PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

NtotheT
21-03-2010, 22:12
Han ligner ikke en på 16 (hvordan sådan en så lige præcis ser ud?), men sådan er det jo nogengange, nogen ser ældre ud end de er, mens andre ser yngre ud end de er, og indtil andet er bevist, så er han født d. 13. maj 1993, og er 16 år. Rooney lignede heller ikke umiddelbart en knægt på 16, da han lavede det her mål:

Svaret er her:

http://www.musikplakaten.dk/wp-content/uploads/2008/08/x-factor-vinderen-martin.jpg
- Læg mærke til charmekluden!

United DK
21-03-2010, 22:17
Ham Martin ligner mere en på 12. Kun charmekluden får ham til at se ældre ud.

NtotheT
21-03-2010, 22:19

Jeg vidste, at han havde snydt til X-factor!

Michael
21-03-2010, 22:32

http://img87.imageshack.us/img87/9968/migox7.jpg

Endnu et eksempel på snyd med alderen!!

NtotheT
21-03-2010, 22:39

Hvorfor vidste jeg, at den ville dukke op? :D

snegl
21-03-2010, 23:23

:lolol::lolol:

Thomas
22-03-2010, 13:50
HAHA :D oh, wait a minute..

Lorensen
22-03-2010, 14:36
Hvorfor vidste jeg, at den ville dukke op? :D

Ja den havde vi vidst alle set komme. Men det gør det ikke mindre sjovt :D

Det billede er en del af oldtrafford.dk's historie!

NtotheT
22-03-2010, 15:36
Ja den havde vi vidst alle set komme. Men det gør det ikke mindre sjovt :D

Det billede er en del af oldtrafford.dk's historie!

Amen, vi burde lægge den ud på forsiden af oldtrafford.dk/forum. Thomas, a living forum legend.

iMads
22-03-2010, 22:29
Jeg vil virkelig gerne have Joe Cole på en fri transfer! Han er virkelig en fantastisk spiller, og stortset den eneste Chelsea spiller jeg synes om.. Men ja, det ender nok med City giver ham 5 milliarder om ugen, så han skifter til dem!

MosaverB
22-03-2010, 22:32
Jeg vil virkelig gerne have Joe Cole på en fri transfer! Han er virkelig en fantastisk spiller, og stortset den eneste Chelsea spiller jeg synes om.. Men ja, det ender nok med City giver ham 5 milliarder om ugen, så han skifter til dem!
:lolol::lolol:

Thomas
22-03-2010, 23:11
Amen, vi burde lægge den ud på forsiden af oldtrafford.dk/forum. Thomas, a living forum legend.

Det billede er taget for tre år siden!

NtotheT
23-03-2010, 00:03
Det billede er taget for tre år siden!

Fortiden æder en! Queer-power ftw!

BANDINO
23-03-2010, 08:18
http://www.bold.dk/nyt/Coles-Chelsea-forhandlinger-brudt-sammen

Cole på en fri transfer? Jeg har skrevet om det før at jeg tror det ville være et kæmpe scoop, og en god forstærkelse til vores midt bane når SAF gerne vil spille 4-3-3 + at manden også kan bruges på kanten!

http://www.bold.dk/nyt/Balotelli-provokerer-i-Milan-troeje

Hvad siger Folk til en evt. Balotelli transfer? Ved godt knægten ikke har verdens bedste diciplin, men under SAF's vinger tror jeg sku der kunne ske noget stort! Han oser langt væk af talent, og tror på at han kunne blive en fantasktisk offensiv satsning!

RAppel
23-03-2010, 08:34
Joe Cole = Ja tak, selvom han dog har været skuffende efter han er kommet tilbage efter sin skade.

Balotelli = Nej tak, han er sgu for meget af det gode.

Corns 7400
23-03-2010, 08:53
nej tak, til joe cole..

Clemme
23-03-2010, 09:11
Det rygtes at Chelsea vil muge ud i truppen til sommer.
Håber satme han er en af dem der ryger, for han er mere end velkommen i United.

Specielt om det på fri transfer. Om lønen så er for høj er måske ......
Og han vil næsten være sikker på en fast plads på venstre fløjen. Det næsten kun Nani han skal slås med. Og så Giggs om han fortsætter.
Cole ville være perfekt til at tage over for Giggs.

Edit. Men om han bliver muget ud, så er det sku nok en anden Manchester klub som vil betale.

Manager Ferguson
23-03-2010, 10:26
Jeg vil sige at United burde signe Joe Cole. Han er gratis og så synes jeg han nok vil passe ind i truppen. Han er ikke verdensklasse, men jeg synes har har nogle kvaliteter, som vi i united kan bruge. Han er god teknisk og han vil nok blomstre op i united.

Han vil styrke bredden i truppen, men det er dog et spørgsmål om der bliver for mange fløjspillere. Men han er gratis, så jeg vil helt sikkert synes at united skulle signe ham.

VonKoblenz
23-03-2010, 10:30
Joe Cole besidder uden tvivl mange gode kvaliteter som vi kan bruge. Så en fri transfer på ham? Jo tak, hvorfor ikke?

Balotelli kan godt smutte, vi kan ikke bruge en udiciplineret ung mand, som tror han kan alt. Han kan forblive under José Mourinho.

Syntes stadigvæk vi skal ud og investerer i en målmand når VDS stopper. Jeg stemmer stadigvæk på René Adler fra leverkusen. Dygtig dygtig målmand.

Manager Ferguson
23-03-2010, 10:47
Synes også vi burde investere i en ny målmand. Det er så et spørgsmål om vi skal gøre det til sommer eller vi skal vente til sommeren 2011. VDS bliver jo ikke ligefrem hurtigere og han kan meget hurtigt få en skade i hans alder. Jeg hælder dog mest til Akinfeev. Han virker meget rutineret i hans alder og han er allerede anfører, så ham synes jeg vi skulle hente.

Vi får Smalling til sommer og hvis Vidic ikke tager afsted og Ferdinand holder sig fri for skader, synes jeg vi er godt dækket ind.

Der har været meget snak om, at vi skal hente en mere kreativ og offensiv midtbanespiller. Det synes jeg også vi skal, men vi har bare mange i forvejen. (Giggs), Scholes, Carrick, Anderson, Hagraves, Gibson, Fletcher. Men synes en spiller som gibson skulles sælges. Han er jo kun i truppen pga, at han er af egen talent avl. Scholes og giggs stopper nok snart, så en Hamsik eller Gourcuff.

I den mere offensive del, ville jeg have det meget dårligt med hvis en Rooney skulle blive skadet. En Benzema som fuldstændigt er gået i stå i Real virker som et potentielt køb.

Igen er David Silva linket til United. http://indkast.dk/index.php?nyhed=64247
Synes virkelig vi burde signe ham, for han er verdensklasse. Han vil passe perfekt ind i et 4-3-3 eller 4-5-1 system.
Hvis vi signer Joe Cole synes jeg vi måske skulle spare pengene, men Silva er virkelig verdensklasse.

robinho
23-03-2010, 11:17
Joe Cole besidder uden tvivl mange gode kvaliteter som vi kan bruge. Så en fri transfer på ham? Jo tak, hvorfor ikke?

Balotelli kan godt smutte, vi kan ikke bruge en udiciplineret ung mand, som tror han kan alt. Han kan forblive under José Mourinho.

Ja det med at balotelli tror han kan det hele, det kan Mourinho jo nok godt sætte sig ind i

Glory Man United
23-03-2010, 11:58
Synes også vi burde investere i en ny målmand. Det er så et spørgsmål om vi skal gøre det til sommer eller vi skal vente til sommeren 2011. VDS bliver jo ikke ligefrem hurtigere og han kan meget hurtigt få en skade i hans alder. Jeg hælder dog mest til Akinfeev. Han virker meget rutineret i hans alder og han er allerede anfører, så ham synes jeg vi skulle hente.

Vi får Smalling til sommer og hvis Vidic ikke tager afsted og Ferdinand holder sig fri for skader, synes jeg vi er godt dækket ind.

Der har været meget snak om, at vi skal hente en mere kreativ og offensiv midtbanespiller. Det synes jeg også vi skal, men vi har bare mange i forvejen. (Giggs), Scholes, Carrick, Anderson, Hagraves, Gibson, Fletcher. Men synes en spiller som gibson skulles sælges. Han er jo kun i truppen pga, at han er af egen talent avl. Scholes og giggs stopper nok snart, så en Hamsik eller Gourcuff.

I den mere offensive del, ville jeg have det meget dårligt med hvis en Rooney skulle blive skadet. En Benzema som fuldstændigt er gået i stå i Real virker som et potentielt køb.

Synes virkelig vi burde signe ham, for han er verdensklasse. Han vil passe perfekt ind i et 4-3-3 eller 4-5-1 system.
Hvis vi signer Joe Cole synes jeg vi måske skulle spare pengene, men Silva er virkelig verdensklasse.

Så en målmand, en off. midtbanespiller, en kant og en angriber? Ringer du til Glazer?

Acsadac
23-03-2010, 12:52
Så en målmand, en off. midtbanespiller, en kant og en angriber? Ringer du til Glazer?

Good post..

Det er utænkeligt at united køber 4 spillere af den kaliber, med mindre der sker en udrensning i truppen.

Det er klart, at der er nogle muligheder for at få frigivet kapital. Salg af fx Berbatov, Gibson og at Neville og scholes' kontrakter ikke bliver forlænget. Men dette er også nødvendigt for der kommer det antal indkøb som ønskes.

Jeg har dog også den holdning, at truppen pt indeholder for mange middelmådige spillere. Forventer aktivitet på markedet til sommer, men tror ikke rigtig på noget vildt..

snegl
23-03-2010, 13:02
At vi køber en eller to klassespillere til en dyr penge er ikke urealistisk tror jeg. Så vidt jeg forstod på obligationsudstedelsen, har Glazers en mulighed for at bruge ret mange (lånte) penge, da de alligevel ikke kan trække mere end 70 mio pund ud til at betale deres lån.

Det vil jo virke som et typisk, om end lidt forudsigeligt træk, hvis Glazers vil ud og bevise at der er penge nok, og at alt går fint. Det vil uden tvivl overbevise et par godtroende fans, som også troede vi var fornuftigt kørende som klub fordi vi købte Nani, Hargo og Anderson på samme tid, selvom at vi over samme tidsperiode tidligere før Glazer normalt brugte endnu flere penge.

David Silva + en central midtbanespiller er hvad jeg helst ser købt ind. Hvis Hargo så kommer fornuftigt tilbage, kan vi spare pengene, eller bruge dem på en ny fløj.

Kasper United
23-03-2010, 13:05
Good post..

Det er utænkeligt at united køber 4 spillere af den kaliber, med mindre der sker en udrensning i truppen.

Det er klart, at der er nogle muligheder for at få frigivet kapital. Salg af fx Berbatov, Gibson og at Neville og scholes' kontrakter ikke bliver forlænget. Men dette er også nødvendigt for der kommer det antal indkøb som ønskes.

Jeg har dog også den holdning, at truppen pt indeholder for mange middelmådige spillere. Forventer aktivitet på markedet til sommer, men tror ikke rigtig på noget vildt..

Jeg synes, at jeg har læst, at der vil komme en udrensning til sommer, men det er selvfølgelig nok bare et rygte som så mange andre. Alle de rygter om United er i kæmpe pengekrise og skal sælge stjerner osv. sætter gang i mange andre rygter.
Men jeg glæder mig godt nok til sommer, så ser vi hvad der sker, hvis der overhovedet sker noget.

- Og jeg er helt enig i dit sidste afsnit. Jeg mener også, at der er for mange middelmådige spillere, selvom det er dem, der gør vores spillertrup bred, så vi stadig kan overleve med skader. Jeg tror heller ikke, der sker det vilde til sommer, men man har da lov til at håbe :D

RazziC
23-03-2010, 13:09
Hvornår har vi sidst lavet en seriøs udrensning i truppen? Hvornår har vi sidst hentet så mange stjerner i løbet af en sommer? Og hvorfor skulle vi gøre det, selv i tilfælde af at vi ikke vinder hverken CL eller PL?

Man opbygger en trup skridt for skridt, langsomt og med tålmodighed (bare spørg Real Madrid) og Ferguson ved udmærket hvad han har gang i. Et par spillere kan selvfølgelig skydes afsted og det kunne godt tænkes at vi henter en enkelt eller to store profiler hvis prisen er i orden (hvilket den sikkert ikke er) men de der spekulationer er alt for overdrevne.

Tevez
23-03-2010, 13:14

Det ville slet ikke undre mig hvis Fergie var meget passiv i det næste transfervindue. På midtbanen er vi generelt dækket ret godt ind med Hargo, Scholes, Giggs, Fletcher, Carrick og Gibson - måske er det begrænset hvor meget de to gamle kan holde til efterhånden, men der er altså en masse spændende spillere i ungdomsafdelingen. Pogba, Possebon, Petrucci, Eikrem og Morrison er spillere som muligvis vel kan se frem til spilletid på førsteholdet og ja hvis nogle af disse imponerer så er der ingen grund til at investere i nye midtbanespillere og specielt når vi kender Fergies strategi med at involvere så mange unge spilllere som muligt så tror jeg ikke det bliver den centrale midt vi kommer til at forstærke os på i transfervinduet.

Ved ikke med målmand. Synes jeg er meget svært at spå om, da det self også kommer an på hvor lang tid vi regner med at have VDS i truppen.

I Angrebet har vi også en masse spændende spillere: Welbeck, Macheda og specielt Joshua King synes jeg har imponeret meget!. Her synes jeg helt sikkert vi godt kan leve med Berba og Rooney også have talenterne klar ved siden af. Jeg vil dog gerne blankt indrømme at jeg vil juble urealistisk meget hvis vi købte Lukaku - han er satme vild.

Det sted jeg føler vi er svagest er på kanten. Her ville David Silva helt sikker være et godt købt. Tror jeg for den sags skyld også Joe Cole, Mata eller Di Maria ville. Har dog et rigtigt godt øje til Eden Hazard. Wow en spiller. (Ja har åbenbart et godt øje til belgier :D)

schousboe9
23-03-2010, 13:23
Hvornår har vi sidst lavet en seriøs udrensning i truppen? Hvornår har vi sidst hentet så mange stjerner i løbet af en sommer? Og hvorfor skulle vi gøre det, selv i tilfælde af at vi ikke vinder hverken CL eller PL?

2007.

Det var ikke en udrensning som sådan, men vi havde netop kæmpet os tilbage til tronen af engelsk fodbold efter et par magre år, og vi skulle sikre, at vi blev der. Det kunne meget vel blive tankegangen igen til sommer med flere etalerede spillere godt oppe i årene. Årgang '92 tager nok et år mere - Giggs sikkert to - men Scholes, Neville og for den sags skyld VDS skal snart erstattes, så vi kunne meget vel begynde at tænke fremtid igen til sommer, som vi gjorde i '07. Smalling er måske et lille fingerpeg.

Jeg vil ikke sætte andre navne på, for det ender sikkert med nogle komplet uforudsete handler, som f.eks. Anderson, men jeg tror vi henter et par 'udviklingsspillere', der selvfølgelig stadig har niveauet til at gå ind mere eller mindre med det samme.

Ruunee
23-03-2010, 13:55

Hvilke spillere er det præcis I burde renses ud af truppen?
Gibson, jo måske - han er ikke just en yndlings spiller, men tynger han virkelig så meget på budgettet at han ikke skal have chancen for at vise at han kan gøre som Fletcher - at flytte sig fra en udskældt "usexet" marginal spiller, til noget fremragende.

Neville? Før jul havde jeg helt klart dømt ham ude, men synes pt han er bedst på pladsen - af dem vi har til rådighed. Så lige nu er han meget værdifuld. Selvom han dog stadig beviser at vi er lidt usikre på den plads.

Obertan... tjo, det er for tidligt at sige. Michael Owen... tjo, men er han ikke en meget god joker at have. Berbatov... Jeg siger, giv ham en sæson mere.

Hvis vi skulle gå hen og vinde ligaen iår, så vil jeg påstå at det netop er på grund af at vores trup er bredere end de andres. At Park, Evans, Neville, Rafael, Kuz o.a., har formået at komme ind og levere noget rimeligt, når andre var skadede.

Rense ud? Kun hvis vi får tilført nogle rigtig stærke spillere - ikke hvis det går ud over breden.

Pils
23-03-2010, 14:07
Det vil jo virke som et typisk, om end lidt forudsigeligt træk, hvis Glazers vil ud og bevise at der er penge nok, og at alt går fint. Det vil uden tvivl overbevise et par godtroende fans, som også troede vi var fornuftigt kørende som klub fordi vi købte Nani, Hargo og Anderson på samme tid, selvom at vi over samme tidsperiode tidligere før Glazer normalt brugte endnu flere penge.

Jeg tror faktisk, at United går ud og bruger en utrolig sum penge hvis Glaziers stadig ikke vil sælge til sommer. Som du selv skriver er det et forudsigeligt træk, men oven på alle de negative historier der har været omkring Uniteds økonomiske status over de seneste måneder, så har Glaziers virkelig brug for at få nogle positive historier ind over klubben. Dette kan de gøre ved at købe nogle klasse spillere, og der er helt sikkert mange som vil falde for at dette er et tegn på at det hele kører på skinner som Gill har sagt flere gange.

United DK
23-03-2010, 14:57
Først og fremmest synes jeg vi skal have solgt nogen, før vi køber nogen nye, for vi har i forvejen en enorm trup. Vi får helt sikkert Smalling, dernæst kommer en Cleverley tilbage fra Watford, og jeg tror Ferguson vil se ham an næste sæson. Det er to "nye" spillere, der får en (mindre?) rolle på 1. holdet næste sæson. Henter vi så Joe Cole, så er vi oppe på tre, og så er det vel egentlig også det. En ny målmand mener jeg sagtens kan vente til næste sommer, for som jeg før har nævnt, så tror jeg ikke på idéen med, at vi lige henter Lloris, Akinfeev, Adler eller en fjerde, og så lade dem være reserve for VDS, for vi snakker om tre 1. valg for deres respektive lande, og de bliver i hvert fald ikke nr. 1, for så kender jeg en hollænder, der ville blive godt gammeldags sur, hvis han skal overlade scenen til en grønskolling.

Manager Ferguson
23-03-2010, 15:28

Jeg har på intet tidspunkt sagt, at de skulle købe 4 spillere, hvilket jeg heller ikke synes de skulle gøre. Hvis United signer Joe Cole behøves silva jo ikke. Hvis VDS føler han kan klare et år mere køber vi nok heller ik Akinfeev. Men man burde da nok investere i en angriber som Benzema, som både kan agere på fløjen og på strikerpositionen. Hvis United så købte Benzema, synes jeg så heller ikke man burde købe Hamsik eller Gourcuff.

Men 1 eller 2 gode spillere burde man nok investere i .

FRL
23-03-2010, 15:30
Det ville slet ikke undre mig hvis Fergie var meget passiv i det næste transfervindue. På midtbanen er vi generelt dækket ret godt ind med Hargo, Scholes, Giggs, Fletcher, Carrick og Gibson - måske er det begrænset hvor meget de to gamle kan holde til efterhånden, men der er altså en masse spændende spillere i ungdomsafdelingen. Pogba, Possebon, Petrucci, Eikrem og Morrison er spillere som muligvis vel kan se frem til spilletid på førsteholdet og ja hvis nogle af disse imponerer så er der ingen grund til at investere i nye midtbanespillere og specielt når vi kender Fergies strategi med at involvere så mange unge spilllere som muligt så tror jeg ikke det bliver den centrale midt vi kommer til at forstærke os på i transfervinduet.

Ved ikke med målmand. Synes jeg er meget svært at spå om, da det self også kommer an på hvor lang tid vi regner med at have VDS i truppen.

I Angrebet har vi også en masse spændende spillere: Welbeck, Macheda og specielt Joshua King synes jeg har imponeret meget!. Her synes jeg helt sikkert vi godt kan leve med Berba og Rooney også have talenterne klar ved siden af. Jeg vil dog gerne blankt indrømme at jeg vil juble urealistisk meget hvis vi købte Lukaku - han er satme vild.

Det sted jeg føler vi er svagest er på kanten. Her ville David Silva helt sikker være et godt købt. Tror jeg for den sags skyld også Joe Cole, Mata eller Di Maria ville. Har dog et rigtigt godt øje til Eden Hazard. Wow en spiller. (Ja har åbenbart et godt øje til belgier :D)

Helt enig i størstedelen af hvad du skriver!
Syne vi har en masse spændende talenter i de yngre rækker, men mener godt vi kunne købe enten Hamsik eller Gourcufff, da begge er utroligt spændende samt offensivt orienterede, noget som virkelig er en mangelvare på vores hold.

Samtidig er jeg enig i, at Lukaku er for vild, og det ville være en drøm der gik i opfyldelse hvis vi erhvervede ham.

Synes også, at en kant kunne være nødvendigt, da jeg ikke mener to offensivt orienterede kanter er nok ( Nani og Valencia ). Hazard har et enormt potentiale og kunne være rigtig spændende ligesom Mata kunne.

Di Maria tvivler jeg mere på, mest grundet manglen på målscoring - det er trods alt den portugisiske liga han spiller i. Joe Cole mener jeg ikke har imponeret tilstrækkeligt efter sin tilbagekomst og er desuden lidt for gammel, taget i betragtning at han ikke længere har niveauet ( i hvert fald indtil videre ). Silva ville være et virkelig godt køb - forklaring behøves ikke.

Slutteligt mener jeg også, at vi i angrebet skal give de unge en chance (Welbeck, Macheda, Diouf) i stedet for at investere i en ny, nu når vi har Berba og Rooney, såvel som Owen, der dog er godt oppe i årene og for tiden langtidsskadet.

RazziC
23-03-2010, 16:38
2007.

Det var ikke en udrensning som sådan, men vi havde netop kæmpet os tilbage til tronen af engelsk fodbold efter et par magre år, og vi skulle sikre, at vi blev der. Det kunne meget vel blive tankegangen igen til sommer med flere etalerede spillere godt oppe i årene. Årgang '92 tager nok et år mere - Giggs sikkert to - men Scholes, Neville og for den sags skyld VDS skal snart erstattes, så vi kunne meget vel begynde at tænke fremtid igen til sommer, som vi gjorde i '07. Smalling er måske et lille fingerpeg.

Jeg vil ikke sætte andre navne på, for det ender sikkert med nogle komplet uforudsete handler, som f.eks. Anderson, men jeg tror vi henter et par 'udviklingsspillere', der selvfølgelig stadig har niveauet til at gå ind mere eller mindre med det samme.

Snakker vi før 07/08 sæsonen henter vi Nani, Anderson (to unge talenter) samt Hargreaves og Tevez (et par profilerede køb men ikke stjerner af den rang der tales om i tråden her). Vi skiller os af med: Alan Smith, Kieran Richardson, Giuseppe Rossi og Gabriel Heinze, der alle befandt sig mere eller mindre i periferien. Udresning? Det mener jeg ikke.

Der tales om at vi skal skille os af med Neville, Gibson, Nani, Kuszczak, Anderson samt andre marginalspillere, og det er det jeg mener er helt urealistisk. Vi har netop som du nævner investeret i (samt fostret i vores ungdomssystem) nogle spillere som kan tage over for Giggs, Scholes, Neville, VDS m.fl. og derfor virker det usandsynligt at vi skulle afskippe den investering på det her tidspunkt.

At vi skal bygge videre på det grundlag er der ingen tvivl om, men det kommer til at ske gradvist. Jeg tror simpelthen ikke på at vi afskiber så mange centrale spillere og henter en hel horde af verdensstjerne ind.

zhagzi
23-03-2010, 16:53

Lad os nu lige være realistiske. Han får jo 7 mia. om ugen ;)

zhagzi
23-03-2010, 17:01
Joe Cole mener jeg ikke har imponeret tilstrækkeligt efter sin tilbagekomst og er desuden lidt for gammel, taget i betragtning at han ikke længere har niveauet ( i hvert fald indtil videre ).
.

Aaaah. Sheringham var sku heller ikke for ung da vi ervhervede ham.

Og så vil jeg gerne påpege, at hvis så VDS går hen og brækker achilles senen eller noget i den stil, så det sku noget værre noget, med PIG og Ben til at afløse. Det selvfølgelig også 'the case' nu, altså at det kan ske, mener jeg. Men nu hvor VDS kommer op i årene, mener jeg man burde erhverve sig noget bedre til at tage over.

Vil også lige gerne sige jeg er meget enig med Schouseboe9. At Fergie finder nogle uforudsete talenter vil langt fra være første gang, og tror da også det dét som skal til. Det nytter ikke noget vi ligesom mange andre, jagter topspillere. dvs andre klubber jagter Rooney, Vidic, Rafael osv. De vil jo højst sandsynligt blive hos United. De sikre der, de kender det, og klubben har passet på dem.
Loyalitet og Trust, er nok nægleordne nu om dage IMO. Messi vil aldrig forlade Barca. Det hans klub nu. De fandt ham, han kan vinde alt med dem, og der bliver han. At vi så var så uheldige at finde Ronaldo, gøre ham fantastisk, for så at få at vide, at denne fyrs store drengedrøm ikk hed 'Manchester United', men derimod Real Madrid er en sjælden sag.

Vi kunne sagtens have beholdt Beckham fx. Men til manges store skuffelse, komme denne også i stridighed med Alex, og alle ved hvad der så sker. :/

NtotheT
23-03-2010, 17:05
Jeg tænkte lige over noget.

Har vi ikke ca. 900-1000 mio. kr. at købe ind for til sommer? Vi plejer at have de 4-500 hvert år + at Gill påstår, at vi har størstdelen af Ronaldos sum.

Hvis det er sandt, så kunne det være lækkert med at erhverve nogle fremragende spillere, der kan skabe noget nyt. Ikke flere, men en sindssyg dygtig en som Hamsik, Gourcuff, Benzema, Silva eller Ribery.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror, Benzema bliver United-spiller til sommer.

Kasper United
23-03-2010, 17:30

Har vi ikke ca. 900-1000 mio. kr. at købe ind for til sommer? Vi plejer at have de 4-500 hvert år + at Gill påstår, at vi har størstdelen af Ronaldos sum.

Hvis det er sandt, så kunne det være lækkert med at erhverve nogle fremragende spillere, der kan skabe noget nyt. Ikke flere, men en sindssyg dygtig en som Hamsik, Gourcuff, Benzema, Silva eller Ribery.

Det kunne den være en drøm, som gik i opfyldelse, hvis vi havde omkring 900 -1000 mio. Og endnu en drøm, hvis din fornemmelse taler sandt, at vi får Benzema eller bare en af de andre du nævner.

schousboe9
23-03-2010, 17:35
Snakker vi før 07/08 sæsonen henter vi Nani, Anderson (to unge talenter) samt Hargreaves og Tevez (et par profilerede køb men ikke stjerner af den rang der tales om i tråden her). Vi skiller os af med: Alan Smith, Kieran Richardson, Giuseppe Rossi og Gabriel Heinze, der alle befandt sig mere eller mindre i periferien. Udresning? Det mener jeg ikke.
Jeg mener nu ikke, at hverken Gourcuff, Benzema, Di Maria, Lloris, Akinfeev, Hamsik, Balotelli eller Silva er større stjerner idag end de fire var i '07. Hvad har de opnået? Men det er vel en smagssag - og i bund og grund en ligegyldig diskussion. :)

Mht. til det ene store stjerneindkøb efter det andet, så sker det ikke, for det er ganske enkelt ikke stilen i United. Det har det aldrig været, og det bliver det heller aldrig, som du også selv er inde på. Vi henter til tider et enkelt stort navn, som med Verón og til dels van Nistelrooy, men ellers henter vi aldrig etablerede spillere i den forstand.

Ellers siger jeg jo netop også, at der ikke var tale om en decideret udrensning i 2007. :)

ChristianR
23-03-2010, 17:37

Det er der jo ikke nogen, der ved - Men jeg ville nu ikke regne med det, hvis jeg var dig.

Det er næppe sådan, at der er et bestemt transferbudget, som tilføjes en halv milliard hver sommer plus eventuelle transferindtægter. Det har Uniteds inkøbspolitik aldrig båret præg af, og det er næppe tilfældet i den økonomiske situation, vi sidder i pt.

Min opfattelse er, at SAF kan komme til ledelsen, hvis han ønsker en spiller, og så snakker man om det derfra. Desuden tror jeg SAF har stor indflydelse på, hvad den enkelte spiller bør koste m.m.

Med andre ord, så bliver der ikke sagt. "Værs'go Alex, her er en lille milliard. Have fun"

NtotheT
23-03-2010, 17:58
Jeg mener nu ikke, at hverken Gourcuff, Benzema, Di Maria, Lloris, Akinfeev, Hamsik, Balotelli eller Silva er større stjerner idag end de fire var i '07. Hvad har de opnået? Men det er vel en smagssag - og i bund og grund en ligegyldig diskussion. :)

Mht. til det ene store stjerneindkøb efter det andet, så sker det ikke, for det er ganske enkelt ikke stilen i United. Det har det aldrig været, og det bliver det heller aldrig, som du også selv er inde på. Vi henter til tider et enkelt stort navn, som med Verón og til dels van Nistelrooy, men ellers henter vi aldrig etablerede spillere i den forstand.

Ellers siger jeg jo netop også, at der ikke var tale om en decideret udrensning i 2007. :)

Silva har vundet EM og er en vigtig del af Spaniens landshold. Hvis det ikke er bedre end Andersons og Nanis ene gode sæson i Portugal, så ved jeg ikke, hvornår det er godt så.

Ligeledes har Hargo været alle pengene værd. Han spillede en vigtig rolle i vores CL-triumf, hvor han uden problemer udfyldte flere pladser og var særdeles vigtig i vores trumf.

Anderson synes jeg har gjort det godt nok. Han er stadig ung, og han har masser af potentiale.

Tevez var også dygtig, men det blev ødelagt af, at han ikke kunne klare mosten over, at fodbold er konkurrencepræget og begyndte at hulke, da Berba kom i stedet for at tage arbejdshandskerne på og kæmpe for sin plads.

Hvis de handler kan blive til dem, vi købte i 2007, så er jeg meget tilfreds. Det var gode handler pånær Nani. Jeg venter til sommer, for at bedømme om han skal blive her, eller om det er raus.

Derudover er jeg heller ikke selv af de store handler, for det er meget sjovere at skabe dem selv - men det burde ikke være nogen hemmelighed, at vi mangler en kreatør. Vi kan jo ikke være 100 % sikre på, at Scholes og Giggs kan blive ved med at præstere. Især hvis vi antog, at Giggs i næste sæson spiller elendigt, og at Scholes er skadet, så er vi mere eller mindre på spanden, når vi skal møde kompakte hold i Europa eller, når vi er på udebane i PL mod bundholdene.

Hvis vi kan finde en hamrende dygtig spiller - der har stjernestatus og koste meget - som kan udfylde det tomrum for mange penge er jeg ikke imod det, for det er det, vores første prioritet burde være.

Det er der jo ikke nogen, der ved - Men jeg ville nu ikke regne med det, hvis jeg var dig.

Det er næppe sådan, at der er et bestemt transferbudget, som tilføjes en halv milliard hver sommer plus eventuelle transferindtægter. Det har Uniteds inkøbspolitik aldrig båret præg af, og det er næppe tilfældet i den økonomiske situation, vi sidder i pt.

Min opfattelse er, at SAF kan komme til ledelsen, hvis han ønsker en spiller, og så snakker man om det derfra. Desuden tror jeg SAF har stor indflydelse på, hvad den enkelte spiller bør koste m.m.

Med andre ord, så bliver der ikke sagt. "Værs'go Alex, her er en lille milliard. Have fun"

Nej, det har du selvfølgelig ret i. Men jeg synes bare, at jeg engang læste, at Gill sagde, at United pr. sommertransfervindue har omkring 4-500 mio. kr. til rådighed. Og når han derudover hele tiden snakker om, at vi har størstedelen af Ronaldos salgssum, så troede jeg bare, at vi havde en lille milliard at købe for - ikke fordi jeg håber, at vi bliver de nye Real Madrid, der køber til højre og venstre, men det er godt, hvis vi ved, at vi har pengene, hvis nu en Ribery, Silva, Benzema osv. er til salg og at vi ved, at de ligger i den dyre ende.

Hr Hansen
23-03-2010, 18:24
Nej, det har du selvfølgelig ret i. Men jeg synes bare, at jeg engang læste, at Gill sagde, at United pr. sommertransfervindue har omkring 4-500 mio. kr. til rådighed. Og når han derudover hele tiden snakker om, at vi har størstedelen af Ronaldos salgssum, så troede jeg bare, at vi havde en lille milliard at købe for - ikke fordi jeg håber, at vi bliver de nye Real Madrid, der køber til højre og venstre, men det er godt, hvis vi ved, at vi har pengene, hvis nu en Ribery, Silva, Benzema osv. er til salg og at vi ved, at de ligger i den dyre ende.

Og det ville være endnu bedre hvis alle de klubber som vi skulle købe stjerner af også vidste vi havde pengene!:titte:

Ej, spøg til side. Jeg kunne godt ønskene mig en klasse Wing ( Silva, Di Maria osv) og så kommer resten af indkøbene an på salg og pension

NtotheT
23-03-2010, 18:28
Og det ville være endnu bedre hvis alle de klubber som vi skulle købe stjerner af også vidste vi havde pengene!:titte:

Ej, spøg til side. Jeg kunne godt ønskene mig en klasse Wing ( Silva, Di Maria osv) og så kommer resten af indkøbene an på salg og pension

Klassewing, og så nævner du Angel Di Maria? :) Måske er det mig, der er en kæmpe flueknepper nu, men jeg ville hellere kalde ham for et kæmpetalent :)

NtotheT
24-03-2010, 12:51
Jeg bliver sikkert banned for at reklamere så meget for ham, men jeg er så vild med den spiller. 16 år og topscorer i Belgien. Hans kvaliteter lige nu er gode, og vi kunne godt bruge ham i United allerede nu som 3. valg. Lidt Fergie-magic ville omdøbe ham til den vildeste goalgetter.

Se alle hans mål fra i år. Ps. Jeg ved godt, at holdene i Belgien har kegleforsvar, men han gør det også i EL. Det er altså ikke dårligt, når man kun er 16 år. Hvis han kan blive bare 80 % af Drogba, ville det være vildt.

P0DY0Su1qu0

Fergie, sign him up!

Acsadac
24-03-2010, 13:09
Lukaku i stedet for Owen ville være genialt.

Derudover tror jeg ikke på de store udskiftninger, med mindre der kommer nogle afgange. Det værste tilfælde ville være hvis både Hargo og Scholes sagde stop. Det ville kræve et køb af mindst én central midt. Dette kunne fx være Van der Vaart, Goucruff e.lign..

Men de som snakker om indkøb i milliard størrelsen, det sker aldrig, og burde heller ikke være nødvendigt.

Principielt mangler vi egentlig ikke noget. Problemet er, at vi har mange spørgsmålstegn i truppen. Så vi har på sammetid en super trup og en sårbar trup.

Hvilken sæson får Hargo, Neville, Obertan, Diouf, Owen, Nani og Gibson? Får de en god sæson skal vi bare fortsætte, stoler vi ikke på dem, så skal der hentes bedre alternativer.

Kasper United
24-03-2010, 13:55
Men er der nogen, som har en idé om, hvad Lukaku koster. Alle storklubber i hele Europa må være meget interesseret i ham = Han koster klejner.

Jeg tror ikke, at 200 mio. kan gøre det, hvis han fortsætter sin målstime, som han stort set har gjort hele sæsonen..

Sommetider sker der det, at sådan nogle spillere går i stå. Det er selvfølgelig sådan med alle, men jeg vil også gerne se ham dominere i en større klub, før vi køber ham til mange penge.

Desuden bliver han nok heller ikke stamspiller på førsteholdet, hvis han skifter til os til sommer, og så stopper udviklingen, optimismen og selvtilliden måske, som han har i øjeblikket.

schousboe9
24-03-2010, 14:48
Men er der nogen, som har en idé om, hvad Lukaku koster. Alle storklubber i hele Europa må være meget interesseret i ham = Han koster klejner.

Jeg tror ikke, at 200 mio. kan gøre det, hvis han fortsætter sin målstime, som han stort set har gjort hele sæsonen..

Sommetider sker der det, at sådan nogle spillere går i stå. Det er selvfølgelig sådan med alle, men jeg vil også gerne se ham dominere i en større klub, før vi køber ham til mange penge.

Desuden bliver han nok heller ikke stamspiller på førsteholdet, hvis han skifter til os til sommer, og så stopper udviklingen, optimismen og selvtilliden måske, som han har i øjeblikket.

Så skal han da også bare have lov at blive i Belgien.

Interessen omkring ham vil selvfølgelig presse prisen lidt, men Anderlecht vil have svært ved sige nej allerede ved 100 mio.

NtotheT
24-03-2010, 14:52

Som Schousbø siger det, så tror jeg godt man kan hente ham mellem 80-100 mio. kr.. Den pris er god nok til Lukaku, men heller ikke en krone mere. Medmindre Chelsea, City eller Real kommer og byder 150-200, så burde han erhverves for 80-100 højest!

Men vi skal nok vente nogle år. Hans far, Roger, og Romelu selv, har udtalt, at han venter til han er 18, fordi han gerne vil gerne gøre sit gymnasie færdigt.

Gad vide, hvor meget fravær han har ...

Kasper United
24-03-2010, 14:52
Så skal han da også bare have lov at blive i Belgien.

Interessen omkring ham vil selvfølgelig presse prisen lidt, men Anderlecht vil have svært ved sige nej allerede ved 100 mio.

100 mio.?

Ingenting er sikkert, men jeg synes, at det lyder som alt for lidt.
- Anderlecht burde at vide, at United ikke er den eneste storklub, som er interesseret i ham (hvis de overhovedet er).
Men for 100 mio. så kan du bare komme Lukaku.

schousboe9
24-03-2010, 14:54
Som Schousbø siger det ...

:Smackden:

RAppel
25-03-2010, 10:40
http://www.bold.dk/nyt/Cole-vil-lytte-til-andre-tilbud

Så skulle der være mulighed for at forhandle med ham, men jeg er i tvivl om vi skal gå efter ham. Synes han er skuffende når jeg ser ham og han spiller ikke fast for Chelsea. Kan vi bruge en reserve? Men han er/var god!

Glory Man United
25-03-2010, 10:53
Ofte ser man at en spiller blomstrer op ved et klubskifte, men hvis Cole tror han kan blive lønførende i vores klub, så er det goodbyerut

ChristianR
25-03-2010, 11:35
Ofte ser man at en spiller blomstrer op ved et klubskifte, men hvis Cole tror han kan blive lønførende i vores klub, så er det goodbyerut

Muligvis skal han ikke være lønførende. Ikke desto mindre står en spiller med en fri transfer dog langt stærkere i en lønforhandlingssituation, når alternativer koster +100 millioner, før lønnen skal betales.

schousboe9
25-03-2010, 11:41
Hvis Joe Cole er frisk på et skifte nordpå og forlanger omkring 80 kg om ugen, så er der i min bog ingen undskyldninger for ikke at slå til.

Som ChristianR siger er alternativerne langt dyrere og sandsynligvis ikke englændere, hvilket jeg synes i dén grad også taler for et 'køb' af Joe Cole. Han har været svingende for Chelsea, ja, men det er altså efter en længere skadspause og på et hold, der ikke just har fungeret optimalt, siden det kom frem, at Terry havde haft "fingeren" lidt for langt nede i "kagedåsen".

MC86
25-03-2010, 13:21

Så skulle der være mulighed for at forhandle med ham, men jeg er i tvivl om vi skal gå efter ham. Synes han er skuffende når jeg ser ham og han spiller ikke fast for Chelsea. Kan vi bruge en reserve? Men han er/var god!

Vil helt klart mene vi sagtens kan bruge ham:) Synes han er så klasse, også er han englænder.

Glory Man United
25-03-2010, 13:27
Muligvis skal han ikke være lønførende. Ikke desto mindre står en spiller med en fri transfer dog langt stærkere i en lønforhandlingssituation, når alternativer koster +100 millioner, før lønnen skal betales.
Hvis Joe Cole er frisk på et skifte nordpå og forlanger omkring 80 kg om ugen, så er der i min bog ingen undskyldninger for ikke at slå til.

Jeg forstår selvfølgelig godt, hvor I vil hen. Men der er altså et men: hvis Cole får en af de højeste løninger, vil andre (der har spillet længe og VUNDET TROFÆER) muligvis være utilfredse. Jeg tror ikke ligefrem Ballack er omklædningsrummets mest populære i Chelsea, og det er præcis samme situation. Der sagde vi fra.

Paaske
26-03-2010, 17:23
Indkøbsliste som jeg håber:
1. En målmand: Hugo Lloris eller Akinfeev
2. En venstrekant: Ashley Young, ville passe perfekt ind i vores spil eller måske D. Silva.
3. En backup angriber eller en stjerne angriber: Måske David Villa.

Hvad mener i?

Hvem skal vi købe??

dannigizmo
26-03-2010, 19:12
Indkøbsliste som jeg håber:
1. En målmand: Hugo Lloris eller Akinfeev
2. En venstrekant: Ashley Young, ville passe perfekt ind i vores spil eller måske D. Silva.
3. En backup angriber eller en stjerne angriber: Måske David Villa.

Hvad mener i?

Hvem skal vi købe??

Er enig i, at vi snart skal begynde at kigge efter en ny keeper, med mindre Fergie for alvor mener, at Kusczcak er stærk nok til at tage over for van der Sar.

Kan dog ikke se, hvad vi skal med endnu en kantspiller. Vi har Nani, Park, Obertan og Tosic, der kan spille den venstrefløj. Jeg håber og tror meget på, at vi satser på en af dem fremover. Også selvom det formentlig bliver Nani som førstevalget.

Ligeledes kan jeg ikke se, hvad vi skal have en ny angriber for. Hvis Owen ikke kommer tilbage, har vi stadig Rooney og Berba som fast makkerpar med Macheda, Diouf og Welbeck som udskiftere. En stjerneangriber kommer vel kun, hvis vi sælger Berbatov, og det ser jeg bare ikke ske.

Alt i alt er jeg ikke meget for udskiftninger i transfervinduet, som man måske nok kan høre :D

Flax_Generous
26-03-2010, 19:42
Alt i alt er jeg ikke meget for udskiftninger i transfervinduet, som man måske nok kan høre :D
Tja, enig. Der er meget potentiale og talent i truppen, på stort set alle positioner.

Men der skal måske sælges et par spillere. Må truppen ikke kun være på 25 spillere til næste sæson (plus ungdomsspillere under 21)?

KingK
26-03-2010, 20:02

Jeg skulle personligt køre til Stamford Bridge og køre dig nordpå Joe:devill: Hvor ville han være konge at få fat i - den mand er spækket med klasse! Han er tydeligvis uønsket i Chelsea, og der er kun en klub der matcher hans ambitioner...

SLÅ TIL TAK!:)

Paaske
26-03-2010, 21:13
Er enig i, at vi snart skal begynde at kigge efter en ny keeper, med mindre Fergie for alvor mener, at Kusczcak er stærk nok til at tage over for van der Sar.

Kan dog ikke se, hvad vi skal med endnu en kantspiller. Vi har Nani, Park, Obertan og Tosic, der kan spille den venstrefløj. Jeg håber og tror meget på, at vi satser på en af dem fremover. Også selvom det formentlig bliver Nani som førstevalget.

Ligeledes kan jeg ikke se, hvad vi skal have en ny angriber for. Hvis Owen ikke kommer tilbage, har vi stadig Rooney og Berba som fast makkerpar med Macheda, Diouf og Welbeck som udskiftere. En stjerneangriber kommer vel kun, hvis vi sælger Berbatov, og det ser jeg bare ikke ske.

Jeg mener self. også at det er målmandsposten der først skal købes ind på, men mener stadig vi skal have en backup til Berba og Rooney. Mame Diouf er bare ikke god nok til CHL, hvis Rooney og Berba er skadet til en vigtig kamp.

Fletcherfan
27-03-2010, 05:36
Som der var en, der sagde så er Uniteds både enormt bred, men samtidig også sårbar da vi har mange spørgsmåltegn...

På målmandspladsen fortsætter VDS nok en sæson mere, og jeg tror, at vi godt kan forvente godt målmandsspil fra hans side... Spørgsmålet er nok mere hvor meget han er udenfor med skader...Foster og Kusczcak er ikke gode nok til at spille 40 kampe+ på en sæson så derfor kunne en ny yngre målmand være fin nok...Jeg er ikke så vilde med russeren... Hvordan det så er med de andre ved jeg ikke, men jeg tror altså det bliver rigtig rigtig svært at finde en rigtig klassemålmand, som kan tage over fra VDS lige her og nu...

Forsvaret har vi nok af spillere... Spørgsmålet er så hvor megen kvalitet der er i spillerne... Nev får nok en sæson mere, men han er altså ikke specielt god mere... Derudover har United været enormt hårdt ramt af skader i forsvaret i denne sæson, og det har betydet nogle rimelig store formdyk hos specielt Vidic og Rio... Den næste sæson kan blive afgørende for Rios fremtid i United, han har været meget skadet i sæsonen og har ikke været særligt imponerende når han så endelig har spillet... Så er der Brown, der de sidste sæsonner får ødelagt hver anden sæson af skader, og det betyder, at næste sæson bliver hård for ham... Forhåbentlig får han ikke problemer, men det er nok kun et spørgsmål om tid indtil han stopper... Det er helt sikkert, at han beholder klassen indtil han stopper, men tror ikke det bliver meget mere end 3-4 år mere... Så er der Evra, O'Shea og Evans, som er pålidelige og sikre kort i truppen... Til sommers får vi Smalling og sammen med Cathcart, Fabio, Chester og Corry Evans får de nok enkelte minutter hist og pist, men jeg regner med, at United siger farvel til en eller to... Der er Chester og Cathcart oplagte valg, da J. Evans, Smalling og C. Evans er unge talenter, som nok er foran dem i køen...

Midtbanen er god lige pt. men der er utrolig mange spørgsmåltegn... Kommer Hargo sig ordentligt??? Det synes jeg man kan sætte kraftige spørgsmåltegn ved, og derudover det snart overstået for Giggs og Scholes, som begge to får mindst en sæson mere... Tvivler dog på, at begge imponerer også næste sæson... Anderson er gået lidt i stå og er i en overhængende fare for at ryge ud i sommer, mens Nani, Valencia, Fletcher og Carrick ihvertfald er rimelig sikre... Cleverley og James kommer tilbage fra succesfulde udlån og sammen med Obertan og Morrison og måske Possebon og Gibson vil de blive set an i pre-season... Tror, at en eller to af dem bliver solgt, mens to eller måske tre af disse spillere går på udlån...

Og så er der pladsen, som jeg ser som akillessenen hos United... Godt nok har United Rooney, som er en spiller i verdensklasse med virkelig mange mål i støvlerne... Men derudover er der småt med topklassespillere... Berba har en syg teknik, men han har virkelig ikke slået til, og ryger helt sikkert ud hvis United køber en stjerneangriber... Dog tror jeg han får en sæson mere... Owen har klaret sig langt bedre end jeg havde forventet, men han har stadig ikke været specielt imponerende... Så er der talenterne Welbeck, Macheda, Diouf og King... Hverken Owen eller talenterne er efter min mening gode nok, endnu, som tredje valg... Jeg kan derfor godt forestille mig, at enten Berba eller Owen samt en eller to talenter ryger til sommer... Og på den konto så synes jeg det ser sort ud for Welbeck, som jeg ellers godt kan lide... Et udlån efter flere kampe på førsteholdet er som regel lig med salg kort efter... Og nu har Welbeck desværre ikke haft mulighed for sådan rigtig at imponere i PNE, da han kun fik fire kampe... Angrebet er nok den kæde i United hvor jeg forventer flest afskede når transfervinduet åbner (og da snakker jeg kun om salg)...

Og så er spørgsmålet hvem skal købes osv...
På målmandspladsen tror jeg ikke der bliver købt nogen, og jeg mener heller ikke det er nødvendigt... Og skal der købes så er Akinfeev ikke min nummer et... Jeg er ikke helt sikker med Neuer, Adler og Lloris, men sidsnævnte er nok nummer et hos mig hvis jeg skal vælge en...
Smalling kommer til forsvaret. Udover ham, mener jeg, at United ville have godt med en god venstre back... Det er ikke vigtigt, men jeg tror det ville være godt, da hverken Fabio eller O'Shea har klassen derude (Fabio kommer nok til det, men jeg tror vi skal vente en sæson i hvertfald)...Hvem det skulle være ved jeg så slet ikke, men som sagt så er det ikke så specielt vigtigt, men det ville være godt med en rigtig god backup til Evra...
Der bliver snakket om Joe Cole til midtbanen... Hvis han er gratis så skal han helt klart hentes... Her har vi at gøre med en englænder, der kan slå indlæg, som er to problemer, som er i United... Der er for få englændere og de indlæg, der kommer er elendige... Tror heller ikke der kommer andre til uden så, at Hargo, Giggs og Scholes alle stopper... Så kunne det være godt med Gourcouff eller Hamsik (jeg må dog indrømme, at jeg ikke kender så meget til dem)... Andre spillere, som kan komme til hvis der skulle opstå en "krise"-situation på den centrale midt ville være Pirlo eller Van der Vaart...
Romelu Lukaku ser utrolig spændende ud, og jeg mener det ville være fornuftigt af United at købe ham for så at låne ham tilbage til Anderlecht med det samme så han kan udvikle sig lidt mere og samtidigt få sin uddannelse... Men bliver han købt så er jeg sikker på, at to af Diouf, Macheda, Welbeck og King bliver solgt... Der har også været megen snak om Villa, som helt sikkert er en verdensklasse angriber... Og jeg ville hellere ikke klage om han kom til United, men spørgsmålet er om han passer til United og til PL... Men hvis man fik ham (eller Pato, som er helt utrolig god) så ville det helt sikkert betyde farvel til Berba og måske Owen...

Her er mit bud på køb og salg:
Salg: Gibson, Chester, Possebon og Welbeck...
Køb: Smalling og Cole...

Og undskyld det blev så langt :D

Glory Man United
27-03-2010, 08:11
Og undskyld det blev så langt :D
Denne sætning var det eneste, jeg læste....

tjarligdrengen
27-03-2010, 09:48
Målmand:
Ved ikke helt hvad der sker på målmandsposten. VDS, tager ét år mere, så tror ikke der bliver købt én ny til sommer. Og jeg tror, det skal være i sommer Akinfeev eller Lloris skal hapses, hvis de skal kunne fåes for normale penge... Hvad med vores egen Zieler, kan han ikke være "arvtageren"? Han stod, så vidt jeg husker, helt sindsygt ved U-19VM.
Så mit bud er at der kommer noget "lappeløsning" (Foster/Kuzchak) indtil han er het klar.

Forsvar:
Jeg håber på en "billig" Shawcross eller Kjær, men tror ikke der bliver købt noget der.

Midtbane:
Ønsker mig Silva, Hamsik eller Gourguff (ingen kan stave elle udtale det satans navn!). Tror på en tilføjelse af holdet der, Giggs og Scholes skal, forsøges, at erstattes - tror ikke de spiller meget i næste sæson.
Tror J. Cole smutter til Tottenham eller Shitty.

Angreb:
Tror ikke der sker noget, ville gerne have Higuain eller Benzema - hvis der kommer gang i Cirkus Real, kan det måske være... og så skal vi også slå til.. Men, umiddelbart, hellere en god midt.

United DK
27-03-2010, 10:11
Nu spurgte Flax om det tidligere, men er det fra næste sæson sådan, at man "kun" må have 25 spillere i sin trup, eller hvordan var det med de regler?

Kasper United
27-03-2010, 10:15
Målmand:
Ved ikke helt hvad der sker på målmandsposten. VDS, tager ét år mere, så tror ikke der bliver købt én ny til sommer. Og jeg tror, det skal være i sommer Akinfeev eller Lloris skal hapses, hvis de skal kunne fåes for normale penge... Hvad med vores egen Zieler, kan han ikke være "arvtageren"? Han stod, så vidt jeg husker, helt sindsygt ved U-19VM.
Så mit bud er at der kommer noget "lappeløsning" (Foster/Kuzchak) indtil han er het klar.

Forsvar:
Jeg håber på en "billig" Shawcross eller Kjær, men tror ikke der bliver købt noget der.

Midtbane:
Ønsker mig Silva, Hamsik eller Gourguff (ingen kan stave elle udtale det satans navn!). Tror på en tilføjelse af holdet der, Giggs og Scholes skal, forsøges, at erstattes - tror ikke de spiller meget i næste sæson.
Tror J. Cole smutter til Tottenham eller Shitty.

Angreb:
Tror ikke der sker noget, ville gerne have Higuain eller Benzema - hvis der kommer gang i Cirkus Real, kan det måske være... og så skal vi også slå til.. Men, umiddelbart, hellere en god midt.

Jeg er meget enig i din "ønskeliste".

Et ungt forsvarstalent, som Shawcross (tror han kan fås billig + han er englænder) eller Kjær (spiller fantastisk i Serie A og er ofte på Rundens Hold mm.) Jeg tror dog ikke, at Kjær er billig, og med Smalling som et fremtidserstatning ved jeg ikke, om Fergie mener, at vi mangler nogen, da vi jo også har en ung Jonny Evans, der kan overtage den ene centerforsvars plads. Derudover har vi også et par unge, som måske også kan blive til noget i fremtiden.

Præcis - midtbanen. En super offensiv erstatning vil være guld værd. Jeg tror, at Hamsik bliver i Napoli, men Silva gør det særdeles fremragende i Valencia pt. eller det har han gjort det meste af sæsonen. Gourcuff er også en mulighed, som er en rigtig god offensiv spillerfordeler, der også har mål i støvlerne. Håber personligt mest på Stevan Jovetic, Javier Pastore eller David Silva, men der er mange gode muligheder.

Det vil være et klasse køb, hvis vi får fat i Benzema eller Higuian, men tror ikke det sker. Af de to, tror jeg dog mest på Benzema, som sikkert også vil være billigst.

schousboe9
27-03-2010, 10:48
Denne sætning var det eneste, jeg læste....

:lolol:

Også her!

Christensen
27-03-2010, 11:37
Nu spurgte Flax om det tidligere, men er det fra næste sæson sådan, at man "kun" må have 25 spillere i sin trup, eller hvordan var det med de regler?

De regler træder i kraft fra næste sæson.. Se mere her: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5560131,00.html

Kasper United
27-03-2010, 12:13
De regler træder i kraft fra næste sæson.. Se mere her: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5560131,00.html

Er der nogen, som har en idé, om det vil give os problemer i næste sæson?

Vil det ikke betyde, at der skal en del spillere ud af truppen..? Og hvis vi køber nogen til sommer, så skal der vel også nogen ud?

Acsadac
27-03-2010, 12:16
Her er mit bud på køb og salg:
Salg: Gibson, Chester, Possebon og Welbeck...
Køb: Smalling og Cole...

United signer ikke en klasse venstre/højre wing når kontrakten med Nani er forlænget. Men så gerne Joe Cole i truppen, som en ekstra back up.

Med mindre Berbatov bliver solgt, så bliver der ikke købt en angriber.

Personligt så jeg gerne at Berbatov og Owen blev solgt, erstattet med fx Benzema og man så satsede mere på Diouf, Welbeck og Kiko.
I forsvaret skal der ikke gøres noget, med mindre fx Vidic smutter, hvilket jeg stadig ikke ser som usandsynligt.

Der kommer ikk nogen erstatning for Neville hvis han stopper. Stopper Scholes tror jeg der kigges på en central midt. Dette kunne være Gourcuff, men den frække kunne være Van der Vaart, Ireland eller Lass Diarra...

Christensen
27-03-2010, 12:24

Vil det ikke betyde, at der skal en del spillere ud af truppen..? Og hvis vi køber nogen til sommer, så skal der vel også nogen ud?

Er ikke sikker, men du kan nok få svar på dine spørgsmål her: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2151

Acsadac
27-03-2010, 12:27

Det bliver ikke noget problem.

Som jeg ser det, skal vi registrere VDS, Anderson, Nani, Park, PIK, Evra, Vidic, Obertan, Possebon, Tosic, Hargo og Diouf - for at have truppen dækket ind med de spillere som vi kunne tænkes at skulle bruges. Og det er kun 12 spillere, så vi har 13 mere at give af.

Så så længe at vi fortsætter med at hente spillere op nede fra og/eller købe engelske spillere, så bliver det ikke noget problem.

Kasper United
27-03-2010, 12:50
Er ikke sikker, men du kan nok få svar på dine spørgsmål her: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2151

Takker :)

NtotheT
27-03-2010, 14:02
De 25 spillere til næste sæson skal bare være over 21 år. Det vil sige, at spillere som Rafael, Fabio, King, James osv ikke skal registreres. Vi har vel 25 spillere, så vi er ikke på bar fod. Vi skal have 4, der er trænet af United (Giggs, Scholes, Brown, Fletcher, Rooney, Evans, O'Shea) og vi skal have 8, der er trænet af England (De 7 ovenstående plus Carrick og Rio).

Vi har på nuværende tidspunkt ikke problemer med det. Det er tilgengæld sjovt at se Fools og Chelski, hvordan de klarer sig :)

Min indkøbsliste:
Målmand: Lloris - Han er uden tvivl det største målmandstalent i verden. Akinfeev virker for mig som den nye Foster. En fremragende shotstopper, men er normal i de andre ting. Lloris minder mig så meget om Casillas, og det er kun godt

Kreatør: Javier Pastore, Gourcuff, Silva eller Hamsik. Vi mangler denne type, der kan ændre kampen med et genistreg. Pastore, Gourcuff og Hamsik virker som rigtige United-køb, idet de ikke er superstjerner, men er kæmpetalenter, der kan blive enorme. Silva virker derimod lidt utraditonelt køb, for vi plejer ikke at købe en spiller, der allerede har slået sit navn fast i fodboldverdenen. Hvis vi kunne hente en af dem, er det stort.
- Cole skal hentes ligemeget hvad. En gratis dygtig englænder finder man ikke så tit. For han kan også tage den centrale offensiv midt i en 4-3-3. En god afløser for Scholes og Giggs, som nok stopper til næste sæson igen.

Angriber: Lukaku og Benzema. Benzema skal vi hente, hvis der er mulighed for det. Han er pt. det eneste, jeg kan se, der minder om gamle Ronaldo, og det er også kun godt. Potentialet er der, og hvis der er nogle, der kan vejlede ham godt, er det Mr. Ferguson. Lukaku synes jeg også vi skal købe, for så derefter at udleje ham igen til Anderlecht, så han kan udvikle sig i rolige omgivelser. Så kan vi hente ham, når han er de 18-19 år.

Truppen til næste år

Målmand: VDS, Lloris, PIG/Foster (Alt afhængig af hvem der helst vil blive) og (Amos)

Forsvar: Rafael, Rio, Vidic, Evra, Brown, O'Shea, Evans, Fabio, (Cathcart, Da Laet)

Midtbane: Valencia, Carrick, Fletcher, Nani, Scholes, Giggs, Hargo, Park, Cole, kreatøreren, Obertan (Gibson, Pogba, Morrison)

Angreb: Rooney, Berbatov, Benzema, Owen, Diouf (Welbeck, Macheda)

Spillerne i parentes anser jeg som spiller, der enten skal udlejes for at få mere erfaring - som Evans fik god udbytte af bl.a. - eller som kun skal bruges i truppen, når der er mange skader.

Ovenstående trup burde være konkurrencedygtig i alle turneringer. Der er 25 spillere faktisk. Jeg burde være manager ... Hehe

schousboe9
27-03-2010, 14:36
Jeg burde være manager ... Hehe

Det har jeg også en stærk fornemmelse af, at du er... ;)

NtotheT
27-03-2010, 14:37
Det har jeg også en stærk fornemmelse af, at du er... ;)

Shh, don't ruin my real identity, stupid!

Fletcherfan
27-03-2010, 14:57
Kreatør: Javier Pastore, Gourcuff, Silva eller Hamsik.

Hvem er ham??? Hvilken klub spiller han for??? etc... Har aldrig hørt om ham...

schousboe9
27-03-2010, 15:00
Spiller i Palermo, kom vist fra Banfield i Argentina. Milan skulle være interesseret i ham ("ny Kaká"), men vi var også selv meldt interesseret, inden han røg til Italien, så vidt jeg husker.

EDIT: Sorry, han kom fra Huracan, men det andet var rigtig nok. :)
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/16/1327825/report-manchester-united-eyeing-huracan-starlet-javier

NtotheT
27-03-2010, 15:15

Som Schousbø (;)) siger det, så er han en argentiner, der spiller for Palermo. Han minder på mange punkter om Kaka. Jeg synes dog, at der er mere potentiale i ham end Kaka. Han er midtmidt eller offensiv midt. Hans fyisk er god (187 cm), og han har et vanvittig hurtighed. Han tager ofte løb gennem midten - som Anderson til tider gør - plus han ofte kan finde en løsning på en situation. Han er kun 20 år, så der er mange udviklingsmuligheder i ham.

Vi var selv interesseret i ham, inden han skiftede til Palermo i sommers.

Hvis du lyster, kan du se denne video med ham. Jeg har døbt ham tunnel-kongen, for han laver satme mange tunneller i kampe :D

LXDTDnjGxIM

Ja, jeg ved godt, at Tubes klip gør spillerne bedre, men det viser lidt om hans kvaliteter og spillemåde.

Kasper United
27-03-2010, 15:26

Jeg har fuldt ham en smule...

Han er 20 år og kommer fra Argentina. Han spiller, som Schousboe skriver i Palermo. Han er rigtig dygtig, hurtig og har nogle gode langskud fra midtbanen, som vi mangler. Pastore er lidt ligesom Kaka - en playmaker.

Han scorede i midtugens kamp mod Genoa. Her på det seneste har han spillet rigtig godt og var bl.a. på Rundens Hold i midtugen. Pastore har også spillet et par venskabskampe for Argentinas A-hold og har læst, at det godt kunne tænkes, at Maradona tager ham med til VM i Sydafrika, selvom at Argentina har rigtig mange offensive stjerner.

Kasper United
27-03-2010, 15:29
Som Schousbø (;)) siger det, så er han en argentiner, der spiller for Palermo. Han minder på mange punkter om Kaka. Jeg synes dog, at der er mere potentiale i ham end Kaka. Han er midtmidt eller offensiv midt. Hans fyisk er god (187 cm), og han har et vanvittig hurtighed. Han tager ofte løb gennem midten - som Anderson til tider gør - plus han ofte kan finde en løsning på en situation. Han er kun 20 år, så der er mange udviklingsmuligheder i ham.

Vi var selv interesseret i ham, inden han skiftede til Palermo i sommers.

Hvis du lyster, kan du se denne video med ham. Jeg har døbt ham tunnel-kongen, for han laver satme mange tunneller i kampe :D
LXDTDnjGxIM

Ja, jeg ved godt, at Tubes klip gør spillerne bedre, men det viser lidt om hans kvaliteter og spillemåde.

Haha, han er genial! :D

Christensen
27-03-2010, 15:49
Pastore har også spillet et par venskabskampe for Argentinas A-hold

Well.. hvem har efterhånden IKKE spillet en kamp for Argentina? ;)

Kender ikke noget til ham selv - følger ikke med i Serie A - men i beskriver ham da som en spændende type, og videoen er heller ikke helt dårlig ;) Personligt hælder jeg dog mest til Luka Modric, hvis vi skal have en offensiv midtbanespiller. Jeg synes han har bevist at han kan begå sig i PL, og er en af Spurs bærende kræfter. Fremragende spiller, og ville elske at se ham i en United-trøje. Jeg håber og tror dog stadig på Anderson, men jeg mener samtidig at vi godt kunne bruge en mere offensivt-tænkende midtbane spiller.

RAppel
27-03-2010, 17:50
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/lasse-nielsen-united-er-droemmeklubben

Kunne være fedt at se min svoger i United :D

United DK
27-03-2010, 17:53
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/lasse-nielsen-united-er-droemmeklubben

Kunne være fedt at se min svoger i United :D

Din svoger?!

RAppel
27-03-2010, 17:55
Din svoger?!

Lasse Nielsen er min svoger :)

United DK
27-03-2010, 18:02
Lasse Nielsen er min svoger :)

Arrrrrrrrrrrrrrrh........

RAppel
27-03-2010, 18:16
Arrrrrrrrrrrrrrrh........

Hvorfor er det så svært at tro på? :titte:

United DK
27-03-2010, 18:31
Hvorfor er det så svært at tro på? :titte:

Fordi ens svoger ikke bare sådan skifter til United.

RAppel
27-03-2010, 18:37
Fordi ens svoger ikke bare sådan skifter til United.

Det tror jeg heller ikke sker, men han ville gerne og sagde bare det ville være sjovt hvis han kom til United nu når det er min svoger, men skal nok tie stille, undskyld.

United DK
27-03-2010, 18:38
Det tror jeg heller ikke sker, men han ville gerne og sagde bare det ville være sjovt hvis han kom til United nu når det er min svoger, men skal nok tie stille, undskyld.

Ja, ikke alt det pral.

KennyN
27-03-2010, 19:42
Nu er der jo også forskel på at sige at "United er drømmeklubben" og så rent faktisk komme til Unitd.. Tror vist der er en hel del der gerne ville spille i United, og har United som drømmeklubben. Men derfra til det går i opfyldelse, er der laaaang vej.. Også for en AAB spiller.

schousboe9
28-03-2010, 11:26
DAILY STAR SUNDAY

Manchester United are "seriously interested" in Wolves striker Kevin Doyle

:tumble:

United DK
28-03-2010, 12:15
DAILY STAR SUNDAY

I såfald går jeg udfra, at Berbatov ryger ud, eller også er Owen færdig. Det må tiden vise.

schousboe9
28-03-2010, 12:18
Mon ikke det bliver en straight swap med Rooney? Han har jo toppet og så ryger man som regel videre.

NtotheT
28-03-2010, 12:55
DAILY STAR SUNDAY

Er det seriøst eller joker du?

EDIT: Nej, du joker åbenbart ikke. Har lige læst det på engelske sider.
- Jeg håber for fanden, at det er en joke. Den mand har ingen kvaliteter til at spille topbold. Vi skal ikke have flere middelmådige spillere i truppen.

Clemme
28-03-2010, 14:40
han er da en en-mands hær i Wolves.

Lossen
28-03-2010, 15:11
Jeg har gentagne hede drømme, om at vi overbyder Barcelona til sommer og indfrier Fabregas' drømme om faktisk engang at vinde et trofæ.

En diamant midtbane med ham og Fletcher, som omdrejningspunkterne ville være en drøm at se udfoldet på Old Trafford.
Urealistisk ja, men hvor skønt ville det ikke være at stjæle Arsenals diamant og kunne grine højt og hånligt af enhver Arsenal-bekendt.

RAppel
28-03-2010, 15:13
Jeg har gentagne hede drømme, om at vi overbyder Barcelona til sommer og indfrier Fabregas' drømme om faktisk engang at vinde et trofæ.

En diamant midtbane med ham og Fletcher, som omdrejningspunkterne ville være en drøm at se udfoldet på Old Trafford.
Urealistisk ja, men hvor skønt ville det ikke være at stjæle Arsenals diamant og kunne grine højt og hånligt af enhver Arsenal-bekendt.

Det gør man da alligevel?

Christensen
28-03-2010, 15:22
Det gør man da alligevel?

I hvert fald efter i går ;)

Stratego Thomas
29-03-2010, 15:13
meget/noget lader til, at vi i fremtiden ikke kommer til at bruge samme mængde penge på transfers som tidligere, hvilket nok vil sige at united, i modsætning til skrækeksemplet real madrid, ikke kommer til at invistere i mere end én topspiller per season.. dvs, at vi nok ikke køber både i villa, silva, gourcuff og lloris, men må "nøjes" med at købe en enkelt af denne type spiller og så ellers satse ungt og billigt..

spørgsmålet er så hvis united kun skulle købe en enkelt stjerne her til sommer, hvem skulle det så være??

jeg foreslår ashley young, da han virkelig vil være hvad vi har brug for på venstreflanken, hvor nani kun viser sin kvalitet sporatisk.. derudover er han englænder, hurtig driblestærk og skyder godt.. ham og evra ville være deadly for et hvert forsvar!!

Runaldo
29-03-2010, 15:38
Arjen Robben, FC Bayern München.

United skulle have købt ham sidste sommer istedet for at være så usle og vente på Ribery og Benzema. Jeg har personligt altid været lidt skuffet over at vi ikke fik fingerne i ham før han røg til Chelsea, men dengang havde vi jo en yngre Ryan Giggs, så det gik jo nok.

Han har fandme været god for Bayern, og både Chelsea og Real Madrid mistede en umådelig stor spiller da de solgte ham. Han ville helt klart tilføje noget til vores hold når vi kørte med 4-3-3, hvor Nani, til tider virker bedst i 4-4-2 formation (dog lige mod Bolton).

Romelu Lukaku, Anderlecht.

Sikke en spiller. 16år og scoret i 70% af sine kampe for førsteholdet og endda i Europe League. Han er dog arrogant og laver de vilde tricks hvor han bliver flækket oftere, men under den rigtige træner ser jeg stort potentiale i ham. Han minder meget om en Eto'o der startede ud i Barcelona under Frank Rijkaard, samt den fysiske styrke til at kunne emulere Didi Drogba. Et køb af ham, vil dog være svært, og kommer nok op i en £8-12m, når man tænker på hans udviklingspotentiale og hans nuværende alder.

Jack Rodwell, Everton.

Puha - En som kan spille central i forsvaret, holde den defensive midt og samtidig være fremadrettet nok til at kunne komme frem til målchancer. Forstår ikke hvorfor han ikke er købt endnu, hvis ikke kun pga. prisen.

Gianluigi Buffon, Juventus.

Skulle det vise sig at Juventus vælger at rykke ud af den gamle gardé og åbne op for et salg af Buffon, ser jeg ham som et _must_. Sikke en målmand, stadigvæk en af de bedste. Selvom han er over 30år, vil han nemt kunne spille til samme alder som Van der Sar.

Jeg har efterhånden været en stortaler af at Benzema måske ikke er det rette valg, men kan dog godt se mulighederne i ham. Han har hvad der skal til i Engelsk fodbold, men hvis han ikke kan slå igennem i Spanien, hvor forsvarsspillerne bestemt ikke er ligeså kyniske og hurtige som i England, tror jeg han for svært - så jeg håber virkelig ikke at han bliver købt - Dog kan man altid blive overrasket, for Berbatov har gjort det godt når han har været alene og jeg (mangel af andre ord) ha der hans spillestil.

Runaldo
29-03-2010, 15:40

Den pris som Arsene Wenger og Arsenal vil forlange for Cesc Fabregas er jo astronomisk - Vi kan jo få både Rodwell og Benzema, hvis det skulle være for samme prisniveau. Desuden tror jeg ikke at Ferguson ser noget større potentiale i ham end det vi har i holdet pt. Gibson skal sku nok udvikle sig til en god spiller .. FINGERS CROSSED! :P

Kasper United
29-03-2010, 15:54
Arjen Robben, FC Bayern München.

United skulle have købt ham sidste sommer istedet for at være så usle og vente på Ribery og Benzema. Jeg har personligt altid været lidt skuffet over at vi ikke fik fingerne i ham før han røg til Chelsea, men dengang havde vi jo en yngre Ryan Giggs, så det gik jo nok.

Han har fandme været god for Bayern, og både Chelsea og Real Madrid mistede en umådelig stor spiller da de solgte ham. Han ville helt klart tilføje noget til vores hold når vi kørte med 4-3-3, hvor Nani, til tider virker bedst i 4-4-2 formation (dog lige mod Bolton).

Romelu Lukaku, Anderlecht.

Sikke en spiller. 16år og scoret i 70% af sine kampe for førsteholdet og endda i Europe League. Han er dog arrogant og laver de vilde tricks hvor han bliver flækket oftere, men under den rigtige træner ser jeg stort potentiale i ham. Han minder meget om en Eto'o der startede ud i Barcelona under Frank Rijkaard, samt den fysiske styrke til at kunne emulere Didi Drogba. Et køb af ham, vil dog være svært, og kommer nok op i en £8-12m, når man tænker på hans udviklingspotentiale og hans nuværende alder.

Jack Rodwell, Everton.

Puha - En som kan spille central i forsvaret, holde den defensive midt og samtidig være fremadrettet nok til at kunne komme frem til målchancer. Forstår ikke hvorfor han ikke er købt endnu, hvis ikke kun pga. prisen.

Gianluigi Buffon, Juventus.

Skulle det vise sig at Juventus vælger at rykke ud af den gamle gardé og åbne op for et salg af Buffon, ser jeg ham som et _must_. Sikke en målmand, stadigvæk en af de bedste. Selvom han er over 30år, vil han nemt kunne spille til samme alder som Van der Sar.

Jeg har efterhånden været en stortaler af at Benzema måske ikke er det rette valg, men kan dog godt se mulighederne i ham. Han har hvad der skal til i Engelsk fodbold, men hvis han ikke kan slå igennem i Spanien, hvor forsvarsspillerne bestemt ikke er ligeså kyniske og hurtige som i England, tror jeg han for svært - så jeg håber virkelig ikke at han bliver købt - Dog kan man altid blive overrasket, for Berbatov har gjort det godt når han har været alene og jeg (mangel af andre ord) ha der hans spillestil.

Jeg er enig i, at han har været god, når han ikke har været skadet. Han er ofte blevet skadet, når han er kommet i gang med at spille gode kampe. Hvis han kom, kunne han ende som en Hargreaves, der stort set er skadet hele tiden. Men enig, han har gjort det rigtig godt i denne sæson, men han er jo igen løbet ind i en skade (kan ikke huske, hvor lang den er).

Manager Ferguson
31-03-2010, 11:54
Så skulle den være god nok. Vores stjerneangriber er ude i en måned.

Rooney har onsdag gennemgået en MRI-scanning, og det viser sig, at der er skader på ledbåndet, hvilket betyder, at Rooneys sæsonafslutning vil være smadret.

Flere engelske aviser bekræfter det.

Jeg sætter min lid til Berbatov. Jeg kan simpelthen ikke klare hvis de fucking tyskere går videre. Og samtidig er vi i et kamppogram: chelsea hjemme, city ude osv.

NtotheT
31-03-2010, 11:56
Så skulle den være god nok. Vores stjerneangriber er ude i en måned.

Rooney har onsdag gennemgået en MRI-scanning, og det viser sig, at der er skader på ledbåndet, hvilket betyder, at Rooneys sæsonafslutning vil være smadret.

Flere engelske aviser bekræfter det.

Jeg sætter min lid til Berbatov. Jeg kan simpelthen ikke klare hvis de fucking tyskere går videre. Og samtidig er vi i et kamppogram: chelsea hjemme, city ude osv.

Jeg tror, du har postet det forkerte sted :)

Manager Ferguson
31-03-2010, 12:02
http://www.mirror.co.uk/

Manager Ferguson
31-03-2010, 14:38
Jeg tror, du har postet det forkerte sted :)

Tror ikke du har styr på dine kilder....!

Han er ude i en måned, ærgeligt for United

Pep
31-03-2010, 14:58
Tror ikke du har styr på dine kilder....!

Han er ude i en måned, ærgeligt for United

Jo det har han, for du har stadig postet det forkerte sted :D

EDIT: Desuden tror jeg du har misforstået indholdet af artiklen, der står IKKE at han er blevet scannet, de gætter bare på at han er ude i en måned :)

ChristianR
31-03-2010, 17:22
Er Rooney ved at blive solgt?:titte:

Acsadac
31-03-2010, 22:22
Er Rooney ved at blive solgt?:titte:

Ja.. Vejle har budt på vores overskudsspiller Rooney

Mikey-boy
31-03-2010, 22:47
Ja.. Vejle har budt på vores overskudsspiller Rooney

Æv! Kunne godt se ham i Frem istedet..

Lossen
31-03-2010, 23:30
Den pris som Arsene Wenger og Arsenal vil forlange for Cesc Fabregas er jo astronomisk - Vi kan jo få både Rodwell og Benzema, hvis det skulle være for samme prisniveau. Desuden tror jeg ikke at Ferguson ser noget større potentiale i ham end det vi har i holdet pt. Gibson skal sku nok udvikle sig til en god spiller .. FINGERS CROSSED! :P

Vi kan jo høre om de vil bytte lige over. Det er noget af en irsk kraftkarl de får sig sammenlignet med det spanske glasbarn. At Gibson, om det så gjaldt hans liv, ikke kan spille fodbold er selvfølgelig i enhver henseende underordnet.

Ulrik Vida Vinther
01-04-2010, 21:49
Jeg sidder og ser Benfica - Liverpool og kan ikke lade være med at nyde at se argentinske Ángel di María. Han er med i alt hvad Benfica foretager sig offensivt, og en evig trussel med gode afslutninger og indlæg.

Jeg er sikker på at han ville pryde vores holdkort :)

jmyrini
01-04-2010, 22:02
Jeg sidder og ser Benfica - Liverpool og kan ikke lade være med at nyde at se argentinske Ángel di María. Han er med i alt hvad Benfica foretager sig offensivt, og en evig trussel med gode afslutninger og indlæg.

Sidder med selv samme tanker... en yderst giftig herre må man sige, er overbevidst om, at han uden problemer kunne begå sig i PL.

KennyN
01-04-2010, 22:07
Bare husk, man godt kan være flyvende i en enkelt kamp, men derfra til at være super over en hel sæson i England, der er skam stor forskel. Det er set mange gange før.. Ikke at han ville være fiasko i United og Premier League. Siger bare det kræver noget helt specielt, og ved ike helt om han har det..

Ulrik Vida Vinther
01-04-2010, 22:17
Bare husk, man godt kan være flyvende i en enkelt kamp, men derfra til at være super over en hel sæson i England, der er skam stor forskel. Det er set mange gange før.. Ikke at han ville være fiasko i United og Premier League. Siger bare det kræver noget helt specielt, og ved ike helt om han har det..

Fuldstændig enig. Men jeg mener nu at Ángel di María har vist flere flotte præstationer i Europa League, hvor han har udmærket sig med 3 mål (så vidt jeg husker).

jmyrini
01-04-2010, 22:18

Det er nemlig det. Jeg har kigget lidt til Benficas kampe, efter Di Maria blev rygtet til os, og jeg må indrømme, at manden skuffer ikke (endnu). Ved ikke om jeg bare har ramt heldige kampe, men det er lovende takter jeg har set.

Men på den anden side, så viste Nani også meget lovende takter i Sporting i sin tid. OK han viser samme takter nu her, men han har også fået ufattelig lang snor fra trænerstaben (heldigvis, kan vi sige nu :) .

JakobR
01-04-2010, 22:18
Vi har lige forlænget med Nani, så jeg regner ikke med, at vi henter nogen wing til sommer.

Tilgengæld kunne den centrale midtbane godt trænge til noget nyt blod. Scholes og Giggs bliver ikke yngre, selvom de begge har spillet en god sæson, mens Carrick har været helt ved siden af sig selv i meget, meget lang tid efterhånden. Indkøb af Rodwell og måske en Modric, der virkelig gør det godt for Spurs, kunne være interessante.

Berbatov bliver bedre og bedre hver gang, han spiller, mens jeg har tillid til, at Welbeck kan vokse sig god nok til en reserverolle på holdet. Det eneste spørgsmålstegn er hos Michael Owen, som jeg synes har gjort det godt uden at være helt på det niveau, jeg godt så i United. Diouf?

KennyN
01-04-2010, 22:24
Jeg ser primært Welbeck som angriber, i hvert fald hans mest naturlige og bedste position.. Og alt efter hvad Scholes gør til sommer, og hvordan vi ser Giggs (kant/centralt), samt hvad der sker med Anderson og Gibson, ja så kan der muligvis hentes en ny midtbanespiller af den ene eller anden art.. Men samtidig får vi jo også Tom Cleverley retur fra lån i Watford, han kan også dække alle pladserne på midtbanen, og har vist strålende takter. Så meget nødvendigt er det pt ikke med en ny spiller dertil synes jeg. Men selvfølgelig, man skal altid være åben for at kunne finde forbedringer i truppen.!

ChristianR
01-04-2010, 22:43
Jeg ser primært Welbeck som angriber, i hvert fald hans mest naturlige og bedste position.. Og alt efter hvad Scholes gør til sommer, og hvordan vi ser Giggs (kant/centralt), samt hvad der sker med Anderson og Gibson, ja så kan der muligvis hentes en ny midtbanespiller af den ene eller anden art.. Men samtidig får vi jo også Tom Cleverley retur fra lån i Watford, han kan også dække alle pladserne på midtbanen, og har vist strålende takter. Så meget nødvendigt er det pt ikke med en ny spiller dertil synes jeg. Men selvfølgelig, man skal altid være åben for at kunne finde forbedringer i truppen.!

Hvis vi skal ud og hente noget til midtbanen, så skal det vel være klasse eller som minimum potentiel klasse. Tom Cleverly vil sikkert kunne gå ind og være en fin tilførsel til førsteholdstruppen, men han kommer næppe til at styre vores midtbane med hård hånd. Her kunne vi nok få brug for en spiller af den kaliber, de andre storhold har.

Vi har vel ganske enkelt for mange spørgsmålstegn på midtbanen i aldrende Scholes og Giggs, skadede Hargo, usikkerhed omkring Anderson, et dalende niveau hos Carrick, mens en spiller som Gibson nok aldrig bliver startopstillingsmateriale.

Så med Fletcher og Park som de efterhånden mest sikre kort i start 11'eren kunne vi godt gå hen og mangle en mere kreativ midtbanespiller, der kan bidrage med lidt mere i det offensive. Det ville jo heller ikke gøre noget, hvis han havde talenter inden for dødbolde. Her har vi jo vist os enormt svage denne sæson.

Jev
02-04-2010, 09:38
Netop fordi vi får Cleverly tilbage, tror jeg ikke, vi henter en ny midtbanespiller til sommer. Når Gibson kan få så meget spilletid, som han får, ser jeg ingen grund til, at Cleverly ikke skulle få en forholdsvis stor rolle, og jeg er ekstremt spændt på at se, hvad han dur til. Jeg har ganske vist ikke set mange af hans kampe, men de fleste Watford-fans anser ham for at være deres klart bedste spiller, og nogle mener sågar, at han er den bedste spiller i Championship. Det er store ord om en spiller, de kun har til låns.

Personligt kunne jeg dog godt tænke mig en enkelt tilføjelse. Gerne James Milner. Så kan Cleverly overtage Gibsons rolle.

Glory Man United
02-04-2010, 09:42
Når Gibson kan få så meget spilletid, som han får, ser jeg ingen grund til, at Cleverly ikke skulle få en forholdsvis stor rolle, og jeg er ekstremt spændt på at se, hvad han dur til.

Gibson har 11 PL so far, de fleste som indhopper. Husk også at Fletcher og Carrick har måttet agere midterforsvarer, Hargo har ikke spillet, Anderson næsten ikke, og Giggs har osgå haft sine skader. At sige at Gibson får meget spilletid er jo løgn. Han har spillet i CC selvfølgelig, men ellers spiller han oftest i kampe, der er afgjort

Jev
02-04-2010, 09:45
Jeg mener primært i forhold til hans niveau. Jeg har intet imod Gibson, men i mine øjne har han slet og ret ikke niveauet til Manchester United. Og da slet ikke til 11 Premier League-kampe ud af 32, grotesk forsvarskrise eller ej.

Men du har da ret i, at han under normale omstændigheder ville få mindre spilletid.

Glory Man United
02-04-2010, 09:47
Jeg mener primært i forhold til hans niveau. Jeg har intet imod Gibson, men i mine øjne har han slet og ret ikke niveauet til Manchester United. Og da slet ikke til 11 Premier League-kampe ud af 32, grotesk forsvarskrise eller ej.

Men du har da ret i, at han under normale omstændigheder ville få mindre spilletid.

Sådan er det sgu da, når man til tider har haft 8-10 skader. Arsenal spiller i 3 ud af 4 kampe med en talentløs Denilson, og nu er Ferreira sikkert valg som back i Chelsea.

Jev
02-04-2010, 09:50
Sådan er det sgu da, når man til tider har haft 8-10 skader. Arsenal spiller i 3 ud af 4 kampe med en talentløs Denilson, og nu er Ferreira sikkert valg som back i Chelsea.

Jamen, så er det da også bare strålende, at det i næste sæson er den (fohåbentlig) noget bedre Tom Cleverly, som får de 10 kampe.

Glory Man United
02-04-2010, 09:53
I rest my case :stuuupid:

henke
02-04-2010, 10:24

Wow,ku ikke være mere enig! Ham gad jeg godt at se i United...Og så lige ham der Villa nu når vi har pengepungen fremme.:)

Acsadac
02-04-2010, 12:30
http://www.caughtoffside.com/2010/04/01/manchester-united-could-snap-up-35m-striker-this-summer-real-madrid-star-karim-benzema-considers-move/

Personligt ser jeg det som meget usandsynligt at vi køber en klasse striker uden at Berbatov bliver solgt..

Mht. Di Maria - Tjah... Han kunne sagtens få en plads på holdkortet. Men hvem skal han sætte af?

På den centrale burde der hentes den nye Gerrard. En type som både kan arbejde offensivt og defensivt - og samtidig være en leder. Og meget gerne også en som kan sætte standarden på dødboldene i vejret..

Thepostman
02-04-2010, 12:44
http://www.caughtoffside.com/2010/04/01/manchester-united-could-snap-up-35m-striker-this-summer-real-madrid-star-karim-benzema-considers-move/

Personligt ser jeg det som meget usandsynligt at vi køber en klasse striker uden at Berbatov bliver solgt..

Mht. Di Maria - Tjah... Han kunne sagtens få en plads på holdkortet. Men hvem skal han sætte af?

På den centrale burde der hentes den nye Gerrard. En type som både kan arbejde offensivt og defensivt - og samtidig være en leder. Og meget gerne også en som kan sætte standarden på dødboldene i vejret..

Han kunne godt tænkes at sætte Nani af, hvis han ikke rammer sit niveau. Nani har dog lige forlænget sin kontrakt, og det ser jeg som om at Ferguson har tillid til ham, og jeg tror derfor ikke at han bliver sat af. Ihvertfald ikke til sommer.

En der både arbejder defensivt og offensivt? Det synes jeg da allerede vi har. Både Fletcher og Park yder et stort stykke arbejde defensivt, samtidig med at de hjælper offensivt. Om de så er ledere, kan diskuteres. Men de ofre sig begge 100 %.

Så rent transfer mæssigt, er jeg lidt i tvivl om hvad Ferguson gør. Hvis der ikke bliver solgt nogle, tror jeg ikke man skal forvente de store indkøb. Måske nogle unge talenter, lige som Smalling.

Pils
02-04-2010, 13:14
http://www.teamtalk.com/news/2483/6070106/O-Neill-dismisses-Milner-United-link

Håber der kunne være noget i denne historie. Har har udviklet sit spil enormt under sit ophold i villa. Jeg har altid godt kunne li´ hans spillestil som jeg før har beskrevet som en god blanding af Lampard og Gerrard.
Han kunne være en interessant spiller at få fat i. Især hvis SAF vælger at sælge Anderson og/eller Gibson

Acsadac
02-04-2010, 15:11
Han kunne godt tænkes at sætte Nani af, hvis han ikke rammer sit niveau. Nani har dog lige forlænget sin kontrakt, og det ser jeg som om at Ferguson har tillid til ham, og jeg tror derfor ikke at han bliver sat af. Ihvertfald ikke til sommer.

En der både arbejder defensivt og offensivt? Det synes jeg da allerede vi har. Både Fletcher og Park yder et stort stykke arbejde defensivt, samtidig med at de hjælper offensivt. Om de så er ledere, kan diskuteres. Men de ofre sig begge 100 %.

Så rent transfer mæssigt, er jeg lidt i tvivl om hvad Ferguson gør. Hvis der ikke bliver solgt nogle, tror jeg ikke man skal forvente de store indkøb. Måske nogle unge talenter, lige som Smalling.

Nani bliver ikke sat af når han nu har fået en ny kontrakt. Så gerne at vi kunne få en erstatning for Park på den centrale. Så har vi Park frigjort til fløjene hvis det er nødvendigt.

Mht. James Milner, har ikke set Villa så meget i år, kan kun se på Soccernet at han har ret gode stats for denne sæson..

United DK
02-04-2010, 15:30
Milner er stadig langt fra Gerrard og Lampard når de er allerbedst, men det kan jo være, at et skifte til en storklub kan give ham et skub i den rigtige retning, selvom jeg ikke synes han har det ekstraordinære over sig, som vi af og til mangler.

Pils
02-04-2010, 16:36
Milner er stadig langt fra Gerrard og Lampard når de er allerbedst, men det kan jo være, at et skifte til en storklub kan give ham et skub i den rigtige retning, selvom jeg ikke synes han har det ekstraordinære over sig, som vi af og til mangler.

Jeg er helt enig med dig i, at Milner pt mangler noget i forhold til Lampard og Gerrard når de er på toppen. Men han er stadig ung, mener at han er 24, og har stadig et stort udviklings potentiale og et skifte til en storklub som United mener jeg vil være med til at skubbe ham det sidste stykke mod toppen.

robinho
02-04-2010, 16:54

Nej men de spillere der kan det ekstraordinære køber united jo ikke.

Vi skal jo købe unge som skal udvikle det ekstraordinære, og når vi når dertil så har de været i klubben i så tilpas mange sæsoner at vi får glæde af deres gode tid i et par sæsoner og så vil de prøve noget andet.

Flax_Generous
02-04-2010, 16:56
Milner har intet vist i forhold til Gerrard og Lampard. Da de to var på Milners alder var de begge stjerner og verdensklassespillere på to af verdens bedste hold. Hermed ikke sagt, at Milner ikke også kan blive rigtig god, men at sige, at han bare lige mangler "det sidste stykke", er at undervurdere Gerrard og Lampard og hvad de har vist i de seneste mange, mange år eller overvurdere Milner og hvad han har vist i denne sæson.

Flax_Generous
02-04-2010, 16:59
Nej men de spillere der kan det ekstraordinære køber united jo ikke.
Berbatov? Tevez i sin tid? Valencia nærmer sig vel også verdenseliten i kantspil?

Men derudover er det da kun et plus, hvis man kan finde en ung spiller, der kan udvikle sig i klubben. Det har givet god bonus med Ronaldo og Rooney her på det seneste, du ved, tre mesterskaber og en Champions League-titel. Nani og Anderson har jeg også stadig høje forventninger til.

Pep
02-04-2010, 17:14
Er James Milner ikke den samme type spille som Fletcher? Det synes jeg han er, spørgsmålet er bare, om i har brug for to spiller der er så ens, på midtbanen?

MadsG
02-04-2010, 18:25
Xavi og Iniesta er heller ikke just som nat og dag :)

United DK
02-04-2010, 18:34

Nej, men de er heller ikke 100% ens. Iniesta kan mere på egen hånd.

Pep
02-04-2010, 18:38

Yes det er de så. Xavi er en Cesc type, en decideret playmaker, Iniesta er en offensiv midt. Når vi mangler Xavi f.eks, så kan Iniesta ikke går ind og udfylde hans plads som playmaker.

Flax_Generous
02-04-2010, 19:56
At sige, at de er som nat og dag er vist ikke helt præcist. Mascherano og Iniesta er to midtbanespillere som er som nat og dag.

Iniesta kan i mine øjne godt spille Xavis playmakerrolle, men han kan ikke gøre det lige så godt som Xavi (det kan ingen). Xavi kan vel dybest set også godt spille Iniestas rolle (dog næppe på kanten), men han kan ikke gøre det halvt så godt som Iniesta gør det. Mascherano kan ikke spille nogle af de to roller.

Fabregas er ikke helt lig Xavi eller Iniesta. Han kan lidt af både det som Xavi er verdens bedste til og lidt af det som Iniesta er en af verdens bedste til, men måske ikke helt så godt som de to (endnu!). Men så er han til gengæld mere målfarlig.

For at vende tilbage til Milner, så vil jeg ikke kalde ham helt samme type som Fletcher. Milner er f.eks. ganske habil som kantspiller, men til gengæld kan han næppe styre et topbrag som Fletcher kan gøre det for United. Milner er mest jack of all trades, master of none på midtbanen.

schousboe9
02-04-2010, 20:24
Milner er mest jack of all trades, master of none.

... and we all know that Johnny's gonna score!

Flax_Generous
02-04-2010, 20:46
... and we all know that Johnny's gonna score!
:D

At kalde Milner for den offensive O'Shea er ikke helt galt. Og det er bestemt ikke ment som en kritik. Spørgsmålet er bare om det er hvad United har brug for. Så hellere den nye Lampard eller Gerrard, hvem det så end er. :)

Pep
02-04-2010, 20:52
:D

At kalde Milner for den offensive O'Shea er ikke helt galt. Og det er bestemt ikke ment som en kritik. Spørgsmålet er bare om det er hvad United har brug for. Så hellere den nye Lampard eller Gerrard, hvem det så end er. :)

Pjanic? Selvom der er småting i hans spil der skal justeres. Eller Banega, hvis han kan fortsætte den positive udvikling.

Tue B
03-04-2010, 12:37
Pjanic? Selvom der er småting i hans spil der skal justeres. Eller Banega, hvis han kan fortsætte den positive udvikling.

Pjanic er helt klart spænende, men ville hellere se en Jovetic.
Banega er i min bog mere en balance spiller og ikke kreative off. midt.

Glory Man United
04-04-2010, 09:05
Efter at have sundet mig, er jeg kommet til den konklusion, at vi skal have en central midtbanespiller til sommer. De sidste to kampe har vist, at vi behøver flere kræfter. Fletcher er faldet i niveau, Scholes kan ikke spille 3 kampe på en uge, Carrick er helt væk pt, og Giggs spiller endnu mindre end Scholes (vel også fordi, at han ikke længere er god nok).
Det er skidt i kampene mod Bayern og Chelsea, at vi slet ikke kan sætte os igennem centralt, selvom vi spiller med 3 derinde.
Når vi nu skal ud og have en, så lad os få en, der kan score mål. Siden 02-03 sæsonen, har vi vel ikke haft en centralt, der bare laver 8-10 mål? Selv om jeg har sundet mig, må jeg senere vende tilbage til, hvem vi skal have fat i. Milner eller Hamsik falder dog umiddelbart i øjnene.

Holmskov
04-04-2010, 10:05
Efter at have sundet mig, er jeg kommet til den konklusion, at vi skal have en central midtbanespiller til sommer. De sidste to kampe har vist, at vi behøver flere kræfter. Fletcher er faldet i niveau, Scholes kan ikke spille 3 kampe på en uge, Carrick er helt væk pt, og Giggs spiller endnu mindre end Scholes (vel også fordi, at han ikke længere er god nok).
Det er skidt i kampene mod Bayern og Chelsea, at vi slet ikke kan sætte os igennem centralt, selvom vi spiller med 3 derinde.
Når vi nu skal ud og have en, så lad os få en, der kan score mål. Siden 02-03 sæsonen, har vi vel ikke haft en centralt, der bare laver 8-10 mål? Selv om jeg har sundet mig, må jeg senere vende tilbage til, hvem vi skal have fat i. Milner eller Hamsik falder dog umiddelbart i øjnene.

Det var satans. Vi er helt enige. Dog kan jeg ikke vurdere Milner og Hamsik da jeg ikke har set nok til dem.

Men du har helt ret. Vi bliver i den grad de "små" på midtbanen når der bare er lidt fysik på modstandernes midtbane. Van Bommel og i går Lampard og Mikel.
Og så mangler vi en der kan piske en steming op. Nu sad Rooney godt nok udenfor i går, men vi mangler en Keane type der kan gå forrest når det gælder.

Sgoales
04-04-2010, 10:13
Jeg synes også vi mangler kvalitet på fløjene. Valencia og Nani er udmærkede, mens der er for langt ned til nummer tre. Obertan får ikke de chancer han har fortjent, så han er svær at vurdere.
Jeg kunne godt tænke mig Ashley Young på kanten og Agbonlahor i angrebet.

Det er to fantastiske spillere og de er englændere. Milner er også god, men jeg synes ikke han har noget ekstraordinært over sig.

Om vi skal have en ny central midtbane har jeg svært ved at vurdere, da jeg ikke ved om Hargreaves nogen sinde kommer til at spille igen. Hvis han spiller i næste sæson er jeg fortrøstningsfuld.

Fra det unge kuld, synes jeg ikke længere at Gibson er den vi skal satse mest på, men i stedet har jeg større fidus til Cleverly. Han er en type der kan blive den scorende midtbanespiller som vi mangler. Han har scoret mange mål for watford, selvom det er lang tid siden jeg har set ham score.

Pogba imponerer også stort på ungdomsholdet og kan blive stamspiller om 3-4 år.

Forsvaret er skidt kørende, men jeg synes at vi har nogle stærke spillere på vej. Neville skal stoppe nu, hvis han skal stoppe med æren i behold, men som back up har vi både Brown, Oshea og Rafael og specielt sidstnævnte kan se med en fremtid i United.
På venstre har vi kun Fabio og Evra. Evra kan formentlig ikke blive ved med at holde sig skadesfri, så vi bør have bedre alternativer i længden. Oshea og De Laet ser jeg ikke på den plads....

Midterforsvaret er heller ikke hvad det har været. Rio er for meget skadet og ved at blive gammel. Evans har ikke imponeret i denne sæson selvom han var super i sidste. Brown kan vi jo ikke regne med, så jeg tror vi må hænge vores hat på at Smalling bliver så god som vi alle håber.

Målmandsposten er vi egentlig godt besat. VDS spiller utrolig stabilt, men ikke en mand for fremtiden. Foster og Kuscziack er jo ved at nå deres prime og skal således være mere stabile. Da målmandsposten er så ufattelig vigtig, synes jeg man bør kigge sig om efter en ny. LLoris eller Akinfeev er oplagte kandidater og for min skyld må vi godt bruge 200 mio kr. på en målmand, bare vi får den rigtige.

Det var en lang smøre, men bottom line, så kunne jeg bare godt tænke mig:

Young og Agbonlahor som går direkte ind på holdet.
Huddlestone som squad player sammen med Cleverly
Lloris eller Akinfeev, men først fra sommeren 2011

Dertil ser jeg gerne at Neville stopper nu

Rosgaard
04-04-2010, 10:41
Synes overhovedet ikke at Fletcher er faldet i niveau, han har tværtimod været vores bedste spiller sammen med Evra og Rooney. Hamsik er et godt bud på en central midtbanespiller, dog tror jeg han er umulig at lokke fra Napoli. Synes Arteta kunne være spændende, han har vist flot spil i flere sæsoner i træk. Derudover er jeg vild med Fellaini, hans spillestil er dejlig energisk. Ved godt at Hertha Berlin har spillet skidt i år, men synes de har en lovende mand i Gojko Kacar, der heller ikke kan være helt vildt dyr. Steven Defour har Ferguson jo også vist interesse for via et brev, da belgieren blev langtidsskadet. Disse 4 gutter er spændende bud, og jeg ser gerne at Ferguson handler på denne plads, for hold da op hvor vi mangler gennemslagskraft, Fletcher kan ikke gøre det alene. Hargo er jeg som alle andre usikker på, og Cleverleys niveau kender vi endnu ikke. Er dog ikke i tvivl om, at det bliver en spændende sommer, hvor vi måske laver et lille generationskifte..

United DK
04-04-2010, 11:12
Vi har enormt mange centrale midtbanespillere.

Fletcher, Carrick, Scholes, Giggs, Anderson, Park, Gibson og til sommer Cleverley.

Det er otte spillere til 2-3 pladser, og hvis vi skal have fat i en eller to, så skal vi også af med i hvert fald en. Gibson er det oplagte valg, men jeg er villig til også at slippe Anderson. Hans kvaliteter bør man også kunne finde andre steder, og hvis vedkommende samtidig kan score mål, så bliver han helt overflødig. Jeg er i øvrigt spændt på Cleverley, jeg drømmer jo lidt om, at han er den nye Scholes, eller i hvert fald en mand for fremtiden, ikke kun som reserve, men som stamspiller. Det kunne være dejligt, hvis han var the real deal, så vi ikke skal ud og købe alt for mange, når Giggs og Scholes en eller anden dag takker af.

Sgoales
04-04-2010, 12:54
Jeg glemte i øvrigt også at nævne Rodwell, som jeg gerne så i klubben. Jeg kan bedst lide britiske spillere, da de har en tendens til at være mere stabile og mange af dem synes (eller rettere ved) at United er den største klub i verden og dermed drømmer de ikke automatisk om at spille for Barca eller Real M.
Magnus Eikrem får i øvrigt også mange fine ord med på vejen og har et stort potentiale. han fylder 20 til sommer og bør således snart være inde omkring holdet.

Stratego Thomas
04-04-2010, 13:08

Fletcher, Carrick, Scholes, Giggs, Anderson, Park, Gibson og til sommer Cleverley.

Det er otte spillere til 2-3 pladser, og hvis vi skal have fat i en eller to, så skal vi også af med i hvert fald en. Gibson er det oplagte valg, men jeg er villig til også at slippe Anderson. Hans kvaliteter bør man også kunne finde andre steder, og hvis vedkommende samtidig kan score mål, så bliver han helt overflødig. Jeg er i øvrigt spændt på Cleverley, jeg drømmer jo lidt om, at han er den nye Scholes, eller i hvert fald en mand for fremtiden, ikke kun som reserve, men som stamspiller. Det kunne være dejligt, hvis han var the real deal, så vi ikke skal ud og købe alt for mange, når Giggs og Scholes en eller anden dag takker af.

er slet ikke enige i, at hverken bør eller behøver slippe anderson til sommer. først og fremmest er scholes og giggs efterhånden så gamle, at de er i gang med en langsom udfasning og park er mere kantspiller selvom han er nogelunde lige elendig uanset hvor ferguson placerer ham.. anderson er en ung spiller og selvom han ikke i sine første år ikke er gået lige ind på holdet som en anden messi, så synes jeg bestemt han viser momentvis stort potentiale, hvilket bare imo fortjener mere tålmodighed.. tænk på hvad vi har fået ud af fletcher!

nu med vores svage økonomi foreslår jeg, at vi køber jenas i spurs, da han højst sandsynligt er billig efter en season med meget bænk. fordelene ved et sådant køb ville var, at han er stærk og en god erobrer på midtbanen.. nåh ja og så er han englænder, hvilket bestemt ikke gør mig noget.

så køber vi ashley young, som i mine øjne er ren verdensklasse, og et langt bedre køb end eksempelvis ribery.. agbonlahor som nogen herinde foreslår mener jeg derimod ikke er meget andet end hurtig - en tre år ældre walcott..

ellers, hvis ikke han er så ubeskrivelig dyr som everton gør ham til, kunne rodwell og måske hans holdkammerat gosling osse være to mulige indkøb..

snegl
04-04-2010, 13:47

Ja + Hargreaves, O'Shea som også kan agere midtermidt. Alt i alt synes jeg vi har en udemærket central midtbane, og det har trods alt fungeret i 3-4 sæsoner på midtbanen med rotation. Vi har leveret noget fantastisk fodbold i store dele af sæsonen, og jeg synes egentlig mere det er et tændingsproblem (+ lidt træthed) der har gjort vi har fejlet mod Bayern og Chelsea. Fletcher + Carrick + Scholes var en stærk kombination i mange kampe i foråret. Alt i alt ved jeg sgu heller ikke om der er noget på markedet som er bedre end det vi har nu.

Hellere en angriber ala David Villa, eller fx David Silva, selvom jeg for alvor er begyndt at tro på Nani. Helt utroligt at han har lavet så mange assists, når han har været ude/bænket i ca første halvdel af sæsonen.

schousboe9
04-04-2010, 14:09
Det er svært at påpege, hvad vi lige præcis mangler, for alt i alt er sæsonen jo forløbet udmærket. Den smuttede i den grad mod Leeds og nederlag som mod Burnley bør heller ikke forekomme, men det er svært, at handle ind efter enkelte dårlige resultater, når det langt hen ad vejen har fungeret. Dertil kommer skader, hvor hver kæde vel efterhånden har lidt trods en bred trup.

Vi har allerede handlet ind til forsvaret, og bagkæden er snart så bred at yderligere tilføjelser alt andet lige vil skabe uro og resultere i meget få kampe til enkelte spillere.

Skulle vi hente en ny kant, kan jeg ikke se, hvorfor det nødvendigvis skal betyde farvel til en af vores nuværende. I øjeblikket har vi reelt kun to rigtige wings i Valle og Nani, og det mener jeg er alt for lidt med vores ambitionsniveau.
Obertan er tydeligvis langt fra holdet endnu, men skal naturligvis have mere tid til at udvikle sig ordentligt, og Park har i mine øjne spillet sin sidste kamp som offensiv iscenesætter på kanten. Han bør fremover udelukkende agere desktuktiv stopklods.

Vi får så Cleverley tilbage til sommer, men er han kant? Jeg ser ham mere som en 'engelsk Park', dog med en del mere bold i sig. Nogen kalder ham en ny Scholes? Der er trods alt et stykke vej endnu, og så må vi jo gøre op med os selv, om vi vil sætte vores lid til Anderson i den rolle.

I angrebet har vi også en del spørgsmålstegn: Viser Berbatov nogensinde mere? Det samme med Owen? Kan Rooney holde sig skadesfri (næsten) en hel sæson igen? Indfrier Welbeck og Macheda deres lovende potentiale? Skal vi fremover regne mere med Diouf?

Indtil de spørgsmål er besvaret, er det stort set umuligt, at påpege noget konkret. Er svaret 'ja' på alle, skal der ikke handles, men vi ved jo ikke, hvordan tingene vil udvikle sig, og et indkøb af en ny angriber til sommer vil virkelig sende signaler til især de unge.

Som jeg ser det, mangler vi en (venstre)kantspiller - Di María er mit oplagte bud - og en kreativ, men arbejdsom central midt. Jeg ved ikke, hvem det skal være, for den gamle hiver sikkert en kanin op ad hatten - måske Steven Defour fra Standard, som før har været nævnt - men umiddelbart mener jeg, det er det eneste to pladser, der kræver forstærkning til sommer. Næste år kan vi så snakke ny målmand.

Acsadac
04-04-2010, 14:45
park er mere kantspiller selvom han er nogelunde lige elendig uanset hvor ferguson placerer ham..

Hvor mange kampe har du set med United i år - eller skal foreklaringen findes i at vi har en som ikke VIL se det positive i Park - lige som mange har det med Berbatov.

På den centrale så jeg gerne at vi hentede en balancespiller som også kan spille bold, dvs. en Hargo eller Fletcher type mere.

Derudover vil det være oplagt at skippe Tosic afsted og sende Obertan på udlån - samtidig med at en spiller som Di Maria indkøbes.

I angrebet har vi mange spøgsmålstegn. For Berbatov's skyld håber jeg at han sælges til sommer og der indkøbes en spiller som fx Fabiano, Benzema e.lign. Berbatov fortjener at være i en klub som satser på ham. Dette vil nok betyde at vi vil spille mere 4-4-2 hvilket kan give plads til young stars som Kiko, Welbeck og Diouf..

Stratego Thomas
04-04-2010, 15:29
Hvor mange kampe har du set med United i år - eller skal foreklaringen findes i at vi har en som ikke VIL se det positive i Park - lige som mange har det med Berbatov.

På den centrale så jeg gerne at vi hentede en balancespiller som også kan spille bold, dvs. en Hargo eller Fletcher type mere.

Derudover vil det være oplagt at skippe Tosic afsted og sende Obertan på udlån - samtidig med at en spiller som Di Maria indkøbes.

I angrebet har vi mange spøgsmålstegn. For Berbatov's skyld håber jeg at han sælges til sommer og der indkøbes en spiller som fx Fabiano, Benzema e.lign. Berbatov fortjener at være i en klub som satser på ham. Dette vil nok betyde at vi vil spille mere 4-4-2 hvilket kan give plads til young stars som Kiko, Welbeck og Diouf..

jaja park en sød spiller, som scorede et fint mål mod arsenal og et vigtigt et mod liverpool og kæmper som en besat, hvilket på ingen måde er negativt- tvært i mod.. men inden du begynder at gætte på antallet af kampe jeg ser, synes jeg du skulle forholde dig til den nærmest absurde mængde fejlafleveringer og dårlige driblinger park har eksekveret i løbet af vores sidste mange kampe.. det går simpelthen for langsomt.. når det så er sagt er jeg da godt klar over, at manden ikke er dårlig, jeg er bare temmelig sikker på, at man ville kunne finde bedre mange andre steder!

Jesus
04-04-2010, 16:01
jaja park en sød spiller, som scorede et fint mål mod arsenal og et vigtigt et mod liverpool og kæmper som en besat, hvilket på ingen måde er negativt- tvært i mod.. men inden du begynder at gætte på antallet af kampe jeg ser, synes jeg du skulle forholde dig til den nærmest absurde mængde fejlafleveringer og dårlige driblinger park har eksekveret i løbet af vores sidste mange kampe.. det går simpelthen for langsomt.. når det så er sagt er jeg da godt klar over, at manden ikke er dårlig, jeg er bare temmelig sikker på, at man ville kunne finde bedre mange andre steder!

Der synes jeg, at du tager fejl. Igen. Park fremtvinger ofte rigtig mange frispark og hans defensive arbejde er simpelthen guld værd. Han burde faktisk være def midt i mine øjne.

Asdio
04-04-2010, 16:41
Hej, jeg er ny på dette forum, men jeg har været United-fan i godt 10 år.

Faldt dog lige over dette rygte: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/diego-lopez-paa-vej-til-manchester-united

Hvad siger i til det? :)

o1-bennermin
04-04-2010, 16:44
Der synes jeg, at du tager fejl. Igen. Park fremtvinger ofte rigtig mange frispark og hans defensive arbejde er simpelthen guld værd. Han burde faktisk være def midt i mine øjne.

Jeg mener ikke Park overhovede kan spille den defensive midt, da han laver mange fejlafleveringer, og hans pres-spil skal benyttes over er hele banen. Hans evner kommer rigtig frem, når han kan løbe som han vil, og kan "jage" en spiller, uden at "rigtig" bekymre sig om sin egen markering.

Acsadac
04-04-2010, 17:13

Havde vi haft diskussionen for et halvt år siden havde jeg været enig.. Men synes virkelig han har vist det spil han leverede i PSV på det seneste, dog med undtagelse af de to seneste kampe..

snegl
04-04-2010, 17:19
Køber vi en ny spiller, ligemeget til hvor på banen, synes jeg det skal være noget der direkte forstærker holdet og gør os mere alsidige. Vi har talent nok at afprøve i forvejen. Macheda, Welbeck, King, Obertan, Cleverly, Petrucci, Fabio, Smalling, Evans, Rafael osv. Vi har nærmest talent til alle pladser på banen i forvejen.

Køber vi et talent skal det virkelig være noget stort synes jeg. Ronaldo agtigt. Næste sæson får vi mere styr på forsvaret hvis Rio/Vidic fortsætter og holder sig skadesfrie igen. Alt i alt har vi altså et udemærket hold, som er blevet mere og mere sammentømret, og har fået en hel uvurderlig erfaring fra Europa og store kampe. Ved godt det går imod alle de "SÆLG DEN OG DEN" kommentarer der er kommet oven på Chelsea nederlaget.

Jeg må ihvertfald være ærlig og sige at jeg troede det ville gå langt værre uden Ronaldo.

Ulrik Vida Vinther
04-04-2010, 17:32
Synes overhovedet ikke at Fletcher er faldet i niveau, han har tværtimod været vores bedste spiller sammen med Evra og Rooney. Hamsik er et godt bud på en central midtbanespiller, dog tror jeg han er umulig at lokke fra Napoli. Synes Arteta kunne være spændende, han har vist flot spil i flere sæsoner i træk. Derudover er jeg vild med Fellaini, hans spillestil er dejlig energisk. Ved godt at Hertha Berlin har spillet skidt i år, men synes de har en lovende mand i Gojko Kacar, der heller ikke kan være helt vildt dyr. Steven Defour har Ferguson jo også vist interesse for via et brev, da belgieren blev langtidsskadet. Disse 4 gutter er spændende bud, og jeg ser gerne at Ferguson handler på denne plads, for hold da op hvor vi mangler gennemslagskraft, Fletcher kan ikke gøre det alene. Hargo er jeg som alle andre usikker på, og Cleverleys niveau kender vi endnu ikke. Er dog ikke i tvivl om, at det bliver en spændende sommer, hvor vi måske laver et lille generationskifte..

Jeg er meget enig mht. Fletcher - han er da overhovedet ikke faldet i niveau, han har tvært imod været en af vores bedste mænd, set over hele sæsonen. Men Fletcher er ingen kreatør som skal skabe vores offensive spil ene mand. Som jeg ser det, er han i denne sæson gået fra at være mere eller mindre def midt til at være en central midt, der har kompetencer begge veje.

Jeg mener dog langt fra, at hans offensive kompetencer er gode nok til at afholde os fra at handle ind til sommer. Det tætteste vi har på en offensiv midtbanespiller/kreatør er velsagtens Giggs og Park, og det siger vist alt??

JA, Three-Lung Park har et kæmpe løbepensum og et beundringsværdigt fighter-hjerte. Men har han den klasse, og de kompetencer som vi står og mangler i vores 4-3-3, og som er nødvendige for at vi kan vinde trofæer, når f.eks. Rooney er ude et par uger? - Det mener jeg bestemt ikke.

Ryan Giggs fylder 37 i år, men omend han er en fantastisk spilfordeler, og er i stand til at sætte sine medspillere i scene (med bl.a. 12 assists i indeværende sæson), så har han mistet sin speed, og kan ikke længere på egen hånd.

Jeg tror Arteta er ved at være over the hill. Desuden ser jeg hellere at vi går ud og henter et prospect, som har mange år endnu, men dog alligevel har noget erfaring, og allerede nu har bevist noget.
Mit kendskab til Defour er begrænset (jeg kender ham fra FM og har hørt diverse rygter gennem de seneste par år, men har aldrig set ham i aktion), men Marek Hamšík og Yoann Gourcuff tror jeg derimod har klassen til at tørne ud for verdens bedste fodboldhold.

Selvom vi også er tyndt besat på kanterne og i angrebet (ud fra overbevisningen om at vi skal spille med om PL og CL), mener jeg at vores 4-3-3 står og falder med om vi har den offensive midtbanekreatør.

Asdio
04-04-2010, 17:34
Håber på en enkelt stor signing til sommer i skikkelse af en David Villa eller Karim Benzema. Kunne nu også godt tænke mig at se De Maria, Hamsik eller Jovetic i United trøjen, da jeg helt klart synes at vi mangler noget kreativitet på midtbanen.

Men er der nogen der har set Diego Lopez fra Villereal spille på det sidste? Han bliver igen i dag kædet sammen med United:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/diego-lopez-paa-vej-til-manchester-united

NtotheT
05-04-2010, 00:22
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64736

Ovenstående er jo konge nyhed. Hvis det er muligt, at vi kan leje Benzema for en sæson med option for køb bagefter låneaftalen er det jo guld værd. Så har vi en sæson til at se, om han kan indfri de forventninger, man havde til ham fra Lyon-tiden. Hvis ikke, så kan vi sende ham tilbage til Real igen uden at have tabt de store penge på ham.

Do it, do it!

Parkohargo
05-04-2010, 08:47
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64736

Ovenstående er jo konge nyhed. Hvis det er muligt, at vi kan leje Benzema for en sæson med option for køb bagefter låneaftalen er det jo guld værd. Så har vi en sæson til at se, om han kan indfri de forventninger, man havde til ham fra Lyon-tiden. Hvis ikke, så kan vi sende ham tilbage til Real igen uden at have tabt de store penge på ham.

Do it, do it!

Det er ikke til at vide hvad der kommer til at ske til sommer men når man ser på hans sæson i Real indtil videre så giver det da absolut tro på at det kunne være en mulighed, og at de vil leje ham ud. Spørgsmålet er så bare om han selv ønsker at joíne United på en leje aftale. Mon ikke der er et væld af andre storklubber der vil gå efter ham. Milan, Chelsea, Anal eller sågar Pool?!

NtotheT
05-04-2010, 12:21
Det er ikke til at vide hvad der kommer til at ske til sommer men når man ser på hans sæson i Real indtil videre så giver det da absolut tro på at det kunne være en mulighed, og at de vil leje ham ud. Spørgsmålet er så bare om han selv ønsker at joíne United på en leje aftale. Mon ikke der er et væld af andre storklubber der vil gå efter ham. Milan, Chelsea, Anal eller sågar Pool?!

Såvidt som jeg har forstået det, så har Florentino Perez meget lyst til at hente David Villa, som jo også var Real Madrids første prioritet sidste sæson, inden de hentede Benzema. Men pga. den kapitalindskud diverse spanske forretningsmænd fik skudt ind i Valencia, trak Valencia sig ud af handlen med Real Madrid, og Benzema blev i stedet for købt, da han var nummer 2 på listen over angriberindkøb. Så hvis de sælger Benzema eller lejer ham ud, så får de penge på den måde til at hente David Villa, som nok er værd for 3-400 mio. kr.

Og af de klubber du nævner, er det kun Chelsea, som jeg mener, har en chance for at hente ham. De andre klubber har ganske enkelt ikke det fornødne nok til at være med i toppen af poppen på nuværende tidspunkt. Derudover har United en stor mangel på klasseangriber, når en Rooney er skadet. Jeg tror godt, at vi kan hente ham, hvis vi går ind for det. Chancen er bestemt stor, og hvis det er på en lejeaftale i første omgang, så kan det simpelthen ikke blive bedre med Benzema. Så har han en sæson til at bevise, at der er fremtid i ham, uden at vi taber de store peneg, hvis han flopper.

Dr. Adams
05-04-2010, 12:46
Der er to ting der i mine øjne taler imod en Benzema på lejeaftale:
1. Vil Benzema overhovedet til United? Er han en spiller der kan have hjertet i klubben og give sit alt for klubben og fans? Mener at huske, at han var meget kold i sommers og udtalte at Real Madrid var den eneste klub han kunne ønske at komme til (en udtalelse der faldt inden han signede for Real). Ret mig venligst hvis jeg er gal på den mht. udtalelsen, mener bare at kunne huske det.
2. Ønsker vi en stjernespiller på en lejekontrakt? Der skal virkelig være styr på det, så pris, løn osv. for et køb er på plads når lejekontrakten indgås, så vi ikke står i en form for Tevez situation igen.

Acsadac
05-04-2010, 12:47
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=64743 <= Forventeligt

Mht. Benzema.. Køb køb køb.. Men tror ikke på det med mindre Berbatov bliver solgt - hvilket ikke ville genere mig selvom jeg beundrer hans tekniske evner..

NtotheT
05-04-2010, 12:50
Der er to ting der i mine øjne taler imod en Benzema på lejeaftale:
1. Vil Benzema overhovedet til United? Er han en spiller der kan have hjertet i klubben og give sit alt for klubben og fans? Mener at huske, at han var meget kold i sommers og udtalte at Real Madrid var den eneste klub han kunne ønske at komme til (en udtalelse der faldt inden han signede for Real). Ret mig venligst hvis jeg er gal på den mht. udtalelsen, mener bare at kunne huske det.
2. Ønsker vi en stjernespiller på en lejekontrakt? Der skal virkelig være styr på det, så pris, løn osv. for et køb er på plads når lejekontrakten indgås, så vi ikke står i en form for Tevez situation igen.

Såvidt jeg husker rigtigt, så har han udtalt, at han beundrer både Real Madrid, FC Barcelona og Manchester United. Grunden til at Real fik frit løb til at hente Benzema uden at United blandede sig, var summen Lyon forlangte for ham.

Tja, vi havde da en Carlos Tevez på lejekontrakt, og det gik da meget godt, hvis du spørger mig - selvom den var en anelse indviklet skrabet sammen af bestyrelsen og hans agentfirma.

Cfg
05-04-2010, 13:10
Vil hellere have en fit Saha.

Christensen
05-04-2010, 13:26

Oh yes! Drømmer stadig om Saha tilbage i 06/07-sæsonen, hvor han var fantastisk.

Bugge
05-04-2010, 13:45

Findes han? :O

Kasper United
05-04-2010, 13:50
Ja, Saha kunne vi godt bruge.

Pils
05-04-2010, 14:29
Problemet med Saha er jo bare, at hans knæ får en eller anden mystisk allerigisk reaktion så snart han nærmer sig United.

Med hensyn til en ny angriber, så er der i min verden 3 styks som virkelig kunne være interessante.
1) David villa. Manden er klasse. Han scorer simpelthen bare mål lige meget hvor han spiller henne. Eneste minus ved ham vil være alderen (ved godt han ikke er så gammel igen) og prisen.

2) Benzema. Er et kæmpe talent, som desværre for ham er røget ud i kulden i real pga skader, manglende form og Higuain. Men han har trods en meget begrænset spilletid alligevel scoret 8 mål i 14 kampe, hvilket egentlig er fint. Ham så jeg meget gerne i United efter sommeren.

3) Edin Dzeko. Bomber også bare konstant mål ind. Bliver sikkert møg dyr, men ville give os noget som vi mangler i vores angreb. Vi har jo set, at han kan score mål imod os i CL, hvor jeg synes han imponerede i kampene mod os.

NtotheT
05-04-2010, 14:46
Problemet med Saha er jo bare, at hans knæ får en eller anden mystisk allerigisk reaktion så snart han nærmer sig United.

Med hensyn til en ny angriber, så er der i min verden 3 styks som virkelig kunne være interessante.
1) David villa. Manden er klasse. Han scorer simpelthen bare mål lige meget hvor han spiller henne. Eneste minus ved ham vil være alderen (ved godt han ikke er så gammel igen) og prisen.

2) Benzema. Er et kæmpe talent, som desværre for ham er røget ud i kulden i real pga skader, manglende form og Higuain. Men han har trods en meget begrænset spilletid alligevel scoret 8 mål i 14 kampe, hvilket egentlig er fint. Ham så jeg meget gerne i United efter sommeren.

3) Edin Dzeko. Bomber også bare konstant mål ind. Bliver sikkert møg dyr, men ville give os noget som vi mangler i vores angreb. Vi har jo set, at han kan score mål imod os i CL, hvor jeg synes han imponerede i kampene mod os.

Hvor i alverden har du de tal fra?

Han har scoret 7 mål i 19 kampe i Ligaen og totalt har han scoret 8 mål i 25 kampe. Knap så god statistik desværre.

snegl
05-04-2010, 14:55
Ifølge ESPN (http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=46858&cc=5739) har han spillet 14 kampe i ligaen og scoret 7 + 3 assists, men 20 kampe i alt (heraf 3 landskampe)

United DK
05-04-2010, 15:03

Hvem vil ikke det? Han er den idéelle makker til Rooney, men vi må nøjes med det næstbedste.

Dines
05-04-2010, 15:10
Jeg så gerne Benzema her. Han er stadig et unikt angrebstalent, og han er den type angriber, vi imo mangler. Måske har han ikke været god i Real Madrid, men altså, det er heller ikke fordi, at Kaka har fungeret og sådan er det tit med spillere i Real Madrid. Det betyder ikke, at de er uden evner, og jeg er sikker på, at vi med en mand som Fergie kunne få maksimalt ud af Benzema.

United DK
05-04-2010, 15:22
Hvad er det egentlig for en type angriber vi mangler? Jeg har svært ved at finde ud af det, andet end at vedkommende kan lave nogen mål, så vi ikke skal hænge vores hat på Rooney hver gang.

NtotheT
05-04-2010, 15:32
Hvad er det egentlig for en type angriber vi mangler? Jeg har svært ved at finde ud af det, andet end at vedkommende kan lave nogen mål, så vi ikke skal hænge vores hat på Rooney hver gang.

Jeg synes, en som Benzema eller Lukaku/Dzeko er noget vi mangler.

Benzema er typen, hvor du ved, at du har en nymoderne angriber, der på selv de værste off-day kollektivt set, kan stadig afgøre kampen med et genistreg eller en individuel præstation. Ligeledes har Benzema en fantastisk speed og en rimelig god fysisk. Derudover er han god til det opbyggende spil og kan også spille kant, hvis det skulle være. IMO er han den, vi skal satse på til sommer - især hvis en lejekontrakt er muligt, for så kan vi ikke få det bedre.

Med Lukaku eller Dzeko har vi den fysiske angriber, der også kan noget på egen hånd. De begge er fysiske kanone, og de har en god hurtighed og en fremragende teknik. Lukaku er den jeg mest hælder til qua hans alder og hans muligheder for at videreudvikle det talent, der er så stort hos ham.

Summa summarum. Af typer mangler vi den individuelle angriber, der kan afgøre kampen alene og stadig har en killerinstinkt og også en fysikbetonet angriber, der har hurtigheden og fysikken med sig.

KennyN
05-04-2010, 16:06
Rooney og Macheda på top, vil supplere hinanden perfekt..!

Flax_Generous
05-04-2010, 16:25
Rooney kan spille sammen med hvem som helst. Sådan som han spiller i denne sæson er han jo nærmest den komplette angriber. Han har jo sågar vist, at han kan spille alene på toppen helt uden en Saha eller Heskey til at støtte ham.

Macheda ligner en spiller som kan score mål, så hvorfor ikke give ham chancen for at slå igennem hos United? Han er for øvrigt en fremragende makker til en spillertype som Berbatov. Og Rooney kan - i hans nuværende form - som sagt spille ved siden af alle (eller ingen), og så stadig have succes. Owen er der jo desuden stadig, mens Welbeck og Diouf formentlig også bare bliver bedre.

Jeg vil meget hellere have en forstærkning til den centrale midtbane.

ChristianR
05-04-2010, 16:30

Macheda er et fint supplement at have at smide ind, da han er fysisk stærk, god til at holde på bolden og god med hovedet.

IMO er han dog bare alt, alt for stationær. Han deltager ikke i det opbyggende spil, han sætter ikke lige en mand, og han er heller ikke hurtigheden selv.

Hvis vi skal have en ny angriber, som ikke er det, der haster mest i mine øjne. Så skal det være en spiller, der kan score nogen mål på egen hånd, så vi ikke længere skal spille alle vores lommepenge på Rooney.
Den kategori falder hverken Macheda eller Berbatov vel inden for, da Berba i højere grad er kreatøren, der iscenesætter andre. Man ser ham sjældent selv sætte en mand for bagefter at sparke bolden kynisk i mål.

Macheda derimod skal iscenesættes af andre, hvorfra han så kan score de mere nemme mål. Drømmescenariet vil vel være 2 forholdsvist komplette angribere, der begge har nemt ved at finde målet (også uden hjælp). Rooney sammen med Benzema eller Higuain for den sags skyld ville være rigtig farligt. Modstanderne får på den det også sværere, da man pludselig har 2 angribere, der kræver tæt mandsopdækning.

Ulrik Vida Vinther
05-04-2010, 16:38
Ifølge ESPN (http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=46858&cc=5739) har han spillet 14 kampe i ligaen og scoret 7 + 3 assists, men 20 kampe i alt (heraf 3 landskampe)

14 ligakampe fra start, 19 ligakampe ialt :)

Jeg synes ikke engang det er så ringe en statistik - men det er Real i en nøddeskal ikke at give spillerne tid til at tilpasse sig et nyt land, kultur, liga..

Håber vi kan få ham, OG en kreatør til midtbanen.

ChristianR
05-04-2010, 16:43
14 ligakampe fra start, 19 ligakampe ialt :)

Jeg synes ikke engang det er så ringe en statistik - men det er Real i en nøddeskal ikke at give spillerne tid til at tilpasse sig et nyt land, kultur, liga..

Håber vi kan få ham, OG en kreatør til midtbanen.

Og oven i det, kan det være svært at score mange mål, når spillerne omkring en hedder Ronaldo og Higuain. De scorer jo kasser hele tiden.

Kasper United
05-04-2010, 16:56
For min skyld behøver vi hverken Owen eller Berbatov, hvis vi har Rooney, ny angriber (Benzema, Higuain, Dzeko e.lign.) og på bænken Macheda + de andre unge (Welbeck, Diouf osv.)

Hvis vi bliver ramt af en skade af f.eks. Rooney igen, så vil vi stadig have en farlig angriber på toppen med offensive wings (Nani og Valencia) + måske en ny offensiv midt, der også kan skabe noget på egen hånd.

Så har vi stadig nogle unge krafter på bænken.

snegl
05-04-2010, 17:24

Jeg vil heller ikke græde snot, hvis vi ikke køber en eller anden super angriber. Macheda skal alligevel udvikles før eller senere

ChristianL
05-04-2010, 17:41
Jeg synes, en som Benzema eller Lukaku/Dzeko er noget vi mangler.

Benzema er typen, hvor du ved, at du har en nymoderne angriber, der på selv de værste off-day kollektivt set, kan stadig afgøre kampen med et genistreg eller en individuel præstation. Ligeledes har Benzema en fantastisk speed og en rimelig god fysisk. Derudover er han god til det opbyggende spil og kan også spille kant, hvis det skulle være. IMO er han den, vi skal satse på til sommer - især hvis en lejekontrakt er muligt, for så kan vi ikke få det bedre.

Med Lukaku eller Dzeko har vi den fysiske angriber, der også kan noget på egen hånd. De begge er fysiske kanone, og de har en god hurtighed og en fremragende teknik. Lukaku er den jeg mest hælder til qua hans alder og hans muligheder for at videreudvikle det talent, der er så stort hos ham.

Summa summarum. Af typer mangler vi den individuelle angriber, der kan afgøre kampen alene og stadig har en killerinstinkt og også en fysikbetonet angriber, der har hurtigheden og fysikken med sig.

Ser ikke idéen i Lukaku.. Han har da meget talent og er da god nok, men hans attitude kan jeg slet ikke bruge til noget.. Han virker som en lalleglad Zlatan.. Tror på ingen måde at han vil passe ind i United på nuværende tidspunkt og kan ikke se idéen i at satse på at Fergie kan få vendt ham af med sine attitudeproblemer..

Dzeko er nice.. Han er som du siger meget fysisk, og har alligevel speed og teknik til at drive det videre.. Tror dog bare ikke på, at Ferguson køber ham, så længe han ser Benzema som en mulighed, hvilket det lyder til at han gør.. Og så tror jeg egentlig også vi kan få mindst lige så meget ud af Macheda og en evt. Welbeck som vi kan med Dzeko..

Men alt i alt vil jeg meget hellere bruge pengene på andet end en angriber.. Vi skal først have en målmand (helst Lloris) så vi klar på det sørgelige øjeblik hvor vi er nød til at slippe VDS og så en offensivt styrende midt (helst Aguero) til at erstatte Scholes/Giggs som desværre nok også snart stopper..

RAppel
05-04-2010, 19:19
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1324498.ece

Nu bliver der trukket i land. Måske vi ikke ser ham efter sommer alligevel.

KennyN
05-04-2010, 19:51
En sjov ting jeg bemærker ved flere United diskussioner osv. Rigtig mange synes vi skal give flere chancer til de unge spillere / talenter vi har, men samtidig ønsker de hver gang transfervinduet er åbent, at United køber 3-4 store stjernenavne, til direkte at gå ind på holdet. Jamen er det ikke lidt modstridende, og gør det så svært for de unge spillere at få erfaringen og kampene, som vil gøre dem bedre, udvikle dem og til store spillere selv.?
Bare en observation :)

NtotheT
05-04-2010, 20:25
En sjov ting jeg bemærker ved flere United diskussioner osv. Rigtig mange synes vi skal give flere chancer til de unge spillere / talenter vi har, men samtidig ønsker de hver gang transfervinduet er åbent, at United køber 3-4 store stjernenavne, til direkte at gå ind på holdet. Jamen er det ikke lidt modstridende, og gør det så svært for de unge spillere at få erfaringen og kampene, som vil gøre dem bedre, udvikle dem og til store spillere selv.?

Jo, det har du ret i, men det der er endnu mere sjovt, er, at på de pladser, hvor vi virkelig har brug for forstærkning, der har vi ingen talenter, hvor du kan, at de kan gøre en forskel..

Hvem har vi på midten? Jeg nægter at tro på, at en Ferguson hiver en Paul Pogba op til vores midtbaneproblemer. Ligeledes nægter jeg at tro, at Ferguson bruger en Welbeck eller Obertan fast i næste sæson, for det er bare ikke ham.

Men hvis vi tager de andre pladser, ser jeg hellere, at vi bruger vores talenter. På backerne har vi Da Silvaerne, i midterforsvaret har vi Cathcart, Chester, Evans (medmindre han fortsætter sit elendige spil i lang tid) og Smalling. På kanterne har vi Obertan, Morrison og Welbeck.

Ja, jeg tror ganske enkelt ikke på Macheda. Jeg håber, jeg tager fejl, så skal jeg nok undskylde, men det spil han viste i perioden fra kampen, hvor han blev matchwinner mod Villa til den seneste kamp, inden han blev langtidsskadet, der viste han mig intet, hvor jeg tænkte: "Ham der bliver kanon". Han har store mangler, og jeg tror, han smutter om nogle år.

NtotheT
05-04-2010, 20:30
Ser ikke idéen i Lukaku.. Han har da meget talent og er da god nok, men hans attitude kan jeg slet ikke bruge til noget.. Han virker som en lalleglad Zlatan.. Tror på ingen måde at han vil passe ind i United på nuværende tidspunkt og kan ikke se idéen i at satse på at Fergie kan få vendt ham af med sine attitudeproblemer..

Men alt i alt vil jeg meget hellere bruge pengene på andet end en angriber.. Vi skal først have en målmand (helst Lloris) så vi klar på det sørgelige øjeblik hvor vi er nød til at slippe VDS og så en offensivt styrende midt (helst Aguero) til at erstatte Scholes/Giggs som desværre nok også snart stopper..

Hvad for nogle ting bedømmer du det her på? Jeg synes, han virker som en ydmyg, ungt talent, der gør sit arbejde: Scor mål. Det er noget, vi har brug for. Hans talent er indiskutabelt, og jeg er sikker på, at han ikke løber hjørner med en Ferguson. Hvem fanden tør det?

Aguero på offensiv midt? Enten skal han hentes til angrebet eller ikke hentes. Så hellere Berbatov og spar pengene.

Pils
05-04-2010, 22:15
Aguero på offensiv midt? Enten skal han hentes til angrebet eller ikke hentes. Så hellere Berbatov og spar pengene.

Enig. Hvis vi skal have Aguero så skal han hentes til angrebet. Der er langt bedre spillere til den offensive midt end Aguero.

Kasper United
06-04-2010, 14:39
Enig. Hvis vi skal have Aguero så skal han hentes til angrebet. Der er langt bedre spillere til den offensive midt end Aguero.

Ja, Agüero på den offensive midt, ser jeg heller ikke som en god løsning. Jeg tror egetlig heller ikke, at han vil passe så godt ind i Uniteds system som angriber, og han scorer heller ikke så mange mål igen, som hans holdkammerat Diego Forlan f.eks. gør.

Jeg har ikke fuldt så meget med Atletico Madrid, men jeg synes heller ikke, at han har været så iøjenfaldende i denne sæson.

Når det er sagt, så tror jeg også, at han er meget dyr.

Stratego Thomas
06-04-2010, 14:54
Ja, Agüero på den offensive midt, ser jeg heller ikke som en god løsning. Jeg tror egetlig heller ikke, at han vil passe så godt ind i Uniteds system som angriber, og han scorer heller ikke så mange mål igen, som hans holdkammerat Diego Forlan f.eks. gør.

Jeg har ikke fuldt så meget med Atletico Madrid, men jeg synes heller ikke, at han har været så iøjenfaldende i denne sæson.

Når det er sagt, så tror jeg også, at han er meget dyr.

jeg kunne nu godt forestille mig, at hans middelmådige præstationer denne season iforhold til 08/09 seasonen kunne have givet ham et lidt mere overkommeligt prisskilt.. han er osse blevet et år ældre og det virker lidt til at hysteriet omkring ham er faldet en smule...
(har godt nok heller ikke set så mange kampe igen..)

robinho
06-04-2010, 14:59

Jo men hvis man kan se en spiller udefra der åbenlyst kan forstærke os, og den spiller i united han skal slå af ikke engang er en af de unge, jamen så er den unge jo heller ikke god nok, for så var han jo i uniteds startopstilling.

Jev
06-04-2010, 15:18
Hvem har vi på midten?

Cleverley. Ham er jeg spændt på at følge. Han er selvfølgelig langt fra at være den topklasse-midtbanespiller, jeg er enig i, at vi mangler. Men hvor skal vi finde en midtbanespiller i den kaliber? Xabi Alonso, Essien, Lampard, Gerrard, Fabregas, Xavi, Iniesta, sådan nogle navne kan vi simpelthen ikke få fat i. Hvor skal vi så finde den midtbanespiller, som er væsentligt bedre end Fletcher, Carrick, Scholes og Hargo?

Kasper United
06-04-2010, 15:43
jeg kunne nu godt forestille mig, at hans middelmådige præstationer denne season iforhold til 08/09 seasonen kunne have givet ham et lidt mere overkommeligt prisskilt.. han er osse blevet et år ældre og det virker lidt til at hysteriet omkring ham er faldet en smule...
(har godt nok heller ikke set så mange kampe igen..)

Godt være du har ret, men jeg synes nu stadig, at 250 mio. er for meget for ham, for han kostede da over 350 mio. sidste sæson..?

NtotheT
06-04-2010, 19:09
Nu er jeg selvfølgelig fan af, at Manchester United har en grundstamme af engelske spillere, så vi til enhver tid har vores engelske stolthed og ære i klubben og ikke bliver et multietnolekt-hold som Arsenal, hvor hovedsproget er fransk.

Men jeg synes, der er en spiller, jeg synes er meget spændende, nemlig Newcastles Andy Carroll. Manden mener om en god gammeldags angriber, der har sans for mål og er skrivende stund deres topscorer, til trods for, han er internt karantæne fra holdet pga. sin fadæse med holdkaptajnen Steven Taylor.

Hvad ville folk sige til, at vi jagtede ham? :)

schousboe9
06-04-2010, 19:14
Falliterklæring med lange bolde konstant. Nej tak.

NtotheT
06-04-2010, 19:21
Falliterklæring med lange bolde konstant. Nej tak.

Argh, så slemt vil det da heller ikke blive. Så længe sådan en type er omringet af tekniske dygtige spillere, bliver det ikke god gammeldags kick 'n rush.

Men nu var jo tiden med Ruud Van Nistelrooy ikke decideret nogen god tid mht. til trofæer og titler, så må er det lidt selvmord at hente Carroll, når vi har de spillere vi har, der er bedre med bold end uden.

Men synes at United altid skal have de bedste englændere, og jeg synes bare, at der er et stort potentiale i Carroll, thi han nu har et temperament og umodenhed, der kan ødelægge det for ham.

Acsadac
07-04-2010, 10:27
SAF om spillerindkøb til sommer (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11422)

Hæfter mig især ved sætningen "Vi har ikke brug for at købe stort ind, da vi har en stærk trup med et begrænset behov for forbedringer".

Der er ingen tvivl om, at SAF gerne vil være aktiv til sommer, måske 2 spillere ud over Smalling. Udtalelsen kan også ses i lyset af, at der ikke skal lægges unødigt pres på spillerne, ved fx at melde klart ud om udrensning (Hvis det da var i tankerne)

snegl
07-04-2010, 10:45
SAF om spillerindkøb til sommer (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11422)

Hæfter mig især ved sætningen "Vi har ikke brug for at købe stort ind, da vi har en stærk trup med et begrænset behov for forbedringer".

Der er ingen tvivl om, at SAF gerne vil være aktiv til sommer, måske 2 spillere ud over Smalling. Udtalelsen kan også ses i lyset af, at der ikke skal lægges unødigt pres på spillerne, ved fx at melde klart ud om udrensning (Hvis det da var i tankerne)

Det kunne også tænkes at han mener det? :titte: :titte:

Cfg
07-04-2010, 10:53
Ferguson siger aldrig noget han mener.

snegl
07-04-2010, 10:58
Ferguson siger aldrig noget han mener.

Enig, bortset fra at han holdt samme ord i sommers, hvor vi intet købte ind. Det kan sagtens ske igen.

Don Kafai
07-04-2010, 11:16
Arrrh det må vel snart være klokkeklart for alle hvorfor Ferguson altid siger det samme. Forestil jer, at han udmelder at vi skal hente 3-4 klassespillere til sommer. Det vil skabe hype omkring klubben, og priserne vil stige endnu mere end de allerede er det. Desuden vil det skabe usikkerhed i truppen, og det er sgu ikke noget der er særlig brugbart, når vi står overfor 6 knald-eller-fald- kampe de næste 4 uger.

Desuden åbner han jo stadig for, at vi trods alt henter et eller andet, så det er en rigtig politiker-udmelding af den gamle skotte.

Spørger man mig, så tror jeg at vi henter 1 klassespiller til midtbanen, og så nogle unge (og relativt prisvenlige) talenter som vi nu plejer at gøre. Desuden afhænger det rigtig meget af vores nuværende spillere. 2 x Owen, den gamle garde, og så marginalspillere som Tosic, Gibson osv.

robinho
07-04-2010, 11:40
Arrrh det må vel snart være klokkeklart for alle hvorfor Ferguson altid siger det samme. Forestil jer, at han udmelder at vi skal hente 3-4 klassespillere til sommer. Det vil skabe hype omkring klubben, og priserne vil stige endnu mere end de allerede er det. Desuden vil det skabe usikkerhed i truppen, og det er sgu ikke noget der er særlig brugbart, når vi står overfor 6 knald-eller-fald- kampe de næste 4 uger.

Desuden åbner han jo stadig for, at vi trods alt henter et eller andet, så det er en rigtig politiker-udmelding af den gamle skotte.

Spørger man mig, så tror jeg at vi henter 1 klassespiller til midtbanen, og så nogle unge (og relativt prisvenlige) talenter som vi nu plejer at gøre. Desuden afhænger det rigtig meget af vores nuværende spillere. 2 x Owen, den gamle garde, og så marginalspillere som Tosic, Gibson osv.

Jeg tror også der kommer 2 spillere udover smalling som er tiltænkt en plads i 1.holdstruppen med det samme. Der kan så komme yderligere af de der 15-16 årige united også altid holder øje med.

Men tror der udover smalling kommer en kreativ kraft til midtbanen hvad enten det er en kant eller en central. Den sidste spiller kunne godt være en angriber, men tror jeg er betinget af et salg. Men hvem ved.

Don Kafai
07-04-2010, 11:58
Jeg tror også der kommer 2 spillere udover smalling som er tiltænkt en plads i 1.holdstruppen med det samme. Der kan så komme yderligere af de der 15-16 årige united også altid holder øje med.

Men tror der udover smalling kommer en kreativ kraft til midtbanen hvad enten det er en kant eller en central. Den sidste spiller kunne godt være en angriber, men tror jeg er betinget af et salg. Men hvem ved.

Jeg tror klart at 1. prioriteten er den kreative kraft til midtbanen du taler om. Det er i hvert fald min forventning til holdet efter denne sæson. Så afhænger resten, som du siger, meget af hvad vi gør med de nuværende spillere.

Acsadac
07-04-2010, 13:07
Vucinic jagtet af United og City (http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=64827)

Tror lige som med Benzema, at dette er betinget af et salg af fx Berba..

Derudover har jeg ikke den store kendskab til Vucinic..

schousboe9
07-04-2010, 13:43
Vucinic er ikke længere decideret angriber. Han bliver i højere grad brugt på venstrekanten med Totti eller Luca Toni på toppen. Jeg tror, han ville passe fint ind i vores foretrukne 433, men ikke til den pris jeg har set rundt omkring. £26 mio. er nævnt nogle steder...

Kasper United
07-04-2010, 13:58
Selvom Fergie har sagt, at der ikke sker det store til sommer, tror jeg ikke på det før, at sommeren er ovre..

NtotheT
07-04-2010, 14:45
Vucinic er dygtig spiller, men jeg vil hellere spare pengene og købe en bedre en, når vi i forvejen har upcoming på kanterne. Vucinic er nu ikke en spiller, der afgør kampe, og det er sådan en, vi har brug for til vores offensiv.

Så vil jeg hellere spare pengene og bruge dem på en Benzema, Lukaku, Dzeko, Ribery, Silva, Gourcuff eller Hamsik - bare en af dem. For det er det, vi mangler i truppen pt. Især hvis Giggs og Scholes underpræsterer til næste sæson, så skal vi hænge alt på Rooney. Medmindre Anderson og Nani bliver umenneskelige næste sæson og Hargo overvinder sine skader.

Ulrik Vida Vinther
08-04-2010, 00:28
Så skal der handles!!!!!

NtotheT
08-04-2010, 01:20
Nogle, der har set gengivelsen af Bordeaux - Lyon kampen? I så fald harj eg lige set den, og IGEN var Lloris helt vildt fantastisk. Han var seriøst grunden til at Lyon gik videre, for han tog da alt. Jeg håber virkelig, han er 1. prioritet til VDS' afløser med Akinfeev som nummer 2.

Acsadac
08-04-2010, 13:28
Nogle, der har set gengivelsen af Bordeaux - Lyon kampen? I så fald harj eg lige set den, og IGEN var Lloris helt vildt fantastisk. Han var seriøst grunden til at Lyon gik videre, for han tog da alt. Jeg håber virkelig, han er 1. prioritet til VDS' afløser med Akinfeev som nummer 2.

Kunne da være at man skulle til at følge lidt mere med i Lyon's kampe.

Kampen igår ændrer ikke så meget på mit syn på truppen. Vil gerne tilbage til 4-4-2 med to hårdt arbejdende centrale midts og så lade det offensive stå til kanterne og de to angribere.

Dette betyder at Berbatov kan blive i truppen og udfylde den rolle han er bedst til.

Dette kræver dog, at vores centrale midtbane består af typer som Flecther og Hargo. Hårdt arbejdende centrale midts.

Som jeg ser det vil det kræve et indkøb af Fletcher2 og en kreativ kant som supplement til Valencia og Nani.

robinho
08-04-2010, 13:52
Kunne da være at man skulle til at følge lidt mere med i Lyon's kampe.

Kampen igår ændrer ikke så meget på mit syn på truppen. Vil gerne tilbage til 4-4-2 med to hårdt arbejdende centrale midts og så lade det offensive stå til kanterne og de to angribere.

Dette betyder at Berbatov kan blive i truppen og udfylde den rolle han er bedst til.

Dette kræver dog, at vores centrale midtbane består af typer som Flecther og Hargo. Hårdt arbejdende centrale midts.

Som jeg ser det vil det kræve et indkøb af Fletcher2 og en kreativ kant som supplement til Valencia og Nani.

Jeg synes 4-4-2 bliver for skabelon-agtig.

Nej når 4-3-3 spilles som den blev igår i 1.halvleg med massere af bevægelse og løb i dybden, så er den meget sværer at læse.

VDS

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Hargreaves

Gourcuff

Valencia-Rooney-Nani(hvis han kan fortsætte takterne)

Det her ville være spændende synes jeg.

Kan godt være at 4-4-2 vil give 2 angribere, men det skubber til gengæld kanterne længere tilbage i banen og vi får ikke brugt deres speed i dybden, da de mere får bolden i fødderne og selv skal bære den op. Vi har ikke nær så god kontrol på kampen og bolden da 2 mand på midten skal dække et stort område, hvorimod 3 mand altid vil være enten ligevægtig eller i overtal iforhold til modstanderen.

Vi mangler bare den sidste kreativitet og så hargreaves pres istedet for carrick så synes jeg egentlig vi er godt rustet til det system.

Krede
08-04-2010, 14:36
Jeg synes 4-4-2 bliver for skabelon-agtig.

Nej når 4-3-3 spilles som den blev igår i 1.halvleg med massere af bevægelse og løb i dybden, så er den meget sværer at læse.

VDS

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Hargreaves

Gourcuff

Valencia-Rooney-Nani(hvis han kan fortsætte takterne)

Det her ville være spændende synes jeg.

Kan godt være at 4-4-2 vil give 2 angribere, men det skubber til gengæld kanterne længere tilbage i banen og vi får ikke brugt deres speed i dybden, da de mere får bolden i fødderne og selv skal bære den op. Vi har ikke nær så god kontrol på kampen og bolden da 2 mand på midten skal dække et stort område, hvorimod 3 mand altid vil være enten ligevægtig eller i overtal iforhold til modstanderen.

Vi mangler bare den sidste kreativitet og så hargreaves pres istedet for carrick så synes jeg egentlig vi er godt rustet til det system.

Jeg er tildels enig med et køb af Gourcuff. Hertil mener jeg, at endnu en wing vil være oplagt. Her kunne Di Maria være en mulighed. Så vil vi have tre næsten lige stærke wings at blande imellem. Det ville være lækkert.

Men problemet er at vi er presset, hvis Rooney ryger ud med en skade. Derfor er det vigtigt med back-up. Men hvis det skal være en stjernespiller så skal det være en, der kan bruges både i 433 og 442. Ellers bliver vedkommende utilfreds. Derfor var det super ærgeligt, at vi ikke fik Benzema i sommers. Jeg har dog læst at L'Equipe skriver, at Benzema er prioritet nummer et til sommer for Fergie. At det kommer i denne avis er særdeles interessant. L'Equipe er vel nok en af Europas mest seriøse aviser. Hvis Benzema kommer, så mangler vi naturligvis ikke endnu en wing. Herudover føler jeg, at med en Gourcuff på midten, at vi bliver for tynde rent fysisk. Derfor ser jeg hellere en James Milner, der kan spiller overalt på midten og er mere fysisk stærk og arbejdsom rent defensivt.

Mit bud: Benzema og Milner.

Skulle der ellers ske noget er Jack Rodwell den mest interessante i min verden.

Jesus
08-04-2010, 14:40
Benzema må gerne købes når real holder udsalg igen til sommer.. Og så vil jeg altså gerne se en spiller som Gourcuff til klubben, bare en spiller som ham. Vil også gerne have en stærk reserveskraldemand, når Fletcher har karantæne og er træt/skadet.

robinho
08-04-2010, 14:41
Jeg er tildels enig med et køb af Gourcuff. Hertil mener jeg, at endnu en wing vil være oplagt. Her kunne Di Maria være en mulighed. Så vil vi have tre næsten lige stærke wings at blande imellem. Det ville være lækkert.

Men problemet er at vi er presset, hvis Rooney ryger ud med en skade. Derfor er det vigtigt med back-up. Men hvis det skal være en stjernespiller så skal det være en, der kan bruges både i 433 og 442. Ellers bliver vedkommende utilfreds. Derfor var det super ærgeligt, at vi ikke fik Benzema i sommers. Jeg har dog læst at L'Equipe skriver, at Benzema er prioritet nummer et til sommer for Fergie. At det kommer i denne avis er særdeles interessant. L'Equipe er vel nok en af Europas mest seriøse aviser. Hvis Benzema kommer, så mangler vi naturligvis ikke endnu en wing. Herudover føler jeg, at med en Gourcuff på midten, at vi bliver for tynde rent fysisk. Derfor ser jeg hellere en James Milner, der kan spiller overalt på midten og er mere fysisk stærk og arbejdsom rent defensivt.

Mit bud: Benzema og Milner.

Skulle der ellers ske noget er Jack Rodwell den mest interessante i min verden.

Hvis vi har en gourcuff på midten sammen med fletcher og hargreaves så bliver vi da ikke for tynde rent fysisk.....
Måske i en 4-4-2 ja men så kunne man lægge ham på en kant i en fri rolle eller lign.
Milner kunne også være en mulighed ja. En særdeles attraktiv endda da han i både 4-4-2 og i 4-3-3 vil kunne spille et hav af pladser.
Benzema vil være fantastisk, for jeg nægter at tro på at det han har vist i madrid er sigende for hans talent. Han er måske bare havnet det forkerte sted under den forkerte træner.
Benzema viste fantastiske ting i lyon. Dem har han ikke glemt, og han er endnu meget ung og kan blive endnu bedre.

Ham og rooney på banen sammen ville være fantastisk.

Carl-keane
08-04-2010, 14:56
Synes Carrick har været skuffende her på det sidste synes jeg...
Måske skulle man sende ham og en sum penge efter Rodwell?

Stadigvæk lidt tidligt at afskrive Carrick... Eller?

Tevez
08-04-2010, 15:00
Jeg synes virkelig det er så svært at spå om hvem der passer rigtig ind i Uniteds trup. Vi har nemlig så mange ubesvarede spørgsmål. Er Anderson en vigtig brik i næste sæson? Hvad med Hargo? Macheda? Sælger vi Berba? osv osv.

Lige pt kan jeg dog kun se, at vi reelt mangler en striker også selvom vi beholder Berba. Her ser jeg virkelig Lukaku som et perfekt køb. Han passer perfekt til PL og er et kæmpe talent der kan lære af Rooney og samtidig er han også klar til massere af spilletid.

Igår fik vi virkelig at se hvor gode vores kanter er. Valencia og Nani var fantastiske og kan Nani holde niveauet så har vi et rigtigt godt makkerpar i de to, men alligevel er det godt at have rotation på holdet og her mener jeg Di Maria ville supplere de to andre rigtigt godt. Derudover kan Di Maria også spille centralt og på den måde kan vi have en spiller der får en meget fri rolle som vi måske har manglet. Lidt som Messi i Barca.

Krede
08-04-2010, 15:01
Hvis vi har en gourcuff på midten sammen med fletcher og hargreaves så bliver vi da ikke for tynde rent fysisk.....
Måske i en 4-4-2 ja men så kunne man lægge ham på en kant i en fri rolle eller lign.
Milner kunne også være en mulighed ja. En særdeles attraktiv endda da han i både 4-4-2 og i 4-3-3 vil kunne spille et hav af pladser.
Benzema vil være fantastisk, for jeg nægter at tro på at det han har vist i madrid er sigende for hans talent. Han er måske bare havnet det forkerte sted under den forkerte træner.
Benzema viste fantastiske ting i lyon. Dem har han ikke glemt, og han er endnu meget ung og kan blive endnu bedre.

Ham og rooney på banen sammen ville være fantastisk.

Med både Gourcuff og Benzema i en 442 tror jeg ikke på. Du siger at vi kan smide Gourcuff på kanten, det er naturligvis også rigtigt, men han vil ikke være særlig effektiv derude som jeg opfatter det. Derfor holder jeg på Benzema og Milner. Jeg tror også at Milner er en type, der vil være lykkelig over at komme til United og hellere vil acceptere at sidde på bænken end Gourcuff, hvis der skulle blive behov for det.

Kasper United
08-04-2010, 15:06

Ja, lad os bare sende Carrick til Everton med en pose penge og Rodwell til os.

Vi har stadig Fletcher, der har været fantastisk, Scholes, Gibson, (Hargreaves) og Rodwell så.

Så køb en mere offensiv orienteret central midt, der stadig vil hjælpe lidt tilbage.

Massere af muligheder, og som folk hele tiden nævner er Gourcuff en mulighed, men jeg synes nu, at han har været et stykke væk fra sidste sæson...
Men han har Zidanes spillestil, som jeg beundrer sindsyg meget, og hvis han kan købes billig, er han velkommen.

schousboe9
08-04-2010, 15:07
--------- VDS ---------
Rafael - Rio - Vida - Evra
------ Hargreaves ------
--Fletcher -- Anderson--
Valle -------------- Nani
-------- Rooney -------

... er i mine øjne det bedste vi kan stille med alle mand klar, og efter Nanis genfødsel de sidste måneder har jeg ærlig talt svært ved at se, hvor lokummet reelt brænder. Det må være bredden, der skal ses på.

Vi mangler et ordentlig alternativ til Rooney, og måske lidt kreativt fra midtbanen, men Anderson og Fletcher kan godt lægge den afgørende aflevering eller det afgørende indlæg. Udover dem står Carrick i kulissen med samme forcer og Scholes og Giggs vil stadig kunne spille en rolle næste år, så hvem der til sommer skulle kunne gå direkte ind og forstærke os vanvittig meget, kan jeg faktisk ikke umiddelbart se. Udover at styrke bredden, naturligvis, for den har i sidste ende kostet os i år.

Di Maria vil tilføre meget af det, vi mangler, men jeg tror, han bliver for dyr med den interesse, der efterhånden er omkring ham. Nu blev Vucinic nævnt for et par dage siden, og han ville nok ikke være så dum en idé. Han er ofte Romas en-mands-hær og kan spille både kant og helt på top. Han vil være et godt alternativ til Rooney alene på toppen og en mere end kompetent konkurrent til Nani og Valle på kanterne. Det må så betyde farvel til Berbatov, og i en idéel verden bytter vi lige over. Kunne vi også sikre os Rodwell kan jeg ikke få øje på andre områder, der virkelig trænger til et face lift, med tilgangen af Smalling og Cleverley i baghovedet.

Vucinic og Rodwell vil så også være et par større udskrivninger og det tvivler jeg på, vi får at se, men jeg mener, det er de typer, vi mangler mere end noget andet.

Lidt irriternede at skrive i den tråd her, egentlig... Indlæggene bliver altid for lange og der kommer altid til at gå alt for meget FM i den med en masse fine navne og hurtige idealopstillinger. Men ikke desto mindre...

Krede
08-04-2010, 15:09

Carrick har været super ringe i år. De sidste sæsoner har han gjort det super godt, især da han lå ved siden af Scholes i en 442 da han først kom til klubben, men der havde han jo Scholes til at lave det kreative. Efterhånden som vi har lagt os fast på 451 i de store kampe, så synes jeg måske, at Carrick bidrager med for lidt.

Hvis vi ser på igår, så spiller vi med Carrick, Fletcher og Gibson. Her anser jeg kun Fletcher som værende god nok. Hargo kan aldrig blive mere end backup og hans kampe skal vælges med omhu, men derfor kan han stadigvæk blive et stort aktivt. Anderson skal nok slå igennem. Det er jeg sikker på. Men Giggs og Scholes fremskredne alder, så skal vi have en ny til midten. Hvis der virkelig skal friskes op, så skal vi have to og ud med Carrick. Det bliver spændende at se, hvad Fergie vurderer om den sag.

Lige en ting omkring Gourcuff som mange taler om, så synes jeg også han er en fremragende spiller. Men jeg må sige, at han ligner ikke et typisk Fergie køb. Så vil jeg mere sige Marek Hamsik. Men allermest tror jeg, at Fergie lurer på Rodwell og Milner som potentielle mål, især med henblik reglen om engelske spillere i truppen.

robinho
08-04-2010, 15:25
Jeg synes virkelig det er så svært at spå om hvem der passer rigtig ind i Uniteds trup. Vi har nemlig så mange ubesvarede spørgsmål. Er Anderson en vigtig brik i næste sæson? Hvad med Hargo? Macheda? Sælger vi Berba? osv osv.

Lige pt kan jeg dog kun se, at vi reelt mangler en striker også selvom vi beholder Berba. Her ser jeg virkelig Lukaku som et perfekt køb. Han passer perfekt til PL og er et kæmpe talent der kan lære af Rooney og samtidig er han også klar til massere af spilletid.

Igår fik vi virkelig at se hvor gode vores kanter er. Valencia og Nani var fantastiske og kan Nani holde niveauet så har vi et rigtigt godt makkerpar i de to, men alligevel er det godt at have rotation på holdet og her mener jeg Di Maria ville supplere de to andre rigtigt godt. Derudover kan Di Maria også spille centralt og på den måde kan vi have en spiller der får en meget fri rolle som vi måske har manglet. Lidt som Messi i Barca.

Jo men det må bare ikke kun være hver 10-15 kamp de to klikker.

Valencia har haft flere gode perioder, men Nani er stadig for stor en lotto-kupon.

Han var fantastisk igår. Kan han fortsætte den gode stime( mindre end 2 mål pr. kamp kan også gøre det) jamen så er han da berettiget.

Men vores kanter holder ikke konstant niveau. Desuden kunne vi godt bruge en wing hvis der er planer om at giggs og park i højere grad fremover skal optræde centralt. Park er slet ikke dygtig nok som kantspiller og giggs bliver jo ikke hurtigere med årene, selvom indlæggene stadig er fremragende.

Fletcherfan
08-04-2010, 16:03
Man skal huske, at fra næste sæson er det reglen om 25 spillere bliver gældende... Det betyder, at max. 25 spillere over 21 år kan United bruge... Så er spørgsmålet om United vil registrere nogen spiller 21 år og yngre... Og lige nu så har United 25 spillere, som er over 21 år... Det betyder, at der må sælges om, der skal komme nye til...

Målmænd: VDS tager et år til... Amos er et talent, der nokk igen næste sæson bliver udlejet... Om United køber en ny målmand kommer nok an på Amos' talent... Men må vist være helt sikkert, at enten Foster eller Kusczcak bliver solgt i sommer... Det kunne være friskt at sælge Foster o PIG og købe Lloris, som kan være 2. valg i en sæson (hvor han vil få flere kampe) med Amos som nummer 3...
Forsvar: Med Smalling som ny regner jeg ikke med nye spillere til forsvarskæden... Og når man så tænker, at der er Fabio, Rafael, Evans og Cathcart af unge spillere så er der nok en eller to der ryger ud... Jeg forventer, at Neville stopper efter denne sæson... Og så regner jeg med, at enten Vidic eller Rio bliver solgt... Så kan forsvaret se sådan ud i næste sæson: Brown, Evans, Vidic/Rio, Evra med disse backups: Cathcart, Smalling, Rafael, O'Shea og Fábio... Det vil jeg også mene er godt nok...
Midtbanen: Der kommer så spilsystemet ind... Men både Gibson, Anderson og Carrick er på vippen... Og helt sikker, at en af dem ryger nok ud... derudover får både Scholes og Giggs en mindre rolle i næste sæson hvorefter de stopper... Spørgsmålet er så Hargo... Bliver han ikke klar så køber United en central midt... Hvem det skal være er jeg lidt ik tvivl om... Men Gourcouff, Hamsik og Rodwell er nok de bedste bud... Af unge spillere så lyder det til, at særlig Cleverley, men også Pogba og James og måske Morrison vil tilslutte sig truppen... Tror desværre, at Possebon er færdig...
Wings: I en 4-3-3 (4-5-1) skal United have to gode fløje... Jeg tror helt sikkert, at Tosic er fortid til sommer... Så har United Park (som kun er god i kampe hvor der skal forsvares), Nani, Valencia og Obertan, som nok får flere kampe i næste sæson, men stadigvæk ikke bliver fast starter... Det betyder, at United godt kan købe en fløj... Og da det ikke nødvendigvis behøves at være et førstevalg, da United har Nani og Valencia, så er Milner et meget godt bud, som jeg ville elske at se i United... Og hvis David Silva kom så ville jeg ikke fælde nogle tårer...
Angreb: Der har vi nogle spørgsmålstegn... Er Macheda, Diouf og Welbeck gode nok??? Hvis ja, hvorfor spiller får de så ikke mere spilletid (ja, jeg ved DW er skadet, men det er de to andre ikke)... Og ud fra de videoer jeg har set så ville det være fedt at forsøge at købe Lukaku... Men bliver Lukaku købt så skal hvertfald en måske to af Diouf, Welbeck og Macheda sælges... Og jeg tror hellere ikke alle tre bliver til noget specielt... Så er der Owen (som vist nok kun har kontrakt i denne sæson (tager jeg fejl???)) og Berbatov... Hvis United køber eller lejer Benzema eller Villa, som nok er de bedste bud, så skal enten Berba eller Owen ud eller måske begge to... Så hvis United købte Lukaku og Villa og solgte Berbatov, Owen og Macheda eller Welbeck så ville det være fornuftigt...

Så det ville være fedt med disse handler i sommer:
Køb: Lloris, Smalling, Rodwell, Milner, Lukaku og Villa
Salg: Foster/Kusczcak, Neville (stopper), Vidic, Gibson, Berbatov, Owen og Hargo/Carrick/Anderson...

Realistisk??? Nok ikke... Umuligt??? Nej... Smalling, Rodwell og Lukaku er mere fremtidige spillere, men problemet er nok, at der bliver nok ikke sagt farvel til så mange spillere

NtotheT
08-04-2010, 16:44
Man skal huske, at fra næste sæson er det reglen om 25 spillere bliver gældende... Det betyder, at max. 25 spillere over 21 år kan United bruge... Så er spørgsmålet om United vil registrere nogen spiller 21 år og yngre... Og lige nu så har United 25 spillere, som er over 21 år... Det betyder, at der må sælges om, der skal komme nye til...

Målmænd: VDS tager et år til... Amos er et talent, der nokk igen næste sæson bliver udlejet... Om United køber en ny målmand kommer nok an på Amos' talent... Men må vist være helt sikkert, at enten Foster eller Kusczcak bliver solgt i sommer... Det kunne være friskt at sælge Foster o PIG og købe Lloris, som kan være 2. valg i en sæson (hvor han vil få flere kampe) med Amos som nummer 3...
Forsvar: Med Smalling som ny regner jeg ikke med nye spillere til forsvarskæden... Og når man så tænker, at der er Fabio, Rafael, Evans og Cathcart af unge spillere så er der nok en eller to der ryger ud... Jeg forventer, at Neville stopper efter denne sæson... Og så regner jeg med, at enten Vidic eller Rio bliver solgt... Så kan forsvaret se sådan ud i næste sæson: Brown, Evans, Vidic/Rio, Evra med disse backups: Cathcart, Smalling, Rafael, O'Shea og Fábio... Det vil jeg også mene er godt nok...
Midtbanen: Der kommer så spilsystemet ind... Men både Gibson, Anderson og Carrick er på vippen... Og helt sikker, at en af dem ryger nok ud... derudover får både Scholes og Giggs en mindre rolle i næste sæson hvorefter de stopper... Spørgsmålet er så Hargo... Bliver han ikke klar så køber United en central midt... Hvem det skal være er jeg lidt ik tvivl om... Men Gourcouff, Hamsik og Rodwell er nok de bedste bud... Af unge spillere så lyder det til, at særlig Cleverley, men også Pogba og James og måske Morrison vil tilslutte sig truppen... Tror desværre, at Possebon er færdig...
Wings: I en 4-3-3 (4-5-1) skal United have to gode fløje... Jeg tror helt sikkert, at Tosic er fortid til sommer... Så har United Park (som kun er god i kampe hvor der skal forsvares), Nani, Valencia og Obertan, som nok får flere kampe i næste sæson, men stadigvæk ikke bliver fast starter... Det betyder, at United godt kan købe en fløj... Og da det ikke nødvendigvis behøves at være et førstevalg, da United har Nani og Valencia, så er Milner et meget godt bud, som jeg ville elske at se i United... Og hvis David Silva kom så ville jeg ikke fælde nogle tårer...
Angreb: Der har vi nogle spørgsmålstegn... Er Macheda, Diouf og Welbeck gode nok??? Hvis ja, hvorfor spiller får de så ikke mere spilletid (ja, jeg ved DW er skadet, men det er de to andre ikke)... Og ud fra de videoer jeg har set så ville det være fedt at forsøge at købe Lukaku... Men bliver Lukaku købt så skal hvertfald en måske to af Diouf, Welbeck og Macheda sælges... Og jeg tror hellere ikke alle tre bliver til noget specielt... Så er der Owen (som vist nok kun har kontrakt i denne sæson (tager jeg fejl???)) og Berbatov... Hvis United køber eller lejer Benzema eller Villa, som nok er de bedste bud, så skal enten Berba eller Owen ud eller måske begge to... Så hvis United købte Lukaku og Villa og solgte Berbatov, Owen og Macheda eller Welbeck så ville det være fornuftigt...

Så det ville være fedt med disse handler i sommer:
Køb: Lloris, Smalling, Rodwell, Milner, Lukaku og Villa
Salg: Foster/Kusczcak, Neville (stopper), Vidic, Gibson, Berbatov, Owen og Hargo/Carrick/Anderson...

Realistisk??? Nok ikke... Umuligt??? Nej... Smalling, Rodwell og Lukaku er mere fremtidige spillere, men problemet er nok, at der bliver nok ikke sagt farvel til så mange spillere

Seriøst, hvornår lærer du at opdele dine ting i afsnit? :D Det er som at overvære en krig, når man læser dine indlæg :) Spøg til side, men det var stadgivæk et hint! :p

Til dit indlæg. Der er nu en god grund til, at Macheda ikke har været med, og det er fordi, manden har været skadet i 4 måneder. Jeg ved ikke, men jeg forventer ikke, at en 18 årig angriber, som lige har haft en storskade for første gang i sin fodboldkarriere i en af verdens allerstørste klubber skulle komme ind og gøre en forskel, når denne lige har sluttet sin første sæson som professionelt spiller, tilhørende Uniteds 1. holdstrup. Det er IMO utopi at give en spiller skylden for, at United er for tynde. Det er nærmere Ferguson, der rigtig nok giver dem tillid, men desværre har han måske skudt lidt ved siden af, at vi mangler en klasseangriber til Rooney.

Derudover skal vi ikke købe så stort inde, før vi har fået svar på alle de spørgsmål der er såsom: Er Anderson ude i Fergusons verden? Er både Foster og PIG trætte af den unfair konkurrence mod en hamrende dygtig målmand som VDS og søger nye græsgange? Kan Scholes og Giggs bære det her hold næste sæson? Har Neville kroppen til en sæson mere? Hargos knæ - kan man manden stadigvæk spille fodbold på det her niveau. Hvis vi får det rigtige svar på alt det her, så skal der virkelig ikke stor indkøb til.

Her skal der højest 2 til, hvor en kreatør og en klasseangriber skal være vores første prioritet, for selvom Rooney er umenneskelig, så kan vi ikke regne med, at han kan holde sig skadesfri, som vi fans snart har indset, at Rooney er forbandet, og han aldrig kan hodle sig skadesfri i en hel sæson.

Men de mange spørgsmål skal besvares, før vi skal handle.

Så må vi også håbe, at Rafael, Fabio, Evans, Obertan, Anderson, Welbeck, Macheda kan hæve deres niveau til næste sæson. Så er det IMO meget lovende med den trup.

Lorensen
08-04-2010, 16:46
En målmand, der på stående fod er i Champions League semifinalen med Lyon til United som 2. keeper? Ej den må du sgu længere ud på landet med. Desuden tror jeg heller ikke vi får Villa at set på Old trafford fra næste sæson, men hey! Suprise me Fergie!

RasmusP
08-04-2010, 17:01
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647972

Kender ham ikke.. Men velkommen til ham

ChristianR
08-04-2010, 17:09
fejl
ups

ChristianR
08-04-2010, 17:12
Det er IMO utopi at give en spiller skylden for, at United er for tynde.

Det kan godt være du lige skal slå ordet op i en ordbog, for den sætning er da helt hen i hegnet ;)

RAppel
08-04-2010, 17:16
Det kan godt være du lige skal slå ordet op i en ordbog, for den sætning er da helt hen i hegnet ;)

Utopi af græsk u = "ikke" + topos = "sted", altså et ikke-eksisterende sted. Heraf: uopnåeligt samfundsideal, og i videre betydning: noget urealistisk eller uvirkeligt. En utopist er en person, der tror på noget, der bedømmes som en utopi.

RazziC
08-04-2010, 17:22
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647972

Aldrig hørt om ham heller, men ja, velkommen til. De £12m der spekuleres i lyder som en lidt høj pris, men det er vi vel vant til efterhånden.

NtotheT
08-04-2010, 17:28
Hvem fanden er Javier Hernandez? Ikke for at blære mig, men jeg kender normalt meget til talenter, og jeg har ALDRIG i mit liv hørt det navn?

Og at vi så betaler 12 mio. pund for en helt ukendt spiller er en joke i sig selv. Så skyd mig dog ...

Men jeg håber, han er vild! Velkommen, Javier.

NtotheT
08-04-2010, 17:36
Jeg tror, det er en mexicansk aprilsnar?!

For på wikipedia står der under Javier Hernandezs således

Although the fee is officially undisclosed, several media outlets have reported that the deal is worth around £7.9m ina trade that includes Rooney, Vidic and Evra all going to Mexico.

WHAT?!

RasmusP
08-04-2010, 17:40
Wikipedia kan man ikke altid stole blindt på...

Men ham og Smalling som nye køb, og Hargreaves og Anderson der kommer tilbage fra skade.. Det kunne muligvis være de tilføjelser vi får at se i denne omgang.

United DK
08-04-2010, 17:45
Han er Mexicos svar på Ronaldo har jeg hørt, og der er flere videoer inde på Youtube, hvor han med bind for øjnene leger sig igennem kampene med diverse lækkerier. Messi er god, men ham her bliver bedre, mærk jer mine ord.

snegl
08-04-2010, 17:46
VJk-OempCJI

Well NtotheT, jeg går heller ikke ud fra du kender hele den sydamerikanske talentbase. Hvis han har scoret så mange mål i de kampe, burde han ellers være lidt i øjenfaldende, men jeg har heller aldrig hørt om ham før.

Han ser hurtig og træfsikker ud er det første der lige slår mig på videoen ovenover. Det kunne lugte af et farvel til Owen, og at vi ikke køber en David Villa.

Parkohargo
08-04-2010, 17:49

Okay! Ham har jeg vist aldrig hørt men velkommen da!

Dines
08-04-2010, 17:51
Velkommen til. Jeg vil ikke afskrive en spiller før, at han har fået en chance, men jeg håber ikke, at det er endnu en middelmådig spiller - og jeg håber stadig, at vi får en rigtig topangriber til klubben til sommer, selvom det virker urealistisk med tanke på vores økonomiske situation.

Berbatov, Rooney, Owen, Macheda, Welbeck, Diouf og Hernandez. Mange angribere, men klassen mangler hos flere af dem, giv mig Benzema.

ChristianR
08-04-2010, 17:54
Utopi af græsk u = "ikke" + topos = "sted", altså et ikke-eksisterende sted. Heraf: uopnåeligt samfundsideal, og i videre betydning: noget urealistisk eller uvirkeligt. En utopist er en person, der tror på noget, der bedømmes som en utopi.

Ja, tak. Jeg er godt klar over, hvad ordet betød. Det var ikke derfor, jeg skrev det ;)

NtotheT
08-04-2010, 17:55
Nej, selvfølgelig kender jeg ikke alle talenter, snegl. Men det er sjældent, at jeg ser en, jeg ikke har hørt om eller ikke har kendskab til. Jeg håber, han overrasker mig. Men jeg vil - som Dines siger det - have Benzema.

Men her må da betyde et farvel enten til Owen eller Berbatov. Jeg tror, det bliver Owen.

JumpingCarrot
08-04-2010, 17:57

WHAT?!

Hehe. Det kan være, det er en dårlig måde at formulere, at United skal spille kamp mod Chivas i optakten til næste sæson :)

NtotheT
08-04-2010, 17:59
Hehe. Det kan være, det er en dårlig måde at formulere, at United skal spille kamp mod Chivas i optakten til næste sæson :)

Tror nok, det kan være grunden, for jeg fik da lige kæmpe øjne, da jeg læste det der. Hvis jeg havde læst den nyhed til min morgemads i morges, så tror jeg, at jeg var blevet kvalt.

Kasper United
08-04-2010, 18:10
Er bange for, at ham den nye mexicaner ender som en ny Diouf?

Nogen der kender noget til ham?

Jev
08-04-2010, 18:10

WHAT?!

Bare en fyr, der hygger sig. Husk at alle kan bidrage på Wikipedia. Det er formentlig fjernet, hvis du kigger nu.

Jeg har aldrig hørt om ham før. Han skal selvfølgelig have en chance, men hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg, det lugter lidt af endnu et Diouf/Obertan/value-for-money-indkøb. Vi får se.

NtotheT
08-04-2010, 18:11

Seriøst, hvornår lærer du at opdele dine ting i afsnit? :D Det er som at overvære en krig, når man læser dine indlæg :) Spøg til side, men det var stadgivæk et hint! :p

Til dit indlæg. Der er nu en god grund til, at Macheda ikke har været med, og det er fordi, manden har været skadet i 4 måneder. Jeg ved ikke, men jeg forventer ikke, at en 18 årig angriber, som lige har haft en storskade for første gang i sin fodboldkarriere i en af verdens allerstørste klubber skulle komme ind og gøre en forskel, når denne lige har sluttet sin første sæson som professionelt spiller, tilhørende Uniteds 1. holdstrup. Det er IMO utopi, at tro at en 18 årig vil gøre mirakler, for når vores trup er så tyndt oppe i angrebet, som det er, så er det her, hvad der kan ske. Det er nærmere Ferguson, der rigtig nok giver dem tillid, men desværre har han måske skudt lidt ved siden af, at vi mangler en klasseangriber til Rooney.

Derudover skal vi ikke købe så stort inde, før vi har fået svar på alle de spørgsmål der er såsom: Er Anderson ude i Fergusons verden? Er både Foster og PIG trætte af den unfair konkurrence mod en hamrende dygtig målmand som VDS og søger nye græsgange? Kan Scholes og Giggs bære det her hold næste sæson? Har Neville kroppen til en sæson mere? Hargos knæ - kan man manden stadigvæk spille fodbold på det her niveau. Hvis vi får det rigtige svar på alt det her, så skal der virkelig ikke stor indkøb til.

Her skal der højest 2 til, hvor en kreatør og en klasseangriber skal være vores første prioritet, for selvom Rooney er umenneskelig, så kan vi ikke regne med, at han kan holde sig skadesfri, som vi fans snart har indset, at Rooney er forbandet, og han aldrig kan hodle sig skadesfri i en hel sæson.

Men de mange spørgsmål skal besvares, før vi skal handle.

Så må vi også håbe, at Rafael, Fabio, Evans, Obertan, Anderson, Welbeck, Macheda kan hæve deres niveau til næste sæson. Så er det IMO meget lovende med den trup.

Fiiiiiiixed!

Cfg
08-04-2010, 18:13
.....................

Men her må da betyde et farvel enten til Owen eller Berbatov. Jeg tror, det bliver Owen.

Koldt vand i blodet. Nu kommer han jo fra Mexico, så han skal da hvert fald bruge et halvt til et helt år på at falde på plads. Nu er det jo ikke nogen ´superstar´ vi har købt, så det ville da i mine øjne være fuldstændig hul i hovedet at sælge en af de to rutineret herre grundet en ung mexiansk knægt. Tilvænning er et nøgleord når man snakker latino talent til en engelsk liga. -Skal dog siges at jeg da ikke vil udelukke et salg af en af de to, blot at det ville være utrolig dumt at gøre det grundet et ukendt talent fra et vamt land.

ChristianR
08-04-2010, 18:13
Nej, selvfølgelig kender jeg ikke alle talenter, snegl. Men det er sjældent, at jeg hører om en, jeg ikke har hørt om eller ikke har kendskab til. Jeg håber, han overrasker mig. Men jeg vil - som Dines siger det - have Benzema.

Den skal jeg lige have igen. Det er sjældent, at du hører om een, som du ikke har hørt om før?

Hvordan hører du så om dem første gang? :D