Se fuld version : Transfers (United)
Fordi de er Englændere vil de hver især koste mindst 250 mio kr stykket. I hvertfald Young og Agbonlahor.
Og til den pris er der altså mange som er bedre end dem. I mine øjne i hvertfald :)
Det er jo altid en svær vurdering. Vil man betale lidt ekstra blot fordi de er englændere, eller vil man betale lidt mindre for udlændinge, som så tilgengæld ikke har bevist de kan klare sig i Premier League..
Fordi de er Englændere vil de hver især koste mindst 250 mio kr stykket. I hvertfald Young og Agbonlahor.
Og til den pris er der altså mange som er bedre end dem. I mine øjne i hvertfald :)
Hvem :)
Det siger han da ikke, som jeg læse det i hvert fald.
Det ændrer dog ikke på, at et stort januarindkøb er urealistisk, ligesom 2 eller 3 sommerindkøb af de spillere, der nævnes herinde, vel er dybt urealistik.
Der er rigtig mange indlæg, der foreslår køb af Villa, Silva og Gourcoff eller lignende. Det synes jeg nu også er ret FM-agtigt og vel nærmest irrelevant, da de fleste forhåbentligt ved, at det ikke sker.
Ved ikk hvor meget FM agtig det er. Vi må bare se i øjnene at sådan som det ser ud nu burde vi hente en af de ovenstående spillere. Et hold som United kan ikke være tilfredse hvis vi ingen titler vinder i år. Jeg tror ikke vi har holdet til at vinde titler i år. Man er nødt til at se realiteterne i øjnene, og erkende at truppen pt ikke er stærk nok til at vinde PL eller CL. Og United bude have en trup som kan vinde begge dele. Derfor ser jeg os nødsaget til at købe allerede i januar. Og fordi man vil købe en spiller i Januar,så mener du det er FM agtigt?
Hvorfor er det altid Villa og Silva der tales om.
Har ingen rygter set om disse. Bare fans forhåbninger.
Tror og håber mere på en Huuntelar, en Millner, en A. Young, en Agbanlahor.
Fan, var det lige 3 Villa spillere jeg på der. Shit.
Men Huuntelar tror jeg kunne få sit gennembrud i United. Og jeg tror han kan erhverves billigt, da han mangler spilletid.
Pga det er klart bedre spillere, end dem du fremsætter der. Huntelaar og Milner kan jo slet ikk samlignes med dem. Villa og Silva er klasse, og det ville være fremragende at få begge 2, pga de også har et godt sammenspil sammen. A.Young og Agbonlahor Ville også være fint efter min mening, men så nu helst Villa og Silva.
Pga det er klart bedre spillere, end dem du fremsætter der. Huntelaar og Milner kan jo slet ikk samlignes med dem. Villa og Silva er klasse, og det ville være fremragende at få begge 2, pga de også har et godt sammenspil sammen. A.Young og Agbonlahor Ville også være fint efter min mening, men så nu helst Villa og Silva.
Jeg tror bare ikke de to kan klare sig i PL. Mine navne (-Huntelaar) har bevist de kan klare sig i PL.
Endvidere er prisen sikkert også dobbelt for dem.
Jeg tror bare ikke de to kan klare sig i PL. Mine navne (-Huntelaar) har bevist de kan klare sig i PL.
Endvidere er prisen sikkert også dobbelt for dem.
Sådan sagde folk også om Torres. Mener nu sagtens Villa kan klare sig. Også ligeså godt som Torres. de er meget ens. Og silva er jeg også ret sikker på kan klare sig.
Torres er da god osv. (ca. dobbel så god som Silva og Villa tilsammen) men også konstant skadet.
Hvorfor er det altid Villa og Silva der tales om.
Har ingen rygter set om disse. Bare fans forhåbninger.
Tror og håber mere på en Huuntelar, en Millner, en A. Young, en Agbanlahor.
Fan, var det lige 3 Villa spillere jeg på der. Shit.
Men Huuntelar tror jeg kunne få sit gennembrud i United. Og jeg tror han kan erhverves billigt, da han mangler spilletid.
Jeg er bestemt også mere for Agbonlahor og Young, end jeg er for Silva og Villa..
Agbonlahor har vi, i kampene mod os bl.a., set er en utrolig dygtig kontraspiller, Young ligeså.. Kontra var én af vores store styrker med Ronaldo i truppen, og jeg kunne godt tænke mig at vi kom lidt tilbage på det spor..
Når det så er sagt, så vil jeg faktisk ikke have Agbonlahor, da det nok ville betyde at Berbatov fik sparket..
Noget andet er, at jeg ikke tror Huntelaar ville være en succes i United.. Som det er nu, kommer der simpelthen ikke nok bolde op til angrebet, og som jeg ser det er Huntelaar en mand man skal øse bolde op til for at han scorer, han er ikke en type der skaber ret meget selv..
Hvis vi begynder at få nok bolde op til angrebet, så er jeg også sikker på at vi nok skal se flere mål fra Rooney, Berba og Owen..
Løsning på ovenstående ville i min verden være Gerrard, Xavi, Lampard eller Diego - alle mere eller mindre umulige at få fingre i..
Gourcuff tror jeg simpelthen ikke på har nok "motor" til at spille sådan en position i PL..
Young tror jeg tilgengæld kunne være en spændende spiller, men ikke før til sommer.. Jeg vil gerne lige se, om ikke Obertan kan genfinde de fine takter fra hans første kampe i United..
Som andre også siger, jeg tror ikke på noget nævneværdigt indkøb i Januar.. Og jeg synes folk skal klappe hesten lidt og vente til sæsonslutningen, før de begynder at sælge hele holdet.. Der er mange kampe endnu, og vi er stadig med i toppen.. :trophy:
United DK
13-01-2010, 22:07
Det er jo altid en svær vurdering. Vil man betale lidt ekstra blot fordi de er englændere, eller vil man betale lidt mindre for udlændinge, som så tilgengæld ikke har bevist de kan klare sig i Premier League..
Spørgsmålet er måske mere, om vi vil ende som de andre topklubber i England?
Maks. 4-5 britere, udenlandsk manager osv.
For mig er det ikke titler uanset hvad, det skal være på den rigtige måde, med britiske spillere, britisk manager, og offensivt spil. The good old way!
Torres er da god osv. (ca. dobbel så god som Silva og Villa tilsammen) men også konstant skadet.
Torres er kun konstant skadet, fordi Liverpool hele tiden forcerer hans skade. Hvis de lod ham tage den operation, han har reelt set har behov for, så ville han være med tilregnelig, han er for Fools for tiden, hvor man aldrig ved om han kan spille før sidste minut før kamp.
For mig er det ikke titler uanset hvad, det skal være på den rigtige måde, med britiske spillere, britisk manager, og offensivt spil. The good old way!
Helt enig. Britiske Incl. Irland ,o)
F.eks Millner, kan spille i begge sider samt på midten. Superb spiller i min verden.
Bud Spencer
14-01-2010, 09:28
Fuldstændig enig. Selvom det altid vil gøre utrolig ondt på mig, når vi ikke vinder det Engelske mesterskab, så vil det gøre endnu mere ondt at se os stiller op med 11 udlændige i startopstillingen, som Arsenal nærmest gør, samt Chelsea gjorde i slut halvfemserne.
I min verden burde der være en reel om 6 spillere fra eget land på banen af gangen.
Og for at vende tilbage til topic: Jeg så gerne vi hentede en James Milner, som også allerede er nævnt herinde. Rigtig god spillere, som kan bruges flere steder. Derudover har jeg stadig Ashley Young og Gabby Agbonlahor i tankerne, som gjorde det fantastisk sidste sæson.
Fuldstændig enig. Selvom det altid vil gøre utrolig ondt på mig, når vi ikke vinder det Engelske mesterskab, så vil det gøre endnu mere ondt at se os stiller op med 11 udlændige i startopstillingen, som Arsenal nærmest gør, samt Chelsea gjorde i slut halvfemserne.
I min verden burde der være en reel om 6 spillere fra eget land på banen af gangen.
Og for at vende tilbage til topic: Jeg så gerne vi hentede en James Milner, som også allerede er nævnt herinde. Rigtig god spillere, som kan bruges flere steder. Derudover har jeg stadig Ashley Young og Gabby Agbonlahor i tankerne, som gjorde det fantastisk sidste sæson.
Personligt vil jeg hellere have Young i truppen end Silva.
Jeg ser ingen grund til at købe en angriber, så længe vi ikke har spillerne til at fodre dem. Der er få angribere i verden der kan skabe alt selv. Og de angribere er umulige at købe.
Så find først noget kreativitet fra den centrale midt og venstre fløj, kommer målene stadig ikke, må der findes nye angribere.
Stratego Thomas
14-01-2010, 11:31
hvis united skal gøre noget radikalt i transferperioden, skal der foretages følgende transfers (forslag, som jeg tror økonomisk ville kunne lade sig gøre):
owen ud og erstattes med grafite, som sekundær angriber - han er ældre end dzeko og har ikke samme udviklingsmuligheder, men er derfor formentlig osse en del billigere og i mine øjne mindst lige så god.
nani smides til syden, og vi satser på obertan seasonen ud - hvis der ikke skal satses på ham ville jeg forslå en af følgende køb: lennon, young, capel (lidt usikker), silva eller pitroipa (billig joker,som er super fast, og som kørte rundt med citys forsvar, da de sidste år spillede mod hsv)
i forsvaret kunne det fedt hvis vi fik fat i jack rodwell, men ellers richard, som forhåbentlig er ved at være træt af usikkerheden i city, men som stadig gerne vil blive boende i manchester.....................
spillerne har jeg alle set spille flere gange og er derfor mere velovervejede end så mange andre fm/youtube-forførte forslag..
spillerne har jeg alle set spille flere gange og er derfor mere velovervejede end så mange andre fm/youtube-forførte forslag..
Ja, for vi andre kommer jo kun med spillere vi kender fra de kilder du oplyser. Lidt mærkelig kommentar synes jeg. Synes generelt at folk herinde kommer med fornuftige forslag til spillere som de selv har dannet sig en mening omkring.
hvis united skal gøre noget radikalt i transferperioden, skal der foretages følgende transfers (forslag, som jeg tror økonomisk ville kunne lade sig gøre):
owen ud og erstattes med grafite, som sekundær angriber - han er ældre end dzeko og har ikke samme udviklingsmuligheder, men er derfor formentlig osse en del billigere og i mine øjne mindst lige så god.
nani smides til syden, og vi satser på obertan seasonen ud - hvis der ikke skal satses på ham ville jeg forslå en af følgende køb: lennon, young, capel (lidt usikker), silva eller pitroipa (billig joker,som er super fast, og som kørte rundt med citys forsvar, da de sidste år spillede mod hsv)
i forsvaret kunne det fedt hvis vi fik fat i jack rodwell, men ellers richard, som forhåbentlig er ved at være træt af usikkerheden i city, men som stadig gerne vil blive boende i manchester.....................
Owen ud ? hvorfor ? han har været gratis og jeg mener også ham spiller på en "pay as you play(mener det er det de kalder dem) kontrakt
kanon du har set alle spiller flere gange for det har vores scouts nok ikke, så nu skal du bare lige mail den liste til SAF, også henter vi sikkert et par af dem.
Kasper United
14-01-2010, 13:04
Der mange der håber på Silva og Villa fra Valencia. Jeg håber nu mere på Ever Banega fra Valencia. Han er en 21 år, spiller midtbane og god både offensivt og defensivt. Jeg håber, at vi henter ham, hvis en f.eks. Gourcuff ikke kan gå i gennem til sommer :)
Stratego Thomas
14-01-2010, 13:10
Ja, for vi andre kommer jo kun med spillere vi kender fra de kilder du oplyser. Lidt mærkelig kommentar synes jeg. Synes generelt at folk herinde kommer med fornuftige forslag til spillere som de selv har dannet sig en mening omkring.
flot, godt comeback, av, er det noget fm har fortalt dig du skal sige..;)
nej, du må ikke forstå kommentaren så offensivt; pointen med den er ikke at sige, at I andre har latterlige forslag, men mere, at dem jeg fremsatte er ret gennemtænkte og jeg har set flere kampe med de nævnte spillere, hvorfor jeg vil mene, at det er lettere at vurdere dem. rent faktisk ser jeg ikke det store problem i, at folk, inklusiv mig selv, komme med forslag og kommentarer vedrørende spillere som de ikke kender så forfærdelig godt, men som har et rygte og nogen youtube-videoer, som peger i den ene eller den anden retning.. det er helt fint så længe der bare lidt saglighed bag.
og så lige for at runde den helt af: det eneste der kan irritere mig lidt er når folk poster et indlæg bare med de resultater deres fm-scout lige fundet uden nogen former for kritisk sans. det sker ikke så ofte, men det bare så uendeligt useriøst..
Stratego Thomas
14-01-2010, 13:12
Owen ud ? hvorfor ? han har været gratis og jeg mener også ham spiller på en "pay as you play(mener det er det de kalder dem) kontrakt
kanon du har set alle spiller flere gange for det har vores scouts nok ikke, så nu skal du bare lige mail den liste til SAF, også henter vi sikkert et par af dem.
var det ikke ham, der tog sig en spiller foran et webcamp..?
I følge engelske medier (the sun og daily mirror) har stoke hentet david james, kunne det mon betyde SAF lurer på Thomas Sørensen?
Stratego Thomas
14-01-2010, 13:21
owen er fin og gratis, men manden gør det bare ikke godt nok, og når vi mangler en rigtig målscore, så ser jeg grafite som værende oplagt.
og så lige: selvfølgelig ser uniteds scouts spillerne optræde mere end de fleste herinde, og har forhåbentlig osse et bedre bedømmelsesgrundlag, men hva fanden skal man bruge den antagelse til i fanbaseret debatforum?? der sgu ingen grund til at sammenligne amatøre og professionell, idet konklusionen på forhånd vil være givet: prof. 10-0 amatør.. vi må jo bare bruge de redskaber vi nu engang har og der er for de fleste at se spillerne når de spiller kamp.
Elrantiri
14-01-2010, 13:25
Som hoen nævner, hvorfor erstatte en udemærket sekundær angriber som Owen med en der ikke er gratis?
Jeg kan heller ikke se hvorfor Nani skal smides til syden, ihvertfald ikke før til sommer eller før vi har en god erstatning, selvom han ikke spiller godt er han stadig bedre end de 16-18 årige talenter vi har, som ikke er klar til topkampe og IMO ikke bør sættes under sådant et pres allerede. Desuden har vi Obertan og Park, og især Obertan håber jeg får lov til at vise hvad han kan, og at han udvikler sig.
Young og Lennon er da nok bedre end Nani, men skal der smides 25 mio £ efter en af dem, så er de altså ikke pengene værd med mindre de overrasker meget positivt. Jeg har ikke set de to ret mange gange, men jeg husker Lennon værende wing i højre side, og der har vi jo allerede Valencia?
Silva har mig bekendt ikke været rygtet til United, og tvivler på at han kan købes for et rimeligt beløb.
Kender slet ikke Pitroipa, men Citys forsvar er altså ikke det bedste i verden, langtfra endda, så at han gør det godt i en kamp mod City er bestemt ikke ensbetydende med at han er en klassespiller.
Med mindre der sælges en forsvarsspiller kan jeg ikke se hvorfor vi skal have flere, nu hvor vi er ved at være igennem skadeshelvedet.
Kigger man på Uniteds hold:
VDS
Rafael/Oshea - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher/Hargo/Carrick - Scholes/Anderson/Giggs - Obertan/Nani/Park
Berbatov/Owen - Rooney
Så kan jeg altså ikke se andre problemer end skader (som vi formentlig snart er ovre) og så wing i venstre side, og jeg synes ikke vi står dårligere end de andre i top 4. Obertan burde få chancen med Park som backup, og så kan Nani sendes væk til sommer hvis ikke Sir Alex ser noget i ham, kan ikke forestille mig at Nani er mere værd nu end til sommer alligevel.
Stratego Thomas
14-01-2010, 13:36
Som hoen nævner, hvorfor erstatte en udemærket sekundær angriber som Owen med en der ikke er gratis?
Jeg kan heller ikke se hvorfor Nani skal smides til syden, ihvertfald ikke før til sommer eller før vi har en god erstatning, selvom han ikke spiller godt er han stadig bedre end de 16-18 årige talenter vi har, som ikke er klar til topkampe og IMO ikke bør sættes under sådant et pres allerede. Desuden har vi Obertan og Park, og især Obertan håber jeg får lov til at vise hvad han kan, og at han udvikler sig.
Young og Lennon er da nok bedre end Nani, men skal der smides 25 mio £ efter en af dem, så er de altså ikke pengene værd med mindre de overrasker meget positivt. Jeg har ikke set de to ret mange gange, men jeg husker Lennon værende wing i højre side, og der har vi jo allerede Valencia?
Silva har mig bekendt ikke været rygtet til United, og tvivler på at han kan købes for et rimeligt beløb.
Kender slet ikke Pitroipa, men Citys forsvar er altså ikke det bedste i verden, langtfra endda, så at han gør det godt i en kamp mod City er bestemt ikke ensbetydende med at han er en klassespiller.
Med mindre der sælges en forsvarsspiller kan jeg ikke se hvorfor vi skal have flere, nu hvor vi er ved at være igennem skadeshelvedet.
Kigger man på Uniteds hold:
VDS
Rafael/Oshea - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher/Hargo/Carrick - Scholes/Anderson/Giggs - Obertan/Nani/Park
Berbatov/Owen - Rooney
Så kan jeg altså ikke se andre problemer end skader (som vi formentlig snart er ovre) og så wing i venstre side, og jeg synes ikke vi står dårligere end de andre i top 4. Obertan burde få chancen med Park som backup, og så kan Nani sendes væk til sommer hvis ikke Sir Alex ser noget i ham, kan ikke forestille mig at Nani er mere værd nu end til sommer alligevel.
mit indlæg skal såmænd heller ikke ses som ønsketænkning, men mere som forslag til hvis vi skulle sælge. når det kommer til fodbold er jeg mest til et sammantømret hold med meget talentudvikling som ikke slås i stykkes hver transferperiode med nye stjerne, der skal spilles ind.. hellere dette end kortsigtet succes..
men skal der købes har jeg valgt at fremsætte mine indkøbsforslag.
angående owen er jeg simpelthen blevet gevaldigt skuffet -gratis eller ej. han scorede et vigtigt mål mod city og har scoret mod svagere hold, men har i mine øjne mistet kolossalt meget af sin skarphed. derudover duer han slet ikke i det opbyggende spil, hvor det somme tider virker somom hans ynglings sammenspiller er forsvaret som han forsyner med rigtig mange fine tilbagelægninger..
Tror I på, at United vil sælge Rooney, som rygterne siger, til Madrid til sommer for at dække nogle af omkostningerne fra lånet?
Rygterne går på, at ud over at sælge træningsfaciliteterne vil United også sælge Rooney. Jeg ville personligt ikke blive overrasket, selv om Rooney selv før har udtalt, at han helst bliver i United altid.
Tror I på, at United vil sælge Rooney, som rygterne siger, til Madrid til sommer for at dække nogle af omkostningerne fra lånet?
Rygterne går på, at ud over at sælge træningsfaciliteterne vil United også sælge Rooney. Jeg ville personligt ikke blive overrasket, selv om Rooney selv før har udtalt, at han helst bliver i United altid.
Det må tiden vise. Med United bliver man altid overrasket.
Har dog noget svært ved at se United som et tophold uden Rooney !
Det tror jeg ikke sker. For et salg af Rooney vil endegyldigt betyde slutningen på en lang tid med fast sølvtøj i United. Et salg af Rooney skulle i givet fald blot dække udgifter, og ikke nye spillere. Og dermed ville det se rigtig svært ud for United den kommende sæson.
Når det så er sagt, så skal man huske på, at det er så uendelig nemt at skrive sådanne historier pt, fordi alle ved jo at United har mega gæld og går og pusler med forskellige planer ang økonomien. Derfor er det nemt for journalister at skrive og opdigte, at den og den spiller sælges pga lån osv..
Aner ikke hvad jeg skal stole på. Det er let for aviserne at blive ved med at skrive historier om alt muligt, når ingen ved om det passer.
Personligt håber jeg, at Glazer snart har fået de tæsk han behøver, så vi kan få nogle ejere med penge.
Gider ikke de laver en City eller Chelsea, klubben skal drives for egne penge. Hverken drænes for egne penge eller pumpes fuld af andres.
Min lille romantiske tanke gang, som umiddelbart kommer længere og længere væk fra virkeligheden...
Manchester United
14-01-2010, 14:30
Hvis rooney sælges, hvem skal så score målene? Så får vi for alvor problemer med at score, som vi allerede har nogle gange.
Så jeg kan ikke se det ske..
Jeg er ikke på samme måde bange for, at Rooney ryger til sommer, ligesom jeg har jeg været det de seneste par somre mht. Cristiano. For selvom det også er mange penge for Rooney, så for vi nemmere ved at holde på ham, end hvad tilfældet var med Cristiano, da han havde et brændende ønske om, at spille for Real...
United DK
14-01-2010, 15:15
Der er også rygter der går på, at Benzet er pessimistisk.
Der er også rygter der går på, at Benzet er pessimistisk.
Tak, lidt ros luner altid her i kulden.
Selv vælger jeg at se det som begrundet frygt. Jeg kan se United gå 2 veje nu, og er tilbøjelig til at mene at vi indenfor overskuelig fremtid vil nærme os en skillevej, hvor det kommer til at stå mere og mere klart, hvordan det fremover vil gå Uniteds finanser. Derfor håber jeg på det bedste, og frygter samtidigt noget slemt.
ChristianR
14-01-2010, 18:01
Den eneste reelle nyhed er vel retbeset vores regnskab, som lyder på plus 400millioner kr. Af det regnskab skal man ikke være verdens mest økonomisk kompetente journalist for at udrede, at det havde været et underskud, såfremt vi ikke havde solgt Ronaldo i verdens dyreste fodboldhandel.
Resten af alle historierne er blot mediespin, da det er overordentligt nemt for medierne at puste til ilden, mens alverdens katastrofehistorier naturligvis er spændende. Desuden tolker mange jo udfra regnskabet, at vi nu skal sælge en stor spiller hver sæson for at få det til at løbe rundt.
Bottomline: Rygterne om en snarlig Rooneyafgang bunder vel udelukkende i det nyligt offentliggjorte regnskab. Der er hverken citater fra United, Rooney eller nogen spanske klubber til at underbygge påstanden.
Historierne om Rooney har jeg personligt udelukkende set på de mere utroværdige avisers sider. Så forhåbenligt er det kun en and. Jeg synes godt nok, at der generelt set ellers leveres den ene lortenyhed efter den anden om vores elskede klub i medierne i øjeblikket. Jeg tror virkelig, at mange af de engelske medier og øvrige klubbers fans slikker sig om munden ved rygterne om de mange dårlige ting om United i tiden. Her tænker jeg på tranfers (Vidic, Rooney + manglende købeevne), dårlige regnskaber, Glazers intentioner og evt. salg af træningsanlæg.
Historierne om Rooney har jeg personligt udelukkende set på de mere utroværdige avisers sider. Så forhåbenligt er det kun en and. Jeg synes godt nok, at der generelt set ellers leveres den ene lortenyhed efter den anden om vores elskede klub i medierne i øjeblikket. Jeg tror virkelig, at mange af de engelske medier og øvrige klubbers fans slikker sig om munden ved rygterne om de mange dårlige ting om United i tiden. Her tænker jeg på tranfers (Vidic, Rooney + manglende købeevne), dårlige regnskaber, Glazers intentioner og evt. salg af træningsanlæg.
Jeg håber godt nok ikke Rooney ryger, så begynder krisen at kradse!
Jeg er godt nok ved at være træt, af at høre rygter om klubben. Især, når de næsten alle er dårlige. Spillerflugt og økonomiske problemer.:whine:
Jeg regner dog stærkt med, at de fleste handler, som pressen nævner, bare er taget ud af luften. Er dog lidt bange for, at den økonomiske situation ikke er for god. Men det får vi nok svar på, på et tidspunkt.
Den eneste reelle nyhed er vel retbeset vores regnskab, som lyder på plus 400millioner kr. Af det regnskab skal man ikke være verdens mest økonomisk kompetente journalist for at udrede, at det havde været et underskud, såfremt vi ikke havde solgt Ronaldo i verdens dyreste fodboldhandel.
Måske.
Men med en smule forstand på økonomi, vil man vide, at kun den del af salget der overstiger aktivets værdi kan ses i regnskabet.
Dvs. hvis Ronaldo i klubbens regnskab havde en værdi på 400 mio og er solgt for 700 mio, så er det kun 300 du kan se direkte i resultatopgørelsen. Med dette eksempel, ville resultatet uden et Ronaldo-salg havde givet et plus på 100 mio.
Men hvad han stod til i regnskabet er der ingen der ved, og kan man heller ikke læse ud af et regnskab.
man skal også huske united har købt spillere som Valencia, Diouf, Obertan og det er da også op mod 2-300 millioner.
Elrantiri
15-01-2010, 00:34
Måske.
Men med en smule forstand på økonomi, vil man vide, at kun den del af salget der overstiger aktivets værdi kan ses i regnskabet.
Dvs. hvis Ronaldo i klubbens regnskab havde en værdi på 400 mio og er solgt for 700 mio, så er det kun 300 du kan se direkte i resultatopgørelsen. Med dette eksempel, ville resultatet uden et Ronaldo-salg havde givet et plus på 100 mio.
Men hvad han stod til i regnskabet er der ingen der ved, og kan man heller ikke læse ud af et regnskab.
Men det giver jo ingen sensationsoverskrifter dit fjollehoved :Smackden:
man skal også huske united har købt spillere som Valencia, Diouf, Obertan og det er da også op mod 2-300 millioner.
Ja, men disse beløb bliver faktisk heller ikke vist i resultatopgørelsen.
Det eneste du kan se fra disse køb er måske signon-fees og så afskrivninger.
Men selve indkøbet er som sådan bare en balancepostering, fra banken op til aktiverne.
Men det giver jo ingen sensationsoverskrifter dit fjollehoved :Smackden:
Nej, det er nok derfor jeg aldrig bliver journalist :)
Citat fra ferguson
"Ferguson said: “Of course we miss him [Ronaldo]. He's a great personality and he's a great player. He was with us for six years and that was the best we could do for him. “
Endelig Endelig indrømmer han det. Det tog sgu lang tid.
Martinsen
15-01-2010, 13:09
Citat fra ferguson
"Ferguson said: “Of course we miss him [Ronaldo]. He's a great personality and he's a great player. He was with us for six years and that was the best we could do for him. “
Hvilken forskel gør det at Fergie mener vi savner Ronaldo?? Det er vel komplet ligegyldigt om han synes det eller ej, Ronaldo er et overstået kapitel så kom sku da videre vi kan jo ikke alle lægge os og hyle over han ikke er her mere. Selvfølgelig mangler holdet da Ronaldos fodboldmæssige kvaliteter det tror jeg heller aldrig nogensinde Ferguson har været i tvivl om. Men han er da nød til at have tillid til de spillere der er der nu og så i øvrigt glemme alt om Ronaldo.
Glory Man United
15-01-2010, 13:10
Citat fra ferguson
Har jeg da hørt ham sige flere gange....men hvad forskel gør det?
schousboe9
15-01-2010, 13:27
Han konstaterer jo bare, at når man mister verdens bedste fodboldsspiller, så kan det ikke undgås at sætte sine spor hist og her. Både på og uden for banen. Hvorfor blæse det op?
Det klarer medierne så fremragende i forvejen...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/man-u-jagter-endnu-en-portugiser
Lyder som en intrasant spiller
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/man-u-jagter-endnu-en-portugiser
Lyder som en intrasant spiller
Kender ham ikke alt for godt, men det er godt nok dyrt for ham, hvis prisskiltet på 230 er rigtig... Hvad koster Bruno Alves så ikke ift.?
United DK
15-01-2010, 15:37
Så vil jeg hellere købe både Kjær og Shawcross. Hvis man skal betale 230 mio. for en midterforsvarer, så skal det være for en, der tilhører den absolutte elite, og det gør Rolando bestemt ikke.
I øvrigt irriterende at de skriver Man U. Man burde gøre noget, så folk fatter, at det udtryk er en hån mod United.
Martinsen
15-01-2010, 15:38
Har set ham i ganske få kampe og i de kampe er han i den grad blevet overskygget af Bruno Alves, så 230 mio. må siges at være en vanvittig prsi efter min mening.
Har jeg da hørt ham sige flere gange....men hvad forskel gør det?
Det bekræfter vel bare, at Ferguson godt kan se, at vi mangler hans kvaliteter.
United-Allan33
15-01-2010, 16:00
Citat fra ferguson
Hvor er det bare fedt!!!!!!!!!!! Det føles fandme næsten ligeså godt som da vi vandt The Treble.... Kanon nyhed...
Hvorfor er det så vigtig for dig??
Hvor er det bare fedt!!!!!!!!!!! Det føles fandme næsten ligeså godt som da vi vandt The Treble.... Kanon nyhed...
Det er det vel fordi vi åbenlyst ikke har ramt vores egen standard denne sæson.
Godt, hvis Ferguson kan se, at vi mangler en sand klassespiller som Ronaldo.
Fordi manden har brugt det meste af sæsonen på at forklare at vi ikke mangler ham, men vi bare skulle spille anderledes.
Flere spillere er også blevet instrueret i at nævne det, blandt andet giggs, vidic og berba.
Men for fanden Ronaldo mangler. Er sgu da komplet idiot hvis man ikke kan se det.
At man så også er idiot at lade sådan en spiller gå uden at reagere på det, er så en helt anden sag
United-Allan33
15-01-2010, 16:35
Fordi manden har brugt det meste af sæsonen på at forklare at vi ikke mangler ham, men vi bare skulle spille anderledes.
Flere spillere er også blevet instrueret i at nævne det, blandt andet giggs, vidic og berba.
Men for fanden Ronaldo mangler. Er sgu da komplet idiot hvis man ikke kan se det.
At man så også er idiot at lade sådan en spiller gå uden at reagere på det, er så en helt anden sag
Vi har INGEN penge.. er det ikke åbenlyst???
Og hvorfor er det så vigtig at Fergie indrømmer det?? Vi kommer da ikke til at savne ham mindre ved at han gør det, vi kommer faktisk til at se dårligere ud!!! Det er vel tydeligt for enhver selv fergie at vi har savnet Ronaldo, det behøver Fergie vel ikke fortælle dig???
Det må være en fornøjelse at arbejde under Ferguson. Måden han støtter sine spillere i pressen er imponerende. Man hører ALDRIG Ferguson tale negativt om én enkelt spiller fra holdet. Og hvis hele holdet har spillet dårligt, tager han presset væk fra dem, selvom det så kommer til at betyde at han lyder som en dum gammel mand. F.eks. ved at sige at dommeren var dårlig.. Det er det samme som når Wenger siger "I did not see it". Selvfølgelig følger han med i kampen, men hvorfor udstille en enkelt spiller i pressen?
Og fordi Ferguson er så god en "chef", så undgår han selvfølgelig at sige "hold kæft vi mangler Ronaldo!" I stedet forsøger han at sparke selvtillid ind i sin trup, ved at sige at holdet gør det godt, selvom han kommer til at lyde naiv og idiotisk.
Hvor surt ville det ikke også være for holdet og især Valencia, hvis Ferguson sagde sandheden. At vi ikke skaber nær så meget som vi gjorde med Ronaldo, vores spil er meget mere forudsigeligt og langsomt og at vi kunne have haft mange flere point hvis Ronaldo stadig var i klubben? Det ville ikke gavne nogen!
Så jeg forstår ikke hvorfor man bliver så overlykkelig når Ferguson udtaler at holdet savner Ronaldo?
EDIT:
Selv i citatet Robinho refererer til (“Of course we miss him [Ronaldo]. He's a great personality and he's a great player. He was with us for six years and that was the best we could do for him. “), siger han ikke direkte noget om selve spillet. Han siger ikke noget om at Ronaldo mangler på holdet.. Sådan Fergie! God mandskabspleje.
ChristianR
15-01-2010, 17:58
Det må være en fornøjelse at arbejde under Ferguson. Måden han støtter sine spillere i pressen er imponerende. Man hører ALDRIG Ferguson tale negativt om én enkelt spiller fra holdet. Og hvis hele holdet har spillet dårligt, tager han presset væk fra dem, selvom det så kommer til at betyde at han lyder som en dum gammel mand. F.eks. ved at sige at dommeren var dårlig.. Det er det samme som når Wenger siger "I did not see it". Selvfølgelig følger han med i kampen, men hvorfor udstille en enkelt spiller i pressen?
Og fordi Ferguson er så god en "chef", så undgår han selvfølgelig at sige "hold kæft vi mangler Ronaldo!" I stedet forsøger han at sparke selvtillid ind i sin trup, ved at sige at holdet gør det godt, selvom han kommer til at lyde naiv og idiotisk.
Hvor surt ville det ikke også være for holdet og især Valencia, hvis Ferguson sagde sandheden. At vi ikke skaber nær så meget som vi gjorde med Ronaldo, vores spil er meget mere forudsigeligt og langsomt og at vi kunne have haft mange flere point hvis Ronaldo stadig var i klubben? Det ville ikke gavne nogen!
Så jeg forstår ikke hvorfor man bliver så overlykkelig når Ferguson udtaler at holdet savner Ronaldo?
EDIT:
Selv i citatet Robinho refererer til (“Of course we miss him [Ronaldo]. He's a great personality and he's a great player. He was with us for six years and that was the best we could do for him. “), siger han ikke direkte noget om selve spillet. Han siger ikke noget om at Ronaldo mangler på holdet.. Sådan Fergie! God mandskabspleje.
Jeg er nu meget enig i hele indlægget. Alligevel kan jeg ikke lade være med at prikke til udsagnet markeret med fed skrift.
Herinde får Ferguson ofte ros for aldrig at gå ud og krittisere sine spillere offentligt. Nu har jeg lige hurtigt brainstormet kort tid, og jeg kan ærlig talt ikke komme på nogen toptrænere, der går ud og sviner deres spillere offentligt. Så det er vel ganske forventeligt, når vores kære skotte holder sig i skindet på det plan.
Men derudover vil jeg lige gentage, at jeg i øvrigt er helt enig med dig.
Vi har INGEN penge.. er det ikke åbenlyst???
Og hvorfor er det så vigtig at Fergie indrømmer det?? Vi kommer da ikke til at savne ham mindre ved at han gør det, vi kommer faktisk til at se dårligere ud!!! Det er vel tydeligt for enhver selv fergie at vi har savnet Ronaldo, det behøver Fergie vel ikke fortælle dig???
jo men så lad vær med at tale ned til vores intellekt.
Sig det som det er. Vi er nød til at sælge ud af profilerne pga gælden, og der bliver ikke hentet nogen ind som følge deraf, og vi vil gå nogle sværer år i møde.
Så vil der ikke være så mange fans, som ikke aner hvad der foregår.
United-Allan33
15-01-2010, 18:27
jo men så lad vær med at tale ned til vores intellekt.
Sig det som det er. Vi er nød til at sælge ud af profilerne pga gælden, og der bliver ikke hentet nogen ind som følge deraf, og vi vil gå nogle sværer år i møde.
Så vil der ikke være så mange fans, som ikke aner hvad der foregår.
Føler du dig da mindre klog ved at han ikke siger det?? Jeg kan simpelhen ikke se hvorfor det er så vigtig for dig at få det bekræftet.. Enhver kan squ da se det, det behøver Fergie da ikke fortælle.
Han kan squ da ikke gå ud og sige at han ingen penge har at købe for, det ved enhver squ da, der bare har en lille smule forstand på hvad de vil sige at have en virksomhed... Det vil squ da få alt for store konsekvenser...
Er iøvrigt helt enig med RasmusP.. Flot indlæg
United DK
15-01-2010, 22:47
Find en ting ved United, som Robinho på en eller anden måde ikke er negativ over. Jeg tager hatten af for den der kan.
Elrantiri
15-01-2010, 23:07
Find en ting ved United, som Robinho på en eller anden måde ikke er negativ over. Jeg tager hatten af for den der kan.
Sir Bobby Charlton? :p
Holmskov
15-01-2010, 23:13
Man skal da være ualmindelig naiv hvis ikke man kan se Manchester United mangler Cristiano Ronaldo.
Om så Ferguson bekræfter det eller ej er for så vidt pisse ligegyldigt i mine øjne. Fakta er vi mangler ham. Og så er den sådan set ikke længere.
Vi er midt i en sæson hvor nye spillere skal prøves og hvor nye spillere unægteligt vil blive sammenlignet med solgte.
INGEN kan erstatte Ronaldo. Valencia har været super, men en erstatning er han ikke. Obertan viser gode takter, men mangler en del.
Vi har Rooney der fungerer mere som offensiv midtbane end angriber og Berbatov der render rundt som en høne uden hoved. Owen passer bedre til den spillestil vi havde da vores klub spillede offensivt sprudlende fodbold end det defensive og "sikre" vi ser i dag. Owen ville ha' været genial for 8-10 år siden, men får desværre ikke chancen da vores hovedløse høne åbenbart er den foretrukne. Owen og Rooney kunne være så giftige hvis de spillede HELT fremme og vi lagde vægt på fremadrettet positiv bold istedet for kedelig resultatorientet bold. Tror forskellen ville være enorm.
Vi mangler manden der kan afgøre kampene på egen hånd og han render desværre rundt i cirkus Real Madrid.
Der mangler noget og det skal ikke bekræftes fra Fergie eller andre. Det kan ALLE se.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=61877
Kunne være fedt hvis vi fik ham
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1243601/CSKA-winger-Krasic-seeks-United-Arsenal-snubbing-Manchester-City.html
Kunne også være fedt hvis vi fik ham
Daniel Ganji
16-01-2010, 10:27
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1243601/CSKA-winger-Krasic-seeks-United-Arsenal-snubbing-Manchester-City.html
Kunne også være fedt hvis vi fik ham
Problemet er bare at han er næsten lige så ét-benet som Valencia :)
Vi har Rooney der fungerer mere som offensiv midtbane end angriber og Berbatov der render rundt som en høne uden hoved. Owen passer bedre til den spillestil vi havde da vores klub spillede offensivt sprudlende fodbold end det defensive og "sikre" vi ser i dag. Owen ville ha' været genial for 8-10 år siden, men får desværre ikke chancen da vores hovedløse høne åbenbart er den foretrukne. Owen og Rooney kunne være så giftige hvis de spillede HELT fremme og vi lagde vægt på fremadrettet positiv bold istedet for kedelig resultatorientet bold. Tror forskellen ville være enorm.
For Owen har jo været fantastisk og er i den grad en chanceskabende spiller? Det eneste, vi ville få ud af at erstatte Berbatov med Owen, er færre målchancer. Uanset hvor ustabil Berbatov er, så har han evnerne til at åbne et forsvar, når det stikker ham. Owen er bare fuldkommen usynlig. Den dårligste top-3-angriber klubben har haft i årtier i mine øjne.
United DK
16-01-2010, 11:36
For Owen har jo været fantastisk og er i den grad en chanceskabende spiller? Det eneste, vi ville få ud af at erstatte Berbatov med Owen, er færre målchancer. Uanset hvor ustabil Berbatov er, så har han evnerne til at åbne et forsvar, når det stikker ham. Owen er bare fuldkommen usynlig. Den dårligste top-3-angriber klubben har haft i årtier i mine øjne.
Tjah, men Berbatov er jo ikke meget bedre i den sammenhæng. Han er intet ift. Yorke, Cole, Sheringham, Solskjær, Ruud, Hughes m.fl. Han kan nok mere med bolden, men jeg vil hellere have en angriber der score mål.
henning_b_j
16-01-2010, 12:04
Næste gang vi køber en angriber må det for min skyld godt være en stor box-spiller som kan lidt med føderne. og C. Cole fra West Ham ville være fin med mig. Ikke for dyr og ville kunne avfinde sig med at sidde på bænken en gang i mellem plus han er fra England.
Bud Spencer
16-01-2010, 12:17
Bla, bla, bla C. Cole fra West Ham.. bla, bla, bla plus han er fra England.
Kan godt følge dig i C. Cole. Jeg synes faktisk han har gjort det ganske glimrende for West Ham denne sæson. Men jeg tror i og med han er englænder og det skulle ske at vi bød på ham, så ville prisen ryge højt op. Han vil uden tvivl være god som indskiftningsspillere, men jeg har mine tvivil om han ville være god nok som 1. angriber, sammen med Rooney over en hel sæson. Derfor så jeg gerne vi købte en angriber der lige var et niveau over. Men hvis det skulle ske, at vi kunne få ham forholdvis billigt, så ville jeg bestemt ikke have noget imod at vi snuppede ham.
henning_b_j
16-01-2010, 12:25
Kan godt følge dig i C. Cole. Jeg synes faktisk han har gjort det ganske glimrende for West Ham denne sæson. Men jeg tror i og med han er englænder og det skulle ske at vi bød på ham, så ville prisen ryge højt op. Han vil uden tvivl være god som indskiftningsspillere, men jeg har mine tvivil om han ville være god nok som 1. angriber, sammen med Rooney over en hel sæson. Derfor så jeg gerne vi købte en angriber der lige var et niveau over. Men hvis det skulle ske, at vi kunne få ham forholdvis billigt, så ville jeg bestemt ikke have noget imod at vi snuppede ham.
Ja men hvis vi skal et niveau op tror jeg bare ikke vi kan være med fordi prisen er for høj til os nu hvor økonomien ikke er for go'! Tror godt C. Cole kan købes for 120-150 mill. og der kan vi godt være med til den pris.
bundgaard123
16-01-2010, 12:30
jeg syntes ikke at vi skal fokusere på at købe en angriber da vi efter min mening har 4-5 fine angrebsspillere. Berba og Rooney gør det godt deroppe. Owen er efter min mening ringe men giftig nok hvis han får chancen.. så har vi macheda og Welbeck som bare skal have noget erfaring. Syntes det er godt at Ferguson passer meget på Macheda i år og ikke giver ham for mange kampe så der kommer unødvendigt pres på ham.. Diouf er der jo også tvivler dog meget på ham da jeg ikke syntes at han havde den bedste entre på old trafford. Jeg syntes det er på tide for en gang for alle at få en midt midt som vi kan være hundrede procent sikker på præstere over længere tid.. Siden Scholes ramte topformen igen syntes jeg ikke vi har kunne sige at vi har haft en dicederet midt midt som altid er med og gør det fortrinligt. Vi har en masse midt midt men syntes der er mange der ikke præstere ordentligt håber det kommer til at ske når Hargreaves kommer tilbage og tror faktisk der er en nogenlunde chance for at det vil ske.. Ud med carrick, Gibson (leje). Så stopper Scholes jo snart. Jeg ville være ovenud lykkelig hvis vi kunne få hamsik fra napoli da han efter min mening er en hårdtarbejdende meget stabil spiller.. Ham og Anderson kunne på det lange løb virkelig udvikle sig til en frygtindgydende midtbanekonsulation. De kunne lægge et tungt pres på forsvarspillerene som jeg ikke syntes at nogle af de nuværende midt midtere gør!
henning_b_j
16-01-2010, 12:35
jeg syntes ikke at vi skal fokusere på at købe en angriber da vi efter min mening har 4-5 fine angrebsspillere. Berba og Rooney gør det godt deroppe. Owen er efter min mening ringe men giftig nok hvis han får chancen.. så har vi macheda og Welbeck som bare skal have noget erfaring. Syntes det er godt at Ferguson passer meget på Macheda i år og ikke giver ham for mange kampe så der kommer unødvendigt pres på ham.. Diouf er der jo også tvivler dog meget på ham da jeg ikke syntes at han havde den bedste entre på old trafford. Jeg syntes det er på tide for en gang for alle at få en midt midt som vi kan være hundrede procent sikker på præstere over længere tid.. Siden Scholes ramte topformen igen syntes jeg ikke vi har kunne sige at vi har haft en dicederet midt midt som altid er med og gør det fortrinligt. Vi har en masse midt midt men syntes der er mange der ikke præstere ordentligt håber det kommer til at ske når Hargreaves kommer tilbage og tror faktisk der er en nogenlunde chance for at det vil ske.. Ud med carrick, Gibson (leje). Så stopper Scholes jo snart. Jeg ville være ovenud lykkelig hvis vi kunne få hamsik fra napoli da han efter min mening er en hårdtarbejdende meget stabil spiller.. Ham og Anderson kunne på det lange løb virkelig udvikle sig til en frygtindgydende midtbanekonsulation. De kunne lægge et tungt pres på forsvarspillerene som jeg ikke syntes at nogle af de nuværende midt midtere gør!
Ja ja ville også gerne have en offensiv midt først. men jeg kunne bare godt tænke mig en stor box-spiller næste gang vi køber en angriber da jeg synes vi mangler en stor spiller oppe forand.
bundgaard123
16-01-2010, 12:43
Ja ja ville også gerne have en offensiv midt først. men jeg kunne bare godt tænke mig en stor box-spiller næste gang vi køber en angriber da jeg synes vi mangler en stor spiller oppe forand.
Syntes også vi mangler en stor spiller nogengange.. men jeg syntes ikke at en Charlton Cole ville være god nok han har ikke de tekniske kvaliteter en manchester united spiller skal beside.. Men hvis en målsluger ala Ruud kunne skaffes ville det være rigtig fedt jeg har et godt øje til Romelu Lukaku fra Anderlech en 1993 som allerede viser fantastiske tankter i Belgiens bedste liga! han er også fysisk stærk og rimelig høj!
Holmskov
16-01-2010, 13:01
Er Owen signet for at skabe chancer eller score mål?? Ret beset kan man sige begge dele, men i mine øjne er Owen kommet for spille som angriber og lave mål og ikke som den chanceskabende spiller.
Ferguson har besluttet sig for at rooney skal være den centrale angriber, og bruge sine kræfter på løbene gennem midten osv.
Derfor skal han ikke have en makker som owen, som også vil spille den forreste plads.
Så skal han enten have en bevægelig makker, eller en som er kreativ og arbejder længere nede i banen.
Owen er ingen af delene.
henning_b_j
16-01-2010, 13:16
Syntes også vi mangler en stor spiller nogengange.. men jeg syntes ikke at en Charlton Cole ville være god nok han har ikke de tekniske kvaliteter en manchester united spiller skal beside.. Men hvis en målsluger ala Ruud kunne skaffes ville det være rigtig fedt jeg har et godt øje til Romelu Lukaku fra Anderlech en 1993 som allerede viser fantastiske tankter i Belgiens bedste liga! han er også fysisk stærk og rimelig høj!
Ja har godt hørt om ham. Det er også en mulighed. Ved godt vi bader i angriber men alle er vel "små" og ikke en trusel i luften. og dage hvor spillet ikke henger sammen vil det være godt at have en man kan slå indlæg til. og nu hvor vi har købt Luis Antonio Valencia som er super til at lave indlæg vil en stor box-spiller være helt kanon synes jeg.
henning_b_j
16-01-2010, 13:23
Kunne også godt tænke mig Hulk i Porto:) Tror godt Rooney og ham kunne lave et godt marke par sammen.
Er Owen signet for at skabe chancer eller score mål?? Ret beset kan man sige begge dele, men i mine øjne er Owen kommet for spille som angriber og lave mål og ikke som den chanceskabende spiller.
Men han er jo heller ikke særlig træfsikker? Han ville have en berettigelse i truppen, hvis han scorede hver gang, eller næsten hver gang, han fik en stor chance, men manden har jo brændt nærmest halvdelen af sine åbne målchancer indtil nu. Da Owen kom frem, var hans hurtighed og dynamiske spillestil hans største forcer. Nu er han ikke længere hurtig, og tilbage står en ganske middelmådig fodboldspiller, hvis eneste kvalitet er en udmærket bevægelighed. Jeg kan virkelig ikke se, hvad folk har set i ham.
Jeg synes, mange herinde har et noget sort-hvidt syn på angribere. Selvfølgelig er det en vigtig kvalitet for en angriber at kunne score mål, men først og fremmest handler det om at få holdet til at score flest mål. Vi har eksempelvis scoret flere mål uden Ruud, end vi gjorde med Ruud. Hvorfor? Fordi hans fravær har givet plads til mere bevægelige og kreative typer, således at vi er blevet mere uforudsigelige og har fået flere strenge at spille på (og medgivet: fordi vi havde Cristiano Ronaldo). Vi skaber flere chancer med Berbatov på banen, end vi gør uden. Det synes jeg er helt åbenlyst.
Gabriel Agbonlahor! Ja tak! :)
henning_b_j
16-01-2010, 14:00
Gabriel Agbonlahor! Ja tak! :)
synes bare han brander for meget
synes bare han brander for meget
lige præcis! Hans afslutninger mangler en del, men nu er hans også ung, så der er bestemt potentiale i ham. Mener bare ikke rigtig at vi mangler flere talenter. Skal der hentes en angriber ind, skal det være en kvalitetsspiller!
Kunne også godt tænke mig Hulk i Porto:) Tror godt Rooney og ham kunne lave et godt marke par sammen.
Enig:)
Elrantiri
16-01-2010, 14:56
Ferguson har besluttet sig for at rooney skal være den centrale angriber, og bruge sine kræfter på løbene gennem midten osv.
Derfor skal han ikke have en makker som owen, som også vil spille den forreste plads.
Så skal han enten have en bevægelig makker, eller en som er kreativ og arbejder længere nede i banen.
Owen er ingen af delene.
Idéen er vel, at Owen er reserve for Rooney?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1243820/Sunderland-Stoke-4m-fight-Manchester-United-goalkeeper-Ben-Foster.html
Vel okay han forlader klubben hvis han vil med til vm
Don Kafai
17-01-2010, 12:58
Jeg er ikke en af Fosters største fans, men synes ikke vi skal sælge ham, hvis vi kan undgå det. En leje-aftale vil være perfekt, så kan han få nogle kampe på Premier League niveau, frem til sommer.
ChristianR
17-01-2010, 15:03
Jeg er ikke en af Fosters største fans, men synes ikke vi skal sælge ham, hvis vi kan undgå det. En leje-aftale vil være perfekt, så kan han få nogle kampe på Premier League niveau, frem til sommer.
Det har Ferguson jo så været ude og afvise på det kraftigste - Selvom ideen med udlejning lyder meget god, da Foster vel efterhånden er hoppet ned som 3. mand i hierakiet. Men med VDS's skadeshistorik i denne sæson in mente er det nok en god ide at beholde ham.
United DK
17-01-2010, 15:20
Vi skal heller ikke bare beholde ham, fordi vi så har PLs bedste 3. målmand. Hvis han selv vil væk, så skal han have lov til det.
ChristianR
17-01-2010, 15:40
Vi skal heller ikke bare beholde ham, fordi vi så har PLs bedste 3. målmand. Hvis han selv vil væk, så skal han have lov til det.
Ja, når vi mener, at vi har en ordentlig afløser for ham.
Man skal ikke holde på spillere, der gerne vil væk - Men spillerne skal heller ikke have lov at køre deres helt eget show.
Lej ham ud.. Han skal have noget selvtillid og flere førsteholdskampe under bæltet. Han har ikke imponeret, men han har nogle ting i sit spil, der virker opløftende. Blandt andet sindsyge reflekser. Hans udstråling og beslutninger er tilgengæld utrolig ringe, og det skal han arbejde med. Men husk på, at Foster er 26 år og udstrålingen og beslutningerne man træffer kommer af kampe, og der har Foster spillet meget lidt i sin karriere.
Lej ham ud.. Han skal have noget selvtillid og flere førsteholdskampe under bæltet. Han har ikke imponeret, men han har nogle ting i sit spil, der virker opløftende. Blandt andet sindsyge reflekser. Hans udstråling og beslutninger er tilgengæld utrolig ringe, og det skal han arbejde med. Men husk på, at Foster er 26 år og udstrålingen og beslutningerne man træffer kommer af kampe, og der har Foster spillet meget lidt i sin karriere.
http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=22777&cc=5739
25 kampe på 2½ sæson.. Det er ikke overvælendende..
Foster burde blive udlejet resten af sæsonen og også hele næste sæson.
Så må vi finde en keeper til reserveholdet, som også kan bruges som 3. keeper..
Rasmus-K-J
17-01-2010, 16:50
http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=22777&cc=5739
25 kampe på 2½ sæson.. Det er ikke overvælendende..
Foster burde blive udlejet resten af sæsonen og også hele næste sæson.
Så må vi finde en keeper til reserveholdet, som også kan bruges som 3. keeper..
Nej 25 kampe er ikke overvældende. Han vil næsten kunne nå at fordoble det tal hvis vi lejede ham ud resten af sæsonen..
United DK
17-01-2010, 16:56
Hvad skulle en udlejning hjælpe? Han bliver næppe VDS' afløser af den grund.
Hvad skulle en udlejning hjælpe? Han bliver næppe VDS' afløser af den grund.
Han får erfaring og førsteholdsfodbold. Det er noget af det vigtigste for en målmand, at de føler sig sikre mellem stængerne, og det er meget naturligt, at man ikke gør det, når man sjældent spiller. Derfor vil kampe og spilletid være godt for senere udvikling af Foster. Måske bliver han ikke VDS afløser, det tror jeg heller ikke. Men man kan vel altid prøve?
United DK
17-01-2010, 18:02
For mig at se har Fosters haft sin chance, og den greb han ikke. Så kan man komme med diverse undskyldninger, ligesom mange gør med Nani, det ændre ikke noget. Man er nødt til at gribe chancen, specielt i en storklub som United, ellers er det bare ærgerligt. Der skal noget helt utroligt til ved en evt. udlejning, før jeg igen tror på Foster som fremtidens nr. 1. Man kan tage chancen ja, men chancen for at det udmynter sig i en trøje med 1-tallet på senere hen, ser jeg som meget lille, og derfor ikke besværet værd. Så hellere sælge ham til højest bydende, og så kører Amos ind som 3. valget.
Skulle han lejes ud, skulle det være nu, men det har Fergie desværre afvist. Netop nu kunne det ellers gavne både os selv og Foster. Vi kunne se, om han ville udvikle sig ved at spille weekend efter weekend over en lang periode, og Foster kunne få førsteholdskampe under bæltet og æge sine chancer for en vm plads hos England.
Anderson_8
18-01-2010, 16:45
var det en ide at prøve at hente Ryan Babel til klubben.
Han har fået af vide af benitez at han ingen fremtid har hos dem.
Det kunne tyde på en billig transfer. Han er en fremragende spiller, måske vores løsning på vores venstrekants-problem.?
Hvad siger i?
Det kunne tyde på en billig transfer. Han er en fremragende spiller, måske vores løsning på vores venstrekants-problem.?
Hvad siger i?
Jeg kan godt se en ide med at hente ham. Synes også han er en god spiller. Men tror nu bare ikke han er løsningen. Hvis han ikke kan komme på i liverFOOL så tror jeg heller ikke han kan i Man Utd.
Hvad siger i?
Ej jeg beklager altså meget, men kan virkelig ikke se hvad godt det ville medføre at hente Ryan Babel. Kan slet ikke se noget talent i ham, og når man ikke kan bruges i en klub som Liverpool, hvordan i alverden skulle han så kunne bruges i en topklub som United.. Nej, der må være et par bedre navne før man kan snakke om Babel.
Kasper United
18-01-2010, 17:26
Jeg har før nævnt Ever Banega fra Valencia. Ham kan vi måske få billigt - eller billigere end så mange andre. Han er en super midtbane spiller, som kæmper vildt hårdt både defensivt og offensivt. Han lavede bl.a. et verdensklasse assist til David Villa for et par uger siden. Igår så jeg ham igen, da Valencia spillede mod Villareal. Han scorede et rigtig flot mål til 1-0. Desuden er han fra Argentina, 21 år, og han har spillet et par kampe for A-landsholdet og en del kampe på diverse ungdomslandshold.
Jeg ved ikke om han kan være noget, men han ser i hvert fald spændende ud :)
Anderson_8
18-01-2010, 17:39
bare fordi man ikke kan komme på i en klub, betyder jo ikke han er dårlig, og ikke kan spille i vores klub..
fordi benzema sidder på bænken i Real madrid kan han jo formentlig godt komme på holdet her f. eks
ChristianR
18-01-2010, 17:47
bare fordi man ikke kan komme på i en klub, betyder jo ikke han er dårlig, og ikke kan spille i vores klub..
fordi benzema sidder på bænken i Real madrid kan han jo formentlig godt komme på holdet her f. eks
Retbeset spiller Benzema vel også på et noget bedre hold end Liverpool og har i Ronaldo, Higuain og Kaka vel også lidt hårdere konkurrenter. Babel har jo ikke ligefrem haft umulige forhold for at tilkæmpe sig en fast plads i start 11'eren.
Anderson_8
18-01-2010, 17:50
nej rigtig nok, men er du først blevet uvenner med træneren kan det være svær at komme tilbage på holdet. vi så nani i 11 kampe helt væk fra holdet.
Babel er hurtig, forholdsvis ung stadig, sparker som en hest og kan udfordre sin direkte modstander.. jeg synes absolut han kunne være spændende...
Elrantiri
18-01-2010, 17:59
nej rigtig nok, men er du først blevet uvenner med træneren kan det være svær at komme tilbage på holdet. vi så nani i 11 kampe helt væk fra holdet.
Babel er hurtig, forholdsvis ung stadig, sparker som en hest og kan udfordre sin direkte modstander.. jeg synes absolut han kunne være spændende...
Han kunne sikkert være spændende nok, og det kunne være en fed hån imod Liverpool hvis Babel udviklede sig og blev en stor spiller i United, men han er IMO en Nani 2. United har rigeligt med talenter, som ikke er slået igennem (Nani, Obertan og Tosic), derimod mangler United spillere der kan gøre en forskel nu og her, hvis de mangler nogen overhovedet.
Thepostman
18-01-2010, 18:21
Han kunne sikkert være spændende nok, og det kunne være en fed hån imod Liverpool hvis Babel udviklede sig og blev en stor spiller i United, men han er IMO en Nani 2. United har rigeligt med talenter, som ikke er slået igennem (Nani, Obertan og Tosic), derimod mangler United spillere der kan gøre en forskel nu og her, hvis de mangler nogen overhovedet.
Du synes ikke det er en anelse tidligt at vurdere om Obertan ikke har slået igennem ?
Det samme kunne vel siges om Tosic, han har ikke rigtig fået meget tid til at vise sit værd.
Anderson_8
18-01-2010, 18:29
jeg tror fuldt ud på babel godt kunne gå ind og gøre en forskel, og ikke være endnu et talent i klubben. vurdere ham som klart bedre end nani.
Men er enig med dig i, vi skal have spillere som er etablerede spillere, og ikke endnu flere talenter, har vi masser af
bundgaard123
19-01-2010, 08:13
Jeg syntes også Babel kunne være god at få til klubben men jeg syntes United mangler en venstre kant der også kan arbejde defensivt... De har Obertan, Nani og hvis de også får Babel nu så bliver der ikke nok balance på holdet mod de stærke hold hvis de har valencia på højre..
De har selvfølgelig Park men han er for ringe og GIggs er stadig god men bliver bare ældre og ældre!
Det du siger med at United har talenter der ikke slår igennem er sku lidt noget pis!
Nani har ikke vist hvad han skulle men for mig at se er han stadig en fantastisk spiller der på sine bedste dage kan grive gæk med ethvert forsvar!
Jeg ved ikke om vi ser de samme kampe men Obertan har da været en kanon tilføjelse af holdet når man tænker på at der regnes med han kostede 3 millioner pund og han har massere af potentiale og syntes også han har vist det!
Tosic har ikke rigtig været så meget på banen endnu men syntes ikke man skal dømme ham allerede nu (er dog enig med at hvis han havde haft niveauet havde han sikkert fået mange flere chancer!)
Iflg. rygter skulle Unitet sælge ud af sin trup til sommer og til gengæld købe en del ind også. Der er helt fm-stil over dette rygte. Vi skulle bl.a. sælge Vidic, Berba, Anderson og Rooney.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/5422749/Manchester-United-Transfer-Talk---Football-Transfers---Football-Rumours.html
Dette er en af de få engelske aviser, jeg ikke kender så godt, så aner ikke om det er en troværdig kilde.
Iflg. rygter skulle Unitet sælge ud af sin trup til sommer og til gengæld købe en del ind også. Der er helt fm-stil over dette rygte. Vi skulle bl.a. sælge Vidic, Berba, Anderson og Rooney.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/5422749/Manchester-United-Transfer-Talk---Football-Transfers---Football-Rumours.html
Dette er en af de få engelske aviser, jeg ikke kender så godt, så aner ikke om det er en troværdig kilde.
Håber ikke dette rygte er sandt. Kan heller ikke se hvorfor vores to bedste skal sælges, også heller ikke anderson. Men kender ikke den avis ret godt, så ved ikke hvor meget hold der er i det
Det er det mest groteske rygte, jeg nogensinde har set. Vi vil sælge ud af stjernerne pga. vores økonomiske problemer dvs. Rooney, Anderson og Vidic som vi vil kunne få omkring en milliard for. Derudover også alle de spillere, der åbenbart ikke er gode nok. Først og fremmest tror jeg ikke, at det sker. Det vil rent sportsligt være et kæmpe skridt nedad, og det ved Fergie og forhåbentlig Glazer også. Desuden er det så helt utænkeligt, at vi vil ligge 25 mio £ for Hamsik, og en eller anden Rolando for 18 £.. Det virker absurd.
Ilfg. united.no skulle en spiller ved navn "Hovland" fører samtaler med United om et skifte. Han skal i så fald tilknyttes førsteholdstruppen og er midterforsvar.
Læs om ham her:
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/hovland_naer_kontrakt
Hvis vi sælger vores bedste spillere, så kommer der helt sikkert ikke fuldgode erstatninger ind. I så fald, vil der ikke være nogen mening i at sælge til at starte med.
Jeg kan ikke forestille mig, at Ferguson går med til at holde sommerudsalg af vores bedste spillere. Forhåbentlig har han lidt ære og vil skride, hvis det kommer dertil.
Hvis vi sælger vores bedste spillere, så kommer der helt sikkert ikke fuldgode erstatninger ind. I så fald, vil der ikke være nogen mening i at sælge til at starte med.
Jeg kan ikke forestille mig, at Ferguson går med til at holde sommerudsalg af vores bedste spillere. Forhåbentlig har han lidt ære og vil skride, hvis det kommer dertil.
Ja ære har han sikkert, men han kan ikke forhindre Glazer i at smadre United fuldstændigt og tømme klubben for penge. 1 mia i egen lomme og så en forøgelse af gælden med hans nyeste planer.
De skulle tage deres tøj og skride af helveds til, ALT absolut ALT hvad Ferguson har bygget op er de ved at smadre fuldstændigt, og jeg frygter MEGET at vi allerede næste sæson bliver kørt agter ud af Chelsea og City, hvis vi begynder at sælge vores bedste spillere :mad::mad:
Ja ære har han sikkert, men han kan ikke forhindre Glazer i at smadre United fuldstændigt og tømme klubben for penge. 1 mia i egen lomme og så en forøgelse af gælden med hans nyeste planer.
De skulle tage deres tøj og skride af helveds til, ALT absolut ALT hvad Ferguson har bygget op er de ved at smadre fuldstændigt, og jeg frygter MEGET at vi allerede næste sæson bliver kørt agter ud af Chelsea og City, hvis vi begynder at sælge vores bedste spillere :mad::mad:
Hvorfor i alverden skulle de sælge alle spillerne, så er det netop United mister sin værdi, og de har brugt en formue på at indtjene en lille del af det..
Hvis det er de vil tjene en mia, så skal de bare sælge klubben videre, der er sikkert en oliesheik et eller andet sted der keder sig..
Iøvrigt vil det ingen mening give for investorerne at købe obligationer i klubben, hvis den sportsligt er på vej nedad bakke pga. salg af de bedste spillere.
For mig at se opsummerer den nyhed som Benzet linker til bare de rygter der har været gennem den sidste måned om nye spillere og eventuelle afgange.
Der er et par spændende spillere, mens jeg ville være meget mod at sælge Anderson. Han lider under Fergies, til tider, usmagelige rotationsprincip og han har IMO niveau til at blive fast såfremt han får kontuinitet i sit spil i form af en række kampe som starter i streg.
Berba = lad ham gå, han har om nogen fået chancer gang på gang men bliver stadig ved med at sænke vores spil så det går ufatteligt langtsom; han scorer lidt mål i ny og næ men mest mod mindste hold. Så gerne en Benzema, Hulk eller Aguero som erstatning så vi kan få noget dynamik i angrebet som jeg synes vi mangler efter Tevez's afgang.
Vidic's kontrakt udløber sommeren 2011 og vil han ikke forlænge til sommer skal han afskibbes da vi formentlig kan få en klækkelig sum for ham + jeg heller ikke synes han har været overbevisende i år.
Nani synes jeg skal blive, dog ikke hvis han kan gå i en evt. byttehandel med Di Maria. Han har fået chancer og han har ikke taget dem alle men én ting kan man gi' ham - han prøver sgu! Det kan godt være det ikke lykkedes hver gang men han prøver modsat de 7-8 andre alibi-spillere på banen i røde trøjer. Han har spillet to kampe siden starten af december måned hvilket er latterligt, og ser ham til hver en tid hellere i start-11'eren frem for verdens største alibispiller - Park. Synes altså han skal beholdes og tror faktisk han ville blomste såfremt han fik meget tillid fra Fergie som fx Berba gør.
Ang. Rooney så savner jeg den gamle Rooney - som driblede og tog lange energiske rush forbi forsvarer. Han er meget mere stadionær nu og forudsigelige. Dog kan hans betydning for dette hold ikke diskuteres og bliver han solgt vil det være klubbens største falliterklæring så længe jeg har fulgt den. Han skal få hænderne op af lommerne og få skrevet under på en ny kontrakt så hurtigt som muligt.
Af indkøb ser jeg aller helst Hamsik da jeg mener han vil være den perfekte arvetager for Scholes og vil kunne gøre vores midtbane farlig. Gourcuff så jeg også gerne men ham har der dog ikke været rygter omkring så vidt jeg husker. Di Maria ville også være kanon at få ind så vi kan blive farlige på begge kanter. Målmænd skal der vel også købes - Lloris, Akinfeev og Neuer ville alle blive en succes så. Såfremt Vidic sælges skal en erstatning hentes - Rolando virker spændende mens jeg også synes det kunne være fedt at hente engelske Rodwell ind. Ved godt der går lidt fm i det, men det vil det jo gøre hvis 4-5 etablerede spillere sælges. Til sidst så jeg gerne én af de angribere jeg allerede har nævnt.
ChristianR
19-01-2010, 18:19
Iøvrigt vil det ingen mening give for investorerne at købe obligationer i klubben, hvis den sportsligt er på vej nedad bakke pga. salg af de bedste spillere.
Hvorfor ville det ikke det?
EDIT: Jeg kan også selv forklare, hvorfor investorerne kan være ligeglade.
Obligationer må ikke opfattes som aktier. Obligationer er udelukkende gældsbreve, så hvovidt klubben har sportslig optur eller nedtur har ingen indflydelse på investorerne eller de penge, de har til gode.
Investorerne bliver kun beørt, såfremt klubben går konkurs. Ellers vil de aldrig blive hverken positivt eller negativt overraskede, hvis man kan sige det sådan.
Det der rygte med storvask i United, med salg af Berbatov, Rooney, Anderson osv osv er et par uger gammelt. Det kom efter snak om økonomiske problemer, Anderson der indrømmede at han ikke havde vist sit 100% niveau i United, Berbatov kritikken var høj overalt osv. Så det er vist ret sikkert opdigtet.!
Angående Hovland, kan han da godt gå hen og vise sig som en type ala Richie de Laet. Altså - ung, talentfuld med masser af potentiale, billig i transfer og kan kun overraske. Nok en okay mand at have i baghånden, da man jo ikke kan have Mexes eller andre siddende som 5.valg i forsvaret..
Ellers tror jeg det er for tidligt at gå ind i detaljer og snakke hvad der er realistisk for sommerens transfermarked, for Uniteds vedkommende. Der er lang tid til, og der kan ske enormt meget på den tid. På og udenfor banen. Så lad os se senere hen, hvad vi realistisk set kan drømme og håbe på..
Obligationerne er fuldstændig lige glade med om der er sportslig succes eller ej.
De eneste der ikke kan være ligeglade er investorerne, der mister deres penge ved en evt. konkurs.
Glazer er formentlig ligeglad med sportslig nedtur, united er et så stort brand at han til enhver tid kan få sine penge retur.. Og det er vel i bund og grund det sørgelige..
Obligationerne er fuldstændig lige glade med om der er sportslig succes eller ej.
De eneste der ikke kan være ligeglade er investorerne, der mister deres penge ved en evt. konkurs.
Glazer er formentlig ligeglad med sportslig nedtur, united er et så stort brand at han til enhver tid kan få sine penge retur.. Og det er vel i bund og grund det sørgelige..
Glazer kan ikke være ligeglad med sportslig nedtur. Hvis United ryger ned i bunden af top 4, eller helt ud af top 4 og bliver et dårligere hold, mister klubben værdi, trøjesalget falder, osv. Vi har stadig mange fans, men netop sportslig succes, har vel gjort en mega forskel over de seneste 3 år (forbes), hvilket pga indtægter, trøjesalg, entreindtægter har holdt os kørende fornuftigt.
i 2006 (hvor vi ikke havde succes, og intet havde vundet i 3 år) var klubben 1,373 mia dollar værd ifølge Forbes. I 2009 var den 1,870 mia værd. Ingen er vel ligeglade med godt og vel 500 mio dollars. Især ikke Glazer og co.
Elrantiri
20-01-2010, 12:07
Glazer kan ikke være ligeglad med sportslig nedtur. Hvis United ryger ned i bunden af top 4, eller helt ud af top 4 og bliver et dårligere hold, mister klubben værdi, trøjesalget falder, osv. Vi har stadig mange fans, men netop sportslig succes, har vel gjort en mega forskel over de seneste 3 år (forbes), hvilket pga indtægter, trøjesalg, entreindtægter har holdt os kørende fornuftigt.
i 2006 (hvor vi ikke havde succes, og intet havde vundet i 3 år) var klubben 1,373 mia dollar værd ifølge Forbes. I 2009 var den 1,870 mia værd. Ingen er vel ligeglade med godt og vel 500 mio dollars. Især ikke Glazer og co.
Mest ja, men både og, principielt kan han tvinge rige United fans til at købe før klubben går konkurs og ryger ned, men lykkes det ikke, så sidder han med en League Two klub som han bestemt ikke får 1,87 mia $ for.
Elrantiri
20-01-2010, 12:08
Du synes ikke det er en anelse tidligt at vurdere om Obertan ikke har slået igennem ?
Det samme kunne vel siges om Tosic, han har ikke rigtig fået meget tid til at vise sit værd.
Nej, de er jo netop ikke slået igennem så, jeg har bestemt ikke sagt at de ikke kan slå igennem senere.
En lille fiks video med Gourcuff som mange herinde inkl. mig selv yderst gerne så i en United-trøje :)
http://www.youtube.com/watch?v=M5AgYTPdy60&feature=player_embedded
To engelske bud på Simon Kjær. Spændende om United er blandt dem O'sheas skade taget i betragtning.
United DK
21-01-2010, 18:29
Det er City og Chelsea, hvis ikke jeg tager meget fejl.
Glory Man United
21-01-2010, 18:34
To engelske bud på Simon Kjær. Spændende om United er blandt dem O'sheas skade taget i betragtning.
Nu bruges O´Shea jo mest på en af backerne, sååååå deeeeet.....:)
Det er City og Chelsea, hvis ikke jeg tager meget fejl.
Tottenham er ude er løbet eller?
Er han overhoved så god, at der skal smides penge efter ham.
Det er trods alt Italien - det er trods alt Palermo (who) - Og om han ikke er bedre end Agger er han ikke god nok til United.
Bud Spencer
21-01-2010, 19:23
Er han overhoved så god, at der skal smides penge efter ham.
Det er trods alt Italien - det er trods alt Palermo (who) - Og om han ikke er bedre end Agger er han ikke god nok til United.
Simon Kjær er utvivlsomt et kæmpe talent, som kan nå utrolig langt - men vi har på nuværende tidspunkt Brown og Evans til vores midterforsvar, og Rio og Vidic er snarligt tilbage. Neville kan spillere der, og O'Shea kan også hvis det er nødvendigt, når han engang er tilbage.
Nej set ud fra værdien (hvilket jeg kun kan gætte mig til), vil jeg mene at hvis vi endelig skal hente en solid forsvarsspiller, skal vi hente Ryan Shawcross hjem fra Stoke City.
Nej set ud fra værdien (hvilket jeg kun kan gætte mig til), vil jeg mene at hvis vi endelig skal hente en solid forsvarsspiller, skal vi hente Ryan Shawcross hjem fra Stoke City.
Who ?
Vil meget gerne have Rodwell fra Everton.
Who ?
Who ?
Manden som spiller som en drøm for Stoke og har været en kæmpe årsag til, at de klarer sig så godt! Og manden som er på tale til det engelske landshold! Og ikke nok med det, så er han fra vores egen talent afdeling. Så hvorfor ikke hive ham hjem, hvor han hører til, for han har helt klart potentiale til at blive en superstjerne!!!
Bud Spencer
21-01-2010, 19:43
Who ?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1206804/Manchester-United-challenge-Liverpool-plan-lure-Ryan-Shawcross-Old-Trafford.html
Ja, Rodwell vil heller ikke være dårlig at få til klubben. :)
ChristianR
21-01-2010, 20:01
Simon Kjær er utvivlsomt et kæmpe talent, som kan nå utrolig langt - men vi har på nuværende tidspunkt Brown og Evans til vores midterforsvar, og Rio og Vidic er snarligt tilbage. Neville kan spillere der, og O'Shea kan også hvis det er nødvendigt, når han engang er tilbage.
Hvis de argumenter, du lister op er nok til, at vi ikke skal hente Simon Kjaer, så må de vel også være nok til, at vi ikke bør hente Shawcross.
Begge er meget lignende eksempler, og mon ikke prisen er næsten den samme?
Hvis de argumenter, du lister op er nok til, at vi ikke skal hente Simon Kjaer, så må de vel også være nok til, at vi ikke bør hente Shawcross.
Der er en KÆMPE forskel. Shacross kender United og har bevist han kan spille i PL. Kjær har spillet i (er det Silkeborg) samt en no name klub i Italien.
Bud Spencer
21-01-2010, 20:10
Hm, nu er det heller ikke fordi at jeg mener at vi nødvendigvis skal have en forsvarsspiller. Jeg nævner bare Shawcross, fordi jeg hellere ser ham end Kjær, hvis det endelig er at vi skal have en forsvarsspiller.
Iøvrigt mener jeg ikke de er meget lignende eksempler, da Shawcross har været i klubben og kender til den. Han er fast mand på et Premier League-hold, og spåes en fremtid på det Engelske landshold. Simon Kjær spiller i Serie A, hvor han gør det godt, men Serie A er ikke Premier League - og dermed mener jeg at der er en væsentlig forskel på de to spillere.
Elrantiri
21-01-2010, 20:50
Der er en KÆMPE forskel. Shacross kender United og har bevist han kan spille i PL. Kjær har spillet i (er det Silkeborg) samt en no name klub i Italien.
Ja, Shawcross virker mere interessant, men Bud kommer jo med argumenter som kan bruges på både Kjær og Shawcross, nemlig at vi har rigeligt med folk i de positioner når skaderne er overstået.
Derfor giver det ikke mening at foreslå Shawcross. Havde Bud bare i første omgang sagt "Hellere Shawcross fordi han gør det godt i PL frem for Kjær som muligvis vil være en fiasko i PL", så havde Bud fint argumenteret for at vælge Shawcross :)
Bud Spencer
21-01-2010, 20:56
Bud bla, bla, bla.
Nu har Bud kommenteret på det, og skrevet at han ikke mente de nødvendigvis skulle have en ny forsvarsspiller, men blot at han hellere så Shawcross. Så burde den storm være blæst af.
Bla bla bla, og spåes en fremtid på det Engelske landshold. Bla bla bla
Han kan stadig nå det walisiske landshold, hvis han vil ;)
Nu bruges O´Shea jo mest på en af backerne, sååååå deeeeet.....:)
Korrekt.
Men uden O'shea har vi kun Brown og Rafael til højre back. Bruges Brown på højre back, har vi kun Evans, Rio og Vidic på midten. Det kan altså hurtigt blive tyndt besat.
Fabio kan også sagtens spiller højreback..
Vi har brug for en højreback, Rafael er alt for urutineret. Ved ikke om vi skal satse på Hagreaves når han vender tilbage, eller om vi skal ud og bruge penge på en klasse højreback? Vi har ikke så mange penge at bruge lige nu, men altså..
Hargreaves er helt fantastisk mener jeg!
Men nu må vi se om han stadig kan, efter skaden. - tror dog ikke der skulle være nogle problemer.
United DK
22-01-2010, 18:10
Vi har brug for en højreback, Rafael er alt for urutineret. Ved ikke om vi skal satse på Hagreaves når han vender tilbage, eller om vi skal ud og bruge penge på en klasse højreback? Vi har ikke så mange penge at bruge lige nu, men altså..
Vi har ikke just en masse penge, og hvis vi endelig skal bruge nogen, så må det være på de rigtige pladser, og der hører højre backen ikke ind under. Vi har rigeligt i Rafael, Neville, Brown og O'Shea. Ganske vist ikke toppen af poppen, men det var bedre vi fik nogen, der kunne gøre os farligere offensivt.
schousboe9
22-01-2010, 18:16
Venstrekanten er klart mere presserende, hvor Di Maria kunne være et bud. Men naturligvis ikke for de latterlige £38 mio. City skulle være klar med.
Vi har ikke just en masse penge, og hvis vi endelig skal bruge nogen, så må det være på de rigtige pladser, og der hører højre backen ikke ind under. Vi har rigeligt i Rafael, Neville, Brown og O'Shea. Ganske vist ikke toppen af poppen, men det var bedre vi fik nogen, der kunne gøre os farligere offensivt.
Hellere spille med 10 mand end at have neville på højrebacken, Rafael er vel fin nok, Brown er vel også fin nok, men så er O'Shea ude resten af sæsonen. Hvis Vidic og Rio så fortsætter deres skadeshelvede, så bliver højrebacken hurtigt et alvorligt problem, da Brown så må gå ind som midterforsvarer..
tjarligdrengen
22-01-2010, 18:41
Er jeg den eneste der er fuldstændig rolig med at lade Rafael tage den back? Synes allerede nu han er "god" der og er helt sikker på han nok skal blive super.. Så højrebacken er jeg ikke bange for. Som flere andre, vil jeg hellere bruge pengene andre steder.
Venstrekanten måske, nok ikke lige nu idet vi har Giggs og Obi-Wan der, men hvis det skal være så måske A. Di Maria eller Silva.
Central midt måske også, kunne være dejligt med en kreatør eller en farlig scoringsmæssig midt, det kunne være Gourguff eller Hamsik
Angriber/bomber kunne også være, men jeg er glad for Berbatov, ved godt han skal score mere, men synes vi spiller bedst når han er med. Og så tror jeg at Diouf kan bidrage med en "del" kasser... Synes også den plads er svær, for hvem skulle vi hente, som vi ved bomber? Villa? Huntelaar? Dzeko? tjah...
Jeg håber mest på en venstrekant eller central midt, selv om jeg gerne så Anderson og Fletcher spille altid :D Tror dog ikke på et eneste indkøb i disse triste tider.
Er jeg den eneste der er fuldstændig rolig med at lade Rafael tage den back? Synes allerede nu han er "god" der og er helt sikker på han nok skal blive super.. Så højrebacken er jeg ikke bange for. Som flere andre, vil jeg hellere bruge pengene andre steder.
Venstrekanten måske, nok ikke lige nu idet vi har Giggs og Obi-Wan der, men hvis det skal være så måske A. Di Maria eller Silva.
Central midt måske også, kunne være dejligt med en kreatør eller en farlig scoringsmæssig midt, det kunne være Gourguff eller Hamsik
Angriber/bomber kunne også være, men jeg er glad for Berbatov, ved godt han skal score mere, men synes vi spiller bedst når han er med. Og så tror jeg at Diouf kan bidrage med en "del" kasser... Synes også den plads er svær, for hvem skulle vi hente, som vi ved bomber? Villa? Huntelaar? Dzeko? tjah...
Jeg håber mest på en venstrekant eller central midt, selv om jeg gerne så Anderson og Fletcher spille altid :D Tror dog ikke på et eneste indkøb i disse triste tider.
Du har vel lagt mærke til vi er i en økonomisk krise i øjeblikket ikke? eller har du bare doneret flere milliarder til Glazer?
Måske har vi kun råd til én klasse spiller, eller måske ikke. Jeg ser bare højrebacken som det største problem lige nu - hvis ikke Rafael går hen og bliver sæsonens spiller. Måske lyder det lidt for overdrevet, men Rafael var alt for usikker mod f.eks. City, måske bidrager han godt offensivt, men vi har ellers ingen alternativer, hvis han ikke er god nok til Fergie.
Midtbanen er godt udstyret, angrebet skal tage sig lidt sammen - det kommer nok af sig selv. Måske skulle vi prøve Macheda lidt mere, når han vender tilbage? Men alt i alt, ser jeg ikke nogle alternativer til højrebacken, hvis Rafael underpræstere, og Brown samtidig skal tage sig af midterforsvaret..
United DK
22-01-2010, 19:08
Hvordan er midtbanen godt udstyret? Offensivt er vores midtbane reelt intet værd.
Mht. højre backen, så er jeg fint tryk ved alle. Jeg er mere utryk ved, at vi ikke ejer et gram kynisme.
Bud Spencer
22-01-2010, 19:12
Har svært ved at følge dig William.
Føler vi har en god back i Rafael, og jeg mener vi har folk til at tage over, de kampe Rafael ikke spiller.
Derudover må jeg give United DK ret i at problemet er at vi ikke ejer kynisme.
Hvordan er midtbanen godt udstyret? Offensivt er vores midtbane reelt intet værd.
Mht. højre backen, så er jeg fint tryk ved alle. Jeg er mere utryk ved, at vi ikke ejer et gram kynisme.
Når jeg mener midtbanen er godt udstyret, er det i forhold til hvor mange penge vi har til rådighed (ingen), og hvor mange skadede spillere der er (f.eks forsvaret sejler, på grund af skader). Lige nu har vi alle de foretrukne midtbanespillere fri fra det skadeshelvede vores forsvar er igennem, Scholes er klar, Carrick er klar, Valencia er klar, Obertan er klar, Anderson er klar, Nani er klar, Giggs er klar osv. er der mere vi kan bede om lige nu?
Jeg kan sagtens følge jer, hvis vi havde penge til spillerindkøb, men sagen er så bare lige den: det har vi ikke.. Så når krisen vender, så er det en hel anden sag, lige nu må vi fokusere på de spillere vi har til rådighed.
United-Allan33
22-01-2010, 21:17
Hellere spille med 10 mand end at have neville på højrebacken, Rafael er vel fin nok, Brown er vel også fin nok, men så er O'Shea ude resten af sæsonen. Hvis Vidic og Rio så fortsætter deres skadeshelvede, så bliver højrebacken hurtigt et alvorligt problem, da Brown så må gå ind som midterforsvarer..
Hellere have Neville på højrebacken end at købe endnu en spiller uden hjerte i klubben.. ..
Hellere have Neville på højrebacken end at købe endnu en spiller uden hjerte i klubben.. ..
Mener det er svært at finde en spiller med så meget hjerte i klubben som Neville, nu må det også snart være skifte på backen...
unitedforreal
22-01-2010, 21:26
Hvad er det for noget at sige ?.
Der er maks 4-5 spiller som elsker den klubber de spiller for( pr hold ).
Man kan sagtens spille for united of have sit hjerte et andet sted.
Og Neville skal bare stoppe, alt andet vil være dumt.
Jeg tror vores dejlig målmand elsker Ajax mere end han elsker United. Vil du ikke beholde ham ?. Eller hvis Madrid ikke ønskede Ronaldo men han vil gerne spille for dem. Vil du af med ham ?.
Man kan stadig kæmpe for noget 110% for noget selvom man ikke elsker det 110%.
Rooney elsker trods alt Everton mere end United, og han kæmper konstant...
tjarligdrengen
22-01-2010, 21:42
Du har vel lagt mærke til vi er i en økonomisk krise i øjeblikket ikke? eller har du bare doneret flere milliarder til Glazer?
Måske har vi kun råd til én klasse spiller, eller måske ikke. Jeg ser bare højrebacken som det største problem lige nu - hvis ikke Rafael går hen og bliver sæsonens spiller. Måske lyder det lidt for overdrevet, men Rafael var alt for usikker mod f.eks. City, måske bidrager han godt offensivt, men vi har ellers ingen alternativer, hvis han ikke er god nok til Fergie.
Midtbanen er godt udstyret, angrebet skal tage sig lidt sammen - det kommer nok af sig selv. Måske skulle vi prøve Macheda lidt mere, når han vender tilbage? Men alt i alt, ser jeg ikke nogle alternativer til højrebacken, hvis Rafael underpræstere, og Brown samtidig skal tage sig af midterforsvaret..
Jeg skriver sidst i mit indlæg, at jeg ikke regner med der bliver købt nogen som helst.. Så drop du bare næsvisheden. Der er stor forskel på hvad jeg kunne tænke mig og hvad jeg tror på sker!.
Skal angrebet tage sig sammen? Har de bevidst undladt at score?
Bud Spencer
22-01-2010, 21:55
Rooney elsker trods alt Everton mere end United, og han kæmper konstant...
Er det noget han har udtalt, i så fald er det steget min næse forbi.
Han har da tidligere sendt provokerende kys på United-logoet ned imod Evertons tilhængere, i en ude kamp. Og sådan noget virker da på mig til at hjertet ligger hos os, fremfor Everton. Kan godt være at det bare er mig?
United DK
22-01-2010, 22:11
Når jeg mener midtbanen er godt udstyret, er det i forhold til hvor mange penge vi har til rådighed (ingen), og hvor mange skadede spillere der er (f.eks forsvaret sejler, på grund af skader). Lige nu har vi alle de foretrukne midtbanespillere fri fra det skadeshelvede vores forsvar er igennem, Scholes er klar, Carrick er klar, Valencia er klar, Obertan er klar, Anderson er klar, Nani er klar, Giggs er klar osv. er der mere vi kan bede om lige nu?
Ja, at de havde verdensklasse. Der er mange navne, men ingen af dem er topklasse. Nuvel, Giggs har stadig sine gode øjeblikke, ligesom de andre også ind i mellem viser noget, men helt objektivt er det ikke godt nok, for en klub som United. Vi mangler altså en, der skiller sig ud fra mængden.
Jeg kan sagtens følge jer, hvis vi havde penge til spillerindkøb, men sagen er så bare lige den: det har vi ikke.. Så når krisen vender, så er det en hel anden sag, lige nu må vi fokusere på de spillere vi har til rådighed.
Ja, men hvorfor så begynde at snakke om en ny højre back i første omgang?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1245405/United-join-Spurs-18m-race-Moussa-Sissoko-Zoran-Tosic-heads-Cologne.html
Kender ham ikke så godt men jeg har hørt nogle rygter om at han er en okay god spiller
http://indkast.dk/index.php?nyhed=62135
Æv
chrisserUnited
23-01-2010, 14:13
Køln er interesseret i Tosic, synes i ikke bare han skal sælges så? han spiller alligevel ikke ved os, og han kommer nok heller ikke til det...
Moussa Sissoko er en rigtig dygtig spiller. Ser den franske liga tit, og han gør bestemt en god figur, MEN!
Han er ikke den spiller, vi har brug for pt. Han er en defensiv spiller, der på nogle punkter minder om Essien. (Ja, ham vi kunne have haft, hvis vi bare bød det, Lyon ville have)
Vi har brug for en offensiv type, for som United DK og andre nævner det, så er vores midtbane ikke fem potter pis værd i offensiven objektiv set. Scholes lider af langskudsfobi, Carrick har allergi for mål, Anderson bliver af uforklarelige grunde blind, når han nærmer sig inden for 20 meter af målet, Hargo er død, Fletcher skal ikke score målene, Giggs er ikke ung længere, og så er der angrebet, hvor Rooney mangler kynisme og Berba mangler højt bundniveau.
Så kan det være, at Diouf kan løse nogle problemer, for han har faktisk nogle af de ting, jeg har sukket efter. Han virker til at være fremragende i luftspillet, og med Valencias ofte gode indlæg, så kunne vi få et udbytte af det.
Men jeg har faktisk et skud på stammen, og han hedder Javier Pastore. Jeg har hørt meget om ham, og derfor har jeg hentet kampe med ham fra hans tid i Argentina, og har set ham lidt i Palermo. Han er IMO ufattelig spændende type. Han er høj (187 cm), har en formidabel teknik, han er en god dribler, og et godt blik for spillet. Hvis jeg skulle sammenligne ham med nogle, vil mit første bud være Kaka. Han har samme kropsholdning, samme løbemåde, dog synes jeg Pastore er mere driblevillig end Kaka, der bare overspurter samtlige spillere på banen.
Jeg siger ikke, at Pastore er den vi absolut skal have, men når vores pengepung for tiden er mindre end en spejderdreng på 6 år, så kunne vi ty os til en som Pastore, som jeg godt tror vi kan hente forholdsvist billigt sammenlignet med Gourcuff og Hamsik som er mine favoritindkøb til midtbanen.
Faktisk har Pastore tidligereu dtalt, at United var ude efter ham, og han var meget smigret over det, og han godt kan lide klubben. Jeg ved dog ikke, hvordan Palermo lige pludselig kom ind og hentede ham i sommers.
Hvis folk ikke ved, hvad de skal bruge 7 minutter af deres liv til, så se denne video med Pastore.
LXDTDnjGxIM&translated=1
Ps. Læg mærke til de mange tuneller han laver :D
Pps. Jeg ved godt, at Youtube-videoer kan gøre Dong til verdens bedste fodboldspillere, men videoen giver et indblik i, hvilken spiller han er :)
Refstrup
23-01-2010, 14:37
http://indkast.dk/index.php?nyhed=62135
Æv
Det er indkast som kommer med nyheden, så det passer nok ikke. Det er The Sun, som har skrevet nyheden, så der er sikkert ikke hold i det.
United DK
23-01-2010, 15:16
Moussa Sissoko er en rigtig dygtig spiller. Ser den franske liga tit, og han gør bestemt en god figur, MEN!
Han er ikke den spiller, vi har brug for pt. Han er en defensiv spiller, der på nogle punkter minder om Essien. (Ja, ham vi kunne have haft, hvis vi bare bød det, Lyon ville have)
Vi har brug for en offensiv type, for som United DK og andre nævner det, så er vores midtbane ikke fem potter pis værd i offensiven objektiv set. Scholes lider af langskudsfobi, Carrick har allergi for mål, Anderson bliver af uforklarelige grunde blind, når han nærmer sig inden for 20 meter af målet, Hargo er død, Fletcher skal ikke score målene, Giggs er ikke ung længere, og så er der angrebet, hvor Rooney mangler kynisme og Berba mangler højt bundniveau.
Så kan det være, at Diouf kan løse nogle problemer, for han har faktisk nogle af de ting, jeg har sukket efter. Han virker til at være fremragende i luftspillet, og med Valencias ofte gode indlæg, så kunne vi få et udbytte af det.
Men jeg har faktisk et skud på stammen, og han hedder Javier Pastore. Jeg har hørt meget om ham, og derfor har jeg hentet kampe med ham fra hans tid i Argentina, og har set ham lidt i Palermo. Han er IMO ufattelig spændende type. Han er høj (187 cm), har en formidabel teknik, han er en god dribler, og et godt blik for spillet. Hvis jeg skulle sammenligne ham med nogle, vil mit første bud være Kaka. Han har samme kropsholdning, samme løbemåde, dog synes jeg Pastore er mere driblevillig end Kaka, der bare overspurter samtlige spillere på banen.
Jeg siger ikke, at Pastore er den vi absolut skal have, men når vores pengepung for tiden er mindre end en spejderdreng på 6 år, så kunne vi ty os til en som Pastore, som jeg godt tror vi kan hente forholdsvist billigt sammenlignet med Gourcuff og Hamsik som er mine favoritindkøb til midtbanen.
Faktisk har Pastore tidligereu dtalt, at United var ude efter ham, og han var meget smigret over det, og han godt kan lide klubben. Jeg ved dog ikke, hvordan Palermo lige pludselig kom ind og hentede ham i sommers.
Hvis folk ikke ved, hvad de skal bruge 7 minutter af deres liv til, så se denne video med Pastore.
LXDTDnjGxIM&translated=1
Ps. Læg mærke til de mange tuneller han laver :D
Pps. Jeg ved godt, at Youtube-videoer kan gøre Dong til verdens bedste fodboldspillere, men videoen giver et indblik i, hvilken spiller han er :)
Jeg vil foretrække at næste træk på transferfronten bliver en, hvor man kan føle sig mere eller mindre sikker på, at vi får noget for pengene. Personligt har jeg aldrig hørt om ovennævnte spiller, det siger måske mere om mig end om ham, men jeg så nu gerne vi hentede en decideret profil. Vi har nok talenter, og vi har brug for en, der kan tage skeen i den anden hånd, når det kræves.
"as Zoran Tosic heads for Cologne"
For mig lyder Cologne som barbersprit.. Hvad dælen er det for en klub?
"as Zoran Tosic heads for Cologne"
For mig lyder Cologne som barbersprit.. Hvad dælen er det for en klub?
FC Køln :)
FC Køln :)
Det er sq også næsten det samme.
Mht. indkøb, skal vi helt klart have en offensiv midt. En general som Gerrard og Lampard. Jo mere jeg ser Nani, jo mere bliver jeg i tvivl om, hvorvidt vi skal købe en venstre fløj. Det vil være så romantisk hvis han slår igennem, det håber jeg virkelig han gør.
Det er sq også næsten det samme.
Mht. indkøb, skal vi helt klart have en offensiv midt. En general som Gerrard og Lampard. Jo mere jeg ser Nani, jo mere bliver jeg i tvivl om, hvorvidt vi skal købe en venstre fløj. Det vil være så romantisk hvis han slår igennem, det håber jeg virkelig han gør.
Nani spillede jo højrekant i dag mod Hull. Så det løser jo ikke venstrekanten, for normalt er det jo Valencia der spiller på højre. Nani har ikke gjort det godt som venstrekant..
Nani spillede jo højrekant i dag mod Hull. Så det løser jo ikke venstrekanten, for normalt er det jo Valencia der spiller på højre. Nani har ikke gjort det godt som venstrekant..
Det behøver jo ikke være fordi han spillede i højre at han spillede godt. Specielt Nani har brug for selvtillid. Så kan lige så vel være det som har været afgørende..
Vælger at se det som et tegn..
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2820918/Man-United-create-web-page-for-Sergio-Aguero.html
ChristianR
23-01-2010, 22:27
Vælger at se det som et tegn..
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2820918/Man-United-create-web-page-for-Sergio-Aguero.html
Såvidt jeg husker er det ikke første gang sådan en type fejl opstår. Jeg husker dog ikke, hvilken spiller, der fejlagtigt var blevet smidt på siden sidst.
Umiddelbart tænker jeg Fat Frank, men det lyder urealistisk. Når jeg tænker over det. Nogen der ved, hvem jeg tænker på?
Vælger at se det her som et tegn.
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/Skraldelus.jpg
God spiller til billige penge. Genialt kup af SAF efter min mening.
ChristianR
23-01-2010, 22:56
Og både Agüero og Søren Colding er født i byen 'Striker' - Nogen der ved, hvor den ligger?
Og både Agüero og Søren Colding er født i byen 'Striker' - Nogen der ved, hvor den ligger?
Du kan finde den på Google Maps.
ChristianR
23-01-2010, 23:08
Du kan finde den på Google Maps.
Så kan jeg se selveste Søren Coldings by i Street View? Favre nye verden.
United DK
23-01-2010, 23:32
http://img693.imageshack.us/img693/8779/unavngivetx.jpg
Så havde vi penge til rådighed alligevel.
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/696261/UNITED-EARMARK-CHIELLINI-AS-VIDIC-REPLACEMENT.html
Vidic skal sælges for mere end 200 milllioner
Han skal sku ikke sælges.
Btw. hva med Rothen på leje til venstre kanten sæsonen ud. En Beckham type, med gode indlæg.
Dvs. da han spillede for Monaco og var med da de røg i chl. finalen, da var han sku god.
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/rothen-fanget-i-rangers-mareridt
Han skal sku ikke sælges.
Btw. hva med Rothen på leje til venstre kanten sæsonen ud. En Beckham type, med gode indlæg.
Dvs. da han spillede for Monaco og var med da de røg i chl. finalen, da var han sku god.
undskyld jeg mener ikke han skal sælges men hvis han bliver solgt så skal det være for mere end 200 millioner
undskyld jeg mener ikke han skal sælges men hvis han bliver solgt så skal det være for mere end 200 millioner
gang med 2, så fair nok ......
tror den her er en and
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/torres-paa-vej-til-manchester-city
Christensen
24-01-2010, 15:46
Og det er 6 år siden han spillede i Monaco... og hvad skulle vi dog med en spiller der er floppet i Rangers?
Og det er 6 år siden han spillede i Monaco... og hvad skulle vi dog med en spiller der er floppet i Rangers?
Forlan floppede også i United.
Og Rothen var satme god dengang. Men ja, det er mange år siden.
Det også lige så lang tid siden, at Beckham smuttede, men ham kunne vi sku også godt bruge. Om du spørger mig.
Forlan floppede også i United.
Og Rothen var satme god dengang. Men ja, det er mange år siden.
Det også lige så lang tid siden, at Beckham smuttede, men ham kunne vi sku også godt bruge. Om du spørger mig.
6 år er langtid! og at give så mange penge for et 31 årig Rangers flop, ville nok være dumt, hvis du sætter denne handel i perspektiv til hvordan vores økonomi er lige pt.
Rothen er det sidste vi står og mangler lige nu! Han er talentfuld, men hans karriere går kun en vej og det er ned.
Tror heller ikke vi hente nogen spillere i dette transfer vindue. Så skal det være noget meget specielt og det finder man sjælendt i januar. Vi har fået Diouf til truppen og han virker til at være kommet med et frisk pust.
Tror vi må vente til sommer og se, hvad der sker der :)
Nu skrev jeg LEJE for resten af sæsonen, ikke KØBE.
I stedet for at begive os ud i tvivlsomme leje eller købe transfers, så skulle vi måske hellere bruge de spillere vi har. Rothen er i hvertfald ikke bedre end Nani. Og som Nani spillede i går må han have fået noget selvtillid, så jeg synes helt klart vi skal benytte ham og Valencia på fløjene de næste kampe. Så kan vi altid se til sommer hvad vi evt står og mangler.
Dahlmann
24-01-2010, 19:31
Nu skrev jeg LEJE for resten af sæsonen, ikke KØBE.
Hvad skulle han kunne supplere med?
Har vi i bund og grund ikke fløje nok?
Skal vi virkelig tage en mand ind på grundslag af at han har været god for mange år siden og så håbe på at han kan blomstre op i en alder af 31 og skubbe nogle af de yngre spillere ud af førsteholdet? Vi har jo i forvejen fløje nok, hvorfor så købe/leje en gammel spiller som ikke har vist noget de seneste år? vil han virkelig være en ordentlig forstærkning til vores trup, eller blot et yderligere supplement til en trup der i forvejen er bred nok..
schousboe9
25-01-2010, 15:10
Hvis der er lidt hold i, at Buffon vil væk (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/01/25/1760252/juventus-goalkeeper-gianluigi-buffon-wants-to-leave-with), så ser jeg ingen andre muligheder. Og heller ingen undskyldninger, for den sags skyld.
Hvis der er lidt hold i, at Buffon vil væk (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/01/25/1760252/juventus-goalkeeper-gianluigi-buffon-wants-to-leave-with), så ser jeg ingen andre muligheder. Og heller ingen undskyldninger, for den sags skyld.
Nej hvis han ligefrem er opnåelig, så kunne vi jo ikke få bedre erstatning for VDS :)
Men mon det sker. Han koster jo penge....
ja tak! i mine øjne verdens bedste keeper! Og da målmanden er blandt de vigtigste spillere på et hold, må vi bruge de penge, som skal bruges, og investere i Buffon :) Klasse klasse keeper!
Ja tak til Buffon, men sandsynligheden for vi ser ham i klubben er uendelig lille.
United DK
25-01-2010, 16:11
Vi skal bare lige have VDS til at stoppe først. Jeg tror ikke VDS og Buffon i klubben på samme tid er vildt godt, andet end at vi så har verdens bedste reservemålmand.
schousboe9
25-01-2010, 16:36
Har godt nok også VDS mistænkt for at stoppe legen til sommer, hans kones helbred taget i betragtning.
Ingen tvivl om, at Buffon er en klasse-keeper. Han måtte da meget gerne komme til United til sommer. Det ville være rigtig fint. Han har alle de kvaliteter en god keeper skal have, plus erfaring osv.. Meen, det bliver jo nok ikke bare lige til at få ham. Dels skal han først og fremmest ville væk fra Juventus, hvilket jeg tvivler på, dels skal vi vinde kampen foran andre klubber fra Europa..
Slef er Buffon en klassekeeper, men jeg ville hellere se Akinfeev som VDS's afløser! Han har alderen med sig, og har stået utrolig godt gennem sæsonen, og på det russiske landshold!
Edit
Så gammel er Buffon så ikke alligevel, 31 er ikke så galt? Hvis han kan holde niveauet lige så lang tid som VDS, så ville det være kanonos! Men har ingen idé om hvad han ville kunne koste..
Don Kafai
25-01-2010, 20:40
Vi skal bare lige have VDS til at stoppe først. Jeg tror ikke VDS og Buffon i klubben på samme tid er vildt godt, andet end at vi så har verdens bedste reservemålmand.
Ja, men tror ikke Buffon vil sidde på bænken i United.
Slef er Buffon en klassekeeper, men jeg ville hellere se Akinfeev som VDS's afløser! Han har alderen med sig, og har stået utrolig godt gennem sæsonen, og på det russiske landshold!
Edit
Så gammel er Buffon så ikke alligevel, 31 er ikke så galt? Hvis han kan holde niveauet lige så lang tid som VDS, så ville det være kanonos! Men har ingen idé om hvad han ville kunne koste..
Sleeeeeeeef, men ja! måske godt med en ung klasse keepet som Akinfeev, der kan holde hans niveau i meget meget lang tid, hvis man kigger på målmandspostens ellers så høje gennemsnitsalder!
Buffon ville også være en god mand på holdet, men jeg ser ham nu som et meget meget dyrt køb!
Men der er vel ikke en storklub i Europe der mangler en erstatning på målmandsposten som United lige pt?!
Som du selv får rettet så er 31-32 ingen alder for en keeper, hvis han vel og mærke ikke har en vild skadeshistorik, hvilket jeg ikke erindre Buffon skulle have.
Vi har set i årene mellem schmeichel og vds at det altså er et must at have en klassekeeper for at vinde de helt tætte kampe og turneringer, samt at give forsvaret den rigtige ro og tiltro til dig.
Akinfeev er en dygtig ung keeper. Men hvis Buffon bliver tilgængelig på markedet, kunne vi nærmest ikke få en bedre mand, hvis VDS vælger at at stoppe.
schousboe9
26-01-2010, 12:08
10.51 Sky Sports News understands that Fulham have accepted a bid from Manchester United for centre-back Chris Smalling. Offensivt.
... eller, defensivt.
Martinsen
26-01-2010, 12:27
10.51 Sky Sports News understands that Fulham have accepted a bid from Manchester United for centre-back Chris Smalling. Offensivt.
... eller, defensivt.
Spændende! Arsenal skulle have jagtet ham et stykke tid, men dejligt hvis vi for en gangs skyld kan slå Arsenal i kampen om et talent.
7 mio pund er ikke en helt lille sjat penge, hvis der er hold i det. Så må være en gut man har visse forventninger til.
Men han har også fået debut for Fulham i år og spillet på Englands U21. Han er ifølge wikipedia 194 cm høj, så man kunne jo håbe på han også kunne blive et våben ved vores egne dødbolde.
Det bliver forhåbentlig ikke en ny Ramsey, Bale eller Walcott sag, hvor vi glipper et stort britisk talent. Det er altså dem vi skal have fat i. Jeg er kæmpe tilhænger af en britisk grundstamme på holdet, hvorfor jeg mener det er super vigtigt, at vi snupper de største britiske talenter. Jeg er stadig træt af især Ramsey mislykkes.
Anyways jeg kender ikke Smalling, men hvis både Fergie og Wenger følger ham tæt, så kan han noget.
schousboe9
26-01-2010, 12:40
Hans styrker skulle være hans hurtighed, fysik og evnen til at spille i venstre side af midterforsvaret (går ud fra han er venstrebenet?).
Han spillede non-league-fodbold for Maidstone United indtil marts '08, hvor Hudgson hentede ham. Noget af en romantisk udvikling.
Det bliver forhåbentlig ikke en ny Ramsey, Bale eller Walcott sag, hvor vi glipper et stort britisk talent. Det er altså dem vi skal have fat i. Jeg er kæmpe tilhænger af en britisk grundstamme på holdet, hvorfor jeg mener det er super vigtigt, at vi snupper de største britiske talenter. Jeg er stadig træt af især Ramsey mislykkes.
Anyways jeg kender ikke Smalling, men hvis både Fergie og Wenger følger ham tæt, så kan han noget.
Ja og specielt når de regler i CL bliver noget vi skal skele til, så er det jo ikke dårligt hvis vi nupper de store britiske talenter, for dem er der ikke så mange af som dem der kommer fra syden.
Glory Man United
26-01-2010, 13:33
Ved ikke lige hvordan jeg har det med det...Det kunne ligne et farvel til Rio og/eller Vidic
Ved ikke lige hvordan jeg har det med det...Det kunne ligne et farvel til Rio og/eller Vidic
Hvis det er vidic så kan du vel ikke mene at han har ramt sit niveau overhovedet i år. Kan han self. komme til igen. Men synes ikke han har den samme aggresivitet og gnist i spillet som gjorde ham helt fantastisk de sidste 3 sæsoner. Han har måske ikke sulten mere.
Og så mener jeg også det ikke giver nogen mening for nogle af parterne at have en spiller rendende i klubben, som ikke gider være her.
Glory Man United
26-01-2010, 13:45
Hvis det er vidic så kan du vel ikke mene at han har ramt sit niveau overhovedet i år.
Og så mener jeg også det ikke giver nogen mening for nogle af parterne at have en spiller rendende i klubben, som ikke gider være her.
Han har i denne sæson været ramt af skader konstant. Da han de foregående sæsoner har været ligaens bedste midterforsvarer, er det da dumt at sælge ham.
Ikke gider være her? Det kommer jo an på, hvilke rygter man vil læse. Hvis man tager den negative del, så har du ret. Men ligeså mange steder, står det modsatte!
Ikke gider være her? Det kommer jo an på, hvilke rygter man vil læse. Hvis man tager den negative del, så har du ret. Men ligeså mange steder, står det modsatte!
Måske.
Men det kender Vidic og Fergie nok mere til. Hvis det viser sig Vidic gerne vil spille et andet sted, så er det ikke godt for nogen at han bliver.
JumpingCarrot
26-01-2010, 14:39
Er det næsten ikke at overreagere på et eventuelt indkøb af et talent? Altså, vi er jo blevet lemlæstet i forsvaret i år, og mange havde forudset et indkøb af en ung forsvarsspiller enten i dette eller næste vindue. Der skal mere end et køb af et talent til at overbevise mig om, at Rio og/eller Vidic synes på vej ud.
Jeg kender selv ikke meget til Smalling. Men interessant med en englænder. Er der folk, der har set kampe med ham og ikke kun har facts fra Wiki at bedømme på?
Spændende. Har aldrig set ham spille, men når Arsenal er interesseret og vi i vores økonomiske problemer vælger at sende 7-8 mio £ afsted, så er han nok bare lidt talentfuld. Det kunne på sigt godt blive et farvel til Vidic. Måske til sommer, men mere sandsynligt næste sommer, hvor Rio til den tid vil være omkring 33 år og dermed også køre på sidste omgang.
Spændende. Har aldrig set ham spille, men når Arsenal er interesseret og vi i vores økonomiske problemer vælger at sende 7-8 mio £ afsted, så er han nok bare lidt talentfuld. Det kunne på sigt godt blive et farvel til Vidic. Måske til sommer, men mere sandsynligt næste sommer, hvor Rio til den tid vil være omkring 33 år og dermed også køre på sidste omgang.
Så ham mod Chelsea, og han var helt til grin!! Han valgte så også at sparke kassen i eget net, da han skulle sparke den væk. Han var enormt klodset hele kampen, og virkede rigtig usikker.
Men det er selvfølgelig kun en kamp, som jeg har set med ham.
Ville helt klart foretrække Shawcross, da han kender klubben og allerede er fast mand i PL og på tale til landsholdet :)
Men ja, han må da have vist noget, siden at både os og Arsenal er efter ham :)
Jeg kan godt huske den kamp mod Chelsea, men han kunne nu ikke gøre så meget mod selvmålet. Det var ret så uheldigt, og han er stadig kun 20 år, så det er vel meget naturligt, at han er usikker mod et tophold og derby, når han ikke er så erfaren.
schousboe9
26-01-2010, 14:49
Det kunne ligeså godt betyde et endeligt farvel til Neville. Så må Brown tage sig af højrebacken sammen med Rafael, hvilket ville passe mig helt fint. Evans og Smalling som back-up til midterforsvaret, og Fabio som gardering for Evra. Det er vel meget fornuftigt?
O'Shea er blevet forfremmet til... Ja, han kan vel ikke komme meget højere op!:D
Glory Man United
26-01-2010, 14:50
Det kunne ligeså godt betyde et endeligt farvel til Neville. Så må Brown tage sig af højrebacken sammen med Rafael, hvilket ville passe mig helt fint. Evans og Smalling som back-up til midterforsvaret, og Fabio som gardering for Evra. Det er vel meget fornuftigt?
O'Shea er blevet forfremmet til... Ja, han kan vel ikke komme meget højere op!:D
Hvis Smalling er et så stort talent, tvivler jeg på, at han vil være 4. valg
schousboe9
26-01-2010, 14:58
Skulle han nu ikke lige slå sit navn helt fast hos Fulham inden vi kalder ham den næste John Terry? Han er trods alt stadig bag Hughes og Hangeland, som han erstattede mod Chelsea pga. skade. Arsenal var interesseret, og ligesom med Diouf har SAF måske vurderet, det var nødvendigt at rykke nu, inden interessen blev for stor.
Som ungt talent ville jeg da ikke være ét sekund i tvivl om, hvilken træningsbane, jeg ville udvikle mig på. Rent objektivt. Men lad os nu se, intet er vel endnu bekræftet.
Skulle han nu ikke lige slå sit navn helt fast hos Fulham inden vi kalder ham den næste John Terry? Han er trods alt stadig bag Hughes og Hangeland, som han erstattede mod Chelsea pga. skade. Arsenal var interesseret, og ligesom med Diouf har SAF måske vurderet, det var nødvendigt at rykke nu, inden interessen blev for stor.
Som ungt talent ville jeg da ikke være ét sekund i tvivl om, hvilken træningsbane, jeg ville udvikle mig på. Rent objektivt. Men lad os nu se, intet er vel endnu bekræftet.
Der er jo heller ingen der siger at han eksempelvis ikke lejes ud til næste sæson ligesom evans havde enormt godt af hans tid i sunderland. Smalling kommer ikke til united får at spille fast endnu. Men når man betaler så mange penge for en ung spiller, så er det fordi man har planer med ham.
Smalling har nu ikke imponeret de par gange jeg har set ham, men det er så heller ikke meget jeg har set til ham, he he. Så nu også hellere en mere etableret spiller hvis det er en afløser for Vidic så hvis Smalling kommer til klubben tager jeg det ikke som et tegn på at Vidic er på vej ud...
United DK
26-01-2010, 15:24
Jeg tror ikke Smalling hentes som Vidic' erstatning, for der går jeg udfra, at Evans skal tage over. Jeg tror mere han hentes ind, for at erstatte Rio, når han takker af om nogle år.
Mht. Smalling som spiller, så er det begrænset hvad jeg har set, og jeg husker ham mest for at lave Chelseas sejrsmål mod Fulham før jul. Jeg synes dog som udgangspunkt det er godt, hvis Smalling er tiltænkt pladsen i midterforsvaret, når Rio siger stop, så vi, hvis alt flasker sig, har et rent britisk midterforsvar i fremtiden med Smalling og Evans.
schousboe9
26-01-2010, 15:35
Der er jo heller ingen der siger at han eksempelvis ikke lejes ud til næste sæson ligesom evans havde enormt godt af hans tid i sunderland. Smalling kommer ikke til united får at spille fast endnu. Men når man betaler så mange penge for en ung spiller, så er det fordi man har planer med ham.
Præcis, et lejemål - måske resten af denne sæson (+ næste?) hos Fulham - er bestemt en løsning. En ideel én af slagsen, vil jeg mene.
Og Wenger har nu, lidt kryptisk, udtalt, at Arsenal ikke opgiver jagten på ham, selv om United har fået accepteret et bud på Smalling..
Parkohargo
26-01-2010, 16:36
hmm 8mio pund er trodsalt også en slat penge. Har set ham spille en enkelt gang og det var imod Chelsea hvor han scorede det uheldige selvmål. Ellers kender jeg intet til ham.
Parkohargo
26-01-2010, 16:53
Fra Uniteds hjemmeside. Den skulle være sikker nok nu. Vi får ham åbenbart fra næste sæson af.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6645696
Smalling har nu ikke imponeret de par gange jeg har set ham, men det er så heller ikke meget jeg har set til ham, he he. Så nu også hellere en mere etableret spiller hvis det er en afløser for Vidic så hvis Smalling kommer til klubben tager jeg det ikke som et tegn på at Vidic er på vej ud...
Det er jo rapporteret flere steder at Giorgio Chiellini skal erstatte Nemanja Vidic. Dertil håber jeg dog at vi køber Chiellini FØRST og sælger Vidic BAGEFTER hvis dette skal ske. For der er aldrig en garanti for man kan købe en spiller.
Hm, selvom jeg kun så ham i Chelsea kampen, hvor han efter min mening fejlede stort, så er jeg ganske tilfreds med en forstærkning til forsvaret, hvor jeg synes, at vi mangler lidt centralt, da man ikke helt kan regne med Rios helbred og Brown er for ukoncentreret til at spille derinde.
Og han må kunne et eller andet, siden Sir Alex vælger at smide 8 mio. pund for en 20 årig spiller :D
Håber at du er den nye Rio, Chris Smalling (; Velkommen til! Bliv fast mand i Fulham det næste halve år, og tag os med storm næste sæson :)
Flax_Generous
26-01-2010, 17:40
Så ham mod Chelsea, og han var helt til grin!! Han valgte så også at sparke kassen i eget net, da han skulle sparke den væk. Han var enormt klodset hele kampen, og virkede rigtig usikker.
Jeg synes, at det var en imponerende præstation. Det var hans første ligakamp fra start - og så endda mod Chelsea på Stamford Bridge. Han var meget uheldig med selvmålet, men ellers lavede han da ingen fejl og lignede på ingen måde en spiller, der aldrig havde optrådt på det niveau før. Lidt ligesom Evans i hans første store kampe (og Smalling havde endda meget mindre rutine).
Jeg har ikke set andre kampe med Smalling, så jeg kan ikke udtale mig generelt om hans talent. Det er en høj sum for en spiller med hans rutine og historie. Men det trækker nok også rigtig meget op, at han er brite.
Velkommen til Smalling. Jeg glæder mig til at følge ham i Fulham og hos os fremover. Jeg håber ikke, at dette bliver afskeden for Vidic. For vores forsvar er ikke konkurrencedygtigt med Evans, Smalling og en gammel og injury prone Rio.. På sigt, men ikke endnu.
Det er en høj sum for en spiller med hans rutine og historie. Men det trækker nok også rigtig meget op, at han er brite.
Jep en okay stor sum. Men vores talentspejdere plejer at kunne spotte talent virkelig langt fra, så fint nok at bruge 8 mio nu istedet for 25 på en ny Rio om 3 år.
Iøvrigt kan samme metode bruges til at købe 3 talentfulde spillere til samme pris, hvor måske 1 ud af 3 bliver stor. Det er vel det vi tit og ofte gør.
Det kunne måske ligne et farvel til Rio eller især Vidic, men hvis der bliver set bort fra det, er Chris Smalling en spændende spiller
Han slog først igen i en sen alder, da han ikke kunne etablerer sig på nogle store hold, men så blev han hentet til Fulham i 2008 fra en 7. divisions klub, og har også nu spillet et par u 21 landskampe!
-Der må være forventninger til ham, eller er 7 mil. pund mange penge!
Bud Spencer
26-01-2010, 18:01
Nu vil jeg ikke lyde negativ over købet, da mit kendskab til knægten er særdeles begrænset. Jeg ved at Arsenal jagtede ham, meget mere ved jeg faktisk ikke. Jeg havde ellers håbet meget på at vi hentede Ryan Shawcross til vores forsvar.
7 mil. pund er mange penge, så jeg glæder mig til at se hvad der gør, at prisen er så høj. Han må blive en spændene spiller for fremtiden.
Martinsen
26-01-2010, 18:05
Velkommen til Smalling! Har set ham i et par kampe og der har han virket som en ganske talentfuld forsvarsspiller, så er det bare at håbe han kan udvikle sig under Fergies vinger. Håber Fulham vil benytte ham meget i foråret på trods af at han skifter til os til sommer.
United DK
26-01-2010, 18:06
Hvorfor er det at nogen konkludere, at dette køb betyder farvel til Vidic? Det er jo ikke fordi Smalling er en stor stjerne, der er hentet for £15 mio., og han vil næppe skulle spille andre roller en reserve i næste sæson, hvis han da ikke udlejes.
Kender ham ikke specielt, men SAF tager ju sjældent fejl.
Og dejligt med en britte fremfor f.eks. en dansk ,o)
Man bliver næsten nød til at se lidt Fulham nu, så man kan følge Smalling. Han virker ret talentfuld. De få gange jeg har set ham, virker han ret stabil, men man kan godt se, han er ung. Chelsea debuten var god nok, men desværre for ham et ærgeligt selvmål. Det er rart med en back up og en måske fremtidig stjerne.
Et varmt velkommen skal det hvert fald lyde herfra :)
Hl-Glory
26-01-2010, 18:29
Velkommen Til Smalling.
Han bliver spændende at følge, må lige se lidt mere til Fulham nu.
Men en spiller der købt til fremtiden og jeg må indrømme jeg ikke kender meget til ham. :)
Daniel Ganji
26-01-2010, 18:49
Så kan man vist godt, vinke farvel til Simon Kjær :)
Det gør skam heller ikke noget.
Må indrømme jeg ikke har set meget til Smalling udover hans selvmål mod Chelsea.
Eller?
Arsenal are now believed to be back in the race for Fulham defender Chris Smalling after having a bid accepted by the Cottagers.
Manchester United have been in talks with the England Under 21 international since this morning and they’ve announced on their website that they had signed the player and that all but a medical is needed for the deal to be done. However, Fulham say nothing has been signed. Smalling is due at their Carrington training complex tomorrow where he will have those tests but Arsenal have now stepped in and reportedly matched the fee of around £8 million.
Smalling now looks to have the final decision on any move.
Fin tilgang med en ung lovende engelsk komet(begrænset kendskab naturligvis, men hvem kendte lige Vidic?) :devill:
Vil naturligvis ikke se Vidic forlade klubben, da han er en af mine favoritspillere. Men alle spillere har en pris, og kan Gill lokke £m 25-30 ud af Barca eller Real for en 28-årig, så er det "a very schrewd buy indeed":devilll:
£8 mio. er en god pris for Smalling, og håber også vi kan lokke gutten her til United -angiveligt for £m 12-14:
Han ser boldsikker ud a la Rio, konsekvent og en ægte hardhitter (1:35=AV):Smackden:
http://www.youtube.com/watch?v=lCguIj8ixxA
Utroligt hvad SAF har hevet af talenter for få penge (Obertan, Smalling og Diouf)...
Jeg har stort set ikke set nogen kampe med Chiellini, men er du gal nogle Materazzi situationer han havner i i den video. Ved ikke om det er positivt/negativt.
Så længe han har overblik og styr på forsvaret, kommer mål osv i anden række, men det tegner ikke rigtigt på et køb, hvis vi lige har købt Smalling.
Gronkjor
26-01-2010, 20:18
Kender intet til Smalling, men at han på rekordtid er smuttet fra 7 division til Fulham, og u21 landshold siger lidt. :) Når både Sir Alex og Wenger går efter ham, må der være tale om et stort talent.
Tror på ingen måde han skal ses som en erstatning for nogen, på nuværende tidspunkt. I løbet af et par år kan han formentlig erstatte Vidic og/eller Rio, og danne centerforsvar med Evans. Nogen der ved om han er god til at fører bolden fremad banen? og starte nogen ordentlige angreb. :devill:
Welcome Lad:trophy:
Ville gerne have noget respons på mit indlæg lidt længere oppe. :)
Don Kafai
26-01-2010, 20:22
Ville gerne have noget respons på mit indlæg lidt længere oppe. :)
Jeg tror ikke på transferen (endnu).
Det her lugter langt væk af en Mikel- eller Ramsey-sag. Vi har ud af det blå "signed" en spiller, hvor vi er de eneste der mener det er sket.
Wenger siger Arsenal stadig er inde i kampen, Fulham siger kun, at buddet fra United er accepteret. Intet er underskrevet endnu, og vigtigst af alt, Smalling har intet sagt endnu.
I morgen kommer det nok frem, og det vil ikke overraske mig, hvis Arsenal endte med at få ham.
Jeg tror ikke på transferen (endnu).
Det her lugter langt væk af en Mikel- eller Ramsey-sag. Vi har ud af det blå "signed" en spiller, hvor vi er de eneste der mener det er sket.
Wenger siger Arsenal stadig er inde i kampen, Fulham siger kun, at buddet fra United er accepteret. Intet er underskrevet endnu, og vigtigst af alt, Smalling har intet sagt endnu.
I morgen kommer det nok frem, og det vil ikke overraske mig, hvis Arsenal endte med at få ham.
Præcis. Det hele er gået meget hurtigt, og det er ikke mindst bittert og pinligt af United, hvis det ender med, at vi ikke får signet ham i sidste ende. Gider heller ikke tabe ansigt til Arsenal igen efter Ramsey forrige sommer. Derfor tror jeg ikke, at vi skal føle os for sikre endnu, faktisk er tror jeg, at han vælger Arsenal. Han bor i London og et skifte til Arsenal vil ikke være de store omvæltninger for ham og derudover udsigten til spilletid der end her.
Hmm.. Ifølge TV 2 Sporten så har Wenger indrømmet, at de har tabt kampen om Smallings underskrift?
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-28082422.html
schousboe9
26-01-2010, 20:31
Og Craig Cathcart.
Don Kafai
26-01-2010, 20:31
Præcis. Det hele er gået meget hurtigt, og det er ikke mindst bittert og pinligt af United, hvis det ender med, at vi ikke får signet ham i sidste ende. Gider heller ikke tabe ansigt til Arsenal igen efter Ramsey forrige sommer. Derfor tror jeg ikke, at vi skal føle os for sikre endnu, faktisk er tror jeg, at han vælger Arsenal. Han bor i London og et skifte til Arsenal vil ikke være de store omvæltninger for ham og derudover udsigten til spilletid der end her.
Men altså, vi må vel også sige, at når den officielle side skriver, at vi har "agreed terms" med ham, så burde den ikke være længere. Ramsey-sagen er måske lidt mere sammenlignelig, da Mikel-sagen var fuldstændig absurd, og her (Ramsey), der skrev hjemmesiden, at vi havde "agreed a fee" med Cardiff.
Det burde være done deal, men nu må vi se.
Dog vil jeg ikke begræde det hvis vi ikke får ham. Jeg kendte ham ikke inden jeg kom hjem i dag.
Don Kafai
26-01-2010, 20:32
Hmm.. Ifølge TV 2 Sporten så har Wenger indrømmet, at de har tabt kampen om Smallings underskrift?
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-28082422.html
Citatet er taget ud af en kontekst.
Læser du den engelske artikel siger han: "Det eneste United har gjort er at tilbyde flere penge end os. Intet er underskrevet endnu."
Edit:
Wenger said: “It just looks like Manchester United offered more money than us. As long as the player has not signed anywhere it is not the end of it. Let’s see what happens there.
GloryManUtd2730
26-01-2010, 21:07
På fullham hjemmeside står det at hvis han består lægetjekket imorgen, er han solgt.
Så velkommen til:lolol:
Han lyder da spændende ham Smalling, men hvis han nu ender hos os, kommer han så over Evans i hierakiet? Det kunne man måske godt forestille sig hvis han viser sig at være så god, som både Man U og Arsenal mener..
Ellers må han blive lejet ud i første omgang, medmindre vi går igennem samme skadeshelvede efter sommer, som vi har været i her over vinteren.
Carl-keane
26-01-2010, 22:03
Han lyder da spændende ham Smalling, men hvis han nu ender hos os, kommer han så over Evans i hierakiet? Det kunne man måske godt forestille sig hvis han viser sig at være så god, som både Man U og Arsenal mener..
Ellers må han blive lejet ud i første omgang, medmindre vi går igennem samme skadeshelvede efter sommer, som vi har været i her over vinteren.
tror ikke han kommer over Evans i hierakiet. Han kommer nok lige efter så den hedder
1 - Vidic og Rio
2 - Evans og Brown
3- Smalling
Hvis man da kan sætte det sådan op overhovedet...
@Carl-keane:
Han kommer nok ikke over Evans uden at vise sine kvaliteter på banen, så han skal lige have lidt spilletid først. Hvis han nu altså overhovedet kommer til klubben..
Det kan være et farvel til Vidic til sommer?
Smaakage
26-01-2010, 22:26
Vær sød at læse dette :)
http://www.facebook.com/?ref=home#/notes/manchester-united-supporters-club-scandinavian-branch/vi-ser-at-mange-omtaler-manchester-united-som-****-til-alle-les-dette/281650551184
Det kan være et farvel til Vidic til sommer?
Det tror jeg næppe. Vidic har udtalt mange gange han vil blive i Man Utd. Og tror heller ikke man vil købe Smalling, også sælge Vidic. Det vil sku være et skridt nedad for os.
Er temmelig sikker på at Nemanja vælger Spanien til sommer, og det er jeg indforstået med, er synd at vinke farvel til en af verdens bedste forsvarer, men han har gjort og givet alt i sin tid i United. Og fair nok at få kørt Evans / Smalling ind på den plads !!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.