PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

robinho
27-05-2008, 17:37
Jeg har svært ved at forestille mig hverken Richards, Alves eller Fabiano i United-trøjen næste år.. Da slet ikke Fabiano..

Ingen af de 3 har jeg den fjerneste interesse i.. Richards skal ikke spille højreback..

fordi du ikke har den fjerneste interesse i de 3, så er det da ikke svært at forestille sig nogle af de 3 i united-trøjen. Det er da realistisk nok

Grothen
27-05-2008, 18:19
I perioder har defungeret rigtig godt sammen. I andre perioder har vores spil tydeligt båert præg af, at vi har manglet en goalgetter, idet Tevez og Rooney begge går dybt i banen.

Med en Huntealaar forstiller jeg mig en form for roation, så vi stiller det bedste hold alt efter hvem vi skal møde. Vi får ekstremt mange kampe, så spillerne skal aflastes engang imellem, ligesom skader er uundgåelige. Jeg kan nemt se Huntelaar få ligeså mange kampe som Rooney og Tevez i næste sæson.

Kan sagtens se, hvad du mener. Jeg er dog stadig af den overbevisning, at vi ikke har brug for en ny angriber til startopstillingen, men en som kan agere stærk backup for Tevez og Rooney, når de skal aflastes osv. Der mener jeg, Huntelaar vil være perfekt. Og selvom de har lige mange antal spillede kampe, betyder jo ikke nødvendigvis, at de har samme status. I de kampe Huntelaar så vil få (hvis han vel og mærke skifter) kan så være de "lettere" kampe, hvorimod vi mod topholdene kan bruge enten Rooney, Tevez eller som jeg helst ser det - begge to...

Men lad os nu se, om vi overhovedet køber ham i år :)

Krede
27-05-2008, 18:30
Jeg er temmelig overrasket over, at vi vil bruge halvmilliard de næste fjorten dage - især da Fergie har sagt, at vi kun skal bruge 2-3 nye spillere, så noget kunne tyde på, at det bliver spillere fra absolut klasse et. Noget andet kunne tyde på, at vi ser på en højre back og en striker.

Det bliver meget spændende at se, hvem vi får. Højre back lyder til Richards eller Alves. Her er jeg meget i tvivl. Altså umiddelbart vil jeg helst have Richards, men ser ham ikke som oplagt højre back. Alves er nok lige offensiv nok. Selvom jeg debatterede sagen med en af mine venner, som går mest op i spansk fodbold og han synes, at det er lidt en gammel skrøne den med, at Alves ikke kan forsvarer.

Mht. striker, så vil jeg som mange andre helst have Benzema. Men det sker ikke. Dernæst er der Huntelaar, Berbatov og Fabiano. Huntelaar tror jeg vil bremse vores opspil og samtidigt, kan de forreste ikke rotere rundt som i denne sæson, da en Huntelaar vil se skidt ud andre steder end i boksen. Berbatov er genial, men han er dyr, arrogant og kan sikkert ikke forstå, hvis han skal passe bænken. Fabiano derimod er jeg meget i tvivl om, at jeg tror sgu ærlig talt ikke han har kvaliteten.

Som andre også har nævnt ville en Aguero være spændende, men han har ikke hovedstødsstyrken. Men behøver vi det? Er det ikke kun, hvis vi har en off-day og vi vil smide en lang spiller ind fra bænken? Så kunne Manucho komme ind i billedet. Hvis ikke Ronaldo, Tevez, Rooney og Aguero kan få spillet igennem et kompakt forsvar på en dårlig dag, så ind med Manucho. Langt de fleste gange ville vores tekniske spillere kunne kombinere sig til mål.

Jurgensen
27-05-2008, 19:34
Huntelaar tror jeg vil bremse vores opspil og samtidigt, kan de forreste ikke rotere rundt som i denne sæson, da en Huntelaar vil se skidt ud andre steder end i boksen.

Det jeg har set til Huntelaar, der er han altså ikke decideret boksspiller, men går gerne med i opspillet, og det endda veldig godt. Ellers ville han heller ikke kunne gøre sig på et hold som Ajax og Holland, hvor de spiller hurtig teknisk fodbold.
Han ville være den ideele spiller IMO, god i opspillet, teknisk dygtig, og så score han altså på sine chancer (Rooney:) )

Krede
27-05-2008, 19:46
Det jeg har set til Huntelaar, der er han altså ikke decideret boksspiller, men går gerne med i opspillet, og det endda veldig godt. Ellers ville han heller ikke kunne gøre sig på et hold som Ajax og Holland, hvor de spiller hurtig teknisk fodbold.
Han ville være den ideele spiller IMO, god i opspillet, teknisk dygtig, og så score han altså på sine chancer (Rooney:) )

Jeg ser ham altså lidt som en ny Ruud. Og det vil ikke gavne vores spil. VI har jo netop udviklet en ny spillestil, hvor de 4 forreste kan skifte plads og alle gå ned i banen eller trække ud på kanten. Det tror jeg ikke Huntelaar ville kunne. Men jeg har før taget fejl :-)

Men jeg vil gerne spørge jer alle sammen om noget.

Synes I vi mangler en fysisk og hovedstødsstærk spiller?

Og skal han spille fast istedet for Rooney eller Tevez?

Grothen
27-05-2008, 20:02
Jeg ser ham altså lidt som en ny Ruud. Og det vil ikke gavne vores spil. VI har jo netop udviklet en ny spillestil, hvor de 4 forreste kan skifte plads og alle gå ned i banen eller trække ud på kanten. Det tror jeg ikke Huntelaar ville kunne. Men jeg har før taget fejl :-)

Jeg kunne godt tænke mig, at vi fik en fysisk og hovedstødsstærk spiller, men som jeg tidligere har nævnt, ikke som fast spillende. Jeg tror, det ville være fantastisk at have en sådan type, som kunne komme ind og supplere de to "små" i situationer, hvor vi ikke har haft held til at kombinere os igennem, og vi står og mangler et mål til sidst. Netop også som indskifter for at undgå en ny Nistelrooy, som jeg absolut heller ikke vil være begejstret for!

Nu nævner du selv Manucho, som er sådan en type. Jeg må dog indrømme, jeg ikke rigtig har set ham spille bortset fra to af Angolas kampe under de afrikanske mesterskaber, som jo ikke helt er nok til at bedømme en spillers potentiale. Derfor ønsker jeg, at vi henter en hovedstødsstærk spiller - og det behøver ikke nødvendigvis være Huntelaar. Benzema ville være fuldstændig perfekt, og langt mindre stationær end Huntelaar, men han er (meget!) urealistisk, selvom det ville være så fedt, hvis vi kunne tage røven på alle, ligesom med Anderson sidste sommer!

Daniel
27-05-2008, 20:05
Ser ingen grund til at richards. Ved han er et kæmpe talent men synes kun vi skal købe etablerede spillere der hvor vi har brug for dem. Som højreback mener jeg ikke han er 300 milioner værd og i midterforsvaret glemmer folk tilsyneladende Brown som er en rigtig dygtig reserve der er fra klubbens ungdomsafdelig og ikke har noget i mod at sidde på bænken.

Ser ingen grund til et køb af Dani Alves. Dygtig offensiv, elendig defensiv. Vi kommer jo til at spille med 3 forsvarere. Ved at Evra også er offensiv men han formår at dække sin plads på venstreback. Ser hellere at vi bruger Neville og har Simpson som reserve.

Luis Fabiano er en dygtig angriber men foretrækker Huntelaar da han er yngre og jeg mere tror på ham. Derudover er han ikke fra latinamerika hvor vi jo efterhånden er godt fyldt op.

Krede
27-05-2008, 20:11
Jeg kunne godt tænke mig, at vi fik en fysisk og hovedstødsstærk spiller, men som jeg tidligere har nævnt, ikke som fast spillende. Jeg tror, det ville være fantastisk at have en sådan type, som kunne komme ind og supplere de to "små" i situationer, hvor vi ikke har haft held til at kombinere os igennem, og vi står og mangler et mål til sidst. Netop også som indskifter for at undgå en ny Nistelrooy, som jeg absolut heller ikke vil være begejstret for!

Nu nævner du selv Manucho, som er sådan en type. Jeg må dog indrømme, jeg ikke rigtig har set ham spille bortset fra to af Angolas kampe under de afrikanske mesterskaber, som jo ikke helt er nok til at bedømme en spillers potentiale. Derfor ønsker jeg, at vi henter en hovedstødsstærk spiller - og det behøver ikke nødvendigvis være Huntelaar. Benzema ville være fuldstændig perfekt, og langt mindre stationær end Huntelaar, men han er (meget!) urealistisk, selvom det ville være så fedt, hvis vi kunne tage røven på alle, ligesom med Anderson sidste sommer!

Jamen, hvis det skal være en som kun skal skiftes ind, når det ikke kører, så taler vi jo slet ikke om så store navne. Hvor mange kampe i år har vi haft brug for at spille med lange bolde i en kamp? 5-6 stk.? Derfor synes jeg Manucho vil være perfekt til denne rolle. Han er meget uortodoks og vil helt sikkert skabe uro.

Pga. ovenstående ser jeg hellere, at vi køber en spillere, der er alsidig og teknikken til at indgå i vores hurtige spil. Derfor er jeg blevet lidt lun på Aguero. Hos Atl. M. har han i år tit lagt sig ud på kanten, hvor hans driblinger og hurtighed virkelig kommer til udtryk. Derudover er han en meget klinisk afslutter, bl.a. 5 mål i 5 kampe i UEFA gruppespil. Ham, Rooney, Tevez og Ronaldo ville være giftige at starte med i front. I de svære kampe er jeg klar over, at en af dem skal på bænken.

ChristianR
27-05-2008, 20:14

For min skyld behøver han ikke være 2 meter høj eller specielt fysisk. Hovedstødsstærk er helt sikkert en fordel, da jeg i mange kampe (ikke alle) mener at vi mangler en decideret goal-getter, der kan ramme kassen. Samtidig skal han helst, som du selv påpeger, kunne fungere i vores hurtige og meget dirkte opbygningsspil. Benzema er nok ideel, men det bliver nok kun ved ønsket med ham.

Huntelaar derimod er langt mere målorienteret end Rooney og Tevez og kan ramme kassen. Han er langt mere bevægelig end Ruud, så jeg tror godt han kan fungere i vores spil. Han går ikke så dybt som vores to nuværende angribere og arbejder ikke nær så meget defensivt, hvilket jeg mener kan være positivt.

Så umidelbart skal han ikke være bænkevarmer, men heller ikke erstatte Rooney eller Tevez. De skal supplere hinanden. Nogle kampe vil det nok være vigtigst at spille den rundt med 2 hårdtarbejdende angribere. Andre gange har vi brug for en, der bare kan sparke den ind. Huntelaar vil med andre ord give os langt flere strenge at spille på, og vi vil dermed blive mere uforudsigelige for modstanderen.
Dertil skal naturligvis tillægges, at vi får enormt mange kampe næste sæson, så 2 angribere er for lidt selv hvis de helt undgår skader. Det gør de selvfølgelig ikke, så også her bliver han vigtig.

Sidst vil han nok også have en positiv effekt på konkurrencen i angrebet, hvor det pludselig bliver et krav at man præsterer, hvis man vil starte inde næste kamp.

Edit: Jeg forstår, hvorfor du ønsker Aguero og at han vil passe perfekt i det spil, vi spiller nu. Det er for mig på sin vis et minus, idet vi allerede mestrer det spil med de spillere vi har. Jeg ser hellere en spiller, der medvirker, at vi kan tilføre vores spil en ny dimension. På den måde kan vi spille mere varieret og knap så forudsigeligt.

Krede
27-05-2008, 20:27
Edit: Jeg forstår, hvorfor du ønsker Aguero og at han vil passe perfekt i det spil, vi spiller nu. Det er for mig på sin vis et minus, idet vi allerede mestrer det spil med de spillere vi har. Jeg ser hellere en spiller, der medvirker, at vi kan tilføre vores spil en ny dimension. På den måde kan vi spille mere varieret og knap så forudsigeligt.

Jeg kan godt følge dig. Jeg mener bare, at vores spil i den her sæson har fungeret rigtig godt og det har kun været ganske få kampe, at vi har haft brug for en ny type at sætte ind, så den rolle vil passe godt til Manucho, fordi han sikkert ikke forventer at spille en masse og er meget uortodoks.
Grunden til jeg ser en ide i Aguero er, at han vil passe perfekt ind, men han kan også tilbyde noget andet end eks. Rooney og Tevez. Han er meget meget hurtigt og han har driblinger lidt ala Messi og så scorer han mange mål tillige. Helt perfekt spiller i mine øjne.

Jeg kan bare lige se for mig hvordan vi kunne spille, hvis Tevez spiller på top (her er han bedst efter min mening, da han arbejder vildt flot), Rooney bag ham "i hullet", hvor han er genial. Aguero og Ronaldo på kanterne, som har speed, drible stærke og målfarlige. De 4 kan så rotere rundt som det passer dem. Og så Scholes og Carrick bag dem. Av da :-)

Grothen
27-05-2008, 20:28
Ser ingen grund til et køb af Dani Alves. Dygtig offensiv, elendig defensiv. Vi kommer jo til at spille med 3 forsvarere. Ved at Evra også er offensiv men han formår at dække sin plads på venstreback. Ser hellere at vi bruger Neville og har Simpson som reserve.

Luis Fabiano er en dygtig angriber men foretrækker Huntelaar da han er yngre og jeg mere tror på ham. Derudover er han ikke fra latinamerika hvor vi jo efterhånden er godt fyldt op.

Personligt mener jeg, det er alt for satset, at lade Neville optræde på højre-backen igen. Han har vel spillet noget der minder om 5 min. plus overtid i den allerede afgjorte kamp mod Roma? Så ser jeg langt hellere at Brown beholder sin plads, medmindre vi selvfølgelig køber en erstatning.

Luis Fabiano er for mig også et spørgsmålstegn. Man kan ikke tage hans 34 mål i alle turneringer fra ham i år, men de to foregående sæsoner har han jo ikke ligefrem bombet hos Sevilla. Så er lidt bange for, han er en one-season-wonder. Hvis vi køber en angriber i år, ser jeg helst, det bliver en anden...

Grothen
27-05-2008, 20:32
Jeg kan bare lige se for mig hvordan vi kunne spille, hvis Tevez spiller på top (her er han bedst efter min mening, da han arbejder vildt flot), Rooney bag ham "i hullet", hvor han er genial. Aguero og Ronaldo på kanterne, som har speed, drible stærke og målfarlige. De 4 kan så rotere rundt som det passer dem. Og så Scholes og Carrick bag dem. Av da :-)

Man må giv dig, at du formår at få banket en giftig offensiv sammen dér! ;) Jeg havde nok bare foretrukket Anderson i stedet for Scholes, selvom dette ville betyde meget sydamerikansk. Men farligt, det må man sige, det ser ud!

23Becks
27-05-2008, 20:33
Nu har jeg fulgt med i Toulon Youth Festival her den sidste stykke tid på Eurosport, hvor Chile har spillet nationer som Frankrig og Holland ud af banen.. De har en spiller ved navn Morales, en rigtig 10er, som spiller en fri rolle for dem.. Han er i særklasse stævnets bedste mand, og han har også scoret i 3 af kampene - senest idag på et 40 meter langskud..

Syns i skal tjekke ham ud.. Han er virkelig en spændende spiller..

PerRonaldo
27-05-2008, 20:47
Jeg ku nemt se Fabiano slå til i United.. Jeg følger en del spansk og der har det altså været svært at komme uden om fabiano, og det er ikke helt tilfælidgt at han bliver linket til United, slet ikke når han har scoret 24 mål i ligaen og bliv nummer to.

Hvad er det i ønsker i det angreb? En der skal supplere Tevez/Rooney, eller en der skal sende en af de to på bænken? Jeg vil mene Fabiano vil kunne begge dele.

Daniel
27-05-2008, 20:48
Personligt mener jeg, det er alt for satset, at lade Neville optræde på højre-backen igen. Han har vel spillet noget der minder om 5 min. plus overtid i den allerede afgjorte kamp mod Roma? Så ser jeg langt hellere at Brown beholder sin plads, medmindre vi selvfølgelig køber en erstatning.

Luis Fabiano er for mig også et spørgsmålstegn. Man kan ikke tage hans 34 mål i alle turneringer fra ham i år, men de to foregående sæsoner har han jo ikke ligefrem bombet hos Sevilla. Så er lidt bange for, han er en one-season-wonder. Hvis vi køber en angriber i år, ser jeg helst, det bliver en anden...

Kan godt se hvad du mener. Håber bare at Neville kommer op på det niveau der gør at han kan være med så Simpson kan være andet valg og derfor også får en chance. Ellers tror jeg let at det kan blive Neville der spillere hvis Brown bliver skadet og så ryger Simpson helt ud og får ikke chancen.

Krede
27-05-2008, 20:51
Jeg ku nemt se Fabiano slå til i United.. Jeg følger en del spansk og der har det altså været svært at komme uden om fabiano, og det er ikke helt tilfælidgt at han bliver linket til United, slet ikke når han har scoret 24 mål i ligaen og bliv nummer to.

Hvad er det i ønsker i det angreb? En der skal supplere Tevez/Rooney, eller en der skal sende en af de to på bænken? Jeg vil mene Fabiano vil kunne begge dele.

Det er nemlig et godt spørgsmål du stiller der.

Jeg vil nødigt lave om på vores spillestil og derfor ser jeg egentlig ikke behov for en hovedstødsstærk spiller i startformationen (Der er selvfølgelig altid Ronaldo). Jeg vil gerne have en fysisk spiller, vi kan smide det sidste kvart i kampe hvor det kniber med at skabe chancer, det er vel 5-6 kampe i år. I denne rolle ser jeg Manucho.

Istedet vil jeg gerne fastholde Tevez-Rooney, men vil istedet supplere dem med Aguero. Hvad synes du om ham, nu hvor du ser meget spansk fodbold?

Unitedforever
27-05-2008, 20:55

Præcis. Jeg synes folk glemmer lidt, at vi ikker er på udkig efter en angriber, der skal overtage eksempelvis Tevez plad, men en, der skal supplere dem. Her er Fabiano et gilmrende valg. Han er en klasse spiller på sine områder, og han vil formendtlig affinde sig med en bænketjans, og lidt rotering. Jeg tror næppe en Benzeman, Huntelaar eller Berbatov for den sags skyld, vil affinde sig med sådan en position. En anden muligehed er Vucinic fra AS Roma. Jeg så Coppa Italia her i lørdags, og jeg må sige at han imponerer mig voldsomt. Han er fysik stærk, god til at holde på bolden, hurtig (i forhold til sin størrelse), teknisk god og arbejdsom. Han kunne bestemt også væren en alternativ mulighed, desuden vil han nok ikke koste mere end ca. 75-95 mio. :)

PerRonaldo
27-05-2008, 21:03
Selvfølgelig vil aguero være klasse han blev nr. 3 med 19 mål i den spanske liga og er kun 20 år, mener jeg.. Men jeg tror så tilgengæld også at vi skal finde den helt store pengepung frem for at sikre os ham, for han har potentiale til at blive en af de helt store spillere. Minder meget om de angribere vi har i forvejen og har lidt af det torres har, speed og kan sætte folk af, men hovedstødstærk er han ikke.

Vucinic har også været nævnt og han er også en rigtig spændende spiller. Nu har jeg kun set set ham når vi har mødt ham, men jeg vil mene han er en mindst lige så stor en trussel som snotti er og så kan han nok også erhverves for en rimelig penge, det er et ekstra plus.

Unitedforever
27-05-2008, 21:07
Selvfølgelig vil aguero være klasse han blev nr. 3 med 19 mål i den spanske liga og er kun 20 år, mener jeg.. Men jeg tror så tilgengæld også at vi skal finde den helt store pengepung frem for at sikre os ham, for han har potentiale til at blive en af de helt store spillere. Minder meget om de angribere vi har i forvejen og har lidt af det torres har, speed og kan sætte folk af, men hovedstødstærk er han ikke.

Vucinic har også været nævnt og han er også en rigtig spændende spiller. Nu har jeg kun set set ham når vi har mødt ham, men jeg vil mene han er en mindst lige så stor en trussel som snotti er og så kan han nok også erhverves for en rimelig penge, det er et ekstra plus.

Præcis. Desuden synes jeg at han er en smule undervurderet.

Krede
27-05-2008, 21:07

Mener faktisk kun Aguero er 19 og mener desuden, at han er blevet kåret som årets spiller i Spanien - ganske imponerende. Hvis du siger han har scoret 19 mål i ligaen og så plus de 5 i UEFA'en, så er vi vel oppe på et antal, som Torres ikke har scoret for Atm. Madrid? Kan det ikke passe?

Jeg er klar over, at han vil være meget dyr, men jeg nævner ham også kun, da vi eftersigende vil købe ind for en halv millard.

Er Aguero ikke umiddelbart hurtigere og en bedre dribler end Tevez og Rooney?

PerRonaldo
27-05-2008, 21:13
Mener faktisk kun Aguero er 19 og mener desuden, at han er blevet kåret som årets spiller i Spanien - ganske imponerende. Hvis du siger han har scoret 19 mål i ligaen og så plus de 5 i UEFA'en, så er vi vel oppe på et antal, som Torres ikke har scoret for Atm. Madrid? Kan det ikke passe?

Jeg er klar over, at han vil være meget dyr, men jeg nævner ham også kun, da vi eftersigende vil købe ind for en halv millard.

Er Aguero ikke umiddelbart hurtigere og en bedre dribler end Tevez og Rooney?

Jeg vil sidestille aguero med Torres, både deres måde at spille på, men også den måde aguero er kommet frem på. Han har også lige haft en super sæson, og det havde Torres også for 4-5 år siden hvor han også scorede 19 mål i den spanske liga. Torres er måske en lidt mere komplet angriber, men aguero, som du nævner, er måske kun 19, så han har potentialet til at blive, måske endnu bedre, men ellers vil jeg mene han minder lidt om torres.

Og jeg mente vi skulle købe Torres i stedet for Tevez, så jo jeg kunne godt se fidusen i at erhverve aguero, men på den anden side ville det nok også være godt at se om han kan holdet det niveau.

Krede
27-05-2008, 21:24
Jeg vil sidestille aguero med Torres, både deres måde at spille på, men også den måde aguero er kommet frem på. Han har også lige haft en super sæson, og det havde Torres også for 4-5 år siden hvor han også scorede 19 mål i den spanske liga. Torres er måske en lidt mere komplet angriber, men aguero, som du nævner, er måske kun 19, så han har potentialet til at blive, måske endnu bedre, men ellers vil jeg mene han minder lidt om torres.

Og jeg mente vi skulle købe Torres i stedet for Tevez, så jo jeg kunne godt se fidusen i at erhverve aguero, men på den anden side ville det nok også være godt at se om han kan holdet det niveau.

Jeg er tildels enig med dig, jeg synes også bare, at der er lidt Messi over ham. I nogle af de kampe jeg har set med Aguero, så har han lavet driblinger, som har været out-of-this-world, lidt som Messi. Derudover vurdere jeg ham også som værende hurtigere end Torres. Og endelig, så minder han mere om Tevez end Torres, når vi taler om alsidighed. Altså jeg tror Aguero ville kunne passe perfekt som kant i en 4-2-3-1.

Mht. alder så er han 19, men bliver 20 d. 2 juni :-)

PerRonaldo
27-05-2008, 22:35
Jeg er tildels enig med dig, jeg synes også bare, at der er lidt Messi over ham. I nogle af de kampe jeg har set med Aguero, så har han lavet driblinger, som har været out-of-this-world, lidt som Messi. Derudover vurdere jeg ham også som værende hurtigere end Torres. Og endelig, så minder han mere om Tevez end Torres, når vi taler om alsidighed. Altså jeg tror Aguero ville kunne passe perfekt som kant i en 4-2-3-1.

Mht. alder så er han 19, men bliver 20 d. 2 juni :-)

Ja han har stadig et godt stykke vej på til messis driblinger, og jeg vil stadig mene han er bedst helt fremme, eller måske i en fri rolle bag angriberen.

Bergmann
27-05-2008, 23:21
Jeg ville ønske at vi gik på rov i Valencia og udnyttede deres nuværende situation. Hent David'erne (Villa og Silva)!
Begge blandt verdens bedste på deres positioner, og så har Silva tilmed potentiale til at blive endnu bedre og Villa er på toppen nu og kan være der de næste par år.

Bergmann
27-05-2008, 23:28
Vil lige påminde alle om, at Aguero "Kun" har fået 4 røde kort i denne sæson.
Kilde: atleticomadrid.de

PerRonaldo
28-05-2008, 00:13

Han får lige nøjagtigt et rødt under ferguson, så er det slut, lidt lige som Nani har fået sidst første og nok også sidste indenfor det næste stykke tid.. ;)

Fletcherfan
28-05-2008, 00:39
Jeg synes, at United skal købe Shorey (har været linket før)... Han ville kunne klare at være back up til Evra og så er han samtidig rimelig god...

Den anden mulige indkøbte spiller kunne være Kanoute... Hvad siger I???

Dines
28-05-2008, 07:46
Jeg synes, at United skal købe Shorey (har været linket før)... Han ville kunne klare at være back up til Evra og så er han samtidig rimelig god...

Den anden mulige indkøbte spiller kunne være Kanoute... Hvad siger I???

Shorey er udemærket, men så heller ikke bedre. Så kunne vi ligeså godt bruge O'Shea eller Silvestre som backup - Kanoute har gjort det godt i Sevilla, men han er ikke helt ung mere, og så var han jo ikke nogle speciel succes tidligere i engelsk fodbold.

robinho
28-05-2008, 09:03
synes fergie har ret i at lidt rutine til frontlinien ikke gør noget, men berbatov og fabiano som 27 årig er også rutine. Tror kanoute er for gammel i forhold til hvad vi kan få ud af ham , og i forhold til prisen. Desuden har fabiano mange flere tråde at spille på, både i forhold til fart og teknik

PerRonaldo
28-05-2008, 10:38
synes fergie har ret i at lidt rutine til frontlinien ikke gør noget, men berbatov og fabiano som 27 årig er også rutine. Tror kanoute er for gammel i forhold til hvad vi kan få ud af ham , og i forhold til prisen. Desuden har fabiano mange flere tråde at spille på, både i forhold til fart og teknik

Ja altså både og, for Rooney er vel efterhånden en rutineret angriber, der har prøvet mere end berbatov og fabiano har til sammen. Men selvfølgelig er de alders mæssigt mere rutineret, så jeg håber det bliver Fabiano, især som en supplerende spiller til tevez/rooney der tror jeg han vil være genial, da han er lidt en anden slags angriber, så forsvaret skal omstille sig, og så scorer han altså på hans chancer, som regel. ;)

Damien
28-05-2008, 10:49
Tror ikke der en den mindste chance for vi henter Aguëro...
1. han spiller i de samme områder som Tevez og Rooney og så er han ikke stærk nok som boksspiller.
2. han er alt for dyr og tror ikke han vil finde sig i en bænkplads.

Det sammen gælder desværre også for Benzema, selvom jeg drømmer om at få ham til klubben.
Dog er Benzema noget bedre i hovedspillet.

Men tror ikke folk skal sætte sig alt for meget op efter de største navne og talenter.. I skal huske på hvor stærk vores startende 11 er, og det ikke alle der ville være tilfredse med at sidde en del på bænken..

men det blir alligevel spændende at se hvem vi henter..
Men jeg tror ligesom andre, at Fabiano og Huntelaar er de bedste bud

robinho
28-05-2008, 13:08
hvis fergie gerne vil have en angriber som er stærk og eventuelt god i luften, men så kan se bort fra rutinen, hvad så med den nye komet i fransk fodbold
Bafetimbi Gomis. Han er en klon af didier drogba(ved dog ikke hvordan han opføre sig). Han er 22 år (født d. 6. august 1985.

Ved godt det er en mand vi ikke har haft oppe og vende, men fergie er altid på udkig efter nye talenter, og den spiller her vil måske kunne byde ind med det vi havde håbet fra saha

Han har i årets franske liga scoret 16 mål for St Etienne.

Iøvrigt fik han debut i går for frankrig i deres kamp mod Ecuador. Frankrig vandt 2-0 og Gomis scorede begge mål.

Se et par klip med ham fra youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=x3o540EWS_M

http://www.youtube.com/watch?v=luuFd9s-qeE&feature=related

snegl
28-05-2008, 13:15
hvis fergie gerne vil have en angriber som er stærk og eventuelt god i luften, men så kan se bort fra rutinen, hvad så med den nye komet i fransk fodbold
Bafetimbi Gomis. Han er en klon af didier drogba(ved dog ikke hvordan han opføre sig). Han er 22 år (født d. 6. august 1985.

Ved godt det er en mand vi ikke har haft oppe og vende, men fergie er altid på udkig efter nye talenter, og den spiller her vil måske kunne byde ind med det vi havde håbet fra saha

Han har i årets franske liga scoret 16 mål for St Etienne.

Iøvrigt fik han debut i går for frankrig i deres kamp mod Ecuador. Frankrig vandt 2-0 og Gomis scorede begge mål.

Se et par klip med ham fra youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=x3o540EWS_M

http://www.youtube.com/watch?v=luuFd9s-qeE&feature=related

Damn han lyder vild.. Jeg håber Fergie holder et vågent øje med den spiller.

Vilmeister
28-05-2008, 13:15
Syntes også vi mangler nogle flere sorte på holdet.

snegl
28-05-2008, 13:16
Syntes også vi mangler nogle flere sorte på holdet.

Haha er der sådan en kvote for hvordan racesammensætningen skal være på et hold?

Vilmeister
28-05-2008, 13:18
jep, det er altid godt med en sort eller 2. :lolol:

Men jeg syntes han lyder spændende ham Gomis.

robinho
28-05-2008, 13:24
synes nemlig også han ser spændende ud ja. Han har nogle af de ting som vores andre angribere ikke kan byde ind med. Og med hans fysik og den stil han er vant til i frankrig, så skulle overgangen til PL ikke være så voldsom.

Men som sagt er det en chance at tage for han er en coming man, men med talenter er der altid risici involveret.

Enggolf89
28-05-2008, 13:27
Med salget af Pique, står vi og mangler en forsvarsspiller som skal stå i skyggen af Vidic og Rio.

Salget gør at vi som sagt står og mangler en, da der er en mindre. Jeg mener at vi skal købe Micah Richards som mange andre også har nævnt. Ikke som backup men som højre back. Tror desværre aldrig at vi får Neville at se tilbage på topplan. Det vil sige at Micah vil blive mit førstevalg til højrebacken og Brown på bænken. På den måde har vi både Miccah og Brown der kan spille både højreback og midterforsvar.

Genialt køb - Han har ALT!!!

Kjizzle
28-05-2008, 13:45
Med salget af Pique, står vi og mangler en forsvarsspiller som skal stå i skyggen af Vidic og Rio.

Salget gør at vi som sagt står og mangler en, da der er en mindre. Jeg mener at vi skal købe Micah Richards som mange andre også har nævnt. Ikke som backup men som højre back. Tror desværre aldrig at vi får Neville at se tilbage på topplan. Det vil sige at Micah vil blive mit førstevalg til højrebacken og Brown på bænken. På den måde har vi både Miccah og Brown der kan spille både højreback og midterforsvar.

Genialt køb - Han har ALT!!!

Hvis vi lader Evans tage den plads Pique havde i år står i samme situation som vi gjorde i år samtidig med vi har Neville tilbage og måske Simpson alt efter hvad SAF finder på. Så jeg kan ikke se meningen med at købe en ny forsvarsspiller.

Damien
28-05-2008, 13:48
Vi har allerede andre løsninger hvis vi sku løbe ind i en skade i midterforsvaret...
O'shea, Simpsons, Neville og Hargreaves kan alle tage højreback og så kan man rykke Brown ind centralt.. Syntes ikke det et så stort problem uden Pique, dog ærgeligt han er smuttet anyways..

Vilmeister
28-05-2008, 14:02
Det ville være fantastisk med Richards. Han er fysisk i en klasse for sig selv, hopper utroligt højt, han er mega hurtig, han er englænder, han er sort, han er en ung spiller med et utroligt stort potientiale, og han kan spillere flere defensive pladser.

Syntes det vil være helt iorden at smide 200 mio efter ham.

Bugge
28-05-2008, 15:49
Det ville være fantastisk med Richards. Han er fysisk i en klasse for sig selv, hopper utroligt højt, han er mega hurtig, han er englænder, han er sort, han er en ung spiller med et utroligt stort potientiale, og han kan spillere flere defensive pladser.

Syntes det vil være helt iorden at smide 200 mio efter ham.

Ja, det er da især vigtigt at han er sort.. Det kan jeg godt se.. :D

Men ja, han er en fantastisk spiller..

Hl-Glory
28-05-2008, 15:57
Hvis vi får Richard og forlænger med Evra så har vi forsvaret på plads mange år ud i fremtiden, hvis Richards bliver brugt på højre back.
Jeg håber vi signer Richards, men tør knap nok håbe på det.

Enggolf89
28-05-2008, 17:20
Hvis vi lader Evans tage den plads Pique havde i år står i samme situation som vi gjorde i år samtidig med vi har Neville tilbage og måske Simpson alt efter hvad SAF finder på. Så jeg kan ikke se meningen med at købe en ny forsvarsspiller.

Ja vi ganske mange forsvare. Men har de Niveau? Jeg mener ikke O'shea har. Evans heller ikke, men vil dog gerne se ham i aktion. Og simpson, har vist i løbet af i år, at han kan blive klasse.

Jeg mener bare at en spiller som Richards kommer der ikke mange af, han "wonderkid". Bedre beskrivelse findes der ikke, og syntes det ville være en skam at se bort fra ham, fordi vi måske har nogle løsninger selv. er ellers stor fan af at have engelske spillere og spillere fra klubben selv i truppen. Men hvis de ikke har niveau, kan jeg ikke se grunden. Siger ikke at de ikke har det, men at jeg ikke tror at det spillere der har klasse nok til United, for det tror jeg desværre ikke.

Kjizzle
28-05-2008, 17:26
Ja vi ganske mange forsvare. Men har de Niveau? Jeg mener ikke O'shea har. Evans heller ikke, men vil dog gerne se ham i aktion. Og simpson, har vist i løbet af i år, at han kan blive klasse.

Jeg mener bare at en spiller som Richards kommer der ikke mange af, han "wonderkid". Bedre beskrivelse findes der ikke, og syntes det ville være en skam at se bort fra ham, fordi vi måske har nogle løsninger selv. er ellers stor fan af at have engelske spillere og spillere fra klubben selv i truppen. Men hvis de ikke har niveau, kan jeg ikke se grunden. Siger ikke at de ikke har det, men at jeg ikke tror at det spillere der har klasse nok til United, for det tror jeg desværre ikke.

Jeg er helt enig med dig i at Richards er klasse men jeg mener bare det ville være at skide Brown ned af ryggen at købe Richards. Brown har spillet en klassesæson og har en stor andel i at vi løb med de to største trofæer. Samtidig har han lige forlænget sin kontrakt hvor der formentlig blev lovet en del førsteholdsfodbold.

Det er ikke fordi jeg mener vi ikke kan bruge Richards jeg mener bare vi kunne bruge pengene bedre andre steder.

Enggolf89
28-05-2008, 17:29
Jeg er helt enig med dig i at Richards er klasse men jeg mener bare det ville være at skide Brown ned af ryggen at købe Richards. Brown har spillet en klassesæson og har en stor andel i at vi løb med de to største trofæer. Samtidig har han lige forlænget sin kontrakt hvor der formentlig blev lovet en del førsteholdsfodbold.

Det er ikke fordi jeg mener vi ikke kan bruge Richards jeg mener bare vi kunne bruge pengene bedre andre steder.

Ja Brown har været genial. Helt enig. Også derfor jeg skrev i mit første indlæg at jeg mente han stod foran Neville (tror ikke han kommer tilbage i niveau) og et køb af Richards ville gøre at de sammen var lige tæt på midterforsvaret som på højreback. Men jo kan se din pointe.

RAppel
28-05-2008, 17:38
Kan ikke se hvad vi skal med Fabiano. Så hellere det blev Huntelaar, men håber den udmelding bliver sat til vægs med en sæsontotal på 25 mål i PL, bye bye Torres :D

Men nu får vi se. Var det noget med SAF ville ordne sommertransfers inden for de næste 14 dage? Synes jeg jeg læste noget med :)

Enggolf89
28-05-2008, 17:48
Huntelaar, benzema, Berbatov, Fabiano, Gomis osv. osv.

Alle rigtig gode spillere og nogle jeg bestemt gerne ville se i vores røde trøje, især Benzema og Huntelaar. Men jeg svare egentlig fordi, at vi snakker om at købe unge spillere og at gøre dem til vores egne.

Så syntes jeg at en spiller som Balotelli ville gå hen og blive det største scoop i mange mange år. Han er fantastisk, han er 17 år, 190 cm, fysisk stærk - MEGET, målfarlig og stærk teknisk. Så ham spille mod Roma og har set ham i Serie A et par gange i denne sæson.
Ved godt han ikke står på nogens ønskeseddel, men tjek ham ud og hold øje med ham. Han bliver så STOR!!!!!

Allan
28-05-2008, 18:13
Hvis vi får Richard og forlænger med Evra så har vi forsvaret på plads mange år ud i fremtiden, hvis Richards bliver brugt på højre back.
Jeg håber vi signer Richards, men tør knap nok håbe på det.

Fuldstændig enig, hvis Richards kommer har vi et forsvar som kan spille sammen i de næste 3-5 år som minimum og det kan kun være til gavn for holdet.

Jeg har flere gange ytret at jeg ønsker Richards til klubben, men som dig tør jeg næsten ikke håbe på det.

schousboe9
28-05-2008, 18:24

Alle rigtig gode spillere og nogle jeg bestemt gerne ville se i vores røde trøje, især Benzema og Huntelaar. Men jeg svare egentlig fordi, at vi snakker om at købe unge spillere og at gøre dem til vores egne.

Så syntes jeg at en spiller som Balotelli ville gå hen og blive det største scoop i mange mange år. Han er fantastisk, han er 17 år, 190 cm, fysisk stærk - MEGET, målfarlig og stærk teknisk. Så ham spille mod Roma og har set ham i Serie A et par gange i denne sæson.
Ved godt han ikke står på nogens ønskeseddel, men tjek ham ud og hold øje med ham. Han bliver så STOR!!!!!

Lyder til han allerede er stor!:D

Spøg til side, kender ham oss godt og Chelsea skulle vist være ude efter ham. Han er helt sikkert en spændende spiller, men tror godt man kan forvente, at han ikke koster under 200 mio. og så er det sku lige skarp nok til min smag.

Dyreborg
28-05-2008, 18:27

Kan kun give dig ret i at alle spillere vil klæde i en United trøje, men synes en spiller som Roque Santa Cruz er totalt overset hele tiden.. Han scorer mange mål for Blackburn, og taget i betragtning af det er hans første sæson i PL, kan det da næsten kun blive bedre.. ham synes jeg United skal overveje

robinho
28-05-2008, 18:33
Kan kun give dig ret i at alle spillere vil klæde i en United trøje, men synes en spiller som Roque Santa Cruz er totalt overset hele tiden.. Han scorer mange mål for Blackburn, og taget i betragtning af det er hans første sæson i PL, kan det da næsten kun blive bedre.. ham synes jeg United skal overveje

en ting er at man kan blive en helt i blackburn med alt den spilletid og når spillet er meget lagt an på dine styrker. Der ville ikke blive spillet så meget på santa cruz´ s styrker i man utd, og han vil heller ikke få den samme plads næste år. Det er nok ikke en tilfældighed at bayern slap ham for 3 mio pund, selvom man kan komme op i gear igen selvfølgelig

snegl
28-05-2008, 18:42
en ting er at man kan blive en helt i blackburn med alt den spilletid og når spillet er meget lagt an på dine styrker. Der ville ikke blive spillet så meget på santa cruz´ s styrker i man utd, og han vil heller ikke få den samme plads næste år. Det er nok ikke en tilfældighed at bayern slap ham for 3 mio pund, selvom man kan komme op i gear igen selvfølgelig

Grunden til den lave pris var vel også pga han var i overskud. Toni, Klose, Podolski, Santa Cruz, Makaay, Pizzaro. Han skulle vist bare afsted. Mega kup af Blackburn.

Jeg tror godt han vil passe ind i United. Da Saha var til stede på banen, blev spillet kørt meget op omkring ham. Grunden til vi ikk har gjort det i år, er at Tevez og Rooney ikk har kunne vende så hurtigt og spille bolden videre som Saha gjorde det sidste år. De har bremset spillet meget i forhold til Saha sidste år.

Hvis Santa Cruz får en rolle hvor man vil spille bolden op på ham vil det også gøre Rooney bedre da han kan ligge bag ved ham tror jeg. Som vi så med Van N, hvor Rooney også scorede flere mål.

robinho
28-05-2008, 18:51
du skal bare lige tage med i dine overvejelser at santa cruz ikke er i nærheden af den speed som saha besidder, og er heller ikke så hurtig i vendingerne

snegl
28-05-2008, 18:55
Hehe tja jeg synes han er okay hurtig i sine vendinger. Jeg har ik set ham vildt meget i år, men i Bayern husker jeg ham som havende ret mange friløbere. (en vis hurtighed må han besidde)

Jeg har så også kun set meget få der har brugt sin fysik til at tage bolden med rundt og hurtigt spille den videre som Saha. Om Santa Cruz kan gøre noget i nærheden kan kun fremtiden vise hvis han signer for os. Han er ihvertfald en Allround centerforward i mine øjne.

Damien
28-05-2008, 19:14

Enig.. han har vist sit værd i år.. Og imodsætning til andre som er nævnt, tror jeg lettere han ville acceptere en rolle som 3. angriber..

robinho
28-05-2008, 19:15
kunne også være santa cruz var i fergies overvejelser. Det er svært at sige, for united er meget tilknappede hvad transfersnak angår. De nævner ingen navne, før handlen er ved at være i hus. Men ok så undgår man jo også at opføre sig som real madrid.

Dines
28-05-2008, 19:23
kunne også være santa cruz var i fergies overvejelser. Det er svært at sige, for united er meget tilknappede hvad transfersnak angår. De nævner ingen navne, før handlen er ved at være i hus. Men ok så undgår man jo også at opføre sig som real madrid.

Måske fordi, at de frygter at Chelsea, så også vil melde sig ind i kampen om spilleren. Det har vi set med Robben f.eks., så synes det er helt fint, at de holder kortene helt tæt ind til bordet. Jeg håber, at Fergie pludselig kan præsentere en overraskelse som med Anderson sidste år.

robinho
28-05-2008, 19:29
Måske fordi, at de frygter at Chelsea, så også vil melde sig ind i kampen om spilleren. Det har vi set med Robben f.eks., så synes det er helt fint, at de holder kortene helt tæt ind til bordet. Jeg håber, at Fergie pludselig kan præsentere en overraskelse som med Anderson sidste år.

jo men et eller andet sted skal chelsea også passe på de ikke latterliggøre sig selv ved hele tiden at købe dem som united interessere sig for. Ved godt at dygtige spillere tit har mange beundrere men det er sgu påfaldende når man ser på chelsea indkøb under romans æra.

Gad vide om der er en sekrætær på Gills kontor der lækker oplysninger til en veninde som laver lidt "håndarbejde" for Kenyon.

Fred
28-05-2008, 20:44
Håber sku at vi napper ham der Gomis fra Saint-Etienne. Lidt ligesom en Anderson handel. Han er dælme syg!

United DK
28-05-2008, 21:14
Håber sku at vi napper ham der Gomis fra Saint-Etienne. Lidt ligesom en Anderson handel. Han er dælme syg!

Hvad basere du det på? At han har haft en enkelt god sæson? At han er god på diverse Youtube-videoer? At han scorede to mål for Frankrig i går?

JakobR
28-05-2008, 21:25
Hvad basere du det på? At han har haft en enkelt god sæson? At han er god på diverse Youtube-videoer? At han scorede to mål for Frankrig i går?

Det samme folk baserer Benzema på.

Krede
28-05-2008, 21:28
Tror ikke der en den mindste chance for vi henter Aguëro...
1. han spiller i de samme områder som Tevez og Rooney og så er han ikke stærk nok som boksspiller.
2. han er alt for dyr og tror ikke han vil finde sig i en bænkplads.

Det sammen gælder desværre også for Benzema, selvom jeg drømmer om at få ham til klubben.
Dog er Benzema noget bedre i hovedspillet.

Men tror ikke folk skal sætte sig alt for meget op efter de største navne og talenter.. I skal huske på hvor stærk vores startende 11 er, og det ikke alle der ville være tilfredse med at sidde en del på bænken..

men det blir alligevel spændende at se hvem vi henter..
Men jeg tror ligesom andre, at Fabiano og Huntelaar er de bedste bud

Fergie har udtalt, at vi køber 2-3 nye spillere og hvis vi har tænkt os at bruge en halvmilliard i alt, så håber jeg da så sandelig, at det er nogle store navne eller store talenter.

robinho
28-05-2008, 23:01
hvis united går ud og køber, så er det fordi der er brug for det, og hvis der er brug for det, så skal det også være godt nok. Og for at være godt nok, så skal de spillere der hentes ind være dygtige. Dem vi hentede sidste sommer som "breddespillere" er jo også ret så gode.

NtotheT
28-05-2008, 23:05
Det samme folk baserer Benzema på.

Hvordan skal det forstås Jakob? :)

Enggolf89
29-05-2008, 00:47
Helt enig. fordi han har en god sæson ham Gomis skal han ikke til United. skal vi så også hente del piero eller martin jørgensen. det er på et virkelig tyndt grundlag man begynder at sige at han skal til United. hvis han laver samme nummer 3 år i træk, så ok. Så kan den overvejes. men hvis vi skal have en ung og forholdsvis ung spiller og som ikke skal starter eller bomber fra start så er Balotelli stadig mit foreslag. men syntes vi skal have en bomber/klasseangriber som ikke er en backup. kan ikke se hvad vi skal med Gomis overhovedet, virker bare som om man vil sige andre índ dem som er blevet nævnt.

Dines
29-05-2008, 07:36
Hvordan skal det forstås Jakob? :)

At mange kun har set Benzema via youtube videoer og så kampene mod os, og det er rigtig nok. Jeg har kun set ham rigtig i aktion for Frankrig, og så imod os. Og der imponerede han mig. Men jeg vil nu gerne se flere gode præstationer fra ham, før jeg kan udtale mig om, at vi virkelig skal købe ham.

robinho
29-05-2008, 08:48
Helt enig. fordi han har en god sæson ham Gomis skal han ikke til United. skal vi så også hente del piero eller martin jørgensen. det er på et virkelig tyndt grundlag man begynder at sige at han skal til United. hvis han laver samme nummer 3 år i træk, så ok. Så kan den overvejes. men hvis vi skal have en ung og forholdsvis ung spiller og som ikke skal starter eller bomber fra start så er Balotelli stadig mit foreslag. men syntes vi skal have en bomber/klasseangriber som ikke er en backup. kan ikke se hvad vi skal med Gomis overhovedet, virker bare som om man vil sige andre índ dem som er blevet nævnt.

hvordan kan du mene at en teenager med 4-5 pokalkampe i år er en mere sikker investering end en som har spillet fast hele året, og som har scoret hele tiden, og desuden vil være langt billigere end teenageren. Og prøv at give folk lidt mere kredit end bare at tro at gomis nævnes fordi han har spillet et godt år, eller fordi der skal nævnes nogen der ikke er snakket om. Kigger jo også på hans type, muligheden for at hente manden og udviklingsmuligheder(alder). Der findes jo andre angribere i verden end huntelaar og benzema.

McPherson
29-05-2008, 09:05
Har aldrig rigtig hørt om Gomis før? Og Balotelli, tjo, han blir sikkert go' men jeg tror også Inter vil have en pæn pris for ham, hvis de overhovedet vil sælge..

Jeg håber United køber disse spillere i sommeren:

Dani Alves
Micah Richards
Luis Fabiano/Huntelaar
Jeremy Menez

...

Har tidligere været lidt kritisk omkring Huntelaar, men har fået set en del af ham på det sidste som har fået mig til at skifte mening.. Og alle de andre har bare imponeret mig helt vildt i år! Menez kunne være rigtig spændende, en spiller lidt ala Ronaldo og Nani.. Derudover kan både Micah og Alves spille på midtbanen, og Menez kan spille alle offensive positioner, hvilket ville give os en helt ufattelig dybde og alsidighed i truppen..

Enggolf89
29-05-2008, 09:38
hvordan kan du mene at en teenager med 4-5 pokalkampe i år er en mere sikker investering end en som har spillet fast hele året, og som har scoret hele tiden, og desuden vil være langt billigere end teenageren. Og prøv at give folk lidt mere kredit end bare at tro at gomis nævnes fordi han har spillet et godt år, eller fordi der skal nævnes nogen der ikke er snakket om. Kigger jo også på hans type, muligheden for at hente manden og udviklingsmuligheder(alder). Der findes jo andre angribere i verden end huntelaar og benzema.

Jeg giver bestemt kredit for andres meninger, men hvis jeg er uenig skal jeg jo ikke sige jeg er enig. Syntes det ikke vi skal have Gomis, ser ham som en breddespiller og hvis du har læst de andre indlæg jeg har skrevet, så står der også at jeg ikke tror vi køber balotelli og ja jeg bygger det på ca. 5 kampe. når man kan spille fast i de sidste par kampe i den italienske pokal og i seria a og ser niveauet han spiller med, så ja. Du skriver selv at du ser på ham, med pris, hvordan han passer ind og styrke og mål - det er det samme jeg har gjort, så vores indlæg var ikke spor anderledes.

robinho
29-05-2008, 11:17
kan ikke se hvad vi skal med Gomis overhovedet, virker bare som om man vil sige andre índ dem som er blevet nævnt.

du skrev sådan her til sidst i dit forrige indlæg. Og det vælger jeg da at tolke som om du ikke tager mit forslag om Gomis seriøst.... Det er så også dit eget valg.

Enggolf89
29-05-2008, 11:37
Jo tager alle forslag seriøst, et foreslag er et foreslag. Selvom jeg er dybt uenig. mener han skal vise mere over flere sæsoner, hvis han bomber lige så meget næste sæson så har han vist at han kan holde niveau. Og nej der er ikke kun Huuntelaar og Benzema, helt enig. men da det er dem som er blevet sendt til United rigtig mange gange og Ferguson har offentligt talt MEGET positivt om Benzema, er det dem jeg tager stilling til mest og mange andre også gør. men ligesom du nævner Gomis, nævner jeg Balotelli selvom jeg heller ikke tror han er specielt billig, for Inter er nok enig med mig i at han måske er verdens bedste angriber i fremtiden, har aldrig set en spiller med så meget potentiale. tjek ham ud"Rocking"

Men godt vi er uenige, ellers var der ingen debat:)

snegl
29-05-2008, 11:53
Jo tager alle forslag seriøst, et foreslag er et foreslag. Selvom jeg er dybt uenig. mener han skal vise mere over flere sæsoner, hvis han bomber lige så meget næste sæson så har han vist at han kan holde niveau. Og nej der er ikke kun Huuntelaar og Benzema, helt enig. men da det er dem som er blevet sendt til United rigtig mange gange og Ferguson har offentligt talt MEGET positivt om Benzema, er det dem jeg tager stilling til mest og mange andre også gør. men ligesom du nævner Gomis, nævner jeg Balotelli selvom jeg heller ikke tror han er specielt billig, for Inter er nok enig med mig i at han måske er verdens bedste angriber i fremtiden, har aldrig set en spiller med så meget potentiale. tjek ham ud"Rocking"

Men godt vi er uenige, ellers var der ingen debat:)

Hehe det lyder altså lidt spøjst at du skyder Robinhos spiller ned, og selv nævner en spiller som har præcis samme baggrund. Uprøvet over længere tid, forholdsvist ukendt, og ung.

Begge spillere lyder lovende synes jeg. Jeg synes helt klart godt at spillere som Gomis kan være på tale. Hvem siger et angrebstalent der kan sidde på bænken ikk er løsningen? (Ja, Gomis har vel bevist mere end vores egne talenter)
4 mål mindre end Benzema som er hyldet af alle herinde. Og så spiller Gomis endda for en klub der ikke har samme spillermateriale som Lyon.

Jeg har ikke selv set Gomis, men jeg vil helt klart kigge på ham. Statistik og hans "maxniveau" som man kan se på videoer kan man dog ikke løbe fra. Eneste minus er self at man ikke kan se hans svagheder.

Iøvrigt: Meget få herinde har vel også set særlig meget af Benzema.

United DK
29-05-2008, 11:58
Det bør være et krav, at man ser spillerne en del, før man udtaler sig om dem. F.eks. har jeg set over 20 kampe med Huntelaar, indenfor de sidste to år, og derfor er han mit favoritindkøb til angrebet.

Bugge
29-05-2008, 12:35
Det bør være et krav, at man ser spillerne en del, før man udtaler sig om dem. F.eks. har jeg set over 20 kampe med Huntelaar, indenfor de sidste to år, og derfor er han mit favoritindkøb til angrebet.

Enig.. Har altid været lidt småforelsket i Ajax, så har set en del med KJH.. Og han er sgu andet og mere end bare en stationær målmaskine..

Vilmeister
29-05-2008, 18:53
Hvorfor købte vi ikke Nasri når han kun kostede 120 millioner kroner?

United DK
29-05-2008, 22:19

Fordi vi ikke har brug for ham, vil jeg tro.

Vilmeister
29-05-2008, 22:38
Hvis vi har tænkt os at købe ramsey, kunne vi lige så godt købe nasri

Bugge
30-05-2008, 00:18
Hvis vi har tænkt os at købe ramsey, kunne vi lige så godt købe nasri

Hvorfor? Fordi Ramsey er en utrolig lovende spiller og han er trods alt kun 17 år gammel (i think)..
Og der er stadig nogle gode år i Scholes endnu, så hvorfor købe endnu flere spillere som vil kræve en masse kampe fra start når vi allerede har en 20 årig Anderson der er klar til at træde i karakter på førsteholdet.. Så hellere købe en ung Ramsey som vi kan få glæde af om 2 års tid eller lignende når Scholes er ved at gå død..

Jeg vil sgu hellere have en waliser til klubben end en franskmand, det Arsenal har gang i med 30 udlændinge er en hån mod engelsk fodbold..

Enggolf89
30-05-2008, 02:37
Ramsey bliver stor. og ser ham rigtig gerne til klubben. Kan godt lide Fergies nye tænkemåde, med at købe store talenter, god ide. og han virker rigtig lovende. har set ca. 2 kampe med ham og nogle klip. og han ser virkelig talentfuld ud.

Fergie har sagt at næste sæson vil Anderson og Nani spille en mere central rolle, da Giggsy og Scholes ikke kan holde til så mange kampe og ja derfor vil måske ikke være så smart igen at købe Nasri (selvom jeg er personlig stor fan af ham) men derimod en ung spiller, der ikke skal direkte ind i førsteholdstruppen. han skulle vidst også være ret dyr, men det skyldes vel også hans store potentiale.!!

Men mener stadig at Micah Richards og en rigtig bomber står foran i køen. men er min personlige mening, for mig er Richards nemlig en genial mand og et wonderkid. og ville elske ham skifte den vamle og afskyelige Man city trøje ud med en rigtig fra manchester.

Dines
30-05-2008, 07:01

Vi købte Anderson sidste år, der spiller stortset samme position, så vi har ikke brug for en ny der. Til kanten købte vi Nani - Iøvrigt mener Fergie nok også, at han ikke er god nok til den engelske liga måske?

schousboe9
30-05-2008, 12:17
Når vi nu står og mangler en back-up til Rio og Vida, hvorfor så ikke snuppe Rios lillebror, hvis han alligvel er til salg??:)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/05/30/west-ham-to-cash-in-on-5m-anton-ferdinand-89520-20588768/

KennyN
30-05-2008, 12:19
Han er ikke god nok. Han præsterer kun nogenlunde når modstanderen er Rio og United.. Så hellere give Evans chancen, med unge Cathcart som 4. valg..

United DK
30-05-2008, 12:32
Helt enig med Kenny.

Anton Ferdinand lever i høj grad på sin storebrors bedrifter, for han er i virkeligheden ikke ret god. Evans er i hvert fald ikke dårligere, og da han sammentidig er gratis, så synes jeg valget er simpelt.

schousboe9
30-05-2008, 12:41
Helt enig med Kenny.

Anton Ferdinand lever i høj grad på sin storebrors bedrifter, for han er i virkeligheden ikke ret god. Evans er i hvert fald ikke dårligere, og da han sammentidig er gratis, så synes jeg valget er simpelt.

Nu vil jeg ikke forsøge, at snakke Anton til United, men ret skal vel være ret.

I en anden tråd (den om inkompetent ledelse, tror jeg) blev der diskuteret, hvorvidt Rio var god nok i forhold til, hvad vi gav for ham, og tror man blev enige om, at han dengang slet ikke var de penge værd. Da vi hentede ham, var han da lige så gammel som Anton er nu, og lur mig om han ikke ville udvikle sig lidt mere ved at stå overfor Wayne, Carlos, Cristiano og Luis Cunha fremfor Dean, Carlton, Julien og Matthew??:p

Grunden til jeg foreslår Anton er, at jeg føler mig temmelig overbevist om, at Evans ikke er her næste år, og så står vi jo og mangler en 'proven' midterforsvar, hvilket Cathcart seføli endnu ikke er.

United DK
30-05-2008, 12:55
Nu vil jeg ikke forsøge, at snakke Anton til United, men ret skal vel være ret.

I en anden tråd (den om inkompetent ledelse, tror jeg) blev der diskuteret, hvorvidt Rio var god nok i forhold til, hvad vi gav for ham, og tror man blev enige om, at han dengang slet ikke var de penge værd. Da vi hentede ham, var han da lige så gammel som Anton er nu, og lur mig om han ikke ville udvikle sig lidt mere ved at stå overfor Wayne, Carlos, Cristiano og Luis Cunha fremfor Dean, Carlton, Julien og Matthew??:p

Grunden til jeg foreslår Anton er, at jeg føler mig temmelig overbevist om, at Evans ikke er her næste år, og så står vi jo og mangler en 'proven' midterforsvar, hvilket Cathcart seføli endnu ikke er.

Men hvad hjælper det at han er proven, når han ikke er god nok? Vi ved jo heller ikke, om der gemmer sig en god forsvarspiller i Cathcart.

schousboe9
30-05-2008, 12:59
Men hvad hjælper det at han er proven, når han ikke er god nok? Vi ved jo heller ikke, om der gemmer sig en god forsvarspiller i Cathcart.

Nej, han er ikke god nok nu, men det er jo netop dét, jeg vil frem til. Det blev vi enige om i en anden tråd, at Rio i heller ikke var i sin tid, men han er da kommet meget godt efter det??

Desuden finder man ikke en engelsk midterforsvar, med den kvalitet han trods alt besidder, til knap 50 mio. kr. Også derfor synes jeg bestemt han er værd at gå efter.

Mht. til Cathcart så skal han da også nok komme ind omkring 1.holdet, men på nuværende tidspunkt ville det være lidt tyndt hvis han var første og eneste alternativ til midteraksen.

snegl
30-05-2008, 13:15
Nej, han er ikke god nok nu, men det er jo netop dét, jeg vil frem til. Det blev vi enige om i en anden tråd, at Rio i heller ikke var i sin tid, men han er da kommet meget godt efter det??

Desuden finder man ikke en engelsk midterforsvar, med den kvalitet han trods alt besidder, til knap 50 mio. kr. Også derfor synes jeg bestemt han er værd at gå efter.

Mht. til Cathcart så skal han da også nok komme ind omkring 1.holdet, men på nuværende tidspunkt ville det være lidt tyndt hvis han var første og eneste alternativ til midteraksen.

Jeg har da ihvertfald aldrig været enig i det. Jeg synes Rio var god da han kom til klubben - prisen afspejler iøvrigt dette.

Jeg ser slet ik samme potentiale i Anton som jeg så i Rio da vi købte ham. Han er middelmådig i mine øjne og har ikke potentialet til at blive lige så god som sin storebror.

schousboe9
30-05-2008, 13:26
Jeg har oss altid ment, Rio var god nok da vi hentede ham. Dog syntes jeg som så mange andre, at prisen måske var lige i overkanten, men han spillede hos en lokalrival, der oven i købet var i semifinalerne i CL - og at han er englænder sænkede heller ikke ligefrem prisen. Så mange ting pressede den opad, men det er en anden snak.

Jeg mener ikke, Anton er middelmådig. Jo, i øjeblikket er han måske, men han skal heller ikke ind og spille hver gang hvis vi hentede ham nu. Han skule udelukkende hentes som back-up og han vil utvivlsomt udvikle sig yderligere i United, så jeg synes bestemt han har potentiale. Man finder jo ikke klassespillere, som finder sig i at sidde på bænken.

snegl
30-05-2008, 13:52
Jeg har oss altid ment, Rio var god nok da vi hentede ham. Dog syntes jeg som så mange andre, at prisen måske var lige i overkanten, men han spillede hos en lokalrival, der oven i købet var i semifinalerne i CL - og at han er englænder sænkede heller ikke ligefrem prisen. Så mange ting pressede den opad, men det er en anden snak.

Jeg mener ikke, Anton er middelmådig. Jo, i øjeblikket er han måske, men han skal heller ikke ind og spille hver gang hvis vi hentede ham nu. Han skule udelukkende hentes som back-up og han vil utvivlsomt udvikle sig yderligere i United, så jeg synes bestemt han har potentiale. Man finder jo ikke klassespillere, som finder sig i at sidde på bænken.

Han vil måske få større udfordring til træning osv, men han vil få for lidt kampe til at udvikle sig ordenligt synes jeg.

Wes Brown og O'Shea er gode eksempler på loyale mænd der er nogenlunde gode og som har villet sidde på bænken. De er svære at få fingrene i, og de vil ofte helst blive siddende hvis de er opvokset i klubben som Cathcart fx vil være.

carrick!
30-05-2008, 14:48

Jeg kunne ikke være mere enig. David Villa har trods en skadeplaget sæson scoret mange mål. Han er både hurtig og teknisk god. Han er kun 26 år og sagtens holde sit niveau mange år endnu.
jeg synes også Silva vil være et optimalt køb, han kan sagtens gå direkte ind på holdet og slå Giggs og Park af pinden. Nani mangler stadigvæk noget inden han bliver han bliver en klassespiller, men jeg er ingen tvivl om at nok skal nå det.
Silva, David Villa eller Huntelaar, og Richards vil kunne forstærke Manchester optimalt.

Så vil jeg gerne se Saha forlade United. Jeg mener vi bør beholde Giggs, Scholes og Neville lidt endnu, ikke som nøgle spillere men fordi de har så meget rutine at det er nemt for de unge talenter at spille sammen med dem, og jeg synes de alle tre er gode til at hjælpe med udvikle talenter.
hvem synes i der burde forlade United denne sommer?

carrick!
30-05-2008, 14:57
jeg tror måske jeg har svaret på det forkerte indlæg, det indlæg jeg skulle have svaret, var et indlæg om hvorvidt vi skulle tanke valencia for spillere, da de er i økonomisk krise.

Kofoed
30-05-2008, 19:55
Hvis Evans smutter hvilket jeg tror, syntes jeg stadig ikke vi skal købe Anton.. Som i er inde på så er han ikke proven endnu, og det er Cathcart heller ikke, men han er gratis, og vi har stadig brown og O'shea til midter forsvaret hvis det går helt galt..

Men jeg er overbevist om at vi ser Evans spille for Sunderland næste år, og så vil det ikke være på udlån..

ChristianR
31-05-2008, 11:02

Rio havde så vidt jeg husker lige spillet et fantastisk VM, og det var vel i hvert fald efter slutrunden alment kendt, at han var/kunne blive en af de allerbedste i verden.

Hvor vidt Anton kunne være god at hente som rerserve ved jeg ikke, da jeg ikke som sådan har lagt mærke til ham denne sæson. Han er dog ung og har gode gener og ville jo nok stille sig tilfreds med en bænkplads...- Men jeg ved som sagt for lidt om hans niveau til at jeg vil udtale mig.

Krede
01-06-2008, 09:25
United go Kar-azy.

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=united-go-kar-azy%26method=full%26objectid=20591209%26siteid=934 63-name_page.html

Damien
01-06-2008, 13:39
United go Kar-azy.

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=united-go-kar-azy%26method=full%26objectid=20591209%26siteid=934 63-name_page.html

Ja det kunne være rigtig vildt hvis vi ku hente Benzema, som er nok en af verdens største talenter, men jeg tror ikke helt på det.. Han har jo os tidligere udtalt at han blir minumum et år og senere gerne vil prøve kræfter i Spanien..

Bonde15
01-06-2008, 13:43
Hvorfor vil alle til Spanien?
Nok fordi de ikke kan klare sig i England, som er klart den bedste liga.

snegl
01-06-2008, 14:06
Hvorfor vil alle til Spanien?
Nok fordi de ikke kan klare sig i England, som er klart den bedste liga.

Der er også varmere.. England er et lorte land hvad angår klimaet

Bonde15
01-06-2008, 14:08
Der er også varmere.. England er et lorte land hvad angår klimaet

Det er nok den latterligste grund, hvis en fodbold spiller tager til Madrid i stedet for Manchester, fordi der er varmere. :lolol:

snegl
01-06-2008, 14:13
Det er nok den latterligste grund, hvis en fodbold spiller tager til Madrid i stedet for Manchester, fordi der er varmere. :lolol:

Den er jo ik urealistisk. Hvorfor tror du der spiller så mange sydamerikanske spillere i spanien? Fodboldspillere har også et liv udenfor banen.

Bugge
01-06-2008, 14:31

Enig, men det er ikke helt løgn..
Det har sgu noget at sku ha sagt..

robinho
01-06-2008, 15:24
det kan godt være at den engelske række er den bedste set over den brede kam, men mange spillere drømmer om den spanske, fordi der spilles den "smukke" fodbold med stor teknik og risiko. Og ja så spiller klimaet også ind. Men mange argentinske og brasilianske talenter, som skal til europa, kan nok bedste identificere sig med spanien pga vejr og sprog.

Gloory
01-06-2008, 20:09
Bare lige for at komme væk fra alt det her med Ronaldo. Jeg har hørt Ribery MÅSKE er på vej til Liverpool. Ku da være mega cool og få ham som afløser for Scholes og måske erstatning for Ronaldo. HVIS han smutter.
Hvad siger i?

Hartvigsen
01-06-2008, 20:28
Ikk hvis han er Liverpool mand.. Ikk i stedet for Scholes, men måske som erstatning for Ronaldo..

RAppel
01-06-2008, 21:00
Sladder er noget farligt noget, men please please please...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39693

United DK
01-06-2008, 21:01
Jeg håber en evt. afløser for Ronaldo, bliver en fra lidt nordlige breddegrader, så vi slipper for den der med, at vedkommende vil væk pga. klimaet. Ribery kunne sagtens være en mulighed, men lad os nu se, han spiller allerede for en storklub, der potentielt kan vinde CL, så nu må vi se.

Jacob FG
01-06-2008, 21:26
Sladder er noget farligt noget, men please please please...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39693

Kan du have ret i.. Og den der har jo været oppe at vende adskillige gange.. Men ja, synes nu altid det er meget sjovt at se hvem der dag på dag bliver kædet sammen med United.. Men ja, der SIGES jo (sladder, sladder, sladder) at Sir Alex har fået et pænt stort transferbudget.. Så mon ikke man kunne få et enkelt eller to stjernefrø at se? Lad os håbe på det bedste :)

McPherson
01-06-2008, 22:44
Vil dææææææææælme gerne se Benzema i United! Tvivler dog på vi får ham!

Bugge
01-06-2008, 22:53
Dimitar Berbatov, Karim Benzema, Luis Fabiano, Klaas-Jan Huntelaar, Dean Ashton..

Er jeg den eneste der kan se et navn der ikke hører til blandt de andre? Hvis ja, så har jeg markeret vedkommende..
Det er selvfølgelig bare min personlige holdning, men jeg bliver dybt dybt deprimeret når Ashton bliver nævnt som en mulighed i diverse rygter på indkast, bold.dk osv.. Han er jo overhovedet ikke god nok til at gøre en forskel i verdens bedste klub (sagt i al beskedenhed ;))

Jeg var ellers overbevist om at Ashton kun blev nævnt inden West Ham kampen for at sælge lidt ekstra aviser, men hvorfor bliver det ved med at forpeste min tilværelse?!

McPherson
01-06-2008, 23:03
Dimitar Berbatov, Karim Benzema, Luis Fabiano, Klaas-Jan Huntelaar, Dean Ashton..

Er jeg den eneste der kan se et navn der ikke hører til blandt de andre? Hvis ja, så har jeg markeret vedkommende..
Det er selvfølgelig bare min personlige holdning, men jeg bliver dybt dybt deprimeret når Ashton bliver nævnt som en mulighed i diverse rygter på indkast, bold.dk osv.. Han er jo overhovedet ikke god nok til at gøre en forskel i verdens bedste klub (sagt i al beskedenhed ;))

Jeg var ellers overbevist om at Ashton kun blev nævnt inden West Ham kampen for at sælge lidt ekstra aviser, men hvorfor bliver det ved med at forpeste min tilværelse?!

Hørt! Det ville være et frygteligt køb!

Har lige læst på sky at United jagter et 17 årigt talent fra York:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3638149,00.html

el-insaciable
01-06-2008, 23:39
Ashton er en rigtig dygtig angriber, men den rolle han vil få i United er vist allerede optaget af Manucho. Jeg synes ikke, han er helt god nok til at være vores tredjeangriber, men han ville være en suveræn nummer fire.

Baunie
02-06-2008, 00:47
Kan ikke se Dean Ashton vil være et forfærdeligt køb. Der er uden tvivl folk jeg hellere så, men vi har simpelthen ikke plads til et stjernenavn mere i det angreb, hvis ikke Tevez ofres. Og det bliver han ikke. Det skulle så være et must have-indkøb som Benzema.

Ferguson har en tendens til at hente sine angribere i Premier League og han taler gerne pænt om Ashton, der er udviklet af hans gode ven Dario Gradi i Crewe. Kan han fås til en rimelig pris, så kan jeg sagtens se Ferguson overveje at købe ham. Han kan nok tåle at sidde på bænken, og det er det vigtigste så længe kvaliteten af den nye angriber er nogenlunde.

Han minder så helt rigtig en del om Manucho bedømt på ANC, hvilket selvfølgelig taler imod ham.

robinho
02-06-2008, 07:40
kan ikke forstå fergie hvis han går efter ashton. Bevares han er en udemærket angriber, og har også fremtidsperspektiver, men manden er lige så ofte skadet som saha.

Krede
02-06-2008, 10:55
Hvad skal man mene om, at vi er interesseret i Robinho?

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/06/02/Prem-Robinho-on-Chelsea-and-****-offers/

Skal han erstatte Ronaldo eller tror Fergie ikke nok på Nani og vil have Robinho til den anden kant?

KennyN
02-06-2008, 11:01

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/06/02/Prem-Robinho-on-Chelsea-and-****-offers/

Skal han erstatte Ronaldo eller tror Fergie ikke nok på Nani og vil have Robinho til den anden kant?

Tror kun Robinho rygtet er opstået, som konsekvens af al den snak om Ronaldo til Real Madrid. Kan ikke se hvad vi skulle bruge Robinho til, hverken med eller uden Ronaldo på holdet..

snegl
02-06-2008, 11:32

Jeg synes Robinho er en virkelig fantastisk spiller, og en af de få i verden der kan sætte spillere af one-on-one uden at blinke. Han har en alt for vild teknik, og kan noget med bolden meget få kan.

Når det så er sagt har jeg svært ved at placere ham et sted på Uniteds hold, da jeg ikke rigtig er sikker på om han vil blive en succes i angrebet hvor han måske vil kunne falde ud af kampene i engelsk fodbold. Fløjen er ikke hans foretrukne sted, så der ser jeg ham ikke spille. Det vil nok ødelægge vores defensiv lidt med Robinho som wing.

Jeg så ham rigtig gerne i klubben. Jeg kan bare ik forestille mig hvor han sku kunne spille.

schousboe9
02-06-2008, 11:37
Jeg har ikke set nedenstående artikler et andet sted i tråden, så går ud fra, de ikke har været vist i fovejen:

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1052113_uniteds_30m_ben_raid
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=719260

Lyder spændende, men vi får ham ikke til £20-£30 mio.! Når Aulas siger 600 mio. kr. så mener stodderen sku 600 mio. kr.!

EDIT: Undskyld, det stod jo på OT.dk...:titte:

schousboe9
02-06-2008, 11:57
Tror egentlig ikke Micah Richards er så urealistisk igen:

Sven færdig i City:
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/08/06/02/SOCCER_Man_City.html

Der har jo tidligere været snak om, at han var træt af svingdørene i City mht. trænerposten, og at han skulle været særligt utilfreds med Svens exit, så hvem ved? Stadig tvivlsomt, men alt kan ske...

Skjøt
02-06-2008, 12:12
Jeg har det sådan, at hvis Ronaldo smutter til Real Madrid, så skal vi købe Benzema.
Men hvis Ronaldo bliver, skal vi have Huntelaar.

Hvis vi mister Ronaldo, mister vi en masse kreativitet, og den kan Benzema være med til at genskabe.

Men hvis Ronaldo bliver, mener jeg vi bare mangler en target man. som kan lave de vigtige og nemme mål :)

Dr. Adams
02-06-2008, 12:17

Synes helt sikkert at Robinho er ALT for let/lille til engelsk fodbold. Så ham kan vi godt undvære.

Jeg har det sådan, at hvis Ronaldo smutter til Real Madrid, så skal vi købe Benzema.
Men hvis Ronaldo bliver, skal vi have Huntelaar.

Hvis vi mister Ronaldo, mister vi en masse kreativitet, og den kan Benzema være med til at genskabe.

Men hvis Ronaldo bliver, mener jeg vi bare mangler en target man. som kan lave de vigtige og nemme mål :)

Lyder meget fornuftigt i mine ører. Så længe holdet ikke blive afhængig af Huntelaar, som man tildels var med Nistelrooy. Det er fortsat vigtigt at målene kommer fra mange kanter, og at vi er uforudsigelige.

KennyN
02-06-2008, 12:29
Benzema ville passe perfekt ind i United. Han kan både spille helt på toppen, og han kan spille lidt ude på en af kanterne. Dermed ville han være perfekt i vores 4-3-3 og 4-4-2 opstillinger. Ja, han vil blive dyr, men kvalitet koster. Hvorfor spilde en masse små beløb på skodspillere (Bellion, Miller, Kleberson, Djemba tvillingerne) fremfor at købe en kvalitetsspiller.. Hvad han tidligere har sagt ligger jeg ikke det store i. Hvad fodboldspillere siger skal man generelt tage med et kilo salt. Man kan hurtigt skifte mening jo.. Ville være super med Benzema i truppen..
Derudover hvorfor ikke tage et smut forbi Valencia, som har store problemer. Der er muligheder som David Silva til fløjen samt en David Villa til angrebet, såfrem Benzema ikke bliver til noget..
Hvis man er interesseret i en venstrekant kunne Stewart Downing fra Middlesbrough være en oplagt kandidat. Han har altid været en spændende spiller synes jeg, og han ville være en fremragende erstatning for Giggs på den kant. Hans venstrefod og indlæg er helt i top. Han spillede en super landskamp i går for England, og ville i United kunne tage de sidste par procent op og blive endnu bedre..

McPherson
02-06-2008, 13:23
Robinho? Tror ikke han ville klare sig specielt godt i England. Han har ikke fysik til det, han er en meget lille spiller.. Kan heller ikke se hvor vi skal bruge ham? Vi er dækket godt ind på kanterne, og sys han er for ineffektiv i angrebet ..

schousboe9
02-06-2008, 13:37
Hvis Ronaldo - mod min forventning - skulle vælge at smutte, vil vi seføli få en kæmpe pose penge for knægten, og selvom jeg hellere er fri for alle de penge, mener jeg vi bør (forsøge at) bruge dem således:

---------------VDS-------------
Richards----Rio----Vida----Evra
Nani---Carrick----Anderson--Silva
-------Rooney-----Benzema-----

Bænk: PIG, Brown, Hargo, Scholes, Park, Giggs, Tevez

Et salg af Ronaldo skal kunne indbringe 900 mio., så 400 for Benzema, og 250 hver for Richards og Silva. Så tror jeg sku egentlig godt vi ville kunne klare os.

Men jeg så nu også gerne de tre i truppen næste år MED Ronaldo i truppen!:)

Dines
02-06-2008, 14:23
Hvis Ronaldo - mod min forventning - skulle vælge at smutte, vil vi seføli få en kæmpe pose penge for knægten, og selvom jeg hellere er fri for alle de penge, mener jeg vi bør (forsøge at) bruge dem således:

Et salg af Ronaldo skal kunne indbringe 900 mio., så 400 for Benzema, og 250 hver for Richards og Silva. Så tror jeg sku egentlig godt vi ville kunne klare os.

Mon ikke, at mange af de penge, skal gå til at betale af på gælden, og måske udvidelse af Old Trafford? Jeg tror ikke, at de penge, der bliver tjent på Ronaldo udelukkende bliver brugt til spiller-erstatninger. Måske bliver en eller to købt, og så er det det.

United DK
02-06-2008, 14:37

Smutter Ronaldo, så bør vi gå efter Ribery. Nani er venstre wing, selvom han er højre benet, og derfor skal han ikke rykkes over i højre side.

schousboe9
02-06-2008, 14:43
Smutter Ronaldo, så bør vi gå efter Ribery. Nani er venstre wing, selvom han er højre benet, og derfor skal han ikke rykkes over i højre side.

Det har han været i år, ja, men højre side har også været mere eller mindre optaget. Så hudt jeg visker spillede han da en habil højrekant mod bl.a. Kiev på hjemmebane.

Desuden skal vi ikke ha' Ribery - han er lille og har ar i ansigtet, det ville se dumt ud i en United-trøje!:p:titte:

robinho
02-06-2008, 14:50
Desuden skal vi ikke ha' Ribery - han er lille og har ar i ansigtet, det ville se dumt ud i en United-trøje!

okay men tevez er den rene skønhed eller

schousboe9
02-06-2008, 14:53
okay men tevez er den rene skønhed eller

... Det var lidt dér, jeg ville hen!:)

Dines
02-06-2008, 14:53
Desuden skal vi ikke ha' Ribery - han er lille og har ar i ansigtet, det ville se dumt ud i en United-trøje!:p:titte:

Det er vel ligemeget om han har et kæmpe ar i hovedet og ligner Scarface? ;) Det er ingen modekonkurrence, for så skulle vi ligeså godt sælge Scholes, Tevez og Rooney. :)

United DK
02-06-2008, 15:14
Det har han været i år, ja, men højre side har også været mere eller mindre optaget. Så hudt jeg visker spillede han da en habil højrekant mod bl.a. Kiev på hjemmebane.

Ja, men jeg mener man skal spille folk der, hvor de er bedst.

schousboe9
02-06-2008, 15:34
Ja seføli, jeg mener bare ikke, at han nødvendigvis er bedre på venstrekanten. Hans langskud er klart farligere fra venstre, men hans præcise indlæg er nartuligvis farligere fra højre, så der er vel både for og imod.

robinho
03-06-2008, 12:01
dagens mand i pressen er så roque santa cruz. En mand som rent type,alder og målmæssigt passer til den profil som united søger i angrebet. At han så også har en smule PL og CL erfaring er ekstra plusser. Men er bare bange for om han kan følge op på sådan en debutsæson som han har haft. Ved ikke helt om han kan levere på den helt store scene. Men ok fergie ved det nok bedre end mig, hvis han virkelig er interesseret.

KennyN
03-06-2008, 12:19
Ja han har haft en glimrende første sæson i Blackburn. Men han havde ingen succes i Bayern München, hvor han også konstant var ude med skader. Så 15 mio. £ er mange penge for ham synes jeg. Så hellere bruge lidt flere, på mere kvalitet.. Men igen, kan han holde sig skadesfri og spille som i den netop afsluttede sæson, vil han være en glimrende spiller..

Christensen
03-06-2008, 12:32
Han er sandsynligvis også en af de spillere der ville finde sig i at sidde på bænken - i modsætning til Huntelaar og Benzema.

Krede
03-06-2008, 13:18
Ja han har haft en glimrende første sæson i Blackburn. Men han havde ingen succes i Bayern München, hvor han også konstant var ude med skader. Så 15 mio. £ er mange penge for ham synes jeg. Så hellere bruge lidt flere, på mere kvalitet.. Men igen, kan han holde sig skadesfri og spille som i den netop afsluttede sæson, vil han være en glimrende spiller..

Fuldstændig enig. Var lige så meget skadet som Saha tidligere - derfor er det et stort sats.
Derudover er han da god, men når vi alligevel er så højt oppe i pris, så ser jeg hellere vi går efter en klasse spiller. Det vil være perfekt med 3 nogenlunde lige gode angribere og så Manucho, Campbell og Welbeck der lurer bagved.

Han er sandsynligvis også en af de spillere der ville finde sig i at sidde på bænken - i modsætning til Huntelaar og Benzema.

Jeg føler at i næste sæson, hvor vi spiller om 7 titler, så vil 3 lige gode angribere være helt perfekt. De vil så kunne rotere alt efter form, men også efter hvilken modstander vi møder - plus der er også altid karantæner og skader.

Bugge
03-06-2008, 13:22
Når vi spiller så mange kampe på en sæson, så kan jeg ikke se noget problem i at have fx både Rooney, Tevez og Benzema/Huntelaar..
Alle 3 skulle nu kunne få nok spilletid til at holde dem tilfredse..

robinho
03-06-2008, 14:10
er jeg den eneste der er lidt træt af at united, som den så at sige eneste storklub ikke har foretaget sig noget konkret på markedet endnu. Ikke engang lagt et bud har de eftersigende. Ville sgu være smart hvis man havde været bare lidt med inden EM startede hvor priserne kan stige markant efterfølgende.

Jurgensen
03-06-2008, 14:20
Rolig nu. Skal sæsonen ikke lige være færdige først. Det er ikke mere end ti dage siden de sluttede. Synes da ikke de andre storklubber har handlet væsentligt. Boswinga til Chelsea, hvad ellers?

MortenH
03-06-2008, 14:23
Reds to sign Ramsey

Manchester United is delighted to announce it has agreed terms with Cardiff City for the transfer of Aaron Ramsey subject to terms being agreed and the player passing a medical.

Her først indkøb af united..

Manutd.com

robinho
03-06-2008, 14:24
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=6610831

og dog.....

Tongi
03-06-2008, 14:25
Rolig nu. Skal sæsonen ikke lige være færdige først. Det er ikke mere end ti dage siden de sluttede. Synes da ikke de andre storklubber har handlet væsentligt. Boswinga til Chelsea, hvad ellers?

Nasri til Arsenal? - Godtnok er handlen ikke afsluttet, men den skulle være fastlagt.

robinho
03-06-2008, 14:26
Nasri til Arsenal? - Godtnok er handlen ikke afsluttet, men den skulle være fastlagt.

ja og barce har købt pique og keita, og ventes inden længe at lukke handlen med caceres fra villereal.

real madrid har så hentet garay, og er eftersigende interesseret i en portugisisk wing.... Er der mon nogen der har hørt hans navn i pressen hehe

United DK
03-06-2008, 14:30
Det kan da godt være, at andre topklubber har været ude og handle, men vi skal jo også finde de rigtige spillere, og ikke bare købe for at købe.

Dr. Adams
03-06-2008, 14:31
Reds to sign Ramsey

Manchester United is delighted to announce it has agreed terms with Cardiff City for the transfer of Aaron Ramsey subject to terms being agreed and the player passing a medical.

Her først indkøb af united..

Manutd.com

Nogen der har noget info på knægten? Har ikke fået set Cardiffs kampe, så kan ikke udtale mig om ham.

Krede
03-06-2008, 14:33
Spændende med Ramsay. Læste før FA Cup finalen, at bliver set som den nye Scholes, da hans pasningsspil skulle være på et meget højt niveau. Derudover skulle han havde lidt Rooney over sig på den måde, han skulle kunne levere uanset hvilken scene har får stillet selvom han kun er 17. Dette så vi jo netop i FA Cup'en hvor han blev sat ind og straks ville have bolden.

Jeg tror han bliver i Cardiff et år for at så komme tilbage og lære et års tid, derefter tror jeg han er klar til at konkurrere om spilletid.

robinho
03-06-2008, 14:34
Det kan da godt være, at andre topklubber har været ude og handle, men vi skal jo også finde de rigtige spillere, og ikke bare købe for at købe

det samme gælder vel de andre..... Vi har selvfølgelig haft spejdere ude i europa og følge spillere i det meste af sæsonen, og danner sig et billede af potentielle emner. Vi må sgu ikke først nu sætte os ned og snakke om hvem der skal hentes. Der skal gerne være en liste med nogle navne på på nuværende tidspunkt.

Krede
03-06-2008, 14:37
Det kan da godt være, at andre topklubber har været ude og handle, men vi skal jo også finde de rigtige spillere, og ikke bare købe for at købe.

Enig. Med den sæson vi har haft behøver vi ikke handle. Men som Fergie siger, så er det godt, med 1-2 nye spillere for at bibeholde konkurrencen. Det er derfor vigtigt, at de 1-2 nye spillere er de helt rigtige.

Hvis vi eks. er efter Benzema og Richards, som pressen har skrevet om, så kunne det jo tænkes, at der skulle styr på træner-situationen i City, før de vil forhandle (hvis de overhovedet vil). Mht. Benzema så er Aulas jo kendt som en hård forretningsmand, så mon ikke han vil vente til efter EM, men at handle.

Risikoen ved at vente for at få den rigtige spiller er, at hvis de mislykkes, så er target nr.2 væk. Eks. kunne Alves være i Barcelona og Huntelaar ligeledes skiftet. Jeg mener dog vi skal vente, hvis der er en mulighed for at få den rigtige spiller.

robinho
03-06-2008, 14:41
Krede er enig med dig i at med udgangspunkt i den netop overståede store sæson, så behøver united ikke at købe samme antal spillere som sidste sommer.

Men vi kan vist også godt allesammen blive enige om at vi i hele sæsonen har udtrykt bekymring overfor vores manglende bredde i angrebet, når saha ikke kan spille. Derfor er det et must at vi kommer ud af det her vindue med en angriber.

Nu har vi så også hentet ramsey, og nej så er det ikke sikkert at der kommer mere, men hvis fergie for eksempel vil have brown skal være backup der hvor pique efterlod et hul, jamen så skal vi måske bruge en højre back mere. Og hvis fergie frygter at neville ikke kommer op på tidligere tiders styrke, eller måske ikke kan tåle en hel sæson for fuld tryk, jamen så er en højre back mere nok nødvendig.

Krede
03-06-2008, 14:42
Nogen der har noget info på knægten? Har ikke fået set Cardiffs kampe, så kan ikke udtale mig om ham.

http://www.guardian.co.uk/football/2008/may/06/cardiffcity.championship

Her er en super artikel om ham.

Krede
03-06-2008, 14:44
Krede er enig med dig i at med udgangspunkt i den netop overståede store sæson, så behøver united ikke at købe samme antal spillere som sidste sommer.

Men vi kan vist også godt allesammen blive enige om at vi i hele sæsonen har udtrykt bekymring overfor vores manglende bredde i angrebet, når saha ikke kan spille. Derfor er det et must at vi kommer ud af det her vindue med en angriber.

Nu har vi så også hentet ramsey, og nej så er det ikke sikkert at der kommer mere, men hvis fergie for eksempel vil have brown skal være backup der hvor pique efterlod et hul, jamen så skal vi måske bruge en højre back mere. Og hvis fergie frygter at neville ikke kommer op på tidligere tiders styrke, eller måske ikke kan tåle en hel sæson for fuld tryk, jamen så er en højre back mere nok nødvendig.

Jamen f.eks. hvis nu Fergie vil have Benzema. Lyon vil først sælge efter EM. Hvad så? Skal vi så købe Fabiano eksempelvis? Eller er det vær at vente? Her mener jeg, at vi skal vente. Vi mangler ikke desperat en spiller. Fergie har i de senere år også altid udpeget en spiller og gået efter ham. EKS. Hargreaves som vi ventede et år på.

robinho
03-06-2008, 14:51
jo måske men et EM kan også presse en pris op i urimelige højder, men lad os se hvad der sker. Er dog rimeligt sikker på vi ikke får benzema, selvom det ville være fantastisk. Men han er ikke den eneste klasseangriber man kan hente.

United DK
03-06-2008, 14:56
jo måske men et EM kan også presse en pris op i urimelige højder, men lad os se hvad der sker. Er dog rimeligt sikker på vi ikke får benzema, selvom det ville være fantastisk. Men han er ikke den eneste klasseangriber man kan hente.

Nu kender jeg ikke forholdene, for de her kontraktunderskrivelser, men er det ikke svært, at få spillerne til at skrive under på noget, når de p.t. er 100% fokuseret på EM? Real Madrid henter Garay, men han har jo også sommerferie nu, hvorimod Benzema skal spille EM i næste uge.

Andersen
03-06-2008, 14:56
http://www.guardian.co.uk/football/2008/may/06/cardiffcity.championship

Her er en super artikel om ham.

Det er nu officielt at United og Cardiff er kommet overens med hensyn til overgangssummen, nu mangler der bare lægetjek og kontrakt med spilleren, ikke uvæsentligt.

I artikelen får han 10 ud af 10 i "passing", SOM 17-ÅRIG!!!!!!! Hvad får han så ikke som 21 årig? 12 ud af 10? Jeg har allerede fråde om munden.

Kan jeg allerede tillade mig at byde dig velkommen i klubben, Aaron?

Dines
03-06-2008, 15:01
Velkommen til Aaron Ramsey. Egentlig kender jeg ham overhovedet ikke andet end han er midtbanespiller og kan slå nogle sindsyge afleveringer ifølge den der scout rapport. Men det er da fint, hvis han er et stort talent, og på sigt kan blive fast på førsteholdet. Nogle, der kender prisen på Ramsey og om han i næste sæson bliver lejet ud til Cardiff igen? :)

Krede
03-06-2008, 15:11

Set ud for vores synspunkt ville det da være rare at få købt ind nu, men de sælgende klubber er jo ikke dumme - eller spillerne for den sags skyld, hvis de tror de får et godt EM, så kan de jo forlange mere i løn. Eks Nasri vil først skrive under efter EM, mon ikke det har noget at gøre med, at han har spillet fremragende i de to optaktskampe, hvor han fuldstændigt har styret Frankrigs spil? Jeg tror i øvrigt han kunne blive fremragende for Arsenal. Han ser ud til at kunne styre spillet på samme måde som Scholes og det er altså temmeligt unikt.

RuudVanNissetøj
03-06-2008, 15:19
Et yderst spændende køb vi har gjort i Ramsey...som så mange andre, har jeg ikke set ham spille, men knægten må kunne et eller andet, når alle de store i England går så målrettet efter ham. Lækkert med endnu en britte til truppen, selvom vi nok først ser ham på førsteholdet om en sæson eller to !! Glæder mig til at se ham på banen i den røde trøje.....

Så mangler vi umiddelbart kun en god angriber og evt. en forsvarsspiller - så ser det mere end godt ud til næste sæson!! Glæder mig allerede..

Dines
03-06-2008, 15:19
http://www.skysports.com/story/0,19528,11704_3644768,00.html

Vi har ikke signet Ramsey helt endnu åbenbart?

Bugge
03-06-2008, 15:23
http://www.skysports.com/story/0,19528,11704_3644768,00.html

Vi har ikke signet Ramsey helt endnu åbenbart?

Der står på manutd.com at vi har "agreed terms with Cardiff"..
Så medmindre Ramsey vil til Pool eller lignende så tror jeg den er rimelig sikker ;)

Maahn
03-06-2008, 15:50
Intet er sikkert - slet ikke.

Cardiff har modtaget 3 bud på Ramsey og har givet spilleren lov til at tale med 2 af disse klubber. Den ene er United, den anden skulle være Arsenal.

Så lige nu er Arsenal og United enige med Cardiff. Vi må håbe, at Ferguson og Giggs har deres overtalelsesevner i orden.

Kilde;

http://www.cardiffcityfc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10335~1322884,00.html

KennyN
03-06-2008, 15:59
Hvis knægten har hovedet med sig, vælger han selvfølgelig United :)

Desuden tror jeg ikke at manutd.com skriver den nyhed der, uden at føle sig ret sikre på at få Ramsey på kontrakt. De plejer at være ret sikre i deres sag med sådanne ting. Så håber det sidste falder på plads, og Ramsey er United spiller inden for få dage. Han er helt sikkert en fremtidens mand med stort talent og potentiale.. Men mon ikke han bliver lånt tilbage til Cardiff næste sæson med.? Noget som også virker logisk, da han dermed kan få masser af førsteholdsfodbold i benene hver uge..

Glory Man United
03-06-2008, 16:02
Intet er sikkert - slet ikke.

Cardiff har modtaget 3 bud på Ramsey og har givet spilleren lov til at tale med 2 af disse klubber. Den ene er United, den anden skulle være Arsenal.

Så lige nu er Arsenal og United enige med Cardiff. Vi må håbe, at Ferguson og Giggs har deres overtalelsesevner i orden.

Kilde;

http://www.cardiffcityfc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10335~1322884,00.html

Er Arsenal interesserede i Ramsey? Jeg troede, han var brite? :titte:

Christensen
03-06-2008, 16:03
Efter alle de gode ting man efterhånden har hørt om Ramsey, kan man ikke være andet end spændt på at se denne unge gut i den røde trøje. Har aldrig set ham spille, men alene det at skulle have gået ind at tage ansvaret på midtbanen i FA-Cup finalen, gør ham absolut til en spændende spiller. Håber vi har fået fat på en af fremtidens midtbanestjerner her!

Maahn
03-06-2008, 16:05
Hvis knægten har hovedet med sig, vælger han selvfølgelig United :)

Desuden tror jeg ikke at manutd.com skriver den nyhed der, uden at føle sig ret sikre på at få Ramsey på kontrakt. De plejer at være ret sikre i deres sag med sådanne ting. Så håber det sidste falder på plads, og Ramsey er United spiller inden for få dage. Han er helt sikkert en fremtidens mand med stort talent og potentiale.. Men mon ikke han bliver lånt tilbage til Cardiff næste sæson med.? Noget som også virker logisk, da han dermed kan få masser af førsteholdsfodbold i benene hver uge..

De skriver da netop også på manutd.com, at de ikke er den eneste klub, der har fået accepteret et bud.

Don Kafai
03-06-2008, 16:08
Ved ikke om de bare gætter, men det ser da ret sikkert ud:

"Manchester United is delighted to announce it has agreed terms with Cardiff City for the transfer of Aaron Ramsey subject to contract terms being agreed and the player passing a medical."

Fra samme link som robinho gav..

Når både manutd.com skriver det, og Sky Sports følger op, så er det bekræftelse nok for mig. Tror han har valgt United, og han lejes nok tilbage i næste sæson, og prisen vurderes til ca. 4,5 mio pund, så det ser fornuftigt ud.

Don Kafai
03-06-2008, 16:09
De skriver da netop også på manutd.com, at de ikke er den eneste klub, der har fået accepteret et bud.

Nej, men tror det skal forstås sådan, at hvis Ramsey og United IKKE bliver enige, så er der andre klubber til at tage over.

Nu mødes Ramsey med United og diskuterer løn osv, og derefter er der lægetjekket.

Så det handler om United kan blive enige med ham, og det ser jeg ikke de store forhindringer i.

Maahn
03-06-2008, 16:14
Ved ikke om de bare gætter, men det ser da ret sikkert ud:

Fra samme link som robinho gav..

Når både manutd.com skriver det, og Sky Sports følger op, så er det bekræftelse nok for mig. Tror han har valgt United, og han lejes nok tilbage i næste sæson, og prisen vurderes til ca. 4,5 mio pund, så det ser fornuftigt ud.

Ja, manutd.com, Skysports og alle andre medier reporterer, at United er enige med Cardiff ligesom en anden klub er det.

snegl
03-06-2008, 16:20
Iøvrigt virker prisen ret god. 4,5 mio pund når man tænker på at Arsenal hentede Walcott for mere end det dobbelte. Der er vel kamp om de engelske talenter.

Måske vi har forhandlingstalent alligevel

United DK
03-06-2008, 16:27
Iøvrigt virker prisen ret god. 4,5 mio pund når man tænker på at Arsenal hentede Walcott for mere end det dobbelte. Der er vel kamp om de engelske talenter.

Nu er Ramsey jo waliser, og ikke englænder. Det har nok noget at sige.

snegl
03-06-2008, 16:36
Nu er Ramsey jo waliser, og ikke englænder. Det har nok noget at sige.

Jeg tvivler på at det svarer til forskellen på prisen mellem Walcott og Ramsey. I øvrigt er det da godt han er waliser - så skal han ikke til EM og VM, hvilket må være i klubbens interesse.

Dog nederen hvis 5+6 reglen kun kommer til at dække englændere. (hvis den overhovedet blir indført)

Don Kafai
03-06-2008, 16:37

Arrh lad os nu lige se ham i trøjen før vi roser vores forhandlingsteknikker hehe.

Men mht Walcott så var han et langt større hyped talent. og var vist kun lige blevet 16, så man snakkede om den næste Rooney osv. Godt nok bliver Ramsey kaldt mange ting, men det er jo ikke mere end 6 mdr siden at hans navn for alvor klingede i medierne, efter Cardiff klarede det så godt i FA.

Cristiano Ronaldo7
03-06-2008, 16:41
Arrh lad os nu lige se ham i trøjen før vi roser vores forhandlingsteknikker hehe.

Men mht Walcott så var han et langt større hyped talent. og var vist kun lige blevet 16, så man snakkede om den næste Rooney osv. Godt nok bliver Ramsey kaldt mange ting, men det er jo ikke mere end 6 mdr siden at hans navn for alvor klingede i medierne, efter Cardiff klarede det så godt i FA.

Nogen der har et klip med ham !

robinho
03-06-2008, 16:43
det kan blive svært hvis den anden klub er arsenal, for de har det trumfkort, at de noget hurtigere giver unge folk chancen, og at de har en fair chance for at spille sig på.

Vi skal satse på at vi har trumfen i og med at han vil blive i cardiff et år mere.

snegl
03-06-2008, 16:45

:D for to sætninger siden skrev du selv at lægetjek + forhandlinger ikke skulle blive et problem og at den nok var hjemme.

Tja, Walcott var hyped. Det er Ramsey også - måske ikke lige så meget. Men i princippet er der kun ½-1 helt års forskel på hvornår de er blevet solgt.

Ingen vil vel mene at 4,5 for Ramsey er dårligt? Hvis vi self kører handlen helt i hus.

btw: ifølge Wikipedia var Ramsey 16 da han spillede sin første kamp for Cardiff. Imponerende
http://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Ramsey

Don Kafai
03-06-2008, 16:47
Vi skal satse på at vi har trumfen i og med at han vil blive i cardiff et år mere.

Arrh, vil nu mene vi har mange flere trumfkort end det.

Bare det at vi er United fx. Ligesom alle sydlandske spillere elsker Real Madrid, så er der jo lidt samme holdning til United i storbritanien af helt unge spillere.

Men tror heller ikek Arsenal vil bruge ham i næste sæson allerede, dér har de stadig Hleb, og med mulige køb som Nasri og Arfa så er det begrænset hvad Ramsey får. Det år i Cardiff burde lokke meget mere.

Oscar
03-06-2008, 16:48
Dog nederen hvis 5+6 reglen kun kommer til at dække englændere. (hvis den overhovedet blir indført)

Jeg mener, at man har pas som borger i Storbritanien, når man er britte, og altså ikke bare England eller Wales.

Har kun set Ramsey i FA-cup finalen hvor han spillede ca. 20 minutter. Han gjorde det da meget godt, og havde tydeligvis indflydelse på kampen, men det var ikke til at tabe kæben over. Men igen, han er 17, så der er sgu nok fremtid i knægten. Bliver spændende at se.

Don Kafai
03-06-2008, 16:48
:D for to sætninger siden skrev du selv at lægetjek + forhandlinger ikke skulle blive et problem og at den nok var hjemme.

Jeg er da også sikker på det er os han kommer til.

Men man skal vente med at trykke trøjen til spilleren er købt (eller hvad man nu siger med bjørnen:D)

United DK
03-06-2008, 16:49

Det gør den ikke, for EU vil til hver en tid overtrumfe den.

Baunie
03-06-2008, 17:15
United betaler eftersigende kassen for Ramsey, så den med at Arsenal er hurtigere til at give unge spillere chancen, kan de ikke bruge til noget. Hvis United er klar til at lægge 50 millioner for ham nu, så kommer han ikke til at sidde på bænken i fire år. Desuden trækker det at kunne spille sammen med Giggs nok også.

Men nu må vi se. Så vidt jeg kan se er United den eneste klub, der endnu har offentliggjort at man har fået lov at snakke med ham. Kunne tyde på, at man føler man er foran i kampen om ham. Med vores midtbanecover kan jeg dog godt overkomme at misse ham.

robinho
03-06-2008, 17:34
Med vores midtbanecover kan jeg dog godt overkomme at misse ham.

ja det vil ikke være den største katastrofe united har oplevet på transfermarkedet....

Benzet
03-06-2008, 17:36
Idet han er venstre midtbane, må vi gå ud fra, at han er købt som en direkte afløser for Giggs. Sælger vi Ronaldo, kan hans afløser let blive Nani.

Baunie
03-06-2008, 17:38
Han siges jo at være en Scholes-type, og bedømt på 20 minutter i FA Cuppen ligner han da heller ikke ligefrem en typisk wing. Men der er jo nok styr på hvad han skal bruges til, såfremt han vælger os.

robinho
03-06-2008, 17:39
Idet han er venstre midtbane, må vi gå ud fra, at han er købt som en direkte afløser for Giggs. Sælger vi Ronaldo, kan hans afløser let blive Nani.

tror nu kun han har dækket venstre kant fordi han skulle bruge spilletiden, men måske ikke var helt klar til deres centrale midt, for så vidt jeg har hørt er det en playmaker og ikke en fløj

Hl-Glory
03-06-2008, 18:22
Spændende med Ramsey, hvis altså vi køber ham.
men det tror jeg, når det bliver lagt ud på manutd.com .
Men vi må se de næste par dage, hvad der sker.
men en interessant spiller, selvom jeg kun har set ham i FA Cup finalen.

Krede
03-06-2008, 19:14
United betaler eftersigende kassen for Ramsey, så den med at Arsenal er hurtigere til at give unge spillere chancen, kan de ikke bruge til noget. Hvis United er klar til at lægge 50 millioner for ham nu, så kommer han ikke til at sidde på bænken i fire år. Desuden trækker det at kunne spille sammen med Giggs nok også.

Men nu må vi se. Så vidt jeg kan se er United den eneste klub, der endnu har offentliggjort at man har fået lov at snakke med ham. Kunne tyde på, at man føler man er foran i kampen om ham. Med vores midtbanecover kan jeg dog godt overkomme at misse ham.

Tja. Det er måske lidt dumt at konkludere. Drengen er 17 år og hvis han virkelig skulle vise sig, at være den nye Scholes, så ville jeg ærge mig resten af livet over at vi ikke fik ham. Fordi jeg synes sådanne typer er unikke.

Og med hans alder i betragtning, så kan der også ske meget, da det vel først er om en 3 år, at han for alvor skal til at spille.

Benzet
03-06-2008, 19:36
tror nu kun han har dækket venstre kant fordi han skulle bruge spilletiden, men måske ikke var helt klar til deres centrale midt, for så vidt jeg har hørt er det en playmaker og ikke en fløj

Det er muligt, du har ret. Jeg har gået ud fra, at han var venstre midtbane, da han beskrives sådan på Uniteds officielle side:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=6610831

JakobR
03-06-2008, 19:44
Hvis han virkelig er et "wonderkid", så er de 4-5-6 mio pund et røverkøb (tiden vil vise).

Jeg så ham i FA cup finalen, og selvom han ikke var spilleren, der ændrede kampen, så var det tydeligt, at han gjorde noget ved holdet. Rigtig god fight og nogle fine indlæg. Det mest interessante var dog, at han gik så fuldstændig upåvirket ind foran 100 tusind mennesker. Havde jeg ikke kendt ham, og havde nogen fortalt mig, at han kun var 17 år, så ville jeg tro, de tog pis på mig. Han spillede som en spiller midt i 20'erne.

En interessant spiller, men lad os nu se; store talenter er før løbet ud i sandet, men nu er han ihvertfald kommet til den rette klub.

robinho
03-06-2008, 20:55
men nu er han ihvertfald kommet til den rette klub.

ikke endnu.....

EDIT: Drop oneliners. Admin

McPherson
03-06-2008, 21:20
Nogen der har nogle videoer eller noget med den unge mand? Kan ikke finde nogen..

Bugge
03-06-2008, 21:26
Spændende køb af Ramsey..
Har godt nok kun set ham i FA Cup finalen, men som JakobR siger så viste han sit potentiale uden at ændre specielt meget ved kampen..
Kan især huske en episode ved hjørneflaget på Pompeys banehalvdel hvor han rigtig førte sig frem med driblinger.. Og så er han i øvrigt en fantastisk pasningsspiller..
.. Det er nogenlunde hvad jeg fik ud af de 15 min eller hvor lang tid han nu lige var på banen.. Jeg så også kun kampen i håb om at han kom ind, så var selvf ekstra obs på ham når han fik bolden ;)

Unitedalisme
03-06-2008, 22:53
en lille ajour på uniteds måske fremtidige køb: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6610698

Baunie
04-06-2008, 01:01
Tja. Det er måske lidt dumt at konkludere. Drengen er 17 år og hvis han virkelig skulle vise sig, at være den nye Scholes, så ville jeg ærge mig resten af livet over at vi ikke fik ham. Fordi jeg synes sådanne typer er unikke.

Og med hans alder i betragtning, så kan der også ske meget, da det vel først er om en 3 år, at han for alvor skal til at spille.

Man kan jo ikke købe alle spillere i hele verden. Det er da muligt Ramsey er en glimrende spiller, men der dukker jo disse wonderkids op hvert år. Vi har i forvejen selv et af dem på hans position.

robinho
04-06-2008, 06:59
Man kan jo ikke købe alle spillere i hele verden. Det er da muligt Ramsey er en glimrende spiller, men der dukker jo disse wonderkids op hvert år. Vi har i forvejen selv et af dem på hans position.

hvis det er anderson du mener så synes jeg ikke hans talent ligger i tilstrækkelig grad i det sikre pasningsspil, til at han kan tage direkte over fra scholes.

Men lad os se hvad der sker med ramsey. Det må et eller andet sted været et underligt køb for fergie, for han når højst sandsynligt ikke at opleve ham på 1.holdet inden han stopper.

Dines
04-06-2008, 07:39
hvis det er anderson du mener så synes jeg ikke hans talent ligger i tilstrækkelig grad i det sikre pasningsspil, til at han kan tage direkte over fra scholes.

Men lad os se hvad der sker med ramsey. Det må et eller andet sted været et underligt køb for fergie, for han når højst sandsynligt ikke at opleve ham på 1.holdet inden han stopper.

Først og fremmest ved jeg ikke, om han er kantspiller en centralmidtbanespiller. For hvis han er kant, så kan han vel meget vel få chancen snart, hvis Ronaldo skifter og Giggs stopper om få år? På den centralemidtbane får han det nok lidt sværre, da Hargreaves, Carrick, Anderson og Fletcher stadig har gode år i sig. Men vi må se, hvor stort et talent han er. Jeg tror ikke han er helt uden evner, når vi betaler 50 millioner kr. for ham og Liverpool og Arsenal, der aldrig køber britter også er ude efter ham.

KennyN
04-06-2008, 09:43
Nu skulle Everton også have fået et bud accepteret på Ramsey..
EDIT: Her er link fra BBC - http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/cardiff_city/7433277.stm

Dr. Adams
04-06-2008, 09:50

Link til det?

Hl-Glory
04-06-2008, 10:08
EDIT: Her er link fra BBC - http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/cardiff_city/7433277.stm

Man bliver da mere og mere i tvivl om vi overhpvedet for ham, når der åbenbart er mange klubber forhandlinger med ham.
Men håber da det bliver os det for en aftale i hus.

Bugge
04-06-2008, 12:41
http://www.bold.dk/nyt/?vis=84634

Tyrkisk kantspiller rygtes til United..

Kender ham ikke, men kan konkludere ud fra Youtube videoer at han ligesom Cristiano er en rigtig showman :D Masser af finter og gøgl..

schousboe9
04-06-2008, 12:44
Ny, ung kantspiller, der både er driblestærk, hurtig, kan skyde med begge ben og heade, på vej til United?

Hmmm...

Don Kafai
04-06-2008, 12:47
Ny, ung kantspiller, der både er driblestærk, hurtig, kan skyde med begge ben og heade, på vej til United?

Hmmm...

Mon han skal erstatte Park:D?

Bugge
04-06-2008, 12:51
Mon han skal erstatte Park:D?

Også mit bedste bud..
Park til Barca og så har vi Ronaldo, Nani, Giggs, Turan og Eagles på kanterne.. Og så kan vi jo eventuelt omskole Dong til kant hvis Eagles ryger til Milan eller lign..

Oscar
04-06-2008, 13:13

Kender ham ikke, men kan konkludere ud fra Youtube videoer at han ligesom Cristiano er en rigtig showman :D Masser af finter og gøgl..

http://www.youtube.com/watch?v=mxL8j54U5G0

Tror nu godt jeg ved, hvilken af de to jeg foretrækker. Det virker lidt tilfældigt det han foretager sig..

Bugge
04-06-2008, 13:19
http://www.youtube.com/watch?v=mxL8j54U5G0

Tror nu godt jeg ved, hvilken af de to jeg foretrækker. Det virker lidt tilfældigt det han foretager sig..

Ja tak, nu er det jo heller ikke fordi jeg hellere vil have ham end Ronaldo..

I øvrigt vil jeg da mene at Ronaldo også foretog sig en frygtelig masse ligegyldigt i de første år han var hos os.. Driblingerne førte sjældent til noget der gav specielt meget mening..

Og nu er vi jo også i en situation hvor vi ikke bare kan vælge om vi vil beholde Ronaldo eller ej.. Hvis han vil væk, så må vi jo finde noget andet..

United DK
04-06-2008, 14:04
Erstatningen for Ronaldo skal helst være i samme klasse, og med alt respekt for denne tyrker, så tvivler jeg på han er det. Jeg har nævnt ham før, men Ribery er i mine øjne den bedste afløser for Ronaldo. Han koster så nok en bondegård, men sælger vi Ronaldo for omk. 1 mia., så skulle det være rigeligt, til at købe ham fri i Bayern.

RuudVanNissetøj
04-06-2008, 14:04
Også mit bedste bud..
Park til Barca og så har vi Ronaldo, Nani, Giggs, Turan og Eagles på kanterne.. Og så kan vi jo eventuelt omskole Dong til kant hvis Eagles ryger til Milan eller lign..

Park ryger ingen steder !! Fergusson elsker ham, fansene kan også lide ham, han er tilfreds med at være indskifter, er god marketing i Asien, en god spiller til bredden, kan spille begge kanter og vil ikke væk fra klubben! Ergo - jeg nægter at tro at Park ryger! Så er det mere sandsynligt at vi siger farvel til Mr. Ronaldo

Manc
04-06-2008, 14:10
Hvorfor ikk Ronaldinho? han kan spille begge kanter og centralt - og kan fås billigt.

United DK
04-06-2008, 14:12
Hvorfor ikk Ronaldinho? han kan spille begge kanter og centralt - og kan fås billigt.

Fordi han er over the hill.

Nu får jeg nok nogle folk på nakken, men det tager jeg med.

PerRonaldo
04-06-2008, 14:13

Er han ikke på vej til Newcastle?? Det står der da i artiklen.

Bugge
04-06-2008, 14:15
Er han ikke på vej til Newcastle?? Det står der da i artiklen.

Så er den sgu blevet lavet om siden jeg læste den.. :s

De har også ændret overskriften, den hed "United kigger på tyrker".. Jeg ville heller aldrig have set den hvis der stod Newcastle.. (ps: jeg ved godt newcastle også hedder united)

Manc
04-06-2008, 14:15
Tror på at man kan få Ronaldinho igang igen, og jeg tror Sir Alex er manden for det!

Bugge
04-06-2008, 14:17
Park ryger ingen steder !! Fergusson elsker ham, fansene kan også lide ham, han er tilfreds med at være indskifter, er god marketing i Asien, en god spiller til bredden, kan spille begge kanter og vil ikke væk fra klubben! Ergo - jeg nægter at tro at Park ryger! Så er det mere sandsynligt at vi siger farvel til Mr. Ronaldo

Håber du er klar over at mit indlæg var ironisk ment.. :)
Eagles ryger næppe til Milan, Park smutter næppe til Barca og Dong skal ikke omskoles til andet end waterboy..

PerRonaldo
04-06-2008, 14:21
Så er den sgu blevet lavet om siden jeg læste den.. :s

De har også ændret overskriften, den hed "United kigger på tyrker".. Jeg ville heller aldrig have set den hvis der stod Newcastle.. (ps: jeg ved godt newcastle også hedder united)

Måske er det derfor den blevet ændret, fordi mange har troet det var Man United de mente..

United DK
04-06-2008, 14:28
Måske er det derfor den blevet ændret, fordi mange har troet det var Man United de mente..

Hvorfor skulle man også tro andet? Det er almindelig kendt, at United hentyder til Manchester United, fordi man ikke bare kan sige Manchester, da man jo så kan tro, at der snakkes om Manchester City.

Oscar
04-06-2008, 14:30

Shitty tilbyder angiveligt 200'000 i ugeløn - sgu ikke billigt. Han er for gammel og ude af form..Vi skulle have haft ham for et par år siden, men det er for sent nu.

Jeg ser Quaresma som mest oplagte erstatning for Ronaldo. Han er fysisk stærk, og ligeledes god teknisk. Ribery bliver umulig at købe tror jeg; han står foran ChL bold, og spiller fantastisk. Han vælger bare at undgå det transfer cirkus som ronaldo bliver ved med at køre.

PerRonaldo
04-06-2008, 14:32
Hvorfor skulle man også tro andet? Det er almindelig kendt, at United hentyder til Manchester United, fordi man ikke bare kan sige Manchester, da man jo så kan tro, at der snakkes om Manchester City.

Det kan være det var en newcatle fan der skrev det, og så mener han nok der kun er en United.. Ligesom alle andre der er fan af en klub der ender med United.. ;) Men ja alle medier bruger United om os, ikke andre. Men jeg blev også forvirret da oldtrafford.dk skrev vi havde hentet angriber i city, der troede jeg de mente manchester city.

Dos santos
04-06-2008, 15:19
Nu ved jeg ikke, om jeg er forkert på dén. Men kan det passe, at David Villa er blevet sat til salg for 170 mio.?

Hl-Glory
04-06-2008, 15:26
Nu ved jeg ikke, om jeg er forkert på dén. Men kan det passe, at David Villa er blevet sat til salg for 170 mio.?

I følge aviserne, ja ;)

Allan
04-06-2008, 15:29
I følge aviserne, ja ;)

KØB KØB KØB, han er hurtig og minder ikke alt for meget om Rooney/Tevez så han ville være ideel når vi nu ikke kan få Benzema og Real MAdrid ifølge rygtebørsen ser ud til at løbe med HUntelaar.

Men mon ikke Villa ender i Chelsea eller i Liverpool sammen med Torres.

Don Kafai
04-06-2008, 15:31

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/06/04/united-make-move-for-turkey-winger-61634-21020997/

Den er lavet om pga en fejl fra bold.dk.. Ved ikke hvem der startede den, men tv2 tekst-tv havde også en nyhed med, at vi ville købe ham.

RuudVanNissetøj
04-06-2008, 15:35

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39839

Indkast.dk har refereret til AS i spanien. Hvis det passer, så ser jeg gerne at vi byder ind! Har altid været vild med Villa og han er en af de sjældne angribere, der ikke gør det sværere end det er, når man skal score....

KennyN
04-06-2008, 15:40
Aaron Ramsey "Ryan Giggs is my all-time Welsh hero. He has played at the highest level for Manchester United and in all the major tournaments. He has always been a good ambassador for Welsh football. When he captained Wales his flair and pace was magic to watch."

Lad os håbe Giggs kan være med til, at Ramsey vælger os fremfor Everton, Liverpool og Arsenal..

Dines
04-06-2008, 16:46
Ser ud til at handelen med Ramsey, er ved at være på plads, hvilket glæder mig, da han jo skulle være et stort talent. Det er egentlig også bare fedt at nappe et talent for næsenn af Arsenal og Liverpool, ligesom Chelsea har gjort mod os et par gange (Mikel, Ballack og Robben)

EDIT: Ligesom man tror Ramsey, er ved at være i hus, så skal Arsenal, Everton og Liverpool nu også være tæt på ham. Gider ikke tabe endnu en spiller som vi er interesserede i til konkurrenterne. Fordele ved at vælge os er, at vi har Giggsy, som er Ramseys store idol. Ferguson er god til at overtale spillere - og så vil Cardiff nok være glade for, at de får Ramsey tilbage et år på en låneaftale som rygterne lyder på.

Krede
04-06-2008, 17:39
Jeg gider ikke Villa. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den helt rigtige er Benzema. Ellers kan jeg kun se Aguero som en mulighed. Men det kræver en smule ændret spillestil.

PerRonaldo
04-06-2008, 17:52
Jeg gider ikke Villa. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den helt rigtige er Benzema. Ellers kan jeg kun se Aguero som en mulighed. Men det kræver en smule ændret spillestil.

Som så nok koster det dobbelte af villa, uden at være dobbelt så gode.. Jeg vil helt sikkert gerne se villa i united og han ville passe ind i spillestilen fra dag 1!

Dos santos
04-06-2008, 18:19
Hvis vi ikke får fat i Benzema, som vi desværre nok ikke gør, mener jeg da, at David Villa ville være et oplagt emne. Hvis vi kan få ham til de 170 mio., som er omtalt, ville det slet ikke være et dumt køb. Han er hurtig, har en rigtig god teknik og så er han bare iskold foran kassen. I denne sæson har han spillet 46 kampe i alt for Valencia, og han har scoret 23 gange, det vil altså sige, der er målgevinst i hver anden kamp - og det er bestemt ikke en dårlig statistik.

Bugge
04-06-2008, 20:23
Hvis vi ikke får fat i Benzema, som vi desværre nok ikke gør, mener jeg da, at David Villa ville være et oplagt emne. Hvis vi kan få ham til de 170 mio., som er omtalt, ville det slet ikke være et dumt køb. Han er hurtig, har en rigtig god teknik og så er han bare iskold foran kassen. I denne sæson har han spillet 46 kampe i alt for Valencia, og han har scoret 23 gange, det vil altså sige, der er målgevinst i hver anden kamp - og det er bestemt ikke en dårlig statistik.

Nej og da slet ikke når man tænker på hvor ringe Valencia har været i år, så er det rimelig flot klaret..

Martinsen
04-06-2008, 22:53
Har aldrig set Ramsey spille, men når man som 17-årig er inde omkring et 1. divisions hold i England, i disse tider har man uden tvivl et stort talent. Så jeg håber vi henter ham! Dejligt at vi stadigvæk handler for fremtiden mere end noget andet.

Bergmann
04-06-2008, 23:01
YES!!
Ashton forlænger med 5 år!

kilde: goal.com

Unitedforever
04-06-2008, 23:03

tror ikke at du skal regne med at vi kan hente ham for det beløb. Der er så mange klubber, der er interesserede,a t det givetvis vil blive et mini auktion på ham. Så tror stadig man skal op på den anden side af 200 mio for at sikre sig ham. Men en spændende spiller, helt sikkert :)

Unitedforever
04-06-2008, 23:05
YES!!

præcis ! så slipper vi da for ham :D:lolol:

Dines
05-06-2008, 10:12
YES!!

Klasse.! Vi skal ikke have en Saha2. Ashton er for meget skadet, og for at være ærlig har han ikke klassen til Manchester United, selvom han scorede et flot mål imod os.

Rose
05-06-2008, 12:00
Ser ud til i følge goal.com idag at Ronaldo vil til Real Madrid i år..

Tror sku han har besluttet sig for at han vil til Madrid, så håber jeg blot at den handel med vi får Robinho og penge er sand..

Robinho er ekstremt hurtigt på fødderne, måske endnu hurtigere end Ronaldo - har han hvertfald vist i nogle af de kampe han har spillet for Real Madrid inden han blev skadet i år..
Hurtighed er Ronaldo sku hurtigere, men det er ikke specielt meget.
Overblik for medspillere er Ronaldo i år blevet væsentligt bedre - men Robinho er bedre på nuværende tidspunkt, og det tror jeg klart vil være en fordel i det opbyggende spil for United.

Det der bekymrer mig mest ved at få Robinho i stedet for Ronaldo er om spillet blevet for centralt. Robinho elsker at gå ind i banen, og da vi i forvejen har nogle angriber der hænger uden for feltet i Tevez og Roon kan jeg godt se et problem idet, da Nani er meget den samme type med at gå ind i banen.
Derfor er det vigtigt vi får kontrakten med Evra forlænget da han lave nogle af verdens bedste løb ude på fløjen for United, og så håber jeg af vi Dani Alves da han også er ekstremt god til at komme på fløjen og smide indlæg. Vores forsvar kan sagtens bære 2 meget offensive backs, da de har bevidst at vi har verdens bedste midterforsvar..

Hvad tror i Ronaldo transferen kommer til at gøre ved vores spil osv?

CC
05-06-2008, 12:12
Det største tab ved at får Robinho i stedet for Ronaldo er for mig at se at vi bliver markant svagere i boksspillet! For så længe vi har Ronaldo på banen har vi altid en væsentlig trussel derinde, medmindre han naturligvis er igang med at sætte hele modstanderens forsvar af, hvor Robinho er ubrugelig som boksspiller... Intet mindre!

Cristiano Ronaldo7
05-06-2008, 12:34
Det største tab ved at får Robinho i stedet for Ronaldo er for mig at se at vi bliver markant svagere i boksspillet! For så længe vi har Ronaldo på banen har vi altid en væsentlig trussel derinde, medmindre han naturligvis er igang med at sætte hele modstanderens forsvar af, hvor Robinho er ubrugelig som boksspiller... Intet mindre!

600 mio plus Robinho.
Så er jeg glad :)

Jurgensen
05-06-2008, 12:36
600 mio plus Robinho.
Så er jeg glad :)

600 millioner plus Casilas eller Ramos. Så kan vi altid købe en ny wing.

NtotheT
05-06-2008, 12:38
Shitty tilbyder angiveligt 200'000 i ugeløn - sgu ikke billigt. Han er for gammel og ude af form..Vi skulle have haft ham for et par år siden, men det er for sent nu.

Jeg ser Quaresma som mest oplagte erstatning for Ronaldo. Han er fysisk stærk, og ligeledes god teknisk. Ribery bliver umulig at købe tror jeg; han står foran ChL bold, og spiller fantastisk. Han vælger bare at undgå det transfer cirkus som ronaldo bliver ved med at køre.

Quaresma er måske den person der i hele europa minder aller mest om Ronaldo. Quaresma er en genial fløjspiller, teknisk på samme niveau med Ronaldo, men som en anden en nævner herinde, så mister vi bl.a. meget af vores boksspil, hvis Ronaldo smutter. Quaresma er ikke mere end 1.73 høj, og da Rooney og Tevez er hhv. 178 og 170, så er det ikke så godt. Men jeg tror hellere ikke Ronaldo smutter. Jeg så bl.a. et forum for nyligt, hvor mange aviser omformulerer Ronaldo's svar, så det lyder som om han vil forlade klubben.

ChristianYde
05-06-2008, 14:40
Det ville være et stort tab, at miste ronaldo. Men jeg synes hellere ikke at robinho, ville passe ind i vores system. Så derfor er jeg også mere tilhængere af Quaresma. Og så hvis det var muligt at hende D. Alves.. Ville det blive helt kanon.
Men nu hvor INter sætter mange spiller til salg, kunne det ikk være en mulighed med nogle af dem ? f.eks. David Suazo, Dejan Stankovic eller en Adriano? Sys selv Dejan Stankovic er en rigtig god spiller.!

Niko
05-06-2008, 15:05
Quaresma + Richards+ Huntelaar :)

PerRonaldo
05-06-2008, 15:06
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8928

The King har talt, og jeg er 100% enig med ham, livet går vedere uden verdens bedste spiller. for vi er verdens bedste fodboldklub, desuden er det første gang vi har verdens bedste fodboldspiller i truppen, og de andre år er det jo gået ganske fint. ;)

Niko
05-06-2008, 15:08
ja selvom det skulle ske at ronaldo smuttede, så vanker der flere titler i de kommende sæsoner. ;)

Bugge
05-06-2008, 18:09
Jeg er ikke nervøs for fremtiden for Manchester United hvis Ronaldo smutter.. Vi skal nok klare os og vi vinder stadigvæk PL igen næste år..

Jeg synes bare det er ærgerligt at miste sådan en fantastisk fodboldspiller fordi det er lækkert at se ham spille.. Han er en fornøjelse at se på.. That's why..

Fletcherfan
05-06-2008, 18:17
Det ville være et stort tab, at miste ronaldo. Men jeg synes hellere ikke at robinho, ville passe ind i vores system. Så derfor er jeg også mere tilhængere af Quaresma. Og så hvis det var muligt at hende D. Alves.. Ville det blive helt kanon.
Men nu hvor INter sætter mange spiller til salg, kunne det ikk være en mulighed med nogle af dem ? f.eks. David Suazo, Dejan Stankovic eller en Adriano? Sys selv Dejan Stankovic er en rigtig god spiller.!

Stankovic ville være fed at få som afløser... Og det kunne godt være en mulighed, da Mourinho og SAF er gode venner...

Enggolf89
05-06-2008, 18:26
Stankovic ville være fed at få som afløser... Og det kunne godt være en mulighed, da Mourinho og SAF er gode venner...

Ville efter min mening være virkelig skidt. han har ingen hurtighed, han er ved at være oppe i årene. hvis han ikke er god nok til italiensk fodbold (langsomt!!!!) er han ikke god nok til engelsk og slet ikke United. og han er da en modsætning af Ronaldo, så nej tak til ham..

Med den store sum penge vi vil modtage hvis han sælges. Ser jeg gerne, at vi henter en som kan have potentialet til at blive lige så god som ham. eller få robinho. selvom jeg er enig i at han ikke passer så godt ind i vores system, men han skal da have chancen. Derudover er der penge til andre, og der ser jeg gerne Benzema (både fergies og min egen favorit) og så Richards. Ville sq glæde mig oven på denne nyhed (som måske passer). Men lad os nu se.

Men vil sq ikke have nogle afdankede Inter spillere (udover Zlatan) men han er heller ikke færdig

Bugge
05-06-2008, 20:25
Spiller Stankovic ikke inde centralt for Inter i stedet for på kanten?
Gider ikke se italiensk fodbold, så jeg ved det ikke.. Synes jeg bare jeg har set de få gange jeg har forpestet min tilværelse med italiensk bold..

PerRonaldo
05-06-2008, 20:26
http://www.bold.dk/nyt/?vis=84697

Ja vi vil gerne have dig.. ;)

Bugge
05-06-2008, 20:27
http://www.bold.dk/nyt/?vis=84697

Ja vi vil gerne have dig.. ;)

Yes please! (sorry 4 th3 1-lin3r)

martinhn
05-06-2008, 20:39
Køb Huntelaar og Berbatov, eller Santa Cruz. Og smid Ronaldo på porten... Så er vi kørende.

Bugge
05-06-2008, 20:44
Køb Huntelaar og Berbatov, eller Santa Cruz. Og smid Ronaldo på porten... Så er vi kørende.

Hvorfor både Huntelaar og Berbatov?
Kan ikke se logikken i at sælge en kantspiller og så hente 2 angribere :s?

martinhn
05-06-2008, 20:48
Nej, det kan du have ret i - jeg er bare stor beundrer af begge :)

Vilmeister
05-06-2008, 20:53
sælg ronaldo, køb benzema og richards

Hr Hansen
05-06-2008, 20:56
Nej, det kan du have ret i - jeg er bare stor beundrer af begge :)

Puha et mega hold Manchester United skulle have hvis de skulle hente alle de spillere vi fans ønsker/beundrer:devill: