Se fuld version : Transfers (United)
Det kan være et farvel til Vidic til sommer?
Hvorfor?? Hvorfor er det lige at Smalling's signatur betyder et farvel til Vidic? :smilings:
Vær sød at læse dette :)
http://www.facebook.com/?ref=home#/notes/manchester-united-supporters-club-scandinavian-branch/vi-ser-at-mange-omtaler-manchester-united-som-****-til-alle-les-dette/281650551184
Tak! :) Godt indlæg. Håber folk forstår det fra nu af.
Hvorfor?? Hvorfor er det lige at Smalling's signatur betyder et farvel til Vidic? :smilings:
Det er skam heller ikke noget, jeg hverken håber eller tror på :) Dog må jeg indrømme, at tanken strejfer mig. HVIS rygterne skulle tale sandt om, at Vidic og konen gerne vil til et varmere klima, så vil det være oplagt for United allerede at lukke hullet efter ham i god tid. Det vil hænge fint sammen med, at Smalling først tiltræder til sommer og ikke nu. Men som sagt tror jeg ikke, at Vidic skal nogen steder, og det ville også være lidt af en falliterklæring at erstatte en rutineret og fast klippe som Vidic med en ung spiller, der kun har spillet PL bold siden d. 28 december.
Uanset om Arsenal har fået et bud accepteret, så har vi forhandlet personlige vilkår med ham, og hvis han så ombestemmer sig, så vil jeg ikke ha ham alligevel.
For så er det bare et spørgsmål om at spille klubber ud mod hinanden. Han skal have lysten til at komme her.
United DK
27-01-2010, 07:52
Arsenal har jo den fordel i en tvekamp, at de ligesom Fulham hører til i London, og han derfor ikke behøves at flytte. Derudover er London som by noget mere spændende end Manchester. Så ser vi bort fra de fodboldmæssige ting, så bør Arsenal have en fordel.
United DK
27-01-2010, 07:55
Det er skam heller ikke noget, jeg hverken håber eller tror på :) Dog må jeg indrømme, at tanken strejfer mig. HVIS rygterne skulle tale sandt om, at Vidic og konen gerne vil til et varmere klima, så vil det være oplagt for United allerede at lukke hullet efter ham i god tid. Det vil hænge fint sammen med, at Smalling først tiltræder til sommer og ikke nu. Men som sagt tror jeg ikke, at Vidic skal nogen steder, og det ville også være lidt af en falliterklæring at erstatte en rutineret og fast klippe som Vidic med en ung spiller, der kun har spillet PL bold siden d. 28 december.
Er det bare mig, eller har det ikke hele tiden været idéen, at Evans skulle erstatte Vidic? Det er klart, at det kan blive lidt problematisk, såfremt Rio nu skal spilde resten af sin karriere med at være skadet i tide og utide, men indtil det sker, er jeg ikke videre bekymret.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/fck-emne-paa-proeve-i-united
Synes det er mærkeligt at hive en 24 årig gut til prøvetræning, men han må kunne et eller andet...
Mht. Vidic tror jeg ikke at han er i United efter sommer, hans egne udtagelser om at han er glad for Manchester giver jeg ikke noget for. Det skal han jo sige. Tror han ender i Barca eller Real.
Kender ikke Smalling, men må da hellere se noget mere med Fulham så jeg kan følge drengen.
Manager Ferguson
27-01-2010, 09:31
Forstår ikke rigtigt købet af Chris Smalling. Han er vel nok en god spiller, men så vidt jeg kan se har han kun spillet 2-3 kampe i premier league. Og kan forstå på medierne at vi har givet 8 mio pund for ham. Virker rimeligt meget og synes vi kunne have brugt pengene bedre.
Her tænker jeg på Kjær, Chiellini, Rodwell. De ville nok have kostet mere, men tror bare at det ville være en bedre investering.
Synes også det er dumt at købe ham nu, da det også sætter gang i en hel masse med at Vidic skal sælges til sommer.
Tror at Smalling kunne blive et købt som Tosic osv.
Med hensyn til tranfers, har United aldrig rigtigt købt de store spillere. Det kan jo være at det er på tide, vi skulle til at købe 1-2 verdensstjerner. Tiden forandrer sig og andre klubber bliver stærkere. Det har nok også noget at gøre med at vi har haft problemer med forsvaret og skader.
Vær sød at læse dette :)
http://www.facebook.com/?ref=home#/notes/manchester-united-supporters-club-scandinavian-branch/vi-ser-at-mange-omtaler-manchester-united-som-****-til-alle-les-dette/281650551184
Ja okay, er ny på forummet så vidste ikke lige at man ikke måtte omtale Manchester United som Man U, skal nok stoppe med det i fremtiden, hvis det genere jer så meget..
Forstår ikke rigtigt købet af Chris Smalling. Han er vel nok en god spiller, men så vidt jeg kan se har han kun spillet 2-3 kampe i premier league. Og kan forstå på medierne at vi har givet 8 mio pund for ham. Virker rimeligt meget og synes vi kunne have brugt pengene bedre.
Her tænker jeg på Kjær, Chiellini, Rodwell. De ville nok have kostet mere, men tror bare at det ville være en bedre investering.
Synes også det er dumt at købe ham nu, da det også sætter gang i en hel masse med at Vidic skal sælges til sommer.
Tror at Smalling kunne blive et købt som Tosic osv.
Med hensyn til tranfers, har United aldrig rigtigt købt de store spillere. Det kan jo være at det er på tide, vi skulle til at købe 1-2 verdensstjerner. Tiden forandrer sig og andre klubber bliver stærkere. Det har nok også noget at gøre med at vi har haft problemer med forsvaret og skader.
En billig baggrund at afskrive en mand fordi han ikke har spillet mange premier league kampe. Personligt tror jeg at han er købt ind som den nye Brown. En englænder som skal agere back up. Vi er nødt til at have englændere i vores trup, og englændere er lidt dyrere, sådan er det nu engang.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/7080333/Nemanja-Vidic-on-course-for-Real-Madrid-as-United-agree-7million-deal-for-Chris-Smalling.html
"And with Sir Alex Ferguson also leading the race to sign Palermo defender Simon Kjaer, Vidic could become expendable. "
Hvis Vidic virkelig gerne vil væk, så kunne det være perfekt at hente Kjær.
Så er fremtiden på plads i centerforsvaret. Og der kan blive skabt en stamme som kan bruges i mange år fremover.
Er der forresten nogen der kender til Victor Moses fra Crystal Palace?
Han regnes for et stort talent, men hvad er han for en spiller? Crystal Palace er ved at gå konkurs, så burde være til at betale..
Manager Ferguson
27-01-2010, 10:00
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/7080333/Nemanja-Vidic-on-course-for-Real-Madrid-as-United-agree-7million-deal-for-Chris-Smalling.html
"And with Sir Alex Ferguson also leading the race to sign Palermo defender Simon Kjaer, Vidic could become expendable. "
Hvis Vidic virkelig gerne vil væk, så kunne det være perfekt at hente Kjær.
Så er fremtiden på plads i centerforsvaret. Og der kan blive skabt en stamme som kan bruges i mange år fremover.
Ja med Rafeal, Fabio, Evans, Smalling, kjær, ville ikke være dårligt.
Brown, O'shea og Evra har også nogle år tilbage i sig endnu.. Så det kunne være fint fint..
Manager Ferguson
27-01-2010, 10:05
Er der forresten nogen der kender til Victor Moses fra Crystal Palace?
Han regnes for et stort talent, men hvad er han for en spiller? Crystal Palace er ved at gå konkurs, så burde være til at betale..
En ung 19 årig spiller som snart burde skifte til en store klub for at komme videre med sin udvikling. Som du skriver kan man nok erhvere ham billigt. kan både spille fløj og som angriber, for vi kunne virkelig godt bruge en som i kampene både som kunne agere på begge positioner
http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7469
Han er lidt den samme type som Moses, men har en stor kærlighed til Eden Hazard. Han ligner virkelig en ny Ronaldo, ik fordi vi skal erstatte Ronaldo, for det kan ingen, men han ligner virkelig i hans spillestil.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=61129
schousboe9
27-01-2010, 10:12
rant
Lidt OT, men hva' fanden er det i grunden for noget barnligt pis? 'Det er koldt, jeg vil sydpå, Nemanja. Uuh, det regner hele tiden, jeg kan ikke flashe mine D&G-sommerkjoler, mine rugskindsstøvler kan ikke tåle kulde, min permanent fucker op og min pung er alt for lille til mine pengesedler!' :rant:
Kom de ikke fra moder f***ing Rusland, undskyld jeg spørger!?
/rant
JumpingCarrot
27-01-2010, 10:22
Synes det er mærkeligt at hive en 24 årig gut til prøvetræning, men han må kunne et eller andet...
Mht. Vidic tror jeg ikke at han er i United efter sommer, hans egne udtagelser om at han er glad for Manchester giver jeg ikke noget for. Det skal han jo sige. Tror han ender i Barca eller Real.
Kender ikke Smalling, men må da hellere se noget mere med Fulham så jeg kan følge drengen.
Undskyld, men hvorfor i alverden giver du ikke noget for de udtalelser? Det er muligt, vi hører rygter om konens brok, men Vida har da hele tiden slået fast, at han er glad i United. Det giver ingen mening at dømme ham på den måde. Jeg kunne forstå, hvis det var Nani f.eks., meen det er altså Vidic, vi taler om.
JumpingCarrot
27-01-2010, 10:28
Ja okay, er ny på forummet så vidste ikke lige at man ikke måtte omtale Manchester United som Man U, skal nok stoppe med det i fremtiden, hvis det genere jer så meget..
Det har i og for sig ikke noget at gøre med, at det "generer os så meget".
Faktum er, at "****" er et skældsord og en direkte provokation, der blandt andet hentyder til katastrofen i '58. Hvis du kalder Manchester United for "Man U", så svarer det til at være Liverpool-fan og kalde din klub for "Bin Dippers"... Eller kalde din yndlingsklub Manchester Shitty, eller Rent Boys... eller whatever. "****" er endda langt værre end de andre.
Så det er ikke noget, du skal stoppe med, fordi det generer "os". Det er noget, du skal stoppe med, fordi du nu ved, at det er et skændselsord i disse kredse. Jeg kan sagtens forstå, du ikke vidste det, for det giver absolut ingen mening, når man kommer udefra. :titte:
Ja, lyder på ingen måde interessant. Og da slet ikke når vi bag Evra har Fabio ventende i kulissen til at tage over. Kan ikke se, hvad vi skulle bruge ham til..
Chris Permin
27-01-2010, 11:02
Desværre har jeg aldrig selv set Chris Smalling spille, men har også svært ved at se at det lige er i forsvaret vi mangler forstærkninger, især hvad angår unge spillere. Men har samtidig tiltro til at Ferguson ved hvad han gør, håber at han bliver en succes som kan styrke vores trup.
Men med dette køb, kan man også være bange for at Vidic måske ryger til sommer. Regner dog ikke selv med det.
Undskyld, men hvorfor i alverden giver du ikke noget for de udtalelser? Det er muligt, vi hører rygter om konens brok, men Vida har da hele tiden slået fast, at han er glad i United. Det giver ingen mening at dømme ham på den måde. Jeg kunne forstå, hvis det var Nani f.eks., meen det er altså Vidic, vi taler om.
Når der er vedvarende rygter om noget, så er det ofte fordi der er noget i det. Bl.a. har Vidic's agent tidligere være blandet ind i sagen, hvor han ikke fik det afvist ret godt.
Derudover burde man også vide, at man ikke altid skal tro på udtagelser. Kunne du forestille dig, at Vidic ville sige nu, at han ikke gider at spille i united mere, hvor meget spilletid tror du så han ville få i foråret?
Selvfølgelig siger han at han er glad for at være i klubben, andet ville skade hans tid her..
Desværre har jeg aldrig selv set Chris Smalling spille, men har også svært ved at se at det lige er i forsvaret vi mangler forstærkninger, især hvad angår unge spillere. Men har samtidig tiltro til at Ferguson ved hvad han gør, håber at han bliver en succes som kan styrke vores trup.
Men med dette køb, kan man også være bange for at Vidic måske ryger til sommer. Regner dog ikke selv med det.
Det kunne meget vel være pga. 6+5 reglen.
Det er billigere at have et engelsk forsvar, end at købe engelske midtbanespillere og angribere.
Måske ryger Vidic til sommer, men jeg kan ikke se hvorfor Smalling skulle være grunden, lige nu er han vel købt som backup. Jeg tror det er et køb til fremtiden, b.la. fordi det er godt at have engelske spillere med i Europa (6+5 reglen) og fordi det ikke er meningen han skal slå Rio eller Vidic af efter sommerpausen.
Hvis der ikke er for mange skadede spillere i forsvaret til sommer, og vi stadig har Vidic, så ser jeg ham gerne blive lejet ud en halv sæson eller noget i den retning. Han har jo som sagt ikke spillet særlig meget PL bold indtil videre..
JumpingCarrot
27-01-2010, 13:32
Når der er vedvarende rygter om noget, så er det ofte fordi der er noget i det. Bl.a. har Vidic's agent tidligere være blandet ind i sagen, hvor han ikke fik det afvist ret godt.
Derudover burde man også vide, at man ikke altid skal tro på udtagelser. Kunne du forestille dig, at Vidic ville sige nu, at han ikke gider at spille i united mere, hvor meget spilletid tror du så han ville få i foråret?
Selvfølgelig siger han at han er glad for at være i klubben, andet ville skade hans tid her..
Jamen sandt. Jeg er da også ganske bange for, der er noget i rygtet. Men jeg synes bare ikke, vi har nogen grund til at dømme Vidic, fordi rygterne kører videre.
Der er jo to naturlige grunde:
1. Hans kone vil gerne til de varme lande
2. Han er en af de absolut bedste i verden på sin position
Selvfølgelig kører rygterne på højtryk, når der skabes tvivl om sådan en spillers fremtid. Hvis Messis kone (hvis han da har) sagde, hun gerne ville til et sted, hvor det regner mere (!), så ville rygterne også begynde at køre. Ikke alene, fordi hans kone så gerne vil væk, men lige så meget, fordi han er en af verdens absolut bedste på sin position.
Havde det været Nani, f.eks., så havde andre aspekter også spillet ind (f.eks. at han ville få nemmere ved at smutte, fordi han ikke er "vigtig" for holdet). Men rygterne ville næppe køre på samme måde.
Men pressen er lyhurtige. Så snart der lyder et (måske opfundet) kuk fra Vidic' kone, så er Real og Barca interesserede og ude efter ham - sandsynligvis rene opfindelser fra de gale journalister i Spanien. Men selvfølgelig kører rygterne langt vildere på Vidic end på Jonathan Spearing.
edit: Jeg siger ikke, at Vidic ikke kunne finde på at forlade United, jeg mener bare ikke at din måde at dømme ham på, er i orden.
Hva' fanden? Har Ferguson virkelig vundet en kamp om et britisk talent? WTF? Det er jo forsidestof! Så fik han sgu indset, at det ikke er Neville, han skal bruge som lokkemiddel, men ham selv, når han præsenterer klubben for spillerne. (Ironi er anvendt for de sarte sjæle)
Jeg er stadig "pissed" over, at vi gennem tiderne er gået glip af de store britiske talenter, jævnligt til Arsenal, men set fra talenternes synspunkt er det fuldt forståeligt, at de vrager United til fordel for Arsenal.
Men det her føler jeg som en lille sejr, at vi kan fravriste Arsenal fra en talent, og han så havner hos os. Måske er det nye tider, og at Ferguson er blevet bedre til at overtale talenter, som han gjorde så godt med The Class of 92.
Det er så vigtigt at have en britisk grundstamme, hvis der er gode talenter altså. Bale, Ramsey, Bostock, Delph er blot nogle af de spillere, vi har mistet til konkurrenterne. Jeg siger ikke, at de per automatik udvikler sig til de nye Steven Gerrards eller Wayne Rooney, men når der er "endelig" er britiske spillere, som er ekstraordinære, så skal United som klub være de interessere, så vi kan have en britisk stamme.
Gad vide om dette køb så betyder, at United har opgivet Jack Rodwell, som jeg meget gerne så komme?
rant
Lidt OT, men hva' fanden er det i grunden for noget barnligt pis? 'Det er koldt, jeg vil sydpå, Nemanja. Uuh, det regner hele tiden, jeg kan ikke flashe mine D&G-sommerkjoler, mine rugskindsstøvler kan ikke tåle kulde, min permanent fucker op og min pung er alt for lille til mine pengesedler!' :rant:
/rant
Jeg forstår heller ikke mentaliteten. Hvis han og konen (for det skulle iflg. rygterne være især hende, der higer efter varmen - HVIS det er sandt) virkelig vil bruge klimaet som begrundelse, er det ganske rigtigt pudsigt, når de nu selv kommer fra Serbien (ikke helt Rusland ;-)). Men omvendt må man vel også bare acceptere, at ikke alle synes, at Manchester United er så fantastisk, at det er det eneste sted for dem at være som aktiv. For hvis Vidic virkelig elskede klubben, kunne de vel vente med de varme himmelstrøg, til den korte tid man har som fodboldspiller er slut.
Men Vidic er ikke rejst endnu, og det er indtil videre kun rygter, at han og konen vil sydpå. Der er konstant rygter i fodboldverden, og mange af dem passer heldigvis ikke. Dog kan jeg godt blive lidt bekymret, når klubben begynder at købe forsvarsspillere ind til en plads, der ellers NORMALT er ok fyldt ud, når vi ikke har 7-9 spillere væk.
schousboe9
27-01-2010, 14:28
Jeg forstår heller ikke mentaliteten. Hvis han og konen (for det skulle iflg. rygterne være især hende, der higer efter varmen - HVIS det er sandt) virkelig vil bruge klimaet som begrundelse, er det ganske rigtigt pudsigt, når de nu selv kommer fra Serbien (ikke helt Rusland ;-)). Men omvendt må man vel også bare acceptere, at ikke alle synes, at Manchester United er så fantastisk, at det er det eneste sted for dem at være som aktiv. For hvis Vidic virkelig elskede klubben, kunne de vel vente med de varme himmelstrøg, til den korte tid man har som fodboldspiller er slut.
Men Vidic er ikke rejst endnu, og det er indtil videre kun rygter, at han og konen vil sydpå. Der er konstant rygter i fodboldverden, og mange af dem passer heldigvis ikke. Dog kan jeg godt blive lidt bekymret, når klubben begynder at købe forsvarsspillere ind til en plads, der ellers NORMALT er ok fyldt ud, når vi ikke har 7-9 spillere væk.
Selvfølgelig er det kun rygter, men som andre siger, så er der som regel lidt hold i det, når de dukker op igen og igen uden rigtig at blive afvist. Godt nok har Vidic udtalt sig, og det må vi så tage for gode varer.
Jeg fatter bare ikke, hvorfor det pludselig er de sindssyge kvindemennesker (undskyld det politisk ukorrekte), der skal 'bestemme' hvor herren i huset skal spille. Da det fandt sammen har han højst sandsynlig spillet bold på mere eller mndre højt niveau med ambitioner om en professionel karriere, og man må da gå ud fra, de har været og er forberedt på, hvor hans karriere kunne bringe dem hen? Og når man så får tilbuddet fra Manchester United, så falder det ikke madammen ind, at det måske er lidt overskyet i hverdagen fra tid til anden? Christ, altså...
Ikke at jeg forventer et svar fra dig på de spørgsmpl, bare rent retorisk. :)
Og joeh, lidt Rusland var det nu: Spartak Moskva -> United ;)
Nej det ville ikke være ringe. De har allesammen klassen til at blive store spillere, men når de så først er blevet store så ryger de igen. Sådan er det somregl i man utd. Vi bygger dem op og gør dem til klasse spillere også bliver de solgt, også køber vi nye unge, og gør det samme.
Sælger vi Vidic er det ikke nok bare at købe en ung gut. Det er ihvertfald min mening.....
Og Vidic ryger ikke. han har sagt 2-3 gange han er glad i Manchester, og at han gerne vil blive mange år endnu. Real er de eneste der kunne finde på at købe ham. Barcelona har selv rigeligt med Midterforsvarer--
rant
/rant
Haha. I LOL'd.
Ja, det er utroligt så hurtigt man kan synes man har det hårdt i regnfulde England på trods af at man kommer fra verdens ubestridte røvhul rent vejrmæssigt.
Har vi fået Smalling endnu? - eller er det kun os, der har bekræftet, at handelen er i hus?
Har vi fået Smalling endnu? - eller er det kun os, der har bekræftet, at handelen er i hus?
Han er jo i Fulham resten af sæsonen, hvis det da var det du spurgte om :)
Men jeg har ihvertfald kun læst at vi har bekræftet det.
Men handelen er da vel i hus.
Smalling skulle have været igennem et lægetjek hos United i løbet af eftermiddagen i dag, så der er vist ingen chance for at Wenger laver et hi-jack.
Smalling skulle have været igennem et lægetjek hos United i løbet af eftermiddagen i dag, så der er vist ingen chance for at Wenger laver et hi-jack.
Han er på stadion idag.. Så mon ikk handlen er sikret..
I CC: Manchester United -Manchester City tråden er han med på et af billederne; nede i omklædningsrummet efter sejren. Så mon han ikke er i hus. Om mon han ikke tænker, de sku syge i bolden. Drikker Champagne efter en CC kamp.
schousboe9
28-01-2010, 20:20
Så er han i hus. ;)
Fulhamfc.co.uk (http://www.fulhamfc.com/Club/News/NewsArticles/2010/January/SmallingAgreesDeal.aspx)
Manutd.com (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6645840)
Don Kafai
28-01-2010, 20:37
Al snak om Smalling:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2358
dette er et fantastisk rygte
http://www.sportenkort.dk/nyhed/104686/fodbold/investorer+overvejer+manchester+united-overtagelse
http://www.sportenkort.dk/nyhed/104686/fodbold/investorer+overvejer+manchester+united-overtagelse
Det er mega nice. Men der er jo noget om det, så det er ikke bare et rygte. det er en god nyhed. Håber sku glazer sælger. det ville være så møghamrende fedt man....
Fedt:)
Kasper United
01-02-2010, 14:11
Nu er det ved at være sidste udkald for Ferguson og co. hvis de skal hente nogen nye spillere her i vinter transfervinduet.
Er der nogen af jer, som tror Ferguson overrasker med en spiller i de sidste minutter, eller tror i kassen er lukket? Jeg håber lidt på en lille overraskelse, men med den gode præstation mod Arsenal i baghovedet og ikke mindst Nani, som måske er ved at udfolde sit talent, tror jeg ikke der sker noget, men..?
Carl-keane
01-02-2010, 14:18
Tror ikke det er blevet skænket en eneste tanke ovenpå denne fantastiske uge!
Tror heller ikke der sker det store.
Skulle da lige være en lejeaftale for Macheda eller hvis Foster vil booste sin chance for et VM, og presse på hvis der kommer et bud.
Men ellers sker der ikke noget.
Glory Man United
01-02-2010, 14:25
Vi køber Ronaldo tilbage om 1 time
Ville være fantastisk meeeeeeen :)
schousboe9
01-02-2010, 14:30
Der har været snak om at nuppe Sergio Canales for næsen af Real Madrid, og lade ham blive hos Santander på lejeophold resten af indeværende og næste sæson, mener jeg (?).
Kender ham ikke udover fra FM og diverse rygter og historier omkring hans store talent, så om han skulle være pengene værd må andre bedømme. Men altid spændende med nye talenter!
Kasper United
01-02-2010, 14:31
Kunne vi ikke lige købe Javier Pastore her til sidst, det ville bare være klasse :)
Han er rygtet til Inter og Milan, men kan vi ikke snuppe ham for næsen af dem, hvis han bliver solgt :devilll:
Kasper United
01-02-2010, 14:32
Der har været snak om at nuppe Sergio Canales for næsen af Real Madrid, og lade ham blive hos Santander på lejeophold resten af indeværende og næste sæson, mener jeg (?).
Kender ham ikke udover fra FM og diverse rygter og historier omkring hans store talent, så om han skulle være pengene værd må andre bedømme. Men altid spændende med nye talenter!
Nåhh ja, han kunne også være en mulighed. Han har gjort det rigtigt godt i Spanien, og han har bl.a. bidraget med en del mål :)
Der går rygter omkring Owen. Han vil jo gerne have mere spilletid og Aston Villa ser ud at kunne give ham det. Kun rygte. Smid Agbonlahor den anden vej, så er jeg ganske glad :)
http://www.tribalfootball.com/man-utd-striker-owen-linked-shock-aston-villa-switch-614301
Da vi er meget tyndt besat i angrebet har United brug for kvalitet, hvis en ny champions league triumf skal realiseres...
ChristianR
01-02-2010, 14:58
Har du et link?
Kasper United
01-02-2010, 15:13
Der går rygter omkring Owen. Han vil jo gerne have mere spilletid og Aston Villa ser ud at kunne give ham det. Kun rygte. Smid Agbonlahor den anden vej, så er jeg ganske glad :)
http://www.tribalfootball.com/man-utd-striker-owen-linked-shock-aston-villa-switch-614301
Da vi er meget tyndt besat i angrebet har United brug for kvalitet, hvis en ny champions league triumf skal realiseres...
Det ville ikke være dårligt..
Chris Permin
01-02-2010, 15:13
Efter holdets sidste par kampe tror jeg heller ikke United laver noget på transfermarkedet. Der var i starten af sæsonen tale om at vi ville hente David Silva i Valencia, men eftersom både Nani og Antonio har gjort det godt tror jeg ikke det bliver til noget. Jeg mener dog heller ikke at vi akut mangler nogen nye spillere. Syntes holdet er godt rustet til resten af sæsonen.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/united-vil-prove-at-snyde-real
Lyder som en intresant spiller og kunne være fedt hvis vi fik ham lige fra næsen af real madrid
Lyder som en intresant spiller og kunne være fedt hvis vi fik ham lige fra næsen af real madrid
Der har været snak om Sergio Canales i flere udenlandske medier gennem længere tid.
Mange er dog overbevist om at han ender i Madrid.
Man kan så sige at han nok er en oplagt Ronaldo version 2.0 eller Fabregas. Vi savner solen og vores familie og vender snuden hjemad når vi skal til at toppe karrieren.
Glory Man United
03-02-2010, 12:09
En spanier der skulle fravælge Real Madrid??? Og så vælge det regnfulde England. Den vil jeg sgu gerne se ;)
ChristianR
03-02-2010, 12:55
En spanier der skulle fravælge Real Madrid??? Og så vælge det regnfulde England. Den vil jeg sgu gerne se ;)
Fravælge Barcelona og vælge Arsenal tæller ikke? ;)
United DK
03-02-2010, 14:25
Jeg må for en gangs skyld give Robinho ret. Canales er en oplagt Ronaldo, der har talentet, og måske udvikler sig eksplosivt hos os, for så at tage første fly til Madrid, når de melder deres interesse.
ChristianR
03-02-2010, 15:52
Jeg må for en gangs skyld give Robinho ret. Canales er en oplagt Ronaldo, der har talentet, og måske udvikler sig eksplosivt hos os, for så at tage første fly til Madrid, når de melder deres interesse.
Men hvis det så giver 700 mio kr, så kan vi vel godt leve med det.
United DK
03-02-2010, 17:20
Men hvis det så giver 700 mio kr, så kan vi vel godt leve med det.
Både og. Jeg synes vi er lidt for store til, at være farmerklub for Real Madrid.
Jurgensen
03-02-2010, 18:19
Både og. Jeg synes vi er lidt for store til, at være farmerklub for Real Madrid.
Så længe vi har mere succes end dem, hvilket har været tilfældet de sidste mange år, så har jeg ik noget imod vi smider en spiller derned hvert 3 år i bytte for en ordentlig pose penge.
Det kunne være et interessant køb hvis vi kunne få fat i ham, men tror desværre Real snupper ham.
ChristianR
03-02-2010, 18:51
Ja, det er jeg enig i. Men hentede vi Canales og gjorde ham til verdens bedste fodboldspiller, hvoefter vi sælger ham til Real Madrid for €100 mio, så ville jeg da ikke brokke mig..- Slet ikke hvis alternativet er, at han bare starter i Real Madrid, så vi hverken får noget ud af talentet eller nogen penge.
Ronaldo må vel også betegnes som en solstrålehistorie for United, på trods af, det ikke er fedt at sende sine bedste spillere videre til Real Madrid hver gang. Denne gang fik vi i det mindste en god pris, og han hjalp os til flere store titler.
Bud Spencer
03-02-2010, 20:13
Jeg kender ikke det store til den unge Canales, så har svært ved at vurdere hans potientiale osv, men jeg så hellere at vi hentede britiske talenter, fremfor unge gutter fra de varme lande, som alligevel hellere vil være i Real Madrid.
Jeg håber virkelig at se en spiller som Jack Rodwell hos os, i fremtiden. Fantastisk talent.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=62557
Det skal være en and...
Så gerne en anden angriber i stedet for Berbatov og Owen. Men det skal være kvalitet, og gerne en goalgetter. Ville have stor fidus til Benzema, Huntelaar eller Dzeko.
I såfald ville angrebet bestå af Rooney, Ny, Diouf, Welbeck og Macheda, hvilket vil være fint fint..
Glory Man United
04-02-2010, 10:27
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=62557
Det skal være en and...
Må jeg give dig ret i. Og dog....så har jeg spillet mod en United spiller to gange :trophy:
ChristianR
04-02-2010, 10:27
Kilden er også hans far. Så jeg ville nu ikke lægge alt for meget i det. Heldigvis.
United DK
04-02-2010, 11:49
Zidan kan vel knap gøre sig i Dortmund. At han så brilliere ved et kvalitetsmæssigt svagt afrikansk mesterskab, det giver jeg ikke meget for. Manucho så også god ud ved samme mesterskab for to år siden.
Zidan kan vel knap gøre sig i Dortmund. At han så brilliere ved et kvalitetsmæssigt svagt afrikansk mesterskab, det giver jeg ikke meget for. Manucho så også god ud ved samme mesterskab for to år siden.
Nu vurdere jeg så zidan til at være langt bedre end manucho. Han er farligere og har flere tekniske egenskaber.
Men derfra og så sende ham til united eller barcelona som der nævnes, vil jeg nu mene der er et stykke vej.
Siger da også nej tak. Rent typemæssigt er han interessant, men så skal det være en på et højere niveau.
Glory Man United
04-02-2010, 12:01
...men ham købte vi jo så også
nielzon21
04-02-2010, 12:26
... men vi har Diouf nu :trophy:
United DK
04-02-2010, 12:34
Pointen var mere, at han var røv og nøgler. ;)
Glory Man United
04-02-2010, 12:39
Pointen var mere, at han var røv og nøgler. ;)
Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh se den fangede jeg jo slet, slet ikke!!!!
Må jeg give dig ret i. Og dog....så har jeg spillet mod en United spiller to gange :trophy:
Og hvem er det så?
United DK
04-02-2010, 12:44
Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh se den fangede jeg jo slet, slet ikke!!!!
Fair nok. Vi kan ikke alle være perfekte.
VonKoblenz
04-02-2010, 12:44
http://www.bold.dk/nyt/Far-Storklubber-lurer-paa-Zidan
hahahaha :haha:
Mohammed Zidan til United :lolol:
Glory Man United
04-02-2010, 13:06
http://www.bold.dk/nyt/Far-Storklubber-lurer-paa-Zidan
Mohammed Zidan til United
Øøøøøh det er jo det, vi diskuterer i tråden netop nu :lolol:
Og hvem er det så?
Ja det må jo så være Zidan, ik? ;)
United DK
04-02-2010, 15:25
Men hvem er den anden?
Elrantiri
04-02-2010, 15:36
Men hvem er den anden?
Fersken - og du ved jeg har ret.
United DK
04-02-2010, 16:01
Fersken - og du ved jeg har ret.
Det kan diskuteres.
tjarligdrengen
04-02-2010, 16:33
Men hvem er den anden?
JEg mener, at han har spillet imod Frankrig (med Færøerne) så jeg gætter på Evra. Men ved det ikke.
Og Zidan skal IKKE til United! Tak
VonKoblenz
04-02-2010, 19:12
Øøøøøh det er jo det, vi diskuterer i tråden netop nu :lolol:
:haha:
Hahaha ;P lagde slet ikke mærke til, men må være en joke! :P
Glory Man United
05-02-2010, 08:17
Men hvem er den anden?
JEG har spillet mod ham dengang han spillede for AB i Danmarksserien. Jeg spillede for Vedbæk. :Smackden:
United DK
05-02-2010, 08:49
JEG har spillet mod ham dengang han spillede for AB i Danmarksserien. Jeg spillede for Vedbæk. :Smackden:
Jeg ved det. ;)
Jeg prøvede bare at køre videre på den evt. misforståelse der kunne være, når du skrev at du havde spillet mod en United-spiller to gange. Altså en gang mod Zidan, og en gang mod en anden nuværrende, eller tidl. United-spiller.
Jeg sidder og ser Liverpool - Everton, udover det er en vanvittig kamp, hvor der skulle være uddelt mindst 3 røde kort i stedet for et, så lægger jeg også mærke til deres spiller Arteta. Han er lige kommet tilbage fra en lang skade på et år.
-Men jeg synes han gør det helt fantastisk. Han binder Evertons spil sammen på samme måde som vores egen Scholes gør, og jeg synes de har mange af de samme kvaliteter, specielt offensivt. Derfor mener jeg også han kunne være en interessant mand at få i truppen? Specielt når man ser på usikre spillere som Hargo, pga. hans skade og Anderson som kunne være på vej ud af bagdøren.
Hva mener i?
Jeg sidder og ser Liverpool - Everton, udover det er en vanvittig kamp, hvor der skulle være uddelt mindst 3 røde kort i stedet for et, så lægger jeg også mærke til deres spiller Arteta. Han er lige kommet tilbage fra en lang skade på et år.
-Men jeg synes han gør det helt fantastisk. Han binder Evertons spil sammen på samme måde som vores egen Scholes gør, og jeg synes de har mange af de samme kvaliteter, specielt offensivt. Derfor mener jeg også han kunne være en interessant mand at få i truppen? Specielt når man ser på usikre spillere som Hargo, pga. hans skade og Anderson som kunne være på vej ud af bagdøren.
Hva mener i?
jeg kan huske sidste sæson hvor jeg jeg kan huske at før arteta blev skadet var han fantastisk men spørgsmålet er om han stadig er god nok
Jeg er kæmpe fan af Arteta. Den måde han spillede på for Everton inden sin skade var helt utrolig og kan han komme op på samme niveau, mener jeg bestemt at han ville være interessant. Arteta er en spilstrateg med et fantastisk overblik, men samtidig er han en mand der er i stand til at stå imod og klare det fysiske pres på den centrale midtbane i England. Han ville være ideel ved siden af en Fletcher.
jeg mener også han havde et godt frispark
http://onside.dk/nyheder/premier-league/ferguson-taet-pa-norges-vidic
kender ham ikke men ferguson ved nok hvad han laver
Han kan da kun være billigere og bedre end Kjær ,o)
schousboe9
07-02-2010, 11:00
Flytter den lige fra Anderson-tråden.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1249129/Manchester-United-ready-pounce-City-boss-Roberto-Mancini-prepares-sell-Stephen-Ireland.html
Det er Daily Mail, ergo er det noget crap. Men han er da en af de unge midtbanespillere, der er bedre end Anderson. Marek Hamsik kunne også være interessant.
Jeg er også kæmpe fan af Hamsik, men han er lige blevet far og har udtalt at han vil opdrage sin søn i Napoli. Han har vist også kontrakt til 2014 eller sådan noget, så han bliver nær umulig at få fat i, desværre.
Ireland ville være en kæmpe boost til hele holdet..
Selvom det vil være en svær pille at sluge at vi skulle kunne forstærkes af en City spiller...
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/721647/FERGUSONS-PLAN-FOR-RODWELL.html
Kunne være fantastisk hvis vi fik fat i Rodwell
Ikke et eneste citat. Mon ikke det bare er noget NOTW finder på? Men Rodwell er da velkommen :D
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1249129/Manchester-United-ready-pounce-City-boss-Roberto-Mancini-prepares-sell-Stephen-Ireland.html
Hvis Anderson skrider kunne Ireland være en fornuftig erstatning
Bud Spencer
07-02-2010, 20:28
Jeg er begejstret ved tanken om Rodwell rygtes til Old Trafford. Stort talent, der helt sikkert bliver en fast del af den engelske landholdstrup de kommende år. Køb ham!
Ireland til United? Jeg tror personligt ikke at det sker. Men jeg er alligevel lidt spændt ved tanken. Selvom han spiller for det forkerte Manchester-hold, så tror jeg sagtens at han vil være gevinst for truppen, hvis vi skulle hente ham.
Alt i alt, må begge gerne komme til Old Trafford.
Jeg har lige læst en nyhed, hvori der står, at United havde en kontrakt klar til Adam Johnson, som jo bekendt skiftede til Shitty.
Jeg er sgu glad for, at vi ikke brugte pengene på ham.
Men omvendt forstår jeg ikke, at man ikke henter Ljajic?!
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1249807/Manchester-United-chase-Roma-youngsters-Valerio-Verre-Filippo-Cipriani.html
fint med udenlandske talenter.. Men kunne de ikke godt være englændere for en gangs skyld?? Vil stille og meget bedre når 6+5 reglen bliver indført..
United DK
10-02-2010, 10:25
Vi kan jo snart stille et helt italiensk ungdomshold.
Det irriterer mig lidt, at vi i teorien kan udvikle Italiens fodboldfremtid, og det siger jeg, fordi jeg ikke kan døje det italienske landshold.
Jeg har jo også før talt for, at akademiet kun skulle være for britiske/irske spillere.
Hvis en spiller spiller 3 år i en klub (engelsk) før han er 21 kan denne bruges som en del af de seks spillere i 6+5 reglen, eller husker jeg forkert?
schousboe9
10-02-2010, 11:00
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1249807/Manchester-United-chase-Roma-youngsters-Valerio-Verre-Filippo-Cipriani.html
fint med udenlandske talenter.. Men kunne de ikke godt være englændere for en gangs skyld?? Vil stille og meget bedre når 6+5 reglen bliver indført..
Nu siger reglen altså, at man pr. definition er home grown, hvis man har været på kontrakt i det engelske eller walisiske fodboldssystem i min. 3 år inden man fylder 21. Da disse er 15 år, får det derfor ingen betydning.
Men ingen grund til at udvikle italiensk fodbold, som United DK siger. Det kan de sgu selv gøre. Vi har allerede givet dem Rossi og Macheda, og Petrucci og Massacci følger måske trop.
EDIT: Nej, den er god nok, RAppel ;)
Nu siger reglen altså, at man pr. definition er home grown, hvis man har været på kontrakt i det engelske eller walisiske fodboldssystem i min. 3 år inden man fylder 21. Da disse er 15 år, får det derfor ingen betydning.
Men ingen grund til at udvikle italiensk fodbold, som United DK siger. Det kan de sgu selv gøre. Vi har allerede givet dem Rossi og Macheda, og Petrucci og Massacci følger måske trop.
Ja hvis man spiller FM...
Men nej, hvis man læser rundt omkring på nettet.. Så skal spillerne kunne spille på landsholdet i det pågældende land..
http://en.wikipedia.org/wiki/6%2B5_rule
http://www.bold.dk/nyt/FIFA-vil-indfoere-65-regel
Super, jeg husker godt. Så må jeg gerne drikke lidt mere :D
schousboe9
10-02-2010, 13:15
Ja hvis man spiller FM...
Den forstod jeg ikke? Du tror ikke, de to sidstnævnte har potentialet?
Men nej, hvis man læser rundt omkring på nettet.. Så skal spillerne kunne spille på landsholdet i det pågældende land..
http://en.wikipedia.org/wiki/6%2B5_rule
http://www.bold.dk/nyt/FIFA-vil-indfoere-65-regel
Ok, jeg troede, du mente den regel, der indføres i Premier League fra og med næste sæson, hvor man skal have et minimum antal af egne spillere i en trup på max. 25 mand.
Den FIFA vil indføre er højest tvivlsom, eftersom den - som der står - er i strid med reglerne om fri bevægelighed for arbejdskraft i EU. Hvorfor den anden tilsyneladende ikke er det, skal jeg ikke kunne sige.
EDIT: 6+5-reglen dikterer næsten direkte hvilke nationaliteter, man skal starte med på banen, mens den anden blot sætter et minimum i hele truppen. FIFA's regel skal vist også kun gælde i CL så vidt jeg har forstået, men det er jeg ikke helt sikker på.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1250336/Manchester-United-join-chase-Brazilian-defender-David-Luiz.html
Endnu enagng bliver vi linket til en midterforsvarer. Jeg tvivler dog på rygtet. Vi har ingen penge!
United DK
12-02-2010, 11:25
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1250336/Manchester-United-join-chase-Brazilian-defender-David-Luiz.html
Endnu enagng bliver vi linket til en midterforsvarer. Jeg tvivler dog på rygtet. Vi har ingen penge!
Hvis Real Madrid også er interesseret, kan vi vel ligeså godt give op.
Han har ellers en fremragende teknik.
MZUDHDvONQ8
MZUDHDvONQ8
:haha:
Kasper United
12-02-2010, 11:37
MZUDHDvONQ8
Haha :)
Ham må vi have fat i ;)
Jamen bare rolig.. :)
Vi har allerede købt ham.. Han går under navnet selvmål ;)
Og er næsten vores topscorer..:lolol:
Fletcherfan
12-02-2010, 12:43
MZUDHDvONQ8
Det mest sjove ved en video er, at Ekstra Bladets fremragende sportsjournalist, Rene Simmel, beskriver dette selvmål som det mest elegante selvmål nogensinde...
MZUDHDvONQ8
Er det ham? Ha ha, den havde jeg ikke luret :D
Han er jo den diametrale modsætning af vores vicetopscorer :D
Haha :)
Ham må vi have fat i ;)
Jeps, det skal vi. Vi må begynde at betale lidt tilbage på de 10 selvmål vi har fået indtil videre
Og her kommer endnu et rygte om Vidic http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1250704/Vidic-Real-Manchester-United-defender-set-join-Ronaldo-Madrid-20m-deal.html
schousboe9
13-02-2010, 10:33
The pair developed a strong friendship at Old Trafford and were known to sit together on the team coach and discuss their long-term futures on the journey to games.
:lolol:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=62861
Køb for satan da! 150-185 mio. kr. er jo ren gavebod til en af verdens største angrebstalenter!
Kasper United
13-02-2010, 12:05
Køb for satan da! 150-185 mio. kr. er jo ren gavebod til en af verdens største angrebstalenter!
Enig.. Han har stadig potentialet fra Lyon, og jeg synes også, at han har spillet gode kampe for Real, men Higuain og Ronaldo (de kampe han har været med) har scoret fleret mål.. Men jeg synes slet ikke, at han har været en skuffelse i Real - han er 22 år. Jeg håber på, at vi kan få fat i ham til sommer - især for denne såkaldte "discountpris"..
Hvis alle rygterne med at Vidic vil væk og at real vil have ham. Så lad os indgå en byttehandel. Det ville passe mig ganske glimmrende. Så kunne kunne vi evt også hente en Kjær, Alves eller Rodwell hvis SAF mener vi har brug for det
Hvis alle rygterne med at Vidic vil væk og at real vil have ham. Så lad os indgå en byttehandel. Det ville passe mig ganske glimmrende. Så kunne kunne vi evt også hente en Kjær, Alves eller Rodwell hvis SAF mener vi har brug for det
Uh ha, den havde jeg ikke engang tænkt på. Benzema for Vidic, og jeg siger ja tak!
Så kan vi evt. hente Rodwell eller Kjær. Så har vi forsvarsspillere for fremtiden, der hedder Evans, Rodwell/Kjær, Evans og Cathcart suppleret med to gamle ræve i Brown og Ferdinand!
Og så får vi ovenikøbet den perfekte makker til Rooney uden at vi skal bruge nogle penge.
Sign him up, Fergie!
Så kan vi evt. hente Rodwell eller Kjær. Så har vi forsvarsspillere for fremtiden, der hedder Evans, Rodwell/Kjær, Evans og Cathcart suppleret med to gamle ræve i Brown og Ferdinand!
Chris Smalling? Hvis Vidic skifter, har vi egentlig forsvaret på plads. Evans er mere end klar til at gå direkte ind i startopstillingen, og hvis Smalling lever op til forventningerne, kan jeg ikke forestille mig, at vi henter en ny mand.
Chris Smalling? Hvis Vidic skifter, har vi egentlig forsvaret på plads. Evans er mere end klar til at gå direkte ind i startopstillingen, og hvis Smalling lever op til forventningerne, kan jeg ikke forestille mig, at vi henter en ny mand.
Ja, ham havde jeg helt glemt.
Men jeg synes også, vi kan gå efter Rodwell helst, for Rio er ved at blive skrøbelig, og Brown har altid været utilregnelig, for han bliver hurtigt skadet.
Thepostman
13-02-2010, 16:02
Uh ha, den havde jeg ikke engang tænkt på. Benzema for Vidic, og jeg siger ja tak!
Og så får vi ovenikøbet den perfekte makker til Rooney uden at vi skal bruge nogle penge.
Sign him up, Fergie!
Synes bestemt at vi skal hente Rodwell. Har spillet rigtig godt i de (dog få) kampe, jeg har set ham i, og virker rigtig lovende. Og så vidt jeg ved, kan han både spille forsvar og midtbane.
Ellers kunne jeg godt tænke mig at Sir Alex henter Juan Manuel Vargas fra Fiorentina. Slår nogle fantastiske indlæg, og kan også selv lave mål. Ved godt at alderen ikke ligefrem taler til hans fordel, men jeg mener stadig det ville være et rigtig godt køb. Men han skal selvfølgelig ikke købes, hvis Nani kan få sin fantastiske form flytte med over i venstre side. Men hvis han ikke kan det, synes at Vargas kunne være et rigtig godt køb.
Nu giver jeg ikke for meget for indkast, men hvis rygtet er sandt, skal vi simpelthen slå til. I Rooney og Benzema vil vi have en af verdens farligste angrebspar. Ikke bare nu, men også langt ind i fremtiden. Jeg ville have ham i sommers, men som ventet ville han kun til Madrid og kan nu passende bliver offer for Perez vanvid og blive smidt ud efter et år. Jeg elsker Vidic, men ville bestemt ikke afvise en handel hvor i han indgik.
Jeg ville helst beholde Vidic, men hvis det ikke kan være anderledes (og det tror jeg efterhånden ikke, det kan), ville vi da få valuta for pengene (eller valuta for Vida) i en byttehandel med Benzema. Jeg tror dog ikke rigtig på den.
Bud Spencer
13-02-2010, 16:21
Selvom Vidic er en helt fantastisk forsvarsspiller, så ville det ikke være jordens undergang for mit vedkommende, hvis vi solgte ham og hentede Rodwell. Så ville vi, som andre har nænvt, have; Ferdinand, Brown, Smalling, Rodwell, Evans til vores centrale forsvar - plus Cathcart. Det er da ikke så ringe endda, vel?
Og hvis vi så hentede en skarp angriber, til at ligge sammen med Rooney.. halløjsa, så bliver vi sku rigtig farlige!
Manager Ferguson
14-02-2010, 15:34
Synes det virker oplagt at bytte Vidic ud med Benzema, da Real heller vil have en David Villa istedet. Ikke fordi jeg vil have at vi skal af med Vidic, men fordi vi har klaret os meget godt uden ham og ferdinand i en stor del af sæsonen, vi ligger altså kun et point efter chelsea. Derfor synes jeg det ville være klogere at få Benzema ind, da han ville opnå et perfekt markerpar med Rooney.
Som mange herinde skriver har vi så råd til en forsvarspiller - kunne være kjær eller rodwell. Chris Smalling har jeg ikke set så meget til, men hvis han slår til, behøver vi jo ikke at investere i en ekstra forsvarsspiller.
Har leget lidt med en start 11`er efter sommerens transfervindue:
VDS
Oshea- Ferdinand- Evans - Evra
Fletcher Carrick
Nani
Rooney
Berbatov
Benzema
Andre muligheder i start 11`eren
Smalling
Valencia
Owen
Giggs
Anderson
Park
Rafael OSV,..
Ser det som at Nani i en kamp både kunne agere på højre og venstre fløj, hvor også en spiller som Fletcher kunne i løbet af en kamp spille derude. Man kunne også skubbe Rooney og Benzema helt frem og Berbetov som lå lige bag dem. Rooney har jo scoret mange mål i denne sæson, så man skulle måske starte med ham på toppen, men i løbet af en kamp kunne han sagtens agere på kanten.
Andre transfermuligheder:
Gourcuff: Udover at have en fremragende teknik osv, kunne han også spille i det system, som vi mange gange har stillet med, i en 4-3-3, hvor han ligger som en af de 3 forreste. Det ville selvfølgelig ligge pres på Valencia, som jeg synes har gjort det fint. Park, Nani, Obertan, Giggs.
Manager Ferguson
14-02-2010, 15:35
Det er meningen at Flecher og Carrick skal agere den centrale midtbane, hvor så Nani ligger i løbet af kampen på begge kanter. Berbatov bag Rooney og Benzema, hvor Rooney og kunne spille fløj.
Mit helt store ønske til sommer er en kreativ central midtbanespiller, da jeg synes at vi virkelig mangler en mand, som istedet for at spille sidelæns og bagud, nogle gange kan ligge en sukkerbal i dybden(Den eneste som kan det i vores nuværende trup, er Berbatov).
Gourcuff ville være drømmekøbet, da han har ALT hvad en central midtbanespiller skal have!
Han har en fantastisk teknik, hurtig og så er han også rimelig fysisk stærk..
Han kan gå hele vejen mod mål selv, han fordeler spillet fantastisk, og ja, så fylder han også lidt defensivt - dette vil helt klart være drømmekøbet til sommer!!
Benzema ville også være helt fantastisk, da Rooney og Benzema på toppen ikke kan blive meget giftigere, især når man tænker fremtid også.
Men men men. Nu sidder jeg og ser Tottenham-Bolton, og NEJ hvor er Defoe fantastisk. Man har intet set til manden, og så BOM, så smadrer han den ind!
Hans afslutninger er helt fantastiske og så er han lynhurtig, og faktisk ikke så let at skubbe væk.
Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke er fast mand på landsholdet.
En ekstra bonus er, at han tilmed er englænder!
Byttehandlen Vidic - Benzema ser jeg da også som en god handel.. Jeg ville heller ikke være ked af at miste Vida. Tænk på hvor mange kampe vi har undværet både ham og Rio. Det giver vores Talenter chancen, talenter som vi alle ved kan udfylde rummet efter Vidic, måske ligeså godt efter et par sæsoner. Ingen har set Smallings evner endnu..
Og Bemzema índ, så var jeg heller ikke ked af at skulle sende Berbatov et andet sted hen, for at få pengene til en anden spiller, muligvis Rodwell.
K and the big B
14-02-2010, 16:47
Hvis Vidic vil væk, så skal han selvfølgelig væk - men før jeg ser en video udtalelse fra ham, hvor han siger at han vil væk fra Manchester, så tror jeg ikke en skid på de rygter der bliver sendt rundt.
Manden har været fantastisk for os, og sidste år dannede han verdens bedste midterforsvar sammen med Ferdinand. De har begge haft problemer med skader i år, og hvis jeg skal være skeptisk omkring en af dem, så må det være Ferdinand da han tidligere har døjet meget med sin ryg. Jeg tror bare det har været en uheldig sæson for Vidic, og grundet alle sine skader har han haft svært ved at spille med en stabil niveau.
Jeg er sikker på at hvis han kommer over sine skader, så vil vi også se den gamle Vidic der er en af verdens bedste på sin plads. Og folk siger det er gået godt for Brown-Evans makkerskabet, og jeg er enig, men tænk hvis både Ferdinand og Vidic havde været klar, hvor havde vi så været placeret? Man skal bare huske at Vidic ikke er ældre, så han har stadig mange gode år i sig.
Derfor synes jeg det ville være klogere at få Benzema ind, da han ville opnå et perfekt markerpar med Rooney.
Hvordan vides det at han vil danne et perfekt makkerskab med Rooney? Ikke at jeg vil have ham til klubben, men folk skal bare huske at to store navne ikke altid vil betyde succes.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=62962
Lyder som en rigtig god handel synes jeg
http://indkast.dk/index.php?nyhed=62968
Har ikke klaret sig så godt i milan nok pga han spiller en position på banen som han ikke er vant til fin angriber og kunne være et godt køb hvis bare han ikke er for dyr :)
http://indkast.dk/index.php?nyhed=62968
Har ikke klaret sig så godt i milan nok pga han spiller en position på banen som han ikke er vant til fin angriber og kunne være et godt køb hvis bare han ikke er for dyr :)
Er nu ikke så meget for hundelorten. Så vil jeg hellere have Benzema. Synes ikke han har klassen til united.
Spark Berbatov og Owen ud.
Og hent Benzema og Huntelaar ind.. Det kunne dælme være giftigt.
Huntelaar kan blive den nye RvN...
Don Kafai
16-02-2010, 14:46
Synes ikke han har klassen til united.
Jeg synes det er svært at sige allerede nu, at han ikke har klassen. I Herenveen eller Ajax har han jo ikke lavet andet end at score i hver kamp. I Real Madrid fik han aldrig chancen for at spille, og det lidt samme er tilfældet i Milan.
Husk at en spiller skal bruge et par halvsæsoner før han falder helt til (lærer spillemønstre, samarbejde med angriber no. 2, kommer i form, falder til socialt osv), og det har Huntelaar ikke fået nogen steder endnu, udover Holland.
Nogle angribere kan som RvN og Torres bombe fra dag 1, men det er meget sjældent. Giv manden en ordentlig chance, han har trods alt noget at have sit navn i.
Jeg synes det er svært at sige allerede nu, at han ikke har klassen. I Herenveen eller Ajax har han jo ikke lavet andet end at score i hver kamp. I Real Madrid fik han aldrig chancen for at spille, og det lidt samme er tilfældet i Milan.
Husk at en spiller skal bruge et par halvsæsoner før han falder helt til (lærer spillemønstre, samarbejde med angriber no. 2, kommer i form, falder til socialt osv), og det har Huntelaar ikke fået nogen steder endnu, udover Holland.
Nogle angribere kan som RvN og Torres bombe fra dag 1, men det er meget sjældent. Giv manden en ordentlig chance, han har trods alt noget at have sit navn i.
Forskellen er at Huntelaar i holland spillede for klubber som byggede spillet op omkring ham. Han var spidsen. I madrid og milan har han skulle dele målene med flere, og måske tage mere del i opspillet end han var vant til i holland, hvor han lå centralt i den der 4-3-3/4-5-1 og skulle afslutte. Ruud var jo også central i united fra dag 1.
Huntelaar vil også have svært ved at bombe løs i united, hvis rooney skal opretholde snittet også. De færreste hold har 2 mand der laver 30 mål. Selvom barce i deres treble sæson faktisk have 3 spillere der lå deromkring hehe
Don Kafai
16-02-2010, 15:13
Forskellen er at Huntelaar i holland spillede for klubber som byggede spillet op omkring ham. Han var spidsen. I madrid og milan har han skulle dele målene med flere, og måske tage mere del i opspillet end han var vant til i holland, hvor han lå centralt i den der 4-3-3/4-5-1 og skulle afslutte. Ruud var jo også central i united fra dag 1.
Huntelaar vil også have svært ved at bombe løs i united, hvis rooney skal opretholde snittet også. De færreste hold har 2 mand der laver 30 mål. Selvom barce i deres treble sæson faktisk have 3 spillere der lå deromkring hehe
Mja, men det er også uhyrt at der er to på et hold der laver 30+ mål. Dzeko og Grafite viste lidt a la det i sidste sæson, men da tromlede Wlf også ned over alle hold i Bundesligaen og vandt bla. 5-1 mod Bayern.
Jeg tror nu godt at United kan bruge en Huntelaar, for det vigtigste for angribere er at de supplerer hinanden. Rooney har i mange kampe haft problemer med at score, og så er det godt at Berbatov har gjort forskellen (Bla. mod Burnley, Blackburn, Stoke osv), og det ser jeg som værende det vigtigste for et angriber-par. Saha og Rooney fungerede også ganske glimrende inden førstnævnte blev plaget af skader.
Huntelaar vil være en god spiller at have i truppen, hvis fx. Michael Owen er væk til sommer.
Kasper United
16-02-2010, 15:19
Jeg ved ikke rigtig med Huntelaar. Selvom han scorede 2 mål for Milan i forrige kamp, så synes jeg ikke, at han har været "god nok". Benzema har måske heller ikke været god nok i forhold til, hvor godt han spillede i Lyon, men tror dog alligevel, at han kunne være meget interresant/spændende at hente, da han er ung, og fordi jeg tror, at han vil passe bedre ind i vores trup, end Huntelaar vil..
Don Kafai
16-02-2010, 15:27
Jeg ved ikke rigtig med Huntelaar. Selvom han scorede 2 mål for Milan i forrige kamp, så synes jeg ikke, at han har været "god nok". Benzema har måske heller ikke været god nok i forhold til, hvor godt han spillede i Lyon, men tror dog alligevel, at han kunne være meget interresant/spændende at hente, da han er ung, og fordi jeg tror, at han vil passe bedre ind i vores trup, end Huntelaar vil..
Den ene er 22 og den anden er 26, så der er mange gode år i begge :)
Hvem af dem der passer bedst ind er svært at sige. Begge er typer som vi ikke har i forvejen, omend Benzema har flere kvaliteter end Huntelaar, som tilgengæld må være en bedre garanti for mål.
Synes den er svær at vurdere, men mon ikke at Benzema også vil koste en del mere end Huntelaar. Udover det, så er der en del spørgsmålstegn i truppen der skal besvares før en ny angriber overhovedet kommer på tale. Hvad gør Owen? Hvad er planen med Welbeck? Er Macheda en udlejningsspiller til næste sæson? Kan Diouf seriøst lave mål, eller er han en Manucho 2?.
Umiddebart er United jo i den situation, at de ikke mangler nogle spillere, udover på den centrale midtbane. Det betyder, at et indkøb skal forårsages af afgang. Før jeg ved hvem "afgangen" er, så er det svært at sige hvem indkøbet skal være.
Hvordan vides det at Benzema vil danne et perfekt makkerskab med Rooney? Ikke at jeg vil have ham til klubben, men folk skal bare huske at to store navne ikke altid vil betyde succes.
Hvori ser du, at folk snakker om Benzema pga. hans navn? Det spændende ved Benzema er den type han er. Han er en af de få angriber, som minder om Torres og Fede Ronaldo. En angriber, der har en rigtig god fysik, driblestærk, lynende hurtig, kan godt spille i hovedspillet, kan skabe overtalsituationer, you name it.
Benzema er netop den type vi mangler. Han ville supplere Rooney rigtigt godt, for som jeg ser det, så skal Rooney alt for meget i truppen. Før i tiden var det enten C. Ronaldo eller Rooney. Hvis Rooney har en dårlig dag, så er vi just ikke de store kanoner. Med Benzema ville vi få mange strenge at spille på.
Kasper United
16-02-2010, 16:20
Den ene er 22 og den anden er 26, så der er mange gode år i begge :)
Hvem af dem der passer bedst ind er svært at sige. Begge er typer som vi ikke har i forvejen, omend Benzema har flere kvaliteter end Huntelaar, som tilgengæld må være en bedre garanti for mål.
Synes den er svær at vurdere, men mon ikke at Benzema også vil koste en del mere end Huntelaar. Udover det, så er der en del spørgsmålstegn i truppen der skal besvares før en ny angriber overhovedet kommer på tale. Hvad gør Owen? Hvad er planen med Welbeck? Er Macheda en udlejningsspiller til næste sæson? Kan Diouf seriøst lave mål, eller er han en Manucho 2?.
Umiddebart er United jo i den situation, at de ikke mangler nogle spillere, udover på den centrale midtbane. Det betyder, at et indkøb skal forårsages af afgang. Før jeg ved hvem "afgangen" er, så er det svært at sige hvem indkøbet skal være.
Nu har jeg ikke skrevet, om vi skal have en ny angriber eller ej, men har blot svaret på Huntelaar/Benzema - hvem jeg synes vi skal købe, HVIS vi skal ud at købe en. For jeg kan godt se, at vi godt kan bruge en ny midtbane...
Hvad er en del? Milan hentede Huntelaar for omkring 112 mio. Enten så vil de da beholde ham, eller så vil jeg da tro, at de går efter at tjene på ham. Real kommer ikke til at tjene på Benzema, hvis de sælger ham, men Milan er ikke Real - og lige pt. fatter jeg heller ikke, at Real vil sælge Benzema for halvdelen af købsprisen, men det er åbenbart ikke deres største problem, hvis de så gerne vil have David Villa.
Jeg mener, at Huntelaar mest er en boksspiller, som stort set kun er farlig lige foran mål. Forsvaret i England er lidt mere hårde-i-det end f.eks. i Holland, Spanien osv. Derimod Benzema er mere en spiller, som kan spille lidt over alt i angrebet, som også kan lave nogle gode assist. Som jeg ser det, har Benzema også en bedre fysik end Huntelaar. Jeg tror alligevel også, at 4 år gør meget, da jeg tror, at United er blevet klogere efter Berbatov købet. Hvis vi flytter Rooney ind som boksspiller og Benzema ved siden af ham, så tror jeg, at vi vil kunne spille meget bedre angrebsspil, og en Huntelaar blot vil være en slags "Owen" type.
Jeg tænkte på, om nogle så Lyon - Real Madrid igår?
For her så man endnu engang en flot kamp af Hugo Lloris, der blandt tog et langskud af Cristiano Ronaldo og "en-mod-en" mod Higuain.
Forhelvede, hvor jeg dog håber, at det bliver ham, der bliver VDS' afløser. Så er han - hvis alt går vel - Uniteds kampe i mindst 10-15 år, medmindre Real Cirkus igen vil punge stort ud for ham.
For her så man endnu engang en flot kamp af Hugo Lloris, der blandt tog et langskud af Cristiano Ronaldo og "en-mod-en" mod Higuain.
Forhelvede, hvor jeg dog håber, at det bliver ham, der bliver VDS' afløser. Så er han - hvis alt går vel - Uniteds kampe i mindst 10-15 år, medmindre Real Cirkus igen vil punge stort ud for ham.
Nej fik desværre ikke set det, faktisk kun målet , var lige det eneste.
Udover de redninger igår som du nævner.
Hvad gør så at det skal være ham vi satser på ?
og ikke ham fra CSKA Moskva (stavehjælp tak :P )
Jeg tror, folk så den anden kamp ;)
Er fuldstændig enig med dig. Jeg synes han udstråler noget af den ro vi mangler når Foster og Kuzzen spiller. Derudover har han i de kampe jeg har set ham spille (har dog kun set highlights fra igår) taget nogle sindssyge bolde.
Som jeg tror nogen herinde også har nævnt tidligere, så minder han om Casillias, hvilket jo ikke er en skidt sammenligning trods alt..
Derudover ville han være perfekt at købe til sommer, så han det første halve år kan stå lidt i skyggen af Van der Sar, og stille og roligt finde sin plads i truppen uden noget kæmpe pres på hans skuldre. Endvidere er han franskmand, så mon ikke Evra og evt. Obertan kunne hjælpe ham på plads ?:)
Eneste minus som jeg ser det er prisen. Tror desværre at Lyon vil have en god portion penge for ham, men for mig vil det ikke gøre noget hvis vi smed en god slat penge efter ham og evt. en af vores reserve keepere.
Jeg så det meste af kampen, og Lloris stod en virkelig god kamp. Han var sikker i alle sine indgreb og havde derudover nogle gode redninger.
Lloris er også en af mine favoritter til at tage over for VDS og en rigtig lovende spiller med sine bedste år foran sig.
Andre spændende navne er Akifeev og Neuer.
http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/02/18/1796009/report-manchester-united-ready-to-swoop-for-chelsea
Hvad synes i om den handel for personligt selv ved jeg det ikke
http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/02/18/1796008/barcelona-interested-in-manchester-uniteds-john-oshea-report
som om det nogensinde kommer til at ske
http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/02/18/1796009/report-manchester-united-ready-to-swoop-for-chelsea
Hvad synes i om den handel for personligt selv ved jeg det ikke
På fri transfer ville han være et af det bedst handler i mange mange år!
Jeg synes han er en fremragende fodboldspiller. Han er lidt den type vi mangler. Mere end bare det er han englænder og vi ville stjæler ham fra Chelsea :trophy:
schousboe9
18-02-2010, 12:12
Jeg ville elske at se Joe Cole i United! Han er pure quality og kan spille samtlige offensive pladser på midtbanen. Gi' los! Men tror nu nok, de skal blive enige, desværre...
Og forresten: John O'Shea = Marcos Evangelista! Færdig slut!
Cole ville være en perfekt spiller at få ind på holdet, vi mangler lidt kvalitet på kanterne, så hvis vi kan få ham på en fri transfer vil det være et virkelig godt køb.
Men mon Chelski kan finde pengene til at beholde ham.
Jeg kan ikke fordrage J.Cole. Har ikke så skide meget sympati for ham. Så synes jeg hellere ikke han er speciel god, eller ville passe ind i vores kollektiv.
BxG6OaQUCgI
Kasper United
18-02-2010, 13:00
Jeg kan ikke fordrage J.Cole. Har ikke så skide meget sympati for ham. Så synes jeg hellere ikke han er speciel god, eller ville passe ind i vores kollektiv.
BxG6OaQUCgI
Jeg håber godt nok heller ikke, at United køber/får en 28-årige Chelsea spiller, som ikke har spillet særlig mange kampe for Chelsea i denne sæson. Han har mest blot være indskifter.. Derudover synes jeg heller ikke, at han er specielt god..
Jeg håber godt nok heller ikke, at United køber/får en 28-årige Chelsea spiller, som ikke har spillet særlig mange kampe for Chelsea i denne sæson. Han har mest blot være indskifter.. Derudover synes jeg heller ikke, at han er specielt god..
Men er han ikke også lige kommet tilbage fra en alvorlig skade i denne sæson. Det kunne jo nok være derfor. En Joe Cole i topform er en klasse spiller. Jeg kan da huske for et par sæsoner siden, hvor han kørte os rundt på stamford bridge.
Hvis han kom på en fri transfer, ville jeg ikke have noget imod det. Men kunne man få en Di marie, Krasic, Silva i stedet ville jeg nok foretrække dette, da de er noget yngre
United DK
18-02-2010, 15:33
Jeg tager gerne Joe Cole, som bare skal i form igen, så er han en af de bedste i verden på sin plads. Problemet i Chelsea er diamantformationen, for selvom nogen hævder andet, så er han kantspiller, og dem er der ikke plads til i en diamantformation.
Mht. den tackling på Ronaldo i et tidligere indlæg, så er intentionen i mine øjne at nå bolden, hvilket han så ikke gør, men mere er der ikke i det. Det er også latterligt at snakke om sympatiske spillere, og så vise en video med Ronaldo, der ikke er en skid sympatisk selv.
Jeg tager gerne Joe Cole, som bare skal i form igen, så er han en af de bedste i verden på sin plads. Problemet i Chelsea er diamantformationen, for selvom nogen hævder andet, så er han kantspiller, og dem er der ikke plads til i en diamantformation.
Mht. den tackling på Ronaldo i et tidligere indlæg, så er intentionen i mine øjne at nå bolden, hvilket han så ikke gør, men mere er der ikke i det. Det er også latterligt at snakke om sympatiske spillere, og så vise en video med Ronaldo, der ikke er en skid sympatisk selv.
Det var da noget pjat. Det ændrer absolut intet på argumentet om det er Ronaldo ('usympatisk') eller Giggs ('sympatisk) der nedlægges, da det er selve tacklingen der er fokus på. For mig at se er Joe Cole ikke i nærheden af at kunne nå bolden og det må han nødvendigvis kunne se, derfor ligner det rimelig tydeligt en overlagt handling.
At Joe Cole så er en fantastisk dygtig fodboldspiller (når han er fit) er en anden sag. Jeg betragter ham i øvrigt heller ikke som en synderligt svinsk spiller, overhovedet ikke faktisk.
Kasper United
18-02-2010, 16:29
Men er han ikke også lige kommet tilbage fra en alvorlig skade i denne sæson. Det kunne jo nok være derfor. En Joe Cole i topform er en klasse spiller. Jeg kan da huske for et par sæsoner siden, hvor han kørte os rundt på stamford bridge.
Hvis han kom på en fri transfer, ville jeg ikke have noget imod det. Men kunne man få en Di marie, Krasic, Silva i stedet ville jeg nok foretrække dette, da de er noget yngre
Okay :)
Det er vel bare et godt eksempel på, hvor meget jeg egentlig følger med i Chelseas kampe og for den sags skyld spillere.. Det er ved at være længe siden, at jeg blot har set en halveg af en Chelsea kamp :)
Joe Coles fødder er for store til hans sko, men han er en fantastisk kreativ fodboldspiller, så hvis vi kan få ham gratis, så er det en no-brainer for mig :)
36-årige Giggs er vores mest kreative centrale midtbanespiller, så vi mangler virkelig noget ungdommelighed på den front.
Når det så er sagt, så er det alligevel lidt mærkeligt, hvis Cole skulle bære vores røde trøje. Man er trods alt vant til at se ham i den blå Chelsea-trøje.
Nej fik desværre ikke set det, faktisk kun målet , var lige det eneste.
Udover de redninger igår som du nævner.
Hvad gør så at det skal være ham vi satser på ?
og ikke ham fra CSKA Moskva (stavehjælp tak :P )
Ganske enkelt, jeg synes, han er bedre end alle de andre. Buffon vil jeg ikke have, da jeg synes, at manden er dalet utroligt meget i niveau.
Neuer lever stadig videre på sin ene kamp fra CL.
Akinfeev er virkelig dygtig, men Lloris ser jeg som en tand bedre.
Og så er det lige det, at Lloris minder mig så meget om Casillas, som IMO er nok den bedste målmand i verden. Dog synes jeg, at Lloris er noget bedre end Casillas i luftspillet, så det er et kæmpe plus.
Så hvis vi kan få Lloris som 23-årig til klubben, så har vi da sikret vores fremtid på den plads, hvor Lloris har konkurrenterne Foster og Amos. Kuzzen tror jeg ikke vil være 2. eller 3. violin.
Hvis vi kan få Joe Cole gratis, er jeg klar! Manden er jo fantastisk, hvis han kan komme tilbage i sit gamle form, for han er vel nok den mest kreative englænder. Hvis jeg ikke husker rigtigt, så fulgte Ferguson ham meget, da han spillede i West Ham, men tabte vist kampen til Chelsea i 2003, da de købte ham.
Men omvendt skal vi lige vide, hvad der sker med Nani. Hvis han bliver solgt, er Cole en god erstatning plus han samtidig kan oplære en som Obertan op.
Ha Ha Dagens Historie, Barcelona vil ha O'shea.
" Johnny el sheasy "... Må da være et stort skulderklap at barca rygtes ude efter ham pga. hans alsidighed !!
- Joe Cole. Helt fint med mig !! Gratis, endnu mere fint !
Jeg snakker ikke om sympatiske spillere, og jeg sætter slet ikke j.cole op imod Ronaldo. Jeg nævner at Jeg ikke har sympati for j.cole, som jeg så viser et eksempel på hvorfor, da han i mine øjne slet ikke går efter bolden.
Kasper United
18-02-2010, 19:13
Ha Ha Dagens Historie, Barcelona vil ha O'shea.
" Johnny el sheasy "... Må da være et stort skulderklap at barca rygtes ude efter ham pga. hans alsidighed !!
- Joe Cole. Helt fint med mig !! Gratis, endnu mere fint !
Jeg er ikke den største fan af O' Shea, men han er en spiller, som Barca mangler lige nu, og som United også har haft stor gavn af, når der har været mange skader. O'Shea har trådt ind (selvfølgelig ikke nu, når han selv er skadet, men vi er heller ikke så skadetsramt pt.) og gjort en solid indsats.
Det bedste ved ham er jo, at han stort set kan placeres på alle pladser i forsvaret eller midtbanen, og samtidig, som sagt, gør en solid arbejdsindsats. Men omvendt, så tror jeg, det er en and, da når Barcas spillere er tilbage, så vil han sikkert ikke får meget spilletid..... og, jeg synes bestemt heller ikke, at han passer godt ind i spansk fodbold..
United DK
19-02-2010, 06:00
Jeg snakker ikke om sympatiske spillere, og jeg sætter slet ikke j.cole op imod Ronaldo. Jeg nævner at Jeg ikke har sympati for j.cole, som jeg så viser et eksempel på hvorfor, da han i mine øjne slet ikke går efter bolden.
Så Joe Cole er usympatisk på baggrund af en enkelt tackling? Hvad så med Ronaldos svingen med armen mod Mtiliga for nogle uger siden, eller hans mange dives gennem karrieren? Det er måske meget sympatisk?
Pointen er vel, at du ikke vil have Joe Cole, fordi han er usympatisk, hvorefter jeg så påpeger, at Ronaldo ikke er meget bedre, men han var jo en ganske god spiller alligevel.
Joe Cole er på ingen måde et svin mere end så mange andre. Man kan ikke kalde ham usympatisk pga en enkelt sviner.
Mange af uniteds spillere kan jo heller ikke sige fri for en enkelt sviner, men gør dem da ikke til deciderede svinske spillere.
Joe Cole er en fremragende fodboldspiller når han er i form. Det kommer han kun med spilletid.
Han skal være velkommen hvis det stod til mig.
Så Joe Cole er usympatisk på baggrund af en enkelt tackling? Hvad så med Ronaldos svingen med armen mod Mtiliga for nogle uger siden, eller hans mange dives gennem karrieren? Det er måske meget sympatisk?
Pointen er vel, at du ikke vil have Joe Cole, fordi han er usympatisk, hvorefter jeg så påpeger, at Ronaldo ikke er meget bedre, men han var jo en ganske god spiller alligevel.
Jeg siger hellere ikke at Ronaldo er sympatisk, har jeg aldrig sagt. Tacklingen var også et eksempel på min opfatelse, og ikke Et grundlag for "derfor er han usympatisk". Det var bare det eneste jeg kunne finde som viste lidt om mine følelser om ham.
Ifølge Mundo Deportivo, som jeg betegner som en troværdig avis (den er pro-Barca) hævder de, at Barca snart indleder forhandlinger med Ribery, hvor transfersummen angiveligt skal være inden for 30-35 mio euro, hvilket er jo mellem 220-250 mio. kr.
Som nævnt betegner jeg avisen som værende troværdig, og hvis dette er prisen, synes jeg ikke, det skal være en forhindring i at erhverve Ribery, for han er den bedste wing sammen med Ronaldo og Messi. Hvis man kan købe Berbatov for 300 mio. kr. kan man også hente en af verdens bedste i samme prisklasse. Og desuden strider han heller ikke imod den regel, David Gill annoncerede i sommers med, at man ikke giver for meget til spillere over 25 år.
Hvad siger folk?
Ifølge Mundo Deportivo, som jeg betegner som en troværdig avis (den er pro-Barca) hævder de, at Barca snart indleder forhandlinger med Ribery, hvor transfersummen angiveligt skal være inden for 30-35 mio euro, hvilket er jo mellem 220-250 mio. kr.
Som nævnt betegner jeg avisen som værende troværdig, og hvis dette er prisen, synes jeg ikke, det skal være en forhindring i at erhverve Ribery, for han er den bedste wing sammen med Ronaldo og Messi. Hvis man kan købe Berbatov for 300 mio. kr. kan man også hente en af verdens bedste i samme prisklasse. Og desuden strider han heller ikke imod den regel, David Gill annoncerede i sommers med, at man ikke giver for meget til spillere over 25 år.
Hvad siger folk?
El Mundo Deportivo er normal en troværdig avis, men de skyder forbi nogen gange. Du har helt ret i at det er en pro-Barca avis, og det er måske derfor at de skriver om Ribery, måske for at lægge pres på Real, får dem til at træffe en beslutning her og nu? El Mundo Deportivo har før skrevet om "færdige" handler med spillere som D. Silva, Villa og sågar også Ribery, så sent som i sommers, uden at det havde hold i virkeligheden.
Som sagt, jeg tror bare det er en slags spin fra El Mundo Deportivos side, ved at skrive at Barca og Bayern sætter sig ned ved forhandlingsbordet allerede i næste uge, lægger jo et kæmpe pres på ledelsen i Real til at træffe beslutning her og nu. Det kan så gøre at de måske mister lidt fokus i La Liga og C.L, det er jo lidt tankevækkende at historien bliver publiceret nu, hvor Real skal spille nogle afgørende kampe, Villareal, og Lyon.
Jeg har også meget svært ved at se at prisen skulle ligge på de 25-30 mio Euro, som El Mundo påstår prisen er på. Ribery er en spiller, som er interessant for de fleste storeklubber, jeg kan ikke se hvorfor prisen lige pludselig skulle falde fra ca. 400 mio, (det var hvad Bayern vil have for ham, det har givet udtryk for ihvertfald) til 200-250 mio.
Hvis El Mundo denne gang har ret, så er 250 mio kr givet godt ud for en Ribery, når man ser på hvor meget nogle semi-gode spillere har kostet de seneste år.
ChristianR
19-02-2010, 17:52
Jeg har også meget svært ved at se at prisen skulle ligge på de 25-30 mio Euro, som El Mundo påstår prisen er på. Ribery er en spiller, som er interessant for de fleste storeklubber, jeg kan ikke se hvorfor prisen lige pludselig skulle falde fra ca. 400 mio, (det var hvad Bayern vil have for ham, det har givet udtryk for ihvertfald) til 200-250 mio.
Hvis El Mundo denne gang har ret, så er 250 mio kr givet godt ud for en Ribery, når man ser på hvor meget nogle semi-gode spillere har kostet de seneste år.
Jeg mindes nu, at Bayern forlangte minimum Ronaldopris for Ribery i sommers.
De 400 millioner lyder IMO også som en mere fair pris for en spiller, der i så lang tid efterhånden har opretholdt et utrolig højt niveau, og han er vel transfermarkedets mest attraktive spiller, hvis man antager, at de helt store profiler i de helt store klubber ikke er til salg.
Med sommerens priser på Ronaldo, Benzema, Zlatan og Kaka har jeg endda meget svært ved at forestille mig, at Bayern skulle være parate til at smide Ribery for 200-250 millioner kr. Lur mig om ikke City gerne betaler det dobbelte med glæde.
El Mundo Deportivo er normal en troværdig avis, men de skyder forbi nogen gange. Du har helt ret i at det er en pro-Barca avis, og det er måske derfor at de skriver om Ribery, måske for at lægge pres på Real, får dem til at træffe en beslutning her og nu? El Mundo Deportivo har før skrevet om "færdige" handler med spillere som D. Silva, Villa og sågar også Ribery, så sent som i sommers, uden at det havde hold i virkeligheden.
Som sagt, jeg tror bare det er en slags spin fra El Mundo Deportivos side, ved at skrive at Barca og Bayern sætter sig ned ved forhandlingsbordet allerede i næste uge, lægger jo et kæmpe pres på ledelsen i Real til at træffe beslutning her og nu. Det kan så gøre at de måske mister lidt fokus i La Liga og C.L, det er jo lidt tankevækkende at historien bliver publiceret nu, hvor Real skal spille nogle afgørende kampe, Villareal, og Lyon.
Det tror jeg godt, man kan forhandle ham til, idet Ribery til sommer kun har et år tilbage sin kontrakt, og jeg nægter at tro, at nogle klubber er så villige til at betale 300+ for en spiller, der mangler et år af sin kontrakt. Ronaldo, Kaka, Benzema, Xabi Alonso og Zlatan havde alle længerevarende kontrakter, da de blev købt. Derfor tror jeg godt, at Ribery kan hentes for den værdi, El Mundo Deportivo anslår ham til.
De 400 millioner lyder IMO også som en mere fair pris for en spiller, der i så lang tid efterhånden har opretholdt et utrolig højt niveau, og han er vel transfermarkedets mest attraktive spiller, hvis man antager, at de helt store profiler i de helt store klubber ikke er til salg.
Med sommerens priser på Ronaldo, Benzema, Zlatan og Kaka har jeg endda meget svært ved at forestille mig, at Bayern skulle være parate til at smide Ribery for 200-250 millioner kr. Lur mig om ikke City gerne betaler det dobbelte med glæde.
Hvad skal de lokke ham med? En tur i Euro League og en evig 5. plads i England? :p
ChristianR
19-02-2010, 18:48
Hvad skal de lokke ham med? En tur i Euro League og en evig 5. plads i England? :p
Jeg kan nu heller ikke se, hvorfor City skulle være interessant for Ribery. Men alene det, at de sikkert er parate til at smide en halv milliard for ham må presse prisen i vejret - Højere end de omtale 200-250 millioner kr.
Lige præcis! Jeg har også svært ved at tro, Bayern sælger ham for 250 mio. Han er en meget eftertragtet herre, det alene er med til at han kommer til at koste i nærheden a de 400, selvom han til sommer kun har et år tilbage a sin kontrakt. Bayern ved jo, at selvom manden har kontraktudløb i 2011, så kan klubberne ikke vente et år til. Lad os f.eks tage Barca som et eksempel, de kan ikke spille kontraktudløb kort, Titi er ikke hvad han har været, og de har akut brug for en klasse venstre-wing, ikke i 2011 men allerede til sommer, det ved Bayen udmærket godt, og de vil udnytte det. Som du selv siger det, lur mig om ikke city er parat til at give kassen for ham. Real kan heller ikke vente til næste sommer, Perez skal jo have stjernenavne til klubben hver sommer, og fordi de har udpeget ham som deres transfermål, så vil de gøre alt for at hente ham allerede til sommer. De er ikke villige til at vente til 2011 og derefter får ham gratis. Desuden har man i medierne gentagne gange læst, at Ribery allerede til Marts vil bestemme sig for, hvor han vil spille. Hvis han bestemmer sig for at forlade Bayern, så smutter han til sommer. Han vil ikke risikere at blive endnu et år i Bayern, uden at forlænge, men måske heller ikke få så meget spilletid.
Det er helt Bayern der står med rigtig gode kort på hånden, og jeg tror der skal mere end 250 mio på bordet, hvis man vil se en Ribery i sin klubtrøje.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-boss-Sir-Alex-Ferguson-eyeing-summer-swoop-for-10million-rated-Sporting-Lisbon-star-article329721.html
Mener egentlig han er en fin fodboldspiller som godt kunne passe ind til vores hold
Helt generelt mener jeg, at vi er nødt til at højne kvaliteten af reserverne.
Vi har reelt kun én god angriber, Rooney.
Berbatov og Owen burde imo sælges og erstattes med én klassespiller, fx Benzema, Kanuté (staveplade). Kunne også godt forestille mig at Huntelaar kunne være god.
Vores centrale midtbane består af Fletcher, Carrick, Scholes, Giggs, Hargreaves, Anderson, Gibson. I så fald at man ikke stoler på Hargreaves fysik, burde der bliver suppleret med både en defensiv og en offensiv type. Giggs og Scholes spiller på sidste vers mens Gibson bare ikke er god nok. Giggs og Scholes vil kunne bidrage med værdifuld erfaring, hvis to nye på midten skal implementeres.
På fløjene skal vi sættes vores lid til Obertan, Nani, Valencia og Park. Vi er nødt til at hente en decideret venstre fløj. Vi er alt for sårbare. Det kunne være genialt hvis vi havde fået fingrene i Sneijder eller Robben i sommers, dette skete desværre ikke. Ribery ønsker jeg ikke pga. hans skadeshistorik.
I forsvaret har vi Rafael, Brown, O'shea, Evans, Rio, Vidic, Smalling, Evra, Neville og Fabio.
Der mener jeg ikke at vi skal købe mere. Det bliver et dilemma hvis Vidic bliver solgt. Brown og Evans har bevidst, at de ikke kan spille sammen, så vil nok ikke være dumt at hente en centerforsvar med rutine hvis Vidic smutter.
På keeperposten skal PIG og Foster ikke vogte målet i fremtiden. Derfor vil det være smart hvis man solgte en eller begge og hentede den fremtidige mand på posten.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-boss-Sir-Alex-Ferguson-eyeing-summer-swoop-for-10million-rated-Sporting-Lisbon-star-article329721.html
Mener egentlig han er en fin fodboldspiller som godt kunne passe ind til vores hold
Enig. Rigtig spændende rygte, og det er vist heller ikke første gang han er nævnt. Elegant defensiv midt, der både viser konsekvens i tacklingerne og kan arbejde fremad.
Ingen tvivl om at han er en fin fodboldspiller. Det samme er Moutinho som også blev rygtet til United for et par sæsoner siden. Jeg mener dog, at begge de to spillere ikke har udviklet sig så meget som man kunne have håbet på, og derfor kan jeg ikke lige se, at de skulle kunne tilføre os noget som vi ikke allerede har.
Elrantiri
21-02-2010, 15:20
Ingen tvivl om at han er en fin fodboldspiller. Det samme er Moutinho som også blev rygtet til United for et par sæsoner siden. Jeg mener dog, at begge de to spillere ikke har udviklet sig så meget som man kunne have håbet på, og derfor kan jeg ikke lige se, at de skulle kunne tilføre os noget som vi ikke allerede har.
Ja, jeg vil også umiddelbart mene at Anderson så mere imponerende ud dernede end de to gør, og Anderson er endnu ikke førsteholds materiale.
United DK
21-02-2010, 15:32
Og når han så evt. har gjort sig bemærket, så kommer Real Madrid forbi, og så er det farvel og tak for de 3-4 år.
Jeg har svært ved at se det store i Veloso, manden er ikke engang fast mand for Portugal, og det hold har kun Ronaldo og tildels Simao at prale med. Jeg kan heller ikke se, hvad hans type kan bruges til på vores midtbane. Vi savner en kreativ type, ikke endnu en defensiv midtbanespiller.
Og når han så evt. har gjort sig bemærket, så kommer Real Madrid forbi, og så er det farvel og tak for de 3-4 år.
Jeg har svært ved at se det store i Veloso, manden er ikke engang fast mand for Portugal, og det hold har kun Ronaldo og tildels Simao at prale med. Jeg kan heller ikke se, hvad hans type kan bruges til på vores midtbane. Vi savner en kreativ type, ikke endnu en defensiv midtbanespiller.
Veloso er altså en kreativ, defensiv midtbanespiller, der er af den nymoderne klasse, hvor de kan begge veje. Hvis rygtet passer, at han kan hentes for 10 mio. pund, så skal der ikke tvivles. Han kan være en rigtig god spiller at have som marginalspiller, idet han ikke er bedre end Fletcher og Carrick, men han vil hæve standarden. Så kan boldmongolen til Gibson skride ad helvedes til. Veloso er en dygtig spiller. Han er slet ikke i topniveau klassen, men hans potentiale er stort. Han kan være en rigtig god spiller at have i truppen, da vi på den måde kan udbrede holdet typemæssigt.
Glory Man United
21-02-2010, 15:47
Veloso er altså en kreativ, defensiv midtbanespiller, der er af den nymoderne klasse, hvor de kan begge veje. Hvis rygtet passer, at han kan hentes for 10 mio. pund, så skal der ikke tvivles. Han kan være en rigtig god spiller at have som marginalspiller, idet han ikke er bedre end Fletcher og Carrick, men han vil hæve standarden. Så kan boldmongolen til Gibson skride ad helvedes til. Veloso er en dygtig spiller. Han er slet ikke i topniveau klassen, men hans potentiale er stort. Han kan være en rigtig god spiller at have i truppen, da vi på den måde kan udbrede holdet typemæssigt.
1) Hvorfor hente ham, hvis man ikke engang tror på, at han bliver andet en marginalspiller? Der skal hentes en, man tror bliver mere eller mindre fast
2) Hold nu op med fortsat at latterliggøre dig selv med at kalde vore spillere ord, som 7-8 årige drenge bruger
Elrantiri
21-02-2010, 16:06
At købe en spiller for at erstatte et 6. -7. valg på midtbanen lyder som noget Benitez kunne finde på.
United DK
21-02-2010, 16:07
Nani har også et stort potentiale, eller noget...
Sat på spidsen har Portugal kun Ronaldo, der er værd at snakke om, resten er blevet opreklameret pga. Ronaldos succes. Hvis man ligesom Veloso, ikke kan spille sig fast på Portugals elendige landshold, så er man ikke god nok til United, og slet ikke for £10 mio. Så vil jeg hellere lade Tom Cleverley få chancen gratis.
Don Kafai
21-02-2010, 16:08
Meget mærkeligt indlæg. Udover at jeg er enig med Glory Man United i, at det er smagløst at svine en af klubbens spillere, så forstår jeg ikke helt din analyse af Veloso.
Hvis man bare vil hæve standarden, behøver man ikke at betale 10 mio pund.
Nani har også et stort potentiale, eller noget...
Sat på spidsen har Portugal kun Ronaldo, der er værd at snakke om, resten er blevet opreklameret pga. Ronaldos succes. Hvis man ligesom Veloso, ikke kan spille sig fast på Portugals elendige landshold, så er man ikke god nok til United, og slet ikke for £10 mio. Så vil jeg hellere lade Tom Cleverley få chancen gratis.
Helt enig. Vi kan sagtens forstærke den centrale midtbane, men så skal det være med en profil. Bredden fejler ingenting med Carrick, Scholes, Fletcher, Hargo (håber vi) og Anderson. Cleverley har set virkelig godt ud i Watford og bør få en chance for at hævde sig på vores hold. Jeg er faktisk ret spændt på at se, hvad han kan præstere i næste sæson.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=63131
I de kampe jeg har set Krasic har han spillet fantastisk ville elske hvis han kom til klubben
United DK
21-02-2010, 18:41
http://indkast.dk/index.php?nyhed=63131
I de kampe jeg har set Krasic har han spillet fantastisk ville elske hvis han kom til klubben
Ja, jeg ved bare ikke om han også kan begå sig på venstre kanten, for det er der vi savner noget. Jeg synes Valencia gør det ganske glimrende på højre kanten.
tjarligdrengen
21-02-2010, 18:43
Krasic kunne være sjov, men han er endnu én spiller der allerhelst vil til Madrid. Og er han ikke ekstremt højrebenet ligesom Valencia? Og vil egentlig ikke af med Valencia og ingen af dem skal sidde på bænken.
Jeg drømmer om: Marek Hamsik eller Gorcouff andre der også kunne vække min store interesse er: Silva og Lloris og Akinfeev.
Kasper United
21-02-2010, 19:13
Krasic kunne være sjov, men han er endnu én spiller der allerhelst vil til Madrid. Og er han ikke ekstremt højrebenet ligesom Valencia? Og vil egentlig ikke af med Valencia og ingen af dem skal sidde på bænken.
Jeg drømmer om: Marek Hamsik eller Gorcouff andre der også kunne vække min store interesse er: Silva og Lloris og Akinfeev.
Apropos Gourcuff så har jeg også været stor fan af "kom til United Gourcuff", men jeg har fulgt ham i nogle af de seneste kampe, som han har spillet i Ligue 1. Jeg synes ikke, at han har været speciel god på det seneste, og hans mange assist har jeg heller ikke set nogen af. Jeg mener også, at det er ved at være længe siden, at han sidst scorede.
Men ellers drømmer jeg også om en af dem her på midtbanen: Banega, Pastore, Özil, Hamsik eller Jovetic. Sidst nævnte Jovetic er altid rigtig underholdende at se spille. Han er rigtig god og ung (20 år). Han kan bruges på wingen, som angriber og mener også, at han kan benyttes på den offensive midtbane. Er der f.eks. nogen, som kunne huske, hans to mål mod Liverpool i CL?
Ps. jeg så 2. halveg af Fiorentina - Livorno idag... "Vores tidligere spiller" Ljajic kom ind i 2. halveg, og jeg synes han spillede en rigtig god kamp, hvor han også lavede en "lille" assist til det første mål, som Fiorentina scorede.
o1-bennermin
21-02-2010, 19:35
Apropos Gourcuff så har jeg også været stor fan af "kom til United Gourcuff", men jeg har fulgt ham i nogle af de seneste kampe, som han har spillet i Ligue 1. Jeg synes ikke, at han har været speciel god på det seneste, og hans mange assist har jeg heller ikke set nogen af. Jeg mener også, at det er ved at være længe siden, at han sidst scorede.
Men ellers drømmer jeg også om en af dem her på midtbanen: Banega, Pastore, Özil, Hamsik eller Jovetic. Sidst nævnte Jovetic er altid rigtig underholdende at se spille. Han er rigtig god og ung (20 år). Han kan bruges på wingen, som angriber og mener også, at han kan benyttes på den offensive midtbane. Er der f.eks. nogen, som kunne huske, hans to mål mod Liverpool i CL?
Ps. jeg så 2. halveg af Fiorentina - Livorno idag... "Vores tidligere spiller" Ljajic kom ind i 2. halveg, og jeg synes han spillede en rigtig god kamp, hvor han også lavede en "lille" assist til det første mål, som Fiorentina scorede. Jeg mener også at Özil vil pynte ekstrem meget på vores hold. Glimrende spiller, ung, VENSTRE benet og kan spiller alle offensive pladser på midtbanen. Samtidig er han meget målfarlig.
Ps. jeg så 2. halveg af Fiorentina - Livorno idag... "Vores tidligere spiller" Ljajic kom ind i 2. halveg, og jeg synes han spillede en rigtig god kamp, hvor han også lavede en "lille" assist til det første mål, som Fiorentina scorede.
Ærgeligt han ikke kom til klubben:mad:
Lorensen
21-02-2010, 20:56
Banega = Nej tak fra min side af. Siden han for nogle sæsoner siden ankom til Valencia, er han efter min mening gået ret så meget i stå og hvor han før stod som et af de største midtbane talenter overhovedet, er han et godt stykke nede af rangstigen i min verden nu.
Hamsik til den centrale midtbane og Özil til venstrekanten ville derimod være helt fantastisk, da de ville kunne skabe lidt konkurrence om pladserne.
Kasper United
21-02-2010, 21:21
Banega = Nej tak fra min side af. Siden han for nogle sæsoner siden ankom til Valencia, er han efter min mening gået ret så meget i stå og hvor han før stod som et af de største midtbane talenter overhovedet, er han et godt stykke nede af rangstigen i min verden nu.
Hamsik til den centrale midtbane og Özil til venstrekanten ville derimod være helt fantastisk, da de ville kunne skabe lidt konkurrence om pladserne.
Banega gået i stå?
Det er først nu, at han for alvor er brudt i gennem. 8 assist + 2 flotte mål i 21 kampe. Han har spillet meget stabilt på Valencias midtbane på det seneste. Så sent som sidste kamp lavede han assist, forrige kamp mod Valladolid scorede han et forrygende mål + et klasse assist til David Villa osv osv.
Jeg har fulgt med i Valencia kampe i det seneste par måneder, han har været klasse. Ugens hold + tættere og tættere på VM truppen. Man kalder det endda Valencias "redning" for, at de er på 3. pladsen.
Jeg har ikke hørt om ham før for 2-3 måneder siden, så det kan godt være, at du har kendt ham længe før, da han spillede Boca Juniors og var udlejet i Atletico :)
Men han er i hvert fald tilbage i storform så :)
1) Hvorfor hente ham, hvis man ikke engang tror på, at han bliver andet en marginalspiller? Der skal hentes en, man tror bliver mere eller mindre fast
2) Hold nu op med fortsat at latterliggøre dig selv med at kalde vore spillere ord, som 7-8 årige drenge bruger
Læs nu ordentligt, hvad jeg skriver. Men jeg tager den igen for dig, Prins Knud
1) Veloso er en dygtig spiller. Men som situationen er lige nu, så er manden ikke bedre end Carrick og Fletcher, som jeg anser som truppens bedste centrale midtbanespillere sammen med Scholes. Hvis han kommer nu, vil jeg blot anse som en marginalspiller i truppen, fordi han ikke ville slå de tre ovennævnte af, men med tiden og med hjælp fra de tre ovennævnte, er jeg meget sikker på, at det ville udvikle ham meget som spiller.
Men Veloso har et stort potentiale, som desværre ikke er blevet udnyttet helt i Sporting - faktisk er han gået en smule i stå, og det kunne muligvis blive igangsat igang med et klubskifte, for det der er godt ved Veloso, er, at han er af den nymoderne type, der spiller defensiv midt, der kan begge veje, idet han har et fremragende teknik og er god i defensiven.
Jeg har da lov til at ytre mig om Gibson, som jeg anser som total blottet for fodbold. Det er da min mening, ligeså vel som du forsvarer ham?
At købe en spiller for at erstatte et 6. -7. valg på midtbanen lyder som noget Benitez kunne finde på.
Igen, jeg siger ikke, at han kun skal købes for at hæve niveauet blandt udskifterne, men fordi han har talentet, der godt kan blive en stor spiller om nogle år. Hvis han bliver hentet nu, vil han derfor også hæve niveauet på holdet af centrale midtbanespillere (medmindre han laver en Nani, og glemmer at tage sit talent med fra Lissabon).
Meget mærkeligt indlæg. Udover at jeg er enig med Glory Man United i, at det er smagløst at svine en af klubbens spillere, så forstår jeg ikke helt din analyse af Veloso.
Hvis man bare vil hæve standarden, behøver man ikke at betale 10 mio pund.
Hvorfor er det smagsløst at påpege, at jeg mener, at manden er virkelig boldmongol - i den forstand at han går i nærmest panik, når han får bolden? Og når han også har den, så ved han slet ikke hvad han skal gøre med den. Han er kun noget værd, når bolden kommer trillende tilbage til ham, så han kan sparke til den.
Det er jo ikke et decideret nedladende udtryk, men nærmere et billede på, hvad for en type, jeg betegner ham som.
Men igen, jeg anser Veloso som et stort talent, der desværre er gået i stå i det portugisiske og vores gode venskab med klubben kunne evt. skaffe os en billig handel med dem.
Lorensen
21-02-2010, 22:59
Banega gået i stå?
Det er først nu, at han for alvor er brudt i gennem. 8 assist + 2 flotte mål i 21 kampe. Han har spillet meget stabilt på Valencias midtbane på det seneste. Så sent som sidste kamp lavede han assist, forrige kamp mod Valladolid scorede han et forrygende mål + et klasse assist til David Villa osv osv.
Jeg har fulgt med i Valencia kampe i det seneste par måneder, han har været klasse. Ugens hold + tættere og tættere på VM truppen. Man kalder det endda Valencias "redning" for, at de er på 3. pladsen.
Jeg har ikke hørt om ham før for 2-3 måneder siden, så det kan godt være, at du har kendt ham længe før, da han spillede Boca Juniors og var udlejet i Atletico :)
Jeg har fulgt ham i et par år ja. Han var et af de talenter, man bare SKULLE have i nogle af de tidligere manager spil, så da han endelig skiftede til Europa og Valencia fulgte jeg ham sådan rimeligt, for at se om han levede op til forventningerne. Han floppede i Valencia, blev lejet ud til Atletico hvor han mere eller mindre floppede igen, og skiftede så tilbage til Valencia. Jeg har ikke fulgt ham det sidste halve år, så hvis han er blomstret op er det da kanon for ham :)
Elrantiri
22-02-2010, 00:23
Læs nu ordentligt, hvad jeg skriver. Men jeg tager den igen for dig, Prins Knud
...
Igen, jeg siger ikke, at han kun skal købes for at hæve niveauet blandt udskifterne, men fordi han har talentet, der godt kan blive en stor spiller om nogle år. Hvis han bliver hentet nu, vil han derfor også hæve niveauet på holdet af centrale midtbanespillere (medmindre han laver en Nani, og glemmer at tage sit talent med fra Lissabon).
...
Men igen, jeg anser Veloso som et stort talent, der desværre er gået i stå i det portugisiske og vores gode venskab med klubben kunne evt. skaffe os en billig handel med dem.
Anderson og Nani har også det talent, klubben mangler generelt ikke talenter, men derimod en spiller eller to der går direkte ind på førsteholdet, så især venstre wing bliver bedre. Evra - Park er fint nok, men når Evra har dårlige dage så dør venstre side.
Anderson og Nani har også det talent, klubben mangler generelt ikke talenter, men derimod en spiller eller to der går direkte ind på førsteholdet, så især venstre wing bliver bedre. Evra - Park er fint nok, men når Evra har dårlige dage så dør venstre side.
Der er vi enige. Klubben mangler en spiller, der kan hæve start11'erens niveau.
Men omvendt har jeg også den mening, at hvis der opstår muligheder, hvor vi kan styrke hele truppen, som jeg mener, Veloso ville gøre, så skal man slå til. 10 mio. pund synes jeg er et godt bud på en som Veloso.
For som jeg ser det, så er Gibson ikke noget værd, Anderson er muligvis fortid, Scholes ved vi ikke, om han stopper til sommer eller ej, Giggs tager muligvis en sæson mere, og Hargo kan vi slet ikke blive klogere på. Derfor anser jeg den centrale midtbane som et sted, hvor Ferguson også skal være lidt varsom ved, for vi kan på få dage blive meget skrøbelige der, hvis ovenstående spillere lige pludselig ikke er til stede mere. For så har vi kun Carrick & Fletcher, og de kan desværre ikke gå en sæson igennem med at spille alle kampene. :)
Banega gået i stå?
Enig.
Jeg vil ikke sige jeg gerne vil have banega. Men at sige han er gået i stå er forkert. Det er først nu han viser sig frem for første gang og spiller fast i en længere periode.
Mht et evt. køb af veloso, så er der mange herinde der åbenbart mener det er en fejl, for han bliver jo kun 6 eller 7.valg og vi har mange på pladsen osv.
Men men men. Ferguson ved ikke endnu om scholes forlænger. Gør i?
Anderson skal måske sælges?
Måske opgiver fergie kampen for at få hargreaves klar?
Veloso kan byde ind med de defensive kvaliteter på midten samtidig med han kan spille fodbold.
Hvis hargreaves kommer igen, så har vi ikke brug for veloso. Meen man ved jo aldrig.
men veloso kan også agere backup på venstre back. Noget vi måske mangler
Kasper United
22-02-2010, 14:06
Jeg har fulgt ham i et par år ja. Han var et af de talenter, man bare SKULLE have i nogle af de tidligere manager spil, så da han endelig skiftede til Europa og Valencia fulgte jeg ham sådan rimeligt, for at se om han levede op til forventningerne. Han floppede i Valencia, blev lejet ud til Atletico hvor han mere eller mindre floppede igen, og skiftede så tilbage til Valencia. Jeg har ikke fulgt ham det sidste halve år, så hvis han er blomstret op er det da kanon for ham :)
Det er så i orden :)
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Manchester-United-lead-race-to-land-QPR-wonderkid-Raheem-Sterling-ahead-of-Manchester-City-Arsenal-and-Fulham-article331037.html
Lyder som et SuperTalent så hvorfor ikke for mon ikke han kan blive god i fremtiden
http://onside.dk/node/52215
endnu et talent jagter vi
schousboe9
22-02-2010, 14:47
Fedt! Yderligere £12 mio. lige ned i foret for en spiller, der aldrig har spillet hos os! :trophy:
Enig.
Mht et evt. køb af veloso, så er der mange herinde der åbenbart mener det er en fejl, for han bliver jo kun 6 eller 7.valg og vi har mange på pladsen osv.
Men men men. Ferguson ved ikke endnu om scholes forlænger. Gør i?
Anderson skal måske sælges?
Måske opgiver fergie kampen for at få hargreaves klar?
Veloso kan byde ind med de defensive kvaliteter på midten samtidig med han kan spille fodbold.
Hvis hargreaves kommer igen, så har vi ikke brug for veloso. Meen man ved jo aldrig.
Jeg er helt enig i dine betragtninger. Jeg tror, at siden vi ser mod Veloso så kunne det være en indikation af, at Anderson måske ikke spiller for United efter sommeren eller at Hargreaves ikke kommer tilbage. Jeg frygter mest det sidste. Hvis noget af ovenstående er tilfældet, så er Veloso en framragende erstatning og især til prisen 10 mio £
United DK
22-02-2010, 15:26
Den nye Mikel?!
Skulle det være en positiv ting?
Den nye Mikel?!
Skulle det være en positiv ting?
Tja, hvis vi kan få penge for ham uden han nogensinde har været hos United, så er det vel en god ting? :p
Don Kafai
22-02-2010, 15:41
Jeg har da lov til at ytre mig om Gibson, som jeg anser som total blottet for fodbold. Det er da min mening, ligeså vel som du forsvarer ham?
Hvorfor er det smagsløst at påpege, at jeg mener, at manden er virkelig boldmongol - i den forstand at han går i nærmest panik, når han får bolden? Og når han også har den, så ved han slet ikke hvad han skal gøre med den. Han er kun noget værd, når bolden kommer trillende tilbage til ham, så han kan sparke til den.
Det er jo ikke et decideret nedladende udtryk, men nærmere et billede på, hvad for en type, jeg betegner ham som.
Ordet "boldmongol" er en spillerbetegnelse for hans type? Det er sgu et tyndt forsøg på at redde den :).
Men det er fair nok at overdrive lidt, men jeg synes det er lidt grotesk når man går i flæsket på spillere som Gibson, O'Shea, Park, Neville m.fl.. I stedet for ord som retarderet, boldmongol og alle de udråb der nu kommer så snart vi ikke vinder en kamp, så kom dog med noget saglig kritik.
Jeg er ikke en Gibson-fan. Min kritik af ham er: Han boldomgang er for langsom, han virker tung - især når man sammenligner ham med en type som Anderson, han er ikke en dominerende midtbanespiller (dvs han fungerer bedst som støtte i en tre-mands-konstellation), hans teknik kan man diskutere, for han sparker jo vanvittig flot, men sådan førstegangsberøringer og finesse-touchene er ikke hans stærke side.
Ordet boldmongol synes jeg bestemt ikke fortæller noget om hans type.
Ordet "boldmongol" er en spillerbetegnelse for hans type? Det er sgu et tyndt forsøg på at redde den :).
Men det er fair nok at overdrive lidt, men jeg synes det er lidt grotesk når man går i flæsket på spillere som Gibson, O'Shea, Park, Neville m.fl.. I stedet for ord som retarderet, boldmongol og alle de udråb der nu kommer så snart vi ikke vinder en kamp, så kom dog med noget saglig kritik.
Jeg er ikke en Gibson-fan. Min kritik af ham er: Han boldomgang er for langsom, han virker tung - især når man sammenligner ham med en type som Anderson, han er ikke en dominerende midtbanespiller (dvs han fungerer bedst som støtte i en tre-mands-konstellation), hans teknik kan man diskutere, for han sparker jo vanvittig flot, men sådan førstegangsberøringer og finesse-touchene er ikke hans stærke side.
Ordet boldmongol synes jeg bestemt ikke fortæller noget om hans type.
Min bedømmelse har absolut intet at gøre med, at vi lige har tabt. Jeg har hele tiden ment, at Gibson er talentløs, og på trods af en sublim sparketeknik, så vil den mand aldrig nogensinde kunne slå igennem hos United, da han - som du meget flot har beskrevet - har store mangler i såvel det grundlæggende som det mentale.
Den eneste grund til, han er i United, er fordi han er et produkt af talentarbejdet i klubben. Hvis han spillede for en anden klub, vil jeg vædde med, at Ferguson aldrig ville hente ham til truppen. Ganske enkelt fordi han er en dårlig fodboldspiller. :)
Don Kafai
22-02-2010, 17:06
Min bedømmelse har absolut intet at gøre med, at vi lige har tabt. Jeg har hele tiden ment, at Gibson er talentløs, og på trods af en sublim sparketeknik, så vil den mand aldrig nogensinde kunne slå igennem hos United, da han - som du meget flot har beskrevet - har store mangler i såvel det grundlæggende som det mentale.
Den eneste grund til, han er i United, er fordi han er et produkt af talentarbejdet i klubben. Hvis han spillede for en anden klub, vil jeg vædde med, at Ferguson aldrig ville hente ham til truppen. Ganske enkelt fordi han er en dårlig fodboldspiller. :)
Jeg tror heller ikke Ferguson ville have hentet Fletcher, Neville's, Beckham, Butt og mange af de andre der er kommet ud af vores ungdomsafdeling, men det er jo ren spekulation.
Hvis du ikke kan se det nedladende i ord som boldmongol og talentløs så har jeg svært ved at argumentere imod dig. Lad mig i stedet runde den således af: Hvis du bruger mere beskrivende ord, så har du større mulighed for at få en debat i gang, hvis det altså er det der er din forhåbning når du skriver indlægget.
Mafia Boss
22-02-2010, 17:28
http://onside.dk/nyheder/europa-league/real-cfc-man-u-og-afc-efter-eriksen
Eriksen er ved at få sit gennembrud hos Ajax og virker til at være en fin spiller. Ved nu ikke helt om han når niveuaet til at spille for United. Han virker som en god spiller med masser af potientiale men som sagt før bliver han nok ikke god nok til United IMO.
Thepostman
22-02-2010, 17:32
Eriksen er ved at få sit gennembrud hos Ajax og virker til at være en fin spiller. Ved nu ikke helt om han når niveuaet til at spille for United. Han virker som en god spiller med masser af potientiale men som sagt før bliver han nok ikke god nok til United IMO.
Nu sad jeg og så hele hans kamp i går for Ajax. Og jeg må sige, at han er imponerende. Han har et rigtig godt overklik af en så ung spiller at være, og så er han rigtig hurtig. Han lavde flere rigtig gode afleveringer, og havde også en del skud på mål. Ud fra den kamp, og de seneste andre kampe han har fået, kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle blive god nok til at spille for United.
Det virker som om, at det er en Liverpool-fan, der har skrevet artiklen.
Giv ham 2-3 år i Ajax, så kan få lov til at skifte, vi skal ikke have for meget råt talent, vi skal gerne have nogle lidt ældre spillere som vi kan modellere til superstjerner..
Det virker som om, at det er en Liverpool-fan, der har skrevet artiklen.
Nej, det virker som en endnu en gang (desværre må jeg sige) uinformeret journalist.
Nej, det virker som en endnu en gang (desværre må jeg sige) uinformeret journalist.
Går de to ting ikke hånd i hånd?
Skulle jeg være så heldig at få tjansen som Fergies rådgiver (hvilket er meget sandsynligt), ville jeg anbefale ham at købe følgende til sommer:
David Villa: Han passer perfekt i Fergies system, hvor han både kan være angriber og tage venstre fløj. Han er sindssyg god og spiller i en klub, der ikke bør kunne opfylde en så dygtig spillers ambitioner.
Akinfeev: VDS har godt lige forlænget, men det er nu, man kan få Akinfeev fra en klub, der ikke decideret er blandt topklubberne i Europa.
Derudover ville jeg gerne have set nærmere på Dominguez fra Valencia. Jeg må indrømme, at jeg for første gang hørte om ham i går, men hold op hvor var han sindssyg god i Valencias kamp mod Getafe. Stort set alt kreativt blev skabt af ham, indtil han blev offer for en taktisk udskiftning, da Valencia fik et rødt kort. Hvis nogen af jer kender ham bedre vil det være interessant at høre, om han spiller på et sådant niveau normalt?
schousboe9
23-02-2010, 10:37
Skulle jeg være så heldig at få tjansen som Fergies rådgiver (hvilket er meget sandsynligt), ville jeg anbefale ham at købe følgende til sommer:
David Villa: Han passer perfekt i Fergies system, hvor han både kan være angriber og tage venstre fløj. Han er sindssyg god og spiller i en klub, der ikke bør kunne opfylde en så dygtig spillers ambitioner.
Akinfeev: VDS har godt lige forlænget, men det er nu, man kan få Akinfeev fra en klub, der ikke decideret er blandt topklubberne i Europa.
Derudover ville jeg gerne have set nærmere på Dominguez fra Valencia. Jeg må indrømme, at jeg for første gang hørte om ham i går, men hold op hvor var han sindssyg god i Valencias kamp mod Getafe. Stort set alt kreativt blev skabt af ham, indtil han blev offer for en taktisk udskiftning, da Valencia fik et rødt kort. Hvis nogen af jer kender ham bedre vil det være interessant at høre, om han spiller på et sådant niveau normalt?
Jeg så ikke kampen, men går ud fra, du mener Alejandro Dominguez?
De har netop hentet ham på en fri transfer fra Rubin Kazan, hvor han selvfølgelig spillede i alle deres CL-kampe og hvor han ligeledes stod for alt det offensive. Han er forholdsvist godt oppe i årene (28 år, mener jeg), så han blver nok ikke aktuel. Men man kan ikke tage fra ham, at han er en yderst farlig og kreativ spiller, der ville pynte på rigtig mange hold.
dannigizmo
23-02-2010, 11:31
Går de to ting ikke hånd i hånd?
Min faglige stolthed siger mig, at jeg bør være fornærmet.
Jeg kan ikke se os hente Villa til sommer. Dels fordi Real vel som altid skal vise, at de er store nok til at kunne købe alle for næsen af andre klubber, dels fordi det kræver et salg af Rooney/Berbatov, og det tror jeg bare ikke på. Rooney er for vigtig, Berbatov kan vi ikke få nok for i forhold til købspris.
Min faglige stolthed siger mig, at jeg bør være fornærmet.
Jeg kan ikke se os hente Villa til sommer. Dels fordi Real vel som altid skal vise, at de er store nok til at kunne købe alle for næsen af andre klubber, dels fordi det kræver et salg af Rooney/Berbatov, og det tror jeg bare ikke på. Rooney er for vigtig, Berbatov kan vi ikke få nok for i forhold til købspris.
En rationelt økonomisk tænkende, vil ikke tage højde for Berbatov's købspris. Det er en sunk costs, allerede afholdt, og den må ikke have indflydelse på fremtidige beslutninger :D Wee, har lært noget i omkostnings-teori!
Derudover så jeg hellere Benzema i truppen end Villa. Og både Owen og Berbatov måtte gerne forlade os.
De har netop hentet ham på en fri transfer fra Rubin Kazan, hvor han selvfølgelig spillede i alle deres CL-kampe og hvor han ligeledes stod for alt det offensive. Han er forholdsvist godt oppe i årene (28 år, mener jeg), så han blver nok ikke aktuel. Men man kan ikke tage fra ham, at han er en yderst farlig og kreativ spiller, der ville pynte på rigtig mange hold.
Det er lige præcis ham, jeg mener. Er godt klar over, at de lige har hentet argentineren, og at gab derfor nok ikke kan købes så let. Utroligt at de kunne få ham på en free tranfer, han var virkelig en troldmand i går. Hvis det er hans vanlige niveau, er det utroligt, at han har "undgået" mere opmærksomhed indtil nu.
En rationelt økonomisk tænkende, vil ikke tage højde for Berbatov's købspris. Det er en sunk costs, allerede afholdt, og den må ikke have indflydelse på fremtidige beslutninger :D Wee, har lært noget i omkostnings-teori!
Derudover så jeg hellere Benzema i truppen end Villa. Og både Owen og Berbatov måtte gerne forlade os.
Jeg synes ikke, Benzema har vist så forfærdeligt meget, og indtil nu synes jeg, at han er lidt af en skuffelse i Madrid, der jo som regel køber dyre spillere, der skal fungere nu og her.
United DK
23-02-2010, 15:45
Spørgsmålet er måske om vi har så hårdt brug for en stjerneangriber, hvis vi antager at Rooney kan fortsætte sin målstatistik fra denne sæson i fremtiden? Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg er begyndt at tro mere på, at 4-3-3 er systemet, hvis vi skal have det maksimale ud af Rooneys offensive evner. Derudover har vi et hav af midtbanespillere og kantspillere, som vel også skal bruges. Vi kunne så godt bruge en solid reserve for Rooney, men der er vi jo så heller ikke oppe i Villa-klassen, men nærmere over i noget a la Steven Fletcher/Kevin Doyle. En solid angriber, der ikke er et alt for stort navn.
Jeg synes ikke, Benzema har vist så forfærdeligt meget, og indtil nu synes jeg, at han er lidt af en skuffelse i Madrid, der jo som regel køber dyre spillere, der skal fungere nu og her.
Enig. Vi er enig i, at Benzema ikke har vist meget af det fantastiske potentiale, men jeg synes mere, at det er Benzemas egen skyld, at det er gået som det er gjort. Der er så selvfølgelig også det, at Higuain imod alle forventninger har sendt Benzema langt ud af truppen.
Men han skulle aldrig have skiftet til Real, og slet ikke når holdet lige har hentet Cristiano Ronaldo og Kaka, for ligemeget hvad vil hans præstationer altid blive sammenlignet med Ronaldos, Xavi Alonso og Kaka, hvor Xabi og Ronaldo synes jeg har været fremragende for Real, mens Kaka svinger meget. Det var dumt af Benzema at komme i samme transfervindue.
Men det ændrer stadig ikke min opfattelse af, at Benzema er et vidunder. Hans kvaliteter er indiskutable. Han skal bare over til en storklub, hvor der er brug for ham. Hos os f.eks.. Real har aldrig haft brug for Benzema, det var ren og skær prestigekøb, da de hentede ham.
Kasper United
23-02-2010, 15:52
Hentede Valencia ham ikke i sidste sommer? Eller var det en anden?
Jeg mener, at de hentede en sidste sommer, som var topscorer i den russiske liga, kan det ikke godt være ham?
Spørgsmålet er måske om vi har så hårdt brug for en stjerneangriber, hvis vi antager at Rooney kan fortsætte sin målstatistik fra denne sæson i fremtiden? Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg er begyndt at tro mere på, at 4-3-3 er systemet, hvis vi skal have det maksimale ud af Rooneys offensive evner. Derudover har vi et hav af midtbanespillere og kantspillere, som vel også skal bruges. Vi kunne så godt bruge en solid reserve for Rooney, men der er vi jo så heller ikke oppe i Villa-klassen, men nærmere over i noget a la Steven Fletcher/Kevin Doyle. En solid angriber, der ikke er et alt for stort navn.
Hmm, jeg ved nu ikke. Jeg synes selv, at 4-3-3 formationen er den perfekte formation af alle formationer, men når du ikke har spillerne til det, så er den meget, meget dum at benytte.
I vores tilfælde med den nuværende trup, så mangler vi virkelig en kreatør a la Iniesta eller Gourcuff-typen. I ved, en der er pasningsstærk, gennembrudsstærk, kreativtet og samtidg målfarlig (Ja, Iniesta er sgu ikke ligefrem målfarlig, men hans medvirken i mange af Barcas mål kompenserer for hans målfarlighed, der minder om Anderson).
Derudover synes jeg også, at vi er for afhængige af Rooney. Der mangler en, der har klassen til at tage over, når Rooney failer (Det har vi altså set nogle gange i denne sæson). Giggs og Scholes er begge fremragende, men dem kan vi ikke regne med, da de ikke kan være med i 45-55 kampe om året. Man kan så måske lave en plan for, at de er med i de store kampe, og i andre tager de andre over, men det jo heller ikke holdbart.
Valencia gør det godt, men han er så også afhængig af Rooney, idet mange af hans fremragende indlæg har Rooney haft sidste fod på. Nani, Park & Obertan kan vi ikke sætte vores lid til, da de svinger for meget (Park svinger ikke, men han har desværre ikke de offensiev kvaliteter eller målfarligheden). Berbatov mangler stadig at vise klassen, når det virkelig gælder, Owen, Macheda & Welbeck kan vi ikke regne med på nuværende tidspunkt.
Der skal rykkes nogle brikker rundt, så vi kan fjerne lidt af vores afhængighed af Rooney og over på de andre spillere. Hvis Ferguson kan gøre dette (hvilket jeg formoder, han sandsynligvis gør), så er holdet perfekt.
Men min indkøbsliste til sommer er.
Lloris
Amos (Rykkes ind som 3. målmand)
Rodwell
Gourcuff
Benzema
Lukaku (Dog ikke til at tiltræde, men at han så kommer, når han er blevet 18 år)
Salgslisten er så:
Foster & Kuzzen - Foster er god målmand, men hans mentale egenskaber er jo rystende dårlige, og det passer ikke til et hold af Uniteds kaliber, hvor man skal være vågen hele tiden. Kuzzen er god, men jeg vil have, han skal væk, så vi kan hente Lloris inden det er for sent.
Owen - Jeg regner med, at Welbeck lærer noget af sit ophold hos Mini Fergie og Preston, og så synes jeg, at Owen derfor vil spærre hans plads i truppen.
Macheda - Udlejes i nogle år. Manden har sindssyge store mangler til at begå på United-niveau.
Dominguez er rigtig dygtig, og han spiller ofte på et niveau, hvor mange af de gode spillere i Europa er på. Desværre er han lige blevet købt af Valencia (de fik ham på fri. Han kunne have afløset Owen faktisk - men skidt pyt med det). Og så er der det, at han er 28 år. Hvis han var 23-24 år, så ville han have været et meget spændende objekt!
tjarligdrengen
23-02-2010, 18:09
Jeg er meget imporneret af S. Fletcher.. Han er en rigtig goalgetter synes jeg. Ham gad jeg godt at have som backup/bænkmand/3.valg.
Benzema er sygt god og ham så jeg også gerne til klubben, men der er andre positioner hvor jeg hellere vil have nyt. F.eks. en kreativ midt.
Danovich
23-02-2010, 22:08
Synes ikke at der lige for tiden mangler særligt mange profiler på United holdet. Vi har en Rooney, der scorer vores kasser og spillere som Fletcher, Valencia og Nani, der alle er oplæggere af høj klasse. Dog ønsker jeg at holdet får fået styr på hele denne sag om Glazer familien og begynder at kunne investere i gode spillere igen.
Punkt for punkt ser holdets styrke således ud og ville kunne forstærkes ligeledes (IMO):
Målmand: VDS gør det stabilt og bidrager sommetider med store redninger, men grundet hans alder og manglende teknik er han ikke brugbar efter næste sæson. Derfor ser jeg gerne en Lloris eller Mandanda i klubben allerede fra sommer, da det ofte tager lang tid for franske spillere, at vænne sig til den engelske kultur og lære sproget.
Forsvar: Rio og Vidic er lige nu rigtigt gode midterforsvarere, men på længere sigt vil de ikke kunne bidrage, da også de er ved at være oppe i årene. Evans og Smalling vil forhåbentlig kunne danne et britisk midterforsvar i fremtiden, der vil have samme klasse som Rio og Vidic havde for år tilbage. En backup her kunne være nyttig, men ikke allerede fra til sommer. Backsene er godt dækket ind med både Evra, tvillingerne og O'Shea.
Midtbanen: Centralt har vi mange gode spillere, men alle disse er stort set kun figthere, der dog stadig er livsnødvendige for en klub som United. Carrick og Fletcher er de to førende, mens Anderson og Scholes roterer i startopstillingen. Anderson håber jeg bliverm da han har en god attitude og stort løbepensum. Scholes holder forhåbentlig næste sæson ud, og derfor skal der tænkes kreativt på midtbanen. Et bud her kunne være en Gourcuff, Kroos eller Hamsik. Fløjene besættes af Valencia eller Nani (hvis han holder sin fine form), men disse kunne sagtens få tilført en spiller som Angel Di Maria eller David Silva, der er spillere, som kan tilføre ethvert hold masser af eksplosivitet og teknik.
Angreb: Rooney tager den ene plads som den frie og dybdeløbende angriber, mens Berbs fungerer som targetman. Berbs er begyndt at vise bedre form, men jeg tvivler nu stadig på, at han nogensinde finder det niveau han havde i nåde Spurs og Leverkusen. Af angrebstalenter synes jeg vi mangler meget! Se på Inter, der bruger Balotelli på 1. holdet hver gang. Han udvikler sig og bliver helt sikkert en kæmpe stjerne. Med den fysik og teknik han har, ville han kunne sikre mange mål for United i fremtiden, men om han vil væk fra Italien er nok lidt urealistisk.
Håber så meget på at vi køber David Villa. Ham og Rooney ville være det sygeste angreb. Håber også lidt på en Maicon fra inter. Kunne være et sygt hold vi kunne stille så. Men tror nu ikke vi køber en højre back pga fergie satser på rafael. Men han kar også kvaliteterne til at blive vild.
Drømme hold til næste sæson:
VDS
Maicon-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Scholes-Nani
Villa-Rooney
Her er linket om Villa:http://onside.dk/nyheder/premier-league/ferguson-bror-i-valencia-vil-kobe-david-villa
United DK
24-02-2010, 15:37
Jeg forstår ikke behovet for en højre back. Nuvel, vi har p.t. ikke en af verdens bedste på pladsen, men jeg synes vi har tilstrækkeligt indtil videre. Neville stopper muligvis til sommer, men så har vi stadig O'Shea og Brown på kortsigt, og langsigtet skulle Rafael så gerne blive "the real deal".
Thepostman
24-02-2010, 16:25
Jeg forstår ikke behovet for en højre back. Nuvel, vi har p.t. ikke en af verdens bedste på pladsen, men jeg synes vi har tilstrækkeligt indtil videre. Neville stopper muligvis til sommer, men så har vi stadig O'Shea og Brown på kortsigt, og langsigtet skulle Rafael så gerne blive "the real deal".
Giver dig helt ret. Synes heller ikke vi behøver en ny højre back. Som du selv siger, så har vi både Neville, O'Shea og Brown og Rafael. Og Rafael er jo nok tiltænkt som fast mand i fremtiden, og det er jeg bestemt ikke nervøs for. Han har ihvertfald det der skal til for at blive en af de bedste. Han mangler selvfølgelig noget erfaring og overblik i sit spil. Men det kommer med tiden. Så jeg kan bestemt heller ikke se hvorfor vi skulle bruge penge på en ny højre back.
Ulrik Vida Vinther
24-02-2010, 17:31
Mange herinde taler om at vi mangler en central midtbanespiller som kan bidrage med noget farlighed i det fremadrettede spil, og jeg er fuldstændig enig.
For hvis vi skal spille den 4-3-3 som vi eksperimenterer med for tiden, må det være tydeligt for enhver, at vi mangler en kreativ centermidt.
Det er ikke til at sige, om Fergie havde tiltænkt Anderson denne rolle, da han købte ham i Gremio, eftersom han ret hurtigt blev omskolet til en mere defensiv type, for at fitte bedre ind i vores 4-4-2-formation - det virker således usandsynligt.
Men der er vist efterhånden ikke nogen tvivl om, at 4-3-3 er vores fortrukne formation - Det er imidlertid ikke holdbart med tre defensivt indstillede knoklere på midtbanen, og én stabil kantspiller (naturligvis Antonio Valencia, som har gjort et helt fantastisk indhop, og IMO er en af vores vigtigste brikker), så hvem er det vi står og mangler?
I mine øjne mangler vi udover en offensiv midtbane spiller også en kant, for at få kabalen til at gå op. Park har har hverken tempoet eller de tekniske kvaliteterne til at spille en kant, til trods for hårdt arbejde og flotte indsatser, sidst mod Milan (her lå han dog mere centralt det meste af tiden). Men hvem kan vi bruge på en kant, hverken Nani eller Obertan viser kontinuitet i deres præstationer?
På den offensive midt så jeg virkelig gerne enten Yoann Gourcuff eller Marek Hamsik (som synes at være røget lidt i glemmebogen ift. United?), hentet i sommerpausen. Jeg mener at de begge to besidder de kvaliteter som vi mangler, i offensivt overblik og målgivende afleveringer, såvel som god teknik og at skabe farlige situationer og mål på egen hånd.
Men hvis vi skal ud og købe to klassespillere på disse positioner, har vi så råd til at forstærke os i angrebet?
Hverken Owen eller Berbatov synes at kunne spille enlig striker i 4-3-3-formationen på trods af Berbas opadgående formkurve, i fald at Rooney ikke er tilgængelig.
Personligt så jeg gerne Benzema hentet, da han i sin tid i Lyon viste hvilket kæmpetalent han er, og rygterne verserer om, at han kan få lov til at gå for en slik (150-200 mio kr).
Men kan det lade sig gøre? Og går Manchester United virkelig ud og henter 3 spillere af den klasse? Det er i hvert fald ikke set i lang tid, så jeg har min tvivl..
schousboe9
25-02-2010, 14:56
Arsenal vil - selvfølgelig - have Christian Eriksen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/europaleague/article1305413.ece
Var det ikke en kamp vi skulle forsøge at vinde (også!:D)?
Jeg har ikke set så meget til ham, men man vader ikke bare mere eller mindre ind på Ajax' førstehold som 18-årig, hvis man er komplet boldmongol.
United DK
25-02-2010, 15:56
Selvfølgelig kan Eriksen sikker noget, men Ajax er i mine øjne slet ikke hvad de har været. De udvikler ikke de samme store talenter længere, de største på det nuværrende hold er vel Emanuelson og De Jong, men ingen af dem er noget ift. det hollandske landshold. Det er ellers en tradition for Ajax-talenter, at de allerede i en meget ung alder er en fast del af landsholdet.
schousboe9
25-02-2010, 16:17
Højrebacken van der Wiel meldes Arsenal også interesseret i, ligesom Luis Suarez nok heller ikke er at finde i Amsterdam efter sommerpausen. Selvfølgelig er hele holdet ikke lutter kommende verdensstjerner, og de producerer heller ikke hele generationer længere som med De Boer'ne, Kluivert, Overmars og Davids, men talenterne kommer nu stadig med jævne mellemrum dernede fra. Hvorfor Christian Eriksen ikke skulle være den næste kan jeg ikke se. Ellers skal man jo trods alt ikke længere tilbage end Sneijder og van der Vaart.
Selvfølgelig kan Eriksen sikker noget, men Ajax er i mine øjne slet ikke hvad de har været. De udvikler ikke de samme store talenter længere, de største på det nuværrende hold er vel Emanuelson og De Jong, men ingen af dem er noget ift. det hollandske landshold. Det er ellers en tradition for Ajax-talenter, at de allerede i en meget ung alder er en fast del af landsholdet.
Emenuelson er fast mand på det hollandske landshold, De Jong er en del a landsholdet, de har desuden en Suarez, Sueljmani, Pantelic m.fl, altså der er masser a talent på det hold. Hvis man ser nogle kampe med Eriksen, så vil hurtig kunne se at knægten har et stort talent. Hans blik for spillet er fuldstændig "out of this world" hvis man tænker over hvor ung han er, han er lige fyldt 18. Han har et godt spark, han sparker gode frispark og hans langskud er også godt. Hans tæmninger, hans driblinger, hans dybdeløb er også virkelige gode. Du kan spille de umulige bolde til ham, og han vil kunne spille sig ud a problemer, altså han har en usædvanlig boldkontrol.
Eriksen er helt klart et KÆMPE talent, (den næste Laudrup måske?) men jeg synes han skal blive i Ajax nogle år endnu, så han kan få fast spilletid og udvikle sig noget mere. Hvis han forstætter de takter han har vist hidtil og holder begge ben solidt plantet på jorden, kan jeg ikke se en grund til hvorfor han ikke skulle spille for et storhold om 2-3 år.
Mafia Boss
25-02-2010, 17:11
der er ingen tvivl om at eriksen har talent, men ligefrem at sige han kan blive den næste Laudrup er måske lige i overkanten lige p.t. Hvis hans udvikling går positivt de næste 2-3 år så kan man måske begynde at tænke på Laudrup.
Lad os se hvordan han klare sig de næste par år, men tror ikke det er klogt hvis United går ud og henter ham til sommer. Jeg håber ikke Arsenal henter ham til sommer for så ser det ikke ud som om han kan komme til United senere.
Talent det har Eriksen helt klart, men lad os se hvordan det går. Lad os se hvordan det går for ham de næste par år. Han er meget ung. Haha jeg kan ikke kalde ham for en ung knægt:lolol:
jeg er 3 år yngre end ham:lolol:
United DK
25-02-2010, 17:59
Emenuelson er fast mand på det hollandske landshold, De Jong er en del a landsholdet, de har desuden en Suarez, Sueljmani, Pantelic m.fl, altså der er masser a talent på det hold. Hvis man ser nogle kampe med Eriksen, så vil hurtig kunne se at knægten har et stort talent. Hans blik for spillet er fuldstændig "out of this world" hvis man tænker over hvor ung han er, han er lige fyldt 18. Han har et godt spark, han sparker gode frispark og hans langskud er også godt. Hans tæmninger, hans driblinger, hans dybdeløb er også virkelige gode. Du kan spille de umulige bolde til ham, og han vil kunne spille sig ud a problemer, altså han har en usædvanlig boldkontrol.
Eriksen er helt klart et KÆMPE talent, (den næste Laudrup måske?) men jeg synes han skal blive i Ajax nogle år endnu, så han kan få fast spilletid og udvikle sig noget mere. Hvis han forstætter de takter han har vist hidtil og holder begge ben solidt plantet på jorden, kan jeg ikke se en grund til hvorfor han ikke skulle spille for et storhold om 2-3 år.
Emanuelson er højest reserve for Van Bronckhorst, men der er andre om bruddet som Feyenoords Tim de Cler og PSVs Erik Pieters, og han er langt fra sikker på en VM-plads.
Derudover er hverken Suarez, Sulejmani eller Pantelic egen avl, og den De Jong du tænker på er sikkert Citys Nigel de Jong. Jeg snakker om Siem de Jong.
@Schousboe
Rigtigt, jeg havde glemt Van der Wiel, som nok er Ajax' største talent, og af egen avl. Muligvis en ny Reiziger.
Emanuelson er højest reserve for Van Bronckhorst, men der er andre om bruddet som Feyenoords Tim de Cler og PSVs Erik Pieters, og han er langt fra sikker på en VM-plads.
Derudover er hverken Suarez, Sulejmani eller Pantelic egen avl, og den De Jong du tænker på er sikkert Citys Nigel de Jong. Jeg snakker om Siem de Jong.
@Schousboe
Rigtigt, jeg havde glemt Van der Wiel, som nok er Ajax' største talent, og af egen avl. Muligvis en ny Reiziger.
Nej jeg snakker om den samme spiller. Emanuelson spiller venstrekant for landsholdet, har set ham spille den plads op til flere gange. Min pointe er at man har talent og klasse, når man kan komme på Ajax hold i så ung en alder. Det kan godt være at Ajax ikke længere er hvad det har været, men de har stadig et rigtig godt hold, med flere landsholdspillere. Det er vel ligegyldigt om de er a egen avl eller ej, det vigtigste er om de har talent, og disse ovennævnte spillere har talent, masser a det faktisk. Hvis man f.eks skulle købe Eriksen, er det vel ligegyldigt om han er opfsotret i ajax akademi elelr ej, man kigger vel først og fremmest på om han har talentet til at kunne begå sig i en storklub, det har han ikke endnu, men hvis han fortsætter udvikling i 2-3 år, så kan jeg ikke se en grund til hvorfor han ikke skulle?
Sjovt at folk begynder at nedtone Christian Eriksens kvaliteter. Jeg vil foreslå jer at læse lidt mere om manden, og se nogle kampe med spilleren!!
Har set ham spille 8 minutter mod Feyenoord, som altså er et af de største rivalopgør i Holland. Her kommer han ind og er pisse farlig, og laver ikke en fejlaflevering eller mislykket dribling.
Han spillede også en halvleg mod Heerenven, hvor han fik stor ros af medierne efterfølgende.
Han spillede mod Vitesse i weekenden, hvor han drev gæk med deres forsvar, og gennem en hel kamp havde 2-3 langskud, som tvang målmanden til at levere klasse redninger! Han overløb forsvaret fuldstændig og afsluttede godt, hvor han var uheldig at keeperen laver endnu en klasseredning. Derudover spillede han Suarez helt fri med målmanden, og spillede Rommedahl fornemt fri!
Han er et ekstra ordinært talent, og ikke bare endnu et talent! Han har det der skal til, for at blive en af de aller største, og nogle gange må man bare slå til!
Han er hurtig, han har helt fantastisk teknik, han har et vildt overblik, sparker med begge ben og så er han piv målfarlig!
Han skal købes, og det kan ikke gå for hurtigt!!!! Og til jer som griner af at man nævner ham i forbindelse med Laudrup, burde at se en kamp med ham!
Han har et sikkert talentet! Det er bare om han kan komme under den rigtige træners vinger, som kan færdigudvikle ham!
Don Kafai
25-02-2010, 21:45
Nu har jeg kun set få øjeblikke til Eriksen, og det der gør ham lidt mere "unik" er at han er en atypisk dansker. Med det mener jeg, at han kan nogle ting der ikke er typisk for danske spillere, og han er derfor en eftertragtet type for det danske landshold. Jeg håber lidt, at han allerede nu kommer ind og får lov at smage til holdet, for sidst jeg har set en offensiv kreatør så lovende som ham var Kahlenberg, der desværre har fået sin blomstrende karriere lidt ødelagt af skader.
Niveauet hos de danske defensiv-spillere er generelt højt i Danmark, men når der kommer en så letbenet og fremadrettet som Eriksen skal man ikke lade ham gå. Derfor ærgrer det mig også at en type som Mohamed Zidan ikke kunne blive dansk statsborger (som man vist nok forsøgte på?), for han var også en unik type i forhold til den gennemsnitlige danske fodboldspiller.
Eriksen er virkelig unik, i den alder er det jo vildt at en dansker er fast mand i Ajax. Spiller en hel kamp i et vigtigt Europa League opgør mod selveste Juventus.. Han bliver stor, virkelig stor. Vi kan jo ikke længere sige at det er et spørgsmål om tid, fordi det er lige nu og her det sker. Han spiller hver weekend, han udvikler sig for hver eneste træning og kamp han er med i. Forsætter hans udvikling så har vi en ny Laudrup, måske mere end det, bare en unik Eriksen.
Jeg har en arbejds kollega der trænede Eriksen som Junior i Middelfart, og han følger ham tæt nu, har set hans første kamp i Amstedam med Eriksens far, men han siger at lige fra første gang han trådte på trænings banerne i Middelfart sagde alle, han er kommende landsholdsspiller, de ting han gjorde og det overblik han havde efterlod modstandernes forældre grinende og hovedrystende over hans talent der var så vildt.
Hold da op, hvor bliver han mega rost af flere herinde. Ham bliver jeg nød til at se næste gang han spiller.
Hold da op, hvor bliver han mega rost af flere herinde. Ham bliver jeg nød til at se næste gang han spiller.
- Syntes jeg du skal gøre, selvfølgelig er han menneskelig og kan ikke gå på vandet (endnu).. Han vil komme til at spille dårlige kamppe og lave fejl.. men det jeg har set af ham indtil nu er fantastisk, han ligner slet ikke en spiller på 18, men en der har spillet på det plan i noget tid..
Husker nogle af de kampe jeg har set ham spille i OB for deres Drenge hold der vandt DM i 2006, det var utroligt hvad den lille gut løb rundt og lavede på banen. Men han er jo bare et eksempel på hvor hurtigt det kan gå hvis du har talentet, som han sagde efter første kamp mod Juve, " for 1 år siden var det her bare en fed drøm "
http://www.youtube.com/watch#v=o0CZG-duPx0&feature=related
Et par af hans gode kasser her !
Ingen tvivl om, at Eriksen er en god spiller.
Men så længe SAF leger radikal, og ikke ved om han vil spille 4-4-2 eller 4-3-3, vil jeg mene at det er spild af talent at hente ham ind.
Skal vi spille 4-3-3 vil han være et godt bud som den kreative midt. Men i en 4-4-2 er jeg bane for at han vil få ødelagt sit offensive spil, som fx Anderson..
Nu har han fået utrolig meget ros herinde, så jeg vil ikke rose ham mere for sine kvaliteter osv (selvom jeg er meget enig i folks synspunkter om hans unike talent!).
Jeg vil derimod kommentere lidt på hans præstation i gårdagens mod Juve. Man må sige det generelt var en meget svær kamp for Ajax fordi Juve var ekstremt defensive og satsede primært kun på kontra og dødbolde hvorfor det var meget svært for Ajax at skabe det helt store. Når det så er sagt så synes jeg Eriksen formået at gøre et flot indtryk. Han var meget initiativtagende og var meget boldsøgende. Derudover havde han mange gode forsøg på mål. Men det var også tydeligt, at det ikke var en nem kamp for Eriksen og man kan heller ikke bebrejde ham, for det var en ekstremt svær kamp hvor de skulle score minimum 2 mål og Juve var meget defensive. Men alt i alt var jeg imponeret over det ansvar han tog på banen og jeg er meget spændt på at følge Eriksens udvikling!
United DK
26-02-2010, 15:35
Nej jeg snakker om den samme spiller. Emanuelson spiller venstrekant for landsholdet, har set ham spille den plads op til flere gange. Min pointe er at man har talent og klasse, når man kan komme på Ajax hold i så ung en alder. Det kan godt være at Ajax ikke længere er hvad det har været, men de har stadig et rigtig godt hold, med flere landsholdspillere. Det er vel ligegyldigt om de er a egen avl eller ej, det vigtigste er om de har talent, og disse ovennævnte spillere har talent, masser a det faktisk. Hvis man f.eks skulle købe Eriksen, er det vel ligegyldigt om han er opfsotret i ajax akademi elelr ej, man kigger vel først og fremmest på om han har talentet til at kunne begå sig i en storklub, det har han ikke endnu, men hvis han fortsætter udvikling i 2-3 år, så kan jeg ikke se en grund til hvorfor han ikke skulle?
Emanuelson har spillet 11 landskampe siden sin debut i 2006. Det vidner om, at han ikke er en videre fast del af landsholdet, men naturligvis et godt bud på en VM-deltager til sommer, selvom der som tidligere nævnt er kamp om pladsen.
Min pointe ift. Ajax er, at de ikke er blevet mestre siden 2004, og de har de senere år hængt efter små klubber som AZ og Twente, hvilket også kan ses ved, at de ikke har spillet CL siden foråret 2006. Det siger lidt om, at de ikke har samme styrke som tidligere. Det kan komme igen, og jeg vil ikke gøre mig til dommer over, hvorvidt Eriksen er den nye Michael Laudrup, men jeg vil lige give ham noget mere tid, før jeg udråber ham til det og det. En ting er at have talentet, noget andet er at gøre en stor karriere ud af det.
Det skal dog siges, at jeg håber han er noget i retning af en ny Michael Laudrup, for det kan kun gavne landsholdet i fremtiden, og vi savner en rigtig stjerne. Bendtner er en ganske udemærket spiller, men også noget opreklameret i mine øjne.
Hvad skal den unge mand gøre, for at overbevise dig om, at han har talentet til at nå op på samme niveau som Laudrup?
Han spiller altså mere eller mindre fast for Ajax.
Har fået 2 hele kampe i streg, samt spillet en halvleg i et lokalopgør dernede osv!
Man skal da være blind, hvis man mener at han ikke har talentet til at nå Laudrup!! :)
Håber at han får udnyttet det enormt store potentiale, og hvem ved, måske har vi en kommende vinder af FIFAs WORLD PLAYER OF THE YEAR!
dannigizmo
26-02-2010, 16:53
Arh. Måske skulle man også lige holde lidt igen med alle roserne.
Eriksen ser ud til at gøre det rigtig godt, og jeg håber da ved gud, at han kan blive en ny Laudrup, men han er altså kun 18 år. Så kan det godt være, han spiller fast for et (imo middelmådigt) Ajax-hold, men lad os nu lige se, hvad der sker frem til sommer. Både spilmæssigt og transfermæssigt.
Hvis jeg ikke husker meget forkert, kom Laudrup til Juventus, da han var 19, og derefter kan man vel for alvor sige, hans karriere tog fart. Eriksen skal i hvert fald i mine øjne vise mere end to hele kampe for Ajax, før jeg hopper med på vognen og udråber ham til en kommende Verdens Bedste Spiller-pristager.
Eriksen ser ud til at gøre det rigtig godt, og jeg håber da ved gud, at han kan blive en ny Laudrup, men han er altså kun 18 år. Så kan det godt være, han spiller fast for et (imo middelmådigt) Ajax-hold, men lad os nu lige se, hvad der sker frem til sommer. Både spilmæssigt og transfermæssigt.
Hvis jeg ikke husker meget forkert, kom Laudrup til Juventus, da han var 19, og derefter kan man vel for alvor sige, hans karriere tog fart. Eriksen skal i hvert fald i mine øjne vise mere end to hele kampe for Ajax, før jeg hopper med på vognen og udråber ham til en kommende Verdens Bedste Spiller-pristager.
Det sidste var også bare lidt for sjov, men det jeg mener, er bare, at han et helt specielt talent, og ikke bare et af de talenter som der er så mange af!!
Jeg mener virkelig at han har talenter til at spille for de aller bedste hold, hvis han kan udnytte det store talent han har!
Håber at vi får en ny Laudrup! Det kunne være dejligt!
Der er ingen tvivl om at vi skal passe på med at kalde ham kommende verdens bedste, MEN vi må samtidig fastslå at drengen har potentialet til det! Det synes jeg er ret tydeligt, men som vi også skal huske på så er der lang vej fra stortalent til stjerne (som du påpejer) og vi kan jo kun håbe, hvilket vel også er grunden til at folk hyper Eriksen ret kraftigt for det er efterhånden længe siden man har set en spiller som bare nærmer sig Laudrup niveau.
Nu nævner du eksemplet om Laudrup til Juve i en alder af 19. Det kan jo stadig sagtens lade sig gøre for en spiller som Eriksen. Måske ser vi ham i en United trøje til sommer, hvem ved? Så vidt jeg husker så havde Laudrup det også meget svært i Juve og det tog også meget hårdt på ham som ung spiller, så der er stadig massere af tid for unge Eriksen selvom han måske først er i storklub når han er 20-21, men det vil tiden jo vise.
Jeg vil dog hurtigt sige at jeg slet ikke ville have noget med at se Eriksen i United trøjen for jeg tror netop Fergie vil kunne få det bedste ud af ham.
United DK
26-02-2010, 17:40
Hvad skal den unge mand gøre, for at overbevise dig om, at han har talentet til at nå op på samme niveau som Laudrup?
Han spiller altså mere eller mindre fast for Ajax.
Har fået 2 hele kampe i streg, samt spillet en halvleg i et lokalopgør dernede osv!
Man skal da være blind, hvis man mener at han ikke har talentet til at nå Laudrup!! :)
Håber at han får udnyttet det enormt store potentiale, og hvem ved, måske har vi en kommende vinder af FIFAs WORLD PLAYER OF THE YEAR!
Som sagt håber jeg det bedste for ham, men jeg kigger bare på, hvem Eriksen er oppe imod. For få år siden havde Ajax både Van der Vaart og Sneijder på hans plads, hvem har de nu?
Jeg har en arbejds kollega der trænede Eriksen som Junior i Middelfart, og han følger ham tæt nu, har set hans første kamp i Amstedam med Eriksens far, men han siger at lige fra første gang han trådte på trænings banerne i Middelfart sagde alle, han er kommende landsholdsspiller, de ting han gjorde og det overblik han havde efterlod modstandernes forældre grinende og hovedrystende over hans talent der var så vildt.
Jeg gik i folkeskole med ham, og kan sagtens genkende det du siger. Det har altid været umuligt at tage bolden fra ham med mindre man begik frispark:) Og som du siger, så har alle der kender ham vidst at han ville blive til noget. Det er jo efterhånden også mange år siden han blev udråbt til Danmarks største talent. Men jeg har aldrig fået det indtryk af at han er arrogant eller noget i den stil. Mere stille og rolig, og bare glad for at spille bold. Så på den måde er jeg sikker på at han er forskellig fra Bendtner, som lige nu er stjernen på landsholdet.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.