PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

MOHoegsted
14-06-2010, 14:39
Spændende. Måske en erstatning for Vidic?
Ingen tvivl om det, han er stadig ung og talentfuld. Spiller sammen med Vidic på landsholdet, og syntes han minder meget om Vidic. Men håber dog mere på Vidic bliver.

MOHoegsted
14-06-2010, 14:45
Sidder nu og ser Danmark og Holland spille, og der har været meget snak om Van der Vaart skulle til United. Syntes egentlig han har spillet en fin kamp, og en god skuddetalje, men meget godt reddet af Sørensen :)

Kasper United
14-06-2010, 14:49
Ingen tvivl om det, han er stadig ung og talentfuld. Spiller sammen med Vidic på landsholdet, og syntes han minder meget om Vidic. Men håber dog mere på Vidic bliver.

Jeg synes bare ikke, han har gjort det specielt godt i forhold til det, han har præsteret i de tidligere år med Ferdinand i midterforsvaret. Og hvis vi kan sælge ham til +200 mio. kr. så synes jeg ikke, det skal afvises. Men så skal vi selvfølgelig også købe en god erstatning, og det ved jeg ikke, om Subotic er god nok til allerede nu.

zhagzi
14-06-2010, 15:20
alderen er ihvertfald ikke med Subotic, det sikkert.

Men vi har jo også et øje rettet på Kjær, som jeg egentlig synes har spillet udemærket og stabilt idag. Men han har heller ikk alderen med sig.

Acsadac
15-06-2010, 08:42
http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/suarez-gider-kun-united-eller-barca

OUI MERCI!

Suarez er den type angriber jeg håber skal erstatte Berbatov og Owen. Dette vil ikke bremse os i hverken 4-4-2 eller 4-3-3..

Selvfølgelig er det et sats om han kan begå sig i PL. Men om ikke andet, kan han blive en målfarlig wing i en 4-3-3..

Acsadac
15-06-2010, 09:18
Transferrygter Forza.dk (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/tirsdagens-rygteboers-9)

Jeg kan ikke finde det direkte link til Daily Mirror. Men denne saga med Joe Cole må snart få en ende. Den ene dag skrives at han bare mangler et lægetjek i Arsenal og den anden dag sættes han i forbindelse med andre klubber..

Et indkøb af Joe Cole, er imo betinget af, at vi ikke køber en alsidig angriber som fx Pato, Suarez e.lign.. Men går vi fx efter Dzeko vil Joe Cole være en god back-up til kanterne..

schousboe9
15-06-2010, 10:15
http://menmedia.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1242949_real_madrid_set_to_tempt_united_with_benze ma

Benzema for Vidic? + £15 mio. og vi har en aftale!

United DK
15-06-2010, 11:24
http://menmedia.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1242949_real_madrid_set_to_tempt_united_with_benze ma

Hvad med Vidic for Van der Vaart + £15 mio.?

Benzema bør slet ikke komme på tale, hvis vi stadig har Berbatov i truppen, foruden de andre ti angribere.

RuudVanNissetøj
15-06-2010, 11:31
Hvad med Vidic for Van der Vaart + £15 mio.?

Benzema bør slet ikke komme på tale, hvis vi stadig har Berbatov i truppen, foruden de andre ti angribere.

Hvis vi siger Vidic afsted plus Benzema og £15 mio vil jeg være tilbøjelig til at sige top deal. Med Benzema som forstærkning til angrebet, en god portion penge til yderligere køb og så Berba ud af bagdøren vil det være en super løsning i mine øjne.

Vi har Evans som er fremtidens mand + vi kan gå efter en erstatning i f.eks. Chellini eller Kjær. Synes ikke det lyder som en dårlig handel - Vidic er klasse, men han kan måske få kabalen til at gå op i forhold til offensiven.

Brock
15-06-2010, 12:12
Forstår ikke alle de forsvars rygter. Givet at Vidic bliver, så synes jeg det er det sidste sted vi skal lede efter nye spillere, da vi, i en skadesfri situation, har et utrolig bredt forsvar, med kvalitet hele vejen igennem.

Jeg håber virkelig, at Van der Vaart og Joe Cole begge kommer til, det vil skabe en fantastisk dybde på midtbanen. Desuden vil Joe Cole ikke forlange fuld spilletid, samtidig med han kan aflaste både Valencia og Nani.

Van der Vaart var i perioder i sidste sæson, den spiller som jeg havde håbet på Anderson kunne udvikle sig til. Dynamiske pasninger, målfarlig i feltet og stort løbearbejde. Ham tror jeg virkelig på som en der kunne tilføre vores hold noget ekstra, uden det skal koste et urealistisk beløb.

Til angrebet kunne jeg virkelig godt tænke mig Luis Fabiano. Han er godtnok ved at være oppe i alderen, men han er den bedste af den type angriber som jeg ser som det bedste supplement til Rooney. Dzeko er allternativet, men han vil næppe til United, hvis man skal tro rygterne.

Acsadac
15-06-2010, 12:12

Hvis der kommer en bytte aftale mellem Benzema og Vidic tvivler jeg på at United får penge oven i.. Et bytte lige over er nok det bedste scenarie for os.

Men skal vi af med Vidic, skal vi hente en erstatning som kan gå direkte ind i forsvaret. Således at der kan roteres mellem Rio, Evans og "ny"..

Glory Man United
15-06-2010, 12:32
På TV2s texttv står der, at vi har budt 230 mil for Chiellini. Vidic skulle nemlig være på vej til City

snegl
15-06-2010, 12:36
På TV2s texttv står der, at vi har budt 230 mil for Chiellini. Vidic skulle nemlig være på vej til City

Citerer de en kilde?

snegl
15-06-2010, 12:37
Jeg har et eller andet sted slet ikke lyst til at Vidic skal sælges. Han er nemlig en af de meget få verdensklassespillere der findes. Angribere er der sgu nok af.

Glory Man United
15-06-2010, 12:37
Næ det er vel ligeså elendigt som indkast.dk

ChristianR
15-06-2010, 12:57
Næ det er vel ligeså elendigt som indkast.dk

De citerer The Sun.

schousboe9
15-06-2010, 13:05
Hvis der kommer en bytte aftale mellem Benzema og Vidic tvivler jeg på at United får penge oven i..

Det gør jeg nu også selv. Jeg ville bare kræve lidt ekstra i godteposen, hvis jeg var mig. :) De betaler jo nok, de dyr!

MC86
15-06-2010, 14:04

Vil gerne have Benzema, men ikke på bekostning af Vidic. Men et køb af Benzema kræver også et salg af Berbatov.

MC86
15-06-2010, 14:10

Haha. Det så jeg godt. Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Vidic vil aldrig nogensinde til Man City.

robinho
15-06-2010, 14:14
Haha. Det så jeg godt. Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Vidic vil aldrig nogensinde til Man City.

Kilde?

MOHoegsted
15-06-2010, 14:31

Det sagde du bare ikke!
Det syntes jeg lød utroligt dumt. Så har vi lige pludselig et hul i forsvaret, et endnu større end i angrebet? Syntes da vi skal vente med at tage beslutninger om vi skal have endnu en angrebsmakker til Rooney, til efter VM. Vi har måske allerede fundet ham i Javier Hernandez, desuden har vi stadig mange angrebstalenter, og Benzema vil kun blokere deres udvikling. Så hvis vi skal have Benzema kræver det også et salg af Bertov, og Owen!

Jeg synes bare ikke, han har gjort det specielt godt i forhold til det, han har præsteret i de tidligere år med Ferdinand i midterforsvaret. Og hvis vi kan sælge ham til +200 mio. kr. så synes jeg ikke, det skal afvises. Men så skal vi selvfølgelig også købe en god erstatning, og det ved jeg ikke, om Subotic er god nok til allerede nu.
Helt enig i at Vidic ikke har nået sit gamle topniveau igen, men han har også været skadet en del af sæsonen, så han skal nok bare have lidt tid. Tror ikke det er nu han begynder at blive dårligere og dårligere.

Enig. Jeg smiler også for hvergang jeg læser rygtet om han skal til City.

Kilde?
Der er ingen kilde pt. Men hvis man går lidt tilbage, til efter sommerferien sidste år, der havde agenten også udtalt at han skifter klub pga. hans kone ikke kan lide vejret. Vidic var selv ud og benægte det, og der utrykte han også sin kærlighed for klubben. Tror ikke hans kærlighed er sunket så dybt at han tager til ærkerivalerne, desuden får de jo ikke bedre vejr i samme by.

schousboe9
15-06-2010, 14:37
Du har meget travlt med at kalde mine forslag dumme. Kan du ikke bare nøjes med at være uenig?

robinho
15-06-2010, 15:00
Der er ingen kilde pt. Men hvis man går lidt tilbage, til efter sommerferien sidste år, der havde agenten også udtalt at han skifter klub pga. hans kone ikke kan lide vejret. Vidic var selv ud og benægte det, og der utrykte han også sin kærlighed for klubben. Tror ikke hans kærlighed er sunket så dybt at han tager til ærkerivalerne, desuden får de jo ikke bedre vejr i samme by.

Det er så også ok. Jeg tror bare man skal passe på med ikke at tildele dem nogle loyalitetsbegreber de ikke kan stå inde for.

Der er ikke noget der kan forbavse i den branche her, så vidic til man city kan jeg da ikke udelukke. Vi kender jo ikke alle vidic´s ønsker.

Kan jo være han efter et møde med dem synes de har et vanvittigt spændende projekt igang. Ville da være forfriskende hvis det eneste der lokkede ikke bare var solskin i spanien :)

United DK
15-06-2010, 15:06
Kan jo være han efter et møde med dem synes de har et vanvittigt spændende projekt igang. Ville da være forfriskende hvis det eneste der lokkede ikke bare var solskin i spanien :)

Hellere solskin end ussel mammon.

ChristianR
15-06-2010, 15:26
Hellere solskin end ussel mammon.

Helst en solid pakkeløsning, synes de fleste spillere at tænke..

Runaldo
15-06-2010, 15:31
Du har meget travlt med at kalde mine forslag dumme. Kan du ikke bare nøjes med at være uenig?

Det er jo langt sjovere at kalde andre mennesker for dumme eller debile og retarderede, end at være uenig. Det er jo OldTrafford.dk/forum du skriver på!
:D

Manager Ferguson
15-06-2010, 16:01
- Berbatov indgår i en handel med Dzeko + lidt penge, eller evt zosic eller diouf.

- Vi bytter Vidic med Benzema.

- Vi køber Chiellini. Macheda kan evt indgå i aftalen.

Vi har før i en sommer købt, Tevez, Anderson, Nani og hagreaves, så hvorfor skulle vi ikke lave disse aftaler.

Angreb efter sommeren: Rooney, Dzeko, Benzema, Hernadez.

Vi satser på Anderson som den offensive midt, som mange savner.

mabu
15-06-2010, 16:45
- Berbatov indgår i en handel med Dzeko + lidt penge, eller evt zosic eller diouf.

Vi har før i en sommer købt, Tevez, Anderson, Nani og hagreaves, så hvorfor skulle vi ikke lave disse aftaler.

ser mega nice ud med de angreber men hvem tror du af dem der gider at sidde på bænken ?? du har vel ikke tænkt dig at spille en 4-3-3 hvor den øverste kæde ser sådan ud rooney-dzeko-benzema:)

MC86
15-06-2010, 16:49
Kilde?

Har jeg ikke. Nægter bare at tro han tager til rivalerne, som ikke engang spiller cl. Så det er ikk nået jeg har læst nogle steder

Manager Ferguson
15-06-2010, 16:58
ser mega nice ud med de angreber men hvem tror du af dem der gider at sidde på bænken ?? du har vel ikke tænkt dig at spille en 4-3-3 hvor den øverste kæde ser sådan ud rooney-dzeko-benzema:)

Ja det selvfølgelig rigtig nok. Men Benzema og Rooney kunne jo sagtens agere på en af kanterne i en 4-3-3.

Vi havde jo også York og Cole, samt solsjaer og Sheringham. Nu håber jeg vi kommer til at have Dzeko, Benzema, Rooney og Hernandez

mabu
15-06-2010, 17:29
Ja det selvfølgelig rigtig nok. Men Benzema og Rooney kunne jo sagtens agere på en af kanterne i en 4-3-3.

Vi havde jo også York og Cole, samt solsjaer og Sheringham. Nu håber jeg vi kommer til at have Dzeko, Benzema, Rooney og Hernandez

kunne også være mega fedt vil mega gerne have Dzeko synes han er den angreber vi mangler :)

dannigizmo
15-06-2010, 17:41

Så ansætter Real Madrid pludselig manageren Giv Mig Penge, som så køber en af vores ungdomsspillere for 100 milliarder pund, inden han på mystisk vis trækker sig tilbage fra fodbolden igen. Så lukker vi ned for Manager og går ud i solen.

At du vil bytte Berbatov kan man være uenig i eller ej. At du vil begynde at bytte Diouf - ja, okay. Det er ikke mange chancer, du levner ham. Så begynder det at skrante, da du vil bytte en forsvarsspiller for en angriber. Helt galt går det, da du så laver den omvendte og bytter et af de største angrebstalenter, Ferguson har arbejdet med, for en anden forsvarsspiller. Altså. Bare sådan som jeg ser det, ikke?

Så runder du den for øvrigt lige af i en følgende post med at foreslå, at vi bare kan lægge Rooney ud på fløjen. En position, han specifikt har bedt om ikke at spille - både for United og for landsholdet.
Kilde: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1190907/Dont-make-wing-Fabio-Rooney-pleads-given-middle-ground.html

Kasper United
15-06-2010, 17:54
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/06/15/1977193/napoli-star-marek-hamsik-casts-doubt-over-club-future

- Jeg håber godt nok, vi køber Hamsik.

Manager Ferguson
15-06-2010, 17:57
Så ansætter Real Madrid pludselig manageren Giv Mig Penge, som så køber en af vores ungdomsspillere for 100 milliarder pund, inden han på mystisk vis trækker sig tilbage fra fodbolden igen. Så lukker vi ned for Manager og går ud i solen.

At du vil bytte Berbatov kan man være uenig i eller ej. At du vil begynde at bytte Diouf - ja, okay. Det er ikke mange chancer, du levner ham. Så begynder det at skrante, da du vil bytte en forsvarsspiller for en angriber. Helt galt går det, da du så laver den omvendte og bytter et af de største angrebstalenter, Ferguson har arbejdet med, for en anden forsvarsspiller. Altså. Bare sådan som jeg ser det, ikke?

Så runder du den for øvrigt lige af i en følgende post med at foreslå, at vi bare kan lægge Rooney ud på fløjen. En position, han specifikt har bedt om ikke at spille - både for United og for landsholdet.
Kilde: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1190907/Dont-make-wing-Fabio-Rooney-pleads-given-middle-ground.html

I løbet af en kamp kunne man jo bruge ronney og benzema på en af kanterne. De kunne rotere i løbet af en kamp.

Macheda synes jeg virker tung i de kampe jeg har set ham. Hva hvis han ikke scoret målet mod Aston villa ? iforhold til andre talenter i hans alder er hans niveau overvurderet. Vi har bare ikke brug for så mange talenter i angrebet. Det er jo også derfor Pedro fra Barca er blevet så god. Macheda må meget gerne blive, men så skal han også være en af de eneste meget unge vi bruger i angrebet og så skal han have masser af spilletid og der skal satses mere på ham.
Det går jo ikke at vi stiller op i en 4-3-3 med ronney på toppen, som sjældent bliver skiftet ud. Så skifter man berbatov ind i kampen, som er mega ringe og det er dem vi bruger i angrebet. Så bliver der jo aldrig plads til talenter som King, Diouf og Macheda og welbeck. Ja og så må vi jo ikke glemme Owen.

Christensen
15-06-2010, 18:20

Hvorfor skulle vi bruge Rooney på kanten i en 433, efter en sæson, hvor han klart har bevist, at han er bedst som den forreste?

Manager Ferguson
15-06-2010, 18:44
Hvorfor skulle vi bruge Rooney på kanten i en 433, efter en sæson, hvor han klart har bevist, at han er bedst som den forreste?

Hvem vil du helst have, Berbatov:mad: eller Benzema:) ?

United DK
15-06-2010, 19:02

Helst ingen af dem, må jeg indrømme. Vi har så mange angribere, og jeg vil hellere tage chancen med dem, fremfor at spendere en bondegård på endnu et talent.

Christensen
15-06-2010, 19:40

Berbatov. Jeg mener, at der er andre steder vi skal forstærke os, inden vi går ud og henter en (dyr) angriber. Vi har efterhånden så mange angribere, og jeg mener vi bør give dem chancen. Welbeck har jeg selv store forhåbninger til, mens Hernandez (så vidt jeg kan forstå) har nogle spændende kvaliteter, f.eks. hans hurtighed og målnæse.

Acsadac
15-06-2010, 20:10
Berbatov har efterhånden fået de chancer han behøver. Hent nu en angriber som kan spille kant/spids i en 4-3-3 og spids i en 4-4-2..

Mht. Vidic, ville helst ikke af med ham.. Men hvis han virkelig vil væk, så synes jeg vi skal sælge ham til højestbydende... Og så skal vi have et ny stærk centerforsvar, fx Chiellini..

MosaverB
15-06-2010, 20:23
Helst ingen af dem, må jeg indrømme. Vi har så mange angribere, og jeg vil hellere tage chancen med dem, fremfor at spendere en bondegård på endnu et talent.
Enig.
- Vi har omtrent 7 angribere nu. Lad os nu lige prøve Rooney & Hernandez af, inden vi bruger 150+ millioner på en angriber der skal bruge et år til, at sætte sig ind i den engelske liga.

Pils
15-06-2010, 21:10
Enig.
- Vi har omtrent 7 angribere nu. Lad os nu lige prøve Rooney & Hernandez af, inden vi bruger 150+ millioner på en angriber der skal bruge et år til, at sætte sig ind i den engelske liga.

Hernandez skal vel også bruge noget tid på at vænne sig til den engelske liga. Desuden er både Benzema og Dzeko langt større talenter end vores gode mixicanske ven.

MosaverB
15-06-2010, 21:16
Hernandez skal vel også bruge noget tid på at vænne sig til den engelske liga. Desuden er både Benzema og Dzeko langt større talenter end vores gode mixicanske ven.
Det er ikke sikkert han skal det - ligesom, det ikke er sikkert med de andre angribere. Men, vi er efterhånden begyndt at lave en angriber-samling, så lad os da afprøve nogle af dem vi har i truppen, istedet for at smide penge efter en ny.

NtotheT
15-06-2010, 21:38

@ Manager Ferguson.

Jeg har ofte svært ved at tro, om du kan skelne mellem FM og virkeligheden. Du vil åbenbart købe 2 nye angriber, og angiveligt spille 4-3-3? Tror du, at en spiller som Dzeko og Benzema nogensinde vil spille 2. violin? Og nej, Rooney skal aldrig ud på den kant, som du angiveligt ønsker. Men hvis du ønsker 4-4-2, så skal det kun være Benzema eller Dzeko. Du kan aldrig hente dem begge to, når du har en så sikker starter i Rooney. Så kan Rooney og den nye angriber suppleres med en rutineret (Owen) og talenter.

MosaverB
15-06-2010, 21:41
@ Manager Ferguson.

Jeg har ofte svært ved at tro, om du kan skelne mellem FM og virkeligheden. Du vil åbenbart købe 2 nye angriber, og angiveligt spille 4-3-3? Tror du, at en spiller som Dzeko og Benzema nogensinde vil spille 2. violin? Og nej, Rooney skal aldrig ud på den kant, som du angiveligt ønsker. Men hvis du ønsker 4-4-2, så skal det kun være Benzema eller Dzeko. Du kan aldrig hente dem begge to, når du har en så sikker starter i Rooney. Så kan Rooney og den nye angriber suppleres med en rutineret (Owen) og talenter.
Hvis vi så køber den angriber, som alle snakker om, så er vi lige pludselig 8 angribere.
- Men, så snakker vi også om min. to angriber-salg hvis køb af en ny angriber - hvilket jeg ser som meget unødvendigt.

Acsadac
15-06-2010, 22:03
Hvis vi så køber den angriber, som alle snakker om, så er vi lige pludselig 8 angribere.
- Men, så snakker vi også om min. to angriber-salg hvis køb af en ny angriber - hvilket jeg ser som meget unødvendigt.

Der skal absolut ingen angribere ind med mindre vi får solgt nogen.

Som minimum skal Berbatov sælges inden, men også gerne Owen. Vi skal snart til at give tillid til de unge gutter..

MosaverB
15-06-2010, 22:06
Der skal absolut ingen angribere ind med mindre vi får solgt nogen.

Som minimum skal Berbatov sælges inden, men også gerne Owen. Vi skal snart til at give tillid til de unge gutter..
Det er lige præcis det jeg mener.
- Ja, det ville være rart hvis vi fik solgt både Owen og Berbatov, da der så er mere plads til de unge, I de "mindre" kampe.

NtotheT
16-06-2010, 00:00

Nu tog jeg mest udgangspunkt i ManagerFergusons drøm.

Hald
16-06-2010, 00:32
Fint med salget af Tosic, dog kunne handlen være glimrende hvis det var et bytte, så Milos Krasic røg den anden vej..
Nu ser jeg gerne snart at vi henter minimum en spiller. Jeg er ikke ligeglad med hvem vi henter, men jeg vil sige at jeg er snart villig til det meste.
En gratis spiller som Ballack så jeg hjertens gerne på vores midt, Ballack og Fletcher, ville nok være den bedste midt midt i hele PL. Dog så jeg hellere Diego fra Juve blive hentet, men prisen er vel alt afgørende i den sag.
Chiellini nej tak, skal ikke ha en Italiener i fosvaret, han ville ikke kunne begå sig på Old Trafford, så hellere Simon Kjær.
- Men lige nu ville jeg være vanvttig lykkelig hvis vi fyrrede et bud af på Suarez, og jeg begriber ikke hvorfor det ikke er blevet gjort, forhåbentligt fordi han er til VM, fordi han har selv udtalt han skifter ku til os eller Barca, chancen for at Barca byder på ham er lig nul, efter de har hentet Villa. Den ligger lige til Højrebenet, og han burde kunne hentes for ca 200 mill.

MC86
16-06-2010, 00:54
Fint med salget af Tosic. £8 mio for ham, også fik vi £5 mio for Foster. Så er der lidt ektra at købe for.

Håber også Owen og Berba ryger, også vi henter en ny angriber. Så er pengene der også til det.

Broberry
16-06-2010, 01:08
Ballack ? Aldrig i livet..
Suarez ? Ved jeg heller ikke helt med tbh. Der er meget stor forskel på de 2 ligaer, tvivler på at han kunne begå sig i Premier League.

JumpingCarrot
16-06-2010, 01:18
Aldrig om jeg vil anerkende sådan en hadefuld og usympatisk spiller som Ballack på Uniteds hold. Så vil jeg hellere gå transferløs i et årti.

Hinrichsen
16-06-2010, 02:28
Suarez ? Ved jeg heller ikke helt med tbh. Der er meget stor forskel på de 2 ligaer, tvivler på at han kunne begå sig i Premier League.

Og hvorfor tvivler du så på det?
Fordi der er en stor forskel på Premier League og Æresdivisionen?

Hvis det er dit syn bliver vores indkøbsmuligheder da godt nok indsnævret.

zhagzi
16-06-2010, 02:42
Det bliver fanme spændende at se HVOR mange af jer, allerede efter 10 kampe i PL kommer med udmeldinger som 'Vi skal fanme have en anden angriber' - 'Det duer ikke, vi skal have mere kvalitet i angrebet'.

Altså, for blot 3-4 måneder siden, snakkede 85% af folk herinde, om at vi skal have en ny klasse angriber, og Berbatov skal sægles.
Men så da Javier blev købt, sagde mange (stadigvæk), at vi skulle have endnu (!) en angriber, fordi Javier var et ukendt talent, og dem havde vi for mange af.
Og nu virker det som om folk lige pludselig vil stole på Diouf, Kiko og Danny, hvilket ikke er blevet sagt så ofte. Og selvfølgelig Javier.

Jeg glæder mig virkelig til at se reaktionerne til denne Premier League :)
Jeg vil personligt gerne have en klasse angriber, og synes ikke vi har nok kvalitet lige nu.
Og det mener jeg blot fordi, Ferguson har skabt et mesterhold, et hold som skal være med hvor det sner. Klubben havde ikke samme status i 90'erne, ihvertfald ikke de første 6-7 år. Den var i opblomstring, og Ferguson kunne dengang satse på talenterne i flere kampe, give dem mere opmærksomhed.
Og nu, ja så er problemet at klubben er blevet for stor. Der er så højt pres på talenterne, at de sjældent bryder igennem.
Hvis Kiko fik 5-10 kampe i træk(!), så tror jeg virkelig han ville vise mere end han har gjort, hidtil. Samme gælder for Obertan.
Men det har vi ikk råd til, fordi ligeså snart vi er på en 3-4 plads, så er klubben i 'krise'..

zhagzi
16-06-2010, 02:49

Nu må snakken om hvorvidt en Æresdivison spiller kan klare sig i PL, snart stoppe. 32 mål i 33 kampe, er fanme ikke en hvem som helst der scorer de kasser. RvN var også fantastisk for os. Robben, Sneijder, RvP, Park osv. har da alle klaret sig rigtig godt? Vermalen ligeså.

Det er simpelthen for mærkeligt, at afvise en spiller pga. han spiller i Æresdivisonen. Van Der Meyde, Van der Vaart havde/har også klaret sig rigtig godt.

RAppel
16-06-2010, 11:20
09:35 Yesterday brought news of Giorgio Chiellini being tipped to join United for £25million. The player's agent, Davide Lippi, swiftly said that his client was negotiating a new contract with Juventus. Today, the Sun quotes Lippi as saying: "United is a club and England is a country of great importance to us. We like them a lot. With Giorgio, we've decided that during the World Cup we won't think about the transfer market. But after the World Cup, we will think about everything. He is honoured to be of interest to United. At Juventus, many have top contracts - but not Giorgio. " Anybody find it coincidental that United's interest emerges during his contract negotiations?

Det kan man da godt undres lidt over :)

NtotheT
16-06-2010, 11:38
Efter at have tænkt over det, så er jeg faktisk villig til at slippe Vidic for Benzema + en sum penge.

Benzema og 100 mio. kr. for Vidic er IMO en supergod handel. For jeg tror snildt, at vi kan hente Shawcross for højest 150 mio. kr. Det vil sige, at vi skal højest punge 50 mio. kr ud. Og hvis Ferguson er interesseret i klasse og en, der kan gavne fuldt ud, så er der altid Chiellini, som jeg tror godt, vi kan hente forholdsvist billigt, idet Juventus har skudt dem selv i foden, når de ikke er med i Europa eller lignende.

Hvis det sker, så vil jeg ikke være ked af det. Men så kan jeg se frem til måske Europas farligste duo, hvis alt flasker sig med Benzema og Rooney.

Pils
16-06-2010, 11:55
Efter at have tænkt over det, så er jeg faktisk villig til at slippe Vidic for Benzema + en sum penge.

Benzema og 100 mio. kr. for Vidic er IMO en supergod handel. For jeg tror snildt, at vi kan hente Shawcross for højest 150 mio. kr. Det vil sige, at vi skal højest punge 50 mio. kr ud. Og hvis Ferguson er interesseret i klasse og en, der kan gavne fuldt ud, så er der altid Chiellini, som jeg tror godt, vi kan hente forholdsvist billigt, idet Juventus har skudt dem selv i foden, når de ikke er med i Europa eller lignende.

Hvis det sker, så vil jeg ikke være ked af det. Men så kan jeg se frem til måske Europas farligste duo, hvis alt flasker sig med Benzema og Rooney.

Jeg tror ikke du skal regne med at vi får Benzema plus en sum penge. Tror mere på en byttehandel lige over, hvis det skulle ske.

Hvorfor er det, at alle er så vilde for at vi skal hente Shawcross til klubben igen. Bevars han har gjort det godt lige siden vi solgte ham. Men i mine øjne så synes jeg ikke han helt har klassen til united.

United-forever
16-06-2010, 12:28

Behøver vi virkelig en ny central forsvar hvis vi sælger Vidic? I sidste sæson viste J. Evans sig da mere end rigeligt i stand til at overtage når Vidic eller Rio var skadet .. Samtidig har vi jo også fået Smalling, der så ville have noget kortere vej til holdet, samt Brown, der jo altid har gjort det godt, når der har været brug for ham (og han vel at mærke har været skadesfri).

unitedforreal
16-06-2010, 12:38
Sjovt at folk stadig ønsker en ny storspiller til holdet osv. Er det ikke gået op for folk at vores økonomi ser rigtig dårlig ud ?

Ser man på løn osv, så ligger vi langt under Madrid-chelsea-City og Barcelona. Ja de er nogen andre ejer og andre form for leder. Men stadig vi er klub i samme størrelse og enda større.

Vi sælger ud pt. (små spiller men stadig...) tror rød lamper begynder at lyse ekstra så snart vi kan se økonomin igen eller gælden om et pr måneder.

Acsadac
16-06-2010, 12:52
Sjovt at folk stadig ønsker en ny storspiller til holdet osv. Er det ikke gået op for folk at vores økonomi ser rigtig dårlig ud ?

Ser man på løn osv, så ligger vi langt under Madrid-chelsea-City og Barcelona. Ja de er nogen andre ejer og andre form for leder. Men stadig vi er klub i samme størrelse og enda større.

Vi sælger ud pt. (små spiller men stadig...) tror rød lamper begynder at lyse ekstra så snart vi kan se økonomin igen eller gælden om et pr måneder.

Der er ingen tvivl om, at der foregår en tilpasning af omkostningerne.

Men med med 700-800 mio på kontoen, vælger jeg at tro på at der er lidt penge til transfers. Hvorfor skulle pengene ellers stå der? Skulle de ikke investeres, kunne man lige så godt bruge dem til afbetaling.

Jeg mener ikke det er unaturligt som fan at håbe på ændringer i truppen. I mit hoved er der en åbenlys ubalance i truppen, og den håber jeg bliver ændret..

MC86
16-06-2010, 13:31
Behøver vi virkelig en ny central forsvar hvis vi sælger Vidic? I sidste sæson viste J. Evans sig da mere end rigeligt i stand til at overtage når Vidic eller Rio var skadet .. Samtidig har vi jo også fået Smalling, der så ville have noget kortere vej til holdet, samt Brown, der jo altid har gjort det godt, når der har været brug for ham (og han vel at mærke har været skadesfri).

Hvis vi sælger Vidic er vi nødt til at købe en ny. Rio er helt sikker skadet en del af tiden, og mener ikke det er helt holdbart at spille med Evans og Smaalling/Brown hvis vi vil være med hvor der sker. Men er enig i at hvis Vidic ryger så er Chiellini en god erstatning. Men håber mest på Vidic bliver.

zhagzi
16-06-2010, 13:33
De er simpelthen for latterlige og til grin, dem fra Madrid.
Tænk sig, de vil prøve at få fat i Rooney og Gerrard, som begge er de mest respekterede fra deres klub.
http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/avis-real-smider-1-mia-pa-rooney-og-gerrard

Jeg synes det virker så overfladisk efterhånden, og uorganiseret. Det som et lille barn på 10, sidder og spiller manager med klubben. Køb alle med en overall på 90, og stil op med det.
Der er intet flow eller ordenlig koordineret spil i Real. Det en flok indies som spiller bold, og håber på det bedste.

EDIT: Okay måske (som Anden siger; Et måske kan være nej eller ja - Og ikke et ja, som det i stor stil er idag) kan Gerrard lige lokkes, pga. det sportslige. Men tror ikke det er nok i sidste ende.

Broberry
16-06-2010, 14:10
Lad os lige slå koldt vand i blodet :)
Hvorfor skulle Madrid dog hente Rooney ?...

De har måske den farligste angrebsduo i verden, bestående af 2 af de bedste angribere i hele verden, Higuaín&Ronaldo.

Jeg mener ikke at Rooney kan gå ind og forstærke Madrid på nogle måder, taget deres 2 angribere pt. i betragtning.

Rooney er måske en lille smule dygtigere end Higuaín(det kan diskuteres), men stadig langt fra Ronaldos niveau, i mine øjne.

Desuden har Mourinho af flere omgange udtalt at hans kære ven Ferguson, ikke skal være nervøs for hans superstjerne, og at han var inforstået med det ville være håbløst at forsøge.

Elrantiri
16-06-2010, 14:14
De er simpelthen for latterlige og til grin, dem fra Madrid.
Tænk sig, de vil prøve at få fat i Rooney og Gerrard, som begge er de mest respekterede fra deres klub.
http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/avis-real-smider-1-mia-pa-rooney-og-gerrard

Jeg synes det virker så overfladisk efterhånden, og uorganiseret. Det som et lille barn på 10, sidder og spiller manager med klubben. Køb alle med en overall på 90, og stil op med det.
Der er intet flow eller ordenlig koordineret spil i Real. Det en flok indies som spiller bold, og håber på det bedste.

EDIT: Okay måske (som Anden siger; Et måske kan være nej eller ja - Og ikke et ja, som det i stor stil er idag) kan Gerrard lige lokkes, pga. det sportslige. Men tror ikke det er nok i sidste ende.

Jeg tvivler ærlig talt på at Gerrard kan lokkes rent sportsligt, for chancerne for mesterskab er ikke meget større dernede, og slet ikke hvis Liverpool måske bliver solgt til nogen der faktisk har penge.

Niko
16-06-2010, 14:54
sidder og ser chile, og ham Alexis sanchez ser sku spændende ud. er han noget for os tror i?

robinho
16-06-2010, 15:02
sidder og ser chile, og ham Alexis sanchez ser sku spændende ud. er han noget for os tror i?

Jeg helgardere bare og siger: han er for dyr.

Pils
16-06-2010, 15:07

Han imponerer også mig meget i denne kamp. Utrolig god teknik og har også et rigtigt imponernde løbepensum.
En anden spiller der også imponerer mig er Matías Fernández. Han er stort med i alt offensivt som Chile præsterer.

Acsadac
16-06-2010, 15:12

Sanchez drømmer om United (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/stortalent-vil-til-united)

Udinese ville ikke sælge sidste sommer (http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/06/13/1322738/manchester-united-told-udineses-alexis-sanchez-is-not-for)

Hans navn har flere gange været nævnt ifm. United, men om United har været interesseret tør jeg ikke svare på.

Men ja, en meget spændende spiller..

Ulrik Vida Vinther
16-06-2010, 15:58
Sanchez drømmer om United (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/stortalent-vil-til-united)

Udinese ville ikke sælge sidste sommer (http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/06/13/1322738/manchester-united-told-udineses-alexis-sanchez-is-not-for)

Hans navn har flere gange været nævnt ifm. United, men om United har været interesseret tør jeg ikke svare på.

Men ja, en meget spændende spiller..

En spændende spiller - som er alt for ineffektiv og slet ikke får nok ud af sin teknik og hurtighed. For mig at se holder han for meget på bolden, men det kan der måske gøres noget ved (som bl.a. set ved Ronaldo og Nani).

Han er kun 21, og hvem ved om Fergie kan slibe og polere ham, så han kan få mere ud af sit talent. Problemet kan måske ligge i, om hans pris vil stige yderligere her ved VM.

Manager Ferguson
16-06-2010, 17:57

Smallig : 7 mio pund
Hernandez : 12 mio pund
Tosic : 12 mio pund

De penge kunne vi godt have brugt bedre. Tosic er solgt, det bliver så spænende med de 2 andre.

Vil ikke sige vi har en dårlig økonomi når vi kan spendere små 30 mio pund på 3 så ukendte spillere.

Heisel
16-06-2010, 18:22

Synes ikke han havde en af sine bedste kampe, men han gjorde det godt, og bliver bare ved og ved med at udfordre.
Jeg synes derimod, at Vidal så rigtig spændende ud. I kampen spillede han venstreback, men normalt spiller han midtbane, og er generelt en alsidig type. Jeg synes han viste lovende takter, og er så vidt jeg ved rimelig ung. Han spiller til dagligt i Leverkusen.
Tror han kunne være en spændende spiller at hente ind og udvikle yderligere.

United DK
16-06-2010, 18:28
Synes ikke han havde en af sine bedste kampe, men han gjorde det godt, og bliver bare ved og ved med at udfordre.
Jeg synes derimod, at Vidal så rigtig spændende ud. I kampen spillede han venstreback, men normalt spiller han midtbane, og er generelt en alsidig type. Jeg synes han viste lovende takter, og er så vidt jeg ved rimelig ung. Han spiller til dagligt i Leverkusen.
Tror han kunne være en spændende spiller at hente ind og udvikle yderligere.

På baggrund af den ene kamp?

Der skal ikke meget til at imponere folk, en enkelt god kamp, og de er lovende.

mojtaba
16-06-2010, 18:57
Alexis Sanchez har også været et emne for United før. I de kampe jeg har set ham har han imponeret mig helt vild, især kampen i dag mod Honduras, hvor jeg synes han gjorde det bedst. Hvis han fortsætter sine lovende takter her i VM, så vil det naturligvis heller ikke overraske mig, hvis storklubberne viser interesse for ham i denne transfer. Jeg ser ham som en stor spiller og det undre mig hvis han ikke snart skifter til en større klub. Han er én af mine ønskespillere og det ville være en drøm at se ham i United-trøjen.

Elrantiri
16-06-2010, 18:59
Smallig : 7 mio pund
Hernandez : 12 mio pund
Tosic : 12 mio pund

De penge kunne vi godt have brugt bedre. Tosic er solgt, det bliver så spænende med de 2 andre.

Vil ikke sige vi har en dårlig økonomi når vi kan spendere små 30 mio pund på 3 så ukendte spillere.

Tosic er en ting, men hvad med at Smalling og Hernandez lige får lov til at tage trøjen på før du dømmer dem ude?

Heisel
16-06-2010, 19:28
På baggrund af den ene kamp?

Der skal ikke meget til at imponere folk, en enkelt god kamp, og de er lovende.

Nej, har tidligere set ham både for landshold og på klubplan. Udfra det jeg har set, virker han bestemt som en spændende spiller som sikkert kan købes forholdsvist billigt.

United DK
16-06-2010, 19:41
Jamen har vi brug for hans type? Jeg mener jo ikke vi mangler meget, for igen at erobre tronen i England. En 10'er eller en giftig angriber, alt afhændig af hvilket system man vil spille (4-4-2/4-3-3), og så mener jeg faktisk vi er der.

Heisel
16-06-2010, 19:49
Jamen har vi brug for hans type? Jeg mener jo ikke vi mangler meget, for igen at erobre tronen i England. En 10'er eller en giftig angriber, alt afhændig af hvilket system man vil spille (4-4-2/4-3-3), og så mener jeg faktisk vi er der.

Tja. Han ville i mine øjne være en rigtig god breddespiller, som både ville kunne tage sig af backerne, i tilfælde af skader, og så kan han spille alle pladser på midtbanen. Han har en masse energi, og sine forcer i det offensive spil, og jeg ser ikke mange af vores nuværende midtbanespillere have disse egenskaber.

Acsadac
16-06-2010, 21:11
Tja. Han ville i mine øjne være en rigtig god breddespiller, som både ville kunne tage sig af backerne, i tilfælde af skader, og så kan han spille alle pladser på midtbanen. Han har en masse energi, og sine forcer i det offensive spil, og jeg ser ikke mange af vores nuværende midtbanespillere have disse egenskaber.

Man kan sige, at hvis vi udlejer Fabio, så kan vi mangle en back-up til venstre back.

Derudover, skal vi spille 4-4-2, vil jeg på ingen måde mene, at han er typen der kan bringe midtbanen til et andet niveau. Dette skal være en langt mere fysisk plæneklipper-type. Skal der spilles 4-3-3, så mener jeg ikke at han kan bidrage med noget spil som vores nuværende folk til den centrale midt ikke kan.

Acsadac
16-06-2010, 21:14

Agree.. Men netop også det der gør transferdebatten speciel. Folk er fortaler for forskellige systemer. Truppen pt taler hen imod forskellige systemer.

Jeg savner en strømligning af truppen. Er glad for at de spillere som ikke har niveau bliver solgt. Så vil jeg hellere have en trup med 3-4 færre spillere, hvis alle spillere kan bidrage positivt til truppen.

Inden vi ved om Berbatov bliver solgt eller ej, så ved vi ikke om SAF satser på 4-4-2 eller 4-3-3..

Anderson_8
16-06-2010, 21:40
jeg er personligt helt vild med Alexis Sanchez, rigtig hurtig og dribler helt fantastisk.

Problemet er blot at efter dette vm, med bar nogenlunden succes, så er jeg ikke et sekund i tvivl om prisen skrues op til mindst 150 mio. hvis ikke mere. sådan en type spiller skal man helst købe inden vm, da han er en af holdets helt store stjerner hvis ikke den største. Han vil komme meget i fokus, og med succes bliver han super dyr.

United DK
16-06-2010, 21:41

Hvad jeg kan læse mig frem til, så har han sine forcer i det defensive, og der synes jeg vi har rigeligt (Fletcher, Carrick, Hargreaves, Gibson). Jeg ved ikke hvor mange penge vi har, men dem vi har, bør vi bruge med omtanke, og ikke bare hente breddespillere. Vi skal have forstærkninger.

Brock
17-06-2010, 12:40
Må erklære mig enig med Robinho, og mene at Sanchez bliver alt for dyr. Især hvis han lige scorer 2 ligegyldige mål under slutrunden, så står der dollartegn i øjnene på herrene i Udine og formentlig også chilenerens agent.

Mht. til dem der mener det er latterligt at diskutere hvorvidt en - ekstremt - målfarlig spiller (Suarez) fra den hollandske liga kan begå sig på PL niveau, så skal man da vidst ikke tænke på Afonso Alves ret mange gange, før det legetemiserer sådan en diskussion!

robinho
17-06-2010, 12:44
Må erklære mig enig med Robinho, og mene at Sanchez bliver alt for dyr. Især hvis han lige scorer 2 ligegyldige mål under slutrunden, så står der dollartegn i øjnene på herrene i Udine og formentlig også chilenerens agent.

Mht. til dem der mener det er latterligt at diskutere hvorvidt en - ekstremt - målfarlig spiller (Suarez) fra den hollandske liga kan begå sig på PL niveau, så skal man da vidst ikke tænke på Afonso Alves ret mange gange, før det legetemiserer sådan en diskussion!

Du skal nu ikke tage min kommentar så højtideligt hehe. Jeg fyre bare den sætning af uanset hvem i foreslår som nye spillere for at pointere fergies nærighed og at han ikke tror fansene kan lægge to og to sammen.

Manager Ferguson
17-06-2010, 14:23
Vi skulle have købt sanchez for et 1-2 år siden, istedet for at investere i tosic og obertan.

Obertan har dog været skadet og spillet godt i wolsburg kampen, men det gør ham på ingen måde en mand i start 11´eren.

Tosic = piv elendig og nu solgt.

Sanchez kunne have gået i start 11 ´eren eller lige uden for start 11éren.

MC86
17-06-2010, 14:23
Du skal nu ikke tage min kommentar så højtideligt hehe. Jeg fyre bare den sætning af uanset hvem i foreslår som nye spillere for at pointere fergies nærighed og at han ikke tror fansene kan lægge to og to sammen.

Synes også fergie er lidt nærrig. Han må forstå tiden har ændret sig. Men sjovt nok er han ikke nærrig når det gælder unge talenter. Lidt mærkeligt i mine øjne..

Er spændt på og se hvilket køb vi laver i år hvis vi altså køber. Håber en angriber, eller en 10'er.

United DK
17-06-2010, 14:31
Synes også fergie er lidt nærrig. Han må forstå tiden har ændret sig. Men sjovt nok er han ikke nærrig når det gælder unge talenter. Lidt mærkeligt i mine øjne..

Er spændt på og se hvilket køb vi laver i år hvis vi altså køber. Håber en angriber, eller en 10'er.

Ferguson har vel brugt 2 mia. samlet på Rooney, Rio, Veron, Berbatov, Carrick og Hargreaves. Det er ikke nærighed, bare en åndsvag form for utålmodighed blandt mange herinde.

MC86
17-06-2010, 14:43
Ferguson har vel brugt 2 mia. samlet på Rooney, Rio, Veron, Berbatov, Carrick og Hargreaves. Det er ikke nærighed, bare en åndsvag form for utålmodighed blandt mange herinde.

Ja det er vel ca 1,8 mia, men der er 6 spillere på rigtig mange år. Men mener også fergie er blevet mere nærrig på de sidste par år.

men mener ikke det er åndsvagt at forlange der skal ske lidt på transfer markedet i år. det er mere åndsvagt hvis der ikke sker noget..

United DK
17-06-2010, 14:54
Ja det er vel ca 1,8 mia, men der er 6 spillere på rigtig mange år. Men mener også fergie er blevet mere nærrig på de sidste par år.

men mener ikke det er åndsvagt at forlange der skal ske lidt på transfer markedet i år. det er mere åndsvagt hvis der ikke sker noget..

Transfervinduet er ikke engang åbnet, og når det gør 1. juli, så lukker det først 31. august. Der er så uendeligt lang tid, og vi skal ikke bruge mere end 1-2 spillere, så jeg er ikke bekymret for manglende aktivitet. Jeg er mere bange for, at vi ikke får solgt ud, så truppen ryger ned på et mere normalt antal, i stedet for de 30-35 mand vi har p.t.

Cfg
17-06-2010, 15:04
Vi skulle have købt sanchez for et 1-2 år siden, istedet for at investere i tosic og obertan.

Obertan har dog været skadet og spillet godt i wolsburg kampen, men det gør ham på ingen måde en mand i start 11´eren.

Tosic = piv elendig og nu solgt.

Sanchez kunne have gået i start 11 ´eren eller lige uden for start 11éren.

Kunne du begrunde dette, tak?

MC86
17-06-2010, 15:04
Transfervinduet er ikke engang åbnet, og når det gør 1. juli, så lukker det først 31. august. Der er så uendeligt lang tid, og vi skal ikke bruge mere end 1-2 spillere, så jeg er ikke bekymret for manglende aktivitet. Jeg er mere bange for, at vi ikke får solgt ud, så truppen ryger ned på et mere normalt antal, i stedet for de 30-35 mand vi har p.t.

Det er også rigtig nok, men vi skal ikk vente til allersidst ihvertfald.

Mener heller ikke vi skal hente mere en højest 2, men mener også det er nødvendigt der bliver hentet et forstærkning. Håber på 2 forstærkninger, men det kræver så også at eksempelvis Berbatov og Owen ryger, og der kommer nogle udlejninger.

robinho
17-06-2010, 15:16

Drop det der "åndsvag". Jeg nævner ikke noget om tidshorisont for transfere så vidt jeg lige ser.

Jeg ser på at fergie konstant dækker sig ind under at markedet eksplodere, og at der ikke er noget til passende værdi, når han skal forsvare sin manglende aktivitet.

Men det er jo ikke kun madrid og city der betaler mere for spillere nu. Det gør alle klubber, for lukrative sponsor og tv aftaler gør selv de mindre klubber stærkere og er i stand til ikke at skyde deres talenter af for "småpenge".

United DK
17-06-2010, 15:25
Drop det der "åndsvag". Jeg nævner ikke noget om tidshorisont for transfere så vidt jeg lige ser.

Jeg ser på at fergie konstant dækker sig ind under at markedet eksplodere, og at der ikke er noget til passende værdi, når han skal forsvare sin manglende aktivitet.

Men det er jo ikke kun madrid og city der betaler mere for spillere nu. Det gør alle klubber, for lukrative sponsor og tv aftaler gør selv de mindre klubber stærkere og er i stand til ikke at skyde deres talenter af for "småpenge".

Det er jo noget værre vrøvl, at han konstant dækker sig indunder de (alt for) høje priser på transfermarkedet. Ferguson er da netop en manager, der har været god til at give overpris for spillere. Snakkede vi om Wenger, ville jeg være mere enig, men i Fergusons tilfælde synes jeg det er direkte løgn.

At han ikke ville give 500 mio. sidste sommer for Benzema, synes jeg ikke der er noget at sige til, og den holdning ville jeg også have, selvom Benzema havde haft en god sæson i Real Madrid.

Acsadac
17-06-2010, 16:07

Og det er egentlig det jeg ser United værende igang med nu.

Men det er en svær balance. Fx en spiller som Gibson, hvem ved om han udvikler sig lige som Fletcher, O'shea og Brown..

Derudover bliver der en naturlig afgang af formentlig 4 spillere næste sommer, Vds, Neville, Giggs og Scholes.

Edit: Derudover mener jeg vi har for mange angribere. Tror ikke på at Berbatov og Owen slår igennem. Derudover må klubben vurdere om Diouf har det der skal til. Men salg af Berbatov og Owen og udlejning af Diouf vil bane vej for et køb af en god angriber.

Anderson_8
17-06-2010, 17:05
Så er Yaya Toure's famøse agent igen ude med udtalelser om at hans spiller meget snart bliver solgt. Sidste gang var han jo nærmest solgt til en manchester-klub, men lad os nu se om der er noget om snakken denne gang. jeg tvivler, i den grad.

Manager Ferguson
17-06-2010, 20:33
Kunne du begrunde dette, tak?

Vi købte Tosic for 100 mio og nu er han solgt. Hva tror du selv??

Ruunee
17-06-2010, 21:09
Jeg mener også det er for tidligt at beklage sig over Uniteds mangel på aktivitet på markedet. Som United.dk nævner er der lang tid til vinduet lukker - og bekymringer allerede nu vil være ligesom hvis vi allerede i november gik og beklagede os over at mor og far måske ikke købte nogen julegaver. Isteden for at vente til juleaften.

Men jeg deler da en vis utålmodighed. Det ville da være nemmere at slappe af og glæde sig til 14. august (= 24 december) hvis vi vidste at det afgørende ene (måske to) indkøb var på plads. Og helt konkret er det jo altid bedre at have truppen klar (både dem der skal ind og dem skal ud) til opstarten begynder - og ikke vente til 31. august.

Jeg vælger at tro på den der er blevet nævnt officielt et par gange at vi køber een mere, og at det bliver lige præcis den spiller vi mangler. Og så satser jeg på at meldingen kommer d. 12. juli - dagen efter VM finalen. Bliver det d. 28 august uden noget nyt, begynder jeg nok også plage mor og fergie, for at sikre mig at de ikke har glemt julen.

robinho
17-06-2010, 21:27
Mange andre hold handler allerede, også selvom der er VM, så der er ingen undskyldninger.

Jeg vil da kun kunne se en fordel i at det hele blev lukket så hurtigt man kunne, for så kunne man også få de nye spillere med i pre season, istedet for at skulle spille dem ind i løbet af sæsonen, som man jo skal hvis man venter til de sidste dage af vinduet før man handler.

Manager Ferguson
17-06-2010, 21:31
Mange andre hold handler allerede, også selvom der er VM, så der er ingen undskyldninger.

Jeg vil da kun kunne se en fordel i at det hele blev lukket så hurtigt man kunne, for så kunne man også få de nye spillere med i pre season, istedet for at skulle spille dem ind i løbet af sæsonen, som man jo skal hvis man venter til de sidste dage af vinduet før man handler.

Mange klubber handler da efter pre-season og lige til sidst i transfervinduet.
Mange mener at spillere ikke kommer ordenligt ind i klubben fordi man køber dem så sent. Det er da noget pis. Spillerne har bare at integrere sig hurtigt. De får fandme flere hundrede tusinde om ugen.!!

Cfg
17-06-2010, 21:41
Vi købte Tosic for 100 mio og nu er han solgt. Hva tror du selv??

Det sgu for tyndt det der, det må du kunne gøre bedre. Jeg gider ikke høre penge som argument for at en spiller er "piv elendig" ..Kom så.

Manager Ferguson
17-06-2010, 21:49
Det sgu for tyndt det der, det må du kunne gøre bedre. Jeg gider ikke høre penge som argument for at en spiller er "piv elendig" ..Kom så.

Hvad er det lige du ikke forstår. Vi købte manden for 100 mio. Han har været med i 2 kampe og nu har vi solgt ham. Det er sku da at være elendig. En mand til 100 mio.

Ruunee
17-06-2010, 21:54
Se nu scorede Hernandez lige et lækkert mål mod Frankrig - et par stykker mere fra ham i denne slutrunde, og man kunne fristes til at tro at vi ikke behøver flere angribere... (selv hvis vi sælger Berbatov)
Det er jo alt for tidligt at tro på, men det føles godt at gøre det.

Ruunee
17-06-2010, 22:00
Hvad er det lige du ikke forstår. Vi købte manden for 100 mio. Han har været med i 2 kampe og nu har vi solgt ham. Det er sku da at være elendig. En mand til 100 mio.

Hvorfor forstår du ikke selv at dit argument er tyndt formuleret. Selvfølgelig er det ikke elendigt kun at have været med i to kampe. Og hvilken forskel gør det - i dit argument - hvad han kostede?
Det ville være elendigt hvis det kunne bevises at han virkelig ikke var god nok til mere end to kampe og aldrig nogensinde ville blive det.
Og meget tyder på at du har ret i at han ikke har været god nok til United, men derfor behøver du vel ikke tale sådan.

Jeg købte engang en hue til min onkel for 100 kr, han har kun haft den på to gange, derfor er det en elendig hue.

Manager Ferguson
17-06-2010, 22:04
Hvorfor forstår du ikke selv at dit argument er tyndt formuleret. Selvfølgelig er det ikke elendigt kun at have været med i to kampe. Og hvilken forskel gør det - i dit argument - hvad han kostede?
Det ville være elendigt hvis det kunne bevises at han virkelig ikke var god nok til mere end to kampe og aldrig nogensinde ville blive det.
Og meget tyder på at du har ret i at han ikke har været god nok til United, men derfor behøver du vel ikke tale sådan.

Jeg købte engang en hue til min onkel for 100 kr, han har kun haft den på to gange, derfor er det en elendig hue.

Du sammeligner et køb med en hue på 100 kr, med et spillerkøb til 100 mio. fornuftigt sammenligning. :confused:

Manager Ferguson
17-06-2010, 22:06
Se nu scorede Hernandez lige et lækkert mål mod Frankrig - et par stykker mere fra ham i denne slutrunde, og man kunne fristes til at tro at vi ikke behøver flere angribere... (selv hvis vi sælger Berbatov)

Se nu scorede Blanco lige et lækkert mål mod Frankrig - et par stykker mere fra ham i denne slutrunde, og man kunne fristes til at tro at vi ikke behøver flere angribere... Sign ham nu!!!!!!!!!!

Ruunee
17-06-2010, 22:11
Du sammeligner et køb med en hue på 100 kr, med et spillerkøb til 100 mio. fornuftigt sammenligning. :confused:
Forstår du ikke at jeg prøver at få dig til at forholde dig til dit argument. Her ka det sgu da være ligegyldigt om det handler om 100 millioner eller 100 vingummibamser.
Det er jo fordi du konkluderer at en spiller er elendig fordi han ikke har fået spilletid, og så bliver solgt.
Måske har min onkel ikke gået med den hue, fordi han har en anden hue, eller fordi den hue jeg ga ham er for lille eller fordi det er for varmt til at gå med hue, eller fordi han har fået skåret hovedet af og derfor ikke har brug for en hue...
Ha en go aften, du gamle.

Ruunee
17-06-2010, 22:12
Se nu scorede Blanco lige et lækkert mål mod Frankrig - et par stykker mere fra ham i denne slutrunde, og man kunne fristes til at tro at vi ikke behøver flere angribere... Sign ham nu!!!!!!!!!!
Hvad er dit problem, lille pus?

hoen
17-06-2010, 22:14

Gud hvor er det dog bare sygt at komme på det her forum og gang på gang se den ene syge kommentar efter den anden.
Kan det virkelig passe at mennesker med en fælles interesse konstant skal prøve på at gøre hinanden til grin.
Eller bare komme med meget dumme kommentar
Og ja jeg ved godt jeg bare kan lade være med at komme her, men der må da være andre der må være træt af det,

Cfg
17-06-2010, 22:18

Du kan ikke komme med et godt argument for, at han er "piv elendig" kan du?
Et fejlkøb, et flop måske. Men du vurdere hans tekniske kunnen, ud fra beløbet der blev betalt for ham? Kom nu med nogle argumenter såsom "Kan ikke ramme en bold", "han har ingen teknik", "han mangler overblik", "doven". Noget der ligesom holder i din konstatering af, at han er "piv elendig". Men igen, kom nu med dine argumenter, fremfor "hvad er det lige du ikke forstår" svar. :whine:

Acsadac
17-06-2010, 22:21
Hvad er dit problem, lille pus?

Kunne i ikke tage jer teenage-fnider internt og holde tråden on topic?

Manager Ferguson
17-06-2010, 22:26
Kunne i ikke tage jer teenage-fnider internt og holde tråden on topic?

Ja ved heller ikke hvad der sker...

Manager Ferguson
17-06-2010, 22:31
Du kan ikke komme med et godt argument for, at han er "piv elendig" kan du?
Et fejlkøb, et flop måske. Men du vurdere hans tekniske kunnen, ud fra beløbet der blev betalt for ham? Kom nu med nogle argumenter såsom "Kan ikke ramme en bold", "han har ingen teknik", "han mangler overblik", "doven". Noget der ligesom holder i din konstatering af, at han er "piv elendig". Men igen, kom nu med dine argumenter, fremfor "hvad er det lige du ikke forstår" svar. :whine:

Han er da sikkert en god foboldspiller og blev kaldt for et stortalent, men aner virkeligt ikke noget omkring ham. Så ham da han kom ind i en af sine mange kampe for United (2) og han virkede jo som en dreng der ikke havde nogen fysik og eller nogen sans for at kæmpe.

Skriver jo også bare det er åndsvagt at man køber en spiller for 100 mio og så sælger man ham. Så må man sku da regne ud, at han ikke er særlig god.

Ruunee
17-06-2010, 22:42
Skriver jo også bare det er åndsvagt at man køber en spiller for 100 mio og så sælger man ham. Så må man sku da regne ud, at han ikke er særlig god.

Og vi skrev bare at du gerne måtte forklare hvorfor du kunne konkludere at han var elendig.

Men jeg skal - for mit vedkommende - nok huske aldrig at spørge dig om noget igen. Så kan jeg blive fri for at skulle udsættes for din vrede.

Manager Ferguson
17-06-2010, 22:45
Og vi skrev bare at du gerne måtte forklare hvorfor du kunne konkludere at han var elendig.

Men jeg skal - for mit vedkommende - nok huske aldrig at spørge dig om noget igen. Så kan jeg blive fri for at skulle udsættes for din vrede.

Nårhh, blev man ked af det.. :lolol:

Ruunee
17-06-2010, 22:47
Nårhh, blev man ked af det.. :lolol:
Nårhh, det var bare det du prøvede på.

:smilings:

Pils
17-06-2010, 22:49
Mange klubber handler da efter pre-season og lige til sidst i transfervinduet.
Mange mener at spillere ikke kommer ordenligt ind i klubben fordi man køber dem så sent. Det er da noget pis. Spillerne har bare at integrere sig hurtigt. De får fandme flere hundrede tusinde om ugen.!!

Det er da klart en fordel for den spiller man nu køber, at han kan være med i preseason så han får en ordentlig opstart samt lærer sine holdkammarater at kende. Desuden er det mennesker vi snakker om, så du kan ikke bare på kommando få en spiller til at integrere sig. Især ikke hvis de kommer fra et andet land og kultur.

Manager Ferguson
17-06-2010, 22:51
Nårhh, det var bare det du prøvede på.

:smilings:

Næ, du må jo bare tage det meget tungt,

snegl
18-06-2010, 10:03
Kan du dokumentere at Tosic kostede 100 mio? Mig bekendt kostede Tosic og Ljajic ca 16 mio pund tilsammen. Ljajic var formentlig den dyre af dem, og den del af handelen blev ikke fuldført.

snegl
18-06-2010, 10:05
Det var da godt nok nogle trættende og usaglige indlæg. Kan du dokumentere at Tosic kostede 100 mio? Mig bekendt kostede Tosic og Ljajic ca 16 mio pund tilsammen. Ljajic var formentlig den dyre af dem, og den del af handelen blev ikke fuldført.

Edit: og 16,3 som det eksakte beløb var, var vist endda nok kun en maxpris nu jeg googler det lidt.

zhagzi
18-06-2010, 12:38
http://onside.dk/nyheder/premier-league/simon-kjaer-drommer-om-liverpool-om-natten

Der blev skrevet tidligere, at nogle ikke ville have Kjær fordi han er Liverpool-fan. Men hvis han drømmer om at spille for Scumpool, og ønsker det i fremtiden, har jeg altså heller ikke særlig meget lyst til se ham i truppen.

Kasper United
18-06-2010, 12:45
http://onside.dk/nyheder/premier-league/simon-kjaer-drommer-om-liverpool-om-natten

Der blev skrevet tidligere, at nogle ikke ville have Kjær fordi han er Liverpool-fan. Men hvis han drømmer om at spille for Scumpool, og ønsker det i fremtiden, har jeg altså heller ikke særlig meget lyst til se ham i truppen.

Ví har jeg heller ikke det store at bruge ham til, når vores centrale forsvar er dækket ind, som den er nu. Hvis vi sælger Vidic, skal vi måske have en ny midterforsvar, men det skal nok være en mere erfaren en af slagsen.

Hvis han skifter, så lad ham skifte til Liverpool. Men de har vel ikke råd?

Bugge
18-06-2010, 15:06
Næ, du må jo bare tage det meget tungt,

Drop nu de der konfirmand kommentarer, det giver alle os andre ondt i hovedet at se på.

MartinNielsen
18-06-2010, 19:43
http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tysk/hollandsk-dribler-rygtes-til-england-og-italien

Vil ærligt indrømme at jeg absolut intet ville have imod at se ham i en rød trøje :)

Kasper United
18-06-2010, 19:58
http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tysk/hollandsk-dribler-rygtes-til-england-og-italien

Vil ærligt indrømme at jeg absolut intet ville have imod at se ham i en rød trøje :)

Er du gal, han spillede godt mod Danmark :D
Bliver fedt at se, om han kan fortsætte dominansen i de næste kampe, hvis han kommer på banen.

Acsadac
18-06-2010, 22:03
Er du gal, han spillede godt mod Danmark :D
Bliver fedt at se, om han kan fortsætte dominansen i de næste kampe, hvis han kommer på banen.

Han spillede vanvittigt godt mod DK. Så ham også i nogle af Hollands testkampe hvor han også var god.

Synes han minder meget om Obertan. Og måske ikke lige typen vi mangler.. Men en spændende spiller, bestemt..

NtotheT
19-06-2010, 11:53

Så nogle få kampe med ham i HSV, og han er altså en vanvittig dribler. Hans driblinger er effektive, og han er et teknisk vidunder. En meget spændende spiller. Men ja ... det er ikke lige kantspillere vi mangler lige pt. Men han kunne være en spændende spiller at følge, hvis vi skal have nye kanter. :)

Kasper United
19-06-2010, 15:58
Så nogle få kampe med ham i HSV, og han er altså en vanvittig dribler. Hans driblinger er effektive, og han er et teknisk vidunder. En meget spændende spiller. Men ja ... det er ikke lige kantspillere vi mangler lige pt. Men han kunne være en spændende spiller at følge, hvis vi skal have nye kanter. :)

Jeg har næsten ikke set nogen til ham, men kan han ikke også bruges andre steder end på kanten?

Ulrik Vida Vinther
19-06-2010, 16:14
Jeg har næsten ikke set nogen til ham, men kan han ikke også bruges andre steder end på kanten?

Ikke mig bekendt. Men det er da heller ikke fordi vi er helt vildt godt besat på kanterne?

Vi har Nani og Valencia, sidstnævnte som har været rendyrket klasse, og Nani som også har vist flotte takter, når han har kunnet holde formen. Derudover har vi et alternativ i Park, som langt fra tiltaler mig som tredjevalg, da jeg ikke mener han kan træde ind med f.eks. 30 minutter igen og som sådan "skabe" noget.
Desuden har vi unge Obertan, hvis klasse vi endnu ikke rigtig kender. Og så er der selvfølgelig Giggs, som jeg dog mere betragter som en central midtbanespiller, qua hans manglende speed men også fantastiske overblik og iscenesættende karakter.
Til sidst har vi Cleverly som har gjort det fantastisk i The Championship, men hvis rolle vi ikke rigtig kender i kommende Premier League-sæson.

Vi har således, som jeg ser det, 2 gode kanter (Nani og Valencia) og 3 tvivlsomme/middelmådige erstatninger (Park, Obertan og Cleverly).

Jeg siger ikke at vi skal have Eljero Elia, jeg påpeger blot at vi udover en offensiv/kreativ midtbanespiller (måske Özil???), sagtens kunne bruge en kantspiller - specielt hvis Nani eller Valencia skulle blive skadet.

EDIT: Hov, indlægget var ikke som sådan rettet mod dig, Kasper :)

Kasper United
19-06-2010, 17:57
Ikke mig bekendt. Men det er da heller ikke fordi vi er helt vildt godt besat på kanterne?

Vi har Nani og Valencia, sidstnævnte som har været rendyrket klasse, og Nani som også har vist flotte takter, når han har kunnet holde formen. Derudover har vi et alternativ i Park, som langt fra tiltaler mig som tredjevalg, da jeg ikke mener han kan træde ind med f.eks. 30 minutter igen og som sådan "skabe" noget.
Desuden har vi unge Obertan, hvis klasse vi endnu ikke rigtig kender. Og så er der selvfølgelig Giggs, som jeg dog mere betragter som en central midtbanespiller, qua hans manglende speed men også fantastiske overblik og iscenesættende karakter.
Til sidst har vi Cleverly som har gjort det fantastisk i The Championship, men hvis rolle vi ikke rigtig kender i kommende Premier League-sæson.

Vi har således, som jeg ser det, 2 gode kanter (Nani og Valencia) og 3 tvivlsomme/middelmådige erstatninger (Park, Obertan og Cleverly).

Jeg siger ikke at vi skal have Eljero Elia, jeg påpeger blot at vi udover en offensiv/kreativ midtbanespiller (måske Özil???), sagtens kunne bruge en kantspiller - specielt hvis Nani eller Valencia skulle blive skadet.

EDIT: Hov, indlægget var ikke som sådan rettet mod dig, Kasper :)

Nej, nej, men jeg må vel godt svare alligevel? :)
- Hvis vi evt., som du selv nævner, køber Özil (Jovetic er også en glimrende mulighed!), så kan han jo både spille som den kreative midtbane, men mig bekendt kan han også spille kant. Og en spiller som Jovetic kan spille begge kanter, kreativ midtbanespiller/offensiv midtbanespiller og angriber. Der er massere af muligheder (bl.a. også Pastore), men de er alle unge, så jeg ved ikke, om de for alvor kan præstere i Premier League.

Holmegaard
19-06-2010, 18:11
Var lige inde på megastorens hjemmeside, og der kiggede jeg på udetrøjen, og så prøvede med tryk på og der skulle de ikke have ekstra hvis man trykt Carrick men det skulle de hvis det var Valencia fx. Tror i der ligger noget i det?

United-Allan33
19-06-2010, 18:34
Var lige inde på megastorens hjemmeside, og der kiggede jeg på udetrøjen, og så prøvede med tryk på og der skulle de ikke have ekstra hvis man trykt Carrick men det skulle de hvis det var Valencia fx. Tror i der ligger noget i det?

Tror næppe United siger nej til at tjene lidt ekstra penge på os fans..

Måske det noget med antal af bogstaver.. det koster ekstra når det er over x-antal bogstaver

Jesus
19-06-2010, 23:27

Der er vel et vist antal pre-trykte trøjer, og så har de sikkert nogle med Carrick i overskud eller sådan noget?

Naldo
20-06-2010, 01:11
Smid ham om bag ved Rooney med Nani og Valencia på fløjene, så er jeg overbevist om vores offensiv vil se bedre ud næste år!

http://www.caughtoffside.com/2010/06/19/manchester-united-step-up-chase-for-16m-winger-dubbed-the-next-cristiano-ronaldo-ferguson-wants-alexis-sanchez/

Acsadac
20-06-2010, 10:37
Smid ham om bag ved Rooney med Nani og Valencia på fløjene, så er jeg overbevist om vores offensiv vil se bedre ud næste år!

http://www.caughtoffside.com/2010/06/19/manchester-united-step-up-chase-for-16m-winger-dubbed-the-next-cristiano-ronaldo-ferguson-wants-alexis-sanchez/

Nej tak.. 8 mål og 5 assists i 43 starter og 21 indskiftede.. Han er rigtig kreativ fløj, men han skal ikke have en plads som angriber, til det laver han ganske enkelt ikke nok mål.

Men der er dælme mange spillere som rygtes til united pt. Balotelli, Robinho, Joe Cole, Higuain, Raul, Sanchez og Eljero Elia...

Men så længe Berbatov er i truppen, tror jeg ikke på indkøb af en angriber. Muligvis kan det komme på tale at hente en decideret kan ind.

Rose
20-06-2010, 10:37

Han er bedst på kanten, og er ikke den typiske offensive angriber, ihvertfald ikke i de kampe jeg har set med ham :)

Jeg håber de holder på Anderson og giver ham en mere offensiv rolle, og så køber et talent mere til vores offensiv - det er nu mest fordi jeg tror Hernandez bliver en succes hos os som top angriber!

Kasper United
20-06-2010, 10:59
Nej tak.. 8 mål og 5 assists i 43 starter og 21 indskiftede.. Han er rigtig kreativ fløj, men han skal ikke have en plads som angriber, til det laver han ganske enkelt ikke nok mål.

Men der er dælme mange spillere som rygtes til united pt. Balotelli, Robinho, Joe Cole, Higuain, Raul, Sanchez og Eljero Elia...

Men så længe Berbatov er i truppen, tror jeg ikke på indkøb af en angriber. Muligvis kan det komme på tale at hente en decideret kan ind.

Ja, der er nu rigtig mange spillere, der er blevet rygtet til os, men det vil ikke overraske mig, at vi ikke køber en eneste af dem. Måske slet ingen..?
Men vi skal heller ikke glemme, at Smalling og Hernandez allerede er købt.

Anderson_8
20-06-2010, 11:06
nu skal man ikke tage et interview for alt for meget, men david silva er ude og snakke meget varmt om chelsea. Han kunne sagtens se sig selv i den blå trøje, og de har en af verdens bedste spiller-trupper.

Håber ikke det er et udtryk for han ikke vil til os alligevel. Personligt håber jeg rigtig meget på ham.

United DK
20-06-2010, 11:07
Hvorfor er det helt ærligt folk tror, at vi måske ikke henter nogen? Er det pga. Glazer-ævlet med, at vi ingen penge har, eller er det illusionen om, at Ferguson grundet sin nationalitet er nærig?

Kasper United
20-06-2010, 11:19
Hvorfor er det helt ærligt folk tror, at vi måske ikke henter nogen? Er det pga. Glazer-ævlet med, at vi ingen penge har, eller er det illusionen om, at Ferguson grundet sin nationalitet er nærig?

Jamen, vi har da hentet to spillere, der ikke var gratis. Hvis vi ikke sælger nogen af vores stamspillere, hvad er chancen så for, at vi køber flere?

Hvem ser du realistisk, vi køber/sælger?
- Den eneste, jeg ser, er hvis Berbatov bliver solgt, og vi så køber fx. en ny offensiv midt. Eller så hvis et salg af Vidic, bliver en realitet, så køber vi nok også en afløser..

United DK
20-06-2010, 11:31
Jamen, vi har da hentet to spillere, der ikke var gratis. Hvis vi ikke sælger nogen af vores stamspillere, hvad er chancen så for, at vi køber flere?

Hvem ser du realistisk, vi køber/sælger?
- Den eneste, jeg ser, er hvis Berbatov bliver solgt, og vi så køber fx. en ny offensiv midt. Eller så hvis et salg af Vidic, bliver en realitet, så køber vi nok også en afløser..

Vi har allerede solgt Foster og Tosic for rundt regnet £13 mio. sammenlagt. Transfervinduet er ikke engang åbnet endnu, og sommeren er stadig lang. Jeg synes det er alt for tidligt, at konkludere noget. Det er altid nemmere at forholde sig pessimistisk til tingene, men i dette tilfælde synes jeg ikke der er nogen grund til det.

zhagzi
20-06-2010, 13:13
Jeg tror nok også det fordi, vi ikke er vant til, at samtlige fremtids stjerner linkes til United.
Jeg har ikke læst meget om hvem United for alvor er interesserede i, i et godt stykke tid. De plejer bare ikke at gå med SÅ lukkede døre. Maybe that's why.

Don't get me wrong. Mange enestående aviser linker spillere til United. Men der skal mindst 2-3 stykker til det virkelig er noget værd. Cole blev linket via mange hjemmesider, og aviser.

zhagzi
20-06-2010, 13:15

Har jeg ikke set? Cole ja. Men udover det ikke noget med rigtig alvorlighed. En avis kan jo bare skrive det. Men hvis flere sider, og aviser nævner det, er det nok mere seriøst.

Acsadac
20-06-2010, 14:01
Har jeg ikke set? Cole ja. Men udover det ikke noget med rigtig alvorlighed. En avis kan jo bare skrive det. Men hvis flere sider, og aviser nævner det, er det nok mere seriøst.

Rygte - Sanchez (http://www.caughtoffside.com/2010/06/19/manchester-united-step-up-chase-for-16m-winger-dubbed-the-next-cristiano-ronaldo-ferguson-wants-alexis-sanchez/)

Rygte - Balotelli (http://www.caughtoffside.com/2010/06/18/manchester-united-linked-with-move-for-16m-rated-serie-a-teenager-ferguson-interested-in-fiery-balotelli/)

Rygte - Higuain (http://www.caughtoffside.com/2010/06/17/manchester-united-linked-with-22m-real-madrid-hotshot-sir-alex-considers-move-for-argentine-gonzalo-higuain/)

Rygte - Robinho (http://www.caughtoffside.com/2010/06/15/manchester-united-given-green-light-to-consider-move-for-30m-arch-rival-brazilian-star-open-to-old-trafford-move/)

Rygte - Raul (http://www.caughtoffside.com/2010/06/14/manchester-united-linked-with-shock-real-madrid-move-old-trafford-side-consider-raul-move/)

+ diverse andre rygter.. Journalisterne gætter på livet løs...

Håber ikke at vi er færdige med at handle efter indkøbene af Smalling og Hernandez. Men mon ikke klubben afventer om Vidic og/eller Berbatov bliver solgt.

Glory Man United
20-06-2010, 15:06

Når flere aviser nævner det, er det jo som oftest fordi en har startet det. Og så følger de andre med evt med kilde på den, som har startet...

Vi bliver hver sommer linket til 40-50 spillere...

shrug
20-06-2010, 16:01
nu skal man ikke tage et interview for alt for meget, men david silva er ude og snakke meget varmt om chelsea. Han kunne sagtens se sig selv i den blå trøje, og de har en af verdens bedste spiller-trupper.

Håber ikke det er et udtryk for han ikke vil til os alligevel. Personligt håber jeg rigtig meget på ham.

Han var for hvad, en uge eller to siden, ude og sige at han ville elske at spille for Manchester United. Tror ikke du skal lægge for meget i noget af det.

Anderson_8
20-06-2010, 21:48
nej har du sikkert ret i, skrev jo også jeg ikke vidste hvor meget man skulle ligge i det :)

MOHoegsted
20-06-2010, 23:56
Han var for hvad, en uge eller to siden, ude og sige at han ville elske at spille for Manchester United. Tror ikke du skal lægge for meget i noget af det.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11533
Skrevet den 5/5.

Så det er et par uger mere :)

Men er også bare træt at det Silva udtaler, og håber på det ikke har noget på sig :)
Silva go for United, your new home.

Take me home, United Road.
To the place, their i belong
To Old Trafford, To see United.
Take me home, United Road. <3

MC86
21-06-2010, 00:19
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11533
Skrevet den 5/5.

Så det er et par uger mere :)

Men er også bare træt at det Silva udtaler, og håber på det ikke har noget på sig :)
Silva go for United, your new home.

Take me home, United Road.
To the place, their i belong
To Old Trafford, To see United.
Take me home, United Road. <3

Silva er mere en velkommen. Men tror ikke vi får ham, men man ved jo aldrig.

Runaldo
21-06-2010, 05:14

Men nu har Joe Cole jo skrevet under med Arsenal, så det er vel ret irrelevant? :)

United DK
21-06-2010, 06:10
Men nu har Joe Cole jo skrevet under med Arsenal, så det er vel ret irrelevant? :)

Har han nu også det.

Kasper United
21-06-2010, 13:03

Link? :)

MC86
21-06-2010, 13:22

Hvor har du det fra?

Jeg sidder stadig med en fornemmelse af han ender i Man Utd:) Og jeg håber det også.

RAppel
21-06-2010, 13:45

CLICK ME! (http://instantrimshot.com/index.php?sound=coughbullshit)

Ruunee
21-06-2010, 16:11
Nu dukker rygtet op igen om Wesley Sneijder - på manutd.com (fra Sunday Mirror)

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&newsid=6649017&page=2

Jeg tør ikke rigtig tro på det, men han topper en liste med bl.a. Özil, Van Der Vart og D. Silva - hvorfra jeg føler et køb ku være svaret på mange af vores ønsker.

Der tales også om Alexis Sanchez (som kan ses lige nu på DR) og en pudsig en om at Hernandez skulle lejes ud til Valencia...?...

United DK
21-06-2010, 16:14
Sneijder ville i mine øjne være nr. 1, hvis det kunne lade sig gøre, men i første omgang tager jeg det rygte med et gran salt. Det tilhører i første omgang den usandsynlige kategori.

Ruunee
21-06-2010, 16:25
Ja, der skal lidt mere til før jeg begynder at tro på Sneijder rygtet. Men rart ku det sgu være.

Så ku den nye sæson ikke begynde hurtigt nok...

mabu
21-06-2010, 16:43
Nu dukker rygtet op igen om Wesley Sneijder - på manutd.com (fra Sunday Mirror)

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&newsid=6649017&page=2

Jeg tør ikke rigtig tro på det, men han topper en liste med bl.a. Özil, Van Der Vart og D. Silva - hvorfra jeg føler et køb ku være svaret på mange af vores ønsker.

Der tales også om Alexis Sanchez (som kan ses lige nu på DR) og en pudsig en om at Hernandez skulle lejes ud til Valencia...?...

håber sku ikke det er rigtigt det med Hernandez:( håber virkelig at vi giver ham chancen..

Christensen
21-06-2010, 17:18
håber sku ikke det er rigtigt det med Hernandez:( håber virkelig at vi giver ham chancen..

Hvis det skulle være i en handel med David Silva, så kunne jeg godt vente et år med at få Hernandez i den røde trøje ;)

MC86
21-06-2010, 17:41
Hvis det skulle være i en handel med David Silva, så kunne jeg godt vente et år med at få Hernandez i den røde trøje ;)

Helt enig. Kunne også være hernandez kunne udvikle sig ved et lån, også være klar når han kom tilbage.

NtotheT
21-06-2010, 18:16
@ United DK

Vil du gerne have Sneijder, selvom han har en krukket attitude? :)

Han er en fantastisk fodboldspiller, men som en kommentator engang sagde. Sneijder er ikke en spiller, der gør sig udslagsgivende, når det hold, han spiller på, er i modgang. Det vil jeg faktisk give dem ret i.

United DK
21-06-2010, 18:31
@ United DK

Vil du gerne have Sneijder, selvom han har en krukket attitude? :)

Det er desværre svært at finde profiler i dag, der ikke har et alt for stort ego. De der Scholes-typer er en uddød race.

Han er en fantastisk fodboldspiller, men som en kommentator engang sagde. Sneijder er ikke en spiller, der gør sig udslagsgivende, når det hold, han spiller på, er i modgang. Det vil jeg faktisk give dem ret i.

Det er meget få spillere, der har den evne, at de kan hæve sig over holdets off day. Ronaldo er en af dem, men han er long gone.

Ruunee
21-06-2010, 18:34
Jeg bedømmer Sneijder udfra den sidste sæson i Inter, og må indrømme at jeg ikke så dem være i den store modgang. Så jeg kan ikke vurdere hvor stort et problem det er.
Kan huske en vis umodenhed, for et par år tilbage. Men man ku jo også bare vælge at sige at hans attitude er blevet bedre - efter han har fået tildelt mere ansvar.

MC86
21-06-2010, 18:36
Det håber jeg godt nok bare er en and, men kan jo nok også ske nu hvor nyheden er fra indkast.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=67583&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Acsadac
21-06-2010, 18:43
Det håber jeg godt nok bare er en and, men kan jo nok også ske nu hvor nyheden er fra indkast.

Det må ikke ske.. Jeg har så stor sympati for Anderson, og håber virkeligt at han slår igennem..

Mht. Micah Richards rygtet, så så jeg hellere at det var Ireland. Han kunne være så vanvittig i en 4-3-3...

Ruunee
21-06-2010, 18:55

Ja, jeg håber også Anderson får en sidste chance for at vise noget (også i det offensive). Og jeg ser da slet ikke Veloso som en erstatning for Scholes og Giggs - er han ikke mere end defensiv midtbane?

MOHoegsted
21-06-2010, 19:36
Ja, jeg håber også Anderson får en sidste chance for at vise noget (også i det offensive). Og jeg ser da slet ikke Veloso som en erstatning for Scholes og Giggs - er han ikke mere end defensiv midtbane?
Jo han ér bedst på den defensive midtbane, men kan godt bruges midtmidt, men slet ikke offensivt, så ser da heller ikke ham som erstatningen for præcis Giggs og Scholes. Men han kunne godt bruges, men vil ikke have Anderson den anden vej.

Sneijder: Kunne være et vanvittigt kup! Nok årets køb så.
Han ville jo passe perfekt i en 4-3-3. Læste også tror det var på onside.dk at han ville være til en pris af ca: 165 mio. kr, hvilket er meget billigere end Silva + hans løn niveau er ikke lige så højt.

Håber ikke det er en and, og tror næsten heller ikke det er det, fordi det ofte på flere sider der står united er ude efter ham.

NtotheT
21-06-2010, 20:10
Jo han ér bedst på den defensive midtbane, men kan godt bruges midtmidt, men slet ikke offensivt, så ser da heller ikke ham som erstatningen for præcis Giggs og Scholes. Men han kunne godt bruges, men vil ikke have Anderson den anden vej.

Han ville jo passe perfekt i en 4-3-3. Læste også tror det var på onside.dk at han ville være til en pris af ca: 165 mio. kr, hvilket er meget billigere end Silva + hans løn niveau er ikke lige så højt.

Håber ikke det er en and, og tror næsten heller ikke det er det, fordi det ofte på flere sider der står united er ude efter ham.

Vi kan få hans penis og pose for 165 mio. kr.. Inter vil aldrig sælge ham for under 350 mio. kr. Manden har lige været nøglen til deres The Treble, og Inter mangler just ikke ligefrem penge, når de har en Moratti, som bliver ved med at spytte penge i kassen.

Pils
21-06-2010, 20:13

Jeg tror simpelthen ikke på at Sneijder kan købes for "kun" 165 mio kr. Og hvorfor tror du ikke hans lønkrav er lige så høje som David Silva. Mit gæt ville være at han ville være mindst lige så dyr som Silva og også skulle have en rigtig stor løn

Acsadac
21-06-2010, 20:49
Jeg tror simpelthen ikke på at Sneijder kan købes for "kun" 165 mio kr. Og hvorfor tror du ikke hans lønkrav er lige så høje som David Silva. Mit gæt ville være at han ville være mindst lige så dyr som Silva og også skulle have en rigtig stor løn

Nyheden på onside (http://onside.dk/nyheder/vm-2010/inter-stjerne-topper-fergusons-onskeliste)

Tror dog heller ikk, på nogen måde, at en pris på 180 er nok...

Daniel
21-06-2010, 22:55
Snejder ville naturligvis være den bedste løsning i søgningen efter en kreativ midtbanemand, der samtidig kan score en del mål, men det virker usandsynligt at Inter skulle slippe ham og at han selv vil væk, måske medmindre Cirkus Real banker på døren. Det ville selvfølgelig være fantastisk at få ham til klubben, men realistisk set håber jeg på hans landsmand Rafael Van der Vaart, som Real da burde slippe med alle de spillere vi har givet dem de seneste år.

Hverken Veloso eller Anderson er der i mine øjne plads til på holdet, så det ville være en dum byttehandel.

Pils
21-06-2010, 23:31
Jeg må indrømme, at af alle de midtbanespillere som vi er blevet linket til allerede, så er der ikke mange af dem som har imponeret mig i vm så langt. Hamsik og Gourcuff har begge været decideret ringe, mens Van der vaart heller ikke har levet op til hvad man kunne forvente fra ham. Sneijder har vel været nogenlunde på det jævne uden at imponere. Faktisk har de midtbanespillere som har imponeret mig mest været Özil og Schweinsteiger fra Tyskland. Især Özil har imponeret mig med sit blik for spillet og sin kreative kraft på den offentsive del af midtbanen. Så jeg vil absolut håbe at han er med i vores transferplaner denne sommmer.

Stratego Thomas
21-06-2010, 23:41
Jeg må indrømme, at af alle de midtbanespillere som vi er blevet linket til allerede, så er der ikke mange af dem som har imponeret mig i vm så langt. Hamsik og Gourcuff har begge været decideret ringe, mens Van der vaart heller ikke har levet op til hvad man kunne forvente fra ham. Sneijder har vel været nogenlunde på det jævne uden at imponere. Faktisk har de midtbanespillere som har imponeret mig mest været Özil og Schweinsteiger fra Tyskland. Især Özil har imponeret mig med sit blik for spillet og sin kreative kraft på den offentsive del af midtbanen. Så jeg vil absolut håbe at han er med i vores transferplaner denne sommmer.

må erklære mig enig. özil har været helt fantastisk og udover de evner du allerede har ridset op, mener jeg osse, at hans boldbehandling i sig selv har været grund nok til at se tysklands kampe..han tæmmer bolden som få andre, reagerer hurtig på spillet omkring sig og får som oftest slået en afleværing, der sætter gang i et angrebsspil. at han tilmed er hurtig nok til osse at spille på fløjen er blot endnu et plus. MEN han er tysker, så han ryger nok til bayern...............:(

Ruunee
22-06-2010, 00:36

Er helt enig i at især Özil har imponeret (mener nu Van Der Vart og Sneijder har gjort det udemærket). Men jeg mener også man skal passe på ikke dømme alt ud fra de her slutrunder (det regner jeg heller ikke med at du gør, men dit udsagn fik mig bare til at tænke på dette). Nogle af de store spillere kan nemt skuffe, enten pga for meget pres eller følger af en for lang sæson eller at de bare ikke passer så godt ind på deres landshold som de gør i deres daglige klubber.
Skulle vi dømme ud fra det her VM indtil videre, skulle man jo sælge Rooney, og købe Rommedahl - i en fart.

I England kalder de det at lave en "Jensen" - siden dengang Arsenal købte John Faxe Jensen efter EM 92 - der hvor han "ramte den i røven", og scorede et enkelt flot mål.

Ja... jeg siger bare... VM kan være misledende. Men derfor skulle vi stadig være oppe på dupperne over Özil, han ligner hele pakken. Jeg tør godt sige at han bliver bedre end Faxe

Pils
22-06-2010, 01:09
Er helt enig i at især Özil har imponeret (mener nu Van Der Vart og Sneijder har gjort det udemærket). Men jeg mener også man skal passe på ikke dømme alt ud fra de her slutrunder (det regner jeg heller ikke med at du gør, men dit udsagn fik mig bare til at tænke på dette). Nogle af de store spillere kan nemt skuffe, enten pga for meget pres eller følger af en for lang sæson eller at de bare ikke passer så godt ind på deres landshold som de gør i deres daglige klubber.
Skulle vi dømme ud fra det her VM indtil videre, skulle man jo sælge Rooney, og købe Rommedahl - i en fart.

I England kalder de det at lave en "Jensen" - siden dengang Arsenal købte John Faxe Jensen efter EM 92 - der hvor han "ramte den i røven", og scorede et enkelt flot mål.

Ja... jeg siger bare... VM kan være misledende. Men derfor skulle vi stadig være oppe på dupperne over Özil, han ligner hele pakken. Jeg tør godt sige at han bliver bedre end Faxe

Det er helt rigtigt hvad du siger. Man skal passe på med ikke bare at dømme alt ud fra en slutrunde. Nogle spillere spiller helt fantastisk under en slutrunde, men formår aldrig nogensinde at finde det niveau igen.

Grunden til jeg nævner Özil er også fordi jeg har set en del kampe med ham over de sidste 6 måneder efter jeg fik eurosport2 som viser den tyske liga. Og her formår han også at imponere stort med sit spil.

robinho
22-06-2010, 08:01
Det er ikke så vigtigt hvordan spillere som sneijder og van der vaart præstere ved et vm. Du ved hvad de står for i forvejen.

Hvis det var den teori vi gik ud fra, så ville ingen da købe rooney efter vm.

RAppel
22-06-2010, 08:08
Hvorimod Kléberson bare var creme de la creme inden VM 2002?

Runaldo
22-06-2010, 08:32
Hvor har du det fra?

Jeg sidder stadig med en fornemmelse af han ender i Man Utd:) Og jeg håber det også.

Goal.com med BREAKING NEWS artikel, som altid er pålidelige når det er under "BREAKING NEWS". Derudover EB, The Guardian, The Mirrror, The Sun.

Men de må alle enten have fejlleveret en artikel, for jeg sidder her kl 8.31 d.22 og læser på The Sun at det netop ikke er tilfældet. Hurra! :D

robinho
22-06-2010, 09:18
Hvorimod Kléberson bare var creme de la creme inden VM 2002?

Kleberson var jo heller ikke en etableret verdensstjerne inden VM i 2002. Han fik sit gennembrud der.

Det skal de nævnte stjerner da ikke. De er deroppe i forvejen.

Dines
22-06-2010, 12:08
Glæder mig til VM slutter. Så har Fergie og co haft nok tid til at vurdere truppen og markedet - og de er pressede, for det er rimelig afgørende, at en ny spiller, får spillet lidt i løbet af Pre Season. Så der regner jeg med nogle handler, men det ender sikkert med kun Joe Cole gratis.

RAppel
22-06-2010, 13:32
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3023543/Joe-Cole-tells-pals-he-fancies-a-move-to-Manchester-United.html

Og vi stoler jo alle på The Sun!

Acsadac
22-06-2010, 14:12
Palermo præsident: Kjær bliver solgt (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/palermo-praesident-simon-kjaer-bliver-solgt)

Bliver spændende om United er en af klubberne der har lagt et bud.. Tror der er krummer i den knægt, men det vil være et sats at hente Kjær i tilfælde af at Vidic bliver solgt..

davidkamper
22-06-2010, 14:29
Palermo præsident: Kjær bliver solgt (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/palermo-praesident-simon-kjaer-bliver-solgt)

Bliver spændende om United er en af klubberne der har lagt et bud.. Tror der er krummer i den knægt, men det vil være et sats at hente Kjær i tilfælde af at Vidic bliver solgt..

Synes paa ingen maade, at han har klasse til United, han ville ogsaa vaere 3/4 valg.. Hvis Vidic bliver solgt, synes jeg at vi enten skulle satse paa Jonny eller koebe Subotic..

Kasper United
22-06-2010, 14:34

Ærgerligt, at han ikke nævner Pastore. Ham skal vi have :trophy:

Acsadac
22-06-2010, 15:09
Ærgerligt, at han ikke nævner Pastore. Ham skal vi have :trophy:

Real har sikret sig forkøbsret (http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1)

Kasper United
22-06-2010, 15:39

NOOOOO!
Men tak for linket. Det havde jeg ikke set.

Ulrik Vida Vinther
22-06-2010, 16:10

Hold fast hvor jeg hader Real mere og mere.. selvom det ikke burde være muligt.

RAppel
22-06-2010, 17:32
Hold fast hvor jeg hader Real mere og mere.. selvom det ikke burde være muligt.

Misundelse?

MosaverB
22-06-2010, 17:44
Misundelse?
De har alt for mange penge, samt de tror de kan købe sig til et hold.

Pils
22-06-2010, 17:54
De har alt for mange penge, samt de tror de kan købe sig til et hold.

Problemet er vel at de netop ikke har pengene men bare låner dem af forskellige spanske banker. At de så er gode til at markedsføre sig selv er en anden sag

MosaverB
22-06-2010, 17:57
Problemet er vel at de netop ikke har pengene men bare låner dem af forskellige spanske banker. At de så er gode til at markedsføre sig selv er en anden sag
Ja, det er det vel. Det er også lige "my mistake" at man ikke kan have for mange penge.
- Men, jeg holder stadig fast i, at de tror de kan købe sig til et hold.

Pils
22-06-2010, 19:04
Ja, det er det vel. Det er også lige "my mistake" at man ikke kan have for mange penge.
- Men, jeg holder stadig fast i, at de tror de kan købe sig til et hold.

Enig, det tror de idioter altid. Hver evig eneste sæson køber de stjernenavne i stedet for at fokusere på hvor de har nogle mangler.

zhagzi
22-06-2010, 19:17
Glæder mig til VM slutter. Så har Fergie og co haft nok tid til at vurdere truppen og markedet - og de er pressede, for det er rimelig afgørende, at en ny spiller, får spillet lidt i løbet af Pre Season. Så der regner jeg med nogle handler, men det ender sikkert med kun Joe Cole gratis.

Altså, Joe ville da heller ikke være helt dårligt, at stå tilbage med efter VM?

Jeg synes vores trup ser rigtig fin ud, med Hargreaves, Anderson tilbage, og med Javier og Chris som kommer ind. Jeg synes faktisk vores trup ser rigtig god ud, og med Cole på en af kanterne, synes jeg ikke det kan gå helt galt. Vi har trods alt noget som ingen har. Verdens bedste træner. Og det er jo også en vital 'spiller' som folk tit glemmer.

marc_93
22-06-2010, 20:32
http://indkast.dk/index.php?nyhed=67642&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
sådan håber så meget vi får ham han er en helt fantastisk spiller.
og det ser ligeledes ud til vi får Joe Cole

zhagzi
22-06-2010, 20:48
Linket virker ikke? Hvem er denne fantastiske spiller?

Acsadac
22-06-2010, 20:59

Et godt bud kunne være Alexis Sanchez. Han bliver ihvertfald, af mange aviser, kaldt den nye Ronaldo..

Men hvis Joe Cole kommer, så vil jeg gerne "nøjes" med ham til kanterne.

Kan selvfølgelig drømme om at Berbatov og Owen bliver erstattet med en klassebomber...

Acsadac
22-06-2010, 21:08

Hvis du under "seneste nyheder" kan du ser lidt af starten på nyheden. Og linket drejer sig om Sanchez..

Pils
22-06-2010, 21:15
Altså, Joe ville da heller ikke være helt dårligt, at stå tilbage med efter VM?

Jeg synes vores trup ser rigtig fin ud, med Hargreaves, Anderson tilbage, og med Javier og Chris som kommer ind. Jeg synes faktisk vores trup ser rigtig god ud, og med Cole på en af kanterne, synes jeg ikke det kan gå helt galt. Vi har trods alt noget som ingen har. Verdens bedste træner. Og det er jo også en vital 'spiller' som folk tit glemmer.

Joe Cole er helt sikkert en god spiller. Men som jeg ser det, er han ikke manden, der alene kan løfte os det sidste stykke i CL og PL. Vi mangler stadig en kreativ central midtbanespiller samt en angriber med international klasse. Ja vi får Hernandez, men ingen af os aner rigtigt hvad han står for. Jeg vil også mene, at det er meget satset for en klub som United at satse på at Hernandez skal slå igennem med det samme. For gør han ikke det, så lægges der et voldsomt pres på Rooney. Og bliver Rooney så skadet, så brænder lokummet virkelig for os. Vi har mange angrebs talenter i vores klub, men som jeg ser det, ingen som er klar til at overtage, hvis, Rooney skulle blive skadet.
Det bliver selvfølgelig rart at få Hargreaves og Anderson tilbage. Problemet er dog bare, at Anderson tidligst er tilbage omkring September/Oktober. Og Hargreves; hvor meget belastning tåler hans knæ. Kan han spille hver uge eller hvad... Plus det at Giggs og Scholes ikke bliver yngre.

RAppel
22-06-2010, 21:15
Jeg nåede at se det. Det er om Sanchez, men hvorfor er det nu så vildt?

Don Kafai
22-06-2010, 22:59
og det ser ligeledes ud til vi får Joe Cole

Hvordan kan det se sådan ud?

Intet er meldt ud overhovedet, det tætteste man kommer er vel sådan noget som dete her:

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11654 (http://www.guardian.co.uk/football/2010/jun/22/manchester-united-not-interested-joe-cole?)

United DK
22-06-2010, 23:17
Bare man dog var gode venner med Ferguson, så man kunne få afklaret, hvem vi egentlig går efter, i stedet for alle de åndsvage rygter.

Maahn
22-06-2010, 23:25
Ang. Suarez som vi har været linket kraftigt til, har han så absolut været et lyspunkt i slutrunden - specielt hans samarbejde med Forlan har fremstået meget pågående og farligt.

Nu skal man være varsom med at drage forhastede konklusioner på baggrund af præstationer i slutrunden, men en angrebs-duo besåtende af Suarez og Rooney kunne være endog meget spændende.

Dines
22-06-2010, 23:50
Jeg tror stadig, at vi er interesseret i Joe Cole. Jeg kan ikke forestille mig andet, når der har været så mange rygter ude på det seneste. Vi får se, hvad der sker. Arsenal havde jo nærmest allerede signet Cole, før at en talsmand nogle timer senere afviste interessen.

Baunie
23-06-2010, 00:18
Jeg tvivler på vi er interesseret i Cole. Slet ikke de til 100.000 pund om ugen, som han efter sigende sigter på at få et eller andet sted.

Skal han have en tre-årig kontrakt, så bliver det 15 mio. pund lige ned i lommen på manden. I vores økonomiske situation kan vi nok bruge de penge mere fornuftigt på transfermarkedet.

Jeg har altid været en stor fan af Joe Cole, men Chelsea har fået de bedste år ud af ham, ingen tvivl om det. Han er forfulgt af skader, skader og endnu flere skader. Og når han så spiller, så er det ret tydeligt at se, at der er langt til hans gamle niveau.

Martinsen
23-06-2010, 01:26
Harry Redknapp frygter/tror at vi allerede har en aftale med COle, men det er vel spil for galleriet.

davidkamper
23-06-2010, 02:55
Harry Redknapp frygter/tror at vi allerede har en aftale med COle, men det er vel spil for galleriet.

Jeg tror det kaldes Paranoia og Wenger lider vist af det samme..

Acsadac
23-06-2010, 10:27
Ang. Suarez som vi har været linket kraftigt til, har han så absolut været et lyspunkt i slutrunden - specielt hans samarbejde med Forlan har fremstået meget pågående og farligt.

Nu skal man være varsom med at drage forhastede konklusioner på baggrund af præstationer i slutrunden, men en angrebs-duo besåtende af Suarez og Rooney kunne være endog meget spændende.

Enig.. Synes han er en meget interessant spiller.

Men igen igen igen, der bliver ikke købt en ny angriber så længe Berbatov og Owen er i truppen. Men fordelen ved Suarez vil være at han også kan fungere i en 4-3-3 på kanten.

Krede
23-06-2010, 12:05
Jeg mener egentlig ikke, at vi mangler specielt meget. Vi har en rigtig rigtig spændende trup. Det er en enorm stor trup, da vi har utrolig mange unge talenter. Jeg er ikke i tvivl om, at Fergie tror på mange af disse spillere. Derfor går han ikke nødvendigvis ud og handler en masse. Eks. så tror Macheda får masser af spilletid i næste sæson. Vi kan jo ikke bare handle ind, hvis vi skal give talenterne en chance. Hvorvidt de har niveauet er Fergie jo bedst til at vurdere, hvis han vil satse på dem, så er det fint med mig, at vi ikke handler mere ind.

Hvis jeg skal vurdere, hvor jeg synes vi kunne mangler lidt, jamen så er det på den offensive del. Jeg ser gerne, at vi henter et par unge gutter ind, da Scholes og Giggs spiller måske sidste sæson. Fremme i front har vi masser af folk og det samme mener jeg gør sig gældende på den def. midt. Jeg synes at Ozil og Sanchez kunne være to rigtig spændende spillere, derudfra den pris jeg har læst er overkommelig. Begge skulle have en pris mellem 150-200, hvilket lyder rimeligt for to unge talenter.

Generelt er jeg dog rigtig tilfreds med truppen.

Fletcherfan
23-06-2010, 12:41
Et som folk skal huske på, at der er spillere, der nok bliver solgt... United har, hvis jeg husker rigtigt, 28 spillere over 21 år... Og til næste sæsons PL kan man kun have 25... Så der er ihvertfald tre spillere der ryger...

To af dem er så smuttet i Tosic og Foster, men det betyder, at enten bliver en spiller solgt eller bliver en spiller ikke registreret til PL... Hvis det sidste sker så bliver det spændende at se hvem det er... Men de der i fare er så selvfølgelig Giggs, Scholes, Diouf og Owen, hvoraf de to sidste helt sikker vil få så godt som alle de andre kampe hvis de ikke bliver registreret til PL...

Det er derimod en regel, som jeg mener bliver en kæmpefordel for United... Fordi nu kan SAF ikke skifte så meget ud i PL... Specielt på midtbanen har det været et problem, men det er en anden sag...

Acsadac
23-06-2010, 13:04
Et som folk skal huske på, at der er spillere, der nok bliver solgt... United har, hvis jeg husker rigtigt, 28 spillere over 21 år... Og til næste sæsons PL kan man kun have 25... Så der er ihvertfald tre spillere der ryger...

To af dem er så smuttet i Tosic og Foster, men det betyder, at enten bliver en spiller solgt eller bliver en spiller ikke registreret til PL... Hvis det sidste sker så bliver det spændende at se hvem det er... Men de der i fare er så selvfølgelig Giggs, Scholes, Diouf og Owen, hvoraf de to sidste helt sikker vil få så godt som alle de andre kampe hvis de ikke bliver registreret til PL...

Det er derimod en regel, som jeg mener bliver en kæmpefordel for United... Fordi nu kan SAF ikke skifte så meget ud i PL... Specielt på midtbanen har det været et problem, men det er en anden sag...

Så gerne, at Diouf bliver udlejet. Jeg tror ikke der bliver satset voldsomt på ham næste sæson. Derudover burde det ikke få den store betydning for mange hold i PL. Hvis man vel og mærke har en nogenlunde balance i truppen..

MOHoegsted
23-06-2010, 14:47
Bare fordi Real Madrid har fået forkøbsret behøver Pastore ikke at tage til Real Madrid, han har selv udtalt at han vil til Barcelona, og en dag bære nummer 10 (Messi's rygnummer) :)
Tror egentlig ikke han tager til Real Madrid.

Syntes ikke United mangler en angriber.
Chicharito, Macheda og Welbeck håber jeg og tror jeg en af disse slår igennem.
En offensiv midt og kant spiller kunne være strålende. Alexis Sanchez er en vi burde købe syntes jeg, kan fungere som Offensiv kant, offensiv midt og angriber. Desuden er han blevet samlignet med Ronaldo. Kan man i hvertfald også se på de positioner han spiller :) Syntes han er spændende. En anden kunne være Elia, men tror stærkt på han smutter til barcelona en dag, kunne godt se ham der :)

RAppel
23-06-2010, 15:41
http://www.bold.dk/nyt/United-vil-ikke-have-Joe-Cole

Og hvorfor f4nden vil vi ikke det? Useriøst hvis det passer!

zhagzi
23-06-2010, 15:49
Så vil jeg altså hellere se Suarez trække i den røde trøje, frem for Sanchez.
Jeg tror altså mere på Suarez. Og man må i den grad sige han har statistikken med sig.
Selvfølgelig skal det ikke være ene og alene grunden til at han skal hentes frem for Sanchez.

Men jeg tror simpelthen bare på Suarez. Har set 2 kampe med Ajax, og en med Uruguay. Og måske vil mange af jer sige; Næ det ikke nok. Men han har bare imponeret mig i de kampe.

Men ja Elia kunne helt sikkert være et spændende emne, i en 4-3-3. Men vi har jo lige Nani som skal frem og vise noget her, i den kommende sæson. Og Valencia, som er rimelig stabil i højre side. Så det ville være et luxus problem. Vi skal hellere satse der hvor der decideret er mangler på kvalitet.

Kasper United
23-06-2010, 16:46
http://www.bold.dk/nyt/United-vil-ikke-have-Joe-Cole

Og hvorfor f4nden vil vi ikke det? Useriøst hvis det passer!

Der skal da bedre spillere til holdet end ham. :devill:
Hvad skal vi med en gammel Chelsea spiller?

zhagzi
23-06-2010, 17:16

Jamen han er stadigvæk rigtig god, og vigtig synes jeg.

Men altså hvis vi skal have SÅ gode spillere, hvorfor henter vi så Smalling og Hernandez?.. Cole vil da have været et bedre 'gratis køb' end Owen var sidste år.
Selvfølgelig kan man altid være bagklog. Men jeg tror godt Cole vil kunne bidrage med en del vi ikke har haft i den forgangne sæson.

Eller er ironi anvendt Kasper? :)

MosaverB
23-06-2010, 17:21
Jamen han er stadigvæk rigtig god, og vigtig synes jeg.

Men altså hvis vi skal have SÅ gode spillere, hvorfor henter vi så Smalling og Hernandez?.. Cole vil da have været et bedre 'gratis køb' end Owen var sidste år.
Selvfølgelig kan man altid være bagklog. Men jeg tror godt Cole vil kunne bidrage med en del vi ikke har haft i den forgangne sæson.

Jeg tror kraftigt på sidstenævnte :)

zhagzi
23-06-2010, 17:24

Ja, come to think of it... Så kan jeg sgu godt se det nu.

Men lader alligevel kommentaren stå.. For tilfældets skyld ;)

Verner
24-06-2010, 13:39
Jeg læste lige i en rygtebørs at der var rimelige muligheder for at vi skulle hente en Pablo Barrera fra Pumas. Udover han er kant kender jeg ikke noget til ham overhovedet..

Nogen der kender noget til ham?

Derudover synes jeg Mesut özil kunne være en ekstremt spændene spiller at hente til klubben, fordi han har den farlighed i sine dybdeløb. Men jeg har desværre ikke set særlig meget tysk fodbold så har svært ved at give et sæsonbillede.. men ud fra hans præstationer under VM må han da være en mulig spiller.

MosaverB
24-06-2010, 14:37
Ja, come to think of it... Så kan jeg sgu godt se det nu.

Men lader alligevel kommentaren stå.. For tilfældets skyld ;)
Det er også i orden. Du har trods alt ret.

MOHoegsted
24-06-2010, 15:00
Jeg læste lige i en rygtebørs at der var rimelige muligheder for at vi skulle hente en Pablo Barrera fra Pumas. Udover han er kant kender jeg ikke noget til ham overhovedet..

Nogen der kender noget til ham?

Derudover synes jeg Mesut özil kunne være en ekstremt spændene spiller at hente til klubben, fordi han har den farlighed i sine dybdeløb. Men jeg har desværre ikke set særlig meget tysk fodbold så har svært ved at give et sæsonbillede.. men ud fra hans præstationer under VM må han da være en mulig spiller.

Ja jeg har set meget til Pablo Barrera, vi har haft en scout henne for at se på ham, i følge man utd's officielle hjemmeside. Der står en liste omkring ham også.

Har også set meget Mexico kampe, pga. Chicharito, og han starter sjovt nok også ude, syntes begge skulle starte inde, Barrera viser med det samme når han er kommet på banen :)
Han er i hvertfald en spændende spiller, han kæmper, er hurtig og udfordre HELE tiden, nogle gange syntes jeg dog også han skal spille den lidt hurtigere under kontra, da forsvaret når at komme tilbage og organiserer sig. Men han er jo ung, og kan lære. Syntes han kunne være en spændende spiller.

Kasper United
24-06-2010, 15:02

:stuuupid:

zhagzi
24-06-2010, 17:15

Hva skal denne smiley betyde?

MosaverB
24-06-2010, 17:25
Hva skal denne smiley betyde?
Ja, det vil jeg også gerne vide?
- Meget upassende, med mindre du selvfølgelig har en god argumentation for at sætte sådan en smiley ind :)

ChristianR
24-06-2010, 17:28

Engelsk landsholdsspiller og Chelseaspiller vidner IMO mere om kvalitet end en reserve fra Tottenham.

zhagzi
24-06-2010, 17:45
Engelsk landsholdsspiller og Chelseaspiller vidner IMO mere om kvalitet end en reserve fra Tottenham.

Man skal jo ikke være særlig god for at komme på det engelske landshold. Det ved alle!

ChristianR
24-06-2010, 17:57
Man skal jo ikke være særlig god for at komme på det engelske landshold. Det ved alle!

Det sætter nu ikke Smalling i et bedre lys.

United DK
24-06-2010, 18:04
Det sætter nu ikke Smalling i et bedre lys.

Smalling? Tottenham?

ChristianR
24-06-2010, 18:11
Smalling? Tottenham?

Fullham, Tottenham.... Midterhold fra London. kartoffel, kartoffel. Hvem tæller?

United DK
24-06-2010, 18:20
Fullham, Tottenham.... Midterhold fra London. kartoffel, kartoffel. Hvem tæller?

Hov hov! Spurs skal måske spille CL.

MOHoegsted
24-06-2010, 19:44
Hov hov! Spurs skal måske spille CL.
ja så længe det ikke er city så jeg tilfreds :D

MosaverB
24-06-2010, 22:38
ja så længe det ikke er city så jeg tilfreds :D
Eller Liverpool :-)

Kasper United
24-06-2010, 23:18

Ja, det vil jeg også gerne vide?
- Meget upassende, med mindre du selvfølgelig har en god argumentation for at sætte sådan en smiley ind :)

Det var mest af alt bare for sjov, men det var åbenbart ikke særlig sjovt. :titte:

zhagzi
24-06-2010, 23:22
haha, mærkelig snak som foregår her lige nu. :)

Men @ChristianR så tror jeg heller ikke meget på Smalling. Trods hans unge alder. Han har ikke virket synderlig skarp når han engang imellem, har spillert for Fulham.

Men Kasper, var det ironi eller mente du det? Er nemlig ikke helt sikker, når det ikke er United DK som skriver.

Kasper United
24-06-2010, 23:24
haha, mærkelig snak som foregår her lige nu. :)

Men @ChristianR så tror jeg heller ikke meget på Smalling. Trods hans unge alder. Han har ikke virket synderlig skarp når han engang imellem, har spillert for Fulham.

Men Kasper, var det ironi eller mente du det? Er nemlig ikke helt sikker, når det ikke er United DK som skriver.

Ja, både og :D
Selvfølgelig er Joe Cole god nok til United, og han er som du selv skriver bedre at hente på fri transfer end Owen var. Men gammel Chelsea spiller er vel ikke helt løgn ;)

zhagzi
24-06-2010, 23:32
Ja, både og :D
Selvfølgelig er Joe Cole god nok til United, og han er som du selv skriver bedre at hente på fri transfer end Owen var. Men gammel Chelsea spiller er vel ikke helt løgn ;)

Nej det sandt. Hvis han havde kostet 200+ £, så havde det nok ikke betalt sig. Men gratis, så tror jeg ikke alderen gør så meget ;)

Kasper United
24-06-2010, 23:33
Nej det sandt. Hvis han havde kostet 200+ £, så havde det nok ikke betalt sig. Men gratis, så tror jeg ikke alderen gør så meget ;)

Den misforstod du :)
Jeg mener, gammel (altså tidligere i denne sammenhæng) :D

zhagzi
24-06-2010, 23:37
Den misforstod du :)
Jeg mener, gammel (altså tidligere i denne sammenhæng) :D

Gammel i tidligere sammenhæng? Okay jeg er helt blank nu :lolol:

Kasper United
25-06-2010, 08:50
Jeg skrev noget lignende af, "og så er han også gammel Chelsea spiller" = tidligere Chelsea spiller og ikke gammel (28 år gammel).

Back to topic.

zhagzi
25-06-2010, 13:10
Nååå! I get it! :) Overlykkelig nu! haha.

Men håber sgu virkelig på Cole. Han er figther, og han er brite. Og har nogle rigtige gode træk på kanterne, så han får fri åbning til indlæg. Men hvis han ikke bliver den nye United stjerne, så håber jeg på Suarez. Synes han er en fremragende spiller.

Acsadac
25-06-2010, 17:14
Men håber sgu virkelig på Cole. Han er figther, og han er brite. Og har nogle rigtige gode træk på kanterne, så han får fri åbning til indlæg. Men hvis han ikke bliver den nye United stjerne, så håber jeg på Suarez. Synes han er en fremragende spiller.

Enig mht. Cole. Han er imo et lige så godt valg som fx Sanchez, men vi slipper for at betale 200 mio i transfergebyr.

Mht. Suarez er han en meget alsidig angriber, men et køb vil kræve afgang af Berbatov og Owen..

Alt i alt - bliver spændende hvad der sker efter VM...

Kasper United
25-06-2010, 17:28
Enig mht. Cole. Han er imo et lige så godt valg som fx Sanchez, men vi slipper for at betale 200 mio i transfergebyr.

Mht. Suarez er han en meget alsidig angriber, men et køb vil kræve afgang af Berbatov og Owen..

Alt i alt - bliver spændende hvad der sker efter VM...

Det må næsten være 117. gang, at du har skrevet noget lignende af, at alt afhænger af salg af Berbatov. :D

Men du har da ret. :trophy:

MartinNielsen
25-06-2010, 18:25
Er jeg den eneste som ville mene at en tilgang af Honda kunne være tiltalende ?

Jeg ved godt at mange tror jeg baserer dette pga. VM, men knægten har vist at han kan forhøje sit niveau når han går et niveau op ?

Mon ikke han kan tage skridtet fra CSKA til United ?

Christensen
25-06-2010, 18:40
Det må næsten være 117. gang, at du har skrevet noget lignende af, at alt afhænger af salg af Berbatov. :D

Men du har da ret. :trophy:

Hvad er det, der forhindrer os i at have en tredje klasse(?)angriber?

Kasper United
25-06-2010, 18:41
Er jeg den eneste som ville mene at en tilgang af Honda kunne være tiltalende ?

Jeg ved godt at mange tror jeg baserer dette pga. VM, men knægten har vist at han kan forhøje sit niveau når han går et niveau op ?

Mon ikke han kan tage skridtet fra CSKA til United ?

Jeg vil nu hellere have Toyota. Der er alt for langt fra Moskva til England i en Honda.

Kasper United
25-06-2010, 18:43
Hvad er det, der forhindrer os i at have en tredje klasse(?)angriber?

Hvad skal vi bruge ham til? Han er IMO elendig..

Manager Ferguson
25-06-2010, 18:45

Er han nu også det.

Kasper United
25-06-2010, 19:00
Er han nu også det.

Synes du da, Berbatov har været god i United?

MosaverB
25-06-2010, 19:35
Jeg vil nu hellere have Toyota. Der er alt for langt fra Moskva til England i en Honda.
Og hvad får dig til at tro, at turen bliver kortere I en Toyota?

Kasper United
25-06-2010, 20:23
Og hvad får dig til at tro, at turen bliver kortere I en Toyota?

:lolol:
Hvilket spørgsmål? :D
Hondaens motor er da gået kold, inden den når over Ruslands grænse..? :D
Måske et bedre argument her: Som stolt Toyota fan er svaret simphelt: Toyota er bedst.

Ruunee
25-06-2010, 21:02
Nu har jeg selv skrevet herinde flere gange, at man skal passe på med at bedømme transfer emner udelukkende udfra VM slutrunden. Men alligevel er det blevet en leg jeg leger idag, for at finde ny motivation for at se fodbold (efter DKs exit).
Hvis jeg kun skulle vælge ud fra det jeg har set ved den her slutrunde, så står Özil og Sanchez øverst på min ønskeliste.
Hvis Sanchez kunne overføre det spil til PL, så ville han være guld værd i (især i en 4-3-3). At se ham lige nu kører rundt med Xavi og Puyol (sådan da) er temmelig rart. Men er der nogen der ved om han kan noget på venstre kanten? For ellers ville vi være lidt "højre-tunge", med Valencia og Nani, der også helt klart er bedst der.

Og hvad siger I, må jeg vælge 3...? Ok, så napper jeg Simon Kjær, selvom jeg forventer at Vidic bliver - men han kan skulle så kæmpe med Evans og Smalling om en fast plads i fremtiden.

Det er sjovt at lege :devilll:

Christensen
25-06-2010, 21:09

Stiller lige mit spørgsmål igen så. Hvorfor kan vi ikke have tre klasseangribere i truppen?

MosaverB
25-06-2010, 21:32
:lolol:
Hvilket spørgsmål? :D
Hondaens motor er da gået kold, inden den når over Ruslands grænse..? :D
Måske et bedre argument her: Som stolt Toyota fan er svaret simphelt: Toyota er bedst.
Du svarer ikke på det jeg spørger om.
Uanset hvilken bil du kører I, så bliver turen jo ikke kortere. Du skal jo stadigvæk køre et x-antal kilometer.