Se fuld version : Transfers (United)
ChristianR
25-10-2010, 17:06
Hvordan kan du udtale dig om en spiller hvis du ikke kender til ham?
Man kan vel godt udtale sig, når han sættes op mod spillere som Ribery og Sneijder. De 2 har jo netop bevist, at de kan holde et stabilt højt niveau på højeste internationale plan over en årrække. Det er der mange spillere, der ikke har - Om man kender dem eller ej.
Skyder jeg mig selv i foden, ved at prøve at starte en diskussion om scouting/køb af talentfulde spillere fra andre europæiske ligaer? Der kan ikke stilles spørgsmålstegn ved Payets talent. Han har scoret 8 mål i 10 ligakampe, blandt andet et fantastisk frisparksmål mod Lyon, og har desuden fået debut på det franske landshold, med 2 assists til følge.
Jeg prøver at starte diskussionen/refleksionen med udgangspunkt i en personlig interesse, for at indlægget ikke er fuldstændig upersonligt og kedeligt. Du må kende denne måde at fremlægge en sag på, med al din Lukaku-propaganda (blot et eksempel), og begår jeg virkelig en fejl herved, eller er det rent faktisk dig der skyder du dig selv i foden ved at overtolke og bombardere det jeg skriver?
Jeg siger bare, det er mærkeligt, at du nævner Payet, når du ikke har den store viden om ham. Når jeg nævner Lukaku, så sker det efter, at jeg har set en del kampe med ham. Der er mange spillere i verden, der spiller en vild kamp, men det er ikke sikkert, at de holder niveauet.
Det er bare mærkeligt at nævne en spiller, man ikke har set det store til udover lidt. Det er bare det, jeg prøver at pointere :-)
Sneijder skriver ny kontrakt (http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/10/25/2182658/inters-wesley-sneijder-to-sign-new-deal-today-report)
Ser skidt ud med vores chancer for at købe ham til sommer.
De forhandlinger har nu længet været på slingrekurs, så det har ikke så meget med Rooneys forlængelse at gøre.
Men det er jo også for latterligt, at Rooney skulle have krævet nye spillere. Hvis der er nogen, der har fået at vide, hvordan tingene fungerer, så er det sgu ham selv.
"I'm in charge", som chefen så smukt udtrykker på det hjemmesiden.
Tror da godt du kan regne med at Rooney har ønsket et kvalitets køb, eftersom han ikke syntes der blev investeret nok i gode forstærkninger til truppen, og hvis Glazers har siddet med til mødet, skal det nok passe hvis de har lovet Fergie en røvfuld penge til indkøb.
schousboe9
25-10-2010, 18:37
Tror da godt du kan regne med at Rooney har ønsket et kvalitets køb, eftersom han ikke syntes der blev investeret nok i gode forstærkninger til truppen
Han kan have ønsket og krævet alt det han ville. Det var ikke 'garantier' eller 'løfter' om bedre medspillere (alle kan vel høre, hvor forkert det lyder!?), der fik ham til at blive:
Sir Alex: I'm in charge (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6653035)
If anyone has any doubts about Alex Ferguson's ambition, there's something wrong there. I've been here 24 years and the longer I'm here, the more expectation is garnered. I'm well aware that there will be criticism when we're not doing well just as there will be praise when we're winning things. It's never going to change as far as I'm concerned.
"I'm in charge [of the squad's strength]. We know how to build teams, we've been doing it for years. And we've always had a foundation of young players who develop within the club. In three years' time you'll see a different United.
Og det er ikke bare for at poste et citat, der lige tilfældigvis underbygger mit argument. Sådan har tingene fungeret i samtlige 24 år, og der er adskillige eksempler på spillere, som er blevet "offer" for det. Du behøver ikke være i tvivl om, hvem der suverænt står for spillertil- og afgang i United.
og hvis Glazers har siddet med til mødet, skal det nok passe hvis de har lovet Fergie en røvfuld penge til indkøb.
Denne her står så for egen regning, men jeg er ikke i tvivl om, at den dag Ferguson får nej til opbygge et hold efter hans hoved, så er han væk.
ChristianR
25-10-2010, 18:44
Han kan have ønsket og krævet alt det han ville. Det var ikke 'garantier' eller 'løfter' om bedre medspillere (alle kan vel høre, hvor forkert det lyder!?), der fik ham til at blive:
Hvordan kan du være sikker på, at hans primadonnanykker ikke har fået ham til at stille sådanne krav? Det lyder da ganske muligt i mine øjne - Især set i lyset af hele ejersituationen og manglende indkøb.
Man kan mene om kravene, hvad man vil. IMO bør spillere ikke have så meget magt eller stille den slags krav. Ikke desto mindre er Rooney af en sådan vigtighed for klubben, at jeg ikke anser det som usandsynligt, at han kunne få held med en eller anden form for garanti.
schousboe9
25-10-2010, 18:56
Hvordan kan du være sikker på, at hans primadonnanykker ikke har fået ham til at stille sådanne krav? Det lyder da ganske muligt i mine øjne - Især set i lyset af hele ejersituationen og manglende indkøb.
Jeg er slet heller ikke ét sekund i tvivl om, at hans ustyrlige nykker sagtens kunne få ham til at stille sådanne krav. Jeg siger heller ikke, at han ikke har krævet indkøb, det har han da sikkert.
Men jeg siger, at Ferguson 100% sikkert ikke har smidt sig bønfaldende på knæ og lovet den ene store signing efter den anden, fordi en eller anden spiller synes, at "Dzeko kunne være den sygeste opgang i angrebet." Sådan spiller klaveret ikke.
Ferguson skulle eftersigende have sagt "I don't want any nonsense from you. Respect this club", og det er netop sidste del, der ligger ham så meget på hjertet; at respektere klubben.
Ferguson har alle dage sat en hel ubeskrivelige ære i, at styre klubben efter Matt Busbys principper med at udvikle unge spillere og lave egne stjerne, så at sige, og fanden heller om det bliver lavet om pga. et enkelt stort ego!
Ikke desto mindre er Rooney af en sådan vigtighed for klubben, at jeg ikke anser det som usandsynligt, at han kunne få held med en eller anden form for garanti.
Jeg er ikke i tvivl om, at Rooney har fået det samme at vide, som står i mit citat fra før mht. unge spillere. Hvis du tror, der er stillet garantier, så har vi to en vidt forskellig opfattelse af Ferguson.
Dermed ikke sagt, at det er dig, der er galt på den. Jeg køber den bare ikke. :)
ChristianR
25-10-2010, 19:18
Men jeg siger, at Ferguson 100% sikkert ikke har smidt sig bønfaldende på knæ og lovet den ene store signing efter den anden, fordi en eller anden spiller synes, at "Dzeko kunne være den sygeste opgang i angrebet." Sådan spiller klaveret ikke.
Ferguson skulle eftersigende have sagt "I don't want any nonsense from you. Respect this club", og det er netop sidste del, der ligger ham så meget på hjertet; at respektere klubben.
Jeg er ikke i tvivl om, at Rooney har fået det samme at vide, som står i mit citat fra før mht. unge spillere. Hvis du tror, der er stillet garantier, så har vi to en vidt forskellig opfattelse af Ferguson.
Jeg følger dig langt hen ad vejen. Dog med hele ejersituationen in mente er Rooneys krav måske lidt nemmere at følge og derfor måske også at følge op på. Desuden er der stor forskel på at love ham specifikke spillere og så bare et pænt mundtligt løfte og garanti fra chefen og de høje herre på, at man forsat har ligeså høje sportslige ambitioner som altid og ligeledes lysten og økonomien til at bakke ambitionerne op.
schousboe9
25-10-2010, 19:39
Jeg følger dig langt hen ad vejen. Dog med hele ejersituationen in mente er Rooneys krav måske lidt nemmere at følge og derfor måske også at følge op på. Desuden er der stor forskel på at love ham specifikke spillere og så bare et pænt mundtligt løfte og garanti fra chefen og de høje herre på, at man forsat har ligeså høje sportslige ambitioner som altid og ligeledes lysten og økonomien til at bakke ambitionerne op.
Og det er dér, kæden hopper af for mig. At der nogensinde kan stilles spørgsmålstegn ved det* er for mig komplet ubegribeligt.
Så har han måske været i tvivl om, at pengene er der, men igen; det er slet ikke hans bord, og han kan sgu skifte til City, hvis han vil have garantier og 'stjerne'-kammerater.
Hvis han er i tvivl om ambitionsniveauet, behøver han vel blot se på ligatabellen fra '07-'09 og på CL-trofæet udfor '08, og mht. økonomi har vi i samme periode brugt svimlende beløb på spillere som Nani, Anderson, Hargreaves, Dimitar og Valle.
edit
*så længe Ferguson er træner
Sneijder skriver ny kontrakt (http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/10/25/2182658/inters-wesley-sneijder-to-sign-new-deal-today-report)
Ser skidt ud med vores chancer for at købe ham til sommer.
Vil passe mig rigtig fint. Jeg synes ikke det er en spiller vi mangler. Sneijder er bestemt en klassespiller, men jeg synes ikke det er en vi skal gå efter. For det første passer han ikke ind i vores system og for det andet, så plejer Fergie hellere selv at ville udvikle spillerne. Derfor tror jeg mener på de mere og mere kraftige rygter de seneste dage om at Jordan Henderson og Gareth Bale står højt på listen.
Vil passe mig rigtig fint. Jeg synes ikke det er en spiller vi mangler. Sneijder er bestemt en klassespiller, men jeg synes ikke det er en vi skal gå efter. For det første passer han ikke ind i vores system og for det andet, så plejer Fergie hellere selv at ville udvikle spillerne. Derfor tror jeg mener på de mere og mere kraftige rygter de seneste dage om at Jordan Henderson og Gareth Bale står højt på listen.
Henderson er uprøvet. Alle udråber ham til noget stort, samme med Wilshere, og tvivler på de er højere niveau end Cleverly.
Vi skal helt klart have en mere prøvet midtbanespiller til Scholes erstatning.
Bud Spencer
25-10-2010, 21:08
Er enig i at en mand som Bale er en vi bør gå kræftigt efter. Han spiller helt fantastisk! Hvorvidt Henderson er en gut vi skal gå efter kan jeg ikke besvare ordenligt. Han er en lovende spiller og har gjort det godt i de kampe jeg har set ham i. Men jeg har ikke set ham nok til at kunne råbe op om at vi skal hente ham.
ChristianR
25-10-2010, 21:09
Og det er dér, kæden hopper af for mig. At der nogensinde kan stilles spørgsmålstegn ved det* er for mig komplet ubegribeligt.
Så har han måske været i tvivl om, at pengene er der, men igen; det er slet ikke hans bord, og han kan sgu skifte til City, hvis han vil have garantier og 'stjerne'-kammerater.
Hvis han er i tvivl om ambitionsniveauet, behøver han vel blot se på ligatabellen fra '07-'09 og på CL-trofæet udfor '08, og mht. økonomi har vi i samme periode brugt svimlende beløb på spillere som Nani, Anderson, Hargreaves, Dimitar og Valle.
edit
*så længe Ferguson er træner
Der er vi så uenige. Vi er jo også en hel herinde, der er nervøse for fremtiden i forhold til økonomien, den voksende gæld m.m. Nervøsiteten er ikke blevet mindre efter, at der ikke rigtig er blevet brugt de store penge på spillere de sidste 2 somre, selvom spillere som Ronaldo og Tevez er gået den anden vej. Så måske ikke for dig - Men for mange mennesker er det reelt at stille spørgsmål til fremtiden.
Måske er det ikke hans bord, men stjernenykkerne har nok budt ham at stille nogen krav. Måske for klubben og og fansnes skyld - Måske for sin egen. Ikke desto mindre er jeg sikker på, han har stillet krav.
Og hans fodboldevner, popularitet og stjernestatus har nok muliggjort det efter enormt hårdt pres at lokke en garanti om fortsat høje sportslige ambitioner ud af SAF, Gill og Glazers, selvom det er mod den generelle politik.
MOHoegsted
26-10-2010, 00:42
Schweini [/B]virker helt klart som en god løsning, men jeg kunne godt klare mig med fx Müller - Som også kan fungere samme position som Sneijder. Faktisk, når jeg tænker nærmere, vil jeg foretrække Müller fremfor dem alle.
Schweinsteiger kunne være super nice - en alt-mulig-mand på midtbanen - han kan både spille på kanterne, offensiv midtbane central, neutral og tage det defensive læs, perfekt afløser for Park, en lidt dyr afløser, og kræver også førsteholdsspilletid.
Müller kender jeg ganske vist ikke så meget til - jo jeg ved hvem han er, har set nogle mål, fulgte ham under VM, men er han sådan en kreatør vi mangler på midtbanen?
Hvorfor er det du er faldet så pladask forelsket i Bale? - Ja han gør det super nice, perfekt afløser for Giggs, men er det nu det reéle problem i klubben? At købe endnu en kantspiller som er på niveau med Valencia og Nani? En spiller der måske slår Valencia af, men hvorfor ikke bare købe nogle der kan supplere dem, i stedet for at bruge kassen på et sted vi ikke har et problem?
Men jo, du kender da til Fergie's tankegang, du kender da 100 % vores spillestil, og du kan 100 % tiltale dig om hvorvidt Sneijder passer ind i vores spillestil, det måske din mening, men det er jo faktisk der vi ikke har fået det til at kører. Sneijder skal det måske ikke være, og han er tæt på at skrive kontrakt - hvilket han har været i de sidste 2 uger - men så lad det være en anden, som du selv siger Henderson kunne det være, det kunne også være Defour, eller en tredje? Der ligger f.eks. Pastore, Hamsik, Hazard og mange flere i kortene.
Schweinsteiger kunne være super nice - en alt-mulig-mand på midtbanen - han kan både spille på kanterne, offensiv midtbane central, neutral og tage det defensive læs, perfekt afløser for Park, en lidt dyr afløser, og kræver også førsteholdsspilletid.
Müller kender jeg ganske vist ikke så meget til - jo jeg ved hvem han er, har set nogle mål, fulgte ham under VM, men er han sådan en kreatør vi mangler på midtbanen?
Hvorfor er det du er faldet så pladask forelsket i Bale? - Ja han gør det super nice, perfekt afløser for Giggs, men er det nu det reéle problem i klubben? At købe endnu en kantspiller som er på niveau med Valencia og Nani? En spiller der måske slår Valencia af, men hvorfor ikke bare købe nogle der kan supplere dem, i stedet for at bruge kassen på et sted vi ikke har et problem?
Men jo, du kender da til Fergie's tankegang, du kender da 100 % vores spillestil, og du kan 100 % tiltale dig om hvorvidt Sneijder passer ind i vores spillestil, det måske din mening, men det er jo faktisk der vi ikke har fået det til at kører. Sneijder skal det måske ikke være, og han er tæt på at skrive kontrakt - hvilket han har været i de sidste 2 uger - men så lad det være en anden, som du selv siger Henderson kunne det være, det kunne også være Defour, eller en tredje? Der ligger f.eks. Pastore, Hamsik, Hazard og mange flere i kortene.
Det bliver altså bare for meget med alle de talenter og de 'close-to-next-star' spillere. Det altså røv surt, at køre død i den, på ægte Wenger manér.
Og når Ferguson kan lide at danne sine egne spillere, så det altså helt fra teenage årene, ikke 18-19-20 år, som de seneste udefra er. Diouf, Obertan, Anderson, Ronaldo, Nani, Macheda, Rafael, Fabio, De Laet osv.
Der er så nogle få fra de mindre år i form af Gibson, Welbeck og Cleverly. De tre er der også store forventninger til. Især Gibson for tiden.
Derfor tror jeg altså også det snart er på tide at skaffe os en stjerne på midtbanen. Vi har brug for en, der lige kan tage læsset, når de unge fejler. Og når tiden er inde, træder de unge i karkterer, og bliver så de nye stjerner.
Jeg har længe været vild med Bale. Jeg synes han vil være et oplagt køb. Du så jo selv mod Stoke, at vi måtte bruge en af verdens bedste venstre backs som kantspiller. Det er da et problem? Jeg ser det ikke som værende for meget med 3 komplette wingers.
Du har dog ret i en ting - vi mangler en kreativ central midtbane spiller mere end en wing, hvis Scholes stopper og vi ikke tror på Anderson og sælger ham. Der er vi helt enige. Grunden til jeg ikke tror det blive Sneijder er, at Fergie aldrig har købt en trequartista. I de 24 år med Fergie han vi altid gået efter box-to-box spillere og det tror jeg ikke han laver om på. Sneijder kan IKKE spille i en 442 - vi spiller 442 90% af tiden....
Anderson_8
26-10-2010, 14:37
Nu går noget af debatten på vi mangler kantspiller(e).
En jeg personligt synes virker super spændende er den unge coutinho fra inter. Har set de seneste par kampe med ham. Han er hurtig, dribler super godt og kan spille i begge sider. og tilmed er han fra 1992, så et ungt talent, som sir alex selv kan forme lidt.
kunne dog forestille mig han er en anelse dyr, og måske ikke nem at vriste fra inter. Har allerede fået sin debut på det brasilianske landshold.
Nogen som har set til ham?
Nu går noget af debatten på vi mangler kantspiller(e).
En jeg personligt synes virker super spændende er den unge coutinho fra inter. Har set de seneste par kampe med ham. Han er hurtig, dribler super godt og kan spille i begge sider. og tilmed er han fra 1992, så et ungt talent, som sir alex selv kan forme lidt.
kunne dog forestille mig han er en anelse dyr, og måske ikke nem at vriste fra inter. Har allerede fået sin debut på det brasilianske landshold.
Nogen som har set til ham?
Hent nu bare ham her.. Afellay på vej til Anfield.. (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/hollandsk-kreativitet-paa-vej-til-anfield)
Bud Spencer
26-10-2010, 15:31
Jeg tør godt smide en 5'er på at han ikke bliver ny Manchester United-spiller foreløbigt.
Men tilslutter mig Acsadac. Få nu hentet Afellay, inden han havner i Liverpool. Billig spiller, med et højt niveau. Han har god speed, en god dribler og har et godt spark. Ellers så går jeg og dagdrømmer om Bale!
Anderson_8
26-10-2010, 16:50
hvis valget er affellay gratis eller coutinho for 70 mio kr. ville jeg helt sikkert vælge coutinho.. Han er trods alt kun 18 år, og er ved at slå sit navn fast i inter. Det er trods alt en noget større klub end psv er, hvilket må tale til coutinho's fordel.
United DK
26-10-2010, 17:02
hvis valget er affellay gratis eller coutinho for 70 mio kr. ville jeg helt sikkert vælge coutinho.. Han er trods alt kun 18 år, og er ved at slå sit navn fast i inter. Det er trods alt en noget større klub end psv er, hvilket må tale til coutinho's fordel.
Hvorfor skulle Inter dog sælge et så stort talent, som det åbenbart er tilfældet. Det er vel noget nemmere at lokke Afellay væk fra PSV.
Hent nu bare ham her.. Afellay på vej til Anfield.. (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/hollandsk-kreativitet-paa-vej-til-anfield)
Men er han ikke udpræget højre wing? Det er jo ikke ligefrem der vi mangler noget, når nu Valencia kommer tilbage. Det er derimod over i den modsatte side vi halter lidt.
Bud Spencer
26-10-2010, 19:44
Hvor har du fra at Coutinho skulle koste 70 mio. kr?
Anderson_8
26-10-2010, 20:06
selvfølgelig ved jeg da ikke hvad han koster, det var mere for at anslå en pris.
Og selvfølgelig kan man inter da sælge et stortalent hvis prisen og aftalen er den rigtige. vi solgte jo også verdens bedste spiller.
MOHoegsted
26-10-2010, 20:10
Vi har jo massere af talenter, han skal jo gå direkte ind på holdet..
Coutinho har gjort det godt, men tror ærligt talt Cleverley vil gøre det ligeså godt. - 70 mio. er måske også lige lidt for lidt, han er et stort talent, men at du ved han er det værd tror jeg ikke du kan udtale dig om. - Hvor finder du ham tilgængelig til 70 mio?
Jeg har længe været vild med Bale. Jeg synes han vil være et oplagt køb. Du så jo selv mod Stoke, at vi måtte bruge en af verdens bedste venstre backs som kantspiller. Det er da et problem? Jeg ser det ikke som værende for meget med 3 komplette wingers.
Du har dog ret i en ting - vi mangler en kreativ central midtbane spiller mere end en wing, hvis Scholes stopper og vi ikke tror på Anderson og sælger ham. Der er vi helt enige. Grunden til jeg ikke tror det blive Sneijder er, at Fergie aldrig har købt en trequartista. I de 24 år med Fergie han vi altid gået efter box-to-box spillere og det tror jeg ikke han laver om på. Sneijder kan IKKE spille i en 442 - vi spiller 442 90% af tiden....
Fergie har jo ikke kun købt box-to-box spillere? - Det vil slet ikke gå hvis der var 2 box-to-box spillere på det centrale midtbane, og intet kreativt over spillet.
Hvis vi ABSOLUT skal købe Bale, kan du ikke være sikker på hvor meget vi har tilbage til transfer, efter alle de udtalelser tror jeg faktisk der er nok (dog ikke til Sneijder), men vi risikerer jo at der ikke er nok penge i grisen, desuden så vil Fergie jo have "værdi".
Afellay så ingen er i tvivl: Kan spille begge kanter, og i det Centrale, præcis ligesom Park.
United DK
26-10-2010, 20:45
Men er han ikke udpræget højre wing? Det er jo ikke ligefrem der vi mangler noget, når nu Valencia kommer tilbage. Det er derimod over i den modsatte side vi halter lidt.
Han er først og fremmest en 10'er, men grundet Sneijder og Van der Vaart spiller han så at sige altid venstre wing for Holland.
selvfølgelig ved jeg da ikke hvad han koster, det var mere for at anslå en pris.
Og selvfølgelig kan man inter da sælge et stortalent hvis prisen og aftalen er den rigtige. vi solgte jo også verdens bedste spiller.
Ja, for 800 mio. Vi skal vel ikke derop? Jeg så nu også hellere, at vi hentede noget mere etableret. Vi har jo rigeligt med talenter.
MOHoegsted
26-10-2010, 23:50
Spændende bliver det hele i hvertfald, ligemeget hvem der bliver købt ind enten til vinter eller sommer, og jeg forventer nærmest at se en stjernespiller, eller bare en der kan gøre vores hold mere konkurrencedygtigt.
- Forhåbenligt har de lovet at forstærke holdet, når værdien altså er tilgængelig ..
Svanen94
27-10-2010, 09:34
Nu faldt jeg lige over dette link http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/05/31/1951915/manchester-united-target-12m-move-for-barcelona-young-gun der sender Bojan til United. Det er godt nok rygter tilbage fra Juni, men jeg synes det kunne være virkelig fedt at få Bojan til United, men måske hellere som fløj, da vi har så mange angribere som vi har.
ChristianR
27-10-2010, 11:37
Nu faldt jeg lige over dette link http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/05/31/1951915/manchester-united-target-12m-move-for-barcelona-young-gun der sender Bojan til United. Det er godt nok rygter tilbage fra Juni, men jeg synes det kunne være virkelig fedt at få Bojan til United, men måske hellere som fløj, da vi har så mange angribere som vi har.
Hvis man ldeder længe nok på goal.com, så er omtrent alle storspillere sendt til stort set alle storklubber;)
Martinsen
27-10-2010, 11:51
Synes Bojan har været decideret dårlig de kampe jeg har set ham spille for Barcelona i år. Han har da et vist potentiale, men kan overhovedet ikke se hvad vi skulle bruge ham til lige pt. angribere har vi rigelig af
Onsdagens engelske rygter
Af Prashanth Sivapalan
Manchester City varsler flere indkøb til januar, og Arsenals hurtige kantspiller afviser mesterskabstrofæet.
Manchester Citys angriber, Roque Santa Cruz, vil forlade klubben til januar. Han foreslår, at klubkammeraten, Carlos Tevez, følger med. (The Guardian)
Fulhams manager, Mark Hughes, vil forsøge at hente paraguayaneren, Roque Santa Cruz til Craven Cottage. Hughes har tidligere trænet Santa Cruz i Blackburn og Manchester City. (Daily Mail)
Manchester City vil forsøge at hente Lazios rumænske forsvarer, Stefan Radu, som ønsker at forlade klubben til januar. (talksport)
Chelseas manager, Carlo Ancelotti, vil forsøge at hente Shaktar Donetsks højreback, Darijo Srna, i vinterens transfervindue. (Daily Mirror)
Manchester Uniteds transfermål, Steven Defour, fortæller, at han er interesseret i et skifte til Old Trafford. Den 22-årige belgier er en af de bedste midtbanespillere i Belgium. De røde djævle har fulgt den unge anfører i over et år. (talksport)
Queens Park Rangers vil opruste holdet med Swindons forsvarer, Sean Morrison. Newcastle og Sunderland er også interesseret i den 19-årige Swindon-spiller. (Daily Mail)
Man forventer, at Blackburns manager, Sam Allardyce, og formand, John Williams beholder deres job, hvis klubben bliver solgt til det indiske firma, Indian Group Venky. (The Guardian)
Arsenal-manageren, Arséne Wenger, har udtryk, at han er under pres. Klubben har ikke vundet et trofæ i fem år. (Daily Express)
Manchester United-angriberen, Wayne Rooney, har udtalt sig for første gang siden kontaktsagaen begyndte: - Jeg havde aldrig planer om at forlade Man United, fortæller den 24-årige englænder. (The Sun)
Evertons manager, David Moyes, er sikker på, at nyindkøbet, Jermaine Beckford, vil vænne sig til Premier League. Den 26-årige, som blev hentet i Leeds United, har haft svært ved at vænne sig til tempoet og niveauet i Premier League. (Daily Mail)
Aston Villa-manageren, Gerard Houllier, har advaret sine spillere ved at fortælle dem, at der ikke er plads til alkohol og natklubber i moderne fodbold. (Daily Telegraph)
The Citizens vil også forsøge at hente Sporting Lissabons forsvarer, Daniel Carrico. Både Juventus og Atlético Madrid er interesseret i den portugisiske U21-landsholdsspiller. (Daily Mirror)
Sir Alex Ferguson har planer om at tilbyde sine nøgnespillere en ny kontrakt. Næste mand er John O'Shea. (The Sun)
Selvom Arsenal vandt 3-0 over Manchester City, afviser Theo Walcott al snak om mesterskabstrofæet. Den unge englænder fortæller fansene,at de skal have begge ben plantet på jorden på trods af den flotte sæsonstart. (talksport)
Liverpool-manangeren, Roy Hodgson, vil ikke hente nogle store spillere i vinterens tranfersvindue, da klubbens nye ejere vil sætte en stopper for de dyre indkøb. (Daily Telegraph)
Hehe. Så kender vi indkast. Fegie vil gerne tilbyde sine nøgnespillere ny kontrakt:)
Sir Alex Ferguson har planer om at tilbyde sine nøgnespillere en ny kontrakt. Næste mand er John O'Shea. (The Sun)
Hehe. Så kender vi indkast. Fegie vil gerne tilbyde sine nøgnespillere ny kontrakt:)
Nu er det jo ikke indkast.dk der kommer med historien. De refererer jo bare historien fra The Sun.
Nu er det jo ikke indkast.dk der kommer med historien. De refererer jo bare historien fra The Sun.
Det er da indkast skribenten der har skrevet nøgnespillere. Er ret sikker på The Sun har skrevet nøglespillere. Ellers er det godt nok en ny stil Man Utd er begyndt at kører, med at du kun vil skrive under med nøgnespillere..
Bojan er fuldstændig faldet af på den. Selv Barca-fans har efterhånden svært ved at se, om han bliver en af de nye La Masia-stjerner, eller om han blot bliver en breddespiller.
Han så meget lovende ud, da han fik debut under Rijkaard, men siden Pep er kommet til, har han ikke vist særligt godt spil. Han viste kun noget i slutningen af sæson 09/10, hvor ham, Messi og Pedro gjorde det flot oppe foran.
Men nej, jeg vil ikke have Bojan. Hvis Fergie vil have en ung angriber til truppen, og jeg siger kun HVIS, så skal der kun satses på Pato. Eller også min store kærlighed, Lukaku, men han er ikke så etableret som Bojan og Pato, som efterhånden har fået spillet en del kampe.
Og vedrørende snakken om Sneijder.
Han er en fantastisk fodboldspiller, men er jeg den eneste, der synes, at han er den type spiller, som kun leverer, når der er medgang? Jeg mangler stadigvæk at se ham hive sit hold op, når de er i problemer, og i sidste sæson spillede Inter jo flot, og de var IMO ikke sådan i problemer. Der var jo måske lige VM, hvor han lige førte holdet op, men på klubplan har jeg ikke set dette endnu. Desuden passer hans profil ikke i United, da han kan ikke spille centralt i en 4-4-2, og at placere ham ude på wingen, hvor han så skal skære ind, er ikke holdbart i min verden.
Hvis vi skal have en kreatør, skal det være en, der redder holdet, når de er i problemer, for vores trup har masser af de spillere, der spiller godt, når holdet er i medgang. Vi mistede meget af dette, da Tevez og Ronaldo forlod klubben, der altid reddede holdet, når spillet slet ikke flød, men så dukkede de op med en genialitet og scorede. Hyppigst Ronaldo selvfølgelig, men Tevez var også god for de meget meget meget vigtige mål.
Hvis vi fastholder 4-4-2-taktikken, så må Hamsik eller Defour være de bedste bud vores kreatør. Pastore, Özil og andre vil/ville ikke have fittet ind, selvom jeg stadigvæk ønsker, at Özil var United-spiller i dag.
Men min største drøm er, at vi en dag hentede Iniesta. Jeg kan ikke få nok af hans geniale spil og vanvittige niveau.
Bojan er fuldstændig faldet af på den. Selv Barca-fans har efterhånden svært ved at se, om han bliver en af de nye La Masia-stjerner, eller om han blot bliver en breddespiller.
Han så meget lovende ud, da han fik debut under Rijkaard, men siden Pep er kommet til, har han ikke vist særligt godt spil. Han viste kun noget i slutningen af sæson 09/10, hvor ham, Messi og Pedro gjorde det flot oppe foran.
Men nej, jeg vil ikke have Bojan. Hvis Fergie vil have en ung angriber til truppen, og jeg siger kun HVIS, så skal der kun satses på Pato. Eller også min store kærlighed, Lukaku, men han er ikke så etableret som Bojan og Pato, som efterhånden har fået spillet en del kampe.
Og vedrørende snakken om Sneijder.
Han er en fantastisk fodboldspiller, men er jeg den eneste, der synes, at han er den type spiller, som kun leverer, når der er medgang? Jeg mangler stadigvæk at se ham hive sit hold op, når de er i problemer, og i sidste sæson spillede Inter jo flot, og de var IMO ikke sådan i problemer. Der var jo måske lige VM, hvor han lige førte holdet op, men på klubplan har jeg ikke set dette endnu. Desuden passer hans profil ikke i United, da han kan ikke spille centralt i en 4-4-2, og at placere ham ude på wingen, hvor han så skal skære ind, er ikke holdbart i min verden.
Hvis vi skal have en kreatør, skal det være en, der redder holdet, når de er i problemer, for vores trup har masser af de spillere, der spiller godt, når holdet er i medgang. Vi mistede meget af dette, da Tevez og Ronaldo forlod klubben, der altid reddede holdet, når spillet slet ikke flød, men så dukkede de op med en genialitet og scorede. Hyppigst Ronaldo selvfølgelig, men Tevez var også god for de meget meget meget vigtige mål.
Hvis vi fastholder 4-4-2-taktikken, så må Hamsik eller Defour være de bedste bud vores kreatør. Pastore, Özil og andre vil/ville ikke have fittet ind, selvom jeg stadigvæk ønsker, at Özil var United-spiller i dag.
Men min største drøm er, at vi en dag hentede Iniesta. Jeg kan ikke få nok af hans geniale spil og vanvittige niveau.
Er enig i at Bojan er faldet en del i niveau. Ingen tvil om manden har talentet, men jeg tror nu ikke han ville begå sig særlig godt i PL.
Snejder er jeg vild efter at få til klubben. Det er rigtig nok vi ikke rigtig ved hvordan han er i modgang, men med de offensive kvaliteter den mand har, så synes jeg det er dumt hvis vi ikke prøver på at få ham..
MOHoegsted
27-10-2010, 12:59
Vi skal sgu ikke have Bojan..
Han er imo lige så god som Macheda og Welbeck, og vi har nok angrebstalenter..
- Nej herfa.
MOHoegsted
27-10-2010, 13:06
United skriver ikke kontrakt med spillere der udløber med mere end 1 år, medmindre de er nøglespillere, det er deres nye politik.
Så spillere som Rooney, Evra osv. de kan sagtens, og er derfor de blev tilbudt kontrakt, hvor førstenævnte "allerede" har skrevet under.
Svanen94
27-10-2010, 14:34
Synes Bojan har været decideret dårlig de kampe jeg har set ham spille for Barcelona i år. Han har da et vist potentiale, men kan overhovedet ikke se hvad vi skulle bruge ham til lige pt. angribere har vi rigelig af
Tjekkede også lige kastrol, og rent statistisk er han i den grad gået ned af bakke i år. Jeg havde nu også mere haft i tankerne om han ikke var mulig at bruge som fløj. jeg har nu beundret ham siden han fik debut for Barcelona, men har ikke rigtig set ham i denne sæson. Hvis han begyndte at blomstre igen, synes jeg nu han kunne være interessant, selvom hans fysik måske ikke lige er til PL, men det kan den jo blive. Ronaldo havde jo heller ikke den bedste fysik da han startede, på trods af at han er 10-20 cm højere end Bojan.
Men, hvis i siger, at han spiller dårligt og statistikkerne taler med jer, så ville det også være dumt at købe ham, men mindre Fergie selvfølgelg kan få hans potentiale frem i ham. For ingen tvivl om, at den knægt har talent.
schousboe9
28-10-2010, 08:55
Fra Bebé-tråden
Ferguson er vindue efter vindue ude med sin berømte frase omkring "value in the market", og så laver han pludselig sådan et køb ud af det blå. Personligt er mere det der irriterer mig. Om han har kostet 2 mio pund fra eller til betyder ikke det store.
Den 'value' Ferguson snakker om ved større indkøb er ikke bare muligheden for at tilføje den tand ekstra kreativitet eller den smule mere målfarlighed. Han snakker om spilleren, der kan løfte hele holdet til et nyt niveau, og den spiller har ikke været der endnu.
Vedkommende skal samtidig have den rigtige alder, for et nyt hold er under opbygning og så hjælper det ikke at hente en 27-årig ind som central figur. Der er flere kriterier end bare et godt navn til spotpris.
Mht. til VdV var det vist mere held end forstand, at Tottenham fik ham til de penge. Som jeg har hørt historien, så var han så godt som sikker mand i Bayern for €18 mio., men i 11. time gik den handel i vasken, og i al panik blev han i stedet tilbudt til Tottenham for en slik, fordi de tidligere havde vist interesse.
Hvis prisen har ligget på €18 mio., kan jeg godt forstå, at vi ikke har været interesseret, specielt med ovennævnte kriterier in mente. Så kan man jo mene, at VdV vel lige præcis er den spiller, som kunne have løftet os, men han blomstrer jo som decideret 10'er hos Tottenham og den position har vi ikke. Han var endt på en central midt hos os, og jeg tvivler på, den plads ville have passet ham. Ligesom jeg i øvrigt har samme tvivl omkring Sneijder, hvis vi er ude efter ham.
ChristianR
28-10-2010, 11:14
Fra Bebé-tråden
Den 'value' Ferguson snakker om ved større indkøb er ikke bare muligheden for at tilføje den tand ekstra kreativitet eller den smule mere målfarlighed. Han snakker om spilleren, der kan løfte hele holdet til et nyt niveau, og den spiller har ikke været der endnu.
Vedkommende skal samtidig have den rigtige alder, for et nyt hold er under opbygning og så hjælper det ikke at hente en 27-årig ind som central figur. Der er flere kriterier end bare et godt navn til spotpris.
Mht. til VdV var det vist mere held end forstand, at Tottenham fik ham til de penge. Som jeg har hørt historien, så var han så godt som sikker mand i Bayern for €18 mio., men i 11. time gik den handel i vasken, og i al panik blev han i stedet tilbudt til Tottenham for en slik, fordi de tidligere havde vist interesse.
Som jeg husker det var det alment udbredt i pressen, at efter Bayern havde afslået i 11. time, så var VdV pludselig ledig på markedet til omkring de 70 mio kr. Da folk herinde hørte det, skreg man i flere dage op om, at United burde benytte sig af den mulighed. Og 2-3 dage senere, blev det officielt, at det havde man ikke - Det havde Tottenham derimod.
Så hvis os Internetwarriors havde regnet ud, at man kunne få Van der Vaart til den pris, inden Spurs fik en aftale på plads, så må ledelsen i United også have haft chancen.
Martinsen
28-10-2010, 11:39
Striker Fernando Torres and goalkeeper Pepe Reina are ready to quit Liverpool in January because of escape clauses in their contracts.
Daily mirror.
Hvis Reina er tilgængelig mener jeg helt sikkert at det er en målmand vi bør gå efter. Han har en svipser i ny og næ, men alt i alt er han en klassemålmand.
Og det kunne selvfølgelig heller ikke skade at forhøre sig angående Torres:) måske de vil bytte med Owen? Så kan han jo også vende hjem igen.
Striker Fernando Torres and goalkeeper Pepe Reina are ready to quit Liverpool in January because of escape clauses in their contracts.
Daily mirror.
Hvis Reina er tilgængelig mener jeg helt sikkert at det er en målmand vi bør gå efter. Han har en svipser i ny og næ, men alt i alt er han en klassemålmand.
Og det kunne selvfølgelig heller ikke skade at forhøre sig angående Torres:) måske de vil bytte med Owen? Så kan han jo også vende hjem igen.
Reina er jeg sgu ikke så vild med. Så vil jeg hellere foetrække en af de mange andre målmænd vi er sat i forbindelse med.
Og så er jeg helt enig med dig i, at hvis Torres skulle blive ledig på markedet så skal vi forhøre os omkring ham. Den mand er simpelthen klasse når han er fri fra skader.
Der er jo ikke en jordisk chance for, at Liverpool nogensinde ville sælge så meget som en programsælger til os. Om de så var på konkursens rand.
Desuden er Torres ikke prisen værd, i og med at han er fit for fight i omkring ti kampe pr. sæson. Men havde det spanske madsvin stadig siddet til højbords på Anfield, så havde det da været sjovt bare at byde vildt og uhæmmet for at fremkalde et vredesudbrud mod Mr. Feergusson.
schousboe9
28-10-2010, 12:24
Som jeg husker det var det alment udbredt i pressen, at efter Bayern havde afslået i 11. time, så var VdV pludselig ledig på markedet til omkring de 70 mio kr.
Ok, det var også bare som jeg havde hørt historien. Men jeg er da villig til at give mig uden modstand, for jeg var sydover i de sidste dage af transfervinduet, så jeg sad ikke så cleanet til diverse fodboldsites som normalt. :D
Dog vil jeg stadig holde fast i, at han ikke havde passet til vores system.
Martinsen
28-10-2010, 12:55
Der er jo ikke en jordisk chance for, at Liverpool nogensinde ville sælge så meget som en programsælger til os. Om de så var på konkursens rand.
Hvis de to spillere har en såkaldt "escape clause" i deres kontrakt, kan man vel ikke afvise at klubben ville være tvunget til at acceptere et bud fra os. Selvfølgelig er det meget usandsynligt, men man skal aldrig sige aldrig da slet ikke efter Rooney farcen her på det sidste. Men mon ikke Reina ryger til Arsenal og Torres til City. Hvis de sælges.
Don Kafai
28-10-2010, 14:05
Fra Bebé-tråden
Jamen, hvis det er i de baner der tænkes så er det umuligt at hente en spiller. Vi kan ikke forvente at få Casillas som VDS' afløser, og så brokke os over at vi ikke kan få ham for 150 mio kr.
Der har været rigtig mange spillere til salg på markedet de sidste par år. Også klasse-spillere der har løftet hold til et nyt niveau. Her tænker jeg på Sneijder der røg til Inter for under 150 mio kr. Robben der røg til Bayern for nogenlunde det samme. I netop overståede sommervindue var der Özil som Madrid fik for 100 mio kr. Forstår heller ikke din Van der Vaart-konklusion, for uanset om det er heldigt eller ej så har vi vel haft samme muligheder som Tottenham.
Så spillerne har sgu været der. Også de der verdensklassespillere du snakker om. Dem som City og til dels Barca har købt har måske været i en prisklasse hvor man kan diskutere om man fik nok for pengene, men udover dem har der været mange andre.
Og i sidste ende er der vel også en mellemting mellem total ukendt og så verdensklasse.
Jeg forstår stadig ikke, hvorfor man ikke byttede sig til noget hos Real Madrid. Alt og alle kunne jo fås til spotpris, og selvom han fik hård kritik, så vil jeg til hver en tid hævde, at Sneijder var en profil på det Real Madrid-hold.
Det kan stadig ærgre mig, hvordan man bare lod den mulighed passere, men det hænger vel formentlig sammen med, at United blot havde sat et minimumsbeløb, som Real Madrid så gik med til at betale.
At vi ikke var på banen omkring van der Vaart, kan jeg bedre leve med. Jeg har altid haft, og har stadig, mine tvivl omkring om han kan klare sig i en virkelig topklub, hvor han ikke er stjernen.
schousboe9
28-10-2010, 15:00
Jamen, hvis det er i de baner der tænkes så er det umuligt at hente en spiller.
Vi hentede Berbatov, som (nogen mener) er så speciel en spiller, at han hæver vores generelle niveau. Der gjorde vi så en undtagelse med alderen, men det gør vi nok også engang i fremtiden. Desuden prøvede vi med Benzema, som i mine øjne afkrydser alle felterne, men han valgte os som bekendt fra.
Jeg vil påstå Carrick havde samme opløftende effekt fra '06 efter Keane, hvor vi manglede en boldspiller fremfor en oprydder. Det samme kan siges om Tevez og Hargreaves, og til dels Nani og Anderson, selvom sidstnævnte selvfølgelig stadig mangler at overbevise 100%. Så man kan sagtens hente spillere samtidig med at stille lidt krav.
Vi kan ikke forvente at få Casillas som VDS' afløser, og så brokke os over at vi ikke kan få ham for 150 mio kr.
Er der nogen, der gør det? Foreløbig skal VDS stoppe, før vi kan hente en afløser og så må vi tage den derfra. En position, hvor Ferguson næppe bliver nærig, må være målmandsposten, hvor man må gå ud fra, han har lært lektien.
Men det må tiden jo vise. Foreløbig er vi kun sat rigtig i forbindelse med Lindegaard, som vel mere er PIG's afløser. Falder valget på en mere etableret keeper, så bliver der nok også betalt for det. Efter fadæserne med Bosnich og Taibi slog vi jo transferrekorden for målmænd med Barthez.
Der har været rigtig mange spillere til salg på markedet de sidste par år. Også klasse-spillere der har løftet hold til et nyt niveau. Her tænker jeg på Sneijder der røg til Inter for under 150 mio kr. Robben der røg til Bayern for nogenlunde det samme. I netop overståede sommervindue var der Özil som Madrid fik for 100 mio kr.
Ja, andre hold har hævet deres niveau, men det ville også være synd at sige, at Bayern og Inter var i europæisk topklasse præ-Robben/Sneijder.
At vi ikke hentede Robben tilskriver jeg hans skadeshistorie i både Chelsea og Real Madrid. Manden fik jo Saha til at ligne Hulk (den grønne), og gæt hvem der ikke spiller for Bayern i de her måneder? Derudover var aftalerne med Valencia og Obertan vel mere eller mindre på plads.
Hvorfor vi ikke gik efter Sneijder, skal jeg ikke kunne sige, men hvis den gamle har haft samme tvivl som mig, så forstår jeg det godt. Så ville man jo hente en spiller, bare for at forhindre andre i at få ham og uden egentlig at være sikker på, om han passede ind på holdet. Og året før havde vi netop hentede Berbatov, så taktisk omlægning var vel udelukket, hvilket jeg mener, er en nødvendighed, for at få plads til ham.
Özil kan der måske være noget om, men han er vel også eneste eksempel. Dog fungerer han også bedst i et andet system og vi havde allerede aftaler med andre spillere. Og endelig kan han lige så godt have bestemt sig for Real helt fra start ligesom Benzema og Di María.
Forstår heller ikke din Van der Vaart-konklusion, for uanset om det er heldigt eller ej så har vi vel haft samme muligheder som Tottenham.
Det er ikke en konklusion. Jeg havde blot forstået, at Tottenham helt eksklusivt fik ham tilbudt i sidste sekund, men det var så ikke tilfældet, kan jeg forstå.
Jeg tror dog som sagt ikke, han havde passet i en flad 442 alligevel, og så kan det jo være det samme.
Så spillerne har sgu været der. Også de der verdensklassespillere du snakker om. Dem som City og til dels Barca har købt har måske været i en prisklasse hvor man kan diskutere om man fik nok for pengene, men udover dem har der været mange andre.
Hvis du her tænker Balotelli, Silva, Milner og Villa (som vi sikkert var ude efter), så er jeg bare ikke enig i, at de skulle være de penge værd. Jo, Silva, men der er problemet det samme som med Sneijder/Özil.
Og i sidste ende er der vel også en mellemting mellem total ukendt og så verdensklasse.
Ja, og den 'mellemting' har vi egne rækker i form af Cleverley og Welbeck, så hvorfor købe middelmådige spillere ind, når vi har egne folk rendende?
MOHoegsted
28-10-2010, 15:07
Fra Bebé-tråden
Hvis prisen har ligget på €18 mio., kan jeg godt forstå, at vi ikke har været interesseret, specielt med ovennævnte kriterier in mente. Så kan man jo mene, at VdV vel lige præcis er den spiller, som kunne have løftet os, men han blomstrer jo som decideret 10'er hos Tottenham og den position har vi ikke. Han var endt på en central midt hos os, og jeg tvivler på, den plads ville have passet ham. Ligesom jeg i øvrigt har samme tvivl omkring Sneijder, hvis vi er ude efter ham.
Hvaaad?
Tottenham spiller ikke i en 4-3-3, eller en 4-1-1 med en 10'er position, men derimod 4-4-2, hvor han spiller central midtbane. - Hans spil er derimod offensivt, hvis det er det du mener.
Anderson_8
28-10-2010, 15:20
Hvaaad?
Tottenham spiller ikke i en 4-3-3, eller en 4-1-1 med en 10'er position, men derimod 4-4-2, hvor han spiller central midtbane. - Hans spil er derimod offensivt, hvis det er det du mener.
Der er du så forkert på den, i hvert fald i forhold til weekendens kamp.
bale-modric-palacios-lennon
vdv
crouch.
der lå han som 10'er
Martinsen
28-10-2010, 15:38
vdv har både spillet som 10´er som i weekenden mod Everton, men han har også lagt side om side med Modric på den centrale midtbane. Selvom det lyder ultra offensivt har de faktisk klaret det glimrende.
vdv har både spillet som 10´er som i weekenden mod Everton, men han har også lagt side om side med Modric på den centrale midtbane. Selvom det lyder ultra offensivt har de faktisk klaret det glimrende.
Uden at skulle så tvivl om dit udsagn, for ved det faktisk ikke selv, men tror du så ikke at vdv og modric har haft huddlestone eller palacios bag sig? så de spillede en 4-1-4-1?
Har lidt svært ved at forestille mig at Redknapp har spillet 4-4-2 med modric og vdv på midten. Ihvertfald fra kampens start. Man kan jo være nød til at satse hvis man skal jagte
Vidic The stone man.
28-10-2010, 16:30
Lyder til et vildt rygte, men mon det bliver en realitet.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/onsdagens-rygteboers-7
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/guardiola-skal-vaere-manchester-united-manager
Ville være ekstremt spændende. Uanset om Guardiola er nok så forankret i barcelona, så ville de undre mig, hvis han ikke på et tidspunkt får brug for en ny udfordring, fremfor de her år, hvor han nærmest vinder alt hvad han peger på :)
Svanen94
28-10-2010, 17:23
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/guardiola-skal-vaere-manchester-united-manager
På trods af, at Pep har vundet alt med Barcelona og er en fandens dygtig træner, så synes jeg personligt, at deres hold er blevet mere uinteressant... Udover det, så jeg lige at United har været interesseret i Ganso http://indkast.dk/index.php?nyhed=72534&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=& Kender ikke så meget til han udover et par Youtube videoer, men jeg var egentlig også mere interesseret i at høre, hvad I synes om ham?
På trods af, at Pep har vundet alt med Barcelona og er en fandens dygtig træner, så synes jeg personligt, at deres hold er blevet mere uinteressant... Udover det, så jeg lige at United har været interesseret i Ganso http://indkast.dk/index.php?nyhed=72534&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=& Kender ikke så meget til han udover et par Youtube videoer, men jeg var egentlig også mere interesseret i at høre, hvad I synes om ham?
Ganso - eller Paulo Henrique om man vil - er virkelig et kæmpetalent. Han er hurtig, en god fysik, er 184 cm i højden, han har virkelig gode dribleevner, gode iscenesætter. MEEEEEEEEEEEEN!
Han ville ikke passe i Uniteds formation, for han er også en 10'er-type. Selvom han godt kan arbejde centralt, så ser jeg ham mere som en 10'er type :-)
Synes virkelig Gango kunne være en lækker såvel som nødvendig tilføjelse til holdet. Efter at have set diverse youtube-klip med ham samt læst artikler som denne: http://bleacherreport.com/articles/389015-paulo-henrique-ganso-simply-the-best-midfileder-in-the-world , kan jeg kun sige, at han virker utrolig spændende.
Dog brillierer han i en liga med en virkelig svag defensiv.
En anden interessant ting ved ham er, at han, i modsætning til mange andre brasilianere i Europa, højst sandsynligvis ikke vil tynges af manglen på fysik, da han er 184 cm høj, og forholdsvis bred.
Svanen94
28-10-2010, 18:06
Ganso - eller Paulo Henrique om man vil - er virkelig et kæmpetalent. Han er hurtig, en god fysik, er 184 cm i højden, han har virkelig gode dribleevner, gode iscenesætter. MEEEEEEEEEEEEN!
Han ville ikke passe i Uniteds formation, for han er også en 10'er-type. Selvom han godt kan arbejde centralt, så ser jeg ham mere som en 10'er type :-)
Ja det er rigtig nok, men han kan vel lære, at blive en mere central midt, hvis det er :D
Hylende morsomt at Liverpool advarer United mod at byde på deres keeper, Reina. Han er jo pivringe, og jeg vil personligt hellere have Kuz på mål fremfor Reina.
Svanen94
28-10-2010, 18:23
Hylende morsomt at Liverpool advarer United mod at byde på deres keeper, Reina. Han er jo pivringe, og jeg vil personligt hellere have Kuz på mål fremfor Reina.
Går det egentlig stadig godt for Stekelenburg? Har ikke set noget til ham siden VM.
Kasper United
28-10-2010, 18:57
Ja, jeg er helt enig. Reina er imo også elendig, og jeg er lykkelig over, at han står i Liverpool, for de bliver kun ringere af, at have Reina på mål. Ser næsten ingen potentiale i ham, og jeg forstår simphelthen ikke, han har en plads på det spanske landshold. Godt nok er det måske 3. valg, men at købe ham for 100 mio. vil efter min mening være direkte til grin. Hvis han var på fri transfer, vil jeg accepter at have ham som 3. målmand.
RuudVanNissetøj
28-10-2010, 19:03
Ja, jeg er helt enig. Reina er imo også elendig, og jeg er lykkelig over, at han står i Liverpool, for de bliver kun ringere af, at have Reina på mål. Ser næsten ingen potentiale i ham, og jeg forstår simphelthen ikke, han har en plads på det spanske landshold. Godt nok er det måske 3. valg, men at købe ham for 100 mio. vil efter min mening være direkte til grin. Hvis han var på fri transfer, vil jeg accepter at have ham som 3. målmand.
Jeg er dybt uening. Synes Reina er en fremragende målmand og er i mine øjne den bedste målmand pt. i Premier League. Han har et mildest talt sejlende forsvar foran sig, men formår alligevel formået at præstere kampe på højt niveau.
At jeg så ikke ønsker ham i United er en helt anden sag...vi har nok i en scouser på vores hold.
Svanen94
28-10-2010, 19:09
Jeg er dybt uening. Synes Reina er en fremragende målmand og er i mine øjne den bedste målmand pt. i Premier League. Han har et mildest talt sejlende forsvar foran sig, men formår alligevel formået at præstere kampe på højt niveau.
At jeg så ikke ønsker ham i United er en helt anden sag...vi har nok i en scouser på vores hold.
Han er vidst også den Premier League målmand der ligger højest på Castrol. Ikke at Castrol altid siger så meget om spillerens rigtige niveau. Eksempelvis ligger Hernandez ikke særlig højt på trods af de flotte præstationer han har leveret på det sidste.
Don Kafai
28-10-2010, 20:20
Jeg er dybt uening. Synes Reina er en fremragende målmand og er i mine øjne den bedste målmand pt. i Premier League.
Say what now? Reina er Barthez vol II.
Reina er om nogen en af de mest upålidelige keepere i ligaen. Se bare sæsonens første kamp!. Han har haft hjerneblødninger i Premier League i 4 sæsoner nu. Glemmer heller aldrig hans FA Cup-finale, eller hans gave til Cahill for nogle sæsoner siden.
Skal jeg sige noget positivt om ham, så er han i de seneste 2 sæsoner blevet en bedre målmand end han var i starten, men det var næsten også umuligt at blive værre.
Jeg foretrækker vi henter Foster tilbage end at smide et stort beløb efter Reina. At kalde ham den bedste målmand i Premier League er lidt en lussing i ansigtet på Cech og Van der Sar. Ja, endda også Tim Howard og Jasskalainen (nu pressede jeg den vist også lidt for meget :D)
Er fuldstændig enig med Benzet, det er røvkomisk. Vi burde også sende en "hands off warning" afsted til Barcelona, og slå fast, at Darron Gibson ikke er til salg.
Så bliver det nok ikke Sneijder vi får se i den røde trøje, til sommer.
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=auto&tl=en&u=http://www.tuttomercatoweb.com/inter/%3Faction%3Dread%26idtmw%3D235723&rurl=translate.google.com&twu=1
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=auto&tl=en&u=http://www.tuttomercatoweb.com/inter/%3Faction%3Dread%26idtmw%3D235723&rurl=translate.google.com&twu=1
Pis man. Havde ellers håbet på det. Men der er selvfølgelig andre fisk i vandet...
Svanen94
28-10-2010, 21:10
At kalde ham den bedste målmand i Premier League er lidt en lussing i ansigtet på Cech og Van der Sar. Ja, endda også Tim Howard og Jasskalainen (nu pressede jeg den vist også lidt for meget :D)
.
Hvis det var en hentydning til mig, prøvede jeg på ingen måde at sige, at han var den bedste målmand i Premier League. jeg konstaterede bare, at han i følge Castrol ligger som målmand nr. 2 i PL (Jeg har lidt på fornemmelsen, at det ikke havde en fis med mig at gøre, men det er også okay. Så har jeg bare en diskussion med mig selv :D)
Jeg må ærligt talt sige, at hvis I synes Reina er en dårlig målmand, så er det fordi I ikke ser Liverpools kampe.
Det er rigtigt, at han har lavet nogle fejl, men hvem har ikke det? Jeg tror I stirrer jer for blinde på de fejl han har lavet (to stk. i denne sæson, den nævnte mod Arsenal og så en for landsholdet hvor han falder).
Hvis I rent faktisk så på hvad han præsterede uge efter uge, ville I antagelig have et andet syn på ham. Det skal jo med i ligningen, at forsvaret foran ham har været decideret elendigt i store perioder, hvilket selvfølgelig øger Reina's arbejdsmængde og dermed risikoen for fejl.
Til ham der skriver, at Reina nu har lavet fejl i fire sæsoner: I 2009/10 lavede han 0 fejl. Simpelthen. Han reddede os derimod fra at få endnu færre point (ja, haha). I 2008/09 husker jeg på stående fod (selvom jeg sidder på min flade) heller ingen fejl. Kun 4-4 kampene mod Chelsea og Arsenal hvor han lukker for mange mål ind, men ingen af dem er jo konsekvenser af deciderede fejl.
Og så til sidst, allerede i indeværende sæson har han rettet op på fadæsen mod Arsenal ved egenhændigt at hive 0-0 hjem i hhv. Birmingham og Utrecht efter rædsomme præstationer af markspillerne. Og også i selve Arsenal-kampen havde han en helt vanvittig redning kort inden scoringen (på en Rosicky afslutning).
Han er måske ikke verdens bedste, men en dårlig målmand er han ingenlunde.
DavidMadsen
28-10-2010, 21:29
At kalde ham den bedste målmand i Premier League er lidt en lussing i ansigtet på Cech og Van der Sar. Ja, endda også Tim Howard og Jasskalainen (nu pressede jeg den vist også lidt for meget :D)
Ikke for noget... Men hvor fanden blev Joe Hart af?
Claudio Marchisio, Marek Hamsik, Lassana Diarra, Bastian Schweinsteiger - Vi skal have en af disse til sommer. Håber dog mest på 1 eller 4.
Claudio Marchisio, Marek Hamsik, Lassana Diarra, Bastian Schweinsteiger - Vi skal have en af disse til sommer. Håber dog mest på 1 eller 4.
Hvorfor Lassana Diarra?
Hvad kan han som United mangler?
MOHoegsted
28-10-2010, 23:51
Kunne være mega fedt med Guardiola som afløser, men vil nu foretrække Mourinho. :)
Laurent Blanc og Guardiola ville jeg bestemt ikke græde snot over at få.
MOHoegsted
28-10-2010, 23:53
Hvorfor Lassana Diarra?
Hvad kan han som United mangler?
Diarra er et klart nej, han har vist også et eller andet problem, kan ikke huske hvad det er, om det er noget med hjertet eller noget, men hvad skal vi med en defensiv spiller.. Lad os få noget kreativt som: Hamsik, Gourcuff, Sneijder, Kaká, Eden Hazard, Steven Defour og ham fra Sunderland (?).
Der er du så forkert på den, i hvert fald i forhold til weekendens kamp.
bale-modric-palacios-lennon
vdv
crouch.
der lå han som 10'er
første kamp jeg har set ham som 10'er i år så, og jeg har fulgt dem godt i år. :)
men det også lidt hvor man kigger hende i opstillingerne, syntes ikke rigtigt medierne kan være enige om opstillingerne.
Men konklusionen er jo bare at han har spillet i 4-4-2, i over længere tid, og der kan han sagtens spille.
Ulrik Vida Vinther
29-10-2010, 00:02
Udover VM har jeg ikke set meget til Hamsik, og han skuffede mig egentlig under VM. På plussiden kan nævnes at han i de sidste sæsoner eftersigende har gjort det helt fantastisk i Napoli, og at han viste til VM at han ikke nødvendigvis behøver spille som en udpræget 10'er.
Med hans næse for mål og assists samt ledertype, kunne han være en interessant tilføjelse til holdet.
Christensen
29-10-2010, 07:26
første kamp jeg har set ham som 10'er i år så, og jeg har fulgt dem godt i år. :)
men det også lidt hvor man kigger hende i opstillingerne, syntes ikke rigtigt medierne kan være enige om opstillingerne.
Men konklusionen er jo bare at han har spillet i 4-4-2, i over længere tid, og der kan han sagtens spille.
Så bør du også vide, at Spurs oftest spiller 4-4-1-1 med van der Vaart i en fri rolle/10'er-rollen. 4-4-2 har de spillet få gange, og her er det faktisk med van der Vaart på højrefløjen..
Passer mig glimrende.. Med mindre vi skal spille mere 4-3-3 vil jeg hellere have Schweinsteiger, Defour e. lign til den centrale. Og så købe klasse til kanten.
Når man spiller med 4 offensive kort, kanterne + angriberne, behøver man ikke nødvendigvis at have verdens mest kreative midts, ala Xavi og Iniesta, i stedet skal det være pålidelige boldspillere med defensive evner, fx Scholes. (At han så offensivt, i sine unge dage, var lige så god som Xavi og Iniesta er nu er så bare en bonus)
Schweinsteiger og Huddleston (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1440391.ece)
Super med Schweinsteiger - dog vil jeg hellere have Rodwell end Huddlestone.
MOHoegsted
29-10-2010, 09:43
Så bør du også vide, at Spurs oftest spiller 4-4-1-1 med van der Vaart i en fri rolle/10'er-rollen. 4-4-2 har de spillet få gange, og her er det faktisk med van der Vaart på højrefløjen..
Arh.. Der er jeg nu ikke enig :)
Som jeg siger er det alt hen hvad medierne mener, de mener noget forskelligt, men hvis du ser kampene kan du se når de spiller i en 4-4-2, spiller VdV ofte i det centrale, har også set VdV ude på kanten 2-3 gange, men de kører meget rotation i deres spil. - Har kun set ham på kanten når de har en anden central spiller inde som: Palacios, Huddlestone og Kranjcar.
MartinNielsen
29-10-2010, 10:01
Ja tak til Schweinsteiger, en skudstærk spiller, med en mindre mål næse, og som samtidigt er en arbejdshest over alle grænser.
For satan et scoop det ville være - prisen er dog overvurderet i mine øjne, han har jo trods alt kontraktudløb næste sommer ;)
K and the big B
29-10-2010, 10:17
Som jeg siger er det alt hen hvad medierne mener, de mener noget forskelligt, men hvis du ser kampene kan du se når de spiller i en 4-4-2, spiller VdV ofte i det centrale, har også set VdV ude på kanten 2-3 gange, men de kører meget rotation i deres spil. - Har kun set ham på kanten når de har en anden central spiller inde som: Palacios, Huddlestone og Kranjcar.
Jeg tror ikke du har set VdV danne den centrale del af en 4-4-2 endnu, det har jeg hvertfald ikke, og jeg har set de fleste Tottenham kampe. Hvis de stiller en 4-4-2 med ham på kanten, så bevæger han sig muligvis centralt, men det er ikke ham der tager kampene om. Det samme ser du også på Holland landshold, hvor de ikke har kunne finde plads til ham pga. Sneijder som havde den offensive midt. VdV er en fantastisk fodboldspiller, men passer ikke ind centralt i en 4-4-2, der er simpelthen for meget defensiv arbejde.
schousboe9
29-10-2010, 10:33
Arabs want Ryan, Nev and Scholes (http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3201426/Arabs-want-Man-Utd-legends-Giggs-Neville-and-Scholes.html)
Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, men jeg har meget svært ved at se nogen af dem tage imod sådan et tilbud. Scholes er i hvert fald udelukket. Og det er Neville vel også. Ja, det er Giggs vel også! Kan som sagt ikke se det ske.
(husk sædvanlig kildekritik)
Christensen
29-10-2010, 10:44
Nu skal dette ikke blive en van der Vaart/Spurs tråd, men jeg har kontrolleret Spurs' opstillinger i de seneste fem ligakampe.. here goes.
Mod West Brom (4-4-1-1):
Lennon, Palacios, Huddlestone, Modric;
van der Vaart;
Pavlyuchenko
Mod Wolves (4-4-2):
van der Vaart, Huddlestone, Jenas, Bale;
Crouch, Keane.
Mod West Ham (4-4-1-1):
Lennon, Jenas, Huddlestone, Modric;
Van der vaart;
Crouch.
Mod Fulham (4-4-1-1):
Modric, Huddlestone, Sandro, Bale;
Van Der Vaart;
Pavlyuchenko
Mod Everton (4-4-1-1):
Lennon, Palacios, Modric, Bale;
van der Vaart;
Crouch
Den ene gang Spurs har spillet 442 har det været med van der Vaart på fløjen. van der Vaart trækker dog gerne ind i banen fra fløjen, og det kan derfor godt se ud som han spiller centralt. Ellers er det jo ganske tydeligt, at van der Vaart spiller lige bag angriberen, som enten er Crouch eller Pavlyunchenko.
Jeg kunne dog godt se Spurs spille 442 oftere når Defoe vender tilbage, men jeg tror ikke det bliver med van der Vaart på den centrale midtbane - det deltager han bare ikke nok i det defensive til. Han bliver nok nærmere placeret i en friere rolle på fløjen.
DavidMadsen
29-10-2010, 11:29
Når man lige tænker over det, kan vi jo komme til at stå over for en sindssyg udskiftning i truppen til sommer. Både Neville, Scholes, Giggs, VDS og Owen stopper formodentligt karrieren, hvis vi ikke forlænger med dem. Alene de 5 burde vel være nok - så jeg håber næsten ikke vi sælger andre til sommer, hvis det skulle gå sådan her. I nedenstående eksempel, har jeg taget udgangspunkt i fem karrierestop. De 5 må næsten efterlade et kæmpe hul i lønbudgettet, som nogle erstatninger alternativt kan udfylde. Vores trup kommer til at se nogenlunde sådan her ud i starten af transfervinduet:
Keeper:
Amos og PiG
Forsvar:
O'Shea, Brown, Rio, Vida, Smalling, Evans, Rafael, Fabio, Evra
Central midtbane:
Hargo(?), Anderson, Carrick, Gibson, Cleverley, Fletcher
Kanter:
Obertan, Bébé, Nani, Valencia, Welbeck, Park
Angreb:
Berbatov, Rooney, Chicharito, Macheda, Diouf
Diverse andre:
Brady, Morrison, Pogba, Cofie, De Laet, Eikrem, Ajose - og mange, mange flere. Dog vil langt fra alle kunne få spilletid næste sæson.
Som jeg ser det, er O'Shea og Park i hvert fald meget overflødige, og kunne snildt blive solgt. Desuden er Hargreaves jo yderst tvivlsom. Man kunne også argumentere for at f.eks. Carrick, Gibson, Diouf og Brown skal ud, men i første omgang må de gerne lige blive. Desuden skal PiG måske også udskiftes, da han whiner over ikke at være garanteret pladsen som førstekeeper.
Derfor skal vi vel ud og have tilføjet én eller to keepere (afhængigt af PiG). Skal vi have to, må Anders Lindegaard blive den ene, da han er noget billigere end f.eks. Lloris, og måske samtidigt vil have lettere ved at være tilfreds på bænken. Der er masser af alternativer til den anden plads. Forsvaret ser fint ud i mine øjne, der burde ikke være de store bekymringer.
Vi kommer muligvis til at mangle en mand både centralt og bredt på midtbanen. Det er svært at sige hvilken type spiller vi mangler centralt. Man kunne både anskaffe sig en defensiv spiller og prøve Ando som den offensive - men i samme åndedræt ville det vel så være lige så fornuftigt at bruge Fletcher som den defensive? Køber vi en offensiv, vil vi skubbe mange af spillerne ud i kulden, da Fletcher og den nye spiller formodentligt vil sætte sig tungt på pladserne. Jeg mener vi skal have en spiller, der både kan agere den offensive såvel som den defensive. Jeg tænker f.eks. Marek Hamsik eller Bastian Schweinsteiger. På kanten kunne jeg godt tænke mig Afellay, Elia eller lignende. En spiller der kan spille på begge sider, og som har offensive kvaliteter. Afellay er hurtig, har god teknik og er målfarlig. Elia er vanvittigt hurtig, og har en fænomenal teknik. Han har desuden også et fint spark, og kan også være en trussel for mål. Han minder lidt om Mata, som også ville være et godt køb - men han er nok en kende for dyr. Afellay er gratis til sommer, og kan anskaffes billigt til vinter. Elia er nok i prisklassen mellem gratis og helt-sindssygt-dyr.
Hvis man tager udgangspunkt i ovenstående trup, og så lige tilføjer (f.eks.) Hamsik, Afellay, Lindegaard og Lloris, samtidigt med at man fjerner PiG, Park og O'Shea, vil jeg mene at vores trup er mindst lige så skræmmende som f.eks. Chelsea's på papiret. Vores trup ser, for mange, ikke imponerende ud på papiret lige nu, men vi har en særlig mental indstilling i United, der gør at spillerne er fantastiske alligevel. Den er jeg dog en smule bekymret for med Scholes, Neville og Giggs' afgang, men jeg tror den lever videre. Vi er trods alt Manchester United. Jeg er fortrøstningsfuld for fremtiden, og mener stadigvæk at vi kan vinde trofæer i år.
@DavidMadsen
Enig i mange af dine betragtninger.
Brown:
Svært at sige farvel til en af klubbens mænd, men hvis han ytre utilfredshed, så synes jeg at han skal væk.
Carrick:
Generelt synes jeg han har haft svært ved at holde niveau. Så gerne at han blev erstattet af et godt talent eller en bedre back-up. Fx Rodwell eller Huddlestone.
Som supplement til truppen håber jeg på: Schweinsteiger, Neuer og Afelley. (Og Lindegaard hvis PIG smutter)
Der er så mange talenter i truppen som skal have chancen. Kiko, Hernandez, Cleverley, Rafael osv. Så ser ingen grund til at hente breddespillere. Men specielt Scholes og VDS skal erstattes med kvalitet. Giggs spiller i forvejen en mindre rolle, men der mangles et bedre alternativ til Nani og Valencia, med mindre Bebé el. Obertan viser vilde ting.
Huddlestone er jo ikke spilfordeler. Han er der for at dominere i taklingerne. Han vil ikke kunne erstatte Scholes.
ChristianR
29-10-2010, 12:12
Arabs want Ryan, Nev and Scholes (http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3201426/Arabs-want-Man-Utd-legends-Giggs-Neville-and-Scholes.html)
Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, men jeg har meget svært ved at se nogen af dem tage imod sådan et tilbud. Scholes er i hvert fald udelukket. Og det er Neville vel også. Ja, det er Giggs vel også! Kan som sagt ikke se det ske.
(husk sædvanlig kildekritik)
Nu kører jeg lidt med på din syge leg om at diskutere rygter, som ingen af os tror på;)
Var det nu mig, der var en af de 3, så ville min beslutning nok afhænge stærkt af, hvorvidt jeg havde forestillet mig en fremtidig trænerkarriere i United, som jeg tror minimum 1-2 af dem går og pønser på.
Er det ikke tilfældet med drømmen om at gøre trænerkarriere i United, så ville jeg nok overveje tilbudet kraftigt. £200.000/week er rigtig mange penge, og de står nok alligevel med overvejeser om at stoppe i United til sommer, da udsigten til spilletid i en af verdens bedste fodboldklubber kun falder med alderen. Ned i sandkassen ville de være stjerner og tjene kassen uden at gøre sig videre upopulære i United.
MOHoegsted
29-10-2010, 12:45
Nu skal dette ikke blive en van der Vaart/Spurs tråd, men jeg har kontrolleret Spurs' opstillinger i de seneste fem ligakampe.. here goes.
Mod West Brom (4-4-1-1):
Lennon, Palacios, Huddlestone, Modric;
van der Vaart;
Pavlyuchenko
Mod Wolves (4-4-2):
van der Vaart, Huddlestone, Jenas, Bale;
Crouch, Keane.
Mod West Ham (4-4-1-1):
Lennon, Jenas, Huddlestone, Modric;
Van der vaart;
Crouch.
Mod Fulham (4-4-1-1):
Modric, Huddlestone, Sandro, Bale;
Van Der Vaart;
Pavlyuchenko
Mod Everton (4-4-1-1):
Lennon, Palacios, Modric, Bale;
van der Vaart;
Crouch
Den ene gang Spurs har spillet 442 har det været med van der Vaart på fløjen. van der Vaart trækker dog gerne ind i banen fra fløjen, og det kan derfor godt se ud som han spiller centralt. Ellers er det jo ganske tydeligt, at van der Vaart spiller lige bag angriberen, som enten er Crouch eller Pavlyunchenko.
Jeg kunne dog godt se Spurs spille 442 oftere når Defoe vender tilbage, men jeg tror ikke det bliver med van der Vaart på den centrale midtbane - det deltager han bare ikke nok i det defensive til. Han bliver nok nærmere placeret i en friere rolle på fløjen.
For 3 gang, det kommer an på hvilket medie du kigger på.. Jeg så lige hurtigt på deres seneste PRL kamp på resultat.dk, der er det sjovt nok sådan her den ser ud:
Palacios (som def)
Lennon - VdV - Modric - Bale
http://www.resultat.dk/detail/soccer.php?match=461294&gmt_offset=-7200&tab=1
Så nej din holdning holder ikke, jeg har personligt selv set de fleste kampe, desuden er der vel ikke noget at sige til den der, Lennon spiller højrekant, og de spiller ikke 4-4-1-1 ud fra resultat.dk
Der er flere end jeg lige nævnte fra Resultat.dk, men kan ikke finde så langt tilbage. I hvertfald kan du ikke sige mine øjne bedrager mig når jeg ser opstillingen i optakten, plus når jeg ser kampene?
Jeg tror ikke du har set VdV danne den centrale del af en 4-4-2 endnu, det har jeg hvertfald ikke, og jeg har set de fleste Tottenham kampe. Hvis de stiller en 4-4-2 med ham på kanten, så bevæger han sig muligvis centralt, men det er ikke ham der tager kampene om. Det samme ser du også på Holland landshold, hvor de ikke har kunne finde plads til ham pga. Sneijder som havde den offensive midt. VdV er en fantastisk fodboldspiller, men passer ikke ind centralt i en 4-4-2, der er simpelthen for meget defensiv arbejde.
Læs overstående.
Ja men han kan jo ligesom heller ikke slå en Sneijder af, og når de centrale er rimeligt hårdt besat af 2 100 % defensive spillere, er der vel ikke meget af gøre.. Hvorfor spiller han så ikke kant? Robben har den ene, var skadet under meget af slutrunden, der spillede han ikke kant?
schousboe9
29-10-2010, 12:48
Nu kører jeg lidt med på din syge leg om at diskutere rygter, som ingen af os tror på;)
Var det nu mig, der var en af de 3, så ville min beslutning nok afhænge stærkt af, hvorvidt jeg havde forestillet mig en fremtidig trænerkarriere i United, som jeg tror minimum 1-2 af dem går og pønser på.
Er det ikke tilfældet med drømmen om at gøre trænerkarriere i United, så ville jeg nok overveje tilbudet kraftigt. £200.000/week er rigtig mange penge, og de står nok alligevel med overvejeser om at stoppe i United til sommer, da udsigten til spilletid i en af verdens bedste fodboldklubber kun falder med alderen. Ned i sandkassen ville de være stjerner og tjene kassen uden at gøre sig videre upopulære i United.
:D
Ingen tvivl om, det er mange penge, men ingen af de tre slår mig som typen, der kunne finde på at skifte for pengenes skyld. Jeg tror ikke, nogen af dem vil "udnytte" det at være fodboldkendisser til at malke det sidste ud af karrieren. Slet ikke familiemanden Scholes.
Vidic The stone man.
29-10-2010, 13:40
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/maradona-klar-til-premier-league-job
Jeg tror måske det er godt, hvis han kom til United..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/fredagens-rygteboers-92
Vil blive meget glad, hvis man gik hen og købte Schweini til sommer, hvor hans kontrakt udløber. Er bare ret sikker på at Bayern München vil gøre næsten alt for at holde ham.
Hamsik og Cavani har jeg ikke set meget til, men da jeg så Hamsik under VM viste han da noget Kvalitet...:)
K and the big B
29-10-2010, 14:19
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/maradona-klar-til-premier-league-job
Are you kidding me?
Schweinsteiger kunne være super at få til holdet! klart klassespiller.. Det samme med hamsik .. så må vi vælge mellem de to.. men vil dog helst foretrække schweini da han er både lige god i det defensive og offensive spil, hvad man om Hamsik kan sige at han er mere offensiv type.. men han er dog også god centralt og kan sagtens fungere i en 4-4-2.. følger tit seria A derfor jeg lige nævner ham :) Hvad angår Cavani har jeg ikke set så meget til ham i denne sæson, hvor han er skiftet til Napoli.. Han havde en god sæson i palermo og et godt vm for Uruguay.. Han er en spændende og forholdsvis ung angriber, men mener det er ikke i angreb vi skal fokusere.. Hellere schweini og en venstre kant :) og selvfølgelig en målmand. Og undskyld igen med de mange punktummer, men de kommer bare automatisk når jeg skriver :)..
Anderson_8
29-10-2010, 15:03
Kan se mange folk håber lidt på at hende anders lindegaard ind som 2. keeper.
Det tror jeg ikke på kommer til at ske. Kan ikke se hvorfor han skulle skifte til en klub som 2. keeper, når der er så meget hype omkring ham, plus hans kvaliteter samtidig, tror jeg hellere han vil foretrække at være 1. målmand i en mellem klub, ala everton-aston villa osv. i stedet for 2. målmand i storklub.
Syntes ikke Schweinsteiger er den spiller vi har brug for. Idet at vi er i besiddelse af Anderson og Fletcher som naturlige førstevalg til midtbanen, vel og mærket når Scholes stopper.
Syntes det kunne være sjovere at hente fx. Kaka :D
Vidic The stone man.
29-10-2010, 15:19
Syntes ikke Schweinsteiger er den spiller vi har brug for. Idet at vi er i besiddelse af Anderson og Fletcher som naturlige førstevalg til midtbanen, vel og mærket når Scholes stopper.
Syntes det kunne være sjovere at hente fx. Kaka :D
Ville hellere have en Javier Pastore, der også har kvaliteter offensivt.
ChristianR
29-10-2010, 15:25
Det er sq da det mest hjernedøde forslag, jeg længe har hørt. Alle skal have ret til egen mening, og det var ikke en pæn måde at omtale din holdning, men jeg forstår slet ikke, hvorfor nogen skulle ønske Maradona til klubben.
ChristianR
29-10-2010, 15:27
Det tror jeg ikke på kommer til at ske. Kan ikke se hvorfor han skulle skifte til en klub som 2. keeper, når der er så meget hype omkring ham, plus hans kvaliteter samtidig, tror jeg hellere han vil foretrække at være 1. målmand i en mellem klub, ala everton-aston villa osv. i stedet for 2. målmand i storklub.
Hvorfor tror du Anders Lindegaards ambitioner er så forskellige fra samtlige Premier Leagues reservemålmænd?
Desuden tror jeg nu mest, det er i Danmark, han er hyped.
Hvis vi endelig skulle hente en central midtbane spiller. Hvad så med Ever Banega ? Han er nok rimlig billig og rigtig god all arround spiller. Tror virkelig han vil udvikle sig.
Anderson_8
29-10-2010, 15:53
Jeg tror på sin vis ikke hans ambitioner er anderledes end da andre reserver i pl, siger bare han nok ikke skifter til en klub for at være 2. målmand, når han er rimelig godt kørende for tiden. Så skifter han nok et sted hen for at være 1. målmand.
Tror ikke han gider være reserve mere, som han var i ob
MOHoegsted
29-10-2010, 15:55
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/fredagens-rygteboers-92
Vil blive meget glad, hvis man gik hen og købte Schweini til sommer, hvor hans kontrakt udløber. Er bare ret sikker på at Bayern München vil gøre næsten alt for at holde ham.
Hamsik og Cavani har jeg ikke set meget til, men da jeg så Hamsik under VM viste han da noget Kvalitet...:)
Hvis Schweinsteiger udløber til sommer, skal vi sgu gøre alt for at få ham! Han kan spille alt der omhandler midtbanen, og har nogle super kvaliteter, og er samtidig ikke så gammel igen.
Han er jo også tiltænkt som 1. valg, men tror nu også han vil være interesseret i som 2. valg til United.
ChristianR
29-10-2010, 16:22
Jeg tror på sin vis ikke hans ambitioner er anderledes end da andre reserver i pl, siger bare han nok ikke skifter til en klub for at være 2. målmand, når han er rimelig godt kørende for tiden. Så skifter han nok et sted hen for at være 1. målmand.
Tror ikke han gider være reserve mere, som han var i ob
Hvorfor tror du ikke det? Han er godt kørende i Aalesund. Der er altså lige et par niveauer op til United. Det vil helt sikkert kunne mærkes på hans bankbog, ligesom muligheden for at spiller Champions League i ny og næ og bare spille med stjernerne på Old Trafford nok kan virke tillokkende på mange.
Med din argumentation, så er der vil ønske sig at være anden violin. Ikke desto mindre lykkes det alle klubber at hente/have reservemålmænd, selvom de fleste vel har muligheden for at spille fast på et lavere plan.
@MOHoegsted: Hvor ved du fra, at han er tiltænkt som førstevalg i United?:titte:
Kasper United
29-10-2010, 16:33
Hvis vi endelig skulle hente en central midtbane spiller. Hvad så med Ever Banega ? Han er nok rimlig billig og rigtig god all arround spiller. Tror virkelig han vil udvikle sig.
Enig. Synes virkelig også, han er genial. Han er også alt for hård til den spanske liga. Banega skal til en liga, hvor han kan gå til stålet, for han sidder næsten ude hver 4. kamp, fordi han har karantæne. :)
Men ja, han er virkelig dygtig. Normalvis er han defensiv midtbane, men han har et super overblik med gode pasninger og et rigtig godt skud. Hans største problem er bare, at han ikke er den hurtigste på Jorden, så han kan have lidt problemer med at følge med modstanderne. I en alder af 22 år tror jeg også, at han stadig kan udvikle sig meget.
Huddlestone er jo ikke spilfordeler. Han er der for at dominere i taklingerne. Han vil ikke kunne erstatte Scholes.
Var jo som erstatning for Scholes. Schw. kan erstatte Scholes.
Afelley foretrækker Spanien (http://indkast.dk/index.php?nyhed=72587&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&)
Sign for 50 mio. Arbejd med ham i 2 år og sælg for 500 mio til Real. God deal.
Fergie har jo ikke kun købt box-to-box spillere? - Det vil slet ikke gå hvis der var 2 box-to-box spillere på det centrale midtbane, og intet kreativt over spillet.
Hvis vi ABSOLUT skal købe Bale, kan du ikke være sikker på hvor meget vi har tilbage til transfer, efter alle de udtalelser tror jeg faktisk der er nok (dog ikke til Sneijder), men vi risikerer jo at der ikke er nok penge i grisen, desuden så vil Fergie jo have "værdi".
Afellay så ingen er i tvivl: Kan spille begge kanter, og i det Centrale, præcis ligesom Park.
Hovedparten af de centrale midtbane spillere vi har haft igennem tiderne er da hovedsageligt folk, der kan noget i begge retninger. Det har da aldrig været Fergies stil at købe trequaistas. Derfor skrev jeg, at jeg næsten var sikker på, at vi ikke ville købe Sneijder - noget kunne tyde på, at det også bærer derhen.
Der er mange, der gerne vil hente en ny stjerne til den centrale midtbane, men så betyder det vel, at I vil sælge Anderson? Personligt vil jeg ikke sælge Anderson. Jeg tror han kan for alvor slå igennem henover den her sæson. Derfor mener jeg, at det ville være bedre at købe nogle andre typer. Jeg synes Rodwell og Henderson er to meget spændende britiske talenter, som jeg synes vil passe godt til United.
Mht Bale så kan der dukke spillere op vi bare ikke må miste - han er en sådan.
Anderson_8
30-10-2010, 12:14
Nu læser jeg sampdoria måske vil ophæve cassano's kontrakt, og derved vil han være på fri transfer. Jeg har altid godt kunne lide ham, da han kan noget på egen hånd, som vores nuværende angribere ikke er i stand til på samme måde.
Hva synes i om ham?? læste det på bold.dk
schousboe9
30-10-2010, 12:19
Nu læser jeg sampdoria måske vil ophæve cassano's kontrakt, og derved vil han være på fri transfer. Jeg har altid godt kunne lide ham, da han kan noget på egen hånd, som vores nuværende angribere ikke er i stand til på samme måde.
http://www.football-italia.net/oct30f.html
Dygtig angriber, men han har alle dage været et kæmpe problembarn, så han må gerne holde sig langt væk.
Han har altid haft et kæmpe stort talent. Men han er samtidig et kæmpe problembarn. Så nej tak til ham.
Rosgaard
30-10-2010, 13:24
Han har altid haft et kæmpe stort talent. Men han er samtidig et kæmpe problembarn. Så nej tak til ham.
Gudeteknik og ufattelig kreativitet. Bare synd at han har hjerne som en 3-årig. En af mine favoritspillere, men der vil nok blive for meget bøvl. Tror Juventus eller Inter signer ham..
Anderson_8
30-10-2010, 13:34
hvis nu sir alex kunne få styr på ham, ville han være en usandsynlig god tilføljelse til truppen.
Og Cassano gratis, der kan vi da snakke "value in the market" :lolol:
Ingen mennesker kan få styr på Antonio Cassano. Netop som han syntes at have taget sig lidt sammen, så sker dette. Han har spildt sit talent.
Glory Man United
30-10-2010, 13:52
Cassano? But whyyyyyy? Vi har 7 angribere (Berba, Rooney, Hernandez, Owen, Macheda, Welbeck, Homeless)
Christensen
30-10-2010, 14:05
Fordi han er gratis og vi ingen penge har.... ;)
United DK
30-10-2010, 14:35
Cassano? But whyyyyyy? Vi har 7 angribere (Berba, Rooney, Hernandez, Owen, Macheda, Welbeck, Homeless)
They're bloody rubbish!
DavidMadsen
30-10-2010, 14:43
Welbeck er udlejet. Diouf har vi også - men han er også på udlån. Owen's kontrakt udløber til sommer. Desuden har vi mange flere talenter i periferien af førsteholdstruppen. Cofie, Morrison osv. osv.
Cassano, you say?
Et ord: LOOOOOOOOOL
DavidMadsen
30-10-2010, 15:44
Cassano, you say?
Et ord: LOOOOOOOOOL
Det er vel teknisk set tre ord? :D
schousboe9
31-10-2010, 10:22
Var Rooney ikke blevet lovet et helt nyt sæt holdkammerater til jul!? :confused:
"We won't be buying in January, definitely not," said Ferguson, despite Rooney's concerns about the strength of United's squad. "You are limited because there are hundreds of players cup-tied for European football.
"There will be five months of the season left and we will be getting a new player back in February with Antonio Valencia returning from injury, and maybe another in Owen Hargreaves. With the squad I've got, I don't see any reason for us to buy anyone.
"There has always been money to spend but it doesn't necessarily mean there will be more transfer activity than normal in the summer. We will buy what we need to buy. We know what we need.
"There is always this issue if Van der Sar, Scholes, Giggs or Neville were to retire but we've been aware of that for two or three years and we are well ahead of that. We know exactly what we have to do."
Og en side bemærkning: vil det sige, vi først kan regne med OH fra februar, tidligst?
Jeg forstår ikke Ferguson og hans argumentation.
Det kan, i mine øjne, være yderst fornuftigt at hente spillere i januar selvom disse ikke har mulighed for at spille i Europa.
Dels er der stadigvæk en tæt Premier League at tage hensyn til, hvilket må være 1. prioritet og dels har de nye spillere mulighed for at blive integreret i klubben og på holdet i løbet af det næste halve år inden de sandsynligvis skal tage over fra "Den Gamle Garde".
Såfremt man venter til sommer skal vores indkøb præstere med det samme og de har således ikke tiden til at falde til i United. Januar-indkøb vil, som sagt, betyde at de kan stå i lære hos Scholes, Giggs, Neville indtil sommer og dermed være godt rustet til den kommende sæson.
ChristianR
31-10-2010, 11:14
Var Rooney ikke blevet lovet et helt nyt sæt holdkammerater til jul!? :confused:
Det er vist kun tabloidavisernes rygter og gisninger. Han er vel blot blevet forsikret om, at klubben stadig har de højeste sportslige ambitioner og at man vil hente de nødvendige spillere for at udleve disse ambitioner.
Jeg tør næsten godt love, at Rooney hverken har fået dato, pris eller navne på.
Jeg forstår ikke Ferguson og hans argumentation.
Det kan, i mine øjne, være yderst fornuftigt at hente spillere i januar selvom disse ikke har mulighed for at spille i Europa.
Dels er der stadigvæk en tæt Premier League at tage hensyn til, hvilket må være 1. prioritet og dels har de nye spillere mulighed for at blive integreret i klubben og på holdet i løbet af det næste halve år inden de sandsynligvis skal tage over fra "Den Gamle Garde".
Såfremt man venter til sommer skal vores indkøb præstere med det samme og de har således ikke tiden til at falde til i United. Januar-indkøb vil, som sagt, betyde at de kan stå i lære hos Scholes, Giggs, Neville indtil sommer og dermed være godt rustet til den kommende sæson.
Det kan måske også have noget at gøre med, at den kaliber vi skal hente vil være voldsom dyr i januar. Skal vi fx hente Huddlestone, Schweinsteiger, Neuer og Afelley vil det nok kun være muligt at hente Afelley til fornuftige penge.
Personligt vil jeg hellere vente til sommer for at kunne købe ren kvalitet frem for at skulle betale overpris og så må efterlade huller på holdet.
DavidMadsen
31-10-2010, 11:24
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Vi-koeber-ikke-ind-i-januar
Artiklen er også på dansk her, til de der har brug for dét.
Fletcherfan
31-10-2010, 11:30
Selvfølgelig siger Ferguson det der... Hvis Fergie gik ud og sagde, at vi skal have et par spillere til at forstærke truppen i de sidste måneder så ville prisen ryge langt op... Med den udtalelse holder han prisen på eventuelle spillere nede...
Målmanden bliver ikke købt før i sommer, højrebacken er sikret, det er ikke så nødvendigt med en venstre fløj, så det, som skulle kunne købes ville være en central midt eller to... Og dem, der bliver købt kommer helt sikkert til at afløse flere end blot Giggs og Scholes... Og der er Gibson, Carrick og Anderson i farezonen... Det ville dog ikke gøre noget om Gibson blev solgt i januar...
schousboe9
31-10-2010, 11:31
Det er vist kun tabloidavisernes rygter og gisninger. Han er vel blot blevet forsikret om, at klubben stadig har de højeste sportslige ambitioner og at man vil hente de nødvendige spillere for at udleve disse ambitioner.
Jeg tør næsten godt love, at Rooney hverken har fået dato, pris eller navne på.
Jeg må have et chrash course i ironi af United DK. Jeg kan åbenbart ikke få den til at skinne så klart igennem som han kan. ;)
DavidMadsen
31-10-2010, 11:40
Selvfølgelig siger Ferguson det der... Hvis Fergie gik ud og sagde, at vi skal have et par spillere til at forstærke truppen i de sidste måneder så ville prisen ryge langt op... Med den udtalelse holder han prisen på eventuelle spillere nede...
Det gør da ingen forskel om han siger: "Vi skal ikke handle" eller "Vi kigger på muligheder, men behøver ikke at handle", hvilket han ligeså godt kunne gøre, hvis vi virkeligt skal have nogen.
ChristianR
31-10-2010, 11:48
Jeg må have et chrash course i ironi af United DK. Jeg kan åbenbart ikke få den til at skinne så klart igennem som han kan. ;)
Nejnej. Jeg er bare ikke så skarp med tømmermænd.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6478629,00.html
"My brother is a big fan of Man U and he always says, 'Go to Man U, go to Man U.' I say, 'I can't, I can't."
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs601.snc3/31669_392502932332_9489537332_4128284_6357157_n.jp g
schousboe9
31-10-2010, 12:24
Nu kommer snegl farende lige om lidt... :D
Kan jeg godt tilgive Schweinstiger for hvis han bliver United spiller.
Nu kommer snegl farende lige om lidt... :D
He he, det var også ham jeg kom til at tænke på, på en ikke gay måde, da jeg læste det :D
DavidMadsen
31-10-2010, 14:09
Tror nu bare det er skysports der har forkortet det sådan.
K and the big B
31-10-2010, 14:18
Schweinsteiger har virkelig udviklet sig indenfor de sidste to år, og det skyldes højest sandsynlig at han bruges på den centrale midtbane, fremfor hans tidligere position som kant spiller.
Jeg tror han ville passe perfekt til vores centrale midtbane, med hans dynamik, ro, overblik og fantastiske skud. Og den type han er, passer til den engelske spillestil, så det burde ikke tage ham langtid for at tilpasse sig PL.
Hvad er egentlig status på van der Sar, Neville, Scholes og Giggs? Står de til at stoppe deres respektive karrierer til sommer?
Jeg er spændt på, at se hvem I henter som den nye keeper. Jeg tror ikke Ferguson risikerer en ny post-Schmeichel og bare beholder Kuszczak. I henter nok en ind udefra. Men hvem?
Ellers tror jeg egentlig ikke i henter noget ind (andet end måske nogle talenter hist og pist). Neville er alligevel underprioriteret (eller burde være det) i forhold til O'Shea, Rafael og Brown. Scholes spiller godt pt, men jeg tror Ferguson har planer med Gibson, mens Fletcher allerede er en leder, Anderson er ung, og hvem siger Carrick ikke genfinder sit gamle niveau? På kanterne har I allerede lidt af hvert i Park, Obertan, Bebe og vel egentlig også Welbeck, som alternativer til de to førstevalg.
Owen bliver nok ikke det store tab.
MOHoegsted
31-10-2010, 23:08
Målmanden bliver ikke købt før i sommer, højrebacken er sikret, det er ikke så nødvendigt med en venstre fløj, så det, som skulle kunne købes ville være en central midt eller to... Og dem, der bliver købt kommer helt sikkert til at afløse flere end blot Giggs og Scholes... Og der er Gibson, Carrick og Anderson i farezonen... Det ville dog ikke gøre noget om Gibson blev solgt i januar...
Vi siger jo netop hvergang at priserne bare vil stige når han går ud og udtaler sig, men hvergang passer det jo, han siger vi ikke køber, vi tror ikke på det, og hvad sker der så? det passer.
Don Kafai
31-10-2010, 23:28
Hvad er egentlig status på van der Sar, Neville, Scholes og Giggs? Står de til at stoppe deres respektive karrierer til sommer?
Ingen ved det, men skulle jeg gætte, så står Neville og VDS til karriere-stop. Forhåbentlig kan sidstnævnte være i en spillende manager-rolle, evt som 3. målmand.
Et scenarie jeg godt kunne forestille mig er, at vi sælger TK (der gerne vil væk) og erstatter ham med Lindegaard. Så henter vi et klart 1. valg, og VDS får en aftrædende rolle som 3. keeper/træner.
Mht Scholes og Giggs så tror jeg de tager en sæson mere. Især Giggs har været rigtig god til at passe på sig selv ham er jeg ret sikker på, og Scholes tror jeg ligeledes overtales til en sæson mere.
Hamsik - "Vil ikke kunnne sige nej til United" (http://www.imscouting.com/global-news-article/Marek-Hamsik-It-would-be-hard-to-say-no-to-Manchester-United/11709/)
Umiddelbart tror jeg også at VDS og Neville er igang med den sidste sæson. Specielt Neville har virkelig ikke det der skal til længere.
Dagens nyeste rygter er at Lassana Diarra og Hamsik skal til United.
Tror der bliver købt en erstatning for Scholes og Giggs selvom de tager en sæson mere. Køb af første hylde. Dvs. en central midt og en kant.
Derudover kunne jeg ikke forestille mig at der bliver købt mere, med mindre der bliver solgt.
MOHoegsted
01-11-2010, 09:23
Hamsik - "Vil ikke kunnne sige nej til United" (http://www.imscouting.com/global-news-article/Marek-Hamsik-It-would-be-hard-to-say-no-to-Manchester-United/11709/)
Umiddelbart tror jeg også at VDS og Neville er igang med den sidste sæson. Specielt Neville har virkelig ikke det der skal til længere.
Dagens nyeste rygter er at Lassana Diarra og Hamsik skal til United.
Tror der bliver købt en erstatning for Scholes og Giggs selvom de tager en sæson mere. Køb af første hylde. Dvs. en central midt og en kant.
Derudover kunne jeg ikke forestille mig at der bliver købt mere, med mindre der bliver solgt.
Præcis, der bliver først købt når der bliver solgt..
Hamsik vil jeg ikke græde over at få til United.
Præcis, der bliver først købt når der bliver solgt..
Hamsik vil jeg ikke græde over at få til United.
Ville hellere have Schweinsteiger. Synes han er mere tovejs spiller. Vil være bange for om Hamsik vil fylde for lidt. Omvendt, Scholes er heller ikke stor, men hans overblik og flair kompenserer for dette..
Ville hellere have Schweinsteiger. Synes han er mere tovejs spiller. Vil være bange for om Hamsik vil fylde for lidt. Omvendt, Scholes er heller ikke stor, men hans overblik og flair kompenserer for dette..
Nu tror jeg ikke du skal være bange for schweinsteigers flaur eller overblik. Han er en fremragende playmaker. Vi så også under VM hvor han lå på en central midtbane sammen med khedira og Özil, at han arbejder flot begge veje. Han er også stærkere end scholes rent fysisk. Desuden kan han næppe være dårligere end scholes til at erobre bolde og time tacklinger :)
Nu tror jeg ikke du skal være bange for schweinsteigers flaur eller overblik. Han er en fremragende playmaker. Vi så også under VM hvor han lå på en central midtbane sammen med khedira og Özil, at han arbejder flot begge veje. Han er også stærkere end scholes rent fysisk. Desuden kan han næppe være dårligere end scholes til at erobre bolde og time tacklinger :)
Var også det jeg prøvede at skrive.. Er tryg ved Schweinsteiger, men knap så meget ved Hamsik
Var også det jeg prøvede at skrive.. Er tryg ved Schweinsteiger, men knap så meget ved Hamsik
Sorry. Misforstod jeg :)
Men vil også give dig ret i at Hamsik vil være lidt risky på en central midt i en 4-4-2. Så skal han have en fri rolle med udgangspunkt i en af siderne.
henning_b_j
01-11-2010, 11:18
jeg ser gerne en klasse central midtbane gerne schweinsteiger og en ny angriber som kan minder med føderne og mere med hovedet og en Fernando Llorente ville jeg gerne se i united til næste sæson synes han er bleven en rigtig dygtig box-spiller!
Jeg tror faktisk Ferguson har en spiller i ærmet til Januar. Tror det kunne være Sanchez sådan som han har flirtet med United siden i sommers.
På dn centrale tror jeg ikke Ferguson køber en ny, da han meget vel ser Cleverly og Gibson tage over der. Gibson som arbejdshesten og Cleverly som en i Scholes-position.
Jeg tror faktisk Ferguson har en spiller i ærmet til Januar. Tror det kunne være Sanchez sådan som han har flirtet med United siden i sommers.
På dn centrale tror jeg ikke Ferguson køber en ny, da han meget vel ser Cleverly og Gibson tage over der. Gibson som arbejdshesten og Cleverly som en i Scholes-position.
Jeg tror også meget på den med Sanchez. Og mener også vi har brug for en kant mere, idet Valencia er skadet. Og det gode med sanchez er at han kan bruges i CL også.
Ang Gibson så håber jeg ikke vi satser på ham. Cleverly håber jeg vi satser på..
Der skulle eftersigende forhandles med David De Gea Forhandling (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/united-forhandler-om-spansk-keeper) Har ikke set ham i kamp, så aner ikke hvad jeg skal sige til det.
Håber mere på Afelley end Sanchez. Afelley koster nok mellem halvdelen og en tredjedel og synes han viser større kvaliteter som rendyrket fløj.
Der skulle eftersigende forhandles med David De Gea Forhandling (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/united-forhandler-om-spansk-keeper) Har ikke set ham i kamp, så aner ikke hvad jeg skal sige til det.
Håber mere på Afelley end Sanchez. Afelley koster nok mellem halvdelen og en tredjedel og synes han viser større kvaliteter som rendyrket fløj.
Der er jeg meget uenig. Jeg synes da netop at Sanchez virkelig er en spiller der holder kridtet, hvorimod en Afelley skal have frihed til at bevæge sig rundt på banen. Han er ikke en klassisk fløj i min optik
Der er jeg meget uenig. Jeg synes da netop at Sanchez virkelig er en spiller der holder kridtet, hvorimod en Afelley skal have frihed til at bevæge sig rundt på banen. Han er ikke en klassisk fløj i min optik
Sanchez virker bare lige som Obertan. Står og leger med bolden, men får ikke altid ret meget ud af det. Afelley derimod synes jeg virker mere robust og konsistent.
Sorry. Misforstod jeg :)
Men vil også give dig ret i at Hamsik vil være lidt risky på en central midt i en 4-4-2. Så skal han have en fri rolle med udgangspunkt i en af siderne.
Hamsik kan faktisk godt spille i en 4-4-2.. Han har god fysik og arbejder okay defensivt.. Men ja, vil også hellere have schweinsteiger..
United DK
01-11-2010, 14:59
Folk kommer jo i bukserne over ham, men jeg så nu hellere en mere erfaren herre, end den spanske wonderkid.
MOHoegsted
01-11-2010, 15:38
Folk kommer jo i bukserne over ham, men jeg så nu hellere en mere erfaren herre, end den spanske wonderkid.
Syntes netop det er David de Gea vi burde købe..
Har allerede bevist han kan på det niveau, i så ung en alder.
United DK
01-11-2010, 15:52
Syntes netop det er David de Gea vi burde købe..
Har allerede bevist han kan på det niveau, i så ung en alder.
Jeg er stadig ikke overbevist. Det kan da godt være, han ender som Casillas, der også slog igennem tidligt, men det er jo ikke til at vide.
K and the big B
01-11-2010, 16:16
Jeg er stadig ikke overbevist. Det kan da godt være, han ender som Casillas, der også slog igennem tidligt, men det er jo ikke til at vide.
Man vinder aldrig lotto, hvis du ikke spiller.
Men udover det, så tror jeg stadig VDS tager en tørn mere.
ChristianR
01-11-2010, 16:19
Sådan har jeg det også. Det er vel ikke et år siden, at Atletico Madrid havde et lignende wonderkid, der skulle være Casillas' efterfølger. Han sidder nu på bænken, og alle har glemt ham.
MOHoegsted
01-11-2010, 16:22
Sådan har jeg det også. Det er vel ikke et år siden, at Atletico Madrid havde et lignende wonderkid, der skulle være Casillas' efterfølger. Han sidder nu på bænken, og alle har glemt ham.
Asenjo er bestemt ikke glemt. - Man ser ham stadig som et kæmpe talent. Er bare i skyggen af De Gea.
Men ja, hvis De Gea er den nye Casillas og vi ikke køber ham, vil jeg godt nok ærge mig meget.
Det der taler for De Gea i forhold til fx Lloris eller Akinfeev er hans højde. Man skal ikke undervurdere vigtigheden af det i England.
Men ja, han er dælme ikke gammel. Set i forhold til at skulle stå i verdens største klub.
ChristianR
01-11-2010, 16:42
Asenjo er bestemt ikke glemt. - Man ser ham stadig som et kæmpe talent. Er bare i skyggen af De Gea.
Men ja, hvis De Gea er den nye Casillas og vi ikke køber ham, vil jeg godt nok ærge mig meget.
Så er det alligevel imponerende, at en klub som Atletico Madrid har 2 målmænd i truppen, som går hen og bliver verdens bedste keeper efter Casillas.
Det svarer vel til dengang Argentina havde 2 kommende Maradonaer i Aimar og Saviola.
Nu er det som bekendt sådan at ikke tilnærmelsesvis halvdelen af de talenter, der bliver råbt op som den nye ditten og datten bliver til noget særligt. Ofte topper de i lige netpop den sæson eller halvsæson, hvor alle savler over dem, og de opnår en alt for høj markedsværdi pga et enormt potentiale, der aldrig udløses.
nu er hamsik også ude og sige at han ikke kan sige nej til Manchester united !:) ville ikke græde hvis han kom til vores klub:trophy:
nu er hamsik også ude og sige at han ikke kan sige nej til Manchester united !:) ville ikke græde hvis han kom til vores klub:trophy:
Heldigvis har Schweinsteiger også udtalt dette.. Så jeg håber stadig på ham..
MOHoegsted
01-11-2010, 17:46
Så er det alligevel imponerende, at en klub som Atletico Madrid har 2 målmænd i truppen, som går hen og bliver verdens bedste keeper efter Casillas.
Det svarer vel til dengang Argentina havde 2 kommende Maradonaer i Aimar og Saviola.
Nu er det som bekendt sådan at ikke tilnærmelsesvis halvdelen af de talenter, der bliver råbt op som den nye ditten og datten bliver til noget særligt. Ofte topper de i lige netpop den sæson eller halvsæson, hvor alle savler over dem, og de opnår en alt for høj markedsværdi pga et enormt potentiale, der aldrig udløses.
Mange målmand der har bevist noget i længere tid, og har en stabil form, plejer generelt også at kunne holde det.. Det eneste der tæller for ved De Gea er om han kan klare presset, og bliver nervøs, og det kan måske give noget ustabilitet i målet, men det vil han kunne klare i længden.
Heldigvis har Schweinsteiger også udtalt dette.. Så jeg håber stadig på ham..
ville heller ikke være dårligt:)
Denne transfer-tråd er nu lukket.
I stedet er der 4 transfer-tråde her på forummet, som omhandler United. De er delt op i positioner, for forhåbentlig at gøre hele transfer diskussionen mere overskuelig. De 4 tråde ligger øverst som klæbrige tråde her under transfer delen af forummet.
Vi håber den nye inddeling, vil gøre det mere overskueligt for alle parter, at debattere Uniteds transfers.!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.