Se fuld version : Transfers (United)
Jurgensen
14-05-2008, 13:29
Hehe Evra er vel også andet valg på den franske venstre back.
Hvad fanden har den franske træner da spist? Hvem spiller i stedet? Abidal? Har ikke set Frankrig længe, derfor min uvidenhed.
Hvad fanden har den franske træner da spist? Hvem spiller i stedet? Abidal? Har ikke set Frankrig længe, derfor min uvidenhed.
Det gjorde han sidst jeg så Frankrig - altså Abidal.
Man kan undre sig over hvorfor Abidal er foran Evra i køen på venstrebacken.. Det kan han da umuligt være længere, han har da været ganske ordinær i Barcelona i denne sæson..
Men det har hele deres hold vel også mere eller mindre, undtagen Lionel..
United DK
14-05-2008, 14:32
Carrick er jo ikke engang 3. valg på den engelske midtbane og han er da mer end god nok til United. Det er vi vist enige om. Så jeg synes ikke rigtigt man kan dømme en spiller for dårlig til United bare fordi han er andetvalg på et givet nationalt mandskab. Træneren kunne jo tage fejl, eksempelvis har Nicklas Jensen da vist fået en kamp eller tredive for meget som fast mand på den danske venstre back. Hehe
Prøv nu læs hvad jeg skriver. HVIS vi skal have en ny højre back, så skal han være det bedste af det bedste, ellers kan vi ligeså godt fortsætte med Neville, Brown og evt. Simpson.
Jeg synes ikke vi behøver en back, hvilket jeg har sagt mange gange nu. Vi har Neville, O'Shea og Brown som de rutinerede til den plads, samtidig med en Hargreaves, der måske bliver omskolet derned til, og som kan gå derned i krise situation. Vi har også Simpson som jeg virkelig håber slår igennem, samtidig med de to tvillinger, jeg ikke rigtig ved hvor står. Så Fergie har nok af muligheder, så hvorfor behøver vi en ny back?
Hvis Brown var skredet og Neville ikke kommer tilbage + at Simpson som ikke havde niveauet, så behøvede vi en ny, men som det ser ud nu, så nej!
Jeg vil bare have en rigtig klasseangriber, så beder jeg ikke om andet..!
Vilmeister
14-05-2008, 15:37
Samme her, bare det ikke bliver berbatov.
Både Huntelaar, Benzema og Berbatov er velkomne..
Men Benzema er min store drøm, jeg synes han er uhyggelig god..
Som nogle siger, så behøver vi faktisk ikke købe ind. Vi har jo vundet mesterskabet og er i CL-finalen. :-)
Dog skal vi naturligvis stræbe på at blive endnu bedre - sikre fremtiden.
En højre back behøver vi ikke desperat - MEN, kan vi få den rette, så skal vi slå til. Der er ikke en åbenlys fremtidig back i vores nuværende trup. Der er jo ingen tvivl om, at Evra, Vidic og Rio er blandt verdens bedste. Kunne vores højre back også blive det, så ser det godt ud. :-) Hvem er så den rette højre back? Lahm, Bosingwa, Richards og Alves er gode bud. Bosingwa er skiftet til Chelsea. Alves anser jeg som værende for offensiv. Det lader Lahm og Richards tilbage. Kan vi få en af dem - så ja tak. Ellers kan vi sagtens vente et år.
Midtbanen og angrebet, der ser det ud til, at vi får Ramsay. 17 årigt talent, som vil have godt af at lære et par år hos Scholes, måske spille nogle cup-kampe i ny og næ. Sker dette vil jeg være meget glad. En britisk spiller trænger vi til.
Om vi skal handle mere kommer lidt an på formationen. Skal vi spille mere med 3 centrale og 3 i front, så kunne en Veloso måske være interessant(da han også spiller venstre back og midterforsvar), men spiller vi mest 442, så er det nok en angriber vi mangler. Min drømmespiller er Benzema, men mit problem er, at jeg ikke ved hvor stort et talent Welbeck er. Hvis Welbeck virkelig kan blive til noget, så ville det være fedt, hvis han slog igennem hos Manchester. Så kunne vi måske købe en spiller i slutningen af tyverne, som Welbeck så kunne overtage efter. Er han ikke et kæmpe talent, så vil jeg hellere købe en yngre angriber (Benzema).
Det er sådan jeg ser på vores situation.
Et problem vi endnu ikke er stødt ind i er at Ronaldo ikke er blevet skadet (7-9-13).
Der hænger ret meget på Giggs, Nani og Parks skuldre hvis det uheldigvis skulle ske. Ingen af disse har præsteret super i over 3 kampe i træk som Ronaldo, Carrick, Hele forsvaret, har. Det bliver let for modstanderen hvis de kun skal holde øje med Nanis individualiteter og skal stå på standby på den anden fløj.
På den vis kunne Alves være god i truppen. Han er ikke udelukkende back men kan vel også spille midtbane ret godt.
Udover Benzema som er en ægte centerforward håber jeg ikke vi køber spillere ind der kun kan spille én plads. Et godt eksempel er Ferrera, Bosingwa og Belletti i Chelsea som kun kan spille højreback.
Dos santos
14-05-2008, 17:40
Prøv nu læs hvad jeg skriver. HVIS vi skal have en ny højre back, så skal han være det bedste af det bedste, ellers kan vi ligeså godt fortsætte med Neville, Brown og evt. Simpson.
Så bliver vi også nød til at smide en del penge efter personen, hvilket jo kunne være Sergio Ramos, som har haft en forrygende sæson i Real Madrid.
Så bliver vi også nød til at smide en del penge efter personen, hvilket jo kunne være Sergio Ramos, som har haft en forrygende sæson i Real Madrid.
jo men svare det ikke til at smide 250 mio kr for at spille kampene med 10 mand????
Ja, så får du i hvert fald ret i at vi får smidt en del penge afsted.. Hvis Real Madrid skal sælge Ramos så tror jeg de skal have en fuldstændig latterlig og grotesk stor pose penge for ham.. HVIS de overhovedet gider sælge ham, hvilket jeg har svært ved at forestille sig..
Dos santos
14-05-2008, 17:56
jo men svare det ikke til at smide 250 mio kr for at spille kampene med 10 mand????
Mener du Ramos ikke tæller for en mand?
Ja, så får du i hvert fald ret i at vi får smidt en del penge afsted.. Hvis Real Madrid skal sælge Ramos så tror jeg de skal have en fuldstændig latterlig og grotesk stor pose penge for ham.. HVIS de overhovedet gider sælge ham, hvilket jeg har svært ved at forestille sig..
Er helt enig med dig, tror heller ikke rigtig på, de vil sælge ham. Men det var også bare mere som et eksempel, hvis det skulle være en af de bedste, og det mener jeg klart Ramos er lige pt.
ChristianR
14-05-2008, 17:58
Mener du Ramos ikke tæller for en mand?
Er helt enig med dig, tror heller ikke rigtig på, de vil sælge ham. Men det var også bare mere som et eksempel, hvis det skulle være en af de bedste, og det mener jeg klart Ramos er lige pt.
Jeg tror, han mener at Ramos tit får nogen dumme røde kort. Rødt kort = 10 mand
Dos santos
14-05-2008, 18:00
Jeg tror, han mener at Ramos tit får nogen dumme røde kort. Rødt kort = 10 mand
Ved godt et rødt kort er lig med 10 mand, kunne dog ikke lige se hvad han mente i starten ;)
hehe min kryptiske bemærkning var rettet imod hans åndsvage kort.....
Ham her?
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83710
...Bare en tanke. Ved hans niveau er faldet, men vi har jo før set at Fergie kan lave mirakler.
Lorensen
14-05-2008, 21:23
hehe min kryptiske bemærkning var rettet imod hans åndsvage kort.....
Ja han for nogle dumme kort engang imellem, men måske ville det ikke være så ofte i Premier League? Desuden er Ramos efter min mening den bedste højre back i verden pt. fremragende offensiv, og solid defensiv :)
Ham her?
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83710
...Bare en tanke. Ved hans niveau er faldet, men vi har jo før set at Fergie kan lave mirakler.
Meget gerne.. Det er helt sikkert ikke Eto'o der er noget galt med, det er bare Barcelona der er på randen af råddenskab lige pt..
Jeg tror sagtens vi kunne få stor glæde af en Samuel Eto'o.. Jeg synes det er ærgerligt at se en middelmådig Eto'o koge rundt som i denne sæson når han er så klasse..
rugholm86
14-05-2008, 21:39
Jeg har ikke fuldt så meget med Spanien.. så vil ikke dømme Ramos.. men ville meget heller se Micah Richards på vores højre back.. syntes han er en rigtig god spiller plus han er englænder.
Men som jeg kan se på forumet så er de fleste enig i vi skal have en angriber..
måske har vi allerede en i manucho (sry hvis jeg har skrevet det forkert).
Nogle siger vi er tønde på kanterne.. dette ved jeg nu ikke.. Park har gjort det rigtig godt på det senest.. Nani har ikke været så god.. men hvis han laver en "Ronaldo" og får sit helt store gennembrud i 2. sæson.. dette har jeg på fornæmmelsen Anderson gør.. Han bliver helt forrygerne næste år det har jeg bare på fornæmelsen.. så vi kommer ikke til at mangel kreativtet hvis Ronaldo skulle blive skadet.
Vilmeister
14-05-2008, 21:41
Jeg tror faktisk også Anderson går amok næste sæson...
Meget gerne.. Det er helt sikkert ikke Eto'o der er noget galt med, det er bare Barcelona der er på randen af råddenskab lige pt..
Jeg tror sagtens vi kunne få stor glæde af en Samuel Eto'o.. Jeg synes det er ærgerligt at se en middelmådig Eto'o koge rundt som i denne sæson når han er så klasse..
Yessir. Sådan et svar synes jeg om, for jeg er enig. Det er en hån mod hans format og talent at se ham skulle agere syndebuk i medierne (udover R10's fald) for de manglende mål.
Køb Eto'o.
rasmusjor
15-05-2008, 15:43
Vi skal først og fremmest sikre os Tevez og hvis vi så skal snakke om nye angribere syntes jeg helt klart vi skal gå efter Bojan Krkic, den dreng er jo en klasse spiller og han bliver det helt sikkert også i fremtiden.
Tevez går ingen steder, vi har forkøbsret og han virker til at være glad for at spille hos os.. Som der var en der tidligere nævnte i den her tråd eller en lignende, så er der ingen grund til at brænde penge af på Tevez når vi kan vente et år med at betale for ham..
Vi skal først og fremmest sikre os Tevez og hvis vi så skal snakke om nye angribere syntes jeg helt klart vi skal gå efter Bojan Krkic, den dreng er jo en klasse spiller og han bliver det helt sikkert også i fremtiden.
Bojan er langt fra en klassespiller. Han kan sikkert blive det men han kan på ingen måde løse vores angrebsproblem. Desuden tror jeg ikke at Barcelona vil af med ham.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2008/05/15/185504.htm
Ja det er afgjort ikke lige pladsen vi er mest udsat på, men kunne han erhverves for en slik, så kunne det nu alligevel være meget hyggeligt. Han er altså en dejlig spiller..
Men ja det har intet med fornuft at gør, hvis man bruger den lidt er man "desværre" nød til at sige vi på ingen måde har brug for ham..
Hvad skulle vi dog bruge Deco til. Han er gammel, og total overvurderet. Ville ikke have den krukke om så han kom gratis..
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2008/05/15/185504.htm
Ja det er afgjort ikke lige pladsen vi er mest udsat på, men kunne han erhverves for en slik, så kunne det nu alligevel være meget hyggeligt. Han er altså en dejlig spiller..
Men ja det har intet med fornuft at gør, hvis man bruger den lidt er man "desværre" nød til at sige vi på ingen måde har brug for ham..
Never... Så brækker jeg mig.. Hader den primadonna.. Vil ikke røre ham med en grilltang..
RuudVanNissetøj
15-05-2008, 20:47
Hvad skulle vi dog bruge Deco til. Han er gammel, og total overvurderet. Ville ikke have den krukke om så han kom gratis..
Jeg vil gå så langt til at sige, at vi ikke en gang skulle tage imod ham for penge;) Han kan smutte til Liverpool eller Chelsea for min skyld, det ville fryde mig hvis de signede ham. Han vil ikke andet end floppe i PL
carrick!
15-05-2008, 20:51
Efter min mening skullle united prøve at udnytte at valencia er kriseramt rent økonomisk, og prøve at købe silva og david. Det er ikke fordi jeg ikke har tillid til nani, men uanset nanis potentiale så bliver han aldrig lige så god som silva. Hvis david glipper skulle man købe huntelaar, manden er simpelthent født til at mål, og man havde meget succes sidste gang man købe sådan en slags spiller (Van nistelrooy). Jeg tror ikke det er muligt at købe ramos til klubben, micah richards er et meget bedre bud. Han er ung og passer perfekt ind på holdet.
En mand som veloso vil være en god mand at have på bænken.
Spillere der burde forlade united.
Saha, er altid skadet, og med den tilstand hans knæ er i, kan han ikke spille hver kamp og derfor kan han ikke udfylde pladsen hvis rooney ellers tevez bliver skadet.
Brown: Jeg gider bare ikke se på ham længere. Han er simpelthent ikke god nok.
john o shea: jeg synes ikke han har den kvalitet der skal til, men han kan spille så mange positioner så det er svært at sælge ham.
Silvestre: Det ville være bedre at få nogvle yngre spillere ind på holdet
Park: Han er aldrig helt kommet sig helt over sin skade, derudover er han ikke målfarlig nok.
Med hensyn til ny målmand, synes jeg bare man skulle ben foster fast og få ham spille ind på holdet, jeg synes at det er en god tradition at klubbens egne talenter.
Parkohargo
15-05-2008, 20:57
Efter min mening skullle united prøve at udnytte at valencia er kriseramt rent økonomisk, og prøve at købe silva og david. Det er ikke fordi jeg ikke har tillid til nani, men uanset nanis potentiale så bliver han aldrig lige så god som silva. Hvis david glipper skulle man købe huntelaar, manden er simpelthent født til at mål, og man havde meget succes sidste gang man købe sådan en slags spiller (Van nistelrooy). Jeg tror ikke det er muligt at købe ramos til klubben, micah richards er et meget bedre bud. Han er ung og passer perfekt ind på holdet.
Saha, er altid skadet, og med den tilstand hans knæ er i, kan han ikke spille hver kamp og derfor kan han ikke udfylde pladsen hvis rooney ellers tevez bliver skadet.
john o shea: jeg synes ikke han har den kvalitet der skal til, men han kan spille så mange positioner så det er svært at sælge ham.
Park: Han er aldrig helt kommet sig helt over sin skade, derudover er han ikke målfarlig nok.
Med hensyn til ny målmand, synes jeg bare man skulle ben foster fast og få ham spille ind på holdet, jeg synes at det er en god tradition at klubbens egne talenter.
enig i at Saha skal ud.. er uenig i alt det andet..
http://indkast.dk/index.php?nyhed=38913
Jeg er stensikker på det er Fergies 1. priotet at hente ham. At lade Bosingwa gå til Chelsea uden kamp, må kun betyde at hans første priotet er Micah Richards og en mulig fyring af Eriksson, vil kun sætte United i pole position til at købe Micah.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=38913
Jeg er stensikker på det er Fergies 1. priotet at hente ham. At lade Bosingwa gå til Chelsea uden kamp, må kun betyde at hans første priotet er Micah Richards og en mulig fyring af Eriksson, vil kun sætte United i pole position til at købe Micah.
Virker også som om han er interesseret, men det bliver dyrt! Desuden skulle han være tiltænkt højre back hvis det var. Men skal se ham i united trøjen før jeg tror det, men det ville virkelig være et fantastisk køb!!
Rex_Hunt
15-05-2008, 22:28
Hvorfor ikke bare blive ved med Brown på højre backen? Han gør det jo fremragende solidt! Altså når man vinder the double med et ungt hold, hvorfor så ændrer ved det?
Virker også som om han er interesseret, men det bliver dyrt! Desuden skulle han være tiltænkt højre back hvis det var. Men skal se ham i united trøjen før jeg tror det, men det ville virkelig være et fantastisk køb!!
Ja, jeg vil også først se ham i bladene før jeg tror på det. Men jeg tænker over disse faktorer:
1) Bosingwa - En mand som United var meget ude efter, ender med at skifte til Chelsea uden United blander sig i en strid mellem Chelsea og dem - ergo de lader Bosingwa skifte uden polemik
2) Johnny Evans rygtes til at skifte permanent til Sunderland for 55 mio. kr.
3) Flere engelske medier skriver uafhængigt af hinanden, at United er meget ude efter Richards og det har været i flere dage i træk at de har fulgt sagen.
Hvis Evans' ryger giver det os for det første nogle økonomiske midler, men samtidig vil det være et hul i systemet. Kan det tiltænkes at Richards skal udfylde hullet?
Jeg ved det ikke - men jeg synes meget taler for at der er meget i rygtet og et rygte som jeg mener United vil forsøge ihærdigt at gøre til en realitet.
Fletcherfan
15-05-2008, 22:32
Mulige spillere væk fra United (dog vil jeg ikke have mere end højst 4-5 bliver solgt):
Kusczcak/Foster: Synes ikke Kus er god nok til at være førstemålmand i United, men fin nok som nr. 2. Medmindre Foster ikke kommer sig helt så kunne det være meget smart at sælge ham og få en god klat penge for ham. United har udover Foster også Zieler, Woods og Amos, som alle bliver spået en stor fremtid (Amos og Woods kæmper vist nok om den samme plads hos England også).
Saha: Synes ikke manden er god nok, men det allervigtigeste er, at han er ALTID skadet og SKAL derfor væk...
Park, O'Shea, Silvestre og Evans: En af dem kan blive solgt hvis der kommer rigtig gode tilbud på dem og evt. afløsere er klare, fordi de er ikke så gode... Specielt Park og O'Shea er så flexible og loyale, at det ville være MEGET kedeligt at se dem forlade OT... Derudover er Silvestre også ved at blive gammel...
Eagles og Dong: Har ikke grebet de chancer de har fået, og det ser også ud til, at deres tid er over på OT...
Neville og Giggs: Håber Giggs kommer på banen på et eller andet tidspunkt og får løftet pokalen på onsdag... Men håber også, at det bliver hans sidste kamp, da jeg mener, at han er faldet mindst et niveau de sidste to år (får sikkert hug for det)... Håber også Neville stopper HVIS han ikke kommer på højeste niveau igen... Vil ikke kunne se ham spille en sæson for reserveholdet eller en anden klub... Håber de begge to fortsætter i United som trænere...
Købes:
En angriber: Skal ikke have nogen speciel alder eller være en speciel type, men en, der kan tåle at sidde på bænken i mange kampe, og som alligevel kan score en masse mål i 4-5 sæsoner...
Richards: Der er meget, der taler for, at United er meget interesseret... SAF har sagt at United køber to-tre unge spillere, og Richards kunne være den ene, og selvom jeg ikke synes, at der er brug for en midterforsvarer eller højre back i United så skal man ikke sige nej til en verdensklassespiller... Det kedelige er så, at Pique og muligvis Simpson nok forsvinder hvis Richards kommer... Og så er spørgsmålet hvem er bedre, Richards eller Pique...
Hvorfor ikke bare blive ved med Brown på højre backen? Han gør det jo fremragende solidt! Altså når man vinder the double med et ungt hold, hvorfor så ændrer ved det?
Fordi Richards er IMO en fremtidsmand og hvis vi kan få ham, er det jo bare en forstrækning og bare bredder vores trup mere ud. :) Hvem ved, Neville trækker sig måske tilbage og Brown flækker knæet - 7-9-13. :)
Mulige spillere væk fra United (dog vil jeg ikke have mere end højst 4-5 bliver solgt):
Kusczcak/Foster: Synes ikke Kus er god nok til at være førstemålmand i United, men fin nok som nr. 2. Medmindre Foster ikke kommer sig helt så kunne det være meget smart at sælge ham og få en god klat penge for ham. United har udover Foster også Zieler, Woods og Amos, som alle bliver spået en stor fremtid (Amos og Woods kæmper vist nok om den samme plads hos England også).
Saha: Synes ikke manden er god nok, men det allervigtigeste er, at han er ALTID skadet og SKAL derfor væk...
Park, O'Shea, Silvestre og Evans: En af dem kan blive solgt hvis der kommer rigtig gode tilbud på dem og evt. afløsere er klare, fordi de er ikke så gode... Specielt Park og O'Shea er så flexible og loyale, at det ville være MEGET kedeligt at se dem forlade OT... Derudover er Silvestre også ved at blive gammel...
Eagles og Dong: Har ikke grebet de chancer de har fået, og det ser også ud til, at deres tid er over på OT...
Neville og Giggs: Håber Giggs kommer på banen på et eller andet tidspunkt og får løftet pokalen på onsdag... Men håber også, at det bliver hans sidste kamp, da jeg mener, at han er faldet mindst et niveau de sidste to år (får sikkert hug for det)... Håber også Neville stopper HVIS han ikke kommer på højeste niveau igen... Vil ikke kunne se ham spille en sæson for reserveholdet eller en anden klub... Håber de begge to fortsætter i United som trænere...
Købes:
En angriber: Skal ikke have nogen speciel alder eller være en speciel type, men en, der kan tåle at sidde på bænken i mange kampe, og som alligevel kan score en masse mål i 4-5 sæsoner...
Jeg er meget uenig i alt det du har skrevet. Giggs er måske faldet og jeg har været en af dem der har været ude efter ham en anelse - men ligemeget hvad skal han blive i truppen til han selv trækker sig tilbage.
- Neville: Vi spiller den bedste sæson uden ham - men han er stadig en vigtigt karakter at have i truppen.
O'Shea: jeg ville græde hvis han skred.
Hvordan hænger det sammen med, at du engang sagde, at du havde opgivet ham?
Hinrichsen
15-05-2008, 22:37
Fordi Richards er IMO en fremtidsmand og hvis vi kan få ham, er det jo bare en forstrækning og bare bredder vores trup mere ud. :) Hvem ved, Neville trækker sig måske tilbage og Brown flækker knæet - 7-9-13. :)
Enig i at Micah er utrolig talentfuld, men samtidig er han også en rigtig dyr herre... Selvom vi skulle være så uheldige at oven nævnte skete, så har vi stadig Simpson, Oshea, Hargo og den nye tvilling til at tage højre back pladsen, det er nok for mig...
Det skal dog siges at jeg hverken skal græde eller brokke mig hvis vi får hentet Richards, synes bare ikke vi har behov for forstærkning på højreback pladsen, og slet ikke til den pris
Fletcherfan
15-05-2008, 22:43
Jeg er meget uenig i alt det du har skrevet. Giggs er måske faldet og jeg har været en af dem der har været ude efter ham en anelse - men ligemeget hvad skal han blive i truppen til han selv trækker sig tilbage.
- Neville: Vi spiller den bedste sæson uden ham - men han er stadig en vigtigt karakter at have i truppen.
O'Shea: jeg ville græde hvis han skred.
Nu sagde jeg også, at HVIS Neville ikke kom tilbage til sit højeste niveau så kan han godt stoppe karrieren... Og jeg synes også det er kedeligt hvis han ikke bliver ligeså god... Men United skal hverken have Giggs eller Neville hvis de ikke er gode nok... Så kunne Keane, Hughes, Irwin og McClair stadig spille...
Mht. O'Shea prøv at læse hvad jeg skriver:
[/QUOTE]Specielt Park og O'Shea er så flexible og loyale, at det ville være MEGET kedeligt at se dem forlade OT.[/QUOTE]
Hvordan hænger det sammen med, at du engang sagde, at du havde opgivet ham?
Ja, jeg havde opgivet ham for sæsonen, men han er jo en spiller, som stadig har noget at tilføje til truppen. :)
Neville og Giggs skal ingen steder. De er fremragende eksempler på hvordan en spiller skal opføre sig og de er så professionelle at det er helt fantastisk. I det øjeblik de stopper skal de tilknyttes klubben, forhåbentlig som ungdomstrænere. Det er altså væsentlig mere spændende at kunne lytte til en spiller som Giggs end en standard træner, og når en legende forklarer dig hvordan man starter ved midten og derefter vader igennem arsenals forsvar, for derefter at blæse kuglen direkte op i nettaget, jamen så lytter man sgu!
Så de skal blive i United lige så længe de har lyst!
Fletcherfan
15-05-2008, 22:57
Neville og Giggs skal ingen steder. De er fremragende eksempler på hvordan en spiller skal opføre sig og de er så professionelle at det er helt fantastisk. I det øjeblik de stopper skal de tilknyttes klubben, forhåbentlig som ungdomstrænere. Det er altså væsentlig mere spændende at kunne lytte til en spiller som Giggs end en standard træner, og når en legende forklarer dig hvordan man starter ved midten og derefter vader igennem arsenals forsvar, for derefter at blæse kuglen direkte op i nettaget, jamen så lytter man sgu!
Så de skal blive i United lige så længe de har lyst!
Ved ikke om det var møntet på mit indlæg, men det var lige det jeg mente, hvis det ikke var forstået sådan...
Ved ikke om det var møntet på mit indlæg, men det var lige det jeg mente, hvis det ikke var forstået sådan...
Den var såmænd ikke møntet på nogen specielt. Dog vil jeg sige at jeg ikke havde lagde mærke til at du allerede havde skrevet det;)
Kan sagtens forstå du vil af med Saha, det tror jeg alle her på sitet ønsker. Men alle de andre er jeg fuldstændige uenige i. Hvorfor i alverden vil du af med Brown? Han har jo gjort det rigtig godt i år. Han er en rigtig solid forsvarsspiller.
John O'shea er simpelthen fantastisk. Han er ligeglad med om han spiller hver kamp. Han er loyal også har han reddet os en del gange (Sidste år mod Liverpool)
Silvestre er jo også stadig god og en god reserve så forstår ikke hvorfor du vil af med ham. Og det samme med Park. Han har jo gjort det rigtig godt i de fleste kampe han har spillet i år.
Så kan vi vist slette Lahm fra listen over potentielle transfers til sommer. Nu har han forlænget med Bayern..
http://www.sportenkort.dk/nyhed/77376/fodbold/bayern+forl%e6nger+med+lahm
Ser ud til, at vi så klare os med Neville, Hargreaves, Brown og Simpson, hvilket også er fint nok efter min mening. En Richards ville pynte, men at tro på han skifter, er nok for urealistisk. På længere sigt kunne han dog være en perfekt afløser for Rio, selvom det er om mange år, da jeg tror Rio har stadig mindst 5 gode år tilbage i sig.
Ser ud til, at vi så klare os med Neville, Hargreaves, Brown og Simpson, hvilket også er fint nok efter min mening. En Richards ville pynte, men at tro på han skifter, er nok for urealistisk. På længere sigt kunne han dog være en perfekt afløser for Rio, selvom det er om mange år, da jeg tror Rio har stadig mindst 5 gode år tilbage i sig.
Hmm, nu er der ikke mange højre backs tilbage. Dem som jeg ser der kunne skifte ville være Richards og Alves. Men det er MEGET usandsynligt.
Vilmeister
16-05-2008, 19:18
Det ser ud til vi kommer af med pique.
http://www.fcbarcelona.dk/nyheder052008/150520081.htm
PerRonaldo
16-05-2008, 19:23
Hvis det var et røverkøb da vi fik ham så vil jeg kalde det et endnu større af barca nu, selvom han denne gang koster penge.. Det ser ud til det bliver en sommer hvor vi får nogle meget sørgelige farvel. Spaniens næst største fosvarstalent er i hvert fald meget sørgeligt..
Med det salg kræver jeg vi køber Richards!!
Gid prisen var lidt højere.
Har dog aldrig været fan af Pique. Jeg er ikke ked af at vi sælger ham. Han er ikke det store talent som mange udråber ham til synes jeg. Jeg har ihvertfald set nogle elementære fejl et par af de gange jeg har set ham.
Vi har alternativer i forvejen synes jeg. Silvestre, Oshea, Brown kan alle spille der lige så vel synes jeg.
Lidt for lavt i mine øjne. Vi burde sagtens kunne få næsten det dobbelte for ham. Han er talentfuld og har bevist i Zaragoza og enkelte kampe for United, at han har talent og potentiale.. Men okay vi sælger ham, han vil ikke være på bænken. Og han kan ikke pt slå Rio og Nemanja af holdet. Men salget af ham, betyder formentlig så at vi beholder Evans. Fint med mig, da jeg ser mere potentiale i Evans..
Lorensen
16-05-2008, 19:44
Hvis han regner med fast spilletid i Barcelona, er han godt nok dum og naiv. Han slår jo aldrig Puyol eller Milito af holdet, os så kan han vel ligeså godt blive her.
Dog vil jeg have nogle troværdige kilder på banen først f.eks. en udmelding fra Barcelona eller United.
Han slår jo heller aldrig Rio eller Vidic af holdet i United ;)
Lorensen
16-05-2008, 19:53
Han slår jo heller aldrig Rio eller Vidic af holdet i United ;)
Hvis det er mig du refererer til så:
Nej lige netop. Hvis det er manglende spilletid han sørger over, er Barca da ikke den rigtige klub at tage til.
el-insaciable
16-05-2008, 20:08
Utroligt hvis Piqué går så billigt, når man tænker på, hvad vi har fået for Richardson og Smith eksempelvis.
Hvis det er mig du refererer til så:
Nej lige netop. Hvis det er manglende spilletid han sørger over, er Barca da ikke den rigtige klub at tage til.
Det var dig, hehe :)
Men helt enig. Hvis det er mere spilletid han vil have er Barca da heller ikke klubben for ham
Flax_Generous
16-05-2008, 20:50
Lad os lige slå koldt vand i blodet. Det er en El Mundo Deportivo-historie. De er ikke ligefrem kendt for at have integritet og troværdighed i højsædet.
I øvrigt virker prisen latterlig lav.
Synes Pique er en god spiller, og han ville være en god erstatning for Ferdinand/Vidic. Tror han har potentialet til at blive bedre end Brown som central forsvarsspiller, men jeg må indrømme, at jeg er ked af, hvis vi sælger ham. Desuden er jeg skuffet over den pris de (måske) er blevet enige om. Den er latterlig lav, og hvis det stod til mig, så skulle Barca betale mindst £10 mio. for ham. Han er en stortalent.
Tror ikke på det endnu, før det er bekræftet af nogle af parterne. Prisen er jo latterlig lav. Ikke en gang 40 millioner kr. for et stort forsvarstalent, er helt absurd lav. Jeg håber det er en and, da jeg synes, at Pique er en spiller med stor potientale, der godt kan have en fremtid her sammen med Evans, som jeg ser et stort lys i.
Af en aller anden grund tro jeg ikke på Pique er solgt( Men det er han sikkert). Det står jo fx. ikke noget om det i Manutd.com
RuudVanNissetøj
16-05-2008, 23:47
Det er da ikke lang tid siden at Fergusson udtalte, at han forventede Pique ville etablerer sig på holdet næste sæson og spille min. 20 kampe! Så umiddlebart tror jeg, at Pique fortsat har støtten og troen fra manageren...så hvorfor skulle han blive solgt for en slik? Så skal buddet da være noget større før det giver mening !
Der står heller intet inde på redcafe.net så tror også det er en and. Desuden er linket fra en Barca side og der er ingen kilde..
så inde på bold.dk at Saha regner med at blive solgt til sommer
http://http://www.bold.dk/nyt/?vis=83844
Hvad tror i, bliver han solgt?, jeg tror det personligt.
så inde på bold.dk at Saha regner med at blive solgt til sommer
http://http://www.bold.dk/nyt/?vis=83844
Hvad tror i, bliver han solgt?, jeg tror det personligt.
Man har vel lov at håbe..
I topform er han en glimrende spiller, som vi kunne have gavn af. Men han er jo bare kun i denne gode form max en gang per sæson. Hans skader er simpelthen for langt ude, og han skal bare ud til sommer.. Men spørgsmålet er vel hvem der vil bruge penge på en skadesplaget spiller som ham..
Man har vel lov at håbe..
I topform er han en glimrende spiller, som vi kunne have gavn af. Men han er jo bare kun i denne gode form max en gang per sæson. Hans skader er simpelthen for langt ude, og han skal bare ud til sommer.. Men spørgsmålet er vel hvem der vil bruge penge på en skadesplaget spiller som ham..
Der står i hvertfald nederst på nyheden, at United måske vil bytte Saha ud med Valencia eller Benzema (+ sikkert med en pose penge).
Men jeg er nu mere til Huntelaar og Berbatov kunne også være en mulighed. Kan bare ikke se Benzema i den røde trøje næste sæson. Det er da umuligt, at han allerede skal skifte, når han lige har forlænget kontrakten med Lyon.
PerRonaldo
17-05-2008, 10:13
Det er meget synd for Saha, der er ingen tvivl om at han kunne blive en af eurapas mest giftige angribere, men skader har fuldstændig ødeæagt ham. Så ja han sælges med garanti, og hvem der kommer ind er ikke til at vide, men har lidt fidus til at det bliver fabiano.
Men spørgsmålet er vel hvem der vil bruge penge på en skadesplaget spiller som ham..
Det er også det jeg ser som det største problem, men så længe han ikke er erklæret fodboldinvalid er der vel et marked for ham.. Se på Owen og Woodgate :)
Men hvis han bliver solgt tror jeg ikke vi får så meget for ham
Mht Pique så er der den detajle, at han har kontraktudløb næste år, måske har hans agent meddelt, at han ikke forlænger og deraf den lave pris.
Noget andet der undre mig er, hvorfor Pique ikke har fået mere spilletid - altså fair nok, at Vidic - Rio spiller, men hvorfor er han ikke første reserve? Altså Fergie plejer jo at flytte Brown ind i midten og så er der altså langt til spilletid for Gerard. Håber han bliver næste år og får chancen.
Men igen - der er også Evans og vi kan kun beholde den ene. Hvem er mest talentfuld?
Mht Pique så er der den detajle, at han har kontraktudløb næste år, måske har hans agent meddelt, at han ikke forlænger og deraf den lave pris.
Noget andet der undre mig er, hvorfor Pique ikke har fået mere spilletid - altså fair nok, at Vidic - Rio spiller, men hvorfor er han ikke første reserve? Altså Fergie plejer jo at flytte Brown ind i midten og så er der altså langt til spilletid for Gerard. Håber han bliver næste år og får chancen.
Men igen - der er også Evans og vi kan kun beholde den ene. Hvem er mest talentfuld?
Jeg vil helst beholde Evans ene og alene af den grund at han er brite. Og så er han jo også et år yngre. Hvis vi til næste år har Neville og Simpson på højrebacken og Evra og O´Shea på den anden kan vi håbe Rio, Vidic, Brown og Evans til centerforsvaret.
United DK
17-05-2008, 11:21
Spørgsmålet er bare, om Evans kommer tilbage, for han er fast mand i Sunderland, og umiddelbart er det jo bedre, end at være reserve i United.
Spørgsmålet er bare, om Evans kommer tilbage, for han er fast mand i Sunderland, og umiddelbart er det jo bedre, end at være reserve i United.
Men hvis Pique ryger, så kan han være første reserve. Jeg mener også, at han kan spille back, så der skulle være kampe nok til Jonny.
Spørgsmålet er også hvad der skal ske med O'Shea. Jeg vil sgu egentlig gerne sælge ham. En spiller som Evans er allerede bedre end O'Shea. Han har i mine øjne ikke niveauet. Spillere som Brown og Fletcher stoler man på, når skal træde et skridt op - det gør jeg ikke med O'Shea. Det der har været hans held, er han har kunne spillet så mange pladser, men denne rolle er ikke så vigtig længere, da vi nu må have 7 subs, så kan det mere være specialister.
Men hvis Pique ryger, så kan han være første reserve. Jeg mener også, at han kan spille back, så der skulle være kampe nok til Jonny.
Spørgsmålet er også hvad der skal ske med O'Shea. Jeg vil sgu egentlig gerne sælge ham. En spiller som Evans er allerede bedre end O'Shea. Han har i mine øjne ikke niveauet. Spillere som Brown og Fletcher stoler man på, når skal træde et skridt op - det gør jeg ikke med O'Shea. Det der har været hans held, er han har kunne spillet så mange pladser, men denne rolle er ikke så vigtig længere, da vi nu må have 7 subs, så kan det mere være specialister.
Hvor meget har du set til Evans siden du mener han er bedre end O'Shea?
Evans er centerforsvarer og hvis han ikke kan holde ud at sidde en del på bænken, så må han smutte for med et forsvar bestående af Rio og Vidic så skal man være tålmodig..
Pique er etter min mening et av verdens største forsvarstalenter. Det er en skam at han ikke har fått prøvd seg mer i United enn han har. Det sier litt da han spiller fast for en god klubb i spania i sin første sesong som 20 åring.
Ganske spesielt at Fergie bruker oshea på backen og brown som stopper istede for å prøve Pique som som erstatter for Vidic og Rio da det er nødvendig.
Han var litt uheldig mot bolton tidlig i sesongen, men det var jo fordi han manglertkamptrening på høyt nivå.
Håper virkelig Pique ikke blir en ny Rossi.
Hvis Ronaldo bliver solgt til Real til sommer, ser jeg gerne Ronaldinho hos os...Andre enige ?
Hr Hansen
18-05-2008, 00:25
Hvis Ronaldo bliver solgt til Real til sommer, ser jeg gerne Ronaldinho hos os...Andre enige ?
1-Er du fuld?
2-Er det en spøg?
3-Mener du seriøst at Ronaldinho ville være en mulighed?
United DK
18-05-2008, 00:33
Nej, så hellere Dennis Rommedahl.
Hvis Ronaldo bliver solgt, hvilket han ikke gør, så ser jeg ingen andre end Messi.. Han er lidt mere splejset men han er det tætteste vi kommer på en Ronaldo..
1-Er du fuld?
2-Er det en spøg?
3-Mener du seriøst at Ronaldinho ville være en mulighed?
Hehe.. Enig.. Ronaldinho, er bare so last year..
United DK
18-05-2008, 01:14
Hvis Ronaldo bliver solgt, hvilket han ikke gør, så ser jeg ingen andre end Messi.. Han er lidt mere splejset men han er det tætteste vi kommer på en Ronaldo..
Messi ville få tur i PL. Han er for spinkel, og med tanke på, hvor mange skader han allerede har haft, i sin korte karriere, så tør jeg ikke tænke på, hvor slemt det ville blive, hvis han røg til England.
Jeg mener seriøst vi skulle give Ronaldinho chancen hvis vi fik plads til ham, hvis han ikke er for dyr og han selvfølgelig selv vil...
Ville nyde at se et comeback fra ham i United...
Ser ingen grund til de store indkøb, En ny højreback, et talent/ Angriber, så er det fint for mig. Det måtte gerne se sådan her ud.
Ønskekøb. - Dani Alves og Karim Benzema
Realistiske køb - Miguel og Huntelaar
Ser ingen grund til de store indkøb, En ny højreback, et talent/ Angriber, så er det fint for mig. Det måtte gerne se sådan her ud.
Ønskekøb. - Dani Alves og Karim Benzema
Realistiske køb - Miguel og Huntelaar
Du ser ingen grund til de store køb, men alligevel håber du på Benzema og Dani Alves?
Personligt håber jeg på Aaron Ramsey, udelukkende ud fra at han skulle være et kæmpe talent med fantastiske passnings evner. Har dog aldrig set ham.
Og så en angriber, håber på Benzema, men regner med Berbatov...
Håper United satser på den troppen de nå har, med eventuelt et kjøp på topp. Hva det skulle være vet jeg ikke. Men håper de kjøper ungt. Håper ikke på Berbatov, Huntelaar, Ronaldinho, Ashton eller noen av de som har vært linket til United den siste tiden. For dyre og chelsealike :p
Håper United satser på den troppen de nå har, med eventuelt et kjøp på topp. Hva det skulle være vet jeg ikke. Men håper de kjøper ungt. Håper ikke på Berbatov, Huntelaar, Ronaldinho, Ashton eller noen av de som har vært linket til United den siste tiden. For dyre og chelsealike :p
Hvem ser du gerne de køber til at spille på topp?
Enggolf89
18-05-2008, 16:37
Efter min mening. ville et køb af Dean Ashton være en skandale. han har ikke hvad der skal til, og syntes han er dybt elendig..
Syntes Huntelaar skulle have chancen, han levere år efter år. Også selvom han spiller i en dårlige og mindre fysisk stærk liga. Men han gør det godt og manden har fysik og et genialt hovedspil og lige så vigtigt en målnæse af den store slags. Han er efter min mening også det mest realistiske køb.
På højrebak ser jeg ingen grund faktisk. Jo alves ville være fantastisk. Men hvad med Neville og Brown? Syntes Brown har spillet fantastisk i Nevilles fravær. Så medmindre Neville får en ny skade og stopper karrieren, så nej i denne omgang. hellere bruge lidt flere penge på en topangriber eller en wing.
RuudVanNissetøj
18-05-2008, 16:59
En angriber skal der til....ingen tvivl om det. Jeg er efterhånden lidt ligeglad hvem det bliver, så længe vi slipper for en middelmådig Ashton eller en flæbende Dimitar. Huntelaar, Fabiano el. evt. drømmekøbet Benzema håber jeg på - alle ville kunne bidrage med kynisme foran.
Ellers ville en ekstra midtbanespiller med fokus på venstrekanten være suveræn at få indsluset i truppen, da Giggs snart er på lånt tid. Nani skal klart være førstevalg efter ham, men måske ville det være smart at allerede nu få en midtbanespiller ind - Morten Gamst har jeg altid været fan af, så gerne ham.
Sidst ser jeg størst problemer i midterforsvaret, hvis Pique efter alt sandsynlighed bliver solgt. Her ville et køb af Richards som nok er urealistisk være super imo. Ellers gå efter lillebror Anton Ferdinand der har haft en god sæson eller evt. Garay ! Unge spillere der dog har haft et par sæsoner som fast mand på deres respektive hold !!
Ellers ville en ekstra midtbanespiller med fokus på venstrekanten være suveræn at få indsluset i truppen, da Giggs snart er på lånt tid. Nani skal klart være førstevalg efter ham, men måske ville det være smart at allerede nu få en midtbanespiller ind - Morten Gamst har jeg altid været fan af, så gerne ham.
Sidst ser jeg størst problemer i midterforsvaret, hvis Pique efter alt sandsynlighed bliver solgt. Her ville et køb af Richards som nok er urealistisk være super imo. Ellers gå efter lillebror Anton Ferdinand der har haft en god sæson eller evt. Garay ! Unge spillere der dog har haft et par sæsoner som fast mand på deres respektive hold !!
Ronaldo, Giggs, Nani, Park. Det er vores kantspillere og der er rigeligt af dem. Derudover kan også Fletcher, Evra, Tevez og Rooney benyttes der så ser ingen grundt til et køb af en ny venstrekante medmindre vi mister en af de nuværende.
Gary Neville er tilbage og hvis han skal være vores højreback ser jeg absolut ingen grund til køb af ny centerforsvare. Vi har Brown der uden tvivl hører til blandt de bedste reserver i PL og der ud over Evans vi forhåbentligt beholder da jeg ikke synes vi skal sælge flere af vores forsvarstalenter (Piqué, Shawcross, McShane)
Ronaldo, Giggs, Nani, Park. Det er vores kantspillere og der er rigeligt af dem. Derudover kan også Fletcher, Evra, Tevez og Rooney benyttes der så ser ingen grundt til et køb af en ny venstrekante medmindre vi mister en af de nuværende.
...Hargreaves viste jo mod Roma at han også er god på kanten.
Så jeg er enig.
Køb nu bare Huntelaar, jeg synes det ville være et fantastisk køb. Luis Fabiano kan da også godt gå, men for faen, han er jo ingen boksspiller. Derfor ville det også være dumt at købe Samuel Eto'o, selvom det ville være skide sjovt at se ham i United.
Så jeg er enig.
Køb nu bare Huntelaar, jeg synes det ville være et fantastisk køb. Luis Fabiano kan da også godt gå, men for faen, han er jo ingen boksspiller. Derfor ville det også være dumt at købe Samuel Eto'o, selvom det ville være skide sjovt at se ham i United.
Hvis vi vil have en angriber som kan lave masser af mål og samtidig stadigvæk deltage i det opbyggende ligesom Saha gjorde i de 2-3 måneder sidste sæson hvor han var fit, så vil jeg mene at Eto'o er den perfekte mand..
Dog tror jeg ikke på ham, han smutter nok til en eller anden ligegyldig klub i Italien som Milan el. Inter..
Så jeg er enig.
Hvem siger vi skal have en boks-spiller?
Altså er det ikke netop vores no-striker system som virker perfekt? Vi behøver ikke spille igennem et kompakt hold, men vi spiller oftest lige foran forsvaret, så de har svært ved at dække op.
Altså nu er jeg jo ikke toptræner, så mit ord er ikke lov, men set udfra mine øjne, så mangler vi ikke en typisk boksspiller. Men mere en spiller, som kan lead-the-line, altså en teknisk og bevægelig spiller som også gerne skal være hovedstød-stærk. Saha er perfekt. Så en type ala ham. Det kunne være Berbatov, Fabiano, Eto'o eller Benzema.
Men jeg er faktisk af den overbevisning, at vi kan bruge Tevez i denne rolle, jeg synes at han har været kanon i de kampe, hvor han har lagt forrest. Så med Rooney og Ronaldo bag ham. Ser Fergie Tevez i denne rolle, så kunne vi istedet bruge en mere fleksibel spiller bag ham. Dette kunne være en Valencia eller måske Aguero eller lign.
Det helt store spørgsmål er dog om vi overhovedet behøver en ny striker. Meget kommer an på, hvor stort et talent Welbeck er. Hvis Fergie kan se, at drengen er special, så skal vi klart satse på ham.
Hvem siger vi skal have en boks-spiller?
Altså er det ikke netop vores no-striker system som virker perfekt? Vi behøver ikke spille igennem et kompakt hold, men vi spiller oftest lige foran forsvaret, så de har svært ved at dække op.
Altså nu er jeg jo ikke toptræner, så mit ord er ikke lov, men set udfra mine øjne, så mangler vi ikke en typisk boksspiller. Men mere en spiller, som kan lead-the-line, altså en teknisk og bevægelig spiller som også gerne skal være hovedstød-stærk. Saha er perfekt. Så en type ala ham. Det kunne være Berbatov, Fabiano, Eto'o eller Benzema.
Men jeg er faktisk af den overbevisning, at vi kan bruge Tevez i denne rolle, jeg synes at han har været kanon i de kampe, hvor han har lagt forrest. Så med Rooney og Ronaldo bag ham. Ser Fergie Tevez i denne rolle, så kunne vi istedet bruge en mere fleksibel spiller bag ham. Dette kunne være en Valencia eller måske Aguero eller lign.
Det helt store spørgsmål er dog om vi overhovedet behøver en ny striker. Meget kommer an på, hvor stort et talent Welbeck er. Hvis Fergie kan se, at drengen er special, så skal vi klart satse på ham.
Ferguson har sagt, at der bliver investeret i en ny angriber, så mon ikke Wellbeck får lov til at vente lidt..Manucho er også spændende, men får nok også lov til at vente lidt. Benzema er klart det ideele, da han er højere end Tevez og Rooney, men han har lige skrevet under på kontraktforlængelse, så ham kommer vi til at kigge langt efter
Ferguson har sagt, at der bliver investeret i en ny angriber, så mon ikke Wellbeck får lov til at vente lidt..Manucho er også spændende, men får nok også lov til at vente lidt. Benzema er klart det ideele, da han er højere end Tevez og Rooney, men han har lige skrevet under på kontraktforlængelse, så ham kommer vi til at kigge langt efter
Hvornår har han sagt det.? Så vidt jeg husker har han snakket om der var en-to pladser på holdet, hvor man muligvis manglede lidt, og man ville kigge på dette efter sæsonen..
Er jeg den eneste som synes at tansfersnak her på Oldtrafford er totalt rodet? Opret nu en tråd for hver spiller istedet for at der er 3 tråde som omtaler 50 forskellige fodboldspillere!
Hvornår har han sagt det.? Så vidt jeg husker har han snakket om der var en-to pladser på holdet, hvor man muligvis manglede lidt, og man ville kigge på dette efter sæsonen..
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/05/11/sfnman111.xml
"We need more experience in that department." Jeg vælger at læse det som om, at vi investerer i en mere rutineret angriber.(og kan egentlig ikke se andre måder at læse det på) Det stemmer ikke overens med at han vil købe unge spillere, men sådan er der nu en gang så meget.
PerRonaldo
19-05-2008, 18:34
Er jeg den eneste som synes at tansfersnak her på Oldtrafford er totalt rodet? Opret nu en tråd for hver spiller istedet for at der er 3 tråde som omtaler 50 forskellige fodboldspillere!
Så ville der jo være en millard tåde, hvis vi hver gang skulle snakke om en spiller der er blevet linket til OT. Her er det da fint nok man diskutere mulige emner, som sjældent bliver en realitet.
PerRonaldo
19-05-2008, 18:38
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/05/11/sfnman111.xml
"We need more experience in that department." Jeg vælger at læse det som om, at vi investerer i en mere rutineret angriber.(og kan egentlig ikke se andre måder at læse det på) Det stemmer ikke overens med at han vil købe unge spillere, men sådan er der nu en gang så meget.
Hvor i artiklen nævner han berbatov? Det står der som overskrift, de vil vidst bare sælge aviser for en hver pris. hehe
Lorensen
19-05-2008, 18:40
Så ville der jo være en millard tåde, hvis vi hver gang skulle snakke om en spiller der er blevet linket til OT. Her er det da fint nok man diskutere mulige emner, som sjældent bliver en realitet.
Enig, men syntes tilgengæld godt at man kunne have tråde med spillere der har været rygtet længe. F.eks. Huntelaar eller Benzema der alligevel fylder havldelen af den her tråd.
Danielsen
19-05-2008, 18:52
Der er kun én tråd om evt. spillere folk gerne vil ha' til United....og det er denne!
Der er kun én tråd om evt. spillere folk gerne vil ha' til United....og det er denne!
Det er nu ikke helt korrekt. Der også tråden om en ny angriber :)
Derudover er der vist også en del "personlige" tråde. Mener hvertfald der er en om Lahm :)
Fletcherfan
19-05-2008, 21:34
berbatov skal bare ikke til klubben... Der er rigtig mange ting, som han ikke vil finde sig i:
1) Han får ikke lov at spille HVER gang
2) Cristiano Ronaldo er lækrere
3) Ronaldo, Tevez og Rooney kommer nok at score flere mål
4) Det er aldrig Berbas fejl...
Så han må bare ikke komme til klubben...
Lorensen
19-05-2008, 21:42
berbatov skal bare ikke til klubben... Der er rigtig mange ting, som han ikke vil finde sig i:
1) Tror han kommer foran Tevez i køen, men nej han kommer ikke til at spille hver gang.
2) Skræmmende at den lige skulle med :P
3) Tror (Men ved det selvfølgelig ikke) at han for United ville score flere mål end Rooney og Tevez.
4) Tror nu han er meget tilfreds med at det aldrig er hans fejl :D
Tror forresten også han er lidt ligeglad med de 3 sidste :)
Nu er det jo heller ikk enogen vild bedrift som angriber at score flere mål end Rooney :lolol:
Nu er det jo heller ikk enogen vild bedrift som angriber at score flere mål end Rooney
næ. Nogenlunde det samme som hvis man satte sig det mål at være mindre skadet end saha.
Berbatov har til tider en lidt afslappet attitude på banen og ligesom Ronaldo er han heller ikke typen der altid er lige god til at hente bolden når han taber den..
Men har han udtalt sig arrogant i medierne? Har han brokket sig offentligt over at blive sparet eller skiftet ud eller lignende?
Jeg har ikke rigtig hørt noget..
Hvor er det folk som Fletcherfan ved fra, at han er så smålig og selvoptaget at han ikke vil kunne acceptere at sidde på bænken ind imellem?
.. Og det der med at Cristiano er lækrere er måske bare pjat, men jeg synes sådan set det er åndssvagt for jeg mener ikke Berbatov hverken kan eller har givet udtryk for at han er en hottie.. Der er forskel på at ligne en smartass og så opføre sig som én på og udenfor banen.. Og det sidste mener jeg ikke han har gjort..
Bare fordi han er lidt tilbagelænet, så skulle vi måske lige være ordentlige ved ham.. Han scorer masser af mål og han deltager også i det opbyggende spil selvom nogle herinde åbenbart fejlagtigt har fået indtrykket af at han intet laver udover at sætte indersiden på når bolden er 2 meter fra målstregen..
Fletcherfan
19-05-2008, 21:59
Nu overdrev jeg godt nok lidt (og blandede med lidt ironi, håber det er i orden:) )
Men ja, jeg er ikke vild med Berbatov, og det er ikke fordi han ikke er god... Fordi det synes jeg han er, men jeg tror ikke han vil passe ind i klubben Manchester United... Det er mere hans opgivende attitude, som jeg synes, ligner for meget på Ronaldo, og det tror jeg kan være ødelæggende... Kan godt være jeg tager fejl, men tror det er nemlig derfor, at han ikke er United spiller endnu...
PerRonaldo
20-05-2008, 01:01
Ja garay fik vi i hvert fald ikke til klubben, så det er spæmdende om pique stadig blir solgt.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83962
men tror det er nemlig derfor, at han ikke er United spiller endnu...
nej det tror jeg ikke. Det har hængt sammen med at da berbatov i sin tid gerne ville blive i tottenham, så ville han blive urimeligt dyr. Og så har transfervinduet også været lukket indimellem.
Lorensen
20-05-2008, 08:24
nej det tror jeg ikke. Det har hængt sammen med at da berbatov i sin tid gerne ville blive i tottenham, så ville han blive urimeligt dyr. Og så har transfervinduet også været lukket indimellem.
Har der været snak om, at han gerne vil væk derfra nu ?
Christensen
20-05-2008, 08:39
Ja.
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=77949
Sikkert også været flere historier, men gider ikke lede efter dem nu..
Smaakage
20-05-2008, 14:09
Ser ud til at United sikrer sig 2 unge franske talenter.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3588264,00.html
Det kan da altid bruges.
Vilmeister
20-05-2008, 14:18
fedt nok
United DK
20-05-2008, 14:38
Helen? Er det nu helt sikkert, at vedkommende er en mand? ;)
Helen? Er det nu helt sikkert, at vedkommende er en mand? ;)
Kan vel være ligemeget, hvis han/hun kan spille fodbold? :p
Unitedforever
20-05-2008, 14:59
præcis... ifølge Liverpool, ARsenal og Chelski har vi jo også allerede Christina, så hvis han/hun bliver lige så god, så er jeg fint tilfreds"Rocking"
Spændende, men de kommer jo ikke på tale før om nogle år til førsteholdet alligevel :)
Ser ud til at United sikrer sig 2 unge franske talenter.
Havde lige håbet på det var Benzema og Ben Arfa :)
United DK
20-05-2008, 15:13
Jo jo, men er der ikke en regel der siger, at kvinder ikke må deltage i herrekampe? Det er bare så vi undgår pointstraf, og hvad ved jeg. :D
ChristianR
20-05-2008, 16:06
Jo jo, men er der ikke en regel der siger, at kvinder ikke må deltage i herrekampe? Det er bare så vi undgår pointstraf, og hvad ved jeg. :D
En smut til Thailand og en enkelt opreation - Så er vi ude om det problem:D
Lyder fint med et par unge talenter. Frankrig har jo altid haft en masse talenter, så glimrende hvis vi kan få fat i disse to, og de udvikler sig som håbet.. Ingen ved jo om de når de er 20-21 år er klar til førsteholdet, men det er jo altid en chance at tage med unge spillere.. Der er efterhånden en lang række spændende talenter i 15-17 års alderen i United..
thegreatdanems
20-05-2008, 17:00
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3587862,00.html
Har I overhovedet hørt rygter om United skulle være interesseret i Robinho?
Og hvad mener i om det?
Jeg har lidt svært ved at se ham passe ind i United, hvis jeg skal være ærlig, og så tror jeg osse han bliver uforholdsmæssigt dyr, hvis vi skal vinde over chelsea i budkampen..
Og hvad mener i om det?
Jeg har lidt svært ved at se ham passe ind i United, hvis jeg skal være ærlig, og så tror jeg osse han bliver uforholdsmæssigt dyr, hvis vi skal vinde over chelsea i budkampen..
Det tror jeg er noget pladder.. Cirka på linje med sidste år da vi var interesserede i at give 450 millioner for Adriano..
Hvad skulle vi dog med Robinho?
450 millioner for Adriano..
Ville hellere ha en olfert og en Jolly Cola!!
Fint nok med to nye talenter, men så håber jeg også snart vi har snuden mod nogle britiske spillere, så vi kan have en grundstamme af engelske spillere, som elsker klubben som Giggs, Scholes, Neville.
- Derfor håber jeg at John Bostock og Aaron Ramsey bliver tilknyttet til United, hvor vi lige tager dem foran konkurrenterne, selvom det siges at Tottenham er ved at fuldende handlen med Bostock :(
Lad da være med at drage Jolly cola med ned i sølet! ;)
PerRonaldo
20-05-2008, 18:21
Og hvad mener i om det?
Bytte handel med Ronaldo.. ;) ej det er bare en and igen igen..
thegreatdanems
20-05-2008, 18:31
hvilken stand-up komiker er det nu der siger det?
er så sjovt. :D
Forresten, hvad med de to kæmpetalenter, der en gang var snak om United havde købt på forhånd for at hente dem til Manchester i fremtiden? Tror nok de var brasilianerne, og mener at kunne huske den ene hed Fabio, men det jeg ikke sikker på. De må da osse snart kunne skrives på holdkortet?
Forresten, hvad med de to kæmpetalenter, der en gang var snak om United havde købt på forhånd for at hente dem til Manchester i fremtiden? Tror nok de var brasilianerne, og mener at kunne huske den ene hed Fabio, men det jeg ikke sikker på. De må da osse snart kunne skrives på holdkortet?
Fábio og Rafaél.
- Af hvad jeg ved, så kommer de her til sommer. For man må først købe brasilianske spillere, når de er fyldt 18, og det har det vidst næsten lige gjort, så de kommer her til sæsonopstarten.
ChristianR
20-05-2008, 18:43
Fabio og Raphael - Mener de er kommet til Manchester og nok er at se på holdkortet efter sommerferien. Men de er så vidt jeg husker kun 17 år endnu.
Og hvad mener i om det?
Robinho har haft en god sæson for Real iår, men de andre han har spillet, har været mindre gode, så jeg synes det vil være lidt risikabelt. Derudover er han utrolig tynd og svag fysisk, og jeg tror han vil have det svært ved at dommerne tillader mere fysisk spil i England. Efter min mening passer han ikke til engelsk fodbold, og så kan jeg heller ikke se, hvor vi kan bruge ham henne på holdet.
Real Madrid må være godt dumme hvis de vil sælge Robinho. Men hvis Ronaldo kommer med i en bytte handel ville de nok uffateligt gerne. Det ville dog være en utrolig dårlig forretning fra vores side men tror heller ikke på den.
Simonlovesmanutd
22-05-2008, 11:31
Fantastisk triumf i aftes!!! Helt ufatteligt at vi igen er Champions of Europe!!! :devilll:
Sikke et drama og en intensitet. Jeg har aldrig været med til noget lignende. Sammenlignet med 99 så var vi jo der i kulkælderen og pludselig mestre og helt ufatteligt fedt!
Men hvad nu? Selvom vi har haft en fantastisk sæson så må man jo ikke hvile på laurbærne. SAF sagde allerede i går at næste sæson for ham starter i dag. Jeg håber meget at han gør som sidste år nemlig at han går ud nu og henter det der skal hentes så truppen som sidste år har fred i nogle måneder.
Men hvad skal der hentes?
Mit bud er:
En angriber og en midtbane spiller evt. en fløj.
Navne kunne være Angriber: Aguero (dog ikke hovedstærk nok, vi har brug for en lidt højere angriber men helt sikkert et talent som ville passe godt til vores spillestil), Huntelaar (hovedstærk, men knap så bevægelig og hurtig, vi kunne godt bruge en hurtig anbriber), Fabiano (kender desværre ikke så meget til ham men har hørt han er god plus han jo er topscorer i La Liga som jo siger en del).
Midtbane: Veloso (pasningsstærk, kan takle, god teknisk til vores spil), Gattuso (siger vel sig selv, men spg om han passer til Uniteds spil), Ramsey (spiller til fremtiden), Toulalan (har hørt han er den næste Vieira! ved med andre ord ikke nok om ham). Synes vi har brug for mere power på midten. Måske kan Possebon slå igennem næste sæson?
Fløj: Har vi nu os brug for en? Hargo gjorde det godt i går Ronaldo kan på begge sider, Nani kan også i begge sider og Park er også fleksibel. Og hvad med Fabio og Rafael? De er nok endnu ikke gode nok til andet end Liga cup. Men der det helt godt nok? Ved det ikke helt. Men hvem skulle man så få ind?
En ting er sikkert: Det bliver en monster spændende sommer! Bring on August!!!
GGMU
Robinho ville være fantastisk på fløjen, han minder meget om Ronaldo, og de to på hver sin fløj med en Tevez/Rooney på midten ville være sindsyg giftigt.
Fletcherfan
22-05-2008, 11:50
Efter kampen i går er 200 % sikker på, at Pique er solgt inden ugen er omme, deværre... Og jeg tror også Evans, Silvestre, Saha og Eagles ryger i sommer og måske også Simpson plus en bunke af ungdomsspillerne.
Hvis de alle bliver solgt så kunne United godt bruge to forsvarsspillere. En venstre back og så enten en højreback eller midterforsvarer. Der kunne en spiller som Nicky Shorey og Micah Richards (nævner ham kun fordi der har været rygter om ham). Shorey har før været rygtet til United og ville være ganske udmærket som back up til Evra. Men ellers er det ganske udmærket med både Brown og O'Shea som backup til Rio og Vidic.
Så er det angrebet. Det afhænger af tre af de nuværende angribere. Er Campbell og Wellbeck klare til, at få flere kampe i næste sæson??? Og så er der Manucho... Jeg er meget skeptisk, men der må være et eller andet som han kan, så er spørgsmålet om det er nok til United. Hvis ikke min. 2 af dem kan bruges som back-up til Roo og Tev så skal United have en ny angriber... Efter at have tænkt mig om i længere tid så synes jeg, at de bedste til United ville være Trezeguet, Aguero eller Huntelaar.
Og nej, United har overhovedet ikke brug for nogen central midtbanespiller eller en fløj. På den centrale har vi Hargo, Carrick, Scholes, Giggs, Fletcher. Og så er der flere unge spillere på vej frem, f.eks. Gibson og Possebon. Derudover kan både Tevez, Rooney, Ferdinand, O'Shea, Ronaldo, Park og Nani i nødstilfælde også bruges på den centrale midtbane. Det er 14 spillere, det burde være nok. På fløjene er der i højre side Park, Nani, Ronaldo og hvis det skulle blive nødvendigt Hargreaves, Fletcher, Tevez og Rooney. På den modsatte side er der så Nani, Ronaldo, Park, Giggs, Rooney, Tevez og Evra kan alle spille der.
Frederik
22-05-2008, 21:38
For min skyld behøves vi ikke at forstærke truppen. Vi skal passe på med at gå ud og købe spillere der ikke passer ind. Alle husker vel hvordan det gik da vi fik Veron, der var simpelthen ikke plads til sådan en spiller på vores midtbane. Måske skal vi forstærke os i 3. led, men ser hellere vi beholder, Evans, Eagles, mfl. til at dække de pladser. Og så se om der alligevel er lidt potentiale i de gutter.
Vi skal forstærke os, da alle rivalerne forstærker sig, plus vi skal ikke hvile på titlerne, men fortsætte med at ville vinde og udvikle os.. Enig, vi skal ikke ud og købe helt vildt ind, da truppen som sådan er ganske fin og stærk pt. Men der sælges et par spillere plus nogle reserver, og vi skal have 2-3 nye spillere ind. De skal være med til at øge kampen om pladserne, øge bredden og kvaliteten i truppen.
Hvem der kommer ind og hvilke pladser osv, er så et andet spørgsmål..
United DK
22-05-2008, 21:45
Vi har jo nærmest hentet Ramsey, ham vi ikke? I såfald er han den første, så skal der gerne en ny angriber ind, og ellers nye spillere, alt efter hvem der smutter, for smutter både Pique og Evans, så kunne vi godt bruge en centreforsvar.
Solgt:
Saha - I sommeren 07 var det kun Fergie, der havde tillid til ham. Nu er det slut for ham.
TK - Jeg tror ikke, han er klar til at kæmpe med både Foster og vds. Han har rigeligt svært med sidstnævnte.
Silvestre - Han var tæt på Newcastle sidste sommer. Han har talt varmt om Bordeaux. Jeg kan, imodsætning til mange andre, godt lide ham. Hans rutine er hvad vi mangler blandt reserverne i forsvaret og han har aldtid taget konkurrence med god stil.
Pique - Han kan ikke slå Rio og Vidic af. Ellers et stort talent, jeg hellere end gerne så blive, men jeg forstår hans beslutning, hvis han smutter.
Boblere:
Fletcher - Phil Neville?
Evans - Jeg tror, han bliver, hvis både Pique og Silvestre smutter. Tiden vil vise.
Simpson - Tror Fergie på ham? Jeg håber.
Køb:
1 angriber - Vi skal have en rigtig angriber i stedet for at spille med to supporting strikers oppe foran. Gårsdagens kamp var et glimrende bevis på, at både Rooney og Tevez er bedst i den rolle.
1 eller 2 forsvare - Hvis Silvestre og Pique smutter, så har vi brug for nogle rutinerede backup spillere. Vi kan ingenting uden Rio og Vidic, desværre.
Vi har jo nærmest hentet Ramsey, ham vi ikke? I såfald er han den første, så skal der gerne en ny angriber ind, og ellers nye spillere, alt efter hvem der smutter, for smutter både Pique og Evans, så kunne vi godt bruge en centreforsvar.
Jo meget tyder på det. Han bliver så udlejet er år til Cardiff sammen med Heaton. Prisen skulle være 5 mill og kan stige til 10 mill.
Jo meget tyder på det. Han bliver så udlejet er år til Cardiff sammen med Heaton. Prisen skulle være 5 mill og kan stige til 10 mill.
Hvor læser du det henne?
Har læst lidt om at vi var ude efter ham på opkast.dk, men kan ikke rigtig finde noget saftigt om det..
Manchester United vil forsøge at få fingre i Micah Richards og Luis Fabiano til sommer. (Daily Mirror)
Hvis vi sælger Pique som jeg desværre tror vi gør (især efter han ikke var i finale truppen) er jeg sikker på at Fergie går 100 procent efter Richards. Rygterne svirrer og jeg tror først de tager en ende den dag han er i United :) !
Ikke Luis Fabiano, for guds skyld...
Han har været god i denne sæson, men han er jo på ingen måde en spiller der kan gå ind og gøre en kæmpe forskel i angrebet, det tror jeg simpelthen han er for ordinær til..
Ham har jeg ikke den store fidus til..
Vilmeister
23-05-2008, 20:16
Richards & Huntelaar tak.
Ramsey ville være klasse for fremtiden og så er jeg kommet til at tænke på en ting.. Får Manucho egentlig en arbejdstilladelse eller hvad?
For hvis han gør så synes jeg ikke det er livsnødvendigt med en ny angriber.
Så har vi Tevez, Rooney, Manucho, Saha(måske tvivlsomt). Ud over det har vi en Danny Welbeck som jeg håber får nogle chancer i løbet af næste sæson. Og hvad med en Fraizer Campbell? Nogle der ved om han har niveauet?
Ser meget hellere at en af vore egne unge slår igennem fremfor at vi igen bruger tonsvis af millioner på en ny angriber. Men selvfølgelig er det vigtigste at holdet er bedst muligt rustet til næste sæson.
At Heaton nu er lånt til Cardiff, kan vel ses som starten på en deal mellem de to klubber.. United låner deres 4. keeper til dem i et år, og kan så købe Ramsey plus formentlig låne ham tilbage igen i den kommende sæson..
At Heaton nu er lånt til Cardiff, kan vel ses som starten på en deal mellem de to klubber.. United låner deres 4. keeper til dem i et år, og kan så købe Ramsey plus formentlig låne ham tilbage igen i den kommende sæson..
Jep, det er også sådan det har været skrevet om.
Til vedkommende der spørg, hvor jeg har det fra, så læste jeg det i en af de engelske aviser - Times vist nok. Det var papir udgaven, så jeg kan ikke lige linke det :-)
Unitedforever
24-05-2008, 19:24
Jeg er stadig af den overbevisning, at vi skal hente en target player i dette vindue. Vi mangler så meget en atypisk Rooney/Tevez spiller, og jeg er min store, store tvivl omkring Manucho:S???.. Ramsey vil helt sikkert være spændende, har dog ikke set ham, men han lyder meget interessant :)
The Guardians bud.
http://www.guardian.co.uk/football/2008/may/25/manchesterunited.chelsea
The Guardians bud.
http://www.guardian.co.uk/football/2008/may/25/manchesterunited.chelsea
Hellere Berbatov el. Eto'o end Fabiano, for guds skyld!
Ja nu hvor sæsonen er veloverstået kan man vel godt tage del i transferdebatten.. Syntes ikke vi mangler det helt vilde, men vi skal nok have fat i en spiller der er villig til at agere 3. angriber.
Benzema: Hvis der er den mindste chance og han har lyst til at spille for os, syntes jeg vi skal gøre alt for at hente ham.. Tror virkelig han bliver stor, meget stor.
Men tvivler på han ville spille 3. angriber hos os.
Men 300-400 millioner er godt givet ud her, tror jeg.
Richards: Sidste år så jeg ham MEGET gerne hos os, men syntes Brown har gjort det så flot for os i år. Og har haft en god rolle hos Verdens bedste forsvar. Der ud over har vi Neville,O'shea, Hargo, Simpsons og De to unge brasilenere... Så der er no worrys hvis Brown og Neville deles om pladsen næste år.
Berbatov: tjaa, glimrende spiller og ville da gerne se ham hos os. Men tror han er for gammel og for god til at spille efter Rooney og Tevez
Huntelaar: ikke noget dårligt bud, han er ung og ikke alt for dyr. Og så har han nogle kvaliteter i boksspillet hvor Rooney og Tevez halter lidt.
Ud:
Dong
Saha (desværre har hans mange skader ødelagt ham fuldstændig)
Heaton
Disse 3 ser jeg ikke fremtid i
Og Pique ryger nok også, hvilket er lidt ærgeligt
Seneste skud af medierne:
Henry, snublende tæt på United:
Barcelona-angriberen var angiveligt tæt på et skifte til de engelske mestre for et par uger siden.
Thierry Henry var snublende nær et skifte til Manchester United for ca. 95 millioner kroner for to uger siden, men den tidligere Arsenal-stjernes chok-transfer blev blokeret af den nye Barcelona-træner, Josep Guardiola. Det skriver Sunday Mirror.
Guardiola har således ikke opgivet at få succes til franskmanden i Barcelona, og derfor valgte træneren ifølge en kilde at nedlægge veto mod en transfer.
- Thierry fik at vide af den nye træner, at han ikke ville have, at han smuttede - at han skulle være en storspiller i næste sæson for Barça, og at havde tiltænkt ham en vigtig rolle. Det var det, som Thierry skulle forsikres om, men United var klar til at købe ham, siger kilden til Sunday Mirror.
kilde:http://indkast.dk/index.php?nyhed=39375
Altså: Henry er jo en verdensklasse angriber, det ved vi vel alle sammen og at hans mindre gode sæson hos Barca, skyldes jo bl.a. skilsmisseproblemer, nye tidspunkt at spille på osv.
- Men som vi tidl. har hørt, så sagde Fergie han godt kunne finde på at købe en rutineret angriber, og det må jeg så sandelig sige at Henry er. Vundet VM, EM, PL osv. Han har vist prøvet det hele og vi ved alle hvilken fantastisk fodboldspiller han er, når han er i form. Men hvad siger i?
95 mio. kr for Henry. Jeg ville sige ja tak! :D
Men igen, det kun rygter!
Det er allerede debatteret i Ny Angriber tråden.
United DK
25-05-2008, 13:27
Puha, det var godt Guardiola lige reddede tingene, for det ville da være årets bommert, hvis vi havde købt en afdanket Henry.
Puha, det var godt Guardiola lige reddede tingene, for det ville da være årets bommert, hvis vi havde købt en afdanket Henry.
Puha, det var ærgeligt Guardiola lige reddede tingene, for det ville da være årets kup, hvis vi havde købt en stadig god Henry.
Puha, det var ærgeligt Guardiola lige reddede tingene, for det ville da være årets kup, hvis vi havde købt en stadig god Henry.
Enig..
Henry bliver købt til et Barcelona hold som for det første ikke har brug for ham og for det andet ikke bruger ham rigtigt..
95 millioner for Thierry Henry, det blir ikke meget bedre imo..
Det havde været vanvittig fedt med Henry i United! Det ville virkelig være fedt. Men jeg tror altså ikke, at historien er sand. Det ville Henry da aldrig gøre mod Arsenal, ville han?
United DK
25-05-2008, 13:36
Hver sin mening, men jeg mener bare Henry har set sine bedste dage, og det eneste han reelt har tilbage, er hans navn.
95 mio. er ikke meget for et så stort navn, men så hellere smide det dobbelte, og få en med fremtid i.
Det havde været vanvittig fedt med Henry i United! Det ville virkelig være fedt. Men jeg tror altså ikke, at historien er sand. Det ville Henry da aldrig gøre mod Arsenal, ville han?
Nej avisen er anset for at være tabloid-avis. Det er jo i sig selv en "sikker" historie at skrive.
Henry har for nylig udtalt at hans klub i England stadig var Arsenal.
Grundene til Henry har været så fjern - selvom han lignte sig selv lidt i slutfasen for Barca - KAN skyldes bl.a. personlige problemer og de tider man spiller på i Spanien. Abidal var selv endda ud og sige, at det er hårdt at spille om aftenen, kl 20 eller 22, når man er vant til at spille om eftermiddagen. Desuden blev Henry også hæmmet af den koncept de havde i Barca og at Barca i sig selv er et galehus, hjælper ikke så meget for Henry. Jeg har altid ment, det var dumt af Henry at flytte, for han er jo en verdensklasse angriber.
Men 95 mio. kr for en verdensklasse angriber, som er toprutineret, som kan videregive sin erfaring til Tevez, Ronaldo, Rooney, Campbell, Welbeck, osv kan IMO ikke fås bedre.
- Men om det er hold i, er svært at sige. Men Henry i United, ville jeg slikke mig om munden.
Jeg mener også Fergie altid har været kæmpe fan af Henry, ikke også?
Henry til United, jeg vil mene at chancerne er 0.
Men alligevel skriver bold.dk og andre medier at Henry er tæt på United!
Han har tidliger udtalt at hvis han skulle tilbage til England så ville han KUN til Arsenal, desuden har han sagt at hans hjerte ligger 100% i Arsenal.
Der er ingen tvivl om at han en en rigtig god angriber, "men der er simpelthen for meget Arsenal over ham" :D
Det er allerede debatteret i Ny Angriber tråden.
Korrekt, lad os holde snakken om angribere i den anden tråd:
http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=58&page=258
Det bliver for uoverskueligt, hvis den samme spiller bliver diskuteret to forskellige steder.
RuudVanNissetøj
25-05-2008, 14:42
Han har tidliger udtalt at hvis han skulle tilbage til England så ville han KUN til Arsenal, desuden har han sagt at hans hjerte ligger 100% i Arsenal.
Der er ingen tvivl om at han en en rigtig god angriber, "men der er simpelthen for meget Arsenal over ham" :D
Henry er Mr. Arsenal. Men han har aldrig lagt skjul på sin beundring af Liverfool og at han godt kunne se sig selv spille for klubben. Men derfor må han nu gerne vælge os i stedet. Han ville være en perfekt angriber at få ind i truppen ! Han har erfaring og en målnæsen der er mere udviklet end alle andres. Jeg vil mene han kunne blive en succes hos os...så jeg er ærgelig !
Fletcherfan
25-05-2008, 15:09
Jeg fatter ikke hvorfor folk siger Henry er færdig som topspiller... For at være lidt bagklog så var Barca nok ikke det rigtig valg for ham... Men jeg synes det var rigtig for ham at flytte... Og hvis han bliver rigtig benyttet så ville han også give holdet en masse... Og prøv at forestille jer et offensivt Unitedhold med disse spillere: Nani, Ronaldo, Rooney, Tevez, Henry, Scholes, Carrick, Giggs... Jeg ville bare sige WAW...
Jeg tror lige vi gentager Sivebæks indlæg igen
Korrekt, lad os holde snakken om angribere i den anden tråd:
http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=58&page=258
Det bliver for uoverskueligt, hvis den samme spiller bliver diskuteret to forskellige steder.
Jeg tror lige vi gentager Sivebæks indlæg igen
Men burde i ikke nøjes med en tråd om transfers.. De blir hurtigt viklet sammen..
det vil sige fremover så skal spillerkøb diskuteres her, med mindre det drejer sig om en angriber, så skal vi over i en anden tråd.... Ah come on. Så kan vi lige så godt lave tråde der hedder "ny keeper" "ny forsvare" osv, og så droppe den tråd her, og køre det hele i 4 forskellige tråde. Lad os dog bruge den her tråd, så det hele er samlet under én
det vil sige fremover så skal spillerkøb diskuteres her, med mindre det drejer sig om en angriber, så skal vi over i en anden tråd.... Ah come on. Så kan vi lige så godt lave tråde der hedder "ny keeper" "ny forsvare" osv, og så droppe den tråd her, og køre det hele i 4 forskellige tråde. Lad os dog bruge den her tråd, så det hele er samlet under én
Enig..
Jeg kan simpelthen ikke overskue det længere hvis jeg ikke må diskutere transfers til og fra united i denne tråd uden at skulle tjekke "ny angriber" og diverse spillertråde først..
Vi kan alle blive enige om, at uniteds fire forreste mænd bytter meget pladser med hinanden. Ronaldo og Nani kan bytte side og kan begge spille angriber, samt Rooney og Tevez kan spille på kanten. En mand som ville passe perfekt ind i det system er Sergio Aguero fra Atl. Madrid. som jeg mener ville være en klar forstærkning til de fire forreste.
Dog er han en dyr herre, hvis pris ligger omkring 300-400 mill, da han i mine øjne er verdens største talent.
Syns det er en dårlig ide at få en stor angriber ind, da det ikke passer til vores spillestil.
Jeg synes, at Agüero minder for meget om Rooney og Tevez, dog med nogle få forskelligheder. Vi skal have en høj, stærk og hovedstødsstærk angriber, der stadig er god i fødderne og kan gå med i det tekniske spil. Iøvrigt er det stortset umuligt at hente Agüero, da Chelsea med garanti vil være klar med en stor pose penge, som vil overgå vores.
Unitedforever
26-05-2008, 14:46
Jeg synes, at Agüero minder for meget om Rooney og Tevez, dog med nogle få forskelligheder. Vi skal have en høj, stærk og hovedstødsstærk angriber, der stadig er god i fødderne og kan gå med i det tekniske spil. Iøvrigt er det stortset umuligt at hente Agüero, da Chelsea med garanti vil være klar med en stor pose penge, som vil overgå vores.
enig! hvis vi skal ud og hente en ny angrber, så bør det være en boksspiller, der kan tage slagsmålene og hele tiden holder sig i/ved feltet. Vores hold vil se komplet ud med denne type spiller (og, hvis Ronaldo forhåbentlig ikke forlader os) ;D
Vilmeister
26-05-2008, 14:49
Jan Koller!
Vilmeister
26-05-2008, 14:51
Ej, spøg til side.
Jeg syntes huntelaar ville passe perfekt, han er ung, hovedstødsstærk, og god med fødderne.
Jan Koller!
Så skal han vist have lidt flere ballettimer, hvis han kan følge med i vores tempo med fødderne. :p
Unitedforever
26-05-2008, 14:54
Jan Koller!
han er helt sikkert løsningen, hvorfor har jeg dog ikke tænkt på ham:p
min prioroteringsliste af sandsynlige angriber med de kvalitet vi mangler:
1: Berbatov
2: Vucinic
3: Fabiano
4: Huntelaar
5: Trezeguet
Er bare bange for de ikke har kvaliteten til vores hurtige angrebsspil. Vores mål kommer fra alle spillere og det derfor at Ronaldo meget overrraskende blev topscore. Vores spillestil er at være meget bevægende uden modstanderen ved hvor de har deres markeringer.
Vilmeister
26-05-2008, 14:56
Prøv og se hvor kæmpe han er!
http://www.youtube.com/watch?v=PbaGQDpeh0c&feature=related
Unitedforever
26-05-2008, 15:02
Prøv og se hvor kæmpe han er!
http://www.youtube.com/watch?v=PbaGQDpeh0c&feature=related
øhhh ja?? men han er jo ringe anyway:confused:
Mon ikke der sker et eller andet INDEN 7. juni hvor EM starter, vi plejer jo gerne at have villet have handler på plads inden en slutrunde, så jeg forventer/tror at vores handler i år vil være på plads inden EM starter.
Vilmeister
26-05-2008, 15:04
Han er da en fantastisk spiller, ham og beckham på samme hold ville resultere i 1000'vis af mål
Unitedforever
26-05-2008, 15:05
Han er da en fantastisk spiller, ham og beckham på samme hold ville resultere i 1000'vis af mål
håber altså at du bruger ironi :confused: ??
Mr. Larsen
26-05-2008, 15:10
håber altså at du bruger ironi :confused: ??
Næh hvorfor.. Beckham smider mm præcise indlæg i skalden på ham, han header dem ind, syns det giver meget fin mening :)
Mit råd til Fergie er at hente Saviola og Agüero til united :devill:
Mit råd til Fergie er at hente Saviola og Agüero til united :devill:
Saviola der ikke fik en eneste kamp i Real Madrid:confused:
Agüero er god men hvad skal man dog med dem begge. Håber på Huntelaar. Han har de kvaliteter vi mangler. Hovedstyrke og sikkerhed i afslutningerne.
Agüero bliver en af verdens bedste spillere og Saviola begyndte at bombe for barca, da de var så dumme at sælge ham til madrid. Mener det ville være to forstærkninger til truppen og de ville med det samme få en indbyrdes spilleforståelse med rooney, tevez, ronaldo og nani.
Hl-Glory
26-05-2008, 15:22
Jeg håber også mest på Berbatov eller Huntelaar.
Da de utrolig farlige med hovedet begge to samtidig med de også kan lave mål med fødderne.
Hvad tror i formålet var med at hente tevez, nani og anderson?
RuudVanNissetøj
26-05-2008, 15:38
Hvad tror i formålet var med at hente tevez, nani og anderson?
Forstærke holdet ? ;) Agüero ville være en god forstærkning til vores hold. Han er helt sikkert morgendagens stjerne, da han allerede har spillet fast i tre sæsoner for Atletico og scoret godt med kasser. Så hvorfor ikke ?
United DK
26-05-2008, 15:41
Agüero bliver en af verdens bedste spillere og Saviola begyndte at bombe for barca, da de var så dumme at sælge ham til madrid. Mener det ville være to forstærkninger til truppen og de ville med det samme få en indbyrdes spilleforståelse med rooney, tevez, ronaldo og nani.
Hvis vi kun har små spillere på holdet, så kan vi i sidste ende kun spille på en måde, og det fører ikke til noget. Bare se på Arsenal, de kan kun spille langs jorden, og den går ikke over 50 kampe, man skal kunne spille på forskellige måde, og her ville det være fantastisk, hvis vi kunne få en angriber, der ikke lignede Rooney og Tevez.
Vilmeister
26-05-2008, 15:45
syntes også vil skal hente en stor angrber ala berbatov, huntelaar, fabiano!
Hver sin mening, men det er bare ikke sådan united vil spille. Kan godt se i har en fidus til Huntelaar, fordi han bomber i holland. Tror bare ikke han ville kunne begå sig i united. Han er for langsom til vores spillestil og vi har jo allerede en stor angriber.
Det vigtigste er, at vi ikke får endnu en Rooney/Tevez. Ikke et ondt ord om dem, slet ikke, men jeg synes vi skal gå efter en ny angrebs-type, så vi har flere strenge at spille på.
En skam, Saha altid har været så meget skadet. I hans gyldne perioder er han verdensklasse og er LIGE PRÆCIS sådan en angrebstype, jeg synes, vi mangler. Dermed ikke sagt, at vi skal give ham chancen i næste sæson, for det vil være direkte dumdristigt at sætte sin lid til ham.
Alex har udtalt, at han "possibly" går efter en højere angriber, så jeg tillader mig at være optimistisk :)
I Moskva viste vi med al tydelighed, at både Rooney og Tevez er bedst som supporting-strikers - altså bag ved 'strikeren'. Hver gang bolden blev spillet ind over, nikkede Terry og Carvalho den bare væk. Derfor ingen af de to gjorde det store væsen af sig. Taktikken slog simpelthen fejl.
Altså en 'striker' til klubben og så lade Rooney og Tevez (hvem efter, der er på banen) gå i det opbyggende spil, for det er der, de har deres spidskompetencer.
Vilmeister
26-05-2008, 15:48
Huntelaar bliver præcis lige så stor bomber som nistelrooy blev i united.
Lagde i ikke mærke til hvor mange chancer united havde, da de spillede chelsea tynde?
Vilmeister
26-05-2008, 15:52
Jo præcis, og alligevel scorede vi kun et mål. vi mangler en kyninsk angriber.
Tevez og rooney bliver kyniske med tiden. Agüero ville bare gøre deres angreb komplet. De fire forreste (Agüero, Ronaldo, Rooney og tevez) med forholdsvis frie roller ville drive et hold til vanvid. Det er sådan Ferguson vil spille. Samme sagde Frimann i gennem hele champions league.
Unitedforever
26-05-2008, 15:57
Jo præcis, og alligevel scorede vi kun et mål. vi mangler en kyninsk angriber.
præcis !:devilll:
Lorensen
26-05-2008, 15:59
Samme sagde Frimann i gennem hele champions league.
Jamen så er det da helt sikkert korrekt :) Alt hvad 3+'s kommentatorer siger er jo rigtigt, bare spørg Luna Christoffi hehe.
Syns ikke rigtigt at folk kan se pointen i hvordan united vil spille
Det er sådan Ferguson vil spille. Samme sagde Frimann i gennem hele champions league.
Nu er det jo ikke nødvendigvis rigtigt fordi Frimann siger det.
Men hvordan vil du så forklare, at vi spiller med Rooney helt på top og Tevez bagved, når vi spiller med dem begge i angrebet (ikke på wing'sene)?
I eksempelvis finalen virkede Rooney meget låst fast oppe omkring boksen.
Ferguson udtalte i går, at han vil købe en partner til Rooney.
United DK
26-05-2008, 16:06
Syns ikke rigtigt at folk kan se pointen i hvordan united vil spille
Hvordan vil vi spille? Vi vil ikke spille som Arsenal, hvor man spiller og spiller, vi vil spille direkte, og der kan man sagtens bruge hovedstødstærke spillere, det så vi bl.a. med Dwight Yorke.
Det kan jo ske. De kan jo ikke spille perfekt i hver kamp. Du kan ikke sige at du aldrig har set rooney og tevez søge ned i banen og meget tit ryger ud på kanterne?
Det kan jo ske. De kan jo ikke spille perfekt i hver kamp. Du kan ikke sige at du aldrig har set rooney og tevez søge ned i banen og meget tit ryger ud på kanterne?
Det har jo ikke noget at gøre med, at de spiller dårligt, for det er bare 'job's done', når Fergie beder dem om det. Det har noget at gøre med, at deres kreative udfoldelse er bundet af taktikken.
Det er sjældent, jeg ser dem begge søge ned i banen, når vi stiller med dem som angribere. Vi har da før spillet med Ronaldo som angriber og Tevez/Rooney på kanterne, men det er ikke de situationer, jeg tænker på.
Så du mener vi skal have en angriber der score 25-30 mål hver sæson? hvem kan det?
Så du mener vi skal have en angriber der score 25-30 mål hver sæson? hvem kan det?
Det sagde jeg nu ikke. Men vi har da haft rigeligt glæde af Ronaldo i denne sæson, selvom han ikke er angriber.
Jeg siger heller ikke - hvis den skulle komme - at vi skal hente en boksspiller. Vi skal arbejde hen imod at få mere ud af holdet og få flere målscorere (få mere ud af de enkelte).
Jeg har nogle typer, jeg godt kunne tænke mig, men jeg gider ikke rigtigt forholde mig til nogle specifikke spillere, før der sker noget konkret. Men jeg har da selvfølgelig nogle, jeg hellere ser frem for andre.
Jeg tror at følgende vil være istand til det i Premier League hvis alt klapper for dem:
Henry, Torres, Van Nistelrooy, Eto'o, Toni, Drogba, Villa.
Der findes meget få i verden der kan/har gjort det. Af angribere de seneste par år er Henry og Van N de eneste der har gjort det. Jeg tvivler på vi får sådan en at se næste år.
Kan jeg godt forstå. Der er jo en grund til at målene er fordelt over så mange spillere i år og det har været en kæmpe succes. Ronaldo har været en succes fordi han har gjort hvad der har passet ham. Kan ikke forestille ferguson vil splitte rooney og tevez, da united nok køber ham permanent til næste sommer i omegnen af 300 mill.
Målene er da langt fra fordelt over mange spillere i år.
Vores nummer 4 på topscorerlisten i alle turneringer er Saha med 5 scoringer.
(http://www.manutdzone.com/playerpages/GerardPique.htm)
ChristianR
26-05-2008, 16:34
Kan jeg godt forstå. Der er jo en grund til at målene er fordelt over så mange spillere i år og det har været en kæmpe succes. Ronaldo har været en succes fordi han har gjort hvad der har passet ham. Kan ikke forestille ferguson vil splitte rooney og tevez, da united nok køber ham permanent til næste sommer i omegnen af 300 mill.
Det har de jo ikke gjort endnu, så det er heller ikke sikkert, at de gør det om et år. Jeg mener helt sikkert også, vi mangler en angriber, der kan spille på en anden måde end Rooney og Tevez.
Ofte ser vi, at vi mangler MANDEN i feltet, når vi kommer i angreb. Både Rooney og Tevez går så dybt i banen og arbejder så meget defensivt, at det koster i feltet foran målet.
Med en Huntelaar eksempelvis ville vi have mange flere strenge at spille på og være langt mere uforudsigelige. Jeg kan kun forestille mig, at vores målscore ville blive endnu højere(hvis det er muligt) med ham på holdet.
ChristianR
26-05-2008, 16:37
Målene er da langt fra fordelt over mange spillere i år.
Vores nummer 4 på topscorerlisten i alle turneringer er Saha med 5 scoringer.
Nemlig. Og 14 og 12 mål til henholdsvis Tevez og Rooney i PL, synes jeg vidner om en vis afhængighed af Ronaldo og en lille mangel på en mere decideret målscorertype end Rooney og Tevez. Huntelaar er en rigtig goalgetter, og så er han mere bevægelig end en Nistelrooy eksempelvis.
For at understrege min pointe om at Rooney og Tevez er bedst som supporting-striker, så har Rooney laver 13 assists og Tevez 7. Alene i Pl.
Jeg er sikker på det tal kan blive højere, hvis vi får nogle styrke i luftrummet.
hvorfor tror du vi var købt Manucho?
Nemlig. Og 14 og 12 mål til henholdsvis Tevez og Rooney i PL, synes jeg vidner om en vis afhængighed af Ronaldo og en lille mangel på en mere decideret målscorertype end Rooney og Tevez. Huntelaar er en rigtig goalgetter, og så er han mere bevægelig end en Nistelrooy eksempelvis.
Når det så er sagt så har det de sidste 5 sæsoner ikke været ret mange angribere der har scoret over 15 mål i PL faktisk.
Over 15 mål:
2004/2005:
Henry 25
Johnson 21
(Rooney 16)
2005/2006
Henry 27
Van N 21
D Bent 18
Rooney 16
Robbie Keane 16
(Rooney 14)
2006/2007
Drogba 20
McCarthy 18
(Rooney 14)
(Tevez 7)
2007/2008
Adebayor 24
Torres 24
Santa Cruz 19
(Rooney 12)
(Tevez 14)
Dog kunne Rooney vel nok godt score på pænt mange af hans afbrændere.
Nemlig! vi har en goalgetter ved navn rooney. han skal nok komme igang
ChristianR
26-05-2008, 17:20
Kan du ikke forsøge at argumentere for dine holdninger istedet for ar komme med et spørsgmål i en af dine mange one-liners? Ingen ved vel noget om, hvorvidt Manucho kan gå ind og forbedre, der hvor der kan forbedres.
Rooney er ikke en goalgetter. Han fungerer perfekt bag en goalgetter, men ikke som en decideret striker. Rooney er meget arbejdsom og arbejder også meget defensivt. Ofte ser man ham helt nede ved vores eget felt. Der skal en goalgetter ikke være.
Af Snegls indlæg fremgår det, at Rooney aldrig(bort set fra en sæson) kommer op på de 15 mål eller derover. Det er ikke meget, hvis han som du kalder det er 'goalgetter' for det mest scorende hold i PL.
RuudVanNissetøj
26-05-2008, 18:02
Enig....Rooney bliver formentligt aldrig en goalgetter !! Men hans kvaliteter og bidrag til holdet er uundværlig i min verden. Tevez derimod tror jeg mere på og forventer en del mål fra ham næste sæson. I det hele taget synes jeg det har været en fremragende sæson fra hans side, hvis man tænker på den start og form han havde i starten da han kom til klubben. En god sommerferie og han er klar til at bombe.
Men vi skal fortsat ud efter en klasseangriber hvis det står til mig. Manucho og Cambell kan ikke gøre det - selvom jeg gerne ser dem få chancen. Saha gider jeg knap nok sige mere om, han eksisterer ikke mere på holdet. Hans tid har været forbi i mere end et år.
Jeg tror ikke, at Fergie har købt Manucho for, at han skal gå ind og blive første valg og slå enten Tevez eller Rooney af holdet. Han er helt sikkert 4. valg, og må kæmpe pladsen om at komme på bænken næste år med Welbeck og Campbell. Nu kan der jo være 7 på bænken som i CL. Udfra det jeg har skrevet, regner jeg med, at Saha bliver solgt og at en ny angriber kommer ind.
Vi kan alle blive enige om, at uniteds fire forreste mænd bytter meget pladser med hinanden. Ronaldo og Nani kan bytte side og kan begge spille angriber, samt Rooney og Tevez kan spille på kanten. En mand som ville passe perfekt ind i det system er Sergio Aguero fra Atl. Madrid. som jeg mener ville være en klar forstærkning til de fire forreste.
Dog er han en dyr herre, hvis pris ligger omkring 300-400 mill, da han i mine øjne er verdens største talent.
Syns det er en dårlig ide at få en stor angriber ind, da det ikke passer til vores spillestil.
Jeg kan godt se hvad du mener. Og jeg er også meget enig med noget af det du skriver i dine senere indlæg. Nemlig at vi gerne vil spille uden striker, altså en 4-6-0. Derfor vil en Aguero passe perfekt ind.
MEN, da Fergie ikke vil risikere, at vi bliver en-dimensionel som Arsenal, så ønsker han en hovedstødsstærk-spiller (det læste jeg ham citeret for igår). Derfor er Aguero udelukket.
Men godt bud eller, fordi umiddelbart ville følgende:
Tevez
Aguero Rooney Ronaldo
være sindsygt giftigt, men vi mangler altså en fysisk spiler, så vi kan kombinere. Men det skal samtidigt være en bevægelig spiller, netop derfor Fergie er så forelsket i Benzema.
En spiller der i mine øjne er på højde med Evra rent offensivt og næsten også defensivt er Maicon. Kåret af Goal.com som bedste forsvarsspiller og bedste udenlandske spiller.
Hold kæft hvor ku vores hold blive ondt med ham og Evra på holdet.
I modsætning til Dani Alves ved jeg ihvertfald at ham her kan spille defensivt.
Inter sælger ham nok aldrig, og han er desværre ikke rygtet til United. Jeg sidder vist bare og dagdrømmer.
http://www.youtube.com/watch?v=aySv8bM_a9I&feature=related
Hørt Hørt!!!! Har tit tænkt på ham... Hvis vi endelig skulle have en RB som ville kunne styrke vores hold ville det helt klart være Maicon!!!!
Udover det er jeg også vild navn....høhø:lol Super go offensivt er rigtig god definsivt
Mht. en ny angriber i United til næste sæson er mit drømmescenarie: Karim Benzema. For det første er han ung, kun 20 år, og de præstationer jeg har set med ham i denne sæson (ikke mindst de to kampe mod os), mener jeg, han er det, måske, største angrebstalent, jeg har set i flere år: han er hurtig, fysisk stærk, godt langskud, gode frispark sågar, derudover sparker han rigtig habilt med begge ben, stærk med hovedet og så har han, efter min mening, en fantastisk målnæse, hvilket hans 20 ligamål vel også afspejler meget godt. Grundet hans unge alder ser jeg heller ingen grund til, at hans fantastiske udvikling skulle stoppe nu?
Et helt andet problem bliver dog at få ham lokket væk fra Lyon i denne omgang? Han har selv udtalt, at han bliver og udvikler sig yderligere i Lyon i mindst et års tid: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=711941
Derfor har jeg desværre min tvivl om, hvorvidt drømmetransferen bliver en realitet.
Men som sagt er jeg enig i, at vi har behov for en angriber yderligere. Huntelaar er nævnt mange steder, og der jeg vil stille det største spørgsmålstegn er, om han vil stille sig tilfreds med at være 3. valg efter Rooney-Tevez, hvilket han må være tiltænkt, hvis han ankommer? Han er dog et spændene emne, da han er en ægte bomber, og ligesom Benzema, er han stærk i hovedspillet, hvilket jeg mener er en forudsætning for en evt. ny angriber.
Synes det er et godt køb, hvis Ferguson køber Daniel Alves. Piqué er sikkert solgt og også Silvestre. Det gode er så ved Alves, at han både kan spille centralt og venstreback. Vores nye afløser for Evra, medmindre Evra bliver solgt, og Alves bliver den nye stamspiller.
FABIANO? Nej, nej, nej. Hvor høj er han lige, og hvorfor istedet ikke købe Huntelaar? Jeg har en fornemmelse af, at han er den nye Ruud. Eller Berbatov, som er høj og er realativt stærk i luften.
Richards er en stortalent, og jeg mener vi bør købe ham, hvis City er villig til at sælge ham. Så kan vi sælge O'shea.
Lorensen
27-05-2008, 12:57
Du er da helt forkert på den. Daniel Alves kan da overhovedet ikke spille centerforsvar, og han spiller normalt i højresiden i Sevilla :)
Har aldrig set ham spille i midten eller i venstre ! :)
Ja Mulle.. Og du kendte ik Frank Ribery rigtigt. Nu må du lige stramme op :Smackden: :D
Edit: Og Huntelaar er 1.86. Fabiano er 1.83.
Den med Dani Alves i centeren køber jeg sku heller ikke. Det er vidst kun vidst man er intereseret i at spille god gammel indianerfodbold!
Derudover skal det tilføjes, at Luis Fabiano laver massere af mål med hovedet, han er fabelagtig i luften. Men jeg tvivler stærkt på, at Fergie vil have med ham at gøre, han er jo trods alt kendt for at være lidt af et problem-barn. Ikke mindst hans batalje med Carlos Diogo forrig sæson, hehe...
Har bare ikke lyst til, at United ender som en sydlandsk koloni (ved godt der er lang vej endnu, men der er trods alt kommet flere og flere de seneste par år), derfor vil jeg foretrække Huntelaar frem for Fabiano, hvis det er de to, spillet skal stå imellem...
Hvad angår Alves er jeg egentlig ikke synderlig begejstret for ham. Jeg synes hans niveau er dalet rigtig meget i denne sæson - godt nok sammen med resten af Sevilla-spillerne - men er langt større tilhænger af, at vi kigger i retning af Micah Richards, hvis vi da skal købe en HB...
Denninho
27-05-2008, 13:47
Dani Alves ja tak, men Fabiano er jeg heller ikke den store tilhænger af. Micah Richards er klart en forstærkning, men er i tvivl om på hvilken position han er bedst. de kampe jeg har set ham i har han spillet både center forsvar og højre back, hvor jeg mener han er bedst i center forsvaret.
Men en helt anden ting er transfer rygter ang. Ronaldo
Jeg læste tidligere idag på en side hvor der gik "rygter" så læg ikke for meget i det... At Real Madrid var klar til at smide tæt på 40m£ + Robinho, Sergio Ramos og Diarra for Christiano Ronaldo
Kan godt være Ronaldo pt. er verdens bedste fodboldspiller, men det tilbud der mener jeg er for dumt, at takke nej til...
Jeg læste tidligere idag på en side hvor der gik "rygter" så læg ikke for meget i det... At Real Madrid var klar til at smide tæt på 40m£ + Robinho, Sergio Ramos og Diarra for Christiano Ronaldo
Kan godt være Ronaldo pt. er verdens bedste fodboldspiller, men det tilbud der mener jeg er for dumt, at takke nej til...
Nej, det tror jeg ikke. Tænk, hvor meget vi så skal betale løn for alle de nye spillere. Vi har jo allerede en bred trup. Og hvis vi får sådan et tilbud er det et nej, og istedet vil vi have omkring £70 mio. + Sergio Ramos, hvis Real vil gøre sig forhåbninger om, at få fat i Ronaldo.
For det første tror jeg overhovedet ikke det har været på tale hos Real's ledelse at tilbyde Robinho, Ramos og Diarra samt €50 mil. For det første mener jeg slet ikke vi har brug for Diarra, som absolut ingenting kan offensivt, og jeg synes efterhånden, vi har nok midtbanespillere også hvad det deffensive angår. Selvom Robinho er en rigtig god spiller, mener jeg stadig hans manglende fysik kan komme ham til kort, hvis han skifter til Premier League (derudover har jeg aldrig været den store tilhænger af ham;) ). Sergio Ramos er også en klasseforsvarer, stærk både defensiv og offensiv, men han manglende diciplin - 8 røde og 45 gule! - siden hans skifte til Real Madrid er langt fra imponerende! Derfor ville jeg nok tøve med at acceptere tilbuddet, HVIS det skulle komme på tale...
En spiller der i mine øjne er på højde med Evra rent offensivt og næsten også defensivt er Maicon. Kåret af Goal.com som bedste forsvarsspiller og bedste udenlandske spiller.
Inter sælger ham nok aldrig, og han er desværre ikke rygtet til United. Jeg sidder vist bare og dagdrømmer.
http://www.youtube.com/watch?v=aySv8bM_a9I&feature=related
Ja ham og Evra er verdens klart bedste backs, med flere længder ned til forfølgerne... Ville 10 gange hellere have ham end Alves, men tror desværre heller ikke han skifter fra Inter...
Han kan sagtens komme til United, selv om vi ikke læser om ham på rygtebasis dagligt, som med Alves.. Se bare sidste sommer, hvor Anderson kom som lidt af en kanin op af hatten. Ikke mange havde hørt om den historie..
Så nu også meget hellere Maicon i United end Alves, som jeg ikke ser det helt store lys i. Men mon ikke også han ender i Barca eller Real Madrid. Og de 25 mio. £ der har været snak om at give for ham, er helt sort. Ville vi aldrig betale for en højreback..
Real Madrid er klar til at bruge anslået 1,4 mia. kroner for at sikre sig Cristiano Ronaldo. Manchester United skulle få 370 mio. kr. samt Robinho, Sergio Ramos og Mahamadou Diarra ud af handlen. Portugiseren selv står til at få en årsløn på 70 mio. kroner. (Daily Express) - fra indkast.dk
- Jeg har hele tiden sagt at det vil gøre så uendelig ondt at miste verdens bedste fodboldspiller, men hvis det rygte taler sandt, mener jeg vi skal slå til.
370 mio. kr oveni vores i forvejen store transfer saldo vil være ganske udemærket, ydermere vil vi få Sergio Ramos, som i minde øjne er verdens bedste fodboldspiller, samt Robinho som også er i verdens toppen. Diarra ved jeg så ikke helt, da vi jo har Hargo, Carrick osv. på den centrale.
Mener du Ramos er verdens bedste fodboldspiller.?!?! Er chokket.. Ja, han er en glimrende forsvarsspiller, som har potentiale til at udvikle sig til en rigtig god forsvarsspiller. Både som højreback og i midterforsvaret.. Han måtte da gerne komme til United, men er ikke interesseret i at bruge for meget på ham.
Robinho er lidt for meget primadonna, og går vist mere op i sig selv end holdet. Spørgsmålet er om han passer til Premier League. Jeg tvivler.. Diarra er en god spiller, men vi har Fletcher, Hargreaves, Carrick og Anderson til at spille centralt på midten. Så kan ikke se hvad vi skulle med ham. Vil desuden hellere have fat i Ramsey til midtbanen..
Så nej. Hvis Real skal købe Ronaldo skal det være cool cash ved kasse 1.. Min 90 mio. £ på bordet, samt diverse tillæg i forbindelse med succes og titler..
Her er link til original artiklen
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1022162/Real-Madrid-prepare-150m-bid-lure-Cristiano-Ronaldo--Robinho-Ramos-Diarra-offered-United.html
Med sådan et prisskilt kan jeg virkelig ikke se hvordan han skal kunne andet end floppe. Der er noget at leve op til! Derudover må man sige at indkøbene har gjort sig selv med et plus på £40 mio!
Edit: Nææh det var ikke originalen!! :)
Mr. Larsen
27-05-2008, 15:18
Nogen som ved noget om hvor meget pique blev solgt for ca. ?
Hvis de ender med at give halvanden milliard for Ronaldo, så bliver det fodboldhistoriens mest grinagtige handel.
Der er vist nogen, der har glemt, fodbold er en holdsport :rolleyes:
Dog tror jeg ikke på den. Medierne skal vel bare have ekstra kul på i deres forsøg på at narre deres læsere.
Ferguson udtalte i går, at han forventer, Ronaldo forlænger sin kontrakt snart.
grinern nyhed
ville jeg med glæde sige ja til hvis der lge bliver ændret lidt. Penge istedet for robinho og diarra, så kan tevez købes. Ronaldo er ikke det værd.
Selv den dag han blver solgt vil jeg have de fint. Jeg er ved at være træt af alle rgterne, og glæder mig til at tvære det ud på de mennesker der mener at ronaldo er united, når vi kører derudaf i samme stil som nu.
Vil godt rette det jeg skrev et par indlæg tidligere.
Jeg mener bestemt ikke Sergio Ramos er verdens bedste fodboldspiller, men derimod verdens bedste højre back, min fejl.
^^
ChristianR
27-05-2008, 15:42
Huntelaar er nævnt mange steder, og der jeg vil stille det største spørgsmålstegn er, om han vil stille sig tilfreds med at være 3. valg efter Rooney-Tevez, hvilket han må være tiltænkt, hvis han ankommer? Han er dog et spændene emne, da han er en ægte bomber, og ligesom Benzema, er han stærk i hovedspillet, hvilket jeg mener er en forudsætning for en evt. ny angriber.
Hvorfor mener du nødvendigvis, han skal være bænkevarmer efter Rooney og tevez? Det er i mine øjne overhovedet ikke nødvendigt.
Ja medmindre vi spiller 4-3-3, Ellers bliver de nødt til at skiftes.
Vilmeister
27-05-2008, 15:56
Nogen som ved noget om hvor meget pique blev solgt for ca. ?
56 millioner kroner
Simonlovesmanutd
27-05-2008, 15:58
Mener ikke vi skal sælge Ronaldo for 100 mio pund. Ifølge Oldtrafford.dk har vi denne sæson vundet 80 mio pund på banen. Det kan vi gøre igen næste år med Ronaldo. Jeg vil tro at Real kunne tjene denne handel ind over 2 sæsoner selvom de betaler 100 mio. Det siges jo at Beckham havde tjent sig selv ind da han signerede - ved merchandice salget. 100 mio pund er alt for lidt også selvom han kun er en spiller og at united sikkert ville kunne kæmpe med om mesterskabet uden ham.
Jeg har svært ved at forestille mig hverken Richards, Alves eller Fabiano i United-trøjen næste år.. Da slet ikke Fabiano..
Ingen af de 3 har jeg den fjerneste interesse i.. Richards skal ikke spille højreback..
Real Madrid er klar til at bruge anslået 1,4 mia. kroner for at sikre sig Cristiano Ronaldo. Manchester United skulle få 370 mio. kr. samt Robinho, Sergio Ramos og Mahamadou Diarra ud af handlen. Portugiseren selv står til at få en årsløn på 70 mio. kroner. (Daily Express) - fra indkast.dk
Ville selvfølgelig være en sindsyg handel for os, med mange penge og en 3 rigtig gode spillere. Men jeg tror ikke på det. Måske er Real dumme, når de vil give så meget for Ronaldo, men så dumme er de heller ikke. Pressen kommer med den ene vanvittige historie efter den anden, og meget er der ikke hold i. Det eneste, jeg er bekymret for med den her sag, er Ronaldos opførsel. Han afviser ikke blankt, at han vil skifte klub, men måske er det bare for at lægge pres på United mht. til kontraktforhandlingerne? Det håber jeg.
Hvorfor mener du nødvendigvis, han skal være bænkevarmer efter Rooney og tevez? Det er i mine øjne overhovedet ikke nødvendigt.
Det mener jeg, fordi Tevez-Rooney har fungeret rigtig godt i år, og at de to som makkerpar kun vil udvikle sig yderligere! Det jeg håber og tror er, at Fergie er på udkig efter en 3. angriber, som er større af statur end Tevez og Rooney, og derfor også kan bruges som target-man. Den rolle, tror jeg, Huntelaar vil være i stand til at udfylde, men det kræver, som sagt, at han er klar til en del mere tid på bænken. Jeg kan ikke se idéen i, at Fergie skulle hente en ny angriber, som skulle gå direkte ind i startopstillingen. Jeg synes, det har kørt glimrende i størstedelen af sæsonen oppe foran, der hvor det har knebet en smule, har været i de perioder hvor Rooney har været plaget af skader. Derfor mener jeg, at Huntelaar må være tiltænkt som 3. angriber, hvis United da vidterligt er på udkig efter ham?
Jeg har svært ved at forestille mig hverken Richards, Alves eller Fabiano i United-trøjen næste år.. Da slet ikke Fabiano..
Ingen af de 3 har jeg den fjerneste interesse i.. Richards skal ikke spille højreback..
Richards kan blive manden der skal aflaste Rio/Vidic i midterforsvaret og det samme med vores højreback, han er i mine øjne et af de største unge forsvarstalenter og jeg mener KLART vi skal hente ham.
Alves er måske en kende offensiv og Fabiano har jeg svært ved at vurdere, da jeg kun kender ham fra de kampe jeg har set med Sevilla på Kanal 5 og her har han gjort en god figur, men om det er nok til at slå til i united er svært at spå om.
Men Richards så jeg gerne i United sammen med evt Huntelaar
ChristianR
27-05-2008, 16:22
Det mener jeg, fordi Tevez-Rooney har fungeret rigtig godt i år, og at de to som makkerpar kun vil udvikle sig yderligere! Det jeg håber og tror er, at Fergie er på udkig efter en 3. angriber, som er større af statur end Tevez og Rooney, og derfor også kan bruges som target-man. Den rolle, tror jeg, Huntelaar vil være i stand til at udfylde, men det kræver, som sagt, at han er klar til en del mere tid på bænken. Jeg kan ikke se idéen i, at Fergie skulle hente en ny angriber, som skulle gå direkte ind i startopstillingen. Jeg synes, det har kørt glimrende i størstedelen af sæsonen oppe foran, der hvor det har knebet en smule, har været i de perioder hvor Rooney har været plaget af skader. Derfor mener jeg, at Huntelaar må være tiltænkt som 3. angriber, hvis United da vidterligt er på udkig efter ham?
I perioder har defungeret rigtig godt sammen. I andre perioder har vores spil tydeligt båert præg af, at vi har manglet en goalgetter, idet Tevez og Rooney begge går dybt i banen.
Med en Huntealaar forstiller jeg mig en form for roation, så vi stiller det bedste hold alt efter hvem vi skal møde. Vi får ekstremt mange kampe, så spillerne skal aflastes engang imellem, ligesom skader er uundgåelige. Jeg kan nemt se Huntelaar få ligeså mange kampe som Rooney og Tevez i næste sæson.
Richards kan blive manden der skal aflaste Rio/Vidic i midterforsvaret og det samme med vores højreback, han er i mine øjne et af de største unge forsvarstalenter og jeg mener KLART vi skal hente ham.
Alves er måske en kende offensiv og Fabiano har jeg svært ved at vurdere, da jeg kun kender ham fra de kampe jeg har set med Sevilla på Kanal 5 og her har han gjort en god figur, men om det er nok til at slå til i united er svært at spå om.
Men Richards så jeg gerne i United sammen med evt Huntelaar
Richards er en klassespiller.. Men han er unødvendig! Han er ikke pengene værd på højrebacken og han finder sig ikke i at være reserve for Rio/Vidic som helt sikkert ikke bliver skilt ad medmindre en af dem bliver skadet..
Alves var god forrige sæson da Sevilla var gode.. I år har han ikke været bedre end de fleste af hans holdkammerater.. Han er fremragende offensivt, men han er ikke noget at råbe hurra for defensivt og det er i høj grad vores stærke defensiv der gør at vi kan slå Barca 1-0 over 2 kampe i en CL semifinale..
Fabiano er en god angriber, men jeg ser ham ikke som en ekstraordinær spiller og hvis vi skal have en angriber mere, så skal det være en som kan noget de fleste andre ikke kan..
Nu vil jeg lige gennemgå de forskellige spillere der er på tale som angriber: (LUK SÅ DEN NY ANGRIBER TRÅD NED)
Hvis vi leder efter en center forward type der kan tåle at sidde på bænken mener jeg vi bør anskaffe os Vucinic. Han er sammen med Benzema den eneste forward jeg kan huske fik gode forsøg igennem på vores forsvar i CL - Han kunne iøvrigt i begge kampe tage kampen op med Rio og Vidic og er god som individualist.
Vucinic kan samtidig spille venstre wing i tilfælde af skade til Ronaldo/Nani.
Hvis vi leder efter en fast mand som goalgetter bør førsteprioriteten være Benzema. Jeg synes han er urealistisk, og anden prioriteten tror jeg derfor bliver Berbatov. Jeg tvivler lidt på at Fergie vil smide 300 mio efter ham som Spurs forlanger.
De mest oplagte og available køb er Huntelaar og Fabiano. Jeg er ikke vildt imponeret af Fabiano som individuel spiller, men han har målnæse hvilket vi mangler.
Mit bud bliver at vi henter Huntelaar eller Fabiano. Min argumentation må være at de begge ligger lige på grænsen til at tro de kan slå Rooney eller Tevez af, og måske også kan tåle at sidde på bænken hvis de får tilpas med kampe i løbet af en sæson. (Det kræver nok at Rooney eller Tevez blir skadet)
Eto'o vil i år ikke være urealistisk, men jeg tror Milan er mere interesseret end os. Jeg tror egentlig også at Eto'o hellere vil til Italien end kolde England. Hvis han så endelig skulle skifte til England tror jeg Chelsea vil betale ham mere i løn og love ham flere startende optræder end os.
Cristiano Ronaldo7
27-05-2008, 17:09
Fabiano: Kan slet ikke se ham i United trøjen men Richards og Alves syntes jeg er helt fint. Alves er en Evra bare i den anden side og det er det vi har manglet i mange år. Han kan slå mange gode indlæg da hans spark er meget godt.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.