PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

ChristianR
29-05-2010, 17:58
Jeg tror sku vi får cole. Kunne være så klasse.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/united-favorit-til-joe-cole

Det er jo bare Daily Mails sædvanlige gættekonkurrence, du linker til.

Kasper United
29-05-2010, 18:02
Jeg må sige, jeg tror også mere og mere, at vi får Cole, men omvendt, så kan det også ske, han ender i City, Tottenham eller en anden klub.

Lorensen
29-05-2010, 18:08
.

Med fare for at lyde som en stalker, har du i 4 af dine sidste indlæg skrevet at du håber Berbatov bliver fyret, får sparket etc. Det ville virkelig gøre dig dag bedre hva?

United DK
29-05-2010, 18:10
Spurs har den fordel, at han i givet fald ikke skal flytte fra det fashionable London, og han vil få en anderledes udfordring der, i stedet for igen at skulle spille for en klub, hvor man forventer guld og grønne skove hvert år.

Juventus skulle åbenbart også være en mulighed for ham, og det kunne så igen være en helt anden udfordring for ham, i et andet land, men lad ham dog for guds skyld vælge os alligevel.

Pils
29-05-2010, 18:11
Jeg må sige, jeg tror også mere og mere, at vi får Cole, men omvendt, så kan det også ske, han ender i City, Tottenham eller en anden klub.

Det er vidst det som man kalder for en helgardering :)

MC86
29-05-2010, 18:35
Det er jo bare Daily Mails sædvanlige gættekonkurrence, du linker til.

Det er da utrolig så negativ du er hvergang folk kommer med et link. Siden er vel også til for at folk kan linke nogle rygter.

snegl
29-05-2010, 19:17
Siden er vel også til for at folk kan se kritisk (ikke negativt) på hvem der skriver disse rygter. Havde The Sun og Daily Mail altid haft ret havde vi ejet ca 100 spillere nu :)

Dines
29-05-2010, 22:35
Joe Cole. Han er tidligere blevet nævnt her i tråden, da der p.t. går kraftige rygter om, at han er på vej til os. Hans kontrakt udløber i næste måned, og der ligger endnu ikke et udspil fra Chelseas side klar til ham, da de ikke ønsker at betale hans høje løn.

Er det en spiller, vi bør gå efter? Han er 28 år, har haft mange skadesproblemer de sidste par år, men er helt sikkert en dygtig spiller.

Kasper United
29-05-2010, 22:37
Det er vidst det som man kalder for en helgardering :)

Haha, det er nemmest :D

Pils
29-05-2010, 23:20
Joe Cole. Han er tidligere blevet nævnt her i tråden, da der p.t. går kraftige rygter om, at han er på vej til os. Hans kontrakt udløber i næste måned, og der ligger endnu ikke et udspil fra Chelseas side klar til ham, da de ikke ønsker at betale hans høje løn.

Er det en spiller, vi bør gå efter? Han er 28 år, har haft mange skadesproblemer de sidste par år, men er helt sikkert en dygtig spiller.

Når han rammer sit topniveau, så er manden helt sikkert en klasespiller der ville kunne spille for stort set enhver topklub. Jeg læste for et par dage siden, at Chelsea ikke ville betale den løn som Cole forlangte og det var derfor der ikke var kommet et udspil fra dem endnu. Lønnen skulle ligge på den pæne side at 100.000 £ om ugen (kan ikke lige finde linket nu). Hvis han også forlanger det for, at spille for os, så siger jeg nej tak.

Acsadac
30-05-2010, 00:01
Når han rammer sit topniveau, så er manden helt sikkert en klasespiller der ville kunne spille for stort set enhver topklub. Jeg læste for et par dage siden, at Chelsea ikke ville betale den løn som Cole forlangte og det var derfor der ikke var kommet et udspil fra dem endnu. Lønnen skulle ligge på den pæne side at 100.000 £ om ugen (kan ikke lige finde linket nu). Hvis han også forlanger det for, at spille for os, så siger jeg nej tak.

Joe Cole vil helst sikkert malke koen.. Han skifter uden transfersum, så selvfølgelig vil han kræve en høj løn. Så selvom han måske får 10 mio "for meget" om året, så har vi omvendt sparet en masse penge i transfersum..

Acsadac
30-05-2010, 00:09
Med fare for at lyde som en stalker, har du i 4 af dine sidste indlæg skrevet at du håber Berbatov bliver fyret, får sparket etc. Det ville virkelig gøre dig dag bedre hva?

Meget.. Han er imo eneste hindring for at vi kan spille en attraktiv 4-3-3...

Pils
30-05-2010, 01:36
Joe Cole vil helst sikkert malke koen.. Han skifter uden transfersum, så selvfølgelig vil han kræve en høj løn. Så selvom han måske får 10 mio "for meget" om året, så har vi omvendt sparet en masse penge i transfersum..

Det er selvfølgelig rigtigt at vi sparer transfersummen. Men synes det sender et underligt signal til andre spillere i truppen hvis Cole kommer til os og f.eks. sidder meget på bænken pga Nani og Valencia fortsætter deres gode spil, mens han så vil være en af de spillere i truppen der tjener mest.

snegl
30-05-2010, 01:48
De forstår vel nok situationen, og at det er en del af handlen at han så får mere i løn istedet for at punge ud med 20-30 mio for en lignende spiller. Det virker i forvejen som om at vores spillere går ret godt i spænd med hinanden uden for banen. Spillerne virker overskudsagtige i mine øjne.

Don Kafai
30-05-2010, 04:15
Jeg må indrømme jeg er lidt splittet på Cole-fronten. Jeg synes han var en fremragende engelsk spiller allerede i WH, og det skyldes ironisk nok at han var så "ikke-engelsk". Han besad (og gør stadig) en fremragende teknik og boldføling, hvilket ikke er så normalt for engelske kanter - de vil bare hurtigt ned af linjen.

I Chelsea var han jo fantastisk i de mesterskabssæsoner inden hans skade. Og netop hans skade er nok mit største kritik-punkt. Vi hentede en lignende spiller i sidste sæson (Michael Owen), hvor man håbede på, at man fik glimt af den "gamle" Owen, ligesom vi nu håber på glimt af den "gamle" Joe Cole.

Han har angiveligt takket nej til en Chelsea-løn på 85.000 pund fordi han kræver 100.000. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, for Chelsea plejer sgu ikke at lade det komme an på så små marginaler hvis de virkelig vil have en spiller. Ancelotti har nok ikke de vilde planer med ham i startopstillingen, og det er nok mere en reaktion derpå han vil væk. Det er vel heller ikke utænkeligt, at Chelsea lige smider nogle penge på bordet i form af lønforhøjelse, når de finder ud af at Cole måske er ved at forhandle med os.

Summasummarum, så er det helt klart en britisk klassespiller vi får - ligesom Michael Owen - men de har bare set deres bedste dage. Vi kan håbe på de måske får deres 2. ungdom i United, men det er nok mere ønsketænkning. Jeg må nok ende med at sige, at jeg er pro Cole som en reserve eller gardering. Med ham så kan Valencia og Nani få flere pauser, og så koster han jo ikke noget i transfer, men et par mio pund i lønninger de 2 år han nok kommer til at få.

Kasper United
30-05-2010, 08:25
Det lyder som om, vi har købt ham..

United DK
30-05-2010, 10:17
Når man herinde tit postulere, at den og den er 2 mio. værd om ugen, så er Joe Cole i mine øjne også 1 mio. værd om ugen. Det kan godt være han har været en del skadet de senere år, men han er engelsk landsholdsspiller, han har en kæmpe international erfaring, og på dagen er han efter min bedste overbevisning en af verdens bedste wings.

Jeg synes det ville være dumt, at lade en transferfri Joe Cole gå til f.eks. Spurs pga. en "høj" løn.

schousboe9
30-05-2010, 10:20
Han har angiveligt takket nej til en Chelsea-løn på 85.000 pund fordi han kræver 100.000. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, for Chelsea plejer sgu ikke at lade det komme an på så små marginaler hvis de virkelig vil have en spiller.

Nej, det er rigtig nok, men man skal også huske på, at Chelsea for nogle år siden meldte ud, at de inden 2010 ville være en såkaldt self-sufficient club, dvs. klare sig uden Romans lommer, og det er som bekendt ikke lykkes endnu. Så må man trække grænser, hvis det skal kunne lade sig gøre, og jeg synes det er fint, de nu åbenbart gør det med Cole, for han er trods alt ikke 100.000 pund værd om ugen (hvis nogen er det?) sammenlignet med vores nuværende spillere i den kategori.

Førhen har de jo bare hostet op for at komme frem, men de dage er så småt fordi. Ikke fra den ene dag til den anden, men gradvist, og jeg må indrømme, at jeg trods alt har respekt for den tankegang.

Acsadac
30-05-2010, 10:22
Det lyder som om, vi har købt ham..

Link?

Kasper United
30-05-2010, 10:29
Link?

Jeg mener, det er herinde, at det lyder som om, han er købt.

snegl
30-05-2010, 10:55
Jeg må indrømme jeg er lidt splittet på Cole-fronten. Jeg synes han var en fremragende engelsk spiller allerede i WH, og det skyldes ironisk nok at han var så "ikke-engelsk". Han besad (og gør stadig) en fremragende teknik og boldføling, hvilket ikke er så normalt for engelske kanter - de vil bare hurtigt ned af linjen.
Han har angiveligt takket nej til en Chelsea-løn på 85.000 pund fordi han kræver 100.000. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, for Chelsea plejer sgu ikke at lade det komme an på så små marginaler hvis de virkelig vil have en spiller. Ancelotti har nok ikke de vilde planer med ham i startopstillingen, og det er nok mere en reaktion derpå han vil væk. Det er vel heller ikke utænkeligt, at Chelsea lige smider nogle penge på bordet i form af lønforhøjelse, når de finder ud af at Cole måske er ved at forhandle med os.

Man kan så også vende den om og fundere lidt over om Chelsea så ikke vil give den løn fordi de kender Joe Cole og hans skadesmønster, indsats til træning, osv bedre end os. Måske ved Ancelotti noget vi ikke ved så meget om. Fx at han er småskadet tit, ikke yder så stor en indsats længere osv. Det er næsten i samtlige kampe i denne og forrige sæson at han er blevet skiftet ind for Chelsea.

Så ja, det kan enten være at de vurderer at han har toppet, er for skadet, eller som Schousboe nævner at de vil skære ned i truppen og lønningerne. Sidstnævnte kan også sagtens være. Det virker ihvertfald hovedløst, hvis de vil købe en erstatning for Joe Cole på præcist samme niveau, at gå ud og bruge endnu flere penge (transfersum + løn) hvis man kunne få samme kvalitet ved at beholde Joe Cole for mindre penge overordnet set.

Fjerde mulighed er selvfølgelig at de har fundet en bedre spiller.

vander19
30-05-2010, 12:54
Mærkeligt man bruger så meget tid på ham.. Synes slet ikk han har klassen til United mere...

Lad os nu bare få en offensiv midt og en defensiv midt og så få rydet lidt op i truppen

United DK
30-05-2010, 12:57
Mærkeligt man bruger så meget tid på ham.. Synes slet ikk han har klassen til United mere...

Lad os nu bare få en offensiv midt og en defensiv midt og så få rydet lidt op i truppen

Hvorfor dog endnu en defensiv midt?

NtotheT
30-05-2010, 13:54
For hver kamp jeg får set med Javier Pastore, så bliver jeg mere og mere forelsket i ham. Han er simpelthen så dygtig. Senest så jeg hans kamp mod Canada (Jeg ved godt, at det er en keglemodstander), men her spillede han midtmidt med idioten fra Fools, og han gjorde det IMO godt - forstået på den måde, at han fordelte boldene godt. Han havde god vision og overblik og udover det, så forsvarede han sig også godt, når Canada havde bolden.

Derudover har han en god fysik (187 cm høj), så han kan sagtens tage dueller mod Chelseas maskinemidtbane, og han er afsindig hurtig. Desuden har han et vildt overblik, og han virker IMO som den kreatør vi mangler. Han minder på mange måder om Kaka (Jeg synes, han kan blive bedre end Kaka), dog den forskel, at Pastore godt kan være lidt mere defensiv end Kaka, der ikke ville fungere i en 4-4-2.

Køb Pastore, Fergiiiiiiiiiiie. eller Ireland.

snegl
30-05-2010, 14:02
For hver kamp jeg får set med Javier Pastore, så bliver jeg mere og mere forelsket i ham. Han er simpelthen så dygtig. Senest så jeg hans kamp mod Canada (Jeg ved godt, at det er en keglemodstander), men her spillede han midtmidt med idioten fra Fools, og han gjorde det IMO godt - forstået på den måde, at han godt kan forsvare sig.

Derudover har han en god fysik (187 cm høj), så han kan sagtens tage dueller mod Chelseas maskinemidtbane, og han er afsindig hurtig. Desuden har han et vildt overblik, og han virker IMO som den kreatør vi mangler. Han minder på mange måder om Kaka (Jeg synes, han kan blive bedre end Kaka), dog den forskel, at Pastore godt kan være lidt mere defensiv end Kaka, der ikke ville fungere i en 4-4-2.

Jeg synes snart det er lang tid siden vi har fået et Lukaku indlæg. Det kan du ikke være bekendt.

NtotheT
30-05-2010, 14:11
Jeg synes snart det er lang tid siden vi har fået et Lukaku indlæg. Det kan du ikke være bekendt.

Hvor er det bare ærgerligt, at jeg har glemt min evne til at grine.

snegl
30-05-2010, 15:11
Der var nu heller intet morsomt i det heller... Det var ment helt seriøst. Jeg vil have et Lukaku indlæg.

http://www.seriouscat.com/serious_cat.jpg

NtotheT
30-05-2010, 15:23
Der var nu heller intet morsomt i det heller... Det var ment helt seriøst. Jeg vil have et Lukaku indlæg.

http://www.seriouscat.com/serious_cat.jpg

Why so serious?

http://www.cherryflava.com/old/6a00d83451aee269e201053712e269970b-pi.jpg

RAppel
30-05-2010, 15:42
For hver kamp jeg får set med Javier Pastore, så bliver jeg mere og mere forelsket i ham. Han er simpelthen så dygtig. Senest så jeg hans kamp mod Canada (Jeg ved godt, at det er en keglemodstander), men her spillede han midtmidt med idioten fra Fools, og han gjorde det IMO godt - forstået på den måde, at han fordelte boldene godt. Han havde god vision og overblik og udover det, så forsvarede han sig også godt, når Canada havde bolden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Javier_Pastore

Ifølgewiki var vi "linked" til ham, men vi ville nok ikke betale de 8 mio $ som Palermo gav for ham.

Dines
30-05-2010, 15:45
Apropos Joe Cole, så går der ikke lang tid, før City melder deres interesse i ham, trust me. City virker til at gå efter spillere som konkurrenterne har, eller er interesseret i. Lidt ligesom med Chelsea for nogle år siden. Barry, Lescott, Tevez, Arsenal-gutterne osv osv.

Kasper United
30-05-2010, 15:56

Jeg er også en af dem, der følger ham en smule i Palermo, og det skal jeg helt sikkert også gør til VM, for han er en mega talentfuld midtbane (offensiv), der har alt, hvad vi mangler. Og jeg er helt enig, med fysikken, hurtigheden, han minder om Kaka osv.

Problemet er bare, at han måske forlænger og bliver, nu når Palermo allerede har sat Kjær på salgslisten, og de er i Europa League i næste sæson. Det jeg har fundet ud af er, at han blev købt af Palermo for ca. $8 mio., som vel ca. svarer til 50 mio. Det er ikke "specielt" mange penge for sådan et klasse talent. Jeg ser derfor muligheder i, at hente ham til mellem 100-150 mio., men frygter han for alvor slår igennem til VM, så prisen kommer endnu højere. Og hvis Fergie vil jagte ham, så bliver der konkurrence for bl.a. Inter og Milan, der har udtrykt deres interesse for ham mange gange.

NtotheT
30-05-2010, 16:13
Jeg er også en af dem, der følger ham en smule i Palermo, og det skal jeg helt sikkert også gør til VM, for han er en mega talentfuld midtbane (offensiv), der har alt, hvad vi mangler. Og jeg er helt enig, med fysikken, hurtigheden, han minder om Kaka osv.

Problemet er bare, at han måske forlænger og bliver, nu når Palermo allerede har sat Kjær på salgslisten, og de er i Europa League i næste sæson. Det jeg har fundet ud af er, at han blev købt af Palermo for ca. $8 mio., som vel ca. svarer til 50 mio. Det er ikke "specielt" mange penge for sådan et klasse talent. Jeg ser derfor muligheder i, at hente ham til mellem 100-150 mio., men frygter han for alvor slår igennem til VM, så prisen kommer endnu højere. Og hvis Fergie vil jagte ham, så bliver der konkurrence for bl.a. Inter og Milan, der har udtrykt deres interesse for ham mange gange.

Ja, har godt læst det. Jeg har ligeledes læst, at United sidste år "lod" ham smutte til Palermo, for de ville have, at han skulle udvikle sig mere i Europa. IMO var det ikke så godt et valg, United foretog sig der.

Kasper United
30-05-2010, 16:21
Ja, har godt læst det. Jeg har ligeledes læst, at United sidste år "lod" ham smutte til Palermo, for de ville have, at han skulle udvikle sig mere i Europa. IMO var det ikke så godt et valg, United foretog sig der.

Nej, jeg synes tit det desværre ender sådan. United jagter et talent, men det bliver ikke til noget alligevel, hvor han så efter et par år har udviklet sig enormt, og er en super spiller, som alle jagter. Så er der så også mange af dem, som vi køber, der måske ikke bliver til noget, men alligevel så var Ronaldo købet jo genialt, Nani købet OK efter hans seneste præstationer her i slutningen af sæsonen, men han har måske ikke været "god nok", hvis man kigger på, hvad han blev købt til. Men mon ikke han får en god sæson næste sæson.
Derudover er der jo Anderson, som jeg også tror, kan blive et godt køb, hvis han får noget skudtræning, han ikke får så mange flere skader og udviklingen selvfølgelig fortsætter.
-Men man kan jo altid være bagklog..

MOHoegsted
30-05-2010, 16:23

Er fuldstændig enig med dig, med hensyn til Joe Cole.
Men ja det ville være great at få en spiller som Joe Cole, HVIS United ikke havde flere kort på hånden. Men det er jo det vi har, med 830 mio. til rådighed, og desuden tror jeg han ville være mere brugbar på bænken.

Der ser jeg mere en David Silva vi kan bruge.

Læste lige et rygte. En bytte handel mellem Chelsea og Real Madrid med hele 4 spillere. Higuain var en af dem.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=66773&turnering=0&nation=0&hold=0

Det kan muligvis være at Real Madrid, er villige til at slippe Higuain for en sum penge fra United så, det kører jo heller ikke for ham og Ronaldo. Kunne da være noget af et kup for United så ;)

Higuain og Silva i et transfer vindue, pengene er til rådighed. Det vil ikke gøre mig noget. Så har vi jo ligesom taget 2 spillere lige for næsen af alle de andre store klubber.

Zubbi
30-05-2010, 16:26
Det bliver nok ikke Luka Modric som skal løse vores problemer på den centrale midtbane næste år. Ifølge bold.dk har han forlænget med Spurs!

Kasper United
30-05-2010, 16:27
Det bliver nok ikke Luka Modric som skal løse vores problemer på den centrale midtbane næste år. Ifølge bold.dk har han forlænget med Spurs!

Jeg ser ikke det store lys i ham, men jeg har heller ikke set så mange kampe med ham. For min skyld gør det ikke noget, da jeg hellere ser andre spillere i klubben end ham.

MOHoegsted
30-05-2010, 16:33
Luka Modric er meget vigtig for Tottenham!
Været meget skadet i denne sæson desværre, men tror heller ikke det ham United søger, selvom der har været rygter om det.

Rosgaard
30-05-2010, 16:49
Giovinco er træt af Juventus, kunne han være et bud? Imo har han et kæmpepotentiale, spørgsmålet er bare om han har fysik eller evner til PL bold?

http://www.bold.dk/nyt/Frustreret-Giovinco-vil-vaek

United DK
30-05-2010, 16:52
Plejer vi ikke at sige lidt arrogant, at når der er nogen der ikke er gode nok til en klub, så er de heller ikke gode nok til os?

Nå, men jeg skal ikke kunne sige, om Giovinco er sagen, har ikke set ret meget til ham, men jeg synes spillere som Van der Vaart, Ireland m.fl. virker som bedre bud. Dem ved man bedre hvor man har.

Kasper United
30-05-2010, 18:45
Giovinco er træt af Juventus, kunne han være et bud? Imo har han et kæmpepotentiale, spørgsmålet er bare om han har fysik eller evner til PL bold?

http://www.bold.dk/nyt/Frustreret-Giovinco-vil-vaek

Kender stort set intet til ham, men har set, at han kun er 164 cm, så jeg ved ikke rigtig, om fysikken er god nok til PL, selvom Messi selvfølgelig ikke er ret meget højere.

Christensen
30-05-2010, 18:55
Kender stort set intet til ham, men har set, at han kun er 164 cm, så jeg ved ikke rigtig, om fysikken er god nok til PL, selvom Messi selvfølgelig ikke er ret meget højere.

Og Messi gør det jo så godt i PL... ;)

Kasper United
30-05-2010, 19:03
Og Messi gør det jo så godt i PL... ;)

Haha nej, men jeg tror stadig, han vil være blandt de bedste, selvom han spiller i PL. Men alligevel vil han nok ikke være den samme, som i La Liga.

MosaverB
30-05-2010, 20:25
Haha nej, men jeg tror stadig, han vil være blandt de bedste, selvom han spiller i PL. Men alligevel vil han nok ikke være den samme, som i La Liga.
Nej, det vil han ikke. Jeg tror heller ikke, at han vil komme så let forbi forsvaret, og dog ville han få mange frispark :-) ..

Pep
30-05-2010, 21:27
Nej, det vil han ikke. Jeg tror heller ikke, at han vil komme så let forbi forsvaret, og dog ville han få mange frispark :-) ..

Ja det har du ret i, for han kørte jo slet ikke rundt med chelsea forsvaret, ( de gange han har mødt dem) eller Arsenals forsvar, eller måske er de ikke engelske hold :p? Han scorede også mod jer, og det år vi røg ud til jer, der var Messi den eneste, som kunne have tippet kampen til vores fordel, især på O.T.

Nu har Messi ikke prøvet at spille i P.L, derfor kan man med garanti ikke sige om han bliver succes eller fiasko, men jeg tror Messi, med det talent han har, vil klare sig meget godt alle steder.

MosaverB
30-05-2010, 21:31
Ja det har du ret i, for han kørte jo slet ikke rundt med chelsea forsvaret, ( de gange han har mødt dem) eller Arsenals forsvar, eller måske er de ikke engelske hold :p? Han scorede også mod jer, og det år vi røg ud til jer, der var Messi den eneste, som kunne have tippet kampen til vores fordel, især på O.T.

Nu har Messi ikke prøvet at spille i P.L, derfor kan man med garanti ikke sige om han bliver succes eller fiasko, men jeg tror Messi, med det talent han har, vil klare sig meget godt alle steder.
Ja, det havde jeg så ikke tænkt på.
Men, han kørte dog ikke rundt med United's forsvar - men han scorede alligevel ét flot mål imod os :-) ..

Pep
30-05-2010, 21:39
Ja, det havde jeg så ikke tænkt på.
Men, han kørte dog ikke rundt med United's forsvar - men han scorede alligevel ét flot mål imod os :-) ..

Nej han kørte ikke rundt mod dem, men det er altså heller ikke nemt at køre rundt med et forsvar bestående af O'shea, Rio, Vidic og Evra. Det er jo ikke alle P.L hold, der har det samme kvalitet i forsvaret. Men han blev jo heller ikke sådan sat ud af spillet, eller blev "skræmt" så han ikke kunne spille sit spil.

Min pointe er blot, at det er lidt useriøst at sige, Messi vil have svært ved at klare sig i P.L. Messi har så meget talent, at han sagtens vil kunne klare sig andre steder, også P.L, men jeg håber selvfølgelig det aldrig bliver aktuelt :)

MosaverB
30-05-2010, 21:47
Nej han kørte ikke rundt mod dem, men det er altså heller ikke nemt at køre rundt med et forsvar bestående af O'shea, Rio, Vidic og Evra. Det er jo ikke alle P.L hold, der har det samme kvalitet i forsvaret. Men han blev jo heller ikke sådan sat ud af spillet, eller blev "skræmt" så han ikke kunne spille sit spil.

Min pointe er blot, at det er lidt useriøst at sige, Messi vil have svært ved at klare sig i P.L. Messi har så meget talent, at han sagtens vil kunne klare sig andre steder, også P.L, men jeg håber selvfølgelig det aldrig bliver aktuelt :)
Nej, det har du ret I.
Nej nej, han blev ikke "skræmt" eller noget, han legede bare ikke med dem.
Ja, det er ret useriøst - men, det er heller ikke det jeg har skrevet. Jeg mener bare, at han ville få det anderledes.

zhagzi
30-05-2010, 22:34
Nej, jeg synes tit det desværre ender sådan. United jagter et talent, men det bliver ikke til noget alligevel, hvor han så efter et par år har udviklet sig enormt, og er en super spiller, som alle jagter. Så er der så også mange af dem, som vi køber, der måske ikke bliver til noget, men alligevel så var Ronaldo købet jo genialt, Nani købet OK efter hans seneste præstationer her i slutningen af sæsonen, men han har måske ikke været "god nok", hvis man kigger på, hvad han blev købt til. Men mon ikke han får en god sæson næste sæson.
Derudover er der jo Anderson, som jeg også tror, kan blive et godt køb, hvis han får noget skudtræning, han ikke får så mange flere skader og udviklingen selvfølgelig fortsætter.
-Men man kan jo altid være bagklog..

Bare rolig, Anderson er en 'late bloomer' .. Det tror jeg ihvertfald. Og samme gælder Nani. Det skal nok blive godt. Fletcher har jo også være lidt en 'late bloomer'... Tror sgu på vores talenter, men som mange siger, så mangler vi altså noget kvalitet NU!

Broberry
30-05-2010, 23:48
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66797&turnering=0&nation=0&hold=0

Sandt/Falsk?

unitedforreal
31-05-2010, 00:26
110% falsk. Du vil aldrig melde ud på forhånd hvor meget du har til køb, det vil koste os.

1: Alle de spiller vi byder på vil koste 10-20%
2: Alle de spiller vi vil sælge vil koste mindre
3: Hvis du har 800mio+ til køb, hvor ikke smide nogen af dem til gældet. Der er ingen der bruger så mange penge på spiller udover city og madrid pt, og de første år chelsea fik den ny ejer.

Men håber at vi max får 3 spiller mere.
1 talent mere, 2 en angriber med mål i.. altså ikke en talent eller en chance men en nogenlunde sikker angriber. 3, en midtbane til at tage over for scholes....

Broberry
31-05-2010, 00:36
Men håber at vi max får 3 spiller mere.
1 talent mere, 2 en angriber med mål i.. altså ikke en talent eller en chance men en nogenlunde sikker angriber. 3, en midtbane til at tage over for scholes....

Der er vidst ingen fare for at din drøm går i opfyldelse over et vindue ;)

Lossen
31-05-2010, 00:39
Med alt klubbens gæld in mente lyder det jo lidt som noget den tidligere irakiske informationsminister kunne have ytret. Men det er svært at forestille sig, at Alex Ferguson ville finde sig - hvis det er tilfældet - at David Gill skulle lyve stort og flot omkring centrale ting for hans stilling.

Stratego Thomas
31-05-2010, 09:41
jeg har været lidt ude at rejse, så jeg er ikke såå godt opdateret med forummet de sidste par dage, men så vidt jeg kan se er det forbigået de fleste, at vi, sammen med arsenal, blev linket til edem hazard i midten af sidste uge..

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/loerdagens-rygteboers-75

tipsbladet har caughtoffside.com som kilde og jeg må tilstår, at jeg ikke helt kender dennes troværdighed..

Kasper United
31-05-2010, 11:52
jeg har været lidt ude at rejse, så jeg er ikke såå godt opdateret med forummet de sidste par dage, men så vidt jeg kan se er det forbigået de fleste, at vi, sammen med arsenal, blev linket til edem hazard i midten af sidste uge..

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/loerdagens-rygteboers-75

tipsbladet har caughtoffside.com som kilde og jeg må tilstår, at jeg ikke helt kender dennes troværdighed..

Jeg har set rygtet.
Han er en meget talentfuld spiller, som er meget hurtig og har nogle gode skud/indlæg, men jeg ved ikke, om han har fysikken til at spille i PL.

Ulrik Vida Vinther
31-05-2010, 13:10
Jeg har set rygtet.
Han er en meget talentfuld spiller, som er meget hurtig og har nogle gode skud/indlæg, men jeg ved ikke, om han har fysikken til at spille i PL.

Ja han er enormt talentfuld - kørte blandt andet rundt med Lyon da de og Lille mødtes i overståede sæson. Umiddelbart tænker jeg, at han passer bedst ind i den spanske liga. Men jeg mener nu alligevel ikke at fysik er altafgørende i PL, hvis bare man har talentet, hurtigheden og teknikken som Hazard er i besiddelse af.

Af eksempler på den slags offensiv-spillere der på nuværende tidspunkt begår sig udemærket i PL, kan nævnes Arshavin, Pienaar, Ashley Young, Walcott, Defoe og den meget omtalte Joe Cole.

Jeg mener således ikke at man kan afskrive Eden Hazard fra at kunne gøre en forskel i PL, såfremt et skifte til United, eller Arsenal som jeg finder mere realistisk, skulle blive en realitet

Kasper United
31-05-2010, 13:24
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1282726/The-Battle-Manchester-United-fight-City-Paulo-Henrique-Gansos-signature.html

Daily Mail er ude med dette rygte. Har kun set ham på youtube, men det er tilgengæld klasse, hvor hans spillestil minder lidt om Zidanes, som jeg i den grad beundrer.
Der er mange muligheder, men jeg mener helt klart, at United SKAL have en central midtbane med offensive kvaliteter:
En af dem her, kunne være KLASSE: Hamsik, Gourcuff, Ganso (ovenstående) Pastore eller Silva.

Måske vil det være bedst med spillere, som ikke bare er talenter, men har lidt mere erfaring. Så måske vil jeg derfor fravælge Pastore og Ganso, selvom jeg håber på, vi også køber et talent, som evt. kunne være Ganso, Pastore eller Jovetic.

zhagzi
31-05-2010, 15:49
Et eller andet sted håber jeg sgu Fergie trækker kaninen op af hatten. Kan rigtig godt lide at han finder en fantastisk spiller, som vi bare ikke kender til. Eller ihvertfald ikke meget.

Ville være så fedt. At vi satsede på sådan en. Det kunne være det ultimative. Finde en ung en som Rooney, og så blive en stamspiller! Way!

Kasper United
31-05-2010, 16:08
Et eller andet sted håber jeg sgu Fergie trækker kaninen op af hatten. Kan rigtig godt lide at han finder en fantastisk spiller, som vi bare ikke kender til. Eller ihvertfald ikke meget.

Ville være så fedt. At vi satsede på sådan en. Det kunne være det ultimative. Finde en ung en som Rooney, og så blive en stamspiller! Way!

Jeg tror, han har satset på en ny angriber. Nemlig på Hernandez.

MC86
31-05-2010, 16:28

Jeg håber nu mest på han trækker en kanin op af hatten. Tror lige vi skal give hernandez en sæson til at vænne sig til klubben. Tror nu nok han skal blive god. Men vi mangler en 10'er, og bliver skuffet hvis ikke vi får købt en, pga vi mangler det så meget.. Men tvivler på fergie laver nogle indkb desværre..

zhagzi
31-05-2010, 16:30
Jeg tror, han har satset på en ny angriber. Nemlig på Hernandez.

Nå ja, jeg har også et godt øje til ham. Navnet, og alder siger mig bare et eller andet.

Men mente nu en midtbanespiller.
Problemet synes jeg med vores talenter er at, de ikke er gode nok til fuldtid på start 11'eren. Men hos fx en klub som West Ham eller Sunderland kunne Macheda og Welbeck meget vel være nogle af deres bedste spillere. Og spillerne ville blive fantastiske i løbet af en sæson, med fuld tillid, og opbakning, og er med i start 11'eren.

Det kan vi bare ikke, derfor udvikler vores talenter sig ikke altid ofte, medmindre de er WONDER talenter... Det synd. :(

Kasper United
31-05-2010, 16:48
Nå ja, jeg har også et godt øje til ham. Navnet, og alder siger mig bare et eller andet.

Men mente nu en midtbanespiller.
Problemet synes jeg med vores talenter er at, de ikke er gode nok til fuldtid på start 11'eren. Men hos fx en klub som West Ham eller Sunderland kunne Macheda og Welbeck meget vel være nogle af deres bedste spillere. Og spillerne ville blive fantastiske i løbet af en sæson, med fuld tillid, og opbakning, og er med i start 11'eren.

Det kan vi bare ikke, derfor udvikler vores talenter sig ikke altid ofte, medmindre de er WONDER talenter... Det synd. :(

Ja, enig.
Hvis pladsen ikke er udfyldt af en topspiller i startopstillingen, og man giver en chancen, som Fergie gjorde ved f.eks. Ronaldo, så mener jeg, at mange talenter kan blive "gode nok". Det største problem er bare, at de ikke får chancen nok, og som du skriver, fuld tillid og opbakning. Hvis Pogba fortsætter udviklingen, så mener jeg også, han skal have chancen i f.eks. CC kampene i år eller næste år.

zhagzi
31-05-2010, 17:21
Ja, enig.
Hvis pladsen ikke er udfyldt af en topspiller i startopstillingen, og man giver en chancen, som Fergie gjorde ved f.eks. Ronaldo, så mener jeg, at mange talenter kan blive "gode nok". Det største problem er bare, at de ikke får chancen nok, og som du skriver, fuld tillid og opbakning. Hvis Pogba fortsætter udviklingen, så mener jeg også, han skal have chancen i f.eks. CC kampene i år eller næste år.

Ja det præcis der problemet ligger. Det er blevet lidt for hårdt for unge at nå det øverste trin i hierakiet. Ferguson har jo et pres nu, som han ikke havde da, the Nevielles, Butt, Scholes, Giggs, Beckham osv. kom frem. Der var klubben ikke ligeså anerkendt som den er idag. Derfor bliver kravene til de unge også større.. Det surt.

Men de skal have mere end 10 kampe per sæson. De SKAL have noget mere. Macheda, Welbeck, Obertan ville alle blive fantastiske i mindre klubber, som måske i Malaga, Fiorentina, HSV, West Ham osv.. Der ville de blive nogle af de bedste, og de ville udvikle sig, med al den spilletid de vil få.

Best solution: Lej dem ud, og så må vi så håbe for det bedste.

-Det er simpelthen for svært for de unge at komme frem. Fletcher var hvad.. 25-26 før han brød ordenlig igennem? Eller det gjorde han så sidste år. Så 27?

Rasmus-K-J
31-05-2010, 17:38
-Det er simpelthen for svært for de unge at komme frem. Fletcher var hvad.. 25-26 før han brød ordenlig igennem? Eller det gjorde han så sidste år. Så 27?[/QUOTE]

Det synes jeg er rimelig godt klaret eftersom han næsten lige er blevet 26? fletcher brød igennem som 24 årig.

MOHoegsted
31-05-2010, 19:07
Fletcher har aldrig været det største talent, men han har altid været et godt talent, som var meget undervurderet, men han har faktisk altid været stabil spiller, men man kan godt sige hans bedste sæson har måske været i år.

snegl
31-05-2010, 19:38
Fletcher har aldrig været det største talent, men han har altid været et godt talent, som var meget undervurderet, men han har faktisk altid været stabil spiller, men man kan godt sige hans bedste sæson har måske været i år.

Så vidt jeg har hørt fra folk der har observeret reserverne i lang tid, var han helt nede i 17 års alderen et temmelig varmt navn for reserverne. og de fleste ville nok mene at han var et stort talent. Han er måske bare faldet lidt i anseelse fordi han i de første par sæsoner på førsteholdet overhovedet ikke kunne finde ud af at lægge en flad afleveringer på 3-4 meter. Tingene har heldigvis ændret sig siden..

Dines
31-05-2010, 22:04
Fletcher brød for alvor igennem i efteråret 2008, da han begyndte at udvikle sin fysik endnu mere og generelt løftede sit bundniveau. Han er måske ikke ufattelig talentfuld, men han er en motor, der aldrig giver op. Han kan hive de andre spillere op, og desuden er han fremragende til at lukke store spillere ned. Sætningen "he shits on Fabregas", der bliver brugt om Anderson, burde istedet gives til Fletcher. Han lukker ham ned, hvergang vi møder Arsenal. Fabregas har aldrig spillet en god kamp, samtidig med at Fletcher har været på banen imod os. Fact.

MOHoegsted
31-05-2010, 22:56
Godt at høre nogle guldkorn! :)
Nogle ting jeg ikke vidste.
Men ja Fletcher er rigtig god til at lukke spillere ned, og er helt igennem utrættelig, og bliver ved med at kæmpe :). En spiller som Park er jeg også meget glad for at have, han løber utroligt meget, god til mandsopdækning, og løber faktisk også hurtigt. Men hans evne med bolden er måske ikke lige så god, men har været ekstrem vigtig, især i Champions League.

Acsadac
01-06-2010, 11:04
Er overbevist om, at vores aktivitet på transfermarkedet afhænger af hvad der bliver solgt.

Bliver Berbatov i klubben, er der ingen grund til at punge stort ud for en 10'er, for så vil vi fortsætte i 4-4-2 hvor en rigtig 10'er kan få det svært fysisk. Hans makker, formentlig Fletcher, vil godt nok komme på overarbejde.

Bliver Berbatov solgt, og måske også Owen, så tror jeg vi laver skiftet til 4-3-3, køber en kreatør og evt en angriber der også kan spille kant.

Inden der er nogen der ryger på porten, tror jeg ikke at der er nogen der checker ind..

MC86
01-06-2010, 12:01
Er overbevist om, at vores aktivitet på transfermarkedet afhænger af hvad der bliver solgt.

Bliver Berbatov i klubben, er der ingen grund til at punge stort ud for en 10'er, for så vil vi fortsætte i 4-4-2 hvor en rigtig 10'er kan få det svært fysisk. Hans makker, formentlig Fletcher, vil godt nok komme på overarbejde.

Bliver Berbatov solgt, og måske også Owen, så tror jeg vi laver skiftet til 4-3-3, køber en kreatør og evt en angriber der også kan spille kant.

Inden der er nogen der ryger på porten, tror jeg ikke at der er nogen der checker ind..

Sådan ser jeg det også. Håber bare Berba bliver solgt. Gider ikke se den mand i en united trøje mere. Har virkelig fået nok af ham. Jeg tror ikke der kommer nogle indkøb i år. Det tegner ikke så godt:(. Vi vinder ikke ligaen eller CL med det her hold tror jeg. Der er for mange mangler i mine øjne. Men chancen er der hvis Rooney kan spille alle kampe, og scorer ligesom denne her sæson. ALT afhænger af ham.

schousboe9
01-06-2010, 12:06
Sådan ser jeg det også. Håber bare Berba bliver solgt. Gider ikke se den mand i en united trøje mere. Har virkelig fået nok af ham. Jeg tror ikke der kommer nogle indkøb i år. Det tegner ikke så godt:(. Vi vinder ikke ligaen eller CL med det her hold tror jeg. Der er for mange mangler i mine øjne. Men chancen er der hvis Rooney kan spille alle kampe, og scorer ligesom denne her sæson. ALT afhænger af ham.

Og hvad får dig til at tro det? Næste sæson starter vi sandsynligvis med en Nani i form og jeg tør næsten garantere, at vi ikke rammes ligeså hårdt i (midter-)forsvaret igen.

MOHoegsted
01-06-2010, 12:10

Prøv lige at se på denne her sæson mester? Vi er 1 point bag Chelsea, skru lige hovedet på plads igen. Vi har slet ikke gjort det dårligt, desuden var vi også meget ramt af skader, og det skal vi bare undgå i år. Chicharito er også købt ind, og han lader til at være i målhumør, så lad os nu se. Desuden tror jeg han køber en spiller som David Silva, og kører fast til en 4-3-3 :)

Men er også lidt bange for det her transfervindue, og Owen skal bare ryge på porten, samme med Diouf, Berbatov kan jeg faktisk godt lide, selvom han ikke er så træfsikker.

Acsadac
01-06-2010, 12:20

Synes dine vurderinger er lige voldsomme nok.. Vi tabte altså kun PL med ét point og smed selv det hele væk mod Bayern...

Er enig i, at det ikk vil skade hvis der skete noget nyt. Læs Berbatov og Owen ud og ind med en 10'er og en alsidig angriber. Men mener ikke at det hele står og falder på dette. Hvis Anderson og Hargo kommer i gear kan vi godt blive giftige nok i en 4-4-2, så er spørgsmålet bare hvem der skal score målene sammen med Rooney.. I en 4-3-3 bliver vi mere alsidige, og målene vil derfor automatisk blive spredt ud på flere.

Acsadac
01-06-2010, 12:22
Men er også lidt bange for det her transfervindue, og Owen skal bare ryge på porten, samme med Diouf, Berbatov kan jeg faktisk godt lide, selvom han ikke er så træfsikker.

Hvorfor vil du allerede sælge Diouf? Så vidt jeg ved har han gjort det rigtig godt på reserveholdet og har altså kun været i klubben i et halvt år samtidig med at der er et stort spring fra Molde til United.

Giv manden en chance, dette gøres bedst ved at vi spiller 4-3-3.. Det samme angår Macheda, Welbeck og Obertan..

RAppel
01-06-2010, 12:33
Ja, han skal da have lige ¨så mange chancer som Tosic!

Kasper United
01-06-2010, 13:01

Ja, jeg er helt enig. Berbatov og måske Owen skal sælges før mulighederne for alvor åbner sig til nyindkøb.

snegl
01-06-2010, 13:12
Hvorfor vil du allerede sælge Diouf? Så vidt jeg ved har han gjort det rigtig godt på reserveholdet og har altså kun været i klubben i et halvt år samtidig med at der er et stort spring fra Molde til United.

Giv manden en chance, dette gøres bedst ved at vi spiller 4-3-3.. Det samme angår Macheda, Welbeck og Obertan..

Gider du lige uddybe hvordan Diouf, Owen, Macheda, Hernandez, Berbatov, osv chancer for spilletid er bedst/størst når vi spiller 4-3-3, hvor Rooney er fast angriber?

Jeg går ikke ud fra at du vil smide Diouf ud som en wing, eller smide Rooney ud på fløjen for at gøre plads til almægtige Diouf som ene angriber hehe

MOHoegsted
01-06-2010, 13:14
Syntes bare slet ikke det er sådan vi skal spille med Diouf, ja han har gjort det fremragende for reserveholdet, og har også fået 1 enkelt mål for førsteholdet. Han er god i hovedspillet, og løber i dybden, men af hvad jeg har set INDTIL videre, virker det ikke til at være nok. Men håber da også på han bliver en succes, men tror mere på en Chicharito, han imponerer jo hele tiden, både for landsholdet og for klubben. Diouf gjorde det slet heller ikke godt i sin landskamp mod Danmark, og han er VIST også 22 år, og har bare slet ikke vist ligeså meget.

MOHoegsted
01-06-2010, 13:16
Gider du lige uddybe hvordan Diouf, Owen, Macheda, Hernandez, Berbatov, osv chancer for spilletid er bedst/størst når vi spiller 4-3-3, hvor Rooney er fast angriber?

Jeg går ikke ud fra at du vil smide Diouf ud som en wing, eller smide Rooney ud på fløjen for at gøre plads til almægtige Diouf som ene angriber hehe

Den forstår jeg heller ikke rigtigt, da Ronaldo var i klubben var han alene angriber, mens vi havde Rooney ude på den venstre fløj, og der scorede han jo slet ingen mål, forhold til i år. Vi skal da have Rooney til at score kasser.

EDIT:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66836&turnering=0&nation=0&hold=0

Ham kan vi godt glemme nu, ellers en meget rar tanke om han ikke fungeret sammen med Ronaldo, og vi så kunne få ham ind.

MC86
01-06-2010, 13:23
Den forstår jeg heller ikke rigtigt, da Ronaldo var i klubben var han alene angriber, mens vi havde Rooney ude på den venstre fløj, og der scorede han jo slet ingen mål, forhold til i år. Vi skal da have Rooney til at score kasser.

EDIT:

Ham kan vi godt glemme nu, ellers en meget rar tanke om han ikke fungeret sammen med Ronaldo, og vi så kunne få ham ind.

Ja nu er han ihvertfald ikke nogen mulighed. Men forstod heller ikke hvis real ville sælge ham..

MC86
01-06-2010, 13:26
Og hvad får dig til at tro det? Næste sæson starter vi sandsynligvis med en Nani i form og jeg tør næsten garantere, at vi ikke rammes ligeså hårdt i (midter-)forsvaret igen.

Jeg synes bare det er ærgeligt og skal være så afhængie af Rooney. Meget afhænger jo på ham. Og berba gider jeg ikke snakke om, for bliver så hidsig ved bare tanken om ham..

NtotheT
01-06-2010, 13:44
Manchester United er klar med et dristigt bud på Evertons midtbanespiller Mikel Arteta, der har problemer med Merseyside-klubben omkring forlængelse af sin kontrakt, der udløber om to år. (The Daily Mirror)

Selvom manden er en dygtig fodboldspiller, så vil jeg ikke have ham, når Van der Vaart, Ireland, Gourcuff, Silva osv. er nogle af de spillere, vi kan vælge imellem.

Seriøst, hvis United snart ikke præsenterer en, så får jeg abstinenser indtil sæsonen begynder. Jeg vil have noget at glæde mig til.

Pleeeeeeeease Ferguson. Køb nu en inden VM går igang.

Kasper United
01-06-2010, 13:54
Manchester United er klar med et dristigt bud på Evertons midtbanespiller Mikel Arteta, der har problemer med Merseyside-klubben omkring forlængelse af sin kontrakt, der udløber om to år. (The Daily Mirror)

Selvom manden er en dygtig fodboldspiller, så vil jeg ikke have ham, når Van der Vaart, Ireland, Gourcuff, Silva osv. er nogle af de spillere, vi kan vælge imellem.

Seriøst, hvis United snart ikke præsenterer en, så får jeg abstinenser indtil sæsonen begynder. Jeg vil have noget at glæde mig til.

Pleeeeeeeease Ferguson. Køb nu en inden VM går igang.

Haha, du er ikke den eneste.
Og nej, vi skal da ikke købe en 28 årige spiller, der er skadet næsten hele tiden, når der er en masse yngre spillere, der har meget mere potentiale.

JakobR
01-06-2010, 14:05
Groin Strain (http://www.physioroom.com/injuries/groin_and_pelvis/groin_strain_sum.php) Everton Injuries (http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/clubs/8/everton_injuries.html) 2010 March 24th
Groin Strain (http://www.physioroom.com/injuries/groin_and_pelvis/groin_strain_sum.php) Everton Injuries (http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/clubs/8/everton_injuries.html) 2010 January 29th
ACL Knee Injury (http://www.physioroom.com/injuries/knee/acl_sum.php) Everton Injuries (http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/clubs/8/everton_injuries.html) 2009 February 22nd
Abdominal Strain (http://www.physioroom.com/injuries/groin_and_pelvis/abdominal_strain_sum.php) Everton Injuries (http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/clubs/8/everton_injuries.html) 2008 April 11th

Så skadet er han altså ikke. Udover den slemme knæskade, så har han haft lidt problemer med lysken, hvilket til dels kan skyldes, at han ikke har haft gang i kroppen meget længe.

MOHoegsted
01-06-2010, 14:12
Tror faktisk ikke det hele kommer til at afhænge af Rooney i år, tror Nani bliver lige så vigtig, laver en masse assist og scorer mål, og Valencia har da også et par mål, og lægger utrolig gode bolde.

Men vi har ikke direkte travlt, der er 1 måned til transfer vinduet starter, men jeg er også en af dem der gerne vil have købt en spiller inden VM, ellers kan vi risikerer de bliver for dyre. Køb Silva, og så vi klar til næste sæson!

Don Kafai
01-06-2010, 14:15
Nu er Transfer Clockwatch startet på SkySports.com, og så går dagene meget hurtigere :D

Kasper United
01-06-2010, 14:16
Så skadet er han altså ikke. Udover den slemme knæskade, så har han haft lidt problemer med lysken, hvilket til dels kan skyldes, at han ikke har haft gang i kroppen meget længe.

Jeg synes da, det er rimelig mange skader i betragtningen af, at det er over 2 år, og at hans knæskade varede, var det 9 måneder, hvis jeg husker rigtigt?

NtotheT
01-06-2010, 14:16
Nu er Transfer Clockwatch startet på SkySports.com, og så går dagene meget hurtigere :D

Tak for du lige gjorde dagen med værrere, Don :(

JakobR
01-06-2010, 14:19
Jeg synes da, det er rimelig mange skader i betragtningen af, at det er over 2 år, og at hans knæskade varede, var det 9 måneder, hvis jeg husker rigtigt?

Før knæskaden var det jo et helt år siden, at han fejlede noget. Det kan næsten ikke undgås, at man får lidt knubs indimellem.

van Nistelrooy var også slemt knæskadet kort inden, han kom til os, men fungerede upåklageligt i sin tid i klubben.

MOHoegsted
01-06-2010, 14:26
Syntes også det er rimelig mange gange det sket på 2 år, og det er endda slemme skader. Vi skal ikke lave endnu en "Owen Hargreaves", mht. skaderne.

Pils
01-06-2010, 14:51
EDIT:

Men måske åbner denne forlængelse op for et Benzema skifte. Han er nok ikke videre tændt på at sidde på bænken i endnu en sæson.

Kasper United
01-06-2010, 15:08
Syntes også det er rimelig mange gange det sket på 2 år, og det er endda slemme skader. Vi skal ikke lave endnu en "Owen Hargreaves", mht. skaderne.

Det er også sådan, jeg tænker.

zhagzi
01-06-2010, 16:09
Kan godt forstå folk får abstinenser over manglende køb, eller reel rygter..
Har det på samme måde. Vil også helst gerne se en profil være sikret nu, og så det jo altid sjovt at se om det bliver en større en, som man så kan følge til VM, og glæde sig over denne spiller bliver vores!

-Men sådan ser det vist ikke ud. Så vi komme nok til at vente ca. 1 måned og nogle uger endnu. :/

Verner
01-06-2010, 17:11
Jeg tror også man skal passe på med at dømme united helt nede bare fordi de ikke har købt nogle spillere inden VM. De rigtig dygtige spiller, som skal til VM og vi er interesseret i, har højst sandsynligt VM i tankerne. Agenter og klubhold ønsker nok også at vente med at sælge spilleren til efter, hvor der kan være gode muligheder for prisstigninger på 100 millioner samt højere lønninger..

Bare fordi vi ser en stille transferstart for United betyder det ikke, vi ikke har likvkiditet til at byde på spillere, men grunden er nok nærmere at spillerene, agenterne og klubholdene ingen interresse har i at sælge..

Det ville dog ha været dejligt hvis vi havde lavet vores køb inden, og derefter bare kunne hvordan spilleren steg i værdi pga. gode præstationer ved et VM.

ChristianR
01-06-2010, 17:57
Nu får folk herinde det også til at lyde som om, at samtlige spillere der skal til VM stiger gevaldigt i pris efter slutrunden. Naturligvis er der en chance for, at en spiller overrasker usandsynlig positivt ved en slutrunde og tilegner sig en enorm prisstigning.
Man skal dog huske på, at risikoen for at spilleren skuffer stort ved slutrunden er mindst lige så stor, og prisen i så fald vil falde. Endnustørre er chancen selvfølgelig for, at spilleren spiller et VM efter sædvanligt niveau og ikke ændrer nævneværdigt på sin pris.

Det er klart at en sådan slutrunde skaber en vis usikkerhed, men det er noget fis, at ingen har interesse i at sælge spillere inden en slutrunde. Det har i øvrigt heller ikke bremset klubber som Barcelona og Arsenal fra at forstærke sig.

Don Kafai
01-06-2010, 17:59
Nu får folk herinde det også til at lyde som om, at samtlige spillere der skal til VM stiger gevaldigt i pris efter slutrunden. Naturligvis er der en chance for, at en spiller overrasker usandsynlig positivt ved en slutrunde og tilegner sig en enorm prisstigning.
Man skal dog huske på, at risikoen for at spilleren skuffer stort ved slutrunden er mindst lige så stor, og prisen i så fald vil falde. Endnustørre er chancen selvfølgelig for, at spilleren spiller et VM efter sædvanligt niveau og ikke ændrer nævneværdigt på sin pris.

Det er klart at en sådan slutrunde skaber en vis usikkerhed, men det er noget fis, at ingen har interesse i at sælge spillere inden en slutrunde. Det har i øvrigt heller ikke bremset klubber som Barcelona og Arsenal fra at forstærke sig.

Det har du helt ret i, men det handler for mig mere om, at vi køber vores spillere inden vi træner op til sæsonen. Berbatov blev eksempelvis hentet 31. august, og sådan nogle slags sene forstærkninger bør vi helst undgå, da både prisen bliver høj og spilleren skal bruge mere tid på at falde til.

I øvrigt er der heller intet forkert i at handle mens der er VM :D. Hvem ved, måske er vores main target slet ikke i Sydafrika..

schousboe9
01-06-2010, 18:13
I øvrigt er der heller intet forkert i at handle mens der er VM :D. Hvem ved, måske er vores main target slet ikke i Sydafrika..

Næh. Af dem vi er blevet linket til kan nævnes Benzema, Arteta, Paulo Henrique, Bojan, Dodo, Hazard, Dzeko, Gary Cahill, Ireland og Frey.

Kasper United
01-06-2010, 18:31
Ja, men hvis vi f.eks. går efter Gourcuff, så tror jeg, han bliver dyrere.
Jeg tror, han får gennembruddet internationalt her til VM. Han får en stor rolle på Frankrigs landshold i år og tager bl.a. også de fleste frispark, hjørne osv. Jeg så bl.a. her den anden dag, hvor Frankring "kun" spillede 1-1 mod Tunesien, at han lagde op til Gallas' hovedstødssmål fra et frispark.

Desuden havde han en masse super langskud, hvor han var tæt på at score. Med denne bold i år, kan det være, han kan få scoret et par kasser på langskud, hvis han er en af dem, der kan kontrollere den meget omtalte bold.

ChristianR
01-06-2010, 19:29
Det har du helt ret i, men det handler for mig mere om, at vi køber vores spillere inden vi træner op til sæsonen. Berbatov blev eksempelvis hentet 31. august, og sådan nogle slags sene forstærkninger bør vi helst undgå, da både prisen bliver høj og spilleren skal bruge mere tid på at falde til.

Er helt enig. Fok får det bare til at lyde som om, det er en umulighed at købe spillere, før VM er slut, da samtlige sælgende klubber vil vente på, at samtlige deres spillere stiger flere hundrede millioner i markedsværdi. Sådan hænger tingene naturligvis ikke sammen.

Men lad os da håbe, at Chicaritto er en af dem, man gjorde klogt i at købe før VM.

MOHoegsted
01-06-2010, 20:07
Jeg troede vi havde købt Dodo?

Men tilgengæld er der også en god side af det, man mister måske også lidt interressen hvis en spiller flopper til VM, men hvis han så gjorde det sygt godt, ærger man sig nok over man ikke har købt ham før.

Verner
01-06-2010, 22:58
Er helt enig. Fok får det bare til at lyde som om, det er en umulighed at købe spillere, før VM er slut, da samtlige sælgende klubber vil vente på, at samtlige deres spillere stiger flere hundrede millioner i markedsværdi. Sådan hænger tingene naturligvis ikke sammen.

Men lad os da håbe, at Chicaritto er en af dem, man gjorde klogt i at købe før VM.

Det er ikke en umulighed at købe spillere, men nogle af de stjerner vi gerne ser i United og som skal til VM er nok umulige at få fat inden, da der er gode muligheder for de slår igennem til en slutrunde, og hvis de ikke gør er det ikke nødvendigvis ensbetydende med et fald i pris, hvorimod jeg tror det omvendte er helt sikkert. Det kan være en af grundene til at Di Maria, Aguero, Gourcoff ikke er blevet solgt (siger bestemt ikke det er den eneste!!!)

MOHoegsted
01-06-2010, 23:21
Så det godt man har en frikøbsklasul i deres kontrakt, som man skal have i Spanien! :)

Nogle overdriver bare totalt med det, fordi de ved at de ikke vil byde så meget.

Men Silvas klasul er vist kun på 200 eller sådan noget, samme er Agüero, så derfor kan vi sagtens sikre os et par spillere selvom deres værdi stiger. Det eneste der kan gå galt så, er at de vælger at forlænge og forhøje deres klasul.

Pep
01-06-2010, 23:43
Så det godt man har en frikøbsklasul i deres kontrakt, som man skal have i Spanien! :)

Nogle overdriver bare totalt med det, fordi de ved at de ikke vil byde så meget.

Men Silvas klasul er vist kun på 200 eller sådan noget, samme er Agüero, så derfor kan vi sagtens sikre os et par spillere selvom deres værdi stiger. Det eneste der kan gå galt så, er at de vælger at forlænge og forhøje deres klasul.

Agüero har en klausul på 65 Mio euro, mener jeg. Den er ihvertfald over de 60 Mio, ved ikke hvor du får de 200 Mio kroner fra? Silvas klausul er også højere end de 200 Mio kr. du nævner.

Jeg kan heller ikke forstå dem, der er bange for at en spiller stiger voldsomt i værdig, bare fordi vedkommende har et godt VM. De mere eller mindre etablerede stjerner, har en fastsat markedspris, og den stiger ikke voldsomt pga en god slutrunder, omvendt falder den heller ikke drastisk, hvis spilleren går hen og fejler til VM. Disse spillere har nemlig over en længere periode bevist deres værd, og derfor stiger de ikke 100 Mio i værdi, bare fordi de har 3-7 gode kampe til VM. Vi kan tage D. Silva som eksempel, jeg har meget svært ved at se, at han skulle stige voldsomt i værdi, bare fordi han fyrer en god slutrunde af, medmindre han bliver topscorer, Spanien vinder VM og han oven i købet bliver valgt som turneringens bedste spiller, overdrivelse fremmer forståelsen, men i ved hvad jeg mener.

Problemet er de mere ukendte spillere, de kan stige voldsomt i værdi, ligesom det var tilfældet med Senegals spillere efter VM 2002. Da man ikke rigtig kender dem, så kan klubberne forlange mange penge for dem, og bruge VM som begrundelse.

Gourcuff har forresten en frikøbs klausul på 181 Mio kroner, mener jeg den er på. Derfor er det ligegyldigt, hvor godt han spiller til VM, hans værdi overstiger ikke de 180-190 Mio kr.

snegl
01-06-2010, 23:56
Enig i at de fleste spillere nok ikke falder det store i værdi, men det kan da ske. Et eksempel er Arshavin, som steg nogenlunde i pris lige efter, selvom Arsenal ikke endte med at købe til samme pris som da den var højest.

Jeg er personligt glad for at vi har købt Hernandez inden VM. Hans pris kunne nok nemt stige lidt, hvis han får et godt VM. Generelt er prisstigningerne vel mest noget der sker blandt de mere ukendte spillere.

Pep
02-06-2010, 00:08
Enig i at de fleste spillere nok ikke falder det store i værdi, men det kan da ske. Et eksempel er Arshavin, som steg nogenlunde i pris lige efter, selvom Arsenal ikke endte med at købe til samme pris som da den var højest.

Jeg er personligt glad for at vi har købt Hernandez inden VM. Hans pris kunne nok nemt stige lidt, hvis han får et godt VM. Generelt er prisstigningerne vel mest noget der sker blandt de mere ukendte spillere.

Som jeg siger, de mindre ukendte spillere stiger i værdi, pga en god slutrunde, men de mere eller mindre etablerede navne stiger ikke voldsomt i værdi. Selvom Zenit krævede mange penge for Arshavin, så var de i sidste ende nødt til at sænke prisen. Vi droppede ham bl.a fordi, man følte prisen var urealistisk højt sat, efter en god slutrunde.

Spillere som Silva, Villa, Torres, Cesc, Rooney, Gerrard, Lampard og alle de andre store stjerner har bevist deres værd over en lang periode, og man har derefter vurderet, hvor meget de skal koste. Det kan en god slutrunde eller en dårlig slutrunde ikke ændre på, ikke voldsomt ihvertfald.

Men du har ret i, at Javier H kunne have steget i værdi pga en god slutrunde. Derfor er det meget godt, at i har fået ham allerede nu.

snegl
02-06-2010, 00:10
En mindre faktor i det hele er iøvrigt City. Havde City fx været ejet af arabere på det tidspunkt Arshavin var meget hypet, var han sikkert endt i City. De er nok dén klub, som gerne vil lægge de ekstra penge idag, selvom prisen er hypet.

shrug
02-06-2010, 00:34
En mindre faktor i det hele er iøvrigt City. Havde City fx været ejet af arabere på det tidspunkt Arshavin var meget hypet, var han sikkert endt i City. De er nok dén klub, som gerne vil lægge de ekstra penge idag, selvom prisen er hypet.

Heldigvis holder de til i Europa League :MichaelkDanielsen:

snegl
02-06-2010, 00:37
Det er der mange store hold der gør. Eksempelvis Liverpool, Getafe, Randers..

Niko
02-06-2010, 00:48
Det er der mange store hold der gør. Eksempelvis Liverpool, Getafe, Randers..

Der er Randers da ihvertfald nummer 1 blandt dem! movsisyan > torres Beckmann > Gerrard ;)

Acsadac
02-06-2010, 07:41
Redknapp, Cole har skrevet under andre steder (http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1596860)

Spændende spændende...

ChristianR
02-06-2010, 08:50
Redknapp, Cole har skrevet under andre steder (http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1596860)

Spændende spændende...

Som en på Bold debat nævner er Joe Cole citeret for at sige:

"People are always going on about the nice football Arsenal play but if you look at the last few years, who´s won the trophies? Know what I mean?

"I wouldn´t want to be playing for a team that didn´t win trophies."

Det må alt andet end lige afskrive klubber som Liverpool og Arsenal. Hvis han er blevet i England har han forlænget med Chelsea eller skrevet med United:groupdance:

Tongi
02-06-2010, 09:56
Som en på Bold debat nævner er Joe Cole citeret for at sige:

"People are always going on about the nice football Arsenal play but if you look at the last few years, who´s won the trophies? Know what I mean?

"I wouldn´t want to be playing for a team that didn´t win trophies."

Det må alt andet end lige afskrive klubber som Liverpool og Arsenal. Hvis han er blevet i England har han forlænget med Chelsea eller skrevet med United:groupdance:

Problemet var bare, at det var noget, han udtalte i 2008.. hehe :)

RAppel
02-06-2010, 10:04
Problemet var bare, at det var noget, han udtalte i 2008.. hehe :)

Tænkte også at folk i fodboldverdenen har en mening som vinden blæser´så det er ikke FACT, men det kunne da være lækkert :)

Glory Man United
02-06-2010, 12:30
Bare så I ikke tror, det kun er bold, der skriver det. Manutd.com:

Spurs boss Harry Redknapp last night told the BBC that he'd love to sign the out-of-contract Chelsea midfielder, but that he may have agreed to move elsewhere. "I am a big fan of his but the feedback we've got is that he's already signed for somebody else," said Redknapp

Acsadac
02-06-2010, 12:48
10:30 You've got to love Real Madrid's brazen (some may say arrogant) approach to signing new players. Spanish daily Sport claims Jose Mourinho's bid to create a new generation of 'Galaticos' has begun. Top of his hitlist? Wayne Rooney. Sir Alex would apparently be tempted by a world-record offer of 133million Euros, which converts to around £95million. Wow. (JT)

Manutd.com - The Gossip (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B83A644F4%2D1A7E%2D48B9%2DAF 95%2D4605613A9A18%7D&newsid=6649017)

Det vil være fuldstændig vanvittigt hvis Rooney blev solgt for 850 mio kr..

shrug
02-06-2010, 12:59
10:30 You've got to love Real Madrid's brazen (some may say arrogant) approach to signing new players. Spanish daily Sport claims Jose Mourinho's bid to create a new generation of 'Galaticos' has begun. Top of his hitlist? Wayne Rooney. Sir Alex would apparently be tempted by a world-record offer of 133million Euros, which converts to around £95million. Wow. (JT)

Manutd.com - The Gossip (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B83A644F4%2D1A7E%2D48B9%2DAF 95%2D4605613A9A18%7D&newsid=6649017)

Det vil være fuldstændig vanvittigt hvis Rooney blev solgt for 850 mio kr..

Fuldstændig vanvittigt skuffende

Acsadac
02-06-2010, 13:30
Fuldstændig vanvittigt skuffende

Jeg er alvorligt bange for at det er det vi bevæger os mod..

CC
02-06-2010, 13:34

Må indrømme at jeg også lige fik en utrolig dårlig mavefornemmelse, også i forbindelse med at vi ville udskyde hans kontraktforlængelse til efter VM..

Kasper United
02-06-2010, 13:45

Jeg har lidt samme frygt, desværre.

snegl
02-06-2010, 13:49
Hvis et sådant bud kom på bordet, kan jeg kun tro Glazers vil arbejde for et salg. Det er et helt sindssygt beløb. Det vil i bund og grund kunne fastne Glazers greb om klubben. Det kunne blive et dødsstød til opkøb af udefrakommende, hvis de brugte pengene til at få deres PIK lån ned. (hold kæft hvor lyder PIK lån frækt på dansk)

Kasper United
02-06-2010, 14:05
Men omvendt, så har Real lige forlænget med Higuain, så HVIS Real køber Rooney (som de forhåbentlig ikke gør), så ryger Benzemam med stor sandsynlighed, så vi evt. kan få ham med i en handel, selvom han selvfølgelig overhovedet ikke kan erstatte Rooney.

Pils
02-06-2010, 14:08
Hvis et sådant bud kom på bordet, kan jeg kun tro Glazers vil arbejde for et salg. Det er et helt sindssygt beløb. Det vil i bund og grund kunne fastne Glazers greb om klubben. Det kunne blive et dødsstød til opkøb af udefrakommende, hvis de brugte pengene til at få deres PIK lån ned. (hold kæft hvor lyder PIK lån frækt på dansk)

Især også når man læsser denne artikel. Så bliver man ikke mere positiv
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11594

Kasper United
02-06-2010, 14:15
Især også når man læsser denne artikel. Så bliver man ikke mere positiv
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11594

Aauutch. Jeg ved godt, at man ikke skal tro på alt det, man læser, og det hele har en anden side, og bla, bla bla, men hvad sker der lige?!
Spillere som Berbatov, Owen og Carrick må være nok at sælge. Ikke en spiller som Rooney.

RAppel
02-06-2010, 14:26
Har ikke den mindste bekymring om at Rooney bliver. Tror han vil betale for at blive. In Rooney we trust!

RuudVanNissetøj
02-06-2010, 15:31
Meget kan man sige om Glazers, men de har trods alt ikke solgt vores bedste spillere uden accept fra Ferguson. Ronaldo ville afsted, det vil Rooney formodentlig ikke og Ferguson vil under ingen omstændigheder sælge ham. Så godt nok har vi (eller "The Yankees") en skidt økonomi, men det bør ikke gøre, at vi skal sælge ud af sportslig succes af den grund.

Det vil være fuldstændigt vanvittigt og gennemført åndsvagt at sælge et så stor aktiv i Rooney. Prisen på United når Glazers sælger vil også ryge fløjten af den grund, så kan virkelig ikke se en ide at sælge Rooney.

snegl
02-06-2010, 15:40
Den respekterede/anerkendte blogger AndersRed har regnet på hvad Glazer har kostet United og dens fans:

Sakset fra MUSTs nyudsendte pressemeddelelse:

GLAZER COSTS SINCE TAKEOVER
Professional fees £80m
Loss on closing interest rate hedge £41m
Cash interest paid £216m
Management and consultancy fees £13m
Loans to Glazer family members £10m
Rolled up PIK interest £83m

Total £443m

TICKET REVENUE SINCE TAKEOVER
Ticket revenue 2005/06 to 2009/10

Total £398m

Total wasted £443m minus total ticket cost £398m = £45m

£45m divided between 56,000 Season Ticket holders = £803 lump sum

So supporters could have attended every game for the last 5 years free of charge and on top of that each season ticket holder could have been given a cash lumpsum of £800.

That is the cost of the Glazer ownership.

Det giver ihvertfald stof til eftertanke om hvorvidt det ikke ville være meget bedre for fremtiden at have en klub ejet af fans og RedKnights, så man ikke skal spekulere i at Ronaldo skal sælges, eller i fremtiden vores andre store aktiver, fx Rooney.

Klubben ville stå så meget bedre økonomisk uden Glazers og især på transfermarkedet. Jeg glæder mig til at se den BBC dokumentar om Glazers

Edit: Ups, dokumentaren er vist ikke idag. Læste noget forkert. Det må lige undersøges.

Hr Hansen
02-06-2010, 15:49
er det BBC news der viser panorama?

United DK
02-06-2010, 15:51
Rooney bliver i United, det er jeg 120% sikker på. Vi har kæmpe gæld, og Real Madrid er fodboldens paradis, men han bliver alligevel.

Og nej, ovenstående var ikke endnu et af mine ironi-uden-smiley indlæg.

Acsadac
02-06-2010, 15:56
er det BBC news der viser panorama?

Panorama på BBC (http://www.bbc.co.uk/programmes/b00snmrj)

Tilsyneladende bliver det sendt mandag aften kl 20.30 engelsk tid..

snegl
02-06-2010, 15:58
Slettet

Edit: ACSADAC har allerede postet det

Michaelkp
02-06-2010, 16:17
Panorama på BBC (http://www.bbc.co.uk/programmes/b00snmrj)

Tilsyneladende bliver det sendt mandag aften kl 20.30 engelsk tid..

Ja det er på BBC One. Torsdag næste uge bliver det også sendt på BBC news kl. 4.30 AM/PM!?

NtotheT
02-06-2010, 17:03
Hvis Rooney bliver solgt til Real, så kan vi ligeså godt under forhandlinger lige få skrabet en ny kontrakt sammen, der hedder, at United er Reals nu farmer-klub, så det hermed er helt officielt. Det er lige før, at man ønsker, at alle United-spiillere har en middelmådig sæson eller under, bare så man ikke skal høre på Real-rygter konstant.

For fanden, nu må de skide cirkusartister snart stoppe med at kigge på vores spillere. Skab dem nu selv!

MOHoegsted
02-06-2010, 17:11
Jeg tror Rooney er mere end glad for at være i United, og tror ikke han lige pt. vil skifte til Real Madrid.

Men det med Joe Cole håber jeg slet ikke passer, han skal ikke skrive under hos os. Slet ikke ham vi søger hvis i spørger mig.

Kasper United
02-06-2010, 17:19
Jeg tror Rooney er mere end glad for at være i United, og tror ikke han lige pt. vil skifte til Real Madrid.

Men det med Joe Cole håber jeg slet ikke passer, han skal ikke skrive under hos os. Slet ikke ham vi søger hvis i spørger mig.

Ja, det er jeg enig i.
Så hellere købe en yngre spiller, der har mere fremtid i sig, selvom han måske vil koste 150-200 mio.

United DK
02-06-2010, 17:35
Ja, det er jeg enig i.
Så hellere købe en yngre spiller, der har mere fremtid i sig, selvom han måske vil koste 150-200 mio.

Har vi ikke nok af dem?

Are we Arsenal in disguise?

NtotheT
02-06-2010, 17:39
Har vi ikke nok af dem?

Har du da ikke læst, at Wenger overtager biksen her d. 1. juli 2010? Ferguson har købt Manchester United for egne penge, og overtager hermed direktørposten og fyrer David Gill for hans utroværdige person.

Link til dette: Officielt: Wenger er ny United-træner efter Ferguson (http://erdetfredag.dk/)

United DK
02-06-2010, 17:42
Har du da ikke læst, at Wenger overtager biksen her d. 1. juli 2010? Ferguson har købt Manchester United for egne penge, og overtager hermed direktørposten og fyrer David Gill for hans utroværdige person.

Link til dette: Officielt: Wenger er ny United-træner efter Ferguson (http://erdetfredag.dk/)

Det kunne faktisk være fedt hvis det skete. Ud med alle de ubrugelige britere, og ind med en masse unge udlændinge, så vi i fremtiden er en stor lykkelig multikulturel klub. :InLove

NtotheT
02-06-2010, 17:46
Det kunne faktisk være fedt hvis det skete. Ud med alle de ubrugelige britere, og ind med en masse unge udlændinge, så vi i fremtiden er en stor lykkelig multikulturel klub. :InLove

Hov, var det en smiley?!?!?!?!??!?! :Smackden:

Men ja, så er upcoming britiske superstjerner som Giggs og Scholes fortid. Ah, det ville da være så behageligt at smide vores identitet på gulvet over en frøæders indtrædelse på Drømmenes Teater.

MC86
02-06-2010, 18:03
Mourinho har udtalt han vil elske at hae rooney, men ved det er urealistisk, så tror nu han bliver. Men efter det der er kommet frem idag, og det med hans kontraktforlængelse, så er jeg blevet lidt nervøs. Vi mister så meget ved at miste rooney.

Håber nu joe cole kommer til man united...

shrug
02-06-2010, 18:04
Ja, det er jeg enig i.

Har vi ikke nok af dem?

Det ville, IMO, være fint at signe Joe Cole på en fri transfer.

ChristianR
02-06-2010, 18:31
Ja, det er jeg enig i.

Et par linjer, hvor du argumenterer hvorfor, vi skal agere på den måde vil være på sin plads. For dit postulat er vel næppe et argument i sig selv?

Det er bare belastende med så mange one-liner postulater, der bliver smidt herinde efterhånden. (Selvom dit fyldte halvanden, skal jeg huske at sige)

Tevez
02-06-2010, 18:34
Jeg ville ikke have noget mod at tilføje Joe Cole til truppen, men skal jeg være helt ærlig så var der mange andre spændende spillere jeg hellere så.

Eden Hazard synes jeg ville være ideel for truppen. Han kan både spille på begge kanter eller ligge på den offensive midt med fri rolle. Han er fabelagtig efter min mening og mod Liverpool beviste han, at fysikken ikke var noget problem, og teknikken kan der ikke være tvivl om.

Marek Hamsik glæder jeg mig også rigtig meget til at se under slutrunden selvom han ikke spiller for det bedste landshold så bliver det spændende at følge ham og efter min mening ville han fungere rigtig godt som central midt for os. Om han kan fungere i en 4-4-2 kan der måske herskes lidt tvivl om, men 4-3-3 ville helt sikkert passe perfekt.

Manager Ferguson
02-06-2010, 18:45
.....?

MosaverB
02-06-2010, 18:48
.....?
Gad ikke at læse videre, da jeg så, at der stod "The Sun".

Kasper United
02-06-2010, 20:15
Et par linjer, hvor du argumenterer hvorfor, vi skal agere på den måde vil være på sin plads. For dit postulat er vel næppe et argument i sig selv?

Det er bare belastende med så mange one-liner postulater, der bliver smidt herinde efterhånden. (Selvom dit fyldte halvanden, skal jeg huske at sige)

Jamen jeg kan da hurtig tilføje lidt. Jeg kan godt se, at vi kan få Joe Cole på fri transfer, og han kan da også være udmærket at få fat i til back-up, men vi har Nani og Valencia + (Obertan og Park), og han vil jo alligevel have 1 million i løn om ugen?

Jeg synes blot, at det vil være klogere at købe ind på en yngre spiller (siger overhovedet ikke, vi skal være Arsenal), hvor vi kan få en spiller med mere kvalitet med en fremtid, og som også er sulten efter at vinde noget. Derudover kan vedkommende måske også sælges med fortjeneste.

ChristianR
02-06-2010, 20:36
Jamen jeg kan da hurtig tilføje lidt. Jeg kan godt se, at vi kan få Joe Cole på fri transfer, og han kan da også være udmærket at få fat i til back-up, men vi har Nani og Valencia + (Obertan og Park), og han vil jo alligevel have 1 million i løn om ugen?

Obertan har nu ikke vist meget på højt plan endnu, og det er begrænset hvad Park kan præstere i det fremdadrettede, kreative spil. Det lader os tilbage med Valencia og en lettere svingende Nani. Det er ikke meget, når man tænker på hvor mange kampe, vi har i løbet af en sæson, skader, svingende form osv. 3 stærke kanter til 2 pladser er næppe for meget. 1 million i løn om ugen er nu ikke ødelæggende for budgettet i disse dage, og der er råd til at betale Cole en million kr om ugen i rigtig mange uger, før det bliver dyrere end at hente en spiller ind til 150 mio kr + hans løn.

Jeg synes blot, at det vil være klogere at købe ind på en yngre spiller (siger overhovedet ikke, vi skal være Arsenal), hvor vi kan få en spiller med mere kvalitet
Smag og behag er naturligvis forskellig, men i min optik findes der ikke mange unge spillere derude med mere kvalitet end Joe Cole. I så fald er de meget dyrere end 150 mio kr.
med en fremtid, og som også er sulten efter at vinde noget. Derudover kan vedkommende måske også sælges med fortjeneste.

Joe Cole er 28, så han er altså ikke ved at stille træskoene. Desuden er han med en købssum på 0 kr bestemt heller ikke umulig at sælge videre med fortjeneste. Unge taleneter er derimod altid en form for lottokuponer, og lovende talenter som Nani og Anderson har næppe hævet deres markedsværdi væsentligt, fra da vi købte dem.

Pointen er naturligvis, at risikoen for, at vi ender med tab på disse talenter er mindst lige så stor, som at vi ender med fortjeneste.

Unge talenter er lige nøjagtig ikke nødvendigvis ensbetydende med stor fremtidig succes og et højt prisskilt. Så i den forstand vil Joe Cole være langt, langt det sikreste kort og det bedste 'køb' til prisen - Også selvom, han kræver en million kr. om ugen.

Kasper United
02-06-2010, 21:15
Obertan har nu ikke vist meget på højt plan endnu, og det er begrænset hvad Park kan præstere i det fremdadrettede, kreative spil. Det lader os tilbage med Valencia og en lettere svingende Nani. Det er ikke meget, når man tænker på hvor mange kampe, vi har i løbet af en sæson, skader, svingende form osv. 3 stærke kanter til 2 pladser er næppe for meget. 1 million i løn om ugen er nu ikke ødelæggende for budgettet i disse dage, og der er råd til at betale Cole en million kr om ugen i rigtig mange uger, før det bliver dyrere end at hente en spiller ind til 150 mio kr + hans løn.

Smag og behag er naturligvis forskellig, men i min optik findes der ikke mange unge spillere derude med mere kvalitet end Joe Cole. I så fald er de meget dyrere end 150 mio kr.

Joe Cole er 28, så han er altså ikke ved at stille træskoene. Desuden er han med en købssum på 0 kr bestemt heller ikke umulig at sælge videre med fortjeneste. Unge taleneter er derimod altid en form for lottokuponer, og lovende talenter som Nani og Anderson har næppe hævet deres markedsværdi væsentligt, fra da vi købte dem.

Pointen er naturligvis, at risikoen for, at vi ender med tab på disse talenter er mindst lige så stor, som at vi ender med fortjeneste.

Unge talenter er lige nøjagtig ikke nødvendigvis ensbetydende med stor fremtidig succes og et højt prisskilt. Så i den forstand vil Joe Cole være langt, langt det sikreste kort og det bedste 'køb' til prisen - Også selvom, han kræver en million kr. om ugen.

Jeg kan godt følge dig i dine argumenter, men efter min mening, så kan vi ikke bruge Joe Cole til særlig meget, selvom han er på fri transfer. Efter salget af Ronaldo har vi manglet mål, landskud og en masse kreativitet fra midtbanen, og det mener jeg bare ikke Joe Cole besider.

Men jeg kan da godt se ham, som en back-up spiller, hvis bare vi blot køber en mere central midtbane spiller, men det er nok også begrænset, hvor mange spillere, der bliver købt til midtbanen. Men mange herinde har skrevet, at vi har for mange middelmådige spillere (på internationalt niveau), og det er hvad jeg kalder Joe Cole. Så hvis han skal ind + den kreative midt, så skal der også ryddes op på midtbanen (evt. Gibson og Obertan udlejning og Carrick salg).

Mit eneste håb er blot, at vi investerer i en talentfuld kreativ central midtbane, og dem er der massere af i mine øjne. Så kan Joe Cole komme som en back-up løsning, men jeg må indrømme, jeg bliver skuffet, hvis vi kun henter Joe Cole på fri transfer, selvom vi har købt en tvivlsom Smalling, og forhåbentlig en ny goalgetter - Hernandez.

MOHoegsted
02-06-2010, 22:04
Jeg kan godt følge dig i dine argumenter, men efter min mening, så kan vi ikke bruge Joe Cole til særlig meget, selvom han er på fri transfer. Efter salget af Ronaldo har vi manglet mål, landskud og en masse kreativitet fra midtbanen, og det mener jeg bare ikke Joe Cole besider.

Men jeg kan da godt se ham, som en back-up spiller, hvis bare vi blot køber en mere central midtbane spiller, men det er nok også begrænset, hvor mange spillere, der bliver købt til midtbanen. Men mange herinde har skrevet, at vi har for mange middelmådige spillere (på internationalt niveau), og det er hvad jeg kalder Joe Cole. Så hvis han skal ind + den kreative midt, så skal der også ryddes op på midtbanen (evt. Gibson og Obertan udlejning og Carrick salg).

Mit eneste håb er blot, at vi investerer i en talentfuld kreativ central midtbane, og dem er der massere af i mine øjne. Så kan Joe Cole komme som en back-up løsning, men jeg må indrømme, jeg bliver skuffet, hvis vi kun henter Joe Cole på fri transfer, selvom vi har købt en tvivlsom Smalling, og forhåbentlig en ny goalgetter - Hernandez.

Er fuldstændig enig! Joe Cole har en meget god teknik, og må indrømme det var flabet mål han fik lavet mod United. Syntes også han kræver for mange penge i ugen forholdt til hans niveau, Ferdinand tjener mest i klubben pt. ca. 700.000 om ugen tror jeg ;) Så syntes slet ikke det okay Joe Cole skal have så meget i ugen, og hvis han kun skal bruges som backup, hvilket jeg vil have det fint med, hvis vi også køber en spiller som Silva. Syntes Silva er mit bedste bud, og ja vi har manglet en Ronaldo, og Silva minder også om Ronaldo på NOGLE punkter.

Køb Silva, få en gratis Cole (Som backup, og uden høj løn), Køb så Hugo Lloris og lej ham ud til Lyon.

Acsadac
02-06-2010, 22:56
Er fuldstændig enig! Joe Cole har en meget god teknik, og må indrømme det var flabet mål han fik lavet mod United. Syntes også han kræver for mange penge i ugen forholdt til hans niveau, Ferdinand tjener mest i klubben pt. ca. 700.000 om ugen tror jeg ;) Så syntes slet ikke det okay Joe Cole skal have så meget i ugen, og hvis han kun skal bruges som backup, hvilket jeg vil have det fint med, hvis vi også køber en spiller som Silva. Syntes Silva er mit bedste bud, og ja vi har manglet en Ronaldo, og Silva minder også om Ronaldo på NOGLE punkter.

Køb Silva, få en gratis Cole (Som backup, og uden høj løn), Køb så Hugo Lloris og lej ham ud til Lyon.

Så vidt jeg har læst, så er Rio oppe omkring 1 mio i ugen.

Mht Joe Cole.. Engelsk landsholdspiller, spiller en plads hvor vi mangler bredde og han er gratis.. No doubt, han skal signes.. (Specielt efter min lille Joe Cole research)

Det optimale vil som mange skriver stadig være at der indkøbes en kreativ midt. Men men men, det kræver at Berbatov bliver solgt så vi kan slå over i 4-3-3 ellers er det lidt spild af penge.

Et evt. indkøb af Joe Cole kunne evt. suppleres med en udlejning af Obertan, så han kan få lidt hår på brystet..

MC86
02-06-2010, 22:59
Meget kan man sige om Glazers, men de har trods alt ikke solgt vores bedste spillere uden accept fra Ferguson. Ronaldo ville afsted, det vil Rooney formodentlig ikke og Ferguson vil under ingen omstændigheder sælge ham. Så godt nok har vi (eller "The Yankees") en skidt økonomi, men det bør ikke gøre, at vi skal sælge ud af sportslig succes af den grund.

Det vil være fuldstændigt vanvittigt og gennemført åndsvagt at sælge et så stor aktiv i Rooney. Prisen på United når Glazers sælger vil også ryge fløjten af den grund, så kan virkelig ikke se en ide at sælge Rooney.

Er helt enig i det du skriver der.

robinho
03-06-2010, 06:32
Medierne bliver ved med at traske rundt i det der lønspørgsmål.

Men hvis jeg skal komme med mit bud, så vælger cole også united selvom han "kun" fik 800.000 om ugen istedet for 1000.000.

Jeg tror i lige så høj grad cole gerne vil være fast figur på et stærkt hold igen.

Chelsea har et bedre hold end vi har, men han kan så heller ikke spille sig fast ind i startopstillingen.

Det ville han kunne her. Og til dem der siger han ikke har kreativitet, så vil jeg da mene de ikke har set nok til joe cole gennem tiden.

Og vi har altså ikke tid til kun at hente talenter som skal bruge 2-3 år på at slå igennem. VI skal også have nogen som tegner holdet her og nu. Og hvis man kan få en spiller med så meget rutine, kendskab til PL og stadigvæk har nogle år tilbage på topplan, jamen så er han da velkommen.

Folk var da ved at falde på halen over Henke i sin tid, og hvis vi havde haft muligheden for at hente ham permanent, om det så bare var på en 1-årig aftale, så havde langt de fleste herinde sagt god for det. Han var da mellem 80 og skinddød. Men han gjorde vores hold bedre.

snegl
03-06-2010, 09:43
Hehe.. Og Henke var i mine øjne ikke engang specielt god da vi havde ham. Mindede i mine øjne lidt om Michael Owens niveau nu.

Enig i alt ovenstående. Hvis Valencia begynder at lege katten efter musen med prisen på Silva (og vi i det hele taget er interesseret) så er 30 mios forskel alligevel en ret vigtig faktor i vores transfer-ageren. Jeg tror ikke på at de ikke har modtaget nogen henvendelser endnu. City må have henvendt sig, ligesom de garanteret har gjort til ca samtlige topspillere i europa.

Acsadac
03-06-2010, 10:59
http://www.bold.dk/nyt/United-lurer-paa-brasiliansk-VM-spiller

Jo vist en god spiller. Men kan vi få Joe Cole på en fri vil jeg hellere det, og så spare pengene til en central midt..

Pils
03-06-2010, 11:39
Ferdinand tjener mest i klubben pt. ca. 700.000 om ugen tror jeg

Du har ret i at Rio tjerner mest i klubben lige pt. Men han tjener altså mellem 1,1-1,2 mio kr om ugen. Rooney vil ifølge medierne blive tilbudt en kontrakt med en lidt højere løn efter vm, så han kommer til at tjene mest

MOHoegsted
03-06-2010, 14:28
Du har ret i at Rio tjerner mest i klubben lige pt. Men han tjener altså mellem 1,1-1,2 mio kr om ugen. Rooney vil ifølge medierne blive tilbudt en kontrakt med en lidt højere løn efter vm, så han kommer til at tjene mest

Hvilket også er ret meget, og når Rooney også får tilbudt en endnu højere kontrakt efter VM, så syntes jeg stadig Joe Cole forlanger meget, også selvom han kommer ned på 800.000 om ugen. Silva kan vi ikke få gratis, men han er en hel del yngre, flere år på toppen, forlanger slet ikke lige så høj løn, og virker som en meget mere spændende spiller.

Joe Cole er virkelig kreativ, MEN har vi ikke diskuteret at vi mangler en spiller der kan redde holdet når det kræves, en med mål i støvlerne? Hvad skal vi så med Joe Cole, som jeg ser mere vil vise hans kreativitet end at score mål, og redde holdet.

Joe Cole vær venlig at forlænge med Chelski.

Kasper United
03-06-2010, 14:32
http://www.bold.dk/nyt/United-lurer-paa-brasiliansk-VM-spiller

Jo vist en god spiller. Men kan vi få Joe Cole på en fri vil jeg hellere det, og så spare pengene til en central midt..

Ja, det er jeg enig i. Jeg er godt nok ikke den store Joe Cole fan, men hellere ham end Bastos, nu når Cole jo er på fri transfer. Og ja, pengene skal spares til den centrale midt, medmindre der ikke skal spares det store, og der bliver købt/solgt mange spillere, men det er chancen vel ikke så stor for.

United DK
03-06-2010, 15:54
Joe Cole er virkelig kreativ, MEN har vi ikke diskuteret at vi mangler en spiller der kan redde holdet når det kræves, en med mål i støvlerne? Hvad skal vi så med Joe Cole, som jeg ser mere vil vise hans kreativitet end at score mål, og redde holdet.

Det er en falliterklæring som en af verdens største klubber. Vi må bare aldrig lade os diktere af en enkelt spillers evner.

Personligt synes jeg de sidste 2-3 år, med Sankt Cristiano og Sankt Wayne som messias har været på grænsen til ynkelig. Det er ikke sådan vi skal fungere, vi skal have langt flere strenge at spille på, så vi ikke er så fandens afhændig af ham og ham. Joe Cole er ikke nogen Ronaldo, der kan "redde" os, men det kan heller ikke være rigtigt, at vi skal "reddes" af en enkelt. Hvor jeg dog savner treble-holdet, og tiden deromkring, hvor vi ikke havde en enkelt spiller det hele stod og faldt med.

Acsadac
03-06-2010, 15:57
Hvilket også er ret meget, og når Rooney også får tilbudt en endnu højere kontrakt efter VM, så syntes jeg stadig Joe Cole forlanger meget, også selvom han kommer ned på 800.000 om ugen. Silva kan vi ikke få gratis, men han er en hel del yngre, flere år på toppen, forlanger slet ikke lige så høj løn, og virker som en meget mere spændende spiller.

Og så bringer du Silva på banen? Silva har de sidste mange år ligget med 4-5 scoringer pr sæson, dog scorede han 8 i den netop afsluttede sæson..

United-Allan33
03-06-2010, 16:00

Hvorfra ved du hvad han forlanger i løn?? og selvom han skulle forlange en mindre løn, så bliver han alligevel en dyr spiller at hente

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11599

Så mon ikke den samlede udgift giver nogenlunde det samme for de to spillere..

Du har dog ret i at han er yngre, men hvor længe er det generelt en udlænding spiller i en engelsk klub?? Tror næppe det er længere end hvad Cole har tilbage af hans karriere... Og hvem siger han vil kunne klare sig i PL, det ved man trods alt Cole kan

Cole kan vi med lethed sælge med fortjeneste skulle han være et flop, da vi intet har givet for ham..
Det bliver noget sværere ved Silva da han jo nemt ryger op over 30 mill..

Benzet
03-06-2010, 16:11
Selv om jeg også kan blive revet med af ønskerne om en forstærket trup, kan jeg dybest set ikke se fornuften i at bruge en masse millioner, når man ingen penge har. Man må sætte tæring efter næring og holde punge i lommen, hvis der kun er underskud på kontoen.

ChristianR
03-06-2010, 16:21
Selv om jeg også kan blive revet med af ønskerne om en forstærket trup, kan jeg dybest set ikke se fornuften i at bruge en masse millioner, når man ingen penge har. Man må sætte tæring efter næring og holde punge i lommen, hvis der kun er underskud på kontoen.

Eller betragte et indkøb som en investering og regne med, at man kan tjene de brugte penge hjem igen.

Barcelona tjener jo langt flere penge end Vejle Boldklub, selvom de bruger mange flere penge på spillerhandler. Sparsommelighed er ikke altid ensbetydende med, at kontoen på sigt kommer til at se pænere ud.

United-Allan33
03-06-2010, 17:04
Eller betragte et indkøb som en investering og regne med, at man kan tjene de brugte penge hjem igen.

Barcelona tjener jo langt flere penge end Vejle Boldklub, selvom de bruger mange flere penge på spillerhandler. Sparsommelighed er ikke altid ensbetydende med, at kontoen på sigt kommer til at se pænere ud.

Det var vel sådan Leeds United tænkte... og de havde da som alle ved kæmpe succes med netop den plan..

ChristianR
03-06-2010, 17:17
Det var vel sådan Leeds United tænkte... og de havde da som alle ved kæmpe succes med netop den plan..

Haha. Ja, det er klart, at det skal være det eksempel, der skal være det gældende. Skal jeg så komme med en liste nu over kluber, som igennem lang tid har brugt mange penge og stadig er på toppen sportsligt såvel som økonomisk?

Det er klart, at man godt KAN føre en uansvarlig økonomisk politik, selvom man bruger mange penge.

MOHoegsted
03-06-2010, 19:44
Acsadac:
Ja det gør jeg, syntes mere det ligner en Silva end en Joe Cole ;)
Ja 8 mål i indeværende sæson, hvem ved hvor mange han scorer næste? Han er stadig ung. Det fremskridt.
For mig at se har han ikke nået topniveauet endnu, også fordi der har David Villa "stjålet" alle målene. Men det jo klart at Rooney kommer til at stjæle målene hvis han kom til United :)

United-Allan33:
Det har jeg læst. Self. kan det også være rygter ;)
Og som jeg sagde, Ja han bliver dyr at hente. Men hvem siger heller ikke han tjener dem ind igen, samme kan man jo også sige om Joe Cole.

Men misforstå mig nu ikke, jeg vil gerne have Joe Cole, vil helst have Silva + Joe Cole. Joe Cole er også meget alsidig, men ser ham bare mere som en reserve.

Bugge
03-06-2010, 23:36

Er det dit endelige svar?

Hvis man vil forblive på toppen, så nytter det sgu da intet at smække pengekassen i og bare håbe på det bedste med det man har.

Det er da virkelig en falliterklæring. Hvis der er pladser hvor man kan blive markant bedre, så skal der da selvfølgelig opgraderes..

Broberry
04-06-2010, 01:18
Kan snart ikke tåle det her længere.. abstinenser !
Åbner pc'en hver morgen, i håb om, at se at vi endelig har signet en stjerne.

Kom nu Silva, Gourcuff, Benzema, Dzeko eller Di Maria !

Tror i ferguson vil forsøge at hente Cole på en fri transfer, og så bruge hans "små" 20-30mio pund eller hvad han nu har, på en angrebsmakker til rooney? Det kunne jeg ihvertfald godt forestille mig :)

Acsadac
04-06-2010, 08:08
Kan snart ikke tåle det her længere.. abstinenser !
Åbner pc'en hver morgen, i håb om, at se at vi endelig har signet en stjerne.

Kom nu Silva, Gourcuff, Benzema, Dzeko eller Di Maria !

Tror i ferguson vil forsøge at hente Cole på en fri transfer, og så bruge hans "små" 20-30mio pund eller hvad han nu har, på en angrebsmakker til rooney? Det kunne jeg ihvertfald godt forestille mig :)

Jeg håber bare der kommer en klar linje i truppen.. Forventer ikke de store indkøb, vil bare gerne se en klar linje for hvad Ferguson vil..

robinho
04-06-2010, 08:16
Jeg håber bare der kommer en klar linje i truppen.. Forventer ikke de store indkøb, vil bare gerne se en klar linje for hvad Ferguson vil..

Jeg håber vi får en mere klar linje hvad idealopstilling angår.

Vi roterer alt for meget. Specielt på midtbanen. Chelsea roterede ikke nær så meget, og deres spillere klarede sagtens det kampproggram, og deres hold virker meget mere sammenspillet.

Selvom spillere skal have deres pauser i ny og næ, så synes jeg vi skal ligge os mere fast på en idealopstilling.

United-Allan33
04-06-2010, 08:44
Er det dit endelige svar?

Hvis man vil forblive på toppen, så nytter det sgu da intet at smække pengekassen i og bare håbe på det bedste med det man har.

Det er da virkelig en falliterklæring. Hvis der er pladser hvor man kan blive markant bedre, så skal der da selvfølgelig opgraderes..

Jeg har aldrig sagt vi ikke skal købe nogen spillere.. Jeg kommenterede blot på at Leeds United brugte penge som de ikke havde, i håb om hurtig succes, som så ville fylde det kæmpe hul i økonomien.. Hvilket jo er det folk mener United skal gøre nu

Hvad hjælper det også at have succes nu, hvis klubben går konkurs om 3 år???
Jeg synes folk burde snakke mere om hvad man gør for at få Glazer væk, end hvilke verdens stjerner vi skal købe.. (så man kan prale overfor Barca & real fans) Kampen imod Glazer er på lang sigt langt vigtigere...

Cfg
04-06-2010, 10:04
http://www.dailystar.co.uk/posts/view/138247/Chelsea-withdraw-contract-offer-for-Joe-Cole

Anderson_8
04-06-2010, 10:20
så der rygter om robinho til besiktas med santa cruz ..
Hvis ikke robinho er alt for dyr, kunne han måske være en mulighed for os? mancini virker ikke glad for ham, og han har da noget kreativt i sig må man sige, samtidig med han kan score mål.

spørgsmålet er blot hans disciplin?

robinho
04-06-2010, 11:18
så der rygter om robinho til besiktas med santa cruz ..
Hvis ikke robinho er alt for dyr, kunne han måske være en mulighed for os? mancini virker ikke glad for ham, og han har da noget kreativt i sig må man sige, samtidig med han kan score mål.

spørgsmålet er blot hans disciplin?

Men statssikkerhed kan jeg sige : Han er for dyr.

Jeg har hørt at Bjørn Rundstrøm er på vej væk fra OB sammen med Absalosen. Måske de var noget til den offensive del.

nielzon21
04-06-2010, 11:26
At Joe Cole angiveligt (flere medier skriver det) forlader Chelsea her til sommer er vel ingen overraskelse.
Han er en smule pengegrisk og vil gerne spille CL, så det er da oplagt han bliver i London og vælger Arsenal eller Tottenham, fremfor at flytte nordpå til Manchester, for at spille for United.

Men alt det bliver jo løst efter VM. :)

MOHoegsted
04-06-2010, 12:04
Syntes Robinho vil være et lækkert køb, han er meget alsidig, han kan spille Angriber, Venstre kant, og Offensiv midt midt. Silva kan derimod kun spiller venstre kant og offensiv midt midt.
Men han vil stadig være dyr, da Manchester City er vores værste rivaler, og de vil nok kræve lidt flere penge for os så.
Robinho kræver også meget i løn, præcis som Joe Cole, tilgengæld ser jeg bare Robinhos færdigheder som meget bedre end Joe Coles.

EDIT:
Så behøves der jo egentlig heller ikke købes endnu en angriber, som i mange snakker om, jeg syntes ikke vi behøves endnu en angriber hvis Chicharito gør det godt, men Robinho er jo så alsidig at han godt kan spille der ;)

MOHoegsted
04-06-2010, 12:07
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11601
Touré til United?
Et klart nej herfra, håber ikke det vores klub han skifter til, vi mangler en offensiv spiller, ikke en så defensiv mand.

robinho
04-06-2010, 12:22
Touré til United?
Et klart nej herfra, håber ikke det vores klub han skifter til, vi mangler en offensiv spiller, ikke en så defensiv mand.

Jeg kan se en vis logik i det hvis fergie holder fast i 4-4-2.

Fletcher vil meget gerne ud og bruge sin energi med dybe løb osv fra midten og mange gange ud i højre side osv.

Derfor kommer scholes eller carrick til at ligge derinde, og de er ikke gode nok defensivt.

Toure og Fletcher vil give større friheder til de offensive kræfter.

Men Et sådan køb vil også indikere at fergie ikke regner med hargreaves til den plads næste sæson.

Dines
04-06-2010, 12:33
Jeg har aldrig sagt vi ikke skal købe nogen spillere.. Jeg kommenterede blot på at Leeds United brugte penge som de ikke havde, i håb om hurtig succes, som så ville fylde det kæmpe hul i økonomien.. Hvilket jo er det folk mener United skal gøre nu

Jeg synes folk burde snakke mere om hvad man gør for at få Glazer væk, end hvilke verdens stjerner vi skal købe.. (så man kan prale overfor Barca & real fans) Kampen imod Glazer er på lang sigt langt vigtigere...

Jeg kan godt følge dig, men hvis vi slet ikke forstærker os, jamen så mindsker vi vores chance for at vinde trofæer og ende i toppen af tabellen. Og kommer vi først ud på det sidespor, hvor vi ikke er med i toppen, ikke kommer i CL, så bliver vi for alvor ramt på økonomien. På den anden side, kan det så tvinge Glazer til at gå.

Kasper United
04-06-2010, 13:00
Touré til United?

Det er jeg rimelig enig i. Først og fremmest en offensiv central midtbane, men omvendt så mangler vi sommetider også en "rigtig" defensiv spiller, som virkelig kan leverer varen rent defensivt. For mig at se, har vi kun haft Fletcher i år, der har gjort det, men han har tilgengæld også været rigtig god i sæsonen.

Men hvis vi skal købe Yaya Toure efter min mening, så skal vi også sælge Carrick og måske udleje Gibson.

MC86
04-06-2010, 14:29
Touré til United?

Også et nej tak fra min side. Håber bare vi får joe cole. Det kunne være kanon. Og håber også på en ekstre angriber, men så skal berba også sælges. Men tror ikke vi får lavet nogle køb før efter VM.

ChristianR
04-06-2010, 14:34

At Glazers er et problem er da ikke ensbetydende med, at man bare skal droppe al sportslig succes og gå fuldstændig i stå på transfersiden. Det har da intet med hinanden at gøre.

Nu kunne det vel tænkes, at Ferguson vælger at købe nye spillere for at forstærke truppen - Fremfor at prale overfor Barca og Realfans. Det kan selvfølgelig også være dybt naivt af mig at tro, at den sportslige succes vægtes højere end pralerier overfor konkurrerende klubbers fans.

United-Allan33
04-06-2010, 15:07
At Glazers er et problem er da ikke ensbetydende med, at man bare skal droppe al sportslig succes og gå fuldstændig i stå på transfersiden. Det har da intet med hinanden at gøre.

Nu kunne det vel tænkes, at Ferguson vælger at købe nye spillere for at forstærke truppen - Fremfor at prale overfor Barca og Realfans. Det kan selvfølgelig også være dybt naivt af mig at tro, at den sportslige succes vægtes højere end pralerier overfor konkurrerende klubbers fans.

Har solen skadet din evne til at forstå eller er du bare generelt langsom til at opfatte.
Jeg gentager at jeg har aldrig sagt vi ikke skal købe, men vi skal ikke købe bare for at købe.. Jeg er sikker på fergie nok skal købe hvis han mener vi har brug for det..
Personligt mener jeg vi mangler en offensiv midt plus en angriber, hvem de to spillere skal være gider jeg ikke lege manager for at beslutte, det lader jeg Fergie om. Og køber han ikke så er det fordi han mener at vi ikke behøver forstærkninger, eller at vi ingen penge har.

Personligt tager jeg gerne 2-3 år uden titler, hvis det betyder Glazer smutter, hvilket efter min mening er det bedste for både fans og klubbens fremtid.

Mht pralerier, mener jeg ikke fergie køber for at prale!!!! Men når man læser med på diverse fora, kunne man godt få den følelse at nogen fans har det på den måde

ChristianR
04-06-2010, 15:17
Har solen skadet din evne til at forstå eller er du bare generelt langsom til at opfatte.
Jeg gentager at jeg har aldrig sagt vi ikke skal købe, men vi skal ikke købe bare for at købe.. Jeg er sikker på fergie nok skal købe hvis han mener vi har brug for det..
Måske er det snarere solen, der har skadet din evne til at udtrykke dig.

Du lægger ud med at bruge Leeds som enestående eksempel på, at man går nedenom og hjem, hvis man bruger mange peneg på nye spillere. Det er helt hen i vejret at agere ud fra det ene eksempel, når et hav af eksempler dikterer noget andet. Desuden er der ingen grund til lige pludselig at skulle handle fuldstændig økonomisk uforsvarligt blot fordi, vi bruger penge -Så jeg ved ikke, hvorfor du kommer ind på det

Personligt mener jeg vi mangler en offensiv midt plus en angriber
Så man må gerne ytre sin mening om, på hvilke pladser man ønsker nye spillere - Men hvis man sætter navne på er det udelukkende for at prale overfor spanske fodboldfans?
hvem de to spillere skal være gider jeg ikke lege manager for at beslutte, det lader jeg Fergie om. Og køber han ikke så er det fordi han mener at vi ikke behøver forstærkninger, eller at vi ingen penge har.
Fair nok. Skal transfertråden så stå helt stille, fordi du er af den holdning? Vi andre regner heller ikke med at få lov at få direkte indflydelse, men derfor kan man vel godt diskutere sine ønsker.
Personligt gider jeg heller ikke diskutere den ene store spiller efter den anden. Ej heller gider jeg diskutere spillere, jeg kun har læst om. Jeg skal dog ikke kunne udelukke at andre herinde har set dem spille, og så er det vel i orden, at de ytrer ønske om, at disse spillere kommer til klubben.

Personligt tager jeg gerne 2-3 år uden titler, hvis det betyder Glazer smutter, hvilket efter min mening er det bedste for både fans og klubbens fremtid.
Det gør jeg også. Men det er en helt anden diskussion, og jeg forstår slet ikke, hvorfor du blander Glazers ind i transfertråden.

Mht pralerier, mener jeg ikke fergie køber for at prale!!!! Men når man læser med på diverse fora, kunne man godt få den følelse at nogen fans har det på den måde.

Det er muligt. Så henvend dig til dem, istedet for at signalere, at alle andre end dig på dette forum er idioter, der udelukkende ønsker at prale over for de konkurrerende holds fans.

Kasper United
04-06-2010, 15:19
http://www.bold.dk/nyt/Ingen-bud-paa-Gourcuff

Måske skulle vi så vælge at byde på ham, hvis det passer, at der ikke er nogen bud på ham. Men omvendt, så er det ikke sikker, han er i Fergies planer, og det store spørgsmål må være, om han er god nok til PL. Men det afgøres jo nok til VM.
Jeg tror dog, han bliver spilleren, der kommer til at styre hele Frankrigs offensiv. Han har desuden også spillet udmærket i den sidste venskabskamp Frankrig spillede, hvor han bl.a. lavede assist og havde også adskillige farlige langskud fra distancen.

United-Allan33
04-06-2010, 15:41
Du lægger ud med at bruge Leeds som enestående eksempel på, at man går nedenom og hjem, hvis man bruger mange peneg på nye spillere.

Igen så har jeg aldrig sagt man går konkurs ved at bruge penge... Jeg svarede bare på dit indlæg hvor du skrev dette, i et svar til en som rent faktisk mente vi ikke skulle købe nogen pga vores gæld

Det var præcis det som Leeds gjorde, købte spillere for penge de ikke havde, og håbede på hurtig succes = hurtige penge..

Igen INTET om at vi IKKE skal købe eller at vi går neden om og hjem.. Faktisk er jeg ikke så uenig i det du skrev, dog ville jeg vise en af farerne ved netop den tankegang, og med et blik på vores gæld, så er det ikke så lidt relevant..

Så man må gerne ytre sin mening om, på hvilke pladser man ønsker nye spillere - Men hvis man sætter navne på er det udelukkende for at prale overfor spanske fodboldfans?

Igen så har jeg aldrig sagt man ikke må komme med foreslag eller snakke om forskellige rygter.. Det ser jeg heller ikke som pral.. Jeg mener dog at der er mange der kommer med mange helt urealistiske forslag om verdensstjerner, når de udemærket ved at United sjældent køver den slags spillere, så hvorfor skulle vi pludselig købe 3-4 spillere en sommer?? Så virker det lidt som om man ønsker at blive som Real eller Barca..

Fair nok. Skal transfertråden så stå helt stille, fordi du er af den holdning? Vi andre regner heller ikke med at få lov at få direkte indflydelse, men derfor kan man vel godt diskutere sine ønsker.
Personligt gider jeg heller ikke diskutere den ene store spiller efter den anden. Ej heller gider jeg diskutere spillere, jeg kun har læst om. Jeg skal dog ikke kunne udelukke at andre herinde har set dem spille, og så er det vel i orden, at de ytrer ønske om, at disse spillere kommer til klubben.

Igen har jeg sagt at ingen må skrive deres mening?? Jeg skriver at JEG ikke gider spille manager, at andre vil det er fint nok.. Jeg synes dog stadig man burde gå mere op i at få Glazer væk end mulige transfers

Det gør jeg også. Men det er en helt anden diskussion, og jeg forstår slet ikke, hvorfor du blander Glazers ind i transfertråden.

Glazer har en stor del at skulle sige ang transfers, så synes bestemt det er relevant at bringe ham ind i en transfer tråd.. For med klubbens gæld påført af netop Glazer, kunne det jo tænkes at det er derfor vi endnu ikke har købt nogle forstærkninger..

Det er muligt. Så henvend dig til dem, istedet for at signalere, at alle andre end dig på dette forum er idioter, der udelukkende ønsker at prale over for de konkurrerende holds fans.

Jeg har igen ikke sagt at nogen er idioter, jeg siger bare jeg føler nogen har det sådan.. hvis ikke du føler dig truffen, så forstår jeg ikke hvorfor du gider bruge tid på at kommenterer netop det..

K and the big B
04-06-2010, 15:55
Måske er det snarere solen, der har skadet din evne til at udtrykke dig.

Du lægger ud med at bruge Leeds som enestående eksempel på, at man går nedenom og hjem, hvis man bruger mange peneg på nye spillere. Det er helt hen i vejret at agere ud fra det ene eksempel

Det er ikke mere end et par måneder siden det skete for en anden engelsk klub, Portsmouth. Under Red Harry brugte de hvis en del på nye spillere + løn.

Men udover det, er jeg enig med dig. Man bliver nød til at forstærke sig, hvis der er behov for det. Men gør det med måde, og ikke som Real Madrid og City.

Pep
04-06-2010, 16:04
Igen så har jeg aldrig sagt man går konkurs ved at bruge penge... Jeg svarede bare på dit indlæg hvor du skrev dette, i et svar til en som rent faktisk mente vi ikke skulle købe nogen pga vores gæld

Det var præcis det som Leeds gjorde, købte spillere for penge de ikke havde, og håbede på hurtig succes = hurtige penge..

Jeg forstår heller ikke, hvorfor du bruger Leeds som eksempel? De folk der arbejde for fodboldklubben Leeds United, dem der styrede klubbens økonimi, havde tydeligvis ikke dygtigheden til at drive en succesfuld forretning. Det var deres manglende evner, der gjorde at Leeds havnede i den situation, de har været/er i.

United har nu over 20 år vist, ( mere eller mindre) at man har kompetente folk, som ved hvad de laver, når det kommer til at drive en succesfuld forretning. United med The Glazers har ikke været særlig heldige, men stadig, man tjener jo penge ind, selvom man bruger en masse på spillerkøb. Cristiano er bare et eksempel. Man tjente da rimelig mange penge på ham? Det er derfor uholdbart, at man bruger Leeds som eksempel, eller Portsmouth. Både Portsmouth og Leeds havde ikke ligeså stærk profil, som United har som en institution. Der skal gå rigtig meget galt, før man skal tænke i Leeds eller Portsmouth baner.

Jeg er dog enig med dig i, at hvis Sir Alex ikke køber nogen, så er det fordi han vurderer, holdet ikke har brug for forstærkninger, fordi han har kæmpe tiltro til truppen. Men, United kan godt bruge 40-50 Mio på et transfervindue, uden at man skal være bange for, a klubben bliver sat under administration.

Pep
04-06-2010, 16:09
Og nu skal denne tråd ikke omhandle The Glazers, men hvis man har så stærk et ønske om at få dem ud, at man ligefrem er villige til at ens hold går 2-3 sæsoner uden et trofæ, så kan jeg ikke forstå, hvorfor folk ikke vil have holdet skal bruge penge? Så længe United ikke bruger penge, men tjener dem ind på spillersalg, så vil The Glazer være at finde i klubben, selvom holdet måske ikke vinder trofæer. United vil ALTID tjene penge, fordi klubben har så stærk en profil.

Man tvinger The Glazers til at skride, netop ved at man kræver penge af dem til spillerkøb. På den måde får man svaret på, om klubben virkelig har pengene, eller det bare er varm luft de lukker ud. Er de ikke i stand til at imødekomme ønsker om, mange penge til spillerkøb, så bliver de også nødt til at sælge klubben.

K and the big B
04-06-2010, 16:09
Jeg forstår heller ikke, hvorfor du bruger Leeds som eksempel? De folk der arbejde for fodboldklubben Leeds United, dem der styrede klubbens økonimi, havde tydeligvis ikke dygtigheden til at drive en succesfuld forretning. Det var deres manglende evner, der gjorde at Leeds havnede i den situation, de har været/er i.

United har nu over 20 år vist, ( mere eller mindre) at man har kompetente folk, som ved hvad de laver, når det kommer til at drive en succesfuld forretning. United med The Glazers har ikke været særlig heldige, men stadig, man tjener jo penge ind, selvom man bruger en masse på spillerkøb. Cristiano er bare et eksempel. Man tjente da rimelig mange penge på ham? Det er derfor uholdbart, at man bruger Leeds som eksempel, eller Portsmouth. Både Portsmouth og Leeds havde ikke ligeså stærk profil, som United har som en institution. Der skal gå rigtig meget galt, før man skal tænke i Leeds eller Portsmouth baner.

Jeg er dog enig med dig i, at hvis Sir Alex ikke køber nogen, så er det fordi han vurderer, holdet ikke har brug for forstærkninger, fordi han har kæmpe tiltro til truppen. Men, United kan godt bruge 40-50 Mio på et transfervindue, uden at man skal være bange for, a klubben bliver sat under administration.

Men nu gik snakken jo heller ikke på kompetencen blandt mændende i jakkesættene, men mere at sætte det i perspektiv, at pengene måske ikke er der.

Du siger Portsmouth ikke har samme stærke profil som os, og det er sandt. Men de spillere og lønninger de købte, var heller ikke ligeså dyre som de stjerner folk forventer til klubben.

ChristianR
04-06-2010, 16:13

Igen INTET om at vi IKKE skal købe eller at vi går neden om og hjem.. Faktisk er jeg ikke så uenig i det du skrev, dog ville jeg vise en af farerne ved netop den tankegang, og med et blik på vores gæld, så er det ikke så lidt relevant..

Ok, så er vi ikke helt så langt fra hinanden. Naturligvis skal man være bevidst om skrækscenariet ved en løssluppen økonomi. I diskussionen om, om det var mest rentabel at købe spillere eller lade være, syne jeg dog, at Leeds står forholdsvis alene i forhold til eksempler til den anden side.

Igen så har jeg aldrig sagt man ikke må komme med foreslag eller snakke om forskellige rygter.. Det ser jeg heller ikke som pral.. Jeg mener dog at der er mange der kommer med mange helt urealistiske forslag om verdensstjerner, når de udemærket ved at United sjældent køver den slags spillere, så hvorfor skulle vi pludselig købe 3-4 spillere en sommer?? Så virker det lidt som om man ønsker at blive som Real eller Barca..
Enig. Jeg synes bare det var et sjovt tidspunkt i debatten, du valgte at komme med sådan en stikpille.

Igen har jeg sagt at ingen må skrive deres mening?? Jeg skriver at JEG ikke gider spille manager, at andre vil det er fint nok.. Jeg synes dog stadig man burde gå mere op i at få Glazer væk end mulige transfers.

Tjoo. Man kan vel sagtens diskutere 2 problematikker på samme sommer. Ejerskabet er vel også første prioritet i min optik, men det ændrer dog ikke på, at jeg uanset ejersituation synes, vi skal få det bedstmulige sportslige ud af klubben.
Herfor mener jeg ikke, der er noget galt i at diskutere transfers, selvom der samtidig foreligger en væsentlig problematik på ejerfronten.

Glazer har en stor del at skulle sige ang transfers, så synes bestemt det er relevant at bringe ham ind i en transfer tråd.. For med klubbens gæld påført af netop Glazer, kunne det jo tænkes at det er derfor vi endnu ikke har købt nogle forstærkninger..

Ja, det var bare ikke den måde du udlagde det til at starte med. Der talte du ikke om, at Glazers var begrænsende for transferpolitikken eller lignende.

Men vi lader den ligge. Det ser ud til, at det primært bunder i misforståelser.

Jeg har igen ikke sagt at nogen er idioter, jeg siger bare jeg føler nogen har det sådan.. hvis ikke du føler dig truffen, så forstår jeg ikke hvorfor du gider bruge tid på at kommenterer netop det..[/QUOTE]

United-Allan33
04-06-2010, 16:18

At gå fra at være en af verdens rigeste klubber til at være en af de mest forgældede synes jeg ikke er særligt imponerende.. ej heller at vi kun havde overskud i sidste sæson pga salget af Ronaldo.. En klub som United skal ikke kun have overskud pga spillersalg..
Vi går ikke konkurs hvis vi bruger 50 mill på spillere, men tegnene er der på at det kan gå galt.. Og med Uniteds gæld i tankerne, kan jeg kun frygte fremtiden

Pep
04-06-2010, 16:18
Men nu gik snakken jo heller ikke på kompetencen blandt mændende i jakkesættene, men mere at sætte det i perspektiv, at pengene måske ikke er der.

Du siger Portsmouth ikke har samme stærke profil som os, og det er sandt. Men de spillere og lønninger de købte, var heller ikke ligeså dyre som de stjerner folk forventer til klubben.

Mænd i jakkesættene er jo vigtige, netop i denne henseende, da det er dem, der skal holde øje med budgettet og bestemme, om United har råd til at købe spillere og give dem lønninger eller ej. Den del har de været gode til, hvorfor skulle de lige pludselig tage så meget fejl, at de ligefrem smadrer klubben økonomisk?

Min pointe er blot, at ligesom folk har tillid til Sir Alex' dømmekraft, når han skal vurdere spillertruppen, så har de folk, der styrer klubbens økonomi også format til at beslutte om klubben rent faktisk har pengene til spillerkøb og de efterfølgende lønninger. Meget simpelt, hvis United frigiver penge til spillerkøb, så er det fordi folkene bag mener, at det er ansvarligt at bruge de penge. Man skal ikke være bange for, at United lige pludselig bruger penge, de ikke har, på spillerkøb og lønninger.

United-Allan33
04-06-2010, 16:20
Ok, så er vi ikke helt så langt fra hinanden. Naturligvis skal man være bevidst om skrækscenariet ved en løssluppen økonomi. I diskussionen om, om det var mest rentabel at købe spillere eller lade være, syne jeg dog, at Leeds står forholdsvis alene i forhold til eksempler til den anden side.

Enig. Jeg synes bare det var et sjovt tidspunkt i debatten, du valgte at komme med sådan en stikpille.

Tjoo. Man kan vel sagtens diskutere 2 problematikker på samme sommer. Ejerskabet er vel også første prioritet i min optik, men det ændrer dog ikke på, at jeg uanset ejersituation synes, vi skal få det bedstmulige sportslige ud af klubben.
Herfor mener jeg ikke, der er noget galt i at diskutere transfers, selvom der samtidig foreligger en væsentlig problematik på ejerfronten.

Ja, det var bare ikke den måde du udlagde det til at starte med. Der talte du ikke om, at Glazers var begrænsende for transferpolitikken eller lignende.

Men vi lader den ligge. Det ser ud til, at det primært bunder i misforståelser.

Jeg har igen ikke sagt at nogen er idioter, jeg siger bare jeg føler nogen har det sådan.. hvis ikke du føler dig truffen, så forstår jeg ikke hvorfor du gider bruge tid på at kommenterer netop det..[/QUOTE]

Så er vi tilbage til det med solen.... måske vi begge skulle tage en kold øl...

Pep
04-06-2010, 16:23
At gå fra at være en af verdens rigeste klubber til at være en af de mest forgældede synes jeg ikke er særligt imponerende.. ej heller at vi kun havde overskud i sidste sæson pga salget af Ronaldo.. En klub som United skal ikke kun have overskud pga spillersalg..
Vi går ikke konkurs hvis vi bruger 50 mill på spillere, men tegnene er der på at det kan gå galt.. Og med Uniteds gæld i tankerne, kan jeg kun frygte fremtiden

problemet heri ligger hos The Glazers. Så længe The Glazers er at finde i klubben, så vil det gå nedad for United, 50 Mio pund til eller fra vil ikke gøre det store. De 50 Mio, man evt bruger på at forstærke klubben, tjener man også ind, via sportslig succes og merchandise salg.

Jeg har det på denne måde, så længe United ikke bruger penge på spillerkøb, men man samtidig sælger spillere til et højt beløb, så vil The Glazers have en stærk position i klubben. Sportslig succes eller ej, United vil altid tjene penge nok til, at The Glazers ikke bliver tvunget til et salg. De kan så bruge pengene fra spillersalg, til at betale lånet, hvilket forstærker deres position endnu mere.

K and the big B
04-06-2010, 16:26
Mænd i jakkesættene er jo vigtige, netop i denne henseende, da det er dem, der skal holde øje med budgettet og bestemme, om United har råd til at købe spillere og give dem lønninger eller ej. Den del har de været gode til, hvorfor skulle de lige pludselig tage så meget fejl, at de ligefrem smadrer klubben økonomisk?

Min pointe er blot, at ligesom folk har tillid til Sir Alex' dømmekraft, når han skal vurdere spillertruppen, så har de folk, der styrer klubbens økonomi også format til at beslutte om klubben rent faktisk har pengene til spillerkøb og de efterfølgende lønninger. Meget simpelt, hvis United frigiver penge til spillerkøb, så er det fordi folkene bag mener, at det er ansvarligt at bruge de penge. Man skal ikke være bange for, at United lige pludselig bruger penge, de ikke har, på spillerkøb og lønninger.

Jeg er helt enig med dig, og tvivler heller ikke på deres kompetencer, for de har endnu ikke fejlet.

Men det var nu mere til os deres sidder her på forumet, hvor folk er meget splittet om antallet af nye stjerner. Nogen kræver 3-4 stykker mens andre er tilfredse med 1, og det var nok derfor skræmme eksemplerne med Leeds og Portsmouth blev smidt ud.

Ligeså dumt det lyder at tro Uniteds direktion vil føre os i graven pga. spiller indkøb, ligeså dumt er det at tro de vil købe 3-4 nye stjerner.

Pep
04-06-2010, 16:33
Jeg er helt enig med dig, og tvivler hellere ikke på deres kompetencer, for de har endnu ikke fejlet.

Men det var nu mere til os deres sidder her på forumet, hvor folk er meget splittet om antallet af nye stjerner. Nogen kræver 3-4 stykker mens andre er tilfredse med 1, og det var nok derfor skræmme eksemplerne med Leeds og Portsmouth blev smidt ud.

Ligeså dumt det lyder at tro Uniteds direktion vil føre os i graven pga. spiller indkøb, ligeså dumt er det at tro de vil købe 3-4 nye stjerner.

Ja det er jeg enig i. Jeg tror heller ikke at man henter 3-4 store stjerner, og bruger 100 Mio pund på et transfervindue, men mon ikke United har råd til at hende 1-2 stjerne, og med stjerne menes en spiller, der forstærker start 11'eren.

Runaldo
04-06-2010, 17:48
Jeg synes at Barcelona gjorde et fantastisk indkøb i Yaya Toure, men synes han er ved at være for gammel nu, samt nok også for dyr, så jeg er ikke fan af erhvervelsen af ham. Han skrev jo også under på en høj ny kontrakt med Barcelona sidste år, så prisen er nok høj.

Vil hellere foretrække et indkøb af James Milner, som sikkert også vil koste en masse penge, men han kan trodsalt fungere som en Luis Enrique-type, en der kan spille wingback H/V, defensiv/offensiv midt + winger H/V.

Runaldo
04-06-2010, 17:51
Ja det er jeg enig i. Jeg tror heller ikke at man henter 3-4 store stjerner, og bruger 100 Mio pund på et transfervindue, men mon ikke United har råd til at hende 1-2 stjerne, og med stjerne menes en spiller, der forstærker start 11'eren.

Se Real Madrid. Alonso, Ronaldo, Kaka & Benzema - 4 'stjerner' og ingen titler! Det sker aldrig i Manchester United.

Ser personligt hellere vi bruger £100m på 4-5 engelske spillere i diverse aldre end £100m på 3 'stjerne' spillere.

snegl
04-06-2010, 19:37
Nu kan jeg se at der bliver snakket om hvorvidt at bruge 50 mio pund vil gøre en forskel. Er det i bund og grund ikke ret svært for folk at konkludere? Jeg tvivler ærlig talt på at særlig mange herinde har læst obligationsudstedelsen, og set alle mellemregningerne. Så vidt jeg kan forstå er der masser af penge til rådighed, da obligationsudstedelsen gik udemærket og man jo samlede 600m. Men det er trods alt stadig 'lånte' penge. De skal betales tilbage i 2017 og det samme skal Glazers PIK lån. Mit eget indtryk, da jeg læste det hele igennem var at det ihvertfald var meget på grænsen til hvad der skulle tjenes ind (det kræver at vi stadig har stor succes bl.a). Der er ikke meget plads til at spilde penge.

50 mio pund er alligevel en pæn sjat, så man skal ihvertfald være sikker på at man ikke køber ældre spillere der ikke kan sælges videre igen som ChristianR er inde på.

Men det er samtidig lidt sjovt at folk tit herinde er så know-it-all og på samme tid nok ikke har læst hele obligationsudstedelsen igennem i detaljer. Det er den som er hele grundlaget for hvad der kan lade sig gøre og ikke kan lade sig gøre. Og jo det kan faktisk sagtens betale sig for Glazers at lyve om hvad der er ansvarligt økonomisk, eller endda bruge rigtig mange penge så længe de tror på at de kan sælge klubben for en højere værdi end de gav for den. Det er netop her vi kommer ud på dybt vand, hvis det så viser sig at vi ingen succes har efter Fergie, og klubben så står med et 600 m bond issue + de lån vi i forvejen har.

NtotheT
04-06-2010, 21:14
Et køb af Yaya Toure finder jeg faktisk meget godt. Hvis rygtet passer, at det er os, så har vi endelig fundet en vaskeægte def. midt. Dette vil gøre, at United frem over kan anvende en spiller som Anderson meget bedre. Jeg har ment, at han har været lænket til de defensive pligter. Og jeg tror også, at en midtbanekæde med Fletcher og Toure ville være gavnligt. Det vil give de offensive spillere mere frihed til at gøre deres offensive pligter.

snegl
04-06-2010, 21:37
Af de kampe jeg har set har Toure også været rimelig skarp til at drible/skyde. Men jeg tror desværre han ryger til City.

Jeg bliver nok ikke populær af at sige dette, men jeg håber at vi får Toure og sælger Anderson, som aldrig rigtig er blevet til det jeg troede han ville. Rent offensivt ser jeg helelr ikke et stort lys i ham, plus at dem der spiller ved siden af Anderson sjældent spiller rigtig gode kampe. Hans indbyrdes forståelse/der hvor han ligger på banen synes jeg ikke har passet helt vildt godt.

Men jeg bliver ikke ked af det hvis han bliver. Det gør han nok. Han har en masse rå kvaliteter, men han skal udvikle sig i næste sæson, og det indebærer også at score mere end 1 mål.

12 assists, 1 mål i 70 kampe hvor han er startet er ikke godt nok. 22 kampe er han ydermere det skiftet ind. Så ja næsten 100 kampe til at skabe det er ikke godt nok.

De har ikke helt samme rolle, men Lampard lavede 34 mål og 17 assists i 50 kampe for Chelsea på én sæson. Fabregas lavede 23 mål og 19 assists i 41 kampe.

Hvis Anderson skal blive, skal han have fast spilletid over en længere periode så han kan udvikles, eller så man i det mindste kan bedømme om han bliver bedre af at få mange kampe i træk, eller om han bør forlade klubben.

NtotheT
04-06-2010, 21:52
Af de kampe jeg har set har Toure også været rimelig skarp til at drible/skyde. Men jeg tror desværre han ryger til City.

Jeg bliver nok ikke populær af at sige dette, men jeg håber at vi får Toure og sælger Anderson, som aldrig rigtig er blevet til det jeg troede han ville. Rent offensivt ser jeg helelr ikke et stort lys i ham, plus at dem der spiller ved siden af Anderson sjældent spiller rigtig gode kampe. Hans indbyrdes forståelse/der hvor han ligger på banen synes jeg ikke har passet helt vildt godt.

Men jeg bliver ikke ked af det hvis han bliver. Det gør han nok. Han har en masse rå kvaliteter, men han skal udvikle sig i næste sæson, og det indebærer også at score mere end 1 mål.

12 assists, 1 mål i 70 kampe hvor han er startet er ikke godt nok. 22 kampe er han ydermere det skiftet ind. Så ja næsten 100 kampe til at skabe det er ikke godt nok.

De har ikke helt samme rolle, men Lampard lavede 34 mål og 17 assists i 50 kampe for Chelsea på én sæson. Fabregas lavede 23 mål og 19 assists i 41 kampe.

Hvis Anderson skal blive, skal han have fast spilletid over en længere periode så han kan udvikles, eller så man i det mindste kan bedømme om han bliver bedre af at få mange kampe i træk, eller om han bør forlade klubben.

Først og fremmest. Anderson er en af mine yndlingsspillere i klubben, for han giver sig altid fuldt ud, eller han prøver på det i hvert fald. Han er en brasilianer med en engelsk mentalitet, hvilket jeg meget godt kan lide. Han har teknikken krydret med hård-hund-genet.

Men objektiv set så er han selvfølgelig for svingende. Den ene kamp gør han en superstjerne som Cesc eller Gerrard til miniput 4-spiller og er altafgørende i kampen, mens han mod Wigan spiller som en 8-årig dreng, der lige har fået sin første fodbold, ude i baghaven.

Der skal mere stabilitet, men jeg tror, at hvis Toure kommer, så ser vi Andys udvikling. Vi skal huske på, at tendensen til at blive meget vigtig på holdet, når man er centralmidtbanespiller sker først i 23-25 årsalderen. Det har vi set hos Gareth Barry, Gerrard, Lampard, Scholes i en vis grad, Roy Keane også, det samme med Kaka. Cesc kan vi også inddrage, for hans endegyldig udvikling er kommet i den sidste års tid.

Så jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld med Anderson, for han har et kæmpe potentiale. Men jeg mener stadigvæk, at han skal have tillid fra Ferguson. Ligesom Nani, ville det gavne Anderson meget, hvis han har den forhåndsviden, at selvom han spiller en mindre god kamp, så spiller han også den næste. Det her skal selvfølgelig ikke foregå sådan i 8 måneder, at Anderson konstant får fast plads, selvom han er pivelendig. Men han skal bare have den nødvendige tillid fra Ferguson. For jeg tror, at i takt med fergusons tillid til Anderson, desto bedre bliver han. For han har så sandelig de kvaliteter, vi står og mangler. Spørgsmålet er bare, om Manchester United kan udløse det, eller om vi skal sælge ham og se en anden klub skabe hans ry i fodboldverdenen.

snegl
04-06-2010, 22:06
Enig i meget af det. At han "kun" er 22 år gør i mine øjne også forskellen på hvor meget vi forventer af ham. Jeg håber ihvertfald ikke at han taber sulten, for han har jo nærmest lavet en kluivert og vundet alt han har været i nærheden af for sine klubber. Regelmæssig spilletid må være nøgleordet ja. I teorien burde han kunne fungere udemærket med Toure, men det burde han i teorien også med de andre midtbanespillere vi har. Carrick er den spiller der har passet bedst med ham i mine øjne. Scholes/Anderson har sjældent været godt.

VonKoblenz
05-06-2010, 09:53
Tipsbladet har lige bragt en artikel med Manchester United gerne vil have fat i Edin Dzecko - de vil betale 225.000.000 for ham.

United DK
05-06-2010, 11:02
Det kræver stadig en Berbatov-exit, før vi henter et nyt stort navn (eller hvad man skal kalde Dzeko). Så indtil bulgareren siger farvel, så tror jeg ikke på en ny angriber, andre end Hernandez naturligvis.

Acsadac
05-06-2010, 11:18
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/7802567/Premier-League-Transfer-Talk-Club-by-club-Football-Transfers-Football-Rumours-June-3.html

"Manchester United
Real Madrid's Edwin van der Vaart is the latest name to be linked with a move to Old Trafford with Sir Alex Ferguson believed to be willing to pay £20 million for the midfielder. (Mirror)
Also on their radar is Barcelona's Yaya Toure.
Sir Alex Ferguson is said to be preparing a £28 million plus Dimitar Berbatov to land Wolfsburg forward Edin Dzeko. The Scot is also keen to sign Roma midfielder Daniele De Rossi."

Hvis man ser bort fra, at han ikke hedder Edwin van der Vaart så ville jeg enormt gerne have ham i klubben.. Han kunne være den type motor vi mangler.

Toure synes jeg ikke om. Hargo, Fletcher og Carrick kan varetage de defensive pligter.

Derudover håber jeg heller ikke at vi signer Dzeko. Sælg Berbatov og køb Joe Cole og RvdV og så sats på de unge..

ChristianR
05-06-2010, 11:31
Det kræver stadig en Berbatov-exit, før vi henter et nyt stort navn (eller hvad man skal kalde Dzeko). Så indtil bulgareren siger farvel, så tror jeg ikke på en ny angriber, andre end Hernandez naturligvis.

Præcis. Jeg tør næsten love, at vi ikke henter en 200 mio kr. dyr angriber, så længe vi stadig har Berbatov i truppen. Og jeg tror ikke, vi skilder os af med Berbatov.

En offensiv midtbanespiller, tror jeg dog på. Dette kunne sagtens være Van der Vart.

United DK
05-06-2010, 12:20
Jeg er også mere med på Edwin van der Vaart, der skulle være endnu bedre end sin storebror Rafael. ;)

Nej, hvis alt går efter mit hoved, så ender vi med Van der Vaart og Joe Cole denne sommer, og ellers får vi solgt ud af det vi ikke kan bruge.

Krede
05-06-2010, 12:37
Jeg er også mere med på Edwin van der Vaart, der skulle være endnu bedre end sin storebror Rafael. ;)

Nej, hvis alt går efter mit hoved, så ender vi med Van der Vaart og Joe Cole denne sommer, og ellers får vi solgt ud af det vi ikke kan bruge.

Det ville bestemt ikke være helt skidt. Hvis vi kan få de to spillere for samlet set 20 mill euro, som det lyder Van der Vaart skal koste. Det er to meget kreative spillere og de kan spille flere forskellige positioner på den offensive del. Derudover er de begge i deres bedste alder, hvilket er et plus, da vi har de gamle og en stor mængde unge spillere, men indimellem kunne vi sagtens bruge et par stykker til.

Men hvem mener du vi burde skille os af med?

MOHoegsted
05-06-2010, 12:38
Først og fremmest. Anderson er en af mine yndlingsspillere i klubben, for han giver sig altid fuldt ud, eller han prøver på det i hvert fald. Han er en brasilianer med en engelsk mentalitet, hvilket jeg meget godt kan lide. Han har teknikken krydret med hård-hund-genet.

Men objektiv set så er han selvfølgelig for svingende. Den ene kamp gør han en superstjerne som Cesc eller Gerrard til miniput 4-spiller og er altafgørende i kampen, mens han mod Wigan spiller som en 8-årig dreng, der lige har fået sin første fodbold, ude i baghaven.

Der skal mere stabilitet, men jeg tror, at hvis Toure kommer, så ser vi Andys udvikling. Vi skal huske på, at tendensen til at blive meget vigtig på holdet, når man er centralmidtbanespiller sker først i 23-25 årsalderen. Det har vi set hos Gareth Barry, Gerrard, Lampard, Scholes i en vis grad, Roy Keane også, det samme med Kaka. Cesc kan vi også inddrage, for hans endegyldig udvikling er kommet i den sidste års tid.

Så jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld med Anderson, for han har et kæmpe potentiale. Men jeg mener stadigvæk, at han skal have tillid fra Ferguson. Ligesom Nani, ville det gavne Anderson meget, hvis han har den forhåndsviden, at selvom han spiller en mindre god kamp, så spiller han også den næste. Det her skal selvfølgelig ikke foregå sådan i 8 måneder, at Anderson konstant får fast plads, selvom han er pivelendig. Men han skal bare have den nødvendige tillid fra Ferguson. For jeg tror, at i takt med fergusons tillid til Anderson, desto bedre bliver han. For han har så sandelig de kvaliteter, vi står og mangler. Spørgsmålet er bare, om Manchester United kan udløse det, eller om vi skal sælge ham og se en anden klub skabe hans ry i fodboldverdenen.
Anderson har jeg også været helt vild med, han blev spået som den nye Ronaldinho da han kom til klubben. Desværre har han ikke været i nærheden af det, syntes slet ikke han minder op det lige nu. Først og fremmest: 1 mål for United?! Det slet ikke godt nok, og så skal det lige siges han er 22 nu er han ikke? Han har ikke lavet nok assist, og det er den rolle han tilgengæld har fået i United, hvilket jeg ser helt forkert. Han har fået en defensiv rolle, hvor han skal slå nogle bolde og gøre sig til manden med assisten. Vi skal have ham op i den offensive.

Han har ikke vist sig at være en af de spillere endnu, aldrig vist sig at være en superstjerne. Men har dog vist at have potentiale, hvilket vi heller ikke har set så meget af endnu.

Men jeg tror også på det, altså hvis vi køber en offensiv midtbanespiller, så er der intet spilletid til Anderson, men hvis vi rent faktisk køber Touré og kører en taktik i form af 4-3-3 hvor den aller miderste er mere offensiv end de andre (Anderson) så kan få den spilletid der kræves, hvis vi køber Silva så er det jo ham der skal spille der.

Jeg tror også det er spilletiden og den måde vi har brugt Anderson på der har gjort ham til et kæmpe FLOP, men hvis han nu stadig ikke fungerer, så må vi ærge os rigtig meget over vi ikke har købt en offensiv spiller.

Kasper United
05-06-2010, 13:26
Anderson har jeg også været helt vild med, han blev spået som den nye Ronaldinho da han kom til klubben. Desværre har han ikke været i nærheden af det, syntes slet ikke han minder op det lige nu. Først og fremmest: 1 mål for United?! Det slet ikke godt nok, og så skal det lige siges han er 22 nu er han ikke? Han har ikke lavet nok assist, og det er den rolle han tilgengæld har fået i United, hvilket jeg ser helt forkert. Han har fået en defensiv rolle, hvor han skal slå nogle bolde og gøre sig til manden med assisten. Vi skal have ham op i den offensive.

Han har ikke vist sig at være en af de spillere endnu, aldrig vist sig at være en superstjerne. Men har dog vist at have potentiale, hvilket vi heller ikke har set så meget af endnu.

Men jeg tror også på det, altså hvis vi køber en offensiv midtbanespiller, så er der intet spilletid til Anderson, men hvis vi rent faktisk køber Touré og kører en taktik i form af 4-3-3 hvor den aller miderste er mere offensiv end de andre (Anderson) så kan få den spilletid der kræves, hvis vi køber Silva så er det jo ham der skal spille der.

Jeg tror også det er spilletiden og den måde vi har brugt Anderson på der har gjort ham til et kæmpe FLOP, men hvis han nu stadig ikke fungerer, så må vi ærge os rigtig meget over vi ikke har købt en offensiv spiller.

Helt enig i dit indlæg.
Anderson skal være offensiv midt, og hans chancer er meget lave, hvis vi køber ny. Men vi kunne godt spille med en 3 mands midtbane og med Joe Cole, hvis vi køber ham. (Jeg er dog overhovedet ikke inde for, at vi køber ham, men det er realistisk) Så kan vi spille 4-3-3, der består af:
Fletcher - Anderson - Cole.
Men kunne evt. også bytte Fletcher rundt med Anderson.
Jeg foretrækker dog alligevel, vi køber en offensiv midtbanespiller, der kan "garantere" kreativitet, assist og mål, som vi ikke får mange af fra Anderson.
Men lad os nu se, hvad Fergie kan finde på :)

snegl
05-06-2010, 13:27

Helt enig. Det må alligevel også være snart sidste udkald hvis vi skal tjene nogle af pengene på Berbatov tilbage. Jeg tror også at han er rimelig løntung, hvilket en erstatning nok også vil være.

Der er dog formentlig ingen klubber der gider at give 200 mio for ham tror jeg. Jeg kan ikke se at han skulle blive bedre til næste sæson heller. Hernandez og Macheda skal have chancen, og Berbatov skal have mange kampe i træk før han for alvor bliver god. Det tror jeg ikke helt han får, selvom jeg stadig tror at han er nr 2 i angriber hierarkiet.

Så ja, man står i en ret stor gråzone med Berbatov. Den bedste løsning lyder lidt som del af en byttehandel.

Iøvrigt ville det være awesome hvis vi kunne lande Joe Cole + Van der Vaart og kun bruge 20 mio. Det lyder dog alligevel lidt skørt hvis man kigger på handlerne historisk set, for begge spillere har været i en storklub og er ikke unge længere. De køb vi foretager os plejer at være talenter som Fergie bygger op.

Acsadac
05-06-2010, 14:40
Joe Cole og Rafael van der Vaart for €20 mio vil da være et drømmescenarie..

Så kunne man prøve at finansiere handlerne ved at skyde Berbatov af til en pris i nærheden af €20 mio..

Og så er Glazer glad..

United DK
05-06-2010, 15:53
Men hvem mener du vi burde skille os af med?

Der er mange, og derfor sker det ikke for manges vedkommende, men igen, går alt efter mit hoved, så snakker vi om:

Hargreaves/Anderson/Carrick, Tosic, Obertan, Diouf.

Jeg er også meget i tvivl ift. Owen og Berbatov, men hvis vi nu siger, at Hernandez gør sin del målmæssigt, så ville jeg heller ikke have noget imod, at en af de to røg ud, måske endda begge to. Berbatov er den jeg "mindst" kan lide, og jeg har ikke været så frusteret over en United-spiller siden Veron. Ligesom med Veron har man set før i andre klubber, at han godt kan, han viser det bare sjældent/aldrig for os.

MOHoegsted
05-06-2010, 19:22
Obertan syntes jeg skal have noget tid United DK.
Efter mit hoved skal vi skille os af med: Diouf, Tosic, Berbatov og Owen. Helst Owen hvis det stod til mig, fordi Berbatov syntes jeg gør det godt mht. hans afleveringer og førstegangsberøringer. Skarpheden mangler, og bare at komme frem til de chancer.

Ready123
05-06-2010, 19:42
Obertan syntes jeg skal have noget tid United DK.
Efter mit hoved skal vi skille os af med: Diouf, Tosic, Berbatov og Owen.
men det må Diouf ikke få eller hva?

Kasper United
05-06-2010, 19:45

Ja, tænkte på det samme. Diouf har næsten heller ikke fået chancen. Han kom i vinters, og han har spillet 5 kampe i PL (alle gange indskiftet) og scoret 1 mål.

MadsG
05-06-2010, 19:58
Obertan har i det mindste vist prøve på hans kvaliteter, mens Diouf ligner en, der langt fra har niveauet til at spille i United.

MartinNielsen
05-06-2010, 21:26
Hvorfor vil i af med Obertan?
Obertan kan blive en stjerne, og jeg er næsten 100% sikker på at han bliver det, da han kom til United fik han desværre en yderst slem skade i ryggen, og siden da har man valgt at spare ham, og sørge for at køre ham klar til sæsonstart i 10/11.

Diouf kan jeg også godt se idéen i at give en chance, dog vil jeg mene at han skal lejes ud, så der kan blive gjort plads til Chicarito :)

Et bud på hvad der kunne blive købt ville i mine øjne være en offensiv kreatør (Vaart, Hazard, Sanchez, Pastore, f.eks.) og en defensiv midtbane motor (Toure, Cambiasso, Pirlo, f.eks.)

Dermed vil man uden at skulle ændre det store spille kompakt fodbold, få noget mere kreativitet, samt et godt opbyggende spil ind på holdet :)

United DK
05-06-2010, 21:33
Hvis Joe Cole bliver hentet, så har vi allerede 3-4 til venstre kanten i Nani, Cole, Giggs og Park, ligesom Van der Vaart til nød også kan spille derude, såfremt mit ønske om både Cole og Van der Vaart går i opfyldelse. Derfor synes jeg ikke der er plads til Obertan.

Pils
05-06-2010, 21:44
Hvorfor vil i af med Obertan?
Obertan kan blive en stjerne, og jeg er næsten 100% sikker på at han bliver det, da han kom til United fik han desværre en yderst slem skade i ryggen, og siden da har man valgt at spare ham, og sørge for at køre ham klar til sæsonstart i 10/11.

Havde han ikke haft den skade i ryggen i stort set hele den sidste sæson han spillede i Bordeaux... Jeg mener, at flere aviser skrev, at han var blevet fejlbehandlet dernede

MOHoegsted
05-06-2010, 23:05
Havde han ikke haft den skade i ryggen i stort set hele den sidste sæson han spillede i Bordeaux... Jeg mener, at flere aviser skrev, at han var blevet fejlbehandlet dernede

Jo. Han var skadet da han også var i United, og derfor startede det op med der gik flere måneder før han kunne få sin første kamp, men mener også der var noget med det begyndte at komme igen, og derfor sparet ham et par kampe, og har selvom han har været på bænken har han ikke været inde siden.

Han er ved at være lidt gammel så det jo et minus, men han har også vist noget lovende som kampen mod Wolfsburg, 3 mand sætter han af inden han ligger den af til Michael Owen. Men han mangler at score nogle mål, ligesom han manglede i Bordeaux, tror faktisk at Bordeaux havde sat ham til salg og så nuppede Ferguson ham.

Han er super hurtig, både med og uden bolden, og så er han meget tekniskbegavet, han udnytter bare ikke altid de chancer han får.

Forstår simpelthen bare ikke købet af Diouf! Men hvem ved, han kan måske blive holdets store stjerne. Tror jeg bare ikke. Ligner slet ikke han er på det niveau som han skal være på. Men vi har jo trods alt heller ikke set alt til ham endnu.

EDIT:
Hvis Joe Cole bliver hentet, så har vi allerede 3-4 til venstre kanten i Nani, Cole, Giggs og Park, ligesom Van der Vaart til nød også kan spille derude, såfremt mit ønske om både Cole og Van der Vaart går i opfyldelse. Derfor synes jeg ikke der er plads til Obertan.
Tror ikke han er tænkt en plads på venstre kanten, eller højre kanten. Han er jo oprindeligt højre kant, men har faktisk bare spillet mest på det centrale i denne sæson, men der har også været begrænset spilletid til ham der. Derfor vil han stadig være et fornuftigt signing, pga. hans alsidighed, Venstre/Højre kant, og central. Han vil få en rolle på den centrale i United, faktisk tror jeg bare han bliver udskifter, og hvis han skal bruges i det centrale hvad skal vi så med Van der Vaart?

United DK
05-06-2010, 23:12
EDIT:

Tror ikke han er tænkt en plads på venstre kanten, eller højre kanten. Han er jo oprindeligt højre kant, men har faktisk bare spillet mest på det centrale i denne sæson, men der har også været begrænset spilletid til ham der. Derfor vil han stadig være et fornuftigt signing, pga. hans alsidighed, Venstre/Højre kant, og central. Han vil få en rolle på den centrale i United, faktisk tror jeg bare han bliver udskifter, og hvis han skal bruges i det centrale hvad skal vi så med Van der Vaart?

Hvad vi skal med Van der Vaart? Ja, vi skal forhåbentlig forstærke holdet.

Thepostman
05-06-2010, 23:17
Jo. Han var skadet da han også var i United, og derfor startede det op med der gik flere måneder før han kunne få sin første kamp, men mener også der var noget med det begyndte at komme igen, og derfor sparet ham et par kampe, og har selvom han har været på bænken har han ikke været inde siden.

Han er ved at være lidt gammel så det jo et minus, men han har også vist noget lovende som kampen mod Wolfsburg, 3 mand sætter han af inden han ligger den af til Michael Owen. Men han mangler at score nogle mål, ligesom han manglede i Bordeaux, tror faktisk at Bordeaux havde sat ham til salg og så nuppede Ferguson ham.

Han er super hurtig, både med og uden bolden, og så er han meget tekniskbegavet, han udnytter bare ikke altid de chancer han får.

Forstår simpelthen bare ikke købet af Diouf! Men hvem ved, han kan måske blive holdets store stjerne. Tror jeg bare ikke. Ligner slet ikke han er på det niveau som han skal være på. Men vi har jo trods alt heller ikke set alt til ham endnu.

EDIT:

Er det stadig Obertan du snakker om der?

MosaverB
05-06-2010, 23:22
Er det stadig Obertan du snakker om der?
Ja, det spørger jeg også om?
- Mig bekendt, så er Obertan 21 år gammel.

MOHoegsted
05-06-2010, 23:53
Hvis i ser mit post en side tilbage kan i se jeg citer et andet indlæg, så det er Joe Cole.

Ja min fejl, 21 år. Hvilket også er lidt gammelt, det skal være nu han skal træde i karakter.

United DK:
Hvor ser du så Joe Cole være, hvis vi skal have begge? :)

Broberry
06-06-2010, 00:11
De to mest omtalte spillere herinde pt. er vel uden tvivl Joe cole&Van der Vaart. Jeg så meget gerne at vi hentede begge, kunne vi dog kun få én af dem, hvem så i så helst trække i rødt ;)?

MOHoegsted
06-06-2010, 00:19
Joe Cole tror jeg, men er faktisk usikker på den.
Men så hellere en Silva i klubben, men har også tænkt meget på Robinho, som der har været en nyhed om at han var tæt på et skifte til Besiktas.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=66953&turnering=&hold=&nation=&emne=&
Diego fra Juventus, en helt 3 mulighed. Ja han har ikke levet op til det han skulle, men han har da i hvertfald spillet meget bedre end mange af de andre på holdet, det også meget svært at se godt ud når resten af holdet falder fra hinanden.
Kunne han ikke være en mulighed? Juventus betalte 180 mio. for ham, det kan kun tyde på prisen er blevet mindre.

United DK
06-06-2010, 00:24
United DK:

Joe Cole kan jo både spille på kanten, og som 10'er. I første omgang vil jeg nok se ham som en kanon reserve, men jeg er stadigvæk ikke 100% overbevist ift. Nani, så han kan nemt ende som fast mand på venstre kanten (selvom det er Ferguson der bestemmer).

Det der virkelig trækker med Joe Cole i min bog, er hans status som transferfri. En så god spiller må man ikke lade gå "gratis" til en anden klub, specielt ikke når vi godt kunne bruge en type som ham.

Gary Neville
06-06-2010, 01:19
hvis han overhovedet køber flere i år, så bliver det vel helt sikkert en vi ikke kender...
sikkert en fra ghana eller polen :trophy:

Thepostman
06-06-2010, 01:41
Hvis i ser mit post en side tilbage kan i se jeg citer et andet indlæg, så det er Joe Cole.

Ja min fejl, 21 år. Hvilket også er lidt gammelt, det skal være nu han skal træde i karakter.

United DK:

21 år er da ingen alder. Han har massere af år til at udvikle sig i endnu. Det er jo ikke sådan at bare fordi man når en hvis alder, så kan man ikke udvikle sig mere.

Don Kafai
06-06-2010, 03:47
Nu er det op til en selv hvad man ligger i det, men Joe Cole skulle eftersigende blive Arsenal-spiller efter VM.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-News-Joe-Cole-of-Chelsea-will-sign-for-Arsenal-after-the-World-Cup-article449653.html

Ham Paul Smith er en ret respekteret journalist i England, så tror ikke det bare er noget random der fyres af. Spørgsmålet er så, om United overhovedet har haft en interesse i at signe ham. Tror mere det er den anden Manchester-klub der har tabt kampen til Wenger.

Kasper United
06-06-2010, 08:14
De to mest omtalte spillere herinde pt. er vel uden tvivl Joe cole&Van der Vaart. Jeg så meget gerne at vi hentede begge, kunne vi dog kun få én af dem, hvem så i så helst trække i rødt ;)?

Af de to, håber jeg mest på Van Der Vaart. Selvom Joe Cole er gratis, så synes jeg, der er mere kvalitet i Van Der Vaart, der også er yngre end Joe Cole.
Joe Cole kan stort set ende i alle klubber i PL. Nu skulle Arsenal i følge rygterne fører kampen om ham. Men vi er vel også en af kandidaterne til at få fat i ham.

Stratego Thomas
06-06-2010, 10:36

United DK:

mmm måske arsenal, hvor gennemsnitsalderen er 17, var noget for dig.. når man er 21 er man stadig rigtig ung og hvis obertan eksempelvis træder i karakter i om et års tid ville han stadig have mange år tilbage - formentlig flere ind vi behøver, da det absolut ikke er alle spillere, der spiller hele deres karriere i klubben, men kun bliver i 4-5 år..

United DK
06-06-2010, 11:19
Nu er det op til en selv hvad man ligger i det, men Joe Cole skulle eftersigende blive Arsenal-spiller efter VM.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-News-Joe-Cole-of-Chelsea-will-sign-for-Arsenal-after-the-World-Cup-article449653.html

Ham Paul Smith er en ret respekteret journalist i England, så tror ikke det bare er noget random der fyres af. Spørgsmålet er så, om United overhovedet har haft en interesse i at signe ham. Tror mere det er den anden Manchester-klub der har tabt kampen til Wenger.

Hvorfor skal Wenger nu gå efter en engelsk spiller?!

Jeg håber det er løgn, og vi napper ham. Jeg synes det ville være så dumt, at lade ham gå til Arsenal, når han er transferfri.

Benzet
06-06-2010, 11:21
Det er en falliterklæring, hvis vi ikke engang kan få en tranferfri spiller til klubben fremfor fx Arsenal.

Kasper United
06-06-2010, 11:27
Det er en falliterklæring, hvis vi ikke engang kan få en tranferfri spiller til klubben fremfor fx Arsenal.

Ro på. Det kan være Fergie har en anden spiller i kikkerten, der koster penge.

United DK
06-06-2010, 11:29

Arsenal har den fordel, at de er placeret i samme by som Chelsea, og hvis man kigger på hans klubkarriere, samt fødested så kan man regne ud, at han altid må have boet i London. Ligesom københavnere helst ikke vil ud for Københavns grænser, så kan det være Cole lider af samme sygdom, desværre.

ChristianR
06-06-2010, 11:34
Arsenal har den fordel, at de er placeret i samme by som Chelsea, og hvis man kigger på hans klubkarriere, samt fødested så kan man regne ud, at han altid må have boet i London. Ligesom københavnere helst ikke vil ud for Københavns grænser, så kan det være Cole lider af samme sygdom, desværre.

Med lidt fart på hans dyre Bentley kan han vel sagtens køre til træning i Manchester hver dag, selvom han bor i London. Det mener jeg, flere spillere har gjort tidligere.

United DK
06-06-2010, 11:38
Med lidt fart på hans dyre Bentley kan han vel sagtens køre til træning i Manchester hver dag, selvom han bor i London. Det mener jeg, flere spillere har gjort tidligere.

Det skal jeg så ikke kunne sige, men der er vel alligevel et stykke fra London til Manchester, uanset hvor hurtig en bil man har.

RAppel
06-06-2010, 11:41
Hvorfor er det rygte mere troværdigt end så mange andre?

Christensen
06-06-2010, 11:42
Hvorfor er det rygte mere troværdigt end så mange andre?

Fordi der står, at han IKKE skifter til os.....

RAppel
06-06-2010, 11:44
Fordi der står, at han IKKE skifter til os.....

Ahh, I get it now :D

Acsadac
06-06-2010, 12:06
Berbatov linkes igen til Italien.. (http://www.caughtoffside.com/2010/06/05/manchester-united-ready-to-cash-in-on-18m-flop-sir-alex-set-to-accept-offers-as-berbatov-lines-up-italian-move/)

18 mio pund.. Ca samme sum som van der Vaart.. Super bytte..

NtotheT
06-06-2010, 12:11
Berbatov linkes igen til Italien.. (http://www.caughtoffside.com/2010/06/05/manchester-united-ready-to-cash-in-on-18m-flop-sir-alex-set-to-accept-offers-as-berbatov-lines-up-italian-move/)

18 mio pund.. Ca samme sum som van der Vaart.. Super bytte..

Haha, ja han passer perfekt til Milans alderpolitik. Det kan han være, han får en god kontrakt under holdstatusen "Hot Prospect".

United DK
06-06-2010, 12:19
£18 mio. for Berbatov? Hvis ikke vi slår til der (såfremt det passer, og alt det der), så er vi ikke rigtig kloge. Det ville være guld at få sådan en check ind, så vi også har lidt at vifte med overfor Real Madrid, så de slipper Van der Vaart.

tjarligdrengen
06-06-2010, 12:35
£18 mio. for Berbatov? Hvis ikke vi slår til der (såfremt det passer, og alt det der), så er vi ikke rigtig kloge. Det ville være guld at få sådan en check ind, så vi også har lidt at vifte med overfor Real Madrid, så de slipper Van der Vaart.

Helt enig.. Ville være et rigtig fornuftigt salg.

snegl
06-06-2010, 12:42
Det lyder ikke helt dumt, men jeg vil helst se Van der Vaart, Silva eller Cole i truppen før han ryger. Uden en offensiv midt/kreatør bør vi ikke sælge Berbatov.

Jeg undrer mig over at der har været så stille omkring udlejningsperspektiver/salg af Owen/Diouf/Macheda/Welbeck. Der har været rygter om udlejning af Welbeck til Blackpool, men det er alligevel ikke meget ud af 7 angribere, hvor der vel kun er plads til 3.

MOHoegsted
06-06-2010, 12:59
Plads til 3 under en 4-3-3, hvis vi kigger på en 4-4-2 kan der godt være plads til 4.
Faktisk kunne der godt være 4 under en 4-3-3, eller 5 under en 4-4-2.

Hvis man tænker på hvis resten er udlejet, og en spiller så bliver skadet, så har vi ikke en reserve mere, og så kan det gå endnu mere galt at endnu en bliver skadet, så må vi have en spiller fra reserveholdet op på førsteholdet som udskiftningsspiller.
__________________________________________________ _________________

21 år er da ingen alder. Han har massere af år til at udvikle sig i endnu. Det er jo ikke sådan at bare fordi man når en hvis alder, så kan man ikke udvikle sig mere.
Det syntes jeg nu det er, han er stadig en ung knægt, men det stadig ret sent at træde i karakter, så derfor skal det være nu. Kig på spillere som Rooney og Ronaldo, de var altid udråbt som stortalenter, eller mest Rooney. Ronaldo var lidt mere ukendt, men stadig udråbt som et. De spillede sig direkte ind på holdet, og fik massere af spilletid, så er bare lidt nervøs for hvor god Obertan kan blive. Han har vel tilpasset sig livet, og spillet i england nu her. Så det skal være i år han slår til!

MOHoegsted
06-06-2010, 13:01
Enig i Berbatov ikke skal sælges hvis man ikke får en offensiv midt.
Har overvejet lidt om Berbatov ikke kunne fungere som det? Fungerer som playmaker der, som jeg tror han vil gøre det fint. Altså det kan næsten ikke blive værre? Fordi han er bedre til at lave assist end mål.

snegl
06-06-2010, 13:01
Det kunne der godt ja, men ville Hernandez / Macheda så udvikle sig? I mine øjne vil de ikke. Da vi sidst havde 4 og det fungerede, var alle mere eller mindre stjerneangribere og kunne tåle at sidde på bænken fordi de var rutinerede/meget skarpe og der var god udskiftning i kampene.

MosaverB
06-06-2010, 13:03
Det syntes jeg nu det er, han er stadig en ung knægt, men det stadig ret sent at træde i karakter, så derfor skal det være nu. Kig på spillere som Rooney og Ronaldo, de var altid udråbt som stortalenter, eller mest Rooney. Ronaldo var lidt mere ukendt, men stadig udråbt som et. De spillede sig direkte ind på holdet, og fik massere af spilletid, så er bare lidt nervøs for hvor god Obertan kan blive. Han har vel tilpasset sig livet, og spillet i england nu her. Så det skal være i år han slår til!
- Hvilket betyder, at han også skal have massere af spilletid.