PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

jawharacoralia
18-06-2008, 12:00
jeg ville slet ikke have noget imod at etoo kommer men det eneste problem JEG ser er : hvordan skal vi saa fordele 3 verdensklasse angribere oppe foran (rooney/tevez/etoo) ??

scholes/hargo/carrick
ronaldo- -nani/giggs
rooney - tevez
etoo

Skjøt
18-06-2008, 12:29
jeg ville slet ikke have noget imod at etoo kommer men det eneste problem JEG ser er : hvordan skal vi saa fordele 3 verdensklasse angribere oppe foran (rooney/tevez/etoo) ??

scholes/hargo/carrick
ronaldo- -nani/giggs
rooney - tevez
etoo

Jeg synes sku det ville blive for offesivt med den opstilling.

Ronaldo - Scholes - Giggs/Nani
Rooney - Eto'o - Tevez

for offensiv :)

Oscar
18-06-2008, 12:35
Ved jeg nu ikke..

----VDS
Backkæden
--Scholes/Carrick - Hargo/Anderson

Ronaldo----Rooney-----Tevez
------Evt Eto'o eller anden angriber

Der er dog mange overvejelser. Er Eto'o den rette, med hans og vor nuværende frontlinjes begrænsede højde? Forsvinder kantspillet med denne formation? Skal vi regne med Ronaldo næste år? osv. osv osv

Jeg tror ikke vi går efter Eto'o. Han har været meget skadet, er udisciplineret og når SAF siger han vil have unge spillere, går han vel ikke ud og bruger £20 mio på en 26-årig angriber.

Hvad er der forresten sket med hans eventuelle fængselsstraf efter pressekonferencen?

maxim
18-06-2008, 13:04
Håber dette bliver holdet til næste sæson:

jeg håber, at når vi skal spille de store kampe, og ikke sparer spillere, at vi stiller op på denne måde:

-----------Foster/VDS------------
Hargo ---- Rio ---- Vidic ---- Evra
Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani
-------Rooney - Eto'o/Tevez------

Reserver: Foster/VDS, Brown, Silvestre, O'shea, Neville, (Evans), Scholes, Fletcher, Giggs, Park, Manucho, Eto'o/Tevez, (Welbeck)
Synes ikke vi har brug for flere end et indkøb mere denne sommer.. og håber det bliver eto'o.. Vi skiller os nok af med saha går jeg ud fra.

schousboe9
18-06-2008, 13:18
Jeg tror ikke vi går efter Eto'o. Han har været meget skadet, er udisciplineret og når SAF siger han vil have unge spillere, går han vel ikke ud og bruger £20 mio på en 26-årig angriber.
Hvad er der forresten sket med hans eventuelle fængselsstraf efter pressekonferencen?

Lige præcis til angrebet har han sagt, at han vil tilføje lidt erfaring, så det bliver sandsynligvis ikke en ung spiller, vi får på den position.

Og manden har jo ganske ret, vi mangler sku lidt erfaring oppe foran.

Eto'o ville passe, om ikke perfekt, så fint ind i vores spil. Han er glad for hurtigt et-to-spil, han er selv lynende hurtig, har utrolig målnæse osv. Specielt dyr kan han heller ikke være efter dét pressemøde, så go for it! Hovedspillet mestrer han måske ikke, men det ville også være for kedeligt med det perfekte hold!;)

Lagoni
18-06-2008, 13:36
Håber det her bliver uniteds hold:

VDS

Miguel----Vidic----Rio----Evra

Ronaldo--Anderson--Moutinho--Nani

Rooney----Tevez

Miguel har sagt han gerne vil væk fra Valencia og fergie skulle være intereseret i ham. Moutinho syns jeg bare er genial da han vil kunne gøre vores angrebsspil mere farligt. Godt være den centrale midtbane virker lidt for offensiv, men mener at Anderson er mega stærk deffensivt, som han også er offensivt. Aner stadigvæk ikke hvem 3 angriberen skulle være, da der er så mange muligheder. Syntes også Rakitic kunne være spændende at få ind i truppen. Mener han kan spille alle pladser på midtbanen.

Daniel
18-06-2008, 13:39

VDS

Rooney----Tevez

Miguel har sagt han gerne vil væk fra Valencia og fergie skulle være intereseret i ham. Moutinho syns jeg bare er genial da han vil kunne gøre vores angrebsspil mere farligt. Godt være den centrale midtbane virker lidt for offensiv, men mener at Anderson er mega stærk deffensivt, som han også er offensivt. Aner stadigvæk ikke hvem 3 angriberen skulle være, da der er så mange muligheder. Syntes også Rakitic kunne være spændende at få ind i truppen. Mener han kan spille alle pladser på midtbanen.

Jeg kunne aldrig drømme om at stille op med kun 2 englændere i vores startopstilling. Jeg synes Miguel er et unødvendigt køb. I mine øjne mangler vi ingen højreback. Hvis vi gjorde synes jeg der findes bedre i angrebet. 3 portugisere og en brasilianer på midtbanen er jeg langt fra fortaler for. Set Carrick ind i stedet for Nani og evt. Scholes i stedet for Anderson. Den eneste plads jeg synes vi skal forstærke os er angrebet. Helst med Benzema. Ander muligheder er Berbatov og Huntelaar.

Lagoni
18-06-2008, 13:44
Har du tænkt at Carrick skal spille højrewing? Ser Miguel som en klar forstærkning i højresiden. Det med med flere engelske spillere på holdet kan man altid diskutere. Mener bare vi skal bygge videre på vores offensive hold, da jeg nogle gange mener at Carrick stopper lidt vores spil, da han er for langsom.

United DK
18-06-2008, 15:18

VDS

Rooney----Tevez

Ja, lad os da købe hele det portugisiske landshold!

United skal altid stille med minimum fem britere, ellers mister jeg interessen. Jeg blev bl.a. fan af United, fordi det er en britisk klub. Hvis jeg bedre kunne lide elegant fodbold, så ville jeg holde med et spansk hold. Og lad nu være med at sige, at United spiller elegant, nej, vi spiller direkte. Arsenal spiller elegant.

Jurgensen
18-06-2008, 15:26
Synes heller ikke vi bare ska købe udlændinge. En del af Uniteds charme, består netop i de bruger Britiske spillere (Arsenal:rolleyes:)

Mener vi bør købe en angriber, ser helst det bliver Benzema, som jeg tror bliver en kæmpe stjerne på størrelse med Henry.
Hvis det glipper ser jeg gerne det bliver "The Hunter" eller Berbatov. Eto'o er også en kvalificeret mulighed. Ellers ville det være fint hvi vi signede et par britiske talenter til fremtiden, nu hvor Ramsey valgte Frankrig.

FRL
18-06-2008, 15:30
Jeg håber ikke vi køber Miguel da han er 28 år gammel.
Ville derimod gerne se spillere som Veloso, Moutinho, Richards (hvis ikke nu, så næste sæson), Ramos og Benzema til angrebet, selv om han ikke får lov til at forlade Lyon.

FRL
18-06-2008, 15:45
I øvrigt skriver Daily Star i dag, at Luis Fabiano har tænkt sig at fravælge et skifte til Manchester United, til fordel for Roma, der i øvrigt også er interesserede i Saha..

CC
18-06-2008, 15:53
I øvrigt skriver Daily Star i dag, at Luis Fabiano har tænkt sig at fravælge et skifte til Manchester United, til fordel for Roma, der i øvrigt også er interesserede i Saha..

Det var godt... Har gået og frygtet lidt at vi skulle købe ham, og jeg tror Roma lige er klubben for ham selvom de normalt kun spiller med Totti på toppen...

Feldthaus
18-06-2008, 16:24
Drenge come on?

Miquel? Han er jo ikke engang bedre end brown.

Moutinho er da spændende men altså, vi har trods alt hargo, scholes, fletch, carrick og anderson, hvorfor fokuser på hvor vi er bedst?

KennyN
18-06-2008, 16:40
Drenge come on?

Miquel? Han er jo ikke engang bedre end brown.

Moutinho er da spændende men altså, vi har trods alt hargo, scholes, fletch, carrick og anderson, hvorfor fokuser på hvor vi er bedst?

Helt enig. Brown er bedre end Miguel. Og Brown har for kort tid siden forlænget sin kontrakt, plus Neville forhåbentlig er tilbage fra skade efter sommerferien. Så kan ikke se vi mangler en højreback, da vi samtidig har både Evans og Simpson af unge spillere, plus O'Shea og Hargreaves der også kan spille pladsen..
Moutinho er en glimrende lille tekniker på midtbanen. Men har vi brug for spillere derinde pt. Nej. Vi har masser af folk centralt. Carrick, Hargreaves, Fletcher, Scholes, Anderson, plus Rodrigo Possebon fra reserveholdet. Hvor skulle vi dog få plads til Moutinho henne, for synes ikke han er bedre end hverken Hargreaves, Scholes, Anderson og Carrick..

Dines
18-06-2008, 16:55
Den Eto'o jeg så over 2 kampe mod os, var virkelig elendig, så jeg har helt glemt hvor en fodboldspiller han egentlig er. Jeg synes det vil være et stort sats, for jeg ved ikke om Eto'o er over the hill pga. sine skader, eller det bare var en formkrise og at Eto'o sad fast i Barcelona, så jeg er meget i tvivl.

JakobR
18-06-2008, 16:56
Vi skal ikke have flere centralemidtbanespillere.
Udover de 5, vi har nu, så har vi, som Kenny siger, Possebon og Gibson på reserveholdet. Sidstnævnte bliver nok ikke til det helt store, men det var mere for at sætte det lidt i perspektiv, hvor godt vi er besat der.

Ud i fremtiden, kan jeg sagtens se en centralakse bestående af Anderson og Rooney - faktisk håber jeg på det - men der kommer nok til at gå en håndfuld år, mindst.

Vi skal have en forsvarsspiller. Beholder vi Brown på backen og Silvestre bliver solgt, så skal vi have en solid backup til centrebacken. Køber vi en ny højre back, så kan Brown vel blive den solide backup til centrebacken. Jeg har set for lidt til Evans til at kunne bedømme hvor solid, han er.

Jeg krydser fingre for, at Lee Martin får chancen næste sæson, da Eagles nok er fortid. Martin har, eftersigende, gjort det godt for Sheffield og han imponerede mig under sidste sæsons preseason, selvom modstanderne var elendige.

robinho
18-06-2008, 16:58
Den Eto'o jeg så over 2 kampe mod os, var virkelig elendig, så jeg har helt glemt hvor en fodboldspiller han egentlig er. Jeg synes det vil være et stort sats, for jeg ved ikke om Eto'o er over the hill pga. sine skader, eller det bare var en formkrise og at Eto'o sad fast i Barcelona, så jeg er meget i tvivl.

hvis real madrid sad sidste sæson og vurdere et ronaldo-køb baseret på de to kampe mod milan, så ville selv de sige nej.

Man kan ikke afskrive en mand på 2 kampe, hvor vedkommendes hold iøvrigt spillede dårligt.

Dines
18-06-2008, 17:10
hvis real madrid sad sidste sæson og vurdere et ronaldo-køb baseret på de to kampe mod milan, så ville selv de sige nej.

Man kan ikke afskrive en mand på 2 kampe, hvor vedkommendes hold iøvrigt spillede dårligt.

Rigtig nok, er også det jeg siger. Men han var virkelig elendig Eto'o, og han har ikke haft et perfekt forår sammen med Barcelona. Samtidig er han meget skadet, så jeg mener det er et stort sats, hvis vi køber Eto'o. Når han er på toppen, er han tilgengæld en af verdensbedste angribere.

Krede
18-06-2008, 17:52
Miguel. Det er simpelthen for useriøst efter min mening. Der er også en grund til, at han ikke er på landsholdet længere. Det eneste der skulle tale for en ny højre back er, hvis MANDEN pludselig bliver ledig - og det er ikke Miguel!!

Moutinho. Glimrende spiller. Pasningsspil ala Scholes. Men vi behøver ham ikke. Dog med det forbehold, at vi stadig spiller 442. Sælger vi nu Ronaldo og går over i en 433. Så kunne han godt være et alternativ til midten.

Eto'o. fantastisk for et par år siden, men nu er jeg meget i tvivl. Måske kan Fergie få ham op i gear igen, men jeg må sige, at jeg har mine betænkninger. Han virker også som en person, der kan skabe problemer i truppen.

Daniel
18-06-2008, 18:17
Har du tænkt at Carrick skal spille højrewing? Ser Miguel som en klar forstærkning i højresiden. Det med med flere engelske spillere på holdet kan man altid diskutere. Mener bare vi skal bygge videre på vores offensive hold, da jeg nogle gange mener at Carrick stopper lidt vores spil, da han er for langsom.

Undskyld. Mente Carrick i stedet for Moutinho:)

Men der skal ikke gå Arsenal tilstande i det. Vi er et engelsk hold og derfor stiller vi med engelske spillere på banen. Det vil sige mere en 2.

FRL
18-06-2008, 19:34
Hvad mener I i øvrigt om interessen i den 26-årige Schalke spiller Jermaine Jones?
Personligt synes jeg ikke han er noget særligt, og den centrale midtbane har vi da slet ikke brug for en ny spiller, men hvad synes I?

Jurgensen
18-06-2008, 19:38
Hvad mener I i øvrigt om interessen i den 26-årige Schalke spiller Jermaine Jones?
Personligt synes jeg ikke han er noget særligt, og den centrale midtbane har vi da slet ikke brug for en ny spiller, men hvad synes I?

Bevares manden er da en dygtig spiller, men ikke bedre end det vi har endnu, og på en plads hvor vi i forvejen er fint besat. Så nej tak herfra.

Martinsen
18-06-2008, 21:31

Kan overhovedet ikke se hvad vi skal bruge ham til. Om han så var gratis ville jeg ikke have ham.

FRL
20-06-2008, 11:17
I øvrigt nogen der kender vidunderbarnet fra Chile, Alexis Sanchez, eller bare har set noget til ham.. I kan se ham inde på YouTube..
Han er da fantastisk, ham skulle vi da købe. ;)

man.utd25
20-06-2008, 11:42

Han har klart været en af schalkes bedste i denne sæson, men kan ikke rigtig se hvad vi skulle med ham, da vi er godt besat

Skjøt
20-06-2008, 13:16
http://onefootball.dk/visartikel.asp?id=6911

En 15 årig svensker.
Selvfølgelig ikke en handel lige nu, men han skal eftersigende på oldtrafford og kigge til efteråret..

Vi kigger godt nok efter mange unge spillere i tiden.

Hl-Glory
20-06-2008, 13:19

En 15 årig svensker.
Selvfølgelig ikke en handel lige nu, men han skal eftersigende på oldtrafford og kigge til efteråret..

Har han ikke været på tale før og trænet med nogle uger?
Men spændende at se om han bliver købt til adekamiet.

Bugge
20-06-2008, 13:20

En 15 årig svensker.

Er det nu jeg skal tilføje at han er vild i FM? :D

Han har gjort store underværker for mit Queens Park Rangers hold..

Hl-Glory
20-06-2008, 13:37
Er det nu jeg skal tilføje at han er vild i FM? :D

Han har gjort store underværker for mit Queens Park Rangers hold..

Haha vidste der var én der ville komme med den :D

Skjøt
20-06-2008, 14:23
Har han ikke været på tale før og trænet med nogle uger?
Men spændende at se om han bliver købt til adekamiet.

Der har været snak om en ung svensker før jo,
men med ham der lyder det jo som om, han skal over og træne for første gang til oktober.

KennyN
20-06-2008, 14:33
Nicklas Bärkroth var også fremme i medierne og United var meldt ude efter ham sidste år i september. Han fik jo debut for sin klub i Allsvenskan i en alder af 15 år.. Ret godt gået.. Om han var til en uges prøvetræning dengang er jeg ikke sikker på..

silasamp
21-06-2008, 16:53
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-12248390.html?forside

Nogle der kender noget til ham her Salvador Cabanas??

United DK
21-06-2008, 16:56

Jeg vil da håbe, at vi har udset noget andet end ham til angrebet. Jeg kender ham ikke, og har aldrig set ham spille, men derfor ser jeg nu gerne andre spillere end ham.

silasamp
21-06-2008, 17:00
Jeg vil da håbe, at vi har udset noget andet end ham til angrebet. Jeg kender ham ikke, og har aldrig set ham spille, men derfor ser jeg nu gerne andre spillere end ham.

Tro nu også det er en and, men vil stadig høre om der er nogle af jer der kender noget til ham:)

Tim_rn
21-06-2008, 17:02

Nææ.. men troværdigheden ved journalisten ryger allerede for mig når han kommer med en så idiotisk kommentar som:

"United er i forvejen dækket ind på pladserne helt i front med Wayne Rooney, Louis Saha, Cristiano Ronaldo og Carlos Tevéz."

Tak for det, så behøver vores angreb jo ingen forstærkning.

Aquarium
21-06-2008, 17:09

Havde du set Evra eller Vidic spille før vi købte dem? Det tror jeg ikke. Bare fordi du ved intet om spilleren, så betyder det ikke at han er ringe. Jeg kan ny godt forstå at du vil have andre spillere, men jeg er efterhånden træt at de spillere vi vil have til united som berbatov som skal koste kassen, KJH som allerede nu snakker om real madrid eller Etoo som ikke er den samme spiller som han var et par år siden.

Høgsted
21-06-2008, 17:25
Havde du set Evra eller Vidic spille før vi købte dem? Det tror jeg ikke.

Det tror jeg til gengæld mange havde (;)) Evra var en meget vigtig spiller for Monaco da de kom i CL finalen mod Porto. Mener faktisk også at han var anfører dog er jeg ikke helt sikker. Så de fleste der følger rimelig meget med i fodbold kendte nok Evra før han kom til United. Men er enig i at mange nok ikke have set Vidic i kamp inden han skiftede...
Dog kendte jeg navnet da United blev sat i forbindelse med ham dengang han var 20-21...:)

United DK
21-06-2008, 17:30
Havde du set Evra eller Vidic spille før vi købte dem? Det tror jeg ikke. Bare fordi du ved intet om spilleren, så betyder det ikke at han er ringe.

Jeg har heller ikke sagt, at han er ringe, det kan jeg jo ikke vide, eftersom jeg har aldrig har set ham spille, men jeg vil da hellere have en spiller, som jeg har set spille, og som jeg vurderer er god nok.

Bonde15
21-06-2008, 17:41
http://onefootball.dk/visartikel.asp?id=6903

En Christofi som United og Arsenal er interesserede i?

JumpingCarrot
21-06-2008, 17:46

Kan da fortælle så meget, at han elsker at lave mange mål i FM :D

Men har aldrig set ham spille. Ifølge FM er han dog ekstremt skarp foran målet. Men så igen, måske skal man ikke altid lade sig lokke for meget af et spil? :D:D

unitedforreal
21-06-2008, 18:47
Ved ikke om i ved det, Men alle stor hold i verden bruger FM til at finde spiller en gang i mellem, Det er sådan at spiller i Sydamerika bliver fundet / africa osv.

Da FM har flere scouts end fodbold hold, og de følger spilleren i længere tid end nogen hold gøre.

Så derfor hvis en spiller er rigtig god i FM, så ender det tit med at rigtig hold sender nogen for at kigge på ham.

Det er sygt, men rigtigt.... kan ikke huske hvor jeg læste artiklen hen,... så kan ikke give nogen link sorry.

Men når man tænker over det så forstår man det nok godt.

De spare masse penge på det, i stedet for at sende 1000 mennesker ud for at kigge på spiller, så har de FM til at gøre det.

men jeg forstår ikke at danske klubber ikke gøre det, de skal self bare hente spiller der er næsten stjerner i spillet.--

Skjøt
21-06-2008, 18:53
Ved ikke om i ved det, Men alle stor hold i verden bruger FM til at finde spiller en gang i mellem, Det er sådan at spiller i Sydamerika bliver fundet / africa osv.

Da FM har flere scouts end fodbold hold, og de følger spilleren i længere tid end nogen hold gøre.

Så derfor hvis en spiller er rigtig god i FM, så ender det tit med at rigtig hold sender nogen for at kigge på ham.

Det er sygt, men rigtigt.... kan ikke huske hvor jeg læste artiklen hen,... så kan ikke give nogen link sorry.

Men når man tænker over det så forstår man det nok godt.

De spare masse penge på det, i stedet for at sende 1000 mennesker ud for at kigge på spiller, så har de FM til at gøre det.

men jeg forstår ikke at danske klubber ikke gøre det, de skal self bare hente spiller der er næsten stjerner i spillet.--

Så du vil altså mene at fordi ham fra paraguay, er god i FM, så skal han købes?

JakobR
21-06-2008, 19:05
Arh come on... Manucho blev scoutet i Angola og er han overhovedet med i det spil? Spiller det ikke selv, da jeg har på fornemmelsen, at det skader mere end det gavner.

Smithey
21-06-2008, 19:07
nu snakkes der om sneijder i bytte for ronaldo + en ordentlig sum penge selvfølelig. spændende spiller, der kan dække mange positioner. er måske lidt for klejn i det dog.

salvador
21-06-2008, 19:19
nu snakkes der om sneijder i bytte for ronaldo + en ordentlig sum penge selvfølelig. spændende spiller, der kan dække mange positioner. er måske lidt for klejn i det dog.
sneijder kunne sagtes bruges hvis ronaldo smutter men så skal det være til en 4-3-3 da han er så midtersøgende

Enggolf89
21-06-2008, 19:36
nu linkes Owen også som en mulig afløser (af danmarks mest troværdige kilde, EB:D hehe)

Men for satan jeg ikke håber det sker, en afdanket scouser med mange skader. nej tak da, nok verdens største nej tak. Michael Owen ville være et skandale indkøb. Får fandme grå hår af at tænke på det

United DK
21-06-2008, 19:46
nu linkes Owen også som en mulig afløser (af danmarks mest troværdige kilde, EB:D hehe)

Men for satan jeg ikke håber det sker, en afdanket scouser med mange skader. nej tak da, nok verdens største nej tak. Michael Owen ville være et skandale indkøb. Får fandme grå hår af at tænke på det

Jeg vil også sige nej, men det skyldes ikke hans fortid, for jeg har altid godt kunne lide ham. Han er yderst sympatisk, og engang en af verdens bedste angribere. Han kunne have drevet det til meget mere, hvis han havde spillet for os, i stedet for Liverpool.

Parkohargo
21-06-2008, 20:00
Michael Owen = nej tak da!

Cristiano Ronaldo
21-06-2008, 21:13
Arh come on... Manucho blev scoutet i Angola og er han overhovedet med i det spil? Spiller det ikke selv, da jeg har på fornemmelsen, at det skader mere end det gavner.

Det er faktisk rigtig nok.

Der er et link til det her; http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=151082

unitedforreal
21-06-2008, 22:40
Jeg spiller ikke selv spillet, og jeg har heller ikke sagt at det er alle spiller, der bliver fundet på den måde. Og jeg siger heller ikke de bliver købt. Jeg siger at hvis han er rigtig god i spillet "altså et ung ukendt talent" så sender tit klubber scout til at se på ham.

Men anyway, hvad synes i om ham fra Rusland. Kan ikke stave hans navn.

Han har scoret 3 mål i denne slutrunde og spiller rigtig flot fodbold, Med lidt træning med de store spiller og vi ved SAF kan meget med spiller.

Jeg har Rusland som EM vinder, btw.

Skjøt
21-06-2008, 22:47
Jeg spiller ikke selv spillet, og jeg har heller ikke sagt at det er alle spiller, der bliver fundet på den måde. Og jeg siger heller ikke de bliver købt. Jeg siger at hvis han er rigtig god i spillet "altså et ung ukendt talent" så sender tit klubber scout til at se på ham.

Men anyway, hvad synes i om ham fra Rusland. Kan ikke stave hans navn.

Han har scoret 3 mål i denne slutrunde og spiller rigtig flot fodbold, Med lidt træning med de store spiller og vi ved SAF kan meget med spiller.

Jeg har Rusland som EM vinder, btw.

Han spiller rigtig godt, om han er god nok til United?
Tja, je har svært ved at vurdere ham ud for denne slutrunde, for der er sku mange af russerne der gør det kanont.

Som spillerype ville han passe perfekt i united.

FRL
22-06-2008, 12:22
Hvad mener i om interessen i den 27-årige paraguyanske angriber, Salvador Cabanas, som vi angiveligt skulle være interesserede i?http://onefootball.dk/visartikel.asp?id=6917

Unitedforever
22-06-2008, 12:37
Hvad mener i om interessen i den 27-årige paraguyanske angriber, Salvador Cabanas, som vi angiveligt skulle være interesserede i?http://onefootball.dk/visartikel.asp?id=6917

Jeg synes at det lyder mystisk, fordi jeg kan intet til ham og vi har jo netop hentet manucho, og for at være ærlig, så håber jeg ikke flere af disse "underlige" indkøb.:confused:

FRL
22-06-2008, 12:38
Tja, ved ikke helt hvad jg skal synes om ham..
På you-tube klippene ser ha da meget god ud.

Unitedforever
22-06-2008, 12:44
Tja, ved ikke helt hvad jg skal synes om ham..
På you-tube klippene ser ha da meget god ud.

arg, du kan altså ikke bedømme en spiller ud fra hvad du ser på you-tube. På film kan du få alle til at se godt ud ;). Men altså det kan da godt være han er god, men tvivler dog en del.

man.utd25
22-06-2008, 12:57
Det er faktisk rigtig nok.

Der er et link til det her; http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=151082

Ja nemlig den kan jeg godt huske, at have læst et sted.

Benzet
22-06-2008, 13:04
Hvis den 27 årig russiske angriber, Andrei Arshavin, normalt ligger på et tilsvarende niveau som i kampen mod Holland, er der ingen tvivl om, at han vil være en forstærkning i langt de fleste trupper. Måske skulle han kigges nærmere på, hvis United får solgt Saha.

Unitedforever
22-06-2008, 13:06
Hvis den 27 årig russiske angriber, Andrei Arshavin, normalt ligger på et tilsvarende niveau som i kampen mod Holland, er der ingen tvivl om, at han vil være en forstærkning i langt de fleste trupper. Måske skulle han kigges nærmere på, hvis United får solgt Saha.

enig. Hvis det er hans niveau så er han en klassespiller i svøb :)

JakobR
22-06-2008, 13:16
Er jeg den eneste, der ser en sammenhæng mellem Quaresmas "jeg har signet for en storklub, men ikke vil sige hvilken" og Ronaldos tavshed?
United har også tidligere været ude efter Quaresma.

Unitedforever
22-06-2008, 13:17
Er jeg den eneste, der ser en sammenhæng mellem Quaresmas "jeg har signet for en storklub, men ikke vil sige hvilken" og Ronaldos tavshed?
United har også tidligere været ude efter Quaresma.

hmm.. håber på at han tager til madrid, så kan de lade ronaldo være, men det kunne faktisk give mening.

unitedforreal
22-06-2008, 13:19
Nej, hvor vil det være fedt at få Quaresmas, han har samme klasse som ronaldo og måske bedre.

men anyway vi skal fandme hente den Russiske angriber, ikke arshvin men den anden, jeg er vild med ham.

håber de møder italien, så kan vi se dem spille mod stor fysisk spiller, "så kan vi se om de kan holde til engelsk spil".

mojtaba
22-06-2008, 13:23
Nej, hvor vil det være fedt at få Quaresmas, han har samme klasse som ronaldo og måske bedre.

men anyway vi skal fandme hente den Russiske angriber, ikke arshvin men den anden, jeg er vild med ham.

håber de møder italien, så kan vi se dem spille mod stor fysisk spiller, "så kan vi se om de kan holde til engelsk spil".

Eller David Villa, som synes at være på vej til Spurs. http://indkast.dk/index.php?nyhed=40759 ifølge en søndagsavis.

Unitedforever
22-06-2008, 13:23

Quaresma er en super spiller, men at sige han er bedre en Ronaldo er nok at stramme den et par gange vil jeg mene, men han kunne i hvert fald være en mulighed for at erstatte Ronaldo. Dog er jeg bange for at han ville floppe i en storklub som han gjorde det i Barcelona :S

Vilmeister
22-06-2008, 13:24

mener du Pavlyuchenko?

Bugge
22-06-2008, 13:26

Sku vi nu ikke liiiige.. Han er slet ikke på niveau med Ronaldo, i hvert fald ikke endnu..
Jeg ser et større lys i Nani end i Quaresma..

FRL
22-06-2008, 13:33
Forstår ikke hvorfor vi ikke prøver at købe Sergio Aguero..
Ung argentiner med en fremragende teknik og en sindsyg afslutningsevne..
Derudover er han hurtig og driblestærk.
Mener han ville være det bedste køb overhovedet.

mojtaba
22-06-2008, 13:34
Sku vi nu ikke liiiige.. Han er slet ikke på niveau med Ronaldo, i hvert fald ikke endnu..
Jeg ser et større lys i Nani end i Quaresma..

Enig. Også er Quaresma en del ældre (24 år) og en meget lavere højde, som lyder på 173 cm.! Synes vi skal have en spiller, som er høj, altså... En som Ribery.

JakobR
22-06-2008, 13:35
Ribery er mindre end Quaresma

silasamp
22-06-2008, 13:36

Bedre en ronaldo, det sku svært. Mener at Ronaldo er verdens bedste spiller, og Quaresmas er ikke i nærheden af det.

mojtaba
22-06-2008, 13:39
Ribery er mindre end Quaresma

Hvor lille er han dog?

salvador
22-06-2008, 13:55
Forstår ikke hvorfor vi ikke prøver at købe Sergio Aguero..
Ung argentiner med en fremragende teknik og en sindsyg afslutningsevne..
Derudover er han hurtig og driblestærk.
Mener han ville være det bedste køb overhovedet.
vi har allerede to små fysisk stærke driblere i rooney og tevez så hvorfor bruge 300 mil. på en mere

Dr. Adams
23-06-2008, 10:17
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3724554,00.html

Kan det blive et overraskende move efter Ronaldinho? Han siger at ALLE klubber i England er interesserede i ham.

Er godt klar over, at han pissede på os for snart en del år siden, men han er da en mulig erstatning for Ronaldo, hvis vi mister ham.

Yderligere, lyder det til at han ønsker Scolari held og lykke i Chelsea. Det kan vel tolkes som om, at han ikke kommer til at "arbejde" der.

Hvis vi er interesserede i ham, tror jeg vi står stærkere end Shitty, da han har nævnt at han stadig ønsker at spille på absolut højeste niveau.

United DK
23-06-2008, 10:46
Jeg håber ikke vi smider kassen for en spiller, som har set sine bedste dage, og nej, det har ikke noget at gøre med, at han er mæt i Barcelona, og alle de der undskyldninger der er. Hvis der ikke skal mere end et par mesterskaber, og CL-titel til for at blive mæt, så er man ikke en rigtig topspiller i mine øjne.

Hl-Glory
23-06-2008, 11:36
Jef tror ikke United er interesseret i Ronaldinho.
Det ville være et for stort sats at tage og han er jo næppe billig, så jeg tror han er udelukket.
men selvfølgelig ingen ved hvad Fergie går rundt og tænker på med hensyn til spillerhandler.

Krede
23-06-2008, 12:31
Jeg synes ikke Ronaldinho er en seriøs løsning.

Vi skal have Sneijder med i købet. En meget alsidig spiller. Fantastisk pasningsspil og afslutninger. Når vi spiller med tre centrale midtbanespiller kunne jeg forestille mig, at han ville være super giftigt som den ene. Anderson - Carrick - Sneijder. Det lyder ikke dårligt. I vores 442 vil han kunne gøre det godt på kanten.

Men jeg mener stadig, at vi skal købe endnu en kant. Sneijder har som sagt nogle super kvaliteter og på en god sæson nettet han ti mål, men har han ikke samme drible-evner som Ronaldo. Derfor skal vi have en drible stærk wing, da for meget ellers vil hvile på Nani (Giggs har efterhånden ikke meget speed tilbage). Hvem den spiller skal være ved jeg ikke. Messi er drømmespilleren, men selvom Barcelona måske kunne være fristet af en halv-milliard, så tror jeg ikke det sker. Nr. 2 på min liste er Ribery. Han er en vidunderlig dribler, men spørgsmålet er om Bayern vil slipper ham? Den tredje mulighed er David Silva, men jeg er bange for, at han bliver for anonym tiltider. Han er ikke så i øjnefaldende som de to først nævnte.

Derudover køber vi jo nok en angriber. Men jeg har lidt svært ved at se, hvor vi kan få plads til Tevez, Rooney og den nye angriber på engang. Derfor skal vi nok overveje hvor stort et navn det skal være.

Unitedforever
23-06-2008, 12:36
Jeg synes ikke Ronaldinho er en seriøs løsning.

Vi skal have Sneijder med i købet. En meget alsidig spiller. Fantastisk pasningsspil og afslutninger. Når vi spiller med tre centrale midtbanespiller kunne jeg forestille mig, at han ville være super giftigt som den ene. Anderson - Carrick - Sneijder. Det lyder ikke dårligt. I vores 442 vil han kunne gøre det godt på kanten.

Men jeg mener stadig, at vi skal købe endnu en kant. Sneijder har som sagt nogle super kvaliteter og på en god sæson nettet han ti mål, men har han ikke samme drible-evner som Ronaldo. Derfor skal vi have en drible stærk wing, da for meget ellers vil hvile på Nani (Giggs har efterhånden ikke meget speed tilbage). Hvem den spiller skal være ved jeg ikke. Messi er drømmespilleren, men selvom Barcelona måske kunne være fristet af en halv-milliard, så tror jeg ikke det sker. Nr. 2 på min liste er Ribery. Han er en vidunderlig dribler, men spørgsmålet er om Bayern vil slipper ham? Den tredje mulighed er David Silva, men jeg er bange for, at han bliver for anonym tiltider. Han er ikke så i øjnefaldende som de to først nævnte.

Derudover køber vi jo nok en angriber. Men jeg har lidt svært ved at se, hvor vi kan få plads til Tevez, Rooney og den nye angriber på engang. Derfor skal vi nok overveje hvor stort et navn det skal være.

Jeg helt enig i dit indlæg - dog kunne jeg godt tænke mig en Benzema (ved godt det er nævnt en milliard gagne), fordi der vil formendtlig komme en hel del rotation, hvis han kom og så ville der blive hvile til alle tre samtidig med at vi har 3 verdensklasseangribere.

Krede
23-06-2008, 12:44
Jeg helt enig i dit indlæg - dog kunne jeg godt tænke mig en Benzema (ved godt det er nævnt en milliard gagne), fordi der vil formendtlig komme en hel del rotation, hvis han kom og så ville der blive hvile til alle tre samtidig med at vi har 3 verdensklasseangribere.

Benzema og Berbatov er de bedste bud. Jeg er bare nervøs for om vi kan holde dem alle glade, men du har naturligvis ret i, at der er mange kampe. Iøvrigt ser jeg det som en nødvendighed, men en angriber af en vis højde, som kan afløse Ronaldo's hovedstødsfarlighed i feltet.

Budet må være:

Ud: Ronaldo, Saha
Ind: Sneijder, Messi/Ribery/Silva, Benzema/Berbatov

Dvs. vi får en offensiv spiller mere end vi mister. Dette passer dog meget godt med, at Giggs og Scholes bliver mindre involveret i den nye sæson ifølge Fergusson.

Det passer umiddelbart meget godt, så kan vi bruge næste sæson på at undersøge, hvorvidt Foster kan tage over efter VdS samt om Brown kan spille ligeså godt som den forgangne sæson.

Unitedforever
23-06-2008, 12:58
Benzema og Berbatov er de bedste bud. Jeg er bare nervøs for om vi kan holde dem alle glade, men du har naturligvis ret i, at der er mange kampe. Iøvrigt ser jeg det som en nødvendighed, men en angriber af en vis højde, som kan afløse Ronaldo's hovedstødsfarlighed i feltet.

Budet må være:

Ud: Ronaldo, Saha
Ind: Sneijder, Messi/Ribery/Silva, Benzema/Berbatov

Dvs. vi får en offensiv spiller mere end vi mister. Dette passer dog meget godt med, at Giggs og Scholes bliver mindre involveret i den nye sæson ifølge Fergusson.

Det passer umiddelbart meget godt, så kan vi bruge næste sæson på at undersøge, hvorvidt Foster kan tage over efter VdS samt om Brown kan spille ligeså godt som den forgangne sæson.

Ja, det lyder helt klart fornuftigt. Problemet er bare, at jeg desværre ikke tror det er realistsik at hente hverken Messi, Ribery eller Benzema, å umiddelbart må vi "nøjes" med Berbatov og Sneijder evt en Ramos, hvilket også er super spillere, men bare ikke den type spillere, der, i hvert fald, umiddelbart kan erstatte Ronaldo. Mht. Silva så er jeg egentlig ikke helt sikker på, hvad jeg mener om ham, fordi at han er et mega talent og en klassespiller, men kan han erstatte Ronaldo? Jeg tvivler, men så er vi jo sådan set tilbage ved status que,a t vi enten bør hente Messi eller Ribesy, selvom jeg tvivler meget.

Krede
23-06-2008, 13:09
Ja, det lyder helt klart fornuftigt. Problemet er bare, at jeg desværre ikke tror det er realistsik at hente hverken Messi, Ribery eller Benzema, å umiddelbart må vi "nøjes" med Berbatov og Sneijder evt en Ramos, hvilket også er super spillere, men bare ikke den type spillere, der, i hvert fald, umiddelbart kan erstatte Ronaldo. Mht. Silva så er jeg egentlig ikke helt sikker på, hvad jeg mener om ham, fordi at han er et mega talent og en klassespiller, men kan han erstatte Ronaldo? Jeg tvivler, men så er vi jo sådan set tilbage ved status que,a t vi enten bør hente Messi eller Ribesy, selvom jeg tvivler meget.

Det lyder til vi er enige. Sneijder og Berbatov ville jeg være meget glade for. Hvem nummer tre skal være i vores offensiv det ved jeg ikke. Det SKAL være en dribler. Fordi som jeg ser det er hverken Tevez, Rooney, Sneijder, Berbatov som en ren dribler. Dvs. det kommer til at afhænge af Nani og Giggs. Hvilket ikke er godtnok. Der er selvfølgelig Anderson, men det er uvist, hvor på banen han kommer til at spille. Men jeg må indrømme, at det er svært at se hvem. Som du rigtig nok er inde på, så ligger Messi og Ribery ikke lige for. Silva er jeg lidt lunken ved. Jeg kan ikke umiddelbart se andre muligheder??

Unitedforever
23-06-2008, 13:14
Det lyder til vi er enige. Sneijder og Berbatov ville jeg være meget glade for. Hvem nummer tre skal være i vores offensiv det ved jeg ikke. Det SKAL være en dribler. Fordi som jeg ser det er hverken Tevez, Rooney, Sneijder, Berbatov som en ren dribler. Dvs. det kommer til at afhænge af Nani og Giggs. Hvilket ikke er godtnok. Der er selvfølgelig Anderson, men det er uvist, hvor på banen han kommer til at spille. Men jeg må indrømme, at det er svært at se hvem. Som du rigtig nok er inde på, så ligger Messi og Ribery ikke lige for. Silva er jeg lidt lunken ved. Jeg kan ikke umiddelbart se andre muligheder??

Det er jo ikke sjovt at debattere med dig, vi er jo 100 % enige :D

ej, spøg til side, ellers er der jo Quaresma, der virkelig er en typisk dribler. Han har klasse. Super dygtig dribler, hurtig, godt spark, men dog ikke nær så målfarlig som Ronaldo (jeg har jo stadig en drøm om, at han tager 2 sæsoner mere hos os). Men det kunne, trods alt, være nice med:

Ind: Benzema/Berbatov, Quaresma og Sneijder (Ramos, hvis vi grådige :D)

Ud: Saha og Ronaldo som du så ganske rigtigt er inde på.

Krede
23-06-2008, 13:35
Det er jo ikke sjovt at debattere med dig, vi er jo 100 % enige :D

ej, spøg til side, ellers er der jo Quaresma, der virkelig er en typisk dribler. Han har klasse. Super dygtig dribler, hurtig, godt spark, men dog ikke nær så målfarlig som Ronaldo (jeg har jo stadig en drøm om, at han tager 2 sæsoner mere hos os). Men det kunne, trods alt, være nice med:

Ind: Benzema/Berbatov, Quaresma og Sneijder (Ramos, hvis vi grådige :D)

Ud: Saha og Ronaldo som du så ganske rigtigt er inde på.

Haha, ja vi kan vist hurtig blive enige. Quaresma kan vi dog ikke blive enige om. Jeg synes ikke han er super god, altså især det med at han svinger meget i præstationerne bekymre mig. Ramos er et kæmpe talent, men tvivler på, at Real vil give både ham og Sneijder væk, men de siger jo godtnok, at de vil gøre ALT for at få Ronaldo.

En helt anden mulighed, når nu vi ikke kan finde en typisk dribler at sætte på kanten, det er at justere formationen. Det kunne være til noget lignende:

VdS
Ramos Ferdinand Vidic Evra
Sneijder Carrick Anderson
Rooney Berbatov Tevez

Altså en 433, hvor Berbatov skal lead-the-line, som han gør bedre end de fleste. Han har en fremragende teknik og overblik. Bag ham kan Tevez og Rooney ligge. De to har en indbyrdes fremragende forståelse som du kan udnytte. De kan ligge og bytte plads og bevæge sig som de vil. Derudover er de begge arbejdsomme i begge ender af banen. Midtbanen den skal Carrick selvfølgelig styre. Anderson og Sneijder ved hans side ser stærkt ud. De er begge hurtige og meget bevægelige, derudover vil de begge kunne bevæge sig ud på kanten. Desuden vil holdet få brede på midtbanen, da Ramos og Evra er to vanvittig gode offensive backs.
På bænken kan vi have en Manucho som vil være uortodoks at smide ind, Nani hvis vi mangler lidt driblinger, Hargreaves og Fletcher hvis den teknisk stærke midtbane skal suppleres med lidt stål, Giggs og Scholes har også stadig meget at byde på i udvalgte kampe.

Unitedforever
23-06-2008, 13:45
Haha, ja vi kan vist hurtig blive enige. Quaresma kan vi dog ikke blive enige om. Jeg synes ikke han er super god, altså især det med at han svinger meget i præstationerne bekymre mig. Ramos er et kæmpe talent, men tvivler på, at Real vil give både ham og Sneijder væk, men de siger jo godtnok, at de vil gøre ALT for at få Ronaldo.

En helt anden mulighed, når nu vi ikke kan finde en typisk dribler at sætte på kanten, det er at justere formationen. Det kunne være til noget lignende:

VdS
Rooney Berbatov Tevez

Altså en 433, hvor Berbatov skal lead-the-line, som han gør bedre end de fleste. Han har en fremragende teknik og overblik. Bag ham kan Tevez og Rooney ligge. De to har en indbyrdes fremragende forståelse som du kan udnytte. De kan ligge og bytte plads og bevæge sig som de vil. Derudover er de begge arbejdsomme i begge ender af banen. Midtbanen den skal Carrick selvfølgelig styre. Anderson og Sneijder ved hans side ser stærkt ud. De er begge hurtige og meget bevægelige, derudover vil de begge kunne bevæge sig ud på kanten. Desuden vil holdet få brede på midtbanen, da Ramos og Evra er to vanvittig gode offensive backs.
På bænken kan vi have en Manucho som vil være uortodoks at smide ind, Nani hvis vi mangler lidt driblinger, Hargreaves og Fletcher hvis den teknisk stærke midtbane skal suppleres med lidt stål, Giggs og Scholes har også stadig meget at byde på i udvalgte kampe.

Tja, det lyder faktisk spændende. Det ærger mig bare, hvis Nani igen skal ud på bænken. Jeg har nemlig store forhåbninger til ham i den kommende sæson. Så umiddelbart en glimrende opstilling, men vil bare gerne have Nani med. Også fordi, som du selv er inde på, så er hverken Tevez, Rooney, Sneijder, Carrick, Anderson eller Berbatov "rigtige" driblere. Så, selvom det lyder som en fornuftig formation, så nej tak :).

Mit bud på en, måske, kommende start 11:

VDS/Foster

Ramos/Brown Rio Vidic Evra

Silva/Quaresma Carrick Anderson Nani

Tevez Rooney
eller:

Lidt ala din:

VDS/FOster

Carrick

Sneijder Anderson

Rooney Nani
Berbatov
Bænk: Berbatov( han skal så rotere med de to andre) Hargo, Giggs, Scholes, O'shea, Fletcher og Welbeck/Manucho :)

Krede
23-06-2008, 13:54
Tja, det lyder faktisk spændende. Det ærger mig bare, hvis Nani igen skal ud på bænken. Jeg har nemlig store forhåbninger til ham i den kommende sæson. Så umiddelbart en glimrende opstilling, men vil bare gerne have Nani med. Også fordi, som du selv er inde på, så er hverken Tevez, Rooney, Sneijder, Carrick, Anderson eller Berbatov "rigtige" driblere. Så, selvom det lyder som en fornuftig formation, så nej tak :).

VDS/Foster

Tevez Rooney
eller:

Lidt ala din:

VDS/FOster

Carrick

Sneijder Anderson

Rooney Nani
Berbatov
Bænk: Berbatov( han skal så rotere med de to andre) Hargo, Giggs, Scholes, O'shea, Fletcher og Welbeck/Manucho :)

Jamen der er mange muligheder. Det viser blot, at selvom Ronaldo skulle smutte, så er der ikke grund til at gå i panik :-)

Men lige mht. den formation jeg foreslår, så er det klart, at der ikke umiddelbart er en klassisk dribler, men med en tre-mands midtbane, så vil Anderson få mere frihed til at drible. Derudover er Sneijder heller ikke helt ringe. Plus vi vil spille meget direkte, hurtigt og med stor bevægelighed, så en "gammeldags" dribler er måske ikke påkrævet.

Men lad os nu se, hvad Fergie finder på. Der skulle eftersigende være en uge endnu inden han kommer hjem fra ferie.

Unitedforever
23-06-2008, 14:11
Jamen der er mange muligheder. Det viser blot, at selvom Ronaldo skulle smutte, så er der ikke grund til at gå i panik :-)

Men lige mht. den formation jeg foreslår, så er det klart, at der ikke umiddelbart er en klassisk dribler, men med en tre-mands midtbane, så vil Anderson få mere frihed til at drible. Derudover er Sneijder heller ikke helt ringe. Plus vi vil spille meget direkte, hurtigt og med stor bevægelighed, så en "gammeldags" dribler er måske ikke påkrævet.
Men lad os nu se, hvad Fergie finder på. Der skulle eftersigende være en uge endnu inden han kommer hjem fra ferie.

Arg.. jeg vil stadig mene, at man bør have en super dribler, men det kan være du får ret. Jeg er bare bange for, at vores spil vil blive for sterotypt, beregnene og let læseligt, uden en dribler. Jeg ved godt, at det nok ikke sker, da vi stadig har mange kreative spillere på holdet, men det er skræk scenariet i min verden.

Dr. Adams
23-06-2008, 14:12

VDS/Foster

Tevez Rooney
eller:

Lidt ala din:

VDS/FOster

Carrick

Sneijder Anderson

Rooney Nani
Berbatov

Mener du Tevez, eller skal Berbatov have ufatteligt travlt?

Unitedforever
23-06-2008, 14:18
Mener du Tevez, eller skal Berbatov have ufatteligt travlt?

sorry.. my bad.. mener self at den bænk skal passe til den første opstilling. Så kan tevez, Berbatov og Rooney rotere ;)

United DK
23-06-2008, 15:10

VdS
Rooney Berbatov Tevez

Jeg ved ikke med Tevez, men Rooney kan ikke spille wing. Han skal helst ligge lige bag eksempelvis Berbatov, i en 4-4-2. Jeg ved godt du skriver, at ham og Tevez skal ligge bag Berbatov, men den går ikke i en 4-3-3, for så har vi intet kantspil, medmindre vi spiller med wingbacks, og det ender så i sidste ende med, at blive for offensivt.

Noget i retning af dette, vil jeg bedre kunne acceptere:

VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
??? - Carrick - Scholes/Anderson - Nani
Rooney
Berbatov

Jeg så helst Ribery til højre kanten, men han er nok urealistisk, så jeg lader Ferguson om at vælge den rigtige.

FRL
23-06-2008, 15:16
Jeg så gerne en startopstilling der lød:

VdS/Foster

Ramos - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo/Snejder/Robinho/Quaresma/Silva - Carrick/Moutinho - Anderson - Nani

Rooney - Tevez

Der er mang muligheder til højrekanten ;)

Skjøt
23-06-2008, 15:26
Jeg så gerne en startopstilling der lød:

VdS/Foster

Ramos - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo/Snejder/Robinho/Quaresma/Silva - Carrick/Moutinho - Anderson - Nani

Rooney - Tevez

Der er mang muligheder til højrekanten ;)

Tror sku det ville være formeget med en ren sydlansk midtbane

Lagoni
23-06-2008, 15:57
Ja der er mange muligheder:

VDS

Ramos----Rio------Vidic-----Evra

Hargo-----Carrick

Snejder------Anderson------Van der vaart

Rooney

Tror vi i denne sæson får den rigtige rooney at se.

Smithey
23-06-2008, 15:59
håber sgu på sneijder, hollændere har det som regel med hurtigt at tilpasse sig til et nyt land;). samtidigt virker han mere robust og hård i det (mener han kaldes "den tålmodige pittbull") + han er livsfarlig på frispark. jeg ville ikke kunne sige nej til ham-om han så virker overflødig/uegnet til kanten.

Lagoni
23-06-2008, 16:03
Ja og med den formation vil snejder, anderson og van der vaart nogenlunde kunne få frie roller. Der er jo så mange muligheder.

Unitedforever
23-06-2008, 16:05
Ja og med den formation vil snejder, anderson og van der vaart nogenlunde kunne få frie roller. Der er jo så mange muligheder.

ville du/i så bare bænke tevez og nani eller havd ?

ChristianR
23-06-2008, 16:09
Det lyder herinde som om, det er en generel opfattelse, at Ribery er for urealistisk.

Nu kan jeg ikke umidelbart huske om Ribery på noget tidspunkt har udtalt, hvorvidt han vil se Premier League på et tidspunkt.

Mht. hvor vidt Bayern vil lade ham gå er jeg nu fortrøstningsfuld. Alt har som bekendt sin pris, og i medierne spkuleres Riberys pris til at ligge omkring de 300 mio., hvis ikke den er faldet under EM. Det er ganske vist mange penge, men trods alt kun halvdelen af, hvad vi forventer at få for Ronaldo.

Med så stort et salg kan vi vel godt tillade os at rutte lidt med pengene og købe en forholdsvis sikker og optimal afløser. IMO ville vi med Sneijder og Ribery i stedet for Ronaldo nærmest står stærkere næste sæson, og økonomisk ville det sikkert stadig se ganske fornuftigt ud.

ChristianR
23-06-2008, 16:11
Ja der er mange muligheder:

VDS

Ramos----Rio------Vidic-----Evra

Hargo-----Carrick

Snejder------Anderson------Van der vaart

Rooney

Tror vi i denne sæson får den rigtige rooney at se.

Hvis du vil se den rigtige/gode Ronney tror jeg ikke du skal lægge ham der i din formation. Jeg synes han gang på gang har bevist, at han fungerer bedst som hængende angriber.

Unitedforever
23-06-2008, 16:12
Det lyder herinde som om, det er en generel opfattelse, at Ribery er for urealistisk.

Nu kan jeg ikke umidelbart huske om Ribery på noget tidspunkt har udtalt, hvorvidt han vil se Premier League på et tidspunkt.

Mht. hvor vidt Bayern vil lade ham gå er jeg nu fortrøstningsfuld. Alt har som bekendt sin pris, og i medierne spkuleres Riberys pris til at ligge omkring de 300 mio., hvis ikke den er faldet under EM. Det er ganske vist mange penge, men trods alt kun halvdelen af, hvad vi forventer at få for Ronaldo.

Med så stort et salg kan vi vel godt tillade os at rutte lidt med pengene og købe en forholdsvis sikker og optimal afløser. IMO ville vi med Sneijder og Ribery i stedet for Ronaldo nærmest står stærkere næste sæson, og økonomisk ville det sikkert stadig se ganske fornuftigt ud.

Det hadler jo ikke så meget om bayern vil sælge, det vl de sikkert - for den rette pris som du siger, men han udtalte for nogle dage siden, at han havde i sind at opfylde sin kontrakt, der løber 4 sæsoner endnu. Derfor anser jeg HAM værende urealistisk, men det gør ikke noget hvis jeg tager fejl :) hehe

Lagoni
23-06-2008, 16:15
Ja det kan vel godt passe. Jeg tror bare at rooney har bedst af at ligge alene deroppe, hvor han så har tre offensive midtbane spillere til at støtte ham.

KennyN
23-06-2008, 16:16
Nu skal vi passe på med at der ikke går for meget Fantasy Football i den. Ved ikke hvorfor folk regner med/håber på vi køber 3-4-5 store stjernenavne i løbet af sommeren..
Vi er pt Europas bedste klubhold. Ja, alle vores rivaler forstærker sig, og derfor skal vi også tilføje kvalitet til vores i forvejen suveræne trup. Vi har en trup der er utrolig stærk i bredde samt i kvalitet. Så der er ingen grund til at skifte helt vildt ud. Et par spillere til at styrke holdet, og kampen om pladserne må være rigeligt..
Men som jeg ser det, er det helt urealistisk at vi køber van der Vaart, Ramos, Sneijder, Ribery og Berbatov..

ChristianR
23-06-2008, 16:17
Det hadler jo ikke så meget om bayern vil sælge, det vl de sikkert - for den rette pris som du siger, men han udtalte for nogle dage siden, at han havde i sind at opfylde sin kontrakt, der løber 4 sæsoner endnu. Derfor anser jeg HAM værende urealistisk, men det gør ikke noget hvis jeg tager fejl :) hehe

Tjae. Det siger fodboldspillere jo nærmest altid, for at vise klubben loyalitet og ikke komme i problemer. IMO er det fra fodboldspillerens side også den smarteste måde at agere på. Det er kun Ronaldo, der ikke vil komme med sådan en hvid løgn.

Unitedforever
23-06-2008, 16:18
Nu skal vi passe på med at der ikke går for meget Fantasy Football i den. Ved ikke hvorfor folk regner med/håber på vi køber 3-4-5 store stjernenavne i løbet af sommeren..
Vi er pt Europas bedste klubhold. Ja, alle vores rivaler forstærker sig, og derfor skal vi også tilføje kvalitet til vores i forvejen suveræne trup. Vi har en trup der er utrolig stærk i bredde samt i kvalitet. Så der er ingen grund til at skifte helt vildt ud. Et par spillere til at styrke holdet, og kampen om pladserne må være rigeligt..
Men som jeg ser det, er det helt urealistisk at vi køber van der Vaart, Ramos, Sneijder, Ribery og Berbatov..

Hvis vi ikke får/køber minimum 1 af de spillere du nævner der, så vil jeg være ganske ked af det, fordi så står vi da ualmindeligt svagt ved et eventulet salg af Ronaldo?

KennyN
23-06-2008, 16:20
Hvis vi ikke får/køber minimum 1 af de spillere du nævner der, så vil jeg være ganske ked af det, fordi så står vi da ualmindeligt svagt ved et eventulet salg af Ronaldo?

Det behøver ikke være store stjernenavne der kommer ind. Heller ikke selv om vi sælger Ronaldo. United køber sjældent store navne og stjerner. Se bare sidste år, Nani og Anderson var jo ikke store..
Er ligeglad hvem der kommer ind, bare vedkommende passer til holdet, så er stjernestatus osv total ligemeget..

Krede
23-06-2008, 16:20

Enig. Jeg mener dog ikke der er urealistisk, at vi kan få Sneijder med i en Ronaldo handel. Hvis Ribery koster 300 og Berbatov 250, så burde vi sagtens kunne få råd til det. Ja næsten uden at tage penge fra transfer budget. Berbatov vil fint afløse Saha og så får vi to forskellige type spillere ind i stedet for Ronaldo.

ChristianR
23-06-2008, 16:21

Jeg tror nu også, at de fleste herinde regner med/Stiller sig tilfreds med 2 store spillere i tilfælde af, vi kommer af med Ronaldo.

En goalgetter af højeste klasse har vel længe været ønsket, mens vi naturligvis for brug for en fornuftig erstatning for Ronaldo.

Med de penge et Ronaldosalg vil give virker det IMO også forholdsvis realistisk. Muligvis bliver det kun en storprofil.

Unitedforever
23-06-2008, 16:21
Tjae. Det siger fodboldspillere jo nærmest altid, for at vise klubben loyalitet og ikke komme i problemer. IMO er det fra fodboldspillerens side også den smarteste måde at agere på. Det er kun Ronaldo, der ikke vil komme med sådan en hvid løgn.

okay, så fik jeg den ;) men for min skyld må Ribery gerne kommer, HVIS vi sælger Ronaldo.

Krede
23-06-2008, 16:22
Glemte helt at vi sandsynligvis får 8 mill pund for Saha. Plus evt. Sneijder og 50 for Ronaldo. Så kan vi let få råd til Ribery og Berbatov.

Unitedforever
23-06-2008, 16:23
Glemte helt at vi sandsynligvis får 8 mill pund for Saha. Plus evt. Sneijder og 50 for Ronaldo. Så kan vi let få råd til Ribery og Berbatov.

ja, men man skal også passe på at ens hold ikke bliver fyldt op med alt for mange kæmpe egoer, ligesom det skete i reals galacticos dage.

KennyN
23-06-2008, 16:25
ja, men man skal også passe på at ens hold ikke bliver fyldt op med alt for mange kæmpe egoer, ligesom det skete i reals galacticos dage.

Lige præcis. Det er nødvendigt at have spillere med mentalitet som Fletcher, O'Shea, Park osv i truppen. Se Real som du siger, man kan ikke have et trup fyldt med kæmpe egoer og store stjerner, man skal også have "vandbærere"..

Unitedforever
23-06-2008, 16:28
Lige præcis. Det er nødvendigt at have spillere med mentalitet som Fletcher, O'Shea, Park osv i truppen. Se Real som du siger, man kan ikke have et trup fyldt med kæmpe egoer og store stjerner, man skal også have "vandbærere"..

Ja, nu ved jeg godt at jeg er lidt selvmodsigende her, men self skal man ikke hente mange megastjrener, men 1 eller 2 vil trods alt pynte, hvis vi mester Ronaldo, der, for mig, var/er den bedste spiller i disse år.

Don Kafai
23-06-2008, 16:34
Jeg har ikke synderlig lyst til at skide på Park og hente Silva, eller skide på Brown og Fletcher ved at hente Ramos, Pepe, Sneijder osv osv.
Det handler ikke om, at det kunne være "fedt" at se Ribery, Van der Vaart, Ramos osv i klubben, men det handler om, hvem vi har brug for.
Det er klart, Ronaldo skal erstattes, men han er ikke solgt endnu.
Højreback-problemet kan udskydes en sæson, da Neville er tilbage.
Hvad skal vi med flere fløje hvis Ronaldo bliver? Giggs, Nani, Ronaldo og Park er mere end rigeligt, selvom navnene ikke klinger som Ribery, Simao, Quaresma osv.

Det eneste vi i grunden mangler, er en tredjeangriber, og her kan vi sagtens gøre brug af Wellbeck, Campbell, Manucho osv, så ingen grund til de store bekymringer.

Bare fordi vi er United, betyder det ikke at vi SKAL handle for handlingens skyld. Vi skal handle hvis vi skal bruge en spiller, og som jeg ser vores hold lige nu, så skal vi afvente Saha, Ronaldo, Silvestre, Evans, Fletcher, Campbell, Manucho osv, og først handle når vi har afklaret deres situationer.

Unitedforever
23-06-2008, 16:40
Jeg har ikke synderlig lyst til at skide på Park og hente Silva, eller skide på Brown og Fletcher ved at hente Ramos, Pepe, Sneijder osv osv.
Det handler ikke om, at det kunne være "fedt" at se Ribery, Van der Vaart, Ramos osv i klubben, men det handler om, hvem vi har brug for.
Hvad skal vi med flere fløje hvis Ronaldo bliver? Giggs, Nani, Ronaldo og Park er mere end rigeligt, selvom navnene ikke klinger som Ribery, Simao, Quaresma osv.

Det eneste vi i grunden mangler, er en tredjeangriber, og her kan vi sagtens gøre brug af Wellbeck, Campbell, Manucho osv, så ingen grund til de store bekymringer.

Bare fordi vi er United, betyder det ikke at vi SKAL handle for handlingens skyld. Vi skal handle hvis vi skal bruge en spiller, og som jeg ser vores hold lige nu, så skal vi afvente Saha, Ronaldo, Silvestre, Evans, Fletcher, Campbell, Manucho osv, og først handle når vi har afklaret deres situationer.

Enig i meget af det du skriver, men altså for mig at se mangler vi en tredje angriber, præcis som du siger, så der er vi enige. Men jeg mener tilgengæld, at vi mangler en hb. Brown er bedst central og en god back-up spiller, men jeg har aldrig nogensinde set det store lys i Neville. Så en ny hb er påkrævet for mit vedkomen, og så det self sig selv, at hvis Ronaldo smutter så skal vi have et par forstærkninger for ham.

ChristianR
23-06-2008, 16:41

Nu synes jeg flere gange i denne sæson, at det blev bevist at vi manglede endnu en kvalitetsangriber i sidste sæson. I sær en goalgettertype, der kune sparke boldene ind, da Rooney og Tevez går så dybt i banen.
Nu har jeg ikke set de spillere, du omtaler særlig meget. Men det går jeg heller ikke udfra du har. Hvis vi såvel som i Europa som i England skal gøre os forhåbninger om trofæer igen næste sæson håber jeg på endnu en dygtig angriber.

Manucho: Et par fine kampe til ANC er ikke nok til at overbevise mig. Acceptable præstationer i Panathinaikos er heller ikke.

Wellbeck: Har spillet fint for reserveholdet, men kom ikke engang med på bænken, da vi kun havde een eneste decideret angriber med i truppen.

Campbell: Har spillet fornemt for Hull, men der er stor forskel på 1. division og PL.

Jeg er enig i, at vi ikke har brug for endnu en kantspiller, hvis Ronaldo bliver. Nu er der dog unægtligt flere tegn, der tyder på, at han muligvis smutter denne sommer, og så er det vel rimeligt nok, at diskutere en værdig afløser nu.

Edit: Jeg er ligeledes enig i, at vi bestemt ikke akut står og mangler en højreback. Sådet problem kan sagtens udskydes en sæson.

Krede
23-06-2008, 16:54
Ind: Berbatov, Ribery og Sneijder
Ud: Saha, Pique og Ronaldo

Det synes jeg da ikke er at være som Chelsea og Real Mad. Vi vil ikke engang skulle bruge af vores transfer budget.

Berbatov er en perfekt afløser for Saha. Han giver os noget andet end Tevez og Rooney.

Ribery og Sneijder er gode afløsere for Ronaldo. De har begge forskellige kvaliteter. Derudover passer Sneijder godt ind i en 433 istedet for Scholes.

HUSK nu hvad Fergie har sagt - Scholes og Giggs bliver brugt mindre i næste sæson. Derfor synes jeg ikke, at det vil være over-kill at investere i de tre nævnte.

Hvor skal vi ikke forsøge at forsvare vores titler? Det er da urealistisk at tro på, at vi kan vinde uden at erstatte Ronaldo, HVIS han smutter.

Hvorfor skider vi på Brown, Park, Fletcher ved at købe de 3 nævnte spillere? Det bliver plads til dem alle. Det har der været denne sæson.

Krede
23-06-2008, 16:56
Nu synes jeg flere gange i denne sæson, at det blev bevist at vi manglede endnu en kvalitetsangriber i sidste sæson. I sær en goalgettertype, der kune sparke boldene ind, da Rooney og Tevez går så dybt i banen.
Nu har jeg ikke set de spillere, du omtaler særlig meget. Men det går jeg heller ikke udfra du har. Hvis vi såvel som i Europa som i England skal gøre os forhåbninger om trofæer igen næste sæson håber jeg på endnu en dygtig angriber.

Manucho: Et par fine kampe til ANC er ikke nok til at overbevise mig. Acceptable præstationer i Panathinaikos er heller ikke.

Wellbeck: Har spillet fint for reserveholdet, men kom ikke engang med på bænken, da vi kun havde een eneste decideret angriber med i truppen.

Campbell: Har spillet fornemt for Hull, men der er stor forskel på 1. division og PL.

Jeg er enig i, at vi ikke har brug for endnu en kantspiller, hvis Ronaldo bliver. Nu er der dog unægtligt flere tegn, der tyder på, at han muligvis smutter denne sommer, og så er det vel rimeligt nok, at diskutere en værdig afløser nu.

Edit: Jeg er ligeledes enig i, at vi bestemt ikke akut står og mangler en højreback. Sådet problem kan sagtens udskydes en sæson.

Jeg er iøvrigt helt enig med dig.

Skjøt
23-06-2008, 17:01
Hvad med en spiller som Ashley Young fra Aston Villa?
Han har alderen, og vil da også mene han er meget talentfuld.

pEDe-W
23-06-2008, 17:03
Er blevet vant til at se Rio, Vidic og Evra i holdopstillinger og man tænker bare, "aaah, det sædvanlige", men hvis vi får Ramos som højreback vil man jo fandme ikk ku forestille sig et vildere forsvar?! Tvivler nu på vi får ham men HOLD KÆFT DET VILLE VÆRE FEDT MAND :D:D

Angående Sneijder.. Jeg er selv stor fan af ham, men at købe til højre kanten, ville det ikk være lidt af et fejlkøb? Ved godt han kan spille det, men i mine øjne er han slet ikke en højre kant-type, men derimod en lille boldsikker off midt med godt overblik.

Unitedforever
23-06-2008, 17:08
Er blevet vant til at se Rio, Vidic og Evra i holdopstillinger og man tænker bare, "aaah, det sædvanlige", men hvis vi får Ramos som højreback vil man jo fandme ikk ku forestille sig et vildere forsvar?! Tvivler nu på vi får ham men HOLD KÆFT DET VILLE VÆRE FEDT MAND :D:D

Angående Sneijder.. Jeg er selv stor fan af ham, men at købe til højre kanten, ville det ikk være lidt af et fejlkøb? Ved godt han kan spille det, men i mine øjne er han slet ikke en højre kant-type, men derimod en lille boldsikker off midt med godt overblik.

tja, i madrid ligger han tit på en kant, og der gør han det meget godt, så tror sagtens at han vil kunne udfolde sig på en af kanterne.

FRL
23-06-2008, 17:09

Ved ikke helt.. Mener han kan spille begge ting rigtig gdt.
Og håber også på et køb af Ramos, da jeg synes han ville være en klar forstærkning på back-pladsen..

Don Kafai
23-06-2008, 17:39
Enig i meget af det du skriver, men altså for mig at se mangler vi en tredje angriber, præcis som du siger, så der er vi enige. Men jeg mener tilgengæld, at vi mangler en hb. Brown er bedst central og en god back-up spiller, men jeg har aldrig nogensinde set det store lys i Neville. Så en ny hb er påkrævet for mit vedkomen, og så det self sig selv, at hvis Ronaldo smutter så skal vi have et par forstærkninger for ham.

Jeg er som udgangspunkt enige i, at vi kan forstærke holdet, men det jeg påpeger er, at hvis vi antog vi ikke købte ind, så ville vi stadig have et slagkraftigt hold.

Jeg ser ingen akutte problemer på dette United-hold, der skal få Ferguson til at smide 300 mio kr med det samme efter en spiller.

Lad os se hvad der sker med de spillere vi snakker om (Evans, Saha, Ronaldo, Silvestre, Campbell) og når vi har deres status for 08/09 på plads, så kan vi afsondre markedet for det vi behøver.

Selvom fansene er glade for nye signinger, og mener vi skal følge trit med Barcelona og Chelsea der har brugt flere hundrede mio kr, så lad os lige slå koldt vand i blodet, og i ro og mag kan vi finde vores spillere senere hen.

Husk, sæsonen starter midt-august. Vi er i midt-juni.

ChristianR
23-06-2008, 17:44
Jeg er som udgangspunkt enige i, at vi kan forstærke holdet, men det jeg påpeger er, at hvis vi antog vi ikke købte ind, så ville vi stadig have et slagkraftigt hold.

Jeg ser ingen akutte problemer på dette United-hold, der skal få Ferguson til at smide 300 mio kr med det samme efter en spiller.

Lad os se hvad der sker med de spillere vi snakker om (Evans, Saha, Ronaldo, Silvestre, Campbell) og når vi har deres status for 08/09 på plads, så kan vi afsondre markedet for det vi behøver.

Selvom fansene er glade for nye signinger, og mener vi skal følge trit med Barcelona og Chelsea der har brugt flere hundrede mio kr, så lad os lige slå koldt vand i blodet, og i ro og mag kan vi finde vores spillere senere hen.

Husk, sæsonen starter midt-august. Vi er i midt-juni.

Hvis vi, hvilket jeg mener vi gør, står og mangler en virkelig komptent målscorer er der omvendt overhovedet ingen grund til at vente. Vores potentielle nye signing kan blive snuppet for næsen af os i mellemtiden. Det samme kan en evt. afløser for Ronaldo, så den afløser kan vi ligeså godt have et bud klart på, såfremt vi sælger Ronaldo.

Don Kafai
23-06-2008, 18:01
Hvis vi, hvilket jeg mener vi gør, står og mangler en virkelig komptent målscorer er der omvendt overhovedet ingen grund til at vente. Vores potentielle nye signing kan blive snuppet for næsen af os i mellemtiden. Det samme kan en evt. afløser for Ronaldo, så den afløser kan vi ligeså godt have et bud klart på, såfremt vi sælger Ronaldo.

Hvem er så ham angriberen vi mangler lige nu, som vi ikke kan finde om en måned? Kom med et navn, så er jeg sikker på, at jeg kan nævne en tilsvarende i samme prisklasse der er ledig om en måned.

snegl
23-06-2008, 18:12
Hvem er så ham angriberen vi mangler lige nu, som vi ikke kan finde om en måned? Kom med et navn, så er jeg sikker på, at jeg kan nævne en tilsvarende i samme prisklasse der er ledig om en måned.

Eto'o, Ronaldinho, Huntelaar, Arshavin er ihvertfald enestående spillere der kan kan være væk når som helst. Der er kamp om dem. Jeg synes ikke bare man kan erstatte alle spillere. Men jovist vil Berbatov vel også være der om en måned.

Vi er i en gunstig position til at signe et godt navn efter vores super double sidste år. Jeg synes vi bør udnytte det ihvertfald i angrebet. Bliver Ronaldo er der stor kvalitet trupmæssigt, men hvis han ikke gør, synes jeg lige så godt vi kan forberede os på at skifte godt ud for at få en trup der fungerer UDEN Ronaldo. Det kræver helt sikkert holdspillere med høj kvalitet og navne der allerede har vist sit værd at kunne løfte den opgave imo.

Vi fik Tevez istedet for Torres. Tevez er skam også super god, men Torres var vel den vi manglede og som ikke lignede Rooney? Der ER forskel på første og andenprioriteter.

Vi bør ikke stå stille i dette marked og planlægge vores handler efter om Ronaldo bliver eller ej. Trækker det ud og han skrider alligevel kan vi risikere at få det næstbedste. Store spillere skifter måske kun klub én gang - chancen skal gribes og vores CL momentum skal udnyttes.

Når det så er sagt skal vi ikke have folk ind der ødelægger truppen fordi de ikke kan tåle at sidde på bænken. Det er en balancegang.

United DK
23-06-2008, 18:15
Ind: Berbatov, Ribery og Sneijder
Ud: Saha, Pique og Ronaldo

Det synes jeg da ikke er at være som Chelsea og Real Mad. Vi vil ikke engang skulle bruge af vores transfer budget.

Berbatov er en perfekt afløser for Saha. Han giver os noget andet end Tevez og Rooney.

Ribery og Sneijder er gode afløsere for Ronaldo. De har begge forskellige kvaliteter. Derudover passer Sneijder godt ind i en 433 istedet for Scholes.

HUSK nu hvad Fergie har sagt - Scholes og Giggs bliver brugt mindre i næste sæson. Derfor synes jeg ikke, at det vil være over-kill at investere i de tre nævnte.

Hvor skal vi ikke forsøge at forsvare vores titler? Det er da urealistisk at tro på, at vi kan vinde uden at erstatte Ronaldo, HVIS han smutter.

Hvorfor skider vi på Brown, Park, Fletcher ved at købe de 3 nævnte spillere? Det bliver plads til dem alle. Det har der været denne sæson.

Hvorfor Sneijder, hvis vi hentede Ribery?

Sneijder kan spille kant, men er ikke ligeså god som Ribery, han er derimod bedst centralt, men der har vi jo et stort talent i Anderson. Det ville være et blærekøb, hvor vi køber en spiller, som vi ikke har brug. Han er da sikkert god at have på bænken, men når man er fast mand i Real Madrid, så vil man nok skide bænken hos os et stykke.

KennyN
23-06-2008, 18:21
Man kan ikke kritisere Welbeck, heller ikke for at han ikke spillede, da vi blot havde en decideret angriber. Knægten er altså kun 17 år, så slap lige af, og giv ham tid.. Han er et kæmpe talent, men stadig meget ung.
Desuden ser det ud til at alle er faldet på halen over Sneijder efter hans kampe ved EM. Præsterede han på topniveau over hele sæsonen i Real Madrid sidste år.? Nej, ikke så vidt jeg ved. Og han siger han vil blive i Madrid. Desuden er han i mine øjne ikke nødvendigvis den rette mand at hente til United..
Husk Poborsky, Charisteas og flere andre. Der er altid spillere der viser sig frem under EM, men ikke kan leve 100% op til det bagefter..

Don Kafai
23-06-2008, 18:23
Eto'o, Ronaldinho, Huntelaar, Arshavin er ihvertfald enestående spillere der kan kan være væk når som helst. Der er kamp om dem. Jeg synes ikke bare man kan erstatte alle spillere. Men jovist vil Berbatov vel også være der om en måned.

Vi er i en gunstig position til at signe et godt navn efter vores super double sidste år. Jeg synes vi bør udnytte det ihvertfald i angrebet. Bliver Ronaldo er der stor kvalitet trupmæssigt, men hvis han ikke gør, synes jeg lige så godt vi kan forberede os på at skifte godt ud for at få en trup der fungerer UDEN Ronaldo. Det kræver helt sikkert holdspillere med høj kvalitet og navne der allerede har vist sit værd at kunne løfte den opgave imo.

Vi fik Tevez istedet for Torres. Tevez er skam også super god, men Torres var vel den vi manglede og som ikke lignede Rooney? Der ER forskel på første og andenprioriteter.

Vi bør ikke stå stille i dette marked og planlægge vores handler efter om Ronaldo bliver eller ej. Trækker det ud og han skrider alligevel kan vi risikere at få det næstbedste. Store spillere skifter måske kun klub én gang - chancen skal gribes og vores CL momentum skal udnyttes.

Når det så er sagt skal vi ikke have folk ind der ødelægger truppen fordi de ikke kan tåle at sidde på bænken. Det er en balancegang.

Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor vi har brug for Eto'o eller Ronaldinho. Arshavin og Huntelaar er så 2 af mine ynglingsspillere i Europa, og dem ville jeg aldrig sige nej til, men jeg synes stadig ikke at United mangler dem.

Jovist, de vil da pynte navnemæssigt i vores trup, men vi står ikke og mangler dem.

Men har det så bare været held, at vi har vundet 3 store titler på to år, når vores angreb har været så tyndt som der påstås? Rooney har været skadet, Saha er indbegrebet af ordet skadet, Tevez har haft sine skader osv osv, men vi endte da stadig med alle titlerne.

Jeg vil ikke starte diskussionen om hvorvidt vi mangler angribere eller ej, men jeg er af den holdning, at hvis en spiller kun skal til for at sikre bredden, så kan vi da ligeså godt kigge i egne rækker først. Det er lige før jeg snart håber at den der 6+5 regel træder i kraft, så kan det være en opsang til, at vi begynder at give nogle mindre navne chancen.

PSJ
23-06-2008, 18:27
Jeg kan virkeligt ikke se hvad folk syns er så fantastisk ved Ramos.

Det han er dårlig til:

1 -Han er ekstremt doven når han løber med op i offensiven og holdet så bliver fanget i en kontra.

2 - Han er udisciplineret både med hensyn til holdets opgaver samt hans store passion for gule kort.

3 - Han laver ikke noget nede i forsvaret, som jeg ikke kan se Gary Neville gøre.

Det han er god til:

1 - Han er god til at føre bolden nede fra forsvars zonen og op gennem midtbanen og han er god til at læse det fremadrettede spil.

2 - Han er en meget fysisk stærk spiller.

3 - Han er utroligt farlig på dødbolds situationer, med sine hovedstød.

Men c'mon... det er da først og fremmest en spiller der opfylder sine opgaver nede i det defensive vi leder efter, så kan det offensive komme bagefter som en bonus. Og det er i det offensive jeg kan se Ramos gøre størst nytte. Jeg ville 100 gange hellere ha' haft Portugals Bosingwa til den plads, er dybt misundelig over at Chelsea nuppede ham, the man is a beast nede i et forsvar mand! Den eneste gang jeg så nogen komme forbi ham under hele EM var Podolski i det indlæg til Schweinsteiger til 1-0 målet.

PSJ
23-06-2008, 18:30
Husk Poborsky, Charisteas og flere andre. Der er altid spillere der viser sig frem under EM, men ikke kan leve 100% op til det bagefter..

*host* Milan Baros *host* ;)

ChristianR
23-06-2008, 18:34

Min favorit har jo hele tiden været Huntelaar, og han kunne muligvis godt smutte. Den kvalitet tror jeg ikke du kan finde til samme pris nogen steder i verden. IMO er han øverst på listen et stykke over de andre muligheder.

Jeg ved naturligvis ikke hvordan priserne præcist er, eller hvilke spillere vi har mulighed for at erhverve. Samme problem kunne vi dog hurtigt komme frem til, såfremt vi forsøger at hente en Eto'o eller David Villa.

ChristianR
23-06-2008, 18:38
Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor vi har brug for Eto'o eller Ronaldinho. Arshavin og Huntelaar er så 2 af mine ynglingsspillere i Europa, og dem ville jeg aldrig sige nej til, men jeg synes stadig ikke at United mangler dem.

Jovist, de vil da pynte navnemæssigt i vores trup, men vi står ikke og mangler dem.

Men har det så bare været held, at vi har vundet 3 store titler på to år, når vores angreb har været så tyndt som der påstås? Rooney har været skadet, Saha er indbegrebet af ordet skadet, Tevez har haft sine skader osv osv, men vi endte da stadig med alle titlerne.

Jeg vil ikke starte diskussionen om hvorvidt vi mangler angribere eller ej, men jeg er af den holdning, at hvis en spiller kun skal til for at sikre bredden, så kan vi da ligeså godt kigge i egne rækker først. Det er lige før jeg snart håber at den der 6+5 regel træder i kraft, så kan det være en opsang til, at vi begynder at give nogle mindre navne chancen.

Meget afhænger på sin vis stadig af Hr Ronaldo. Vores mangel på endnu en kompetent angriber blev ikke så tydeliugt udstillet denne sæson, da Ronaldo ofte tog over og scorede de nødvendige mål. Det var dog for mig tydeligt, at vi ofte manglede et alternativ. Jeg synes generelt altid, at vi mangler en decideret goalgetter, da vi ellers meget sjældent har nogen omkring feltet til at score målene.

Eto'o er nok ikke dyr, nok ikke svær at skaffe, og han kan om nogen score mål. Ronaldinho må for min skyld gerne holde sig langt væk.

Martinsen
23-06-2008, 18:49
EtoŽo kan jeg sagtens se ideen i at hente! Da jeg mener det er ret tydeligt at vi mangler en angriber. Og EtoŽo kunne sagtens være en glimrende spiller at hente, omend han ikke er min favorit.

Bevares det er da fristende at hente Ronaldinho, men jeg ser langt fra ham som det bedste alternativ til Ronaldo når han er solgt.

salvador
23-06-2008, 19:22
det undre mig lidt zlatan så sjældent bliver nævnt ham mener jeg virkelig vi kunne bruge ved godt han er dyr men med alle de penge vi får for ronaldo bør det økonomiske ikke være noget problem så hvis bare man kan få ham overtalt

Skjøt
23-06-2008, 19:29
det undre mig lidt zlatan så sjældent bliver nævnt ham mener jeg virkelig vi kunne bruge ved godt han er dyr men med alle de penge vi får for ronaldo bør det økonomiske ikke være noget problem så hvis bare man kan få ham overtalt

Tror sku Inter forlanger det samme for Zlatan, som vi forlanger for Ronaldo.

Krede
23-06-2008, 20:27
Hvorfor Sneijder, hvis vi hentede Ribery?

Sneijder kan spille kant, men er ikke ligeså god som Ribery, han er derimod bedst centralt, men der har vi jo et stort talent i Anderson. Det ville være et blærekøb, hvor vi køber en spiller, som vi ikke har brug. Han er da sikkert god at have på bænken, men når man er fast mand i Real Madrid, så vil man nok skide bænken hos os et stykke.

For det første er Ronaldo unik i den forstand, at han aldrig er skadet. Dvs det er mange kampe der skal erstattes. Vi har i den del kampe spillet med 3 centrale på midten, da Fergusson siger, at Scholes skal spille mindre den her sæson, så vil Sneijder være god. Derudover regner jeg heller ikke med, at Nani kan være på toppen helee sæsonen, hvorfor det ville være godt at have nogle at rotere med.

Derudover vil vi komme til at udskifte mere, da eks. Ribery nogle gange kan køre træt i driblingerne, så ville en Sneijders direkte stil være en befrielse. Man kunne også forestille sig, at vi startede med Sneijder og Ribery, hvor Nani, så kan komme ind og give det ekstra, som kan vende en kamp.

Man må huske på, at Ronaldo tit er den, der lige har fundet noget ekstra frem og vendt kampen. Uden ham kan vi få det svært, derfor spår jeg, at vi må have en bred trup og nogle individualister på bænken vi kan smide ind. Derfor mere jeg Sneijder, Ribery, Nani, Giggs og Park ville være fint. Dels fordi de er forskellige typer og derved kan supplere hinanden, men også fordi Giggs som det også er gældende med Scholes vil komme til at spille mindre næste sæson. Sniejder kan også bruges i en central rolle. Så med skader, karantæner plus 7 titler at spiller om, så ser jeg det som være ganske fint.

United DK
23-06-2008, 21:01
For det første er Ronaldo unik i den forstand, at han aldrig er skadet. Dvs det er mange kampe der skal erstattes. Vi har i den del kampe spillet med 3 centrale på midten, da Fergusson siger, at Scholes skal spille mindre den her sæson, så vil Sneijder være god. Derudover regner jeg heller ikke med, at Nani kan være på toppen helee sæsonen, hvorfor det ville være godt at have nogle at rotere med.

Derudover vil vi komme til at udskifte mere, da eks. Ribery nogle gange kan køre træt i driblingerne, så ville en Sneijders direkte stil være en befrielse. Man kunne også forestille sig, at vi startede med Sneijder og Ribery, hvor Nani, så kan komme ind og give det ekstra, som kan vende en kamp.

Man må huske på, at Ronaldo tit er den, der lige har fundet noget ekstra frem og vendt kampen. Uden ham kan vi få det svært, derfor spår jeg, at vi må have en bred trup og nogle individualister på bænken vi kan smide ind. Derfor mere jeg Sneijder, Ribery, Nani, Giggs og Park ville være fint. Dels fordi de er forskellige typer og derved kan supplere hinanden, men også fordi Giggs som det også er gældende med Scholes vil komme til at spille mindre næste sæson. Sniejder kan også bruges i en central rolle. Så med skader, karantæner plus 7 titler at spiller om, så ser jeg det som være ganske fint.

Jeg synes stadig det er naivt at tro, at man kan have så mange stjerner rendende. Der må kun være 11 spillere på banen af gangen, og for mange stjerner fordærver moralen.

P.t. ser vores midtbane således ud, med reserver:

Nani (Park, Hargreaves, Fletcher) - Carrick (Hargreaves, Fletcher, O'Shea) - Scholes (Anderson, Fletcher, Giggs) - Giggs (Park, Nani)

I mine øjne er vi dækket fint ind, selvfølgelig mangler vi afløseren for Ronaldo, men ellers. Jeg ser derfor ingen grund til, at hente Sneijder, for det kan nemt skade mere end det gavner.

RasmusP
23-06-2008, 21:12
Jeg synes stadig det er naivt at tro, at man kan have så mange stjerner rendende. Der må kun være 11 spillere på banen af gangen, og for mange stjerner fordærver moralen.

P.t. ser vores midtbane således ud, med reserver:

Nani (Park, Hargreaves, Fletcher) - Carrick (Hargreaves, Fletcher, O'Shea) - Scholes (Anderson, Fletcher, Giggs) - Giggs (Park, Nani)

I mine øjne er vi dækket fint ind, selvfølgelig mangler vi afløseren for Ronaldo, men ellers. Jeg ser derfor ingen grund til, at hente Sneijder, for det kan nemt skade mere end det gavner.
Jeg er enig med dig.
(vil dog lige tilføje at Giggs til nøds godt kan spille centralt ;))
Man så jo at Real Madrid ikke fik det optimale ud at "Galacticos", selvom hver evig eneste plads jo nærmest var besat af stjerner. Jeg tror det er vigtigt på et hold, at have nogle spillere der ikke altid har en attitude der siger "her kommer jeg, og jeg er den bedste, og jeg kræver en helvedes masse opmærksomhed". Bl.a. derfor er det godt vi har spillere som Scholes, Neville, Carrick, Giggs osv.

carrick!
23-06-2008, 23:02
Jeg er enig med dig.
(vil dog lige tilføje at Giggs til nøds godt kan spille centralt ;))
Man så jo at Real Madrid ikke fik det optimale ud at "Galacticos", selvom hver evig eneste plads jo nærmest var besat af stjerner. Jeg tror det er vigtigt på et hold, at have nogle spillere der ikke altid har en attitude der siger "her kommer jeg, og jeg er den bedste, og jeg kræver en helvedes masse opmærksomhed". Bl.a. derfor er det godt vi har spillere som Scholes, Neville, Carrick, Giggs osv.

heæt enig, det er vigtigt at have spillere som ikke kræver alt for meget spilletid, og når dekommer ind gær de bare det arbejde der forlanges af dem, de har intet behov for at vise sig frem. Men hvis ron smutter kommer der et gigant hul, som en spiller som nani, giggs og park ikke kan lukke. Der bliver nødt til at blive købt en stjerne ind.
Jeg tænker Silva, ribery eller Qaresma

gasgas
24-06-2008, 01:10
Når/hvis vi sælger Ronaldo, er det vigtig at vi ikke gør som Barcelona da de solgte Figo. De købte Overmars og Petit for et vanvittigt beløb. Først og fremmest kan man ikke erstatte en spiller med to, da der jo kun må være 11 på banen.
Vi bliver højest sandsynlig bliver vi nødt til at lægge vores spil lidt om, da han var vores triumf kort i vores offensive spil, og vi kan ikke købe en direkte afløser for ham, og forvente han gør det samme.
Kort sagt. Vi skal kun bruge pengene hvis Ferguson mener den rette spiller er der!

PSJ
24-06-2008, 01:56
@ gasgas

Delvist enig med dig , sælger vi Ronaldo skal vi være indstillet på at spille noget helt andet fodbold end vi er vant til. Men det er et must, vi SKAL ha en ny angriber til klubben, vi kan ikke bare lade stå til som det er nu, hvis Ronny smutter.

Hele vores spil er på nuværende tidspunkt bygget op omkring Ronaldo og at han simpelthen overbelaster modstanderens forsvar og score de mål vi behøver.
Men sælger vi ham, skal vi til at sætte vores lid til angriberne igen. Der mener jeg bare ikke vores nuværende angribere er gode nok, til at tage så stort et ansvar.
For 3 sæsoner siden, havde vi Ruud til at score målene, han scorede 21 mål og Rooney scorede 16 (topscorer - Henry 27 mål). 2 sæsoner siden - Ronaldo scorede 17 mål, Rooney 14 (Topscorer - Drogba 20 mål). Sidste sæson - Ronaldo scorede 31 mål, Rooney 12 og Ronaldo var som bekendt topscorer. Tevez lader til at være samme type angriber som Rooney, så tror ikke vi skal forvente højere gennemsnit end Rooney fra ham.
Vi bliver nødt til at supplere det angreb, med en målsluger af samme kaliber som Ade, Torres og Drogba... ellers tror jeg simpelthen vi dør oppe foran.

Og det SKAL være en målsluger af en angriber, fordi let's face it! Som du osse selv siger, vi finder aldrig en wing der score 20-30 mål per sæson, som erstatning for Ronny.
Så kriterierne er nyt spillesystem, en ny angriber der kan score 20-30 mål per sæson og en dygtig wing, der kan fræse op og ned langs venstresiden og lægge sukkerballer ind til vores angribere.

PSJ
24-06-2008, 02:23
PS. Bare for at komme med nogle forslag til de 2 pladser jeg meget gerne ser covered når transfervinduet lukker i.

Jeg synes ikke det er en helt umulig tanke at skæve over til vores rivaler fra London når det kommer til en ny wing. Chelsea skal til at renovere med den nye træner osv. og jeg ville mene at en 27 årig Joe Cole ville være en perfekt løsning på vores kommende wing problemer. Han har en 3 gode år tilbage i sig, er englænder, super hurtig, teknisk dygtig, kan finde ud af at slå et indlæg og kan også score + han allerede er premiere league adapted og nok den bedste venstrewing efter Ronaldo i premiere league.

Når det kommer til angriberen vil jeg gerne tilslutter mig koret der synger Huntelaar og måske lidt en Benzema, de har begge vist at de er gode for 20+ scoringer i hver deres respektive ligaer. Huntelaar især synes jeg virker meget interresant. Han er en rigtig boxspiller som Ruud, der kan fiske bolden op, out of nowhere og få den ind bag stregen. Han har en fremragende sparketeknik og en placerings evne der siger spar 2!

Juzt ma twu cents

JumpingCarrot
24-06-2008, 10:08
Når det kommer til angriberen vil jeg gerne tilslutter mig koret der synger Huntelaar og måske lidt en Benzema, de har begge vist at de er gode for 20+ scoringer i hver deres respektive ligaer. Huntelaar især synes jeg virker meget interresant. Han er en rigtig boxspiller som Ruud, der kan fiske bolden op, out of nowhere og få den ind bag stregen. Han har en fremragende sparketeknik og en placerings evne der siger spar 2!

Juzt ma twu cents

Klart med Benzema. Vi har set, hvad den knægt kan, og han vil virkelig gøre vores angreb dybt. Jeg synes egentlig ikke, vi bør tænke for meget i nye angribere. Campbell, Wellbeck, Manucho - gi' dog de søde, unge mænd chancen, i stedet for at ty til nyindkøb hver eneste gang, der er det mindste.

Men vi må for guds skyld aldrig nogensinde købe Huntelaar. Problemet er jo, præcis som du siger, at han er en rigtig boksspiller, ligesom Ruud. Men hvis der er noget som vi slet, slet ikke har brugt for, så er det en rigtig boksspiller. Så skulle det være Campbell eller Manucho, de er "reserver", og de accepterer, at de kun får 10 kampe på en sæson.

Problemet med boksspillerne i United er, at de på ingen måde what-so-ever passer ind i vores spil. Vi så det selv under Ruud. Joeh, han scorede vanvittigt mange mål, men hvad vandt vi som hold? Mesterskabet i 02-03, FA Cuppen i 2004 og Liga Cuppen i 2006.
Manden var jo vanvittig. Han lavede 150 mål i 200 kampe, sådan ca., men så var det altså også ham, der stod bag klubbens mål. Der var ikke den samme alsidighed i truppen. Ruud var ikke en perle af en spilstation, der nogle gange tog et dybt løb ned i banen, om ikke andet så i hvert fald for at skabe plads.

Jeg er bange for, at præcis det samme vil ske med Huntelaar. Han er en gudsbenådet boksspiller, der scorer latterligt mange mål, men selv om han lavede 34 mål i denne sæsons Æresdivision, så endte Ajax på 2. pladsen, og tabte tilmed CL-kval-pladsen i play-off. Ikke at man skal hænge playoff-kampen op på, at Huntelaar er boksspiller. Men det virker stadig vildt, at man som topklub har en spiller, der er god for over 30 mål i ligaen, og stadig ikke kan vinde mesterskabet.

Men for mig at se, så vil Ajax - ligesom United - spille offensivt fodbold med mange pasninger. Og så kan det godt være, at Huntelaar garner helt voldsomt, men han er altså ikke et perfekt match i deres spil og taktik. I hvert fald ikke som jeg opfatter det.

I United skal vi bruge en spilstation oppe på toppen. Ligesom Rooney eller Tévez. Som Cole og York. Jeg ved ikke selv, hvem der vil være den perfekte løsning. Om det optimale er de to, eller om Benzema vil passe perfekt ind med Rooney, ved jeg ikke.

Til gengæld VED jeg, at det vil gå galt med Huntelaar i truppen. Ved det! (Jeg er dog også lidt af et orakel...? nej, hvad?)

PSJ
24-06-2008, 13:41
Klart med Benzema. Vi har set, hvad den knægt kan, og han vil virkelig gøre vores angreb dybt. Jeg synes egentlig ikke, vi bør tænke for meget i nye angribere. Campbell, Wellbeck, Manucho - gi' dog de søde, unge mænd chancen, i stedet for at ty til nyindkøb hver eneste gang, der er det mindste.

Men vi må for guds skyld aldrig nogensinde købe Huntelaar. Problemet er jo, præcis som du siger, at han er en rigtig boksspiller, ligesom Ruud. Men hvis der er noget som vi slet, slet ikke har brugt for, så er det en rigtig boksspiller. Så skulle det være Campbell eller Manucho, de er "reserver", og de accepterer, at de kun får 10 kampe på en sæson.

Problemet med boksspillerne i United er, at de på ingen måde what-so-ever passer ind i vores spil. Vi så det selv under Ruud. Joeh, han scorede vanvittigt mange mål, men hvad vandt vi som hold? Mesterskabet i 02-03, FA Cuppen i 2004 og Liga Cuppen i 2006.
Manden var jo vanvittig. Han lavede 150 mål i 200 kampe, sådan ca., men så var det altså også ham, der stod bag klubbens mål. Der var ikke den samme alsidighed i truppen. Ruud var ikke en perle af en spilstation, der nogle gange tog et dybt løb ned i banen, om ikke andet så i hvert fald for at skabe plads.

Jeg er bange for, at præcis det samme vil ske med Huntelaar. Han er en gudsbenådet boksspiller, der scorer latterligt mange mål, men selv om han lavede 34 mål i denne sæsons Æresdivision, så endte Ajax på 2. pladsen, og tabte tilmed CL-kval-pladsen i play-off. Ikke at man skal hænge playoff-kampen op på, at Huntelaar er boksspiller. Men det virker stadig vildt, at man som topklub har en spiller, der er god for over 30 mål i ligaen, og stadig ikke kan vinde mesterskabet.

Men for mig at se, så vil Ajax - ligesom United - spille offensivt fodbold med mange pasninger. Og så kan det godt være, at Huntelaar garner helt voldsomt, men han er altså ikke et perfekt match i deres spil og taktik. I hvert fald ikke som jeg opfatter det.

I United skal vi bruge en spilstation oppe på toppen. Ligesom Rooney eller Tévez. Som Cole og York. Jeg ved ikke selv, hvem der vil være den perfekte løsning. Om det optimale er de to, eller om Benzema vil passe perfekt ind med Rooney, ved jeg ikke.

Til gengæld VED jeg, at det vil gå galt med Huntelaar i truppen. Ved det! (Jeg er dog også lidt af et orakel...? nej, hvad?)

Vi skal jo osse netop strukturere vores angreb helt anderledes hvis Ronaldo bliver solgt. Vi kan på ingen måde finde en midtbanespiller der kan udfylde det scoringstal som Ronaldo efterlader og jeg ser bare ikke Rooney eller Tevez komme over de 16-17 mål hver. Og det er bare ikke holdbart når man skal konkurrere med de 3 andre hold, som bliver virkelig giftige i den kommende sæson, for ikke at nævne Shity og Spurs, der har forstærket sig markant.

Så efter min mening, er det ikke nok bare at finde en 3. angriber som lige kan tage de sidste minutter for Tevez eller Rooney. Det SKAL være en bomber, der går ind og kræver en startopstilling. Og jeg må indrømme at jeg er meget i tvivl om Benzema er en bomber. 20 mål er ikke et vanvittigt stort tal, det skal dog siges til hans forsvar at den franske liga ikke er en liga hvor der normalt ligger et højt scoringssnit og han er desuden ung og først lige kommet i gang... men men men, jeg synes der er mere tvivl omkring ham, end ved Huntelaar.

Ja du har ret i at vi ikke ligefrem har haft held i Ruud tiden, men jeg mener ikke at skylden for det, kan skydes på, at vi spillede med en boksangriber. Arsenal havde 2 gode sæsoner bl.a. deres 03/04 sæson, hvor de ikke tabte en eneste kamp og den periode blev så efterfulgt af Abramovich's revolution, hvor Chelsea spillede bundsolidt og vandt 2 sæsoner i træk.
Oven i det, mener jeg osse grunden til vores fiaskoer dengang må lægges på vores forsvar og målmænd.
Målmænd: Barthez, Carroll, Howard... ikke ligefrem de skikkelser der har imponeret mest inde på stregen.
Forsvarsspillere: Blanc, Brown, O'shea, Irwin, May, Silvestre, Gaz... og det var de mest prominente navne der blev nævnt der. Rio kom først til senere (meget tiltrængt iøvrigt), og vores forsvar er først rigtigt blevet top notch nu hvor vi har fået Vida og Evra. Vi mangler kun den sidste udskiftning (Gaz) før det er fuldendt.

Nu hvor vi så har forsvaret på plads, en super målmand i en sæson mere, en midtbane der er verdensklasse og en trup der i det hele taget har en bredde der overgår enhver af de konkurrerende klubber, jamen så kan jeg ikke se hvordan det kan gå galt med en boksangriber og Rooney/Tevez hængende bagved.

Smaakage
24-06-2008, 14:03
Ser ud til at Silvestre bliver næste sæson

http://www.skysports.com/story/0,19528,11800_3730984,00.html

Og åbenbart kun for at få hans afskedskamp.

Bugge
24-06-2008, 14:33

Det er vel også begrænset hvad man ellers kan glæde sig over udover lønnen og en testimonial når man sidder så meget på bænken.. Alligevel beklager han sig slet ikke offentligt, selvom han vel burde spille fast et andet sted..
Jeg synes det er lækkert at have en spiller som Silvestre blandt reserverne..

Høgsted
24-06-2008, 14:54
Det er vel også begrænset hvad man ellers kan glæde sig over udover lønnen og en testimonial når man sidder så meget på bænken.. Alligevel beklager han sig slet ikke offentligt, selvom han vel burde spille fast et andet sted..
Jeg synes det er lækkert at have en spiller som Silvestre blandt reserverne..

Enig og han viste mod Chelsea at han stadig har niveauet til at være med i de store kampe. Tror han bliver rimelig vigtig næste år som rotationspiller hvis han kan holde sig fra skader. Lækkert at have en Silvestre som back-up for Evra på venstrebacken

Lagoni
24-06-2008, 15:52
Nye rygter:

Quieroz mener at han kan få Ronaldo til at blive, og Calderon siger de aldrig kunne finde på at give så meget for Ronaldo og tror han bliver i united. Gode rygter, men der kommer altid nye historier hver dag.

Jacob FG
24-06-2008, 16:39
Nye rygter:

Quieroz mener at han kan få Ronaldo til at blive, og Calderon siger de aldrig kunne finde på at give så meget for Ronaldo og tror han bliver i united. Gode rygter, men der kommer altid nye historier hver dag.

Ja, så derfor er det egentlig lidt ligegyldigt.. Man kan stort set ikke tro på noget af det der bliver skrevet..

Dines
24-06-2008, 16:45

Mod Chelse gjorde han det godt, men man er stadig rigtig usikker hvergang, at Silvestre er i nærheden af bolden. Jeg synes ikke, at han har niveauet til at spille for denne her klub, så det gør mig ikke noget, hvis han bliver solgt. Bliver han, er han en udemærket back-up spiller.

Bugge
24-06-2008, 18:17
Få nu spillet det åndssvage EM færdig, så vi kan få gang i transferne i stedet for det her evige rygte-lort..

Vilmeister
26-06-2008, 21:19
I følge "Wiki" kommer Zhirkov til United!

Jeg har ikke hørt noget om det før jeg søgte ham på wikipedia, men han ville være en super spiller at have på holdet, enten som venstre kant, eller back. Han er kun 24 år!

http://en.wikipedia.org/wiki/Yuri_Zhirkov

Enggolf89
26-06-2008, 21:33
I følge "Wiki" kommer Zhirkov til United!

Jeg har ikke hørt noget om det før jeg søgte ham på wikipedia, men han ville være en super spiller at have på holdet, enten som venstre kant, eller back. Han er kun 24 år!

http://en.wikipedia.org/wiki/Yuri_Zhirkov

Mærkelig kilde. tror ikke der er noget i det. det er ikke venstreback pladsen vi skal forstærkes på eller smides penge efter. Der er en klasse angriber og en højreback foran i køen, derudover skal det siges at han er glimrende spiller og har haft et super EM og en rigtig dygtig venstreback. men skal ikke være i år vi kaster penge efter en ny venstreback.

Vilmeister
26-06-2008, 21:38
Hehe, nu er det også blevet fjernet:lolol:

ChristianR
26-06-2008, 22:20
Hehe, nu er det også blevet fjernet:lolol:

Næh... Det står der sq stadig, når jeg kigger.

Høgsted
26-06-2008, 22:34
Nu står der at han er skiftet til United for 7 pund. Og husk på at Zhirkov oprindeligt er kantspiller og ikke back så han er formentlig ikke tiltænkt som konkurrent til Evra hvis det er rigtigt hvad jeg dog tvivler på. Men endnu et plus er at han mestrer at spille back og vi derfor vil få en kanon back-up til Evra hvis han skulle blive skadet eller lignende

United DK
26-06-2008, 22:39
En hver kan gå ind, og rette i tingene inde på Wikipedia, så jeg kunne i princippet gå ind på Huntelaars side, og skrive at han var skiftet til United.

Bergmann
26-06-2008, 22:43
En hver kan gå ind, og rette i tingene inde på Wikipedia, så jeg kunne i princippet gå ind på Huntelaars side, og skrive at han var skiftet til United.

Ja, men så bliver man også banned ;)

ChristianR
26-06-2008, 22:45
Ja, men så bliver man også banned ;)

De måtte gerne banne mig, hvis det gjorde at Huntelaar kom til United"Rocking"

United DK
26-06-2008, 23:07
Et eksempel på, hvor nemt man kan ændre i tingene på Wikipedia, for prøv at se hvem der spiller med nr. 7 og 9. ;)

http://img122.imageshack.us/img122/9846/unavngivetci6.jpg

Høgsted
29-06-2008, 13:31
http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7023

Nu meldes Schweinsteiger på vej til klubben. Vil personligt elske at se ham i United. Han er fandenivolsk (nok forkert stavet :D) sparker forrygende til en bold og han er også en god dribler med speed i fødderne. Ligeledes er han rimelig målfarlig af en kant at være og han er god til at søge ind i boksen. Kan blive utroligt giftigt hvis vi ikke sælger Ronaldo og samtidigt køber Schweinsteiger. Men hvad siger i til ham - er han god nok til United ?...

matthiepuh
29-06-2008, 13:42
Personligt mener jeg Schweinsteiger er den klart bedste mand, som har været rygtet til klubben, spiller ekstremt godt for tyskland, og også for Bayern når han ellers er med..
Han har slet ikke fået sit internationale gennembrud endnu og kan meget mere end det han hidtil har vist det er jeg 100% sikker på.

Slår nogle skarpe indlæg, og er rigtig skarp til at komme foran sin direkte modstander i boksen, går godt med i opspillet og skaber noget kreativt lidt alá giggs for mange år siden :). Kunne blive den perfekte afløser for Giggs.

RuudVanNissetøj
29-06-2008, 15:22
Schweinsteiger ville være en rigtig fin tilføjelse til vores midtbane - især i venstre siden. Giggs smutter jo nok om en sæson eller næste igen, så der har vi ret beset kun Nani som fuldblods venstremidt. Så hvis han "kun" koster ca. 100 mio. kr. så må vi for min skyld gerne slå til....

Bugge
29-06-2008, 15:26
Sådan som han spiller for Tyskland, så er han helt sikkert god nok til United..

Men han er ikke noget specielt når han trækker i Bayerns trøje.. Hvis vi beholder Ronaldo, så ser jeg ikke nogen grund til at gå efter ham..

PSJ
29-06-2008, 17:00
http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7023

Nu meldes Schweinsteiger på vej til klubben. Vil personligt elske at se ham i United. Han er fandenivolsk (nok forkert stavet :D) sparker forrygende til en bold og han er også en god dribler med speed i fødderne. Ligeledes er han rimelig målfarlig af en kant at være og han er god til at søge ind i boksen. Kan blive utroligt giftigt hvis vi ikke sælger Ronaldo og samtidigt køber Schweinsteiger. Men hvad siger i til ham - er han god nok til United ?...

Jeg ser Schweini som en rigtig god breddespiller, som måske med tiden kan gå hen og blive en marginal spiller.

Men måske lidt mange penge at smide efter, imo en god reservespiller.

Dines
29-06-2008, 17:09
Er han ikke bare en Park2? En god breddespiller, der ikke kan blive fast starter. Hvis Ronaldo bliver solgt, så ser jeg ikke Schweinsteiger som løsningen, selvom han har spillet et godt EM.

robinho
29-06-2008, 17:10
Er han ikke bare en Park2? En god breddespiller, der ikke kan blive fast starter. Hvis Ronaldo bliver solgt, så ser jeg ikke Schweinsteiger som løsningen, selvom han har spillet et godt EM.

ikke helt synes jeg. Schweinsteiger kan lave et mål. Han kan sætte en mand, og han kan slå et farligt indlæg. Ergo er han ikke som Park.

Bemærk at jeg siger intet om hvorvidt jeg synes vi skal købe schweinsteiger eller ej, men vil blot sige at han ikke er som Park.

Unitedforever
29-06-2008, 17:14
Jeg vil gerne tilslutte mig dem, der gerne ser Schweinsteiger i United. Han er meget undervuderet efter min mening. Han kan faktisk meget af alting. Ganske hurtig på fødderne, god dribler, slå super indlæg, sparker godt og har fysikken i orden. Hvis det passer med et prisskilt på små 100 mio, så siger jeg: Køb endelig !

Dines
29-06-2008, 17:14
ikke helt synes jeg. Schweinsteiger kan lave et mål. Han kan sætte en mand, og han kan slå et farligt indlæg. Ergo er han ikke som Park.

Bemærk at jeg siger intet om hvorvidt jeg synes vi skal købe schweinsteiger eller ej, men vil blot sige at han ikke er som Park.

Det er nu ikke på kvaliteterne jeg mener han er som Park, men mere, at han ikke er god nok til en startplads her, og mere bare bliver en god breddespiller, som Park er det i dag.

Høgsted
29-06-2008, 17:18

Park er Park - han er en god reserve og værdsætter hans arbejde men han bliver aldrig starter. Ser heller ikke Schweinsteiger som afløser for Ronaldo men hvor mærkeligt det end lyder ser jeg helst ham i klubben hvis Ronaldo bliver. Bliver Ronaldo ikke skal vi ude og have en Ribery eller en anden kant af hans kaliber. Bastian er IMO i klassen under Ribery og Ronaldo. Men ser Bastian som en styrkelse af truppen. Han kan være back-up for Ronaldo og så kan han kæmpe med Nani og Giggs om venstekanten. Giggs spiller måske sin sidste sæson og Bastian har mange gode år foran sig. Vil være naturligt at køre Giggs afløser ind på holdet inden Giggs stopper. Nani er efter min mening Giggs afløser men Bastian kunne sagtens "hjælpe" ham med at løfte arven samtidig med at begge kunne være back-ups for Ronaldo. Efter Giggs stopper vil vi kun have tre rigtige kanter nemlig Park, Nani, Ronaldo og så måske lige en Fletcher der evt kan supplere men ham tæller jeg ikke med.
Har vi 4 kanter som er Ronaldo, Nani, Bastian og Park så er der bestemt ikke brug for spillere der de næste par år. IMO vil Bastian være en forstærkning idet han styrker bredden men også kan kæmpe med om en startplads.....

Enggolf89
29-06-2008, 17:52
Syntes det villle være en skam at købe Bastian, syntes ikke han er god og levere sjældent på klubholdet, udover til røde kort. syntes ikke han er en god dribler. han har lavet nogle ja og hvad så? kan virkelig ikke se hvad vi skal med ham og ville hade at se ham i vores trøje. syntes han er en skidt holdspiller. Og ja han levere aldrig (undtagen EM) - plus han spiller langt fra fast for Bayern og ja han ville bare havne på bænken.

Unitedforever
29-06-2008, 17:55
Park er Park - han er en god reserve og værdsætter hans arbejde men han bliver aldrig starter. Ser heller ikke Schweinsteiger som afløser for Ronaldo men hvor mærkeligt det end lyder ser jeg helst ham i klubben hvis Ronaldo bliver. Bliver Ronaldo ikke skal vi ude og have en Ribery eller en anden kant af hans kaliber. Bastian er IMO i klassen under Ribery og Ronaldo. Men ser Bastian som en styrkelse af truppen. Han kan være back-up for Ronaldo og så kan han kæmpe med Nani og Giggs om venstekanten. Giggs spiller måske sin sidste sæson og Bastian har mange gode år foran sig. Vil være naturligt at køre Giggs afløser ind på holdet inden Giggs stopper. Nani er efter min mening Giggs afløser men Bastian kunne sagtens "hjælpe" ham med at løfte arven samtidig med at begge kunne være back-ups for Ronaldo. Efter Giggs stopper vil vi kun have tre rigtige kanter nemlig Park, Nani, Ronaldo og så måske lige en Fletcher der evt kan supplere men ham tæller jeg ikke med.
Har vi 4 kanter som er Ronaldo, Nani, Bastian og Park så er der bestemt ikke brug for spillere der de næste par år. IMO vil Bastian være en forstærkning idet han styrker bredden men også kan kæmpe med om en startplads.....

Kunne ikke være mere enig. Desuden kan han også bruges centralt, så han ville få masser af spilletid og en stor styrkelse af bredden og en klassespiller til truppen.

Parkohargo
29-06-2008, 18:52
tror ikke på at bastian vil kunne gøre det godt hos os.. han har da mildest talt ikke haft en imponerende sæson for bayern, eller karriere.. Hvad skulle han kunne tilføre vores hold har jeg svært ved at se.

Ja han har gjort det godt på landsholdet i Em men når det er for bayern er det slet ikke prangende...

Don Kafai
29-06-2008, 19:47
Jeg synes der er mange af disse Schweinsteiger-typer i Europa. En spiller som helt klart kan noget med en bold, og på de gode dage er en virkelig værdifuld spiller der scorer og lægger op, men på de dårlige dage er en skygge af sig selv. Et køb af en spiller som ham, vil gå under betegnelsen er lala-køb i min bog. Der er ikke rigtig nogen ide med et køb.

Quaresma kan også beskrives på den måde fx, og derfor er jeg i chok over, at han kan koste 260 mio kr. Jeg ved godt, at der ikke findes mange Ronaldo'er i verden der kan holde niveau en hel sæson, men typer som Schweinsteiger skal der arbejdes MEGET på, før man kan kalde ham en stjerne. Og med hans gode præstationer for tiden, plus vores anspændte transfer-forhold til Bayern, så synes jeg ikke vi skal forsøge at hente ham.

Høgsted
30-06-2008, 13:02
http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7032

Fergie regner kun med én ny spiller... Håber virkelig det bliver en god angriber - Huntelaar vil være en drøm at få. Ser heller ikke den store grund til at købe andre end en angriber.... Holdet har vist i denne sæson at det er fantastisk og jeg tror det er fint at vi ikke køber 3-4 som så skal spilles ind på holdet. Det tager tid og koster resurser og det kan let resultere i en dårlig sæsonstart. En super angriber så er jeg en glad knægt :)

RuudVanNissetøj
30-06-2008, 13:14

Fergie regner kun med én ny spiller... Håber virkelig det bliver en god angriber - Huntelaar vil være en drøm at få. Ser heller ikke den store grund til at købe andre end en angriber.... Holdet har vist i denne sæson at det er fantastisk og jeg tror det er fint at vi ikke køber 3-4 som så skal spilles ind på holdet. Det tager tid og koster resurser og det kan let resultere i en dårlig sæsonstart. En super angriber så er jeg en glad knægt :)

Jeg er helt enig. Ret beset hvis vi kan holde på Ronaldo, så har vi nok kun for alvor brug for en angriber. Og dette er måske endda ikke dødsnødvendigt, da vi har flere unge spillere i kulissen som Brandy, Wellbeck og en lidt ældre i forhåbentligt Manucho.

Forsvaret er ganske stærkt, selv med salget af Pique, da vi har Neville tilbage og evt. Evans til at tage over. Midtbanen er fantastisk besat og har den rette kombination af ældre erfarne spillere og unge sultne talenter. Men en virkelig goalgetter vil være fantastisk at få på holdet....tiden må vise hvem vi signer. Har efterhånden ikke noget imod hvis det bliver Berbatov, men ellers ville jeg elske at se Eto i klubben. Er slet ikke sikker på at han vil kunne fungere i engelsk fodbold, men manden bør have mindst tre eller fire sæsoner tilbage på absolut højeste plan. Desuden kan han nok fås noget billigere da han ikke er i kridthuset hos Barca...

Dines
30-06-2008, 13:36

Kunne godt forestille mig, at det køb blev en rigtig dyr angriber. Benzema, Berbatov eller Huntelaar. Andre steder behøver vi ikke forstærke os, medmindre Ronaldo skifter, så det passer mig egentlig fint, at vi 'kun' køber en spiller til det sted, hvor der er brug for det.

Flax_Generous
30-06-2008, 14:26
Jeg synes der er mange af disse Schweinsteiger-typer i Europa. En spiller som helt klart kan noget med en bold, og på de gode dage er en virkelig værdifuld spiller der scorer og lægger op, men på de dårlige dage er en skygge af sig selv. Et køb af en spiller som ham, vil gå under betegnelsen er lala-køb i min bog. Der er ikke rigtig nogen ide med et køb.

Quaresma kan også beskrives på den måde fx, og derfor er jeg i chok over, at han kan koste 260 mio kr. Jeg ved godt, at der ikke findes mange Ronaldo'er i verden der kan holde niveau en hel sæson, men typer som Schweinsteiger skal der arbejdes MEGET på, før man kan kalde ham en stjerne. Og med hans gode præstationer for tiden, plus vores anspændte transfer-forhold til Bayern, så synes jeg ikke vi skal forsøge at hente ham.
110% enig. Jeg ønsker ikke Schweinsteiger i klubben, da jeg - efter at have fuldt ham ganske tæt i denne sæson i Bayern - på ingen måde mener, at han er konsistent nok til at være en ledende stjerne i Premier League. Han kan til tider være uhyre anonym og nogle gange kan det ligefrem se ud til, at han fuldstændig mister de evner som på en god dag gør ham speciel, f.eks. som man så i finalen med hans indlæg og dødbolde. I sidste ende tror jeg ikke engang på, at han har potentialet til virkelig at begå som topstjerne i Premier League. Han er mindst en eller to klasser under en spiller som Ribery.

Quaresma har vist et højere gennemsnitligt niveau på klubplan i år (men betydeligt mindre på landsholdet) og han bliver derfor med rette nævnt som en af de allerbedste spillere i den portugisiske liga, men han er i mine øjne også et stykke fra at være absolut, konsekvent verdensklasse. Derfor er han ikke de penge værd. Jeg tror faktisk, at vores egen Nani bliver verdensklasse før Quaresma bliver det - hvis Quaresma da overhovedet lærer at lægge sine dårlige vaner på hylden og udnytte sit fulde potentiale. I forhold til Quaresmas pris er Nani altså et rigtigt røverkøb.

robinho
30-06-2008, 14:34
hvis vi sælger evans og silvestre, og vi allerede har mistet pique, så skal vi også kigge på en defensiv backup.

Men ja ellers så er truppen egentlig fin hvis ronaldo bliver, bortset fra den der angriber vores trup skriger efter.

Koby
30-06-2008, 14:44
hvis vi sælger evans og silvestre, og vi allerede har mistet pique, så skal vi også kigge på en defensiv backup.

Men ja ellers så er truppen egentlig fin hvis ronaldo bliver, bortset fra den der angriber vores trup skriger efter.
...selvom selv samme trup vandt verdens stærkeste liga og ditto klubturnering?

Forstår dit point, synes måske bare det er at overdramatisere at sige truppen skriger efter en angriber.

Flax_Generous
30-06-2008, 14:46
Falcao fra River Plate bliver rygtet til United af Falcaos agent. Det passer sikkert ikke, men det er da et nyt og spændende rygte. Nogen som har set ham spille?

Jeg har læst en del om ham: Hurtig, afslutter godt med begge ben, god målnæse (38 mål i 58 kampe i følge Wikipedia), meget arbejdssom og stadig ung. Han er lige så høj som Rooney, men højde er jo ikke alene afgørende for hvorvidt man kan dominere i luftspillet. Ham og Buonanotte (som er forbavsende lille!) har eftersigende været strålende i River Plate i år og hører begge til blandt de 10-15 bedste offensive spillere i Sydamerika. Jeg ved dog ikke om det er sandt. Han lyder dog til at være et ganske stort talent.

Falcao er vist primært centerforward, men han kan også spille hængende angriber/offensiv midtbanespiller som Tevez og Rooney.

robinho
30-06-2008, 15:54
...selvom selv samme trup vandt verdens stærkeste liga og ditto klubturnering?

Forstår dit point, synes måske bare det er at overdramatisere at sige truppen skriger efter en angriber.

vi kender sahas helbred, og sidste år fik rooney også nogle skader. Siger ikke det vil ske for rooney igen, men vi var så heldige at ronaldos fuldstændigt sindsyge antal mål, gjorde at vi kunne nøjes dem dem som rooney nåede at lave. Hvis ronaldo bliver og næste år får en mere human sæson og måske "kun" laver 25 mål, jamen så skal de mål komme nogle steder fra, og rooney og tevez er ikke nok som angribere.

United DK
30-06-2008, 15:59
Falcao fra River Plate bliver rygtet til United af Falcaos agent. Det passer sikkert ikke, men det er da et nyt og spændende rygte. Nogen som har set ham spille?

Jeg har læst en del om ham: Hurtig, afslutter godt med begge ben, god målnæse (38 mål i 58 kampe i følge Wikipedia), meget arbejdssom og stadig ung. Han er lige så høj som Rooney, men højde er jo ikke alene afgørende for hvorvidt man kan dominere i luftspillet. Ham og Buonanotte (som er forbavsende lille!) har eftersigende været strålende i River Plate i år og hører begge til blandt de 10-15 bedste offensive spillere i Sydamerika. Jeg ved dog ikke om det er sandt. Han lyder dog til at være et ganske stort talent.

Falcao er vist primært centerforward, men han kan også spille hængende angriber/offensiv midtbanespiller som Tevez og Rooney.

Jeg håber vi køber et kendt ansigt, og ikke en som ham Falcao. Han har navnet med sig, men ellers foretrækker jeg klart Huntelaar eller Berbatov, også selvom de sikkert koster en del mere.

Daniel
30-06-2008, 16:43
Med kun én forstærkning skal det ganske simpelt være en angriber. På de andre pladser der har været nævnt over sommeren ser det jo ud til at Ronaldo bliver mens vi på højreback er dækket godt nok ind med Neville og Brown. Men i angrebet mangler vi nået. Jeg håber at nogle stykker som Saha, Silvestre, Eagles og Dong også forlader os.

Med hensyn til Schweinsteiger mener jeg slet ikke vi skal have ham. Schweinsteiger er en kantspiller der meget sjældent udfordrer og når han endelig gør er han ikke hurtig nok. Derfor skal vi have en meget offensiv back hvilket vi ikke har i højre side. Hvis vi så vælger at spille med ham i venstre side går han 10 ud af 10 gange inden om forsvaret og så er man altså ikke kantspiller. Det eneste plus jeg ser ved ham er at han har et godt skud som han dog sjældent bruger.

Unitedalisme
01-07-2008, 16:08
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&newsid=6612936&page=2 United brugerne har stemt på hvilken euro 2008 spiller de helst ser i united.. personligt ville jeg vælge silva, da jeg elskede at se ham spille under em, med hans hurtige fødder og fremragende passingsspil..

schousboe9
09-07-2008, 15:39
Ved ikke om den skal herind, men det er vel en potentiel transfer?? Anyways, Liverpools tidligere assistenttræner, Pako Ayesteran, nævnes som afløser for Carlos Q:

TribalFootball (http://www.tribalfootball.com/article.php?id=101374)
The Sun (http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1398067.ece)
Telegraph (http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?view=DETAILS&grid=&xml=/sport/2008/07/08/sfnman108.xml)

Sikkert ikke de mest pålidelige kilder, men 'spændende og ja tak!', siger jeg!:)

Nogen vil muligvis bande ham langt væk pga. hans fortid, men dén vil jeg skide på. Manden har flere fantastiske kontakter rundt omkring i Europa lissom Carlos, og skulle ydermere være en verdensklasse træner på mange områder, specielt den fysisike og taktiske del.

Håber det bliver til noget, selvom jeg klart hellere så Carlos blive ved SAF's side.

robinho
09-07-2008, 16:02
synes det virker utroligt der intet sker overhovet i united. Vi skal snart afsted på trænings/prokmotion tur og der ville det da være en fordel at have så stor en del af truppen med som muligt, deriblandt også nyindkøb, og eftersom vi kun er på udkig efter én mand, så kan det ikke være fordi david gill og co er på overarbejde hvad forhandlinger angår.

Huntelaar,Falcao,Santa Cruz eller hvem pokker det bliver. Jeg får umiskendelige sygdomme og røde knopper hvis der ikke snart sker noget på det transfermarked her.

RuudVanNissetøj
09-07-2008, 16:13
synes det virker utroligt der intet sker overhovet i united. Vi skal snart afsted på trænings/prokmotion tur og der ville det da være en fordel at have så stor en del af truppen med som muligt, deriblandt også nyindkøb, og eftersom vi kun er på udkig efter én mand, så kan det ikke være fordi david gill og co er på overarbejde hvad forhandlinger angår.

Huntelaar,Falcao,Santa Cruz eller hvem pokker det bliver. Jeg får umiskendelige sygdomme og røde knopper hvis der ikke snart sker noget på det transfermarked her.

Ja...der er næsten for meget ro i andedammen;) Jeg kan helt sikkert følge dig - synes godt der snart må blive offentligtgjort et eller andet. Jo før man får en ny spiller i truppen desto bedre - så jeg krydser fingrer for en hurtig handel snart og det må gerne være Huntelaar hvis det står til mig....

United-Allan33
09-07-2008, 17:53

Jeg tror Ronaldo sagaen har meget at sige med vores manglende aktiviteter på transfer markedet.. Vi ved jo ikke helt hvad der sker og hvor vi står, går vi ud og henter feks Huntelaar, og så Ronaldo smutter, så er det jo slet ikke sikkert at en Huntelaar vil passe ind i den plan B som vi skal have parat skulle Ronaldo smutte.. Så er det måske helt andre typer Fergie må kigge efter..Jeg tror ikke der sker noget før Ronaldo sagaen finder sin afslutning... Endnu en ting man kan takke den lille "knægt" for

RuudVanNissetøj
09-07-2008, 18:26
Jeg tror Ronaldo sagaen har meget at sige med vores manglende aktiviteter på transfer markedet.. Vi ved jo ikke helt hvad der sker og hvor vi står, går vi ud og henter feks Huntelaar, og så Ronaldo smutter, så er det jo slet ikke sikkert at en Huntelaar vil passe ind i den plan B som vi skal have parat skulle Ronaldo smutte.. Så er det måske helt andre typer Fergie må kigge efter..Jeg tror ikke der sker noget før Ronaldo sagaen finder sin afslutning... Endnu en ting man kan takke den lille "knægt" for

He he...du er stadigvæk indebrændt på Ronny:) Fair nok, tror såmen også at problematikken med hans "måske United, måske Real" har lidt at gøre med vores afventen på transfermarkedet. Men man kan på mange måder sige, at langt de fleste storklubber rundt om i Europa har været meget forsigtige sammenlignet med sidste år. Gode spillere hænger ikke på træerne, og i United er det en svær balancegang, hvem man skal evt. købe eller slippe. Synes dog vi har et fantastisk hold nu, med et enormt potentiale - en perfekt blanding af gamle rotter og ivrige unge spillere. Så selvom vi ikke køber nyt i dette "vindue" vil jeg stadigvæk mene, at vi er favoritter til et hattrick mhs. til PL.

Don Kafai
09-07-2008, 23:10

Det er klart fedt at se United signe nye spillere, men jeg synes ikke vi skal købe, for signingens skyld. Vi har ry for at bruge utallige penge på spillere vi vitterligt ikke har brug for, så hellere at vi henter 1-2 spillere hvert år, end at vi køber 7 som i sommeren 03, og står tilbage med 1 af dem som stadig er på holdet.

United har brugt tonsvis af penge de sidste 2 år, og det har fået gjort truppen verdensklasse. Aldersmæssigt har vi et godt snit, og kvalitetsmæssigt findes der ikke bedre trupper i verden imo. Vi har vundet 3 store trofæer på 2 år, og op til den nye sæson, er ingen endnu skredet fra vores trup. Hvorfor er du så nervøs op til den kommende sæson?

robinho
10-07-2008, 07:29
Hvorfor er du så nervøs op til den kommende sæson?

jeg er heller ikke decideret nervøs.

Jeg mener bare at vi i angrebet ser meget tynde ud, og med det i baghovedet at vi ikke kan forlange 42 mål af ronaldo hver sæson, så skal der være en mand mere til frontlinien som sørger for nogle æsker, og nej det er ikke welbeck. Dog vil jeg gerne se fraizer campbell prøves af. Men vi skal stadigvæk købe en angriber, som har en god chance for at levere fra start.

Glory Man United
10-07-2008, 08:13

Næ du er vel bare født 100% pessimist ;)

Hvis vi holder på resten af truppen nu, er der kun grund til en signing, og det er en angriber. 2 1/4 er for lidt (Rooney, Tevez og Saha)

robinho
10-07-2008, 09:54
Næ du er vel bare født 100% pessimist ;)

Hvis vi holder på resten af truppen nu, er der kun grund til en signing, og det er en angriber. 2 1/4 er for lidt (Rooney, Tevez og Saha)

jeg er helt enig. Jeg ser også en ny angriber som muligt eneste køb i denne sommerpause, men så må den angriber også gerne snart komme, så vi kan få ham integreret i spillet og truppen. Og den angriber skal komme uanset om ronaldo bliver eller ej, så vi kan sagtens gå igang med jagten selvom vi ikke ved om ronaldo bliver eller ej

United-Allan33
10-07-2008, 11:08
jeg er helt enig. Jeg ser også en ny angriber som muligt eneste køb i denne sommerpause, men så må den angriber også gerne snart komme, så vi kan få ham integreret i spillet og truppen. Og den angriber skal komme uanset om ronaldo bliver eller ej, så vi kan sagtens gå igang med jagten selvom vi ikke ved om ronaldo bliver eller ej

Jeg er enig med dig i at vi helt sikkert skal have en angriber, men jeg mener det har en betydning om Ronaldo rejser eller om han bliver.. Bliver han behøver vi måske kun en 2-3 angriber (huntelaar, Falcao), hvorimod rejser han har vi lige pludselig en del mål, og så er det måske en 1. angriber(Benzema, Berbatov)vi skal have.. Så tror vores passivitet skyldes Ronaldo sagaen..

United DK
10-07-2008, 11:40
Om Ronaldo bliver eller ej, bør ikke være grund til, at man overvejer en ny angriber, for vi har stadig brug for en angriber, selvom han bliver. Selvfølgelig kan det være ligemeget, hvis Ronaldo kan garantere endnu 42 mål næste sæson, men det tror jeg ikke på.

United-Allan33
10-07-2008, 11:47
Om Ronaldo bliver eller ej, bør ikke være grund til, at man overvejer en ny angriber, for vi har stadig brug for en angriber, selvom han bliver. Selvfølgelig kan det være ligemeget, hvis Ronaldo kan garantere endnu 42 mål næste sæson, men det tror jeg ikke på.

Nej det har du ret i, men jeg mener man måske overvejer kvaliteten af angriberen, jeg mener bliver Ronaldo så er en Huntelaar, Cruz eller Falcao god nok, men rejser han så mener jeg ingen af dem har klassen til at erstatte ham, og at det er derfor de venter

ChristianR
10-07-2008, 11:57
Nej det har du ret i, men jeg mener man måske overvejer kvaliteten af angriberen, jeg mener bliver Ronaldo så er en Huntelaar, Cruz eller Falcao god nok, men rejser han så mener jeg ingen af dem har klassen til at erstatte ham, og at det er derfor de venter

Hvorfor ikke bare den samme angriber som Huntelaar eksempelvis og så en klassespiller, der kan tage Ronaldos plads på højrekanten?

United-Allan33
10-07-2008, 12:02
Hvorfor ikke bare den samme angriber som Huntelaar eksempelvis og så en klassespiller, der kan tage Ronaldos plads på højrekanten?

Fordi jeg ikke mener der findes en kantspiller der sammen med Huntelaar kan erstatte Ronaldo, der mener jeg at angribere skal være klassen bedre..

Don Kafai
10-07-2008, 12:46

Jeg mener bare at vi i angrebet ser meget tynde ud, og med det i baghovedet at vi ikke kan forlange 42 mål af ronaldo hver sæson, så skal der være en mand mere til frontlinien som sørger for nogle æsker, og nej det er ikke welbeck. Dog vil jeg gerne se fraizer campbell prøves af. Men vi skal stadigvæk købe en angriber, som har en god chance for at levere fra start.

Okay, skærer vi det hårdt ned, så kan jeg da godt blive enig i, at vi er tynde i angrebet. Men der er mange uafklarede spørgsmål. Manucho, Campbell, Welbeck er alle spillere, der kunne få en rolle i United. Og det giver måske mening i Fergusons hovede, hvis vi samtidig beholder (og satser) på Saha.

Ellers så henter vi jo en ny angriber, men det er synd at sige, at vi desperat har brug for nye signings. Det har vi ikke. Henter vi ikke nogen, så fortsætter vi med et hold der vandt PL og CL. Det er ikke helt skidt...

Unitedforever
10-07-2008, 13:12
Okay, skærer vi det hårdt ned, så kan jeg da godt blive enig i, at vi er tynde i angrebet. Men der er mange uafklarede spørgsmål. Manucho, Campbell, Welbeck er alle spillere, der kunne få en rolle i United. Og det giver måske mening i Fergusons hovede, hvis vi samtidig beholder (og satser) på Saha.

Ellers så henter vi jo en ny angriber, men det er synd at sige, at vi desperat har brug for nye signings. Det har vi ikke. Henter vi ikke nogen, så fortsætter vi med et hold der vandt PL og CL. Det er ikke helt skidt...

Nemlig. Jeg håber, som så mange andre herinde, at vi henter en ekstre angriber til at afhjælpe Tevez/Rooney, men hvis dette ikke sker, så er der bestemt ingen katastrofe. Det virker lidt som om, at folk biver en smule "grådige". Vi har altså et hold, der har vundet verdens stærkeste liga og verdens fornemmeste klubturnering. Jeg er udmærket klat over, at Ronlado ikke scorer 42 kasser igen, men jeg er overbevist om, at vi vil se Tevez blomstre og Ronaldo skal nok få banket i hvert fald 15-20 kasser i nettet. Så at siger vi desperat mangler en angriber mener jeg er overdrevet.

RuudVanNissetøj
10-07-2008, 13:45
Vi har klart et af de mest komplette og fremtidssikrede hold i fodboldverdenen. Langt de fleste spillere kan minimum 5 år endnu - hvis vi ser bort fra Scholes, Giggs og VDS. Så som snart nævnt et par gange, så er det langtfra en katastrofe hvis vi ikke henter en angriber eller en spiller til en anden position......egentligt vil jeg synes det kunne være lidt sejt, hvis vi vinder PL og CL igen med fuldstændigt det samme hold. Tror dog langtfra det sker...bare lidt ønske tænkning!!

Unitedforever
10-07-2008, 13:54
Vi har klart et af de mest komplette og fremtidssikrede hold i fodboldverdenen. Langt de fleste spillere kan minimum 5 år endnu - hvis vi ser bort fra Scholes, Giggs og VDS. Så som snart nævnt et par gange, så er det langtfra en katastrofe hvis vi ikke henter en angriber eller en spiller til en anden position......egentligt vil jeg synes det kunne være lidt sejt, hvis vi vinder PL og CL igen med fuldstændigt det samme hold. Tror dog langtfra det sker...bare lidt ønske tænkning!!

Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne ske? Som du selv siger, vi har et af de mest fremtidssikrede hold og det er perfekt krydret med erfaring og talent. Arsenal er igang med at sælge deres bedste spillere og erstatter dem med endnu yngre og urutinerede krafter. Chelsea skal spille et hlet nyt system/hold sammen formodentlig. Liverpool er liverpool:D og Spurs, Villa og Pompey er stadig ikke i nærheden af at kunne udfordrie big four. Så der er bestemt en god chance vi kunne gøre det igen med sammen hold. Cl er self en anden betragtning, men jeg tror langt fra usandsynligt, fordi Barca skal også spille et helt nyt hold sammen, Real mener jeg vi er klart stærkere end og Bayern er et mærkværdigt hold, der er meget mere ustabile end os, så det er måske ikke så urealistisk igen ? :) ( det skal dog lige nævnes, at jeg måske har røde briller på ;) )

ChristianR
10-07-2008, 14:06
Det er ganske enketl for riskikabelt at fortsætte som vi har gjort indtil nu, hvis vi skal gøre os forhåbninger om en sæson mage til sidste.

Vi var i forgangne sæson utroligt afhængig af Ronaldos kasser, ligesom vi i næste sæson kan blive voldsomt udsatte ved skader.

Hvis eksempelvis Tevez eller Rooney må udgå et par måneder med skader har vi reelt set kun een angriber, vi ved, hvor vi har.

Ja, der er Manucho, Wellbeck og Campbell. Men det er for stor en satsning at sætte sin lid til, at de kan spille sig op på det niveau det kræver i denne sæson. Ingen ved, hvordan det vil gå dem. Saha anser jeg ikke længere som en spiller, der kan tælles med.

Jeg tror ligeledes at det vil være nemmere for en af de 3 overnnævnte, hvis ikke der ligger så enormt pres på dem, som der ville gøre ved en skade til Ronney/Tevez.

PerRonaldo
10-07-2008, 14:22
Det er ganske enketl for riskikabelt at fortsætte som vi har gjort indtil nu, hvis vi skal gøre os forhåbninger om en sæson mage til sidste.

Vi var i forgangne sæson utroligt afhængig af Ronaldos kasser, ligesom vi i næste sæson kan blive voldsomt udsatte ved skader.

Hvis eksempelvis Tevez eller Rooney må udgå et par måneder med skader har vi reelt set kun een angriber, vi ved, hvor vi har.

Ja, der er Manucho, Wellbeck og Campbell. Men det er for stor en satsning at sætte sin lid til, at de kan spille sig op på det niveau det kræver i denne sæson. Ingen ved, hvordan det vil gå dem. Saha anser jeg ikke længere som en spiller, der kan tælles med.

Jeg tror ligeledes at det vil være nemmere for en af de 3 overnnævnte, hvis ikke der ligger så enormt pres på dem, som der ville gøre ved en skade til Ronney/Tevez.

Manucho er vel ikke United spiller endnu? Så vi har jo reelt kun de andre angribere du nævner. Ja vi får et kæmpe problem, hvis vi får en skade. Og hvad nu hvis Roandlo smutter, er det så lige pludselig 2-3 nye vi skal ud og hente, som måske ikke får samme optakt, og som skal bruge næste sæson på at spille sig ind.

Martinsen
11-07-2008, 17:51
Vi skal simpelthen have angriber efter min mening. Det er også det eneste vi VIRKELIG mangler! Men der er også masser af angrebsmuligheder at hente på markedet lige pt. Huntelaar, Villa osv.

snegl
11-07-2008, 18:16
Der skal efter min mening købes endnu en fløjspiller (Ronaldo's skade(r)/afgang). Vi har ikke en superstar fra ungdomsafdelingen til fløjen at smide på banen indtil oktober hvor Ronaldo vender tilbage. Og når han så gør kan vi ik engang vide hvordan han vil reagere på de mange buh-råb der nok engang vil komme. Ja, han fortjener dem.

Park eller Giggs laver ikk andet end Assists. Hvis vi ingen luftstærk angriber får blir de første kampe i sæsonen noget røvsygt bold hvor vi nok starter på samme måde som sidste sæson (Gud forbyde det)

Jeg er nok pessimist, men jeg synes det ser tyndt ud når Ronaldo ikk er på banen. Jeg håber jeg tar fejl, men jeg håber inderligt vi køber en fløjspiller så Nani ikke er eneste trumfkort. Han kan også være ustabil.

Alt i alt synes jeg der er så mange ting der kan gå galt uden Ronaldo på banen og vil gerne ha en sikker erstatning. Omvendt håber jeg vi i næste sæson lærer at spille 06/07 fodbold igen hvor spillet flyder overalt på banen.

Ronaldo smutter før eller siden. Vi kan lige så godt spille hans erstatning ind nu synes jeg.

ChristianR
11-07-2008, 19:28
Der skal efter min mening købes endnu en fløjspiller (Ronaldo's skade(r)/afgang). Vi har ikke en superstar fra ungdomsafdelingen til fløjen at smide på banen indtil oktober hvor Ronaldo vender tilbage. Og når han så gør kan vi ik engang vide hvordan han vil reagere på de mange buh-råb der nok engang vil komme. Ja, han fortjener dem.

Park eller Giggs laver ikk andet end Assists. Hvis vi ingen luftstærk angriber får blir de første kampe i sæsonen noget røvsygt bold hvor vi nok starter på samme måde som sidste sæson (Gud forbyde det)

Jeg er nok pessimist, men jeg synes det ser tyndt ud når Ronaldo ikk er på banen. Jeg håber jeg tar fejl, men jeg håber inderligt vi køber en fløjspiller så Nani ikke er eneste trumfkort. Han kan også være ustabil.

Alt i alt synes jeg der er så mange ting der kan gå galt uden Ronaldo på banen og vil gerne ha en sikker erstatning. Omvendt håber jeg vi i næste sæson lærer at spille 06/07 fodbold igen hvor spillet flyder overalt på banen.

Ronaldo smutter før eller siden. Vi kan lige så godt spille hans erstatning ind nu synes jeg.

Ja, så også helst vi hentede en erstatning i den erkendelse, at Ronaldos fremtid er så usikker, som du selv er inde på. Det er dog ikke sikkert, at det bliver så røvsygt uden Ronaldo som du forudser. For selvom Anderson tager til OL, vil Hargo stadig godt kunne bruges på højrefløjen, og der synes jeg han har bevist, at han kan være særdelses hurtig og udfordrende.

JakobR
12-07-2008, 00:44
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1034446/Get-Berbatov--Fergie-puts-20m-table-Spurs-ace.html

Måske?

Jeg tror, jeg ville kunne holde mere af Huntelaar, da jeg har på fornemmelsen, at jeg kommer til at få grå hår af Berbatov, de første gange, vi er bagud og han retter på hårbåndet i stedet for at lave en tackling.

robinho
12-07-2008, 07:11
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1034446/Get-Berbatov--Fergie-puts-20m-table-Spurs-ace.html

Måske?

Jeg tror, jeg ville kunne holde mere af Huntelaar, da jeg har på fornemmelsen, at jeg kommer til at få grå hår af Berbatov, de første gange, vi er bagud og han retter på hårbåndet i stedet for at lave en tackling.

Jo men det kunne også være vildt hvis berbatov udlignede de andres føring med et mål på hovedstød.....

Han er en dygtig spiller, og i the sun snakkes der om et bud på 20 mio pund, og så er vi lige pludselig nede i en pris som jeg gerne vil være med til, for han er trods alt "kun" 27 år. 30 mio pund havde jeg som sagt syntes var lige pebret nok. Men fergie ved jo nok hvor hans grænse går.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1413705.ece

Damien
12-07-2008, 19:01
Jeg håber MEGET på Ronaldo bliver solgt til Real.. Da han ikke er værdig i United længere. Og efter det. Håber jeg vi henter Ribery eller Ronaldinho.. Hvis vi kan få Ronaldinho for under 200 mill. mener jeg det er det rene røverkøb. Ellers ser jeg MEGET gerne Ribery hos os. Og vi kunne sagtens tillade os at smide 300 mill. efter ham, da han er et mega talent med en utrolig stabilitet..

chrisserUnited
12-07-2008, 19:59
Ronaldinho er vel stort set 100 % sikker i milan...
Hvad med en Diego Capel? Har i set ham spille? Genial spiller. Og så Nani i den anden side...
Håber også Ronaldo bliver solgt... Og vi køber en Huntelaar, eller Berbatov...

Skjøt
12-07-2008, 20:35
Ronaldinho er vel stort set 100 % sikker i milan...
Hvad med en Diego Capel? Har i set ham spille? Genial spiller. Og så Nani i den anden side...
Håber også Ronaldo bliver solgt... Og vi køber en Huntelaar, eller Berbatov...

Diego Capel, ham den bette fra Sevillia?

NtotheT
12-07-2008, 21:45
Jeg mener den mest oplagte mulighed for Ronaldo(hvis han skifter, hvilket jeg ikke håber) er Gabriel Obertan fra Bordeaux. Han er ligeså høj som Ronaldo, 186. Han har nogenlunde samme spillestil som Ronaldo, dvs teknisk fremragende, hurtigt, driblestærk, høj, hovedstødstærk. Han er vist 88'er, så han fylder 20 i år, og med Ferguson som sin mentor i 2-3, så har vi den perfekte Ronaldo klon.

http://youtube.com/watch?v=nH7nl9VZWfo
- Bare en lille snapshot af drengen, jeg snakker om :)

chrisserUnited
12-07-2008, 23:15
Diego Capel, ham den bette fra Sevillia?

Præcis... ved godt han er lille... men det vil han jo ikke være den eneste i premier league der er...

Lagoni
14-07-2008, 07:01
Syns at Gabriel Obertan virker som en spændende spiller. Måske den spiller der ville kunne have kvaliteterne til at give Ronaldo lidt konkurrence på kanten.

Oscar
14-07-2008, 14:15
Synes ikke han virker som noget specielt, ham Gabriel.. Fint antrit og da udmærket teknik, det bliver bare ikke rigtig til mere end det.. Der var jo ikke et eneste mål i den kavalkade der bliver linket til, og jeg ved det lige så meget er holdkammeraternes skyld, så mener jeg blot at vi har brug for spillere der kan afgøre kampe på egen hånd - det synes jeg ikke Obertan virker til at kunne gøre. Jeg tror også han ville blive stoppet hurtigere, hvis han skulle komme til at spille overfor forsvar i England, da de er betydeligt bedre end dem i den franske liga.

Patrique
17-07-2008, 03:31
Hvis det skulle ske at vi mister Ronaldo, hvilket jeg ikke håber, så ville det være end drøm som gik i opfyldelse hvis vi hentede Ricardo Quaresma. Ligesom Ronaldo er han et kæmpe forbillede for mig! Han scorer ikke så mange mål men han er stort set altid med i målene. Jeg ville blive så lykkelig hvis han kom til United. Han er en fantastisk spiller som kan gøre alt med en bold og en spiller som helt sikkert vil gavne United!

Il0S1GChrrA

PerRonaldo
17-07-2008, 10:41
quaresma ville være en god erstatning, men jeg ser et meget større lys i Nani, og måske er det godt at i hvert fald den ene kant hjælper til bagude, især når vi har en back som evra. Så måske en Downing ville være et okay køb.

Don Kafai
17-07-2008, 10:46
Det gælder altså også om, at være realistiske. Quaresma er mig bekendt lige solgt til Inter, eller er ihvert fald millimeter fra et skifte. At hente ham i denne sommerpause er umuligt, selv hvis vi ønskede det.

Desuden håber jeg, at vi henter erstatningen i Premier League. Det er sjovt, at ingen har snakket om David Bentley, og han er faktisk et af de hotteste engelske højrekanter for tiden. Ved godt han har spillet i Arsenal, men det ser jeg nu ikke som den store hindring, idet han kun fik en kamp.

Ihvert fald er der en del emner "herhjemme", Uudover Bentley er der Lennon, Downing osv, og jeg tror at de på sigt, sagtens kan blive værdifulde spillere i United-trøjen.

PerRonaldo
17-07-2008, 10:58
Det gælder altså også om, at være realistiske. Quaresma er mig bekendt lige solgt til Inter, eller er ihvert fald millimeter fra et skifte. At hente ham i denne sommerpause er umuligt, selv hvis vi ønskede det.

Desuden håber jeg, at vi henter erstatningen i Premier League. Det er sjovt, at ingen har snakket om David Bentley, og han er faktisk et af de hotteste engelske højrekanter for tiden. Ved godt han har spillet i Arsenal, men det ser jeg nu ikke som den store hindring, idet han kun fik en kamp.

Ihvert fald er der en del emner "herhjemme", Uudover Bentley er der Lennon, Downing osv, og jeg tror at de på sigt, sagtens kan blive værdifulde spillere i United-trøjen.

Jeg tror jeg ville sætte Nani over på højrekanten og så købe en der kan supplere Giggs. Derfor nævner jeg ikke Bentley, men ja han ville være et godt køb, der også kan hjælpe til i defeinsiven, men synes vi skal satse på en venstrekant og der ser jeg Downing som det bedste bud. Eller hvad med en MGP fra blackburn, han var da det helt store samtaleemne for et par sæsoner siden, han er 26 og ser ham stadig som en rigtig god spiller.

Ulrik Vida Vinther
17-07-2008, 15:36
Hvis det skulle ske at vi mister Ronaldo, hvilket jeg ikke håber, så ville det være end drøm som gik i opfyldelse hvis vi hentede Ricardo Quaresma. Ligesom Ronaldo er han et kæmpe forbillede for mig! Han scorer ikke så mange mål men han er stort set altid med i målene. Jeg ville blive så lykkelig hvis han kom til United. Han er en fantastisk spiller som kan gøre alt med en bold og en spiller som helt sikkert vil gavne United!

Il0S1GChrrA

Jeg er fuldstændig enig.
En nævner at han næsten er solgt til Inter, men sidste sæson proklamerede diverse medier også, at han allerede var i Atletico, hvilket ikke var korrekt, så jeg ved ikke hvor meget vi skal lægge i det, og jeg tror langt fra, at det ville være umuligt at hente ham.
Jeg er dog lidt i tvivl om hvor meget han vil være i stand til at udvikle sig yderligere, men kun via et evt. køb kan vi vel finde ud af det. :)
Det er ærgerligt at vi ikke fik set mere til ham i EM, end vi gjorde. Godt nok scorede han et let mål, men jeg ville gerne have set mere til ham, på Portugals kanter.

Noget jeg har tænkt over, og som jeg ikke længere kan holde tilbage er at stille spørgsmålet: Hvad ser I i Aaron Lennon som en eventuel erstatning til Cristiano Ronaldo?! Drengen er hurtig, ja!, men han har absolut ingen teknik, bolden springer fra ham, og hans overblik er jo elendigt? Han er stadig ung, men jeg synes at han er stærkt overvurderet af mange. Jeg synes ikke at Stuart Downing er nogen verdensklassespiller, men han er i mine øjne længder bedre end Aaron Lennon.
Som en anden nævner, og som jeg er meget enig med, er David Bentley en meget interessant spiller i Premier League, som i løbet af de sidste to sæsoner har fået spillet sig til en status som en af de hotteste midtbaner i den engelske liga, med hans mange oplæg, ikke nær så mange scoringer og mange MoM-kåringer - han kunne være en interessant investering og eventuel erstatning!

schousboe9
17-07-2008, 16:02
Goal.com: Man Utd In Mystery Bid... (http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=780487)

Flax_Generous
17-07-2008, 16:44
Goal.com: Man Utd In Mystery Bid... (http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=780487)
Det er vist Berbatov. Sir Alex har selv udtalt sig positivt om ham og ønsker vist at bringe ham til klubben. MUSCSB Norge har haft en nyhed om det, men har fjernet det igen.

Don Kafai
17-07-2008, 18:54
Jeg er fuldstændig enig.
En nævner at han næsten er solgt til Inter,
Hvad ser I i Aaron Lennon som en eventuel erstatning til Cristiano Ronaldo?!
Som en anden nævner, og som jeg er meget enig med, er David Bentley en meget interessant spiller i Premier League.

Hehe, tror du henviser til mig, i samtlige "anklager" :D.

Jeg tror han tager til Inter, fordi han udtalte før EM, at han havde skrevet med en storklub, og det er nok Inter, som der har været mange stærke rygter omkring. En god fingerregel at bruge i de mange rygter, er, at når ingen benægter noget, så er der nok en smule sandhed i det. Især med så store rygter som Quaresma.

Aaron Lennon nævner jeg, fordi han kan det, som Ronaldo også kan. Nemlig at skabe noget på egen hånd. Han er 3-4 klasser under Ronaldo, men han er en spiller der kan udvikles, idet det er tydeligt på hans spil, at han har talent.

Bentley er et hot navn, og har en værdi på ca. 150-170 mio kr, hvilket gør ham ret dyr, i forhold til hvad han har præsteret, men så får man en type, der mere er højremidt, end højrekant. Så er spørgsmålet, om det er sådan en type vi søger, hvis Cristiano engang sælges.

Ulrik Vida Vinther
17-07-2008, 23:14
Hehe, tror du henviser til mig, i samtlige "anklager" :D.

Jeg tror han tager til Inter, fordi han udtalte før EM, at han havde skrevet med en storklub, og det er nok Inter, som der har været mange stærke rygter omkring. En god fingerregel at bruge i de mange rygter, er, at når ingen benægter noget, så er der nok en smule sandhed i det. Især med så store rygter som Quaresma.

Aaron Lennon nævner jeg, fordi han kan det, som Ronaldo også kan. Nemlig at skabe noget på egen hånd. Han er 3-4 klasser under Ronaldo, men han er en spiller der kan udvikles, idet det er tydeligt på hans spil, at han har talent.

Bentley er et hot navn, og har en værdi på ca. 150-170 mio kr, hvilket gør ham ret dyr, i forhold til hvad han har præsteret, men så får man en type, der mere er højremidt, end højrekant. Så er spørgsmålet, om det er sådan en type vi søger, hvis Cristiano engang sælges.

Til det første:
Jeg bøjer mig. Efter at have undersøgt sagen nærmere, indrømmer jeg, at det ovenpå sådanne udtalelser er meget realistisk at her er tale om Inter, eftersom José Mourinho er "ny" Inter-træner, og at han gennem sin tid i Chelsea, flere gange skulle have forhørt sig efter RQ's signatur.

Til det andet:
Jeg er lidt uenig. Jeg mener ikke at at Aaron Lennon har "det/it". Jeg synes at han som type minder lidt om SWP, som heller ikke rigtig har fået noget ud af sin karriere (om det så er selvforskyldt eller skyldes Chelseas dårlige mandskabsbehandling, kan vi sætte os til at diskutere en anden gang).
Men med samlet sølle 5 mål og 14 assists i sine sidste to sæsoner (her snakker vi omkring 60 kampe), synes jeg absolut ikke at han har gjort sig gældende i Tottenham. Han er ganske vist ung, men jeg synes ikke, at vi har fået nogle indikationer om at der skulle være noget stort på vej - desværre.

Til det sidste:
Her er jeg fuldstændig enig. Jeg fik ikke tænkt mig om før jeg snakkede. Som du siger passer han langt bedre ind i et 4-5-1 eller 4-3-3 system, men jeg mener at Blackburn spiller 4-4-2, og jeg har sommetider undret mig over at han ikke florerer som en af to midtmidt'ere, da jeg tror at hans ydelser muligvis ville være bedre derinde.
Han ville således ikke være interessant som erstatning, men i særdeles som investering, såfremt vi ikke havde Hargreaves, Scholes, Carrick og Anderson / aka. glem hvad jeg sagde, vi mangler ham ikke, hverken i vores system eller i vores trup. :lolol::confused:

Don Kafai
17-07-2008, 23:25
Til det andet:
Jeg er lidt uenig. Jeg mener ikke at at Aaron Lennon har "det/it". Jeg synes at han som type minder lidt om SWP, som heller ikke rigtig har fået noget ud af sin karriere (om det så er selvforskyldt eller skyldes Chelseas dårlige mandskabsbehandling, kan vi sætte os til at diskutere en anden gang).
Men med samlet sølle 5 mål og 14 assists i sine sidste to sæsoner (her snakker vi omkring 60 kampe), synes jeg absolut ikke at han har gjort sig gældende i Tottenham. Han er ganske vist ung, men jeg synes ikke, at vi har fået nogle indikationer om at der skulle være noget stort på vej - desværre.

Nu var Lennon også et skud fra hoften, og ikke den jeg helst ser i United, men min pointe er blot, at der render mange rundt i PL med potentiale. Shaun Wright Phillips havde "it", men som jeg også påpeger, så skal det udvikles. At man får 10 kampe om året hjælper intet på udviklingen. Desuden synes jeg, at i de perioder SWP har spillet regelmæssigt i Chelsea, så har han, ligesom Joe Cole i øvrigt, fået klaret det meget godt.

Om Lennon er den rigtige eller ej, ved jeg ikke. Men jeg ved, at han kan udvikles, og blive en bedre spiller end han er. Ronaldo i 2003-2006 var bare en knægt der spillede smart, og intet fik ud af anstrengelserne. Ronaldo blev jo ikke købt som en superstjerne, han blev udviklet på 5 år.

Som jeg også skrev i blog-indlægget her på siden, så render der mange fløjspillere rundt i verden med potentiale, og giver vi dem tid og plads, kan vi sagtens skabe en ny Ronaldo, måske ikke i type, men i værdi og vigtighed. Lennon er bare en af "de mange"...

Ulrik Vida Vinther
17-07-2008, 23:33
Nu var Lennon også et skud fra hoften, og ikke den jeg helst ser i United, men min pointe er blot, at der render mange rundt i PL med potentiale. Shaun Wright Phillips havde "it", men som jeg også påpeger, så skal det udvikles. At man får 10 kampe om året hjælper intet på udviklingen. Desuden synes jeg, at i de perioder SWP har spillet regelmæssigt i Chelsea, så har han, ligesom Joe Cole i øvrigt, fået klaret det meget godt.

Om Lennon er den rigtige eller ej, ved jeg ikke. Men jeg ved, at han kan udvikles, og blive en bedre spiller end han er. Ronaldo i 2003-2006 var bare en knægt der spillede smart, og intet fik ud af anstrengelserne. Ronaldo blev jo ikke købt som en superstjerne, han blev udviklet på 5 år.

Som jeg også skrev i blog-indlægget her på siden, så render der mange fløjspillere rundt i verden med potentiale, og giver vi dem tid og plads, kan vi sagtens skabe en ny Ronaldo, måske ikke i type, men i værdi og vigtighed. Lennon er bare en af "de mange"...

Udfra den formulering er jeg fuldstændig enig.

Hvis vi skal gå væk fra Premier League, hvilke kantspillere kan du så lide?
Jeg personligt er helt vild med Hatem Ben Arfa, som netop er skiftet til Marseille, efter mangle på spilletid i Lyon - shit de burde skamme sig!
Han er også meget ung, og får langt fra det maksimale ud sin kunnen, han minder mig meget om Ronaldo for et par år siden, med geniale boldberøringer og et fantastisk antrit. Tit er det dog den afgørende aflevering eller afslutning der glipper - som jo er kendetegnet for mange af de unge uritinerede spillere.

En anden er David Silva. Efter at have oplevet ham under EM, er jeg blevet helt vild med ham. Jeg synes at han er en fremragende kantspiller, LIDT i stil med Messi - ikke så mange tricks, men hurtighed og en enorm kontrol.

United DK
17-07-2008, 23:48
Jeg er enig med Ulrik i, at Lennon ikke er meget andet end sin hurtighed. Han er såmend en udemærket dribler, men hans hurtighed gør, at han tit snubler i bolden, så det ikke ender med noget konstruktivt, og skulle jeg vælge en engelsk erstatning for Ronaldo, hvis vi når så langt, så er Bentley mit bedste bud. Han er ikke samme type som Ronaldo, mere end Beckham-type, der slår nogle gode indlæg, og generelt er god på dødbolde, dog kan han mere indenfor kunsten, at sætte en mand af. Et køb af Bentley kræver derfor også, at vi henter en hovedstødsstærk spiller, for med Rooney og Tevez i angrebet, får vi ikke meget ud af ham.

Don Kafai
17-07-2008, 23:50
Hvis vi skal gå væk fra Premier League, hvilke kantspillere kan du så lide?

Jeg personligt er helt vild med Hatem Ben Arfa, som netop er skiftet til Marseille, efter mangle på spilletid i Lyon - shit de burde skamme sig!
Han er også meget ung, og får langt fra det maksimale ud sin kunnen, han minder mig meget om Ronaldo for et par år siden, med geniale boldberøringer og et fantastisk antrit. Tit er det dog den afgørende aflevering eller afslutning der glipper - som jo er kendetegnet for mange af de unge uritinerede spillere.

Egentlig har jeg ikke nogle favoritfløje, for synes egentlig der er mange spillertyper, der unægtelig minder meget om hinanden. Jeg foretrækker en engelsk hårdtarbejdende fløj, der måske ikke er så meget en spiller for øjet, men en der kæmper røven ud af bukserne en hel kamp. Downing for nogle år siden var en type der virkede som sådan en type, men desværre er han gået lidt ned, i takt med Southgate der har kørt Boro i sænk. Da Morten Gamst havde sin storhedstid i Blackburn var han også sådan en type, og Bentley er nok bedste bud på det idag.

Men det kommer meget an på, om vi søger en wing i et 4-3-3 system, eller en kant i et 4-4-2 system.

Ulrik Vida Vinther
18-07-2008, 00:03
Egentlig har jeg ikke nogle favoritfløje, for synes egentlig der er mange spillertyper, der unægtelig minder meget om hinanden. Jeg foretrækker en engelsk hårdtarbejdende fløj, der måske ikke er så meget en spiller for øjet, men en der kæmper røven ud af bukserne en hel kamp. Downing for nogle år siden var en type der virkede som sådan en type, men desværre er han gået lidt ned, i takt med Southgate der har kørt Boro i sænk. Da Morten Gamst havde sin storhedstid i Blackburn var han også sådan en type, og Bentley er nok bedste bud på det idag.

Men det kommer meget an på, om vi søger en wing i et 4-3-3 system, eller en kant i et 4-4-2 system.

Nå så du er sådan en. ;)

Jeg kendte desværre ikke så meget til Downing før den afsluttede sæson, men her synes jeg han gjorde det ganske fint, sammenlignet med andre Middlesbroughspillere i hvert fald.
Han har også været udtaget til landsholdet et par gange, har han ikke?

Ja Morten Gamst Pedersen var genial en sæson for Blackburn. Jeg ærgrede mig sådan over at United ikke havde haft held med at signe ham i Tromsø, eller hvor det var han spillede tidligere, da de angiveligt havde været interesseret i ham.
I de seneste to sæsoner har hans succes desværre været begrænset på trods af hans klubs optur.

schousboe9
21-07-2008, 15:17
Jaeh, man har jo lov at håbe!:Bouncing:

Saha set for Fulham move (http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1059067_saha_set_for_fulham_move)

United DK
21-07-2008, 15:19
Jaeh, man har jo lov at håbe!:Bouncing:

Saha set for Fulham move (http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1059067_saha_set_for_fulham_move)

Det ville være årets salg, så jeg håber det bliver til noget.

JakobR
21-07-2008, 15:23
Arh lidt respekt for Saha må man godt have. Han har trods alt ikke selv valgt at være skadet. Som en sagde på et andet forum, så var Solskjær en kriger og helt, mens han var skadet. Saha er bare et fjols.

Han kan desværre ikke rigtigt bidrage med noget mere, da vi er ude efter Berbatov og Campbell indtilvidere har vist lovende takter. Saha anno 2004 og 2006 er klasser over de angribere vi har i klubben. Jeg håber, han kommer over skaderne og viser form igen i sin nye klub.

Hvis han skifter til Fulham, så bliver det sjovt at se hvordan fansene vil tage imod ham.

schousboe9
21-07-2008, 15:34
Arh lidt respekt for Saha må man godt have. Han har trods alt ikke selv valgt at være skadet. Som en sagde på et andet forum, så var Solskjær en kriger og helt, mens han var skadet. Saha er bare et fjols.

Han kan desværre ikke rigtigt bidrage med noget mere, da vi er ude efter Berbatov og Campbell indtilvidere har vist lovende takter. Saha anno 2004 og 2006 er klasser over de angribere vi har i klubben. Jeg håber, han kommer over skaderne og viser form igen i sin nye klub.

Hvis han skifter til Fulham, så bliver det sjovt at se hvordan fansene vil tage imod ham.

Det handler ikke om respekt. Vi er nok alle enige om, at Saha er en fantastisk angriber (blandt verdens absolut bedste vil jeg mene), når han er kampklar, men det er han jo som bekendt aldrig, og derfor skal han sendes videre - hurtigt, for at spare på lønnen. Ikke 'fordi han er et fjols', for det mener jeg bestemt ikke han er. Han har været kampuheldig med skader og det er surt, men det kan vi som hold og klub ikke bruge til noget. Han har også efterhånden fået de chancer han skulle have for at komme tilbage, og min tålmodighed er i hvert fald brugt op.

£8-£9 mio. skulle vi nok kunne få for ham, selvom en skadesfri Saha er meget mere værd.

Flax_Generous
21-07-2008, 16:02
Er forskellen ikke også, at Solskjær havde ét alvorligt problem, nemlig en korsbåndsskade i sit knæ, mens Saha tilsyneladende konstant får en million små skader? Solskjær vidste vi jo godt ville være ude i lang tid (hvis han da overhovedet ville komme tilbage igen) da han fik sin operation i august 2004, men der var ikke mange som i sommers kunne forudsige præcis hvor mange kampe Saha ville være skadet i, hvorfor og hvornår han ville være tilbage. Ligesom ingen af os fans reelt ved hvorfor Saha er skadet nu, hvor problemet er og hvornår han er tilbage igen. Skal han opereres eller genoptræner han? Hvad foregår der?

Solskjær var meget skadet og i lang tid, ja, men det var også en meget, meget alvorlig knæskade. Det tog vist 19-20 måneder uden fodbold, hvilket siger lidt om hvor alvorlig den var (han fik vist også en skade i ansigtet, men det sker jo). Saha får derimod konstant små skader - nogle gange endda i opvarmningen til kampe - og det er i mine øjne klart mere frustrerende.

Det betyder selvfølgelig ikke, at Saha er et fjols. Han er bare ikke pålidelig.

Tim_rn
21-07-2008, 16:07
Jeg mistede for første gang tålmodigheden med ham nogensinde sidst han blev skadet. Men det var ikke nok for mig i længden alligevel. Han er en United spiller, og det håber jeg han vil være resten af hans karriere. Tror på han godt kan komme igen, og for de latterlige beløb der bliver nævnt, ville jeg græde mig selv i søvn hvis han skiftede. Han er klasse på banen, med lidt held fremover kan han bliver der. Det er umuligt for nogen at blive mere skadet end han har været, så håber vi tager chancen og beholder ham, i hvert fald lige en sæson endnu.

Bugge
21-07-2008, 16:21
Jeg mistede for første gang tålmodigheden med ham nogensinde sidst han blev skadet. Men det var ikke nok for mig i længden alligevel. Han er en United spiller, og det håber jeg han vil være resten af hans karriere. Tror på han godt kan komme igen, og for de latterlige beløb der bliver nævnt, ville jeg græde mig selv i søvn hvis han skiftede. Han er klasse på banen, med lidt held fremover kan han bliver der. Det er umuligt for nogen at blive mere skadet end han har været, så håber vi tager chancen og beholder ham, i hvert fald lige en sæson endnu.

Jeg har det lige omvendt..
Hvis vi beholder Tevez og køber Berbatov, hvilket jeg håber meget på, så er jeg mere bange for at vi kvæler de unge spilleres mulighed for at få chancen ved at beholde Saha som fjerde angriber..
Fx en spiller som Campbell som har gjort det godt og måske også Welbeck og Manucho (han skal have i hvert fald mindst en enkelt chance)

Tim_rn
21-07-2008, 16:58
Jeg har det lige omvendt..
Hvis vi beholder Tevez og køber Berbatov, hvilket jeg håber meget på, så er jeg mere bange for at vi kvæler de unge spilleres mulighed for at få chancen ved at beholde Saha som fjerde angriber..
Fx en spiller som Campbell som har gjort det godt og måske også Welbeck og Manucho (han skal have i hvert fald mindst en enkelt chance)

Se det kan jeg så godt følge dig i. Men jeg tror ikke på det, vi har kun haft Tevez og Rooney i næsten hele sidste sæson, og der blev stadig ikke taget chancer. Hvad skulle forskellen være nu? Jeg ser også gerne Campbell eksempelvis komme frem, Wellbeck går der lang tid med endnu, og manucho har stadig ingen holdning til. Men Så så jeg hellere vi lejede Saha ud til Keane feks. og hvis han holder sig fri fra skader er han jo som et genialt nyindkøb til næste sommer.

Daniel
21-07-2008, 20:36
Se det kan jeg så godt følge dig i. Men jeg tror ikke på det, vi har kun haft Tevez og Rooney i næsten hele sidste sæson, og der blev stadig ikke taget chancer. Hvad skulle forskellen være nu? Jeg ser også gerne Campbell eksempelvis komme frem, Wellbeck går der lang tid med endnu, og manucho har stadig ingen holdning til. Men Så så jeg hellere vi lejede Saha ud til Keane feks. og hvis han holder sig fri fra skader er han jo som et genialt nyindkøb til næste sommer.

Hvad forskellen er er nok at vi på det tidspunkt både havde Campbell og Manucho udlånt. Og Welbeck var kun 17 så svært at give ham chancen.

Uanset hvad ser jeg ingen grund til mere end 4 angribere i førsteholdstruppen til næste sæson. Her regner jeg ikke spillere som Brandy og Welbeck med da jeg stadig regner med at de stortset kun vil spille reserveholds fodbold eller blive udlejet. Tevez, Rooney er sikre, jeg håber vi får Berbatov så har vi 3. mand. Den sidste bliver i så fald enten Saha, Manucho eller Campbell. Selvom jeg rigtig godt kan lide Saha er min tålmodighed med ham brugt op. Jeg vil egentligt helst se Campbell som 4. angriber men vi må jo have købt Manucho af en eller anden grund. Jeg håber dog at en af de to blive lejet ud mens vi beholder den anden.

KennyN
23-07-2008, 14:36
United skulle åbenbart jagte en 16-årig græsk forsvarsspiller.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=103566

Samt en eller anden fra Juventus, som åbenbart nu er i overskud efter Poulsen kom til klubben, og dermed er desperat for at finde en ny klub. Så hjælper det vel altid, at kunne få medierne til at tro United er efter en.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=103532

Krede
23-07-2008, 15:06
United skulle åbenbart jagte en 16-årig græsk forsvarsspiller.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=103566

Samt en eller anden fra Juventus, som åbenbart nu er i overskud efter Poulsen kom til klubben, og dermed er desperat for at finde en ny klub. Så hjælper det vel altid, at kunne få medierne til at tro United er efter en.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=103532

Jeg mener nu at ham fra Juve skulle være et stort talent. Jeg så ham til U21 VM, hvor han virkelig var overlegen god. Hurtig og driblestærk. Jeg vil sige, at han er en wing-type, der kan gå ind i banen.

SantasLittleHelper
23-07-2008, 15:14
Ham fra Olympiakos er vel kun til for at sælge trøjer... Det vil jo næsten koste mere at få print på end at købe selve trøjen ;)

Oscar
23-07-2008, 15:30
Læste også et andet sted, at Arsenal var efter Giovinco. Men alt fra tribalfootball skal vel tages med et gran salt eller 80.

Feldthaus
23-07-2008, 19:03
nu har jeg ikke selv set giovinco, men har hørt lovende takter om ham, og han skulle vidst være et af de helt store italienske talenter, og ja kun 21, så hvem ved.

Hvis han bliver lige så god som i manager, så køb ham :lolol:

MUFC=Champions
23-07-2008, 20:11
Har også hørt at Giovinco er et stort talent . Papadopoulos fra Olympiakos kender jeg ikk, kun fra Manager, hvor han bliver syg ! Ligesom Giovinco

robinho
31-07-2008, 19:55
kan være at Sebastian Giovinco er ham vi går efter nu hvor det ikke lykkedes at hente ramsey. Fergie havde måske en plan om en angriber og en midtbanemand, så kan være efter han måske har opdaget at giovinco strides lidt med juve om sin kontrakt, så kan han hente to mand istedet for kun én.

Har set nogle videoer med giovinco, og selvom man kan få alle til at se gode ud på youtube, så dyrk lige den her

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KN1r2pJ5Q6U&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KN1r2pJ5Q6U&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Cfg
31-07-2008, 20:01
Virker da som en spiller med et ret godt overblik for sine medspillere, godt frispark & virker ret udfordrene og sikker på sig selv.
Men som du selv skriver, kan en youtube video gøre mange spillere en del bedre end de er.

Bugge
31-07-2008, 20:38
Og det er ikke bare et rygte som opstår fordi vi skal møde Juventus onsdag?

Ligesom vores "kæmpe" interesse i Dean Ashton lige før vi sku møde West Ham i PL..

robinho
31-07-2008, 22:03
Og det er ikke bare et rygte som opstår fordi vi skal møde Juventus onsdag?

Ligesom vores "kæmpe" interesse i Dean Ashton lige før vi sku møde West Ham i PL..

der er så den forskel at et køb af giovinco faktisk ville være realistisk, for han har talentet til at spille i en klub som united.

Behøver vel ikke at sige hvad jeg så mener om dean ashton som angriber i united, selvom han laver nogle pinde for west ham, så er hans allround talent overhovedet ikke stort nok, og så er han næsten lige så meget skadet som saha

Bugge
01-08-2008, 11:39
der er så den forskel at et køb af giovinco faktisk ville være realistisk, for han har talentet til at spille i en klub som united.

Behøver vel ikke at sige hvad jeg så mener om dean ashton som angriber i united, selvom han laver nogle pinde for west ham, så er hans allround talent overhovedet ikke stort nok, og så er han næsten lige så meget skadet som saha

Jamen jeg synes da også at Giovinco er en spændende spiller..

Jeg synes bare det er så belastende med de rygter som tydeligvis opstår pga. en kommende kamp og som der for det meste ikke er skyggen af sandhed i.. Men sådan er det jo med de fleste rygter alligevel.

robinho
01-08-2008, 15:20
Jamen jeg synes da også at Giovinco er en spændende spiller..

Jeg synes bare det er så belastende med de rygter som tydeligvis opstår pga. en kommende kamp og som der for det meste ikke er skyggen af sandhed i.. Men sådan er det jo med de fleste rygter alligevel.

selvfølgelig skrives der også meget sludder. Men vi må også huske på at selvom medierne er irriterende med deres sladder, så bliver sladderen nogengange i sidste ende til sandheden, så at kassere det hele kan jeg desværre ikke.

robinho
04-08-2008, 13:37
det ser ud til at flere klubber fra Premier League slås om at skaffe en lejeaftale med danny simpson for denne sæson.

Med adskellige folk i truppen der er i stand til at spille den plads, tror jeg det vil være supergodt for simpson hvis han kunne komme et sted hen, hvor han kunne få en del spilletid i den bedste række. Der spekuleres dog i at for eksempel blackburn vil have en klausul i kontrakten så de kan købe ham næste sommer, og det synes jeg er en dårlig ide. Lad os leje ham ud uden købsoptioner, for hvis han gør det rigtig godt, skal vi sgu selv have glæde af ham først