Se fuld version : Transfers (United)
Glory Man United
16-05-2010, 12:13
Jeg HADER FLETCHER OG HÅBER HAN BRÆKKER BENET........... Nej, synes egentlig han er fin - jeg ser ham bare stadig som manglende det sidste teknisk. Men han er meget bevægelig og har oppet sig enormt.
Men ja, til mit forsvar vil jeg sige at Chelsea klarer den fint med nogle gange at spille med 2 offensive midtbaner og samtidig 3 angribere mod svagere hold. Det hele handler om at være i boldbesiddelse, og have et stærkt forsvar, og der tror jeg at en Hargreaves eller Fletcher vil give god plads til David Silva - som jeg iøvrigt ikke ser som så slem fysisk igen til trods for hans højde. Han behøves nødvendigvis heller ikke ligge som ren offensiv midt. Jeg ved ihvertfald at han for Spanien under EM spillede lidt samme position som Valencia, hvor han både var med fremme og tilbage. Det må også kunne lade sig gøre inde midt på.
Jeg må sige, at jeg er direkte imod at købe en spiller, og så ændre systemet efter ham. Og så god er Silva altså heller ikke, at vi behøver det
United DK
16-05-2010, 12:33
Hvad så hvis Rooney er ude i 4 måneder, tror du så vores talenter kan sikre os pokaler?
Jeg går udfra de kan noget, ellers var de vel ikke endt i United i første omgang. Jeg kan ikke se hvad vi skal med alle de angribere, hvis vi alligevel ikke tror på dem.
Noget helt andet er, at vi ikke må være så afhændige af en mand, det er simpelthen utilgiveligt for en topklub. Det er sådan noget en lille klub kan bruge som argumentation for en dårlig periode, men os, mægtige Manchester United, må bare ikke stå og falde med, om en enkelt spiller er med eller ej. I såfald giver jeg gerne titlen til Chelsea igen, for så mener jeg ikke vi er værdige mestre. Chelsea kan undvære Drogba, og alligevel klappe Villa med 7-1. Det er sådan noget vi skal søge hen imod.
Du vil ikke risikere en ny Berbatov - jamen så kan jeg ligeså godt sige, at jeg heller ikke vil risikere en ny Veron. Nu ved jeg ikke hvem den kreatør du efterspørger kunne være??? Men denne type er heller ikke billig.
Nej, og jeg mener heller ikke at have hævdet dette. Jeg mener bare at vi med både en kreatør, plus en ny stjerneangriber springer banken, og det mener jeg ikke er nødvendigt, specielt ikke hvis vi går permanent over til 4-3-3, for så skal denne stjernerangriber tilbringe meget tid på bænken. Skal vi endelig have en ny angriber, så lad os i stedet gå efter et mindre profileret navn, der dog har gjort sig i PL.
Mht. Veron blev han hentet på et forkert tidspunkt, da vi havde verdens bedste centrale midt med Keane og Scholes. Veron var i mine øjne mest et prestigekøb, end en egentlig nødvendighed.
Jeg må sige, at jeg er direkte imod at købe en spiller, og så ændre systemet efter ham. Og så god er Silva altså heller ikke, at vi behøver det
Arh, det mener jeg nu heller ikke er en fair vurdering af et Silva køb. Vi har længe skreget efter en anden dimension på midtbanen, og så er én alsidig spiller som Silva heller ikke en for "stor" mundfuld at integrere i mine øjne. Det er trods alt stadig en 4-4-2 vi vil spille mod minimum bundhold - og hvis det så går bedre kan vi spille 4-4-2 mod større hold også. Hvis ikke vil han også passe ind i en 4-5-1 som den offensive midt.
Kasper United
16-05-2010, 13:36
Arh, det mener jeg nu heller ikke er en fair vurdering af et Silva køb. Vi har længe skreget efter en anden dimension på midtbanen, og så er én alsidig spiller som Silva heller ikke en for "stor" mundfuld at integrere i mine øjne. Det er trods alt stadig en 4-4-2 vi vil spille mod minimum bundhold - og hvis det så går bedre kan vi spille 4-4-2 mod større hold også. Hvis ikke vil han også passe ind i en 4-5-1 som den offensive midt.
Der er mange muligheder i Silva, og jeg håber også, at vi køber ham, da han er en klasse spiller.
- Men er dog lidt bekymret med hans højde i Premier League..?
Jeg går udfra de kan noget, ellers var de vel ikke endt i United i første omgang. Jeg kan ikke se hvad vi skal med alle de angribere, hvis vi alligevel ikke tror på dem.
Noget helt andet er, at vi ikke må være så afhændige af en mand, det er simpelthen utilgiveligt for en topklub. Det er sådan noget en lille klub kan bruge som argumentation for en dårlig periode, men os, mægtige Manchester United, må bare ikke stå og falde med, om en enkelt spiller er med eller ej. I såfald giver jeg gerne titlen til Chelsea igen, for så mener jeg ikke vi er værdige mestre. Chelsea kan undvære Drogba, og alligevel klappe Villa med 7-1. Det er sådan noget vi skal søge hen imod.
Nej, og jeg mener heller ikke at have hævdet dette. Jeg mener bare at vi med både en kreatør, plus en ny stjerneangriber springer banken, og det mener jeg ikke er nødvendigt, specielt ikke hvis vi går permanent over til 4-3-3, for så skal denne stjernerangriber tilbringe meget tid på bænken. Skal vi endelig have en ny angriber, så lad os i stedet gå efter et mindre profileret navn, der dog har gjort sig i PL.
Mht. Veron blev han hentet på et forkert tidspunkt, da vi havde verdens bedste centrale midt med Keane og Scholes. Veron var i mine øjne mest et prestigekøb, end en egentlig nødvendighed.
Jeg vil bare foretrække Benzema, hvis Real vil sælge eller måske Suarez fremfor en Silva/Gourcuff. Det vil jeg af den grund, at det giver mange flere muligheder. Chelsea kan spille 442 med Drogbaog Anelka fremme. Men de kan også spille 433 med Anelka på kanten. Er Drogba ude kan de flytte Anelka centralt. Det er sådan en type vi mangler!!
Hvis vi gør som du siger og køber en kreatør, hvis så Rooney går i stykker, så kan jeg virkelig ikke se, hvem vi har der kan spille alene på toppen. Det er pga Rooneys skader, at vi ikke vandt pokaler. Da han var ude kunne vi jo godt skabe chancer, men bare ikke score på dem.
Hvis vi køber Benzema eller Suarez så vil de kunne indgå sammen med Rooney i en 442, som vi spiller 80-90% af gangene. Hvis vi spiller 433, så har begge spillere den egenskab, at de kan spille alene på toppen. Det vil sige, at hvis Rooney er ude, så har vi stadigvæk en målscorer på toppen. Er Rooney derimod klar, så betyder det ikke, at Benzema/Suarez nødvendigvis skal på bænken. Fordi de kan begge spille venstrekant. Nani kan spille højre og venstre, samt Valencia højre. Dette giver os muligheder. Der er tale om tre forskellige typer og det er ikke nødvendigvis givet hvem af dem, der skal starte ude.
Jeg hører ingen argumenter for, at permanent 433 ikke skulle gøre os sårbare.
Jeg vil bare foretrække Benzema, hvis Real vil sælge eller måske Suarez fremfor en Silva/Gourcuff. Det vil jeg af den grund, at det giver mange flere muligheder. Chelsea kan spille 442 med Drogbaog Anelka fremme. Men de kan også spille 433 med Anelka på kanten. Er Drogba ude kan de flytte Anelka centralt. Det er sådan en type vi mangler!!
Hvis vi gør som du siger og køber en kreatør, hvis så Rooney går i stykker, så kan jeg virkelig ikke se, hvem vi har der kan spille alene på toppen. Det er pga Rooneys skader, at vi ikke vandt pokaler. Da han var ude kunne vi jo godt skabe chancer, men bare ikke score på dem.
Hvis vi køber Benzema eller Suarez så vil de kunne indgå sammen med Rooney i en 442, som vi spiller 80-90% af gangene. Hvis vi spiller 433, så har begge spillere den egenskab, at de kan spille alene på toppen. Det vil sige, at hvis Rooney er ude, så har vi stadigvæk en målscorer på toppen. Er Rooney derimod klar, så betyder det ikke, at Benzema/Suarez nødvendigvis skal på bænken. Fordi de kan begge spille venstrekant. Nani kan spille højre og venstre, samt Valencia højre. Dette giver os muligheder. Der er tale om tre forskellige typer og det er ikke nødvendigvis givet hvem af dem, der skal starte ude.
Gode argumenter. Benzema er også en type, jeg synes, at vi mangler. Men dog.
Hvis vi skal følge din holdning, så skal enten Nani eller Valencia afgive deres plads. Valencia har været fantastisk i år, og IMO er han en af grundene til, at Rooney gik fra 15-20 mål til 30+ i denne sæson. En del af Rooneys mål er på Valencias fortjeneste, for Valles indlæg er utrolige skarpe, og de skal bare have et hoved på, så er der mål. Disse indlæg mestrer Nani ikke så godt, og det kan måske betyde, at Rooney i næste sæson ikke scorer så mange som i år. Idéen er god, men så skal vi sælge 2 af vores nuværende angribere, hvor Berbatov må være en af dem, medmindre han bibeholder sin ydmyghed for bænkepladsen.
Jeg har altid drømt om at hente Ronaldinho. Folk siger, at pga. hans alder, så skal han ikke hentes. Come on. Ronaldinho er den type spiller, der bliver bedre og bedre med alderen, for de kvaliteter han har, er ikke ligesom Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Arjen Robben, Franck Ribery osv osv, der lever en del på deres vanvittige hurtighed og skarpe driblinger.
Ronaldinho har det her overblik, der gør ham så svær at læse, for han kan se muligheder, som kun Xavi eller Iniesta i dagens fodbold kan se. Hans teknik er fra en anden verden, og han har også fysikken med sig. At han så ikek er så dynamisk, når vi ikke har bolden kan kompenseres med en løbevillig midtbaneduo bag ham.
- Og ligeledes siger folk, at de ikke vil have ham, fordi han afslog os. Hvad så med Berbatov? Han afslog os, da han skiftede til Spurs, men allgievel ville mange herinde stadigvæk have ham? Og det samme med Benzema? Han afslog os i en vis grad (Ferguson ville ikke helt betale den pris, frøæderne fra Lyonnais forlangte). Vi skal ligeledes huske på, at Ronaldinhos skifte gik i stykker pga. en vis Peter Kenyon, som få uger efter byttede sit job ud med Chelseas ditto. Måske havde han i bagtankerne, at han ikke ville give United en fordel ved at hente Ronaldinho dengang.
Tankeeksperiment.
VDS
Hargo/Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Anderson
Ronaldinho
Nani/Valencia - Rooney - Benzema
Saftsuseme et ondt hold.
Hartvigsen
16-05-2010, 14:32
VDS
Hargo/Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Anderson
Ronaldinho
Saftsuseme et ondt hold.
Jeg syntes nu vi kan stille et bedre hold, uden at købe Ronaldinho, jeg så hellere at en spiller som Anderson fik lov at udfylde den plads. Jeg ved ikke hvor mange af jer der fulgte ham den korte periode han spillede i Porto, men hold nu op hvor spillede han godt. Hvis han kunne spille sådan som han gjorde dengang, ville vores angreb være virkelig skræmmende.
Jeg syntes nu vi kan stille et bedre hold, uden at købe Ronaldinho, jeg så hellere at en spiller som Anderson fik lov at udfylde den plads. Jeg ved ikke hvor mange af jer der fulgte ham den korte periode han spillede i Porto, men hold nu op hvor spillede han godt. Hvis han kunne spille sådan som han gjorde dengang, ville vores angreb være virkelig skræmmende.
Enig - men med et men selvfølgelig:)
Ville også gerne se Anderson deroppe på den offensive midt, han har egenskaberne til det ihvertfald..
Ronaldinho så jeg dog gerne i klubben også. Han har de samme egenskaber som Berbatov, dog bare lige med det udefinerbare ekstra - godt touch, overblik, pasninger, udfordrende (med egenskab til at sætte en mand) samt en stadig fornuftig hurtighed..
Han ville kun forbedre vores offensive spil med alle de bevægelige angribere vi har samlet! husk nu: klasse fornægter sig ikke...
MosaverB
16-05-2010, 14:39
Ja, vi kunne også stille sådan her :
VDS
Rafael/Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Hargo
Anderson
Det er så uden at købe Ronaldinho, og derved spare nogle penge :-)
Altså min formation er uden bold elelr den generelle.
Når vi har bolden er den
Fletcher
Ronaldinho - Anderson.
Anderson er bare en fantastisk spiller, når det kører. Men hans skræmmende elendige skudstatistisk gør, at jeg ikke tør at sætte ham som offensiv. Han har vanvittige offensive kvaliteter, og jeg var så glad, at han i kampen mod West Ham endelig fik en mere offensiv rolle ude på kanten, men det spoleres med hans knæskade. Syndt, for så kunne vi se, hvor god hna er derude.
Men igen, jeg føler, at en kreatør er et must. Når vi kommer bagud, så bliver spillerne bange og tør ikke at spille fodbold, og modstanderen pakker sig ned på OT. Vi har tabt mange point på den måde, for vi har heller ikke nogle, der tør at skyde udefra (Gibson tælles ikke med, da han ikke er fast mand). Ronaldinho er den type, der kan skabe overtal med et enkelt aflevering. Især dem, hvor han slår den over hele forsvarskæden. Det gjorde han blandt flere gange imod os, hvor Huntelaar snildt kunne have scoret 2 mål i første halvleg på Old Trafford, hvis han bare var en smule bedre. Sådanne kvaliteter mangler vi.
Hartvigsen
16-05-2010, 14:50
Altså min formation er uden bold elelr den generelle.
Når vi har bolden er den
Fletcher
Ronaldinho - Anderson.
Anderson er bare en fantastisk spiller, når det kører. Men hans skræmmende elendige skudstatistisk gør, at jeg ikke tør at sætte ham som offensiv. Han har vanvittige offensive kvaliteter, og jeg var så glad, at han i kampen mod West Ham endelig fik en mere offensiv rolle ude på kanten, men det spoleres med hans knæskade. Syndt, for så kunne vi se, hvor god hna er derude.
Men igen, jeg føler, at en kreatør er et must. Når vi kommer bagud, så bliver spillerne bange og tør ikke at spille fodbold, og modstanderen pakker sig ned på OT. Vi har tabt mange point på den måde, for vi har heller ikke nogle, der tør at skyde udefra (Gibson tælles ikke med, da han ikke er fast mand). Ronaldinho er den type, der kan skabe overtal med et enkelt aflevering. Især dem, hvor han slår den over hele forsvarskæden. Det gjorde han blandt flere gange imod os, hvor Huntelaar snildt kunne have scoret 2 mål i første halvleg på Old Trafford, hvis han bare var en smule bedre. Sådanne kvaliteter mangler vi.Enig i at hans skud ikke resultere i mange mål, men han kan altså godt sparke til en bold, det gjorde han i hvert fald glimrende i Porto. Dog var han også her meget ineffektiv på lang skud, men han pressede ofte målmændene til klasse redninger. Jeg har sgu ondt af ham, hvis man kunne købe selvtillid, ville jeg til enhver tid investere i det kontra Ronaldinho :D
Kasper United
16-05-2010, 14:55
Nu når Blanc forlader Bordeuax, så betyder det også, at deres store stjerne Gourcuff også forlader dem til sommer. Det har Gourcuff i hvert fald selv udtalt. Han er lige sådan en spiller, som vi mangler på den offensive midtbane, men jeg synes alligevel, han har skuffet mig i denne sæson i forhold til sidste sæson, hvor han jo blev kåret til Ligue 1s bedste spiller.
Det er jeg ikke i tvivl om, han er jo englænder, men jeg mener også man kan stole på Fletcher, Scholes, Hargreaves m.fl. en kold januar dag.
En af mine argumenter for 4-3-3 er også, at vi så slipper for evt. at lave en ny Berbatov, og give en bondegård for en ny spiller. Vi har så mange angribere udover Rooney, som ganske vist ikke er store navne (endnu?), men de skal vel også prøves af. Jeg sidder da med et håb om, at ham Hernandez har noget i sig, men det kommer vi ikke til at se meget til, hvis vi henter Villa, eller et andet stort navn. Det var fedt da vi havde Yorke, Cole, Sheringham og Solskjær, men der var heller ingen af dem, der var decideret superstjerner som f.eks. Villa eller Benzema.
vi burde spille 4-1-2-1-2 . Så har vi to top angribere samt en kreatør, to kanter, og en defensiv midt. :)
vi burde spille 4-1-2-1-2 . Så har vi to top angribere samt en kreatør, to kanter, og en defensiv midt. :)
Der er så bare den ulempe ved den formation at man ikke rigtig har nogle decideret central spilstation, den som Scholes plejer at udfylde ganske fantastisk, og det er rigtig vigtigt at have sådan en hvis man skal have mere organiseret pasningsspil, og holde vedvarende pres på modstanderens defensiv. Den har selvfølgelig også sine fordele, men jeg synes ikke den passer på vores spillestil.
United DK
16-05-2010, 16:18
Der hvor vi går fejl af hinanden, er at vi ønsker forskellige formationer. Du ønsker 4-4-2, og ønsker derfor du en makker til Rooney, hvilket er helt forståeligt, men jeg ønsker som sagt 4-3-3, og der vil en ny stjerneangriber skulle tilbringe meget tid på bænken, medmindre Rooney render ind i en langstidsskade.
Mht. din sidste linje, så ved jeg ikke helt hvad du tænker på, for defensivt tror jeg ikke hverken 4-4-2 eller 4-3-3 gør os mere sårbar. Jeg tror bare en 4-4-2 gør os for stadionære offensivt, for vi har ikke længere de der box til box-typer som før i tiden med Keane, Scholes og Butt. En central midtbane med Fletcher og Hargreaves f.eks. kommer der ikke ret meget ud af offensivt, og kreativiteten vil være lig nul. At sætte Anderson derind ville heller ikke hjælpe, som jeg ser det, for han er heller ikke en ørn offensivt.
United DK
16-05-2010, 16:21
Der er ingen kanter med i det system. Midtbanen er derimod meget kompakt, og man er derfor afhændig af meget offensive back, også kaldet wingbacks. Det har vi for så vidt i Evra og Rafael, men det vil også udelukke Valencia og Nani, hvilket ville være ærgerligt.
Der er så bare den ulempe ved den formation at man ikke rigtig har nogle decideret central spilstation, den som Scholes plejer at udfylde ganske fantastisk, og det er rigtig vigtigt at have sådan en hvis man skal have mere organiseret pasningsspil, og holde vedvarende pres på modstanderens defensiv. Den har selvfølgelig også sine fordele, men jeg synes ikke den passer på vores spillestil.
Nå, jamen så kunne man altid prøve 4-3-1-2 ? Det ville da give gode muligheder hvad angår en offensiv midt.
Nu ikke fordi det er såååå realistisk, men jeg har altid klaret mig bedst i FIFA med en offensiv midt. Enten 4-1-2-1-2 eller 4-3-1-2. Scorer ikke så meget i andre formationer.
Og det skyldes den offensive midtbane, som jo så er deroppe, hvor han hjælper med afleveringer, og trækker ind i feltet når man presser, og nærmest bliver tredje angriber..
Just a theory :)
Der er ingen kanter med i det system. Midtbanen er derimod meget kompakt, og man er derfor afhændig af meget offensive back, også kaldet wingbacks. Det har vi for så vidt i Evra og Rafael, men det vil også udelukke Valencia og Nani, hvilket ville være ærgerligt.
Van Der Sar
Rafael Ferdinand Vidic Evra
Fletcher
Valencia--------------Nani
Ronaldinho/Gourcuff
Rooney Berbatov
?? eller
Van Der Sar
Valencia Fletcher Nani
Ronaldinho/Gourcuff
Rooney Berbatov
Van Der Sar
Fletcher
Valencia--------------Nani
Ronaldinho/Gourcuff
Rooney Berbatov
?? eller
Van Der Sar
Valencia Fletcher Nani
Ronaldinho/Gourcuff
Rooney Berbatov
I en 4-1-2-1-2 ville vi blive savet midt over, når vi møder Chelsea eller Barcelona. 4-3-3 er den bedste formation, hvis du har spillerne til det. På den måde dækker du hele banen. I din 4-1-2-1-2 har du reel kun Fletcher, som kan forsvare. Resten af dem skal jo helst ikke bruge unødvendige kræfter på at forsvare. Det ville hæmme offensiven.
Suarez rygtes til United (http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/814466/SUAREZ-ADDED-TO-FERGIES-LIST-OF-TARGETS.html)
Han er en af de angriberer jeg gerne ville have til klubben, idet han også vil kunne bruges i en kant i en 4-3-3...
MosaverB
16-05-2010, 19:12
Så er madrid bagud! :trophy:
EDIT : Forkert tråd! undskyld.
Ulrik Vida Vinther
16-05-2010, 19:37
Fergie udtaler følgende vedr. transfers, ifølge Tribalfootball.com:
"Of course I'm disappointed we didn't quite get there this season, but that doesn't mean we'll be making wholesale changes," he said.
"I believe we are well placed to make another challenge next season. We have brought in some young players over the past couple of seasons and they're going to be a lot better this time. We also have tremendous experience in the side.
"I'd like to make a couple of signings, but the market is very narrow. There will be a few clubs trying the buy the same players and we all can't get what we want.
Jeg håber vi får de par spillere han kunne tænke sig at hente; gerne en kreativ, offensiv midtbanespiller og en kant eller angriber. Ingen tvivl om at vi mangler spilleren på midten som kan skabe noget - men derudover mener jeg også vi er tyndt besat på kanterne, hvor Nani og Valencia i mine øjne er de eneste klassespillere vi råder over.
Mht. angrebet har vi hentet Javi Hernandez - hvad han kan bidrage med, er vi vel meget få der egentlig er klar over. Derudover har vi Berbatov som ikke vil score mål, og så selvfølgelig Rooney som vi er alt for afhængige af.
Hent Georcuff og Suarez til en 4-4-2 :)
-------------VDS-------------
---Rafael - Rio - Vidic - Evra---
Valencia-Fletcher-Goercuff-Nani
------Suarez----Rooney-------
Så drop alt det jeg sagde med 4-1-2-1-2 osv. :p
Så bliver vi kørt ned rent fysisk.
Suarez vil være en drømmeangriber til at erstatte Berbatov og Owen da han også kan spille en kant. Til den centrale vil jeg klart helst have Rodwell/Diarra og Milner..
Så bliver vi kørt ned rent fysisk.
Suarez vil være en drømmeangriber til at erstatte Berbatov og Owen da han også kan spille en kant. Til den centrale vil jeg klart helst have Rodwell/Diarra og Milner..
Vil du have 2 midtbaner?? Det er da der vi har flest stjerner.. Angriber og keeper, så er jeg tilfreds. Måske også Rodwell.
Gourcuff må da have et ønske om, at komme væk fra Bordeaux nu hvor de ender 6'er. Er sikker på han skifter klub her til sommer. Håber det bliver til os!
Vil du have 2 midtbaner?? Det er da der vi har flest stjerner.. Angriber og keeper, så er jeg tilfreds. Måske også Rodwell.
Ser helt klart hellere en Milner eller silva til midten.
eks.
vds
rafael..rio..vidic..evra
Fletcher..silva..Hargo
Valencia.. Nani..
rooney
Der hvor vi går fejl af hinanden, er at vi ønsker forskellige formationer. Du ønsker 4-4-2, og ønsker derfor du en makker til Rooney, hvilket er helt forståeligt, men jeg ønsker som sagt 4-3-3, og der vil en ny stjerneangriber skulle tilbringe meget tid på bænken, medmindre Rooney render ind i en langstidsskade.
Mht. din sidste linje, så ved jeg ikke helt hvad du tænker på, for defensivt tror jeg ikke hverken 4-4-2 eller 4-3-3 gør os mere sårbar. Jeg tror bare en 4-4-2 gør os for stadionære offensivt, for vi har ikke længere de der box til box-typer som før i tiden med Keane, Scholes og Butt. En central midtbane med Fletcher og Hargreaves f.eks. kommer der ikke ret meget ud af offensivt, og kreativiteten vil være lig nul. At sætte Anderson derind ville heller ikke hjælpe, som jeg ser det, for han er heller ikke en ørn offensivt.
Der hvor jeg mener din vej er mere sårbar er, at vi bliver fastlåst, hvis vi satser på 433 permanent. Fordi vi kan ikke skifte om. Hvis vi spiller 442 med to angribere, der begge kan spille som alene angriber i 433, så kan vi jo skifte om, hvis der opstår en skade.
En permanent 433 gør, at hvis Rooney ryger så er vi fucked - uanset hvilken kreatør vi køber. Køber vi derimod eks Benzema, så kan vi i tilfælde af en skade til Rooney justere om til 433, hvis Benzema så er alene på toppen.
Jeg tror bare vi tænker tingene på to forskellige måder. Det bliver spændende at se, hvor SAF tænker det.
Ja det vil jeg.. Mener vi skal permanent over i 4-3-3.
Carrick skal sælges og så vil det være naturligt hvis Scholes/Giggs spiller en mindre rolle næste sæson end denne.
Derudover er der ingen der ved om Hargo overhovedet kan spille næste år?
I så fald får vi Fletcher, Anderson, Hargo, Gibson, Scholes, Giggs, Rodwell/Diarra og Milner. Det er 8 spillere til 3 pladser, hvoraf der er spørgsmålstegn ved flere.
Ser ingen grund til at købe en keeper. Vi kan ikke få noget der er bedre end VDS. Og mht. en angriber må vi på et eller andet tidspunkt give tillid til de spillere vi har i truppen. En løsning til angriberen kunne dog være at købe Suarez/Young da de også kan spille en kant.
Glory Man United
17-05-2010, 07:49
Stakkels Fletcher, han får travlt. To offensive backs, 3 offensive midtbanespillere og 2 angribere....Dog ligner det en god FM opstilling, indrømmet:)!
Stakkels Fletcher, han får travlt. To offensive backs, 3 offensive midtbanespillere og 2 angribere....Dog ligner det en god FM opstilling, indrømmet:)!
Forestil dig en kamp mod Chelsea som stiller med Essien, Obi Mikel og Ballack.. Så kommer han godt nok til at arbejde for pengene..
Hvad ville folk sige til et køb af Zlatan ? Hvis Villa tager til Barca som et ser ud til, er han fortid i klubben.
Hvad ville folk sige til et køb af Zlatan ? Hvis Villa tager til Barca som et ser ud til, er han fortid i klubben.
Aldrig i livet.. Man skal lede længe efter noget så usympatisk..
Ben Arfa rygtes igen til united (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/mandagens-rygteboers-75)
En "gammel" kending dukker op igen.. Ben Arfa rygtes til United.
Bevares, han var/er et talent, men så nu hellere et køb vi kan have forventninger til fra dag ét end et måske-en-stjerne-en-dag køb..
chrisserUnited
17-05-2010, 10:20
Jeg synes ikke Ben Arfa er den spiller vi mangler... manden har kun scoret 3 mål i Le Championnat, ved godt han er midtbane, men alligevel. ved ikke hvo meget han har spillet. men hvis han ikke er fast i Marseille, hvorfor skulle han så blive det ved os?
Alt tyder på at Villa kommer til klubben og alt tyder på at Ibra bliver. Det hænger sammen med, at Villa bliver købt som en erstatning for Henry, han skal derfor spille i venstre side af angrebet, ihvertfald som udgangspunkt. Man kan så justere efter modstanderen. Pep vil rigtig gerne beholde Ibra, og han vil gøre det klart overfor ledelsen, når de skal diskutere truppen i dag. Det er derfor ikke ens betydende med at Ibra bliver solgt, hvis/når Villa kommer. Men meget kan selvfølgelig ændre sig. Hvis f.eks Rossel vinder præsidentvalget i Barca, så er det rimelig sikkert at han sælger Ibra, da han vil have Torres til Barca og har eftersigende allerede på nuværende tidspunkt startet de indledende samtaler med hans repræsentanter.
Hatem Ben Arfa rygtes til United, og jeg synes han er spændende. Efter nogle problemer med træneren i starten af sæsonen, har han spillet en vigtig rolle i Marseilles kamp for mesterskabet. Han er en rigtig spændende spiller, der er dirblestærk, han har et stærkt venstreben men er heller ikke dårlig med højre og så kan spille flere positioner på banen. Han kan spille offensiv midt/hængende angriber, på begge fløje og også på midt-midt. Desuden er han kun 23, så udviklingsperspektiver er der også. Det er en spændende spiller, som sagtens ville kunne begå sig i United og PL.
Jeg synes ikke Ben Arfa er den spiller vi mangler... manden har kun scoret 3 mål i Le Championnat, ved godt han er midtbane, men alligevel. ved ikke hvo meget han har spillet. men hvis han ikke er fast i Marseille, hvorfor skulle han så blive det ved os?
Han var ikke fast i Marseille, fordi han som sagt havde nogle kontroverser med træneren. Jeg vil dog mene at han er en af de bedste spillere i den franske liga.
Don Kafai
17-05-2010, 11:19
Hatem Ben Arfa er en af de spillere, der på dagen kan være verdensklasse, men over en lang periode stadig mangler at højne sit bundniveau.
Nu siges det, at det var kontroverser med træneren der gav ham begrænset spilletid det første halve år af denne sæson, men han præsterede altså heller ikke.
Desuden har han, udover kontroverser med samtlige trænere han har været under, misset træninger, sloges med holdkammerater og generelt opført sig uprofessionelt i rigtig mange tilfælde. Det er derfor mange i Frankrig mener han ikke har de mentale redskaber til at blive blandt de allerstørste, selvom talentet åbenlyst er der.
Min konkluderende vurdering af spilleren er, at jeg ikke ønsker ham i United. Det skyldes mange ting. Ser vi bort fra hans problemer udenfor banen, så har vi i United fået rigtig god dynamik i vores fløje, og jeg ser helt klart vi fortsætter med Nani og Valencia.
Og igen, så har vi vigtigere dele af banen vi skal forstærke os på, så der er slet ikke nogen grund til at smide 200 mio kr i lommen på Deschamp, for at få en spiller der ikke forbedrer vores åbenlyse problemer fra sidste sæson.
Ben Arfa er utrolig en talentfuld spiller. Han kan skabe nogt på egen hånd med sine gode driblinger og hurtighed, derudover har han så også et godt skud.
Som Pep siger, så kom han med noget kritik af træneren i løbet af sæsonen, og har siden kun spillet ganske lidt. Men talentfuld er han helt sikkert. Han er dog kendt i Frankrig som en "Enfant terrible" som kommer op at skændes med alt og alle. Ham og Benzema skulle efter sigende ikke kunne udstå hinanden, hvilket også var en af grundene til at Lyon solgte ham. Så hvis vi ønsker at tilføje Benzema i løbet sommmeren, så er et køb af Ben Arfa nok ikke videre smart
Tror i hvert fald gerne Benzema vil væk fra Real, selvom han siger noget andet. Det må være en kæmpe skuffelse for ham ikke at blive udtaget til Frankrings hold, end ikke til bruttotruppen.
Kasper United
17-05-2010, 12:09
Ben Arfa rygtes igen til united (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/mandagens-rygteboers-75)
En "gammel" kending dukker op igen.. Ben Arfa rygtes til United.
Bevares, han var/er et talent, men så nu hellere et køb vi kan have forventninger til fra dag ét end et måske-en-stjerne-en-dag køb..
Han er en dygtig spiller, men jeg tror ikke, han er god nok til at spille for os.
Tror i hvert fald gerne Benzema vil væk fra Real, selvom han siger noget andet. Det må være en kæmpe skuffelse for ham ikke at blive udtaget til Frankrings hold, end ikke til bruttotruppen.
Ja det må være en kæmpe skuffelse, det er vel meget sigende for hans sæson generelt, som bare har været en lang skuffelse. Han har i den grad underpræsteret, og har ikke på noget tidspunkt vist noget der kommer i nærheden af de takter han viste i Lyon.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der foregår på de indre linjer i Madrid, men hver gang jeg har set Benzema spille for det hold, så har han lignet en mand, der slet slet ikke føler sig tilpas i truppen/klubben. Hver gang han har fået chancen, har han nærmest virket ligeglad og sådan lidt opgivende. Han virker heller ikke som en spiller i absolut topform, her tænker jeg fitness mæssigt.
Jeg er enig med dig i, at han vil hilse en klubskifte velkommen. Jeg tror han efterhånden har indset, at Madrid ikke er byen for ham, medmindre de fyrer træneren, ( det tror jeg de gør) og den nye træner har så meget tillid til hans evner, at han overtaler ham til at blive. Men som udgangspunkt tror jeg Benzema ønsker et skifte væk fra Real.
tjarligdrengen
17-05-2010, 12:22
Jegh er heller ikke den store fortaler for Ben Arfa så lad ham bare blive i Marseille.
Læste lige, at Shitty nu "også" er interesseret i Milner, håber ikke de presser prisen for højt op :S
Vi skal være hurtige til at afslutte handler i denne transferperiode tror jeg, er sgu bange for at, især, Shitty prøver at presse priserne heftigt op - så det stort set kun er dem og Real der har "råd" til at handle...
Jegh er heller ikke den store fortaler for Ben Arfa så lad ham bare blive i Marseille.
Læste lige, at Shitty nu "også" er interesseret i Milner, håber ikke de presser prisen for højt op :S
Vi skal være hurtige til at afslutte handler i denne transferperiode tror jeg, er sgu bange for at, især, Shitty prøver at presse priserne heftigt op - så det stort set kun er dem og Real der har "råd" til at handle...
Enig, taktikken i år vedrørende transfermarkedet må vel være, at klubberne skal afslutte handler med de spiller de har udset sig som forstærkning, så hurtigt som muligt, helst inden VM. Et eksempel, som du selv bringer op er Milner, nu er City efter ham, og det er Chelsea eftersigende også! Det sætter Villa i en rigtig god position og de kan kun presse prisen en vej, og det er opad. Desuden var Valdano hurtigt ude igår og sige, at Real har brug for flere forstærkninger, måske ligeså mange som sidste år. jeg kan forestille mig, at en Milner f.eks. der ikke er særlig kendt i det store udland, går hen og spiller en kanon slutrunde, hvor klubber som Real og Inter, Milan kaster sig over ham også.
City har ikke kvalificeret sig til C.L, hvilket var deres store mål, Real har intet vundet i år, og klubber som City og Real, hvor sund fornuft ikke er et ord man kender til, så kunne jeg forestille mig, at de panik-shopper, det kan kun skrue prisen op. Jeg har bl.a læst, at Mancini vil skippe 14! spillere af til sommer, hvis han gør det, så kræver det jo også at han får købt nogen, og mon ikke han går efter alle de store talenter der er rundt omkring, her tænker jeg på Young, Milner, Rodwell, Hamsik, Gourcuff m.fl. Jeg kunne også forestille mig at Real panik-shopper i år. Det er derfor absolut nødvendigt at de storklubber afslutter handlerne hurtigst muligt, helst før VM.
Kasper United
17-05-2010, 12:33
Jep, det skal helst gøres så tidligt så muligt. Kan egentlig godt forestille mig, at ledelsen køber en eller flere spillere, der ikke er rygtet til klubben i forvejen. Måske et talent?
Jeg har undret mig over en ting. Hvis spillere som Villa, Benzema, Higuain, Dzeko, Milner osv. bliver solgt til sommer, så er det vel for et par hundred millioner kr. pr. spiller. Er finanskrisen over i topklubberne, eller er det kun Real eller Shitty, der køber stort ind ligesom sidste sommer?
Jep, det skal helst gøres så tidligt så muligt. Kan egentlig godt forestille mig, at ledelsen køber en eller flere spillere, der ikke er rygtet til klubben i forvejen. Måske et talent?
Jeg har undret mig over en ting. Hvis spillere som Villa, Benzema, Higuain, Dzeko, Milner osv. bliver solgt til sommer, så er det vel for et par hundred millioner kr. pr. spiller. Er finanskrisen over i topklubberne, eller er det kun Real eller Shitty, der køber stort ind ligesom sidste sommer?
Jeg tror aldrig de rigtig har været ramt af den. Barca bliver kraftigt kædet sammen med Villa OG Cecs, det er jo ikke to spillere, der koster nødder. Det er vel et tegn på, at klubberne på mærkværdigvis formår at slippe udenom alt der hedder finanskrise og recession. Klubber som Real og City har bare nogle rig ejere og i Reals tilfælde også en kommune der kan hjælpe dem, og i klubber som United, Barca og Arsenal har man en dygtig ledelse, der er gode til at kontrollere økonomien, så de har råd til at købe stort ind, hvis det var det, de havde/har brug for.
Alt tyder på at Villa kommer til klubben og alt tyder på at Ibra bliver. Det hænger sammen med, at Villa bliver købt som en erstatning for Henry, han skal derfor spille i venstre side af angrebet, ihvertfald som udgangspunkt. Man kan så justere efter modstanderen. Pep vil rigtig gerne beholde Ibra, og han vil gøre det klart overfor ledelsen, når de skal diskutere truppen i dag. Det er derfor ikke ens betydende med at Ibra bliver solgt, hvis/når Villa kommer. Men meget kan selvfølgelig ændre sig. Hvis f.eks Rossel vinder præsidentvalget i Barca, så er det rimelig sikkert at han sælger Ibra, da han vil have Torres til Barca og har eftersigende allerede på nuværende tidspunkt startet de indledende samtaler med hans repræsentanter.
Hatem Ben Arfa rygtes til United, og jeg synes han er spændende. Efter nogle problemer med træneren i starten af sæsonen, har han spillet en vigtig rolle i Marseilles kamp for mesterskabet. Han er en rigtig spændende spiller, der er dirblestærk, han har et stærkt venstreben men er heller ikke dårlig med højre og så kan spille flere positioner på banen. Han kan spille offensiv midt/hængende angriber, på begge fløje og også på midt-midt. Desuden er han kun 23, så udviklingsperspektiver er der også. Det er en spændende spiller, som sagtens ville kunne begå sig i United og PL.
Mærkelig at købe David Villa som erstatning for Henry. Villa er klart bedst på toppen. Og på venstre kanten har i da stadig Pedro og Bojan. Det er da 2 af jeres helt store talenter. Ved køb af villa, samtidig med at i beholder Ibra, vil jo gøre at der ikke bliver meget spilletid til Pedro og Bojan, som efter mi mening har været rigtig gode i år.
Mærkelig at købe David Villa som erstatning for Henry. Villa er klart bedst på toppen. Og på venstre kanten har i da stadig Pedro og Bojan. Det er da 2 af jeres helt store talenter. Ved køb af villa, samtidig med at i beholder Ibra, vil jo gøre at der ikke bliver meget spilletid til Pedro og Bojan, som efter mi mening har været rigtig gode i år.
Jeg tror meningen med Villa køb er, at det skal give flere muligheder og variationer til angrebet. Ja han er en spids angriber, men han kan sagtens spille i venstre side, ligesom Henry kunne. Desuden spiller man heller ikke decideret venstre-wing i Barca system, vores wings har mulighed for at søge ind i feltet, spillet mere i midten, fordi vores backs kommer så meget i overlap og spiller nærmest wing position.
Jeg tror ikke det kommer til at betyde mindre spilletid til Pedro og Bojan, som rigtig nok har været gode, Pedro hele året, og Bojan de sidste to måneder. Kommer Villa til Barca, så vil det bare betyde, at Messi kommer til at få nogle pauser, og han derfor ikke behøver at spille så mange kampe.
Desuden spiller vi omkring 60 kampe i alle turneringer på en sæson, så der skal nok blive spilletid til alle. Selvom Pedro og Bojan har haft en god sæson, så mener jeg ikke de er helt klare til at spille fast i venstre side af angrebet, Bojan er trods alt endnu ikke fyldt de 20, det skal man huske på.
Med Villa i truppen, giver det også som sagt flere muligheder i angrebet, jeg tror vi kommer til at se Bojan-Villa-Pedro i nogle kampe, Villa-Ibra-Messi andre, eller Pedro-Bojan-Messi, eller Bojan-Messi-Villa og sådan kan blive ved.
I nogle kampe kommer vi endda til at spille med messi i hængende angriber rolle, og så kan tre af de fire spille oppe foran, så mulighederne er mange, og det er kun godt for Barca.
Ja det må være en kæmpe skuffelse, det er vel meget sigende for hans sæson generelt, som bare har været en lang skuffelse. Han har i den grad underpræsteret, og har ikke på noget tidspunkt vist noget der kommer i nærheden af de takter han viste i Lyon.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der foregår på de indre linjer i Madrid, men hver gang jeg har set Benzema spille for det hold, så har han lignet en mand, der slet slet ikke føler sig tilpas i truppen/klubben. Hver gang han har fået chancen, har han nærmest virket ligeglad og sådan lidt opgivende. Han virker heller ikke som en spiller i absolut topform, her tænker jeg fitness mæssigt.
Jeg er enig med dig i, at han vil hilse en klubskifte velkommen. Jeg tror han efterhånden har indset, at Madrid ikke er byen for ham, medmindre de fyrer træneren, ( det tror jeg de gør) og den nye træner har så meget tillid til hans evner, at han overtaler ham til at blive. Men som udgangspunkt tror jeg Benzema ønsker et skifte væk fra Real.
Synes også han virker lidt "fesen" (eller hvad man nu skal sige) når jeg ser ham. Det virker i hvert fald til, at han er tynget af et eller andet. Tror forventningspresset har været for stort for ham og i Real får du ikke mange chancer med mindre du er et stort navn. Der var ikke rigtig noget pres på ham i Lyon. Der vidste han han var den største og kunne spille frit. Selvom han måske fejlede ville han blive hyldet. Jeg har en idé om, at det er steget ham lidt til hovedet. Han var vel udråbt til det største talent i fransk fodbold i nyere tid?
Men havde ikke lige tænkt over det sidste du nævner. Det er efter al sandsynlighed farvel til Pellegrini (i en sæson hvor Real opnår størst opnået antal point nogensinde) og så vil en ny manager have stor indvirkning på Benzemas fremtid.
Nu går rygterne godt nok utrolig meget på at Villa skulle være uhyre tæt på Barca, men har bare en "fealing" af at vi lige pludselig i næste uge står med Villa i United. Har intet at basere det på, det bare en fealing.
Om jeg så er for eller imod har jeg ikke helt fundet ud af endnu, for han er da vanvittig god, ingen tvivl, men han er 29(?) og hvis vi skal betale 300+ for ham synes jeg helt bestemt vi skal gå efter Benzema, Higuain eller en hele tredje angriber for det er simpelthen for mange penge for en så "gammel" spiller.
Jeg tror meningen med Villa køb er, at det skal give flere muligheder og variationer til angrebet. Ja han er en spids angriber, men han kan sagtens spille i venstre side, ligesom Henry kunne. Desuden spiller man heller ikke decideret venstre-wing i Barca system, vores wings har mulighed for at søge ind i feltet, spillet mere i midten, fordi vores backs kommer så meget i overlap og spiller nærmest wing position.
Jeg tror ikke det kommer til at betyde mindre spilletid til Pedro og Bojan, som rigtig nok har været gode, Pedro hele året, og Bojan de sidste to måneder. Kommer Villa til Barca, så vil det bare betyde, at Messi kommer til at få nogle pauser, og han derfor ikke behøver at spille så mange kampe.
Desuden spiller vi omkring 60 kampe i alle turneringer på en sæson, så der skal nok blive spilletid til alle. Selvom Pedro og Bojan har haft en god sæson, så mener jeg ikke de er helt klare til at spille fast i venstre side af angrebet, Bojan er trods alt endnu ikke fyldt de 20, det skal man huske på.
Med Villa i truppen, giver det også som sagt flere muligheder i angrebet, jeg tror vi kommer til at se Bojan-Villa-Pedro i nogle kampe, Villa-Ibra-Messi andre, eller Pedro-Bojan-Messi, eller Bojan-Messi-Villa og sådan kan blive ved.
I nogle kampe kommer vi endda til at spille med messi i hængende angriber rolle, og så kan tre af de fire spille oppe foran, så mulighederne er mange, og det er kun godt for Barca.
Ja det kan du have ret i. Men synes nu ikke det er så nødvendigt for barcelonas offensiv og bruge så mange penge på ham. Jeres offensiv fejler absolut intet. Men nået tyder på Villa bliver i valencia.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66340
Og ved godt det er fra indkast af
Ja det kan du have ret i. Men synes nu ikke det er så nødvendigt for barcelonas offensiv og bruge så mange penge på ham. Jeres offensiv fejler absolut intet. Men nået tyder på Villa bliver i valencia.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66340
Og ved godt det er fra indkast af
Ja nu skal vi passe på med, det ikke bliver alt for meget off-topic og lidt for meget Barca. Derfor vil jeg blot kommentere på denne artikel.
Som du selv siger det, det er indkast.dk, og derfor skal man tage det med et gran salt. Denne nyhed er faktisk lidt gammel, denne udtalelse kom for lang tid siden fra Villa, de har så valgt at bringe den nu, typisk indkast.
Jeg tror han skifter, fordi der har været kraftige tegn på Villa skifte undervejs. Først og fremmest har elmundo deportivo, ( en katalansk avis der har stærke relationer/kilder i Barca, og normalt ved de præcist hvad der foregår i klubben) været ude at skrive at Villa bliver præsenteret i løbet af denne uge, måske allerede på onsdag.
Derefter er det også interessant, at Villa ikke har spillet de sidste par kampe for Valencia, selvom han har været skadesfri og klar. Især kampen igår, hvor Unai Emery ( valencia træner) så bort fra båda D. Silva og Villa til kampen. Det skabte selvfølgelig en del postyr, da Tenerfie som var modstanderen, lå og kæmpede med om overlevelse i la liga med 4 andre hold.
Folk kunne derfor ikke forstå at træneren kunne se bort fra to af klubbens bedste spillere. Unai Emery har efterfølgende forklaret, at han mente de to slet ikke var klare til kampen mentalt.
Han mente at de spillere han havde valgt, var mere klare til at spille kampen mentalt, hvorimod Villa og D.Silva havde tankerne på noget andet.
Det kunne jo i den grad tyde på en exit til dem begge.
På det seneste har Unai Emery også mere eller mindre sagt, at han ikke regner med Villa eller Silva i truppen efter sommeferien, så båda Villa og Silva spiller i en ny klub efter sommerferien, tror jeg.
Broberry
17-05-2010, 15:11
Det kunne jo i den grad tyde på en exit til dem begge.
På det seneste har Unai Emery også mere eller mindre sagt, at han ikke regner med Villa eller Silva i truppen efter sommeferien, så båda Villa og Silva spiller i en ny klub efter sommerferien, tror jeg.
Lad for guds skyld Silva komme til United!;)
Så må du hellere end gerne tage Villa med dig til Barcelona Pep =)
Kasper United
17-05-2010, 15:16
http://www.goal.com/en/news/15/germany/2010/05/17/1928830/mesut-oezil-heading-for-werder-bremen-exit
Hvad med Mesut Özil? Han kunne også være en mulighed til den offensive midtbane. Han kan også spille fløj. 31 kampe, 9 mål og 12 assist burde absolut at være godkendt i Bundesligaen, og så er han kun 21 år. Desuden fik han også en plads i start 11'eren over de bedste spillere i år i Europa League. Han bliver spændende at følge til VM, selvom jeg overhovedet ikke holder med Tyskland.
Vi kan dog få problemer med at hente ham, da det ser ud til at Shitty også er efter ham. Jeg tror dog ikke, at Shitty både henter Özil og Hamsik, men vi ved jo aldrig, hvad de kan finde på.
Broberry
17-05-2010, 15:21
Han virker bestemt som en interresant spiller i mine øjne.
Jeg har dog ikke set meget til ham, men mål/assist ser helt fint ud, Og hans alder er lige noget Hr. Ferguson ville kunne lide :)
Har vi nogen ide om hvad er værd :o ?
Lad for guds skyld Silva komme til United!;)
Så må du hellere end gerne tage Villa med dig til Barcelona Pep =)
:D Ja det kunne være spændende med en D. Silva i United, som jeg tror passer perfekt sammen, eller bare D. Silva i det hele taget i PL, så længe det ikke er for Chelsea han spiller. Men et muligt d. Silva køb til United møder jo meget stor modstand herinde, så ved ikke hvor meget folk er for D. Silva i United.
Jeg er helt klart positiv for D Silva. Jeg er ikke 100 % tryg ved venstre siden. Selvom Nanis form er med pil op, ser jeg stadig at han er bedst i højre.
Da Silva også kan spille off midt, er han meget tiltrækkende.
Ellers står der Sneijder på min ønske liste.
Han virker bestemt som en interresant spiller i mine øjne.
Jeg har dog ikke set meget til ham, men mål/assist ser helt fint ud, Og hans alder er lige noget Hr. Ferguson ville kunne lide :)
Har vi nogen ide om hvad er værd :o ?
Nu er pris jo bare et gæt, da det kun er Werder der ved hvad han er værd, men mit gæt vil være at han kan erhverves for under 200 Mio, måske endda for 150 Mio. Werder kan ikke kræve særlig meget mere for ham, og jeg mener hans kontrakt udløber til næste sommer, så de er tvunget til at sælge ham, hvis de vil tjene noget på ham, mon ikke det presser prisen lidt ned.
United DK
17-05-2010, 15:32
Jeg er helt klart positiv for D Silva. Jeg er ikke 100 % tryg ved venstre siden. Selvom Nanis form er med pil op, ser jeg stadig at han er bedst i højre.
Sneijder er noget nær den ideelle som den forreste midtbanemand i en 4-3-3, da han jo er skolet til den rolle via sin nationalitet. Jeg kan dog slet ikke forestille mig, at Inter vil slippe ham.
Jeg synes D. Skal spille offensiv midt eller midt-midt i United, hvor hans primære opgave er at står for det offensive spil, hvis han skifter vel at mærke. Det er den position han har spillet i Valencia i størstedelen af sæsonen, Mata har spillet venstre-wing.
D. Silva vil kunne tilføje utrolig meget kreativitet til Uniteds midtbane, han er en spiller der har utrolige vendinger med bolden, besidder god speed, hans vision for spillet er god. Han står tit bag nogle afleveringer, der splitter forsvaret op, og så er han utrolig god til at tage dybde løb i feltet, og dermed skabe endnu mere plads til angriberen(e), det har Villa nydt godt af i Valencia. Og selvom han er en lillebitte mand, så har han et godt skud, dem der ikke følger så meget med i La Liga, kan måske huske det brag af et skud mod Chelsea på Stamford Bridge i C.L for nogle år siden. Sikke et smukt mål det var!
http://www.youtube.com/watch?v=DmvYjJZBzaE&feature=related og her er klippet, synes målet fortjener et kig :P
Sneijder er noget nær den ideelle som den forreste midtbanemand i en 4-3-3, da han jo er skolet til den rolle via sin nationalitet. Jeg kan dog slet ikke forestille mig, at Inter vil slippe ham.
Ja det bliver noget nær en umulig opgave at købe ham. Jeg tror heller ikke Inter på nogen måde går med til et slag af Sneijder, da han betyder rigtig rigtig meget for deres hold.
Jeg håber virkelig på, at der en sandhed i rygterne om Suarez fra Ajax. Han har scoret utrolig mange mål for sin klub, og han er en rigtig kreativ type, der kan skabe noget på egen hånd og samtidigt også laver de nemme mål.
Kilde; http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1240145_united_eye_25m_suarez_swoop?rss=yes
Til gengæld håber jeg ikke, at rygterne om Hatem Ben Arfa er sande. Han er virkelig indbegrebet af en humørspiller:
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/17/1928581/manchester-united-eye-move-for-8m-rated-marseille-winger
Broberry
17-05-2010, 15:59
Sneijder ville være mindst lige så fantastisk på holdet som umulig at få fat i. Den mand er præcis hvad vi mangler.
Ekstrem kreativ, godt overblik, giftigt huk, sparker fantastiske frispark og bare generalt en trussel for et hvert forsvar. Han ville give os præcis dét vi har manglet denne sæson.
Men jeg ville dog også være helt tilfreds med Silva, da jeg mener han også er alle ovenstående ting :)
Der bliver vel spekuleret i om Suarez og Rooney er "for ens" spilletyper. Suerez er rigtig spændende i hvert fald. Det ville ikke være dårligt med endnu en hollandsk måltyv. "Jamen RAppel han er jo ikke hollænder!" Nej okay, men han spiller da i Holland :D
davidkamper
17-05-2010, 16:50
Synes lige i skulle se paa Arsenals reservemaalmand, nogle sindsyge redninger han disker op med..
Lidt ligesom Schmeichel, hvor bolden simpelthen ikke kan gaa ind..
http://www.youtube.com/watch?v=mOY63kPwFYo
United DK
17-05-2010, 16:52
Desværre viser historien bare i nyere tid med de her hollandske bombere, at de ikke rigtig kan følge det op i større ligaer. Her tænker jeg naturligvis på Kezman, Alves og Huntelaar. Omvendt kan man håbe på en historie som både Ruud, Ronaldo og Romario havde efter de forlod PSV i sin tid.
United DK
17-05-2010, 16:55
Synes lige i skulle se paa Arsenals reservemaalmand, nogle sindsyge redninger han disker op med..
Lidt ligesom Schmeichel, hvor bolden simpelthen ikke kan gaa ind..
http://www.youtube.com/watch?v=mOY63kPwFYo
Alle målmænd har nogle fantastisk redninger en gang i mellem, men umiddelbart vil jeg vurderer, at det er bedre at have en stabil målmand som vi f.eks. har i VDS. Han laver sjældent de vilde redninger, men fremstår alligevel som en af de bedste i nyere tid. Det gode ved Schmeichel var, at han kombinerede det stabile med fantomredningerne. De målmænd er der ikke mange af.
Desværre viser historien bare i nyere tid med de her hollandske bombere, at de ikke rigtig kan følge det op i større ligaer. Her tænker jeg naturligvis på Kezman, Alves og Huntelaar. Omvendt kan man håbe på en historie som både Ruud, Ronaldo og Romario havde efter de forlod PSV i sin tid.
Det var også det første jeg tænkte. Er lidt i tvivl om jeg synes vi burde købe ham. Synes måske det er for stort et sats. Men nogle gange er man også nødt til at satse.
Glory Man United
17-05-2010, 18:08
Det var også det første jeg tænkte. Er lidt i tvivl om jeg synes vi burde købe ham. Synes måske det er for stort et sats. Men nogle gange er man også nødt til at satse.
Købe hvem?
Broberry
17-05-2010, 18:19
Jeg synes vi bliver ved med, at blive linket sammen med "Angel Di Maria".
I mine øjne er han en fantastisk dygtig spiller, med potentiale for at blive en af de aller største.
Han er EKSTREM hurtig og MEGET dygtig rent teknisk, og der er altid fare på fære, når han har bolden.
Jeg så meget gerne Angel Di Maria trække i rødt til sommer, men jeg tvivler stærkt på det, eftersom Circus Madrid har meldt sig ind i kampen. Desuden koster han vel + 300 milioner, vil Ferguson ofre det?
Et lille link der viser lidt af hans kvaliteter ;)
http://www.youtube.com/watch?v=40xNb8b6Kkk&feature=related
United DK
17-05-2010, 18:25
Købe hvem?
Luis Suarez fra Ajax.
Glory Man United
17-05-2010, 18:35
Luis Suarez fra Ajax.
Det skal vi ikke, punktum
Broberry
17-05-2010, 18:39
Kunne ikke være meget mere enig
United DK
17-05-2010, 18:44
Hvad skal man stille op, når folk afslutter en sætning med ordet punktum?
Broberry
17-05-2010, 18:47
Kan godt se hvad du mener United DK ;) Skal nok begrunde fremover. Men kan du ikke tjekke harddisken, for noget viden om et evt. Angel Di Maria skifte til United :D ?
Er det udelukket eftersom Real er efter ham?
Vil Ferguson betale prisen osv.
Glory Man United
17-05-2010, 18:53
Hvad skal man stille op, når folk afslutter en sætning med ordet punktum?
Udelukkende for at spare dig tid for et af dine evindelige svar, punktum :)
Andersen
17-05-2010, 19:22
Hvad med at skyde Carrick af og få frigjort nogle penge? Der er nok centrale boldflyttere og der SKAL justeres lidt på midtbane for ikke at få den samme trummerum.
Glory Man United
17-05-2010, 19:23
Luis Suarez
Glory Man United
17-05-2010, 19:29
Rygter om tilgange og afgange:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={C2572DA3-8A1C-457F-9926-899EA5639CB4}&newsid=6648914
Kasper United
17-05-2010, 20:08
Luis Suarez mener jeg ikke vi skal have. Alle de der suveræne topscorer i den hollandske liga ender tit i andre klubber, hvor de overhovedet ikke får succes.
Huntelaar og Alfonso Alves er nogle gode eksempler..
Det er vigtigt for United, at de snart laver det første store indkøb. Hvis Benzema er hovedtarget for i års handler, så skal vi i gang NU! Det kan være, at den nye træner for Real Madrid har så meget tiltro og sprøjter oceaner af selvtillid ind i Benzema, så den mulighed glipper. Det skal være nu, hvor Real er i problemer IGEN og Pellegrini er fortid, hvis vi følger Reals almene logik. Det kunne være, at den nye træner har store planer med Benzema.
Derfor skal United handle hurtigt, så alle kan være med i opstarten, så vi ikke skal lave en ny Berbatov, der skal bruge en sæson på at lære holdet og sådan.
Og nej tak til Suarez. Jeg er virkelig skeptisk ved hollandske bombere, for den liga har mangel på kvalitet. Hvis Suarez så er den nye kommende verdensstjernebomber, så må vi bare tage den derfra. Lige pt føler jeg ikke, at det er hnas kvaliteter vi mangler.
Det er vigtigt for United, at de snart laver det første store indkøb. Hvis Benzema er hovedtarget for i års handler, så skal vi i gang NU! Det kan være, at den nye træner for Real Madrid har så meget tiltro og sprøjter oceaner af selvtillid ind i Benzema, så den mulighed glipper. Det skal være nu, hvor Real er i problemer IGEN og Pellegrini er fortid, hvis vi følger Reals almene logik. Det kunne være, at den nye træner har store planer med Benzema.
Derfor skal United handle hurtigt, så alle kan være med i opstarten, så vi ikke skal lave en ny Berbatov, der skal bruge en sæson på at lære holdet og sådan.
Jeg synes nu følgende spørgsmål rejser sig:
Hvorfor skulle en ny træner få indflydelse på køb og salg af spillere i Real Madrid? Det har det sjældent rigtigt gjort synes jeg. Hvis ledelsen vil af med Benzema, så ryger han. Hvis den nye træner vil have Benzema, men David Villa bliver en mulighed - så virker det for mig åbenlyst at de køber David Villa og sælger Benzema bagefter, da det udelukkende handler om den kommercielle værdi.
Jeg synes ydermere at det virker meget svært at hente Benzema netop nu - fordi Real Madrid ikke har lukket nogle handler med en ny angriber. For ligesom da Real købte Kaka og dernæst Ronaldo, blev Robben og Schneijder først smidt ud bagefter.
Men svært at være uenig i at vi skal lukke vores handler hurtigst muligt. Så enkelt er transfersnakken dog nok sjældent - især når man jo altid som fx Real Madrid såvel som andre klubber, lige kan spørge vores rige fætter City om de ikke lige vil lægge 100 mio oveni, og hijacke vores spiller(e). Jeg er dog virkelig glad nu over at City ikke kom i CL. Vigtigt for vores ageren på transfermarkedet.
Bud Spencer
17-05-2010, 21:27
Luis Suarez mener jeg ikke vi skal have. Alle de der suveræne topscorer i den hollandske liga ender tit i andre klubber, hvor de overhovedet ikke får succes.
Huntelaar og Alfonso Alves er nogle gode eksempler..
...skulle hilse fra Ruud van Nistelrooy
schousboe9
17-05-2010, 23:09
MANCHESTER UNITED are reported to have made a 28m combined bid for Ajax duo Luis Suarez (22m) and Miralem Sulejmani (6m) in the early hours of today. Suarez has long been admired by Ferguson while Sulejmani has failed to impress this season after his 16.25m euro move. Ajax have already stated they are willing to listen to offers for Sulejmani and are ready to take a loss to recover some of their investment. While Suarez's fee could rise to around 26m should he reach 10 goals/20 apps in his first season. Fingers crossed ayy'?
Interessant rygte. Dog intet officielt overhovedet, blot et rygte fra en bruger på TEAMtalk.
Sulejmani ville dog være et typisk 'ud-af-ingenting'-Fergie-køb.
Interessant rygte. Dog intet officielt overhovedet, blot et rygte fra en bruger på TEAMtalk.
Sulejmani ville dog være et typisk 'ud-af-ingenting'-Fergie-køb.
Enig. Det er interessant. Jeg stødte på Sulejmani fra tid til anden da han spillede for Herenveen i sin tid, og jeg var imponeret. Han er pisse(!) hurtig, og forholdsvis teknisk velfunderet. Nuvel, han har ikke været den store figur i netop overståede sæson, men for £6 mio. ville han være spændende.
Suarez ved jeg ikke med endnu. Det ville godt nok være et sats, og £22 mio er ret mange penge for et sats. Bevares, han scorer som et svin i Holland, og selv om RvN gjorde det samme, er mange mål i Holland ikke ensbetydende med succes.
Jeg synes nu følgende spørgsmål rejser sig:
Hvorfor skulle en ny træner få indflydelse på køb og salg af spillere i Real Madrid? Det har det sjældent rigtigt gjort synes jeg. Hvis ledelsen vil af med Benzema, så ryger han. Hvis den nye træner vil have Benzema, men David Villa bliver en mulighed - så virker det for mig åbenlyst at de køber David Villa og sælger Benzema bagefter, da det udelukkende handler om den kommercielle værdi.
Jeg synes ydermere at det virker meget svært at hente Benzema netop nu - fordi Real Madrid ikke har lukket nogle handler med en ny angriber. For ligesom da Real købte Kaka og dernæst Ronaldo, blev Robben og Schneijder først smidt ud bagefter.
Men svært at være uenig i at vi skal lukke vores handler hurtigst muligt. Så enkelt er transfersnakken dog nok sjældent - især når man jo altid som fx Real Madrid såvel som andre klubber, lige kan spørge vores rige fætter City om de ikke lige vil lægge 100 mio oveni, og hijacke vores spiller(e). Jeg er dog virkelig glad nu over at City ikke kom i CL. Vigtigt for vores ageren på transfermarkedet.
Du har selvfølgelig ret i, at Real Madrids trænere under Florentino Perez ikke har så meget at sige, i det Perez vil hente løbende pengemaksiner som Kaka og Ronaldo for at kunne køre forretningen rundt, når CL og La Liga ikke ender på Bernabeu.
Men jeg nægter at tro, at (hvis rygtet taler sandt, som er at Mourinho bliver manager for næste sæson) Mourinho accepterer, at Perez har den totale magt i Real Madrid. Det var jo det, der gjorde, at Mourinho til sidst opgav Chelsea, da Abramovich ville have mere indflydelse på transfers, og han købte en Shevchenko, selvom Mourinho overhovedet ikke ville have ham.
Og jo, jeg synes træneren har en del at sige på Benzema. I denne sæson har det været tydeligt, at Benzema ikke har sin træners tillid. For at få det optimale af Benzema skal han have tillid, og så længe Pellegrini er der, så tror jeg ikke, at Benzema vil blomstre, medmindre han får tilsendt noget Higuain-medicin, hvor han kæmper for sin sag og slår alt og alle af i angrebet i næste sæson.
Vi skal til at agere, for hvis en som Pastore spiller et super VM for Argentina, så skal vi til at punge 2-300 mio. kr.. Det samme med Di Maria, Lloris og alle de andre VM-spillere, vi hver dag bliver linket til. Vi skal handle! NU!
City har budt på Milner (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/manchester-city-har-budt-paa-milner)
De skal bare holde sig væk. Han er helt klart den spiller jeg helst så i truppen.
Et køb af ham og fx Suarez der både kan spille kant og angriber vil være rigeligt for truppen med henblik på næste sæson..
(Med det forbehold at vi slår permanent over i 4-3-3)
Du har selvfølgelig ret i, at Real Madrids trænere under Florentino Perez ikke har så meget at sige, i det Perez vil hente løbende pengemaksiner som Kaka og Ronaldo for at kunne køre forretningen rundt, når CL og La Liga ikke ender på Bernabeu.
Men jeg nægter at tro, at (hvis rygtet taler sandt, som er at Mourinho bliver manager for næste sæson) Mourinho accepterer, at Perez har den totale magt i Real Madrid. Det var jo det, der gjorde, at Mourinho til sidst opgav Chelsea, da Abramovich ville have mere indflydelse på transfers, og han købte en Shevchenko, selvom Mourinho overhovedet ikke ville have ham.
Og jo, jeg synes træneren har en del at sige på Benzema. I denne sæson har det været tydeligt, at Benzema ikke har sin træners tillid. For at få det optimale af Benzema skal han have tillid, og så længe Pellegrini er der, så tror jeg ikke, at Benzema vil blomstre, medmindre han får tilsendt noget Higuain-medicin, hvor han kæmper for sin sag og slår alt og alle af i angrebet i næste sæson.
Vi skal til at agere, for hvis en som Pastore spiller et super VM for Argentina, så skal vi til at punge 2-300 mio. kr.. Det samme med Di Maria, Lloris og alle de andre VM-spillere, vi hver dag bliver linket til. Vi skal handle! NU!
Det argument er svært at være uenig i. Men du tror vel vel på at David Gill og co allerede forsøger at handle med det samme inden det koster klubben (og Glazers har nok en endnu større interesse) flere penge end det normalt ville?
Det der har kendetegnet Real Madrid næsten ligemeget hvilken træner der har været under Florentino Perez synes jeg ikke ligefrem har været at træneren har bestemt. Jeg tvivler lidt på om det bliver anderledes under Mourinho, men ja det er da muligt at de snart anerkender at der ikke bare skal powershoppes, men istedet købes ind efter trænerens smag. Det er bare ikke rigtigt sket før under Florentino Perez så vidt jeg husker.
Jeg håber sådan vi får lavet nogle gode transfers. Håber snart vi ser den første store transfer fra Ferguson.
Kæft hvor tror jeg Barcelona bliver syge, hvis de både får Villa og Fabregas. Ville nu gerne have set de 2 spillere i Man Utd..
Det argument er svært at være uenig i. Men du tror vel vel på at David Gill og co allerede forsøger at handle med det samme inden det koster klubben (og Glazers har nok en endnu større interesse) flere penge end det normalt ville?
Det der har kendetegnet Real Madrid næsten ligemeget hvilken træner der har været under Florentino Perez synes jeg ikke ligefrem har været at træneren har bestemt. Jeg tvivler lidt på om det bliver anderledes under Mourinho, men ja det er da muligt at de snart anerkender at der ikke bare skal powershoppes, men istedet købes ind efter trænerens smag. Det er bare ikke rigtigt sket før under Florentino Perez så vidt jeg husker.
Du har ret i at træneren ikke har haft det helt store at sige, når der er blevet købt og solgt spillere i Real, men til Perez' eller retter sagt Valdanos forsvar( Valdano er ham der står for spillerkøb og salg, det er nærmest ham der sammensætter en trup, og han har kæmpe magt i Madrid) skal det siges, at de trods alt lytter til en træner, efter de har handlet de spillere de selv synes truppen mangler, hvad hans ønsker er.
Derfor er jeg ret overbevist om, at hvis en fremtidig træner kommer til, og han synes han kan bruge Benzema, så skal de nok lytte til ham. Et eksempel er Van Der, ledelsen ville sælge ham, men Pellegrini ville beholde ham, og de gik så med til det.
Som jeg har skrevet tidligere, jeg tror Benzema har mistet så meget troen på projektet Real, at han vil med glæde skifte holdet, hvis et hold melder sig interesseret.
Det kan en trænerskifte ændrer på, hvis den nye træner vel at mærke har så meget tiltro til ham, at han overtaler både ledelsen og spilleren til at blive.
Du har desuden ret i, at det er ledelsen der har købt spillere, for det meste ihvertfald, og jeg har meget meget svært ved at se, at selv en Mourinho skulle ændre på det.
Valdano er som sagt en meget magtfuld person i klubben, (manden har været storspiller i klubben, han har været træner, han har været sportsdirektør og er nu en slags sportsdirektør igen) han har meget tætte relationer til Perez, de er venner, og de har altid arbejdet sammen, jeg tror ikke at Mourinho kan ændre på det. Desuden skulle Valdano være imod Mourinhos ansættelse, så det er ikke engang sikkert at det bliver til noget.
Hvis United og Sir Alex har udpeget Benzema som en af løsninger på holdets problemer, så skal de helt klart slå til, før real har ansat en ny træner.
Jeg tror desuden at de fleste spiller i real helst vil væk fra klubben, og årsagen kan findes i næste års C.L. Vi ved jo allesammen godt at man i Madrid ønsker dette trofæ mere end noget andet, men det bliver meget meget svært at vinde det næste år. Fordi real de seneste fem sæsoner er røget ud i 1/8 finalerne, er de røget ned på en 13. plads på uefas rangliste, dette betyder at de ikke bliver seedet i øverste lag, og dermed kan de risikere at havne i en gruppe med United, Arsenal, Chelsea, Inter, Baayern osv osv. Kommer de videre derfra, men bliver nr. 2, så er det igen et storhold der venter i en 1/8 finalen, kan i forestille jer den ballade der vil komme, hvis de ryger igen? Det er en faktor som spillerene i Real tager med i deres overvejelser, når de tænker på deres fremtid.
Jeg håber sådan vi får lavet nogle gode transfers. Håber snart vi ser den første store transfer fra Ferguson.
Kæft hvor tror jeg Barcelona bliver syge, hvis de både får Villa og Fabregas. Ville nu gerne have set de 2 spillere i Man Utd..
slettet
file:///C:/Users/Cecs/Pictures/ARSENAL682_1043746a.jpg
Upload den ;)
EDIT:
Måske det er den her:
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/01043/ARSENAL682_1043746a.jpg
:D
EDIT #2: Du kan da ikke bare "slette" dit indlæg :D
Upload den ;)
EDIT:
Måske det er den her:
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/01043/ARSENAL682_1043746a.jpg
:D
EDIT #2: Du kan da ikke bare "slette" dit indlæg :D
Ha ha tak for det, det var denne jeg mente :D
Glory Man United
18-05-2010, 13:01
Hvis Barca køber Fabregas skal enten han, Iniesta eller Xavi på bænken?
Hvis Barca køber Fabregas skal enten han, Iniesta eller Xavi på bænken?
Håber ikke det bliver alt for meget off-topic, men ja. Xavi har alt alt for stort ansvar i klubben, manden har de sidste 4-5 år spillet uafbrudt, og der var tegn på træthed fra hans side i denne sæson. Nu hvor han så efter en hård sæson skal til VM, har de nok tænkt i Barca, at det er uholdbart Xavi skal have så meget pres på sig. Iniesta har det med at blive skadet i store dele af sæsonen, så mon ikke de får deres kampe i løbet af sæsonen. Jeg tror også at vi vil se Cesc på den Def. midt mod de hold der udelukkende spille på uafgjort og står kompakt på banen. Desuden kan Iniesta også spille på begge fløje, så igen her, mulighederne er mange.
Håber ikke det bliver alt for meget off-topic, men ja. Xavi har alt alt for stort ansvar i klubben, manden har de sidste 4-5 spillet uafbrudt, og der var tegn på træthed fra hans side i denne sæson. Nu hvor han så efter en hård sæson skal til VM, har de nok tænkt i Barca, at det er uholdbart Xavi skal have så meget pres på sig. Iniesta har det med at blive skadet i store dele af sæsonen, så mon ikke de får deres kampe i løbet af sæsonen. Jeg tror også at vi vil se Cesc på den Def. midt mod de hold der udelukkende spille på uafgjort og står kompakt på banen. Desuden kan Iniesta også spille på begge fløje, så igen her, mulighederne er mange.
Fabregas som central midt tror jeg er en meget dum ide. Der er begyndt at gå lidt Real Madrid i Barcelona synes jeg.:P
Fabregas som central midt tror jeg er en meget dum ide. Der er begyndt at gå lidt Real Madrid i Barcelona synes jeg.:P
Hvorfor er det en dårlig ide, med ham som central midt? Det er den position han spiller på det spanske landshold, der praktiserer den samme spillestil som Barca, og der gør han det godt. Han har også vist på landsholdet, at han kan spille ved siden af Xavi eller Iniesta.
Du skal også tænke på, at vores midt-midt spillere er lidt atypiske, især den offensive af dem ( spilleren på Iniestas plads) har frihed til at bevæge sig over hele banen.
schousboe9
18-05-2010, 13:50
Det var de United-handler vi kom fra...
Det var de United-handler vi kom fra...
Sorry det blev lidt off-topic, back to topic!
Jeg læste en nyhed om, at City har budt 180 Mio for Milner. Hvad siger folk til det? Skal United slår til og overbyde City, eller skal de lade dem få ham?
En anden mulighed kunne jo også være, at United overbeviser spilleren, så han selv afslår tilbuddet fra City og tager til jer i stedet. Men hvad siger folk?
Jeg synes den er svær med Milner. Det kunne være fantastisk, hvis han kunne gå hen og blive en bærende kraft på vores hold. Men jeg føler mig ikke overbevist. Det tiltaler mig at han er englænder, og når han er bedst kan vi jo se at han kan klare det meste i PL, men...
Jeg ville personligt hellere smide lidt penge oveni og så få Sila (eller Sneijder) i stedet. Men det er kun i den verden hvor jeg rent faktisk har pengene og magten til den slags beslutninger - og en verden hvor Silva bare overfører sine evner fra Spanien til England, uden problemer.
Så det er altså kun spekulationer
Som NtotheT skriver så tror jeg også det er vigtigt, at vi snart får gang i handlerne. Det største problem, som jeg ser det, med vores transfers er hvad der sker med United i denne sommer. Bliver vi solgt eller fortsætter Glazer som ejer af klubben.
Scenarierne er vel således, at hvis Glazers ønsker at sælge, ja så er de jo ikke interesseret i at skyde en masse penge i transfers hen over sommeren. Men ønsker de derimod at sælge, ja så skal der også hurtigt komme en afklaring på dette, da vi ellers hurtigt risikerer, at priserne hurtigt tager på himmelflugt eller at de spillere vi ønsker, er solgt til andre klubber.
Under alle omstændigheder kunne det være meget rart for os fans med en hurtig afklaring på hvad der skal ske med United.
Hvorfor er det en dårlig ide, med ham som central midt? Det er den position han spiller på det spanske landshold, der praktiserer den samme spillestil som Barca, og der gør han det godt. Han har også vist på landsholdet, at han kan spille ved siden af Xavi eller Iniesta.
Du skal også tænke på, at vores midt-midt spillere er lidt atypiske, især den offensive af dem ( spilleren på Iniestas plads) har frihed til at bevæge sig over hele banen.
Jeg mente også Defensiv midtbane. Ser ikke fabregas som defensiv midtbane. Men ja, videre til united handler...
Jeg synes den er svær med Milner. Det kunne være fantastisk, hvis han kunne gå hen og blive en bærende kraft på vores hold. Men jeg føler mig ikke overbevist. Det tiltaler mig at han er englænder, og når han er bedst kan vi jo se at han kan klare det meste i PL, men...
Jeg ville personligt hellere smide lidt penge oveni og så få Sila (eller Sneijder) i stedet. Men det er kun i den verden hvor jeg rent faktisk har pengene og magten til den slags beslutninger - og en verden hvor Silva bare overfører sine evner fra Spanien til England, uden problemer.
Så det er altså kun spekulationer
Jeg har det meget på samme måde... Ved ikke hvor meget jeg tror Milner kan bidrage med. Har det med ham, ligesom da vi hentede Smith i sin tid. Han var også ung, og havde meget han kunne bidrage med. Men han blev desværre aldrig en profil som vi havde håbet. Ved godt at det var en skade der ødelagde meget for ham. Og alt respekt til Alan Smith. Han var klar min favorit spiller. Tror desværre bare ikke Milner kan gøre forskellen. Men det er så bare min holdning..
RuudVanNissetøj
18-05-2010, 14:49
Personligt ønsker jeg en etableret midtbanespiller + en angriber endnu. Den etablerede midtbanespiller der var oplagt sidste år var sneijder eller Barry, hvorfor jeg fortsat undrer mig over, at vi ikke bød på dem. Så de er så godt som ude af billedet.
Derimod er jeg ikke bange for at hente en spiller som Lass Diarra fra Real eller min favorit Toulalan fra Lyon. De vil kunne bidrage med den stabilitet jeg til tider har savnet på midtbanen + vil umiddelbart kunne falde i spænd med vores mest oplagte starter på den centrale (Fletcher)
Angribere jeg kunne se gøre det godt i klubben, vil f.eks. kunne være Fabiano. Alderen er imod ham, men han er en no-bull shit spiller der er robust og har bevist igennem mange sæsoner, at han bare skyder bolden ind når den skal. Suarez er blevet nævnt flere gange, men tør ikke sige hvad han kan tilbyde ? Benzema fra Real ville heller ikke være dårlig, spørgsmålet er bare om han ikke giver den en sæson endnu.
Don Kafai
18-05-2010, 15:36
Uanset om City havde budt på Milner eller ej, så skulle vi stadig et stykke over 200 mio. kr. for at købe ham.
For det første har Villa selv smidt 110 mio. kr. til Newcastle i sin tid, og de penge tror jeg som minimum de vil have fordoblet. Derudover så er Villa i Europa League og var ikke langt fra CL med Milner som en af deres bærende spillere, så de er slet ikke i en position (endnu) hvor de skal sælge, ligesom de for eksempel var med Gareth Barry.
Jeg håber nu ikke at City får ham, da det både vil styrke Citys midtbane, men samtidig give Villa en pæn bunke kontanter at reinvestere. Men jeg sidder heller ikke og håber vi henter ham, så for min skyld må han gerne blive i Villa.
Jeg tror, at Villa nu smider prisen op i nærheden af 30 mio. pund. Køber City ham, så er begge parter glade, og mon ikke prisen ender tættere på de 30 end de 20. Køber de ham ikke, så beholder Villa deres britiske stjerne, mens City bare vender sig mod andre spillere ude i verden.
Kasper United
18-05-2010, 16:01
Jeg mener ikke, James Milner er +200 mio. værd, men han er jo også englænder..
Altså hvis man skal tolke på Aston Villas bud på Bentley må det vil være at Milner/Young er på vej ud.
Jeg synes ikke vi skal gå efter Milner "uanset hvad". Hvis City presser prisen op så skal vi glemme det og se om efter en anden. Tror dog godt vi kan regne med 200+ mio for Milner.
United DK
18-05-2010, 16:17
Hvorfor skulle ham Jean-Marc Bosman også brokke sig dengang. Havde han bare holdt sin kæft, så havde de her somre ikke været de rene cirkusser, hvor alle rigmandsklubber presser prisen op på alle spillere, så de bliver solgt for beløb de slet ikke er værd. Milner er ikke en krone over 150 mio. værd. Det skulle dog ikke undre mig, at City henter ham for 250 mio.
Nu er det noget helt andet, men handler Bosman-dommen ikke om at spillere kan forlade en klub, uden økonomisk kompensation til klubberne, når en given spillers kontrakt udløber?
Bare svar i den tråd der passer til så vi kan holde os til topic :)
Kasper United
18-05-2010, 16:21
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/05/18/1930324/marek-hamsik-i-am-staying-at-napoli-to-win-trophies
Ikke den eneste artikel, hvor Hamsik siger, han vil blive i Napoli. Det ser ud til, han bliver der, selvom han godt kunne bruges hos os..
Der er jo altid to sider af en sag, men det skal han vel sige? Altså at han bliver. Det er de færreste, så som Tevez der går offentlig ud og siger de skifter klub.
Kasper United
18-05-2010, 16:40
Der er jo altid to sider af en sag, men det skal han vel sige? Altså at han bliver. Det er de færreste, så som Tevez der går offentlig ud og siger de skifter klub.
Ja ja, men det jeg kender til Hamsik er, at han er meget loyal. Men du har da ret.
Glory Man United
18-05-2010, 16:45
Ja ja, men det jeg kender til Hamsik er, at han er meget loyal. Men du har da ret.
Hvordan loyal? Han har skiftet klubber et par gange...
Kasper United
18-05-2010, 16:53
Hvordan loyal? Han har skiftet klubber et par gange...
Ja. Det er også svært at blive blandt verdens bedste talenter i Bratislava og i Brescia i Serie B..? Kan nemt være han skifter til en storklub, og det tror jeg også vil gavne ham mest.
Men hans udtalelser og hjerte for Napoli er stor. Jeg ved godt, at der er to sider af sagen, men med alle de muligheder han har haft efter hans præstationer de seneste par år, så er det flot, han stadig spiller i Napoli, hvor han har en af grundene til, de er med i Europa League næste sæson.
Kender du Hamsik :)
det lyder lidt sådan, kan du ikke fortælle os hvad han synes om Manchester United :D
Kasper United
18-05-2010, 17:01
Ja selvfølgelig? :D
Kasper United
18-05-2010, 17:02
det lyder lidt sådan, kan du ikke fortælle os hvad han synes om Manchester United :D
Ringer lige til ham:
- Han har lige sagt, han synes, det er verdens bedste klub, og han skifter til os til sommer, hvis bare Napoli får Berbatov i byttehandel.
Ringer lige til ham:
- Han har lige sagt, han synes, det er verdens bedste klub, og han skifter til os til sommer, hvis bare Napoli får Berbatov i byttehandel.
Det lyder som en rigtig god ide:) Fedt du kender ham:
Kasper United
18-05-2010, 17:29
Det lyder som en rigtig god ide:) Fedt du kender ham:
:smilings:
United DK
18-05-2010, 18:11
Hamsiks hjerte for Napoli er ikke større end han smutter, ligeså snart vi, eller en anden storklub vil have ham. De gode gamle dage med loyale spillere, der bliver i klubber under deres potentialle er long gone.
:smilings:
Det var en joke....
Kasper United
18-05-2010, 19:19
Det var en joke....
Seriøst? :D
Jeg håber godt nok ikke der er noget i det her. Ved godt nyheden kommer fra indkast, men man ved jo aldrig. Muntari,Lass,Huntelaar,Suarez. Det er sku nogle mærkelig midddelmådige spiller vi bliver kædet sammen med. Ikke nogle der vil kunne gå ind og gøre en forskel.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66392
schousboe9
18-05-2010, 20:48
*slettet*
Jeg håber godt nok ikke der er noget i det her. Ved godt nyheden kommer fra indkast, men man ved jo aldrig. Muntari,Lass,Huntelaar,Suarez. Det er sku nogle mærkelig midddelmådige spiller vi bliver kædet sammen med. Ikke nogle der vil kunne gå ind og gøre en forskel.
Det kan vel næppe komme bag på nogen når de fleste rygter kommer fra hjemmesider som caughtoffside.com.
Jeg kan også godt oprette en hjemmeside og finde på en masse lort, og så ville det stadigvæk blive smidt op på indkast.dk
Kasper United
18-05-2010, 21:07
Det er heller ikke nogen, jeg regner for noget.
Det kan vel næppe komme bag på nogen når de fleste rygter kommer fra hjemmesider som caughtoffside.com.
Jeg kan også godt oprette en hjemmeside og finde på en masse lort, og så ville det stadigvæk blive smidt op på indkast.dk
Nu er alle rygterne jo heller ikke kun fra de sider. Men synes generalt vi bliver sat i forbindelse med nogle middelmådige spillere som alligevel ikke ville kunne gå ind og gøre en forskel.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/city-jagter-united-profil
Haha, det ville de sku håbe de svin :P
http://onside.dk/nyheder/premier-league/city-jagter-united-profil
Haha, det ville de sku håbe de svin :P
Nægter at tro han skifter til City. Og skulle han skifte klub, så var city nok en af de sidste klubber jeg kunne forestille mig ham tage til.
Jeg er rimelig sikker på Vidic nok skal blive i United. Ihvertfald indtil hans kontrakr udløber.
Ulrik Vida Vinther
18-05-2010, 21:51
Jeg faldt netop lige dette citat på følgende link:
http://soccerlens.com/angel-di-maria-loves-manchester-united/37296/
Kilden er News of the World, og jeg skal ikke kunne garantere for citatets korrekthed -
Angel Di Maria: “Since I was 13 or 14 years old, I’ve been telling my mother and my father that my dream is to play some day for Manchester United.
“And I won’t stop till I get it.
“When I watch [Wayne] Rooney and all of them on TV, I can’t wait to play there at Old Trafford.
“When I was a little boy I watched Arsenal games as well, but Manchester United always dazzled me most.”
- Men hvis det er sandt, finder jeg det lovende - jeg så gerne Angel Di Maria i United, da jeg synes han er en fantastisk wing man.
EDIT: Jeg ville btw. ikke have noget imod at vi permanent gik over til at spille 4-3-3.
United DK
18-05-2010, 22:11
Køb Di Maria!!! Han vil spille for os, ikke Real Madrid, men os, os, den store klub der ligger i det regnvåde Manchester. Lålålålå
Kasper United
18-05-2010, 22:17
Køb Di Maria!!! Han vil spille for os, ikke Real Madrid, men os, os, den store klub der ligger i det regnvåde Manchester. Lålålålå
Er det ikke vigtigst, at han er god, og vi kan bruge ham? :)
Broberry
18-05-2010, 22:18
Angel Di Maria er også den spiller jeg helst så i klubben.
Jeg håber uendeligt meget på, at han trækker i rødt til sommer :)
Men med Circus Madrid i arenaen tror jeg vi har dårlige chancer.
Jeg synes egentlig, at vi er rimeligt godt dækket ind på fløjene. Valencia har virkelig overrasket i den netop overstået sæson. Nani har også været rigtig god siden årsskiftet. Men det store "problem" som jeg ser det, er at de begge er bedst med deres højre ben og dermed på højre fløj. Det er altså langt fra optimalt med en højrebenet wing på venstre fløj. Det efterlader kun Nani til den plads da Valencia ikke kan noget som helst med venstre ben. Park er med vilje ikke taget med i dette regnestykke.
Derfor synes jeg, at navnene som Di Maria og Ben Arfa er meget interessante når de rygtes til United. Hvis en af de to kom, så ville vores wing spil blive basseret på utrolig god teknik og masser af fart.
Angel Di Maria er også den spiller jeg helst så i klubben.
Jeg håber uendeligt meget på, at han trækker i rødt til sommer :)
Men med Circus Madrid i arenaen tror jeg vi har dårlige chancer.
Men er han så god? Jeg ser mere Ashley Young (Aston Villa), har gjordt det kanon i 3 år i engelsk fodbold, virker rigtig spændende!
Broberry
18-05-2010, 22:37
Men er han så god? Jeg ser mere Ashley Young (Aston Villa), har gjordt det kanon i 3 år i engelsk fodbold, virker rigtig spændende!
Jeg mener at han er bedre end både Young, Valencia og Nani.
Her er et lille klip der viser lidt af hans kvaliteter ;)
http://www.youtube.com/watch?v=40xNb8b6Kkk
Rendyrket verdensklasse
Rendyrket verdensklasse
Jeg kender ham da rimelig godt :) set mange kampe og ja mange videor, men mener stadig at Young ville være god.. Men nøøj hvor er han hurtig med bolden :) Ser lovende ud.
MosaverB
18-05-2010, 22:42
Rendyrket verdensklasse
Di Maria er en rigtig dygtig spiller, og jeg ser ham gerne i United. Og, som han selv udtaler, at hans drøm er at spille for United, så skifter han vel også til os, hvis vi byder på ham?
Og, Youtube-videoer kan få enhver til at se gode ud.
Broberry
18-05-2010, 22:50
Og, Youtube-videoer kan få enhver til at se gode ud.
Det kan de uden tvivl, men Di Maria ER en klasse spiller, uden nogen former for tvivl!
Et overblik for spillet som hans, finder du nærmest kun hos en Xavi. Og som tidligere nævnt, så er han EKSTREM hurtig med bolden, måske den hurtigeste..
Permanent 4-3-3.
-----------VDS------------
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Fletcher - Silva - Hargreaves
Valencia - Rooney - Di Maria
<3
MosaverB
18-05-2010, 22:54
Det kan de uden tvivl, men Di Maria ER en klasse spiller, uden nogen former for tvivl!
Et overblik for spillet som hans, finder du nærmest kun hos en Xavi. Og som tidligere nævnt, så er han EKSTREM hurtig med bolden, måske den hurtigeste..
Permanent 4-3-3.
-----------VDS------------
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Fletcher - Silva - Hargreaves
Valencia - Rooney - Di Maria
<3
Ja, altså jeg siger ikke at han er dårlig. Jeg skriver jo også i dét indlæg, at han ER en klassespiller, som jeg gerne ser i United. Men, jeg husker selv hvordan Gabriel Obertan så ud på Youtube, men han har ikke præsteret det helt store her i United. Han har selvfølgelig ikke fået megen spilletid. Jeg glemmer bare aldrig den kamp mod Wolfsburg :D ..
Når, tilbage til Di Maria. Han er en dygtig spiller, og jeg håber United køber ham :)
Ulrik Vida Vinther
18-05-2010, 22:54
Jeg synes Ashley Young er faldet igennem i denne sæson. Han har i mine øjne ikke formået at holde niveau, ift. hans første sæsoner i Villa, specielt den første, hvor han var deres velnok vigtigste spiller med lidt under 20 assists og omkring 10 mål i ligaen.
I denne sæson er det blevet til halvt så mange assists og halvt så mange mål, og han har ikke ligesom Milner formået at hæve sit holds niveau, når de har haft brug for det.
Og så smide Nani på bænken selvom han viser hvorfor han blev købt?
Jeg kan egentlig ikke se hvorfor vi skal ha' en fløj. Vi har Valencia, Nani som starterne, og så kan folk som Obertan, en tilbagevenden Cleverly, Park dække ind. Og Fabio/Rafael kan også hvis vi er helt ud og skide på den plads.
Broberry
18-05-2010, 22:57
Fordi at både Nani&Valencia er højre wings... Det ville være langt bedre med en rigtig ventre wing :) Og så synes jeg at der er lidt Ronaldo over Di Maria, så kan man ikke lade vær med at håbe på ham :D
Broberry
18-05-2010, 23:05
Og eftersom at jeg helst ser vi går over i en permanent 4-3-3, mener jeg, at en "rigtig" venstre wing er et must have.
Desuden mener jeg at han har en del mere at byde på en Nani spilmæssigt. Hans blik for spillet er verdensklasse, og han slår kamp på kamp de afgørende afleveringer/stikninger og kan åbne et hvert forsvar.
Mener bare han har mere at byde på end Nani generalt.
United DK
18-05-2010, 23:09
Hvordan kan man som dansker reelt kalde Di Maria verdensklasse? Hvor ser I Benficas kampe, udover når de møder Liverpool?
Hvordan kan man som dansker reelt kalde Di Maria verdensklasse? Hvor ser I Benficas kampe, udover når de møder Liverpool?
FM ftw
Ulrik Vida Vinther
18-05-2010, 23:31
Man kan streame dem over nettet (fy fy)..
Men må man tillade sig at spørge, hvorfor du er så meget imod et køb?
Vi har Nani og Valencia som er verdensklasse allerede nu. Med så gode spillere i topform, får Di Maria ikke tid til at blive udviklet (lisom vi så med Nani, da han ikke fik mange kampe i træk). Hvis Di Maria så slår igennem, vil han bare slå en af vores spillere af holdet, og egentlig have kostet os 200 mio+, hvis Nani fx ikke gider sidde på bænken. Så hellere købe en spiller der kan spille mere end én plads (David Silva).
Med mindre Nani, Valencia eller Di Maria kan klare at sidde på bænken i flere kampe i træk (så kunne man smide Park på porten). Jeg er bare bange for at vi ender i en ny Nani historie, hvor der går lang tid før Di Maria slår igennem fordi han ikke får spilletid nok.
Elrantiri
18-05-2010, 23:50
Vi har Nani og Valencia som er verdensklasse allerede nu. Med så gode spillere i topform, får Di Maria ikke tid til at blive udviklet (lisom vi så med Nani, da han ikke fik mange kampe i træk). Hvis Di Maria så slår igennem, vil han bare slå en af vores spillere af holdet, og egentlig have kostet os 200 mio+, hvis Nani fx ikke gider sidde på bænken. Så hellere købe en spiller der kan spille mere end én plads (David Silva).
Med mindre Nani, Valencia eller Di Maria kan klare at sidde på bænken i flere kampe i træk (så kunne man smide Park på porten). Jeg er bare bange for at vi ender i en ny Nani historie, hvor der går lang tid før Di Maria slår igennem fordi han ikke får spilletid nok.
Uden at vide en skid om Di Maria, er han ikke venstre wing, hvor Nani og Valencia primært er højre wings?
Broberry
19-05-2010, 00:12
Jo Di Maria er Venstre wing og Nani&Valencia er begge højre.
Jeg mener bare, at skal vi til at spille permanent 4-3-3, er det et krav at have en optimal venstre wing. Jeg siger ikke at Nani på nogen måde gør det dårligt, jeg så bare hellere Di Maria på pladsen
Uden at vide en skid om Di Maria, er han ikke venstre wing, hvor Nani og Valencia primært er højre wings?
.. Jo, deraf min påstand om at Nani eller Valencia ryger på bænken i flere kampe i træk, hvis Di Maria skal udvikles.
Elrantiri
19-05-2010, 00:33
.. Jo, deraf min påstand om at Nani eller Valencia ryger på bænken i flere kampe i træk, hvis Di Maria skal udvikles.
Selvfølgelig skal mindst en af dem på bænken når de er tre om to positioner, men omvendt vil det da være en fordel at enten Nani eller Valencia slipper for at spille i en position, som ikke er optimal for dem. Der må også gerne være lidt kamp om at komme på banen, frem for at kæmpe om at få sin ynglings position.
Der er jeg ikke helt enig. I Nani ser jeg et potentiale lidt ala Ronaldo. Han er en hel fantastisk individualist, og hvis han i længere perioder skal på bænken, så tror jeg heller ikke vi får set ham i hans bedste form. Det vil ydermere være næsten dumt at sætte Valencia og Nanis udvikling i pause. Begge spillere er ved at udvikle sig til absolutte verdensstjerner. Det er gået fint nok på hver sin fløj de sidste 6 måneder, selvom Nani måske er bedre på højre. Det synes jeg er at satse for meget, hvis vi skal sætte en af disse stærke spillere på pause fordi vi vil udvikle et talent, som vi ikke med sikkerhed kan vide bliver lige så god som Nani eller Valencia.
Min førsteprioritet er helt klart at Nani og Valencia udvikler sig fuldt ud, som de er tæt på at gøre. Det vil gavne United mere end at smide begge på samme fløj, og give rigtig meget spilletid til Di Maria, hvis han blev købt.
Elrantiri
19-05-2010, 03:36
Det er bestemt ikke usandsynligt at de udvikler sig endnu mere, men de burde nu nok kunne være 3 om 2 pladser uden at det går helt galt.
Men om Angel har talentet aner jeg så intet om, så ved ikke hvor stor en chance der bliver taget.
Nu skal man aldrig tro på alt hvad fergie siger om transfers, da noget af det kan være lidt "spin".
Men hvis vi går ud fra han taler sandt, når han siger at vi kun henter én spiller mere, som han nævnte igår, jamen så kan jeg ikke se andet end at det må være til midtbanen.
berbatov bliver og hernandez er hentet, så fergie mener han har hvad han skal bruge i front. Om vi andre så giver ham ret eller ej, er så en anden snak :)
Jeg tror fergie vil tilføje lidt kreativitet til den midtbane. En mand som kan indgå på flere pladser måske, og som egner sig godt både i 4-4-2 og 4-3-3.
Der passer flere af de allerede rygtede tilgange fint: Milner Modric eller Silva er de bedste bud.
Fergie kan dog ikke kategorisk afvise yderligere køb, hvis der kommer bud på en af vores spillere, som er for godt til at afvise. Tror gårsdagens kommentar er med udgangspunkt i at truppen forbliver intakt. Minus foster selvfølgelig og måske et par unge på lån.
United DK
19-05-2010, 06:13
Man kan streame dem over nettet (fy fy)..
Men må man tillade sig at spørge, hvorfor du er så meget imod et køb?
Jeg er heller ikke imod et køb, men jeg forstår bare ikke den der forgudelse af visse spillere, som man ikke kan følge på normal vis, men alligevel udråber som verdensklasse. Det er jo ikke kun Di Maria, Hamsik er en anden, hvor jeg også kan spørge mig selv, hvor folk følger ham henne, for Napoli bliver kun vist herhjemme, når de møder en af de store i Italien. Nogengange virker det bare som om, at man har hørt eller læst noget godt om en spiller, og så danner man sin egen mening udfra dette.
Jeg er heller ikke imod et køb, men jeg forstår bare ikke den der forgudelse af visse spillere, som man ikke kan følge på normal vis, men alligevel udråber som verdensklasse. Det er jo ikke kun Di Maria, Hamsik er en anden, hvor jeg også kan spørge mig selv, hvor folk følger ham henne, for Napoli bliver kun vist herhjemme, når de møder en af de store i Italien. Nogengange virker det bare som om, at man har hørt eller læst noget godt om en spiller, og så danner man sin egen mening udfra dette.
Mange nævner jo spillere fordi man kan se at storklubberne følger dem. Måske ikke lige united men andre storklubber. Og selvom nogen af jer mener at united er guds gave til fodbolden, så kan vi vel godt bruge nogle af de samme spillere som de andre store hold ik :)
Vi henter vel ikke spillere fra en særskilt pulje, hvor man placere alle dem som er gode nok til at spille for united men for gode til at spille i barce og chelsea
Don Kafai
19-05-2010, 07:23
Mange nævner jo spillere fordi man kan se at storklubberne følger dem.
Hvor kan man "se" det udover pressen?
Egentlig vanvittigt, hvor meget FM-moderatorerne påvirker hvilke spillere der bliver hypede eller ej.
Glory Man United
19-05-2010, 08:08
Jeg er fuldt på linie med Kafai og United.dk. Ingen skal fortælle mig, at der nogen her der f.eks streamer 15-20 kampe af Napolis kampe om året.
Hamsik kunne dog måske være løsningen af den simple grund, at han som midtbanespiller scorer mange mål....
Rodwell bliver igen linket til united (http://www.footylatest.com/man-utd-set-to-table-a-bid-of-20-million-for-everton-midfielder/14265)
Er helt enig i at Di Maria er giftig med bolden. Men umiddelbart ville jeg lige så gerne have Joe Cole. Synes prisen på 300 mio er lige overdrevet nok.
Vil også mene at Cole vil kunne spille den mere frie rolle af de 3 centrale midts mod "dårligere" hold...
Derudover håber jeg virkelig at Rodwell bliver signed. Rodwell vil kunne blive rigtig god på den centrale i en 4-3-3, og så er han engelsk!
Og så håber jeg stadig at Berbatov bliver solgt, så der kan blive plads til nogle af de unge.
tjarligdrengen
19-05-2010, 10:26
Jeg har kun set få hele kampe med A. Di Maria og der har han helt sikkert gjort det forrygende. Især imod Everton - hvor han nærmest ene mand pikkede dem...
Meeeen, mere end 300mio. for en spiller der skal spille samme plads som Nani (ved godt han også spiller højre wing) som virkelig har vist at vi skal satse på ham? Jeg synes det bestemt ikke.
Så hellere en spiller med flere positioner, her tænker jeg især Silva! Han er klart min ønsketransfer!
Er der ikke noget med at Gourcuff har en frikøbsklausul på 175mio? I så fald kunne vi evt. "nøjedes" med et køb af ham og lade Nani spille på v.kanten.
Glory Man United
19-05-2010, 10:55
Jeg har kun set få hele kampe med A. Di Maria og der har han helt sikkert gjort det forrygende. Især imod Everton - hvor han nærmest ene mand pikkede dem...
Antager det bare er jysk?
Er der ikke noget med at Gourcuff har en frikøbsklausul på 175mio? I så fald kunne vi evt. "nøjedes" med et køb af ham og lade Nani spille på v.kanten.
Et køb af Gourcuff skal følges op af et salg af Berbatov. Gourcuff kan ikke bruges i en 4-4-2, i så fald får hans makker på midten dælme travlt.
Men da jeg er fan af 4-3-3 ville jeg ikke klage hvis Berbatov (Og gerne Owen) blev skiftet ud med en kreativ midt, en rigtig 10'er.
schousboe9
19-05-2010, 11:03
Der går løse rygter om £9 mio. + Berbamusen for Dzeko...
Først og fremmest, nej tak.
Men kunne det tænkes at vi ville have en smule lettere ved at få fingre i Dzeko efter McLarens ansættlese? :titte:
Der går løse rygter om £9 mio. + Berbamusen for Dzeko...
Først og fremmest, nej tak.
Men kunne det tænkes at vi ville have en smule lettere ved at få fingre i Dzeko efter McLarens ansættlese? :titte:
Umiddelbart vil jeg sige, nej.Det er Dieter Hoeness og ikke McClaren, der står for køb og salg af spillere.
Desuden kan jeg ikke se en grund til, hvorfor i skulle få nemmere ved at få ham, fordi McClaren engang har været assistent i klubben. Han vil jo ikke går med til at sælge sin bedste spiller, hvis han har ambitioner om at gøre det godt i Wolfsburg, og hvis han føler at han kan undvære ham, så vil han jo får så mange penge som muligt for ham, da han vel ingen interesse har I United, men i sin egen klub Wolfsburg.
schousboe9
19-05-2010, 11:44
Selvfølgelig vil han beholde sine bedste spillere, men hvis han samtidig går til ledelsen og siger, at han kun vil arbejde med spilere, som rent faktisk selv ønsker at være i klubben, så får han hurtigt indflydelse.
Og mht. at skyde de bedste spillere af, når det er nødvendigt, så har han trods alt gået i en god skole... ;)
Men som sagt, så kan de for min skyld godt beholde Dzeko, jeg ser ikke noget lys i ham. Det var blot en strøtanke omkring McLaren.
Selvfølgelig vil han beholde sine bedste spillere, men hvis han samtidig går til ledelsen og siger, at han kun vil arbejde med spilere, som rent faktisk selv ønsker at være i klubben, så får han hurtigt indflydelse.
Og mht. at skyde de bedste spillere af, når det er nødvendigt, så har han trods alt gået i en god skole... ;)
Men som sagt, så kan de for min skyld godt beholde Dzeko, jeg ser ikke noget lys i ham. Det var blot en strøtanke omkring McLaren.
Det lyder desværre ikke til at der sker mere for os i det her vindue:( Håber satme det er løgn fra portvinstuden...
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-pakker-pungen-vaek
Antager det bare er jysk?
Hvorfor får vi aldrig et svar. Jeg er jyde og jeg ved ikke hvad det betyder. Jeg pikker ikke til nogen, i den forstand i hvert fald. Så jeg ved ikke hvad det betyder.
schousboe9
19-05-2010, 12:21
Måske i forstanden, at han river dem rundt/rev dem i småstykker (picked them apart). Picked blev så stavet lidt... alternativt.
?
Kasper United
19-05-2010, 13:36
En spændende udtalelse Fergie kom med. Den er dog stadig lidt svær at gøre sig klog på, da han siger, at han vil tilføje én spiller, da de jo også skal have gode spillere i truppen. Det kan godt være, han tæller Hernandez og Smalling med, men jeg tror nemt, det kan være, han henter to gode spillere, hvis han samtidig også sælger nogen..
Men som sagt, så kan de for min skyld godt beholde Dzeko, jeg ser ikke noget lys i ham
Jeg har efterhånden set en hel del kampe med Dzeko, og han imponerer mig hver gang. Han er en spiller der ved hvor målet står, er dygtig til at foretage de helt rigtige løb på de rigtige tidspunkter. Derudover han han også et rigtigt godt blik for spillet og sine medspillere. Hans stats taler også for sig selv. I 130 kampe har han scoret 66 mål og 21 assists. I den netop spillede sæson scorede han 22 gange og lavede 7 assists på et hold som absolut ikke fungerede.
I de to kampe vi spillede mod Wolfburg var han også den eneste der imponerede mig.
Går vi efter en angriber til sommer så er Dzeko og Benzeme helt klart de to jeg helst ser kampen imellem.
Tror i at vi henter et stort navn eftersom Fergir har været ude og sige at der nok ikke blive købt mere ind.
Jeg håber det er løgn, for mener ikke vi er blevet stærkere pga købene af Smaaling og Javier Hernandez..
Det er så super ærgerligt at Glazer den lille rotte skal overtage vores klub, og kører den i smadder, for det er netop det som er sket! Vi er begyndt at købe underlige spillere (Diouf, Obertan, Tosic, Hernandez, Smalling osv osv osv.) istedet for at forstærke os der hvor der er brug for det, og købe nogle ordentlige spillere.
Ferguson bliver nødt til at gå ud og sige, at han har tiltro til sine unge spillere, og derfor ikke vil købe ind, men det lugter bare lidt af, at vi ikke har pengene til at købe nogle store spillere, og derfor må "nøjes" med det vi har - eller et billigt alternativ. (Hernandez)
Federico Macheda fik da ikke voldsomt mange chancer sidste sæson, da han begyndte at være skadesfri. Og de chancer han fik, der gjorde han det ganske udemærket! Han kommer ind mod Chelsea og scorer og kommer ind mod Tottenham og ligger op til Nanis mål, så jeg håber virkelig at Macheda får det endelige gennembrud næste år, for vi har åbenbart ikke pengene til at købe en verdensklasse angriber, selvom vi trænger til det.
Derfor håber jeg på, at vores unge drenge slår igennem, og udnytter at klubben er i økonomisk krise.
De næste mange år vil vi ikke købe store stjerner, men derimod satse på egne talenter, da vores økonomi er virkelig rådden!
Så kom så Macheda, Evans, Gibson, Ben Amos, Wellbeck grib chancen :)
Det er så super ærgerligt at Glazer den lille rotte skal overtage vores klub, og kører den i smadder, for det er netop det som er sket! Vi er begyndt at købe underlige spillere (Diouf, Obertan, Tosic, Hernandez, Smalling osv osv osv.) istedet for at forstærke os der hvor der er brug for det, og købe nogle ordentlige spillere.
Ferguson bliver nødt til at gå ud og sige, at han har tiltro til sine unge spillere, og derfor ikke vil købe ind, men det lugter bare lidt af, at vi ikke har pengene til at købe nogle store spillere, og derfor må "nøjes" med det vi har - eller et billigt alternativ. (Hernandez)
Federico Macheda fik da ikke voldsomt mange chancer sidste sæson, da han begyndte at være skadesfri. Og de chancer han fik, der gjorde han det ganske udemærket! Han kommer ind mod Chelsea og scorer og kommer ind mod Tottenham og ligger op til Nanis mål, så jeg håber virkelig at Macheda får det endelige gennembrud næste år, for vi har åbenbart ikke pengene til at købe en verdensklasse angriber, selvom vi trænger til det.
Derfor håber jeg på, at vores unge drenge slår igennem, og udnytter at klubben er i økonomisk krise.
De næste mange år vil vi ikke købe store stjerner, men derimod satse på egne talenter, da vores økonomi er virkelig rådden!
Så kom så Macheda, Evans, Gibson, Ben Amos, Wellbeck grib chancen :)
Jeg er fuldstændig enig. Glazer er ved at smadre klubben fuldstændig. Vi har ingen penge at købe ind for. Hvor er pengene fra Ronaldo salget? Det er nogle meget mærkelige køb fergie laver, men klart når man ingen penge har. Er ihvertfalf blevet overbevist om vi ikke har pengene til at være med på toppen.
Og med de navne du skriver tilsidst i din sætning, nægter jeg at tro nogle af dem en dag bliver en stor stjerne. Det ser desværre skidt ud, så længe Glazer har klubben:(
Så er der nok noget i det Fergie siger med at der nok ikke kommer flere køb i år. Frygter sku efterhånden for næste sæson. Vi vandt carling cuppen i år, og er sikker på city og chelsea nok skal forstærke sig yderligere.
HÅBER PÅ ET MIRAKEL.........................
Jeg er fuldstændig enig. Glazer er ved at smadre klubben fuldstændig. Vi har ingen penge at købe ind for. Hvor er pengene fra Ronaldo salget? Det er nogle meget mærkelige køv fergie laver, men klart når man ingen penge har. Er ihvertfalf blevet overbevist om vi ikke har pengene til at være med på toppen.
Og med de navne du skriver tilsidst i din sætning, nægter jeg at tro nogle af dem en dag bliver en stor stjerne. Det ser desværre skidt ud, så længe Glazer har klubben:(
Jeg vælger kun at nævne de navne til sidst for at sætte det hele i perspektiv! At det er fremtiden for mægtige Manchester United hvis amerikaneren bliver ved med at terrorisere vores klub.
Den eneste af de spillere, som kunne udvikle sig til at blive en verdensklassespiller er Macheda. Ellers ser fremtiden ikke super lys ud for United, hvis der ikke snart sker noget.
Jeg vælger kun at nævne de navne til sidst for at sætte det hele i perspektiv! At det er fremtiden for mægtige Manchester United hvis amerikaneren bliver ved med at terrorisere vores klub.
Den eneste af de spillere, som kunne udvikle sig til at blive en verdensklassespiller er Macheda. Ellers ser fremtiden ikke super lys ud for United, hvis der ikke snart sker noget.
Ja det ser sku ikke lyst ud, som det ser ud lige PT. Men er sikker på vi ingen penge har. Og tænk hvis Rooney blev skadet i langtid. Så er vi helt på røven. Synes det er så trist at se vores klub dale sådan ned af bakke.
Ved godt nogle mener det er noget værre fis at sige, men kan ikke se hvad det ellers skulle være. fergie er klog nok til at vide at man ikke kan leve på at købe unge talenter, også vinde en masse trofæer. Ved godt at Rooney og Ronaldo var succes, men rækken af folk som ikke er blevet succes er uendelig lang. Men tror gerne fergie vil købe 1-2 store navne, men pengene er der ikke.
United DK
19-05-2010, 15:44
Så skal fanden satme males på væggen!
Lad os nu lige slå koldt vand i blodet, inden vi begynder at græde over manglende transfers. Vinduet lukker først 1. september, så der er massere af tid. At vi ikke lige henter hele arsenalet inden VM, det betyder ikke noget, andet end eventuelle prisstigninger.
@Robinho
Mht. dit indlæg tidligere omkring Di Maria, så siger det da noget om en spiller, hvis og såfremt han følges af diverse storklubber, men der er ingen der siger, at han er det vi står og mangler af den grund.
Lad os nu lige slå koldt vand i blodet, inden vi begynder at græde over manglende transfers. Vinduet lukker først 1. september, så der er massere af tid. At vi ikke lige henter hele arsenalet inden VM, det betyder ikke noget, andet end eventuelle prisstigninger.
Hvis du læser mine indlæg igennem igen, vil du kunne se, at det ikke kun er pga vi ikke har handlet i dette vindue endnu, at jeg er bekymret for vores økonomi.
Jeg mener bare, at Ferguson på det seneste har lavet nogle meget underlige køb.
Manucho, Diouf, Obertan, Owen, Hernandez, Smalling osv osv .. Ja, Owen kom til på en fri transfer, men alligevel.
Vi sælger Ronaldo for 700 mio. og mister også Tevez.
Valencia bliver så købt, og heldigvis slår han igennem, så det var en super køb, men man har da stadig grund til at være bekymret over, at klubben køber så underlige spillere, når det er tydeligt, at vi LIGE mangler det sidste på enkelt positioner, hvis vi vil løbe med de store titler.
Ingen kan jo være i tvivl om at vi er i en kæmpe krise rent økonomisk, og jeg mener bare, at det er mere alvorligt end du tilsyneladende mener.
Det er min tolkning af de underlige transfers som klubben har foretaget og ikke mindst Fergusons kommentar i dag om at nogle gange må man bare satse på de unge og have tiltro til dem - især nå den kommer efter en sæson hvor vi intet vinder.
Ja, vi vandt Carling Cuppen, men come on ...
@Robinho
Mht. dit indlæg tidligere omkring Di Maria, så siger det da noget om en spiller, hvis og såfremt han følges af diverse storklubber, men der er ingen der siger, at han er det vi står og mangler af den grund.
Det er jo ikke kun pga vi ikke har handlet endnu. Det er bare generalt det hele. De navne vi har hentet de sidste par år har været mærkelige, og synes også at meget tyder på vi ikke har pengene. Og dumt og vente til efter vm, pga prisstigninger. Men hvor er pengene fra Ronaldo salget?,-Når ja, i glazers lomme...
Jeg fatter til stadighed ikke købet af Smalling - fuck det virker gennemgribende mærkværdigt og ulogisk.
Han spiller knap nok i Fulham og han har næsten ikke spillet kampe i den bedste engelske række. Han er, trods alt, 20 år og hvis man som 20 årig ikke har niveauet til at spille for Fulham, så er talentet ganske enkelt bare ikke så stort at United kan bruge ham.
Derudover så jeg ham i Fulhams sidste kamp i ligaen. Han fik chancen idet Fulham stillede med B-kæden, fordi de stod foran finalen i Europa League. I guder hvor virker han dog tung og ringe.
Jeg tror ikke en meter på, at han nogensinde bliver, bare i nærheden af, fast mand i United og vi burde sgu have egne talenter, som kan varetage rollen som breddespiller til forsvaret.
Og ja, vores transfer-politik har været helt hen i vejret de seneste to år. Hvad skete der, da vi brugte penge og hentede kvalitet? Da vi brugte penge og hentede Hargreaves, Nani, Anders og Tevez. Vi fandt sørme CL og PL, og var i finalen i FA-cuppen. Så jo, det kan betale sig at bruge penge på få kvalitetsspillere.
Vi minder efterhånden om Liverpool i forhold til at købe så mange andenrangs-spillere, som overhovedet ikke bibringer den nødvendige kvalitet. Og det sjove er, at Benitez har brugt flere penge end Chelsea og United, blot på mange ligegyldige spillere. Så køb dog færre, men bedre spillere, Ferguson!
Obertan, Diouf, Tosic, Smalling, Hernandez, Ljacic, Owen, Manucho kunne, med fordel, være vekslet til færre spillere, som derimod bidrager med United-klasse. Det er jo fuldstændig vanvittige indkøb.
Og Barca, som ellers også har fokus på talenter, har lige købt Villa, fordi de ved at det er nødvendigt med kvalitet, hvis man vil være med hvor det er sjovt.
Hvis du læser mine indlæg igennem igen, vil du kunne se, at det ikke kun er pga vi ikke har handlet i dette vindue endnu, at jeg er bekymret for vores økonomi.
Jeg mener bare, at Ferguson på det seneste har lavet nogle meget underlige køb.
Manucho, Diouf, Obertan, Owen, Hernandez, Smalling osv osv .. Ja, Owen kom til på en fri transfer, men alligevel.
Vi sælger Ronaldo for 700 mio. og mister også Tevez.
Valencia bliver så købt, og heldigvis slår han igennem, så det var en super køb, men man har da stadig grund til at være bekymret over, at klubben køber så underlige spillere, når det er tydeligt, at vi LIGE mangler det sidste på enkelt positioner, hvis vi vil løbe med de store titler.
Ingen kan jo være i tvivl om at vi er i en kæmpe krise rent økonomisk, og jeg mener bare, at det er mere alvorligt end du tilsyneladende mener.
Det er min tolkning af de underlige transfers som klubben har foretaget og ikke mindst Fergusons kommentar i dag om at nogle gange må man bare satse på de unge og have tiltro til dem - især nå den kommer efter en sæson hvor vi intet vinder.
Ja, vi vandt Carling Cuppen, men come on ...
Fuldstændig korrekt. Vi kan ikke blive ved med at køre på den her måde.
vi skal sku vinde det trofæ igen som vi tabte i år. det gør vi ikke ved at satse på de unge, imens de andre forstærker sig. Vi kommer ikke langt med at lave en Arsenal. Det er som om nogle er bange for at se i øjnene at vi er i en meget alvorlig økonomisk krise, som kan få store konsekvenser for fremtiden.
men skønt United DK altid kan se positivt på det hele. Ville jeg også gerne, men man er bare nødt til at se realiteten i øjnene..
tjarligdrengen
19-05-2010, 16:30
Hvorfor får vi aldrig et svar. Jeg er jyde og jeg ved ikke hvad det betyder. Jeg pikker ikke til nogen, i den forstand i hvert fald. Så jeg ved ikke hvad det betyder.
Pikkede = trak ned i bukserne og stak dem i det ene øre med hans penis.. Eller at han drev fuldstændig gæk med dem.. You choose
Hinrichsen
19-05-2010, 16:39
Slap nu af!
Det er jo værre end et besøg på et Liverpool forum.
Det kan vel ikke diskuteres at vi, om nogen, har haft kæmpe succes de seneste par år? Vi var ikke andet end et skide pont fra vinderholdet i år, og en uheldig kamp mod Bayern ødelagde det i CL.
Utroligt som udfaldet af 2 kampe kan afgøre om vi er et godt hold eller ej og om Ferguson er et geni eller en senil gammel nar.
Fair at nogen herinde vil se forstærkninger i truppen, jeg kunne da selv pege på en spiller eller to der ville gavne på holdet.
Men vent i det mindste lige til d. 1. September inden i erklærer os fallit og ude af billedet!
Slap nu af!
Det kan vel ikke diskuteres at vi, om nogen, har haft kæmpe succes de seneste par år? Vi var ikke andet end et skide pont fra vinderholdet i år, og en uheldig kamp mod Bayern ødelagde det i CL.
Utroligt som udfaldet af 2 kampe kan afgøre om vi er et godt hold eller ej og om Ferguson er et geni eller en senil gammel nar.
Fair at nogen herinde vil se forstærkninger i truppen, jeg kunne da selv pege på en spiller eller to der ville gavne på holdet.
Men vent i det mindste lige til d. 1. September inden i erklærer os fallit og ude af billedet!
Jeg elsker når folk bare springer ind i en diskussion, uden at have fået det hele med. Så kommer der nemlig sådan noget ud af det :)
Vil gerne bede dig om at læse mine tidligere indlæg, for så vil det meget hurtigt gå op for dig, at det ikke er fordi der ikke er blevet handlet endnu, at jeg er bekymret.
Har heller ikke erklæret os fallit eller ude af billedet endnu.
Jeg sætter blot spørgsmålstegn ved vores mange underlige køb de seneste år, og det vælger jeg at tolke som konsekvenserne af Glazers ejerskab.
Ja, vi har et godt hold lige nu, og vi har været tæt på det hele i år.
Men derfor kan man da godt ønske sig nogle forstærkninger, og her mener jeg ikke at spillere som Tosic, Manucho, Diouf, Smalling osv er gode nok, når vi nu har mistet Ronaldo og Tevez.
Derfor mener jeg, at den økonomiske krise, som vi er inde i har spillet ind, og derfor har Ferguson ikke brugt så mange penge, som man kunne have ønsket sig.
United DK
19-05-2010, 16:47
Det er jo ikke kun pga vi ikke har handlet endnu. Det er bare generalt det hele. De navne vi har hentet de sidste par år har været mærkelige, og synes også at meget tyder på vi ikke har pengene. Og dumt og vente til efter vm, pga prisstigninger. Men hvor er pengene fra Ronaldo salget?,-Når ja, i glazers lomme...
Jeg tror vi alle er enige om, at spillere som Manucho, Diouf osv. er meget sære indkøb, men jeg ville ikke på baggrund af det konkludere, at pengene fra Ronaldo er gået til dækning af gælden. Jeg tror simpelthen ikke Ferguson ville tillade den slags, han ved godt, at han er Kongen af Old Trafford, og hvis der lukkes for pengekassen, uden at han har foretaget sig det store, så er han ude af døren.
Generelt stoler jeg dog så meget på Ferguson, at jeg aldrig helt mister troen, for han har mange gange hentet spillere, hvor man har rystet på hovedet, og de så alligevel har leveret varen, som med f.eks. Valencia. Han har også nogle smuttere i Miller, Kleberson osv., men det skulle være mærkeligt andet med snart 24 år som manager. Omvendt har købet af Berbatov også vist, at selvom vi ligger en bondegård for et stort navn, så er det ikke partout lig med succes. Det sender et signal, men det er ikke altid nok, og ret beset har Ferguson haft større succes med ukendte spillere, og egne talenter, end når han haft den store tegnebog fremme. Hverken Veron eller Berbatov står i min bog som noget stort i Uniteds historie, tværtimod.
Slap nu af!
Skide være med at vi var 1 point fra, og vi var tæt på at slå Bayern ud. Bayern burde vi sku kunne slå. Ryge ud hjemme til leeds i FA cuppen var heller ingen succes. Vi tabte begge kampe til Chelsea i år. Vi mangler lige lidt ekstre, og det mener jeg ikke Smaaling eller Hernandez kan bidrage med.
Jeg tror vi alle er enige om, at spillere som Manucho, Diouf osv. er meget sære indkøb, men jeg ville ikke på baggrund af det konkludere, at pengene fra Ronaldo er gået til dækning af gælden. Jeg tror simpelthen ikke Ferguson ville tillade den slags, han ved godt, at han er Kongen af Old Trafford, og hvis der lukkes for pengekassen, uden at han har foretaget sig det store, så er han ude af døren.
Generelt stoler jeg dog så meget på Ferguson, at jeg aldrig helt mister troen, for han har mange gange hentet spillere, hvor man har rystet på hovedet, og de så alligevel har leveret varen, som med f.eks. Valencia. Han har også nogle smuttere i Miller, Kleberson osv., men det skulle være mærkeligt andet med snart 24 år som manager. Omvendt har købet af Berbatov også vist, at selvom vi ligger en bondegård for et stort navn, så er det ikke partout lig med succes. Det sender et signal, men det er ikke altid nok, og ret beset har Ferguson haft større succes med ukendte spillere, og egne talenter, end når han haft den store tegnebog fremme. Hverken Veron eller Berbatov står i min bog som noget stort i Uniteds historie, tværtimod.
Kan godt følge dig i noget af det du skriver, men synes bare det er alt for mange mærkelige handler der sker i tiden. Vi kunne jo sagtens have købt mere kvalitet for de penge. Synes Vi bruger de få penge vi har meget skidt. Selvfølgelig ved Ferguson hvad han gør, men hvis der ikke sker mere inden sæsonen går igang, er jeg meget sikker på han har taget fejl.
Når man sælger Tevez og Ronaldo, så skal man også købe kvalitet. Ellers så falder man igennen ligeså stille.
MosaverB
19-05-2010, 16:57
Pikkede = trak ned i bukserne og stak dem i det ene øre med hans penis.. Eller at han drev fuldstændig gæk med dem.. You choose
Hahahahhahahahahahahah :lolol:
Obertan, Diouf, Tosic, Smalling, Hernandez, Ljacic, Owen, Manucho, Macheda osv. det er mange navne, som vi ikke kommer til at høre ret meget mere til tror jeg. De penge der er brugt på det, kunne han sagtens have hentet bedre spillere for.
Obertan, Diouf, Tosic, Smalling, Hernandez, Ljacic, Owen, Manucho, Macheda osv. det er mange navne, som vi ikke kommer til at høre ret meget mere til tror jeg. De penge der er brugt på det, kunne han sagtens have hentet bedre spillere for.
Psst, manden er ikke vores spiller. Han er i Fiorentina, hvor han i de kampe hna har været med har gjort et positivt indtryk, og han bliver allerede betegnet som en af de kommende stjerner i Serie A de kommende år.
Obertan har gode kvaliteter, som skal videreudvikles. Ligeledes startede han sæsonen med, at han var skadet de første 3 måneder, og jeg ved ikke, om du er så meget overmenneske, at du mener, at han som 20 årig, som kommer fra en skade, der har palget ham i 1½ år, at han skal gøre forskellen i sin FØRSTE SÆSON. Han har potentialet til at blive noget stort. Nani blev heller ikke de store efter sin første kamp vel? Tværtimod klokkede han meget i den i sin kamp mod Chelsea i Charity Shield-kampen i 2007, hvor han afløste Giggs. Det er ikke alle, der er den nye Cristiano Ronaldo eller Lionel Messi eller Wayne Rooney. Det må vi altså lige lære. F.eks. slog Zinedine Zidane igennem som 25-26 årig, og han er IMO den bedste nogensinde. Så slap nu lidt af.
Og ja, fanden skal åbenbart males på væggen af nogle herinde. Vi skal ikke lave panikkøb som Real Madrid. Ferguson er en velovervejet herre, der ved, hvad der skal til for at forstærke holdet. I skal huske på, at manden er skotte, og han ikke betaler for hvad som helst. Det kan jo ikke være rigtigt, at vi skal punge 350 mio. kr. ud for Angel Di Maria, som spiller for fucking Benfica. Ikke engang jeg vil gå emd til det der. Ferguson gennemsøger markedet, og jeg er sikker på, at vi til sommer får et "stjernenavn" til holdet. Gourcuff, Benzema eller Dzeko - en af de tre er mit gæt på den nye stjerne.
Kasper United
19-05-2010, 17:11
Er enig i mange af navnene, men har nogle undtagelser på:
Ljajic? Han blev aldrig købt og gør det udemærket i Fiorentina nu.
Smalling. Har jeg ikke set noget til endnu, og midterforsvar topper tit først midt i 20 års alderen, så han kan vel nå at blive til noget endnu, hvis han ikke har gjort det specielt godt i Fulham i denne sæson.
Macheda. Jeg synes egentlig, han har været rigtig god i sine få kampe i sæsonen 08/09, hvor han jo afgør to vigtige kampe. Han har været skadet i meget af denne sæson, men er alligevel kommet ind i nogle kampe og gjort det udemærket mod bl.a. mål med Chelsea. Jeg tror, han har en god fremtid foran sig.
Det udtryk er ved at være ubrugeligt, for niveauet derinde er efterhånden LANGT over hvad vi ser her. Når man læser herinde skulle man nærmest tro at det var os der lige var blevet nr 7, og ikke os der lige havde tabt mesterskabet med 1 point. Jeg synes også det er meget sjovt at se, at i perioder hvor vi har succes ser man tit United fans der bryster sig af, at vi har fået succes ved at skabe vores egne spillere, istedet for at købe superstjerner. Når der så kommer en enkelt smutter(efter 3 mesterskaber i træk) så skal man pludselig hører på dommedagsprofetier om hvordan det er UMULIGT at få succes på den måde; På trods af at vi har været det mest succesfulde hold overhovedet over de sidste to årtier netop gennem den metode.
Er enig i mange af navnene, men har nogle undtagelser på:
Ljajic? Han blev aldrig købt og gør det udemærket i Fiorentina nu.
Smalling. Har jeg ikke set noget til endnu, og midterforsvar topper tit først midt i 20 års alderen, så han kan vel nå at blive til noget endnu, hvis han ikke har gjort det specielt godt i Fulham i denne sæson.
Macheda. Jeg synes egentlig, han har været rigtig god i sine få kampe i sæsonen 08/09, hvor han jo afgør to vigtige kampe. Han har været skadet i meget af denne sæson, men er alligevel kommet ind i nogle kampe og gjort det udemærket mod bl.a. mål med Chelsea. Jeg tror, han har en god fremtid foran sig.
Smaaling er 20 år. Hvad jeg har set af ham er han tung og kluntet. Hvis han kun er B-holds spiller i fulham, så er der ikke meget talent i ham.
Det udtryk er ved at være ubrugeligt, for niveauet derinde er efterhånden LANGT over hvad vi ser her. Når man læser herinde skulle man nærmest tro at det var os der lige var blevet nr 7, og ikke os der lige havde tabt mesterskabet med 1 point. Jeg synes også det er meget sjovt at se, at i perioder hvor vi har succes ser man tit United fans der bryster sig af, at vi har fået succes ved at skabe vores egne spillere, istedet for at købe superstjerner. Når der så kommer en enkelt smutter(efter 3 mesterskaber i træk) så skal man pludselig hører på dommedagsprofetier om hvordan det er UMULIGT at få succes på den måde; På trods af at vi har været det mest succesfulde hold overhovedet over de sidste to årtier netop gennem den.
Jeg er fuldstændig enig med dig..
United DK
19-05-2010, 18:18
Smaaling er 20 år. Hvad jeg har set af ham er han tung og kluntet. Hvis han kun er B-holds spiller i fulham, så er der ikke meget talent i ham.
Lad os nu lige se manden i en United-trøje, før vi kassere ham.
At han kun er 3. valg i Fulham skyldes to ting, først og fremmest den duo der står foran ham i køen Hangeland og Hughes, som har et fantastisk makkerskab, og for mig står som en af de bedste forsvarsduoer i PL. Dernæst er Roy Hodgson af den gamle skole med never change a winning team, og han starter såvidt muligt altid med de samme 11.
Smalling kan sagtens være den ægte vare, nok ikke her og nu, men han er heller ikke købt ind til at skulle være i startopstillingen hver uge. Jeg vil på ingen måde sætte Smalling i samme kategori som f.eks. Diouf, som jeg finder helt igennem ubrugelig. Desuden er 20 år ingen alder for en forsvarsspiller, der ligesom målmænd bl.a. lever på deres erfaring, og det siger sig selv, at man ikke har meget af den i så ung en alder.
Det eneste jeg vil indvende imod købet af Smalling er prisen, men det er en klassisk United-fejl.
Synes du er lige lovlig hurtig på aftrækkeren. Der er helt klart krummer i Obertan og Diouf, men de skal jo også lige have chancen?
Hernandez bliver rost til skyerne i Mexico, så rolig nu, lad os nu lige se ham.
Owen, hvor mange store klubber i verden har et talent som Owen som 3. angriber? Der er ikke mange. Jo vist, han har ikke altid været lige god, men at kalde ham et flop, hmm..
Macheda.. Macheda.. Hvordan dælen kan du smide ham på den liste????
Står det til mig skal Berbatov sælges. Måske også Owen. Vi skal permanent over i en 4-3-3 og så købe en spilstyrende 10'er. Derudover skal de unge bare have chancen. Mit indtryk er, at Obertan, Diouf og Hernandez kunne udvikle sig rigtig meget i det system..
Synes du er lige lovlig hurtig på aftrækkeren. Der er helt klart krummer i Obertan og Diouf, men de skal jo også lige have chancen?
Hernandez bliver rost til skyerne i Mexico, så rolig nu, lad os nu lige se ham.
Owen, hvor mange store klubber i verden har et talent som Owen som 3. angriber? Der er ikke mange. Jo vist, han har ikke altid været lige god, men at kalde ham et flop, hmm..
Macheda.. Macheda.. Hvordan dælen kan du smide ham på den liste????
Står det til mig skal Berbatov sælges. Måske også Owen. Vi skal permanent over i en 4-3-3 og så købe en spilstyrende 10'er. Derudover skal de unge bare have chancen. Mit indtryk er, at Obertan, Diouf og Hernandez kunne udvikle sig rigtig meget i det system..
Jeg ser ikke det store i Macheda. Synes han virker tung og klodset. javist har han haft nogle gode indhop, men tror ikke på ham i det lange løb.
Diuof har jeg opgivet ligesom så mange andre herinde.
Obertan har et talent, men det er vel ikke for sjov han ikke har fået mere spilletid.
Og ja, Owen er en fin tredje angriber. Bare træls han konstant er skadet, men det vidste man da man fik ham. Så meget heldig manden var gratis.
Hernandez frygter jeg bare ender ligesom Manucho og Diuof.
Berba er jeg enige i at vi sælger, og er enige at vi køber en ny kreativ midtbane(en 10er som du kalder det).
Men mener heller ikke det er lorte spillere allesammen. Så nu hellere bare vi købte lidt færre, og istedet købte nogle klasse spillere. Ihvertfald nogle som vil kunne gå ind og ggøre en forskel. Kan godt være nogle af de ovenstående kan det om 2-3 år, men vi mangler altså også 1-2 nu som kan gå ind og gøre en forskel.
Kasper United
19-05-2010, 21:14
Jeg tror, vi får en ny spiller, der tager trøjen med nummer 7 fra Owen..
Bare en tanke, der strejfede mig.
Jeg tror, vi får en ny spiller, der tager trøjen med nummer 7 fra Owen..
Bare en tanke, der strejfede mig.
Det ville ikke være ringe at få en spiller som kan leve op til trøjen:)
Kasper United
19-05-2010, 22:11
Nej, det er netop også det, jeg håber på :D
David Silva.
En helt anden ting. De af jer som maler fanden på væggen over denne sæson, som ikke er helt godkendt, efter 3 sæsoner i træk med PL-titlen, 2 CL finaler i træk hvor den første blev vundet + salget af verdens bedste fodbold spiller anno 08/09 - en enkelt rædselssæson bør der vel være plads til? Vi sluttede et fucking point efter Chelsea som spillede guddommeligt her sidst på sæsonen.
Kig på Real Madrid, Circus Bernabeu. De brugte 2,5 mia. på at forstærke holdet inden denne sæson, og nåede i 1/8 finalen hvor de blev slået ud af Lyon for gud ved hvilken gang, og de sluttede 3 point efter Barca i Premera Division. Ingen titler. Heller ikke sidste år.
Vi kan bare ikke vinde hvert år. Vi har en trup, hvor vi har mange unge talenter der kan blomstre. For 3 år siden blev Barca nr. 3, og deres mest scorende spiller var Eto'o med 16 mål. Jeg stemmer for at opbygge en ny grundstamme af spillere som har hjertet i United.
At vi skal ud og bruge flere hundrede millioner pund på transfermarkedet betyder partout ikke at vi finder titler. Men jeg mener dog som de fleste andre, at vi mangler en enkelt spiller eller to. Evt en Angriber hvis ikke Berba slår sig løs, eller Hernandez er den nye måltyv, og så en afløser for ungdommens Scholes, alá Silva, Hamsik eller Gourcuff. Men hvis prisen er for høj, eller Man' Olie byder over, så kan vi bare ikke gøre så meget ved det.
Nu har Manchester City budt £20m + £5m i fremtidige installationer på James Milner.
Jeg går seriøst amok hvis vi misser chancen for at få så god en spiller til klubben med hans spillemæssige positoner, fordi at Ferguson er for sløv og bare render rundt i USA og drikker vin og priser Glazers & den nuværende trup til skyerne. Vi var så heldige at ende to'er i ligaen iår og truppen har mange mangler efter min mening.
Og endnu værre lyder det med Glazers seneste rente-problem som kan få gælden til at stige med endnu £75m, kan være en tegn på at vi ikke får lov til at købe nogle spillere af de kalibre vi skal bruge for at ligge i niveau med Chelsea. For jeg er ikke i tvivl om at Chelsea enten køber Aguero, Torres eller Ibrahimovic, do doubt, og endda muligvis også Steven Gerrard hvis han vælger at han ikke vil blive i klubben pga de nederlag i denne sæson.
Det ville være så trist hvis vi missede chancen for at bringe spillere af engelsk herkomst til klubben pga Glazers eller Ferguson's sløve politik, hvad angår etablerede spillere - Tag nu Dimitar Berbatov som eksempel, vi fik ham først i sidste øjeblik, selvom der havde været rygter om det i SÅ lang tid. Det er NU der skal handles, og jeg frygter virkelig at vi bliver forbi passeret.
schousboe9
19-05-2010, 23:29
20 mio + 5 yderligere er i forvejen en for høj pris for en spiller som Milner, og Villa vil næppe slippe ham for det. Som Michael siger i ABU-tråden, så vil de sandsynligvis presse prisen yderligere, så den ender i små 250 mio. kr. og der skal vi sgu ikke være med, hvis man spørger mig.
Det er jo helt vanvittige beløb for en forholdsvis middelmådig spiller. Så god er James Milner altså heller ikke.
Lad bare City løbe med ham.
United DK
19-05-2010, 23:31
Nu har Manchester City budt £20m + £5m i fremtidige installationer på James Milner.
Jeg går seriøst amok hvis vi misser chancen for at få så god en spiller til klubben med hans spillemæssige positoner, fordi at Ferguson er for sløv og bare render rundt i USA og drikker vin og priser Glazers & den nuværende trup til skyerne. Vi var så heldige at ende to'er i ligaen iår og truppen har mange mangler efter min mening.
Og endnu værre lyder det med Glazers seneste rente-problem som kan få gælden til at stige med endnu £75m, kan være en tegn på at vi ikke får lov til at købe nogle spillere af de kalibre vi skal bruge for at ligge i niveau med Chelsea. For jeg er ikke i tvivl om at Chelsea enten køber Aguero, Torres eller Ibrahimovic, do doubt, og endda muligvis også Steven Gerrard hvis han vælger at han ikke vil blive i klubben pga de nederlag i denne sæson.
Det ville være så trist hvis vi missede chancen for at bringe spillere af engelsk herkomst til klubben pga Glazers eller Ferguson's sløve politik, hvad angår etablerede spillere - Tag nu Dimitar Berbatov som eksempel, vi fik ham først i sidste øjeblik, selvom der havde været rygter om det i SÅ lang tid. Det er NU der skal handles, og jeg frygter virkelig at vi bliver forbi passeret.
Nogengange ville jeg ønske, at vi var en midterklub, så folk ikke sad og tudede over andres gøren og laden i kampen om hæder og ære. Lad da bare Chelsea køber dem og dem, bliver de mestre igen, så tillykke.
Folk tror altid der skal købes dyrt ind fra nær og fjern, for at vi har en chance, selvom historien fortæller noget helt andet.
Mvh. jubelidioten(?)
Ja man, lad os fyre Ferguson, Meulensteen, Phelan og co. Lad os fyre Berbatov, Owen, Scholes, Neville, Park og Rio Ferdinand. Vi skal have et halvt nyt hold.
Fuck nu, hvem fanden Chelsea køber. De køber i sin tid en af verdens bedste angribere i Shevchenko, og den historie kender vi alt for godt til.
Vores filosofi er nu sådan, at de spillere vi har brug for kun findes i få eksemplar. Jeg tror med garanti, at Ferguson kigger på dem, men man skal jo ikke købe alle - koste hvad det vil. Det er jo hovedløst. Jeg har tiltro til Ferguson.
Husk nu på, at det er 1½ uge siden, at vi sluttede sæsonen.
Nogle gange har vi United-fans en alt for forkælet attitude. Så snart det går imod os, så skal der bare købes. Hold dog med Real Madrid. Jeg er godt nok glad for, at Ferguson ikke blev træner for United i dag, for så var han da blevet fyret med de middelmådige resultater han hev hjem i de første 3-4 år hos United.
Nogle gange har vi United-fans en alt for forkælet attitude. Så snart det går imod os, så skal der bare købes. Hold dog med Real Madrid
Gud hvor er jeg træt af den kommentar. Så fordi mange herinde ønsker, at United skal tilføres et par klasse spillere som kan forstærke holdet til næste sæson, så skal man holde med Real. Latterlig kommentar efter min mening.
Det er da ganske naturligt, at man efter en overstået sæson ser lidt nærmere på truppen, for at finde ud af hvor vi er lidt tyndt besat.
De fleste herinde har da ganske fornuftige holdninger samt forslag til hvor vi skal forstærkes til den kommende sæson. Jeg har ikke set nogen påstå, at vi skal ud og hente spillere for minimum 1 mia kr.
Men efter denne sæson må det da være gået op for enhver, at vi mangler noget kreativ klasse på vores midtbane samt en angrebsmakker til Rooney. Ja, jeg ved godt, at vi har købt Hernandez. Men helt ærlig, hvad kan vi forvente af ham i den første sæson.
Vi er altså en af verdens største klubber, så vi skal sgu ikke være afhængig af en totalt ukendt mexicaner hvis nu (guderne forbyde det) at Rooney skulle være ude i en længere periode.
Vi så jo allesammen hvordan det gik med vores sæson, da Rooney måtte udgå i CL og sad udenfor i de efterfølgende uger i PL.
ChristianR
20-05-2010, 07:26
Nogengange ville jeg ønske, at vi var en midterklub, så folk ikke sad og tudede over andres gøren og laden i kampen om hæder og ære. Lad da bare Chelsea køber dem og dem, bliver de mestre igen, så tillykke.
Folk tror altid der skal købes dyrt ind fra nær og fjern, for at vi har en chance, selvom historien fortæller noget helt andet.
Mvh. jubelidioten(?)
Jeg siger ikke, at vores problemer partout løses ved spillerkøb, men den markerede sætning skriger til mig, at man er ligeglad med sportslig succes- Bare vi er med.
SÅFREMT man vurderer, at der skal købes en dyr spiller for at forbedre chancerne for mesterskabet, så mener jeg, at det bør være løsningen istedet for en trille tommelfingre-løsning og en tilfredshed med 2. pladsen.
Ender det med SAF vurderer, at truppen er stærk nok må vi jo se, hvad det rækker til. Men ærlig talt mener jeg, at der skal minimum en forstærkning til, hvis vi skal fravriste Chelsea mesterskabet. Alternativt skal alt pludselig gå op i en højere enhed for spillere som Hargreaves, Nani og Berbatov.
VonKoblenz
20-05-2010, 08:06
Jeg indrømme at min egen filosofi i fodbold omkring at købe spillere og bygge et hold op i mine øjne er lidt i overenskomst med Sir Alex Fergusons.
Jeg mener uden tvivl vi skal forstærke ikke kun med talenter, men derimod med rendyrket ondskab af dygtige fodboldspillere. Vi burde bare købe to nye stærke spillere. Jeg har nævnt mange gange en Yoann Goucruff fra BFDX og en Dzeko fra Wolfsburg.
Den ene er en god kreativ midtbanespiller og den anden er et dyr hvad angår at scorer mål(desuden er han hurtig og farlig på hoved).
Så syntes jeg roligt vi kan fjerne en spiller eller to. Owen, Carrick og Berba :) Men ja det er bare min mening. :)
Problemet er jo at vores trup ligger et eller andet sted mellem en 4-4-2 og en 4-3-3.
Vi har ikke den centrale midt til at vi kan spille 4-4-2 mod de store hold. Men vi er heller ikke optimale i 4-3-3. Det er klart dette der irriterer mig mest.
Hvis vi for dælen da bare valgte system så ville det være meget lettere.
Som jeg ser det, skal Berbatov bare skiftes ud med en kreativ central midt, så er vi klar i en 4-3-3, og det er klart det system jeg helst vil spille. De sidste mange handler typer på at der arbejdes mod en 4-3-3. Diouf, Hernandez og Obertan, som jeg ser det, måske ikke optimale i en 4-4-2 men guf i en 4-3-3..
Bliver Berbatov solgt går vi formentlige endegyldigt over i 4-3-3..
Thepostman
20-05-2010, 09:06
Mvh. jubelidioten(?)
Endelig én at være enig med!
Lad mig minde om 2006. Chelsea havde netop vundet mesterskabet - overlegent - for andet år i træk. De købte Ballack og Shevchenko to af de største stjerne på det tidspunkt. Vi solgte vores vel nok største profil Ruud van Nistelrooy og købte Michael Carrick i Tottenham.
Folk var jo helt oppe og ringe - vi var FÆRDIGE!!!!
Meeeen........ Resten er historie.
Så tag det rolig, sålænge Fergie bestemmer, så skal det nok gå. Det er trods alt også ham, der ved bedst mht. de talenter vi har i truppen og hvad deres potentiale er.
Noget andet er, at jeg nu nok tror, at vi hente en enkelt eller to spændende navne i dette vindue.
Glory Man United
20-05-2010, 10:17
Lad mig minde om 2006. Chelsea havde netop vundet mesterskabet - overlegent - for andet år i træk. De købte Ballack og Shevchenko to af de største stjerne på det tidspunkt. Vi solgte vores vel nok største profil Ruud van Nistelrooy og købte Michael Carrick i Tottenham.
Folk var jo helt oppe og ringe - vi var FÆRDIGE!!!!
Meeeen........ Resten er historie.
Så tag det rolig, sålænge Fergie bestemmer, så skal det nok gå. Det er trods alt også ham, der ved bedst mht. de talenter vi har i truppen og hvad deres potentiale er.
Noget andet er, at jeg nu nok tror, at vi hente en enkelt eller to spændende navne i dette vindue.
Den udmelding fatter jeg så ikke. Ruud sad på bænken det sidste halve år i klubben, og var der noget vi manglede, så var det i den grad en central midtbanespiller. Scholes var ude med en øjenskade i et halvt år, så vores centrale midtbane bestod af O´Shea/Giggs. Så hvis du mente, at vi var færdige, så står den udelukkende på din regning...
Den udmelding fatter jeg så ikke. Ruud sad på bænken det sidste halve år i klubben, og var der noget vi manglede, så var det i den grad en central midtbanespiller. Scholes var ude med en øjenskade i et halvt år, så vores centrale midtbane bestod af O´Shea/Giggs. Så hvis du mente, at vi var færdige, så står den udelukkende på din regning...
Jeg tror det var en meget generel holdning, at vi ikke ville kunne konkurrere mod Chelsea, der havde været aldeles suveræne de to foregående år, ved at sælge Ruud og købe Carrick, mens de investerede i Ballack og Shevchenko.
Jeg skriver det blot for at vise, at folk ikke behøver gå sådan i panik. Fergie plejer at have det store overblik. Det er ikke altid den bedste løsning at købe og købe.
Mig bekendt var det den almindelige offentlige holdning at United ikke havde nogen chance for at vinde efter at ligaens stærkeste hold havde købte tre af verdens bedste spillere.. Altså Sheva, Ballack og A. Cole, samtidig med at vi kun havde hentet en eller anden gut som kun kunne trille bolden rundt for 160 mio, på samme tidspunkt som vi havde solgt verdens bedste boksspiller til spotpris..
Vi vandt så og siden da har vi jo bare kørt der ud af, med undtagelse af denne sæson seføli..
"Faren" ved at vi har Fergie som træner er som fan at man meget let bliver forvænt, jeg er f.eks. ikke i tvivl om at vi vinder mesterskabet næste sæson..
Jeg kan ikke se hvordan Chelsea skal kunne blive stærkere under Ancelotti.. Uanset hvilke spillere de investerer i, så vil deres startopstilling ikke blive stærkere end det vi så i år, og de vil ikke præstere bedre da deres træner ikke er bedre end han er.. Jeg mener ikke at Aguero, Pato osv vil gøre dem mere egnet til at vinde mesterskabet da de bare skal ind og spille i stedet for Drogba, Lampard, Anelka, som allerede er klassespillere..
Hvis man derimod kigger på os i denne sæson, så var det suverænt det svageste hold siden 05/06. I starten af sæsonen havde vi lige solgt Ronaldo, vi skulle ud og spille på en anden måde, samtidig med at et helt nyt hieraki skulle opbygges da kransekagefiguren var smuttet.. Andre spillere måtte tage over herefter og det tager naturligvis lidt tid at finde ud af hvem der trækker læsset.. Desuden har vi været ramt af den værste skadeskrise i mands minde.. Nu er det hele på plads, og vi er klar fra første runde..
Kort og godt, vi har Fergie så vi vinder mesterskabet..
Glory Man United
20-05-2010, 11:15
....men jeg erklærer mig dybt uenig.
Det handler jo ikke om, hvilken spiller, der er bedst af Ruud og Carrick. Ruud var i overskud, da Fergie anså Saha og Rooney for at være bedre. Carrick var altså med England til VM den sommer, vi købte ham. Og som jeg sagde: Det var på den position, vi manglede "noget"
Typisk hvis vi har budt alt for sent. Men tror i at vi bød på Villa?
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11571
Glory Man United
20-05-2010, 11:19
Typisk hvis vi har budt alt for sent. Men tror i at vi bød på Villa?
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11571
Underordnet for han røg til 35 mil £
Lad MIG så minde om, da vi købte Nani, Anderson, Hargreaves og Tevez og vandt CL, PL samt kom i finalen i FA-cuppen, hvor vi tabte i den forlængede spilletid til Chelsea.
I bliver da nødt til at forholde jer til at vi tabte 7 kampe i ligaen denne sæson, tabte begge kampe til Chelsea, røg ud til et ordinært Bayern-mandskab og vi var tidligt færdige i FA-cuppen.
.. Og drop nu, for dælen, den med at vi ikke er Madrid - hvor dumt kan det være? Det er vist et udtryk for at lageret af argumenter er på et minimum. Ingen, INGEN af kritikkerne foreslår at vi skal spendere i nærheden af 2 mia. på nye spillere eller store stjerner. Kritikkerne påpeger, derimod, at vores transferpolitik, til forveksling, har mindet om Liverpools i forhold til at købe ligegyldige spillere til overflod.
Jeg har ikke et behov for, at vi købe mange spillere, men det er jo det Ferguson gør! Derimod ønsker jeg, at man henter få spillere, men kvalitetsspillere som rent faktisk højner niveauet i truppen. Breddespillerene skal ikke hentes udefra, men disse pladser kan varetages af EGNE talenter.
Så mit håb er, at man stopper med at købe SÅ mange ligegyldige spillere som slet, slet ikke har United-klasse og i stedet, hvert år, satser på få indkøb, 1 eller 2 som dog kan bidrage med den fornødne klasse.
Mig bekendt var det den almindelige offentlige holdning at United ikke havde nogen chance for at vinde efter at ligaens stærkeste hold havde købte tre af verdens bedste spillere.. Altså Sheva, Ballack og A. Cole, samtidig med at vi kun havde hentet en eller anden gut som kun kunne trille bolden rundt for 160 mio, på samme tidspunkt som vi havde solgt verdens bedste boksspiller til spotpris..
Vi vandt så og siden da har vi jo bare kørt der ud af, med undtagelse af denne sæson seføli..
"Faren" ved at vi har Fergie som træner er som fan at man meget let bliver forvænt, jeg er f.eks. ikke i tvivl om at vi vinder mesterskabet næste sæson..
Jeg kan ikke se hvordan Chelsea skal kunne blive stærkere under Ancelotti.. Uanset hvilke spillere de investerer i, så vil deres startopstilling ikke blive stærkere end det vi så i år, og de vil ikke præstere bedre da deres træner ikke er bedre end han er.. Jeg mener ikke at Aguero, Pato osv vil gøre dem mere egnet til at vinde mesterskabet da de bare skal ind og spille i stedet for Drogba, Lampard, Anelka, som allerede er klassespillere..
Hvis man derimod kigger på os i denne sæson, så var det suverænt det svageste hold siden 05/06. I starten af sæsonen havde vi lige solgt Ronaldo, vi skulle ud og spille på en anden måde, samtidig med at et helt nyt hieraki skulle opbygges da kransekagefiguren var smuttet.. Andre spillere måtte tage over herefter og det tager naturligvis lidt tid at finde ud af hvem der trækker læsset.. Desuden har vi været ramt af den værste skadeskrise i mands minde.. Nu er det hele på plads, og vi er klar fra første runde..
hvis det er så nemt som du siger. Hvorfor vandt Chelsea så i år, og hvorfor røøg vi ud i kvartfinalen i cl, og hvorfor rg vi ud i tredje runde hjemme til Leeds?
Glory Man United
20-05-2010, 11:24
Lad MIG så minde om, da vi købte Nani, Anderson, Hargreaves og Tevez og vandt CL, PL samt kom i finalen i FA-cuppen, hvor vi tabte i den forlængede spilletid til Chelsea.
FA cup nederlaget var altså i sæsonen inden. Vi tabte til Portsmouth i kvartfinalen, da vi vandt PL og CL.
Underordnet for han røg til 35 mil £
Det er sku da ikke underordnet. Hvorfor skulle det være det? En anden gang må du gerne forklare det i din sætning......
Glory Man United
20-05-2010, 11:33
Det er sku da ikke underordnet. Hvorfor skulle det være det? En anden gang må du gerne forklare det i din sætning......
Fordi vi ikke har 35 mil??? Og hvis vi skulle have, vil jeg hellere have en central midtbanespiller
[QUOTE=Glory Man United;183235]Fordi vi ikke har 35 mil??? Og hvis vi skulle have, vil jeg hellere have en central midtbanespiller[/QUOT
Og du er helt sikker på vi ikke har penge? Og ja DU vil hellere have en midtbanespiller, men ikke sikkert Fergie også vil det. kan være han hellere vil have en angriber. Så synes ikke du kan skrive det er underordnet.
I bliver da nødt til at forholde jer til at vi tabte 7 kampe i ligaen denne sæson, tabte begge kampe til Chelsea, røg ud til et ordinært Bayern-mandskab og vi var tidligt færdige i FA-cuppen.
.. Og drop nu, for dælen, den med at vi ikke er Madrid - hvor dumt kan det være? Det er vist et udtryk for at lageret af argumenter er på et minimum. Ingen, INGEN af kritikkerne foreslår at vi skal spendere i nærheden af 2 mia. på nye spillere eller store stjerner. Kritikkerne påpeger, derimod, at vores transferpolitik, til forveksling, har mindet om Liverpools i forhold til at købe ligegyldige spillere til overflod.
Jeg har ikke et behov for, at vi købe mange spillere, men det er jo det Ferguson gør! Derimod ønsker jeg, at man henter få spillere, men kvalitetsspillere som rent faktisk højner niveauet i truppen. Breddespillerene skal ikke hentes udefra, men disse pladser kan varetages af EGNE talenter.
Så mit håb er, at man stopper med at købe SÅ mange ligegyldige spillere som slet, slet ikke har United-klasse og i stedet, hvert år, satser på få indkøb, 1 eller 2 som dog kan bidrage med den fornødne klasse.
Godt skrevet. Jeg er fuldstændig enig i alt du skriver.
Vi har virkelig brugt mange penge på spillere som ikke er i nærheden af at have klassen til at komme på Uniteds bedste hold. Sats dog for pokker på nogle enkelte men kvalitets transfers i stedet for alle disse "vi håber de er gode nok om 3-4 år" spillere. Lad Liverpool købe disse spillere.
Glory Man United
20-05-2010, 12:04
Og du er helt sikker på vi ikke har penge? Og ja DU vil hellere have en midtbanespiller, men ikke sikkert Fergie også vil det. kan være han hellere vil have en angriber. Så synes ikke du kan skrive det er underordnet.
Du spurgte, hvorfor jeg synes, det er underordnet, og det svarede jeg så på. Om vi har pengen ved hverken du eller jeg. Og jeg skrev også, at jeg ikke var sikker på, om vi havde dem. JEG vil hellere have en midtbanespiller, ergo er det underordnet, om vi bød på ham eller ej....
Du spurgte, hvorfor jeg synes, det er underordnet, og det svarede jeg så på. Om vi har pengen ved hverken du eller jeg. Og jeg skrev også, at jeg ikke var sikker på, om vi havde dem. JEG vil hellere have en midtbanespiller, ergo er det underordnet, om vi bød på ham eller ej....
Nej hverken du eller jeg ved om vi har pengene. Jeg tvivler på vi har. Men jeg vil ligeså gerne have en angriber, så vi ikke er så afhænigie af Rooney. Men kan sagtens se en ide med en midtbane spiller, hvis vi går permenent over til en 4-3-3. Men jeg synes mere vi mangler en angriber pt.
Howitzer
20-05-2010, 12:31
Er det kun mig, der synes, at denne sæson har været godkendt?
Årets udfordringer:
1. År 1 efter Ronaldo => spillestilen skulle lægges om. Flere pasninger og indlæg, mindre direkte spil.
2. Massive problemer med skader i forsvaret og deraf manglende stabilitet.
Årets bedrifter:
1. Slutter 1p efter Chelsea. Hvis forsvaret havde været som sidste sæson, havde vi vundet.
2. Liga Cup sejr
3. FA Cup skandale
4. Uheldig i CL - sådan er slutspil.
Alt i alt er jeg godt tilfreds - jeg havde forventet en dårligere sæson ved sæsonstart. Derudover er spillet blevet bedre og bedre. Den nye spillestil er implementeret. Berba har spillet sin bedste sæson indtil nu og har lavet mange assists. Dog er vi stadig meget afhængige af Rooney.
I forhold til næste sæson er dette års udfordringer forsvundet (hvis ikke der kommer skader i forsvarskæden under VM).
Derfor ser jeg faktisk ikke det store behov for indkøb eller salg for den sags skyld. En rigtig stærk central midtbanespiller er i mine øjne det eneste køb, der ville give mening...og hvis Hargo er klar, så er det indkøb også unødvendigt.
Jeg glæder mig allerede til næste sæson, som jeg tror bliver rigtig god! Jeg tror, at især Berba og Nani for alvor kommer til at blomstre.
henning_b_j
20-05-2010, 13:19
Årets udfordringer:
1. År 1 efter Ronaldo => spillestilen skulle lægges om. Flere pasninger og indlæg, mindre direkte spil.
Årets bedrifter:
1. Slutter 1p efter Chelsea. Hvis forsvaret havde været som sidste sæson, havde vi vundet.
2. Liga Cup sejr
3. FA Cup skandale
Alt i alt er jeg godt tilfreds - jeg havde forventet en dårligere sæson ved sæsonstart. Derudover er spillet blevet bedre og bedre. Den nye spillestil er implementeret. Berba har spillet sin bedste sæson indtil nu og har lavet mange assists. Dog er vi stadig meget afhængige af Rooney.
I forhold til næste sæson er dette års udfordringer forsvundet (hvis ikke der kommer skader i forsvarskæden under VM).
Derfor ser jeg faktisk ikke det store behov for indkøb eller salg for den sags skyld. En rigtig stærk central midtbanespiller er i mine øjne det eneste køb, der ville give mening...og hvis Hargo er klar, så er det indkøb også unødvendigt.
Jeg glæder mig allerede til næste sæson, som jeg tror bliver rigtig god! Jeg tror, at især Berba og Nani for alvor kommer til at blomstre.
Jeg synes også det er ok! Vi har også gjordt det bedre end jeg forvendte. Man bliver altid mere forvendt når man lige pluslig står i cl med gode muligheder mod de dumme tysker og selv kan afgøre Pl. Men ja alt i alt en godkendt sæson.!
Årets udfordringer:
Årets bedrifter:
2. Liga Cup sejr
3. FA Cup skandale
Fuldstændig enig!:)
Men forstår dog ikke hvorfor så mange herinde kalder nogle af vores indkøb ligegyldig og ubrugbare. Diouf, Obertan, Hernandez, Smalling, Tosic, har specielt været ramt syntes jeg.
De er jo alle unge og de har mulighed for at udvikle sig enormt allesammen over de næste par sæsoner, og de er jo også allesammen uprøvede i England så der kan jo gå virkelig lang tid før de blomstrer. Men altså, det gør jo heller ikke så meget for som Howitzer skriver så har sæsonen egentligt været udemærket og endda med en enkel pokal. Og når man tænker på det spillermateriale vi har til næste sæson så er det sådan set også som Fergie også selv siger en rigtig stærk trup set på bredde, alder og antal.
Men personligt glæder jeg mig utroligt meget til næste sæson for hvis man skulle lave et skema ligesom Howitzer så syntes jeg det ser sådan her ud:
årets udfordringer:
- Sørge for Barca ikke bliver første hold der vinder CHL twice
- Holde Shitty og Leverpølse fra CHL sammenhæng og selv indtage pladserne i den sjove ende af tabellen
- udvikling af vores fantastisk talentfulde talenter
- Tage revanche i FA cuppen og vise det var tilfældigt vi røg ud.
- få Berbs og Hargreaves til at Blomstre.
Spillere jeg syntes bliver spændende at følge:
- Berbs
- Tosic
- Macheda
- Welbeck
- Diouf
- Hernandez
- Cleverley hvis han er klar
- Obertan
- Tvillingerne
- Pogba og de andre talentfulde akademi spillere
- Rooney
- Evans
- Hargreaves
Og selvfølgelig andre potentielle indkøb :)
Jeg glæder mig også meget til at følge vores resultater selvfølgelig, hvis i har noget at tilføje må i meget gerne for jeg føler lidt jeg har glemt noget... :confused:
MosaverB
20-05-2010, 13:28
Men forstår dog ikke hvorfor så mange herinde kalder nogle af vores indkøb ligegyldig og ubrugbare. Diouf, Obertan, Hernandez, Smalling, Tosic, har specielt været ramt syntes jeg.
De er jo alle unge og de har mulighed for at udvikle sig enormt allesammen over de næste par sæsoner, og de er jo også allesammen uprøvede i England så der kan jo gå virkelig lang tid før de blomstrer. Men altså, det gør jo heller ikke så meget for som Howitzer skriver så har sæsonen egentligt været udemærket og endda med en enkel pokal. Og når man tænker på det spillermateriale vi har til næste sæson så er det sådan set også som Fergie også selv siger en rigtig stærk trup set på bredde, alder og antal.
Men personligt glæder jeg mig utroligt meget til næste sæson for hvis man skulle lave et skema ligesom Howitzer så syntes jeg det ser sådan her ud:
årets udfordringer:
- Holde Shitty og Leverpølse fra CHL sammenhæng og selv indtage pladserne i den sjove ende af tabellen
- Berbs
- Tosic
- Macheda
- Welbeck
- Diouf
- Hernandez
- Obertan
- Tvillingerne
- Rooney
- Evans
- Hargreaves
- *
Jeg glæder mig også meget til at følge vores resultater selvfølgelig, hvis i har noget at tilføje må i meget gerne for jeg føler lidt jeg har glemt noget... :confused:
Er enig i det du skriver.
De er unge, og de skal have chancen for at udvikle sig. Det er jo SAF hele tiden har gjort/gør.
* = Du glemmer vist Nani samt Valencia. De bliver rigtig spændende at følge, og vi får at se, om Valencia holder niveau som han har gjort i den her sæson, og om at Nani bliver endnu bedre :)
årets udfordringer:
- Berbs
- Tosic
- Macheda
- Welbeck
- Diouf
- Hernandez
- Obertan
- Tvillingerne
- Rooney
- Evans
- Hargreaves
Hvad menes der med det? Der er rigtig mange hold, der har vundet C.L, mere end to gange, heriblandt Barca? Mener du to C.L i træk?
hvis det er så nemt som du siger. Hvorfor vandt Chelsea så i år, og hvorfor røøg vi ud i kvartfinalen i cl, og hvorfor rg vi ud i tredje runde hjemme til Leeds?
Pga:
"Hvis man derimod kigger på os i denne sæson, så var det suverænt det svageste hold siden 05/06. I starten af sæsonen havde vi lige solgt Ronaldo, vi skulle ud og spille på en anden måde, samtidig med at et helt nyt hieraki skulle opbygges da kransekagefiguren var smuttet.. Andre spillere måtte tage over herefter og det tager naturligvis lidt tid at finde ud af hvem der trækker læsset.. Desuden har vi været ramt af den værste skadeskrise i mands minde.. Nu er det hele på plads, og vi er klar fra første runde.."
Vi skulle igennem en mindre overgangsfase, noget man ikke kan komme uden om og nu er vi igang..
Og nej, jeg siger ikke det bliver nemt, bare at jeg har så meget tiltro til fergie at jeg næsten ikke kan forstille mig at vi ikke vinder næste sæson..
MosaverB
20-05-2010, 14:16
Hvad menes der med det? Der er rigtig mange hold, der har vundet C.L, mere end to gange, heriblandt Barca? Mener du to C.L i træk?
Det er det jeg tror han mener :) .. Han har sikkert bare formuleret sig forkert.
ja, undskyld det var lige en svipser, men ja :)
Det er det jeg tror han mener :) .. Han har sikkert bare formuleret sig forkert.
*Host* hun *host*
Er enig i det du skriver.
De er unge, og de skal have chancen for at udvikle sig. Det er jo SAF hele tiden har gjort/gør.
* = Du glemmer vist Nani samt Valencia. De bliver rigtig spændende at følge, og vi får at se, om Valencia holder niveau som han har gjort i den her sæson, og om at Nani bliver endnu bedre :)
-ja selvfølgelig, tænk jeg glemte dem ;)
Man kan selvfølgelig stille det på denne måde, som du gør. Men jeg synes godt man kan vende den om, og sige.
Ja selvom Chelsea skulle købe Aguero, så vil han ikke kunne gøre det bedre end Drogba, men hvem siger han skal? Han skal bare supplere Drogba, og tilføje mere kvalitet. Ballack og Deco har ikke været alt for god i år, så en anden kvalitet midtbanespiller, ( Hamsik,Gourcuff,Silva og alle andre der er rygtet til dem) vil også kunne tilføre mere kvalitet, så det er ikke bare nogle spillere, der "bare" går ind, og ikke kan gøre det bedre. Et hold kan ALTID forbedre sig, om det via er via spillerkøb eller om de gamle spillere arbejder endnu hårdere for at forbedre sig, er lidt underordnet.
Desuden kan man ikke rigtig sige, at Ancelotti ikke kan gøre det bedre end han har gjort i år. Han kan måske ikke gøre det bedre trofæ-mæssigt, men fordi han nu har haft et år i P.L, hvor han har vænnet sig til spillet, spillestilen, og kender de mindre kendte modstandere som Everton, Sunderland, Wolves, Wigan, Bolton osv osv, og kender deres spillestil. Spillerene på hans hold har vænnet sig til hans spillestil, nu ved de helt præcis, hvad de skal gøre, og hvad deres rolle er. Det suppleret med nogle få forstærkninger, så bliver de desværre meget stærkere.
Grunden til at United kunne følge sig med Chelsea så længe i år var, at det var en mærkelig sæson. Chelsea, United, Arsenal var slet slet ikke stabile, hvis United til næste år lider 7 nederlag igen, så vil de slet ikke være i nærheden af mesterskabet tror jeg, ihvertfald ikke hvis man kigger på statistikken, altså bortset fra den netop overstået sæson.
Og hvis United ikke skal lide 7 nederlag igen, så skal de simpelthen forstærke sig på nogle enkelte pladser, de behøver ikke at bruge Milliarder på spillere, det ville være uklogt, men 2-3 kvalitetsspillere vil gøre truppen komplet. Så mere kvalitet end kvantitet mår være nøgle ordet for Sir Alex når han skal agere på transfermarkedet.
ja, undskyld det var lige en svipser, men ja :)
Nårh ok, det er i orden :) Men stadig, det er lidt langsigtet. Barca skal jo først vinder næste års C.L, før de kan kigge fremad mod at genvinde trofæet året efter. Det er ikke så nemt at Vinde C.L, og næsten umuligt at vinde det 2 år i træk.
Man kan selvfølgelig stille det på denne måde, som du gør. Men jeg synes godt man kan vende den om, og sige.
Ja selvom Chelsea skulle købe Aguero, så vil han ikke kunne gøre det bedre end Drogba, men hvem siger han skal? Han skal bare supplere Drogba, og tilføje mere kvalitet. Ballack og Deco har ikke været alt for god i år, så en anden kvalitet midtbanespiller, ( Hamsik,Gourcuff,Silva og alle andre der er rygtet til dem) vil også kunne tilføre mere kvalitet, så det er ikke bare nogle spillere, der "bare" går ind, og ikke kan gøre det bedre. Et hold kan ALTID forbedre sig, om det via er via spillerkøb eller om de gamle spillere arbejder endnu hårdere for at forbedre sig, er lidt underordnet.
Desuden kan man ikke rigtig sige, at Ancelotti ikke kan gøre det bedre end han har gjort i år. Han kan måske ikke gøre det bedre trofæ-mæssigt, men fordi han nu har haft et år i P.L, hvor han har vænnet sig til spillet, spillestilen, og kender de mindre kendte modstandere som Everton, Sunderland, Wolves, Wigan, Bolton osv osv, og kender deres spillestil. Spillerene på hans hold har vænnet sig til hans spillestil, nu ved de helt præcis, hvad de skal gøre, og hvad deres rolle er. Det suppleret med nogle få forstærkninger, så bliver de desværre meget stærkere.
Grunden til at United kunne følge sig med Chelsea så længe i år var, at det var en mærkelig sæson. Chelsea, United, Arsenal var slet slet ikke stabile, hvis United til næste år lider 7 nederlag igen, så vil de slet ikke være i nærheden af mesterskabet tror jeg, ihvertfald ikke hvis man kigger på statistikken, altså bortset fra den netop overstået sæson.
Og hvis United ikke skal lide 7 nederlag igen, så skal de simpelthen forstærke sig på nogle enkelte pladser, de behøver ikke at bruge Milliarder på spillere, det ville være uklogt, men 2-3 kvalitetsspillere vil gøre truppen komplet. Så mere kvalitet end kvantitet må være nøgle ordet for Sir Alex når han skal agere på transfermarkedet.
Helt enig. Mere kvalitet, frem for kvantitet. Og nu har vi vist unge spillere nok, som kan blive gode i fremtiden. Nu mangler vi 1-2 som kan gå ind og forstærke start 11'eren. Det er vi nødt til hvis vi skal have en bedre sæson i år.
MosaverB
20-05-2010, 14:33
Nårh ok, det er i orden :) Men stadig, det er lidt langsigtet. Barca skal jo først vinder næste års C.L, før de kan kigge fremad mod at genvinde trofæet året efter. Det er ikke så nemt at Vinde C.L, og næsten umuligt at vinde det 2 år i træk.
Passer vel meget godt, siden at der intet hold der har vundet det 2 år i træk :P
MosaverB
20-05-2010, 14:34
*Host* hun *host*
Sorry, my mistake :)
Howitzer
20-05-2010, 14:34
Og hvis United ikke skal lide 7 nederlag igen, så skal de simpelthen forstærke sig på nogle enkelte pladser, de behøver ikke at bruge Milliarder på spillere, det ville være uklogt, men 2-3 kvalitetsspillere vil gøre truppen komplet. Så mere kvalitet end kvantitet mår være nøgle ordet for Sir Alex når han skal agere på transfermarkedet.
Nogle af de pointtab vi har fået i år, vil vi ikke få næste år, da problem 1 og 2 er forsvundet. Og med 85p skal man altså kun vinde 2 kampe mere for at blive mester.
Nogle af de pointtab vi har fået i år, vil vi ikke få næste år, da problem 1 og 2 er forsvundet. Og med 85p skal man altså kun vinde 2 kampe mere for at blive mester.
Problem 1 og 2? Problemet er jo bare det antal nederlag i fik i år. Desuden synes jeg, det var nemt for modstanderen at dække op for United, hvis de bare holdt Rooney ude. Der kom næsten ingen kreativitet fra midten, og i havde ikke en bomber der kunne supplere Rooney. Det bliver meget bedre da Nani blomstrede op i 2010, og der kom den uforudsigelighed der skal til, da Nani både kunne lægge op til mål, og score selv, men uheldigvis blev Rooney skadet, og så var United forudsigelige igen.
Hvis man f.eks har en kreativ midt, der har mål i støvlerne og en bomber udover Rooney, samtidig med at man har Nani i topform, så tvinger man modstanderen til at tænke endnu mere, og de er nødt til altid at tage stilling til, hvem de skal dække, da faren kommer fra flere steder på banen.
Nu ved jeg ikke om det bare er mig, men ææh, vandt Barca ikke i år? :)
Så vidt min hukommelse rækker så vil jeg påstå at vi tabte til dem og derfor skal vi sørge for at slå Barca ud i år for de skal ikke vinde 2 gange! :D
Passer vel meget godt, siden at der intet hold der har vundet det 2 år i træk :P
Ja derfor siger jeg, at det burde ikke være et mål i sig selv for United næste år, at sørge for Barca ikke vinder C.L to år i træk.
Vi var så satans tæt på :)
MosaverB
20-05-2010, 14:46
Så vidt min hukommelse rækker så vil jeg påstå at vi tabte til dem og derfor skal vi sørge for at slå Barca ud i år for de skal ikke vinde 2 gange! :D
Ehm, du tænker vist på sidste år?
Inter milan slog Barca ud i år, og finalen står mellem Bayern - Inter?
Så, du tænker nok på sidste år? :D
Det var sidste år, altså 08/09 sæsonen :) 09/10 sæsonen er næsten spillet færdigt, det er kun C.L finalen der mangler, før sæsonen er overstået, den kamp spilles på lørdag i Madrid, og det er Bayern Munchen og Inter der møder hinanden :) Barca og United røg ud i hhv semi og kvartfinalerne.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.