PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54

Acsadac
06-07-2010, 15:15
Har altid været fan af Sneijder og hans blik for spillet og han ville virkelig passe perfekt ind i United er jeg helt sikker på, så et køb af ham ville være helt fantastisk og hvis Rafa vil sælge ham for "små" 25£ så SKAL vi slå til.

Og samtidig kan han bruges på kanten... Det er meget vigtigt at den 10'er der evt. købes også kan bruges som kantspiller..

Runaldo
06-07-2010, 15:46
Toni Kroos, Mesmut Özil, Thomas Mueller eller Wesley Sneijder.

Er ligeglad med hvilken en af dem vi får, så længe vi får en af dem på et tidspunkt.

Kunne overlevede med Sami Khedira - Sikke en fantastisk midbanespiller.

Mafia Boss
06-07-2010, 16:02
Toni Kroos, Mesmut Özil, Thomas Mueller eller Wesley Sneijder.

Er ligeglad med hvilken en af dem vi får, så længe vi får en af dem på et tidspunkt.

Kunne overlevede med Sami Khedira - Sikke en fantastisk midbanespiller.

de ville være fantastisk med Øzil/Sneijder plus en Khedira

mabu
06-07-2010, 16:25
de ville være fantastisk med Øzil/Sneijder plus en Khedira
ja det ville det.. kunne være rigtig farligt

Hartvigsen
06-07-2010, 16:31
Kan virkelig ikke se hvad i vil med Khedira, har i glemt Fletcher?

Runaldo
06-07-2010, 17:45

Ingen har glemt Fletcher - Men Khedira er ret ung, og nu ser det ikke ud til at vi har råd til Rodwell, så synes det ville være en god investering.

Runaldo
06-07-2010, 17:46
In other news:

Balotelli til Old Trafford (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/06/2012643/manchester-united-tell-inter-theyll-make-manchester-city-bid-for-)

Hvis bare Fergie kan få styr på hans arrogance :D

Acsadac
06-07-2010, 18:10
In other news:

Balotelli til Old Trafford (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/06/2012643/manchester-united-tell-inter-theyll-make-manchester-city-bid-for-)

Hvis bare Fergie kan få styr på hans arrogance :D

Balotelli er lige som Adriano.. Den træner som kan få skik på ham kan få en virkelig klassespiller...

Buttler
06-07-2010, 19:49
Jeg synes virkelig at mange af de transferbud der kommer er urealistiske. Vi henter jo ikke 3 centrale midtbanespillere, når vi i forvejen har Anderson, Fletcher, Carrick, Hargreaves, Scholes, Giggs og Gibson. Vi henter maks 1 på den position.

Hvis vi ser på den nuværende trup:

Målmænd:
VDS + PIG - Her er vi fint rustet den næste sæson, næste sommer tegner til at blive tidspunktet hvor vi skal finde en ny målmand.

Forsvar backs:
Rafael, Neville, Brown, O'Shea, Hargreaves, Evra, Fabio - Hargreaves, Fabio og Brown har døjet meget med skader, O'Shea også i foråret. Fletcher kan til nøds også dække pladsen. Ingen forstærkninger her med mindre vi kan købe kvalitet til spot-pris.

Forsvar centralt:
Rio, Vidic, Evans, Brown, Smalling, O'Shea, Neville - Her er meget kvalitet, især de 3 første. Rio spiller vel stadig 25 kampe på en sæson og jeg synes vi har 2 lovende talenter i Evans og Smalling. Vi har endag også en Craig Cathcart der nævnes som en interessant spiller.

Midtbane centralt:
Fletcher, Scholes, Carrick, Giggs, Gibson, Anderson, Hargreaves - Her håber vi selvfølgelig at Hargreaves bliver sin skade helt kvit og at Anderson bliver en del af holdet igen. Derudover findes der altså mange kvaliteter på denne midtbane og mange forskellige typer. Fletcher er felt-til-felt manden, Scholes og Giggs er de kreative kræfter, Carrick den balancerede pasningssikre midtbane, Anderson er dribleren med højt tempo og Gibson er skytten med stort arbejdspensum. Hargreaves er mere alsidig og kan dække lidt af det hele. For mig at se bør vi give midtbanen en chance mere i næste sæson og skulle de underpræstere må vi så handle næste sommer.

Kantspillere:
Nani, Valencia, Park, Obertan
Her kunne vi godt måske investere lidt efter min mening og dog. Nani gør det godt når han får tilliden, altså flere kampe efter hinanden. Han havde en godkendt sidste sæson. Valencia er virkelig en klassespiller der er garant for tempo og kvalitetsindlæg (Han har en stor andel i Rooneys kanon sæson). Park er arbejdshesten og efter min mening en spiller der er svær at blive klog på. Jeg synes han gør det godt i de store kampe, men når United skal skabe kampene falder han tit igennem og det bliver for omstændigt. Obertan er den ubekendte der viste lovende takter et par gange i foråret. Her kunne et godt bud på en transfer være Joe Cole, da denne er gratis og en stærk spiller. Personligt så jeg gerne en spiller som Juan Mata i United. Han var en stor profil for Valencia i sidste sæson og overstrålede efter min mening flere gange de umiddelbare stjerner, Silva og Villa. Da begge disse nu er væk, kan det selvfølgelig blive svært at lokke Mata samme vej. Alternativet kunne også være en spiller som Michel Bastos fra Brasillien og Lyon som både kan dække en back og en kant. Han har spillet et par sæsoner på højt niveau nu og kunne nemt tage det ekstra skridt op ad rangstigen i United.

Angribere:
Rooney, Hernandez, Macheda, Owen, Welbeck, Berbatov.
Her så jeg gerne man skilte sig af med Berbatov. Han bringer ikke nok til vores hold målmæssigt og spillet har en tendens til at gå i stå med ham på banen. Derudover er hans genpres ikke-eksisterende. Rooney kommer til at trække et stort læs og der er 2 løsninger tilgængelige som jeg ser det. Enten satser man på talenterne Hernandez, Macheda og Welbeck i selskab med Owen til at supplere (hvilket jeg synes bedst om) eller også skal man ud og handle. Her kunne det være spændende med en fyr som Klose der gang på gang imponere på landsholdet, men som ikke har haft succes på klubplan siden tiden i Bremen. Ham kunne vi måske få rimelig billigt og han ved hvor målet står, plus han arbejder hårdt mens luften er til det. Ellers kunne det være spændende at hente en type som Suarez der er god til at true dybden bag modstanderholdets bagkæde. Men som udgangspunkt mener jeg altså ikke at en forstærkning har toppriotet.

Hvis jeg var manager ville jeg forsøge at hente en spiller til midtbanen i denne sæson, enten i form af Joe Cole eller Michel Bastos - måske en Mesut Özil da han også kan dække en venstre kant. Ellers ville jeg satse på talenterne da der skal bruges penge på en målmand næste sommer.

Håber i kan pløje jer igennem :)

RAppel
06-07-2010, 20:05
Gourcuff må da være forholdsvis billig efter et mildest talt skuffende VM. Jo tak fra min side.

Buttler
06-07-2010, 20:08
Ja hvis han er billig kunne han være en god spiller at få ind, men det ville også betyde en ud, umiddelbart minder han mest om Carrick og Anderson så en af de 2 må ryge ud.

Broberry
06-07-2010, 21:56
Sneijder er efter dagens rygter fra diverse aviser, igen et hot emne herinde.
Men ærlig talt, 225 milioner for Sneijder, er en hån. De 225mio. havde været en nogenlunde pris inden hans vanvittige præstation i Champions League, og oven i hatten, præsterer han også rigtig flot til VM pt, hvor han flere gange har reddet Holland.

Jeg så selvfølgelig meget gerne Sneijder trække i den røde trøje, men det ser nok en smule sort ud, hvis vi ikke vil betale mere end 225mio.

Tror vi skal op omkring de 300-350 mio, før Inter vil overveje et salg.

KennyN
06-07-2010, 22:10
Vi skulle jo "bare" have slået til sidste sommer, da Sneijder ikke kunne bruges i Real Madrid, af forskellige årsager. Der var han jo sat billigt til salg, hvor Inter så kom ind og løb med ham. Der skulle United jo have hentet ham ind, fremfor måske at skulle betale langt mere nu, hvis vi er ude efter ham.. Lad os se..!

Broberry
06-07-2010, 22:12
Ja, hvis vi henter ham nu kommer vi muligvis til at betale Inters købspris x3 -.-

KennyN
06-07-2010, 22:15
Lige præcis. Dels grundet hans fine sæson, men ikke mindst VM præstationerne trækker vel prisen gevaldigt op.. Skidt, at vi ikke slog til sidste sommer. (hvis vi altså er ude efter ham i år, kan jo være rent gætteri)..
Tænk på, hvordan vi for relativ få penge sidste sommer kunne have skaffet os både Robben og Sneijder til. Real Madrid ville jo bare af med dem, så det havde ikke kostet mere end halvdelen af Ronaldo prisen at hente dem til.. Ja ja, det er lidt sjovt at tænke på.

Bugge
06-07-2010, 22:28
Ja, det er nu man skal hente Van der Vaart, Benzema eller andre Real Madrid outcasts inden de bliver solgt til en eller anden ligegyldig italiensk eller tysk klub, spiller helt fantastisk og så pludselig koster spidsen af en jetjager.

United DK
06-07-2010, 22:30
Ja, det er nu man skal hente Van der Vaart, Benzema eller andre Real Madrid outcasts inden de bliver solgt til en eller anden ligegyldig italiensk eller tysk klub, spiller helt fantastisk og så pludselig koster spidsen af en jetjager.

Jeg har før talt varmt for Van der Vaart, og gør det gerne igen.

Ruunee
06-07-2010, 22:41
Jeg har før talt varmt for Van der Vaart, og gør det gerne igen.
Ja, måske bare lige et par overskrifter. Man kunne jo, hvis man nu var sådan en der sad med korttidshukommelse, påstå at Van der Vaart kun er en light udgave af Sneijder. Så ønsker man kun ham fordi, man regner med at Sneijder er for dyr?

United DK
06-07-2010, 22:46
Ja, måske bare lige et par overskrifter. Man kunne jo, hvis man nu var sådan en der sad med korttidshukommelse, påstå at Van der Vaart kun er en light udgave af Sneijder. Så ønsker man kun ham fordi, man regner med at Sneijder er for dyr?

Van der Vaart er bestemt ikke en light udgave af Sneijder. Jeg mener ikke der er den store forskel mellem de to, men Holland spiller altid en 4-2-1-3 formation, og så er der kun plads til en 10'er, og det er så ham der bærer nummeret i dette tilfælde. Det svare til at man både havde Evra og Ashley Cole i truppen.

Broberry
06-07-2010, 22:49
Så længe der er snak om Sneijder, får Van Der Vaart et pænt nej tak fra min side af. Hellere 30-35£ for Sneijder end 20-25£ stykker for Van Der Vaart :)

MartinNielsen
06-07-2010, 23:23

Eftersom Fergie i dele af sæsonen har vist at han vil spille 4-3-3, så kunne men forestille sig en opstilling hvor offensives lød på;

Özil/Sneijder - Fletcher - Cambiasso/Khedira (kun forslag)
Valencia - Rooney - Nani

Hvor Valencia og Nani selvfølgelig agerer som kanter :)

United DK
06-07-2010, 23:31
Eftersom Fergie i dele af sæsonen har vist at han vil spille 4-3-3, så kunne men forestille sig en opstilling hvor offensives lød på;

Özil/Sneijder - Fletcher - Cambiasso/Khedira (kun forslag)
Valencia - Rooney - Nani

Hvor Valencia og Nani selvfølgelig agerer som kanter :)

Hvad så med Carrick, Hargreaves, Anderson og Gibson?

Brock
07-07-2010, 00:20
Sneijder kan umuligt være til salg for penge der er til at betale, MVP i Champions league IMO, og godt på vej til samme status under VM, tror simpelthen ikke på at det på nogen måde er realistisk. Han er blandt de aller, aller bedste spillere på markedet, som ovenikøbet brillerer i de største turneringer og kampe for tiden - hvor tit er det lige sådan en spiller overhovedet bliver solgt?

Jeg synes stadig man skal satse på at hente Van der Vaart, han burde være et nogenlunde realistisk mål, hvad angår økonomi. Han er spilleren som kan binde vores angreb og midtbane sammen i den 4-5-1/4-3-3 vi formentlig kommer til at spille.

Nu blev Gourcuff også nævnt (tak RAppel), ham havde jeg faktisk slet ikke tænkt på, men det kan da sagtens være han gerne ville væk fra Bordeaux nu da Blanc er væk og man ikke skal spille CL næste år. Han ryger ind på andenpladsen på min ønskeliste!

MC86
07-07-2010, 00:23
Mener vi skal gå efter Van der Vaart. han er billigere, og han er i mine øjne omkring samme niveau som Snejder hvis han bliber brugt som 10ér. Også er der større chance for at få ham.

Haslund
07-07-2010, 00:35
Sneijder kan umuligt være til salg for penge der er til at betale, MVP i Champions league IMO, og godt på vej til samme status under VM, tror simpelthen ikke på at det på nogen måde er realistisk. Han er blandt de aller, aller bedste spillere på markedet, som ovenikøbet brillerer i de største turneringer og kampe for tiden - hvor tit er det lige sådan en spiller overhovedet bliver solgt?

Jeg synes stadig man skal satse på at hente Van der Vaart, han burde være et nogenlunde realistisk mål, hvad angår økonomi. Han er spilleren som kan binde vores angreb og midtbane sammen i den 4-5-1/4-3-3 vi formentlig kommer til at spille.

Nu blev Gourcuff også nævnt (tak RAppel), ham havde jeg faktisk slet ikke tænkt på, men det kan da sagtens være han gerne ville væk fra Bordeaux nu da Blanc er væk og man ikke skal spille CL næste år. Han ryger ind på andenpladsen på min ønskeliste!

Alt det der virker fornuftigt nok, men du glemmer rafalution faktoren.
Rygterne siger jo, at han vil skabe sit eget hold, frem for at fortsætte Mourinho's, hvilket selvfølgelig er meget forståeligt efter den sæson de lige har haft :)

Runaldo
07-07-2010, 09:52
Kigger man rundt på mange af de spillere der rygtes til Manchester United, som eksempelvis Wesley Sneijder, kunne klubben have købt for 1år siden.

Men klubbens stivelse efter salget af Cristiano Ronaldo gjorde ingen store takter og hvis vi nu skal betale €35m for Sneijder fremfor €13m vil gøre det til den værste aftale i Fergusons historie, især når han havde alle muligheder for at gøre det sidste år.

Stratego Thomas
07-07-2010, 10:39
Vi skulle jo "bare" have slået til sidste sommer, da Sneijder ikke kunne bruges i Real Madrid, af forskellige årsager. Der var han jo sat billigt til salg, hvor Inter så kom ind og løb med ham. Der skulle United jo have hentet ham ind, fremfor måske at skulle betale langt mere nu, hvis vi er ude efter ham.. Lad os se..!
det er altid let at være bagklog! vi skulle osse have købt drogba før chelsea.. sagen var jo, at sneijder langt fra havde levet op til sine forventninger i real, hvorfor det at købe ham ville være en satsning.. spillerhandler fungerer på mange måder som boliglån: man betaler for risikoen.. i år har sneijder så vist hvad han kan og virker derfor som en mere sikker investering, hvilket så igen afspejler prisen..

Mafia Boss
07-07-2010, 11:50
vi bliver jo kædet sammen med Balotelli. Det kan jeg ikke fortså. IMO syntes jeg han er alt for umoden. Men han har et kæmpe potientialle. Lad os håbe at hvis Ferguson henter ham at han kan kontrollere ham med en hård hånd og at han modnes.

Men kan ikke rigtig se hvor han skulle spille i start 11'eren, så det må nok være endnu en spiller til ungdomsholdet i første omgang.

robinho
07-07-2010, 12:14
vi bliver jo kædet sammen med Balotelli. Det kan jeg ikke fortså. IMO syntes jeg han er alt for umoden. Men han har et kæmpe potientialle. Lad os håbe at hvis Ferguson henter ham at han kan kontrollere ham med en hård hånd og at han modnes.

Men kan ikke rigtig se hvor han skulle spille i start 11'eren, så det må nok være endnu en spiller til ungdomsholdet i første omgang.

Tror du at et kæmpetalent skifter fra Inter til United for lad os sige 200 mio kr. og så vil spille reserveholdsfodbold?

Mafia Boss
07-07-2010, 12:20
Tror du at et kæmpetalent skifter fra Inter til United for lad os sige 200 mio kr. og så vil spille reserveholdsfodbold?

Det er også derfor jeg ikke tror så meget på handlen, men Barlotelli er træt af Inter. Har du ikke hørt hvilke stupide ting han har gjort??
Og i Inter var han heller ikke 100 % sikker på en startplads.

Daniel
07-07-2010, 13:13
Jeg så virkelig gerne et køb af Rafael Van der Vaart. Det er tydeligt, at der ikke er plads til ham i Real Madrid med tilgangen af Angel Di Maria og med alle de tjenester vi har gjort dem gennem årene, burde det være muligt at hente ham for rimelige penge. Så kunne vi benytte en opstilling som denne her:

Fletcher Hargreaves/Carrick

Valencia Van der Vaart Nani

Rooney

Derudover Anderson, Scholes, Giggs, Park og Cleverley til reserver på midtbanepladserne. Der ville en Joe Cole bestemt pynte, da han kan erhverves gratis og vil være i stand til at spille alle 3 offensive midtbane positioner. Det ville også give os noget ekstra gennembrudskraft fra bænken, da han er en noget farligere indskifter end Park.

I angrebet er jeg lidt i tvivl. Hvis vi henter Van der Vaart og Cole mener jeg egentligt ikke, at vi bør hente meget mere, men det kan naturligvis afhænge af om vi sælger Berbatov. Jeg håber lidt vi skiller os af med bulgareren og så giver unge Javier Hernandez en chance. Jeg tvivlede meget på ham i starten, men er begyndt at få forhåbninger omkring ham, grundet hans glimrende VM. Derudover er Owen, Welbeck og Macheda også stadig en del af truppen, men mon ikke i hvert fald en af de sidstnævnte i såfald bør udlejes.

DavidMadsen
07-07-2010, 13:24
Det er også derfor jeg ikke tror så meget på handlen, men Barlotelli er træt af Inter. Har du ikke hørt hvilke stupide ting han har gjort??
Tror heller ikke du har det mest dybdegående kendskab til ham, hvis du staver hans navn forkert ;)
Jeg har været kæmpe fan af Balotelli siden jeg blev konfirmeret, og jeg kender skam godt til alt det han har lavet. Og man forstår vel godt han er træt af at sidde på bænken, når han bare vil spille fodbold. Desuden har jeg en fornemmelse af at han er Milan-fan.

DavidMadsen
07-07-2010, 13:31
Jeg så virkelig gerne et køb af Rafael Van der Vaart. Så kunne vi benytte en opstilling som denne her:

Fletcher Hargreaves/Carrick

Valencia Van der Vaart Nani

Derudover Anderson, Scholes, Giggs, Park og Cleverley til reserver på midtbanepladserne.
Og Obertan, Gibson, den der ikke spiller af Hargo og Carrick m.fl. Jeg synes maksimalt vi mangler én spiller til midtbanen. Selv hvis Cleverley bliver udlejet, skal vi ikke have to spillere mere til at øge den i forvejen enorme konkurrence på midtbanen - den ene vi - ifølge mig - mangler, er en kreatør. Og jeg ville være yderst lykkelig hvis vi hentede Van der Vaart, Gourcuff, Özil, Sneijder, Diego eller noget i den stil. Om jeg tror vi henter et klassenavn ved jeg ikke. Jeg håber.

Runaldo
07-07-2010, 14:05
Tror heller ikke du har det mest dybdegående kendskab til ham, hvis du staver hans navn forkert ;)
Jeg har været kæmpe fan af Balotelli siden jeg blev konfirmeret, og jeg kender skam godt til alt det han har lavet. Og man forstår vel godt han er træt af at sidde på bænken, når han bare vil spille fodbold. Desuden har jeg en fornemmelse af at han er Milan-fan.

Siden Balotelli er ret ung, må du være .. 15år? :D

robinho
07-07-2010, 14:10

Jeg har heller ikke sagt jeg vil have ham. Hans attitude er helt forfærdelig. Så er jeg egentlig ligeglad med hvor god han er eller kan blive.

CC
07-07-2010, 14:18
Kunne det tænkes at grunden til at vi ikke har skrevet under med nogle spillere til førsteholdstruppen endnu, er fordi de stadig spiller ved VM?

Tænker ikke på nogen specielt, men kan da nævne en del spillere fra de tre tilbageværende hold som er rimelig spændende!

United-S
07-07-2010, 14:28
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Juventus-holder-udsalg

Hvis det passer, kunne vi måske få Diego billigt. Jeg synes selv han ville passe godt ind i en 4-3-3.

Hvad synes i om dette?

DavidMadsen
07-07-2010, 15:08
Siden Balotelli er ret ung, må du være .. 15år? :D
16, om jeg må be'. :lolol:

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Juventus-holder-udsalg

Hvis det passer, kunne vi måske få Diego billigt. Jeg synes selv han ville passe godt ind i en 4-3-3.

Hvad synes i om dette?
Jeg har før nævnt Diego som et muligt indkøb. Van der Vaart, Gourcuff, Özil, Sneijder eller Diego ville være en drøm for mig.

Kunne det tænkes at grunden til at vi ikke har skrevet under med nogle spillere til førsteholdstruppen endnu, er fordi de stadig spiller ved VM?

Tænker ikke på nogen specielt, men kan da nævne en del spillere fra de tre tilbageværende hold som er rimelig spændende!
Det kunne det godt, ja. Hvis vi virkeligt er ude efter Suarez, Sneijder, Özil, Thomas Müller el.lign. kunne det meget vel være fordi de er til VM.

Lorensen
07-07-2010, 15:08

Han stavede det rigtigt i første omgang, så mon ikke det var en simpel tastefejl? Jeg tror det...

Desuden forstår jeg ikke, og det her er ikke myntet på dig, hvordan man kan være kæmpe fan af folk som Balotelli. Magen til usympatisk fætter skal man dælme lede længe efter! Så kan han være nok så god, men han får jo nærmest Adriano, Ronaldinho og de andre brasilianske problembørn til at ligne små søde englebasser.

MOHoegsted
07-07-2010, 16:17
Er jeg den eneste der håber mere og mere at et køb af Sneijder er realitet?
I starten startede det med de små rygter, hvor jeg ikke rigtig troede på det.
Nu er det så bekræftet at vi er interreseret, selvom de meddeler han ikke er til salg, så mon ikke United ville byde nok til vi får ham.
Selv mener jeg jo vi mangler en kreatør, så hvorfor ikke bare købe at min mening, verdens bedste på pladsen for tiden.
Håber ikke der er et problem med økonomien, men det må tiden vise, det ligner ikke SAF at købe så dyrt ind, men man kan jo godt håbe.

Der er også andre gode muligheder i Özil og Diego, som er en del billigere :)

Mafia Boss
07-07-2010, 16:21

Jeg ved dae masse om Balotelli, det var en tastefejl som Lorenzen sagde. Nej jeg vil ikke have Balotelli til United, for hvis han ikke får spilletid kommer han sikkert rendende til træning med en city/liverpool trøje og synger deres sange.
Faktum er at han er et stort talent, men alt for umoden.
Milito har været ude at sige at han ikke kan fordrage Balotellis umodne opførsel, og det har flere andre spillere i Serie A

DavidMadsen
07-07-2010, 16:21
Han stavede det rigtigt i første omgang, så mon ikke det var en simpel tastefejl? Jeg tror det...

Desuden forstår jeg ikke, og det her er ikke myntet på dig, hvordan man kan være kæmpe fan af folk som Balotelli. Magen til usympatisk fætter skal man dælme lede længe efter! Så kan han være nok så god, men han får jo nærmest Adriano, Ronaldinho og de andre brasilianske problembørn til at ligne små søde englebasser.
Det var også bare en spøg bassemand.

Det kan man, ligeså vel som man kan være det af f.eks. Messi og Ronaldo, fordi han har et gudsbenådet talent på en fodboldbane. Han er en fornøjelse at se på banen, og det er ren og skær underholdning når han spiller. At han får nogle røde kort, og laver nogle stupide ting, kan han sagtens gro væk fra. Jeg tror bare ikke han kan lide at være i Inter, og prøver at blive fri fra klubben.

Jeg kunne jo på samme måde spørge hvordan man kan elske eksempelvis Totti, Materazzi og Zlatan, som er endnu mere svinske på banen, men også ældre, så de burde være over det barnlige pjat. Balotelli skal bare sættes skik på, af en træner som Ferguson eller Wenger. Folk som Materazzi, Zlatan og Totti har en håbløs attitude. Men det alene er ikke nok for mig til at jeg hader dem. Har ikke noget imod Zlatan, men synes han er en klassespiller. Desuden hader jeg så Totti, næsten alene pga. den episode med Balotelli i pokalturneringen. Dog også det med Christian Poulsen, og sådan lidt.

Jeg ved dae masse om Balotelli, det var en tastefejl som Lorenzen sagde. Nej jeg vil ikke have Balotelli til United, for hvis han ikke får spilletid kommer han sikkert rendende til træning med en city/liverpool trøje og synger deres sange.
Faktum er at han er et stort talent, men alt for umoden.
Milito har været ude at sige at han ikke kan fordrage Balotellis umodne opførsel, og det har flere andre spillere i Serie A
Som jeg også skrev til Lorenzen, og smileyen indikerede, var det bare en spøg.

Jeg vil skam gerne have ham til klubben. Er sikker på at Ferguson kan få sat skik på ham. Mourinho og ham havde jo været oppe at toppes et par gange, og Mourinho har heller aldrig rigtigt kunne lide ham (Det baserer jeg på nogle af deres udtalelser om hinanden). Forstår sgu godt han vil provokere lidt, når der ikke er nogen i Inter der forstår ham. De har jo næsten allesammen været imod ham. Det er alt for monotont som ungt menneske, bare at møde op til træning, spise, sove, træne, spise, sove og så måske spille lidt i en kamp, hvis man får lov at hoppe af bænken.

Tror han vil væk fra Inter, og det er derfor vi ser ham gøre alle de ting. Hvis han bliver, kan det være at han får et andet forhold til Rafa, end Mourinho, og derved blomstrer.

Bugge
07-07-2010, 16:23
Jeg vil have Sneijder og kun Sneijder!
Og hvis vi ikke får ham så blir jeg pigesur.. :( ;)

Han er bare en verdensklasse spiller og lige præcis den type offensive kreatør som jeg tror kan lukke hullet på midtbanen nu hvor King Scholes snart fylder 120 år. Problemet er selvfølgelig at han kan komme til at koste det hvide ud af øjnene.

Özil er også en spændende spiller og Van der Vaart kunne også være en mulighed, helt sikkert. Men Wesley Sneijder er drømmekøbet.

Mafia Boss
07-07-2010, 16:25
Er jeg den eneste der håber mere og mere at et køb af Sneijder er realitet?
I starten startede det med de små rygter, hvor jeg ikke rigtig troede på det.
Nu er det så bekræftet at vi er interreseret, selvom de meddeler han ikke er til salg, så mon ikke United ville byde nok til vi får ham.
Selv mener jeg jo vi mangler en kreatør, så hvorfor ikke bare købe at min mening, verdens bedste på pladsen for tiden.
Håber ikke der er et problem med økonomien, men det må tiden vise, det ligner ikke SAF at købe så dyrt ind, men man kan jo godt håbe.

Der er også andre gode muligheder i Özil og Diego, som er en del billigere :)

jeg håber også på Sneijder, men IMO ser det svært ud.

Mafia Boss
07-07-2010, 16:30
Det var også bare en spøg bassemand.

Det kan man, ligeså vel som man kan være det af f.eks. Messi og Ronaldo, fordi han har et gudsbenådet talent på en fodboldbane. Han er en fornøjelse at se på banen, og det er ren og skær underholdning når han spiller. At han får nogle røde kort, og laver nogle stupide ting, kan han sagtens gro væk fra. Jeg tror bare ikke han kan lide at være i Inter, og prøver at blive fri fra klubben.

Jeg kunne jo på samme måde spørge hvordan man kan elske eksempelvis Totti, Materazzi og Zlatan, som er endnu mere svinske på banen, men også ældre, så de burde være over det barnlige pjat. Balotelli skal bare sættes skik på, af en træner som Ferguson eller Wenger. Folk som Materazzi, Zlatan og Totti har en håbløs attitude. Men det alene er ikke nok for mig til at jeg hader dem. Har ikke noget imod Zlatan, men synes han er en klassespiller. Desuden hader jeg så Totti, næsten alene pga. den episode med Balotelli i pokalturneringen. Dog også det med Christian Poulsen, og sådan lidt.

Totti er fremragende fodboldspiller. Loyale klubmænd som ham skal man lede længe efter nu om dage. (vi har selv et par i United)

Zlatan forstår jeg ikke. Jeg syntes da ikke han er umoden??

Men Materazzi kan jeg give dig ret i

DavidMadsen
07-07-2010, 16:42
Totti er fremragende fodboldspiller. Loyale klubmænd som ham skal man lede længe efter nu om dage. (vi har selv et par i United)

Totti's attitude er imo mindst lige så slem som Balotelli's. Har du set hvad han gjorde, på netop Balotelli, i den italienske cup?

Zlatan er blevet noget bedre efter sit skifte til Barca, men i Italien var han nok - sammen med Materazzi og Totti ( ;) ) - verdens største svin på en fodboldbane. Han har dog også lavet nogle grimme ting i Barca.

MOHoegsted
07-07-2010, 16:49

http://www.youtube.com/watch?v=0lCVt6aVj2s

en video jeg hurtigt fandt i sidste sæson, husker den godt selv.
der har jo også været andre hændelser, syntes også selv i medierne han udstiller sig umodent.

Martinsen
07-07-2010, 16:53
Tror desværre vi skal op med en meget stor pose peng for bare at få lov at tale med Sneijder. Vores chance er at Sneijder virkelig vil skifte til os og derved nærmest tvinger Inter til at være samarbejdsvillige, men jeg har mine tvivl. Han er ellers en klassespiller og det har alle vel kunne se pånær Real Madrid.

Og hvor er det i øvrigt typisk os at vi først nu får øjnene op for ham nu! I stedet for da han var i Ajax eller da Real absolut bare ville af med ham.

Mafia Boss
07-07-2010, 16:58

der har jo også været andre hændelser, syntes også selv i medierne han udstiller sig umodent.

der må jeg give dig ret. Men har så også set Villa lave det samme under VM mod Honduras.

http://www.youtube.com/watch?v=qQ2Y1mbLP28

DavidMadsen
07-07-2010, 16:58

Den kamp sad jeg endda og så med nogle venner, men havde glemt alt om det. Sørgelig hukommelse for en 16-årig.

Tror desværre vi skal op med en meget stor pose peng for bare at få lov at tale med Sneijder. Vores chance er at Sneijder virkelig vil skifte til os og derved nærmest tvinger Inter til at være samarbejdsvillige, men jeg har mine tvivl. Han er ellers en klassespiller og det har alle vel kunne se pånær Real Madrid.

Og hvor er det i øvrigt typisk os at vi først nu får øjnene op for ham nu! I stedet for da han var i Ajax eller da Real absolut bare ville af med ham.
Det kunne da godt være at hans drøm er at spille i England. Man ved jo aldrig. Og det kan jo også være at Sir Alex overrasker, og bruger de penge der skal til. Jeg tvivler, men...

Ja, det er fandeme også for dårligt at vi ikke spottede Torres, Messi, Buffon, Dani Alves og Agüero i sin tid, og hapsede dem super billigt. Sådan kan man ikke rigtigt stille det op. Man har vel ment at han ikke var god nok, da han spillede i Ajax, og så var det bare for sent.

Mafia Boss
07-07-2010, 17:00

Enig. Han var jo også et lysende talent i Ajax tiden. Også i Real.
Han nægter ikke at han godt kn finde på at skifte, så lidt lys er der for enden af tunnellen

Acsadac
07-07-2010, 17:48
Hvis Sneijder koster det dobbelte af Özil / Gourcuff / VdV så siger jeg nej tak.

Så ville jeg hellere spare de 150 mio til at smide oven i Berbatov's salgspris og så købe en klasseangriber, som gerne også må kunne spille fløj i en 4-3-3..

Klasseangriber + 10'er vægter jeg højere en Sneijder...

Kranse
07-07-2010, 18:05
http://www.bold.dk/nyt/Everton-bommert-Stortalent-smutter

Hvad siger vi til ham? Gratis, engelsk og i mine øjne et relativt stort talent.

Han kunne sagtens blive spændende.

Daniel
07-07-2010, 18:14
http://www.bold.dk/nyt/Everton-bommert-Stortalent-smutter

Hvad siger vi til ham? Gratis, engelsk og i mine øjne et relativt stort talent.

Han kunne sagtens blive spændende.

Gosling er bestemt en interessant spiller, der allerede har spillet en del kampe i PL, men et køb af ham, kræver også at vi snart siger farvel til lettere ligegyldige overskudsvarer som Obertan og Gibson, for at der er plads i truppen.

MosaverB
07-07-2010, 18:21
Gosling er bestemt en interessant spiller, der allerede har spillet en del kampe i PL, men et køb af ham, kræver også at vi snart siger farvel til lettere ligegyldige overskudsvarer som Obertan og Gibson, for at der er plads i truppen.
Hvorfor Obertan?
- Han har knap nok fået noget spilletid hos os. De gange han har, så har han haft både gode sider, og dårlige. De er dog utroligt, som folk herinde ønsker spillere ud af klubben, fordi de ikke har præsteret godt. Ronaldo skulle også bruge 1 eller 2 år på at blive "god nok" - og se ham nu, han er verdens bedste. Jeg synes helt klart, at vi skal give ham en chance :-)

DavidMadsen
07-07-2010, 18:27
De er dog utroligt, som folk herinde ønsker spillere ud af klubben, fordi de ikke har præsteret godt. Ronaldo skulle også bruge 1 eller 2 år på at blive "god nok" - og se ham nu, han er verdens bedste. Jeg synes helt klart, at vi skal give ham en chance :-)
Sådan er det med mange United-fans. Specielt de overfladiske, der bare vil have at vi skal købe kæmpe stjerner, med vores sindssygt mange penge....

United DK
07-07-2010, 18:27
Hvorfor Obertan?
- Han har knap nok fået noget spilletid hos os. De gange han har, så har han haft både gode sider, og dårlige. De er dog utroligt, som folk herinde ønsker spillere ud af klubben, fordi de ikke har præsteret godt. Ronaldo skulle også bruge 1 eller 2 år på at blive "god nok" - og se ham nu, han er verdens bedste. Jeg synes helt klart, at vi skal give ham en chance :-)

Vi SKAL have solgt en del denne sommer, da truppen er overfyldt, og hvem er mere oplagt end en spiller som Obertan? Det kan godt være, at han kan blive stor, men det må så blive i en anden klub.

Mht. Gosling ved jeg ikke, hvor stort et talent han egentlig er. Han er højre kant, og kan spille centralt ligesom Cleverley, så i mine øjne nej tak, også selvom han er "gratis".

MosaverB
07-07-2010, 18:32
Vi SKAL have solgt en del denne sommer, da truppen er overfyldt, og hvem er mere oplagt end en spiller som Obertan? Det kan godt være, at han kan blive stor, men det må så blive i en anden klub.

Mht. Gosling ved jeg ikke, hvor stort et talent han egentlig er. Han er højre kant, og kan spille centralt ligesom Cleverley, så i mine øjne nej tak, også selvom han er "gratis".
Ja, jeg er godt klar over, at vi skal ha' solgt en del.
- Men, jeg mener ikke, at Obertan hører ind under her. Vi har nogle andre spillere som også godt kan sælges. Her tænker jeg på Diouf, Berbatov, og måske nogle andre.

Acsadac
07-07-2010, 18:35
Ja, jeg er godt klar over, at vi skal ha' solgt en del.
- Men, jeg mener ikke, at Obertan hører ind under her. Vi har nogle andre spillere som også godt kan sælges. Her tænker jeg på Diouf, Berbatov, og måske nogle andre.

Du skrev tidligere idag:
"Hvorfor Obertan?
- Han har knap nok fået noget spilletid hos os. De gange han har, så har han haft både gode sider, og dårlige. De er dog utroligt, som folk herinde ønsker spillere ud af klubben, fordi de ikke har præsteret godt. Ronaldo skulle også bruge 1 eller 2 år på at blive "god nok" - og se ham nu, han er verdens bedste. Jeg synes helt klart, at vi skal give ham en chance :-)"

Hvis du udskiftet Obertan med Diouf, hvor er så forskellen?

United DK
07-07-2010, 19:19
Jeg prøvede lige at læse på de nye regler for næste sæson:

The Premier League are introducing a cap on the number of players in a squad. From this season onwards, clubs will have to declare a squad of no more than 25 players at the end of August when the summer transfer window shuts and then again at the end of the January transfer window. Players aged 21 and under can be selected without being registered in the 25.

Also being introduced this season is the 'Home Grown Players' rule which aims to encourage the development of young footballers at Premier League clubs. The new rule will require clubs to name at least eight players in their matchday squad of 25 players, that have been registered domestically for a minimum of three seasons prior to their 21st birthday.

Det første afsnit er ikke så væsentligt umiddelbart, det andet afsnit får mig derimod ud i:

Neville, Brown, Rooney, Giggs, O'Shea, Fletcher og ???

Registered betyder vel, at de skulle stå som en del af 1. holdstruppen, fra de var 18 og tre år frem? I såfald synes jeg kun jeg kan nævne de seks ovenstående. Scholes, Evans og Gibson har været i klubben i perioden fra 18-21, men har ikke været en del af 1. holdstruppen i alle tre år mig bekendt.

Jeg vil dog ikke benægte, at jeg kan misforstå noget.

schousboe9
07-07-2010, 19:32
De skal have været på professionel kontrakt i 3 år, ikke nødvendigvis på førsteholdet.

Andetsteds har jeg vist selv skrevet inden de fylder 18 år - det er naturligvis 21, som det står ovenover. :)

DavidMadsen
07-07-2010, 19:37
De skal have været på professionel kontrakt i 3 år, ikke nødvendigvis på førsteholdet.

Andetsteds har jeg vist selv skrevet inden de fylder 18 år - det er naturligvis 21, som det står ovenover. :)
Og ikke nødvendigvis i United, men bare i England, så vidt jeg ved.

zhagzi
07-07-2010, 20:07
Hvorfor Obertan?

Nu sætter du så også Obertan op mod Ronaldo, hvilket ikke giver Obertan gode odds. Ronaldo viste fremragende takter allerede efter 6 måneder. Og efter 1 år, var han nærmest i start 11'ern.

Tag Flether istedet for. Eller Evans. Eller ihvertfald den bedste af alle. Nani!
I'm on your side, Obertan skal have tid. Ligesom ovenstående. Kunne jo være Gabriel er en 'late-bloomer' .. You never know.

zhagzi
07-07-2010, 20:11

Har så ikke helt forstået hvordan det foregår. Hvem er disse 25 spillere som bliver udtaget til truppen?.. Er der så kun 25 spillere, ferguson træner på førsteholdet? ..

Jeg er faktisk helt blank. Det kan da ikke passe SAF skal udtage 25 spillere til bænken og banen pr. matchday. Så har vi jo 14 udskiftere... :confused:

Daniel
07-07-2010, 21:29
Sådan er det med mange United-fans. Specielt de overfladiske, der bare vil have at vi skal købe kæmpe stjerner, med vores sindssygt mange penge....

Så du tror simpelthen hen, at grunden til jeg godt vil have Obertan solgt, er at jeg er en overfladisk United-fan, der kun vil købe store stjerner? Det må være noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt.

Som United DK påpeger er vores trup efterhånden utrolig bred og derfor er det nødvendigt at skære ned i truppen, med de nye regler i tankerne. Jeg ser Obertan som et ganske oplagt valg, ikke fordi han ikke er en stor stjerne, men derimod fordi han i mine øjne har ret langt til spilletid og pt. er et af de tyndere mandater i truppen. Jeg ved godt, at den mængde spilletid han har fået ikke har været fantastisk, men jeg så langt hellere at vi gav chancen til en mand som Cleverley, der er engelsk og oven i købet fra vores egen ungdomsafdeling.

DavidMadsen
07-07-2010, 21:52
Så du tror simpelthen hen, at grunden til jeg godt vil have Obertan solgt, er at jeg er en overfladisk United-fan, der kun vil købe store stjerner? Det må være noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt.

Som United DK påpeger er vores trup efterhånden utrolig bred og derfor er det nødvendigt at skære ned i truppen, med de nye regler i tankerne. Jeg ser Obertan som et ganske oplagt valg, ikke fordi han ikke er en stor stjerne, men derimod fordi han i mine øjne har ret langt til spilletid og pt. er et af de tyndere mandater i truppen. Jeg ved godt, at den mængde spilletid han har fået ikke har været fantastisk, men jeg så langt hellere at vi gav chancen til en mand som Cleverley, der er engelsk og oven i købet fra vores egen ungdomsafdeling.
Det var slet ikke møntet på dig, bare rolig. Jeg 'kender' bare maaaaaange, der er sådan.

Men hvorfor er Obertan lige et oplagt valg? Han kunne da sagtens rende og spille på reserveholdet, indtil han er moden nok til førsteholdet. Han har kun været et år i klubben, og engelsk fodbold. Og endda været skadet i nogle måneder. Det har ikke givet ham meget tid til at integrere sig i en helt ny kultur.

Har så ikke helt forstået hvordan det foregår. Hvem er disse 25 spillere som bliver udtaget til truppen?.. Er der så kun 25 spillere, ferguson træner på førsteholdet? ..

Jeg er faktisk helt blank. Det kan da ikke passe SAF skal udtage 25 spillere til bænken og banen pr. matchday. Så har vi jo 14 udskiftere... :confused:
Han skal vælge 25 spillere, hvoraf 8 skal have haft en professionel engelsk kontrakt i mindst 3 år inden han blev 21. De 25 + alle klubbens spillere på 21 år eller under, er de eneste der må bruges i PL. Dvs. hvis f.eks. Nani ikke blev valgt til truppen, måtte han ikke spille i PL, før han blev registreret. Man kan kun indgive listerne dagen efter sommertransfervinduet og dagen efter januar-vinduet. Mellem disse, er det kun dem der er blevet valgt og dem på 21 år eller yngre, der må spille.

Sådan har jeg forstået det..

zhagzi
07-07-2010, 22:30
Han skal vælge 25 spillere, hvoraf 8 skal have haft en professionel engelsk kontrakt i mindst 3 år inden han blev 21. De 25 + alle klubbens spillere på 21 år eller under, er de eneste der må bruges i PL. Dvs. hvis f.eks. Nani ikke blev valgt til truppen, måtte han ikke spille i PL, før han blev registreret. Man kan kun indgive listerne dagen efter sommertransfervinduet og dagen efter januar-vinduet. Mellem disse, er det kun dem der er blevet valgt og dem på 21 år eller yngre, der må spille.

Sådan har jeg forstået det..

Det jo uhørt!

Ej mener det sgu. Det er da noget røv og lort for os, med en sådan bred trup, og vi bruger jo mange på fx 22 eller 23 år. Dem betegner jeg skam også som 'unge talenter'. Vi prøver jo konstant foreskellige spillere. Og hvis vi kommer i sådant et skadeshelvede som sidste sæson, med 8 skadede på én gang!.. Ja så vi nede på 17.. Det jo ikke engang 7 udskiftninger med de oprindelige registrede 25 spillere. Og så skal vi virkelig til at bruge talenterne.. Phew!

Sidder nu og tænker på, hvad gør man så med en spiller som De Laet, som fylder 22 år til November?..

Daniel
07-07-2010, 22:33
Det var slet ikke møntet på dig, bare rolig. Jeg 'kender' bare maaaaaange, der er sådan.

Men hvorfor er Obertan lige et oplagt valg? Han kunne da sagtens rende og spille på reserveholdet, indtil han er moden nok til førsteholdet. Han har kun været et år i klubben, og engelsk fodbold. Og endda været skadet i nogle måneder. Det har ikke givet ham meget tid til at integrere sig i en helt ny kultur.

Fordi han er 21 år og derfor bør han på nuværende tidspunkt i mine øjne være inde omkring førsteholdet. Det tror jeg da også selv han forventer, med tanke på at han trodsalt fik en del spilletid i hans første sæson, og derfor sikkert vil spille endnu mere i denne sæson. Ydermere står han bare i vejen for unge britiske spillere på anden holdet. Jeg vil selvfølgelig ikke afskrive ham helt, men tror bare ikke på at han får en fremtid på holdet og mener derfor at vi på nuværende tidspunkt sagtens kan afskaffe ham, Gibson og Diouf, ligesom vi gjorde med Tosic.

Jeg har ikke helt forstået ved den der regel, om spillere under 21 år kan benyttes uden at de skal registreres. Gælder det indtil de fylder 21, eller bruges det i årgang som fx. at alle 89'ere i denne sæson ikke behøves registreret?

NtotheT
08-07-2010, 11:13
De ny PL-regler er sådan:

1. Du skal registrere en trup på 25 mand - ligesom CL.
- Ligesom CL, så skal du faktisk registrere 25 mand. Disse 25 mand er dem, der er 21 år og opefter, og 4 af dem skal være trænet af United og 8 af dem af England (Begge ting forklares senere hen).

2. Fire af spillerne, som er registreret af klubben, skal være trænet af United
- Det er forstået på denne måde, at når de er fyldt 21 år, så skal de have været i United i minimum 3 år. Det vil sige, at spillere som Rooney, Rafael, Fabio, Evans, Scholes, Giggs, Fletcher, Neville osv. kan være under kategorien "Trænet af United".

Hvis man er strategisk klog, kunne man undlade at registrere Rafael og Fabio, hvis man gerne vil give nogle andre spillere en plads i truppen, for Rafael og Fabio behøves ikke at blive registreret i denne sæson. Det kan pladsen til en Obertan f.eks.. Men det er kun for denne sæson, for til næste sæson vil Rafael og Fabio være 21 år.

3. 8 af de registrerede spillere skal være trænet af England.
Det her er det eneste punkt, jeg er lidt usikker ved, men som jeg har forstået det, så skal man have været optrænet af en engelsk klub i 3 år inden man er fyldt 21 år, og her har vi slet ingen problemer med Rio, Rafael, Fabio, Fletcher, Carrick, Gibson, Scholes, Giggs, Rooney, Neville osv.

Det er de væsentlige regler for denne sæson. Det vil sige, at vi til denne sæson ikke behøves at registrere Welbeck, Macheda, Rafael, Fabio, Amos, da ingen af dem fylder 21 år inden sæson slutter.

Ruunee
08-07-2010, 11:34
3. 8 af de registrerede spillere skal være trænet af England.
Det her er det eneste punkt, jeg er lidt usikker ved, men som jeg har forstået det, så skal man have været optrænet af en engelsk klub i 3 år inden man er fyldt 21 år, og her har vi slet ingen problemer med Rio, Rafael, Fabio, Fletcher, Carrick, Gibson, Scholes, Giggs, Rooney, Neville osv.

Ja, og det gælder så også for Brown, Smalling, Michael Owen, O'Shea (kom han ikke til klubben som 17-18 årig?). Selv med en 3-4 af de "engelske" der går på pension eller afsættes inden for et års tid, skulle vi kunne klare den.

Michael
08-07-2010, 11:50
Det er de væsentlige regler for denne sæson. Det vil sige, at vi til denne sæson ikke behøves at registrere Welbeck, Macheda, Rafael, Fabio, Amos, da ingen af dem fylder 21 år inden sæson slutter.

Så vidt jeg har forstået det må de ikke være fyldt 21 inden datoen (Ultimo August/Primo september) for registrering. At de så fylder 21 midt i sæsonen skulle være lige meget, og har kun indflydelse på deres status til næste sæson.

Broberry
08-07-2010, 11:59
Jeg ville bare lige høre om folket tror på en Sneijder transfer ;)?

mabu
08-07-2010, 12:03
nej tror ikke da inter ikke vil sælge ham.. men tror på en özil transfer i stedet for snejder:)

Broberry
08-07-2010, 12:07
Özil lyder også mere realistisk i mine øre, jeg så dog stadig hellere Sneijder :)

MosaverB
08-07-2010, 12:11
Du skrev tidligere idag:
"Hvorfor Obertan?
- Han har knap nok fået noget spilletid hos os. De gange han har, så har han haft både gode sider, og dårlige. De er dog utroligt, som folk herinde ønsker spillere ud af klubben, fordi de ikke har præsteret godt. Ronaldo skulle også bruge 1 eller 2 år på at blive "god nok" - og se ham nu, han er verdens bedste. Jeg synes helt klart, at vi skal give ham en chance :-)"

Hvis du udskiftet Obertan med Diouf, hvor er så forskellen?
Jeg synes, at Obertan er mere udfordrende. Han er hurtigere, og han er ikke tung i røven. Jeg kan personligt ikke lide Diouf i de kampe jeg har set ham, men jeg skrev dog også bare hans navn, bare for at skrive nogle navne på. Jeg synes ikke, at nogle af vores unge indkøb både sidste år osv. skal sælges.

mabu
08-07-2010, 12:20
Özil lyder også mere realistisk i mine øre, jeg så dog stadig hellere Sneijder :)

ja det klart.. men han er jo også lidt ældre tror özil kan blive lige så god måske bedre under fergies vinger

mabu
08-07-2010, 12:24
Jeg synes, at Obertan er mere udfordrende. Han er hurtigere, og han er ikke tung i røven. Jeg kan personligt ikke lide Diouf i de kampe jeg har set ham, men jeg skrev dog også bare hans navn, bare for at skrive nogle navne på. Jeg synes ikke, at nogle af vores unge indkøb både sidste år osv. skal sælges.

obertan bliver ihvetfalde ikke solgt tror fergie ser et kæmpe lys i ham, han skal bare lige have lidt tid som mange siger tror han bliver god for os i denne sæson..!

DavidMadsen
08-07-2010, 12:51
http://onside.dk/nyheder/premier-league/her-er-man-utds-bud-pa-sneijder
Det står på onside (fra Daily Mail) idag at vi vil byde 260 millioner kroner for Sneijder. Hvis det passer, er det jo bare great. Han er lige typen vi mangler. Jeg tror bare ikke vi får ham, eller for den sags skyld er villige til at smide 260 millioner efter ham. Jeg håber det dog...

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-barca-og-juve-jagter-evra
Evra skal INGEN steder.

Broberry
08-07-2010, 13:02
http://onside.dk/nyheder/premier-league/her-er-man-utds-bud-pa-sneijder
Det står på onside (fra Daily Mail) idag at vi vil byde 260 millioner kroner for Sneijder. Hvis det passer, er det jo bare great. Han er lige typen vi mangler. Jeg tror bare ikke vi får ham, eller for den sags skyld er villige til at smide 260 millioner efter ham. Jeg håber det dog...

Han er uden tvivl lige hvad vi mangler ja... 260 mio er bare lige 100 mio for lidt:Smackden:

Michael
08-07-2010, 13:05
Han er uden tvivl lige hvad vi mangler ja... 260 mio er bare lige 100 mio for lidt:Smackden:

Hvorfor er det 100 mio for meget? Argumentation er en super ting på et forum. ;)

Özil er også vurderet i det prislag, og Sneijder har trods alt præsteret over en hel sæson. Det giver meget god mening at prisen er den samme eller tilmed større. Özil er en dygtig spiller og vil kunne blive en verdensklasse spillere i fremtiden. Men det er måske lige en tand for meget at dømme en spiller over et VM. Ellers synes jeg vi skal sælge ham der Rooney. Han var sgu dårlig. ;)

NtotheT
08-07-2010, 13:13
Hvorfor er det 100 mio for meget? Argumentation er en super ting på et forum. ;)

Özil er også vurderet i det prislag, og Sneijder har trods alt præsteret over en hel sæson. Det giver meget god mening at prisen er den samme eller tilmed større. Özil er en dygtig spiller og vil kunne blive en verdensklasse spillere i fremtiden. Men det er måske lige en tand for meget at dømme en spiller over et VM. Ellers synes jeg vi skal sælge ham der Rooney. Han var sgu dårlig. ;)

Ja, vi sælger Rooney og køber Podolski eller Thomas Müller. Så er PL-trofæet så godt som hjemme! :D

Özil er en fantastisk spiller, men hvis tyskerne kræver 260 mio. kr. for ham, så skal vi bakke ud. Jeg ved godt, at Özil er det, holdet har brug for, men vi skal ikke være naive og lave flere overbetalte køb a la Rooney, Rio, Nani, Anderson, Berbatov. Det har vi snart ikke råd til.

Broberry
08-07-2010, 13:16

Har argumenteret for det flere gange herinde amigo, så sent som igår.

Inter lader ikke Sneijder gå for en krone under 350 mio. Først og fremmest pga. hans vanvittige Champions Leauge præstation, og oven i hatten har han spillet fantastisk ved VM, og har flere gange reddet Holland. Sneijder er Inters "Xavi", det fungerer bare ikke uden ham. Desuden er Rafa Benitez ny mand i sæddet, og hans forhold til SAF, er jo ikke ligefrem ren guld&grønne skove, så der stiger prisen også.
Jeg vil næsten tillade mig at sige, han er den bedste kreatør/offensive midt i verden pt. Jeg mener at hans niveau ligger over eks. Xavi&Kaka pt. Og en spiller der præstere på det niveau, både for klub&landshold får du bare ikke for 250 mio.

Og så har han jo bare generalt været nøglen til Inters treble...

Flax_Generous
08-07-2010, 13:26
Bedre har Sneijder altså heller ikke været.

Han har været middelmådig i VM-turneringen udover sine mål (som dog har været meget vigtige) og i Champions League-turneringen var Milito og forsvaret vigtigere for Inter. Han har selvfølgelig haft en strålende sæson, og har været en af Inters bedste spillere, men han er ikke verdens bedste (selvom han formentlig bliver kåret til det) og han er ikke på niveau med eksempelvis Xavi. 260 mio kr. er i mine øjne helt fair for hans evner. Til gengæld må man så også medgive, at United har valgt et rimelig dårligt tidspunkt at byde hans reelle værdi (sidste sæson kunne United måske have fået ham for det halve, mens han formentlig nu kun sælges til overpris).

Derudover tror jeg selvfølgelig, at han ville forstærke Uniteds hold. Ganske betragteligt.

zhagzi
08-07-2010, 13:33
Ja, vi sælger Rooney og køber Podolski eller Thomas Müller. Så er PL-trofæet så godt som hjemme! :D

Özil er en fantastisk spiller, men hvis tyskerne kræver 260 mio. kr. for ham, så skal vi bakke ud. Jeg ved godt, at Özil er det, holdet har brug for, men vi skal ikke være naive og lave flere overbetalte køb a la Rooney, Rio, Nani, Anderson, Berbatov. Det har vi snart ikke råd til.

Jeg vil nu ikke kalde Rooney eller Rio for overbetalt. To sidste er jeg dog enig i.
Men af hvad Rooney of Rio har gjort for holdet de sidste 5 år, kan ingen sætte en finger på, der kan man da snakke om valuta for pengene.

Broberry
08-07-2010, 13:43

Han har været middelmådig i VM-turneringen udover sine mål (som dog har været meget vigtige) og i Champions League-turneringen var Milito og forsvaret vigtigere for Inter. Han har selvfølgelig haft en strålende sæson, og har været en af Inters bedste spillere, men han er ikke verdens bedste (selvom han formentlig bliver kåret til det) og han er ikke på niveau med eksempelvis Xavi. 260 mio kr. er i mine øjne helt fair for hans evner. Til gengæld må man så også medgive, at United har valgt et rimelig dårligt tidspunkt at byde hans reelle værdi (sidste sæson kunne United måske have fået ham for det halve, mens han formentlig nu kun sælges til overpris).

Derudover tror jeg selvfølgelig, at han ville forstærke Uniteds hold. Ganske betragteligt.

Han har da uden tvivl været over middelmådig i turneringen. Han spiller offensiv midt og er alligevel topscorer(sammen med Villa ja), han har slået de afgørende aflevering og scoret de afgørende mål, når det har været nødvendigt.

Omkring hvem der var vigtigst for Inter, vil jeg sige "Mourinho", og efterfølgende Sneijder.

Jeg mener at han har spillet over Xavis niveau, og betydet mere for både Holland&Inter under VM/CL end Xavi har for Spanien&Barcelona. Jeg siger dog ikke at han er en bedre kreatør, men han er godt nok ikke langt fra pt.

Runaldo
08-07-2010, 15:04
Simon Kjær bytter simpelthen Palermo ud med Wolfsburg. Hvorfor ikke vælge et lidt større skridt opad.

snegl
08-07-2010, 15:06
Jeg tror du vil komme under skarp modvind hvis du kom med den udtalelse overfor Pep, Broberry. Ret beset er det nu Xavi som alverdens fora verden over hylder som noget af det bedste, og de mener endda han er bedre end Scholes på sit højeste mange af dem.

Jeg går ikke ud fra at du har set 30-38 kampe med Inter, men jeg tillader mig nu at være lidt kritisk over for om han, selvom han måske kan blive kåret som verdens bedste, nu virkelig også er det.

Men bevares, jeg vil da også selv komme i bukserne hvis vi fik ham. Jeg mener nu også han har været godt over middelmådig.

dannigizmo
08-07-2010, 15:09
Simon Kjær bytter simpelthen Palermo ud med Wolfsburg. Hvorfor ikke vælge et lidt større skridt opad.

Det - og meget mere - kan diskuteres i Transfers (ABU)-tråden (http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=64), da det jo sådan set intet har med United at gøre.

dannigizmo
08-07-2010, 15:12
United Rant har fået fingrene i et ekslusivt dokument. Dét dokument, Manchester United har sendt til Inter. Buddét på Wesley Sneijder!

http://www.unitedrant.co.uk/wp-content/uploads/2010/07/zzzzzzzzzzz.jpg

Zubbi
08-07-2010, 15:13

Undskyld, men er du sikker på at det er den rigtige Sneijder, som du snakker om :D??

Han er en helt fantastisk spiller, og jo han er helt klart på niveau med Xavi(Xavi er en af verdens absolut bedste spillere!), hvis ikke over på nuværende tidspunkt! Han er manden som man kan regne med i de store kampe, og det er en evne som meget få spillere besidder! Når man så dertil ligger hans fantastiske bund niveau har man en verdensklassespiller!

snegl
08-07-2010, 15:18
United Rant har fået fingrene i et ekslusivt dokument. Dét dokument, Manchester United har sendt til Inter. Buddét på Wesley Sneijder!

http://www.unitedrant.co.uk/wp-content/uploads/2010/07/zzzzzzzzzzz.jpg

:lolol:

Skift antallet af kul ud med 300 og hent dem ind gennem Must, og drop det der med at John O'Shea skal væk, så er det ok med mig.

Godt Moratti ikke så det bud.

United DK
08-07-2010, 15:30
Jeg tror du vil komme under skarp modvind hvis du kom med den udtalelse overfor Pep, Broberry. Ret beset er det nu Xavi som alverdens fora verden over hylder som noget af det bedste, og de mener endda han er bedre end Scholes på sit højeste mange af dem.

Hvordan kan man sammenligne Xavi og Scholes? På sine ældre dage er Scholes blevet en mere kontrollerende midtbanespiller som Xavi, men i sine velmagtsdage var han en offensiv midtbanespiller, der altid var i feltet, hvor han scorede overraskende mange mål med hovedet, trods sin ringe højde. Xavi har altid været den samme type spiller, og hans målscore er ikke ret imponerende. Ifølge Wikipedia har han scoret 53 mål i 527 kampe for Barcelona.

snegl
08-07-2010, 15:48
Hvordan kan man sammenligne Xavi og Scholes? På sine ældre dage er Scholes blevet en mere kontrollerende midtbanespiller som Xavi, men i sine velmagtsdage var han en offensiv midtbanespiller, der altid var i feltet, hvor han scorede overraskende mange mål med hovedet, trods sin ringe højde. Xavi har altid været den samme type spiller, og hans målscore er ikke ret imponerende. Ifølge Wikipedia har han scoret 53 mål i 527 kampe for Barcelona.

Nu er det de fleste foras der sammenligner - og ikke jeg, men hvis jeg selv skal svare, vil jeg nok sikkert mene at det er i deres pasningsevner. Netop der er det ihvertfald ikke særlig svært at sammenligne de to spillere. Det er begge spilleres spidskompetencer og dermed også det mest oplagte at sammenligne.

Don Kafai
08-07-2010, 15:54
Sneijder kan nogle ting, som ville passe perfekt ind i United. Han har et super blik for den næstsidste aflevering ligesom han altid vil være en trussel med sit skud. Specielt sidstnævnte er noget vi virkelig mangler.

Rooney og Scholes kan sparke udefra, men gør det sjældent.
Nani skyder ofte udefra, men hans skud ender udenfor stadion, og
Valencia er for et-benet til at trække ind i banen.

Derfor forstår man godt hvorfor Gibson har fået så mange chancer. Skud udefra er fantastisk vigtige, ikke kun pga. målene man får, men også fordi, at det tvinger modstanderens forsvar til at gå frem, hvilket skaber mere rum.

Om vi henter Sneijder eller ej gør mig sådan set ikke det store. Jeg håber bare at vores nye midtbane-mand kan sparke udefra, og har det som et af styrkerne. Liverpool og Chelsea med Gerrard og Lampard har fået enormt mange mål på det, og jeg synes virkelig United halter på den front.

MOHoegsted
08-07-2010, 17:54
Samligningen mellem Scholes og Xavi, ja mange vil helt klart mene Xavi er bedre end Scholes da han var helt op og toppe, det klart når man er Barca fan.

Scholes har bare været en komplet midtbanespiller, hvilket Xavi slet ikke er i følge mig.
Scholes kunne både score kassevis af mål, mens han lavede en masse assist, han var talismanden for United. Xavi lægger bare helt utrolige assist, men scorer slet ikke lige så meget. Hans fysik er ikke specielt imponerende, ligeledes har Scholes heller ikke højden med sig, men er alligevel mere uholdenlig end Xavi, hvilket jeg mener man skal være for at spille på midtbanen.

Et bud på Sneijder 260 mio. har jeg læst er hvad Inter forlanger på diverse sider, har slet ikke læst nogle steder at Inter skulle have 360, kun herinde. Mener ikke han er meget mere værd en 300 mio. selvom han er verdens bedste på sin position for tiden.

Flax_Generous
08-07-2010, 18:05
Han har da uden tvivl været over middelmådig i turneringen.
Okay, middelmådig er måske at stramme den, men han var i hvert fald yderst skuffende i de indledende kampe mod Japan og Danmark. Mod Slovenien og Uruguay var han tæt på sit høje topniveau og i 2. halvleg mod Brasilien var han banens bedste og uden tvivl verdensklasse. Det giver nok et snit på over middel, men han har ikke været VM's bedste spiller rent spillemæssigt. Faktisk har Holland som hold på intet tidspunkt, måske lige udover 2. halvleg mod Brasilien, spillet specielt godt.

Til gengæld har Sneijder så lavet nogle meget vigtige mål, hvilket pynter og selvfølgelig i sidste ende har afgørende betydning. Det noterede jeg også. Det er sådan noget som giver Ballon d'Or. (Det er dog værd at bemærke, at hans mål er langt fra den klasse som f.eks. Villas mål har været. Han fik jo tildelt et selvmål mod Brasilien, scorede på et stort målmandsdrop mod Japan og fik en lidt tilfældig Lampard-scoring i seneste kamp. Det tæller dog.)

Omkring hvem der var vigtigst for Inter, vil jeg sige "Mourinho", og efterfølgende Sneijder.
Mourinho er et fair nok bud, men hvis vi ser på hvad der rent faktisk skete på banen, så var det ikke Sneijder, som afgjorde Champions League-finalen, Coppa Italia-finalen og de tætte kampe i ligaen. Det var Milito. Desuden spillede Milito også en stor rolle i de andre knockout-kampe i Champions League. Ligesom forsvaret (Zanetti, Maicon, Lucio, Samuel, Cambiasso) og Sneijder.

Jeg siger dermed heller ikke, at Sneijder ikke havde en andel i Inters succes. Han gjorde dem til et stærkere hold og spillede i særdeleshed rigtig godt i Champions League, men han bar på ingen måde holdet på samme måde som f.eks. Messi, Rooney, Fabregas, Robben og Ronaldo har gjort det i sidste sæson.

Sneijder er ikke verdens bedste spiller. Jeg er ikke engang sikker på, at han er Inters og Hollands bedste spiller. Han ville uden tvivl forstærke United og han har vist en imponerende evne til at score vigtige mål i denne slutrunde, men det gør ham ikke +350 mio. kr. værd. Barca bød vist 260 mio. kr. for Fabregas, og hvis han bliver solgt for omkring det, så bør Sneijder koste omkring det samme.

Flax_Generous
08-07-2010, 18:22
Han er en helt fantastisk spiller, og jo han er helt klart på niveau med Xavi(Xavi er en af verdens absolut bedste spillere!), hvis ikke over på nuværende tidspunkt! Han er manden som man kan regne med i de store kampe, og det er en evne som meget få spillere besidder! Når man så dertil ligger hans fantastiske bund niveau har man en verdensklassespiller!
Han er en rigtig dygtig spiller, men han er ikke en spiller som præsterer på samme niveau som Ronaldo, Messi, Rooney, Xavi, Villa, Drogba og så videre. Har du helt glemt hans to sæsoner for Real Madrid (som udover de første par måneder af den første sæson, ikke var specielt imponerende)? Eller ikke fulgt med i hans og Inters præstationer i Serie A (han har været ret svingende, præcis som Inter)? Eller sågar bare hans spil i Champions League-gruppespillet (han var god mod Dynamo Kiev, vist nok, men ellers ikke så imponerende)?

Ja, han har afgjort kampene i VM-slutrunden (uden dog at imponere, lidt ligesom som Holland), han var en vigtig del af et meget stærkt og vindende Inter-hold og hans profil matcher det United står og mangler ganske godt, men lad os nu ikke gå helt amok over ham. Han er ikke verdens bedste spiller. Og jeg mener ikke, at han er +350 mio. kr. værd. Også selvom City sikkert gerne ville betale 500 mio. kr. for ham.

Broberry
08-07-2010, 18:44
Mourinho er et fair nok bud, men hvis vi ser på hvad der rent faktisk skete på banen, så var det ikke Sneijder, som afgjorde Champions League-finalen, Coppa Italia-finalen og de tætte kampe i ligaen. Det var Milito. Desuden spillede Milito også en stor rolle i de andre knockout-kampe i Champions League. Ligesom forsvaret (Zanetti, Maicon, Lucio, Samuel, Cambiasso) og Sneijder.

Jeg synes det lyder som om du er stor Milito fan, og ikke ligefrem synes Sneijder er noget vidunder på en fodboldbane.

Vi må først og fremmest lige blive enige om, at Milito er angriber og Sneijder er midtbane, derfor scorer han flere mål og på den måde "afgøre" kampe.

Du nævner Champions League finalen som eksempel på at det er Milito der afgører kampene og ikke Sneijder. Det er korrekt Milito scorede målene ja, men Sneijder var manden der lagde en genial aflevering i dybten, og spillede Milito helt fri til at banke den første ind.

Du nævner også "andre" knockout-kampe i Champions League. Her tænker jeg straks på Barcelona i semi-finalen. Sneijder kæmpede som en hest efter de kom bagud 0-1, og han udlignede til 1-1, senere kunne han have headet den i mål til 3-1, men headede den istedet på tværs til Milito der headede den ind.

Jeg mener helt klart han var med til at afgøre det.

Flax_Generous
08-07-2010, 19:00
Jeg har da netop sagt, at Sneijder spillede en afgørende rolle i de sidste kampe af Champions League (omend Milito var vigtigere og bedre). Det har han også gjort ved VM-slutrunden. Det er sådan noget som traditionelt giver priser og trofæer, og det er jeg helt indforstået med.

Men derfor kan jeg da også godt mene, at han ikke er verdens bedste spiller. Og at han ikke engang er Inters bedste eller vigtigste spiller. Robben har vel egentlig også spillet bedre end Sneijder i den forgangne sæson, så han er heller ikke Hollands bedste (men måske nok vigtigste).

Min pointe er blot, at jeg synes, at 260 mio. kr. er fair nok at byde på en spiller af hans kaliber. Det er som sagt hvad Barca byder på Fabregas, og Fabregas er altså ikke ligefrem dårligere end Sneijder.

Når alt dette er sagt ville jeg selvfølgelig være vældig tilfreds, hvis United får ham. Som sagt er han rigtig god og han vil uden tvivl gøre United til et bedre hold. Selv hvis det bliver for +350 mio. kr. vil jeg være glad - men nok føle, at klubben betalte lidt for meget.

Broberry
08-07-2010, 19:13
Så forstår jeg bedre, du fik det bare til at lyde som om at han ikke havde haft nogle indflydelse, og at det var Milito ene mand, der stod for succen.

Hvem der er bedst / vigtigst kan vi sagtens have forskellige meninger om :)
Og jeg har aldrig sagt at jeg synes han er verdens bedste, der har vi trods alt stadig Ronaldo ;)

snegl
08-07-2010, 19:44
Samligningen mellem Scholes og Xavi, ja mange vil helt klart mene Xavi er bedre end Scholes da han var helt op og toppe, det klart når man er Barca fan.

Scholes har bare været en komplet midtbanespiller, hvilket Xavi slet ikke er i følge mig.
Scholes kunne både score kassevis af mål, mens han lavede en masse assist, han var talismanden for United. Xavi lægger bare helt utrolige assist, men scorer slet ikke lige så meget. Hans fysik er ikke specielt imponerende, ligeledes har Scholes heller ikke højden med sig, men er alligevel mere uholdenlig end Xavi, hvilket jeg mener man skal være for at spille på midtbanen.

Et bud på Sneijder 260 mio. har jeg læst er hvad Inter forlanger på diverse sider, har slet ikke læst nogle steder at Inter skulle have 360, kun herinde. Mener ikke han er meget mere værd en 300 mio. selvom han er verdens bedste på sin position for tiden.

Det lidt sjove er faktisk at det også er en hel del United fans der mener det, hvis man tit læser med inde på redcafe. Så det er ikke så partisk som du gerne vil have det til at lyde. Anyways, så kan det trods alt være ligemeget hvem der siger hvad, det giver bare lidt stof til eftertanke, når en hel del United fans også mener det.

Men du (og UnitedDK) har da ret i at Scholes og Xavi ikke er helt samme type. Xavi har dog altid været mere komplet som bolderobrer og som defensiv midtbanemand, hvilket er en af grundene til at han ikke har scoret lige så mange mål. Som jeg ser det, har Xavi vænnet sig til at være mere med i det offensive, hvor Scholes så har vænnet sig til at ligge som den bagerste på midtbanen. Jeg synes nu sagtens Xavi kan måle sig med Scholes i fysik - han er endda mere vant til at tackle og erobre bolde end Scholes. Det gik især ret godt for 2 år siden da Spanien vandt EM, hvorefter han har holdt sig en pænt god form. Kigger man på kampen igår var det også ham der sammen med Busquets styrede bolderobringerne på den spanske midtbane.

DavidMadsen
08-07-2010, 19:48
http://www.bold.dk/nyt/United-maa-opgive-hollandsk-stjerne
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11702

Åndssvage Sneijder. Nu håbede jeg lige.

snegl
08-07-2010, 19:54
Ærgeligt, men okay - det lyder lidt somom at han vil vinde alt han kan komme til i sin karriere og i alle lande. Lad os håbe at det betyder at han vil vinde den engelske liga på et tidspunkt.

RAppel
08-07-2010, 22:09
Man har et standpunkt til man tager et nyt.

RuudVanNissetøj
08-07-2010, 22:37
Fatter fortsat ikke, hvorfor der ik var flere klubber der gik efter Sneijder for et år siden? Det samme tænker jeg om Gareth Barry...begge spillere gik til favorable priser omkring de 100 mil. Men ok, vi må kan nok lige så godt kigge efter andre emner...Hargo kan vi jo nok desværre godt vinke endegyldigt farvel til!!

Don Kafai
08-07-2010, 23:03
Men jeg er sgu i chok over at vi kunne byde 29 mio pund. Synes jeg var blevet fortalt fra alle fronter at vi skulle spises af med små-indkøb indtil klubben blev reddet af nogle røde riddere.

Jeg håber dette bud kan "berolige" de United-fans der mener vi er på vej til at gå sportslig og økonomisk fallit. Selvom de nok vil påstå det er en konspiration mellem United, Inter og Sneijder, for at United kan være synlige på markedet.

DavidMadsen
08-07-2010, 23:05
Men jeg er sgu i chok over at vi kunne byde 29 mio pund. Synes jeg var blevet fortalt fra alle fronter at vi skulle spises af med små-indkøb indtil klubben blev reddet af nogle røde riddere.

Jeg håber dette bud kan "berolige" de United-fans der mener vi er på vej til at gå sportslig og økonomisk fallit. Selvom de nok vil påstå det er en konspiration mellem United, Inter og Sneijder, for at United kan være synlige på markedet.
Er det bekræftet, at vi har budt 29 mio. pund da? Jeg har kun læst, at det er bekræftet, at vi har forhørt os om ham - og at vi kun angiveligt har budt. Har ikke læst, at de helt officielt har takket nej til et konkret bud.

schousboe9
08-07-2010, 23:12
Daily Mail (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1293115/Manchester-United-target-Wesley-Sneijder-insists-My-heart-Milan-Im-staying-Inter.html) mener det er £29 mio., men det er ikke officelt. Kun at vi har vist Inter-esse, hvilket Moratti har bekræftet.

(:p)

DavidMadsen
08-07-2010, 23:16
Jeg ville iøvrigt ønske vi hentede Romelu Lukaku, som fremtidig angriber.

Han er kun for nyligt blevet 17 år gammel (i maj), og han blev topscorer i Belgiens bedste liga i år. Han er, for dem der ikke kender ham, en gigantisk angriber, hans alder taget i betragtning. 192 høj, og ganske tung. Han har allerede spillet to landskampe for Belgien. Han kunne blive til noget stort i United.

Her er iøvrigt en halvgammel artikel om ham, som giver et indblik i ham som spiller.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=59891

Daily Mail (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1293115/Manchester-United-target-Wesley-Sneijder-insists-My-heart-Milan-Im-staying-Inter.html) mener det er £29 mio., men det er ikke officelt. Kun at vi har vist Inter-esse, hvilket Moratti har bekræftet.

(:p)
Jeg ledte nu mere efter noget der viste at vi har budt på ham, og at det ikke bare er et rygte. For som jeg har forstået det, har vi kun forhørt os, men ville have budt 29 mio. pund.

snegl
08-07-2010, 23:24

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor det her skal kastes ind i kategorien som gode nyheder, og dermed være et tegn på at alt går efter planen.

Vi skal/kan investere for at holde klubben kørende, ellers mister klubben værdi, og dermed også salgsværdi. Sneijder kan nemt sælges igen, da han kun er 26 år og ikke har toppet helt endnu. Længere er den egentlig ikke. Læser man bond issuet vil man også se at der er masser af penge til rådighed til transfers - de skal dog alle betales af i 2018.

Hverken du eller jeg kan sige om det her skal berolige noget som helst.

Don Kafai
08-07-2010, 23:24
Daily Mail (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1293115/Manchester-United-target-Wesley-Sneijder-insists-My-heart-Milan-Im-staying-Inter.html) mener det er £29 mio.

Note to self:

Mere kildekritik inden du ranter på forum.

RasmusP
08-07-2010, 23:30

Det var faktisk min første tanke, da jeg læste nyheden. £29 mio. synes jeg er "billigt" for en 26 årig spiller, der lige har vundet Champions League og er i VM-finalen. Hvis Holland vinder VM, skulle det ikke undre mig at han bliver kåret til verdens bedste fodboldspiller. Det er især billigt, når man tænker tilbage på, hvad vi før har været villige til at betale for andre spillere. Så derfor synes jeg hurtigt man kan mistænke United, om de overhovedet mener det seriøst?

Dermed ikke sagt at jeg ikke tror vi har penge at bruge...

Brock
09-07-2010, 00:32
Fatter fortsat ikke, hvorfor der ik var flere klubber der gik efter Sneijder for et år siden? Det samme tænker jeg om Gareth Barry...begge spillere gik til favorable priser omkring de 100 mil. Men ok, vi må kan nok lige så godt kigge efter andre emner...Hargo kan vi jo nok desværre godt vinke endegyldigt farvel til!!

Det er lige præcis derfor, at vi ikke næste sæson skal diskutere om hvorfor vi ikke købte en halv-billig Van der Vaart denne sommer! Jeg håber virkelig på, at han bliver præsenteret. Vi kan lokke med fuld spilletid (så vidt som muligt under Ferguson) og en langt mere indflydelsesrig rolle, end den han har i Real Madrid. Please Fergie!

Don Kafai
09-07-2010, 02:32
£29 mio. synes jeg er "billigt" for en 26 årig spiller, der lige har vundet Champions League og er i VM-finalen.

Det er lidt et Fabregas-agtigt bud, men man skal jo starte et sted. Jeg er faktisk lidt enig med Flax omkring analysen af Sneijder. Bedre er han altså heller ikke.

Han vil dog kunne bidrage med en masse ting, og han er uden tvivl en forstærkning.

Ulrik Vida Vinther
09-07-2010, 02:43
Det er lidt et Fabregas-agtigt bud, men man skal jo starte et sted. Jeg er faktisk lidt enig med Flax omkring analysen af Sneijder. Bedre er han altså heller ikke.

Han vil dog kunne bidrage med en masse ting, og han er uden tvivl en forstærkning.

Kan du nævne nogle offensive/kreative/10'er-midtbanespillere som du hellere så i klubben?

Tager man prisen i betragtning ville det måske kunne betale sig at hente Ireland, da han (på trods af rivaliseringen) MÅSKE kan komme forholdsvis billigt, eftersom han er blevet frosset totalt ude, siden Mancinis ankomst.

Men ser man derudover, kan jeg ikke rigtig se andre (realistiske bud) der vil kunne tilføre holdet det som Sneijder kan, i fald vi har pengene til at hente ham.

Acsadac
09-07-2010, 06:47
Med Hargo's skadeshelved er der nok ingen tvivl om at vi bliver forstærket på midtbanen.

Uden Hargo er det desuden endnu mere oplagt at gå over i 4-3-3, da vi absolut vil mangle en motor i en 4-4-2 ved siden af Fletcher.

Ireland og VdV vil være super folk at få ind, og til en overkommelig pris.

Lad nu VM være ovre så vi kan få en afklaring!!

dannigizmo
09-07-2010, 10:16
Jeg kan altså ikke helt forstå, hvorfor det er så nødvendigt, at vi henter en central midtbane, nu hvor Hargreaves igen er dømt ude.

Jeg mener - vi har klaret os i to sæsoner uden ham. Selvfølgelig vil det være rart, hvis der kom lidt nyt blod, men at Hargos skade ligefrem er ensbetydende med, at der bliver hentet nyt, tror jeg altså ikke.

Broberry
09-07-2010, 10:34
Jeg kan altså ikke helt forstå, hvorfor det er så nødvendigt, at vi henter en central midtbane, nu hvor Hargreaves igen er dømt ude.

Jeg mener - vi har klaret os i to sæsoner uden ham. Selvfølgelig vil det være rart, hvis der kom lidt nyt blod, men at Hargos skade ligefrem er ensbetydende med, at der bliver hentet nyt, tror jeg altså ikke.

Det har jo heller ikke noget med det at gøre amigo..
Det har noget at gøre med at vi mangler en offensiv midtbane, der kan skabe noget farlighed/kreativitet, og samtidig gerne kunne lave en 10-15 mål på sæson. Ligesom du ser Gerrard i Liverpool, Lampard i Chelsea og Fabregas i Arsenal gøre.

RuudVanNissetøj
09-07-2010, 10:59

I mine øjne, er det MEGET nødvendigt at hente en central midt eller to. Scholes ville oprindeligt have stoppet i år, tager en sæson endnu sammen med Giggs. De to har fortsat en hovedrolle i de store kampe og når det hele spidser til, simpelthen pga. den kvalitet de besidder modsat nogle af vores andre midtbanespillere. Ikke et ondt ord om Anderson, Gibson eller Carrick (når det går mindre godt), men de er altså ikke i eliten af bedste centrale midtbanespillere.

Hargo kan vi lige så godt afskrive...indtil andet er bevist.

Personligt ser jeg gerne vi går efter Toulalan. Han er bevist og afprøvet på den store scene, kan bidrage offensivt og defensivt og har en god alder hvor han så småt vil begynde at peake. Rodwell havde også været et oplagt valg, men han valgte Everton igen. Van Der Vaart i en mere offensiv rolle vil måske heller ik være skidt. Desuden synes jeg Meireles fra Porto er en dygtig spiller, eller Rossi fra Roma.

Jeg håber inderligt, at vi får købt den forstærkning til midtbanen, så han kan køres ind i denne sæson.

Pils
09-07-2010, 11:01
Kan du nævne nogle offensive/kreative/10'er-midtbanespillere som du hellere så i klubben?

Tager man prisen i betragtning ville det måske kunne betale sig at hente Ireland, da han (på trods af rivaliseringen) MÅSKE kan komme forholdsvis billigt, eftersom han er blevet frosset totalt ude, siden Mancinis ankomst.

Men ser man derudover, kan jeg ikke rigtig se andre (realistiske bud) der vil kunne tilføre holdet det som Sneijder kan, i fald vi har pengene til at hente ham.

Sneijder er helt sikkert en rigtig god spiller som ville kunne tilføre stort set alle hold noget. Men der er altså et eller andet ved ham som gør, at jeg ikke tror han passer ind i united. Jeg kan ikke lige sætte fingeren på problemet, men det er bare en fornæmmelse jeg har. Desuden tror jeg, at vi skal på den gode side af de 300 millioner hvis vi skal gøre os forhåbninger, om at købe ham.

Den spiller jeg helst ser i United er Özil. Han skulle efter signende have en klausul i sin kontrakt på små 180 mio kr. Desuden skulle vi have været ude efter ham tidligere. Hans blik for spillet er helt enestående. Tror han kunne udvikle sig til en verdensklasse spiller hos os.

DavidMadsen
09-07-2010, 12:27
Den spiller jeg helst ser i United er Özil. Han skulle efter signende have en klausul i sin kontrakt på små 180 mio kr. Desuden skulle vi have været ude efter ham tidligere. Hans blik for spillet er helt enestående. Tror han kunne udvikle sig til en verdensklasse spiller hos os.
Speaking of Özil... Det er efterhånden officielt at vi ikke får Sneijder. Han har selv sagt i to omgange at han ikke skifter, og buddet ville blive afvist af Inter uanset hvad (mere eller mindre). Men så er der jo netop Özil, som jeg også gerne så i klubben:

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-med-fuld-fokus-pa-oezil-nu
- Og han er måske på vej. Jeg håber Daily Express får ret.....

Ellers er der Stephen Ireland og Van der Vaart som mulige emner. Men lad os da lige starte med at kapre Özil.

Clemme
09-07-2010, 12:44
Jeg vil helst have engelske (britiske) spillere til United.
Så ser gerne Rodwell og Ireland (ved godt han ikke er englænder) komme til.
Og gerne krydret med Balotelli, som jeg tror SAF kan få "anpasset"

Özil har jeg ikke den store fidus til, da jeg kun har set ham til VM.

MC86
09-07-2010, 13:16
Fuck jeg håber ikke vi henter ham. Kan slet ikke tåle og se ham på en fodboldbane. Manden filmer konstant, også laver han så lidt på en bane, at selv berbatov vil se løbestærk ud. Han er et problembarn, som har stor talent. men tror ingen trænere kan få nået ordentlig ud af ham. Ikke engang fergie

http://www.bold.dk/nyt/Inter-City-og-United-vil-have-Balotelli

MOHoegsted
09-07-2010, 13:19

Vi var også ude efter ham der, desværre troede man ikke nok på ham at man vil byde over Inters pris.
Fergie har vist altid været en beundre af ham, og prøvede vist nok også at få ham til klubben før han skiftede til Real Madrid.

Hargo ude igen, vi er bare generelt svage på den midtbane, jeg håber derfor inderligt at Carrick vil blomstre op igen denne sæson, og vi så køber en kreatør i form af Özil, Sneijder har jeg også givet op på. Özil har en god alder at skifte til os på, og vil fungere great i en 4-3-3, desuden tror jeg godt Carrick kan finde spillet igen sådan han kan fungere som makker med Fletcher, og så har vi Özil længere fremme. Det er jo måske også meget bedre at købe en billigere spillere, men skal måske vente et par år til han når topniveauet, men det vel også okay.

MOHoegsted
09-07-2010, 13:27
Fuck jeg håber ikke vi henter ham. Kan slet ikke tåle og se ham på en fodboldbane. Manden filmer konstant, også laver han så lidt på en bane, at selv berbatov vil se løbestærk ud. Han er et problembarn, som har stor talent. men tror ingen trænere kan få nået ordentlig ud af ham. Ikke engang fergie

Tror netop Fergie og René M. vil få noget ud af ham.
Du skal jo ikke tro han ikke har udviklet sig under José Mourinho, det har han, det kan du jo bare se på de præstationer når han kom ind på banen.

Det blev bare værre og værre i slutningen af sæsonen, pga. hans attitude på banen, men det skyldes jo netop José Mourinho.
Bare fordi han ikke havde det godt med José, kan det da godt være han har det med Ferguson. Du kan ikke rigtigt bedømme ham endnu syntes jeg.

Michael
09-07-2010, 13:30

Hvorfor læse gamle nyheder, når du kunne have fået dem dugfriske her på sitet? ;)

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11689

KennyN
09-07-2010, 14:06
Må indrømme, at jeg bestemt heller ikke håber vi går ud og bruger 20-30 mio. £ på Mario Balotelli. Selv om Ferguson er anerkendt for, at kunne få orden på urolige elementer osv, så er Balotelli vist lige en anelse for ego og for langt ude for rækkevidde, til jeg ville bruge penge på ham. Desuden er der da flere spillere, der har langt mere talent end ham, til de penge der snakkes om. Så lad da endelig City bruge løs af pengetanken, og hente ham..
Skal vi have en midtbane-spiller er der tyskerne Khedira og Müller, belgiske Steven Defour skal heller ikke glemmes. Men ja, ser da gerne vi henter lidt spillere fra UK. Ireland er en god spiller, også selv om han så kommer fra City.. Rodwell er der stille om, så tror han bliver i Everton..

DavidMadsen
09-07-2010, 14:16
Jeg vil helst have engelske (britiske) spillere til United.
Så ser gerne Rodwell og Ireland (ved godt han ikke er englænder) komme til.
Og gerne krydret med Balotelli, som jeg tror SAF kan få "anpasset"

Özil har jeg ikke den store fidus til, da jeg kun har set ham til VM.
Özil har da også lige netop været sindssyg under VM? I stort set alle kampe udover semi-finalen, har han været en af Tysklands bedste. Han er også nomineret til "VM's bedste spiller".

Clemme
09-07-2010, 14:23
Özil har da også lige netop været sindssyg under VM? I stort set alle kampe udover semi-finalen, har han været en af Tysklands bedste. Han er også nomineret til "VM's bedste spiller".

Jeg har bare set ham til VM og ikke i Bundesligaen, og der skal mere end et godt VM til for mig. Men om han også er superb i Bundesligaen, så fint med mig.
Er dog ikke enig i at han har været Tysklands bedste. Det har SvineOpdrætteren helt klart været.

Broberry
09-07-2010, 14:39
Enig, Schweinsteiger(staves) har været vms store stjerne

MC86
09-07-2010, 14:44
Hvorfor læse gamle nyheder, når du kunne have fået dem dugfriske her på sitet? ;)

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11689

Ja det er et godt spørgsmål. I den op oldtrafford står der ikke inter vil have macheda med:P

MC86
09-07-2010, 14:46
Tror netop Fergie og René M. vil få noget ud af ham.
Du skal jo ikke tro han ikke har udviklet sig under José Mourinho, det har han, det kan du jo bare se på de præstationer når han kom ind på banen.

Det blev bare værre og værre i slutningen af sæsonen, pga. hans attitude på banen, men det skyldes jo netop José Mourinho.
Bare fordi han ikke havde det godt med José, kan det da godt være han har det med Ferguson. Du kan ikke rigtigt bedømme ham endnu syntes jeg.

Nu så jeg rigtig mange inter kampe, og føler sagtens jeg kan bedømme ham. Men hvad for dig til at tro du kan bedømme ham, og jeg ikke kan?

DavidMadsen
09-07-2010, 14:51
Jeg har bare set ham til VM og ikke i Bundesligaen, og der skal mere end et godt VM til for mig. Men om han også er superb i Bundesligaen, så fint med mig.
Er dog ikke enig i at han har været Tysklands bedste. Det har SvineOpdrætteren helt klart været.
Schweinsteiger er skam også nomineret til prisen. Müller er nomineret til bedste unge spiller. Vi var iøvrigt også ude efter Özil i 2008, da han skiftede til Werder Bremen.

Men til hans sæson i Bundesligaen. Har ikke set så mange kampe, men har da set nogle. Han har scoret i omegnen af 10 mål i 31 kampe alene i Bundesligaen i år. Ved ikke hvor mange assists han har lavet, men tror også det er en god slat. Magter ikke lige at søge på det. Har kun været imponeret over ham, de gange jeg har set ham spille.

MOHoegsted
09-07-2010, 15:16
Nu så jeg rigtig mange inter kampe, og føler sagtens jeg kan bedømme ham. Men hvad for dig til at tro du kan bedømme ham, og jeg ikke kan?

Siger jeg skam heller ikke :)
Mener bare ikke man kan bedømme hans attitude på banen når der er kontroverser med manageren.
Man hørte ikke problemer på banen med ham på banen før i år? Så vidt jeg ved. Og heller ikke i sin klub før Inter.

Så bekendt også selv mange Inter kampe, da hele min familie er Inter fans, har dog aldrig haft den store passion for dem som de har.

Men min pointe er hvis en spiller som Rooney også havde haft store problemer med manageren, så det jo klart det også påvirker ens spil. Derfor mener jeg det er svært at bedømme ham, når han har problemer med manageren. Tror dermed også han vil være meget mere spændende at følge med en manager han ikke har problemer med. Så hvis vi ikke henter ham, hvilket jeg ikke ønsker, så tror jeg vi ser en ny Balotelli under Benitez :)

MOHoegsted
09-07-2010, 15:17
Schweinsteiger er skam også nomineret til prisen. Müller er nomineret til bedste unge spiller. Vi var iøvrigt også ude efter Özil i 2008, da han skiftede til Werder Bremen.

Men til hans sæson i Bundesligaen. Har ikke set så mange kampe, men har da set nogle. Han har scoret i omegnen af 10 mål i 31 kampe alene i Bundesligaen i år. Ved ikke hvor mange assists han har lavet, men tror også det er en god slat. Magter ikke lige at søge på det. Har kun været imponeret over ham, de gange jeg har set ham spille.
Schweinsteiger var i øvrigt også en vigtig spiller for Tyskland i det forrige VM.
En af deres bedste i følge mig :)

Glæder mig til at følge ham i denne sæson, han kunne endda være et emne for United.

MC86
09-07-2010, 15:36
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/united-klar-med-oezil-bud

spændende. Men det er også en god slant penge

DavidMadsen
09-07-2010, 15:39
Schweinsteiger var i øvrigt også en vigtig spiller for Tyskland i det forrige VM.
En af deres bedste i følge mig :)

Glæder mig til at følge ham i denne sæson, han kunne endda være et emne for United.
Synes han minder lidt om Podolski og Klose. Nu ser jeg ikke meget tysk fodbold, så i skal ikke hænge mig op på det, men de virker alle tre som om de er bedst til slutrunder, og så falder en smule igennem på klubplan.

Men nu er Schweinsteiger jo også 4 år ældre end Özil, ergo slog de vel begge igennem til et VM som 21-årige.

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/united-klar-med-oezil-bud

spændende. Men det er også en god slant penge
Det er ikke for at være træls, men det har jeg allerede skrevet én gang i tråden. ;)

Ruunee
09-07-2010, 16:32
Hargo ude igen, vi er bare generelt svage på den midtbane, jeg håber derfor inderligt at Carrick vil blomstre op igen denne sæson, og vi så køber en kreatør i form af Özil, Sneijder har jeg også givet op på. Özil har en god alder at skifte til os på, og vil fungere great i en 4-3-3, desuden tror jeg godt Carrick kan finde spillet igen sådan han kan fungere som makker med Fletcher, og så har vi Özil længere fremme. Det er jo måske også meget bedre at købe en billigere spillere, men skal måske vente et par år til han når topniveauet, men det vel også okay.
Ja, ihvert fald i teorien virker dit scenario temmelig fantastisk. Og man kan sige at Özil vil have en hel sæson til at læne sig lidt op ad Scholes, og så tage over til næste år.
Men det kræver, som du også skriver, at Carrick kommer op i gear, for en fyr som Özil ligner en der skal have opbakning bagfra, for at kunne folde sig ud. Og Hargo får svært ved at hjælpe, hvis han ligger med knæene opad...

Acsadac
09-07-2010, 17:09

31 kampe, heraf to som indskifter. 9 mål og 12 assists..

Martinsen
09-07-2010, 17:09

Ja det må jo siges at være en ret så imponerende sæson.

Acsadac
09-07-2010, 17:34
Ja det må jo siges at være en ret så imponerende sæson.

Det er ihvertfald dobbelt så mange mål og assists som vores midtbanespillere. Og mål er altså virkelig noget vi mangler fra vores midtbane. Skal vi spille 4-3-3 skal vi have flere mål fra den centrale midt og de to kanter. Og her vil Özil bestemt kunne bidrage positivt. Van der Vaart lige så...

Edit: Van der Vaart lavede 6 mål og 7 assists i 16 starter og 10 indskifter.. Det er altså også godkendt.

DavidMadsen
09-07-2010, 17:37
Özil eller Van der Vaart til klubben... Det ville jo være en drøm! Özil ville vi have glæde af i mindst 10 år fremad, hvis er loyal, og alt bare kørte som smurt. Van der Vaart ville ligeledes kunne tilføre noget vi mangler til klubben.

MOHoegsted
09-07-2010, 20:15
Ja, ihvert fald i teorien virker dit scenario temmelig fantastisk. Og man kan sige at Özil vil have en hel sæson til at læne sig lidt op ad Scholes, og så tage over til næste år.
Men det kræver, som du også skriver, at Carrick kommer op i gear, for en fyr som Özil ligner en der skal have opbakning bagfra, for at kunne folde sig ud. Og Hargo får svært ved at hjælpe, hvis han ligger med knæene opad...

Det jo det, Carrick's første par sæsoner var jo en drøm, han var jo en god motor, og lagde nogle super bolde. Det er jo det vi har manglet sidste sæson, der er intet der rigtig har køret på midtbanen, det har mest været ude fra fløjene.

Synes han minder lidt om Podolski og Klose. Nu ser jeg ikke meget tysk fodbold, så i skal ikke hænge mig op på det, men de virker alle tre som om de er bedst til slutrunder, og så falder en smule igennem på klubplan.

Men nu er Schweinsteiger jo også 4 år ældre end Özil, ergo slog de vel begge igennem til et VM som 21-årige.

Enig. Han har faldt igennem på klubplan, men tror og håber han begynder at vise takter nu i Bayern. Bayern vil nok også begynde at satse lidt mere på ham efter denne slutrunde.

Edit: Van der Vaart lavede 6 mål og 7 assists i 16 starter og 10 indskifter.. Det er altså også godkendt.
Enig, begge er imponerende, vil dog sige udfra det vil jeg fortrække Özil.
Ved godt Özil har spillet flere kampe, men han har en meget ung alder, og kan udvilke sig til meget mere. Vil dog heller ikke være ked af at få Van der Vaart til klubben, da han er en del billigere, og også gør det super. At få begge kunne også være fantastisk, selvom det nok er lidt usandsynligt :)

DavidMadsen
10-07-2010, 01:50
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11709
7 millioner pund for Carrick?! Har i spist søm?? Hvis han bliver solgt for mindre end Tosic, begynder jeg sgu at græde som en lille pige, der lige har fået tæsket et søm gennem håndfladen.

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/ferguson-balotelli-bliver-den-nye-ronaldo
Tja. Hvis Fergie kan gøre det, er jeg frisk. Jeg elsker Balotelli alligevel, så jeg er glad, hvis han bliver god for os. ;)

Acsadac
10-07-2010, 02:11
7 millioner pund for Carrick?! Har i spist søm?? Hvis han bliver solgt for mindre end Tosic, begynder jeg sgu at græde som en lille pige, der lige har fået tæsket et søm gennem håndfladen.

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/ferguson-balotelli-bliver-den-nye-ronaldo
Tja. Hvis Fergie kan gøre det, er jeg frisk. Jeg elsker Balotelli alligevel, så jeg er glad, hvis han bliver god for os. ;)

Carrick skal sælges for mindst det dobbelte..

Mht. Balotelli.. Kommer aldrig til at kunne lide ham, men hvis han bliver lige så god som Ronaldo vil jeg overveje at acceptere ham..

United DK
10-07-2010, 10:46
Carrick er ved at nå de 30, og hans karriere virker til at være på vej i den forkerte retning, medmindre han ligesom Giggs, Scholes og Neville har en evne til, at finde sine andre ungdomme. £7 mio. er for lidt, men £14 mio. er også for meget. Det var næsten hvad han kostede os for fire år siden. £10 mio. ville være passende, hvis man påregner hans status som landsholdsspiller, samt hans mange meritter med United.

Mht. Balotelli, om så han blev en blanding mellem Ronaldo (dem begge), Messi, Maradona, Pele og Cruyff, så ville jeg have meget svært ved at acceptere ham i United-trøjen. Jeg vil hellere have en dårligere spiller, der har lidt hjerne.

snegl
10-07-2010, 11:12
Godt spørgsmål. Er det muligt for en mand som Ferguson at banke fornuft ind i en mand der virker så svær at kontrollere? Balotellis opførsel har jo nok noget at gøre med hans omgivelser, racistiske bemærkninger, ungdommelig dumhed, osv at gøre.

Hvis tryghed, er et must for at han præsterer tror jeg han ville nyde godt af at ryge til England, hvor fansene står bag spillerne, og der ikke er racisme på samme måde som i Italien. Men han har brug for at få fortalt at hans status som verdens bedste ikke kommer af sig selv. Hele problematikken minder mig faktisk lidt om en Cantona light historie, hvor han heller aldrig kunne finde fodslag i Frankrig.

Man kan ikke udelukke at han har en hjerne men at han bare reagerer meget voldsomt følelsesmæssigt allerede i så ung en alder synes jeg. Men det er uden tvivl noget der skader ham hvis han ikke kommer i de rette trænerhænder.

Hvis vi ikke kan få mere end 10-14 m for Carrick, synes jeg ikke vi skal sælge ham.

MC86
10-07-2010, 11:48

Hehe. 7 mio pund for carrick. Godt nok havde han en skidt sæson, men 7 mio pund er lige i underkanten. Vi skal ihvertfald have mindst 15 mio pund.

Jeg er nu ikke helt frisk på et køb ag Balotelli. Men det er nok også fordi jeg hader spilleren. Har aldrig set en så doven på en fodboldbane før. Og samtidig filmer han konstant.

Benzet
10-07-2010, 13:11
Et skifte til Sunderland vil være det rigtige for Carrick. Her vil han kunne fungere som et omdrejningsled og være fast mand. Det er lige hans niveau. Dog mener jeg godt, at vi kan forlange noget mere for ham, da han trods alt har været titler på sit CV og er inde omkring det engelske landshold.

KennyN
10-07-2010, 13:32
Hehe. 7 mio pund for carrick. Godt nok havde han en skidt sæson, men 7 mio pund er lige i underkanten. Vi skal ihvertfald have mindst 15 mio pund.

Jeg er nu ikke helt frisk på et køb ag Balotelli. Men det er nok også fordi jeg hader spilleren. Har aldrig set en så doven på en fodboldbane før. Og samtidig filmer han konstant.

Det er i dagens marked nok lige i overkanten af, hvad man kan forvente at sælge en spiller som Carrick for.. Den mest realistiske pris er nok omkring 10-12 mio. pund..

schousboe9
10-07-2010, 13:41
Ja, 10-12 stykker vil være lige i øjet, hvis det endelig skal være. Jeg er dog ikke enig i, at han skal sælges.

snegl
10-07-2010, 15:51
Balotelli vil have mere spilletid (http://www.bold.dk/nyt/Balotelli-vil-spille-fast-nu) - og har åbenbart lade sig forstå at City og United vil have ham.

Puha, 300 mio er mange penge.

mabu
10-07-2010, 17:55
Balotelli vil have mere spilletid (http://www.bold.dk/nyt/Balotelli-vil-spille-fast-nu) - og har åbenbart lade sig forstå at City og United vil have ham.

Puha, 300 mio er mange penge.

ja det er det godt nok.. men tror også at han kunne blive en virkelig god makker til rooney..

RasmusP
10-07-2010, 18:10
Balotelli virker som et fjols. Kunne være meget sjovt at se ham i City, sammen med Robinho, hvis han kommer tilbage. Det ville ende blodigt tror jeg:)
Hvis han ender i United, så tror jeg ikke der vil gå mange sekunders træning, før Neville får sat ham på plads.

Lorensen
10-07-2010, 18:13
Balotelli virker som et fjols. Kunne være meget sjovt at se ham i City, sammen med Robinho, hvis han kommer tilbage. Det ville ende blodigt tror jeg:)
Hvis han ender i United, så tror jeg ikke der vil gå mange sekunders træning, før Neville får sat ham på plads.

Ja og ikke at forglemme Adebayor.. Det ville være dømt til at gå galt.

Hvis vi køber Balotelli for 300 millioner, ikke at jeg tror på det overhovedet, får jeg sgu et føl på tværs.

zhagzi
10-07-2010, 19:16
http://indkast.dk/index.php?nyhed=68265&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Hvad synes i? David Luiz om et år? Måske ikke for 300 mio, men hvis prisen kommer ned på 250 eller 200, er det så for meget for ham? Synes selv han er en meget interessant herre, og har kun hørt rosende ord om ham. Nu spiller han godt nok i den portugisike liga, og niveauet er ikke så højt, men synes dog ikke det skal være en forhindring.
Hvis Vidic smutter om et års tid måske, så ville det ikke være helt dårligt? Rio kan måske ikke mere til den tid, og så har vi Smalling, Evans, Brown og O'Shea..

United DK
10-07-2010, 19:44

Hvad synes i? David Luiz om et år? Måske ikke for 300 mio, men hvis prisen kommer ned på 250 eller 200, er det så for meget for ham? Synes selv han er en meget interessant herre, og har kun hørt rosende ord om ham. Nu spiller han godt nok i den portugisike liga, og niveauet er ikke så højt, men synes dog ikke det skal være en forhindring.
Hvis Vidic smutter om et års tid måske, så ville det ikke være helt dårligt? Rio kan måske ikke mere til den tid, og så har vi Smalling, Evans, Brown og O'Shea..

Jeg vil hellere satse på Evans og Smalling, så vi også til fremtiden har en hvis stamme af britere.

Mafia Boss
10-07-2010, 20:22

Jeg har lige som dig kun hørt gode ting om ham. Jeg har set ham i et par kampe for benfica i Europa League, der spillede han for det meste venstre back, men han gjorde det udemærket. Han kan også spille i midterforsvaret.

Så er det også godt han har afvist city. Godt der er nogen som ikke lokkes af penge

MOHoegsted
10-07-2010, 21:08
Carrick er ved at nå de 30, og hans karriere virker til at være på vej i den forkerte retning, medmindre han ligesom Giggs, Scholes og Neville har en evne til, at finde sine andre ungdomme. £7 mio. er for lidt, men £14 mio. er også for meget. Det var næsten hvad han kostede os for fire år siden. £10 mio. ville være passende, hvis man påregner hans status som landsholdsspiller, samt hans mange meritter med United.

Mht. Balotelli, om så han blev en blanding mellem Ronaldo (dem begge), Messi, Maradona, Pele og Cruyff, så ville jeg have meget svært ved at acceptere ham i United-trøjen. Jeg vil hellere have en dårligere spiller, der har lidt hjerne.
Carrick er på vej mod de 29 år, fylder 29 om 18 dage.
Normalt skulle midtbanespillere gerne toppe i den alder, så mon ikke han bare var lidt mindre motiverede sidste sæson. Tror kun problemet har ligget mentalt.
Vil også sige 10-12 mio. pund før det er godkendt, men er helt imod vi sælger ham.

Jeg er nu ikke helt frisk på et køb ag Balotelli. Men det er nok også fordi jeg hader spilleren. Har aldrig set en så doven på en fodboldbane før. Og samtidig filmer han konstant.[/QUOTE]
Skulle united så også takke nej til Ronaldo? Tror vi skal være glad for at have haft en spiller som Ronaldo. Ingen tvivl om det er min yndlings spiller, en spiller jeg har fulgt siden Sporting Lissabon.

Balotelli = the new Ronaldo? Ser slet ikke Balotelli være en Ronaldo, han minder sgu ikke om Ronaldo hvis i spørger mig, men tror også han vil lægge godt sammen med Rooney. Hvis vi skal have en ny Ronaldo så jeg gerne Alexis Sanchez i klubben! :)

EDIT:
[QUOTE=United DK]Jeg vil hellere satse på Evans og Smalling, så vi også til fremtiden har en hvis stamme af britere.
Evans er jo fra Nordirland? Så med de engelsk regler hjælper det ikke, selvom han er britter.

Broberry
10-07-2010, 21:29
Folk snakker&snakker om en ny Ronaldo.. Det sker ikke mine damer og herrer, der er kun én Ronaldo, og jeg tror roligt vi kan vente et lille årti før vi får en spiller med ronaldos unikke talent igen.

KennyN
10-07-2010, 22:14
Og når Balotelli snakker om at vinde den gyldne bold osv, er det jo et udtryk for egoisme. Det er sgu da ligemeget med personlige titler og kåringer, det er da holdet der er det vigtigste. Det må da være federe at spille og være en del af et hold, der vinder liga, pokal, europa-titler osv osv, fremfor selv at kunne vinde personlig hæder.. Nej, jeg bryder mig sku ikke om ham, hverken hans attitude eller spillemæssige evner, så jeg håber så bestemt ikke vi bruger penge på ham.!

zhagzi
10-07-2010, 22:19
Evans er jo fra Nordirland? Så med de engelsk regler hjælper det ikke, selvom han er britter.

Det United DK mener er at, britere er mere troværdige, og hårdt arbejdende. De er loyale.
Eller det tror jeg ihvertfald.
Jeg må også tilslutte mig dem, som vil have britere på vores hold. Så gerne flere af dem. To fløje, med udenlandsk samba blod i sig, og en god solid målmand (nationalitet: ligegyldig), resten gode solide, fysisk stærke britere!

MC86
11-07-2010, 01:33
lader ikke til der kommer flere køb desværre. men kan jo være det er bluff

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11711

DavidMadsen
11-07-2010, 01:50

Håber godt nok han bare bluffer, for at priserne ikke bliver skruet vildt i vejret. Håber meget på en kreatør til vores midtbane, men udover dét, er jeg fint tilfreds med truppen.

Haslund
11-07-2010, 02:27
Det United DK mener er at, britere er mere troværdige, og hårdt arbejdende. De er loyale.
Jeg må også tilslutte mig dem, som vil have britere på vores hold. Så gerne flere af dem. To fløje, med udenlandsk samba blod i sig, og en god solid målmand (nationalitet: ligegyldig), resten gode solide, fysisk stærke britere!

For mig handler det faktisk ikke så meget om det. Det handler mere om, at vi er en britisk klub og at en stamme a britiske spillere for mig at se er med til at fastholde klubbens identitet.

snegl
11-07-2010, 04:00

Hvis Neville er så hurtig til at dømme en ny spiller er han ikke en værdig anfører. Byd de nye velkommen, alle spiller i samme klub.

Iøvrigt er de bedste spillere der har været i vores klub ofte dybt egoistiske - det kræver en vis egoisme på det niveau. Jeg håber til gengæld folk tager imod Balotelli hvis han kommer som udskud. Cantona, Ronaldo, Beckham, havde ikke været noget som helst uden fansnes opbakning og et sted de følte de hørte hjemme.

Hvor er det tyndt at stemple en 19 årig fodboldspiller. Da Cantona, Ronaldo, osv rendte rundt og var 19 år, var de nærmest ligeglade med alle andre end dem selv. Måske ER Balotelli bare en idiot, men det er eddermanme svært at konkludere efter blot 2 år på højeste niveau. Lad os nu se hvad der sker med ham - han har alt andet end et trygt sted at udvikle sig. Han er lysår foran spillere som Bendtner i samme alder.

thomaslund
11-07-2010, 08:08

Jeg er bange for det ikke er bluff.

Jeg frygter det er begyndelsen til enden for United. Jeg kan simpelthen ikke tro på at Ferguson har så mange transfer midler, som vist både Gill og Glazer har været ude og sige. Hvis SAF har det, og stadig ikke kan se vi mangler nogle spillere til holdet, så er den jo bare gal op i SAF's hoved.

Synes vi mangler en target mand, og uden at vide alt for meget om Hernandez, så er han da vist ikke en typisk target mand. Yderligere mangler vi vel også en midtbane kreatør som flere siger. Og hvad med en ny målmand? Vil vædde med at det ender med at polakken er vores første målmand i næste sæson.

robinho
11-07-2010, 09:11
De bekræfter jo hvad alle næsten ved, men som fergie og co. tror de kan skjule for omverden.

United har ingen penge.

Jeg medgiver fergie at markedet er kendtegnet ved lidt for høje priser på nogle spillere.

Men det kan simpelthen ikke være rigtigt at der ikke er én spiller som fergie gerne vil ha, som han kan få til en rimelig penge.

Først var det et par spillere der blev kigget på. Så var det én spiller der var brug for. Nu er det ingen.

Jeg synes det ser meget meget skidt ud for fremtiden hvis vi skal til at nøjes med alt det fra B-hylden. Jamen det kan da godt være du er mobset fergie, men det forsvinder behovet da ikke af.

Jeg vil ikke betale 35 mio pund for suarez nej, heller ikke 50 mio pund for Aguero eller 28 mio pund for Milner.

Men at en Fabiano skal koste omkring 15-20 mio pund eller en Ninis koster omkring 10 mio pund, det kan man sgu da ikke sidde og flæbe over helt ærligt. Nu ved jeg ikke om fergie overhovedet har været interesseret i disse to, men bare for at sige at der er altså kvalificerede spillere på markedet til den rette værdi.

En özil har kun et år tilbage af sin kontrakt, og selvom flere nok vil være interesseret så er det begrænset hvor langt bremen kan presse prisen op, hvis de ikke vil risikere at miste ham for et rundt nul næste sommer.

United DK
11-07-2010, 09:42

Det har mere noget med idiketten at gøre, hvis man kan sige det sådan. Jeg håber aldrig vi bliver som specielt Arsenal, men også Liverpool under Benitez, hvor man skal kigge langt efter britere, for ikke at snakke om egen avl.

Mit ønske er at vi har en stamme på 5-6 britere i start 11'eren, og så også nogen at tage af fra bænken, så vi i hvert fald har 10-15 i truppen med et britisk (eller irsk) pas.

Loyaliteten tænker jeg ikke så meget på, men det er nok ikke forkert at mene, at en brite har større tendens til at blive i sin klub, i hvert fald hvis det er en af de store, fremfor at rykke til Spanien eller Italien når muligheden byder sig.

Man kan ikke længere forlange, at vi har en hel trup med britere, og visse udlændinge er også med til at højne niveauet, men kan vi sådan ramme noget a la vores treblehold, så ville det være fint:

Schmeichel
G. Neville - Stam - Johnsen - Irwin
Beckham - Keane - Scholes - Giggs
Yorke - Cole

Reserver: May, Butt, Sheringham, P. Neville, Curtis, Cruyff, Blomqvist, Van der Gouw, Solskjær, Berg, Brown, Greening

Spillere markeret med FED = Britisk/irsk pas

Ruunee
11-07-2010, 10:21
Det har mere noget med idiketten at gøre, hvis man kan sige det sådan. Jeg håber aldrig vi bliver som specielt Arsenal, men også Liverpool under Benitez, hvor man skal kigge langt efter britere, for ikke at snakke om egen avl.

Mit ønske er at vi har en stamme på 5-6 britere i start 11'eren, og så også nogen at tage af fra bænken, så vi i hvert fald har 10-15 i truppen med et britisk (eller irsk) pas.

Loyaliteten tænker jeg ikke så meget på, men det er nok ikke forkert at mene, at en brite har større tendens til at blive i sin klub, i hvert fald hvis det er en af de store, fremfor at rykke til Spanien eller Italien når muligheden byder sig.

Man kan ikke længere forlange, at vi har en hel trup med britere, og visse udlændinge er også med til at højne niveauet, men kan vi sådan ramme noget a la vores treblehold, så ville det være fint:

Schmeichel
G. Neville - Stam - Johnsen - Irwin
Beckham - Keane - Scholes - Giggs
Yorke - Cole

Reserver: May, Butt, Sheringham, P. Neville, Curtis, Cruyff, Blomqvist, Van der Gouw, Solskjær, Berg, Brown, Greening

Spillere markeret med FED = Britisk/irsk pas

Jeg er egentlig enig. På papiret ser nutiden ikke meget mindre britisk ud...

Van Der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher - Carrick - Nani
Rooney - Berbatov

Reserver: Kuszczak, Amos, Evans, Rafael, Fabio, Brown, O'Shea, Smalling, Scholes, Giggs, Gibson, Hargreaves, Cleverly, Park, Obertan, Welbeck, Owen, Macheda, Hernandez, Diof

...men virkeligheden er vel at lidt for mange af de nuværende britter, enten er tæt på pensionen eller for langt fra start 11'eren.
Sådan at man i længden vel kun tør regne med Fletcher og Rooney, og måske kan håbe på Evans, Smalling, Cleverly og Welbeck.

Jeg synes altså stadig der er langt til Arsenal tilstande, men synes også vi skal være opmærksomme.

MC86
11-07-2010, 11:37
Må håbe ham robben kan overbevise snejder:)

http://indkast.dk/index.php?nyhed=68326&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

MC86
11-07-2010, 11:40

Jeg frygter det er begyndelsen til enden for United. Jeg kan simpelthen ikke tro på at Ferguson har så mange transfer midler, som vist både Gill og Glazer har været ude og sige. Hvis SAF har det, og stadig ikke kan se vi mangler nogle spillere til holdet, så er den jo bare gal op i SAF's hoved.

Synes vi mangler en target mand, og uden at vide alt for meget om Hernandez, så er han da vist ikke en typisk target mand. Yderligere mangler vi vel også en midtbane kreatør som flere siger. Og hvad med en ny målmand? Vil vædde med at det ender med at polakken er vores første målmand i næste sæson.

Jeg frygter også det er pga vi ikke har penge nok. selvfølgelig vil fergie have en forstærkning hvis pengene var der. vi må da have lidt penge for dem vi har solgt.

DavidMadsen
11-07-2010, 11:48
Hvor er det tyndt at stemple en 19 årig fodboldspiller. Da Cantona, Ronaldo, osv rendte rundt og var 19 år, var de nærmest ligeglade med alle andre end dem selv. Måske ER Balotelli bare en idiot, men det er eddermanme svært at konkludere efter blot 2 år på højeste niveau. Lad os nu se hvad der sker med ham - han har alt andet end et trygt sted at udvikle sig. Han er lysår foran spillere som Bendtner i samme alder.
Jeg kunne ikke være mere enig. Han har lavet nogle stupide ting, men det er ikke noget der ikke kan rettes op på. Hvis han føler sig hjemme et sted, laver han jo ikke de ting.

De bekræfter jo hvad alle næsten ved, men som fergie og co. tror de kan skjule for omverden.

United har ingen penge.

Jeg medgiver fergie at markedet er kendtegnet ved lidt for høje priser på nogle spillere.

Men det kan simpelthen ikke være rigtigt at der ikke er én spiller som fergie gerne vil ha, som han kan få til en rimelig penge.

Først var det et par spillere der blev kigget på. Så var det én spiller der var brug for. Nu er det ingen.

Jeg synes det ser meget meget skidt ud for fremtiden hvis vi skal til at nøjes med alt det fra B-hylden. Jamen det kan da godt være du er mobset fergie, men det forsvinder behovet da ikke af.

Jeg vil ikke betale 35 mio pund for suarez nej, heller ikke 50 mio pund for Aguero eller 28 mio pund for Milner.

Men at en Fabiano skal koste omkring 15-20 mio pund eller en Ninis koster omkring 10 mio pund, det kan man sgu da ikke sidde og flæbe over helt ærligt. Nu ved jeg ikke om fergie overhovedet har været interesseret i disse to, men bare for at sige at der er altså kvalificerede spillere på markedet til den rette værdi.

En özil har kun et år tilbage af sin kontrakt, og selvom flere nok vil være interesseret så er det begrænset hvor langt bremen kan presse prisen op, hvis de ikke vil risikere at miste ham for et rundt nul næste sommer.
Slap nu af med de skide dommedagsprofetier. Det beviser jo ikke en skid, at Fergie ikke vil handle. Vi har en forfærdeligt bred trup i forvejen, og vi mangler ikke rigtigt noget. Det har Ferguson helt ret i!

Jeg forstår simpelthen ikke hvad der foregår i jeres hoveder? Hvad er det for en forskruet tankegang der fortæller jer, at vi skal have en ny keeper, en ny angriber, en ny midtbanespiller og blablabla for at være med i toppen? Normalt ville jeg gætte på at i var et par 13-årige der spiller for meget Football Manager, med den indstilling. Vores hold er jo fremragende, og vi behøver som sådan ingen til hverken målet eller midtbanen før Scholes, Giggs og VDS stopper. Og Kuszczak er jo en ganske kompetent afløser for VDS? Jeg ved ikke om i overhovedet ser vores kampe, men han spillede jo bundsolidt da han stod på mål.

Og vi har jo slet ikke brug for en angriber. Tjo, man kunne vel godt bruge én mere, hvis vi spillede med to angribere fast. Men det gør vi ikke, og der er slet, slet, slet INGEN grund overhovedet til at hente en aldrende mand som Fabiano for de 300 millioner Sevilla kræver. I kan snakke nok så meget om 10-15 mio. pund, men Sevilla har sagt de kræver 300 mio. kroner. Agüero ville være spændende, ja. Men han er også sindssygt dyr. Og han skulle da kun erhverves fordi han kunne spille som offensiv midt bag Rooney også. Jeg ved heller ikke om i følger Atletico, men Agüero trækker ofte ned bag Forlan. Ninis koster måske kun 10 mio. pund, ja. Men vi har jo ikke brug for endnu en breddespiller for pokker da.

Det gør mig sgu næsten decideret sur at høre på sådan noget vås. Vågn dog op, vi har en bred og dygtig trup. Hvad ved I måske om klubbens økonomi? Kan i vise mig noget konkret, hvor alle detaljer er? Nej, vel?

Og Fergie kan for fanden da stadig nå at handle. Han har sagt mange gange før, at han er færdig med at handle, for så at hente en spiller mere. Hvis han ser mangler i truppen i opstarten, henter han en ny spiller. Mener han truppen kan klare det, gør han ikke. Og i ved vel heller ikke noget om hvordan alle de unge spillere har udviklet sig? Det gør Fergie.

robinho
11-07-2010, 11:58
Jeg kunne ikke være mere enig. Han har lavet nogle stupide ting, men det er ikke noget der ikke kan rettes op på. Hvis han føler sig hjemme et sted, laver han jo ikke de ting.

Slap nu af med de skide dommedagsprofetier. Det beviser jo ikke en skid, at Fergie ikke vil handle. Vi har en forfærdeligt bred trup i forvejen, og vi mangler ikke rigtigt noget. Det har Ferguson helt ret i!

Jeg forstår simpelthen ikke hvad der foregår i jeres hoveder? Hvad er det for en forskruet tankegang der fortæller jer, at vi skal have en ny keeper, en ny angriber, en ny midtbanespiller og blablabla for at være med i toppen? Normalt ville jeg gætte på at i var et par 13-årige der spiller for meget Football Manager, med den indstilling. Vores hold er jo fremragende, og vi behøver som sådan ingen til hverken målet eller midtbanen før Scholes, Giggs og VDS stopper. Og Kuszczak er jo en ganske kompetent afløser for VDS? Jeg ved ikke om i overhovedet ser vores kampe, men han spillede jo bundsolidt da han stod på mål.

Og vi har jo slet ikke brug for en angriber. Tjo, man kunne vel godt bruge én mere, hvis vi spillede med to angribere fast. Men det gør vi ikke, og der er slet, slet, slet INGEN grund overhovedet til at hente en aldrende mand som Fabiano for de 300 millioner Sevilla kræver. I kan snakke nok så meget om 10-15 mio. pund, men Sevilla har sagt de kræver 300 mio. kroner. Agüero ville være spændende, ja. Men han er også sindssygt dyr. Og han skulle da kun erhverves fordi han kunne spille som offensiv midt bag Rooney også. Jeg ved heller ikke om i følger Atletico, men Agüero trækker ofte ned bag Forlan. Ninis koster måske kun 10 mio. pund, ja. Men vi har jo ikke brug for endnu en breddespiller for pokker da.

Det gør mig sgu næsten decideret sur at høre på sådan noget vås. Vågn dog op, vi har en bred og dygtig trup. Hvad ved I måske om klubbens økonomi? Kan i vise mig noget konkret, hvor alle detaljer er? Nej, vel?

Og Fergie kan for fanden da stadig nå at handle. Han har sagt mange gange før, at han er færdig med at handle, for så at hente en spiller mere. Hvis han ser mangler i truppen i opstarten, henter han en ny spiller. Mener han truppen kan klare det, gør han ikke. Og i ved vel heller ikke noget om hvordan alle de unge spillere har udviklet sig? Det gør Fergie.

Skulle prøve at respektere andres meninger.

Dommedagsprofetierne er da også fantastiske fra din side.

Synes ikke jeg nævner nye folk i hver kæde. Synes ikke rigtig jeg kan genkende en 13 årig footballmanager spillende dreng.

TK som erstatning for VDS? Jeg synes jeg kan mærke en begyndende lammelse i højre arm.

En forfærdelig bred trup i forvejen? Tja måske. Men nu er kvantitet og kvalitet ikke det samme. Der er jo ingen der forbyder united at sælge ud selvom vi køber ind, så vi bevare den nuværende bredde.

schousboe9
11-07-2010, 12:15

Synes ikke jeg nævner nye folk i hver kæde. Synes ikke rigtig jeg kan genkende en 13 årig footballmanager spillende dreng.

TK som erstatning for VDS? Jeg synes jeg kan mærke en begyndende lammelse i højre arm.

En forfærdelig bred trup i forvejen? Tja måske. Men nu er kvantitet og kvalitet ikke det samme. Der er jo ingen der forbyder united at sælge ud selvom vi køber ind, så vi bevare den nuværende bredde.

Ja, det må være udgangspunktet. :)

Jeg forstår nu heller ikke, hvorfor det beviser, at vi ikke har nogen penge? Ferguson snakker om - eller gemmer sig bagved, om man vil - at der ikke er 'værdig i markedet', men skulle så eftersigende have budt 29 ultra lange for Sneijder? Der er jeg enig med Flax og Kafai; så god er han altså heller ikke.

Mit "problem" med truppen er, som robinho også siger, kvantiteten. Vi har egentlig udmærket spillere på alle pladser, men mange kunne også sagtens 'opgraderes'. Berbatov, O'Shea, Carrick, Park, Owen, Anderson, Neville, Scholes og Giggs er helt sikkert dygtige spillere, men de fås helt sikkert også bedre, specielt sidstnævntes alder taget i betragtning, og da vi som sådan ikke har en åbenlys mangel, er det svært at se, hvor udskiftningen skal begynde. Hvis folk forstår? :)

Vi står ikke og mangler en bestemt type ligeså åbenlyst som Arsenal mangler en oprydder, så det er svært at udpege en enkelt plads, hvor der virkelig skal ske noget.

Den centrale midt kunne helt sikkert godt trænge til en tand mere kreativitet - men ikke for £29 mio. Så er det, at der ikke er 'værdig i markedet', som jeg ser det, så hvis Fergie og jeg tænker nogenlunde ens (:D), så forstår jeg godt hans dilemma.

Ruunee
11-07-2010, 12:17
Hvad der foregår inde i mit hoved er at jeg ikke synes United har spillet med tilpas meget overskud de sidste to sæsoner. Alt for ofte har der manglet noget kreativitet, noget der kunne vende kampene. Selv før Ronaldo skiftede. Jeg husker at da vi skulle møde Barcelona i CL finalen var jeg næsten mere spændt på om vi kunne vise at vi var et hold der turde spille fodbold igen, mere end om vi kunne vinde. Ingen af delene skete. Og den sidste sæson har efter min mening også været for tynd og tilfældig. United har ikke styret tilpas mange kampe, vi har ikke kunne vende tilpas mange kampe, når det gik mindre godt. Jeg mener ikke man skal gå i panik over at vi taber Pl med 1 point, og ryger ud af CL i kvartfinalen. Og jeg hører altså heller ikke ret mange herinde tale om at købe mere end 1-2 større navne. Jeg ville være tilfreds med 1 navn til midtbanen, og så at se en større energi og fandenivoldskhed fra flere af de eksisterende spillere. Finde en ordentlig rolle til Berbatov og prøve at puste noget tillid og friskhed ind i spillere som Carrick og de unge drenge.
Jeg så alle kampe sidste sæson, pånær Wolfsburg. Var det i den kamp Kuszczak viste sig som en top 10 målmand i verden? Jeg siger ikke han er dårlig, og jeg giver ham gerne næste sæson til at vise at han kan tage over fra Van der Sar, men min fornemmelse siger mig at det vil være uambitiøst at satse på ham som første målmand.

DavidMadsen
11-07-2010, 12:18

Nu stopper du sgu. Har du slet ikke set Kuszczak spille? Han var jo fremragende da han fik minutter. Han kan sagtens overtage for VDS, han har mange år i sig endnu, og rammer først sin bedste alder snart. Ser ingen grund til at smide 200 millioner efter en ny keeper, hvis han fortsætter sådan.

Jeg kender skam godt forskel på kvalitet og kvantitet. Jeg mener vi har begge. Det kommer til udtryk i sætninger som 'Vågn dog op, vi har en bred og dygtig trup.'

Mht. det med Football Manager var det egentligt mere møntet på ham den anden jeg citerede.

Manager Ferguson
11-07-2010, 12:21

Kvantitet er ikke det samme som kvalitet. Det der kommer til at ske for united er at truppen bliver for dårlig. Misforstå mig ikke, truppen er jo klasse og United vil blive ved med at være tophold.

Men da Ferguson tidligere hentede Tevez, Nani, Anderson, Hagreaves i et trnasfervindue vandt vi PL og CL. Vi hentede simpelthen kvalitet ind i truppen.

Det gør vi ikke så meget mere, synes jeg. Og hvis det forsætter tror jeg faktisk City og Chelsea kommer til at dominere.

Vi er begyndt at hente dyre unge spillere som Hernandez, Tosic (solgt igen), Diouf og obertan. Hernandez må vi så lige se an. Men da vi hentede Ronaldo for ca. 100 mio. var det jo en ung spiller som kunne gå direkte ind i start 11éren og påvirke den. og han var 18 da vi hentede ham.
Tosic, Diouf, Macheda og obetan er alle sammen 18 eller derover og de er jo ikke i nærheden af at påvirke start 11éren. Vi har simpelthen en for bred trup med en masse unge som ikke bliver brugt, som man gør fx i barca.
Der har du nogle enkle talenter som Pedro og busquets som man bruger meget osv. Rooney, Owen, Berbatov kommer jo først. Derefter har vi hernandez, welbeck og macheda og diouf. Det er jo alt for mange.

Jeg ved ikke med dig, du får det jo til at lyde som om vi har alletiders største og bedste trup, men jeg tror ikke på vi kommer til at vinde PL eller CL i den kommende sæson.

Broberry
11-07-2010, 12:22
Tag dog og skru lidt ned for charmen David Madsen.
Det nærmeste vi har været en 13 årig idag, er dit meget modne sprog, "Forstår ikke hvad der sker i jeres hoveder", "Fatter i ikke en skid" osv.

Du er forholdsvis ny her på forumet, der er ingen grund til at blive upopulær fra start af. Så tag dog en slapper.

Folk skal have lov til at ytre sig, uden de skal kritiseres for manglende viden.:Smackden:

Pils
11-07-2010, 12:25

Giver Robinho ret. Vi har en bred trup, men der er mere kvantitet end kvalitet når vi kommer ud over vores bedste 15 spillere.

Desuden er det noget vrøvl at vi stort set kun spiller med 1 angriber fremme. Hvis du ser på disse stats over sidste sæson spillede Rooney 32 kampe fra start i Pl og Berbatov 24. Så det meste af tiden stiller vi altså med to angribere.
http://soccernet.espn.go.com/team/squad?teamId=360&cat=starts&order=true&season=2009&leagueId=23&cc=5739

Kuszczak er en framragende reserve keeper at have. Men han har altså ikke klassen til at stå fast for et af verdens bedste hold.

Jeg ved heller ikke lige hvorfor du skal blande fodbold manager ind i dette. Stort set alle der interesserer sig for fodbold kan se at vi mangler noget kreativt på vores midtbane. Vi er jo efterhånden ret tyndt besat på den plads. Vores midtbane består af:
Hargreaves som endnu engang er skadet,
Anderson som også er skadet og ikke rigtigt har kunne følge op på sin første sæson i klubben,
Carrick som over det sidste 1,5 år har været rigtigt dårligt spillende,
Scholes som blev overtalt af Ferguson til at tage et år mere,
Fletcher som har været framragende over de sidste to sæsoner,
Giggs som også har været god, men alderen henter ham snart.
Gibson, ja han gider jeg næsten ikke kommentere på :)

Sammenligner vi med andre topklubber i PL eller i CL så mangler vi noget kvalitet på midtbanen.

Ingen har snakket om at lave en real/city hvor der bare skal købes for at købes. Vi snakker om enkelte spillere som kan forstærke vores i forvejen gode trup, så vi lige kan tage det sidste skridt op igen.

@David Madsen: Når du skriver at andre opfører sig som 13 årige, så prøv lige selv at hæve niveauet en lille smule.

DavidMadsen
11-07-2010, 12:48
Ja, det må være udgangspunktet. :)

Jeg forstår nu heller ikke, hvorfor det beviser, at vi ikke har nogen penge? Ferguson snakker om - eller gemmer sig bagved, om man vil - at der ikke er 'værdig i markedet', men skulle så eftersigende have budt 29 ultra lange for Sneijder? Der er jeg enig med Flax og Kafai; så god er han altså heller ikke.

Mit "problem" med truppen er, som robinho også siger, kvantiteten. Vi har egentlig udmærket spillere på alle pladser, men mange kunne også sagtens 'opgraderes'. Berbatov, O'Shea, Carrick, Park, Owen, Anderson, Neville, Scholes og Giggs er helt sikkert dygtige spillere, men de fås helt sikkert også bedre, specielt sidstnævntes alder taget i betragtning, og da vi som sådan ikke har en åbenlys mangel, er det svært at se, hvor udskiftningen skal begynde. Hvis folk forstår? :)

Vi står ikke og mangler en bestemt type ligeså åbenlyst som Arsenal mangler en oprydder, så det er svært at udpege en enkelt plads, hvor der virkelig skal ske noget.

Den centrale midt kunne helt sikkert godt trænge til en tand mere kreativitet - men ikke for £29 mio. Så er det, at der ikke er 'værdig i markedet', som jeg ser det, så hvis Fergie og jeg tænker nogenlunde ens (:D), så forstår jeg godt hans dilemma.
Fornuftig tankegang. Jeg forstår skam godt at man ikke synes f.eks. Owen er god nok til verdens bedste klub (IMO), men samtidigt kan man altså heller ikke forvente at have en masse stjerner siddende på bænken.

Kvantitet er ikke det samme som kvalitet. Det der kommer til at ske for united er at truppen bliver for dårlig. Misforstå mig ikke, truppen er jo klasse og United vil blive ved med at være tophold.

Men da Ferguson tidligere hentede Tevez, Nani, Anderson, Hagreaves i et trnasfervindue vandt vi PL og CL. Vi hentede simpelthen kvalitet ind i truppen.

Det gør vi ikke så meget mere, synes jeg. Og hvis det forsætter tror jeg faktisk City og Chelsea kommer til at dominere.

Vi er begyndt at hente dyre unge spillere som Hernandez, Tosic (solgt igen), Diouf og obertan. Hernandez må vi så lige se an. Men da vi hentede Ronaldo for ca. 100 mio. var det jo en ung spiller som kunne gå direkte ind i start 11éren og påvirke den. og han var 18 da vi hentede ham.
Tosic, Diouf, Macheda og obetan er alle sammen 18 eller derover og de er jo ikke i nærheden af at påvirke start 11éren. Vi har simpelthen en for bred trup med en masse unge som ikke bliver brugt, som man gør fx i barca.
Der har du nogle enkle talenter som Pedro og busquets som man bruger meget osv. Rooney, Owen, Berbatov kommer jo først. Derefter har vi hernandez, welbeck og macheda og diouf. Det er jo alt for mange.

Jeg ved ikke med dig, du får det jo til at lyde som om vi har alletiders største og bedste trup, men jeg tror ikke på vi kommer til at vinde PL eller CL i den kommende sæson.
Tevez, Nani, Anderson, Hagreaves = Hentet kvalitet ind i truppen? Der var jo ikke rigtigt nogen af dem der for alvor var de store stjerner i den sæson.

Og lad nu være med at sammenligne med Ronaldo hele tiden. Han er jo helt unik. Vi kan jo ikke bare finde en ny Ronaldo hver gang vi skal ud og handle.

Hvad der foregår inde i mit hoved er at jeg ikke synes United har spillet med tilpas meget overskud de sidste to sæsoner. Alt for ofte har der manglet noget kreativitet, noget der kunne vende kampene. Selv før Ronaldo skiftede. Jeg husker at da vi skulle møde Barcelona i CL finalen var jeg næsten mere spændt på om vi kunne vise at vi var et hold der turde spille fodbold igen, mere end om vi kunne vinde. Ingen af delene skete. Og den sidste sæson har efter min mening også været for tynd og tilfældig. United har ikke styret tilpas mange kampe, vi har ikke kunne vende tilpas mange kampe, når det gik mindre godt. Jeg mener ikke man skal gå i panik over at vi taber Pl med 1 point, og ryger ud af CL i kvartfinalen. Og jeg hører altså heller ikke ret mange herinde tale om at købe mere end 1-2 større navne. Jeg ville være tilfreds med 1 navn til midtbanen, og så at se en større energi og fandenivoldskhed fra flere af de eksisterende spillere. Finde en ordentlig rolle til Berbatov og prøve at puste noget tillid og friskhed ind i spillere som Carrick og de unge drenge.
Jeg så alle kampe sidste sæson, pånær Wolfsburg. Var det i den kamp Kuszczak viste sig som en top 10 målmand i verden? Jeg siger ikke han er dårlig, og jeg giver ham gerne næste sæson til at vise at han kan tage over fra Van der Sar, men min fornemmelse siger mig at det vil være uambitiøst at satse på ham som første målmand.
Den første jeg citerede før ville ellers både have en ny keeper, en ny kreatør og en ny angriber i dette vindue. Det er altså mere end 1-2. Jeg ville også være længe tilfreds men én spiller til midtbanen. Det er så også det eneste jeg føler vi mangler, da Anderson ikke helt er blevet den der målfårlige offensive midt vi havde håbet på.

Kuszczak kan jo heller ikke bevise han er en af verdens bedste målmænd på så få kampe. Giv ham da lidt tid, før vi skal have ny keeper. Han stod jo solidt i sine kampe sidste sæson.

Berbatov og Carrick har ikke været gode i sidste sæson, nej. Men det er da ikke grund til at de skal udskiftes med det samme. Berbatov fremstår som elendig (for nogle), fordi han er lad og brænder chancer. Well, alle brænder chancer, men stort set ingen i verden har Berbatovs teknik (Nej, jeg tænker ikke på finter og sådan noget her).

Truppen kan altid blive bedre, ja. Men man kan ikke forvente flere store handler, før der bliver solgt ud. Jeg forestiller mig at vi næste sommer kommer til at se noget aktivitet, med Giggs, Neville, Scholes og VDS der formodentligt stopper. Tror Ferguson gemmer nogle af sine penge til det tidspunkt.

Tag dog og skru lidt ned for charmen David Madsen.
Det nærmeste vi har været en 13 årig idag, er dit meget modne sprog, "Forstår ikke hvad der sker i jeres hoveder", "Fatter i ikke en skid" osv.

Du er forholdsvis ny her på forumet, der er ingen grund til at blive upopulær fra start af. Så tag dog en slapper.

Folk skal have lov til at ytre sig, uden de skal kritiseres for manglende viden.:Smackden:
Jeg er også kun 16, så ja, jeg er tæt på en 13-årig. ;)
Det er ikke for at være den bitre spåkone, men folk skal slappe lidt af med at sige alt muligt om vores økonomi.
Folk har ret til at ytre sig - det er vel trods alt det disse forums er til for? - og jeg gør jo bare det samme. Synes bare ikke man skal vide sig sikker på noget, hvis man ikke er helt sikker.
(Kæft det er hårdt at svare på alle de indlæg :devilll: )

Giver Robinho ret. Vi har en bred trup, men der er mere kvantitet end kvalitet når vi kommer ud over vores bedste 15 spillere.

Desuden er det noget vrøvl at vi stort set kun spiller med 1 angriber fremme. Hvis du ser på disse stats over sidste sæson spillede Rooney 32 kampe fra start i Pl og Berbatov 24. Så det meste af tiden stiller vi altså med to angribere.
http://soccernet.espn.go.com/team/squad?teamId=360&cat=starts&order=true&season=2009&leagueId=23&cc=5739

Kuszczak er en framragende reserve keeper at have. Men han har altså ikke klassen til at stå fast for et af verdens bedste hold.

Jeg ved heller ikke lige hvorfor du skal blande fodbold manager ind i dette. Stort set alle der interesserer sig for fodbold kan se at vi mangler noget kreativt på vores midtbane. Vi er jo efterhånden ret tyndt besat på den plads. Vores midtbane består af:
Anderson som også er skadet og ikke rigtigt har kunne følge op på sin første sæson i klubben,

Sammenligner vi med andre topklubber i PL eller i CL så mangler vi noget kvalitet på midtbanen.

Ingen har snakket om at lave en real/city hvor der bare skal købes for at købes. Vi snakker om enkelte spillere som kan forstærke vores i forvejen gode trup, så vi lige kan tage det sidste skridt op igen.

@David Madsen: Når du skriver at andre opfører sig som 13 årige, så prøv lige selv at hæve niveauet en lille smule.
Vil godt nok mene vi har mere end 15 spillere der er af kvalitet. Man kan ikke forvente at have 20 Ronaldo'er rendende i samme klub.

Desuden har vi så stillet med én angriber i stort set alle Champions League kampe.

Hvordan kan du vide at TK ikke er god nok, baseret på omkring 15 kampe? Det er ikke ligefrem fordi f.eks. Neuer er klasser bedre. Og ja, jeg vil da også gerne have en ny spiller til midtbanen. Men jeg mener samtidigt at vi godt kan klare os uden, hvis Ferguson ikke finder en til pladsen. Jeg er ikke bleg for at afprøve Cleverley i de små kampe, og i en 4-4-2 skal vi ikke bruge mere end to centrale spillere. Desuden har vi også Park, som har gjort det godt på midten.

Og når du skriver at ingen mener vi skal lave en real/city.. Det var jo sådan set lige præcis det jeg svarede på, fordi der var en der ville have både en ny keeper, midtbanemand og en angriber? Det er ikke for at ytre at i alle er en flok idioter. Det var bare som svar på ham der ville have tre klassespillere ind. Og så blev robinho's indlæg lige hevet med, da der også var noget jeg ville svare på.

Og jeg skrev heller ikke at de opførte sig som 13-årige. Jeg mener bare at deres (læs: ham der ville have tre klassespillere) holdninger lød som en ung fyr der spiller for meget, hvor man bare sælger de dårlige og køber stjerner ind. Det er ikke realistisk, når man har vores gæld i baghovedet. Vi har gæld, men vi har også midler at handle for. Gælden har jo været der lige siden Glazer-familien købte klubben. Og vi har siden dengang hentet bl.a. Berbatov for en kæmpe sum. Jeg er fortrøstningsfuld, og overbevist om at vi har midler, men at Ferguson tror på sin gamle stamme. Og derfor venter til næste vindue - hvor de formodentligt stopper - med at hente nyt blod ind, så vi laver en ny stamme. :)

(Aaah, så kom jeg igennem de mange indlæg. :trophy: )

K and the big B
11-07-2010, 12:51

Først og fremmest, bliver det jo kun nævnt at PIG er en god sub og have for Van Der Saar, ikke at han skal tage pladsen fra ham.

For det andet nævner du at vores midtbane er tyndt besat, det ved jeg nu ikke om jeg er enig i. Jeg gad godt se en anden premier league klub der kan bikse om med de navne du nævner, tror det er de færreste. Muligvis er vi tyndt besat mht. en kreativ midt, men du får det til at lyde som vores midtbane er Wigans sammenlignet med Chelsea's.

Holdet kan forstærkes - kan de fleste - men jeg ser det langt fra som en nødvendighed for vi kan kæmpe med om titlerne. Som Fletcher tidligere udtalte i denne uge, så var vi godt med hele vejen, og ifølge mig var vi uheldige og ryge ud af CL. samtidig var vi ikke langt efter Chelsea i PL.

Ikke at du er manden der maler dommedagsprofeterne, men folk er hurtige til at melde os ude af kampen.

DavidMadsen
11-07-2010, 13:01
Først og fremmest, bliver det jo kun nævnt at PIG er en god sub og have for Van Der Saar, ikke at han skal tage pladsen fra ham.

For det andet nævner du at vores midtbane er tyndt besat, det ved jeg nu ikke om jeg er enig i. Jeg gad godt se en anden premier league klub der kan bikse om med de navne du nævner, tror det er de færreste. Muligvis er vi tyndt besat mht. en kreativ midt, men du får det til at lyde som vores midtbane er Wigans sammenlignet med Chelsea's.

Holdet kan forstærkes - kan de fleste - men jeg ser det langt fra som en nødvendighed for vi kan kæmpe med om titlerne. Som Fletcher tidligere udtalte i denne uge, så var vi godt med hele vejen, og ifølge mig var vi uheldige og ryge ud af CL. samtidig var vi ikke langt efter Chelsea i PL.

Ikke at du er manden der maler dommedagsprofeterne, men folk er hurtige til at melde os ude af kampen.
Lige præcis. Jeg er fuldstændig enig med dig.

Chelsea havde jo en sindssyg sæson, men alligevel kunne vi have vundet Premier League, blot ved at vinde ét enkelt af vores indbyrdes opgør mod dem. Og så var det jo bare to uheldige kampe med nogle fejl i, der var skyld i at vi røg ud af Champions League. At vi så fejlede groft mod Leeds, var kun en engangsforestilling. Det tror jeg ikke sker igen.

Disse ting taget i betragtning, behøver vi slet ikke 2-3 nye spillere. Én er længe fint, og vi kan endda klare os uden. De mange unge spillere vi har er formodentligt blevet endnu bedre. Dog tror jeg personligt at PiG kan tage over for VDS engang, men selv hvis vi skal have en ny keeper, skal det ikke være i år, medmindre der bare kommer et tilbud man umuligt kan sige nej til.

Haslund
11-07-2010, 17:39
Lige præcis. Jeg er fuldstændig enig med dig.

Chelsea havde jo en sindssyg sæson, men alligevel kunne vi have vundet Premier League, blot ved at vinde ét enkelt af vores indbyrdes opgør mod dem. Og så var det jo bare to uheldige kampe med nogle fejl i, der var skyld i at vi røg ud af Champions League. At vi så fejlede groft mod Leeds, var kun en engangsforestilling. Det tror jeg ikke sker igen.

Disse ting taget i betragtning, behøver vi slet ikke 2-3 nye spillere. Én er længe fint, og vi kan endda klare os uden. De mange unge spillere vi har er formodentligt blevet endnu bedre. Dog tror jeg personligt at PiG kan tage over for VDS engang, men selv hvis vi skal have en ny keeper, skal det ikke være i år, medmindre der bare kommer et tilbud man umuligt kan sige nej til.

Chelsea havde da overhovedet ikke en sindsyg sæson - de scorede sindsygt mange mål, men ellers var der da ikke noget specielt ved den. Desuden synes jeg, at vi sæsonen igennem havde mere held på vores side, end Chelsea havde, og i det hele taget synes jeg, at det virker som om folk har den indstilling, at bare fordi vi kun var et point efter Chelsea, så er vi nærmest sikre mestre næste sæson bare ved en minimal forstærkning.

Og alt det der med at vi bliver bedre fordi vores unge spillere bliver ældre, bliver jo også modvirket af at vores ældre spillere desværre også bliver ældre.
Scholes, Rio og Vds er alle blandt de vigtigste spillere på holdet og der er store spøgsmålstegn ved dem alle(mht. vds mener jeg mere om han er her efter næste sæson).

Desuden er der andre modstandere end Chelsea. Indtil videre har Arsenal holdt på Fabregas, og i Arsenal har man netop et hold, hvor næsten hele holdet gavner af at have spillet et år mere i topfodbold.

Det største problem for mig at se, er at jo mindre Hernandez slår til med det samme, så er vi mere afhængige af Rooney, end nogen af de andre hold er af en enkelt spiller.

United DK
11-07-2010, 17:58
Chelsea havde da overhovedet ikke en sindsyg sæson - de scorede sindsygt mange mål, men ellers var der da ikke noget specielt ved den. Desuden synes jeg, at vi sæsonen igennem havde mere held på vores side, end Chelsea havde, og i det hele taget synes jeg, at det virker som om folk har den indstilling, at bare fordi vi kun var et point efter Chelsea, så er vi nærmest sikre mestre næste sæson bare ved en minimal forstærkning.

Der skal markant forstærkning til, men det er ikke 3-4 spillere. Det er i mine øjne ikke mere end en klassespiller der skal til, for at den kan vippe vores vej. Vores problem umiddelbart er bundniveauet, som ikke var højt nok sidste sæson, og der håber jeg da, at det generelt bliver bedre. Vores topniveau er til gængæld stadig så højt, at vi kan slå alle i Europa.

Ruunee
11-07-2010, 18:00

Og alt det der med at vi bliver bedre fordi vores unge spillere bliver ældre, bliver jo også modvirket af at vores ældre spillere desværre også bliver ældre.
Scholes, Rio og Vds er alle blandt de vigtigste spillere på holdet og der er store spøgsmålstegn ved dem alle(mht. vds mener jeg mere om han er her efter næste sæson).

Desuden er der andre modstandere end Chelsea. Indtil videre har Arsenal holdt på Fabregas, og i Arsenal har man netop et hold, hvor næsten hele holdet gavner af at have spillet et år mere i topfodbold.

Det største problem for mig at se, er at jo mindre Hernandez slår til med det samme, så er vi mere afhængige af Rooney, end nogen af de andre hold er af en enkelt spiller.

Helt enig. Og det eneste der var sindssygt ved Chelseas sæson var at de mistede point i 11 kampe (ligesom os), og nu med lidt mere PL erfaring til Ancelotti, så nægter jeg at tro at de gør det igen.

Vi skal ikke (kan ikke) købe os til succes, først og fremmest skal noget niveau højnes/beholdes, og så ville det altså være rart med et køb direkte til start 11'eren, der kan være med til at sparke noget energi og initiativ ind i holdet.
Fergies seneste kommentar om at det ikke er nødvendigt, vælger jeg at tro er spin... Jeg er stadig optimist, men sker der ikke noget inden for 2-3 uger, så begynder jeg altså at få hovedpine...

Acsadac
11-07-2010, 18:14
Jeg synes det er meget naivt at tro 100% på SAF's udtalelser omkring spillerhandler.

Han vil jo aldrig gå ud at sige at han går efter fx en 10'er og en angriber, forestil jer priserne. Han ville fuldstændig miste sin konkurrenceevne hvis han melder anerledes ud.

At han så måske ikke har nogle penge kan vi kun gisne om. Hvis SAF inderligt mener at truppen er komplet, vil det være håbløst at bruge penge. Men igen, der er ingen grund til at ophøje sig til alvidende omkring klubbens økonomi. Vi må afvente til deres tvungne udmeldinger til obligationsindehaverne.

Haslund
11-07-2010, 18:29
Der skal markant forstærkning til, men det er ikke 3-4 spillere. Det er i mine øjne ikke mere end en klassespiller der skal til, for at den kan vippe vores vej. Vores problem umiddelbart er bundniveauet, som ikke var højt nok sidste sæson, og der håber jeg da, at det generelt bliver bedre.

Jeg mener heller ikke vi skal købe 3-4 spillere, men det virker til at nogle mener at vi allerede nu har en trup der bør vinde PL. En enkelt klassespiller kan sagtens være nok, og uanset hvad er det i hvert fald urealistisk, at håbe på mere.

Vores topniveau er til gængæld stadig så højt, at vi kan slå alle i Europa.
Mener du dermed, at vi har Europas højeste topniveau?

DavidMadsen
11-07-2010, 18:29
Jeg synes det er meget naivt at tro 100% på SAF's udtalelser omkring spillerhandler.

Han vil jo aldrig gå ud at sige at han går efter fx en 10'er og en angriber, forestil jer priserne. Han ville fuldstændig miste sin konkurrenceevne hvis han melder anerledes ud.

At han så måske ikke har nogle penge kan vi kun gisne om. Hvis SAF inderligt mener at truppen er komplet, vil det være håbløst at bruge penge. Men igen, der er ingen grund til at ophøje sig til alvidende omkring klubbens økonomi. Vi må afvente til deres tvungne udmeldinger til obligationsindehaverne.
Spot on!

De spillede også en del bedre fodbold end de plejer. Og så fik de jo scoret sindssygt mange mål. Og nu har de fået sig en dygtig træner, som formodentligt bliver i flere sæsoner. Derfor tror jeg (desværre) godt vi kan forvente kæmpe modstand fra Chelsea i de kommende år også.

Jeg mener ikke at vi er selvskrevne mestre næste år, bare fordi vi kun endte et point bag Chelsea. Men hvis vi nu bare havde fået et point i de indbyrdes opgør, havde det jo set anderledes ud - så havde vi stået med mesterskabet igen. Så jeg mener slet ikke der skal en masse ændringer til, for vi er konkurrencedygtige til mesterskabet selv med den trup vi har nu. De mange unge spillere vi har, er formodentligt blevet bedre. Men en kreatør til midten, der kan score lidt mål, og tage lidt af Rooney's byrde, samt lægge op til nogle kasser eller true modstandernes forsvar - det ville være en fantastisk handel. Her tænker jeg på en type som Sneijder, Van der Vaart eller Özil - dog ikke nødvendigvis de tre.

Jeg mener heller ikke vi skal købe 3-4 spillere, men det virker til at nogle mener at vi allerede nu har en trup der bør vinde PL. En enkelt klassespiller kan sagtens være nok, og uanset hvad er det i hvert fald urealistisk, at håbe på mere.

Ikke en trup der bør, men en trup der kan. Vi var jo vildt skadesplagede i store dele af sidste sæson, og hvis vi kun får f.eks. halvdelen af de skader, kan vi sagtens spille med. Og desuden var det de indbyrdes opgør der afgjorde sæsonen IMO. De skal "bare" vindes næste år.

Og jeg tror han mener at hvis vi rammer dagen, kan vi slå alle hold. Ikke nødvendigvis at vi er bedre end alle andre, når vi er bedst - samtidigt med at de er.

Haslund
11-07-2010, 18:44
Spot on!

De spillede også en del bedre fodbold end de plejer. Og så fik de jo scoret sindssygt mange mål. Og nu har de fået sig en dygtig træner, som formodentligt bliver i flere sæsoner. Derfor tror jeg (desværre) godt vi kan forvente kæmpe modstand fra Chelsea i de kommende år også.

Jeg mener ikke at vi er selvskrevne mestre næste år, bare fordi vi kun endte et point bag Chelsea. Men hvis vi nu bare havde fået et point i de indbyrdes opgør, havde det jo set anderledes ud - så havde vi stået med mesterskabet igen. Så jeg mener slet ikke der skal en masse ændringer til, for vi er konkurrencedygtige til mesterskabet selv med den trup vi har nu. De mange unge spillere vi har, er formodentligt blevet bedre. Men en kreatør til midten, der kan score lidt mål, og tage lidt af Rooney's byrde, samt lægge op til nogle kasser eller true modstandernes forsvar - det ville være en fantastisk handel. Her tænker jeg på en type som Sneijder, Van der Vaart eller Özil - dog ikke nødvendigvis de tre.

Men man kan ikke rigtig bruge de "hvis'er" der til noget. For selvom vi kun endte 1 point efter Chelsea fortjente forskellen efter min mening at være større. Og for første gang i mange år spillede Chelsea bedre fodbold end os, hvilket gør nederlaget endnu værre for mig.
Vi er selvfølgelig konkurrencedygtige med den nuværende trup, men vi skal stræbe efter at have dén bedste trup frem for en af de bedste trupper før hver sæson. Alt andet er mangel på ambitioner for en klub af vores størrelse.
Og alle de unge spillere du nævner. Hvem tænker du på? De fleste af vores unge talenter virker ikke rigtigt klar til at tage det helt store skridt allerede i den her sæson.
Jeg er enig i, at typen vi har brug for er den kreative midtbane, men jeg føler mig overhovedet ikke sikker på, at det er nok til et mesterskab.

Ikke en trup der bør, men en trup der kan. Vi var jo vildt skadesplagede i store dele af sidste sæson, og hvis vi kun får f.eks. halvdelen af de skader, kan vi sagtens spille med. Og desuden var det de indbyrdes opgør der afgjorde sæsonen IMO. De skal "bare" vindes næste år.
Arsenal og Chelsea havde også mange skader. Nu ved jeg godt du tænker på den bizarre forsvarskrise vi havde omkring december, men så vidt jeg husker tabte vi ikke SÅ mange point der alligevel.

United DK
11-07-2010, 18:56

Jeg vil nok mene Barcelona er over alle andre, men ellers mener jeg ikke vi halter efter. Når vi spiller bedst, så kan vi spille i et tempo, der kan knuse alle. Havde det ikke været fordi vi trak i bremsen, samt at Rafael fik rødt, så havde vi kørt Bayern totalt over på Old Trafford.

Haslund
11-07-2010, 19:04
Jeg vil nok mene Barcelona er over alle andre, men ellers mener jeg ikke vi halter efter. Når vi spiller bedst, så kan vi spille i et tempo, der kan knuse alle. Havde det ikke været fordi vi trak i bremsen, samt at Rafael fik rødt, så havde vi kørt Bayern totalt over på Old Trafford.

Jeg mener heller ikke vi ligefrem halter efter, men jeg mener nu at i hvert fald Chelsea også har et højere topniveau. Inter kunne også nævnes, men med Benitez istedet for Mourinho frygter jeg dem knap så meget.
Og vi er jo ikke den eneste klub der der flytter os. Real Madrid har en fantastisk trup, og hvis de får det til at fungere, forventer jeg desværre også at se et højere topniveau fra dem en os.
Jeg mener hverken, at vores tempo eller topniveau er i nærheden af tidligere.
I 07/08 og især 06/07 ville jeg have givet dig ret, men lige nu er der en lille gruppe af hold, der ser stærkere ud end os.

United DK
11-07-2010, 21:29
Jeg mener heller ikke vi ligefrem halter efter, men jeg mener nu at i hvert fald Chelsea også har et højere topniveau. Inter kunne også nævnes, men med Benitez istedet for Mourinho frygter jeg dem knap så meget.
Og vi er jo ikke den eneste klub der der flytter os. Real Madrid har en fantastisk trup, og hvis de får det til at fungere, forventer jeg desværre også at se et højere topniveau fra dem en os.
Jeg mener hverken, at vores tempo eller topniveau er i nærheden af tidligere.
I 07/08 og især 06/07 ville jeg have givet dig ret, men lige nu er der en lille gruppe af hold, der ser stærkere ud end os.

Der er nogen klubber, der har flere stjerner end os, men jeg mener ikke vi af den grund er efter de klubber du nævner. Chelseas styrke er, at det er et meget sammenspillet hold, fordi stammen har været den samme i seks år. Real Madrid vil jeg se spille godt mod gode hold, før jeg falder bagover. De har spillerne til det helt store, men lad os nu se.

Jeg mener stadig vi med en Van der Vaart eksempelvis, vil være godt stillet til den nye sæson. Vores styrke har i mange år været den samme, som Chelsea har levet på de sidste seks år, nemlig at der ikke har været den store udskiftning, heller ikke efter "skuffende" sæsoner.

Haslund
11-07-2010, 21:58
Der er nogen klubber, der har flere stjerner end os, men jeg mener ikke vi af den grund er efter de klubber du nævner. Chelseas styrke er, at det er et meget sammenspillet hold, fordi stammen har været den samme i seks år. Real Madrid vil jeg se spille godt mod gode hold, før jeg falder bagover. De har spillerne til det helt store, men lad os nu se.

Jeg mener stadig vi med en Van der Vaart eksempelvis, vil være godt stillet til den nye sæson. Vores styrke har i mange år været den samme, som Chelsea har levet på de sidste seks år, nemlig at der ikke har været den store udskiftning, heller ikke efter "skuffende" sæsoner.

Det er vel som sådan også det jeg sagde :) Real Madrid spillede ikke bedre end os i sidste sæson, men de har spillerne til at gøre det - hvis de får det til at fungere. Chelsea har et meget sammenspillet hold ja, men spiller for spiller er de også bedre end os.

Jeg går ikke så meget op i, hvor mange stjerner vi har, men jeg synes ganske enkelt ikke vi spillede så flot sidste sæson, som folk generelt virker til at mene. Der var nogle gode momenter, men ikke noget man ikke så fra andre hold. Jeg mener heller ikke en stor udskiftning er den rigtige løsning, og jeg ville være super tilfreds hvis vi "bare" køber Van der Vaart. Jeg vil bare stadig se Chelsea som favoritter til næste sæson, og jeg forventer lidt at vi er på vej ind i en kort overgangsperiode ala den vi havde i midt 00'erne.

Manager Ferguson
12-07-2010, 12:14
[QUOTE=DavidMadsen;188629]Tevez, Nani, Anderson, Hagreaves = Hentet kvalitet ind i truppen? Der var jo ikke rigtigt nogen af dem der for alvor var de store stjerner i den sæson.

Hva snakker du om!!!. Hagreaves og Tevez spillede en stor rolle da vi vandt CL og PL samme år. Samme 2 startede inde i finalen og Nani og Anderson blev senere skiftet ind i finalen og begge påvirkede start 11éren den sæson.

weeman
12-07-2010, 12:36
Hva så gutter/gut'inder...

Tror i på SNAJDHOR ???

Kan vi få ham for 2-300 millioner så synes jeg AFGJORT det er hvad vi skal.. vi trænger til et verdensstjerne køb :)

MC86
12-07-2010, 12:44
Hva så gutter/gut'inder...

Tror i på SNAJDHOR ???

Kan vi få ham for 2-300 millioner så synes jeg AFGJORT det er hvad vi skal.. vi trænger til et verdensstjerne køb :)

Jeg synes vi skal købe snejder. Han ville være den perfekte afløser for paul scholes. Han har det som scholes havde i gamle dage. Nemlig mål i støvlerne.

Men skal jeg være helt ærlig, så tror jeg desværre ikke vi henter nogl i år.

United DK
12-07-2010, 14:55
Nu er der flere historier fremme om såkaldte familiemedlemmer, og en hr. Robben, der udtaler at Sneijder i United ikke er så usandsynligt igen. Jeg vælger at tro på, at Sneijder kan se hvor det bærer henad med Inter, og i stedet søger hen, hvor man har en manager, der har samme klasse som Mourinho.

Jev
12-07-2010, 15:03
Nu er der flere historier fremme om såkaldte familiemedlemmer, og en hr. Robben, der udtaler at Sneijder i United ikke er så usandsynligt igen. Jeg vælger at tro på, at Sneijder kan se hvor det bærer henad med Inter, og i stedet søger hen, hvor man har en manager, der har samme klasse som Mourinho.

Jeg begynder også så småt at få forhåbningerne op. Desværre er United og Fergie formentlig en større forhindring for handlen end Inter og Sneijder. Han er afgjort den mest interessante af de utallige spillere, vi er blevet kædet sammen med denne sommer.

United DK
12-07-2010, 15:14
Hvorfor skulle Ferguson være en forhindring? Sneijder er en klassespiller, det kan man vel altid bruge, og vi har generelt haft stor succes med hollændere, primært Ruud og Stam.

Jev
12-07-2010, 15:23
Fergie bliver ved med at tale om 'value for money', akkurat som han gjorde sidste år, og da købte vi kun småting ud over Valencia, hvilket jo var uomgængeligt efter salget af Ronaldo. Jeg tror egentlig ikke, vi køber noget kendt navn, men håber, jeg tager fejl, for vi har brug for en forstærkning til midtbanen.

Maahn
12-07-2010, 15:33
http://tv2sport.dk/node/58942

Balotellis agent skulle komme på besøg i United og City. Han udtaler samtidig, at der er interesse fra United samt spilleren er stolt over, at Ferguson er interesseret i ham.

United DK
12-07-2010, 15:34
Fergie bliver ved med at tale om 'value for money', akkurat som han gjorde sidste år, og da købte vi kun småting ud over Valencia, hvilket jo var uomgængeligt efter salget af Ronaldo. Jeg tror egentlig ikke, vi køber noget kendt navn, men håber, jeg tager fejl, for vi har brug for en forstærkning til midtbanen.

Han har jo lavet nogle bommerter med Veron og Berbatov, men jeg tror nu nok han godt ved, at der skal ske lidt, for at vi kan vippe Chelsea af tronen.

Jeg håber lidt han tænker som i sommeren 1998, efter den trofæløse 97/98 sæson, hvor han gik ud og hentede både Stam og Yorke (og Blomqvist, men han er ikke så væsentlig i denne sammenhæng). Stam blev godt nok hentet, fordi Pallister havde udtjent sin værnepligt, men han hentede også Yorke, selvom vi i forvejen havde både Cole, Sheringham og Solskjær.

Lighedstegnene mellem 97/98 og 09/10 sæsonerne er også, at vi også dengang tabte med 1 point til mesterholdet Arsenal, og at Arsenal også vandt the double dengang, som Chelsea gjorde i sidste sæson, og det var sæson 1 efter tabet af klubbens største profil Cantona, ligesom vi også lige har oplevet med salget af Ronaldo. Nåh ja, og så var det også Wengers første fulde sæson som Arsenal-manager (han havde dog fået jobbet i oktober 1996). Jeg vil dog ikke love en ny treble næste sæson. :)

Niko
12-07-2010, 15:39
Wesley Sneijder vil være et drømmekøb, men jeg vil se ham i vores trøje før jeg tør tro på det. Balotelli tjah hans måde at opføre sig på skal i den grad ændrer sig, hvis han vil gøre sig håb om en kariere her hos os. ingen tvivl om at talentet er stort, og kan han få hjernen med sig vil han da være spændende.

MC86
12-07-2010, 15:44

Jeg tror desværre heller ikke vi henter nogle, men som du siger, så håber jeg også jeg tager fejl. En kreativ midtbane ala snejder,van der vaart eller özil mener jeg vi mangler. Men mener stadig at Rooney skal have en angrebsmakker. Vi er sku på den hvis Rooney bliver skadet. Mener stadig at benzema eller dzeko kunne være en mulighed:)

Jev
12-07-2010, 15:55
Han har jo lavet nogle bommerter med Veron og Berbatov, men jeg tror nu nok han godt ved, at der skal ske lidt, for at vi kan vippe Chelsea af tronen.

Jeg håber lidt han tænker som i sommeren 1998, efter den trofæløse 97/98 sæson, hvor han gik ud og hentede både Stam og Yorke (og Blomqvist, men han er ikke så væsentlig i denne sammenhæng). Stam blev godt nok hentet, fordi Pallister havde udtjent sin værnepligt, men han hentede også Yorke, selvom vi i forvejen havde både Cole, Sheringham og Solskjær.

Lighedstegnene mellem 97/98 og 09/10 sæsonerne er også, at vi også dengang tabte med 1 point til mesterholdet Arsenal, og at Arsenal også vandt the double dengang, som Chelsea gjorde i sidste sæson, og det var sæson 1 efter tabet af klubbens største profil Cantona, ligesom vi også lige har oplevet med salget af Ronaldo. Nåh ja, og så var det også Wengers første fulde sæson som Arsenal-manager (han havde dog fået jobbet i oktober 1996). Jeg vil dog ikke love en ny treble næste sæson. :)

Personligt mener jeg, vi har gode muligheder for at vinde Premier League i den kommende sæson, fordi Chelsea er svækket, og Arsenal ikke er styrket (og svækkes betragteligt, hvis Fabregas bliver solgt til Barcelona), men vi bør ikke hænge vores guldhåb på, at konkurrenterne er svagere. En storklub forstærker sig, når den ikke vinder, og derfor mener jeg også, det bør være soleklart, at vi skal have minimum én markant forstærkning. Jeg håber, du får ret, men Fergie har stor tiltro til sin trup. Den er da også udmærket, men vi er i mine øjne lidt for afhængige af flere forskellige faktorer; Rooney og Nani skal spille lige så godt som i foråret, Rio Ferdinand skal spille flere kampe, og Anderson skal få et Nani-agtigt gennembrud.

United DK
12-07-2010, 16:01
Personligt mener jeg, vi har gode muligheder for at vinde Premier League i den kommende sæson, fordi Chelsea er svækket, og Arsenal ikke er styrket (og svækkes betragteligt, hvis Fabregas bliver solgt til Barcelona), men vi bør ikke hænge vores guldhåb på, at konkurrenterne er svagere. En storklub forstærker sig, når den ikke vinder, og derfor mener jeg også, det bør være soleklart, at vi skal have minimum én markant forstærkning. Jeg håber, du får ret, men Fergie har stor tiltro til sin trup. Den er da også udmærket, men vi er i mine øjne lidt for afhængige af flere forskellige faktorer; Rooney og Nani skal spille lige så godt som i foråret, Rio Ferdinand skal spille flere kampe, og Anderson skal få et Nani-agtigt gennembrud.

Alle hold er jo afhændige af, at deres bedste spillere rammer formen. Hvis Iniesta, Xavi og Messi ikke rammer toppen næste sæson, så kan Barcelona nemt blive overhalet af Real Madrid, som så igen er afhændige af, at Ronaldo, Higuain osv. rammer formen. Henter vi f.eks. Sneijder, er vi jo også afhændige af, at han viser klassen, og ikke flopper. Der er altid flere forskellige ting, der skal gå op i en højere enhed, for at man vinder titler. Det er der jo sådan set ikke noget underligt i.

MadsG
12-07-2010, 16:01
Wesley Sneijder vil være et drømmekøb, men jeg vil se ham i vores trøje før jeg tør tro på det. Balotelli tjah hans måde at opføre sig på skal i den grad ændrer sig, hvis han vil gøre sig håb om en kariere her hos os. ingen tvivl om at talentet er stort, og kan han få hjernen med sig vil han da være spændende.

Hvornår tør du så tro på det? :)

Niko
12-07-2010, 16:05
Hvornår tør du så tro på det? :)

Den dag han står med armen om en smilende Fergie, med vores trøje og et halstørklæde, så må den være god nok ;)

Pils
12-07-2010, 16:27

Hvorfor er Chelsea svækket.. Ja de har sagt farvel til en meget skadet Cole og en Ballack. Men de får jo Essien tilbage som stort set var skadet hele sidste sæson. Arsenal har da hentet Chamakh og en anden forsvarer, så lidt styrket vil jeg da umiddelbart mene de er.

United DK
12-07-2010, 16:33
Arsenal er ikke styrket i mine øjne. De har bare hentet en ny angriber til flokken, og så en forsvarsspiller fra Lorient, som måske kan være den nye Laurent Blanc, men det forventer jeg ikke, tværtimod.

Pils
12-07-2010, 16:37
http://tv2sport.dk/node/58942

Balotellis agent skulle komme på besøg i United og City. Han udtaler samtidig, at der er interesse fra United samt spilleren er stolt over, at Ferguson er interesseret i ham.

Man kan mene om Balotelli hvad man vil. Hans opførsel både på og udenfor banen er i hvertfald noget for sig selv. Men et stort talent det er han helt sikkert. Ser man på hans stats i Serie A, er de ret imponerende: 59 kampe (35fra start), 20 mål og 9 assists. Det er altså ret imponerende. Jeg tror han kunne blive et stort hit hos os, men det kræver at han ændrer sin opførsel både på og udenfor banen.

Pils
12-07-2010, 16:40
Arsenal er ikke styrket i mine øjne. De har bare hentet en ny angriber til flokken, og så en forsvarsspiller fra Lorient, som måske kan være den nye Laurent Blanc, men det forventer jeg ikke, tværtimod.

Der var vel heller ingen der forventede, at Vermaelen ville spille som han gjorde i hans første sæson. Men som sagt, så er de måske ikke blevet voldsomt styrket, men svækket er de heller ikke blevet.

United DK
12-07-2010, 16:56
Der var vel heller ingen der forventede, at Vermaelen ville spille som han gjorde i hans første sæson. Men som sagt, så er de måske ikke blevet voldsomt styrket, men svækket er de heller ikke blevet.

Vermaelen var bare med til at bekræfte, at Arsenals defensiv ikke er, hvad den var engang.

Runaldo
12-07-2010, 17:36
Jeg ser kun erhvervelsen af en som Balotelli som en positiv ting uanset hans tidligere opførsel - eller muligvis Alexis Sanchez, Thomas Mueller eller Mehmut Özil!

Derudover ville jeg dog gerne have at United fik lidt flere penge for Michael Carrick hvis et salg skal være påstående - Han er jo trodsalt stadig en stabil/habil spiller, der bare har været i skyggen af Scholes, og jeg synes personligt at Ferguson & Co. laver endnu en kæmpefejl hvis han bliver solgt for så lille et beløb, noter fx Rossi, Pique, Forlan, som alle blev solgt for beløber der var under deres status imo.

snegl
12-07-2010, 17:55
Balotelli / Rooney lyder i mine øjne særdeles ondt. Jeg håber vi går efter ham. Ferguson skal sgu nok få det bedste ud af ham. Han har bare brug for at blive lidt ældre, og et andet miljø. Han er jo absurd talentfuld og stor af en 19 årig at være.

Balotelli + en central midt og så ligner vi favoritter til næste sæson. Så mange penge regner jeg dog ikke med vi bruger med mindre vi sælger en spiller eller to.

United DK
12-07-2010, 18:18
Balotelli?! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ville være en skændsel. Magen til opblæst nar skal man lede længe efter. Nej, for guds skyld nej!

Don Kafai
12-07-2010, 18:26
Enig med United DK.

Det kan godt være man jagter den der Askepot-historie hvor en legendarisk manager tager en fortabt ung knægt under sine vinger, og de sammen fører klubben til stolthed og titler, men jeg vil have utrolig svært ved at se Balotelli i en rød trøje.

Hans præstation mod Barcelona, da han kom ind, er fuldstændig utilgivelig. Han opførte sig som en fornærmet unge, og sådan noget finder jeg uacceptabelt - uanset alder.

At han tager på diverse natklubber og køber luksus-ludere har jeg ikke et problem med. Hvad han gør udenfor banen er hans business, men når han har United-trøjen på, så skal han kæmpe for logoet på brystet. Det har jeg ufattelig svært ved at se Balotelli kunne gøre.

Udover alt det, så vil han koste en pæn sum, og så er han ikke lige den spiller vi akut står og mangler. Desuden gik kritikken af Ferguson vel ud på, at han købte Smalling og Hernandez der var alt for unge og uprøvede. Det er Balotelli også, og udover det har han diciplinære problemer.

Ruunee
12-07-2010, 18:27
Advarsel: her kommer en hvis og hvis agtig tanke...

Hvis Carrick bliver solgt og hvis Hargreaves ikke vender tilbage til nogenlunde fuld styrke inden jul. Har vi så ikke i den grad brug for en kontrollerende midtbane spiller? Jeg tror nu selv Carrick bliver, men Hargo... hmmm...

Man kan så lægge et par hvis'er til der hedder: hvis Anderson heller ikke bliver klar eller finder niveau, eller hvis Carrick bliver, men fortsætter den nedadgående formkurve... Skal det så være Fletcher og O'Shea/Scholes/Gibson vi skal regne med?

Pils
12-07-2010, 19:03

Hvis Carrick bliver solgt og hvis Hargreaves ikke vender tilbage til nogenlunde fuld styrke inden jul. Har vi så ikke i den grad brug for en kontrollerende midtbane spiller? Jeg tror nu selv Carrick bliver, men Hargo... hmmm...

Man kan så lægge et par hvis'er til der hedder: hvis Anderson heller ikke bliver klar eller finder niveau, eller hvis Carrick bliver, men fortsætter den nedadgående formkurve... Skal det så være Fletcher og O'Shea/Scholes/Gibson vi skal regne med?

Det er lige præcis det som jeg og andre har skrevet om længe. Nemlig, at der i vores trup er alt for mange "hvis´ere". Det er altså ikke et sundhedstegn, at man kan så tvivl om så mange af vores spillere. Både blandt stam, men også reserve spillerne.

DavidMadsen
12-07-2010, 19:06

Så skal Tom Cleverley næsten prøves af sammen med Fletcher, hvis han har været så sindssyg i Watford. Og hvis det bliver sådan, tror jeg også Ferguson lægger mærke til det i opstarten, og henter en ny spiller.

Ruunee
12-07-2010, 19:10
Det er lige præcis det som jeg og andre har skrevet om længe. Nemlig, at der i vores trup er alt for mange "hvis´ere". Det er altså ikke et sundhedstegn, at man kan så tvivl om så mange af vores spillere. Både blandt stam, men også reserve spillerne.

Min tanke skal også ses som en fodnote til den tanke, at jeg og de fleste andre - indtil nu mere følte vi manglede en 10'er. Og det mener jeg stadig. Men kan den bagerste del af midtbanen i virkeligheden blive et større problem i næste sæson?
Den snak kommer selvfølgelig an på om vi taler 4-3-3, 4-4-2, 4-2-3-1 eller hvordan.
Altså lad os bare sige vi køber Sneijder..., ville en start 11'er så hedde
(fra midten):
Valencia - Fletcher - Sneijder - Nani
med Rooney og en anden angriber

Jeg kan nemlig frygte midtbanen her er lige tynd nok, ihvert fald til de store kampe.
Jeg ser jo hellere en 10'er lige bag en enlig Rooney på toppen, og så har jeg lige nu svært ved at få midtbanen til at gå op, hvis altså ikke Carrick hæver sit niveau eller Hargreaves kommer hurtigt tilbage.

Ruunee
12-07-2010, 19:35
Eller sagt på denne måde...
Hvordan ser I vores bedste start 11'er ser ud i den kommende sæson, hvis vi højst må købe 1 spiller mere (eller til jer, der mener vi ikke behøver købe, hvordan ser start 11'eren så ud?)

Det kunne være meget sjovt at høre.
Her er min:

VdS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Carrick
Valencia - Sneijder - Nani
Rooney

Haslund
12-07-2010, 20:00

Det er præcis af den grund, at jeg er gået længere og længere væk fra idéen om et salg af Carrick. Uanset form har vi brug for ham, så længe vi spiller 4-3-3. Derudover er Carrick en medgangsspiller, så man kan vel også sige, at hvis bare resten af holdet kommer til at fungere så skal Carrick nok hæve sit niveau tilsvarende - Så han kommer næppe til at trække holdet ned, han trækker det bare heller ikke op.

Acsadac
12-07-2010, 20:55
Det er præcis af den grund, at jeg er gået længere og længere væk fra idéen om et salg af Carrick. Uanset form har vi brug for ham, så længe vi spiller 4-3-3. Derudover er Carrick en medgangsspiller, så man kan vel også sige, at hvis bare resten af holdet kommer til at fungere så skal Carrick nok hæve sit niveau tilsvarende - Så han kommer næppe til at trække holdet ned, han trækker det bare heller ikke op.

I vores nuværende situation skal et salg af Carrick give så mange penge at vi kan købe en erstatning af samme kvalitet. Ellers bliver den centrale midt alt for sårbar.

Mit håb er at Hernandez er det vi alle håber på så Berbatov kan erstattes med en rigtig 10'er.. Derudover behøver der ikke ske mange ændringer, selvom der dog er så mange spillere i truppen at en mindre indskrænkning ikke vil være en dårlig ide..

Haslund
12-07-2010, 21:02
I vores nuværende situation skal et salg af Carrick give så mange penge at vi kan købe en erstatning af samme kvalitet. Ellers bliver den centrale midt alt for sårbar.

Mit håb er at Hernandez er det vi alle håber på så Berbatov kan erstattes med en rigtig 10'er.. Derudover behøver der ikke ske mange ændringer, selvom der dog er så mange spillere i truppen at en mindre indskrænkning ikke vil være en dårlig ide..

Men de fleste er jo i forvejen enige om, at vi skal have en kreativ midtbane, og hvis vi så også skal erstatte Carrick får vi en hel central midtbane der aldrig har spillet sammen før. Så er spørgsmålet om det måske ikke er klogere at beholde Carrick - indtil videre.

Dines
12-07-2010, 22:49
Giv mig nu en spiller, Fergie (eller Glazer?) - giv mig noget at glæde sig over, så troen på en titel næste år, bliver forstærket.

Hr Hansen
12-07-2010, 22:58
du har da fået, Hernandez og Smalling

Broberry
12-07-2010, 23:20
Omkring opstillingen hvis vi fik lov at hente en spiller ville jeg sige
Vds
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Carrick-Sneijder-Fletcher
Valencia-Rooney-Nani

eller evt. køre 4-4-2 uden Sneijder med Nani&Valencia rykket ned og Suarez på toppen med Rooney :)

Runaldo
12-07-2010, 23:54
Betvivler virkelig at vi får Wesley Sneijder til Manchester. Det er trodsalt kun 1år siden han spillede i Real Madrid og blev kasseret efter 2år. Skulle vi have haft ham, skulle Ferguson have taget fingeren ud og købt ham før Real Madrid gjorde - Hvilket igen er et godt bevis på at Ferguson ofte er alt for langsom til at finde erstatninger for det spillere som er aldrende eller skal sælges. (Scholes, Giggs, Ronaldo, Keane osv.)

Det er alt for voldsomt at tænke på at betale €30-40m for Sneijder, især når der er andre områder hvor vi faktisk skal bruge pengene, for kigger man på Manchester United om 1år, så står vi foruden 2 vældig erfarne og rutinerede midtbanespillere, en højreback + muligvis centrehalf (Rio, skadesplaget osv.), målmand. Det er mange positioner og det er virkelig rystende at vi ingen dækning har overhovedet!

Jeg så gerne at klubben prøvede at dække ind på flere punkter, gerne med så mange englændere som overhovedet muligt, herunder kan jeg komme i tanke på Joe Cole, Lee Cattermole, Phil Jagielka, James Milner, Carlton Cole, Ashley Young, Gary Cahill samt Andy Carroll, som i Newcastle beviste at i en alder af 21år kan bære klubbens topscorer.

Men sommeren er jo ikke slut endnu, selvom det virker til at klubben hverken lyst eller penge har til at spendere.

Hald
13-07-2010, 01:03
Nogle der har hørt rygtet om at ballotelli er blevet spottet i Manchester ?
- hørte rygtet fra en kammerat

DavidMadsen
13-07-2010, 01:20
Jeg har godt nok ikke hørt det. Eller læst det nogen steder.

Pils
13-07-2010, 01:28

Jeg har hørt rygtet om, at han er spottet i Vejle :)

Hald
13-07-2010, 01:58
Jeg har hørt rygtet om, at han er spottet i Vejle :)

Kan sgu godt være det er VB der løber med ham så. :)

weeman
13-07-2010, 09:21
du har da fået, Hernandez og Smalling

Du mener seriøst at det er to spillere der skal gå ind og forstærke vores trup så vi vinder pokalen foran Chelsea i år????

De er købt på samme måde som vi købte Ronaldo, Anderson og Nani den gang... Lovende talenter der via kampe skal udvikle sig til at blive stamspillere..

Vi skal have 1 eller 2 der kan gå ind og gøre en forskel fra DAG 1!!!!!!

schousboe9
13-07-2010, 09:48
Hvorfor skulle Hernandez ikke kunne det? Han gjorde det da til VM...

Holmskov
13-07-2010, 09:57

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1293991/Mario-Balotellis-agent-set-talks-Manchester-United-City.html

Hald
13-07-2010, 10:06
Hans agent skulle angiveligt have været i Manchester og forhandle igår, syntes disse rygter bliver varmere og varmere, jeg ville syntes godt om balotelli i angrebet ved siden af Rooney, ville være kanon, og tror også Fergie vil være den rette til at få fuldt udbytte af Balotellis kæmpe talent.

robinho
13-07-2010, 10:23
Hvis jeg var balotelli ville jeg slet ikke være i tvivl.

Det der taler for city er hans kendskab til Mancini samt pengene.

Det der taler for united er champions league fodbold fra dag 1. Han vil få en manager som har en fantastisk historie hvad talentudvikling angår.

Desuden tror jeg han som menneske vil have bedre af at komme til united, hvor han kan udvikle sig i retning af en holdspiller fremfor det kæmpe ego han er nu.

United-Allan33
13-07-2010, 10:26
Hvis jeg var balotelli ville jeg slet ikke være i tvivl.

Det der taler for city er hans kendskab til Mancini samt pengene.

Det der taler for united er champions league fodbold fra dag 1. Han vil få en manager som har en fantastisk historie hvad talentudvikling angår.

Desuden tror jeg han som menneske vil have bedre af at komme til united, hvor han kan udvikle sig i retning af en holdspiller fremfor det kæmpe ego han er nu.

Tror du har ret, derfor er jeg sikker på han vælger City...

weeman
13-07-2010, 10:40
Hvorfor skulle Hernandez ikke kunne det? Han gjorde det da til VM...

Arhhh, tøv lige en kende mester... Du kan ikke sammenligne nogle gode aktioner i 2-3 kampe, med en sæson på over 40 kampe...

Jeg siger ikke hernandez ikke kan gøre det godt, jeg siger bare han skal kunne gøre en forskel, som en stjerne kan; som Rooney, VDS, Valencia, Evra i mine øjne kan

Dines
13-07-2010, 10:44
Jeg tror, at det ville gavne Berbatov, hvis Balotelli kom til. Så er der en, der kan overtage fansnes vrede mod ham.

Jeg kan godt lide spillere, der har en lidt anderledes attitude end den almene fodboldspiller, men Balotelli er for meget. Hans opførsel i Inter på og uden for banen, har været til grin - og hans dovne attitude, går slet slet ikke herovre. Derfor skal han ændre sig radikalt, hvis han vil slå igennem herovre.

Når det så er sagt, så er han et kæmpe talent, og jeg tror godt, at han ville kunne fungere sammen med Rooney. 30 mio £ er dog meget for en så ung spiller, med et så dårligt ry. Men Fergie gjorde det med Cantona, så hvorfor ikke ?

Jev
13-07-2010, 10:51
Det er sjældent, jeg håber, at vi taber til Manchester City, men hvor ville jeg dog hade at se det forkælede, egocentriske fjols i Manchester United. Lidt kedeligt, at det lader til at være det mest seriøse rygte i disse dage.

Pils
13-07-2010, 11:21
Det er sjældent, jeg håber, at vi taber til Manchester City, men hvor ville jeg dog hade at se det forkælede, egocentriske fjols i Manchester United. Lidt kedeligt, at det lader til at være det mest seriøse rygte i disse dage.

Der er jo ingen tvivl om, at manden er et fantastisk talent. Måske trænger han til en ny chance i et nyt land. Kan vi få rettet ham ind, ja så kunne han gå hen og blive en fantastisk spiller for os. Kommer han, jamen så vil jeg da hilsen ham velkommen.

Bugge
13-07-2010, 11:29
Balotelli er et røvhul.

Når det så er sagt, så stoler jeg på at hvis Sir Alex henter ham så er det fordi han er overbevist om at han kan få det optimale ud af Balotelli.
Og det er ikke så lidt, for røvhul eller ej så er han et mega talent. Men det er selvfølgelig altid et sats når man henter sådan en karakter til klubben.

United-Allan33
13-07-2010, 11:37

Helt enig, jeg håber på ingen måder vi får denne usmagelige spiller til vores klub... Jeg kan sagtens leve med hans egoisme, men at han trækker en Milan trøje over hovedet mens han stadig spiller i Inter, er så dybt krænkende for enhver fan, at alle burde tage afstand til sådan en idiot.. og så er jeg squ ligeglad hvor stort et talent han løber rundt med... Han kan te sig som en idiot overfor medspillere, han kan te sig som en idiot overfor træneren, men når han håner fansene, så sætter jeg fandme grænsen..

Acsadac
13-07-2010, 11:52
Arhhh, tøv lige en kende mester... Du kan ikke sammenligne nogle gode aktioner i 2-3 kampe, med en sæson på over 40 kampe...

Jeg siger ikke hernandez ikke kan gøre det godt, jeg siger bare han skal kunne gøre en forskel, som en stjerne kan; som Rooney, VDS, Valencia, Evra i mine øjne kan

Af det jeg har set til Hernandez vil jeg mene han kan gøre det lige så godt som Berbatov. Et salg af Berbatov åbner op for nye systemmæssige udfordringer og derved indkøb af fx en 10'er. En decideret 10'er får vi ikke meget gavn af hvis vi skal spille 4-4-2, idet den anden centrale midt i så fald vil få meget travlt.

Mht. Balotelli. Kan blive mega god. Men tror han ender lige som Adriano - et kæmpe uforløst talent.

DavidMadsen
13-07-2010, 12:08
Synes iøvrigt lige jeg vil kommentere de gentagne kommentarer der siger han er angriber. Han spiller lige så naturligt på begge kanter (og han har bestemt også teknikken til det), så jeg kunne forestille mig at han fik kampe på både kanterne og i angrebet. Og så har han jo et helt sindssygt spark, uanset hvor han spiller. I siger at i vil have en spiller der kan afgøre kampene - jamen værs'go. Det kan Balotelli.

Jeg ville elske at få Balotelli til klubben. Men 250-300 millioner er godt nok meget, for sådan en risiko-spiller.

Men til en anden spiller, nemlig kæmpetalentet Romelu Lukaku, så er han nok på vej til Chelsea. Drogba har taget en snak med ham, og Chelsea er tilsyneladende vildt interesserede. Det er lidt ærgeligt, synes jeg. Han virker som et gigantisk talent.

MC86
13-07-2010, 12:16
Synes iøvrigt lige jeg vil kommentere de gentagne kommentarer der siger han er angriber. Han spiller lige så naturligt på begge kanter (og han har bestemt også teknikken til det), så jeg kunne forestille mig at han fik kampe på både kanterne og i angrebet. Og så har han jo et helt sindssygt spark, uanset hvor han spiller. I siger at i vil have en spiller der kan afgøre kampene - jamen værs'go. Det kan Balotelli.

Jeg ville elske at få Balotelli til klubben. Men 250-300 millioner er godt nok meget, for sådan en risiko-spiller.

Men til en anden spiller, nemlig kæmpetalentet Romelu Lukaku, så er han nok på vej til Chelsea. Drogba har taget en snak med ham, og Chelsea er tilsyneladende vildt interesserede. Det er lidt ærgeligt, synes jeg. Han virker som et gigantisk talent.

Nej tak til Balotelli. Vil hellere vælte på en cykel i bar mave på en grussti, en jeg vil have ham. Han er alt for doven, og hans attitude på banen og udenfor banen er kun til at ryste på hovedet over. Så hellere brug pengene på en kreativ midtbane, selvom jeg også mener en angriber ville være god til klubben.

DavidMadsen
13-07-2010, 12:37
Nej tak til Balotelli. Vil hellere vælte på en cykel i bar mave på en grussti, en jeg vil have ham. Han er alt for doven, og hans attitude på banen og udenfor banen er kun til at ryste på hovedet over. Så hellere brug pengene på en kreativ midtbane, selvom jeg også mener en angriber ville være god til klubben.
Jeg mener ikke engang vi har brug for en angriber. Men Balotelli ville styrke bredden i både angrebet og på kanterne, hvilket vi egentligt godt kunne bruge. Jeg mener stadigvæk også at en kreatør som sådan er det eneste der er kraftigt brug for.