berbatov.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1273783.ece
HAHA Det fedeste ved den artikel, er ude i siden:
Relaterede artikler:
"Ronaldo: Jeg savner livet i United".
Journalistik af høj klasse :).
United DK
22-12-2009, 21:40
Gad vide hvem der smed det stykke kage i hovedet på Ferguson (hvis det passer)? :D
Det er fint at se dem gå lidt til den, nu hvor drukkulturen i engelsk fodbold er et overstået kapitel.
Der er lidt forskel på United og Tottenham lige på det punkt i hvert fald :D
Gad vide hvem der smed det stykke kage i hovedet på Ferguson (hvis det passer)? :D
Nani? :lolol:
Martinsen
22-12-2009, 23:09
Nani? :lolol:
siden han tog det med et smil kan det ikke være Nani, så havde han haft en perfekt undskyldning for at losse ham langt væk. Jeg gætter på hans alle tiders yndling Scholes.:)
SantasLittleHelper
22-12-2009, 23:14
Scholes er da nærmest for genert til overhovedet at komme.. næh, det er med garanti Evra.
Det er da en af tvillingerne.. Ferguson ville ikke vide hvem han skulle straffe. The perfect crime:)
Det kan sagtens være lavet i photoshop. Ikke at jeg tror det er det, da det ville være en mærkelig aktion af en journalist. Jeg siger det mere for at demonstrere at Rooney røg på den eksakt samme smøg, både med mund og øre.
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/RooneyRygercopy.jpg
Det kan sagtens være lavet i photoshop. Ikke at jeg tror det er det, da det ville være en mærkelig aktion af en journalist. Jeg siger det mere for at demonstrere at Rooney røg på den eksakt samme smøg, både med mund og øre.
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/RooneyRygercopy.jpg
Simpelthen for dumt det Rooney laver... det har sikkert været sjovt da han gjorde det, men pressen er overalt...
Simpelthen for dumt det Rooney laver... det har sikkert været sjovt da han gjorde det, men pressen er overalt...
Ser man artiklen på eb.dk så er billedet med og her har Rooney ingen smøger, så photoshop har været igang
United DK
23-12-2009, 10:10
Ser man artiklen på eb.dk så er billedet med og her har Rooney ingen smøger, så photoshop har været igang
Jeg tror man har været klar over det hele tiden, man kørte bare lidt på den.
:lolol:, genial joke!
Ikke meget vi har set til Macheda i denne sæson :-(
Martinsen
25-02-2010, 20:44
Ikke meget vi har set til Macheda i denne sæson :-(
Nej det meste af den har desværre været ødelagt af skader. Og de få kampe han fik imponerede han ikke specielt meget. Men lad os håbe han kan være med til at sikre os et emsterskab igen næste sæson :)
ChristianR
25-02-2010, 21:43
Nej det meste af den har desværre været ødelagt af skader. Og de få kampe han fik imponerede han ikke specielt meget. Men lad os håbe han kan være med til at sikre os et emsterskab igen næste sæson :)
Jeg vil nu næsten hellere håbe på, at han kan gøre noget godt for en udlejningsklub i næste sæson, da jeg ikke umidelbart ser ham i Top 5 i angrebs hierakiet.
Men meget afhænger naturligvis af sommerens store transfer-puzzlespil.
Hans placering i hieraktiet blandt vores angribere kan afhænge af følgende spørgsmål:
- Forlader Owen klubben til sommer?
- Viser Diouf mere klasse, eller ender han i samme skuffe som Bellion?
- Kommer der en ny angriber til sommer?
Hans placering i hieraktiet blandt vores angribere kan afhænge af følgende spørgsmål:
Jeg synes selv det giver sig lidt at der heller ikke er de store chancer til ham næste sæson.
- Forlader Owen klubben, købes der en ny angriber, der vel nok er bedre end Macheda.
- Viser Diouf mere klasse, er det bedst for Macheda at lejes ud
- Kommer der en ny angriber, er det også bedst for Macheda at blive lejet ud.
Situationen som den er nu, er vel egentlig det bedste scenarie for en mand som Macheda, og Owen og Diouf er i bund og grund ikke såå svære at slå af igen, når man tænker på hvad vi kan få som tredje angriber på markedet.
Det svare jeg på.
- ja Owen ryger til en af de mindre hold.
- Diouf forsætter som reserve
- David Villa :devilll:
Hvad er næste uges Lotto-tal?
På forhånd tak,
Glory Man United
26-02-2010, 08:34
Troede David Villa ville til Real Madrid???? Macheda lavede et fantastisk mål mod Villa i sin debut, og i kampen efter scorede han så sejrsmålet mod Sunderland, hvor Carricks skud ramte ham;). Men spillemæssigt har han slet slet ikke klassen, endnu i hvert fald.
Jeg tror også Owen ryger til sommer, og derfor vil en ny angriber være påkrævet. Og så er Macheda måske nr 6 i hierakiet efter Rooney, Berbatov, "Ny mand", Mame Biram Diouf og Welbeck. Ja en udlejning kunne det ligne for "The Italian Stallion".
Jeg tror ikke på en ny angriber til sommer. Tror det er meningen, at Diouf skal overtage Owens rolle, da han bliver solgt, og at Welbeck og Macheda må kæmpe om 4 pladsen i angriberhierakiet. Det er vel meningen, de 2 unge skal have chancen?
Elrantiri
14-05-2010, 19:09
Det lyder til at Federico har fået sig en datter. Tillykke :)
MosaverB
14-05-2010, 19:20
Hvor gammel er han?:confused:
Hvor gammel er han?:confused:
Bliver vist snart 19 hvis jeg ike husker forkert.
MosaverB
14-05-2010, 19:30
Det var dog godt nok en ung far :) ..
Men, tillykke til ham :)
MosaverB
14-05-2010, 19:40
Har du ikk' et link? :)
Hans egen far er vist kun 37 eller sådan noget, så det ligger lidt til familien....
Parkohargo
14-05-2010, 20:20
Adr, og så er det endda eks'en han har nakket, Klammo! :)
:::Edit, bare glem ovenstående...
http://4.bp.blogspot.com/_gnZflX7YPWQ/Slqe5UNmKtI/AAAAAAAAAn8/UwQSq6DbPII/s320/babe.png
Hartvigsen
14-05-2010, 20:56
Star fucker 100 % ! Men okay, idd hit it !
Kasper United
14-05-2010, 21:01
Adr, og så er det endda eks'en han har nakket, Klammo! :)
:::Edit, bare glem ovenstående...
http://4.bp.blogspot.com/_gnZflX7YPWQ/Slqe5UNmKtI/AAAAAAAAAn8/UwQSq6DbPII/s320/babe.png
Uff.. Hun ser ikke dårlig ud!
Elrantiri
15-05-2010, 00:46
Har du ikk' et link? :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Federico_Macheda#Personal_life
http://www.manutdtalk.com/forums/man-utd-chat/32832-rumour-macheda-now-proud-father.html
Det er åbenbart stadig på rygtebasis, det så jeg desværre ikke første gang.
Kæft hun er grim. Hende ville jeg ikke røre :lolol:
PatriceEvra3
15-05-2010, 01:09
OMG troede dårligt at knægten var buksemyndig :o
Det er da ihvertfald en meget ung alder at blive far i. Han kunne jo medvirke i "de unge mødre". Det er ihvertfald ikke helt hoved umuligt, at gætte sig til hvilket hoved han tænkte med, da han gjorde hende gravid:MichaelkDanielsen:
Nu har han da ihvertfald lavet 2 flotte scoringer i sin korte karriere
Kasper United
15-05-2010, 08:49
OMG troede dårligt at knægten var buksemyndig :o
Det er da ihvertfald en meget ung alder at blive far i. Han kunne jo medvirke i "de unge mødre". Det er ihvertfald ikke helt hoved umuligt, at gætte sig til hvilket hoved han tænkte med, da han gjorde hende gravid:MichaelkDanielsen:
Nu har han da ihvertfald lavet 2 flotte scoringer i sin korte karriere
Haha :haha:
Bare fordi man får barn i en ung alder betyder det ikke, at man tænkte med pikken da det skete.
Har selv en søn, og jeg er 21, så bare drop de der fordomme, ikk?
United DK
15-05-2010, 11:33
Bare fordi man får barn i en ung alder betyder det ikke, at man tænkte med pikken da det skete.
Sådan nogen som dig burde brændes på bålet. Du er vel ikke engang gift? Føj for satan!
Din søn er satans yngel!
PatriceEvra3
15-05-2010, 12:07
Ro på champ, mener det jo ikke:)
Da jeg skrev det var jeg sikker på at Macheda var 18, nu har jeg så fundet ud af at han er 19. Jeg synes absolut ikke at der er noget galt i at have et barn som 19 eller 21 årig, men vi kommer da ikke udenom at det er tidligt, og det er de færeste der får børn i den alder. Det var slet ikke får at være fordomsfuld. Den med hovederne, var nu mere en hentydning til hendes ikke så grimme udseende, og ikke at det er forkert at få børn tidligt
Din søn er satans yngel!
Så længe det er en Mancunian en af slagsen :)
Don Kafai
30-07-2010, 03:25
Macheda bliver efter alt at dømme i klubben til næste sæson og lejes ikke ud.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11785
Det er en nyhed jeg er glad for. Jeg ved ikke helt hvad der er over knægten, men han har en evne til at være der i afgørende situationer. Og det er kendetegnende for mange af de store stjerner i verden. Han mangler pt. rigtig meget rent spillemæssigt, men er vi bagud 0-1 med 10 minutter igen, så vil jeg smide Macheda ind, fremfor Diouf eller Welbeck.
Kasper United
30-07-2010, 09:06
Macheda bliver efter alt at dømme i klubben til næste sæson og lejes ikke ud.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11785
Det er en nyhed jeg er glad for. Jeg ved ikke helt hvad der er over knægten, men han har en evne til at være der i afgørende situationer. Og det er kendetegnende for mange af de store stjerner i verden. Han mangler pt. rigtig meget rent spillemæssigt, men er vi bagud 0-1 med 10 minutter igen, så vil jeg smide Macheda ind, fremfor Diouf eller Welbeck.
Yes, helt enig. Sådan ser jeg også på det. Og man glemmer ikke lige hans debutkamp på Old Trafford mod Aston Villa, hvor han scorede et drømmemål, som var afgørende. Han lavede vist nok også det afgørende mål mod Sunderland, og med hans to vigtige mål, havde han en afgørende betydning på, at vi blev mestre for to år siden.
Tror ellers, han kunne få en god sæson, hvis han f.eks. blev lejet ud i Palermo, men jeg tror, han får en del chancer hos os i år, så man for alvor kan se, hvad han kan.
Rooney, Berbatov, Hernandez og Macheda er IMO et godt angreb.
Yes, helt enig. Sådan ser jeg også på det. Og man glemmer ikke lige hans debutkamp på Old Trafford mod Aston Villa, hvor han scorede et drømmemål, som var afgørende. Han lavede vist nok også det afgørende mål mod Sunderland, og med hans to vigtige mål, havde han en afgørende betydning på, at vi blev mestre for to år siden.
Tror ellers, han kunne få en god sæson, hvis han f.eks. blev lejet ud i Palermo, men jeg tror, han får en del chancer hos os i år, så man for alvor kan se, hvad han kan.
Rooney, Berbatov, Hernandez og Macheda er IMO et godt angreb.
Og Owen når han altså ikke er skadet :) Men ja, ellers er det et helt fint angreb. Så har Berbatov nok sin sidste chance for at vise, at han er den klasse spiller i angrebet vi har manglet.
Kiko ser yderst lovende ud. Forventer mig meget af ham i den nye sæson ! Det samme med Chicharito. Får vi de to angribere spillet godt og grundigt ind på holdet, ser det rigtigt godt ud.
Er glad for at ingen af de to bliver lånt ud.
Don Kafai
29-09-2010, 22:58
Jeg ved ikke helt hvordan man sætter ord på den type spiller Macheda er, men jeg synes han er ved at blive en rigtig "gamewinner" for vores hold.
Han kommer ind i de to famøse kampe i 08/09 og bliver matchvinder, så scorer han mod Chelsea i sidste sæson, og det er først da han kommer ind, at vi scorer sejrsmålet mod Liverpool og så igen i dag mod Valencia. Det er dem jeg lige husker, men der er sikkert flere, og det er meget i forhold til, at han knap har spillet 15 kampe for os.
Han er muligvis ikke direkte med i alle mål, men der er sgu et eller andet gen i ham, der gør, at han kan drive sin karriere til rigtig meget.
schousboe9
29-09-2010, 23:00
Det er vel heller ikke for sjov, at Ferguson kalder ham den mest spændende angriber, han nogensinde har arbejdet med.
"Macheda has had a terrible season with injuries," Ferguson told reporters ahead of his side's Champions League clash with Bayern Munich.
"But he came back on Saturday and I am delighted about that because without question he is one of the most exciting young strikers I have had in my time at Manchester United.
"His ability about the box for a young player is outstanding."
Det, der undrer mig ved Macheda er, at han altid gør et godt indhop. Han er altid med i et eller andet, og han det fører som regel til scoringer. Men når han så spiller i Carling Cuppen, der er han elendig og uden samme skarphed og entusiasme. Han er lidt en big game player, men kan han tilføre det og hæve sit bundniveau, så har vi en fremtidig klasseangriber. Sjovt at Owen endnu engang ikke blevet skiftet ind efter en god uge for ham.
Og var der nogle, der så, da målmanden fra Valencia skulle til at slå Macheda ned? Nej, det så morsomt ud.
Og var der nogle, der så, da målmanden fra Valencia skulle til at slå Macheda ned? Nej, det så morsomt ud.
Nej, men gad virkelig godt at se det :D
NaniTheDoN
30-09-2010, 00:07
Han ville gerne men så kom han i tanke om at han har Rio og Vidic bag sin ryg ;)
Jeg blev skide sur på César man! Han skal da bare styre sig, og holde sig langt væk fra vores guldklump! :)
Det, der undrer mig ved Macheda er, at han altid gør et godt indhop. Han er altid med i et eller andet, og han det fører som regel til scoringer. Men når han så spiller i Carling Cuppen, der er han elendig og uden samme skarphed og entusiasme. Han er lidt en big game player, men kan han tilføre det og hæve sit bundniveau, så har vi en fremtidig klasseangriber. Sjovt at Owen endnu engang ikke blevet skiftet ind efter en god uge for ham.
Ja, hva fanden skete der lige der? ..og hvor blev det gule kort af?
unitedforreal
30-09-2010, 08:54
[/B]
Ja, hva fanden skete der lige der? ..og hvor blev det gule kort af?
Det er tit der jeg synes dommerne fejler tit. De holder ikke en ren linje, der er mindst til et gulekort. Men igen, hvorfor skal man have rødt kort for at forsøg at sparke en ned, selvom man ikke rammer en. Men ikke noget når man truer en spiller i 3-4 sec ?...
Men angående kampen, så synes jeg at det er fedt med de unge spiller på banen inat.
Fuldstændig fremragende indhop han lavede i går. Han kom ind på banen, og var aggresiv fra 1 sekund han kom ind. Han spurtede i position, så en åbning, spurtede ind i den, modtog den, hurtig tæmning, og bang, lige ind til chicha som var lige så kynisk.
Det er desværre svært at give ham ordentlig spilletid i pl, men det skal nok komme.
Hver eneste gang, jeg ser Macheda spille, føler jeg, at jeg ser et helt særligt talent i aktion. Jeg er overbevist om, at han bliver en stor spiller en dag. Han har et godt touch og er en yderst kynisk afslutter. En født målscorer.
Stratego Thomas
30-09-2010, 09:43
Hver eneste gang, jeg ser Macheda spille, føler jeg, at jeg ser et helt særligt talent i aktion. Jeg er overbevist om, at han bliver en stor spiller en dag. Han har et godt touch og er en yderst kynisk afslutter. En født målscorer.
- og oplægger...
schousboe9
02-10-2010, 12:45
Her eller transfer-tråden - det blev så her. :)
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/10/02/2146859/lazio-manchester-united-agree-federico-macheda-loan-deal
Ja, Macheda skal helt sikkert til Lazio til januar, og kan da helt sikkert få lov at skifte klub næste sommer... :whine:
ChristianR
02-10-2010, 12:52
Her eller transfer-tråden - det blev så her. :)
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/10/02/2146859/lazio-manchester-united-agree-federico-macheda-loan-deal
Ja, Macheda skal helt sikkert til Lazio til januar, og kan da helt sikkert få lov at skifte klub næste sommer... :whine:
Det er da vist blevet moderne at færdes på de mest utroværdige fodboldnyheds-sider for at kunne poste nyheder, som ingen tror på, så man kan diskutere scenarier, der sandsynligvis aldrig bliver relevante ;)
schousboe9
02-10-2010, 13:01
Bare til orientering, så læste jeg første gang om Andersons noget usandsynlige skifte til os på Tribalfootball, så de rammer trods alt en gang imellem.
Men om den er irrelevant ved jeg ikke. Han kunne jo meget vel blive træt af ikke at spille hver gang, for det kommer han jo ikke til i hvert fald det næste år til halvanden. Det komiske (eller sørgelige?) er mere, at de allerede prøver at skippe ham af til januar/sommer. Det får han ikke lov til.
Men han kunne i teorien sagtens lave en 'Rossi' en gang i fremtiden, hvis han som 22-årig stadig er impact player.
ChristianR
02-10-2010, 13:10
Bare til orientering, så læste jeg første gang om Andersons noget usandsynlige skifte til os på Tribalfootball, så de rammer trods alt en gang imellem.
Men om den er irrelevant ved jeg ikke. Han kunne jo meget vel blive træt af ikke at spille hver gang, for det kommer han jo ikke til i hvert fald det næste år til halvanden. Det komiske (eller sørgelige?) er mere, at de allerede prøver at skippe ham af til januar/sommer. Det får han ikke lov til.
Men han kunne i teorien sagtens lave en 'Rossi' en gang i fremtiden, hvis han som 22-årig stadig er impact player.
Nu var det også bare ment i sjov, fordi din kommentar netop bærer præg af, at du ikke tror på nyheden. Og ofte herinde bliver der postet links fra indkast, goal og tribalfootball, som linkposter giver utryk for er komplet urealistisk. I vikeligheden burede den slags gætteriartikler vel ignoreres.
Jeg tror slet, slet heller ikke, at han får lov at gå til januar. Han står også så langt foran de andre talenter i køen, at jeg tror SAF virkelig vil satse på ham. Men jeg udelukker da ikke, at han smutter en dag, hvis spilletiden udebliver.
schousboe9
02-10-2010, 13:15
Nu var det også bare ment i sjov, fordi din kommentar netop bærer præg af, at du ikke tror på nyheden. Og ofte herinde bliver der postet links fra indkast, goal og tribalfootball, som linkposter giver utryk for er komplet urealistisk. I vikeligheden burede den slags gætteriartikler vel ignoreres.
Så ville OT.dk jo ligge øde hen! :D
DavidMadsen
02-10-2010, 13:34
Tror og håber ikke han skal nogen steder permanent. En lejeaftale ville være fin, da vi så både kan finde spilletid til Macheda og Chicharito, som i min bog sagtens kunne komme til at udgøre vores angreb (sammen med Rooney) om en 3 års-tid, når Berbatov og Owen måske er på vej ud i skyggen.
Bud Spencer
17-11-2010, 16:27
Macheda har lavet begge mål for Italiens U-21 i dagens kamp.
Kasper United
17-11-2010, 17:19
Macheda har lavet begge mål for Italiens U-21 i dagens kamp.
Det ser ud til, han er i målform pt. Håber han får chancen fra start i weekendens kamp, hvis Rooney ikke er med.
Sir Søren
17-11-2010, 17:22
Hvem møder de?
Andersodum
17-11-2010, 17:32
De slog Tyrkiet 2-1
Kasper United
17-11-2010, 17:33
Hvem møder de?
Italiens U21 hold mødte Tyrkiet.
DavidMadsen
17-11-2010, 18:12
Bliver det mon Rooney - Macheda der spiller mod Wigan i weekenden? Så kan Hernandez komme ind, hvis de ikke kan finde ud af det.
Bliver det mon Rooney - Macheda der spiller mod Wigan i weekenden? Så kan Hernandez komme ind, hvis de ikke kan finde ud af det.
Højst undersandsynligt. Mht. til Macheda, så har jeg aldrig set ham spille godt i en kamp, hvor han har startet inde fra start. I de kampe han har kommet ind fra bænken, har han i de fleste af dem dog gjort det fremragende. Hans 4 mål i United er alle kommet som indskifter.
Ny supersub?
DavidMadsen
17-11-2010, 22:10
Højst undersandsynligt. Mht. til Macheda, så har jeg aldrig set ham spille godt i en kamp, hvor han har startet inde fra start. I de kampe han har kommet ind fra bænken, har han i de fleste af dem dog gjort det fremragende. Hans 4 mål i United er alle kommet som indskifter.
Ny supersub?
Så må vi håbe at Hernandez også kan bombe fra start. Ville være lidt underligt med to supersubs. Men det kunne til gengæld være sjovt - man ville bare føle sig sikker på mål, hvis man sendte begge på banen (CL-finale mod Bayern<3).
Don Kafai
17-11-2010, 23:08
Er Berbatov da skadet?
Er Berbatov da skadet?
Nej ikke så vidt jeg ved. Men ikke så god pt.
Don Kafai
17-11-2010, 23:15
Nej ikke så vidt jeg ved. Men ikke så god pt.
Det er der så mange der ikke er. Nani var fx elendig mod Villa. Mon Obertan skal have chancen?
I øvrigt sjovt folk har glemt Rooneys seneste 7 måneder i United, når nu man husker Berbatovs 3 seneste så godt.
DavidMadsen
17-11-2010, 23:34
Arh, Don Kafai. Nej, han er ikke skadet. Og nej, hverken Rooney eller Berbatov har været gode i lang tid - den ene længere end den anden. Men ifølge Fergie er Rooney jo tilbage hvor han skal være, efter hans tur til USA. Desuden spiller vi blot mod Wigan, hvor Rooney passende kan få sit comeback.
Berbatov i forfærdelig form kontra Rooney i forfærdelig form? Tjo. I starten af sæsonen ville jeg have sagt "Berbatov, fordi han altid kan ét eller andet", men lige nu vil jeg hellere lade Rooney spille. Berbatov bidrager ikke med ret meget, og trækker samtidigt ofte tempoet ud af vores spil. Desuden mener jeg virkeligt at vi mangler fighter-instinkt og fightervilje for tiden, og vil derfor hellere se Rooney på banen mod Wigan.
Edit: Men det hører ikke til herinde. Og desuden mener jeg godt at man kunne give Obertan chancen - bare ikke istedet for Nani, men på den anden kant. Nani har jo ikke haft et længere formdyk.
Don Kafai
17-11-2010, 23:45
Berbatov i forfærdelig form kontra Rooney i forfærdelig form?
Forstår ikke hvorfor de ikke kan starte begge?
Altså, Macheda er inde i en god periode, og måske - måske ikke - skal han have nogle kampe fra start, men i den situation vi er i hvad PL angår, så har vi ikke råd til at eksperimentere selvom det er Wigan.
Berbatov er den angriber der er sikrest starter. De kampe han har været så "åååh elendig" har han enten været alene oppe foran, eller hele holdet har svigtet (eksempelvis mod Wolves og Villa).
Rooney, Hernandez eller Macheda ved hans side? Tja, jeg mindes ikke en god kamp Macheda har spillet som starter, så jeg ville nok foretrække Hernandez eller Rooney. Med henblik på Rooneys udebleven i over en måned ville jeg nok starte med Hernandez, og så kan Rooney komme ind efter en time.
Så undgår vi også at Rooney bliver overbelastet ovenpå sin skade.
DavidMadsen
17-11-2010, 23:53
Jeg fik det nok skrevet lidt underligt. De kan selvfølgelig godt starte begge to - ingen tvivl. Nu befinder vi os jo i Macheda-tråden, og mit udbrud gik egentligt på at Macheda gerne må få chancen, og at Rooney muligvis er tilbage og til rådighed.
Men jeg vil også godt have at vi gør arbejdet i CL færdig i midtugen efter vores kamp mod Wigan, så vi kan give plads til spillere som Macheda, Obertan, Fabio osv. i et par Champions League-kampe.
Nu så jeg ikke kampen, men jeg læste at det ikke var verdens bedste mål han lavede, kontra det første mod Aston Villa, som var et rigtig godt mål.
Men derfor synes jeg at han skal have chancen fra start, sammen med Rooney. Han får ikke nok hjælp af Berbatov efter min mening, og vil langt hellere se nogle hurtigere kanter i samarbejde med Macheda. Lidt ungdom og hastighed vil aldrig skade.
Don Kafai
18-11-2010, 00:40
Jeg har intet imod Macheda - tværtimod har jeg altid rost ham som en der kan gøre en forskel. Jeg mindes bare ikke han har spillet godt når han har startet.
Det er også noget latterligt noget at stille det sådan op, og nej, det betyder ikke at Macheda aldrig må starte, men jeg synes det er for tidligt at smide presset på hans skuldre. Skulle han starte deroppe med Rooney, så er der simpelthen for mange x'ere.
Og vi ved overhovedet ikke hvor langt Rooney er henne. Nu bliver han godt nok kaldt en "mean goalmachine", men jeg nægter at tro på, han efter en halv uge i USA pludselig er den samme spiller inden skaden mod Bayern. Efter skaden har han vitterligt været ligegyldig. Ham og Macheda vil ikke være den bedste løsning i en kamp som denne. Så så jeg hellere de fik den næste kamp.
Berbatov - Hernandez oppe foran mod Wigan, så kan Rooney komme ind efter en time. Macheda kan spille en rolle i midtugen mod Rangers, hvis han ikke også kommer ind mod Wigan.
DavidMadsen
18-11-2010, 00:51
"Det er også noget latterligt noget at stille det sådan op, og nej, det betyder ikke at Macheda aldrig må starte, men jeg synes det er for tidligt at smide presset på hans skuldre. Skulle han starte deroppe med Rooney, så er der simpelthen for mange x'ere."
Jeg skrev slet ikke noget om at de to skulle være fast angrebsduo. Det er udelukkende mod Wigan, jeg håber at se dem fra start. Jeg elsker også Hernandez og Berbatov, og bliver bestemt ikke skuffet hvis de starter. Men når der ser ud til at være mål i Macheda, og Rooney skulle være tilbage - jamen så må det da næsten være deres tur.
Don Kafai
18-11-2010, 01:11
Nu må vi se hvad Fergie finder på. Det positive er vel, at vi for første gang i mange sæsoner har et luksusproblem hvad angribere angår (ikke bare kvantitet, men også kvalitet).
Hernandez og Macheda er nu to spillere der kan gå ind og spille, uden vi skal lægge vores spil om. Jeg synes personligt, at Berbatov er en af vores vigtigste offensive kort, når ikke han kæmper mod 4 alene, og han vil også være vigtig når de unge skal spille. Og så har vi ikke engang talt Englands største stjerne med. Det ser lyst ud.
Det skader i øvrigt heller ikke at vi har en gut rendende rundt og få MoM-priser i 3-0 sejre på Stamford Bridge.
Nu må vi se hvad Fergie finder på. Det positive er vel, at vi for første gang i mange sæsoner har et luksusproblem hvad angribere angår (ikke bare kvantitet, men også kvalitet).
Hernandez og Macheda er nu to spillere der kan gå ind og spille, uden vi skal lægge vores spil om. Jeg synes personligt, at Berbatov er en af vores vigtigste offensive kort, når ikke han kæmper mod 4 alene, og han vil også være vigtig når de unge skal spille. Og så har vi ikke engang talt Englands største stjerne med. Det ser lyst ud.
Det skader i øvrigt heller ikke at vi har en gut rendende rundt og få MoM-priser i 3-0 sejre på Stamford Bridge.
Ja umiddelbart ser fremtiden lysende år. Jeg er lidt spændt på hvor meget de 3 i periferien har udviklet sig om et år.
Og så er jeg nok lidt skuffet over at Macheda so far kun præsterer når han kommer ind som sub. Det han laver mod Villa var jo genialt, han skal bare lære at gøre det når han starter inde også, så vi ikke skal frygte at stille i 4-4-2 med ham når enten Berbatov eller Rooney er ude.
Men det får jeg nok ikke bevist lige foreløbigt. Jeg regner ikke umiddelbart med at han starter inde når både Berba, Chicha og Rooney er inde. Alle tre er ældre og overall bedre.
Sjovt som ingen savner Owen herinde.
DavidMadsen
18-11-2010, 21:10
Sjovt som ingen savner Owen herinde.
Hvad skulle vi savne ham for? Ærligt talt vil jeg stadigvæk hellere give spilletid til vores talenter, end til en mand der formodentligt snart er fortid.
Vil det være en fordel, hvis Macheda kunne få spilletid i Juventus? Eller ville han blive homesick? Kan han overhovedet få spilletid i Juve? Er det bedre at have ham løbende hos os eller i Italien?
Hvad skulle vi savne ham for? Ærligt talt vil jeg stadigvæk hellere give spilletid til vores talenter, end til en mand der formodentligt snart er fortid.
Det var nu bare en kommentar på at Macheda og Hernandez er gået op i hierarkiet, men det er da lidt pudsigt at Owen helt er glemt. I mine øjne er det et positivt tegn. Jeg ser også helst at Owen ryger. Til vinter vil være fint med mig, så længe vi har de andre 2-3 unge vi kan satse på.
Hvis Macheda skal lejes ud skal det helst være til en PL klub i mine øjne. Og måske en der er på størrelse med Sunderland, hvor han kan spille jævnligt som Welbeck, uden at konkurrencen er alt for stor.
Quagliarella, Iaquinta, Del Piero og Amauri må vel alle stå over Macheda i hierarkiet. Om de er bedre ved jeg ikke, men det er ihvertfald ikke sikkert at han får de mange kampe, som han nok har brug for. Og ja, så er der den med om han bliver homesick.
United DK
22-11-2010, 23:25
Juventus' angreb er på papiret ikke helt skidt, og medmindre Delneri (Juventus' træner) har større planer med Macheda, så kan han ligeså godt blive i United, hvor chancen for spilletid er ligeså stor, hvis ikke større.
Martinsen
23-11-2010, 12:22
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6522826,00.html
Hvis det er sandt har Macheda da slet ingenting at tage derned for. Han vil nok få mere spilletid hos os.
Svanen94
29-12-2010, 17:49
Nu tyder mere og mere på, at Macheda bliver lejet ud. jeg har hørt ham rygtet til bl.a. Lazio og Parma. Ville dog synes det var bedst, hvis han kunne blive lejet til en PL klub, så han fik noget mere erfaring i netop denne liga.
Hvis han ryger til Italien, så tror jeg ikke vi ser ham igen.
Ikke at jeg ville græde snot over det heller.
Svanen94
29-12-2010, 18:26
Hvis han ryger til Italien, så tror jeg ikke vi ser ham igen.
Ikke at jeg ville græde snot over det heller.
Af, hvad jeg har læst lyder det da til kun at skulle være en lejeaftale.. Det kan selvfølgelig også nå at ændre sig.
Nu er det ikke fordi vi er i underskud af angribere, men det ville da være fint, hvis han kunne være lejet ud og så forbedre sig.
schousboe9
29-12-2010, 20:04
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/10/12/29/manual_153516.html
Macheda er nu mere eller mindre officielt på udlejningslisten, og Italien virker sjovt nok som den mest sandsynlige destination. Fiorentina nævnes, og såfremt rygterne om Gilardino til Juventus er sande, så vil jeg også mene, at det må være den ideelle klub.
Lazio har i forvejen Zarate, Floccari og Rocchi, selvom sidstnævnte ikke spiller fra start hver gang, og Parma har Crespo, Paloschi og Bojinov. Jeg tror, der ville være langt bedre muligheder i Fiorentina, der reelt kun har Gilardino som spydspids.
Svanen94
29-12-2010, 20:20
Ingen tvivl om, at han skal til en klub, hvor han får spilletid.. men jeg ville nu helst se ham blive lejet ud til en engelsk klub, da serie a er en helt anden slags fodbold end i pl.
schousboe9
31-12-2010, 12:04
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/10/12/31/SOCCER_Man_Utd_Macheda.html
Han lejes ud. Fast spilletid i PL vil selvfølglig være at foretrække, og hans agent tror åbenbart heller ikke på, at han kommer til Italien. Men for lidt siden var det også helt utænkeligt, at han overhovedet smuttede i januar...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.