Se fuld version : Transfers (United)
Vilmeister
07-05-2008, 14:39
Valencia er en kommende storspiller, der uden tvivl bliver bedre end Ronaldo. Om 10 år er han nok i samme kategori som Maradona, Pelé, Cruyff osv.
Palacios bliver også stor, og med de to på holdet, vinder vi mesterskabet de næste 10 år!
Det store ord, men lad os da håbe det passer.
Wilson Palacios/Antonio Valencia fra Wigan til Man United
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Under Middel
Note: De to midtbaneprofiler indeholder næppe kvalitet nok til United.
forza.dk
Vilmeister
07-05-2008, 14:54
Wilson Palacios/Antonio Valencia fra Wigan til Man United
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Under Middel
Note: De to midtbaneprofiler indeholder næppe kvalitet nok til United.
forza.dk
Jeg tror der er en god chance for vi henter Valencia, men jeg tror ikke på Palacios.
United DK
07-05-2008, 15:11
Det store ord, men lad os da håbe det passer.
Det var nu ironisk ment, for jeg har slet ikke set dem rigtig i aktion, og kan derfor ikke vurdere dem. :)
Glory Man United
07-05-2008, 15:29
Vi får (køber) Berbatov til sommer....det er ganske sikkert
Dos santos
07-05-2008, 15:49
Vi får (køber) Berbatov til sommer....det er ganske sikkert
Hvordan det? :)
man kan jo sige det er letter mystisk at tottenham forleden præsenterede deres nye trøje for 08/09 sæsonen, og blandt de profiler man tog billeder af med trøjen, var berbatov ikke iblandt.....
Glory Man United
07-05-2008, 16:47
Hvordan det? :)
Fordi det har jeg påstået de sidste 4-5 mdr ;)
man kan jo sige det er letter mystisk at tottenham forleden præsenterede deres nye trøje for 08/09 sæsonen, og blandt de profiler man tog billeder af med trøjen, var berbatov ikke iblandt.....
Lampard var heller ikke med ved Chelseas sidste år, og med mindre jeg er blevet helt vanvittig og ser syner, er han der stadig.
At manucho bliver kaldt tilbage, er vel også tegn på, at han vil blive afprøvet, men for min skyld kunne vi godt købe en til stor angriber, håber bare ikke rigtig det bliver Berbatov.. Hans lettere dovne stil passer ikke helt i vores flydende angreb synes jeg, og ville foretrække en mere bevægelig angriber.
Lampard var heller ikke med ved Chelseas sidste år, og med mindre jeg er blevet helt vanvittig og ser syner, er han der stadig.
At manucho bliver kaldt tilbage, er vel også tegn på, at han vil blive afprøvet, men for min skyld kunne vi godt købe en til stor angriber, håber bare ikke rigtig det bliver Berbatov.. Hans lettere dovne stil passer ikke helt i vores flydende angreb synes jeg, og ville foretrække en mere bevægelig angriber.
Chelsea har jo også et hav af stjerner som Drogba, Essien, Terry osv.. Hos Tottenham er Berbatov vel den helt store stjerne, hvis jeg ikke tager fejl..
Chelsea har jo også et hav af stjerner som Drogba, Essien, Terry osv.. Hos Tottenham er Berbatov vel den helt store stjerne, hvis jeg ikke tager fejl..
jeg vil da ihvertfald mene hvis jeg var ansat i tottenhams marketingsafdeling at berbatov er deres helt store ansigt.
United-Allan33
07-05-2008, 17:06
Det har du ret i, og der var jo også en del usikkerhed om Lampards frmtid sidste sommer, plus at det jo også kunne tænkes at Chelsea ikke mener Lampard er en stjerne;)
ChristianR
07-05-2008, 17:13
Mere brænde på bålet - Eller hvad man nu siger:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83362
Jeg tror ikk Eto'o vil lade sig spise af med UEFA Cup fodbold næste sæson.
Han udtalte at hvis ikke Barca vandt pokaler næste år ville han formentlig tænke sig om og overveje sin situation.
Jeg tror stadig han er sulten. Han har bare mistet så meget speed efter sine mange skader.
Men klimaforandring ville nok også gøre ham bedre
ChristianR
07-05-2008, 17:52
Jeg tror ikk Eto'o vil lade sig spise af med UEFA Cup fodbold næste sæson.
Han udtalte at hvis ikke Barca vandt pokaler næste år ville han formentlig tænke sig om og overveje sin situation.
Jeg tror stadig han er sulten. Han har bare mistet så meget speed efter sine mange skader.
Men klimaforandring ville nok også gøre ham bedre
Som i klimaet i England? I Manchester området måske?
United DK
07-05-2008, 18:08
Nej, i London.
ChristianR
07-05-2008, 18:10
Nej, i London.
Så er der måske nogen, der skal opleve klimaforandringer ved at tage fra london til Manchester?
United DK
07-05-2008, 18:14
Så er der måske nogen, der skal opleve klimaforandringer ved at tage fra london til Manchester?
Nej, fra Barcelona til London.
Tjoo.. Manchester området er et godt klima ;)
ChristianR
07-05-2008, 18:21
Nej, fra Barcelona til London.
Jaja, det forstod jeg godt. Forsøgte at være lidt sjov. Ved ikke om, du forstod den. Men lad os da lige skære det helt ud.
Jeg ved godt at Tottenham spiller i London. Jeg hentydede til, om Eto'o måske trængte til at komme til Manchester (United).
Så troede jeg at du mente, at vi ikke skulle have ham, så han bare kunne tage til Tottenham.
Så hentydede jeg til, at Berbatov måske så kunne komme til United?
United DK
07-05-2008, 18:27
Jaja, det forstod jeg godt. Forsøgte at være lidt sjov. Ved ikke om, du forstod den. Men lad os da lige skære det helt ud.
Jeg ved godt at Tottenham spiller i London. Jeg hentydede til, om Eto'o måske trængte til at komme til Manchester (United).
Så troede jeg at du mente, at vi ikke skulle have ham, så han bare kunne tage til Tottenham.
Så hentydede jeg til, at Berbatov måske så kunne komme til United?
Nåååh, nu faldt 10 øren. :D
Lidt presset hvis Berbs ryger til Barca og Eto'o til Tottenham. Så er to af de oplagte mål som vores nye angiber væk. Det lader ikke mange muligheder være tilbage.
Unitedforever
07-05-2008, 18:43
Jeg tror ikke på,a t en klassespiller som Eto'o ønsker at spille i Spurs. Det ville være et stort tilbageskridt i karrieren. Omvendt ser jeg det som en god mulighed for at Berbatov skifter til os til sommer. Det ville være en drømme transfer.
Jeg tror ikke på,a t en klassespiller som Eto'o ønsker at spille i Spurs. Det ville være et stort tilbageskridt i karrieren. Omvendt ser jeg det som en god mulighed for at Berbatov skifter til os til sommer. Det ville være en drømme transfer.
Altså hvad er der så godt ved ham? Er han ikke "bare" blevet hyped helt op?
Unitedforever
07-05-2008, 18:52
Berba eller Eto'o ??
Parkohargo
07-05-2008, 20:57
Berba eller Eto'o ??
Tjae de er begge lige gamle. Må dog nok sige at Eto'o vil være at foretrække selvom jeg ikke synes han har været så god i den her sæson. Berba ville jeg dog også gerne se i en UNited trøje.:)
Tjae de er begge lige gamle. Må dog nok sige at Eto'o vil være at foretrække selvom jeg ikke synes han har været så god i den her sæson. Berba ville jeg dog også gerne se i en UNited trøje.:)
Eto'o virker imo som fodboldens største tudefjæs.. Nu ved jeg godt man skal tage alt der står i pressen med et gran salt, men jeg synes altid han går i koma over holdets præstationer, træningens prioriteringer i en kamp der gik skidt osv osv.. Og nu bliver der også diskuteret i om han fik gult kort i sidste kamp med vilje for at slippe for at spille mod Real Madrid.. Og det ville ikke undre mig..
Hellere Berbatov.. En forholdsvis stor og stadigvæk teknisk dygtig spiller som laver ligeså mange mål som Eto'o gør for tiden i en klub som har det/eller burde have det væsentligt sværere end Barcelona..
man.utd25
07-05-2008, 23:04
Jeg tror ikke vi for etoo , og Berbatov hmm han er da okay, men så ser jeg heller en anden
RuudVanNissetøj
07-05-2008, 23:13
Jeg vil for alt i verden ikke se Berbatov i klubben. Jo vist er han en dygtig spiller, men mage til primadonna og arrogant fremtoning skal man lede længe efter i PL. Hans fodboldmæssige kvaliteter kan man som sagt ikke stille spørgsmålstegn ved, men hans personlighed vil helt sikkert skabe røre og problemer før eller siden hvis han flytter til os.
Så synes jeg det er klart mere oplagt at gå efter en David Villa, Benzema eller måske en Santa Cruz. Især David Villa villle jeg ønske vi gik efter, da han efterhånden i mange sæsoner har bevist, at han er garant for mange mål !
Jeg vil for alt i verden ikke se Berbatov i klubben. Jo vist er han en dygtig spiller, men mage til primadonna og arrogant fremtoning skal man lede længe efter i PL. Hans fodboldmæssige kvaliteter kan man som sagt ikke stille spørgsmålstegn ved, men hans personlighed vil helt sikkert skabe røre og problemer før eller siden hvis han flytter til os.
Det lyder meget som en vis anden spiller i truppen..
Det lyder meget som en vis anden spiller i truppen..
Snakker vi Darren Fletcher? :titte:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=38502 - Noooo!!! Vi må få fat i Richards inden Chelsea! Chelsea har allerede fået mange gode spillere til truppen, som vi ikke har kunnet få fat i, og Micah Richards som KUN er 19-20 år, som kan spille back, centralt og som defensiv midtbanespiller er ikke en spiller, som man bare lader gå frit omkring, hvis Shitty vil sælge ham. Han kan stadig blive meget bedre, og jeg tåler ikke, at Chelsea køber ham! Kom Ferguson! Skal vi have en ny back skal det være Richards!
Jeg ser Richards som et fremragende talent og spiller, og helt sikkert en spiller, jeg gerne så i klubben. Han er bedst centralt, og på lang sigt kunne han være den ideele afløser for Rio, der snart er 30 år. Højreback kan han også spille, hvor vi måske skal forstærke os. Spørgsmålet er så om gider skifte til byrivalen. Men hvis Rooney ville, hvorfor så ikke Richards?
Unitedforever
08-05-2008, 16:52
Jeg tvivler stærkt på at Richards vil skifte til os. Vi er deres største rivaler, og tror næppe at shitty vil sælge til os. Omvendt trpr jeg lidt at der er tale oom en "and" mht. hans skifte til chelski, fordi jeg menes at have hørt,a t han selv har udtalt at, hvis han skal skifte, så vil han gerne til Spanien eller Italien. underligt nok.
Jeg ser Richards som et fremragende talent og spiller, og helt sikkert en spiller, jeg gerne så i klubben. Han er bedst centralt, og på lang sigt kunne han være den ideele afløser for Rio, der snart er 30 år. Højreback kan han også spille, hvor vi måske skal forstærke os. Spørgsmålet er så om gider skifte til byrivalen. Men hvis Rooney ville, hvorfor så ikke Richards?
Ja, men Chelsea har en større fordel ved at købe ham, da Shitty jo ikke vil se Richards gå i United-trøjen. Rivaliseringen er større mellem City og United end Chelsea, som vi jo allesammen ved. :)
Har lige et spørgsmål. Hvornår ville Rooney til Man. City? Var det dengang han var i Everton, at han ville skifte til Shitty?
Dahlmann
08-05-2008, 16:59
http://indkast.dk/index.php?nyhed=38502 - Noooo!!! Vi må få fat i Richards inden Chelsea! Chelsea har allerede fået mange gode spillere til truppen, som vi ikke har kunnet få fat i, og Micah Richards som KUN er 19-20 år, som kan spille back, centralt og som defensiv midtbanespiller er ikke en spiller, som man bare lader gå frit omkring, hvis Shitty vil sælge ham. Han kan stadig blive meget bedre, og jeg tåler ikke, at Chelsea køber ham! Kom Ferguson! Skal vi have en ny back skal det være Richards!
tjah... de rkna jo være tale om en "and"... jeg tror ikke rigtig på det der rygte... og specielt ikke når det er opkast.dk der skriver historien... jeg vil se flere beviser før jeg tror på denne historie.. de har jo sikkert bare slået op i en engelsk tabloid og nakket historien..
Ja, men Chelsea har en større fordel ved at købe ham, da Shitty jo ikke vil se Richards gå i United-trøjen. Rivaliseringen er større mellem City og United end Chelsea, som vi jo allesammen ved. :)
Har lige et spørgsmål. Hvornår ville Rooney til Man. City? Var det dengang han var i Everton, at han ville skifte til Shitty?
Nej. Everton og United er også store rivaler (dog ikke lige så store), og han skiftede som vi ved hertil. Det var dog ham selv, der gerne vil væk, og Everton blev nødt til at sælge - selv til United. City kan jo også blive nødt til at sælge Richards, hvis han vil væk til sommer, men spørgsmålet er jo så bare om han vil spille vores klub. Jeg tror det absoulut ikke!
tjah... de rkna jo være tale om en "and"... jeg tror ikke rigtig på det der rygte... og specielt ikke når det er opkast.dk der skriver historien... jeg vil se flere beviser før jeg tror på denne historie.. de har jo sikkert bare slået op i en engelsk tabloid og nakket historien..
Der står på nyheden i indkast, at det er ifølge "The Sun". Nyheden på The Sun's hjemmeside findes her: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1138048.ece
ChristianR
08-05-2008, 17:36
Nej. Everton og United er også store rivaler (dog ikke lige så store), og han skiftede som vi ved hertil. Det var dog ham selv, der gerne vil væk, og Everton blev nødt til at sælge - selv til United. City kan jo også blive nødt til at sælge Richards, hvis han vil væk til sommer, men spørgsmålet er jo så bare om han vil spille vores klub. Jeg tror det absoulut ikke!
Hvis han nu har et fint hus i Manchester og helst ikke vil flytte, men gerne spille CL:)
man.utd25
08-05-2008, 17:52
Hvis han nu har et fint hus i Manchester og helst ikke vil flytte, men gerne spille CL:)
Nu er der vist gået drømme i det:)
Men ja et kæmpe talent
RuudVanNissetøj
08-05-2008, 17:55
Til næste sæson vil jeg ønske disse spillere:
Huntelaar el. evt. Benzema: Klasseangribere, kyniske foran mål og har mange år tilbage på kontoen.
Lahm el. Richards: Igen unge men klassespillere, der har haft et par år på bagen uanset hvad. Lahm foretrækker jeg dog pga. hans offensive kvaliteter på backen, han ville være et godt modstykke til Evra.
"Palacios": Hvorfor ikke ? Han har haft en god sæson for Wigan og vil måske være en god 2/3. spiller for venstresiden.
Ud af truppen: Saha SKAL væk nu, slut med frustrationerne af hans utallige skader ! Evt. Silvestre, hans tid er ved at rinde ud.
Nye rygter angående både Benzema og Huntelaar
http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/43757
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=38541
"Avisen erfarer, at Sir Alex Ferguson drømmer om en offensiv med Ronaldo, Anderson, Nani, Rooney og Benzema"
Hvor er Tevez henne ?? Tror at hvis vi køber Benzema som nok kommer til at koste over 400 mio så køber vi ikke også Tevez (heller ikke næste sommer) og så kan man sige at vi igen skal finde en ny angriber medmindre Manucho får succes. Vil for alt i verden beholde Tevez og håber mest på at vi køber Huntelaar som formentlig koster det halve altså omkring de 200 mio så der også er penge til at købe Tevez fri og gerne denne sommer så at vi ikke skal bekymre os mere om nye angribere de næste år ( da vi så vil have Tevez,Rooney,Huntelaar,Manucho + ungdomsspillerne Brandy,Campell,Wellbeck og Macheda)
EDIT: Saha ser jeg som en færdig mand i klubben efter denne sommer og har ham derfor ikke med i nogle overvejelser
United DK
08-05-2008, 18:16
Richards kommer ikke til os, både fordi City ikke vil sælge til os, og fordi han sikkert heller ikke selv vil, da han i såfald vil svigte den klub, som har fået ham frem i verden.
At han så måske skifter til Chelsea er da ærgerligt, men ikke jordens undergang.
ChristianR
08-05-2008, 18:17
Føler mig meget sikker på, at Fergie er for nærrig til at betale prisen for Benzema.
Richards kommer ikke til os, både fordi City ikke vil sælge til os, og fordi han sikkert heller ikke selv vil, da han i såfald vil svigte den klub, som har fået ham frem i verden.
At han så måske skifter til Chelsea er da ærgerligt, men ikke jordens undergang.
Har du hørt om en spiller som jeg mener de kaldte noget i retning af Figo :) ?
Jeg hørte for et par måneder siden en meget sjov men faktisk meget rigtig udtalelse af en eller anden udlændning i den svenske liga mener jeg.
Det var noget i retning af: Fodboldspillere er som ludere - de er der hvor der er flest penge
Med det citat mener jeg at alt er muligt og spillere er stadigvæk bare mennesker og bliver nogle tilbudt 50 mio om året så vælger de altså at skide på klubfølelse om så den nye klub ligger i den anden ende af byen. Så alt er muligt og tror bestemt også det er muligt at Richards vælger United selvom det måske ikke er forfærdeligt sandsynligt
Føler mig meget sikker på, at Fergie er for nærrig til at betale prisen for Benzema.
Det tror jeg ikke. Jeg er overbevist om at hvis der er chance for at erhverve han til sommer, jamen så er det ham vi køber. Problemet er bare, som det er blevet pointeret et par hundrede gange, at han først og fremmest ikke vil skifte til sommer og desuden hellere vil til spanien eller italien.
Dog tror jeg at vores reele chance i at få ham består i at få vundet CL hvilket bliver regnet som det største trofæ for klubber, uanset hvor meget vi værdsætter PL. Med pokalen med de store ører i baglommen, tror jeg faktisk vi ville kunne komme med et seriøst bud!
ChristianR
08-05-2008, 18:55
Det tror jeg ikke. Jeg er overbevist om at hvis der er chance for at erhverve han til sommer, jamen så er det ham vi køber. Problemet er bare, som det er blevet pointeret et par hundrede gange, at han først og fremmest ikke vil skifte til sommer og desuden hellere vil til spanien eller italien.
Dog tror jeg at vores reele chance i at få ham består i at få vundet CL hvilket bliver regnet som det største trofæ for klubber, uanset hvor meget vi værdsætter PL. Med pokalen med de store ører i baglommen, tror jeg faktisk vi ville kunne komme med et seriøst bud!
Jeg er sikker på, Fergie gerne vil have Benzema. Vi har bare ofte set Fergie som en særdeles prisbevidst herre, der trækker følehornene til sig, ligeså snart prisen bliver urimelig. Og det tror jeg, den bliver på Benzema.
Jeg er sikker på, Fergie gerne vil have Benzema. Vi har bare ofte set Fergie som en særdeles prisbevidst herre, der trækker følehornene til sig, ligeså snart prisen bliver urimelig. Og det tror jeg, den bliver på Benzema.
Hehe det er rigtigt nok. Men de sidste par år har han måtte bøje sig for høje summer på Carrick og Hargreaves blandt andet.
Jeg tror han vil give en 300 mio for Benzema. Det er garanteret ikke nok ifølge Lyons tossede direktør.
Hehe det er rigtigt nok. Men de sidste par år har han måtte bøje sig for høje summer på Carrick og Hargreaves blandt andet.
Jeg tror han vil give en 300 mio for Benzema. Det er garanteret ikke nok ifølge Lyons tossede direktør.
Han er godt nok også latterlig! Men vil sige at Benzema er en af de spillere som jeg gerne ville give 400 mio for. Den anden er Messi. Men tror Benzema kan blive blandt de største angribere overhovedet. Han er hurtig, træfsikker, teknisk dygtig og utrolig fysisk stærk. Det eneste jeg savner ved ham er at han viser mere i hovedspillet, for når man kigger på hans størrelse så kan jeg ikke se hvad der holder ham tilbage.
Ang. prisen på Benzema er jeg fortrøstningsfuld. Hvert år har flere topklubber altid "nakket" deres stjernespillere. Essien, Carew, Diarra, Abidal osv.. Præsidenten har flere gange startet med at sige at han kræver gastronomiske priser for sine spillere, men hvor det så er endt med at de har fået dem meget billigere. Og det er også set før at spillere fra lyon har erklæret deres kærlighed til Lyon og påstod de gerne vil blive der i noget tid, men at de så skred i den efterfølgende transfervindue.
Så jeg tror hvis Fergie virkelig ønsker sig Benzema, så tror jeg ikke det er helt umuligt at få ham. Spørgsmålet er bare mere vel, hvad Fergie har tænkt sig af formationer. En 4-3-3 eller 4-4-2. Hvis det er sidstnævnte han ønsker at bibeholde, så skal benzema ind - hvis ikke, så er jeg lidt skeptisk ved køb af endnu en verdensklasse angriber.
Jeg tror også at hvis Fergie vil have Benzema, så får vi Benzema..
Og det håber jeg han vil, for jeg tror den mand er fremtiden.. Vi så mod os selv hvor fantastisk han er..
Hvis man ser bort fra Messi så er han den eneste spiller i den her sæson som jeg har været bange for når han har haft bolden imod os..
United DK
08-05-2008, 21:21
Har du hørt om en spiller som jeg mener de kaldte noget i retning af Figo :) ?
Ja, og jeg har også hørt om Laudrup om Luis Enrique, men derfor tror jeg ikke på, at Richards kunne finde på at skifte fra City til United, heller ikke selvom man siger, at hjertet er forsvundet i moderne fodbold.
Parkohargo
09-05-2008, 00:01
Hvad mener i egentlig herinde om Peter Crouch? han er jo til salg nu..142mio. åbenbart.
Jeg tror dog ikke selv på i min vildeste fantasi at vi henter ham men et eller andet sted er han vel sådan en type angriber vi mangler. Han har virkelig højden med sig, og er lidt mere en boksangriber end Tevez og Rooney.
Eneste minus er dog at han er scouser spiller.:) men som fodboldspiller synes jeg egentlig aldrig jeg har haft noget imod ham.
Prøv at forestil jer storken i en United trøje:lolol:
Jeg syntes Crouch er meget undervurderet.. Han har en kanon teknik når man tager hans bygning i betraktning og han har evnen til at tage bolden ned på stedet vende rundt og skyde den i kassen.. er sikker på at han ville score mange mål, for scouserne hvis han fik spilletid.. Men i united trøjen.. Never.. Tror for det første ikke på det, og tror ikke jeg har lyst til det..
Parkohargo
09-05-2008, 00:09
Jeg syntes Crouch er meget undervurderet.. Han har en kanon teknik når man tager hans bygning i betraktning og han har evnen til at tage bolden ned på stedet vende rundt og skyde den i kassen.. er sikker på at han ville score mange mål, for scouserne hvis han fik spilletid.. Men i united trøjen.. Never.. Tror for det første ikke på det, og tror ikke jeg har lyst til det..
Jamen det er også min opfattelse at han altid har været en smule undervurderet hos fool, og især nu hvor Torres er kommet til får han minimal spilletid.
RuudVanNissetøj
09-05-2008, 00:19
Crouch er en af de få Liverpool spillere jeg nogenlunde kan lide - og fatter ikke Benitez at han ikke bruger ham noget mere fra start. Han har en glimrende teknik og formår i den grad at beskytte bolden når han har den. En rigtig god holdspiller imo. men så hellere ikke mere....
Tror slet ikke Liverpool vil sælge Crouch til os, og tror heller ikke han selv er en type som forråder sin egen klub og tager til en rivalklub. Ved heller ikke hvorfor han ikke har fået så meget spilletid i Liverpool. Og har også aldrig syntes Kuyt er bedre end Crouch.
Hl-Glory
09-05-2008, 07:29
Tror slet ikke Liverpool vil sælge Crouch til os, og tror heller ikke han selv er en type som forråder sin egen klub og tager til en rivalklub. Ved heller ikke hvorfor han ikke har fået så meget spilletid i Liverpool. Og har også aldrig syntes Kuyt er bedre end Crouch.
I hvert fald, slet ikke efter Heinze sagen. ;)
hvis du har en meget høj spiller som kan ligge bolden død og ligge den af til en medspiller, så har du en peter crouch, og den rolle tror jeg såmen sagtens manucho kunne udfylde, selvom han er et par cm mindre.
Crouch er ikke noget særligt, bortset fra han vist nok har en ret lækker kæreste.
Glory Man United
09-05-2008, 08:18
Hva skal vi med en marginal spiller fra Liverpool? :Smackden:
Hva skal vi med en marginal spiller fra Liverpool? :Smackden:
Præcis. Hvorfor i alverden skulle vi dog købe en reservespiller fra Liverpool.? Det bliver vi da ikke bedre af.. Nej, sats på egne talenter, smid Saha på porten og hent en god angriber mere ind. Drømmen er en Benzema, men om det er realistisk skal jeg ikke kunne sige.
Jeg ved ikke hvad vi ikke kan fatte.. Benzema har jo udtalt sig, at han ikke vil til England, men hellere til Spanien eller Italien. Og jeg tvivler derfor stærkt på om man overhovedet kommer til klubben. Desværre, men det tror jeg næppe. Så vil jeg hellere have at Rossi kommer tilbage eller Berbatov til klubben.
United DK
09-05-2008, 09:41
Jeg ved ikke hvad vi ikke kan fatte.. Benzema har jo udtalt sig, at han ikke vil til England, men hellere til Spanien eller Italien. Og jeg tvivler derfor stærkt på om man overhovedet kommer til klubben. Desværre, men det tror jeg næppe. Så vil jeg hellere have at Rossi kommer tilbage eller Berbatov til klubben.
Man skal ikke tro på alt hvad fodboldspillere siger, for hvis nu Chelsea ligger 600 mio. på bordet, og Benzema kan få 1,5 mio. om ugen, så kan han jo pludselig ændre mening.
Man skal ikke tro på alt hvad fodboldspillere siger, for hvis nu Chelsea ligger 600 mio. på bordet, og Benzema kan få 1,5 mio. om ugen, så kan han jo pludselig ændre mening.
Så skal Ferguson for alvor finde den store pengepose frem. Jeg synes ikke det er nødvendigt, at vi henter Benzema, hvis han kræver for meget af os.
Mine oplagte ønsker er helt klart Benzema og Huntelaar, men det ser ikke ud til at vi får held til at hente nogen af dem i år, så mit bud er ud med Saha og så evt. forsøg at hente Berbatov eller Dean Ashton, de har begge bevist at de kan begå sig i Premier League. Men måske det er nok med Manucho, det er jo slet ikke til at sige om han kommer til at bombe :-)
Uanset hvad bliver det spændende at se sommerens transfers til og fra de forskellige PL klubber
Nu snakker folk om Peter Crouch.
For det første synes jeg slet ikke at han er god nok til United og for det andet, så vil jeg ALDRIG have en spiller til at trække Unitedtrøjen over hovedet, hvis han tidligere er blevet brugt som gødning på Anfield. Aldrig i livet..
Hvis vi køber Crouch skal vi spille vores spillestil om til høje bolde, hvilket jeg ikke er så meget for, da det vil ødelægge vores tekniske spil, som Crouch ikke er hurtig nok i fødderne til at kunne køre med på. Som joker kunne han vel være udemærket, men for 150 millioner er det jo fuldstændig uhørt, og så hellere satse på Manucho efter min mening.!
Mine oplagte ønsker er helt klart Benzema og Huntelaar, men det ser ikke ud til at vi får held til at hente nogen af dem i år, så mit bud er ud med Saha og så evt. forsøg at hente Berbatov eller Dean Ashton, de har begge bevist at de kan begå sig i Premier League. Men måske det er nok med Manucho, det er jo slet ikke til at sige om han kommer til at bombe :-)
det er jo ikke kun hvorvidt at angriberen har vist noget i PL før. Det handler også om spillernes overordnede færdigheder. Hvor mange af jer ville have skudt på anderson som en PL-spiller før i havde set ham???
Hvis talentet er stort nok, så kan man i 99 ud af 100 tilfælde tilpasse sig.
Jeg kan simpelthen ikke forstå at nogle i fuld alvor kan foreslå at vi skal købe Dean Ashton.. Lad nu Pool om at lave de der middelmådige transfers som ikke flytter noget.. Ashton er da en udmærket angriber, men jeg har umådelig svært ved at se at han har klassen til at gøre en forskel i United..
United DK
09-05-2008, 11:12
Jeg kan simpelthen ikke forstå at nogle i fuld alvor kan foreslå at vi skal købe Dean Ashton.. Lad nu Pool om at lave de der middelmådige transfers som ikke flytter noget.. Ashton er da en udmærket angriber, men jeg har umådelig svært ved at se at han har klassen til at gøre en forskel i United..
Helt enig, og desuden er han meget skadet, og vi ved jo hvor irriterende det er, når vi tænker på Saha.
ChristianR
09-05-2008, 12:22
Ok. Og han har sagt, at han ikke forlader Lyon før, de vinder Champions League. Jamen, så kan vi jo være stensikre på det:Smackden:
Ok. Og han har sagt, at han ikke forlader Lyon før, de vinder Champions League. Jamen, så kan vi jo være stensikre på det:Smackden:
Ja så kommer han satme til at vente længe..
Jeg håber virkelig på Richards og Benzema. I mine øjne ser vi komplette ud så. Og tænk lige på, at de begge er 19 år. Wauw....
Richards er perfekt, da han som sagt er ung (prøv lige at tænk på, at han er 2 år yngre end Simpson!!!). At han er englænder er et plus i min bog, da vi skal bevare en britisk grundstamme. Derudover er det meget passende mit lidt mere fysisk i de bagerste rækker, jeg har nemlig mine bekymringer over at skulle have et lille teknisk og offensiv back, når nu Ronaldo er wing'en. Richards fysisk er vanvittig. Tjek selv:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=480186&in_page_id=1771&ICO=SPORT&ICL=TOPART
Han ligner jo en wrestler. :-)
Mht. Benzema så er der ingen tvivl om, at han har alt hvad vi efterspøger. Han osser af klasse. Jeg drømmer stadig om hans mål mod os i kvart'en - virkelig kvalitet overfor verdens bedste forsvar. I øvrigt elsker jeg hans lettere arrogante udstrålng ala Cantona :-)
Desværre er de to drømme signings lettere urealistisk, men jeg håber virkelig, at vi sikre os disse super spillere.
Han er sgu en ordentligt motherfucker ham Micah..
Det ville være ubeskriveligt fedt hvis vi fik både ham og Benzema og jeg tror sagtens det kan lade sig gøre.. Det kommer bare til at koste en millard million.. Og det er måske lige voldsomt nok..
Andersen
09-05-2008, 13:39
Jeg håber virkelig på Richards og Benzema. I mine øjne ser vi komplette ud så. Og tænk lige på, at de begge er 19 år. Wauw....
Richards er perfekt, da han som sagt er ung (prøv lige at tænk på, at han er 2 år yngre end Simpson!!!). At han er englænder er et plus i min bog, da vi skal bevare en britisk grundstamme. Derudover er det meget passende mit lidt mere fysisk i de bagerste rækker, jeg har nemlig mine bekymringer over at skulle have et lille teknisk og offensiv back, når nu Ronaldo er wing'en. Richards fysisk er vanvittig. Tjek selv:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=480186&in_page_id=1771&ICO=SPORT&ICL=TOPART
Han ligner jo en wrestler. :-)
Mht. Benzema så er der ingen tvivl om, at han har alt hvad vi efterspøger. Han osser af klasse. Jeg drømmer stadig om hans mål mod os i kvart'en - virkelig kvalitet overfor verdens bedste forsvar. I øvrigt elsker jeg hans lettere arrogante udstrålng ala Cantona :-)
Desværre er de to drømme signings lettere urealistisk, men jeg håber virkelig, at vi sikre os disse super spillere.
Hvis vi havde haft en Abramovic i ryggen, havde vi sikkert købt dem begge. De to er ren ønsketænkning. Hvis vi kan lokke bare en af de to til klubben, må det vist betegnes som en sejr. Richards håber jeg mest på, da en sådan elegant og hårdt tacklende forsvarsspiller ikke hænger på træerne og specielt det at han er engelsk, trækker bestemt ikke ned i karakterbogen. Han er for sej. Måske kan al den hurlumhej i City bevirke at han kunne finde på at hoppe over på den anden side af gaden.
Jeg "sælger" gerne indkøbet af en angriber for Richards!!!!
Jeg siger gerne nej tak til Richards, hvis det betyder at vi skal punge ud med endnu en kvart milliard og samtidig skal give afkald på vores egne talenter. Simpson og Pique er fremtiden i min bog :) Dog kunne jeg godt forestille mig, at Pique smutter før eller siden, da konkurrencen er uretfærdig hård på centrebacken. Jeg savner ret meget en local-lad og home-grown spiller i truppen, da det er ved at være noget tid siden, at der er kommet nyt blod fra de kanter. Richards kommer iøvrigt fra Birmingham.
Det eneste vi behøver, såfremt alle bliver, er en angriber og han må gerne hedde Huntelaar, da han lige er typen vi mangler oppe foran.
det er jo ikke kun hvorvidt at angriberen har vist noget i PL før. Det handler også om spillernes overordnede færdigheder. Hvor mange af jer ville have skudt på anderson som en PL-spiller før i havde set ham???
Hvis talentet er stort nok, så kan man i 99 ud af 100 tilfælde tilpasse sig.
Jeg gjorde, hehe. For så ham spille for Porto og sagde at han ville være ideel for united. Har altid ønsket mig Anderson, Nani og Tevez til klubben og da de kom var det en sejr for mig. Så for denne sæson ønsker ejg mig Benzema og Richards. Hvis de to kommer, så må i købe alt i verden på min regning :D
Hvis de to kommer, så må i købe alt i verden på min regning :D
Jamen så tror jeg sjovt nok jeg køber United:lolol: Og en kasse Pepsi Twist!!!
Jamen så tror jeg sjovt nok jeg køber United:lolol: Og en kasse Pepsi Twist!!!
Er det ikke lidt dobbeltmoralsk, når ingen af os fans ønsker vores klub opkøbt? :p
- Pepsi twist? :D Det skal sku da være cola eller fanta.
SantasLittleHelper
09-05-2008, 17:39
Hvilke kvaliteter mener du at Rossi har, som kan forstærke holdet? At han kan score på straffespark? Rossi kan ikke tilføre holdet noget som helst, da det han kan er nøjagtig det samme som det Rooney kan. Rossi er bare en del dårligere på alle områder end Rooney.
Parkohargo
09-05-2008, 19:10
Skal vi ikke lige køre en runde iblandt os!? der kommer så mange forslag fra folk hele tiden. Lad os sige vi må vælge én spiller vi godt kunne tænke os til klubben(realistisk), og en spiller vi gerne så forlade os.
Jeg starter:
Mit største ønske til sommer er:
---------Dimitar Berbatov--------
Spiller jeg ønsker væk fra klubben:
----------Louis Saha------------
Det er ve de færreste der ikke ønsker vi får penge for Saha nu når han er så meget skadet som han er. Men der er altså frit valg på alle hylder? :)
------------Benzema-----------
Jeg siger gerne nej tak til Richards, hvis det betyder at vi skal punge ud med endnu en kvart milliard og samtidig skal give afkald på vores egne talenter. Simpson og Pique er fremtiden i min bog :) Dog kunne jeg godt forestille mig, at Pique smutter før eller siden, da konkurrencen er uretfærdig hård på centrebacken. Jeg savner ret meget en local-lad og home-grown spiller i truppen, da det er ved at være noget tid siden, at der er kommet nyt blod fra de kanter. Richards kommer iøvrigt fra Birmingham.
Det eneste vi behøver, såfremt alle bliver, er en angriber og han må gerne hedde Huntelaar, da han lige er typen vi mangler oppe foran.
Fuldstændig enig.. Nu brugte vi rigtig mange penge sidste sommer, og det skal på ingen måde gentage sige.. ville være rigtig træt af at begynde at udvikle sig til en købeklub som chelsea eller FCK.. Savner rigtig meget en homegrown ligesom dig, og derfor håber jeg rigtig meget at vi ikke køber en back, og lader simpson få chancen, hvis det kræves, og så håber jeg meget på at Campbell eller Welbeck får chancen i angrebet..
Lad os sige vi må vælge én spiller vi godt kunne tænke os til klubben(realistisk), og en spiller vi gerne så forlade os.
---------Huntelaar--------
Parkohargo
09-05-2008, 19:17
Det er ve de færreste der ikke ønsker vi får penge for Saha nu når han er så meget skadet som han er. Men der er altså frit valg på alle hylder? :)
------------Benzema-----------
Det skal selvfølgelig være nogenlunde realistisk ønske.. altså ikke spillere som Messi og kaka:)
Kom frisk drenge.
Vilmeister
09-05-2008, 19:19
Huntelaar vil score evigt mange mål i united
Flax_Generous
09-05-2008, 19:22
---------Dimitar Berbatov--------
:skaaal:
Enig!
Største ønske - Huntelaar
Væk skal - Saha
Huntelaar har en fantastisk målnæse og vi vil blive uhyre giftige med Tevez Rooney og Huntelaar oppe foran. Han er den mand vi mangler for at truppen er komplet. Han er også ca dobbelt så billig som Berbatov og Benzema det er self også et +. En stor grund til at jeg har ham foran Benzema er pga hovedspillet hvor vi mangler 20 cm hver på Tevez og Rooney og Huntelaar er efter min mening bedre i luften end Benzema
Saha skal væk af den ene grund at han er så meget skadet og at det vil være dejligt at få en sjat penge få ham - så simpelt er det egentligt
Parkohargo
09-05-2008, 19:29
Indtil videre:
------------
Huntelaar 2
Benzema 1
Berbatov 2
----------
Saha 5
Ud af busken drenge. Kunne være skægt og se hvilken spiller herinde er det største ønske.
Indtil videre:
------------
Huntelaar 2
Benzema 1
Berbatov 2
----------
Saha 5
Ud af busken drenge. Kunne være skægt og se hvilken spiller herinde er det største ønske.
Hvor unfair! Tænkte på at vælge Huntelaar, men nu når der var frit valg på alle hylder :p
største spillerønske:
Berbatov
væk skal:
Saha
Dos santos
09-05-2008, 20:02
---------Benzema--------
Fletcherfan
09-05-2008, 20:27
Ved ærlig talt ikke hvem jeg ønsker mig mest, men hvis United skal købe en spiller så skal det være en angriber... For se på holdet:
Mål: VDS, PIG, Foster... Det er ihvertfald godt nok...
H. Back: (Neville), Brown, Hargreaves, Simpson, O'Shea... Fint nok, ikke brug for forstærkning...
V. Back: Evra, Silvestre, O'Shea, (Simpson)... Fint nok, skal der købes en her så skal min. en ud...
Centerforsvar: Rio, Vidic, Pique, Brown, Silvestre, O'Shea, (Neville)... Utrolig godt dækket ind her... Håber ikke der foreløbigt kommer en ny her...
H. midtbane/fløj: Ronaldo, Nani, Park, Fletcher, Hargreaves, Eagles, (Rooney, Tevez, Simpson)... Eagles bliver godt nok sikker solgt, men er alligevel godt med folk på denne plads...
V. midtbane/fløj: Ronaldo, Nani, Giggs, Park, Evra, (Rooney, Tevez)... Samme som v. back... Kommer der en skal en ud, og det synes jeg ikke der er brug for...
Central midtbane: Fletcher, Anderson, Giggs, Scholes, Carrick, Hargreaves, Ferdinand, Tevez, Rooney, O'Shea, Pique... Stærkeste plads på Uniteds hold efter min mening...
Angribere: Rooney, Tevez, (Ronaldo, Manucho, Wellbeck, Campbell)... Største ? på holdet... Men meget afhænger af de 3 sidste om de er gode nok... Hvis SAF ikke synes det så skal en ny ind... Der ønsker jeg mig mest Keane, Ashton eller Huntelaar...
United DK
09-05-2008, 21:03
Største spillerønske: Huntelaar
Jeg tror han bliver Europas nye målkonge.
Væk skal: Saha
Hvad skal man sige, andet end skader, skader, skader...
Det kan måske godt være, men helt ærligt? Synes du ikke Richards er en exceptionelt spiller? Hvis du spørger mig, så synes jeg han er mindst dobbelt så god end Evans og bedre end Pique. Desuden synes jeg hans britiske blod giver et stort plus + han ved hvordan man skal spille i England. Sådanne gigantiske forsvarstalenter hviler ikke på laurbærerne. Derfor synes jeg vi godt kunne spendere 250 mio på ham, da han ikke kun vil pynte på holdet, men muligvis have en fremtids "Rio" i truppen i måske 10 år, 15 år. Hvem ved. Jeg synes han er.
Største ønske
Benzema/Richards
Væk fra klubben
Silvestre aka æggehoved. Synes den mand er katastrofal ringe. Hver gang han er på banen så pumper mit blod hurtigere end jeg ved ikke hvad. Væk med ham, mens vi kan tjene lidt på ham.
SantasLittleHelper
09-05-2008, 22:00
Mit største ønske er Zlatan.. Så kan resten af angriberne spille sten, saks, papir over hvem der skal ud..
Tror i ikke virkelig at Huntelaar ville hæmme vores spil? Han er jo Ruud # 2. Han er ikke en invidualist. Og jeg synes vores spil er meget præget af invidualister, som kan tage bolden, sætte 2-3 mand af og banke den ind. Og det synes jeg også var grunden til at Ruud skred, for Saha var mere mobil end Ruud var - og vores spil er blevet meget mere flottere at se på siden han er skredet og titlerne tæller for sig selv. Jeg håber for alt i verden ikke Huntelaar kommer, selvom han bomber umenneskelige mange bolde ind. Men han ville bare hæmme os og det vil være det samme som at gå tilbage til en fuser.
Mit største ønske er Zlatan.. Så kan resten af angriberne spille sten, saks, papir over hvem der skal ud..
Hørt! Han er en enestående angriber, men han er jo forholdsvis urealistisk ville jeg mene, hehe.
Tror i ikke virkelig at Huntelaar ville hæmme vores spil? Han er jo Ruud # 2. Han er ikke en invidualist. Og jeg synes vores spil er meget præget af invidualister, som kan tage bolden, sætte 2-3 mand af og banke den ind. Og det synes jeg også var grunden til at Ruud skred, for Saha var mere mobil end Ruud var - og vores spil er blevet meget mere flottere at se på siden han er skredet og titlerne tæller for sig selv. Jeg håber for alt i verden ikke Huntelaar kommer, selvom han bomber umenneskelige mange bolde ind. Men han ville bare hæmme os og det vil være det samme som at gå tilbage til en fuser.
Jeg synes ikke det er fair at give Ruud skylden for at vi stank mere eller mindre i en periode mens han var i klubben..
Jeg synes ikke han hæmmer Real Madrids spil fx..
Imo var vi bare ringe i store dele af den periode.. Jeg var slet ikke imponerede af de rutinerede spillere som Scholes, Giggs etc., var blev lavet nogle ringe indkøb som kleberson, djemba djemba, veron osv og unge talenter som Ronaldo var udmærkede men slet ikke klar til at tage ansvar..
Hvis vi ikke kan have en enkelt bomber á la Huntelaar i angrebet uden at hele vores offensiv går kold, så er der noget galt... Folk som Rooney, Ronaldo, Scholes, Nani/Giggs kan så meget på egen hånd.. Vores hold er et helt andet end dengang Ruud var her..
Væk fra klubben
Silvestre aka æggehoved. Synes den mand er katastrofal ringe. Hver gang han er på banen så pumper mit blod hurtigere end jeg ved ikke hvad. Væk med ham, mens vi kan tjene lidt på ham.
Har du set de kampe han er kommet ind i efter sin skade?? Han har gjort det sindsygt godt.. Ham skal vi absolut beholde, da han også er den eneste der kan gå direkte ind på Evra's plads..
Man kan ikke sammenligne Ruud-tiden med nu.. Vi er meget mere fleksible, og som holdet er nu, kunne Ruud også sagtens fungere.. Selvom Ruud bombede vandt vi jo ikke noget nævneværdigt, men det er i mine øjne mere forsvarets skyld.. Nu har vi verdens bedste forsvar, og Huntelaar ville passe perfekt ind.. Ja vi har mange individualister, men Rooney, Tevez, Ronaldo, Nani er meget flakkende i offensiven, og dermed ville det ikke gøre noget med 1 offensiv der ikke var så flakkende men bare banker ALT ind..
Jeg synes ikke det er fair at give Ruud skylden for at vi stank mere eller mindre i en periode mens han var i klubben..
Jeg synes ikke han hæmmer Real Madrids spil fx..
Imo var vi bare ringe i store dele af den periode.. Jeg var slet ikke imponerede af de rutinerede spillere som Scholes, Giggs etc., var blev lavet nogle ringe indkøb som kleberson, djemba djemba, veron osv og unge talenter som Ronaldo var udmærkede men slet ikke klar til at tage ansvar..
Hvis vi ikke kan have en enkelt bomber á la Huntelaar i angrebet uden at hele vores offensiv går kold, så er der noget galt... Folk som Rooney, Ronaldo, Scholes, Nani/Giggs kan så meget på egen hånd..
Præcis.. Hvis man kan sige at EN mand kan ødelægge hele vores spil, så må resten af holdet da også sutte maks.. Det kan da kun være en bonus at en angriber scorer 44 gange på en sæson..
Nu sviner jeg jo ikke Ruud til. Så har i misforstået pointen. Jo, han scorede mange mål og det der - men i sidste ende er det jo titlerne der tæller, og siden han "skred/mistede pladsen for Saha" har vi vundet PL og ser ud til at genvinde det, er i CL-finalen og mickey mouse cup og været i FA cuppen sidste år, som vi tabte på negerdukken fra chelsea. Måske skyldes det Ruud's afgang eller måske vi har fået stærkere forsvar. Synes det er beundringsværdigt og jeg er også meget meget skeptisk om Huntelaar. Der har været Kezman, Kalou, Kuyt osv osv. som bombede løs i det hollandske, som i det engelske er en ren katastrofe "scoringsmæssigt".
Nu sviner jeg jo ikke Ruud til. Så har i misforstået pointen. Jo, han scorede mange mål og det der - men i sidste ende er det jo titlerne der tæller, og siden han "skred/mistede pladsen for Saha" har vi vundet PL og ser ud til at genvinde det, er i CL-finalen og mickey mouse cup og været i FA cuppen sidste år, som vi tabte på negerdukken fra chelsea. Måske skyldes det Ruud's afgang eller måske vi har fået stærkere forsvar. Synes det er beundringsværdigt og jeg er også meget meget skeptisk om Huntelaar. Der har været Kezman, Kalou, Kuyt osv osv. som bombede løs i det hollandske, som i det engelske er en ren katastrofe "scoringsmæssigt".
Nej nej, syntes heller ikke du sviner, men tror mere vores medaljer skyldes bedre forsvar, end Ruud's afgang..
Don Kafai
09-05-2008, 22:35
Største ønske (I snart 2 år): Huntelaar!
Væk skal: Louis Saha
United DK
09-05-2008, 23:07
Ruud var ikke skyld i vores deroute fra 2001-2006, det var hele holdet, som var på vej ned. Keane havde ikke længere luft, til at løbe fra boks til boks, Giggs mistede hans enorme speed, Beckham leverede heller ikke samme vare som tidligere, Cole var gået helt ned, Stam forlod klubben, og sådan kan vi fortsætte. Vores engang så fantastiske hold, var over the hill, og selvom Giggs stadig leverede en acceptabel vare, så var han ikke den samme, som han var op igennem 90'erne.
Jeg er udemærket klar over, at fordi man bomber i Holland, så er det ikke ens betydende med, at man bomber i PL, men sådan er det altid. PL er efter min vurdering, den sværeste liga at spille i som angriber, for forsvarene får lov til mere, end de gør i andre lande, og derfor falder mange igennem. Jeg synes dog Huntelaar adskiller sig fra de andre, for de andre er ikke fuldblodsangribere, selvom de måske scorede over 30 mål pr. sæson i Holland. Huntelaar har det der instinkt med, at når han ser målet, så trykker han af, ikke noget med lige at tage det sidste træk, eller prøve at være smart, nej, han trykker bare til den, og så score han somregel. I øvrigt vil jeg lige pointere, som jeg har gjort før herinde, at har man sat sig ned, og set Ajax spille, hvilket jeg har gjort over 20 gange, som kan man også se, at Huntelaar ikke er Ruud II, for han kan gå med i opspillet, og hvis ikke han kunne det, så spillede han heller ikke for Ajax, som er en klub der går meget op i, at spillerne er teknisk stærke.
Er ikke vild med hvis United's førsteprioritet er at hente den gamle 28-årig Fabiano.. Jeg vil nu hellere foretrække Dean Ashton. Han er blot 24-25 år, og er englænder. Jo flere englænder til klubben jo bedre, da det er et engelsk hold. Huntelaar ser jeg også som en mulighed. Benzema og Berbatov har jeg sværet ved at se i United-trøjen i fremtiden.
Håber vi får hentet disse spillere til klubben (som man ser er en mulighed at hente)/og væk fra klubben:
Hentede spillere må være: Dean Ashton (West Ham), Phillip Lahm (FC Bayern) og evt. en eller de to Wigan spillere til klubben.
Spillere som skal væk: Luis Saha (hvad kan man bruge den stakkels spiller til i klubben, når han heletiden er skadet), og evt. Silvestre, hvis vi får Lahm/Bosingwa. Han vil helt sikkert gøre det bedre som venstreback.
Det kan måske godt være, men helt ærligt? Synes du ikke Richards er en exceptionelt spiller? Hvis du spørger mig, så synes jeg han er mindst dobbelt så god end Evans og bedre end Pique.
Han er da en god spiller, men det er lidt pinligt, at vi, groft sagt (eller måske ikke), køber os til succes.
Hvorfor handle ind, før vi har givet vores spillere en værdig chance? Simpson har da fået en håndfuld kampe, men det er jo umuligt at ramme sit topniveau, når man spiller en gang hvert kvartal.
Hvor meget har du set med Evans? Og de få kampe Pique har fået kan man jo ikke vurdere udfra. Nogle spillere udvikler sig hurtigere end andre. Måske Pique er ligeså god som Richards om 5-6 år.
Desuden synes jeg hans britiske blod giver et stort plus + han ved hvordan man skal spille i England.
Det ved Simpson og Pique jo også.
Sådanne gigantiske forsvarstalenter hviler ikke på laurbærerne. Derfor synes jeg vi godt kunne spendere 250 mio på ham, da han ikke kun vil pynte på holdet, men muligvis have en fremtids "Rio" i truppen i måske 10 år, 15 år.
Om 2-3 år dukker der endnu en wonderboy op. Ingen kendte jo noget til Vidic inden han kom (ham fik vi for 7 mio £).
10-15 år nægter jeg at tro på. Hvis Richards skifter fra City til United (ærkerivaler), hvorfor skulle han så ikke skride igen, hvis en mere succesrig klub byder sig?
Parkohargo
10-05-2008, 00:46
umiddelbart virker det som om at Benzema er det største ønske stærkt forfulgt af Huntelaar...
Benzema virker dog som rimelig urealistisk pga. hans nye forlængelse med klubben. Så er der Huntelaar tilbage..
Største ønske (I snart 2 år): Huntelaar!
Væk skal: Louis Saha
Enig, i at Saha skal væk. Prøv at tænk på alle de penge man sparer på hans løn, det vil jo dække en ny angribers løn, eller i hvert fald en stor del af det. Samtidig vil man slippe af med en spiller, som man stort set intet glæde har af.. Huntelaar kunne være en glimrende tilføjelse til truppen. Han er en ønskespiller i front sammen med et par andre. Bliver i hvert fald spændende at se hvad der sker..
Benzema virker dog som rimelig urealistisk pga. hans nye forlængelse med klubben. Så er der Huntelaar tilbage..
Og det ville være helt fantastisk! :juhuuuu:
10-15 år nægter jeg at tro på. Hvis Richards skifter fra City til United (ærkerivaler), hvorfor skulle han så ikke skride igen, hvis en mere succesrig klub byder sig?
Og hvem i alverden skulle det så være? Jeg spørger bare :)
Og har endnu værre ved at se nogen mere "succesrig", hvis Richards står i Man Uts's bagkæde
Richards er god, men vi skal stadig ikke gå ud og bruge en kvart milliard, når vi har to talenter i Pique og Evans.. Meget muligt at de ikke er på helt samme niveau, men hvis de nu fik lov at spille lidt, kan de sagtens udvikle sig, og vil hellere have en der er 20% dårligere og som er vores eget talent, end at gå ud og spendere så mange penge.. Vi har altså et godt nok hold, til at vi godt kan bruge Pique og Evans som reserver, og overtagere når de andre ikke kan mere, hvis de ellers har vist deres klasse til den tid..
Og har endnu værre ved at se nogen mere "succesrig", hvis Richards står i Man Uts's bagkæde
Ingen kan forudsige fremtiden. Hvem siger vi er ligeså succesrig som nu om 5-6 år? Alting kan gå hurtigt i fodbold.
Don Kafai
10-05-2008, 12:37
For 5 år siden var det jo fuldstændig uhørt at Chelsea overhovedet var inde i billedet om en spiller, der kostede mere end 250 mio kr. Nu er de storfavoritter til at lande samtlige storspillere...
Tingene ændre sig meget i fodbold, og meget hurtigt!
Hvem ved, måske spiller Manchester United om nedrykning om 5 år?
Han er da en god spiller, men det er lidt pinligt, at vi, groft sagt (eller måske ikke), køber os til succes.
Hvorfor handle ind, før vi har givet vores spillere en værdig chance? Simpson har da fået en håndfuld kampe, men det er jo umuligt at ramme sit topniveau, når man spiller en gang hvert kvartal.
Hvor meget har du set med Evans? Og de få kampe Pique har fået kan man jo ikke vurdere udfra. Nogle spillere udvikler sig hurtigere end andre. Måske Pique er ligeså god som Richards om 5-6 år.
Det ved Simpson og Pique jo også.
Om 2-3 år dukker der endnu en wonderboy op. Ingen kendte jo noget til Vidic inden han kom (ham fik vi for 7 mio £).
Hehe. Misforstå mig ikke, jeg er en stor beundrer af Pique, synes han er en fantastisk spiller med et meget meget stort potentiale. Det samme med Evans, som kan blive stor, hvis han får chancen. Men da jeg mener at Richards er et giga talent, som der kunne være muligheder i, ville det absolut ikke skade holdet. Normalt er ejg hellere ikke stor fan af at købe, købe og købe. For så ender vi med Chelsea 2, men enkelte gange synes jeg bare man skal forsøge sig for at få fat i en spiller, som udskiller sig fra andre. Og desuden skader konkurrence slet ikke :) Noget vi har fået at set denne sæson.
Sådan ku vi også sige om Rio, som skiftede to gange til større klubber inden han nåede United. United er den største klub i England og muligvis også den største(og mest hadede) i verden. Men selvfølgelig kan jeg ikke forudsige om han også ville skride, hvis Real, barca, Inter eller hvad de nu hedder, kom og bød. Men jeg synes vi ser det flere gange at de engelske spiller bliver i united.
Ingen kan forudsige fremtiden. Hvem siger vi er ligeså succesrig som nu om 5-6 år? Alting kan gå hurtigt i fodbold.
Tag nu lige og stram hatten. Vi kan hurtigt blive enige om, at Micha Richards er et af de største, om ikke DET størst, forsvarstalen i verden. Så det er da klart at SAF vil være med i et evt. transfer af ham.
P.S. ja det kan gå hurtigt i fodboldens verden, men come on... så skeptisk kan man nu hellere ikke være med en trup som Ronaldo, Anderson, Evra, Rooney, Nani etc. (evt. Richards :)
Tag nu lige og stram hatten. Vi kan hurtigt blive enige om, at Micha Richards er et af de største, om ikke DET størst, forsvarstalen i verden. Så det er da klart at SAF vil være med i et evt. transfer af ham.
P.S. ja det kan gå hurtigt i fodboldens verden, men come on... så skeptisk kan man nu hellere ikke være med en trup som Ronaldo, Anderson, Evra, Rooney, Nani etc. (evt. Richards :)
Hvis skeptikerne har ret og vi står på randen af fallit, så ved man sgu aldrig..
Ikke at jeg har den holdning selv..
United DK
10-05-2008, 14:04
Richards det største engelske forsvarstalent, siden vores egen Rio tilbage i 90'erne, og hvis han udvikler sig på samme måde, så bliver han jo en verdensklassespiller, men med det sagt, så synes jeg rent principielt, at et køb af ham ville være forkert, for han spiller for en ærkerival, en klub som ret beset er nr. 2 over rivaler, efter Liverpool. Uanset hvor god Gerrard er, så vil jeg aldrig se ham i United, pga. hans fortid, og det samme gælder Richards.
Synes ikke man kan sammenligne Gerrards forhold til Pool med Richards forhold til City.. Gerrard vil (påstår han i hvert fald) spille sin karriere færdig i Pool og det er hans hjerteklub og jeg skal komme efter dig.. Richards ryger med 100% sikkerhed til en større klub og jeg tror ikke han er mere City-fan end Rooney er Everton-fan.. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men sådan som jeg ser det da er det kun City der kan stå i vejen for en transfer..
Jeg ville hade at se en af vores spillere ryge til Pool, men den anden vej rundt er jeg ligeglad.. Hvis en klassespiller har lyst til at skide på Liverpool for at spille for et bedre hold (dvs. os) så synes jeg det er fedt..
Jeg ville hade at se en af vores spillere ryge til Pool, men den anden vej rundt er jeg ligeglad.. Hvis en klassespiller har lyst til at skide på Liverpool for at spille for et bedre hold (dvs. os) så synes jeg det er fedt..
Enig. Torres kan jo ikke gøre for at han har valgt en supernedern klub og hvis han gerne vil være united spiller er der ikke noget som bør stoppe ham:D
ChristianR
10-05-2008, 14:44
Richards det største engelske forsvarstalent, siden vores egen Rio tilbage i 90'erne, og hvis han udvikler sig på samme måde, så bliver han jo en verdensklassespiller, men med det sagt, så synes jeg rent principielt, at et køb af ham ville være forkert, for han spiller for en ærkerival, en klub som ret beset er nr. 2 over rivaler, efter Liverpool. Uanset hvor god Gerrard er, så vil jeg aldrig se ham i United, pga. hans fortid, og det samme gælder Richards.
Gerrard ER Liverpool, og jeg ville aldrig se ham i United, ligesom jeg ikke ville se eksempelvis Crarragher spille for os. De har i mange år været en vigtig del af konkurrenternes hold og er tæt knyttet klubben og dens fans.
En spiller som eksempelvis Torres, der kun har spillet der een sæson, kunne jeg sagtens se i United, da Lverpool for ham så kun har fungeret som en slags 'springbræt' eller mellemstation før en større klub.
Det samme med Richards. Man skal jo starte et sted, og det kan meget nemt være, at han kun ser shitty som et springbræt, der skal føre ham til hans fodboldlivskærliged i en stor klub. Send bare ham over på den anden side af gaden. Hvis han bliver i City de næste 6 år, kan han sq få lov at blive der. Uanset hvor god han er.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83509&rss=true
Se det kan vi lide.. Huntelaar ville ifølge han agent elske at skifte til United..
man.utd25
10-05-2008, 17:01
Se det kan vi lide.. Huntelaar ville ifølge han agent elske at skifte til United..
Ja det er ting vi kan lide at høre, man kan altid bruge en bomber:)
Jeg synes han er lige det vi søger , og håber SAF skynder sig og signer ham
United DK
10-05-2008, 17:04
KØB KØB KØB!!!
KØB KØB KØB!!!
Amen! Han kan satme lave mål..
man.utd25
10-05-2008, 17:10
KØB KØB KØB!!!
Enig Enig Enig :)
Unitedforever
10-05-2008, 17:22
gider ikke have Huntelaar...
man.utd25
10-05-2008, 17:22
gider ikke have Huntelaar...
WHAT??? and WHY???
Unitedforever
10-05-2008, 17:26
fordi jeg ikke sys han er god. så simpelt er det, og jeg er stadig af den mening at han får svært ved at præstere i Pl. Det er noget heelt andet end den hollandske liga. Derudover mener jeg ikke han er prptotypen på den angriber vi bør hente. Folk glemmer at HUntelaar tit og ofte også sørger ned i banen og ud på kanten i kampene, ligesom Rooney og Tevez. Vi behøver en klassisk boksspiller ala Berbatov eller Vucinic.
United DK
10-05-2008, 17:32
fordi jeg ikke sys han er god. så simpelt er det, og jeg er stadig af den mening at han får svært ved at præstere i Pl. Det er noget heelt andet end den hollandske liga. Derudover mener jeg ikke han er prptotypen på den angriber vi bør hente. Folk glemmer at HUntelaar tit og ofte også sørger ned i banen og ud på kanten i kampene, ligesom Rooney og Tevez. Vi behøver en klassisk boksspiller ala Berbatov eller Vucinic.
Siger du, at Huntelaar ikke er meget anderledes end Rooney og Tevez? For i såfald, så har du ikke set særligt mange kampe med ham.
Unitedforever
10-05-2008, 17:35
jo jeg har. Jeg siger bestemt ikke han er samem type som dem, men han er altså heller ikke "kun" en boksspiller. Jeg er også af den overbevisning at han ikke har teknikken til at spille i sammen tempo som Rooney, Tevez, Ronaldo, Nani, Anderson, Carrick osv. Der mener jeg også en Berbatov bedre kan være med.
man.utd25
10-05-2008, 17:41
Jeg er slet slet ikke enig med dig, vucinic vil få det alt for svært i PL, og berbatov, ja ham mener jeg ikke vi skal gå efter, ligeså snart der er modgang så gider han jo ikke at spille, sådan en slags spiller gider jeg ikke se i vores klub.
Tror mere på det bliver huntelaar end nogen af de 2 du skriver, men vi må se
Unitedforever
10-05-2008, 17:44
jamen tror du ahr ret i,a t det bliver Huntelaar og jeg sys da også han er en glimrende spiller, men jeg er bare ikke den store fan af ham personligt. :)
jo jeg har. Jeg siger bestemt ikke han er samem type som dem, men han er altså heller ikke "kun" en boksspiller. Jeg er også af den overbevisning at han ikke har teknikken til at spille i sammen tempo som Rooney, Tevez, Ronaldo, Nani, Anderson, Carrick osv. Der mener jeg også en Berbatov bedre kan være med.
Hvad så om han ikke er 100% boksspiller. Så længe han kan være i feltet stort set hver gang og afslutte så sikkert som han gør ser jeg absolut intet problem i. At han deruover er bevægelig og fleksibel og kan gå med i vores tekniske hurtige spil er da bare fantastisk. Det ville være fantastisk til næste sæson med Rooney, Tevez og Huntelaar til at skiftes oppe foran. Som 4. valg bliver det nok Manucho selvom jeg hellere så Campbell.
man.utd25
10-05-2008, 17:51
huntalaar kan da være ligeså meget med som en berbatov kan.
Folk glemmer at HUntelaar tit og ofte også sørger ned i banen og ud på kanten i kampene, ligesom Rooney og Tevez. Vi behøver en klassisk boksspiller ala Berbatov eller Vucinic.
Synes det er positivt at Huntelaar også søger ned i banen og ud på kanten selvom Tevez og Rooney også gør det. Bevægeligheden i vores spil er noget af det vigtigste og så går vores spil ikke i stå hvis vi henter Huntelaar - hvilket det måske gør hvis vi får en mand der står plantet i feltet. Og en ting skal man huske - selvom han går dybt (Huntelaar) så er han stortset altid i feltet når angrebene skal afsluttes og det mangler vi. Huntelaar synes jeg er den mand vi mangler for at truppen er komplet
Vilmeister
10-05-2008, 17:59
Synes det er positivt at Huntelaar også søger ned i banen og ud på kanten selvom Tevez og Rooney også gør det. Bevægeligheden i vores spil er noget af det vigtigste og så går vores spil ikke i stå hvis vi henter Huntelaar - hvilket det måske gør hvis vi får en mand der står plantet i feltet. Og en ting skal man huske - selvom han går dybt (Huntelaar) så er han stortset altid i feltet når angrebene skal afsluttes og det mangler vi. Huntelaar synes jeg er den mand vi mangler for at truppen er komplet
Helt enig
Hl-Glory
10-05-2008, 18:03
Også jeg er helt enig :)
Giv os Huntelaar også jeg en meget glad Unite fan, selvom det jeg selvfølgelig altid ;)
McPherson
10-05-2008, 18:06
Lige læst på Skysports at Chelsea er tæt på at hente Bosingwa.. Det håber jeg fandme ikke sker..
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3547063,00.html
man.utd25
10-05-2008, 18:10
Lige læst på Skysports at Chelsea er tæt på at hente Bosingwa.. Det håber jeg fandme ikke sker..
Ja men chelski er der jo hver gang desværre:(
man.utd25
10-05-2008, 18:11
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83513
samme nyhed på bold:(
Hl-Glory
10-05-2008, 18:12
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83513
samme nyhed på bold:(
Ja så er den vil nok god nok.
desværre.
men ja, så må vi kigge på andre spillere.
På den anden side har de vel ikke brug for Richards hvis de køber Bosingwa og det baner måske vejen til en Richards transfer til United - personligt vil jeg langt hellere have Richards end Bosingwa
man.utd25
10-05-2008, 18:13
Ja så er den vil nok god nok.
desværre.
men ja, så må vi kigge på andre spillere.
Ja desværre:( men der må da også være andre
man.utd25
10-05-2008, 18:14
På den anden side har de vel ikke brug for Richards hvis de køber Bosingwa og det baner måske vejen til en Richards transfer til United - personligt vil jeg langt hellere have Richards end Bosingwa
Ja men jeg tror bare ikke shitty sælger til os, men man kan jo håbe
Hl-Glory
10-05-2008, 18:14
Også jeg.
men den tror jeg bare ikke på.
han skifter ikke fra city til os.
det er jeg ret sikker på, selvom det ville væren en kanon handel for os.
man.utd25
10-05-2008, 18:16
Også jeg.
men den tror jeg bare ikke på.
han skifter ikke fra city til os.
det er jeg ret sikker på, selvom det ville væren en kanon handel for os.
Nej tror jeg heller ikke på, selvom det ville være lækkert
Tvivler også på at City vil sælge til os men er buddet stort nok tror jeg ikke de kan sige nej især ikke hvis de planlægger at bruge mange mange penge denne sommer. Men går der ikke også rygter om at Richards vil væk hvis Eriksson ryger og er det tilfældet øger det da i hvert fald chancerne.
Men synes at det er pisse irriterende at Chelsea næsten altid henter de spillere vi er meget ude efter. Nærmest rystende at vi nu skal lave en "Anderson handel" (hvor der ikke var rygter om transferen og hvor klubben gjort alt for at andre ikke skulle fatte mistanke om at transferen var tæt på) næsten hver gang for at Chelsea ikke hapser spilleren
Det kunne da være dejligt. Så kunne vi rette blikket mod noget andet end endnu en portugiser.
man.utd25
10-05-2008, 18:24
Tvivler også på at City vil sælge til os men er buddet stort nok tror jeg ikke de kan sige nej især ikke hvis de planlægger at bruge mange mange penge denne sommer. Men går der ikke også rygter om at Richards vil væk hvis Eriksson ryger og er det tilfældet øger det da i hvert fald chancerne.
Men synes at det er pisse irriterende at Chelsea næsten altid henter de spillere vi er meget ude efter. Nærmest rystende at vi nu skal lave en "Anderson handel" (hvor der ikke var rygter om transferen og hvor klubben gjort alt for at andre ikke skulle fatte mistanke om at transferen var tæt på) næsten hver gang for at Chelsea ikke hapser spilleren
Penge penge penge, de køber bare løs sådan er det jo
Ja desværre.
Men prøv at tænke på alle de spillere de har "nakket" fra os
Robben, Ferreira, Duff, Cole, Essien, Ivanovic, Mikel, Ballack, Anelka og Malouda - allesammen spillere som var har været interesseret i men hvor Chelsea har været inde og "stjæle" dem. Især med Robben og Essien hvor de var kolde og gik ind og bød næsten dobbelt så meget for spillerne
United er ikke meget bedre selv:
Saha, Ronaldo = 120 mio.
Carrick, Hargreaves, Anderson, Nani = ca. 200 mio.
Rooney, Ferdinand, Tevez (transfer + leje) = ca. 300 mio.
osv.
United henter nok ikke ligeså mange spillere som Chelsea (hvilket næsten er umuligt), men de beløb de hentes for er stadigvæk kanonhøje. United procucerer måske lidt flere spillere selv, men det er vist også begrænset hvor mange unge spillere klubben giver en seriøs chance til.
man.utd25
10-05-2008, 18:31
Ja desværre.
Robben, Ferreira, Duff, Cole, Essien, Ivanovic, Mikel, Ballack, Anelka og Malouda - allesammen spillere som var har været interesseret i men hvor Chelsea har været inde og "stjæle" dem. Især med Robben og Essien hvor de var kolde og gik ind og bød næsten dobbelt så meget for spillerne
Men jeg tror at vis fergie ville have ham, så havde vi fået ham , tror han har en den i ærmet, han holder sine kort tæt på sig
Jurgensen
10-05-2008, 18:31
Ja desværre.
I næsten alle tilfælde er jeg dog stærkt tilfreds med at Chelsea fik dem.
Med undtagelse lige af Robben, som jeg mener kun have haft en stor karriere i United.
Resten kan de beholde.
Og lige netop det med at bruge penge kan vi ikke sige os fri fra. Synes det er helt fint vi satser på simpson og brown. Ser hellere vi kun vinder 6 ud af 10 titler med vores eget hold frem for et hold hvor alle 11 spillere er købt til en pris af 200 mil minimum. Mange der mener at titlerne er mere vigtige, men så har vi hver vores mening.
Jeg har taget Carrick, Nani, Anderson og specielt Hargreaves til mig. Men jeg håber ikke på en fortsat udvikling i den retning, og det tror jeg heller ikke sker. Der foretrækker jeg den lidt mere "romantiske" følelse.
man.utd25
10-05-2008, 18:34
Saha, Ronaldo = 120 mio.
osv.
United henter nok ikke ligeså mange spillere som Chelsea (hvilket næsten er umuligt), men de beløb de hentes for er stadigvæk kanonhøje. United procucerer måske lidt flere spillere selv, men det er vist også begrænset hvor mange unge spillere klubben giver en seriøs chance til.
united er en af verdens største klubber , og skal man være med i toppen , ja så skal man ud og købe , ellers havde fergie nok givet nogen af vores egen talenter chancen vis han mente de var gode nok.
man.utd25
10-05-2008, 18:35
Og lige netop det med at bruge penge kan vi ikke sige os fri fra. Synes det er helt fint vi satser på simpson og brown. Ser hellere vi kun vinder 6 ud af 10 titler med vores eget hold frem for et hold hvor alle 11 spillere er købt til en pris af 200 mil minimum. Mange der mener at titlerne er mere vigtige, men så har vi hver vores mening.
Jeg har taget Carrick, Nani, Anderson og specielt Hargreaves til mig. Men jeg håber ikke på en fortsat udvikling i den retning, og det tror jeg heller ikke sker. Der foretrækker jeg den lidt mere "romantiske" følelse.
Tro mig sådan bliver det også i fremtiden.
I næsten alle tilfælde er jeg dog stærkt tilfreds med at Chelsea fik dem.
Med undtagelse lige af Robben, som jeg mener kun have haft en stor karriere i United.
Resten kan de beholde.
Er også sikker på at Robben var blevet en verdensstjerne i United - men omvendt havde vi så købt Ronaldo hvis vi havde Robben ?? Jeg tvivler og der er jeg tilfreds med at vi fik Ronaldo - så dårlig er han jo heller ikke :D :lolol:
Jurgensen
10-05-2008, 18:38
Er også sikker på at Robben var blevet en verdensstjerne i United - men omvendt havde vi så købt Ronaldo hvis vi havde Robben ?? Jeg tvivler og der er jeg tilfreds med at vi fik Ronaldo - så dårlig er han jo heller ikke :D :lolol:
Ronaldo blev købt i 2003, Robben kom først til Chelsea året efter. Så ja vi ville nok stadig have Ronaldo :)
Vi købte Ronaldo før de købte Robben. Og personligt tror jeg Robben ville have været rigtig praktisk at have i United for så kunne Saha og ham nemlig hygge sig rigtig meget ude på skadesbænken;)
Ronaldo blev købt i 2003, Robben kom først til Chelsea året efter. Så ja vi ville nok stadig have Ronaldo :)
Min fejl - tænkte det lige som om at de begge kom i sommeren 2004. Så ja du har nok ret - Ronaldo ville nok havde været i United stadigvæk :) !
united er en af verdens største klubber , og skal man være med i toppen , ja så skal man ud og købe , ellers havde fergie nok givet nogen af vores egen talenter chancen vis han mente de var gode nok.
Man skal ikke komme og antyde, at Chelsea køber sig til succes, når United ikke er en meter bedre. Det kan godt ske, at vores økonomi primært er skabt af sportslig succes gennem årene, men det ændrer ikke på, at det er meget begrænset hvem vi selv avler. Scholes og Giggs kan ikke bruges som eksempel mere, da det efterhånden er en årrække siden. Jeg ved, at det er svært at producere egne talenter fordi reglerne er blevet lavet om siden da, men det ændrer ikke på, at vi stadig ikke gør brug af vores talentmasse. Så sent som i sidste sommer spenderede vi 100+200 for Tevez, i stedet for at turde give chancen til Rossi. Det skal nok passe at Simpson bliver frosset ud denne sommer. Arsenal er geniale på det punkt - det er muligt, de ikke mange englændere har, men de formår at udvikle fodboldspillere.
Jeg er enig med Tim i, at identifikation er ufatteligt vigtigt, så jeg går gerne lidt kompromis med kvaliteten. Jeg savner en local-lad.
man.utd25
10-05-2008, 18:40
Vi købte Ronaldo før de købte Robben. Og personligt tror jeg Robben ville have været rigtig praktisk at have i United for så kunne Saha og ham nemlig hygge sig rigtig meget ude på skadesbænken;)
Ja nemlig en ting har de sammen GLASBEN :lolol:
Jurgensen
10-05-2008, 18:41
Hehe. Ville gerne have en Robben der ikke var skadet, for når han er i form, mener jeg han er en af verdens bedste wings. En Robben i topform på venstre og Ronaldo i højre, et mareridt for ethvert forsvar.
McPherson
10-05-2008, 18:44
Det kunne da være dejligt. Så kunne vi rette blikket mod noget andet end endnu en portugiser.
Det var da et mærkeligt argument? :S .. Er der noget galt med at have flere spillere fra samme land?
Underligt
Jeg kan ærlig talt ikke græde snot over at misse Bosingwa. I de Porto-kampe, jeg har kedet mig nok til at se i denne sæson, er jeg ikke blevet imponeret over ham en eneste gang. At vi er klar til at betale kassen for ham, tror jeg mere er udtryk for den ret ringe kvalitet, som de tilgængelige højrebacks har i øjeblikket.
Med Browns forlængelse kan vi sagtens vente et år eller to med at finde den helt rigtige til højre back.
man.utd25
10-05-2008, 18:46
Man skal ikke komme og antyde, at Chelsea køber sig til succes, når United ikke er en meter bedre. Det kan godt ske, at vores økonomi primært er skabt af sportslig succes gennem årene, men det ændrer ikke på, at det er meget begrænset hvem vi selv avler. Scholes og Giggs kan ikke bruges som eksempel mere, da det efterhånden er en årrække siden. Jeg ved, at det er svært at producere egne talenter fordi reglerne er blevet lavet om siden da, men det ændrer ikke på, at vi stadig ikke gør brug af vores talentmasse. Så sent som i sidste sommer spenderede vi 100+200 for Tevez, i stedet for at turde give chancen til Rossi. Det skal nok passe at Simpson bliver frosset ud denne sommer. Arsenal er geniale på det punkt - det er muligt, de ikke mange englændere har, men de formår at udvikle fodboldspillere.
Jeg er enig med Tim i, at identifikation er ufatteligt vigtigt, så jeg går gerne lidt kompromis med kvaliteten. Jeg savner en local-lad.
Hvorfor skal han satse på Rossi vis han har sys at han ikke passede ind i vores system eller ikke var god nok, en grund har han haft, det går bare ikke at gå og give en masse unge talenter chancen vis de talenter vi har bare ikke har et stort nok talent.
vis vi gør det så, så kommer vi ikke til at spille om mesterskabet hvert år, og det kræver man i united, så derfor når chelski stormer ud og køber og køber, så bliver vi nød til at følge med
Hvorfor skal han satse på Rossi vis han har sys at han ikke passede ind i vores system eller ikke var god nok, en grund har han haft, det går bare ikke at gå og give en masse unge talenter chancen vis de talenter vi har bare ikke har et stort nok talent.
Det er selvfølgelig en smagssag hvorvidt om han er god nok eller ej, men jeg synes det er en skam, at vi hele tiden spenderer hundredvis af millioner på spillere. Nu er det ikke alle indkøb jeg vil lade gå under kategorien "købe sig til succes". Der er forskel på at købe en ukendt spiller i den serbiske liga for 70 mio. og så til at købe en verdensstjerne for 300 mio.
vis vi gør det så, så kommer vi ikke til at spille om mesterskabet hvert år, og det kræver man i united, så derfor når chelski stormer ud og køber og køber, så bliver vi nød til at følge med
Der er en grund til at man synge "chelseas success is hollow".
man.utd25
10-05-2008, 18:59
Det er selvfølgelig en smagssag hvorvidt om han er god nok eller ej, men jeg synes det er en skam, at vi hele tiden spenderer hundredvis af millioner på spillere. Nu er det ikke alle indkøb jeg vil lade gå under kategorien "købe sig til succes". Der er forskel på at købe en ukendt spiller i den serbiske liga for 70 mio. og så til at købe en verdensstjerne for 300 mio.
jo jo , jeg kunne godt lide Rossi , men chelski køber for flere penge end os, men vil man være den bedste klub, så for man det ikke af egen talenter.
jo jo , jeg kunne godt lide Rossi , men chelski køber for flere penge end os, men vil man være den bedste klub, så for man det ikke af egen talenter.
Barca klarer sig da rimelig godt. De havde en trio bestående af Guily, Ronaldinho og Etoo og alligevel er der plads til at give Messi en chance...
Vilmeister
10-05-2008, 19:09
Fik vi ikke manucho på en fri transfer?
man.utd25
10-05-2008, 19:14
Barca klarer sig da rimelig godt. De havde en trio bestående af Guily, Ronaldinho og Etoo og alligevel er der plads til at give Messi en chance...
Nævn en af vores talenter der har samme talent som messi??? havde vi det havde han også fået chancen
McPherson
10-05-2008, 19:19
Det besidder vi desværre ikke.. Messi er GULD!!
man.utd25
10-05-2008, 19:22
Det besidder vi desværre ikke.. Messi er GULD!!
Nej nemlig, også det jeg vil frem til
Nævn en af vores talenter der har samme talent som messi??? havde vi det havde han også fået chancen
Nok ingen da han er rimelig unik. Men udover det har de også opfostret Puyol, Xavi, Iniesta, Krkic, Dos Santos, Valdes, Oleguer og af spillere som andre klubber nyder godt af er der Reina og Fabregas, og af fremtidige spillere er der formentlig Pique og Fran Merida. Det er vi jo ikke tæt på at kunne matche på nogen måde, men ingen af dem ville være blevet til noget specielt hvis ikke de havde fået chancen igen og igen...
man.utd25
10-05-2008, 19:27
Nok ingen da han er rimelig unik. Men udover det har de også opfostret Puyol, Xavi, Iniesta, Krkic, Dos Santos, Valdes, Oleguer og af spillere som andre klubber nyder godt af er der Reina og Fabregas, og af fremtidige spillere er der formentlig Pique og Fran Merida. Det er vi jo ikke tæt på at kunne matche på nogen måde.
Nej, men en spiller skal jo have et vis talent før man kan satse på dem, og det har vores åbenbart ikke siden vi ikke satser på dem.
Nej, men en spiller skal jo have et vis talent før man kan satse på dem, og det har vores åbenbart ikke siden vi ikke satser på dem.
Pique og Rossi var virkelig talentfulde, men ingen af dem fhar fået en seriøs chance. Håber dog at nogen af alle de unge spillere vi har erhvervet får en chance da nogen af dem skulle være virkelig talentfulde! Tror bare ikke rigtig på at nogen af dem får det før de alle sammen har passeret omkring de 20 år. Heller ikke Fabio Silva som bliver regnet for et af verdens største talenter på venstreback.,
man.utd25
10-05-2008, 19:44
Pique og Rossi var virkelig talentfulde, men ingen af dem fhar fået en seriøs chance. Håber dog at nogen af alle de unge spillere vi har erhvervet får en chance da nogen af dem skulle være virkelig talentfulde! Tror bare ikke rigtig på at nogen af dem får det før de alle sammen har passeret omkring de 20 år. Heller ikke Fabio Silva som bliver regnet for et af verdens største talenter på venstreback.,
Pique er jo her endnu, og han skal nok komme til at spille noget mere, men det er svært når man har vidic og ferdi dernede meget svære at slå dem af.
Klubberne kan jo bare komme igang med noget scouting, i stedet for at beklage sig over, at de ingen Messi har. De fleste talenter bliver jo alligevel hentet rundt omkring fra mindre klubber, så det er da bare med at komme igang med at støvsuge markedet.
Saha, Ronaldo = 120 mio.
osv.
Hvor er jeg dog bare hamrende enig.. Du er en klog klog mand Jacob.. Især dette gik lige i hjertet..
så jeg går gerne lidt kompromis med kvaliteten
Det er jeg fuldstændig enig i, og også derfor jeg ikke syntes vi skal købe Richards.. for det første fordi prisen er fuldstændig sindsyg, og for det andet fordi jeg hellere vil satse på en af vores egne, der måske er 15-20% dårligere, men som i det mindste er local, hvilket i mine øjne betyder sindsygt meget.. Man bliver fanme stolt, når der er nogle af vores egne talenter der spiller sig ind på førsteholdet.. Derfor mener jeg heller ikke vi skal købe en ny højreback.. Vi har simpson, og vi skræmmer ham og muligvis andre unge væk, hvis de ser at hver gang de har alderen til førsteholds bold, så bliver de ofret til fordel for et eller andet 200mio kr. talent fra portugal(indsæt selv andre lande)..
Og derfor forstår jeg heller ikke dem der siger, om man overhovedet kan lade hver med at prøve at købe Richards.. Ja selv kan man lade værd.. Hvem er den næste vi så bare SKAL købe???? Der kommer konstant store talenter til, og man kan sku ikke købe alle sammen..
Og så er der det med at man jo sagtens kan gå ud og købe 2 spillere til 80 mio stykket, uden at det behøver at være at købe sig til Succes.. Fx. Manucho.. Ham har vi jo ikke købt fordi han er et stort navn..
Klubber som Chelsea og Real(Ikke helt så meget mere måske) køber jo spillere om de kan bruge dem eller ej.. Ligemeget om de ikke er nødvendige på holdet.. Kan de sælge trøjer og er de verdensstjerner så skal de bare ha dem..
Og det er det jeg ser ske med United stille og roligt, og så er det sku pisse ligemeget om vi har fået pengene vis fodbold eller badeland..
Summar summarum er at selvom jeg tror at ALLE vil være uenige, så mener jeg ikke vi behøver at lave nogle køb overhovedet.. Eneste sted folk bliver ved med at ville ha er angreb.. tror godt folk kan overtales til ikke at købe nogle backs.. Midtbane har vi rigeligt folk, og kanterne kan vi også godt klare os.. Og så taler folk angreb..
vi har en Welbeck der har været med i 1. holds truppen i lang tid nu, og så har SAF vel set noget i ham..
Vi har en Campbell der har scoret en del kasser i Hull set i forhold til antallet af kampe..
Så har vi en Brandy der vidst skulle være et stort talent, kender dog ikke rigtig noget til ham..
Og så har vi Manucho, der har været en del skadet i Grækenland, men som har scoret 2-3 mål i meget få kampe, og som har været topscorer i angola i flere år nu..
de 4 spillere vil kunne gøre det bedre end SAH har gjort det i år, og så har vi Rooney og Tevez som i år.. Er det gået så skidt i år??? Nej vel.. Og med 3 unge og en ukendt bomber i truppen, vil vi jo ha rigeligt med gåpåmod, og jeg tror sagtens vi kunne klare os..
Hvis vi dog alligevel går ud og køber en angriber, så håber jeg meget på at det bliver Huntelaar, men dette er det eneste sted vi skal bruge så mange penge.. Hvis SAF så vil ud og hente nogle unge spillere er det fint med mig, bare det ikke er unge spillere som Nani og Anderson der koster på den forkerte side af 1 00 mio..
man.utd25
10-05-2008, 19:51
Klubberne kan jo bare komme igang med noget scouting, i stedet for at beklage sig over, at de ingen Messi har. De fleste talenter bliver jo alligevel hentet rundt omkring fra mindre klubber, så det er da bare med at komme igang med at støvsuge markedet.
Jamen helt enig der.
man.utd25
10-05-2008, 19:59
Hvor er jeg dog bare hamrende enig.. Du er en klog klog mand Jacob.. Især dette gik lige i hjertet..
Det er jeg fuldstændig enig i, og også derfor jeg ikke syntes vi skal købe Richards.. for det første fordi prisen er fuldstændig sindsyg, og for det andet fordi jeg hellere vil satse på en af vores egne, der måske er 15-20% dårligere, men som i det mindste er local, hvilket i mine øjne betyder sindsygt meget.. Man bliver fanme stolt, når der er nogle af vores egne talenter der spiller sig ind på førsteholdet.. Derfor mener jeg heller ikke vi skal købe en ny højreback.. Vi har simpson, og vi skræmmer ham og muligvis andre unge væk, hvis de ser at hver gang de har alderen til førsteholds bold, så bliver de ofret til fordel for et eller andet 200mio kr. talent fra portugal(indsæt selv andre lande)..
Og derfor forstår jeg heller ikke dem der siger, om man overhovedet kan lade hver med at prøve at købe Richards.. Ja selv kan man lade værd.. Hvem er den næste vi så bare SKAL købe???? Der kommer konstant store talenter til, og man kan sku ikke købe alle sammen..
Og så er der det med at man jo sagtens kan gå ud og købe 2 spillere til 80 mio stykket, uden at det behøver at være at købe sig til Succes.. Fx. Manucho.. Ham har vi jo ikke købt fordi han er et stort navn..
Klubber som Chelsea og Real(Ikke helt så meget mere måske) køber jo spillere om de kan bruge dem eller ej.. Ligemeget om de ikke er nødvendige på holdet.. Kan de sælge trøjer og er de verdensstjerner så skal de bare ha dem..
Og det er det jeg ser ske med United stille og roligt, og så er det sku pisse ligemeget om vi har fået pengene vis fodbold eller badeland..
Summar summarum er at selvom jeg tror at ALLE vil være uenige, så mener jeg ikke vi behøver at lave nogle køb overhovedet.. Eneste sted folk bliver ved med at ville ha er angreb.. tror godt folk kan overtales til ikke at købe nogle backs.. Midtbane har vi rigeligt folk, og kanterne kan vi også godt klare os.. Og så taler folk angreb..
vi har en Welbeck der har været med i 1. holds truppen i lang tid nu, og så har SAF vel set noget i ham..
Vi har en Campbell der har scoret en del kasser i Hull set i forhold til antallet af kampe..
Så har vi en Brandy der vidst skulle være et stort talent, kender dog ikke rigtig noget til ham..
Og så har vi Manucho, der har været en del skadet i Grækenland, men som har scoret 2-3 mål i meget få kampe, og som har været topscorer i angola i flere år nu..
de 4 spillere vil kunne gøre det bedre end SAH har gjort det i år, og så har vi Rooney og Tevez som i år.. Er det gået så skidt i år??? Nej vel.. Og med 3 unge og en ukendt bomber i truppen, vil vi jo ha rigeligt med gåpåmod, og jeg tror sagtens vi kunne klare os..
Hvis vi dog alligevel går ud og køber en angriber, så håber jeg meget på at det bliver Huntelaar, men dette er det eneste sted vi skal bruge så mange penge.. Hvis SAF så vil ud og hente nogle unge spillere er det fint med mig, bare det ikke er unge spillere som Nani og Anderson der koster på den forkerte side af 1 00 mio..
Ja man bliver da stolt når egen avl render rundt og spiller godt bold, men jeg tror ikke at campbell kan begå sig i CL han har scoret en del for hull, men nægter at tro på han kan lave samme antal af mål i PL.
Manucho ham glæder jeg mig til at se noget mere til .
Brandy hmm ja han er heller ikke klar til at spille PL endnu.
Welbeck ja han skal da have chancen, og det kommer nok også
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8772
Huntelaar er stensikkert United-spiller efter denne sæson. Vi vil købe ham, spilleren er selv interresseret og hans nuværende klub er også klar til at sælge ham. Og 34 mål i den hollandske liga denne sæson, imponerende! Han er helt sikkert den næste Ruud!! En angriber vi har savnet længe. Jeg glæder mig.
Dog står Luis Fabiano i vejen. Han skulle jo være øverst på ønskelisten, øv! Han er jo 28! En jeg ikke mener vi behøver at købe. Men vi har en større mulighed for at hente Huntelaar, som jeg ser som den næste Ruud!
Håber ikke United køber alt for mange... Lyder dumt, men synes det er skræmmende når man ser de elendige tal United har. Der var tidligere en nyhed på siden, hvor de snakkede om at nogle skulle kontrollere Uniteds økonomi.
Så håber de begrænser sig, selvfølgelig skal der nok bruges 1-2 men puha man skal lige tænke på lé økonomi.
Men samtidig må sådan noget være på plads i United, men man har set store klubber der går ned.
Var faktisk lidt overrasket over Huntelaar "kun" koster omkring 150 mio :D
Ja man bliver da stolt når egen avl render rundt og spiller godt bold, men jeg tror ikke at campbell kan begå sig i CL han har scoret en del for hull, men nægter at tro på han kan lave samme antal af mål i PL.
Ja, men hvad er dit grundlag for de udtalelser?? Ingen ved hvordan han vil klare det.. der er kun EN måde og finde ud af det på.. Det samme med Manucho.. Vi aner ikke hvordan han vil klare det, før han prøver..
United DK
10-05-2008, 21:20
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8772
Huntelaar er stensikkert United-spiller efter denne sæson. Vi vil købe ham, spilleren er selv interresseret og hans nuværende klub er også klar til at sælge ham. Og 34 mål i den hollandske liga denne sæson, imponerende! Han er helt sikkert den næste Ruud!! En angriber vi har savnet længe. Jeg glæder mig.
Dog står Luis Fabiano i vejen. Han skulle jo være øverst på ønskelisten, øv! Han er jo 28! En jeg ikke mener vi behøver at købe. Men vi har en større mulighed for at hente Huntelaar, som jeg ser som den næste Ruud!
Jeg har det sådan, at en spiller ikke er United-spiller, før han står med en United-trøje i hånden, ved siden af Ferguson. Lad os nu se hvad der sker.
Det at United ikke har så mange talenter som f.eks. Barca hænger vel i bund og grund også sammen med de utrolig stramme regler som er i England ang. ungdomsspillere. Spillere må ikke bo mere end X minutter væk, stramme regler mht. opholdstillladelse osv.
Det at United ikke har så mange talenter som f.eks. Barca hænger vel i bund og grund også sammen med de utrolig stramme regler som er i England ang. ungdomsspillere. Spillere må ikke bo mere end X minutter væk, stramme regler mht. opholdstillladelse osv.
Det gælder kun for engelske spillere. Men ja, Messi ville nok ikke få opholdstilladelse, hvis United forsøgte at hente ham inden han kom til Barcelona. Men så er der jo stadigvæk hele Europa som legeplads.
Grunden til Possebon ikke skulle have arbejdstilladelse var fordi, at hans far vist nok har britiske rødder. Derfor Possebon taler flydende engelsk, selvom han vist har boet i Sydamerika hele livet.
man.utd25
10-05-2008, 23:35
Ja, men hvad er dit grundlag for de udtalelser?? Ingen ved hvordan han vil klare det.. der er kun EN måde og finde ud af det på.. Det samme med Manucho.. Vi aner ikke hvordan han vil klare det, før han prøver..
Så vis det stod til dig så skulle rooney og tevez bare sidde på bænken ,mens vi prøvede en masse talenter af mselv om man ikke vinder sine kampe??
de spiller vi snakker om spiller jo ikke i PL, så mine grundlag må være det, for du laver ikke samme antal mål i CP som i PL
Andy Johnson klarede sig da meget godt, da han skiftede fra CP til PL :D
Grunden til Possebon ikke skulle have arbejdstilladelse var fordi, at hans far vist nok har britiske rødder. Derfor Possebon taler flydende engelsk, selvom han vist har boet i Sydamerika hele livet.
Det er sikkert rigtigt det du skriver men jeg er meget sikker på at Possebon også har et italiensk pas og derfor behøvede han ikke at få arbejdstilladelse
Det er sikkert rigtigt det du skriver men jeg er meget sikker på at Possebon også har et italiensk pas og derfor behøvede han ikke at få arbejdstilladelse
Jeg menes også det pga hans italienske pas og ikke pga at han sku have engelske rødder, hvilketj eg synes virker meget usandsynligt :s
Så vis det stod til dig så skulle rooney og tevez bare sidde på bænken ,mens vi prøvede en masse talenter af mselv om man ikke vinder sine kampe??
de spiller vi snakker om spiller jo ikke i PL, så mine grundlag må være det, for du laver ikke samme antal mål i CP som i PL
Nu lægger du ord i munden på mig.. Vi skal self stille med den stærkeste opstilling det er klart, men hvis en bliver skadet, eller vi har nogle lette kampe, eller vi er foran i en god position skal vi jo stadig have nogle spillere vi kan sætte ind for at spare de faste, og får at erstatte dem ved skader..
Men jeg syntes ikke man kan sige at Campbell ikke kan begå sig i PL, når man intet grundlag har for at sige dette.. Jeg kan jo heller ikke sige om han kan, men det skal da prøves..
Hvorfor er det nogle mener at Brandy og Welbeck er spændende spillere som sikkert kan få en fremtidig plads på førsteholdet, mens Campbell er usandsynlig når den eneste af de 3 der indtil videre har bevist noget er Campbell?
Han har scoret et hav af mål for Hull og det er ikke fordi han sparket ti af dem ind på straffe.. I mine øjne er han den mest spændende spiller af de tre..
Hvorfor er det nogle mener at Brandy og Welbeck er spændende spillere som sikkert kan få en fremtidig plads på førsteholdet, mens Campbell er usandsynlig når den eneste af de 3 der indtil videre har bevist noget er Campbell?
Han har scoret et hav af mål for Hull og det er ikke fordi han sparket ti af dem ind på straffe.. I mine øjne er han den mest spændende spiller af de tre..
Rigtig godt spørgsmål.. Det betyder åbenbart mere for folk at spillerne har gjort det godt på reserveholdet, end at de har scoret en masse mål i en klub lige under PL niveau..
RuudVanNissetøj
11-05-2008, 08:39
For min skyld må man gerne rykke Cambell op på førsteholdet næste år - spændende spiller der har haft run på i år ! Men dermed ikke sagt, at jeg fortsat mener vi mangler en klasseangriber som vi er nødt til at hente. Vi kan ikke endnu en sæson satse på Rooney og Tevez og evt. supplere med Manucho og evt. Cambell. Der skal vi have mere erfaring og kynisme ind foran kassen....
For min skyld må man gerne rykke Cambell op på førsteholdet næste år - spændende spiller der har haft run på i år ! Men dermed ikke sagt, at jeg fortsat mener vi mangler en klasseangriber som vi er nødt til at hente. Vi kan ikke endnu en sæson satse på Rooney og Tevez og evt. supplere med Manucho og evt. Cambell. Der skal vi have mere erfaring og kynisme ind foran kassen....
helt enig, og hvis du kigger over i tråden "ny angriber" og lige klikker på link jeg har smidt i min seneste kommentar, så kan du se at fergie ikke er helt uenig med dig.
Fletcherfan
11-05-2008, 09:48
Hvordan kan man påstå, at Brandy helt sikkert får mere succes end Campbell??? Campbell har fået 15-20 mål i Championship for Hull, mens Brandy var udlejet til Swansea (Ligue 1 eller 2), men der var han en stor fiasko, og fik nul mål...
Jeg synes, at Campbell skal få chancen næste sæson og det samme med Wellbeck, mens jeg tror, at Brandy skal have en ny sæson med udlejning... Og HVIS united skal købe en spiller så skal det være en angriber... Og gerne en rutineret, der ligger omkring de 30 år...
Vilmeister
12-05-2008, 13:01
http://thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1152485.ece
ja så er bosingwa endegyldigt skiftet. Har set et billede af ham på goal.com
hvor han underskriver kontrakten med peter kenyons fede fjæs ved siden af ham.
Når men united vil måske finde deres højre back og angriber et andet sted.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1155152.ece
United DK
13-05-2008, 08:34
ja så er bosingwa endegyldigt skiftet. Har set et billede af ham på goal.com
hvor han underskriver kontrakten med peter kenyons fede fjæs ved siden af ham.
Når men united vil måske finde deres højre back og angriber et andet sted.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1155152.ece
Da det er The Sun, så vil jeg tage det med et gran salt, men jeg vil alligevel gør min holdning klar, for jeg synes ikke nogen af dem er gode nok til United. Respekt for Fabianos mange mål i La Liga i denne sæson, men det er også først i denne sæson, at han har vist noget, og mht. Alves, så er han for offensiv, til at være back for os.
Køb Huntelaar/Berbatov, og så er vi klar til næste sæson.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/05/13/man-united-sign-welsh-wizard-aaron-ramsey-for-5million-89520-20416387/
jeg må indrømme at jeg ikke har set denne spiller før. Er der nogle af jer andre der har, så vi kan få puttet lidt egenskaber og spilletype på ham.....
Desuden skal man nok tage artiklen med et gran salt, når man utd ikke selv har meldt noget ud
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/05/13/man-united-sign-welsh-wizard-aaron-ramsey-for-5million-89520-20416387/
jeg må indrømme at jeg ikke har set denne spiller før. Er der nogle af jer andre der har, så vi kan få puttet lidt egenskaber og spilletype på ham.....
Desuden skal man nok tage artiklen med et gran salt, når man utd ikke selv har meldt noget ud
Fedt hvis det passer. Så vidt jeg ved skulle han være utroligt lovende. Har dog ikke selv set noget. Godt hvis vi kan få bygget en ny talentfuld generation op der kan holde i mange år frem.
Vi får jo mulighed for at se ham i FA Cuppen..
Har aldrig set ham spille, men han skulle være vild (:
United DK
13-05-2008, 09:50
Den nye Giggs! ;)
Ej, jeg har aldrig set ham spille, men noget må knægten jo kunne, siden han også er interessant for andre storklubber, ja, selv Arsenal, som ellers ikke er meget for britere.
Vi er skam ude efter ham og han skulle vidst være god. Arvtager for Scholes mener Ferguson.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1049348_reds_linked_with_trio
Det kunne da være OK og 50 mio er jo heller ikke alverdens.. Men så heller ikke mere..
Scouting report: Aaron Ramsey, Cardiff City
Sometimes youngsters with big reputations don't come up to scratch, but this isn't the case with Aaron Ramsey
Steve Claridge
May 6, 2008 2:11 AM
There are few teenage players in the country who come as highly rated as Aaron Ramsey. I've heard the stories of Sir Alex Ferguson asking about his progress; of the leading lights of the Premier League tracking him and tabling bids which start at seven figures. Sometimes young lads with big reputations don't always come up to scratch. With Ramsey, though, that is emphatically not the case.
I watched him in Cardiff's game at Wolves two weeks ago, having tried to scout him previously only to find that he didn't feature. It was well worth the effort and the wait. In fact, having seen him, even in a 3-0 defeat in which he played slightly out of position and was substituted after an hour, I would drive the length of the country to see him again.
The thing that leaps out at you from his game is his appreciation of a pass. It was second to none. When a team-mate received the ball from him, the pass almost told him where his opponent was. It had all the information on it that you would need and it was, invariably, the right ball.
His retention of possession was very good - I could not remember him giving the ball away - but we are not talking here about a player who merely chose the easy option. He was equally adept at simple five-yard passes and marvellously weighted 60-yard diagonals in behind the Wolves centre-halves, which led to scoring opportunities. He works opponents with the ball, creating little angles with his left or right foot and his quality always shone through.
He has a sixth sense telling him where his opponents are. This was reflected in his first touch and the placement of his body, which meant that even when opponents doubled up on him, he managed to escape unscathed from tight areas.
He isn't blindingly quick, nor does he have fantastic body strength but Ramsey has compensated for these shortcomings with non-stop movement. He refused to stand and admire anything he had done and, instead, was constantly alive to the next phase or the next option he could give to a team-mate.
Central midfield is his position, although against Wolves, he played on the right of a five. Such was his desire to get on the ball and make Cardiff play that he drifted inside and there were many occasions when the esteem in which his team-mates hold him was apparent. They were happy to pass the ball up to him, even when he was marked, because they knew that they were giving it to a better player.
He had no problems defensively - he chased and was not afraid to put his foot or head in where it hurt - but I prefer to concentrate on what he can do with the ball. There is an easy rhythm to his game and an awareness of how to hurt opponents with passes. There is no doubt that Ramsey has a big future and I hope that a global audience for the FA Cup final on Saturday week will have the same privilege of watching him that I did.
Age 17
Born Caerphilly
Position Midfield
Height 5ft 10in
Weight 10st 7lb
From Trainee
Pace 8/10
Passing 10/10
Tackling 8/10
Crossing 9/10
Team responsibility 8/10
Value £2m
Fra the Guardian, d. 6. maj 08.
United DK
13-05-2008, 15:07
Umiddelbart har vi ikke brug for Ramsey, da vi er godt besat på midtbanen, men man skal så huske på, at han kun er 17, og når Scholes stiller støvlerne på hylden om 2-3 år, så vil han forhåbentlig have udviklet sig så meget, at han kan blive en permanent del af truppen. Det kan selvfølgelig også være, at han er et supertalent, som fra dag 1 markere sig, og allerede får massere af kampe næste sæson.
Det virker til, at der er hold i det rygte med Ramsey. Ferguson har også sagt, at de køb han laver til sommer, bliver forholdsvis unge spillere, så det kunne meget vel være ham. Jeg kender ikke, men det virker som om han er et stort talent, når alle de andre topklubber i England også er interesserede, så hvis han er det, så skal vi da købe ham.
RuudVanNissetøj
13-05-2008, 15:11
Som så godt som alle inde her på forummet har jeg ikke set Ramsey knægten...Men for min skyld må vi gerne slå til, hvis han er så lovende som alle skriver. Hent ham til klubben og giv ham et år eller to i en låneklub. På det tidspunkt har Scholes nok også sat støvlerne og begyndt sin trænerkarriere i klubben !!
RuudVanNissetøj
13-05-2008, 15:13
Og efter at have tjekket lidt YouTube klip med Fabiano og hans sæson i år, så synes jeg også vi skal slå til, hvis han kan hentes for 100 mil. Han er yderst kynisk foran det mål, som Rooney og Tevez ikke altid er lige gode venner med !!
Vilmeister
13-05-2008, 15:14
Var lige inde og tjekke Ramsey på wikipedia. Han har spillet rugby.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Ramsey
Vilmeister
13-05-2008, 15:18
Jeg tror heller ikke Fabiano & Alves er tilfredse med at skulle spille UEFA Cup næste sæson.
Vilmeister
13-05-2008, 15:21
Fabiano slåsser som en kælling, det kan jeg ikke lide at se på.
http://www.youtube.com/watch?v=ujU6C5Qd_Eo
Vilmeister
13-05-2008, 15:47
Jeg vil dog helst have huntelaar til old trafford, han har den kynisme vi mangler i angrebet. http://www.youtube.com/watch?v=mIIGScglFCE
Jeg vil dog helst have huntelaar til old trafford, han har den kynisme vi mangler i angrebet. http://www.youtube.com/watch?v=mIIGScglFCE
Bring Huntelaar to Manchester! Vidste slet ikke han kunne sparke frispark?
RuudVanNissetøj
13-05-2008, 16:01
Huntelaar vil langtfra hellere være dum - eneste minus er, at han spiller i en "mickey mouse" liga hvor tempoet og det fysiske er langt efter den engelske liga. Han mangler simpelthen at vise hans målnæse i en større liga, før jeg er hlt sikker på ham - omvendt havde vi jo god succes med Van Nistelrooy som vi hentede direkte fra den hollandske liga. Så synes egentlig den er lidt svær.....holder nok fortsat mest til Fabiano. Han har trods alt en del mere erfaring og umiddelbart mere speed i støvlerne end Huntelaar !
Det jeg ser som "hemmeligheden" bag Huntelaars mange mål, er bla. hans kynisme.. Han prøver ikke på at gøre det så flot, eller gøre det svære end det er.. Hvis der er en lille chance for at den kan gå ind, så banker han til den, og det fungere ok intil videre.. Det er det jeg har savnet hos Rooney.. De perioder hvor han scorede på samlebånd, skød han typisk ligeså snart han kunne komme til det, men jeg syntes han har udviklet en tendens til altid at ville tage et ekstra træk og dermed gøre det meget svære for sig selv, istedet for bare lige at banke den i kassen..
theviking66
13-05-2008, 16:14
Det er sgu svært at bruge Youtube videoer til ret meget andet en god underholdning. Det der falder mest i øjnene i Huntelaar videoen synes jeg er den bunke af tid og plads der er til angriberne i den hollandske æresdivision. Den går altså ikke i PL og CL.
Jeg anfægter ikke Huntelaars talent som målscore og han vil måske kunne gøre sig gældende på Uniteds hold, men det er sgu svært at sige hvor god han er før man har set ham på et ordentligt niveau...
RuudVanNissetøj
13-05-2008, 16:21
Jeg giver ret i, at det er svært at bruge Youtube videoer til så meget - men synes dog alligevel, at de udmærket kan vise en angribers løbemønstrer, afslutninger og kynisme......men uanset hvad, så tror jeg på at United henter en god klasseangriber til sommer ! Så længe det bare ikke bliver Berbatov er jeg tilfreds - han vil ikke skabe andet end problemer i klubben !
Mht Huntelaar så er jeg meget delt. Han er utrolig kynisk og har lavet mange mål, så umiddelbart en ny RVN, men han kunne også blive en ny Kezman eller Kuyt. Dog virker han til at være en sympatisk spiller og vil helt sikkert ikke skabe ballade, hvis han skal en tur på bænken i ny og næ. Dog er jeg i tvivl om hans speed og tekniske niveau ift. de spiller vi har i Manchester.
Fabiano virker ikke til at have personligheden til United, nu kender jeg ham ikke, men han virker lige glad nok for sig selv og have et iltret temperament og vi har brug for en ygmyd fyr, som vil indfinde sig i at sidde på bænken til tider. Dog har han scoret mange mål i verdens næstbedste liga.
Benzema har klassen, speeden og tekniken. Han er ung og vil sikkert være godt tilfreds med at rotatere med Tevez og Rooney. Prisskiltet er dog for højt.
Berbatov har bevist, at han kan begå sig i England. Dog er han ikke ung og passer derfor ikke på Fergies karakteristik. Han er også dyr og så er hans attitude heller ikke altid lige god.
Det er umiddelbart de 4 options. Hvem vi ender med er et åbent spørgsmål. Benzema er det bedste valg, men nok ikke mulig. At de tre andre, så foretrækker jeg Huntelaar (især hvis prisen er 15 mill).
Er det for sent at ytre ønske om at se Benzema i Man U trøjen?
Er det for sent at ytre ønske om at se Benzema i Man U trøjen?
Fandme nej - for han er snart united spiller :D
man.utd25
13-05-2008, 17:37
Det tror jeg aldrig kommer til at ske desværre
Dos santos
13-05-2008, 21:42
Hvis han bliver det, ville jeg sku være en glad dreng/mand :D
Vilmeister
13-05-2008, 21:53
Tror squ heller ikke på det bliver en realitet.
Underskrev han ikke lige en ny kontrakt med lyon for et par måneder siden? Desuden er han Lyons svar på Ronaldo, så mon ikke vi kan drømme videre..
Vilmeister
13-05-2008, 22:18
Jeg tror dog han bliver træt af at kun vinde den franske liga, lyon har ikke kvalitet til en vinde champions league, så om et par år tror jeg han vil skifte
Jeg tror dog han bliver træt af at kun vinde den franske liga, lyon har ikke kvalitet til en vinde champions league, så om et par år tror jeg han vil skifte
Der er ingen tvivl om, at han på et tidspunkt vil forlade Lyon. Måske allerede næste år. Problemet er blot, at det er i år vi har behov for ham. Vi kan ikke vente, så vi må koncenterer os om andre emner.
Dog kan man ikke helt udelukke, at vi får ham i år. Hvis vi får et tilbud acceptereret af Lyon, så vil han naturligvis skrive under.
Der er ingen tvivl om, at han på et tidspunkt vil forlade Lyon. Måske allerede næste år. Problemet er blot, at det er i år vi har behov for ham. Vi kan ikke vente, så vi må koncenterer os om andre emner.
Dog kan man ikke helt udelukke, at vi får ham i år. Hvis vi får et tilbud acceptereret af Lyon, så vil han naturligvis skrive under.
Det der gør at jeg virkelig tror på han er United spiller er pga:
1) De seneste par år har adskillige profiler svoget troskab til lyon og at der ville gå år før de skifter. Alligevel valgte de(Abidal, Essien, Malouda, Diarra osv) at skifte da et godt bud kom på bordet
2) At Lyon melder ud de ikke vil sælge er noget værre fis. Endda måden som præsidenten kører kampagnen mod Benzema på, er bare et rutine af ham. Han gjorde nøjagtigt det samme med de andre profiler
3) Jeg mener at en eller to af de andre, som skiftede, forlængede også sin kontrakt men som sagt flyttede så snart de kom til sommeren.
Desuden - når Fergie virkelig ønsker en spiller, så har han næsten også altid fået ham og Benzema er ikke en undtagelse.
De er disse punkter, der gør jeg lever videre i drømmen om Benzema med vores fantastiske offensiv. Bare kom Karim!!!! :D
Det der gør at jeg virkelig tror på han er United spiller er pga:
1) De seneste par år har adskillige profiler svoget troskab til lyon og at der ville gå år før de skifter. Alligevel valgte de(Abidal, Essien, Malouda, Diarra osv) at skifte da et godt bud kom på bordet
2) At Lyon melder ud de ikke vil sælge er noget værre fis. Endda måden som præsidenten kører kampagnen mod Benzema på, er bare et rutine af ham. Han gjorde nøjagtigt det samme med de andre profiler
3) Jeg mener at en eller to af de andre, som skiftede, forlængede også sin kontrakt men som sagt flyttede så snart de kom til sommeren.
Desuden - når Fergie virkelig ønsker en spiller, så har han næsten også altid fået ham og Benzema er ikke en undtagelse.
De er disse punkter, der gør jeg lever videre i drømmen om Benzema med vores fantastiske offensiv. Bare kom Karim!!!! :D
Haha. Jeg tror hurtigt vi kan få overbevist hinanden om, at Benzema selvfølgelig bliver ny mand i trøje nr. 9. :-) Og at dømme udfra din signatur, så er vi ligeledes enige mht. signing nr. 2 - Richards.
Men realistisk set, så tror jeg ikke på det. Det var selvfølgelig urealistisk sidste sommer, men jeg tror ikke på en gentagelse.
Den første signing virker til at blive Aaron Ramsay, som er udset til at være Scholes afløser. 17 årig, waliser, der eftersigende skulle være ekstrem pasningsstærk.
Er det derfor, at Robben spiller i Real Madrid og har spillet i Chelsea?
Er det derfor, at Ronaldinho spiller i Barcelona?
Er det derfor, at Torres spiller i Liverpool?
Er det derfor, at Essien spiller i Chelsea? Eller Bosingwa?
Er det derfor, at Robben spiller i Real Madrid og har spillet i Chelsea?
Er det derfor, at Ronaldinho spiller i Barcelona?
Er det derfor, at Torres spiller i Liverpool?
Er det derfor, at Essien spiller i Chelsea? Eller Bosingwa?
Så vidt jeg ved var Robben bare et emne, ikke det helt store, og set fra i dags billede er jegk un glad for vi ikke fik ham.
Ronaldinho skyldes pga inkompetence fra Peter Kenyon, da han sku afslutte handlen dengang med PSG - og endnu engang set fra bakspejlet er jeg glad, for pga miss'et af Ronaldinho, fik vi Ronaldo.
Torres ville selv hellere til den spanske koloni og uden ham vandt vi mesterskabet..
Det med Bosingwa tror jeg bare at Fergie selv har trukekt sig tilbage, da noget siger mig, Fergie hellere vil forsøge på Richards. Det bare mit bud.
Essien ved jeg ikke noget om :)
Så vidt jeg ved var Robben bare et emne, ikke det helt store, og set fra i dags billede er jegk un glad for vi ikke fik ham.
Ronaldinho skyldes pga inkompetence fra Peter Kenyon, da han sku afslutte handlen dengang med PSG - og endnu engang set fra bakspejlet er jeg glad, for pga miss'et af Ronaldinho, fik vi Ronaldo.
Torres ville selv hellere til den spanske koloni og uden ham vandt vi mesterskabet..
Det med Bosingwa tror jeg bare at Fergie selv har trukekt sig tilbage, da noget siger mig, Fergie hellere vil forsøge på Richards. Det bare mit bud.
Essien ved jeg ikke noget om :)
Kunne faktiskt ikke være mere enig.
Umiddelbart har vi ikke brug for Ramsey, da vi er godt besat på midtbanen, men man skal så huske på, at han kun er 17, og når Scholes stiller støvlerne på hylden om 2-3 år, så vil han forhåbentlig have udviklet sig så meget, at han kan blive en permanent del af truppen. Det kan selvfølgelig også være, at han er et supertalent, som fra dag 1 markere sig, og allerede får massere af kampe næste sæson.
synes faktisk at han som type, kan være meget brugbar om et par år, for han er jo kun 17. Mange peger på anderson som scholes´ afløser, men det mener jeg ikke han overhovedet har pasningsspillet til. Men han kan så så meget andet.
Men united må da gerne vågne lidt op af mesterskabsrusen, og komme igang med at støve checkhæftet af. Chelsea har allerede købt bosingwa og er eftersigende igang med at købe giovani dos santos nu.
Ikke at vi skal have den spiller, men synes det ville være en god ide, hvis vi fik afsluttet alle eller de fleste af vores gøremål på markedet inden EM, for ellers går der lang tid. Under EM vil klubberne ikke, og efterfølgende tager spillerne på 3 ugers ferie.
Så kom nu fergie og gill. Det behøver ikke vente til efter CL finalen inden i foretager jer et eller andet.
Det vil helt sikkert være en fordel at have klaret alle sommerens handler ret hurtigt, og helst inden EM slutrunden går i gang. Så er der fred og ro, samt styr på holdet frem til den kommende sæson.. Og vi slipper forhåbentlig for de der lange transfer sagaer, som trækker ud i flere uger..
RuudVanNissetøj
14-05-2008, 10:03
Men united må da gerne vågne lidt op af mesterskabsrusen, og komme igang med at støve checkhæftet af. Chelsea har allerede købt bosingwa og er eftersigende igang med at købe giovani dos santos nu.
Jeg tror, at vi gør klogt i ikke at begynde offentligt at søge efter spillere til efter CL-finalen ! Fokus må være 100 % på den gennem hele klubben, så synes egentlig at det er fint, at man ikke hører nogle offentlige udmeldinger lige nu. Så kan man altid gå transfer amok bagefter...:)
Jeg tror, at vi gør klogt i ikke at begynde offentligt at søge efter spillere til efter CL-finalen ! Fokus må være 100 % på den gennem hele klubben, så synes egentlig at det er fint, at man ikke hører nogle offentlige udmeldinger lige nu. Så kan man altid gå transfer amok bagefter...
jo men lur mig om ikke chelsea nok skal være klar til finalen selvom de har startet indkøbene hehe.
Det er jo ikke spillerne som chelsea sender ud for at forhandle. Det samme gælder jo i united.
Jeg tror da også united har nogle ting igang i baggrunden, og fergies "shortlist" er nok udfærdiget.
Nu snakker alle om en back og en angriber. Men spørgsmålet er vel, mangler vi en back.? Ikke nødvendigvis i mine øjne. Evra, Silvestre og O'Shea kan spille venstreback. Gary Neville, Brown, O'Shea, Hargreaves kan spille højreback. Derudover har vi Simpson, hvis han ikke sælges. Samtidig med at spillere som Pique og Evans i enkelte kampe og ved helt vanvittige skadeskriser, kan vikariere på pladserne. Plus de to unge brasilianere Fabio og Rafael. De er godt nok kun 18 år til sommer, men ved at købe en ny spiller vil man vel blot blokere for deres fremtid og muligheder på førsteholdet..
Lidt det samme i front. Vi har unge talenter som Welbeck og Campbell. Ved at købe en ny ung men dog etableret angriber som Huntelaar eller Benzema, vil man vel blot være med til at skubbe de unge ud i kulden. Tevez og Rooney kan holde i mange år frem, så det vi vel trænger i front er en angriber med lidt rutine. Noget Ferguson også har snakket om.. I denne omgang regner jeg ikke med Manucho. For vi ved jo ikke om han kan komme ind i England og om han overhovedet er bedre end Dong..
Jeg ser gerne vi køber Aaron Ramsey og flere andre lovende talenter. John Bostock og Victor Moses fra Crystal Palace er særdeles lovende spillere. Det samme er Jack Rodwell fra Everton. Jeg så hellere disse spillere i United, end vi køber dyrt ind af mere etablerede stjerner..
Nu snakker alle om en back og en angriber. Men spørgsmålet er vel, mangler vi en back.? Ikke nødvendigvis i mine øjne. Evra, Silvestre og O'Shea kan spille venstreback. Gary Neville, Brown, O'Shea, Hargreaves kan spille højreback. Derudover har vi Simpson, hvis han ikke sælges. Samtidig med at spillere som Pique og Evans i enkelte kampe og ved helt vanvittige skadeskriser, kan vikariere på pladserne. Plus de to unge brasilianere Fabio og Rafael. De er godt nok kun 18 år til sommer, men ved at købe en ny spiller vil man vel blot blokere for deres fremtid og muligheder på førsteholdet..
Lidt det samme i front. Vi har unge talenter som Welbeck og Campbell. Ved at købe en ny ung men dog etableret angriber som Huntelaar eller Benzema, vil man vel blot være med til at skubbe de unge ud i kulden. Tevez og Rooney kan holde i mange år frem, så det vi vel trænger i front er en angriber med lidt rutine. Noget Ferguson også har snakket om.. I denne omgang regner jeg ikke med Manucho. For vi ved jo ikke om han kan komme ind i England og om han overhovedet er bedre end Dong..
Jeg ser gerne vi køber Aaron Ramsey og flere andre lovende talenter. John Bostock og Victor Moses fra Crystal Palace er særdeles lovende spillere. Det samme er Jack Rodwell fra Everton. Jeg så hellere disse spillere i United, end vi køber dyrt ind af mere etablerede stjerner..
alle klubberne i PL bliver stærkere henover sommeren. Chelsea forstærker sig, arsenal gør også, liverpool og tottenham ligeså, så derfor må vi heller ikke stå stille. Så suveræne mestre er vi heller ikke.
Er enig med dig at indkøb af nogle unge gutter også er gode tegn at sende, men vi skal stadigvæk sørge for at forstærke holdet, og det kan de unge gutter du nævner der ikke, og det kan man heller ikke forlange af dem endnu.
alle klubberne i PL bliver stærkere henover sommeren. Chelsea forstærker sig, arsenal gør også, liverpool og tottenham ligeså, så derfor må vi heller ikke stå stille. Så suveræne mestre er vi heller ikke.
Er enig med dig at indkøb af nogle unge gutter også er gode tegn at sende, men vi skal stadigvæk sørge for at forstærke holdet, og det kan de unge gutter du nævner der ikke, og det kan man heller ikke forlange af dem endnu.
Vi er ganske enige Robinho. Selvfølgelig skal vi forstærke os, ligesom alle andre klubber gør det. Man skal hele tiden søge efter at blive bedre, uanset om man er mester eller ej.. De unge talenter vi skulle hente, er for fremtiden og vil alligevel kunne biddrage lidt i løbet af sæsonen..
Jeg mener bare, vi skal ikke købe for enhver pris, da den nuværende trup er ganske glimrende. Park har været forrygende her den sidste måneds tid, og er en meget vigtig del af truppen. For at nævne et eksempel på truppens bredde..
Jeg mener vi skal få ryddet lidt op i de spillere der er i udkanten af truppen. Sælg Eagles, Saha, Heaton og flere andre. De har ikke lige det sidste for at begå sig i United, og Saha er spild af penge da han hele tiden er skadet.. Jeg så gerne vi så i år, turde give de unge talenter chancen. Samtidig med vi henter en god angriber ind. Så vi har Tevez, Rooney, en ny og så vores egne talenter. Derudover vil Ramsey kunne gå ind og styrke midtbanen, da vi jo ofte spiller med 3 centralt, og han kunne gå i lære hos Scholes..
Vi er ganske enige Robinho. Selvfølgelig skal vi forstærke os, ligesom alle andre klubber gør det. Man skal hele tiden søge efter at blive bedre, uanset om man er mester eller ej.. De unge talenter vi skulle hente, er for fremtiden og vil alligevel kunne biddrage lidt i løbet af sæsonen..
Jeg mener bare, vi skal ikke købe for enhver pris, da den nuværende trup er ganske glimrende. Park har været forrygende her den sidste måneds tid, og er en meget vigtig del af truppen. For at nævne et eksempel på truppens bredde..
Jeg mener vi skal få ryddet lidt op i de spillere der er i udkanten af truppen. Sælg Eagles, Saha, Heaton og flere andre. De har ikke lige det sidste for at begå sig i United, og Saha er spild af penge da han hele tiden er skadet.. Jeg så gerne vi så i år, turde give de unge talenter chancen. Samtidig med vi henter en god angriber ind. Så vi har Tevez, Rooney, en ny og så vores egne talenter. Derudover vil Ramsey kunne gå ind og styrke midtbanen, da vi jo ofte spiller med 3 centralt, og han kunne gå i lære hos Scholes..
helt enig. antallet af spillere i truppen pt er glimrende, så hvis vi får fat i dem fergie vil have, så skal der også nogen ud ja. Nogle af de navne du nævner er glimrende kandidater til et exit.
Ja Ramsey ville have godt af nogle år under scholes.
Luis Miguel, højreback fra Valencia, er seneste navn i rygtestrømmen af højrebacks til United..
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/05/14/Prem-Miguel-linked-to-Man-United/
United DK
14-05-2008, 12:22
Hvis vi skal have en ny højre back, så skal det være det bedste af det bedste, og det er Miguel ikke. Han er bl.a. kun 2. valg efter Bosingwa på landsholdet.
Jeg synes faktisk Miguel er en forrygende højreback. At være 2. valg efter Bosingwa behøves nødvendigvis ikke være dårligt. Jeg har ikk set ham så meget i denne sæson skal det dog siges. De gange jeg har set ham har han været god både offensivt og defensivt.
Spørgsmålet er om han vil være en forstærkning. Det er jeg lidt i tvivl om.
theviking66
14-05-2008, 13:19
Hvis vi skal have en ny højre back, så skal det være det bedste af det bedste, og det er Miguel ikke. Han er bl.a. kun 2. valg efter Bosingwa på landsholdet.
Carrick er jo ikke engang 3. valg på den engelske midtbane og han er da mer end god nok til United. Det er vi vist enige om. Så jeg synes ikke rigtigt man kan dømme en spiller for dårlig til United bare fordi han er andetvalg på et givet nationalt mandskab. Træneren kunne jo tage fejl, eksempelvis har Nicklas Jensen da vist fået en kamp eller tredive for meget som fast mand på den danske venstre back. Hehe
Hehe Evra er vel også andet valg på den franske venstre back.
Carrick er jo ikke engang 3. valg på den engelske midtbane og han er da mer end god nok til United. Det er vi vist enige om. Så jeg synes ikke rigtigt man kan dømme en spiller for dårlig til United bare fordi han er andetvalg på et givet nationalt mandskab. Træneren kunne jo tage fejl, eksempelvis har Nicklas Jensen da vist fået en kamp eller tredive for meget som fast mand på den danske venstre back. Hehe
jo helt sikkert, men der er da ikke nogen ide i at hente miguel som fremtidig højre back når manden er 28 år. Og hvis han hentes til at sidde på bænken, så kan vi da lige så godt bruge brown eller simpson til at sidde der.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.