Se fuld version : Transfers (United)
United DK
25-06-2010, 21:37
Stiller lige mit spørgsmål igen så. Hvorfor kan vi ikke have tre klasseangribere i truppen?
Det afhænger af systemet, for spiller vi 4-4-2, så kan det i princippet nok lade sig gøre, men vi har det med at spille 4-3-3/4-5-1 i en hel del kampe, og to klasseangribere på bænken er en for meget.
Nu er prædikater som klasseangriber, stjerneangriber osv. også relative, for det er heldigvis ikke alle klasseangribere (gode spillere) der har nykker, og skal spille hver evig eneste gang. Vi havde jo fire topangribere i treblesæsonen, men jeg vil også vove den påstand, at ingen af dem var store stjerner. Yorke fra en ganske god PL-angriber, Cole kunne ikke rigtig komme på landsholdet, og når han endelig var, spillede han som en pose nødder, Sheringham var også en god PL-angriber, der var i sin karrieres efterår lidt a la Owen, og Solskjær var jo bare den ydmyge nordmand, der aldrig sagde noget forkert, og bare bankede den ind, når han fik chancen.
Ellers handler det hele vel også om vores økonomi. Der skal nok også lidt penge ind, for at vi kan bruge.
K and the big B
25-06-2010, 21:51
Du svarer ikke på det jeg spørger om.
Uanset hvilken bil du kører I, så bliver turen jo ikke kortere. Du skal jo stadigvæk køre et x-antal kilometer.
Håber ikke du har samme princip om piger?
Christensen
25-06-2010, 21:57
Det afhænger af systemet, for spiller vi 4-4-2, så kan det i princippet nok lade sig gøre, men vi har det med at spille 4-3-3/4-5-1 i en hel del kampe, og to klasseangribere på bænken er en for meget.
Men når det kommer til en midtbanemand, skrives der, at der er mange kampe og spillerne nok skal få kampe nok..
Selvfølgelig afhænger det også af systemet, og da vi oftere og oftere spiller 4-3-3, vil der også være en vis fornuft i at hente en angriber der også kan begå sig på fløjene - her tænker jeg på en type som Luis Suarez, som både kan spilles i en 4-4-2 og 4-3-3.
Nu er prædikater som klasseangriber, stjerneangriber osv. også relative, for det er heldigvis ikke alle klasseangribere (gode spillere) der har nykker, og skal spille hver evig eneste gang. Vi havde jo fire topangribere i treblesæsonen, men jeg vil også vove den påstand, at ingen af dem var store stjerner. Yorke fra en ganske god PL-angriber, Cole kunne ikke rigtig komme på landsholdet, og når han endelig var, spillede han som en pose nødder, Sheringham var også en god PL-angriber, der var i sin karrieres efterår lidt a la Owen, og Solskjær var jo bare den ydmyge nordmand, der aldrig sagde noget forkert, og bare bankede den ind, når han fik chancen.
Klassespiller, topangriber, stjerneangriber, bla bla.. så lad os kalde det for en angriber blandt de bedste i ligaen, I don't care. Jeg mener, trods alt, at Berbatov hører blandt dem og det ville Suarez (nu bruger vi bare ham som eksempel) vel også gøre.
Ellers handler det hele vel også om vores økonomi. Der skal nok også lidt penge ind, for at vi kan bruge.
Tja, det er vel det, det handler om. Men når der bliver sagt, at Fergie har penge nok at købe ind for, så vælger jeg at tro på det (og så må i gerne kalde mig naiv).
MosaverB
25-06-2010, 22:08
Håber ikke du har samme princip om piger?
Du er meget irrelevant.
Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål? :D - Bilen skal jo stadig køre et x-antal kilometer.
Kasper United
25-06-2010, 22:18
Du svarer ikke på det jeg spørger om.
Uanset hvilken bil du kører I, så bliver turen jo ikke kortere. Du skal jo stadigvæk køre et x-antal kilometer.
Ja, det er rigtigt nok kloge ;)
Jeg tog det nu mere som "sjov", da jeg som sagt er Toyota tilhænger :D
Men du forstod den åbenbart anderledes..
Nu har jeg selv skrevet herinde flere gange, at man skal passe på med at bedømme transfer emner udelukkende udfra VM slutrunden. Men alligevel er det blevet en leg jeg leger idag, for at finde ny motivation for at se fodbold (efter DKs exit).
Hvis jeg kun skulle vælge ud fra det jeg har set ved den her slutrunde, så står Özil og Sanchez øverst på min ønskeliste.
Hvis Sanchez kunne overføre det spil til PL, så ville han være guld værd i (især i en 4-3-3). At se ham lige nu kører rundt med Xavi og Puyol (sådan da) er temmelig rart. Men er der nogen der ved om han kan noget på venstre kanten? For ellers ville vi være lidt "højre-tunge", med Valencia og Nani, der også helt klart er bedst der.
Og hvad siger I, må jeg vælge 3...? Ok, så napper jeg Simon Kjær, selvom jeg forventer at Vidic bliver - men han kan skulle så kæmpe med Evans og Smalling om en fast plads i fremtiden.
Det er sjovt at lege :devilll:
Det er, som jeg endnu igen bliver nødt til at skrive, et luksus problem med en ny kant spiller. Med Nanis fremgang, Valencia som garanteret kun bliver bedre, og så har vi Park som back-up. Hellere satse der hvor der virkelig mangler kvalitet. Altså i angrebet. Jeg hælder så mere til en 4-4-2, og derfor ser jeg et køb af Suarez som idéal for os.
Ja, jeg er også fortaler for Cole, men igen synes jeg ikke det er et sats, da han er 'gratis'. Så det ville IMO ikke skade at få ham i klubben, til noget konkurrence. Men det skal ikke koste os noget.
Hvorfor Suarez er et 100% bedre alternativ end Sanchez.
Sanchez ville fungere i en 4-3-3 hvorimod Suarez ville fungere i begge, og til sidst BLIVER jeg nødt til at give Suarez credit for hans statistik fra sidste sæson, SELVOM det er Æresdivisionen. Det jo ikke SAS Liga trods alt.
Du er meget irrelevant.
Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål? :D - Bilen skal jo stadig køre et x-antal kilometer.
En Honda er ifølge Kasper, af dårligere kvalitet. Så derfor ville den være 'død' inden den når England. Hvorimod en Toyota ville klare det bedre, kvalitets mæssigt..
Bedre kendt som; en joke
Det er, som jeg endnu igen bliver nødt til at skrive, et luksus problem med en ny kant spiller. Med Nanis fremgang, Valencia som garanteret kun bliver bedre, og så har vi Park som back-up. Hellere satse der hvor der virkelig mangler kvalitet. Altså i angrebet. Jeg hælder så mere til en 4-4-2, og derfor ser jeg et køb af Suarez som idéal for os.
Ja, jeg er også fortaler for Cole, men igen synes jeg ikke det er et sats, da han er 'gratis'. Så det ville IMO ikke skade at få ham i klubben, til noget konkurrence. Men det skal ikke koste os noget.
Jeg føler mig slet ikke sikker på Nani på venstrekanten. Håber jeg tager fejl, men umiddelbart føles det stadig som et "blødt" punkt i vores start 11'er. Det perfekte køb (IMO) er en offensiv midt, der også kan spille i venstre side. Men nu handlede min "Købe leg" også mere om at tænk hvis vi ku ha Özil til den offensive midt, og så Sanchez som kan skiftes med Nani... o.s.v....o.s.v... Det er en masse "hvis'er". Hvis vi kun kan lave eet køb, kan det være du har ret i at Suarez ville være godt. Han har ikke overbevist mig, og jeg føler det er det kreative på midten vi mangler aller mest.
Nå ja okay. Som du siger så er det 'leg'. Men kan selvfølgelig godt se fidusen i at hente Özil som Offensiv midt-midt, og med Sanchez på Venstre/Højre kantet. Men tror simpelthen ikke, vi lægger et helt system til rette, for at prøve at købe to spillere. Det virker bare urealistisk.
Og i den grad, at vi køber 2 yderligere spillere, efter Javier og Smalling. Men vi har så en del spillere som stadigvæk mangler at spille. i en 4-3-3 har vi özil i midten som offensiv, og hvem på højre midt? Fletcher? Og i venstre Giggs? Hva med Scholes, Anderson, Park og ikke mindst Hargreaves?... Tror det vil blive for svært at holde på alle disse spillere. Mener en 4-4-2 passer meget bedre. Og så med skiftning oppe foran mellem Rooney, Berbatov, Javier, Owen, Macheda.. Og så skal nogle af de unge lejes ud.
Nu hvor jeg er igang med at skrive det her indlæg, indser jeg egentlig hvor mange angribere vi har uden den fornødne kvalitet! :O
United DK
25-06-2010, 22:58
Nå ja okay. Som du siger så er det 'leg'. Men kan selvfølgelig godt se fidusen i at hente Özil som Offensiv midt-midt, og med Sanchez på Venstre/Højre kantet. Men tror simpelthen ikke, vi lægger et helt system til rette, for at prøve at købe to spillere. Det virker bare urealistisk.
Og i den grad, at vi køber 2 yderligere spillere, efter Javier og Smalling. Men vi har så en del spillere som stadigvæk mangler at spille. i en 4-3-3 har vi özil i midten som offensiv, og hvem på højre midt? Fletcher? Og i venstre Giggs? Hva med Scholes, Anderson, Park og ikke mindst Hargreaves?... Tror det vil blive for svært at holde på alle disse spillere. Mener en 4-4-2 passer meget bedre. Og så med skiftning oppe foran mellem Rooney, Berbatov, Javier, Owen, Macheda.. Og så skal nogle af de unge lejes ud.
Nu hvor jeg er igang med at skrive det her indlæg, indser jeg egentlig hvor mange angribere vi har uden den fornødne kvalitet! :O
Højre kant/wing: Valencia
Venstre kant/wing: Nani
Vi skal bare have den forbandet 10'er/kreative kraft/Lampard-type, så er vi der.
Kasper United
25-06-2010, 23:05
En Honda er ifølge Kasper, af dårligere kvalitet. Så derfor ville den være 'død' inden den når England. Hvorimod en Toyota ville klare det bedre, kvalitets mæssigt..
Bedre kendt som; en joke
Præcis, tak. :D
Ja, hvis Hargreaves kan leve op til sit bedste (eller tæt på) og Anderson kunne blive den nye Scholes - så ser jeg pludselig også angrebet som det sted hvor vi er mest afhængige af een spiller... og derfor ku det være rart med et mere sikkert navn der, men ja... Ja, det er sgu svært at gætte omkring... Men kan vi kun købe en spiller mere - så ville jeg alligevel føle mig sikrest med en 10'er. Og så krydse fingre for at vores flåde af angrebs talenter kan give os bare en enkelt støtte til Rooney...
Og i forhold til tal kombinationen, så vil jeg springe lidt ind imellem 4-4-2 og 4-3-3 og så sige 4-4-1-1.
Hvor det så skulle være en Özil/Sneijder/Silva/Cole der ligger bag Rooney. Og jeg har lyst til at se Anderson i den rolle. Gad vide hvad Nani kunne der...? Nogen vil sige Berbatov, men... Tør vi tro på ham?
Og de 4 miderste er så
Valencia, Fletcher, Hargreaves, Nani
Tja...
MartinNielsen
26-06-2010, 01:41
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/06/20/1985975/manchester-united-set-to-launch-20m-bid-for-inter-ace-wesley
Passer dette tager jeg hatten af, og kysser Sir Alex's fødder.
Hold da op et drømme køb det ville være.
Tror dårligt jeg havde turde drømme om det :- )
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/06/20/1985975/manchester-united-set-to-launch-20m-bid-for-inter-ace-wesley
Tror bare ikke han allerede skifter efter en sæson. Tror han har det godt i Inter, og nægter også at tro de går af med ham. Men jeg håber da det passer.:)
Glory Man United
26-06-2010, 09:10
Vi spiller 4-4-2 i 75% af kampene, og jeg kan slet ikke se ham i det system overhovedet. Skal vi ændre til 4-3-3 fordi vi køber en spiller?
United DK
26-06-2010, 09:33
Vi spiller 4-4-2 i 75% af kampene, og jeg kan slet ikke se ham i det system overhovedet. Skal vi ændre til 4-3-3 fordi vi køber en spiller?
Medmindre Hernandez er the real deal, så vil det være en fordel at ændre system, da hverken Berbatov eller Owen fungere sammen med Rooney oppe foran. Ja, vi kunne selvfølgelig også bare købe endnu en angriber, men så skal der også et par stykker ud først.
Jeg tror vi går mere over i en 4-3-3 i næste sæson. 4-3-3 er den nye 4-4-2 som var den nye 5-4-1 (var det ikke det de fleste hold spillede før 4-4-2 blev benyttet? GOOOOOOOOOOO United_DK-åååååååå)
MosaverB
26-06-2010, 10:44
Ja, det er rigtigt nok kloge ;)
Jeg tog det nu mere som "sjov", da jeg som sagt er Toyota tilhænger :D
Men du forstod den åbenbart anderledes..
Nej, jeg forstod den skam godt som en joke.
- Men, det undrede mig bare over, hvad der fik dig til at tro at turen vil være kortere :D' Men, forget it :)
United DK
26-06-2010, 11:20
Jeg tror vi går mere over i en 4-3-3 i næste sæson. 4-3-3 er den nye 4-4-2 som var den nye 5-4-1 (var det ikke det de fleste hold spillede før 4-4-2 blev benyttet? GOOOOOOOOOOO United_DK-åååååååå)
Nej, det var mere en 5-3-2 med wingbacks. Eksempelvis det engelske landshold under Glenn Hoddle:
Seaman
Beckham - Neville - Adams - Campbell - Le Saux
Ince - Gascoigne - Batty
Sheringham - Shearer
Manager Ferguson
26-06-2010, 14:14
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=67760&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Man kan ikke købe sig til titler og succes til holdet, men man er da lidt mere bange for at de bliver ligesom chelsea, da abromovich købte klubben.
Sanchez ville fungere i en 4-3-3 hvorimod Suarez ville fungere i begge, og til sidst BLIVER jeg nødt til at give Suarez credit for hans statistik fra sidste sæson, SELVOM det er Æresdivisionen. Det jo ikke SAS Liga trods alt.
Problemet er vel bare det, at Nani spiller sine bedste kampe på højrekanten og IKKE venstrekanten (eller er jeg bare den eneste der mener dette?). Dvs. vi mangler en venstre wing.
Problemet er vel bare det, at Nani spiller sine bedste kampe på højrekanten og IKKE venstrekanten (eller er jeg bare den eneste der mener dette?). Dvs. vi mangler en venstre wing.
Du er ikke den eneste. Man ku sige at Nani forbedrede sit spil på venstre kanten mod slutningen af sæsonen, og så dermed håbe at han fortsætter den udvikling. Sker det, er vi rimelig godt kørende. Men jeg synes stadig han er ustabil, så det føles yderst tvivlsomt.
Får vi kun een spiller mere, stemmer jeg stadig for at det bliver en 10'er type, og så give Nani chancen for at gøre vores tvivl til skamme.
Kasper United
26-06-2010, 17:41
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=67760&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Man kan ikke købe sig til titler og succes til holdet, men man er da lidt mere bange for at de bliver ligesom chelsea, da abromovich købte klubben.
Ja, selvom det bare er rygter, er jeg også bange for, at Silva skifter til Shitty.
Du er ikke den eneste. Man ku sige at Nani forbedrede sit spil på venstre kanten mod slutningen af sæsonen, og så dermed håbe at han fortsætter den udvikling. Sker det, er vi rimelig godt kørende. Men jeg synes stadig han er ustabil, så det føles yderst tvivlsomt.
Får vi kun een spiller mere, stemmer jeg stadig for at det bliver en 10'er type, og så give Nani chancen for at gøre vores tvivl til skamme.
Vi har Park. Han er særdeles undervurderet.
Vi har Park. Han er særdeles undervurderet.
Ved ikke om ironi er anvendt, men hvis ikke, så kommer det nok an på øjnene som ser på situationen.
Ved ikke om ironi er anvendt, men hvis ikke, så kommer det nok an på øjnene som ser på situationen.
Det var ikke ironisk ment. Jeg tror på ham, ligesom jeg troede på Fletcher allerede for flere år siden.
Stratego Thomas
27-06-2010, 13:01
Det var ikke ironisk ment. Jeg tror på ham, ligesom jeg troede på Fletcher allerede for flere år siden.
men der havde fletcher jo osse et udviklingspotentiale qua sin alder, mens park er 29 og derfor ikke kan ses som det vilde fremtidshåb..
MartinNielsen
27-06-2010, 13:16
Nu har jeg lige siddet og kigget lidt rundt på de forskellige transfer rygter osv.
Som jeg kan se det, så har Alexis Sanchez, Luis Fabiano, og Luis Suarez, alle sagt at United ville være et drømme skifte ?
Var der nogen af dem i gerne så i klubben :)?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11835_6232472,00.html
Interessant omend meget urealistisk, at kommer til at ske. Casillias er en fremragnede målmand, helt sikkert en type som ham, der er god nok til at gå direkte ind og afløse VDS om et år. Jeg tvivler dog på, at han kan købes og han selv vil væk.
Kasper United
27-06-2010, 13:52
Nu har jeg lige siddet og kigget lidt rundt på de forskellige transfer rygter osv.
Som jeg kan se det, så har Alexis Sanchez, Luis Fabiano, og Luis Suarez, alle sagt at United ville være et drømme skifte ?
Var der nogen af dem i gerne så i klubben :)?
Ikke sådan umiddelbart. De er alle tre "sats", da Sanchez stadig kun er et ungt talent, Fabiano aldrig har spillet i Premier League (og 29-30 år) og Suarez har domineret i den hollandske liga med en masse mål, og det er der jo så mange spillere, der ikke er blevet til noget, der har gjort.
Det skal dog også siges, at han også har gjort det rigtig godt her til VM.
Sanchez kunne være god på venstre kanten, men der bruger vi vel Nani, der også er en billigere løsning end at købe Sanchez.
Jeg vil ikke være ked af, at vi får en af de tre, men jeg ser bedre muligheder :)
Jeg vil da også gerne give mit syn på hvordan jeg synes vi skal forholde os denne sommer:
Ind:
Van Der Vaart
J. Cole
Luis Fabiano
Ud:
Berbatov
Realistisk - måske ikke helt. Men jeg vil mene, at fik vi disse tre spillere ville vi være favorit til titlen. Jeg synes det er disse tre, der kan få os mindst et niveau højere op.
J. Cole ser jeg som en fantastisk spiller, og med ham har vi rigtig mange strenge at spille på ved fløjene. Gratis - Ja tak!
Jeg mener vi har manglet en kreativ offensiv spiller, der stadig kan være med i det defensive. Her mener jeg Van Der Vaart passer fantastisk ind, og tror ikke Real vil kræve en kæmpe stor transfersum for ham. Derudover er han også skudstærk, og kan sagtens se ham lave 10 mål i en sæson.
Luis Fabiano. Jeg har altid beundret ham, og jeg synes han er lige det vi mangler. Træfsikker, hurtig, teknisk god og scorer mange mål. JA TAK! Han er godt nok 29 - men med en ikke særlig lang kontrakt tilbage, så kan han umulig være sindsyg dyr. Ham ville jeg gerne bytte med Berbatov!
Alexis Sanchez ville være fantastisk at få til klubben i mine øjne. Han er usleben, men ekstremt talentfuld og minder mig lidt om Ronaldo, da han kom til United. Ham og van der Vaart er nok mine to ønsketransfers.
Luis Fabiano er en dygtig målscorer, men det er to år for sent.
Luis Suarez er en spændende spiller og jeg så gerne SAF hente ham til klubben.
Jeg får lange nosser hver gang jeg skal høre på den der "jamen han kommer fra den hollandske liga". Slap nu af, det er ikke den finske 2. division og historien har jo vist at tophold som Ajax og PSV op til flere gange har været leverandør af klassespillere.
som jeg sagde for et stykke tid siden vi skal bare have ham özil han er for syg man fuck hvor er han nice at se på en bane.. vil bare blive den syge røde djævel :devill: og bare ligge bag rooney ligge alle de syge bold han er bare klasse.. sign ham fergie..
Ulrik Vida Vinther
27-06-2010, 17:38
Giv os Özil og Neuer, så klager jeg ikke :)
ChristianR
27-06-2010, 17:43
Giv os Özil og Neuer, så klager jeg ikke :)
Man stoler virkelig på, at der ligger en tilbundsgående analyse af de 2 spillere til grund for din anbefaling, når kommentaren kommer midt i Tysklands udradering af Englænderne ;)
Christensen
27-06-2010, 17:43
som jeg sagde for et stykke tid siden vi skal bare have ham özil han er for syg man fuck hvor er han nice at se på en bane.. vil bare blive den syge røde djævel :devill: og bare ligge bag rooney ligge alle de syge bold han er bare klasse.. sign ham fergie..
Hvis vi ikke kan få Modric (som jeg er lidt småvild med ;)), vil jeg gerne se Özil i stedet for. Han har virkelig imponeret mig under VM (og de få gange jeg har set Werder spille), og han har mange af de kvaliteter mange af os efterspørger. Han er hurtig, har et rigtig godt blik for spillet og jeg er overbevist om, at han kunne fodre Rooney med gode bolde kamp efter kamp.
PatriceEvra3
27-06-2010, 17:46
Så også rigtigt gerne at vi hentede Fabiano, og skilte os af med Berba.
Og efter alle hans kommentarer om at han drømmer om at spille for United, så burde det da også være en smal sag. især nu hvor vi mangler en klasseangriber.
lad os sige du er en jæger, på jagt. Hvis byttet så binder sig selv fast til dit tag, og bagefter tager din riffel og skyder sig selv, så giver du den ikke kunstigt åndedrat, lapper den sammen, og sender den ud i skoven igen. Det ville være dumt!
Go get him Fergie:devill: Og tag gerne Ozil og Sanchez med:)
Ulrik Vida Vinther
27-06-2010, 17:49
Man stoler virkelig på, at der ligger en tilbundsgående analyse af de 2 spillere til grund for din anbefaling, når kommentaren kommer midt i Tysklands udradering af Englænderne ;)
Haha, man skulle være et skarn hvis man ikke lod sig påvirke af kampen i dag :)
Men jeg mener virkelig at der er tale om to klassespillere. Özil med hans utallige dybdeløb, store løbepensum, fremragende teknik og gode overblik. Og Neuer minder mig på en eller anden måde om Schmeichel.
Faktum er, at vi mangler de typer..
United DK
27-06-2010, 17:50
Så også rigtigt gerne at vi hentede Fabiano, og skilte os af med Berba.
Og efter alle hans kommentarer om at han drømmer om at spille for United, så burde det da også være en smal sag. især nu hvor vi mangler en klasseangriber.
lad os sige du er en jæger, på jagt. Hvis byttet så binder sig selv fast til dit tag, og bagefter tager din riffel og skyder sig selv, så giver du den ikke kunstigt åndedrat, lapper den sammen, og sender den ud i skoven igen. Det ville være dumt!
Go get him Fergie:devill: Og tag gerne Ozil og Sanchez med:)
Hvad skal vi med Sanchez, når vi har Valencia?
I øvrigt er jeg også ret imponeret af Özil generelt, ikke så meget i dag godt nok, men jeg har simpelthen ikke set nok til ham. Man ser tit, at visse spillere brilliere ved en slutrunde, for så at falde tilbage på deres reelle niveau. Pavlyuchenko var fantastisk for Rusland ved EM for to år siden, men han har slet ikke fuldt det op på samme måde i Spurs.
PatriceEvra3
27-06-2010, 17:51
Luis Suarez er en spændende spiller og jeg så gerne SAF hente ham til klubben.
Jeg får lange nosser hver gang jeg skal høre på den der "jamen han kommer fra den hollandske liga". Slap nu af, det er ikke den finske 2. division og historien har jo vist at tophold som Ajax og PSV op til flere gange har været leverandør af klassespillere.
Men Alfonso Alves scorede altså også 35 mål i 34 kampe sæsonen inden han skiftede til Boro:) Selv Jon Dahl har scoret mål i denne sæson! Der er næsten altid en angriber i Holland, der når op på et helt overdrevet antal mål.
Dermed ikke sagt at Suarez ikke er en klasseangriber, for det har han helt sikkert vist under slutrunden han er:)
På papiret har vi fløje nok, men spørgsmålet er, om de fløje vi har er gode nok. Valencia og Nani er naturligvis, men det skader ikke med lidt sund konkurrence. Jeg ser ikke det store lys i Obertan, og selvom jeg er begejstret for Park, så er han ikke specielt udfordringsstærk og produktiv. Det gik an, da vi havde den grotesk produktive Ronaldo på den anden fløj, men uden ham har vi brug for at kompensere ved at have to udfordringsstærke kantspillere, og med Sanchez, Nani og Valencia ville vi have tre gode spillere at veksle imellem (samt lidt tiltrængt ammunition på bænken, når vi har brug for et mål). Nani er jo eksempelvis ikke vanvittigt stabil.
For mig at se er Park primært anvendelig i knockout-kampene i Champions League; i Premier League-kampe, hvor vi er favoritter, mangler vi sommetider pondus, når Park spiller den ene fløj. Desuden har han imponeret mig i sine få optrædener centralt på banen, og måske skal vi bygge videre på det.
Jeg er dog enig i, at vi har mere brug for spillere andetsteds, men Sanchez kan være en god investering for fremtiden, og Fergie har flere gange købt spillere til pladser, hvor vi egentlig var fint besat.
Özil har været en sand åbenbaring ved VM. Jeg har naturligvis hørt om ham flere gange, men aldrig set ham i kamp før VM, og han har bestemt ikke skuffet. Det kunne afgjort være spændende.
I øvrigt er jeg også ret imponeret af Özil generelt, ikke så meget i dag godt nok, men jeg har simpelthen ikke set nok til ham. Man ser tit, at visse spillere brilliere ved en slutrunde, for så at falde tilbage på deres reelle niveau. Pavlyuchenko var fantastisk for Rusland ved EM for to år siden, men han har slet ikke fuldt det op på samme måde i Spurs.
Var der nogle, der sagde Karel Poborsky, der var fantastisk for Tjekkiet ved EM 1996, og så efterfølgende blev købt af os. Han var et kæmpe flop, og han slog aldrig rigtig igennem.
Jeg har også været imponeret af Özil ved den her slutrunde, men jeg synes, at man skal vente lidt, indtil en spiller, har bevist lige nu. Prisen for Özil vil også være skruet totalt i vejret ovenpå den her slutrunde, og dermed endnu en grund for at vente lidt. Så kan det være, at City kommer og lægger et kæmpe bud på ham, men det må vi leve med.
ChristianR
27-06-2010, 18:15
Men Alfonso Alves scorede altså også 35 mål i 34 kampe sæsonen inden han skiftede til Boro:) Selv Jon Dahl har scoret mål i denne sæson! Der er næsten altid en angriber i Holland, der når op på et helt overdrevet antal mål.
Dermed ikke sagt at Suarez ikke er en klasseangriber, for det har han helt sikkert vist under slutrunden han er:)
Og hvad så?
Der er da også dårlige Serie A, Primera eller Premier Leaguespillere. Spillere som Alves og Kezman ændrer ikke på, at Æresdivisionen har produceret målscorere som Nistelrooy og Ronaldo.
Ingen af eksemplerne kan dog bruges til forfærdelig meget. Suarez må vurderes for den spiller han er og ikke for den slags spillere, den pågældende liga tidligere har produceret.
United DK
27-06-2010, 18:19
På papiret har vi fløje nok, men spørgsmålet er, om de fløje vi har er gode nok. Valencia og Nani er naturligvis, men det skader ikke med lidt sund konkurrence. Jeg ser ikke det store lys i Obertan, og selvom jeg er begejstret for Park, så er han ikke specielt udfordringsstærk og produktiv. Det gik an, da vi havde den grotesk produktive Ronaldo på den anden fløj, men uden ham har vi brug for at kompensere ved at have to udfordringsstærke kantspillere, og med Sanchez, Nani og Valencia ville vi have tre gode spillere at veksle imellem (samt lidt tiltrængt ammunition på bænken, når vi har brug for et mål). Nani er jo eksempelvis ikke vanvittigt stabil.
Du har fat i noget, omvendt er Valencia udprægt højre kant, og det er Sanchez vel også, og det er mest på venstre kanten, at vi mangler noget, hvis det skal være. Jeg mener dog først og fremmest vil skal have en kreatør på plads, og så have solgt ud (gerne Obertan), før vi henter flere ind på pladser, hvor vi ikke akut mangler noget.
Nu kan jeg ikke reglerne udenad, men vi må jo kun have 25 spillere registreret i 1. holdstruppen til næste sæson, og derfor er vi nødt til at få luet ud, før vi henter alt for meget ind.
PatriceEvra3
27-06-2010, 18:22
Og hvad så?
Der er da også dårlige Serie A, Primera eller Premier Leaguespillere. Spillere som Alves og Kezman ændrer ikke på, at Æresdivisionen har produceret målscorere som Nistelrooy og Ronaldo.
Ingen af eksemplerne kan dog bruges til forfærdelig meget. Suarez må vurderes for den spiller han er og ikke for den slags spillere, den pågældende liga tidligere har produceret.
Jeg prøver slet ikke og slå tvivl om Suarez evner, for jeg tror da godt han kunne gøre sig gældene i en top-top klub. Jeg siger bare at man ikke altid kan basere det, kun på scoringsgennemsnittet. Alves var jo et kæmpe flop i Boro, trods at han bankede kasser ind i Holland. Ja så er der Ronaldo og Ruud. Æresdivisionen har helt sikkert pruduceret kæmpe mange stjerner. Der vil altid være eksempler for og imod. Men der er altså kæmpe forskel på den hollandske og engelske liga Spørgsmålet er så om suarez har fysikken til pl?
Han har uden tvivl gjort en rigtig god figur i Afrika, især imod Sydkorea. Ham og Forlan har nærmest telepatisk forståelse for hindanden
Var der nogle, der sagde Karel Poborsky, der var fantastisk for Tjekkiet ved EM 1996, og så efterfølgende blev købt af os. Han var et kæmpe flop, og han slog aldrig rigtig igennem.
Jeg har også været imponeret af Özil ved den her slutrunde, men jeg synes, at man skal vente lidt, indtil en spiller, har bevist lige nu. Prisen for Özil vil også være skruet totalt i vejret ovenpå den her slutrunde, og dermed endnu en grund for at vente lidt. Så kan det være, at City kommer og lægger et kæmpe bud på ham, men det må vi leve med.
Han har vist en aftale med Werder (en slags klausul i sin kontrakt kan man vist godt kalde den) at han kan smutte for 180-190 Mio kr. Kan ikke huske det nøjagtig tal, men det var ikke mere end 190 Mio.
Özil var den bedste spiller under u21 EM, han har været en af de aller bedste i Bundesliga, især i år, hvor jeg har fulgt ham og Werder på eurosport2. Synes helt bestemt at knægten/manden har klassen til at begå sig i en større liga.
EDIT: Desuden har han kun et år tilbage af en kontrakt han ikke vil forlænge, mon ikke det sætter lidt pres på Werder? Lad os nu sige at han vil til jer, men City tilbyder flere penge end i vil, men Özil slår fast pg fortæller Werder, enten skifter jeg til den klub jeg ønsker at spille for, eller også kan i vælge at beholde mig i et år, og så kan jeg smutte helt gratis.
Du har fat i noget, omvendt er Valencia udprægt højre kant, og det er Sanchez vel også, og det er mest på venstre kanten, at vi mangler noget, hvis det skal være. Jeg mener dog først og fremmest vil skal have en kreatør på plads, og så have solgt ud (gerne Obertan), før vi henter flere ind på pladser, hvor vi ikke akut mangler noget.
Nu kan jeg ikke reglerne udenad, men vi må jo kun have 25 spillere registreret i 1. holdstruppen til næste sæson, og derfor er vi nødt til at få luet ud, før vi henter alt for meget ind.
Alexis Sanchez er først og fremmest højrekant, men kan også spille både venstrekant og hængende angriber, så han er alsidig, og det er jo en klar fordel, når vi netop skal trimme truppen.
Det er en kabale, man skal have til at gå op med de nye regler, men hvis vi skiller os af med Obertan har vi afhændet to fløjspillere, og så burde der være plads til én. Jeg er dog enig i, at førsteprioriteten bør være at få en kreativ midtbanespiller centralt på banen.
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/exposed/858879/SANCHEZ-HAS-HEART-SET-ON-UNITED-MOVE.html
Hvis man har kildekritik in mente er det jo meget interessant, men det er ikke 1. prioritet. Nogen der har en ide om pris?
Kasper United
27-06-2010, 20:27
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/exposed/858879/SANCHEZ-HAS-HEART-SET-ON-UNITED-MOVE.html
Hvis man har kildekritik in mente er det jo meget interessant, men det er ikke 1. prioritet. Nogen der har en ide om pris?
Vil tro, den er på ca. 150-200 mio., men med meget interesse kan prisen bliver højere. Jeg mener dog ikke, han er mere værd.
Vil tro, den er på ca. 150-200 mio., men med meget interesse kan prisen bliver højere. Jeg mener dog ikke, han er mere værd.
Mit eneste "men" mht. Sanchez er bare, at han ikke laver mange mål. Han er bestemt ikke nogen udpræget målscorer. Dette måtte han meget gerne arbejde på. Kan han få flere mål i støvlerne så vil han dog blive et meget spændende.
Jeg ville dog foretrække at vi hentede en fløj som kunne spille i både højre og venstre.
Mht. Özil. Genial spiller. Han hans tilstedeværelse vil kræve at vi spiller en 4-3-3.. Og inden jeg ser et salg af en bestemt spiller, så ser jeg det ikke som realistisk at vi køber en 10'er. For så vil vi stadig spille meget 4-4-2..
Kasper United
28-06-2010, 08:05
Mit eneste "men" mht. Sanchez er bare, at han ikke laver mange mål. Han er bestemt ikke nogen udpræget målscorer. Dette måtte han meget gerne arbejde på. Kan han få flere mål i støvlerne så vil han dog blive et meget spændende.
Jeg ville dog foretrække at vi hentede en fløj som kunne spille i både højre og venstre.
Mht. Özil. Genial spiller. Han hans tilstedeværelse vil kræve at vi spiller en 4-3-3.. Og inden jeg ser et salg af en bestemt spiller, så ser jeg det ikke som realistisk at vi køber en 10'er. For så vil vi stadig spille meget 4-4-2..
Özil kan jo både spille som kant, men også som offensiv midt.
Kan han ikke godt fungere som venstre kant i en 4-4-2? Jeg er enig med dig i, at hvis han skal spille offensiv midt, skal vi spille i en 4-3-3, men jeg mener, han vil være guld værd, da der er rigtig mange muligheder i ham mht. formationer, startopstillinger osv.
ja og med özil vil vi også have en god venstrebenet venstrekant kunne vi virkelig godt bruge !:trophy:
Tyskland spiller da en 4-4-2 i langt det meste af tiden, så hvorfor skal vi gå over til en 4-3-3 hvis vi skulle have ham?
Han fungerer framragende i både en 4-4-2 og 4-3-3
United DK
28-06-2010, 16:48
Tyskland spiller da en 4-4-2 i langt det meste af tiden, så hvorfor skal vi gå over til en 4-3-3 hvis vi skulle have ham?
Han fungerer framragende i både en 4-4-2 og 4-3-3
Tyskland spiller 4-2-3-1:
Neuer
Lahm - Mertesacker - Friedrich - Boateng
Schweinsteiger - Khedira
Müller - Özil - Podolski
Klose
men i en 4-2-3-1 kunne vi også være mega farlig med özil
saar
rafael-rio-vidic-evra
fletcher-anderson/hargo
valencia-özil-nani
rooney
synes egentlig også i kampen mod bayern at nani da han lå alene i angrebet gjorde det mega godt så ham og özil kunne jo gå og bytte lidt som det passer dem ja det samme med rooney vi ved jo at han kan spille på kanten o gøre det fint.. men synes godt nok det vi mangler mest er en özil type kunne også være at vi bare skulle købe ham der javier pastore han ser også farlig nok ud med helst özil som i alle nok kan se jeg ser det store lys i kunne håbe fergie gør det samme:)
saar
rafael-rio-vidic-evra
fletcher-anderson/hargo
valencia-özil-nani
rooney
synes egentlig også i kampen mod bayern at nani da han lå alene i angrebet gjorde det mega godt så ham og özil kunne jo gå og bytte lidt som det passer dem ja det samme med rooney vi ved jo at han kan spille på kanten o gøre det fint.. men synes godt nok det vi mangler mest er en özil type kunne også være at vi bare skulle købe ham der javier pastore han ser også farlig nok ud med helst özil som i alle nok kan se jeg ser det store lys i kunne håbe fergie gør det samme:)
Özil ville være rigtig spændende at få. Han er meget alsidig, og har et utrolig overblik. Også skal man huske på hvor ung han er. Tror han vil være en god forstærkning:)
saar
rafael-rio-vidic-evra
fletcher-anderson/hargo
valencia-özil-nani
rooney
Helt enig - Den opstilling ser virkelig interessant ud. Tror også at en Özil kunne gøre livet på venstrekanten lettere for Nani - hvis de kunne få et godt samarbejde/bytte igang. Og så (i hvert fald en sæson mere) har vi ok opbakning til de to defensive midter, i Carrick, Gibson og Scholes (og O'Shea), mens vi til de 3 offensive midter har Giggs, Park (måske Berbatov....?) og Welbeck. Jeg er spændt på hvor Anderson placeres bedst (hvis han ikke bliver solgt), kunne godt se ham offensivt.
Og så håber vi at VM har givet Hernandez tilpas med selvtillid til at turde vise det i næste sæson, og at VM har givet Rooney tilpas med "det er fandeme løgn!", så han skal vise hvad han kan i næste sæson.
Synes virkelig det vil være synd at smide Özil på kanten. Han skal spille centralt så han kan ligge at vandre rundt.
Han vil i nogle PL kampe kunne fungere som den centrale i en 4-4-2, men ser ham mest som playmaker i en 4-3-3 eller 4-2-3-1.
Han er uden tvivl en spændende spiller.. Og vi går en meget spændende tid i møde efter VM...
Synes virkelig det vil være synd at smide Özil på kanten. Han skal spille centralt så han kan ligge at vandre rundt.
Han vil i nogle PL kampe kunne fungere som den centrale i en 4-4-2, men ser ham mest som playmaker i en 4-3-3 eller 4-2-3-1.
Han er uden tvivl en spændende spiller.. Og vi går en meget spændende tid i møde efter VM...
synes jeg også du har ret i men il øbet af en kamp kan de jo godt bytte så det ikke er så forudsigeligt.. og det er jo også lidt det samme som at han kan vandre lidt rundt!:)
synes jeg også du har ret i men il øbet af en kamp kan de jo godt bytte så det ikke er så forudsigeligt.. og det er jo også lidt det samme som at han kan vandre lidt rundt!:)
Det er rigtigt nok.. Men det engelske landshold viste fx mod Tyskland det uhensigtsmæssige i at have en kant i en 4-4-2 der slet ikke holder linjen. Man risikere at spillet klumper sammen på midten, da din back ofte er eneste mand til at holde bredden.
PerRonaldo
29-06-2010, 12:33
Jeg håber United køber Joe Cole, selvom han har udtalt han gerne vil til en klub hvor han er garanteret fast spilletid. Og så synes jeg vi skal have en venstre kant, som kan supllere Nani. Jeg ved ikke helt hvor Anderson står, men hvis Fergie stadig regner med ham, synes jeg det er tåbeligt at gå ud og bruge flere 100 milloner på en spiller, da vi har rigeligt centrale midt banespillere. Og hvad med en målmand? Var det ikke en ide at få fat i en der kan spilles på førsteholdet i løbet af næste sæson?
Jeg siger Cole alene af den grund at han er gratis, for ellers er det ikke den centrale del af hodlet jeg ser som mest vigtig. Med mindre vi sælger et par stykker. Vi har 7 spillere til at dække den centrale midtbane.
Jeg håber United køber Joe Cole, selvom han har udtalt han gerne vil til en klub hvor han er garanteret fast spilletid. Og så synes jeg vi skal have en venstre kant, som kan supllere Nani. Jeg ved ikke helt hvor Anderson står, men hvis Fergie stadig regner med ham, synes jeg det er tåbeligt at gå ud og bruge flere 100 milloner på en spiller, da vi har rigeligt centrale midt banespillere. Og hvad med en målmand? Var det ikke en ide at få fat i en der kan spilles på førsteholdet i løbet af næste sæson?
Jeg siger Cole alene af den grund at han er gratis, for ellers er det ikke den centrale del af hodlet jeg ser som mest vigtig. Med mindre vi sælger et par stykker. Vi har 7 spillere til at dække den centrale midtbane.
Jeg er enig i at Joe Cole ville være kanon at få. Han er gratis, og vi ved alle hvad han står for. Kunne vi få ham, også Van Der Vaart/Snejder ville det se rigtig godt ud næste sæson. Håber så stadig på Berba ryger, og vi får en ny angriber.
Håber snart der kommer til at ske nogle transfer til Man Utd.
En transferfri Cole vil altid være interessant.. Cole, Nani, Valencia og Obertan på kanterne vil være glimrende.
Skal vi spille 4-4-2 mener jeg ikke vi skal hente nogle centrale midts, med mindre nogle bliver solgt, Carrick rygtes bl.a igen til Spurs.
Derudover bliver det spændende hvad der sker i angrebet. Berbatov rygtes flere steder hen og Owen skal eftersigende bruge sin sommerferie på at overbevise sine evner for SAF. I bund og grund bliver det spændende hvad der sker når VM er slut..
Pablo Barrera (http://www.manutd.com/default.sps?newsid=6649996&pagegid=%7B83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18%7D)
United øjensynligt interesseret (http://www.southasiablog.com/2010/06/manchester-united-revealed-pablo.html)
Han er en af de spillere der virkelig har imponeret mig under slutrunden. Vanvittig hurtig. God med begge fødder og kan spille på begge kanter..
Kasper United
29-06-2010, 22:31
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/06/29/2001547/manchester-united-set-to-beat-serie-a-pack-to-sotiris-ninis
Har hørt en smule om ham, men ved ellers ikke det store om ham. Er der nogen af jer, som kender noget til ham..?
United DK
29-06-2010, 22:38
Endnu en ung gut...
Det er jo efterhånden ren Arsenal.
Nej tak til Ninis, synes ikk han er så god, som grækerne gør ham til.. men synes barrera eller hvad hun nu hedder ser meget spændende ud.. men nu har jeg jeg kun set noget til ham i de vm kampe han har spillet, så gider ikke gøre mig klog på den position.. men synes at det ville være spændende at få en type som özil til klubben .. men det jeg også synes vi mangler og vi har et svagt punkt er højrebacken.. neville er for langsom til at spille der mere.. Rafael er stadig ung og urutineret.. mener han kunne begå sig på den plads fast om nogle år fast.. Men en spiller der imponerer mig under vm på den plads er hollands van der wiel.. mærkeligt ingen nævner ham.. han ser godt nok stærk ud.. er okay hurtig, fysisk stærk, god defensiv og offensiv okay.. Han kan desuden også spiller i midterforsvaret uden problemer har jeg hørt... Han kunne komme til United og blive en ny neville på den back(neville i de gode gamle dage) .. det holder jeg gerne ville se til næste sæson er følgende..
Van der saar
Van der wiel - Ferdinand - Vidic - Evra
--------Fletcher-Carrick/Scholes/Anderson/Hagreaves---
Valencia---------------Ozil--------------Nani
----------------Rooney-----------------
Nej tak til Ninis, synes ikk han er så god, som grækerne gør ham til.. men synes barrera eller hvad hun nu hedder ser meget spændende ud..
Synes også det er for dårligt alle hold som minimum ikke skal have to kvindelige spillere på banen. Håber også vi køber en hun.
Kasper United
30-06-2010, 08:54
Synes også det er for dårligt alle hold som minimum ikke skal have to kvindelige spillere på banen. Håber også vi køber en hun.
Haha :lolol:
Fatter simpelthen ikke United's inkøbs strategi, at købe unge spillere for at udvilke dem... Kan kun komme på en spiller over de senere år som har vist sig at være en "true gem" som de nu kalder det over i England, og det var Ronaldo. Vel at mærke først efter vi havde spillet mod ham og sporting i en træningskamp. For inden var både Liverpool og Arsenal ved at købe ham... Giver ikke en meter for den politik og tror det er et cover up for ikke at indrømme at man ikke har finanseene til det... Rooney mener jeg var kendt og etableret da vi købte ham.. Kan ikke komme på andre.... Havde virkelig håbet på Silva, men det kan man jo godt skyde en hvid pil efter nu.... Giver ikke fem potter ... for Fergies udtalelse med at der ikke er kvalitet for "normale" penge på markedet. Ren økonomisk tanke gang Udbud = efterspørgelse, når efterspørgelsen er steget de senere år (City og Chealsea) stiger priserne selvfølgelig. Så koster en spiller det, han nu engang koster, så kan det jo ikke nytte noget at beklage sig over inflation på priser for spillere. Efter min mening må man handle for ikke at komme alt for meget bag ud..... ØV ØV ØV... Når videre med specialet...... :(
Lige en note til ovenstående....
Hvorfor ikke bare indrømme at man ikke kan konkurre med City, Chealsea, Real etc. og er derfor nød til at gribe transfer strategien anderledes an, dette vil jeg godtage!!
Fatter simpelthen ikke United's inkøbs strategi, at købe unge spillere for at udvilke dem... Kan kun komme på en spiller over de senere år som har vist sig at være en "true gem" som de nu kalder det over i England, og det var Ronaldo. Vel at mærke først efter vi havde spillet mod ham og sporting i en træningskamp. For inden var både Liverpool og Arsenal ved at købe ham... Giver ikke en meter for den politik og tror det er et cover up for ikke at indrømme at man ikke har finanseene til det... Rooney mener jeg var kendt og etableret da vi købte ham.. Kan ikke komme på andre.... Havde virkelig håbet på Silva, men det kan man jo godt skyde en hvid pil efter nu.... Giver ikke fem potter ... for Fergies udtalelse med at der ikke er kvalitet for "normale" penge på markedet. Ren økonomisk tanke gang Udbud = efterspørgelse, når efterspørgelsen er steget de senere år (City og Chealsea) stiger priserne selvfølgelig. Så koster en spiller det, han nu engang koster, så kan det jo ikke nytte noget at beklage sig over inflation på priser for spillere. Efter min mening må man handle for ikke at komme alt for meget bag ud..... ØV ØV ØV... Når videre med specialet...... :(
Jeg er meget enig i det du skriver, men jeg tror ikke vi har nogle penge at købe for. Tror økonomien er meget værre en man går og tror. Men det er sku skidt vi lader Silva smutte til rivalerne. Hvis der ikke sker et eller andet, så bliver det for alvor svært for os at komme i top 3.
Og ja, jeg fatter heller ikke fergie ligger og tuder og priserne. Nogle gange må man sku give det som de koster.
Hvorfor ikke bare indrømme at man ikke kan konkurre med City, Chealsea, Real etc. og er derfor nød til at gribe transfer strategien anderledes an, dette vil jeg godtage!!
Ja det var en mulighed at gøre det sådan. Så vil man også bedre kunne forstå det.
Kasper United
30-06-2010, 13:20
Jeg er meget enig i det du skriver, men jeg tror ikke vi har nogle penge at købe for. Tror økonomien er meget værre en man går og tror. Men det er sku skidt vi lader Silva smutte til rivalerne. Hvis der ikke sker et eller andet, så bliver det for alvor svært for os at komme i top 3.
Og ja, jeg fatter heller ikke fergie ligger og tuder og priserne. Nogle gange må man sku give det som de koster.
Ja, men omvendt, så er det jo underligt, han så køber Smalling og Hernandez for en del penge. Det er sikkert til fremtiden, men er det ikke stadig 150-200 mio. for de to?
Det skal dog lige siges, at jeg også tror, vi ikke har det store at købe for medmindre, vi sælger flere spillere end Foster og Tosic. Jeg håber på salg af Owen, Berbatov og Carrick, for så er der da rimelig chance for, at vi køber forstærkninger. For det mener jeg, vi skal, hvis vi fortsat skal være blandt de bedste hold i verden.
Nu er det jo ikke ligefrem fordi Bayern München kom med et milliard hold i ChL finalen.
Snakken kan gå på merit eller ej, held eller styrke. Either way, så kom de altså i finalen, og Inter har jo heller ikke et millard hold. Cambiasso, som er en af de stærkeste på holdet, blev købt efter Real smed ham på bænken, og så samlede de ham op. Samme som Walter Samuel. Og Milito, kendte mange garanteret ikke så meget til.
Så ja, det kan sagtens være Chelsea og City ser farligere og farligere ud, men jeg vil altid mene, med det ene trumf kort som ingen andre har, Sir Alex Ferguson, så klarer vi os!
Mange kan jo sige, de frygtede Real Madrid. Ja og de så skræmmende ud i Ligaen, og blev nummer to. Men der var fanme mange ting på det hold som ikke fungerede. Manchester United har bare noget som ingen andre har! (Kan ikke lige sætte en finger på, hvad)
Enig. Men Gill er jo ude hvert andet øjeblik for at forsikre os fans om, at Ferguson har masser af penge til hans rådighed. Ja faktisk hele Ronaldo transfersummen.
Det kommer bare til at se så uendeligt dumt ud, hvis man så ikke køber noget kvalitet som kan gå direkte ind og forstærke holdet.
Men spændende bliver det da, at følge United i den kommende uger
unitedforreal
30-06-2010, 13:49
Nu er det jo ikke ligefrem fordi Bayern München kom med et milliard hold i ChL finalen.
Snakken kan gå på merit eller ej, held eller styrke. Either way, så kom de altså i finalen, og Inter har jo heller ikke et millard hold. Cambiasso, som er en af de stærkeste på holdet, blev købt efter Real smed ham på bænken, og så samlede de ham op. Samme som Walter Samuel. Og Milito, kendte mange garanteret ikke så meget til.
Så ja, det kan sagtens være Chelsea og City ser farligere og farligere ud, men jeg vil altid mene, med det ene trumf kort som ingen andre har, Sir Alex Ferguson, så klarer vi os!
Mange kan jo sige, de frygtede Real Madrid. Ja og de så skræmmende ud i Ligaen, og blev nummer to. Men der var fanme mange ting på det hold som ikke fungerede. Manchester United har bare noget som ingen andre har! (Kan ikke lige sætte en finger på, hvad)
Tror det er det, at spillerne har været igennem meget sammen, og alle ny spiller bliver budt velkommen med stort V. Især af de ældre som Scholes-Neville,Giggsy osv..
Men også det, at vi som et hold aldrig skifter meget ud, forstået på den måde. At hvis vi ser på vores hold, så spiller vi altid med det samme hold som sidste år, (minus-plus 1 eller 2) Og ny spiller kommer ikke bare ind i start 11. De bliver spillet ind.
Man kan se det også ske i Barcelona og de er nu så godt sammenspillet at det er dejligt at se på. Men se Shitty og Mardid pt, de skifter så meget, at spillerne skal ændre deres spillestil non stop.. De får aldrig ro til at spille sig på holdet.
Nu er silva kommet til Shitty, men efter 6-7 kampe, og det ikke køre for dem. hva så `?.. ny træner... nyt system og ny spiller.
Kan ikke tro at han valgte pengene, tror mere på at vi ikke har de penge Valencia kræver+ så har han sikkert fået at vide Shitty's ønskeliste.
Så han kunne se hvem han kan komme til at spille sammen med, og hvor godt et hold de får.
Men anyway, vi har ikke pengene... Det er altså facts pt medmindre de viser det modsatte.
Grund til at vi købe unge spiller, det er fordi små hold aldrig kræver kontant, (efter min mening og tro). Spiller fra mindre hold som Hernandez- Samling osv, De får sikkert 50% nu,, og resten over 2-3-6 år.. osv...
Det samme gælder de næste 2-3 spiller vi køber--Tror ikke på stjerner iår.
Men min ønske pr er, at vi køber unge spiller som SAF kan byge op igen som han altid gør.
Sanchez... dejligt at se ham i United, og da han ike har skrevet under med nogen endnu. Så tror jeg at vi måske forhandler.. Shitty køber ham nok ike, Barce har nok. Samme gælder Madrid og Arsenal..
Vi er det eneste stor hold som kan bruge ham efter min mening..
Men lad os se, mærkeligt at der intet er sket med Anderson-Owen-Berbartov osv endnu...Håber Anderson bliver, men tror han ender i Brazilen igen.
Er enig zhagzi, men man bør huske på at United i 90'erne og i starten af det nye årtusind havde eneret i england på Dyre transfers, hvilket også gjorde at vi kom på højde med de helt store i europærisk fodbold. På det tidspunkt var SAF ikke bleg for at sprænge den ene (engelske) transfer rekord efter den anden.. Palister, Stam, Rio, var alle de dyreste forsvarsspiller i england. Andy Cole og Dwight York var også et par dyre herre den gang. Det samme kan siges om RVN, Rooney og Ronaldo (Som vist nok var den dyreste teenager) alt dette har medført og branded united til det det er idag. Så lige pluselig når fundingen ikke er der, tuder man over et infladeret marked... Synes bare ikke det holder
Oprindelig indsendt af Unitedforreal
Men min ønske pr er, at vi køber unge spiller som SAF kan byge op igen som han altid gør
Hvem kan du nævne foruden Ronaldo??
unitedforreal
30-06-2010, 14:05
hmmm
Scholes-Fletcher-Giggs-Beckham-x2Neville-Ronaldo...osv osv-
bare fordi Scholes-giigs-og de andre var egen såkaldt avl, det betyder ikke at de kræver samme arbejde som spiller som kommer når de er 18-21..
Ruud var også en spiller som ikke var ønsket nogen steder fordi han havde den sakde han havde, SAf tog ham til sig og se hvad vi fik ud af det...
schousboe9
30-06-2010, 14:08
Så lige pluselig når fundingen ikke er der, tuder man over et infladeret marked... Synes bare ikke det holder
Arh... Ferguson 'tuder' når Lyon vil have £35-40 mio. for Benzema og Atletico vil have £55 mio. for Agüero. Så havde jeg sgu også fundet en Kleenex frem, det er jo vanvittige priser! Vi bød jo altså £25 mio. for Benzema.
At vi så selv året før gav £30 mio. for Berbatov kan man så undre sig over, men vi var presset og ville tilsyneladende have vores mand.
Jeg synes, det er helt fint at trække stregen et sted. At jeg så småt heller ikke tror på, at vi overhovedet har de store summer at lege med er en anden sag, men der må være en grænse uanset hvad. Vi har ikke en hensynsløs rigmand i ryggen som både City og Chelsea (og Real Madrid!) har, så vi er nødt til at tænke lidt mere over tingene, inden vi udsteder de store checks. Det er kun fornuftigt.
Mht. at vi ikke har fundet nogle gode, unge spillere udover Ronaldo vil jeg da gerne fremhæve Vidic, Evra og Rooney, der vel alle - ligesom Ronaldo - har været/er verdens bedste på deres position. Men hvis man forventer, at vi laver en fremtidig 'verdens bedste' hver gang vi henter en ung spiller, så skal man nok nedtone sine forventninger en smule...
Dagens transferrygter:
Carrick ud - Cambiasso ind
Det vil være en fantastisk transfer.
Generelt er der jo ingen der ved noget som helst omkring, om vi har penge eller ej. Der slipper jo ikke meget ud fra gangene, så vi kan jo sagtens have budt på nogle spillere som medierne ikke har fanget.
Men tror nu ikke der sker ret meget før vi får solgt nogle. Truppen skal ikke være større, den skal bare lige have et face-lift et par steder.
United DK
30-06-2010, 14:16
Oprindelig indsendt af Unitedforreal
Men min ønske pr er, at vi køber unge spiller som SAF kan byge op igen som han altid gør
Hvem kan du nævne foruden Ronaldo??
Det er ikke mange unge spillere vi har købt, som Ferguson har bygget op a la Ronaldo. De mange han har bygget op, er gerne nogen fra egne rækker, sådan som det også burde være i den (eller min) perfekte verden, i stedet for at man henter udlændinge på 16-17 år.
Ronaldo er hvad jeg kan huske også den første meget unge udlænding vi købte, før ham var det rent britisk på det område. De senere år har vi så hentet Nani, Anderson og Da Silva-tvillingerne, som måske aldrig når Ronaldos niveau, men mindre kan også gøre det. Man kan ikke altid købe en tilfældig ung gut, og gøre ham til verdens bedste.
Mht. at vi ikke har fundet nogle gode, unge spillere udover Ronaldo vil jeg da gerne fremhæve Vidic, Evra og Rooney, der vel alle - ligesom Ronaldo - har været/er verdens bedste på deres position. Men hvis man forventer, at vi laver en fremtidig 'verdens bedste' hver gang vi henter en ung spiller, så skal man nok nedtone sine forventninger en smule...
Rooney var rimelig dyrt købt. Men mener Vidic og Evra blev købt for omkring 80 mio kr... Og det er jo nærmest et røverkøb med de nuværende priser.
HAHA sorry tastefejl ellers var klokken nok for mange.. :)
- Når men ingen der virker interesseret i at få Gregory van der Wiel til klubben udover mig? synes han kunne være en god forstærking.. Han har virket stærk her i vm efter min mening..
HAHA sorry tastefejl ellers var klokken nok for mange.. :)
- Når men ingen der virker interesseret i at få Gregory van der Wiel til klubben udover mig? synes han kunne være en god forstærking.. Han har virket stærk her i vm efter min mening..
Mener ikke vi har brug for en back. Vi har Neville, O'shea, Brown og Rafael til højre og Fabio og Evra til venstre.
Håber ikke Neville skal spille nogen stor rolle, men at Rafael i stedet stille og roligt spilles ind. Så nej tak til en back fra min side...
schousboe9
30-06-2010, 15:31
Rooney var rimelig dyrt købt.
Det undgik jeg med vilje at skrive i mit indlæg, for det mener jeg ikke, når man ser tilbage. Han har indtil videre leveret varen, og vi har ham (sandsynligvis) i resten af hans karriere. Fin pris i mine øjne.
Men mener Vidic og Evra blev købt for omkring 80 mio kr... Og det er jo nærmest et røverkøb med de nuværende priser.
Ja, det er også det, jeg vil frem til. :) Det bliver påstået, at vi ikke har udviklet nogle unge spillere af acceptabelt niveau siden Ronaldo, og (mellem linjerne) at vi nærmest er tvunget til at hoppe med på budrunderne og lægge kongemønt for at være med i toppen - og det er jo bare lodret forkert.
Vidic og Evra var decideret steals, og 135 mio.(?) for Ronaldo mener jeg - ligesom med Rooney - heller ikke man kan sætte en finger på, set i bakspejlet. På daværende tidspunkt virkede det som en stor sum, men han gik hen og blev verdens bedste og vi solgte ham med fortjeneste på over 500%.
Er enig zhagzi, men man bør huske på at United i 90'erne og i starten af det nye årtusind havde eneret i england på Dyre transfers, hvilket også gjorde at vi kom på højde med de helt store i europærisk fodbold. På det tidspunkt var SAF ikke bleg for at sprænge den ene (engelske) transfer rekord efter den anden.. Palister, Stam, Rio, var alle de dyreste forsvarsspiller i england. Andy Cole og Dwight York var også et par dyre herre den gang. Det samme kan siges om RVN, Rooney og Ronaldo (Som vist nok var den dyreste teenager) alt dette har medført og branded united til det det er idag. Så lige pluselig når fundingen ikke er der, tuder man over et infladeret marked... Synes bare ikke det holder
Ja, det er også min holdning. Dvs. jeg er 100% enig.
De unge har jo ikke chancer nok eller tid nok til at udvikle sig, med det pres der er kommet siden SAF har taget over. Vi har mange unge spillere, som sagtens kunne løfte holdet med NOK spilletid. Men det er bare svært. Og tror Ferguson leder efter de virkelig store talenter. Der er ikke 'nok' tro på dem i egne rækker.
Og med det, prøver han at bruge gamle metoder, bare med andre klubbers top talenter.
Og pengene er der ikke til de helt store investeringer.
Sir Alex har jo også tidligere udtalt sig, om at andre klubber ikke havde den samme energi som United i slutningen af sæsonen, grundet United brede trup. Så det virker som om der bliver satset på kvantitet frem for kvalitet.
Mener ikke vi har brug for en back. Vi har Neville, O'shea, Brown og Rafael til højre og Fabio og Evra til venstre.
Håber ikke Neville skal spille nogen stor rolle, men at Rafael i stedet stille og roligt spilles ind. Så nej tak til en back fra min side...
du har ret vi er godt besat derover... men synes ingen af de overstående er klassespillere.. men van der wiel er allerede en stor stjerne og sikker på den højreback på et stjernespækket hollandsk landshold.. der var bare en tanke jeg havde..
Mener nu selv at vidic og i hvert fald ikke Evra kan katagoriseres som unge talenter da vi hentede dem... Evra var anfører for Monaco som tabte CL -finalen mod Porto, at vi så fik ham til røverkøb er en anden historie... kan ikke huske hvor gammel Vidic var da vi hentede ham men mener dog også at han var etableret.. Mht. til Giggs, Becks, Nevillex2 osv. var jo af egen avl.. Vi diskutere jo transfers, så mener ikke at du kan fremhæve dem.. Alle bliver ved med at sige at vi skal forstætte med at købe unge talenter, som SAF kan forme - og det er her jeg kun kan komme i tanke om Ronaldo.....RVN havde da været topscore i Holland så heller ikke han var et ungt uprøvet talent... Vil give United Dk ret mht. Nani, Anderson og Da Silva-tvillingerne. Pique of Rossi kunne godt komme i katagorien som unge talenter som blev købt ind, men ellers er der langt mellem snapsene.....
du har ret vi er godt besat derover... men synes ingen af de overstående er klassespillere.. men van der wiel er allerede en stor stjerne og sikker på den højreback på et stjernespækket hollandsk landshold.. der var bare en tanke jeg havde..
Det handler ikke om at være en klassespiller. Det handler om at kunne få det til at fungere. Det behøver jeg vist ikke nævne eksempler på...
Det handler ikke om at være en klassespiller. Det handler om at kunne få det til at fungere. Det behøver jeg vist ikke nævne eksempler på...
Nej men det handler heller ikke kun om at være besat rent numerisk.
Jeg tror ikke efter den sæson her at barcelona absolut havde brug for villa.
Men Nu er det sådan at selvom man har "nok" spillere på en plads, så kan det jo tænkes at en spiller blev tilgængelig som var stærkere end det man havde. Så kunne man hente vedkommende ind, og sælge noget af det man havde i forvejen.
Nej men det handler heller ikke kun om at være besat rent numerisk.
Jeg tror ikke efter den sæson her at barcelona absolut havde brug for villa.
Men Nu er det sådan at selvom man har "nok" spillere på en plads, så kan det jo tænkes at en spiller blev tilgængelig som var stærkere end det man havde. Så kunne man hente vedkommende ind, og sælge noget af det man havde i forvejen.
Ja, men jeg mener ikke det er holdbart i længden af have "en Evra" på hver kant i nogle kampe. Fx i større kampe som mod fx Chelsea, vil det være godt at have en mand som O'shea på backen. Selvfølgelig, kan man finde en stabil god defensiv back med gode offensive evner, så vil der ikke være noget i vejen for lidt ekstra kvalitet. Men pt ser jeg ingen grund til ikke at satse på Rafael el. O'shea..
Ja, men jeg mener ikke det er holdbart i længden af have "en Evra" på hver kant i nogle kampe. Fx i større kampe som mod fx Chelsea, vil det være godt at have en mand som O'shea på backen. Selvfølgelig, kan man finde en stabil god defensiv back med gode offensive evner, så vil der ikke være noget i vejen for lidt ekstra kvalitet. Men pt ser jeg ingen grund til ikke at satse på Rafael el. O'shea..
Nu fokuserede jeg ikke så meget lige specifikt på snakken om en højre back, selvom jeg godt ved det var det I diskuterede.
Min kommentar var mere til vores transfer-diskussioner generelt.
Eksempelvis er der mange gange blevet nævnt, når snakken er faldet på en kant at vi har valencia, nani, park, giggs og obertan.
Park er dårlig, giggs stopper snart og obertan er elendig.
Derfor kan man jo godt argumentere for at et god wing kunne være en mulighed, og at man så solgte en af dem man havde.
Stratego Thomas
01-07-2010, 10:12
Nu fokuserede jeg ikke så meget lige specifikt på snakken om en højre back, selvom jeg godt ved det var det I diskuterede.
Eksempelvis er der mange gange blevet nævnt, når snakken er faldet på en kant at vi har valencia, nani, park, giggs og obertan.
Derfor kan man jo godt argumentere for at et god wing kunne være en mulighed, og at man så solgte en af dem man havde.
uenig! han er relativt ung og har ikke spillet forfærdeligt mange kampe, men har momentvis og for reserveholdet vist yderst lovende takter. så hvad er det helt præcis du ligger til grund for prædikatet "elendig"
K and the big B
01-07-2010, 10:47
Bare fordi Park ikke kunne spille sig på Barca's hold, er det ikke ensbetydende med at han er dårlig. Manden har igen i år vist han er en god spiller og have, og hans præstationer inde på den centrale midt har været helt fantastiske.
Er enig i at jeg gerne så en ny kant i truppen. Også gerne en kant som også har defensive evner.
Mht. Obertan, undskyld mig, men har du set ham spillet? Han har, lige som Diouf, fået store roser på reserveholdet, og de er begge kaldt spillere vi kommer til at se næste sæson. Derudover har han i glimt viste store ting. Husk på, han skal lige have chancen..
18 mio pund for Özil (http://www.dailystar.co.uk/posts/view/142316/Arsenal-fear-losing-out-on-Mesut-Ozil)
Det er altså tæt på et røverkøb...
Kasper United
01-07-2010, 17:21
18 mio pund for Özil (http://www.dailystar.co.uk/posts/view/142316/Arsenal-fear-losing-out-on-Mesut-Ozil)
Det er altså tæt på et røverkøb...
Køb ham United, og det kan ikke gå for stærkt!!!! :devill:
Det er jo kun omkring de 160 mio. kr! :trophy:
GloryGloryMU
01-07-2010, 18:17
Køb ham United, og det kan ikke gå for stærkt!!!! :devill:
Det er jo kun omkring de 160 mio. kr! :trophy:
Jeg elsker, når man kalder 18 mio£ for en spiller som har kontraktudløb om et år, for billigt/røverkøb:-)
Selvfølgelig er han god, men det siger noget om udviklingen i transfermarkedet og folks forhold til penge...
Kasper United
01-07-2010, 18:56
Jeg elsker, når man kalder 18 mio£ for en spiller som har kontraktudløb om et år, for billigt/røverkøb:-)
Selvfølgelig er han god, men det siger noget om udviklingen i transfermarkedet og folks forhold til penge...
Hvem har ikke 160 mio.? ;)
Hvem har ikke 160 mio.? ;)
Tja, klubben skylder 1.1 mia væk så mit bud er Manchester United?
Don Kafai
01-07-2010, 20:07
United har signet anføreren for det nordirske u/17-landshold Luke McCullough som en tilføjelse til ungdomsrækken.
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/07/01/2004853/manchester-united-snap-up-northern-ireland-u-17-captain-luke
Det lidt kontroversielle er så, at han er Liverpool-fan:
Speaking to MUTV, he admitted to supporting arch-rivals Liverpool but was ready to cast aside these ties.
"It's any boy's dream to get any club across the water but to get United, it's an added bonus," McCullough said.
"The facilities were first class and the standard of player was better than anywhere else I visited. I'll just have to forget about it [Liverpool] for now.
The player will be able to use countryman Jonny Evans as a role model and hopes to follow him into the United first team.
Its a great achievement for somebody from Northern Ireland to be a regular at Manchester United," McCullough added.http://www.irishfa.com/filestore/images/library/luke-mccullou290909gh.jpg
schousboe9
01-07-2010, 20:17
http://www.irishfa.com/filestore/images/library/luke-mccullou290909gh.jpg
http://kskue.educanet2.ch/klarothinf/nincasa/Fernando_Torres.jpg
:Smackden:
Tjaa alt er vel relativt. 160 mio kr er i hvertfald billigt, for havde han bare haft 2-3 år tilbage af sin kontrakt, så kan du roligt gange det beløb med to efter det vm han har haft indtil videre.
160 mio kr er da heller ikke specielt meget for et af europæisk fodbolds største talenter.
ChristianR
01-07-2010, 20:39
Tjaa alt er vel relativt. 160 mio kr er i hvertfald billigt, for havde han bare haft 2-3 år tilbage af sin kontrakt, så kan du roligt gange det beløb med to efter det vm han har haft indtil videre.
160 mio kr er da heller ikke specielt meget for et af europæisk fodbolds største talenter.
Arr, rolig nu. Man kommer altså ikke til at koste 320 mio kr. bare ved at spille et par gode kampe ved en slutrunde. Den pris overstiger spillere som Rooney, David Villa, Torres, alt hvad der er solgt fra den tyske Bundesliga m. m.
Derudover har han jo som sådan ikke spillet fantastisk nok til at kunne påberåbe sig bemærkelsesværdig stor bevågenhed før slutrunden i forhold til andre profiler i Bundesligaen. Endvidere har han ingenlunde holdt et højt niveau på internationalt plan i en længere årrække.
Så 160 mio kr. ville nok nærmere være en passende pris, såfremt han havde en 2-3 år tilbage af sin kontrakt.
Det er selvfølgelig i en verden, hvor Manchester City eller galehuset i Madrid med deres indkøbsvanvid ikke smadrer enhver forretningsbaseret fornuft.
Kasper United
01-07-2010, 20:55
United har signet anføreren for det nordirske u/17-landshold Luke McCullough som en tilføjelse til ungdomsrækken.
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/07/01/2004853/manchester-united-snap-up-northern-ireland-u-17-captain-luke
Det lidt kontroversielle er så, at han er Liverpool-fan:
http://www.irishfa.com/filestore/images/library/luke-mccullou290909gh.jpg[/CENTER]
Den ene ting er, at han er Liverpool fan. Det kan vi ikke bruge til noget som helst. Puhaaaa!
Men den anden ting er, at han ligner en pige! Og det kan vi heller ikke bruge til noget som helst, medmindre United har et pigehold..? :confused:.
Jeg håber godt nok ikke, at vi har købt hende for særlig meget.
(Jeg skal selvfølgelig lige pas på, hvad jeg skriver, hvis han nu bliver en af de bedste i verden om en 5 år.) :titte:
United DK
01-07-2010, 21:14
I betragtning af hvor god Ronaldo var for os, så gør det ikke noget med en, der også har lidt feminine træk.
Den ene ting er, at han er Liverpool fan. Det kan vi ikke bruge til noget som helst. Puhaaaa!
Men den anden ting er, at han ligner en pige! Og det kan vi heller ikke bruge til noget som helst, medmindre United har et pigehold..? :confused:.
Jeg håber godt nok ikke, at vi har købt hende for særlig meget.
(Jeg skal selvfølgelig lige pas på, hvad jeg skriver, hvis han nu bliver en af de bedste i verden om en 5 år.) :titte:
Hvis han bliver det, skal jeg være den første til at tilgive dig.
For jo, lige nu ligner ham her altså en der ville være pænere i en kjole, end f.eks. Vidic eller Rooney
Glory Man United
01-07-2010, 21:22
Sidste rygter:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&redirectorid=news_story&newsid=6649017
Glory Man United, skal du ikke snart ændre din signatur ? :)
MosaverB
01-07-2010, 22:07
Glory Man United, skal du ikke snart ændre din signatur ? :)
Dines, synes du ikke at du skal ændre dit billede? :-)
Dines, synes du ikke at du skal ændre dit billede? :-)
Lige blevet ændret.
United DK
01-07-2010, 22:35
Lige blevet ændret.
Jamen så ændre igen, i stedet for altid at have en tidl. United-spillere.
(Kommer det fra ham der har Terry Butcher som avatar)
MosaverB
01-07-2010, 23:13
Jamen så ændre igen, i stedet for altid at have en tidl. United-spillere.
(Kommer det fra ham der har Terry Butcher som avatar)
Ja, men du havde en god undskyldning.... tror jeg :-) ..
Hvad synes i? Kan han bruges? Kender ikke særlig meget til ham.. :/
http://onside.dk/nyheder/premier-league/pl-klubber-snyder-real-for-portugisisk-stjerne
Manager Ferguson
02-07-2010, 01:41
http://onside.dk/nyheder/premier-league/pl-klubber-snyder-real-for-portugisisk-stjerne
Igen kræver det nogle salg, hvis merieles købes. Tror ikke på han kommer til united.
Synes han er en meget spændende spiller. Som bestemt vil pynte i en 4-3-3.. Og en 4-3-3 kommer vi kun permanent i, hvis der sker væsentlige ændringer i truppen..
nielzon21
02-07-2010, 07:33
Det burdes næsten laves en afstemning blandt brugerne herinde om, hvor mange der tror på United henter flere spillere her til sommer...
Smalling og Hernandez er de eneste to køb, og så har vi forlænget kontrakterne med de 4 gamle (VdS, Nev, Giggs, Scholes)... Derudover render der nogle spændende spillere rundt hos reserverne som vi nok også vil kunne få glæde af i hvert fald i træningsturneringerne samt Carling Cuppen
nu må vi slå til özil vil helst til os eller chelsea og vi skal bruge den der med at vi også var ude efter ham inden han skrev under med werder bremen... han skal købes så behøves vi ikke købe flere... så fergie kom nu igang selv dine gamle spiller er fan af ham..
http://indkast.dk/index.php?nyhed=67986&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Efter sigende er det os eller Chelsea, men efter hvad jeg kan læse så hælder han mest til Chelsea og de er vel på udkig efter sådan en type som ham som nu hvor Ballack er væk og Deco spiller sidste sæson? Han har kontrakt til 2011. Han er 32 år. Har fødselsdag 27 august, så når 2011/12 sæsonen går i gang er han 34.
schousboe9
02-07-2010, 10:44
... og han er på vej til Fluminense. ;)
MartinNielsen
02-07-2010, 13:39
Angiveligt skulle vi have budt lidt over 150.000.000 på Cambiasso
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/inter-afviser-united-bud-pa-cambiasso
Ville ikke have været et dårlig køb i mine øjne :)
Jeg tror desværre ikke vi køber nogen klassespiller. Jeg tror pengekassen er tom... Det virker absurd, at vi ikke agerer når behovet er der og pengene tilsyneladende er der?
Men ok, det er jo den situation klubben har bragt sig i når man bliver børsnoteret og dermed lader en Glazer købe aktierne og så må vi jo leve med det.
Vi må tilbage til de gamle dyder og satse på talenterne. Cleverly, Welbeck, Macheda, Evans, Fabio og Rafael har masser af kvalitet, men de giver nok ikke et mesterskab. Jeg er bange for at vi går et par magre år i møde
K and the big B
02-07-2010, 13:47
Jeg tror desværre ikke vi køber nogen klassespiller. Jeg tror pengekassen er tom... Det virker absurd, at vi ikke agerer når behovet er der og pengene tilsyneladende er der?
Men ok, det er jo den situation klubben har bragt sig i når man bliver børsnoteret og dermed lader en Glazer købe aktierne og så må vi jo leve med det.
Vi må tilbage til de gamle dyder og satse på talenterne. Cleverly, Welbeck, Macheda, Evans, Fabio og Rafael har masser af kvalitet, men de giver nok ikke et mesterskab. Jeg er bange for at vi går et par magre år i møde
Det er muligvis sandt at vi ingen penge har, men at begrunde det ud fra vi ikke har ageret på transfer markedet er lidt tyndt. Vi har så vidt jeg ved hentet Smalling og Hernandez til 150 mio sammenlagt.
Kan vi så også konkludere at Chelsea, Arsenal, Bayern og Inter ikke har penge til at købe for? Så vidt jeg ved har de heller ikke hentet nogen stjerner endnu?
Glory Man United
02-07-2010, 14:06
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/inter-afviser-united-bud-pa-cambiasso
Den vil jeg være ked af med mindre vi altså sælger Carrick og/eller Hargo
Den vil jeg være ked af med mindre vi altså sælger Carrick og/eller Hargo
Det samme her, men det er nok heller ikk lige den type vi mangler.
United DK
02-07-2010, 14:39
Det er d. 2. juli, altså dag 2 af transfervinduet, og allerede nu kan vi konkludere, at der ikke bliver hentet nogen. Jamen dog.
Det er d. 2. juli, altså dag 2 af transfervinduet, og allerede nu kan vi konkludere, at der ikke bliver hentet nogen. Jamen dog.
Det er vel lige før vi slår rekord.. Sidste sæson var det vel først efter salget af Ronaldo at vi blev afskrevet.. Jesus
Derudover, vi går dælme nogle spændende måneder i møde. Der er rigtig mange, efter mit hoved, interessante spillere i verden. Det kan blive alt eller intet...
Cambiasso, Ireland, Meirales (staveplade), Vdv og Özil nævnes til den centrale midt.. Spændende..
Jeg nægter at tro på at der ikke foregår noget omkring spillerkøb. Men vi skal jo ikke handle for at handle. Og hvis vi beholder Berbatov, mangler vi umiddelbart ikke noget med genkomsten af Hargo og Anderson.
Hvis rygtet er rigtigt kunne man frygte, at det er som erstatning for Hargreaves... Måske holder hans knæ ikke til fodbold på absolut topniveau mere.
Hvis rygtet er rigtigt kunne man frygte, at det er som erstatning for Hargreaves... Måske holder hans knæ ikke til fodbold på absolut topniveau mere.
Ja eller salg af Carrick..
Min bekymring skyldes mere, at vi ikke har hentet noget nævneværdigt de sidste par transfervinduer kombineret med, at der ikke rigtig er nogen seriøse vedholdende rygter.
Vi hentede Valencia sidste gang, og Berba året før, men ellers virker det som om SAF synes vi har brændt nallerne nok på dyre indkøb.
Desuden tror jeg ikke på, at vi har masser af penge at bruge, men det er jo min holdning.
Jeg synes ikke vores transferpolitik er specielt ambitiøs.
Men det er jo nemt at være smart på andres bekostning, men det scorer man altså ikke de kønneste piger på.
Ja eller salg af Carrick..
Er det da noget man skal frygte? :)
Er det da noget man skal frygte? :)
Tottenham bliver ihvertfald nævnt af flere gange...
United DK
02-07-2010, 16:13
Min bekymring skyldes mere, at vi ikke har hentet noget nævneværdigt de sidste par transfervinduer kombineret med, at der ikke rigtig er nogen seriøse vedholdende rygter.
Vi hentede Valencia sidste gang, og Berba året før, men ellers virker det som om SAF synes vi har brændt nallerne nok på dyre indkøb.
Desuden tror jeg ikke på, at vi har masser af penge at bruge, men det er jo min holdning.
Ferguson har vel vurderet i begge tilfælde, at truppen ikke trængte til det store, og han har jo ikke været helt ved siden af nogen af gangene.
Jeg synes ikke vores transferpolitik er specielt ambitiøs.
For man skal købe store navne, for at udstråle ambitioner?
Men det er jo nemt at være smart på andres bekostning, men det scorer man altså ikke de kønneste piger på.
Hvad ved du om det?
Kasper United
02-07-2010, 16:25
http://indkast.dk/index.php?nyhed=67986&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Efter sigende er det os eller Chelsea, men efter hvad jeg kan læse så hælder han mest til Chelsea og de er vel på udkig efter sådan en type som ham som nu hvor Ballack er væk og Deco spiller sidste sæson? Han har kontrakt til 2011. Han er 32 år. Har fødselsdag 27 august, så når 2011/12 sæsonen går i gang er han 34.
Jeg ved ikke rigtig, om han hælder til Chelsea. Jeg er bare glad for, at vi endelig læser om ung og dygtig spiller, der sikkert har en chance for at spille i alle topklubber, der nævner Manchester United og ikke Barcelona (selvom han dog gør det lidt bag linjer). Hvis United har pengene, synes jeg helt sikkert, vi skal gå efter ham, og det er ikke kun ud fra VM, jeg mener det. Adskillige assist, en del mål i Bundeligaen og en plads på Årets Hold i Europa League må helt klart være godkendt af en 21 årige med fremtiden foran sig.
Jeg bliver mere og mere begejstret for Sneijder, for hver gang jeg ser ham spille. Jeg håber at de rygter som har været fremme er sande, og at Ferguson køber ham. Det ville simpelthen være så smukt! (Og ja, jeg ved godt at det ikke sker, men jeg vælger dog stadig at drømme.)
Men en anden spiller, som jeg synes ser spændende ud, er keeper Maarten Stekelenburg! Jeg mener at han har det som skal til, for at efterfølge VDS. Nu har jeg set nogle Ajax kampe på canal 9 i sidste sæson(mest for at følge Christian Eriksen), og der imponerede han mig virkelig, og også under VM-slutrunden, har han været god.
Han minder meget om VDS, da han også er meget stabil, og så er han fantastisk i feltet - noget som er super vigtigt i PL.
Han er også forholdsvis god i benene, og så er han høj.
Desuden er han 27 år, og bliver 28 i efteråret, så derfor har han en helt perfekt alder.
Og ligger man dertil, at Ajax har ry for at sælge alle deres gode spillere meget meget billigt(Sneijder, van der Vaart, Chivu, Zlatan osv.), så synes jeg bestemt at han kunne være en fremtidig keeper på Old Trafford!
Hvad synes i?
Hvad i alverden skulle vi kunne bruge en Raul til? Den må simpelthen være en and, ellers er det da slået helt klik for den gamle.
Hvis det ikke er en avis røver, så kan vi jo altid forsøge at hente Butragueño i samme øjeblik da han også kan erhverves på en fri transfer.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=68010&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
MartinNielsen
03-07-2010, 03:13
Det er vel lige før vi slår rekord.. Sidste sæson var det vel først efter salget af Ronaldo at vi blev afskrevet.. Jesus
Derudover, vi går dælme nogle spændende måneder i møde. Der er rigtig mange, efter mit hoved, interessante spillere i verden. Det kan blive alt eller intet...
Cambiasso, Ireland, Meirales (staveplade), Vdv og Özil nævnes til den centrale midt.. Spændende..
Jeg nægter at tro på at der ikke foregår noget omkring spillerkøb. Men vi skal jo ikke handle for at handle. Og hvis vi beholder Berbatov, mangler vi umiddelbart ikke noget med genkomsten af Hargo og Anderson.
Kunne da godt finde på at finde mig selv i en våd drøm om at United hentede Cambiasso og Sneijder / Vaart / Özil.
Forestil jer lige en 4-3-3 :)
Van Der Sar
Rafael (Brown/O'Shea/Neville) - Vidic - Ferdinand - Evra
Fletcher - Sneijder / Vaart / Özil - Cambiasso
Valencia - Rooney - Nani
Selvfølgelig agerer Nani & Valencia som kanter, og Sneijder / Vaart / Özil som en offensiv kreatør :)
Vil dog samtidigt nok betyde at vi er nødt til at sælge Carrick, dog vil det ikke være et skræk scenarie i mine øjne :)
Urealistisk ? - Ja, det kan sku godt være, men vi lever i en verden hvor man har lov til at drømme :D
Kunne da godt finde på at finde mig selv i en våd drøm om at United hentede Cambiasso og Sneijder / Vaart / Özil.
Forestil jer lige en 4-3-3 :)
Van Der Sar
Rafael (Brown/O'Shea/Neville) - Vidic - Ferdinand - Evra
Fletcher - Sneijder / Vaart / Özil - Cambiasso
Valencia - Rooney - Nani
Selvfølgelig agerer Nani & Valencia som kanter, og Sneijder / Vaart / Özil som en offensiv kreatør :)
Vil dog samtidigt nok betyde at vi er nødt til at sælge Carrick, dog vil det ikke være et skræk scenarie i mine øjne :)
Urealistisk ? - Ja, det kan sku godt være, men vi lever i en verden hvor man har lov til at drømme :D
Det kunne man godt vænne sig til.. Men vil nok kræve afgang af Carrick, Berbatov og Owen.. Hvilket jeg så heller ikke vil brokke mig over hvis erstatningerne er af ovennævnte kaliber - man kan vel drømme...
MartinNielsen
03-07-2010, 09:27
Det kunne man godt vænne sig til.. Men vil nok kræve afgang af Carrick, Berbatov og Owen.. Hvilket jeg så heller ikke vil brokke mig over hvis erstatningerne er af ovennævnte kaliber - man kan vel drømme...
Afgang af Owen ser jeg ikke som nødvendigt, men Carrick og Berbatov er meget sandsynligt.
Kunne man forestille sig Carrick til Tottenham, og så en byttehandel der ville give os Özil og så Berba + lidt penge den anden vej :)?
.. Nu bliver drømmene sku nok lidt for intense :D
schousboe9
03-07-2010, 09:50
Jeg er nødt til at spørge: hvorfor vil folk så gerne af med Carrick?
United DK
03-07-2010, 10:21
He's not a star, man. Don't you get it?!
Fordi han i denne sæson har haft for vane at spille under niveau. Det samme var til dels også tilfældet sidste sæson. Mange dumme boldtab, og så har selv hans korte afleveringer været ved siden af, flere kampe i træk.
Derudover synes jeg ikke han er den bedste def. midt vi har. Fletcher er meget bedre, det samme er en skadesfri Hargo, og til dels endda Anderson. Han er ikke den store kreatør offensivt, og mangler et blik for spillet alá Scholesy (Okay, ikke nødvendigvis på samme niveau, men i ved hvor jeg vil hen.)
IMO.
United DK
03-07-2010, 10:39
Jeg har også Carrick som en af dem der skal ud, for ham bør vi kunne få lidt pund for, og vi skal have luget ud i truppen. For mig står den mellem ham og Anderson, mens jeg lader tvivlen komme Hargreaves til gode.
Husk nu på, at vi i forvejen har en gigantisk trup:
1. Van der Sar
2. Neville
3. Evra
4. Hargreaves
5. Ferdinand
6. Brown
7. Owen
8. Anderson
9. Berbatov
10. Rooney
11. Giggs
13. Park
15. Vidic
16. Carrick
17. Nani
18. Scholes
19. Welbeck
20. Fabio
21. Rafael
22. O'Shea
23. Evans
24. Flecther
25. Valencia
26. Obertan
27. Macheda
28. Gibson
29. Kuszczak
30. De Laet
32. Diouf
35. Cleverley
37. Cathcart
40. Amos
Derudover er der Smalling og Hernandez, samt hel del talenter. Truppen næste sæson må jo kun være på 25, plus de folk der evt. skulle slå igennem fra egne rækker.
schousboe9
03-07-2010, 10:46
He's not a star, man. Don't you get it?!
I read ya'!
Fordi han i denne sæson har haft for vane at spille under niveau. Det samme var til dels også tilfældet sidste sæson. Mange dumme boldtab, og så har selv hans korte afleveringer været ved siden af, flere kampe i træk.
Derudover synes jeg ikke han er den bedste def. midt vi har. Fletcher er meget bedre, det samme er en skadesfri Hargo, og til dels endda Anderson. Han er ikke den store kreatør offensivt, og mangler et blik for spillet alá Scholesy (Okay, ikke nødvendigvis på samme niveau, men i ved hvor jeg vil hen.)
IMO.
Han var helt væk mod Bayern, hvor han decideret koster et mål, og han har ellers ganske rigtigt ikke ramt samme niveau fra hans to-tre første år. Men han er stadig en god type at have på midtbanen; en, der kan sænke tempoet, spille bolden rundt og til tider styre spillet nedefra. Det kan hverken Fletcher, Hargo eller Anderson gøre. Scholes er som du siger den eneste, der kan, og hans timeglas er efterhånden vendt flere gange...
Derudover er han bundrutineret og englænder (ikke altafgørende, men et stort plus hos mig), og jeg forstår bare ikke, hvorfor man vil skille sig af med ham og erstatte ham med et eller andet spørgsmålstegn på en så vigtig plads som den centrale midtbane? Så dårlig er han jo heller ikke.
Vores transferbudget skal også bruges fornuftigt i år, og jeg ser absolut ingen idé i at fokusere på den defensive midt, når andre områder skriger langt mere på forstærkning.
Men fair nok, jeg ville bare lige høre - det korte svar må så bare være, at jeg ikke er enig. :)
mine drøm efter næste sommerferie:
ud med:
Berbatov
Carrick
Owen
Næste år stopper:
Giggs
scholes
Neville
frie nummer:
2. næste år
7.
9.
11. næste år
12.
14.
16.
18. næste år
ind med:
Rafael næste år 2.
Özil 7.
Benzema 9.
Sanchez 16. skifter nummer 11.
Smalling 12.
Hernandez 14.
ny spiller 16.
ny spiller 18.
ny spiller 21.
saar
rafael/brown-vidic-rio/evans -evra
fletcher-hago
sanchez/valencia-özil-benzema/nani
Rooney
bænk:kuszczak,fabio,brown,valencia,nani,anderson,h ernandez
Jeg har også Carrick som en af dem der skal ud, for ham bør vi kunne få lidt pund for, og vi skal have luget ud i truppen. For mig står den mellem ham og Anderson, mens jeg lader tvivlen komme Hargreaves til gode.
Et salg af Hargreaves, vil heller intet udbytte give. Vi har kæmpet med hans skade i 2 år, så vi kan ikke få mange penge for ham, så det kan være lige meget. Hellere prøve at se, om han blive fit. Hvis han kan, er det fantastisk. Husk på, at en spiller, der haft en langvarig skadet har sulten til at fortsætte i mange. Jeg kan godt se Hargo fortsætte til han er 35 år, hvis han er fit og kan holde sig på toppen.
Jeg er også mere til et salg af Carrick eller Anderson. For dem, kan vi også få mellem 10 og 15 mill £. Jeg ved bare ikke hvem. Carrick var virkelig elendig i år, og han er snart 29 år, så man kunne frygte, at han har toppet. Carrick er dog i besiddelser af kvaliteter som ingen af de andre har.... Og Carrick har udover den netop spillede sæson været et klasse køb, og han har været en af hovedårsagerne til vores succes.
Anderson er ung, men han har ikke slået igennem. Lad os være ærlige. Han havde en god første sæson, men han har ikke udviklet sig synderligt. Han har fremtiden med sig, men hvad nytter det, når der ikke sker fremskridt. Det kan dog være, at han laver en Nani og pludselig blomster. Jeg er i tvivl.
Vi kan også vente et år, og se hvad der sker. Men så kan vi risikere at stå i samme problemer. Fletcher er klasse, en alderende Scholes, en skidt Carrick, en Anderson i tilstand og en skadet Hargo. Nårh ja, Gibson havde jeg glemt.
mine drøm efter næste sommerferie:
ud med:
Berbatov
Carrick
Owen
Næste år stopper:
Giggs
scholes
Neville
frie nummer:
2. næste år
7.
9.
11. næste år
12.
14.
16.
18. næste år
ind med:
Rafael næste år 2.
Özil 7.
Benzema 9.
Sanchez 16. skifter nummer 11.
Smalling 12.
Hernandez 14.
ny spiller 16.
ny spiller 18.
ny spiller 21.
saar
rafael/brown-vidic-rio/evans -evra
fletcher-hago
sanchez/valencia-özil-benzema/nani
Rooney
bænk:kuszczak,fabio,brown,valencia,nani,anderson,h ernandez
özil, sanchez og benzema! Undskyld, men tror du helt seriøst at det er football manager?
Og hvorfor vil du købe en Benzema, for at bruge ham som venstre kant?
Og jeg er også ret træt at, at folk vil have solgt Carrick pga en dårlig sæson. Mange herinde hopper også bare med på vognen har jeg en fornemmelse af.
Carrick er en spiller, som vil altid vil kunne bruge, da han er utrolig boldsikker, fylder rimelig godt på midten, og af og til laver han nogle sukkerballer fremad! Lig dertil hans langskud og at han er englænder! Derfor skal han ikke sælges. Han har haft en dårlig sæson, men tilgengæld har han været helt fantastisk i de andre år, hvor han har været i klubben!
United DK
03-07-2010, 13:17
özil, sanchez og benzema! Undskyld, men tror du helt seriøst at det er football manager?
Og jeg er også ret træt at, at folk vil have solgt Carrick pga en dårlig sæson. Mange herinde hopper også bare med på vognen har jeg en fornemmelse af.
Carrick er en spiller, som vil altid vil kunne bruge, da han er utrolig boldsikker, fylder rimelig godt på midten, og af og til laver han nogle sukkerballer fremad! Lig dertil hans langskud og at han er englænder! Derfor skal han ikke sælges. Han har haft en dårlig sæson, men tilgengæld har han været helt fantastisk i de andre år, hvor han har været i klubben!
Vi skal have solgt nogen, og vi skal også helst have lidt penge for dem. Derfor hjælper det ikke meget at sælge f.eks. Gibson p.t., da han næppe er meget værd.
Kunne vi få Carrick/Anderson og Berbatov solgt, så bør vi kunne får en god skilling, ligesom jeg også gerne så Obertan, Diouf og den slags skrammel solgt. Der skal langt flere ud, end der skal ind.
Vi skal have solgt nogen, og vi skal også helst have lidt penge for dem. Derfor hjælper det ikke meget at sælge f.eks. Gibson p.t., da han næppe er meget værd.
Kunne vi få Carrick/Anderson og Berbatov solgt, så bør vi kunne får en god skilling, ligesom jeg også gerne så Obertan, Diouf og den slags skrammel solgt. Der skal langt flere ud, end der skal ind.
Det er virkelig utroligt hvor hurtigt du kan vurdere om spillere er skrammel. Diouf er blevet skiftet ind i hvad, 3 kampe? Og Obertan måske 5? Giv dem dog en chance. Christiano var heller ikke lutter lykke da han startede.
For min skyld må han gerne blive solgt.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=68034&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Udover det håber jeg
Carrick
Owen
Berba
MOHoegsted
03-07-2010, 15:25
For min skyld må han gerne blive solgt.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=68034&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Udover det håber jeg
Carrick
Owen
Berba
Håber så ikke Macheda bliver solgt, tror han vil blive utrolig god for fremtiden.
Owen og Berbatov ville jeg også gerne sælge.
Men Carrick så jeg gerne blive.
Enig med dig. Men tror mere han mente Benzema skulle være på den offensive midtbane/hængende angriber. Ikke noget han har færdighederne til hvis man spørger mig, når han har floppet i Real Madrid, kan vi måske godt købe ham da han godt kan være lovende, MEN hvis han så også skal lære en ny position, så tror jeg ikke vi ser noget der er bedre hos os. Berbatov ville kunne fungere bedre der så.
Carrick er også en fin spiller. Holder godt på bolden, og plejer at lægge de gode baller ja. Men ja lad os være ærlige, han har ikke spillet den bedste sæson i år, men syntes da heller ikke den har været så elendig som i siger ;) Lad os beholde ham.
fordi benzema kan spille derude og så kan vi jo også spille en 442 med to gode angreber men benzema er nok også den jeg ikke rigtig tror kommer men sanchez vil jo gerne til united og özil vil jo også godt så det er jo ikke helt manager... men kommer vi skal jo af med nogle spiller først for min skyld berbatov,carrick,owen,machedaog welbeck
United DK
03-07-2010, 17:00
Det er virkelig utroligt hvor hurtigt du kan vurdere om spillere er skrammel. Diouf er blevet skiftet ind i hvad, 3 kampe? Og Obertan måske 5? Giv dem dog en chance. Christiano var heller ikke lutter lykke da han startede.
Det er meget muligt, men vi skal have solgt ud, og Obertan, Diouf m.fl. er de mest oplagte, simpelthen.
Vi skulle aldrig have købt dem i sin tid, det var helt og aldeles unødvendigt, men det er der så ikke noget at gøre ved.
fordi benzema kan spille derude og så kan vi jo også spille en 442 med to gode angreber men benzema er nok også den jeg ikke rigtig tror kommer men sanchez vil jo gerne til united og özil vil jo også godt så det er jo ikke helt manager... men kommer vi skal jo af med nogle spiller først for min skyld berbatov,carrick,owen,machedaog welbeck
Hvorfor sælger nogle af klubbens aller største talenter? Forstår simpelthen ikke din transferpolitik!
Macheda er virkelig talentfuld! Han kom ind og scorede mod Chelsea, og kom ind og lavede et super oplæg til Nani da vi slog Tottenham! Han har dog været meget skadet sidste sæson, men når han har været i gear, og været oppe på 1. holdet, er han bestemt ikke faldet igennem! Det samme kan siges om Welbeck!
Undskyld jeg siger det, men du virker sku som en, som spiller for meget football manager.
"Så kan vi bare lige købe Benzema. Og så kan han bare lige spille lidt på toppen når vi spiller 4-4-2, og så kan han lige ryge på kanten når vi spiller noget andet. Og så skal vi lige sælge 5 spillere!"
Hvad får dig til at tro, at han ville kunne fungere på en kant? Han har da haft problemer nok med at præstere for et storhold på sin favoritposition!
Elendig sæson, frygt for, at han har toppet. 29 år - nu eller aldrig, hvis man vil have en pris for ham. Endnu en skidt sæson, og vi kan ikke få meget for ham.
MOHoegsted
03-07-2010, 18:46
Elendig sæson, frygt for, at han har toppet. 29 år - nu eller aldrig, hvis man vil have en pris for ham. Endnu en skidt sæson, og vi kan ikke få meget for ham.
Endnu en skidt sæson?
Han har da gjort det fremragende de andre sæsoner, så kom nu lidt tilbage og se på f.eks. Anderson, som aldrig har været fremragende? Ja han er ung, men det tyder mere og mere på han aldrig når den niveau vi alle havde håbet på.
Jo det er helt manager, fordi det er alle sammen dyre transfers.
Hvornår har Benzema nogensinde haft spillet kant? Han har jo ikke speeden eller teknikken til at være kant, og der er sikkert også meget andet han mangler.
når han ikke kan præstere på sin favoritplads, kunne det måske godt være han kunne hos united, men når han skal lære en ny plads, du skal ikke regne med de køb i hvertfald.
Du vil sælge Macheda og Welbeck? 2 af vores største talenter, som faktisk har præsteret bedre end Benzema på færre kampe.
Carrick skuffende sæson, forstår godt du vil af med ham, men nu skal man tænke på han er englænder, plus han har gjort det godt de andre sæsoner, hvad nu hvis han ville være i super form til næste sæson.
Men vil også gerne indrømme jeg godt kunne se Alexis Sanchez i klubben, men det kræver et salg af Owen og Berbatov. Da Sanchez også kan fungere som Angriber.
Endnu en skidt sæson?
Han har da gjort det fremragende de andre sæsoner, så kom nu lidt tilbage og se på f.eks. Anderson, som aldrig har været fremragende? Ja han er ung, men det tyder mere og mere på han aldrig når den niveau vi alle havde håbet på.
Det skrev han jo ikke noget om. Han skrev at HVIS Carrick får endnu en elendig sæson, så kan vi ikke få meget for ham.
Derudover var hans sidste sæson altså heller ikke prangende - han var suverænt bedst i 06/07, hvor holdet også spillede fantastisk, hvilket opsummerer Carrick meget godt - medgangsspiller.
Jo det er helt manager, fordi det er alle sammen dyre transfers.
Hvornår har Benzema nogensinde haft spillet kant? Han har jo ikke speeden eller teknikken til at være kant, og der er sikkert også meget andet han mangler.
når han ikke kan præstere på sin favoritplads, kunne det måske godt være han kunne hos united, men når han skal lære en ny plads, du skal ikke regne med de køb i hvertfald.
Jeg synes nu nok at Benzema har både speed og teknik nok til kanten, men jeg er enig i at han overhovedet ikke passer til rollen, og i hvert fald højest skal placeres der i nødstilfælde.
Du vil sælge Macheda og Welbeck? 2 af vores største talenter, som faktisk har præsteret bedre end Benzema på færre kampe.
Ahh nu strammer du den i den grad :)
Jeg synes ikke vi skal sælge WElbeck og Macheda, men de er meget "rå" i deres optrædender, hvor Benzema trods alt fremstår mere komplet og som en naturlig del af holdet - og SÅ dårligt har han da heller ikke været.
Carrick skuffende sæson, forstår godt du vil af med ham, men nu skal man tænke på han er englænder, plus han har gjort det godt de andre sæsoner, hvad nu hvis han ville være i super form til næste sæson.
Men det er jo ikke kun dårlig form. Selv når han er i super form, så er han elendig under pres, og til tider for langsom i hans boldomgang. For mig at se er en 36-årig Scholes stadig væk en del bedre end Carrick, og det signalerer for mig, at vi har brug for forstærkning på den del af holdet.
Men vil også gerne indrømme jeg godt kunne se Alexis Sanchez i klubben, men det kræver et salg af Owen og Berbatov. Da Sanchez også kan fungere som Angriber.
Tjaa, bare fordi han KAN spille angriber betyder det da ikke vi skal sælge, når han bliver købt til fløjen? Og han scorer jo ikke helt nok mål til at komme i betragtning som fast angriber :)
jeg er dog enig i at især Owen gerne må sælges. Han er egentlig udemærket, men når nu vi har et par gode angrebstalenter i truppen står han desværre lidt i vejen for dem.
Hvorfor sælger nogle af klubbens aller største talenter? Forstår simpelthen ikke din transferpolitik!
Macheda er virkelig talentfuld! Han kom ind og scorede mod Chelsea, og kom ind og lavede et super oplæg til Nani da vi slog Tottenham! Han har dog været meget skadet sidste sæson, men når han har været i gear, og været oppe på 1. holdet, er han bestemt ikke faldet igennem! Det samme kan siges om Welbeck!
Undskyld jeg siger det, men du virker sku som en, som spiller for meget football manager.
"Så kan vi bare lige købe Benzema. Og så kan han bare lige spille lidt på toppen når vi spiller 4-4-2, og så kan han lige ryge på kanten når vi spiller noget andet. Og så skal vi lige sælge 5 spillere!"
Hvad får dig til at tro, at han ville kunne fungere på en kant? Han har da haft problemer nok med at præstere for et storhold på sin favoritposition!
han har spillet kant i lyon og gjorde det godt der.. og ja kan godt se hvad du mener med at det football manager men nu var det også en drøm. men du kan have lidt ret i at macheda skal blive men synes bare ikke rigtig at han har overbevist mig om at han er en vi skal satse på så sælg ham og vent på at king kommer op ham tror jeg mere på.. men hvor ser du da welbeck spille henne ?? er han kant eller angreber ??
han har spillet kant i lyon og gjorde det godt der.. og ja kan godt se hvad du mener med at det football manager men nu var det også en drøm. men du kan have lidt ret i at macheda skal blive men synes bare ikke rigtig at han har overbevist mig om at han er en vi skal satse på så sælg ham og vent på at king kommer op ham tror jeg mere på.. men hvor ser du da welbeck spille henne ?? er han kant eller angreber ??
Af hvad jeg husker fra hans Lyon tid, var han angriber, men kan godt være, at du har ret ;)
Welbeck minder mig en del om Henry, og han ville kunne spille både angriber og kant!
Kasper United
04-07-2010, 02:35
Velkommen til Marnick Vermijl. Bliver spændende at se, hvad den tidligere "amatør" spiller kan i fremtiden. Håber det bliver en god investering til fremtiden.
Glory Man United
04-07-2010, 08:12
http://www.southasiablog.com/2010/07/manchester-united-to-sign-karim-benzema.html
Salg af Anderson og Berbatov for at købe Benzema? Hmmmm. Og hvis franskmanden koster 30 mil Euros, så er jeg slet ikke i tvivl: nej tak!!!
http://www.dailymail.co.uk/sport/worldcup2010/article-1291769/Sir-Alex-Ferguson-Wayne-Rooney-fit-England-duty.html
Den sidste sætning i dette interview er direkte uhyggelig, hvis fergie mener det.
Nu må han altså snart stoppe med det pjat.
http://www.dailymail.co.uk/sport/worldcup2010/article-1291769/Sir-Alex-Ferguson-Wayne-Rooney-fit-England-duty.html
Den sidste sætning i dette interview er direkte uhyggelig, hvis fergie mener det.
Nu må han altså snart stoppe med det pjat.
Ferguson added: 'We've looked at a few options. We did consider David Villa but he was always going to Barcelona. I just don't believe there is value out there at the moment. I'm very happy with the strength of our squad as it is.'
Men det skal han jo sige. Hvis han sagde "vi skal ud og købe en-to nye spillere" så ville priserne blive presset i vejret fordi klubberne ved, at de kan forlange en højere pris.
Så det giver jeg skisme ikke meget for.
United DK
04-07-2010, 10:22
Det er vist godt gammeldags bluff fra Fergusons side. De få somre de sidste 17 år, hvor vi ikke har været engelske mestre, der har Ferguson somregel handlet, ikke altid helt godt, men der er dog sket noget.
1995: Sælger Hughes, Ince og Kanchelskis. Han har dog nogen unge gutter i baghånden.
1998: Køber Stam, Yorke og Blomqvist.
2002: Køber Rio.
2004: Køber Rooney, Smith, Heinze og Miller.
2005: Køber Park.
2006: Køber Carrick.
Nogen vil så mene, at Smalling og Hernandez hører ind under "sket noget", men jeg tror ikke Ferguson er helt færdig. Jeg sætter en plovmand på, at vi henter en spiller mere, og at denne ikke bare er et ungt talent til fremtiden.
Af hvad jeg husker fra hans Lyon tid, var han angriber, men kan godt være, at du har ret ;)
Welbeck minder mig en del om Henry, og han ville kunne spille både angriber og kant!
han spillede faktisk noget kant han er jo også rimelig vild til at drible synes jeg også vi så den gang han spillede over for rio og vidic han var hele tiden farllig når han fik bolden.. men kan godt være at han har spillet kant for at blive bedre til at drible og sådan ved man jo ikke men han spillede der i noget tid..
Don Kafai
04-07-2010, 11:22
Altså jeg er også klart af den holdning, at det er til grin at male fanden på væggen allerede nu.
Lige nu tror jeg også der er mange faktorer der spiller ind som vi fans ikke helt forstår. Eksempelvis tror jeg, at Fergie lige vil se Hargreaves af i Pre-Season før han henter en midtbanespiller. Hvis Hargreaves skulle ligne en lost cause, jamen så skal det måske være en signing der både kan spille defensivt og offensivt på midten, mens vi måske udelukkende går efter en kreatør hvis Hargreaves viser god form.
Sådanne ting tror jeg der er masser af, og derfor må vi bare vente og se, selvom det åbenbart kan være svært for mange.
schousboe9
04-07-2010, 11:26
Der er også den faktor, at Sneijder stadig er i Sydafrika... :p
Altså jeg er også klart af den holdning, at det er til grin at male fanden på væggen allerede nu.
Lige nu tror jeg også der er mange faktorer der spiller ind som vi fans ikke helt forstår. Eksempelvis tror jeg, at Fergie lige vil se Hargreaves af i Pre-Season før han henter en midtbanespiller. Hvis Hargreaves skulle ligne en lost cause, jamen så skal det måske være en signing der både kan spille defensivt og offensivt på midten, mens vi måske udelukkende går efter en kreatør hvis Hargreaves viser god form.
Sådanne ting tror jeg der er masser af, og derfor må vi bare vente og se, selvom det åbenbart kan være svært for mange.
Det er selvfølgelig rigtigt at vi ikke skal male fanden på væggen allerede nu. Men vi skal jo heller ikke vente alt for længe, for så risikerer vi, at alle vores emner er røget til andre klubber.
Don Kafai
04-07-2010, 12:21
Det er selvfølgelig rigtigt at vi ikke skal male fanden på væggen allerede nu. Men vi skal jo heller ikke vente alt for længe, for så risikerer vi, at alle vores emner er røget til andre klubber.
Jamen igen, hvem er vores emner?
De bliver nok først fastlagt efter pre-season, så det er svært at sige allerede nu.
United pønser angiveligt stadig på et Benzema-køb, men Mourinho prøver angiveligt at stoppe det, for han har et godt øje til Benzema (http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1)
Kom nu, United. Show me the mooooooooney!
Jeg er på linje med United.dk og Don Kafai, vi køber en spiller mere denne sommer. En spiller til minimum 20 Millioner pund.
Det ville selvfølgelig være skønt hvis det kunne være nu, men det kunne godt give mening f.eks. at få testet Hargreaves form, for at se om han er en man kan regne med.
Vi fans ku jo godt tænke os at blive dækket ind: La os få en defensiv midt, hvis nu Hargo ikke holder. La os få en super striker hvis ikke Hernandez slår til. La os få en solid midt stopper, hvis Ferdinand er færdig. Og la os nu få den kreatør vi mangler, som måske også ka ta en tørn på venstrekanten, hvis nu Nani ikke fortsætter udviklingen...
Men det er jo ikke den virkelighed Fergie og Co. lever under.
Vi får en spiller til start 11'eren... Det blir en svær sæson, men ikke en dårlig sæson.... (knock wood)
Jamen igen, hvem er vores emner?
De bliver nok først fastlagt efter pre-season, så det er svært at sige allerede nu.
Ahh jeg tror nu at Ferguson og hans stab har givet Gill en liste med spillere som kunne tænkes at forstærke vores trup. Hvis vi først begynder at se os om efter mulige forstærkninger efter pre-season så får vi godt nok travlt.
Jeg gider bare ikke at være vidne til endnu en Berbatov-situation, hvor vi får spilleren på den allersidste dag, hvor han ovenikøbet er overbetalt og han lige skal bruge 3-5 måneder på at lære spillerne at kende. Jeg håber, at der inden for de næste to ugers tid er hentet de spillere, som Fergie og staben ønsker. Så kan der trænes roligt op.
Det var jo det, der var så godt i 07-08. Inden for den første måned var alle forstærkningerne hentet, og det endte med The Double.
Ahh jeg tror nu at Ferguson og hans stab har givet Gill en liste med spillere som kunne tænkes at forstærke vores trup. Hvis vi først begynder at se os om efter mulige forstærkninger efter pre-season så får vi godt nok travlt.
Kan simpelthen heller ikke se grunden til at vente efter pre-season? Skal vi så lave et panikkøb til sidst, fordi at vi lige pludselig har travlt, og så skal vores nye spiller bruge 2 måneder af sæsonen til at finde sig til rette!
Nej! Køb ham nu, og lad ham være med til at starte op med de andre!
Behøver ikke spille hellig. Det er det samme med united hvert eneste år i forhold til de andre. Vi er så sløve i betrækket.
Hvem er det Chelsea, Liverpool, Arsenal, Milan, Inter osv har hentet som gør det så forfærdeligt at United ikke har blandet sig for alvor på transfermarkedet endnu?
Det er sgu da kun takket være Barcelonas, Real Madrids og nu også Citys groteske transferpolitik at det pludselig er en katastrofe når man ikke har hentet 3-4 klassespillere på rekordtid.
Tilsyneladende er det officielt med det unge talent (http://indkast.dk/index.php?nyhed=68053&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&)
Kender ham ikke, men hvis beskrivelsen passer skal han være meget velkommen..
Iøvrigt rygtes Cahill, Ireland og Fabiano idag til United...
Ingen tvivl om at SAF har ønskesedlen klar. Som andre skriver, tror man afventer forskellige spillers situation, for derefter at finde ud af hvor der skal købes ind. Tror ikke på nogen angriber med mindre Berbatov sælges. Og satses der på Hargo og Anderson mangler vi vel heller ikke nogen central midt?
fandt lige det her håber det er sandt at han nu vil hente ham.. :)
http://www.express.co.uk/football/view/184763/Sir-Alex-Ferguson-impressed-by-Mesut-Ozil
så vil vi få 2 af de største talenter der har gjordt det godt under vm.. her tænker jeg på hernandez.. kunne lige se özil ligge de syge bold til netop hernandez som bare lige vil spurte op på de der 32 km/t og så sparke dem køligt ind som mod frankrig og argentina kunne bliver farligt :devilll:
Hvem er det Chelsea, Liverpool, Arsenal, Milan, Inter osv har hentet som gør det så forfærdeligt at United ikke har blandet sig for alvor på transfermarkedet endnu?
Det er sgu da kun takket være Barcelonas, Real Madrids og nu også Citys groteske transferpolitik at det pludselig er en katastrofe når man ikke har hentet 3-4 klassespillere på rekordtid.
Liverpool vinder ikke noget, og har ikke gjort det i et stykke tid nu! Arsenal vinder intet, Milan vinder intet.
Chelsea og Inter behøver ikke rigtig at forstærke sig, da begge hold har haft en fantastisk sæson, og måske kun lige behøver en lille forstærkning eller to til bredden - i hvert fald ikke noget, som er VIRKELIG nødvendigt! Chelsea har dog hentet Benayoun som afløser for Joe Cole.
Hvis vi vil være på højde med Arsenal og Liverpool, er det okay, at vi ikke forstærker en trup, som mangler lidt mere kvalitet, hvis vi skal vinde det hele! Men hvis vi har lyst til at være verdens bedste klubhold igen, så må der altså forstærkes! Hvis man ikke kan se det, så er man sku virkelig blændet af kærligheden til United!
Liverpool vinder ikke noget, og har ikke gjort det i et stykke tid nu! Arsenal vinder intet, Milan vinder intet.
Chelsea og Inter behøver ikke rigtig at forstærke sig, da begge hold har haft en fantastisk sæson, og måske kun lige behøver en lille forstærkning eller to til bredden - i hvert fald ikke noget, som er VIRKELIG nødvendigt! Chelsea har dog hentet Benayoun som afløser for Joe Cole.
Hvis vi vil være på højde med Arsenal og Liverpool, er det okay, at vi ikke forstærker en trup, som mangler lidt mere kvalitet, hvis vi skal vinde det hele! Men hvis vi har lyst til at være verdens bedste klubhold igen, så må der altså forstærkes! Hvis man ikke kan se det, så er man sku virkelig blændet af kærligheden til United!
enig ! vi skal have en kreatør til midtbanen og måske en angriber
Selvfølgelig skal der forstærkes, hvor har jeg sagt at der ikke skal det?
Jeg kan snildt nævne mindst 2-3 pladser der kræver forstærkning.
Jeg synes bare det er helt grotesk at fx en klub som Barcelona overhovedet kan overveje et køb af Fabregas på trods af at det slet ikke er en position der trænger til forstærkning.
Jeg kan godt forstå at en økonomisk trængt klub som United er nødt til at passe på når fx de spanske klubber bare kaster om sig med penge.
Det er jo fuldstændig sygeligt så mange hundred millioner kroner man skal betale for noget der bare minder om en klassespiller.
Mht transfers er det bare ikke den slags klubber vi bør måle os med..
JumpingCarrot
04-07-2010, 15:13
Tilsyneladende er det officielt med det unge talent (http://indkast.dk/index.php?nyhed=68053&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&)
Kender ham ikke, men hvis beskrivelsen passer skal han være meget velkommen..
Iøvrigt rygtes Cahill, Ireland og Fabiano idag til United...
Ingen tvivl om at SAF har ønskesedlen klar. Som andre skriver, tror man afventer forskellige spillers situation, for derefter at finde ud af hvor der skal købes ind. Tror ikke på nogen angriber med mindre Berbatov sælges. Og satses der på Hargo og Anderson mangler vi vel heller ikke nogen central midt?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11680 ;)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11683 ;)
Selvfølgelig skal der forstærkes, hvor har jeg sagt at der ikke skal det?
Jeg kan snildt nævne mindst 2-3 pladser der kræver forstærkning.
Jeg synes bare det er helt grotesk at fx en klub som Barcelona overhovedet kan overveje et køb af Fabregas på trods af at det slet ikke er en position der trænger til forstærkning.
Jeg kan godt forstå at en økonomisk trængt klub som United er nødt til at passe på når fx de spanske klubber bare kaster om sig med penge.
Det er jo fuldstændig sygeligt så mange hundred millioner kroner man skal betale for noget der bare minder om en klassespiller.
Mht transfers er det bare ikke den slags klubber vi bør måle os med..
Jamen, så er vi jo helt enige! Giver dig helt ret i det du siger! :)
Barcelona og Real køber bare for at købe!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11680 ;)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11683 ;)
Hmm... Hvor uheldigt.. Den ene gang ud af 100 hvor jeg ikke runder forsiden inden jeg går på forum så står det hele på forsiden. :(
Kasper United
04-07-2010, 15:25
fandt lige det her håber det er sandt at han nu vil hente ham.. :)
http://www.express.co.uk/football/view/184763/Sir-Alex-Ferguson-impressed-by-Mesut-Ozil
så vil vi få 2 af de største talenter der har gjordt det godt under vm.. her tænker jeg på hernandez.. kunne lige se özil ligge de syge bold til netop hernandez som bare lige vil spurte op på de der 32 km/t og så sparke dem køligt ind som mod frankrig og argentina kunne bliver farligt :devilll:
Ja, jeg håber godt nok også, vi køber Özil. Han kan bruges på på venstre kanten, men også på den offensive midtbane. Han kan ligge massere assist til bl.a. Rooney og skyde en masse gode skud udefra, som vi i den grad har manglet i sæsonen.
Ulrik Vida Vinther
04-07-2010, 15:34
Ja, jeg håber godt nok også, vi køber Özil. Han kan bruges på på venstre kanten, men også på den offensive midtbane. Han kan ligge massere assist til bl.a. Rooney og skyde en masse gode skud udefra, som vi i den grad har manglet i sæsonen.
Bare det at få en kreativ styrmand, som er placeret centralt i banen, et sted mellem midtbanen og angrebet, vil tilføje en helt ny dimension til vores spil. En profil med overblik og flair som kan iscenesætte sine medspillere og skabe noget på en helt anden måde end vi tidligere har været vant til, kunne være genialt.
Vi har virkelig manglet den 10'er og en tilgang af Sneijder eller Özil ville være uvurderlig og fuldstændig fantastisk og gøre os så pisse farlige. Jeg vil næsten gå så langt som at sige uanset pris, selvfølgelig indenfor de realistiske grænser. Men det er i særdeleshed det vi mangler for at gøre os mere eller mindre komplette. (Selvfølgelig kan man altid forstærkes, men overordnet set)
Kasper United
04-07-2010, 15:53
Bare det at få en kreativ styrmand, som er placeret centralt i banen, et sted mellem midtbanen og angrebet, vil tilføje en helt ny dimension til vores spil. En profil med overblik og flair som kan iscenesætte sine medspillere og skabe noget på en helt anden måde end vi tidligere har været vant til, kunne være genialt.
Vi har virkelig manglet den 10'er og en tilgang af Sneijder eller Özil ville være uvurderlig og fuldstændig fantastisk og gøre os så pisse farlige. Jeg vil næsten gå så langt som at sige uanset pris, selvfølgelig indenfor de realistiske grænser. Men det er i særdeleshed det vi mangler for at gøre os mere eller mindre komplette. (Selvfølgelig kan man altid forstærkes, men overordnet set)
Helt enig. Men der bliver kamp til stregen om Özils underskrift, og jeg tror ikke Sneijder skifter fra Inter. Så der skal i hvert fald smides mange penge efter spillere som de to, hvis vi skal købe en af dem.
Prøv nu at hør her drop de der latterlige overskruede eksempler der, når der skal skydes med skarpt mod nogen man ikke er enige med. Der er jo ikke nogen der har nævnt der skulle være 4 klassespillere på bordet nu eller overhovedet i hele vinduet.
Jeg snakker om den ene spiller som fergie selv har haft snakket om, og som vi har brug for. Det kan sgu ikke være så svært at får vedkommende i hus. Ellers bekræfter det bare endnu mere tesen om at vi ingen penge har når vi ikke engang kan gå lidt ekstra for at hente én. Kunne forstå man var meget varsom hvis budgettet skulle række til mange indkøb. Men helt ærligt.
Prøv nu at hør her drop de der latterlige overskruede eksempler der, når der skal skydes med skarpt mod nogen man ikke er enige med. Der er jo ikke nogen der har nævnt der skulle være 4 klassespillere på bordet nu eller overhovedet i hele vinduet.
Jeg snakker om den ene spiller som fergie selv har haft snakket om, og som vi har brug for. Det kan sgu ikke være så svært at får vedkommende i hus. Ellers bekræfter det bare endnu mere tesen om at vi ingen penge har når vi ikke engang kan gå lidt ekstra for at hente én. Kunne forstå man var meget varsom hvis budgettet skulle række til mange indkøb. Men helt ærligt.
Hvis Rio virkelig er ude i 4 mdr og Hargo ikke bliver klar igen, er det vel netop den situation vi står i?
United DK
04-07-2010, 17:46
Hvis Rio virkelig er ude i 4 mdr og Hargo ikke bliver klar igen, er det vel netop den situation vi står i?
Så du mener det er strengt nødvendigt, at hente en erstatning for Rio for hans skadesperiode, og en spiller vi alligevel ikke har brugt i over to år?
Så du mener det er strengt nødvendigt, at hente en erstatning for Rio for hans skadesperiode, og en spiller vi alligevel ikke har brugt i over to år?
Ja... Ellers ville jeg jo ikke skrive det..
Argh, Arjon.
Vi er bare bange for, at vi laver en Berbatov til, og der er forhåbentligt ingen af os, der er interesseret i det. Det vil på ingen måder gavne holdet eller spilleren, der bliver købt.
Jeg giver Ferguson 2 uger til at få mig til at holde kæft. Hvis ikke, så begynder jeg at male fanden på væggen. Vi skal hente de nødvendige spillere nu, så vi forhelvede kan træne op ordentligt op uden at hver dag skal læse om en eller anden spiller er på vej og at det senere hen er bare mediestunt fra spillerens agent. Der skal handles. NU!
United DK
04-07-2010, 18:02
Ja... Ellers ville jeg jo ikke skrive det..
Og hvorfor så?
Jeg glæder mig til at se, hvad Joe Cole beslutter sig for. Han er ude af kontrakt, og klubberne skal snart afsted til pre season, så han skal nok være med der.
Får vi ham, er det fint. Får vi ham ikke, er det også fint nok.
Ireland til United. Fandme et godt bydte for Tevez.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-vil-hente-stephen-ireland
Og hvorfor så?
Behøver ikke nævne Rio's skadeshistorik. Er bange for at han er meget ustabil næste sæson. Hvis Vidic beholder problemerne fra denne sæson, så kan vi hurtigt blive tyndt besat i forsvaret. Hvis Fabio som rygtet lejes til Sporting og Neville's kampe drosles ned, ja, så kan vi godt bruge en stabil centerforsvar.
Mht. Hargo mener jeg at vi allerede sidste sæson manglede pondus på den centrale midt. Giggs og Scholes kan ikke dominere som tidligere. Flecther spillede rigtig godt, men Carrick, Anderson og Gibson kunne ikke løfte niveauet til mesterskabsklasse.
Derfor mener jeg vi skal gå efter en centerforsvar og en midtbane profil, afhængig af om vi skal spille 4-4-2 eller 4-3-3...
Typen vi mangler. Men tvivler på, at City vil sælge til os. Sagen med Tevez, var jo anderledes. Der var det jo MSI, der havde ham på kontrakt - ikke os. Men lad os nu se, Ferguson har endnu engang udtalt, at han ikke ser, at der er værdi i markedet. Jeg er helt enig med ham, men jeg mener mindst, at vi skal købe en spiller. Dels fordi, at det giver truppen og fansne et boost med nye ansigter - og ja fordi, at vi har mangler.
Køber vi ikke flere, så tvivler jeg på vores konkurrence evne i CL og PL i år, medmindre Hernandez laver 20+ sæsonmål.
Kunne være et rigtig godt aktiv på den centrale midt. Men mon City vil sælge til os?? Men han kunne være value-for-money...
Typen vi mangler. Men tvivler på, at City vil sælge til os. Sagen med Tevez, var jo anderledes. Der var det jo MSI, der havde ham på kontrakt - ikke os. Men lad os nu se, Ferguson har endnu engang udtalt, at han ikke ser, at der er værdi i markedet. Jeg er helt enig med ham, men jeg mener mindst, at vi skal købe en spiller. Dels fordi, at det giver truppen og fansne et boost med nye ansigter - og ja fordi, at vi har mangler.
Køber vi ikke flere, så tvivler jeg på vores konkurrence evne i CL og PL i år, medmindre Hernandez laver 20+ sæsonmål.
Jeg synes det er noget vrøvl Ferguson fyrer af. Der er masser af kvalitet derude, men det koster. Det har det gjort i en hel del år efterhånden.
Enten vælger man at følge med tiden og betaler hvad store spillere koster eller også må man skabe stjernerne selv. Og lige pt gør vi ikke rigtigt nogen af delene.
Kan også rigtig godt lide Ireland. Rigtig cool type.
Men jeg har nu større tiltro til vores trup som den er nu, og tror vi nakker PL samt når langt i CL uden forstærkninger.
Don Kafai
04-07-2010, 19:00
Behøver ikke spille hellig. Det er det samme med united hvert eneste år i forhold til de andre. Vi er så sløve i betrækket.
Kan simpelthen heller ikke se grunden til at vente efter pre-season? Skal vi så lave et panikkøb til sidst, fordi at vi lige pludselig har travlt, og så skal vores nye spiller bruge 2 måneder af sæsonen til at finde sig til rette!
Nej! Køb ham nu, og lad ham være med til at starte op med de andre!
Jeg synes det er noget vrøvl Ferguson fyrer af. Der er masser af kvalitet derude, men det koster. Det har det gjort i en hel del år efterhånden.
Enten vælger man at følge med tiden og betaler hvad store spillere koster eller også må man skabe stjernerne selv. Og lige pt gør vi ikke rigtigt nogen af delene.
Jeg synes det der er mest forskruet er de dommedagsprofetier. Det kan ærgre mig, at der ikke er en lille smule mere tillid til Ferguson. Nu siger I i kor at I frygter et "Berbatov-indkøb". Men hvorfor håber I ikke i stedet på et Valencia-køb? Et Evra--køb? Et Vidic-køb? Et Solskjaer-køb? osv osv.
Ferguson har lavet bommerter på markedet ligesom Wenger, Mourinho og Guardiola også har. Men han ved som regel hvad han laver.
At der ikke er kommet en ny spiller kan skyldes mange ting. Som sagt så tror jeg, at vi har nogle spillere der er under lup. Hargreaves kunne være en af dem. Hvor dumt vil det ikke være at smide 400 mio kr på Schweinsteiger for at få en Hargreaves tilbage i topform?
Personligt mener jeg, at vi kun er 1 (max 2) signinger fra at have det hold vi skal have. Kan Cleverley og/eller Hargreaves spille en rolle allerede i næste sæson, så mener jeg faktisk kun vi mangler én spiller. Sneijder eller nypopulære Øzil kunne være et svar. Det er i hvert fald på den plads vi mangler.
Måske vi ved at vente på Citys køb af Silva, Toure og måske også Milner kan snuppe Ireland fra dem?
Min pointe er, at der er UTALLIGE muligheder og UTALLIGE scenarier der gør sig gældende. Og jeg må tilslutte mig koret der siger at vores direkte konkurrenter i Chelsea, Arsenal og Liverpool ikke har rørt på sig, mens man vel ikke kan sige noget til City.
Chelsea har mistet Cole og Ballack - kun hentet Benayoun.
Liverpool har hentet Milanovich på fri.
Arsenal har hentet Chamakh på fri.
Hvad Barcelona, City og Real Madrid gør er fra en anden verden. Dem kan vi ikke sammenligne os med hvad økonomisk ansvarlighed angår.
United DK
04-07-2010, 19:11
Behøver ikke nævne Rio's skadeshistorik. Er bange for at han er meget ustabil næste sæson. Hvis Vidic beholder problemerne fra denne sæson, så kan vi hurtigt blive tyndt besat i forsvaret. Hvis Fabio som rygtet lejes til Sporting og Neville's kampe drosles ned, ja, så kan vi godt bruge en stabil centerforsvar.
Det er også worst case scenario.
Vi har p.t. Neville, Evra, Rio, Brown, Vidic, Fabio, Rafael, O'Shea, Evans, Smalling og evt. Cathcart til de fire pladser i forsvaret, det synes jeg er tilstrækkeligt. Vores forsvar bliver sikkert ikke en mur, som det var for 2-3 år siden, da både Rio og Vidic var i absolut topform, men det bør heller ikke være nødvendigt for en klub af vores kaliber, at vi har et forsvar der konsekvent skal spille til nul.
Mht. Hargo mener jeg at vi allerede sidste sæson manglede pondus på den centrale midt. Giggs og Scholes kan ikke dominere som tidligere. Flecther spillede rigtig godt, men Carrick, Anderson og Gibson kunne ikke løfte niveauet til mesterskabsklasse.
Det der forudsætter jo også, at Hargreaves kan finde samme niveau som i april/maj 2008, og det er immervæk så langt tid siden, at det måske ikke er muligt. Du kan så godt sige, at Carrick, Anderson og Gibson ikke kunne løfte niveauet til mesterskabsklasse sidste sæson, men hvad så med forrig sæson, hvor Hargreaves heller ikke var til rådighed?
Derfor mener jeg vi skal gå efter en centerforsvar og en midtbane profil, afhængig af om vi skal spille 4-4-2 eller 4-3-3...
Jeg synes jo en centerforsvar som tingene er nu, vil være spild af penge. Jeg hopper ikke med på den idé, før Vidic smutter, hvilket jeg ikke er så overbevist om, som visse andre.
DavidMadsen
05-07-2010, 02:01
Ferguson har lavet bommerter på markedet ligesom Wenger, Mourinho og Guardiola også har. Men han ved som regel hvad han laver.
Personligt mener jeg, at vi kun er 1 (max 2) signinger fra at have det hold vi skal have. Kan Cleverley og/eller Hargreaves spille en rolle allerede i næste sæson, så mener jeg faktisk kun vi mangler én spiller. Sneijder eller nypopulære Øzil kunne være et svar. Det er i hvert fald på den plads vi mangler.
Måske vi ved at vente på Citys køb af Silva, Toure og måske også Milner kan snuppe Ireland fra dem?
Selvfølgelig har han lavet bommerter på transfermarkedet. Det kan man jo ikke komme udenom, når man har været manager i, ikke bare en klub, men verdens bedste klub, i 24 år.
Jeg må erklære mig enig med dig. Det eneste vi mangler er en kreatør til midtbanen. Det mener jeg fordi:
Vi har VDS i mindst et år endnu, med Kuszczak som udmærket reserve til målet - ergo har vi ikke brug for nogen i år, medmindre der er en åbning på markedet, Sir Alex ikke kan sige nej til.
I forsvaret har vi flere gode spillere, og selv med Rio skadet, er vi stærke. Vi havde forfærdeligt mange skader i forsvaret i den forgangne sæson, men vi klarede os da alligevel. I år har vi endda fået tilgang af Smalling, og måske endda med Cathcart klar til spilletid. Smalling har ikke været så god igen i Fulham, men han mangler jo lige netop en Vidic type ved siden af sig. Det var det samme med Rio, der blev virkeligt fantastisk da hans spillestil blev kombineret med Vida's. Desuden har vi jo Evans, der IMO er fremragende.
På midtbanen mangler jeg lidt en kreatør centralt. Synes vi har gode, unge kanter der ikke skal ændres på. Centralt har vi en masse spillere, som primært er gode defensivt - eller ikke har hele pakken offensivt. Med det mener jeg at vedkomne enten ikke afslutter farligt nok, eller ikke kan levere de giftige afleveringer, true forsvaret el.lign.. En både-og spiller som Özil eller Ireland ville være optimale.
Og så fatter jeg ikke hvorfor vi mangler en angriber, ifølge nogen. Rooney er et bæst, Hernandez ser farlig ud, tror Berbatov bliver bedre efter sin exit på landsholdet og med en ny kreatør bag sig, ville han nok blive farligere. Desuden har han jo scoret noget i stil med 12 ligamål i år, det er ikke så ringe, når vi ofte spiller med en angriber. Desuden har vi Owen, Kiko, Welbeck, Diouf m.fl. der kan komme ind og få minutter når vi er foran. Vi spiller oftest med en decideret angriber, så hvorfor hente en ottende angriber? Ser ingen grund til at sælge Berbatov endnu. Og lad for guds' skyld være med at dømme Diouf ude allerede nu. Evra havde også en elendig første halvsæson, da fysikken haltede lidt. Om et år, er jeg klar til at vurdere hans præstationer. Har samme holdning til bl.a. Obertan også.
Så fik jeg indviet forummet, med mit første indlæg. Har kigget med længe, men følte for alvor lyst til at protestere, da jeg læste at folk ville have f.eks. Luis Fabiano ind. Sevilla kræver angiveligt 300 millioner for denne aldrende og ikke altid imponerende brasilianer. Jeg nævner nationaliteten, da de nye regler i PL kommer til at ramme os, hvis vi benytter Arsenal's transferpolitik mht. udlændinge. Og nej, et salg af Berbatov skaffer os ikke 300 millioner. Desuden sætter vores skrøbelige økonomi os i en situation, hvor vi ikke 'bare' kan byde dét ekstra for spillere, og have en masse højt lønnede spillere rendende. Vi har penge til at hente spillere, men vi har ikke så mange at vi kan tillade os at give en Yaya Toure 2 millioner (!) kroner i ugen (vel City?!?!), eller hente en aldrende spiller som David Villa (Jeg elsker ham, og synes han er fantastisk - det er slet ikke det) for 300 millioner - da han ikke har potentiale til at blive solgt videre med fortjeneste, pga. hans alder. Ferguson er skotte, så han vil have kvalitet for pengene. Han mener jo ikke at der ikke er nogle gode spillere på markedet, han mener bare at kvalitet og prisskiltet ikke hænger sammen.
Det blev en længere smøre. Håber ikke i får et forfærdeligt førstehåndsintryk af mig, selvom mit første indlæg blev i en meget negativ tone. :)
Selvfølgelig har han lavet bommerter på transfermarkedet. Det kan man jo ikke komme udenom, når man har været manager i, ikke bare en klub, men verdens bedste klub, i 24 år.
Jeg må erklære mig enig med dig. Det eneste vi mangler er en kreatør til midtbanen. Det mener jeg fordi:
Vi har VDS i mindst et år endnu, med Kuszczak som udmærket reserve til målet - ergo har vi ikke brug for nogen i år, medmindre der er en åbning på markedet, Sir Alex ikke kan sige nej til.
I forsvaret har vi flere gode spillere, og selv med Rio skadet, er vi stærke. Vi havde forfærdeligt mange skader i forsvaret i den forgangne sæson, men vi klarede os da alligevel. I år har vi endda fået tilgang af Smalling, og måske endda med Cathcart klar til spilletid. Smalling har ikke været så god igen i Fulham, men han mangler jo lige netop en Vidic type ved siden af sig. Det var det samme med Rio, der blev virkeligt fantastisk da hans spillestil blev kombineret med Vida's. Desuden har vi jo Evans, der IMO er fremragende.
På midtbanen mangler jeg lidt en kreatør centralt. Synes vi har gode, unge kanter der ikke skal ændres på. Centralt har vi en masse spillere, som primært er gode defensivt - eller ikke har hele pakken offensivt. Med det mener jeg at vedkomne enten ikke afslutter farligt nok, eller ikke kan levere de giftige afleveringer, true forsvaret el.lign.. En både-og spiller som Özil eller Ireland ville være optimale.
Og så fatter jeg ikke hvorfor vi mangler en angriber, ifølge nogen. Rooney er et bæst, Hernandez ser farlig ud, tror Berbatov bliver bedre efter sin exit på landsholdet og med en ny kreatør bag sig, ville han nok blive farligere. Desuden har han jo scoret noget i stil med 12 ligamål i år, det er ikke så ringe, når vi ofte spiller med en angriber. Desuden har vi Owen, Kiko, Welbeck, Diouf m.fl. der kan komme ind og få minutter når vi er foran. Vi spiller oftest med en decideret angriber, så hvorfor hente en ottende angriber? Ser ingen grund til at sælge Berbatov endnu. Og lad for guds' skyld være med at dømme Diouf ude allerede nu. Evra havde også en elendig første halvsæson, da fysikken haltede lidt. Om et år, er jeg klar til at vurdere hans præstationer. Har samme holdning til bl.a. Obertan også.
Så fik jeg indviet forummet, med mit første indlæg. Har kigget med længe, men følte for alvor lyst til at protestere, da jeg læste at folk ville have f.eks. Luis Fabiano ind. Sevilla kræver angiveligt 300 millioner for denne aldrende og ikke altid imponerende brasilianer. Jeg nævner nationaliteten, da de nye regler i PL kommer til at ramme os, hvis vi benytter Arsenal's transferpolitik mht. udlændinge. Og nej, et salg af Berbatov skaffer os ikke 300 millioner. Desuden sætter vores skrøbelige økonomi os i en situation, hvor vi ikke 'bare' kan byde dét ekstra for spillere, og have en masse højt lønnede spillere rendende. Vi har penge til at hente spillere, men vi har ikke så mange at vi kan tillade os at give en Yaya Toure 2 millioner (!) kroner i ugen (vel City?!?!), eller hente en aldrende spiller som David Villa (Jeg elsker ham, og synes han er fantastisk - det er slet ikke det) for 300 millioner - da han ikke har potentiale til at blive solgt videre med fortjeneste, pga. hans alder. Ferguson er skotte, så han vil have kvalitet for pengene. Han mener jo ikke at der ikke er nogle gode spillere på markedet, han mener bare at kvalitet og prisskiltet ikke hænger sammen.
Det blev en længere smøre. Håber ikke i får et forfærdeligt førstehåndsintryk af mig, selvom mit første indlæg blev i en meget negativ tone. :)
Blev de nye regler ikke annuleret - noget med at det stred imod arbejdsmarkedets frie bevægelighed?
Som jeg ser det bør vi i dette transfervindue kigge på følgende: En ny keeper som skal overtage fra VDS (Han skal først træde til næste sommer, men hvis vi får et godt tilbud, skal vi slå til), Offensiv kreatør alá Scholesy (Som tidligere nævnt ikke på samme niveau da det ville være umuligt.). Afhængigt af skader og udlejninger, evt en ny kant og en ny central forsvarer.
PT. er jeg i vm-mode, så samtlige forslag har været til VM. :)
Keeper: Lloris (Frankrig), Eduardo (Portugal), Stekelenburg (Holland)
Kreatør: Gourcuff, Özil, Van Der Vart, Sneijder,
lige en ny side der også skriver om at vi er ude efter özil og så skulle vi også have kig på neuer synes faktisk det jeg har set har han stået ude mærket.. men har ikke rigtigt se ham for schalke er der nogen der har set ham lidt mere end mig og ved om det er en god erstatning ?? og en vi skal gå efter ??
http://www.caughtoffside.com/2010/07/05/manchester-united-ready-to-make-move-for-impressive-32m-world-cup-pair-ferguson-keen-to-sign-manuel-neuer-and-mesut-ozil/
Blev de nye regler ikke annuleret - noget med at det stred imod arbejdsmarkedets frie bevægelighed?
Det gjorde de... desværre.
Var det ikke 6+5 reglen som blev droppet af UEFA... De nye Premier league regler gælder vel fra den kommende sæson. Eller tager jeg fejl?
schousboe9
05-07-2010, 15:34
Nej, den er god nok. Man skal fra den nye sæson have mindst 8 spillere af *'egen avl' i en trup på **makismalt 25 spillere.
* = spillere, som har været på kontrakt i det engelske eller walisiske fodboldsystem i min. 3 år inden de er fyldt 18.
** kun spillere over 21 år skal registreres og indgå i de 25. Vermijl tæller derfor eksempelvis ikke med.
Var det ikke 6+5 reglen som blev droppet af UEFA... De nye Premier league regler gælder vel fra den kommende sæson. Eller tager jeg fejl?
Kan heller ikke erinder at PL-reglerne skulle være annulleret. De sætter ikke krav til nationalitet, men krav til at spillerne skal have spillet i England X antal år inden de fylder 21. Men om det er EU stridigt skal jeg ikke gøre mig klog på.
MOHoegsted
05-07-2010, 15:44
Har også læst den er blevet anulleret ;)
schousboe9
05-07-2010, 15:54
6+5 er droppet, ja. Det er ikke det samme. Den handlede om, at seks spillere i startopstillingen skulle være berettiget til at spille for England (i vores tilfælde).
Så må vi spørge United DK, hvornår man er berretiget. :D
United DK
05-07-2010, 15:56
FIFAs 6+5 regel blev droppet grundet EUs (irriterende) regel om arbejdsmarkedets frie bevægelse.
Resten kan læses i Schousbøs indlæg.
schousboe9
05-07-2010, 16:06
Schousbø
Udtales skovsbo.
United DK
05-07-2010, 16:46
Udtales skovsbo.
Jeg ved det.
Du har før påpeget det overfor andre. :D
Kan heller ikke erinder at PL-reglerne skulle være annulleret. De sætter ikke krav til nationalitet, men krav til at spillerne skal have spillet i England X antal år inden de fylder 21. Men om det er EU stridigt skal jeg ikke gøre mig klog på.
X-antal år i nuværende klub for at gælde, eller bare i landet?
Fernando Torres' agent siger nu, at hans klient er åben for et klubskifte i England: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-31922864:fernando-torres-t%C3%A6t-p%C3%A5-kontrakt.html
Det er nu vi skal slå til, ligemeget om man er ærkerivaler eller ej. Vi bliver nødt til at tage et forsøg, for det ville være en meget, meget stor skam, hvis han i stedet skifter til enten Chelsea eller City!
Fernando Torres' agent siger nu, at hans klient er åben for et klubskifte i England: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-31922864:fernando-torres-t%C3%A6t-p%C3%A5-kontrakt.html
Det er nu vi skal slå til, ligemeget om man er ærkerivaler eller ej. Vi bliver nødt til at tage et forsøg, for det ville være en meget, meget stor skam, hvis han i stedet skifter til enten Chelsea eller City!
Har vi nogensinde købt en spiller fra Liverpool i Fergusons tid? Nej vel, eller glemmer jeg en?
Desværre tror jegi kke, at det bliver til noget. Ferguson er en for stolt mand til at prøve at gøre det, tror jeg. Men fuck hvor ville det være nice, hvis man nakkede deres største offensive stjerne fra Fools.
Har vi nogensinde købt en spiller fra Liverpool i Fergusons tid? Nej vel, eller glemmer jeg en?
Desværre tror jegi kke, at det bliver til noget. Ferguson er en for stolt mand til at prøve at gøre det, tror jeg. Men fuck hvor ville det være nice, hvis man nakkede deres største offensive stjerne fra Fools.
Det vil være mega ærgeligt, hvis Fergie i det mindste ikke gøre et forsøg, for vi vil kunne få et rigtigt farligt angreb i form af Rooney og Torres.. Og på den anden side, så vil det jo også være et stort minus for Liverpool, hvis de mister deres verdensklasse angriber - for hvem har de ellers, udover Gerrard, når nu Torres er smuttet.. Gad Ferguson så sådan på det i stedet.
Lorensen
05-07-2010, 18:01
Jeg tror Fernando Torres er for stor en klubmand til at skifte til især United, men også de andre storklubber i England. At han er en fantastisk angriber er svært at sætte spørgsmålstegn ved, men ser man samtidig på hans skadeshistorik synes jeg ikke vi burde gå ud og betale 350-400 millioner for ham.
Desuden håber jeg på en eller anden måde også at han bliver i Liverpool, da det uden tvivl gør dem til et bedre hold. Det er sgu bare sjovere at spille mod et Liverpool hold i top4 end et Liverpool hold i top10. Lidt af det samme gør sig gældende ved Leeds, som jeg også savner i toppen af poppen.
PatriceEvra3
05-07-2010, 18:07
Tror aldrig Pools ville sælge ham til os. Det er bare en principsag. I sin tid så nægtede vi at sælge Heinze til Liverpool, selvom vi skulle af med ham. Det samme vil Pools vel gøre..
Jeg tror i øvrigt overhovedet ikke vi har råd til ham. Efter sigende så skulle Liverpool afvise at sælge til under 70 millioner pund. Så hvis han ryger, så tror jeg det bliver til City eller Chelsea. Håber dog egentlig at han bliver i Liverpool, da de overhovedet ikke er en konkurrent til mesterskabet eller cl. Det må man sige både Chelsea og City (dog ikke cl) er
Men hvor er jeg dog træt af at 2 af de 4 klubber, der formegentligt havner i top 4 næste år (Arsenal, os, City, Chelsea) udelukkende er hvor de er på grund af penge, som de er kommet til via arabiske og russiske oliemænd, der ikke aner et klap om fodbold. På sigt er de dødeligt for fodbolden. Så vil jeg sgu hellere have Liverpool deroppe!
Hvad siger i til rygterne om Gary Cahill til United? Personligt har jeg svært ved at se, hvad han skal bidrage med, men jeg må også indrømme, at jeg kun kender ham flygtigt.
Kasper United
05-07-2010, 18:13
Tror aldrig Pools ville sælge ham til os. Det er bare en principsag. I sin tid så nægtede vi at sælge Heinze til Liverpool, selvom vi skulle af med ham. Det samme vil Pools vel gøre..
Jeg tror i øvrigt overhovedet ikke vi har råd til ham. Efter sigende så skulle Liverpool afvise at sælge til under 70 millioner pund. Så hvis han ryger, så tror jeg det bliver til City eller Chelsea. Håber dog egentlig at han bliver i Liverpool, da de overhovedet ikke er en konkurrent til mesterskabet eller cl. Det må man sige både Chelsea og City (dog ikke cl) er
Helt enig!
United DK
05-07-2010, 18:16
I betragtning er hvor meget Torres er skadet generelt, så er spørgsmålet, hvor meget glæde vi egentlig ville få af ham i det lange løb. Der er ingen der tvivler på hans kvaliteter, når han er i topform, så er han måske verdens bedste angriber, men de skader der, kan godt få mig til at være tilbageholden.
Mht. Gary Cahill har han været inde omkring det engelske landshold, og måske et skifte til en storklub som United, vil give ham det sidste skub, som vi så med Carrick i sin tid. Jeg mener dog som tidligere nævnt ikke, at vi akut står og mangler en centerforsvar, heller ikke selvom Rio skulle være ude til november.
Mafia Boss
05-07-2010, 19:01
angående Torres og Liverpool, så har Ferguson tit haft et dårligt forhold til Træneren for Liverpool. Men Hodgson og Ferguson har et godt forhold til hinanden. det kunne måsk hjælpe.
Men som sagt af en anden tror jeg Torres er en for Loyal klubmand til at skifte til rivalerne. Noget man ikke kan sige om Tevez
United DK
05-07-2010, 19:04
angående Torres og Liverpool, så har Ferguson tit haft et dårligt forhold til Træneren for Liverpool. Men Hodgson og Ferguson har et godt forhold til hinanden. det kunne måsk hjælpe.
Men som sagt af en anden tror jeg Torres er en for Loyal klubmand til at skifte til rivalerne. Noget man ikke kan sige om Tevez
Uanset hvor gode venner Ferguson er med Hodgson, så ville det være et selvmål, at sælge en så stor profil til rivalen. Hodgson har jo også været ude og sige, at han ikke har sinde at sælge folk som Torres og Gerrard.
Er enig. Men tror bare at han er alt for dyr, men kunne man sælge Owen og Berba ville det godt kunne blive en mulighed. Men jeg tror desværre ikke han vil til os.
Torres til United, sandsynligheden for det skifte er ligeså stort som Messi til Madrid.
- Det vil aldrig ske, ikke før Torres har været hos en anden inden, som med Owen.
Jeg håber ikke vi lejer Hernandez ud, ville være ærgerligt, så kan jeg got nøjes med det angreb vi har, bare vi så ville hente en midtbane, Özil ville være et kanon køb, men han vælger Chelsea eller Barca frem for os !
Salg af Berbatov og Anderson til køb af Benzema (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1373303.ece)
Jeg håber virkelig ikke at Anderson bliver solgt. De ting han viste i Gremio og Porto skal han have lov til at vise i United.. Berbatov er dog en helt anden snak, og hvis det er korrekt at Bayern vil give 190, så er det altså bare at få skaffet en enkeltbillet til München..
håber virkelig at fergie går ud og viser os fans at vi kan få en god spiller som özil selv om chelsea og barcelona er efter ham for det vil ihvertfald give mange fans noget ro i kroppen for synes her på det sidste at dem vi vil ha vil får vi aldrig og sådan var det ikke før hen og det skal vi altså lave om på united er og bliver den største klub ihvertfald i min verden:) men har bare også en god fornemmelse med hensyn til özil tror han kommer osse fordi at chelsea er ved at købe meireles.. og de har også købt benayoun..
håber virkelig at fergie går ud og viser os fans at vi kan få en god spiller som özil selv om chelsea og barcelona er efter ham for det vil ihvertfald give mange fans noget ro i kroppen for synes her på det sidste at dem vi vil ha vil får vi aldrig og sådan var det ikke før hen og det skal vi altså lave om på united er og bliver den største klub ihvertfald i min verden:) men har bare også en god fornemmelse med hensyn til özil tror han kommer osse fordi at chelsea er ved at købe meireles.. og de har også købt benayoun..
Der er da ingen grund til at hente Özil, blot for at bevise det overfor andre klubber og fans osv.. Vi skal da kun hente ham, hvis Ferguson vitterlig mener, han vil kunne tilføje holdet noget, og alt det der. Det kan være man ikke vurdere han passer til os, prisen er for høj, eller man har andre tanker til transfers.. Men man skal da aldrig blot købe dyre navne, for at demonstrere og sætte sig i respekt for andre..
Der er da ingen grund til at hente Özil, blot for at bevise det overfor andre klubber og fans osv.. Vi skal da kun hente ham, hvis Ferguson vitterlig mener, han vil kunne tilføje holdet noget, og alt det der. Det kan være man ikke vurdere han passer til os, prisen er for høj, eller man har andre tanker til transfers.. Men man skal da aldrig blot købe dyre navne, for at demonstrere og sætte sig i respekt for andre..
ja det sku da klart:confused: men tror også nok fergie vil have ham han skulle have holdt meget øje med ham ham og vi ville også have haft ham den gang han skiftede fra schalke men der havde han lavet en aftale med werder...
ja det sku da klart:confused: men tror også nok fergie vil have ham han skulle have holdt meget øje med ham ham og vi ville også have haft ham den gang han skiftede fra schalke men der havde han lavet en aftale med werder...
Hvad er det så lige du mener når det KennyN skriver er klart?
Hvad er det så lige du mener når det KennyN skriver er klart?
at det er klart at vi ikke bare skal købe ham hvis fergie ikke mener han passer til os bare fordi de andre vil have ham.. synes bare det er længe siden at vi har vundet en transfer kamp om en stor spiller vi vil have.. og vil ønske at vi snart gør det..
at det er klart at vi ikke bare skal købe ham hvis fergie ikke mener han passer til os bare fordi de andre vil have ham.. synes bare det er længe siden at vi har vundet en transfer kamp om en stor spiller vi vil have.. og vil ønske at vi snart gør det..
vil du ikke begynde at bruge komma når du skriver, så slipper man for at gennemlæse dine indlæg flere gange:)
Men hvad mener du helt præcis med at vi skal vinde flere transfer kampe? Hvis vi taber dem, har det oftest noget at gøre med at andre klubber byder mere, eller kan tilbyde mere end klubben mener han er værd?
vil du ikke begynde at bruge komma når du skriver, så slipper man for at gennemlæse dine indlæg flere gange:)
Men hvad mener du helt præcis med at vi skal vinde flere transfer kampe? Hvis vi taber dem, har det oftest noget at gøre med at andre klubber byder mere, eller kan tilbyde mere end klubben mener han er værd?
Finally someone said it :) Thumbs up!
Hvad siger i til rygterne om Gary Cahill til United? Personligt har jeg svært ved at se, hvad han skal bidrage med, men jeg må også indrømme, at jeg kun kender ham flygtigt.
Jeg ville hellere bruge pengene på Shawcross eller Chiellini. Men Cahill er et spændende talent, men jeg anser de to bedre. Shawcross er IMO den bedste engelske forsvarsspiller af de unge gutter i PL. Richards havde jeg en stor fidus til engang, men berømmelse og penge har åbenbart fået ham til at tage for let på tingene.
Seriøst. Jeg forstår snart ikke, hvad der sker. Vi har lige hentet et "ukendt" navn i Javier Hernandez, og nu pønser vi angiveligt på at leje ham ud? Hvad i alverden foregår der? Vi har i forvejen ikke nok penge til at købe, og så skal vi formøble det på den måde?
Kære Ferguson. Vi har for fanden kun Rooney, vi kan regne med. Berbatov kan ikke ramme en ladeport fra 3 mms afstand, om så hans datters liv afhang af det, og Owen har fundet ud af, at Solskjæer-syndromet er lettjente penge, plus at Macheda ikke ligefrem er nogen Messias, og Welbeck har bedst lige pt. at være udlejet.
Kære Ferguson. Ikke flere dumme ting. Det er der snart ikke råd til.
Undskyld udbruddet, men jeg kan snart ikke klare flere Manuco, Tosic-køb.
dannigizmo
06-07-2010, 01:12
Tre mesterskaber på stribe, en Champions League-pokale - samt selvfølgelig to finaler i træk i den største klubturnering i verden. Ja, vi har virkelig brug for at blive mindet om, at vi er med helt i toppen ved at købe spillere. Jeg falder ikke til ro før!
At vi kan bruge en spiller som Özil medgiver jeg gerne, hvis han ellers kan holde det niveau, han har vist ved VM, men argumentet med, at det er nødvendigt, for at vi fans kan føle, vi er med helt fremme, finder jeg helt i skoven.
Seriøst. Jeg forstår snart ikke, hvad der sker. Vi har lige hentet et "ukendt" navn i Javier Hernandez, og nu pønser vi angiveligt på at leje ham ud? Hvad i alverden foregår der? Vi har i forvejen ikke nok penge til at købe, og så skal vi formøble det på den måde?
Jeg har ikke fulgt supermeget med de sidste par dage, men er rygterne om problemer med arbejdstilladelse skudt endeligt ned, siden du får sådan en trang til udbrud?
DavidMadsen
06-07-2010, 01:16
Og på den anden side, så vil det jo også være et stort minus for Liverpool, hvis de mister deres verdensklasse angriber - for hvem har de ellers, udover Gerrard, når nu Torres er smuttet..
Så er spørgsmålet ikke hvem de har, men hvem de kan hente for de 400-600 millioner kroner han kommer til at koste os.
Arsenal vil have Bragas portugisiske målmand Eduardo, der kan købes for 30 millioner kroner (Daily Mail)
Jeg ved det er onside.dk, med Daily Mail som kilde. Men hvis det er sandt, så skal vi selv slå til!
Onside.dk (http://onside.dk/nyheder/premier-league/dagens-rygter-5-juli)
Kasper United
06-07-2010, 05:13
Kære Ferguson. Vi har for fanden kun Rooney, vi kan regne med. Berbatov kan ikke ramme en ladeport fra 3 mms afstand, om så hans datters liv afhang af det, og Owen har fundet ud af, at Solskjæer-syndromet er lettjente penge, plus at Macheda ikke ligefrem er nogen Messias, og Welbeck har bedst lige pt. at være udlejet.
Kasper United synes godt om brevet/udbruddet til Hr. Ferguson.
Broberry
06-07-2010, 10:04
Angående Torres snakken, så så jeg meget gerne torres i klubben, om han har spillet i liverpool eller ej, han er en klasse for sig selv!
Chancen er dog minimal, men hold kæft hvor ville det være lækkert, at ligge inde med en angrebs duo der hed Torres/Rooney. Torres er i mine øjne verdens bedste angriber, når han er i topform og fri for skader..
Jeg er dog rimelig sikker på at han ikke koster 350-400 millioner, som nogle herinde mener, men nærmere 500-600 stykker, hvilket nok overskrider vores transferbudget, rimelig voldsomt ;)
Helt enig
DAILY MAIL ALERT!!!!
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1292396/Sir-Alex-Ferguson-wants-Holland-star-Wesley-Sneijder-Manchester-United.html
Ja tak! Og til 25 mio£ må det anses for et røverkøb.
IN RAFA WE TRUST!
Kasper United
06-07-2010, 12:31
DAILY MAIL ALERT!!!!
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1292396/Sir-Alex-Ferguson-wants-Holland-star-Wesley-Sneijder-Manchester-United.html
IN RAFA WE TRUST!
Ja, ham skal vi forsøge os at købe, hvis det "kun" er for £25 mio. Men er i tvivl om, hvor let det er at få ham væk fra Inter efter sådan en sæson. Men omvendt, så har-han-jo-også-prøvet-det, da han jo har vundet alt i Italien + Champions League. Özil eller Sneijder ville være mit drømmekøb.
DAILY MAIL ALERT!!!!
IN RAFA WE TRUST!
Har altid været fan af Sneijder og hans blik for spillet og han ville virkelig passe perfekt ind i United er jeg helt sikker på, så et køb af ham ville være helt fantastisk og hvis Rafa vil sælge ham for "små" 25£ så SKAL vi slå til.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.