PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

Kofoed
23-12-2007, 21:32
jeg er ikke så bange for hvis han skulle gå hen og blive et flop for han har ikke været ret dyr selvom jeg ikke ved prisen kunne jeg ikke forestille mig det. han kan vel kun overraske, og så er jeg træt af og se de andre stor klubber rundt i verden opdage ukendte talenter/spillere der bliver virkelige gode ferguson har jo selv vuderet ham til prøvetræning sååh tror fuldt og fast på fergusons signing

jeg går da kraftigt ud fra at han er gratis..

matt
23-12-2007, 21:51
Man kan vel kun forvente, at SAF har set noget godt, ellers ligner det ikke ham at hente en spiller 100% ukendt.. Men modsat har vi ikke haft meget held med spillere fra den sydlige halvkugle (veron, Djemba, Kelberson,) Dog ingen af disse som er afrikanere :P

Martinsen
23-12-2007, 22:22
Man kan vel kun forvente, at SAF har set noget godt, ellers ligner det ikke ham at hente en spiller 100% ukendt.. Men modsat har vi ikke haft meget held med spillere fra den sydlige halvkugle (veron, Djemba, Kelberson,) Dog ingen af disse som er afrikanere :P

Djemba er nu afrikaner, han er fra Cameroun.. Men det ændrer ikke på at han var et kæmpe flop.. Men det bliver spændende at følge vores nye spiller Goncalves. Jeg håber virkelig at han får hans arbejdstilladelse i Januar så vi kan få ham at se i denne sæson... Han kan jo kun overraske eftersom ingen af os kender noget som helst til ham

Krede
28-12-2007, 21:42
Jeg sad lige og kedede mig, så jeg tænkte selvfølgelig på United. Jeg har set lidt nærmere på holdet og hvilke positioner vi skal være opmærksomme på, mht. alder/skader/kontrakt udløb/svingende kvalitet/osv. Jeg er kommet frem til følgende - håber I vil komme med jeres syn.

Målmandsposten; I første omgang skal der ikke handles der. Foster er jo et stort talent, der allerede har været på det engelske landshold. Derudover taler Fergie jo stadig om ham som en potentiel førstemålmand i næste sæson. Derfor skal vi nok vente og se tiden an.

Højre Back; Cap. Nev er desværre meget skadet og hans alder er fremskreden. Vi mangler en naturlig arvtager, plus det lyder til Brown smutter. Simpson føler jeg ikke rigtig har det der skal til.
Richards ville jeg helt klart foretrække. Klasse spiller. Og han er kun 19!!!!. Hvis dette ikke er muligt, så skal det være Lahm, som også kan dække venstre back, hvor vi er lidt dårligt kørende på back-up. Ellers Alves eller Hutton. Men håber på Richards.

Midtbanen; Dos Santos, jeg har læst mig til, at Zahavi har tilbudt ham til flere engelske klubber, da han har en lav buy-out klausul, derfor er han meget interessant. Giggs nærmer sig sin karrieres afslutning, hvorfor Nani er hentet ind, han har dog ikke vist meget so fare efter min mening. Så hvorfor ikke hente Dos Santos, så kan vores to young guns kæmpe om at være nr. 1 efter Giggs.

Angrebet; Benzema. Han er MANDEN. Glem alt om Anelka, Berbatov, Huntelaar og hvad de nu hedder - INGEN af dem kan slå denne gut. Han er atletisk, hurtig, kropsstærk, hovedspillet fejler intet samt utrolig gift foran mål. Behøver jeg nævne, at han kun netop er fyldt 20? Med denne gut på holdet vil det være så smukt.

Men er de tre ønsker ikke dyre? Tjo, kvalitet koster jo. Men hvis Lyon får Saha, Silvestre oveni, så kommer Benzema ned i pris samtidigt med, at vi får skåret ned på truppen. Dos Santos skulle angiveligt være billig. Dog ser højre backen ud til at kunne blive en bekostelig affære.

United DK
28-12-2007, 22:01
Richards er usandsynlig, alene fordi han spiller for City. Så vil nogen så sige, at Figo også skiftede fra Barcelona til Real Madrid, men jeg tvivler stærkt på, at City vil slippe ham til os, og jeg er heller ikke sikker på, at han vil til os.

Ham Dos Santos, hvem fanø er det? Ham har jeg aldrig hørt om.

Benzema er jo guds gave til fodbold i øjeblikket, men jeg vil først se, om han kan holde niveauet over en lang periode, eller om han bare er en ny Mogens Laursen.

KennyN
28-12-2007, 22:06
Enig, Richards er en kanon spiller med en stor fremtid, men han kommer nok aldrig til United. På grund af City - United forholdet osv. Så derfor er en Alan Hutton fra Rangers nok mere sandsynlig som ny højreback. Eller Lahm, som kan spille både højre og venstremidt.
Benzema ville bestemt pynte på angrebet, mens jeg ikke er sikker på dos Santos. Vi har Nani og Ronaldo på kanterne.

United DK
28-12-2007, 22:08
Dos Santos? Er det ham fra Barcelona?

Tim_rn
28-12-2007, 22:08
Jeg sad lige og kedede mig, så jeg tænkte selvfølgelig på United. Jeg har set lidt nærmere på holdet og hvilke positioner vi skal være opmærksomme på, mht. alder/skader/kontrakt udløb/svingende kvalitet/osv. Jeg er kommet frem til følgende - håber I vil komme med jeres syn.

Målmandsposten; I første omgang skal der ikke handles der. Foster er jo et stort talent, der allerede har været på det engelske landshold. Derudover taler Fergie jo stadig om ham som en potentiel førstemålmand i næste sæson. Derfor skal vi nok vente og se tiden an.

Højre Back; Cap. Nev er desværre meget skadet og hans alder er fremskreden. Vi mangler en naturlig arvtager, plus det lyder til Brown smutter. Simpson føler jeg ikke rigtig har det der skal til.
Richards ville jeg helt klart foretrække. Klasse spiller. Og han er kun 19!!!!. Hvis dette ikke er muligt, så skal det være Lahm, som også kan dække venstre back, hvor vi er lidt dårligt kørende på back-up. Ellers Alves eller Hutton. Men håber på Richards.

Midtbanen; Dos Santos, jeg har læst mig til, at Zahavi har tilbudt ham til flere engelske klubber, da han har en lav buy-out klausul, derfor er han meget interessant. Giggs nærmer sig sin karrieres afslutning, hvorfor Nani er hentet ind, han har dog ikke vist meget so fare efter min mening. Så hvorfor ikke hente Dos Santos, så kan vores to young guns kæmpe om at være nr. 1 efter Giggs.

Angrebet; Benzema. Han er MANDEN. Glem alt om Anelka, Berbatov, Huntelaar og hvad de nu hedder - INGEN af dem kan slå denne gut. Han er atletisk, hurtig, kropsstærk, hovedspillet fejler intet samt utrolig gift foran mål. Behøver jeg nævne, at han kun netop er fyldt 20? Med denne gut på holdet vil det være så smukt.

Men er de tre ønsker ikke dyre? Tjo, kvalitet koster jo. Men hvis Lyon får Saha, Silvestre oveni, så kommer Benzema ned i pris samtidigt med, at vi får skåret ned på truppen. Dos Santos skulle angiveligt være billig. Dog ser højre backen ud til at kunne blive en bekostelig affære.

Højrebacken er en plads jeg med glæde tillader vores talenter at overtage. Jeg er utrolig glad for ankomsten af hargreaves, nani, tevez og anderson. Men det vender og drejer sig i maven når jeg ser disse fire spillere starte på banen, da vi så har købt fire stamspillere på en sommer.
Dette har jeg dog accepteret med at det var en engangsforestilling, men køber vi ind i januar igen, synes jeg det går over gevind.
Og så er der den gamle sang med at trofæer koster ósvosv - og jeg vil med glæde afgive treble sæsonen hver sæson for ikke at ende som købeklub.

Dog synes jeg vores fløj mangler lidt kvalitet på venstre siden når det drejer sig om backup. Og det ligner ikke at ungdommen kommer med de helt rigtige forstærkninger.

Angrebet er det eneste der er et must fra min side som du siger kunne denne benzema være genial at hente - dog er jeg stadig stor fan af Saha, så at sende ham den anden vej vil både gøre ondt, plus stille mig i samme situation som nu: 3 angribere hvoraf benzema ikke har vist sit værd modsat saha (iflg. min mening i hvert fald) Jeg har ikke det helt store tilovers for vores ungdomsangribere, så jeg vil let kunne tolere et indkøb på angrebsposten.

De andre føler jeg dog godt ungdommen og ellers bare vores andre stamspillere kan tage sig af i længden (eks. venstrefløjen)

JakobR
28-12-2007, 22:20
Jeg kan ikke se, at Foster har gjort sig fortjent til at blive kaldt et stort talent. Han virker som en ordinær målmand for mig. Ja, han blev årets spiller i Watford, men så var det heller ikke nogen større bedrift. Han er en god shotstopper, men jeg har ikke set ham gribe mange bolde. Dog vil jeg ikke afvise ham, og straks fare ud og købe Gordon (;)). Han skal have sin chance, og det får han!

Hvis Brown bliver, så er vi rigeligt godt besatte på højrebacken. Hvis han smutter, hvilket jeg tror, så lyder Hutton spændende. Jeg har ikke set ret meget med ham, men jeg har hørt rigtigt meget positivt.
(Neville, Brown, O'Shea, Simpson.)

Venstrebacken er også ok, hvis Silvestre klarer at komme sig over de mange skader, han efterhånden får pådraget sig. (Evra, Silvestre, O'Shea.)

HVIS Saha kan holde sig skadesfri, så er jeg rigeligt tilfreds med at have 3 superangribere. Den fjerde er tiltænkt en "Sheringham" eller en af vores unge spillere (Brandy eller Campbell, hvis de har niveauet).

Med andre ord: Vi skal ikke handle, hvis truppen forbliver som den er.

United DK
28-12-2007, 22:28
Jeg kan ikke se, at Foster har gjort sig fortjent til at blive kaldt et stort talent. Han virker som en ordinær målmand for mig. Ja, han blev årets spiller i Watford, men så var det heller ikke nogen større bedrift. Han er en god shotstopper, men jeg har ikke set ham gribe mange bolde. Dog vil jeg ikke afvise ham, og straks fare ud og købe Gordon (;)). Han skal have sin chance, og det får han!

Hverken Buffon eller Casillas er de store "gribere", og de slår hellere bolden væk, men alligevel er de begge i top 3 over verdens bedste målmænd. I gamle dage skulle en målmand helst være sikker med hænderne, og VDS er af den gamle skole, men i dag er de bedste målmænd shotstoppere, og ikke fordi jeg vil tale Foster op som én af verdens bedste, men man skal ikke afskrive ham, blot fordi ikke absolut griber samtlige bolde.

Bugge
28-12-2007, 22:52
Dos Santos? Er det ham fra Barcelona?

Ja.. Han spiller bare med Giovani på ryggen..

United DK
28-12-2007, 23:03
Ja.. Han spiller bare med Giovani på ryggen..

Nå, det må da være træls...

Ej, tak for oplysningen. :)

KristianB
29-12-2007, 00:09
Richards er usandsynlig. City vil ikke sælge ham til os. Men uden tvivl ville han være en genialt indkøb. Højreback-pladsen skal til at forstærkes, men tvivler på det bliver med Richards. Simpsons kunne være en mulighed i fremtiden, men tror Fergie køber en. Mit bud er Alan Hutton.

Giovanni Dos Santos ville da klart være en godt køb, men tvivler på det kommer til at ske. Vi har Nani, og ham skal man ikke afskrive endnu. Måske har hans form ikke været den bedste på det seneste, men han skal nok komme igen.

Benzema er den mand jeg ser som den ideelle angriber til os. Lige den slags spiller vi mangler. Han er hurtig, målfarlig, god teknisk, og rimelig i hovedspillet. KØB FERGIE :D

Krede
29-12-2007, 00:48
Richards er usandsynlig. City vil ikke sælge ham til os. Men uden tvivl ville han være en genialt indkøb. Højreback-pladsen skal til at forstærkes, men tvivler på det bliver med Richards. Simpsons kunne være en mulighed i fremtiden, men tror Fergie køber en. Mit bud er Alan Hutton.

Giovanni Dos Santos ville da klart være en godt køb, men tvivler på det kommer til at ske. Vi har Nani, og ham skal man ikke afskrive endnu. Måske har hans form ikke været den bedste på det seneste, men han skal nok komme igen.

Benzema er den mand jeg ser som den ideelle angriber til os. Lige den slags spiller vi mangler. Han er hurtig, målfarlig, god teknisk, og rimelig i hovedspillet. KØB FERGIE :D

Jeg er enig med dig. Jeg tror også Richards er fuldstændig urealistisk. Giovanni ville nu stadig være fin, da når så Giggs stopper ville være Ronaldo, Nani og Dos Santos til de to wings, hvilket vil være perfekt.
Og jeg kan hører på dig, at vi er helt enige i, at Benzema er det ultimative køb.

Krede
29-12-2007, 00:54
Richards er usandsynlig, alene fordi han spiller for City. Så vil nogen så sige, at Figo også skiftede fra Barcelona til Real Madrid, men jeg tvivler stærkt på, at City vil slippe ham til os, og jeg er heller ikke sikker på, at han vil til os.

Ham Dos Santos, hvem fanø er det? Ham har jeg aldrig hørt om.

Benzema er jo guds gave til fodbold i øjeblikket, men jeg vil først se, om han kan holde niveauet over en lang periode, eller om han bare er en ny Mogens Laursen.

United DK det ham den unge fra Barcelona. Winger. Og et megatalent.
Vi er helt enige mht. Richards - men man skal aldrig sige aldrig, Ferige har før overrasket. Men jeg drømmer nok bare.
Benzema - Bliver helt sikkert ikke den nye Mogens L. Ej jeg kan sagtens følge dig. Jeg føler bare, at han har det der skal til og så synes jeg vi skal slå til inden andre gør det. Ronaldo havde jo heller ikke været fremme på højeste niveau i lang tid da vi slog til.

ChristianR
29-12-2007, 03:05

Er fuld. Men nok rimelig enig. Hvis Dos Santos er så billig er han værd at prøve..- Ellers ikke.

Richards lyder dyr/umulig. Så langt hellere Lahm eller i anden række, Hutton.
Igen kommer det an på vores egen situation. Men face it: Neville er enten ude af form efter sin skade og/eller ned ad bakke pga. alder. Brown er muligvis på vej væk og Simpson er vel for ung til at overtage. Giv ham et par år endnue.

Benzema lyder ikke dårligt. Der er masser af muligheder. Een god kamp ænder ikke på min opfattelse af, at vi skal have en ny 3. angriber i stedet for Saha. Benzema vil være god. Hvis vi skal op i den prisklasse ser jeg selv de bedste alternativer som Huntelaar og trezeguet. Men det er jo en lang diskussion.

Dines
29-12-2007, 10:30
Richards er næsten usandsynlig, da han spiller for City og hvis vi bød vil Chelsea altid være og byde over os er jeg sikker på. Det eneste der kunne ændre på var, at han vil til os og blive i byen Manchester. Men alt kan ske, når Rooney dengang skiftede fra Everton til os.

Dos Santos er udentvivl et stort talent, men synes altså ikke vi har brug for ham. Han er dygtig, men talenter har vi altså nok af og så er hans position dækket godt ind.

Benzema vil være guld værd tilgengæld. Ham så jeg gerne i klubben. Han bliver en stor stjerne, og så mangler vi en i angrebet med hans kvaliteter.

Krede
29-12-2007, 11:30
Richards er næsten usandsynlig, da han spiller for City og hvis vi bød vil Chelsea altid være og byde over os er jeg sikker på. Det eneste der kunne ændre på var, at han vil til os og blive i byen Manchester. Men alt kan ske, når Rooney dengang skiftede fra Everton til os.

Dos Santos er udentvivl et stort talent, men synes altså ikke vi har brug for ham. Han er dygtig, men talenter har vi altså nok af og så er hans position dækket godt ind.

Benzema vil være guld værd tilgengæld. Ham så jeg gerne i klubben. Han bliver en stor stjerne, og så mangler vi en i angrebet med hans kvaliteter.

Jeg vil give dig ret med Richards, det virker ikke sandsynligt umiddelbart.
Mht. Dos Santos er jeg helt uenig. Jeg mener nemlig ikke, at vi er vildt godt dækket ind. Nu er Park godtnok kommet tilbage, men ellers har det været de to portugisere og Giggsy. Giggs stopper desværre nok indenfor et par år, det betyder at Nani skal tage ovre. Men hvem ved om han magter det? Derfor vil jeg foretrække at have Dos Santos, så ham og Nani kan kæmpe om at danne wingpar med Ronaldo. Så vil vi have tre unge wings til to pladser.
Benzema - Enig!

Bugge
29-12-2007, 13:32
Det er jo utopi at tro på at Giovani Dos Santos skifter fra Barcelona til os.. Han er fra deres akademi, han er et supertalent og han er efterhånden blevet en fast del af førsteholdstruppen.. Jeg kan ikke engang se nogen grund til at diskutere et køb af ham, det svarer til at tro på et køb af Fabregas..

Benzema er en klassespiller og jeg så ham meget gerne i United.. Jeg vil selvfølgelig også gerne have nogle spillere fra vores eget akademi til at slå igennem..

Til gengæld synes jeg man skal være forsigtig med at påpege hvor mange talenter Arsenal har fra eget akademi for så vidt jeg ved er det meget få af dem der er britiske.. Det er franskmænd, brasilianere osv osv, spillere som de har rapset da de var 14 år i barcelona eller lignende og nu tæller de som egen avl.. United bestræber sig på at avle britiske talenter hvilket jeg er meget glad for da jeg brækker mig af at Arsenal ikke stiller med engelske spillere i den engelske liga.. Det er jo skandaløst..

Damien
29-12-2007, 14:22
Dos Santos - Meget spændende spiller, men Nej tak, ser ingen grund til flere unge latinos i truppen...Lad os nu give chancen til Nani først, syntes da han har gjort det fint endtil videre.

Benzema - har ikke set så meget til ham udover nogle videoer på youtube og kampen mod Rangers.. han virker rigtig hurtig og har meget farlige skud... Men jeg tror ikke han vil være tilfreds som 3. angriber..

Syntes der går lidt for meget football manager i den, når man snakker om Dos Santos og Benzema.

Richards - Måske er han meget svær at få, men hvis det kan lade sig gøre er han da et genialt køb... højreback pladsen er da der hvor vi er svagest dækket ind.. og han kan blive i MANGE år endnu.

Kofoed
01-01-2008, 15:53
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8097

Ronaldo til real for 50 mio pund...

Nej tak siger jeg bare.. han er så ung endnu, og selvom vi beholder ham 3 år endnu bør vi sagtens kunne få det samme + det løse.. vi er slet ikke klar til at sige farvel til ham endnu...

ChristianR
01-01-2008, 15:58
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8097

Ronaldo til real for 50 mio pund...

Nej tak siger jeg bare.. han er så ung endnu, og selvom vi beholder ham 3 år endnu bør vi sagtens kunne få det samme + det løse.. vi er slet ikke klar til at sige farvel til ham endnu...

Præcis. Jeg tror også, at det er meget begrænset, hvor meget han kan falde i værdi over de næste i hvert fald 3 år.

thegreatdanems
01-01-2008, 18:25
Det vil være rent selvmord for united lige nu.. Håber virkelig at Fergie kan forklare glazers det - for det er jo desværre dem der bestemmer isidste ende..

Bugge
01-01-2008, 18:28
Forfærdeligt for United hvis Ronaldo ryger til Real Madrid, og hvor er det dog trættende at de bliver ved med at jagte ham.. Mon ikke der går et par år endnu før han forsvinder..

mojtaba
01-01-2008, 18:30
Det vil være rent selvmord for united lige nu.. Håber virkelig at Fergie kan forklare glazers det - for det er jo desværre dem der bestemmer isidste ende..

Han vil blive solgt, jeg tror på at Glazer er dum nok til at takke ja til tilbudet af Real Madrid, ellers hvis de tænker sig rigtig godt om, så er Ronaldo vores stor stjerne og han SKAL blive i klubben.

Hl-Glory
at sælge Ronaldo, ville være det værste der nærmest kunne ske.
han er nøglen på holdet. han er så ung, at vi kunne sælge ham til samme pris om 3 år, eller mere for den sags skyld.

JakobR
Jeg synes det er endnu mere ærgeligt, hvis vi er nødt til at sælge ham af (penge)nød, og ikke fordi Ronaldo selv vil.

Bugge
01-01-2008, 18:37
Ja, det ville ikke være til at bære hvis Ronaldo forlod klubben pga pengene.. Hvis han selv vil afsted, så er det svært at gøre så meget ved det, men jeg ville skyde mig selv hvis han røg til Real Madrid pga glazers dårlige økonomi..

Parkohargo
02-01-2008, 19:35
Læste lige dette om Larsson inde på manutd.com.

In The Telegraph, United are linked with a second shock move to sign Henrik Larsson on loan, following the Swede's successful 10-week cameo at Old Trafford last season.

Selvfølgelig bare rygter. Men tjaa hvorfor ikke..!?

JakobR
02-01-2008, 19:43
Læste lige dette om Larsson inde på manutd.com.

In The Telegraph, United are linked with a second shock move to sign Henrik Larsson on loan, following the Swede's successful 10-week cameo at Old Trafford last season.

Selvfølgelig bare rygter. Men tjaa hvorfor ikke..!?

Jeg tror Larsson eller Haitch, som han blev kaldt blandt spillerne, har fået slået fast, at han er loyal overfor sin familie, hvilket er fair nok.

Men ja, var han muglig at hente, så er han velkommen. Det er sådan en slags spiller vi pt mangler; en oldie, der kan skabe bredde, og som ikke klager over at varme bænken.

Christensen
03-01-2008, 00:09
At hente Henke i sidste sæson var genialt af Fergie, men jeg er helt sikker på at det aldrig sker igen, og disse rygter er imo langt ude..

The One
03-01-2008, 02:50
Han vil blive solgt, jeg tror på at Glazer er dum nok til at takke ja til tilbudet af Real Madrid, ellers hvis de tænker sig rigtig godt om, så er Ronaldo vores stor stjerne og han SKAL blive i klubben.

Hvad er grunden til du kan få den tanke?

Hvilken stupiditet har glazer udvist i forhold til uniteds transfers i den tid han har været in charge? Kan du fortælle mig det..?

Dines
03-01-2008, 08:12

Jeg tror de lader Ferguson og David Gill om hvem der skal købes og sælges. Godt nok lægger der mere pres på salg af stjernespillere, men Fergie ved hvor meget Ronaldo betyder for holdet, at han ikke kan sælge ham. Gik der ikke også rygter om at Ronaldo skulle skifte for 70 millioner euro sidste år?

Bugge
03-01-2008, 12:16
Jeg tror de lader Ferguson og David Gill om hvem der skal købes og sælges. Godt nok lægger der mere pres på salg af stjernespillere, men Fergie ved hvor meget Ronaldo betyder for holdet, at han ikke kan sælge ham. Gik der ikke også rygter om at Ronaldo skulle skifte for 70 millioner euro sidste år?

Jo, noget i den stil.. Det var i hvert fald et astronomisk beløb... og jeg tror ikke på at Glazers blander sig i klubbens transfers så længe man er klar over at Ronaldo er mindst ligeså meget værd i trøjesalg, merchandise etc.. Det virker som om det bliver overladt 100 procent til Ferguson..

thegreatdanems
03-01-2008, 12:22
Jo, noget i den stil.. Det var i hvert fald et astronomisk beløb... og jeg tror ikke på at Glazers blander sig i klubbens transfers så længe man er klar over at Ronaldo er mindst ligeså meget værd i trøjesalg, merchandise etc.. Det virker som om det bliver overladt 100 procent til Ferguson..

håber du har ret.. men det kommer jo helt an på hvor tom pungen er.

Glory Man United
03-01-2008, 12:53
håber du har ret.. men det kommer jo helt an på hvor tom pungen er.

Den kommentar lader vi så lige stå :D

thegreatdanems
03-01-2008, 13:13
Den kommentar lader vi så lige stå :D

og det si'r du kun fordi jeg har ret :D

Don Kafai
03-01-2008, 14:03
Det er jo uanset hvad, det man kalder en win-win situation. Ronaldo ryger ikke for under 600-700 mio kr, hvis han skal sælges. Og beholder vi ham, har vi verdens bedste.

Desuden husker jeg at man hver sommer snakkede om at Giggs ville smutte til Italien, og specielt Inter prøvede at købe ham hvert år. Han har været i klubben i 17 år nu, så man skal nok tage de her rygter mht Ronaldo med et lille smil.

United DK
03-01-2008, 14:57
Desuden husker jeg at man hver sommer snakkede om at Giggs ville smutte til Italien, og specielt Inter prøvede at købe ham hvert år. Han har været i klubben i 17 år nu, så man skal nok tage de her rygter mht Ronaldo med et lille smil.

Jo jo, men Giggs er jo også United-mand, hvorimod Ronaldo kun spiller her, fordi vi er én af verdens største klubber.

ChristianR
03-01-2008, 15:11
Hvad er grunden til du kan få den tanke?

Hvilken stupiditet har glazer udvist i forhold til uniteds transfers i den tid han har været in charge? Kan du fortælle mig det..?

Det er vel en meget fair vurdering. Du har ret i, at indtil videre har han ikke virket specielt nærrig eller grådig, og det har virket som om Ferie har haft forholdsvis frie hænder.

På den anden side, har Glazer jo endnu ikke haft et bud i nærheden af de 500-700 millioner, som selv den gamle Unitedledelse nok ville have svært ved at afslå uden at overveje det.

JakobR
03-01-2008, 23:51
From Setanta:

Alan Hutton has turned down a move to Tottenham, despite the Premier League club agreeing a reported fee of £8 million with Rangers.

Spurs have been hot on Hutton's trail even though Rangers officials and the player's agent John Lonergan declined to comment on reports in Scotland on Thursday claiming a deal was close.

The 23-year-old has earned plaudits and caught the attention of a number of clubs over the past year.

Manchester United manager Sir Alex Ferguson lauded Hutton as a player who 'looks as though he will become a superstar' after his display for Scotland against Italy in November.

But, despite the offer of a lucrative move south of the border, Hutton has decided to honour the five-year contract he signed with The Gers last summer.

Tja, det kunne være fantastisk, hvis han flyttede til Manchester. Jeg ved godt, at han bliver en del dyrere, når United er køberen, men 8 mio. pund lyder ikke så galt.

Don Kafai
04-01-2008, 00:16
Jo jo, men Giggs er jo også United-mand, hvorimod Ronaldo kun spiller her, fordi vi er én af verdens største klubber.

Det kan du da ikke vide.
Giggs spillede sin første United kamp som 17-årig som ca er det samme med Ronaldo. Det er vel kun på fordomme omkring "sydlandske" spillere du baserer din teori på?

United DK
04-01-2008, 06:56
Det kan du da ikke vide.
Giggs spillede sin første United kamp som 17-årig som ca er det samme med Ronaldo. Det er vel kun på fordomme omkring "sydlandske" spillere du baserer din teori på?

Du er da naiv, hvis du tror at Ronaldo spillede for os, hvis vi var en midterklub.

ChristianR
04-01-2008, 15:14
Du er da naiv, hvis du tror at Ronaldo spillede for os, hvis vi var en midterklub.

Ikke, at du ikke har ret. Men lige det argument er vel lidt tyndt. Hvis Giggs var startet i en midterklub havde han nok også på et tidspunkt følt sig tvunget til et skifte med hans kvaliteter. Han har så bare været heldig altid at have været i en topklub:)

Don Kafai
04-01-2008, 15:21

Du må vel også være naiv, hvis du tror Giggs havde været i United 17 år i træk, hvis vi aldrig spillede med om PL, CL og cup-trofæerne?

De store spillere er at finde i de store klubber. Du kan næsten ikke finde en verdensklassespiller der bliver i en klub af loyalitet. Fernando Torres er den eneste jeg kan nævne, men det blev jo også for meget for ham, her i sommers.

Det er lidt lavt i mine øjne at påstå ting om Ronaldo, når ingen af os aner noget som helst om, hvad det er han gerne vil. Han har udtalt så mange gange at han elsker United. Alligevel lægger folk vægt på at han udtaler han vil til Spanien en eller anden dag. Han har udtalt så mange gange, at han er glad i Manchester. Alligevel bliver et simpelt "the sun"-rygte blæst op, som om Ronaldo allerede spiller på lånt tid.

Jeg holder mig til facts, og ikke teorier.

warming
04-01-2008, 15:30
De store spillere er at finde i de store klubber. Du kan næsten ikke finde en verdensklassespiller der bliver i en klub af loyalitet. Fernando Torres er den eneste jeg kan nævne, men det blev jo også for meget for ham, her i sommers.

Ja, og så måske lige Alan Shearer. Han er vel nok det bedste eksempel på det område, men så er der heller ikke så mange andre.

United DK
04-01-2008, 16:39
Du må vel også være naiv, hvis du tror Giggs havde været i United 17 år i træk, hvis vi aldrig spillede med om PL, CL og cup-trofæerne?

Det er lidt lavt i mine øjne at påstå ting om Ronaldo, når ingen af os aner noget som helst om, hvad det er han gerne vil. Han har udtalt så mange gange at han elsker United. Alligevel lægger folk vægt på at han udtaler han vil til Spanien en eller anden dag. Han har udtalt så mange gange, at han er glad i Manchester. Alligevel bliver et simpelt "the sun"-rygte blæst op, som om Ronaldo allerede spiller på lånt tid.

Jeg holder mig til facts, og ikke teorier.

Nu mener du jo, at sandsynligheden for at Ronaldo ryger til Real Madrid, er ligeså stor som at Giggs var røget til Inter i sin tid, og det er jeg ikke enig i. Ronaldo har jo allerede sagt, at han en dag vil til Spanien og spille, og allerede dér er der en forskel på de to.

Don Kafai
04-01-2008, 16:55
Nu mener du jo, at sandsynligheden for at Ronaldo ryger til Real Madrid, er ligeså stor som at Giggs var røget til Inter i sin tid, og det er jeg ikke enig i. Ronaldo har jo allerede sagt, at han en dag vil til Spanien og spille, og allerede dér er der en forskel på de to.

Jeg siger at rygterne om Ronaldo minder en hel del om dem der var med Giggs i sin tid. Han blev i United, og indtil det modsatte er bevist, så er jeg stensikker på, at Ronaldo ligeledes er her mange år endnu.

Bonde15
11-01-2008, 12:18
Manchester United forbereder et bud på 130 mio. kr. for Ajax-topscorer Klaas Jan Huntelaar. http://indkast.dk/index.php?nyhed=32255

Martinsen
11-01-2008, 12:21
Manchester United forbereder et bud på 130 mio. kr. for Ajax-topscorer Klaas Jan Huntelaar. http://indkast.dk/index.php?nyhed=32255

Han scorer mål på samlebånd i Holland og jeg tror godt han kunne blive et fornuftigt køb, hvis han da intet har imod at være 3. valg og det tror jeg han har.. Så giver ikke så meget for det rygte, og da slet ikke når det kommer fra the sun/opkast.dk

robinho
11-01-2008, 12:25
De store spillere er at finde i de store klubber. Du kan næsten ikke finde en verdensklassespiller der bliver i en klub af loyalitet.

Totti. :D

Bonde15
11-01-2008, 12:32
Han scorer mål på samlebånd i Holland og jeg tror godt han kunne blive et fornuftigt køb, hvis han da intet har imod at være 3. valg og det tror jeg han har.. Så giver ikke så meget for det rygte, og da slet ikke når det kommer fra the sun/opkast.dk

Nej hehe.

KennyN
16-01-2008, 21:34
Andre som læste sportsafsnittet i BT i dag.? Der står at Mark Howard fra Brøndby er i søgelyset hos flere engelske klubber, heriblandt Manchester United som er interesserede i at hente ham hjem igen. Howard udtaler også selv at han ser dette som en drøm..
Det lyder i mine øre helt vanvittigt. Ja, han har været en af Brøndbys bedste spillere igennem længere tid, men det siger jo ikke så meget. Desuden kan jeg slet ikke se hvor han i givet fald skulle bruges i United.? Som reserve for Evans og Pique eller hvad.. Tror sku det er en røverhistorie fra hans agent Thomas Bendtner (Nicklas far), som åbenbart ikke er helt rask. Og det kommer så også frem at de arbejder på at forlænge aftalen med BIF. Så det er vel endnu engang en agent som bruger Uniteds navn til at presse en klub til at give mere til sin spiller..

JakobR
16-01-2008, 21:40
Det er lidt grinagtigt. Hvorfor skulle United være interesseret i at betale for en spiller de selv har produceret? Jeg ved godt, han ikke er specielt dyr, men princippet er det samme.
Det er nu engang den risiko man løber, når man sælger en spiller, at han kan udvikle sig over forventning. Vi har jo også rigeligt med talentmasse nede bagi; Evans, Simpson, Pique og til dels Bardsley.

Don Kafai
16-01-2008, 23:48
Howard har været en defensiv profil i SAS-ligaen, men der er laaaaaaaangt op til et europæisk niveau. Tror egentlig ikke historien er løgn. Jeg vil tillade mig at bruge Football Manager som sammenligning for en gangs skyld, for der har hvert hold jo fx 150-300 spillere på shortlisten. Samme er vel tilfældet i virkeligheden hvor, især de engelske, scoutingsystemer er så organiserede at de sjældent misser noget. Så det kan da sagtens passe at Howard er at finde på en "shortlist", men der er langt fra at stå der, og så rent faktisk være en man seriøst har i overvejelserne. Det nægter jeg at tro på Howard er.

Dines
17-01-2008, 08:08
Tror det er en røverhistorie. Selvom han har været god i BIF i et års tid, så er han stadig langt fra PL og United niveau imo. Og hvordan skulle han overhovedet komme ind på holdet med Vidic og Rio krydret med to super talenter.

JakobR
22-01-2008, 19:14
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8210

En rigtig god handel Keano har gjort sig. Bardsleys potentiale, til at blive en god spiller, er vel ikke blevet mindre med årene, der har bare manglet nogen til at få ægget til at klække. Det tror jeg Keano er manden til, da han er god til at presse sine spillere. Og prisen taget i betragtning, så er det ikke det vilde sats fra Keanes side, når man tænker på, hvad de gav for Gordon, Jones og Richardson.

http://www.safc.com/uploads/images/jan_08/safc_1201023502_bardsley303.jpg

United DK
22-01-2008, 22:02
Hvor mange United-spillere/tidl. United-spillere har Keane efterhånden hentet til Sunderland? :D

Nå, men det virker som det rigtige skifte for Bardsley, for mig bekendt har Sunderland ikke en ordentligt højre back.

KennyN
22-01-2008, 22:05
Higginbotham, Bardsley, Yorke, Cole, (Miller,) Richardson og så Evans på lån. Desuden er Michael Clegg og Raimond van der Gouw i trænerteamet, udover Keane selv..

Flax_Generous
23-01-2008, 00:04
Higginbotham, Bardsley, Yorke, Cole, (Miller,) Richardson og så Evans på lån. Desuden er Michael Clegg og Raimond van der Gouw i trænerteamet, udover Keane selv..
Paul McShane er der også.

Krede
24-01-2008, 10:14
Paul McShane er der også.

Ricky Sbragia er også i Sunderlands træningsteam, mener han er reserve coach. Og gode gamle Quinton Fortune har også fået kontrakt. Så det er ved at være Manchester II.

Flax_Generous
24-01-2008, 19:08
Ricky Sbragia er også i Sunderlands træningsteam, mener han er reserve coach. Og gode gamle Quinton Fortune har også fået kontrakt. Så det er ved at være Manchester II.
Really? Det vidste jeg ikke. Det er noget af en samling af tidligere United-ansatte han har fået hentet til Sunderland. Hvem mon bliver den næste? Dong?

JakobR
24-01-2008, 19:15
Really? Det vidste jeg ikke. Det er noget af en samling af tidligere United-ansatte han har fået hentet til Sunderland. Hvem mon bliver den næste? Dong?

For at være lidt seriøs, så tror jeg måske den næste bliver Eagles, hvis man må komme med et lidt vildt skud :D

Tim_rn
24-01-2008, 20:02

Hvorfor skal Miller have parantes? =)

KennyN
24-01-2008, 20:45
Hvorfor skal Miller have parantes? =)

Det er en joke. Miller var jo nærmest usynlig i sin tid i United..

United DK
24-01-2008, 21:20
Det er en joke. Miller var jo nærmest usynlig i sin tid i United..

Det samme gælder vel Higginbotham?

Tim_rn
24-01-2008, 21:27
Det samme gælder vel Higginbotham?

Lad ham nu beholde hans joke, det var vist bare en lille personlig hetz ;)

KennyN
25-01-2008, 07:15
Lad ham nu beholde hans joke, det var vist bare en lille personlig hetz ;)

Fair nok.
Higginbotham kom igennem Uniteds egne rækker og blev solgt videre i en ung alder, så på den måde kan man ikke sige han var usynlig.
Joken med Miller, er jo fordi han blev indkøbt som den nye Keane/Scholes, men han var nærmest aldrig på holdet jo. Og når han endelig spillede, var han elendig..

lange
29-01-2008, 02:44
However on January 23rd English club Manchester United agreed a deal for Renato Augusto. The transfer will happen in June with the fee reported to be £15 million.

Kilde: Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Renato_Augusto

robinho
29-01-2008, 06:35
However on January 23rd English club Manchester United agreed a deal for Renato Augusto. The transfer will happen in June with the fee reported to be £15 million.

hvad er det for noget? Altså kender godt knægten, men det der har vi da ikke hørt om, med mindre det er en tidlig aprilsnar:)

United DK
29-01-2008, 07:09
Jeg håber satme ikke det er rigtigt! Vi har nok sambadrenge, og vi har heller ikke brug for ham, også selvom han er verdens bedste om 5 år.

KennyN
29-01-2008, 07:41
Man skal ikke tro på alt hvad der står på wikipedia. Man kan jo oprette sig og skrive alt muligt fis derinde.. Men selvfølgelig, kan historien godt være sand. Kender ikke rigtig ham Renato, men han er før kædet sammen med os..

schousboe9
29-01-2008, 09:10
Han er kaldt "den nye Kaká", men det er der jo så mange der blir...

Glory Man United
29-01-2008, 09:55
Han er kaldt "den nye Kaká", men det er der jo så mange der blir...

Min gymnastiklærer var også sikker på, at jeg blev landsholdsspiller en dag. Jeg kan nu se tilbage i en alder af 37 år, at det stadigvæk ikke er lykkes. Drømmen lever videre :lolol:

schousboe9
29-01-2008, 15:47
Min gymnastiklærer var også sikker på, at jeg blev landsholdsspiller en dag. Jeg kan nu se tilbage i en alder af 37 år, at det stadigvæk ikke er lykkes. Drømmen lever videre :lolol:

Keep hope alive!!"Rocking"

Sheringham spiller stadig!! :D

ChristianR
29-01-2008, 16:32
hvad er det for noget? Altså kender godt knægten, men det der har vi da ikke hørt om, med mindre det er en tidlig aprilsnar:)

Så fortæl:) for jeg har sq aldrig hørt om ham.

robinho
29-01-2008, 16:42
Så fortæl for jeg har sq aldrig hørt om ham.

hehe. Det er nu ikke fordi jeg sådan kan alt om ham, men ok. Han er også blevet kaldt den nye Rivaldo, men det er vist nok mest fordi de har nogle fysiske lighedstræk. Blandt andet er renato også forholdsvis høj (1,85 meter) og vejer 85 kg, så han er ikke lige robinho typen, inden vi nu allesammen svømmer over i de der sambadrenge-snak.

Han er venstrebenet, så vidt jeg har set, og sparker ganske okay til kuglen. Han ligger også i en position ala Kaka, hvor han er en midtbanemand, der pludselig kan ane et hul, og så tager et raid.

Men hvorvidt vi har lavet en aftale, og om vi har brug for ham, er en helt anden diskussion. Så nu hellere vi fik lukket det hul i angrebet, med mindre Manucho kan hehe

man.utd25
30-01-2008, 20:11

var det ikke i sommers, vi var blevet linket sammen med ham???

Jeg synes ikke jeg har læst andet om ham siden i sommers

man.utd25
30-01-2008, 20:14
hehe. Det er nu ikke fordi jeg sådan kan alt om ham, men ok. Han er også blevet kaldt den nye Rivaldo, men det er vist nok mest fordi de har nogle fysiske lighedstræk. Blandt andet er renato også forholdsvis høj (1,85 meter) og vejer 85 kg, så han er ikke lige robinho typen, inden vi nu allesammen svømmer over i de der sambadrenge-snak.

Han er venstrebenet, så vidt jeg har set, og sparker ganske okay til kuglen. Han ligger også i en position ala Kaka, hvor han er en midtbanemand, der pludselig kan ane et hul, og så tager et raid.

Men hvorvidt vi har lavet en aftale, og om vi har brug for ham, er en helt anden diskussion. Så nu hellere vi fik lukket det hul i angrebet, med mindre Manucho kan hehe

okay så vildt jeg lige husker kan han bruges over alt i det offensive, og han kan godt skyde med begge ben ,så vidt jeg husker men er vidst bedst med venstre.

KennyN
30-01-2008, 20:16
var det ikke i sommers, vi var blevet linket sammen med ham???

Jeg synes ikke jeg har læst andet om ham siden i sommers

Den historie er ikke sand, og siden linket blev postet, er der ændret igen inde på wikipedia. Der er jo også nemt at oprette noget nyt derinde og sidde og digte lidt derinde. Det er set før, hvor man pisker en stemning op..

Dog er Rodrigo Possebom nu i United. Han ankom sidste uge. Så den handel er god nok. Han er måske med i en reserve kamp her torsdag.. Handlen skulle være gået igennem. Han er central midtbanespiller, og der var meget snak om ham i sommers..

man.utd25
30-01-2008, 20:19
Den historie er ikke sand, og siden linket blev postet, er der ændret igen inde på wikipedia. Der er jo også nemt at oprette noget nyt derinde og sidde og digte lidt derinde. Det er set før, hvor man pisker en stemning op..

Dog er Rodrigo Possebom nu i United. Han ankom sidste uge. Så den handel er god nok. Han er måske med i en reserve kamp her torsdag.. Handlen skulle være gået igennem. Han er central midtbanespiller, og der var meget snak om ham i sommers..

Rodrigo Possebom?? hvor gammel er han? og hvor er han fra?? kan du fortælle mere synes ikke lige jeg kan huske

JakobR
30-01-2008, 20:25
Defensiv midtbanespiller på små 19 år. Han kommer fra en brasilliansk klub.

KennyN
30-01-2008, 20:27
Rodrigo Possebom 13-02-1989. Brasilianer. Kom fra Nacional. Er central midtbanespiller.

man.utd25
30-01-2008, 20:30
Rodrigo Possebom 13-02-1989. Brasilianer. Kom fra Nacional. Er central midtbanespiller.

okay , øv man kan ikke engang finde ham på youtube

Parkohargo
03-02-2008, 01:23
Nogen der har nogle forventninger til når næste transfer vindue åbnes? Til og fra afgange hos os. Jeg tror således:

Afgang:

Darren Fletcher. Synes jeg har svært ved og se ham få nok spilletid lige pt. nu hvor vi har de fire på de poster. Hargo, Ander, Scholes og Carrick. Jeg ønsker ikke at han skal forlade os dog. Men hvem ved.. måske bliver han også en rigtig vigtig brik for os her sidste halvdel af sæsonen.

Chris Eagles er også langt væk fra en startplads og især hvis Nani og Park virkelig rammer formen. Synes han har fået chancen til at vise sig selv på senior holdet men har ikke imponeret.

Dong Fanghzou host host..

Louis Saha har jo selv sagt at han regner med og score mål her den sidste del af sæsonen. Venter jeg spændt på:) hvis det ikke sker og stadig render fortvivlet rundt på banen, synes jeg ikke vi burde holde på ham længere.

Tilgang: Ingen anelse..:confused:

robinho
03-02-2008, 08:12
Nogen der har nogle forventninger til når næste transfer vindue åbnes? Til og fra afgange hos os. Jeg tror således:

Afgang:

Darren Fletcher. Synes jeg har svært ved og se ham få nok spilletid lige pt. nu hvor vi har de fire på de poster. Hargo, Ander, Scholes og Carrick. Jeg ønsker ikke at han skal forlade os dog. Men hvem ved.. måske bliver han også en rigtig vigtig brik for os her sidste halvdel af sæsonen.

Chris Eagles er også langt væk fra en startplads og især hvis Nani og Park virkelig rammer formen. Synes han har fået chancen til at vise sig selv på senior holdet men har ikke imponeret.

Dong Fanghzou host host..

Louis Saha har jo selv sagt at han regner med og score mål her den sidste del af sæsonen. Venter jeg spændt på:) hvis det ikke sker og stadig render fortvivlet rundt på banen, synes jeg ikke vi burde holde på ham længere.

Tilgang: Ingen anelse..:confused:

jeg har selv spekuleret i det samme, og de navne du nævner som afgange er såmen udemærkede bud.

Hvis jeg skulle skyde på noget tilgang, så skulle det være en højre back og en angriber. På højre back var mit bud helt klart Hutton, men det kan vi glemme nu. Men United har jo selv meddelt de holder øje med Bosingwa fra Porto som også er højre back, så det kunne være et bud.

Af angribere er det straks værre, for det er svært at forudse hvilken type fergie går efter. Vi kan dog være sikker på han ikke går efter dem der laver mange mål. Det er nu også en skidt egenskab at have som angriber :) .
Men et bud kunne være Menez fra Monaco som vist skulle have haft en god sæson i år, og som united fulgte da han var en ung gut i sochaux.

Et langt mere interessant gæt kunne være Benzema fra Lyon eller Villa fra Valencia, som vist ikke er helt tilfreds med tingenes tilstand dernede. Håber dog allermest på Berbatov, men den er nok en tand for usansynlig

KennyN
03-02-2008, 09:33
Afgang:
Louis Saha - tror efterhånden ingen i klubben kan regne med at se ham fit mere end få dage af gangen.
Chris Eagles - han har fået et par chancer sidste sæson og i starten af denne, men mangler åbenbart lige det sidste.
Michael Silvestre - den loyale spiller, som nok må se sig overhalet af yngre kræfter.
Jonny Evans/Gerard Pique - tror den ene bliver solgt, mens den anden bliver back-up for Vidic og Ferdinand. Vi kan nok desværre ikke beholde begge og tilfredsstille dem med spilletid.

Derudover kan spillere som Darron Gibson, Darren Fletcher, Lee Martin og Dong Fangzhou hænge i en tynd tråd.
Samtidig ryger en del af reserverne nok til sommer, da der er flere lovende yngre spillere på vej op gennem u-18 holdet og academy systemet. Formentlig farvel til Tom Heaton, Sean Evans, Michael Barnes, Richard Jones, Michael Lea og David Gray. Ingen af disse har kvaliteterne til United, og vil nok forsvinde ud til andre og mindre klubber i ligasystemet. Barnes er for eksempel lige vendt hjem efter en måned på lån i Chesterfield, men kunne ikke slå igennem der..

Tilgang:
En back højre/venstre - alt efter situationen med Gary Neville skal vi have en ny back til en af siderne. En Phillip Lahm der kan dække begge backs ville være fantastisk, ellers er Jose Bosingwa nok mest oplagt og sandsynligt som højreback, det vil nok samtidig betyde farvel til Danny Simpson eller karrierestop til Neville. Havde som Robinho troet lidt på Hutton, som gjorde det fint i går, men eftersom vi intet gjorde, er han jo væk nu. Hvis ikke vi køber ham fra Spurs om et par år til det dobbelte ;)
An angriber - en Berbatov eller Benzema ville være fantastisk. Men begge ville blive særdeles dyre. Svært at spå om hvem der kommer, se blot sidste sommer, hvor vi pludselig stod med Nani og Anderson. Specielt Anderson havde vi ikke lige regnet med at få fat i..

United DK
03-02-2008, 12:14
Afgang:
Louis Saha - Han er simpelthen alt for meget skadet, og så er jeg ligeglad med hvor god han er når han er i topform, for det er han alligevel sjældent.
Darren Fletcher - Spilletiden er minimal, og bliver den nok ved med at være, så jeg tror han ryger til Birmingham til sommer.
Chris Eagles - Jeg synes det er svært at vurdere om han er god nok, for han har ikke fået alt for mange chancer, men da vi er dækket godt ind på kanterne med Giggs, Ronaldo, Park og Nani, så vil spilletiden også næste sæson være minimal.
Mickaël Silvestre - Jeg har aldrig synes Silvestre havde United-klasse, og nu hvor vi er så sikre på forsvaret, så må det være tid for et salg.
Jonny Evans - Der er ikke plads til ham i forsvaret, og han er p.t. fast mand i Sunderland, så jeg tror Keane overtager ham til sommer.
Diverse udlånte spillere (Martin, Gibson osv.) - Vores nuværrende hold er så stærkt, at kun virkelig dyre køb har en mulighed for at komme på holdet, og den kategori går de udlånte spillere ikke under, så de ryger nok til forskellige klubber i England.

Tilgang:
Dimitar Berbatov/Klaas Jan Huntelaar - Jeg er ret sikker på at vi køber en ny angriber, og det bliver enten Berbatov eller Huntelaar. Berbatov er umiddelbart den mest oplagte, men jeg tror ikke Huntelaar er opgivet, bl.a. fordi han sikkert koster en del mindre end Berbatov.

Udover en ny angriber, så har vi efter min mening ikke brug for yderligere tilgang, for vi har en god og bred trup, selv med de afgange jeg har nævnt.

Kofoed
03-02-2008, 12:20
Afgang:
Louis Saha - Han er simpelthen alt for meget skadet, og så er jeg ligeglad med hvor god han er når han er i topform, for det er han alligevel sjældent.
Darren Fletcher - Spilletiden er minimal, og bliver den nok ved med at være, så jeg tror han ryger til Birmingham til sommer.
Chris Eagles - Jeg synes det er svært at vurdere om han er god nok, for han har ikke fået alt for mange chancer, men da vi er dækket godt ind på kanterne med Giggs, Ronaldo, Park og Nani, så vil spilletiden også næste sæson være minimal.
Mickaël Silvestre - Jeg har aldrig synes Silvestre havde United-klasse, og nu hvor vi er så sikre på forsvaret, så må det være tid for et salg.
Jonny Evans - Der er ikke plads til ham i forsvaret, og han er p.t. fast mand i Sunderland, så jeg tror Keane overtager ham til sommer.
Diverse udlånte spillere (Martin, Gibson osv.) - Vores nuværrende hold er så stærkt, at kun virkelig dyre køb har en mulighed for at komme på holdet, og den kategori går de udlånte spillere ikke under, så de ryger nok til forskellige klubber i England.

Tilgang:
Dimitar Berbatov/Klaas Jan Huntelaar - Jeg er ret sikker på at vi køber en ny angriber, og det bliver enten Berbatov eller Huntelaar. Berbatov er umiddelbart den mest oplagte, men jeg tror ikke Huntelaar er opgivet, bl.a. fordi han sikkert koster en del mindre end Berbatov.

Udover en ny angriber, så har vi efter min mening ikke brug for yderligere tilgang, for vi har en god og bred trup, selv med de afgange jeg har nævnt.

Helt enig i afgang, og jeg tror på at vi henter KJH, og evt Jose Bosingwa fra Porto som vi også har været kædet sammen med.. som jeg ser det har vi altså brug for en højreback for det ser ud som om neville er ved at være færdig, og brown er altså ikke god nok til at overtage permanent, på den plads.. udemærket defensivt, men skaber stort set ikke noget fremad, og jeg ved godt han er homegrown, men alligevel..

CC
03-02-2008, 12:28
Hvis vi ville have haft en højreback havde vi nok hentet Hutton, før Spurs gjorde det.. Tror vi holder os til det vi har, for kan ikke komme i tanke om noget til rimelige penge som kan komme ind og gøre det markant bedre end dem vi har...

JakobR
03-02-2008, 12:41
Darren Fletcher - Pisse ærgeligt at se ham forlade os, men konkurrencen er ekstrem hård, hvilket har gjort, at han aldrig har nået sit topniveau i denne sæson og formentlig heller ikke kommer til det i en eventuel næste sæson. For hans eget bedste, så håber jeg han forlader os.

Chris Eagles - Han er ligeledes oppe i mod en enorm konkurrence på kanterne. Han er har fået enkelte muligheder, hvor han har gjort det ok, uden at imponere. Han er kort og godt bare ikke god nok, desværre.

Gerard Pique - Han har nok aldrig været United-mand i hjertet, så derfor tror jeg ikke han er anderledes i forhold til så mange andre spillere, selvom han er ung. Jeg ved godt, at det er hans debutsæson, mere eller mindre, og at han, som tidligere nævnt, er ung, men de kampe han har fået, har han ikke rigtigt imponeret i. Han virker ret ordinær efter min mening.

Louis Saha - Fergie har altid vist ham en ekstrem tillid, men hans dage i United må snart være talte. Han er konstant skadet og når han endelig er på banen, så virker han som en klods om benet på dynamikken på holdet.

Silvestre - En lidt fifty-fifty én. Jeg tror ikke han forlader os pga. konkurrencen, for den har han altid haft (O'Shea, Heinze, Evra). Hvis han forlader os, hvilket han var tæt på i sommers, så tror jeg udelukkende det bliver for at give karrieren nogle nye udfordringer. Jeg håber han bliver, for selvom han måske ikke er den fødte back, så synes jeg alligevel han er en god backup, der tilmed er loyal.

Jeg tror ikke Dong bliver solgt, for han har altid været lort på en fodboldbane. Jeg ved han har alderen til at skulle videre, på samme måde som Eagles, men Dong kan bare den lille finesse, at han kan sælge trøjer i Asien. Han bliver, selvom det er imod min vilje.
Jeg læste et sted, at alle Uniteds tilhængere til Roma-kampen begyndte at grine af ham, da han blev skiftet ind.

Jeg synes vi skal hente bredde til angrebet, og ikke bryde transferbudgettet på en stjerneangriber (selvom bredde også kan være en dyr fornøjelse). Får Manucho succes i Panathinaikos, så synes jeg vi skal give ham chancen, sammen med Brandy, der pt imponerer i Swansea med 2 mål i 2 kampe.

Forlænger Brown sin kontrakt, så er der ikke brug for en ny højreback. Sats på Simpson! Skifter han, så ved jeg snart ikke hvem vi skal hente, da Hutton er væk. Jeg kender ikke rigtigt Lahm, men han lyder da spændende...

CC
03-02-2008, 12:47
Jeg synes derimod at Pique har gjort det godt når han endelig har spillet, plus han også har vist sig som værende en smule målfarlig oppe i det andet felt... Dog får han bare ikke nogen spilletid så længe han ikke engang kommer ind når Vidic eller Rio er skadet da Brown så bare bliver rykket ind i centerforsvaret med O'shea på højreback...

Hvis han ikke i anden halvdel af sæsonen får mere spilletid, så tror jeg desværre han ryger til sommer til en top 6 klub i spanien... Lidt en skam for tror han kunne komme næsten helt op på Rio niveau hvis bare han fik tilstrækkelig spilletid!

Dines
03-02-2008, 12:48
Fletcher - Desværre. Konkurrencen er så hård, at han umuligt kan få spilletid med alle til rådighed, så for hans eget bedste, så jeg ham skifte videre, så han kunne få en god karriere et andet sted og det kan han virkelig. Selvom det er hårdt, at se en home ground spiller forlade må det vel være bedste sådan her for Fletcher.

Saha - En dygtig angriber når han er fit, men det er han stortset aldrig. Så det er bedre vi sælger ham, og køber en der er skadesfri. Lige p.t. f.eks. mangler vi en ekstra angriber at smide ind, og især efter Rooney har karantæne, så det går ikke med Saha der altid er skadet.!

Silvestre - Har aldrig set det store lys i ham, så kommer der en klub med en stor pose penge, er han da mere end velkommen til at skifte. Tror ikke han skal regne med meget spilletid næste år heller, men bliver han og kæmper for sin spinkle chance jamen så okay. Som 3. valg er han udemærket.

Parkohargo
03-02-2008, 14:50
Har det lidt svært med ham Silvestre.. mest af alt ønsker jeg ham ikke i klubben men så et eller andet sted synes jeg også vi burde holde på ham pga. han altid har været så loyal for klubben. hmm han står noteret for 358 kampe og 10 mål hvilket jo også er en slat.

Ved der er rigtig mange herinde der mener han aldrig har haft niveauet til at spille hos os men Fergie må alligevel have en eller anden fidus til ham siden han ikke er blevet solgt noget før..men hvis der er nogen der kommer med en pose penge og byder på ham så synes jeg da vi skal af med ham..

Tim_rn
03-02-2008, 15:06
Har det lidt svært med ham Silvestre.. mest af alt ønsker jeg ham ikke i klubben men så et eller andet sted synes jeg også vi burde holde på ham pga. han altid har været så loyal for klubben. hmm han står noteret for 358 kampe og 10 mål hvilket jo også er en slat.

Ved der er rigtig mange herinde der mener han aldrig har haft niveauet til at spille hos os men Fergie må alligevel have en eller anden fidus til ham siden han ikke er blevet solgt noget før..men hvis der er nogen der kommer med en pose penge og byder på ham så synes jeg da vi skal af med ham..

358 kampe , 10 mål og skyld i vi tog 3 point fra liverpool =D

Unitedalisme
03-02-2008, 16:02
silvestre er altså en udemærket sub og ha til evra.. og på højre back pladsen er vi altså heller ik dårlige.. neville, brown, simpson og o'shea.. simpson som fremtidens mand på den plads, men indtil videre neville og brown gør det sgu godt på den plads.. ved godt at brown ik tilfører de store i offensiven, men så er det godt at han kan klarer det deffensive uden de store problemer.. Synes vi skal beholde evans og sælge pique, da jeg mener evans lige har lidt mere potientale end pique.. som andre os skriver væk med Saha.. og ind med hunterlaar(scorede to mål i dag.. det sidste var fanme flot:)) ved ik helt med fletcher.. men synes ik rigtig vi har brug for ham.. 5 valg på midten og vi er os godt besat på kanterne.. så det blir nok et farvel til ham..

Dines
03-02-2008, 16:46
Af køb på pladser så jeg gerne til sommer, at vi hentede en god sub til venstrebacken. Evra er god, men der kunne findes bedre alternativer end O'Shea (som ikker hans fortrukne plads) og Silvestre. Og så en rigtig klasse angriber. Berbatov og Huntelaar er nogle muligheder. Helst Berbatov da han kender PL og også er meget bevægelig og teknisk stærk. Det er hvad jeg 'ønsker' til sommer.

Fletcherfan
03-02-2008, 18:04
Afgange:

Silvestre: Har aldrig kunnet lide ham og det har været længere og længere mellem minutterne på banen de sidste 3 år, og så er han derudover væk hele sæsonen. Tror ikke han kommer tilbage på Uniteds hold...
Kuscszak/Foster: Tror Kusczcak forlader os, fordi han har ikke klassen til at overtage efter v.d. Sar, men om Foster ikke kommer sig ordentlig efter skaden kan det godt være han forlader os, da Ron Robert Zieler, Ben Amos og Gary Woods åbenbart er gode talenter...
Saha: Har heller ikke fidus til ham og min tålmodighed med er for længst opsluttet. Brænder for mange chancer, og har derudover i denne sæson også virket ligeglad i de få kampe han har fået... Men er også ALT FOR meget skadet...
Evans: Han ligger helt klart efter Pique og jeg tror ikke, at SAF har troen på ham længere. Så jeg forventer også, at Keane overtager ham.
Eagles: Helt klart ikke god nok, ganske enkelt...

Tror ikke på, at Brown, Fletcher eller O'Shea forlader os af en eller anden grund... Men tror derimod, at omkring 15 af de unge spillere, inkluderet de udlånte, kommer til at forlade klubben.

Tilgang:
Brandy, Manucho og/eller Campbell: Håber en af dem tager steget op som 4. angriber.
Angriber: Robbie Keane, David Trezeguet, Berbatov, Huntelaar, Kevin Doyle eller Readins anden angriber, har glemt hans navn... Ikke Lita, men den anden...
Venstre back: Evra har alvorligt brug for en spiller, der kan give ham konkurrence på backpladsen... Hvem det skulle være ved jeg ikke...
Eventuelt højre back, men kun hvis Neville næsten eller helt er færdig og Brown bliver solgt... Brown er mere en midterforsvarer end en højre back, og derfor er han ikke så god offensivt, men han er alligevel rigtig god...

Bergmann
03-02-2008, 18:06
Kenwyne Jones ville være ekseptionel! Hvis vi købte ham, så jeg gerne, at Saha rejste. Han er simpelthen for meget skadet, og hvad vi bruger ham mest til er vel luftspillet, hvilket Jones slår ham i.
Desuden var Jones overlegen på hovedstød og styrke overfor Rio og Vidic. Jeg ved godt, at vi får Manucho, men jeg regner bestemt ikke med, at han slår igennem i næste sæson.

Micah og Cech ville jeg hellere aldrig sige nej til...

JakobR
03-02-2008, 18:08
Fletcherfan

Hvorfor er Pique så meget bedre end Evans?

CC
06-02-2008, 17:42
Så har Uniteds nye brassilianer Rodrigo Possebon åbenbart fået nummer 34... Har en gang før hørt ham nævnt men troede egentlig ikke vi havde fået ham... Ved godt det er opkast som skriver, men alligevel...

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=33736

Bonde15
06-02-2008, 18:09
Kenwyne Jones ville være ekseptionel! Hvis vi købte ham, så jeg gerne, at Saha rejste. Han er simpelthen for meget skadet, og hvad vi bruger ham mest til er vel luftspillet, hvilket Jones slår ham i.
Desuden var Jones overlegen på hovedstød og styrke overfor Rio og Vidic. Jeg ved godt, at vi får Manucho, men jeg regner bestemt ikke med, at han slår igennem i næste sæson.

Micah og Cech ville jeg hellere aldrig sige nej til...

Chancen for at vi får Cech er meget meget lille, Chelski vil ikke af med ham. Tror heller ikke vi får Richards.
Men ellers vil jeg da også gerne have haft Richards.

JakobR
06-02-2008, 18:12
Underligt, ham Possebom ikke har fået mere "opmærksomhed" i medierne. Det kan også godt ske, det bare er mig, der kigger de forkerte steder, hehe.

Noget helt andet er, at jeg synes vi skal satse på Gibson i stedet for bare at hente. Gibson gjorde det ganske udmærket i sommerpausen og har lige nu succes for Wolverhampton. Ærlig talt skal vi give de unge chancen, før vi henter løs. Det er en smule frustrerende.

KennyN
06-02-2008, 18:18
Vi trænger i den grad til at en "local lad" slår igennem på førsteholdet, og bliver mere end blot reservespiller, ala O'Shea og Fletcher. Ikke at forklejne dem, da de er vigtige i truppen. Men en spiller som kan slå rigtigt igennem og blive mere eller mindre fast, det trænger vi til. Lad os håbe på Welbeck eller Brandy kan klare det.

Men med Possebom købet, tyder intet på at Fletcher, Gibson og Richard Jones har en fremtid på Old Trafford. Måske heller ikke engang unge Sam Hewson.. Lidt trist de ikke får chancen, altså Hewson og Gibson.. Men lad os se hvem han er osv ham Possebom.

man.utd25
06-02-2008, 23:20
Fletcherfan

Hvorfor er Pique så meget bedre end Evans?

vil ikke sige han er meget bedre, men pigue er har et kæmpe talent det har fergie også set så tror han satser på ham.

Brønd
06-02-2008, 23:52
Personligt glæder jeg mig til Manucho kommer til sommer! Niveauet ved African Nations Cup har været relativt højt, og der har han scoret 4 kasser.. Blandt andet et drøn af et langskud!

man.utd25
07-02-2008, 00:17
Personligt glæder jeg mig til Manucho kommer til sommer! Niveauet ved African Nations Cup har været relativt højt, og der har han scoret 4 kasser.. Blandt andet et drøn af et langskud!

ja er helt enig, tror han kunne være et frisk pust:), og ja et rigtig flot mål han virker meget mål farlig.

KennyN
16-02-2008, 09:28
En ung midterforsvarer fra Congo sættes i forbindelse med United.

http://www.lep.co.uk/sport/Clubs-in-battle-for-African.3785093.jp

man.utd25
17-02-2008, 17:17
En ung midterforsvarer fra Congo sættes i forbindelse med United.

http://www.lep.co.uk/sport/Clubs-in-battle-for-African.3785093.jp

tror sku ikke på vi for ham, vi har jo nok til den plads

Christensen
17-02-2008, 18:01
Nu er han kun 15 år, altså 14 år yngre end Rio, så når han er klar til at spille fast, er Rio og Vidic nok ikke med mere. Så at sige at vi ikke får ham pga. vi har nok til den plads, kan ikke helt bruges ;). Dermed ikke sagt at jeg synes vi skal have ham, for jeg aner absolut intet om denne unge gut fra Congo. Men at han bliver kaldt wonderkid lyder da lovende, og så alligevel ikke, da så mange i dag bliver kaldt den nye Maradona, Pele, Ronaldo eller whatever..

man.utd25
17-02-2008, 18:13
Nu er han kun 15 år, altså 14 år yngre end Rio, så når han er klar til at spille fast, er Rio og Vidic nok ikke med mere. Så at sige at vi ikke får ham pga. vi har nok til den plads, kan ikke helt bruges ;). Dermed ikke sagt at jeg synes vi skal have ham, for jeg aner absolut intet om denne unge gut fra Congo. Men at han bliver kaldt wonderkid lyder da lovende, og så alligevel ikke, da så mange i dag bliver kaldt den nye Maradona, Pele, Ronaldo eller whatever..

ja men vi har andre der er yngre end rio og vidic;)

Høgsted
17-02-2008, 18:17
Ser ud til at vi ikke skal regne med at Benzema kommer til United
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=34268

man.utd25
17-02-2008, 18:20

det er jo noget han skal gå ud og sige, at han siger han bliver i lyon indtil de har vundet CL, er jo helt hen i vejret den vinder de ikke.

Høgsted
17-02-2008, 18:23
det er jo noget han skal gå ud og sige, at han siger han bliver i lyon indtil de har vundet CL, er jo helt hen i vejret den vinder de ikke.

Nej de skal jo først lige besejre United over to kampe :) "Rocking"

man.utd25
17-02-2008, 18:27
Nej de skal jo først lige besejre United over to kampe :) "Rocking"

vent nu at se når vi har slasket lyon 2 gange så vil han gerne hertil:)"Rocking"

Høgsted
17-02-2008, 18:29
vent nu at se når vi har slasket lyon 2 gange så vil han gerne hertil:)"Rocking"
Ja han ender sikkert med at tigge Gill og Ferguson om at komme til Old Trafford "Rocking"

man.utd25
17-02-2008, 18:31
Ja han ender sikkert med at tigge Gill og Ferguson om at komme til Old Trafford "Rocking"

Hehe kunne være nice"Rocking"

Dines
17-02-2008, 18:48

Var det ikke noget med, at han for nogle uger siden sagde, at han vil elske at spille i United og så nævnte en masse andre klubber også? Jeg giver ikke så meget for de kommentarer, og han siger det sikkert også for at provokerer lidt til på onsdag. Hvis vi er interesserede i Benzema tror jeg, at det imo bliver at få overtalt Lyon til at sælge ham.

Bergmann
17-02-2008, 18:56
Vi skal bare gennembanke Lyon, så han ved, hvor det er værd at spille fodbold.

pølsemanden
17-02-2008, 19:07
Jeg tror ikke han kommer til united selvom vi banker dem 10-0

Lorensen
17-02-2008, 19:09
Jeg tror ikke han kommer til united selvom vi banker dem 10-0

Det tror jeg så sandelig heller ikke, hvis han som skrevet i artiklen, koster det dobbelte af Essien. Altså 600 mio. Det er en helt urealistisk pris, og der burde findes langt bedre alternativer til billigere penge.

man.utd25
17-02-2008, 19:11
come on han kommer jo ikke til at koste 600 mio

Lorensen
17-02-2008, 19:18
come on han kommer jo ikke til at koste 600 mio

Nej, men hvis jeg var direktør i Lyon ville jeg ikke sælge ham for en krone under 400.

Dines
17-02-2008, 19:26
Nej, men så kan man spørge sig selv om han er det hver, når man kan få to andre klasseangribere til samme pris?

Høgsted
17-02-2008, 19:31
Huntelaar og Villa skulle gerne kunne købes for en sjat penge under Benzemas prisskilt og dem så jeg hellere i en rød United trøje

man.utd25
17-02-2008, 19:36
Nej, men hvis jeg var direktør i Lyon ville jeg ikke sælge ham for en krone under 400.

hold nu op 400 mio, han har ikke engang vist sit værd kun igennem en halv sæson come on

CC
17-02-2008, 19:59
Tror vi nupper ham for 300 mio. Og hvis vi ikke gør så ender han i Liverpool, Madrid eller Barca og så vil jeg sgu hellere have ham end de andre...

JakobR
17-02-2008, 20:07
Vi burde give Welbeck og Brandy chancen, i stedet for at hente et udenlandsk stortalent. Hvis den 6+5 regel bliver indført, så kan vi risikere at dumme os rigtigt meget, hvis vi giver flere hundred millioner for endnu en udlænding.

Desuden fortjener vores egen talentmasse at blive prøvet af. Hvis ikke, så er det som at klare sig godt i sin skole uden at få en eksamen.

ChristianR
17-02-2008, 21:33
Vi burde give Welbeck og Brandy chancen, i stedet for at hente et udenlandsk stortalent. Hvis den 6+5 regel bliver indført, så kan vi risikere at dumme os rigtigt meget, hvis vi giver flere hundred millioner for endnu en udlænding.

Desuden fortjener vores egen talentmasse at blive prøvet af. Hvis ikke, så er det som at klare sig godt i sin skole uden at få en eksamen.

Der er bare noget utopisk over at tro, at vores egne talenter allerede i næste sæson kan spille op, så vi stadig er blandt de allerbedste hold i verden. Hvis Brandy eller Wellbeck viser sig at blive klasseangribere er det da kanonfedt, men jeg vil ikke satse på dem allerede fra næste sæson.

At vi mangler en angriber er de færreste vel i tvivl om på nuværende tidspunkt, bl.a. fordi de fleste efterhånden har afskrevet Saha. Mod Citykampen, hvor Rooney havde karantæne brugte SAF ikke engang Welbeck på bænken.
Hvis han i Fergies øjne på nuværende tidspunkt ikke engang er god nok til at komme med i kamptruppen, når vi kun har een angriber med, så tror jeg han har brug for udvikling, inden vi skal satse for meget på ham.

Altså: Ny angriber til sommer - Og han behøver slet ikke koste hverken 3 eller 400 mio.

JakobR
17-02-2008, 21:46
Der er bare noget utopisk over at tro, at vores egne talenter allerede i næste sæson kan spille op, så vi stadig er blandt de allerbedste hold i verden. Hvis Brandy eller Wellbeck viser sig at blive klasseangribere er det da kanonfedt, men jeg vil ikke satse på dem allerede fra næste sæson.

At vi mangler en angriber er de færreste vel i tvivl om på nuværende tidspunkt, bl.a. fordi de fleste efterhånden har afskrevet Saha. Mod Citykampen, hvor Rooney havde karantæne brugte SAF ikke engang Welbeck på bænken.
Hvis han i Fergies øjne på nuværende tidspunkt ikke engang er god nok til at komme med i kamptruppen, når vi kun har een angriber med, så tror jeg han har brug for udvikling, inden vi skal satse for meget på ham.

Altså: Ny angriber til sommer - Og han behøver slet ikke koste hverken 3 eller 400 mio.

Vi er lidt tvunget til at prøve. Udover Rooney er det begrænset hvor mange gode engelske angribere der er, så vi burde prøve lykken. Det er heller ikke helt optimalt, hvis 3 ud af vores 4 angribere er udlændige. Så er der ikke mange kort og spille med, hvis vi løber ind i skader.

Jeg så også helst, at vi kunne vente endnu en sæson, hvis de altså ikke er den nye "Rooney", men henter vi Benzema på 19-20 år, så ser deres muligheder lidt sorte ud.

Campbell fik lov at starte på bænken sidste år mod City, og han er heller ikke verdens bedste (han har jo også en alder efterhånden), så jeg vil næsten tro, at det var Welbecks alder, der holdte ham væk.

Hent en "Larsson", som ikke er fremtidens mand.

Lorensen
17-02-2008, 21:56
hold nu op 400 mio, han har ikke engang vist sit værd kun igennem en halv sæson come on

Hmm, hvor gammel er han? 20? og allerede fast mand i en Europæisk top klub. Og hvis alle store klubber er ude efter ham, hvorfor så ikke forlange den pris ?

ChristianR
17-02-2008, 22:12
Vi er lidt tvunget til at prøve. Udover Rooney er det begrænset hvor mange gode engelske angribere der er, så vi burde prøve lykken. Det er heller ikke helt optimalt, hvis 3 ud af vores 4 angribere er udlændige. Så er der ikke mange kort og spille med, hvis vi løber ind i skader.

Jeg så også helst, at vi kunne vente endnu en sæson, hvis de altså ikke er den nye "Rooney", men henter vi Benzema på 19-20 år, så ser deres muligheder lidt sorte ud.

Campbell fik lov at starte på bænken sidste år mod City, og han er heller ikke verdens bedste (han har jo også en alder efterhånden), så jeg vil næsten tro, at det var Welbecks alder, der holdte ham væk.

Hent en "Larsson", som ikke er fremtidens mand.

Nu er det jo stadig langt fra besluttet at man indfører den regel. Og hvis man evt. hentede en KJH, som jeg er fortaler for, ville vi nok ikke skulle af med mere end 150 mio. Eftersom en evt indførelse af reglen først ville kunne komme på tale om et par år, ser jeg det ikke som den helt store risiko.

Hvis du vil have en mand, der er oppe i alderen, vil jeg anbefale Trezeguet. Er bare bange for at prisen på ham er ligeså høj som den noget yngre KJH.

robinho
18-02-2008, 06:25
jeg synes det er betryggende at se at fergie betegner angrebspladsen som et sted de kiggede på sidste år, og som de stadig vil kigge på til sommer.

Så kan vi da have en vis forventning om et indkøb af en angriber til vores smalle gruppe af angribere. Om det så bliver Benzema eller hvem det bliver, må vi så kigge på til sommer.

Holmegaard
18-02-2008, 13:10
som i nok ved har vi en tilbagekøbsklausul på rossi... og den tror jeg vi udnytter

Glory Man United
18-02-2008, 13:18
som i nok ved har vi en tilbagekøbsklausul på rossi... og den tror jeg vi udnytter

Og jeg læste, at det IKKE var tilfældet

EDIT: Måske findes klausulen, men var der ikke en grund til at han røg derned? SAF ville gerne have, at han blev, men Rossi ville ikke spille 4. violin.....

Lorensen
18-02-2008, 20:02
Hvis der er lagt i ovnen til at den regel bliver indført synes jeg klart at man skal vende sit øje mod Tottenhams Darren Bent. Ved godt at han ikke har bevist sit værd i Spurs, men derfor kunne det jo sagtens ske at der kom andre boller på suppen, hvis han kom til United. Han er i hvert fald en mulighed, der nok ikke er specielt dyr.

Holmegaard
18-02-2008, 20:21
Og jeg læste, at det IKKE var tilfældet

EDIT: Måske findes klausulen, men var der ikke en grund til at han røg derned? SAF ville gerne have, at han blev, men Rossi ville ikke spille 4. violin.....

og det er selvfølgelig forståeligt, men har han ikke vidst en del mere potentiale end Saha??:rolleyes:

JDK
18-02-2008, 20:40
Denne diskussion dør ikke, før det sker, men det vil være lækkert at se Rossi tilbage i den røde trøje - jeg tror dog desværre ikke at det sker - slet ikke til sommer :confused:

Christensen
18-02-2008, 20:52
Hvis der er lagt i ovnen til at den regel bliver indført synes jeg klart at man skal vende sit øje mod Tottenhams Darren Bent. Ved godt at han ikke har bevist sit værd i Spurs, men derfor kunne det jo sagtens ske at der kom andre boller på suppen, hvis han kom til United. Han er i hvert fald en mulighed, der nok ikke er specielt dyr.

Tvivler på Tottenham slipper ham billigt. Godt nok har han ikke bevist sit værd, men han blev købt ind for en rekordstor sum, og Spurs slipper ham næppe billigt.

Kofoed
18-02-2008, 20:57
Denne diskussion dør ikke, før det sker, men det vil være lækkert at se Rossi tilbage i den røde trøje - jeg tror dog desværre ikke at det sker - slet ikke til sommer :confused:

Jeg tror automatisk den dør hvis han ikke er kommet til sommer, for jeg tror næppe at den klausul gælder for mere end et år.. hvis han først får spillet sig rigtig ind i varmen flere sæsoner i træk er de næppe vilde med at skulle gi slip på ham.. lidt nemmere hvis det kun er efter 1 sæson..

Daniel
18-02-2008, 21:01
Hvis vi havde beholdt Rossi ville jeg godt se ham spille for United nu. Men jeg synes bare ikke at han er den type angriber vi mangler.

Siger ikke at vi skal have en ikke bevægelig angriber men gerne en der kan noget med hovedet.

Krede
18-02-2008, 21:14
Som andre også nævner mangler vi overhovedet ikke Rossi.
Vi mangler en fysisk stærk spiller. Grunden til jeg er helt vild efter at få Benzema er, at vi kan spille følgende formation:

Ronaldo Rooney Tevez/Nani
Benzema

Hvor Rooney kommer til at lægge på hans bedste position. En alm. 442 med Rooney/Tevez bag Benzema ville også være giftig, eller en 433 som mod Arsenal og endelig ville vi kunne bruge Rooney og Tevez som vi gør nu i front i en alm. 442.
Der er med andre ord uendelig mange muligheder og alle de nævnte er unge spillere. Hvis dobbelt købet bliver til noget, jamen så har vi jo også en Ben Arfa, så hvordan de forreste vil blive blandet er usandsynligt spændende og uforudsigeligt for modstanderne - de ville ikke kunne forbedre sig særligt godt.
Vi vil kunne tilpasse os modstanderen og rokere alt efter dagsform og hvem vi står overfor. Jeg ser store perspektiv i det. Og jeg er glad for at 433 formationen fungere mod Arsenal.
Det store spørgsmål er så blot om det er muligt at købe de to 20-årige franskmænd og om vi overhovedet ser vores klub bruge så mange penge.

Holmegaard
18-02-2008, 23:22
i siger united mangler en fysisk spiller og så vidt jeg ved er saha jo ikke ligefrem lille

ChristianR
19-02-2008, 05:26
i siger united mangler en fysisk spiller og så vidt jeg ved er saha jo ikke ligefrem lille

Jesus. Det skal vi vel igge igennem igen. Vil du helt seriøst have, at folk nu igen skal argumentere for, hvorfor de ønsker en ny angriber istedet for Saha?

KennyN
19-02-2008, 07:45
United skulle eftersigende jagte en ung italiensk forsvarsspiller fra Reggina. Han bliver sammenlignet med Nesta og Cannavaro. Hvilket vel ikke er så ringe endda..
http://talkingsoccer.blogspot.com/2008/02/man-united-and-chelsea-cahse-italian.html

Bugge
19-02-2008, 08:45

Skal vi nu ha den debat igen? Nej, han er ikke lille, men han er skadet 3/4 af sæsonen..

United DK
19-02-2008, 08:56
United skulle eftersigende jagte en ung italiensk forsvarsspiller fra Reggina. Han bliver sammenlignet med Nesta og Cannavaro. Hvilket vel ikke er så ringe endda..
http://talkingsoccer.blogspot.com/2008/02/man-united-and-chelsea-cahse-italian.html

Han er U16-spiller, ergo er han højest 16 år, så der er stadig lang vej, før han er ligeså god som Nesta og Cannavaro, hvis han da nogensinde bliver det.

Holmegaard
19-02-2008, 09:39
Jesus. Det skal vi vel igge igennem igen. Vil du helt seriøst have, at folk nu igen skal argumentere for, hvorfor de ønsker en ny angriber istedet for Saha?

jeg mener ikke vi skal have den igen men jeg synes bare at argumenterne skal overvejes, for jeg mener også vil ska have en anden en Saha

Lorensen
19-02-2008, 10:14
Tvivler på Tottenham slipper ham billigt. Godt nok har han ikke bevist sit værd, men han blev købt ind for en rekordstor sum, og Spurs slipper ham næppe billigt.

Billigt skal ses i lyset af de i forvejen tårnhøje priser for angribere på dagens marked. At han så også er englænder gør det hele endnu dyrere.

Danielsen
19-02-2008, 12:34

Det ser så ud til og väre Chelsea der får ham:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3166968,00.html

23Becks
19-02-2008, 13:11

Nu skulle det vel ikke være Kris Stadsgaard?? ;)

Christensen
19-02-2008, 15:43
Og denne unge forsvarer fra Reggina, skulle nu være Chelseaspiller.. http://www.bold.dk/nyt/?vis=80007&rss=true

ChristianR
19-02-2008, 16:05
jeg mener ikke vi skal have den igen men jeg synes bare at argumenterne skal overvejes, for jeg mener også vil ska have en anden en Saha

Så kan man vel godt lede efter en fysisk spiller, selvom man har en Saha, der ikke er lille? Det er jo ikke Sahas stil, der gør at de fleste vil af med ham.

United DK
25-02-2008, 15:05
Skriv nu under Brown, så vi slipper for Lahm!

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8353

Martinsen
25-02-2008, 15:52
Skriv nu under Brown, så vi slipper for Lahm!

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8353

"slipper" er vel så meget sagt, jeg så også helst Brown skrev under, men smutter han så synes jeg bestemt, at Lahm er et af de bedste alternativer der er på markedet.

United DK
25-02-2008, 15:59
"slipper" er vel så meget sagt, jeg så også helst Brown skrev under, men smutter han så synes jeg bestemt, at Lahm er et af de bedste alternativer der er på markedet.

Nu er det bare sådan, at jeg så fandens gerne ser Simpson få chancen på den højre back, og chancen for det er bedre når det er Brown, fremfor Lahm.

Flax_Generous
25-02-2008, 16:03
Jeg ville nu ikke være ked af det hvis vores backer i næste sæson bestod af Evra og Lahm og så med Simpson, Silvestre og O'Shea som backup. Det er godt nok en lækker bredde og helt suveræn offensivt set.

UnitedDK, en anden konsekvens af at Brown forlader er vel, at Pique og Evans kommer tættere på Vidic og Rio. På den måde kan det gøre det lettere for Pique og Evans (hvis han kommer tilbage), selvom det bliver lidt sværere for Simpson.

United DK
25-02-2008, 16:11
Jeg ville nu ikke være ked af det hvis vores backer i næste sæson bestod af Evra og Lahm og så med Simpson, Silvestre og O'Shea som backup. Det er godt nok en lækker bredde og helt suveræn offensivt set.

Jeg mener bare ikke Simpson skal være den sædvanlige backup, som alle vores egne efterhånden er blevet med O'Shea, Fletcher osv.

UnitedDK, en anden konsekvens af at Brown forlader er vel, at Pique og Evans kommer tættere på Vidic og Rio. På den måde kan det gøre det lettere for Pique og Evans (hvis han kommer tilbage), selvom det bliver lidt sværere for Simpson.

Jeg ser bare større potentiale i Simpson fremfor Pique og Evans, og da de to sidstnævnte er bedst i centreforsvaret, så synes jeg ikke de skal presses foran Simpson.

Vi har endelig én af vores egne, som med den rette håndtering kan blive stamspiller, og den mulighed synes jeg ikke vi skal lade gå, bare fordi Lahm er en profil, og dermed umiddelbart et mere sikkert valg.

Flax_Generous
25-02-2008, 16:16
Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor god Simpson egentlig er. Jeg så ham ikke i Sunderland og kender ham kun fra vores eget hold. Han er uden tvivl dygtig offensivt og jeg så ham gerne spille noget mere i år, men jeg aner ærlig talt ikke hvor langt han kan komme med sit talent.

Pique er jeg derimod overbevist om nok skal blive en topspiller. Jeg så ham flere gange sidste år i Zaragoza og han er virkelig et stort talent. Desuden kan han spille på den defensive midt, i det centrale forsvar og som højre back, hvis det er nødvendigt. Han må for min skyld gerne spille noget oftere. Han har allerede nu klassen til at være en rigtig solid reserve til Vidic og Rio.

Bergmann
25-02-2008, 16:17
Lahm ville være fantastisk, hvis prisen på 85 mio. holder. Han har et stort potentiale, som jeg virkelig håber, at Sir Alex kan udnytte. Han har været skuffende i den seneste tid, men jeg glemmer ikke hans vidunderlige VM.

Det triste ved at miste brown er helt klart hans Unitedhjerte. Han er en af vores egne, og det har jeg stor respekt for - men hans kvaliteter kan altså godt erstattes - især offensivt!

Flax_Generous
25-02-2008, 16:20
Angående Lahm: Han er da primært venstre back, ikke sandt? Jeg mindes faktisk ikke at have set ham spille højre back.

Høgsted
25-02-2008, 16:23
Angående Lahm: Han er da primært venstre back, ikke sandt? Jeg mindes faktisk ikke at have set ham spille højre back.

Så vidt jeg husker spillede han højreback noget af tiden i perioden hvor Sagnol var skadet og Bayern har jo også fået Marcell Janssen i sommers og han har i hvert fald kun spillet i venstresiden

JakobR
25-02-2008, 16:33
Hvis Simpson er så stort et talent, så burde han vel også kunne konkurrere med Lahm. Jeg så også gerne vi satsede fuldt ud på Simpson, men Brown er ganske enkelt bare centerback i min bog, da det er ret begrænset hvad han bidrager til den offensive dynamik.
Til sommer køber vi jo højest sandsynligt også et stjernenavn i angrebet, på trods af, at vi allerede har Tevez og Rooney.
Kan Simpson ikke også spille venstreback? Det mener jeg at have hørt.

Jeg kan bare ikke se hvad Browns agent er ude på. Smutter Brown på en fri transfer, så får han jo ingen penge, og er der virkelig nogen af de interesserde klubber (Spurs og Toons), der vil betale en lille million om ugen til ham?

Krede
25-02-2008, 16:34
Jeg mener faktisk er Lahm er bedst som højreback - ihvertfald i de kampe jeg har set ham. Jeg må indrømme, at mit kendskab er relativt begrænset bortset fra landskampe.
Men når Bild skriver det, så kan vi godt regne med det som værende sandt. De plejer stort set aldrig at skrive noget bollocks.

Iøvrigt ville det da også være klasse med en spiller som kan spille back-up på venstre back, så hvis Simpson kan tilspille sig en plads som nr. 3 (hvilket han jo burde, hvis han har talentet), så ville han jo få masser af kampe, hvis Lahm eller Evra er ude.

Christensen
25-02-2008, 16:34
Jeg ville blive rigtig glad for at se Lahm i den rigtige røde trøje. Han er en fremragende back, og minder på mange måder om Evra. Vi så også under VM at han har et rigtig godt skud, og et samarbejde mellem ham og Ronaldo ville være helt fantastisk.
Dog ville det være surt at miste Brown (som nok ikke skriver under, hvis Lahm hentes), men hvis han ikke acceptere klubbens tilbud, må det jo bare være farvel.

Krede
25-02-2008, 16:38
Jeg ville blive rigtig glad for at se Lahm i den rigtige røde trøje. Han er en fremragende back, og minder på mange måder om Evra. Vi så også under VM at han har et rigtig godt skud, og et samarbejde mellem ham og Ronaldo ville være helt fantastisk.
Dog ville det være surt at miste Brown (som nok ikke skriver under, hvis Lahm hentes), men hvis han ikke acceptere klubbens tilbud, må det jo bare være farvel.

Jeg ved ikke hvor surt det ville være - fordi hvis Brown er så pengegrisk, så kan han bare smutte. Jeg har stadig ikke tilgivet Rio for at hans griskhed. Hvis man skal tror rygterne han Brown blevet tilbudt 550.000 om ugen med vil have 800.000. Men hans kvaliteter burde han være tilfreds med 550.

ChristianR
25-02-2008, 16:38
I så fald at Brown daffer, er jeg nu ikke i tvivl om, at jeg gerne så Lahm i klubben. Han ville så umidelbart skulle fungere som førstemand på højrebacken, men vel også som reserve, når Evra er skadet/har karantæne/skal vile.
Med vores antal kampe på sådan en sæson samt teorien om, at han også skal kunne vikariere for Evra tro jeg stadig, der vil blive masser af spilletid til Simpson, hvilket jeg ser som det mest ideelle. Simpson har i hvert fald ikke bevist nok overfor mig rent defensivt til, at jeg tør lade ham være førstevalg hele næste sæson uden nogen nævneværdig reserve udover al mulig-manden O'shea.
Jeg er godt klar over, der stadig er en Neville i spil, men ingen af os ved vel præcist, hvor vi har ham.

Høgsted
25-02-2008, 16:39
Synes Lahm er en rigtig god back og offensiv er han kanon. Men jeg frygter lidt at det vil blive for offensivt mod to meget offensive backs. Midtbanen skal nogle gange ned og lukke hullerne for de offensive backs og så ville vi mangle over hele linjen

ChristianR
25-02-2008, 16:43
Jeg ved ikke hvor surt det ville være - fordi hvis Brown er så pengegrisk, så kan han bare smutte. Jeg har stadig ikke tilgivet Rio for at hans griskhed. Hvis man skal tror rygterne han Brown blevet tilbudt 550.000 om ugen med vil have 800.000. Men hans kvaliteter burde han være tilfreds med 550.

Der er stor forskel på Rios og Browns situation IMO. Rio var bestemt en af verdens allerallerbedste forsvarsspillere og kunne derfor tillade sig at bede om noget ekstraordinært. Da det på tidspunktet så umuligt ud at hente en Nesta, Cannavaro eller lignende var Rio i teorien uerstatelig.
Det er Brown langt fra. Der findes flere højrebacks i verden på hans nbiveau, der kan købes for rimelige penge, så han skal ikke tro, han er bedre end han er.

United DK
25-02-2008, 16:44

Han er primært venstre back, men da han er højre benet, så kan han også spille højre back, som han gør en del på både det tyske landshold og hos Bayern, når Sagnol er skadet.

ChristianR
25-02-2008, 16:44
Synes Lahm er en rigtig god back og offensiv er han kanon. Men jeg frygter lidt at det vil blive for offensivt mod to meget offensive backs. Midtbanen skal nogle gange ned og lukke hullerne for de offensive backs og så ville vi mangle over hele linjen

Det kan være, det bare medvirker til at Hargos rolle bliver mere relevant:)

robinho
25-02-2008, 16:46
Lahm spillede venstre back for tyskerne under VM i 2006, men ved hans fremragende langskudsmål i åbningskampen, trak han på tværs og smadrede den ind med højre. Det så meget ud til at højre ben var hans naturlige. Så en højre back vil nok ikke gøre ham noget.

Høgsted
25-02-2008, 16:51
Det kan være, det bare medvirker til at Hargos rolle bliver mere relevant:)

God pointe men tror det bliver meget svært hvis han skal ned og lukke hullet efter to offensive backs og er bange for at begge centrale midtbanespillere bliver for defensivt relateret pga vi da vil have to meget offensive backs

Flax_Generous
25-02-2008, 16:55
Jeg tror mere, at det handler om, at Brown forsøger at presse SAF til at betragte ham som fast mand på holdet end det handler om penge. Jeg tror, at Brown ved, at han er landsholdsemne og besidder klassen til at spille fra start i de fleste klubber i Premier League og jeg tror, han håber, at han ved disse forhandlinger kan få SAF til at betragte som en af de vigtige på holdet.

Jeg gætter selvfølgelig bare. Det kan godt være, at han er lidt ligeglad med alt sådan noget og bare vil have flere penge.

Høgsted
25-02-2008, 16:59
Jeg tror mere, at det handler om, at Brown forsøger at presse SAF til at betragte ham som fast mand på holdet end det handler om penge. Jeg tror, at Brown ved, at han er landsholdsemne og besidder klassen til at spille fra start i de fleste klubber i Premier League og jeg tror, han håber, at han ved disse forhandlinger kan få SAF til at betragte som en af de vigtige på holdet.

Jeg gætter selvfølgelig bare. Det kan godt være, at han er lidt ligeglad med alt sådan noget og bare vil have flere penge.

Tror du har fat i noget af det rigtige. Brown har været i klubben i mange år og jeg tror han vil have lidt kredit for hans loyalitet overfor klubben. Nu er han endelig 100 % fast mand og jeg tror han vil belønnes for hans arbejde gennem årene og nu er han jo i en position hvor han kan kræve en go løn pga hans kanone spil gennem sæsonen

Krede
25-02-2008, 17:19

Ja jeg kan godt følge dig. Jeg synes bare ikke det er den rette måde. Men faktum er også, at jeg hellere ville have Lahm på højre back, så jeg synes faktisk kun at Brown skulle være back-up.

Høgsted
25-02-2008, 17:28
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=35256
Mere krydderi på Lahm rygtet

Emil
25-02-2008, 17:36
Jeg syntes kun at vi skal købe Lahm hvis Brown ikke forlænger. Hvis Brown forlænger og vi så køber ham, så syntes jeg virkelig vi skider på Danny Simpson. Og hvem skal så sidde på bænken hvis Gary Neville bliver klar? Gary Neville? Phillip Lahm?

Syntes det ville være meget mere optimalt at forlænge med Wes Brown. Han er trods alt også en af "vores egne", og det tæller ihvertfald meget i min bog.

Kofoed
25-02-2008, 17:58
Jeg syntes kun at vi skal købe Lahm hvis Brown ikke forlænger. Hvis Brown forlænger og vi så køber ham, så syntes jeg virkelig vi skider på Danny Simpson. Og hvem skal så sidde på bænken hvis Gary Neville bliver klar? Gary Neville? Phillip Lahm?

Syntes det ville være meget mere optimalt at forlænge med Wes Brown. Han er trods alt også en af "vores egne", og det tæller ihvertfald meget i min bog.

Jeg syntes ligeså meget det ville være at pisse brown op og ned ad ryggen, hvis vi køber lahm selvom brown bliver.. men på den anden side, er det vel det han fortjener.. han ved han ikke får mere i løn, og så er det hans eget problem hvis han ikke skriver under i god tid.. kan virkelig ikke se hvilken klub der vil/kan betale ham mere end 550K om ugen.. jeg tror at hvis han skriver under og vi ikke køber lahm, vil brown blive brugt som første mand i lang lang tid endnu, for jeg tror ikke på neville kommer tilbage, foreløbigt..

Emil
25-02-2008, 18:10
Jeg syntes ligeså meget det ville være at pisse brown op og ned ad ryggen, hvis vi køber lahm selvom brown bliver.. men på den anden side, er det vel det han fortjener.. han ved han ikke får mere i løn, og så er det hans eget problem hvis han ikke skriver under i god tid.. kan virkelig ikke se hvilken klub der vil/kan betale ham mere end 550K om ugen.. jeg tror at hvis han skriver under og vi ikke køber lahm, vil brown blive brugt som første mand i lang lang tid endnu, for jeg tror ikke på neville kommer tilbage, foreløbigt..

Ja lige præcis det er derfor jeg ikke fatter at han ikke bare skriver under på en ny kontrakt. Han skal nok få spilletid, også selvom Gary Neville kommer tilbage, for Neville holder nok ikke til 2-3 kampe om ugen.
Så der skal nok komme spilletid til ham det er jeg sikker på. Tror heller ikke på at han kan få mere i løn andre steder. Jo det skulle da lige være Chelski :eek:

Derfor syntes jeg også det ville være bedst at lade være med at købe Lahm, men at for Brown til at skrive under. På den måde holder vi på en af vore egne, viser at vi stadig har tillid til Neville, plus at Danny Simpson stadig kan få nogle chancer for at vise hvad han kan.

KennyN
25-02-2008, 18:19
Keane kan bare ikke få nok tidligere United spillere, nu er O'Shea interessant for ham..
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=334305

Desuden er Michael Potts fra Uniteds u-18 hold blevet frigivet. Han ventes så at skrive under for Blackburn, hvor han i weekenden spillede med. Han lavede et par assists, så det var jo en glimrende reklame for sig selv han gjorde der..

Kofoed
25-02-2008, 18:26
Keane kan bare ikke få nok tidligere United spillere, nu er O'Shea interessant for ham..

Desuden er Michael Potts fra Uniteds u-18 hold blevet frigivet. Han ventes så at skrive under for Blackburn, hvor han i weekenden spillede med. Han lavede et par assists, så det var jo en glimrende reklame for sig selv han gjorde der..

Jeg ville blive så ked af at miste O'shea.. han er en kæmpe stor personlighed i mine øjne og kan virkelig godt lide ham. hvis han kan indfinde sig med rollen som evig reserve, hvilket det har virket som, indtil videre, så vil jeg aldrig sælge ham..

KennyN
25-02-2008, 18:32
Jeg vil heller ikke af med O'Shea. Han er vigtig fordi han kan dække flere forskellige pladser, sågar i buret ;) Og han forlængede sidste år til 2012, så mon ikke han selv er tilfreds og Fergie er tilfreds med ham. Så Keano må kigge efter andre forstærkninger.. Måske han skulle kigge andre steder end i Celtic og United..

United DK
25-02-2008, 18:42
Det kan godt være O'Shea aldrig bliver stamspiller, men han skal aldrig sælges, med mindre han selv vil væk, hvilket jeg tvivler på.

Dines
25-02-2008, 19:29
O'Shea skal slet ikke sælges. Han bliver aldrig fast stamspiller, men som backup er han en klasse for sig selv, når han nu kan spille alle pladser i forsvaret. Derudover er han meget loyal, og sådanne spillere hænger ikke på træerne, så nej han skal slet ikke sælges. Det samme med Fletcher.

Glory Man United
25-02-2008, 19:37

Det er bare til at grine af...hvem var det Keane svinede til i sin tid?? Richardson (Sunderland), Liam Millar (Sunderland), O´Shea (Sunderland??)....nå ja og så Rio og Alan Smith

United DK
25-02-2008, 21:19
Det er bare til at grine af...hvem var det Keane svinede til i sin tid?? Richardson (Sunderland), Liam Millar (Sunderland), O´Shea (Sunderland??)....nå ja og så Rio og Alan Smith

Reelt er der jo ingen der ved hvilke fem spillere han snakkede om. Fletcher skulle angiveligt have været én af de fem, men ham nævner du f.eks. ikke.

Helk6
25-02-2008, 21:55
Hvis jeg var O'Shea havde jeg skiftet med det same. Fatter ikke, manden ikke har amibitioner om at få fast spilletid. Ville personligt være pisse frusteret over at være evig og altid en substituted.

ChristianR
25-02-2008, 22:12

Nu har jeg ikke lige citatet, og det er ved at være noget tid siden men...

Han krittiserede vel deres attitude og den lade motivation de viste, hvilket man vel godt kan forstå og han som anfører vel bør sige - Bare ikke på åbent tv.

Derfor kan han jo stadig godt mene, det er gode fodboldspillere. Desuden kan man vel også godt være for dårlig til United, men god nok til Sunderland?

Så synes ikke, det er til at grine af.

Correct me, hvis jeg er helt gal på den.

snegl
25-02-2008, 22:13
Reelt er der jo ingen der ved hvilke fem spillere han snakkede om. Fletcher skulle angiveligt have været én af de fem, men ham nævner du f.eks. ikke.

Satte han ikk navne på dem i det interview han gav på MUtv ?? Jeg kan ikk selv huske det.

Men i øvrigt er det jo ingen skam for ham at han har købt Richardson, Miller og nu vil have O'Shea til Sunderland. Det er trods alt et andet niveau, og det han kritiserede i United var vel at de ikke havde klassen til at løfte Uniteds hold.

ChristianR
25-02-2008, 22:16
Hvis jeg var O'Shea havde jeg skiftet med det same. Fatter ikke, manden ikke har amibitioner om at få fast spilletid. Ville personligt være pisse frusteret over at være evig og altid en substituted.

Måske han er glad for, alligevel at være en mere eller mindre vigtig spiller for et hold, der kan vinde CL, PL og FA-cuppen elelr i det mindste nå langt i disse turneringer hvert år. Samtidig er han en populærspiller og får en rimelig løn.

Det er vel fair, at han prioriterer det højere end måske mere plads i startopstillingen på et lavere rangerende PL-hold.

Cristian9000
25-02-2008, 22:35
Måske han er glad for, alligevel at være en mere eller mindre vigtig spiller for et hold, der kan vinde CL, PL og FA-cuppen elelr i det mindste nå langt i disse turneringer hvert år. Samtidig er han en populærspiller og får en rimelig løn.

Det er vel fair, at han prioriterer det højere end måske mere plads i startopstillingen på et lavere rangerende PL-hold.

Mange spillere har jo også været ude og sige, at stemningen i truppen er rigtig god. Så det er helt sikkert også de sociale forhold der spiller ind. Det må da også være fantastisk at være en del af noget så stort som United. Der er i hvertfald ikke noget at klage over. Vi er mestre, og er med i alle turneringer hvor det er sjovt. "Rocking"

United DK
25-02-2008, 22:36

Det kaldes loyalitet.

Fuf
25-02-2008, 22:50
Jeg mener vi burde købe en ny angriber, da vi ikke kan regne fuldt ud med Saha hvis Tevez eller Rooney bliver skadet. Det er bedere at spillede med 2 fremme, end have en Ronaldo hængenede bag Tevez eller Rooney. Det ville gøre vores kantspil mindre effektivt. En Dimitar Berbatov ville være en utrolig god spiller at købe, men tvivler dog da han ikke kan starte inde konstant

Kofoed
25-02-2008, 23:14

Manden har ikke ambitioner om at få fast spilletid.. manden har noget så vigtigt som loyalitet.. Han er villig til at sætte egne mål til side for en større sag.. det lyder meget fint, men det er i bund og grund det han gør.. han behøver ikke en fast stamplads, hvis han kan føle sig sikker på bænken og kan hjælpe sit hold når det behøver ham, og så kan han være med til at vinde rigtig mange medaljer, og det er folk som ham vi skylder mange tak for den store loyalitet.. typer som ham er der for få af i fodbold..

Helk6
25-02-2008, 23:19
Det kaldes loyalitet.

Det kan måske også kaldes mangel på ego eller egne ambitioner. :( Men fuck det. Hvis manden vil blive og varmebænken resten af sin fodbold karriere så lad ham.

Kofoed
25-02-2008, 23:21
Det kan måske også kaldes mangel på ego eller egne ambitioner. :( Men fuck det. Hvis manden vil blive og varmebænken resten af sin fodbold karriere så lad ham.

Ambitioner kan jo være mange forskellige ting.. Hvis hans ambitioner, er at hjælpe sit hold når der bliver brug for det, og han får det godt med det, så er det vel også stort, og så hjælper det nok også at man er på bænken stort set hver gang på verdens bedste hold.. det er der mange der kun kan drømme om..

Parkohargo
25-02-2008, 23:24

Jamen det er jo også netop det han vil. Vel ikke uden grund han har konktrakt frem til 2012. O'shea har været her i snart 9 år i klubben og har gjort et rigtig godt arbejde, og har nærmest spillet på alle positioner. Det er netop spillere som ham der ikke findes ret mange af længere der kan gå ind og spille samtlige positioner og stadig holde niveau. O'shea skal være her resten af hans karriere håber jeg og det tror jeg også selv han gerne vil.

RuudVanNissetøj
25-02-2008, 23:28
Hovedtransfermål næste år må være en tredje/fjerde angriber samt evt. en back i mine øjne

Angriber: Ser virkelig gerne en Benzema i klubben, selvom han tilsyneladende hellere vil blive i Lyon eller tage til Barca. En stor, stærk targetman som er en dimension vi ikke har i den nuværende trup. Dog ser jeg gerne Rooney og Tevez som fortsatte førstevalg. Berbatov vil være at skyde sig i foden imo, da hans ego før eller siden vil skabe splid med enten en spiller eller Fergie - evnerne kan man dog ikke tage fra ham. Ellers ser jeg gerne en spiller som Huntelaar eller Amuri fra Palermo komme til.

Back: Lahm ville være perfekt, super på begge sider og dygtig fremad som bagud. Ellers ville en spiller Rafinha eller Bosingwa også være gode bud, dygtige forsvarsspillere som ikke er bange for en tur opad banen....

Ud af porten:

Silvestre og Saha - de to kan bare ikke bidrage mere til holdet...giv hellere Pique, Simpson, Welbeck eller Brandy chancerne for at vise deres virkelig værd

Kofoed
25-02-2008, 23:38
jeg har revurderet mine planer lidt efter seneste transfervindue.. vores bænk bliver større, og jeg syntes ikke vi skal købe nogle angribere.. Saha får indtil sommer.. hvis han kan holde sig skadesfri beholder vi ham, og så får vi manucho som er den store targetman vi leder efter, og så har vi nogle egenavl i brandy og wellbeck.. dette mener jeg sagtens kan gå an.. vi lægger nummer 2 i pl og kan selv afgøre det, og vi ligger kanon i FA og CL, så helt galt er det vel ikke gået med 2½ angriber!! og hvor galt kan det gå.. jeg tror på manucho... Så har vi en bænk hvor manucho og saha sagtens kan sidde på sammen, og så har vi stadig masser af plads, til både midtbane folk og forsvar..

Parkohargo
25-02-2008, 23:46
Ham Manucho fyren virker ret så giftig en angriber.. så hvis nu...og kun hvis.. at det nu mirakuløst går hen og sker at Saha virkelig kommer tilbage igen for alvorlig og kan holde sig skadesfri og score mål så ville det næsten være unødvendigt at gå hen og investere i en eller dyr angriber. Saha har da trodsalt virket lidt mere optimistisk de seneste par kampe han har været inde og egentlig gjort det fint nok selvom det måske har været på en lidt billig baggrund..jeg synes dog han skulle have chancen for at starte inde i næste kamp for at se ham an.

Ingen tvivl at Lahm er en genial back spiller men helt ærligt.. Hvis Neville kommer tilbage og vi såfremt vi stadig har Brown i klubben, plus Simpson..hvad skal vi så med Lahm?

RuudVanNissetøj
25-02-2008, 23:47
Jeg er bestemt enig med Kofoed, at det er gået ganske godt med 2½ angribere i truppen, men vi mangler i mine øjne den sidste kanin i hatten i form af en angriber som Solskjær man kan smide ind når lokummet for alvor brænder på, der ser jeg helt klart mine førnævnte "drømme" angribere som oplagte....men jeg ser gerne en Manucho få chancen, forventer bare som udgangspunkt intet af ham - både pga. hans erfaring eller resultater indtil nu. Men håber da han overrasker mere end positivt :)

Kofoed
25-02-2008, 23:51
både pga. hans erfaring eller resultater indtil nu. Men håber da han overrasker mere end positivt :)

Jeg vil da sige at resultaterne absolut taler til hans fordel.. scorede 4 mål i 4 kampe i Nations cup og har været topscorer de sidste par sæsoner i den hjemlige liga.. og så så vi hvertfald i Nations cup, at han både har et KANON skud udefra, men også er kanon på hovedstød(2 mål).. så jeg er meget positiv omkring ham, men håber han får noget spilletid i Grækenland så man kan se hva han dur til..

RuudVanNissetøj
26-02-2008, 00:01
Nu må jeg indrømme, at jeg kun så highlights fra African Nations Cup med Manucho og det var et par gode mål, men jeg stiller mig stadigvæk kritisk. Som min kammerat der er FOOL-fan sagde så smukt, så var Chris Katongo også topscorer i sin liga da Brøndby hentede ham - hvor god er han nu ??? Men helt sikkert, Manucho skal bare have alt den spilletid han kan få og forhåbentligt har Fergie igen igen set rigtigt i krystalkuglen og hentet et scoop til klubben...

Helk6
26-02-2008, 00:03
Jamen det er jo også netop det han vil. Vel ikke uden grund han har konktrakt frem til 2012. O'shea har været her i snart 9 år i klubben og har gjort et rigtig godt arbejde, og har nærmest spillet på alle positioner. Det er netop spillere som ham der ikke findes ret mange af længere der kan gå ind og spille samtlige positioner og stadig holde niveau. O'shea skal være her resten af hans karriere håber jeg og det tror jeg også selv han gerne vil.

Fint hvis han vil det, men jeg forstår stadig ikke hans valg. Jeg ville tusind gange heller spille hvergang på et middelmådigt hold end hver 6. kamp for et top hold.;)

Kofoed
26-02-2008, 00:05
Nu må jeg indrømme, at jeg kun så highlights fra African Nations Cup med Manucho og det var et par gode mål, men jeg stiller mig stadigvæk kritisk. Som min kammerat der er FOOL-fan sagde så smukt, så var Chris Katongo også topscorer i sin liga da Brøndby hentede ham - hvor god er han nu ??? Men helt sikkert, Manucho skal bare have alt den spilletid han kan få og forhåbentligt har Fergie igen igen set rigtigt i krystalkuglen og hentet et scoop til klubben...

rigtigt.. men nu tror jeg på at United har bedre scouts end Brøndby har, og tror ikke Saf ville skrive under hvis han ikke havde fået rigtig gode reporter derfra..

Don Kafai
26-02-2008, 00:08
Uanset hvad så er Manucho jo et skud i tågen. Det kan være han bliver en ny stjerne, det kan være han bliver den nye Djemba-Djemba, eller han kan blive noget midt imellem.

Det er et sats, og så må vi se hvad der sker med ham. Afrikanske spillere er ofte uberegnelige, og selvom jeg ikke er overbevist om at han kan tilføre holdet noget, så så jeg AFC, og her præsterede han langt bedre end angribere som Eto'o og Drogba, så håbet er der.

Baunie
26-02-2008, 00:17
Fint hvis han vil det, men jeg forstår stadig ikke hans valg. Jeg ville tusind gange heller spille hvergang på et middelmådigt hold end hver 6. kamp for et top hold.;)

Jeg ville så hellere stille mig tilfreds med en 20-25 PL-kampe på et mesterhold plus CL-kampe. Alternativet for ham vil være et eller andet midterhold, der aldrig når nogen vegne alligevel.

RuudVanNissetøj
26-02-2008, 00:20
Manucho er helt klart et sats. Risikoen for et flop må bare være større end muligheden for succes i mine øjne. Man må krydse fingre og ellers håbe han slår til.

Men det er nu lidt blåøjet at mene, at vi næste sæson fortsat skal satse på en evigtskadet Saha....der findes så mange bedre alternative både i eget regi men klart også ude på transfermarkedet. En ny angriber udefra må være løsningen og så pænt farvel til en Saha, som aldrig for alvor har slået sig fast. Pokkers i forhold til de desværre få kampe, hvor han viser verdensklasse angrebsspil

United-forever
26-02-2008, 00:36
Manucho er helt sikkert et sats , men ganske interresant... Og saa er han jo helt sikkert ikke det dyreste sats i verdenshistorien (eller uniteds historie for den sags skyld) ...

Phillip Lahm, hvad siger i til ham ? Ifoelge ot.dk skulle han vaere paa vej .. Er jeg den eneste der synes det eville vaere aandsvagt at lade Brown gaa pga. man ikke vil give ham en stor loenstigning , og saa istedet smide 85 mio kroner efter Lahm (som formentlig ogsaa er en smule loentung) ? Efter min mening er Brown mindst paa Lahm's nievau ! Samtidig er han britisk og et United produkt hele vejen igennem ..

Parkohargo
26-02-2008, 00:41
Manucho er helt sikkert et sats , men ganske interresant... Og saa er han jo helt sikkert ikke det dyreste sats i verdenshistorien (eller uniteds historie for den sags skyld) ...

Phillip Lahm, hvad siger i til ham ? Ifoelge ot.dk skulle han vaere paa vej .. Er jeg den eneste der synes det eville vaere aandsvagt at lade Brown gaa pga. man ikke vil give ham en stor loenstigning , og saa istedet smide 85 mio kroner efter Lahm (som formentlig ogsaa er en smule loentung) ? Efter min mening er Brown mindst paa Lahm's nievau ! Samtidig er han britisk og et United produkt hele vejen igennem ..

Jeg ville hellere at vi holder på Brown og dropper Lahm.

Kofoed
26-02-2008, 16:08
Jeg tror SAF har rigtig meget fidus til Saha, og tror ikke han bliver solgt, hvis vi ikke får et kanon tilbud hvor han kan indgå som byttehandel...

Krede
26-02-2008, 16:20
Mht angriber snakken, så har jeg det sådan, at vi er godt dækket ind. Altså folk der har set Manucho i action taler godt om ham (selvom jeg stadig er skeptisk) og vi har nogle unge angribere på vej frem og endelig kan vi håber Saha kan holde sig fit over længere tid - i såfald behøver vi ikke handle.

Men... Som jeg også tidligere har nævnt, så skal vi slå til, hvis vi kan få Benzema, så er jeg ligeglad med, hvor godt vi er kørende i front - han bliver verdens næste store striker.

Phillip Lahm, er uden tvivl en af de bedste backer der er. Det jeg godt kan lide ved ham er hans offensive stil, han minder utroligt meget om Evra. Men meget afhænger af Browns underskrift og Nevilles skade. Er det et nej fra dem begge, så er Lahm et godt bud. Mht Simpson så tror jeg ikke på ham, hvis vi sammenligner med Neville, så var han fast mand på landsholdet som 20 årig og spillede samtlige kampe ved Euro96 som 21 årig.

Bosingwa er der nogen som kender til ham? Han er også blevet rygtet til som vores nye højre back.

ChristianR
26-02-2008, 17:24
Manucho er intet andet end et sats. Han har mere eller mindre intet bevist.
At han spiller flot og scorer et 4 mål nede i Afrika i 4-5 kampe er da på ingen måde et bevis for, at han kan gå ind o forbedre Uniteds hold? Topscorer i den hjemlige liga? Ja, tillykke - den Angolanske. Som nævnt var Katongo også topscorer, mens Graulund er det i Danmark nu. Dem kan vi vel heller ikke bruge.

Så jeg mener ikke ,vi bør decideret regne med Manucho. Spørgsmålet bør ligge i, om vi kan klare os uden en angrebsforstærkning såfremt Manucho IKKE beviser sit værd, hvilket jeg ser som sandsynligt.
Og her mener jeg, vi bør forstærke os. Vi kan så sende Saha den anden vej, han fortjener ikke flere chancer IMO.

Krede
26-02-2008, 17:38
Manucho er intet andet end et sats. Han har mere eller mindre intet bevist.
At han spiller flot og scorer et 4 mål nede i Afrika i 4-5 kampe er da på ingen måde et bevis for, at han kan gå ind o forbedre Uniteds hold? Topscorer i den hjemlige liga? Ja, tillykke - den Angolanske. Som nævnt var Katongo også topscorer, mens Graulund er det i Danmark nu. Dem kan vi vel heller ikke bruge.

Så jeg mener ikke ,vi bør decideret regne med Manucho. Spørgsmålet bør ligge i, om vi kan klare os uden en angrebsforstærkning såfremt Manucho IKKE beviser sit værd, hvilket jeg ser som sandsynligt.
Og her mener jeg, vi bør forstærke os. Vi kan så sende Saha den anden vej, han fortjener ikke flere chancer IMO.

Hvem ville du foreslå? Det skal være en spiller med fodbold intelligens, teknik og fleksibilitet i spillet - han skulle kunne spille "the united way" (dette diskvalificere Huntelaar) og så skal han efter min menig være en ung spiller som er sulten, men samtidigt har tiden for sig, således at rotation ikke bliver et problem (her ryger Berbatov). Jeg synes ikke umiddelbart, at kunne få øje på en kandidat og kan vi lige så godt lade være med at handle.

schousboe9
26-02-2008, 17:51
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=80508

En relativt kortsigtet løsning, men han har helt sikkert fodboldintelligens, god teknik, stor rutine og vigtigst af alt en målnæse på størrelse med Texas! Han er desuden en stor gut, targetman-typen vi pt. mangler.

Mener han er 28 år eller sån noget, men det betyder stadig 3 år på toppen og selvom historien sikkert ikke er sand, lyder det i mine ører temmelig spændende. Jeg synes absolut ikke vi skal ud og smide flere hundrede millioner efter en eller anden striker, men da vores forreste kæde utvivlsomt mangler den sidste brik, synes jeg klart Milito er et godt alternativ.

Meget mere end 100 mio. kan han ikke koste, og til den pris findes der ikke mange proven målfarlige angribere.

ChristianR
26-02-2008, 18:15
Hvem ville du foreslå? Det skal være en spiller med fodbold intelligens, teknik og fleksibilitet i spillet - han skulle kunne spille "the united way" (dette diskvalificere Huntelaar) og så skal han efter min menig være en ung spiller som er sulten, men samtidigt har tiden for sig, således at rotation ikke bliver et problem (her ryger Berbatov). Jeg synes ikke umiddelbart, at kunne få øje på en kandidat og kan vi lige så godt lade være med at handle.

Jeg vil sige, at vi har masser af tekniske og fleksible spillere allerede, der skaber spillet. Vi har rigeligt med spillere til at bygge et angreb op, det vi i mine øjne primært mangler er en decideret goal-getter. En spiller med hurtighed, der ved hvor han skal stå og som kan ramme målet. Alt det synes jeg i særdeleshed Huntelaar har.

Vi har masser af spillere med tiden for sig, så for min skyld behøver han ikke nødvendigvis være ung. Han skal naturligvis være indforstået med, at han kommer på bænken engang i mellem.
Af spillere højere op i alderen, som jeg mener kan bidrage med hvad vi mangler til en rimelig pris er Trezeguet nok mit foretrukne bud, hvis Juve vil slippe ham. Han er ligeledes hurtig, ved hvor han skal stå og er god med hovedet - alt i alt en rigtig målfarlig angriber.

Kofoed
26-02-2008, 18:28

Hvorfor ikke Huntelaar?? Han er da meget mere fleksibel end RVN, og jeg mener han ville passe perfekt..
Og hvorfor skal han nødvendigvis være ung?? Det er altså svært at finde unge spillere der er super gode men samtidig tilfredse med at sidde på bænken hver anden kamp.. Hvis de er så gode, som de skal være for at de kan forstærke united så gider de højst sandsynligt ikke spille hver anden kamp når de ved de kan spille hver eneste i en anden storklub.. for min skyld kan vi godt købe en angriber på 26-28 år.. så er der stadig 3-4 gode år, og til den tid har vi prøvet manucho af, og wellbeck er omkring de 20..

ChristianR
26-02-2008, 18:32
Selv en Trezeguet på 30 år vil jeg mene er et fint køb. Jeg er sikker på, han kan banke masser af kasser ind for os 2 år minimum. Vi har stadig unge Rooney og Tevez og som flere nævner et par upcoming spillere, mens vi har en joker i Manucho. Såfremt det hele fucker up og Trezeguet har mistet gnisten om 2 år, så kan vi hente en ny ind, da jeg ikke tror Trezeguets pris vil være helt uoverskuelig hans alder taget i betragtning.

snegl
26-02-2008, 18:45
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=80508

En relativt kortsigtet løsning, men han har helt sikkert fodboldintelligens, god teknik, stor rutine og vigtigst af alt en målnæse på størrelse med Texas! Han er desuden en stor gut, targetman-typen vi pt. mangler.

Mener han er 28 år eller sån noget, men det betyder stadig 3 år på toppen og selvom historien sikkert ikke er sand, lyder det i mine ører temmelig spændende. Jeg synes absolut ikke vi skal ud og smide flere hundrede millioner efter en eller anden striker, men da vores forreste kæde utvivlsomt mangler den sidste brik, synes jeg klart Milito er et godt alternativ.

Meget mere end 100 mio. kan han ikke koste, og til den pris findes der ikke mange proven målfarlige angribere.

Han kunne være et godt køb tror jeg. Og så er han også hovedstødsstærk. Jeg tror godt han kan koste en 130 mio eller sådan alligevel, men spændende forslag. Håber der er noget om snakken. Han er lidt den type angriber jeg tidligere har efterlyst. Og så er han stabilt præsterende. Han er endt ret højt oppe på topscorer listen i Primera de sidste 3 sæsoner.

Dines
26-02-2008, 19:50
Godt nok er Benzema rigtig god og vil være et kæmpe arkiv for fremtiden, men med den pris man skal give for ham, når han måske ikke engang vil spille fast, er han så det værd? Vi har Tevez og Rooney der fungerer perfekt, men hvem skal sidde på bænken hvis Benzema, Rooney og Tevez alle var fit? Huntelaar hælder jeg mest til. Han har en målnæse, og så er han lidt atypisk Tevez og Rooney. Derudover er han langt billigere, og jeg tror han vil være en god 'joker' indimellem at sætte ind, hvis der mangler et mål.

red-ronaldo7
26-02-2008, 20:04
Det er rigtig, Huntelaar har vi meget mere brug for, Benzema også for den pris, og måske først i 2009, hvad skal man med ham.

Køb Huntelaar, helt sikkert!

PerRonaldo
26-02-2008, 20:16
Der findes ikke nogen mere perfekt reserve end Saha. Han er bedre end alle dem i nævner, når han er i topform, men det er han desværre sjældent! Jeg håber ikke vi skal ud og bruge en helvedes masse penge, det holder ikke i retten, hvis glazer skal blive ved med at lægge hans lån om for at få råd til spillere.. Vi mangler måske ikke kun en angriber, så dvs. vi måske skal ud og bruge 300-400 mill til sommer eller i værste fald en halv milliard.

Kofoed
26-02-2008, 20:34
Jeg kan slet ikke se hvorfor alle syntes vi mangler en angriber så meget.. Hvad skader det at beholde Saha?? Det må være maginalt hvad vi kan få for ham, med det ry han har, og hvis han kan holde sig skadesfri til sommer mener jeg helt sikkert vi skal beholde ham, da han er helt kanon i form, og jeg er næsten sikker på at SAF ikke vil af med ham med mindre vi får en rigtig rigtig god angriber den anden vej, for jeg tror SAF har rigtig stor fidus til saha, og tror også Saha er rigtig glad for at være i den klub der har været så tålmodige.. vi kunne jo sagtens ha sat ham til salg for højstbydende, men har valgt at tro på ham, og bare i kampen mod Newcastle kom han frem til mange chancer i forhold til hvor kort tid han var inde..
Og så syntes jeg den pris Lyon vil ha for benzema er ALT for høj.. så mange penge mener jeg ikke nogen spillere burde være værd..
Ja jeg siger behold det vi har og så bare vind hele lortet.. Sidste år havde vi Saha, rooney, Smith, OGS.. i år har vi saha, rooney, tevez.. hvis vi så næste år har saha, rooney, tevez, manucho og wellbeck så mener jeg vi er rimelig godt dækket ind.. målscorings mæssigt kan manucho jo kun være bedre end smith.. han kæmpede godt men en goal-getter blev han aldrig..

Martinsen
26-02-2008, 20:47
Hvorfor kan Saha ikke bare holde sig skadesfri:( Når manden er i form, er han en virkelig klasse angriber, det har han også vist i de seneste indhop! Og så behøves vi bestemt ikke at købe en ny! Så mit håb er at Saha holder sig skadesfri resten af sæsonen! Og så må vi gøre op til sommer, om det er nødvendigt at forstærke den forreste kæde. Må indrømme at for et par måneder siden, var jeg slet ikke i tvivl om at vi skulle have en ny angriber, men nu håber jeg egentlig bare på at Saha kommer ud af sit skadeshelved(hvor usandsynligt det end lyder).

ChristianR
26-02-2008, 22:15
Jamen, jesus. Skal Saha kun bruge 2 gode kampe for at omvende alle herinde? For en måned eller 2 siden var ALLE mere eller mindre enige i, at Saha skulle ud. Han ER ganske enkelt for meget skadet og tager, når han kommer tilbage, alt for lang tid om at komme i topform - faktisk så lang tid at han meget sjældent når det, før han bliver skadet igen.

Så argumentet med, at "Saha er den ideelle, når han er skadesfri og i topform" i mine øjne irrellevant. For det er max et par måneder på en sæson. Vi kan ikke tage den chance, at vi satse på hans glasben endelig begynder at hold?

Welbeck? Tjae, Fergie vil ikke engang bruge ham nu, selv når vi kun har Een anden angriber til rådighed. Han skal ikke være en af vores 3 førsteangribere...- That's right. Vi skal ikke have en 1., 2., og 3. angriber - men 3 førsteangribere. Det er der behov for med det antal kampe, skader og karantæner, man må kalkulere med der kommer på en sæson.

Manucho? Håber så inderligt, han bliver en god joker. Men indtil videre ser jeg ikke et par gode kampe nede i Afrika, og en topscorerstatus i ANGOLA som bevis på, han kan gå ind som en af vores 3 førsteangribere. Jeg siger heller ikke det modsatte, men jeg vil bare være sikker.

Så knap 15mio£ er ikke meget for den perfekte goal-getter i KJH, der vil kunne levere de mål vi savner fra angrebet - Samtidig vil han gøre os langt mere immun overfor skader og karantæner. Med det mener jeg, at hvis Rooney nu går ud og bliver skadet i 2 måneder, så er jeg i meget tvivl om, hvorvidt vi overhovedet vinder noget i år. Hvis vi havde Klaas ville han kunne træde ind i så vital en situation.

Krede
26-02-2008, 22:29
Jeg kan slet ikke se hvorfor alle syntes vi mangler en angriber så meget.. Hvad skader det at beholde Saha?? Det må være maginalt hvad vi kan få for ham, med det ry han har, og hvis han kan holde sig skadesfri til sommer mener jeg helt sikkert vi skal beholde ham, da han er helt kanon i form, og jeg er næsten sikker på at SAF ikke vil af med ham med mindre vi får en rigtig rigtig god angriber den anden vej, for jeg tror SAF har rigtig stor fidus til saha, og tror også Saha er rigtig glad for at være i den klub der har været så tålmodige.. vi kunne jo sagtens ha sat ham til salg for højstbydende, men har valgt at tro på ham, og bare i kampen mod Newcastle kom han frem til mange chancer i forhold til hvor kort tid han var inde..
Og så syntes jeg den pris Lyon vil ha for benzema er ALT for høj.. så mange penge mener jeg ikke nogen spillere burde være værd..
Ja jeg siger behold det vi har og så bare vind hele lortet.. Sidste år havde vi Saha, rooney, Smith, OGS.. i år har vi saha, rooney, tevez.. hvis vi så næste år har saha, rooney, tevez, manucho og wellbeck så mener jeg vi er rimelig godt dækket ind.. målscorings mæssigt kan manucho jo kun være bedre end smith.. han kæmpede godt men en goal-getter blev han aldrig..

Nu er der ingen der ved hvad en pris ville være. Men hvis han kunne fås til 25, som der først var tale om, så ville jeg slå til. Jeg ville også hellere give 25 for ham fremfor 15 til Huntelaar.

Til ChristianR: Jeg har lagt mærke til at du tit taler varmt om Huntelaar, jeg har ikke set ham andet end i 5 kampe i denne sæson, men jeg ser altså ikke det store lys i ham - tror du hans fodbold-forstand kan fungere med Rooney, Tevez, Carrick, Ronaldo etc.?
Jeg er dog enig med dig modsat mange andre, at vi mangler en angriber. Jeg vil bare helst ikke købe en for at købe en, fordi vi mangler ikke desperat en, så jeg synes det skal være den rette - i mine øjne er det Benzema.

ChristianR
26-02-2008, 22:39
Nu er der ingen der ved hvad en pris ville være. Men hvis han kunne fås til 25, som der først var tale om, så ville jeg slå til. Jeg ville også hellere give 25 for ham fremfor 15 til Huntelaar.

Til ChristianR: Jeg har lagt mærke til at du tit taler varmt om Huntelaar, jeg har ikke set ham andet end i 5 kampe i denne sæson, men jeg ser altså ikke det store lys i ham - tror du hans fodbold-forstand kan fungere med Rooney, Tevez, Carrick, Ronaldo etc.?
Jeg er dog enig med dig modsat mange andre, at vi mangler en angriber. Jeg vil bare helst ikke købe en for at købe en, fordi vi mangler ikke desperat en, så jeg synes det skal være den rette - i mine øjne er det Benzema.

Det kommer selvfølgelig an på, hvad du mener med fodbold intelligens. På sin vis ser jeg Carrick som en af de bedste, hvad det aspekt angår, idet han kan se huller ingen andre kan og altid får noget positivt ud af sin kreativitet. Sådan er Huntelaar naturligvis ikke, hvilket der heller ikke er behov for på hans position. Han kan heller ikke bidrage med så meget i det opbyggende spil som ekesmpelvis Rooney, som ofte har vist sin store fodboldintelligens og at han kan slå de rigtige afleveringer og lave flotte assists.

Jeg synes derimod, at Huntelaar viser, at han ved hvor han skal stå, hvordan man sætter en mand af og scorer effektivt. Jeg ser ham som det perfekte modstykke til den midtbane og de type angribere, vi har nu, der vil kunne fodre ham med store chancer på søvfade, som han umuligt vil kunne brænde.

Et fodboldhold skal være dynamisk sat op og have nogle modsætninger. Selvom Rooney og Tevez på sin vis fungerer godt sammen ser jeg ofte et problem i, at de begge går dybt i banen og hjælper med opspillet. I de situationer mangler vi goal-getteren inde i feltet, der kan modtage bolden og score.

Jeg er enig med dig i, at vi mangler en angriber, men ikke desperat. Derfor ser jeg det også som et stort plus, at han ikke koster kassen. Er bange for du ikke skal regne med Benzema til 25mio£

Krede
26-02-2008, 22:56
Det kommer selvfølgelig an på, hvad du mener med fodbold intelligens. På sin vis ser jeg Carrick som en af de bedste, hvad det aspekt angår, idet han kan se huller ingen andre kan og altid får noget positivt ud af sin kreativitet. Sådan er Huntelaar naturligvis ikke, hvilket der heller ikke er behov for på hans position. Han kan heller ikke bidrage med så meget i det opbyggende spil som ekesmpelvis Rooney, som ofte har vist sin store fodboldintelligens og at han kan slå de rigtige afleveringer og lave flotte assists.

Jeg synes derimod, at Huntelaar viser, at han ved hvor han skal stå, hvordan man sætter en mand af og scorer effektivt. Jeg ser ham som det perfekte modstykke til den midtbane og de type angribere, vi har nu, der vil kunne fodre ham med store chancer på søvfade, som han umuligt vil kunne brænde.

Et fodboldhold skal være dynamisk sat op og have nogle modsætninger. Selvom Rooney og Tevez på sin vis fungerer godt sammen ser jeg ofte et problem i, at de begge går dybt i banen og hjælper med opspillet. I de situationer mangler vi goal-getteren inde i feltet, der kan modtage bolden og score.

Jeg er enig med dig i, at vi mangler en angriber, men ikke desperat. Derfor ser jeg det også som et stort plus, at han ikke koster kassen. Er bange for du ikke skal regne med Benzema til 25mio£

Godt input :)
Det jeg mener med fodbold intelligens er, at eks. Michael Laudrup han var tit dårlig på det danske landshold, men det er min opfattelse, at det skyldes, at de andre ikke forstod hans ideer lige så hurtigt som ham, fordi når han var sammen med Romario, Stoichkov osv. så var han genial. Kan du følge mig?
Her mener jeg nemlig ikke at Huntelaar ville agere lige så hurtigt som de hjerner vi har på holdet nu. Som sagt er mit kendskab ikke overvældende, så måske tager jeg fejl.
Grunden til min store kærlighed til Benzema er, at han har alt det jeg ønsker vores nye angriber skal have. Han har jo åbenlys alderen på sin side, noget jeg måske lige bør uddybe, fordi jeg skrev tidligere, at jeg foretræk en ung spiller, det skyldes, at Fergie kan udvikle talenter til stjerner og gøre dem til holdspillere. Eks. Ronaldo var jo uden tvivl talentfuld da han ankom, men som han selv har udtalt har han først nu lært teamplay og lært hvornår han skal drible og hvornår han skal aflevere. Derudover er Benzema en super spilstation og en stærk target man. Der hvor han foralvor adskiller sig fra andre i denne kategori er, at han også er en fabelagtig spiller. Han har en sublim teknik, hurtighed, drible stærk og giftigt skud (med begge ben) - genial spiller. Hvis Fergie fik fingerne i ham.......... Av da....

snegl
26-02-2008, 23:32

Af det jeg har set med Huntelaar har han et ekstremt godt overblik. Kan fx finde på at loppe den langt udefra som man ser med Rooneys klassemål mod Watford sidste sæson. Og så har han lavet 4-5 mål på saksespark, så han har hele tiden styr på hvor der er muligheder. Det er samme sans for spillet som Carrick har hvis du spørger mig. Han ved hvor han skal stå, og det er derfor han scorer så mange mål. En rigtig klog spiller, der som det eneste minus i min bog er at han ikke er vildt fysisk. Men et anbefalelsesværdigt køb.

Jeg bliver ikke vildt ked af det hvis vi slet ingen angribere henter. Manucho og Saha er gode at have som reserver, selvom Saha har haft en utrolig ringe sæson i år.

Dyreborg
27-02-2008, 01:02
Efter de seneste par indlæg omkring nye angribere, er det som om at Huntelaar og Benzema er de eneste spillere hvor evnerne og mulighederne ligger foran dem som United spillere.
Hva med spillere som Roque Santa Cruz, han har nærmest ført Blackburn gennem denne sæson alene, har holdt sig noget skadesfri, og vist sig at passe godt ind i Premier League, og hva er der blevet af Dimitar Berbatov som alle også var så vilde med?
Jeg synes og Scott Mcdonald fra Celtic er spændende spiller.
Men vil dog stadig ikke være ked af hvis United sikrede sig Benzema eller Huntelaar, synes bare der er mange flere muligheder.

Dines
27-02-2008, 07:42
Der findes ikke nogen mere perfekt reserve end Saha. Han er bedre end alle dem i nævner, når han er i topform, men det er han desværre sjældent! Jeg håber ikke vi skal ud og bruge en helvedes masse penge, det holder ikke i retten, hvis glazer skal blive ved med at lægge hans lån om for at få råd til spillere.. Vi mangler måske ikke kun en angriber, så dvs. vi måske skal ud og bruge 300-400 mill til sommer eller i værste fald en halv milliard.

Jeg håber heller ikke at vi går ud og spenderer en helveds masse penge på en angriber til sommer, når der kan fås meget billigere. Men jeg har det sådan, at jeg tror det er umuligt for Saha at blive skadesfri, og man ved ikke hvordan Welbeck og Manucho er. Så er der kun Rooney og Tevez og så er presset på at de skal score alt alt for stort..

Glory Man United
27-02-2008, 09:01
Kan det ikke siges meget kort? I denne sæson har vi haft 3 angribere: Saha, Rooney og Tevez. Saha har knapt spillet, Rooney har også været en del skadet. Derfor må vi tilbage til den gamle form med 4 angribere (Yorke, Cole, Sheringham, Solskjær).
Til næste sæson er det sikkert med 3:
Rooney, Tevez, Manucho
Skal den 4. være Saha, Welbeck eller en ny???
Jeg mener vi skal have en ny angriber og gerne en targetman. De fleste her peger på Huntelaar. Ærligt: Jeg har knapt set ham spille. Han scorer mange mål, ingen tvivl. Men gør man ikke automatisk det som forreste mand på Hollands bedste hold? Og så mange A-landskampe har han heller ikke spillet. Med SAFs indkøb sidste sommer af unge spillere, så foretrækker jeg en i sin bedste alder (26-28 år). Og som gammel Cantona fan ser jeg meget gerne Berbatov. Hans attitude stinker siger mange. Ja, men gjorde Erics ikke også det. Han er arrogant som Eric, men med SAF som manager ser jeg det ikke som noget problem. Det plejer han at have styr på!

United DK
27-02-2008, 09:46
Og som gammel Cantona fan ser jeg meget gerne Berbatov. Hans attitude stinker siger mange. Ja, men gjorde Erics ikke også det. Han er arrogant som Eric, men med SAF som manager ser jeg det ikke som noget problem. Det plejer han at have styr på!

Godt nok var (eller rettere sagt er :D) Cantona arrogant, men det er jo sådan set heller ikke problemet med Berbatov, problemet er hans opgivende attitude, som jeg ikke mindes at have set fra Cantonas side.

Glory Man United
27-02-2008, 09:55
Godt nok var (eller rettere sagt er :D) Cantona arrogant, men det er jo sådan set heller ikke problemet med Berbatov, problemet er hans opgivende attitude, som jeg ikke mindes at have set fra Cantonas side.

Men den er jeg sikker på ændrer sig i det øjeblik, han spiller i den røde trøje. Ellers kender jeg SAF godt nok til at sige: HERAUS!!!

ChristianR
27-02-2008, 13:00
Men den er jeg sikker på ændrer sig i det øjeblik, han spiller i den røde trøje. Ellers kender jeg SAF godt nok til at sige: HERAUS!!!

Det er nok her problemet ligger for mig. 350mill., er meget at betale, hvis ikke Fergie kan få styr på ham, for hvis Fergie som antyder finder på at sige "Heraus"., jamen så kunne vi meget vel have tabt et par hundrede millioner på en sæson.

Glory Man United
27-02-2008, 13:16
Det er nok her problemet ligger for mig. 350mill., er meget at betale, hvis ikke Fergie kan få styr på ham, for hvis Fergie som antyder finder på at sige "Heraus"., jamen så kunne vi meget vel have tabt et par hundrede millioner på en sæson.

Arrrrghhh. SAF vil utvivlsomt have kontrol på situationen. Og kommer Berbatov til OT, så ved manden, at det ikke bliver større. De få som har været "for store" til United, har været nogle, som har været der længe. Ikke ny signede spillere.

KennyN
27-02-2008, 14:14
Michael Barnes og Michael Lea er til prøvetræning og spiller træningskampe for andre klubber, da de har fået besked på at de bliver fritstillet til sommer af United. Barnes er i skotske Inverness, mens Lea er hos Plymouth..

ChristianR
27-02-2008, 16:32
Godt input :)
Det jeg mener med fodbold intelligens er, at eks. Michael Laudrup han var tit dårlig på det danske landshold, men det er min opfattelse, at det skyldes, at de andre ikke forstod hans ideer lige så hurtigt som ham, fordi når han var sammen med Romario, Stoichkov osv. så var han genial. Kan du følge mig?
Her mener jeg nemlig ikke at Huntelaar ville agere lige så hurtigt som de hjerner vi har på holdet nu. Som sagt er mit kendskab ikke overvældende, så måske tager jeg fejl.
Grunden til min store kærlighed til Benzema er, at han har alt det jeg ønsker vores nye angriber skal have. Han har jo åbenlys alderen på sin side, noget jeg måske lige bør uddybe, fordi jeg skrev tidligere, at jeg foretræk en ung spiller, det skyldes, at Fergie kan udvikle talenter til stjerner og gøre dem til holdspillere. Eks. Ronaldo var jo uden tvivl talentfuld da han ankom, men som han selv har udtalt har han først nu lært teamplay og lært hvornår han skal drible og hvornår han skal aflevere. Derudover er Benzema en super spilstation og en stærk target man. Der hvor han foralvor adskiller sig fra andre i denne kategori er, at han også er en fabelagtig spiller. Han har en sublim teknik, hurtighed, drible stærk og giftigt skud (med begge ben) - genial spiller. Hvis Fergie fik fingerne i ham.......... Av da....

Jo, det tror jeg bestemt han ville. Med de kampe og de mål, jeg har set med ham er han lynhurtig til at finde hullerne, og han gør næsten altid det rigtige. Han scorer både de svære og de "nemme" mål, hvilket for mig vidner om fodboldintelligens. Naturligvis skal man lige se ham sammen med Unitedspillerne først, da det er noget andet end Ajax. Men jeg er helt sikker på, han ville være et rigtig godt køb.

Daniel
27-02-2008, 16:42
Selvfølelig skal Huntelaar lige vænde sig til premier league og til vores spillestil. Men når han har gjort det er jeg sikker på at han vil være en super forstærkning.

Grunden til at jeg er så stor fortaler for Huntelaard fremfor andre angribere er at Huntelaar har noget som ingen af vores andre angribere har. Huntelaar scorer simpelthen mål på samlebånd. Og jeg ved at det er i den hollandske liga men hvis han er så stort et talent skal han også kunne tage skridtet til en storklub ligesom ruud gjorde.

Dines
27-02-2008, 16:43
Kan det ikke siges meget kort? I denne sæson har vi haft 3 angribere: Saha, Rooney og Tevez. Saha har knapt spillet, Rooney har også været en del skadet. Derfor må vi tilbage til den gamle form med 4 angribere (Yorke, Cole, Sheringham, Solskjær).
Til næste sæson er det sikkert med 3:
Rooney, Tevez, Manucho
Skal den 4. være Saha, Welbeck eller en ny???
Jeg mener vi skal have en ny angriber og gerne en targetman. De fleste her peger på Huntelaar. Ærligt: Jeg har knapt set ham spille. Han scorer mange mål, ingen tvivl. Men gør man ikke automatisk det som forreste mand på Hollands bedste hold? Og så mange A-landskampe har han heller ikke spillet. Med SAFs indkøb sidste sommer af unge spillere, så foretrækker jeg en i sin bedste alder (26-28 år). Og som gammel Cantona fan ser jeg meget gerne Berbatov. Hans attitude stinker siger mange. Ja, men gjorde Erics ikke også det. Han er arrogant som Eric, men med SAF som manager ser jeg det ikke som noget problem. Det plejer han at have styr på!

Men hvem skal sidde på bænken, hvis nu vi købte Berbatov til 250. millioner? Tevez - Rooney fungerer rigtig godt, og det samarbejde skal ikke brydes. Nu ved jeg godt, at der altid er en skadet og har karantæne, men hvis alle er klar, så tror jeg ikke at en type som Berbatov vil kunne snuppe at sidde på bænken, selvom jeg godt kan lide ham som spiller. Så min konklusion er, at enten beholder vi det angreb vi har nu (Rooney, Tevez, Saha og Welbeck/Manucho) i nævnte rækkefølge. Eller også køber vi en billigere angriber, der godt kan acceptere plads på bænken, og der er Huntelaar imo en jeg tror vil kunne gøre det godt. Med en Huntelaar ankomst, betyder det så salg af Saha, hvilket jeg håber på. Selvom han er en fremragende angriber, der godt kan tage til takke med plads på bænken, så kan det ikke nytte noget, at han kun står til rådighed 1/3 del af sæsonen.

ChristianR
27-02-2008, 16:48
Men hvem skal sidde på bænken, hvis nu vi købte Berbatov til 250. millioner? Tevez - Rooney fungerer rigtig godt, og det samarbejde skal ikke brydes. Nu ved jeg godt, at der altid er en skadet og har karantæne, men hvis alle er klar, så tror jeg ikke at en type som Berbatov vil kunne snuppe at sidde på bænken, selvom jeg godt kan lide ham som spiller. Så min konklusion er, at enten beholder vi det angreb vi har nu (Rooney, Tevez, Saha og Welbeck/Manucho) i nævnte rækkefølge. Eller også køber vi en billigere angriber, der godt kan acceptere plads på bænken, og der er Huntelaar imo en jeg tror vil kunne gøre det godt. Med en Huntelaar ankomst, betyder det så salg af Saha, hvilket jeg håber på. Selvom han er en fremragende angriber, der godt kan tage til takke med plads på bænken, så kan det ikke nytte noget, at han kun står til rådighed 1/3 del af sæsonen.

Jeg er helt enig i dine ønsker mht. fremtiden. Dog synes jeg stadig, det er forkert at spørge om, hvem der skal sidde på bænken. Grundet skader, karantæne og det høje antal kampe, vil der ganske naturligt roteres lidt mellem vores 3 førsteangribere.
Hertil kommer ekstra taktiske muligheder, som vi kan forme alt efter hvilken type modstander vi møder. Og jo, jeg er nu sikker på, at Krukken Berbatov kan leve med at sidde over engang imellem. Han bliver jo aldrig decideret bænkevarmer...- Hvilket i øvrigt slet heller ikke er en rolle jeg har tænkt mig Huntelaar i.

Baunie
27-02-2008, 17:23
Jeg er ret overrasket over, at nogle folk er af den mening, at vi ikke desperat har brug for en ny angriber. Vi har tre strenge at spille på, tre! Det er jo ikke nok, når man spiller 70 kampe om året - slet ikke når den ene af dem tager prisen som den oftest skadede spiller i PL, hvis man ser bort fra Kewell. Den anden kan tilmed ikke spille alene på toppen = vi har ingen muligheder af et storhold at være.

Vi har brug for en ny angriber - Manucho eller ej. Og vi skal have manden til sommer. Jeg kan slet ikke døje tanken om at skulle køre endnu en sæson med Saha som eneste backup. Eneste spørgsmål for mig er, hvilken klasse denne nye tredjeangriber skal have.

I den forbindelse vil jeg tillade mig at bringe et nyt navn på banen. Mario Gomez. Det er relativt begrænset, hvor ofte jeg har set ham spille, menhan scorer hver gang i Bundesligaen. Alligevel Stuttgart er på vej i ingenmandsland og de er ikke en så stor klub, at det bliver svært at finde en bedre for stjernerne, hvor de kan komme til at spille europæisk. Derfor bør prisen heller ikke blive alt for høj.

Helk6
27-02-2008, 18:13
Jeg er ret overrasket over, at nogle folk er af den mening, at vi ikke desperat har brug for en ny angriber. Vi har tre strenge at spille på, tre! Det er jo ikke nok, når man spiller 70 kampe om året - slet ikke når den ene af dem tager prisen som den oftest skadede spiller i PL, hvis man ser bort fra Kewell. Den anden kan tilmed ikke spille alene på toppen = vi har ingen muligheder af et storhold at være.

Vi har brug for en ny angriber - Manucho eller ej. Og vi skal have manden til sommer. Jeg kan slet ikke døje tanken om at skulle køre endnu en sæson med Saha som eneste backup. Eneste spørgsmål for mig er, hvilken klasse denne nye tredjeangriber skal have.

I den forbindelse vil jeg tillade mig at bringe et nyt navn på banen. Mario Gomez. Det er relativt begrænset, hvor ofte jeg har set ham spille, menhan scorer hver gang i Bundesligaen. Alligevel Stuttgart er på vej i ingenmandsland og de er ikke en så stor klub, at det bliver svært at finde en bedre for stjernerne, hvor de kan komme til at spille europæisk. Derfor bør prisen heller ikke blive alt for høj.

Mario Gomez blev diskuteret utrolig kort i den anden tråd "Ny angriber". Har set 5-6 kampe med ham i år og været meget imponeret. Han har størrelsen til at fungere som en boksspiller og hurtigheden til at hjælpe til i opspillet. Hans målnæsen fejler heller ikke noget og ligger pt. nr. 2 på topscorelisten i bundesligaen med 11 scoring i 16 kampe.

Krede
27-02-2008, 18:41
Jo, det tror jeg bestemt han ville. Med de kampe og de mål, jeg har set med ham er han lynhurtig til at finde hullerne, og han gør næsten altid det rigtige. Han scorer både de svære og de "nemme" mål, hvilket for mig vidner om fodboldintelligens. Naturligvis skal man lige se ham sammen med Unitedspillerne først, da det er noget andet end Ajax. Men jeg er helt sikker på, han ville være et rigtig godt køb.

Som sagt har jeg ikke set ham nok gange og jeg har ikke grundlag for at betvivle din evner som "talentspejder". Men jeg vil dog forbeholde mig retten til at være skeptisk. Jeg prøve om ikke jeg kan få set nogle flere kampe med ham de næste par måneder.
Jeg bliver bare kun rigtig glad hvis vi får Benzema og jeg tror Fergie har det på samme måde, derfor skal det nok lykkes - han plejer at få sin mand.

Flax_Generous
27-02-2008, 18:43
Mario Gomez blev diskuteret utrolig kort i den anden tråd "Ny angriber". Har set 5-6 kampe med ham i år og været meget imponeret. Han har størrelsen til at fungere som en boksspiller og hurtigheden til at hjælpe til i opspillet. Hans målnæsen fejler heller ikke noget og ligger pt. nr. 2 på topscorelisten i bundesligaen med 11 scoring i 16 kampe.
Jeg anbefalede ham allerede sidste år (gider ikke finde mine indlæg om ham), men jeg er blevet lidt i tvivl om ham. Du har helt ret i din beskrivelse. Han er rimelig hurtig, stor, har Ruud-målnæse og sparker og header fint - men det er også det. Hver gang jeg ser ham synes jeg, at han hæmmer Stuttgarts spil, hvis han forsøger at være med. Hans vision og kreativitet med bolden er ikke speciel og hans teknik er intet at prale af. For det meste forsøger han dog ikke engang det. Han vil sikkert kunne lave en del mål for os, men han er utrolig ensidig og endimensionel i sit spil. Han minder mig lidt om en dårlig Luca Toni.

Man kan selvfølgelig indvende, at det er lige præcis denne ene side som vi mangler i vores angreb. Og det er måske sandt nok. Luca Toni ville f.eks. næppe gøre vores angreb dårligere og han ville nok kunne bombe løs på Ronaldos, Nanis og Rooneys indlæg og frispilninger. Men hvorfor ikke hellere købe en angriber som samtidig med at have denne væsentlige side også kan andet?

Det skal dog siges, at jeg sidste år faktisk så en andre sider af ham. Før hans skade sidste år var han god allround og gik fint med i spillet.

Helk6
27-02-2008, 20:34
Her er lige lidt med Gomez fra sidste år. Tror 6 ud af de 10 mål er af ham.

http://www.youtube.com/watch?v=ePBWt6r9E-M&feature=related

schousboe9
27-02-2008, 20:44
Så vil jeg også i bedste YouTube-stil promovere mit seneste bud på vores nye striker, Diego Milito:

http://www.youtube.com/watch?v=HhWQMh5qTd8

Vil dog samtidig understrege, at min absolutte favorit er Fred fra Lyon, som i øvrigt garnede to gange i weekenden!

Hr Hansen
03-03-2008, 09:37
så går der rygter om en byttehandel mellem Santander og Manchester United omkring, Garay og Pique

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=524332&in_page_id=1779&ct=5

Garay er et kæmpe forsvarstalent med en rigtig rigtig godt spilforståelse, en af mine ynglingsforsvarsspillere fordi han tackler som en hest sparker, er fremad se'ene og er dygtig i fødderne, og et ekstra + er at han er skide dygtig til at tage frispark.

Hvis han kommer er der jo nok ikke plads til Pique, men tror også han vil være bedre i spanien end i england, syntes han ser lidt langsom ud.

KLubber som Liverpool, Barcelona og Real Madrid skulle alle være ude efter Garay også, så spændene at se hvad der sker til sommer, men er ret sikker på at vi står med gode kort på hånden, så længe vi har Pique at bytte med og en anden ung argentiner i truppen(Tévez)

NtotheT
03-03-2008, 09:46
så går der rygter om en byttehandel mellem Santander og Manchester United omkring, Garay og Pique

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=524332&in_page_id=1779&ct=5

Garay er et kæmpe forsvarstalent med en rigtig rigtig godt spilforståelse, en af mine ynglingsforsvarsspillere fordi han tackler som en hest sparker, er fremad se'ene og er dygtig i fødderne, og et ekstra + er at han er skide dygtig til at tage frispark.

Hvis han kommer er der jo nok ikke plads til Pique, men tror også han vil være bedre i spanien end i england, syntes han ser lidt langsom ud.

KLubber som Liverpool, Barcelona og Real Madrid skulle alle være ude efter Garay også, så spændene at se hvad der sker til sommer, men er ret sikker på at vi står med gode kort på hånden, så længe vi har Pique at bytte med og en anden ung argentiner i truppen(Tévez)

Selvom jeg beundrer Garay og gerne så ham i truppen, vil jeg på ingen måde bytte ham for Pique, da jeg mener Pique er fremtiden. Sammen med Evans, mener jeg at de to burde være immune overfor salg, da vi skal bruge dem til fremtiden. Synes det er lidt krænkende overfor Uniteds image, at vi kun bruger købte spillere og snart ikke har nogle selvproducerede spillere ( Pique regner jeg som en selvproducerede spiller, da han har været i klubben siden han var 16). Det er kun Welbeck, Pique & Evans der står klar i kulisserne til at overtage. Imo er det ikke godt nok. Vi må også gerne bruge vores egen spillere, ellers kan vi ligeså godt ændrer vores navn til Chelski ..