PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

Pep
10-05-2010, 20:51
Ja i den grad. Men tror næppe på, det kommer til at ske. Desværre.

Det skal du ikke være så sikker på. Der har været rygter om hans mulig afgang i de spanske medier. Rygterne tog især til efter Reals exit i C.L. Desuden er der vedvarende rygter om, at han og Cristiano ikke kan klare hinanden, Higuain har endda kritiseret Cristiano i fuld offentlighed et par gange.

Kasper United
10-05-2010, 20:55
Vi kunne godt bruge en spiller som ham, men som andre har nævnt, så tror jeg altså ikke, at United "bare" går ud og bruger 2-300 mio. for en angriber, som aldrig har spillet i engelsk fodbold. Derudover har vi allerede købt Javier Hernandez til en rimelig stor pose penge til angrebet. Men jeg håber da, det bliver en realitet. Jeg mener bare ikke, sandsynligheden er særlig høj.

MosaverB
10-05-2010, 20:59
Hvis vi skal købe Higuain, hvilket jeg ser som et fremragende køb, så skal vi af med nogle angribere. Berbatov må gerne blive, mens "Kiko" og Owen, er gode til at bruge, I de "små" kampe. Jeg ser gerne Welbeck blive lejet ud, så han får mere spilletid.
Men, Higuain ville være et fremragende køb. Prisen er det eneste, der forhindrer os I at købe ham ..

ChristianR
10-05-2010, 21:21
Med vores køb af den mexicanske angriber, jeg har opgivet at lære navnet på lige foreløbig, hørte det også med til historien, at man frygtede at hans pris ville stige, hvis han fik et godt VM. Så tror godt vi kan regne med, at vi ser aktivitet fra Uniteds side, hvis det drejer sig om en spiller, der skal til VM.

Det værende sig så nok ekstra vigtigt med ham, da han på nuværende tidspunkt er et ubeskrevet blad i europæisk fodbold.

Hvorvidt spillere som Ribery, Robben eller Sneijder spiller et godt VM eller ej, gør nok ikke den store forskel, da ingen er i tvivl om deres kvaliteter.

NtotheT
10-05-2010, 21:40
Benzema til United. (http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=12413)

Guffe luffe ...

Kasper United
10-05-2010, 21:48

Guffe luffe ...

Ja, hvis vi kan få ham billig, og vi kan komme af med Berbatov. Det kunne efter min mening være klasse.

Pep
10-05-2010, 21:52

Guffe luffe ...

Det kommer fra Madridista.dk, ikke verdens mest pålidelig sportsside. Desuden bliver der slet ikke henvist til en kilde eller noget, der står, ifølge spansk presse?

Man skal tage alle nyheder fra Madridista med et gran salt.

NtotheT
10-05-2010, 21:54
Det kommer fra Madridista.dk, ikke verdens mest pålidelig sportsside. Desuden bliver der slet ikke henvist til en kilde eller noget, der står, ifølge spansk presse?

Man skal tage alle nyheder fra Madridista med et gran salt.

Rolig nu, Guardiola. :p

Udover den nyhed har han flere gange været rygtet til United. Der er jo engelske nyheder om den, som der også står i artiklen. Du kender jo Real Madrid. En sæson, hvor man er dårlig, så er du færdig. Jeg tror sagtens handlen kan finde sted. Real er jo et cirkus. De vil med garanti her til sommer prøve at stjæle David Villa fra jer, som jo er Florentino Perez' yndlingsangriber :)

Hartvigsen
10-05-2010, 22:06

Man skal tage alle nyheder fra Madridista med et gran salt.Man skal jo næsten tage alle rygter med et gran salt nu om dage.

Jeg tror bestemt ikke at dette rygte er usandsynligt, der er vel ingen tvivl om at der bliver handlet ind i el circo Perez til sommer. Lur mig om der ikke er en enkelt eller to offensive spillere blandt de spillere der bliver købt - alt andet ville jo være stik modsat Reals indkøbs politik.

Benzema er derudover 3-4 angriber i Real for tiden, det er slet ikke holdbart for en angriber på 22 år. Hvis der bliver købt en angriber i form af David Villa, Pato eller Agüero til sommer, vil Benzema være 4 valg på forreste position.

Jeg tror at Real enten sælger Higuain eller Benzema til sommer, helst ser jeg Higuain tage United trøjen på til sommer. Men Benzema skal bestemt også være velkommen!

Pep
10-05-2010, 22:11
Rolig nu, Guardiola. :p

Udover den nyhed har han flere gange været rygtet til United. Der er jo engelske nyheder om den, som der også står i artiklen. Du kender jo Real Madrid. En sæson, hvor man er dårlig, så er du færdig. Jeg tror sagtens handlen kan finde sted. Real er jo et cirkus. De vil med garanti her til sommer prøve at stjæle David Villa fra jer, som jo er Florentino Perez' yndlingsangriber :)

Jeg er såmænd enig i, at Real er et Cirkus, og man aldrig kan vide sig sikker, Jeg er også ret sikker på, de går efter Villa og mange flere stjerner, men Madridistas nyhed, er meget meget tynd. Det ligner noget Indkast.dk kunne finde på, nemlig at en skribent tror, Real sælger Benzema og derefter skriver man bare en nyhed uden at de kan bakke den op med noget konkret.

Som sagt, I Marca og den spanske radio station Cadena Ser, som har tætte relationer til Real og Perez i særdeleshed, har der været vedvarende rygter om, at det er Higuain de sælger til sommer. Rygterne har især taget til efter deres Exit i C.L. Men lad os nu se, når det er Real man har med at gøre, kan man ikke vide sig sikker på noget som helst.

RAppel
10-05-2010, 22:12
Ja, lad os købe ind så vi i næste sæson kan stille med

Lloris
Lahm-Evans-Vidic-Evra
Fletcher-Gourcuff-Hargreaves
Nani-Rooney-Silva

Og så skal vi da have Villa, Benzema, Chiellini, Hamsik, Pastore, Lukako, Higuain, Akinfeev, Adler, Neuer, Milner, Agbonlahor, Modric, Bale, Cole, Anelka, Young og Rodwell nu vi er igang.

Ud skal Berbatov og Carrick.

Pep
10-05-2010, 22:14
Man skal jo næsten tage alle rygter med et gran salt nu om dage.

Jeg tror bestemt ikke at dette rygte er usandsynligt, der er vel ingen tvivl om at der bliver handlet ind i el circo Perez til sommer. Lur mig om der ikke er en enkelt eller to offensive spillere blandt de spillere der bliver købt - alt andet ville jo være stik modsat Reals indkøbs politik.

Benzema er derudover 3-4 angriber i Real for tiden, det er slet ikke holdbart for en angriber på 22 år. Hvis der bliver købt en angriber i form af David Villa, Pato eller Agüero til sommer, vil Benzema være 4 valg på forreste position.

Jeg tror at Real enten sælger Higuain eller Benzema til sommer, helst ser jeg Higuain tage United trøjen på til sommer. Men Benzema skal bestemt også være velkommen!

Yes, men Raul ryger til sommer, og som forklaret i et andet indlæg, tyder alt på de sælger Higuain, han har endda givet et interview, hvor ordvalget kan nemt forstås som en afsked han tager med klubbens fans. Hvis dette sker, så er Benzema lige pludselig den eneste naturlig angriber tilbage i truppen, og så ser det jo godt ud for ham, selvom de så skulle købe en angriber eller to mere.

Pep
10-05-2010, 22:17

Lloris
Lahm-Evans-Vidic-Evra
Nani-Rooney-Silva

Og så skal vi da have Villa, Benzema, Chiellini, Hamsik, Pastore, Lukako, Higuain, Akinfeev, Adler, Neuer, Milner, Agbonlahor, Modric, Bale, Cole, Anelka, Young og Rodwell nu vi er igang.

Shit en vild indkøbspolitik :D Men hvordan skal man forstå dette? Mener du at i slet ikke har brug for nogle forstærkninger, og derfor er alle indlæg hvor folk efterlyser nogle forstærkninger latterlige? Eller ligger der noget andet til grund for dette indlæg?

Kasper United
10-05-2010, 22:36

Lloris
Lahm-Evans-Vidic-Evra
Nani-Rooney-Silva

:haha:

MosaverB
10-05-2010, 22:36
Slet ikke sjovt. Ligegyldigt indlæg.

nielzon21
10-05-2010, 22:38

Lloris
Lahm-Evans-Vidic-Evra
Nani-Rooney-Silva

Rolig nu City..... slå lige koldt vand i blodet...

HVIS der skulle investeres til United, så hvorfor ikke tænke fremad og danne en grundstamme der er fornuftig:

Neuer
Rafael - Evans/Shawcross - Vidic/Smalling - Evra
Valencia - Fletcher - Hargreaves - Nani
Rooney - Benzema

Hartvigsen
10-05-2010, 22:39
Agree agree. Men der er jo absolut ingen der ved hvad der sker dernede, men så tager vi da bare Higuain ;)

Holmegaard
10-05-2010, 22:49
Enten har du en kort hukommelse, eller også har du bare ikke været united fan så længe :p
Så vidt jeg husker var venstre back faktisk den plads han slog igennem på i tidernes morgen :)

Såså. Du skal lægge lidt mere vægt i ordet "primært", jeg er ikke komplet idiot ;)

P.S Hvorfor er alle så villige med at komme af med carrick? Jeg ville umiddelbart have forventet I var gået "Saha" og ville af med Hargo pga. hans skader:confused:

nielzon21
10-05-2010, 22:53
Såså. Du skal lægge lidt mere vægt i ordet "primært", jeg er ikke komplet idiot ;)

P.S Hvorfor er alle så villige med at komme af med carrick? Jeg ville umiddelbart have forventet I var gået "Saha" og ville af med Hargo pga. hans skader:confused:

Af den simple grund: Man kan ikke sælge en spiller pga. hans krøller :)

Ruunee
10-05-2010, 23:05
Hvem kan overbevise mig om at Benzema vil kunne blive en succes hos os?

På et FM plan kan jeg sagtens se det fede i ham, og en del i mig kan da godt finde på at blive revet med af en umiddelbar glæde over at der sker noget nyt.

Men jeg synes det er længe siden jeg har set ham vise noget der virker særlig fantastisk. Og så synes jeg ikke rigtig Benzema udstråler ret meget positivt. Når jeg ser på ham, ser jeg ikke en fighter, eller bare en der elsker at spille fodbold. Heller ikke før han kom til Madrid.
Han ligner ikke en united spiller - og det siger jeg helt for egen regning og uden andet argument end at det er en mave fornemmelse.

Kan vi tro på at han er mere end en lidt yngre Berbatov?

Måske er det netop alderen der kunne tale til hans fordel - at han er ung nok til at det er ok at han har en lidt dårlig attitude, og at han efter sin tid i Madrid måske har indset at det hele ikke kommer til ham af sig selv.

Meget i mig ønsker det her, og håber at han blir fantastisk. Men jeg har min tvivl. Nogen her der kan fjerne den?

RAppel
10-05-2010, 23:18
Shit en vild indkøbspolitik :D Men hvordan skal man forstå dette? Mener du at i slet ikke har brug for nogle forstærkninger, og derfor er alle indlæg hvor folk efterlyser nogle forstærkninger latterlige? Eller ligger der noget andet til grund for dette indlæg?

He he, selvfølgelig var det en joke. Håber jeg alle kan se. :D (lader dog til at knibe)

Men det jeg vil frem til er, at der bliver skreget på nogle fuldstændige urimelige handler. Folk der sætter fuldstændigt urealistiske regnestykker op som betyder vi kan hente 5-6 store navne ind.

Personligt så tror jeg ikke vi ser de store ændringer. Max 1-2 nye "store" navne krydret med et par nye spillere, hvor vi så allerede har hentet Hernandez og Smalling.

Tror også at vi vil lytte til bud på Berbatov og Carrick, men tror stadig de er i klubben i næste sæson for tror ikke der er nogen der vil give det vi vil have for dem. Måske de kan indgå i en byttehandel.

Hvis jeg skulle sætte navne på (nærmest umuligt) tror jeg de "store" navne vi får se er Rodwell og Milner.

Det vil overstige al forventning hvis vi henter de to. Kunne være super fedt, men stadig urealistisk tror jeg.

Men en ting er jo hvad jeg tror en anden ting er hvad der sker. Det kan vi kun gisne om. Så dem der tror vi henter Villa, Silva, Lloris, Gourcuff og Lahm kan lige så godt have ret, som jeg kan (eller noget).

RAppel
10-05-2010, 23:26
Slet ikke sjovt. Ligegyldigt indlæg.

Hvorimod indlæg som dette (http://oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=181642&postcount=18006) skal vi finde noget messing så vi kan lave en tuba og blæse en fanfare for dig til overrækkelsen af 'Verdens mest gyldige indlæg'?

Don Kafai
10-05-2010, 23:29
..........and back to topic :D

NtotheT
10-05-2010, 23:53
Hvem kan overbevise mig om at Benzema vil kunne blive en succes hos os?

På et FM plan kan jeg sagtens se det fede i ham, og en del i mig kan da godt finde på at blive revet med af en umiddelbar glæde over at der sker noget nyt.

Men jeg synes det er længe siden jeg har set ham vise noget der virker særlig fantastisk. Og så synes jeg ikke rigtig Benzema udstråler ret meget positivt. Når jeg ser på ham, ser jeg ikke en fighter, eller bare en der elsker at spille fodbold. Heller ikke før han kom til Madrid.
Han ligner ikke en united spiller - og det siger jeg helt for egen regning og uden andet argument end at det er en mave fornemmelse.

Kan vi tro på at han er mere end en lidt yngre Berbatov?

Måske er det netop alderen der kunne tale til hans fordel - at han er ung nok til at det er ok at han har en lidt dårlig attitude, og at han efter sin tid i Madrid måske har indset at det hele ikke kommer til ham af sig selv.

Meget i mig ønsker det her, og håber at han blir fantastisk. Men jeg har min tvivl. Nogen her der kan fjerne den?

Benzema KAN blive en succes grundet de kvaliteter, han har. Manden er forholdsvis høj, han er temmelig hurtig, han kan sparke med begge ben, han er ekstrem teknisk dygtig. Han er stærk i en-mod-en, og han har vision og karisma samt angriberinstinkt.

Jeg ved ikke, om du kan huske det, men du skal huske på, at Benzema legede rundt med United i 2008. Han stod over for verdens bedste forsvarskæde der, men alligevel pissede han især Rio og Vidic op og ned ad ryggen. Det er IMO temmelig uhørt, at andre har gjort det. Det er faktisk kun Drogba og Torres, jeg har set gør det til tider. Det bevidner om hvilken kvalitet, Benzema oprindelig besidder.

Selvfølgelig taler hans ophold hos Real Madrid i mod et skifte til PL. Han er desværre ikke vist samme takter, men han har været ekstrem meget skadesplaget, plus han er kommet IMO til den helt forkerte klub, hvor presset er urimelig højt. Den eneste, der har præsteret, er umenneskelige Ronaldo.

Angående hans personlighed. Benzema er ikke lad og doven. Du skal huske på, at det er altså ikke alle angribere, der har samme løbepensum som ducarell-eksemplerne Rooney og Tevez. Desuden er det IMO ufattelig dumt at hele tiden fare rundt. Kig på Rooney i år og sidste år. Rooney laver ikke de samme unødvendige løb og tilbagerobringer. Han gemmer heller på kræfterne til at score det afgørende mål.

En angriber skal ikke være en defensiv stærk angriber. Han skal bare vide, hvor det mål er, plus han skal serviceres.

Ligeledes skal du også huske på, at Benzema er en EKSTREM genert person. I Real Madrid er man igang med at få ham integreret ind i holdet, for spillerne har så svært at komme ind på ham grundet hans generthed. Den er virkelig slem.

Så grunden til at han skal købes er hans kvaliteter. Han ville kompensere Rooney fantastisk, og med de to i front vil jeg vædde med, at vi i fremtiden vil få en angrebsduo, der tilsammen er god for 45+ mål pr. sæson. I United vil han få de perfekte redskaber. En rolig og organiseret infrastruktur (Vi antager ikke Glazer demonstrationen med, men med trænerteamet og den samme manager), en god defensiv kæde, hvilket gør angribere mere trygge samt nogle af de største fodboldlegender i Scholes og Giggs, som han kan suge erfaring fra. Ligeledes har han alderen med sig - han er 22 år - og der er stadigvæk plads og tid til forbedringer.

Derfor: Benzema vil være et plus i truppen, hvis han ankom.

Pep
11-05-2010, 00:40
Benzema er en utrolig talentfuld spiller, og ja han er i den forkerte klub, men... Benzema er også kendt for at have problemer med træneren, han har haft problemer med Domenech og også sine trænere i Lyon. Han har også haft problemer med nogle medspillere, han havde nogle kontroverser på Lyon holdet med Juninho og Govou, og også med Anelka på landsholdet, og det var med til, sammen med hans dårlig form, at han blev sat af holdet. Desuden har han haft problemer med at præstere på den hel store scene. Jeg kan ihvertfald huske, jeg var ekstrem skuffet over ham under EM08. Ja Frankrigs landshold var ikke noget at råbe hurra for under den slutrunde, men han var en af de spillere, der virkelig faldt igennem, og han blev heftig kritiseret i England. At han så heller ikke har formået at modstå presset i Real, burde bekymre United fans synes jeg.

Jeg tror ikke de i England har glemt ham, og fordi de kritiserede ham meget under EM08, og han nu ikke har slået til i Real, vil det være det rene guf for de engelske medier og eksperter at kaste sig over ham, hvis han bare får en halv dårlig start i United, hvis han altså skifter. Det har en spiller, der lige er flyttet til en hel ny liga, ikke ligefrem brug for. Som sagt, alle de faktorer som jeg har været inde på, ville gøre mig bekymret, hvis jeg var United fan. Men det er jo bare min mening om ham, det kan være jeg tager helt fejl af ham.

Fletcherfan
11-05-2010, 00:43
Det ville være ekstremt superfedt med Higuain... Han ville helt klart være et bedre køb end Pato, Aguero eller Benzema...

Pep
11-05-2010, 00:51
He he, selvfølgelig var det en joke. Håber jeg alle kan se. :D (lader dog til at knibe)

Men det jeg vil frem til er, at der bliver skreget på nogle fuldstændige urimelige handler. Folk der sætter fuldstændigt urealistiske regnestykker op som betyder vi kan hente 5-6 store navne ind.

Personligt så tror jeg ikke vi ser de store ændringer. Max 1-2 nye "store" navne krydret med et par nye spillere, hvor vi så allerede har hentet Hernandez og Smalling.

Tror også at vi vil lytte til bud på Berbatov og Carrick, men tror stadig de er i klubben i næste sæson for tror ikke der er nogen der vil give det vi vil have for dem. Måske de kan indgå i en byttehandel.

Hvis jeg skulle sætte navne på (nærmest umuligt) tror jeg de "store" navne vi får se er Rodwell og Milner.

Det vil overstige al forventning hvis vi henter de to. Kunne være super fedt, men stadig urealistisk tror jeg.

Men en ting er jo hvad jeg tror en anden ting er hvad der sker. Det kan vi kun gisne om. Så dem der tror vi henter Villa, Silva, Lloris, Gourcuff og Lahm kan lige så godt have ret, som jeg kan (eller noget).

Enig, i har efter min mening heller ikke brug for mere end 2-3 spillere. Hvem det bliver, kan kun Sir Alex og hans stab vide med sikkerhed. Men sådan som jeg ser det, så har i brug for en angriber, der kan tage presset væk fra Ronney, og hjælpe til mod målscoring, så modstander holdet ikke kun behøver at koncentrere sig om Rooney. Her kunne en Villa, Higuain, Dzeko og sikkert nogle flere pynte meget på holdet, men det kunne ligeså godt blive jeres nye mexicaner, der bare bliver et stort hit.

Så har i brug for en skudstærk og kreativ midtbanespiller, så der kommer variation i spillet, her kan folk som, Hamsik, Gourcuff, Pjanic nævnes som mulige emner.

Tilsidst har i brug for en midterforsvar, hvis Vidic vel at mærke beslutter sig for at skifte til sommer. Hvis Vidic skifter, så har i Rio, der tit er skadet og Evans/Brown som førstevalg til forsvaret, og det er ikke godt nok synes jeg. Brown synes jeg ikke har helt det samme niveau, han engang havde, især i midten af forsvaret, og Evans er ikke klar til at blive fast mand, ikke endnu ihvertfald. Og fordi Rio har så store problemer med sin ryg, er det absolut nødvendigt at man køber en forsvarsspiller, der direkte går ind på holdet, hvis altså Vidic sælges. Her vil Chiellini passe godt ind synes jeg.

Så konklusionen må være, at det er små justeringer der skal til, og så har i igen P.Ls bedste trup efter min mening.

snegl
11-05-2010, 01:04
FNEEKFxMuhs

Valencias mål over hele sæsonen. For alle der ikke har set David Silva / David Villa / Mata i aktion kan den varmt anbefales. David Silva (nr 21) og Villa oser af klasse på mange af målene. Nogle vilde førsteberøringer og blik for spillet både Silva og Villa har. Iøvrigt en ret underholdende video med masser af gode mål.

Håber virkelig på David Silva til sommer.

Runaldo
11-05-2010, 02:49
Det ville være ekstremt superfedt med Higuain... Han ville helt klart være et bedre køb end Pato, Aguero eller Benzema...

Et køb af Gonzalo Higuain ville udligne at vi ikke købte Carlos Tevez for 1½år siden. 2 spillere af samme kaliber.

Dertil vil jeg hellere se Edin Dzeko & Pato end Aguero & Benzema. Stoler ikke på at 'Kun' Aguero er stærk nok til at spille Premier League, og Benzema har haft alt for mange problemer, selvom han er et stort talent, var han aldrig større i Lyon end Lisandro Lopez er lige nu.

Pato er en fantastisk spiller som har været på højeste plan i optil 3år nu, virkelig kreativ og en arbejdshest - Noget som vi missede i Tevez, noget vi kan få i Higuain eller Dzeko. Synes det er alt for ofte at Benzema & Aguero spiller dårligt hvis holdet konsekvent har lidt problemer, modsat fx Rooney & Tevez som altid arbejder for holdet.

PatriceEvra3
11-05-2010, 03:10
Af den simple grund: Man kan ikke sælge en spiller pga. hans krøller :)

ærligt talt, der trak jeg lidt på smilebåndet :D

MC86
11-05-2010, 07:48
Jeg synes at et køb af Higuain ville være klasse. Han vil kunne bidrage med så meget, men tror desværre bare ikke det sker. Men han er velkommen efter min mening. Men Real er sku åndsvag hvis de sælger ham. Jack Roodwell ville også være et klasse køb. Han er et kæmpe talent.

ohhahhcantona
11-05-2010, 10:24
Synes helt sikkert at United skal rykke lidt rund på holdet i sommeren

Målmand:
VDS tager et år mere og det er fint hvis Foster smutter. Det vigtigste kvaliteter for en united målmand er et lavt antal "smuttere". Det er ikke så vigtigt at den fremtidige united målmand laver mange fantom-redninger. det vigtigste er at han begår meget få fejl og har lederskab i feltet. Her synes jeg faktisk "Kitkat" består prøven og jeg tror på ham som fremtidig 1'er.

Forsvar.

Med købet af smaling samt Evans og da-silva-twins skulle forsvaret være fremtidssikret. Med rød-hvide brille ville det være fedt at se en simon Kjær i den røde trøje.

Midtbane:

United har i denne sæson skabt utrolig mange chancer fra Fløjen, men den den centrale midtbane har haltet lidt. Vi klarer os fint på arbejdshest-afdelingen, mens de chanceskabende spillere (især Carrick) har fejlet.

Tror at Anderson og Carrick skal lede efter nye arbejdsgivere, men jeg må indrømme at jeg ikke har mange bud på erstatningerne. Jeg tror ikke det vil klæde united med en decideret playmaker (som deco eller van der Vaart). vi skal hellere have en all round type som Fletcher, Fabrigas, Alonso.

Vi har gode fløjspillere, men jeg mener at hverken Nani eller Valencia spiller optimalt på venstre fløj. Der mangler vi en der er decideret spiller venstre fløj. Måske en Robinho, men ikke særlig realistisk.

Angreb.

Her har vi Rooney som er klasse. Vi burde sælge Owen og Berbatov. Jeg har længe savnet en targetman der er stærk i hovedspillet (selvom rooney har været god i denne afdeling). Her synes jeg Dzeko ville være idel. God teknik, fysisk stærk. Ville fungere godt sammen med rooney i en 442 eller alene i en 433. De to sidste pladser må vores 4 jokere (welbeck, Diouf, "den lille ærte", og mancheda) spille om

K and the big B
11-05-2010, 11:12
FNEEKFxMuhs

Valencias mål over hele sæsonen. For alle der ikke har set David Silva / David Villa / Mata i aktion kan den varmt anbefales. David Silva (nr 21) og Villa oser af klasse på mange af målene. Nogle vilde førsteberøringerugr og blik for spillet både Silva og Villa har. Iøvrigt en ret underholdende video med masser af gode mål.

Håber virkelig på David Silva til sommer.

Ud fra den video kan vi konkludere at Valencia score mange flotte mål, spiller bolden utrolig meget i dybden og fyren der har lavet den video, højst sandsynlig aldrig har lavet en før.

Har aldrig set en mand bruge så mange grimme effekter igennem en video, og tror han formår ikke og bruge den samme effekt to gange, imponerende.

Men igen, mange flotte mål fra gode spillere... Håber dog ikke vi får nogen af dem.

MC86
11-05-2010, 11:21
Manchester United håber at få held med at købe Karim Benzema i Real Madrid. For at gøre handlen mere attraktiv vil man tilbyde spanierne Nemanja Vidic sammen med 130 millioner kr (the sun)
Det vil være fuldstændig tåbeligt, men det sker nok heller ikke. Vidic er mere værd en Benzema. Men ja,typisk the sun.

Patrice Evra kan dog også være næste United-spiller til at forlade Old Trafford. Således meldes Real Madrid og Inter villige til at betale 150 millioner kr. for den stærke venstreback. (the sun)
Det samme vil det her. Men selvfølgelig sælger vi heller ikke evra. Men ham der har skrevet det må være dum i hovedet, når han skriver 150 mio for Verdens bedste venstre back.

Er nu rimelig sikker på begge bliver.

MC86
11-05-2010, 11:29
Ud fra den video kan vi konkludere at Valencia score mange flotte mål, spiller bolden utrolig meget i dybden og fyren der har lavet den video, højst sandsynlig aldrig har lavet en før.

Har aldrig set en mand bruge så mange grimme effekter igennem en video, og tror han formår ikke og bruge den samme effekt to gange, imponerende.

Men igen, mange flotte mål fra gode spillere... Håber dog ikke vi får nogen af dem.

Hvorfor håber du ikke på det.? Det vil kun gøre vores offensiv endnu bedre. Silva har selv udtalt at Man Utd er en klub han godt kunne finde på at tage til, og han har også klassen til det.

Pils
11-05-2010, 11:34

Kunne vi få nogle argumenter, om hvorfor...

K and the big B
11-05-2010, 11:35
[/B]

Hvorfor håber du ikke på det.? Det vil kun gøre vores offensiv endnu bedre. Silva har selv udtalt at Man Utd er en klub han godt kunne finde på at tage til, og han har også klassen til det.

Den her skal selvfølgelig komme; Jeg tror ikke det er så nemt at skifte fra den spanske og over til den engelske. David Villa har vi ikke tid til at vente på, og David Silva ser jeg som en meget lille spinkel type.

Udover det, så ser jeg hellere spiller som Milner, Benzema og Dzeko til klubben. Ikke at jeg ønsker alle 3, men det er bare nogen af de fysiske spillere jeg synes ville passe til Manchester United.

Tror også en spiller som Higuain ville have nemmere ved at komme fra den spanske liga til den engelske, da han allerede har fysikken. Igen ved jeg godt jeg kan tage fejl, og man så hvordan Torres faldt hurtigt til. Jeg vil dog også påstå, at Torres har taget bare kilo muskler på siden han kom fra Spanien.

Edit: Udover det tvivler jeg også på nogen af de 2 kan snakke en gram engelsk, typisk spansk

MC86
11-05-2010, 11:43
Den her skal selvfølgelig komme; Jeg tror ikke det er så nemt at skifte fra den spanske og over til den engelske. David Villa har vi ikke tid til at vente på, og David Silva ser jeg som en meget lille spinkel type.

Udover det, så ser jeg hellere spiller som Milner, Benzema og Dzeko til klubben. Ikke at jeg ønsker alle 3, men det er bare nogen af de fysiske spillere jeg synes ville passe til Manchester United.

Tror også en spiller som Higuain ville have nemmere ved at komme fra den spanske liga til den engelske, da han allerede har fysikken. Igen ved jeg godt jeg kan tage fejl, og man så hvordan Torres faldt hurtigt til. Jeg vil dog også påstå, at Torres har taget bare kilo muskler på siden han kom fra Spanien.

Edit: Udover det tvivler jeg også på nogen af de 2 kan snakke en gram engelsk, typisk spansk

Kan godt følge dig i lidt af det du skriver. Men den med at gå fra spansk til engelsk, den holder ikke. Og både ville og sílva kan også få nogle muskler på kroppen. Villa er da ligeså fysisk som Torres vil jeg mene. Håber vi får en Silva,Villa eller Higuain. Det med fysikken kan jo komme.

RAppel
11-05-2010, 11:52
Hvilke spillere er skiftet fra Spanien til United? Piqué?

Pep
11-05-2010, 11:53

1: Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen, det er altså nærmest en myte, når man påstår at de spanske spillere, eller tekniske spillere ikke kan klare sig i P.L. Alonso, Arteta, Torres har jo klaret sig meget godt? Det er ihvertfald ikke argument nok til, at man bare dropper Silva eller Villa. Vi ser jo at P.L efterhånden bliver mere og mere teknisk, og de spinkle men teknisk stærke spillere har stor succes. Jeg tror det er i denne tråd, lidt længere tilbage, hvor jeg har givet eksempler på nogle spinkle spillere, der har haft succes i P.L.

2: Der er jeg simpelthen ikke enig. Det er jo ikke fordi Higuain er en fysisk pragteksemplar. Han har f.eks ikke en bedre fysik end Villa synes jeg. Hvis du formår at udnytte din kropsvægt, så kan du klare dig rigtig godt i en hård liga som P.L, selvom du ikke er 1.90cm høj og vejer de 85-90. Og Villa er faktisk rigtig kropsstærk, men hvis man ikke har fulgt han jævnligt, så kan man nemt få det indtryk at han bare en spinkel fyr, der bare kan skubbes rundt efter behag.

3: Jeg ved ikke om de kan engelsk, men problemet er vel ikke større end at de kan lære det? Torres kunne jo heller ikke engelsk, Reina kunne det heller ikke, Xabi kunne det ikke, ligesom de fleste franske og tyske spillere ikke kan engelsk når de skifter til P.L. Men de lærer sproget efterhånden, det er jo bare sådan det er. I min optik er det ihvertfald useriøst, hvis en klub ser bort fra en rigtig god spiller med den begrundelse at amen han kan ikke engelsk, typisk spansk, eller amen han kan ikke spansk, det er bare så typisk engelsk.

K and the big B
11-05-2010, 11:53
Kan godt følge dig i lidt af det du skriver. Men den med at gå fra spansk til engelsk, den holder ikke. Og både ville og sílva kan også få nogle muskler på kroppen. Villa er da ligeså fysisk som Torres vil jeg mene. Håber vi får en Silva,Villa eller Higuain. Det med fysikken kan jo komme.

Prøv at se et par billeder af Torres fra Atl Madrid tiden, og kig så på billeder af ham idag. Det er tydelig og se han er blevet større, og sjovt nok er han også blevet mere "piget"

Jeg ved godt det med den spanske liga og fysikken ikke holder altid, men jeg tror stadig en spiller som Higuain, hvis fysik er helt i top, ville have det noget nemmere end de to andre. Ved godt Silva er mere en kreativ kraft, hvor Milner er en box til box spiller, men hvis vi alligevel skal spille 4-4-2, så er det ikke en playmaker vi har behov for. Ud fra det jeg har set, virker Silva også lidt som en humør spiller, som på sine bedste dage kan åbne et hvert forsvar. Men Milner virker mere som en stabil type, der kæmper hårdt for sit hold og ydmyg om sin egen person.

Pep
11-05-2010, 11:59
Prøv at se et par billeder af Torres fra Atl Madrid tiden, og kig så på billeder af ham idag. Det er tydelig og se han er blevet større, og sjovt nok er han også blevet mere "piget"

Jeg ved godt det med den spanske liga og fysikken ikke holder altid, men jeg tror stadig en spiller som Higuain, hvis fysik er helt i top, ville have det noget nemmere end de to andre. Ved godt Silva er mere en kreativ kraft, hvor Milner er en box til box spiller, men hvis vi alligevel skal spille 4-4-2, så er det ikke en playmaker vi har behov for. Ud fra det jeg har set, virker Silva også lidt som en humør spiller, som på sine bedste dage kan åbne et hvert forsvar. Men Milner virker mere som en stabil type, der kæmper hårdt for sit hold og ydmyg om sin egen person.

1: Jeg ved stadig ikke, hvorfor du tror Higuain har en god fysik, manden er ligeså teknisk/spil i sit spil, som Silva og Villa er. Det kan man nemt få øje på, hvis man følger ham lidt.

2: Hvis du sætter Silva op imod Milner, så kan jeg bedre følge dine argumenter. Det kan godt være, at Milner er et bedre valg, især fordi han er englænder, men jeg er ret sikker på at Silva vil klare sig fint i P.L, hvis han skiftede dertil.

snegl
11-05-2010, 11:59
Hvilke spillere er skiftet fra Spanien til United? Piqué?

Jeg ved ikke med United, men af andre klubber kan følgende hurtigt nævnes:

Fabregas, Riera, Insua (?), Aurelio, Arteta, Robinho, Sylvinho er dem der umiddelbart lige slår mig.. Synes ikke rigtigt at man kan konkludere at spanske spillere ikke kan begå sig i PL på baggrund af ovenstående.

K and the big B
11-05-2010, 12:02
1: Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen, det er altså nærmest en myte, når man påstår at de spanske spillere, eller tekniske spillere ikke kan klare sig i P.L. Alonso, Arteta, Torres har jo klaret sig meget godt? Det er ihvertfald ikke argument nok til, at man bare dropper Silva eller Villa. Vi ser jo at P.L efterhånden bliver mere og mere teknisk, og de spinkle men teknisk stærke spillere har stor succes. Jeg tror det er i denne tråd, lidt længere tilbage, hvor jeg har givet eksempler på nogle spinkle spillere, der har haft succes i P.L.

2: Der er jeg simpelthen ikke enig. Det er jo ikke fordi Higuain er en fysisk pragteksemplar. Han har f.eks ikke en bedre fysik end Villa synes jeg. Hvis du formår at udnytte din kropsvægt, så kan du klare dig rigtig godt i en hård liga som P.L, selvom du ikke er 1.90cm høj og vejer de 85-90. Og Villa er faktisk rigtig kropsstærk, men hvis man ikke har fulgt han jævnligt, så kan man nemt få det indtryk at han bare en spinkel fyr, der bare kan skubbes rundt efter behag.

3: Jeg ved ikke om de kan engelsk, men problemet er vel ikke større end at de kan lære det? Torres kunne jo heller ikke engelsk, Reina kunne det heller ikke, Xabi kunne det ikke, ligesom de fleste franske og tyske spillere ikke kan engelsk når de skifter til P.L. Men de lærer sproget efterhånden, det er jo bare sådan det er. I min optik er det ihvertfald useriøst, hvis en klub ser bort fra en rigtig god spiller med den begrundelse at amen han kan ikke engelsk, typisk spansk, eller amen han kan ikke spansk, det er bare så typisk engelsk.

1. Jeg er enig med dig om at det virker lidt som en myte, men jeg føler stadig det er lidt af en lotto kupon når man køber en spiller fra den spanske. Udover det har vi aldrig købt en spiller fra den spanske liga, samt vi ikke har nogen spansk talende spillere. Jeg tror det vil blive et problem at falde til i United for en spansk spiller. Dengang Liverpool hentede Xabi, Reina og Garcia havde de hinanden, samt der var en spansk manager. Men igen det er jo kun teorier og det er ikke sikkert der er hold i dem

2. Jeg synes nu Higuain virker ret fysisk stærk, og ser ham også som en en lider anderledes type. Villa's store force er hans dybde løb, og der er han også utrolig farlig med sin speed og træfsikkerhed. Higuain virker som en spillere der går mere med i spillet, og kan sætte en mand eller to af på egen hånd, udover det har hans også et fantastisk hug.

Men jeg har nok ikke fulgt ligeså godt med i den spanske liga som dig, så jeg kan tage fejl her.

RAppel
11-05-2010, 12:03
Jeg ved ikke med United, men af andre klubber kan følgende hurtigt nævnes:

Fabregas, Riera, Insua (?), Aurelio, Arteta, Robinho, Sylvinho er dem der umiddelbart lige slår mig.. Synes ikke rigtigt at man kan konkludere at spanske spillere ikke kan begå sig i PL på baggrund af ovenstående.

Nej, det var nu heller ike fordi jeg ville sætte et lighedstegn mellem, at spillere fra Spanien ikke kan begå så i United. Der bliver bare nævnt nogle stykker fra Spanien så var nysgerrig efter hvem vi har haft fra Spanien :)

Pils
11-05-2010, 12:03

Som jeg har skrevet før, så er jeg fuldstændig enig med dig Pep.

snegl
11-05-2010, 12:11
Nej, det var nu heller ike fordi jeg ville sætte et lighedstegn mellem, at spillere fra Spanien ikke kan begå så i United. Der bliver bare nævnt nogle stykker fra Spanien så var nysgerrig efter hvem vi har haft fra Spanien :)

Hehe i know.. Jeg vil også gerne selv vide om vi ellers har haft noget der er skiftet fra spanien.

Ricardo som vi havde som tredje målmand engang var vist fra spanien nu jeg googler lidt. Kom fra Valladolid.

K and the big B
11-05-2010, 12:11
1: Jeg ved stadig ikke, hvorfor du tror Higuain har en god fysik, manden er ligeså teknisk/spil i sit spil, som Silva og Villa er. Det kan man nemt få øje på, hvis man følger ham lidt.

2: Hvis du sætter Silva op imod Milner, så kan jeg bedre følge dine argumenter. Det kan godt være, at Milner er et bedre valg, især fordi han er englænder, men jeg er ret sikker på at Silva vil klare sig fint i P.L, hvis han skiftede dertil.

1. har jeg svaret, men igen, der er vi åbenbart ikke enige...

2. Så er det vi skal vælge om vi spiller 4-4-2 eller 4-3-3. Folk herinde skriger efter endnu en angriber, og helst en med masser af kvalitet. Hvis vi får sådan en skal vi spille 4-4-2, for tror ikke vi kan forvente at få en stjerne angriber der vil være tilfreds med at sidde på bænken. Hvis vi så spiller 4-4-2 vil en spiller som Milner gavne holdet 100 gange mere end Silva, da han vil fungere som en motor derinde. Udover det har vi allerede 2 kreative kanter i Nani og Valencia, så ser ikke pointen i at hente ham til en 4-4-2.

Omvendt hvis vi spiller en 4-3-3 så vil han kunne fungere på den offensive midt og være kreatør, men så skal vi ikke hente en angriber. Spørgsmålet er så om han vil falde til. Du skal huske at alle Liverpool spillerne har haft støtte i en spansk træner samt mange spanske medspillere, Mikael Arteta havde 2 sæsoner i Rangers, hvis jeg ikke husker helt forkert, så han kendte til den hårde fysiske spil.

Silva har ingenting at læne sig opad i Manchester, han har en skotsk træner som han knapt nok vil forstå hvis han kunne engelsk. Der er ingen spanske medspillere. Selvfølgelig kan man hyre en tolk, men jeg ser ikke dette som den mest optimale løsning, og der er bare ikke mange + for et skifte, udover han er en fantastisk fodboldspiller.

Manager Ferguson
11-05-2010, 12:22
Jeg synes bestemt at United kommer til at være aktive på transfermarkedet. Rooney har allerede været ude og sige han vil have en angriber til klubben. Det synes jeg også vi skal gøre.

Målmand:
Ben Foster bliver solgt, VDS og Kusczak er hendholdvis første og anden målmand. Det er selvfølgelig et spørgsmål om VDS kan holde niveau med sådan en alder. Hvis han bliver skadet er der stor risiko for, at vi kommer i problemer. Men ellers ingen indkøb her, men man kunne jo håbe på et køb af akinfeev eller Lloris som mange vil have.

Forsvar:
Som mange herinde synes jeg også vi er fremtidssikret, Evans, Smalling og Da Silva tvillingerne. Synes man måske kunne se muligheden i Micah Richards, som for det meste sidder på bænken i City og til sommer kommer de nok til at købe flere bedre spillere end Micah. Han har tidligere været rygtet til United.

Midtbane:
Synes også vi er dækket ind her. Igen er det et spørgsmål om, Scholes, Giggs holder niveua med deres alder. Synes selvfølgelig de er mega vigtige, også i store kampe. Synes dog som mange, at vi skal investere i en offensiv midtbane med mål i støvlerne. For det er det vi mangler. Her tænker jeg, at vi skal go all-in for David Silva, som kan spille den offensive position. En Anderson kunne også ligepludselig blostre op.

Angreb:
Mange herinde synes, vi enten skal sælge berbatov eller omskole ham til offensiv mist osv. Vi har mange, rigtig mange talenter på vej. Som Barcelona har de få talenter, som er brudt igennem på førsteholdet og det giver, at de bliver bedre og bedre. Det er jo klart, når vi spiller 4-3-3, at der ikke bliver plads til Macheda, welbeck, Diouf osv. For vi bruger Rooney og berbatov som de føreste.
Mange er nok imod, det jeg skriver, men synes vi skulle sælge Welbeck og Diouf og Berbatov og købe en angiber, af Benzema-klasse.

[B]Konklusion:

Dermed får vi i angrebet: Macheda, Hernandez, Rooney, Ny angriber. Dermed kan Macheda og Hernandez udvikle og få mere spilletid.

Hvis vi sammenligner med Barcelona har de (Henry), Zlatan og messi, som de foreste. Bojan, Pedro, som talenter.

Indkøb til sommer:
David Silva.
Ny angriber, som Benzema.

Salg til sommer:
Foster
Tosic
Anderson, kunne være en del af en byttehandel, med Lloris.
Welbeck, Diuof, Berbatov.

Mange er nok imod salgene, men synes vi skal have mere kvalitet, frem for kvantitet.

Pep
11-05-2010, 12:26
Jeg tror nu godt Silva kan klare sig, selvom han ikke har spanske spillere eller en spansk talende manager han kan læne sig opad. Nani kan jo lidt spansk, Evra kan nok også hjælpe ham med at falde til, fransk og spansk er jo ikke langtfra hinanden. Det samme kan Anderson også.

Og Villa, ja jeg tror alle spekulationer omkring ham stopper efter idag, eftersigende skulle Txiki og Valencia ledelsen ligge i forhandlinger, og de håber på at lukke handelen idag. Det skriver Sport.es

Pep
11-05-2010, 12:31
Jeg synes bestemt at United kommer til at være aktive på transfermarkedet. Rooney har allerede været ude og sige han vil have en angriber til klubben. Det synes jeg også vi skal gøre.

Målmand:
Ben Foster bliver solgt, VDS og Kusczak er hendholdvis første og anden målmand. Det er selvfølgelig et spørgsmål om VDS kan holde niveau med sådan en alder. Hvis han bliver skadet er der stor risiko for, at vi kommer i problemer. Men ellers ingen indkøb her, men man kunne jo håbe på et køb af akinfeev eller Lloris som mange vil have.

Forsvar:
Som mange herinde synes jeg også vi er fremtidssikret, Evans, Smalling og Da Silva tvillingerne. Synes man måske kunne se muligheden i Micah Richards, som for det meste sidder på bænken i City og til sommer kommer de nok til at købe flere bedre spillere end Micah. Han har tidligere været rygtet til United.

Midtbane:
Synes også vi er dækket ind her. Igen er det et spørgsmål om, Scholes, Giggs holder niveua med deres alder. Synes selvfølgelig de er mega vigtige, også i store kampe. Synes dog som mange, at vi skal investere i en offensiv midtbane med mål i støvlerne. For det er det vi mangler. Her tænker jeg, at vi skal go all-in for David Silva, som kan spille den offensive position. En Anderson kunne også ligepludselig blostre op.

Angreb:
Mange herinde synes, vi enten skal sælge berbatov eller omskole ham til offensiv mist osv. Vi har mange, rigtig mange talenter på vej. Som Barcelona har de få talenter, som er brudt igennem på førsteholdet og det giver, at de bliver bedre og bedre. Det er jo klart, når vi spiller 4-3-3, at der ikke bliver plads til Macheda, welbeck, Diouf osv. For vi bruger Rooney og berbatov som de føreste.
Mange er nok imod, det jeg skriver, men synes vi skulle sælge Welbeck og Diouf og Berbatov og købe en angiber, af Benzema-klasse.

[B]Konklusion:

Dermed får vi i angrebet: Macheda, Hernandez, Rooney, Ny angriber. Dermed kan Macheda og Hernandez udvikle og få mere spilletid.

Hvis vi sammenligner med Barcelona har de (Henry), Zlatan og messi, som de foreste. Bojan, Pedro, som talenter.

Indkøb til sommer:
David Silva.
Ny angriber, som Benzema.

Salg til sommer:
Foster
Tosic
Anderson, kunne være en del af en byttehandel, med Lloris.
Welbeck, Diuof, Berbatov.

Mange er nok imod salgene, men synes vi skal have mere kvalitet, frem for kvantitet.

Hvis man vil have en offensiv midt, der scorer 10-15 mål i P.L hvert år, så er Silva ikke manden til opgaven. Han scorer efter utrolig sjældent, så kan man sige at Sir Alex kan give ham en helt anden rolle, og gør ham målfarlig. Men til at begynde med, er Silva ikke den første jeg tænker på, når jeg skal udpege kreative midtbane spiller med mål i støvlerne.

RAppel
11-05-2010, 12:37
Hehe i know.. Jeg vil også gerne selv vide om vi ellers har haft noget der er skiftet fra spanien.

Det kan være en klæbehjerne som United_DK kommer forbi og kaster lidt lys over sagen :)

Ricardo som vi havde som tredje målmand engang var vist fra spanien nu jeg googler lidt. Kom fra Valladolid.

Ak ja, ham vil vi jo helst glemme, he he :D

Glory Man United
11-05-2010, 13:17

Pique fra Barca (og retur igen). Faktisk tror jeg ikke, der er andre....Fergie er mere til fransk jo (hvis du forstår sådan en "lille" en :))

zhagzi
11-05-2010, 13:36

Har du nogensinde set Chelsea spille? Ahem.
Chelsea's spillere er jo rene steroide muskelbundter! De er som en kæmpe robot på banen. Man vinder sjældent med fysikken over Chelsea. 100%.
Og Chelsea har jo netop sucess.
Kender ingen spinkle dribble stærke spillere med sucess i PL. Drogba er stor, Kalou er stærk, Ronaldo var også stor til sidst, Nani har også fået meget, Valencia er fanme også stor, Young er så HURITG at han sjældent er i fysisk kontakt..
Men nævn gerne nogle.

Pep
11-05-2010, 13:44
Har du nogensinde set Chelsea spille? Ahem.
Chelsea's spillere er jo rene steroide muskelbundter! De er som en kæmpe robot på banen. Man vinder sjældent med fysikken over Chelsea. 100%.
Og Chelsea har jo netop sucess.
Kender ingen spinkle dribble stærke spillere med sucess i PL. Drogba er stor, Kalou er stærk, Ronaldo var også stor til sidst, Nani har også fået meget, Valencia er fanme også stor, Young er så HURITG at han sjældent er i fysisk kontakt..
Men nævn gerne nogle.

Nej jeg har ikke set Chelsea spille. Hvem er Chelsea? Er det et hold i P.L? Underligt at du vælger at bygge dine argumenter udfra hvad et enkelt hold ud af 20 laver eller hvordan de agerer, og hvilken fodboldstil de vælger.

Men jeg vil meget gerne forklare et par stykker. Først til dem der har haft kæmpe succes i P.L, og i sin tid var nogle af P.Ls absolut største stjerner, selvm de var spinkle og små, som jo i din optik slet ikke passer til P.L. Skal jeg nu være provokerende og sige om du har fulgt med i P.L og kender til spillere som Overmars, Pires, Zola, Ginola, Juninho, Klinsmann m.fl, der havde kæmpe succes i P.L og var nogle af de største stjerner i P.L?

Af de nuværende kan der nævnes, Arteta, Cesc, Modric, Young, tildels Torres, Nasri, Arshavin, Kranjcar, Lennon og jeg har sikkert glemt rigtig mange.

snegl
11-05-2010, 13:46
Pique fra Barca (og retur igen). Faktisk tror jeg ikke, der er andre....Fergie er mere til fransk jo (hvis du forstår sådan en "lille" en :))

Det forstår jeg. Du mener selvfølgelig Cantona og Evra.

:)

marc_93
11-05-2010, 14:00
Et køb af Gonzalo Higuain ville udligne at vi ikke købte Carlos Tevez for 1½år siden. 2 spillere af samme kaliber.

Dertil vil jeg hellere se Edin Dzeko & Pato end Aguero & Benzema. Stoler ikke på at 'Kun' Aguero er stærk nok til at spille Premier League, og Benzema har haft alt for mange problemer, selvom han er et stort talent, var han aldrig større i Lyon end Lisandro Lopez er lige nu.

Pato er en fantastisk spiller som har været på højeste plan i optil 3år nu, virkelig kreativ og en arbejdshest - Noget som vi missede i Tevez, noget vi kan få i Higuain eller Dzeko. Synes det er alt for ofte at Benzema & Aguero spiller dårligt hvis holdet konsekvent har lidt problemer, modsat fx Rooney & Tevez som altid arbejder for holdet.
Benzema var klart bedre end Lisandro

marc_93
11-05-2010, 14:07

du ska ikke ta fejl af Heguain's fysik han er stærk selvom han spiller på teknikken kan han godt dække sin bold og holde spillere væk.

NtotheT
11-05-2010, 14:38

Hvorfor? Det er fint nok, du har den holdning, og den respekterer jeg fuldt ud – men det er altså en anelse tamt med en one linie’er. Argumenter hvorfor Higuain er netop bedre end Pato, Agueruo og Benzema  Bare for at holde diskussionen i gang.

Af samme kaliber? Higuain er slet ikke nær så dynamisk og arbejdsom som Tevez var. Tevez var til tider nærmest defensiv midt på holdet grundet hans arbejdsradius.

Generelt er jeg imod alt for arbejdsomme angribere, hvis dette hæmmer deres effektivitet og hæmmer deres oprindelige opgave på banen – nemlig at score mål. Før i tiden kritiserede jeg Rooney for dette, da han i Ronaldo-æraen var så pisse arbejdsom, at det kostede ham 5-10 mål per sæson. IMO er det ikke godt nok, og du kan væsentlige se den store forskel, der er på en klog angriber kontra den arbejdsomme angriber. Det er netop den fase Rooney har udviklet sig fra og til.

Hvorfor har fysikken noget at sige? Det essentielle i fodbold er sgu da om du har teknikken og fodboldforståelsen. Fysikken er en bonus, du kan have med i pakken. Se bare på en Andres Iniesta, som IMO er verdens bedste med Cristiano Ronaldo og Lionel Messi. Han har leget med de engelske hold, som vi jo anser for verdens mest fysisk betonede hold. Han legede ærligt talt med Chelseas midtbane. Driblede dem, når der var behov, slog afleveringerne, når de skulle komme og gøre det der passede ham. Det samme skete i CL-finalen, hvor Carrick, Anderson og Giggs var kegler for Iniesta.

Hvis du har teknikken og overblikket i orden kan du klare dig alle steder lige meget hvad din fysik er. Det er IMO en skrøne, at man skal have fysikken for at klare sig i PL.

Det er særdeles komisk, at du antager at Lisandro var større end Benzema. På hvilke grundlag? Benzema slog igennem forholdsvist ung, og Lopez startede som 26 årig hos Lyon. Han har qua sin erfaring og kvaliteter gjort det godt med sine 23 mål i 46 kampe, hvoraf 14 mål i 30 kampe er fra ligaen sammenlignet med Benzemas to gode sæsoner, hvor han slog igennem, scorede 55 mål i 100 kampe, eller 32 mål i 52 kampe i den første sæson.

Desuden har Benzema flere individuelle kvaliteter end Lopez. Hvis han var så god, hvorfor var han så pivelendig mod Bayern Munchen hold, som er guf for angribere.
Der er en grund til, at Benzema blev solgt for 300 mio. kr. og ikke Lopez.

Det kommer da helt og aldeles an på, hvilken filosofi Ferguson har tænkt sig at anvende. Hvis han vil omstrukturer infrastrukturen i klubben, hvor vi i de seneste mange år altid har spillet 4-4-2, så ville Milner være at fortrække frem for Silva inden på den centrale midt.

Derimod, hvis Ferguson mener, at det klæder holdet bedst at spille 4-3-3 i størstedelen af kampene, så vil jeg til enhver tid hellere fortrække David Silva-typen frem for Milner. I en tremandsmidtbane skal du have forskellige arter af typer, som kompenserer hinanden.

Af Benzema og Dzeko er det op til Ferguson. Begge to er IMO rigtige dygtige angriber med et verdensklassespiller-potentiale i baglomme. De er også begge unge, og har nogle fantastiske kvaliteter, som ville klæde United godt. Men igen, det handler virkelig om, hvilke baner Ferguson vil overhale på. Der skal ske noget nyt, for det kan alle og enhver set.

De sidste 2-3 års succes’er er blevet læst af modstanderen, som derudover har set, at vi har mistet verdens bedste fodboldspiller, hvilket gør at Rooney skal arbejde mere for at trække United op. Vi har desværre ikke for mange heste at spille på. Rooney er afhængig af Valencia og omvendt. Berbatov er afhængig af midtbanen kan score, hvilket er meget usandsynlig qua Andersons ualmindelige elendige sigtekorn - Scholes og Giggs alder, som trykker – Hargo som er lavet af glas og Fletcher som bare ikke bør være typen, der scorer men er skraldemand.

Så er der Gibson, som jeg ikke anser har kvalitet nok og har store mangler i vores filosofil. Han ville passe et bulldozer-hold som Bolton meget bedre.

Edit: Udover det tvivler jeg også på nogen af de 2 kan snakke en gram engelsk, typisk spansk.

Igen, fysikken er en bonus. Selvfølgelig ville Drogba ikke være lige så fantastisk, hvis vi gjorde ham 10 kilo lettere og 7 centimeter lavere, da han er en angriber, som lever på sin fysik. Torres ville hellere ikke være så fantastisk, hvis han ikke var så lynende hurtig , og sådan er det. Men hvad de alle sammen har tilfælles, er teknikken. Når jeg siger teknik, så mener jeg ikke Ronaldinho og Cristiano Ronaldo-magi, hvor du lige snører 6 mand med et hjemmeøvet tricks

Derimod har Torres og Drogba det her, som er fundamentalt for angribere, og hvis du har det, så kan du godt spille PL uden god fysik. Ligeså vel for kreatørerne/driblerne.

United DK
11-05-2010, 16:20
Det kan være en klæbehjerne som United_DK kommer forbi og kaster lidt lys over sagen :)

Udover Pique og Ricardo kan jeg umiddelbart kun komme i tanke om Jordi Cruyff og Fortune.

Det er jo sådan set kun indenfor de senere år, at vi har lavet "mange" transfers fra sydeuropa. Tidligere var det sydligste vel Holland.

Acsadac
12-05-2010, 09:25
Lassana Diarra rygtes igen til united.

Er det nogen der har set ham for Real flere gange? Har kun set lidt til ham hvor han har imponeret, men et for svagt grundlag til at jeg rigtig kan vurdere ham...

Ireland til Chelsea for 120 mio. Hmm, der kunne vi godt byde os til. Hvis det skulle ske at Carrick og/eller Anderson (gud forbyde det) skulle sælges, kunne Ireland være en fin erstatning.

robinho
12-05-2010, 09:30

Er det nogen der har set ham for Real flere gange? Har kun set lidt til ham hvor han har imponeret, men et for svagt grundlag til at jeg rigtig kan vurdere ham...

Ireland til Chelsea for 120 mio. Hmm, der kunne vi godt byde os til. Hvis det skulle ske at Carrick og/eller Anderson (gud forbyde det) skulle sælges, kunne Ireland være en fin erstatning.

Diarra er en rigtig dygtig spiller. Han er raget uklar med pellegrini, og har siden været sat af til fordel for gago.

Synes faktisk diarra var blandt madrids bedste i starten af sæsonen.
Et køb af ham vil give os den "makelele" type som fergie måske mener truppen mangler, og især hvis hargreaves ikke finder tidligere form igen.

Michaelkp
12-05-2010, 09:52

Jeg kan ikke se hvad Lassana Diarra skal tilføje til United. Han er samme spillertype som Hargo og Fletcher.

Ireland derimod vil være en god tilføjelse - Han kan bidrage med noget nyt offensivt/kreativt.

Don Kafai
12-05-2010, 09:55
Diarra er en rigtig dygtig spiller.

Jeg synes også han er en fremragende spiller, der som endnu en af mange er blevet ødelagt af "kongeklubben". Det er sjovt de aldrig kan se hvad deres hold mangler.

I hvert fald, har først Mourinho, så Wenger, og til sidst Redknapp købt ham inden han røg til Spanien. Det må trods alt sige noget om hans kvaliteter.

Udover at være defensiv balancespiller, så synes jeg, at han har et rigtigt godt drive med bolden fremad banen, og sådan noget er altid velkomment i United.

Desværre ser jeg ham ikke som eneste brik på midten vi mangler. Jeg synes stadig der skal noget kreativt på, men kan man få Diarra for en god pris (eks. 5-7 mio pund som rygterne går på), så skal man være dum for ikke at slå til.

Don Kafai
12-05-2010, 10:01
Jeg kan ikke se hvad Lassana Diarra skal tilføje til United. Han er samme spillertype som Hargo og Fletcher.

Er ikke helt enig i det. Jeg synes fx hans drive med bolden er bedre end hvad Fletcher og Hargo præsterer.

Er dog enig i, at han ikke er det vi akut står og mangler, men med de mange spørgsmålstegn der er omkring Hargreaves, så ville det ikke skade med én som Diarra. Men igen, kun hvis han er så billig som rygterne siger. Vi skal fx ikke ud og smide 50 % af vores budget for at hente ham.

robinho
12-05-2010, 10:11
Er ikke helt enig i det. Jeg synes fx hans drive med bolden er bedre end hvad Fletcher og Hargo præsterer.

Er dog enig i, at han ikke er det vi akut står og mangler, men med de mange spørgsmålstegn der er omkring Hargreaves, så ville det ikke skade med én som Diarra. Men igen, kun hvis han er så billig som rygterne siger. Vi skal fx ikke ud og smide 50 % af vores budget for at hente ham.

Vil efterhånden mene at real madrid skylder united én :)

Don Kafai
12-05-2010, 10:28
Vil efterhånden mene at real madrid skylder united én :)

Så må de gerne smide Higuain og Diarra over til Old Trafford, når de kommer for at hente Vidic.

RuudVanNissetøj
12-05-2010, 11:09
Diarra vil uden tvivl være en god signing....eneste problem jeg ser med ham er dog, at han har raget sig uklar i et par klubber efterhånden. Måske kan han indordne sig under Fergusson hvis han kommer, men det er jo ikke til at vide.

Hvis vi skal ud og finde en central midt (hvilket jeg er meget overbevist om at vi gør), så stemmer jeg fortsat for Toulalan fra Lyon. Føj hvor spiller han stabilt og er netop den felt til felt spiller vi mangler. Rødt kort eller ej i CL i år, så er han en klassespiller.

Men det bliver en spændende tid vi går i møde. Altid sjovt at se rygter når bærbaren bliver tændt om morgenen...

robinho
12-05-2010, 11:33
Så må de gerne smide Higuain og Diarra over til Old Trafford, når de kommer for at hente Vidic.

Altså ville jo ikke på nogen måde være to dårlige spillere at få ind hehe.

Higuain virker som en tæt bygget fætter som godt kan stå lidt imod men samtidig er hurtig. Og så er han jo en glimrende afslutter.

Men men men. lad os se.

Jeg synes der er mange angribere derude som har nogle spidskompetencer som kunne være gavnlige for os: Dzeko, Fabiano, Higuain eller Benzema er gode eksempler.

RAppel
12-05-2010, 12:21
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2010/05/12/1920839/in-pictures-players-linked-with-a-move-to-manchester-united-this-

Nå det er sådan Hamsik ser ud :D

Ja, vi har mange følere ude. Spændende er det i hvert fald!

Niko
12-05-2010, 12:29
Nej tak til lasagne diare! :P

nielzon21
12-05-2010, 12:31
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2010/05/12/1920839/in-pictures-players-linked-with-a-move-to-manchester-united-this-

Nå det er sådan Hamsik ser ud :D

Ja, vi har mange følere ude. Spændende er det i hvert fald!

Dælme en spændende liste at se på :)

Kunne være ganske rart hvis bare én eller to af de spillere røg til United.

robinho
12-05-2010, 12:57

Ville absolut ikke være dårligt. Men ville ligne fergie dårligt at købe nogle der allerede var gode.

Vi skal jo helst væbne os med 2-3 års tålmodighed, så mon ikke vi henter nogle spillere ala da silva tvillingerne eller obertan.

Fletcherfan
12-05-2010, 13:27
Hvorfor? Det er fint nok, du har den holdning, og den respekterer jeg fuldt ud – men det er altså en anelse tamt med en one linie’er. Argumenter hvorfor Higuain er netop bedre end Pato, Agueruo og Benzema  Bare for at holde diskussionen i gang.

Fordi jeg mener, at han har god teknik, rimelig fysik, god næse for målet... Mange vil måske mene, at han brænder mange chancer, men han er god til at komme til mange chancer, og han får altid mange chancer... Berba er f.eks. ikke så god til, at skabe mange chancer for sig selv, mens eksempelvis Saha, der nok er den, der ligner Higuain mest, var også god og populær, men han havde ikke ligeså god teknik som argentineren...

Der er dog to minus ved Higuain: 1) Han er argentiner... United har haft to skrækeksempler fra Argentina, og derfor kan man være lidt bange for om han fik samme store ego... 2) Tror ikke han bliver billig, og selvom United skal være villig til at betale mange penge for ham så er jeg bange for, at han bliver for dyr...

NtotheT
12-05-2010, 13:27

Det er fint nok, du har den holdning, men argumenter for din holdning, så vi kan holde en saglig debat kørende i stedet for en one linier, som der jo står i regelsættet, at det er ikke accepteret.

Så skal jeg nok stoppe med at lege politibetjent :)

Altså ville jo ikke på nogen måde være to dårlige spillere at få ind hehe.

Higuain virker som en tæt bygget fætter som godt kan stå lidt imod men samtidig er hurtig. Og så er han jo en glimrende afslutter.

Men men men. lad os se.

Jeg synes der er mange angribere derude som har nogle spidskompetencer som kunne være gavnlige for os: Dzeko, Fabiano, Higuain eller Benzema er gode eksempler.

Synes du det? Jeg synes derimod, at han er temmelig uskarp, men han har den fantastiske evne, at han kommer frem til mange chancer i løbet af en kamp. Så det går vel op mod hinanden. Higuain har det der angriberinstinkt, hvor han ofte ved, hvor han skal stå. Sådanne egenskaber er guld værd!

NtotheT
12-05-2010, 13:31
Fordi jeg mener, at han har god teknik, rimelig fysik, god næse for målet... Mange vil måske mene, at han brænder mange chancer, men han er god til at komme til mange chancer, og han får altid mange chancer... Berba er f.eks. ikke så god til, at skabe mange chancer for sig selv, mens eksempelvis Saha, der nok er den, der ligner Higuain mest, var også god og populær, men han havde ikke ligeså god teknik som argentineren...

Enig. Han er en god angriber med dog en anelse for lidt scoringsrate IMO. Synes han brænder for mange chancer, men han er derimod god til at komme frem til dem også via sine gode angriberinstinker, som jeg lige har beskrevet ovenover.

Der er dog to minus ved Higuain: 1) Han er argentiner... United har haft to skrækeksempler fra Argentina, og derfor kan man være lidt bange for om han fik samme store ego... 2) Tror ikke han bliver billig, og selvom United skal være villig til at betale mange penge for ham så er jeg bange for, at han bliver for dyr...

Fordi klassens to eneste udlændinge laver kriminalitet, er det ikke ensbetydende med, at den nye indvandrer i klassen også laver kriminalitet. :)

Higuain virker slet ikke til at være en spiller med egoproblemer. Han virker som en sympatisk fodboldspiller, der hele tiden har kæmpet for sine sager. Han er et pragteksemplar i mine øjne. Blev degarderet til klubbens 4. valg af angriber efter sommerens voldsomme spenderinger af offensive stjerner til trods for ham og Robben havde reddet lidt af Reals ære sæsonen inden, og i dag er han nummer 1 af angriber valg. Det er at kæmpe for sagerne IMO :)

Pep
12-05-2010, 13:39
Enig. Han er en god angriber med dog en anelse for lidt scoringsrate IMO. Synes han brænder for mange chancer, men han er derimod god til at komme frem til dem også via sine gode angriberinstinker, som jeg lige har beskrevet ovenover.

Fordi klassens to eneste udlændinge laver kriminalitet, er det ikke ensbetydende med, at den nye indvandrer i klassen også laver kriminalitet. :)

Higuain virker slet ikke til at være en spiller med egoproblemer. Han virker som en sympatisk fodboldspiller, der hele tiden har kæmpet for sine sager. Han er et pragteksemplar i mine øjne. Blev degarderet til klubbens 4. valg af angriber efter sommerens voldsomme spenderinger af offensive stjerner til trods for ham og Robben havde reddet lidt af Reals ære sæsonen inden, og i dag er han nummer 1 af angriber valg. Det er at kæmpe for sagerne IMO :)

Enig, jeg synes heller ikke Higuain er en der kan finde på at skabe ravage eller kontrovers på det hold han spiller for. Han er utrolig ydmyg, han er en holdspiller, og så har han den der " never die" attituden.

Som du selv siger det, manden blev degraderet til nærmest 4. valg og uønsket i klubben efter en sæson hvor han havde været holdets topscorer, mange af de andre unge angribere havde gået ned ved sådan situation ( vi skal huske på, at manden kun er 22). Men Higuain tog bare kampen op, havde " jeg skal vise jer hvad jeg kan" attituden og genvandt sin plads, det har jeg respekt for, selvom han er "white-scum" :p

Higuain er den eneste Real spiller, jeg sådan nogenlunde kan klare, og så snart han kommer til et andet hold, bare det ikke er Chelsea, så vil han være en af mine favorit ikke-Barca spiller.

Christo
12-05-2010, 13:40
Jeg vil utrolig gerne se Dzeko.. Manden er fysisk stærk, hvilket altid er godt i England.. Så kan han bruges som boksspiller og andre gange flække bolden videre til Wonder.. jeg ser gerne Dzeko blandt en af vores nye spillere..
P.S. Han har vist han kan score mål i to sæsoner, så han er også stabil og ikke ligesom Ibisivic..

Kasper United
12-05-2010, 13:59

Ja, siger det samme :D

1-2 spillere af dem vil tilfredsstille mine forventninger. Det kan dog nemt ske, at Fergie køber nogen helt andre spillere...

Acsadac
12-05-2010, 15:15
Selvom jeg beundrer Higuains evner, kan jeg ikke se at han skal kunne løse vores problemer.

Vi spiller kun 4-4-2 mod mindre gode hold mens vi sværger til 4-3-3 i cl og i de store opgør.

Jeg ville langt hellere at vi vælger system og derefter køber spillere efter systemet.

Derfor køb af fx Diarra og Ireland for Carrick vil give god mening, da det er den type spillere som vi imo mangler på den centrale.

De kampe hvor vi så spiller 4-4-2 kan nogle af de unge komme til, køber vi Higuain kan vi lige så godt få solgt halvdelen af vores angribere..

Kasper United
12-05-2010, 15:39

Haha. Han er en klasse spiller, der kæmper sindsygt og er meget løbevillig på midtbanen, men for +200 mio. mener jeg ikke, han skal købes.

Nogen der ved, hvad Real købte ham for i Portsmouth?

Michaelkp
12-05-2010, 15:45
Haha. Han er en klasse spiller, der kæmper sindsygt og er meget løbevillig på midtbanen, men for +200 mio. mener jeg ikke, han skal købes.

Nogen der ved, hvad Real købte ham for i Portsmouth?

Real Madrid have had a substantial bid accepted for the French defensive midfielder Lassana Diarra by Portsmouth but there has been conflicting reports on what the exact transfer fee is.

According to The Sun, the fee is 24 million pounds while The Daily Mail insists that the amount paid by Real is 18 million pounds. In any case, the amount is way more than the 5.5 million pounds that Pompey paid for the versatile player to Arsenal January last.

Read more: http://soccerlens.com/real-madrid-lassana-diarra-portsmouth/18786/#ixzz0nirendlT

Kasper United
12-05-2010, 15:53
Real Madrid have had a substantial bid accepted for the French defensive midfielder Lassana Diarra by Portsmouth but there has been conflicting reports on what the exact transfer fee is.

According to The Sun, the fee is 24 million pounds while The Daily Mail insists that the amount paid by Real is 18 million pounds. In any case, the amount is way more than the 5.5 million pounds that Pompey paid for the versatile player to Arsenal January last.

Read more: http://soccerlens.com/real-madrid-lassana-diarra-portsmouth/18786/#ixzz0nirendlT

Thank you :D

United DK
12-05-2010, 16:23
Ville absolut ikke være dårligt. Men ville ligne fergie dårligt at købe nogle der allerede var gode.

Vi skal jo helst væbne os med 2-3 års tålmodighed, så mon ikke vi henter nogle spillere ala da silva tvillingerne eller obertan.

Ja, eller Berbatov.

Glory Man United
12-05-2010, 17:47
Ja, eller Berbatov.

Det ville ikke være godt. En Berbatov er fantastisk, men der er ikke plads til to

United DK
12-05-2010, 18:00
Det ville ikke være godt. En Berbatov er fantastisk, men der er ikke plads til to

Nej, så ville det jo blive helt tragikomisk.

Manager Ferguson
12-05-2010, 23:16
Håber på den en udrensning til sommer:

Thepostman
12-05-2010, 23:37

Ind:

Akinffev.
Agüero.

Ud:

Foster.
Tosic.
Welbeck.
Berbatov.
Diouf.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad Ferguson gør til sommer. Men tror du helt ærligt på, at Akinffev kommer til os til sommer, så længe at Van der Sar er på holdet? Jeg kan på ingen måde se hvorfor vi skal købe en ny målmand, så længe vi har Van der Sar, da han imo er en af de bedste målmand der er pt. Og ingen af dem gider da sidde på bænken. Så en ny første målmand til sommer, tror jeg på ingen måder.

Pils
12-05-2010, 23:39

De argumenter er utroligt svære at hamle op med. Jeg bøjer mig i støvet!!

Manager Ferguson
12-05-2010, 23:45
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad Ferguson gør til sommer. Men tror du helt ærligt på, at Akinffev kommer til os til sommer, så længe at Van der Sar er på holdet? Jeg kan på ingen måde se hvorfor vi skal købe en ny målmand, så længe vi har Van der Sar, da han imo er en af de bedste målmand der er pt. Og ingen af dem gider da sidde på bænken. Så en ny første målmand til sommer, tror jeg på ingen måder.

Selvfølgelig synes jeg også at VDS er den bedste, men når han er i den alder er det let at få skade. Men det er selvfølgelig svært og spå hvad Ferguson gør.

Manager Ferguson
12-05-2010, 23:47
Tranfers til sommer:

Sign nu Hulk eller Agüero, Hamsik og Micah Richards.

Thepostman
12-05-2010, 23:49
Selvfølgelig synes jeg også at VDS er den bedste, men når han er i den alder er det let at få skade. Men det er selvfølgelig svært og spå hvad Ferguson gør.

Jamen som udgangspunkt er Van der Sar jo førstemålmand. Tror du så at Akinffev siger ja tak, til at komme og sidde på bænken et helt år? Jeg tror det ikke, og derfor tror jeg heller ikke at der kommer nogen ny topmålmand til klubben her til sommer. Det vil ihvertfald komme meget bag på mig, hvis der gør.

snegl
12-05-2010, 23:52
Tranfers til sommer:

Sign nu Hulk eller Agüero, Hamsik og Micah Richards.

Begrundelser?

Har ikke selv hørt særlig meget positivt om de 3 markerede i denne sæson.

Haslund
13-05-2010, 00:12
Begrundelser?

Har ikke selv hørt særlig meget positivt om de 3 markerede i denne sæson.

agüero har nu gjort det ok, udover at han ikke har scoret så meget. Men til den pris han nok vil koste har du ret i at han i hvert fald ikke har vist nok. Richards er stagneret totalt i de sidste par sæsoner og ville ikke for mig at se hverken kunne spille sig til en plads i midterforsvaret eller backen. Derudover vil han garanteret være sindsygt dyr, hvis ikke umulig at købe, for os, pga hans klub. Hulk har et sjovt navn, men ikke ret meget andet :)

snegl
13-05-2010, 00:15
agüero har nu gjort det ok, udover at han ikke har scoret så meget. Men til den pris han nok vil koste har du ret i at han i hvert fald ikke har vist nok. Richards er stagneret totalt i de sidste par sæsoner og ville ikke for mig at se hverken kunne spille sig til en plads i midterforsvaret eller backen. Derudover vil han garanteret være sindsygt dyr, hvis ikke umulig at købe, for os, pga hans klub. Hulk har et sjovt navn, men ikke ret meget andet :)

Stortset den samme holdning jeg har til de spillere. Jeg vil ikke umiddelbart ærgre mig hvis Aguero ryger til Chelsea. De gange jeg har fulgt ham i spanien, har han haft det forholdsvist svært mod store forsvare, hvilket han selvfølgelig vil møde massere af i PL.

Jurgensen
13-05-2010, 00:35
Jamen som udgangspunkt er Van der Sar jo førstemålmand. Tror du så at Akinffev siger ja tak, til at komme og sidde på bænken et helt år? Jeg tror det ikke, og derfor tror jeg heller ikke at der kommer nogen ny topmålmand til klubben her til sommer. Det vil ihvertfald komme meget bag på mig, hvis der gør.

Det er jo ikke utænkeligt at vi signer en målmand denne sæson. F.eks. Lloris eller Akinfeev, for derefter udleje dem næste år til deres nuværende klub, hvor de efterfølgende kommer ti United når VDS er væk.
Denne model havde jeg gerne set vi gjorde brug af, og gerne inden VM så en evt. pris ikke stiger voldsomt. Desuden kan de "unge" gode keepere der rundt nu, være væk denne sommer allerede, da vi ikke er den eneste klub der skal på keeper jagt.

Ready123
13-05-2010, 00:51
Stortset den samme holdning jeg har til de spillere. Jeg vil ikke umiddelbart ærgre mig hvis Aguero ryger til Chelsea. De gange jeg har fulgt ham i spanien, har han haft det forholdsvist svært mod store forsvare, hvilket han selvfølgelig vil møde massere af i PL.
helt rigtigt.
Dog vil det alligevel ærgre mig lidt da jeg rigtig godt kan li Agüero og det vil svækkes en hel del hvis han trækker i en Chelsea trøje :(

Thepostman
13-05-2010, 00:54
Det er jo ikke utænkeligt at vi signer en målmand denne sæson. F.eks. Lloris eller Akinfeev, for derefter udleje dem næste år til deres nuværende klub, hvor de efterfølgende kommer ti United når VDS er væk.
Denne model havde jeg gerne set vi gjorde brug af, og gerne inden VM så en evt. pris ikke stiger voldsomt. Desuden kan de "unge" gode keepere der rundt nu, være væk denne sommer allerede, da vi ikke er den eneste klub der skal på keeper jagt.

Den model du nævner her, kunne jeg som sådan godt forstille mig, og ville da måske også være en god ide. Lloris og Akinfeev er begge gode målmænd, og jeg kunne godt forstille mig dem i United. Prisen ville jo måske være lavere nu, end den vil ligge til næste sæson.

Men på den anden side, tror jeg tror dog ikke på at Ferguson gør det. Jeg kunne godt forstille mig at han først begynder at kigge på ny målmand til næste sommer. Både fordi at han vil bruge de penge han har til rådighed, på spillere der kan gå ind på holdet her og nu. Og så fordi at han måske vil bruge sæsonen til at kigge de målmænd ud, som han har i sin kikkert.

zhagzi
13-05-2010, 00:59

Agüero kommer sgu heller ikke. :/ Surt show. Men så må vi holde os til mulige køb som Hamsik, Dzeko, Higauin (selvom han er for dyr?)..

Skal lige siges, når jeg skriver dettet er jeg i meget beruset tilstand... Fejl forekommer måske?

Jurgensen
13-05-2010, 02:08
Den model du nævner her, kunne jeg som sådan godt forstille mig, og ville da måske også være en god ide. Lloris og Akinfeev er begge gode målmænd, og jeg kunne godt forstille mig dem i United. Prisen ville jo måske være lavere nu, end den vil ligge til næste sæson.

Men på den anden side, tror jeg tror dog ikke på at Ferguson gør det. Jeg kunne godt forstille mig at han først begynder at kigge på ny målmand til næste sommer. Både fordi at han vil bruge de penge han har til rådighed, på spillere der kan gå ind på holdet her og nu. Og så fordi at han måske vil bruge sæsonen til at kigge de målmænd ud, som han har i sin kikkert.

Mht. Lloris er jeg ganske sikker på prisen kun går op. Så ville man have fat i ham, mener jeg man bør gøre der nu. Omkring Akinfeev kan jeg godt tvivle på om hans pris går op. Rusland skal ikke spille VM, CSKA blev kun 5 sidste sæson hvorfor de ikke skal spille CL. Det bevirker vel at hans pris ikke stiger vanvittigt næste sæson. Problemet som jeg ser det er bare at andre klubber nok snupper dem til sommer. Arsenal ser ud til at skulle investere i ny keeper. Lloris er fransk, så mon ikke Arsene er interreseret.
Akinfeev kunne jeg også godt forestille mig kunne være interresant for nogle klubber. Bayern? Juve?

Benzet
13-05-2010, 07:56
United har allerede købt 2 spillere, Smalling og Hernandez. Det vil ikke overraske mig, hvis vi derfor ikke skal forvente at se flere nye spillere i denne omgang.

Kasper United
13-05-2010, 08:16
United har allerede købt 2 spillere, Smalling og Hernandez. Det vil ikke overraske mig, hvis vi derfor ikke skal forvente at se flere nye spillere i denne omgang.

Det håber jeg godt nok ikke. Hvis United evt. sælger Berbatov og Carrick, så tror jeg også, de køber en eller to ind.

Men hvis Berbatov og Carrick bliver i klubben, så kan det desværre godt være, du har ret.

robinho
13-05-2010, 09:20

Det vil virkelig også være måden vi viser omverdenen at vi vil rykke os.

Thepostman
13-05-2010, 10:06
Mht. Lloris er jeg ganske sikker på prisen kun går op. Så ville man have fat i ham, mener jeg man bør gøre der nu. Omkring Akinfeev kan jeg godt tvivle på om hans pris går op. Rusland skal ikke spille VM, CSKA blev kun 5 sidste sæson hvorfor de ikke skal spille CL. Det bevirker vel at hans pris ikke stiger vanvittigt næste sæson. Problemet som jeg ser det er bare at andre klubber nok snupper dem til sommer. Arsenal ser ud til at skulle investere i ny keeper. Lloris er fransk, så mon ikke Arsene er interreseret.
Akinfeev kunne jeg også godt forestille mig kunne være interresant for nogle klubber. Bayern? Juve?

Du har bestemt ret. Det er begge gode målmænd, så det er klart at der er en masse andre klubber, som også kigger på dem, og det vil derfor være lidt af et sats af Ferguson, at vente til næste år, hvis det vel og mærke er Lloris og Akinfeev han vil have fat i.

Jeg ved dog ikke om Ferguson vil lave det "sats" at købe så ung målmand, som Akinfeev og Lloris er. De er begge under 25 år, men har alligevel forholdsvis stor erfaring. Og da de begge er så unge, vil vi være sikret i mange år frem. Men jeg tror bare at Ferguson godt kunne tænke sig en målmand omkring de 30, som virkelig har noget erfaring. Hvem det skulle være, ved jeg ærlig talt ikke. Men jeg tror heller ikke at målmandposten er den Ferguson går og tænker mest over lige fortiden. Jeg tror hellere at han vil fokusere på de pladser hvor vi mangler spillere her og nu.

chrisserUnited
13-05-2010, 10:42
Fergie var ude og sige der skulle forbedres på 2-3 pladser, og hverken Smalling eller Hernandez går ind og forbedrer holdet, det er jo begge fremtidsløsninger...
Jeg tror på vi køber køber minimum 2 spillere endnu

RAppel
13-05-2010, 10:58
http://www.caughtoffside.com/2010/05/12/manchester-united-consider-shock-move-for-18m-ac-milan-man-sir-alex-interested-in-borriello/

Nej tak, tror han er lidt af en "døgnflue". Men ser ikke italiensk fodbold så kender ham ikke rigtig.

Glory Man United
13-05-2010, 11:00
Det bliver en lang sommer. Sæsonen sluttede for 4 dage siden, og vi er vel linket sammen med 25-30 spillere....Glazer går fallit :titte:

United DK
13-05-2010, 11:14
http://www.caughtoffside.com/2010/05/12/manchester-united-consider-shock-move-for-18m-ac-milan-man-sir-alex-interested-in-borriello/

Nej tak, tror han er lidt af en "døgnflue". Men ser ikke italiensk fodbold så kender ham ikke rigtig.

Hvis vi endelig skal have en ny angriber, så skal det være en fra øverste hylder. Vi har rigeligt med måske/måske ikke-angribere.

nielzon21
13-05-2010, 12:06
Det bliver en lang sommer. Sæsonen sluttede for 4 dage siden, og vi er vel linket sammen med 25-30 spillere....Glazer går fallit :titte:

De ER gået fallit for længst...

Men ja det bliver en dejlig lang sommer med VM og masser af transferrygter til højre og venstre.... :)

Martinsen
13-05-2010, 12:11
Det vil virkelig også være måden vi viser omverdenen at vi vil rykke os.

Ja så hellere betale sindssyg overpris for en middelmådig spiller. Fordi så har vi i hvertfald vist vi vil rykke os? Jeg er egentlig ret ligeglad med hvad omverden mener og tror. Kan vi ikke få den rette spiller til den rette pris er der ingen grund til at panik købe, så dårlig er holdet jo heller ikke. Meserskabet blev afgjort i sidste runde og Bayern var decideret heldige med at slå os ud i Champions league.

snegl
13-05-2010, 12:40

Det bliver en hel ulidelig off-season. Ca 3 måneder hvor man flere gange dagligt grundet sin unitedmani er nødt til at se diverse sider om der sker noget nyt. Måske man burde blokere alle United sider, og få sig et "såkaldt liv", samt en samlet overraskelse med transfers engang i september - der sker sikkert ingenting før efter VM alligevel heller.

Glory Man United
13-05-2010, 13:04
Det bliver en hel ulidelig off-season. Ca 3 måneder hvor man flere gange dagligt grundet sin unitedmani er nødt til at se diverse sider om der sker noget nyt. Måske man burde blokere alle United sider, og få sig et "såkaldt liv", samt en samlet overraskelse med transfers engang i september - der sker sikkert ingenting før efter VM alligevel heller.

Jeg er så gift, så jeg vil hellere lide her :(

Acsadac
13-05-2010, 13:54
Jeg er så gift, så jeg vil hellere lide her :(

Først holder man af, så holder man ud og så holder man i...

Acsadac
13-05-2010, 14:00
Ever Banega rygtes til Fool for 75 mio..

Nogle som kender noget videre til ham?

Vi har brug for en oprydder i vores 4-3-3. Kunne fx være Makelele. Vil Banega kunne udfylde den rolle?

Derudover ser jeg ingen grund til at handle ved et salg af Berbatov, som jeg virkelig håber bliver solgt. Han slår aldrig igennem i united og han fortjener at få en ny chance i en større klub.

MosaverB
13-05-2010, 14:02

Vi har brug for en oprydder i vores 4-3-3. Kunne fx være Makelele. Vil Banega kunne udfylde den rolle?

Derudover ser jeg ingen grund til at handle ved et salg af Berbatov, som jeg virkelig håber bliver solgt. Han slår aldrig igennem i united og han fortjener at få en ny chance i en større klub.
What the fuck? :Smackden:

Hl-Glory
13-05-2010, 14:08

Lige min tanke?:confused:

Pep
13-05-2010, 14:13

Han blev købt som offensiv midt/hængende angriber i sin tid, men han havde store problemer med at udfylde den plads på holdet. Dette og en træner der ikke ville indse at han ikke var offensiv midt gjorde, at han floppede decideret I Valencia i første omgang. Han blev udlejet til Atleti sidste år, og der blev han placeret som midt-midt, en decideret boks til boks type, man kunne straks se fremgang i hans spil. Han kom tilbage til Valencia i sommerpausen, og han har sammen med villa og Silva været Valencias bedste spiller i denne sæson, efter min mening. Jeg vil endda mene at han havde en bedre sæson end Silva, som har været skadesplaget i år.

Men han er ikke en decideret oprydder, han kan godt tage del i den defensive del af spillet, han er heller ikke bange for at kaste sig i tacklinger, men han er mere en midt-midt med utrolig god teknik, et godt langskud og så har han rigtig god spilforståelse. Han kan splitte ethvert forsvar med sine vanvittige stikninger, der minder lidt om Xavis.

Konklusion må så være, Banega er en rigtig god spiller, men han er ikke def midt.

Pils
13-05-2010, 14:14

hvad sker der lige her??? Kan du nævne 5-6 klubber som er større end United. MEGET mærkelig kommentar

Pep
13-05-2010, 14:17
hvad sker der lige her??? Kan du nævne 5-6 klubber som er større end United. MEGET mærkelig kommentar

Mon ikke det bare er en smutter? jeg tror han mener, Berba fortjener endnu en chance i en anden storklub?

Acsadac
13-05-2010, 14:31

Hvis du kendte til det danske sprog over 1. klasse-niveau ville du vide, at en "større" klub betegner de "større" klubber i europa.

Du må meget undskylde at jeg ikke lige tog hensyn til det faktum...

Acsadac
13-05-2010, 14:33

Som jeg skrev før, undskyld at jeg ikke tog hensyn til at ikke alle forstår de "specielle" ord...

Men altid lettere at gå efter manden hvis man ikke forstår konteksten..

MosaverB
13-05-2010, 14:42
Hvis du kendte til det danske sprog over 1. klasse-niveau ville du vide, at en "større" klub betegner de "større" klubber i europa.

Du må meget undskylde at jeg ikke lige tog hensyn til det faktum...
Det kan meget vel passe, men det du skriver er : "Han fortjener en ny chance hos en større klub" ..
Det du siger, at han fortjener en chance, hos en større klub end United?

Acsadac
13-05-2010, 14:46
Det kan meget vel passe, men det du skriver er : "Han fortjener en ny chance hos en større klub" ..
Det du siger, at han fortjener en chance, hos en større klub end United?

Nej hvorfor skulle jeg dog mene det?

Jeg mener at han fortjener chancen i en større klub... Dvs. en klub som er større end en middelmådig klub.. Dvs. en klub som er større end fx Tottenham men mindre end united..

Skal jeg pensle det mere ud?

MosaverB
13-05-2010, 15:02
Nej hvorfor skulle jeg dog mene det?

Jeg mener at han fortjener chancen i en større klub... Dvs. en klub som er større end en middelmådig klub.. Dvs. en klub som er større end fx Tottenham men mindre end united..

Skal jeg pensle det mere ud?
Det var det du mente, men det var ikk' det du skrev :-) ..
Men det er ligegyldigt. Vi er gået off-topic.

Acsadac
13-05-2010, 15:21
Det var det du mente, men det var ikk' det du skrev :-) ..
Men det er ligegyldigt. Vi er gået off-topic.

offtopic.. Nej det var både det jeg skrev og mente.. Spørgsmålet om at kunne forstå det danske sprogs dejlige muligheder..

Lorensen
13-05-2010, 16:52
Tja, så er du vidst den eneste der har forstået mulighederne helt ud. Men fred være med det.

Acsadac
13-05-2010, 17:29
Tja, så er du vidst den eneste der har forstået mulighederne helt ud. Men fred være med det.

Jeg er ihvertfald ude af den diskussion.. Må bare tænke over mit ordvalg senere hen..

MosaverB
13-05-2010, 17:46
Jeg er ihvertfald ude af den diskussion.. Må bare tænke over mit ordvalg senere hen..
Det burde du også gøre. Det kan let misforstås .

Lagoni
13-05-2010, 18:55
Er ved at brække mig over alle de rygter. Marco Lo'real til united for 160 mil. Håber aldrig han synker så lavt!

imc
13-05-2010, 19:04
Er ved at brække mig over alle de rygter. Marco Lo'real til united for 160 mil. Håber aldrig han synker så lavt!

Undskyld mig men hvem i alverden er det?

dannigizmo
13-05-2010, 19:05
Det burde du også gøre. Det kan let misforstås .

Skulle vi ikke lade en admin om at bestemme det?

MosaverB
13-05-2010, 19:09
Skulle vi ikke lade en admin om at bestemme det?
Jo, det ville være en god idé :-) ..
Undskyld.

Hille
13-05-2010, 19:24
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-vil-bytte-macheda-med-buffon

- nej forhåbentligt ikke da!

Selvom vi skal have en ny keeper syntes jeg ikke Macheda skal ofres, han har talent og vi lever på at købe unge spillere og udvikle dem.

Kasper United
13-05-2010, 19:35
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-vil-bytte-macheda-med-buffon

- nej forhåbentligt ikke da!

Selvom vi skal have en ny keeper syntes jeg ikke Macheda skal ofres, han har talent og vi lever på at købe unge spillere og udvikle dem.

Nej, det går jeg heller ikke med til. Desuden synes jeg heller ikke, Buffon har været særlig god i denne sæson i forhold til hans tidligere præstationer..

United DK
13-05-2010, 19:43
Det ville være dybt åndsvagt at hente Buffon denne sommer. Det vil aldrig gå med både VDS og Buffon i truppen, det siger sig selv.

Kasper United
13-05-2010, 19:54
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-vil-snuppe-Banega

Nej, det burde ikke kunne lade sig gøre. 75 mio. er alt for lidt for sådan en ung spiller, der har haft en fremragende sæson. Jeg er rimelig sikker på, han har en stor fremtid foran sig. Vi burde slå til og overbyde, hvis han "kun" kan slippes for 75 mio. kr. Et bud på 125-150 mio. synes jeg bestemt heller ikke er for meget.

robinho
13-05-2010, 21:06
Det ville være dybt åndsvagt at hente Buffon denne sommer. Det vil aldrig gå med både VDS og Buffon i truppen, det siger sig selv.

Nej det ville det ikke.

Men nogengange må man også bare slå til når mulighederne byder sig.

Hvis buffon sættes til salg, og fergie ser ham som den perfekte afløser for vds, jamen så er planerne ikke mere skudsikre, end at de må fremrykkes et år og så må vds tilbydes en stilling som målmandstræner eller evt. bare vælge at stoppe og gå sin vej hvis han vælger den løsning.

United DK
13-05-2010, 21:18
Nej det ville det ikke.

Men nogengange må man også bare slå til når mulighederne byder sig.

Hvis buffon sættes til salg, og fergie ser ham som den perfekte afløser for vds, jamen så er planerne ikke mere skudsikre, end at de må fremrykkes et år og så må vds tilbydes en stilling som målmandstræner eller evt. bare vælge at stoppe og gå sin vej hvis han vælger den løsning.

Ja, lad os da endelig skabe uro i truppen. Det skal nok hjælpe.

Kasper United
13-05-2010, 21:38
Undskyld mig men hvem i alverden er det?

Marco Borriello fra AC Milan.

robinho
14-05-2010, 05:48
Ja, lad os da endelig skabe uro i truppen. Det skal nok hjælpe.

Ja for hvis det sker så vil vds se rødt og spærre alle spillerne inde i omklædningsrummet og nægte at frigive dem før buffon er rejst hjem igen...

Helt ærligt.

Det er en virksomhed med konkurrence, og vi snakker konkurrence mellem voksne mennesker. Man ved aldrig hvad der sker i den branche. Hvis man ikke er indforstået med det, skal man ikke være i den.

vander19
14-05-2010, 08:20
Jeg synes bare vi skal hente følgende spillere til klubben: Krasic, DZeko, Hamsik og Angel de maria... Så er den ged barberet...

Ud : Berba, Anderson, Owen, Carrick

Over and out

robinho
14-05-2010, 08:41
Jeg synes bare vi skal hente følgende spillere til klubben: Krasic, DZeko, Hamsik og Angel de maria... Så er den ged barberet...

Over and out

Hehe tror nu ikke du skal regne med alle 4. Men gode spillere er det da :)

Jeg kan ikke helt følge snakken om en ekstra angriber. Jeg så gerne en angriber mere i truppen der var tættere på rooneys niveau, men når så samtidig fergie siger at berbatov bliver i klubben, hvordan skal der så findes plads til en mere?

Sælger vi owen? Lejes Macheda ud eller indgår i en handel? Er det meningen Hernandez skal lejes ud et år?

Det bliver spændende at følge. Men de andre spillere du nævner er ikke helt skudt ved siden af, for tror at midtbanen er fergies primære fokuspunkt til sommer. Men nok ikke alle 3 midtbanespillere du nævner, vil være linet op for united næste år :)

United DK
14-05-2010, 09:11
Ja for hvis det sker så vil vds se rødt og spærre alle spillerne inde i omklædningsrummet og nægte at frigive dem før buffon er rejst hjem igen...

Helt ærligt.

Det er en virksomhed med konkurrence, og vi snakker konkurrence mellem voksne mennesker. Man ved aldrig hvad der sker i den branche. Hvis man ikke er indforstået med det, skal man ikke være i den.

Ja, selvfølgelig skal der ikke gives ved dørene, men det ville bare ikke gå godt, hvis vi havde to af de bedste og mest erfarene målmænd i verden i truppen. Der skal være en klar nr. 1 på målmandsposten, og det vil der aldrig blive med de to.

Jeg vil også sige, at skulle vi helt utopisk hente Buffon, så vil jeg stadig vælge VDS som nr. 1, for han kender holdet, de kender ham, og der er ingen niveauforskel mellem ham og Buffon.

Kasper United
14-05-2010, 09:23

Over and out

Jeg tror nu ikke, vi henter fire super spillere. Vi har jo allerede købt Smalling og Hernandez. Mere realistisk er, at der kun kommer en ud af de fire spillere. Jeg håber selv mest på Hamsik, da han er sådan en spiller, som jeg synes, United har manglet mest i sæsonen.

Jeg må indrømme, at jeg håber, at Berba, Anderson, Owen og Carrick skifter, men jeg tror ikke, det kommer til at ske. Måske et par stykker af dem, men det kan være Fergie overrasker til sommer og gør noget helt andet. Vi må vente og se, hvad der sker :)

schousboe9
14-05-2010, 09:36
Ivica Olic: Bayern Munich Should Sign Manchester United Centre-Back Nemanja Vidic This Summer (http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/05/14/1923863/ivica-olic-bayern-munich-should-sign-manchester-united)

Hva' med Fabregas, Drogba, Iniesta og Maicon? :lolol:

Arh okay, Maicon bliver nok for dyr...

Kasper United
14-05-2010, 09:45
Ivica Olic: Bayern Munich Should Sign Manchester United Centre-Back Nemanja Vidic This Summer (http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/05/14/1923863/ivica-olic-bayern-munich-should-sign-manchester-united)

Hva' med Fabregas, Drogba, Iniesta og Maicon? :lolol:

Arh okay, Maicon bliver nok for dyr...

Selvom det blot er noget, Olic har forslået, så frygter jeg stadig Vidic skifter klub til sommer. Og jeg synes egentlig ikke, at det er så usandsynligt.

:lolol:

United DK
14-05-2010, 10:05
Bare vi så kan få Demichelis den anden vej, så går det vist lige op.

Broberry
14-05-2010, 10:14
Faldt lige over denne nyhed..

http://www.caughtoffside.com/2010/05/13/manchester-united-ready-to-smash-transfer-record-for-45m-la-liga-goal-machine-sir-alex-wants-david-villa/

Jeg så rigtig gerne villa i klubben, da jeg mener han er en fantastisk angriber, men jeg synes virkelig ikke vi skal gå ud og smide 45m, efter en herre der efterhånden er "oppe i årene"

Derefter faldt jeg over dette link

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2010/05/12/1920839/in-pictures-players-linked-with-a-move-to-manchester-united-this

Jeg mener det ville være DYBT latterligt at smide 45mil efter Villa når vi nærmest kan få 2-3 spillere fra ovenstående liste for samme pris. (+/- nogle millioner)

Omkring den tidligere diskuterede målmanddebat, mener jeg det ville være en GOD idé at hente Buffon. Han har mange års erfaring men også stadig mange år tilbage, han har vundet "Alt :trophy: " og har spillet mod alle de store landshold og klubber. Og så er han selvfølgelig en dugtig keeper :b

Thepostman
14-05-2010, 10:53
Faldt lige over denne nyhed..

http://www.caughtoffside.com/2010/05/13/manchester-united-ready-to-smash-transfer-record-for-45m-la-liga-goal-machine-sir-alex-wants-david-villa/

Jeg så rigtig gerne villa i klubben, da jeg mener han er en fantastisk angriber, men jeg synes virkelig ikke vi skal gå ud og smide 45m, efter en herre der efterhånden er "oppe i årene"

Derefter faldt jeg over dette link

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2010/05/12/1920839/in-pictures-players-linked-with-a-move-to-manchester-united-this

Jeg mener det ville være DYBT latterligt at smide 45mil efter Villa når vi nærmest kan få 2-3 spillere fra ovenstående liste for samme pris. (+/- nogle millioner)

Omkring den tidligere diskuterede målmanddebat, mener jeg det ville være en GOD idé at hente Buffon. Han har mange års erfaring men også stadig mange år tilbage, han har vundet "Alt :trophy: " og har spillet mod alle de store landshold og klubber. Og så er han selvfølgelig en dugtig keeper :b

Det er da nogle fine argumenter for hvorfor Buffon skulle skifte til os. Men hvilken del er det du syntes han skiller sig ud fra Van der Sar? Det kan godt være han har erfaring, men det har Van der Sar da i den grad også. Så på den måde kan han jo ikke bidrage med noget som helst. Og når vi udover VDS, har så mange andre i truppen der har så meget erfaring, kan jeg ikke se hvad Buffon skulle byde ind med. Det kan også godt være han har vundet alt, men ddet har VDS nu også. Og spillet mod det store landshold og klubhold, ja det har VDS jo også.

Så udfra det kan jeg på ingen måde se hvad Buffon skulle komme og bidrage med, som VDS ikke kan. VDS kender holdet rigtig godt, og det ville være dumt at smidde ham på bænken, fremfor Buffon som ikke kender holdet. Og jeg tvivler da på at Buffon skifter til os, for at sidde et år på bænken.

Det eneste positive jeg kan se ved Buffon er, at han er et par år yngre, og jeg kunne da godt se ideen i at han skiftede til os når VDS er stoppet. Men så længe VDS er i truppen, skal vi ikke have nogen ny målmand.

RAppel
14-05-2010, 11:15
Tror heller ikke vi henter en målmand til at afløse VDS nu hvor han har forlænget for et år. Tror dog vi henter et talent vi kan have som 2/3 målmand i stedet for Foster.

Kasper United
14-05-2010, 11:23
5 begrundelser for, at jeg ikke mener, vi skal have Buffon.

1. Vi har VDS i et år endnu, og jeg mener, han er mindst lige så god.
2. Buffon er faldet i niveau i forhold til de forrige år.
3. Han kender ikke United.
4. Han er dyr og har vundet alt.
5. Hverken Buffon eller VDS vil sidde på bænken i de afgørende og vigtige kampe.

Hvad med vi får en yngre talentfuld målmand, der kan bruges de næste 10 år, og vi til den tid måske kan sælge vedkommende med fortjeneste?

Jeg tænker på en David De Gea, som kom på årets Europa League hold, og der har stået solidt i både La Liga, men også internationalt. Han er udtaget til Spaniens landshold, selvom Spanien har en masse gode målmand. Jeg ser alligevel en idé i at købe en keeper til sommer, men det skal være en yngre en som ham. De Gea kan få alle CC kampene, nogen i FA Cup og måske også nogen i Premier League mod de mindre hold? Desuden er det ikke sikker, at VDS kan holde sig skadesfri i hele sæsonen.

Han kan få en god oplæring af selveste VDS, der har haft 5 gode år bag sig i United. Jeg synes egentlig også, deres spil ligner en smule hinandens..

United DK
14-05-2010, 11:27
Tror heller ikke vi henter en målmand til at afløse VDS nu hvor han har forlænget for et år. Tror dog vi henter et talent vi kan have som 2/3 målmand i stedet for Foster.

Det tror jeg ikke, og det ville også være spild af penge. Jeg går udfra at vi sælger Foster, og så bliver Amos rykket frem som 3. valg.

MC86
14-05-2010, 13:32

Så du mener med de 2 køb, og et par salg, så står vi stærkere til næste sæson?

Jeg er helt sikker på vi ser salg af spillere som evt berba,carrick,anderson,foster. Dog ikke alle sammen, men nok 2 stk

Og tror også vi køber en angriber, og en midtbane, som kan gå direkte ind og forstærke holdet.

Vi er jo nødt til at forstærke holdet til næste sæson. Det er nødvendigt hvis vi skal op og vinde nogle trofæer igen. Det har Rooney og Fergie også været ude og sige. Så tror helt bestemt vi kommer til at lave noget stort på transfermarkedet. De spillere vi har købt kan jo ikke gå direkte ind på holdet.

MC86
14-05-2010, 13:39
Ja så hellere betale sindssyg overpris for en middelmådig spiller. Fordi så har vi i hvertfald vist vi vil rykke os? Jeg er egentlig ret ligeglad med hvad omverden mener og tror. Kan vi ikke få den rette spiller til den rette pris er der ingen grund til at panik købe, så dårlig er holdet jo heller ikke. Meserskabet blev afgjort i sidste runde og Bayern var decideret heldige med at slå os ud i Champions league.

Der er nødt til at ske nået. Vi vandt ikke cl, eller pl. Så det vi var tæt på og uheldige kan vi ikke bruge til nået overhovedet. Vi skal heller ikke smide overpris, men hvis vi ikke forstærker os, så bliver det nok ikke meget bedre næste sæson desværre. men tror på vi forstærker os. Især nu hvor fergie har været ud og sige det.

Manager Ferguson
14-05-2010, 13:54
Mange snakker om at hente en ny målmand, en offensiv midt og en angriber. Det synes jeg også vi skulle, men bare for at styrke forsvaret yderligere og give noget backup til Evra, synes jeg vi skulle hente Davide Santon.

Han spiller på andenholdet i Inter og I Champions League blev han spillet overfor årets fodboldspiller Cristiano Ronaldo i Inters 0-0 hjemmekamp mod Manchester United og gjorde stort indtryk og Ronaldo selv udtalte at Santons præstation havde gjort indtryk på ham.

Pils
14-05-2010, 14:18
Mange snakker om at hente en ny målmand, en offensiv midt og en angriber. Det synes jeg også vi skulle, men bare for at styrke forsvaret yderligere og give noget backup til Evra, synes jeg vi skulle hente Davide Santon.

Han spiller på andenholdet i Inter og I Champions League blev han spillet overfor årets fodboldspiller Cristiano Ronaldo i Inters 0-0 hjemmekamp mod Manchester United og gjorde stort indtryk og Ronaldo selv udtalte at Santons præstation havde gjort indtryk på ham.

Hvorfor hente en spiller som spiller på andetholdet i inter, når vi har en Fabio som er et meget stort talent. Det synes jeg bare er at smide penge væk. Så hellere bruge dem på noget klasse på pladser hvor vi virkelig mangler.

United DK
14-05-2010, 14:21
Der er nødt til at ske nået. Vi vandt ikke cl, eller pl. Så det vi var tæt på og uheldige kan vi ikke bruge til nået overhovedet. Vi skal heller ikke smide overpris, men hvis vi ikke forstærker os, så bliver det nok ikke meget bedre næste sæson desværre. men tror på vi forstærker os. Især nu hvor fergie har været ud og sige det.

Held og marginaler kan man ikke købe sig til, men det er rigtigt, at vi mangler 5% i form af en kreatør. Vi er ikke langt bagefter på nogen måde, og vi skal ikke i gang med en revolution, fordi vi ikke lige vandt det ene og det andet i denne sæson.

Jeg ved så ikke hvor du får det med Ferguson fra, for mig bekendt har han ikke udtalt nået vedrørende transfers.

MosaverB
14-05-2010, 14:34
Held og marginaler kan man ikke købe sig til, men det er rigtigt, at vi mangler 5% i form af en kreatør. Vi er ikke langt bagefter på nogen måde, og vi skal ikke i gang med en revolution, fordi vi ikke lige vandt det ene og det andet i denne sæson.

Jeg ved så ikke hvor du får det med Ferguson fra, for mig bekendt har han ikke udtalt nået vedrørende transfers.
Enig. Jeg har heller ikk' hørt noget, og er det ikke typisk Ferguson, at sige hvert år, at der ikke sker noget i transfervinduet?

RAppel
14-05-2010, 14:41

Altså han har da nævnt i et interview, at holdet skal bruge 2-3 justeringer.

Det kan man så tolke som man vil.

Skal se om jeg kan finde interviewet (hjælp). Det er nok ca 1 mdr siden han var ude og sige det.

MosaverB
14-05-2010, 14:43

Skal se om jeg kan finde interviewet (hjælp). Det er nok ca 1 mdr siden han var ude og sige det.
Det ville være dejligt, hvis du kunne finde dét interview :) ..
Det vil jeg gerne se, fordi det er da ikk' tit, at Ferguson udtaler sig, om sådan noget.

Kasper United
14-05-2010, 14:44

Gad vide, om det så er med eller uden Hernandez og Smalling?

ChristianR
14-05-2010, 14:46
Det vil jeg gerne se, fordi det er da ikk' tit, at Ferguson udtaler sig, om sådan noget.

Det gør han nu jævnligt. Oftest er det bare kryptiske og ukonkrete udmeldinger, man ikke kan lægge så meget i.

Typisk siger han, at de altid holder øje med mulige måder at forstærke holdet, men han regner ikke med forstærkninger af stor betydning i det kommende vindue.

RAppel
14-05-2010, 14:50

Som sagt så gjort :D

- Vi behøver ikke at købe mange. Vi har en rigtig god trup, så det handler bare om nogle justeringer her og der, siger Ferguson til klubbladet Inside United.

- vi vurderer nye spillere løbende, vi har nogle idéer, men kommer ikke til at hente mange. Transferbeløbene er blevet alt for store det seneste år, siger Ferguson.

http://onside.dk/nyheder/champions-league/sir-alex-behover-ikke-mange-indkob

Godt nok onside, men de refererer til klubbladet.

MosaverB
14-05-2010, 14:52
Det gør han nu jævnligt. Oftest er det bare kryptiske og ukonkrete udmeldinger, man ikke kan lægge så meget i.

Typisk siger han, at de altid holder øje med mulige måder at forstærke holdet, men han regner ikke med forstærkninger af stor betydning i det kommende vindue.
Lige præcis, det er det jeg mener :-) ..

Kasper United
14-05-2010, 14:53
Som sagt så gjort :D

http://onside.dk/nyheder/champions-league/sir-alex-behover-ikke-mange-indkob

Godt nok onside, men de refererer til klubbladet.

Den er stadig svær at gøre sig klog på.
- Han er altid så hemmelighedsfuld :D

schousboe9
14-05-2010, 14:55
Eller her (http://www.teamtalk.com/manchester-united/6133902/Ferguson-hints-at-Old-Trafford-exits) (fra 5. maj):

"You have to take a decision about where we can improve the team," Ferguson told MUTV.

"When you are challenging for four trophies it can have a draining effect. You have to be aware of that and spot the moment when it is time to freshen up one or two players."

Som ChristianR siger, er det en lidt typisk, kryptisk udmelding, hvor han bare konstaterer, at man skal kunne spotte det rigtige tidspunkt for forbedring. Han siger ikke, at vi henter nogen til sommer.

RAppel
14-05-2010, 15:07
Den er stadig svær at gøre sig klog på.
- Han er altid så hemmelighedsfuld :D

Ja, man skal nok ikke regne med SAF går ud og siger "FAKTUM ER...!" :D

MC86
14-05-2010, 15:17

Han har sagt at der vil sku nogle justeringer. Op til 2-3 stykker. Det er rigtig nok det er marginaler der mangler. men laver vi ikke noget i det her transfer vindue, og Chelsea bare forstærker sig endnu mere, så ender det med det ikke kun er marginaler der er forskellen..

NtotheT
14-05-2010, 15:20

Hvorfor hente Santon? Han er et stortalent, men vi har Da Silva-brødrene til at aflaste Evra. Desuden koster Santon med garanti det hvide ud af øjnene.

Jeg kan godt ldie, at du skriver, at vi skal hente ham, for han er på andenholdet. Hmm ...

Vi har ikke behov for at hente ham, som situationen er pt - især ikke når vores offensiv lider så meget.

Thepostman
14-05-2010, 15:22

Jeg forstår ikke denne 'panik' omkring at vi kke vandt noget i denne her sæson. Vi har vundet mesterskabet 3 år i streg, og været i Chl finalen to år i streg. At vi så i en enkelt sæson ikke vinder noget, er ikke verdensundergang. Vi kan ikke vinde hvert år. Og så mener jeg ikke at fordi vi i denne sæson ikke vinder, så skal ud og købe store stjerne, og gå imod det der i bund og grund i klubbens værdier.

Det er som om nogle her inde bare vil have at vi skal fyre 700-800 mil. afsted for at vinde pokaler. Hvis det er sådan man synes tingene skal fungere, så tror jeg United er det forkerte hold man holder med. Selvfølgelig går Ferguson ud og køber dem han mener holdet har brug for. Men jeg nægter at tro på at der kommer mere end 2 store stjerne til holdet.

MosaverB
14-05-2010, 15:24
Jeg forstår ikke denne 'panik' omkring at vi kke vandt noget i denne her sæson. Vi har vundet mesterskabet 3 år i streg, og været i Chl finalen to år i streg. At vi så i en enkelt sæson ikke vinder noget, er ikke verdensundergang. Vi kan ikke vinde hvert år. Og så mener jeg ikke at fordi vi i denne sæson ikke vinder, så skal ud og købe store stjerne, og gå imod det der i bund og grund i klubbens værdier.

Det er som om nogle her inde bare vil have at vi skal fyre 700-800 mil. afsted for at vinde pokaler. Hvis det er sådan man synes tingene skal fungere, så tror jeg United er det forkerte hold man holder med. Selvfølgelig går Ferguson ud og køber dem han mener holdet har brug for. Men jeg nægter at tro på at der kommer mere end 2 store stjerne til holdet.
Jeg er enig i det du skriver, og Real Madrid er et pragtfuldt eksempel på, at man ikke kan købe sig til trofæer ..

MC86
14-05-2010, 15:32

Nu har jeg holdt med Man Utd i 14-15 år ca, så synes det er nået fis at lukke ud. Jeg mener bare vi er nødt til at følge med det andre stor klubber. Nu var det tæt med chelsea i år, selvom vi tabte begge kampe til dem. Forstærker de sig yderligere, og vi intet laver, så tror jeg desværre godt det kan blive en sæson til ligesom denne. Mener vi er for afhængie af Rooney som vi spiller nu. Det har selv Giggs været ude og sige. Lad os sige Rooney bliver skadet i 4 mrd i næste sæson. Så mener jeg sku vi er rigtig meget på den. Især hvis de andre storhold i england forstærker sig yderligere. Men selvfølgelig hver sin måde at se det på.

Haslund
14-05-2010, 15:35
Jeg er enig i det du skriver, og Real Madrid er et pragtfuldt eksempel på, at man ikke kan købe sig til trofæer ..

For mig og se er Real Madrid et pragteksempel på at man KAN købe sig til succes. De gjorde det omkring 2000 hvor de over nogle år købte sig til verdens bedste hold, og vandet det meste de kom i nærheden. Og i år har de trods alt fået en helt absurd pointtotal i ligaen, som ville være ny rekord, hvis ikke det var fordi Barcelona også har tromlet alle ned.

Chelsea er et andet godt eksempel. I den periode, hvor de kastede om sig med penge var de vel også ret succesfulde...

Det er en skrøne at man ikke kan købe sig til trofæer

MosaverB
14-05-2010, 15:38
For mig og se er Real Madrid et pragteksempel på at man KAN købe sig til succes. De gjorde det omkring 2000 hvor de over nogle år købte sig til verdens bedste hold, og vandet det meste de kom i nærheden. Og i år har de trods alt fået en helt absurd pointtotal i ligaen, som ville være ny rekord, hvis ikke det var fordi Barcelona også har tromlet alle ned.

Chelsea er et andet godt eksempel. I den periode, hvor de kastede om sig med penge var de vel også ret succesfulde...

Det er en skrøne at man ikke kan købe sig til trofæer
Det kan muligvis godt passe i de tidligere år, men helt ærligt, se Real Madrid i år.
De har købt Kaka, Ronaldo, Alonso, og ham den sidste, men alligevel har de IKKE vundet ét eneste trofæ. Det er spillere for omkring 2 milliarder, og det er bare ikke okay.
Men, som du også selv nævner, så har Barcelona også bare tromlet alle ned i år.

Thepostman
14-05-2010, 15:39
Nu har jeg holdt med Man Utd i 14-15 år ca, så synes det er nået fis at lukke ud. Jeg mener bare vi er nødt til at følge med det andre stor klubber. Nu var det tæt med chelsea i år, selvom vi tabte begge kampe til dem. Forstærker de sig yderligere, og vi intet laver, så tror jeg desværre godt det kan blive en sæson til ligesom denne. Mener vi er for afhængie af Rooney som vi spiller nu. Det har selv Giggs været ude og sige. Lad os sige Rooney bliver skadet i 4 mrd i næste sæson. Så mener jeg sku vi er rigtig meget på den. Især hvis de andre storhold i england forstærker sig yderligere. Men selvfølgelig hver sin måde at se det på.

Tror du misforstod mig. Jeg sætter ikke spørgsmål dig som United-fan, og mit indlæg var som sådan heller ikke rettet direkte mod dig, men mod flere her inde som ønsker den ene stjerne efter den anden. Undskyld hvis du tog det personligt.

Selvfølgelig skal vi forstærke os, så vi kan følge med de andre topklubber. Men jeg mener ikke vi skal gå ud og bruge penge, bare for at bruge penge. Jeg er måske bare lidt frustreret over at se indlæg herinde hvor der står: "jeg håber vi køber Dzeko, Hamsik, Aguero", og indlæg af den art. Jeg mener ikke at det er den måde vi skal komme til succes på. Jeg vil langt hellere have en sæson som i år, hvor vi ikke vinder noget, end at gå ud og lave en "Real Madrid" og spendere penge på alverdens store stjerner, for at kunne vinde trofæer.

Men det kan godt være at jeg sidder ret alene med den tanke gang.

United DK
14-05-2010, 15:40

Nu skal man ikke altid hænge sig i fortiden, men det du siger der, sagde man nogenlunde også i sommeren 2006, hvor Chelsea var suveræne under Mourinho, og hentede stjernerne Shevchenko og Ballack, mens vi solgte Ruud, og købte middelmådige Carrick. Vi havde ingen chancer for at vippe dem af tronen, men gjorde det alligevel.

Vi mangler helt sikkert det sidste, det tror jeg vi alle er enige om, men det er ikke mere end ham kreatøren, eller i hvert fald en spiller der kan hjælpe Rooney med målscoringen. Vi skal ikke ud og lave indkøb a la Real Madrid sidste sæson, bare for at vise os frem, det er en falsk tryghedsfølelse. Vi skal købe ind med snilde, men vi skal også have afsat en del denne sommer, for truppen er som jeg har sagt så mange gange før for stor, med for lidt kvalitet overall.

Kan vi få hentet ham kreatøren/Lampard-typen målmæssigt, så er vi i mine øjne med igen. Vi skal ikke ødsle pengene væk på unødvendigheder som Santon, eller noget andet skrammel.

MosaverB
14-05-2010, 15:53
Nu skal man ikke altid hænge sig i fortiden, men det du siger der, sagde man nogenlunde også i sommeren 2006, hvor Chelsea var suveræne under Mourinho, og hentede stjernerne Shevchenko og Ballack, mens vi solgte Ruud, og købte middelmådige Carrick. Vi havde ingen chancer for at vippe dem af tronen, men gjorde det alligevel.

Vi mangler helt sikkert det sidste, det tror jeg vi alle er enige om, men det er ikke mere end ham kreatøren, eller i hvert fald en spiller der kan hjælpe Rooney med målscoringen. Vi skal ikke ud og lave indkøb a la Real Madrid sidste sæson, bare for at vise os frem, det er en falsk tryghedsfølelse. Vi skal købe ind med snilde, men vi skal også have afsat en del denne sommer, for truppen er som jeg har sagt så mange gange før for stor, med for lidt kvalitet overall.

Kan vi få hentet ham kreatøren/Lampard-typen målmæssigt, så er vi i mine øjne med igen. Vi skal ikke ødsle pengene væk på unødvendigheder som Santon, eller noget andet skrammel.
Helt enig.
Og at så folk skriver, at vi skal hente Hamsik, Aguero, og Dzecko er totalt latterligt. Og, det kommer aldrig til at ske over ét transfervindue. Det er kun muligt i FM.
Vi mangler den kreatør som du selv nævner, som også kan score mål.

United DK
14-05-2010, 16:14
Det var så forhåbentlig £5 mio. i puljen.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11557

MC86
14-05-2010, 16:17
Helt enig.
Og at så folk skriver, at vi skal hente Hamsik, Aguero, og Dzecko er totalt latterligt. Og, det kommer aldrig til at ske over ét transfervindue. Det er kun muligt i FM.
Vi mangler den kreatør som du selv nævner, som også kan score mål.

Ja vi mangler en kreatør, og en angriber som kan lave mål. Her har vi kun Rooney. Kan vi hente en angriber, og en kreatør på midtbanen, så er vi super dækket ind.

schousboe9
14-05-2010, 16:20
Nu skal man ikke altid hænge sig i fortiden, men det du siger der, sagde man nogenlunde også i sommeren 2006, hvor Chelsea var suveræne under Mourinho, og hentede stjernerne Shevchenko og Ballack, mens vi solgte Ruud, og købte middelmådige Carrick. Vi havde ingen chancer for at vippe dem af tronen, men gjorde det alligevel.Man kan så sige, at det var de helt rigtige steder, vi handlede, for Ruud bremsede tydeligvis vores fremadrettede spil og samtidig manglede vi en til at binde tingene sammen på midten.

Jeg var dog selv skeptisk, da vi hentede Carrick, specielt når 'den nye Essien' i Lyon, Mahamadou Diarra, var sendt til Old Trafford i medierne. Men... He who laughs last...

Nu skal man altså lige huske på, at både Fabregas, Lampard, Hamsik og hvem der ellers nævnes har langt mere offensiv frihed i deres respektive systemer end Anderson, Carrick og Fletcher har i vores 442. Henter vi en såkaldt målscorer til midtbanen og smider ham ind i samme system, bliver resultatet det samme.

Kasper United
14-05-2010, 16:20
Det var så forhåbentlig £5 mio. i puljen.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11557

Ja, det håber jeg dælme også.

United DK
14-05-2010, 16:27
Nu skal man altså lige huske på, at både Fabregas, Lampard, Hamsik og hvem der ellers nævnes har langt mere offensiv frihed i deres respektive systemer end Anderson, Carrick og Fletcher har i vores 442. Henter vi en såkaldt målscorer til midtbanen og smider ham ind i samme system, bliver resultatet det samme.

Det er også derfor jeg er foretaler for at vi går permanent over til 4-3-3. På den måde er vi fri for at skulle ud og lave en ny Berbatov, og give en bondegård for en angriber. Problemet med den flade 4-4-2 i vores tilfælde er også, at vi ikke længere har en Scholes der kan lave de der 15-20 mål på en sæson. Vi har så at sige kun defensive typer, og to af dem på den centrale midt gavner ikke det store, medmindre vi så stadig havde Ronaldo på kanten.

robinho
14-05-2010, 16:46
Det er også derfor jeg er foretaler for at vi går permanent over til 4-3-3. På den måde er vi fri for at skulle ud og lave en ny Berbatov, og give en bondegård for en angriber. Problemet med den flade 4-4-2 i vores tilfælde er også, at vi ikke længere har en Scholes der kan lave de der 15-20 mål på en sæson. Vi har så at sige kun defensive typer, og to af dem på den centrale midt gavner ikke det store, medmindre vi så stadig havde Ronaldo på kanten.

Jeg er også fortaler for at vi går over til 4-3-3.

Jeg synes at vi kontrollere kampene meget bedre når vi spiller det system. Vi bliver også sværer at læse.

Det vil kræve at wings og midtbanespillere byder ind med scoringer, men de vil også have gode muligheder for at løbe i nogle rum, hvor de bliver sværere at markere end hvis de var angribere.

Dines
14-05-2010, 17:02
Jeg har det fint med, at Foster skifter klub. P.t. er han langt fra at have det niveau, der kræves til at være 1. målmand her, så det er bedre for ham, at han ikke rådner op på bænken eller hos reserverne, når han kan få fast spilletid i en middelklub i PL. 5 mio £ er en god handel for begge parter. Der er dog et eller andet, der irriterer mig ved, at Foster skifter. Ja, han er ikke god nok og har mangler, men han besidder altså også nogle kvaliteter. Han er fysisk stærk og er en fantastisk shot stopper. Desværre er hans mangel på rutine, hans dårlige fodspil og sikkerhed i feltet for store minusser på nuværende tidspunkt til, at vi kan satse på ham. Det er noget, der kommer med årene, men vi kan ikke vente nu. Så fint han ryger afsted.

Held og lykke!

Elrantiri
14-05-2010, 19:04
Jeg har det fint med, at Foster skifter klub. P.t. er han langt fra at have det niveau, der kræves til at være 1. målmand her, så det er bedre for ham, at han ikke rådner op på bænken eller hos reserverne, når han kan få fast spilletid i en middelklub i PL. 5 mio £ er en god handel for begge parter. Der er dog et eller andet, der irriterer mig ved, at Foster skifter. Ja, han er ikke god nok og har mangler, men han besidder altså også nogle kvaliteter. Han er fysisk stærk og er en fantastisk shot stopper. Desværre er hans mangel på rutine, hans dårlige fodspil og sikkerhed i feltet for store minusser på nuværende tidspunkt til, at vi kan satse på ham. Det er noget, der kommer med årene, men vi kan ikke vente nu. Så fint han ryger afsted.

Held og lykke!

Jeg har også en fornemmelse af, at han kommer til at sparke røv i en anden klub, og sagtens kan begå sig i PL - bare trist det formentlig ikke bliver i United at han sparker røv.

Benzet
14-05-2010, 19:09
Håber virkelig at Akinfeev bliver hentet til klubben nu. Jeg vil vædde en ostemad på, at han med tiden bliver verdens bedste målmand ;)

RAppel
14-05-2010, 19:27
Håber virkelig at Akinfeev bliver hentet til klubben nu. Jeg vil vædde en ostemad på, at han med tiden bliver verdens bedste målmand ;)

http://lugttilosten.dk/

/OT

Acsadac
14-05-2010, 19:31
Jeg er også fortaler for at vi går over til 4-3-3.

Jeg synes at vi kontrollere kampene meget bedre når vi spiller det system. Vi bliver også sværer at læse.

Det vil kræve at wings og midtbanespillere byder ind med scoringer, men de vil også have gode muligheder for at løbe i nogle rum, hvor de bliver sværere at markere end hvis de var angribere.

Fuldstændig enig. Sælg berba og hent Joe Cole og hamsik/van der vaart el.lign..

Vi spiller bedst i 4-3-3 hvorfor berba skal sælges så vi kan få plads til de unge gutter.

robinho
14-05-2010, 20:41
Fuldstændig enig. Sælg berba og hent Joe Cole og hamsik/van der vaart el.lign..

Vi spiller bedst i 4-3-3 hvorfor berba skal sælges så vi kan få plads til de unge gutter.

Ja for synes vi har set i flere af de kampe hvor vi har brugt systemet, at det ikke nødvendigvis betyder færre mål og chancer.

Det er et system der kræver noget bevægelse for at støtte op om den forreste, som hos os vil være rooney. Men det giver så også et mere variabelt spil og gode muligheder for at sidde på "ball possession" da man sjældent kommer i undetal derinde.

Kasper United
14-05-2010, 21:03
http://lugttilosten.dk/

/OT

Haha :lolol:

KingK
14-05-2010, 23:43
Ifølge AS har vi vist interesse for Lassana Diarra i Real, og han skulle eftersigende koste 150 mio. kr. Pris og alder virker som et godt match, og han er PL-erfaren..
Hvad siger i til det rygte?

Umiddelbart er han måske ikke lige det vi har behov for, men en handel med Real hvor han og Benzema indgik kunne sagtens give pote, IMO.

Diarra er en dynamisk defensiv spiller, som ville udgøre en giftig midtbane med Fletcher. Skulle vi skifte til en 4-3-3, burde Anderson få en mere offensiv rolle.

Anderson viser alle kvaliteterne der skal til for at begå sig på den offensive, lige i hullet mellem angriber og midtbane - hurtig, teknisk, godt drive og et godt skud (hans defensive pligter har dog hæmmet ham lidt).

Han kunne være et godt og brugbart alternativ, fremfor at skulle ligge mønt for en "stor stjerne". Vi har kortene på hånden, og kan sådan set bare fordele dem - fremfor at bytte til noget nyt og håbe på noget bedre..

Hvad siger i??

marc_93
15-05-2010, 00:04
Ifølge AS har vi vist interesse for Lassana Diarra i Real, og han skulle eftersigende koste 150 mio. kr. Pris og alder virker som et godt match, og han er PL-erfaren..

Umiddelbart er han måske ikke lige det vi har behov for, men en handel med Real hvor han og Benzema indgik kunne sagtens give pote, IMO.

Diarra er en dynamisk defensiv spiller, som ville udgøre en giftig midtbane med Fletcher. Skulle vi skifte til en 4-3-3, burde Anderson få en mere offensiv rolle.

Anderson viser alle kvaliteterne der skal til for at begå sig på den offensive, lige i hullet mellem angriber og midtbane - hurtig, teknisk, godt drive og et godt skud (hans defensive pligter har dog hæmmet ham lidt).

Han kunne være et godt og brugbart alternativ, fremfor at skulle ligge mønt for en "stor stjerne". Vi har kortene på hånden, og kan sådan set bare fordele dem - fremfor at bytte til noget nyt og håbe på noget bedre..

Hvad siger i??
jeg synes du har ret i dine betragtninger, og kunne godt se begge spillere i united, og håber bestemt ikke vi sælger Anderson fordi jeg synes han har et kæmpe potentiale og er utrolig god til at erobrer bolde på midtbanen

United DK
15-05-2010, 00:20
Jeg synes det ville være spild af penge, at hente endnu en defensiv type til midtbanen. Vi har rigeligt af den type. Nogen vil så mene, at Diarra har en hvis dynamik, som f.eks. Fletcher ikke besidder, men den dynamik har Anderson til gængæld, ligesom Hargreaves i topform også besidder denne egenskab.

Vi skal have fat i en kreatør/målscore. Det defensive fejler intet.

snegl
15-05-2010, 00:51
Hvis vi skal have en Diarra er der også nødt til at være udskiftning. Det kan i mine øjne kun være Anderson eller Carrick der så stod for udskiftning. Diarra er en klassespiller synes jeg - men ja, det ville ihvertfald med en mand som ham betyde at vi kunne spille med en mere offensiv partner på midtbanen istedet for 2 x helt centrale midts. Diarra dribler en del for en def midt, og løber okay meget i de kampe jeg har set. Helt klart en spiller jeg ikke synes vi skal sige nej til hvis vi kan få ham - Der må gerne komme udskiftning i truppen for min skyld, hvis det er den slags spiller vi henter ind.

Hvis prisen er 150 mio er det et stærkt køb. Men det skal kombineres med at vi så også henter en offensiv midtbanespiller.

Jurgensen
15-05-2010, 01:25
Hvis vi køber Diarra begynder jeg at holde med Liverpool. Magen til talentløs spiller skal man lede længe efter. Han var ikke god nok i hverken Arsenal eller Chelsea, og bliver pt. holdt på bænken af Gago. Hvad fanden skulle vi dog bruge ham til, det ville da være 150 millioner lige ned i lokummet.
Desuden synes jeg vi er fint dækket på den plads.

Dines
15-05-2010, 03:24
Underligt at, at manudt.com ikke har bekræftet, at buddet på Foster, er blevet accepteret.

Haslund
15-05-2010, 06:28

Hvad siger i??

RAppel
15-05-2010, 08:11

Han har et godt skud! Han kan bare ikke ramme en ladeport på en meters afstand :D

Kasper United
15-05-2010, 08:45
Hvis jeg ser realistisk på det, så tror jeg egentlig heller ikke, vi køber to midtbane til sommer. Og jeg holder mig også stadig mest til en kreatør, som jeg mener, vi har mest behov for.
Men hvis der sker noget vildt til sommer på midtbanen (evt. Gibson lejes ud, Carrick og Anderson sælges), så kunne jeg godt forestille mig at vi hentede en kreatør + evt. Rodwell eller Diarra.

Hartvigsen
15-05-2010, 10:10
Jeg har virkelig at Anderson bliver, syntes at han har et højt top niveau kontra hans alder, jeg tror der venter noget stort forude for ham. Kan virkelig heller ikke huske hvornår Fergie sidst har solgt en så dyr og ung spiller så hurtigt. Så enten har han lavet noget dumt, ellers bliver han. Det er jeg næsten sikker på!

Syntes ikke der er nogen grund til at hente Diarra, han har vel samme rolle som Fletcher, og i mit hovede er Fletcher flere niveauer over Diarra!

Acsadac
15-05-2010, 11:12
James Milner og Jack Rodwell til United (http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article7127162.ece)

Et salg af Carrick og udleje af Gibson vil åbne mulighederne for disse spillere. Hvilket imo vil være super for os. Er stor tilhænger af engelske spillere, i Carrick's tilfælde mener jeg dog han er gået i stå.

Derudover så jeg gerne Berbatov ofret for en alsidig kant. Eller mindst en som kan spille i venstre side.

Denne udskiftning vil også fuldende overgangen til 4-3-3. De kampe hvor en 4-4-2 er påkrævet vil vi have nogle sultne unge spillere til at danne makkerpar med Rooney..

United DK
15-05-2010, 11:16
Rodwell vil efter min bedste overbevisning blokere for Cleverley, alene fordi han koster en bondegård, og jeg så gerne han fik chancen. Jeg mener ligesom med Diarra heller ikke, at vi savner en type som Rodwell. Han er sikkert et stort talent, men vi har rigeligt med talenter i forvejen, og ender han med at blomstre hos Chelsea, so be it.

Acsadac
15-05-2010, 11:28
Rodwell vil efter min bedste overbevisning blokere for Cleverley, alene fordi han koster en bondegård, og jeg så gerne han fik chancen. Jeg mener ligesom med Diarra heller ikke, at vi savner en type som Rodwell. Han er sikkert et stort talent, men vi har rigeligt med talenter i forvejen, og ender han med at blomstre hos Chelsea, so be it.

Synes Rodwell-situationen minder meget om Rooney-situationen. Et ekstraordinært engelsk talent man ikk må lade smutte.

Er fuldstændig enig i at Cleverley er et talent man ikke må gemme væk. Er dog ikke i stand til at vurdere om Cleverley vil kunne "overtage" den rolle som fx Milner eller en kreatør ville få på holdet.

Når det er sagt, ville jeg ønske at Carrick blev udskiftet med en fysisk stærk spiller som kunne skabe muligheden for at de øvrige centrale midts kunne udfolde sig kreativt.

Edit: Derudover skal vi ikke glemme at vi formentlig mister to centrale midts efter næste sæson. Så Cleverley vil ikke blive gemt væk ved et køb af Milner.

United DK
15-05-2010, 11:40
Forskellen på Rooney og Rodwell er først og fremmest, at Rooney var et meget større talent, dernæst havde vi ikke en overflod af angribere, da vi hentede ham. Vi havde Ruud, Saha (altid skadet), Forlan (på vej ud af døren), Smith og Bellion.

Mht. Milner er jeg meget i tvivl. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad han reelt er. Han har spillet meget på den centrale midt i denne sæson, men det er vel også pga. at Villa hentede Downing sidste sommer, og O'Neill gerne ville have plads til både ham og Young på kanterne. Milner har altid spillet på kanten, indtil denne sæson, og nu er spørgsmålet så, hvor hans forcer på den centrale midt ligger, for han er umiddelbart hverken upræget defensiv eller offensiv i sin stil. Jeg vil dog i sidste ende stadig mene, at skal vi hente Milner, så skal vi ikke kun af med Carrick, men også med enten Anderson eller Hargreaves.

Acsadac
15-05-2010, 11:56
Synes det er svært at vurderer talentet mellem to spillere hvis position er så forskellig. Oftest bliver de offensive og kreative spillere talt højere op end de egentlig er, mens man ofte glemmer balancespillerne.

Scholes, Giggs, Hargo, Anderson, Fletcher, Carrick, Gibson og evt. Cleverley.

Det er 8 spillere til at varetage en 3-mands midtbane. Hvis Carrick sælges og Gibson lejes ud og erstattes med fx Rodwell og Milner har vi 7-8 spillere hvoraf Hargo er meget tvivlsom og Scholes og Giggs formentlig skal spille en mindre rolle næste sæson. Det vil ikke være overkill.

Synes Milner er stærkest som central midt. 7 mål og 12 assists vil jeg også mene er mere end godkendt i en klub som Villa.

Selvfølgelig er det vigtigst at egne talenter ikke glemmes. Glæder mig personligt især til at se Pogba og Cleverley på holdet. Men deres tid skal nok komme.

schousboe9
15-05-2010, 12:19
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/15/1925610/manchester-united-to-offer-anderson-plus-cash-for-benfica

€10 mio. plus Anderson for Dí María?

:tumble:

Så er en ny offensiv midt i hvert fald et absolut must! Men jeg vil nu ikke være enig med den gamle, hvis han vælger den handel.

På den anden side var jeg så heller ikke enig i at hente VDS i sin tid... :o

Krede
15-05-2010, 12:26
Du kan ikke sammenligne Rodwell og Cleverley. De er to forskellige spillere!! Cleverley er stadigvæk også rimelig ubeskrevet. Campbell var jo en stor profil i Championship, men han blev jo solgt videre. Derudover tror jeg mere, at vi kan få Cleverley at se på kanten. På sigt kan han måske blive den forreste i en tre mandsmidtbane. Rodwell bliver jo kaldt den defensive Rooney. Han er et kæmpe talent. Jeg er sikker på, at Fergie vil gå langt for ham. Det er så ufattelig vigtigt, at vi sikre os en kerne af engelske spillere. Mange tipper Rodwell til at blive midterforsvar, men jeg ser ham som en kommer midtbaneprofil ala Keane - fysisk og teknisk stærk.

Milner er jeg kæmpe fortaler for. Han spillere fremragende centralt. Han er meget dynamisk og kan advancere med bolden. Carrick er mere en fordeler type, der var anvendelig, da Ronaldo, Rooney og Tevez var meget fleksible og løb i hullerne. Som vi har spillet i denne sæson, så vil en mere direkte type som Milner være at foretrække.

Efter min mening vil Milner og Fletcher være en drømme duo. De vil være umulig at spille imod. Hvis Anderson kan hæve sit niveau, så vil vi have en fantastisk midtbane til 433. Hargreaves, Rodwell, Cleverley og de gamle som back-up. En fordel vil Milner er også, at vi kan bruge ham på kanten, hvis der skulle være er behov.

Ud: Foster, Carrick, Gibson, Tosic
Ind: Milner og Rodwell

Derudover er der spørgsmålet om Berbatov. Vi kan beholde ham eller sælge ham. Hvis der kommer et højt bud, så vil det være fristende at skifte ham ud med en spiller, der er mere fleksible. Optimalt en der kan spille sammen med Rooney i 442, på kanten i 433 og alene på toppen i 433.

Kasper United
15-05-2010, 12:54
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/15/1925610/manchester-united-to-offer-anderson-plus-cash-for-benfica

€10 mio. plus Anderson for Dí María?
:tumble:

Så er en ny offensiv midt i hvert fald et absolut must! Men jeg vil nu ikke være enig med den gamle, hvis han vælger den handel.

På den anden side var jeg så heller ikke enig i at hente VDS i sin tid... :o

Jeg mener ikke, vi skal have Di Maria. Er meget i tvivl, om han kan klare sig i PL. Det er IMO også alt for mange penge + Anderson.

schousboe9
15-05-2010, 12:57
75 mio. kr. kan vel næppe siges at være mange penge. :)

Men mener nu heller ikke, at den handel vil være rigtig. Selvom jeg gerne vil have Dí María.

KingK
15-05-2010, 13:06
Du kan ikke sammenligne Rodwell og Cleverley. De er to forskellige spillere!! Cleverley er stadigvæk også rimelig ubeskrevet. Campbell var jo en stor profil i Championship, men han blev jo solgt videre. Derudover tror jeg mere, at vi kan få Cleverley at se på kanten. På sigt kan han måske blive den forreste i en tre mandsmidtbane. Rodwell bliver jo kaldt den defensive Rooney. Han er et kæmpe talent. Jeg er sikker på, at Fergie vil gå langt for ham. Det er så ufattelig vigtigt, at vi sikre os en kerne af engelske spillere. Mange tipper Rodwell til at blive midterforsvar, men jeg ser ham som en kommer midtbaneprofil ala Keane - fysisk og teknisk stærk.

Milner er jeg kæmpe fortaler for. Han spillere fremragende centralt. Han er meget dynamisk og kan advancere med bolden. Carrick er mere en fordeler type, der var anvendelig, da Ronaldo, Rooney og Tevez var meget fleksible og løb i hullerne. Som vi har spillet i denne sæson, så vil en mere direkte type som Milner være at foretrække.

Efter min mening vil Milner og Fletcher være en drømme duo. De vil være umulig at spille imod. Hvis Anderson kan hæve sit niveau, så vil vi have en fantastisk midtbane til 433. Hargreaves, Rodwell, Cleverley og de gamle som back-up. En fordel vil Milner er også, at vi kan bruge ham på kanten, hvis der skulle være er behov.

Ud: Foster, Carrick, Gibson, Tosic
Ind: Milner og Rodwell

Derudover er der spørgsmålet om Berbatov. Vi kan beholde ham eller sælge ham. Hvis der kommer et højt bud, så vil det være fristende at skifte ham ud med en spiller, der er mere fleksible. Optimalt en der kan spille sammen med Rooney i 442, på kanten i 433 og alene på toppen i 433.

Jeg håber også på skiftet til 4-3-3. Alene af den grund at det vil fjerne byrden fra Rooney, og gøre flere spillere farligere.

De spillere vi linkes til (af flere omgange!), passer perfekt til den formation. Jeg er nu sikker på at Anderson ikke sælges, da han typemæssigt er skræddersyet til United.

Jeg venter dog stadig til vi linkes til Pato fra Milan..Mener at have læst at det er lidt småt med gryn på den italienske kistebund, hvorfor et salg ikke kan udelukkes (mener Galliani sagde sådan!?).
Pato er fantastisk - han kan spille alle pladser i en 4-3-3, og så ville han være kanon at have bag Rooney.

Krede
15-05-2010, 13:21
Jeg håber også på skiftet til 4-3-3. Alene af den grund at det vil fjerne byrden fra Rooney, og gøre flere spillere farligere.

De spillere vi linkes til (af flere omgange!), passer perfekt til den formation. Jeg er nu sikker på at Anderson ikke sælges, da han typemæssigt er skræddersyet til United.

Jeg venter dog stadig til vi linkes til Pato fra Milan..Mener at have læst at det er lidt småt med gryn på den italienske kistebund, hvorfor et salg ikke kan udelukkes (mener Galliani sagde sådan!?).
Pato er fantastisk - han kan spille alle pladser i en 4-3-3, og så ville han være kanon at have bag Rooney.

Jeg tror heller ikke, at Anderson sælges. Han skal nok opfylde potentialet. Jeg tror virkelig han kan blomstre i en 433, hvor han som den forreste vil opnå en masse frihed. Især hvis makker parret bag ham hedder Fletcher Milner. Så er der en dynamisk box-to-box duo bag ham.

Pato vil rigtig nok kunne spille alle pladserne, men jeg tvivler på at Milan vil sælge og at har råd.

Benzema vil være et godt bud, hvis Real vil sælge ham billigt. Han kan både spille med Rooney i 442 og alene på toppen i 433, derudover vil han også kunne bruges på kanten i 433 istedet for Nani eller Valencia, alt efter aktuel dagsform.

Andre alternativer kunne være Luis Suarez eller Mirko Vucinic.

Kasper United
15-05-2010, 13:34
75 mio. kr. kan vel næppe siges at være mange penge. :)

Men mener nu heller ikke, at den handel vil være rigtig. Selvom jeg gerne vil have Dí María.

Jeg vil nu gerne have dem så :)

schousboe9
15-05-2010, 13:39
75 mio. kr. er ingenting i denne sammenhæng. Det kan vi vel godt blive enige om?

Dines
15-05-2010, 13:43
Forskellen på Rooney og Rodwell er først og fremmest, at Rooney var et meget større talent, dernæst havde vi ikke en overflod af angribere, da vi hentede ham. Vi havde Ruud, Saha (altid skadet), Forlan (på vej ud af døren), Smith og Bellion.

Mht. Milner er jeg meget i tvivl. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad han reelt er. Han har spillet meget på den centrale midt i denne sæson, men det er vel også pga. at Villa hentede Downing sidste sommer, og O'Neill gerne ville have plads til både ham og Young på kanterne. Milner har altid spillet på kanten, indtil denne sæson, og nu er spørgsmålet så, hvor hans forcer på den centrale midt ligger, for han er umiddelbart hverken upræget defensiv eller offensiv i sin stil. Jeg vil dog i sidste ende stadig mene, at skal vi hente Milner, så skal vi ikke kun af med Carrick, men også med enten Anderson eller Hargreaves.

Hvorfor vil du af med Hargreaves? Jovist har han været skadet, men hvem tror du som vil købe ham, og hvor mange penge, kan vi i givetfald få for ham. Hvis vi skulle sælge Hargreaves, så bliver det i en handel ala Saha, hvor vi får penge for hvor mange kampe manden spiller - og så kan det jo egentlig være ligemeget. Giv ham nu den her sommer, lad ham komme tilbage og fortsætte sin karriere i 6-8 år som han har ytret at han har lyst til.

Jeg vil gerne have James Milner. Han er en rigtig god all-round spiller, og han ved, hvor målet står henne modsat mange andre af vores midtbanespillere.

United DK
15-05-2010, 13:54
Hvorfor vil du af med Hargreaves? Jovist har han været skadet, men hvem tror du som vil købe ham, og hvor mange penge, kan vi i givetfald få for ham. Hvis vi skulle sælge Hargreaves, så bliver det i en handel ala Saha, hvor vi får penge for hvor mange kampe manden spiller - og så kan det jo egentlig være ligemeget. Giv ham nu den her sommer, lad ham komme tilbage og fortsætte sin karriere i 6-8 år som han har ytret at han har lyst til.

Jeg vil gerne have James Milner. Han er en rigtig god all-round spiller, og han ved, hvor målet står henne modsat mange andre af vores midtbanespillere.

Jeg vil heller ikke nødvendigvis af med Hargreaves, men det siger sig selv, at skal vi have Milner plus ham kreatøren, så skal vi ikke kun af med Carrick, men også enten Anderson eller Hargreaves. Hvis ikke er vi alt for overbefolket blandt de centrale midtbanespillere.

Vi skal ikke kun bruge denne sommer på at lægge til, vi skal også skære fra.

Krede
15-05-2010, 14:30
Jeg vil heller ikke nødvendigvis af med Hargreaves, men det siger sig selv, at skal vi have Milner plus ham kreatøren, så skal vi ikke kun af med Carrick, men også enten Anderson eller Hargreaves. Hvis ikke er vi alt for overbefolket blandt de centrale midtbanespillere.

Vi skal ikke kun bruge denne sommer på at lægge til, vi skal også skære fra.

Milner har jo netop stået for mål og assist i denne sæson, så jeg mener ikke, at vi skal have både Milner og evt Silva/Modric/Gourcuff. Det kommer selvfølgelig an på om vi sælger Anderson og Berba. Går vi over til en fast 433 så kan vi måske tale om Milner plus en kreatør.

Min mening er at vi skal bytte Milner for Carrick.

Der skal nok blive skåret til yderligere tror jeg at Tosic, Foster og muligvis Gibson ryger. Læg dertil Carrick, Berba og muligvis Anderson. Dertil skal du huske at de fleste af Giggs, Scholes, Neville og VdS kun har en sæson igen.

Don Kafai
15-05-2010, 14:43
men det siger sig selv, at skal vi have Milner plus ham kreatøren

Lige præcis, og hvis vi kun har råd til én af dem, så er det lettere tåbeligt at smide 20 mio pund på Milner. Så står vi med samme problem som vi gør nu, bare med en yngre version af Carrick.

Det er derfor jeg var tilhænger af en billig Diarra i Madrid, hvis det kunne lade sig gøre. Men åbenbart koster han også langt over 10 mio pund, og så ser jeg hellere vi sparer de penge, og bruger dem på en mere offensiv profil.

Vi har trods alt Carrick, Fletcher og Hargreaves der kan spille de mere kontrollerende midtbaner, og selvom der er spørgsmålstegn ved Carricks niveau og Hargreaves' form, så er det ikke akut vi skal investere på den plads.

Har vi gjort vores nødvendige handler, kunne det måske tænkes at vi overvejede Milner i en Carrick/Gibson + penge handel, men indtil videre bør vi holde fokus på den offensive spiller, og så vente med andet.

Så vil nogen mene, at Milner kan være den eneste vi behøver. Det er jeg slet ikke enig i. Han er langt fra kreativ nok til fx at kunne klare en midtbane sammen med Fletcher. Og det vigtigste er, som nævnt før, at han ikke vil bidrage med uendelig meget mere end hvad vi allerede har i Carrick og Gibson.

Krede
15-05-2010, 14:53
Lige præcis, og hvis vi kun har råd til én af dem, så er det lettere tåbeligt at smide 20 mio pund på Milner. Så står vi med samme problem som vi gør nu, bare med en yngre version af Carrick.

Det er derfor jeg var tilhænger af en billig Diarra i Madrid, hvis det kunne lade sig gøre. Men åbenbart koster han også langt over 10 mio pund, og så ser jeg hellere vi sparer de penge, og bruger dem på en mere offensiv profil.

Vi har trods alt Carrick, Fletcher og Hargreaves der kan spille de mere kontrollerende midtbaner, og selvom der er spørgsmålstegn ved Carricks niveau og Hargreaves' form, så er det ikke akut vi skal investere på den plads.

Har vi gjort vores nødvendige handler, kunne det måske tænkes at vi overvejede Milner i en Carrick/Gibson + penge handel, men indtil videre bør vi holde fokus på den offensive spiller, og så vente med andet.

Så vil nogen mene, at Milner kan være den eneste vi behøver. Det er jeg slet ikke enig i. Han er langt fra kreativ nok til fx at kunne klare en midtbane sammen med Fletcher. Og det vigtigste er, som nævnt før, at han ikke vil bidrage med uendelig meget mere end hvad vi allerede har i Carrick og Gibson.

Der er jeg ikke enig. Den måde vi spiller på nu, så mener jeg, at Milner er en klar opgradering af Carrick. Der er masser af mål og assist i Milner. Flere end der har været i år fra jeres såkaldte kreatører som Silva og Modric. Milner er en spiller der kan bære bolden frem fra den centrale midtbane, hvilket vi har manglet. Carrick er rigtig god fordeler, men det var dengang vi havde en mere bevægelig forwardlinje.

Mener du at vi skal spille 442 med en kreatør ved siden af Fletcher? Eller hvordan?

Don Kafai
15-05-2010, 15:40
Der er jeg ikke enig. Den måde vi spiller på nu, så mener jeg, at Milner er en klar opgradering af Carrick. Der er masser af mål og assist i Milner. Flere end der har været i år fra jeres såkaldte kreatører som Silva og Modric. Milner er en spiller der kan bære bolden frem fra den centrale midtbane, hvilket vi har manglet. Carrick er rigtig god fordeler, men det var dengang vi havde en mere bevægelig forwardlinje.

Mener du at vi skal spille 442 med en kreatør ved siden af Fletcher? Eller hvordan?

Jeg er ikke uenig i, at Milner virker spændende, men jeg tror bare ikke, at kun et køb af ham vil ændre på det store. Spiller vi fx. 4-3-3, så er Milner-Fletcher-Scholes/Gibson/Carrick stadig ikke kreativ nok. Måske Anderson vil skabe mere eksplosivitet, og Milner-Fletcher-Anderson lyder da på papiret som en meget løbestærk midtbane, men så skal alt også gå op i en højere enhed.

Og til dit sidste spørgsmål, så er jeg ikke fan af, at vi spiller 4-3-3 pr definition, og Fletcher - ny spiller også kunne klare en midtbane, når modstanden ikke er så stor.

NtotheT
15-05-2010, 15:40
Hvis vi køber Diarra begynder jeg at holde med Liverpool. Magen til talentløs spiller skal man lede længe efter. Han var ikke god nok i hverken Arsenal eller Chelsea, og bliver pt. holdt på bænken af Gago. Hvad fanden skulle vi dog bruge ham til, det ville da være 150 millioner lige ned i lokummet.
Desuden synes jeg vi er fint dækket på den plads.

For man er godt nok dårlig, når man har spillet for 3 af top 10 klubberne i verden (Arsenal, Chelsea & Real Madrid).

Problemet med Diarra er, at manden ikke kan klare modstand. Og han har tendens til at blive uvenner med træneren. Det er jo ikke fordi, at Gago er bedre end Diarra. Han bliver benyttet grundet Diarra-konflikten.

Diarra har fantastiske evner og er en dygtig oprydder. Det eneste, jeg ville ønske var noget mere højde på ham, så ville han have været helt, helt fantastisk. Jeg ville gerne have ham i stedet for Hargo, hvis Hargos knæ krakelerer og han trækker sig tilbage.

Blokere? I hvilken forstand? Det er jo ikke fordi, at de spiller på samme plads. Cleverley er den nye kantspiller for os - vi skal jo lige give ham pladsen. Det er jo ikke fordi, at du gør det godt i Championship, så er du også den kommende stjerne i PL. Det er store skridt at tage. Bendtner & Campbell er gode beviser på, at du ikke lige kan være så god.

Jeg vil med glæde tage imod Rodwell. Manden er et kæmpetalent, og vi skal fandme ikke tabe ham til Chelsea. United skal være stedet, hvor de bedste britiske engelske spillere opholder sig.

Og du snakker om, at vi er overbooket på den centrale midt? What?

Vi har Giggs og Scholes, som nok stopper næste år, vi har Carrick & Anderson, hvis fremtid er meget meget meget usikker, vi har Gibson, som ikke kan spille fodbold og vi har Hargo, hvis fremtid er en anelse usikker. Til næste sommer vil jeg vædde med, at vi er 3 midtbanespillere mindre.

En idé kunne være at købe Rodwell nu og leje ham ud til Everton i denne sæson også og kalde ham tilbage, når legenderne stopper.

Og lige det sidste. Jeg håber for guds skyld ikke, at Anderson bliver solgt. Manden er perfekt til vores filosofi, og det er sjældent, du finder en så teknisk fremragende fodboldspiller som ham, som også har fantastiske defensive evner. Han er allerede bevist, at du godt kan regne med Anderson, når vi er i de store kampe.

United DK
15-05-2010, 17:13
Blokere? I hvilken forstand? Det er jo ikke fordi, at de spiller på samme plads. Cleverley er den nye kantspiller for os - vi skal jo lige give ham pladsen. Det er jo ikke fordi, at du gør det godt i Championship, så er du også den kommende stjerne i PL. Det er store skridt at tage. Bendtner & Campbell er gode beviser på, at du ikke lige kan være så god.

Tager vi udgangspunkt i, at vi går over til 4-3-3 mere permanent, så bliver Cleverley mere central midt, for der er ingen kanter med i en 4-3-3, der er det wings, og de har en helt anden funktion end en kant. Beckham ville aldrig fungere som wing, men gjorde det i mange år godt som kant i vores flade 4-4-2. Havde vi spillet 4-3-3 i Beckhams tid, så havde han nok dannet en tremandsmidt sammen med Keane og Scholes.

Du har i øvrigt helt ret i, at det at gøre det godt i TC ikke nødvendigvis gør dig til en superspiller, men vi låner vel spillere ud til TC-klubber, for at de, i tilfælde af at de gør det godt, kan få chancen på vores 1. hold? Ellers kunne vi jo ligeså godt sælge ham permanent til Watford, som sikkert gerne ville købe ham, hvis det var.

Jeg vil med glæde tage imod Rodwell. Manden er et kæmpetalent, og vi skal fandme ikke tabe ham til Chelsea. United skal være stedet, hvor de bedste britiske engelske spillere opholder sig.

Jo, men man kan også få for mange talenter, og hvad skal vi egentlig med vores akademi, hvis vi alligevel håndplukker talenter fra andre klubber?

Og du snakker om, at vi er overbooket på den centrale midt? What?

Vi har Giggs og Scholes, som nok stopper næste år, vi har Carrick & Anderson, hvis fremtid er meget meget meget usikker, vi har Gibson, som ikke kan spille fodbold og vi har Hargo, hvis fremtid er en anelse usikker. Til næste sommer vil jeg vædde med, at vi er 3 midtbanespillere mindre.

Vi har Fletcher, Giggs, Scholes, Carrick, Anderson, Hargreaves, Gibson, Cleverley og i princippet også Park.

Det er ni potentielle centrale midtbanespillere til 2-3 pladser, alt afhændig af systemet, og det synes jeg er for mange, specielt hvis vi også lige skal have tilført en kreativ kraft, og måske enten Milner eller Rodwell.

En idé kunne være at købe Rodwell nu og leje ham ud til Everton i denne sæson også og kalde ham tilbage, når legenderne stopper.

Det kunne være en idé ja, men det afhænger af prisen på Rodwell. Vi skal ikke op og give 250 mio. for ham. Det gav vi (plus/minus) for Rooney, men han var også et meget større talent. Rodwell er 19, og ikke i nærheden af det engelske landshold. Som 18-årig blev Rooney Englands topscorer ved EM.

Og lige det sidste. Jeg håber for guds skyld ikke, at Anderson bliver solgt. Manden er perfekt til vores filosofi, og det er sjældent, du finder en så teknisk fremragende fodboldspiller som ham, som også har fantastiske defensive evner. Han er allerede bevist, at du godt kan regne med Anderson, når vi er i de store kampe.

Anderson har bare to store problemer, først og fremmest hans elendige målstatistik, dernæst har han et alt for lavt bundniveau. De ting kan forbedres, men som tingene er nu, mener jeg ikke han er uundværlig. Han står dog ikke først i køen blandt dem der skal ud til sommer.

Krede
15-05-2010, 17:46
Jeg er ikke uenig i, at Milner virker spændende, men jeg tror bare ikke, at kun et køb af ham vil ændre på det store. Spiller vi fx. 4-3-3, så er Milner-Fletcher-Scholes/Gibson/Carrick stadig ikke kreativ nok. Måske Anderson vil skabe mere eksplosivitet, og Milner-Fletcher-Anderson lyder da på papiret som en meget løbestærk midtbane, men så skal alt også gå op i en højere enhed.

Og til dit sidste spørgsmål, så er jeg ikke fan af, at vi spiller 4-3-3 pr definition, og Fletcher - ny spiller også kunne klare en midtbane, når modstanden ikke er så stor.

Hvem ser du så der er mulige emner som vil kunne tilføje mere kreativitet end Milner? Hvis vi tager udgangspunkt i 442, som du selv siger?

Pep
15-05-2010, 17:49
Hvem ser du så der er mulige emner som vil kunne tilføje mere kreativitet end Milner? Hvis vi tager udgangspunkt i 442, som du selv siger?

Der er rigtig mange, der kan tilføje mere kreativitet end Milner, spillere som Gourcuff, Pjanic, Hamsik, David Silva bl.a. Men om de kan tilføje samme arbejdsindsats, defensivt arbejde, er en anden sag.

Krede
15-05-2010, 17:50
Tager vi udgangspunkt i, at vi går over til 4-3-3 mere permanent, så bliver Cleverley mere central midt, for der er ingen kanter med i en 4-3-3, der er det wings, og de har en helt anden funktion end en kant. Beckham ville aldrig fungere som wing, men gjorde det i mange år godt som kant i vores flade 4-4-2. Havde vi spillet 4-3-3 i Beckhams tid, så havde han nok dannet en tremandsmidt sammen med Keane og Scholes.

Du har i øvrigt helt ret i, at det at gøre det godt i TC ikke nødvendigvis gør dig til en superspiller, men vi låner vel spillere ud til TC-klubber, for at de, i tilfælde af at de gør det godt, kan få chancen på vores 1. hold? Ellers kunne vi jo ligeså godt sælge ham permanent til Watford, som sikkert gerne ville købe ham, hvis det var.

Jo, men man kan også få for mange talenter, og hvad skal vi egentlig med vores akademi, hvis vi alligevel håndplukker talenter fra andre klubber?

Vi har Fletcher, Giggs, Scholes, Carrick, Anderson, Hargreaves, Gibson, Cleverley og i princippet også Park.

Det er ni potentielle centrale midtbanespillere til 2-3 pladser, alt afhændig af systemet, og det synes jeg er for mange, specielt hvis vi også lige skal have tilført en kreativ kraft, og måske enten Milner eller Rodwell.

Det kunne være en idé ja, men det afhænger af prisen på Rodwell. Vi skal ikke op og give 250 mio. for ham. Det gav vi (plus/minus) for Rooney, men han var også et meget større talent. Rodwell er 19, og ikke i nærheden af det engelske landshold. Som 18-årig blev Rooney Englands topscorer ved EM.

Anderson har bare to store problemer, først og fremmest hans elendige målstatistik, dernæst har han et alt for lavt bundniveau. De ting kan forbedres, men som tingene er nu, mener jeg ikke han er uundværlig. Han står dog ikke først i køen blandt dem der skal ud til sommer.

Som jeg læser dit indlæg er du ikke pjattet med at købe Rodwell og Milner. Det er helt fair. Du vil istedet have en kreatør til midten. Derudover foreslår du, at vi fast går over til 433.

Er det korrekt forstået?

Hvis Rooney bliver skadet i eks 4 måneder, så giver jeg ikke meget for din kreatør, fordi hvem skal så score målene?

Krede
15-05-2010, 17:53
Der er rigtig mange, der kan tilføje mere kreativitet end Milner, spillere som Gourcuff, Pjanic, Hamsik, David Silva bl.a. Men om de kan tilføje samme arbejdsindsats, defensivt arbejde, er en anden sag.

Vi taler 442, hvor spilleren skal placeres ved siden af Fletcher. Jeg ser ingen af de emner du nævner som værende stærke nok til det. De spiller alle i en fri rolle, hvilket ikke vil være tilfældet i vores 442.

Igen jeg kan ikke se bedre bud end Milner.

Iøvrigt er jeg ret sikker på, at Milner har flere mål/assist end Silva og Gourcuff i år.

Zubbi
15-05-2010, 18:00
Jeg fatter ikke, at folk hyper James Milner så meget. Ja, han er en dygtig spiller, og ja han kæmper røven ud af bukserne osv osv, men helt ærlig, så er han absolut ikke en klassespiller og vil ikke kunne gå ind og forstærke holdet.

Han ville kunne skabe konkurrence - ja - men han ville ikke kunne forstærke holdet, for han er ikke bedre end dem vi har.

Spillere som Gourcuff og David Silva er jo verdensklassespillere, og meget bedre end Milner. Vi har brug for en kreativ centralmidtbanespiller, da vores centrale spillere tit spiller den tilbage eller til siden. Vi mangler en som kan noget på egen hånd, enten ved at tage en tur op i banen og score selv, eller en som kan lave de geniale afleveringer som vi ser en Xavi, Fabregas, Gerrard, Lampard osv lave.

Milner er en god spiller, men ikke en spiller som ville forstærke United. Han ville skabe konkurrence, men hvorfor bruge penge på ham? Manden er super hypet. Vi skal ikke have Englands 5 valg som vores toppriotet på transfermarkedet. Især når han ikke er under 21 og derfor ville kunne betegnes som et ungt talent!

Pep
15-05-2010, 18:01
Vi taler 442, hvor spilleren skal placeres ved siden af Fletcher. Jeg ser ingen af de emner du nævner som værende stærke nok til det. De spiller alle i en fri rolle, hvilket ikke vil være tilfældet i vores 442.

Igen jeg kan ikke se bedre bud end Milner.

Iøvrigt er jeg ret sikker på, at Milner har flere mål/assist end Silva og Gourcuff i år.

Ja det har han, men Silva har flere mål, og mindre kampe. Sådan kan man ikke sætte det op. Nu sagde du jo kreativitet, og der mener jeg KLART, at de andre er stærkere, lige på det punkt, også hvis de skulle spille 4-4-2. Men Milner er en god spiller, der har alderen med sig, og han har holdt et højt niveau i år. Jeg er dog enig med United.dk og Don Kafai i, at det ikke er Milner man skal kigge på, hvis man vil gøre midtbanen mere kreativ og målfarlig. Hvis man køber Milner, så skal det stadig hedde Milner og en kreativ type, syes jeg Problemet med United i år har jo været, at det for modstanderen har været nemt at læse dem, og gardere sig imod dem. Sidste år havde i Tevez, Cristiano og Rooney, og modstanderen skulle altid tage stilling til, hvordan og hvilke spille de skulle tage ud af spillet. I år har det været Rooney, sådan groft sagt. Man har følt, at hvis man neutraliserer Ronney, så er de andre ikke så farlige.

United DK
15-05-2010, 18:02
Som jeg læser dit indlæg er du ikke pjattet med at købe Rodwell og Milner. Det er helt fair. Du vil istedet have en kreatør til midten. Derudover foreslår du, at vi fast går over til 433.

Er det korrekt forstået?

Hvis Rooney bliver skadet i eks 4 måneder, så giver jeg ikke meget for din kreatør, fordi hvem skal så score målene?

En Kreatør/vores Lampard ville ikke skade.

Du mener måske Milner ville være god for 15-20 mål?

Jeg ser mere Milner som en slider, end en type som kan lave det nødvendige antal mål. Jeg ser i øvrigt potentialle i både Valencia og Nani ift. mål. De bør begge kunne nå op på 10-15 mål på en sæson.

Jeg har også en drøm om, at Fletcher måske kan nå op 8-10 mål, ligesom vores midterforsvarer også bør kunne byde ind med 6-8 mål samlet over en hel sæson.

Generelt savner jeg at vi ligesom i specielt treble-sæsonen kan sprede målene noget mere ud, så vi ikke skal sidde og håbe på Rooney og en evt. ny spiller hver evig eneste gang.

MC86
15-05-2010, 18:16
Jeg fatter ikke, at folk hyper James Milner så meget. Ja, han er en dygtig spiller, og ja han kæmper røven ud af bukserne osv osv, men helt ærlig, så er han absolut ikke en klassespiller og vil ikke kunne gå ind og forstærke holdet.

Han ville kunne skabe konkurrence - ja - men han ville ikke kunne forstærke holdet, for han er ikke bedre end dem vi har.

Spillere som Gourcuff og David Silva er jo verdensklassespillere, og meget bedre end Milner. Vi har brug for en kreativ centralmidtbanespiller, da vores centrale spillere tit spiller den tilbage eller til siden. Vi mangler en som kan noget på egen hånd, enten ved at tage en tur op i banen og score selv, eller en som kan lave de geniale afleveringer som vi ser en Xavi, Fabregas, Gerrard, Lampard osv lave.

Milner er en god spiller, men ikke en spiller som ville forstærke United. Han ville skabe konkurrence, men hvorfor bruge penge på ham? Manden er super hypet. Vi skal ikke have Englands 5 valg som vores toppriotet på transfermarkedet. Især når han ikke er under 21 og derfor ville kunne betegnes som et ungt talent!
Jeg er helt enig. Du er fuldstændig inde på det rigtige. Milner en er rigtig god spiller, men ikke en der vil gå ind og give holdet nået ekstra. Så skal vi hellere gå efter Silva.

Jeg håber virkelig vi får en kreatør til midtbanen, og en angriber. Det vil være nok. Også synes jeg vi skal sige farvel til Carrick og Berba.
Og jeg krydser også fingre for vi beholder Anderson

Krede
15-05-2010, 18:23
Ja det har han, men Silva har flere mål, og mindre kampe. Sådan kan man ikke sætte det op. Nu sagde du jo kreativitet, og der mener jeg KLART, at de andre er stærkere, lige på det punkt, også hvis de skulle spille 4-4-2. Men Milner er en god spiller, der har alderen med sig, og han har holdt et højt niveau i år. Jeg er dog enig med United.dk og Don Kafai i, at det ikke er Milner man skal kigge på, hvis man vil gøre midtbanen mere kreativ og målfarlig. Hvis man køber Milner, så skal det stadig hedde Milner og en kreativ type, syes jeg Problemet med United i år har jo været, at det for modstanderen har været nemt at læse dem, og gardere sig imod dem. Sidste år havde i Tevez, Cristiano og Rooney, og modstanderen skulle altid tage stilling til, hvordan og hvilke spille de skulle tage ud af spillet. I år har det været Rooney, sådan groft sagt. Man har følt, at hvis man neutraliserer Ronney, så er de andre ikke så farlige.

Du har ret i, at de nævnte spillere har flere tekniske egenskaber. Men jeg foretrækker at centrale midtbane spillere i en 442 er box-to-box spillere og her mener jeg altså, at Milner vil være et fremragende bud. Jeg ved godt, at mål/assist ikke er eneste målestok, men jeg synes det er tankevækkende, at Milner er foran Silva og Gourcuff. Derudover yder han klart mere rent defensivt end de to.

Det er klart, at taler vi 433, så vil Fletcher Milner med en kreatør være fremragende. Men der har vi det problem, at vi så kun spiller med Rooney på toppen, hvad så når han er ude? Derfor mener jeg vi skal se på 442, hvorfor jeg mener vi bør gå efter Milner.

En Kreatør/vores Lampard ville ikke skade.

Du mener måske Milner ville være god for 15-20 mål?

Jeg ser mere Milner som en slider, end en type som kan lave det nødvendige antal mål. Jeg ser i øvrigt potentialle i både Valencia og Nani ift. mål. De bør begge kunne nå op på 10-15 mål på en sæson.

Jeg har også en drøm om, at Fletcher måske kan nå op 8-10 mål, ligesom vores midterforsvarer også bør kunne byde ind med 6-8 mål samlet over en hel sæson.

Generelt savner jeg at vi ligesom i specielt treble-sæsonen kan sprede målene noget mere ud, så vi ikke skal sidde og håbe på Rooney og en evt. ny spiller hver evig eneste gang.

Jeg tror Milner kan være en mand med 10 mål på en sæson. Derudover er række assist. Og sidst men ikke mindst en upåklagelig arbejdsindsats. En kold januar dag kan du stadig regne med Milner.

Du argumenterer meget for 433, hvor du så vil have en kreatør som den forreste på midten. Men jeg er meget mere til 442, hvor vi har to box-to-box. Det er klart, at vi nok spiller 433 5-10 kampe om året. Problemet med 433 er at vi kun har Rooney. Hvad hvis han ryger? Vi kan ikke holde to top angribere glade i 433. Det kan vi i 442, men der kan vi ikke inkorporere en decideret kreatør - efter min bedste overbevisning.

United DK
15-05-2010, 18:49
Jeg tror Milner kan være en mand med 10 mål på en sæson. Derudover er række assist. Og sidst men ikke mindst en upåklagelig arbejdsindsats. En kold januar dag kan du stadig regne med Milner.

Det er jeg ikke i tvivl om, han er jo englænder, men jeg mener også man kan stole på Fletcher, Scholes, Hargreaves m.fl. en kold januar dag.

Du argumenterer meget for 433, hvor du så vil have en kreatør som den forreste på midten. Men jeg er meget mere til 442, hvor vi har to box-to-box. Det er klart, at vi nok spiller 433 5-10 kampe om året. Problemet med 433 er at vi kun har Rooney. Hvad hvis han ryger? Vi kan ikke holde to top angribere glade i 433. Det kan vi i 442, men der kan vi ikke inkorporere en decideret kreatør - efter min bedste overbevisning.

En af mine argumenter for 4-3-3 er også, at vi så slipper for evt. at lave en ny Berbatov, og give en bondegård for en ny spiller. Vi har så mange angribere udover Rooney, som ganske vist ikke er store navne (endnu?), men de skal vel også prøves af. Jeg sidder da med et håb om, at ham Hernandez har noget i sig, men det kommer vi ikke til at se meget til, hvis vi henter Villa, eller et andet stort navn. Det var fedt da vi havde Yorke, Cole, Sheringham og Solskjær, men der var heller ingen af dem, der var decideret superstjerner som f.eks. Villa eller Benzema.

Don Kafai
15-05-2010, 18:59

og det er jo netop det der er problemet :D

Dér hvor vi normalt burde lede efter spillere, i klubberne lige under toppen, der er denne type jeg efterlyser slet ikke eksisterende pt. Jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt Gourcuff nok, og navne som Hamsik, Veloso og Pastore er for mig kun kendt som FM-navne, så jeg skal ikke kunne sige det.

En af mine personlige favoritter er Luka Modric, men med Spurs' CL-plads i denne sæson, så er han nok udelukket. Hans tid har også været plaget af skader, hvilket selvfølgelig heller ikke er noget positivt tegn.

Jeg ved nu heller ikke om jeg vil have vi tager udgangspunkt i en 4-4-2 i alle kampe, men synes det gør os rimelig farlige, når vi har flere systemer at vælge imellem. Vi spiller vel også en 8-10 kampe på en sæson hvor det fuldstændig er ligegyldigt at have tre mand på den centrale midtbane, og det er bedre at have en ekstra mand fremme til at trække nogle forsvarere til sig.

Krede
15-05-2010, 19:26
Det er jeg ikke i tvivl om, han er jo englænder, men jeg mener også man kan stole på Fletcher, Scholes, Hargreaves m.fl. en kold januar dag.

En af mine argumenter for 4-3-3 er også, at vi så slipper for evt. at lave en ny Berbatov, og give en bondegård for en ny spiller. Vi har så mange angribere udover Rooney, som ganske vist ikke er store navne (endnu?), men de skal vel også prøves af. Jeg sidder da med et håb om, at ham Hernandez har noget i sig, men det kommer vi ikke til at se meget til, hvis vi henter Villa, eller et andet stort navn. Det var fedt da vi havde Yorke, Cole, Sheringham og Solskjær, men der var heller ingen af dem, der var decideret superstjerner som f.eks. Villa eller Benzema.

Hvad så hvis Rooney er ude i 4 måneder, tror du så vores talenter kan sikre os pokaler?

Du vil ikke risikere en ny Berbatov - jamen så kan jeg ligeså godt sige, at jeg heller ikke vil risikere en ny Veron. Nu ved jeg ikke hvem den kreatør du efterspørger kunne være??? Men denne type er heller ikke billig.

MC86
15-05-2010, 22:23
Sidder og ser Milan - Juvenus. Ronaldinho er lige blevet skiftet ud. Han tog afsked med fansne, og spillerne da han blev skiftet ud. Så noget tyder på han ikke forlænger. Kunne han være en mulighed? Han er jo ikke for dyr så.

PS. Pato er virkelig en fornøjelse at se, og er Ronaldinho også. Ronaldinho har også lavet 2 flotte mål idag.

snegl
15-05-2010, 22:45
Vi vil i mine øjne godt kunne spille en 4-4-2, også mod store hold hvis vi køber David Silva. Han er nok den spiller, som jeg ser som mest allround og mindst hæmmet af den offensive rolle, af mulige kreative spillere på markedet, og hvis det er en 7-10 mål minimum vi mangler + en masse assists, så er han oplagt. Overordnet set vil vi med Silva + en ny angriber måske, kunne spille temmelig homogent, og måske endda få Silva til at overlappe på sjove måder ude på venstrefløjen imens Nani, Evra er på banen. Men ja, det vil nu gøre det hele lettere hvis vi får en angriber der matcher Rooneys scoringsrate også, selvom jeg tror han vil kunne linke rimelig godt op med fx Berbatov i hopla.

VDS
Rafael/Neville - Vidic - Rio - Evra
Valencia - Hargreaves/Scholes - Silva - Nani
Rooney - Ny angriber / Berbatov / Macheda / Hernandez

Dines
15-05-2010, 23:36
Ronaldinho er stadig en klasse spiller, det kan man ikke benægte. Men han er ved at blive gammel, og jeg mener hellere, at vi bør satse på ungt og frisk blod i stedet for at hentet en spiller ind få fremtidsperspektiver. Iøvrigt er jeg ikke meget for at hente spillere, der tidligere har afvist os. Den eneste, jeg på det punkt, kan strække mig med, er Benzema. Han ville passe perfekt her.

snegl
16-05-2010, 00:24
Rent hypotetisk (Jeg er også selv afvisende over for Ronaldinho, men): Gad vide hvordan Ronaldinho og Rooney vil fungere? På sit højeste niveau - og det er Ronaldinho nok ikke længere, ville jeg mene at de ville matche hinanden perfekt.

robinho
16-05-2010, 07:39
Rent hypotetisk (Jeg er også selv afvisende over for Ronaldinho, men): Gad vide hvordan Ronaldinho og Rooney vil fungere? På sit højeste niveau - og det er Ronaldinho nok ikke længere, ville jeg mene at de ville matche hinanden perfekt.

Altså rent målmæssigt, vil vi kunne finde andre som også kan scorer det antal mål som ronaldinho ligger og laver.

Det han kan bidrage med som meget få kan, det er det der vanvittige overblik. Han ser nogle afleveringer meget få gør. Med 3 hurtige folk som rooney, valencia og nani ville ronaldinho virkelig kunne ligge nogle dybdebolde.

Jeg er ikke 100 % mod ideen med et køb af ronaldinho. Jeg vil dog påpege at prisen skal være rigtig. Jeg mener stadig han har noget at gi´.

Glory Man United
16-05-2010, 07:42
VDS
Rafael/Neville - Vidic - Rio - Evra
Valencia - Hargreaves/Scholes - Silva - Nani
Rooney - Ny angriber / Berbatov / Macheda / Hernandez

Selvom vi spiller mod "svagere" hold, skal der altså vindes dueller på midten. Og med to mand, hvor Silva er den ene, er fysikken for svag. Kan du ikke lide Fletcher?

Kasper United
16-05-2010, 08:41
Jeg har også fulgt Ronaldinho, og han har været klasse i denne sæson. Han har reddet AC Milan adskillige gange og har afgjort mange kampe til deres fordel. Jeg tror endda, det er noget med, han har scoret 12 mål og har lavet 15 assist i Serie A.
Men jeg holder mig nok også mest til, at vi får fat i nogle talentfulde unge spillere.

RAppel
16-05-2010, 09:17
Klassesppiller, uden tvivl, men det er ikke i centerforsvaret vi mangler folk imo

http://www.caughtoffside.com/2010/05/16/manchester-united-ready-to-make-move-for-22m-rated-italian-international-chiellini-targeted-by-old-trafford-boss/

Glory Man United
16-05-2010, 09:23
Klassesppiller, uden tvivl, men det er ikke i centerforsvaret vi mangler folk imo

http://www.caughtoffside.com/2010/05/16/manchester-united-ready-to-make-move-for-22m-rated-italian-international-chiellini-targeted-by-old-trafford-boss/

Det ved vi jo ikke endnu....jeg har en bad feeling mht Vidic

schousboe9
16-05-2010, 09:29
Buffon leaves future up in the air (http://www.football-italia.net/may16d.html)

NzCul-x4Vic

Kasper United
16-05-2010, 09:59
Det ved vi jo ikke endnu....jeg har en bad feeling mht Vidic

Den tanke har også strejfet mig..

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/16/1926842/manchester-united-looking-to-make-double-swoop-for-marco

- Det håber jeg godt nok ikke! Diarra kan gå, men det skal være for meget mindre penge, og jeg mener ikke engang, vi har særlig meget brug for ham. Og nej, køb ikke Borriello. Ham har vi slet ikke brug for.

Acsadac
16-05-2010, 10:08
Borrielo skal bare holde sig langt væk.

Sælg Carrick og Berbatov og køb Milner og Rodwell. Så er vi klar til at jagte.

Det eneste fornuftige jeg kunne se i at købe Borrielo ville være hvis han skulle erstatte Owen samtidig med et salg af Berbatov.

Håber SAF køber ind efter om det skal hedde 4-4-2 eller 4-3-3.. Og please vælg 4-3-3.

Kasper United
16-05-2010, 10:37
Buffon leaves future up in the air (http://www.football-italia.net/may16d.html)

NzCul-x4Vic

Haha:lolol::haha:

MadsG
16-05-2010, 11:39
Rent hypotetisk, hvad ville folks holdning være til Kaká, hvis man kunne få ham billigt?

United DK
16-05-2010, 11:59
Rent hypotetisk, hvad ville folks holdning være til Kaká, hvis man kunne få ham billigt?

Kunne vi få ham i hans Milan-form billigt, så vil jeg have svært ved at sige nej.

KingK
16-05-2010, 12:00

Efter boneren har lagt sig, vil min holdning være: Si Senór, Yes Sir og ja tak, ja tak og JA TAK..

Klassespiller i en klasseløs klub desværre..

snegl
16-05-2010, 12:05
Selvom vi spiller mod "svagere" hold, skal der altså vindes dueller på midten. Og med to mand, hvor Silva er den ene, er fysikken for svag. Kan du ikke lide Fletcher?

Jeg HADER FLETCHER OG HÅBER HAN BRÆKKER BENET........... Nej, synes egentlig han er fin - jeg ser ham bare stadig som manglende det sidste teknisk. Men han er meget bevægelig og har oppet sig enormt.

Men ja, til mit forsvar vil jeg sige at Chelsea klarer den fint med nogle gange at spille med 2 offensive midtbaner og samtidig 3 angribere mod svagere hold. Det hele handler om at være i boldbesiddelse, og have et stærkt forsvar, og der tror jeg at en Hargreaves eller Fletcher vil give god plads til David Silva - som jeg iøvrigt ikke ser som så slem fysisk igen til trods for hans højde. Han behøves nødvendigvis heller ikke ligge som ren offensiv midt. Jeg ved ihvertfald at han for Spanien under EM spillede lidt samme position som Valencia, hvor han både var med fremme og tilbage. Det må også kunne lade sig gøre inde midt på.