PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

United DK
10-12-2009, 20:56
Vi skal ikke have nogen spillere til United der bare minder det mindste om Titus Bramble... Hvad er det lige du mener han har som er lige med kvalitet?

Ironien burde altså være til at få øje på, selv uden smiley.

Fletcherfan
11-12-2009, 09:06
Rygterne går nu på, at Benzema muligvis bliver solgt i januar... Er det måske en mulighed, da United bød på ham i sommer???

robinho
11-12-2009, 10:27
Real Madrid opgiver ikke allerede benzema efter et halvt år. Manden er et kæmpetalent stadigvæk og har kostet mange penge. Han har bare ikke fået den optimale start.

Og nu kommer alle dem som på baggrund af hans dårlige start i madrid siger, nu vil vi ikke have ham, for se hvordan han har klaret springet til en af de store ligaer.

Han bliver stadig verdensklasse.

RAppel
11-12-2009, 10:29
Jeg tror ikke på det!

Nu ved jeg ikke hvordan han har det med det i Madrid, men han ville jo blive en del af et rotationsprincip og spørgsmålet er så om han er tilfreds med det. Tror kun vi har set toppen af kransekagen fra Owen så kan heller ikke se hvad vi skal med Benzema.

NtotheT
11-12-2009, 12:15
Rygterne går nu på, at Benzema muligvis bliver solgt i januar... Er det måske en mulighed, da United bød på ham i sommer???

Link?

Real Madrid opgiver ikke allerede benzema efter et halvt år. Manden er et kæmpetalent stadigvæk og har kostet mange penge. Han har bare ikke fået den optimale start.

Og nu kommer alle dem som på baggrund af hans dårlige start i madrid siger, nu vil vi ikke have ham, for se hvordan han har klaret springet til en af de store ligaer.

Han bliver stadig verdensklasse.

Host host, Huntelaar?

Men derudover tror jeg heller ikke på det, for der hersker ingen tvivl om, at Benzema bliver en kæmpespiller. Man er - fra bestyrelses side - igang med at iværksætte en plan, hvor man skal komme af med Benzemas dræbende generthed til livs, for han er slet ikke integreret i truppen sociale liv, siges det. Det siger man skulle være grunden til, at Benzemas spil ikke er på niveau fra det samme som Lyon.

Men hvis der er der mindste mulighed for at få Benzema skal vi gå efter ham.
Jeg tror ikke på det!

Nu ved jeg ikke hvordan han har det med det i Madrid, men han ville jo blive en del af et rotationsprincip og spørgsmålet er så om han er tilfreds med det. Tror kun vi har set toppen af kransekagen fra Owen så kan heller ikke se hvad vi skal med Benzema.

Muligvis har vi set toppen af kransekagen af Owen, men Benzema kan om nogen finde vejen til et mål. Med et indkøb af Benzema kunne man muligvis omskole Berbatov til off.midt, så vil der stadig være plads til Benzema, Owen og Rooney.

Tue B
11-12-2009, 13:37
Man kan da håbe, Benzema kunne komme til klubben. Han er typen vi mangler. Vi var ude efter ham i sommers og håber da, vi vil gøre et forsøg igen.

NtotheT
11-12-2009, 13:44
Link er fundet

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC7DF7CEC%2D3BC3%2D4859%2DA3 FD%2DFE4AAD215DD8%7D&newsid=6644031

Oprindeligt fra www.manutd.com
Spanish football expert Guillem Ballague believes that Karim Benzema could be on his way to Old Trafford as early as January, despite only signing for United in the summer. Ballague writes in the Mirror, “Benzema has had a disappointing start to his Real Madrid career - and (club president) Florentino Perez is already considering attempting to recuperate the £35million splashed out on him in the summer rather than waiting to see if he settles and risk seeing his value diminish.”

NtotheT
11-12-2009, 13:46
Og ifølge andre medier; så skulle United også være interesseret i Ezequiel Garay fra Real Madrid, som er forsvarsspiller. What a joke.

United-Allan33
11-12-2009, 18:26
Jeg synes bestemt ikke vi skal gå efter Benzema.. Han har fravalgt os en gang, og så skal man ikke have chancen igen.. Kun de helt store får chancen igen.. Og dertil hører Benzema ikke... (ikke endnu ihvertfald) hvilket han jo har bevist nu flere gange, både til EM08 og nu i Real Madrid... For mig er han typen der er total overhyped via you tube og diverse manager spil...

Escobar
11-12-2009, 20:43
Jeg synes bestemt ikke vi skal gå efter Benzema.. Han har fravalgt os en gang, og så skal man ikke have chancen igen.. Kun de helt store får chancen igen.. Og dertil hører Benzema ikke... (ikke endnu ihvertfald) hvilket han jo har bevist nu flere gange, både til EM08 og nu i Real Madrid... For mig er han typen der er total overhyped via you tube og diverse manager spil...

Hvor ved du fra han har fra valgt os?
Så vidt jeg ved, fik vi ikke noget bud accepteret i sommers.
Måske synes du han er hypet, i forbindelse med manager, youtube osv.
Men så tror jeg ikke du har set meget til den franske liga de seneste 3-4 år.
Eller Lyons kampe i Champions Legue. Der scorede han bl.a. mod os.

Kan ikke rigtig følge dig.

United-Allan33
11-12-2009, 20:53
Hvor ved du fra han har fra valgt os?
Så vidt jeg ved, fik vi ikke noget bud accepteret i sommers.
Måske synes du han er hypet, i forbindelse med manager, youtube osv.
Men så tror jeg ikke du har set meget til den franske liga de seneste 3-4 år.
Eller Lyons kampe i Champions Legue. Der scorede han bl.a. mod os.

Kan ikke rigtig følge dig.

1) Spiller han for os eller spiller han for Real Madrid??? Ergo må han jo have valgt os fra...
2) Havde han ønsket at spille for os, kunne han have lagt pres på Lyon og kommet med følere der viste han ville til os.
3)Nu har jeg aldrig ment det at score mange mål i den franske liga er det samme som verdensklasse.. Og det jeg har set fra ham for Lyon i CL er ikke nok til at få mig til at falde på røven for ham.. Og det har også EM08 og nu tiden i Madrid vist berettet..

Dahlmann
11-12-2009, 21:03
3)Nu har jeg aldrig ment det at score mange mål i den franske liga er det samme som verdensklasse.. Og det jeg har set fra ham for Lyon i CL er ikke nok til at få mig til at falde på røven for ham.. Og det har også EM08 og nu tiden i Madrid vist berettet..

Den franske liga er ikke så dårlig som du gør den til.. Er det ikke Bordeaux der vandt en gruppe med Bayern og Juventus ganske suverænt? Har vi ikke tidligere set spillere der har taget springet fra den franske liga til en lidt større og har gjort det suverænt?

Ronaldinho scorede masser af mål før han skiftede til barcelona hvorefter han så lige 2 år i træk blev kåret til verdens bedste fodboldspiller.. Benzema var en suveræn spiller i den franske liga og et halvt års nedtur ødelægger ikke bare uden videre kvalitet.. Det er et spørgsmål om selvtillid og den har Benzema manglet i hans madrid tid.. Samtidig passer han jo ikke ligefrem ind i en trup hvor man har Raul som skal spille da han er konge og en Higuain der lige fik et ekstra niveau efter sommertransfervinduet..

jmyrini
11-12-2009, 21:07
1) Spiller han for os eller spiller han for Real Madrid??? Ergo må han jo have valgt os fra...
2) Havde han ønsket at spille for os, kunne han have lagt pres på Lyon og kommet med følere der viste han ville til os.

Kunne faktiskt lige så godt være Huntelaar du beskriver...

Dog i mine øjne, så er den franske lige noget over den hollandske. Men trods på det, så hører jeg flere af Huntelaar's bejlere på dette forum. Huntelaar e ren udmærket spiller, men personligt, så er jeg mere fan af Benzema, eftersom jeg mener det er typen vi mangler til vores hold, samt en spiller som vil komplimitere Rooney meget godt.

United-Allan33
11-12-2009, 21:25
Den franske liga er ikke så dårlig som du gør den til.. Er det ikke Bordeaux der vandt en gruppe med Bayern og Juventus ganske suverænt? Har vi ikke tidligere set spillere der har taget springet fra den franske liga til en lidt større og har gjort det suverænt?

Ronaldinho scorede masser af mål før han skiftede til barcelona hvorefter han så lige 2 år i træk blev kåret til verdens bedste fodboldspiller.. Benzema var en suveræn spiller i den franske liga og et halvt års nedtur ødelægger ikke bare uden videre kvalitet.. Det er et spørgsmål om selvtillid og den har Benzema manglet i hans madrid tid.. Samtidig passer han jo ikke ligefrem ind i en trup hvor man har Raul som skal spille da han er konge og en Higuain der lige fik et ekstra niveau efter sommertransfervinduet..

Jeg gør ikke den franske liga dårlig, jeg mener bare ikke den er oppe på allerhøjeste plan som PL og La liga..
Jo Bordeaux vandt suverænt deres gruppe, men Bayern og Juve har jo heller ikke ligefrem været overbevisende, men nu må vi se længere henne i turberingen om det var dem der var dårlige eller Bordeaux der var gode..

Og så synes jeg det er underligt at det ALTID skyldes psyke, selvtillid når spillere flopper, og det er bestemt ALDRIG deres talent der bare ikke er stort nok...

Og nu skal det ikke bare lyde som om at jeg ikke regner Benzema for noget, jeg mener bare kke han er god nok til United..

United DK
12-12-2009, 10:24
Spørgsmålet for mig er mere, om Benzema rent faktisk er typen for os. Jeg mener jo bare han er endnu en i rækken af angribere anno 2009, der er bedre udenfor feltet end indenfor, og der synes jeg vi har nok i Rooney og Berbatov. Jeg savner mere en klassisk angriber, der har sine forcer i feltet, og får lov at udnytte dem, fremfor at skulle deltage alt for meget i det opbyggende spil. Det siger sig selv, at hvis han skal have et udgangspunkt på midten af banen hele tiden, så kommer der ikke så mange mål ud af det.

NtotheT
12-12-2009, 16:56

Hvor har han fravalgt os? Det er Ferguson, der ikke ville betale den pris, Lyon forlangede for Benzema. Og nej, man skal ikke lægge pres på sin arbejdsgiver for at få lov til at skifte, som du pointerer lidt senere, for hvad er så idéen med at skrive under på en kontrakt, hvis en spiller skal have alt skal gå efter hans hovedet? Så kan man som spiller få lavet en slags klausul, så man kan bestemme lidt af prisen.

Sagen er den, at United ikke ville betale de 310 mio kr. Benzema kostede. Ferguson bød kun 260 mio. kr., og det ville Lyon ikke gå med til, hvorimod Real betalte prisen, og han takkede ja. Hvem siger nej til at skifte til Real Madrid, når man er Lyon-spiller?

Hvordan kan Benzema være overhyped? Han havde to gode sæsoner i det franske i en forholdsvis ung alder, og i CL har han flere gange vist storspil? Har du måske glemt hans flotte kamp mod os i '08, hvor han bogstaveligt talt legede rundt med Rio og Vidic? Jeg har virkelig sjældent set Rio og Vidic være udstillet som kegler, men det gjorde Benzema i den kamp, og hans mål taler også for sig selv.

Med hensyn til EM '08, hvem gjorde det godt for Frankrig udover Ribery? Det var et fransk kollektiv kortslutning, for det var hele holdet, der var forfærdelige ringe.

Spørgsmålet for mig er mere, om Benzema rent faktisk er typen for os. Jeg mener jo bare han er endnu en i rækken af angribere anno 2009, der er bedre udenfor feltet end indenfor, og der synes jeg vi har nok i Rooney og Berbatov. Jeg savner mere en klassisk angriber, der har sine forcer i feltet, og får lov at udnytte dem, fremfor at skulle deltage alt for meget i det opbyggende spil. Det siger sig selv, at hvis han skal have et udgangspunkt på midten af banen hele tiden, så kommer der ikke så mange mål ud af det.

I min verden er Benzema den type, vi mangler. For han er farlig som spilller (Bare ikke nu i Real. Jeg har altid betegnet det skifte som selvmord for ham selv, for der er et umenneskeligt pres derover), og hans tekniske kvaliteter ville kunne gavne vores offensiv. Jeg ville bestemt blive glad, hvis der nogensinde opstod en mulighed for at hente Benzema. Den mand ville blive så vild hos Ferguson. Det er i hvert fald min mening, at det er en type a la Benzema, vi mangler.

NtotheT
12-12-2009, 17:10
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/premier-league-klub-har-budt-pa-kjaer

Premier League-klub har budt på Kjær
-Palermos præsident afslører at han allerede har afvist et bud fra en klub i Premier League.

Mange europæiske topklubber har været kædet sammen med Simon Kjær, og nu fortæller Palermos klubpræsident Maurizio Zamparini, at man allerede har sagt nej til et bud på danskeren.

- Det er sandt, jeg har allerede afvist et tilbud på Kjær fra en stor klub i Premier League, siger Zamparini til 24oredisport.com.

- Et italiensk hold og et udenlandsk hold har henvendt sig for at få en lejeaftale med ham, men her har jeg også sagt nej, siger Maurizio Zamparini.

Kjær har haft et fremragende 2009, der har budt på det store gennembrud på det danske landshold og kåring til årets talent i Danmark. Derfor ønsker den italienske præsident heller ikke at slippe Simon Kjær allerede, når der bliver åbnet for køb og salg ved årsskiftet.

- Han skal ingen steder i Januars transfervindue. Vi ser på det ved slutningen af sæsonen, siger Maurizio Zamparini.

Er det mon Ferguson, der har været ude?

robinho
12-12-2009, 17:23
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/premier-league-klub-har-budt-pa-kjaer

Er det mon Ferguson, der har været ude?

Hvis det er fergie, så er det da bare at aktivere den frikøbsklausul der er i kjærs kontrakt. Den er ikke særligt høj for sådan en ung spiller, og så kan palermo ikke gøre en skid ved det.

JakobR
12-12-2009, 17:25
Han kan sikkert ikke få arbejdstilladelse til Kjær :rolleyes:

NtotheT
12-12-2009, 17:35
Hvis det er fergie, så er det da bare at aktivere den frikøbsklausul der er i kjærs kontrakt. Den er ikke særligt høj for sådan en ung spiller, og så kan palermo ikke gøre en skid ved det.

Hvis jeg husker rigtigt, så er det noget med, at den klausul ikke virker, når der er januar-transfer-vinduer, men kun om sommeren. Og som rygterne siger det, så er Palermo igang med at forhandle med Kjærs rådgivere for at fjerne den klausul der, så de kan tjene flere penge.

robinho
12-12-2009, 17:47
Hvis jeg husker rigtigt, så er det noget med, at den klausul ikke virker, når der er januar-transfer-vinduer, men kun om sommeren. Og som rygterne siger det, så er Palermo igang med at forhandle med Kjærs rådgivere for at fjerne den klausul der, så de kan tjene flere penge.

Så må vi kigge på andre emner, hvis de skruer prisen helt vildt i vejret.

Jeg kan godt lide simon kjær, men han er ikke så fantastisk at jeg vil betale 20-25 mio pund for ham.

Så kunne vi kigge på andre unge alternativer: Dodo, Cahill, Rodwell.

United-Allan33
12-12-2009, 17:52
Hvor har han fravalgt os? Det er Ferguson, der ikke ville betale den pris, Lyon forlangede for Benzema. Og nej, man skal ikke lægge pres på sin arbejdsgiver for at få lov til at skifte, som du pointerer lidt senere, for hvad er så idéen med at skrive under på en kontrakt, hvis en spiller skal have alt skal gå efter hans hovedet? Så kan man som spiller få lavet en slags klausul, så man kan bestemme lidt af prisen.

Sagen er den, at United ikke ville betale de 310 mio kr. Benzema kostede. Ferguson bød kun 260 mio. kr., og det ville Lyon ikke gå med til, hvorimod Real betalte prisen, og han takkede ja. Hvem siger nej til at skifte til Real Madrid, når man er Lyon-spiller?

Hvordan kan Benzema være overhyped? Han havde to gode sæsoner i det franske i en forholdsvis ung alder, og i CL har han flere gange vist storspil? Har du måske glemt hans flotte kamp mod os i '08, hvor han bogstaveligt talt legede rundt med Rio og Vidic? Jeg har virkelig sjældent set Rio og Vidic være udstillet som kegler, men det gjorde Benzema i den kamp, og hans mål taler også for sig selv.

Med hensyn til EM '08, hvem gjorde det godt for Frankrig udover Ribery? Det var et fransk kollektiv kortslutning, for det var hele holdet, der var forfærdelige ringe.

I min verden er Benzema den type, vi mangler. For han er farlig som spilller (Bare ikke nu i Real. Jeg har altid betegnet det skifte som selvmord for ham selv, for der er et umenneskeligt pres derover), og hans tekniske kvaliteter ville kunne gavne vores offensiv. Jeg ville bestemt blive glad, hvis der nogensinde opstod en mulighed for at hente Benzema. Den mand ville blive så vild hos Ferguson. Det er i hvert fald min mening, at det er en type a la Benzema, vi mangler.

Jeg må så spørge igen, hvor spiller Benzema?? Spiller han i United eller spiller han i Real?? Hvis svaret er United har han ikke fravalgt os, hvis svaret er Real så har han fravalgt os..
Hvis han selv ville til United, så var han også kommet og så havde United også villet betale prisen, der ikke havde været så høj, da det var hans eget ønske, ellers havde vi nok ventet til senere.....

Og jo jeg mener han er overhyped og det mener jeg stadig hans sidste 1½ år har bevist... Det er bare min mening

NtotheT
12-12-2009, 18:00
Så må vi kigge på andre emner, hvis de skruer prisen helt vildt i vejret.

Jeg kan godt lide simon kjær, men han er ikke så fantastisk at jeg vil betale 20-25 mio pund for ham.

Så kunne vi kigge på andre unge alternativer: Dodo, Cahill, Rodwell.

Jamen problemet ved det er, at de andre skal vi betale x antal milliarder fordi de er englændere. Kun Rodwell vil jeg have udover Kjær, for han har et meget spændende potentiale plus han har den nødvendige højde (188 cm). Men nu hvor fjolserne fra Rusland gerne vil have ham, så skal vi i transferkrig med dem og det skulle ikke undre mig, han koster 200+ mio. kr.

Jeg må så spørge igen, hvor spiller Benzema?? Spiller han i United eller spiller han i Real?? Hvis svaret er United har han ikke fravalgt os, hvis svaret er Real så har han fravalgt os..
Hvis han selv ville til United, så var han også kommet og så havde United også villet betale prisen, der ikke havde været så høj, da det var hans eget ønske, ellers havde vi nok ventet til senere.....

Og jo jeg mener han er overhyped og det mener jeg stadig hans sidste 1½ år har bevist... Det er bare min mening

Du kan da ikke sige det sådan der jo? Vil det så sige, at alle der spiller i andre klubber har fravalgt United? Har Ronaldinho i sin tid også fravalgt United, fordi Peter Kenyon that fucking bastard fuckede op i det, selvom Ronaldinho åbenlyst fortalte, hvor meget han gerne ville være United-spiller i medierne?

Benzema havde to klubber. United & Real Madrid. At han endte i Real er ene og aldeles Uniteds fedterøve af bestyrelse, der ikke ville punge ud.

Jeg kan meget godt lide, at du mener, at hna ikke har været god Benzema, når du samtidig forsvarer Berbatov i hans tråd. Det hænger just ikke sammen.

United-Allan33
12-12-2009, 18:27
Du kan da ikke sige det sådan der jo? Vil det så sige, at alle der spiller i andre klubber har fravalgt United? Har Ronaldinho i sin tid også fravalgt United, fordi Peter Kenyon that fucking bastard fuckede op i det, selvom Ronaldinho åbenlyst fortalte, hvor meget han gerne ville være United-spiller i medierne?

Benzema havde to klubber. United & Real Madrid. At han endte i Real er ene og aldeles Uniteds fedterøve af bestyrelse, der ikke ville punge ud.

Jeg kan meget godt lide, at du mener, at hna ikke har været god Benzema, når du samtidig forsvarer Berbatov i hans tråd. Det hænger just ikke sammen.

Ja, jeg mener at de spillere som ikke er i United selv har fravalgt dem.. Hvis de ville til klubben så havde de endt i United...

Hvorfor hænger det ikke sammen??? Jeg mener ikke Berbatov har spillet nær så ringe som den kritik han modtager siger han gør, derfor forsvarer jeg Berbatov, ikke fordi jeg mener han har spillet verdensklasse..

NtotheT
12-12-2009, 18:29
Ja, jeg mener at de spillere som ikke er i United selv har fravalgt dem.. Hvis de ville til klubben så havde de endt i United...

Hvorfor hænger det ikke sammen??? Jeg mener ikke Berbatov har spillet nær så ringe som den kritik han modtager siger han gør, derfor forsvarer jeg Berbatov, ikke fordi jeg mener han har spillet verdensklasse..

Undskyld, men det var da godt nok en mærkelig holdning at have til det, men det er selvfølgelig din mening og den accepterer jeg. Jeg er bare ikke enig, at du mener, at Benzema fravalgte United, når United var lidt for nærige og ikke betale hans pris.

Så er det åbenbart mig, der er misforstået dine intentioner vedrørende Berbatov, når der heftigt diskuteres om ham i hans tråd. My bad.

Acsadac
12-12-2009, 18:31

Hold da ellers fest en logik du kan frembringe mht. Benzema.

Han blev handlet i et transfervindue med vanvittige priser, vi havde lige tjent kassen på Ronaldo. Mener du, at det er fuldstændig utænkteligt, at SAF bare ikke ville betale prisen? Kan du huske Ronaldinho sagen, som strandede af nøjagtig samme grund, SAF ville ikke betale prisen.

Der er intet belæg for, at Benzema valgte Real over os. Hvis vi ikke gav et ordentlig bud på ham, skulle han vælge mellem Real og.. ja.. Real.

At det så godt kan være, at han valgte os fra er en anden ting, men det er der jo ingen der ved, med mindre vi får en direkte linie til Benzema.

schousboe9
13-12-2009, 11:02
Kan du huske Ronaldinho sagen, som strandede af nøjagtig samme grund, SAF ville ikke betale prisen.

Ikke helt rigtigt (http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/12/03/1664349/manchester-united-manager-sir-alex-ferguson-cristiano-ronaldo-my-):

"We missed out on Ronaldinho but it was the same summer we signed Ronaldo which more than softened the blow. We’d agreed a deal with Ronaldinho but all of a sudden, whatever happened with Peter Kenyon and the other agents, the deal fell apart."

Where did we go wrong?:rolleyes:

United-Allan33
13-12-2009, 11:29
Hold da ellers fest en logik du kan frembringe mht. Benzema.

Han blev handlet i et transfervindue med vanvittige priser, vi havde lige tjent kassen på Ronaldo. Mener du, at det er fuldstændig utænkteligt, at SAF bare ikke ville betale prisen? Kan du huske Ronaldinho sagen, som strandede af nøjagtig samme grund, SAF ville ikke betale prisen.

Der er intet belæg for, at Benzema valgte Real over os. Hvis vi ikke gav et ordentlig bud på ham, skulle han vælge mellem Real og.. ja.. Real.

At det så godt kan være, at han valgte os fra er en anden ting, men det er der jo ingen der ved, med mindre vi får en direkte linie til Benzema.

Som jeg ser det, så kommer spillere til de klubber de vil til.. Lyon havde ikke solgt Benzema til Real hvis han ikke ville derned.. Havde han ønsket at komme til United, så måtte Lyon gå ned i pris eller han måtte vente til hans kontrakt udløb... Så hans ønske om at komme til United var ikke stort nok, til at Lyon var tvunget til at acceptere et mindre bud..

ChristianR
13-12-2009, 12:20
Som jeg ser det, så kommer spillere til de klubber de vil til.. Lyon havde ikke solgt Benzema til Real hvis han ikke ville derned.. Havde han ønsket at komme til United, så måtte Lyon gå ned i pris eller han måtte vente til hans kontrakt udløb... Så hans ønske om at komme til United var ikke stort nok, til at Lyon var tvunget til at acceptere et mindre bud..

Sådan kan du vel ikke stille det op.

Lyon modtager et lavt bud fra United, som de afviser. Herefter kommer Real med et noget højere bud og spørger Benzema, om han kunne tænke sig at komme til Real Madrid.

Der skal meget rygrad til for at en 20 årig knægt fra Lyon afviser Real Madrid og stiller krav til, at han absolut vil til United, da et sådant skifte jo sagtens kan gå i vasken, såfremt United og Lyon ikke kan blive enige. Så Benzema har vel bare spillet på den sikre hest, da Lyon allerede havde accepteret Real Madrids bud.

Med andre ord har han tilvalgt Real Madrid og aldrig fået muligheden for at til- eller fravælge United, da et bud fra United aldrig er blevet accepteret.

Escobar
13-12-2009, 12:43

Hvordan skal han kunne spille for os, når vi ikke har fået accepteret noget bud på ham? Længere er den ikke.
Han havde muligheden for at komme til Real Madrid, eller blive i Lyon. Man kan ikke bearbejdre ham, for hans valg. Selvom Real Madrid er til grin.
Har Essien så også fravalgt os, fordi Fergie heller ikke ville give så mange penge for ham, som Chelsea ville dengang?

NtotheT
13-12-2009, 12:54

Jeg er godt nok glad for, at du ikke er direktør for en fodboldklub, for så ville du da køre den fuldstændig ned.

Hvorfor skal Lyon høre efter Benzema? Benzema har en markedsværdi, og det er ren og skær buisness, at man vil have de penge, man mener, han er værd.
- Og hvorfor skal Benzema vente på kontraktudløb til, at United kan handle. Faktisk er jeg kun glad for, at Benzema ikke har opført sig som de andre folk i Lyon, der gik i strejke for at komme væk, Essien, Abidal m.fl.. Det er simpelthen så ynkeligt. Når man skriver under på et kontrakt, så bestemmer din klub over dig, medmindre du spiller for Næstved Boldklub, og du får et kontrakttilbud fra Manchester United, og Næstved bare ikke vil lade dig gå, tiltrods får de giver 10 mio. kr. i kompensation. Det er bare idioti ovennævnte eksempel.

United kan bare lade være med at være så pisse inkompetente i transferhandlinger. Der er tale om 50 mio. kr. i difference. Det kan Benzema sgu da tjene ind på trøjesalg under et år. Det er Uniteds egen skyld, at de muligvis ikke har Benzema i truppen.

Og igen. Hvem fanden siger nej til Real Madrid, når deres bud endda er accepteret?

Benzema havde jo kun valget mellem Real og ..... Real. Han har da endda selv inddirekte sagt i medierne, at han ville enten til Real eller United. At så Mr. Ferguson ikke forstår det helt, er jo hans egen skyld, at han er gået glip af endnu et kæmpe angrebstalent (Her tænker jeg på Fernanda Torres)

Igen, vi mangler den skide angriber, der scorer målene.

Hvem fanden kan vi finde, der har United-potentiale? Jeg vil have den angriber nu!

Kasper United
13-12-2009, 13:15
Jeg er enig med dig NtotheT..
Vi skal have en spiller, som gør forskellen offensiv, en der kan score vigtige mål, som Ronaldo gjorde..

United-Allan33
13-12-2009, 14:12
Jeg er godt nok glad for, at du ikke er direktør for en fodboldklub, for så ville du da køre den fuldstændig ned.

Hvorfor skal Lyon høre efter Benzema? Benzema har en markedsværdi, og det er ren og skær buisness, at man vil have de penge, man mener, han er værd.
- Og hvorfor skal Benzema vente på kontraktudløb til, at United kan handle. Faktisk er jeg kun glad for, at Benzema ikke har opført sig som de andre folk i Lyon, der gik i strejke for at komme væk, Essien, Abidal m.fl.. Det er simpelthen så ynkeligt. Når man skriver under på et kontrakt, så bestemmer din klub over dig, medmindre du spiller for Næstved Boldklub, og du får et kontrakttilbud fra Manchester United, og Næstved bare ikke vil lade dig gå, tiltrods får de giver 10 mio. kr. i kompensation. Det er bare idioti ovennævnte eksempel.

United kan bare lade være med at være så pisse inkompetente i transferhandlinger. Der er tale om 50 mio. kr. i difference. Det kan Benzema sgu da tjene ind på trøjesalg under et år. Det er Uniteds egen skyld, at de muligvis ikke har Benzema i truppen.

Og igen. Hvem fanden siger nej til Real Madrid, når deres bud endda er accepteret?

Benzema havde jo kun valget mellem Real og ..... Real. Han har da endda selv inddirekte sagt i medierne, at han ville enten til Real eller United. At så Mr. Ferguson ikke forstår det helt, er jo hans egen skyld, at han er gået glip af endnu et kæmpe angrebstalent (Her tænker jeg på Fernanda Torres)

Igen, vi mangler den skide angriber, der scorer målene.

Hvem fanden kan vi finde, der har United-potentiale? Jeg vil have den angriber nu!

Hvis Benzema ville til United og ikke andre klubber, så skulle han nok være kommet det.. Nævn mig 1-2 spillere som er blevet solgt mod deres vilje, altså til en klub han ikke ville spille i..(uden nogen form for forudgående problemer).. Og hvorfor Lyon skulle lytte til Benzema?? Fordi han kunne gå på en Bosman, og derved slet ikke få noget for ham.. Det er ren og skær buisness..

Og ligemeget hvor meget Lyon havde presset, så kunne de ikke sælge Benzema uden han selv ville det... Han kunne jo derfor have valgt at blive i Lyon til de enten selv sænkede prisen eller til at han kunne gå på en Bosman

Jeg ville faktisk gerne vi havde hentet Benzema i sommers, men efter hans ophold i Real, så skal vi laangt i pris før jeg overhovedet ville overveje det.. Og tror nu også denne debat er spild af tid, jeg tror ikke Real vil sælge alligevel.

Men ja vi mangler en angriber det er vi enige om... som en her og nu løsning ville jeg gå efter Defoe fra Tottenham, ved dog ikke om han kan spille CL..

NtotheT
13-12-2009, 14:28
Hvis Benzema ville til United og ikke andre klubber, så skulle han nok være kommet det.. Nævn mig 1-2 spillere som er blevet solgt mod deres vilje, altså til en klub han ikke ville spille i..(uden nogen form for forudgående problemer).. Og hvorfor Lyon skulle lytte til Benzema?? Fordi han kunne gå på en Bosman, og derved slet ikke få noget for ham.. Det er ren og skær buisness..

Og ligemeget hvor meget Lyon havde presset, så kunne de ikke sælge Benzema uden han selv ville det... Han kunne jo derfor have valgt at blive i Lyon til de enten selv sænkede prisen eller til at han kunne gå på en Bosman

Jeg ville faktisk gerne vi havde hentet Benzema i sommers, men efter hans ophold i Real, så skal vi laangt i pris før jeg overhovedet ville overveje det.. Og tror nu også denne debat er spild af tid, jeg tror ikke Real vil sælge alligevel.

Men ja vi mangler en angriber det er vi enige om... som en her og nu løsning ville jeg gå efter Defoe fra Tottenham, ved dog ikke om han kan spille CL..

Benzema kunne ikke gå på Bosman? Hvis jeg husker rigtigt, så havde han kontraktudløb i 2013 (Han forlængede den i foråret 2009, hvis jeg også husker rigtigt her). Så skulle han spilde 4 år i Lyon?

Igen, Benzema havde to klubber, han vilel til. Real eller United. Når United ikke vil, så er Real jo også godt at tage hen. Det er da logik. Igen. Det er Uniteds egen skyld, at Benzema ikke er her i dag. Jeg forstår ikke, at man ikke vil betale 310 for ham, når man ikke tøvede et sekund for at betale 300 for Berbatov, eller 290 for Rooney (Rooney er pengene værd, men alligevel), 230 for Veron (hvad havde han udrettet dengang), eller 350 for Rio, FOR EN FORSVARSSPILLER. Rio var aldrig i nærheden af den pris, men alligevel betalte man.

Jeg ved godt, kvalitet koster, men Benzema er sgu da kvalitet.

Igen, jeg forstår ikke Uniteds forhandlingsmetoder. Peter Kenyon fuckede det op i sin tid hos Ronaldinho (heldigvis fik vi dog C. Ronaldo), og efter hans afgang fortsætter den mærkelige tendens til besynderlige transfers. Det er bare min mening.

Defoe? Selvom han har næse for mål, så synes jeg ikke det skal være ham. Måske flueknepper jeg særdeles med, men jeg vil have en forholdsvis høj angriber, som også kan i luften. Benzema fysiske bygning for en angriber ideel. C. Ronaldos var fremragende, for han kunne stortset alt. Det er sådan en type, jeg vil have. For vi har nok i Rooney og Berbatov, som just ikke er hovedstødsfarlige. Dermed kan vi også få udnyttet Valencia og Obertans indlæg bedre, hvis vi finder en høj en.

Det er disse kvaliteter, jeg har svært ved at spotte hos de nuværende angribere i Europa.

K and the big B
13-12-2009, 14:48
Igen, Benzema havde to klubber, han vilel til. Real eller United. Når United ikke vil, så er Real jo også godt at tage hen. Det er da logik. Igen. Det er Uniteds egen skyld, at Benzema ikke er her i dag. Jeg forstår ikke, at man ikke vil betale 310 for ham, når man ikke tøvede et sekund for at betale 300 for Berbatov, eller 290 for Rooney (Rooney er pengene værd, men alligevel), 230 for Veron (hvad havde han udrettet dengang), eller 350 for Rio, FOR EN FORSVARSSPILLER. Rio var aldrig i nærheden af den pris, men alligevel betalte man.

Igen, jeg forstår ikke Uniteds forhandlingsmetoder. Peter Kenyon fuckede det op i sin tid hos Ronaldinho (heldigvis fik vi dog C. Ronaldo), og efter hans afgang fortsætter den mærkelige tendens til besynderlige transfers. Det er bare min mening.

Benzema havde en flirt med united for et par år tilbage, men den sidste tid før han skrev under med Madrid havde han da ikke indikeret noget som helst. Og uden jeg ved det, men blev vores tilbud overhovedet afvist? var det ikke benzema da valgte Madrid frem for for os?

Vedrørende Ronaldinho, så var handlen jo næsten på plads, og vores tilbud var blevet accepteret, men han valgte Barcalona frem for os.

Problemet ligger i at de 2 store spanske klubber kan betale den samme løn, som de store engelske hold. Udover det, har de samtidig langt bedre vejr end de engelske vejr forhold.

Escobar
13-12-2009, 14:54
Benzema kunne ikke gå på Bosman? Hvis jeg husker rigtigt, så havde han kontraktudløb i 2013 (Han forlængede den i foråret 2009, hvis jeg også husker rigtigt her). Så skulle han spilde 4 år i Lyon?

Jeg ved godt, kvalitet koster, men Benzema er sgu da kvalitet.

Defoe? Selvom han har næse for mål, så synes jeg ikke det skal være ham. Måske flueknepper jeg særdeles med, men jeg vil have en forholdsvis høj angriber, som også kan i luften. Benzema fysiske bygning for en angriber ideel. C. Ronaldos var fremragende, for han kunne stortset alt. Det er sådan en type, jeg vil have. For vi har nok i Rooney og Berbatov, som just ikke er hovedstødsfarlige. Dermed kan vi også få udnyttet Valencia og Obertans indlæg bedre, hvis vi finder en høj en.

Det er disse kvaliteter, jeg har svært ved at spotte hos de nuværende angribere i Europa.

Giver dig helt ret.
Edin Dzeko is the answer!

NtotheT
13-12-2009, 15:15
Benzema havde en flirt med united for et par år tilbage, men den sidste tid før han skrev under med Madrid havde han da ikke indikeret noget som helst. Og uden jeg ved det, men blev vores tilbud overhovedet afvist? var det ikke benzema da valgte Madrid frem for for os?

Vedrørende Ronaldinho, så var handlen jo næsten på plads, og vores tilbud var blevet accepteret, men han valgte Barcalona frem for os.

Problemet ligger i at de 2 store spanske klubber kan betale den samme løn, som de store engelske hold. Udover det, har de samtidig langt bedre vejr end de engelske vejr forhold.

Flere hans kammerater fra Lyon sagde, at han ville enten til United eller Real. Han har i indirekte samtaler sagt, at Real eller United er de eneste klubber, han ville til. Lulas (staveplade, men Lyons præsident) sagde flere gange, at United var interesserede i ham, men de skulle indfri Lyons værdi på ham, og det gjorde de ikke. De krævede omkring 310 for ham, hvilket Real med glæde gjorde, hvorimod Fergie kun ville betale 250-260 for ham, for han mente, ikek han var mere værd, hvilket jeg ikke forstår helt, når man tænker på vores ander handler gennem de seneste 5-6 år.

Nej, det der med Ronaldinho skyldtes alene Peter Kenyon, der smadrede aftalen. Ronaldinho ville til United på daværende tidspunkt koste hvad det vil. Men da Peter Kenyon i mellemtiden forhandlede med Chelskij, kunne han jo ikke klare at, United skulle have verdens kommende bedste spiller. Men på den anden side betød det, at vi fik Cristiano Ronaldo, hvilket jeg kun er glad for. Men så kom Barca ind i billedet (som var i økonomisk krise og det kørte ikke for holdet) og efter pres fra Ronaldinhos sponsor, Nike, valgte han Barca, som sponseres af Nike istedet for Real Madrid, eftersom aftalen med United gik helt helt helt galt.

United-Allan33
13-12-2009, 15:18

Nu gider jeg ikke kører denne debat længere, men svare lige en sidste gang... Jo Benzema kunne have gået på en Bosnan, når hans kontrakt udløb, om det så var 1-2-3-4 år, det ved jeg ikke, men han kunne.. Og så længe havde Lyon ikke ladet ham vente.. Hvis han ville så havde mulighederne været der... men vil så mødes på ½vejen og sige at United også selv bar en del af skylden...

NtotheT
13-12-2009, 15:20
Nu gider jeg ikke kører denne debat længere, men svare lige en sidste gang... Jo Benzema kunne have gået på en Bosnan, når hans kontrakt udløb, om det så var 1-2-3-4 år, det ved jeg ikke, men han kunne.. Og så længe havde Lyon ikke ladet ham vente.. Hvis han ville så havde mulighederne været der... men vil så mødes på ½vejen og sige at United også selv bar en del af skylden...

Du skal da sgu da forhelvede ikke stoppe, menneske :D:D

Men undskyld, jeg kan ikke følge din mening med bosman. Så skulle han te sig som en idiot over for den klub, der har skabt ham. Benzema skylder Lyon alt. For igen, hvis han havde teet sig som et fjols, hvad fanden er så ideen med at underskrive en kontrakt?

EDIT: Han havde kontraktudløb i 2013, hvilket igen understreger min pointe, at han ikke kunne vente på Bosman, fordi United er nogle nærigrøve.

On 13 March 2008, Benzema extended his contract with Lyon until 2013 with a one year extension option.[23] After signing his new contract, Benzema became one of the highest paid footballers in France

PerRonaldo
13-12-2009, 15:29
Hvorfor er det i så gerne vil have den angriber? Så skal vi da sælge Rooney eller Berbatov først... Og det tror jeg ikke sker.

Ja vi mangler en bomber, men rolig nu, det burde da være Rooney, og han viser jo også i perioder at han kan blive det. Vi har 5 angribere, og har lige forlænget med Wellbeck, så det giver da absolut ikke nogen mening at hente en ny stjerne angriber, for det vil da være at pisse ham op ad ryggen!

Jeg har stor tiltro til de angribere vi har, og ja det kan godt være det koster et mesterskab, so be it, men gider ikke ud og bruge flere hundrede millioner for øjeblikkelig succes, når vi har en masse med et enormt potentiale.

desuden kan og skal vi ikke erstatte Ronaldo, for vi har så mange klasse spillere der skal kunen dække ham, ja vi har ikke nogen hovedstødstærk angriber, men så hent Crouch, hvis det er det i savner!

NtotheT
13-12-2009, 15:39
Hvorfor er det i så gerne vil have den angriber? Så skal vi da sælge Rooney eller Berbatov først... Og det tror jeg ikke sker.

Ja vi mangler en bomber, men rolig nu, det burde da være Rooney, og han viser jo også i perioder at han kan blive det. Vi har 5 angribere, og har lige forlænget med Wellbeck, så det giver da absolut ikke nogen mening at hente en ny stjerne angriber, for det vil da være at pisse ham op ad ryggen!

Jeg har stor tiltro til de angribere vi har, og ja det kan godt være det koster et mesterskab, so be it, men gider ikke ud og bruge flere hundrede millioner for øjeblikkelig succes, når vi har en masse med et enormt potentiale.

desuden kan og skal vi ikke erstatte Ronaldo, for vi har så mange klasse spillere der skal kunen dække ham, ja vi har ikke nogen hovedstødstærk angriber, men så hent Crouch, hvis det er det i savner!

Hvorfor? Kig godt efter.

I de kampe - efter Ronaldo er blevet solgt til Real Cirkus - hvor det virkelig har betydet noget, har vi ikke scoret en skid.

Chelsea, Liverpool og igår mod Aston Villa. I min verden er det ikke et tilfælde af, at det var en off-day. Det er et bevis på, at når det gælder, så scorer vi ikke målene. Vi havde en gang to spillere, der gjorde den slags. Det var Ronaldo og Tevez. De scorede, når det gjaldt, og det er ikke pudsigt, at i de tre sæsoner - vi er blevet mestre i - er vi blevet reddet af enten Ronaldo eller Tevez, når det virkelig brændte på.

Berbatov har kun scoret 6 mål i de sidste 30 kampe! Det er i min verden så vitterlig ringe statistik, at min kritik af Dirk Kuyt - som jeg anser som noget af det ringeste - må forstumme, når vi ikke er en skid selv bedre. Berbatov er en fantastisk fodboldspiller, men som angriber stinker han helt vildt.

Jeg kan ikke bruge fyldmål fra Berbatov eller Welbeck til en skid, når vi ikke kan score, når det virkelig gælder. Rooney har jeg stadig tiltro til, men han er ikke så udslagsgivende som Ronaldo var, der kunne alt på egen hånd. Rooney er afhængig af holdet, og når Giggs, Valencia og Carrick ikke kan servisere ham igår, så er Rooney værdiløs, for han er ikke typen, der kan drible 5 mand og sparker den ind. (Forstå mig ret, Rooney er fantastisk), men han er bare ikke den type, der gør det.

Macheda er i min verden lidt af en døgnflue, da hans potentiale blev overhyped pga. to reddende mål. Siden har han ikke scoret. Welbeck gør det fint, og jeg forlanger ikke det store af ham ENDNU, men vi kan ikke vente 3-4 år, før han udvikler sig, for så længe Rooney og Berbatov plus Owen er i truppen, får Welbeck ikke sit gennembrud.

I min verden er vi tyndt besat i angrebet. Hvis vi kunne stable et formation sammen, der gjorde Berbatov til offensiv midt eller onget af den stil med Rooney + den nye angriber, så ville det pynte.

RAppel
13-12-2009, 15:55
Hvis jeg ikke husker helt forkert er der 5 kampe vi ikke har scoret. Ved ikke hvor mange kampe vi ikke har scoret de forrige år.

NtotheT
13-12-2009, 16:01
Hvis jeg ikke husker helt forkert er der 5 kampe vi ikke har scoret. Ved ikke hvor mange kampe vi ikke har scoret de forrige år.

Muligvis, men det, der nager mig, er, at vi ikke scorer når det gælder, eftersom dem der plejede at gøre det, er væk. Det er jo ikke ligefrem fordi, at vi har suppleret truppen i sommers med måltyve, eftersom vi solgte de to herrer, som stod for de vigtige scoringer, hvor den ene var verdens bedste.

nielzon21
13-12-2009, 16:18

Sidste år var der 4 kampe vi ikke scorede i. 3 x 0-0 mod hhv. Arsenal, Tottenham og Villa, samt 2-0 nederlaget til Fulham. Og sæsonen før det var der kun 2 kampe vi ikke scorede i.

RAppel
13-12-2009, 16:26
Så statestisk set vil der, når sæsonen er ovre, være en 10-12 kampe vi ikke scorer i. Ja så skal der da invisteres i en der kan putte læderet i rusen.

United-Allan33
13-12-2009, 16:34
Du skal da sgu da forhelvede ikke stoppe, menneske :D:D

Men undskyld, jeg kan ikke følge din mening med bosman. Så skulle han te sig som en idiot over for den klub, der har skabt ham. Benzema skylder Lyon alt. For igen, hvis han havde teet sig som et fjols, hvad fanden er så ideen med at underskrive en kontrakt?

EDIT: Han havde kontraktudløb i 2013, hvilket igen understreger min pointe, at han ikke kunne vente på Bosman, fordi United er nogle nærigrøve.

OK så stopper jeg ikke... Jeg siger ikke han skulle te sig som et røvhul eller gå i strejke.. Han skulle bare have sagt at han ville sælges til United og inden andre, og så ellers bare spille videre som om intet var sket.. Så var det op til Lyon at finde en pris med United... Og mon ikke de havde fundet en pris ret hurtig alligevel, og ikke meget under den Real ville give??

mufufu
13-12-2009, 19:16
Det er et bevis på, at når det gælder, så scorer vi ikke målene. Vi havde en gang to spillere, der gjorde den slags. Det var Ronaldo og Tevez. De scorede, når det gjaldt

Muligvis, men det, der nager mig, er, at vi ikke scorer når det gælder, eftersom dem der plejede at gøre det, er væk. Det er jo ikke ligefrem fordi, at vi har suppleret truppen i sommers med måltyve, eftersom vi solgte de to herrer, som stod for de vigtige scoringer, hvor den ene var verdens bedste.

Ved ikke helt om den holder. Det virker lidt som frustration som kommer fra Aston Villa kampen. For vi har i flere tilfælde scoret når det gjaldt i år. Valencia scorede sent i begge cska moskva kampene, Evra/A.Ferdinand mod sunderland og, Owen mod City. Det er de 4 der er faldet meget sent i kampene. Så er der også nogle flere omkring 75/80 som føringsmål.

Men jeg er stadig enig i en decideret goalgetter kunne pynte. En god en af slagsen med den rette vision/determination.

RAppel
13-12-2009, 20:17
Team P 0 1 2 3 4+ Total Avg.

Arsenal 15 2 2 4 2 5 40 2.67
Chelsea 16 0 4 4 5 3 40 2.50
Tottenham 16 4 2 7 0 3 35 2.19
Man Utd 16 4 1 5 2 4 34 2.12
Liverpool 16 3 4 4 2 3 32 2.00
Man City 15 1 5 4 4 1 29 1.93
Aston Villa 16 1 9 3 2 1 26 1.62
West Ham 16 4 4 6 1 1 24 1.50
Everton 16 3 6 5 2 0 22 1.38
Sunderland 16 4 7 3 0 2 22 1.38
Bolton 15 4 5 3 3 0 20 1.33
Burnley 16 5 5 3 3 0 20 1.25
Fulham 16 4 6 4 2 0 20 1.25
Wigan 16 4 7 3 2 0 19 1.19
Hull 17 6 7 2 2 0 17 1.00
Blackburn 16 9 1 3 3 0 16 1.00
Birmingham 16 4 9 2 1 0 16 1.00
Stoke 16 5 7 4 0 0 15 .94
Wolverhampton 16 5 7 4 0 0 15 .94
Portsmouth 16 7 6 2 0 1 14 .88

Arsenal, Chelsea, Liverpool, City, Villa og Everton har scoret i flere kampe end vi har...

EDIT: i PL

Kasper United
13-12-2009, 20:37
Hvorfor? Kig godt efter.

I min verden er vi tyndt besat i angrebet. Hvis vi kunne stable et formation sammen, der gjorde Berbatov til offensiv midt eller onget af den stil med Rooney + den nye angriber, så ville det pynte.

Har tænkt på det samme - evt. opstilling...

VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
(Scholes) Fletcher - Giggs (Gibson)
Özil - Berbatov (Anderson)
(Owen + unge)Rooney - Målkonge (Owen + unge)

Derudover en ny keeper til vinter eller sommer (medmindre at VDS forlænger eller at TK eller Foster slår til)
Ny midterforsvar: Rodwell, Kjær, Shawcross eller lignende..

Kasper United
13-12-2009, 20:38
Har tænkt på det samme - evt. opstilling...

VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
(Scholes) Fletcher - Giggs (Gibson)
Özil - Berbatov (Anderson)
(Owen + unge)Rooney - Målkonge (Owen + unge)

Derudover en ny keeper til vinter eller sommer (medmindre at VDS forlænger eller at TK eller Foster slår til)
Ny midterforsvar: Rodwell, Kjær, Shawcross eller lignende..

Okay, blev lidt noget rod, my bad..

RAppel
13-12-2009, 20:59
4-2-2-2?

United DK
13-12-2009, 21:37
4-2-2-2 formationen har været brugt af det brasilianske landshold gennem mange år, men den kræver også, at man har nogle meget offensive backs, navnemæssigt kaldet wingbacks, da man på midten kun stiller med centrale folk. Man kan jo godt sige, at både Evra og Rafael er meget offensive, men derfor kommer det også til at kræve meget af de to defensive på midtbanen, og man kan nemt blive fanget i den massive offensiv. Jeg tvivler også på, at formationen er ret god mod betonforsvar, som mange hold stiller med på Old Trafford.

RAppel
14-12-2009, 08:29
Vil den ikke blive for smal og gøre alle vores kanter nærmest overflødige hvis de ikke kan tilpasse sig en mere central rolle på holdet?

Runaldo
14-12-2009, 10:18
4-2-2-2 er med 4 forsvarsspillere, hvor man har 2 offensive fullbacks eller såkaldte 'wingbacks' samt 2 defensive midtbanespillere til at opsamle bolden og spille den op til ens wingers som man også har 2 af samt de sidste 2 i toppen som er angribere.

det er mere end offensiv 4-4-2, men folk kalder den 4-2-2-2, fordi man ikke kan vise 'wide wingers' med tal...

RAppel
14-12-2009, 10:39
----X----X---
-X----------X-
----X----X---
----X----X---
----X----X---

Vil den så sådan ud ?

Kasper United
14-12-2009, 11:56
----X----X---
-X----------X-
----X----X---
----X----X---
----X----X---

Vil den så sådan ud ?

Jep.. Ved ikke rigtig om United kunne finde på at bruge den, men omvendt..
2 gode midterforsvare (Vidic, Evans, Brown, Ferdinand) , 2 offensive wingbacks (Fabio, Rafael, Evra), 2 opryddere (Scholes, Carrick, Fletcher osv.) Så kan Berbatov spille offensiv, med en Anderson, Giggs eller en ny stjerne (Hamsik eller Özil?) Så har vi Rooney, Owen, Macheda og Welbeck i angrebet, så skal vi vel have en ny målkonge ved siden af Rooney i angrebet.. Formationen lyder spændende, men så har vi Nani, Park, Valencia og et par stykker andre, som måske får det svært på deres pladser..

Tenshu
14-12-2009, 11:59
Det er måske ikke så smart at spille uden fløje, når vi har en milliard (hvis man runder op) kantspillere.

NtotheT
14-12-2009, 16:44
I dag er Alejandro Dominguez fra Rubin Kazan - som jeg synes er en rigtig dygtig spiller - til lægetjek hos Valencia. Denne skifte kan betyde, at den baner vejen for, at man vil sælge David Villa til Real Madrid.

Og hvis man så kan lægge to og to sammen, så blev der for nyligt skrevet, at Real Madrid ville købe David Villa ved at sælge Benzema til Manchester United for at få den nødvendig mængde penge.

Det er måske lidt sjovt kædet sammen, men jeg begynder at se et sammenhæng i Dominguez' skifte til Valencia.

I min verden er der to muligheder

Dominguez' skifte betyder;
1) At Villa kommer til Real Madrid og derved ryger Benzema til United.
2) At Manchester United vil hente David Villa.

Jeg er mest for første mulighed!

ChristianR
14-12-2009, 16:56

Jeg kan godt lide, at du slet ikke ser det som en mulighed, at United ikke har indflydelse på Dominguez skifte:D

NtotheT
14-12-2009, 17:02
Jeg kan godt lide, at du slet ikke ser det som en mulighed, at United ikke har indflydelse på Dominguez skifte:D

Forstår dig ikke helt?

Jeg opstiller det også som en teori! :p

Jeg synes, det er lidt mere end en tilfældighed, at det blev rygtet, at man kun ville sælge Karim Benzema, hvis man kunne få David Villa, som altid var Florentino Perez' favorit til angrebet, men den plan gik jo i vasken i takt med, at der kom nogle forretningsmænd og gav Valencia en kapital, der gjorde, at de ikke skulle være nødtvunget til at sælge både David Villa og David Silva for at score 500-700 mio. kr.

Nu hvor Valencia er igang med at hente hente Dominguez, KAN DET GODT INDIKERE, at det er faktisk noget om snakken, for Dominguez er en god erstatning for Villa i en klub som Valencia. Valencia har jo økonomiske problemer, og mon ikke et Villa-salg ville lune? Dominguez har Valencia hentet på en fri transfer, så jeg ser det som en win-win situation for Valencia.

Men det er måske bare mig, der opstiller en syg form for hypotese! :D

Acsadac
14-12-2009, 17:11
Hvis Benzema skal til klubben skal Berbatov sælges. Og det er jeg ikke tilhænger af.

Tilgengæld er jeg tilhænger af, at vi investerer i en klasse venstre fløj i stedet for Nani og en scorende central midt, fx Hamsik.

Så gerne Ashley Young jorde op og ned af vores venstre fløj med Valencia på den anden, det vil give Berbatov meget mere plads til sin teknik, i stedet for at vi vil have det hele ind over midten og spille klumpspil som da de var mikroputter.

NtotheT
14-12-2009, 17:18
Hvis Benzema skal til klubben skal Berbatov sælges. Og det er jeg ikke tilhænger af.

Tilgengæld er jeg tilhænger af, at vi investerer i en klasse venstre fløj i stedet for Nani og en scorende central midt, fx Hamsik.

Så gerne Ashley Young jorde op og ned af vores venstre fløj med Valencia på den anden, det vil give Berbatov meget mere plads til sin teknik, i stedet for at vi vil have det hele ind over midten og spille klumpspil som da de var mikroputter.

Ashley Young? Du mener ham, som er så overhyped, og han koster i nærheden af 300 mio. kr.? Jeg vil slet ikke have ham. Jeg synes, at vi i Valencia har en meget bedre spiller, og Obertan er meget spændende. Hvis vi så sælger Nani, så skal det være en spiller af internationalklasse. Her tænker jeg på David Silva, som måske kan købes.

Young er jeg ikke fan af, da jeg mener, han er en produkt af den engelske presse, der gør ham bedre end han er. Han er slet ikke på samme niveau, som han var i de få kampe sidste sæson, hvor han gjorde det godt.

Jeg synes heller pengene skal bruges på enten en angriber eller en off. midt af Hamsiks eller Gourcuffs klasse. :)

Don Kafai
14-12-2009, 17:26
I dag er Alejandro Dominguez fra Rubin Kazan - som jeg synes er en rigtig dygtig spiller - til lægetjek hos Valencia. Denne skifte kan betyde, at den baner vejen for, at man vil sælge David Villa til Real Madrid.

Og hvis man så kan lægge to og to sammen, så blev der for nyligt skrevet, at Real Madrid ville købe David Villa ved at sælge Benzema til Manchester United for at få den nødvendig mængde penge.

Det er måske lidt sjovt kædet sammen, men jeg begynder at se et sammenhæng i Dominguez' skifte til Valencia.

Du burde opklare Kennedy-mordet!

Jeg tror overhovedet ikke, at United har noget med Benzema at gøre. At Valencia henter en angriber betyder ikke, at Real Madrid vil sælge en :)

Men måske betyder det, at Kazan nu har gjort en plads på holdkortet frit, så de kan hente Rooney? har du tænkt over den :)?

marc_93
14-12-2009, 17:29
Ashley Young? Du mener ham, som er så overhyped, og han koster i nærheden af 300 mio. kr.? Jeg vil slet ikke have ham. Jeg synes, at vi i Valencia har en meget bedre spiller, og Obertan er meget spændende. Hvis vi så sælger Nani, så skal det være en spiller af internationalklasse. Her tænker jeg på David Silva, som måske kan købes.

Young er jeg ikke fan af, da jeg mener, han er en produkt af den engelske presse, der gør ham bedre end han er. Han er slet ikke på samme niveau, som han var i de få kampe sidste sæson, hvor han gjorde det godt.

Jeg synes heller pengene skal bruges på enten en angriber eller en off. midt af Hamsiks eller Gourcuffs klasse. :)
jeg synes nu ashley young er meget god, så gerne ham/alexis sanchez/Aaron Lennon i klubben, hvis vi skulle have en ny fløj, mener dog ikke vi skal sælge Nani i og med jeg mener han har et kæmpe potentiale og tror det eneste han mangler er fast spilletid. synes det vil være fin med en gourcuff eller hamsik. og vil være stor fan af at få Benzema til klubben, tror bare ikke der er nogen mulighed for det, men kunne godt nøjes med Aguero så :), tror dog ikke det er realistisk at alle bliver hentet, især ikke i vinter men hvis vi kunne få en af dem ville det være dejligt. Silva vil jeg heller ikke have noget imod og han har udtalt han helst vil til United hvis han skal til England.

NtotheT
14-12-2009, 17:39
Du burde opklare Kennedy-mordet!

Jeg tror overhovedet ikke, at United har noget med Benzema at gøre. At Valencia henter en angriber betyder ikke, at Real Madrid vil sælge en :)

Men måske betyder det, at Kazan nu har gjort en plads på holdkortet frit, så de kan hente Rooney? har du tænkt over den :)?

Man kan, hvad man vil! :p

Jamen, hvis jeg ikke havde læst de nyheder, jeg har gjort, ville jeg ikke have kommet frem til disse teorier.

Jeg synes bare, det er beundringsværdigt, det der foregår lige nu omkring Valencia. Jeg tror ikke, Dominguez er kommet som makker til Villa. At han er hentet på en fri transfer KAN understrege, at klubbens økonomiske midler ikke er til rådighed. (De har været ude og sige, at de simpelthen ikke har penge til at udføre store handler pga. den økonomiske krise de er i).

At man så kan hente en Dominguez på fri transfer er godt lavet af dem, for han er dygtigt, det er han sgu. Det kan så være, de har hentet til Dominguez som erstatning til Villa, som så bliver solgt til Real, så han kan lune Valencias pengekasse en anelse mere end lige nu. For som der har stået i de rygter, som kom frem i sidste uge, så kan Real godt finde på at sælge Benzema, såfremt man kan få en aftale med David Villa inden :)

jeg synes nu ashley young er meget god, så gerne ham/alexis sanchez/Aaron Lennon i klubben, hvis vi skulle have en ny fløj, mener dog ikke vi skal sælge Nani i og med jeg mener han har et kæmpe potentiale og tror det eneste han mangler er fast spilletid. synes det vil være fin med en gourcuff eller hamsik. og vil være stor fan af at få Benzema til klubben, tror bare ikke der er nogen mulighed for det, men kunne godt nøjes med Aguero så :), tror dog ikke det er realistisk at alle bliver hentet, især ikke i vinter men hvis vi kunne få en af dem ville det være dejligt. Silva vil jeg heller ikke have noget imod og han har udtalt han helst vil til United hvis han skal til England.

Jeg synes nu mere, at det er Youngs nationalitet, der gør ham bedre. Jeg siger ikke, han er dårlig, for han er dygtig, men for den pris, Young anslås at være værd, så kan jeg på stående fod nævne mindst tre jeg hellere vil forsøge at hente af offensive kræfter. Lennon kan vi ikke hente, da han kun er god i den højre side, og han er ikke meget bedre end Valencia IMO. Sanchez har jeg desværre ikke fulgt i år, så ham kan jeg ikke udelukke, men han er bestemt interessant, men jeg skal se ham, før jeg vil sige om han er den rette eller ej.

marc_93
14-12-2009, 17:46
Man kan, hvad man vil! :p

Jamen, hvis jeg ikke havde læst de nyheder, jeg har gjort, ville jeg ikke have kommet frem til disse teorier.

Jeg synes bare, det er beundringsværdigt, det der foregår lige nu omkring Valencia. Jeg tror ikke, Dominguez er kommet som makker til Villa. At han er hentet på en fri transfer KAN understrege, at klubbens økonomiske midler ikke er til rådighed. (De har været ude og sige, at de simpelthen ikke har penge til at udføre store handler pga. den økonomiske krise de er i).

At man så kan hente en Dominguez på fri transfer er godt lavet af dem, for han er dygtigt, det er han sgu. Det kan så være, de har hentet til Dominguez som erstatning til Villa, som så bliver solgt til Real, så han kan lune Valencias pengekasse en anelse mere end lige nu. For som der har stået i de rygter, som kom frem i sidste uge, så kan Real godt finde på at sælge Benzema, såfremt man kan få en aftale med David Villa inden :)

Jeg synes nu mere, at det er Youngs nationalitet, der gør ham bedre. Jeg siger ikke, han er dårlig, for han er dygtig, men for den pris, Young anslås at være værd, så kan jeg på stående fod nævne mindst tre jeg hellere vil forsøge at hente af offensive kræfter. Lennon kan vi ikke hente, da han kun er god i den højre side, og han er ikke meget bedre end Valencia IMO. Sanchez har jeg desværre ikke fulgt i år, så ham kan jeg ikke udelukke, men han er bestemt interessant, men jeg skal se ham, før jeg vil sige om han er den rette eller ej.
men hvad for dig så til at tro han ryger til United.
1 hvis United ikke vil give det samme som Real betalte for ham tror jeg ikke de vil sælge ham.
2 Ferguson har sagt han ikke vil hente spillere til vinter pga. de høje priser.
3 hvis United får arbejdstilladelse til Diouf som Ferguson virker meget imponeret over

marc_93
14-12-2009, 17:51
jeg vil give dig ret i at det vil være sindsygt og gå ud og smide 300 mio efter Young, denne pris må i høj grad være opvejet af de høje priser på spillere efter Reals lille shoppingtur i sommers, har heller ikke selv set så meget til Sanchez, men han var klasse mod DK og hvad jeg ellers har set med ham, Lennon er jeg stor fan af, og har set ham spille ventrekant så sent som mod United sidst, vil dog ikke udelukke han er noget ringere end på højrekanten hvor jeg synes valencia gør det fremragende og mener at det er et af de bedste køb i de seneste år

NtotheT
14-12-2009, 17:54
men hvad for dig så til at tro han ryger til United.
1 hvis United ikke vil give det samme som Real betalte for ham tror jeg ikke de vil sælge ham.
2 Ferguson har sagt han ikke vil hente spillere til vinter pga. de høje priser.

Hvis der er noget, jeg har lært som United-fan, så er det, at jeg ikke æder alt i mig, hvad Ferguson siger. Noget er det kan være rigtigt, resten er spin.

Og hvis der er noget Real er superdygtige til, så er det at sælge spillere til en pris, der er under det, de købte dem for + at sælge dem hurtigst så muligst de ikke præsterer. Bare kig senest på Huntelaar. Han fik KUN et halvt år. Alle ved, hvor meget Real vil have David Villa.

Og hvis han kom, så kan jeg ikke se, hvordan de skal opfylde de 2 forreste pladser (hovedsageligt en angriber og en trequartista) med alle disse spillere: Raul, Kaka, Higuain, Ruud, Benzema, David Villa, Guti, Van Der Vaart og til tider Ronaldo + plus de talenter de har på Castilla.

marc_93
14-12-2009, 18:01
Hvis der er noget, jeg har lært som United-fan, så er det, at jeg ikke æder alt i mig, hvad Ferguson siger. Noget er det kan være rigtigt, resten er spin.

Og hvis der er noget Real er superdygtige til, så er det at sælge spillere til en pris, der er under det, de købte dem for. Bare kig senest på Huntelaar. Han fik KUN et halvt år. Alle ved, hvor meget Real vil have David Villa.

Og hvis han kom, så kan jeg ikke se, hvordan de skal opfylde de 2 forreste pladser (hovedsageligt en angriber og en trequartista) med alle disse spillere: Raul, Kaka, Higuain, Ruud, Benzema, David Villa, Guti, Van Der Vaart og til tider Ronaldo + plus de talenter de har på Castilla.

gode argumenter jeg er enige med dem, men jeg mener dog benzema har et kæmpe potentiale og er en langt bedre spiller end Huntelaar, jeg håber du har ret, og med hensyn til Ferguson har du nok også ret, men hvis vi får arbejdstilladelse til Diouf ved jeg ikke om han kommer, men benzema på tilbud ville bestem ikke gå mig på, så hvis vi kunne få ham til 300- ville jeg ikke have noget mod det, og det håber jeg heller ikke Ferguson ville.

NtotheT
14-12-2009, 18:17
gode argumenter jeg er enige med dem, men jeg mener dog benzema har et kæmpe potentiale og er en langt bedre spiller end Huntelaar, jeg håber du har ret, og med hensyn til Ferguson har du nok også ret, men hvis vi får arbejdstilladelse til Diouf ved jeg ikke om han kommer, men benzema på tilbud ville bestem ikke gå mig på, så hvis vi kunne få ham til 300- ville jeg ikke have noget mod det, og det håber jeg heller ikke Ferguson ville.

Du har ret, at tilgangen af Diouf gør det problematisk mht. at Welbecks og Machedas fremtid. For så har vi Rooney, Berbatov, Welbeck, Macheda og Diouf til at spille angriber. En løsning på dette kunne være - som også bliver rygtet - er at sende Diouf til vores samarbejdspartnere fra Antwerp.

Jeg synes dog, at man måske skulle prøve at omskole en Berbatov til en trequartista. Fra denne position ville han gøre det bedre, for så vil man ikke hænge sig så meget på hans manglende mål, men heller kigge på hans tekniske kvaliteter og overblik, som jo er fremragende.

En passende opstilling kunne være

VDS
Brown - Rio - Vidic
--------------------------------Evra
Valencia - Fletcher - Anderson
---------------- Berbatov
Rooney - Benzema

Ovenstående taktik tager stadig udgangspunkt i en 4-4-2.
Den skal dog forstås som, at Evra er wingback, og derfor har han hele venstre siden for sig selv. Valencia har stadig højre siden, som han altid har haft. Det nye tiltag er, at Berbatov flyttes lidt mere centralt, så han kan agere som trequartista, som jeg tror, er den rolle, der vil passe ham perfekt. Så kan Evra hele tiden tilbyde sig, for han er så utrættelig.

Men igen, det hele er teorier fra min side. Men hvis Benzema kom, ser jeg ikk den store justering i fodboldfilosofien.

Carl-keane
14-12-2009, 18:29
Du har ret, at tilgangen af Diouf gør det problematisk mht. at Welbecks og Machedas fremtid. For så har vi Rooney, Berbatov, Welbeck, Macheda og Diouf til at spille angriber. En løsning på dette kunne være - som også bliver rygtet - er at sende Diouf til vores samarbejdspartnere fra Antwerp.

Jeg synes dog, at man måske skulle prøve at omskole en Berbatov til en trequartista. Fra denne position ville han gøre det bedre, for så vil man ikke hænge sig så meget på hans manglende mål, men heller kigge på hans tekniske kvaliteter og overblik, som jo er fremragende.

VDS
Brown - Rio - Vidic
Rooney - Benzema

Den skal dog forstås som, at Evra er wingback, og derfor har han hele venstre siden for sig selv. Valencia har stadig højre siden, som han altid har haft. Det nye tiltag er, at Berbatov flyttes lidt mere centralt, så han kan agere som trequartista, som jeg tror, er den rolle, der vil passe ham perfekt. Så kan Evra hele tiden tilbyde sig, for han er så utrættelig.

Men igen, det hele er teorier fra min side. Men hvis Benzema kom, ser jeg ikk den store justering i fodboldfilosofien.

Lyder som en god ide... Måske mere Giggs end Anderson, hvis Giggsy stadig kan? Han vil være bedre til at hjælpe Evra som kant

Acsadac
14-12-2009, 18:54
Trequartista => Lyder som noget jeg har hørt i FM :D

Men det ændrer ikke på min holdning om, at Berbatov kan blive den målscorer vi søger. Han scorede 20 og 21 mål på et Leverkusen hold der blev nr. 5 og 6.

Ja, manden er ikke den skarpeste afslutter, men hvis man kunne bruge hans teknik til at sætte hans makker og kanterne op, så er han en genial spiller. Men det duer bare ikke i en 4-3-3 hvor det bliver for snævert.

Mener at Young kunne træde det sidste stykke op ved et skifte til os, og samtidig tror jeg ikke på prisen på 300 mio, det lyder som noget der er sagt for at skræmme folk væk.

Har ikke set Alexis Sanchez for nyligt, men det jeg tidligere har set har været meget lovende.

NtotheT
14-12-2009, 19:07
Trequartista => Lyder som noget jeg har hørt i FM :D

Men det ændrer ikke på min holdning om, at Berbatov kan blive den målscorer vi søger. Han scorede 20 og 21 mål på et Leverkusen hold der blev nr. 5 og 6.

Ja, manden er ikke den skarpeste afslutter, men hvis man kunne bruge hans teknik til at sætte hans makker og kanterne op, så er han en genial spiller. Men det duer bare ikke i en 4-3-3 hvor det bliver for snævert.

Mener at Young kunne træde det sidste stykke op ved et skifte til os, og samtidig tror jeg ikke på prisen på 300 mio, det lyder som noget der er sagt for at skræmme folk væk.

Har ikke set Alexis Sanchez for nyligt, men det jeg tidligere har set har været meget lovende.

Tja, trequartista er bare den betegnelse for spilleren mellem midtbanen og angriberen. Det er ofte den type spiller, der med en genialitet ændrer kampens forløb. Zidane, Baggio & Maradona var gode trequartista.

Ikke for noget, men det er noget helt andet at spille for Leverkusen og Manchester United.

Når du spiller for et Leverkusen-hold, så står din direkte modstander ikke så langt tilbage som de hold, der møder United, hovedsageligt gør. Dette gør, at mange angribere fejler, for de er ikke vant til, at man skal igennem så kompakte forsvarer og bliver markeret så tæt.

Det er ikke kun for Leverkusen. Sådan er det hovedsageligt for størstedelen af de angribere, der skifter til storklubber. Det er noget helt andet at spille for en middelklub og så komme til en af verdens bedste. Og her fejler Berbatov IMO meget, for jeg har aldrig anset Berbatov som en skarp angriber. Tværtimod. Men man kan ikke tage hans tekniske kvaliteter fra ham, og netop disse kvaliteter synes jeg, at United skal udnytte bedre ved at omskole ham.

nielzon21
15-12-2009, 08:28
Valencia har efter sigende hentet en ny angriber fra Rubin Kazan (Alejandro Dominguez).

Kunne det ikke være et tegn til, at vi skal smide en helvedes masse EURO efter David Villa eller David Silva? Én af de to (eller gerne dem begge) vil jeg gerne se i en United trøje. Så længe det betyder at Park og Berbatov ikke kan levere mere dårligt spil på Uniteds hold.
Personligt vil jeg gerne donere en enkeltbillet til Seoul og Sofia så de to kan komme hjem.

Frankeh
15-12-2009, 09:00
Ved ikke om det ligefrem siger at vi ska smide penge efter Villa, men de er garanteret mere tilbøjelige for at sælge ham, nu hvor de har et alternativ der er så godt som Dominguez, men nu må vi jo se hvad der sker.

Glory Man United
15-12-2009, 09:03
Eller også ryger Villa til Madrid og så kan vi byde på Benzema?
*Hvis du er forvirret, er det fuldt forståeligt*

Tue B
15-12-2009, 09:08
Det kunne også være, at de havde hentet en rigtig god spiller på fri transfer og ikke sælger nogle af dem :) Valencia er et tophold og tophold forstærke sig nogle gange. Her var en rigtig god og meget billig mulighed for Valencia.

RAppel
15-12-2009, 11:07
http://goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2009/12/13/1684578/manchester-united-intensify-pursuit-of-douglas-costa-report

Troede egentlig vi havde mistet interessen for ham. Hvis han kommer til klubben må det være 'bye bye' Nani, eller hvad tror I?

Tue B
15-12-2009, 11:14
http://goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2009/12/13/1684578/manchester-united-intensify-pursuit-of-douglas-costa-report

Troede egentlig vi havde mistet interessen for ham. Hvis han kommer til klubben må det være 'bye bye' Nani, eller hvad tror I?

Ja kommer han til klubben, så kan vi godt regne med et farvel til Nani, eller måske Tosic. Jeg håber på, at vi finder en ny wing, for Nani er bare ikke god nok og det virker heller ikke til, at Tosic bliver trods, hvad jeg ville kalde fine præstationer i de kampe, jeg har set.

schousboe9
15-12-2009, 11:50
"He was one of the stars of the Brazil side who finished runners-up in October's Under-20 World Cup."

Aaaarrhhh... Arhj... Ej...!

Han var indskifter i næsten hver kamp, så ligefrem 'én af stjernerne' er nok lige i overkanten. Alex Teixeira og Nilmar var derimod. Tvivler ærlig talt på han er så god, som han bliver gjort til. Han gjorde i hvert fald sjældent det store væsen af sig under VM-slutrunden, og når man starter ude hver gang er man næppe den nye Messi.

United DK
15-12-2009, 15:27
Rodwell var heller ikke fast mand for England under sommeren U21-slutrunde, men derfor er han ifølge mange stadig et kæmpe talent.

Kasper United
15-12-2009, 15:29
Jeg håber en smule på Costa, men jeg ved ikke nok til at bedømme, hvor god han er og så slet ikke i Premier League..

NtotheT
15-12-2009, 16:09
Jeg håber en smule på Costa, men jeg ved ikke nok til at bedømme, hvor god han er og så slet ikke i Premier League..

Jeg forstår ikke det markerede område.

Vil du have en spiller, du ikke har kendskab til? :s

schousboe9
15-12-2009, 16:15
Rodwell var heller ikke fast mand for England under sommeren U21-slutrunde, men derfor er han ifølge mange stadig et kæmpe talent.

Her snakker vi U21, mens den netop overståede og omtalte turnering var U20. Ved godt der kun er ét år imellem, men der er stadig forskel, specielt hvis man ser på den forholdsmæssige alder. Rodwell blev 18 i marts, og dem han kæmper mod om en startplads (eks. Muamba, Cleverley, Delph, Richards) er alle 20 og 21 år, så det er forståeligt nok, at han endnu ikke er fast mand. Douglas Costa er derimod 19 år, præcis som anfører Giuliano og Alex Teixeira, som var deres vel nok bedste spiller, og det er som sagt på et U20-hold. Han burde altså være meget tættere på holdet end tilfældet er, især hvis han har så store evner, som det påstås.

En brasiliansk journalist undrede sig i sommer også over, hvorfor United skulle være interesseret i et give £20 mio. for en spiller, som ikke regnes for det store i Brasilien, og som kun har et kæmpe ry i Europa. Vi måtte jo heller ikke få ham til prøvetræning for at se ham nærmere an. Det har nok sin årsag.

Kasper United
15-12-2009, 16:33
Jeg forstår ikke det markerede område.

Vil du have en spiller, du ikke har kendskab til? :s

Det jeg har hørt om ham er rigtig godt, men jeg følger ikke med i brasiliansk liga fodbold, så jeg har det lidt svært med at bedømme ham ud fra research på nettet. Men sådan nogle unge spillere lyder altid spændende, det samme havde jeg det også med vores brasilianske tvillinger..

Jeg må være ærlig. Jeg havde stort set intet hørt om Ronaldo før ham kom til klubben, men når man hører gode ting om spillere, synes jeg de lyder spændende + de er unge og talentfulde..

Har du set kampe med Douglas Costa, hvor han spiller fra Grêmio i Brasilien?

NtotheT
15-12-2009, 17:59
Det jeg har hørt om ham er rigtig godt, men jeg følger ikke med i brasiliansk liga fodbold, så jeg har det lidt svært med at bedømme ham ud fra research på nettet. Men sådan nogle unge spillere lyder altid spændende, det samme havde jeg det også med vores brasilianske tvillinger..

Jeg må være ærlig. Jeg havde stort set intet hørt om Ronaldo før ham kom til klubben, men når man hører gode ting om spillere, synes jeg de lyder spændende + de er unge og talentfulde..

Har du set kampe med Douglas Costa, hvor han spiller fra Grêmio i Brasilien?

Nårh på den måde. Så er jeg med :)

Nej, jeg har ikke scoutet Douglas Costa som så. Jeg synes, der er en tvetydig stemning omkring ham. Nogle steder stemples han som det nyeste vidunder fra Brasilien, hvor andre steder fremstilles han blot som en almindelig talent. Om det skyldes, at Brasilien er masseproducent af gode spillere, der gør, at man nedtoner hans talent ved jeg ikke, men jeg har ikke nok "rapporter" på ham til at kunne sige, at ham skal vi have desværre.

Christo
15-12-2009, 18:40
og så lige endnu en gang en nyhed om den "fantastiske" Neuer:http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11014
og det er sørme fra den altid troværdige NOTW.. Personligt ser jeg at vi IKKE henter ham, da han ganske enkelt har højden og fysiken til PL. Jo han har haft nogle gode kampe og gode reflekser, men senest landskampen mod Elfenbenskysten vidste at han stadig laver for mange fejl..
Hvad siger i til det?

RAppel
15-12-2009, 19:29
1. Lloris
2. Akinfeev
3. Neuer

United DK
15-12-2009, 19:46
Huntelaar til Old Trafford?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1235939/Manchester-United-face-battle-England-boss-Steve-McClaren-sign-AC-Milan-striker-Klaas-Jan-Huntelaar.html

nielzon21
15-12-2009, 20:00
1. Lloris
2. Akinfeev
3. Neuer

René Adler?

RAppel
15-12-2009, 20:44
René Adler?

Han kan være nummer 4 :D

Ej, jeg så helst Llloris og hvis ikke ham så Akinfeev. Hvis det ikke bliver dem er jeg "ligeglad".

I kan godt spare jer for jeres "hvis du er liiiiigeglad er du jo aldrig glad"-jokes!

marc_93
15-12-2009, 20:57

VDS
Brown - Rio - Vidic
Rooney - Benzema

rigtig god tankegang, men ferguson har sagt han vil have Diouf skal udvikle sig i United, og tror det ikke måske det vil blive en tand for offensivt, berba laver intet defensivt

marc_93
15-12-2009, 21:06
Huntelaar til Old Trafford?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1235939/Manchester-United-face-battle-England-boss-Steve-McClaren-sign-AC-Milan-striker-Klaas-Jan-Huntelaar.html

forhåbentlig en joke, har ingen fidus til ham, han scorede mange mål i holland, men blev ingen succes i Real eller Milan, plzz lad vær med at køb ham.

Acsadac
15-12-2009, 21:55
forhåbentlig en joke, har ingen fidus til ham, han scorede mange mål i holland, men blev ingen succes i Real eller Milan, plzz lad vær med at køb ham.

Han lavede 8 mål i Real på en halvsæson, ny i klubben, nyt land og kæmper giftige angribere om spilletiden. Det skal man vist ikke klage over.

Paaske
15-12-2009, 22:05
Jeg syntes overhovedet ikke de skal købe Hunte. Jeg syntes ikke han er særlig god, en spiller som Mauro Zarate vil passe perfekt ind i United!

Paaske
15-12-2009, 22:11
Jeg syntes de skal have én ny keeper:
enten en af dem her:
Manuel Neuer
Rene Adler
Igor Akinfeev

Hvilke indkøb ser i?

marc_93
15-12-2009, 22:18
Han lavede 8 mål i Real på en halvsæson, ny i klubben, nyt land og kæmper giftige angribere om spilletiden. Det skal man vist ikke klage over.

jeg ved det godt og det er også okay, men tror bare ikke på ham og det gjorde madrid heller ikke.

marc_93
15-12-2009, 22:21
enten en af dem her:
Manuel Neuer
Rene Adler
Igor Akinfeev

Hvilke indkøb ser i?

jeg synes det skal være
1. Lloris han er en fantastisk målmand er også Lyon fan så ser ham ofte.
2. Akinfeev synes han er god
3. Thomas Sørensen hvis ikke en af de 2 unge ovenover, tror jeg ferguson kigger rutine, og jeg mener sørensen er en glimrende målmand

Beachchair
16-12-2009, 01:24
Lidt video med Neuer .. Han ser ikke dårlig ud på det klip .

http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7439

Der er ogs blevet snakket lidt om Douglas Costa herinder. Lidt video med ham også ..

http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7428

Det er selvf blot YouTube, men lidt prøver på deres spil kan man da se ..

Acsadac
16-12-2009, 08:23
Lidt video med Neuer .. Han ser ikke dårlig ud på det klip .

http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7439

Der er ogs blevet snakket lidt om Douglas Costa herinder. Lidt video med ham også ..

http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7428

Det er selvf blot YouTube, men lidt prøver på deres spil kan man da se ..

Hvis du ville kunne du få O'shea vil at ligne et teknisk vidunder på youtube...

Acsadac
16-12-2009, 08:28
enten en af dem her:
Manuel Neuer
Rene Adler
Igor Akinfeev

Hvilke indkøb ser i?

100% Manuel Neuer.

Han har alle de egenskaber der skal til for at blive en klassekeeper.. Rutinenen kommer med alderen, og hvis vi får bygget en betondefensiv op igen, så får han også meget hjælp i starten.

Elrantiri
16-12-2009, 08:28

Ja sagtens, men ikke Kuyt :lolol: :p

Håber nu mest på at se PIG overtage, men han skal selvfølgelig også vise sig god nok til det.

Bud Spencer
16-12-2009, 10:50
Jeg ser helst at Igor Akinfeev overtager målmandsposten efter sæsonen, i United. Jeg synes han har fået fantastisk er mange af de kampe jeg har set ham, og han virker utrolig moden, trods sin alder - hvilket anførebindet i CSKA, meget godt symbolisere.

Ellers har det været snak om Manuel Neuer og Rene Adler herinde. Jeg må indrømme, at jeg har ikke set de to herre, særlig meget, så det vil være svært for mig at vurdere hvem jeg helst så af disse to i klubben - men ud fra, hvad jeg har hørt, skulle Manuel Neuer, være en tand bedre, og muligvis have et større potientiale. Men som sagt, har ikke set dem særlig meget.

Munkebæk
16-12-2009, 11:35
Umiddelbart ser jeg også helst Igor Akinfeev overtage efter VDS. Jeg mener ikke at hverken Ben Foster eller TK har kvaliteterne til at overtage målmandsposten hos United.
Akinfeev er et stort talent, og er i på trods af sin alder en forholdsvis rutineret keeper.

Hvis ikke Akinfeev bliver hentet til klubben, så jeg gerne at Ochoa kom til. Han har nogle vanvitige reflekser, og han er jo heller ikke specielt gammel. Det største problem ved ham er nok at han har en tendens til at bokse ret ofte hvilket efterlader en del returbolde. Det er dog noget som kan arbejdes med og derfor syntes jeg han er en rigtig interessant løsning

RAppel
16-12-2009, 11:39
Hvis det skal blive mellem TK og Foster ser jeg helst TK. I'm fed up with Foster...!

schousboe9
16-12-2009, 11:53
Hvis det skal blive mellem TK og Foster ser jeg helst TK. I'm fed up with Foster...!

Ditto. Lyden havde haft en anden farve, hvis du lugtede til den for et år siden, men Ben har ikke just virket overbevisende sidenhen. TK har taget 'pole' position på den konto.

:p

RAppel
16-12-2009, 14:02
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-jagter-17-aarig-hos-CL-modstander

Det lyder da alt sammen fint, men havde nu mere sat næsen op efter en der kunne gå ind i truppen med det samme. Det kan man vel ikke forvente af en 17-årig som spiller hos reserverne hos et hold i den russiske liga.

Acsadac
16-12-2009, 14:05
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-jagter-17-aarig-hos-CL-modstander

Det lyder da alt sammen fint, men havde nu mere sat næsen op efter en der kunne gå ind i truppen med det samme. Det kan man vel ikke forvente af en 17-årig som spiller hos reserverne hos et hold i den russiske liga.

Med alle de rygter om forsvarsspillere mangler vi vel bare at Per Nielsen tager støvlerne på igen og bliver rygtet til united..

Derudover, har ikke nok kendskab til youth academy, så jeg kan vurdere hvor mange talenter vi har brug for.

United DK
16-12-2009, 15:26

Han ER et teknisk vidunder!

7gasxpPiews

Michael
16-12-2009, 15:28
han Er Et Teknisk Vidunder!

7gasxppiews

Sign Him Up!

Paaske
16-12-2009, 15:29
Jeg syntes de skal nuppe Uros Cosic, han lyder meget spændende.

United DK
16-12-2009, 15:30

Hvem?

nielzon21
16-12-2009, 15:44

Hans navn minder nu mere om en sygedomslidelse i benene..

"... Jeg har fået konstateret Uros Cosic i anklerne..." :)

KennyN
16-12-2009, 15:54
Ja, det er da bare et trick CSKA præsidenten laver, for at tale hans spillers værdi op. Specielt sammenligningen til Vidic er langt ude, for det ville man normalt ikke sidde og sige. Kun hvis man vil tale sin egen spillers værdi op..

Og har vi ikke masser af talent i egne ungdomsrækker i forsvaret. Selv om et stortalent selvfølgelig altid kan bruges i rækkerne.. McGinty, Gill, Massacci, Fornasier, Thorpe, Fryers osv osv.

marc_93
16-12-2009, 17:26
jeg synes vi skal hente simon kjær og Lloris/akinfeev/Thomas Sørensen

Bud Spencer
16-12-2009, 18:44
Jeg har tænkt lidt på, midt i dette skadeshelvede, at en spiller som Ryan Shawcross kunne være en ganske spændene spiller at hente til klubben. Jeg har set lidt til ham for Stoke, og synes rent faktisk han gør det ganske fornuftigt. Og så er han tidligere United-dreng jo. Men selvfølgelig, han har såvidt jeg ved ikke været rygtet til klubben, så dette skifte, sker næppe.

Hvad siger i andre - og har i nogen idé om, hvad sådan en spiller vil koste? (Har selv en idé om ca. 50 mio. kr.)

Smaakage
16-12-2009, 20:22
jeg synes vi skal hente simon kjær og Lloris/akinfeev/Thomas Sørensen

Jeg fik min tunge galt i halsen da jeg læste Thomas Sørensen. Hvem tror du vi er? Liverpool? :D Epic post

marc_93
16-12-2009, 20:45
Jeg fik min tunge galt i halsen da jeg læste Thomas Sørensen. Hvem tror du vi er? Liverpool? :D Epic post

han er da en ganske udemærket målmand, han er stabil, laver næsten ingen fejl, og han kan købes for en fornuftig pris, han er rutineret, han er lidt ældre end de to andre men ved ikke om ferguson går ud og satser på en yngre målmand (akinfeev eller Lloris) jeg mener sørensen er en af de bedste målmænd med en god portion rutine, det er min mening.

marc_93
16-12-2009, 21:44

men siden du ikke synes det skal være Sørensen hvem synes du så det skal være hvis man må have den frækhed og spørge:confused:

jmyrini
16-12-2009, 22:01
han er da en ganske udemærket målmand, han er stabil, laver næsten ingen fejl, og han kan købes for en fornuftig pris, han er rutineret, han er lidt ældre end de to andre men ved ikke om ferguson går ud og satser på en yngre målmand (akinfeev eller Lloris) jeg mener sørensen er en af de bedste målmænd med en god portion rutine, det er min mening.

Det kan kun være baseret på highligtes af Sørensen, at man mener han er udmærket og næsten fejlfri. Har ingen som helst mulighed for at nå niveauet som Man Utd kræver af deres målmænd. Det er nok også derfor han spiller i Stoke for øjeblikket - et skifte der med nød og næppe kom på plads.

Bud Spencer
16-12-2009, 22:27
... Sørensen... hvis man må have den frækhed og spørge:confused:

Jeg tillader mig lige at svare på dette spørgsmål.
Igor Akinfeev eller Manuel Neuer. :)

RAppel
16-12-2009, 22:35
Selvom man måske har noget imod Thomas Sørensen må man da stadig indrømme end han er bedre end alternativerne, eller hvad? Jeg mener nu at Sørensen er bedre end Foster og TK. Ikke dermed sagt jeg gerne ser vi henter Sørensen, men han er da bedre end så mange andre...

marc_93
17-12-2009, 21:01
Jeg tillader mig lige at svare på dette spørgsmål.
Igor Akinfeev eller Manuel Neuer. :)

Akinfeev eller lloris, neuer laver alt for mange fejl efter min mening

marc_93
17-12-2009, 21:03
Selvom man måske har noget imod Thomas Sørensen må man da stadig indrømme end han er bedre end alternativerne, eller hvad? Jeg mener nu at Sørensen er bedre end Foster og TK. Ikke dermed sagt jeg gerne ser vi henter Sørensen, men han er da bedre end så mange andre...

det er også det jeg mener´, og samtidig har han lige lidt mere rutine og ro det er det jeg basere det på, og jeg vil ikke have noget mod og se ham i klubben, men jeg så hellere akinfeev eller Lloris helst ikke Neuer fordi jeg synes han laver for mange fejl. jeg har også hørt nogle rygter om Ferguson var interesseret i Sørensen

Hr Hansen
17-12-2009, 21:07
R. Lukaku, han er jo fucking vanvittig, jeg sad og så Ajaz-Anderlecht og så dukker der en 16 årig knægt op som ligner en Drogba, i størrelse og gørelse.

Han scorede 2 mål i Anderlecht 3-1 sejr.

Ham kunne jeg godt se i vores angreb

Flax_Generous
17-12-2009, 21:16
Ja, 16 år!? :eek:

Han ser ældre ud end jeg gør. Og er uendelig meget bedre til fodbold.

ChristianR
17-12-2009, 21:20
Nu ved jeg godt, at han er belgier af nationalitet, men det skulle da ikke være første gang, at der er fiflet lidt med dåbsattesten på de spillere, der stammer fra de varme lande. Så det kunne vel godt være tilfældet her også.

Hr Hansen
17-12-2009, 21:20
jeg er bare forelsket i ham. har aldrig set noget lign.

Havde godt læst om ham på nettet, men at se ham live er noget helt andet.

Man kan ihvertfald ikke se han er 16år

KennyN
17-12-2009, 21:34
Nu ved jeg godt, at han er belgier af nationalitet, men det skulle da ikke være første gang, at der er fiflet lidt med dåbsattesten på de spillere, der stammer fra de varme lande. Så det kunne vel godt være tilfældet her også.

Nu er han født i Antwerpen i Belgien, så tvivler kraftigt på der er fiflet med dåbsattesten..

ChristianR
17-12-2009, 21:36
Nu er han født i Antwerpen i Belgien, så tvivler kraftigt på der er fiflet med dåbsattesten..

Ja, det er det, der står i hans papirer;)

Kasper United
17-12-2009, 21:40
Han virker godt nok spændende!
Er der nogen, som ved en (cirka) pris på ham?

Manager Ferguson
17-12-2009, 22:32
Arsenal skulle være meget interresset i ham og andre storklubber. Læste i en artikel at han skulle være vurderet til 5-6 mio pund.
Taget i betragtning af at han kun er 16 år virker han til, at være meget dyr.

United DK
18-12-2009, 06:02
R. Lukaku, han er jo fucking vanvittig, jeg sad og så Ajaz-Anderlecht og så dukker der en 16 årig knægt op som ligner en Drogba, i størrelse og gørelse.

Han scorede 2 mål i Anderlecht 3-1 sejr.

Ham kunne jeg godt se i vores angreb

Udover kampen i går, har du ikke set ham før, eller hvordan?

Man kan vel også hævde, at Ajax' forsvar populært sagt er røv og nøgler?

KennyN
18-12-2009, 07:12
Nu har han jo lavet 11 mål for Anderlecht denne sæson, så det er da meget godt gået når man ikke er ældre. Også selv om den belgiske liga måske ikke ligefrem er super god, og det blot er Europa League. Alligevel meget godt gået synes jeg da..

marc_93
18-12-2009, 21:03
Nu har han jo lavet 11 mål for Anderlecht denne sæson, så det er da meget godt gået når man ikke er ældre. Også selv om den belgiske liga måske ikke ligefrem er super god, og det blot er Europa League. Alligevel meget godt gået synes jeg da..

jeg synes det vil være et fantastisk køb hvis vi kunne købe ham han er så stort et talent man bare ikke kan lade gå

Hr Hansen
18-12-2009, 21:32
Udover kampen i går, har du ikke set ham før, eller hvordan?

Man kan vel også hævde, at Ajax' forsvar populært sagt er røv og nøgler?

Nej har ikke set ham før men det jeg så var sgu godt selvom Ajax's forsvar er røs og nøgler.

Rosgaard
18-12-2009, 22:58
Har fulgt lidt med i Lukaku, og han virker fantastisk lovende.. Synes vi skal forsøge at få en forhåndskontrakt med ham, og så lade ham blive i Belgien et år mere. Ufatteligt at han kun er 16 år med den målnæse.

schousboe9
19-12-2009, 13:38
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/12/19/1696941/marseille-tear-away-hatem-ben-arfa-could-make-manchester

Straight swap med Nani, por favór! "Rocking"

Krede
19-12-2009, 14:04
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/12/19/1696941/marseille-tear-away-hatem-ben-arfa-could-make-manchester

Straight swap med Nani, por favór! "Rocking"

Ben Arfa er bænket i Marseilles og har gjort sig uvenner med stort set alle. Lyon kunne jo heller ikke klare hans attitude, så de afskibbede ham. Men Fergie er kendt som en mand, der kan tøjle folks attituder. Jeg tror bare at Ben Arfa ender som Quresma.

NtotheT
19-12-2009, 20:30

Ikke for noget, men man kan sgu da ikke fifle med sine papir, når man er født i et almindeligt land som Belgien?

Han er jo også søn af en tidligere professionel fodboldspiller, så jeg tvivler altså på, at der er fiflet med papirerne.
Jeg vil meget gerne have Lokalu. Han er ualmindelig interessant, og han er en type, vi mangler.

Men på den anden side: Vi er på det seneste også blevet gode til at fravælge nogle af de største angrebstalenter(Torres og Benzema)

United DK
19-12-2009, 21:23
Jeg har siddet de sidste par timer, og tænkt grundigt over, om vi er i så store trupproblemer som nogen gør det til, eller om det er den sædvanlige sang, bare fordi vi har tabt, og spillet værre end en sæk kartofler.

For mig at se er det en blanding, for man skal trods alt huske på, at vi mere eller mindre har samtlige forsvarspillere ude, og det kan ikke undgå at hæmme holdet. Tænk hvis Chelsea fik Terry, Carvalho, Ivanovic, Alex osv. skadet på samme tid, hvordan ville det så ikke gå i den periode? Jeg vil indrømme, at vi savner en central midterforsvarer udover Rio, Vidic og Evans, men selv en Kjær, Shawcross eller en tredje havde ikke gjort forsvaret meget mere solidt end det er p.t.

Man siger gerne, at skader er en dårlig undskyldning, og det er også til en hvis grad, når man i dag operere med trupper på 25-30 mand, men alligevel har det noget at sige, når man når en vist antal, og vi er oppe på 5+ skader alene i forsvaret, og med tanke på hvor vigtigt forsvaret har været de senere år, så kan det næsten kun galt, hvilket det specielt gjorde i dag.

Jeg sad og legede med tanken om en 3-4-1-2 formation:

VDS
O'Shea - Rio - Vidic
Valencia - Fletcher - Anderson - Evra
Berbatov
Rooney - PL-topscoreren

Vi savner noget kreativt, og Berbatov er mere kreativ end skarp foran mål, og jeg kunne godt tænke mig at se ham i en Cantona-position. Jeg ved godt den har været oppe før, op til flere gange så vidt jeg husker, men det kunne faktisk være en idé i det mindste at prøve, hvis man kan tillade sig det. Mange så sikkert hellere en 4-3-1-2, da den er mere sikker defensivt, men jeg kunne også godt tænke mig at se Evra som kantspiller, og se hvad han reelt kunne derude, også for at vi kan spare penge derude, og i stedet give kassen for "PL-topscoreren", hvem det så end er.

Acsadac
19-12-2009, 21:26
Kender kun Lukaku fra youtube. Men han virker enormt interessant. Han kunne godt blive den nye Drogba.
Derudover tror jeg Afelley fra PSV går en stor fremtid i møde. Han har lidt Ronaldo i sig. 23 år, alderen til at han måske skal prøve en større klub.

Generelt glæder det imo bare om, at få Berbatov i en trequartista rolle. Men det vil kun fungere, hvis vi får nogle farlige kanter. Vi har Valencia og Obertan, måske Diouf, men der skulle meget gerne en mere til klubben.

Dette kunne fx være Afelley..

NtotheT
19-12-2009, 21:56
Jeg kom faktisk på en ide her for nyligt!

VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Anderson
Berbatov
Valencia - Bomberen - Rooney

I bagkæden har vi de fire sædvanlige. Grunden til at jeg har valgt Brown fremfor en Rafael skyldes Browns defensive kvaliteter, som er fremragende. Med en angrebsivrig som Evra, så synes jeg, at det kræver en vis form for elastik i spillet, så når Evra agerer wingback i boldbesiddelse, så er det godt at have Brown, Rio og Vidic tilbage som forsvarsmur.

Fletcher og Anderson som box to box og Berbatov som den meget dovne trequartista, som skal servicere offensiven. Så er det Rooney ud på kanten, for han kan ikke som angriber og en bomber ville pynte på holdet.

Men så kan vi også sælge Park og Nani hurtigt uden at det ville skabe mangel på spillere, for s har vi Welbeck som kan overtage en af kanterne.

Holdet kan hurtigt ændre sig til denne.

VDS
Brown - Rio - Vidic ------------ Evra
------------------------- Berbatov
Rooney - Bomberen

Med Evra som wingback og Berbatov som trequartista.

Jeg synes generelt, at problemet hedder Berbatov. Vi kan ikke lade en 300 mio. kr. mand sidde på bænken og derfra hente en, der erstatter ham. Det tror jeg simpelthen ikke, Fergie tør. Hvis vi ikke havde Berbatov, så var der ikke nogen problem som så.

Acsadac
19-12-2009, 21:59
NtotheT <= Meget interessant indlæg..

Den formation kunne jeg godt se united spille.

Vil heller ikke kræve de store indkøb.

Alternativt ved vi jo at både Rooney og Berbatov ved hvor målet står i perioder. Så det kunne også fungere i en 4-4-2.. Hvis kanterne formår både at holde bredden og være målfarlige i perioder..

Krede
19-12-2009, 23:55
NtotheT indlæg er spændende og meget sagligt. Ikke bare noget med at vi skal købe den og den. Jeg har tænkt meget over trupsammensætningen. Ingen tvivl om, at alle de skadede forsvarsspillere har gjort det svært, men jeg synes ellers bredden er fornuftigt i det defensive. VdS tager en sæson mere og TK gør det godt som back-up og måske er Foster ikke helt færdig. Så det ser fint ud. UnitedDK nævner en formation med tre bagude. Den tror jeg ikke på. Det bliver med garanti en fire-back kæde. Problemet er hvordan vi blander de forreste – især Berba og Rooney. Efter salget af Ronaldo udtalte Fergie, at han ville gå tilbage til en mere klassisk 442, men han har alligevel spillet 433 i de store kampe. Problemet er at vi bliver nok nødt til at spille 433 i de store kampe, da det er så vigtigt at have kontrol på midten. Med Fletcher, Carrick og Anderson har vi også vist, at vi i den grad magter dette, senest mod Chelsea, hvor de spillede fremragende. Problemet er de tre forreste. Jeg ser ikke Rooney som den optimale helt fremme, ej heller Berba. Rooney kan vi skubbe ud på kanten. Det er dog ikke her Rooney er bedst. Det er han efter min mening i en 442, hvor han har en rigtig striker foran sig – og ikke Berba om end Berba og Rooney begge passer bedre i en 442 end 433.
Jeg synes NtotheT’s forslag er en god kombination, især med tanke på, at vi ikke har en fornuftig venstre wing og derfor kan man være fristet til at ofre Rooney. Det er let at se, hvorfor Fergie gik efter Benzema. Han ville være perfekt med Rooney i en 442, men også i en 433, med Rooney og Valencia på hver kant, så ville vi have tre teknisk dygtige spillere, der samtidig har en enorm speed, hvilket ville være guf i de svære europæiske udekampe på kontra. Rooney og Valencia er samtidigt enormt dygtige defensiv, så en 433 som nedenstående ville være fantastisk (NB har sat Benzema på, da det er sådan en type jeg mener).

Rooney Benzema Valencia
Anderson Carrick Fletcher
Evra Vidic Rio Brown
VdS

Genial europæisk opstilling. Problemet er at vi vil have en 30 mill. mand siddende på bænken og om vi vil ofre Rooney på kanten.

En mere offensiv opstilling, der kunne bruges i PL er med inspiration i NtotheT’s ide. Med Rooney på venstre med licens til at bevæge sig ind i banen, så vil det give Evra masser af plads og selvom Berba og Rooney begge trækker ned i banen, så vil vi stadig have en mand i boksen. Med Rooney og Valencia på kanten, så ville denne opstilling også nemt kunne fungere mod større hold.

Benzema
Rooney Berba Valencia
Carrick Fletcher
Evra Vidic Rio Brown
VdS

Igen er spørgsmålet - vil vi ofre Rooney på kanten?

Alternativt kunne vi spille klassisk 442 og i stedet købe en venstre wing, men det ændre ikke på at hverken Rooney eller Berba er typisk boksspillere og Valencia får altså smidt nogle indlæg ind. Derfor mener jeg, at det bedste vil være at bruge Rooney på kanten i en 433 eller 4231.

Barça
20-12-2009, 00:16
Hvad med sådan en spiller som Jermaine Pennat. Altså han spiller helt fænomenalt for topholdet Zaragoza og han er sikkert meget billig i det. Jeg tænker på 1 euro eller noget i den stil.

Silva er jo blevet for gammel og Ribery har droppet fodboldkarrieren fordi han har fået hovedrollen i den nye film Frankenstein i bollywood.

RAppel
20-12-2009, 11:21
Så er der gang i rygtebørsen:

Henter vi Benzema?
http://www.express.co.uk/posts/view/147094/Ferguson-wants-Benzema-at-Manchester-United

Og så er det vist ikke kun oldtrafford.dk's brugere der har fået øjnene op for Lukaku:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1237224/Chelsea-Real-Madrid-AC-Milan-battle-Anderlecht-wonderkid-Romelo-Lukaku.html

Acsadac
20-12-2009, 11:27
"Igen er spørgsmålet - vil vi ofre Rooney på kanten?"

Nej, Rooney er boksspiller med enorm frihed.

Berbatov skal ligge i den opbyggende rolle, med gode folk omkring sig, der hjælper ham, dvs. ikke klumper spillet sammen.

En Hamsik på den centrale midt vil være super. Han er kreativ og målfarlig.

Og så den nye Ronaldo til at løbe venstre fløj tynd..

schousboe9
20-12-2009, 11:46
Så er der gang i rygtebørsen:

Henter vi Benzema?
http://www.express.co.uk/posts/view/147094/Ferguson-wants-Benzema-at-Manchester-United

Og så er det vist ikke kun oldtrafford.dk's brugere der har fået øjnene op for Lukaku:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1237224/Chelsea-Real-Madrid-AC-Milan-battle-Anderlecht-wonderkid-Romelo-Lukaku.html

Og vi fortsætter med lidt Jonny Evans til Real Madrid:
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=fergie-in-real-madrid-war-for-jonny-evans%26method=full%26objectid=21910534%26siteid=9 3463-name_page.html

:haha:

Kasper United
20-12-2009, 12:06
Hvad med Higuaín fra Real? Han er lige blevet 22 år, han har scoret massere af mål her på det seneste - 10 mål i ligaen (15 kampe) + et par mål i CL.

Så sent som igår spillede han er forrygende kamp og scorede 2 super mål..
Mange mener, at vi skal have Benzema, men jeg mener at Higuaín er meget mere målfarlig..

Jeg ser hellere, at vi henter Higuaín end Agüero, fordi jeg tror, at Higuaín passer bedre end Agüero i PL..

Overgaardmunk
20-12-2009, 12:10
Hvad med Higuaín fra Real? Han er lige blevet 22 år, han har scoret massere af mål her på det seneste - 10 mål i ligaen (15 kampe) + et par mål i CL.

Mange mener, at vi skal have Benzema, men jeg mener at Higuaín er meget mere målfarlig..

Jeg ser hellere, at vi henter Higuaín end Agüero, fordi jeg tror, at Higuaín passer bedre end Agüero i PL..

Jeg tror også at Higuain ville være rigtig god, en rigtig goalgetter, synes man skulle have byttet ham, da de solgte ronaldo.

Bud Spencer
20-12-2009, 12:11
Silva er jo blevet for gammel.

For gammel til hvad?

Overgaardmunk
20-12-2009, 12:12
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=61023

Så er der virkelig gang i rygterne med United.
Hvad siger i, noget realistisk?
Ben Arfa er virkelig billig og og god teknisk, men har han viljen, og er han proffesionel nok. Men Ferguson er vel nok den bedste Manager, til at sætte skik, på de lidt rebelske spillere..

Hvad siger i?

Krede
20-12-2009, 12:27
"Igen er spørgsmålet - vil vi ofre Rooney på kanten?"

Nej, Rooney er boksspiller med enorm frihed.

Berbatov skal ligge i den opbyggende rolle, med gode folk omkring sig, der hjælper ham, dvs. ikke klumper spillet sammen.

En Hamsik på den centrale midt vil være super. Han er kreativ og målfarlig.

Og så den nye Ronaldo til at løbe venstre fløj tynd..

Men så hedder det jo 442. Jeg mener ikke det er holdbart i de store kampe. Specielt ikke på udebane i CL. Der er 433 vejen frem. Hvordan vil du passer Rooney og Berba ind i den?

Hamsik er en fremragende spiller, men jeg synes Yohann Gourcuff er den mest spændende offensive midtbanespiller. Han ville være fantastisk i vores 433 som den forreste af de tre midtbanespillere.

Higuain er en fantastisk spiller. Jeg foreslog også, at vi skulle inkludere ham i Ronaldo handlen. Dette gjorde vi ikke og det betyder at vi ikke får ham. Grunden til Benzema måske er en mulighed er, at Higuain holder ham på bænken. Havde det været omvendt ville Higuain havde været en mulighed. Higuain spiller også godt på højrekanten i en 433, så jeg ville virkelig ønske at vi havde inkluderet ham i handlen. Jeg drømte om dette samt et køb af Benzema. Rooney Benzema Higuain. Det ville være en fremragende trio, med Anderson Carrick Fletcher bag dem. Sådan gik det desværre ikke og det er ikke længere realistisk at drømme om Higuain. Det er muligvis realistisk at drømme om Benzema. Især hvis Real får held til at hente David Villa.

snegl
20-12-2009, 12:32
En mand som Higuain kunne være for vild at få. Super målnæse - vil nok hellere have ham end Villa pga hans alder. Tvivler dog på at Real slipper ham, men før eller senere køber de vel nye angribere, og slipper nogle af de nuværende som har klasse. Det ligner bare ikke helt United at købe spillere der allerede har spillet på "højeste" niveau, og jeg tror heller ikke at Benzema bliver købt, nu hvor han afviste United først. Jeg vil da nok selv betvivle hans motivation lidt, selvom jeg før har overvejet at han kunne være en mulighed at købe.

Lige p.t. regner jeg kun med at det er Van N der forlader Real, da han er i overskud nu. Han ryger aldrig til os, så lad os håbe han ikk har glemt hvor han kommer fra og ikke vælger Liverpool, Arsenal eller Chelsea.

Håber dog stadig at vi finder en ny angriber til at erstatte Owen, da jeg ikke helt kan se at han kan så meget andet end at stå de rigtige steder og prikke bolden ind. Det er fint nok i nogle tilfælde, men vi skal helst have en angriber der kan dét + agere i andre roller også.

Og ja, en erstatning for Vidic eller Rio kan vi vist godt begynde at finde. Vidic er slet ikke den samme, som da han var på banen med Rio de sidste to sæsoner - og Rio stiller fodboldstøvlerne på hylden før eller senere. Vidic er ikke en eller andet fodboldmastermind ala Rio, så hvis vi kan købe noget ungt allerede til vinter, som vi kan spille ind vil det være optimalt.

snegl
20-12-2009, 12:33
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=61023

Så er der virkelig gang i rygterne med United.
Hvad siger i, noget realistisk?
Ben Arfa er virkelig billig og og god teknisk, men har han viljen, og er han proffesionel nok. Men Ferguson er vel nok den bedste Manager, til at sætte skik, på de lidt rebelske spillere..

Hvad siger i?

Nej. Han vil ikke forstærke truppen, og det er i bund og grund det vi har haft brug for siden Ronaldo smuttede. Spillere som kan mere end dem vi i forvejen har, så at sige.

Zubbi
20-12-2009, 13:13
I de fleste kampe i denne sæson mener jeg, at vi har manglet en kreativ central midtbane spiller, som kan splitte et forsvar!
Jeg synes at vi har en masse dygtige midtbanespillere, men synes ikke rigtig at de er kreative nok. Det er som om, at de kun kan spille den ud på kanten eller tilbage. Der kommer aldrig en god bold i dybden ..

Det kunne være dejligt med en spiller som Yoann Gourcuff, som er dejlig kreativ, og så kan han og så dribler han også godt, så han kan skabe noget for sig selv også!

Krede
20-12-2009, 13:19
I de fleste kampe i denne sæson mener jeg, at vi har manglet en kreativ central midtbane spiller, som kan splitte et forsvar!
Jeg synes at vi har en masse dygtige midtbanespillere, men synes ikke rigtig at de er kreative nok. Det er som om, at de kun kan spille den ud på kanten eller tilbage. Der kommer aldrig en god bold i dybden ..

Det kunne være dejligt med en spiller som Yoann Gourcuff, som er dejlig kreativ, og så kan han og så dribler han også godt, så han kan skabe noget for sig selv også!

http://www.youtube.com/watch?v=zdVzzvMEG08&feature=related

Bare lige hvis folk ikke har set, hvilken teknik Gourcuff er i besiddelse af. Jeg er næsten sikker på, at han skifter klub til sommer.

NtotheT
20-12-2009, 13:21
Jeg bliver helt glad, når jeg læser Lukaku og Benzema i én og samme post :D

Ej, jeg tror, den er mere end usandsynligt, medmindre Ferguson har et salg i tankerne af Berbatov eller Owen. For hvis de to kommer, så er der Rooney, Berbatov, Owen, Macheda, Welbeck, Diouf, Benzema & Lukaku.

Vi må først se, hvad planen er vedrørende Diouf. Skal han blive den nye Solskjæer eller hvad? Og Berbatov? Får han lang snor ala Solbakken-Ailton Almeida eller hvad? Rooney er indiskutabelt, så han er vel den eneste, vi ved fremtiden om sammen med Kiko og Welbeck som lige har forlænget deres kontrakter.

Men jeg tror stadig på, at Fergie har et Benzema-køb i tankerne.

http://www.youtube.com/watch?v=zdVzzvMEG08&feature=related

Bare lige hvis folk ikke har set, hvilken teknik Gourcuff er i besiddelse af. Jeg er næsten sikker på, at han skifter klub til sommer.

Han er seriøst noget af det tætteste, jeg kan pege på, der ligner verdens bedste gennem tiderne, Zinedine Zidane.

Derfor håber jeg, at United kan lave en forhåndskontrakt med ham allerede nu, for hvis han spiller en fremragende VM her til sommer eller bare at Frankrig vinder VM, så skal vi pludselig oppe i 400 mio. kr.-klassen, og det vil være lidt dumt, når jeg godt tror, at han kan hentet for 250 mio. kr. nu. Men ja, jeg glæder mig til i hvert fald til de næste halve år med hensyn til trupforstrækninger. For er Fergie blind om truppens potentiale eller er han stædig og udvikler endnu et klassehold?

Pils
20-12-2009, 13:30

Jeg er fuldstændig enig med dit indlæg. Vi har masser af dygtige midtbanespillere, men de er stort set allesammen bold flyttere a la Carrick. Det er fint nok, at holde bolden i egne rækker, men det kommer der desværre ikke så ofte noget kreativt ud af. Vi mangler lidt en spiller som den gamle Scholes der kunne tage bolden fra midten og afdrible nogle stykker. I dag bliver den alt for ofte bare smidt ud til Valencia på fløjen som så skal finde på noget kreativt. Det bliver simpelthen for nemt at læse.
Jeg håber virkelig at United kunne hente en spiller som David Silva som stort set ligger bag alt kreativt valencia (holdet :) ) producerer. Eller som du selv nævner Yoann Gourcuff som har været rigtig god i de CL kampe jeg har set ham i.

RAppel
20-12-2009, 15:27
Der er vist en ridse i pladen...

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/12/20/1699142/manchester-united-to-make-50m-double-swoop-for-valencia-duo

NtotheT
20-12-2009, 15:34
Som jeg har proklameret det før, så er jeg altså virkelig i tvivl om David Villa.

Jeg synes, at det manglende forsvarsspil i Spanien gør ham bedre end han er. Bare kig på Samuel Eto'o. Han har kun scoret 9 mål i 22 kampe, og det er slet ikke den sædvanlige stil fra ham, da han var i Barcelona. Det kan måske også skyldes, at han ikke er omgivet af nogle af verdens bedste pasningsspillere, men selv før Iniesta-Xavi æren kom for alvor igang, bombede han også i Spanien. Den spanske liga IMO gør en angriber bedre, fordi forsvaret selv tænker mer epå at score et mål end at forsvare. Det er måske flot og kigge på, men ja. Man kan så bruge Torres som modargument, men så kan man inddrage en af de vildeste målscorer, Morientes, som var en joke i det engelske.

Jeg har mine tvivl om David Villa. Og så er der også hans vilde brænde chancer. Sådanne typer har vi ufattelig mange af (Rooney bl.a.). Jeg vil have en skarp angriber, og i min verden tilhører Villa ikke her.

United DK
20-12-2009, 15:42
At Eto'o ikke score så meget som før, kan jo skyldes at han er ved at nå en hvis alder. Det samme kan man sige om Henry, som i PL var topscore hvert år, mens hans målscore i Spanien har været mere beskeden, selvom forsvarspillet angiveligt er dårligere.

NtotheT
20-12-2009, 15:50
At Eto'o ikke score så meget som før, kan jo skyldes at han er ved at nå en hvis alder. Det samme kan man sige om Henry, som i PL var topscore hvert år, mens hans målscore i Spanien har været mere beskeden, selvom forsvarspillet angiveligt er dårligere.

Jeg vil heller mene, at Henrys manglende mål i sit første år hos Barcelona skyldtes de skader, han fik i den seneste tid hos Arsenal. For kort inden skiftet til Barcelona, synes jeg heller ikke, han var så prangende som de tidligere år.

Men i sidste sæson scorede han altså også mange mål :) Han scorede 26 mål i 42 kampe med 12 assist, sammenlignet med vores topscorer Cristiano Ronaldo, der scorede 26 mål i 53 kampe. Jeg ved godt, jeg ikke KUN skal tage mål som målestokforhold for om han var god elelr ej, men han var spillemæssigt også godt kørende :) I denne sæson har han så fået spoleret sæsonen af skader.

Dines
20-12-2009, 15:52
David Villa er også 28 år. Fergie og Gill sagde efter købet af Berbatov, at de ikke vil give mange penge for en spiller, der er nær de 30 år igen. Og med Villa skal man vel op omkring de 300 mio kr., før der er en realistisk chance for, at man kan få ham.

RAppel
23-12-2009, 12:28
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1237899/TRANSFER-WINDOW-GUIDE-The-lowdown-club-Manchester-United-throw-January-window-open-9m-bid-star-Benfica-winger-Angel-Di-Maria.html

Jeg har lige cremet i bukserne. Hvor kunne det være fedt hvis det var sandt!

United DK
23-12-2009, 12:34
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1237899/TRANSFER-WINDOW-GUIDE-The-lowdown-club-Manchester-United-throw-January-window-open-9m-bid-star-Benfica-winger-Angel-Di-Maria.html

Lidt klamt at creme i bukserne over sådan noget. Lidt for gay til mig, men sådan er vi så forskellige.

Jeg må blankt indrømme, at jeg intet har set til ham Di Maria, så jeg skal ikke kunne sige, om han er god nok eller ej, men Ferguson ved i 80% af tiden hvad han gør, så han kan vel et eller andet ham Di Maria.

JakobR
23-12-2009, 13:04
Ikke flere eksperimenter på kanten, tak.

Det er bekymrende, at vores mest kreative midtbanespiller er 36 år og ikke kan spille flere kampe i træk. Samtidig har vi ikke haft en seriøs venstrekant i årevis efterhånden.

Berbatov holder ikke niveau. At han laver lidt tryl i hver fjerde kamp, er jeg egentlig ligeglad med. Jeg har set, hvor god, han er, når han rammer dagen. Desværre sker det bare alt for sjældent.

Nani og Foster taler for sig selv, mens Neville er skadet hele tiden.

Sælg/skil os af med:
Berbatov
Nani
Foster
Neville

Ind:
En klasseangriber
En klassewing
En klassemålmand
En kreativ central midtbanespiller

Det sker dog ikke....

Acsadac
23-12-2009, 13:25
De gange jeg har set Di Maria har han været fantastisk. Der er krummer i den knægt.

Mht. Ben Arfa.. Tjah, synes lidt det er den samme sang som med Nani. Et stort talent der bliver spildt. Kan SAF skole ham, kan Ben Arfa blive klasse, men ser hellere at vi finder et stabilt talent, fx Di Maria, eller køber en vi ved har niveau.

Mht. salg af Berbatov, nej tak. Så længe vi ikke spiller en omgang fodbold der hjælper ham, skal han have en chance. Selvfølgelig med mindre SAF ikke gider at ændre spillet til fordel for Berbatovs evner.

chrisserUnited
23-12-2009, 13:27
Som jeg har proklameret det før, så er jeg altså virkelig i tvivl om David Villa.

Jeg synes, at det manglende forsvarsspil i Spanien gør ham bedre end han er. Bare kig på Samuel Eto'o. Han har kun scoret 9 mål i 22 kampe, og det er slet ikke den sædvanlige stil fra ham, da han var i Barcelona. Det kan måske også skyldes, at han ikke er omgivet af nogle af verdens bedste pasningsspillere, men selv før Iniesta-Xavi æren kom for alvor igang, bombede han også i Spanien. Den spanske liga IMO gør en angriber bedre, fordi forsvaret selv tænker mer epå at score et mål end at forsvare. Det er måske flot og kigge på, men ja. Man kan så bruge Torres som modargument, men så kan man inddrage en af de vildeste målscorer, Morientes, som var en joke i det engelske.

Jeg har mine tvivl om David Villa. Og så er der også hans vilde brænde chancer. Sådanne typer har vi ufattelig mange af (Rooney bl.a.). Jeg vil have en skarp angriber, og i min verden tilhører Villa ikke her.

Skarp angriber? er Villa da uskarp? 12 mål i 15 kampe, han har scoret næsten halvdelen af Valencias mål, kan godt være han har haft mange chancer, men ligefrem og kalde ham uskarp?

snegl
23-12-2009, 13:27
50 mio pund for Villa og Silva siger rygterne. Fint med mig. Mere klasse, og vi burde have penge nok til det efter Ronaldo salget. Villa er åndsvag hurtig og sikker i afslutningerne. Ville faktisk passe super godt som spillende bag Berbatov. (Smid evt Rooney ud på fløjen).

Og så med Silva på fløjen, så begynder det at se kreativt ud, selvom vi nu nok ku bruge en ny kreativ central midt.

Man må gå ud fra at vi kan få lidt mønt for Nani også iøvrigt.

Bud Spencer
23-12-2009, 13:48

I de kampe jeg har set, hvor Angel Di Maria har deltaget, har jeg ikke siddet med åben mund og tænkt, hvorfor at vi ikke har hentet ham. Jeg kan ikke se så meget i ham, men som sagt har jeg ikke set så meget til ham.

Men altså, hvis han er ligeså god, som jeg har hørt rundt omkring, så virker han særdeles lovende, og så er det også fornuftigt at hente ham til klubben, da Nani ikke har klassen, til os.

Hald
23-12-2009, 13:53
Jeg gider slet ikke sætte næsen op efter nogen transfer julegave fra fergie i år..
De sidste par år har vi ikke hentet nogle af de store spillere, Madrid og Barca snyder os hver gang !. Tror desværre ikke engang vi henter en spiller på en fri transfer..
Tror økonomien står så skidt til at vi til Sommer, måske Januar kan se Chelsea, Madrid og Barca igen løbe med store spillere som Villa, Silva og Ribery..
Tror desværre bare ikke United har det i sig mere. Jeg er ikke negativ, fordi vi har jo så bare hentet nogle knald dygtige talenter, deriblandt en der blev verdens bedste. Men man sidder bare og savner et stort navn.. Somda vi hentede Rooney, eller da Veron og stam blev købt !! Så jeg ville begynde at tro på mirakler den dag vi præsentere bare enten Villa eller Silva !!

VonKoblenz
23-12-2009, 13:53
50 mio pund for Villa og Silva siger rygterne. Fint med mig. Mere klasse, og vi burde have penge nok til det efter Ronaldo salget. Villa er åndsvag hurtig og sikker i afslutningerne. Ville faktisk passe super godt som spillende bag Berbatov. (Smid evt Rooney ud på fløjen).

Og så med Silva på fløjen, så begynder det at se kreativt ud, selvom vi nu nok ku bruge en ny kreativ central midt.

Man må gå ud fra at vi kan få lidt mønt for Nani også iøvrigt.

http://www.bold.dk/nyt/Villa-vil-gerne-til-Premier-League ;)

United DK
23-12-2009, 15:21
Jeg gider slet ikke sætte næsen op efter nogen transfer julegave fra fergie i år..
De sidste par år har vi ikke hentet nogle af de store spillere, Madrid og Barca snyder os hver gang !. Tror desværre ikke engang vi henter en spiller på en fri transfer..
Tror økonomien står så skidt til at vi til Sommer, måske Januar kan se Chelsea, Madrid og Barca igen løbe med store spillere som Villa, Silva og Ribery..
Tror desværre bare ikke United har det i sig mere. Jeg er ikke negativ, fordi vi har jo så bare hentet nogle knald dygtige talenter, deriblandt en der blev verdens bedste. Men man sidder bare og savner et stort navn.. Somda vi hentede Rooney, eller da Veron og stam blev købt !! Så jeg ville begynde at tro på mirakler den dag vi præsentere bare enten Villa eller Silva !!

Jeg er 100% sikker på, at vi sagtens kan hente den og den stjerne. Det handler mere om, hvad Ferguson vurdere der er brug for, og hvis han ikke vurdere, at der er brug for tre stjerner, så bliver der ikke hentet stjerner. Det ligger som så mange gange sagt heller ikke til os, at hente de der megastjerner som Real Madrid ynder, og det kan også være en del af forklaringen. Eksempelvis passer det i den ombæring fint ind, at vi skulle være interesseret i Di Maria, en spiller der, efter min observering, ikke hører til blandt de allerstørste p.t., men som Ferguson kan forme til en af dem, som han gjorde med Ronaldo.

Sgoales
23-12-2009, 16:02
SAF har flere gange meddelt, at han ikke vil spendere boksen på en spiller over 25 år!
På en måde synes jeg det er fint, men måske skal vi lige have en enkelt undtagelse, til at bekræfte reglen ;-)

robinho
23-12-2009, 16:02
Jeg er 100% sikker på, at vi sagtens kan hente den og den stjerne. Det handler mere om, hvad Ferguson vurdere der er brug for, og hvis han ikke vurdere, at der er brug for tre stjerner, så bliver der ikke hentet stjerner. Det ligger som så mange gange sagt heller ikke til os, at hente de der megastjerner som Real Madrid ynder, og det kan også være en del af forklaringen. Eksempelvis passer det i den ombæring fint ind, at vi skulle være interesseret i Di Maria, en spiller der, efter min observering, ikke hører til blandt de allerstørste p.t., men som Ferguson kan forme til en af dem, som han gjorde med Ronaldo.

ja og som så kan være i united i 5-6 år indtil han vil prøve noget nyt, og så kan real madrid købe ham af os, netop som han skal til at toppe, og så har vi brugt alt krudtet på at udvikle ham.

Siger ikke vi ikke skal købe unge folk. Men engang imellem er det nu også rart med noget der har indflydelse fra dag 1.

United DK
23-12-2009, 16:10
ja og som så kan være i united i 5-6 år indtil han vil prøve noget nyt, og så kan real madrid købe ham af os, netop som han skal til at toppe, og så har vi brugt alt krudtet på at udvikle ham.

Siger ikke vi ikke skal købe unge folk. Men engang imellem er det nu også rart med noget der har indflydelse fra dag 1.

Ronaldo har i mine øjne toppet, men lad det nu ligge.

Ellers er jeg enig i, at det kunne være dejligt med et indkøb, der bare gik ind, og var en decideret forstærkning fra dag 1, men det var vel også idéen med Berbatov? Ham brugte vi 300 mio. på, men ikke alle er enige om, hvorvidt han har været en forstærkning eller ej, og det er jo det der er med dyre indkøb, for bare fordi de er dyre, er de ikke nødvendigvis legendemateriale. Mange så gerne Silva i klubben, og vi kunne da også godt bruge en god mand på venstre kanten, men vi kunne også godt bruge en, der kunne gøre os til en trussel i feltet, specielt nu hvor vi har Valencia, der er den klassiske kantspiller med mange indlæg i boksen. Det kunne i princippet være ligegyldigt, hvis Silva var en ny Ronaldo, der trods sin position på kanten, kunne gøre arbejdet færdig selv, men han er milevidt fra Ronaldo på det punkt.

chrisserUnited
23-12-2009, 16:23
Om ikke andet, så er Mame Biram da i hvert fald klar :D http://www.bold.dk/nyt/Arbejdstilladelse-til-Uniteds-stjernefroe

Tue B
23-12-2009, 16:27

Så vidt jeg husker har han udtalt, at han er United fan, så hvis det er sandt, så bliver han sgu nok :)
Men forstår godt din bekymring. Det ville være rart med en stjerne, som kunne give noget tilbage med det samme :trophy:

JakobR
23-12-2009, 16:30
Ronaldo har i mine øjne toppet, men lad det nu ligge.

Mærkelig konklusion, når han kun er 24. Foreløbig har han scoret 13 mål i 12 kampe for Real Madrid, hvilket må siges at være rimelig godt.

United DK
23-12-2009, 17:46
Mærkelig konklusion, når han kun er 24. Foreløbig har han scoret 13 mål i 12 kampe for Real Madrid, hvilket må siges at være rimelig godt.

Jo jo, men jeg mener han ramte sin absolutte top i 07/08 sæsonen. Det bliver aldrig bedre fra hans side, men mindre kan bestemt også gøre det. Hans antal mål siger jo heller ikke noget om hans spil, det viser bare at han i hvert fald ikke har tabt evnen til at score mål.

SantasLittleHelper
23-12-2009, 17:51
jeg tror nu nok, at Ronaldo kan score 42 mål igen. Men kun fordi det er i den spanske liga + pokal. De er sgu elendige til at forsvare dernede, og flere af Ronaldo's mål har da også været deciderede målmandsdrop.

edit: hov, vi bevæger os vist i den forkerte tråd..

Jeg synes vi skulle lytte til den køre United-Allan, og ikke købe nogen. Alle der ikke spiller i United har jo tydeligvis selv valgt det, og når de har valgt united fra, er de jo nogle kæmpe svin allesammen. Spøg til side, så tror jeg der skal noget helt specielt til hvis vi skal handle i januar. På den anden side har Ribery, så vidt jeg husker, kontraktudløb i sommeren 2011, og det kunne da være smart at hente ham inden han skal sælges til sommer.

Vi skal jo nok huske på, at en spiller gerne skulle kunne registreres til CL, og hvilke tilgængelige spillere på vores niveau er der lige til rådighed? Vi er jo ikke Real Madrid eller Liverpool, så vi får jo ikke dispensation :)

JakobR
23-12-2009, 18:02
Jo jo, men jeg mener han ramte sin absolutte top i 07/08 sæsonen. Det bliver aldrig bedre fra hans side, men mindre kan bestemt også gøre det. Hans antal mål siger jo heller ikke noget om hans spil, det viser bare at han i hvert fald ikke har tabt evnen til at score mål.

Jamen, hvorfor skal nogen bestemme, at han aldrig når det niveau igen? Som jeg ser det, så er der ikke noget, der hindrer ham i at blive bedre. Han har fået sit drømmeskifte og er stadigvæk omgivet af klassespillere.

United DK
23-12-2009, 18:35
Jamen, hvorfor skal nogen bestemme, at han aldrig når det niveau igen? Som jeg ser det, så er der ikke noget, der hindrer ham i at blive bedre. Han har fået sit drømmeskifte og er stadigvæk omgivet af klassespillere.

Bestemme? Det er bare min mening, ikke noget fact. Personligt har jeg bare svært ved at se ham score 42 mål, og generelt spille så fantastisk som han gjorde i den sæson igen.

Martinsen
23-12-2009, 21:23
Nu har Arsenal været sat meget i forbindelse med Chamakh og må sige at jeg ikke har det store kendskab til ham. Men efter at have set de første tyve minutter mod Toulouse må jeg sige at han imponerer mig ret meget. Måska var han et godt alternativ til vores angreb.

Zubbi
23-12-2009, 21:30
Nu har jeg fulgt ham en del, da en fra min klasse er stor stor tilhænger af ham, og jeg har sympati for Bordeaux!!

Han er ikke noget særligt efter min mening. Han er 25 år, og jeg kan mindst nævne 10 angribere som er 2-3 niveauer over ham.

Han er helt fantastisk med hovedet, og så har han nogenlunde teknik, nogenlunde fart osv osv ..

Altså er han en rimelig god spiller, men ikke klasse nok til at starte inde for Manchester United, og derfor mener jeg ikke at man skal investere i ham, da vi ikke har brug for endnu en Owen, som skal sidde på bænken, men en klasseangriber, som kan gå direkte ind

Carl-keane
23-12-2009, 22:32
Nu vi er inde på den kamp, hvad så med Gourcuff??? Han er jo helt vild :-)
forstår fanme godt at nogen kalder ham Zidane, kender ham dog ikke så godt igen... But stil!

JakobR
23-12-2009, 22:46
I følge Red News-kilder i klubben, så vil vi gøre et seriøst forsøg på at hente ham Di Maria for et pengebeløb + Nani.

Lidt "gossip".

Carl-keane
23-12-2009, 22:48
Nu vi er inde på den kamp, hvad så med Gourcuff??? Han er jo helt vild :-)
forstår fanme godt at nogen kalder ham Zidane, kender ham dog ikke så godt igen... But stil!

nej nej nej hvor er han bare super! det er jo helt vildt hans afleveringer og driblinger er jo så sindssyge! sidste års spiller i Frankrig!
Køb ham, please Fergie!

SantasLittleHelper
23-12-2009, 23:03
nej nej nej hvor er han bare super! det er jo helt vildt hans afleveringer og driblinger er jo så sindssyge! sidste års spiller i Frankrig!
Køb ham, please Fergie!

Mon ikke Fergie tror det er en joke, når hans scout kommer og fortæller ham om en fantastisk spiller, hvis navn på engelsk unægteligt må udtales "Jerkoff"? At han hedder Yoann (~You're a) gør nok ikke sagen bedre :)

Holmskov
23-12-2009, 23:29
Mon ikke Fergie tror det er en joke, når hans scout kommer og fortæller ham om en fantastisk spiller, hvis navn på engelsk unægteligt må udtales "Jerkoff"? At han hedder Yoann (~You're a) gør nok ikke sagen bedre :)

Hans navn er ikke i nærheden af at blive til jerk-off. Hvis det skal udtales korrekt vil det hedde "gorkyyf".

Skulle det blive jerk-off ville Gerrard blive til "wannabe"......wait a minute...:)

Carl-keane
23-12-2009, 23:30

haha, på den måde er han bedre i liverpool...

Men nu når vi har haft spillere med navne som Moses og Djemba-Djemba så lyder "You are an jerkoff" nu okay :-)

SantasLittleHelper
24-12-2009, 09:15
Hans navn er ikke i nærheden af at blive til jerk-off. Hvis det skal udtales korrekt vil det hedde "gorkyyf".

Skulle det blive jerk-off ville Gerrard blive til "wannabe"......wait a minute...:)

Nu var det også den engelske udtale jeg pointerede ligner Jerk-off - ikke den korrekte, men lad det nu ligge.

United-Allan33
24-12-2009, 10:37
jeg tror nu nok, at Ronaldo kan score 42 mål igen. Men kun fordi det er i den spanske liga + pokal. De er sgu elendige til at forsvare dernede, og flere af Ronaldo's mål har da også været deciderede målmandsdrop.

edit: hov, vi bevæger os vist i den forkerte tråd..

Jeg synes vi skulle lytte til den køre United-Allan, og ikke købe nogen. Alle der ikke spiller i United har jo tydeligvis selv valgt det, og når de har valgt united fra, er de jo nogle kæmpe svin allesammen. Spøg til side, så tror jeg der skal noget helt specielt til hvis vi skal handle i januar. På den anden side har Ribery, så vidt jeg husker, kontraktudløb i sommeren 2011, og det kunne da være smart at hente ham inden han skal sælges til sommer.

Vi skal jo nok huske på, at en spiller gerne skulle kunne registreres til CL, og hvilke tilgængelige spillere på vores niveau er der lige til rådighed? Vi er jo ikke Real Madrid eller Liverpool, så vi får jo ikke dispensation :)

Mon ikke bare du skulle blande mig udenom dine indlæg??? Eller i det mindste holde dig til sandheden.. Nu gik snakken om Benzema, som rent faktisk kunne være komet til United, men som selv valgte ikke at presse på for et skifte til United, og ikke alle spillere som ikke er i United.. Og desuden har jeg aldrig sagt at Benzema eller andre er et svin.. Udover det er du da velkommen til at citere mig i dine indlæg, men hold dig til sandheden... så kan jeg godt tage en spøg

United DK
24-12-2009, 11:21

De går ikke så meget op i sære navne derover, ellers ville ingen have købt Tony Woodcock i sin tid.

Thomas Nielsen
24-12-2009, 11:29
Er ret sikker på vi napper Angel di Maria i vinter-vinduet..

Nani + cash ryger til Benfica...

United DK
24-12-2009, 11:38
Jeg vil juble mere over afskaffelsen af Nani, end købet af Di Maria, hvis en sådan handel gik igennem. Jeg ved så bare ikke, hvor stor en forstærkning det reelt ville være, da jeg som tidligere nævnt, intet har set til Di Maria.

KennyN
24-12-2009, 12:23
Er ham de Maria ikke bare hypet op til noget stort.? Min frygt er, at det blot vil være en ny Nani vi får. Altså en lidt for svingende spiller, lidt for meget drible-show osv.. Jeg så gerne vi sælger Nani, men fremfor Angel de Maria vil jeg hellere have en klassisk kantspiller som Lennon, McGeady eller Young til.. Tvivler dog på vi handler noget ind i januar, men lad os se :)

United DK
24-12-2009, 12:36
Er ham de Maria ikke bare hypet op til noget stort.? Min frygt er, at det blot vil være en ny Nani vi får. Altså en lidt for svingende spiller, lidt for meget drible-show osv.. Jeg så gerne vi sælger Nani, men fremfor Angel de Maria vil jeg hellere have en klassisk kantspiller som Lennon, McGeady eller Young til.. Tvivler dog på vi handler noget ind i januar, men lad os se :)

Jeg synes de tre er lidt la la. Lennon er hurtig, men så er det mere eller mindre også det. Young svinger for meget, for mens han har et højt topniveau, der sagtens kunne begå sig i den europæiske top, så har han også et alt for lavt bundniveau. McGeady har jeg ikke set meget til i et stykke tid, men han er umiddelbart den mest spændende, da han ikke bare lever på sin hurtighed, mens også har noget at byde ind med teknisk. I de kampe jeg har set med ham, har han dog været lidt Nani-agtig, da noget lykkedes, mens bolden andre gange bare bliver plukket fra ham.

RAppel
24-12-2009, 12:41

Jeg var også bare helt excite på at "slippe af med" Nani mere end glæden ved at få Di Maria i truppen :D

McGeady, ja tak. Nok den spiller jeg allerhelst vil have i truppen...

Desuden siger rygterne nu at Benfica har afvist buddet på Di Maria
http://goal.com/en/news/9/england/2009/12/23/1705137/benfica-reject-manchester-united-bid-for-angel-di-maria

zhagzi
24-12-2009, 12:48
De går ikke så meget op i sære navne derover, ellers ville ingen have købt Tony Woodcock i sin tid.

Angel di Maria, er også et meget spøjst navn :) Marias Engel. :lolol:

Stente
24-12-2009, 13:39
Jeg synes hellere vi skulle spare pengene fra kanterne og angrebet og købe noget kreativitet til den centrale midt... Spørgsmålet er bare, hvor fanden man finder en 10'er der er til at købe for penge?
Når Giggs ikke er med, er det sgu ret begrænset hvad der kommer af kreativitet fra vores maskinrum..
Guderne må vide, at hverken Fletch, Carrick eller Hargo har alt for meget at byde ind med på dét punkt.. Scholes har haft, men jeg synes hans præstationer i år har været lidt for sløje..
Anderson har en masse potentiale fremad banen, det så vi jo da han spillede i Porto, men det virker som om SAF er i gang med en proces hvor han vil sikre sig at Anderson ikke ender som de sædvanlige samba-talenter og kun kan noget fremad banen.. Hvis nu Anderson fik lidt mere frie hænder tror jeg dog han ville kunne blive en udmærket "10'er"..

Jeg ved godt det er en dødssynd på dette forum, men United mangler sgu en Gerrard/Lampard..

snegl
24-12-2009, 14:49
De spillere vi indtil videre har været kædet sammen med er som jeg forstår det angribere, fløjspillere og unge forsvarstalenter.

Det ser ikke ud til at vi går efter noget til den centrale midt desværre.

Rygterne siger Angel Di Maria, Ben Arfa og David Silva. Jeg vil helst have sidstnævnte, da han virker pålidelig og allerede har vist sit værd over længere tid, og er vant til højt tempo. Alle 3 har jo nok klasse, det er bare et spørgsmål om hvor meget de svinger i top- og bundniveau.

Di Maria virker som lidt af en show-off man, og med godt øje for spillet, spørgsmålet er bare om han er en ny Nani. Han har ikke just scoret mange mål for Benfica, men jeg gad godt vide hvor mange assists han har lavet i den hjemlige.

Kære FM-julemand, jeg ønsker mig Villa, Pato, Gourcuff, Higuain og Silva i julegave.

zhagzi
24-12-2009, 22:47
Jeg ved godt det er en dødssynd på dette forum, men United mangler sgu en Gerrard/Lampard..

Du skal dø! :p

zhagzi
24-12-2009, 22:56
Nå men anyway.
Spøg til side.

Jeg synes personligt vi skal gå efter en ordenlig goal-getter, her i januar udsalget! Der er ikke noget værre end, en dårlig angriber. Forstå mig ret, med 'dårlig' mener jeg at angriberen ikke scorer de mål som han nu er hyret til. Hverken Rooney, Owen eller Berbatov scorer nok mål for at vi kan vinde mesterskabet igen.
Vi mangler virkelig en spiller som tager de uforudsigelige løb, og med en 'pace' så denne bare efterlader alt bag sig og styrer mod mål. David Villa vil jeg have. Han er så skide dygtig, og jeg tror han vil passe rigtig godt ind i United.
At vi så har ham, efterlader så stadigvæk en noget ukreativ midtbane. Dersom mangler vi en som råber op når det skal være, og som bare lige har det glimt for spillet, at den aflevering som skal til at starte et 'descent' angreb, kommer.
Synes Carrick, Scholes, Valencia, Flethcer m.fl. er spil bremsere. Undskyld, men bolden blive bare ALT for tit og ofte spillet rundt som i håndbold, uden for feltet, og ind mod midten, for så at spille den videre ud mod kanten. Og som alle ved så ender bolden hos angriberne, lige på linjen til målmandsfeltet. Og der mister vi den rigtig ofte..

-David Villa er ham vi skal have!

Og så vil jeg sætte Georcuyff (eller hvordan det nu staves?) på midten. Manden har en god alder og erfaring allerede, og kan sagtens lære mere af Fergie. :D

NtotheT
24-12-2009, 23:37
Nå men anyway.
Spøg til side.

Jeg synes personligt vi skal gå efter en ordenlig goal-getter, her i januar udsalget! Der er ikke noget værre end, en dårlig angriber. Forstå mig ret, med 'dårlig' mener jeg at angriberen ikke scorer de mål som han nu er hyret til. Hverken Rooney, Owen eller Berbatov scorer nok mål for at vi kan vinde mesterskabet igen.
Vi mangler virkelig en spiller som tager de uforudsigelige løb, og med en 'pace' så denne bare efterlader alt bag sig og styrer mod mål. David Villa vil jeg have. Han er så skide dygtig, og jeg tror han vil passe rigtig godt ind i United.
At vi så har ham, efterlader så stadigvæk en noget ukreativ midtbane. Dersom mangler vi en som råber op når det skal være, og som bare lige har det glimt for spillet, at den aflevering som skal til at starte et 'descent' angreb, kommer.
Synes Carrick, Scholes, Valencia, Flethcer m.fl. er spil bremsere. Undskyld, men bolden blive bare ALT for tit og ofte spillet rundt som i håndbold, uden for feltet, og ind mod midten, for så at spille den videre ud mod kanten. Og som alle ved så ender bolden hos angriberne, lige på linjen til målmandsfeltet. Og der mister vi den rigtig ofte..

-David Villa er ham vi skal have!

Og så vil jeg sætte Georcuyff (eller hvordan det nu staves?) på midten. Manden har en god alder og erfaring allerede, og kan sagtens lære mere af Fergie. :D

1) Rooney kan vi ikke klandre med mål, for 13 mål i 21 kampe er altså super af Rooney. Er vi United-fans ikke en anelse forkælet her?

Det eneste vi måske kunne forlange af Rooney var, at han blev mere en "dåseåbner". Altså ham der åbner kampene med en 1-0 scoring, så holdet får mere ud af det. Det er sådan en type, vi mangler IMO. For i de kampe vi har tabt, har vi slet ikke scoret. Burnley, Besiktas, Chelsea, Liverpool, Aston Villa, Fulham. Der har vi ikke scoret, det er lidt uhørt i min verden, men tiderne forandrer sig. Rooneys mål har været lidt a la fyldmål, og det er godt for scoringsraten, men hvis han gjorde det, så kan der slet, slet, slet ikke pilles ved Rooneys sæson. 13 mål i 21 kampe er altså acceptabelt.

2) David Villa er ikke vores frelser. Den type du snakker om der, passer kun til Torres, og ham mente Ferguson jo ikke var god nok for 2½ år siden. Forstår det virkelig ikke, at han ikke bød Fools op til bal ved transfervinduet, men ja.

Som jeg også tidligere har sagt det. Den angriber vi søger er meget, meget sjældent. Jeg vil ikke bare købe en boksspiller som Ruud, Dzeko, som kun kan score via almindelig fløjspil og er meget stationær. Jeg tror, at det vil gavne hodlet mere, at vi får en mobil, uforudsigelig, fysisk stærk, hurtig angriber med målnæse. I denne kategori er der Higuain, Torres, Benzema, Pato, til dels Aguero og som situationen er nu er de alle umulgie at hente.

Jesus
25-12-2009, 12:19
Gourcuff!

Blandt de 10-20 største talenter i verden i mine øjne..

Carl-keane
25-12-2009, 12:39
Gourcuff...

Jeg er ligeså imponeret over ham som jeg var over Messi, den gang han var bag Ronaldinho.
Liv mig bare tæsk for dette, men hold da kæft hvor spiller han sindssygt!

zhagzi
25-12-2009, 13:51
1) Rooney kan vi ikke klandre med mål, for 13 mål i 21 kampe er altså super af Rooney. Er vi United-fans ikke en anelse forkælet her?
Som jeg også tidligere har sagt det. Den angriber vi søger er meget, meget sjældent. Jeg vil ikke bare købe en boksspiller som Ruud, Dzeko, som kun kan score via almindelig fløjspil og er meget stationær. Jeg tror, at det vil gavne hodlet mere, at vi får en mobil, uforudsigelig, fysisk stærk, hurtig angriber med målnæse. I denne kategori er der Higuain, Torres, Benzema, Pato, til dels Aguero og som situationen er nu er de alle umulgie at hente.

1. Jeg synes da ikke vi virker forkælet? Det bare Rooney som har den status som han nu engang har, og alle ved jo at den dreng/mand kan score mål, masser endda. Der er bare noget der mangler, og nej man kan ikk KUN forvente det af ham, ergo skal vi have en RIGTIG angriber.

2. Hvis du søger sådan en speciel en, så vil jeg da ikke sige Higuain, har fulgt ham siden 2007, hvor jeg så en del af Reals kampe, men synes ikke han er nær så lovende som Pato fx. er. Men hvis man virkelig skal gå efter det ultimative, hvilke jeg jo også helst vil, men ser ikke realismen i det, da United's status åbenbart ikke er mere værd end Milans, Juventus, Reals, Chelskis eller Barcas, så det jo Pato vi skal hente, men jeg vil fortrække at forholde mig til det realistiske, og hente Villa. Han vil væk, han er i form, han ER Valencia lige nu.
Aguero, tja ham kunne man da også måske? Men kun som anden løsning.

Krede
25-12-2009, 14:03

Det eneste vi måske kunne forlange af Rooney var, at han blev mere en "dåseåbner". Altså ham der åbner kampene med en 1-0 scoring, så holdet får mere ud af det. Det er sådan en type, vi mangler IMO. For i de kampe vi har tabt, har vi slet ikke scoret. Burnley, Besiktas, Chelsea, Liverpool, Aston Villa, Fulham. Der har vi ikke scoret, det er lidt uhørt i min verden, men tiderne forandrer sig. Rooneys mål har været lidt a la fyldmål, og det er godt for scoringsraten, men hvis han gjorde det, så kan der slet, slet, slet ikke pilles ved Rooneys sæson. 13 mål i 21 kampe er altså acceptabelt.

2) David Villa er ikke vores frelser. Den type du snakker om der, passer kun til Torres, og ham mente Ferguson jo ikke var god nok for 2½ år siden. Forstår det virkelig ikke, at han ikke bød Fools op til bal ved transfervinduet, men ja.

Vi er fuldstændig enige. Vi skal ikke have en boksspiller. Rooney bare en mobil forward er fantastisk. Jeg ser dog gerne en hovedstødsstærkspiller, da især Valencia kommer til mange indlæg. Higuain vil være min favorit, men der er ingen chance for, at Real slipper ham. Benzema er måske en mulighed og der er ingen tvivl om, at det er en spiller Fergie gerne vil have. Så jeg håber det skifter sker. Jeg tror desværre aldrig Berba bliver en kæmpe succes.

Udover en ordentlig makker til Rooney, så ville en rigtig god venstrekant være interessant istedet for Nani. Her tales der både om Di Maria og Ben Arfa og det er meget bedre end Nani ved jeg egentlig ikke. Hvis vi virkelig skulle forkæles kunne den centrale midtbane godt bruge noget kreativitet efterhånden som Scholes og Giggs udfases. Her er der ingen tvivl om, at Gourcuff ville være meget spændende. Han kan både spiller centralt i en 442, da han er yderst arbejdsom også. Han kan spille som en 10'er bag en enlig angriber og vil altså passer rigtig godt i vores Europa-formation, evt. med Anderson/Carrick og Fletcher bag sig. Derudover har han også vist sig yderst effektiv som kant i en 433, hvor han er giftig på kontra. Alt i alt en spiller, der vil passe rigtig godt ind i vores systemer.

Hvis vi i anledning af julen leger med tanken om, at vi køber Benzema, Gourcuff og Di Maria istedet for Berbatov og Nani (og tildels Scholes/Giggs), så ville vores formationer være som følger:

442
Benzema
Rooney
Di Maria Fletcher Gourcuff Valencia
Evra Vidic Rio Brown
VdS

433
Rooney Benzema Valencia
Anderson Gourcuff Fletcher

433
Di Maria Rooney Valencia
Anderson Gourcuff Fletcher

433
Rooney Benzema Gourcuff
Anderson Carrick Fletcher

osv osv.

Der er et hav af muligheder, da flere af spillere er meget fleksible. Vi vil heller ikke skulle udelade for mange stjerner.

zhagzi
25-12-2009, 14:31
Benzema er måske en mulighed og der er ingen tvivl om, at det er en spiller Fergie gerne vil have. Så jeg håber det skifter sker.

http://www.bold.dk/nyt/Benzema-siger-nej-til-England :(

Umiddelbart en pålidelig kilde.

Daniel Ganji
25-12-2009, 18:08

God pointe.. Lad os håbe vi har fået ham i Mame Biram Diouf :)

NtotheT
27-12-2009, 21:47
Ifølge de seneste rygter skulle United være interesseret i Giorgio Chiellini fra Juventus i kamp mod City, hvor Chiellini angiveligt skulle koste 100 mio. kr.

Hvad siger folk til dette, hvis rygtet har noget på sig?

Jeg synes faktisk, at Chiellini er en af de bedre forsvarsspiller. Han har i en god alder, hvor han IMO sagtens kunne slå igennem hos United. Han er ikke i talentalderen, hvor det er en meget stor sats at benytte ham i forsvaret. Han har desuden også den italienske mentalitet i sig, hvilket meget betyder, at han er en taktisk dygtig forsvarsspiller, og så er han venstrebenet, hvilket jeg synes er noget, der mangler i fodboldens topelite, at forsvarsspillerne er venstrebenet.

Hvad siger I? :)

United DK
27-12-2009, 21:52
Jeg synes altid han virker lidt tung i det, og der er nogen hurtige angribere i PL, hvor han kan komme til at se dum ud. Jeg mener heller ikke vi akut står og mangler en ny stjerneforsvare, som Chiellini vel er som fast mand for Italien. Kjær eller Shawcross kan jeg bedre forstå p.t., hvis det var.

zhagzi
28-12-2009, 00:55
Synes heller ikke det er en forsvarsmands vi lige p.t har brug for.

Offensiv midtbane/Angriber, er hva vi mangler.

RAppel
28-12-2009, 01:14
Hvis det ikke er pt hvornår er det så???

Men jeg forstår hvad du mener ;)

Dahlmann
28-12-2009, 10:07
Ifølge de seneste rygter skulle United være interesseret i Giorgio Chiellini fra Juventus i kamp mod City, hvor Chiellini angiveligt skulle koste 100 mio. kr.

Hvad siger folk til dette, hvis rygtet har noget på sig?

Jeg synes faktisk, at Chiellini er en af de bedre forsvarsspiller. Han har i en god alder, hvor han IMO sagtens kunne slå igennem hos United. Han er ikke i talentalderen, hvor det er en meget stor sats at benytte ham i forsvaret. Han har desuden også den italienske mentalitet i sig, hvilket meget betyder, at han er en taktisk dygtig forsvarsspiller, og så er han venstrebenet, hvilket jeg synes er noget, der mangler i fodboldens topelite, at forsvarsspillerne er venstrebenet.

Hvad siger I? :)

Her er der et indkøb jeg virkelig godt kunne tænke mig til United... Og specielt til den pris.. :o

Chiellini er en fantastisk midterforsvarer som er stensikker, ja det kræver sikkert lige noget hurtig tilvænning til engelsk fodbold men han er virkelig en god mand at få, samtidig kunne det være godt at få ham til klubben da vi ikke kender omfanget af ferdinands skader specielt godt og han kunne være en styrke til vores forsvar som i år har været vakkelvorn mens det sidste år var vores stærkeste punkt...

Daniel Ganji
28-12-2009, 10:18
Som ny målmand kunne Joe Hart fra Birmingham, være et bud :) ?
Han er kun 22 år, har en god højde (191 cm), og taler engelsk, hvilket er en fordel.

Kasper United
28-12-2009, 10:29
Der er et hav af rygter om nye spillere til United næsten hver dag. Det giver en masse muligheder, og jeg vil lige høre hvad i synes om denne?

For mig at se er Rio Ferdinand ikke meget værd mere, da han har en masse skader og ude af kampform.. Derudover vil jeg lige sige, at han har dannet et super makkerskab i de seneste år med Vidic, hvor de vel har været det bedste midterforsvar i verden.

Chiellini ved jeg ikke rigtig, men er stadig meget åben for Shawcross, Kjær Rodwell osv.

Jeg har tænkt på en ny opstilling: 4-4-2 (diamant) med offensive backs.

VDS

Vidic Evans

Rafael Evra

Fletcher
Valencia Obertan/ny wing?

Gourcuff

Higuian, Pato eller Agüero Rooney

Keeper: Jeg ved ikke helt med ny keeper, fordi jeg synes Uniteds keeper prsætationer er meget svingende, men måske skal vi vente med at købe til sommer...

Forsvar: Evra gør det klasse, Rafael, O'Shea, Fabio De Laet, Neville, Fabio mener jeg er nok på backpladserne. Og i midterforsvaret mener jeg godt, at vi kan købe en ung - f. eks. Shawcross som gør det godt.

Midtbane: Fletcher på den defensive midtbane, hvad mener i om det? Han løber og kæmper rigtig meget, og det er vigtig på sådan en defensiv, hvor han måske og skal ned og rydde en backplads op, som har været i et angreb.. Derudover kan Carrick, Gibson, Scholes osv. vel ogå spille der?
Valencia gør det godt på den ene wing, mens Obertan på den anden wing stadig er meget ung og talentfuld.. Måske skal vi have en ny wing god wing?
Jeg håber vi køber en offensiv midtbane, det kan være Hamsik, Özil og min foretrukne Gourcuff. Da Zidane spillede var jeg stor fan af ham, og hans spillestill minder utrolig meget om Gourcuff. Med en Gourcuff tror jeg, at vores angribere bliver meget bedre og score flere mål med hans fantastiske assist + han selv er målfarlig.. Derudover har vi også Giggs og Anderson på vores offensive midtbane..
Angreb: Med en ny super offensiv nidtbane er det ikke sikkert, at vi behøver en ny angriber, men der foretrækker jeg Pato, Higuian eller Agüero.

Jeg ved ikke rigtig, hvem vi skal sælge, for hvis vi skal ud at købe nogle nye spillere, synes jeg også vi skal af med nogle.. Synes f.eks. et lån af Macheda til Zaragoza kan være en god mulighed..

jmyrini
28-12-2009, 10:37
Som ny målmand kunne Joe Hart fra Birmingham, være et bud :) ?
Han er kun 22 år, har en god højde (191 cm), og taler engelsk, hvilket er en fordel.

Problemet er bare, at han ikke er en god målmand.

Har ikke profilen til det vi søger. Hverken vedr. det mentale, tekniske indflydelsen etc etc. Vi har ikke brug for en målmand, der laver 1 stk tv redning pr. kamp (hvilket Joe Hart ikke engang gør), men har vi brug for stabilitet - en figur, der bringer ro til forsvaret og har overblik i spillet.

Ellers kan jeg heller ikke se at vi skal smide penge ud efter Joe Hart, for jeg kan ikke se at Joe Hart er bedre en vores egen Tomaz Kuz.

Kasper United
28-12-2009, 10:43
Der er et hav af rygter om nye spillere til United næsten hver dag. Det giver en masse muligheder, og jeg vil lige høre hvad i synes om denne?

For mig at se er Rio Ferdinand ikke meget værd mere, da han har en masse skader og ude af kampform.. Derudover vil jeg lige sige, at han har dannet et super makkerskab i de seneste år med Vidic, hvor de vel har været det bedste midterforsvar i verden.

Chiellini ved jeg ikke rigtig, men er stadig meget åben for Shawcross, Kjær Rodwell osv.

Jeg har tænkt på en ny opstilling: 4-4-2 (diamant) med offensive backs.

VDS

Vidic Evans

Rafael Evra

Fletcher
Valencia Obertan/ny wing?

Gourcuff

Higuian, Pato eller Agüero Rooney

Keeper: Jeg ved ikke helt med ny keeper, fordi jeg synes Uniteds keeper prsætationer er meget svingende, men måske skal vi vente med at købe til sommer...

Forsvar: Evra gør det klasse, Rafael, O'Shea, Fabio De Laet, Neville, Fabio mener jeg er nok på backpladserne. Og i midterforsvaret mener jeg godt, at vi kan købe en ung - f. eks. Shawcross som gør det godt.

Midtbane: Fletcher på den defensive midtbane, hvad mener i om det? Han løber og kæmper rigtig meget, og det er vigtig på sådan en defensiv, hvor han måske og skal ned og rydde en backplads op, som har været i et angreb.. Derudover kan Carrick, Gibson, Scholes osv. vel ogå spille der?
Valencia gør det godt på den ene wing, mens Obertan på den anden wing stadig er meget ung og talentfuld.. Måske skal vi have en ny wing god wing?
Jeg håber vi køber en offensiv midtbane, det kan være Hamsik, Özil og min foretrukne Gourcuff. Da Zidane spillede var jeg stor fan af ham, og hans spillestill minder utrolig meget om Gourcuff. Med en Gourcuff tror jeg, at vores angribere bliver meget bedre og score flere mål med hans fantastiske assist + han selv er målfarlig.. Derudover har vi også Giggs og Anderson på vores offensive midtbane..
Angreb: Med en ny super offensiv nidtbane er det ikke sikkert, at vi behøver en ny angriber, men der foretrækker jeg Pato, Higuian eller Agüero.

Jeg ved ikke rigtig, hvem vi skal sælge, for hvis vi skal ud at købe nogle nye spillere, synes jeg også vi skal af med nogle.. Synes f.eks. et lån af Macheda til Zaragoza kan være en god mulighed..

Hov, inde i indlægget lavede jeg det ellers rigtigt, men det blev lidt noget rod.. Selvfølgelig skal Rafael og Evra ud på de to backpladser, hvor jeg synes de skal fungere som offensive backs. Fletcher i en defensiv, to wings og en offensiv midt. Til sidst to angribere..

Daniel Ganji
28-12-2009, 10:44
Problemet er bare, at han ikke er en god målmand.

Har ikke profilen til det vi søger. Hverken vedr. det mentale, tekniske indflydelsen etc etc. Vi har ikke brug for en målmand, der laver 1 stk tv redning pr. kamp (hvilket Joe Hart ikke engang gør), men har vi brug for stabilitet - en figur, der bringer ro til forsvaret og har overblik i spillet.

Ellers kan jeg heller ikke se at vi skal smide penge ud efter Joe Hart, for jeg kan ikke se at Joe Hart er bedre en vores egen Tomaz Kuz.

Hvis han ikke er god, hvordan kan det så være at han er 1.målmand hos Premier Leuge's nr 8. Som endda er oprykker. :)

jmyrini
28-12-2009, 10:49
Hvis han ikke er god, hvordan kan det så være at han er 1.målmand hos Premier Leuge's nr 8. Som endda er oprykker. :)

AC Milan ligger meget godt med i Italien, men at påstå at Dida er Guds gave til fodbolden er sgu at stramme den...

Daniel Ganji
28-12-2009, 10:56
AC Milan ligger meget godt med i Italien, men at påstå at Dida er Guds gave til fodbolden er sgu at stramme den...
Nej nej, det var heller ikke pointen i det jeg skrev..
Det var at når man som oprykkerklub ligger nr 8 i verdens bedste liga, så må målmanden også have sin andel.. Og her bliver målmanden nød til at have, nogle af de faktorer som du nævner - Ro, overblik osv..

- Desuden mener jeg heller ikke at Dida normalt er deres førstemålmand - ret mig hvis jeg tager fejl (:

United DK
28-12-2009, 11:10
Joe Hart er en ganske habil målmand, som har noget potentiale, men der er vel en grund til, at City udlejede ham? Hvis han var den næste Gordon Banks, så havde man næppe købt Given for et år siden. Han er i samme afdeling som Foster, en habil PL-målmand, men så heller ikke mere.

jmyrini
28-12-2009, 11:24
Nej nej, det var heller ikke pointen i det jeg skrev..
Det var at når man som oprykkerklub ligger nr 8 i verdens bedste liga, så må målmanden også have sin andel.. Og her bliver målmanden nød til at have, nogle af de faktorer som du nævner - Ro, overblik osv..

- Desuden mener jeg heller ikke at Dida normalt er deres førstemålmand - ret mig hvis jeg tager fejl (:

Nu er det næppe nogen der er mere ligeglad men den italske liga end jeg selv er, så om Dida spiller for AC Milan eller ej ved jeg faktiskt ikke. Det var mere at pointere, at det er muligt at have en dårlig målmand, og stadigvæk være med i ligaen (ligesom når Barthez stod for os). Dog mener jeg, at det er trænerern der skal have ros for hvor Birminham ligger nu. Han formår at få det bedste ud af sine spillere, lidt på samme måde, som Fulham gør - begge hold med meget få resourcer, men en habil træner ved roret.

Vedr. vores egen målmandssituation, så skal jeg ikke lægge skjul på, at jeg ikke synes at City's anden eller tredje målmand er god nok til os. Vi skal gå efter den absolutte top blandt målmændene. Personligt, så ville jeg forsøge at vriste Casillas ud af Real Madrid's hænder, da de gik efter Ronaldo. Om det ville have lykkedes får vi aldrig at vide, men det er nok usandsyneligt.

En af de målmænd som jeg faktiskt godt kan lide og som har flere af de atributter som kræver for at står for et storhold, er Frey. Han er sammen med de andre som er nævnt hyppigt, så som Akinfeev, Lloris og Neuer, blandt dem som jeg mener bliver købt, hvis der overhovedet bliver købt ind på målmandsposten.

robinho
28-12-2009, 11:41
keepere som Brad Friedel, Diego Lopez eller idag for den sags skyld Thomas Sørensen er eksempler på at fordi man ikke lige et 1.valg i den ene klub, kan man sagtens være en dygtig keeper.

Jeg siger ikke vi skal hente Joe Hart.

Men city fik en ejer, som sikkert havde nogle krav om at der skulle hentes nogle spillere med et vist navn.

Synes man gjorde Hart lidt uret ved bare at smide ham af fordi holdet var i krise, da jeg ikke rigtig synes han bar skylden.

Men han manglede måske noget erfaring. Erfaring som han så er ved at høste nu. Han var jo inde omkring landsholdet også, og det kommer man ikke bare for sjov, selvom Ben Foster måske beviser det modsatte.

United DK
28-12-2009, 11:44
keepere som Brad Friedel, Diego Lopez eller idag for den sags skyld Thomas Sørensen er eksempler på at fordi man ikke lige et 1.valg i den ene klub, kan man sagtens være en dygtig keeper.

Jeg benægter heller ikke, at Hart er en dygtig målmand, men der er heller ingen af de tre du nævner, jeg gerne så som vores nye nr. 1. Det har ingen af dem klassen til.

robinho
28-12-2009, 11:53
Jeg benægter heller ikke, at Hart er en dygtig målmand, men der er heller ingen af de tre du nævner, jeg gerne så som vores nye nr. 1. Det har ingen af dem klassen til.

Okay? Jamen der er jeg så uenig. Jeg mener de har klassen. Grunden til jeg ville skære friedel fra var pga alderen.

Men mener da de står bedre end eksempelvis Foster.

Buffon, Cech og Casillas kan vi godt skyde en hvid pil efter.

Akinfeev eller Neuer vil da være lige så store spørgsmålstegn som Hart på trods af at de har et stort talent. De er begge unge og de er modsat de andre nævnte(-lopez) ikke vant til PL.

schousboe9
28-12-2009, 11:54
Der har været vedvarende rygter om, at Chelsea overvejer at erstatte Cech (http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/12/27/1712464/chelsea-deny-petr-cech-is-under-threat) med Lloris, Akinfeev eller Buffon. Hvis de ikke kan bruge ham mere, synes jeg helt sikkert man skulle forsøge sig med et frækt bud, selvom de nok helst sender ham udenlands.

Jeg ved godt, han aldrig er blevet den samme 'tjekkiske Schmeichel' siden sit uheld mod Reading, men han er stadig blandt verdens absolut bedste målmænd, og i keeper-år er han stadig meget ung.

SantasLittleHelper
28-12-2009, 12:10

Så lad mig: Joe Hart er ikke en god målmand ;)

Jeg kan i hvert fald nævne 20 der er bedre, og hvis jeg tænker lidt over det, kommer vi nok tættere på de 50 end de 20.

Hartvigsen
28-12-2009, 12:12
Hvis rygterne om at Torres vil skifte klub, hvis Liverpool ikke kommer i CL, så håber jeg inderligt at vi henter ham. Men jeg tror desværre at han er for meget Liverpool mand.

Ellers er der Gervinho fra Lille, jeg har set en del kampe med ham, han imponere mig næsten hver eneste gang. Han er kun 22-23 år.

Jeg tror meget på Anderson, så derfor ser jeg det ikke nødvendigt at hente en midtbane mand.

RuudVanNissetøj
28-12-2009, 12:13
Jeg ved godt, han aldrig er blevet den samme 'tjekkiske Schmeichel' siden sit uheld mod Reading, men han er stadig blandt verdens absolut bedste målmænd, og i keeper-år er han stadig meget ung.

Synes også fortsat Cech er en klasse målmand, men jeg stemmer nu fortsat på at vi går all-in på Akinfeev. Han har virkelig imponeret mig når jeg har set CSKA spille - især da vi spillede mod dem sidste år. En ung gut med stor fysisk og et god portion reflekser. Han disker altså op med nogle sindsyge redninger når det behøves.

RAppel
28-12-2009, 12:18
http://goal.com/en/news/10/italy/2009/12/28/1712514/sebastien-frey-wont-leave-fiorentina-for-manchester-united

Nu skal man ikke tro på alt hvad man læser, men han skulle det også være en "ny" spiller på banen. Det er der ved at være mange måneder siden at Frey sidst har været sat i forbindelse med os. Ellers synes jeg han er en rigtig god keeper og med sine 29 år er han langt fra "over the hill".

Hartvigsen
28-12-2009, 12:18
Synes også fortsat Cech er en klasse målmand, men jeg stemmer nu fortsat på at vi går all-in på Akinfeev. Han har virkelig imponeret mig når jeg har set CSKA spille - især da vi spillede mod dem sidste år. En ung gut med stor fysisk og et god portion reflekser. Han disker altså op med nogle sindsyge redninger når det behøves.
Helt enig, han har hele tiden været mit klare første valg. Det har måske noget med at gøre at de få kampe jeg har set med Neuer og Llores har de lavet en del fejl.

United DK
28-12-2009, 12:29
Så lad mig: Joe Hart er ikke en god målmand ;)

Man står trods alt ikke fast i PL, hvis ikke man er bare lidt bedre end Morten Mur henne fra den lokale Serie 4-klub. ;)

Jev
28-12-2009, 12:39
Som PIG står i øjeblikket, ville det da være urimeligt ikke at give ham en chance. Han lavede en fejl mod Wolfsburg, men klarede selv paragrafferne, og ellers erindrer jeg ingen usikkerhedsmomenter. Han har forbedret sig med fødderne (ikke dermed sagt at han er blevet dygtig med fødderne, men han er ikke nerveflænsende ringe længere) og forbedret sig meget på indlæg. Reflekserne har han altid haft. Jeg synes, han har vikarieret fortrinligt for VDS, og fortsætter han i dette spor, bør han få chancen. Hvis Foster bliver solgt, kan det naturligvis være en mulighed at hente en dygtig keeper ind og lade konkurrencen om pladsen i buret være åben. Det er jeg dog ikke tilhænger af; på målmandsposten er der behov for kontinuitet og et klart fastlagt hierarki.

robinho
28-12-2009, 14:45
Som PIG står i øjeblikket, ville det da være urimeligt ikke at give ham en chance. Han lavede en fejl mod Wolfsburg, men klarede selv paragrafferne, og ellers erindrer jeg ingen usikkerhedsmomenter. Han har forbedret sig med fødderne (ikke dermed sagt at han er blevet dygtig med fødderne, men han er ikke nerveflænsende ringe længere) og forbedret sig meget på indlæg. Reflekserne har han altid haft. Jeg synes, han har vikarieret fortrinligt for VDS, og fortsætter han i dette spor, bør han få chancen. Hvis Foster bliver solgt, kan det naturligvis være en mulighed at hente en dygtig keeper ind og lade konkurrencen om pladsen i buret være åben. Det er jeg dog ikke tilhænger af; på målmandsposten er der behov for kontinuitet og et klart fastlagt hierarki.

Jeg er 100% enig. På målet skal man have et hieraki, og en keeper skal have længere snor på buret end i marken, inden man prøver en ny på posten.

Derfor er jeg heller ikke tilhænger af en fremtid, hvor TK og Foster skal være knivskarpe konkurrenter og hvor der byttes hver 10. kamp fordi en bliver hottere end den anden.

morten8832
28-12-2009, 16:58
Okay? Jamen der er jeg så uenig. Jeg mener de har klassen. Grunden til jeg ville skære friedel fra var pga alderen.

Men mener da de står bedre end eksempelvis Foster.

Buffon, Cech og Casillas kan vi godt skyde en hvid pil efter.

Akinfeev eller Neuer vil da være lige så store spørgsmålstegn som Hart på trods af at de har et stort talent. De er begge unge og de er modsat de andre nævnte(-lopez) ikke vant til PL.

Som målmand behøves der altså heller ikke den samme tilvæningsproces til spillestilen, som markspillerne har brug for. Målmanden opgave er trods alt "bare" at redde boldene. Det kan han gøre i hvilken som helst liga uanset spillestil. Tror i hvert fald ikke en liga har en foretrukket afslutning frem for en anden, og derved har en anden spillestil. Akinfeev og Neuer er også mine bud

zhagzi
28-12-2009, 17:27
Hvis det ikke er pt hvornår er det så???

Men jeg forstår hvad du mener ;)

Ja jeg ved ikke hvorfor jeg endnu bruger det udtryk 'pt'. Det jeg mente var sådan set at vi ikke i de næste 2-3 år, mangler en forsvarspiller, i sådan en grad som vi mangler noget på midtbanen ;)

marc_93
28-12-2009, 22:10
Hvad med sådan en spiller som Jermaine Pennat. Altså han spiller helt fænomenalt for topholdet Zaragoza og han er sikkert meget billig i det. Jeg tænker på 1 euro eller noget i den stil.

Silva er jo blevet for gammel og Ribery har droppet fodboldkarrieren fordi han har fået hovedrollen i den nye film Frankenstein i bollywood.

silva er 23

zhagzi
29-12-2009, 01:16
Jermaine Pennant? En spiller som der var forventet så meget af i Scumpool, og han kom måske lige op og ringe, og så var det dét. Hans niveau fulgte ikke med Premier league, og han blev sendt videre. Ikke tale om at få sådan en type i United.

SantasLittleHelper
29-12-2009, 09:24
Mon ikke de fleste spottede Barcas sarkasme i indlægget...

United DK
29-12-2009, 11:56
Mon ikke de fleste spottede Barcas sarkasme i indlægget...

Mange mennesker har brug for smileys for at forstå ironi/sarkasme, når man på en computerskærm ikke kan se personens ansigtsudtryk.

Det var dagens "kloge" ord fra min side.

Stente
29-12-2009, 16:02
Tit kan en lille sidebemærkning som f.eks. denne:
[...]og han er sikkert meget billig i det. Jeg tænker på 1 euro eller noget i den stil.
gøre det samme som en smilie ;)
Jeg synes i hvert fald det er svært ikke at fange ironien, når man snakker om en pris på 1€..

Anyway, Cech i United ville bestemt ikke gøre mig noget.. Én af grundene til hans lille formdyk kan være manglen på fornyelse, og hvis han nu ikke koster en milliard(fordi de har købt en ny førstemålmand) så synes jeg vi skal slå til..

Cech er, når man kommer op i gear, en absolut topmålmand - og jeg tror ikke han ville have problemer med at skifte til United. Dog kan Chelsea godt være lidt tilbageholdende med at lade ham skifte til en konkurrent..

anker00
29-12-2009, 23:00
er enig i at cech er en god målmand men synes vi skal se hvordan pig gør det og ellers synes jeg at vi skal satse på Igor Akinfeev

Dahlmann
30-12-2009, 10:39
http://www.goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2009/12/30/1716081/olympique-lyonnais-hugo-lloris-on-manchester-united-radar

Klassekeeper og han er kun lige blevet 23 år.. Ville være fantastisk hvis han kom til klubben... 20£ mio er en god pris for ham og en pris hvor Lyon stadig vil føle at de har gjort en god handel.. Lloris' kvaliteter kan der ikke være nogen tvivl om, han kom jo frem i Fransk fodbold næsten fra dag til anden og stod fra starten sikkert, at han så også stod sublimt i CL og var med til at slå Liverpool ud med topklassepræstationer er bare et ekstra plus i bogen.. :D

Tenshu
30-12-2009, 11:34
Lloris er uden tvivl den målmand jeg helst ser tage over efter VDS. Han vil helt sikkert være dyr, men selv hvis han kostede op imod 400 mio., så kan han jo bruges i måske 15 år. Jeg ville ikke brokke mig, selvom han blev købt for så stort et beløb.

anker00
30-12-2009, 12:32
Håber også virkelig på Lluris er en sindsyg god målmand men lad os nu se hvad der sker