PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54

schousboe9
13-07-2010, 13:47
Arhhh, tøv lige en kende mester... Du kan ikke sammenligne nogle gode aktioner i 2-3 kampe, med en sæson på over 40 kampe...
Hernandez skal heller ikke bruges i samtlige kampe. Du efterlyser en spiller, der kan gøre en forskel; det har Hernandez vist han kan. På samme måde har Owen ikke brilleret over en hel sæson, men gjorde forskellen i enkelte vigtige kampe mod Wolfsburg og City. Jeg tror, det bliver en lignede joker-rolle til Hernandez, omend med lidt flere kampe.

Jeg siger ikke hernandez ikke kan gøre det godt, jeg siger bare han skal kunne gøre en forskel, som en stjerne kan; som Rooney, VDS, Valencia, Evra i mine øjne kan
Du ved ligeså vel som jeg, at et stort prisskilt og et stort navn ikke er nogen garanti for succes.

Nu nævner du selv Valencia. Han er jo et klasseeksempel på, at 'ukendte' spillere sagtens kan gøre en forskel. Ingen havde forventet det store fra ham sidste sommer.

Broberry
13-07-2010, 14:15
Jeg synes Balotelli ville være en fantastisk forstærkning.
Det kan godt være at han ikke ligefrem er et vidunderbarn, og har lavet en masse lort både på, og uden for banen, men hans talent er jo enormt.

Jeg tror på han vil/kan finde en ny attitude frem, hvis han skifter til United, både for træner, medspillere og fans.
Desuden har han jo potentialet til at blive den bedste.

Du skal være med end velkommen unge mand.

Rose
13-07-2010, 14:16
Balotelli ville da være for nice at få til klubben.
Jeg tror altså omgivelserne dernede i Inter har været den primære grund til hans opførsel..
Tænk tilbage på dengang i var i hans alder?
Jeg syntes Mourinho og materazzi gående op ad en hele dagen lang måske heller ikke er verdens bedste kombi?
Jeg tror tilgengæld hans "vrede" vil være ham en kæmpe fordel når SAF lærer ham at styre det.

Hvad tror i med Sneijder & Suarez?

Håber vi kan hente de 3 spillere til klubben, og så må sige farvel til Carrick, Hargo, Berbatov, og så må klubben smide de resterende penge..
Det gør ondt at nævne Hargo, men han er for meget skadet samt vi har Anderson og Fletcher så ser ingen grund til at beholde ham :)

MOHoegsted
13-07-2010, 14:18
Hernandez skal heller ikke bruges i samtlige kampe. Du efterlyser en spiller, der kan gøre en forskel; det har Hernandez vist han kan. På samme måde har Owen ikke brilleret over en hel sæson, men gjorde forskellen i enkelte vigtige kampe mod Wolfsburg og City. Jeg tror, det bliver en lignede joker-rolle til Hernandez, omend med lidt flere kampe.

Du ved ligeså vel som jeg, at et stort prisskilt og et stort navn ikke er nogen garanti for succes.

Nu nævner du selv Valencia. Han er jo et klasseeksempel på, at 'ukendte' spillere sagtens kan gøre en forskel. Ingen havde forventet det store fra ham sidste sommer.

Enig. Javier blev jo egentlig også brugt som joker under VM, i de første par kampe.

Ferguson havde forventet meget af ham, og han tænker jo også meget grundigt over alle indkøb, hvordan han kan bruges, hvad er han god til osv.
Valencia var bestemt heller ikke ukendt for mig, men havde heller ikke regnet med vi havde købt ham.

Jeg var faktisk ret pissed over han blev købt i starten, da jeg slet ikke troede han vil kunne på United's niveau. Men nu er jeg utrolig glad for den signing!

MOHoegsted
13-07-2010, 14:30
Jeg tror altså omgivelserne dernede i Inter har været den primære grund til hans opførsel..
Jeg syntes Mourinho og materazzi gående op ad en hele dagen lang måske heller ikke er verdens bedste kombi?
Jeg tror tilgengæld hans "vrede" vil være ham en kæmpe fordel når SAF lærer ham at styre det.

Håber vi kan hente de 3 spillere til klubben, og så må sige farvel til Carrick, Hargo, Berbatov, og så må klubben smide de resterende penge..
Det gør ondt at nævne Hargo, men han er for meget skadet samt vi har Anderson og Fletcher så ser ingen grund til at beholde ham :)

3 store navne nævner nu du, ærligt talt, men har du spillet for meget Football Manager, eller kender slet ikke til United's situation?

Du syntes det gør ondt at nævne Hargreaves, men vi har Anderson?
Anderson som bare har været det største flop? Du burde heller nævne Anderson en Hargreaves, for ham kan du få valuta for, hvilket du ikke kan for en spiller der har været skadet i 2 år, og dermed ikke kan garantere han kan spille på sit højeste niveau igen. Det skal dog siges jeg gerne vil beholde Anderson, da jeg tror og håber han nok skal slå igennem, bare hvis han får noget mere tid.

Carrick vil du også sælge, ja ok, han har haft en skidt sæson, men se tilbage da han blev købt, der var han jo et super køb. Det har været en lang sæson, og mon ikke han nok skal slå igennem igen, det håber jeg på.

Ser slet ikke vi skal købe endnu en angriber. Suarez eller Balotelli, vi har mere end nok at angribere, men tilgengæld hvis en anden angriber kommer med så det vel okay. Ser stadigvæk Owen og berbatov skal ud, og måske også Diouf. Vil bare helst ikke af med hverken Macheda eller Welbeck da de også har et utroligt potentiale, og tror de bliver super i fremtiden. Men ingen tvivl, så stråler Balotelli mere af potentiale end de 2 andre.

Det eneste jeg er enig i er købet af Sneijder, og jeg tror mere og mere på købet igen, efter de 2 udtalelser for Robben og Sneijder's nære familiemedlem.
Håber virkelig på vi tilføjer Sneijder til klubben, han ville passe perfekt.
Hvis det ikke lykkes så håber jeg på Özil.
Mit scenarie i næste sæson vil se sådan her ud, men det kræver også at Carrick tager sig sammen.

VDS

Rafael - Rio - Ferdinand - Evra

Fletcher - Carrick

Sneijder/Özil

Valencia - Rooney - Nani

Indkøb: Hugo Lloris, Sneijder/Özil.
Solgt: Berbatov, Diouf, Owen.
Ved godt det lyder let mere usandsynligt med både et køb af Hugo Lloris, og tror heller ikke det sker, men hvis man udlejede ham tilbage til Lyon en enkelt sæson, så er VDS stoppet, og så lyder det mere sandsynligt.

zhagzi
13-07-2010, 14:30

Hvor stor tror du sandsynligheden er for at vi får solgt Hargreveas for mere end 5 £?

Der er da ingen, som vil have Hargreaves på nuværende tidspunkt. Ikke engang Esbjerg!

Acsadac
13-07-2010, 14:50
Hvor stor tror du sandsynligheden er for at vi får solgt Hargreveas for mere end 5 £?

Der er da ingen, som vil have Hargreaves på nuværende tidspunkt. Ikke engang Esbjerg!

Eller Vejle..

Acsadac
13-07-2010, 14:52
MOHoegsted

Enig i at Owen og Berbatov skal sælges. Dog mener jeg at Diouf kun skal udlejes. Det vil være optimalt at sende ham til en god klub i Championship eller en bundklub i PL.

Indkøb: Sneijder / Özil / Vdv er hip som hap.

Derudover så jeg rigtig gerne Ireland i truppen. Han har et fantastisk Fletcher-agtigt drive som vil være uvurderligt i 4-3-3..

DavidMadsen
13-07-2010, 15:25

Hey, du! Jeg vil sgu gerne have Hargo til Esbjerg! :D

Forstår folket nu mit vredesudbrud den anden dag?! Det er simpelthen for urealistisk, og ikke mindst et dumt og virkeligt dyrt træk.

United DK
13-07-2010, 15:59
Arhhh, tøv lige en kende mester... Du kan ikke sammenligne nogle gode aktioner i 2-3 kampe, med en sæson på over 40 kampe...

Jeg siger ikke hernandez ikke kan gøre det godt, jeg siger bare han skal kunne gøre en forskel, som en stjerne kan; som Rooney, VDS, Valencia, Evra i mine øjne kan

Og Veron og Berbatov!

Valencia er på ingen måde en stjerne, og var det bestemt ikke sidste sommer, men han kan jo være eksemplet på, at man sagtens kan gøre en forskel, selvom man ikke regnes for at være blandt de bedste i verden.

I mine øjne kan Hernandez sagtens gøre en forskel. Han gjorde det godt ved VM, og jeg tror ikke det at spille på et bedre hold end Mexico, er noget der skader ham. Derfor håber jeg heller ikke, at han udlejes til Valencia. Lad ham dog få chancen, specielt når truppen ikke er overbemandet med klasseangribere.

Benzet
13-07-2010, 17:13
HVIS det virkelig passer, at Balotteli skal forhandle med både Utd og City, tror jeg, at han ender i City, da de sikkert vil kunne byde højere løn og samtidigt har Balottelis tidligere manager ved roret.

Martinsen
13-07-2010, 17:24
Ja hvis Balotelli vælger efter lønnen er der vel ingen tvivl om at City står langt bedre rustet, og de ville elske at slå os i kamp om en spiller. de vil sikkert også overbyde os i prisen til Inter. Så er vi begge efter ham tror jeg han ender i City.

United DK
13-07-2010, 17:24
HVIS det virkelig passer, at Balotteli skal forhandle med både Utd og City, tror jeg, at han ender i City, da de sikkert vil kunne byde højere løn og samtidigt har Balottelis tidligere manager ved roret.

Jeg håber godt nok du får ret.

Don Kafai
13-07-2010, 17:26

Nu spiller der jo også andre faktorer ind. For eksempel så har City et overflod af offensiv-spillere, og det er ikke engang sikkert de er færdige med at handle. Han skal slå SWP, Johnson, Cruz, Adebayor, Tevez, Bellamy og Silva i kampen om en af de forreste pladser, samtidig med at City stadig har Robinho, Weiss, Caicedo og Jo i truppen.

I United vil der nok ikke være så langt til spilletid, da han tage en af vores 3 pladser foran.

Udover det, så er vi en langt større klub end City, og vil Balotelli være sikker på fortsat at spille i verdens bedste klubturnering, så skal han jo ikke til City.

Lønnen og Mancini er vigtige faktorer, men ikke altafgørende.

Acsadac
13-07-2010, 17:30
Ronaldinho forhandler med Flamengo (http://www.bold.dk/nyt/Ronaldinho-enig-med-Flamengo)

Hvis ikke Joe Cole vil til United kunne det dælme være en nice handel af få Ronaldinho til at lave guldbolde ude fra en venstre/højre kant.

United-S
13-07-2010, 17:53
http://onside.dk/nyheder/premier-league/zlatan-agent-modes-med-manchester-klubber

Hvad siger i til det?

Synes selv vi skulle skaffe os en offensiv midtbane som Sneijder eller Özil, før vi begynder at lede efter en angriber, da vi allerede har købt Javier - som jeg synes virker til at være et fremragende køb, af det jeg har set til ham under VM :)

Sgoales
13-07-2010, 17:57
jeg er også bange for at vi taber kampen om Ballotelli til City. De kan sikkert betale noget der ligner 50% ekstra i løn og man må jo også anerkende, at de er ved at bygge noget op derovre. Chelsea har vist at man kan blive en storklub alene pga. pengene og det projekt kan måske også lykkes i City.

Hvis man er en 19 årig italiener, der ikke kender nævneværdigt til engelsk fodbold, så kan City have lige så stor appel som at komme til at spille for Englands største klub.

Jeg så gerne Balotelli i United. Hans talent er uomtvisteligt og SAF skal nok kurere hans stjernenykker/krukkeri eller hvad det er. Han har gjort det så mange gange før.

United DK
13-07-2010, 18:03
http://onside.dk/nyheder/premier-league/zlatan-agent-modes-med-manchester-klubber

Hvad siger i til det?

Synes selv vi skulle skaffe os en offensiv midtbane som Sneijder eller Özil, før vi begynder at lede efter en angriber, da vi allerede har købt Javier - som jeg synes virker til at være et fremragende køb, af det jeg har set til ham under VM :)

Jeg gider simpelthen ikke tåber som Balotelli og Zlatan i United. Der findes så mange gode fodboldspillere, der samtidig har en bare nogenlunde personlighed.

mabu
13-07-2010, 18:16
ville med glæde se balotelli i united.. også et salg af berbatov kunne være frækt med 2 nye super talenter i angrebet altså med hernandez og balotelli. rooney som den runtineret også kan de 2 andre bytte efter hvem de gør det godt.. ville være mega nice:trophy:

og alle dem der er i mod balotelli var også lidt skeptisk i starten men hvis der er nogen der kan få noget godt ud af ham er det fergie..

Dines
13-07-2010, 20:11
Zlatan, Sneijder og Barlotelli, bliver alle linket til os. Den mest sandsynelige er nok Barlotelli, da han ikke ligefrem, er vellidt i sin klub - og et skifte, er det nok det mest rigtige for ham på nuværende tidspunkt. Zlatan har spillet 1 år i Barca, tvivler på de sælger - Sneijder har alt, hvad han behøver i Inter. Har også kun været der 1 år.

CC
13-07-2010, 20:14
Synes Balotelli virker som en usympatisk idiot, men jeg er på den anden side heller ikke i tvivl om at Fergie kunne give ham skubbet i den rigtige retning..

Kan godt være han fremstår som en usympatisk idiot, men tror at ligesom Ronaldo, så ville vi opfatte ham som VORES idiot og derfor ville vi være ligeglade, hvis først han begyndte at levere præstationer der matcher hans talent..

MOHoegsted
13-07-2010, 20:26
Zlatan, Sneijder og Barlotelli, bliver alle linket til os. Den mest sandsynelige er nok Barlotelli, da han ikke ligefrem, er vellidt i sin klub - og et skifte, er det nok det mest rigtige for ham på nuværende tidspunkt. Zlatan har spillet 1 år i Barca, tvivler på de sælger - Sneijder har alt, hvad han behøver i Inter. Har også kun været der 1 år.

Balotelli om jeg må be.
Zlatan virker utroligt sandsynligt i mine øre, Barcelona vil gerne være villige til at sælge ham når de har købt Villa. Det hele er bare spil for galleriet, for at få flere penge ud af ham.

Sneijder har jeg fundet mit håb frem igen, efter de fornylige udtalelser fra Robben og hans nære familiemedlem.

Men folk forstår ikke at vi ikke mangler en angriber, men derimod en kreatør. I form af Özil eller Sneijder. Men hvis vi kan købe enten Balotelli eller Zlatan og sender Owen og Berbatov væk samt. udlejer eller sælger Diouf så siger jeg grønt lys. Intet problem for mig så. Men igen ser jeg stadigvæk at en målmand vil være vigtigere at købe end en ny angriber, tilgengæld har vi et helt år til det.

mabu
13-07-2010, 20:39
ved ikke hvorfor men tror at det med den nye målmand allerede er aftalt. men det bare først bliver offentliggjort til januar eller først lige inden sommeren næste år. for ellers hvis vi ikke har gjort det sådan vil prisserne bare bliver urimelige næste sommer, fordi at vi mangler en målmand og de andre ved det.

Pils
13-07-2010, 20:58
Sneijder har jeg fundet mit håb frem igen, efter de fornylige udtalelser fra Robben og hans nære familiemedlem.

Jeg tror ikke du skal lægge for meget i de udtalelser. Især ikke det påståede familiemedlem. Det er bare en journalist/avis der brygger videre på en god historie. Det tror jeg i hvertfald.

Haslund
13-07-2010, 21:01
Balotelli om jeg må be.
Zlatan virker utroligt sandsynligt i mine øre, Barcelona vil gerne være villige til at sælge ham når de har købt Villa. Det hele er bare spil for galleriet, for at få flere penge ud af ham.

Men folk forstår ikke at vi ikke mangler en angriber, men derimod en kreatør. I form af Özil eller Sneijder. Men hvis vi kan købe enten Balotelli eller Zlatan og sender Owen og Berbatov væk samt. udlejer eller sælger Diouf så siger jeg grønt lys. Intet problem for mig så. Men igen ser jeg stadigvæk at en målmand vil være vigtigere at købe end en ny angriber, tilgengæld har vi et helt år til det.

Jo de gør. Næsten hver eneste person på det her forum foretrækker en kreativ midtbane, men når der er rygter om en angriber, må man jo forholde sig til det.

Mht. Balotelli er der selvfølgelig delte meninger om ham pga. hans attitude. Men noget helt andet, og vigtigere er for mig den nævnte pris. Nogle folk mener tilsyneladende at 30 mil £ er for meget for Sneijder, og i så fald er det jo ganske enkelt latterligt for Balotelli. En spiller i hans situation bør for mig at se max koste det halve.

United-S
13-07-2010, 21:04
Kan Balotelli spille på kanten? Hvis ja, kunne han da være et rigtig godt køb, hvis SAF altså kan styre ham - som jeg tror han godt kan.

Så kunne vi bruge ham i nogle kampe hvor han hjælper Rooney i angrebet (4-4-2), og på fløjen i de andre kampe, hvor vi spiller 4-3-3.

Hvis vi køber Balotelli og Sneijder/Özil er jeg tilfreds, men tror bare vi højst henter en.. desværre ;(

DavidMadsen
13-07-2010, 21:09
Kan Balotelli spille på kanten? Hvis ja, kunne han da være et rigtig godt køb, hvis SAF altså kan styre ham - som jeg tror han godt kan.

Så kunne vi bruge ham i nogle kampe hvor han hjælper Rooney i angrebet (4-4-2), og på fløjen i de andre kampe, hvor vi spiller 4-3-3.

Hvis vi køber Balotelli og Sneijder/Özil er jeg tilfreds, men tror bare vi højst henter en.. desværre ;(
Balotelli kan lejlighedsvis spille på begge kanter.

DavidMadsen
13-07-2010, 21:22
http://www.bold.dk/nyt/Iniesta-vil-aldrig-forlade-Barca
Hvorfor skal han dog spille i Barca, når hans drøm er at spille på Old Trafford?

Håber han bliver uvenner med dem alle og skifter gratis til United. Vi vil endda gå så vidt som at give ham løn her. ;)

MOHoegsted
13-07-2010, 21:33

i følge FM kan han i hvertfald ;)
men ja, har også set ham blive brugt flere gange på kanterne sidste sæson.

men det kræver også at han bliver brugt i en offensiv kant, som f.eks. 4-3-3 :)

NtotheT
13-07-2010, 21:37
http://www.bold.dk/nyt/Iniesta-vil-aldrig-forlade-Barca
Hvorfor skal han dog spille i Barca, når hans drøm er at spille på Old Trafford?

Håber han bliver uvenner med dem alle og skifter gratis til United. Vi vil endda gå så vidt som at give ham løn her. ;)

Jeg ville give min førstefødte og mit første ægteskab for Iniesta. Verdens bedste IMO. Han er så vanvittig en fodboldspiller, og han kan se huller i enhver forsvar, som ingen andre kan. Kun Xavi er på hans niveau.

mabu
13-07-2010, 21:38

er han egentlig hurtig altså sådan rigtig hurtig ??

NtotheT
13-07-2010, 21:43
er han egentlig hurtig altså sådan rigtig hurtig ??

Han er rigtig hurtig ja. Han har en vild topfart, mens jeg synes, at hans lidt dårlige acceleration gør, at han ikke er et lyn som Messi og Ronaldo er.

DavidMadsen
13-07-2010, 21:59
Jeg ville give min førstefødte og mit første ægteskab for Iniesta. Verdens bedste IMO. Han er så vanvittig en fodboldspiller, og han kan se huller i enhver forsvar, som ingen andre kan. Kun Xavi er på hans niveau.
Jeg vil næsten gå så langt som at smide min ene testikel og en nyre i den pulje.

Zubbi
13-07-2010, 22:08

Iniesta ville være drømmekøbet! Den man er så genial! Det flow han har i spillet, kan du ikke finde hos andre spillere!

Xavi er langt fra hans niveau! Xavi kan ligger sukkerballerne, men Iniesta kan også lige på niveauet over! Bolden er klistret til hans fødder, og det er ikke særlig tit at han taber en 1 mod 1 duel imod en forsvarspiller! Han er simpelthen bare et fantastisk fodboldtalent! Ligesom Zinedine Zidane var det!

United DK
13-07-2010, 22:41
Folk som Xavi og Iniesta lugter langt væk af Barcelona. De er deres svar på Giggs og Scholes.

Så kan man selv finde ud af, hvad jeg mener om den sag.

schousboe9
13-07-2010, 22:46
At de har hhv. gråt og rødt hår? Det giver da ingen mening... Og det passer heller ikke.

Dines
13-07-2010, 23:07

Mht til udtalelserne for henholdvis familiemedlem og Robben, skal man ikke nødvendigvis lægge så meget i det. Husk på, hvor mange i Ronaldos familie, der udtalte sig i øst og vest om hans fremtid dengang. Og mht. til holdkammerater, jamen så ved jeg ikke helt. Vi kan f.eks. se, hvor meget pres Barca-spillerne ligger på Fabregas med deres udtalelser, men jeg tror, at han bliver i Arsenal i endnu et år. Ikke fordi han vil, men fordi Arsenal ikke vil sælge endnu - og det samme tror jeg, er gældende med Sneijder. Inter vil nok ikke sælge til os, medmindre vi fyrer et sindsygt bud af, hvilket jeg tvivler på, at vi har råd til. Her snakker jeg om 40-50 mio £.

MOHoegsted
14-07-2010, 00:14
Mht til udtalelserne for henholdvis familiemedlem og Robben, skal man ikke nødvendigvis lægge så meget i det. Husk på, hvor mange i Ronaldos familie, der udtalte sig i øst og vest om hans fremtid dengang. Og mht. til holdkammerater, jamen så ved jeg ikke helt. Vi kan f.eks. se, hvor meget pres Barca-spillerne ligger på Fabregas med deres udtalelser, men jeg tror, at han bliver i Arsenal i endnu et år. Ikke fordi han vil, men fordi Arsenal ikke vil sælge endnu - og det samme tror jeg, er gældende med Sneijder. Inter vil nok ikke sælge til os, medmindre vi fyrer et sindsygt bud af, hvilket jeg tvivler på, at vi har råd til. Her snakker jeg om 40-50 mio £.

Han er sgu langt fra 350-450 mio. DKK værd, og mener også jeg har læst de gerne vil acceptere et bud på 250-300 mio DKK. Fabregas er jo heller ikk de 500 mio. Arsenal vil have for ham, eller hvor meget det nu er. Barcelona byder rent faktisk hans værdi, og man kan jo håbe Moratti også acceptere en spillers værdi.

Glory Man United
14-07-2010, 08:21
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11721

Så er han altså i Manchester og forhandle med os og Shitty. Jeg håber ved gud, at de tilbyder ham samme løn som Yaya Touré....

Bech72
14-07-2010, 08:50
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11721

Så er han altså i Manchester og forhandle med os og Shitty. Jeg håber ved gud, at de tilbyder ham samme løn som Yaya Touré....

Lige i den her situation håber jeg faktisk vi taber til City, vi har rigeligt med unge uforløste talenter i truppen.
Håber vi går mere efter etablerede spillere som Snejdier, Van der Vart eller Dzesko. Joe cole er vel også stadig ledig

Glory Man United
14-07-2010, 08:52
Lige i den her situation håber jeg faktisk vi taber til City, vi har rigeligt med unge uforløste talenter i truppen.
Håber vi går mere efter etablerede spillere som Snejdier, Van der Vart eller Dzesko. Joe cole er vel også stadig ledig

Jeg synes det virker besynderligt, at der intet konkret er kommet omkring Cole endnu. Jeg havde ventet, at det kom umiddelbart efter Englands VM exit. Men det kommer nok, når hans ferie er overstået (om en uges tid???)

PerRonaldo
14-07-2010, 09:19
jeg tror slet ikke vi er interesserede i balotelli. Jeg tror det er et spin som kan få prisen op for city. Og united er ikke ude og kommentere noget netop pga city skal give overpris. Egentlig tror jeg ikke vi køber nogle spillere, men håber på cole.

weeman
14-07-2010, 11:07
Su-su-su-su-suaaarez!!!!

robinho
14-07-2010, 12:01
Det er da altid noget at Bryan Robson er enig med os.

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11725

snegl
14-07-2010, 12:08
At Cole ikke har fundet en ny klub kan betyde mange ting.. Måske at han venter på en tilpas pose med penge, eller måske at han vil spille i en klub med rimelig højt niveau. Arsenal lægger nok ikke ligefrem de helt store penge efter ham da de har en lidt skør lønpolitik, der ikke matcher United og Chelseas, selvom de har gode økonomiske fremtidsudsigter.

Nevertheless, er det vel lidt øv for den klub der skal købe Cole hvis man ikke får ham med i en pre-season, selvom han da lige har været til VM. Han virker ikke til at være i Uniteds kikkert, for så havde man da nok allerede nu lagt pengene på bordet og sikret ham. Så skulle det næsten være som langt nede i prioriteterne.

Jeg tror nu han bider i det sure sure lønæble, og vælger Arsenal. Han har spillet i London hele sit liv.

snegl
14-07-2010, 12:09
jeg tror slet ikke vi er interesserede i balotelli. Jeg tror det er et spin som kan få prisen op for city. Og united er ikke ude og kommentere noget netop pga city skal give overpris. Egentlig tror jeg ikke vi køber nogle spillere, men håber på cole.

Omvendt er David Gill blevet hjemme og er ikke taget med til Pre-season i USA. Det plejer han ellers altid.

DavidMadsen
14-07-2010, 12:20
Omvendt er David Gill blevet hjemme og er ikke taget med til Pre-season i USA. Det plejer han ellers altid.
Så kunne det vel et eller andet sted være rigtigt nok, at vores 'repræsentanter' skal snakke med Zlatan og Balotelli. Hmm...

Acsadac
14-07-2010, 12:39
Så kunne det vel et eller andet sted være rigtigt nok, at vores 'repræsentanter' skal snakke med Zlatan og Balotelli. Hmm...

Hvis det står mellem de to ville jeg helst have Zlatan... Men i så fald er der vist ingen tvivl om at vi skal spille 4-4-2 i fremtiden..

Håber nu at SAF i stedet vælger fremtidens system, 4-3-3..

Hald
14-07-2010, 12:42
Ja det ser ud til at Mino Riola har haft travlt i Manchester, Zlatan til United og Balotelli til City, eller Omvendt, det tyder på at disse rygter er sande, når agenten selv bekræfter at han skal til Manchester og fohandle.
Og som i nævner, David Gill er blevet hjemme. Jeg tør vædde på at han arbejder på højtryk for at lave en handel med en angriber..

United-S
14-07-2010, 12:51
Hvis jeg skulle vælge mellem Zlatan og Balotelli, ville jeg helt sikker vælge Balotelli. Så har vi en som kan hjælpe Rooney, og så kan han hjælpe på kanterne i andre kampe.
Men synes stadig vi skulle skaffe en kreativ midtbane, i stedet for en angriber.

MC86
14-07-2010, 13:10
Det er da altid noget at Bryan Robson er enig med os.

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11725

Ja det er altid noget. Og han tror også på der kommer et par forstærkninger. men bare der kommer 1, så er jeg glad:)

DavidMadsen
14-07-2010, 13:13
Det er ikke fordi Zlatan og Balotelli virker som fantastiske køb, fordi de begge har et mentalt problem. Deres attitude er ikke særlig god. Men udover det, er der fordele og bagdele ved begge spillere.

Zlatan:
+ Kvalitetsangriber!
+ Solid Rooney-makker.
+ Direkte i start 11'eren.
- Alder. Bliver 29 i år.
- Pris kontra hans alder.
- Lønkrav.

Balotelli:
+ Passer ind i både 4-3-3 og 4-4-2
+ Kæmpe talent
+ Ung
- Købspris. Bliver talentet udlevet?
- Mentalitet, attitude, indstilling - kan det fikses?

Der er garanteret flere. Bare en hurtig oversigt. Spørgsmålet er vel, om nogen af dem overhovedet passer ind i klubben.

MC86
14-07-2010, 13:14
Hvis jeg skulle vælge mellem Zlatan og Balotelli, ville jeg helt sikker vælge Balotelli. Så har vi en som kan hjælpe Rooney, og så kan han hjælpe på kanterne i andre kampe.
Men synes stadig vi skulle skaffe en kreativ midtbane, i stedet for en angriber.

Vil ikke have nogle af dem, men vil helst have balotelli af dem 2. han er yngst, og har mulighederne for at blive en af verdens bedste, hvis fergie altså kan få styr på ham.

robinho
14-07-2010, 13:18
Ja det er altid noget. Og han tror også på der kommer et par forstærkninger. men bare der kommer 1, så er jeg glad:)

Ja ja 1 er også fint med mig :)

Pils
14-07-2010, 13:21
Det er ikke fordi Zlatan og Balotelli virker som fantastiske køb, fordi de begge har et mentalt problem. Deres attitude er ikke særlig god. Men udover det, er der fordele og bagdele ved begge spillere.

Zlatan:
+ Kvalitetsangriber!
+ Solid Rooney-makker.
+ Direkte i start 11'eren.
- Alder. Bliver 29 i år.
- Pris kontra hans alder.
- Lønkrav.

Balotelli:
+ Passer ind i både 4-3-3 og 4-4-2
+ Kæmpe talent
+ Ung
- Købspris. Bliver talentet udlevet?
- Mentalitet, attitude, indstilling - kan det fikses?

Der er garanteret flere. Bare en hurtig oversigt. Spørgsmålet er vel, om nogen af dem overhovedet passer ind i klubben.

De er begge to helt sikkert spillere med klasse. Men skal vi absolut have en angriber, så er min top kandidat helt sikkert Benzema. Men spørgsmålet er jo om real vil sælge ham og i givet fald til hvilken pris.

United-S
14-07-2010, 13:22
Nogen der ved hvad priser er for Zlatan og Balotelli? :)

MC86
14-07-2010, 13:40

Tror det er omkring 300 mio begge 2 to. men er ikke sikker.

MOHoegsted
14-07-2010, 13:45
De er begge to helt sikkert spillere med klasse. Men skal vi absolut have en angriber, så er min top kandidat helt sikkert Benzema. Men spørgsmålet er jo om real vil sælge ham og i givet fald til hvilken pris.

Han er klart 3 valg i mine øre lige nu!
Når han stank så meget som i Real Madrid, så er det ikke engang sikkert han kommer til at toppe i United, selvom jeg tror Ferguson godt kan bruge ham rigtigt. Men det andet er jo at Real Madrid stensikkert vil have overpris for ham.

DavidMadsen
14-07-2010, 13:53
Balotelli skulle koste 35 mio. euro. Dvs. ca. 260 millioner kroner.

Zlatan koster angiveligt 290 millioner kroner, og kræver knap 2,3 mio. kroner om ugen - i hvert fald af City.

United-Allan33
14-07-2010, 14:04
Jeg fatter simpelhen ikke hvorfor folk vil have Benzema.. Han har floppet alle steder på nær Lyon, hvor han ovenikøbet kun var over middel.. Han stank for Frankrig under EM 2008, han stank for Real Madrid.. Hvorfor er det folk så er villige til at tage chancen med ham, bare fordi de "tror" at Fergie kan få det bedste ud af ham?? Han har INTET vist der beretter ham til en klub som United, Real eller Barca og slet ikke til den pris....

Pils
14-07-2010, 14:16
Jeg fatter simpelhen ikke hvorfor folk vil have Benzema.. Han har floppet alle steder på nær Lyon, hvor han ovenikøbet kun var over middel.. Han stank for Frankrig under EM 2008, han stank for Real Madrid.. Hvorfor er det folk så er villige til at tage chancen med ham, bare fordi de "tror" at Fergie kan få det bedste ud af ham?? Han har INTET vist der beretter ham til en klub som United, Real eller Barca og slet ikke til den pris....

Floppet alle steder. Nu har han så kun spillet i Lyon og Real. Så det er måske lige hårdt nok. Især når han i real også er oppe mod folk som Higuain og Ronaldo. De to er der altså ikke mange angribere i verden der slår af. Og i Lyon var han da framragende. I hvertfald god nok til at Ferguson ville smide omkring 35 mio € efter ham. Han skabte da mange problemer for os da vi spillede mod Lyon i CL, plus han scorede et mål.

Men ja du har ret i at han spillede en dårlig turnering for Frankrig under EM2008, men kan du sige mig hvem der ikke gjorde det for Frankrig? Allerede den gang var holdet en skandale.

United-Allan33
14-07-2010, 14:42
Floppet alle steder. Nu har han så kun spillet i Lyon og Real. Så det er måske lige hårdt nok. Især når han i real også er oppe mod folk som Higuain og Ronaldo. De to er der altså ikke mange angribere i verden der slår af. Og i Lyon var han da framragende. I hvertfald god nok til at Ferguson ville smide omkring 35 mio € efter ham. Han skabte da mange problemer for os da vi spillede mod Lyon i CL, plus han scorede et mål.

Men ja du har ret i at han spillede en dårlig turnering for Frankrig under EM2008, men kan du sige mig hvem der ikke gjorde det for Frankrig? Allerede den gang var holdet en skandale.

Ja det er rigtig at det ikke er hvem som helst han har været oppe imod, men derfor mener jeg stadig godt man kan vise hvad man kan når man får chancen, og i de kampe jeg har set har han bestemt ikke vist noget der tyder på han kunne blive andet end en orginær angriber.. Sådan som folk fortalte om sidste sommer hvor god han var, så vil jeg bestmt sige han har floppet big time..

robinho
14-07-2010, 15:00
Ja det er rigtig at det ikke er hvem som helst han har været oppe imod, men derfor mener jeg stadig godt man kan vise hvad man kan når man får chancen, og i de kampe jeg har set har han bestemt ikke vist noget der tyder på han kunne blive andet end en orginær angriber.. Sådan som folk fortalte om sidste sommer hvor god han var, så vil jeg bestmt sige han har floppet big time..

Det er jo heller ikke set at benzema passer så godt ind i madrids spil.

Han er i sig selv en fremragende spiller. Afslutter godt, god teknik, god fysik.

Han er måske bare ikke så egnet til det meget hurtige spanske spil, hvor higuain og ronaldo har nogle helt andre kompetencer.

Benzema ville passe rigtig godt ind i italiensk bold måske. Ville nu også gerne se ham i united. Tror godt fergie kan finde hans rette rolle.

United-Allan33
14-07-2010, 15:17
Det er jo heller ikke set at benzema passer så godt ind i madrids spil.

Han er i sig selv en fremragende spiller. Afslutter godt, god teknik, god fysik.

Han er måske bare ikke så egnet til det meget hurtige spanske spil, hvor higuain og ronaldo har nogle helt andre kompetencer.

Benzema ville passe rigtig godt ind i italiensk bold måske. Ville nu også gerne se ham i united. Tror godt fergie kan finde hans rette rolle.

Der er bare så mange hvis'er ved Benzema, at jeg ikke mener man skal satse på ham.. Var vi City eller Real så kunne man hente ham, men det vil jo tage hele vores budget (hvis der er et) at hente ham, der er der for mange minusser til at jeg ville sige vi skulle hente ham

snegl
14-07-2010, 15:56
Jeg tror at Benzema er en af dem der vil passe godt til Rooney, og det er jo trods alt ham vi bygger vores angrebsspil efter.

Men man er slet ikke garanteret en masse mål af en mand som Benzema. Jeg tror han vil få det svært med at score mål i premier league også. Lidt som Berbatov har det når Rooney sidder på den forreste angribers rolle som får de åbenlyse chancer, imens den anden angriber skal agere lidt længere tilbage og mere alround. Alt i alt ser jeg større perspektiver i Balotelli, som er lidt mere alround og alsidig (kan iøvrigt spille lidt på kant/angriber) imens han har et drøn af et spark udefra.

Noget siger mig dog at vi ikke får nogen af de to - det ville heller ikke ligge til Ferguson at købe en ret kendt spiller som Benzema, som har slået igennem og været i en stor klub. Vi bliver vel nok spist af med at der ikke er nok værdi i markedet igen.

snegl
14-07-2010, 15:59

Aahh.. Under EM 2008 connectede han ret godt med Ribery, og var en af dem der skabte Frankrigs chancer og spil, selvom der var lidt for meget lige ved og næsten, hvor bolden ikke røg i kassen. Jeg synes nu han så skarp nok ud overordnet set på det tidspunkt. Det husker jeg ham ihvertfald for.

Ruunee
14-07-2010, 16:10
Jeg synes ikke jeg har set Benzema vise sig som en bedre angriber end Berbatov. Jeg har set dem begge cirka lige meget, og de har begge vist glimt af genialitet, men mindst ligeså mange sløve og tandløse ting.

Så kan man sige at Berbatov ikke har slået til her, og her kunne man lade tvivlen komme Benzema til gode. Og Benzema er en hel del yngre, men jeg mener ligesom United-Allan, at det virker som et for stort sats.

Om den ene er bedre end den anden er selvfølgelig en smags sag, men jeg føler mig ihvert fald ikke overbevist om at Benzema har de tydelige ekstra talenter der skulle til for at blive et hit i United.

United-S
14-07-2010, 16:37
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/milan-huntelaar-ud-podolski-ind

Måske kunne vi få Huntelaar billigt?
Ved godt han ikk er den bedste, men han kunne måske få den rolle som Berbatov har haft i denne sæson?

Synes vi skal skille os af med berbatov og Owen som mange har sagt, eller prøve berbatov af på den offensive midtbane for at se hvordan han gør det der.
Så synes jeg vi skulle leje spillere som Obertan og Diouf ud, hvis de ikk indgår i Fergusons planer for den kommende sæson.

United-Allan33
14-07-2010, 16:48

Ved godt han ikk er den bedste, men han kunne måske få den rolle som Berbatov har haft i denne sæson?

Synes vi skal skille os af med berbatov og Owen som mange har sagt, eller prøve berbatov af på den offensive midtbane for at se hvordan han gør det der.
Så synes jeg vi skulle leje spillere som Obertan og Diouf ud, hvis de ikk indgår i Fergusons planer for den kommende sæson.

Hvorfor udskifte en angriber der ikke kan score med en anden der heller ikke kan??
Kan godt ske Benzema (til den rigtige pris) kan blive et aktiv for United, men Huntelaar er på ingen måder god nok til at spille i en klub som United

MC86
14-07-2010, 17:00

Nej tak til hundelorten.. Ham kan vi ikke bruge til noget. Skal vi hente en angriber, skal vi have kvalitet. Ikke kvantitet.

DavidMadsen
14-07-2010, 17:07
Siden hvornår er Huntelaar blevet dårlig? Det er kun i Milan han har været ringe. Han scorede næsten i halvdelen af sine kampe i Real (selvom flere var indskiftninger), og han bombede helt ustyrligt i Holland. Som sagt, er det kun i Milan målene har manglet.

Men når det er sagt ville jeg også kigge på andre før Huntelaar.

Rose
14-07-2010, 17:13
3 store navne nævner nu du, ærligt talt, men har du spillet for meget Football Manager, eller kender slet ikke til United's situation?

Du syntes det gør ondt at nævne Hargreaves, men vi har Anderson?
Anderson som bare har været det største flop? Du burde heller nævne Anderson en Hargreaves, for ham kan du få valuta for, hvilket du ikke kan for en spiller der har været skadet i 2 år, og dermed ikke kan garantere han kan spille på sit højeste niveau igen. Det skal dog siges jeg gerne vil beholde Anderson, da jeg tror og håber han nok skal slå igennem, bare hvis han får noget mere tid.

Carrick vil du også sælge, ja ok, han har haft en skidt sæson, men se tilbage da han blev købt, der var han jo et super køb. Det har været en lang sæson, og mon ikke han nok skal slå igennem igen, det håber jeg på.

Ser slet ikke vi skal købe endnu en angriber. Suarez eller Balotelli, vi har mere end nok at angribere, men tilgengæld hvis en anden angriber kommer med så det vel okay. Ser stadigvæk Owen og berbatov skal ud, og måske også Diouf. Vil bare helst ikke af med hverken Macheda eller Welbeck da de også har et utroligt potentiale, og tror de bliver super i fremtiden. Men ingen tvivl, så stråler Balotelli mere af potentiale end de 2 andre.

Det eneste jeg er enig i er købet af Sneijder, og jeg tror mere og mere på købet igen, efter de 2 udtalelser for Robben og Sneijder's nære familiemedlem.
Håber virkelig på vi tilføjer Sneijder til klubben, han ville passe perfekt.
Hvis det ikke lykkes så håber jeg på Özil.
Mit scenarie i næste sæson vil se sådan her ud, men det kræver også at Carrick tager sig sammen.

VDS

Rafael - Rio - Ferdinand - Evra

Fletcher - Carrick

Sneijder/Özil

Valencia - Rooney - Nani

Indkøb: Hugo Lloris, Sneijder/Özil.
Solgt: Berbatov, Diouf, Owen.
Ved godt det lyder let mere usandsynligt med både et køb af Hugo Lloris, og tror heller ikke det sker, men hvis man udlejede ham tilbage til Lyon en enkelt sæson, så er VDS stoppet, og så lyder det mere sandsynligt.

For det første var de 3 indkøb lidt drømmetænkning, men jeg tror på at 2 af dem kan blive realitiske i vores situation ved salget af spillere.

Jeg forstår ikke hvorfor du så gerne vil beholde Carrick? Tidspunkt er nu til at sælge ham, og syntes vi er meget pænt garderet med både Fletcher, Scholes, Anderson, Gibson?
Anderson spillede som Carrick også en dårlig sidste sæson, men jeg syntes bare Anderson ligner en mand med mere talent, speed, boldkontrol og overblik end Carrick. :)

Som du selv nævner så står vi ikke i den bedste situation rent økonomisk, og så vil jeg skide på om vi taber penge på et evt. salg af Hargo. Set over de sidste 2 år har han hævet hvad i løn ?? - Vider i systemet med ham. Han har fået den chance han skulle have af SAF.

Mit bud næste år vil være noget i stil med:

VDS

Rafael - Vidic - Rio/Evans - Evra

Anderson - Flecther

Sneijder

Balotelli/Valencia - Rooney - Nani

UD: Hargo, Carrick, Berbatov, Diouf
Ind: Balo + Sneijder.

United-Allan33
14-07-2010, 17:14
Siden hvornår er Huntelaar blevet dårlig? Det er kun i Milan han har været ringe. Han scorede næsten i halvdelen af sine kampe i Real (selvom flere var indskiftninger), og han bombede helt ustyrligt i Holland. Som sagt, er det kun i Milan målene har manglet.

Men når det er sagt ville jeg også kigge på andre før Huntelaar.

Han har ALTID været for dårlig til at spille i klubber som United, Real og Milan.. Der er jo ikke tilfældigt at hverken Real eller Milan har haft særlig stor succes med Huntelaar på holdet.. (Selvfølgelig ikke hans skyld alene).. Selvfølgelig vil en Huntelaar score nogle mål, men han er ikke den brik der tager et hold som ovennævnte det sidste stykke op foran Chelsea, Barca og Inter

MOHoegsted
14-07-2010, 20:19
For det første var de 3 indkøb lidt drømmetænkning, men jeg tror på at 2 af dem kan blive realitiske i vores situation ved salget af spillere.

Jeg forstår ikke hvorfor du så gerne vil beholde Carrick? Tidspunkt er nu til at sælge ham, og syntes vi er meget pænt garderet med både Fletcher, Scholes, Anderson, Gibson?
Anderson spillede som Carrick også en dårlig sidste sæson, men jeg syntes bare Anderson ligner en mand med mere talent, speed, boldkontrol og overblik end Carrick. :)

Som du selv nævner så står vi ikke i den bedste situation rent økonomisk, og så vil jeg skide på om vi taber penge på et evt. salg af Hargo. Set over de sidste 2 år har han hævet hvad i løn ?? - Vider i systemet med ham. Han har fået den chance han skulle have af SAF.

Mit bud næste år vil være noget i stil med:

VDS

Rafael - Vidic - Rio/Evans - Evra

Anderson - Flecther

Sneijder

Balotelli/Valencia - Rooney - Nani

UD: Hargo, Carrick, Berbatov, Diouf
Ind: Balo + Sneijder.

Vi har begge set at Anderson ikke duer til den defensive rolle, hvilket er blevet diskuteret herinde, at det kan være problemet i han ikke har spillet så godt, han skal op omkring en offensiv rolle. Du vil sælge både Carrick og Hargreaves, men hvem skal så agere den defensive rolle med Fletcher? Vi har set det ikke kan være Anderson, Gibson ved vi ikke så meget om, om han kan tage den defensive. Men hvis han kan, hvem skal så replace ham? Du havde vel ikke tænkt han skulle spille alle kampe, hvor ingen erfarne defensive midtbanespillere kan udskifte ham.

Overordnet syntes jeg netop ikke Carrick skal sælges, han gjorde det faktisk langt bedre end Anderson sidste sæson. Han har måske ikke været oppe på sit normale niveau, men efter 1 sæson at bedømme syntes jeg lige det er hårdt nok, når han har været så vigtig de andre par sæsoner.

Lorensen
14-07-2010, 20:41
Vi har begge set at Anderson ikke duer til den defensive rolle, hvilket er blevet diskuteret herinde, at det kan være problemet i han ikke har spillet så godt, han skal op omkring en offensiv rolle. Du vil sælge både Carrick og Hargreaves, men hvem skal så agere den defensive rolle med Fletcher? Vi har set det ikke kan være Anderson, Gibson ved vi ikke så meget om, om han kan tage den defensive. Men hvis han kan, hvem skal så replace ham? Du havde vel ikke tænkt han skulle spille alle kampe, hvor ingen erfarne defensive midtbanespillere kan udskifte ham..

Lodret uenig.. Jeg mener netop at Anderson er klart stærkest som den defensive arbejdshund, hvor han via. sin hurtighed og bomstærke fysik kan pille selv den mest kreative midtbanespiller på modstanderholdet.. Host host Fabregas.. Samtidig kan han også ligge nogle udmærkede afleveringer i dybden hvilket også kommer til sin ret lidt længere tilbage på banen.

Rose
14-07-2010, 20:56
Lodret uenig.. Jeg mener netop at Anderson er klart stærkest som den defensive arbejdshund, hvor han via. sin hurtighed og bomstærke fysik kan pille selv den mest kreative midtbanespiller på modstanderholdet.. Host host Fabregas.. Samtidig kan han også ligge nogle udmærkede afleveringer i dybden hvilket også kommer til sin ret lidt længere tilbage på banen.

Jeg er fuldstændig enig.
Syntes generelt Anderson har været ALT ALT ALT for vild i de store kampe mod Liverpool, Arsenal og Chelsea på den defensive midtbane.
Jeg er overhovedet ikke bekymret ved at have Anderson, Gibson, Flecther og Scholes derinde på midten..

DavidMadsen
14-07-2010, 21:11
Vi har begge set at Anderson ikke duer til den defensive rolle, hvilket er blevet diskuteret herinde, at det kan være problemet i han ikke har spillet så godt, han skal op omkring en offensiv rolle.
Hvorfor skal han være offensiv? Anderson ville jo knap nok kunne score, om så bolden lå stille på stregen, og han var eneste mand ved bolden, i en radius af 10 meter. Han har nogle fine skud engang i mellem, men han er ikke decideret målfarlig. Det er jo lige netop dét vores kreative midtbane mangler.

Og pga. hans hårde arbejde, ser jeg ham egentligt mere på en neutral og central rolle, hvor han både skal med frem og tilbage.

MOHoegsted
14-07-2010, 21:17
Ja han har nemlig været bomstærk .. Griner lidt for mig selv :)
Han har fysik, og han er hurtig, han arbejder korrekt. Men det ikke det vigtigste, sgu ikke fordi han er specielt god til at markere samt. at tackle, hvilket er vigtigt.
Tilgengæld har han nogle gode afleveringer og gode førstegangsberøringer, hvilket gør ham fin til at spille længere fremme, desuden skal hans teknik og hurtighed sgu da ikke bruges længere nede i banen. Man behøver ikke direkte at være hurtig for at være defensivmidtbane spiller, da de ofte ligger længere tilbage. Det ikke fordi at de største defensive midtbanespillere er specielt hurtigere, kig på Javier Mascherano, Cambiasso, og Touré og mange flere. De kan allesammen tackle og holde markeringen, og så har de nogle unikke mentale egenskaber som Anderson ikke besidder.

MC86
14-07-2010, 23:18
Lader til chelsea også er på banen

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/chelsea-vil-smide-kaempe-beloeb-balotelli

Haslund
14-07-2010, 23:28
Lader til chelsea også er på banen

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/chelsea-vil-smide-kaempe-beloeb-balotelli

Det må være en joke. 300 mil er ALT for meget til ham og et beløb helt oppe i Ronaldo klassen kan da aldrig nogensinde diskuteres?

zhagzi
15-07-2010, 00:44
Der er sgu lidt ærgeligt at det er Balotelli rygtet som der er mest på i disse tider.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-macheda-sms-lokker-balotelli-til-united

Af alle dem vi har været linket til, synes jeg mindst om Balotelli. Ikke desto mindre vil han garanteret birdage med en masse. Men kunne forestille mig, hvis han bliver stor om 4-5 år, så smutter han til Real eller Barca. Garanteret.

MOHoegsted
15-07-2010, 01:04
Lidt dumt af Macheda at prøve at få Balotelli til klubben. Så har vi kun 3 angrebstalenter (uden Diouf), plus Javier Hernandez, mens Owen og Berbatov garanteret også er at finde i klubben. Han skal ikke regne med det vilde spilletid i hvertfald så.

710 mio. er alt for meget for ham, kan vi alle vist godt blive enige om.

____
Tror også han vil tage til Real Madrid, han virker lidt illoyal :)

Rose
15-07-2010, 01:15
Kan da være Macheda kan hjælpe med hans opførsel.. Men ja, hvis vi fortsætter 4-3-3 så ser det skidt ud for Macheda ang. spilletid.. Han er ellers super nice! :)

Bliver spændende at se hvad der kommer til at ske de næste par dage.

Hald
15-07-2010, 01:29
Kan da være Macheda kan hjælpe med hans opførsel.. Men ja, hvis vi fortsætter 4-3-3 så ser det skidt ud for Macheda ang. spilletid.. Han er ellers super nice! :)

Bliver spændende at se hvad der kommer til at ske de næste par dage.

Kan ikke se det nice i Macheda. respekt for det han leverede for os forrige år, mod Villa og Sunderland, men come on, det kan han ikke blive ved med at leve på. Han er et stort talent ja, men havde han virkelig evnerne havde han bidt sig fast Førsteholds truppen. vi snakker jo ikke et talent a la Pedro i Barca som får chancen og griber den, og levere verdensklasse spil.
Så jeg ser meget gerne Balotelli komme. Han vlille ryge ind i start opstillingen.

zhagzi
15-07-2010, 01:37
Eneste man kan håbe på, er bare at Staben kan styre Balotelli. Bliver fanme sur, hvis jeg ser ham i en City trøje, hvis han bliver United spiller!

Men bortset fra det, ville det gavne holdet meget tror jeg.

Rose
15-07-2010, 02:13
Kan ikke se det nice i Macheda. respekt for det han leverede for os forrige år, mod Villa og Sunderland, men come on, det kan han ikke blive ved med at leve på. Han er et stort talent ja, men havde han virkelig evnerne havde han bidt sig fast Førsteholds truppen. vi snakker jo ikke et talent a la Pedro i Barca som får chancen og griber den, og levere verdensklasse spil.
Så jeg ser meget gerne Balotelli komme. Han vlille ryge ind i start opstillingen.

Du kan ikke sammenligne Pedro og Macheda sådan.
Macheda var uheldig med skader, og så kæmper han reelt set om pladsen som spydspids med Rooney, Berbatov og Owen?
Pedro har været god ja, men han var også lidt mere tiltænkt rollen som Henry's afløser og kan spille på flere pladser. Han har gjort det godt Pedro ja. :)

Tror stadigvæk Macheda har en stor fremtid i United, knægten er 19.. Er ikke specielt mange 19-årige der har fast start plads i de store europæiske klubber - Forventninger er bare for høje blandt nogle fans. Giv ham nogle år, og jeg tror vi har en rigtig god angriber.

Jev
15-07-2010, 10:39

Pedro er så lige fire år ældre end Macheda, hvilket nok også har noget at skulle have sagt. Macheda er altså stadig kun 18 år. Det er ret tidligt at afskrive en spiller. Jeg synes i øvrigt, han gjorde en fin figur, de få gange vi så ham i fjor, og jeg føler mig ganske sikker på, at han bliver stamspiller i klubben en dag.

Pils
15-07-2010, 11:50
Lidt dumt af Macheda at prøve at få Balotelli til klubben

Det kan også sagtens være noget medierne bare skriver for, at få en god historie. Lidt ligesom det påståede Sneijder familie medlem.

dannigizmo
15-07-2010, 12:18
Det kan også sagtens være noget medierne bare skriver for, at få en god historie. Lidt ligesom det påståede Sneijder familie medlem.

Det håber jeg virkelig er tilfældet. Jeg bryder mig ikke om, at United-spillere på den ene eller den anden måde forsøger at lokke og påvirke. I dette tilfælde er der tale om en mere eller mindre uskyldig SMS, men det tager bare alt for hurtigt overhånd.

Eksempelvis Xavi (med flere) om Fabregas og de utallige Real-folk om Ronaldo i sin tid. Det er noget så irriterende at høre på.

Jeg er godt nok noget splittet om Balotelli. På den ene side er hans efter sigende enorme talent. "Efter sigende," fordi den eneste kamp, jeg har set med ham, var Inters Champions League-kamp, hvor han bestemt ikke så prangende ud.

På den anden side er der det enorme ego, som jeg dog har stiftet bekendtskab med gennem medierne. Jeg har intet imod, at fodboldspillere er klar over, at de er gode. Eksempelvis på den der Cantona-måde. Men har vi virkelig rum til sådan en spiller lige nu?

Flere nævner, at hvis nogen kan få styr på Mario-drengen, så er det Ferguson, men han holder jo heller ikke for evigt. Køber vi Balotelli for 30 millioner nu, hvad sker der så om en enkelt eller to sæsoner, når Ferguson har fået det 19. mesterskab og vælger at takke af. Har vi så en 30 mio. kr-spiller, der igen falder tilbage til sit (u)vante jeg fra Inter-tiden, eller er to år under Ferguson - og måske bare to års generel modning - nok til, at han så holder sig på en nogenlunde fornuftig retningslinje fremover også?

MC86
15-07-2010, 13:18
vi vinder helt sikkert liga trofæet tilbage ved at satse på unge talenter i år. Hvis det bliver ved sådan ryger vi bare længere ned, også ener det med vi mister de stjerne vi har i forvejen. Men alt det kan vi tydeligvis takke glazer for. Begynder sku at blive mere, og mere frustreret. Og tror mindre og mindre på der kommer en forstærkning. Lad os håbe jeg tagerfejl.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=68473&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Jev
15-07-2010, 13:27
Det giver vel meget god mening, hvad han siger. Vi har mange spændende unge spillere, Evans, Cleverly, Welbeck og Macheda har alle gode muligheder for at blive profiler (måske i mindre grad Welbeck, til gengæld bliver Evans det helt sikkert). Jeg så gerne, at vi hentede en enkelt spiller, men kan egentlig godt se fornuften i at give de yngre spillere muligheden i år. Slår de ikke til, kommer vi til gengæld ikke uden om at handle næste sommer.

Zubbi
15-07-2010, 14:25

Rolig nu mester! Ved ikke lige hvor meget du følger Barca, men Pedro er altså 22 år!
Og nej, han kom ikke direkte ind og leverede verdensklassespil! Han blev kørt stille og roligt ind på holdet!

Macheda er kun 18 år! Han har altså 4 år til at indhente Pedro!
Han var skadet det meste af sidste sæson, men alligevel spillede han vigtige roller i nogle af kampene sidste år!
Husker at han scorede mod Chelsea, samt hans flotte oplæg til Nani imod Tottenham, som ind til daværende tidspunkt havde været umulige at åbne op for!

MOHoegsted
15-07-2010, 14:30
Rolig nu mester! Ved ikke lige hvor meget du følger Barca, men Pedro er altså 22 år!
Og nej, han kom ikke direkte ind og leverede verdensklassespil! Han blev kørt stille og roligt ind på holdet!

Han var skadet det meste af sidste sæson, men alligevel spillede han vigtige roller i nogle af kampene sidste år!
Husker at han scorede mod Chelsea, samt hans flotte oplæg til Nani imod Tottenham, som ind til daværende tidspunkt havde været umulige at åbne op for!

Enig. Det nok også meget lettere at slå igennem for Pedro når de eneste der pt. kan afløse den offensive venstrekant, ikke er særligt hårdt besat. Vi er jo utrolig hårdt besat af angribere. Så det der er noget bullshit Hald!

vi vinder helt sikkert liga trofæet tilbage ved at satse på unge talenter i år. Hvis det bliver ved sådan ryger vi bare længere ned, også ener det med vi mister de stjerne vi har i forvejen. Men alt det kan vi tydeligvis takke glazer for. Begynder sku at blive mere, og mere frustreret. Og tror mindre og mindre på der kommer en forstærkning. Lad os håbe jeg tagerfejl.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=68...n=&emne=&grp=&
Der står intet om det på ManUtd.com, det plejer altid at stå på forsiden når Ferguson er rundt omkring pressen og udtale sig. Men håber nu det er sandt.

robinho
15-07-2010, 14:30

Altså Macheda kunne jo lige starte med at slå owen af som 3.valg til angrebet. Før man kan det tror jeg ikke man skal karakteriseres som et kæmpe talent på 18-19 år.

Havde det være den gamle owen, så havde jeg dog forstået det :)

Zubbi
15-07-2010, 14:33
Altså Macheda kunne jo lige starte med at slå owen af som 3.valg til angrebet. Før man kan det tror jeg ikke man skal karakteriseres som et kæmpe talent på 18-19 år.

Det er også meget nemt at slå en anden mand af holdet, når man selv er skadet! Det kan jeg godt se ;)

Lad os nu vente og se til næste sæson! Der er en grund til at Ferguson er kommet med udtalelser om, at han et af de største angrebstalenter, som han har trænet!
Macheda er et kæmpe talent, og lur mig, om han ikke slår igennem næste år, hvis han altså får chancen!

United DK
15-07-2010, 14:38

Så havde han heller ikke været 3. valg. ;)

Mht. Fergusons udtalelser, så virker det noget bluffet. Man læser hele tiden om, at han satser på talenterne, og at vi ikke har brug for nogen osv. Jeg kan simpelthen ikke tro, at han ikke har et eller andet i ærmet.

MOHoegsted
15-07-2010, 14:43

Altså mens Owen ikke var skadet, så var Macheda skadet. :)
Da han så var ved at være klar igen, er det klar han skal trænes op.
Efter noget tid måtte Owen også udgå med en skade, så du ved ikke om Macheda var 3 valget hvis han altså ikke var skadet? :)

dannigizmo
15-07-2010, 15:17

http://indkast.dk/index.php?nyhed=68473&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

"You'll never win anything with kids."

MC86
15-07-2010, 15:24
Enig. Det nok også meget lettere at slå igennem for Pedro når de eneste der pt. kan afløse den offensive venstrekant, ikke er særligt hårdt besat. Vi er jo utrolig hårdt besat af angribere. Så det der er noget bullshit Hald!

Der står intet om det på ManUtd.com, det plejer altid at stå på forsiden når Ferguson er rundt omkring pressen og udtale sig. Men håber nu det er sandt.

Så du håber ikke på en forstærkning i år? Hvis vi skal satse talenter i år, så tror jeg at selv man city slutter over os. Vi har brug for en forstærkning eller 2. Det er logik for burhøns

robinho
15-07-2010, 15:44
Så du håber ikke på en forstærkning i år? Hvis vi skal satse talenter i år, så tror jeg at selv man city slutter over os. Vi har brug for en forstærkning eller 2. Det er logik for burhøns

Altså uden at erklære mig uenig med dig i at vi trænger til en forstærkning, så er det alligevel ikke helt en garanti for man city at pengene fosser ud til store handler.

Ingen ved hvordan de får silva implimenteret i spillet. Ingen ved hvordan han overhovedet vil klare sig i England. Yaya Toure er rustet til ligaen rent fysisk, men hans fodboldmæssige egenskaber er ikke så gode.

Jeg vil gerne have en forstærkning. Men jeg er altså ikke bange for city endnu.

Chelsea er en klasse over os overall, hvis de fortsætter hvor de slap sidste sæson. Det er dem united skal måle sig med.

Chelsea og United er nogenlunde uafgjort på målmandsposten, men hvis VDS skal spille færre og færre kampe grundet skader og slid, jamen så er Cech langt bedre end TK.

I forsvaret er chelsea også bedre. Ganske enkelt fordi deres forsvarsspillere ikke har oparbejdet en skadesattest på størrelse med en lokumsrulle.

På midtbanen er der klasseforskel. Essien og Lampard målt med Fletcher og scholes. Spild af tid. Deres kantspillere er måske ikke så dygtige, men de praktisere heller ikke udpræget kantspil som vi gør.

Drogba og Rooney kan få lov til at dele i porten :). Anelka og Berbatov er også nogenlunde lige. Til gengæld er Kalou bedre end Owen eller Macheda.

Ved godt jeg bliver halshugget nu, men sidste sæson er jo ikke længere væk end den ligger frisk i erindringen. Husk: Man er aldrig bedre end sin sidste kamp :)

Bugge
15-07-2010, 15:44
"You'll never win anything with kids."

Mon ikke lige præcis den gyldne årgang fra 92 er undtagelsen der bekræfter reglen.

Jeg har svært ved at se de nuværende unge talenter som den nye Class of 92. Men hvad ved jeg. Jeg synes bare mere det lugter af enten besparelser eller et forsøg fra Sir Alex på at undgå groteske overpriser på interessante spillere. (hvis det da er muligt at undgå efterhånden)

Pils
15-07-2010, 15:54
Altså uden at erklære mig uenig med dig i at vi trænger til en forstærkning, så er det alligevel ikke helt en garanti for man city at pengene fosser ud til store handler.

Ingen ved hvordan de får silva implimenteret i spillet. Ingen ved hvordan han overhovedet vil klare sig i England. Yaya Toure er rustet til ligaen rent fysisk, men hans fodboldmæssige egenskaber er ikke så gode.

Chelsea er en klasse over os overall, hvis de fortsætter hvor de slap sidste sæson. Det er dem united skal måle sig med.

Chelsea og United er nogenlunde uafgjort på målmandsposten, men hvis VDS skal spille færre og færre kampe grundet skader og slid, jamen så er Cech langt bedre end TK.

I forsvaret er chelsea også bedre. Ganske enkelt fordi deres forsvarsspillere ikke har oparbejdet en skadesattest på størrelse med en lokumsrulle.

På midtbanen er der klasseforskel. Essien og Lampard målt med Fletcher og scholes. Spild af tid. Deres kantspillere er måske ikke så dygtige, men de praktisere heller ikke udpræget kantspil som vi gør.

Drogba og Rooney kan få lov til at dele i porten :). Anelka og Berbatov er også nogenlunde lige. Til gengæld er Kalou bedre end Owen eller Macheda.

Ved godt jeg bliver halshugget nu, men sidste sæson er jo ikke længere væk end den ligger frisk i erindringen. Husk: Man er aldrig bedre end sin sidste kamp :)

To ord: Fuldstændig enig!

robinho
15-07-2010, 15:57
Mon ikke lige præcis den gyldne årgang fra 92 er undtagelsen der bekræfter reglen.

Jeg har svært ved at se de nuværende unge talenter som den nye Class of 92.Men hvad ved jeg. Jeg synes bare mere det lugter af enten besparelser eller et forsøg fra Sir Alex på at undgå groteske overpriser på interessante spillere. (hvis det da er muligt at undgå efterhånden)

Forskellen er at med de bedste fra class of 92 (Giggs, Beckham, Scholes, Neville) så leverede de med det samme de fik chancen.

Giggs blev en bærende spiller i en meget ung alder. Da beckham, scholes og neville så næsten blev faste folk samtidig i det berømte år med den der legendariske udtalelse fra en vis liverpool-herre, jamen der blev der også leveret.

Hvis folk som Macheda, Gibson, Obertan, Rafael el. lign. skal komme ind på holdet med samme effekt, jamen så skal de godt nok oppe sig.

United DK
15-07-2010, 16:22
Class of 92 var som The Busby Babes en ting der sker med store mellemrum, og jeg tror faktisk aldrig vi får et kult af talenter på den måde mere. Det ligger ikke til den moderne fodboldverden, at udvikle den slags store spillere på samme tid. Barcelona formår at gøre det godt med egne kræfter (hvilket kun er sket i Rijkaard/Guardiola-æraen), men ellers får talentudviklingen svære og svære ved at trænge igennem som før i tiden. Det er så meget nemmere, at hente folk udefra, og talenterne i dag skal helst være supertalenter, for at have en chance i de store klubber.

Det absolut bedste eksempel på suveræn talentudvikling i nyere tid, må være Ajax' CL-mestre fra 1995:

VDS
Reiziger - Blind - Rijkaard - F. de Boer
Seedorf - Davids
Litmanen
George - R. de Boer - Overmars

De markerede spillere var egen avl, og her kan man også tælle matchvinderen fra finalen i 1995, en hvis Patrick Kluivert med. Selv Van Gaal (som var træner) kom fra egne rækker.

Den slags kommer man ALDRIG til at se igen, men det jo den herlige udvikling.

MC86
15-07-2010, 16:33

Vil gerne give dig ret i at chelsea er bedre overall. Det er der slet ingen tvivl om. Vi er et godt stykke efter dem på papiret, og jeg mener stadig det er nødvendigt at vi henter 1-2 forstærkninger hvis vi skal lege med om liga trofæet og CL trofæet.

NtotheT
15-07-2010, 16:46
Jeg nægter at tro på, at truppen nu bliver den truppen for den kommende sæson. Jeg tror bare, at Ferguson er igang med sin håndtering af den manglende indkøb, så folk ikke flipper ud. Selvfølgelig kan Ferguson ikke gå ud og sige, at han vil have Balotelli, Sneijder eller Benzema, for så ryger prisen et sted hen, hvor vores økonomiske situation vil forpeste os i flere år endnu.

Jeg tror dog på et indkøb, og det hele afhænger af, hvilken formation Ferguson vil benytte. I en 4-4-2 kræver det en angriber, som har en høj klasse. Benzema må være 1. prioritet, og en Mario Balotelli er et kæmpetalent, og han kan blive en superangriber for os, og jeg stoler på, at Ferguson kan håndtere ham.

Hvis vi ændrer det til en 4-3-3, så skal vi hente en Sneijder, Özil-type, idet vi er lidt tynde på midtbanen der. Især hvis Giggs og Scholes kommende (sidste) sæson bliver mindre god, og at Hargo trækker sig tilbage. Så har vi kun Gibson, Carrick, Anderson og Fletcher og O'Shea hvis det virkelig brænder på, og det er, undskyld jeg siger det, elendigt.

Og jeg håber ikke, at vi køber Philip Lahm. Jeg har aldrig været så imponeret af ham, og vi skal slet ikke bruge penge på en backspiller, når offensiven er 1. prioritet.

Jeg håber, at Benzema/Balotelli, Lukaku, Lloris og Özil er i United i løbet af dette transfervindue og i næste års transfervindue, hvor VDS, Giggs, Scholes og Neville angiveligt takker af. Og hvis Vidic, Brown og Rio fortsætter deres fantastiske arbejde med at være skadet 80 procent af sæsonen, så skal vi også prøve at købe Chiellini eller Shawcross.

Acsadac
15-07-2010, 17:43
Det vil være naivt at tro direkte på hvad Ferguson siger - men også naivt at tro det stik modsatte.

Det vigtigste for mig er at Berbatov og Owen bliver solgt og erstatningen så fører truppen hen mod 4-4-2 eller 4-3-3.. Helst 4-3-3..

robinho
15-07-2010, 17:49
Det vil være naivt at tro direkte på hvad Ferguson siger - men også naivt at tro det stik modsatte.

Det vigtigste for mig er at Berbatov og Owen bliver solgt og erstatningen så fører truppen hen mod 4-4-2 eller 4-3-3.. Helst 4-3-3..

Ja selvfølgelig skal man heller ikke regne med at vi køber 5 mand :)

Men synes vi kunne se en tendens til for meget ansvar på rooneys skuldre.

Om fergie så vil købe en angriber som kan byde ind med flere mål, eller om han vil købe en offensiv midtbanemand, som kan byde ind med mål samt at sætte de andre bedre i scene, vides ikke.

Men synes vores offensiv godt kunne bruge et pift af noget andet end rooney.

Acsadac
15-07-2010, 17:53
Everton uden penge (http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Everton-boss-David-Moyes-There-s-no-cash-left-for-any-more-signings-article527391.html)

Hvis det er korrekt at der er lavvande i kassen forstår jeg ikke at nogen ikke tester deres lyst til at beholde Rodwell - på trods af at han lige har fået ny kontrakt..

chrisserUnited
15-07-2010, 18:20
http://www.bold.dk/nyt/Celtics-superdribler-vil-vaek

Hvad med Aiden McGeady? Han vil væk, og vi har jo været interesserede før, ved godt vi har Valencia, men mener han kan spille alle pladser på den offensive midt... Og er kun 24...

Rizk
15-07-2010, 18:21
He he kan i se det for jer drenge, en United - angrebs duo bestående af Slatan og Berbatov :) Nøj hvor ville der blevet løbet mange meter :)

snegl
15-07-2010, 18:26

Interessant indlæg. Jeg synes, nu jeg kigger på trupperne, at det er meget tæt. Vi har i mine øjne en bredere trup.

Hvis vi stiller op på ca samme måde som sidste år så spiller vi med:

VDS
Rafael-Vidic-Rio-Evra
Valencia-Scholes-Fletcher-Nani
Berbatov-Rooney

Chelsea stiller op med:

Cech
Bosingwa-Carvalho-Terry-Cole
Essien-Mikel-Malouda
Lampard
Anelka-Drogba

Og har mistet Ballack, Joe Cole,

Her synes jeg at vi - hvis forsvarskæden spilles mange kampe i træk - har det bedste forsvar. Men Rio bliver vel nok skadet konstant endnu engang, og så må vi se om Evans / Vidic bliver lige så godt som Rio / Vidic var på toppen. Carvalho er ikke hvad han har været. Terry er heller ikke. Ca meget lige overall.

På midtbanen er vi klart overlegne på fløjene i mine øjne. Chelseas styrke ligger som altid inde centralt, og der har de mistet Ballack og Joe Cole + måske snart Deco, hvilket gør at Lampard nok bliver træt over en sæson, og at de er super afhængige af ham, hvor vi kan skifte ud efter behag. Essien kan man ikke helt regne med, så Mikel får nok masser af kampe. Okay spiller, men ikke bedre end vores dårligste (Carrick).

I angrebet ser Chelsea måske lidt stærkere ud, da begge deres angribere har bevist at de kan score mål for klubben. Kalou er nok på nuværende tidspunkt bedre end Hernandez, men jeg ser et stort potentiale for mål i Hernandez i modsætning til Kalou.

Alt i alt meget tæt ja. Hvad man glemmer er, at vi nu er blevet sammentømret som et hold, hvor alle fra sidste sæson er etablerede, og har en god kemi indbyrdes. I større kampe er vi nok nødt til at spille en 4-5-1, da en 4-4-2 med Scholes, der ikke altid kan følge med i løb/tacklinger nok kommer til at halte. Køber man en Schneijder, eller en anden der kan score mål, synes jeg vi er foran Chelsea. Vi har brug for flere målscorere generelt. Måske kan vi godt lige klare os igen i år, men der var mange kampe hvor vi unødvendigt mistede taget på kampen.

For lige at se om City er en trudsel:

Given
Zabaleta-Toure-Kompany-Bridge
Johnson-Toure-Barry-Silva
Adebayor-Tevez

Ikke helt synes jeg. Selvom midt og angreb ser stærkt ud på papiret.

Konklusion: Køb en forstærkning til midtbanen United og vind titlen igen.

United DK
15-07-2010, 18:27
McGeady er interessant, såfremt Celtic ikke kræver 200 mio. Kan vi holde den på 100-150 mio., så ville jeg ikke være afvisende, men der mangler stadig ham 10'eren, før vi er der 110%.

NtotheT
15-07-2010, 18:30
McGeady er interessant, såfremt Celtic ikke kræver 200 mio. Kan vi holde den på 100-150 mio., så ville jeg ikke være afvisende, men der mangler stadig ham 10'eren, før vi er der 110%.

Hvis vi kan få McGeady for omkring 10 mio. euro eller pound, kan vi godt gøre det, for han er sgu dygtig. Det er Celtic, vi snakker om, og han er IMO gået en anelse i stå, siden den gang, hvor han kom frem.

Stratego Thomas
15-07-2010, 18:49
Hvis vi kan få McGeady for omkring 10 mio. euro eller pound, kan vi godt gøre det, for han er sgu dygtig. Det er Celtic, vi snakker om, og han er IMO gået en anelse i stå, siden den gang, hvor han kom frem.han skulle være ekstremt svingende.. og jeg har har mødt flere celtic-fans, der irriteres meget over hans utroligt lave bundniveau..

desuden er han 24, hvilket jeg kunne forestille mig var alt for gammelt for en spiller, der ikke allerede har vundet Ballon d'Or fire fem gange ifølge nogen af aldersfacisterne herinde...

United DK
15-07-2010, 19:06
Jeg vil godt tro, at McGeady er svingende, for jeg har selv oplevet kampe med ham, hvor han er helt væk. Jeg vil dog vove den påstand, at han også er låst lidt af, at han spiller for et hold som Celtics, der ikke ligefrem er et hold for driblere. Jeg tror han ville have godt af, at komme til en klub som vores, hvor hans talent kommer mere til sin ret.

MadsG
15-07-2010, 20:30
NtotheT: Ville du bruge Lukaku som en direkte makker til Rooney, eller har du tænkt dig, at han bare skal skubbe vores egne angrebstalenter længere ned i rækken?

MOHoegsted
15-07-2010, 22:25
Syntes egentlig også Chelsea er langt over os pt.
Men hvis vi får vores kreatør, Özil eller Sneijder mener jeg vi har et lige så stærkt hold.
Så kan vi også håbe Javier Hernandez er en målfarlig herre, så har vi et godt sammentykket hold.

Benzet
15-07-2010, 23:13
Rygterne om Lahm håber jeg virkelig ikke passer. Det er ikke fordi, der er noget galt med Lahms kvaliteter, men at de skulle få BÅDE Park og en pose penge som bytte lyder ikke helt fair i mine hører.

schousboe9
15-07-2010, 23:19
Jeg har en fornemmelse af, at vi henter Paulo Henrique Lima Ganso fra Santos. Jeg kender ikke selv så meget til ham, men hans navn har efterhånden stået i samme sætning som Manchester United et par gange og han ville være et typisk Ferguson-køb, specielt med hans nyfundne forkærlighed for brasiliansk talent. Og så har der været små tegn på, at vi mangler en mere kreativ midt... Der sker dog ikke noget før 4. aug., hvor Robinhos lejeaftale og dermed Citys forkøbsret udløber.

Men bare vent og se! :)

MOHoegsted
16-07-2010, 00:14
Jeg har en fornemmelse af, at vi henter Paulo Henrique Lima Ganso fra Santos. Jeg kender ikke selv så meget til ham, men hans navn har efterhånden stået i samme sætning som Manchester United et par gange og han ville være et typisk Ferguson-køb, specielt med hans nyfundne forkærlighed for brasiliansk talent. Og så har der været små tegn på, at vi mangler en mere kreativ midt... Der sker dog ikke noget før 4. aug., hvor Robinhos lejeaftale og dermed Citys forkøbsret udløber.

Syntes det kunne være spændende at købe Robinho, men han kræver meget i løn, men er en virkelig kreativ mand.

Rygterne om Lahm håber jeg virkelig ikke passer. Det er ikke fordi, der er noget galt med Lahms kvaliteter, men at de skulle få BÅDE Park og en pose penge som bytte lyder ikke helt fair i mine hører.
Enig. Syntes faktisk det går lige op. Du kan ikke finde en mand der løber mere en Park, og som virkelig kæmper for det. Syntes han er rigtig vigtig, og sådan han dækker op. Lahm har da nogle fine kvaliteter og er en af de bedste backs i verden, og kan også spille i venstre. Men ærligt talt så er han jo ikke på niveau med Maicon, Dani Alves, og Sergio Ramos. Desuden tror jeg vi ser Rafael og Davide Santon som de største højre backs om et par år.

NtotheT
16-07-2010, 00:47
NtotheT: Ville du bruge Lukaku som en direkte makker til Rooney, eller har du tænkt dig, at han bare skal skubbe vores egne angrebstalenter længere ned i rækken?

Tja, jeg ville i hvert fald sparke Macheda og Owen ud for Lukaku. Owen er en god reserve, men han har konstant skadet, og det kan jeg ikke bruge til en skid.

Macheda har jeg før skrevet om, og jeg synes, at det potentielle talent, han har, er ikke godt nok til United. Han mangler for meget til at vi kan vente på, at han slår igennem.

Hvis jeg var Ferguson, ville jeg have et angrebsudvalg, der hed Rooney, Benzema/Balotelli, Hernandez og Lukaku. De to bedste starter inde, og så har man to lige så dygtige til at tage over, hvis det kikser. Welbeck er ikke medregnet heri, da jeg synes, at han har bedre muligheder på kanten, og at jeg finder ham bedre der.

NtotheT
16-07-2010, 00:54
Nu vil jeg skitsere mine kandidater til holdets to mest eftersøgte positioner, nemlig 10'eren og angriberen

10'eren: Mesut Özil eller Javier Pastore

Angriberen: Karim Benzema, Mario Balotelli eller Romelu Lukaku

Jeg har fravalgt Sneijder af den grund, at jeg synes, at så snart manden er i modgang, så kan han ikke koncentrere sig, og så er han ringe resten af kampen. Finalen mod Spanien synes jeg ikke, at han var så fantastisk, ja han var pivdårlig. Og han har før vist de symptomer, at så snart deti kke kører for ham, så gider han ikke. Og jeg vil ikke betale 350+ for sådan en. Så hellere Özil eller Pastore, der har alderen med sig, hvilket betyder, at de yderligere kan udvikles og have gavn af i en del år.

Ja, det kan lyde lidt dobbeltmoralsk, at man så vil have Mario Balotelli, men hvis Sneijder var 19-20 år, så ville jeg bestemt have ham, men han er 26 år nu, og han har ikke udviklet det problem endnu, og det er IMO ikke godt nok til at være 350+ værd åbenbart.

Rose
16-07-2010, 01:42
Tja, jeg ville i hvert fald sparke Macheda og Owen ud for Lukaku. Owen er en god reserve, men han har konstant skadet, og det kan jeg ikke bruge til en skid.

Macheda har jeg før skrevet om, og jeg synes, at det potentielle talent, han har, er ikke godt nok til United. Han mangler for meget til at vi kan vente på, at han slår igennem.

Hvis jeg var Ferguson, ville jeg have et angrebsudvalg, der hed Rooney, Benzema/Balotelli, Hernandez og Lukaku. De to bedste starter inde, og så har man to lige så dygtige til at tage over, hvis det kikser. Welbeck er ikke medregnet heri, da jeg synes, at han har bedre muligheder på kanten, og at jeg finder ham bedre der.

Jeg forstår slet ikke dine holdning til Macheda, hvad er det præcist han har gjort forkert? Han er 18 år, og så skal man kunne træde ind fast på Uniteds hold? Come on.. Syntes det er vildt du kender hans fulde potentiale allerede nu :)
Jeg syntes stadigvæk man skal vente nogle år, og se hans udvikling!

Lukaku 17 år, ja manden har scoret 14 mål i den belgiske liga? Det er sku ingen garanti for at manden kan slå igennem, og især ikke i England!
Forstår slet ikke du vil smide penge efter et talent når vi allerede har efter min mening gode talenter til pladsen. Spild af penge.

MC86
16-07-2010, 01:45
Syntes det kunne være spændende at købe Robinho, men han kræver meget i løn, men er en virkelig kreativ mand.

Enig. Syntes faktisk det går lige op. Du kan ikke finde en mand der løber mere en Park, og som virkelig kæmper for det. Syntes han er rigtig vigtig, og sådan han dækker op. Lahm har da nogle fine kvaliteter og er en af de bedste backs i verden, og kan også spille i venstre. Men ærligt talt så er han jo ikke på niveau med Maicon, Dani Alves, og Sergio Ramos. Desuden tror jeg vi ser Rafael og Davide Santon som de største højre backs om et par år.

Glem nu ikke Alan Smith:P

Kasper United
16-07-2010, 06:00
Mht. et evt. Balotelli køb, skal vi ikke glemme, at han nem kan ende som en Adriano, der pt. er ude at skide. Det er vist ikke nyt, at Balotelli er et kæmpe problembarn og er en kæmpe provokatør.

MEN.. man skal ikke glemme hans kvaliteter på en fodboldbane. Mourinho satte ham ind i nogle kampe, da Inter var i knibe sidste sæson i en kamp. Så kommer Balotelli ind på banen og afgør kampen med et mål. Og det er lige det jeg mener, vi mangler. Derudover kan han selvfølgelig mange andre ting, der især er imponerende af en kun 19 årig spiller. Hans fysik fejler i den grad heller ikke noget. Men hvis prisen er +250 mio. så nej. Han kan ende som en verdensklasse angriber, men hvis Fergie ikke kan holde styr på ham, kan han ende modsat. Men meget helllere Balotelli end Zlatan IMO.

dannigizmo
16-07-2010, 09:23
Men hvis vi får vores kreatør, Özil eller Sneijder mener jeg vi har et lige så stærkt hold.
Så kan vi også håbe Javier Hernandez er en målfarlig herre, så har vi et godt sammentykket hold.

Jeg kan slet ikke forstå, hvordan så mange mener, at vi er så meget dårligere end Chelsea rent trupmæssigt.

På midtbanen mangler vi en offensiv mand og alt det der, men at Chelsea ligefrem skulle være langt over os, har jeg svært ved at genkende. De sluttede et point over os i den forgangne sæson, hvor vi havde nøjagtig samme trupper - bortset fra, at Chelsea nu har mistet Cole og Ballack uden at forstærke sig synderligt.

Man er ikke bedre end sin sidste kamp, som robinho mindede os på. Det gælder jo altså også for Chelsea.

At man så mener, at Chelsea måske spiller flottere end os, er mere offensive og så videre og på den måde har en bedre trup, kan man så selvfølgelig diskutere. Jeg synes bare, der er en voldsomt stor tendens til på alle måder at male en hvis herre på væggen forud for hver sæson, fordi vi ikke køber nok, de andre er bedre, vores talenter er elendige og så videre og så videre.

Så forstår jeg overhovedet ikke, hvorfor man ønsker Benzema til United. Havde vi købt ham direkte fra Lyon, kunne jeg forstå det, men jeg kan ikke se, hvad han har vist siden sit skifte til (ønskeklubben) Real Madrid, der berettiger, at vi bruger ret mange penge på ham nu her.

RAppel
16-07-2010, 09:37

1 Edwin van der Sar
2 Gary Neville (captain)
3 Patrice Evra
4 Owen Hargreaves
5 Rio Ferdinand
6 Wes Brown
7 Michael Owen
8 Anderson
9 Dimitar Berbatov
10 Wayne Rooney
11 Ryan Giggs (vice-captain)
13 Park Ji-Sung
15 Nemanja Vidić
16 Michael Carrick
17 Nani
18 Paul Scholes
19 Danny Welbeck
20 Fábio
21 Rafael
22 John O'Shea
23 Jonny Evans
24 Darren Fletcher
25 Antonio Valencia
26 Gabriel Obertan
27 Federico Macheda
28 Darron Gibson
29 Tomasz Kuszczak
30 Ritchie De Laet
31 Corry Evans
32 Mame Biram Diouf
35 Tom Cleverley
36 David Gray
37 Craig Cathcart
40 Ben Amos
41 Joshua King
42 Magnus Wolff Eikrem
44 Joe Dudgeon
45 Oliver Gill
46 Cameron Stewart
47 Oliver Norwood
— Javier Hernández
— Chris Smalling

1 Petr Čech
2 Branislav Ivanović
3 Ashley Cole
5 Michael Essien
6 Ricardo Carvalho
8 Frank Lampard (1st vice-captain)
9 Franco Di Santo
11 Didier Drogba (2nd vice-captain)
12 John Obi Mikel
15 Florent Malouda
16 Scott Sinclair
17 José Bosingwa
18 Yuri Zhirkov
19 Paulo Ferreira
20 Deco
21 Salomon Kalou
22 Ross Turnbull
23 Daniel Sturridge
24 Nemanja Matić
26 John Terry (captain)
33 Alex
39 Nicolas Anelka
40 Henrique Hilário
41 Sam Hutchinson
43 Jeffrey Bruma
44 Gaël Kakuta
45 Fabio Borini
46 Jacopo Sala
50 Jan Šebek
— Yossi Benayoun

Her har du de to førsteholdstrupper. Nu må du gerne forklare dig frem. På hvilken måde er Chelsea "langt over os"? Vi har endda 10 mand mere i førsteholdstruppen så vi må virkelig være skod. Er vi i nedrykningsfare?

robinho
16-07-2010, 10:28
Jeg kan slet ikke forstå, hvordan så mange mener, at vi er så meget dårligere end Chelsea rent trupmæssigt.

På midtbanen mangler vi en offensiv mand og alt det der, men at Chelsea ligefrem skulle være langt over os, har jeg svært ved at genkende. De sluttede et point over os i den forgangne sæson, hvor vi havde nøjagtig samme trupper - bortset fra, at Chelsea nu har mistet Cole og Ballack uden at forstærke sig synderligt.

Man er ikke bedre end sin sidste kamp, som robinho mindede os på. Det gælder jo altså også for Chelsea.

At man så mener, at Chelsea måske spiller flottere end os, er mere offensive og så videre og på den måde har en bedre trup, kan man så selvfølgelig diskutere. Jeg synes bare, der er en voldsomt stor tendens til på alle måder at male en hvis herre på væggen forud for hver sæson, fordi vi ikke køber nok, de andre er bedre, vores talenter er elendige og så videre og så videre.

Så forstår jeg overhovedet ikke, hvorfor man ønsker Benzema til United. Havde vi købt ham direkte fra Lyon, kunne jeg forstå det, men jeg kan ikke se, hvad han har vist siden sit skifte til (ønskeklubben) Real Madrid, der berettiger, at vi bruger ret mange penge på ham nu her.

Jeg kan prøve at forklare det på en anden måde så.

Jeg synes det virker som om at når du ser chelsea, så sidder du faktisk kun og venter på de scorer. De kan kværne på med et helt andet drive. Og så nok også fordi de matcher bundholdene på fysikken. De har også flere folk end os med mål i.

Jeg vil medgive at hvis Rio og Vidic får en skadesfri sæson, så ser det helt fint ud nede bagved. Men hvor mange tror på de gør det?

zhagzi
16-07-2010, 11:11
Her har du de to førsteholdstrupper. Nu må du gerne forklare dig frem. På hvilken måde er Chelsea "langt over os"? Vi har endda 10 mand mere i førsteholdstruppen så vi må virkelig være skod. Er vi i nedrykningsfare?

Du behøver ikke at overdrive ;)

Kan virkelig ikke forstå din tilgang til Macheda. Han er kun 18 år (blir 19 i år). Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor du vil af med ham? Tror sgu ikke det er hans lønkrav der tynger vores budget, og hans pris er næppe noget vi rigtig får ud af noget.
Og samtidig viser han virkelig lovende takter, og har været i United i et godt stykke tid, plus han siger han ikke vil til nogen anden klub.
Hvorfor i alverden vil du af med sådan en spiller? Så kan du sgu ligeså godt slippe De Laet, Fabio, Cathcart, Drinkwater, Amos osv.. Synes Macheda er langt over dem allerede nu.

Ulrik Vida Vinther
16-07-2010, 12:04

Det kunne være spændende - mener at have hørt ham omtalt som "den nye Rivaldo", og vi har vist været linket til ham før.

Jeg skal dog ikke kunne udtale mig, om han har det der skal til ift. en mere etableret, europæisk spiller.

schousboe9
16-07-2010, 12:44
Nu er det ikke Robinho, jeg taler om. :) Det er Paulo Henrique fra Santos, 20 år, central midt, ganske ukendt. Udover navnet og et par videoklip kender jeg ham som sagt ikke selv, så jeg kan ikke komme med den store salgstale NtotheT-style (:D), men det skulle ikke undre mig, at det bliver sådan et køb; én, vi selv skal 'bygge op'.

Men vi må se, det er kun en lille fornemmelse.

Forkøbsretten skulle City have sikret sig, da de udlejede Robinho til netop Santos. Når aftalen udløber, bortfalder den ret så.

dannigizmo
16-07-2010, 12:55

Jeg synes det virker som om at når du ser chelsea, så sidder du faktisk kun og venter på de scorer. De kan kværne på med et helt andet drive. Og så nok også fordi de matcher bundholdene på fysikken. De har også flere folk end os med mål i.

Jeg vil medgive at hvis Rio og Vidic får en skadesfri sæson, så ser det helt fint ud nede bagved. Men hvor mange tror på de gør det?

Havde sådan set heller ikke dit indlæg specifikt i tankerne. Pludselig virkede det bare til, at flere mente, vi var meget dårligere end Chelsea, og det, synes jeg, ikke er tilfældet.

Som jeg også skriver, så kan vi sagtens diskutere, om vores spil på banen kan se 'svagere' ud i forhold til andre. For uden at have set så mange Chelsea-kampe (faktisk ganske få), så kan du godt have ret i, at de til tider virker stærkere mod de små hold, end vi gør.

Det ændrer bare ikke på, at vi i sidste sæson stadig kun endte et enkelt point efter dem.

Nå, hvis du lige har noget afsluttende, du vil af med, er du velkommen, og ellers vil jeg dreje debatten tilbage på hovedemnet - nemlig eventuelt kommende spillere i United :)

United DK
16-07-2010, 13:28
Jeg tror såmend også sagtens vi kunne kværne igennem, og vinde større, men det er som om, at vi de senere år spiller mere med håndbremsen trukket, ikke kun i Europa, men i det hele taget. Chelsea spiller mere som vi gjorde før i tiden, hvor vi tit vandt 6-2, og sådan noget, men det virker som et overstået kapitel, desværre.

Zubbi
16-07-2010, 14:35
Du behøver ikke at overdrive ;)

Kan virkelig ikke forstå din tilgang til Macheda. Han er kun 18 år (blir 19 i år). Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor du vil af med ham? Tror sgu ikke det er hans lønkrav der tynger vores budget, og hans pris er næppe noget vi rigtig får ud af noget.
Og samtidig viser han virkelig lovende takter, og har været i United i et godt stykke tid, plus han siger han ikke vil til nogen anden klub.
Hvorfor i alverden vil du af med sådan en spiller? Så kan du sgu ligeså godt slippe De Laet, Fabio, Cathcart, Drinkwater, Amos osv.. Synes Macheda er langt over dem allerede nu.
Men bare rolig, du skal ikke være urolig for at han ryger! Det er ikke for sjov at Ferguson udtaler, at han er en af de mest spændende angribere han har trænet! - Her snakkker vi altså spillere som Rooney, Solskjær, Nistelrooy, Cantona osv!
Og det mener jeg faktisk også at han har helt ret i!
Macheda er et kæmpe talent, og hvis ikke at han havde været så meget skadet sidste sæson, så havde han også slået igennem tror jeg!

Runaldo
16-07-2010, 14:46
Real Madrid lader til at have budt og fået accepteret et €10m bud på Sami Khedira - Hvorfor gør vi ikke også det? Han er jo fantastisk af hans unge alder.

In other news: Håber vi smider nogle penge på Özil, nu hvor hans kontrakt løber ud!

Acsadac
16-07-2010, 14:50
Real Madrid lader til at have budt og fået accepteret et €10m bud på Sami Khedira - Hvorfor gør vi ikke også det? Han er jo fantastisk af hans unge alder.

In other news: Håber vi smider nogle penge på Özil, nu hvor hans kontrakt løber ud!

Synes det er vildt han kan gå til den pris.. Omvendt, når der er udsalg i Real næste sommer kan vi vel købe ham for €5m?

schousboe9
16-07-2010, 14:51
http://www.tribalfootball.com/sunderland-open-man-utd-talks-welbeck-deal-978041

Welbeck et år til Sunderland? Ville være helt perfekt. Han kommer selvsagt ikke til at spille hver gang, men han vil da få langt flere muligheder end her - og så i en PL-klub.

Don Kafai
16-07-2010, 14:58
Jeg tror såmend også sagtens vi kunne kværne igennem, og vinde større, men det er som om, at vi de senere år spiller mere med håndbremsen trukket, ikke kun i Europa, men i det hele taget. Chelsea spiller mere som vi gjorde før i tiden, hvor vi tit vandt 6-2, og sådan noget, men det virker som et overstået kapitel, desværre.

Jeg tror der er en sammenhæng mellem det, og så vores succes i de senere år i ALLE 4 turneringer.

Tre semifinaler i CL tre år i træk med to finalepladser, krydret med tre mesterskaber og en del cup titler er ikke noget vi var vant til før i tiden.

Forstå mig ret, vi vandt mange titler også dengang, men vi var sjældent med til det allersidste i ALLE fire turneringer. Det har vi været de senere år, og jeg tror helt klart det er en konsekvens af den måde vi spiller på (fx mere taktisk i CL, håndbremsen trukket så vi undgår skader og flere af de her "dage på kontoret")

Jeg synes dog vores balancegang er fin, vi spiller stadig med en offensiv tilgang, og selvom det ikke er helt fedt at se en kamp blive dræbt når vi er foran 1-0 efter en time, så er det i sidste ende det der er med til at gøre, at vi står hvor det er sjovest til april og maj.

Jeg tror fx Arsenal ville være langt bedre stillet hvad titler angår, hvis de begyndte at praktiserer noget resultatfodbold også.

United DK
16-07-2010, 15:11
Jeg tror der er en sammenhæng mellem det, og så vores succes i de senere år i ALLE 4 turneringer.

Tre semifinaler i CL tre år i træk med to finalepladser, krydret med tre mesterskaber og en del cup titler er ikke noget vi var vant til før i tiden.

Forstå mig ret, vi vandt mange titler også dengang, men vi var sjældent med til det allersidste i ALLE fire turneringer. Det har vi været de senere år, og jeg tror helt klart det er en konsekvens af den måde vi spiller på (fx mere taktisk i CL, håndbremsen trukket så vi undgår skader og flere af de her "dage på kontoret")

Jeg synes dog vores balancegang er fin, vi spiller stadig med en offensiv tilgang, og selvom det ikke er helt fedt at se en kamp blive dræbt når vi er foran 1-0 efter en time, så er det i sidste ende det der er med til at gøre, at vi står hvor det er sjovest til april og maj.

Jeg tror fx Arsenal ville være langt bedre stillet hvad titler angår, hvis de begyndte at praktiserer noget resultatfodbold også.

Du kan have fat i noget. Man kunne også hævde, at vores offensiv ikke er ligeså god som tidligere, og vi derfor er mere afhændige af, at vi holder nullet. Før kunne vi sagtens lukke et par stykker ind mod Bolton, uden at man af den grund fik sved på panden, fordi vi selv lavede en 4-5 stykker.

Et godt eksempel på før i tiden og nu, er vel de to sæsoner, hvor vi vandt CL med følgende målscore:

98/99: 29-16 (over 11 kampe)
07/08: 20-6 (over 13 kampe)

Pils
16-07-2010, 15:20

Spiller Khedira ikke stort set samme plads som Fletcher?

Runaldo
16-07-2010, 16:06
Spiller Khedira ikke stort set samme plads som Fletcher?

Khedira er langt mere defensivt anlagt. Desuden er han 5år yngre, så det ville ikke skade.

Stratego Thomas
16-07-2010, 17:30
Khedira er langt mere defensivt anlagt. Desuden er han 5år yngre, så det ville ikke skade.

tre år!

khedira er 87er og fletcher er 84er og da de begge er født i årets begyndelse kan man, hvis har lyst, trække de to årstal fra hinanden og herved få aldersdifferancen, som er 3 år:

udregning:

87-84=3 -og ikke fem...:)

United DK
16-07-2010, 17:33
Det ville da være totalt åndsvagt, at smide penge efter en defensiv midtbanespiller. Folk må sgu tage at tænke sig om, og ikke tænke i, hvad der kunne være totalt nice.

tjarligdrengen
16-07-2010, 17:36
Siger også nej tak til Khedira. Der er andre pladser hvor der er mere brug for nyt blod.. Og han er jo ikke bedre end Fletcher, langt fra imo.

Runaldo
16-07-2010, 17:42
tre år!

khedira er 87er og fletcher er 84er og da de begge er født i årets begyndelse kan man, hvis har lyst, trække de to årstal fra hinanden og herved få aldersdifferancen, som er 3 år:

udregning:

87-84=3 -og ikke fem...:)

Wauw! Du kan regne. Jeg havde kun en anelse af Khedira's alder, og siden Mueller & Oezil er 21år, og alle siger de er fra 'samme generation' tænkte jeg bare det samme.

snegl
16-07-2010, 18:22

Jeg synes omvendt at jeg sad mange gange i sidste sæson og forventede at Chelsea kunne kvaje sig i ca hver kamp. Ærlig talt virkede det mest som om at de blev endnu bedre når de havde scoret 2-3 mål, men som om de tit var i problemer hvis de ikke fik lukket kampen.

Men de sidste kampe i sæsonen for vores vedkommende var ikke særlig betryggende uden Rooney. Nærmere skræmmende. Vi er nok nærmere vores egens største konkurrent synes jeg. Vi mangler en spielführer der tager tjansen når lortet brænder på. P.t. har vi kun Rooney. Nani begyndte at vise lovende takter hvad angår ansvar, skal det dog lige siges.

Dines
16-07-2010, 18:32

Jeg er ikke enig. Eller jo, jeg er på nogen måder enig. Når jeg ser Chelsea, så frygter jeg også, at de score og de er gode til at gøre det til sidst i kampene. Men det samme gør sig gældende for os, og ja også Liverpool og Arsenal. Man oplever det nok ikke på samme måde med sit eget hold, da man bare håber, ikke forudser. Og husk nu på, at vi kun tabte med 1 point sidste år. Vi var ikke selv for gode, men Chelsea var ikke meget bedre. Det var vores egen fejl, at vi ikke blev mestre, ikke Chelseas styrke som det var under Mourinho tiden. Vi havde alle muligheder, men vi missede dem, da savnet af Rooney oppe foran, blev for stort.

DavidMadsen
16-07-2010, 19:03
Det ville da være totalt åndsvagt, at smide penge efter en defensiv midtbanespiller. Folk må sgu tage at tænke sig om, og ikke tænke i, hvad der kunne være totalt nice.
Helt enig. Vi skal ikke nærme os Khedira, medmindre Hargo stopper karrieren eller en anden bliver solgt. Men så er han også oplagt, hvis han virkeligt kun koster i omegnen af 70 millioner kroner.

DavidMadsen
17-07-2010, 16:16
http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/avis-real-tager-kontakt-til-oezil
Hvis han ikke koster mere, bliver vi nødt til at lave et move.

United DK
17-07-2010, 16:22
Real Madrid ude efter Özil
Real Madrid ude efter Khedira
Real Madrid ude efter Ribery
Real Madrid ude efter Rooney
Real Madrid ude efter Maicon
Real Madrid ude efter Sneijder
Real Madrid ude efter Gerrard

Er der nogen spillere, som Real Madrid IKKE er interesseret i? Det er som om de glemmer, at de forvejen har massere af klassespillere.

jmyrini
17-07-2010, 16:25

Er der nogen spillere, som Real Madrid IKKE er interesseret i? Det er som om de glemmer, at de forvejen har massere af klassespillere.

Real Madrid ude efter A. Cole
Real Madrid ude efter Vidic

United DK
17-07-2010, 16:27

Jeg vidste at jeg havde glemt nogen.

DavidMadsen
17-07-2010, 16:36

Real Madrid ude efter Tevez
Real Madrid ude efter Evra
Real Madrid ude efter Glen Johnson
Real Madrid ude efter Vargas
Real Madrid ude efter Torres
Real Madrid ude efter David Luiz
Real Madrid ude efter Hazard
- Behøver jeg at nævne endnu flere, for at understrege din pointe? Det er simpelthen overdrevet. Men samtidigt bliver der jo rygtet lige så mange til United, i guess.

Real Madrid jo også købt Dí Maria, Pedro Leon, Canales m.fl.

mabu
17-07-2010, 17:33
nu skal vi altså snart købe en offensivmidt, er ved at gå ned over fergie.. synes at gill sagde at man skulle holde øje med dem i sommeren, og så håber man jo at det sker noget. men man bliver mere og mere overbevist om at der ikke kommer nogen nye spiller til:confused: kom nu bare med en eller anden ej han skal jo være god nok til united:)

MC86
17-07-2010, 18:21
nu skal vi altså snart købe en offensivmidt, er ved at gå ned over fergie.. synes at gill sagde at man skulle holde øje med dem i sommeren, og så håber man jo at det sker noget. men man bliver mere og mere overbevist om at der ikke kommer nogen nye spiller til:confused: kom nu bare med en eller anden ej han skal jo være god nok til united:)

Har det også sådan. Jeg begynder også og tro på der desværre ingenting sker.

Men igen. Håber jeg tager fejl.

KennyN
17-07-2010, 18:25
Tag det nu lige roligt for pokker. Det virker til, at der desværre er en større gruppe som mener, at United vil gå helt ned hvis vi ikke køber et par dyre store navne her i sommerens løb.. Hvilket jeg slet ikke er enig i.!
Så ringe er vores trup nu ikke, og rivalerne har heller ikke forstærket sig specielt (Liverpool, Chelsea, Arsenal). Sidste sæson var vi tæt på titlen og med et godt stykke i CL, så vi er altså ikke så dårlige som mange vil gøre det til. Så jeg synes det er trist at se, en del være nærmest paniske hvis vi ikke snart køber ind...

mabu
17-07-2010, 19:04
synes bare vi mangler noget på midten savner en makker til fletcher synes carrick er fin, men han mangler lige det sidste men ham og gibson vil være fine backups til fletcher og ...... ja han mangler

Benzet
17-07-2010, 19:39
Selv om R. Madrid sættes i forbindelse med et hav af spillere, tyder noget på, at der er alvor i snakken om Vidics skifte til dem. Det er frustrerende, at United nærmest fungerer som en talentklub for Real Madrid. Omvendt er vi jo allerede dækket ind, hvis han skulle smutte...vi har jo købt Smalling!

http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1302039_united_set_to_cash_in_on_reals_vidic_inter est?rss=yes

DavidMadsen
17-07-2010, 19:42
Tag det nu lige roligt for pokker. Det virker til, at der desværre er en større gruppe som mener, at United vil gå helt ned hvis vi ikke køber et par dyre store navne her i sommerens løb.. Hvilket jeg slet ikke er enig i.!
Så ringe er vores trup nu ikke, og rivalerne har heller ikke forstærket sig specielt (Liverpool, Chelsea, Arsenal). Sidste sæson var vi tæt på titlen og med et godt stykke i CL, så vi er altså ikke så dårlige som mange vil gøre det til. Så jeg synes det er trist at se, en del være nærmest paniske hvis vi ikke snart køber ind...
Helt enig. Synes det er sørgeligt at se folks mentalitet efter en enkelt dårlig sæson. Hvem ved om Ando, Carrick, Scholes og Cleverley ender med at få en super sæson centralt med Fletcher? Eller om Chicharito, Diouf, Berbatov, Rooney, Welbeck og Macheda får scoret en masse mål?

Haslund
17-07-2010, 20:11
Helt enig. Synes det er sørgeligt at se folks mentalitet efter en enkelt dårlig sæson. Hvem ved om Ando, Carrick, Scholes og Cleverley ender med at få en super sæson centralt med Fletcher? Eller om Chicharito, Diouf, Berbatov, Rooney, Welbeck og Macheda får scoret en masse mål?

Tjaa. Ud fra den logik, skal man jo så aldrig købe nogen spillere eller hvad?

DavidMadsen
17-07-2010, 21:09
Tjaa. Ud fra den logik, skal man jo så aldrig købe nogen spillere eller hvad?
Jo. Pointen er, at jeg tror på at de gør det. Og der er lang tid til transfervinduet lukker, så der er ingen grund til at whine allerede nu, når det blot er en enkelt spiller der egentligt skal hentes.

snegl
17-07-2010, 21:10
Özil kan fåes for en fair pris 20 m? - Werder Bremen er åbne for handel. Han vil gerne til United.
Joe Cole kan fås gratis plus sign on, og har været fri længe.

Vi mangler åbenlyst en spiller til at tage over efter Scholes, men vi køber ikke ind. Nogen herinde der kan gennemskue Ferguson/Gill, for jeg kan ikke. Det kan være problemer med økonomien/hvor meget man vil bruge, hvis man fx også vil købe en angriber, men det er alligevel lidt af en gåde at man ikke har sikret sig en af disse to, når begge nok gerne vil - den ene er endda relativ billig, den anden har en fair nok pris på markedet med et år tilbage af sin kontrakt.

mabu
17-07-2010, 21:19
ja vi skal nemlig have en erstatning for scholes og hvad med giggs han stopper nok også næste år. synes det er lidt sent hvis vi venter med at hente deres erstatninger næste sommer, for så kan det være vi skal give for meget fordi vi mangler dem. og ville være fint at de lige får en sæson, hvor at de kan læne sig op af scholes og giggs.

Acsadac
17-07-2010, 21:50
ja vi skal nemlig have en erstatning for scholes og hvad med giggs han stopper nok også næste år. synes det er lidt sent hvis vi venter med at hente deres erstatninger næste sommer, for så kan det være vi skal give for meget fordi vi mangler dem. og ville være fint at de lige får en sæson, hvor at de kan læne sig op af scholes og giggs.

Hvad det angår tror jeg du kan være ganske rolig.. SAF / Gill kan også godt læse deres dåbsattester...

Transfervinduet er knapt startet... Der er stort set ikke foretaget nogle handler, men mon ikke det sker?

Selvfølgelig vil det var smartest at have spillerne med til pre season, men det er altså sjældent at klubber er færdige med at handle 1/7...

snegl
17-07-2010, 22:14
@Acsadac - men intet forhindrer os jo i at købe Özil eller Joe Cole? Alligevel har vi ikke købt nogen af dem, og der er jo ikke rigtig nogen grund til at vente med det, når nu vi er i pre-season mode.

Jeg synes det lugter lidt uldent.

DavidMadsen
17-07-2010, 22:30
@Acsadac - men intet forhindrer os jo i at købe Özil eller Joe Cole? Alligevel har vi ikke købt nogen af dem, og der er jo ikke rigtig nogen grund til at vente med det, når nu vi er i pre-season mode.

Jeg synes det lugter lidt uldent.
Hvad pokker skal vi bruge Joe Cole til, hvis han vil have en million kroner i ugeløn? Det skal en skadesplaget rotationsspiller ikke have. Og jo, selvfølgelig er der noget der forhindrer os i at købe en spiller, hvis vi vil have ham. Klubberne skal blive enige om prisen, spilleren skal acceptere vores kontraktudspil - frem for andre klubbers, der skal formodentligt findes bolig mm. i Manchester og sådan.

Pils
17-07-2010, 23:07

Du starter jo selv med at stille spørgsmålet "Hvem ved om...". det er jo lige det som er vores problem. Vi har utroligt mange "hvis´er" i vores trup. Vi har en god trup, men vi mangler altså lige det sidste for, at komme det sidste stykke op igen.

Og der er lang tid til transfervinduet lukker, så der er ingen grund til at whine allerede nu, når det blot er en enkelt spiller der egentligt skal hentes.

Fuldstændig rigtigt. Transfer vinduet er næsten lige åbnet, men det er trods alt en fordel at have evt nye spillere med i pre-season i stedet for, at hente dem et par timer før vinduet lukker (Berbatov).

snegl
17-07-2010, 23:13
Hvad pokker skal vi bruge Joe Cole til, hvis han vil have en million kroner i ugeløn? Det skal en skadesplaget rotationsspiller ikke have. Og jo, selvfølgelig er der noget der forhindrer os i at købe en spiller, hvis vi vil have ham. Klubberne skal blive enige om prisen, spilleren skal acceptere vores kontraktudspil - frem for andre klubbers, der skal formodentligt findes bolig mm. i Manchester og sådan.

Vi kunne jo bruge ham til at aflaste Scholes eller begge vores fløje, så vi ikke er nødt til at bruge Park som er meget svingende? Bare en meget åbenlys tanke.

Iøvrigt er resten af de ting du nævner, nærmest bagateller. Joe Cole vil have flere penge - det kan han nemt få i United, nu vi ikke skal betale transfersum, og ôzil har tidligere udtalt sig meget positivt om United, samt det faktum at Werder Bremens præsident har været ude idag og sige at de vil finde en løsning på det sammen med Özil, som sagtens kan indebære et salg. Han har jo kun et år tilbage, så prisen burde ikke være noget forfærdeligt.

Haslund
17-07-2010, 23:38
Vi kunne jo bruge ham til at aflaste Scholes eller begge vores fløje, så vi ikke er nødt til at bruge Park som er meget svingende? Bare en meget åbenlys tanke.

Iøvrigt er resten af de ting du nævner, nærmest bagateller. Joe Cole vil have flere penge - det kan han nemt få i United, nu vi ikke skal betale transfersum, og ôzil har tidligere udtalt sig meget positivt om United, samt det faktum at Werder Bremens præsident har været ude idag og sige at de vil finde en løsning på det sammen med Özil, som sagtens kan indebære et salg. Han har jo kun et år tilbage, så prisen burde ikke være noget forfærdeligt.

Vi kan jo ikke bare give Joe Cole en kæmpe løn bare fordi han er gratis. Det vil jo skade os i fremtidige lønforhandlinger, hvor visse spillere kræver at matche eller overgå hans løn, da de med rette kan hævde at være vigtigere end ham.
Og Özil kan jo nåes endnu :)

snegl
17-07-2010, 23:40
Det kan vi sagtens. Hans lønkrav er vel ikke større end Rio/Rooneys, og alle spillere har formentlig hjerne nok til at forstå at det er en del af den måde vi fik ham på, og dermed lettere ved at acceptere det.

Haslund
17-07-2010, 23:53
Det kan vi sagtens. Hans lønkrav er vel ikke større end Rio/Rooneys, og alle spillere har formentlig hjerne nok til at forstå at det er en del af den måde vi fik ham på, og dermed lettere ved at acceptere det.

Tjaa. Jeg tror nu stadig at nogle kunne være lidt bitre over det. Det er jo som sådan ikke meningen, at lønnen skal være afhængig af transfersummen for så ville man nok også se en del flere spillere lade kontrakten løbe ud ;)
Desuden skal han da overhovedet heller ikke være i samme lønklasse som dem. Han kommer som både NY spiller og rotationsspiller.

DavidMadsen
18-07-2010, 00:39
Du starter jo selv med at stille spørgsmålet "Hvem ved om...". det er jo lige det som er vores problem. Vi har utroligt mange "hvis´er" i vores trup. Vi har en god trup, men vi mangler altså lige det sidste for, at komme det sidste stykke op igen.

Fuldstændig rigtigt. Transfer vinduet er næsten lige åbnet, men det er trods alt en fordel at have evt nye spillere med i pre-season i stedet for, at hente dem et par timer før vinduet lukker (Berbatov).
Jeg synes ikke vi har så mange spørgsmålstegn i truppen. De mange skader sidste år, har fået folk til at stille spørgsmålstegn ved flere spilleres skadessituation. Og selv hvis vi har mange hvis'er, har vi også en så stor bredde at det burde være det samme som i f.eks. Chelsea og Arsenal. Er ikke så bekymret igen. Men ja, en enkelt midtbanemand kunne da godt bruges.

Selvfølgelig er det bedst at hente dem så hurtigt som muligt. Men det er også dumt at forhaste sig. Hvad nu hvis vi købte Sneijder for en pris på 500 millioner (Overdrevet, ja. Men det er dét der er pointen med mit eksempel) fordi det var ham vi ville have. Derefter går Real Madrid så ud og henter Özil for 125 (Hvor vi også kunne have hentet ham istedet), og sætter Van der Vaart til salg for 50 millioner? Man skal scanne markedet, og jeg er overbevist om at Fergie ved hvad han laver. Ellers havde han aldrig siddet i klubben så længe.

Der er ingen grund til at virke så bedrevidende, det er en smagssag, og vi er tydeligvis uenige. Er da godt klar over at han skal aflaste midtbanen, men for en ugeløn på en million? Og når han også selv døjer med skader? Tja. Så så jeg hellere at vi henter en mand for en sum penge, som så ikke skal have så meget i løn - naturligvis en spiller der kan bruges i flere år end Cole.

snegl
18-07-2010, 01:30
Bedrevidende? Jeg nævner da bare det mest åbenlyse. Fordi jeg ikke er enig med dig, og fremsætter et synspunkt, der kan være ret åbenlyst, er jeg da ikke bedrevidende. Du starter selv lidt hårdt ud med hvad pokker vi skal bruge ham til, osv. Jeg giver dig et svar i samme tone.

Jeg kan ihvertfald ikke se hvorfor man ikke skulle kunne tilbyde Joe Cole en højere løn når nu han er transferfri - resten af holdet burde da have nok IQ til at se hans løn i en større kontekst, og det virker ærlig talt ikke på mig, som om at vi har et hold med spillere der går meget op i den slags, eller virker misundelige - det kunne måske ske i Real Madrid. Samme situation er vel sket med Rommedahl, og kan i teorien også ske med Özil til næste sommer.

Hvis man ser på det Joe Cole vil få i løn om ugen og hvad en rotationsspiller af den kaliber ellers vil koste, sparer man en del penge. Personligt, synes jeg vi mangler den slags spillere i vores trup, selvom jeg nok også ser et større fremtidsperspektiv i Özil eller Sneijder.

Anyways min oprindelige pointe i hvorfor vi ikke har købt/budt på en af disse så åbenlyse erstatninger, er stadig ubesvaret. Werder har udtalt at de ingen bud har fået på Özil.

DavidMadsen
18-07-2010, 01:45
Bedrevidende? Jeg nævner da bare det mest åbenlyse. Fordi jeg ikke er enig med dig, og fremsætter et synspunkt, der kan være ret åbenlyst, er jeg da ikke bedrevidende. Du starter selv lidt hårdt ud med hvad pokker vi skal bruge ham til, osv. Jeg giver dig et svar i samme tone.

Jeg kan ihvertfald ikke se hvorfor man ikke skulle kunne tilbyde Joe Cole en højere løn når nu han er transferfri - resten af holdet burde da have nok IQ til at se hans løn i en større kontekst, og det virker ærlig talt ikke på mig, som om at vi har et hold med spillere der går meget op i den slags, eller virker misundelige - det kunne måske ske i Real Madrid. Samme situation er vel sket med Rommedahl, og kan i teorien også ske med Özil til næste sommer.

Hvis man ser på det Joe Cole vil få i løn om ugen og hvad en rotationsspiller af den kaliber ellers vil koste, sparer man en del penge. Personligt, synes jeg vi mangler den slags spillere i vores trup, selvom jeg nok også ser et større fremtidsperspektiv i Özil eller Sneijder.

Anyways min oprindelige pointe i hvorfor vi ikke har købt/budt på en af disse så åbenlyse erstatninger, er stadig ubesvaret. Werder har udtalt at de ingen bud har fået på Özil.
Jeg kan godt se pointen i at hente engelske Joe Cole transferfrit. Men når han skal have en million kroner i ugen, virker det bare i overkanten. Synes heller ikke vi skal hente Joe Cole bare for at aflaste midtbanen, med den løn. Så skal vi have kvalitet ind, der både aflaster midtbanen, og bringer kvalitet ind i holdet.

Og hvorfor vi ikke har budt på nogen, er der i min verden kun et svar på. Fergie sonderer terrænet, for at finde den rigtige spiller - og ikke bare en eller anden spiller, men "spilleren".

Desuden.. Med bedrevidende mente jeg bare, at det første afsnit i det andet indlæg lød meget bedrevidende. Det er svært fortolke folks toneleje på skrift.

Pils
18-07-2010, 02:34
Jeg synes ikke vi har så mange spørgsmålstegn i truppen. De mange skader sidste år, har fået folk til at stille spørgsmålstegn ved flere spilleres skadessituation. Og selv hvis vi har mange hvis'er, har vi også en så stor bredde at det burde være det samme som i f.eks. Chelsea og Arsenal. Er ikke så bekymret igen. Men ja, en enkelt midtbanemand kunne da godt bruges.

Enig i at vi har mange spillere i truppen. Men mange af dem er mere kvantitet end kvalitet i mine øjne. Jeg synes nemlig, at det langt fra er alle som har kvaliteterne til fast, at spille for et hold som united

DavidMadsen
18-07-2010, 03:19
Enig i at vi har mange spillere i truppen. Men mange af dem er mere kvantitet end kvalitet i mine øjne. Jeg synes nemlig, at det langt fra er alle som har kvaliteterne til fast, at spille for et hold som united
Det har du helt ret i. Men flere af dem har også spillet så lidt, at det er svært at bedømme. Man må gå ud fra at de har talentet til det, siden de stadig er i klubben. Men det gør også at vi har et nogenlunde konstant niveau på bænken hver gang, mens et Liverpool-hold i skadeskrise vil have en masse virkeligt dårlige spillere på bænken, mens vi stadig har et udemærket niveau.

Kasper United
18-07-2010, 07:15
Der bliver tit skrevet, hvem vi ønsker kommer til klubben og at vores trup er meget bred, men der så ikke er så meget kvalitet i.
Hvis der skal mere kvalitet i, skal der jo nogen sælges/købes. Der har været en masse om Owen, Berbatov, Vidic m.fl. vi vil have solgt, men hvem tror I med realistisk øjne, der bliver solgt, hvis der overhovedet sælges nogen?

Rygterne vælter stadig frem med salg af Vidic og med Fergies ros til Smallings indsats mod Celtic ved man aldrig. Men omvendt med en skadet Ferdinand, tror jeg ikke, han vil lade Evans, Brown (er han ikke også skadet?) og Smalling + et par unge udfylde midterforsvaret. Det vil ikke være Ferguson. Så skal vi måske hente Subotic, men han er også en ung spiller.

Jeg har dog svært ved selv at finde et realistisk salg, men hvis Fergie køber flere, er det vel klart, at der ryger nogen ud. Spørgsmålet er bare hvem?

NtotheT
18-07-2010, 13:19
Jeg forstår slet ikke dine holdning til Macheda, hvad er det præcist han har gjort forkert? Han er 18 år, og så skal man kunne træde ind fast på Uniteds hold? Come on.. Syntes det er vildt du kender hans fulde potentiale allerede nu :)
Jeg syntes stadigvæk man skal vente nogle år, og se hans udvikling!

Lukaku 17 år, ja manden har scoret 14 mål i den belgiske liga? Det er sku ingen garanti for at manden kan slå igennem, og især ikke i England!
Forstår slet ikke du vil smide penge efter et talent når vi allerede har efter min mening gode talenter til pladsen. Spild af penge.

Hvis Lukaku skal hentes må det betyde et farvel. Og af de to talenter vi har i Welbeck og Macheda, vil jeg have Welbeck. Macheda er IMO kun et okay talent. Jeg synes, at det potentielle talent han har, er ikke nok til at satse på, når jeg synes, at der er bedre alternativer i verden i hans egen alder omtrent, f.eks. Lukaku, der udover sine kampe i Belgien, også gjorde det rigtig godt mod Ajax bl.a. i Euro League og mod HSV i samme turnering i en alder af 16 år! Lukaku er IMO et kæmpe talent. En, jeg synes, vi ikke burde lade gå som så.

Jeg vil af med Macheda for Lukaku. De er omtrent i samme fase, og Lukaku har vist mere, og i mine øjne oser Lukaku er talent, hvorimod Macheda har en del mangler. Selvfølgelig kan det ske, at Lukaku går i stå nu, og at Macheda bliver den nye van Nistelrooy, det kan jeg selvfølgelig ikke forudse, men jeg synes, at det potentielle Macheda har sammenlignet med Lukaku, så fører Lukaku klart.

PerRonaldo
18-07-2010, 13:50
hvor pokker kan du udefra stående se at han har mere talent end den anden? Altså ser du dem til hverdag, deres træning osv? For det er da svært at bedømme deres talent ud fra hvad man har set på tv, i to vidt forskellige ligaer på to vidt forskellige hold. Synes ikke helt det du har en chance for på nogen måde at sætte dem op mod hinanden, og slet ikke sige hvem der har mest talent.

Zubbi
18-07-2010, 14:34
hvor pokker kan du udefra stående se at han har mere talent end den anden? Altså ser du dem til hverdag, deres træning osv? For det er da svært at bedømme deres talent ud fra hvad man har set på tv, i to vidt forskellige ligaer på to vidt forskellige hold. Synes ikke helt det du har en chance for på nogen måde at sætte dem op mod hinanden, og slet ikke sige hvem der har mest talent.

Lige præcis!!
Men jeg er helt sikker på, at han ser Anderlecht hver weekend, selvom de ikke bliver vist på dansk tv, så derfor kan han bedømme at Lukaku er en bedre spiller end Macheda!

Nu er forskellen så også bare, at Kiko spiller for et af verdens aller bedste hold! Han har derudover været skadet næste hele sidste sæson, og alligevel har han spillet vigtige roller i nogle kampe! (Læs: Chelsea kampen samt hans assist til Nani imod Tottenham!)

Lukaku spiller i den belgiske liga, og spiller for et hold som ikke engang er blandt de 50 bedste i verden! Så presset er måske ikke lige så højt som i Manchester United!
Det har gjort, at han har fået flere chancer, noget som Macheda ikke har fået forfærdeligt mange af sidste sæson! (kan også skyldes, at han har været meget skadet!)

Acsadac
18-07-2010, 14:45
Kontraktforhandlinger med Özil er afbrudt (http://www.bold.dk/nyt/Oezil-forhandlinger-afblaest)

Så bliver der nok åbnet op for bud.

Mht indkøb / salg så skal vi også lige tænke på at det ikke er lige som manager hvor man bare lige sender et bud afsted og så er det hele afgjort, evt. via forhandlinger inden for en uge. Det er en lang proces, og de spillere vi er efter er også ønsket i andre klubber. Så det kan sagtens være at sælgende klub lurepasser for evt. at kunne presse prisen op.

Ønsker lige så meget som andre forandringer i truppen - dog er jeg ikke i stand til at vurdere talenter som Cleverley, Diouf, Welbeck, Obertan, Kiko osv, hvilket andre heller ikke kan, idet vi ikke ser dem i træning.. Personligt håber jeg bare på et konkret udspil. Enten at der købes ind med klare ambitioner om ændringer, eller en Pehrsson udmelding med frustration om manglende penge..

Pils
18-07-2010, 15:16
Kontraktforhandlinger med Özil er afbrudt (http://www.bold.dk/nyt/Oezil-forhandlinger-afblaest)

Så bliver der nok åbnet op for bud.

Mht indkøb / salg så skal vi også lige tænke på at det ikke er lige som manager hvor man bare lige sender et bud afsted og så er det hele afgjort, evt. via forhandlinger inden for en uge. Det er en lang proces, og de spillere vi er efter er også ønsket i andre klubber. Så det kan sagtens være at sælgende klub lurepasser for evt. at kunne presse prisen op.

Ønsker lige så meget som andre forandringer i truppen - dog er jeg ikke i stand til at vurdere talenter som Cleverley, Diouf, Welbeck, Obertan, Kiko osv, hvilket andre heller ikke kan, idet vi ikke ser dem i træning.. Personligt håber jeg bare på et konkret udspil. Enten at der købes ind med klare ambitioner om ændringer, eller en Pehrsson udmelding med frustration om manglende penge..

Så er det nu vil skal slå til. Han er en utrolig god spiller og kan udvikle sig rigtigt meget hos os. Han er lige præcis den type spiller vi står og mangler.
Jeg har lidt samme følelse som dengang Carrick skiftede til os. Han var vores eneste rigtige signing den sommer, man var lige den sidste brik der manglede for at løfte os helt op på toppen igen.
Jeg har det lidt på samme måde med Özil.

Acsadac
18-07-2010, 15:44
Så er det nu vil skal slå til. Han er en utrolig god spiller og kan udvikle sig rigtigt meget hos os. Han er lige præcis den type spiller vi står og mangler.
Jeg har lidt samme følelse som dengang Carrick skiftede til os. Han var vores eneste rigtige signing den sommer, man var lige den sidste brik der manglede for at løfte os helt op på toppen igen.
Jeg har det lidt på samme måde med Özil.

Mit problem ved et køb af Özil er bare, at vi ikke får max ud af ham med mindre vi spiller 4-3-3.. Hvis ikke vi skal mangle tyngde på den centrale midt så vil Özil være bundet af defensive pligter.. Omvendt vil han i en 4-3-3 kunne udfolde sig maksimalt. Så er problemet bare, at vi ved 4-3-3 har for mange angribere, læs Owen og Berbatov skal sælges..

Cfg
18-07-2010, 16:56
Mit problem ved et køb af Özil er bare, at vi ikke får max ud af ham med mindre vi spiller 4-3-3.. Hvis ikke vi skal mangle tyngde på den centrale midt så vil Özil være bundet af defensive pligter.. Omvendt vil han i en 4-3-3 kunne udfolde sig maksimalt. Så er problemet bare, at vi ved 4-3-3 har for mange angribere, læs Owen og Berbatov skal sælges..

Syntes det er en enormt firkantet mening at have. Ronaldo havde ikke just problemer at "udfolde" sig i en 4-4-2. Under VM synes jeg man så, at Özil befandt sig meget ud på kanten. Så kan ikke helt se problemet.

Acsadac
18-07-2010, 17:56
Syntes det er en enormt firkantet mening at have. Ronaldo havde ikke just problemer at "udfolde" sig i en 4-4-2. Under VM synes jeg man så, at Özil befandt sig meget ud på kanten. Så kan ikke helt se problemet.

Det vil da være synd at gemme Özil ud på kanten... Og forstår ikke rigtig din pointe med Ronaldo.. Han er kant eller angriber - Özil er en rendyrket 10'er..

Især i PL er det vigtigt at have en stærk midterakse, hvorimod Spanien lever mere på det tekniske. Özil vil få problemer som central midt pga fysikken og samtidig vil vi ikke kunne få det optimale ud af hans potentiale på en kant..

Skal vi have en kreativ kant vil jeg klart stemme for Ronaldinho..

Pils
18-07-2010, 19:16
Det vil da være synd at gemme Özil ud på kanten... Og forstår ikke rigtig din pointe med Ronaldo.. Han er kant eller angriber - Özil er en rendyrket 10'er..

Især i PL er det vigtigt at have en stærk midterakse, hvorimod Spanien lever mere på det tekniske. Özil vil få problemer som central midt pga fysikken og samtidig vil vi ikke kunne få det optimale ud af hans potentiale på en kant..

Jeg tror nu ikke vi skal være så nervøse for hans fysik, hvis vi henter ham. Selvfølgelig skal han lige vænne sig til, at spille i PL, men han kommer altså fra en fysisk liga som den tyske, og der fungerer han ganske fint.

Desuden har Özil den force, at han kan bruges rigtigt mange steder på banen, så vi behøver ikke, at gå over til en 4-3-3 for at få det meste ud af ham.
Og hvis jeg ikke husker helt forkert, spillede Tyskland så en en 4-3-1-2 formation under vm, men Özil liggende lige bag angiberne.

Broberry
18-07-2010, 19:20
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/18/2030870/milan-want-10-million-for-ronaldinho-report

Hvis det er rigtigt, så synes jeg vi skal slå til :)

Ruunee
18-07-2010, 19:40
Jeg tror nu ikke vi skal være så nervøse for hans fysik, hvis vi henter ham. Selvfølgelig skal han lige vænne sig til, at spille i PL, men han kommer altså fra en fysisk liga som den tyske, og der fungerer han ganske fint.

Desuden har Özil den force, at han kan bruges rigtigt mange steder på banen, så vi behøver ikke, at gå over til en 4-3-3 for at få det meste ud af ham.
Og hvis jeg ikke husker helt forkert, spillede Tyskland så en en 4-3-1-2 formation under vm, men Özil liggende lige bag angiberne.

Under VM synes jeg mere han spillede som en 10'er i en 4-3-3 agtig formation - med Schweinsteiger og Khedira bag sig, Podolski på den ene kant og Müller på den anden, og så Klose helt fremme. Man kunne også kalde det en 4-2-1-2-1 eller 4-2-3-1 eller noget, men det er vel en detalje.
Ved du hvordan formationen plejer at se ud når han spiller i Bremen, og hvem han spiller med der?
Har ikke set dem så meget.

Donnichlas
18-07-2010, 21:52
Halløjsa folkens.

Har lige læst et par sider og kunne ikke finde noget med Lahm og jeres meninger.
Hvad syntes i om ideen med lahm?
Personligt syntes jeg det ville være en brøler af de store. Syntes han er en fantastisk spiller, og ville helt sikkert kunne udfylde et hul som der har været i den her sæson, ingen tvivl.
Men jeg kigger på de andre som spiller på højrebacken. Rafael, Shea, brown og Neville. Neville er stadig en fin breddespiller, men jeg tror mest han har den sidste sæson til at give rafael noget visdom så at sige.
Jeg syntes at vi i indeværende sæson har set prøver på Rafaels kvaliteter, og jeg tror hans talent kan fører ham til at blive blandt de bedste på positionen. Syntes at han har gjort det fantastisk, han har haft nogle svitsere, men han er ung og har forbedret sit spil i det defensive. Offensivt er han på nuværende tidspunkt langt fremme, og tror ikke det er der han vil halte på nogen måde.

Men hvad jeg virkelig gerne vil høre, er jeres mening.

Syntes i ligesom mig at vi skal satse på Rafael 19 (snart 20) Eller lahm 26?

tjarligdrengen
18-07-2010, 21:56
Halløjsa folkens.

Har lige læst et par sider og kunne ikke finde noget med Lahm og jeres meninger.
Hvad syntes i om ideen med lahm?
Personligt syntes jeg det ville være en brøler af de store. Syntes han er en fantastisk spiller, og ville helt sikkert kunne udfylde et hul som der har været i den her sæson, ingen tvivl.
Men jeg kigger på de andre som spiller på højrebacken. Rafael, Shea, brown og Neville. Neville er stadig en fin breddespiller, men jeg tror mest han har den sidste sæson til at give rafael noget visdom så at sige.
Jeg syntes at vi i indeværende sæson har set prøver på Rafaels kvaliteter, og jeg tror hans talent kan fører ham til at blive blandt de bedste på positionen. Syntes at han har gjort det fantastisk, han har haft nogle svitsere, men han er ung og har forbedret sit spil i det defensive. Offensivt er han på nuværende tidspunkt langt fremme, og tror ikke det er der han vil halte på nogen måde.

Men hvad jeg virkelig gerne vil høre, er jeres mening.

Syntes i ligesom mig at vi skal satse på Rafael 19 (snart 20) Eller lahm 26?

Jeg siger klart nej tak til Lahm. Har skrevet det før og skriver det gerne igen; jeg tror at Rafael er en kommende verdensklasse-back - måske kan han blive den allerbedste, potentialet er der i hvert fald.

Jeg vil derfor satse på ham.

- Charlie

Daffy
18-07-2010, 22:09
Enig.
Ser en stort lys i Rafael. Hans alder taget i betragtning synes jeg berettiger til kæmpe forventninger, og så længe han udvikler sig positivt, synes jeg ikke, vi skal spekulere så meget på den plads.

Lahm er en god spiller - helt sikkert godt nok til united, ingen tvivl, men i min optik er der andre pladser, vi bør fokusere på først.

KennyN
18-07-2010, 22:11
Rafael og Fabio er fremtiden på bakc-pladserne. Desudene har vi pt Evra, Neville, Brown og O'Shea til disse positioner. Så kan ikke se hvad vi skal med Lahm. Han er en glimrende back, men det er ikke en mand vi har behov for at smide penge efter.. Desuden har vi hentet Marnick Vermijl, et af de bedste back-talenter i Europa, denne sommer. Han kan spille begge pladser, så fremtiden er på plads.
Og jeg tror ikke på vi sælger Evra.!

Donnichlas
18-07-2010, 22:20
Enighed, glædeligt.
Desuden som folk nævner med fabio. Giv ham mere spilletid. Vi har ikke brug for nye backs til at skubbe dem bagud, hvis vi havde alternativer til Venstreback måtte vi for min skyld godt sælge Evra. Han er en klasseback, og desvære en tand fod god (Sagt med et smil på læben) Jeg ved ikke helt hvor meget fabio har været skadet i sidste sæson, da jeg syntes man så ham ofte på bænken. Jeg har altid haft en kærlighed for de 2 silva brødre, og med en mentor som Evra/Neville har vi om 1-2 år de mest eftertragtede og bedste backs i verden.
Håber af hele mit hjerte at lahm bliver væk, så vi kan se både Fabio og rafael få en masse spilletid i næste sæson. De er en 10 års løsning, mens lahm har 5 år på absolut topniveau tilbage.

Pils
18-07-2010, 22:34
Enighed, glædeligt.
Desuden som folk nævner med fabio. Giv ham mere spilletid. Vi har ikke brug for nye backs til at skubbe dem bagud, hvis vi havde alternativer til Venstreback måtte vi for min skyld godt sælge Evra. Han er en klasseback, og desvære en tand fod god (Sagt med et smil på læben) Jeg ved ikke helt hvor meget fabio har været skadet i sidste sæson, da jeg syntes man så ham ofte på bænken. Jeg har altid haft en kærlighed for de 2 silva brødre, og med en mentor som Evra/Neville har vi om 1-2 år de mest eftertragtede og bedste backs i verden.
Håber af hele mit hjerte at lahm bliver væk, så vi kan se både Fabio og rafael få en masse spilletid i næste sæson. De er en 10 års løsning, mens lahm har 5 år på absolut topniveau tilbage.

Ahh hvad! Vil du sælge en spiller fordi han er for god?? Godt noget af det mest mærkelige jeg har hørt længe. Skal vi så ikke også bare sælge Rooney med det samme, for han er også klasser over vores andre angribere.

Donnichlas
18-07-2010, 22:46
Det var måske forkert formuleret. Men jeg føler bare at evra bremser udviklingen af en Fabio. Fabio er på et punkt at sin karriere lige nu, hvor han behøver spilletid for at udvikle sig til den store stjerne, som sin bror er ved at slå sig igennem som(Ja det syntes jeg han er ved) Evra er altid stabil, aldrig skadet og er en af de bedste i verden på sin position.
Det skal man selvfølgelig prise sig lykkelig for at have, en med de kvaliteter.
Men jeg syntes er fabio her et større potentiale end Evra, og det bliver misbrugt hvis han får endnu en sæson som sidste, hvor evra skal spille alle kampene. (Missed ham 1 eller 2?)

Jeg er glad for at have en spiller som evra, men hvis vi solgte ham og fik et godt beløb (Madrid) Til at købe bredde spillere på midten, eller en offensiv stjerne ville jeg ikke græde snot. Vi ville have Fabio/o'Shea til den plads evt. De laet ? så ville vi få gode penge for evra inden han falder i værdi, og vores fremtid ville have større chance for at udløse potentialet. Ligesom på rafaels plads, hvor han får spilletid.

Er det lidt bedre formuleret?

tjarligdrengen
18-07-2010, 22:55
Jeg ville græde snot hvis vi solgte Evra! Han er, som nævnt, én af verdens bedste backs. Og hvis Fabio kan være back up for ham i et par sæsoner, burde han kunne få nok kampe til at holde udviklingen gående. Og så har han en klasse "mentor/læremester" imens..

Pils
19-07-2010, 01:13
Det var måske forkert formuleret. Men jeg føler bare at evra bremser udviklingen af en Fabio. Fabio er på et punkt at sin karriere lige nu, hvor han behøver spilletid for at udvikle sig til den store stjerne, som sin bror er ved at slå sig igennem som(Ja det syntes jeg han er ved) Evra er altid stabil, aldrig skadet og er en af de bedste i verden på sin position.
Men jeg syntes er fabio her et større potentiale end Evra, og det bliver misbrugt hvis han får endnu en sæson som sidste, hvor evra skal spille alle kampene. (Missed ham 1 eller 2?)

Jeg er glad for at have en spiller som evra, men hvis vi solgte ham og fik et godt beløb (Madrid) Til at købe bredde spillere på midten, eller en offensiv stjerne ville jeg ikke græde snot. Vi ville have Fabio/o'Shea til den plads evt. De laet ? så ville vi få gode penge for evra inden han falder i værdi, og vores fremtid ville have større chance for at udløse potentialet. Ligesom på rafaels plads, hvor han får spilletid.

Jeg ville aldrig sælge nogen af vores bedste spillere. Især ikke en pålidelig back som Evra, som tilmed er en af de bedste venstre backs i verden. Det kan da godt være, at Fabio har et større potentiale og han bremses i sin udvikling, pga Evra spiller så godt som han gør. Men man kan/skal altså ikke sælge en af sine bedste spillere for at give plads til en spiller som måske/måske ikke bliver bedre end Evra. Hvis Fabio er så stort et talent som alle siger, ja så må han vise Ferguson og trænerstaben det til træningen eller via kampe på reserveholdet.

Desuden er der ikke ligefrem en overflod af klasse venstre backer i verden. At vi så har en af de bedste samt et af de største talenter på den plads skal vi bare være lykkelige over. Fabio skal nok få sine kampe i den kommende sæson hvis har kan holde sig skadesfri og hæve sit niveau. Men indtil han beviser dette skal Evra spille på den plads.

Acsadac
19-07-2010, 06:15

Man skal da aldrig sælge en af sine bedste spillere pga. et talent!

Sporting CP vil låne Fabio (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1265248/Manchester-United-star-Fabio-primed-Sporting-Lisbon-loan.html)

Er enig i at Fabio skal have spilletid, men det skal nærmere ske via udlejning end salg af vores bedste spillere.. Skal vi så også sælge Rooney for at Hernandez og Kiko kan få plads - nej vel??

Cfg
19-07-2010, 08:39

Det var nu også mere det med at du mente han ville få for mange defensive pliger, derfor nævnte jeg Ronaldo, da man da ikke just kan sige han havde synderligt mange af sådanne trods han som udgangspunkt var på kanten. Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke så meget til tyskland, men det jeg så var at Özil have en ret fri rolle ud i venstre side, og tog løb både ind i banen og ude på kanten.

Red Storm Rising
19-07-2010, 09:04
Det var nu også mere det med at du mente han ville få for mange defensive pliger, derfor nævnte jeg Ronaldo, da man da ikke just kan sige han havde synderligt mange af sådanne trods han som udgangspunkt var på kanten. Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke så meget til tyskland, men det jeg så var at Özil have en ret fri rolle ud i venstre side, og tog løb både ind i banen og ude på kanten.

Jeg må indrømme, at jeg har meget vanskeligt ved at se Özil passe ind i United. Han havde et fremragende VM, ingen tvivl om det, men han er, som flere nævner, en klassisk 10'er, og United har aldrig spillet med sådan en type. Den vigtigste ingrediens i Uniteds spil er tempoet, og Özil har en vis tendens til at "varme" bolden, og på den måde kunne han komme til at slå vores opspil i stykker. Hvis vi skulle købe en tysk spiller, ville jeg meget hellere have Thomas Müller, der kan spille både kant og offensiv midt, og som efter min vurdering passer bedre til vores spil. At Bayern så næppe vil sælge ham, er en helt anden sag.

United-Allan33
19-07-2010, 10:02
Man skal da aldrig sælge en af sine bedste spillere pga. et talent!

Sporting CP vil låne Fabio (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1265248/Manchester-United-star-Fabio-primed-Sporting-Lisbon-loan.html)

Er enig i at Fabio skal have spilletid, men det skal nærmere ske via udlejning end salg af vores bedste spillere.. Skal vi så også sælge Rooney for at Hernandez og Kiko kan få plads - nej vel??

Det er der nu mange eksempler på at Fergie har gjort ntop det, med stor succes... En af grundene til han i sin tid solgte Ince var at han bremsede Roy Keanes udvikling, han solgte Kanchelskis som lige havde haft en kanon sæson for at give plads til en Beckham, og Hughes blev solgt så Scholes kunne få plads.. Hvis han havde holdt på disse spillere er det ikke sikkert at Scholes, Beckham osv nogensinde havde slået igennem... Så jo man kan sagtens sælge ens gode spillere hvis de bremser en spiller med større potensiale... Ikke at jeg siger at vi skal sælge Evra

snegl
19-07-2010, 10:35
Jeg kan godt se pointen i at hente engelske Joe Cole transferfrit. Men når han skal have en million kroner i ugen, virker det bare i overkanten. Synes heller ikke vi skal hente Joe Cole bare for at aflaste midtbanen, med den løn. Så skal vi have kvalitet ind, der både aflaster midtbanen, og bringer kvalitet ind i holdet.

Og hvorfor vi ikke har budt på nogen, er der i min verden kun et svar på. Fergie sonderer terrænet, for at finde den rigtige spiller - og ikke bare en eller anden spiller, men "spilleren".

Desuden.. Med bedrevidende mente jeg bare, at det første afsnit i det andet indlæg lød meget bedrevidende. Det er svært fortolke folks toneleje på skrift.

Hvis det er for at please resten af truppen at man ikke vil give ham en million kroner om ugen er der jo en vej at komme ud af det på: Ved at give ham en stor sign-on bonus når han skifter, og så give ham en løn der minder om Wes Browns.

Jeg ser nu også helst en større spiller med potentiale til mange år frem. Sneijder er nok den mest oplagte, og så må vi sgu lægge pengene på bordet for at få ham. Det er rimelig vovet af Ferguson at vente et år og så håbe blindt på at der blomstrer et mega talent op ala Scholes et sted i verden, som vi så ydermere skal have held for at købe for næsen af Real Madrid, Barca og City.

Iøvrigt kan vi lige så godt købe Sneijder eller en anden nu, istedet for at vente et år, da kvaliteten all over vil blive hævet, og spilleren kan blive spillet ind, istedet for at stå med et mega ansvar næste år.

VonKoblenz
19-07-2010, 10:47
Hvis det er for at please resten af truppen at man ikke vil give ham en million kroner om ugen er der jo en vej at komme ud af det på: Ved at give ham en stor sign-on bonus når han skifter, og så give ham en løn der minder om Wes Browns.

Jeg ser nu også helst en større spiller med potentiale til mange år frem. Sneijder er nok den mest oplagte, og så må vi sgu lægge pengene på bordet for at få ham. Det er rimelig vovet af Ferguson at vente et år og så håbe blindt på at der blomstrer et mega talent op ala Scholes et sted i verden, som vi så ydermere skal have held for at købe for næsen af Real Madrid, Barca og City.

Iøvrigt kan vi lige så godt købe Sneijder eller en anden nu, istedet for at vente et år, da kvaliteten all over vil blive hævet, og spilleren kan blive spillet ind, istedet for at stå med et mega ansvar næste år.

Sagaen med Sneijder er jo afgjort han kommer ikke.. Så lad os droppe alt snakken om ham :) ?
Vi må derfor finde en anden.!

Yoann Goucruff, Özil eller Thomas Müller :) Gode potentielle spillere.

Red Storm Rising
19-07-2010, 11:36

Altså, det er jo ikke sådan, at United bare kan beslutte sig for at købe en eller anden spiller, og så...vupti er han er vores. For det første ville det jo kræve, at Sneijder overhovedet ønsker at spille for United. For det andet ville det jo kræve, at Inter ønsker at sælge. Nu er Inter jo ikke en eller anden tilfældig sekunda-klub. Vi snakker altså om sidste sæsons treble-vinder. Hvorfor hulen skulle de sælge en af deres allerbedste spillere?

Krede
19-07-2010, 11:48
Jeg må indrømme, at jeg har meget vanskeligt ved at se Özil passe ind i United. Han havde et fremragende VM, ingen tvivl om det, men han er, som flere nævner, en klassisk 10'er, og United har aldrig spillet med sådan en type. Den vigtigste ingrediens i Uniteds spil er tempoet, og Özil har en vis tendens til at "varme" bolden, og på den måde kunne han komme til at slå vores opspil i stykker. Hvis vi skulle købe en tysk spiller, ville jeg meget hellere have Thomas Müller, der kan spille både kant og offensiv midt, og som efter min vurdering passer bedre til vores spil. At Bayern så næppe vil sælge ham, er en helt anden sag.

Jeg er helt enig i din analyse. Vi plejer aldrig at spille med en decideret 10'er. Sidste sæson kunne vi med garanti havde fået Sneijder, men vi var ikke interesseret, derfor tror jeg heller ikke, at vi vil være det nu. Fergie plejer ikke at lade sig rive med af en god sæson. Ofte følger han spillere over flere sæsoner.

Mht Özil så spillede han faktisk kant inden Bremen solgte Diego. Så jeg ved ikke om jeg vil kalde ham for en klassisk 10'er. En fordel ved dette er jo at Nani gør det godt på højre kanten. Dette vil derfor give os et alternativ på venstre kanten. Jeg tror nu ikke vi går efter Özil.

Balotelli lyder det til, at vi er ude efter. Det vil også være typisk Fergie. En teenager med et unikt talent, der er tilgængelig på markedet - det kan den gamle skotte sjældent stå for. Jeg må også sige, at påtrods af hans personlighedsmæssige problemer, så har han alle muligheder for at blive en verdensklassespiller under den rette ledelse.

snegl
19-07-2010, 11:52
Sneijder har udtalt at han kunne tænke sig at blive i Inter fordi han ønsker at vinde VM for klubhold, og supercuppen. Det lyder sgu ret tamt. Hvis det er hans største mål, burde det nok godt kunne overtrumfes med nogle lidt større mål, såsom at vinde Premier League, spille for en klub der er større, vinde FA Cuppen, og være styrmanden på holdet osv. Jeg tvivler virkelig stærkt på at han bliver i Inter resten af sin tid.

Han er ikke just en Giggs, Raul, Scholes, som skal skubbes ud af klubben før de skifter. Iøvrigt har de Benitez som manager. Han skal nok fucke det op i længden.

Men det lyder lidt på det hele somom jeg har overset et citat, hvor der står at han definitivt ikke kommer?

RAppel
19-07-2010, 11:58
Men det lyder lidt på det hele somom jeg har overset et citat, hvor der står at han definitivt ikke kommer?

Det bedste jeg lige kan finde uden at kigge synderligt meget he he

http://www.bold.dk/nyt/United-maa-opgive-hollandsk-stjerne

- Mit hjerte ligger i Milano. Jeg vandt alt med Inter i sidste sæson, og der er fortsat meget at vinde. Europæisk Super Cup, italiensk Super Cup og VM for klubhold er alle flotte trofæer, siger Sneijder ifølge norske Dagbladet.

snegl
19-07-2010, 12:57
‘I have a very good feeling at Inter and I don’t want to let them down after winning everything and losing Jose Mourinho,’ he said. ‘My goal is to be as successful this year with new coach Rafa Benitez. I’m not surprised by the interest because I’ve been playing well but my intention is to stay at Inter. I want to talk with them about extending my contract.’

Nå okay, det har han så åbenbart også sagt. Ja, det ændrer jo en del på det.

Jeg gad iøvrigt godt se Obertan spille inde centralt, da han er pænt direkte og har en masse teknik og gode vendinger. Han kunne nok godt skabe en del chancer, hvis han blev udviklet med en masse kampe i træk. Men det er et sats på højde med at prøve at spille Alan Smith ind der. Hans kropsholdning, vendinger, osv minder mig sgu bare lidt om Zidane i en meget rå udgave.

Runaldo
19-07-2010, 13:15
Det er der nu mange eksempler på at Fergie har gjort ntop det, med stor succes... En af grundene til han i sin tid solgte Ince var at han bremsede Roy Keanes udvikling, han solgte Kanchelskis som lige havde haft en kanon sæson for at give plads til en Beckham, og Hughes blev solgt så Scholes kunne få plads.. Hvis han havde holdt på disse spillere er det ikke sikkert at Scholes, Beckham osv nogensinde havde slået igennem... Så jo man kan sagtens sælge ens gode spillere hvis de bremser en spiller med større potensiale... Ikke at jeg siger at vi skal sælge Evra

Men derfor kan vi godt sælge Vidic, for jeg mener personligt at Evans har mindst ligeså stort potentiale. Han er måske ikke ligeså hård i filten, men man kan sagtens se han gerne vil kæmpe for det. Derudover virker Smalling ret stærk og man skal ikke lægge for meget i det straffe han 'skabte' mod Celtic, for havde dommeren stået i en anden vinkel kunne det nemt have været undgået.

Om vi skal sælge Vidic med Rio's skadesproblemer er så en anden sag - Men uanset hvad der sker, kan vi få samme sum for Vidic om 12måneder som nu.

Runaldo
19-07-2010, 13:18
Nå okay, det har han så åbenbart også sagt. Ja, det ændrer jo en del på det.

Jeg gad iøvrigt godt se Obertan spille inde centralt, da han er pænt direkte og har en masse teknik og gode vendinger. Han kunne nok godt skabe en del chancer, hvis han blev udviklet med en masse kampe i træk. Men det er et sats på højde med at prøve at spille Alan Smith ind der. Hans kropsholdning, vendinger, osv minder mig sgu bare lidt om Zidane i en meget rå udgave.

Har svært ved at se din sammenligning af Zidane & Obertan. Udover at Zidane er var langt mere tæt og robust, hvor Obertan er mere som høj og lanket, synes jeg ikke rigtig nogle af tingene minder om hinanden. Obertan er langt mere som Henry i en yngre version, fx i hans Juventus-tid eller tidl. Arsenal.

Kan heller ikke se hvorfor vi skulle bruge en spiller som nok hele sit liv har spillet på kanterne eller som inside-forward, på midtbanen, hvor han nok vil blive sablet ned af en stærk defensiv midtbanespiller som fx Mikel, Essien el. lign.!

Kasper United
19-07-2010, 13:40
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/18/2030870/milan-want-10-million-for-ronaldinho-report

Hvis det er rigtigt, så synes jeg vi skal slå til :)

Præcis!
Ronaldinho er stadig en genial spiller, selvom han har mistet sin hurtighed. Vi så jo selv, hvordan han spillede mod os i CL sidste sæson. Derudover har han jo været forrygende i Serie A med 12 mål og hele 14 assist. Og CL statistikken siger 3 mål og et assist i 6 kampe. Godt nok er han blevet 30 i år, men jeg mener og tror stadig, at han har et par gode år endnu, hvis han kan holde formen ved lige og koncentrere sig 100% om fodbold. Og det må man sige, han har gjort i sidste sæson i AC Milan. Et bud på 60-70 mio. kr. mener jeg vil være et godt køb, selvom jeg normaltvis ikke er tilhænger af at købe spillere på + de omkring 30 år.

Howitzer
19-07-2010, 14:21
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11742

Hmm...det virker underligt. Mon det er for at presse de sidste kroner ud af City?

MC86
19-07-2010, 14:24
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11742

Hmm...det virker underligt. Mon det er for at presse de sidste kroner ud af City?

Hvorfor skulle det være det?. Måske vi er interesseret? Fergie har jo et godt øje til ham.

Howitzer
19-07-2010, 14:27
Hvorfor skulle det være det?. Måske vi er interesseret? Fergie har jo et godt øje til ham.
Synes bare det er underligt at afslutte en handel, mens Fergie er på træningslejr i USA og lige har rost Berba til skyerne.

MC86
19-07-2010, 14:31
Synes bare det er underligt at afslutte en handel, mens Fergie er på træningslejr i USA og lige har rost Berba til skyerne.

Det med han har rost Berba skal man ikke ligge så meget i tror jeg. Han er tit ude og rose sine spillere. Skal han vente til de kommer hjem eller hva fra træningstur. De kan jo sagtens købe ham nu, også sende ham ned til de andre.

Ulrik Vida Vinther
19-07-2010, 14:37
Nogen der har hørt de seneste rygter om Evra? De lyder på, at han har sat sit hus i England til salg:

Mourinho is already confident of landing Nemanja Vidic from Old Trafford and is also keen on his team-mate Evra.

He has been encouraged after hearing word that the controversial France left-back has already put his Cheshire pad up for sale.

The United defender's house was put on the market last week and half of Manchester City's moneyed squad are already fighting over the remarkable property.

Kilde:
http://tribalfootball.com/real-madrid-alerted-man-utd-hero-evra-puts-home-market-vidic-also-frame-983951

RAppel
19-07-2010, 14:49
http://www.bold.dk/nyt/Werder-liner-Oezil-afloeser-op

Det er spændende med Özil hvor han ender. Tror dog ikke det bliver United, men derfor kan man da godt krydse fingre selvom der er andre jeg hellere ser.

Kasper United
19-07-2010, 14:51
Nogen der har hørt de seneste rygter om Evra? De lyder på, at han har sat sit hus i England til salg:

Kilde:
http://tribalfootball.com/real-madrid-alerted-man-utd-hero-evra-puts-home-market-vidic-also-frame-983951

Puhaa.. Hvis det er sandt, hvad gør vi så på venstrebacken og midterforsvaret? Hvis vi sælger de to, bliver det jo et vildt transfervindue for vores side. Specielt Evra kan stort set ikke erstattes, da han jo har haft pragt sæson efter pragt sæson de seneste mange år. Vidic har dog faldet en del i niveau, men det bliver også svært at finde en, der kan det samme som ham. Men hvis vi evt. skal finde en erstatning til Vidic, håber jeg, vi køber Thiago Silva fra AC Milan. Han har haft en rigtig god sæson og kan måske købes i en handel med Ronaldinho. Jeg har dog lige læst et rygte om, at Real er ude efter ham (Thiago Silva) :whine:

Mht. Balotelli, har jeg ikke set så meget til ham, som nogen af jer måske har. Men kan han også spille offensiv midt eller bare andre positioner end angriber?

MadsG
19-07-2010, 15:04
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/exclusive-reds-sign-joe-cole

Så røg han. Ville ellers ha' været en god at have til at rotere ude på fløjen med Nani og Valencia.

Acsadac
19-07-2010, 15:05
Mht. Balotelli, har jeg ikke set så meget til ham, som nogen af jer måske har. Men kan han også spille offensiv midt eller bare andre positioner end angriber?

Han har i Inter også spillet meget kant.. Dette vil selvfølgelig gøre ham god - at han kan spille kant i 4-3-3.. Men ved altså ikke om jeg bliver fan af ham..

Under alle omstændigheder vil jeg mene at et indkøb af en angriber skal betyde salg af Berbatov, og gerne Owen.. Owen skal ikke spære for de unges udvikling..

MC86
19-07-2010, 15:06

Kilde:

Fuck fuck. det skal bare ikke være rigtig. Mister vi både Vidic og Evra så ser det helt skidt ud. Synes ikke der er så meget positivt lige i tiden.

Glory Man United
19-07-2010, 15:10
Eftersom Real ikke havde held med Ashley Cole skulle det satme ikke undre mig :mad:

RuudVanNissetøj
19-07-2010, 15:12
Jeg er overbevist om, at vi ikke sender begge afsted. Hvem ved, Vidic har jo flere gange sagt at han ønsker at blive. Evra har ikke sagt eller antydet et farvel - jeg synes man må tage den med ro. Derimod er jeg bekymret over Balotelli historierne, dem bryder jeg mig ikke om. Han er simpelthen for overvurderet og har verdens dårligste attitude.

Pils
19-07-2010, 15:13
Han har i Inter også spillet meget kant.. Dette vil selvfølgelig gøre ham god - at han kan spille kant i 4-3-3.. Men ved altså ikke om jeg bliver fan af ham..

Under alle omstændigheder vil jeg mene at et indkøb af en angriber skal betyde salg af Berbatov, og gerne Owen.. Owen skal ikke spære for de unges udvikling..

Køber vi Balotelli så tror jeg også Diouf, Welbeck og måske også Hernandez ryger en tur på lån i andre klubber. Måske sælger vi Owen, men Berbatov tror jeg, at SAF gerne vil beholde.

MC86
19-07-2010, 15:26
Eftersom Real ikke havde held med Ashley Cole skulle det satme ikke undre mig :mad:

Også det jeg tænkte. Hvis vi skal sælge dem skal vi have 600 mio, hvilket jeg ikke tror vi får. Og hvis de bliver solgt så går pengene sikkert bare til gælden, også er Glazer glad.

Ulrik Vida Vinther
19-07-2010, 15:28
Puhaa.. Hvis det er sandt, hvad gør vi så på venstrebacken og midterforsvaret? Hvis vi sælger de to, bliver det jo et vildt transfervindue for vores side. Specielt Evra kan stort set ikke erstattes, da han jo har haft pragt sæson efter pragt sæson de seneste mange år. Vidic har dog faldet en del i niveau, men det bliver også svært at finde en, der kan det samme som ham. Men hvis vi evt. skal finde en erstatning til Vidic, håber jeg, vi køber Thiago Silva fra AC Milan. Han har haft en rigtig god sæson og kan måske købes i en handel med Ronaldinho. Jeg har dog lige læst et rygte om, at Real er ude efter ham (Thiago Silva) :whine:

Det ville være frygteligt hvis Evra forlod os. Han har i mine øjne været en af vores vigtigste spillere gennem de seneste sæsoner.
Jeg har også altid set ham som en mand der ville slutte sin karriere i United, men i moderne fodbold er intet sikkert.

Balotelli er blevet brugt på kanten og i angrebet i Inter. Jeg er personligt en af hans beundrere, for han har talent og en kontroversiel personlighed. Men jeg kan ærligt talt ikke rigtig se, hvad vi skal med ENDNU en ung/talentfuld angriber fremfor en mere etableret spiller.

Broberry
19-07-2010, 15:30
Et evt. salg af Vidic+Evra i samme vindue er jo 100% selvmord :whine:

Hvis en spiller som Ronaldinho virkelig kan købes for 10£, så forstår jeg ikke man ikke slår til. Det kan godt være at han ikke er, hvad han har været, men manden tryller stadig. Desuden har han vidst både over 10 mål og assist i ligaen på cv'et fra sidste season.
Tror stadig vi kunne få 3-4 gode år ud af ham :trophy:

United DK
19-07-2010, 15:30
Ud med enten Vidic eller Evra (måske begge), og ind med Balotelli.

Hold da kæft...

Han er da ved at blive senil, den iltre skotte.

MC86
19-07-2010, 15:34
Køber vi Balotelli så tror jeg også Diouf, Welbeck og måske også Hernandez ryger en tur på lån i andre klubber. Måske sælger vi Owen, men Berbatov tror jeg, at SAF gerne vil beholde.

det kan ihvertfald nemt være en mulighed. Så står vi også stærkt i angrebet:)

Men begynder sku og frygte forsvaret ang evra og vidic. Det er så vigtigt at de bliver..

MC86
19-07-2010, 15:37
Et evt. salg af Vidic+Evra i samme vindue er jo 100% selvmord :whine:

Hvis en spiller som Ronaldinho virkelig kan købes for 10£, så forstår jeg ikke man ikke slår til. Det kan godt være at han ikke er, hvad han har været, men manden tryller stadig. Desuden har han vidst både over 10 mål og assist i ligaen på cv'et fra sidste season.
Tror stadig vi kunne få 3-4 gode år ud af ham :trophy:

Man kan jo også risikere han finder sin anden ungdom, også ville det sku være et scoop.

Men til 10 mio pund, så synes jeg man skulle prøve ham.

Acsadac
19-07-2010, 15:41
Ud med enten Vidic eller Evra (måske begge), og ind med Balotelli.

Hold da kæft...

Han er da ved at blive senil, den iltre skotte.

Vil se det som værre at miste Evra end Vidic.. Vi har mere stabile erstatninger for Vidic end Evra.. Men om kvaliteten er høj nok, det vil være det store spørgsmål...

Howitzer
19-07-2010, 15:43
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6650780
Synes stadig det virker underligt, hvis han virkelig skulle smide 30 mill. pund for Balotelli efter de udtalelser. Håber ikke det sker.

Kasper United
19-07-2010, 15:49
Man kan jo også risikere han finder sin anden ungdom, også ville det sku være et scoop.

Men til 10 mio pund, så synes jeg man skulle prøve ham.

For at gøre nyheden bedre for jer begge, så er det kun 10 mio. euro de forlanger og ikke i pund. Dvs. ikke engang 75 mio. kr. Derudover kan det være vi kan få Ronaldinho + Thiago Silva til en samlet pris på omkring de 200 mio. Og hvis Vidic skifter, fordi han vil væk, så er Italien jo også et varmt land, så hvis vi absolut skal af med ham, så kan vi måske lade ham indgå i en byttehandel med Silva og Ronaldinho.

Eller hvad med Berbatov + Vidic for Ronaldinho + Thiago Silva + omkring 50 mio. til os? Det vil IMO være en OK handel, men jeg er dog usikker på, om vi kan få penge ekstra, selvom man stadig har Berbatov handlen på 300 mio. kr i baghovedet. Men hans værdi er jo, som vi alle ved, faldet drastisk...

Acsadac
19-07-2010, 15:53
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6650780
Synes stadig det virker underligt, hvis han virkelig skulle smide 30 mill. pund for Balotelli efter de udtalelser. Håber ikke det sker.

Ja det virker meget mærkeligt..

Ingen grund til køb af Balotelli hvis Berbatov bliver i truppen..

Der er optræk til store udskiftninger i truppen.. Vidic, Evra og Berbatov er betydelige spillers som rygtes væk. Det her transfervindue kan blive hvad som helst...

Acsadac
19-07-2010, 15:53
For at gøre nyheden bedre for jer begge, så er det kun 10 mio. euro de forlanger og ikke i pund. Dvs. ikke engang 75 mio. kr. Derudover kan det være vi kan få Ronaldinho + Thiago Silva til en samlet pris på omkring de 200 mio. Og hvis Vidic skifter, fordi han vil væk, så er Italien jo også et varmt land, så hvis vi absolut skal af med ham, så kan vi måske lade ham indgå i en byttehandel med Silva og Ronaldinho.

Eller hvad med Berbatov + Vidic for Ronaldinho + Thiago Silva + omkring 50 mio. til os? Det vil IMO være en OK handel, men jeg er dog usikker på, om vi kan få penge ekstra, selvom man stadig har Berbatov handlen på 300 mio. kr i baghovedet. Men hans værdi er jo, som vi alle ved, faldet drastisk...

Ville drømme våde drømme hvis Ronaldinho kom til klubben.. Tænk på alle de sukkerballer han kan smide til Rooney..

Kasper United
19-07-2010, 15:59
Ville drømme våde drømme hvis Ronaldinho kom til klubben.. Tænk på alle de sukkerballer han kan smide til Rooney..

Haha :lolol:

Og med Anderson, kan Ronaldinho og ham leverer noget godt brasiliansk samba-bold. Kunne være fedt med et sammenspil mellem de to. Selvom aldersforskellen er ca. 10 år, så vil jeg tro deres brasilianske sammenspil vil fungere godt sammen.. :trophy:

MC86
19-07-2010, 16:17
Så blev det desværre heller ikke joe cole der kommer til united idag:(

http://www.bold.dk/nyt/Joe-Cole-har-fundet-sin-nye-klub

MC86
19-07-2010, 16:20
Og med de her nyheder lyder det til der er hold i Balotelli til Man Utd.

http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/agent-balotelli-forlader-inter

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11742

Donnichlas
19-07-2010, 16:24
Mht sagen om balotelli

Jeg bliver som tiden går endnu mere lun på ideen.
De gange jeg har set ham spille ( Max 10 kampe ) har jeg hadet ham som en i helved, men man kan jo ikke benægte knægten at han har et talent udover det sædvanlige. Men hvis Ferguson køber ham, så skal han for gudsskyld blive i klubben i 2-3 år mere mindst. Da jeg ser ham som en af de meget få trænere, som kan sparke nogle maner ind i ham. 30 Mill pund lyder dog dyrt, men hvis han får noget skik og kan udnytte sit potentiale, er han også det værd.

Syntes det et sats som united skal tage, og med hans kvaliteter ville vi måske oftere kunne kører med 2 angribere.

Thumbs up from here.

RAppel
19-07-2010, 17:02
Vi har jo ikke den slags penge. Desuden så tror jeg City overbyder. Balotelli virker også som en gold digger so City it is.

Donnichlas
19-07-2010, 17:05
Både ja og nej, jeg tror vi har 30 mill pund til transfer.
Men så heller ikke mange basører mere, men hvis det er nok er jeg glad.
Jeg har ikke fået et indtryk af at han er 'Gold digger' han er vel bare en såkaldt 'Forkælet teenager' Og det kan vel ikke afvises at han har haft en lille drengedrøm om manchester united heller.
Jeg håber den går igennem, det er en oprustning som kan gøre at vi kan være med hvor det sker, selv uden rooney i nogle kampe. Så jeg vil prise mig lykkelig hvis den gik igennem, så skal knægten have noget skik.

Zubbi
19-07-2010, 17:12
Vi har jo ikke den slags penge. Desuden så tror jeg City overbyder. Balotelli virker også som en gold digger so City it is.
Kan du ikke være venlig at argumentere for, hvorfor han virker som en gold digger? Det er jo nemt nok at sige uden at have nogen som helst viden om det!

Det er ligesom, at jeg kan sige, at Rooney er en gold digger, fordi han kun flyttede til os pga pengene?

RAppel
19-07-2010, 17:28
Kan du ikke være venlig at argumentere for, hvorfor han virker som en gold digger? Det er jo nemt nok at sige uden at have nogen som helst viden om det!

Det er ligesom, at jeg kan sige, at Rooney er en gold digger, fordi han kun flyttede til os pga pengene?

Okay!

Det kan jeg godt være venlig, at gøre.

At sige han virker som en gold digger betyder ikke han er en gold digger, men hans generelle opførsel synes jeg ligger op til det. Han lever en meget flamboyant livsstil og det ligger op til, at være gold digger... synes jeg.

At jeg tror han er gold digger betyder ikke, at du skal have den holdning, men jeg må da vel have lov, at tro hvad jeg har lyst til?

Og nej, det ville det da ikke?

unitedforreal
19-07-2010, 17:44
Kun idioter vil sige nej tak til en fed løn, no matter what....

Gold digger eller ej....

Du elsker dit arbejde, men hvis der kommer en og tilbyder dig 25% mere i løn. Så tror jeg ikke du takker nej tak...

Og det med at de har nok penge.. Den virker ikke, mennesker som har mange penge ønsker bare mere..

Hvad er forskellen mellem 2mio eller 2.2 om ugen.. ? INTET FOR OS.. du vil kunne få det samme for det første som du kan for nr 2. Men stadig så vil 90% af alle vælge nr 2.

Det samme med Kjær, sjovt at han siger at han valgt som han gjorde for at få spilletid... hahahahhaahaha Joke ?

Han valgt som han gjorde fordi resten hoppede fra... eller ikke gav det samme.

Vil han have spilletid, så kunne han bare blive...

weeman
19-07-2010, 17:53
Undskyld mig, men hva fanden er det for en handel (vi måske) er igang med at foretage os..

30mill £ på en spiller der ikke viser klubloyalitet, der udviser manglende fighter evner og klubånd, og en spiller der stadig mangler at bevise en masse for sin nuværende klub..

30 f*cking mill £ - kan være jeg skyder mig selv i foden, og han bliver vores næste star - men lige nu græder jeg snot og brækker mig - synes det er en forfærdelig nyhed :S

Zubbi
19-07-2010, 17:55
Okay!

Det kan jeg godt være venlig, at gøre.

At sige han virker som en gold digger betyder ikke han er en gold digger, men hans generelle opførsel synes jeg ligger op til det. Han lever en meget flamboyant livsstil og det ligger op til, at være gold digger... synes jeg.

At jeg tror han er gold digger betyder ikke, at du skal have den holdning, men jeg må da vel have lov, at tro hvad jeg har lyst til?

Og nej, det ville det da ikke?
Det ville det da?
Du har ikke set nogle episoder som skulle give dig grund til at tro at han er en gold digger, så forstår jeg ikke at du anklager ham for at være det.
At han lever livet betyder ikke at han er en gold digger? Så vidt jeg ved, så vil en gold digger skrabe penge til sig.
At bruge mange penge er det modsatte!

United DK
19-07-2010, 17:56
Kun idioter vil sige nej tak til en fed løn, no matter what....

Gold digger eller ej....

Du elsker dit arbejde, men hvis der kommer en og tilbyder dig 25% mere i løn. Så tror jeg ikke du takker nej tak...

Og det med at de har nok penge.. Den virker ikke, mennesker som har mange penge ønsker bare mere..

Hvad er forskellen mellem 2mio eller 2.2 om ugen.. ? INTET FOR OS.. du vil kunne få det samme for det første som du kan for nr 2. Men stadig så vil 90% af alle vælge nr 2.

Det samme med Kjær, sjovt at han siger at han valgt som han gjorde for at få spilletid... hahahahhaahaha Joke ?

Han valgt som han gjorde fordi resten hoppede fra... eller ikke gav det samme.

Vil han have spilletid, så kunne han bare blive...

Ja, der er jo noget der hedder "mere vil have mere".

Uden at ville lyde hellig, så kan jeg simpelthen ikke sætte mig ind i den tankegang. Hvis jeg fik 1 mio. om ugen, og spillede i en stor klub, så vil jeg ikke skifte, med den grund at jeg kunne få 200.000 mere om ugen. Det der trækker er naturligvis, at den slags mennesker i forvejen har et enormt højt forbrug, og det kan jo sættes yderligere op, med 200.000 mere i lommen om ugen. Det er jo trods 4-5 mio. mere om året, og det er jo ikke helt uvæsentligt. Normalt siger man gerne, at har man som "normalt menneske" 1 mio. om året, så er man meget godt lønnet, så derfor er 4-5 mio. altså en pæn slat, oven i den i forvejen rigtig gode løn, der virker helt uvirkelig for os andre.

snegl
19-07-2010, 17:59
Undskyld mig, men hva fanden er det for en handel (vi måske) er igang med at foretage os..

30mill £ på en spiller der ikke viser klubloyalitet, der udviser manglende fighter evner og klubånd, og en spiller der stadig mangler at bevise en masse for sin nuværende klub..

30 f*cking mill £ - kan være jeg skyder mig selv i foden, og han bliver vores næste star - men lige nu græder jeg snot og brækker mig - synes det er en forfærdelig nyhed :S

Hvorfor skulle man et eller andet sted også vise loyalitet et sted hvor der bliver lavet abelyde efter en, og klubbens fans hader en?

Det er nok en hvad kom først af hønen eller ægget diskussion om hvem der startede balladen, men han har nu aldrig fået en god opbakning og de trygge rammer en ung spiller har brug for.

Lad os håbe han ikke bliver en Gallas type af spiller hvis han skifter til os.. Det virker til at der er en ret god kemi på holdet, så mon ikke han før eller senere får det lidt sjovt ved at spille fodbold igen, og måske har lidt mere gejst på fodbolden i et bedre miljø. Men 30 mio er sku mange penge. Omvendt kan det blive en super pris hvis vi har sikret os den nye Wayne Rooney.

Jeg håber sgu ikke at City kaprer handelen. Det er vel næsten sikkert at de vil give 5 mio mere end os ligegyldigt hvad, så et eller andet sted viser Balotellis valg af klub om han prioriterer penge frem for den mest oplagte vej til en karriere gennem SAF. Minder faktisk lidt om Berbatovs valg tilbage i sin tid.

MC86
19-07-2010, 18:00

Tror heller ikke vi har pengene til det. Men det er jo ikk til at vide. Jeg ser det med blandet følelser. han er et stort talent, og han kan blive en star. men hans personlighed, og indstilling er til at lukke op og skide i..