PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

Glory Man United
03-03-2008, 09:46
så går der rygter om en byttehandel mellem Santander og Manchester United omkring, Garay og Pique

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=524332&in_page_id=1779&ct=5

Garay er et kæmpe forsvarstalent med en rigtig rigtig godt spilforståelse, en af mine ynglingsforsvarsspillere fordi han tackler som en hest sparker, er fremad se'ene og er dygtig i fødderne, og et ekstra + er at han er skide dygtig til at tage frispark.

Hvis han kommer er der jo nok ikke plads til Pique, men tror også han vil være bedre i spanien end i england, syntes han ser lidt langsom ud.

KLubber som Liverpool, Barcelona og Real Madrid skulle alle være ude efter Garay også, så spændene at se hvad der sker til sommer, men er ret sikker på at vi står med gode kort på hånden, så længe vi har Pique at bytte med og en anden ung argentiner i truppen(Tévez)

I mine øjne ville det være tåbeligt at bytte Pique ud, hvis han kan acceptere en reserveplads. Og vil Garay acceptere en bænkeplads? At du skriver, at vi også har Tevez at bytte med, er grinagtigt. Hvorfor skulle vi af med ham?
I forvejen har vi rigeligt forsvarsspillere men ikke angribere

Bugge
03-03-2008, 09:47
så går der rygter om en byttehandel mellem Santander og Manchester United omkring, Garay og Pique

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=524332&in_page_id=1779&ct=5

Garay er et kæmpe forsvarstalent med en rigtig rigtig godt spilforståelse, en af mine ynglingsforsvarsspillere fordi han tackler som en hest sparker, er fremad se'ene og er dygtig i fødderne, og et ekstra + er at han er skide dygtig til at tage frispark.

Hvis han kommer er der jo nok ikke plads til Pique, men tror også han vil være bedre i spanien end i england, syntes han ser lidt langsom ud.

KLubber som Liverpool, Barcelona og Real Madrid skulle alle være ude efter Garay også, så spændene at se hvad der sker til sommer, men er ret sikker på at vi står med gode kort på hånden, så længe vi har Pique at bytte med og en anden ung argentiner i truppen(Tévez)

Var der ikke snak om at Barcelona allerede har sikret sig Garay på et tidspunkt?

Bugge
03-03-2008, 09:49
I mine øjne ville det være tåbeligt at bytte Pique ud, hvis han kan acceptere en reserveplads. Og vil Garay acceptere en bænkeplads? At du skriver, at vi også har Tevez at bytte med, er grinagtigt. Hvorfor skulle vi af med ham?
I forvejen har vi rigeligt forsvarsspillere men ikke angribere

Jeg tror bare han mener at vi allerede har én argentiner i truppen og det så måske vil være nemmere at lokke garay til klubben? Tror ikke han vil bytte Tevez væk..

Høgsted
03-03-2008, 09:49
Først og fremmest ved jeg ikke hvor seriøst dette rygte skal tages. Synes ikke der er skrevet så meget i den nyhed og der mangler måske at komme lidt kød på den. Der næst tvivler jeg på at Fergie vil af med Pique. Sidste år var Real og Barca begge interesseret i ham og der kunne de sagtens havde fået en god pris for ham. Dog synes vi mangler en god backup til Vidic-Rio og der ser jeg Garay som værende ideel. Han er ung og tror han vil passe godt til engelsk fodbold og enig i de kvaliteter Hr Hansen påpeger. Men synes det lyder spændende med Garay men vil nødig af med Pique da jeg tror han har en stor fremtid i klubben. Så hellere vi smed en større sjat penge oveni handlen og beholdte Pique

Hr Hansen
03-03-2008, 10:02
Pique bliver ikke engang sat ind mod Fulham når Vidic er skadet, han har spillet utrolig lidt, og jeg ser ham som et stort talent, tror bare han passer bedre ind i den Spanske Liga.

Garay ser jeg som en langt mere komplet spiller som kan gå ind og spiller fra start i kampe hvor Alex vil gi Rio eller Vidic en fridag, eller hvis der er karantæner eller skader.

Han kommer ikke til at blive en spilller som sidder på bænken, men lidt roation ligesom på MC pladserne..

Og jeg mente selvfølgelig at Tevez kunne lokke Garay til og ikke at han skulle byttes, tvivler også på han vil spille i Santander

Glory Man United
03-03-2008, 10:03
Jeg tror bare han mener at vi allerede har én argentiner i truppen og det så måske vil være nemmere at lokke garay til klubben? Tror ikke han vil bytte Tevez væk..

Argh my mistake ;)

RuudVanNissetøj
03-03-2008, 10:37
Jeg må indrømme, at jeg langt fra har været imponeret af Pique i denne sæson. Han skuffede sammen med "reserverne" mod Coventry og senest mod Liverpool reserverne, hvor han lignede alt andet end det kæmpe talent alle siger om ham. Men tror fortsat på hans evner, så umiddelbart vli jeg mene at man skal holde på ham....men han skal se at komme i gang, det har indtil nu været en decideret off-season fra hans side.

Garay må dog også siges at være et spændende bud, men umiddelbart vil jeg hellere have en decideret højre/venstre back - helst Lahm :)

Glory Man United
03-03-2008, 10:41
men han skal se at komme i gang, det har indtil nu været en decideret off-season fra hans side.

At sige at han har haft en decideret off-season med det antal kampe, han har haft, er vist at overdrive en del

RuudVanNissetøj
03-03-2008, 10:45
Kan godt være, at jeg ligge lidt ekstra "tryk" på....

Men sammenlignet med Zaragoza sæsonen sidste år, hvor han spillede sprudlende, så synes jeg godt, at man kan kalde det han har præsteret indtil nu som en "off-season". Men jo, han har ikke fået mange kampe på første holdet, men lad os bare håbe han kommer ordentligt i gang og tager de chancer han får!

Martinsen
03-03-2008, 12:08
Han kommer ikke til at blive en spilller som sidder på bænken, men lidt roation ligesom på MC pladserne..

At du mener vi skal begynde og rotere rundt i midterforsvaret som vi gør på midtbanen, er noget af det mest vanvittige jeg længe har hørt! For det første så fungere et forsvar absolut bedst hvis det er stortset de samme der spiller hvergang. Og giv mig 1 grund, bare 1 grund til, at vi skulle splitte vores beton forsvar blot for at give plads til Garay??

Så Garay uden tvivl nej tak! Bevares han er da en glimrende forsvarsspiller, men det ville være hjernedødt at forpurere det nærmest absurde samarbejde, og indbyrdes forståele som Rio og Vidic har opbygget. Og jeg tror heller ikke på Fergie kunne finde på noget så vanvittigt.

Høgsted
03-03-2008, 12:31
At du mener vi skal begynde og rotere rundt i midterforsvaret som vi gør på midtbanen, er noget af det mest vanvittige jeg længe har hørt! For det første så fungere et forsvar absolut bedst hvis det er stortset de samme der spiller hvergang. Og giv mig 1 grund, bare 1 grund til, at vi skulle splitte vores beton forsvar blot for at give plads til Garay??

Så Garay uden tvivl nej tak! Bevares han er da en glimrende forsvarsspiller, men det ville være hjernedødt at forpurere det nærmest absurde samarbejde, og indbyrdes forståele som Rio og Vidic har opbygget. Og jeg tror heller ikke på Fergie kunne finde på noget så vanvittigt.

Enig i at beton forsvaret skal beholdes men jeg synes altså vi skal have en backup til midterforsvarparret så de kan blive sparret nogle gange og der skal selvfølgelig også være en erstatning når en er skadet. Pique og Evans er for unge endnu og hvis Brown forlader klubben til sommer har vi ikke en rigtig midterforsvar udover Vidic-Rio. Derfor så jeg gerne vi fik en backup til dem til næste sæson og til det mener jeg at Garay passer perfekt. Han er ung og meget talentfuld og tror ikke han vil forlange at spille fast. Synes det lyder meget spændende med Garay

Bugge
03-03-2008, 12:49
Enig i at beton forsvaret skal beholdes men jeg synes altså vi skal have en backup til midterforsvarparret så de kan blive sparret nogle gange og der skal selvfølgelig også være en erstatning når en er skadet. Pique og Evans er for unge endnu og hvis Brown forlader klubben til sommer har vi ikke en rigtig midterforsvar udover Vidic-Rio. Derfor så jeg gerne vi fik en backup til dem til næste sæson og til det mener jeg at Garay passer perfekt. Han er ung og meget talentfuld og tror ikke han vil forlange at spille fast. Synes det lyder meget spændende med Garay

Garay er jo et kæmpetalent, hvad får dig til at tro at han gider sidde på bænken så meget som han helt sikkert kommer til hvis han skal være backup for Rio-Vidic?
Jeg kan ikke se formålet med at købe ham, slet ikke..

Glory Man United
03-03-2008, 12:55
Garay er jo et kæmpetalent, hvad får dig til at tro at han gider sidde på bænken så meget som han helt sikkert kommer til hvis han skal være backup for Rio-Vidic?

Fatter det ved gud heller ikke. Jeg mener, at man kan kigge et par positioner om året, og se, om det kan gøres bedre.
Der er tre positioner, hvor det ikke kan gøres bedre: målmandsposten, midterforsvaret og den centrale midtbane

Høgsted
03-03-2008, 13:15

Jeg har ikke taget stilling til om han vil sidde på bænken har bare skrevet at det lyder spændende med Garay og at jeg synes vi skal have en backup med kvalitet. Men man kan spørge sig selv om han vil blive fast i Barca og Real - tvivler jeg meget på. Så hvis han vil til en storklub bliver han nok ikke fast fra day one

Bugge
03-03-2008, 13:26
Jeg har ikke taget stilling til om han vil sidde på bænken har bare skrevet at det lyder spændende med Garay og at jeg synes vi skal have en backup med kvalitet. Men man kan spørge sig selv om han vil blive fast i Barca og Real - tvivler jeg meget på. Så hvis han vil til en storklub bliver han nok ikke fast fra day one

Nu findes der jo andre storklubber end lige de 5-6 allerstørste..
Roma, Juventus, Valencia osv. ku måske godt bruge en mand som Garay i midterforsvaret? Og der er trods alt et heftigt spring fra Racing til fx Juve, han behøver jo ikke ryge til real/barca/chelsea/united..

Høgsted
03-03-2008, 13:34
Nu findes der jo andre storklubber end lige de 5-6 allerstørste..
Roma, Juventus, Valencia osv. ku måske godt bruge en mand som Garay i midterforsvaret? Og der er trods alt et heftigt spring fra Racing til fx Juve, han behøver jo ikke ryge til real/barca/chelsea/united..

Ved at efter du nævner klubberne skriver osv. men valencia betegner jeg ikke mere som en storklub - 9. plads i Spanien. Tror heller ikke han kan blive fast i Roma og slå Juan eller Mexes af og den eneste grund til at han måske kan spille sig på Juves hold er fordi de mistede næsten alle deres forsvarspillere for 1 1/2 år siden. Tror ikke umiddelbart at han kan komme til en storklub og spille fast pt. men tror heller ikke han vil finde det meget utilfredsstillende at spille regelmæssigt i en af de store. Han er trods alt kun 21 år og han har jo heller ikke vist noget på den store internationale fodboldscene endnu

Martinsen
03-03-2008, 14:38

Pique er 21, Garay er 21 så det kan da umuligt have noget med alderen at gøre. Så den holder ikke i hvertfald. Og hvis Brown forlader klubben til sommer, synes jeg stadig at vi har rigelig med alternativer Pique vil nok stå forrest i køen ellers er der også spillere som Evans, Silvestre og O´shea der kan spille den position i de meget få kampe om året hvor det er nødvendigt at spille med andre end Vidic og Rio

Glory Man United
03-03-2008, 14:43
Silvestre
huh??

Martinsen
03-03-2008, 14:48
huh??

Kan du ikke skrive hvad du ikke forstår ved, at jeg har skrevet Silvestre! Jeg har jo ikke en reel chance for, at vide hvad du er uenig så lang tid du skriver "huh":confused:

Men jeg har skrevet Silvestre for at nævne stortset alle spillere i vores 1. holds trup der kan spille center forsvar, og det kan Silvestre, og iøvrigt er han ganske fin som 5/6 valg, så kan man vist selv tænke sig til at det ikke er et hav af kampe han vil spille i centerforsvaret i løbet af en sæson.

schousboe9
03-03-2008, 14:53
Garay er der pt. ikke brug for. Havde Rio været 3-4 år ældre kunne jeg se formålet, men ikke på nuværende tidspunkt, desværre, for han er en kanon forsvarsspiller, som helt sikkert vil gøre en helvedes masse gavn i en anden storklub en dag!

Men vi har Piqué, og han bør i det mindste få chancen en gang i mellem (og nej, det synes jeg faktisk ikke han har fået) inden vi henter nye midterforsvarer, og med endnu et talent i Evans står vi ikke og mangler back-up fra næste sæson. De to har seføli ikke samme klasse som hverken Rio eller Vida, men det er oss derfor de hedder back-up.

EDIT:

Men jeg har skrevet Silvestre for at nævne stortset alle spillere i vores 1. holds trup der kan spille center forsvar, og det kan Silvestre, og iøvrigt er han ganske fin som 5/6 valg:lolol: Ingen kommentarer!

Glory Man United
03-03-2008, 14:55
Kan du ikke skrive hvad du ikke forstår ved, at jeg har skrevet Silvestre! Jeg har jo ikke en reel chance for, at vide hvad du er uenig så lang tid du skriver "huh":confused:

Men jeg har skrevet Silvestre for at nævne stortset alle spillere i vores 1. holds trup der kan spille center forsvar, og det kan Silvestre, og iøvrigt er han ganske fin som 5/6 valg, så kan man vist selv tænke sig til at det ikke er et hav af kampe han vil spille i centerforsvaret i løbet af en sæson.

Tror godt du fangede den, for ellers ville du jo ikke have skrevet sidste del omkring 5/6 valg ;) . Men OK jeg skrev huh, fordi jeg ikke håber, at han kommer til at spille flere kampe (I hvert fald vigtige)

schousboe9
03-03-2008, 15:00
Nu vi er på rygtebørsen, så synes jeg det er nogle kedelige nogen, vi er sat i forbindelse med for tiden:

David Villa - http://www.tribalfootball.com/article.php?id=81423

Carlos Kameni - http://www.tribalfootball.com/article.php?id=81424

Begge, specielt førstnævnte, er klassespillere, der ville forstærke (næsten :)) ethvert PL-hold. Ingen af dem har dog det, vi lige står og mangler...
Villa er for lille, eller dvs. vi har i forvejen to "små", og en ny målmand!? Spænd li' hjelmen, VDS tager næste sæson med, og efter det står Englands nye landsholdskeeper klar, så jeg forstår ikke helt, hvor mange af disse historie kommer fra.

Glory Man United
03-03-2008, 15:04
Nu vi er på rygtebørsen, så synes jeg det er nogle kedelige nogen, vi er sat i forbindelse med for tiden:

David Villa - http://www.tribalfootball.com/article.php?id=81423

Carlos Kameni - http://www.tribalfootball.com/article.php?id=81424

Begge, specielt førstnævnte, er klassespillere, der ville forstærke (næsten :)) ethvert PL-hold. Ingen af dem har dog det, vi lige står og mangler...
Villa er for lille, eller dvs. vi har i forvejen to "små", og en ny målmand!? Spænd li' hjelmen, VDS tager næste sæson med, og efter det står Englands nye landsholdskeeper klar, så jeg forstår ikke helt, hvor mange af disse historie kommer fra.

Villa er jeg helt klart tilhænger af. Kameni ved jeg sgu ikke helt med. Kan godt være at jeg generaliserer, men jeg bryder mig ikke om udsigten til en afrikansk målmand

schousboe9
03-03-2008, 15:08
Villa er jeg helt klart tilhænger af. Kameni ved jeg sgu ikke helt med. Kan godt være at jeg generaliserer, men jeg bryder mig ikke om udsigten til en afrikansk målmand

Jeg ville stå med lidt blandede følelser, hvis vi hentede Villa. Han er ustyrlig i sine gode perioder og scorer jo satme som det passer ham, men som sagt, mener jeg ikke vi skal have endnu en "lille" angriber, og tvivler også på, om han ville kunne slå igennem i England. Han er ikke særlig stærk fysisk som eks. Torres, og højden har heller aldrig været hans gode ven. Han er seføli hurtig og usvigelig træfsikker, men om vi har brug for/kan bruge ham, tvivler jeg kraftigt på...

Høgsted
03-03-2008, 15:11
Pique er 21, Garay er 21 så det kan da umuligt have noget med alderen at gøre. Så den holder ikke i hvertfald.

Hvis Pique ikke er for ung hvorfor har han så ikke spillet flere kampe iår. Tror han kan blive til noget stort men han er endnu for ung. På trods af samme alder mener jeg ikke at Garay er for ung da jeg mener han har niveaut og et højere niveau end Pique pt

Daniel
03-03-2008, 15:14

Enig angående Kameni. Jeg gider ikke have en målmand der hver januar skal til afrika og spille african nations cup.

Villa vil dog ikke være min favorit til angriber posten. Ingen tvivl om at han er en fantastisk angriber. Jeg synes bare han er for lille i for hold til hvad vi mangler. Og jeg siger ikke at vi skal købe en stor, klodset angriber. Der findes masser teknisk dygtige angribere med fysik.

Martinsen
03-03-2008, 15:19
Hvis Pique ikke er for ung hvorfor har han så ikke spillet flere kampe iår. Tror han kan blive til noget stort men han er endnu for ung. På trods af samme alder mener jeg ikke at Garay er for ung da jeg mener han har niveaut og et højere niveau end Pique pt

For det første så har han været en del skadet, og for det andet hvorfor skulle han have spillet flere kampe?? Der er jo ingen grund til at lade ham spille, så længe Rio og Vidic er så suveræne som de er, er der vel ikke mange der kan regne med spilletid. Heller ikke Garay

Glory Man United
03-03-2008, 15:20
Hvis Pique ikke er for ung hvorfor har han så ikke spillet flere kampe iår.

øøøøh pga Vidic og Rio?

Høgsted
03-03-2008, 15:25
øøøøh pga Vidic og Rio?

Han kunne da sagtens havde fået en kamp eller to i FA og jeg er sikker på at hvis vi havde haft en bedre backup så var rio-vidic blevet aflastet lidt mere og det tror jeg vil havde givet bonus til aller sidst i sæsonen

Glory Man United
03-03-2008, 15:28
Han kunne da sagtens havde fået en kamp eller to i FA og jeg er sikker på at hvis vi havde haft en bedre backup så var rio-vidic blevet aflastet lidt mere og det tror jeg vil havde givet bonus til aller sidst i sæsonen

Nu har en midterforsvarer ikke så stor brug for aflastning som en midtbanespiller eller angriber. Den er ikke længere høgsted, selvom du gerne ser en ny midterforsvarer, så ville han ikke få mere end 5-6 kampe pr. sæson med mindre Rio el Vidic blev skadet

Unitedalisme
03-03-2008, 15:30
Nu har en midterforsvarer ikke så stor brug for aflastning som en midtbanespiller eller angriber. Den er ikke længere høgsted, selvom du gerne ser en ny midterforsvarer, så ville han ikke få mere end 5-6 kampe pr. sæson med mindre Rio el Vidic blev skadet

Vi har valgt at bruge Brown som backup i år.. så tror ik alex tror på pique siden han ikke engang spiller når enten ferdinand eller vidic er skadet..

Høgsted
03-03-2008, 15:32

Kan godt se hvad du mener - jeg tror bare at man kunne lave en form for rotation i midterforsvaret hvis vi fik en til midterforsvar med klasse. Langt fra samme rotation som på midtbanen men måske en rotation hvor backupen fik spilletid i hver 6-7. kampe + de mindre vigtige kampe. Garay er ung og talentfuld og han vil måske finde sig i at være backup mens en 27 årig spiller formentlig ikke vil finde sig i det. En bonus er at vi så også har en mand for fremtiden. Rio og Vidic har når sæsonen er slut nok spillet 50-60 vil jeg skyde på og kunne man skære det ned til 45-55 vil det bestemt ikke skade tror jeg

Foged
08-03-2008, 12:03
Endelig en mand med fornuft.

http://fodboldnyt.com/nyheder.php?id=35294

Dog ikke aktuel, men dejligt at hører der alligevel er lidt passion og klubfølelse i spillere.

Molle
08-03-2008, 16:51
Jeg synes vi skal købe en back og en angriber mindst.

Angriberen kunne være: Klaas-Jan Huntelaar el. Dimitar Berbatov. Personligt, vil jeg helst have Dimitar.

Backen kunne være: José Bosingwa, Leo eller Richards.

Høgsted
06-04-2008, 11:25
http://indkast.dk/index.php?nyhed=36738
Er det godt nok rigtigt at Piques kontrakt udløber efter denne sæson ??
I såfald håber jeg godt nok at vi forlænger og ikke hviler på laverbærene for så hapser en anden storklub ham - måske Barca. Synes Pique er vores største forsvarstalent og håber meget på at han bliver

Sivebæk
06-04-2008, 11:47
Wiki: "His performances, most notably in the reserve team, have earned him a new contract, signed in February 2005 to run until the summer of 2009."

Høgsted
06-04-2008, 11:53
Wiki: "His performances, most notably in the reserve team, have earned him a new contract, signed in February 2005 to run until the summer of 2009."

Mente også at den varerede til 09 eller 10 og synes det var mærkeligt at den skulle udløbe i år. Men okay det var også indkast.dk

JakobR
06-04-2008, 12:12
Latterligt rygte. Barcelona har jo udtalt, at de ikke vil give penge for en spiller de selv har produceret (Fabregas), så hvorfor skulle de pludselig ville købe Pique?

Høgsted
06-04-2008, 12:18
Latterligt rygte. Barcelona har jo udtalt, at de ikke vil give penge for en spiller de selv har produceret (Fabregas), så hvorfor skulle de pludselig ville købe Pique?

Fordi Pique er bedre end Fabregas :p ;) Ej tror heller ikke Barca er specielt interesseret i ham men dog går jeg med en lille følelse i maven af at han måske skifter til Barca til sommer - håber det dog ikke da jeg spår ham en stor fremtid

theviking66
06-04-2008, 12:27
Man kan vel stole ligeså lidt på Wiki som man kan på Indkast.dk. Wiki er fyldt med fejl, så at bruge dem som kilde for den absolute sanhed vil jeg være varsom med.

Pigues kontrakt udløber dog først i juni 2009 så endnu engang har opkast.dk ikke styr på sin journalistik. Det er virkelig en sucker fodboldside. Kan for det meste kun grine af deres artikler og den bunke af fejl de ofte fylder deres spalter med.

Lidt sjov info om manden Pique:

Fulde navn: Gerard Pique Bernabeu og så er han født i Barcelona. Det er da et efternavn der ikke passer ind må man sige.:)

Fandt det på Madsens hjemmeside og ham stoler jeg på;)

CC
06-04-2008, 12:28
Hvis han endelig skifter til spanien tror jeg mere på Real. Nogen skal jo overtage efter Cannavaro.

theviking66
06-04-2008, 12:30
Hvis han endelig skifter til spanien tror jeg mere på Real. Nogen skal jo overtage efter Cannavaro.

Der har også været snak om Juve. Har der ikke?

Høgsted
06-04-2008, 12:30

Tror jeg godt nok ikke. Han er tidligere Barca mand og tror aldrig han kunne finde på at skifte til Real. Tror at hvis han skal væk så kommer han til Barca

Kofoed
06-04-2008, 12:43
Fandt det på Madsens hjemmeside og ham stoler jeg på;)

Det tror jeg også roligt du kan.. Hvis man ikke kunne det hvem ku man så stole på??:)

JDK
06-04-2008, 13:14
Håber på at Pique forlænger - vi har et suverænt midterforsvar, men med ham som gardering er vi også godt besat hvis der skulle blive skader, men spørgsmålet er om han vil finde sig i at være 3.-4. valg? :confused:

Dines
06-04-2008, 13:16
Real Madrid er opsatte på at sikre sig Cristiano Ronaldo for omkring 100 millioner danske kroner i år 2010. (News of the World)

Helt ærligt hvad tror de? Det er fair nok de er interesserede i Ronaldo, men 100 millioner kr. er jo en fornærmende ringe pris for verdensbedstefodboldspiller. Nu er det også kun et rygte, men når vi slipper Ronaldo en dag, så skal vi tjene mange penge på ham.

JDK
06-04-2008, 13:23
Real Madrid er opsatte på at sikre sig Cristiano Ronaldo for omkring 100 millioner danske kroner i år 2010. (News of the World)

Helt ærligt hvad tror de? Det er fair nok de er interesserede i Ronaldo, men 100 millioner kr. er jo en fornærmende ringe pris for verdensbedstefodboldspiller. Nu er det også kun et rygte, men når vi slipper Ronaldo en dag, så skal vi tjene mange penge på ham.

Passer det ikke med at han bliver 25 i 2010? så træder den nye regel ind, med at han kan købe sig selv fri, eller hvordan er det den regel er?

PetterDK
06-04-2008, 13:25

Uden at gå i detaljer, så er der da noget med at en spiller kan købe sig fri af sin kontrakt, når han er over 25 år og har spillet mindst 3(4?) år i sin klub. Jeg har dog ikke helt styr på denne regel, og de fleste klubber imellem er der vist en "gentlemen-agreement" om ikke at udnytte den. Men mon ikke det kan være denne aftale der hentydes til, for 100 mio. kr. er peanuts for Ronaldo.

Iøvrigt synes jeg det er en fuldstændig åndssvag regel, da den kan være med til at "skævvride" transfermarkedet.

Martinsen
06-04-2008, 13:43
Jo det er naturligvis den regel Madrid vil udnytte. Vel også derfor så mange klubber prøver at lokke Lampard, for mener også han kan købes billigt på grund af den regel.

theviking66
06-04-2008, 13:43
Uden at gå i detaljer, så er der da noget med at en spiller kan købe sig fri af sin kontrakt, når han er over 25 år og har spillet mindst 3(4?) år i sin klub. Jeg har dog ikke helt styr på denne regel, og de fleste klubber imellem er der vist en "gentlemen-agreement" om ikke at udnytte den. Men mon ikke det kan være denne aftale der hentydes til, for 100 mio. kr. er peanuts for Ronaldo.

Iøvrigt synes jeg det er en fuldstændig åndssvag regel, da den kan være med til at "skævvride" transfermarkedet.

Reglen (article 17 i FIFAs love) gælder først når spilleren fyldt 28 år og har spillet i samme klub i mindst 3 sæsoner Så kan man selv købe sig ud af kontrakten ved at betale et beløb der svare til den løn man vil tjene i de sidste to år af sin kontrakt. (rettelse den resterende periode af kontrakten).

Sådan tror jeg nok det er. Undersøger det lige....

Har kigget lidt på det og det er en meget forvirrende verden skulle jeg hilse at sige. Fandt denne artikel på en Chelsea blog. Den er super skrevet og forholdsvis let at forstå.

http://www.chelseablog.com/2006/09/01/do-players-have-a-right-to-buy-out-the-last-year-of-their-contract/

Tror ikke der er nogle klubber der tør ansætte spillere, der har købt sig ud af deres kontrakt. Hvis det kan bevises, at de har haft del i spillerens brud på kontrakten, bliver de udelukket fra at ansætte spiller i de næste to transferperioder og det er sjældent at en spiller i de sidste år af sin kontrakt koster alverden, så jeg tror ikke de tør løbe risikoen.

robinho
13-04-2008, 07:48
Interessant udtalelse fra fergie med henblik på sommerens transfervindue.

Han vil hente 1 eller 2 spillere som begge er med fremtidsperspektiv ala nani eller anderson. Så kan vi nok godt glemme berbatov. Men med mindre fergie har en enorm tiltro til campbell når denne vender hjem, så tror jeg altså den ene er en angriber.

United DK
13-04-2008, 11:26
Jeg synes Fergusons udtalelser falder godt i hak med, hvad jeg har været inde på tidligere, nemlig at 4-3-3 bliver fremtiden. Når vi spiller 4-3-3, så kan vi have enten Rooney eller Tevez inde, mens den anden kan sidde på bænken, og så er der ikke rigtig noget angrebsproblem, som der er når vi spiller 4-4-2.

Bergmann
13-04-2008, 11:30
http://www.youtube.com/watch?v=_LMudPMBdds

Se må I jo selv gætte, hvem Fergie har i kikkerten ;)
Forresten, virkelig fed film..

Unitedalisme
13-04-2008, 11:55
http://www.youtube.com/watch?v=_LMudPMBdds

Se må I jo selv gætte, hvem Fergie har i kikkerten ;)
Forresten, virkelig fed film..

Nice film.. giver et lille overblik over hvilke unge spillere der er..
Sergio aguero, santos og samir nasri er de spillere som jeg helst ville se på old trafford næste år.. især samir nasri har set nogle kampe med ham og han gør det sgu rigtig godt.. et alternativ kunne være kerlon "the seal".. kunne være fedt at få ham til old trafford så vi kunne se den ville dribling med hovdet xD

Bugge
13-04-2008, 12:26
Jeg tror nu hellere jeg vil se Agüero i United end Kerlon fordi han kan imitere en søløve..

Spændende udtalelser af Fergie, det kunne sgu være frækt med en ung angriber á la Benzema, Huntelaar eller lign..
Men ellers må han for min skyld godt bevæge sig et par år opad og nuppe Berbatov..

schousboe9
13-04-2008, 12:28
Hvorfor er Garay ikke med i den film?? Jeg tror i hvert fald, han blir' den ene til sommer!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3417766,00.html

"I don't need to spend, but I will," he said. "I think there is an area where we are short and we can stock up on that a bit."

Som mange andre har påpeget, så er vi ikke godt nok dækket ind i midterforsvaret, hvis vi skulle blive hårdt ramt af karantæner/skader. O'Shea, Silvestre, Brown og seføli Piqué, som jeg forventer meget af, er da habile, men endnu en midterforsvarer af en vis klasse mangler der sku!
Når Greedy Wesley (forhåbentlig) alligevel også smutter til sommer, så ser det endnu værre ud, så for £14 mio. må Garay betegnes som et freakin' steel!

(Man Utd boss Sir Alex Ferguson is planning a £14million bid for Argentinian Ezeguiel Garay - The People)

Udover ham, tror jeg Fergie har et godt øje til Veloso fra Sporting, men jeg kan ikke se, at vi har plads til ham i øjeblikket, så hvis der ikke er seriøs interesse fra andre klubber, tror jeg han "får lov" at blive i Sporting et år endnu - som jo var den oprindelige hensigt med Nani.

Naldo
13-04-2008, 12:29
Nice film.. giver et lille overblik over hvilke unge spillere der er..
Sergio aguero, santos og samir nasri er de spillere som jeg helst ville se på old trafford næste år.. især samir nasri har set nogle kampe med ham og han gør det sgu rigtig godt.. et alternativ kunne være kerlon "the seal".. kunne være fedt at få ham til old trafford så vi kunne se den ville dribling med hovdet xD

Han skulle bare ikke lave den når vi spiller mod Arsenal, for så vil han bare blive sparket ned! :whine:

Bugge
13-04-2008, 12:33
Når Greedy Wesley (forhåbentlig) alligevel også smutter til sommer, så ser det endnu værre ud, så for £14 mio. må Garay betegnes som et freakin' steel!

Det var da godt nok hårde ord, synes jeg..
Skulle vi ikke lige slappe af og se om han overhovedet smutter.. Og i mine øjne har han altid gjort sit bedste og været loyal selvom han kogte en del på bænken, så jeg synes ikke han har fortjent at blive svinet sådan..

Don Kafai
13-04-2008, 12:35
Jeg synes ikke United skal købe det store til sommer. Lad os vise Pique tillid som gardering til Rio og Vidic, og hvis vi kan få Brown til at forlænge, så vil det være perfekt.

Målmand: Ingen
Forsvar: En mulig højreback, eller sats på Danny-boy
Midtbane: Ingen, men sørg for at Fletcher bliver!
Angreb: Vi får Manucho hjem, og hvis Ferguson var nogenlunde seriøs med det indkøb, så satser vi ham. Sælger vi Saha, kan vi hente en 4. angriber, men ellers så lad os beholde ham. Jeg ved godt han ofte er skadet, men han er bare en type angriber der er guld værd, netop fordi han er anderledes fra Tevez og Rooney.

Altså en højreback, og en 3. angriber. Det burde i mine øjne gøre det. Jeg håber vi satser på Simpson, og hvis vi skal have en ny angriber skal Saha sælges. Så er der både balance i truppen, og vi har ikke overbrugt på transfermarkedet.

Jeg er ikke meget for at bruge 400 mio kr på spillere som Aguero, Benzema osv.

JakobR
13-04-2008, 12:49
Målmand: Ingen. Vi er rigeligt garderet der.

Forsvar: Vi bør satse på Simpson og give Evans chancen. Hargreaves kan jo spille højreback, så lad ham gøre jobbet der, mens Simpson bliver kørt i stilling. Brown finder sikkert lykken i Newcastle, selvom jeg håber, han bliver! Vi kunne måske godt bruge en lidt rutineret centerback som backup for Rio/Vidic. Men jeg tror på Pique.

Midtbane: Ingen. Lad os se hvad Martin kan gøre på kanten. Hvis Fletcher smutter, så lad Gibson og eventuelt Possebon få chancen.

Angreb: Vi skal have en rigtig angriber-type ala Saha i stedet for Tevez. Vi så hvordan Rio blomstrede fra at være en dygtig spiller til verdens bedste efter han fik Vidic. Jeg tror vi vil få meget mere ud af Rooney, hvis vi giver ham noget ordentligt at arbejde sammen med.
Vi køber en angriber og lader Manucho, Welbeck, Campbell og Brandy (alt efter udlejning) slås om anden violinen, medmindre en af dem imponerer stort.

= 1 angriber.

Christensen
13-04-2008, 13:21

Ja, 140 millioner kr. er virkeligt et steal....
Vi har ikke brug for endnu en midterforsvarer - vi har brug for en back. Neville holder ikke evigt, Simpson ser ikke rigtig ud til at have taget chancen.. i hvert fald lang tid siden han har spillet. Og hvis Brown smutter for vi endnu mere brug for en back. Men vi har dog Hargreaves, som sagtens også kan spille på backen, og håber egentlig på at vi ser ham der lidt mere. Med Hargreaves og Evra på backerne har vi to mand der virkelig er gode offensivt, og samtidig lukker godt at defensivt. Og endelig får vi klasse indlæg fra begge backs.

Oscar
13-04-2008, 13:24
Ja, 140 millioner kr. er virkeligt et steal....
Vi har ikke brug for endnu en midterforsvarer - vi har brug for en back. Neville holder ikke evigt, Simpson ser ikke rigtig ud til at have taget chancen.. i hvert fald lang tid siden han har spillet. Og hvis Brown smutter for vi endnu mere brug for en back. Men vi har dog Hargreaves, som sagtens også kan spille på backen, og håber egentlig på at vi ser ham der lidt mere. Med Hargreaves og Evra på backerne har vi to mand der virkelig er gode offensivt, og samtidig lukker godt at defensivt. Og endelig får vi klasse indlæg fra begge backs.

Grunden til du ikke ser Simpson spille for Utd i øjeblikket er, at han er lejet ud. Jeg synes han har gjort det ganske fortrineligt i sine optrædener, og tror han er fremtidens mand på backposten. Desuden skal man huske på Raphael og Fabio, de brasilianske tvillinger der kommer til sommer, men nok lejes ud. Det bliver også spændende at følge deres udvikling.

United DK
13-04-2008, 13:25
Vi har Rio, Vidic, Pique, Brown, O'Shea, Silvestre og Evans af midterforsvarer, så det ville være dumt, at gå ud og ligge 140 mio. for en ny, også selvom han måske er en kommende verdensklassespiller. Vi er jo ikke Chelsea, eller?

Dines
13-04-2008, 13:31
Men hvad nu hvis Pique, Brown, Silvestre eller Evans skifter, så er det vel okay, da nogle af de 4 højst sandsynligt ikke er at finde i klubben efter sommerferien. Jeg håber vi satser på nogle af dem vi har i stalden nu, men skifter nogle af dem, må vi købe en ny forsvarspiller. Gerne en der kan tage midterfosvar og højreback som Brown.

Målmand; Ingen.

Forsvar; Enten skal Fergie satse på Simpson eller også skal vi hente en ny højreback. Brown er nok væk til sommer, Neville har jeg ikke tiltro til mere, og så står vi egentlig kun tilbage med Simpson og O'Shea. Så sats på Simpson eller køb en ny højreback.

Midtbane; Ingen. Sørg for at Fletcher bliver.

Angriber; Et salg af Saha betyder, at vi skal hente en ny angriber og så må Campbell, Welbeck og Manucho kæmpe om 4. pladsen.

Elrantiri
13-04-2008, 13:46
På et eller andet tidspunkt skal United jo have nye centerspillere og en højreback, Gaz er 33, Rio er vel 30 eller noget i den stil, og Vidic er sidst i tyverne?. Til gengæld skal det ikke være inden for de næste 1-3 år, med mindre de finder et meget ungt talent, som alligevel skal have et par år før han er klar til førsteholdet.

Så kan de unge spillere (Pique, Simpson m.m.) også nå at få vist deres værd for alvor.

Kofoed
13-04-2008, 13:48
Målmand: Ingen..

Forsvar: Hvis Brown forlænger skal vi ikke have nogle nye forsvarspillere.. simpson, rio, pique, vidic, evans, silvestre, o'shea er rigeligt, og burde fint kunne klare de skader der kommer..

Midtbane: Ingen.. Men hold på fletcher da han kan være guld værd..

Angreb: Intet vildt.. Hvis vi beholder Saha, har vi; Rooney, Tevez, Saha, Welbeck, Manucho og muligvis Campbell.. Hvis vi sælger Saha, kan vi evt. købe et ungt angrebstalent der ikke koster kassen, men som SAF og Carlos har spottet:p Men det vigtigste er at det skal være en 100% renblodet angriber, da vi ikke skal ha en eller anden offensiv midtbane, der KAN spille i angrebet..

United DK
13-04-2008, 13:51
På et eller andet tidspunkt skal United jo have nye centerspillere og en højreback, Gaz er 33, Rio er vel 30 eller noget i den stil, og Vidic er sidst i tyverne?. Til gengæld skal det ikke være inden for de næste 1-3 år, med mindre de finder et meget ungt talent, som alligevel skal have et par år før han er klar til førsteholdet.

Rio kan sagtens holde mindst fem år endnu, så medmindre han går meget ned i niveau, så skal han ikke skiftes ud foreløbigt.

schousboe9
13-04-2008, 13:53
Det var da godt nok hårde ord, synes jeg..
Skulle vi ikke lige slappe af og se om han overhovedet smutter.. Og i mine øjne har han altid gjort sit bedste og været loyal selvom han kogte en del på bænken, så jeg synes ikke han har fortjent at blive svinet sådan..

Det muligt, men jeg gider ikk' se på ham mere. Unitedmand eller ej, han er ikke god nok til startopstillingen, og bør i mine øjne kun spille hvis det er absolut sidste mulighed. Han havde allerede været en stort set færdig mand i klubben til sommer, hvis ikke det var for Nevilles langvarige skade, og selvom han da har gjort det fint hele sæsonen, så er han overhovedet ikke alle de penge værd, som han selv mener. Specielt hans seneste præstationer har været langt under forventelig Uniteds-standard, og ellers er hans offensive mangler gang på gang blevet udstillet. Simple indlæg, endda afleveringer, formår han ikke. I den anden ende skal der absolut ingenting til at sætte ham af, hvis han ikke sætter den første fod fuldstændig rigtig, og jeg er træt af det.

Nu får jeg så at vide, at en back ikke skal bedømmes på sine offensive kvaliteter, da han jo er forsvarsspiller men jo, det ska' en moderne back sku! Han må ud, og så må pladsen gå til Simpson.

Vi har Rio, Vidic, Pique, Brown, O'Shea, Silvestre og Evans af midterforsvarer, så det ville være dumt, at gå ud og ligge 140 mio. for en ny, også selvom han måske er en kommende verdensklassespiller. Vi er jo ikke Chelsea, eller?

Jeg er temmelig sikker på, at de to "fede" er væk efter sommerpausen, og O'Shea og især Silvestre synes jeg kun skal spille backpladserne, så derfor er en ordentlig midterforsvarer, udover Piqué, så absolut en nødvendighed. Hvis vi kan hente Garay for 140 mio. kr., så vil jeg betegene det som et gedigent røverkøb, for han vil sandsynligvis holde i min. 7-9 år, og så har han ligepludselig ikke været så dyr.

United DK
13-04-2008, 13:57
Jeg er temmelig sikker på, at de to "fede" er væk efter sommerpausen, og O'Shea og især Silvestre synes jeg kun skal spille backpladserne, så derfor er en ordentlig midterforsvarer, udover Piqué, så absolut en nødvendighed. Hvis vi kan hente Garay for 140 mio. kr., så vil jeg betegene det som et gedigent røverkøb, for han vil sandsynligvis holde i min. 7-9 år, og så har han ligepludselig ikke været så dyr.

Ferguson har været ude og sige, at Evans vender tilbage til United, og så det er op til Evans at vurdere, hvor han vil være.

Jeg synes 140 mio. for en forsvarer, som ikke har vist sit værd på højeste niveau, er en ret pebret pris. Så hellere spare de penge.

schousboe9
13-04-2008, 14:04
Ferguson har været ude og sige, at Evans vender tilbage til United, og så det er op til Evans at vurdere, hvor han vil være.

Jeg synes 140 mio. for en forsvarer, som ikke har vist sit værd på højeste niveau, er en ret pebret pris. Så hellere spare de penge.

... Og jeg tror, Evans vælger at flytte tilbage til Sunderland, hvor han er sikker på en startplads.

Seføli er 140 mio. mange penge, men det var 300 mio. for en temmelig uprøvet Rooney og 135 mio. for en endnu mere uprøvet Ronaldo i sin tid også. Jeg siger ikke, at Garay udvikler sig som Ronaldo, men alt er relativt, og man må sige, at især Ronaldo var relativt billig trods prisskiltet.

Christensen
13-04-2008, 14:06
Grunden til du ikke ser Simpson spille for Utd i øjeblikket er, at han er lejet ud. Jeg synes han har gjort det ganske fortrineligt i sine optrædener, og tror han er fremtidens mand på backposten. Desuden skal man huske på Raphael og Fabio, de brasilianske tvillinger der kommer til sommer, men nok lejes ud. Det bliver også spændende at følge deres udvikling.

Ja, det er da rigtigt. My bad. Simpson har dog ikke imponeret mig vildt meget, men han har gjort det helt fint i de få kampe han har spillet år.

Glory Man United
13-04-2008, 14:43
Ja, det er da rigtigt. My bad. Simpson har dog ikke imponeret mig vildt meget, men han har gjort det helt fint i de få kampe han har spillet år.

Ææææh er der en konklusion på det du siger? :confused:

Kofoed
13-04-2008, 14:54
... Og jeg tror, Evans vælger at flytte tilbage til Sunderland, hvor han er sikker på en startplads.

Det tror jeg også.. han har snakket meget varmt om den mulighed, og tror han vælger spilletid hver gang, frem for bænkplads hos united.. respekt for det..

Christensen
13-04-2008, 14:55
.. hvis Simpson ikke er bedre end han hra vist indtil videre, så tror jeg kun han kan få en O'Shea-rolle. Og desværre tror jeg ikke han slår rigtigt igennem, dels fordi han vel er ved at være ud over det der talentstadie, hvor han gerne skulle have slået igennem, og samtidig ikke har været super imponerende i de kampe han har spillet. Så jeg ser helst enten en ny mand på backen (hvis Brown ikke forlænger) eller en Hargreaves dernede

olsen9670
14-04-2008, 15:09
ja mener også simpson har fået sin chance han kan blive en god back i en a midter holdene i pl men ikke i united og for gud skyld ska de lade være med at sætte hargo ned som back da han skal bruges på midten.. så hvis ikke brown forlænger skal der købes en ny back

United DK
14-04-2008, 15:14
ja mener også simpson har fået sin chance han kan blive en god back i en a midter holdene i pl men ikke i united og for gud skyld ska de lade være med at sætte hargo ned som back da han skal bruges på midten.. så hvis ikke brown forlænger skal der købes en ny back

Hvad er det Simpson har gjort galt, siden han ikke er god nok? Han har vel spillet 6-7 kampe i denne sæson, og udover en skidt 1. halvleg mod Everton, så har han spillet godt, og ovenikøbet været tæt på at score et par gange.

JakobR
14-04-2008, 15:15
Giv dog Simpson en chance. Han er 20 og det er hans første sæson i PL. Desuden er det ikke nemt at levere til topkarakter, når man kun spiller 6 kampe i løbet af et lille års tid.

Vi så også med Evra og Vidic hvordan de krævede tilvænning og senere hen blev nogle af verdens bedste på deres plads. Jeg ved godt, at der var mange flere faktorere, der spillede ind, men det hele handler om at tilvænne sig et nyt og bedre hold.

KennyN
14-04-2008, 16:49
Enig, Simpson har vel ikke spillet sig ud af kampen om en fremtid i United. Han har gjort det okay, og skal vel have flere chancer før man kan vurdere om han skal satses på eller om man skal sælge. Eller i givet fald sende ham en sæson til en anden Premier League klub.. Det vi har set i denne sæson, har da været okay, specielt offensivt..

Bugge
14-04-2008, 16:59
Simpson har fået meget få chancer for at bevise sit værd og jeg mener heller ikke man skal dømme ham ude endnu..
Men derfor kunne det selvfølgelig stadig være rart med fx Lahm hvis Brown smutter.. hvilket jeg ikke håber han gør..

GraZiaZ
15-04-2008, 08:53
Nu vil jeg så tage en tur omkring hele holdet:)

Målmand:
Da VDS er ved at blive gammel og snart stopper, så skal vi bruge en målmand, er Foster god nok til at tage over? Er Kuszcak?
Jeg tror Foster har klassen til Jul skulle han gerne ligeså stille tage over for VDS, undtagen i de store kampe, eller helt hvis han gør det fantastisk.
Kuszcak tror jeg næste sæson ikke får nok spilletid, og derfor vil han nok gerne væk, så skal der en ny målmand til, skal der en klasse ind, eller skal der endnu et nyt talent ind, som kan læres op af VDS(Han skal da være talentudvikler, (Målmand) :D). Andre forslag??

Forsvar:
Venstreback:
Er vi godt nok besat hvis Evra får en skade?? Kan O'Shea tage over der hvis det er en længerevarende? Måske skal der et talent ind, som skal bruge 1-2 år for at udvikle sig. Som en halv gardering.
Højreback:
Har Brown forlænget, hvis ikke, er Simpson så god nok? Simpson skal nok bruge indtil jul, eller en hel sæson mere for at udvikle sig noget mere. Kan Neville gå ind og vise højt niveau trods alderen, der mangler måske en stjerne/klasse derude, Lahm? Jeg ville godt se en Daniel Alves? Det kunne være klassekøb.
Midterforsvaret:
Piqué ryger nok, har vi endnu et talent som kan gå ind og vise sit potentiale inde i midten? En ting er sikkert, der mangler en gardering derinde, der skal ikke nogen ny stjerne til, da han vil kræve for meget spilletid. Kan Jonathan Evans komme tilbage fra lån og vise sig som en upcoming star, det håber jeg, og tror jeg på:), Cathcart måske?? Andre??

Midtbanen:
Der er der jo Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson, Fletcher, Det er vel bredde nok, måske en Veloso ind, som ligeså stille kan tage over for Scholes, men ellers er der jo ikke så meget der.

Fløje:
Højre:
Der er der jo selvfølgelig Ronaldo, og en Park til at tage over hvis det værste skulle ske(7-9-13) :D
Venstre:
Giggs skulle gerne trappe ned, så der er der Nani, kan Giggs være gardering en sæson? Eller skal en Lee Martin slå igennem?

Angreb:
Der er der jo Rooney, Tevez, Saha og Welbeck.
Saha ser jeg gerne ryge. Og da den idéelle taktik nok er 4-3-3 så skal der nok ikke en stjerne til, da det vil kræve ændring i spillestilen, så kan en Welbeck måske slå igennem?? Eller er det en helt forkert mening?

Mangler jeg noget??

GraZiaZ out:D

jmyrini
15-04-2008, 09:21
Godt indæg GraZiaZ.

Er dog lidt uengi i noget af det du skriver.

Som jeg har skrevet andre steder, så er målmandsposten ikke nogen forsøkskanin af en plads! Du går ikke hen og bare skifter på den så ufattelige grundlæggende plads, uden at der er noget galt. Og er det det?? OK, VDS er ikke ikke nogen spejder længere, men han har virkelig gjort det godt. Og selv om vores forsvar har været urokkelig solidt i denne sæson, så er det ikke kun op til Rio og Vidic. Hvis du ikke har en bundsolid målmand bagved, så får forsvarerne lige foran ikke den ro de skal bruge, til at gøre deres arbejde.
Foster er et stort talent - ingen tvivl om det. Men manden er ung, og han skal nok få sin chance, og det må han indstille sig på - og så være klar, da han får chancen, i de kampe han får, så SAF bliver overbevidst om, at det er vores varende løsning, når engang VDS's niveau begynder at falde (meget mere end tolerancen er herinde!).

Vedr. højre backpladsen, så har jeg svært ved at se, hvordan Gaz skal komme på niveau igen, efter så lang tid ude - håber dog, at han beviser mig forkert. Vi har selvfølgelig flere up-and-coming talenter på denne plads, så det er ikke den plads jeg er mest bange for. Men jeg ser det sådan, at hvis Brown ikke forlænger, så må Pique forlænge (hans kontrakt udløber til næste sommer). Har set Pique på højre back et par gange, og han har gjort det fremragende. Jeg så meget gerne ham som en tiltræder til den plads, og når vi har 2-3 talenter også, så vil jeg næsten sige at den plads burde ikke være noget større problem - selv om jeg ikke ville takke nej til en Lahm :)

Men Hargo synes jeg vi skal lade spille på sin stærkeste plads. Han kan være en utrolig krumtap på midtbanen.

Wings: Vi har Park, Ronaldo, Nani og Giggs. Det burde umiddelbart være nok, men med Giggs nuværende form, så synes faktiskt, at en vi har brug for en mand på venstre wing! Lee Martin har ligesom ikke fanget mit øje endnu, og jeg har svært ved at se ham på en Man Utd første hold. Eller hvis vi fortsat vil spille 4-3-3, så tror jeg SAF har i sinde at bruge Rooney i venstre side, men så mangler jo en oppe foran. Hvis det er scenariet, så ser jeg gerne Benzeme trække i den røde trøje til sommer.

Nåhr ja, du mangler jo Manucho - nu må vi se, hvad han kan med læderet. Måske "buy of the season", måske Bellion, only time will tell.

GraZiaZ
15-04-2008, 09:34
Ja Okay mangler lidt, men skulle jo også lige følge med i fysik:D:D

Ja havde helt glemt Manucho.
Havde også regnet med at VDS ville vejlede Foster meget og han ligeså stille ville kunne spilles ind.
Rooney på venstre, når der er muligheden med Nani så ved jeg ikke helt. Men det kommer jo helt an på om Rooney får sin målfarlighed igen, så er han farlig foran, og hvis ikke kan der være en pointe med at sætte ham ned på venstre så han kan tage sine dybdeløb. Så synes jeg at Tevez bliver ved at imponere mig hele tiden, og synes så at han skal blive førstevalg, så hvis der skal en ny angriber som Benzema til må der blive en rotationsordning som der har været på midtbanen i denne sæson.
Men er Benzema for dyr? Måske. Hvad med en Agüero, han er fremtiden!! Klaas-Jan Huntelaar? Ryger han udenfor spillestilen? Berbatov en blanding af den tekniske og hovedstødsstærke, er han måske ikke den idéelle, eller måske perfekte??
Højrebacken ser jeg ikke så meget som et problem, men ja Lahm ville ikke være svær at takke nej til;)

United DK
15-04-2008, 09:48
En ny angriber afhænger af, om Ferguson har tænkt sig, at gøre 4-3-3 til det foretrukne system (hvilket jeg tror), eller om vi kører videre med 4-4-2, for med 4-3-3 behøves vi ikke fem angriber, der kan vi sagtens nøjes med Rooney, Tevez, Manucho og Campbell/Welbeck.

GraZiaZ
15-04-2008, 09:51
Ja nemlig tænkte jeg også, men hvis man vil sætte Rooney ned, er Welbeck klar, tror overhovedet ikke på Campbell(men lad os nu se), og ved ikk om Welbeck kan gå ind hvis der bliver en skade. :S

Bugge
15-04-2008, 10:20
Ja nemlig tænkte jeg også, men hvis man vil sætte Rooney ned, er Welbeck klar, tror overhovedet ikke på Campbell(men lad os nu se), og ved ikk om Welbeck kan gå ind hvis der bliver en skade. :S

Har Campbell ikke scoret et hav af mål for Hull?
Jeg tror nu ikke han er så ringe endda..

GraZiaZ
15-04-2008, 10:42
Hmm et hav er sku så meget sagt, han har scoret mellem 5-12 ca.
Og springet fra Championship til Premier er meget stort, så det kan ikke bruges til så meget, hvis det skal prøves skal han nok lejes ud i næste sæson til en oprykker, så kan vi nok få hans niveau at se.
Just my opinion:D:D

Bugge
15-04-2008, 10:52
På bold.dk står der han har scoret 14 mål.. Det vil jeg da mene er rimelig mange mål, selvom det er i Championship..

I øvrigt virker det mærkeligt at sige god for welbeck, men ikke for campbell.. Umiddelbart vil jeg da mene at Championship er fodbold på en anelse højere niveau end reserveligaen eller ungdomsligaen eller hva faen welbeck nu spiller på..

theviking66
15-04-2008, 10:55

Målmand:
Da VDS er ved at blive gammel og snart stopper, så skal vi bruge en målmand, er Foster god nok til at tage over? Er Kuszcak?
Jeg tror Foster har klassen til Jul skulle han gerne ligeså stille tage over for VDS, undtagen i de store kampe, eller helt hvis han gør det fantastisk.
Kuszcak tror jeg næste sæson ikke får nok spilletid, og derfor vil han nok gerne væk, så skal der en ny målmand til, skal der en klasse ind, eller skal der endnu et nyt talent ind, som kan læres op af VDS(Han skal da være talentudvikler, (Målmand) :D). Andre forslag??

Forsvar:
Venstreback:
Er vi godt nok besat hvis Evra får en skade?? Kan O'Shea tage over der hvis det er en længerevarende? Måske skal der et talent ind, som skal bruge 1-2 år for at udvikle sig. Som en halv gardering.
Højreback:
Har Brown forlænget, hvis ikke, er Simpson så god nok? Simpson skal nok bruge indtil jul, eller en hel sæson mere for at udvikle sig noget mere. Kan Neville gå ind og vise højt niveau trods alderen, der mangler måske en stjerne/klasse derude, Lahm? Jeg ville godt se en Daniel Alves? Det kunne være klassekøb.
Midterforsvaret:
Piqué ryger nok, har vi endnu et talent som kan gå ind og vise sit potentiale inde i midten? En ting er sikkert, der mangler en gardering derinde, der skal ikke nogen ny stjerne til, da han vil kræve for meget spilletid. Kan Jonathan Evans komme tilbage fra lån og vise sig som en upcoming star, det håber jeg, og tror jeg på:), Cathcart måske?? Andre??

Midtbanen:
Der er der jo Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson, Fletcher, Det er vel bredde nok, måske en Veloso ind, som ligeså stille kan tage over for Scholes, men ellers er der jo ikke så meget der.

Fløje:
Højre:
Der er der jo selvfølgelig Ronaldo, og en Park til at tage over hvis det værste skulle ske(7-9-13) :D
Venstre:
Giggs skulle gerne trappe ned, så der er der Nani, kan Giggs være gardering en sæson? Eller skal en Lee Martin slå igennem?

Angreb:
Saha ser jeg gerne ryge. Og da den idéelle taktik nok er 4-3-3 så skal der nok ikke en stjerne til, da det vil kræve ændring i spillestilen, så kan en Welbeck måske slå igennem?? Eller er det en helt forkert mening?

Mangler jeg noget??

Målmand: Vi skal helt sikkert beholde VDS og spille ham i alle vigtige kamp i hele sæsonen. Med vigtige mener jeg PL, CL (med mindre der ikke er noget at spille om) og FA (hvis vi møder hold fra PL). Er vildt imponeret over hans kvaliteter og den ro han udstråler og så er han nok en af de bedste topmålmænd med føderne. Fosters tid kommer hvis han er god nok. Ser ham ikke som noget vidunder, men lad os nu se.
Som Jmyrini skriver ert målmandsposten ikke et sted hvor man leger forsøgskanin. Fuldstændig enig...

Venster back: Vil nu hellere have Silvestre som back up for Evra. Jeg synes han er bedre end O'shea

Højre back: Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal hente hvis der skal købes nyt. Lahm er nok midt bedste bud på en erstatning for Brown og dele højre back med Gaz, der måske spiller sin sidste sæson. Håber aldrig Danni Alves kommer til United, Han er en katastrofe defensivt, men virkelig god i det fremadrettede spil. Lad ham bare blive i Spanien eller sælg ham til Scouserne.
Hargo skal ikke rende og spilde sit kæmpe talent på højre back, men være en del af den faste midtbane.

Midterforsvar Tror faktisk også Piqué ryger til sommer og så er O'shea og Silvestre dem der skal være back up. Evans er nok også i Sunderland næste år. Har man først fået smag for spilletid tror jeg ikke sådan lige man vil indfinde sig med at side og få splinter i røven og holde i hånd med Pig og alle de andre. Vi er lidt tyndt besat hvis Piqué ryger til Barca. Rio og Nema er verdensklasse, men vores backups er sgu lidt tynde, hvis du spørger mig.

Højre midt: Ronaldo er bare ikke god nok i defensiven til den plads, det kan godt være han score mål men han koster bagud i alt for mange kampe. Han er dybt overvuderet og jeg ser ikke det store i ham. NOT...
Park som backup og Hargo kan også spille kant

Venstre midt Der er vi også fint besat med Nani, Giggs og Park til nød.

Midten Der mangler vi vel ikke rigtigt noget...

Angreb Tevez og Rooney gør det godt men jeg så gerne en spiller med lidt andre kvaliteter end de to. En spiller der er stærk med hovedet uden at han behøver at være targetman og ensidig boksspiller. Det er ikke den plads vi har det største "need" på for vi spiller jo ofte kun med Roonye på toppen alene. Tror stadig Welbeck er lidt for ung, men det bliver interessant at følge Campbell for han gør det da meget godt i Hull. Manucho er vel det store ? Ingen kan vel have de store forventninger til ham. Så han kan vel kun overraske positivt. Flopper han kan han vel bruges til at smugle diamanter i endetarmen når han skal på besøg hos mor og far i Angola. :D
Glasben/Saha må for min skyld gerne blive, men det vil ikke være det store savn hvis han rejste..

Det var så min lille vudering af sommersituationen. I må hold jer munter.

Tak Wigan

GraZiaZ
15-04-2008, 10:56
Hmm 14 mål i 43 kampe. Det er ikk så meget, og nej jeg tror heller ikke Welbeck er klar til at løfte opgaven endnu, men det tror jeg heller ikk Campbell er.

Bugge
15-04-2008, 11:01
Hmm 14 mål i 43 kampe. Det er ikk så meget, og nej jeg tror heller ikke Welbeck er klar til at løfte opgaven endnu, men det tror jeg heller ikk Campbell er.

Du er nødt til at prøve og researche lidt inden du skriver noget som du ikke ved noget om..

Campbell har spillet 29 kampe og scoret 14 mål og det vil jeg nu da mene er rimelig flot af en 20-årig.. Det svarer til at score i hver anden kamp..
Nu skal du heller ikke gøre Championship ringere end den er, selvom det slet ikke kan måles med PL..

Du skriver at du SLET IKKE tror på Campbell.. Og det er det jeg forholder mig til.. For det synes jeg er direkte til grin når han gør det godt i Hull og ikke har haft en fair chance for at bevise sit værd for United..

GraZiaZ
15-04-2008, 11:19
Det har jeg skrevet udfra at jeg ikke har hørt særlig meget om ham, og at han er udlejet nede i Championship, det er en okay liga. Når det så er sagt så synes jeg snart at storklubberne godt kunne bruge muligheden ved at leje spillere til de højeste ligaer, i de mindre lande, som Danmark, det er en super liga(HAHA) til at udvikle de talenter der er.
Men skrev os at nu må vi jo se.
Jeg ser det som et tegn at man holder Welbeck hjemme så han kan få nogle chancer på førsteholdet, at man tror mere på ham. Eller er det bare mig??

23Becks
15-04-2008, 11:35
spændende debat i har kørende...

personligt syns jeg ikke det er nødvendigt, at vi går ud og køber stort ind til sommer.. Vi er godt dækket ind på stort set alle pladser. Det eneste sted jeg syns vi skal investere er på højrebacken, hvor det stadig er uvist om Brown forlænger og om Neville nogensinde blir klar til at spille.. Simpson ved jeg ikke om jeg har den store fidus til, men han kan jo stadig udvikle sig til at blive bedre.. Hargo kan også spille den, og hvis vi ikke køber en højreback til sommer, så ser jeg faktisk helst at han spiller den:devill:

Bosingwa fra Porto er mit personlige ønskeindkøb.. Er ikke så meget tilhænger af Alves som mange andre.. Han er simpelthen for dyr.. så ville jeg hellere have Rafinha fra Schalke..

HVad siger i???

Bugge
15-04-2008, 11:50
spændende debat i har kørende...

personligt syns jeg ikke det er nødvendigt, at vi går ud og køber stort ind til sommer.. Vi er godt dækket ind på stort set alle pladser. Det eneste sted jeg syns vi skal investere er på højrebacken, hvor det stadig er uvist om Brown forlænger og om Neville nogensinde blir klar til at spille.. Simpson ved jeg ikke om jeg har den store fidus til, men han kan jo stadig udvikle sig til at blive bedre.. Hargo kan også spille den, og hvis vi ikke køber en højreback til sommer, så ser jeg faktisk helst at han spiller den:devill:

Bosingwa fra Porto er mit personlige ønskeindkøb.. Er ikke så meget tilhænger af Alves som mange andre.. Han er simpelthen for dyr.. så ville jeg hellere have Rafinha fra Schalke..

HVad siger i???

Umiddelbart vil jeg helst slippe for flere sydlanske spillere..

Alves er i mine øjne en dygtig kant, men en elendig back.. Han kan intet defensivt..
Rafinha og Bosingwa kender jeg ikke nok til, til at kunne vurdere dem, men jeg ville hellere have Lahm fra Bayern.. Ham kan jeg forholde mig til.. Minder lidt om Evra.. ganske udmærket defensivt og med nogle gode offensive kvaliteter..

United DK
15-04-2008, 11:53

Rygterne siger, at Rafinha skal til Liverpool, men uanset, så synes jeg ikke han er så fandens god, bl.a. er han ikke særlig stærk fysisk, og teknisk synes jeg heller ikke han er noget vidunder.

GraZiaZ
15-04-2008, 12:20
Daniel Alves vil jeg sige mangler lidt defensivt, men han er jo stadig ung, hvad med Evra, prøv lige at sammenligne, han kan blive utrolig vild.
Rafinha er også rigtig god på backen.
Lahm er også meget god på backen.

Men de skal jo alle bruge tilvænningstid, ha Evra og Vidic i baghovedet:D:D

Elrantiri
15-04-2008, 12:24
Daniel Alves vil jeg sige mangler lidt defensivt, men han er jo stadig ung, hvad med Evra, prøv lige at sammenligne, han kan blive utrolig vild.
Rafinha er også rigtig god på backen.
Lahm er også meget god på backen.

Men de skal jo alle bruge tilvænningstid, ha Evra og Vidic i baghovedet:D:D

Rafinha mangler da også en del defensivt?

United DK
15-04-2008, 12:31
Rafinha mangler da også en del defensivt?

Det gør alle brasilianske backs, de er altid bedre offensivt end defensivt. Nogen er så bare end andre til at forsvarer, men hverken Cafu eller Roberto Carlos, som er de måske to bedste backs, Brasilien har haft gennem tiderne, var/er heller nogle ørne defensivt. Offensivt kunne/kan man derimod ikke klage.

Bugge
15-04-2008, 12:58
Jeg synes slet ikke at en back som Alves som tror han er hængende angriber det meste af kampen, er løsningen i en så hård liga som PL..

Må indrømme at jeg synes han er håbløst overvurderet..

Unitedalisme
15-04-2008, 13:13
Jeg synes slet ikke at en back som Alves som tror han er hængende angriber det meste af kampen, er løsningen i en så hård liga som PL..

Må indrømme at jeg synes han er håbløst overvurderet..

Tror kun er han er så offensiv fordi han får lov.. Selvfølgelig er han mere offensiv end brown, men hvis fergie ligger en taktik, hvor det kun er i nogle situationer at han ska gå med frem så tror jeg da han lærer det defensive hurtigt.. Men vil helst have lahm.. gode indlæg som ville passe ronaldo fint evt hunterlaar:)

Hr.Buckingham
15-04-2008, 13:20
Håber Brown forlænger, er begyndt og kunne lide ham i den her sæson

Får vi ikke 2 unge Brasilianske backs til sommer?

Bugge
15-04-2008, 13:28
Håber Brown forlænger, er begyndt og kunne lide ham i den her sæson

Får vi ikke 2 unge Brasilianske backs til sommer?

Jo, Rafael og Fabio..

Hr.Buckingham
15-04-2008, 14:06
Jo, Rafael og Fabio..

Så tror jeg ikke at vi går ud og henter en ny back.
Men ja, håber mest på at Brown bliver, han har virkelig udviklet sig meget.

ChristianR
15-04-2008, 16:18
Det har jeg skrevet udfra at jeg ikke har hørt særlig meget om ham, og at han er udlejet nede i Championship, det er en okay liga. Når det så er sagt så synes jeg snart at storklubberne godt kunne bruge muligheden ved at leje spillere til de højeste ligaer, i de mindre lande, som Danmark, det er en super liga(HAHA) til at udvikle de talenter der er.
Men skrev os at nu må vi jo se.
Jeg ser det som et tegn at man holder Welbeck hjemme så han kan få nogle chancer på førsteholdet, at man tror mere på ham. Eller er det bare mig??

At du ikke har hørt så meget om ham, er vel ikke ensbetydende med, at han ikke er god nok. Det er nu smart nok lige hurtigt at 'google' lidt inden, man skriver forkerte tal omkring antal mål og kampe.
De fleste PL-klubber udlejer jo deres talenter til Championsship, da de er sikre på førsteholdsfodbold, mens spillestilen er meget den samme som i PL. Bendtner er et eksempel på en ung spiller, der var udlejet til Championsship sidste år - Han er da ok som reserve.

Skal nu heller ikke udtale mig om Campbel, da jeg ikke har set ham spille for Hull. Men han har da uden tvivl en ganske imponerende statistik.

Kofoed
15-04-2008, 18:08

Målmand:

Forsvar:
Venstreback:
Højreback:
Midterforsvaret:

Midtbanen:

Fløje:
Højre:
Venstre:

Angreb:

Mangler jeg noget??

Målmand:
Lige meget hvad skal vi ikke bruge penge på at hente klasse ind.. hvis Kuzz smutter har vi VDS, Foster og Heaton.. fint for mig..

Forsvar:
Er også en lille smule nervøs for Evra's plads, men vi har o'shea og Silvestre og det bør være fint.. Satser meget på at Pique ikke ryger, men hvis han gør skal vi nok ud og kigge efter et talent, da Evans har snakket meget varmt om at skrive under hos Sunderland så han er sikret spilletid.. Højrebacken mener jeg ikke vi skal gøre noget.. Hvis brown ikke skriver under har vi Neville, og simpson som backup, og jeg vil virklig gerne satse på simpson..

Midtbane:
Kommer an på SAF's planer.. har han tænkt sig at benytte 4-3-3 mere eller mindre konstant skal vi ha en extra midtbane, da vi så konstant vil ha 3 på banen og så er 1 reserve ikke nok.. hvem vi skal købe ved jeg ikke men vi skal ikke bruge for mange penge på det..

Fløje:
Der skal ikke ske noget.. vi har Ronaldo, Giggs, Nani og Park, og det bør vøre fint.. Ud over det har vi jo også Eagles, men er ikke sikker på hans generelle niveau!!!

Angreb:
Der skal ikke ske en skid.. OVERHOVEDET..
Hvis vi siger Saha smutter så har vi: Rooney, Tevez, Manucho, Welbeck, Campbell, og det er i mine øjne rigeligt, og især hvis vi skal spille 4-3-3 med kun en enkelt angriber.. så kan vi også få udviklet de unge spillere endnu mere, istedet for at en af dem skal være 5 hjul og de andre skal spille 2. hold kampe, konstant..

Alt i alt, mener jeg ikke at vi skal bruge noget særlig af penge, og slet ikke i størrelsesbeløb der hedder, 300-400mio.. Det er helt i vejret.. Fatter ikke hvis vi skulle gå ud og købe Benzema, for 350mio, og jeg syntes heller ikke vi skal gå ud og købe en spiller som Lahm.. Nu må vi altså lige prøve og satse på vores egne talenter og se hvordan det går.. Og jeg kan ikke se hvorfor vi har SÅ meget brug for de nævnte spillere.. Vi har da klaret os OK i år, og hvis det er når vi ikke har forstærket os så er jeg tilfreds.. Og jeg tror altså på at Neville, simpson og o'shea er rigeligt gode til at styre højrebacken en sæson til hvis brown ikke skriver under..

Så pleeeeeeeeease Fergie, lov mig at du kun henter to unge talenter som du har sagt og meget gerne ikke til en samlet pris der overstiger 200mio..

pølsemanden
15-04-2008, 20:59
Hvis evra smutter kunne det her så ikke være en mulighed, jeg kunne godt se det :D http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2008/04/15/163250.htm

ChristianR
15-04-2008, 21:11
Hvis evra smutter kunne det her så ikke være en mulighed, jeg kunne godt se det :D http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2008/04/15/163250.htm

Evra skal i hvert fald ingen steder. Så håber da ikke, det bliver aktuelt.

Bugge
15-04-2008, 21:59
Håber jeg sgu godt nok heller ikke..
Abidal er i mine øjne heller ikke så god som Evra, slet ikke offensivt hvor vi har utrolig stor glæde af Evras raids op af kanten.. Det er meget få backs der er så teknisk begavede som Patrice..

KennyN
16-04-2008, 09:24
Forstår ikke hvorfor Abidal er foran Evra i kampen om pladsen på det franske landshold. Nå men back to topic..

Vi bør ikke bruge penge på målmænd. Vi har PIG, Van der Sar og Foster. Samt unge talentfulde keepere som Amos, Zieler og Heaton.
Forsvaret skal der måske kigges på, alt efter hvilke spillere der forlader os. Hvis Brown ikke forlænger, skal der måske en ny back ind. Evans og Pique er mulige afgange, da de ikke gider sidde på bænken, Evans er på vej til Sunderland for 4 mio. £.. Ellers er der Rafael, Fabio og Cathcart som kan få mere spilletid næste år. Samt måske Simpson, hvis han bliver..
Midtbanen ser fint ud, Eagles og Martin smutter måske, det samme med Gibson. Til gengæld kan Possebon tage skridtet op og få lidt spilletid. Ingen behov for nye spillere ellers.
Angrebet, giv chancen til Welbeck, Brandy og Campbell, så kører det fint deroppe, da vi i forvejen har Tevez og Rooney samt muligvis Manucho. Sælg Saha, det er spild af penge at have ham rendende..

Så, sats på egne talenter og de unge spillere der er på vej op, i stedet for at købe dyrt ind. Max 1-2 nye spillere ind udefra..

Høgsted
20-04-2008, 11:57
Manchester United er desuden lune på Sevillas Dani Alves, som sidste sommer fik et skifte til Chelsea blokeret af andaluserne. (News of the World)

Rygterne svirre og selvom Brown har forlænget er der stadig rygter om en ny højreback. Men hvad siger i til Dani Alves ??. Personligt synes jeg han er al for offensiv og for dårlig i defensiven til at kunne spille i Premier League. Ligeledes tror jeg at det vil blive al al for offensivt med Ronaldo og Alves i samme side. Han er en meget dygtyg spiller men jeg tror desværre ikke han passer til United eftersom vi har en vis Ronaldo på højre kanten

United DK
20-04-2008, 13:15
Manchester United er desuden lune på Sevillas Dani Alves, som sidste sommer fik et skifte til Chelsea blokeret af andaluserne. (News of the World)

Rygterne svirre og selvom Brown har forlænget er der stadig rygter om en ny højreback. Men hvad siger i til Dani Alves ??. Personligt synes jeg han er al for offensiv og for dårlig i defensiven til at kunne spille i Premier League. Ligeledes tror jeg at det vil blive al al for offensivt med Ronaldo og Alves i samme side. Han er en meget dygtyg spiller men jeg tror desværre ikke han passer til United eftersom vi har en vis Ronaldo på højre kanten

Enig. Han er én af de mest overvurderede spillere i verden p.t., og hvis man skal bruge ham rigtigt, så skal man bruge ham som wing, for back bør han ikke være, det er han for offensiv til.

Høgsted
20-04-2008, 13:23
Enig. Han er én af de mest overvurderede spillere i verden p.t., og hvis man skal bruge ham rigtigt, så skal man bruge ham som wing, for back bør han ikke være, det er han for offensiv til.

Jeg vil ikke sige at han er overvurderet fordi jeg synes han er en fremragende offensiv spiller. I Spanien ser man mere gennem fingre på backs der ikke kan forsvare men derimod bedre angribe. Men i England vil han aldrig fungere - det skulle overraske mig meget hvis han kom til Chelsea og fik kæmpe succes. Hvis han en dag skal til England vil jeg også mene at man skal op og bruge ham som en offensiv kantspiller. Alves er kanon offensivt og elendig defensivt - derfor skal vi ikke havde ham og slet ikke så længe at Ronaldo spiller højrekant

Vilmeister
20-04-2008, 19:40

Det kunne da være sygt med alves og ronaldo. men tror heller ikke det ville være det smarteste. synes ikke vi høves en højre back, simpsons har udviklet sig kanon meget

Daniel
20-04-2008, 21:53
Dani Alves er fremragende til den opgave han har i Sevilla og er klart en af deres aller vigtiste spillere. Jeg synes bare ikke United skal have en højreback der ikke kan forsvarer og render rundt oppe i angrebet hele kampen.

Så jeg synes ikke han er overduret. Passer bare ikke til vores klub eller liga.

RAppel
21-04-2008, 12:30
Enig. Synes heller ikke vi skal hente Alves. Bevars, han er en klsse spiller, men tror bare ikke han ville passe ind på holdet.

The One
22-04-2008, 17:59
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11297120.html

Lahm på en fri transfer til sommer syntes jeg ville være lidt af et drømme scenario. En af få klasse backs i Europa, ung, gratis, og så er han endda lige god i både højre og venstre side. Med ham på holdet ville vores bredde i forsvaret se mere end fornuftig ud, og han ville i hvertfald om når Neville stopper være et rigtig godt bud til startopstilling, og hvis brown gør det bedre, ja så ville han være en skide god type at have på bænken.

Så ja herfra lyder det i hvertfald: KØB, KØB, KØB!

Høgsted
22-04-2008, 18:05
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11297120.html

Lahm på en fri transfer til sommer syntes jeg ville være lidt af et drømme scenario. En af få klasse backs i Europa, ung, gratis, og så er han endda lige god i både højre og venstre side. Med ham på holdet ville vores bredde i forsvaret se mere end fornuftig ud, og han ville i hvertfald om når Neville stopper være et rigtig godt bud til startopstilling, og hvis brown gør det bedre, ja så ville han være en skide god type at have på bænken.

Så ja herfra lyder det i hvertfald: KØB, KØB, KØB!

Ja fantastisk hvis vi får Lahm. Jeg synes han er den ideele til højrebacken og hvis Evra skulle forlade os har vi samtidigt en klassespiller til at tage over der. Men er det ikke først næste sommer han har kontrakt udløb ?

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=37679

Ifølge indkast.dk (ved godt det ikke er ret troværdigt men synes også at havde hørt det andetsteds) løber den til 09 og lader også til at de vil prøve at sælge ham hvilket bliver meget meget svært hvis klubben kan få ham på en Bosman. I øvrigt tror jeg at United havde fremlagt et tilbud hvis han var gratis til sommer. Men kan nogle bekræfte hvornår hans kontrakt udløber ?

KennyN
23-04-2008, 08:46
Lahms kontrakt løber til sommeren 2009. Det har været fremme flere gange, så det er en fejl det med han er ratis til sommer..

schousboe9
25-04-2008, 15:47
Hm... Valencia for 100 mio. kr.??

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8684

Jeg er godt nok imponeret over hans præstationer denne sæson og han har vel været Wigans bedste, men jeg synes dog alligvel, at de 100 mio. kunne bruges bedre. Vi mangler ikke ligefrem kantspillere, så hvis historien passer, har jeg svært ved at se, hvor vi har plads til ham.

Med Park, Nani og Ronaldo har vi tre klassewings, og Rooney kan også dække pladserne udmærket. Okay, Giggs er så på vej ned, så det er måske dér han skal yde forstærkning, men ellers kan jeg ikke se ideén...

Men han skal da være velkommen i klubben, hvis det er, ingen tvivl! :)

Unitedforever
25-04-2008, 16:03
LAhm er en klassespiller og ham BØR vi hente, hvis vi kan slippe med 70-80 mio :D.. angående ham Valencia fyen ?! hvad i alverden er de for en fisk ? har ALDRIG hørt eller set noget tilham.. er der en der kan fortælle hvilke kvaliteter han besiider og om han overhvoedet er god nok til verdens bedste klub : O ?

schousboe9
25-04-2008, 16:10
LAhm er en klassespiller og ham BØR vi hente, hvis vi kan slippe med 70-80 mio :D.. angående ham Valencia fyen ?! hvad i alverden er de for en fisk ? har ALDRIG hørt eller set noget tilham.. er der en der kan fortælle hvilke kvaliteter han besiider og om han overhvoedet er god nok til verdens bedste klub : O ?

Han spiller som sagt i Wigan og han er da en småfinurlig kantspiller med go' teknik, fart og kreativitet. Han ville kunne bidrag med noget bredde på kanterne, men vil ikke kunne gå direkte ind i startopstillingen på bekostning af eks. Nani. Historien siger, han kan spille i begge sider, men personligt har jeg kun set ham i højre. Han er da en udmærket spiller, så han ville klart kunne bidrage med noget, men tror ikke på, han er ikke købt som førstevalg. I hvert fald ikke til højre side!:titte:

Han er vist lejet i Villarreal, så at United har tilbudt Wigan £10 mio. tvivler jeg lidt på!:D Medmindre jeg seføli er gået glip af, at aftalen er blevet permanent i januar eller noget...

Unitedforever
25-04-2008, 16:14
okay det lyder da fornuftigt nok, men 100 mio... come on! helt ærligt, de burde da kunne bruges bedre. PÅ en lahm f.eks :D.. Det er i hvert fald min mening, også, som du selv nævner, ahr vi ikke decideret brug for sådan en type :).. men tak for info :D

man.utd25
25-04-2008, 17:28
okay det lyder da fornuftigt nok, men 100 mio... come on! helt ærligt, de burde da kunne bruges bedre. PÅ en lahm f.eks :D.. Det er i hvert fald min mening, også, som du selv nævner, ahr vi ikke decideret brug for sådan en type :).. men tak for info :D

Dig og din lahm griner, men ja der kan være mange grunde ,måske park bliver solgt og med en giggs der har fart ned af, så kunne det være ok, men 100 mio er lige i overkanten.

Baunie
25-04-2008, 17:58
Valencia blev købt af Wigan i januar. Og 10 mio. er alt, alt for meget. Hvis Liverpool henter ham til 6, så har de alene med den pris betalt godt for ham.

Ja, han kan kan lidt finurlige tricks på en god dag. Men det er godt nok aldrig en spiller, der har imponeret mig. Han kunne komme forbi Jamie O'Hara én gang i sidste uge, og han var midtbanespiller på venstre back.

Rodam
26-04-2008, 10:32
Synes bestemt heller ikke vi skal kaste så mange penge efter Valencia .. Men derimod Lahm! ham ville jeg meget gerne se i united trøjen.. Ville være perfekt med ham bagved Ronaldo! :devill:

Høgsted
27-04-2008, 17:23
http://indkast.dk/index.php?nyhed=37928

Hvad siger i til dette rygte at Santa Cruz skal til United ?? Ved ikke hvor meget hold der er i det men jeg synes selv det lyder meget spændende. Han er nummer 4 over angribere jeg helst vil se i United og jeg synes han har de evner vi leder efter. God i hovedspillet en god teknik og generelt fine boksspiller evner såsom førsteberøringer og holde i bolden. Han har også en meget god målnæse og at score 17 PL mål i Blackburn er bestemt glimrende. Endnu et plus er at han er billigere end både Benzema Huntelaar og Berbatov og det gør ham jo også mere interessant. So bring him on :) !

RAppel
27-04-2008, 17:42
Manchester United vil udbygge den i forvejen skræmmende stab af angribere.

?

Bugge
27-04-2008, 17:45
Manchester United vil udbygge den i forvejen skræmmende stab af angribere.

?

Ja, den kan man undre sig over..

Hinrichsen
27-04-2008, 20:10
http://indkast.dk/index.php?nyhed=37928

Hvad siger i til dette rygte at Santa Cruz skal til United ?? Ved ikke hvor meget hold der er i det men jeg synes selv det lyder meget spændende. Han er nummer 4 over angribere jeg helst vil se i United og jeg synes han har de evner vi leder efter. God i hovedspillet en god teknik og generelt fine boksspiller evner såsom førsteberøringer og holde i bolden. Han har også en meget god målnæse og at score 17 PL mål i Blackburn er bestemt glimrende. Endnu et plus er at han er billigere end både Benzema Huntelaar og Berbatov og det gør ham jo også mere interessant. So bring him on :) !

Ja det kunne være spændene at se ham i United, Han er lidt anderledes end vores andre angribere, og det er en god ting, og så kan han fås for en fornuftig pris... Så IMO er han mere end velkommen på OT

KennyN
27-04-2008, 20:26
Santa Cruz var skadet hele tiden i Bayern, så hvis det er kan vi ligeså godt beholde Saha.. Ja han har gjort det okay for Blackburn, men er han United kvalitet.? Nej, ikke for mig at se..

CC
27-04-2008, 20:33
Tror jeg heller ikke. Hvis endelig vi skulle have noget i den stil, jamen så vil jeg hellere have Huntelaar. Eller bare beholde Campbell:D

Høgsted
27-04-2008, 20:38
Jeg vil også hellere have Huntelaar som jeg ser som den ideelle spiller. Men han bliver formentlig mindst dobbel så dyr mens Cruz allerede har vist at han kan begå sig og endda få succes i PL. Jeg vil bestemt ikke græde hvis vi henter Cruz men vil samtidigt understrege at jeg ser Huntelaar som SPILLEREN

Hinrichsen
27-04-2008, 20:39
Sidder lige og ser VillaReal - Betis og kom til at tænke på Giuseppe Rossi...
Han har sku da haft en god sæson og ville være en udemærket kandidat til en 3. angriber... Var der ikke noget med at SAF fik lavet en klausul i hans kontrakt at han kunne købe ham tilbage hvis han skulle få lyst?

Allan
27-04-2008, 20:41
Sidder lige og ser VillaReal - Betis og kom til at tænke på Giuseppe Rossi...
Han har sku da haft en god sæson og ville være en udemærket kandidat til en 3. angriber... Var der ikke noget med at SAF fik lavet en klausul i hans kontrakt at han kunne købe ham tilbage hvis han skulle få lyst?

Jo det er korrekt, United har så vidt jeg husker en "first option" aftale som gør at hvis Villareal vil sælge skal United have lov at byde først

Drale
27-04-2008, 20:45
Hmm, ja det kunne være spændende at se Cruz i United trøje, men tror nu stadig at Huntelaar eller Benzema er et bedre køb

Dines
27-04-2008, 20:48
Han har da gjort det meget fint, men jeg vil gerne se ham præsterer mere end i bare en sæson. Mine favoritter er stadig Huntelaar eller Berbatov, og så med Campbell, Welbeck eller Manucho som 4. manden.

Hinrichsen
27-04-2008, 20:49
Hmm, ja det kunne være spændende at se Cruz i United trøje, men tror nu stadig at Huntelaar eller Benzema er et bedre køb

Ja men også mindst dobbel så dyre.. Men er enig, Huntelaar eller Benzema er klart de bedtse angribere til United lige p.t

Hinrichsen
27-04-2008, 21:16
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC2572DA3%2D8A1C%2D457F%2D99 26%2D899EA5639CB4%7D&newsid=548817

Nogen der har hørt om Scott Arfield før?:confused:

23Becks
27-04-2008, 21:20
Cruz?????????? argh..... come on!!

Han er piv-gammel og kun god i hovedspillet.. Det vil være der dårligste signing, hvis vi smed penge efter ham..

Køb noget med fremtid i :devill:

CC
27-04-2008, 21:20
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC2572DA3%2D8A1C%2D457F%2D99 26%2D899EA5639CB4%7D&newsid=548817

Nogen der har hørt om Scott Arfield før?:confused:

Aldrig! Tror han er en af knægtene fra lavere rækker, ligesom Aaron Ramsey...

Sørens, havde håbet at bruge indlæg nummer 600 til noget bedre;)

Daniel
27-04-2008, 21:28
Santa Cruz er en mulighed jeg ikke har overvejet som som andre siger er det bare spørgsmålet om han virkelig har United-klasse. Jeg ser dog klart Huntelaar og Berbatov som de to foretrukne løsninger. Også selvom de koster mere.

Angående 4. angriber er jeg lidt mere splittet. Jeg synes at Manucho bør gå ind i førsteholdstruppen og det bringer os op på 4 angribere og det synes jeg sådan set er nok selvom jeg gerne så at en af vores unge englændere fik den plads. Men måske er det bedst hvis Campbell fortsætter i Hull hvis de rykker op og Welbeck er nok stadig for ung.

schousboe9
27-04-2008, 22:14
Cruz?????????? argh..... come on!!

Han er piv-gammel og kun god i hovedspillet.. Det vil være der dårligste signing, hvis vi smed penge efter ham..

Køb noget med fremtid i :devill:

Piv-gammel?? Det er ikke Julio Ricardo (33) fra Inter, der snakkes om.. :)

Roque Santa Cruz fra Blackburn er da kun i omegnen af 25, tror jeg, men gammel eller ej, vil jeg ikke mene, at han er løsningen på vores angrebs-"problem".

Huntelaar er den mest oplagte - han er helt sikkert ikke i Ajax næste sæson, og han er den target man-type, som vi tit mangler (specielt med de lange bolde og indlæg vi insisterer på at slå for tiden, som ingen alligvel kan tage sig af).

Dog synes jeg, at et andet godt bud til angrebet ville være Obafemi Martins. Han minder om Saha, men er dobbelt så hurtig og dobbelt så træfsikker. Han har et bedre skud, bedre fysik, er yngre og... hva' var den sidste ting...??

Nåh jo, han er i stand til at spille mere end 2 kampe i træk!:Smackden:

Og mht. Valencia fra Wigan, hvorfor så ikke Ashley Young fra Villa i stedet? Han ville sikkert koste mere end 100 mio. - nok nærmere 150 - men han er også stensikkert Englands langsigtede løsning på venstrekanten. Hvis Fergie mener vi mangler en kantspiller, synes jeg helt sikkert vi skal gå efter Young - han er englænder, ung, hurtig og laver et hav af assists!

CC
27-04-2008, 22:26
Dog synes jeg, at et andet godt bud til angrebet ville være Obafemi Martins. Han minder om Saha, men er dobbelt så hurtig og dobbelt så træfsikker. Han har et bedre skud, bedre fysik, er yngre og... hva' var den sidste ting...??

Desuden er han indehaver af verdens hårdeste registrerede skud! Kan ikke lige huske hvornår det var, men det var noget af et drøn!

Edit: Fandt det lige! De fleste af jer har nok set det før for det er absolut klasse!

http://www.youtube.com/watch?v=RL-yWCpU3t4&feature=related

ChristianR
28-04-2008, 21:52
Desuden er han indehaver af verdens hårdeste registrerede skud! Kan ikke lige huske hvornår det var, men det var noget af et drøn!

Edit: Fandt det lige! De fleste af jer har nok set det før for det er absolut klasse!

http://www.youtube.com/watch?v=RL-yWCpU3t4&feature=related

Har du link til et sted, hvor der står, han har verdens hårdeste registrerede skud? Har nemlig ikke selv hørt, det var ham - Jeg mente, det var Roberto Carlos.

United DK
28-04-2008, 22:44
Tim Wiese til United?

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1001443.ece;jsessionid=6F690995E6EE86F433E6 1273360C952E

Jeg håber det ikke, da jeg gerne ser Foster få chancen. Desuden synes jeg tit Wiese dropper, hvilket nok også er grunden til, at han slet ikke er inde omkring det tyske landshold.

Fletcherfan
28-04-2008, 22:47
Jeg troede det var fordi han ikke brokkede sig konstant over Kahn, Hildebrand, Lehmann og Neuer...

Parkohargo
28-04-2008, 22:48
Tim Wiese til United?

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1001443.ece;jsessionid=6F690995E6EE86F433E6 1273360C952E

Jeg håber det ikke, da jeg gerne ser Foster få chancen. Desuden synes jeg tit Wiese dropper, hvilket nok også er grunden til, at han slet ikke er inde omkring det tyske landshold.

Kender intet til manden.. Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til når vi har Foster parat.

Øster
28-04-2008, 22:50
Håber aldrig nogensinde at Wiese kommer til United. Det har han overhovedet ikke klassen til også har vi jo også Foster.

Bugge
28-04-2008, 22:54
Jeg kan ikke tage en målmand seriøst med det fesne garn og bukserne dobbelt så højt oppe som Schmeichel i hans tidlige år..

Noget helt andet er, at jeg hellere ser os prøve Foster af først..

Dos santos
01-05-2008, 00:00
Mit førstevalg er klart en rigtig goalgetter. Det er også klart, det vi har mest brug for imo.
Bagefter kan vi så snakke om en kant, da jeg er lidt usikker om Nani er klar til start-11'ern endnu.

robinho
02-05-2008, 07:37
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1116072.ece

der har også været snakket om en højre back.....

United DK
02-05-2008, 07:44
£15,8 mio.?

Det er ALT for meget, når man tænker på, at vi trods alt har en ganske habil spiller på backen. Havde vi nu kun haft Simpson tilbage, fordi Brown var taget til Newcastle, og Neville var blevet erklæret fodboldinvalid, så kunne jeg bedre forstå det, men det er jo ikke tilfældet.

robinho
02-05-2008, 07:48
£15,8 mio.?

Det er ALT for meget, når man tænker på, at vi trods alt har en ganske habil spiller på backen. Havde vi nu kun haft Simpson tilbage, fordi Brown var taget til Newcastle, og Neville var blevet erklæret fodboldinvalid, så kunne jeg bedre forstå det, men det er jo ikke tilfældet.

tja. De dage hvor du kan hugge andre klubbers profiler for 5 mio pund er slut. Og hvis ferguson kun har planer om at købe 2 spillere i år, så kan han lige så godt gå efter dem han allerhelst vil have, fremfor at skæve til prisen. Kan så ikke kommentere på om det er overpris, for har ikke set denne bosingwa spille. Ihvertfald ikke hvor jeg var klar over hvem han var.

United DK
02-05-2008, 08:27
£15,8 mio. er ikke så meget generelt, men for en back synes jeg det er rimelig pebret, og når vi sammentidig ikke er i krise på den plads, så synes jeg det er en tand for pebret.

robinho
02-05-2008, 08:39
£15,8 mio. er ikke så meget generelt, men for en back synes jeg det er rimelig pebret, og når vi sammentidig ikke er i krise på den plads, så synes jeg det er en tand for pebret.

det har ikke noget at gøre med hvorvidt det er en plads hvor der er krise eller ej. Fergie har måske bare fundet et område han kan gøre bedre,uanset hvor mange der så er nu. Så vil han måske sælge en.

Dines
02-05-2008, 09:08
Ferguson må vudere det. Er Boswinga manden, der kan blive en fremtidig back de næste mange år og kan blive en stor spiller, så skal vi købe ham. Men jeg håber lige at Fergie skimter til sin nuværende trup, og dens højrebacker inden han går ud og fyrer næsten 200 millioner af. Der har vi altså: Neville, Brown, Simpson, O'Shea, Hargo og de to tvillinger. Så Fergie må vudere om, det virkelig er nødvendigt med en back, eller om han kan satse på en af sine egne.

Dos santos
02-05-2008, 10:04
Er der nogen, der har set ham spille?
-Jeg kender ham nemlig kun fra FM

Men som sagt tidligere så ønsker jeg mig stadig, han henter en goalgetter istedet.

dannigizmo
02-05-2008, 10:27
Kender intet til manden.. Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til når vi har Foster parat.

News of the World er måske heller ikke den mest pålidelige kilde i verden :D Er det engelske svar på EB og BT - normalt ikke nogen, der har så meget imod at trykke 'rygter'. Siderne skal jo fyldes! :D

RAppel
02-05-2008, 11:35

Det er ikke for at være provokerende, men hvis vi ikke skal hente en højre back i pausen hvad ser du så gerne vi henter?

United DK
02-05-2008, 11:54
Det er ikke for at være provokerende, men hvis vi ikke skal hente en højre back i pausen hvad ser du så gerne vi henter?

Angrebet.

schousboe9
03-05-2008, 11:39
Er der nogen, der har set ham spille?
-Jeg kender ham nemlig kun fra FM

Men som sagt tidligere så ønsker jeg mig stadig, han henter en goalgetter istedet.

Kender og kender... Har set ham I Eurogoals på EuroSport og så et par gange hist og her under CL-udsendelserne. Det ka' fandme godt ske, han ikk' er særlig pæn, men han er fandme hurtig!!:D

Minder lidt om Evra og har nogle udmærket indlæg. Han er vist heller ikke bleg for at tackle, så jeg tror bestemt han ville kunne løse 'problemet' på højre back. Om £15.8 mio er den rigtige pris, vil jeg lade andre vurdere, men jeg tror helt bestemt manden har niveauet.

Og så til angrebet: Der er snak om Dean Ashton nu! Ville egentlig ikke gøre mig noget, han har alt vi mangler oppe foran - styrke, hovedspil og målnæse! Udover det er han jo en ganske habil boldspiller, så han vil helt sikker også gå godt med i opspillet. Nu spiller han jo i West Ham, så han vil nok blive dyr, men hvis det endte med at blive Dean, ville jeg ikke sende så mange klage breve.:)

Desuden er han englænder!:InLove

snegl
03-05-2008, 11:44
Kender og kender... Har set ham I Eurogoals på EuroSport og så et par gange hist og her under CL-udsendelserne. Det ka' fandme godt ske, han ikk' er særlig pæn, men han er fandme hurtig!!:D

Minder lidt om Evra og har nogle udmærket indlæg. Han er vist heller ikke bleg for at tackle, så jeg tror bestemt han ville kunne løse 'problemet' på højre back. Om £15.8 mio er den rigtige pris, vil jeg lade andre vurdere, men jeg tror helt bestemt manden har niveauet.

Og så til angrebet: Der er snak om Dean Ashton nu! Ville egentlig ikke gøre mig noget, han har alt vi mangler oppe foran - styrke, hovedspil og målnæse! Udover det er han jo en ganske habil boldspiller, så han vil helt sikker også gå godt med i opspillet. Nu spiller han jo i West Ham, så han vil nok blive dyr, men hvis det endte med at blive Dean, ville jeg ikke sende så mange klage breve.:)

Desuden er han englænder!:InLove

Og skadet ret meget :D

Ej jeg kan godt lide hans gejst og vilje, men jeg tror ikke han har kaliber til United - heller ikk som 3./4. angriber. Så bør vi spare pengene og satse på Fraizer Campbell / Welbeck fx.

Jeg håber lidt vi henter endnu en aggresiv type som Alan Smith måske bare på en wing plads istedet. Holdet har brug for en sulten og aggresiv spiller, ellers bliver vi dovne og ligeglade i visse kampe.

Christensen
03-05-2008, 12:32
Dean Ashton er da næsten lige så meget skadet som Saha, så nej tak til ham! Kan heller ikke se, hvad vi skal med en 2. rangs angriber som ham..

Krede
03-05-2008, 12:49
Mon ikke Ashton rygter skyldes at vi møder Hammers idag? Synes tit der har været en sammenhæng.

Mht. Bosingwa så må jeg indrømme at jeg ikke kender meget til ham. Jeg vil gerne have en ny højre back - men KUN hvis det er en top-top spiller (her mener jeg en af verdens bedste på positionen). Jeg ved ikke om Bosingwa hører herunder?

Min holdning er lidt, at vi ikke behøver en ny højre back, desperat, men hvis den rigtige dukker op, så skal vi slå til. Det ville være kanon med en på niveau med Evra, hvor Brown så kan koncentere sig om at være 1. reserve til midterforsvaret og Hargreaves koncentrere sig om midtbanepladsen.

Hvordan er Bosingwa ift. Lahm, som der også har været talt om?

Og hvordan ift. de (måske) to bedste i verdenen? Ramos - Sagna?

Christensen
03-05-2008, 12:59
Boswinga er gået hen og blevet fast mand på det portugisiske landshold, og har altså taget pladsen fra spillere som Paulo Ferreira og Miguel, så helt talentløs er han nok ikke.

Bugge
03-05-2008, 13:20
Mon ikke Ashton rygter skyldes at vi møder Hammers idag? Synes tit der har været en sammenhæng.

Uden tvivl.. Da vi mødte Barcelona skulle vi også lige have den 20 år gamle historie om at SAF kunne have været Barca-manager idag, bragt på banen igen..

Kofoed
03-05-2008, 15:48
Om han er talentløs eller ej, så skal vi ikke købe nogen højreback så længe vi har Hargo.. Han er seriøst VERDENSKLASSE på den plads...

United DK
03-05-2008, 16:01
Hvis Hargreaves er villig til, at spille fast på højre backen, så ser jeg ingen grund til, at smide over 150 mio. for Bosingwa.

Mulle
03-05-2008, 16:07
Hvis Hargreaves er villig til, at spille fast på højre backen, så ser jeg ingen grund til, at smide over 150 mio. for Bosingwa.

Kan ikke være mere enig. Men vil så gerne hellere se Lahm i United-trøjen, da han både kan spille venstre og højreback. Så sælger vi Silvestre.

Dines
03-05-2008, 16:11

Enig.! For derudover har vi Simpson, Neville, Brown, O'Shea og tvillingerne, så vi behøver ikke en højreback, hvis Hargreaves bliver omskolet dertil. Af det jeg har set i denne sæson, er han fremragende. Også fordi at hans hurtighed er så nyttig i de offensive spil. Og derudover bliver manden jo aldrig træt. Klasse præstation.!

Krede
03-05-2008, 16:11
Kan ikke være mere enig. Men vil så gerne hellere se Lahm i United-trøjen, da han både kan spille venstre og højreback. Så sælger vi Silvestre.

Vi skal ikke sælge Silvestre. Han brokker sig ikke over at være back-up spiller og jeg mener faktisk ikke du finder bedre til den tjans. Hvis I vil have Hargreaves på back, så skal vi jo bare smide 200 mill efter en central midtbane.

Jeg hælder personligt mest til Lahm, men måske fordi jeg ikke kender nok til Bosingwa.

United DK
03-05-2008, 16:14
Vi skal ikke sælge Silvestre. Han brokker sig ikke over at være back-up spiller og jeg mener faktisk ikke du finder bedre til den tjans. Hvis I vil have Hargreaves på back, så skal vi jo bare smide 200 mill efter en central midtbane.

Hvorfor? Scholes, Anderson, Carrick, Fletcher og evt. Possebon eller et andet talent. Det må være nok.

Dines
03-05-2008, 16:17

Jeg hælder personligt mest til Lahm, men måske fordi jeg ikke kender nok til Bosingwa.

Behøver vi det? Selvom Hargreaves vil blive omskolet til højreback, kan han jo stadig gå op og tage den centrale midtbaneplads, hvis de andre skulle være skadet. Udover det er der Scholes, Anderson, Carrick, Fletcher, O'Shea, Possebon og Gibson der vender hjem fra Wolves.

Krede
03-05-2008, 16:17
Hvorfor? Scholes, Anderson, Carrick, Fletcher og evt. Possebon eller et andet talent. Det må være nok.

Så 4 mand til 3 pladser?????!!! Vi spiller jo altid med tre centrale på udebane i CL. Dvs. blot en eneste skade og vi har ikke en reserve på bænken. De nævner Possebon, men helt ærligt, så ville jeg ikke være tryk ved at smide ham ind i en CL-finale eksempelvis, når en af de tre andre er flade.

Krede
03-05-2008, 16:24
Behøver vi det? Selvom Hargreaves vil blive omskolet til højreback, kan han jo stadig gå op og tage den centrale midtbaneplads, hvis de andre skulle være skadet. Udover det er der Scholes, Anderson, Carrick, Fletcher, O'Shea, Possebon og Gibson der vender hjem fra Wolves.

Men det synes jeg ikke om. Altså hvis vi forestiller os, at Hargreaves bliver vores faste back, så skal han ikke pludselig smides op på midten, fordi vi er tynde der. Forsvaret skulle gerne være nogenlunde ens kamp fra kamp. Possebon og Gibson vil jeg ikke regne med endnu og O'Shea er bare ikke god nok.

Jeg synes man skal forestille sig det scenario som skete i år, hvor vi havde Carrick og Scholes ude. Eller to andre for den sags skyld. Så har vi Fletcher og Anderson tilbage. Vi skal spille udekamp i CL, dvs 3 centrale midtbanefolk. Hvem skal den tredje være? Gibson? Nej vel....
Derudover er det værd at tænke på, at Scholes er 33 år og han kan godt gå hen at have brug for flere pauser. Anderson er 19 og det er stadigvæk muligt, at han kan få store formdyk i så ung en alder. Fletcher har altid været en del skadet.

Derfor kan jeg simpelthen ikke fatte, at folk ikke kan se, at vi Hargreaves skal spille back, så skal vi have en ny på midten. Da jeg synes Hargreaves er kanon på midten og ikke vil spilde ham på back, så mener jeg vi skal have os en ny back. Lahm eller Bosingwa, eller måske en tredje.

Dines
03-05-2008, 16:25
Så 4 mand til 3 pladser?????!!! Vi spiller jo altid med tre centrale på udebane i CL. Dvs. blot en eneste skade og vi har ikke en reserve på bænken. De nævner Possebon, men helt ærligt, så ville jeg ikke være tryk ved at smide ham ind i en CL-finale eksempelvis, når en af de tre andre er flade.

Vi er jo flere mand end 4 spillere til 3 pladser. Vi har en masse spillere, der kan spille flere positioner, så som jeg ser det, behøver vi ikke investere i en ny midtbane, hvis Hargo bliver omskolet. Iøvrigt var jeg ret vild med Giggs i dag. Jeg synes han skal bruges som joker fra nu af, da han helt sikkert har mere at tilbyde holdet, når modstanderne er trætte end når de er friske i starten af kampen.

Dines
03-05-2008, 16:27
Men det synes jeg ikke om. Altså hvis vi forestiller os, at Hargreaves bliver vores faste back, så skal han ikke pludselig smides op på midten, fordi vi er tynde der. Forsvaret skulle gerne være nogenlunde ens kamp fra kamp. Possebon og Gibson vil jeg ikke regne med endnu og O'Shea er bare ikke god nok.

Jeg synes man skal forestille sig det scenario som skete i år, hvor vi havde Carrick og Scholes ude. Eller to andre for den sags skyld. Så har vi Fletcher og Anderson tilbage. Vi skal spille udekamp i CL, dvs 3 centrale midtbanefolk. Hvem skal den tredje være? Gibson? Nej vel....
Derudover er det værd at tænke på, at Scholes er 33 år og han kan godt gå hen at have brug for flere pauser. Anderson er 19 og det er stadigvæk muligt, at han kan få store formdyk i så ung en alder. Fletcher har altid været en del skadet.

Derfor kan jeg simpelthen ikke fatte, at folk ikke kan se, at vi Hargreaves skal spille back, så skal vi have en ny på midten. Da jeg synes Hargreaves er kanon på midten og ikke vil spilde ham på back, så mener jeg vi skal have os en ny back. Lahm eller Bosingwa, eller måske en tredje.

Du udtænker også alle de værste scenarier der kan ske. Altså som jeg ser det, er vi 9 mand til den centrale midtbane efter sommerferien, og selvom alle ikke har det samme niveau, så er det godt nok, når vi kun skal spille med 3 og for det meste 2 af gangen. Så jeg ser intet problem.

Krede
Vi er jo flere mand end 4 spillere til 3 pladser. Vi har en masse spillere, der kan spille flere positioner, så som jeg ser det, behøver vi ikke investere i en ny midtbane, hvis Hargo bliver omskolet. Iøvrigt var jeg ret vild med Giggs i dag. Jeg synes han skal bruges som joker fra nu af, da han helt sikkert har mere at tilbyde holdet, når modstanderne er trætte end når de er friske i starten af kampen.

Hvem mere end Anderson, Fletcher, Scholes og Carrick vil du tælle med? Husk på i år har der været brug for 5. Så du skal finde en frem der kan afløse Hargreaves. Jeg kan ikke se ham på vores nuværende hold.

United DK

Ingen ved om 4-3-3 også er fremtiden, for vi spillede jo 4-4-2 i tirsdag, og hvis Hargreaves bliver gjort til permanent højre back, så kan det være 4-4-2 bliver den foretrukne formation igen.

United DK
03-05-2008, 16:29
Hvem mere end Anderson, Fletcher, Scholes og Carrick vil du tælle med? Husk på i år har der været brug for 5. Så du skal finde en frem der kan afløse Hargreaves. Jeg kan ikke se ham på vores nuværende hold.

O'Shea og Giggs kan i nødstilfælde også spille centralt, og Giggs er efterhånden mere bevendt centralt, da han ikke har speeden til at spille på kanten længere.

Dines
03-05-2008, 16:30

Okay. Lad os sige, at vi spiller 4-4-2 eller 4-3-3. Så spiller vi som regel med Carrick - Scholes og så Anderson, Fletcher eller Hargreaves i den sidste mand på midten. Derudover har vi Giggs og O'Shea der også har spillet midtbane før. Selvom det ikke er samme niveau, så er det altså ikke mere end 2 år siden, de gjorde det fortrinligt sammen derinde. Udover det har vi Gibson og Possebon, som talenterne der måske kan få et par førsteholdskampe næste år.

Krede
03-05-2008, 16:31
Du udtænker også alle de værste scenarier der kan ske. Altså som jeg ser det, er vi 9 mand til den centrale midtbane efter sommerferien, og selvom alle ikke har det samme niveau, så er det godt nok, når vi kun skal spille med 3 og for det meste 2 af gangen. Så jeg ser intet problem.

Hehe. Det var nu ikke for at komme med store forudsigelser. Men jeg mener blot, at det sagtens kan ske, at vi har to ude samtidigt. Jeg tror netop det er derfor Fergie har sørget for, at har haft 5 på nogenlunde samme niveau, da det er en nødvendighed for at spille 433.

Tag eks. Chelsea de har Ballack, Lampard, Essien, Makelele, Mikel og Sidwell.

Vi behøver 5 på top niveau. Hvis vi tager Hargreaves væk derfra, så skal vi købe en ny.

Krede
03-05-2008, 16:34
Ingen ved om 4-3-3 også er fremtiden, for vi spillede jo 4-4-2 i tirsdag, og hvis Hargreaves bliver gjort til permanent højre back, så kan det være 4-4-2 bliver den foretrukne formation igen.

Det var også på hjemmebane, hvor vi skulle vinde. Ellers spiller vi jo meget mere beregnende end tidligere især i udekampene, hvilket betyder 433. Jeg gider altså ikke at starte med Giggs eller O'Shea centralt på Camp Nou næste år.

I øvrigt har det i år også bevist, hvor vigtigt det er at have en spiller med et højt niveau der kan gå ind og ændre kampene. Der gider jeg altså ikke at sætte min lid til Gibson eller Possebon næste år.

Dines
03-05-2008, 16:35
Men Hargreaves kan da stadig blive rokeret op som centralt, hvis alle de andre skulle være skadet. Så går Neville eller en af de andre da bare ind og overtager pladsen på backen. Men vi må vente at se, hvad Fergie har tænkt sig at gøre.

Krede
03-05-2008, 16:41
Men Hargreaves kan da stadig blive rokeret op som centralt, hvis alle de andre skulle være skadet. Så går Neville eller en af de andre da bare ind og overtager pladsen på backen. Men vi må vente at se, hvad Fergie har tænkt sig at gøre.

Selvfølgelig. Jeg mener bare ikke, at der skal pilles ved forsvaret. Jeg ser helst de samme spiller hver gang. Jeg ville være ked af, at fordi vi er lidt tynde andre steder, så skulle Evra smides et andet sted hen, eller Rio eller Vidic for den sags skyld.

Men lad det nu bare ligge. Vi kan vist ikke helt blive enige om den sag. :-) Jeg synes bare at fodbold idag kræver en kæmpe trup for at vinde mange pokaler og at de 4 vi købte i sommers har gjort, at vi i år er kommet til finalen i CL. Derfor synes jeg også at vi skal bruge en masse af Glazers penge til sommer og købe 2 klassespillere (højre, angriber) og derved få et endnu mere komplet hold.

Kofoed
03-05-2008, 18:19
Selvom hargo blev gjort til back, kan vi jo stadig bruge ham på midten.. og hvis vi ikke kunne det ville det da heller ikke være jordens undergang.. så har vi 4 mand til hvad nogle kalder 3 pladser på midten.. men det er det jo ikke nødvendigvis.. vi kan jo spille hvad vi vil, og som jeg ser det kan vi fint spille 4-4-2 hvis vi har 2 midtbaner skadet.. Og så har vi jo en Rooney og tevez der til über-nød kan spille på midten..

Så jeg er faktisk ganske godt tilfreds, og hvis det stod til mig købte vi ikke nogle nye folk..Vi har klaret os kanon i denne sæson, ovenikøbet med en meget skadet Rooney.. Og hvis planen så er at man får smuttet, welbeck, Campbell og manucho ind på/omkring første holdet, så er jeg tilfreds.. De eneste jeg så gerne så smutte var vel Saha, der efterhånden ikke kan bidrage med noget..

snegl
03-05-2008, 18:42
Selvom hargo blev gjort til back, kan vi jo stadig bruge ham på midten.. og hvis vi ikke kunne det ville det da heller ikke være jordens undergang.. så har vi 4 mand til hvad nogle kalder 3 pladser på midten.. men det er det jo ikke nødvendigvis.. vi kan jo spille hvad vi vil, og som jeg ser det kan vi fint spille 4-4-2 hvis vi har 2 midtbaner skadet.. Og så har vi jo en Rooney og tevez der til über-nød kan spille på midten..

Så jeg er faktisk ganske godt tilfreds, og hvis det stod til mig købte vi ikke nogle nye folk..Vi har klaret os kanon i denne sæson, ovenikøbet med en meget skadet Rooney.. Og hvis planen så er at man får smuttet, welbeck, Campbell og manucho ind på/omkring første holdet, så er jeg tilfreds.. De eneste jeg så gerne så smutte var vel Saha, der efterhånden ikke kan bidrage med noget..

Der er jeg uenig. Der skal altid noget nyt blod i truppen for at skabe konkurrence om pladserne + at der altid er nogle spillere der bliver mætte (Der skal noget vilje ind)
Vinder vi begge mulige titler i år er jeg faktisk bange for om Ronaldo og andre folk bliver for mætte.

robinho
03-05-2008, 19:11
hvis fergie virkelig har tænkt sig at hente bosingwa, så er det nok ikke i fergies tanker at hargreaves får et mere permanent ophold på backen. Og selvom han gør det rigtig godt på backen, så er jeg enig. Alle hans kræfter skal bruges på midtbanen.

Kofoed
03-05-2008, 21:54
Måske ikke den passende tråd men svarer lige kort. Jeg har set en smule af Wigan og har været imponeret over Valencia som jeg synes generelt har været deres bedste spiller i de kampe jeg har set med Wigan. Hvis nu en Hargo fx kommer ned og spiller en del back i næste sæson (hvilket jeg ikke håber da jeg mener vi skal gøre mest mulig brug af hans løbearbejde) vil vi nok mangle en midtbanespiller hvilket kunne være Valencia. Han er måske ikke den idelle at have inde i midten men måske mere som backup for en kantspiller. Synes virkeligt at Park og Giggs er dalet i niveau og Valencia er ung og han kunne efter min mening være et frisk pust i truppen. Dog synes jeg ikke vi skal købe ham hvis han koster omkring de 100 mio

Okay.. ja jeg syntes dog ikke vi skal ud og købe nogle midtbane spillere, og ligemeget hvor meget jeg ønsker det tror jeg ikke SAF har tænkt sig at spille hargo på backen..

Høgsted
03-05-2008, 22:14
Okay.. ja jeg syntes dog ikke vi skal ud og købe nogle midtbane spillere, og ligemeget hvor meget jeg ønsker det tror jeg ikke SAF har tænkt sig at spille hargo på backen..

Jeg synes heller ikke som udgangspunkt at vi skal forstærke truppen med en midtbanespiller men derimod skal vi have fat i en striker og en højreback. Men rykkes Hargo ned på backen synes jeg lige pludseligt vi mangler en enkelt midtbane og helst en central midtbane hvilket dog ikke passer perfekt på Valencia. Men i nogle kampe vil en Brown kunne tage backen og så kunne Hargo komme og på en central midtbane og Valencia ud på en kant som aflastningsspiller

AJ
03-05-2008, 22:54
Hej jeg er ny her, og må skuffe jer med, at jeg er Liverpool-fan.

Hvorfor i alverden er det så nødvendigt for jer med en ny angriber? Det meste af tiden spiller i med én mand helt up front, som normalt er Tevez, men også nogle gange Ronaldo eller Rooney. Derudover er Saha vel god nok til at være fjerdevalg. Og hvad med ham Manucho?

Jeg er dog enig i, at en ny højreback må være påkrævet for jer, og her kunne Bosingwa være et rigtig godt bud.

Mht. "ny midtbanespiller-debatten" kan jeg følge begge synspunkter. I har fire kanonspillere, men Scholes er 34, og der mangler måske lige den rigtige arvtager til Roy Keane, som leder. Hvilke centrale midtbanespillere har i dog været linket til?

Kofoed
03-05-2008, 23:00
Jeg synes heller ikke som udgangspunkt at vi skal forstærke truppen med en midtbanespiller men derimod skal vi have fat i en striker og en højreback. Men rykkes Hargo ned på backen synes jeg lige pludseligt vi mangler en enkelt midtbane og helst en central midtbane hvilket dog ikke passer perfekt på Valencia. Men i nogle kampe vil en Brown kunne tage backen og så kunne Hargo komme og på en central midtbane og Valencia ud på en kant som aflastningsspiller

Det er jeg helt enig i.. HVIS hargo skal spille backen mangler vi en enkelt midtbane..
Det behøver ikke nødvendigvis være en defensiv, da vi har Carrick, Fletcher, Anderson og scholes der vel også på sine gamle dage er blevet mere defensiv.. Men jeg tror ikke Hargo bliver omskolet og så mener jeg ikke vi skal købe til midten, og på backen er jeg stadig af den overbevisning at vi skal satse i egne rækker med brown og simpson og hargo i reserve..

så har vi angrebet hvor jeg godt kan gå med til en enkelt forstærkning..

Det der stadig afholder mig fra at sige KØB KØB KØB, er at jeg syntes der er gået for meget Chelsea i den.. Hvorfor skal vi bruge så mange penge?? Ved godt det hører med til moderne fodbold hvis man vil være de bedste, men den tanke kan jeg ikke helt forene mig med, selvom jeg godt ved at det et eller andet sted er nødvendigt..

Martinsen
03-05-2008, 23:00

Hvorfor i alverden er det så nødvendigt for jer med en ny angriber? Det meste af tiden spiller i med én mand helt up front, som normalt er Tevez, men også nogle gange Ronaldo eller Rooney. Derudover er Saha vel god nok til at være fjerdevalg. Og hvad med ham Manucho?

Jeg er dog enig i, at en ny højreback må være påkrævet for jer, og her kunne Bosingwa være et rigtig godt bud.

Mht. "ny midtbanespiller-debatten" kan jeg følge begge synspunkter. I har fire kanonspillere, men Scholes er 34, og der mangler måske lige den rigtige arvtager til Roy Keane, som leder. Hvilke centrale midtbanespillere har i dog været linket til?

I PL spiller vi oftest med 2 mand på toppen, hvilket vi også gjorde idag indtil Nani blev udvist. Vores forreste er dog meget bevægelige så de er over det meste af banen. Men jeg synes vi mangler en angriber fordi at det ikke er nok med kun Rooney og Tevez. Du nævner Saha man kan desværre ikke sætte sin lid til en mand der er ukampdygtig i 9 ud af 10 kampe. Wellbeck er meget ung, så det er sikkert for tidligt at han for chancen. Manucho kender jeg intet til, men det lader da ikke ligefrem til han bomber dem ind for Panathinakos, så jeg ser det som meget tvivlsomt at han bliver en sucess.

United DK
03-05-2008, 23:08

Dermed kan vi konkludere, at du ikke har meget at flytte rundt med. ;)

Saha er indirekte fodboldinvalid, så han tæller ikke rigtig, men du har da ret i, at spiller vi 4-3-3, så er en ny angriber ikke livsnødvendigt, men spiller vi derimod 4-4-2, hvilket vi stadig gør en del, så er en ny angriber påkrævet, for selvom vi papiret har fire angribere med Rooney, Tevez, Manucho og Fraizer Campbell (som p.t. er lejet ud til Hull), så mangler vi en goalgetter. Man kan selvfølgelig spørge sig selv, om det mest scorende hold i PL, har brug for en ny angriber, men her skal man tage med i overvejelserne, at Ronaldo nok har haft sin bedste sæson målmæssigt, og sådan en kan man ikke forvente næste sæson, og derfor skal vi have en mand, der kan lave de mål, som Ronaldo ikke kommer til at lave. Det kunne selvfølgelig være Rooney eller Tevez, men de er bare ikke skarpe nok.

Jeg er meget i tvivl om vi skal ud, og købe en ny højre back, for Brown har gjort det godt, og jeg synes £15,8 mio. for Bosingwa er meget, når vi ikke akut står og mangler en højre back.

Vi har ikke brug for en Roy Keane-type, det har de to seneste sæsoner vist, og så længe Scholes kan være med på topplan, så ser jeg ingen grund til, at gå ud og hente en ny central midtbanespiller.

AJ
03-05-2008, 23:08
I PL spiller vi oftest med 2 mand på toppen, hvilket vi også gjorde idag indtil Nani blev udvist. Vores forreste er dog meget bevægelige så de er over det meste af banen. Men jeg synes vi mangler en angriber fordi at det ikke er nok med kun Rooney og Tevez. Du nævner Saha man kan desværre ikke sætte sin lid til en mand der er ukampdygtig i 9 ud af 10 kampe. Wellbeck er meget ung, så det er sikkert for tidligt at han for chancen. Manucho kender jeg intet til, men det lader da ikke ligefrem til han bomber dem ind for Panathinakos, så jeg ser det som meget tvivlsomt at han bliver en sucess.

Men ville en eventuel tredjemand i angrebet(der i så fald skal være af høj kvalitet, Berbatov fx.) stille sig tilfreds med en sådan rolle efter spillere som rooney, tevez og ronaldo? Det bliver i hvert fald svært for ferguson. Ellers kan han jo altid lave en henke larrson, hvis der skulle opstå skadesproblemer:)

AJ
03-05-2008, 23:13
@ united dk:

Latterlig første kommentar.

Kan følge dig med dit synspunkt på Bosingwas pris. Ham danny simpson skulle vist heller ikke være het dårlig vel?

Mht. scholes, går spørgsmålet jo også på hvor længe han kan det..

Martinsen
03-05-2008, 23:15
Men ville en eventuel tredjemand i angrebet(der i så fald skal være af høj kvalitet, Berbatov fx.) stille sig tilfreds med en sådan rolle efter spillere som rooney, tevez og ronaldo? Det bliver i hvert fald svært for ferguson. Ellers kan han jo altid lave en henke larrson, hvis der skulle opstå skadesproblemer:)

Der er rigtig mange kampe for hold som United og Liverpool for den sags skyld på en sæson. Så der vil selvfølgelig være rigelig med kampe til den nye mand, og som jeg ser det vil han ikke være decideret 3. valg. Det giver os også muligeden for at skifte lidt med angrebstype, alt efter hvilken modstander vi møder. Modsat nu hvor vi kun har Rooney og Tevez at vælge i mellem. Og så Saha selvfølgelig en gang hvert halve år.

Martinsen
03-05-2008, 23:17
@ united dk:

Latterlig første kommentar...

Hmm prøv at se den lille (;) ) han satte efter kommentaren. Hvis du ikke kan tage små spydigheder som den kommentar var. Er jeg sku bange for du ret hurtigt er væk herinde fra igen. Men det kan selvfølgelig også være det var din intention.

Kofoed
03-05-2008, 23:27

Velkommen.. Ganske godt indlæg du lægger ud med:)
Angriber har nok noget at gøre med, at vi ikke kan satse på at Ronaldo bliver ved med at score så absurd meget, og i den situation scorer Rooney og Tevez altså for lidt.. Og så gælder Saha altså ikke mere i mine øjne.. Fast inventar på skadeslisten, og det går altså ikke mere.. min tålmodighed er hvertfald opbrugt trods meget lang snor fra min side..

Højreback ser jeg stadig gerne at vi satser på det vi har, men kan da godt se det fornuftige i at satse på de sikre heste og gå ud og købe en god spiller til 200mil.. Jeg syntes bare ikke det er det rigtige..

Centralt syntes jeg ikke vi har brug for noget.. vi har Anderson, Carrick, Hargreaves, Scholes, Fletcher, som er helt fint, også selvom vi spiller 4-3-3.. hvis scholes så stoppede ville vi stadig have 4 hvilket jeg mener er nok, da vi også kan spille 4-4-2..

AJ
03-05-2008, 23:28
Hmm prøv at se den lille (;) ) han satte efter kommentaren. Hvis du ikke kan tage små spydigheder som den kommentar var. Er jeg sku bange for du ret hurtigt er væk herinde fra igen. Men det kan selvfølgelig også være det var din intention.

Jeg lagde skam mærke til den, jeg synes bare ikke, at det var nødvendigt at skrive det som det allerførste.

Kofoed
04-05-2008, 00:22

Easy now.. Self, var det bare i sjov, men dem der kommer herind for at diskuterer seriøst, kan vi jo ligeså godt prøve at holde på, istedet for at skræmme dem væk.. Så kan i jo evt. gemme alt det sjove, til nogle af alle de tosser der kommer herind..

Fletcherfan
04-05-2008, 09:17
Jeg synes, at Uniteds talentmasse er afgørende om og hvilke spillere United køber... Er talenterne gode nok og er de klar til Premier League??? Og hvis vi kigger på dem, der er mest 1. holdskatuelle:

Chris Eagles: Har fået muligheden for at vise sit værd i de sidste to sæsoner, men har ikke været så meget at se... Derfor er han med stor sandsynlighed væk når næste sæson starter.
Danny Simpson: I mine øjne et stort ? Er han virkelig god nok??? Jeg synes, at næste sæson skal være hans sidste chance, han er trods alt blevet 20-21 år, og det er nu han skal slå til... Hvis han ikke er god nok (og Neville ikke kommer op på sit normale niveau igen) så skal United købe en højreback...
Lee Martin: Tror han får næste sæson til at bevise sit værd... Men bliver heller ikke så overrasket hvis han bliver solgt i sommer... Tror også han er væk senest om et år (dvs. sommeren 2009)
Manucho, Wellbeck, Campbell: Manucho er lidt tvivlsom, siden han spillede i Angola til han var 24 år... Og han har som sagt ikke liget smadret netmaskerne nede i Grækenland så jeg synes, at vi er i vores gode ret til at tvivle på ham... Og så er der de to største talenter i truppen lige nu... Campbell og Wellbeck... Hvis de er klare til omkring 30-40 kampe i PL og CL så skal United ikke købe nogen angriber, men bare sælge Saha... Ser ud til, at Campbell har en stor stjerne hos SAF, og han ser ud til at klare sig rigtig godt i Hull... Mens Wellbeck nok, og forhåbentlig, også får flere chancer næste år...

Tror United sælger: Eagles, Dong, Saha og muligvis Simpson, Pique, Silvestre og Martin... Hvis de bliver solgt så kunne United godt trænge til en venstre back og/eller en højreback og muligvis en angriber...

Dines
04-05-2008, 09:38

Cool du kommer ind og skriver seriøst, når man tænker på, at du er fan af modstanderholdet.

Jeg mener udentvivl, at vi skal hente en ny angriber. Faktisk er det den plads, at vi primært bør forstærke, efter min mening. Saha er kronisk skadet. Han er en verdensklassespiller, men han er simphelthen skadet 3/4 af sæsonen. Det er synd for ham, at hans ophold er blevet ødelagt, da han er en dygtig spiller, der kunne have fået en flot karriere her på Old Trafford. Men når man bliver skadet i opvarminingen op til flere gange, og i et skud til kamp, ja så er grænsen altså noget.

Så har vi Rooney og Tevez tilbage. Rooney er også ofte skadet. Han har haft 4 skader/ting, der har holdt ham udenfor i år. Dvs. at vi som nu p.t. har vi 1 reel angriber at spille med. Welbeck er stadig for ung, selvom jeg håber han snart får chancen. Tevez er uskarp ind i mellem, og Ronaldo kan ikke klare alting selv. Midtbanen bidrager sjældent med noget. Hvad har vi så at sætte ind? Ingenting! Og det er der, at vi skal have en angriber. Dels for at aflaste Tevez-Rooney og så for at man kan sætte ham ind, hvis der bliver brug for det. Derudover ville det så også være dejligt, hvis Ronaldo kunne slippe for at komme i angrebet, da man havde en angriber. Jeg håber vi køber enten Berbatov eller Huntelaar. Begge dygtige spillere, der er gode foran kassen, og som jeg tror vil kunne slå igennem her med det samme.

Jeg er i tvivl om højrebacken. Vi har en masse spillere, der kan spille den plads, og som Hargreaves gør det der p.t. behøver vi ingen ny. Vi har Simpson, som jeg ser som et stort talent. Men hvis Ferguson vuderer, at Hargreaves skal spille midtbane og Simpson ikke er god nok, så behøver vi en back, ja. Neville kommer aldrig tilbage på sit tidligere niveau, og der er efterhånden heller ikke lang tid til han stopper. Jeg ville aldrig blive tryg ved Brown eller O'Shea som permanent på den plads. Tvillingerne fra Brasilien, er for svære at vudere på nuværende tidspunkt. Så efter min mening afhænger det af om Hargreaves bliver permanent back eller at Simpson slår igennem.

Som jeg har beskrevet tidligere i tråden, så mener jeg ikke at vi behøver en ny midtbanespiller. Vi har 5 topklasse spillere der, og så har vi et par spillere, der sagtens kan gå ind og gardere på pladsen, hvis der kommer mangel. Du har ret i, at vi skal have en efter Scholes, men der ser jeg Anderson som et godt bud. Og så lad os tage det til den tid han stopper. Jeg tror stadig han har et par år i sig endnu.

AJ
04-05-2008, 10:07
Hvis vi siger, at i som udgangspunkt skal spille 4-4-2, og at i skal 2 spillere til hver position, ser det nogenlunde sådan her ud.

Vds - kuzczak
simpson - hargreaves
ferdinand - brown
vidic - pique
evra - silvestre
ronaldo - park
carrick - scholes
anderson - fletcher
nani - giggs
rooney - manucho
tevez - ?

Derudover har i også o'shea, der kan spille alt, så der er ikke de store mangler, men måske alligevel en angriber som i siger, da jeg ikke kender ham Wellbeck. Selvfølgelig kan der også altid stilles ? ved Silvestre. Men umiddelbart behøver i ikke investere i det helt store.

Angriberen kunne eventuelt være berbatov, og så er jeres offensiv komplet.

McPherson
04-05-2008, 10:21
Tror ikke Huntelaar kan klare sig i England! Han har ingen fysik! Han er langsom og ikke specielt stærk i nærkampene! Derudover kan han ikke specielt meget andet med bolden end at score.. Jeg sammenligner ham lidt med Nistelrooy, og sys han var rigtig god med bolden, stor og stærk og havde et nogenlunde tempo! Det ser jeg ikke rigtig i Huntelaar..

Jeg så gerne vi fik Berbatov, Keane, Luis Fabiano..

Men ville nu ikke være utilfreds hvis Huntelaar blev hentet, tror bare ikke han bliver en lige så stor succes som alle regner med!

Høgsted
04-05-2008, 10:22
Manchester United træner Sir Alex Ferguson vil byde op imod 260 millioner kroner for landsholdsspilleren Micah Richards. (News of the World & People)

Endnu engang rygter om en ny højreback og Richards kan endda også spille inde i midten. Han er den ideele spiller på højrebacken - jeg synes simpelthen ikke vi kan finde en der er bedre i verden (som er realistisk). Han er bomstærk, fin i offensiven, ung og så har han allerede et højt niveau. Jeg synes virkelig vi skal smide alle de penge efter ham fordi han er så kæmpe et talent. Men hvad siger i til Richards ??

EDIT: Her er den oprindelige artikel: http://blogs.notw.co.uk/sport/2008/05/fergie-in-for-m.html

Unitedalisme
04-05-2008, 10:28
Tror ikke Huntelaar kan klare sig i England! Han har ingen fysik! Han er langsom og ikke specielt stærk i nærkampene! Derudover kan han ikke specielt meget andet med bolden end at score.. Jeg sammenligner ham lidt med Nistelrooy, og sys han var rigtig god med bolden, stor og stærk og havde et nogenlunde tempo! Det ser jeg ikke rigtig i Huntelaar..

Men ville nu ikke være utilfreds hvis Huntelaar blev hentet, tror bare ikke han bliver en lige så stor succes som alle regner med!

Du skal ikke undervurdere hunterlaar.. Han har en rigtig god teknik og kan sagtens være med i opspillet og så score han en masse mål og kan os selv vende på en modstander og score, mener nu har har kvaliteten til at spille for united..

United DK
04-05-2008, 10:32
News of the World er en sladderavis, så Richards-historien er garanteret en and. Jeg synes Richards er en fantastisk spiller, men ikke som back, men midterforsvar, og der er vi dækket godt ind. Han ville være en glimrende erstatning for Rio, men der går stadig 5-6 år endnu, og til den tid spiller Richards allerede i en større klub end City.

McPherson
04-05-2008, 10:34
UHA jeg ser gerne Richards! Den dreng er SÅ genial! En skam han spiller for rivalen! Tror under ingen omstændigheder de vil sælge til United :-/

United DK
04-05-2008, 10:36

Hvis du har set Huntelaar så meget som jeg har (over 20 kampe), så ved du også, at han har fysik. Han er ikke hurtig nej, men det kompensere han for via sin målnæse, som er helt fantastisk.

Jeg forstår ikke, hvorfor du klager over Huntelaars fysik, når du sammentidig nævner Fabiano, for han har slet ingen fysik, og jeg tvivler på han kan gøre sig i PL, for forsvarspillerne er mere kontante der, end i Spanien. Vi kan jo bare se hvor stor succes Forlan har haft dernede, ift. i England.

Høgsted
04-05-2008, 10:37
News of the World er en sladderavis, så Richards-historien er garanteret en and. Jeg synes Richards er en fantastisk spiller, men ikke som back, men midterforsvar, og der er vi dækket godt ind. Han ville være en glimrende erstatning for Rio, men der går stadig 5-6 år endnu, og til den tid spiller Richards allerede i en større klub end City.

Synes sagtens han kan spille en back og har set ham spille to landskampe som højreback hvor jeg synes han har gjort det fremragende. Vi ved alle at han er meget solid i defensiven men synes han viste gode offensive takter og synes sagtens han kan spille en back.

News of the World skriver også idag at Messi er på vej til Chelsea for 80 pund så sladderavis har du vist ret i. Ligeledes mener de at United er klar med over 100 mio for Aaron Ramsey :) !

Daniel
04-05-2008, 10:51
Synes sagtens han kan spille en back og har set ham spille to landskampe som højreback hvor jeg synes han har gjort det fremragende. Vi ved alle at han er meget solid i defensiven men synes han viste gode offensive takter og synes sagtens han kan spille en back.

News of the World skriver også idag at Messi er på vej til Chelsea for 80 pund så sladderavis har du vist ret i. Ligeledes mener de at United er klar med over 100 mio for Aaron Ramsey :) !

Hargreaves er offensivt langt bedre på backen. Ser hellere at vi beholder ham og har Brown som reserve i midten og Simpson som reserve på højreback. Jeg kunne godt tænke mig at vores forsvarspillere så sådan ud til næste sæson: Hargreaves, Neville, Simpson, Evra, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Brown, Evans

Vores stærkeste opstilling ville så hedde: Hargreaves Ferdinand Vidic Evra

Jeg har det lidt svært med Neville for egentligt ville jeg helst give Simpson plads på højrebacken når vi mangler Hargreaves. Evans kan være 4. valg i midterforsvaret. Han er britisk og et år yngre end Piqué som jeg ikke tror vil være tilfreds med at være 4. valg.

Har ikke set noget til Aaron Ramsey men lyder spændene og så er han jo britisk. 100 mio. lyder dog som mange penge. Er der nogen der ved om han spiller fast på Cardiffs hold så man evt. kunne se ham i en FA Cup finale???

Høgsted
04-05-2008, 10:56
Hargreaves er offensivt langt bedre på backen. Ser hellere at vi beholder ham og har Brown som reserve i midten og Simpson som reserve på højreback. Jeg kunne godt tænke mig at vores forsvarspillere så sådan ud til næste sæson: Hargreaves, Neville, Simpson, Evra, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Brown, Evans

Vores stærkeste opstilling ville så hedde: Hargreaves Ferdinand Vidic Evra

Jeg har det lidt svært med Neville for egentligt ville jeg helst give Simpson plads på højrebacken når vi mangler Hargreaves. Evans kan være 4. valg i midterforsvaret. Han er britisk og et år yngre end Piqué som jeg ikke tror vil være tilfreds med at være 4. valg.

Har ikke set noget til Aaron Ramsey men lyder spændene og så er han jo britisk. 100 mio. lyder dog som mange penge. Er der nogen der ved om han spiller fast på Cardiffs hold så man evt. kunne se ham i en FA Cup finale???

Meget enig i at Hargo er bedre offensivt end Richards men jeg ønsker at vi udnytter Hargos løbevilje inde på midten og ikke på backen. Richards er til gengæld bedre offensivt end Brown og så ville Brown kunne være reserve på højrebacken og i midterforsvaret.

Er ikke sikker men Ramsey blev skiftet ind i FA Cup semifinalen efter 47 min så umiddelbart vil jeg tro han ligger i periferien af holdet. Men knægten er også kun 17 år og synes også han lyder spændende. Dog er 100 mio efter min mening en smule for meget for en 17 årig men kommer self meget an på hans talent og niveau. Har desværre ikke set ham ret meget udover i FA Cuppen

Krede
04-05-2008, 10:59
NOTW er nærmest værre end The Sun. MEN... Lad os nu forestille os, at der alligevel er noget i historien, så ville Richards være fuldstændig skræmmende at få ind i en forsvarskæde. Han bringer fysisk ind og fightermentalitet, så vi ikke bliver et alt for blødt sydlandsk hold.
Ting der taler for, at han kunne være på vej til United er, at Fergie tidligere har vist, at han VIL have nogle dygtige engelske spillere og gerne betaler dyrt for dem (Carrick, Hargreaves eks.), derudover undrede det mig, at Fergie ikke købte Hutton, men tænkte, at han må have et alt. i tankerne det kunne være Richards. Derudover kan City få svært ved at sige nej til pengene, da de sandsynligvis får brug for en masse til sommer.
Richards er klasse på backen. Han mangler lidt intelligens til at spille centralt, men det kommer med alderen, så jeg kan samtidigt forestille mig, at han med tiden kunne flyttes ind centralt. Men lad os nu se :-)

Men hvis det endelig var sandt, ville I så have Richards fremfor de andre alt. på pladsen?

KennyN
04-05-2008, 11:21
Jeg ville hellere have Richards på holdet end Bosingwa, Lahm og et par af de andre der er blevet nævnt nogle gange efterhånden.. Richards ville passe perfekt ind på holdet, da han kan spille flere pladser, han er ung og vil vinde titler, hans stil ville være god at have i forsvaret, og han ville kunne tilføre lidt ekstra defensivt.. Så ja tak, men mon det bliver en realitet. Tvivler..

Krede
04-05-2008, 11:21
Nogen der har link til den Ramsey for 100 mill historie.?

NtotheT
04-05-2008, 11:25
Hvis United får Richards, så er jeg verdens mest tilfredsstillede United-fan. Manden/knægten er fantastisk. Han har det hele hvad en back/CB står for. Fighthervilje, modighed osv.. Han vil fuldbyrde et meget meget komplet forsvar i forvejen og hvis han kommer, så mener jeg ikke vi behøves at købe den ekstra midtbane spiller, som nogle eftersøger, for så kan Hargo kun koncentrere sig om sin midtbane-pligter. Men så er spørgsmålet hvem der ryger? Neville, Silvestre, Evans, Pique?

Desuden læste jeg her fornyligt et sted(har glemt hvor) at hvis Sven Gøran bliver fyret i City, ville Richards og Michael Johnson skifte. Hvis United kunne på en smart måde hente Johnson og Richards, ville det jo være perfekt. Jeg synes simpelthen Johnson er så en genial spiller. Han minder forholdsvis meget Carrick synes jeg og så er han engelsk. Synes næsten ikke det kan fås bedre. Så vi må bare håbe på en fyring af Eriksson :)

KennyN
04-05-2008, 11:39
Såfremt Richards nu skulle komme til United, så betyder der formentlig farvel til Pique. Han ville ryge langt ned i rækken, og samtidig ville vi kunne få en god sum penge for ham til at dække Richards købet. Der bliver snakket om 25 mio. £ for Richards. Ved at sælge Pique, Eagles, Martin, Gibson og Saha, vil man stort set have dækket størstedelen af omkostningerne. Evans kunne jo også blive solgt, men har svært ved at se vi sælger både ham og Pique til sommer.. Men lad os nu se, Richards har kontrakt til 2013, og City - United er jo rivaler..

Hald
04-05-2008, 11:43
Syntes heller ikke vi skal gå ud og købe vildt ind. Enten skal vi kun hente et talent, a la Anderson som bare skal ha den tid det tager for at udvikle sig, i Andersons tilfælde var det jo ikke længe : )
Eller så skal vi en spiller ind, et stort navn. Muligvis en målmand. Man kunne jo nævne Kameni eller Frey.
Mit største ønske er vi henter Lahm. Hargo har jo nok lagt et godt ord ind for ham! Det er det mest sandsynlige køb ser jeg.

KennyN
04-05-2008, 11:44
Nogen der har link til den Ramsey for 100 mill historie.?

Link til historien om Richards: http://blogs.notw.co.uk/sport/2008/05/fergie-in-for-m.html

Det er også News of the World som skriver om Ramsey. Det har tidligere været fremme at United var efter ham. I marts var han også på vej, men dengang for 5 mio. £, så de der 10 mio. £ der nævnes i dag, er nok lidt overdrevet..
Fra marts: Manchester United and Arsenal have tabled bids for Cardiff prodigy Aaron Ramsey. The 17-year-old, who is valued at around £5m after only seven starts for the Bluebirds is being courted by Sir Alex Ferguson and Arsene Wenger - with Old Trafford believed to be his likely choice. (Daily Express)

United DK
04-05-2008, 11:45
Medmindre vi ligger en halv milliard på bordet for Richards, så tror jeg ikke på, at City vil sælge ham til os. Man skal i hvert fald ikke sætte næsen op efter det.

Bergmann
04-05-2008, 11:46
Hvis vi siger, at i som udgangspunkt skal spille 4-4-2, og at i skal 2 spillere til hver position, ser det nogenlunde sådan her ud.

Vds - kuzczak
simpson - hargreaves
ferdinand - brown
vidic - pique
evra - silvestre
ronaldo - park
carrick - scholes
anderson - fletcher
nani - giggs
rooney - manucho
tevez - ?

Derudover har i også o'shea, der kan spille alt, så der er ikke de store mangler, men måske alligevel en angriber som i siger, da jeg ikke kender ham Wellbeck. Selvfølgelig kan der også altid stilles ? ved Silvestre. Men umiddelbart behøver i ikke investere i det helt store.

Angriberen kunne eventuelt være berbatov, og så er jeres offensiv komplet.

Efter min mening er det bare ikke en berbatov, som vi mangler. Han er meget kreativ, og ikke den bombetype, som vi hidtil har omtalt. Jeg så gerne, at vi fik fat i David Villa, selvom at det ville være vanvittigt at skulle have endnu så stor en personlighed, som muligvis skulle bruge lidt tid på bænken. Rooney kan vi umuligt sætte på bænken, og det gør Ferguson heller ikke. Han kan spille alle sæsons kampe og det kan Ronaldo også, så det vi sige, at i forhold til angriberne så kommer Villa og Tevez til at kæmpe om pladserne, og det tror jeg ikke på er sundt.

Ferguson har tidligere udtalt, at vi skal ud og købe to unge spillere, og jeg kunne godt forestil mig en angriber og en backspiller. Det er bare rigtig svært at sige, da vi ikke helt ved, hvad vi skal forvente af de tilbagevendende spillere, som eventuelt er blevet gode nok til at blande sig i toppen. Giggs er også ved at være for gammel, jeg ved ikke, om en Ferguson overvejer en wing.
Ferguson har tidligere sagt, at hvis den rigtige spillere er til salg, så køber man, selvom at man ikke har behov for flere på den plads. Det skete fx ved Vidic. - Han er en kæmpe del af vores success i dag!
En sidste ting - så ved vi jo heller ikke, om vi sælger nogen og dertil køber nye ind til disse pladser.

NtotheT
04-05-2008, 11:47
Syntes heller ikke vi skal gå ud og købe vildt ind. Enten skal vi kun hente et talent, a la Anderson som bare skal ha den tid det tager for at udvikle sig, i Andersons tilfælde var det jo ikke længe : )
Eller så skal vi en spiller ind, et stort navn. Muligvis en målmand. Man kunne jo nævne Kameni eller Frey.
Mit største ønske er vi henter Lahm. Hargo har jo nok lagt et godt ord ind for ham! Det er det mest sandsynlige køb ser jeg.

Må jeg stille dig det spørgsmål hvorfor du virkelig ønsker dig en ny målmand?
Foster er i mine øjne en kommende verdensstjerne målmand. Kuszchak har jeg stor tiltro til som reserve, VDS er jo stadig en fantastisk en og i fjerde tilfælde har vi jo Tom Heaton. Jeg forstår virkelig ikek hvorfor der skal spenderes på en ny målmand, når vi "lider" på venstre og højre back, en central midt og en angriber og måske fløjspillere.
- Målmand er det jeg har aller mindst bekymring ved.

Baunie
04-05-2008, 12:06

En højre back synes jeg så ikke, der er akut behov for i år. Jeg har muligvis ladet mig forblænde af Hargreaves' præstationer på positionen, men jeg er blevet imponeret. Samtidig har Brown forlænget, og vigtigst af alt så kan jeg ikke se det fuldkommen oplagte valg. Bosingwa har ikke imponeret mig i de Porto-kampe, jeg har set, Daniel Alves er alt for udisciplineret og Richards er umulig at få fat på. Og så ser jeg i øvrigt ham som en bedre midterforsvarer end back, men det er jo holdning.

Philipp Lahm er efter min mening den eneste, man burde gå efter. Han har den fordel, at han også kan spille i venstre, og lige netop den position synes jeg så modsat de fleste andre skal forstærkes. Vi er afhængige af Evras offensive kvaliteter, fordi vi simpelthen ikke har andre, der er gode i offensiven der. Vi er nærmest et helt andet hold uden Evra.

Ellers er en angriber også min klare førsteprioritet. Årsagen er den simple, at Saha er alt for meget skadet til at man kan stole på ham. Han skal væk, om vi så skal betale for transporten til hans nye klub. Vi skal have en relativt billig gut, der kan tåle at sidde på bænken, men samtidig kan give vores angrebsspil noget andet end Tevez og Rooney. Ingen Berbatov, ingen Huntelaar, ingen folk der vil gøre krav på en fast plads. Så kan vi satse på vores talenter som fjerdevalg - eller Ronaldo-løsningen.

Nu bliver det her langt. Der er pludselig kommet snak om en ny kantspiller, og jeg kan egentlig godt se logikken i den. Men jeg ser det igen ikke som noget problem, der ikke kan vente til næste års pengepulje. Den centrale midtbane kan også forstærkes, men her tror jeg så United nærer en del håb til ham den 19-årige brasilianer, vi hentede i januar. Han siges i hvert fald at være alt for god til reserveholdet. Men klart, Scholes kører ikke videre i evigheder. Igen kan det nok vente.

Alfa omega: Ønskeliste:

Angriber
Venstreback
Højreback
Kantspiller/midtbanespiller

23Becks
04-05-2008, 12:34
Philipp Lahm er efter min mening den eneste, man burde gå efter. Han har den fordel, at han også kan spille i venstre, og lige netop den position synes jeg så modsat de fleste andre skal forstærkes. Vi er afhængige af Evras offensive kvaliteter, fordi vi simpelthen ikke har andre, der er gode i offensiven der. Vi er nærmest et helt andet hold uden Evra.

Forstår ikke at folk er så ivrige for at få Lahm... HAr ikke set så mange Bayern kampe i sæsonen, men han blev kørt rundt på røv og albuer mod getafe og lignede mest af alt en statist..

Bosingwa er en langt bedre løsning efter min mening.. han passer meget bedre ind i systemet end Lahm.. Han er portugiser og med Ronaldo, Nani, Anderson og Quieroz omkring ham skal han nok falde huritgt til..

Krede
04-05-2008, 13:00
Jeg ved ikke om det betyder noget med The People har også Richards historien i deres trykte udgave af avisen idag. Dvs. at to aviser uafhængigt af hinanden kører historien samme dag. Noget kunne tyde på, at Fergie giver det et forsøg og hvis ikke første valget er muligt går han måske efter en anden.

Men generelt ser vi mere og mere, at Fergie de seneste år har udset sig et target og går efter det indtil alle muligheder at tømt. Eks. Hargreaves har han været efter i flere sæsoner. Richards forsøgte vi angiveligt også på at få sidste år, så mon ikke vi prøver igen.

NtotheT
04-05-2008, 13:21
Jeg ved ikke om det betyder noget med The People har også Richards historien i deres trykte udgave af avisen idag. Dvs. at to aviser uafhængigt af hinanden kører historien samme dag. Noget kunne tyde på, at Fergie giver det et forsøg og hvis ikke første valget er muligt går han måske efter en anden.

Men generelt ser vi mere og mere, at Fergie de seneste år har udset sig et target og går efter det indtil alle muligheder at tømt. Eks. Hargreaves har han været efter i flere sæsoner. Richards forsøgte vi angiveligt også på at få sidste år, så mon ikke vi prøver igen.

Så må vi bare håbe at der er hold i rygtet. Jeg kan ikke andet end at vente. Hvis det viser sig at være sandt, så mener jeg alle midler skal ind, for det er en engelsk fodboldspiller, som er et af de største forsvarstalenter jeg har set længe. Køb køb køb.

JakobR
04-05-2008, 13:28
Hellere satse på Simpson og have æren i behold, end at smide 250 mio. på endnu en spiller.

Simpson har vist gode takter i de kampe, han har spillet, så jeg synes det er en falliterklæring at hente Richards, selvom han er en udmærket spiller.

ChristianR
04-05-2008, 13:28
Richards passer i hvert fald om nogen på den beskrivelse Fergie kom med på et tidspunkt.
Med at en spiller kan være så god, at man bare MÅ købe ham - Også selvom man ikke rigtigt mangler ham.

RAppel
06-05-2008, 21:18
Nu ved jeg ikke om det er det rigtige sted da han ikek er rygtet til Man U, men kunne han ikke være spændende at se i Man U?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83321

Måske lidt overflødig, men tror nu godt han kunne være en forstærkning. Han var i hvert fald god engang :)

CC
06-05-2008, 21:23
Nu ved jeg ikke om det er det rigtige sted da han ikek er rygtet til Man U, men kunne han ikke være spændende at se i Man U?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83321

Måske lidt overflødig, men tror nu godt han kunne være en forstærkning. Han var i hvert fald god engang :)

Han var god engang, men der er simpelthen for langt mellem snapsene. Og når han endelig er god er han ikke bedre end Ronaldo på en dårlig dag.

RAppel
06-05-2008, 21:28
Han var god engang, men der er simpelthen for langt mellem snapsene. Og når han endelig er god er han ikke bedre end Ronaldo på en dårlig dag.

Nu ser jeg ikke spansk fodbold, men har hans nedgang ikke noget at gøre med det (de) hold han spiller på?

Krede
07-05-2008, 13:25
Gill udtaler at der bliver spenderet til sommer.

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1048477_united_out_to_lure_europes_best

Artiklen hedder United out to lure Europe's best. Noget kunne tyder på, at vi også får brugt mange penge til sommer.

I den ideele verden skulle vi købe Richards og Benzema. Men jeg er ret sikker på, at vi ikke kan få dem. Derfor bliver det spændende at se, hvad Fergie finder på. Håber vi hurtigt får ordnet handlerne og gerne inden medierne og konkurrende klubber får en ide om det.

Høgsted
07-05-2008, 13:30
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1133205.ece

United skal givetvis sætte sig sammen i næste uge med Wigan angående Palacios

MortenH
07-05-2008, 13:53
Jeg må sige at jeg undre mig over at vi bliver sat i forbindelse med disse Wigan spillere da jeg ikke kan se hvad vi skal bruge dem til i forhold til dem vi har.
Når vi skal ud og købe håber jeg virkeligt at der bliver købt store og unge talenter til fremtiden(hovedsageligt)..

Dos santos
07-05-2008, 13:55
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1133205.ece

United skal givetvis sætte sig sammen i næste uge med Wigan angående Palacios
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/05/07/exclusive-united-offer-saha-plus-cash-for-valencia-89520-20408186/
Og Valencia åbenbart.
Men skal jo ikke kunne sige, om der er hold i det. :)

RAppel
07-05-2008, 13:55
Du er ikke den eneste der undres :)

Bugge
07-05-2008, 14:10
Jeg troede faktisk de 2 var forholdsvids middelmådige spillere..
Tager jeg fejl? Er der nogen har søde ord om dem?

Vilmeister
07-05-2008, 14:14
Det ultimative ville være hvis vi kunne få Richards & Huntelaar

Høgsted
07-05-2008, 14:15

Palacios kender jeg ikke meget til men køber vi Valencia vil jeg bestemt i græde :) Jeg så ham under VM 06 hvor jeg var meget imponeret over hans indsats for Ecuador og har set en smule af ham i Wigan (bla mod Villa hvor han scorer to kasser) hvor han bestemt har holdt et pænt niveau. Synes han vil være et fint suplement til Nani og Ronaldo og synes der er mere bold i ham end en Park fx !

KEANOOOO
07-05-2008, 14:19
Syntes den vigtigste spillerhandel må være at få købt Tevez fri. Ham kan vi ikke undvære :devill:

robinho
07-05-2008, 14:20
jeg må indrøme at da jeg for første gang så Valencia ved VM i 2006 i Tyskland, da var han ganske spændende og en af de bedre unge spillere i turneringen.

Men da jeg så så ham skulle præstere i spanien, og ikke kunne det, så trak jeg lidt mine roser og forventninger i land. Men synes det er glimrende han er begyndt at blomstre igen, for han havde nogle spændende kvaliteter han viste under VM.

Men om han er god nok til united, det vil jeg ikke udtale mig om. Dog vil jeg hellere have en angriber, inden vi kigger på midtbanen.

Palacios ved jeg ikke nær så meget om. Havde det så bare været den palacios i boca juniors, så havde det været nemmere, men gutten her fra Honduras, ved jeg ikke noget om.

Vilmeister
07-05-2008, 14:20
Valencia syntes jeg er en meget spændende spiller.
Han er meget udfordrende, og kommer ofte forbi hans direkte modstander, selvom hans driblinger er vildt underlige. Han ligger også nogle fantastiske indlæg. Så det ville supplere Valencia godt hvis vi investerede i Huntelaar, som er fremragende i hovedspillet.

Vilmeister
07-05-2008, 14:22
Syntes den vigtigste spillerhandel må være at få købt Tevez fri. Ham kan vi ikke undvære :devill:
Det ville jeg også sige var 1. prioritet

robinho
07-05-2008, 14:23
Syntes den vigtigste spillerhandel må være at få købt Tevez fri. Ham kan vi ikke undvære

det er jo ikke nødvendigt at bruge penge på det her til sommer, når vi alligevel har lejet ham 1 år endnu. Så kan vi jo lige så godt vente med at bruge penge på ham, til at aftalen udløber til næste sommer.

Mener jeg iøvrigt også at fergie har udtalt er planen.

JakobR
07-05-2008, 14:24
Steve Bruce er ihvertfald vild med ham. Det var ham der hentede ham til Birmingham og senere hen til Wigan (Palacios). I øvrigt var det Arsene Wenger, der anbefalede ham i første omgang efter at han havde været på prøvetræning hos Arsenal (August 2007). Måske Palacios bare ikke var den type Arsenal manglede, siden de ikke slog til? Wenger plejer hvertfald ikke at tage fejl af et talent, når han ser et.

Han er midt-midt. Det er ikke lige det sted vi mangler, må man sige.

robinho
07-05-2008, 14:30
Han er midt-midt. Det er ikke lige det sted vi mangler, må man sige.

hehe nej ikke med mindre at fergie har planer om at skippe en enkelt eller to af de yderste mandater i truppen.

Høgsted
07-05-2008, 14:31
det er jo ikke nødvendigt at bruge penge på det her til sommer, når vi alligevel har lejet ham 1 år endnu. Så kan vi jo lige så godt vente med at bruge penge på ham, til at aftalen udløber til næste sommer.

Mener jeg iøvrigt også at fergie har udtalt er planen.

Hvis vi absolut vil beholde Tevez synes jeg ligeså godt vi kan købe ham nu. Synes det er lidt risikabelt at vente til udgangen af lejeperioden da andre klubber måske kommer ind i billedet så

JakobR
07-05-2008, 14:36
Hvis vi absolut vil beholde Tevez synes jeg ligeså godt vi kan købe ham nu. Synes det er lidt risikabelt at vente til udgangen af lejeperioden da andre klubber måske kommer ind i billedet så

United har førsteret, så det er der ingen chance for.

Vi kan ligeså godt vente. For laver en "Eduardo" imorgen, så vil han muligvis være spild af penge. Vi kan ligeså godt trække tiden.

United DK
07-05-2008, 14:36

Valencia er en kommende storspiller, der uden tvivl bliver bedre end Ronaldo. Om 10 år er han nok i samme kategori som Maradona, Pelé, Cruyff osv.

Palacios bliver også stor, og med de to på holdet, vinder vi mesterskabet de næste 10 år!

Vilmeister
07-05-2008, 14:38
Huntelaar har scoret 73 mål i 89 kampe for ajax, det er jo vildt sygt.
Han er desuden utrolig stærk i hovedspillet, og det syntes jeg lidt vi mangler oppe foran.