PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

Kristian Jensen
12-05-2007, 13:12
Hej. I det gamle forum havde vi en tråd om, hvordan vi ønskede, at de kommende indkøb og salg ville gå. Så jeg vil lige lave en tilsvarende. Hvis der allerede er lavet én, så beklager jeg meget.

Siden jeg skrev min post på det gamle forum har jeg ændret mening om én spiller: O'Shea. Jeg bryder mig ikke om hans rolle på midtbanen, men i forsvaret er han en vigtig holdspiller.

Derimod ser jeg gerne, at United skiller sig af med følgende:

Richardson: Nu har han snart fået chancer nok. Han passer nok bedre i en middelklub i PL.
Silvestre: Vil hellere se nogle af vores unge spillere.
Saha: Meget god angriber, men er jo næsten hele tiden skadet.
Heinze: Kæmper bravt, men han har skuffet mig meget i denne sæson.
Bardsley: Neville med Brown og O'Shea som backup er godt nok til mig.

Indkøb:

Som mange andre, så håber jeg, at vi får en central midt, en fløj og en angriber:

Nani: Har ikke set meget med ham, men han virker til at være en spændende spiller.
Hargreaves: Med ham har vi større chance i CL, idet vores centrale midt kan blive meget mere dominerende.
Huntelaar: Alle hans mål taler vel for sig selv.
Bale: Selvfølgelig kun, hvis Heinze bliver solgt. Han virker som en spændende spiller for fremtiden.

Fire ind og fem ud lyder af meget, men dette er som sagt bare ønsker. Jeg synes ikke, at jeg har valgt urealistiske tranfermål.

Hjem fra udlån:
Rossi: Giv drengen en chance. Hvis Solskjaer stopper næste sommer, så er han nok god som power-sub.
Foster: Han bliver klasse. Han har virkelig imponeret mig i år. Får dog svært ved at slå Edwin af.
Pique: Har imponeret i Zaragoza. Hellere ham som backup end Silvestre.

Synes Evans skal have endnu et år i en anden klub.

Hvad siger I?

Mikkelsen
12-05-2007, 15:33
Jeg tror personligt ikke på 4 indkøb, max. 3

Følgende skal væk fra United :

Richardsson, begrundelse unødvendig.
Silvestre, Over The Hill.
Smith, direkte ufarlig.

Følgende ser jeg gerne købt:

E'too, nok verdens pt. bedste target-man
Sidwell, kanon spiller, som er på en fri-transfer.
Nani, talentfuld fløjspiller.

Grunden til at jeg ikke har Owen Hargreaves med, at et transfer budget på 500 mill er urealistisk.

Det ser ud som om, at Ronaldinho er på vej væk fra Barcelona:

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68519

Så kunne man også satse hele butikken på ham ?

Hvem vil ikke få kuldegysninger over følgende startformation:

-------------VDS--------------

Neville --- Rio --- Vidic --- Evra

-----------Carrick-------------

-----Scholes ----- Giggs-------

Ronaldo --- Rooney --- Ronaldinho

Benzet
12-05-2007, 15:57
Jeg mener, at vores trup er for smal, og derfor er det nødvendigt at købe flere spillere, end vi sælger. Jeg ser følgende salg og køb som ideele for os:

Salg:
- Richardson; Selv om han var fantastisk sidste sæson for WBA, har han aldrig helt vist det for os.

- Silvestre; Har i mine øjne aldrig haft niveauet til United.

Køb.

- Morten Gamst Pedersen; Fantastisk kantspiller, der slår gode indlæg og har et uhyggeligt spark.

- Hargreaves; Vi mangler forsat den perfekte mand ved siden af Scholes.

- Huntelaar; Hyperfarlig angriber, der er en god boksspiller.

Talenter fra egen trup.

- Eagles; Skal helt klar have langt flere chancer.

- Rossi; Må snart overhale Solskjær i hierakiet.

Renatommo
12-05-2007, 16:01
Nej tak til alle de der manager forslag!!! ronaldinho er jo fuldstændig urealistisk! Tag dig nu lidt sammen - Tak!

Mine ønsker til sommer:
1. Owen Hargrewes - God spiller, holdspiller, hårdt arbejdende osv - alt hvad vi har brug for.
2. Torres - Fantastisk teknik, arbejder hårdt, god i det opbyggende spil og kan score mål.
3. Nani - Spændende spiller desuden ser jeg gerne at vi snart ser på en ny afløser for Ryan G. ;)

Holdet:

Neville ----------- Rio ------------ Vidic ------------ Evra

Ronaldo--Carrick/Owen Hargrewes---P. Scholes---Giggs/Nani

---- Rooney --- Torres ----

Bænk: B. Foster - John O - Carrick/OH/P.Scholes - Giggs/nani - Saha

Lorensen
12-05-2007, 16:22
Tag dig selv sammen ? Hvis Ronaldinho gerne vil væk, og han har fået frie tøjler til at smutte, hvorfor så ikke United ? Vi er da pt. en af de bedste klubber i verden.

Nå men jeg mener også vores trup er for smal, så derfor er det ikke nødvendigt at sælge nogen. Det skulle lige være Richardson som er bedre tjent i en mindre klub. Hvis Silvestre er tilfreds men en reserve rolle er han god at have, bare se i år, hvor vores forsvar alligevel ikke havde nok reserver på trods af at det er vores bredeste punkt.

Spillere jeg gerne ser i klubben :
Nani / Morten Gamst Pedersen. Helst Nani
Eto'o/Huntelaar/Bent osv.
Og så kommer Hargreaves jo nok.

Altså 2 spillere til midtbanen og 1 til angrebet, så vil vores hold endnu engang være i stand til at vinde næste år.:D

United DK
12-05-2007, 16:34
Køb:
Owen Hargreaves - Har vist klassen flere gange, bl.a. under VM, hvor han blev kåret til Englands bedste. Det var så måske i mangel af bedre.
Darren Bent - Han har scoret mange mål for Charlton, og kan han komme til en klub, hvor han vil få mange flere chance, så kan han blive PL-topscore.
Gareth Bale - Et kæmpe talent, der sammentidig har et fantastisk frispark, og det kunne vi godt bruge i fremtiden, for Ronaldo er elendig til at sparke frispark.

Sælg:
Kieran Richardson - Han er bare ringe, og det tror jeg flertallet vil give mig ret i.
Mikael Silvestre - Han har efter min mening aldrig været god nok til United, og nu må han sælges.
Gabriel Heinze - En fighter, men sammentidig også en boldmongol, og en pivskid.

SantasLittleHelper
12-05-2007, 17:53
Nej tak til alle de der manager forslag!!! ronaldinho er jo fuldstændig urealistisk! Tag dig nu lidt sammen - Tak!

Mine ønsker til sommer:
1. Owen Hargrewes - God spiller, holdspiller, hårdt arbejdende osv - alt hvad vi har brug for.
2. Torres - Fantastisk teknik, arbejder hårdt, god i det opbyggende spil og kan score mål.
3. Nani - Spændende spiller desuden ser jeg gerne at vi snart ser på en ny afløser for Ryan G. ;)

Synes sgu det er fedt at du først plagiere med at andre bruger "manager forslag" og at du bagefter selv nævner Torres - i øvrigt uden at bringe et link hvor der står at han gerne vil væk (held og lykke med at finde et). Det er sgu god humor... Minder mig lidt om ham der lavede tråden på det gamle forum om realistiske transfers og 2 linier længere nede nævner kaka...

@Topic
Det er sgu lidt svært at finde 3-4 spillere til 500 millioner samlet. Personligt vil jeg nævne Eto'O (270-300 mille), Sidwell (Gratis (!)) og måske en som Gareth Bale (50-80 mille) hvis han kan omskoles til en lidt mere offensiv wing... Det bliver spændende at se Ben Foster tilbage i United.. Jeg tror faktisk ikke han mangler ret meget for at slå igennem som førstekeeper, også selvom VDS er rutineret og fremragende keeper etc.. Tror sgu han overhaler ham indenom.. Jeg ved ikke rigtig med Owen Hargreaves.. Men Fergie har jo åbenbart set noget i ham og han plejer da at få ret så nu må vi se om der bliver gravet lidt dybt i lommerne, eller om han synes det er nok med Carrick og Scholes i motorrummet...

KennyN
12-05-2007, 18:30
Farvel til:
Michael Silvestre
Kieran Richardson
Alan Smith
Louis Saha
Phil Bardsley

Indkøb:
Luis Nani
Micah Richards / Gareth Bale
Owen Hargreaves
Darren Bent

Oprykkede ungdomsspillere:
Chris Eagles
Ben Foster
Gerard Pique
Guiseppe Rossi
Lee Martin

Spillere på udlån i PL eller top Championsship klubber for hele sæsonen:
Jonny Evans, Daniel Simpson, Frazier Campbell, Darron Gibson, Dong Fangzhou og Craig Cathcart.

Renatommo
12-05-2007, 19:23
SantasLittleHelper først og fremmest - få dig et ordenligt navn .. shh lille ven, Torres er da meget realistisk. Så der må du lige komme igen, tak!

til LORENSEN tror du nogensinde at alex F kunne finde på at give på den anden side af 500 mio kr, for --- 1 --- spiller - nej der må du sku lige komme igen. og det er vidst dig der lige skal vågne op .. haha

Renatommo
12-05-2007, 19:27
Jeg synes altså du er lidt dum at høre på SatasLittleHepler, det er da godt nok helt vildt .. Sidwell, nej tak! du vil vel gerne vinde noget, ikke? han har da overhovedet ikke klassen til at spille i CL! haha så der må lige komme igen igen!

Mikkelsen
12-05-2007, 19:31

Mine ønsker til sommer:

Holdet:

Neville ----------- Rio ------------ Vidic ------------ Evra

Ronaldo--Carrick/Owen Hargrewes---P. Scholes---Giggs/Nani

---- Rooney --- Torres ----

Bænk: B. Foster - John O - Carrick/OH/P.Scholes - Giggs/nani - Saha

Det må vist være en Ommo'r. :D

Jeg linkede at Ronaldinho gerne vil væk og syntes at han ville være interessant.

Hvor efter at du nævner Torres :eek:

Lad os så få nogle link på bordet.

Vil lige nævne, at det ikke ville være 1. gang at United var interesseret i Ronaldinho - Selv manager.

Renatommo
12-05-2007, 19:34
Der er vidst en lille komiker i dig var Pikkelsen :D

Vil stadig spørge dig om du kunne forstille dig at SAF kunne finde på at bruge så mange penge på --- 1 --- spiller? nej, vel?!

Martin
12-05-2007, 19:37
SantasLittleHelper først og fremmest - få dig et ordenligt navn .. shh lille ven, Torres er da meget realistisk. Så der må du lige komme igen, tak!

til LORENSEN tror du nogensinde at alex F kunne finde på at give på den anden side af 500 mio kr, for --- 1 --- spiller - nej der må du sku lige komme igen. og det er vidst dig der lige skal vågne op .. haha

Renatommo, argumenter for dine holdninger. Du kan da ikke bare slå fast at Torres er et realistisk transferemne, når Ronaldinho ikke er det efter din mening. Kom med lidt fyld på dine indlæg.

Og så synes jeg du skal blande dig udenom, hvad de andre brugere kalder sig og lade være med at være så popsmart.

Renatommo
12-05-2007, 19:42
Hmm martin du er vidst også en røver.. JEG HAR OGSÅ BEGRUNDET HVORFOR JEG IKKE SER RONALDINHO I VORES KLUB - vågn nu lige op og se beskeden ovenfor, ikke kloge!?

Ja så gik den ikke længere, kom igen når du har noget at byde på. Farvel. Martin(Admin)

Dines
12-05-2007, 19:45
Truppen er for smal, og derfor bliver vi nødt til at købe godt ind, og så synes jeg vil skal kalde vores unge hjem, der er udlejet i øjeblikket.

Farvel til:

Silvestre - Alt for usikker. Han bliver kun en spiller, der spiller i de små og mindre vigtigte kampe. Så hellere give Evans, Simpson eller Pique chancen, istedet for at have ham.

Saha - Altid skadet og scorer for få mål. Kald Rossi hjem, og så køb en ny angriber til at starte.

Richardson - Ikke god nok. Så enkelt er det. Han leverer ikke varen hverken imod gode eller dårlige modstandere. Det eneste plus ved ham, er at han er fra egen avl.

TK - Har været rystende usikker, og han har bevist han ikke kan blive den næste målmand. Derfor skal vi kalde Foster tilbage, som så kan sidde et år på bænken, eller prøve at slå VDS af i næste sæson.

Heinze - Hvis vi køber Gareth Bale, synes jeg ligeså godt Heinze kan forlade, da vi så har fundet en god udskifter til Evra, der har alderen med sig. Han er blevet for langsom, og tuder for meget IMO

Køb:

Hargreaves - Lige sådan en type vi mangler. En god skraldemand, der ikke kan spille specielt flot fodbold, men en oprydder type. Hvis ikke vi får ham, så synes jeg istedet godt vi kunne se på en Steve Siddwel der er rimelig ung, og som er gratis.

Darren Bent - Scorer mange mål for et bundhold, og det er i sig selv rigtig flot. Udover det er han en god spiller, jeg tror vil fungere godt ind på holdet.

Gareth Bale - Han er et fantastisk talent, som vil kunne være en vigtig brik i den næste generation med Rooney og Ronaldo især.

Kald tilbage:

Evans
Rossi
Pique
Foster
Simpson

Hald
12-05-2007, 20:14
3 ind 2 ud!

United henter Hargreaves, Nani og Eto'o/Huntelaar

United sælger Silvestre og Saha til Lyon!

Tror at et køb af Eto'o næsten er for godt til at være sandt! Men kunne virkelig være et fedt køb. det bedste i de sidste mange år!

lange
13-05-2007, 02:22
3 ind, 3 ud .

United henter: Nani, Hargreaves og Torres/Bent

United sælger: Richardson, Saha, Silvestre

Jeg ser helst Torres i den røde trøje, ellers er Darren Bent interessant ..

Foged
13-05-2007, 09:41
Ud:
Rich, Smith, Silvestre

Ind:
Rossi, Foster og Pique (alle hjem fra lån)
Bent (hvis prisen er faldet efter Charltons nedrykning)
Nani
Owen Hargreaves (desværre)

United 4-ever
13-05-2007, 10:44
Spillere til:
1 prioritet: Eto'o, Torres, Richards & Nani
2 prioritet: Hargreaves, Huntelaar, Gramst Pedersen & Bale
- hvis vi kunne få 2 fra 1 prioriteten og 1 fra andenprioriteten ville jeg være ganske godt tilfreds.

Spillere fra:
Saha, Smith, Heinze, Silvestre

Som tidligere skrevet i andre indlæg får vi jo Foster, Pique og Rossi tilbage. Glæder mig virkelig til at disse tre unge spillere for United..

Iver
13-05-2007, 11:40
@ United 4-ever

Jeg kunne ikke være enig med dig, og jeg synes, at det er en kanon måde, du har delt spillerne op i prioriteter. Jeg ville nok bare tilføre Berbatov på listen med spillere med 1. prioritet. Jeg synes virkelig, at han har været stærk i år, selvom det er hans første år i PL. Han er stor og stærk, kan noget på egen hånd og han ville passe perfekt sammen med Rooney.

Der er rigtig mange, der taler for at Owen Hargreaves skal komme til sommer. Jeg synes også, at han er en god spiller, men i min optik er han ikke en direkte afløser til Scholes, og det synes jeg, vi snart skal til at finde. +200 mio. er også alt for mange penge, at kaste efter en spiller som Hargreaves. Nok er han god, men +200 mio er en vild overpris.

Buch
13-05-2007, 11:40
Jeg mener vi skal sælge:
Silvestre, han har bare ikke klassen mere.
Smith, samme begrundelse som Silvestre, mener jeg.
Kuszack, fatter ikke at vi overhovedet hentede ham?
Richardson, vi bruger ham overhovedet ikke, hvorfor så ha ham?
Heinze og Fletcher, hvis der kommer et godt tilbud.

Jeg mener vi skal hente:
Berbatov, genial spiller, som kan bombe.
Owen Hargreaves, kæmper røven ud af bukserne, og vil pynte på holdet efter min mening.
Bale, kæmpe talent, som vi vil kunne bruge rigtig mange år frem endnu.
+ Pique, Foster, Rossi som vi får hjem.

Mikkelsen
13-05-2007, 11:56
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2123634,00.html

Efte at have læst ovenstående artikel, må 1. priotet være en ny wing. Og her ville Nani være et godt bud.

Torres og Berbatov er ikke realistiske, et af mine tidligere bud, Sidwell, er detsværre heller ikke aktuel mere.

Problemmet er, at henter United 3 spillere, skal den ene være billig/fritransfer, ellers er der ikke råd til E'too.

At foreslå 3 spillere, som til sammen koster 600 mill, er utopi.

Lad os hellere være realistiske.

Christensen
13-05-2007, 12:17
Ind:
Gamst eller Downing - måske i et rotationssystem med Giggs
Defoe eller Robbie Keane til angrebet, tror jeg ville være perfekt - eller måske en Bent?
Og så måske en til midten, men hvis Fletcher kan holde det niveau han har spillet i på det seneste, tror jeg ikke det er super nødvendigt før Scholes siger farvel.

Ud:
Richardson har i denne sæson bevist at han ikke hører hjemme i United.
Silvestre er kommet i overskud. Hvis Pique bliver hentet tilbage, skal han klart have chancen, og så er Silvestre ikke til noget mere.

Spillere der skal kaldes tilbage/have chancen:
Pique
Foster
Rossi
Eagles

Hvis Rossi griber chancen så skal vi skille os af med enten Saha eller Smith til vinter.

Gelle
13-05-2007, 12:17
Synes klart vi skal have Darren Bent, nu når Charlton rykker ned ser jeg klart ham som billig, og god og målfarlig.

Nani synes jeg også vi skal have. Men Kunne være fedt hvis vi kunne få en Aaron Lennon, men han har vist skrevet ny kontrakt i år.

Så skal Richardson sælges, for han kan ikke i denne her klub, han skal nok ned i en midterklub i PL.

Silvestre skal sælges pågrund af han er for usikker og Pique op fra anden holdet.

så måske en angriber eller 2 sælges = Saha og Smith og køb en Darren bent eller Torres eller noget Lign.

Benzet
13-05-2007, 13:03
@Mikkelsen; Du foreslog Sidwell. Men det ser ud til, at han skifter til Chelsea. Efter alt at dømme skal han i hvert fald til lægetjek hos dem, så handlen må nærme sig afslutningen: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68544

Mikkelsen
13-05-2007, 13:26
@Mikkelsen; Du foreslog Sidwell. Men det ser ud til, at han skifter til Chelsea. Efter alt at dømme skal han i hvert fald til lægetjek hos dem, så handlen må nærme sig afslutningen: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68544

Det skriver jeg også i mit indlæg ovenfor. Og det er faktisk pisse ærgeligt, han kunne have blevet et kæmpe plus for United. Og der ville have været råd til E'too og Nani - PIS

Iver
13-05-2007, 13:27
Jeg bifalder ikke køb af Defoe eller Keane. Ingen af dem har været faste angribere i Spurs i denne sæson - de har på skift været makker til Berbatov. Hvorfor skal vi købe angribere, der ikke kan tilspille sig en fast plads på et Spurs-hold? Desunden minder de begge meget om Rooney - små hurtige typer.

Og hvorfor skal vi købe Bent bare fordi han er billig?

Hvis begynder at købe disse spillere, så ender vi som Liverpool (et hold med en masse middelmådige spillere; Zenden, Bellamy mf.). Hvis vi vil være med helt fremme i næste sæson, som vi har været i denne, så er vi nødt til at satse på kvalitet i stedet for kvantitet. Altså få rigtig gode spillere, der selvfølgelig også kommer til at koste mange millioner. Ikke flere Liam Miller, Kleberson, Djemba Djemba - det er penge lige ud af vinduet.

Faurauh
13-05-2007, 15:56
Som Iver siger - det er kvalitet det gælder.
Ideal: ind, Etoo, Nani Owen H. Det er muligvis ret urealistisk men Etoo vil kunne give vores spil det samme som saha har givet os bare på højere plan og med større træfsikkerhed. Nana kunne stå til lære under Giggs og de kunne fint skifte her de næste par sæsoner indtil giggs er færdig, og Owen H vil kunne give os stører brede

United DK
13-05-2007, 17:09
Bare fordi en spiller er dyr, er det jo ikke ens betydende med, at han levere, bare se på Shevchenko og Ballack.

Iver
13-05-2007, 17:47
@ United DK

Meget underlig kommentar du kommer med. Hvis man vil have kvalitet, så koster det. Vi købte jo heller ikke Rooney for 50 mio?

United DK
13-05-2007, 17:51
@ United DK

Meget underlig kommentar du kommer med. Hvis man vil have kvalitet, så koster det. Vi købte jo heller ikke Rooney for 50 mio?

Selvfølgelig koster kvalitet penge, det siger jeg jo heller ikke, at det ikke gør, jeg siger bare, at fordi man giver 300 mio. for en spiller, så er det ikke ens betydende med, at han levere varen, og her kan jeg igen nævne Shevchenko, som jo slet ikke har leveret varen, på trods af, at han kostede en hel del pund.

Iver
13-05-2007, 17:59
Jamen, Shevchenko var en klasse-spiller i Milan.... Hvordan kunne Chelsea vide, at han ikke ville slå til? De fleste havde vist regnet med at han ville blive en succes. Skal man lade være med at købe klassespillere, eller hvad mener du? Jeg synes, at Liam Miller, Kleberson, Djemba Djemba og alle de andre "billige" køb United gjorde for nogen år siden, viser at det ikke kan betale sig at købe middelmådige spillere og håbe, at de kan overpræstere.

United DK
13-05-2007, 18:12
Jamen, Shevchenko var en klasse-spiller i Milan.... Hvordan kunne Chelsea vide, at han ikke ville slå til? De fleste havde vist regnet med at han ville blive en succes. Skal man lade være med at købe klassespillere, eller hvad mener du? Jeg synes, at Liam Miller, Kleberson, Djemba Djemba og alle de andre "billige" køb United gjorde for nogen år siden, viser at det ikke kan betale sig at købe middelmådige spillere og håbe, at de kan overpræstere.

Jeg ser gerne Eto'o i United, for han er en klasseangriber, men jeg har også hele tiden i baghovedet, at han kan ende som Shevchenko, for PL er en utrolig hård liga, hvor man ikke bare får succes, fordi man har et navn.
Der er mange der tror, at bare fordi vi køber Eto'o, så vinder vi mesterskabet de næste mange sæsoner, men det er der bestemt ingen garanti for.

Iver
13-05-2007, 18:21
Det vil jeg give dig helt ret i. Jeg så faktisk hellere Berbatov i United. Fantastisk debutsæson i PL, hvor han virkelig viser, at han er en kanon angriber. Hvis han kommer til at spille på et klassehold, som United, så kan han kun blive endnu bedre og endnu farligere.

Benzet
13-05-2007, 18:28
@ United DK

Kvalitet KAN koste penge. Men man kan også være forudseende og få fat i relativt billige spillere, der endnu ikke er så kendte. Jeg tænker fx på Solskjaer, Schmeichel, Van Nistlerooy, Evra, Vidic og Ronaldo. De var alle billige i forhold til, hvad de hurtigt udviklede sig til.

Iver
13-05-2007, 18:39
@ Benzet

Ja, man kan være heldig med billige køb - helt rigtigt. MEN kan vi blive enige om, at Liam Miller, David Bellion, Kleberson, Mark Bosnich, Eric Djemba Djemba, Diego Forlan er beviser på det modsatte??

Mit argument er bare at spillere, der har vist sig at kunne begå sig på højeste niveau, har større chance for at blive en succes end middelmådige spillere, som ikke har bevist at de har niveau.

Med hensyn til Ronaldo, så vil jeg sige at betale +100 mio for en 18 årige dreng (eller hvor gammel han var da vi købte ham, er en høj pris!). Han var jo helt ukendt.

Christensen
13-05-2007, 19:25
Som Iver siger - det er kvalitet det gælder.
Ideal: ind, Etoo, Nani Owen H. Det er muligvis ret urealistisk men Etoo vil kunne give vores spil det samme som saha har givet os bare på højere plan og med større træfsikkerhed.

Du siger du vil have kvalitet. Okay! Men så forstår jeg ikke du nævner Nani? Ved du overhovedet hvad han egentlig kan? Kan sagtens være han falder total igennem. Ingen siger han bliver som Ronaldo - det kan nemt gå galt.

Jeg må indrømme jeg at jeg ikke er sikker på Nani. Jeg tror at vi har været heldige med at Ronaldo har kunnet holde til PL, og det har også taget sin tid. Tror bare ikke på Nani kan slå igennem i England - jeg mener, hvor mange gange har vi ikke set folk som ham floppe i England? Han har helt sikkert spillet nogle gode kampe, også i den ene kamp jeg har set med ham, men kan ikke forstå hvorfor folk er så vilde efter at få ham? Hvorfor ikke satse på nogle vi ved, hvad står for? Fyre som Downing og Gamst, har vi set præstere i Premier League, og vil begge være fantastiske tilføjelser i United.

KennyN
13-05-2007, 20:23
Ja Gamst og Downing har erfaring fra Premier League, hvilket Nani ikke har. Men det kan jo være at Sir Alex og de andre omkring holdet vurderer at Nani passer bedst ind på holdet og i spillestilen. Så kan det godt være han skal bruge et par måneder til at vænne sig til livet i England, spillet i Premier League osv, ligesom Evra og Vidic. Men hvis han er god nok, skal han nok blive et hit i United..

Bugge
13-05-2007, 23:06
Downing er jo ikke nogen exceptionel fodboldspillere, men han er god nok..
Gamst Pedersen er også en mulighed men jeg ser gerne at Nani får chancen.. Der er ingen grund til at gå i koma over PL kræver fysik..

Allan
13-05-2007, 23:51
Nani til at afløse Giggs tak!!!!

Angående Eto'o tror jeg faktisk godt han kunne ende hos Chelsea, og så får vi en eller anden 2. rangs angriber, hvis altså Fergie vælger at forstærke os i angrebet, Rossi kommer jo hjem

Don Kafai
14-05-2007, 10:36
En spiller der ikke er nævnt i lang tid er Freddy Adu. Han var til prøvetræning tidligere på sæsonen og det virker da som et oplagt bud, især da vi mangler en fløj.

Men min personlige mening er at jeg tror Ferguson ikke fandt ham god nok til prøveopholdet, og lod jo også være med at give et bud efter opholdet. Men synes lige han skal nævnes for om nogen må han rygtes til United.

Jeg synes dog hverken vi skal have Silva, Nani eller Adu til venstre kanten. Vi bør ikke kigge så meget på spillere udenfor den engelske spillestil, når der er masser af ekspempler i selve Premier League. Morten Gamst og Downing er 2 glimrende fløje, og jeg så især Gamst i United da han laver flere mål og skarpere indlæg, og så vil han for alvor løse vores dødbold problem efter Beckham.

ohh ahh cantona
14-05-2007, 13:08
nani kommer til united insider knowledge

Don Kafai
14-05-2007, 14:10

Okay...?

Kan du fortælle mere, for det lyder ret spændende?

Smaakage
14-05-2007, 14:13

Scanner du lige kontrakten ind og uploader ? :)

Rooney8
14-05-2007, 15:18
vi skal have en midtbane, en kant og en klasseangriber for saha's mange skader driver en til vanvid..
hargreaves kommer tror jeg, nani ville være meget spændende og til sidst tror jeg det ville være godt med en torres..
men lad os nu se, det ender altid anderledes end man tror/håber..fergie køber aldrig de spillere man går og tænker på..

Daniel
14-05-2007, 15:29
Indkøb:

Owen Hargreaves: Super spiller der gør det muligt at lave et slags rotationsprincip med Scholes og Carrick.

Fernando Torres: Super angriber som vi mangler.

Stewart Downing: Talent der kan afløse Giggs om et par år og samtidig allerede være stærk for os i år.

Afgang:

Silvestre: Piqué skal have chancen på første holdet og derfor er der ikke plads til silvestre

Richardson: Ikke god nok til united

Saha: Kan rigtig godt lide ham men set i lyset af hans evige skader og et køb af Torres eller en anden topangriber er der ikke plads.

Derudover synes jeg at Foster, Eagles, Piqué og Rossi skal have chancen på førsteholdet og at Kuszczak og Evans skal lejes ud...

PL-pedersen
14-05-2007, 16:02
nu har jeg siddet og læst lidt i den her tråd, undre mig over hvorfor der ingen der har forslået Tevez da han virkelig har fundet stor spillet frem her i slutningen af sæsonen.... kunne godt forstille mig ham i united i næste sæson....

United DK
14-05-2007, 16:22
Ja, nu er Tevez jo alles favorit, fordi han ene mand sikrede West Ham overlevelse, men jeg er stadig ikke overbevist om, at han er en verdensklasse spiller.

Dines
14-05-2007, 18:51
Tevez minder i stil alt for meget om Rooney, og der er ikke plads til at holde en af dem på bænken. Torres er god. Men efter min mening scorer han ikke nok mål. Måske hjælper det, hvis han kommer på et bedre hold.

Bent er stadig min favorit, taget pris i betragtning. Hvis vi ca. køber ham for en 100 millioner, har vi fine penge til Bale, Hargreaves og Nani. Stadig vil jeg ikke græde meget over hvis Eto'o eller Torres kom.

Bombay
14-05-2007, 19:01
Nu har jeg læst en del af de indslag der er skrevet i denne tråd. Det jeg syntes går igen, er alle de skrækeksempler der er på spillere som ikke opfylder de forventninger, der har været til dem (Ballack, Schevenko osv.) og derfor mener, at der ikke skal storinvesteres i topspillere. Det kan selvfølgelig ske at en klassespiller ikke opfylder de krav vi har, men lad os accepterer at kvalitet koster penge. Vi kan ikke få det hele kransekagen, men lad os for en gang skyld tage toppen, ligesom Real og andre storklubber engang imellem gør det. Brug dog 6-700 mio. på at forbedrer truppen, så den er sikret de næste 2 sæsoner. Jeg mener at tre guldkøb kunne være Eto´o, Nani og Owen H. Så er vi sgu godt garderet.

Dines
14-05-2007, 19:28
Jeg tror også at det er det der er tanken. Iår er vi blevet lået 500 - 600 millioner hvilket ca. kan blive til 3 køber af en god kaliber. Dog kan vi aldrig vide hvad som sker, da vi flere gange er blevet lovet det, men inter er sket. Iår tror jeg dog at vi får 3 gode spillere, da vi må have fået en god indtjening på CL-semien, PL og muligvis en Fa-Cup sejr.

Rafa86
15-05-2007, 11:45
NU skulle United og Bayern efter lang tid, endelig være enig om en pris: 195 mio. kr.

Hvis det er sandt, hvad synes I så om prisen? Jeg synes det er alt for meget. 150 mio. kr. havde været bedre.

Kilde:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=19169

Afsnit 8

robinho
15-05-2007, 12:16
det er mange penge jo, men trods alt ikke oppe på de der 25-30 mio pund der blev nævnt fra bayerns side på et tidspunkt.

Nu ved vi heller ikke om det her er rigtigt, men en pris på 18 mio pund er ok for en 26 årig spiller som er blandt de bedste i europa på sin plads. Og også når man tænker på at vi køber fra en anden topklub, som bare kan sige nej, hvilket mange mindre klubber ikke kan

United DK
15-05-2007, 12:21
Man siger jo, at kvalitet koster, så derfor er det vel ikke mange penge.

snegl
15-05-2007, 13:40
Fyr 300 af på Etoo og 300 af på Messi og flyt Giggsy ind på midten.

Allan
15-05-2007, 14:26
195 mio for Hargreaves
150 mio for Nani
345 mio I ALT

Så har vi ca 150-250 mio til en angriber. Hvis vi antager at der bliver sat 500-600 mio af til indkøb.

Personligt tror jeg vi henter Hagreaves, Gudjohnsen og så en eller anden ukendt spiller. Jeg tror ikke vi køber stort ind, til det er Glazers for grådige.

Bombay
15-05-2007, 14:56
195 mio for Hargreaves
150 mio for Nani
345 mio I ALT

Så har vi ca 150-250 mio til en angriber. Hvis vi antager at der bliver sat 500-600 mio af til indkøb.

Personligt tror jeg vi henter Hagreaves, Gudjohnsen og så en eller anden ukendt spiller. Jeg tror ikke vi køber stort ind, til det er Glazers for grådige.

Hvis vi presser dem lidt i prisen kunne det med, store fantasibriller komme til at de således ud:

Nani= 150 mio.
Hargreaves= 175 mio.
Eto´o= 285 mio.

Samlet = 610 mio.

Hvis vi samtidig skiller os af med Heíntze, silvestre, Richardson og Shmidt skulle vi gerne få nogle penge i kassen den anden vej. Ca. mellem 150 - 180 mio.

Rafa86
15-05-2007, 16:09
Hvis vi presser dem lidt i prisen kunne det med, store fantasibriller komme til at de således ud:

Nani= 150 mio.
Hargreaves= 175 mio.
Eto´o= 285 mio.

Samlet = 610 mio.

Hvis vi samtidig skiller os af med Heíntze, silvestre, Richardson og Shmidt skulle vi gerne få nogle penge i kassen den anden vej. Ca. mellem 150 - 180 mio.

Vil hellere af med Saha. Tror også vi får meget mere for Saha end Smith.. Desuden tror jeg ikke at SAF er villig til, at skille sig af med 2-3 forsvarsspillere. Især når der ikke bliver købt nogen nye.
Rich, Silvestre og Saha synes jeg vi skal sælge. Dem kan vi samlet set nok få ca. 110 mio. kr. for.

Hvis vi får 500 mio. kr. + 110 mio. kr. vi får fra salg, så ser min liste således ud:

Nani = 130 (hans kontrakt udløber om et år)
Hargreaves = 185
Richards = 200 (måske lige optimistisk nok)
Huntelaar = 95 (måske ikke penge nok)

I alt 610 mio kr. Tror alligevel ikke vi kommer til at være så aktive på markedet i år. Men man har jo lov til, at drømme. :D

Allan
15-05-2007, 16:17
Vil hellere af med Saha. Tror også vi får meget mere for Saha end Smith.. Desuden tror jeg ikke at SAF er villig til, at skille sig af med 2-3 forsvarsspillere. Især når der ikke bliver købt nogen nye.
Rich, Silvestre og Saha synes jeg vi skal sælge. Dem kan vi samlet set nok få ca. 110 mio. kr. for.

Hvis vi får 500 mio. kr. + 110 mio. kr. vi får fra salg, så ser min liste således ud:

Nani = 130 (hans kontrakt udløber om et år)
Hargreaves = 185
Richards = 200 (måske lige optimistisk nok)
Huntelaar = 95 (måske ikke penge nok)

I alt 610 mio kr. Tror alligevel ikke vi kommer til at være så aktive på markedet i år. Men man har jo lov til, at drømme. :D

Huntelaar nævnes jo til en pris på ca 120 mio, men streg Richards og jeg er med på ideén.

Mikkelsen
15-05-2007, 17:01
Selvfølgelig får United mere for Saha end for Smith. Den ene scorer mål, det gør den anden ikke.

Kan vi sælge Smith for 40 mill. vil det være en kongehandel.

hejklit
15-05-2007, 20:01
jeg synes, at de skulle købe:
- bale
- owen h.
- nani
- huntelaar/torres

og skille sig af med heinze, saha og richardson.

enig?

Oscar
15-05-2007, 20:22
I de 500 mio er spillersalg nok medregnet, eller de regner med det, så tror ikke man kan lægge det oven i. Men for de berygtede 50 mio £ synes jeg vi skal gå efter De Rossi og Eto'o, og måske en fløjspiller der ikke er al for dyr, måske Nani, selvom jeg er lidt skeptisk overfor hans muligheder for at falde til. Hvis Barce dog skal have 40mio € for Eto'o, kan det blive lidt svært. Men Richards skal vi ikke gå efter. Man shitty spiller, og siger selv hans yndlingsklub er Arsenal. Så mangler han jo bare at rende rundt i en scouser trøje og så er den hjemme.

Christensen
15-05-2007, 20:24
Enig? Næh

Hvorfor skille sig af med Heinze og Saha? Er der noget galt i at have en perfekt erstatning, hvis Evra skulle gå hen og blive skadet? Forstår bare ikke, hvorfor folk vil af med ham. Nu kan jeg ikke huske, hvad folk sagde om ham efter hans første sæson, men er helt sikker på at folk var VILDE med ham. Og, ja han har været skadet, og ikke spillet så godt, men det er meget normalt efter en skadesperiode, men tror stadig på ham, og håber han kan komme i god form igen.

Saha, er jeg lidt i tvivl om. Han er for meget skadet, og til tider for uskarp. Men folk savner bredde i truppen, så hvor sælge en angriber der rent faktisk kan score? Tror egentlig også at Saha ville finde sig i en bænkplads, ved et evt. køb af ny angriber, hvilket jeg også forventer.

Mht. til Rich, har ikke andet at sige end: ENIG! Som der var en der tidligere har nævnt i denne, eller anden tråd, så kan han komme op på højt niveau, men en klub som Man Utd har bare ikke tid til at vente på ham - især ikke når niveauet til tider er så lavt at han burde spille i Brøndby

KaptajnKjaer
15-05-2007, 20:41
Enig? Næh

Hvorfor skille sig af med Heinze og Saha? Er der noget galt i at have en perfekt erstatning, hvis Evra skulle gå hen og blive skadet? Forstår bare ikke, hvorfor folk vil af med ham. Nu kan jeg ikke huske, hvad folk sagde om ham efter hans første sæson, men er helt sikker på at folk var VILDE med ham. Og, ja han har været skadet, og ikke spillet så godt, men det er meget normalt efter en skadesperiode, men tror stadig på ham, og håber han kan komme i god form igen.

Saha, er jeg lidt i tvivl om. Han er for meget skadet, og til tider for uskarp. Men folk savner bredde i truppen, så hvor sælge en angriber der rent faktisk kan score? Tror egentlig også at Saha ville finde sig i en bænkplads, ved et evt. køb af ny angriber, hvilket jeg også forventer.

Mht. til Rich, har ikke andet at sige end: ENIG! Som der var en der tidligere har nævnt i denne, eller anden tråd, så kan han komme op på højt niveau, men en klub som Man Utd har bare ikke tid til at vente på ham - især ikke når niveauet til tider er så lavt at han burde spille i Brøndby

Men købes Bale er der vel ikke plads til Heinze, ihvertfald ikke mere end en sæson og så er det vel fair nok at få nogle penge ud af ham. Køber vi Bale (hvilket rygterne siger vi er meget tæt på) tror jeg desværre Heinze ryger.
Ærgeligt, da han er en spiller jeg rigtig godt kan lide. Læste dog noget om Bale skulle erstatte Giggs? Nogen der kan bekræfte det?
Måske bliver han omskolet til fløj, i så fald ville det være perfekt!

Du har ret i Saha ville være en glimrende bredde spiller, men han er ikke holdbar nok til United som førstevalg - så kan et salg af ham finansiere et køb af en anden angriber er jeg frisk på det. Men ellers har du ret, han er en rigtig dynamisk spiller som helt sikkert er et godt aktiv i truppen.

Rich. nuff said!

Daniel
15-05-2007, 21:03
Det ville være genialt hvis Bale kunne omskoles til venstrekant..

Han har alle de gode offensive kvaliteter og kan erstatte Giggs om 2-3 sæsoner..

Og så er han fra Wales...

hejklit
16-05-2007, 14:10
vi har altså også købt to tvillinger fra brasilien, og de spiller hver deres back?

Bombay
16-05-2007, 14:21
Det ville være genialt hvis Bale kunne omskoles til venstrekant..

Han har alle de gode offensive kvaliteter og kan erstatte Giggs om 2-3 sæsoner..

Og så er han fra Wales...

Jeg går ikke så meget ind for at omskole spillere. Der er en grund til at Bale spiller venstre (offensiv) back. Nu har jeg ikke set ham spille så meget, men når hans kvaliteter bliver nævnt er det blandt andet hans spil frem af banen, offensive indstilling og gode frispark. Ikke noget med god teknik eller driblefærdigheder hvilket jeg mener er vigtigt hos en god wing. Der er virkelig ikke nogen grund til at forbedre forsvaret denne sæson. Næste sæson kan vi købe erstatninger for VDS og Gary, lige nu drejer det sig om at køre nye talenter ind som erstatning for Scholes og Giggs da deres karriere dør ud om et par år. Og selvfølgelig en klasseangriber.

Flax_Generous
16-05-2007, 14:22
Da den anden transfertråd er blevet flyttet til et andet ikke-United-forum, flytter jeg lige mine United-relaterede rygter hertil. Der passer de vel også bedre:

Ifølge den noget upålidelige tribalfootball.com er Manchester United ude efter Brescia-midtbanespilleren Marek Hamsyk. Er der nogle, der kender til ham? Han skulle være et stort, stort talent, men jeg må indrømme, at jeg ikke har hørt om ham før.

Også Portos unge dribler Anderson har Manchester United vist interesse i (ifølge tribalfootball.com). Ham kender jeg fra portugisisk fodbold, som jeg elsker at se. Han er et kæmpe talent, der vist mest er kendt for sine fantastiske driblinger og sin blændende flair og kreativitet, men faktisk arbejder han også forbløffende hårdt af en offensiv playmaker at være. Han bliver ofte sammenlignet med Ronaldinho, men han er mere hårdtarbejde og kan sagtens kaste sig ned i en god tackling. Han kan spille både på fløjen og på midten (dog nok først fast på vores hold om et par år), så han er også rimelig alsidig. Uden tvivl et kæmpe talent og nok også et godt køb. Han er i hvert fald dygtig. Han vil dog aldrig kunne udfylde den rolle som Owen Hargreaves er tilsigtet, så enten skal vi have en ekstra spiller der eller håbe på, at Fletcher formår at udvikle sig yderligere og hæve sit bundniveau betragteligt.

Det er i hvert fald interessant at se, at United bliver kædet sammen med så unge spillere. Det kan jeg egentlig godt li'.

MUFC=Champions
16-05-2007, 15:53
Jeg går ikke så meget ind for at omskole spillere. Der er en grund til at Bale spiller venstre (offensiv) back. Nu har jeg ikke set ham spille så meget, men når hans kvaliteter bliver nævnt er det blandt andet hans spil frem af banen, offensive indstilling og gode frispark. Ikke noget med god teknik eller driblefærdigheder hvilket jeg mener er vigtigt hos en god wing. Der er virkelig ikke nogen grund til at forbedre forsvaret denne sæson. Næste sæson kan vi købe erstatninger for VDS og Gary, lige nu drejer det sig om at køre nye talenter ind som erstatning for Scholes og Giggs da deres karriere dør ud om et par år. Og selvfølgelig en klasseangriber.

Synes også vi skal til at finde afløsere for Giggs og Scholes. Jeg synes helt klart vi skal købe Rafael van der Vaart, som jeg også har nævnt før. Han kan både spille der hvor Scholes spiller og der hvor Giggs spiller, så det ville jo være genialt. Han scorer masser af mål, og blev i 2005/2006 sæsonen kåret til den anden bedtse spiller i Bundesligaen. Desuden blev han i 2002 kåret til årets talent i Europa. Han er blot 24 år, så han kan komme til at spille en masse sæsoner i MUFC. Ved også at Ferguson var ved at købe ham i 2004, fordi Nistelrooy havde foreslået ham.
Synes også det ville være godt at købe ham Anderson (Som Flax Generous nævner ovenover). Jeg har hørt han skulle være en talentfuld spiller, og så har vi både erstatninger til Giggs og Scholes, endda en der allerede kan tage over nu.

Flax_Generous
17-05-2007, 14:34
Nani har skrevet under på en ny kontrakt (http://www.record.pt/noticia.asp?id=745112&idCanal=24) med Sporting, der løber til 2013. Han skulle have fået skrevet en frikøbsklausul på ca. 225 millioner danske kroner ind i kontrakten. Hvis det er sandt, så tror jeg ikke, at United køber ham. Men man ved selvfølgelig aldrig...

snegl
17-05-2007, 16:28
Hvis han virkelig gerne vil til United, må man sige det er at skyde sig selv i foden big time..

KaptajnKjaer
17-05-2007, 18:47
Hvis han virkelig gerne vil til United, må man sige det er at skyde sig selv i foden big time..

Ja virker sgu halv dumt!

Vaart er spændende, et andet kæmpe plus er også at han spiller i Tyskland, en liga som minder fysisk meget om den engelske. Spørgsmålet er bare om han er manden vi har brug for. Jeg kunne mere se en defensiv mand ala Hargreaves i United.

Selvom ønsketænkningen kunne være begge, men Scholes har mindst en sæson mere i sig så det tror jeg ikke på.

Don Kafai
17-05-2007, 19:17
V d Vaart er af den slags type jeg ikke så i United. Jo han er en udmærket fodboldspiller, men hans attityde og humør hader jeg. Han har den der "Jeg er verdens bedste og flotteste spiller" attitude og synes ikke hans spil vidner om han har noget at have det i. Han er kæmpe egoist og vil alting selv. Sådan en type vil jeg ikke se i United.

KennyN
17-05-2007, 19:33
vi har altså også købt to tvillinger fra brasilien, og de spiller hver deres back?

Ja Rafael og Fabio Pereira da Silva..
Spiller på hver sin back.
De kommer til United sommeren 2008. Men de har her i de sidste par uger af sæsonen trænet med i United..

lange
18-05-2007, 04:10
Jeg ser meget gerne Dani Alves i United.
Han imponerede mig i Uefa cup finalen, en type der angreber hele tiden ..

måske kan han omskoles til højre midtbane..

Martinsen
18-05-2007, 09:20

i samme kamp blev jeg overbevist om at jeg ikke vil have Dani Alves:D han render rundt som angriber hele kampen, og det skaber nogle kæmpe huller bagud, og hans fremdrift var indirekte skyld i det første mål, for der var helt åben ude ved ham... vi skal naturligvis have en back der kan og tør at gå med frem, men med Dani Alves er det simpelthen for meget.. og så ville han endda ligge i samme side som Ronaldo det kan jeg umulig se fungere defensivt... kan godt se at du mener han kan omskoles til højremidtbane, men der har vi Ronaldo og jeg mener at Ronaldo ikke skal flyttes over i venstreside permanent... han kan komme derover en gang imellem, men han er nu en gang bedst i højreside efter min mening

Allan
18-05-2007, 09:25

Måske Sporting har sagt at hvis han underskrev ville de sælge ham hvis United byder 20 mio.

Det kan være et taktisk træk fra både Nani og Sporting, Nani bliver lovet at få lov at flytte hvis man bliver tilbydt de 20 mio og Sporting kan med kontraktforlængelsen kræve lidt mere fra evt. interesserede klubber.

Det er jo set før, at en spiller underksriver med netop en frikøbsklausul for så få uger efter at blive solgt.

robinho
18-05-2007, 09:31
tror ikke vi skal tage nanis forlængelse som et tegn på at et skifte er dødt, for han har offentlig erklæret at han godt kunne tænke sig at prøve premier league, og gerne vil spille med ronaldo.

OG så ville det da være snotdumt, og i den grad at hæmme sine egne muligheder, at han nu forlænger og hæver frikøbsklausulen betragteligt.
Men mon ikke united er indforstået med det, for så at betale lidt ekstra, så de kan bevare deres gode forhold og samarbejde med sporting, for de spytter i den grad talenter ud som er dygtige

KennyN
18-05-2007, 09:37

Hmm, jeg synes Alves var ringe i den kamp. Og det overbeviste mig, som Martinsen siger, om at han ikke skal til United. Han er jo ikke back. Hvis han skulle spille back i Premier League ville der være åbent i hans side hele tiden.
Og han fik generelt intet ud af det i offensiven forleden dag..
Nej, lad ham bare skifte til Barca, Real eller en anden klub, bare ikke United..

United DK
18-05-2007, 10:29
Jeg synes Alves var et godt eksempel på, at man ikke skal købe brasilianske backs, for de er bedre offensivt, end defensivt, og der vil jeg altså gerne have, at det er omvendt, for en back er stadig forsvarspiller, også selvom de nutildags skal gå meget med frem.

Jeg ved godt vi har to unge brasilianske backs, som vil støde til 1. holds truppen i 2008, men jeg håber bare de har lært inden da, at de altså også skal forsvare.

Smaakage
18-05-2007, 10:44
tror ikke vi skal tage nanis forlængelse som et tegn på at et skifte er dødt, for han har offentlig erklæret at han godt kunne tænke sig at prøve premier league, og gerne vil spille med ronaldo.

OG så ville det da være snotdumt, og i den grad at hæmme sine egne muligheder, at han nu forlænger og hæver frikøbsklausulen betragteligt.
Men mon ikke united er indforstået med det, for så at betale lidt ekstra, så de kan bevare deres gode forhold og samarbejde med sporting, for de spytter i den grad talenter ud som er dygtige

Jeg kan ikke finde fornuften i den forlængelse, men hvis United virkelig gerne vil have ham, så tror jeg stort set ikke det betyder meget om det er 17 eller 20 millioner der skal på bordet.

Og ja, samarbejdet med Sporting er guld værd. De har virkelig et godt ungdomsarbejde, og hvis vi kan holde ved dem, så vil det nok kunne spytte et par spillere af nu og da

Pivert
18-05-2007, 10:48
Melder mig til gruppen som mener at Alves ikke ville være et optimalt køb. Han passer på nogle punkter fremragende ind på vores hold med sin aggresive offensive stil, men hans mangler er for store til at han ville kunne tilføre holdet noget positivt. Han ville skabe for stor ubalance i backkæden, og samtidig er han ofte væk i hele kampe, mens neville stadig holder et stabilt niveau i alle kampe!

Derimod ville Micah Richards være en drømmeafløser til Gaz, men så er det nok mere sandsynligt at vi køber Teddy Sheringham tilbage"Rocking"

KaptajnKjaer
18-05-2007, 10:49
Nu hvor Nani prisen har skudt i vejret, bliver Nathan Porrit rygtet til United.

En spiller jeg egentlig kun kender af navn gennem FM og har aldrig set ham spiller. Han spiller for Midd. og har nægtet at skrive under på en prof. kontrakt. Hvilket betyder vi kun skal smide min. 500k £.

Han bliver ydermere rygtet til Barca og Real men har udtalt han gerne vil blive i England.

Er det kun mig der synes han er mere spændende? Han er hvad jeg kan huske kun 17 år. Meget billigere og englænder.

KennyN
18-05-2007, 10:57
Nathan Porritt 17-04-1989.
Fast på de engelske ungdomslandshold. Og han skulle være et ret stort talent.
Han blev også kendt i UK sidste år, da BBC i en dokumentar afslørede at Frank Arnesen på ulovlig vis havde prøvet at få ham til Chelsea. Imens havde hans agent forsøgt at sælge ham til Liverpool..

Han er jo blevet døbt "den nye Giggs". Men det er blev Richardson jo også for et par år siden ikk ;)
Men ja, det er da værd at tage chancen..

KingK
18-05-2007, 11:10
Nu hvor nani har forlænget, så synes jeg ikke at United skal betale 220 mio. for ham (synes i forvejen 17 mio. pund er for meget!).

Med henblik på en ny venstrekant, så er der i mine øjne kun 2 egnede spillere: Malouda og Ribery! Malouda vil væk til sommer og Aulas udtalte tidligere at Saha var en interessant spiller (=Bytehandel evt - ja tak) og så er han kun 26 år og er meget erfaren i bl.a CL og landsholdssammenhæng!
Ribery er også ung (24 mener jeg) og han er i kraft af sin hurtighed og teknik i stand til at spille på begge kanter... Tvivler også på at nogen af disse kan komme til at koste kassen!

Mit valg vil dog, uden tvivl, falde på Malouda!!

Hvad siger i??

lange
18-05-2007, 15:58
Aaron Lennon er mere interessant, at se ham i United

Mellem £10 mio og £17 mio ..

hvis ikke så ser jeg gerne Steward Downing til venstrekanten og Raul Garcia fra Osasuna til den centrale midtbane.

snegl
18-05-2007, 16:26
Jeg ved det måske lyder hårdt, men jeg synes Ribery virker som den bløde mellemvare.. Selvfølgelig har han niveau til PL, jeg ved bare ikke om han kan præstere konstant og score nok mål. Han har scoret 5 mål og Marseille ligger nr 2. Jeg tror heller ik han har nok fysik til PL, selvom han er dygtig teknisk. Jeg tror bare ikke han har et højt nok bundniveau..
Jeg har stor tiltro til at Ferguson henter de rigtige mænd hjem, og jeg tror at det enten vil blive en stor etableret stjerne, eller et meget ungt talent fx bale, richards, nani eller quaresma. Det er som regel i den alder spillere har allermest mod på tilværelsen, og på at slå igennem. Samtidig kan de så lære af de mere erfarne spillere på holdet..
Men jeg tror at vi henter en stor spiller i år for engangsskyld. En proffesionel spiller, gerne med erfaring og som stadig er sulten. Eto'o er ønsketænkning.

timberunited
18-05-2007, 18:10
:devill: På trods af bl.a. undertegnedes bekymringer før sæsonen, så lykkedes det at køre den PL-trofæet i hus. Jeg mener dog fortsat, at det er frontkæden, der skal forstærkes.

Der skal ikke nødvendigvis sælges, og slet ikke Saha, i den kæde - men købes en markant profil. Og jeg håber Ferguson har haft scouts ude og overrasker os alle. Men et klassesupplement skal der til. Det er vel Ole Gunnar Solskjærs sidste sæson. Så måske burde der investeres i en anden (oprindelig) Liverpool-fan. Nogen af jer aner det: Torres ville være et godt bud, og han minder ikke om nogen af angriberne, vi har i forvejen. Men Ferguson: Overrask os alle! :juhuuuu:

Ligeså vigtigt er en forstærkning af den defensive midtbane med en decideret vinder og ledertype, der ved i hvilken retning bolden bør spilles, når holdet er bagud. Og det er ikke til siden! Det er muligt, at de eksisterende er gode nok til Premier League. Men Big Ears skal også hentes til Old Trafford igen med det superhold, Ferguson har i støbeskeen.

Mine bud ville være Owen Hargreaves, og måske burde man se efter Jagielka fra en af nedrykkerne. Han drillede godt nok Arsenals offensiv, og deres offensive midtbane er slet ikke ringe endda - heller ikke i international målestok. Arsenal bliver farlige næste år, når deres angrebskæde er tilbage fra skader og udlån. Desværre har jeg ikke set Jagielka på international niveau, men han er holdbar og stabil. Han har har spillet størstedelen af Sheffield United's kampe. Og han kunne være et godt alternativ til Carrick, som jeg ikke mener, er trådt i karakter som leder endnu, og nok heller aldrig kommer til at gøre det! :devilll:

Erstatninger for Scholes og Giggs må også findes, men begge kan supplere med lederskab et par sæsoner endnu. Alligevel skal der bygges nye ind, og her var det måske smart at tage nogle 20-24-årige. Nogen forslag???

KOROR
18-05-2007, 19:54
Hvad med Wesley Schneider eller Rafael van der Vaart, hvis HSV rykker ned kunne van der Vaart nok købes billigt, Kim Kallstrøm er også en udemærket midtbanespiller.
Er enig i mange af de andre navne der er nævnt, men tænkte jeg lige ville smide lidt flere i "hatten" :-)

maxim
18-05-2007, 20:26
Hvad med Wesley Schneider eller Rafael van der Vaart, hvis HSV rykker ned kunne van der Vaart nok købes billigt, Kim Kallstrøm er også en udemærket midtbanespiller.
Er enig i mange af de andre navne der er nævnt, men tænkte jeg lige ville smide lidt flere i "hatten" :-)

HSV kan desværre ikke nå at rykke ned mere. men ellers ville jeg klart gerne have van der vaart.. han er klasse efter min mening og ville være et godt bud på scholes' aftager

snegl
18-05-2007, 20:47
Og Schneider rygtes kraftigt på vej til Valencia.. Han har selv udtalt at han venter på de to klubber finder ud af noget

KingK
20-05-2007, 12:43
Hermed mit bud på transfer i sommermånederne.

UD: Heinze(£6-7 m), Saha(£8-9m) og Richardson(£2-3m) - begrundelse: Ikke overbevisende, for meget skadet og sidst men ikke mindst PIVRINGE! De 3 burde kunne indbringe noget i stil med ovennævnte priser...

IND: Hargreaves, Torres, Bale... og måske Nani/Malouda (håber det ihvertfald)

Efter at SAF har jagtet torres i mange, mange år så tror jeg omsider han kommer til United! Er sikker på at han er beæret over SAF's interesse og derfor ikke tager til Chelsea da han ved hvad der så bliver sagt om ham!

Med ovennævnte salg, håber jeg der bliver plads til bale og Nani ell. Malouda... Så er truppen i mine øjne kampdygtig i indtil flere år, og så skal vi ikke forstærkes næste sommer!

Er i enige i den betragtning?

Oscar
20-05-2007, 14:44
hellere anderson end Nani, efter de beskrivelser jeg har fået af ham, og de film jeg har set. Ellers enig, men et salg af Saha synes jeg man skal vente med, til en anden er kommet ind. Ydermere kunne det være interessant at vurdere, hvorvidt vi skal have nye angribere? Vi har masser "up and coming" talenter, det største nok Rossi - synes næsten han burde have chancen. Richardson og Heinze skal dog sælges prompte ja. Bale interessant, men angiveligt på vej til Spurs i stedet, men nu får vi at se.

Krede
20-05-2007, 14:51
Hermed mit bud på transfer i sommermånederne.

UD: Heinze(£6-7 m), Saha(£8-9m) og Richardson(£2-3m) - begrundelse: Ikke overbevisende, for meget skadet og sidst men ikke mindst PIVRINGE! De 3 burde kunne indbringe noget i stil med ovennævnte priser...

IND: Hargreaves, Torres, Bale... og måske Nani/Malouda (håber det ihvertfald)

Efter at SAF har jagtet torres i mange, mange år så tror jeg omsider han kommer til United! Er sikker på at han er beæret over SAF's interesse og derfor ikke tager til Chelsea da han ved hvad der så bliver sagt om ham!

Med ovennævnte salg, håber jeg der bliver plads til bale og Nani ell. Malouda... Så er truppen i mine øjne kampdygtig i indtil flere år, og så skal vi ikke forstærkes næste sommer!

Er i enige i den betragtning?

Jeg er enig med dig i, at Hargreaves, Torres og Bale ville være optimalt. Jeg kunne godt forestille mig, at hvis Bale blev signeret, så bliver han lejet ud en sæson - måske til Sunderland, da han endnu ikke har prøvet kræfter med PL. Om der bliver plads til yderligere forstærkninger ved jeg ikke. Malouda tror jeg ikke på. Jeg ser helst Nani eller måske Anderson fra Porto, som har været rygtet til United. Tvivler dog på, at der er råd til 4 stk. Derudover mener jeg, at det bliver spændende at følge Rossi, Evans, Pique og Foster. Personligt tror jeg Foster har potentialet til at bliver ny i målet. Hvis det er tilfældet samt vi kunne få de tidligere omtalte 4 spillere, så er det vel kun en ny på højre back der kunne blive aktuel i nærfremtid. I det hele taget ser jeg et United-hold, der ser utroligt godt rustet ud til fremtiden. Men spændende bliver det at se, hvad sommer vil bringe af transfer.

Hargreaves, Torres, Bale, (Nani/Anderson) --> Mit håb.

Damien
20-05-2007, 15:02
Nu hvor sæsonen er slut, vil jeg gerne gøre holdet op og diskutere mulige transfers.

Først og fremmest syntes jeg vi skulle skille os af med følgende:

Silvestre - Egentlig en okay reserve, men ikke plads så længe vi har Heinze

Richardson - Har ikke rigtig bevist han kan holde klasse.

Smith - kan egentlig godt lide Smith's fighterhjerte, men han er ikke skarp nok som angriber og blir aldrig en god skraldemand.

Ole - mener klart det er på tide at legenden takker af, efter en flot afskedssæson. Han er altså blevet for gammel..

De vigtigste pladser er for mig rangeret sådan:
Højreback
Midt-midt
Vestre kant
Angriber

Ville rigtig gerne se følgende på disse pladser:

Richards - rigtig lovende engelsk talent der både er stærk offensivt og deffensivt.

De Rossi, Iniesta, Van der vaart. Efter min mening 3 rigtig fornuftige valg. Men det bliver jo nok hargreaves, hvilket jeg ikke er helt tilfreds med, da han slet ikke har samme spilforsåelse som Scholes..

venstre kant - hmm skal jeg lige tænke over, ved ikke helt med Nani, men måske ham eller Bale hvis han kan omskoles mere offensivt.

Håber egentlig vi hiver Rossi op og giver ham chancen før vi bruger millioner på en ny angriber..

Der ud over håber jeg også Pique og Ben Foster får noget spilletid næste år..

Allan
20-05-2007, 15:05
Nani og Huntelaar er mine ønsker og som det ser ud i stort set alle medier så er Hargreaves jo kun et lægetjek væk.

Men med Nani og Huntelaar for vi to unge spillere som kan gå direkte ind og forstærke holdet og som kan spille i mange år frem.

Eto'o, Torres m. flere sydlandske angribere tror jeg ikke passer ind i United og Torres laver ikke nok mål, 13 i år er ikke godtnok, når det er en bomber vi mangler.

Og som Damien siger så har vi Rossi på vej så måske vi ikke behøver en Torres.

Pique og Foster kommer også og forstærker ikke mindst defensiven og især i breden.

Så skal vi se på hvilke spillere jeg ønsker forlader Old Trafford så ville følgende spillere glæde mig at se gå ud af døren.

Silvestre, Richardson, Saha, de to første er ikke gode nok og Saha er ALTID skadet så sælg de tre for £10-15 mio og jeg er lykkelig.

KennyN
20-05-2007, 15:35
I løbet af denne sommer, januar vinduet og næste sommer skal Ferguson finde afløsere for Giggs, Neville og Scholes.
Der er ikke råd til at vente indtil spilleren stopper som med Schmeichel og Keane.
Alle 3 spillere kan sagtens spille 2 år mere, men det er vigtigt at have naturlige afløsere klar til den dag hvor de stopper..

elmegaard
20-05-2007, 15:43
det bliver spændende at se, hvad der kommer til at ske i forhold til transfers og united. nu er hargreaves 'i hus', og vi kan koncentrere os om angrebet, en fløj og evt. en ny venstre back, hvis vi sælger heinze (hvilket jeg håber vi gør). der har været mange topnavne sat i forbindelse med united, men det skulle ikke undre mig, hvis fergie henter et relativt ukendt navn ind.

selvom der selvfølgelig er navne, man gerne så i unitedtrøjen, vil jeg trygt overlade det hele til fergie. jeg ved, at han ved hvad han gør. han skal nok hente de spillere, han synes er de rigtige.

Kofoed
20-05-2007, 16:15
jeg er ikke sikker på at vi skal købe en angriber i denne pause!! hvis vi køber en god kant som noget kunne tyde på og vi får rossi tilbage så mener jeg at vi burde have en god bund for at få scoret en del kasser..

elmegaard
20-05-2007, 16:37
jeg er ikke sikker på at vi skal købe en angriber i denne pause!! hvis vi køber en god kant som noget kunne tyde på og vi får rossi tilbage så mener jeg at vi burde have en god bund for at få scoret en del kasser..

det kan du selvfølgelig have ret i. problemet er bare saha. han er fantastisk, når han er klar, men han er sgu skadet sammenlagt en halv sæson. jeg ved faktisk ikke helt, hvad det er, der plager ham hele tiden, men det undrer mig lidt, at man ikke har overvejet en operation, der kunne gøre underværker (det ved jeg selvfølgelig heller ikke om har været tale om internt, men jeg har i hvert fald ikke hørt noget). men selvfølgelig; det er ikke sikkert, at det overhovedet kan lade sig gøre. men med en rooney og saha klar, har vi altså et rigtig godt angreb med rossi, smith og 20legend som udskiftere. men jeg ville da bestemt ikke klage, dersom vi 'byttede' saha ud med eto'o. men igen – der er jo ingen der ved, om eto'o ville lave en shevchenko.

Smaakage
20-05-2007, 19:32
I løbet af denne sommer, januar vinduet og næste sommer skal Ferguson finde afløsere for Giggs, Neville og Scholes.
Der er ikke råd til at vente indtil spilleren stopper som med Schmeichel og Keane.
Alle 3 spillere kan sagtens spille 2 år mere, men det er vigtigt at have naturlige afløsere klar til den dag hvor de stopper..

Måske skulle man begynde at kigge indad.

Giggs kunne afløses af Galbraith som har spillet godt for holdene under 1. holdet
Scholes kunne afløses af Eikrem, der også er spået en stor fremtid, eller en Sam Hewson, som har gjort det godt i den sidste del af sæsonen.

Give dem chancen

KennyN
20-05-2007, 20:17
Måske skulle man begynde at kigge indad.

Giggs kunne afløses af Galbraith som har spillet godt for holdene under 1. holdet
Scholes kunne afløses af Eikrem, der også er spået en stor fremtid, eller en Sam Hewson, som har gjort det godt i den sidste del af sæsonen.

Give dem chancen

Jeg er helt enig med dig. Jeg mente heller ikke at man skulle starte med at gå ud og bruge flere hundrere mio. på afløsere.
Lad os først se om der ikke er nogle afløsere i vores egen ungdomsafdeling.

Galbraith kunne være en mulighed om et par år, som ny venstrekant. Unge Welbeck og Ajose er også et par meget spændende unge kantspillere.. Personligt tror jeg ikke på Eikrem. Men Norwood og Matthew James virker som større talenter centralt.
Men igen, meget kan ske, og de er stadig ret unge. Og der vil gå 2-3 år før de er klare til Premier League fodbold.

Hvis Fergie og trænerstaben i klubben ikke mener der er arvtagere i egne rækker, skal man så kigge andre steder hen. Sådan bør det altid være.. Det er jo en stor del af United, netop ungdomsarbejdet..

Oscar
20-05-2007, 20:17
er enig i, at man burde kigge på sine egne talenter også - det er jo trods alt der, de tre nævnte spillere kommer fra. En Chris Eagles er i mine øjne perfekt some arving til Scholesy, kender ikke rigtig de andre nævnte. Bardsley ville jeg dog være lidt ked af skulle overtage Gaz' plads. Så er der jo de to drenge i Sunderland, der også har spillet fantastisk, og Evans holdt angiveligt møde med SAF før finalen, så vi får at se, hvad det har ført til.

KennyN
20-05-2007, 20:25
er enig i, at man burde kigge på sine egne talenter også - det er jo trods alt der, de tre nævnte spillere kommer fra. En Chris Eagles er i mine øjne perfekt some arving til Scholesy, kender ikke rigtig de andre nævnte. Bardsley ville jeg dog være lidt ked af skulle overtage Gaz' plads. Så er der jo de to drenge i Sunderland, der også har spillet fantastisk, og Evans holdt angiveligt møde med SAF før finalen, så vi får at se, hvad det har ført til.

Enig. Eagles har gjort det fint de gange han har fået chancen. Men han er omkring de 22 år. Så den kommende sæson bliver sidste chance for at slå igennem i United tror jeg.. Synd han ikke har fået flere chancer de sidste par år.
Evans ville have godt af en sæson med fuld spilletid i Sunderland. Han ville få en masse værdifuld Premier League erfaring. I United i den kommende sæson, vil hans muligheder nok være begrænset.
Er mere i tvivl om Danny Simpson, om han er United kvalitet. Tror Bardsley ryger til sommer. Han er god nok til et midterhold i Premier League, men mangler lige en smule i United..

Vi skal heller ikke glemme udlånte Lee Martin. Godt nok havde han begrænset succes i Rangers og senest i Stoke, hvor han har været udlånt. Men han er en ægte wing, som er dejlig udfordrende i sit spil. Han blev jo hentet i Wimbledon for ca. 3 år siden. Hvor hans daværende træner mente han var en blanding af Scholes, Beckham, Giggs og Keane..
Jeg kunne godt tænke mig at se han fik chancen i den kommende sæson..

Smaakage
20-05-2007, 20:59
Bestemt. Der er spændende spillere lige under 1. holdet der alle har et kæmpe potentiale. Om de formoder at udnytte det og komme helt op er det store spørgsmål.
Det jeg bare er bange for er at akademiet bliver ligegyldigt ved at der bliver ved med at blive købt ind. Så gerne i de mindre kampe at nogle unge spillere, som fx. Eagles, Galbraith, Brandy osv fik chancen nogle minutter og kunne vise hvad de kan. Jeg ved godt at de stadig er meget unge mange af dem, men synes de skal have chancen. Ved at købe ind forsvinder deres chance for spilletid. Det er bare svært, for vi vil jo også vinde alle kampe, og der er en større risiko ved at spille med de unge.
Stort dilemma, men tror nok at der kan komme et par unge spillere frem igen

Bugge
20-05-2007, 23:25
Nu har vi jo en del centrale efter Owen også er kommet, så jeg synes heller ikke vi skal købe for meget ind på midtbanen når vi faktisk har en masse dygtige ungdomsspillere.. Men det er jo desværre ikke sikkert at nogen af dem slår ordentligt igennem..

KingK
21-05-2007, 11:36
Enig. Eagles har gjort det fint de gange han har fået chancen. Men han er omkring de 22 år. Så den kommende sæson bliver sidste chance for at slå igennem i United tror jeg.. Synd han ikke har fået flere chancer de sidste par år.
Evans ville have godt af en sæson med fuld spilletid i Sunderland. Han ville få en masse værdifuld Premier League erfaring. I United i den kommende sæson, vil hans muligheder nok være begrænset.
Er mere i tvivl om Danny Simpson, om han er United kvalitet. Tror Bardsley ryger til sommer. Han er god nok til et midterhold i Premier League, men mangler lige en smule i United..

Vi skal heller ikke glemme udlånte Lee Martin. Godt nok havde han begrænset succes i Rangers og senest i Stoke, hvor han har været udlånt. Men han er en ægte wing, som er dejlig udfordrende i sit spil. Han blev jo hentet i Wimbledon for ca. 3 år siden. Hvor hans daværende træner mente han var en blanding af Scholes, Beckham, Giggs og Keane..
Jeg kunne godt tænke mig at se han fik chancen i den kommende sæson..

Enig! Synes at en spiller som Martin har spilet godt i de kampe jeg har set ham (for Rangers og også i pre-season).. han er en klassisk wing, med fart og teknik og god med begge ben! Synes også at Danny Simpson gjorde det godt i Amsterdam turneringen som back - han virker som en fysisk stærk gut der er god i defensiven og offensiven, og Evans behøves ikke nogen introduktion efter hans sæson i sunderland!
Eagles virker ok, men spørgsmålet er om han ikke burde være i 1.holds truppen allerede nu hvis han var et så stort talent?
Ovennævnte spillere vil sagtens kunne få chancerne i den nye sæson, med kampe i Carling- og Fa Cuppen samt udvalgte i PL!

Damien
22-05-2007, 12:47
Syntes mange her inde overser vores tynde gardering på højreback pladsen, jeg tror neville er færdig til næste sommer og hvad når han ligesom i år bliver skadet, så skal vi rykke Brown frem, der ikke bidrager til vores offensiv !

Patty
22-05-2007, 16:54
Nu ser jeg personligt ikke reservernes kampe men derfor mener jeg stadig at man skal passe på med at give alt for mange unge spillere chancen i en og samme sæson. Faktum er at de bare ikke kan løfte det og slet ikke hvis de ikke har niveauet og hvis vi skal vinde noget i 08 så skal der kvalitet til og ikke chancespillere.

Jeg synes det er godt at vi næsten har købt Hargreaves da midtbanen er ved at være oppe i årene. Dog synes jeg helt klart at der skal en klasseangriber til ved siden af Rooney. Her kunne man måske gå efter Berbatov eller Huntelaar som score mål og kan nyde godt af Ronaldos indlæg.
Så kan man næsten ikke forlange mere men det ville være rart med en venstrekant for hvis Giggs bliver skadet så er vi lidt på røven. Men måske det er for meget forlangt men nu må vi se.

Om et års tid skal vi i hvert fald også have skiftet neville ud og van der sar. Tror ikke Foster har hvad der skal til.

Aurdal
22-05-2007, 20:59
Jeg tror egentlig det kommer en overraskelse fra Fergie som ikke mange tenker på. Tror heller ikke det er mange her som har sett Bale, Nani eller Huntelaar spille mye, meg inkludert. Mange har nok ikke sett de spille i det hele tatt. Dristige kjøp som ikke vil direkte forsterke førstelaget. Jeg for min del håper virkelig de henter en spiller eller 2 som forsterker laget og ikke troppen. Drømmen vil være Etoo som er en forbedret Saha, men det er vel lite sannsynlig. Hargreaves er god, men er han virkelig verdt 200milioner? Får håpe det.

Til de som vil ha Saha ut av klubben.. hvorfor? han var helt fantastisk første halvdel av sesongen og gjør angrepet til united raskt og ballsikkert. Glimrende spiller å ha i troppen og i oppstillingen. Som nevnt tidligere tror ikke jeg heller at han vil blive sur av å sitte på benken for Englands beste fotballag :p

Mr. Larsen
22-05-2007, 22:31
Hej hej :)

Spændende debat.

Hvis jeg lige skal komme med hvad jeg tror. Meget enige med de fleste herinde, det største spørgsmålstegn er nok angrebet. Generelle forslag herinde:

Angreb: Eto'o - Sån som jeg ser det virker han urealistisk, selvom man har snakket om at han ville væk osv, men tror nu han bliver i barca. Tror simpelthen ikke på han tager til united. Selvom det ville være godt. Hvis han endelig sælges bliver det nok til milan eller Chelski. Torres lader til at være utrolig meget klubmenneske så tror heller ikke han kommer. Huntelaar virker realistisk i mine øjne mht pris/kvalitet. Men hvad jeg har forstået er han en ny slags Van nistelrooy synes det ville være en skam at få en ny af ham. En spille rtype som drogba ville være god. Stærk, målfarlig

Det lader til at handlen med Hargreaves næsten er i hus. Så nu er den centrale midtbane gjort stærkere og bredere. Godt! Tror først på det når jeg ser ham stå sammen med Gill og Alex på OT

Venstrekant: Som jeg ser der er der to oplagte muligheder:

Nani: Jeg har nærmest ikke set nogle kampe med ham, men noget kunne tyde på at han bliver hvis han skriver under på en ny kontrakt. Ellers er der Morten Gamst, virker rimlig sandsynlig, tror prisen må lande et sted omkring 100 mil.

Syns ikke der behøves ændres ved forsvaret; Keane beholder sine to talenter en sæson mere.

Rossi kommer hjem skubber og solskjær bagud i køen

Foster tror jeg får temlig svært ved at slå VDS af pinden, han kunne måske godt, men målmandsposten er alt andet lige den mest usikre plads at rokere rundt på. Det skaber ikontinuitet i forsvaret. Det må ikke ske

Men jeg har alligevel ingen ide om hvad Sir Alex overvejer, det her er jo kun spekulationer, Fergie har sikkert en overraskelse eller to i ærmet.

Benzet
22-05-2007, 23:00
Personligt så jeg gerne Morten Gamst Pedersen i United. Han er god til at drible, kæmper defensivt, har overblik, laver mange assists og er god på dødbolde.

United 4-ever
23-05-2007, 15:51
Ja MGP kunne være et godt køb, håber også stadig på Nani, hvis han altså ikke bliver alt for dyr.. det er hul i hovedet at give over 200 mil.

Ellers holder jeg på Anderson fra Porto, som kunne være en spændende spiller at tilføje angrebet. Van Der Vaart har jeg også en lille svaghed for, som afløser for Scholes når han stopper, men det må gerne lige vente et år :-)

Der ud over skal vi have fat i Richards til sommer eller næste sommer, jeg tror han bliver en giftig forsvarsspiller.

MadsG
23-05-2007, 16:33
Jeg er egentlig ikke så glad ved tanken om Nani. Har overhovedet ikke set ham. Bortset fra et klip, hvor runder et par mand på midten og derefter løber ned og scorer. Men det har ikke overbevist mig.

Aurdal
23-05-2007, 22:14
Personligt så jeg gerne Morten Gamst Pedersen i United. Han er god til at drible, kæmper defensivt, har overblik, laver mange assists og er god på dødbolde.

Jeg er ikke helt enig. MGP er ikke hurtig i det hele tatt. Han passer ikke inn i Uniteds raske angrepsfotball. Vi trenger en kantspiller som kommer seg forbi og kan slå inn eller utfordre inn i feltet selv som Giggs og Ronaldo klarer. MGP er en god spiller, men jeg er ingen stor fan etter å ha sett mange norske landskamper og den første halvdelen av denne sesongen som har vært.

$nowman
24-05-2007, 09:29
Vi har sikret os Hargreaves. En spiller som Nani, tror jeg ikke vi får fordi han har forlænget med Sporting. En angriber skal vi 100% have, der vil jeg gerne have vi får Huntelaar. Jeg mener også vi skal hente Micah Richards, som virkelig har overrasket mig positivt.

elmegaard
24-05-2007, 13:55
vi får vist ikke bale:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68988

robinho
24-05-2007, 14:31
vi får vist ikke bale:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68988

vi må håbe fergie og co følger situationen tæt, for hvis man stadigvæk var interesseret i ham, ville de være utilgiveligt at miste ham til tottenham, fordi fergie skal ned og gnaske feta i athen og gill åbenbart skal Malaysia

robinho
24-05-2007, 14:38
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=468372&CPID=8&clid=1&lid=2&title=Hargreaves+move+edging+closer

her kan man se hargreaves ankomme til carrington idag. Så er den tæt på

Benzet
24-05-2007, 15:16
Jeg er ikke helt enig. MGP er ikke hurtig i det hele tatt. Han passer ikke inn i Uniteds raske angrepsfotball. Vi trenger en kantspiller som kommer seg forbi og kan slå inn eller utfordre inn i feltet selv som Giggs og Ronaldo klarer. MGP er en god spiller, men jeg er ingen stor fan etter å ha sett mange norske landskamper og den første halvdelen av denne sesongen som har vært.

Nu har jeg ikke set mange af Norges landskampe. Men jeg ved, at de har en noget speciel spillestil i forhold til de fleste andre hold. Mit indtryk er således, at det taktiske og fysiske er vigtige elementer i norsk landsholdsfodbold, hvorimod det kreative og udfordrende ikke er prioriteret højt. Kan det ikke være derfor, at Gamst ikke spiller så godt for Norge? For i Blackburn gør han det fortrinligt, idet de både spiller fysisk men også forholdsvis offensivt.

United DK
24-05-2007, 15:24
Nu har jeg ikke set mange af Norges landskampe. Men jeg ved, at de har en noget speciel spillestil i forhold til de fleste andre hold. Mit indtryk er således, at det taktiske og fysiske er vigtige elementer i norsk landsholdsfodbold, hvorimod det kreative og udfordrende ikke er prioriteret højt. Kan det ikke være derfor, at Gamst ikke spiller så godt for Norge? For i Blackburn gør han det fortrinligt, idet de både spiller fysisk men også forholdsvis offensivt.

Jeg mener ikke det norske landshold, spiller efter Drillo-systemet længere, hvor man spiller 4-5-1, med en masse lange bolde. De spiller vidst mere en traditionel 4-4-2 nu om dage, som de vidst også gør i Blackburn, så mulighederne er umiddelbart de samme for Gamst.

Don Kafai
25-05-2007, 22:30
Gamst er en løsning på mange måder. Hans dødbolde taget i betragtning, så behøver vi ikke se på Ronaldo knalde den ind i muren gang på gang. Og jeg nægter at tro på Gamsten er dårligere til at sætte folk af end Giggs har været i år. Et perfekt køb, men har desværre fornemmelsen han havner i Liverpool.

maxim
25-05-2007, 22:32
Giggs har da været rigtigt god i mand-mand situationer i år.. han er jo som i hans unge dage

KennyN
27-05-2007, 15:32
Lampard og Chelsea kan åbenbart ikke blive enige om en ny kontrakt.. Ved det nok er urealistisk, men han ville da være okay at have i United..

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article302771.ece

robinho
27-05-2007, 16:24
Lampard og Chelsea kan åbenbart ikke blive enige om en ny kontrakt.. Ved det nok er urealistisk, men han ville da være okay at have i United..

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlan...icle302771.ece

han er for gammel at hente nu, og desuden er han for langsom til vores spillestil. Det eneste jeg ville kunne bruge fra ham er hans antal scoringer,for at skulle bruge ham til at fordele bolde, jamen det gør både scholes og carrick bedre.

Men synes vi skal glæde os over det bedste alternativ: Nemlig at chelsea skal spille uden ham. :) Hvis det sker

Bugge
27-05-2007, 16:38
Ikke hvis alternativet er at de køber en der er bedre og dem vil jeg mene at der er en del af.. Og de har råd til det, de cockboys..

robinho
28-05-2007, 07:37
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007240378,00.html

måske er grunden til der ikke er lagt låg på hargreaves-sagaen endnu, at der faktisk sker flere ting på old trafford pt. Kan ikke forestille mig at de formaliteter der manglede i den handel kan trække så langt ud alene, så måske er det den positive nyhed som the sun bringer ovenfor

KennyN
28-05-2007, 11:04
måske er grunden til der ikke er lagt låg på hargreaves-sagaen endnu, at der faktisk sker flere ting på old trafford pt. Kan ikke forestille mig at de formaliteter der manglede i den handel kan trække så langt ud alene, så måske er det den positive nyhed som the sun bringer ovenfor

Ja det kan sagtens være sandt at Heinze er på vej til Real Madrid. For mig er det også fint nok, da Evra er langt bedre som venstreback. Og 5-6 mio. £ er en fin pris for Heinze..
Hvis Heinze sælges, er det måske tegn på at Silvestre bliver. Eller at Pique vil få flere chancer næste sæson..

HamudiiC
28-05-2007, 11:07
Jeg syntes at 200 millioner er for meget for Owen Hargreaves. Og vi har jo allerede en definsiv midt. Så forstår faktisk ikke hvad han skal med to gange 200 millioner værd definsive midtbanespiller. Oq især ikke når Carrick har spillet så godt, og Owen har været skadet.
Hvorfor køber han ikke en brasser med kvalitet, teknik, sublim sparketeknik, en der forstår Ronaldo, til den offinsive midtbane.
Eller en af de her: Samir Nasri fra Marsille, Van der Vaart fra Hamburg, Wesley Sneijder fra Ajax, Matias Fernandez fra Villarreal, Riquelme fra Villerreal eller Deco fra Barca

Dines
28-05-2007, 11:08
Lampard må meget gerne komme hertil, som Scholes afløser. Han har et godt overblik, og scorer mange mål. Dog er sådan en handel urealistisk, da han elsker Chelsea så meget, at han ikke vil skifte til en engelsk klub, og da slet ikke rivalerne.

United DK
28-05-2007, 11:23
Jeg syntes at 200 millioner er for meget for Owen Hargreaves. Og vi har jo allerede en definsiv midt. Så forstår faktisk ikke hvad han skal med to gange 200 millioner værd definsive midtbanespiller. Oq især ikke når Carrick har spillet så godt, og Owen har været skadet.
Hvorfor køber han ikke en brasser med kvalitet, teknik, sublim sparketeknik, en der forstår Ronaldo, til den offinsive midtbane.
Eller en af de her: Samir Nasri fra Marsille, Van der Vaart fra Hamburg, Wesley Sneijder fra Ajax, Matias Fernandez fra Villarreal, Riquelme fra Villerreal eller Deco fra Barca

Man skal altid tage højde for, at PL er den sværeste liga at falde til i, og generelt er brasilianere, argentinere osv. ikke nogen gevinst for PL-hold. Det er vel kun Juninho og Gilberto der virkelig har slået igennem, og Gilberto har været i England siden 2002, men det er først her de sidste par sæsoner, at virkelig har vidst klassen.
Ang. de andre du nævner, så vil jeg da godt lige knytte en kommentar:

Nasri - Han skulle eftersignende være et stort talent, men jeg ser meget sjældent Marseilles kampe, så jeg kan ikke vurdere, om han er god nok.
Van der Vaart - Han er da en udemærket spiller, men han er for ustabil, og så er han en primadonna.
Sneijder - Jeg synes også han har tendenser til, at være en primadonna, men han har jo et fantastisk skud, og det er med begge ben, hvilket jo er en gevinst, for den klub, der køber ham.
Fernández - Det kan godt være, at jeg ikke følger med her, men ham har jeg godt nok aldrig hørt.
Riquelme - Han er simpelthen for doven, til at kunne spiller for en PL-klub, og han er jo også blevet sendt hjem til Boca Juniors, fordi han ikke var god nok til Villarreal, og generelt synes jeg bare, at han er overvurderet.
Deco - Han er for spinkel til PL, og da han næsten er på alder med Scholes, så ville det være et dumt køb.

Smaakage
28-05-2007, 11:35
Ja det kan sagtens være sandt at Heinze er på vej til Real Madrid. For mig er det også fint nok, da Evra er langt bedre som venstreback. Og 5-6 mio. £ er en fin pris for Heinze..
Hvis Heinze sælges, er det måske tegn på at Silvestre bliver. Eller at Pique vil få flere chancer næste sæson..

Jeg vil være ked af at se Heinze smutte. Mest fordi jeg husker ham bedst for den tid før hans skade hvor han virkelig var en af dem der gik forrest og kæmpede for det, men også fordi jeg tror han er bedre end hvad vi har set hidtil.
Dog må jeg også større et transfer til Juve, Real eller hvor han smutter hen, for Evra har været klart bedst af de to, og det vil give Pique en større chance for at spille sig i nærheden af holdet næste år.

Silvestre skal også sælges, og det kan kun gå for langsomt

HamudiiC
28-05-2007, 11:43
Fernández - Det kan godt være, at jeg ikke følger med her, men ham har jeg godt nok aldrig hørt.

- Størreste talent i Chile. Han er off. midt. og er spået en stor fremtid.
Og Samir Nasri scorede endda i weekenden (:

robinho
28-05-2007, 12:48
til jer der ikke har set matias fernandez før, er der her en lille godbid, hvor han duellere med ronaldinho på film

http://www.youtube.com/watch?v=IydkABvSm2s&mode=related&search=

og her en med samir nasri, som går for at være en af de mest talentfulde
"10´ere" i den franske liga

http://www.youtube.com/watch?v=YHN8Rz0SKPE

Smaakage
28-05-2007, 14:29
Af hvad jeg både ser og hører, så er i hvert fald Matias Fernandez et fantastis talent, som allerede nu gør det godt.

Spørgsmålet med både ham og Nasri er om der er plads til dem? Vi har allerede købt Owen, og har dermed 3 gode spillere til 2 pladser på midten. Så skulle de gå ind istedet for en angriber, men da vi allerede har Rooney som gerne vil trække ned i banen, og skal have en klassisk 10'er bag ham, så vil vi mangle angribere

Damien
29-05-2007, 15:23
Man skal altid tage højde for, at PL er den sværeste liga at falde til i, og generelt er brasilianere, argentinere osv. ikke nogen gevinst for PL-hold. Det er vel kun Juninho og Gilberto der virkelig har slået igennem, og Gilberto har været i England siden 2002, men det er først her de sidste par sæsoner, at virkelig har vidst klassen.
Ang. de andre du nævner, så vil jeg da godt lige knytte en kommentar:

Nasri - Han skulle eftersignende være et stort talent, men jeg ser meget sjældent Marseilles kampe, så jeg kan ikke vurdere, om han er god nok.
Van der Vaart - Han er da en udemærket spiller, men han er for ustabil, og så er han en primadonna.
Sneijder - Jeg synes også han har tendenser til, at være en primadonna, men han har jo et fantastisk skud, og det er med begge ben, hvilket jo er en gevinst, for den klub, der køber ham.
Riquelme - Han er simpelthen for doven, til at kunne spiller for en PL-klub, og han er jo også blevet sendt hjem til Boca Juniors, fordi han ikke var god nok til Villarreal, og generelt synes jeg bare, at han er overvurderet.
Deco - Han er for spinkel til PL, og da han næsten er på alder med Scholes, så ville det være et dumt køb.

Meget svært at finde an afløser for Scholes, som er ligeså stabil!
Iniesta og De Rossi må være mine bedste bud..
Men jeg syntes også Van Der Vaart kunne komme på tale!

Vi kunne jo os godt vente til næste år, da Scholes ikke ligefrem har vist svaghedstegn i år...:D
Men mener klart at vi ikke kan vente med erstatninger til både Scholes, Neville og Giggs... Især ikke Neville da vi ikke har andre gode højrebacks!!

ang. Matias Fernandez, har kun set ham en enkelt gang for Villareal, og der gjorde han det godt, god dribler og rigtig farlige indlæg.. Men jeg tror han hører hjemme i det spanske!

HamudiiC
29-05-2007, 15:34
Især ikke Neville da vi ikke har andre gode højrebacks!!

Kan Daniel Alves ikke komme på tale?

Damien
29-05-2007, 16:41
Kan Daniel Alves ikke komme på tale?

Alves er en glimrende spiller.. Men han har langt højere niveau offensivt end deffensivt..Og prisen bliver enorm..
Tror han bliver i Spanien, måske til Italien...

Det bliver nok ikke Huntalaar vi henter, i hvert fald ikke i denne omgang:
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33797

men det lader da til knægten er fornuftig...

Damien
30-05-2007, 22:10
Så ot.dk, så for i sku travlt med nyhederne... Aldrig har jeg oplevet noget så overraskende med Unitedtransfers før...

Anderson og Nani... Here we gooo.... Det blir jo ren Sambabold på OldTrafford

Holmskov
30-05-2007, 22:13
Jeg syntes det pludselig er en masse midtbane til Manchester. Er der plads til dem alle. ??

Nani, Anderson, Giggs, Ronaldo, Scholes, Fletcher, Carrick, Hargreaves, Richardson osv osv.

Michael
30-05-2007, 22:13
Er det så de 3 eller er hargreaves en signing fra "gammel" tid, og ikke i blandt de 3 som der har været snak om? Vi er vist alle enige om at vi godt kunne bruge en striker!

Don Kafai
30-05-2007, 22:14
Ja det gik sku da godt nok stærkt.
Men nu må det næste spørgsmål være om vi også køber en angriber?
Jeg ved ikke så meget om Anderson, men efter hvad jeg har læst er han en blanding af venstre wing, angriber og central midt. Bliver spændende at se hvad Fergusons planer er..

Thomas
30-05-2007, 22:17
Jeg syntes det pludselig er en masse midtbane til Manchester. Er der plads til dem alle. ??

Nani, Anderson, Giggs, Ronaldo, Scholes, Fletcher, Carrick, Hargreaves, Richardson osv osv.

Bare slet Rich fra den liste dér. Du skal tænke på, at Giggs ikke bliver yngre. Han kan ikke spille to kampe på en uge, og så er det altid der vi halter. Men okay, jeg kan godt se hvad du mener. Vi har også Park, der altid er en frisk spiller. Og selvfølgelig O'Shea, der kan tage alle pladser.

Fuck vi har mange egentligt! Dejligt dejligt. Så behøver vi ikke at frygte, at vi går helt og aldeles ned, når der kommer en skade i midtbanen.

MadsG
30-05-2007, 22:17
Noget af det mest overraskende jeg har oplevet. Men KÆFT hvor er jeg glad. Ham Anderson, er det ham, der blev linket til Chelsea, Barcelona, alle de store klubber sidste sommer, hvor man sagde han var den nye Ronaldinho?

Michael
30-05-2007, 22:18
Ja det er det MadsG!

MadsG
30-05-2007, 22:20

Richardson ryger helt sikkert nu, men så har vi to til hver plads nu, så der er flere strenge at spille på, og vi ikke hele tiden skal læne os op af de samme spillere.
Og så har vi heller ikke problemet med, at vi ikke har offensive krafter at sætte ind fra bænken.

Damien
30-05-2007, 22:20
Det må jeg gi dig Casper, hurtigere end selveste bold.dk :D

Nu hvor vi både har signet Nani og Anderson.. Kunne man, som andre os har nævnt, blive lidt bange for at Ronaldo bliver solgt til Real eller Milan...

Kunne være stort at se alle 3 blive præsenteret på en og samme dag :D

Kofoed
30-05-2007, 23:09
enig med det med ronaldo men det må for guds skyld ikke ske.. men det er da bare alt for lækkert..

KennyN
31-05-2007, 09:22
Tror ikke der er grund til at frygte for Ronaldo. Han har lige forlænget, spiller på et hold der er mestre og kæmper om titler, har tillid fra trænerteamet, er pt en af verdens bedste og får nu et par latino venner op til sig.

Richardson er snart væk, det samme med Eagles. O'Shea kan nu koncentrere sig om forsvarsarbejdet.

Damien
31-05-2007, 11:08
Håber vores truppe kommer til at se sådan her ud:

VDS
Foster
TK

Neville
Rio
Vidic
Evra
O'shea
Brown
Pique
Heinze/Silvestre

Giggs
Carrick
Scholes
Ronaldo
Hargreaves
Park
Andersen
Fletcher
Eagles
Nani lejes ud et år tilbage til Sporting..

Rooney
Saha
Rossi
(så kan vi altid spille Anderson som evt. 3. eller 4. angriber)

Oscar
31-05-2007, 11:13
hvorfor skulle ronaldo dog ville væk? kan jeg slet ikke se. Spiller for mestrene, og klubben har lige fået spillere, der har evnen til at tilføre spillet det samme han gør, hvilket gør, at man kan sige, han spiller på verdens bedste hold. Dumt at skifte nu hvor han er i begyndelsen af noget stort i hvert fald. Er det sikkert Nani bliver et år ekstra i udlejning i sporting? Tror det er begyndelsen af noget stort.

Gelle
31-05-2007, 21:34
Dejligt med Anderson, Nani og Hargo. Men har da lidt svært med at se hvad vores holdopstilling bliver nu men Nani bliver vel måske lånt ud.

KennyN
31-05-2007, 21:39
Gill siger at man formentlig har gjort de indkøb man skal for denne sommer.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=469658&CPID=8&clid=1&lid=2&title=Gill:+Spending+may+now+stop&channel=football_home&

Smaakage
31-05-2007, 21:42
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=469658&CPID=8&clid=1&lid=2&title=Gill:+Spending+may+now+stop&channel=football_home&

Gill fremme og sige at hovedparten af transferbudgettet er brugt. Dog skulle der være penge hvis noget virkeligt godt kom frem.

Forståeligt nok. Det er alligevel 3 dyre handler, og det er også begrænset hvor meget man bør ændre et hold

Michael
31-05-2007, 21:54
Jeg har redigeret i tråden. Link omkring LFC.DK diskussionen er under ligegyldighedstråden. Er i utilfredse, kan i sende en pb. Koncentre jer om emnet, nemlig Uniteds transfers!

Fla
31-05-2007, 22:20
Stakkels alle de små PL-holds forsvarskæder der nu skal dæmme op for Rooney, Anderson, Rossi, Nani og Ronaldo... Hehe.. Glæder mig til kampene mod Derby...

Don Kafai
31-05-2007, 22:31
Egentlig meget sjovt at selve Ferguson ikke har kommenteret nogle af Uniteds transfers endnu. Man har lige signet 3 klasse-, eller potentielle klassespillere, og vores træner har ikke sagt et ord. Endvidere var han heller ikke med til forhandlingerne. Det lugter lidt af at Queirioz har haft mest at sige omkring det her køb af de portuguisiske spillere.

Assistenten skal jo ikke som den første gå ud og sige at "nu har vi sikret fremtiden". Det skal Ferguson gøre. Han må meget gerne snart melde ud hvad han vil med de her køb.

Ronaldo7
31-05-2007, 23:59
Godt nok er Gill ude at sige at der umiddelbart ikke kommer flere... Han skal jo stadig holde kortene tæt ind til kroppen hvis de nu har samtaler med en angriber om et evt. skifte... Jeg håber og tror på at der kommer en angriber. Det ser ud til at det er ved at dæmme op for dem hvor vigtigt det er at have en stor trup med alle de kampe som spilles sæsonen igennem...

CC
01-06-2007, 00:02
Årsagen til at han ikke har sagt noget er naturligvis at det er Quiroz som har stået for det. Om man kan lide det eller ej er han tydeligvis manden som skal overtage efter Fergie inden for ganske kort tid. Ligesom i snakker om at Anderson skal overtage for scholes, Nani for Giggs, på en naturlig måde hvor de nærmest glider ind på holdet, så er det tydeligvis det samme med Quiroz. Og, imodsætning til mange af jer som frygter den dag Fergie stopper, så tror jeg faktisk at dette er noget nær en perfekt løsning. Quiroz kender klubben, han ved hvem der kan hvad osv.
Det er jo også derfor at man har kørt med Quiroz taktik de sidste par år. Hvis det udelukkende var Fergie som styrede løjerne ville der jo stadigvæk blive spillet 4 4 2.
Som jeg ser det stopper Fergie så snart Giggs, Scholes og Neville stopper da de er resterne af hans største hold nogensinde, "The Class of 92".
Alle brikkerne er efterhånden ved at være på plads, lige på nær erstatningen for Neville. Mit bud er at det er her de 2 brassilianske tvillinger kommer ind i billedet.
Men dette er naturligvis bare ren og skær gætværk, men synes da det lader til at passe udmærket.

CC

robinho
01-06-2007, 05:41
tror ikke fergie henter en angriber med mindre et eller andet "knaldtilbud" viser sig. Som for eksempel viduka på en free transfer el lign. Eller som jeg har sagt tidligere at vi sælger saha for eksempel. Sælger vi smith, så træder rossi bare ind i køen.

Men vi ronaldo, anderson, nani og til nøds giggs kan også spille angribere, udover rooney, rossi, og hvis vi får gang i saha.

Så synes ikke vi er så skidt dækket ind. Tror at en ronaldo eller anderson i angrebet vil kunne lave meget ballade i et engelsk forsvar

Bugge
01-06-2007, 10:05
Hvis vi får repareret Saha så han kan holde en halv sæson eller mere så er han jo en fantastisk fodboldspiller..

KennyN
01-06-2007, 10:09
Vi vil nok i mange kampe spille med kun en decideret angriber. Og så nogle offensive spillere, som roterer meget.
Tror Rossi vil få chancen i år.
Og så vil man måske vente og kigge nærmere på Huntelaar til næste år, han vil jo gerne blive et år mere i Holland.

Husk, ingen grund til panik. Vi troede alle vi skulle have en ny angriber sidste år, efter Ruud salget. Men det gik jo meget godt i løbet af sæsonen ikk..

Bombay
02-06-2007, 15:01
Nu var jeg lige inde og kigge på nogle forskellige emner i hovedmenuen. Under tranferspekulationer havde Dahlmann oprettet et emne der hed noget med "farvel Ronaldo". Jeg var hurtigt inde at læse oplægget, og der var en tekst hvor der stod et citat fra en avis, der påstår at Real har købt Ronaldo for 55 mio. pund. Nu er emnet af en eller andet grund lukket og ikke tilgængeligt, men er der nogen som kan bekræfte sandheden i dette sindsyge rygte??

Michael
02-06-2007, 15:07
Det var bare lidt sjov og spass fra Dahlman :D

Det passer selvfølgelig ikke. :)

Bombay
02-06-2007, 15:15
Det var bare lidt sjov og spass fra Dahlman :D

Det passer selvfølgelig ikke. :)

Nå ok. Pyha. Jeg kunne fandeme heller ikke finde det nogen steder. Rødt kort til Dahlman:)

ChristianH.
08-06-2007, 18:50
Rossi er blevet rygtet til Celtic på en lejeaftale.

Mere ved jeg dog ikke om historien.

KennyN
08-06-2007, 19:05
Rossi er blevet rygtet til Celtic på en lejeaftale.

Mere ved jeg dog ikke om historien.

Ja og han er indenfor de seneste par dage også rygtet til Fiorentina og Porto på lån, mens Juventus med deres nye coach Ranieri vil have fat i ham permanent..
Men lad os nu se. Tror han bliver i United.

rocatis
08-06-2007, 21:42
I dag har David Gill udtalt at der højst sansynligt vil komme en ny angriber til United i løbet af sommeren.. Og at der helt sikkert vil blive solgt nogle spillere..

http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/gill_hinter_om_ny_spiss

Patty
09-06-2007, 01:51
Hvis Ferguson stadig vil spille en 4-4-2 opstilling så kræver det en ny angriber. Saha er god men man kan ikk regne med manden, solskjaer´er færdig og det har han været i 2-3 år nu, Smith er hverken målfarlig eller teknisk dygtig og Rossi ved jeg ikke rigtig med. Han er meget lille teknisk spiller men jeg tør ikk satse på ham og til sidst har vi Rooney som der ikk kan diskuteres noget om.
Alt i alt så SKAL vi have en ny angriber hvis vi skal spille 4-4-2 men kan godt forestille mig at Ferguson kun vil spille med en decideret angriber til næste sæson selvom jeg ikk synes Rooney er særlig farlig som ene-angriber.

Dines
09-06-2007, 10:35
Det lyder spændende med, at der måske kommer en ny angriber. Personligt tror jeg, at Saha kommer ind i en byttehandel, og vi så får Berbatov + 200 millioner til Tottenham. En handel jeg meget gerne så blive opfyldt.

maxim
09-06-2007, 11:00
200 mio + Saha :O .. nej tak.. så god synes jeg altså heller ikke han er ham berbatov...

lad os beholde saha, og købe saviola for få penge,,

Helk6
09-06-2007, 11:12
Berbatov er nice! Ser lige nogle videoer inde på youtube, hvor han virkelig fyre den af. Stor, teknisk og hurtig. Ligner den perfekte angriber hvis du spørger mig. Go get him Alex. 200+saha er et bargain...

KennyN
09-06-2007, 18:06
Der er masser af penge til angrebskøb. Der skal jo sælges spillere for at trimme truppen.
Forsvaret: Silvestre, Bardsley og Heinze - 12 mio. £
Midtbanen: Richardson og Eagles - 5 mio. £.
Angrebet: Saha og Smith - 12 mio. £.

Dermed er der hentet godt 30 mio. £ ind igen. Og truppen er trimmet lidt til.

Evt. kunne man smide Saha/Smith og Richardson i buddet til Spurs for at få Berbatov.
Mener ikke vi skal sælge Brown og O'Shea. Da begge er vigtige spillere i truppen, og kan dække flere pladser på holdet. Det så vi jo i den netop overståede sæson..

Øster
17-06-2007, 09:44
Har lige læst på Bold.dk at Mourinho har sat SWP til salg . Kunne han ikke være en mulighed som reserve for Giggs i næste sæson . For både Nani og Anderson er uerfarne herre i PRL og SWP er en meget god spiller synes jeg . Men hvad syntes i ?

maxim
17-06-2007, 11:11
Den sidste plads jeg ville forstærke på ville nok være på midtbanen.. Jeg synes ikke vi kan bruge SWP..

PL-pedersen
17-06-2007, 11:28
synes heller ikke den særlig god ide at smide 110mio efter ham SWP da vi er dækket utrolig godt ind på kanterne....

rocatis
17-06-2007, 12:59
Nej nej nej, slet ikke.. hvad skal vi bruge ham til? Vores midtbane har kørt fint i år og til næste år bliver vi forstærket med 3 spillere på midten.. Ville være helt hen i verjret at byde på ham..

Don Kafai
17-06-2007, 13:31
Desuden synes jeg ikke SWP har vist det store. Han var et stort talent i City men lige nu er han snart 26 år og stadig ikke fået noget ud af karrieren.

United har verdens bedste fløj og 2 af de største talenter på fløjene på hhv 19 og 20 år. SWP vil maximalt kunne overtage Parks rolle, og til den pris er der sgu ingen grund til at smide penge væk for en fløj. Lad SWP skifte til West HAm eller lign og få kickstartet karrieren der. Håber for ham at han kan få gang i karrieren for med den minimale konkurrence der er på det engelske landshold kan han sagtens etablere sig dér...

Sune
17-06-2007, 14:07
Åh nej.. Aldrig Shaun-Wright Phillips.
Som I har nævnt ville det være spild af penge.
Desuden tænker han udelukkende med kreditkortet... Chelsea..

Christensen
17-06-2007, 15:04
Wright-Phillips havde potentialet til noget stort - men spildte sin chance ved at skifte til Chelsea, hvor han som flere andre, er blevet ødelagt. Han har slet ikke fået den spilletid, som han har fortjent, og kunne have blevet stor hvis han skiftede til en klub som Tottenham, B'burn etc.

Martinsen
17-06-2007, 15:43
SWP vil vel væk fra Chelsea på grund af manglende spilletid, og som jeg ser det er der ikke udsigt til mere hos os... så det vil være spild af penge på en spiller, som vi på ingen måde mangler

KennyN
30-06-2007, 16:36
United har købt to unge nigerianere.
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=589646&l_id=1&t_id=48

Dines
30-06-2007, 16:46
Lyder udemærket. Vi må håbe de bliver til noget en dag.

Alex
30-06-2007, 17:28
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70411

Forlan til Atletico Madrid.

Det kan jo, som de også er inde på i artiklen, betyde at Torres er på vej væk.

Hl-Glory
02-07-2007, 11:05
spændende med de 2 spiller, men der går nok nogle år før vi for alvor høre mere til dem.
torrres er vel efterhåndet næsten sikker på et skifte til liverpool?

KennyN
02-07-2007, 11:26
torrres er vel efterhåndet næsten sikker på et skifte til liverpool?

Torres skifte til Liverpool, har intet med denne tråd at gøre. Denne handler kun om United transfers..

Tim_rn
02-07-2007, 13:32
Torres skifte til Liverpool, har intet med denne tråd at gøre. Denne handler kun om United transfers..

Eftersom Torres er blevet linket til United de sidste 2 år er det vel relevant om manden stadig er til at få. Derfor er det godt at få afklaret om Torres er blevet solgt til liverpool, så den snak om ham i United er ude af systemet.

Sivebæk
02-07-2007, 13:44
Hvis man synes, det er relevant, kan det diskuteres i denne tråd:
http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=64

KennyN
05-07-2007, 13:15
United er tæt på at købe en ung italiener fra Lazio.
Taget fra tribal
Manchester United are eyeing Lazio teenager Federico Macheda

With Italy U21 star Giuseppe Rossi already on their books, United are preparing to raid Lazio's Allievi team for 15 year-old Macheda. United must wait until August 22 to secure the youngster as a 16 year-old, but so confident are they of a deal, United are already preparing a compensation package for Lazio.

United intend to move the Macheda family to Manchester and an agreement is close. For their part, Lazio management have already included Macheda in their senior squad's preseason camp in Austria, but are resigned to losing the striker.

Wind
05-07-2007, 13:35
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21799

Spændende, spændende!

Det lyder meget "officielt", men er der nogen der kan finde nogen mere pålidelige kilder med samme historie? :)

EDITH siger: der var sgu en til.

Bergmann
05-07-2007, 14:41
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21799

Spændende, spændende!

Det lyder meget "officielt", men er der nogen der kan finde nogen mere pålidelige kilder med samme historie? :)

EDITH siger: der var sgu en til.
Prøv at kigge inde på den officielle Tevez-tråd. Her er link til BBC, TV2 og The Times. Alle de upålidelige medier skriver selvfølgelig også om Tevez til United.

robinho
05-07-2007, 14:53
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/07/05/SOCCER_Man_Utd.html

og det var faktisk kun lige den her besked der manglede. Pis og papir

United DK
05-07-2007, 15:28
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/07/05/SOCCER_Man_Utd.html

og det var faktisk kun lige den her besked der manglede. Pis og papir

Nu er jeg godt nok forvirret. :confused:

KennyN
06-07-2007, 17:41
United skulle holde øje med den unge brasilianer kaldet Lula / Lulinha. Han spiller i Corinthians og på u-17 landsholdet. Han er midtbane / angriber.
Han regnes for et af de største talenter sammen med Fabio som kommer til United næste sommer..

Man Utd watching Corinthians superkid Lulinha

Manchester United are keeping tabs on Corinthians superkid Lulinha.

Lulinha has been tracked by United scouts in action for Brazil U17, where the Premiership's two prized signings, twins Rafael and Fabio, have been outstanding this year.

"Fabio is a great example of how this team has come together," said Brazil coach Lucho Nizzo. "The players all work as a team, which allows each of them to express themselves individually, which we have seen in Fabio's play."

On Lulinha, who is being watched by Europe's biggest clubs, Nizzo admits the midfielder is a special talent.

"Without a doubt Lulinha is something different," he said. "He has the ability to create and finish plays in one. But like the rest, he works for the team."

KennyN
07-07-2007, 12:39
United har vist sikret sig endnu en ung spiller fra Brasilien, men han kommer først næste sommer, sammen med tvillingerne Fabio og Rafael.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rodrigo_Pereira_Possebom

Navn: Rodrigo Pereira Possebom
Højde: 1m84cm
Vægt: 76Kg

http://img225.imageshack.us/img225/3886/possebongrupo2007juniorpz8.jpg

Dines
07-07-2007, 14:10
Det gløder mig meget, at vi er ude og hente så mange unge talenter, da de måske en dag vil stå for fremtidens hold.

Rex_Hunt
07-07-2007, 15:01
Det gløder mig meget, at vi er ude og hente så mange unge talenter, da de måske en dag vil stå for fremtidens hold.

Bare ærgeligt der ikke er mange englændere i mellem dem!

Liverpool_sucks
07-07-2007, 17:09
United har vist sikret sig endnu en ung spiller fra Brasilien, men han kommer først næste sommer, sammen med tvillingerne Fabio og Rafael.

blev også godkendt af skysports

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=475648&CPID=8&clid=1&lid=&title=United+close+on+youngster

KennyN
07-07-2007, 17:09
Til dels enig.
Markedet i Sydamerika er jo enormt, og der er store muligheder der.
Der er stor kamp om de bedste talenter i England, og nogle latterlige regler fra FA gør det ikke nemmere for klubberne.

Dog har United inden den kommende sæson hentet Chris Curran i Nordirland, ung kantspiller som beskrives som et stort talent. Conor Devlin ung nordirsk keeper kommer også til klubben.
Så United henter stadig rundt omkring i UK.

Edit: Linket fra Skysports er ikke helt korrekt. Fabio og Rafael kommer sommeren 2008 og ikke først i 2009 som det skrives.

Liverpool_sucks
07-07-2007, 17:18
og nogle latterlige regler fra FA gør det ikke nemmere for klubberne.

Hvad for nogle regler..? kan du fortæl mere..

KennyN
07-07-2007, 17:23
Hvad for nogle regler..? kan du fortæl mere..

Primært 90 minutes reglen. De skal bo indenfor 90 minutter af klubben. Hvilket jo gør det svært..

Liverpool_sucks
07-07-2007, 17:32
Det mener du ikke.. Jeg kan skrive lol...
Men det må godt nok være irriterende at bo 90 minuter til klubben

manutd92
07-07-2007, 17:59
Hvorfor er det irreterende ?

Tim_rn
07-07-2007, 18:03
Hvorfor er det irreterende ?

Ville du ikke synes det var irriterende hvis det tog dig 90 minutter til og fra arbejde hver dag? =)

For os og især unge spillere tror jeg ikke det vil gøre noget som helst, hvem af os tog ikke gerne 180 minutters rejsetid for at spille på oldtrafford / carrington?

Jeg ville nok hoppe fra efter et par gange dog, ingen grund til at ydmyge mig selv..

Ang. den handel, lyder det da fint nok. Har bare svært ved at være bare en smule begejstret, er nærmere fuldstændig ligeglad, da Tevez havde været en del mere velkommen.

Mikkelsen
07-07-2007, 18:20

Har svært ved at se problematikken. Hvis en spiller (ungdom+englænder) bor længere end 90 min. fra Old Trafford må United ikke skrive kontrakt med ham.

Hvilket udelukker alle ungdomstalenter i London og omegn.

Har man 89 min. til Old Trafford, er det jo ikke ulovligt at flytte tættere på.

Tim_rn
07-07-2007, 20:04
Har svært ved at se problematikken. Hvis en spiller (ungdom+englænder) bor længere end 90 min. fra Old Trafford må United ikke skrive kontrakt med ham.

Hvilket udelukker alle ungdomstalenter i London og omegn.

Har man 89 min. til Old Trafford, er det jo ikke ulovligt at flytte tættere på.

det er ikke ulovligt, men United må ikke tilbyde kontrakter til folk der allerede spiller i klubber andre steder.

Og desuden, håber ikke du har børn =). Hvis en familie vælger at flytte måske 200 km for at deres 10-15 årige søn kan spille hos united, og derved droppe deres egne karrierer, venner og lignende, så fører du en temmelig risikabel tilværelse.

Rafa86
08-07-2007, 00:04
Så skulle United havde købt Rodrigo Possebon (18 år) fra Sport Club Internacional (Brasilien).

Pris: £250.000.

På United.no står der, at han sammenlignes med Roy Keane.

Er dog ikke helt sikker på, om vi allerede får ham i denne sæson, eller han først kommer i næste eller lignende...

www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/henter_18_aarig_brasilianer

Rafa86
08-07-2007, 00:06

Hehe... Havde ikke lige set dit indlæg... Jeg er alt for lang tid om det :S

Damien
08-07-2007, 23:28
Længe siden vi har været så aktive på markedet, der er meget igang i
vores offensiv for tiden, og en ny generation af United spillere er på vej.
Den eneste vi ikke rigtig har afløser for er Gary Neville.. Men der kan vi godt vente til næste år, da vi både har O'shea og måske Pique der kan spille der ude.
Hvis vi får Tevez, kunne jeg nok godt tilgive et salg af både Saha og Smith og så beholde Rossi, og give ham chancen.
Men jeg syntes det er halvkritisk at vi ikke rigtig har styrke i vores luftspil helt fremme. Så måske beholde Saha? (som jeg syntes er okay med hovedet)

snegl
08-07-2007, 23:43

HAN LIGNER HEISELBERG!! hehe

Benzet
09-07-2007, 00:15
Det ER Casper. Han har smugtrænet hen over foråret og sommeren, og han har på magisk vis udviklet sit ellers manglende fodboldtalent. Så nu flytter Casper alligevel til Manchester. Selv med Glazer ved styrepinden ;)

Liverpool_sucks
09-07-2007, 00:31
Den eneste vi ikke rigtig har afløser for er Gary Neville..

Det bliver nok Fabio eller Rafael.. Så vidt jeg husker, er de begge 2 forsvarsspiller "højre back og venstre back"

JakobR
09-07-2007, 01:15
Det bliver nok Fabio eller Rafael.. Så vidt jeg husker, er de begge 2 forsvarsspiller "højre back og venstre back"

Kieran Lee og Johnny Evans er også kandidater.

Refstrup
09-07-2007, 09:22
Det kunne også være pique

mojtaba
10-07-2007, 18:50
Salg: Smith og O'Shea

Køb: Drogba, Terry, Anderson, Hargreaves, Nani og Cech

Opstilling:

-Cech-

Heinze - Ferdinand - Terry - Neville

Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs

Rooney - Drogba

Martinsen
10-07-2007, 19:00

Opstilling:

-Cech-

Rooney - Drogba

er det dit drømmehold? eller tror du selv i din vildeste fantasi at disse handler kan lade sig gøre... det er fuldstændig urealistisk, og jeg forstår i øvrigt heller ikke hvorfor du vil skille dig af med O´shea

Flax_Generous
10-07-2007, 19:26

Opstilling:

-Cech-

Rooney - Drogba
LOL! Tro på det, mojtaba. Her kommer mit bud:

Sælg: Gabriel Heinze, Louis Saha, Park Ji-Sung, Alan Smith, Dong Fangzhuo, Kieran Richardson, Mikael Silvestre, Chris Eagles og Phil Bardsley.

Køb: Philipp Lahm, Samuel Eto'o, Aaron Lennon, Ricardo Quaresma, David Villa, Alessandro Nesta, Cesc Fabregas, Lionel Messi, Diego og Daniel Agger.

Jacob FG
10-07-2007, 19:53
LOL! Tro på det, mojtaba. Her kommer mit bud:

Sælg: Gabriel Heinze, Louis Saha, Park Ji-Sung, Alan Smith, Dong Fangzhuo, Kieran Richardson, Mikael Silvestre, Chris Eagles og Phil Bardsley.

Køb: Philipp Lahm, Samuel Eto'o, Aaron Lennon, Ricardo Quaresma, David Villa, Alessandro Nesta, Cesc Fabregas, Lionel Messi, Diego og Daniel Agger.

Det kan godt være at mojtaba's bud på eventuelle køb ikke var helt sandsynlig.. Men når jeg så læser din besked, så ved jeg da ikke rigtig hvilke af jeres to købsønsker er mest urealistiske. For dit bud virker da heller ikke super-realistisk (hvis man skal sige det på godt jydsk). Man må sige, at du vil have noget mere gang i svingdøren end mojtaba vil det. Og de navne du nævner, er vidst mere ønsketænkning end det er et seriøst bud..

Mit bud:

Sælg: Gaby, Louis Saha, Kieran Richardson, Mikael Silvestre, Alan Smith og Bardsley

Køb: Tevez, bale og eventuelt en eventuelt en mere til forsvaret.

Dahlmann
10-07-2007, 19:56
Det kan godt være at mojtaba's bud på eventuelle køb ikke var helt sandsynlig.. Men når jeg så læser din besked, så ved jeg da ikke rigtig hvilke af jeres to købsønsker er mest urealistiske. For dit bud virker da heller ikke super-realistisk (hvis man skal sige det på godt jydsk). Man må sige, at du vil have noget mere gang i svingdøren end mojtaba vil det. Og de navne du nævner, er vidst mere ønsketænkning end det er et seriøst bud..

forstår du ironi?

Dahlmann
10-07-2007, 19:58
med hensyn til højreback pladsen så har vi også wes brown. en mand som mange hele tiden undervurderer, selvom han når han kommer på banen gør sit arbejde godt og spiller solidt forsvarsspil... jeg ved godt han nok ikke er ligeså offensiv som gaz, men han er stadig en spiller man kan regne med...

Danielsen
10-07-2007, 20:03

Mit bud:

Sælg: Gaby, Louis Saha, Kieran Richardson, Mikael Silvestre, Alan Smith og Bardsley

Køb: Tevez, bale og eventuelt en eventuelt en mere til forsvaret.

Bale får vi ikke....ham har Tottenham köbt

JakobR
10-07-2007, 20:09
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2122670,00.html

Ferguson er så småt gået igang med den psykologiske krigsførsel.

Danielsen
10-07-2007, 20:11
Må jeg spörge alle anti-Heinze folk her inde, hvorfor vi skal sälge ham?. Hvis han gerne vil blive i klubben, og er indforstået med ikke at spille alle kampe, så fatter jeg det ikke....det er da super at af de to typer venstre backs...Evra, som er mere offensiv og Heinze, som er mere defensiv.....

Folk vender sig godt nok hurtigt, mod vores spillerer! Bare fordi, Heinze har haft én dårlig säson (Silvestre har haft 3) skal han sälges!! Stöt holdet!!!!!

Don Kafai
10-07-2007, 21:00
Folk vender sig godt nok hurtigt, mod vores spillerer! Bare fordi, Heinze har haft én dårlig säson (Silvestre har haft 3) skal han sälges!! Stöt holdet!!!!!

Folk vender sig ikke mod Heinze. Men han har op til flere gange antydet at han vil have fast spilletid, hvilket han ikke har fået i år. Og hvis han vil blive skal han ikke sælges. Vil Alan Smith fx ligeledes blive så skal han selvfølgelig ikke sælges.

Refstrup
10-07-2007, 21:12
Heinze har også været ude at sige i følge indkast.dk.

" Jeg elsker klubben og ved at de gerne vil have at jeg er her næste sæson.
Jeg er sikker på at fansene godt kan lide at se mig spille .

* Ret mig hvis jeg tager fejl.

JakobR
10-07-2007, 21:28
Jeg så gerne Heinze blev og kæmpede om pladsen med Evra. Omvendt set, betyder et salg af Heinze sandsynligvis, at Pique og Evans får mere spilletid.

Hvis jeg var Fergie, så ville der kun blive solgt Saha, Richardson og Silvestre. Førstnævnte er altid skadet, og det frustrerer mig, at vi betaler løn til sådan en spiller, som ellers spiller på et fantastisk højt niveau når han ikke er skadet.
Richardson og Silvestre har simpelthen ikke niveauet, og de kan ikke engang skabe konkurrence om pladserne.

Dog glæder Fergusons udmelding mig, selvom noget siger mig, at det ikke passer helt. Med så store indkøb skulle man næsten synes, at der skulle tyndes lidt ud i spillerlønningerne. Men hvis det sandt, betyder det vel at Silvestre og Rossi bliver. De to har flere gange udtalt, at de gerne vil blive og kæmpe om pladserne. Jeg håber i øvrigt også, at det betyder Smith bliver og kæmper videre om de to pladser oppe foran.

KennyN
10-07-2007, 21:35
Fergie skal selvfølgelig sige at han ikke vil sælge spillere. Hvis han sagde det modsatte, ville prisen på spillerne falde.
Men uanset hvad, skal vi nok forvente salg af mindst en forsvarsspiller, en midtbanespiller og en angriber. For at balancere truppen, gøre plads til de unge, og få lidt penge i kassen igen samt reducere lønbudgettet en smule..
Jeg forventer stadig salg af Richardson, Smith, Silvestre og Bardsley.

Bugge
10-07-2007, 22:10
Selvfølgelig regner Ferguson med at et par stykker forlader klubben, det ville da være mærkeligt andet med de 3 (4) nye indkøb!
Men det er fint at han ikke direkte går ud og fortæller hvilke positioner osv som han vil tynde ud på..

Glory Man United
11-07-2007, 11:56
Jeg er ligesom de fleste begejstret for sommerindkøbene. Men jeg er lidt bekymret også. Når jeg tænker tilbage på 2001-2002, så er der vel grund til dette? Året inden vandt vi med 18(ATTEN!) points ned til nr. 2 Arsenal. Herefter købte vi Van Nistelrooy, Veron og Blanc. VN viste sig at være et godt køb, men Sir Alex ville spille med Veron og Blanc og det kostede. Arsenal løb med tiltlen sommeren 2002.

Hvad nu? Hargreaves skal altså slå enten Carrick eller Scholes af. Nani skal slå Giggs af. Andersson? Tjaaaa her snakker vi vel om Rooneys plads.

Jeg håber virkelig Sir Alex ikke for alt i verden vil spille med nyindkøbene. Kun hvis de er bedre.

Med håbet om endnu et mesterskab.....;)

pEDe-W
11-07-2007, 13:40
Ronaldo er elendig til at sparke frispark

Jeg ved ikke hvor du har været henne, men ehm.. jeg fandt noget, som jeg lige syns du sku bruge et par min. på at se:

http://youtube.com/watch?v=8efYl5CaNhQ - Mod Europas bedste keeper
http://youtube.com/watch?v=xuWgSoADEvw - United vs Fulham
http://youtube.com/watch?v=B_BbyGY4BQk - United vs Portsmouth
http://youtube.com/watch?v=SnmEuVNuJ5o - Portugal vs Slovakiet
http://youtube.com/watch?v=FroHxB-cLbE - Opvarmning

DET' SGU IKK FOR SJOV DET HER!

Iver
11-07-2007, 13:48
@ Glory Man United

Hvorfor tænke tilbage på sæsonen 2001-2002? Jeg kan se ikke se relevansen i forhold til Man United anno 2007-2008?

Jeg er også meget begejstret - fantastiske indkøb.

Du snakker om at Hargreaves skal slå enten Carrick eller Scholes af. Det bliver nok ikke et tema, efter min overbevisning. Jeg tror, at når sæsonen er omme, så vil de 3 spillere have spillet ca. lige mange kampe - selvfølgelig afhængig af skader. Hargreaves er købt til klubben for at give den centrale midtbane mere bredde og samtidig er han jo en fantastisk spiller. Jeg tror, at Sir Alex vil skifte meget imellem de 3 spillere på den centrale midtbane, så man undgår overbelastning.

Med hensyn til Anderson og Nani, så er tidspunktet hvorpå de er blevet hentet til klubben helt perfekt. De er meget unge, de er store talenter og de har alle muligheder for langsomt at vænne sig til PL, da Giggs og Scholes stadig har et fantastisk niveau og kommer til at spille mange kampe. Jeg tror ikke, at man vil opleve de to have succes i den røde trøje fra dag 1 – det oplevede man heller ikke med Ronaldo. Som sagt skal Nani og Anderson have lov til langsomt at vænne sig til PL, samtidig med at de lærer fra Giggs og Scholes, og så skal de nok blive verdensklasse-spillere om et par år.

Glory Man United
11-07-2007, 13:52
Jeg ved ikke hvor du har været henne, men ehm.. jeg fandt noget, som jeg lige syns du sku bruge et par min. på at se:

Et par fede kasser, tak....specielt opvarmningen.

"Ronaldo er elendig til at sparke frispark"....er stadig rystet over den udtalelse ;)
For resten har Barca netop købt en argentiner til forsvaret. Noget kunne tyde på, at Real og Barca snart har de forsvarere, de skal bruge. Så kan vi beholde Heinze

Glory Man United
11-07-2007, 13:56
@ Glory Man United

Hvorfor tænke tilbage på sæsonen 2001-2002? Jeg kan se ikke se relevansen i forhold til Man United anno 2007-2008?

Jeg er også meget begejstret - fantastiske indkøb.

Du snakker om at Hargreaves skal slå enten Carrick eller Scholes af. Det bliver nok ikke et tema, efter min overbevisning. Jeg tror, at når sæsonen er omme, så vil de 3 spillere have spillet ca. lige mange kampe - selvfølgelig afhængig af skader. Hargreaves er købt til klubben for at give den centrale midtbane mere bredde og samtidig er han jo en fantastisk spiller. Jeg tror, at Sir Alex vil skifte meget imellem de 3 spillere på den centrale midtbane, så man undgår overbelastning.

Med hensyn til Anderson og Nani, så er tidspunktet hvorpå de er blevet hentet til klubben helt perfekt. De er meget unge, de er store talenter og de har alle muligheder for langsomt at vænne sig til PL, da Giggs og Scholes stadig har et fantastisk niveau og kommer til at spille mange kampe. Jeg tror ikke, at man vil opleve de to have succes i den røde trøje fra dag 1 – det oplevede man heller ikke med Ronaldo. Som sagt skal Nani og Anderson have lov til langsomt at vænne sig til PL, samtidig med at de lærer fra Giggs og Scholes, og så skal de nok blive verdensklasse-spillere om et par år.

Jeg husker Laudrup engang sagde :" Det er ikke antallet af kampe pr. sæson der tæller, men hvilke kampe, man får spillet".
Jeg lover dig for, at kan vi stille med bedste opstilling i en CL kamp, eller kampen d. 23/9 mod Chelsea, så vil der være utilfredse spillere.
Men du misser pointen omkring midtbanen. Jeg mener Scholes og Carrick den sidste halvdel af sæsonen var næsten perfekte sammen. Derfor skal Hargreaves IKKE for hver en pris starte inde. Han skal bevise, at han er bedre end dem først ;)

pEDe-W
11-07-2007, 14:01
Hvad nu? Hargreaves skal altså slå enten Carrick eller Scholes af. Nani skal slå Giggs af. Andersson? Tjaaaa her snakker vi vel om Rooneys plads.

Så vidt jeg ved, er Scholes' favoritplads offensiv midt, og det er jeg ret sikker på, at Andersons også er. Og Hargreaves og Carrick spiller jo defensiv midt/central midt (whatever). Så sådan som jeg ser det, vil det se nogenlunde sådan ud:

-----------Van der Sar-----------
-Neville---Ferdinand--Vidic---Evra-
-------Hargreaves---Carrick--------
--------Scholes(/Anderson)--------
Ronaldo---Rooney(/Tevez)---Giggs/Nani ?

Jeg ved ikke så meget om Anderson, men har svært ved at forestille mig at han slår Scholes af foreløbig.

Glory Man United
11-07-2007, 14:12
Så vidt jeg ved, er Scholes' favoritplads offensiv midt, og det er jeg ret sikker på, at Andersons også er. Og Hargreaves og Carrick spiller jo defensiv midt/central midt (whatever). Så sådan som jeg ser det, vil det se nogenlunde sådan ud:

-----------Van der Sar-----------
-Neville---Ferdinand--Vidic---Evra-
-------Hargreaves---Carrick--------
--------Scholes(/Anderson)--------
Ronaldo---Rooney(/Tevez)---Giggs/Nani ?

Jeg ved ikke så meget om Anderson, men har svært ved at forestille mig at han slår Scholes af foreløbig.

STOP STOP...lad os da i det mindste blive enige om en 4-4-2

----------------Van Der Saar----------------

----Neville-----Ferdinand-----Vidic-----Evra/Heinze

-----------Hargreaves/Carrick---------------------

------------Carrick/Scholes-----------------------

Ronaldo---------------------------------------Giggs

Glory Man United
11-07-2007, 14:12
[QUOTE=Glory Man United;12212]STOP STOP...lad os da i det mindste blive enige om en 4-4-2

----------------Rooney---Tevez---------------------

JakobR
11-07-2007, 14:15

Og hvad så med de 100 andre gange, hvor han bare har sparket ind i muren?

SantasLittleHelper
11-07-2007, 14:17

Arh, det er vist en ommer den der Glory... Ingen Rooney? Og Carrick 2 steder? han får godt nok travlt...

pEDe-W
11-07-2007, 14:19
Neeeeeej :D Ich liebe 4-3-3 ! ES IST SEHR SEXY BABY! SO FUCKING SEXY 4-3-3! WRAAAAAAAAAAA SEEEEXXYYYYYY!!! "Rocking"

pEDe-W
11-07-2007, 14:21
Og hvad så med de 100 andre gange, hvor han bare har sparket ind i muren?

Det ved jeg ikk, det har jeg ikk set. Der har jeg ikke været til stede :D

pEDe-W
11-07-2007, 14:22
Arh, det er vist en ommer den der Glory... Ingen Rooney? Og Carrick 2 steder? han får godt nok travlt...

Åååååååhhh...! Diiisssseeeeet, baby! D: :D

Glory Man United
11-07-2007, 14:25

Psssssssssst den blev rettet til med 2 angribere... og mht Carrick, kan han spille foran Hargreaves eller bagi Scholes. Den skulle da være oplagt, du!
Mener stadigvæk en af de 3 midtbanestjerner (Hargreaves, Carrick, Scholes er i overskud) ;)

pEDe-W
11-07-2007, 14:31
Psssssssssst den blev rettet til med 2 angribere... og mht Carrick, kan han spille foran Hargreaves eller bagi Scholes. Den skulle da være oplagt, du!
Mener stadigvæk en af de 3 midtbanestjerner (Hargreaves, Carrick, Scholes er i overskud) ;)

Nice comeback, preben!
Men jeg mener stadig, at en 4-3-3 vil være stærkere. Jeg kan ikke se hvad Ronaldo og Giggs skal lave i det defensive, andet end at lægge "preslinjen" og ja... stå rigtigt :b
Jeg syns bare vi ska ha kanter istedet for højre- og venstre midt.

SantasLittleHelper
11-07-2007, 14:34

Jeg er stadig ikke helt enig i at Carrick kan spille bagi Scholes... Han vil da få fantastisk ondt i røven... Hargo er helt klart købt til at erstatte Fletcher i en 4-5-1 formation som vi spillede mod f.eks Milan. Så kan man slippe tøjlerne lidt mere i nogle andre kampe mod mindre hold hvor man så kan spille en blanding mellem 4-5-1 og 4-3-3 hvor omstillingsspillet så vil være lyn hurtigt. Han er eksempelvis også købt så man er fri for at smide O'Shea ind på midtbanen, da der utvivlsomt er klasseforskel på de to... Når man så kun spiller med 2 midt/midt kommer opstillingen vel også lidt an på hvilken rolle giggs er tiltænkt i år, for jeg tvivler på at han bliver ved med at terrorisere alle på venstrekanten og tror han får en mere central rolle, f.eks. oppe i front hvor han nærmest bytter med Rooney eksempelvis...

Tojebe
11-07-2007, 14:48
Jeg må indrømme at jeg er også er lidt bekymret for at vi har fået så mange nye ind. Jeg håber/tror at Fergie er klog nok til langsomt at sluse dem ind på holdet i stedet for at smide dem direkte i ilden. Jeg tror det var rigtig godt vi fik de tre spillere så hurtigt og det kan forhåbentligvis gøre at vi ikke kommer til at mærke de er nye, helt så meget som hvis vi hev dem ind lige før sæsonstart. Så lad os da håbe at på grund af vi handlede hurtigt at vi så ikke får smidt så mange dumme point væk på grund af alle de nye spillere. Men jeg har stadig min frygt for at vi kan miste nogle dumme point fordi vi skal have alle de nye med ind på holdet. Det kan ihvertfald vise sig at der kom for mange nye ind i år, men omvendt kan det selvfølgelig også gå rigtig godt og Fergie ved (forhåbentlig:D) hvad han laver.

Glory Man United
11-07-2007, 14:51
Nice comeback, preben!
Men jeg mener stadig, at en 4-3-3 vil være stærkere. Jeg kan ikke se hvad Ronaldo og Giggs skal lave i det defensive, andet end at lægge "preslinjen" og ja... stå rigtigt :b
Jeg syns bare vi ska ha kanter istedet for højre- og venstre midt.

Giver så bare andet problem. Hvis Tevez kommer og vi skal spille 4-3-3, hvem skal de 3 offensive så være? Rooney synes jeg ikke skal være target spillere, så han må få en kan udover Ronaldo, med Tevez helt fremme. Og Giggs? Nani? Begge to udenfor? Det ville skære i mit Giggs hjerte ;)

Van Der Saar
Neville-Ferdinand-Vidic-Evra
Carrick-Scholes
Ronaldo-Giggs
Rooney-Tevez

Bænk: Forster(når han er klar igen), O´Shea, Hargreaves, Nani, Saha

pEDe-W
11-07-2007, 15:03
Ingredienser
600 g Kartofler (faste)
750 g Olie til friture (eller friturefedt eller smeltet smør)

MUHEHEHE .. Det har jeg slet ikk sagt (: sku bare se om man kunne.

Jaah, Glory jeg v d ikk. 4-4-2 opstillingen du skrev er egentlig syg nok .. ARgH DET ER BARE TEVEZ DER KOMMER OG ØDELÆGGER HELE MIN LÆNGE PLANLAGTE SEXEDE 4-3-3 . Jeg ved heller ikk så meget om Hargreaves, men hvis vi får de to stærkeste midtbanespillere inde centralt så vil det være sygt! KonklusioN:

Neville - Rio - Vidic - Evra
Hargreaves/Carrick/Scholes?!¿ (SPÆNDINGSHOVEDPINE)
Ronaldo - Tevez - Rooney - Giggs

og så er kanterne bare lidt mere tilbage, MEN det skal stadig være kanter - IKKE DE DER BØSSE HØJRE- OG VENSTRE MIDTBANE POSITIONER! (:

MEN MEN MEN! Hvis nu Tevez ikke kommer (som jeg dog håber han gør), så er det min 4-3-3 der er den sygeste! Der kan I ikke undvige! Der sejrede Pede W!

robinho
11-07-2007, 15:12
Giver så bare andet problem. Hvis Tevez kommer og vi skal spille 4-3-3, hvem skal de 3 offensive så være? Rooney synes jeg ikke skal være target spillere, så han må få en kan udover Ronaldo, med Tevez helt fremme. Og Giggs? Nani? Begge to udenfor? Det ville skære i mit Giggs hjerte

ja og du glemmer endda at nævne Anderson.

Tevez´s mulige ankomst( synes ikke det ser så positivt ud lige nu). Vil gøre at der skal sælges nogen, for selvom fergie vil rotere lidt mere end hidtil, så er det umuligt at holde Rooney,Ronaldo,Anderson,Tevez,Nani,Giggs,Smith,Ros si,Saha,Solskjær tilfredse hele tiden, og park kommer også igen. Selvfølgelig er der nogle af de nævnte navne der er fredet fra salg, men smith og rossi som er nævnt ofte på rygtebørsen er næppe fredet

Glory Man United
11-07-2007, 15:21
ja og du glemmer endda at nævne Anderson.

Tevez´s mulige ankomst( synes ikke det ser så positivt ud lige nu). Vil gøre at der skal sælges nogen, for selvom fergie vil rotere lidt mere end hidtil, så er det umuligt at holde Rooney,Ronaldo,Anderson,Tevez,Nani,Giggs,Smith,Ros si,Saha,Solskjær tilfredse hele tiden, og park kommer også igen. Selvfølgelig er der nogle af de nævnte navne der er fredet fra salg, men smith og rossi som er nævnt ofte på rygtebørsen er næppe fredet

Tror så ikke rigtigt på Andersson, pga hans position. På midtbanen er vi godt besat og bagved frontangriberen har vi muligheder som Rooney og Giggs.
Jeg har ALDRIG set Andersson, men jeg tvivler på, at han får mange kampe i 2007-08;)

pEDe-W
11-07-2007, 15:28
Jeg har ALDRIG set Andersson...

http://youtube.com/watch?v=eJe9JgzWv4E
http://youtube.com/watch?v=MA1IHwOJScw

Han er 19 år - April 13, 1988
Masser af potentiale (: