PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

martinhn
05-06-2008, 20:57
Puha et mega hold Manchester United skulle have hvis de skulle hente alle de spillere vi fans ønsker/beundrer:devill:
Jeps. :) Og et lønbudget der vil noget...

schousboe9
06-06-2008, 11:11
Jeg vil endnu en gang gerne slå et slag for et mindre raid på Valencia.
Villa og Silva er åbenbart til salg, hvis det rigtige bud kommer (men hvem er ikke det, ku' man so oss sige...??:)), og noget siger mig vi i den nære fremtid har et større transferbudget end Abramovich, så jeg siger Silva og Villa - ja tak!

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=725348

Vi mangler godt nok lidt højde i forreste geled, men det ska' Manucho nok levere. Så en del til ham under ANC i januar, og han er sku ikke uden evner, den mand. Specielt ikke i hovedet spillet!

sadface
06-06-2008, 19:20
[QUOTE=schousboe9;78570]Jeg vil endnu en gang gerne slå et slag for et mindre raid på Valencia.
Villa og Silva er åbenbart til salg, hvis det rigtige bud kommer (men hvem er ikke det, ku' man so oss sige...??:)), og noget siger mig vi i den nære fremtid har et større transferbudget end Abramovich, så jeg siger Silva og Villa - ja tak!

Det kunne være to rigtig spændene spillere at få til United. Især en Silva, og hvis Ronaldo tager til madrid kunne det være en rigtig god mand.
Jeg tror dog desværre ikke at det bliver til noget, men man har da lov at håbe :devilll:

Daniel
06-06-2008, 19:56
Silva ville være et godt køb hvis vi mister Ronaldo. Hælder dog klart mest til et køb af Ribery. Med penge fra et salg a Ronaldo har vi råd til Ribery, huntelaar og Ramsey og så er vi done på transfermarkedet

KingK
06-06-2008, 20:19
Jeg vil endnu en gang gerne slå et slag for et mindre raid på Valencia.

Vi mangler godt nok lidt højde i forreste geled, men det ska' Manucho nok levere. Så en del til ham under ANC i januar, og han er sku ikke uden evner, den mand. Specielt ikke i hovedet spillet!

Nemlig ja, de 2 fra Valencia kunne være klasse kunne de! De er unge og så brænder de for at komme til en storklub og vise deres værd... Ellers ville Daniel Alves altså heller ikke skade IMO, han er klasse på en højre midtbane og er ligeledes indstillet på at skifte Sevila ud med en storklub!

Hvad med Adriano fra Inter? Er du sunshine hvor vil han lave mange mål i England hvis han bare får chancen - ingen kan stoppe den mand når han er på toppen! Det venstreben er jo lige til at få mareridt over:devill:
Men KJH, L. Fabiano eller Santa Cruz vil nu heller ikke pisse mig af på nogen måde:lolol:

maxim
06-06-2008, 20:23
Hvad med Adriano fra Inter? Er du sunshine hvor vil han lave mange mål i England hvis han bare får chancen - ingen kan stoppe den mand når han er på toppen! Det venstreben er jo lige til at få mareridt over:devill:

Nu har adriano jo bare ikke været på toppen i ufatteligt lang tid.. men måske kan fergie få ham på ret køl.. det har vi jo set før!

RasmusP
06-06-2008, 21:20
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3658537,00.html

Lyon får Queiroz, United får Benzema, så siger jeg go for it :)

Men hvis Lyon mod forventning ikke går med til den byttehandel, så håber jeg ikke Queiroz smutter. Ferguson er glad for at have ham som assistent, og Ferguson synes han gør et godt stykke arbejde, og det er vel det der tæller..

Runaldo
07-06-2008, 11:51
Nu var David Gill ude med en udtalelse om at klubben ikke vil lave nogle indkøb af spillere før efter EM. Men lad os lige se om det er en god ide? Ligenu i dette øjeblik ser jeg på fx goal.com at FC Barcelona har sikret sig Daniel Alves, som det var rygtet at vi selv ville erhverve. Men med den nye holdning for at vi ikke vil lave nogle indkøb får vi ham nok ikke.

Og sådan vil det være med en masse spillere, og hvad fanden er det for en weak holdning at have? Endnu mere vil priserne nok blive kastet vildt meget op i luften efter EM især hvis det er EU-nationale spillere der skal købes ind.

The floor is open.

Unitedforever
07-06-2008, 11:54
Nu var David Gill ude med en udtalelse om at klubben ikke vil lave nogle indkøb af spillere før efter EM. Men lad os lige se om det er en god ide? Ligenu i dette øjeblik ser jeg på fx goal.com at FC Barcelona har sikret sig Daniel Alves, som det var rygtet at vi selv ville erhverve. Men med den nye holdning for at vi ikke vil lave nogle indkøb får vi ham nok ikke.

Og sådan vil det være med en masse spillere, og hvad fanden er det for en weak holdning at have? Endnu mere vil priserne nok blive kastet vildt meget op i luften efter EM især hvis det er EU-nationale spillere der skal købes ind.

The floor is open.

Jeg synes det er fint. Man studerer jo bare markedet. At vi ikke får Alves har jo intet med at vi venter. Vi kan sagtens tiltrække spillere, og til rimelige priser, selvom der ahr været et em. Så jeg ser det overhovedet ikke som et problem. Jeg synes at det er et klogt træk.

KennyN
07-06-2008, 12:32
En transfer, dog ikke af en spiller, kan være under opsejling. Lyon er ude efter Carlos Quieroz som deres nye cheftræner.. Han er uden tvivl dygtig, og en af de varmeste kandidater til at overtage fra Fergie når han en dag stopper. Så forstår ikke helt hvis Carlos smutter.. Men kan vi bytte os til Benzema på den måde, er den okay ;)
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=96960

snegl
07-06-2008, 12:33
En transfer, dog ikke af en spiller, kan være under opsejling. Lyon er ude efter Carlos Quieroz som deres nye cheftræner.. Han er uden tvivl dygtig, og en af de varmeste kandidater til at overtage fra Fergie når han en dag stopper. Så forstår ikke helt hvis Carlos smutter.. Men kan vi bytte os til Benzema på den måde, er den okay ;)
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=96960

Hehe ja men hvor ville det være nederen hvis Queiroz blev ansat og så beholdte Benzema :D Det ville jeg nok selv gøre hvis jeg var Queiroz - fodbold er jo trods alt et egoistisk spil for klubberne og sjældent en aftale mellem venner.

Krede
07-06-2008, 12:46
Should Ronaldo leave Manchester United the club have earmarked Atletico Madrid's Argentine wonderkid Sergio Aguero to replace the winger. (Daily Star)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/gossip_and_transfers/7441470.stm

schousboe9
07-06-2008, 12:54
Ja, men Chelsea er allerede igang:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=96967

Jeg kan nu heller ikke se hvad vi skal bruge Agüero til (endnu), og da slet ikke som erstatning for Cristiano!

Krede
07-06-2008, 13:12
Ja, men Chelsea er allerede igang:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=96967

Jeg kan nu heller ikke se hvad vi skal bruge Agüero til (endnu), og da slet ikke som erstatning for Cristiano!

Men Aguero gider ikke Chelsea.

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=726383

Alene det at han ikke gider Chelsea ser jeg som en stor kvalitet :-)

Jeg har dog lidt svært ved at se, hvordan han kan passe ind. En mulighed er, at vi ændre spilsystem, men kan ikke lige se hvordan.

Høgsted
07-06-2008, 13:18
Alene det at han ikke gider Chelsea ser jeg som en stor kvalitet :-)

Jeg har dog lidt svært ved at se, hvordan han kan passe ind. En mulighed er, at vi ændre spilsystem, men kan ikke lige se hvordan.

En mulighed kunne være en 4-4-3 med Aguero oppe foran sammen med Rooney og Tevez. Det kunne blive monstergiftigt ......

Kofoed
07-06-2008, 13:32
En mulighed kunne være en 4-4-3 med Aguero oppe foran sammen med Rooney og Tevez. Det kunne blive monstergiftigt ......

JO, men er han ikke for meget lig de to nævnte??

Enggolf89
07-06-2008, 13:37

Vil du så ikke have nogen målmand? hehe - 4-4-3 kan man jo ikke stille. så jo det ville være ret giftigt med en mand mere på banen end de andre hold, om vi får lov er nok en anden sag:P

RuudVanNissetøj
07-06-2008, 13:37

Jeg tror vi skal have MEGET gode overtalelses evner overfor FA, hvis vi skal kunne få lov til at stille op i en 4-4-3 ;)

Krede
07-06-2008, 13:39
JO, men er han ikke for meget lig de to nævnte??

Jo det tænker jeg også?? Aguero er dog hurtigere og mere driblestærk end Tevez, så han kan godt ligge mere ude på kanten. Men hvad så med den mere fysiske angriber vi er efter? Hvis det er Benzema, så kan jeg ikke se, at vi kan få plads til dem alle. Men måske en 433, hvor de 4 så rotere blandt de 3 startene...

Høgsted
07-06-2008, 13:55
Synes ikke vi skal spille med en målmand men rykke en midterforsvar ned som sweeper istedet :D Ej mente self 4-3-3 :)
Men tror umiddelbart ikke det vil blive for ens. De vil kunne rotere oppe på toppen og frygter meget at vi mister meget af vores bevægelighed hvis vi mister Ronaldo. Aguero vil kunne tilføre en masse bevægelighed og synes ikke det er et kæmpe problem uden en stor target spiller deroppe. I denne sæson har vi ikke spillet med en udover Ronaldo et par gange og det er jo gået fantastisk uden en target spiller. For mig vil det umiddelbart ikke være et problem

Krede
07-06-2008, 14:01
Synes ikke vi skal spille med en målmand men rykke en midterforsvar ned som sweeper istedet :D Ej mente self 4-3-3 :)
Men tror umiddelbart ikke det vil blive for ens. De vil kunne rotere oppe på toppen og frygter meget at vi mister meget af vores bevægelighed hvis vi mister Ronaldo. Aguero vil kunne tilføre en masse bevægelighed og synes ikke det er et kæmpe problem uden en stor target spiller deroppe. I denne sæson har vi ikke spillet med en udover Ronaldo et par gange og det er jo gået fantastisk uden en target spiller. For mig vil det umiddelbart ikke være et problem

Jeg er helt enig, mht bevægelighed. Det er netop det, som har været fantastisk ved vores offensiv i år. Jeg tror netop også det er derfor, at Aguero bliver nævnt som en mulig afløser for Ronaldo. Han bevæger sig nemlig meget rundt. På kanten, central, i feltet og nede i det opbygende spil. Han er uden tvivl en fremragende spiller. Samtidigt kan vi også spille 442, men Nani, Park, Giggs og Hargreaves som mulige kanter. Så Aguero er et godt bud. I øvrigt tror jeg, at han kan blive blandt verdens 3 bedste. Han er 19 og kåret til året spiller i Spanien.

snegl
07-06-2008, 14:04

Det er gået så godt uden en target man fordi Ronaldo så mange gange har afgjort kampene fra midtbanen af. Sådan ser jeg det. Uden Ronaldo har vi helt klart brug for en target man, og jeg synes også vi har brug for en erstatning til Ronaldo.

At folk mener vi kan sælge ham uden at investere i en erstatning på fløjen forstår jeg ikke. Jo vores hold er godt, men Park,Giggs, Hargreaves på fløjen kommer ikke i nærheden af hvad vi har brug for over en hel sæson hvis vi vil være de bedste. Tænk på sidste sæson uden Ronaldo. Den havde ikke været god.

Rigtig meget vil hænge på Nani og Anderson næste sæson hvis vi sælger Ronaldo.

RuudVanNissetøj
07-06-2008, 14:08
Det er gået så godt uden en target man fordi Ronaldo så mange gange har afgjort kampene fra midtbanen af. Sådan ser jeg det. Uden Ronaldo har vi helt klart brug for en target man, og jeg synes også vi har brug for en erstatning til Ronaldo.

At folk mener vi kan sælge ham uden at investere i en erstatning på fløjen forstår jeg ikke. Jo vores hold er godt, men Park,Giggs, Hargreaves på fløjen kommer ikke i nærheden af hvad vi har brug for over en hel sæson hvis vi vil være de bedste. Tænk på sidste sæson uden Ronaldo. Den havde ikke været god.

Jeg er fuldstændigt enig...hvis Ronaldo smutter, så er der et tomrum vi skal have udfyldt - og det skal være en eller to kvalitets indkøb. Giggs løber formentlig ind i sin sidste eller næst sidste sæson og hans dage er så småt talte. Derfor har vi kun Nani tilbage på venstre kanten - og hvis Ronaldo smutter kun en naturlig højrefløj i Park, der bestemt er dygtig, men ser ham ikke dygtig nok til en fast plads. Man kan sige hvad man vil, men vi vil se såret ud uanset hvad, hvis Ronaldo smutter og der ikke bliver købt kvalificerede erstatninger ind !

Høgsted
07-06-2008, 14:13

Enig i det jeg har markeret men mister vi Ronaldo skal vi enten have en Aguero type eller en Huntelaar type. Enten eller. Jeg frygter meget at vores fantastiske bevægelighed uddør hvis vi får en type ala Huntelaar i og med at vi mister Ronaldo + at Tevez formentlig får mere tid på bænken.(dog synes jeg Tevez har været bedre i denne sæson end Rooney og fortjener pladsen foran Rooney hvis vi køber en anden angriber) To meget bevægelige spillere ryger ud af start 11'eren og det tror jeg vil påvirke spillet.
Køber vi en Aguero type og samtidig mister Ronaldo frygter jeg at vi bliver for ineffektive og lidt for beregnlige - dog ser jeg hellere en Aguero type hvis vi mister Ronaldo pga at jeg for alt i verden vil havde at vi stadig spiller underholdende og bevægeligt fodbold - Med eller uden Mister Ronaldo.

Synes samtidigt at mister vi Ronaldo skal vi ud og hente en ny wing da jeg synes vi kun har 1 ordenlig wing da - Nani
Giggs er over the hill, Park har ikke klassen, og Hargreaves er oprydder og ikke kantspiller

NtotheT
07-06-2008, 15:02
Hvis det viser sig Ronaldo bliver solgt og der ikke bliver købt ind som erstatning, så synes jeg hellere ikke denne formation ser slemt ud.

VDS/Foster
Brown - Rio - Vidic - Evra
Nani - Carrick - Hargo/Scholes - Anderson
Rooney - Tevez

Så kræver det bare en som Rooney skal tage sig mere sammen og bombe flere bolde ind, samtidigt med at Nani og Anderson kan score 10+ per sæson, så synes jeg godt vi kan klare os.

Krede
07-06-2008, 15:07
Altså hvis rygtet om, at Aguero skal afløse Ronaldo taler sandt, så må det klart betyde, at vi går over i 4231. Derfor skal vi stadig købe Benzema til top med 3 tre små løbende bag ham i hullerne.

Benzema
Aguero Rooney Tevez
Carrick Scholes
Evra Vidic Rio Brown
VDS

Det ser ikke dårligt ud. Især fordi Tevez og Rooney løber enormt meget og bidrager defensivt. Aguero trækker tit ud på venstre kanten for At. Madrid, hvor han kan bruge hans hurtighed og driblinger. Tevez har lagt på højre kanten for Argentina og været pisse god og vi ved alle at Rooney er klasse centralt.
Det eneste kunne være, at vi skulle få Ramos med i Ronaldo handlen, så ville vi have to offensive backs som kunne levere brede i spillet. Carrick og Scholes kan ligge og styre spillet med deres sublime pasningsspil og jeg tror Benzema kan levere mange mål, da han er en meget klinisk afslutter som Ronaldo og han er ligeledes stærk i hovedspillet. Så efter min mening kan vi stå ligeså stærk efter Ronaldo.

NtotheT
07-06-2008, 15:09
Altså hvis rygtet om, at Aguero skal afløse Ronaldo taler sandt, så må det klart betyde, at vi går over i 4231. Derfor skal vi stadig købe Benzema til top med 3 tre små løbende bag ham i hullerne.

Benzema
Aguero Rooney Tevez
Carrick Scholes
Evra Vidic Rio Brown
VDS

Det ser ikke dårligt ud. Især fordi Tevez og Rooney løber enormt meget og bidrager defensivt. Aguero trækker tit ud på venstre kanten for At. Madrid, hvor han kan bruge hans hurtighed og driblinger. Tevez har lagt på højre kanten for Argentina og været pisse god og vi ved alle at Rooney er klasse centralt.
Det eneste kunne være, at vi skulle få Ramos med i Ronaldo handlen, så ville vi have to offensive backs som kunne levere brede i spillet. Carrick og Scholes kan ligge og styre spillet med deres sublime pasningsspil og jeg tror Benzema kan levere mange mål, da han er en meget klinisk afslutter som Ronaldo og han er ligeledes stærk i hovedspillet. Så efter min mening kan vi stå ligeså stærk efter Ronaldo.

Så blvier der nok punget gevaldigt ud for at få Aguero og Benzema. Hvis Atl. kan få 300 mio for Torres, gad vide hvad de så forlanger for Aguero? :s

Krede
07-06-2008, 15:45
Så blvier der nok punget gevaldigt ud for at få Aguero og Benzema. Hvis Atl. kan få 300 mio for Torres, gad vide hvad de så forlanger for Aguero? :s

Mon ikke nogenlunde det samme? Og vel også omkring de 300 for Benzema. Men kan vi få 6-700 mill for Ronaldo plus Ramos med i hatten, ja så behøver vi jo ikke engang tage af vores transferbudget som skulle være 500 mill. :devilll:

maxim
07-06-2008, 15:58
http://www.bold.dk/nyt/?vis=84763

Så får vi ikke alves.. det har jeg det egentligt også fint med.

Lorensen
07-06-2008, 16:06

Føj for helvede hvor bliver Barcelona uhyggelige næste år. Og man må da sige at de har forstærket et i forvejen stærkt forsvar kraftigt.

NtotheT
07-06-2008, 16:11
Føj for helvede hvor bliver Barcelona uhyggelige næste år. Og man må da sige at de har forstærket et i forvejen stærkt forsvar kraftigt.

Ja, de har fået mange gode indkøbs, men hvem siger de bliver gode? Noget siger mig, at fiaskoen fortsætter - for det som Barca kræver er en mand, som er streng. Og siden Henk Ten Cate forlod Barca efter deres double år, så ved alle hvordan det er gået siden. Så må Barca fans håbe Pep Guardiola indeholder de egenskaber for at få alle de store Barca egoer til at koncentrere sig om fodbold. Noget som vores SAF gør til UG :)

Kofoed
07-06-2008, 16:30
Enig i det jeg har markeret men mister vi Ronaldo skal vi enten have en Aguero type eller en Huntelaar type. Enten eller. Jeg frygter meget at vores fantastiske bevægelighed uddør hvis vi får en type ala Huntelaar i og med at vi mister Ronaldo + at Tevez formentlig får mere tid på bænken.(dog synes jeg Tevez har været bedre i denne sæson end Rooney og fortjener pladsen foran Rooney hvis vi køber en anden angriber) To meget bevægelige spillere ryger ud af start 11'eren og det tror jeg vil påvirke spillet.
Køber vi en Aguero type og samtidig mister Ronaldo frygter jeg at vi bliver for ineffektive og lidt for beregnlige - dog ser jeg hellere en Aguero type hvis vi mister Ronaldo pga at jeg for alt i verden vil havde at vi stadig spiller underholdende og bevægeligt fodbold - Med eller uden Mister Ronaldo.

Synes samtidigt at mister vi Ronaldo skal vi ud og hente en ny wing da jeg synes vi kun har 1 ordenlig wing da - Nani
Giggs er over the hill, Park har ikke klassen, og Hargreaves er oprydder og ikke kantspiller

Hvorfor skal Tevez på bænken?? Vi spiller jo så bare med 3 angribere.. Stadig med de meget fri roller, hvor rooney og tevez bytter plads og spiller på kanten.. Huntelaar er jo ikke tabt bag en vogn, hvad det tekniske angår..

JakobR
07-06-2008, 16:38
Det er noget pjat at sige, at ham og ham fortjener pladsen foran ham og ham, fordi de har gjort det bedre i den forgange sæson.

Hvem giver noget for sæson 07/08, når vi går igang igen til august? Det hele handler om den nuværende form og hvem der passer bedst ind til at slå de respektive modstandere.

PerRonaldo
07-06-2008, 16:39
Hvorfor skal Tevez på bænken?? Vi spiller jo så bare med 3 angribere.. Stadig med de meget fri roller, hvor rooney og tevez bytter plads og spiller på kanten.. Huntelaar er jo ikke tabt bag en vogn, hvad det tekniske angår..

Ja men så har vi samme problem som i denne sæson, ingen angribere på bænken.. Og det SKAL vi have uanset hvad! Desuden er det godt at have nogle der kan ufordre, og med al respekt for de tre du nævner, så er de ikke garanti for en udfordring.

Høgsted
07-06-2008, 16:42

Lad mig understrege at jeg ikke håber at Tevez skal på bænken men jeg tror
desværre at det bliver mere aktuelt hvis Huntelaar kommer. Tror ikke det vil køre perfekt med to supporting strikers og jeg tror at Fergie foretrækker Rooney frem for Tevez da. Da ingen af dem er kantspillere tror jeg en ny vil blive købt ind hvis vi sælger Ronaldo medmindre vi køber en Aguero type og så spiller en 4-3-3 med meget tre meget bevægelige oppe foran.
Huntelaar har bestemt en god teknik men bevægelig ligesom Ronaldo, Tevez, og Rooney er han ikke. Huntelaar er ligeledes meget med i boksen og ser derfor en god grund til at vi i det mindste spiller med en rigtig kantspiller hvis han starter inde. En der kan slå nogle gode indlæg og som kan komme til baglinien. Som jeg har pointeret er hverken Tevez eller Rooney komplette kantspillere så tror ikke det vil være løsningen

Dines
07-06-2008, 16:50

Udfra dem vi har været rygtet til, er det så ikke kun Richards, der er en mulighed til højrebacken ellers ingen? For Boswinga røg til Chelsea, Alves til Barcelona og Lahm forlængede med Bayern München, så den eneste der er tilbage af dem vi har været rygtet til, er vel kun Chelsea? Ellers må vi satse med Hargreaves, Brown, tvillingerne, Neville og Simpson, men det er vel også fint nok.

Vince
07-06-2008, 17:38
Jeg vil MEGET hellere have Richards!

Lorensen
07-06-2008, 18:19
Jeg vil MEGET hellere have Richards!

Han er også MEGET dyrere!

SuneBeyer
07-06-2008, 19:02
Richards er meget dyrere man. Det jo helt sindssygt.
Og så hvis City skal sælge til United. Så kan man vel heller ikke andet end forvente en mega høj pris :D

Men håber vi får købt Fabiano eller Huntelaar.
Huntelaar, er vel en slags Nistelrooy, mens Fabiano er en typisk brasiliansk angriber. Teknisk dygtig, hurtig, og målfarlig selvfølgelig.
Forsvaret ser sgu meget perfekt ud for mig.
Er meget glad for at Evra, forlængede sin kontrakt.
En meget vigtig brik i forsvaret.

Midtbanen er totalt fyldt op. MEN HVIS, OG KUN HVIS, Ronaldo smutter til sit spanske eventyr. Så er Ricardo Querasma, eller hvorn' det staves, han er en magen spiller som Ronaldo. Målfarligheden er der bare ikke.
Men det har vi Fabiano/Huntelaar til :D

morten8832
07-06-2008, 20:09
Richards er en mulighed, men mener nu der er mange andre som ser fornuftige ud..
En Behrami fra Lazio spiller ganske fint og er lidt en evra type, som vi også har brug for da en ny kantspiller næppe bliver ligeså prangende som en ronaldo.. god devensivt men har rigtige gode offensive kvaliteter.. en miguel fra valencia har også kvaliteter som back..

Som fløj er en Quaresma et fint bud, men hvad med en Luka Modric... Antonio Valencia, Ben arfa.. Men min favorit er nu alligevel silva...

En bokspiller som Berbatov ville være rigtig god... Vi mangler virkelig en spiller som er god på hovedstød i angrebet... (Nu når christiano smutter).. Mener fabiano er for lille, hvis det er bokspiller egenskaber vi leder efter.. Men her er david villa stadig men favorit, selvom han heller ikke lige er en bokspiller (med de 175 cm) men han er fantastisk dygtig

NtotheT
07-06-2008, 20:17
Richards er en mulighed, men mener nu der er mange andre som ser fornuftige ud..
En Behrami fra Lazio spiller ganske fint og er lidt en evra type, som vi også har brug for da en ny kantspiller næppe bliver ligeså prangende som en ronaldo.. god devensivt men har rigtige gode offensive kvaliteter.. en miguel fra valencia har også kvaliteter som back..

Som fløj er en Quaresma et fint bud, men hvad med en Luka Modric... Antonio Valencia, Ben arfa.. Men min favorit er nu alligevel silva...

En bokspiller som Berbatov ville være rigtig god... Vi mangler virkelig en spiller som er god på hovedstød i angrebet... (Nu når christiano smutter).. Mener fabiano er for lille, hvis det er bokspiller egenskaber vi leder efter.. Men her er david villa stadig men favorit, selvom han heller ikke lige er en bokspiller (med de 175 cm) men han er fantastisk dygtig

Som du siger det, så er Behrami rigtigt nok en lille kopi af Evra - Har altid synes han har været en god spiller - men spørgsmålet er mere om han har klassen til United?! :)

morten8832
07-06-2008, 20:37
Ja det er så det... Tror nok han skal have brug for en tilpasningsperiode, men tror virkelig på ham.. han har et stort potentiale og så kan han gå offensivt skifte vis med evra.. Det kunne virkelige blive farligt med to offensive backs...

Men tror i ikke Benzema er urealistisk..? han vil ikke afsted og hold kæft en masse penge der skal sendes til lyon.. tror ikke det bliver under 300 mio og måske os i nærheden af 400 med den træner lyon har.. og hvis han også slår igennem til em

Byrner
07-06-2008, 20:45
Spurs har købt modric

morten8832
07-06-2008, 20:48
Ja, undskyld.. fandt jeg ud af...

carrick!
08-06-2008, 19:41
hey jeg ville lige høre om hvem i mener der burde forlade United til sommer og hvem der ville være de potimale indkøb at lave.
Spillere der kunne være rare at have
Huntelaar eller David Villa
Richards, potentialet er enormt, samt han er englænder.
queresma eller silva

Spillere der kunne være rare at smutte
Saha, manden er hele tiden skadet.
Park, jeg synes ikke manden er nået op til sit tidligere niveau efter sin skade, og han bliver aldrig en klasse spiller som Silva.
Silvestre, ser hellere de ny indkøbte brasilanske tvillinger får chancen for at agere som backup.

Det er min mening, hvad synes i.

Hl-Glory
08-06-2008, 19:48
hey jeg ville lige høre om hvem i mener der burde forlade United til sommer og hvem der ville være de potimale indkøb at lave.
queresma eller silva

Park, jeg synes ikke manden er nået op til sit tidligere niveau efter sin skade, og han bliver aldrig en klasse spiller som Silva.
Silvestre, ser hellere de ny indkøbte brasilanske tvillinger får chancen for at agere som backup.

Synes Park er en god spiller, enig i han ikke bliver en superstjerne men han er tilfreds med at sidde lidt på bænken. selvfølgelig vil han hellere spille.
men han acceptere det og det der ikke mange spillere der gør rundt omkring derfor er han fantastisk for truppen og bredden.
Jeg synes bestemt ikke Park skal sælges.

NtotheT
08-06-2008, 19:59
Jeg ønsker følgende spillere:

Richards og Benzema.
Jeg mener de er de eneste der har kvaliteten og dem som jeg betragter som realistiske.

I så fald Ronaldo skifter, så mener jeg der kun er en spiller, som ligner Ronaldo og det er Gabriel Obertan fra Bordeaux. Han er lige så høj, fantastisk dribler, rigtigt hurtigt, hovedstødstær. Han er desuden kun 18 eller 19, husker det ikke helt og han ligner en 18-årig Ronaldo på en prik. Obertan krydret med Fergies fodboldviden, så mener jeg vi har Ronaldos afløser :)

Parkohargo
08-06-2008, 20:24
queresma eller silva

Enig i at Saha skal væk.

Men er helt uenig med hensyn til Park. Han er kanon og have på bænken og arbejder altid kanon hårdt. Viser desuden flot spil i de store kampe også. aldrig sælg Park.

Silvestre kan dog diskuteres..

KennyN
08-06-2008, 20:25
Har jo haft den debat mange gange før. Men jeg mener vi skal turde give et par af vores unge talenter chancen. Saha, Silvestre og Eagles kan sælges i løbet af sommeren. Saha er for dyr, når man tænker på han konstant er skadet. Silvestre har været en god mand for klubben, men yngre og mere talentfulde kræfter bør tage over. Eagles har aldrig rigtig taget det sidste skridt op af stigen, og vist sig som United spiller af højeste niveau..

Jonny Evans, Lee Martin og Danny Welbeck skal få chancen i løbet af den kommende sæson. Evans som reserve på flere pladser i forsvaret, Martin som kantspiller og Welbeck helt i front.
Campbell kan vi låne ud til Hull, dermed vil han få god erfaring i Premier League. Cathcart kan udlånes til en klub i the Championship.

Af reele indkøb ser jeg gerne Karim Benzema. Han ville styrke vores offensiv helt utrolig meget. Han er den eneste som jeg lige ser, vil kunne bidrage med en masse. Ja, han vil blive dyr. Men han vil blive det hele værd.. Micah Richards er god, men har vi behov for ham. Ikke pt..
Håber selvfølgelig vi får fat i Ramsey, da han er et kæmpe midtbanetalent. Yderligere håber jeg vi køber nogle yngre spillere, som kan udvikle sig de næste 1-3 år, og så gå ind på førsteholdet..
Generelt kræver truppen ikke de store ændringer, den er både stærk i kvalitet og bredde..

RasmusP
08-06-2008, 20:28
I tilfælde af vi sælger Ronaldo, synes jeg der skal skiftes mellem disse to opstillinger:

VDS/Foster
Hargreaves - Carrick - Scholes/Anderson
Rooney - Tevez - Nani/Anderson(/Agüero?)

VDS/Foster
Nani - Carrick/Hargreaves - Scholes/Anderson - Giggs/Park
Rooney - Tevez

I tilfælde af at vi beholder Ronaldo, skal vi vel bare spille som vi har gjort hidtil.. Nani skal dog have flere kampe, end sidste år..

Kofoed
08-06-2008, 20:55
Har jo haft den debat mange gange før. Men jeg mener vi skal turde give et par af vores unge talenter chancen. Saha, Silvestre og Eagles kan sælges i løbet af sommeren. Saha er for dyr, når man tænker på han konstant er skadet. Silvestre har været en god mand for klubben, men yngre og mere talentfulde kræfter bør tage over. Eagles har aldrig rigtig taget det sidste skridt op af stigen, og vist sig som United spiller af højeste niveau..

Jonny Evans, Lee Martin og Danny Welbeck skal få chancen i løbet af den kommende sæson. Evans som reserve på flere pladser i forsvaret, Martin som kantspiller og Welbeck helt i front.
Campbell kan vi låne ud til Hull, dermed vil han få god erfaring i Premier League. Cathcart kan udlånes til en klub i the Championship.

Af reele indkøb ser jeg gerne Karim Benzema. Han ville styrke vores offensiv helt utrolig meget. Han er den eneste som jeg lige ser, vil kunne bidrage med en masse. Ja, han vil blive dyr. Men han vil blive det hele værd.. Micah Richards er god, men har vi behov for ham. Ikke pt..
Håber selvfølgelig vi får fat i Ramsey, da han er et kæmpe midtbanetalent. Yderligere håber jeg vi køber nogle yngre spillere, som kan udvikle sig de næste 1-3 år, og så gå ind på førsteholdet..
Generelt kræver truppen ikke de store ændringer, den er både stærk i kvalitet og bredde..

Fuldstændig enig.. Jeg mener også at det eneste sted hvor vi behøver forstærkning er i angrebet.. Selvom jeg godt mener vi kan klare os uden, men jeg kan godt gå med til det..
Dog kan jeg ikke forstå at du vil udlåne Campbell og så bruge Welbeck.. Hvad har folk set til Welbeck i forhold til Campbell.. Jeg skulle da mene at Campbell har bevist mere, idet han har gjort det så godt for Hull, hvorimod Welbeck, hvad jeg ved af, kun har vist de gode takter for reserverne..

Oplys mig, tak:D

Enggolf89
08-06-2008, 21:03
Kan godt være. men mener at Fergie har "Lovet" wellbeck og evans chancen næste år og der har du så også dit svar:)

Enggolf89
08-06-2008, 21:04
Altså på førsteholdet - glemte jeg lige:lolol:

Kofoed
08-06-2008, 21:08
Kan godt være. men mener at Fergie har "Lovet" wellbeck og evans chancen næste år og der har du så også dit svar:)

Ja, det var så svaret på hvorfor de kommer til at spille, men ville hellere have svaret på hvorfor Kenny vælger Welbeck over Campbell, for jeg tror ikke han sagde det med tanke på at SAF har lovet dem spilletid..

Enggolf89
08-06-2008, 21:34
Ja det kan jeg ikke give dig - må Kenny selv svare på!

Men kan vel komme med et bud. Wellbeck er kantspiller og da giggs skal nok ikke for så mange kampe som i år, vil Wellbeck måske gå ind og få nogle kampe hist og her. Derudover er Campell angriber og med Tevez, Rooney og manucho hvis han ikke udlånes og saha hvis han ikke sælges eller er skadet. vil Campell ikke have den store mulighed for at komme på hold og han er meget lille og ikke så kropsstærk. Derfor vil jeg også gerne se ham spille for hull næste sæson, de er i PL og han vil rutine og vi vil få at se om han er klar til at spille for os næste sæson eller om han skal sælges permanent.

Mit bud

Skjøt
08-06-2008, 21:55
Ja det kan jeg ikke give dig - må Kenny selv svare på!

Men kan vel komme med et bud. Wellbeck er kantspiller og da giggs skal nok ikke for så mange kampe som i år, vil Wellbeck måske gå ind og få nogle kampe hist og her. Derudover er Campell angriber og med Tevez, Rooney og manucho hvis han ikke udlånes og saha hvis han ikke sælges eller er skadet. vil Campell ikke have den store mulighed for at komme på hold og han er meget lille og ikke så kropsstærk. Derfor vil jeg også gerne se ham spille for hull næste sæson, de er i PL og han vil rutine og vi vil få at se om han er klar til at spille for os næste sæson eller om han skal sælges permanent.

Mit bud

Som jeg ser det, er Danny Wellbeck da angriber?
De kanmpe jeg har set med ham, har han da fungeret som angriber.

KennyN
08-06-2008, 22:09
Oplys mig, tak:D

Her er mit svar. Welbeck er stadig meget ung, og er måske bedre at holde ham i United til mindst januar. I løbet af efteråret kan han bruges i cupkampe, samt få lidt værdifuld spilletid i nogle kampe i ligaen og Europa. Med 7 på bnken, kan han bedre tages med og få 20 minutter i nogle kampe. Så kan man låne ham ud til januar eller beholde ham, alt efter hvordan det ser ud osv..
Campbell har mulighed for at blive fast i Hull i Premier League, og det er i mine øjne klart bedre end at han tager rollen som 4. angriber i United, og kun får sporadisk spilletid. Et år med spilletid i Hull, vil virkelig gavne ham.
Tiltænker Welbeck rollen som 4. angriber, da jeg jo i mit originale indlæg, snakkede om at hente Benzema til klubben.

Og Welbeck er primært angriber, men har også til tider spillet på højrekanten. I en 4-3-3 opstilling, som vi til tider bruger, kan han saagtens spille den højre offensive..

Feldthaus
08-06-2008, 22:25
Det er jo bare umuligt at spå på nuværende tidspunkt for der er så mange uopklarede spørgsmål.

Bliver saha?

Bliver der købt en ny angriber, hvilket er meget sandsynligt?

Kommer Manucho eller skal han udlejes på ny?

Det eneste sikre jeg kan se i uniteds angreb pt. er Tevez og Rooney, de andre 2,3 pladser er svære at spå om på nuværende tidspunkt.

Kofoed
08-06-2008, 22:39
Her er mit svar. Welbeck er stadig meget ung, og er måske bedre at holde ham i United til mindst januar. I løbet af efteråret kan han bruges i cupkampe, samt få lidt værdifuld spilletid i nogle kampe i ligaen og Europa. Med 7 på bnken, kan han bedre tages med og få 20 minutter i nogle kampe. Så kan man låne ham ud til januar eller beholde ham, alt efter hvordan det ser ud osv..
Campbell har mulighed for at blive fast i Hull i Premier League, og det er i mine øjne klart bedre end at han tager rollen som 4. angriber i United, og kun får sporadisk spilletid. Et år med spilletid i Hull, vil virkelig gavne ham.
Tiltænker Welbeck rollen som 4. angriber, da jeg jo i mit originale indlæg, snakkede om at hente Benzema til klubben.

Og Welbeck er primært angriber, men har også til tider spillet på højrekanten. I en 4-3-3 opstilling, som vi til tider bruger, kan han saagtens spille den højre offensive..

Okay.. Kan da godt se det.. Er bare bange for at hvis vi låner Campbell ud i en sæson til i PL og han gør det godt der, og ikke er helt sikker på spilletid i United sæsonen efter, så mister vi endnu et af vores talenter.. Men okay, det er måske ENTEN Welbeck eller Campbell..

Krede
08-06-2008, 23:35
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154483

Vi skulle åbenbart lure på en kontroversiel fætter. Jeg må sige, at jeg ikke set ham spille, så aner ikke hvad han kan eller hvilken type han er.

Spørgsmålet er dog også om ikke det er den klassiske, at vi bliver linket med de fleste unge spillere efterhånden.

Enggolf89
09-06-2008, 00:01
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154483

Vi skulle åbenbart lure på en kontroversiel fætter. Jeg må sige, at jeg ikke set ham spille, så aner ikke hvad han kan eller hvilken type han er.

Spørgsmålet er dog også om ikke det er den klassiske, at vi bliver linket med de fleste unge spillere efterhånden.

Den omtalte spiller er absolut en af mine favoritter til indkøb overhovedet. er helt vild med ham. har set ham spille, både i Serie A og i copa del ray finalen. Og han er et fysisk pragt eksemplar, han minder faktisk en del om Richard i statur, men med meget bedre teknik og offensive kvaliteter. han er 17 år, og 190 høj og som sagt meget fysisk stærk. Han har målnæsen, har både scoret i Serie A og er var vidst nok topscore for inter i Copa del ray. Deruover kan han spille på kanten, men foretrækker ham på top. Har tidligere skrevet et indlæg om ham, og han bliver rigtig stor. Og har efter min mening potentiale til at blive den bedste angriber i verden.

Men tror det er en and, som du selv nævner linkes rigtig mange unge spillere til klubben.

Bugge
09-06-2008, 10:31
Hvaa, jeg synes der går rygter om at Ramsey er på vej til Arse i stedet for os :s?

schousboe9
09-06-2008, 11:23
Hvaa, jeg synes der går rygter om at Ramsey er på vej til Arse i stedet for os :s?

Jaerarrrrhh... Han har eftersigende bare snakket med de to managere, og det er jo en oplagt mulighed for aviserne til at vende historien, men la' os nu se. Ellers må Giggs træde til i sidste ende!:)

And in other news:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=97128

En cut-price Daniel Alves? Lyder sku ikk' dårligt! Kender ham ikke, men mon ikke han er med til EM, så man lige kan se ham an??:)

Enggolf89
09-06-2008, 11:27
Jaerarrrrhh... Han har eftersigende bare snakket med de to managere, og det er jo en oplagt mulighed for aviserne til at vende historien, men la' os nu se. Ellers må Giggs træde til i sidste ende!:)

And in other news:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=97128

En cut-price Daniel Alves? Lyder sku ikk' dårligt! Kender ham ikke, men mon ikke han er med til EM, så man lige kan se ham an??:)

Et talent, men han er ingen Alves og hvis et køb af ham bliver aktuelt bliver det til en backup af vores start ellever, så ser det ikke så naturligt med et køb af ham. så står micah richards højere. og mener i øvrigt også at han er midterforsvar med kompetence til en venstre back og ikke en højre back?

United DK
09-06-2008, 12:41
Jeg har aldrig set ham Radu før, men der er jo en mulighed for at se ham lidt an, når Rumænien møder Frankrig senere i dag.

Christensen
09-06-2008, 14:10

Ramsey kan stort set vælge eller vrage mellem alle storklubber, lige i øjeblikket. Ramsey var i går en tur på Carrington, og dagen før var han på besøg hos Everton. I dag går turen så til Arsenal, så intet er afgjort endnu, selvom Ramsey skulle have været meget glad for besøget på Carrington.

KennyN
09-06-2008, 14:26
Det var Gary Neville der viste Ramsey rundt på Carrington træningsanlægget. Ramsey har været i Schweiz for at snakke med Wenger. Han forventes at tage en beslutning inden for få dage.. Cardiff håber det bliver United, da de som eneste klub har lovet at leje ham tilbage næste sæson..

Don Kafai
09-06-2008, 14:37
Man kan sige at United har et trumfkort mht Cardiff, idet de vil leje ham tilbage, men jeg er ikke så sikker på, at det virker så overbevisende på selve Ramsey.
Han vil vel gerne videre i karrieren med det samme, så derfor tror ikke det er en fordel at ville leje ham tilbage en sæson, selvom det for os lyder som en drømemaftale.

morten8832
09-06-2008, 15:00
EJ tror United får ramsey.. Han bliver rådgivet af folk til klubben og har selv et godt øje til klubben.. Men synes bare vi skal satse andre steder.. der er folk vi ønsker til kluppen.. Der er en potentiel kantspiller vi har brug for hvis ronaldo finder ud af hvad han vil.. En bokspiller skal til kluppen, da Saha desværre er mere udenfor end indenfor banen.. (Synes ellers han er en genial spiller).. EN højre back skal nok også til klubben... Det løber op i omkring en halv milliard hvis det er folk som benzema, richards og Queresma vi snakker om.. Tror bare ikke Ramsey vil slå igennem som førsteholdsspiller.. desværre...

CC
09-06-2008, 15:16
EJ tror United får ramsey.. Han bliver rådgivet af folk til klubben og har selv et godt øje til klubben.. Men synes bare vi skal satse andre steder.. der er folk vi ønsker til kluppen.. Der er en potentiel kantspiller vi har brug for hvis ronaldo finder ud af hvad han vil.. En bokspiller skal til kluppen, da Saha desværre er mere udenfor end indenfor banen.. (Synes ellers han er en genial spiller).. EN højre back skal nok også til klubben... Det løber op i omkring en halv milliard hvis det er folk som benzema, richards og Queresma vi snakker om.. Tror bare ikke Ramsey vil slå igennem som førsteholdsspiller.. desværre...

Tror man skal op i en del mere end en 500 mio for de tre. Der er vi nok nærmere oppe og runde de 700 stykker!

Christensen
09-06-2008, 15:30
Man kan sige at United har et trumfkort mht Cardiff, idet de vil leje ham tilbage, men jeg er ikke så sikker på, at det virker så overbevisende på selve Ramsey.
Han vil vel gerne videre i karrieren med det samme, så derfor tror ikke det er en fordel at ville leje ham tilbage en sæson, selvom det for os lyder som en drømemaftale.

Synes da også det lyder som en god aftale for Ramsey.. han får muligheden for endnu et år med fast førsteholdsfodbold i Cardiff i stedet for at sidde på bænken eller endda være helt ude af truppen, i United. Desuden tror jeg ikke han vil få mange minutter for Arsenal i første sæson, selvom de er gode til at give yngre spillere chancen (siger man i hvert fald).

Hl-Glory
10-06-2008, 10:29
http://www.cardiffcityfc.premiumtv.co.uk/page/NewsHome/

Så vil han til Arsenal.
Så får vi ham desværre ikke.
Nu må vi vente og se hvad Fergie har af andre spillere han vil forstærke sig med.

Krede
10-06-2008, 10:31
Vi får ikke Ramsay..

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/cardiff_city/7445528.stm

Han er åbenbart blevet fløjet ned til Wenger, mens Fergie har lavet det her:

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1025202/PICTURE-SPECIAL-Lifes-beach-Sir-Alex-Ferguson-United-boss-kicks-holidays.html?ITO=1490

Edit: Arg.. Du var hurtigere...

United DK
10-06-2008, 10:55
Man kan ikke bebrejde Ramsey, for hos os får unge spillere kun chancen i FA Cuppen, Carling Cuppen, og ligegyldige CL-kampe. Bare spørg Pique, Rossi m.fl.

Dr. Adams
10-06-2008, 10:56
http://www.cardiffcityfc.premiumtv.co.uk/page/NewsHome/

Så vil han til Arsenal.
Så får vi ham desværre ikke.
Nu må vi vente og se hvad Fergie har af andre spillere han vil forstærke sig med.

Hader at tabe til Arsenal - I ALT!! Nu har de da lige fordoblet antallet af udlændinge (næsten).

Men ved ikke om jeg ser det som det største tab. Synes vi er godt dækket ind på midtbanen, og det her kan give chancen til vore egne talenter.

RuudVanNissetøj
10-06-2008, 10:59
En skam at han vælger Arsenal....tror han ville kunne passe godt ind på vores hold, om ikke i løbet af et par sæsoner. Virker ihvertfald meget lovende. Sådan er verdenen nogen gange indrettet, man kan ikke få alt man peger på (undtagen hvis man hedder Real Madrid selvfølgelig;)

Bugge
10-06-2008, 11:07
Suk.. Så vælger idioten den evige 3'er..
Han får det ensomt, der er jo ingen der taler engelsk i klubben..

KennyN
10-06-2008, 11:21
Sådan er livet.. Men surt han nok ikke kommer til United.. Der er andre muligheder, så ingen grund til panik..

Mr. Larsen
10-06-2008, 11:34
Men for satan det er nogle fede billeder af Sir Alex. Elsker det med kasketten omvendt på :)

United DK
10-06-2008, 11:39
De billeder af Ferguson minder mig om en pensionist, der nyder sit otium sydpå. :D

Krede
10-06-2008, 11:44
Suk.. Så vælger idioten den evige 3'er..
Han får det ensomt, der er jo ingen der taler engelsk i klubben..

Arsenal skulle eftersigende være ualmindeligt godt kørende blandt 15-17 årige. Blandt andet med en masse engelske spillere.

KennyN
10-06-2008, 11:51
Arsenal skulle eftersigende være ualmindeligt godt kørende blandt 15-17 årige. Blandt andet med en masse engelske spillere.

Arsenal har en super god gruppe talenter på vej, som du siger i alderen mellem 15-17 år. Flere rigtig dygtige offensive kræfter, og ja, lidt overraskende er der nogle englændere imellem..

Krede
10-06-2008, 11:58
Arsenal har en super god gruppe talenter på vej, som du siger i alderen mellem 15-17 år. Flere rigtig dygtige offensive kræfter, og ja, lidt overraskende er der nogle englændere imellem..

Ja, det er faktisk lidt nedtrykkende, at de er så godt kørende - nu også med engelske spillere.

Vi kunne godt lære lidt - men igen, så har vi diskussionen. Arsenal har ikke vundet noget i 3 år, det har vi....

robinho
10-06-2008, 12:04
selvfølgelig er det ærgeligt, men man kan så sige at det ikke gælder et eller andet sindsygt wonderkid, som klubber i hele europa stod i kø for.

Ville gerne have ham, men vi har en forholdsvis ung midtbane, og vi har mange spillere der så.

så kunne vi jo gå efter moutinho som scholes´ afløser. Godt nok en lidt dyre løsning end ramsey, men dog mindst lige så talentfuld, hvis ikke mere.

Unitedforever
10-06-2008, 13:09
selvfølgelig er det ærgeligt, men man kan så sige at det ikke gælder et eller andet sindsygt wonderkid, som klubber i hele europa stod i kø for.

Ville gerne have ham, men vi har en forholdsvis ung midtbane, og vi har mange spillere der så.

så kunne vi jo gå efter moutinho som scholes´ afløser. Godt nok en lidt dyre løsning end ramsey, men dog mindst lige så talentfuld, hvis ikke mere.

Scholes afløser ? Undskyld, men er det ikke Anderson, der er udpeget til det, og mener du virkelig at vi behøver endnu en central midtbanespiller ? Jeg er enig i, at han er rigtig talentfuld og en fremtidensamnd, men vores midtbane er jo ikke gammel og, hvis der er en position vi ikke behøver forstærke os, så er det da der. Grund til at Ramsey var et emne var vel fordi, at han kunne udlejes tilbage til Cardiff, og udvilke sig der??

Don Kafai
10-06-2008, 13:17
Desværre, så valgte Ramsey den mest fornuftige løsning, nemlig at skrive under med en klub der tør satse på ham. Man kunne have håbet, at han ville vælge United, men det ville nok ikke være det bedste for hans karriere.

Men som mange siger, så er det intet tab, og husk på, Ramsey er ikke andet end et talent, hvilket er derfor han er så billig. Det er jo ingen Rooney vi snakker om fx, så det er ikke den store skade der er sket. Det havde dog været en bonus hvis han havde valgt os, men nu må vi bare kigge andre steder.

robinho
10-06-2008, 13:47
Scholes afløser ? Undskyld, men er det ikke Anderson, der er udpeget til det, og mener du virkelig at vi behøver endnu en central midtbanespiller ? Jeg er enig i, at han er rigtig talentfuld og en fremtidensamnd, men vores midtbane er jo ikke gammel og, hvis der er en position vi ikke behøver forstærke os, så er det da der. Grund til at Ramsey var et emne var vel fordi, at han kunne udlejes tilbage til Cardiff, og udvilke sig der??

anderson er ikke sikker nok i sit pasningsspil til at operere på scholes´ plads. Ihvertfald ikke som scholes har spillet den.

Streubel
10-06-2008, 13:50
Nej men tilgengæld har anderson også andre kompetencer.. og ved siden en hago eller carrick er han glimrende... især til premier league bold. Jeg er vild med moutinho men der er altså ikke plads til ham lige pt.

Unitedforever
10-06-2008, 13:57
anderson er ikke sikker nok i sit pasningsspil til at operere på scholes´ plads. Ihvertfald ikke som scholes har spillet den.

Der må jeg erklære mig uenig. Andersons passninger er glimrende, godt nok, som du siger, er de ikke lige så gode som scholes, men han er altså også kun 20 år. Jeg er sikker på, at det ville kommer, måske allerede i næste sæson. Desuden så mener jeg ikke at Moutinhos pasninsspil er spor bedre end vores egen Andersons

robinho
10-06-2008, 13:59
Desuden så mener jeg ikke at Moutinhos pasninsspil er spor bedre end vores egen Andersons

ja sådan er det jo når vi må have hver sin mening hehe. :)

United DK
10-06-2008, 14:00

Det kan du have ret i, men vi har Carrick til at lave de gode afleveringer, så det går nok.

Unitedforever
10-06-2008, 14:47
jep ;D

NtotheT
10-06-2008, 14:56
Desværre, så valgte Ramsey den mest fornuftige løsning, nemlig at skrive under med en klub der tør satse på ham. Man kunne have håbet, at han ville vælge United, men det ville nok ikke være det bedste for hans karriere.

Men som mange siger, så er det intet tab, og husk på, Ramsey er ikke andet end et talent, hvilket er derfor han er så billig. Det er jo ingen Rooney vi snakker om fx, så det er ikke den store skade der er sket. Det havde dog været en bonus hvis han havde valgt os, men nu må vi bare kigge andre steder.

Det kan du da ikke vide? :) Måske udvikler han sig fuldstændigt exceptionelt og bliver verdens bedste.
- Cesc kom også bare lige pludselig op fra ingenting og jeg er en anelse bange for, hvad Arsenal og Wenger kan udvikle Ramsey til. Cesc og Ramsey ved siden af hinanden KAN blive en god duo.

Dines
10-06-2008, 15:15
Det kan du da ikke vide? :) Måske udvikler han sig fuldstændigt exceptionelt og bliver verdens bedste.
- Cesc kom også bare lige pludselig op fra ingenting og jeg er en anelse bange for, hvad Arsenal og Wenger kan udvikle Ramsey til. Cesc og Ramsey ved siden af hinanden KAN blive en god duo.

Det Don Kafai mener er, at Ramsey intet specielt har vist endnu, mens Rooney lige havde været en af EM 2004 største oplevelser med 4 mål, og nok det største talent på daværende tidspunkt i verden. Dermed ikke sagt, at Ramsey ikke kan blive fremrangede på et tidspunkt, men p.t. har han intet specielt bevist udover i Fa Cuppen. Jeg er ked af, at vi ikke fik fat i ham, når man nu havde forventet, at han ville komme efter sidste uges nyhed. Det er bittert at 'tabe' duellen om et talent til en af rivalerne. Tilgengæld har jeg svært ved at se ham få fast spilletid på nuværende tidspunkt med den midtbane, men for fremtiden ville han have været god. Intet ondt mod Ramsey. Selvom jeg ønskede ham hertil, så kan jeg godt forstå, at han tog til Arsenal, da chancen for spilletid er større end her. Så held og lykke i Gunners - selvom jeg tror du får hjemve med kun 2 englændere i truppen. :)

Smaakage
10-06-2008, 15:22
selvom jeg tror du får hjemve med kun 2 englændere i truppen. :)

Han er fra Wales

Dines
10-06-2008, 15:23
Han er fra Wales

I know, men han kan stadig kun snakke med to englændere i truppen (Hoyte og Walcott)

NtotheT
10-06-2008, 15:29
Det Don Kafai mener er, at Ramsey intet specielt har vist endnu, mens Rooney lige havde været en af EM 2004 største oplevelser med 4 mål, og nok det største talent på daværende tidspunkt i verden. Dermed ikke sagt, at Ramsey ikke kan blive fremrangede på et tidspunkt, men p.t. har han intet specielt bevist udover i Fa Cuppen. Jeg er ked af, at vi ikke fik fat i ham, når man nu havde forventet, at han ville komme efter sidste uges nyhed. Det er bittert at 'tabe' duellen om et talent til en af rivalerne. Tilgengæld har jeg svært ved at se ham få fast spilletid på nuværende tidspunkt med den midtbane, men for fremtiden ville han have været god. Intet ondt mod Ramsey. Selvom jeg ønskede ham hertil, så kan jeg godt forstå, at han tog til Arsenal, da chancen for spilletid er større end her. Så held og lykke i Gunners - selvom jeg tror du får hjemve med kun 2 englændere i truppen. :)

Nej nej, forstår det godt udemærket, men hvad jeg erindrer, så er Ramsey kun 17 år, og da Rooney var 17 år, var han ikke den helt store oplevelse endnu, pånær at han scorede et fuldstændigt hjernedødt mål mod Arsenal. Det var først ved EM, hvor Rooney var 18, at han viste verden, at han er mere end det sædvanlige.

Dines
10-06-2008, 15:34
Nej nej, forstår det godt udemærket, men hvad jeg erindrer, så er Ramsey kun 17 år, og da Rooney var 17 år, var han ikke den helt store oplevelse endnu, pånær at han scorede et fuldstændigt hjernedødt mål mod Arsenal. Det var først ved EM, hvor Rooney var 18, at han viste verden, at han er mere end det sædvanlige.

Rigtigt nok, men Rooney havde tilgengæld vist højere niveau for Everton i den bedste række, da han var 17 år. Men hvem ved? Måske bliver Ramsey en kanon succes, eller også er han hyped alt for meget, ligesom Walcott efter min mening er. Det er over 2 år siden, at Walcott blev hentet til Arsenal, og jeg synes stadig ikke han har slået igennem. Det er sandt, at han har vist bedre takter, men det er stadig langt fra iforhold til, hvad han blev udråbt til for et par år siden.

NtotheT
10-06-2008, 15:38
Rigtigt nok, men Rooney havde tilgengæld vist højere niveau for Everton i den bedste række, da han var 17 år. Men hvem ved? Måske bliver Ramsey en kanon succes, eller også er han hyped alt for meget, ligesom Walcott efter min mening er. Det er over 2 år siden, at Walcott blev hentet til Arsenal, og jeg synes stadig ikke han har slået igennem. Det er sandt, at han har vist bedre takter, men det er stadig langt fra iforhold til, hvad han blev udråbt til for et par år siden.

Så er vi enige. Forstår bare ikke Don Kafais budskab i det han skrev. Nu håber jeg at Aaron Ramsey blvier et fiaskokøb, så han ikke kan blive en afgørende faktor for at Arsenal henter mesterskaber hjem foran os om nogle år.

Nu bliver det næste spørgsmål: Hvem fanden er det så Fergie vil tage som 2. priotering? Rodrigo Possebon?

Smaakage
10-06-2008, 15:55
Så er vi enige. Forstår bare ikke Don Kafais budskab i det han skrev. Nu håber jeg at Aaron Ramsey blvier et fiaskokøb, så han ikke kan blive en afgørende faktor for at Arsenal henter mesterskaber hjem foran os om nogle år.

Nu bliver det næste spørgsmål: Hvem fanden er det så Fergie vil tage som 2. priotering? Rodrigo Possebon?

Darron Gibson, som han selv har været ude og sige er et af de største talenter som han har set, og som udmærkede sig glimrende på reserveholdet

KennyN
10-06-2008, 16:05
Darron Gibson, som han selv har været ude og sige er et af de største talenter som han har set, og som udmærkede sig glimrende på reserveholdet

Har min tvivl på Gibson. Tror mere på at Possebon bliver den næste midtbanespiller fra reserverne som tager skridtet op i førsteholdstruppen.. Gibson er gået lidt i stå det seneste halve år, og har ikke imporneret på udlån i Wolves.. Men lad os se i løbet af pre-season..

Krede
10-06-2008, 16:22
Mht Gibson må jeg erklærer mig enig med Kenny. Han skulle vist være gået helt i stå i Wolves. Han har ikke vist noget som eks. Campbell har under hans udlejningsperiode. Desuden er Gibson vel 20 efterhånden? Så ham tror jeg ikke på.

Mht. Moutinho, så er han en spændende type. Altså han er meget anderledes end Anderson. Anderson minder mere om Nasri som Arsenal er ved at købe. Her tror jeg dog Anderson bliver størst. Moutinho er vel den nye Deco, Pirlo eller Scholes type. Han ville helt sikkert være spændende at få i truppen, men der er ikke umiddelbart plads til ham. Det eneste scenario, hvor han kunne være interessant er, hvis vi sælger Ronaldo og skifter over til 433 mere fast. Så kunne han være en god addition.

Baunie
10-06-2008, 16:50
Man skal være meget stor United-fan, hvis man havde valgt United i denne situation, når Arsenal var et af alternativerne. At United vil låne ham tilbage til Cardiff først siger jo alt om, at der ikke er plads til ham i øjeblikket. Og Carrick, Hargreaves og Anderson stopper jo ikke sådan lige foreløbig.

Arsenal leder derimod desperat efter en ny midtbanespiller. Er han heldig, er de eneste han skal kæmpe med Denilson og Diaby, og hos Arsenal er der også mulighed for at vinde masser af trofæer, hvis ellers Wenger finder ud af at tilføre noget rutine til holdet.

Bugge
10-06-2008, 16:59
Man skal være meget stor United-fan, hvis man havde valgt United i denne situation, når Arsenal var et af alternativerne. At United vil låne ham tilbage til Cardiff først siger jo alt om, at der ikke er plads til ham i øjeblikket. Og Carrick, Hargreaves og Anderson stopper jo ikke sådan lige foreløbig.

Arsenal leder derimod desperat efter en ny midtbanespiller. Er han heldig, er de eneste han skal kæmpe med Denilson og Diaby, og hos Arsenal er der også mulighed for at vinde masser af trofæer, hvis ellers Wenger finder ud af at tilføre noget rutine til holdet.

Der er også mulighed for at Liverpool vinder The Treble, men skulle vi nu ikke lige være realistiske.. :D
Hvis Arsenal laver 2-3 gode unge spillerkøb, så skal de nok sørge for at sælge 2-3 gode stamspillere og fucke det hele op for sig selv.. De er jo allerede godt på vej til at ekspedere Hleb langt væk..

Men jeg er enig med dig i at det er logisk nok at han vælger Arsenal mht spilletid osv..

morten8832
10-06-2008, 17:16
Der er også mulighed for at Liverpool vinder The Treble, men skulle vi nu ikke lige være realistiske.. :D
Hvis Arsenal laver 2-3 gode unge spillerkøb, så skal de nok sørge for at sælge 2-3 gode stamspillere og fucke det hele op for sig selv.. De er jo allerede godt på vej til at ekspedere Hleb langt væk..

Men jeg er enig med dig i at det er logisk nok at han vælger Arsenal mht spilletid osv..

Tror ikke han ville få så overdrevent meget mere spilletid.. for det første er han 17 år... han skal bruge tid til på at modne sig og kommer nok til at spille reserve et stykke tid.. for det andet kan det godt være Hleb skrider, men nasri kommer sandsynligvis også til klibben.. Men Diaby, fabregas, nasri, denilson rosicky er der altså også.. så tror ikke helt på den.. og bliver ikke en fordel at spille i en storklub fra næste sæson... Det er ikke mange førsteholdskampe han har fået i cardiff så en udlejning til dem i næste sæson synes som en bedre udvikling end han vil få på en bænk på emirates stadium

Don Kafai
10-06-2008, 17:28
Så er vi enige. Forstår bare ikke Don Kafais budskab i det han skrev.

Jeg mener såmænd bare, at Rooney var en spiller, som Ferguson vidste at man kunne bygge et hold op omkring. Derfor følte han sig ikke ked af det, da han smed 30 mio pund efter ham. Hvilken britisk spiller har siden da haft Rooneys talent? Micah Richards? James Vaughan? Get real.

Du har ret i, at jeg ikke kan spå fremtiden, og måske blive Ramsey verdens bedste i næste sæson, men sådan kan du jo sige det med så meget. Jeg ser det bare ikke som noget større negativt at vi missede ham. Havde vi fået ham, havde det bare været en "bonus", i det vi så havde endnu et skud i bøssen hvad talenter angår.

Og lige inden folk falder på halen over Ramsey, så har han spillet hvad? 10 førsteholdskampe? At han "kun" er 17 er en fordel, men når jeg oplever talenter rundt omkring som Messi, Bojan, Pato osv så er Ramsey jo intet i forhold til dem.

Havde han været brasilianer, så havde ingen lagt mærke til ham overhovedet.

schousboe9
11-06-2008, 16:18
Små 90 mio. for Saha!?:eek:

So long, Louis!

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=97740

Skjøt
11-06-2008, 16:22
Små 90 mio. for Saha!?:eek:

So long, Louis!

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=97740

Hvad gav vi egentlig selv for Saha? 130 millioner?
Tror så småt hans tid i United er ovre, med mindre han vil være 4. angriber.

- Men ville sku også være ked af, at se netop Saha bombe for en anden PL klub.

Bugge
11-06-2008, 16:26

Det kræver at han er i stand til at spille..
Jeg elsker ham som spiller, men jeg gider ikke spilde mere tid på at krydse fingre for at han kommer over sine småskader..

schousboe9
11-06-2008, 16:28

Ja, omkring 130-135 stykker. Jeg mener bare ikke, han er 90 mio. værd længere, hans skadeshistorie taget i betragtning. De vil utvivlsomt fortsætte i en anden PL-klub, så hvis vi kan hive 90 mio. hjem på ham, jamen så...

Men man ku' vel egentlig godt blive grådig siden det er Bolton? De har så vidt jeg ved endnu ikke brugt nogle af de 150 de fik for Anelka, og står akut og mangler en top-striker! Den kan sagtens presses yderligere opad!:)

Enggolf89
11-06-2008, 16:38
Ja, omkring 130-135 stykker. Jeg mener bare ikke, han er 90 mio. værd længere, hans skadeshistorie taget i betragtning. De vil utvivlsomt fortsætte i en anden PL-klub, så hvis vi kan hive 90 mio. hjem på ham, jamen så...

Men man ku' vel egentlig godt blive grådig siden det er Bolton? De har så vidt jeg ved endnu ikke brugt nogle af de 150 de fik for Anelka, og står akut og mangler en top-striker! Den kan sagtens presses yderligere opad!:)

En lille klub som Bolton jo er blevet, med hensyn til resultater. er de ikke villige til at investere så meget i en spiller. så sælg ham for 90 og vi skal være MEGET glade. for nej han er ikke 90 værd. De var også ude efter elmander, som koster 150 ca. og ville ikke fordi det var for dyrt. en bundklub skal ikke satse på en spiller, men investere i 3-4 stykker. så tror ikke vi kan presse prisen, men være lykkelige over de 90. hvis det passer.

Hans egen agent har næsten lige sagt at han også var at finde i United efter sommerferien

Rex_Hunt
11-06-2008, 16:41
Er jeg den eneste der er så imponeret over Engelaar, at jeg godt kunne se ham i en United trøje?

Skjøt
11-06-2008, 16:51
Er jeg den eneste der er så imponeret over Engelaar, at jeg godt kunne se ham i en United trøje?

Engelaar? han spillede da en okay kamp mod Italien.
men er han ikke defensiv midt? kan ikke se hvad vi skulle bruge ham til..

morten8832
11-06-2008, 17:00
Nej, mener bestemt ikke han er god nok til United(engelaar).. Han er vel oprindelig def.?, men spillede mere offensiv end def. mod italien... Hans teknik er ikke værd at prale af og han kunne godt bruge lidt bedre pasningsspil.. Og så er vidt vist os dækket godt nok på den position om det så er off. el def... I så fald skulle det være en aaguero klassespiller hvis vi nu skulle til at have endnu en Midtbanespiller...

Tænke på: Er jeg den eneste som har tænkt over om Fletcher har en fremtid i klubben.. Elsker ham som person, som jeg også gør med saha, men synes bare hans niveau til tider er for lavt til united

Martinsen
11-06-2008, 17:02
Tænke på: Er jeg den eneste som har tænkt over om Fletcher har en fremtid i klubben.. Elsker ham som person, som jeg også gør med saha, men synes bare hans niveau til tider er for lavt til united

Fletcher er en af de mest undervurderede spillere i United. Han gør det godt stortset hver gang han bliver sat til at spille. Og det er guld værd for et hold som United. Han spillede rigtig godt i de CL kampe han fik også. Så længe han kan affinde sig med ikke at spille så ofte, har han uden tvivl en fremtid i United.

Bugge
11-06-2008, 17:05
Nej, mener bestemt ikke han er god nok til United(engelaar).. Han er vel oprindelig def.?, men spillede mere offensiv end def. mod italien... Hans teknik er ikke værd at prale af og han kunne godt bruge lidt bedre pasningsspil.. Og så er vidt vist os dækket godt nok på den position om det så er off. el def... I så fald skulle det være en aaguero klassespiller hvis vi nu skulle til at have endnu en Midtbanespiller...

Umiddelbart ja...
Så længe han er tilfreds med at få så lidt spilletid, så lad os da beholde ham.. Stort set hver eneste gang han får chancen, så spiller han en brandkamp..
Han er ikke på niveau med Carrick, Scholes osv, men det er takket være folk som Fletcher, O'Shea, Park osv. at vi kan prale af at have en bred og stærk trup..
Det kan ikke være lutter verdensstjerner det hele.. Og taget i betragtning af hans begrænsede spilletid, så synes jeg han er en af dem der holder det højeste niveau når han så endelig spiller.. Imo er han stærkt undervurderet..

schousboe9
11-06-2008, 17:10

Ja... :)

Enggolf89
11-06-2008, 17:11
Umiddelbart ja...
Så længe han er tilfreds med at få så lidt spilletid, så lad os da beholde ham.. Stort set hver eneste gang han får chancen, så spiller han en brandkamp..
Han er ikke på niveau med Carrick, Scholes osv, men det er takket være folk som Fletcher, O'Shea, Park osv. at vi kan prale af at have en bred og stærk trup..
Det kan ikke være lutter verdensstjerner det hele.. Og taget i betragtning af hans begrænsede spilletid, så synes jeg han er en af dem der holder det højeste niveau når han så endelig spiller.. Imo er han stærkt undervurderet..

Dybt enig. han spiller godt hver gang næsten. og med så lidt spilletid er det en kvalitet vi ikke skal sige nej til. og han er loyal - hatten af for det, elsker sq de spillere som er det.

morten8832
11-06-2008, 19:11
Dybt enig. han spiller godt hver gang næsten. og med så lidt spilletid er det en kvalitet vi ikke skal sige nej til. og han er loyal - hatten af for det, elsker sq de spillere som er det.

Men det vil lidt ligesom saha... Han spiller heller ikke meget men grunden er så skaderne han har... Men ham vil vi godt af med... Synes virkelig det er synd for ham og mener vi skal beholde ham.. han er loyal som jeg beundrer (ligesom fletcher) og han spiller godt når han så er inde... han skal nok komme over skaderne og komme tilbage selvom vi har ventet længe nu... Men vil så os sige fletcher har spillet sine dårlige kampe.. Især i sidste sæson.. Mener bare han er lidt overflødig.. Men ja så længe han vil blive synes jeg også vi skal beholde ham..

dannigizmo
11-06-2008, 21:10
Men det vil lidt ligesom saha... Han spiller heller ikke meget men grunden er så skaderne han har... Men ham vil vi godt af med... Synes virkelig det er synd for ham og mener vi skal beholde ham.. han er loyal som jeg beundrer (ligesom fletcher) og han spiller godt når han så er inde... han skal nok komme over skaderne og komme tilbage selvom vi har ventet længe nu... Men vil så os sige fletcher har spillet sine dårlige kampe.. Især i sidste sæson.. Mener bare han er lidt overflødig.. Men ja så længe han vil blive synes jeg også vi skal beholde ham..

Hvor får du det fra, at Saha er loyal? Han kan da ikke være bekendt andet end at være godt tilfreds med lønnen United. Han får jo penge for at sidde på tribunerne altid?

Jeg har intet imod Saha, men vi kan ikke have Glasben siddende for evigt. Jeg tror ikke, at han nogensinde bliver ordentligt klar igen. Jo, hvis han måske skifter til en anden klub/liga, for der må jo være et eller andet i vandet i Manchester, som den mand bare ikke kan tåle. Det er ved at være en joke, hver gang han bliver skadet.

Med hensyn til Fletcher, kan jeg slet ikke følge dig. Han er lidt ligesom Gaz. Han har måske ikke det store talent, men han knokler røven ud af bukserne, hver gang han får chancen. Han er ikke en verdensstjerne, men som tidligere nævnt i tråden, kan alle jo ikke være det. En bred trup er lig med spillere, som spiller godt, når de får chancen, men kan acceptere, at de ikke er faste. Sådan er Fletcher.

Nå, så var det overstået - skal vi så ikke diskutere, hvorvidt United-folk er overvurdere eller ej i deres spillertråde, så vi her kan diskutere transferrygter? :) (Med mindre der selvfølgelig er rygter om, hvorvidt de er på vej væk - in that case, debate away ;))

Renatommo
11-06-2008, 22:02
Hvordan tror i vores 11 startere og bænk kommer til at se ud til sæson starten?

JakobR
11-06-2008, 22:05
Skal vi nu ikke lige se på vores transfers først.

Den eneste, vi med sikkerhed har været ude efter, er Ramsey. Alt det der Benzema og Alves halløj er/var jo bare spekulationer.

KasparH
11-06-2008, 23:08
Mere eller mindre umuligt at komme med et konkret bud på. Men altså hvis vi antager at Ronaldo skal ned og være Spansk klovn, og det ikke lykkes Fergie og finde den optimale erstatning. Så vil han nok køre en kombination af Hargo, og Park.

Fletcherfan
12-06-2008, 00:29
United køber helt sikkert 2 eller 3 spillere i sommerpausen... Den ene er helt sikkert angriber... SÅ er der en eller to andre spillere, som United kommer til at købe, og det bliver nok overraskende køb... Men en Villa ville være et godt køb, måske med Silva...

Renatommo
12-06-2008, 18:07
Jeg synes Villa ville være et helt vildt godt køb -

NtotheT
12-06-2008, 18:14
Ronaldo skifter ikke. han er i klubben næste sæson.

jeg tænkte på, har folk noget nyt om Richards?

Dines
12-06-2008, 18:22
Hvordan tror i vores 11 startere og bænk kommer til at se ud til sæson starten?

Tror lige vi skal vente, når vi kender transferne og salgene vi foretager os. Men udfra dem vi har nu, så vil jeg da skyde på, at det er ca. sådan her i en 4-4-2:

VDS/Foster

Neville/Brown - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Scholes/Anderson - Carrick/Hargreaves - Nani/Giggs

Rooney - Tevez

Dem, hvor der står 2 navne, er spillerne jeg tror bliver dagsformen, der afgør om de starter inde. Ferguson har sagt, at Neville er førstevalg på backen næste år, men tvivler lidt på det. Foster tror jeg godt, kan slå VDS af eller i det mindste give ham hård kamp til strejen. Scholes og Giggs spiller nok ikke alle kampe mere, mens Giggs mere og mere starter på bænken. Hargreaves - Carrick er meget lige, og det er ca. dagsformen, der afgør hvem der starter, vil jeg tro.

KennyN
13-06-2008, 08:59
Ja så købte vi jo så Petrucci, den unge italiener i front. Han siges at minde i spillestil om Baggio, del Piero og Totti. Lyder jo fint, men han skal jo lige have lidt tid til at tilvænne sig England osv. Forhåbentlig hjælper det at Macheda allerede er i United.. Håber han får chancen..

Bugge
13-06-2008, 09:57
Ja så købte vi jo så Petrucci, den unge italiener i front. Han siges at minde i spillestil om Baggio, del Piero og Totti. Lyder jo fint, men han skal jo lige have lidt tid til at tilvænne sig England osv. Forhåbentlig hjælper det at Macheda allerede er i United.. Håber han får chancen..

Altid spændende når der kommer nye unge spillere!

Ja, lad os håbe han får chancen og ikke bliver sendt til Villarreal :D

United DK
13-06-2008, 10:21
De hævder jo, at han er noget af det bedste, der er kommet ud af Romas ungdomsafdeling, og her er Totti jo også fra, så hvis han bliver ligeså god som Totti (eller bedre), så har vi en verdensklassespiller, men lad os nu se. Der er langt fra talent, til etableret topspiller.

robinho
13-06-2008, 10:26
de italienske medier skriver at man forventede at se petrucci i romas A-trup i næste sæson. Han ville nok ikke blive fast mand, men bare det at træne med i A-truppen i en klub som Roma som 16 årig viser et vist talent.

morten8832
13-06-2008, 10:55
de italienske medier skriver at man forventede at se petrucci i romas A-trup i næste sæson. Han ville nok ikke blive fast mand, men bare det at træne med i A-truppen i en klub som Roma som 16 årig viser et vist talent.

Han er virkelig et talent udover alle grænser.. Han regnes for at være det største roma har produceret i Ungdomsafdelingen i rigtig mange år hvis ikke nogensinde.. Glæder mig til at se ham i kamp.. Håber bare ikke det bliver ligesom Pique, Rossi og de mange som har haft talentet men ikke fik lov at vise det..

morten8832
13-06-2008, 11:03
Hvor får du det fra, at Saha er loyal? Han kan da ikke være bekendt andet end at være godt tilfreds med lønnen United. Han får jo penge for at sidde på tribunerne altid?

Jeg har intet imod Saha, men vi kan ikke have Glasben siddende for evigt. Jeg tror ikke, at han nogensinde bliver ordentligt klar igen. Jo, hvis han måske skifter til en anden klub/liga, for der må jo være et eller andet i vandet i Manchester, som den mand bare ikke kan tåle. Det er ved at være en joke, hver gang han bliver skadet.

Med hensyn til Fletcher, kan jeg slet ikke følge dig. Han er lidt ligesom Gaz. Han har måske ikke det store talent, men han knokler røven ud af bukserne, hver gang han får chancen. Han er ikke en verdensstjerne, men som tidligere nævnt i tråden, kan alle jo ikke være det. En bred trup er lig med spillere, som spiller godt, når de får chancen, men kan acceptere, at de ikke er faste. Sådan er Fletcher.

Nå, så var det overstået - skal vi så ikke diskutere, hvorvidt United-folk er overvurdere eller ej i deres spillertråde, så vi her kan diskutere transferrygter? :) (Med mindre der selvfølgelig er rygter om, hvorvidt de er på vej væk - in that case, debate away ;))

Hvor jeg får det fra? Fordi han udtaler at han er ked af sin situation og ønsker at spille kampe i sin drømmeklub manchester united.. Han sagde for en måned tid siden at han forventede at forlade klubben pga hans situation og at han var ked af det men at han ville det bedste for united.. hvis det ikke er udmydighed og loyal ved jeg ikke hvad det er.. Han elsker klubben og har lavet sange om united som Tevez også har. Så det mener jeg ikke du har ret i.. Med hensyn til Fletcher, okay ja han arbejder godt på midtbanen.. Mener bare ikke han har spillet så godt som mange siger.. han arbejder hårdt, men mener ikke han har talentet.. men det er hver sine meninger. Men ja helt sikkert en god backup...

FRL
13-06-2008, 11:05
Fantastisk køb.
Dejligt med nogle unge talenter..
I øvrigt nogen der har hørt nget til rygterne om Kaka?
Inde på Teamtalk.com er der en masse rygter der lyder at han skal til lægetjek på OT osv.
Og ellers nogle der har hørt om andre spllere der rygtes til United, udover de sædvanlige som Richards, Lahm, Santa Cruz, Berbatov, Kaka, Kameni, Veloso, Neymar, Robinho, Ramos, Huntelaar og Benzema, der under ingen omstændigheder får lov at skifte i år i følge Lyons præsident?

Bugge
13-06-2008, 11:08
Fantastisk køb.
Inde på Teamtalk.com er der en masse rygter der lyder at han skal til lægetjek på OT osv.
Og ellers nogle der har hørt om andre spllere der rygtes til United, udover de sædvanlige som Richards, Lahm, Santa Cruz, Berbatov, Kaka, Kameni, Veloso, Neymar, Robinho, Ramos, Huntelaar og Benzema, der under ingen omstændigheder får lov at skifte i år i følge Lyons præsident?

De eneste rygter om Kaká jeg har set er dem som var skrevet herinde og det var en joke for at se om diverse nyhedssites hoppede på den..
Har ikke hørt noget om at han skal til United..

morten8832
13-06-2008, 11:11
Er der nogen der ved om Teamtalk er en loyal hjemmeside.. ? Sergio ramos skulle eftersigende været smigret over united og været i england tidligere i weekenden, men tror godt nok heller ikke på det.. Em fylder nok en del nu her...

Dr. Adams
13-06-2008, 11:15
Fantastisk køb.

Lahm har da skrevet under på ny kontrakt med Bayern, ikk?

FRL
13-06-2008, 11:16
Selve siden Teamtalk.com er loyal, men de har sådan et Rumour Room, hvor du kan gå ind, hvor folk skriver alle de rygter de har hørt. Nogle af rygterne i Rumour Room er selvfølgelig bare rygter, men det meget sjovt alligevel. :)

FRL
13-06-2008, 11:18
Jo, det har han vist, men han bliver stadig ryget til OT.
Men det forbliver også bare et rygte.
Håber bare vi køber godt ind i år.
Chelsea er interesserede i utrolig mange spillere såsom Ribery, Kaka, Deco, Ronaldinho og Torres. Så er der også nogen der siger at de også vil have Cristiano, det tror jeg bare ikke sker..!

FRL
13-06-2008, 11:21
Så har de jo allerede købt Bosingwa og nok også Quaresma .

morten8832
13-06-2008, 11:22
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3685043,00.html

Ja nok bare endnu et presse rygte

robinho
13-06-2008, 11:22
det er ikke ramos selv som har været i england i mandags, men derimod hans agent, som selv bekræfter det med sætningen:

"It is true that on Monday I was in England. I have a good relationship with Manchester United."

Men hvad vi skal ligge i det ,er jo svært at sige. Men Ramos vil jo være en spiller som naturligvis overvejes, hvis du som storklub mangler en højre back, for han er fantastisk dygtig på den plads, og ung. Men det vil være svært at hente ham tror jeg.

Med mindre united lover at sælge noget til real madrid som de meeeeget gerne vil have. Et eller andet der begynder med R

morten8832
13-06-2008, 11:29
det er ikke ramos selv som har været i england i mandags, men derimod hans agent, som selv bekræfter det med sætningen:

"It is true that on Monday I was in England. I have a good relationship with Manchester United."

Men hvad vi skal ligge i det ,er jo svært at sige. Men Ramos vil jo være en spiller som naturligvis overvejes, hvis du som storklub mangler en højre back, for han er fantastisk dygtig på den plads, og ung. Men det vil være svært at hente ham tror jeg.

Med mindre united lover at sælge noget til real madrid som de meeeeget gerne vil have. Et eller andet der begynder med R

ja okay, læste den meget hurtigt igennem.. Ja, han ville være fantastisk som højre back.. Tror virkelig godt han ville kunne begå sig i england.. Han er agressiv og fysisk god og teknisk er han heller ikke ringe

Enggolf89
13-06-2008, 11:56
Ramos er genial. elsker den mand. han er fuldstændig den type jeg godt kan lide. kæmper røven ud af bukserne, kan tackle (hårdt), offensiv stærk, god defensiv (når han når med hjem), vinder mentalitet og viljestyrke og han er ung. Ramos er absolut en af verdens bedste forsvarsspillere.

Men håber ikke at det betyder at Ronaldo ryger, ser gerne Ramos komme og Ronaldo blive.

Enggolf89
13-06-2008, 11:58
Og så lige at vi havde sikret os et af Italiens største talenter. 16 år og skulle være den nye Totti. kommer fra Roma. Det lyder virkelig spændende og glæder mig til at se hans udvikling. tror han bliver vild.

PS. den samme som vi har været ude efter før. Davide Petrucci er navnet

robinho
13-06-2008, 12:04
et lille billede af ham hvis nogen er nysgerrig

http://cimg20.163.com/sports/2008/5/10/20080510035638eb53c.jpg

Don Kafai
13-06-2008, 13:11
Jeg kan ikke rigtig juble over sådan et køb, for selvom det altid er fedt at købe ungt og talentfuldt, så kræver det også at man udvikler dem. Om så navnet er Ramsey, Petrucci, Messi eller en helt anden ung spiller, så kræves der spilletid (På 1. holdet, ikke reserveholdet), for at en spiller kan udvikle sig. Det tør vi ikke at gøre i United, og vi lejer ham nok ud til en eller anden klub, og sælger ham videre for en god fortjeneste om et par år..

morten8832
13-06-2008, 13:14
Jeg kan ikke rigtig juble over sådan et køb, for selvom det altid er fedt at købe ungt og talentfuldt, så kræver det også at man udvikler dem. Om så navnet er Ramsey, Petrucci, Messi eller en helt anden ung spiller, så kræves der spilletid (På 1. holdet, ikke reserveholdet), for at en spiller kan udvikle sig. Det tør vi ikke at gøre i United, og vi lejer ham nok ud til en eller anden klub, og sælger ham videre for en god fortjeneste om et par år..

ja, det frygter jeg os som Pique, Rossi og måske Fraizer Campell..
Men lad os nu se... Han siges at være noget lidt ud over det sædvanlige så-.. Bliver spændende

Bugge
13-06-2008, 13:39
Ramos er genial. elsker den mand. han er fuldstændig den type jeg godt kan lide. kæmper røven ud af bukserne, kan tackle (hårdt), offensiv stærk, god defensiv (når han når med hjem), vinder mentalitet og viljestyrke og han er ung. Ramos er absolut en af verdens bedste forsvarsspillere.

Men håber ikke at det betyder at Ronaldo ryger, ser gerne Ramos komme og Ronaldo blive.

Jeg vil for alt i verden ikke miste Ronaldo..
Men HVIS Ronaldo vælger at smutte til Madrid, så er Ramos helt sikkert en spiller der gerne må smutte den anden vej.. Sammen med en ordentligt røvfuld penge selvfølgelig..

Ramos-Rio-Vidic-Evra

Så bliver det vist ikke meget stærkere..

Hl-Glory
13-06-2008, 15:30
Jeg vil for alt i verden ikke miste Ronaldo..
Men HVIS Ronaldo vælger at smutte til Madrid, så er Ramos helt sikkert en spiller der gerne må smutte den anden vej.. Sammen med en ordentligt røvfuld penge selvfølgelig..

Ramos-Rio-Vidic-Evra

Så bliver det vist ikke meget stærkere..

Helt enig, den bagkæde ville ikke være sjov at skulle bryde op.
Spændende med ham italieren, men tror ikke han for et gennembrud i united, desværre.
Men håber endelig vi kan give eet talent en chance på første holdet.

JakobR
13-06-2008, 15:33
et lille billede af ham hvis nogen er nysgerrig

http://cimg20.163.com/sports/2008/5/10/20080510035638eb53c.jpg

Skidt vi har købt Ailton Almeidas lillebror, når Kakas render rundt i baggrunden.

Lyder som et fornuftigt køb, men der går nok ret lang tid før vi ser ham. Til næste sæson har vi ret mange angribere (dog ikke sikkert alle har niveauet). Forhåbentlig kan han slå igennem - når han kun er 16 bliver han vel set som egen avl, medmindre han kommer på lejeophold hele tiden.

United DK
13-06-2008, 15:41
Det jeg kunne frygte ved købet af ham italieneren er, at Campbell og Welbeck ikke får en fair chance, fordi ham her er købt udefra.

robinho
13-06-2008, 15:55
Det jeg kunne frygte ved købet af ham italieneren er, at Campbell og Welbeck ikke får en fair chance, fordi ham her er købt udefra.

jo men fordi de nu er de næste talenter i køen, skal du jo ikke føle sig fri for pusten i nakken af andre, ligesom de selv gerne vil puste de store angribere i united i nakken. Nå må welbeck og campbell holde petrucci og macheda bag sig. Ellers så er de bare ikke gode nok.

FRL
13-06-2008, 16:08
Har lige hørt det her:

a very reliable source has confirmed that Ronaldo has confirmed he will stay at united after firstly realising that scolari's advice for him to join real was only for his own chelski career's benefit, and secondly due to united giving in and agreeing to his contract extension and pay rise to ¿150k p/w. United are also planning their payback on Real for the whole saga by signing Ramos who has openly declared his delight at uniteds interest in a ¿20M deal. Sir Alex has been tracking Ramos for 6years as Neville's replacement. Saha and Silvestre will be departing Old Trafford for ¿7M and ¿4M respectively, wil Saha staying in the premiership with either Bolton or Middlesboro, and Silvestre heading back to France. Sir Alex will in return purchase his 3 priority summer transfers, Veloso ¿15M, Santa Cruz ¿10M and Huntelaar ¿18M. Sir Alex is also keeping a close eye on Portugal and Netherlands in the Euro's with his eyes firmly on Scholes's replacement after signing Gigg's last summer - Nani, and signing Neville's after a 6 year pursuit - Ramos. Sir Alex will be monitoring how Moutinho and Long term Target Van Der Vaart perform throughout the tournament before making an ¿18M raid for the one who impresses most. This will conclude his Summer transfers!

Det ville sku være fantastisk. :juhuuuu:

robinho
13-06-2008, 16:11
Har lige hørt det her:

a very reliable source has confirmed that Ronaldo has confirmed he will stay at united after firstly realising that scolari's advice for him to join real was only for his own chelski career's benefit, and secondly due to united giving in and agreeing to his contract extension and pay rise to ¿150k p/w. United are also planning their payback on Real for the whole saga by signing Ramos who has openly declared his delight at uniteds interest in a ¿20M deal. Sir Alex has been tracking Ramos for 6years as Neville's replacement. Saha and Silvestre will be departing Old Trafford for ¿7M and ¿4M respectively, wil Saha staying in the premiership with either Bolton or Middlesboro, and Silvestre heading back to France. Sir Alex will in return purchase his 3 priority summer transfers, Veloso ¿15M, Santa Cruz ¿10M and Huntelaar ¿18M. Sir Alex is also keeping a close eye on Portugal and Netherlands in the Euro's with his eyes firmly on Scholes's replacement after signing Gigg's last summer - Nani, and signing Neville's after a 6 year pursuit - Ramos. Sir Alex will be monitoring how Moutinho and Long term Target Van Der Vaart perform throughout the tournament before making an ¿18M raid for the one who impresses most. This will conclude his Summer transfers!

haha. Det var dog den værste gang spekulation jeg længe har læst. Godt nok er jeg en af dem herinde der tror på at det meste af det aviserne skriver har noget rigtigt i sig, men det der er jo så mange profetier, så det er bare for slynge noget ud. Ikke at jeg ikke tror på noget af det kunne ske, men at fergie skulle købe ramos, derefter veloso,huntelaar og santa cruz for til sidst at slutte af med enten moutinho eller van der vaart. Ahh. Den er tynd

PerRonaldo
13-06-2008, 16:14
Har lige hørt det her:

Hvor har du dog fundet dette?

FRL
13-06-2008, 16:16
Rumour Room på Teamtalk.com ..
Ved udmærket godt det bare er rygter, synes bare lige i skulle høre det!

Bugge
13-06-2008, 16:18
Hvor har du dog fundet dette?

Det var også min første tanke.. Det var da en frygtelig masse varm luft..

Det lyder mest af alt som ønsketænkning fra vedkommende som har skrevet det..

KennyN
13-06-2008, 16:24
Det er vel en af de der sider, hvor man selv kan sende rygter og historier ind, ligesom footballrumours osv. Giver intet for sådanne sider, da enhver klovn kan sidde og skrive hvad som helst.. Helt ærligt, selv om det er silly season, må man godt have lidt realitetsfornemmelse..

schousboe9
13-06-2008, 16:26
Har lige hørt det her:

Hehe, meget sjov læsning alligevel, tak for det!"Rocking"

Men du siger det er fra TEAMTalk... De har også et forum derinde, og der er meget tit en eller anden Karl Smart, der skriver noget i retning af: "Well, as you all might know, I'm very big in the City, and my extremly reliable sources have just told me that Benzema is a done deal. He's heading to United! I'm telling you this now just as I did a year ago with Nani.!! GGMU", eller noget i den retning.

En gang bræk, men ganske underholdende.:)

Dines
13-06-2008, 17:41

Tror jeg meget vel du kan have ret i. Vi tør ikke rigtig give de unge talenter chancen mere i denne klub, så tror meget vel at Petrucci godt kunne blive en Rossi2, der er et stort talent, men ikke får en reel chance. Så bliver han om nolge år solgt videre igen. Jeg frygter også, at Simpson snart er fortid i klubben.

Kofoed
13-06-2008, 18:32
Tror jeg meget vel du kan have ret i. Vi tør ikke rigtig give de unge talenter chancen mere i denne klub, så tror meget vel at Petrucci godt kunne blive en Rossi2, der er et stort talent, men ikke får en reel chance. Så bliver han om nolge år solgt videre igen. Jeg frygter også, at Simpson snart er fortid i klubben.

Præcis.. Vi skal altså blive meget bedre til at give de unge chancen.. Altså det kan vel ikke blive værre på angrebsfronten end i sidste sæson..

CC
13-06-2008, 23:07
Handler bare om størrelsen på talentet. Tror det bliver bedre nu hvor vi har 7 udskiftere:D Desuden er der en grund til at vi har købt ham, og det er sgu ikke for hans blå øjnes skyld. Og hvis det ellers bare passer lidt det der med at man om 3-4 år kan sælge ham for 100 gange så meget, jamen så har jeg det sgu fint med at nuppe ham nu og så score 200 mio på det, selvom han ikke kommer til at trille en eneste bold for os;)

Bugge
13-06-2008, 23:16
Handler bare om størrelsen på talentet. Tror det bliver bedre nu hvor vi har 7 udskiftere:D Desuden er der en grund til at vi har købt ham, og det er sgu ikke for hans blå øjnes skyld. Og hvis det ellers bare passer lidt det der med at man om 3-4 år kan sælge ham for 100 gange så meget, jamen så har jeg det sgu fint med at nuppe ham nu og så score 200 mio på det, selvom han ikke kommer til at trille en eneste bold for os;)

Hehe, jeg tror de 100 gange så meget i værdi som der bliver snakket om, kræver at manden spiller en enkelt gang eller to :D

Krede
13-06-2008, 23:18
Jeg tror altså også, at det handler om, at talentet skal være der. Rossi som folk var oppe og kører over er jo ikke blevet en world-beater. Jovist han har haft en udemærket sæson, men han ville stadig ikke være i nærheden af vores hold. Længere tilbage en Spector, som nogle spåede en stor fremtid, men kan han ikke engang komme på West Hams hold.

Hvis Rooney kom op igennem Uniteds ungdomshold, så skulle vi ikke give ham chancer - han ville selv tage dem. Fordi til træning ville han skinne igennem. Derfor er talentet stort nok, så skal de også nok få spilletid.

United DK
14-06-2008, 00:00
Kravet til talenter i dag er enormt stort, for de skal helst slå igennem som 16-17 årige, for at de kan bruges i de største klubber. Spillerne på vores class of '92-hold (Giggs, Beckham, Butt og Neville-brødrene) slog jo først rigtigt igennem som 19-20 årige, og den går ikke i dag.

Hvis nogen sidder og undre sig over, hvorfor jeg ikke har nævnt Scholes i parantesen, så skyldes det, at han ikke var med på det hold, der vandt FA Youth Cup i 1992, og dermed ikke er en del af class of '92.

dannigizmo
14-06-2008, 00:41
I er mere end velkomne til at diskutere talenters udvikling og spilletid i klubben. Faktisk har Kenneth Nielsen for nyligt skrevet en blog om netop det emne. Bloggen kan læses her: http://www.oldtrafford.dk/artikel.php?artikel=show&id=124 og kan diskuteres her: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1353

Så holder vi denne tråd til transfers og rygter.

robinho
14-06-2008, 08:18
ja spillere som idag skal en tur i aviserne som united-emne er en gammel kending: Berbatov.

Ham behøver vi vist ikke præsentere, og jeg behøver ikke at sige at jeg meget gerne så ham i vores klub. Ved godt at mange herinde ikke gør fordi han ikke altid spænder efter en mand hvis han mister den. Det tror jeg nok fergie overlever.

KennyN
14-06-2008, 09:07
ja spillere som idag skal en tur i aviserne som united-emne er en gammel kending: Berbatov.

Ham behøver vi vist ikke præsentere, og jeg behøver ikke at sige at jeg meget gerne så ham i vores klub. Ved godt at mange herinde ikke gør fordi han ikke altid spænder efter en mand hvis han mister den. Det tror jeg nok fergie overlever.

Ja Berbatov kommer frem med jævne mellemrum. Det er som om der er en slags rotation i avisernes rygter. Først Berbatov, så Benzema, Fabiano og så en helt ny, hvorefter vi kører forfra med Berba igen..
Berbatov er en glimrende angriber, og Spurs er jo i gang med en større udrensning + forstærkning af truppen. De har brugt/bruger mange penge, så måske kan de være nødt til at sælge Berbatov, for på den måde at få penge til flere indkøb..

United-Allan33
14-06-2008, 09:26

Jeg ser gerne Bebatov i United, måske det overasker dig, men det skyldes bla det modsatte af hvad du skriver, jeg synes vi mangler en spiller som ikke spænder efter en mand og dermed kommer ud af position.. (Dette er ikke en kritik af de spillere der gør det) og som så mangler når bolden kommer ind i feltet...

Bugge
14-06-2008, 09:56

Enig..
Berbatov ville vel næsten være det mest sikre valg, hvis man kan sige det sådan..
Han er en rutineret angriber med stor PL-erfaring og han har bevist at han er er målfarlig uden at være alt for stationær og han deltager en del i det opbyggende spil for Tottenham uden at vandre ned over midterlinjen..

Jeg ser meget gerne Berbatov i United..

Dines
14-06-2008, 10:06
Berbatov ville jeg også være rigtig interesseret i. Han er høj, god teknik og en skarp afslutter - samtidig har han bevist, at han kan begå sig i Premier League, så han er min favorit sammen med Huntelaar, som jeg hele tiden har sagt.

United DK
14-06-2008, 12:37
Nu hvor Huntelaar nok mere er en drøm fra min side, som vil jeg godt tilslutte mig koret, der vil have Berbatov til klubben. Jeg har før sagt nej, grundet hans primadonna tendenser, men jeg må sætte min lid til, at Ferguson kan opdrage lidt på ham

Krede
14-06-2008, 13:59
Jeg vil meget hellere have Berbatov end Huntelaar, da han teknisk er mange klasser over Huntelaar. Desuden er han stærk i det opbyggende spil. Min eneste tvivl er om han er klinisk nok foran kassen, som en Huntelaar i hvert fald er.

robinho
14-06-2008, 15:03
berbatov er en klasseafslutter, men i tottenham er man også meget afhængige af nogle af hans kreative indslag, så derfor får han ikke lov til at agere 1.klasses centerforward. Når han får den i boksen er han ret så træfsikker. Og hvorvidt huntelaar er mere træfsikker er jo svært at vurdere. Lad os se ham med mere snærende markeringer og lidt højere keeperstandard først, så kan vi se om han er bedre end berbatov.

Bergmann
14-06-2008, 16:26
Jeg forstår ikke, hvorfor vi skal have endnu en kreativkraft i angrebet. Jeg mener klart, at det er goalgetter-typen eller den høje og stærke angriber, vi har brug for i angrebet. Ja, vi har købt Manucho, men hvor meget tillid kan man sætte på ham?
Min drøm er stadig David Villa (goalgetter) eller Kenwyne Jones (utrolig stærk og høj angriber).

Ja, berba er da uden tvivl en klasse angriber, som sagtens kunne begå sig i United - jeg kan bare ikke se, at det ham vi VIRKELIG mangler... (dette spørgsmål vil jeg gerne have besvaret)

Krede
14-06-2008, 16:31
Jeg forstår ikke, hvorfor vi skal have endnu en kreativkraft i angrebet. Jeg mener klart, at det er goalgetter-typen eller den høje og stærke angriber, vi har brug for i angrebet. Ja, vi har købt Manucho, men hvor meget tillid kan man sætte på ham?
Min drøm er stadig David Villa (goalgetter) eller Kenwyne Jones (utrolig stærk og høj angriber).

Ja, berba er da uden tvivl en klasse angriber, som sagtens kunne begå sig i United - jeg kan bare ikke se, at det ham vi VIRKELIG mangler... (dette spørgsmål vil jeg gerne have besvaret)

Fordi vores spil bygge på bevægelse og teknisk-kunnen. Derfor er Saha en klasse angriber i vores system. Han er desværre skadet - derfor skal vi finde en lignende. Her er Berbatov et godt bud, når nu ikke Benzema er mulig at købe. Villa er også et godt bud, da han er MEGET mere end en goalgetter. Hvis du ser hvor meget han bevæger sig og hvor godt han deltager i spillet, så er det tydeligt, at han vil passe bedre ind end Huntelaar o.lign.

Bergmann
14-06-2008, 16:34
Bygger vores spil på bevægelse og teknisk-kunnen - hvor har du det fra?
Det er vel mere arsenal, som gør det :)

United DK
14-06-2008, 16:45
Vores spil bygger på bevægelse og teknisk kunnen, men hvorfor skal samtlige offensive spillere have de kompetencer? Hvis de to kanter, og den ene af angriberne har de kompetencer, så sker der ikke noget ved, at have en god gammeldags angriber.

unitedforreal
14-06-2008, 17:08
Jeg har set en del kampe med tottenham, Men jeg har ikke rigtig set barbetov tag løbe tur, så jeg har ikke en ide, hvor hurtig han er. Derfor ved jeg ikke om jeg vil se ham i klubben eller ej. Så er der nogen her der ved hvor hurtig han er. som rooney ?. Saha var en hurtig spiller og en klasse spiller. Håber seriøst SAF giver ham sidste chance.

Don Kafai
14-06-2008, 17:19
Jeg synes Berbatov vil være et glimrende køb for United, men det skyldes ikke kun, at han er en klasseangriber, for så kunne man nævne mange spillere, men det skyldes at han besidder de kompetencer som United mangler.

Han er et teknisk vidunder, der kan lave mål og assists fra alle vinkler og med alle kropsdele. Han er en spiller som jeg vil kalde intelligent, og disse typer angribere mener jeg ikke der er så mange af i verden. Han løber ikke nær så meget som Rooney og Tevez fx gør, men han placerer sig klogt, holder godt på bolden, og er iskold i alle situationer. Det kan man ikke just sige at Rooney fx er.

Men prisen bliver nok et problem. Hvis han koster mere end 20 mio pund, så synes jeg ikke vi skal hente ham. For det første er han 27, og har måske 3 store sæsoner tilbage på topplan, derudover så har min favoritspiller altid været Huntelaar, og hvis de to spillere adskilles af mange mio kr, så favoriserer jeg Huntelaar.

Men jeg ser Berbatov som et langt bedre køb end Benzema, hvis det altså er en angriber vi ønsker...

morten8832
14-06-2008, 17:30
Jeg synes Berbatov vil være et glimrende køb for United, men det skyldes ikke kun, at han er en klasseangriber, for så kunne man nævne mange spillere, men det skyldes at han besidder de kompetencer som United mangler.

Han er et teknisk vidunder, der kan lave mål og assists fra alle vinkler og med alle kropsdele. Han er en spiller som jeg vil kalde intelligent, og disse typer angribere mener jeg ikke der er så mange af i verden. Han løber ikke nær så meget som Rooney og Tevez fx gør, men han placerer sig klogt, holder godt på bolden, og er iskold i alle situationer. Det kan man ikke just sige at Rooney fx er.

Men prisen bliver nok et problem. Hvis han koster mere end 20 mio pund, så synes jeg ikke vi skal hente ham. For det første er han 27, og har måske 3 store sæsoner tilbage på topplan, derudover så har min favoritspiller altid været Huntelaar, og hvis de to spillere adskilles af mange mio kr, så favoriserer jeg Huntelaar.

Men jeg ser Berbatov som et langt bedre køb end Benzema, hvis det altså er en angriber vi ønsker...

Er enig i at Berbatov er en af de bedste mulige indkøb her til sommer, men langt bedre køb end Benzema synes jeg altså ikke.. Benzema minder faktisk lidt om Berbatov.. De løber ikke overdrevet meget som rooney og tevez men har god fornemmelse for at stå de rigtige steder.. De skyder godt udenfor feltet og afslutter generelt rigtig godt.. Hovedstødsmæssigt er de begge klasse selvom der er en forskel på 7-8 centimeter.. Men mener Benzema er et bedre køb da han er noget et niveau i en alder på 20 der nærmer sig berbatov, og hans udvikling vil gøre ham til en spiller der vil blive jagtet endnu mener om en sæsons tid... SÅ mener det er nu vi skal slå til..

Bergmann
14-06-2008, 17:31
Vores spil bygger på bevægelse og teknisk kunnen, men hvorfor skal samtlige offensive spillere have de kompetencer? Hvis de to kanter, og den ene af angriberne har de kompetencer, så sker der ikke noget ved, at have en god gammeldags angriber.

Hvordan kan du sige, at vores spil bygger på bevægelse og teknisk-kunnen, når man har hold som Arsenal, Barca, Real og andre spanske/italienske hold, som er bedre end os på disse to punkter?
Det ville jo sige, at vi ikke er verdens bedste ? eller vandt vi CL og PL med næsten udelukkende held?
- Vores spil bygger da på langt mere end disse to ting... ellers ville vi ikke være verdens stærkeste klubhold.

JakobR
14-06-2008, 17:31
http://blogs.guardian.co.uk/sport/2008/03/16/its_time_for_the_whole_game_to.html

There are still plenty of players who smoke. Some of them have been photographed, like Zinedine Zidane before a World Cup semi-final in 2006 and Dimitar Berbatov.

I følge David James, er Berbatov ryger. Jeg troede ikke, der fandtes rygere på dette niveau, hvis det passer.

Hl-Glory
14-06-2008, 17:38
http://blogs.guardian.co.uk/sport/2008/03/16/its_time_for_the_whole_game_to.html

I følge David James, er Berbatov ryger. Jeg troede ikke, der fandtes rygere på dette niveau, hvis det passer.

Nej det ikke noget man ser ret tit.
men selvfølgelig forekommer det at nogle ryger.

Enggolf89
14-06-2008, 18:39
Med så gode spillere som bliver nævnt som ryger, kunne det da være at det var det man skulle begynde på:D

Lagoni
14-06-2008, 18:58
At give mellem 200-300 mill. for berbatov er for meget. fatter ikke de vil bruge så mange penge på en ny angriber, der overhovedet ikke har så meget erfaring i premier league.

Krede
14-06-2008, 19:06
Hvordan kan du sige, at vores spil bygger på bevægelse og teknisk-kunnen, når man har hold som Arsenal, Barca, Real og andre spanske/italienske hold, som er bedre end os på disse to punkter?
Det ville jo sige, at vi ikke er verdens bedste ? eller vandt vi CL og PL med næsten udelukkende held?
- Vores spil bygger da på langt mere end disse to ting... ellers ville vi ikke være verdens stærkeste klubhold.

Der er da ingen tvivl om, at teknik, pasningsspil og bevægelse er grundpillerne i vores spil!!!
Især bevægelsen i front bliver da fremhævet gang på gang som værende blandt det bedste i verdenen. Men de ovennævnte 3 ting gør det naturligvis ikke alene. Der er meget mere til vores spil.

Hvad siger I iøvrigt til de rygter om, at hvis vi sælger Ronaldo, så skal Ramos og Sneijder med i handelen?

Umiddelbart ville de to spillere sammen med Berbatov gøre vores trup ret stærk og mange gode spillere, som måske tilsammen kan tage over fra Ronaldo.

RuudVanNissetøj
14-06-2008, 19:25
Nej det ikke noget man ser ret tit.
men selvfølgelig forekommer det at nogle ryger.

Som alle andre mennesker har professionelle fodboldspillere laster:) Nok ikke den smarteste last at have som fodboldspiller....men Preben Elkjær nåede da at markere sig ganske godt i forhold til den pakke smøger om dagen han røg.

Mhs. til Berbatov, så er jeg mere og mere blevet overbevist om, at han måske ikke vil være et helt dårligt køb alligevel. Jeg er bekymret for hans alter ego, men spørgsmålet er om hans niveau ikke kan rykke en tand eller to op hvis han spiller for os - både med hensyn til hans personlighed og hans fodboldmæssige kvaliteter. Om ikke andet er han nok det bedste bud på et realistisk køb af en klasse angriber....

Bergmann
14-06-2008, 19:32
Der er da ingen tvivl om, at teknik, pasningsspil og bevægelse er grundpillerne i vores spil!!!
Især bevægelsen i front bliver da fremhævet gang på gang som værende blandt det bedste i verdenen. Men de ovennævnte 3 ting gør det naturligvis ikke alene. Der er meget mere til vores spil.

Hvad siger I iøvrigt til de rygter om, at hvis vi sælger Ronaldo, så skal Ramos og Sneijder med i handelen?

Umiddelbart ville de to spillere sammen med Berbatov gøre vores trup ret stærk og mange gode spillere, som måske tilsammen kan tage over fra Ronaldo.

Krede, jeg er ikke enig.
Vil det sige, at en mand som mestrer i de tre dicipliner vil være perfekt for vores hold?
Nej - slet ikke!
Fightervilje, indflydelse på de andre (en ting som Fergie udtalte var en af de fantastiske ting ved Evra), styrke (stamina og rubusthed) osv.
Der er mange flere ting, som tæller.

Med alle forcer taget i betragtning, så synes jeg ikke, at berba er den spiller vi står og bare SKAL have. Han vil selvfølgelig løfte spillet - men hans arrogance kan så sandlig også ødelægge vores spil, hvor ALLE (måske bortset fra ronaldo, som er lidt "fredet" pga. hans indflydelse fremadrettet) kæmper for hinanden!

Krede
14-06-2008, 19:56
Krede, jeg er ikke enig.
Vil det sige, at en mand som mestrer i de tre dicipliner vil være perfekt for vores hold?
Nej - slet ikke!
Fightervilje, indflydelse på de andre (en ting som Fergie udtalte var en af de fantastiske ting ved Evra), styrke (stamina og rubusthed) osv.
Der er mange flere ting, som tæller.

Med alle forcer taget i betragtning, så synes jeg ikke, at berba er den spiller vi står og bare SKAL have. Han vil selvfølgelig løfte spillet - men hans arrogance kan så sandlig også ødelægge vores spil, hvor ALLE (måske bortset fra ronaldo, som er lidt "fredet" pga. hans indflydelse fremadrettet) kæmper for hinanden!

Jeg skriver jo netop også, at det at vi er verdens bedste skyldes mange ting - blandt andet fightervilje. Der findes ikke mange angribere der arbejder lige så meget defensivt som Tevez og Rooney. Men... Jeg vil stadigvæk ikke give mig. Jeg synes virkelig at hovedkomponenterne i vores angrebsspil er bevægeligheden blandt spillerne og at de samtidigt alle er teknisk i verdensklasse, dette krydret med stærke pasningsevner gør vores offensiv komplet.
Derfor mener jeg, at skal vi købe en ny angriber, så skal det være en bevægelig og teknisk spiller, som vil passe ind med de øvrige medspillere. Dette mener jeg Berbatov gør. Dermed ikke sagt, at jeg synes han vil være det rette køb, men bestemt et bedre bud end Huntelaar.

Benzema virker ikke til at være mulig. Så er der Villa som netop har lavet et stærkt mål, men han minder vist for meget om Tevez og Rooney. Det samme kan man sige om Aguero, der ligeledes har været nævnt. Santa Cruz har været meget skadet, så det vil være lidt et sats.
Alternativer er en ny chance til Saha, hvilket jeg ikke hælder til. Give chancen til en af unge.

Daniel
15-06-2008, 18:39
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40433

Måske vi skulle slå til. Med udsigten til et tab af Ronaldo vil vi få masser af penge der kan bruges på en angriber og en kantspiller. Måske Bentley var en mulighed. Jeg ved at han er ung og urutineret men tror at ham og Nani kunne være spændene på kanterne. Bentley er englænder 23/24 år og minder i det hele taget meget om Beckham. Problemet vil dog være at Bentley langt fra er ligeså gennembrudstærk som andre kantspillere og derfor vil vi blive nødt til at have en offensiv højreback som i Beckhams tid. Noget som Brown ikke er.

Christensen
15-06-2008, 18:49
Bentley er en rigtig god fløj og har haft en stor sæson i Blackburn. Ser ham klart som et emne, hvis Ronaldo skulle skifte. Han har også været/er inde omkring landsholdet, så bestemt en mulighed.

schousboe9
15-06-2008, 19:37
Selvom talentfulde, engelske spillere ikke ligefrem hænger på træerne, så ser jeg hellere en Ben Arfa som evt. erstatning for Ronaldo, da de to minder meget om hinanden i spillestil med utrolig hurtighed, frække driblinger, gode indlæg, og alt andet offensivt egentlig.

Og han rygtes søreme allerede på vej til United, der ka' man bare se!::p

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=98395

United-Allan33
15-06-2008, 19:43
Selvom talentfulde, engelske spillere ikke ligefrem hænger på træerne, så ser jeg hellere en Ben Arfa som evt. erstatning for Ronaldo, da de to minder meget om hinanden i spillestil med utrolig hurtighed, frække driblinger, gode indlæg, og alt andet offensivt egentlig.

Og han rygtes søreme allerede på vej til United, der ka' man bare se!::p

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=98395

Ja og så om nogle år ender han sammen med hans ven Benzema i Real Madrid

schousboe9
15-06-2008, 19:52
Ja og så om nogle år ender han sammen med hans ven Benzema i Real Madrid

... og WUPTI!!

Så har vi lavet endnu 700 mio.!:titte:

Enggolf89
15-06-2008, 20:03
syntes bestemt og ben arfa lyder spændende. og ja han minder måske mest af alle unge spillere mest om ronaldo. Og han er også på samme højde med ronaldo så vidt jeg husker. men er ikke sikker. Hvis Ronaldo ryger, så ind med Arfa"Rocking"

Oscar
15-06-2008, 21:19
syntes bestemt og ben arfa lyder spændende. og ja han minder måske mest af alle unge spillere mest om ronaldo. Og han er også på samme højde med ronaldo så vidt jeg husker. men er ikke sikker. Hvis Ronaldo ryger, så ind med Arfa"Rocking"

Han er en helt del lavere, er jeg ret sikker på. Jeg ved ikke om jeg tror, han er klar til et skifte endnu. Han har vist lovende takter, men han kan ikke direkte erstatte ronaldo, der er forholdsvis rutineret.

Og så skal man sgu ikke tro på hvad tribalfootball skriver, det plejer oftere at være en god historie end en artikel.

Jeg ser hellere vi prøver med Chris Eagles eller Kieran Lee/Lee Martin (mener en af dem er solgt, kan bare ikke huske hvem), end at vi smider de 12-15 mio som Bentley nok ville koste. Og så mener jeg heller ikke han passer ind i systemet med de fremadstormende fløje som vi har i Utd, han er mere en klassisk engelsk kantspiller. Uden tvivl dygtig, men han vil aldrig kunne fylde ronaldos plads.

Martinsen
15-06-2008, 21:29
I følge de oplysninger jeg kan finde er Ronaldo 1,86 og Ben Arfa er 1,78 så der er en pæn højdeforskel. Men det er vel heller ikke ligefrem højden vi skal vurdere spillere udfra på den position:)

schousboe9
15-06-2008, 21:37
Han er en helt del lavere, er jeg ret sikker på. Jeg ved ikke om jeg tror, han er klar til et skifte endnu. Han har vist lovende takter, men han kan ikke direkte erstatte ronaldo, der er forholdsvis rutineret.

Der er masser af potentiale i Ben Arfa, og hverken Ronaldo eller Nani var som sådan 'klar' til at skifte, da de røg til United. Det er i hvert fald ingen hemmelighed, at Nani skulle have haft et år mere i Sporting før vi slog til, men begge er da kommet meget godt efter det?:) Anyways, der er minimum ligeså meget udviklingspotentiale i Hatem.
Men det er vel unfair at forlange at en evt. erstatning kan gå direkte ind og erstatte Ronaldo på alle leder og kanter, for det er ganske enkelt ikke muligt. Den spiller findes simpelthen ikke!

I følge de oplysninger jeg kan finde er Ronaldo 1,86 og Ben Arfa er 1,78 så der er en pæn højdeforskel. Men det er vel heller ikke ligefrem højden vi skal vurdere spillere udfra på den position:)

Tror folk tænker på Ronaldos kompetencer i hovedspillet sammenlignet med Ben Arfa...

Oscar
15-06-2008, 21:51
Der er masser af potentiale i Ben Arfa, og hverken Ronaldo eller Nani var som sådan 'klar' til at skifte, da de røg til United. Det er i hvert fald ingen hemmelighed, at Nani skulle have haft et år mere i Sporting før vi slog til, men begge er da kommet meget godt efter det?:) Anyways, der er minimum ligeså meget udviklingspotentiale i Hatem.
Men det er vel unfair at forlange at en evt. erstatning kan gå direkte ind og erstatte Ronaldo på alle leder og kanter, for det er ganske enkelt ikke muligt. Den spiller findes simpelthen ikke!
Nej, men hvis vi fortsætter med at købe talenter, der skal have et par år til at etablere sig, så ender vi som Arsenal - fulde af forhåbninger med tomme trofæskabe. Hvis Ronaldo endelig bliver solgt, så synes jeg hellere vi burde erstatte ham med en rutineret kraft end en der skal igennem de 2-3 år forfra, nu hvor resten af holdet ligesom så småt er ved at være etableret.
Selvfølgelig kan ingen erstatte Ronaldo, men nogle spillere er tættere på hans niveau end andre er - både nu og potentielt. For mig at se skal det aktuelle og potentielle talent afvejes inden en evt handel, og deri indgår imo. hverken Ben Arfa eller Bentley..

schousboe9
15-06-2008, 22:04
Nej, men hvis vi fortsætter med at købe talenter, der skal have et par år til at etablere sig, så ender vi som Arsenal - fulde af forhåbninger med tomme trofæskabe. Hvis Ronaldo endelig bliver solgt, så synes jeg hellere vi burde erstatte ham med en rutineret kraft end en der skal igennem de 2-3 år forfra, nu hvor resten af holdet ligesom så småt er ved at være etableret.
Selvfølgelig kan ingen erstatte Ronaldo, men nogle spillere er tættere på hans niveau end andre er - både nu og potentielt. For mig at se skal det aktuelle og potentielle talent afvejes inden en evt handel, og deri indgår imo. hverken Ben Arfa eller Bentley..

Hvis man vil have spillere tæt på eller på eksakt samme niveau som Ronaldo, så ender vi jo i stedet som Chelsea og dét er vel heller ikke meningen?:)

Hele problemet ved et evt. Ronaldo-salg er jo, at holdet mere eller mindre er bygget op omkring ham, så hvis han ryger, ryger en ufattelig vigtig del af truppen.

"Ingen spillere er større end klubben!"

Nej, det siger jeg heller ikke, men en så central figur som Ronaldo er svær (umulig!) at erstatte - større end klubben eller ej!

Til gengæld mener jeg alligevel, at holdet stadig er så ungt, at vi godt kan nå at spille en ny ind, inden truppen topper som helhed om et par år, og derfor ser jeg intet galt i at hente Ben Arfa som 'erstatning', da han vel også når sin bedste alder om et par år eller tre. I mellemtiden er han stadig mere en god nok til at løbe om hjørner med Senderos og Carragher!:devill:

Dog er Bentley imo. slet ikke en mulighed.

Lagoni
16-06-2008, 10:09
Hvis Ronaldo ryger ser jeg ikke at Nani kan tage United seriøst. Syns han kun kom til fordi ronaldo er her. Ser gerne vi køber to nye klassiske engelske wings. Det kunne f.eks. være Downing og Bentley, der begge to ønsker at komme til en større klub for at spille CL.

Unitedforever
16-06-2008, 10:39
Hvorfor i alverden skulle Nani ikke tage United seriøst ? :S

Hvis Ronaldo skydes afsted ville jeg blive slemt skuffet, hvis vi bliver spist af med Bentley og Downing. Jovist, de er gode spillere, men slet ikke i den klasse United skal bruge for bare at erstatte Ronaldo en smule. Her snakker vi folk af Silva, Quaresma og Ribery klasse.

Lagoni
16-06-2008, 11:06
Vi kan ikke finde en afløser der kan score 40 mål på en sæson. Det er udelukket. Vi bliver nød til at tænke andre veje, sårn det hele ikke smuldre for os. Det er for meget at forlange til en spiller, at han skal "erstatte" Ronaldo. Savner nogle mere direkte kantspillere, der tænker mere på holdet end dem selv. Ser også en ronaldo transfer til at få rooney op på det højeste.

Christensen
16-06-2008, 11:14
Hvis Ronaldo ryger ser jeg ikke at Nani kan tage United seriøst. Syns han kun kom til fordi ronaldo er her.

Og hvordan er du så kommet frem til det?

Lagoni
16-06-2008, 11:19
Det er hans fremgansmåde jeg ikke bryder mig om. Hver sin smag

Daniel
16-06-2008, 11:27
Selvfølgelig kan Nani tage verdens største klub seriøst! Han må tage sig sammen og vise at han kan klare sig uden Ronaldo. Derudover har han jo stadig Queiroz.

Men jeg synes at vi skal forstærke os med en kantspiller til sommer. Jeg håber virkelig på Nani´s helt store gennembrud men spørgsmålet er om ham, den gode reserve Park og aldrende Giggs er nok. Eller om Hargreaves er god nok til pladsen.

ChristianR
16-06-2008, 12:19
Det er hans fremgansmåde jeg ikke bryder mig om. Hver sin smag

Det har da ikke noget med hver sin smag at gøre, hvorvidt Nani vil tage klubben seriøst. Der må du diske op med lidt bedre argumentation.

Hinrichsen
16-06-2008, 12:43
Ved ikke helt om det er det korrekte sted at poste det her men hva faen..

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40463

Ved ikke helt hvor meget man skal putte i det, men det er stadig en nederen tanke.. Saa haaber sku ikke de prover paa noget uden SAF samtykke

carrick!
16-06-2008, 13:58
jeg er helt enig i at vi sagtens kunne bruge en kant mere, specielt fordi Ronaldo sandsynligvis ryger inden for de næste par år.
Mht en ny back synes jeg, at vi skal bruge vores talenter, de to unge brasilanske backs ville være interassante at prøve af på første holdet, selvom de er unge, og så er der oss simpson, prøv ham. Jeg er i hvert fald træt af, at vi har så mange talenter der aldrig får chancen på første holdet.

Lagoni
16-06-2008, 14:46
Sorry ang. mine udtalelser. bliver bare frustreret når man tænker på et united hold uden Ronaldo. Bare håbe at Fergie ved hvad han laver, hvis han bliver solgt. Det bedste ville helt klart være hvis vi kunne få ramos med i handlen og bruge ham som offensiv back i en 4-3-3 opstilling. Det svære bliver bare at finde den perfekte tredje angriber til Rooney og Tevez.

Dines
16-06-2008, 14:50
Ved ikke helt om det er det korrekte sted at poste det her men hva faen..

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40463

Ved ikke helt hvor meget man skal putte i det, men det er stadig en nederen tanke.. Saa haaber sku ikke de prover paa noget uden SAF samtykke

Tvivler på at passer. Ferguson smider ikke bare håndklædet i ringen på grund af så lidt, så jeg har svært ved at tage det seriøst.

Hl-Glory
16-06-2008, 15:32
Tvivler på at passer. Ferguson smider ikke bare håndklædet i ringen på grund af så lidt, så jeg har svært ved at tage det seriøst.

Helt enig, tror ikke Fergie kunne finde på det.
Han vil have en ordenlig afslutning i klubben efter alle de år.

Kofoed
16-06-2008, 18:02
Så i Nani for Portugal igår?? Han tog virkelig over hvor Ronaldo slap.. Fremragende kamp, hvor han virkelig var den helt store profil.. Havde adskillige gode forsøg.. Jeg forstår ikke at man nu kan udtale sig om at han kun kom hertil fordi Ronaldo var her!!!!
Jovist vi skal ha en ny kant hvis Ronaldo smutter, men ellers syntes jeg ikke vi behøves..

Enggolf89
16-06-2008, 18:14
Så i Nani for Portugal igår?? Han tog virkelig over hvor Ronaldo slap.. Fremragende kamp, hvor han virkelig var den helt store profil.. Havde adskillige gode forsøg.. Jeg forstår ikke at man nu kan udtale sig om at han kun kom hertil fordi Ronaldo var her!!!!
Jovist vi skal ha en ny kant hvis Ronaldo smutter, men ellers syntes jeg ikke vi behøves..

Han var fantastisk og han lavede rigtig gode træk og på et højt teknisk plan. Men han manglede skarphed foran kassen. mangler han også for os. men et par år mere, så tror jeg den er der.

Tordenpande
16-06-2008, 18:21
Indkast.dk er også en side med samme troværdighed som The Sun. Håber ikke Ronaldo bliver solgt, men med den sum penge Real er klar til at smide, burde der kunne købes en fuldgod erstatning.

Dines
17-06-2008, 07:29

Ja, han manglede bare et mål, så havde det været en perfekt præstation. Men Nani er det god og rigtig talentfuld, og selvom han har haft en svær første sæson, er jeg sikker på, at han kommer tilbage og spiller meget bedre næste år. Giggs er vel efterhånden færdig som faster starter, Park har problemer med skader, så mht. til spilletid, ser det rigtig lovende ud.

Thomas
17-06-2008, 08:14

Nu er det heller ikke så "lidt". Det kan godt være, at det ikke er pga. Ronaldo i sig selv, men hans principper om, at det er ham, der styrer og leder United i hård hånd, og har gjort det i over 20 år... det skal nogle amerikaner sgu ikke lave om på. Jeg forstår ham, hvis Ronaldo bliver solgt uden hans samtykke, for ellers kunne han vel ligeså godt bare stå og se på, imens Glazers styrer klubben, og desværre for os tænker de kun $$$.

robinho
17-06-2008, 08:25
nu er det efterhånden ved at være noget tid siden vi har ævlet om glazer, men okay....

Hvor synes du de på noget tidspunkt har blandet sig i fergies arbejde? De har ikke været modstander af hans tunge indkøb sidste år. De har ikke solgt nogen uden fergies samtykke. De bestemmer ikke mht startopstillingen, så dong og park er faste folk pga trøjesalg.

De tænker på united som en forretning ja, men en forretning er jo bedst hvis den har succes, men hvordan united får succes ved Gill og Fergie meget mere om end glazer, og derfor tror jeg de holder sig i baggrunden.

Så på den måde ja så tænker de på $$. Men Fergie og Gill er bedst til at skaffe det.

Dr. Adams
17-06-2008, 08:52
Nu er det heller ikke så "lidt". Det kan godt være, at det ikke er pga. Ronaldo i sig selv, men hans principper om, at det er ham, der styrer og leder United i hård hånd, og har gjort det i over 20 år... det skal nogle amerikaner sgu ikke lave om på. Jeg forstår ham, hvis Ronaldo bliver solgt uden hans samtykke, for ellers kunne han vel ligeså godt bare stå og se på, imens Glazers styrer klubben, og desværre for os tænker de kun $$$.

Nu må man også have den tiltro, at Glazers jo siger, at de ikke vil sælge Ronaldo..
Som det bliver nævnt tjener man jo kun penge igennem succes, og en spiller som Ronaldo giver os succes, så hvorfor sælge ham?

snegl
17-06-2008, 10:52
Nu må man også have den tiltro, at Glazers jo siger, at de ikke vil sælge Ronaldo..
Som det bliver nævnt tjener man jo kun penge igennem succes, og en spiller som Ronaldo giver os succes, så hvorfor sælge ham?

Det virker heller ikke som om de er særlig interesseret i at sælge ham.

Ærlig talt vil jeg ikke skyde skylden på Glazers hvis han bliver solgt i år. Hvis rygterne om at han så åbenlyst vil væk og slet ik gider klubben mere (kilde, the independent, the observer) kan vi lige så godt få det maximale ud af et salg nu end at sælge ham om et år.

http://www.tipsbladet.dk/index.php/euro2008_news/show/id=155153
- Jeg kan så ikk finde den artikel tipsbladet.dk henviser til om Ronaldo på independents hjemmeside.

snegl
17-06-2008, 18:48
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85171

Jermaine Jones til United? Jeg kender ikk vildt meget til ham, men jeg troede vi gik efter lidt andre typer.

Daniel
17-06-2008, 18:55

Jermaine Jones til United? Jeg kender ikk vildt meget til ham, men jeg troede vi gik efter lidt andre typer.

Formentligt er det bare rygter. Jones spiller nok den plads på vores hold vi har absolut mindst brug for at forstærke. Derudover er han 26 år. Altså hverken yngre end Carrick eller Hargreaves. Har ikke set ham spille så meget men har vist spillet fast på Schalke 3-mands midtbane gennem sæsonen og så blev han i sidste øjeblik valgt fra til den tyske EM-trup.

Bugge
17-06-2008, 18:59

Altså, jeg kan selvfølgelig tage fejl.. Men er han ikke pænt ordinær? Hvis vi vil beholde PL trofæet så tror jeg ikke at Jermaine Jones, Dean Ashton osv er løsnigen.. Så går der da ren liverpool i den..

United DK
17-06-2008, 19:13
Uanset om han var mere end middelmådig, så ville det være spild af penge. Vi skal først og fremmest forstærke os der, hvor vi er knap så gode, og det er naturligvis i angrebet, og nok også højre kanten.

FRL
17-06-2008, 19:33
Ligesom United er Barca i øvrigt også interesserede i Berbatov, og jeg håber at de får ham. Mener han svinger for meget til at kunne blive stor i United. Hvad synes i, og hvilke andre angribere synes i vi ellers skulle købe?

Glory Man United
17-06-2008, 20:05
Uanset om han var mere end middelmådig, så ville det være spild af penge. Vi skal først og fremmest forstærke os der, hvor vi er knap så gode, og det er naturligvis i angrebet, og nok også højre kanten.

....Naa du regner nok ogsaa med et 6-700 millioner salg? ;)

Koby
17-06-2008, 20:29
...og nok også højre kanten.

A hva?

Siden hvornår er verdens bedste fodboldspiller blevet lig med titlen som værende utilstrækkelig?? :confused:

Bugge
17-06-2008, 21:42
....Naa du regner nok ogsaa med et 6-700 millioner salg? ;)

Jeg tænker nærmere et 900-1000 millioner salg..
De skal fandme malkes, de røvhuller..

Bugge
17-06-2008, 21:43
A hva?

Siden hvornår er verdens bedste fodboldspiller blevet lig med titlen som værende utilstrækkelig?? :confused:

Jeg tror United DK regner med at en vis Hr. verdens bedste fodboldspiller spiller i en hvid trøje næste sæson.. Og så mangler vi en på kanten..

United DK
17-06-2008, 22:53
Jeg tror United DK regner med at en vis Hr. verdens bedste fodboldspiller spiller i en hvid trøje næste sæson.. Og så mangler vi en på kanten..

Nemlig.

Tenshu
17-06-2008, 23:14
Jeg ved godt, at det næppe bliver aktuelt, men jeg gad godt nok gerne se Toni i United. Han er fænomenal til at skabe chancer, og han er generelt lige den targetman, vi mangler. Men det må vist forblive ønsketænkning, for han forlader vist ikke Bayern foreløbig :(

snegl
17-06-2008, 23:22
Jeg ved godt, at det næppe bliver aktuelt, men jeg gad godt nok gerne se Toni i United. Han er fænomenal til at skabe chancer, og han er generelt lige den targetman, vi mangler. Men det må vist forblive ønsketænkning, for han forlader vist ikke Bayern foreløbig :(

Præcis. Han skaber så meget på egen hånd. Problemet er bare at han først forlader Bayern når han er gammel, rynket, og de ikk kan bruge ham mere. Bayern er måske hans sidste klub.

United DK
17-06-2008, 23:25
Ja, Toni kunne også være en type vi kunne bruge, men hans alder er et minus i min bog.

NtotheT
17-06-2008, 23:26
Jeg er så glad for Frankrig har været så pivringe

1) Benzemas forholdsvis dårlige EM, må sænke nogle millioner ned og det kan kun gavne Fergies tanker, at han ikke havde en god EM med de resterende franske stjerner

2) Evra kommer hjem og får en god lang ferie!

NtotheT
17-06-2008, 23:27
Ja, Toni kunne også være en type vi kunne bruge, men hans alder er et minus i min bog.

Normalt siger jeg, at en angriber bare skal sparke den ind, så er alt andet sekundært, men en Luca Toni har jeg en anelse svært ved at følge om hna ville klare sig i en så teknisk stærk trup som Uniteds? :p

United-Allan33
17-06-2008, 23:35
Jeg er så glad for Frankrig har været så pivringe

1) Benzemas forholdsvis dårlige EM, må sænke nogle millioner ned og det kan kun gavne Fergies tanker, at han ikke havde en god EM med de resterende franske stjerner

2) Evra kommer hjem og får en god lang ferie!

Ja det kunne jo også tænkes vi så Benzemas virkelige niveau og dermed sparede en del penge på ham.. Efter hvad jeg har set ud fra de kampe (som jeg godt ved ikke giver det rigtige billede) så er Benzema ikke god nok til at snøre sko på Rooney

snegl
17-06-2008, 23:38
Normalt siger jeg, at en angriber bare skal sparke den ind, så er alt andet sekundært, men en Luca Toni har jeg en anelse svært ved at følge om hna ville klare sig i en så teknisk stærk trup som Uniteds? :p

Han er da VILD teknisk? Langt over Tevez og Rooneys niveau hvis du spørger mig. Så du hvordan han tog den ned med strakt kattepote mod Frankrig? Eller hans forsøg med hælen/foden i luften der gik uden om stolpen?

The One
17-06-2008, 23:49

Det er en utrolig dårlig joke ikke..?

JakobR
17-06-2008, 23:53
"Teknik" er jo et vidt begreb. Men som angriber og som målscorer er det ikke usandsynligt, at hans teknik er bedre (jeg vil mene, at der er stor forskel på Italien/Tyskland og England).

Værd at huske på, at Tevez og Rooney jo er unge spillere, mens Toni er 31. Måske Tevez og Rooney pludselig eksploderer målmæssigt, ligesom Ronaldo gjorde i 2006. Who knows.

Benzema er jeg heller ikke vildt overbevist om, når vi snakker 300 millioner, eller hvad der bliver talt om. Men han er selvfølgelig ung og har faktisk en udmærket næse for farlige skud. Jeg har dog kun set fire kampe med.

man.utd25
18-06-2008, 00:00
Hvis Ronaldo ryger ser jeg ikke at Nani kan tage United seriøst. Syns han kun kom til fordi ronaldo er her. Ser gerne vi køber to nye klassiske engelske wings. Det kunne f.eks. være Downing og Bentley, der begge to ønsker at komme til en større klub for at spille CL.

sikke en gang hø at lukke ud, hvorfor skulle han ikke tage united seriøst???

NtotheT
18-06-2008, 01:34
Ja det kunne jo også tænkes vi så Benzemas virkelige niveau og dermed sparede en del penge på ham.. Efter hvad jeg har set ud fra de kampe (som jeg godt ved ikke giver det rigtige billede) så er Benzema ikke god nok til at snøre sko på Rooney

Han fik også kun 2 kampe, men han beviste ikke noget i forhold til hvad han kan. :) En anelse syndt, men godt for United! :D

Dines
18-06-2008, 07:51

Heller ikke hvis Toni var yngre, ville jeg ønske ham til klubben. Han er alt for stationær og langsom i sit spil, at vi så skulle lægge vores spillestil om, hvis vi fik ham. Og som du nævner, er han oppe i årene. Så ikke en vi bør satse på, selvom han har en fremragende målnæse.

Rizk
18-06-2008, 09:10
Mener altså stadig er der kune er 2 alternativer til angrebet.... Et'o eller Benzema.... Et'o er kun 27, mener han har scoret 77 mål i ca. 100 kampe for Barca... Ville være mest lykkelig hvis vi fik ham.. Og som det ser ud er han jo på vej væk, efter pressemødet i går

Gronkjor
18-06-2008, 10:28
Mener altså stadig er der kune er 2 alternativer til angrebet.... Et'o eller Benzema.... Et'o er kun 27, mener han har scoret 77 mål i ca. 100 kampe for Barca... Ville være mest lykkelig hvis vi fik ham.. Og som det ser ud er han jo på vej væk, efter pressemødet i går

Hvis vi vil være med helt fremme, synes jeg ikke vi skal købe Eto. Når Barca ikke vil have ham mere er det nok lidt et tegn på, at han ikke er god nok mere.

robinho
18-06-2008, 10:43
Hvis vi vil være med helt fremme, synes jeg ikke vi skal købe Eto. Når Barca ikke vil have ham mere er det nok lidt et tegn på, at han ikke er god nok mere.

nej det kan være tegn på at manden er mæt i den pågældende klub og har brug for en ny udfordring. Etoo glemmer jo ikke bare hvordan man spiller fodbold, og han scorede jo også pænt med mål da han vendte tilbage efter sin skade i år.

Så nej det betyder ikke nødvendigvis at han ikke er god nok mere, bare fordi barce vil af med ham.

Daniel
18-06-2008, 10:47
Heller ikke hvis Toni var yngre, ville jeg ønske ham til klubben. Han er alt for stationær og langsom i sit spil, at vi så skulle lægge vores spillestil om, hvis vi fik ham. Og som du nævner, er han oppe i årene. Så ikke en vi bør satse på, selvom han har en fremragende målnæse.

Enig. Se hvordan både Italien og Bayern ofte ligger lange afleveringer frem til ham. Sådan skal vi ikke spille. Desuden så man da ikke særlig meget til hans berygtede målnæse igår:)

Selvom Benzema ikke har haft noget stort EM synes jeg vi skal byde på ham. Han viste i glimt at han er en god dribler + han er fysisk stærk og en super afslutter.

Rizk
18-06-2008, 10:58
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1054435_reds_on_etoo_alert_?rss=yes?rss=yes

Håber der er noget om snakken

Enggolf89
18-06-2008, 11:12
Kunne være rigtig spændende med Eto'e. Han er vildt giftig, mens hans glasben er jeg lidt bange for, især hvis han kommer til den engelske liga. han kan sagtens gå hen og erstatte Saha på den plads. Men ja manden er giftig, og Barca vil ikke bruge ham fordi han har været et problem barn siden Ronaldinhos nedtur, de har taget hinanden i hånden og trænger begge til en ny udfordring.

Så Berbatov/benzema vs. Eto'e, ja så må det blive en af de to andre. de holder måske lidt bedre, men tilgengæld for vi en klasseangriber som har spillet på maks niveau i lang tid i Eto'e. Er spredt. Men alle 3 ville gøre mig glad