Se fuld version : Transfers (United)
Problemet er, lisom da Chelsea udkonkurrerede os på transfermarkedet, at det koster ustyrligt mange penge at melde sig ind i kampen om de største talenter. Det er nemmere sagt end gjort.
Det er helt sikkert. Men konkurrencen blive jo ikke nemmere de kommende år. For vi skal jo op mod klubber som Chelsea, city, real, barca osv. Og hvis vi bare lader de andre klubber tage de største talenter, ja så skal man ikke være det store geni for, at se hvordan tingene kommer til at forme sig i fremtiden. Og lige pt skaber vi jo ikke de store talenter selv. Jeg har i hvertfald svært ved, at se hvem af vores talenter der skal hive os det sidste stykke op igen.
10 mio pund for Ireland (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/ireland-paa-vej-vaek-efter-skaenderi-med-manager)
Ireland er en fantastisk balancespiller, og han ville være genial at få indlemmet i truppen. Forestil jer den energi der vil komme ud af en midtbane med Fletcher og Ireland..
Det er rigtigt. Men jeg synes nu ikke så meget, at det er energi vi mangler på midtbanen. Det er mere noget kreativt. Og jeg tror, at en midtbane bestående af Fletcher og Ireland simpelthen ville blive for ideforladt.
Det er helt sikkert. Men konkurrencen blive jo ikke nemmere de kommende år. For vi skal jo op mod klubber som Chelsea, city, real, barca osv. Og hvis vi bare lader de andre klubber tage de største talenter, ja så skal man ikke være det store geni for, at se hvordan tingene kommer til at forme sig i fremtiden. Og lige pt skaber vi jo ikke de store talenter selv. Jeg har i hvertfald svært ved, at se hvem af vores talenter der skal hive os det sidste stykke op igen.
- Mht. at skabe egne talenter, syntes jeg vi skal prøve, at give Welbeck & Macheda en chance. Jeg syntes de viser lovende takter ind imellem. Hvis Macheda bare kan holde så skadesfri, så har jeg stor tiltro til ham.
Samtidig, har vi jo også lige købt Javier H. Som jeg også syntes virker spændende, han imponerede ihvertfald mig, under VM.
MOHoegsted
26-07-2010, 13:43
- Mht. at skabe egne talenter, syntes jeg vi skal prøve, at give Welbeck & Macheda en chance. Jeg syntes de viser lovende takter ind imellem. Hvis Macheda bare kan holde så skadesfri, så har jeg stor tiltro til ham.
Samtidig, har vi jo også lige købt Javier H. Som jeg også syntes virker spændende, han imponerede ihvertfald mig, under VM.
Han imponerede egentlig alle under VM.
Problemer ligger bare at vi har for mange angriber til at alle kan få kampe.
Det lader sig ikke til at Fergie vil af med hverken Owen eller Berbatov, jeg er egentlig også imponeret over Berbatov sådan som han spiller under turen til USA.
Jeg syntes vi har massere at unge talenter, Cleverly, han spiller jo ekstremt godt her under turen. Vil næsten sige vi ikke skal udleje ham ud i denne sæson, men alligevel skal vi, hvis han ikke får nok kampe.
Welbeck og Macheda er jo også ekstremt potentielle, og Welbeck viser hele tiden sit talent igen under turen til USA, han har dog brændt på alt for meget. Macheda har jeg ikke set så meget til under turen, men han har nogle gode first touch.
Gibson er også en spændende spiller, som vi skal bruge meget i denne sæson mener jeg. Amos har også lavet en rigtig god redning, i gårsdagens kamp.
Syntes vi skal udleje Macheda og Diouf i angrebet, og så udleje Cleverly.
Ved godt Welbeck er tæt på en lejeaftale, men det som om han er klar til at tage skridtet, syntes Macheda har fået for få kampe, og derfor skal have et gennembrud i en mindre klub.
Han imponerede egentlig alle under VM.
Problemer ligger bare at vi har for mange angriber til at alle kan få kampe.
Det lader sig ikke til at Fergie vil af med hverken Owen eller Berbatov, jeg er egentlig også imponeret over Berbatov sådan som han spiller under turen til USA.
Jeg syntes vi har massere at unge talenter, Cleverly, han spiller jo ekstremt godt her under turen. Vil næsten sige vi ikke skal udleje ham ud i denne sæson, men alligevel skal vi, hvis han ikke får nok kampe.
Welbeck og Macheda er jo også ekstremt potentielle, og Welbeck viser hele tiden sit talent igen under turen til USA, han har dog brændt på alt for meget. Macheda har jeg ikke set så meget til under turen, men han har nogle gode first touch.
Gibson er også en spændende spiller, som vi skal bruge meget i denne sæson mener jeg. Amos har også lavet en rigtig god redning, i gårsdagens kamp.
Syntes vi skal udleje Macheda og Diouf i angrebet, og så udleje Cleverly.
Ved godt Welbeck er tæt på en lejeaftale, men det som om han er klar til at tage skridtet, syntes Macheda har fået for få kampe, og derfor skal have et gennembrud i en mindre klub.
:lolol::lolol:
Jeg kan simpelthen ikke se det store lys i Gibson. At han har fået flere kampe end Cleverly fatter jeg simpelthen ikke. Vi må simpelthen have nogle spillere der er mere lovende en Gibson på den midtbane.
Det er rigtigt. Men jeg synes nu ikke så meget, at det er energi vi mangler på midtbanen. Det er mere noget kreativt. Og jeg tror, at en midtbane bestående af Fletcher og Ireland simpelthen ville blive for ideforladt.
Hmm en af de ting der netop gør/gjorde Ireland god er nu ellers at han er kreativ, og en ret god/hurtig boldspiller, der også kan score mål i ny og næ. I hans 08/09 sæson hvor han var i form scorede han faktisk 9 mål og lavede 9 assists i Premier League i 34 kampe.
Ikke at han er nogen messias, han vil nok være lidt af et sats at købe.
Edit ang dit andet indlæg: Anyways så er jeg enig med dig i at vi ikke kan tillade os at vente for meget eller bruge for få penge i det nuværende transferklima. Vi vil dog altid blive overbudt af City, og det kan vi kun forvente sker næste år, året efter, og igen og igen. Vi er nødt til at finde noget mindre kendt ala Hernandez, stole på vores scouts og talentudvikling. Og så er der også hele perspektivet med at vi ingen penge har. Alt i alt skal vi vist ikke regne med de mest åbenlyse muligheder.
MOHoegsted
26-07-2010, 16:03
:lolol::lolol:
Jeg kan simpelthen ikke se det store lys i Gibson. At han har fået flere kampe end Cleverly fatter jeg simpelthen ikke. Vi må simpelthen have nogle spillere der er mere lovende en Gibson på den midtbane.
På hvilket punkt mener du han ikke kunne blive en værdifuld spiller for os?
Han skyder meget ofte, men tilgengæld kan han også finde ud af det.
På nogle punkter minder han om Scholes, og hvis man ikke vil have Scholes i topform så er der noget galt :)
Han har startet inde i 14 kampe, og 12 kampe er han blevet skiftet ind mens han har scoret 5 mål og lavet 2 assist.
Ser du på Michael Carrick så har han startet inde i 35 og blevet skiftet ind i 14, hvor han har scoret 5 mål og 4 assist. Gibson har klaret sig betydeligt bedre. Michael Carrick har haft en lidt skidt sæson, håber han kommer godt igen i år.
Men fortæl mig da om dit problem med Gibson?
På nogle punkter minder han om Scholes, og hvis man ikke vil have Scholes i topform så er der noget galt :)
Han har startet inde i 14 kampe, og 12 kampe er han blevet skiftet ind mens han har scoret 5 mål og lavet 2 assist.
Ser du på Michael Carrick så har han startet inde i 35 og blevet skiftet ind i 14, hvor han har scoret 5 mål og 4 assist. Gibson har klaret sig betydeligt bedre. Michael Carrick har haft en lidt skidt sæson, håber han kommer godt igen i år.
Den vil jeg sgu egentlig gerne lige have uddybet..
Thepostman
26-07-2010, 16:26
Jeg er ret enig med Pils, ang. Gibson. Som du nævner, har han er ganske udemærket skud udefra. Men det er også det. Synes generelt han virker alt for usikker i sit spil, og hans afleveringer er heller ikke noget at råbe hurra for. Han virker heller ikke særlig hurtig tænkende, og er langsom i sine vendinger. Så generelt synes jeg bare han virker for klundet.
Han er selvfølgelig stadig ung, og kan sagtens nå at forbedre sig endnu. Jeg synes dog ikke at han viste særlig stor fremgang i sit spil, i sidste sæson.
Men jeg håber da at han forbedre sig, for han har som sagt et godt skud udefra, og det er altid godt at have en der tør sparke udefra, hvis forsvaret står kompakt.
Du kan da ikke seriøst mene at du på baggrund af mål og assists vurderer Gibson til at have været bedre end Carrick? En central midt vurderes på meget andet end det.
Selvom Carrick har været langt fra sin topform, så er Gibson stadig niveauer under ham...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/italienskfodbold/article1382050.ece
Hvis det er sandt, så er det pisse træls!
City ser fandme gode ud næste år :S
Du kan da ikke seriøst mene at du på baggrund af mål og assists vurderer Gibson til at have været bedre end Carrick? En central midt vurderes på meget andet end det.
Selvom Carrick har været langt fra sin topform, så er Gibson stadig niveauer under ham...
- Selvom Carrick skuffede fælt sidste sæson, vil jeg også hellere bruge ham, end Gibson. Jeg syntes, at han lige har den tand mere erfaring og rolighed. Men selvom jeg håber og tror, at Carrick hæver sit niveau til næste sæson, mangler vi stadig en midtbane spiller, med noget kreativitet og målfarlighed.
Hver gang jeg åbner denne tråd så håber jeg, at jeg kan læse vi har skrevet med et stort navn :D
Hver gang jeg åbner denne tråd så håber jeg, at jeg kan læse vi har skrevet med et stort navn :D
Ja og man bliver lige skuffet hver gang ;)
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/italienskfodbold/article1382050.ece
Hvis det er sandt, så er det pisse træls!
City ser fandme gode ud næste år :S
Enig. Ville nu også gerne have haft balotelli til man utd. Træls han røg til City. Tror sku de bliver crazy i år.
Enig. Ville nu også gerne have haft balotelli til man utd. Træls han røg til City. Tror sku de bliver crazy i år.
Men det sagde man jo også sidste år... og forrige år...
Du kan simpelthen ikke sammenligne Scholes med Gibson. Han er simpelthen flere klasser under en spiller som Scholes. Som jeg har skrevet før, ja så synes jeg også gibson har et godt skud fra distancen. Men det er så også det eneste han overhovedet ligner Schole på.
Du kan da ikke seriøst vurdere på mål og assists om Gibson har været bedre end Carrick. Jeg vil til hver en tid foretrække en Carrick i vores start 11er end Gibson. Hvis du kun ser på mål og assists, ja så er Gibson jo vores bedste centrale midtbanespiller. Langt foran spillere som Fletcher, Giggs, Scholes, Carrick osv.
Det kan jeg sagtens. Han er simpelthen alt alt for usikker i sin boldomgang til at spille centralt. Han misser gang på gang afleveringer til den nærmeste spiller, selvom denne spiller kun står ganske få meter fra ham, og dermed sætter han ofte farlige kontraer imod os igang.
Derudover er han heller ikke specielt god til at placere sig/forudsige hvor på banen problemerne kan opstå. Han er simpelthen for langsom i sin spilopfattelse.
Hans tekniske kunnen ligger altså heller ikke på et specielt højt niveau, i forhold det som man burde kunne forvente af en spiller hos United.
Men igen, han har et rigtigt godt skud udefra. Og jeg håber da, at han kan udvikle sig som en Fletcher. Men jeg tvivler ret meget på dette.
Jeg tror, at det hele kommer til at handle om hvorvidt træneren kan få alle de klassespillere til at spille sammen samt at holde dem tilfredse når de kommer til, at sidde meget på bænken.
Men ellers må man sige, at de har en ufattelig bred trup. Ja måske den bedste i PL.
United DK
26-07-2010, 17:57
Jeg kan egentlig godt lide Gibsons opportunisme, men han bør også være en af dem, der ryger ud denne sommer, så vi kan få skåret ned i truppen. Hellere få solgt Gibson, og beholde Cleverley, fremfor at udleje sidstnævnte igen.
Mht. City, så har jeg det sådan, at skulle de vinde mesterskabet (hvilket jeg dog ikke tror), så lad dog barnet. Havde de gjort det på en ordentlig måde, som hvis Spurs f.eks. vandt PL, så ville jeg være langt mere tilbøjelig til at anerkende det, men sådan som de pumper sig op med alle deres milliarder, så finder jeg dem direkte usmagelige. Man snakker tit om, at det er dårligt for fodbolden, når et defensivt spillende hold vinder en titel, hvilket jeg er uenig i. Jeg mener derimod, at det ville være dårligt for fodbolden, hvis en klub som City vandt mesterskabet, om så de spillede bedre end Barcelona.
Selvom City køber gode spillere hver 2. dag, tror jeg stadig ikke på dem. Altså det nytter jo ikke noget, at man køber en angriber mere, når man har 5-6 stykker i forvejen.. De kan jo ikke alle nå at få spilletid og så vil der automatisk med de spillere som de har oppe foran, komme splid..
MosaverB
26-07-2010, 19:51
Den vil jeg sgu egentlig gerne lige have uddybet..
En kort og hurtig uddybelse - så har vi set, at han en gang imellem godt kan sparke udefra. Det er dog de færreste der rammer målet.
MosaverB
26-07-2010, 19:52
Men det sagde man jo også sidste år... og forrige år...
og forrige år, og forrige år. Og de sidste 34 år.
RuudVanNissetøj
26-07-2010, 20:07
Selvom City køber gode spillere hver 2. dag, tror jeg stadig ikke på dem. Altså det nytter jo ikke noget, at man køber en angriber mere, når man har 5-6 stykker i forvejen.. De kan jo ikke alle nå at få spilletid og så vil der automatisk med de spillere som de har oppe foran, komme splid..
Personligt er jeg ikke bleg for at erkende, at city nok tager en PL titel før eller siden. Usmageligt ja, realististisk også ja. Men glæder mig dog til at se Balotelli lave rav i den i klubben, han skal nok skabe den underholdning som har manglet siden Mourinho i Chelsea.
Om vi selv køber eller sælger flere aner jeg efterhånden virkelig ikke. Men med den trup vi har nu, er jeg helt sikker på, at vi sammen med Chelsea vil kæmpe alene om mesterskabet næste forår. LFC kan muligvis også kommer godt med, eftersom de har fået fornyet gejst efter Hodgson tilgangen og ikke mindst Cole.
Personligt er jeg ikke bleg for at erkende, at city nok tager en PL titel før eller siden. Usmageligt ja, realististisk også ja. Men glæder mig dog til at se Balotelli lave rav i den i klubben, han skal nok skabe den underholdning som har manglet siden Mourinho i Chelsea.
Om vi selv køber eller sælger flere aner jeg efterhånden virkelig ikke. Men med den trup vi har nu, er jeg helt sikker på, at vi sammen med Chelsea vil kæmpe alene om mesterskabet næste forår. LFC kan muligvis også kommer godt med, eftersom de har fået fornyet gejst efter Hodgson tilgangen og ikke mindst Cole.
Liverpool, kommer ikke i nærheden af titlen, i den her sæson. Det tror jeg simpelthen ikke på..
En kort og hurtig uddybelse - så har vi set, at han en gang imellem godt kan sparke udefra. Det er dog de færreste der rammer målet.
minder han så også om vidic fordi han en gang imellem kan lave en tackling?
Scholes har mange styrker, men alle er vel enige om, at den suverænt største ligger i pasningsspillet. Gibsons største svaghed som midtbanespiller er vel netop, at han er meget begrænset i pasningsspillet og det er derfor en underlig sammenligning.
jacobdahl8
26-07-2010, 20:36
Scholes har mange styrker, men alle er vel enige om, at den suverænt største ligger i pasningsspillet. Gibsons største svaghed som midtbanespiller er vel netop, at han er meget begrænset i pasningsspillet og det er derfor en underlig sammenligning.
Synes også hans bevægelser er ret tunge at se på og er heller ikke fan af ham, men jeg vælger at tro på ham lidt endnu.
Synes også hans bevægelser er ret tunge at se på og er heller ikke fan af ham, men jeg vælger at tro på ham lidt endnu.
Enig. Hvis man skal sammenligne ham med nogen, synes jeg faktisk mere han minder om en MEGET dårligere udgave af Lampard
MOHoegsted
26-07-2010, 20:41
Liverpool, kommer ikke i nærheden af titlen, i den her sæson. Det tror jeg simpelthen ikke på..
Tror heller ikke de kommer i nærheden, de vil forblive et midterhold i meget lang tid nu. De har en gæld, og de har ikke specielt mange penge til indkøb. Tror slet ikke de kan nærme sig, de bliver nødt til at satse på talenter, hvilket jeg ikke ved om de har, men en Daniel Pacheco lyder vist som en talentfuld ung boksspiller, kender dog ikke så meget til ham endnu :)
Jeg så meget hellere Liverpool løfte Premier League pokalen end City.
Men Arsenal kan altså også se stærke ud næste sæson, hvis de fik en god målmand og en god forsvarsspiller.
MosaverB
26-07-2010, 20:47
Det var ikke fordi jeg prøvede at sammenligne dem. Fordi, på ingen punkter er Gibson som Scholes. Gibson er tung i røven, og hans pasningsspil er mildt sagt elendigt. Omend, nogle gange laver han bare nogle flotte mål udefra. Især dem mod Tottenham. Men, som jeg også skrev til at starte med - så er det meget sjældent at han rammer målet.
Tror heller ikke de kommer i nærheden, de vil forblive et midterhold i meget lang tid nu. De har en gæld, og de har ikke specielt mange penge til indkøb. Tror slet ikke de kan nærme sig, de bliver nødt til at satse på talenter, hvilket jeg ikke ved om de har, men en Daniel Pacheco lyder vist som en talentfuld ung boksspiller, kender dog ikke så meget til ham endnu :)
Jeg så meget hellere Liverpool løfte Premier League pokalen end City.
Men Arsenal kan altså også se stærke ud næste sæson, hvis de fik en god målmand og en god forsvarsspiller.
Jeg tror ihvertfald mere på Arsenal, end Liverpool. Men ingen af de 2 hold kommer til at true. Tror at City, Arsenal & Spurs kommer til at kæmpe om 3. pladsen. og så United og Chelsea om titlen, igen. Liverpool må kæmpe om 4. pladsen med Aston Villa og Everton.
Jeg tror ihvertfald mere på Arsenal, end Liverpool. Men ingen af de 2 hold kommer til at true. Tror at City, Arsenal & Spurs kommer til at kæmpe om 3. pladsen. og så United og Chelsea om titlen, igen. Liverpool må kæmpe om 4. pladsen med Aston Villa og Everton.
Læs lige dit indlæg igen. Hvis det du siger er rigtigt kommer de 2 hold af City, Arsenal og Tottenham der ikke bliver nummer 3, til at slutte under Liverpool, Villa og Everton.
Tror du mener at Liverpool kan slås om 6. pladsen.
Læs lige dit indlæg igen. Hvis det du siger er rigtigt kommer de 2 hold af City, Arsenal og Tottenham der ikke bliver nummer 3, til at slutte under Liverpool, Villa og Everton.
Ja sorry, my bad :)
United tæt på Özil (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/united-taet-paa-oezil)
Sad lige og manglede noget tilbehør til min is... Med denne nyhed kan jeg sidde og bide i en træpind og have samme nydelse :D :D :D :D
Please please please
Oddset på Özil i United er helt i bund (http://www.caughtoffside.com/2010/07/26/manchester-united-close-in-on-16m-german-international-old-trafford-side-have-betting-odds-slashed-in-ozil-chase/)
HOLD JER NU TIL TOPIC..!! Transfer (United).. Andet må diskuteres i andre dertil passende tråde. Denne tråd handler ikke om Arsenal, City og andre klubber og deres handler / ikke handler.. Og please, drop de der one-liners.. TAK..!
Kasper United
26-07-2010, 21:49
United tæt på Özil (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/united-taet-paa-oezil)
Sad lige og manglede noget tilbehør til min is... Med denne nyhed kan jeg sidde og bide i en træpind og have samme nydelse :D :D :D :D
Please please please
Haha :trophy:
Der er nogle rygter, som man håber, der er hold i, mens der er andre rygter, man håber der ikke er hold i. Rygtet på Özil er et af dem, jeg håber der er hold i :)
Hvis prisen på 140 mio. kr skulle være sand, burde vi slå til. Han skal ikke gøre meget forkert for ikke, at kunne sælges for +100 mio. om 3-4 år, hvis det går helt galt med ham. Man det tror jeg ikke vil ske, da der er så mange muligheder i ham på den offensive del af midtbanen.
Køb United! :devill:
nickjen88
26-07-2010, 22:10
Er ny herinde - og har fuldt med i debatten i et godt stykke tid.. og er meget enig i at vi sagtens ku bruge 2 nye som allerede er et kendt navn fodbold verden.. Kampen mod Kansas city wizards viser jo klart, at vi ikke kan satse på de unge endnu! Jeg håber sku fergie hiver en kanin eller to op af hatten.
Det ku ha været spændende, at se super mario i klubben.. men ser ud til han vælger sheiken:(
men god debat i har gang i:)
jacobdahl8
26-07-2010, 22:23
HOLD JER NU TIL TOPIC..!! Transfer (United).. Andet må diskuteres i andre dertil passende tråde. Denne tråd handler ikke om Arsenal, City og andre klubber og deres handler / ikke handler.. Og please, drop de der one-liners.. TAK..!
Jovist, men er det ikke nu engang en form for dybde i denne debat?
DU kan jo ikke bare hævde vi udlukkende skal diskutere handlere, og dermed gemme baggrunden, konsekvenserne af en evt. handel.
Jeg ved godt at det du pointere med Arsenal, city osv. er for langt ude helt enig..
United DK
26-07-2010, 22:42
Før var det Barcelona der var tæt på ham.
Jeg giver ikke en skid for noget, før han står og holder trøjen sammen med Ferguson.
dannigizmo
26-07-2010, 23:21
Ja sorry, my bad :)
Jovist, men er det ikke nu engang en form for dybde i denne debat?
DU kan jo ikke bare hævde vi udlukkende skal diskutere handlere, og dermed gemme baggrunden, konsekvenserne af en evt. handel.
Jeg ved godt at det du pointere med Arsenal, city osv. er for langt ude helt enig..
Ovenstående tre eksempler (dit ikke medregnet) har intet at gøre i denne tråd. Der er så meget aktivitet herinde lige for tiden, at det er fuldstændig umuligt at følge med. Derfor er det meget vigtigt, at man holder sig for øje, om ens indlæg egentlig hører hjemme i tråden og om den overhovedet bringer mere til debatten. Ellers bliver det simpelthen for uoverskueligt for alle.
Der er ingen, der beder jer om ikke at diskutere transfers på livet løs - med baggrund, konsekvenser og så videre. For mig at se er det også okay at debattere, om Özil nu er på vej til Barcelona, når United har været så meget på jagt efter ham. Men derfra til at diskutere, om Liverpool ender som nummer fire eller seks, er lang vej. Som du så også skriver, du er enig i :)
Hvorfor er det folk gider spilde tid på at poste rygter fra ligegyldige sider som caughtoffside.com og være helt oppe og ringe over en masse mundbæ og falske rygter?
De har jo absolut ingen troværdighed what so ever.
Men hvad med det nye rygte om Anders Lindegaard fra EB??? Kan det ikke få dig op og ringe Arjon? ;-)
Kasper United
27-07-2010, 08:23
Men hvad med det nye rygte om Anders Lindegaard fra EB??? Kan det ikke få dig op og ringe Arjon? ;-)
Jeg har lige læst det. Det må sgu være 1. april i dag. At købe Anders Lindegaard, der ikke var god nok til OB, og nu spiller i Norge er da helt sindsygt. Nu ved jeg godt nok ikke, hvordan han har klaret sig i Norge, men jeg tvivler på, at der er på Manchester United niveau.
Hvorfor så ikke købe Rurik Gislason?
Danielsen
27-07-2010, 10:04
En af mine venner på Facebook skriver, at de engelske bookmakers har stoppet alt spil på Özil til United! Det kan jo være en kraftig indikation at han skulle være på vej. Jeg kender slet ikke nok til ham, til at sige om jeg synes det er godt eller skidt. Alt jeg ved er, at vi mangler sådan en type spiller på holdet. Men, som jeg kan læse her inde, er der MANGE der har en mening om ham ;) Meeeen, lad os nu se hvor meget hold der er i det min ven skriver :)
Glory Man United
27-07-2010, 10:14
En af mine venner på Facebook skriver, at de engelske bookmakers har stoppet alt spil på Özil til United! Det kan jo være en kraftig indikation at han skulle være på vej. Jeg kender slet ikke nok til ham, til at sige om jeg synes det er godt eller skidt. Alt jeg ved er, at vi mangler sådan en type spiller på holdet. Men, som jeg kan læse her inde, er der MANGE der har en mening om ham ;) Meeeen, lad os nu se hvor meget hold der er i det min ven skriver :)
Vist herfra din ven har det:
http://www.caughtoffside.com/2010/07/26/manchester-united-close-in-on-16m-german-international-old-trafford-side-have-betting-odds-slashed-in-ozil-chase/
Kender ham heller ikke andet end ved VM, hvor han spillede godt i indledende pulje, fremragende mod England og Argentina, og så gik han helt ned mod Spanien og Uruguay...
Forudsat at det passer, er det et bemærkelsesværdigt lavt odds, som tyder på, at der er noget under opsejling. Bookmakerne er generelt mere troværdige end de engelske aviser. Fergies seneste udtalelser om Ando og Hargo peger desuden også i retning af et nyindkøb.
dannigizmo
27-07-2010, 11:27
Vist herfra din ven har det:
http://www.caughtoffside.com/2010/07/26/manchester-united-close-in-on-16m-german-international-old-trafford-side-have-betting-odds-slashed-in-ozil-chase/
Kender ham heller ikke andet end ved VM, hvor han spillede godt i indledende pulje, fremragende mod England og Argentina, og så gik han helt ned mod Spanien og Uruguay...
Selvom folk brokker sig over caughtoffside.com, så er den nu god nok. http://www.skybet.com/betting/football/transfer-specials/t10003041.html - faktisk meget interessant at se, hvordan spiludbyderne vurderer sommerens handler.
For en god ordens skyld skal jeg da lige nævne, at spillet på United ikke er stoppet. Det er vurderet til 50/50 (eller odds 2), om Özil havner i United. Deraf "even money."
Ferguson har angiveligt fået øje på en spiller (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11777)
Mon det er Özil, der er snakke om? Hvis ja, så vil jeg være glad. Vi får en ung gut, der vil give holdet ufattelige mange strenge at spille på. Så kan vi både spille 4-4-2 og 4-3-3 uden de store problemer.
dannigizmo
27-07-2010, 11:38
Ferguson har angiveligt fået øje på en spiller (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11777)
Mon det er Özil, der er snakke om? Hvis ja, så vil jeg være glad. Vi får en ung gut, der vil give holdet ufattelige mange strenge at spille på. Så kan vi både spille 4-4-2 og 4-3-3 uden de store problemer.
Sådan læser jeg det faktisk ikke. Ser det mere som (endnu) en forsikring fra Gill om, at der faktisk er penge. Ser det ikke, som om der skulle være nogen bestemte i sigte.
Dog vil jeg så mene, at når Sky Bets pludselig dropper sit odds på United som fremtidig arbejdsgiver for Özil til 2,0, så begynder jeg at tro, der er noget om det. I hvert fald mere, end der har været hidtil.
Kasper United
27-07-2010, 11:43
Før var det Barcelona der var tæt på ham.
Jeg giver ikke en skid for noget, før han står og holder trøjen sammen med Ferguson.
Det er heller ikke altid nok at Ferguson står og holder trøjen op med vedkommende.
Da Tosic kom til klubben sammen med Ljajic stod de sammen med Ferguson, hvor de holdte trøjen. Ljajic kom aldrig til klubben, så den kan man ikke altid regne med ;)
http://media.photobucket.com/image/ljajic%20manchester%20united/RedForceRising/mu_tosic_ljajic.jpg
I den forbindelse skal det lige nævnes, at Skybets odda på Franck Ribery pludselig styrtdykkede sidste sommer. Så jeg tror nu ikke vi skal lægge for meget i det.
Dog tror jeg, at der er penge til at hente en mand som Özil. Skal Glazers holde forretningen kørende, så bliver de nødt til at holde United konkurrencedygtige konstant, og det koster. Det har de da også været klar over tidligere - selvom alle penge så er kommet ind igen via salg.
Desuden har jeg svært ved at tro på, at Ferguson havde hentet to breddespillere til 20 mio. pund, hvis det var hele transferbudgettet. Så havde han nok gemt dem til en lidt mere etableret spiller.
Dér hvor jeg tror skoen trykker er snarere i de nye trupregler. Vi ligger allerede nu lige på grænsen, og så skal man tage med i betragtning, at folk som Rafael og Smalling også skal registreres om et par år. Hvis trænerstaben samtidig føler, vi har en enorm talentfuld årgang på vej med Macheda, Cleverley og Welbeck, så er det også nu de skal have chancen. Vil være skidt at lade dem optage en plads som 22-årige, hvis de så falder fuldkommen igennem.
Dér hvor jeg tror skoen trykker er snarere i de nye trupregler. Vi ligger allerede nu lige på grænsen, og så skal man tage med i betragtning, at folk som Rafael og Smalling også skal registreres om et par år. Hvis trænerstaben samtidig føler, vi har en enorm talentfuld årgang på vej med Macheda, Cleverley og Welbeck, så er det også nu de skal have chancen. Vil være skidt at lade dem optage en plads som 22-årige, hvis de så falder fuldkommen igennem.
Kan godt følge din tankegang, men samtidig har vi også Giggs, Scholes, Sar etc. som nærmest lige så godt kan stoppe i morgen... Vi ved aldrig rigtig hvor længe vi har dem :)
MartinNielsen
27-07-2010, 13:07
Nu ved jeg ikke om citatet har været herinde før, men jeg faldt over det på et udenlandsk United forum;
Breaking Transfer News from Old Trafford! I work in the offices at Manchester United and David Gill Has returned back from America early. We have seen him come out of a black Audi A4 with Ozil and what looks to be his agent. He will be signing before the end of the week. This is absolute fact. Unbeleivable news. Will be in the news by Thursday
Udover det skal City jo sælge ud, mon ikke der er en Ireland som Fergie kunne finde på at kigge efter der hvis det ikke bliver Özil ? :)
Hvis Fergie er interesseret i Ireland, så er spørgsmålet så om City vil forstærke en rival frem for at sælge ham for en slik til en mindre klub. Jeg kan logisk ikke se hvorfor de skulle sælge til os, desværre.
Kasper United
27-07-2010, 13:24
Nu ved jeg ikke om citatet har været herinde før, men jeg faldt over det på et udenlandsk United forum;
Breaking Transfer News from Old Trafford! I work in the offices at Manchester United and David Gill Has returned back from America early. We have seen him come out of a black Audi A4 with Ozil and what looks to be his agent. He will be signing before the end of the week. This is absolute fact. Unbeleivable news. Will be in the news by Thursday
Udover det skal City jo sælge ud, mon ikke der er en Ireland som Fergie kunne finde på at kigge efter der hvis det ikke bliver Özil ? :)
Spændende. Hvornår er det skrevet? Hvis man mener, det er nu på torsdag, så er der jo kun at vente til på torsdag for at finde ud af, om det passer.
Men forstår ikke hvordan, vedkommende der har skrevet det der ved fra, at han vil blive købt inden ugen er omme, og det så vil være i medierne om torsdagen..? :S
MartinNielsen
27-07-2010, 13:26
Skulle være skrevet i går, eller forgårs, er alt jeg ved.
Og jeg, det virker også lidt mærkeligt, men vi kan vel bare håbe, og så vente og se :)
Jeg tror egentlig ikke på dette rygte, men kan alligevel ikke lade være at nævne det, da det omhandler noget så sjældent som en dansker i Uniteds søgelys. Det skulle dreje som om den 26 årige Anders Lindegaard, der er målmand i den norske liga:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1382171.ece
Han var fremragende da han stod for Kolding FC. Meeeen tror alligevel ikke han vil være den rette for United på på trods af tidligere meritter. ;)
Af det jeg kan finde frem til, så består vores trup lige nu præcis af 25 spillere, der er over 21 år, men det er inkluderet Hargreaves og Anderson.
Målmænd:
Van Der Sar
Kuszczak
Forsvar
Neville
Brown
O'Shea
Vidic
Ferdinand
Evans
Evra
De Laet
Midtbane:
Valencia
Nani
Park
Carrick
Scholes
Fletcher
Gibson
Giggs
Anderson
Hargreaves
Angribere
Rooney
Owen
Diouf
Berbatov
Hernandez
Skulle være skrevet i går, eller forgårs, er alt jeg ved.
Og jeg, det virker også lidt mærkeligt, men vi kan vel bare håbe, og så vente og se :)
har du et link til der hvor du har fundet det ??
MartinNielsen
27-07-2010, 16:41
har du et link til der hvor du har fundet det ??
Sidder på min iPhone lige nu, men prøver at se om jeg kan finde det igen når jeg kommer hjem :)
Howitzer
27-07-2010, 17:04
Kunne vi ikke lige komme bort fra de der one liners? Især i denne tråd. Der er så sindssygt mange rygter for tiden, at det nærmest er umuligt at følge med her i transfer-tråden. Det bliver bestemt ikke lettere, når man lige skal smide en "right on, nigga"-post af sted i tide og utide eller kommer med indlæg, der på ingen måder er underbygget med saglige argumenter.
:rant:
Ah, det lettede.
Jeg har brugt lidt tid på at finde ud af, hvordan jeg kunne erklære mig enig i dit indlæg, uden at det blev en "right on, nigga"-post. Det var ikke muligt.
Jeg tror at svaret er at få lavet en "synes godt om dit indlæg"-knap (hvis det overhovedet er muligt), så man kan give sin mening til kende uden at spamme tråden. Ideen er hermed givet videre.
(yderligere posteringer om emnet må hellere tages i en seperat tråd...vi skulle jo nødigt have flere vredesudbrud... :) )
Af det jeg kan finde frem til, så består vores trup lige nu præcis af 25 spillere, der er over 21 år, men det er inkluderet Hargreaves og Anderson.
Målmænd:
Van Der Sar
Kuszczak
Forsvar
Neville
Brown
O'Shea
Vidic
Ferdinand
Evans
Evra
De Laet
Midtbane:
Valencia
Nani
Park
Carrick
Scholes
Fletcher
Gibson
Giggs
Anderson
Hargreaves
Angribere
Rooney
Owen
Diouf
Berbatov
Hernandez
Ja, det var også det, jeg talte det til. Så det må vel betyde, at der er en spiller på vej ind i klubben, når Ferguson udtaler det der. En midtbanespiller. Özil?
Ja, det var også det, jeg talte det til. Så det må vel betyde, at der er en spiller på vej ind i klubben, når Ferguson udtaler det der. En midtbanespiller. Özil?
Det tænkte jeg også. Tror mest på en midtbane spiller. det kunne være Özil. Men har bare en fornemmelse af der ingen kommer. men jeg kan jo tage fejl.
Men jeg håber nu stadig på VDV, og samtidig at Anderson bliver hurtigt klar.
Vores interesse i Özil er vist ikke helt nyt. Vi har åbenbart fulgt ham i flere år. For jeg fandt lige dette citat på hans Wikipedia-side.
Wikipedia
On 31 January 2008, he moved to Werder Bremen for a reported fee of €4.3 million, signing a contract with the German club until 30 June 2011. Before signing for Werder Bremen, Özil was courted by Manchester United to sign him as a teenager.
Samtidig har Gill udtalt i dag, at der er muligheder for køb, hvis Fergie ønsker det. Derfor tror jeg stadig lidt på, at vi kan hente bare en spiller, formentlig til midtbanen, hvilket vil glæde mig meget, da man ikke skal undervurderer betydningen af et nyindkøb for både fans, men også hos spillerne, vil det give et boost.
Tror ikke på, at United køber en væsentlig erstatning til den kommende trup. Der er jo ingen kvalitet på markedet ;-) Køber vi endelig en spiller, tror jeg, der vil være tale om et ungt talent, eller en spiller der kan købes til spotpris.
Tror ikke på, at United køber en væsentlig erstatning til den kommende trup. Der er jo ingen kvalitet på markedet ;-) Køber vi endelig en spiller, tror jeg, der vil være tale om et ungt talent, eller en spiller der kan købes til spotpris.
Er 10-15 mio. euro for Özil ikke spotpris, når man tænker på, at manden har været en af de bedste under VM, og når en som Balotelli angiveligt bliver købt for 250 mio. kr., selvom denne mangler at have vist noget af sit kæmpe potentiale? :)
jacobdahl8
27-07-2010, 21:20
Det med der ikke er kvalitet til markedet fra dit ironiske udtryk til den mere seriøse, for Fergie har altid været en forretningsmand, således at man køber ikke spillere, til en pris de ikke er værd. Hvis man antog at United var verdens rigeste klub, så tror jeg ikke Fergie bare vil kaste 700 millioner efter eksempelvis Messi.
Man kan selvfølgelig grave dybere ned og tænke om det har noget at gøre med han baggrund, men det er en anden historie, til en anden debat :)
Jeg har brugt lidt tid på at finde ud af, hvor jeg kunne erklære mig enig i dit indlæg, uden at det blev en "right on, nigga"-post. Det var ikke muligt.
Jeg tror at svaret er at få lavet en "synes godt om dit indlæg"-knap (hvis det overhovedet er muligt), så man kan give sin mening til kende uden at spamme tråden. Ideen er hermed givet videre.
(yderligere posteringer om emnet må hellere tages i en seperat tråd...vi skulle jo nødigt have flere vredesudbrud... :) )
En sådan knap vil da bare svare til en "right on, nigga"-post, som du kalder det :)
bortset fra, at de ville være lettere. Det ville vel egentlig bare betyde, at folk sjældnere gider at tage sig tid til at skrive et velargumenteret indlæg, da man bare kan udtrykke sig med et tryk på en knap.
Ulrik Vida Vinther
27-07-2010, 22:19
En sådan knap vil da bare svare til en "right on, nigga"-post, som du kalder det :)
bortset fra, at de ville være lettere. Det ville vel egentlig bare betyde, at folk sjældnere gider at tage sig tid til at skrive et velargumenteret indlæg, da man bare kan udtrykke sig med et tryk på en knap.
En "right on, nigga"-post har jo aldrig været et velargumenteret indlæg?
"Synes godt om" fylder netop ikke noget i kæden af indlæg, og vil erstatte ubegrundede indlæg/indlæg der fylder for meget i forummet i forhold til deres substans.
Jeg er således fuldstændig FOR idéen om "Synes godt om"-knappen, såfremt det kan lade sig gøre.
Donnichlas
27-07-2010, 22:42
Hvis man ser på MUST, så må det være et klogt træk at handle nu, fra klubbens side. Hvis man henter en Van der vaart eller ozil hvis han er så billig. Så ville det jo være en indikation af at der er penge, og dæmpe lidt ned for protesten.
Mit bud er, at hvis der er penge bliver fergie nærmest tvunget til at købe, blot for at klubben kan løbe bedre rundt, et køb af en etablerede spiller ville mætte fans i 1 år ihvertfald, hvis jeg var glazers ville jeg få tvunget det frem, såfremt der er penge i kass.
En "right on, nigga"-post har jo aldrig været et velargumenteret indlæg?
Det har jeg heller ikke skrevet. Jeg mente, at folk sandsynligvis vil være tilbøjelige til at "nøjes" med et synes godt om, end de er til at lave et indlæg hvor de bare skriver enig. Der er trods alt ikke SÅ mange af dem.
"Synes godt om" fylder netop ikke noget i kæden af indlæg, og vil erstatte ubegrundede indlæg/indlæg der fylder for meget i forummet i forhold til deres substans.
Jeg kan bare ikke se idéen i knappen? På et debatforum er det vel mere relevante, hvilke argumenter der er for hver side af sagen, end hvor mange tilhængere hver side af sagen har.
Jeg er således fuldstændig FOR idéen om "Synes godt om"-knappen, såfremt det kan lade sig gøre.
Ja det er jeg så ikke, som du måske har lagt mærke til :D
Målmænd:
Van Der Sar
Kuszczak
Forsvar
Neville
Brown
O'Shea
Vidic
Ferdinand
Evans
Evra
De Laet
Midtbane:
Valencia
Nani
Park
Carrick
Scholes
Fletcher
Gibson
Giggs
Anderson
Hargreaves
Angribere
Rooney
Owen
Diouf
Berbatov
Hernandez
At undlade Anderson vil i mine øjne være helt absurd. At lade Hargreaves gå på en fri transfer (han koster kassen i lønninger), eller lade ham sidde ude i et halvt år må kun være fornuftigt i tilfælde af at vi har en ny mand i kikkerten..
Jeg kan umiddelbart ikke se tanken i at undlade Anderson. Hargreaves er efterhånden mere et sats rent lønningsmæssigt at have kørende, end det er at lade ham gå. Trist at skulle sige, men rent økonomisk har vi givet ham meget mere end hvad han 'fortjener' selvom manden har været mere end uheldig. Jeg føler dybt med ham, men det behøves ikke at have noget at gøre med økonomi. Selv den mængde af penge han har tjent i United / sin proffesionelle karriere bør allerede nu være nok til at være taknemmelig.
At undlade Anderson vil i mine øjne være helt absurd. At lade Hargreaves gå på en fri transfer (han koster kassen i lønninger), eller lade ham sidde ude i et halvt år må kun være fornuftigt i tilfælde af at vi har en ny mand i kikkerten..
Jeg kan umiddelbart ikke se tanken i at undlade Anderson. Hargreaves er efterhånden mere et sats rent lønningsmæssigt at have kørende, end det er at lade ham gå. Trist at skulle sige, men rent økonomisk har vi givet ham meget mere end hvad han 'fortjener' selvom manden har været mere end uheldig. Jeg føler dybt med ham, men det behøves ikke at have noget at gøre med økonomi. Selv den mængde af penge han har tjent i United / sin proffesionelle karriere bør allerede nu være nok til at være taknemmelig.
>Er din umiddelbare holdning at alle fodboldspillere er "in it, for the money" ??? - sådan lyder det ihvertfald..Vi kunne jo også vise os som en stor klub med et stort hjerte, og hjælpe Hargo igennem den her ufattelige svære tid. Vi ved aldrig om han bliver klar igen, men jeg håber ik vi er klubben der bare smider ham for porten.. og ja ja, han koster en del at have rendende hvor vi intet får ud af det - men i mine øjne er det, det værd... <
Glory Man United
28-07-2010, 09:14
>
1)Vi kunne jo også vise os som en stor klub med et stort hjerte, og hjælpe Hargo igennem den her ufattelige svære tid.
2)og ja ja, han koster en del at have rendende hvor vi intet får ud af det - men i mine øjne er det, det værd... <
1)Arrrghh han har spillet 30 sek på nu snart to år. Hvis han ikke viser sig klar til den 25 mands trup, som Fergie skal vælge, må pengene kunne bruges anderledes
2) Hvordan kan det være det værd, hvis han ikke spiller? :titte:
1)Arrrghh han har spillet 30 sek på nu snart to år. Hvis han ikke viser sig klar til den 25 mands trup, som Fergie skal vælge, må pengene kunne bruges anderledes
2) Hvordan kan det være det værd, hvis han ikke spiller? :titte:
For mig er det vigtigt at spillerne og fansene viser loyalitet overfor klubben - men omvendt skal klubben også vise det overfor spillerne...
At spillerne ved, at klubben støtter op om dem, og hjælper dem igennem, også selvom de er skadet i LANG tid, tror jeg på, giver en bedre harmoni, og en bedre fodboldklub - så på den måde synes jeg det er det værd
I andre har en mere "business" måde at se på tingene - og det skal man selvfølgelig på sin vis - men bare ikke here..
Men det er jo bare min mening :)
Glory Man United
28-07-2010, 10:28
weeman nu er vi jo ikke en idrætsforening men en fodboldklub, der skal styres forsvarligt økonomisk....(den var sgu egentlig meget sjov)
Så længe Hargo kæmper for at komme tilbage, mener jeg vi skal støtte ham.
Så kan du kalde det en idrætsforening - eller jeg kan kalde dig en fan uden nogen form for sympati..
Potato potato - tomater tomater.. VOV!
For mig er det vigtigt at spillerne og fansene viser loyalitet overfor klubben - men omvendt skal klubben også vise det overfor spillerne...
At spillerne ved, at klubben støtter op om dem, og hjælper dem igennem, også selvom de er skadet i LANG tid, tror jeg på, giver en bedre harmoni, og en bedre fodboldklub - så på den måde synes jeg det er det værd
I andre har en mere "business" måde at se på tingene - og det skal man selvfølgelig på sin vis - men bare ikke here..
Men det er jo bare min mening :)
Helt enig. Hvis vi kan brokke os over at en spiller vælger City pga pengene, og ikke "med fodboldhjertet" (eller hvad vi nu kalder det) - så kan vi vel ikke samtidig smide en spiler på porten, fordi han er skadet og dermed koster os løn-penge vi ikke får valuta for.
At udelade Hargo af 25 mands truppen det første halvår kan der være fornuft i, og at have ham på lønningslisten i mange år endnu, uden at han kan spille vil ikke give meget mening. Men jeg synes det ville være usympatisk at smide ham nu.
schousboe9
28-07-2010, 10:44
David Luiz: €40 mio. (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/28/2045169/benfica-set-40m-price-tag-for-chelsea-and-manchester-city-target-)
Ramires: £20 mio. (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/23/2039012/brazil-midfielder-ramires-to-snub-manchester-city-for)
Jovetic: +€30 mio. (http://www.football-italia.net/jul28d.html)
Yaya Toure: £24 mio. (http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6277071,00.html)
Kolarov: £19 mio. (http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6277507,00.html)
Maicon: +€30 mio. (http://www.football-italia.net/jul26n.html)
Balotelli: €35 mio. (http://www.football-italia.net/jul26a.html)
Dzeko: €30 mio. (http://www.football-italia.net/jul25f.html)
Milner: £30 mio. (http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6274338,00.html)
Skal vi ikke bare give den gamle ret, når han siger, der ikke er værdi i nogle handler i øjeblikket? Det er jo helt absurde summer, klubberne forlanger for deres spillere. Specielt Benfica har da fuldstændig tabt småkagerne med David Luiz!
Don Kafai
28-07-2010, 11:14
Så længe Hargo kæmper for at komme tilbage, mener jeg vi skal støtte ham.
Så kan du kalde det en idrætsforening - eller jeg kan kalde dig en fan uden nogen form for sympati..
Potato potato - tomater tomater.. VOV!
Helt enig. Hvis vi kan brokke os over at en spiller vælger City pga pengene, og ikke "med fodboldhjertet" (eller hvad vi nu kalder det) - så kan vi vel ikke samtidig smide en spiler på porten, fordi han er skadet og dermed koster os løn-penge vi ikke får valuta for.
Det kan slet ikke stilles op så sort og hvidt som I prøver.
Skal vi så ikke også beholde samtlige u-spillere når de engang bliver kontraktmyndige? Vi kan vel ikke bare smide dem på porten, når vi skal vise hvor harmonisk en klub vi er.
Misforstå mig ikke, jeg er stor fan af Owen Hargreaves, men nogle gange kan man ikke bare lade hjertet løbe af med en. Fakta er, at han har spillet 30 sekunder i to sæsoner. Udover det, så er han for 117. gang sendt tilbage til USA, og Fergusons udtalelser på seneste pressemøde indikerede langt fra at der var sat en dato på hans hjemkomst. Tværtimod.
Det var ligeledes latterligt at han for 1 år siden fik en plads i vores CL-trup, for han var lysår fra at blive klar. Jeg synes ikke Hargreaves skal have en plads i en begrænset trup, så længe der er spørgsmålstegn ved hans tilbagevenden.
Udover det, så vil han ikke være andet end en breddespiller. Både fordi han nok ikke bliver den samme spiller igen, men også fordi, at Fletcher i min bog er et pænt stykke foran ham.
Og hvem siger vi ikke støtter ham? jeg får ikke ud fra, at alle de specialister han besøger er helt gratis...
Skal vi så ikke også beholde samtlige u-spillere når de engang bliver kontraktmyndige? Vi kan vel ikke bare smide dem på porten, når vi skal vise hvor harmonisk en klub vi er.
Misforstå mig ikke, jeg er stor fan af Owen Hargreaves, men nogle gange kan man ikke bare lade hjertet løbe af med en. Fakta er, at han har spillet 30 sekunder i to sæsoner. Udover det, så er han for 117. gang sendt tilbage til USA, og Fergusons udtalelser på seneste pressemøde indikerede langt fra at der var sat en dato på hans hjemkomst. Tværtimod.
Det var ligeledes latterligt at han for 1 år siden fik en plads i vores CL-trup, for han var lysår fra at blive klar. Jeg synes ikke Hargreaves skal have en plads i en begrænset trup, så længe der er spørgsmålstegn ved hans tilbagevenden.
Udover det, så vil han ikke være andet end en breddespiller. Både fordi han nok ikke bliver den samme spiller igen, men også fordi, at Fletcher i min bog er et pænt stykke foran ham.
Og hvem siger vi ikke støtter ham? jeg får ikke ud fra, at alle de specialister han besøger er helt gratis...
Hvad er det du siger med den her kommentar - andet at du vil vise hvor meget mere dine gæt er værd end vores?
Vi siger jo ikke at hvis klubben ender med at vurdere at der ikke er mere at komme efter, så må de ikke lave en eller anden form for aftrædelse af Hargreaves. Vi taler til de fans herinde, der bare siger han skal ud - udelukkende af økonomiske årsager. Det er folk der ved lige så lidt som jeg om den faktiske situation. At du så ved meget mere, det kan jeg ikke argumentere imod.
Selvfølgelig var det latterligt at han tog en plads i CL truppen sidste år, når det nu viste sig at han ikke blev klar. Men er det ikke kun latterligt set i bagklogskabens lys? Eller vidste du for et år siden at han ikke ville blive klar?
Jeg siger jo netop også at der er en grænse for tålmodigheden - men hvis vi som du mener skal smide spillere ud, så længe der er spørgsmålstegn ved deres tilbagevenden - skal vi så fyre alle spillere efter træning, fordi vi ikke med sikkerhed kan vide om de kommer igen imorgen (jo, den sidste her var dum, men det er fjollet forsøg på at efterligne dine sandheder om hvad der er rigtigt og forkert og sort og hvidt :) )
schousboe9
28-07-2010, 12:02
Vi er helt enige om at det er vilde priser. Men tror nu stadig man kunne få en VDV,Özil eller Benzema til en ordentlig pris.
VdV blev først rygtet til Liverpool for £6 mio., hvilket havde været en vanvittig lav pris. Han blev herefter rygtet til alle andre klubber for £20 mio., hvilket bare er en vanvittig pris. Senest har han så helt afvist Premier League, så ham tror jeg ikke på.
Özil kan helt sikkert fås for fornuftige penge, men om det er ham, vi har brug for, tvivler jeg på. Jeg ser ham udelukkende som en 10'er med frihed og uden defensive pligter, og den rolle ser vi nok ikke så tit i vores system, slet ikke så længe Berbatov er i stalden - og desuden har vi 4-5 angribere i truppen, så tanken er nok, at spille med to fra start i langt de fleste kampe.
Mourinho skal først finde ud af, om han vil gøre brug af Benzema, og hvis han vil det, er der jo ikke noget at komme efter. Vil han ikke, vil de sandsynligvis stadig forlange £25 mio. for ham, hvilket i mine øjne også er i overkanten for en reject.
Ang. Hargreaves, så må jeg også - med tårer i øjnene - erkende, at han vel efterhånden har fået de chancer, han skal have. At manden er uheldig kan der næppe være to meninger om, men vi kan omvendt heller ikke bare blive ved at udbetale de £60.000(?) han vel er på om ugen uden at få noget igen. Derudover skal han fragtes til og fra USA og besøge specialister, og som Kafai siger, er det nok ikke just gratis. Endelig optager han måske en plads fra et evt. nyindkøb i "25'eren", og eftersom han vil i bedste fald vender tilbage som rotationsspiller, så mener jeg ikke, vi mister det store, hvis vi lader ham gå...
Det vil ikke være sjovt, at skulle lade ham gå, men altså, spillere kommer og går og vi må også på et tidspunkt cut our losses, eller hvad de unge nu siger idag. :)
EDIT: Jeg vil lige understrege, at jeg naturligvis mener, han skal have denne chance for at komme tilbage. Men hvis det heller ikke lykkes i denne omgang, mener jeg begge parter må videre.
At være U-spiller i United har da INGEN sammenhæng med at være en "fast mand"... Det er en naturlig udvikling for U-spillere at de endten rykker op i heirakiet, eller de bliver lejet ud eller solgt... for mig er det ikke naturligt man bare smider en mand ud fordi han er langtidsskadet, og koster os økonomisk...
Det du skriver hænger ikke sammen med det som vi argumentere mod... Debatten gik på det økonomiske... Jeg har ikke påstået at han bare skal leve til han er 40 på en løn i United, men faktum er at han var MEGET tæt på et comeback, og jeg mener vi skal støtte op om ham..
Som der bliver nævnt, kan man jo vente og se når SAF igen til jul må lave en 25mandstrup hvad situationen er, for nu er der ingen grund til han er en del af truppen - men jeg mener han skal blive i United..
"Hvem siger vi ikke støtter ham?", skriver du ... Når folk mener han skal ud, fordi han får for mange penge i løn, uden vi får spilletid ud af ham - ja så mener jeg IKKE man støtter ham, gør du???
dannigizmo
28-07-2010, 12:38
Man kunne måske også vende den om og sige: "Hvorfor skal United vise sympati og opbakning for Hargreaves, når han ikke gør det samme?"
Er stor tilhænger af Hargreaves, som de fleste fans vel er, men to år i klubben og 30 sekunder på banen holder jo ikke, når han tjener +50.000 pund om ugen. Slet ikke i vores nuværende, økonomiske situation.
Jeg synes, det er en flot tanke, at man gerne vil beholde Hargo, betale hans løn og vise ham opbakning, fordi det er det rette at gøre. Men man kunne måske spørge sig selv, hvorfor man skal gøre det, når Hargreaves så bare hæver lønnen?
Kontrakten går begge veje, og Hargreaves kunne da med rette forhandle en billigere kontrakt på plads - eventuelt en performance-kontrakt, til han var kommet på benene igen, så at sige.
Jeg ved, det er totalt urealistisk at tro på, at det sker, men når (for jeg tror, det sker inden for længe) United vælger at ophæve kontrakten med den kære Owen, så er det i min verden ikke usympatisk. Det er forretning. Og ellers kunne Hargreaves jo selv have vist lidt "klubfølelse," hvis man ellers kan kalde det det, og være gået ned i løn.
Man kunne måske også vende den om og sige: "Hvorfor skal United vise sympati og opbakning for Hargreaves, når han ikke gør det samme?"
Er stor tilhænger af Hargreaves, som de fleste fans vel er, men to år i klubben og 30 sekunder på banen holder jo ikke, når han tjener +50.000 pund om ugen. Slet ikke i vores nuværende, økonomiske situation.
Jeg synes, det er en flot tanke, at man gerne vil beholde Hargo, betale hans løn og vise ham opbakning, fordi det er det rette at gøre. Men man kunne måske spørge sig selv, hvorfor man skal gøre det, når Hargreaves så bare hæver lønnen?
Kontrakten går begge veje, og Hargreaves kunne da med rette forhandle en billigere kontrakt på plads - eventuelt en performance-kontrakt, til han var kommet på benene igen, så at sige.
Jeg ved, det er totalt urealistisk at tro på, at det sker, men når (for jeg tror, det sker inden for længe) United vælger at ophæve kontrakten med den kære Owen, så er det i min verden ikke usympatisk. Det er forretning. Og ellers kunne Hargreaves jo selv have vist lidt "klubfølelse," hvis man ellers kan kalde det det, og være gået ned i løn.
Synes jeg faktisk ikke er helt dårlig tænkt.. Som du siger er det ikke sikkert det er realistisk - men du kan godt have ret :)
>Er din umiddelbare holdning at alle fodboldspillere er "in it, for the money" ??? - sådan lyder det ihvertfald..Vi kunne jo også vise os som en stor klub med et stort hjerte, og hjælpe Hargo igennem den her ufattelige svære tid. Vi ved aldrig om han bliver klar igen, men jeg håber ik vi er klubben der bare smider ham for porten.. og ja ja, han koster en del at have rendende hvor vi intet får ud af det - men i mine øjne er det, det værd... <
Jeg kan se mit indlæg startede lidt debat. Umiddelbart har Gizmo lige forklaret hvad jeg ca mener, men jeg vil nok tage den et ekstra stykke og sige at man som fodboldspiller allerede tjener så hjernedødt mange penge, og hvis man ikke er ked af at modtage ca 50 millioner årligt fra Manchester United, så er det et eller andet sted mere sympatisk af en spiller at gå ned i løn når fremtidsudsigterne er så slemme som de er. Verdens førende knæspecialist har kaldt Hargreaves skade den slemmeste han i sit lange hverv har set - det er helt absurd at vi skal støtte en mand andet end moralsk og rent logisk burde vi betale langt mindre til ham i kontrakt.
Jeg tror ikke Hargreaves direkte er in it for the money - han har jo trods alt bare fået sin kontrakt da han signede, men jeg synes altså ikke at han udviser samme mængde goodwill som vi gør ved at betale ham 50 mio årligt, sende ham til knæspecialister, fans (Ja, selvfølgelig inklusiv mig) der støtter ham, osv.
Jeg synes godt man kan snakke taknemmelighed fra Hargreaves side når man ser på de ting vi har gjort for ham.
Enig, Redondo gjorde det i Milan engang mener jeg at huske. Efter et års pause, gik han ned i løn for at vise sin tak til klubben for støtte osv. Hargreaves kunne vel også være fair og sige, jeg går 50% ned i løn, eller lignende. Nå, nok om det. Det er jo som nævnt, nok ikke realistisk. Men ville være flot.!
Ang snakken om man skal inkludere ham eller ej i truppen, mener jeg, at når han er igang med genoptræning i USA, er han langt fra kampklar. Inden han bliver fit igen, og når noget der minder om form, er vi nok ved januar, og så kan han komme ind i truppen der..
Ellers må vi se om der kommer nye til. Özil snakker mange om, men jeg har kun set ham under VM, og kan derfor ikke udtale mig præcist om ham. Alle kan have gode slutrunder og fejle bagefter det er set før.. (ikke at det er sådan med ham..)
Jeg har ikke påstået at han bare skal leve til han er 40 på en løn i United, men faktum er at han var MEGET tæt på et comeback, og jeg mener vi skal støtte op om ham..
Ahh... Er det ikke at tage munden for fuld?!?!? Har vi ikke hørt den sang er par gange før..
Derudover, Tråd om Hargreaves (http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=369&page=78), skal vi ikke fortsætte debatten der så vi ikke gør transfer-tråden mere uoverskuelig end den allerede er?
Så skulle Real arbejde på en aftale med Özil, så han kan tiltræde hos dem i sæsonen 2011/12.
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/28/2045346/real-madrid-working-towards-verbal-agreement-for-werder
Hvis vi vil have ham så skal vi nok snart til at skynde os. Tror ikke han er fri på markedet ret meget længere.
Så skulle Real arbejde på en aftale med Özil, så han kan tiltræde hos dem i sæsonen 2011/12.
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/28/2045346/real-madrid-working-towards-verbal-agreement-for-werder
Hvis vi vil have ham så skal vi nok snart til at skynde os. Tror ikke han er fri på markedet ret meget længere.
Enig i at han nok ikke er ledig meget længere.. Men taget i betragtning af at Real ikke må snakke med ham overhovedet før 1. januar giver jeg ikke meget for netop den historie
Enig, Redondo gjorde det i Milan engang mener jeg at huske. Efter et års pause, gik han ned i løn for at vise sin tak til klubben for støtte osv. Hargreaves kunne vel også være fair og sige, jeg går 50% ned i løn, eller lignende. Nå, nok om det. Det er jo som nævnt, nok ikke realistisk. Men ville være flot.!
Ang snakken om man skal inkludere ham eller ej i truppen, mener jeg, at når han er igang med genoptræning i USA, er han langt fra kampklar. Inden han bliver fit igen, og når noget der minder om form, er vi nok ved januar, og så kan han komme ind i truppen der..
Ellers må vi se om der kommer nye til. Özil snakker mange om, men jeg har kun set ham under VM, og kan derfor ikke udtale mig præcist om ham. Alle kan have gode slutrunder og fejle bagefter det er set før.. (ikke at det er sådan med ham..)
Man kunne sagtens se på Özil at det ikke bare var en heldig slutrunde for hans vedkommende. Synes det var så tydeligt at se at den unge gut oser af et kæmpe talent. Har heller ikke set så meget til ham før VM, men det jeg så ved vm, så meget lovende ud. Håber virkelig vi køber ham, idet vi kan få ham for billige penge. Tror ham og hernandez vil være et godt boost til holdet.
Enig i at han nok ikke er ledig meget længere.. Men taget i betragtning af at Real ikke må snakke med ham overhovedet før 1. januar giver jeg ikke meget for netop den historie
Nej og så er det samtidig Marca der bringer historien. Men vi kender jo Real og regler. Dem ser de højt og flot på.
Men jeg håber da, at United har ham med i overvejelserne, for jeg mener, at han er lige præcis den type spiller vi står og mangler i vores offensive spil.
Kasper United
28-07-2010, 14:37
Den tror jeg næppe på. Med købet af Canales, Pedro Leon og Di Maria ser jeg det ikke som realistisk. Derudover er de tæt på Khedira, og mener at have læst en del gange, at han ønsker at komme til Real. Hvis de både skal bruge Özil, Di Maria, Pedro Leon, Canales (og Khedira), så bliver de vel nød til at sende Kaka, Granero og Van Der Vaart + måske en midtbane ud. Det virker dog meget urealistisk, da ingen af de nyindkøbte er særlig erfarne. Men man ved jo aldrig hvad cirkusset kan finde på.
Tror ikke det bliver i Real, Özil ender, men ja, hvis Fergie vil have ham, skal han til at i gang, for jeg tror næppe, der kun er en storklub, der er interesseret i ham. Han skal IMO købes og for 140 mio. kr. eller for den sags skyld 175 mio., hvis det er det, så skal vi IMO købe.
MOHoegsted
28-07-2010, 15:33
Syntes virkelig også vi skal satse alt på Özil, lige sådan mand vi mangler.
Hvis vi får ham er jeg sikker på vi er klar til sæsonstart, ærgeligt vi ikke også fik Cole så.. :( Kunne være 2 giftige signings med Cole og Özil.
RuudVanNissetøj
28-07-2010, 16:07
Jeg synes i bund og grund at det hele handler om en perfekt balance på holdet - og det mener jeg bestemt vi har. Sidste sæson var vi med i alt til det sidste og det var i bund og grund lorte marginaler i ligaen og Cl ikke mindst, der afgjorde at vi ikke vandt.
Vi har unge spillere i kulissen til at tage over næste år, selvom jeg da gerne vil stille mig i koret med mange andre der siger, at vi mangler en central midt der kan tage direkte over for scholes/giggs.
Synes bare ikke man må glemme, at vi har et fantastisk homogent og balanceret hold lige nu, som sagtens kan være med hvor det er sjovt igen i år. Alt i alt synes jeg det ser positivt ud - med eller uden en ekstra spiller.
Manager Ferguson
28-07-2010, 17:27
For ondt hvis vi købte özil:
VDS
Rafael-----------Vidic-----------Ferdinand-------Evra
Flechter-----------Anderson
Valencia----------özil------------Nani
Rooney
Bænk:
Amos
Scholes
Berbatov
Carrick
Evans
Hernandez
Donnichlas
28-07-2010, 18:10
VDS
Rooney
Bænk:
Amos
Scholes
Berbatov
Carrick
Evans
Hernandez
Ja ondt på papiret..
Ville ikke sætte mine penge på os hvis vi stillede op mod nogle organiserede hold, med de offensive krafter. Vi kan score mål, men der er ingen balance i den opstilling som jeg ser det. I FM er jeg sikker på man kunne få succes med den opstilling, ellers ikke.
Ja ondt på papiret..
Ville ikke sætte mine penge på os hvis vi stillede op mod nogle organiserede hold, med de offensive krafter. Vi kan score mål, men der er ingen balance i den opstilling som jeg ser det. I FM er jeg sikker på man kunne få succes med den opstilling, ellers ikke.
Hvorfor skulle man ikke kunne det anderson og fletcher er mega løbe stærke, gode bolderober.. synes det kunne være en mega god opstilling, for når vi bliver angrebet er det jo nærmere en 4-5-1 opstilling. For valencia og nani er jo ikke nogen ronaldo som ikke arbejder tilbage og så kan özil jo også godt deltage med at lukke midten... og så vil vi være mega farlige når vi så erober bolden, hvor vi så kommer til at ligge i den 4-2-3-1
MOHoegsted
28-07-2010, 19:44
VDS
Rooney
Bænk:
Amos
Scholes
Berbatov
Carrick
Evans
Hernandez
Ondt på papiret ja, men Anderson ser jeg simpelthen ikke være god nok til at starte inde, vil rigtig gerne se Anderson nå sit topniveau, og håber også rigtig meget på ham, men tror ikke han vil starte inde, desuden er der også snak om han overhovedet kommer til at spille PRL i år, pga. vi kun må have 25 på over 22 år. Tror han vil satse på Carrick igen i år, hvilket jeg også har det fint med, sålænge de andre midtbanespillere også får spilletid. Derfor håber jeg Fergie satser på Cleverley i år, samt. Anderson og Gibson. Men ingen af de 3 sidste kommer til at være fast mand lige i starten i hvertfald :)
Ja ondt på papiret..
Tror egentlig godt opstillingen vil kunne fungere, men Anderson er bare ikke på det niveau endnu, og er for svingende.
Vil dog også mene at Anderson er bedre offensiv, men han kan godt bruges der.
i FM er det heller ikke lige til, det er blevet meget mere avanceret hvis du spørger mig :)
Ja ondt på papiret..
Hmm.
Mod City sidste i år i den berømte 4-3 sejr, der stillede vi op i en 4-4-2 med berba og rooney i front, og midtebaneduoen hed fletcher og anderson.
Det er da mere offensivt end en 4-2-3-1 med Ozil fremfor berba
Donnichlas
28-07-2010, 22:11
Oprindeligt indsendt af Manager Ferguson Se indlæg
VDS
Rooney
Bænk:
Amos
Scholes
Berbatov
Carrick
Evans
Hernandez
Som jeg ser det, har vi Valencia, nani, ozil og tildels Rooney & Anderson som er klart bedst fremadrettet. De 3 førstnævnte er ikke til meget tilbage i det defensive, anderson har sine evner i det offensive primært. Rooney tager flere løb tilbage end kanterne og ozil, men han er jo angriber. Det vil sige primært 5 offensivt relaterede spillere på banen. Fletcher er god ja, men ville han kunne rytte op mod Madrid, barca, chelsea? Den der opstilling ville kunne fungere mod mindre hold, hvis den skulle virke mod storhold skulle park ind i stedet for nani/valencia eller Carrick ind ved siden af fletcher.
Og hvis jeg kender fergie ret ville han gøre begge ting.
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set fergie med så offensivt hold i en vigtig kamp..
Og dig der mente det ville være svært i fm, så lidt nørde info.
Rafael - Evans - Kjær - fabio
Fabregas - andersonVan der vaart
Ronaldo - Van der vaart
(FM genereret angriber) - Rooney
Det fungere glimrende med den opstilling :>
dannigizmo
28-07-2010, 23:15
Hold jer til emnet i stedet for at diskutere FM-opstillinger!
Skal vi tyde ud fra det her, at der ikke kommer en ny spiller til i det her transfer vindue?
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Smider-ikke-guld-paa-gaden
Skal vi tyde ud fra det her, at der ikke kommer en ny spiller til i det her transfer vindue?
jeg synes det er utroligt svært at tyde noget som helst omkring United i dette transfer vindue. Ingen er vel i tvivl om, at vi mangler en kreatør på vores midtbane. Cleverly har gjorde det godt i den periode han var udlejet sidste sæson. Men har han kvaliteterne til at styre vores midtbane? Og så har vi også hele problematikken med Anerson. Finder han nogensinde sit niveau fra hans første sæson?
Jeg håber stadig på Özil, og til en pris på 150 mio kr (nogle mener endda nærmere de 100 mio kr) ja, så synes jeg helt klart man skal slå til.
Nyt fransk stortalent i kikkerten (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/united-brandvarme-paa-fransk-teenagetalent)
Ud fra hvad jeg kan læse er han en venstre-fodet offensiv midt..
Jeg ville sætte pris på, vores nuværende talenter fik chancen.. Omvendt vil man heller ikke sige nej til et stort talent.. Altid en svær balance..
DavidMadsen
29-07-2010, 12:28
Det er svært at tyde. Men et eller andet sted håber jeg næsten, at vi ikke handler. Hvis vi henter f.eks. Özil, bliver der jo mindre spilletid til en Cleverley, som ellers viser fremragende takter. Jeg håber ærligt talt, at Fergie satser på nogle af de talenter vi har. Da Silva-tvillingerne, Smalling, Evans, Cleverley, Obertan, Welbeck, Macheda, Diouf, Hernandez m.fl. gør det jo ganske udemærket, og jeg tror på, at de kan blive gode for os i næste sæson - og også på længere sigt.
Jeg ville naturligvis ikke have noget imod, hvis en Özil kom til klubben. Det skal da lige siges. Han er jo fremragende. Håber dog et eller andet sted, at vi satser på de unge - men der er absolut ingen grund til at hente en angriber, som så mange snakker om.
tjarligdrengen
29-07-2010, 12:59
Jeg håber rigtig meget på Ötzil, for selv om Cleverly, måske, kommer til at gøre det godt - synes jeg vi er tyndt besat på den "offensive" midt. (klart der jeg helst så et indkøb til).
Chelsea og United kæmper om Annan (http://indkast.dk/index.php?nyhed=68898&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&)
Det her er totalt FM.. Så ham ganske kort i VM hvor han kæmpede godt - men har ingen ide om, om han kan begå sig på højeste niveau..
United DK
29-07-2010, 15:26
Det ville være endnu et sært køb, ligesom Anders Lindegaard.
Få nu købt Van der Vaart eller noget i den stil, eller sats 100% på, at Cleverley er Scholes' sande arvetager.
DavidMadsen
29-07-2010, 15:34
Få nu købt Van der Vaart eller noget i den stil, eller sats 100% på, at Cleverley er Scholes' sande arvetager.
Tror ikke VdV er et kommende indkøb. I de sidste mange rygter, har prisen jo ligget omkring 20 mio. euro/pund, og det tror jeg egentligt ikke Ferguson vil give for ham.
Men Annan og Lindegaard er forhåbentligt ikke på vej ind. Synes ikke vi mangler nogen af dem i truppen. Hvis der skal en ny keeper ind, skal det være fordi Amos ikke har potentiale nok - og så skal det være en med klasse nok til at stå med det samme. Og Annan er mere den defensive spiller på midtbanen, hvilket jeg heller ikke synes vi mangler. Omend Annan er en dygtig spiller.
DavidMadsen
29-07-2010, 16:04
http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-balotelli-timer-fra-city
Jeg HADER Manchester City, og deres uendelige mængde penge! Også selvom han ikke var på vej til United. De har jo overhovedet ikke brug for Balotelli! Kæft hvor det irriterer mig.
Og specielt fordi de køber så mange spillere jeg godt kan lide, som bare aldrig måtte ende i City.. Var helt skudt i spillere som Santa Cruz, De Jong, Gelson Fernandes, David Silva, Adebayor, SWP, Jerome Boateng, Balotelli (Selvom han ikke er officielt skiftet endnu) m.fl.. Er simpelthen så vred over de idioter, der ingen indsigt har.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/aalesund-lindegaard-koster-kassen
Haha, "koster kassen" ligefrem? Det kan da godt være at 5 bananer, 21½ norske kroner og 4 ål er meget i Norge. Tvivler sgu på at der skal så mange penge på bordet, som han får det til at lyde som.
Ja Van der Vaart eller Özil. Annan eller Lindegaard kan jeg ikke tage seriøst. men tror nu heller ikke der er hold i de rygter.
Vi Skippede os af med Roy Carrol, og han slog Lindegaard af i OB. Kan slet ikke for det til at hænge sammen. Og et køb af Annan, bliver sikkert et køb ligesom Kleberson, eller Djemba Djemba.
United DK
29-07-2010, 16:15
Carroll slog i mine øjne ikke Lindegaard af i OB. Kim Brink kørte bare den sikre, hvor man ikke turde satse på en ung gut, og så fik man chancen for at hente endnu en tidl. United-spiller (hvilket jo lyder så flot).
Exactly..
Hvis der absolut skal købes ind så køb dog for f*** en klassespiller som kan gå direkte ind og gøre holdet bedre.
Og så sats på Cleverley, Macheda, Welbeck (Hernandez) osv i stedet for flere "Ups, den havde i ikke set komme!-"køb i stil med Manucho og Diouf.
DavidMadsen
29-07-2010, 16:25
Carroll slog i mine øjne ikke Lindegaard af i OB. Kim Brink kørte bare den sikre, hvor man ikke turde satse på en ung gut, og så fik man chancen for at hente endnu en tidl. United-spiller (hvilket jo lyder så flot).
Helt enig. Carroll og Lindegaard kæmpede nemlig aldrig om pladsen. Lindegaard ville spille fast - og da Carroll kom til, ville Lindegaard gerne fortsætte i Aalesund, da han ikke ville kæmpe om spilletid, men være sikker på at spille.
MOHoegsted
29-07-2010, 16:43
Syntes vi skal satse på Cleverley i år, samt. de andre unge talenter. Men tror simpelthen ikke Cleverley er god nok til at spille sig ind i start 11. Så køb da Özil, eller sign ham allerede nu til næste sæson, selvom jeg tror at hvis vi ikke får en spiller til den offensive midtbane så tror jeg heller ikke vi tager sæsonen i år desværre.
Jeg HADER Manchester City, og deres uendelige mængde penge! Også selvom han ikke var på vej til United. De har jo overhovedet ikke brug for Balotelli! Kæft hvor det irriterer mig.
Jeg er enig. City er belastende, prøver at købe sig til succes, glemmer alt om moral og er ødelæggende for engelsk fodbold. En af årsagerne til, at der er fattigt på den engelske talentfront er, at man i City f.eks. kun satser på udenlandske stjerner. Det er en skam.
Men lige netop her, er jeg meget glad for, at de får Balotelli. Ingen tvivl om, at han er talentfuld, men prisen er utrolig høj, og det er lidt at et sats at ansætte ham. City får nu 4 problembørn på toppen, bliver sjov at følge. Jeg taler om Adebayor, Barlotelli, Tevez, Bellamy. Alle sammen nogle store cunts.
Howitzer
29-07-2010, 18:13
http://www.teamtalk.com/manchester-united/6285178/No-loan-for-Chicharito-Ferguson
Sir Alex Ferguson has no intention of sending Manchester United's Javier Hernandez out on loan in his debut season in the Premier League.
The United manager has chosen the Mexico striker and Federico Macheda as the players to rival Wayne Rooney, Dimitar Berbatov and Michael Owen, once fit.
Danny Welbeck and Mame Biram Diouf will go on loan to get regular games and gain further experience.
Ja ondt på papiret..
Offensive kræfter? Hvis det er Anderson, du snakker om, så er du forkert på den, synes jeg. Selvom Anderson har gode offensive kvaliteter, så har han mindst lgie så gode defensive. Manden er ufattelig hurtig, robust, tackler godt, har en god fysik og er modig. Samtidig lukkede han både Gerrard og Cesc ned i sin første sæson i PL. Det er altså sjældent, at du ser en 19-årig dreng lukke så dygtige fodboldspillere ned alene! Dengang var Gerrard frygtindgydende, men han åd ham bogstavelig talt.
Det eneste, der kræves, er, at Ferguson giver Anderson noget Nani-tillid. Så skal vi fandme se en af de kommende bedste centrale midtbanespillere.
Chelsea og United kæmper om Annan (http://indkast.dk/index.php?nyhed=68898&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&)
Det her er totalt FM.. Så ham ganske kort i VM hvor han kæmpede godt - men har ingen ide om, om han kan begå sig på højeste niveau..
Annan er en fantastisk ankermand, men om han har det, der kræves til at spille for en topklub som Chelsea eller United er så det spændende. Hvis rygtet passer, så må det vel betyde, at Ferguson har opgivet Hargo?
Seriøst, hvad er det, Ferguson og co. ser i Anders Lindegaard? Er det nu et Manucho-køb, vi er vidne til?
Offensive kræfter? Hvis det er Anderson, du snakker om, så er du forkert på den, synes jeg. Selvom Anderson har gode offensive kvaliteter, så har han mindst lgie så gode defensive. Manden er ufattelig hurtig, robust, tackler godt, har en god fysik og er modig. Samtidig lukkede han både Gerrard og Cesc ned i sin første sæson i PL. Det er altså sjældent, at du ser en 19-årig dreng lukke så dygtige fodboldspillere ned alene! Dengang var Gerrard frygtindgydende, men han åd ham bogstavelig talt.
Det eneste, der kræves, er, at Ferguson giver Anderson noget Nani-tillid. Så skal vi fandme se en af de kommende bedste centrale midtbanespillere
Jeg er helt enig. Anderson viste nogle helt fantastiske evner i hans første sæson hos United. Men siden har han ikke helt kunne finde tilbage til det niveau. Jeg tror ligesom dig, at det som han har brug for er noget tillid hvor han spiller en hel del kampe i træk, selvom han måske ikke spiller prangende hver eneste gang.
Jeg er helt enig. Anderson viste nogle helt fantastiske evner i hans første sæson hos United. Men siden har han ikke helt kunne finde tilbage til det niveau. Jeg tror ligesom dig, at det som han har brug for er noget tillid hvor han spiller en hel del kampe i træk, selvom han måske ikke spiller prangende hver eneste gang.
Jamen tillid er jo forskellen. Anderson kan jo ikke spille en halvdårlig kamp, uden det vil koste ham pladsen. Han kan jo aldrig "slappe af", hvis du forstår, hvad jeg mener. Det er derfor, at Nani lige pludselig blomstrede, for han vidste, at han ville lære af sine fejl, samtidig med at han ikke blev sat på bænken kampen efter. Det var jo også det, Nani engang udtalte, at selvom han spillede en god kamp, så blev han sat på bænken, og det skaber utryghed. For der har været nogle kampe, hvor jeg synes, at Anderson var virkelig god, hvorfor han i næste kamp ikke engang kom ind på banen. Hvor er trygheden?
Det er synd for en som Anderson, for IMO er et usleben diamant, der bare skal slibes. Hans kvaliteter er fantastiske, for han kan begge veje, plus han har de fysiske egenskaber med sig såsom sin ufattelige hurtighed, fysiske styrke og balance.
Jeg håber, at han snart får chancen, for det fortjener han IMO.
MOHoegsted
29-07-2010, 19:51
Jamen tillid er jo forskellen. Anderson kan jo ikke spille en halvdårlig kamp, uden det vil koste ham pladsen. Han kan jo aldrig "slappe af", hvis du forstår, hvad jeg mener. Det er derfor, at Nani lige pludselig blomstrede, for han vidste, at han ville lære af sine fejl, samtidig med at han ikke blev sat på bænken kampen efter. Det var jo også det, Nani engang udtalte, at selvom han spillede en god kamp, så blev han sat på bænken, og det skaber utryghed. For der har været nogle kampe, hvor jeg synes, at Anderson var virkelig god, hvorfor han i næste kamp ikke engang kom ind på banen. Hvor er trygheden?
Det er synd for en som Anderson, for IMO er et usleben diamant, der bare skal slibes. Hans kvaliteter er fantastiske, for han kan begge veje, plus han har de fysiske egenskaber med sig såsom sin ufattelige hurtighed, fysiske styrke og balance.
Jeg håber, at han snart får chancen, for det fortjener han IMO.
Enig. Men så ham gerne prøve en lidt mere offensiv rolle, han kan godt gøre sig gældende i den defensive, men man ser tit at han gerne vil med frem, og det kan han ikke helt. Hans offensive kvaliteter skal testes.
Enig. Men så ham gerne prøve en lidt mere offensiv rolle, han kan godt gøre sig gældende i den defensive, men man ser tit at han gerne vil med frem, og det kan han ikke helt. Hans offensive kvaliteter skal testes.
Det er jo mere pga. hans rolle på midtbanen. Jeg kan ikke huske, hvem af Uniteds nuværende centrale midtbanespillere, der engang for 1-1½ års tid siden var ude og udtale sig, at det at være central midtbanespiller hos Ferguson er ekstrem krævende, for du skal være meget vågen i defensive, hvilket hæmmer ens offensive spil.
Det er netop det, der spiller ind hos Anderson. For ofte skal han være tilbage for at være gardering mod et evt. kontranagreb eller et omstillingspilsblokade.
Det var derfor, jeg var så glad for at se Anderson på venstre kant i den kamp mod West Ham, hvor han fik revet korsbåndet over. Det kunne have indikation til dem, der gerne vil se hanso ffensive kvaliteter.
http://www.teamtalk.com/manchester-united/6285178/No-loan-for-Chicharito-Ferguson
Sir Alex Ferguson has no intention of sending Manchester United's Javier Hernandez out on loan in his debut season in the Premier League.
The United manager has chosen the Mexico striker and Federico Macheda as the players to rival Wayne Rooney, Dimitar Berbatov and Michael Owen, once fit.
Danny Welbeck and Mame Biram Diouf will go on loan to get regular games and gain further experience.
Jeg synes også det er fint vi satser på dem angribere vi har, men bliver satdig skuffet hvis vi ikke køber en midtbane kreatør. Og her håber jeg på Özil eller VDV.
Kasper United
29-07-2010, 21:52
Jeg synes også det er fint vi satser på dem angribere vi har, men bliver satdig skuffet hvis vi ikke køber en midtbane kreatør. Og her håber jeg på Özil eller VDV.
Jeg er enig, men omvendt, så er det lidt et dilemma.. For hvis Anderson vender stærkt tilbage for sin skade, og Cleverley får sit gennembrud, så står man med en klasse kreatør, selvom man måske kan nøjes med det man har. Og Fletcher har vist lækkerier fremadrettet med gode afleveringer, men han mangler hurtigheden til at kunne blive en god offensiv spiller. Men det er en chance at tage uden at købe en kreatør, og den chance, ved jeg ikke om man skal tage..
Kreatøren har jeg stort set hele sæsonen sagt, vi manglede, og nu når transfervinduet er åbent og næste sæson starter snart, så skal kreatøren snart købes, så han ikke bare bliver kastet ind ad døren. Selvom man køber en kreatør, kan man selvfølgelig heller ikke være sikker på, at der bliver nået godt ud af det, men chancen må være en del større end "bare" at satse på det man har.
Jeg er enig, men omvendt, så er det lidt et dilemma.. For hvis Anderson vender stærkt tilbage for sin skade, og Cleverley får sit gennembrud, så står man med en klasse kreatør, selvom man måske kan nøjes med det man har. Og Fletcher har vist lækkerier fremadrettet med gode afleveringer, men han mangler hurtigheden til at kunne blive en god offensiv spiller. Men det er en chance at tage uden at købe en kreatør, og den chance, ved jeg ikke om man skal tage..
Kreatøren har jeg stort set hele sæsonen sagt, vi manglede, og nu når transfervinduet er åbent og næste sæson starter snart, så skal kreatøren snart købes, så han ikke bare bliver kastet ind ad døren. Selvom man køber en kreatør, kan man selvfølgelig heller ikke være sikker på, at der bliver nået godt ud af det, men chancen må være en del større end "bare" at satse på det man har.
Er meget enig i det du skriver, men fletcher kunne stadig blive god fremmadrettet selvom han ikke er hurtig. Lampard og Gerrard er da ikke hurtigere en Fletcher. Lampard er nærmere langsommere.
Er meget enig i det du skriver, men fletcher kunne stadig blive god fremmadrettet selvom han ikke er hurtig. Lampard og Gerrard er da ikke hurtigere en Fletcher. Lampard er nærmere langsommere.
Fletcher kan aldrig blive en offensiv midt a la Gerrard og Lampard, idet han ikke ejer styrke til langskud og heller ikke har det der målinstinkt, som de har. At begynde at prøve omskole ham off. midt vil være en tragedie, for Fletchers kvaliteter ligger inden for ankermand og box to box-kategorien. Ikke en midtbanebomber a la Gerrard og Lampard.
Og specielt fordi de køber så mange spillere jeg godt kan lide, som bare aldrig måtte ende i City.. Var helt skudt i spillere som Santa Cruz, De Jong, Gelson Fernandes, David Silva, Adebayor, SWP, Jerome Boateng, Balotelli (Selvom han ikke er officielt skiftet endnu) m.fl.. Er simpelthen så vred over de idioter, der ingen indsigt har.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/aalesund-lindegaard-koster-kassen
Haha, "koster kassen" ligefrem? Det kan da godt være at 5 bananer, 21½ norske kroner og 4 ål er meget i Norge. Tvivler sgu på at der skal så mange penge på bordet, som han får det til at lyde som.
SKudt i spillere som Adebayor og Santa Cruz?? Hvordan og, endnu vigtigere, HVORFOR??
Fletcher kan aldrig blive en offensiv midt a la Gerrard og Lampard, idet han ikke ejer styrke til langskud og heller ikke har det der målinstinkt, som de har. At begynde at prøve omskole ham off. midt vil være en tragedie, for Fletchers kvaliteter ligger inden for ankermand og box to box-kategorien. Ikke en midtbanebomber a la Gerrard og Lampard.
Jeg er enig enig enig..
Sys vi mangler en midtbanespiller der lige kan lidt mere end Carrick, Anderson og Scholes.. De to første svinger for meget i niveau - og Scholes desværre ved at blive for gammel..
Fletcher er sweet <3 - men en klassespiller på midtbanen med ham ville være top $
Glory Man United
30-07-2010, 09:57
SKudt i spillere som Adebayor og Santa Cruz?? Hvordan og, endnu vigtigere, HVORFOR??
og hvorfor ikke nævne Bellamy så? :confused:
Hvad tænker I om Giggs som den kreative på midten? Nu taler jeg af gode grunde ikke om fremtiden (men her kunne man så håbe på Anderson eller Cleverly).
Jeg tænker selv at han mod mindre farlige modstandere, sagtens kan klare opgaven. I MLS All Stars kampen synes jeg han styrede det ret godt. Men jeg er i tvivl om hans gennemslagskraft mod de stærke hold. Og husker ikke at det er gået så godt med ham som hængende bag en enlig angriber.
I MLS kampen lå O'Shea jo nærmest som en gl. dags sweeper foran forsvaret, og så Fletcher og Giggs på midten, med Obertan og Nani som meget offensive kanter. Det var ikke helt dumt - i den kamp.
United-Allan33
30-07-2010, 10:32
Enig, Jeg er måske gammeldags, men jeg har ALDRIG kunnet forstå at man kan være skudt i spillere fra andre klubber end den man holder med:confused:
schousboe9
30-07-2010, 10:38
Hvad tænker I om Giggs som den kreative på midten?
Den plads har han jo spillet til bravour adskillige gange de seneste sæsoner, specielt i 3-0-sejren over Chelsea, hvor Ferguson valgte ham til pladsen pga. teknisk kunnen. Ballack blev jo revet rundt!
Idéen er god og han kan sagtens spille den, men som du selv siger, så holder det ikke fremadrettet, desværre. Havde han været 27-28, havde vi ikke behøvet lede længere, men sådan er virkeligheden nu en gang ikke.
Såfremt vi i vid udstrækning fortsætter med 442 - og det går jeg stærkt udfra med 5 angribere i truppen - så mener jeg ikke, vi skal hente nogen "10'er", for han findes jo ikke i den opstilling. Så skal de to centrale være balance spillere, og de fås i mine øjne ikke meget bedre end vores nuværende i Carrick og Fletcher, med Anderson og ikke mindst Scholes og Giggs som back-up.
Det kreative må komme fra forreste række og kanterne, og det mener jeg også sagtens, vi kan sætte vores lid til. Carrick, Giggs og Scholes er jo stadig i stand til at iscenesætte offensiven fra en lidt tilbagetrukket position, og vi har også fået en ekstra dimension i spillet, idet vi nu kan true i dybden langt bedre end før med Chicharito.
Vi har ikke en åbenlys mangel som mange af vores konkurrenter. Næste år er derimod en anden historie, men der er Özil jo også gratis! :D
Enig, Jeg er måske gammeldags, men jeg har ALDRIG kunnet forstå at man kan være skudt i spillere fra andre klubber end den man holder med:confused:
Arh, jeg må indrømme, jeg har et særdeles godt øje til Agüero. Jeg beklager...
Ufatteligt at en målmand kan være i Uniteds søgelys, uden at være på det danske landshold. Man skulle ikke tro, at en 26 årig målmand (der ikke længere er et ungt talent) ville være dårligere end Stephan Andersen og Jesper Christiansen, hvis det virkelig passer, at United har en interesse i ham. Helt dårlig kan han vel ikke være.
http://menmedia.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1312624_united_lead_ozil_race
MEN - mere pålideligt end så meget andet....
schousboe9
30-07-2010, 10:58
MEN har også tit været overbevist om, at Benzema var så godt som, så det skal man nok ikke lægge så meget i. I 2003 stod der også spisesedler overalt i byen med Ronaldinho...
Howitzer
30-07-2010, 11:02
http://menmedia.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1312624_united_lead_ozil_race
Læg også mærke til, at oddset på Özil til United er faldet siden sidst fra 1:1 til 1:5!
http://www.skybet.com/betting/football/transfer-specials/t10003041.html
Faktisk ikke. MEN er ikke mere pålidelig end en gennemsnitlig engelsk formiddagsavis.
Nej, ikke længere desværre. Der er næsten nye tranferrygter i MEN hver eneste dag efterhånden. Jeg stoler ikke længere på avisen.
Vi er sat i forbindelse med Anthony Annan fra Rosenborg, men han har været i spil for Rosenborg i CL kval så han er låst så jeg tror ikke på vi henter ham.
Aiden McGeady fra Celtic har ikke været i truppen til deres kamp så mon ikke han skifter denne sommer.
Luis Suarez har, som det har været nævnt herinde, været i spil for Ajax så han er også låst så sandsynligheden for han skifter til sommer er vel minimal.
Kasper United
30-07-2010, 11:45
Det kan godt være, der står, at vi fører kampen om ham. Men det får man jo ikke meget ud af. Et bud på £12 mio. er ikke galt, men alle de rygter om ham er til at blive sindsyg af. Özil bliver sikkert solgt i dette transfervindue, da han ikke vil forlænge konkrakten med Werder Bremen, og det er vel klart, Werder Bremen hellere vil have penge for ham nu, end at han kan gå gratis, var det i januar eller til sommer...?
Men hvem han bliver solgt til, er det store spørgsmål..
Desuden var der inde på redcafe forummet, en der skrev, at han arbejdede i Manchester United, og han så agenten og Özil sammen med Gill, og det ville blive officielt torsdag, at Özil skiftede til os. Så vidt jeg ved, så er det fredag i dag, så man kan ikke rigtig regne med noget som helst.
Mafia Boss
30-07-2010, 12:12
Det kan godt være, der står, at vi fører kampen om ham. Men det får man jo ikke meget ud af. Et bud på £12 mio. er ikke galt, men alle de rygter om ham er til at blive sindsyg af. Özil bliver sikkert solgt i dette transfervindue, da han ikke vil forlænge konkrakten med Werder Bremen, og det er vel klart, Werder Bremen hellere vil have penge for ham nu, end at han kan gå gratis, var det i januar eller til sommer...?
Men hvem han bliver solgt til, er det store spørgsmål..
Desuden var der inde på redcafe forummet, en der skrev, at han arbejdede i Manchester United, og han så agenten og Özil sammen med Gill, og det ville blive officielt torsdag, at Özil skiftede til os. Så vidt jeg ved, så er det fredag i dag, så man kan ikke rigtig regne med noget som helst.
Mon ikke det var næste torsdag:)
Jeg tror godt vi kan klare os uden özil den sæson der kommer snart. Så har vi måske lavet en aftale med ham om at han kommer når hans kontrakt udløber. Så får viham jo gratis. Måske var det derfor han var henne at snakke med Gill.
Özil er jo også blevet set i Barcelona, måske overvjer han sine muligheder og holder møder med de mulige bejlere til hans talent
Ja, og min vens onkel så forleden dag Sergio Aguero i Manchester, og hørte noget med "friday".. Så måske han skriver under i dag ??
Forstår ikke man bliver ved at tro på alle de der røverhistorier, som footballrumours osv osv.. Alle og enhver kan jeg sidde og digte flotte historier uden realiteter..
Mon ikke det var næste torsdag:)
Jeg tror godt vi kan klare os uden özil den sæson der kommer snart. Så har vi måske lavet en aftale med ham om at han kommer når hans kontrakt udløber. Så får viham jo gratis. Måske var det derfor han var henne at snakke med Gill.
Özil er jo også blevet set i Barcelona, måske overvjer han sine muligheder og holder møder med de mulige bejlere til hans talent
Jeg mener nu det er nødvendigt vi henter en kreativ midtbane. Det mangler vi virkelig. Ja cleverly kan blive den kommende mand, men tror ikke det bliver i år. Synes vi er godt besat alle andre steder. Men bliver skuffet hvis vi ikke henter en midtbane.
Jeg krydser stadig fingre for Özil.
ChristianR
30-07-2010, 12:33
Ja, og min vens onkel så forleden dag Sergio Aguero i Manchester, og hørte noget med "friday".. Så måske han skriver under i dag ??
Forstår ikke man bliver ved at tro på alle de der røverhistorier, som footballrumours osv osv.. Alle og enhver kan jeg sidde og digte flotte historier uden realiteter..
Der havde sikkert været penge i det, hvis bare din vens onkel havde husket sit kamera den dag.
Det samme med ham, der tilsyneladende overværede et møde mellem Gill og Özil, men som den eneste i hele England havde en mobiltelefon uden kamera.
dannigizmo
30-07-2010, 13:36
Ja Van der Vaart eller Özil. Annan eller Lindegaard kan jeg ikke tage seriøst. men tror nu heller ikke der er hold i de rygter.
Det tænkte jeg også. Tror mest på en midtbane spiller. det kunne være Özil. Men har bare en fornemmelse af der ingen kommer. men jeg kan jo tage fejl.
Men jeg håber nu stadig på VDV, og samtidig at Anderson bliver hurtigt klar.
Trist. Han (Özil) ville ellers være en spændende spiller synes jeg. Men forstår ikke han vælger Barcelona. Tror ikke hans chance for spilletid er så stor der.
Jeg mener nu det er nødvendigt vi henter en kreativ midtbane. Det mangler vi virkelig. Ja cleverly kan blive den kommende mand, men tror ikke det bliver i år. Synes vi er godt besat alle andre steder. Men bliver skuffet hvis vi ikke henter en midtbane.
Jeg krydser stadig fingre for Özil.
På godt en uge. Vi er efterhånden med på, hvad du mener...
DavidMadsen
30-07-2010, 13:39
Til alt det gøgl med Özil, der har været i Manchester... David Gill er stadig i USA - så det er løgn og latin, ligemeget hvordan og hvorledes i stiller det op. Det ville da være fedt, hvis vi hentede Özil - men jeg er mere og mere frisk på at lade Cleverley få chancen. Det er muligvis fordi jeg har en lille forkærlighed for klubbens egne talenter.
Fordi begge imponerede mig, da de spillede i hhv. Bayern og Monaco. Adebayor var en af de mest fysiske angribere jeg længe havde set, og han havde samtidigt teknik og en enorm fodboldglæde. Det var bare en fryd at se ham spille. Santa Cruz begyndte jeg faktisk at kunne lide fordi han bombede for mig i FIFA, og så fik jeg øjnene op for ham i virkeligheden, efter at have set nogle landskampe.
Jeg siger jo ikke at jeg elsker dem nu - men fra før de skiftede til hhv. City og Arsenal var jeg helt væk i dem.
Arh, jeg begyndte nu også at kunne lide Santa Cruz i både hans Bayern- og Blackburn-tid, og Adebayor da han var i Monaco. Og desuden kan jeg da også godt lide f.eks. Agüero, Messi og sådan nogle, selvom de ikke spiller for klubber jeg holder med.
og hvorfor ikke nævne Bellamy så? :confused:
Fordi jeg først rigtigt lærte ham at kende da han skiftede til Liverpool, og pga. hans sindssygt langtrukne jubelscene i kampen mod United. Han er bestemt ikke min kop te.
Mafia Boss
30-07-2010, 13:41
enig med dannigizmo. :)
Det var faktisk lige det jeg sad og tænkte på:lolol:
Men det ser ikke ud til vi har budt på özil endnu. Hvis vi skal have fat i ham skal det være meget snart. Men så har andre klubber jo heller ikke budt på ham.
Måske VDV ;-)
Gill er vel i USA eller Mexico sammen med klubben nu, så tror, at hvis der skulle være en eventuel handel på plads, ville det først blive offentliggjort, når han kommer hjem? Desuden har jeg læst, at Özil blev spottet i Barcelona lufthavn for nylig, men mere er der ikke kommet ud af den historie.
Gill er vel i USA eller Mexico sammen med klubben nu, så tror, at hvis der skulle være en eventuel handel på plads, ville det først blive offentliggjort, når han kommer hjem? Desuden har jeg læst, at Özil blev spottet i Barcelona lufthavn for nylig, men mere er der ikke kommet ud af den historie.
Jeg har hørt at han er blevet spottet på Lerpytter stadion. Thisted FC er efter sigende helt syge efter at få fingre i ham.
United DK
30-07-2010, 23:11
Folk glemmer vist, at Özil har en tvillingebror ved navn Tusem, og han skulle angiveligt være taget på ferie til Barcelona. En fjer bliver hurtigt til fem høns.
Hvis vi skal køber en spiller, så håber jeg på Stevan Jovetic. Han er efter min mening mere talentfuld end Balotelli. Virkelig spændende talent!!
Håber vi sælger Dimitar Berbatov & Ji-Sung Park, beholder Danny Welbeck i truppen.
Derudover gad jeg godt have haft Sami Khedira, men siden han er end i Real Madrid, gad jeg godt se erhvervelsen af en anden defensiv midtbanespiller som kan køres i stilling til at overtage for Scholes & Hargreaves som jeg nu frygter vi aldrig får at se i en større kamp igen.
Men derudover vil jeg gerne have vi holder fingrene fra spillere som Sneijder, Ribery & Benzema, da jeg synes mange af vores egne spillere/talenter virker rigtig lovende.
USA-turen har vist at mange af de unge er rimeligt langt fremme i skoene.
Men et sted hvor vi ikke lige har det åbenlyse talent endnu er på den defensive midtbane, hvor Hargreaves netop er gået i stykker igen. Pogba er stadigvæk for ung vil jeg mene.
Derfor kunne det godt give mening, hvis fergie hentede en Annan fra Rosenborg. Han spillede et rigtig godt VM for et succesfuldt Ghana hold, plus at united også var nævnt som mulige bejlere da Annan skiftede til Rosenborg fra Stabæk tilbage i 2008.
Han vil ikke være alt for dyr, og være et udemærket kort at have både til 4-4-2 og 4-3-3.
Han er så ikke den offensive type. Men ser ikke ud til fergie er vanvittig interesseret i nogen der.
Mht Ozil så vil jeg da gerne have ham. Men man skal heller ikke lade sig ryste i sin grundvold, fordi manden spillede et godt VM. Han har jo ikke domineret Bundesligaen som man så en van der vaart eller Diego gøre inden de blev skudt afsted.
Så hvis vi skal have ham så er det ikke for de der 25 mio euro der florerer i pressen. Desuden udløber hans kontrakt næste sommer.
Glory Man United
31-07-2010, 08:46
Men et sted hvor vi ikke lige har det åbenlyse talent endnu er på den defensive midtbane, hvor Hargreaves netop er gået i stykker igen. Pogba er stadigvæk for ung vil jeg mene.
Derfor kunne det godt give mening, hvis fergie hentede en Annan fra Rosenborg. Han spillede et rigtig godt VM for et succesfuldt Ghana hold, plus at united også var nævnt som mulige bejlere da Annan skiftede til Rosenborg fra Stabæk tilbage i 2008.
Han vil ikke være alt for dyr, og være et udemærket kort at have både til 4-4-2 og 4-3-3.
Han er så ikke den offensive type. Men ser ikke ud til fergie er vanvittig interesseret i nogen der.
Mht Ozil så vil jeg da gerne have ham. Men man skal heller ikke lade sig ryste i sin grundvold, fordi manden spillede et godt VM. Han har jo ikke domineret Bundesligaen som man så en van der vaart eller Diego gøre inden de blev skudt afsted.
Så hvis vi skal have ham så er det ikke for de der 25 mio euro der florerer i pressen. Desuden udløber hans kontrakt næste sommer.
Undrer mig at DU ønsker en def. midtbanespiller og ikke en offensiv, der kan levere 15 ligamål pr. sæson. Det mente jeg, du har påpeget, at vi mangler. JEG gør i hvert fald. Scholes og Carrick kan begge agere den defensive midtbanespiller, og det gør de fint.
Det vi mangler er en offensiv spiller, der kan SCORE!!!! Jeg giver dig ret i dine betragtninger omkring Özil. Jeg har skrevet det samme flere gange. Omvendt har jeg læst, at vi nok kan få ham for 12 mil, og så er han nu interessant trods alt
Tror ikke vi henter Annan
Vi er sat i forbindelse med Anthony Annan fra Rosenborg, men han har været i spil for Rosenborg i CL kval så han er låst så jeg tror ikke på vi henter ham.
jacobdahl8
31-07-2010, 09:22
Håber vi sælger Dimitar Berbatov & Ji-Sung Park, beholder Danny Welbeck i truppen.
Derudover gad jeg godt have haft Sami Khedira, men siden han er end i Real Madrid, gad jeg godt se erhvervelsen af en anden defensiv midtbanespiller som kan køres i stilling til at overtage for Scholes & Hargreaves som jeg nu frygter vi aldrig får at se i en større kamp igen.
Men derudover vil jeg gerne have vi holder fingrene fra spillere som Sneijder, Ribery & Benzema, da jeg synes mange af vores egne spillere/talenter virker rigtig lovende.
Hvad er din begrundelse for at sæge Park?, jeg er enig med Berba med den betingelse at vi får en ny angriber ind.
Men Park er for mig måske den mest ydmyge spiller i truppen, ikke den bedste fodboldspiller, men manden vil løbe indtil han besvimer hvis Fergie sagde det.
Det er da fantastisk at have sådan en spiller i truppen.
United DK
31-07-2010, 09:26
Selv uden Hargreaves har vi stadig Fletcher og Carrick til den defensive, samt hadeobjektet Gibson, plus Giggs og Scholes mindst et års tid endnu, og næste sommer kan der så hentes, hvis det er nødvendigt. Der er ingen grund til at hente en defensive midtbanespiller denne sommer.
tjarligdrengen
31-07-2010, 10:54
Jeg synes bestemt heller ikke det er på den def. midt vi skal forstærkes... Jeg er også af den holdning, at hvis der skal handles, skal det være en fremadrettet midt med mål i støvlerne der skal hentes.
Ötzil synes jeg ligger lige til højreskøjten, med den pris han rygtes til at smutte for, kan det sagtens gå hen og blive et røverkøb/klassekøb...
Hvad er din begrundelse for at sæge Park?, jeg er enig med Berba med den betingelse at vi får en ny angriber ind.
Men Park er for mig måske den mest ydmyge spiller i truppen, ikke den bedste fodboldspiller, men manden vil løbe indtil han besvimer hvis Fergie sagde det.
Det er da fantastisk at have sådan en spiller i truppen.
Jeg synes at vi skal beholde Park, og sælge Berbatov. Hvergang Berba har spillet en god kamp, og man håber på at han kan forssætte sit spil, så falder han igennen kampen efter. Og når det slet ikke køre for ham, så får han en træls attitude, som jeg ihvertfald ikke gidet at se på. Håber da vi køber en ny angriber hvis han bliver solgt, men ellers virker Chicharito spændende.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1299064/Roy-Hodgson-steal-Steven-Defour-Sir-Alex-Ferguson.html
Rygterne siger at Hodgson vil snuppe Defour for næsen af Fergie. Kunne godt presse Fergie til at købe denne sommer hvis nu når han er så interesseret i ham.
tjarligdrengen
31-07-2010, 12:31
Jeg synes at vi skal beholde Park, og sælge Berbatov. Hvergang Berba har spillet en god kamp, og man håber på at han kan forssætte sit spil, så falder han igennen kampen efter. Og når det slet ikke køre for ham, så får han en træls attitude, som jeg ihvertfald ikke gidet at se på. Håber da vi køber en ny angriber hvis han bliver solgt, men ellers virker Chicharito spændende.
Hans attitude er også ofte det der irritere mig ved ham.. Når det ikke kører er han ofte ret opgivende.
Jeg vil heller ikke græde hvis han bliver solgt, dog vil jeg helst ikke have indkøb af en ny angriber, for jeg vil gerne satse på Kiko, Chicharito og Welbeck. Så hvis der skal købes en angriber, i stedet for Berba, så ser jeg helst én der er "lidt" oppe i alderen og som ikke koster for meget, for der er ingen grund til at købe endnu en ung der skubber de tre endnu et skridt bag i køen.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1299064/Roy-Hodgson-steal-Steven-Defour-Sir-Alex-Ferguson.html
Rygterne siger at Hodgson vil snuppe Defour for næsen af Fergie. Kunne godt presse Fergie til at købe denne sommer hvis nu når han er så interesseret i ham.
Er han ikke stadig ude med en alvorlig ankelskade (brækket ankel)? Det kan godt være han er god (jeg kender dog ikke meget til ham) men jeg synes det er tåbeligt at gå efter en skadet spiller. Så heller beholde Cleverly eller køb en Özil eller Van der vaart som i det mindste ikke er skadet når de bliver købt.
Derudover gad jeg godt have haft Sami Khedira, men siden han er end i Real Madrid, gad jeg godt se erhvervelsen af en anden defensiv midtbanespiller som kan køres i stilling til at overtage for Scholes & Hargreaves som jeg nu frygter vi aldrig får at se i en større kamp igen
Spiller Khedira ikke stor set samme plads som Fletcher? I så fald vil jeg langt hellere have Fletcher som jeg synes har været en af vores bedste og ikke mindst vigtigste spillere over de seneste to sæsoner.
At sælge Park er da verdens dummeste forslag. Vi ville ikke få mange penge for ham pga. hans alder, og han er den perfekte breddespiller. Alsidig, professionel, disciplineret. Og i de store kampe er han stort set altid en af vores bedste spillere.
Hans attitude er også ofte det der irritere mig ved ham.. Når det ikke kører er han ofte ret opgivende.
Jeg vil heller ikke græde hvis han bliver solgt, dog vil jeg helst ikke have indkøb af en ny angriber, for jeg vil gerne satse på Kiko, Chicharito og Welbeck. Så hvis der skal købes en angriber, i stedet for Berba, så ser jeg helst én der er "lidt" oppe i alderen og som ikke koster for meget, for der er ingen grund til at købe endnu en ung der skubber de tre endnu et skridt bag i køen.
Tror Welbeck bliver lejet ud. Jeg har ikke helt den store fidus til Macheda, men han er selvfølgelig også meget ung, og fortjener da også chancen i nogle kampe i år. Hvis vi sælger berba så mener jeg en ny angriber skal til. Owen må for min skyld også gerne ryge.
1 - Rooney
2 - Ny angriber
3 - Chicharito
4 - Macheda
Kasper United
31-07-2010, 14:40
At sælge Park er da verdens dummeste forslag. Vi ville ikke få mange penge for ham pga. hans alder, og han er den perfekte breddespiller. Alsidig, professionel, disciplineret. Og i de store kampe er han stort set altid en af vores bedste spillere.
Ja, det er rigtigt. Han løber sindsyg meget og giver sig altid 100%. I de store kampe, kan man sætte ham til at f.eks. mandsopdække Messi, og han vil dække ham op og neutralisere ham gennem en helt kamp.
Derudover er han også en god forretning for klubben, når de er på Asien Tour eller bare generelt for området i Asien. Det går så desværre til Glazer, men det er blot en anden grund til, at klubben sikkert vil beholde ham.
tjarligdrengen
31-07-2010, 14:59
Tror Welbeck bliver lejet ud. Jeg har ikke helt den store fidus til Macheda, men han er selvfølgelig også meget ung, og fortjener da også chancen i nogle kampe i år. Hvis vi sælger berba så mener jeg en ny angriber skal til. Owen må for min skyld også gerne ryge.
1 - Rooney
2 - Ny angriber
3 - Chicharito
4 - Macheda
Hvilken angriber vil du gerne have (hvem)?
Vi skal ikke sælge nogle spillere, medmindre vi ikke erstatter dem, og Park er dum at smide væk, da han er en type, der dels ikke vil kunne sælges til en høj pris og dels er han uvurderlig for en trup. Man skal have typer som ham, selvom jeg ikke mener, at han bør spille i kampe, hvor vi dominerer en kamp konstant.
Hvis vi skal afsted med nogle, bør det være Carrick eller Anderson. Den ene har måske toppet, den anden har aldrig slået igennem. Det kræver dog en erstatning imo. Ellers ingen salg, hellere køb.
Hvilken angriber vil du gerne have (hvem)?
Benzema ville jeg ikke have nået imod. Pato ville også være spændende synes jeg. Men kunne selvfølgelig også være spændende at satse på Chicharito.
United DK
31-07-2010, 17:30
Jeg er mere til at give Hernandez chancen, fremfor at hente en ny stjerneangriber. Jeg tror vi har skudt papegøjen med ham, ligesom vi gjorde med en hvis nordmand for 14 år siden.
Jeg er mere til at give Hernandez chancen, fremfor at hente en ny stjerneangriber. Jeg tror vi har skudt papegøjen med ham, ligesom vi gjorde med en hvis nordmand for 14 år siden.
Ja hvem kan dog glemme Ronny Johnsen ;)
Ja det ville nok være smartest og satse på Chicharito, og tror også han har det der skal til. Han har sku imponeret meget synes jeg.
MartinNielsen
31-07-2010, 19:55
Benzema ville jeg ikke have nået imod. Pato ville også være spændende synes jeg. Men kunne selvfølgelig også være spændende at satse på Chicharito.
Chicharito, tak.
Patos pris er way over the hill efter Milan valgte at afvise et Chelsea tilbud på 580 millioner sidste sommer.
MOHoegsted
31-07-2010, 21:00
Chicharito, tak.
Patos pris er way over the hill efter Milan valgte at afvise et Chelsea tilbud på 580 millioner sidste sommer.
Var den nu helt deroppe? Mener den var på 500 ca. :)
Men det rigtigt, jeg ser ham heller ikke være det værd faktisk. Men det kan han sagtens blive i fremtiden :)
United ændrer transferstrategi (http://www.bold.dk/nyt/United-aendrer-transferstrategi)
Bliver spændende om det får betydning for os allerede i dette vindue. Diouf og Berbatov står ikke i en god situation, hvorimod jeg ikke kan forestille mig at Gibson bliver solgt med mindre han bliver erstattet med en af "egen avl"..
I forbindelse med "egen avl" anser jeg stadig Joe Hart og Ireland som yderst interessante..
United ændrer transferstrategi (http://www.bold.dk/nyt/United-aendrer-transferstrategi)
Bliver spændende om det får betydning for os allerede i dette vindue. Diouf og Berbatov står ikke i en god situation, hvorimod jeg ikke kan forestille mig at Gibson bliver solgt med mindre han bliver erstattet med en af "egen avl"..
I forbindelse med "egen avl" anser jeg stadig Joe Hart og Ireland som yderst interessante..
Jo men pressen skriver flere steder at blandt andet man city har meget svært ved at tilpasse truppen lige nu, så den passer med de nye krav.
Så tror ikke de sælger to af dem der skal være med til at få truppen korrekt sammensat.
United DK
01-08-2010, 10:45
Ja hvem kan dog glemme Ronny Johnsen ;)
Han gjorde det nu faktisk rigtig godt de første tre år i United, inden han så løb ind i en masse skader. ;)
Jo men pressen skriver flere steder at blandt andet man city har meget svært ved at tilpasse truppen lige nu, så den passer med de nye krav.
Så tror ikke de sælger to af dem der skal være med til at få truppen korrekt sammensat.
Hart sælger de ikke. De bliver nødt til at have to gode målmænd, men der er rigeligt med plads til de kan sælge folk som Ireland og Richards. De har lige umiddelbart:
Given, Hart, Taylor, Onouha, Lescott, Bridge, Johnson, Milner (?), Barry, Richards, Wright-Phillips, Ireland.
Og så har jeg ikke engang set på, hvornår en mand som Kolo Touré egentlig blev hentet til England.
Donnichlas
01-08-2010, 11:30
Halløjsa, mht. de nye regler med troppen osv. har jeg valgt at lave min opgørelse, over folk jeg ser potentiale i, og hvem jeg måske gerne ser forlade Manchester United
Ikke egen avl -- 1 van der Sar - Han har været en fantastisk målmand, og er det stadig. Det her bliver næsten 100% sikkert hans sidste sæson, og derefter syntes jeg vi har folk som kan tage over.
Egen avl -- 2 Neville - En hadet mand overalt i Europa, undtagen lige Manchesters gode side, en gammel herre som jo siger farvel næste år, han har været en god skanse og derefter har vi nogle stykker som kan tage over.
Ikke egen avl --3 Evra - Manden skal blive resten af hans karriere, muligvis er han ikke 'Egen avl' men han er en af de spillere i truppen vi skal have, bedste på sin position i verden, vurderet på hans lave skadesfrekvens.
Ikke egen avl -- 4 Hargreaves - Det gør ondt at sige det her, men jeg giver ham 1 sæson mere, og så det nye græsgange(Hvis han ikke kommer over sin skade vel og mærket) Han havde en fantastisk første sæson, og var del i et fantastisk år for klubben.. Hårdt at sige som stor fan af hans spil, men hans chancer for at blive i klubben er små. (Jeg kender selvfølgelig ikke Sir alex's tankegang, men en spiller kommer ikke tilbage på topniveau efter 3 år) Overnikøbet er han tæller han heller ikke som egen avl.
Egen avl -- 5 Ferdinand - Manden der har været stabil i en hel karriere, indtil nu.. Skaderne har raseret en mand som ellers stort set aldrig har haft de store skadesproblemer, men jeg tror på ham. Han er en vigtig mand for holdet, og han skal nok komme tilbage i nogle år.
Egen avl -- 6 Brown - En god breddespiller, som aldrig brokker sig over ikke at spille hver gang. Han er fin på backen, og er en god spiller at have mens Rafael træner sig op. Kan bruges i midterforsvaret, så en alsidig forsvarsspiiller, som skal blive karrieren ud.
Egen avl -- 7 Owen - Egen avl eller ej, manden skal ud.. Han har stadig klassen til at spille på det her niveau mener jeg, men hans tid er udløbet.. Han skubber vores unge talenter ned i køen, og bremser dem. Sælg ham eller lad ham gå på fri transfer.
Ikke egen avl -- 8 Anderson - En fantastisk spiller, som bare ikke har slået til endnu, han havde en god første sæson. men sidenhen har han spiller utrolig ustabilt, han så endelig ud til at finde sig ordentlig til rette inden hans skade, og håber vi ser ham snart igen, en vigtig brik på fremtidens hold.
Ikke egen avl -- 9 Berbatov - Jeg ved det ærlig talt ikke, han er en fantastisk spiller når han rammer dagen, men hvor ofte gør han det? Jeg vil se ham og Hernandez spille sammen i den her sæson, hvis han kan blomstre med ham skal han blive, ellers er det en anden bane han skal kalde hjemmebane.
Egen avl -- 10 Rooney - Er der noget at sige? Vores stjerne, håber at se ham blive karrieren ud.
Egen avl -- 11 Giggs - 1 år tilbage, og så bliver han nok træner.. Fantastisk spiller som i vil savne, men vi har folk til at tage over syntes jeg.
Ikke egen avl -- 13 Park - Folk der taler om at sælge ham kan jeg bare ikke forstå? han er en af de mest løbevillige spillere i verden, og han er den vigtigste brik på holdet i de store kampe. Ligemeget hvem fergie beder ham dække igennem en kamp, ser man en lille koreaner hænge på spilleren i 90+ minutter, han skal blive resten af sin tid.
Ikke egen avl -- 15 Vidić - Enough said.. Bare at krydse fingre, for knap så mange skader i indværende sæson. Han er i top 3 når han er i form.
Egen avl -- 16 Carrick - Han har indtil videre haft en god tid ved os, den sidste sæson har dog været knap så pæn, men jeg tror på han kommer igen. Carrick er en perfekt breddespiller, som for det meste er stabil igennem en hel sæson. Altså man ved hvad man kan forvente når man sender ham ind.
Ikke egen avl -- 17 Nani - Fremtidens ronaldo tror jeg, han har vist lovende takter igennem hele hans united tid, men er endelig begyndt at være stabil, han er en del af det hold som de næste 10 år skal give os trofæer.
Egen avl -- 18 Scholes - Bukker mig i støvet, han er spillern som vi skal finde en af tage over for, måske vi allerede har Cleverly? Han har været lovende.
Egen avl -- 19 Welbeck - Fremtiden, alle ved det. Talentet er der, det er bare hvornår Fergie finder ham moden til at træde ind på den store scene.0
Egen avl -- 20 Fábio - Han bliver en afgørende brik når Evra træder fra, og også i den kommende tid. Vi har i ham en af de mest lovende back talenter i det næste årti.
Egen avl -- 21 Rafael - Han får en merkant rolle på holdet i år, Neville vil træde tilbage, og han vil tappe erfaring fra ham, oshea og brown. Samme som fabio, et kæmpe talent.
Egen avl -- 22 O'Shea - O'shea er en af mine ynglings spillere, han kan spille overalt, mindes endda at Fergie har sagt at han havde spillet målmand for reserverne en enkelt gang (; Han er skide vigtig for truppen.
Egen avl -- 23 J. Evans - Fremtiden, han tager over Ferdinand og er en af de mest lovende talenter i midterforsvaret.
Egen avl -- 24 Fletcher - han er bare midtbane motoren, uundværlig for os, han har stadig mange gode år i sig.
ikke egen avl -- 25 Valencia - Lovende takter, og en af dem sammen med nani der skal tage over efter giggs.
Ikke egen avl -- 26 Obertan - Han har vist lovende takter ja, men han har bare ikke overbevist mig endnu, der er bedre og yngre alternativer i truppen, syntes han skal sælges. Hårdt og kontant, men syntes ikke han er god nok.(Prove me wrong please)
Egen avl -- 27 Macheda - Jeg aner ikke hvad jeg skal sige? Van nistlerooy? Han minder mig om ham, han laver bare målene.. Han skal dog arbejde med sin attitude efter min mening, han skal være meget mere ydmyg.
Egen avl -- 28 Gibson - Hadeorbjektet over dem alle blandt manchester uniteds fans, dog uberettiget. Jeg husker en beckham, som man sagde meget det samme og stadig gøre.. "ja han kan sparke, men det vinder man ikke trofæer med.." Jo det gør man, han er en spiller som også ligger gode indlæg fra hjørnespark af, en trussel langt udefra osv. jeg tror han er en usleben diamant, han har vist i år at han kan score mål. Han er måske den midtbane spiller som vi alle har ledt efter? ham der kan score mål.
Ikke egen avl -- 29 Kuszczak - han har oppet sig rigtig meget i forhenværende sæson, jeg tror på at han er klar til at tage over VDS om 1 år.
ikke egen avl -- 30 De Laet - Sælg ham, mener ikke han har niveaut til et tophold, han er ikke af egen avl heller.. Sælg ham nu, vi har gode folk på den position.
Egen avl -- 40 Amos - Fremtidens mand, jeg tror på han kan blive vores førstekeeper om 3-4 år. han er manchester helt ind til knoglen.
Ikke egen avl -- Javier Hernández - Tror vi har skudt papegøjen her, han bliver en uhyr vigtig brik i fremtiden.
Egen avl -- Chris Smalling - Syntes vi har set noget af hans talent her på touren, han kan meget vel blive en del af vores nye forsvars duo med Evans - Smalling i de kommende år.
Det giver 31 mand i truppen.
hvoraf 18 mand går under Egen avl, det må siges at være et godt snit.
Jeg har her skrevet nogle stykker der skal ud, men ikke rigtig ind. Jeg kan nemlig ikke se værdi på markedet som vi skal købe ind for. Ozil? -ja hvis vi virkelig kan få ham for 12 mill pund. ellers så syntes jeg de unge er klar til at tage over for de gamle
nu må vi altså snart slå til fergie han vil jo gerne her til altså kom nu i gang
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/oezil-chelsea-og-man-utd-er-droemmeklubber
:)
Halløjsa, mht. de nye regler med troppen osv. har jeg valgt at lave min opgørelse, over folk jeg ser potentiale i, og hvem jeg måske gerne ser forlade Manchester United
Ikke egen avl -- 1 van der Sar - Han har været en fantastisk målmand, og er det stadig. Det her bliver næsten 100% sikkert hans sidste sæson, og derefter syntes jeg vi har folk som kan tage over.
Egen avl -- 2 Neville - En hadet mand overalt i Europa, undtagen lige Manchesters gode side, en gammel herre som jo siger farvel næste år, han har været en god skanse og derefter har vi nogle stykker som kan tage over.
Ikke egen avl --3 Evra - Manden skal blive resten af hans karriere, muligvis er han ikke 'Egen avl' men han er en af de spillere i truppen vi skal have, bedste på sin position i verden, vurderet på hans lave skadesfrekvens.
Ikke egen avl -- 4 Hargreaves - Det gør ondt at sige det her, men jeg giver ham 1 sæson mere, og så det nye græsgange(Hvis han ikke kommer over sin skade vel og mærket) Han havde en fantastisk første sæson, og var del i et fantastisk år for klubben.. Hårdt at sige som stor fan af hans spil, men hans chancer for at blive i klubben er små. (Jeg kender selvfølgelig ikke Sir alex's tankegang, men en spiller kommer ikke tilbage på topniveau efter 3 år) Overnikøbet er han tæller han heller ikke som egen avl.
Egen avl -- 5 Ferdinand - Manden der har været stabil i en hel karriere, indtil nu.. Skaderne har raseret en mand som ellers stort set aldrig har haft de store skadesproblemer, men jeg tror på ham. Han er en vigtig mand for holdet, og han skal nok komme tilbage i nogle år.
Egen avl -- 6 Brown - En god breddespiller, som aldrig brokker sig over ikke at spille hver gang. Han er fin på backen, og er en god spiller at have mens Rafael træner sig op. Kan bruges i midterforsvaret, så en alsidig forsvarsspiiller, som skal blive karrieren ud.
Egen avl -- 7 Owen - Egen avl eller ej, manden skal ud.. Han har stadig klassen til at spille på det her niveau mener jeg, men hans tid er udløbet.. Han skubber vores unge talenter ned i køen, og bremser dem. Sælg ham eller lad ham gå på fri transfer.
Ikke egen avl -- 8 Anderson - En fantastisk spiller, som bare ikke har slået til endnu, han havde en god første sæson. men sidenhen har han spiller utrolig ustabilt, han så endelig ud til at finde sig ordentlig til rette inden hans skade, og håber vi ser ham snart igen, en vigtig brik på fremtidens hold.
Ikke egen avl -- 9 Berbatov - Jeg ved det ærlig talt ikke, han er en fantastisk spiller når han rammer dagen, men hvor ofte gør han det? Jeg vil se ham og Hernandez spille sammen i den her sæson, hvis han kan blomstre med ham skal han blive, ellers er det en anden bane han skal kalde hjemmebane.
Egen avl -- 10 Rooney - Er der noget at sige? Vores stjerne, håber at se ham blive karrieren ud.
Egen avl -- 11 Giggs - 1 år tilbage, og så bliver han nok træner.. Fantastisk spiller som i vil savne, men vi har folk til at tage over syntes jeg.
Ikke egen avl -- 13 Park - Folk der taler om at sælge ham kan jeg bare ikke forstå? han er en af de mest løbevillige spillere i verden, og han er den vigtigste brik på holdet i de store kampe. Ligemeget hvem fergie beder ham dække igennem en kamp, ser man en lille koreaner hænge på spilleren i 90+ minutter, han skal blive resten af sin tid.
Ikke egen avl -- 15 Vidić - Enough said.. Bare at krydse fingre, for knap så mange skader i indværende sæson. Han er i top 3 når han er i form.
Egen avl -- 16 Carrick - Han har indtil videre haft en god tid ved os, den sidste sæson har dog været knap så pæn, men jeg tror på han kommer igen. Carrick er en perfekt breddespiller, som for det meste er stabil igennem en hel sæson. Altså man ved hvad man kan forvente når man sender ham ind.
Ikke egen avl -- 17 Nani - Fremtidens ronaldo tror jeg, han har vist lovende takter igennem hele hans united tid, men er endelig begyndt at være stabil, han er en del af det hold som de næste 10 år skal give os trofæer.
Egen avl -- 18 Scholes - Bukker mig i støvet, han er spillern som vi skal finde en af tage over for, måske vi allerede har Cleverly? Han har været lovende.
Egen avl -- 19 Welbeck - Fremtiden, alle ved det. Talentet er der, det er bare hvornår Fergie finder ham moden til at træde ind på den store scene.0
Egen avl -- 20 Fábio - Han bliver en afgørende brik når Evra træder fra, og også i den kommende tid. Vi har i ham en af de mest lovende back talenter i det næste årti.
Egen avl -- 21 Rafael - Han får en merkant rolle på holdet i år, Neville vil træde tilbage, og han vil tappe erfaring fra ham, oshea og brown. Samme som fabio, et kæmpe talent.
Egen avl -- 22 O'Shea - O'shea er en af mine ynglings spillere, han kan spille overalt, mindes endda at Fergie har sagt at han havde spillet målmand for reserverne en enkelt gang (; Han er skide vigtig for truppen.
Egen avl -- 23 J. Evans - Fremtiden, han tager over Ferdinand og er en af de mest lovende talenter i midterforsvaret.
Egen avl -- 24 Fletcher - han er bare midtbane motoren, uundværlig for os, han har stadig mange gode år i sig.
ikke egen avl -- 25 Valencia - Lovende takter, og en af dem sammen med nani der skal tage over efter giggs.
Ikke egen avl -- 26 Obertan - Han har vist lovende takter ja, men han har bare ikke overbevist mig endnu, der er bedre og yngre alternativer i truppen, syntes han skal sælges. Hårdt og kontant, men syntes ikke han er god nok.(Prove me wrong please)
Egen avl -- 27 Macheda - Jeg aner ikke hvad jeg skal sige? Van nistlerooy? Han minder mig om ham, han laver bare målene.. Han skal dog arbejde med sin attitude efter min mening, han skal være meget mere ydmyg.
Egen avl -- 28 Gibson - Hadeorbjektet over dem alle blandt manchester uniteds fans, dog uberettiget. Jeg husker en beckham, som man sagde meget det samme og stadig gøre.. "ja han kan sparke, men det vinder man ikke trofæer med.." Jo det gør man, han er en spiller som også ligger gode indlæg fra hjørnespark af, en trussel langt udefra osv. jeg tror han er en usleben diamant, han har vist i år at han kan score mål. Han er måske den midtbane spiller som vi alle har ledt efter? ham der kan score mål.
Ikke egen avl -- 29 Kuszczak - han har oppet sig rigtig meget i forhenværende sæson, jeg tror på at han er klar til at tage over VDS om 1 år.
ikke egen avl -- 30 De Laet - Sælg ham, mener ikke han har niveaut til et tophold, han er ikke af egen avl heller.. Sælg ham nu, vi har gode folk på den position.
Egen avl -- 40 Amos - Fremtidens mand, jeg tror på han kan blive vores førstekeeper om 3-4 år. han er manchester helt ind til knoglen.
Ikke egen avl -- Javier Hernández - Tror vi har skudt papegøjen her, han bliver en uhyr vigtig brik i fremtiden.
Egen avl -- Chris Smalling - Syntes vi har set noget af hans talent her på touren, han kan meget vel blive en del af vores nye forsvars duo med Evans - Smalling i de kommende år.
Jeg har her skrevet nogle stykker der skal ud, men ikke rigtig ind. Jeg kan nemlig ikke se værdi på markedet som vi skal købe ind for. Ozil? -ja hvis vi virkelig kan få ham for 12 mill pund. ellers så syntes jeg de unge er klar til at tage over for de gamle
Ahhh totalt uoverskueligt. Kunne du evt næste gang lave noget mere linieafstand eller markere navnene med fed/understregning så det bliver nemmere at overskue.
Jeg er en af dem som absolut ikke ser Gibson som god nok til United. Han sænker spillet, har forfærdelige første berøringer, absolut intet blik for med og modspillere samt en meget ringe placeringsevne på banen. Han har til gengæld et rigtigt godt skud. Men det er i min bog bare ikke nok til, at komme på holdet i United. Jeg synes ikke du kan sammenligne med Beckham. Han var en meget bedre spiller for os. Hans indlæg fra fløjen er svære at finde bedre, ja selv i dag. Plus det, at han havde et meget større overblik over med og modspillere. Jeg håber da, at Gibson kan modbevise mig og alle andre skeptikere, men jeg har mine tvivl.
Jeg er en af dem som absolut ikke ser Gibson som god nok til United. Han sænker spillet, har forfærdelige første berøringer, absolut intet blik for med og modspillere samt en meget ringe placeringsevne på banen. Han har til gengæld et rigtigt godt skud. Men det er i min bog bare ikke nok til, at komme på holdet i United. Jeg synes ikke du kan sammenligne med Beckham. Han var en meget bedre spiller for os. Hans indlæg fra fløjen er svære at finde bedre, ja selv i dag. Plus det, at han havde et meget større overblik over med og modspillere. Jeg håber da, at Gibson kan modbevise mig og alle andre skeptikere, men jeg har mine tvivl.
O'Shea har heller ikke overbevist alle, men spiller stadig på holdet fordi han har den 'Give em hell'-attitude, som jeg også synes Gibbo virker til at have når han virkelig giver den gas.
Måske er hans markeringsevne ikke rigtig god, men frygtløs er han fanme, synes han er bedre til at komme i taklingerne end fx Fletcher, som bruger skulderskub langt mere. Nu er han også kun lige i starten af sin karriere og tænker man på alle de unge britiske spillere der har været på Uniteds akademi og kommet igennem, skal vi ikke male fanden på væggen når vi endelig får en igennem når man kigger på det utal af spillere der er blevet solgt siden Butt, Scholes, Beckham.
1 van der Sar: Ikke egen avl
Han har været en fantastisk målmand, og er det stadig. Det her bliver næsten 100% sikkert hans sidste sæson, og derefter syntes jeg vi har folk som kan tage over.
2 Neville: Egen avl
En hadet mand overalt i Europa, undtagen lige Manchesters gode side, en gammel herre som jo siger farvel næste år, han har været en god skanse og derefter har vi nogle stykker som kan tage over.
3 Evra: Ikke egen avl
Manden skal blive resten af hans karriere, muligvis er han ikke 'Egen avl' men han er en af de spillere i truppen vi skal have, bedste på sin position i verden, vurderet på hans lave skadesfrekvens.
4 Hargreaves: Ikke egen avl
Det gør ondt at sige det her, men jeg giver ham 1 sæson mere, og så det nye græsgange(Hvis han ikke kommer over sin skade vel og mærket) Han havde en fantastisk første sæson, og var del i et fantastisk år for klubben.. Hårdt at sige som stor fan af hans spil, men hans chancer for at blive i klubben er små. (Jeg kender selvfølgelig ikke Sir alex's tankegang, men en spiller kommer ikke tilbage på topniveau efter 3 år) Overnikøbet er han tæller han heller ikke som egen avl.
5 Ferdinand: Egen avl
Manden der har været stabil i en hel karriere, indtil nu.. Skaderne har raseret en mand som ellers stort set aldrig har haft de store skadesproblemer, men jeg tror på ham. Han er en vigtig mand for holdet, og han skal nok komme tilbage i nogle år.
6 Brown: Egen avl
En god breddespiller, som aldrig brokker sig over ikke at spille hver gang. Han er fin på backen, og er en god spiller at have mens Rafael træner sig op. Kan bruges i midterforsvaret, så en alsidig forsvarsspiiller, som skal blive karrieren ud.
7 Owen: Egen avl
Egen avl eller ej, manden skal ud.. Han har stadig klassen til at spille på det her niveau mener jeg, men hans tid er udløbet.. Han skubber vores unge talenter ned i køen, og bremser dem. Sælg ham eller lad ham gå på fri transfer.
8 Anderson: Ikke egen avl
En fantastisk spiller, som bare ikke har slået til endnu, han havde en god første sæson. men sidenhen har han spiller utrolig ustabilt, han så endelig ud til at finde sig ordentlig til rette inden hans skade, og håber vi ser ham snart igen, en vigtig brik på fremtidens hold.
9 Berbatov: Ikke egen avl
Jeg ved det ærlig talt ikke, han er en fantastisk spiller når han rammer dagen, men hvor ofte gør han det? Jeg vil se ham og Hernandez spille sammen i den her sæson, hvis han kan blomstre med ham skal han blive, ellers er det en anden bane han skal kalde hjemmebane.
10 Rooney: Egen avl
Er der noget at sige? Vores stjerne, håber at se ham blive karrieren ud.
11 Giggs: Egen avl
1 år tilbage, og så bliver han nok træner.. Fantastisk spiller som i vil savne, men vi har folk til at tage over syntes jeg.
13 Park: Ikke egen avl
Folk der taler om at sælge ham kan jeg bare ikke forstå? han er en af de mest løbevillige spillere i verden, og han er den vigtigste brik på holdet i de store kampe. Ligemeget hvem fergie beder ham dække igennem en kamp, ser man en lille koreaner hænge på spilleren i 90+ minutter, han skal blive resten af sin tid.
14 Javier Hernández: Ikke egen avl
Tror vi har skudt papegøjen her, han bliver en uhyr vigtig brik i fremtiden.
15 Vidić: Ikke egen avl
Enough said.. Bare at krydse fingre, for knap så mange skader i indværende sæson. Han er i top 3 når han er i form.
16 Carrick: Egen avl
Han har indtil videre haft en god tid ved os, den sidste sæson har dog været knap så pæn, men jeg tror på han kommer igen. Carrick er en perfekt breddespiller, som for det meste er stabil igennem en hel sæson. Altså man ved hvad man kan forvente når man sender ham ind.
17 Nani: Ikke egen avl
Fremtidens ronaldo tror jeg, han har vist lovende takter igennem hele hans united tid, men er endelig begyndt at være stabil, han er en del af det hold som de næste 10 år skal give os trofæer.
18 Scholes: Egen avl
Bukker mig i støvet, han er spillern som vi skal finde en af tage over for, måske vi allerede har Cleverly? Han har været lovende.
19 Welbeck: Egen avl
Fremtiden, alle ved det. Talentet er der, det er bare hvornår Fergie finder ham moden til at træde ind på den store scene.
20 Fábio: Egen avl
Han bliver en afgørende brik når Evra træder fra, og også i den kommende tid. Vi har i ham en af de mest lovende back talenter i det næste årti.
21 Rafael: Egen avl
Han får en merkant rolle på holdet i år, Neville vil træde tilbage, og han vil tappe erfaring fra ham, oshea og brown. Samme som fabio, et kæmpe talent.
22 O'Shea: Egen avl
O'shea er en af mine ynglings spillere, han kan spille overalt, mindes endda at Fergie har sagt at han havde spillet målmand for reserverne en enkelt gang (; Han er skide vigtig for truppen.
23 J. Evans: Egen avl
Fremtiden, han tager over Ferdinand og er en af de mest lovende talenter i midterforsvaret.
24 Fletcher: Egen avl
Han er bare midtbane motoren, uundværlig for os, han har stadig mange gode år i sig.
25 Valencia: Ikke egen avlLovende takter, og en af dem sammen med nani der skal tage over efter giggs.
26 Obertan: Ikke egen avlHan har vist lovende takter ja, men han har bare ikke overbevist mig endnu, der er bedre og yngre alternativer i truppen, syntes han skal sælges. Hårdt og kontant, men syntes ikke han er god nok.(Prove me wrong please)
27 Macheda: Egen avl
Jeg aner ikke hvad jeg skal sige? Van nistlerooy? Han minder mig om ham, han laver bare målene.. Han skal dog arbejde med sin attitude efter min mening, han skal være meget mere ydmyg.
28 Gibson: Egen avl
Hadeorbjektet over dem alle blandt manchester uniteds fans, dog uberettiget. Jeg husker en beckham, som man sagde meget det samme og stadig gøre.. "ja han kan sparke, men det vinder man ikke trofæer med.." Jo det gør man, han er en spiller som også ligger gode indlæg fra hjørnespark af, en trussel langt udefra osv. jeg tror han er en usleben diamant, han har vist i år at han kan score mål. Han er måske den midtbane spiller som vi alle har ledt efter? ham der kan score mål.
29 Kuszczak: Ikke egen avl
Han har oppet sig rigtig meget i forhenværende sæson, jeg tror på at han er klar til at tage over VDS om 1 år.
30 De Laet: Ikke egen avl
Sælg ham, mener ikke han har niveaut til et tophold, han er ikke af egen avl heller.. Sælg ham nu, vi har gode folk på den position.
40 Amos: Egen avl
Fremtidens mand, jeg tror på han kan blive vores førstekeeper om 3-4 år. han er manchester helt ind til knoglen.
Chris Smalling: Egen avl
Syntes vi har set noget af hans talent her på touren, han kan meget vel blive en del af vores nye forsvars duo med Evans - Smalling i de kommende år.
Ahhh totalt uoverskueligt. Kunne du evt næste gang lave noget mere linieafstand eller markere navnene med fed/understregning så det bliver nemmere at overskue.
Problemet er løst! (Jeg har for meget fritid i dag)
28 Gibson: Egen avl
Hadeorbjektet over dem alle blandt manchester uniteds fans, dog uberettiget. Jeg husker en beckham, som man sagde meget det samme og stadig gøre.. "ja han kan sparke, men det vinder man ikke trofæer med.." Jo det gør man, han er en spiller som også ligger gode indlæg fra hjørnespark af, en trussel langt udefra osv. jeg tror han er en usleben diamant, han har vist i år at han kan score mål. Han er måske den midtbane spiller som vi alle har ledt efter? ham der kan score mål.
Først og fremmest, det eneste Gibson kan er at give den i røven, når bolden kommer trillende eller, når han er i løb. Alt andet er han mildest talt håbløst til. Beckham kunne i det mindste slå en aflevering på 4 meter uden at den ramte modstanderen, og han havde derudover overblik og fighte-egenskaber, som gjorde ham så speciel.
Gibsons førstegangsberøringer er dårlige, hans overblik er ikke eksisterende, hans boldbehandling skal der trænes meget på.
Desværre, men Gibson har bare ikke det i sig, der skal til for at blive United-spiller i startelleveren.
Donnichlas
01-08-2010, 12:37
Jeg fik lige lavet en lille ændring så det blev mere overskueligt.
Jeg er blandt dem, som ser gibson som fremtidens mand, han har skuddet, han har en fantastisk sparketeknik, og når det kører for ham er han altså blandt de bedste på banen.
Han er stadig meget ung, og jeg tror om nogle få år, har vi en stjerne i ham.
Jeg samligner ham med beckham, for jeg aner ikke hvor mange gange jeg har løst og hørt orderne "Beckham kan sparke, og det er det.. Han kan ikke engang sætte en mand af på kanten" nej? men hans spark var fantastiske, og altid en trussel.. Sådan en mand skal vi bruge igen, og jeg tror gibson kan blive ham. Fergie ser også et stort potentiale i spilleren, ellers ville han slet ikke få så mange kampe som han fik.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_6289472,00.html
Kom nu! Han lader dog til at sige at Premier League kan vente til engang i fremtiden og han hellere vil til Spanien nu.
Owen er en fin spiller at have i truppen. Han sidder for det meste på bænken, og sålænge han er bedre at sætte ind i stedet for Macheda eller Welbeck, så skal han blive. Han er rutineret, og kan godt lære fra sig. Han har et år tilbage, han smutter nok der, så bør både Welbeck og Macheda være klar til at tage mere over.
Owen er en fin spiller at have i truppen. Han sidder for det meste på bænken, og sålænge han er bedre at sætte ind i stedet for Macheda eller Welbeck, så skal han blive. Han er rutineret, og kan godt lære fra sig. Han har et år tilbage, han smutter nok der, så bør både Welbeck og Macheda være klar til at tage mere over.
Wellbeck spiller ikke næste sæson, derimod spiller Chicharito, mener du stadig ikke Owen blokerer talenternes udvikling? Jeg synes virkelig ikke han er en "Joker-type", han scorer stort set aldrig, de gange han har scoret, der har han næsten hver gang startet inde.
schousboe9
01-08-2010, 14:24
http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_6289472,00.html
Kom nu! Han lader dog til at sige at Premier League kan vente til engang i fremtiden og han hellere vil til Spanien nu.
Du siger det næsten selv: hvis han så skifter til England nu, vil han jo nok bare til Spanien senere.
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er snart røvtræt af, at hente spillere, som i kraft af deres sydlandske aner pludselig fra den ene dag til den anden vil rive deres dyre kontrakt i stykker, fordi der er flere solksinstimer at hente sydover!
Ferguson har forsøgt at redde gøre for "aktiviteten" henover sommeren, og jeg er helt enig. Sidste sætning springer særligt i øjnene - og det virker egentlig som om, at Ferguson også er træt af at være feeder club:
"I've got probably 12 players all under 21, which is a fantastic average age, and the future should be pretty secure with them. Over the years we've bought players for quite high amounts like Dimitar Berbatov, Rio Ferdinand, Juan Sebastian Veron and Wayne Rooney. But we try to equate how we're going to get the proper value before we do it. When I see some of the values now, and you're talking about players at £40m or £30m-odd, we have to assess our own players first. We take a quite good view of it now and say let's look at our own young players. Have they got the ability? How much can we trust them? Do we see a top player in that young player? And we're not bad, you know. There are some good young players who have come through the system. They understand the club, they're loyal to the club, and we can build on that."
Du siger det næsten selv: hvis han så skifter til England nu, vil han jo nok bare til Spanien senere.
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er snart røvtræt af, at hente spillere, som i kraft af deres sydlandske aner pludselig fra den ene dag til den anden vil rive deres dyre kontrakt i stykker, fordi der er flere solksinstimer at hente sydover!
Ferguson har forsøgt at redde gøre for "aktiviteten" henover sommeren, og jeg er helt enig. Sidste sætning springer særligt i øjnene - og det virker egentlig som om, at Ferguson også er træt af at være feeder club:
Det er selvfølgelig rigtigt, at det er vanvittigt irriterende at hente spillere udefra som så spiller for os nogle sæsoner for så at ville til spanien.
Men på den anden side synes jeg ikke det skal afholde os fra, at hente en Özil osv. Bare se på ronaldo. Han spillede fantastisk for os og vi tjente samtidig en god sjat penge på ham. Så jeg synes absolut ikke at det skal afholde os fra at hente en stor stjerne eller talent, selvom denne har ambitioner om at spille i Spanien en dag.
Hvad mener folk om dette rygte omkring Rossi tilbage til United. Ferguson fik åbenbart tilføjet en klausul i han kontrakt da han skiftede til Villareal.
http://www.dailystar.co.uk/football/view/147161/Man-United-could-buy-back-Giuseppe-Rossi/
Han har gjort det gjort for Villareal, men jeg mener ikke at vi umiddelbart har brug for ham. Henter vi ham tilbage har vi lidt for mange angribere af samme statur.
schousboe9
01-08-2010, 14:42
Jeg siger heller ikke, at det helt skal stoppe os, for så bliver vi noget begrænset. Men hvis vi i forvejen har næste generation i egne rækker, så er der jo ingen grund til at bruge adskillige milioner på at bygge noget op, som alligevel vil smuldre i løbet af et par år.
Jeg siger heller ikke, at det helt skal stoppe os, for så bliver vi noget begrænset. Men hvis vi i forvejen har næste generation i egne rækker, så er der jo ingen grund til at bruge adskillige milioner på at bygge noget op, som alligevel vil smuldre i løbet af et par år.
Enig. Hvis vi har afløserne for nogle af vores rutinerede spillere i vores trup, ja så er der ingen grund til, at gå ud og spendere mange hundrede millioner på nye spillere.
Jeg er også tilhænger af, at bygge vores trup op omkring egne talenter og så fylde op med talent udefra der hvor vi har nogle mangler.
United DK
01-08-2010, 15:12
VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher - Cleverley - Nani
Rooney - Hernandez
Skal vi så komme i gang?
VDS
Rooney - Hernandez
Skal vi så komme i gang?
Lige tidlig nok at bruge Cleverley fra start af. Så nu også hellere O'Shea, Rafael eller Brown på backen istedet for Neville.
VDS
Rooney - Hernandez
Skal vi så komme i gang?
Hernandez istedet for Berbatov, og Cleverley i stedet for Scholes? Hmm okay, vi har modbevist you'll never win anything with kids en gang før.
VDS
Rooney - Hernandez
Skal vi så komme i gang?
Ser spændende ud, men måske lige tidligt nok.. Dog vil jeg ikke ligge skjul på at jeg glæder mig til at se dem begge i kamp for førsteholdet næste sæson;-)
Og pudsigt at du har plads til både Cleverley og Hernandez, uden at have plads til Rafael på højrebacken..
VDS
Rooney - Hernandez
Skal vi så komme i gang?
Ja! Bare med Rafael istedet.
Skulle man tænke 4-3-3, som Fergie elsker disse tider, ville dette være acceptabelt;
Sar
Rafael Rio Vida Evra
Scholes Fletcher
Cleverly
Valencia Rooney Nani
Kan vi så få solgt Berbs? :D
Kasper United
01-08-2010, 17:18
Ja! Bare med Rafael istedet.
Skulle man tænke 4-3-3, som Fergie elsker disse tider, ville dette være acceptabelt;
Sar
Rafael Rio Vida Evra
Scholes Fletcher
Cleverly
Valencia Rooney Nani
Kan vi så få solgt Berbs? :D
Ja, det kunne være klasse, og så med Anderson som ekstra (når skaden er ovre), der egentlig både kan spille på Cleverleys plads, men også nede ved siden af Fletcher. Men tror nu alligevel Cleverley vil få svært ved at starte inde allerede nu, når han ikke engang har erfaring fra Premier League endnu. Han skal nok få nogle kampe, hvis Fergie forhåbentlig beholder ham, men det vil overraske mig meget, hvis han spiller +25-30 kampe fra start.
Derudover vil jeg også have Rio Ferdinand ud, da han jo er skadet.. Så ind med Evans på denne plads imo. Og som du selv skriver - ud med Berbatov!
Ulrik Vida Vinther
01-08-2010, 17:22
Jeg fik lige lavet en lille ændring så det blev mere overskueligt.
Jeg er blandt dem, som ser gibson som fremtidens mand, han har skuddet, han har en fantastisk sparketeknik, og når det kører for ham er han altså blandt de bedste på banen.
Han er stadig meget ung, og jeg tror om nogle få år, har vi en stjerne i ham.
Jeg samligner ham med beckham, for jeg aner ikke hvor mange gange jeg har løst og hørt orderne "Beckham kan sparke, og det er det.. Han kan ikke engang sætte en mand af på kanten" nej? men hans spark var fantastiske, og altid en trussel.. Sådan en mand skal vi bruge igen, og jeg tror gibson kan blive ham. Fergie ser også et stort potentiale i spilleren, ellers ville han slet ikke få så mange kampe som han fik.
Først og fremmest tror jeg slet ikke, at denne diskussion hører til i Transfers (United)-tråden.
For det andet forstår jeg OVERHOVEDET ikke din sammenligning af Gibson og Becks - jeg ser nærmest ingen ligheder mellem de to?
Beckham var kantspiller, havde pace, fantastisk overblik og velnok datidens bedste sparketeknik. Han var uvurderlig på dødbolde, scorede forholdsvis mange mål og lavede ligeså mange assists. Desuden var han et kæmpe brand (og er det i øvrigt stadig). Således en lang række kvaliteter.
Gibson er central midtbanemand og har et godt langskud - end of story?
United DK
01-08-2010, 18:04
Hernandez istedet for Berbatov, og Cleverley i stedet for Scholes? Hmm okay, vi har modbevist you'll never win anything with kids en gang før.
Det vil måske være bedre med Benzema og Özil i stedet, selvom de ikke er meget ældre end Hernandez og Cleverley?
@CC
Højre backen svinger meget, mest af alt fordi Rafael stadig mangler at vise en bundsolid DEFENSIV indsats. Han er god nok at have, når vi møder Blackpool hjemme, men vi så mod Bayern i CL, at han kan være en dyr herre, grundet sin manglende disciplin.
Det vil måske være bedre med Benzema og Özil i stedet, selvom de ikke er meget ældre end Hernandez og Cleverley?
Jeg snakker ikke om Benzema eler Özil, selvom jeg ikke havde et problem med, at en af dem kom til klubben. Jeg undrer mig bare over, at du i en starting line up hellere så uprøvede Cleverley og Hernandez fremfor etablerede PL-spillere som Berbatov og ikke mindst Scholes
nogen der ved noget om denne side ??
http://www.busbyway.com/2010/archives/354
lyder nemlig godt hvis det passer:)
United DK
01-08-2010, 18:17
Jeg snakker ikke om Benzema eler Özil, selvom jeg ikke havde et problem med, at en af dem kom til klubben. Jeg undrer mig bare over, at du i en starting line up hellere så uprøvede Cleverley og Hernandez fremfor etablerede PL-spillere som Berbatov og ikke mindst Scholes
Berbatov er jo en omvandrende fiasko, og vi kan ikke blive ved med, at hænge vores hat på Scholes. Sidstnævnte er muligvis væk om et år, så det ville da være en idé, at finde hans sande afløser i denne sæson, og selvom jeg har råbt på Van der Vaart, så har jeg noget fidus til Cleverley. Der er jo også så meget rotation i dag, at fordi Cleverley bliver "stamspiller", så spiller han jo langt fra alle 90 minutter i alle kampe. Scholes får helt sikkert sine kampe, og sikkert også sine momenter som mod City i april.
Berbatov er jo en omvandrende fiasko, og vi kan ikke blive ved med, at hænge vores hat på Scholes. Sidstnævnte er muligvis væk om et år, så det ville da være en idé, at finde hans sande afløser i denne sæson, og selvom jeg har råbt på Van der Vaart, så har jeg noget fidus til Cleverley. Der er jo også så meget rotation i dag, at fordi Cleverley bliver "stamspiller", så spiller han jo langt fra alle 90 minutter i alle kampe. Scholes får helt sikkert sine kampe, og sikkert også sine momenter som mod City i april.
http://www.redcafe.net/f6/poll-manutd-striker-partnership-304262/
Det ser ud til, at de fleste United-fans deler samme mening som dig mht til Hernandez. Men jeg vil gerne vente lidt, og se ham levere i PL og CL, før han skal have en startplads til de vigtige kampe.
http://www.redcafe.net/f6/poll-manutd-striker-partnership-304262/
Det ser ud til, at de fleste United-fans deler samme mening som dig mht til Hernandez. Men jeg vil gerne vente lidt, og se ham levere i PL og CL, før han skal have en startplads til de vigtige kampe.
Så du vil hellere give Berbatov en plads i startopstillingen? Fordi Berbatov har jo leveret det han skal i PL & CL. not! dit argument falder til jorden jo.
nogen der ved noget om denne side ??
http://www.busbyway.com/2010/archives/354
lyder nemlig godt hvis det passer:)
http://www.redcafe.net/f9/mesut-ozil-254741/index56.html
Ser ikke ud til der er nogen der tror på det. Kender ikke siden, men har svært ved at se hvorfor det skulle passe, men det kunne være dejligt hvis det passede :)
Så du vil hellere give Berbatov en plads i startopstillingen? Fordi Berbatov har jo leveret det han skal i PL & CL. not! dit argument falder til jorden jo.
Berbatov besidder stadig klasse, det kan man ikke komme uden om. Han har sine mangler, men han har bevist, at han begå sig på højeste niveau, vi ved jo reelt ikke om Hernandez er en ny Manucho? Han har vist sig lovende i træningskampe og ved VM, men Manucho var også lovende ved Africa Nations Cup, så at bruge ham fra start allerede nu, er ret offensivt.
Bare fordi man ikke er tilhænger af Hernandez i startopstillingen, så behøver det jo ikke nødvendigvis betyder at man foretrækker Berbatov :)
Der er også andre muligheder. Eksempelvis Rooney alene på toppen.
Hernandez har imponeret meget og viste gode takter, men indtil har vi ikke set ham præstere i United trøjen mod en modstander af højeste kaliber.
Berbatov besidder stadig klasse, det kan man ikke komme uden om. Han har sine mangler, men han har bevist, at han begå sig på højeste niveau
Hvornår i alverden har Berbatov vist, at han kan begå sig på højeste niveau hos United? Manden har fejlet så snart modstanderen ikke er elite. Det kan vi desværre ikke bruge til noget, men Berbatovs attitude hjælper heller ikke en skid på det. Hans stjernenykke spil på banen er lige til at lukke op og skide i.
Berbatov har ikke været nogen succes og har ikke været små 300 millioner værd, men han har langt fra været så ringe, som mange mener. Det passer ganske enkelt ikke.
I en 4-4-2-opstilling mod inferiør modstand er han for mig at se stadig en nøglespiller, fordi han netop besidder det, vi alle skriger på: kreativitet. Han er en af højst tre spillere på vores hold, som kan skabe en målchance med én uventet aktion - og for mig at se vores bedste spiller til netop det. Derfor er han i mine øjne stadig manden, der skal danne angrebsduo med Rooney.
Til gengæld fungerer Berbatov overhovedet ikke i 4-5-1. Dertil er han for uskarp og for tilbøjelig til at trække tilbage i banen. Her mener jeg, at vi som udgangspunkt bør satse på, at Chicharito er en bedre løsning, men omvendt skal han jo også bevise, at han er klar til at blive en vigtig spiller allerede i sin debutsæson.
dannigizmo
01-08-2010, 19:57
Så du vil hellere give Hernandez en plads i startopstillingen? Han har jo leveret det, han skal i PL og CL. Not!
Hvordan man kan tænke, at Hernandez skal direkte ind i startopstillingen på baggrund af tre VM-kampe og en træningskamp, forstår jeg ikke. At han på sigt skal erstatte Berbatov - eller i hvert fald give ham konkurrence i forhold til pladsen ved siden af Rooney - er jeg ikke i tvivl om, men at kræve ham i startopstillingen på bekostning af Berba med det samme er da noget hovedløst. Så ringe har Berbatov altså ikke været, selvom han langt fra har levet op til forventningerne.
Hernandez skal vel trods alt liiiige bevise, at han kan fortsætte de lovende takter i Premier League, inden han er i spil til start-11'eren i de store kampe.
Don Kafai
01-08-2010, 20:31
VDS
Rooney - Hernandez
Skal vi så komme i gang?
Mangler du ikke Ben Amos, Chris Smalling og Pogba i den opstilling?
De unge har gjort det upåklageligt i pre-season turen, hvor Welbeck, Cleverley og Hernandez i hvert fald ikke har gjort deres chancer for en United-karriere mindre.
Men der er stadig LANG vej fra dem og så til en startopstilling. Hernandez bør være 4. eller 5. angriber i United, mens Cleverley også er deromkring i midtbane-hierarkiet. Da jeg tror Fergie henter en midtbanespiller snart, så vil han hellere leje Cleverley ud så han er garanteret lidt mere spilletid.
Jeg kan godt se dine argumenter mht Cleverley, og det vil da også være fantastisk hvis han kunne komme op og igennem, men det er trods alt et kæmpesats. Han og mange af de andre kan sagtens vente et år mere.
Hvornår i alverden har Berbatov vist, at han kan begå sig på højeste niveau hos United? Manden har fejlet så snart modstanderen ikke er elite. Det kan vi desværre ikke bruge til noget, men Berbatovs attitude hjælper heller ikke en skid på det. Hans stjernenykke spil på banen er lige til at lukke op og skide i.
Hvad har Hernandez bevist? Berbatov har bevist over de sidste 4 år, at han på dagen kan være en fantastisk fodboldspiller, en af de bedste i Premier League. Han rammer sjældent det niveau, men sålænge der ikke er andre i angribere udover Rooney, der gør det bedre end ham, ja så skal han spille.
United DK
01-08-2010, 21:15
Berbatov besidder stadig klasse, det kan man ikke komme uden om. Han har sine mangler, men han har bevist, at han begå sig på højeste niveau, vi ved jo reelt ikke om Hernandez er en ny Manucho? Han har vist sig lovende i træningskampe og ved VM, men Manucho var også lovende ved Africa Nations Cup, så at bruge ham fra start allerede nu, er ret offensivt.
Det kan både blive en dreng og en pige (hvor en dreng er bedst) med Hernandez, men jeg vil hellere tage den chance, fremfor at fortsætte med Berbatov, der nok har noget erfaring, og i momenter viser noget af høj klasse, men som generelt har været en kæmpe skuffelse i United.
@Don Kafai
Selvfølgelig er det noget af et sats, og kan vi hente Van der Vaart, vil det være at foretrække, men jeg er villig til at prøve Cleverley fremfor at hente Özil, som i min verden kun har vist noget i nogle af kampene ved VM. Jeg vil godt hente en "forstærkning", men vi skal ikke bare købe for at købe. En ny spiller SKAL være en, der har været med helt fremme gennem 4-5 år (eller mere), ligesom det er tilfældet med f.eks. Van der Vaart og Sneijder, som har været linket til os. Özil og de andre tyske wonderkids vil jeg hellere se vise deres værd i andre klubber, før jeg falder bagover.
@Don Kafai
Selvfølgelig er det noget af et sats, og kan vi hente Van der Vaart, vil det være at foretrække, men jeg er villig til at prøve Cleverley fremfor at hente Özil, som i min verden kun har vist noget i nogle af kampene ved VM.
Så kan jeg fortælle dig, at Özil har været regnet som en af de bedste spillere i bundesligaen over de sidste to år. Så det er absolut ikke kun i nogle få vm kampe han har vist klassen.
En ny spiller SKAL være en, der har været med helt fremme gennem 4-5 år (eller mere), ligesom det er tilfældet med f.eks. Van der Vaart og Sneijder, som har været linket til os. Özil og de andre tyske wonderkids vil jeg hellere se vise deres værd i andre klubber, før jeg falder bagover.
Ja hvis vi havde sagt det samme om Ronaldo eller Rooney så var de aldrig kommet til os. Jeg kan slet ikke se fornuften i at vente med at byde på Özil nu (hvis vi er interesserede) da han angiveligt koster i omegnen af 120 mio kr. Sælges han til en anden klub og får succes der, ja så skal vi op med mange flere penge. Nogle gange kommer der bare spillere frem som man er nødt til at købe her og nu.
United DK
01-08-2010, 22:57
Så kan jeg fortælle dig, at Özil har været regnet som en af de bedste spillere i bundesligaen over de sidste to år. Så det er absolut ikke kun i nogle få vm kampe han har vist klassen.
Ja hvis vi havde sagt det samme om Ronaldo eller Rooney så var de aldrig kommet til os. Jeg kan slet ikke se fornuften i at vente med at byde på Özil nu (hvis vi er interesserede) da han angiveligt koster i omegnen af 120 mio kr. Sælges han til en anden klub og får succes der, ja så skal vi op med mange flere penge. Nogle gange kommer der bare spillere frem som man er nødt til at købe her og nu.
Ovenstående afhænger jo af, hvordan man ser på Özil. Mit kendskab til ham er meget lille, og jeg er ligeglad med hvad han render laver i Bundesligaen, for sålænge jeg ikke har set det med mine egne øjne, så vil jeg ikke vurdere for meget på ham. At han skulle være en ny Rooney eller Ronaldo er muligt, men så vil jeg lade andre få den glæde af ham, det er næppe noget der koster os massere af titler, fordi han smutter til Spanien. Skulle han så tage til Chelsea, ja, så må vi jo se, om han er en ny Rooney, Ronaldo, Messi eller Cheyrou.
kan slet ikke tage dem seriøst der ikke vil have özil og heller bare vil lade ham gå til fx chelsea og så se hvor god han er.. sådan som han har spillet for werder i de sidste 2 år, er til sammen lige så godt som det snejder og van der vaart har spillet hvis han ikke har gjordt det bedre også for en mindre klub. vil 10 gange heller have ham end de to andre.
United DK
01-08-2010, 23:30
kan slet ikke tage dem seriøst der ikke vil have özil og heller bare vil lade ham gå til fx chelsea og så se hvor god han er.. sådan som han har spillet for werder i de sidste 2 år, er til sammen lige så godt som det snejder og van der vaart har spillet hvis han ikke har gjordt det bedre også for en mindre klub. vil 10 gange heller have ham end de to andre.
Diego var Werder Bremens helt store spiller gennem flere år, men han faldt igennem i Juventus. At Özil har spillet godt i Werder, gør ham jo ikke til et eller andet vidunder. At du ti gange hellere vil have ham fremfor de to hollændere, må skyldes en stor kærlighed til Özil, for de to andre har ikke bare vist deres værd i Bundesligaen, men på allerhøjeste niveau gennem flere år.
Ovenstående afhænger jo af, hvordan man ser på Özil. Mit kendskab til ham er meget lille, og jeg er ligeglad med hvad han render laver i Bundesligaen, for sålænge jeg ikke har set det med mine egne øjne, så vil jeg ikke vurdere for meget på ham. At han skulle være en ny Rooney eller Ronaldo er muligt, men så vil jeg lade andre få den glæde af ham, det er næppe noget der koster os massere af titler, fordi han smutter til Spanien. Skulle han så tage til Chelsea, ja, så må vi jo se, om han er en ny Rooney, Ronaldo, Messi eller Cheyrou.
Man er da nødt til at forholde sig til hvordan manden spiller henne lige pt. Og hvorfor i alverden lade andre hold få glæde af ham (og andre talenter da du åbenbart er af den holdning) når vi selv står og mangler en kreativ kraft på midtbanen. Skulle vi så også bare have ladet Ronaldo tage til Juve eller Rooney til Newcastle eller Chelsea for at se om de var gode nok for så derefter at betale en vanvittig sum for at få fingre i dem. Synes godt nok det er et underligt indlæg du kommer med.
United DK
01-08-2010, 23:44
Man er da nødt til at forholde sig til hvordan manden spiller henne lige pt. Og hvorfor i alverden lade andre hold få glæde af ham (og andre talenter da du åbenbart er af den holdning) når vi selv står og mangler en kreativ kraft på midtbanen. Skulle vi så også bare have ladet Ronaldo tage til Juve eller Rooney til Newcastle eller Chelsea for at se om de var gode nok for så derefter at betale en vanvittig sum for at få fingre i dem. Synes godt nok det er et underligt indlæg du kommer med.
Det der med at man SKAL have alle, der angiveligt har talent er noget værre vås. Der er absolut ingen garanti for, at en stadig ret uprøvet Özil skulle være svaret på alle vores spørgsmål. Nej, set i bakspejlet skulle vi ikke have ladet Ronaldo og Rooney skifte til andre klubber, men det er nemt at sige bagefter.
Jeg kan ikke se hvorfor Özil skulle være nøglen til den helt store succes, dertil er han stadig for uprøvet, og jeg har en fornemmelse af, at han er ligeså hyped, som Benzema var/er. Man ved mere eller mindre hvad man får med folk som Van der Vaart og Sneijder, mens man med Özil håber på, at alle spådommene om guld og grønne skove går i opfyldelse. Han er stadig kun et talent, og dem har vi rigeligt af, nu burde det være en rutinerets tur, til at træde ind på Old Trafford, hvis der skal hentes en.
United har jo ikke råd til spillere, som har bevist deres kunnen på højeste niveau, for så spiller de i reglen også for klubber på højeste niveau.
At du ikke har set ham i aktion for Werder, betyder jo ikke, at han ikke har været god. Han har i en del år været regnet som et af de største talenter i tysk fodbold og var også en af de helt store oplevelser ved U/21-EM.
Du skriver desuden, at van der Vaart, modsat Özil, har vist sit værd på højeste niveau. Han var fremragende i Æresdivisionen og i Bundesligaen og har været hæderlig i Real, men så heller ikke mere.
Fergie taler hele tiden om value for money, og hvis Özil virkelig koster mellem 100 og 150 millioner kroner, skal man være idiot for ikke at forsøge sig, når vi oven i købet sagtens kunne bruge en spiller af hans type.
Lidt synd at smide spillere som Anderson, Nani, Valencia og Cleverley ned i en kategori der hedder ukreativ, ikke :)?
United DK
02-08-2010, 00:02
United har jo ikke råd til spillere, som har bevist deres kunnen på højeste niveau, for så spiller de i reglen også for klubber på højeste niveau.
Hold nu op med ævl om, at vi ikke har råd. Det har intet med det at gøre, det har mere noget at gøre med, at vi ikke vil sprænge banken, og brænde nallerne ved at lave en ny Berbatov/Veron.
At du ikke har set ham i aktion for Werder, betyder jo ikke, at han ikke har været god. Han har i en del år været regnet som et af de største talenter i tysk fodbold og var også en af de helt store oplevelser ved U/21-EM.
Det er muligt, men jeg lader mig ikke påvirke af, hvordan han ifølge andre har klaret sig. Hvis man gør det, er man da en idiot. Man skal da se vedkommende, for at kunne vurdere ham 100%, det burde da sige sig selv.
Du skriver desuden, at van der Vaart, modsat Özil, har vist sit værd på højeste niveau. Han var fremragende i Æresdivisionen og i Bundesligaen og har været hæderlig i Real, men så heller ikke mere.
Hans skifte til Real Madrid, var ligeså dumt af Real, som da vi hentede Veron, for man havde allerede Sneijder og Robben til de pladser, hvor han kan spille. Sidste sommer blev han så i første omgang overskygget af de store indkøb af gud og hvermand, men han kæmpede sig alligevel tilbage, og endte med at være fast mand da sæsonen sluttede. Han har ikke været nogen messias i Spanien, men han har alligevel gjort en ganske god figur på et af verdens bedste hold, som i sagens natur må være en hel del stærkere end Werder Bremen.
Fergie taler hele tiden om value for money, og hvis Özil virkelig koster mellem 100 og 150 millioner kroner, skal man være idiot for ikke at forsøge sig, når vi oven i købet sagtens kunne bruge en spiller af hans type.
Jeg er desværre ikke enig. Hvis Ferguson alligevel henter ham, så må jeg jo overbevises om, at han er så god, som nogen siger, men indtil da, vil jeg hellere brænde nogen penge af på mere rutinerede kræfter.
United DK
02-08-2010, 08:16
Enig, men han har i det mindste langt mere erfaring på det niveau end Cleverley har..
Jo, men vi skal satse lidt på den centrale midt, fordi hverken Scholes eller Carrick er god for ret mange mål, hvorimod vi uden Rafael stadig har tre mand, der kan udfylde pladsen i Neville, Brown og O'Shea. Erfaring er vigtigere i defensiven end i offensiven.
Özil er helt sikkert hypet, men jeg tror at det er med god grund. Han viste fremragende takter til VM og det er nu engang det højeste niveau han kan blive prøvet af på. Da han desuden er ung, relativ billig og vant til at spille i en fysisk liga, synes jeg han lyder som en fantastisk handel. Jeg har dog ikke set ham ret meget i bundesligaen, så mit grundlag er dog spinkelt...
Kasper United
02-08-2010, 10:16
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/esbjerg-spiller-til-proevetraening-i-manchester-united
Kan ikke fatte de keepere, vi ser på. Først Anders Lindegaard, der er god, hvis man sammenligner med andre danske keepere, men IMO ikke kan klare sig hverken i Bundesligaen eller i Premier League. Og nu har Esbjerg sendt Lukas Hradecky til prøvetræning hos os. Synes godt nok, det er sært. Af unge keepere, har vi allerede Ben Amos, der jo er lovende. En klassekeeper behøver man kun en af, og det skal også være kvalitet. Så når VDS stopper efter næste sæson, så mener jeg også, der skal købes kvalitet.
RuudVanNissetøj
02-08-2010, 11:04
Vi skal absolut ud og hente en målmand næste sæson, hvorfor jeg måske også undrer mig en smule over, at vi ikke har haft følehornene ude endnu. Neuer har en stor stjerne i min bog sammen med Akinfeev som begge er unge og har stået på mål i stærke ligaer i flere år. Neuer står som førstevalg hos mig, imponerede mig især under VM hvor han var vanvittig sikker i sine indgreb.
Vi skal absolut ud og hente en målmand næste sæson, hvorfor jeg måske også undrer mig en smule over, at vi ikke har haft følehornene ude endnu. Neuer har en stor stjerne i min bog sammen med Akinfeev som begge er unge og har stået på mål i stærke ligaer i flere år. Neuer står som førstevalg hos mig, imponerede mig især under VM hvor han var vanvittig sikker i sine indgreb.
Det ved du vel heller ikke om vi har eller ej.. Mon ikke Ferguson og hans stab har 100% styr på hvad der sker på målmands-markedet, og har styr på en lang række keepere. Ingen tvivl om, at der de sidste par sæsoner er scoutet intensivt på målmænd. Folk brokker sig over Lindegaard osv osv, men hans navn er med garanti et af mange på Uniteds liste. Der er overblik over langt de fleste top-keepere i Europa, og en række scouts har set uendelig mange kampe med de forskellige keepere. Så bare rolig, er sikker på det er under kontrol.
Ben Amos tid skal nok komme. Han kan være tredjevalg i år, spille lidt hist og pist, hvorefter en sæson med udlån til Championship og en sæson i Premier League vil være enormt værdifuldt for hans udvikling. Herefter kan han så småt kæmpe med en anden målmand om pladsen i buret på Old Trafford. Han skal bare have tid, kampe til at udvikle sig og tro fra managerens side..
Og nu har Esbjerg sendt Lukas Hradecky til prøvetræning hos os. Synes godt nok, det er sært.
Der er ikke noget sært over det. Vi har et hav af ukendte prøvespillere på Carrington hvert år. Det er blot fordi denne keeper spiller i en dansk klub, at der pludselig er opmærksomhed omkring det.
Rygterne om Lindegaard er nok blot et udtryk for, at vi holder os orienteret i den billige ende af markedet. Vi kan let stå og mangle en reservemålmand næste sommer, når VdS stopper og Kuszczak finder ud af, at han næppe bliver afløseren.
Kunne være en god mulighed hvis vi skippede os af med Berbatov.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-vil-hente-italiener-tilbage
RuudVanNissetøj
02-08-2010, 14:14
Det ved du vel heller ikke om vi har eller ej.. Mon ikke Ferguson og hans stab har 100% styr på hvad der sker på målmands-markedet, og har styr på en lang række keepere. Ingen tvivl om, at der de sidste par sæsoner er scoutet intensivt på målmænd.
Point taken...selvfølgelig er klubbens scouts på arbejde 365 dage om året efter forstærkninger inkl. målmænd. Men man har hørt absolut intet i pressen eller noget der skulle indikere, at vi er ved at skyde os ind på den ideelle afløser for VDS - hvilket måske kan være lidt bekymrende. Jeg er sikkert overbekymret, men jeg vil græde mig selv i søvn, hvis Kuz bliver første valg når VDS går på pension. Det vil simpelthen ikke være godt nok..
Er han virkelig god nok på et hold som vil spille med om PL og CL trofæer?
Det har jeg svært ved at forestille mig. Det skulle da højst være som 3. eller 4. valg. Og der har vi allerede spillere som Macheda og Hernandez som IMO er meget mere interessante spillere.
Hvis der skal købes ind så skal der købes klassespillere som kan gå direkte ind og gøre holdet bedre med deres erfaring og rutine. Vi har rigeligt med breddespillere/fremtidige stjerner.
Nej tak. Så har vi 3-4 spillere det til forveksling ligner hinanden lidt for meget. Så synes jeg hellere vi skal satse på spillere som Macheda og Hernandez.
ChristianR
02-08-2010, 15:45
Han ville ikke spille 3., 4. violin sidst, han var her, så det vil han nok heller ikke affinde sig med denne gang.
Desuden har vi rigeligt med mellemgode angribere.
schousboe9
02-08-2010, 16:19
Jeg er sikkert overbekymret, men jeg vil græde mig selv i søvn, hvis Kuz bliver første valg når VDS går på pension. Det vil simpelthen ikke være godt nok..
Det har du så hermed mit ord på, at han heller ikke bliver. Ferguson er udmærket klar over, at han ikke har niveaut over længere tid.
Jeg føler mig meget overbevist om, at Akinfeev ender på Old Trafford næste sommer - såfremt VDS vælger at stoppe. Foreløbig har han jo udtalt, at han ikke har travlt med at gå på pension. Men vi bliver klogere i december/januar.
Elrantiri
02-08-2010, 18:08
"Giuseppe Rossi meldes interesseret i at hente Giuseppe Rossi tilbage."
:lolol:
Donnichlas
02-08-2010, 20:58
Jeg nægter at tro på det er rigtigt..
Hvis den skulle gå igennem, er det en indikation fra fergie om, at kassen er tom..
Manden er muligvis en okay angriber, men så heller ikke mere. Han har på ingen måde klassen til et Europæisk tophold, han er fuldt udviklet efter min mening, og besidder ikke 'X-factor'.
Jeg tror dog også bare det er en and ! Vi bliver vel kun kædet sammen med ham, pga den klausul som mange mener eksistere, og at vi kan få ham billigere end andre klubber. Jeg ønsker ham god vind da han har været knyttet til klubben, men ikke i united.
Kasper United
02-08-2010, 21:36
Jeg nægter at tro på det er rigtigt..
Hvis den skulle gå igennem, er det en indikation fra fergie om, at kassen er tom..
Manden er muligvis en okay angriber, men så heller ikke mere. Han har på ingen måde klassen til et Europæisk tophold, han er fuldt udviklet efter min mening, og besidder ikke 'X-factor'.
Jeg tror dog også bare det er en and ! Vi bliver vel kun kædet sammen med ham, pga den klausul som mange mener eksistere, og at vi kan få ham billigere end andre klubber. Jeg ønsker ham god vind da han har været knyttet til klubben, men ikke i united.
Ja, jeg tror også bare, det er en stor rap-and. Hvad i alverden skulle vi bruge ham til. Han har jo udtalt, at han vil benytte Macheda og Hernandez, og så ud over dem har vi jo også Rooney, Berbatov og Owen. Jeg tror ikke på, at Fergie både sælger Berbatov og Owen. Desuden synes jeg, Rossis spillestil ligner Hernandezs..
Jeg kan ikke læse Fergies tankegang, desværre, men hvis vi skal ud og købe en ny, er jeg rimelig sikker på, at han kan se, at det er midtbanen der halter..
MOHoegsted
02-08-2010, 21:40
Ja, jeg tror også bare, det er en stor rap-and. Hvad i alverden skulle vi bruge ham til. Han har jo udtalt, at han vil benytte Macheda og Hernandez, og så ud over dem har vi jo også Rooney, Berbatov og Owen. Jeg tror ikke på, at Fergie både sælger Berbatov og Owen. Desuden synes jeg, Rossis spillestil ligner Hernandezs..
Jeg kan ikke læse Fergies tankegang, desværre, men hvis vi skal ud og købe en ny, er jeg rimelig sikker på, at han kan se, at det er midtbanen der halter..
det kan medierne desværre bare ikke, vi bliver hele tiden kædet sammen med angribere, hvilket virker lidt bekymrende.
Özil og Akinfeev/Lloris og hvis vi bare havde fået Joe Cole havde vi lavet endnu et kup i år :)
EDIT:
Tror egentlig Fergie vil satse 100 % på Cleverley, hvis vi ikke køber en kreatør kunne det måske godt passe.
MOHoegsted
02-08-2010, 21:42
Nej tak. Så har vi 3-4 spillere det til forveksling ligner hinanden lidt for meget. Så synes jeg hellere vi skal satse på spillere som Macheda og Hernandez.
Også Welbeck, bare ikke i denne sæson :)
Donnichlas
02-08-2010, 21:47
det kan medierne desværre bare ikke, vi bliver hele tiden kædet sammen med angribere, hvilket virker lidt bekymrende.
Özil og Akinfeev/Lloris og hvis vi bare havde fået Joe Cole havde vi lavet endnu et kup i år :)
EDIT:
Tror egentlig Fergie vil satse 100 % på Cleverley, hvis vi ikke køber en kreatør kunne det måske godt passe.
Altså, jeg har hørt en del rygter omkring J. cole og united, og de skulle blandt andet gå på at vi afviste ham. Han henvendte sig til os, og fergie afslog, skulle angiveligt være pga. lønkravet, og han var for gammel.
Er jeg den eneste som har hørt den historie?
EDIT:
Fergie har flere gange antydet, at Cleverley vil blive lejet ud, hvilket bestemt ikke tyder på, at Fergie vil satse på ham i denne sæson. Jeg er dog meget optimistisk omkring Cleverleys United-karriere på længere sigt. Han skal nok blive fast mand en dag.
nickjen88
03-08-2010, 09:58
Jeg har en stor fidus til ireland fra vores kære naboer...
han kan stort set det hele. håber dog mest på øzil.
Selvom det nok ender med, at fergie ikke køber nogen midt midt i år.
men transfer vinduet har længe åbent endnu, så der kan stadig ske mange ting!
Bud Spencer
03-08-2010, 13:04
Angående Cleverley - som jeg tror utrolig meget på - så håber jeg på at han bliver lejet ud denne sæson, til en PL-klub, og derved får sin erfaring gennem et ophold i en anden klub, da spilletiden højst sansynligt vil være mere begrænset hos os.
Folk bliver ved med at tale om Özil, som rygtes til klubben. Jeg tror ikke at vi får ham, og jeg må indrømme, at jeg synes han er blivet hypet til noget lidt overdrevet, på baggrund af tre gode VM-kampe.
Derimod håber jeg meget på Stephen Ireland, som tidligere har været rygtet til klubben. Jeg er helt vild med ham som spiller, og jeg tror faktisk at han vil passe utrolig godt ind på vores midtbane. Dog skal det siges at hvis vi henter ham, skal det være på bekostning af Anderson eller Carrick, som så skal sælges.
Kasper United
03-08-2010, 13:06
http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/united-vil-have-real-spiller
Hvad i alverden, er det nu for noget?!
Det var da ikke særlig længe siden, at hans karriere var i fare, da han var, hvis jeg husker rigtigt, indlagt med maveonde eller sådan noget?
Mener det var derfor, at han missede VM. Så kan overhovedet ikke se, hvordan han kan blive rygtet til os. Han er en god og hårdtarbejdende def. midt, men det er da et ondeligt rygte at komme med, når man ikke har hørt, om hans problemer med maven er ovre :confused:
Eller er der noget, der er gået forbi min næse?
Jeg håber virkelig, at hvis Ferguson er igang med at hente en spiller, at han snart bliver hentet inden for de næste 10 dage. Jeg orker ikke en spiller, som bliver hentet på den allersidste time. Så skal der bruges 2-3 måneder på at lære ham pis og lort og hvordan det hele er i United, og det gider jeg ikke at være vidne til. Berbatov har skræmt mig fra at hente en på sidstedagen. Generelt er drømmesceneriaet at de bliver hentet på nogle af de første dage, så de kan værem ed i pre-season og hele molevitten.
Jeg tror desværre, at Ferguson har ret i, at han ikke vil hente flere spillere i dette transfervindue. For nu rygtes Özil til Real fra næste år på en fri transfer.
Jeg håber virkelig, at hvis Ferguson er igang med at hente en spiller, at han snart bliver hentet inden for de næste 10 dage. Jeg orker ikke en spiller, som bliver hentet på den allersidste time. Så skal der bruges 2-3 måneder på at lære ham pis og lort og hvordan det hele er i United, og det gider jeg ikke at være vidne til. Berbatov har skræmt mig fra at hente en på sidstedagen. Generelt er drømmesceneriaet at de bliver hentet på nogle af de første dage, så de kan værem ed i pre-season og hele molevitten.
Jeg tror desværre, at Ferguson har ramt i, at han ikke vil hente flere spillere i dette transfervindue. For nu rygtes Özil til Real fra næste år på en fri transfer.
Jeg er fuldstændig enig. At hente en spiller ind i de sidste timer er ikke optimalt for nogen af partnerne.
Og det er simpelthen for tåbeligt hvis Özil ryger til real på en fri transfer. Det er lige præcis sådan en spiller vi godt kunne bruge hos os.
Men måske kører Ferguson efter "United DK´s" logik :)
Berbatov har skræmt mig fra at hente en på sidstedagen.
Det går da ellers meget godt for ham der Wayne Rooney.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.