Se fuld version : Transfers (United)
Lige præcis i den kamp havde Anderson svære betingelser frem ad banen da vi kun brugte en angriber i form af Rooney som vel nærmest fungerede som offensiv midtbanespiller. Typisk når vi er på udebane imod de "store". Der skal være nogen at spille bolden op på før man kan vurdere ham offensivt, og det er der sjældent på udebane. At han så formåede at sætte sig igennem trods alt viser netop hans klasse. Syntes han spillede en god kamp imod Chelsea.
De kampe hvor han er super god er de kampe hvor vi har initiativet og er spilstyrende. Så er han i mine øjne en af verdens bedste, eller tegningen er der ihvertfald til at han kan blive en af de helt store.
Jeg synes også at Anderson kom bedre og bedre med i kampen mod Chelsea, og han var ret god fysisk, men det ændrer stadig ikke på at den mand vi har i den "offensive" rolle skal skabe noget, og køre ind bag midt-og forsvarskæden, når vi netop ikke har en spilstation ala Berbatov. Det går ikke at spille den bagud, hvis man istedet kan skabe en mulighed ved at glide ind imellem kæderne og blive en trussel. Lidt derfor håber jeg på at vi får en midtbanespiller der kan bruges i den offensive rolle til når vi stiller i fx samme opstilling som mod Chelsea.
Jeg er ikke helt enig i at han havde svære betingelser, for han lå alligevel ret frit da Carrick / Fletcher lå som bolderobrere.
Indlæg slettet. Eller det er det så ikke, for det kan man ikke, men det tæller i hvert fald ikke.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=59723
Jamen Di Maria må da også MEGET gerne komme til United og erstatte Nani.
Overgaardmunk
18-11-2009, 10:30
Helt Enig. Jeg tror at Angel Di Maria, ville være en rigtig god tilføjelse til truppen. Og så gør det da heller ikke noget når jeg United er hans yndlings klub.
Jeg ser ikke meget portugisisk fodbold, men han var fantastisk mod Everton. Der var for nylig tale om en pris på 300 mio. kroner, hvilket naturligvis er alt for højt. For det halve kunne han være en god investering.
Jeg ser ikke meget portugisisk fodbold, men han var fantastisk mod Everton. Der var for nylig tale om en pris på 300 mio. kroner, hvilket naturligvis er alt for højt. For det halve kunne han være en god investering.
300 mio kr ryger han heller ikke for. Det er kun for at spille lidt hårde i pressen. Når de store kommer og banker på døren, og De Maria presser på også, så vil han ryge for max 200 mio kr. Måske mindre.
Men altså han er et stortalent og de koster. Vi så hvad nani kostede, og det er endda selvom han kom fra en klub vi havde en samarbejdsaftale med. At nani så ikke har slået til, kunne man ikke vide.
schousboe9
18-11-2009, 15:04
http://www.bold.dk/nyt/Ben-Arfa-ligner-en-faerdig-mand
Fergie sign him up!
Ben Arfa er den franske Nani, blot med problembarn foran sit navn.
Behøver vel ikke fortælle dig at antonio valencia var en overskudsvare i villareal, hvorfra han blev udlånt og senere solgt til wigan, hvor han derfra kunne vælge imellem united eller real madrid.
Fordi man flopper i en klub, behøver man jo ikke floppe i en anden.
At han så er et problembarn udenfor banen er self. en anden snak
United DK
18-11-2009, 15:32
Behøver vel ikke fortælle dig at antonio valencia var en overskudsvare i villareal, hvorfra han blev udlånt og senere solgt til wigan, hvor han derfra kunne vælge imellem united eller real madrid.
Fordi man flopper i en klub, behøver man jo ikke floppe i en anden.
At han så er et problembarn udenfor banen er self. en anden snak
Såvidt jeg ved er Baunie heller ikke den store fan af Valencia.
Mht. Ben Arfa mener jeg han er godt gammeldags overvurderet. Han er i samme kategori som Quaresma, og når vi allerede har en fra samme kategori i truppen (Nani), så er det nej tak.
schousboe9
18-11-2009, 16:27
Hvad bygger du det på? At artiklen fremhæver to eksempler? Benzema slår mig som typen, man nemt kunne blive træt af, og det er vel ligeså meget Benzema, der er problembarnet i den omtalte situation?
Vi ved heller ikke, hvad der er gået forud for hans uoverensstemmelser med Deschamps, så vi kan vel ikke rigtig dømme ham ud fra avisskriverier.
Keane var jo heller ikke altid enig i, hvordan tingene skulle fungere, men han fik da lov at blive hængende. Til en vis grænse, naturligvis...
Jeg synes, han er en yderst spændende spiller. Specielt kampen på Anfield i sidste sæsons CL står stadig lysende klart for mig.
Stratego Thomas
18-11-2009, 16:50
nu har angel di maria, som de fleste ved, erklæret, at han er united fan.. men er der nogen, der ved om der findes en database eller lignende, hvor man kan se hvilke hold de forskellige fodboldspiller oprindeligt har holdt med..?
ChristianR
18-11-2009, 16:57
nu har angel di maria, som de fleste ved, erklæret, at han er united fan.. men er der nogen, der ved om der findes en database eller lignende, hvor man kan se hvilke hold de forskellige fodboldspiller oprindeligt har holdt med..?
Ja, på samme side, hvor man finder databasen over alle fodboldspillernes livretter :D
United DK
18-11-2009, 17:09
Keane var jo heller ikke altid enig i, hvordan tingene skulle fungere, men han fik da lov at blive hængende. Til en vis grænse, naturligvis...
Mig bekendt var hans nedladende udtalelser om enkelte medspillere den eneste gang, hvor han optrådte usympatisk uden for banen i sin United-tid (omend han havde ret). Det kostede ham så også "jobbet".
Mig bekendt var hans nedladende udtalelser om enkelte medspillere den eneste gang, hvor han optrådte usympatisk uden for banen i sin United-tid (omend han havde ret). Det kostede ham så også "jobbet".
Gik der ikke engang rygter om, at han kom i slagsmål med Schmeichel i omklædningsrummet? Det skulle ikke undre mig. Keane var en kriger og en inspirerende anfører på banen, men jeg er ikke i tvivl om, at han var dybt usympatisk og uomgængelig udenfor.
Hvad Ben Arfa angår, så deler jeg den tilsyneladende gængse holdning: Han er et evighedstalent, der ikke er god nok til United. Jeg har meget svært ved at se, hvorfor han skulle være en bedre løsning end Nani.
ChristianR
18-11-2009, 18:59
Ja, den eneste officielle gang, hvor han talte direkte til pressen.
Derudover er det vist ingen hemmelighed, at Keane ikke ligefrem havde ryg for at være hverken diplomatisk eller ukontroversiel.
United DK
18-11-2009, 21:34
Ja, den eneste officielle gang, hvor han talte direkte til pressen.
Derudover er det vist ingen hemmelighed, at Keane ikke ligefrem havde ryg for at være hverken diplomatisk eller ukontroversiel.
Du kan dog ikke nævne nogle eksempler. Keane har et ry og et image, og det er det.
SantasLittleHelper
18-11-2009, 21:44
Du kan dog ikke nævne nogle eksempler. Keane har et ry og et image, og det er det.
Hans clash med Mick McCarthy, hans clash med Peter Schmeichel, problemerne omkring hans kontraktforlængelse, og vel også et par historier fra hans bog. Er det eksempler nok?
United DK
18-11-2009, 22:04
Hans clash med Mick McCarthy, hans clash med Peter Schmeichel, problemerne omkring hans kontraktforlængelse, og vel også et par historier fra hans bog. Er det eksempler nok?
McCarthy er ikke i United-sammenhæng.
Clash med Schmeichel? Han kunne ikke lide ham, og har angiveligt skændes lidt med ham, men så er det heller ikke værre.
Hans kontraktforhandlinger er næppe noget, der skaber de store problemer i truppen.
dannigizmo
18-11-2009, 22:14
/end OT
Jeg ved ikke rigtig med ham Ben Arfa. Jeg tror, jeg hælder til den side, der mener, at han er evighedstalent. Så længe, vi har Nani til at opfylde den rolle på holdet, er der vist ingen grund til at hente en mere.
Hvis det går som forventet, at Chelsea ruster kraftigt op, så mener jeg at vi er nødsaget til at handle.
Med mindre der sker mirakler med Nani, så jeg gerne, at han blive skiftet ud med en klasse fløj. En med både mål og assists i støvlerne.
Derudover bliver jeg bekymret for forsvaret, hvis Rio er ude i lange perioder. Det vil gøre os meget sårbare over for skadet. En Ryan Shawcross kunne være giftig, og ville også stille os bedre næste sæson med de nye registeringer.
Angrebsmæssigt er jeg en stor beundrer af Berbatov's tekniske evner, men han skal snart igang med at score nogle flere mål. Berbatov skal som angriber op at score 15 pl mål pr sæson, har pt kun lavet 4. Ellers bliver vi nødt til at hente en target mand som fx Dzeko og så lade Rooney tage den lidt mere frie rolle i stedet.
Rygterne siger i hvert fald Rio er ude resten af året nu :(
SantasLittleHelper
19-11-2009, 11:15
Hvis det går som forventet, at Chelsea ruster kraftigt op, så mener jeg at vi er nødsaget til at handle.
Med mindre der sker mirakler med Nani, så jeg gerne, at han blive skiftet ud med en klasse fløj. En med både mål og assists i støvlerne.
Derudover bliver jeg bekymret for forsvaret, hvis Rio er ude i lange perioder. Det vil gøre os meget sårbare over for skadet. En Ryan Shawcross kunne være giftig, og ville også stille os bedre næste sæson med de nye registeringer.
Angrebsmæssigt er jeg en stor beundrer af Berbatov's tekniske evner, men han skal snart igang med at score nogle flere mål. Berbatov skal som angriber op at score 15 pl mål pr sæson, har pt kun lavet 4. Ellers bliver vi nødt til at hente en target mand som fx Dzeko og så lade Rooney tage den lidt mere frie rolle i stedet.
Så hvis Berbatov scorer i næste PL kamp, så er hans scoringssnit ligepludselig i orden? Så har han scoret 5 mål på 1/3 af sæsonen, og det vil jo gennemsnitligt give 15 mål på en sæson. Synes du ikke forventningerne skal hæves lidt? Personligt ser jeg gerne, at han kommer op omkring de 19-20 stykker som Anelka, Santa Cruz og Drogba som regel ligger på. Da vi, der var imod købet af Berbatov mente, at han ikke scorede nok selv i Tottenham, gik mange af modsvarene på, at han ville komme til at score flere mål, når han nu fik bedre medspillere - men det er ikke sket. Spørgsmålet er så, om det er Berbatov der er for nem at lukke ned for, eller om det er dem der skal supplere ham der ikke er gode nok. Jeg synes det er lidt for letkøbt, at man kigger på fløjene når vi skal finde mål, bare fordi vi er blevet vant til, at Ronaldo bombede efter behag. Vi har jo offensivt talent i massevis på kanterne, og selvom Valencia er et-benet og ganske forudsigelig er det stadig for tidligt at afskrive ham, bare fordi holdets resultater har været en smule under det vi så i sidste sæson. Samtidigt har vi Obertan, som har vist gode takter, og Ljajic, som jeg tror bliver en helt utrolig signing. Men hvor er det så vi mangler mål? Ja, det må jo unægteligt være den midt/midt der mangler at score. Fletcher scorer ikke nok, Carrick scorer slet ikke, Scholes er på dagen stadig en vigtig spiller, men er vel max god for 5 mål i sæsonen, og selvfølgelig Anderson som ganske vist er et stort talent både offensivt og defensivt, men virker komplet blottet for selvtillid lige så snart han ser målet. Når den mest kreative midtbanespiller er 36 år gammel er det måske på tide at finde på noget nyt.
Personligt tror jeg, at det kommer til at afhænge meget af, hvor god Owen Hargreaves i virkeligheden er. Er han målfarlig nok? Kreativ nok? Stabil nok? Er vores stærkeste midtbanekonstellation i virkeligheden Hargreaves/Giggs med Fletcher som defensiv joker og Anderson som offensiv? Jeg mener i virkeligheden ikke, at vi skal kigge på forstærkninger til hverken angreb, fløje og slet ikke forsvar. En enkelt midtbanespiller med mål i støvlerne tror jeg er nok stil at åbne spillet for både Berbatov og Rooney, for at give et ekstra våben. Min favorit er Marek Hamsik. Han har alt det der skal til og jeg mener alt. En fantastisk fodboldsspiller, der i denne sæson har scoret flere ligamål end alle vores midtbanespillere og fløje tilsammen. En anden mulighed er Jovetic, og som bobler har jeg også Fellaini, men grundet den pris som Everton gav for ham (170 mio), ser jeg ham ikke som en mulighed.
In short: Køb Hamsik og kun Hamsik. Alt andet er populistisk spild af penge.
Overgaardmunk
22-11-2009, 14:03
Den blot seksten årige belgisk/congolenske angriber, betegnes som et af verdens aller største talenter.
Dermed må han også være interresant for United.
Den store mørke angriber har allerede etableret sig som førsteholdsspiller, i Anderlecht. Lukaku er har også formået at score 121 mål i blot 88 kampe, på Anderlechts ungdomshold.
Hvad mener i?
Skulle vi investere, i dette supertalent.
Skriv endelig hvad i ved om ham.
Jeg mener også klart, at vi mangler en midt midt, som er kreativ og kan splitte et forsvar!
En Gourcuff ville være det perfekte valg! Han er fandens kreativ, og minder mig på mange måder om Kaka eller Zidane! Det er netop sådan en central midtbanespiller vi mangler, og ikke de typer som vi har, som er gode til at spille den rundt fra side til side, men ikke er nogen stor trussel når de har bolden på modstanderens banehalvdel!
Jeg har en fornemmelse af at vi får svært ved at vinde mesterskabet i år. Chelsea ser meget stærke ud lige pt. Jeg ved godt at den lige så godt kunne tippe vores vej på SFB, her for to uger siden, men jeg synes bare de virker meget skarpe for tiden, specielt mod de andre midt og bundhold.
Hvis vi skal kunne have forhåbninger om at vinde CL eller PL i år. Så skal der ske flg.:
1. Vi må håbe at Owen Hargreaves kommer hurtig op i form, når han er klar til at spille igen, for han er virkelig en fantastisk midtbanespiller. (Genialt køb af SAF).
2. Ferguson skal købe en angriber der scorer omkring de 20-23 kasser i en sæseon, og som kan afgoere kampene for os, ogsaa storkampene. Jeg vil ikke naevne en bestemt, men vi snakker hvertifald en klasseangriber.
Vi er meget afhængig af Rooney lige pt. Han kan godt klare presset, men jeg føler at de andre storhold i CL og PL får nemt ved at dække op for ham, fordi vi ikke har andre agriber i hans kaliber lige pt, der kan supplere ham.
Berbatov er simpelthen ikke skarp nok. Han har en fantastisk teknik og har blik for sine medspiller rigtig godt, men han er ikke en angriber der kan supplere Rooney.
De burde vaere et godt par, med Rooney som den hurtige lille kropst;rke og Berbatov som har hoejden og droejden. Men til det har Berbatov bare ikke praesteret.
Vi har ventet i halvanden år på at han skulle komme op i de omdrejninger, som han var i Tottenham, men vi venter og venter og venter... Gaaab.
PS. Flere centrale midtbanespillere til United NEJ TAK. Fletcher spiller fantastisk, og det har han gjort i lang tid, og med spillere som Carrick, Anderson, Scholes og Giggs, som ogsaa kan spille den centrale midtbane. Plus at Owen Hargreaves snart er klar, saa er det ikke noedvendigt. Kaere venner det er ikke midtbanen der skal forbedres. Det er angrebet. Hvad nu hvis Rooney kommer ned i en dalperiode. Saa er United virkelig p[ den.
Forstaa mig ret, jeg maler ikke fanden paa vaeggen, for det gaar meget godt indtil videre. Avanceret i alle turneringer og spiller stadig med om mesterskabet. Men jeg foeler bare at hvis Ferguson ikke handler i vinterpausen, saa bliver vi 2 i PL og ryger ud i CL i kvartfinalen eller lignende i [r.
Den blot seksten årige belgisk/congolenske angriber, betegnes som et af verdens aller største talenter.
Dermed må han også være interresant for United.
Den store mørke angriber har allerede etableret sig som førsteholdsspiller, i Anderlecht. Lukaku er har også formået at score 121 mål i blot 88 kampe, på Anderlechts ungdomshold.
Hvad mener i?
Skulle vi investere, i dette supertalent.
Skriv endelig hvad i ved om ham.
Har hørt folk snakke om ham. Tror også han bliver abslut verdensklasse, selvom det er svært at sige allerede som 16-årig.
Han har ifølge wikipedia allerede scoret 8 mål i 12 kampe for anderlecht. Håber vi får fat i ham. Ufatteligt at han allerede er så stor som 16 årig.. http://www.youtube.com/watch?v=TiDdBhEBaOc
Kan godt lide at han jubler meget hver gang !:devill:
Jeg håber godt nok vi køber Lennon. Hold op, hvor ville han være dejlig at have på vores hold. Ved godt vi har Valencia, men det vel ikke umuligt at spille venstrekant for ham eller Lennon.
Jeg tror han kunne være en fantastisk tilføjelse til truppen. Han er englænder, men kun pris kan være et minus hos ham.
Vedrørende snakken om Romelu Lukaku.
Nej, jeg tror ikke, der er pillet ved hans dåbsattest. For hvis man går ind under hans wikipedia, kan man her læse, at hans far også har været tidligere fodboldspiller, som er født i 1966. Og det må da passe meget godt sammen med, at han så fik Romelu i en alder af 27 år i 1993, hvor Romelu er født. Selvom Romelus vanvittige kropsmål er i samme størrelsesorden som en voksen mand, så tror jeg faktisk ikke, at Romelu har snydt.
Men jeg håber så sandelig vi køber ham. Han ville give os et fantastisk dimension i vores spil, og han er altså kun 16 år. Fergie kan med lidt magic gøre ham vanvittig, og han ville supplere Rooney godt i fremtiden sammen med Kiko og Welbeck.
SantasLittleHelper
22-11-2009, 18:06
Vedrørende snakken om Romelu Lukaku.
Nej, jeg tror ikke, der er pillet ved hans dåbsattest. For hvis man går ind under hans wikipedia, kan man her læse, at hans far også har været tidligere fodboldspiller, som er født i 1966. Og det må da passe meget godt sammen med, at han så fik Romelu i en alder af 27 år i 1993, hvor Romelu er født. Selvom Romelus vanvittige kropsmål er i samme størrelsesorden som en voksen mand, så tror jeg faktisk ikke, at Romelu har snydt.
Absolut! Det er jo et videnskabligt faktum, at man ikke kan få børn før man er 27.
Nå, men det er da meget spændende alligevel, selvom han måske viser sig at være 18, eller 19. Han er jo stadig en stor fyr med målnæse - måske en som vi står og mangler. Og så er der vel nok 10-15 cm i ham endnu (hvis han da er 16), så han kan da nok gå hen og blive uhyggeligt stor.
Absolut! Det er jo et videnskabligt faktum, at man ikke kan få børn før man er 27.
Nå, men det er da meget spændende alligevel, selvom han måske viser sig at være 18, eller 19. Han er jo stadig en stor fyr med målnæse - måske en som vi står og mangler. Og så er der vel nok 10-15 cm i ham endnu (hvis han da er 16), så han kan da nok gå hen og blive uhyggeligt stor.
Det er ikke det, jeg siger. Det kan godt være, faderen var tidligt modent og gjorde sin kone gravid i en alder af 17, og at Romelu derfor så er 26 år i dag. Men det passer da meget godt med, at mange bliver førsteforældre ved den alder. For jeg synes også, at det er vildt, at man som 16 årig er 192 cm og 94 kilo.
SantasLittleHelper
22-11-2009, 18:35
Det er ikke det, jeg siger. Det kan godt være, faderen var tidligt modent og gjorde sin kone gravid i en alder af 17, og at Romelu derfor så er 26 år i dag. Men det passer da meget godt med, at mange bliver førsteforældre ved den alder. For jeg synes også, at det er vildt, at man som 16 årig er 192 cm og 94 kilo.
Er det ikke et lidt bedre argument, at han er født i Belgien? Det er jo ikke ligefrem fordi de skriver fødselsattester på nyslagtet gedeskind ;)
Men han er satme godt nok stor. Det samme er Paul Pogba i øvrigt. Gad vide hvor stor Jan Koller og Patrick Vieira var i den alder?
United DK
22-11-2009, 18:43
Man vokser jo meget i sine unge år, og det stopper vel omkring de 16-17 år. Så det er vel ikke så underligt, at han er 192 cm i den alder. Han vokser næppe mere.
Altså jeg er ca. 190 cm høj, og jeg stoppede med at vokse som ca. 16-årig, så det kan sagtens lade sig gøre.
Der står i mit pas jeg er 187 cm og det er jeg stadig. Mit pas udløber næste år og eftersom det "holder" i 10 år må jeg have været 18 da jeg fik det lavet. Så har ikke vokset siden jeg var 18 år :)
ChristianR
22-11-2009, 19:26
Ja, det kan lade sig gøre, at han er 16 år. Men det er bestemt ikke et argument, da det jo sagtens ligeså godt kan lade sig gøre, at han er 18 eller 19 år.
Jeg vil hævde, at hvis man er 16 år og 190 cm høj, så vil man i 99 ud af 100 tilfælde være langt mere ranglet end en voksen mand.
Nok vokser man ikke væsentligt meget mere i højden efter man er fyldt 16 år, men hvis i ser en flok 1.g-elever fra et helt gymnasium er ingen af dem jo på størrelse med store granvoksne mænd.
Offtopic
Da jeg startede i 1g var jeg 174 cm og 16 år. Nu er jeg 182, og jeg er 19 år. Det samme med dem fra min klasse. De voksede da minimum 5-8 cm på de tre år der?
Ja, det kan lade sig gøre, at han er 16 år. Men det er bestemt ikke et argument, da det jo sagtens ligeså godt kan lade sig gøre, at han er 18 eller 19 år.
Jeg vil hævde, at hvis man er 16 år og 190 cm høj, så vil man i 99 ud af 100 tilfælde være langt mere ranglet end en voksen mand.
Nok vokser man ikke væsentligt meget mere i højden efter man er fyldt 16 år, men hvis i ser en flok 1.g-elever fra et helt gymnasium er ingen af dem jo på størrelse med store granvoksne mænd.
Jamen han kan godt være 18-19 år, men det prøvede at pointere er, at der ikke er pillet ved dåbsattesten, for hans forældre var i den "rette alder", når de fik ham. Og han er desuden født i Belgien, så er det umuligt at snyde med dåbsattesten.
Det gymnasie jeg går på, der er altså nogle 100 kilos drenge, der også er 190, som er 16-17 år..
Glory Man United
22-11-2009, 20:23
Spændende læsning :titte:
Ja det må man sige, men snak om alles højde og drøjde hører ikke denne tråd til. Her snakkes om transfers til/fra United. Så tilbage til emnet.!
Ifølge de seneste rygter, så er Akinfeev meget sur over, at CSKA forlanger for meget for ham.
Mon det betyder, at Akinfeev er reelt set United-spiller til januar eller?
Rygterne siger vi vil byde 200 mio for ham som sikkert er det CSKA forlanger, som så igen er alt for meget for SAF. Så også hellere vi hentede Lloris. Han har fisme været god i de kampe jeg har set.
Jeg har også selv mere fidus til Lloris, som jeg synes på mange punkter minder mig ufattelig meget om Casillas.
Og kald mig flueknepper, men Akinfeev er 1.85 og Lloris er 1.88. Så der er Lloris også foran. For jeg synes, jo højere målmanden er, jo bedre. Van der Saar laver mange af sine vilde redninger grundet sin højde.
Jeg tror faktisk Akinfeev vil være bedst for os af de to. Han er den med mest erfaring og har rigtig mange kampe på sit cv. Både på landshold og på klubplan.
Han har også været anfører for CSKA, hvilket vel også giver ham erfaring, det må også betyder han har leder egenskaber. Det mener jeg da bare er endnu et stort plus.
Sammenlignet med Lloris, mener jeg ud fra, hvad jeg har set til de to, at der er specielt stor forskel. Lloris er lidt bedre end Akinfeev, men de er unge og man ved ikke, hvordan deres udvikling vil blive i United?
Så jeg håber faktisk på, at vi hente Akinfeev til vinter og får ham spillet ind på holdet. Jeg er hvert fald ikke nervøs for, at have ham på mål. Imodsætning til en Hr. Foster.
Kasper United
23-11-2009, 12:17
Jeg ser også en ny keeper efter VDS. Enten her i vinter eller til sommer?
Jeg håber mest på Akinfeev eller Adler. Adler har også højden over både Lloris og Akinfeev, som nogle mener er vigtigt (ikke fordi jeg synes, at det er vildt vigtigt, men omvendt skal man jo ikke have en størrelse på 170 cm.
Men jeg tænker også på en ny midterforsvar. Rio er meget skadet, og tror ikke han kommer op på hans gamle niveau. Så har vi Vidic, som jeg også synes har været en del skadet, og ikke er i sin bedste periode pt. Så har vi Evans og Brown, som har gjort det godt, men mangler vi ikke en ung ekstra midterforsvar? Evans og Brown har også haft sine problemer med skader.
Jeg håber på vores danske ven Simon Kjær.
Så mangler vi også en fløj. Vi har Valencia, som har gjort det godt. Derudover synes jeg ikke, at de andre har været noget specielt. Nani tror jeg ikke bliver en ny "Ronaldo", men jeg tror at Obertan bliver en super wing inden længe. Vi mangler en der kan lave vigtige mål på langskud og har nogle gode assist. Vi har jo Valencia, men hvad så med den anden side? Obertan kan vel ikke allerede gå ind og spille 30-40 kampe i sæsonen med fuld tid?
Jeg ser en Silva, som ofte kan gå ind og spille en offensiv midtbane og wing. Han har lidt alá Ronaldo uden og være helt på samme måde. Han har hurtigheden og jeg synes, at Silva er en af de bedste driblere i verden. Men omvendt er han jo ikke en der scorer "rigtig" mange mål.
SantasLittleHelper
23-11-2009, 12:42
Jeg ser også en ny keeper efter VDS. Enten her i vinter eller til sommer?
Jeg håber mest på Akinfeev eller Adler. Adler har også højden over både Lloris og Akinfeev, som nogle mener er vigtigt (ikke fordi jeg synes, at det er vildt vigtigt, men omvendt skal man jo ikke have en størrelse på 170 cm.
Men jeg tænker også på en ny midterforsvar. Rio er meget skadet, og tror ikke han kommer op på hans gamle niveau. Så har vi Vidic, som jeg også synes har været en del skadet, og ikke er i sin bedste periode pt. Så har vi Evans og Brown, som har gjort det godt, men mangler vi ikke en ung ekstra midterforsvar? Evans og Brown har også haft sine problemer med skader.
Jeg håber på vores danske ven Simon Kjær.
Så mangler vi også en fløj. Vi har Valencia, som har gjort det godt. Derudover synes jeg ikke, at de andre har været noget specielt. Nani tror jeg ikke bliver en ny "Ronaldo", men jeg tror at Obertan bliver en super wing inden længe. Vi mangler en der kan lave vigtige mål på langskud og har nogle gode assist. Vi har jo Valencia, men hvad så med den anden side? Obertan kan vel ikke allerede gå ind og spille 30-40 kampe i sæsonen med fuld tid?
Jeg ser en Silva, som ofte kan gå ind og spille en offensiv midtbane og wing. Han har lidt alá Ronaldo uden og være helt på samme måde. Han har hurtigheden og jeg synes, at Silva er en af de bedste driblere i verden. Men omvendt er han jo ikke en der scorer "rigtig" mange mål.
Så det du mener er, at vi skal bruge 6-700 mio på folk der skal sidde på bænken i forholdsvist langt tid? Why oh why? VDS ser ud til at forlænge med 1 år mere, så Akinfeev/Adler (250/150 mio) kommer til at optage bænken i 1 til 1½ år. Simon Kjær, der har en klausul på 90 mio, kommer til at sidde på bænken på ubestemt tid, da det vel kræver, at Rio, Brown og Evans er skadet før han kommer til at spille - da han ikke er bedre end ovennævnte. Udover det vil han aldrig skifte til en klub, hvor han har så langt til spilletid. Silva, der snildt kan koste 400 mio, kommer til at sidde på bænken efter, at Obertan begynder at slå igennem, for som du siger har han jo talentet. Derudover bekymrer det mig, at der (mig bekendt) kun er en eneste spanier der har vundet Premier League mens han har spillet fast. Måske fungerer de slet ikke i PL, hvor holdene rent faktisk - som den eneste liga i verden PT - kan noget defensivt.
Synes sq Berbatov er vanskelig. 100% skal han lave flere mål, men kan han ligge stabilt omkring 15-20 mål pr sæson, så vil jeg mene han er en fin makker til Rooney.
Interessant læsning:
http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=12724&cc=5739
Berbatov havde i sin sidste sæson i Tottenham 58 skud inden for rammen på 98 skud og laver 15 mål (Og derudover 11 assists). Men i sin 1. sæson i United havde han 24 skud inden for rammen på 56 forsøg hvilke resulterede i 9 mål.
Derfor vil jeg mene, at det er mere oplagt at se på hvordan spillet udvikles så vi får det bedste ud af Rooney og Berbatov. Det skal ske gennem en kreativ midtbane, både centralt og på kanterne. Og så kan vi kun håbe på, at Berbatov finder skarpheden...
Selvom vi fik 3 midtbane mål i lørdags, og savner jeg stadig en venstre midt med mål og assits i støvlerne. Kan vi få Nani igang er det helt perfekt, men ellers så jeg gerne at det er der vi prioriterer mht. spillerindkøb.
Jeg forstår ikke at vi skal ud og hente så mange spillere.
Det går sku da nogenlunde og vi har en bred trup.
Det eneste jeg reelt mangler, er en Top Angriber der bare banker den ind.
Ved godt vi har Berba og Owen, men målene er der altså ikke.
Mht. målmand håber jeg vi holder på Foster da han er engelsk og jeg tror bare han skal have en season som førstemand, så han "verdensklasse".
Og generelt. Hvis vi skal ud og købe nogen, ser jeg helst det bliver engelske spillere a.la. Rodwell.
Mener at United skal kunne stille med det stærkeste engelske hold, altså have de bedste engelske spillere.
Grønholdt.
23-11-2009, 14:29
Jeg syntes at vi skal gå efter en virkelig kanon klasse kantspiller. For det er næsten tydeligt i hver kamp, at vi står og mangler en Ronaldo type. Det skal være en som kan sætte højt tempo, og som også kan skabe en hel masse på egen hånd. Valencia er så småt ved at komme igang og vise sit værd. Men tænk på om vi kunne få en klassespiller på den anden fløj også. Det ville bare være helt kanon. Obertan er stadigvæk alt for grøn endnu. Nani er lige til at smide i skraldespanden efter min mening. Park er en arbejdshest, men mangler desværre en hel masse offensive ting i sit spil. Giggs er for langsom til fløjen nu. ( som om at i ikke vidste det ) ;) Han gør det bedst inde lige bag ved angriberne, hvor han kan bruge sit kanon gode overblik og sin fine teknik. Typer som Ribery og Silva ville være gode bud efter min mening. Angrebet er sådan set godt nok syntes jeg. Rooney,Berbatov,Owen,Wellbeck og Macheda burde være fint nok efter min mening sådan set...
Jeg syntes at vi skal gå efter en virkelig kanon klasse kantspiller. For det er næsten tydeligt i hver kamp, at vi står og mangler en Ronaldo type. Det skal være en som kan sætte højt tempo, og som også kan skabe en hel masse på egen hånd. Valencia er så småt ved at komme igang og vise sit værd. Men tænk på om vi kunne få en klassespiller på den anden fløj også. Det ville bare være helt kanon. Obertan er stadigvæk alt for grøn endnu. Nani er lige til at smide i skraldespanden efter min mening. Park er en arbejdshest, men mangler desværre en hel masse offensive ting i sit spil. Giggs er for langsom til fløjen nu. ( som om at i ikke vidste det ) ;) Han gør det bedst inde lige bag ved angriberne, hvor han kan bruge sit kanon gode overblik og sin fine teknik. Typer som Ribery og Silva ville være gode bud efter min mening. Angrebet er sådan set godt nok syntes jeg. Rooney,Berbatov,Owen,Wellbeck og Macheda burde være fint nok efter min mening sådan set...
Syntes man skal vente og se hva Obertan bliver til. Minimum denne season ud.
Og køb så engelsk fremover.
Overgaardmunk
24-11-2009, 13:52
Mener også vi skal investere i en ny venstre fløj som er meget stabil og god teknisk, så jeg synes man skulle overveje at sælge både Nani og Park.
Jeg ser helst en Englænder, eller enten Angel Di maria eller Eljero Elia.
Silva er også Fantastisk men tror han er for dyr, og da SAF ikke ligefrem foretrækker at signe de dyreste spillere, ville det være passende. Hvis vi skulle have en engelsk fløj, kunne det være Young eller Lennon.
Så kunne man overveje en ny angriber, igen helst en Englænder.
Men jeg tror fløjene vil være godt nok dækket ind, Valencia, En ny spiller, Obertan, Adem Ljalic og måske Cleverley.
Overgaardmunk
24-11-2009, 14:05
Også er der selvfølgelig også Tosic, og til tider Giggs. synes dog han er bedst som off. midt
United DK
24-11-2009, 15:01
Jeg vil lige se Obertan i topform, før jeg melder mig i koret af folk, der vil have en ny venstre kant. Han har vist en del fornuftigt, i de få kampe han har fået, og jeg er villig til at give ham tid, fremfor at spendere over 200 mio. på en ny mand.
Jeg vil lige se Obertan i topform, før jeg melder mig i koret af folk, der vil have en ny venstre kant. Han har vist en del fornuftigt, i de få kampe han har fået, og jeg er villig til at give ham tid, fremfor at spendere over 200 mio. på en ny mand.
100% enig.
Enig. Som jeg også skitserede det, da Obertan kom, så er han virkelig et røverkøb. Jeg har før fulgt og ham og understreger det igen. Det er en kommende verdensstjerne vi har at gøre med. Han har mange træk, som en ung CR7 havde + Obertans egen gode overblik. Med lidt Fergie magic, så er han vild. Jeg ser ikke kanten som det store problem nu, medmindre Fergie holder udsalg til sommer og sælger både Nani og Park, hvilket jeg tvivler kva Parks forlængelse her for nyligt. Vi har også talenter på akademiet, som vi godt kan benytte af i overkommelige kampe. Her tænker jeg på Ravel Morrison.
Samme her, for jeg tror han kan blive kanon.
Men derfor er der stadigt spillere derude som man kan få for under £50m mærket som Ferguson siger at alle er prismærket til. Herunder nævner jeg lige et par stykker ...
Alexis Sanchez, Udinese, har vist at han kan spille godt mod de bedste spillere og score mål samt lave de farlige indlæg og endnu vigtigere - afsætte 2-3 forsvarsspillere og komme til målchancer. Tvivler på at han bliver en særlig dyr erhvervelse, og så er han naturlig højrewing.
Marouane Chamakh, Bordeaux, eftertragtet af flere storklubber såvel som Arsenal, er en fantastisk hurtig forward som kan score mål og lave de vigtige assists.
Angel Dí Maria, Benfica, selv udtalt han ville elske at spille i Manchester United, eftertragtet af flere storklubber ligesom så mange andre, er høj, god med hovedet og fødderne og utrolig hurtig. Endnu vigtigere bliver han ofte beskrevet som holdspiller fremfor individualist selvom man tydeligt kan se han kan begge.
Stevan Jovetic, Fiorentina, fantastisk leder på banen og kanon venstrewing samt forward. Man kunne evt overveje at bruge Obertan på højrewing som egentlig er hans naturlige plads og erhverve denne unge mand til venstresiden. Han er både nationalt og internationalt etableret og kunne godt erhverves for under £30m.
Mario Balotelli, Internazionale, udskældt af Mourinho for at ikke være aktiv nok under træningen, men har vist sit talent flere gange. Måske har han lært for meget af Adriano, men stadig ung og under en hårdfør mand, (i.e. Ferguson) kunne han nok godt forbedres. Spiller godt på begge sider af midten samt han bruges som spydspids. Kunne evt erhverves billigt pga. sin tidligere mangel af professionalisme.
Miralem Sulejmani, Ajax, igen internationalt kendt spiller dog med et €16m indkøbsmærke på ham i Ajax kan han blive lidt svær at erhveve. Blomstret op efter at Klass-Jan Hunterlaar smuttede til ShitMadrid, og har virket som holdets assistent under Suarez.
Breno, Bayern Munchen, superstærk central forsvarsspiller. Som 20årig er han en af Munchens stærkeste spillere og med et nuværende Bayern Munchen i spillemæssig krise som nok ikke får kvalifikation til Europæisk fodbold samt får svært ved at vinde den tyske titel kan han måske lokkes for en pæn pengesum for at dække det tabte tv-penge. Desuden rygtes det ar Ferguson er træt af Vidic og hans form, røde kort samt han tendens til at skade ungdomsspillere under træningen. (http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/610004/FURIOUS-FERGUSON-SET-TO-MAKE-FLOPS-PAY-THE-PRICE-Vidic-Foster-Carrick-and-Nani-playing-for-futures.html)
Rene Adler, Leverkusen, er en af tysklands største håb for målmandsposten efter at Jens Lehmann, Oliver Kahn og seneste Robert Enke har forladt holdet på den ene eller anden måde. Tyskland har altid produceret stærke målmænd og her er han i særklasse, i og med hanhar været en stor del i LEverkusens succes i starten på 1.Bundesliga. Bliver måske en svær rod at friste ud, men vil nok være det værd, hvis Akinfeev viser sig at være for stor en mundfuld.
Manuel Neuer, Schalke, et af tysklands andre håb for målmandsposten. Har været en stærk force for Schalke i denne sæson, kigger man på 2-2 Kampen mod Leverkusen var målmændene mest fokus for fantomredninger på begge sider. Vil højest sandsynligt også være en svær rod at fravriste Schalke, men nok en god mulighed.
Claudio Marschiso, Juventus, er et megatalent ifølge Ciro Ferrara, cheftræner i Juventus. Han har spillet med flere af de bedste spillere i Juventus og lærer nu fra spillere som Sissiko, Melo, Diego og Poulsen. Helt klart en fremtidens mand for det italienske landshold. Med overskuddet af midtbanespillere i Juventus kunne en klækkelig sum måske lokke ham til England.
Der er sikkert mange flere som ville være værdige til at spille for Man United, og sikkert også mange som ville kunne gå for under £30m, det handler bare om at lede godt nok. Etablerede navne har aldrig rigtig været Fergusons force at købe ind under. Berbatov, Nistelrooy, Veron har været de 3 seneste hvis man overser Owen og van der Sar.
Der er massere af muligheder på markedet ...
SantasLittleHelper
24-11-2009, 19:09
Alexis Sanchez, Udinese, har vist at han kan spille godt mod de bedste spillere og score mål samt lave de farlige indlæg og endnu vigtigere - afsætte 2-3 forsvarsspillere og komme til målchancer. Tvivler på at han bliver en særlig dyr erhvervelse, og så er han naturlig højrewing. Først og fremmest vil jeg lige rose dig for et godt indlæg med en bred vifte af spillere til debat. Jeg tillader mig lige, at kommentere på nogle af dem. Først og fremmest: Hvad skal vi dog med en højre wing? Valencia har vel scoret noget der ligner 5 mål i 7 kampe og har bestemt fundet formen på det seneste. Samtidigt antager jeg dog, at han er komplet ubrugelig på venstrefløjen, da han vel knap kan tage 10 på venstrefoden.
Marouane Chamakh, Bordeaux, eftertragtet af flere storklubber såvel som Arsenal, er en fantastisk hurtig forward som kan score mål og lave de vigtige assists. Hvad skal vi dog med et Arsenal transfermål? Er vi virkelig sunket så dybt? Udtalte han ikke i sommers, at han KUN ville til Arsenal, nu hvor han ikke fik lov af klubben? Og skabte han sig ikke også som et lille barn?
Angel Dí Maria, Benfica, selv udtalt han ville elske at spille i Manchester United, eftertragtet af flere storklubber ligesom så mange andre, er høj, god med hovedet og fødderne og utrolig hurtig. Endnu vigtigere bliver han ofte beskrevet som holdspiller fremfor individualist selvom man tydeligt kan se han kan begge. Jeg kender ikke meget til spilleren, men en af de seneste nyheder her på siden omhandler da et eventuelt skifte til United. Her nævnes dog også, at han flirtede gevaldigt med Liverpool, så hvor meget vi skal ligge i nyheden er svært at vurdere.
Mario Balotelli, Internazionale, udskældt af Mourinho for at ikke være aktiv nok under træningen, men har vist sit talent flere gange. Måske har han lært for meget af Adriano, men stadig ung og under en hårdfør mand, (i.e. Ferguson) kunne han nok godt forbedres. Spiller godt på begge sider af midten samt han bruges som spydspids. Kunne evt erhverves billigt pga. sin tidligere mangel af professionalisme. Jeg tror ikke, at Balotelli sælges for under 500 mio kr. Han er ellers en stor dreng, med et stort talent og kan blive en verdensstjerne man virkelig kommer til at beundre. Men jeg tror han bliver ufatteligt dyr.
Breno, Bayern Munchen, superstærk central forsvarsspiller. Som 20årig er han en af Munchens stærkeste spillere og med et nuværende Bayern Munchen i spillemæssig krise som nok ikke får kvalifikation til Europæisk fodbold samt får svært ved at vinde den tyske titel kan han måske lokkes for en pæn pengesum for at dække det tabte tv-penge.Desuden rygtes det ar Ferguson er træt af Vidic og hans form, røde kort samt han tendens til at skade ungdomsspillere under træningen. (http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/610004/FURIOUS-FERGUSON-SET-TO-MAKE-FLOPS-PAY-THE-PRICE-Vidic-Foster-Carrick-and-Nani-playing-for-futures.html) LOL @ det markerede. Men Breno? Blev han ikke kåret som Bundesligaens største flop for en sæsons tid siden? I øvrigt har Vidic gang på gang afvist, at han ikke ønsker at forlade United, mens Fergie har udtalt at Vidic er den bedste forsvarsspiller han nogensinde har arbejdet med. Så mon ikke han bliver. Jeg er i øvrigt ret sikker på, at hvis Vidic går hårdt til de unge under træningen, så er det fordi han har fået besked på det. Artiklen er i øvrigt løgn på løgn. Utroligt hvor dybt man kan synke, selv som NOTW journalist.
Check lige dem her:
The United manager is laying the groundwork for Serbian defender Vidic to leave next summer by routinely monitoring the form of Palermo defender Simon Kjaer.
Ferguson is also convinced Northern Ireland international Jonny Evans, despite acknowledging his lack of pace, will emerge as a top-class central defender alongside Rio Ferdinand.
In his interview, Foster begged to be allowed to go out on loan to play first-team football and preserve his World Cup dream, but Ferguson slammed that door shut during talks last week.
Carrick's role is just one of several vulnerable positions Ferguson has pinpointed in the team, instructing his brother Martin to find replacements.
Despite showing promise after their move from Brazil, twins Rafael and Fabio da Silva have failed to make the grade.
What a load..
News of the World er Englands indkast.dk
What a load..
Enig, men alligevel kommer de med noget meget interessant i mine øjne;
Former West Ham and Tottenham midfielder Carrick is also uncertain of his position, with old club Spurs retaining an interest in a deal involving Croatia star Luka Modric heading for Old Trafford.
Fuldstændig utopisk at tænke sig Modric på Old Trafford, for det tror jeg aldrig Spurs ville gå med til. Det er dog alligevel interessant at lege med ideen synes jeg - for han er unægteligt en fremragende fodboldspiller.
Enig, men alligevel kommer de med noget meget interessant i mine øjne;
Fuldstændig utopisk at tænke sig Modric på Old Trafford, for det tror jeg aldrig Spurs ville gå med til. Det er dog alligevel interessant at lege med ideen synes jeg - for han er unægteligt en fremragende fodboldspiller.
Det er utopi at tænke sig, men har personligt ingen interesse i det! Dertil er Carrick simpelthen for vigtig i vores spil.. siden han er trådt til er vores spil blevet tilført en ny dimension, og den vil jeg ikke være foruden på grund af et One-hit-wonder som Modric - beklager, men synes penge kan bruges langt bedre på andre positioner..
Daniel Ganji
25-11-2009, 15:11
Elsker det med at Ferguson, næsten ikke køber etablerede spillere.. Det gør det bare endnu mere spændene at se en ny spiller.
Bud Spencer
25-11-2009, 16:39
Elsker det med at Ferguson, næsten ikke køber etablerede spillere.. Det gør det bare endnu mere spændene at se en ny spiller.
Kunne godt have ønsket mig, at Ferguson havde hentet en nogenlunde ordenlig erstatning for Cristiano Ronaldo.
Kunne godt have ønsket mig, at Ferguson havde hentet en nogenlunde ordenlig erstatning for Cristiano Ronaldo.
Vent nu og se, hvad Obertan kan inden du kommer med sådan en udmeldning :)
Han har endnu ikke haft chancen for at vise sig frem.
Vil give dig ret i, at vi godt kunne have hentet et mere prominent navn, men Obertan kan vi nok bedre bedømme om et stykke tid.
Bud Spencer
25-11-2009, 17:30
Vent nu og se, hvad Obertan kan inden du kommer med sådan en udmeldning :)
Han har endnu ikke haft chancen for at vise sig frem.
Vil give dig ret i, at vi godt kunne have hentet et mere prominent navn, men Obertan kan vi nok bedre bedømme om et stykke tid.
Jeg venter skam også spendt på Obertan. :)
Men derfor ville det have været lækkert, at have en rigtig stjerne løbende rundt på banen, som Cristiano's erstatning, som allerede havde et rigtig højt niveau.
Daniel Ganji
25-11-2009, 17:39
Det kunne msåke godt være. Men så havde vi sikkert ikke fået Obertan.. Og han er lovende!
Og så havde vi nok heller ikke kommet til at se Tosic i aktion.:)
Bud Spencer
25-11-2009, 17:53
Det kunne msåke godt være. Men så havde vi sikkert ikke fået Obertan.. Og han er lovende!
Og så havde vi nok heller ikke kommet til at se Tosic i aktion.:)
Hm, det er hellere ikke fordi, at vi har set synderligt meget til Tosic for os, synes jeg.
Gronkjor
25-11-2009, 18:02
Jeg synes faktisk at Valencia gør det ganske fornuftigt:) Han er selvfølgelig ingen Ronaldo, men han slår nogen farlige indlæg, samtidig med han også er kommet i gang med at score. En spiller som Valencia hjælper også lidt til defensivt, hvilket gør at spillere som Carrick og Fletcher kan komme mere fremad banen:)
Daniel Ganji
25-11-2009, 18:18
Hm, det er hellere ikke fordi, at vi har set synderligt meget til Tosic for os, synes jeg.
Det er selvfølgelig rigtigt nok, men næsten alle håber at se ham, nu når han har gjort det så godt for landstholdet :-)
Bud Spencer
25-11-2009, 18:33
Jeg synes faktisk at Valencia gør det ganske fornuftigt:) Han er selvfølgelig ingen Ronaldo, men han slår nogen farlige indlæg, samtidig med han også er kommet i gang med at score. En spiller som Valencia hjælper også lidt til defensivt, hvilket gør at spillere som Carrick og Fletcher kan komme mere fremad banen:)
Jamen du har det helt klart ret, i det du skriver. Føler bare vi mangle.. hm, det der ekstra. F.eks. i kampen imod Liverpool, som vi taber, der savnede jeg en Cristiano Ronaldo. Derfor havde jeg håbet på et større navn, med lidt bedre kvaliteter, kom til klubben i sommers.
United DK
25-11-2009, 18:41
Jamen du har det helt klart ret, i det du skriver. Føler bare vi mangle.. hm, det der ekstra. F.eks. i kampen imod Liverpool, som vi taber, der savnede jeg en Cristiano Ronaldo. Derfor havde jeg håbet på et større navn, med lidt bedre kvaliteter, kom til klubben i sommers.
Det er sjældent Ronaldo har vist noget på Anfield eksempelvis, og vi har jo altså tabt kampe med ham på holdet.
Bud Spencer
25-11-2009, 18:56
Det er sjældent Ronaldo har vist noget på Anfield eksempelvis, og vi har jo altså tabt kampe med ham på holdet.
Det var også bare mere noget ekstra jeg savnede, som Ronaldo netop kunne komme med, i mange kampe. Og tak for info omkring at vi har tabt kampe, med Ronaldo på holdet. Dette var jeg ikke klar over.
Men alt i alt, mener jeg bare, at Valencia, Obertan osv, ikke er ordenlige erstatninger for Ronaldo, på kort sigt. På langt sigt, kan Obertan muligvis kunne komme op i verdensklasse niveau, det skal jeg lade være usagt. Og derfor savnede jeg et køb, af en storspiller i sommers.
chrisserUnited
25-11-2009, 19:54
Det var også bare mere noget ekstra jeg savnede, som Ronaldo netop kunne komme med, i mange kampe. Og tak for info omkring at vi har tabt kampe, med Ronaldo på holdet. Dette var jeg ikke klar over.
Men alt i alt, mener jeg bare, at Valencia, Obertan osv, ikke er ordenlige erstatninger for Ronaldo, på kort sigt. På langt sigt, kan Obertan muligvis kunne komme op i verdensklasse niveau, det skal jeg lade være usagt. Og derfor savnede jeg et køb, af en storspiller i sommers.
Måske fordi det ikke er nogle der kan erstatte ham pt. Han er en klasse for sig selv, og jeg kan ikke se hvem vi skulle kunne hente der kunne erstatte ham helt.
Vi kunne selvfølgelig købe Ribery og Silva og sådan, men det er jo svært når Ribery foretrækker Real, og Silva er jo heller ikke på niveau med Ronaldo.
Jeg synes at Valencia ligner mere og mere en mand der kan blive vigtig for os, og Obertan er jeg slet ikke i tvivl om han bliver vigtig om en sæson eller 2.
Så kan vi godt få pungen frem, nøj hvor ville jeg gerne have at vi købte
milos krasic, fra cska, han er simpelthen fremragende. Han er udfordrerne
hele tiden, gode driblinger, godt overblik, og et kanon skud.
Han minder så meget om nedved i sin spillestil.
Køb ham nu, om et par år er han ikke til at betale.
Enig. I de to kampe jeg har set ham spille mod os har han været framragende. Det kan selvfølgelig være et tyndt grundlag, at bedømme en spiller på. Men de basale kvaliteter har han. Så enten ham eller David Silva som jeg er stor fan af.
ChristianR
25-11-2009, 20:37
Ja, Krasic virker stensikkert som en rigtig spændende spiller. Jeg har også set ham i nogle kampe for Serbien, hvor han i den grad har gjort positivt opmærksom på sig selv.
Derudover er han vel nok også at finde i en prisklasse, hvor selv SAF er klar til at punge ud.
Tillad mig at begive ud på lidt af et drømmestadie, forj eg tvivler selv, at det skulle blive en realitet, men RONALDINHO!
Jeg ville elske at have ham i truppen. Han er i god form igen, og viser glimter af Barca-tiden. Jeg har altid ment, at Ronaldinho i topform er verdens bedste med Cristiano Ronaldo lige efter sig sammen med Messi og Iniesta. Men der er ingen ved siden af, når han var i topform.
Hvis der var en mulighed for det, ville folk så slå hånden af ham eller acceptere et køb, hvis det var relevant? Se bort fra overflod af kanter, for jeg tror, vi sælger ud til sommer.
Men ja, det er bare en drøm for mig at se ham, for han er så magisk.
Smaakage
26-11-2009, 09:16
Helt enig. Sad også og fulgte ham i CSKA kampen, og han viser virkelig noget. Virker som en Arshavin da han var på sit højeste. Teknisk god spiller, der tydeligvis også har et rigtig godt spark.
Tilslutter mig enig-patruljen. Han er så skarp, om selv om jeg ikke følger CSKA, så er jeg alligevel stødt på navnet mange gange før, fordi han altid skiller sig ud.
På transfermarkt ligger hans pris på 11.1 millioner pund, så helt billig er han ikke mere - til gengæld kan jeg kun se ham blive dyrere og ikke mindst bedre!
Vidic til Spanien - Simon Kjær erstatter ham.
Sådan lyder det i Daily Mail idag. Er ikke så glad for tanken om et Exit af Vidic, men er stadig en af dem der gerne ville se Kjær i en United trøje.
Er sikker på at Evans og Kjær med tiden ville kunne danne fast makkerpar i midterforsvaret i United !
dannigizmo
26-11-2009, 11:24
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/manchester_united/article6932975.ece
Så lang en artikel uden en eneste kilde. Utroligt. Nå, men hvis det passer, er der ingen angribere på vej til Old Trafford foreløbigt.
United DK
26-11-2009, 14:54
Lad os nu sige det passer, og Vidic smutter til fordel for Kjær, så er det i første omgang en svækkelse, men jeg synes det er begyndt at gå lidt nedad for Vidic, hvorimod Kjær er på vej frem. Der mangler stadig en del, men man kan da se en tegning til noget fornuftigt. Jeg kan så godt have min tvivl om Kjær og Evans sammen, ikke at jeg har glemt Rio, men det kunne tænkes, at han begynder at spille mindre og mindre pga. skader. Kjær og Evans sammen er en noget urutineret duo p.t., og det ville være bedst, at have en erfaren mand som makker.
ChristianR
26-11-2009, 16:44
Tilslutter mig enig-patruljen. Han er så skarp, om selv om jeg ikke følger CSKA, så er jeg alligevel stødt på navnet mange gange før, fordi han altid skiller sig ud.
På transfermarkt ligger hans pris på 11.1 millioner pund, så helt billig er han ikke mere - til gengæld kan jeg kun se ham blive dyrere og ikke mindst bedre!
Det var godt nok meget præcist, du kendte markedsprisen:D Har han en frikøbsklausul eller hvor får du det tal fra?
schousboe9
26-11-2009, 16:52
Det var godt nok meget præcist, du kendte markedsprisen:D Har han en frikøbsklausul eller hvor får du det tal fra?
http://www.transfermarkt.de/en/verein/2410/zska-moskau/uebersicht/startseite.html ;)
Og han ligger nu på £15.13 mio.
EDIT: Hehe, troede man snakkede om Akinfeev... Min dårlige.
Måske er Vidic på vej ned, men vi skal ikke hente Simon Kjær som erstatning, hvis Vidic skulle skifte klub. Vi har Jonny Evans, og han er i stand til at tage over efter Rio. Skulle Vidic smutte, så skal vi ikke hente en helt ung forsvarspiller ind som Simon Kjær. To forsvarspillere i starten af 20'erne vil være en forfærdelig cocktail. Rutine og sikkerhed er vigtigt nede i de bagerste rækker, og derfor nytter det intet med en Evans-Kjær konstellation.
Overgaardmunk
26-11-2009, 19:37
Nogen der ved noget om Antoine Griezmann, som jeg har hørt at United var interresset i. Læste det dog for en måned siden.
Ved bare at han er en 18 årig Fransk angriber som er slået igennem
Real Sociedad.
Er der nogen der ved noget om ham
Mht tranfers ud af klubben mener jeg også, det er på tide, at vi skiller os af med spillere, der ikke rigtig har niveauet til holdet. Selv om der er nok spillere i truppen, der kan vil kæmpe om en plads, må vi være ærlige og sige, at nogle bare ikke når et tilfredsstillende niveau og sige farvel til dem. Deriblandt mener jeg, at bl.a. Gibson, Nani og Tomasz må hører til.
Jeg så gerne disse spillere solgt videre, og eventuelt bruge pengene fra salgene til fornuftige køb af nogle store talenter som fx Akinfeev.
Overgaardmunk
26-11-2009, 21:24
Mht tranfers ud af klubben mener jeg også, det er på tide, at vi skiller os af med spillere, der ikke rigtig har niveauet til holdet. Selv om der er nok spillere i truppen, der kan vil kæmpe om en plads, må vi være ærlige og sige, at nogle bare ikke når et tilfredsstillende niveau og sige farvel til dem. Deriblandt mener jeg, at bl.a. Gibson, Nani og Tomasz må hører til.
Jeg så gerne disse spillere solgt videre, og eventuelt bruge pengene fra salgene til fornuftige køb af nogle store talenter som fx Akinfeev.
Enig.
Synes også man skulle overveje Park, om han har niveauet.
men ellers synes jeg også Gibson, Nani og Tomasz skal ud.
så ind med en ny venstre fløj og målmand
Elrantiri
26-11-2009, 21:56
Tja, jeg synes Park har en fin funktion i og med at han kæmper en vis legemsdel ud af bukserne, og lægger pres på det andet hold.
Desuden giver han formentlig et trøjesalg i Østen, hvorfor et salg formentlig ikke vil give særlig stort overskud økonomisk set. Tror heller ikke klubben ville få ret mange penge for ham.
Stratego Thomas
26-11-2009, 21:59
Måske er Vidic på vej ned, men vi skal ikke hente Simon Kjær som erstatning, hvis Vidic skulle skifte klub. Vi har Jonny Evans, og han er i stand til at tage over efter Rio. Skulle Vidic smutte, så skal vi ikke hente en helt ung forsvarspiller ind som Simon Kjær. To forsvarspillere i starten af 20'erne vil være en forfærdelig cocktail. Rutine og sikkerhed er vigtigt nede i de bagerste rækker, og derfor nytter det intet med en Evans-Kjær konstellation.
må jeg foreslå bruno alves fra porto.. han er en dygtig forsvarspiller, som osse kan op ad banen og så har han et fantasktisk langskud..
Og så vidt jeg husker har united vist osse være linket til ham engang.. men med the sun, indkast og co. behøver det jo ikke at betyde noget særligt...;)
Det har mange gange i de danske medier været fremme at han har en klausul på 90 mio kr. Og med den nuværende pund-kurs passer det fint med £11,1
Manager Ferguson
27-11-2009, 00:13
Mht. simon kjær og hans mulige skifte til united, tror jeg først det ville blive til sommer. God mand for fremtiden og ikke en erstatning for Vidic, som tidligere idag udtalte, at han ingen planer har om at rejse.
Marek Hamsik fra Napoli ser også meget lovende ud, og tror han ville passe perfekt ind i uniteds spilsystem. Var i i Italien og se ham spille og han ligner en ny Scholes.
De 2 så jeg gerne i en united trøje til sommer. Der bliver ingen indkøb til januars transfervindue, men til sommer tror jeg.
Jeg synes også man skal give dette hold lidt tid, efter Ronaldo`s afgang. Ham kan ingen erstatte. Selvfølgelig så jeg gerne en Silva, Ribery eller Villa i united, men tror ikke de kommer.
Jeg så gerne spillere som, Gibson, park, tosic forlade klubben, da der godt kunne blive for meget bredde og for lidt kvalitet i truppen.
Andre transfermuligheder kunne være milos krasic og Akinfeev. Jeg var ovre og se kampen på old trafford, som endte 3-3 og man må tage hatten af for de 2. Men de skal hentes nu, så de ikke bliver alt for dyre eller City køber dem til overpris. Akinfeev tror jeg har mindre chance for at komme til united, da SAF har været ude og sige, at fremtiden er hos Kuzschak og Foster.
schousboe9
27-11-2009, 10:35
http://www.tribalfootball.com/man-utd-trump-arsenal-swansea-kid-matthews-472081
The Sun skriver, at vi har slået Arsenal i kampen om den 17-årige waliser, Adam Matthews, fra Cardiff. Vi giver £5 mio. plus det løse alt afhængig af hans udvikling. Synes umiddelbart det virker som en høj pris for en 17-årig...
http://www.tribalfootball.com/man-utd-trump-arsenal-swansea-kid-matthews-472081
The Sun skriver, at vi har slået Arsenal i kampen om den 17-årige waliser, Adam Matthews, fra Cardiff. Vi giver £5 mio. plus det løse alt afhængig af hans udvikling. Synes umiddelbart det virker som en høj pris for en 17-årig...
Han har allerede debuteret på det walisiske senior landshold. Jeg tror Fergie er meget opsat på at sikre sig de største britiske talenter efter det glippede med Walcott, Bale og Ramsey. Som jeg ser det, så er det også super vigtigt, at vi rekrutere de største britiske talenter, da en britisk kerne af spillere bragt op gennem akademiet er meget centralt. Det er muligt at vi kommer til at overbetale og flere af dem aldrig udfylder deres potentiale, men jeg mener stadig det er vigtigt at sikre sig alle de største britiske talenter.
og det bekræfter jo også bare at dagene hvor man kunne få schmeicel for 500.000 pund eller cantona for 1 mio pund, for nu at sætte det lidt på spidsen, er forbi.
Spillerne koster altså idag, og her er bare tale om et 17 årig talent.
Men klubberne har tilpas med penge idag til at de ikke behøver at sælge for uniteds blå øjne skyld.
Og det er ikke fordi jeg mener vi skal sætte transferrekord hver gang vi handler, bare for at rette sig efter den sælgende klub, men akinfeev er altså ikke dyr for 20 mio pund. Vi snakker her en klassekeeper for de næste 10 år.
Simon Kjær er ikke for dyr. Hvis david silva går for 25-30 mio pund er det heller ikke for dyrt, for her snakker vi en klassespiller i en ung alder, med mange år til at tjene det ind igen.
At vi ikke betaler de summer for spillere i berbas alder længere er der måske en vis logik i.
Men de unge klassespillere kan jeg altså ikke se problemet ved.
United DK
27-11-2009, 12:50
I dag er vi generelt oppe i priser fra 50 mio. til 500+ mio., alt under er gerne noget lort. I hvert fald når vi snakker spillere der skifter i de store ligaer. Det er jo også svært at vide, om det reelt set er for meget, for Ronaldo kostede jo over 100 mio., og han var kun 18 år, og havde ikke prøvet det store, men det gik som det gik. Matthews kan i teorien (eller drømmen) være Wales' nye fodboldhåb som Giggs var i sin tid, og generelt begynder der at dukke nogle fornuftige spillere op fra Wales. Ramsey, Collison, Evans, Hennessey m.fl.
I dag er vi generelt oppe i priser fra 50 mio. til 500+ mio., alt under er gerne noget lort. I hvert fald når vi snakker spillere der skifter i de store ligaer. Det er jo også svært at vide, om det reelt set er for meget, for Ronaldo kostede jo over 100 mio., og han var kun 18 år, og havde ikke prøvet det store, men det gik som det gik. Matthews kan i teorien (eller drømmen) være Wales' nye fodboldhåb som Giggs var i sin tid, og generelt begynder der at dukke nogle fornuftige spillere op fra Wales. Ramsey, Collison, Evans, Hennessey m.fl.
Det ved man aldrig nej. Men vi er også en klub, hvor man skal tænke på at have succes nu og ikke kun i fremtiden, så derfor skal holdet være af en vis kaliber.
Ribery, Kaka, Ronaldo, Villa koster omkring 500 mio kr ja. Men der findes da massere af dygtige spillere i prisniveauet under det, som sagtens ville kunne forstærke os:
David Silva, Gourcuff, Akinfeev, Fabiano, Suarez, Krasic eller Dzeko bare for at nævne et par stykker.
Manager Ferguson
27-11-2009, 13:03
Jeg gad godt se Alexis Sanchez, Angel Di Maria, Pato eller Balotelli i United. De kan alle spille på strikerpositionen, forward samt wingerpladserne. Det vil skabe en god rotationskonkurrence på holdet samt måske gøre holdet lidt mere flydende hvilket jeg synes holdet mangler lige nu.
De skal ud:
Corry Evans
Park
Gibson
Owen
De laet
Kuzsczak
Tosic
Cleverly
Catchart
Gray
De er alle sammen potentielle til førsteholdet, men der bliver for lidt kvalitet.
De skal ind: ( ikke alle sammen på en gang, men nogle af dem ).
Pato
Di Maria
Balotelli
Sanchez
Simon Kjær
Marek Hamsik
Bojan
Moutinho
Jeg gad godt se Alexis Sanchez, Angel Di Maria, Pato eller Balotelli i United. De kan alle spille på strikerpositionen, forward samt wingerpladserne. Det vil skabe en god rotationskonkurrence på holdet samt måske gøre holdet lidt mere flydende hvilket jeg synes holdet mangler lige nu.
De skal ud:
Corry Evans
Park
Gibson
Owen
De laet
Kuzsczak
Tosic
Cleverly
Catchart
Gray
De er alle sammen potentielle til førsteholdet, men der bliver for lidt kvalitet.
De skal ind: ( ikke alle sammen på en gang, men nogle af dem ).
Pato
Di Maria
Balotelli
Sanchez
Simon Kjær
Marek Hamsik
Bojan
Moutinho
Givet vores samarbejde med sporting, så tror jeg altså vi havde nuppet moutinho for længe siden, hvis fergie kunne se et lys i ham. Balotelli har da den mest forfærdelige personlighed, og er eksemplet på en ung gut som fortjente at få banket noget selvrealisme og og ordentlig opførsel ind i knolden.
Pato er ikke realistisk. Af dem du nævner der tror jeg kun hamsik, kjær og di maria er realistiske også udfra hvem vi angiveligt skulle være interesseret i.
Manager Ferguson
27-11-2009, 13:13
Manchester United anno 2011
Akinfeev/Foster
Rafael/Oshea Evans/Vidic Ferdinand/Kjær Fabio/Evra
Hamsik/Flechter Carrick/Hagreaves Anderson/Giggs
Valencia/Obertan Silva/Nani
Rooney/Macheda/Welbeck/Berbatov
Manager Ferguson
27-11-2009, 13:20
Givet vores samarbejde med sporting, så tror jeg altså vi havde nuppet moutinho for længe siden, hvis fergie kunne se et lys i ham. Balotelli har da den mest forfærdelige personlighed, og er eksemplet på en ung gut som fortjente at få banket noget selvrealisme og og ordentlig opførsel ind i knolden.
Pato er ikke realistisk. Af dem du nævner der tror jeg kun hamsik, kjær og di maria er realistiske også udfra hvem vi angiveligt skulle være interesseret i.
Balotelli ville kunne blive blive fantastisk i united under SAF og hans trænerstab. Bojan kunne også være en mulighed da han er blive frosset lidt ud på nou camp
Manager Ferguson
27-11-2009, 13:30
Andre transfermuligheder for United.
Målmænd:
Sergio Asenjo fra At. Madrid
Rui Patricio fra Sporting
Forsvarer:
Breno fra Bayern. (Vil væk fra klubben, ham kan united få billigt).
Mamadou Sakho fra PSG
Ryan Shawcross fra Stoke
Lorenzo Ariaudo fra Juventus
Davide Santon fra Inter
Midtbane:
Ignacio Camacho fra At. Madrid
Moussa Sissoko fra Toulouse
Franco Zuculini fra Hoffenheim
Javi Martinez fra Atlectic
Jack Rodwell fra Eveton
Jovetic fra Firoentina
Snejder fra R. Madrid
Angreb:
Eden Hazard fra Lille
Neymar fra Santos
Alan Dzagoev fra CSKA
Javier Pastore fra Palermo
Så har vi åbenbart lige købt en 17 årig Waliser der har spillet 12 kampe for cardiff der spille i The Championship, vi betalte cirka 40 millioner for stortalentet :D
http://www.fodbold.nu/index.php/news/show/id=12260
schousboe9
27-11-2009, 14:31
Målmænd:
Forsvarer:
Mamadou Sakho fra PSG
Ryan Shawcross fra Stoke
Davide Santon fra Inter
Midtbane:
Jack Rodwell fra Eveton
Jovetic fra Firoentina
Snejder fra R. Madrid ( => Inter :))
Angreb:
Eden Hazard fra Lille
Neymar fra Santos
Alan Dzagoev fra CSKA
Udover FM, hvor har de fede så imponeret dig? Er Ariaudo og Zuculini spillere du følger tæt?
Udover FM, hvor har de fede så imponeret dig? Er Ariaudo og Zuculini spillere du følger tæt?
Lige mine ord.. Tror sq der er gået for meget FM i det indlæg..
Kjær og Hamsik vil være gode spillere til fremtiden.
Og så er jeg lige som mange andre stor fan er Alexis Sanchez..
Gode og spændende navne der bliver nævnt (dog ikke kjær) men der er fandme ikke mange englændere mellem. Vi skal altså helst ikke gå hen og blive Arsenal look alike.
schousboe9
27-11-2009, 16:39
Nani -> Ashley Young
O'Shea -> Gary Cahill
Berbatov -> Villa
og så Hamsik.
United DK
27-11-2009, 17:05
Nani -> Ashley Young
O'Shea -> Gary Cahill
Berbatov -> Villa
og så Hamsik.
Hvorfor skal vi af med O'Shea?
Nani -> Ashley Young
O'Shea -> Gary Cahill
Berbatov -> Villa
og så Hamsik.
hvorfor skal vi af med Berba ?
Rasmus-K-J
27-11-2009, 17:33
hvorfor skal vi beholde Berba ?
hvorfor skal vi beholde Berba ?
Fordi der ikke er nogen alternativer. Han skal bare til at sparke nogle kasser ind.
Gode og spændende navne der bliver nævnt (dog ikke kjær) men der er fandme ikke mange englændere mellem. Vi skal altså helst ikke gå hen og blive Arsenal look alike.
Det skal ikke tages som nogen kritik, men kan du lyse hvorfor du ikke ønsker Kjær til klubben?
Jeg har nemlig set noget til ham i italien, og må jeg sige, at han virker utrolig seriøs og stabil i forsvaret. Kunne faktiskt godt se ham i en af de helt store klubber inden længe. Blandt forsvarstalenterne, så ser jeg gerne ham i klubben frem for de andre stortalenter så som Sakho, Subotic, Breno...
Men det ville nu være det aller bedste, hvis Cathcart kunne klare steppet op, eller evt. en Masacci (staveplade) om et par år.
Manager Ferguson
27-11-2009, 18:40
Owen skal have sparket...! Køb Chamakh.!
Manager Ferguson
27-11-2009, 18:46
Hvis alle united fans er så vilde efter af få flere englændere til klubben og bange for blive arsenal look a like.
Vi har allerede masser af englændere i klubben.
Neville
Hagreaves
Ferdinand
W. Brown
Owen
Rooney
Foster
Carrick
Scholes
Welbeck
.............Og så har vi masser fra irland og skotland.
Så vi kommer ikke foreløbig til at blive ligesom arsenal..
Elrantiri
27-11-2009, 18:53
Hvis alle united fans er så vilde efter af få flere englændere til klubben og bange for blive arsenal look a like.
Vi har allerede masser af englændere i klubben.
Neville
Hagreaves
Ferdinand
W. Brown
Owen
Rooney
Foster
Carrick
Scholes
Welbeck
.............Og så har vi masser fra irland og skotland.
Så vi kommer ikke foreløbig til at blive ligesom arsenal..
Masser og masser...
Neville og Scholes er væk om 1 måske 2 år, og så er United kun lige oppe på de 8 engelske spillere der skal være i CL truppen AFAIK.
SantasLittleHelper
27-11-2009, 19:38
Masser og masser...
Neville og Scholes er væk om 1 måske 2 år, og så er United kun lige oppe på de 8 engelske spillere der skal være i CL truppen AFAIK.
Rafael og Fabio kommer vel også til at tælle som egen avl, hvis jeg ikke tager meget fejl. Det samme må umiddelbart være tilfældet når Ljajic kommer til. Og Macheda og Pogba. Så det er ikke Champions League reglerne vi lige umiddelbart bør være bekymrede for, når de spillere du nævner stopper.
Hvad skal vi også med alle de englændere? Det er jo tydeligt, at mange af dem ikke er gode nok alligevel.
Jeg er stadig overbevist at Hamsik er løsningen på alle vores problemer. Og Lloris/akinfeev.
Det skal ikke tages som nogen kritik, men kan du lyse hvorfor du ikke ønsker Kjær til klubben?
Jeg har nemlig set noget til ham i italien, og må jeg sige, at han virker utrolig seriøs og stabil i forsvaret. Kunne faktiskt godt se ham i en af de helt store klubber inden længe. Blandt forsvarstalenterne, så ser jeg gerne ham i klubben frem for de andre stortalenter så som Sakho, Subotic, Breno...
Men det ville nu være det aller bedste, hvis Cathcart kunne klare steppet op, eller evt. en Masacci (staveplade) om et par år.
Jeg personligt, anser ikke den italienske liga for at være ½ så god som den engelske og den spanske.
Alt ære og respekt for manden, men en position i Palermo impornere ikke mig. Om det var Juve, Inter eller Milan, så måske.
Det jeg mener. Vil gerne se lidt mere. Og så har vi også Evans og Brown i forvejen. Som jeg mener må stå foran Kjær. Og tvivler på at Kjær vil vente på at komme foran dem.
Masser og masser...
Helt enig i at vi har en del englændere.
Men når man læser trådene her, så vil man en del af med en masse englændere og have udenlandske ind.
United DK
27-11-2009, 21:26
Helt enig i at vi har en del englændere.
Men når man læser trådene her, så vil man en del af med en masse englændere og have udenlandske ind.
Back to the good old days!
http://en.wikipedia.org/wiki/1968_European_Cup_Final
Jeg har før udtrykt min bekymring for et fremtidigt United-hold. Vi må aldrig forfalde til, kun at 4-5 britere (eller mindre) i truppen. Det er simpelthen for lidt, og så kan folk komme med deres fri arbejdsbevægelse, og nationalitet er ligegyldigt, vi er alle mennesker. Jeg støtter en britisk klub, ikke en multikulturel klub.
Jeg personligt, anser ikke den italienske liga for at være ½ så god som den engelske og den spanske.
Alt ære og respekt for manden, men en position i Palermo impornere ikke mig. Om det var Juve, Inter eller Milan, så måske.
Det jeg mener. Vil gerne se lidt mere. Og så har vi også Evans og Brown i forvejen. Som jeg mener må stå foran Kjær. Og tvivler på at Kjær vil vente på at komme foran dem.
Jamen det er så også en sund holdning at have. Jeg er fuldstændig enig i, at den italske liga absolut ikke er blandt de bedste længere. Tror faktiskt, at både den tyske og den franske har overhalet. Dog må jeg bare indrømme, at der er et eller andet som jeg kan lide ved Kjær's holding og spillestil.
Jeg er ikke i tvivl om, at vi kommer til at styrke en plads i bagkæden. Så er det bare, om SAF finder Fabio eller evt. O'Shea som en god nok backup på venstre back eller om han finder det nok at have Evans og Brown + de unge som backup centralt. Hvis han føler sig tryg med den konstallation, så tror jeg, at han går efter at styrke højre back med evt. Lahm, Maicon eller sådan en type. Vi har jo et kæmpetalent i Rafael, men tror ikke SAF vælger at satse 100% på ham endnu, da Neville synger på sidste vers og O'Shea - ja han er altid god når han skal træde til, men ikke som førstevalg. Brown kan jo sagtens bruges på højreback, men hvis det er SAF's plan at bruge ham i højre, så tror jeg det bliver en inde centralt som ankommer til Old Trafford til sommer. Og for mit vedkommende, gerne en Kjær :)
Balotelli ville kunne blive blive fantastisk i united under SAF og hans trænerstab. Bojan kunne også være en mulighed da han er blive frosset lidt ud på nou camp
Balotellis personlighed stinker langt væk af lort. Selv en Mourinho har svært ved at håndtere ham, selvom han plejer være en, der tager sig 100 % af sine spillere.
Bojan er altså heller ikke så god, som folk gør ham. Han har potentiale til at blive god, men så heller ikke bedre. Hvis han ikke engang kan slå Pedro af fra holdet, selvom Bojan kom på først, så viser det bare, at han ikke er god nok til det niveau her.
Målmænd:
Forsvarer:
Mamadou Sakho fra PSG
Ryan Shawcross fra Stoke
Davide Santon fra Inter
Midtbane:
Jack Rodwell fra Eveton
Jovetic fra Firoentina
Snejder fra R. Madrid
Angreb:
Eden Hazard fra Lille
Neymar fra Santos
Alan Dzagoev fra CSKA
Kære ven, kom ud af FM-verdenen. Spillere som Ariaudo, Breno, Moussa Sissoko, Franco Zuculini, Javi Martinez, Neymar og Pastore aner du jo intet om. Jeg er hundred procent sikker på, at du har dem fra FM og fra denne hjemmeside (http://www.truefootballmanager.com/2009/10/football-manager-2010-wonderkids-and.html), hvor alle disse spillere, du nævner, er nævnt. Det er ikke FM, det er virkeligheden det her. For ellers var Maxim Tsigalko verdens bedste fodboldspillere gennem historien.
Fordi han ikke scorer? 5 mål i de sidste 28 kampe er jo hamrende pivelendigt. Selv en Dirk Kuyt har med garanti scoret flere.
Owen skal have sparket...! Køb Chamakh.!
Igen, kom ud af FM-verdenen. Chamakh scorer for lidt og at købe ham, er det samme som at have Berbatov. To ineffektive angribere. Dem har vi altså nok af.
Rafael og Fabio kommer vel også til at tælle som egen avl, hvis jeg ikke tager meget fejl. Det samme må umiddelbart være tilfældet når Ljajic kommer til. Og Macheda og Pogba. Så det er ikke Champions League reglerne vi lige umiddelbart bør være bekymrede for, når de spillere du nævner stopper.
Hvad skal vi også med alle de englændere? Det er jo tydeligt, at mange af dem ikke er gode nok alligevel.
Jeg er stadig overbevist at Hamsik er løsningen på alle vores problemer. Og Lloris/akinfeev.
Du har ret, for når Rafael og Fabio er 21 år, har de været i klubben i 3 år, og det gør, at de bliver medregnet som egen avl juridisk set.
Back to the good old days!
http://en.wikipedia.org/wiki/1968_European_Cup_Final
Jeg har før udtrykt min bekymring for et fremtidigt United-hold. Vi må aldrig forfalde til, kun at 4-5 britere (eller mindre) i truppen. Det er simpelthen for lidt, og så kan folk komme med deres fri arbejdsbevægelse, og nationalitet er ligegyldigt, vi er alle mennesker. Jeg støtter en britisk klub, ikke en multikulturel klub.
Er det ikke en racistisk holdning? Verden er jo multikulturelt, og hvis vi skal følge dit eksemplar, så bliver jo et middelhold. Ashley Young f.eks. er ikke i creme de la creme og kommer heller aldrig deroppe. Så stort er hans talent altså heller ikke. Det har denne sæson endda vist. Han er åbenbart endnu en engelsk døgnflue.
Er det ikke en racistisk holdning? Verden er jo multikulturelt, og hvis vi skal følge dit eksemplar, så bliver jo et middelhold. Ashley Young f.eks. er ikke i creme de la creme og kommer heller aldrig deroppe. Så stort er hans talent altså heller ikke. Det har denne sæson endda vist. Han er åbenbart endnu en engelsk døgnflue.
Mener sku ikke det ligefrem kan kaldes en Racistisk holdning. Jeg forstår godt manden. Jeg synes heller ikke vi skal falde ned til Arsenals og Chelskis niveau. Ser meget hellere flere engelske talenter i United. Og det jo ikke fordi det ikke er lykkedes før. Vi husker vel alle, drengene fra 90'erne. Men derpå siger jeg heller ikke, at United ikke skal satse på udenlandsk talent. Synes bare ikke vi skal svømme i udenlandske spillere, og United Dk's indlæg ikke er racistisk.
schousboe9
27-11-2009, 23:16
Hvorfor skal vi af med O'Shea?
Han er ikke god nok over flere kampe. Han kan dække mange pladser, og kan sagtens spille en fin kamp hist og her, men over en længere periode kan han ikke præstere. Den står jeg nok alene med, men så må det være sådan.
Fordi David Villa så småt har pakket kufferten...
Jurgensen
27-11-2009, 23:37
Han er ikke god nok over flere kampe. Han kan dække mange pladser, og kan sagtens spille en fin kamp hist og her, men over en længere periode kan han ikke præstere. Den står jeg nok alene med, men så må det være sådan.
Den slags spillerer er da uundværlige i sådanne klubber. Altid parat til at spille hvilken som helst plads, og brokker ikke synderligt når han ikke starter. Han er desuden ganske stabil i de kampe han spiller. Kan slet ikke forstå hvorfor du vil af med ham. 20 stjerner i en klub er jo heller ikke vejen fram.
Manager Ferguson
27-11-2009, 23:38
Igen, kom ud af FM-verdenen. Chamakh scorer for lidt og at købe ham, er det samme som at have Berbatov. To ineffektive angribere. Dem har vi altså nok af.
Chamakh er jo så meget bedre end Berbatov. På alle punkter. Og så scorede han 2 mål i midtugen i CL. Chamakh er Bordeaux. Så fuck af med din FM-analyse... Virker som om du selv spiller det alt for meget..
Don Kafai
27-11-2009, 23:38
Så har vi åbenbart lige købt en 17 årig Waliser der har spillet 12 kampe for cardiff der spille i The Championship, vi betalte cirka 40 millioner for stortalentet :D
http://www.fodbold.nu/index.php/news/show/id=12260
Det er ikke bekræftet af nogen parter endnu, men den burde være i orden.
Adam Matthews er dog lige blevet fast mand i Cardiff, og derfor håber jeg egentlig, at vi lader ham få det sidste halve år i Cardiff, så kan han joine truppen til pre-season kampene som 18-årig.
Der er ingen grund til at hente en 17-årig midterforsvarer til januar, for at proppe ham på reserveholdet, da han ikke får noget førsteholdsfodbold frem til sommer.
Derfor lyder det også som en mærkelig signing, og den er da heller ikke bekræftet. Det kunne dog være fedt med en "prosperious" brite.
Fordi David Villa så småt har pakket kufferten...
Du tror da ikke seriøst at David Villa kan blive en realitet i United trøjen? Han har flere gange udtrykt at han hverken vil til Premier League, Bundes Ligaen eller Ligue 1.
Btw, så synes jeg O'shea er rigtig god at have, fordi han kan dække så mange pladser, og er rimelig stabil.
Manager Ferguson
27-11-2009, 23:39
Balotellis personlighed stinker langt væk af lort. Selv en Mourinho har svært ved at håndtere ham, selvom han plejer være en, der tager sig 100 % af sine spillere.
Bojan er altså heller ikke så god, som folk gør ham. Han har potentiale til at blive god, men så heller ikke bedre. Hvis han ikke engang kan slå Pedro af fra holdet, selvom Bojan kom på først, så viser det bare, at han ikke er god nok til det niveau her.
Kære ven, kom ud af FM-verdenen. Spillere som Ariaudo, Breno, Moussa Sissoko, Franco Zuculini, Javi Martinez, Neymar og Pastore aner du jo intet om. Jeg er hundred procent sikker på, at du har dem fra FM og fra denne hjemmeside (http://www.truefootballmanager.com/2009/10/football-manager-2010-wonderkids-and.html), hvor alle disse spillere, du nævner, er nævnt. Det er ikke FM, det er virkeligheden det her. For ellers var Maxim Tsigalko verdens bedste fodboldspillere gennem historien.
Fordi han ikke scorer? 5 mål i de sidste 28 kampe er jo hamrende pivelendigt. Selv en Dirk Kuyt har med garanti scoret flere.
Du har ret, for når Rafael og Fabio er 21 år, har de været i klubben i 3 år, og det gør, at de bliver medregnet som egen avl juridisk set.
Chamakh er jo så meget bedre end Berbatov. På alle punkter. Og så scorede han 2 mål i midtugen i CL. Chamakh er Bordeaux. Så fuck af med din FM-analyse... Virker som om du selv spiller det alt for meget..
Manager Ferguson
27-11-2009, 23:42
Du tror da ikke seriøst at David Villa kan blive en realitet i United trøjen? Han har flere gange udtrykt at han hverken vil til Premier League, Bundes Ligaen eller Ligue 1.
Btw, så synes jeg O'shea er rigtig god at have, fordi han kan dække så mange pladser, og er rimelig stabil.
Han tage enten til Barca eller Madrid
Jurgensen
27-11-2009, 23:43
På hvilke punkter??? 2 mål i midtugen, wow, det fortæller da alt om manden. Han er faktisk Bordeaux! Godt nok nogle gode og saglige argumenter du kommer med. Debater dog ordentligt og sagligt. Det pjat du kommer med her kan man sku ikke rigtig forholde sig til.
Han tage enten til Barca eller Madrid
Ja det ved jeg da godt. Derfor er det jo også at jeg ved Han ikk kommer til United. Han vil være i La Liga. Og hva er større end Valencia? Nu snakker vi historie, ikke nuværende stillinger.
Barca og Real.
Manager Ferguson
28-11-2009, 00:01
På hvilke punkter??? 2 mål i midtugen, wow, det fortæller da alt om manden. Han er faktisk Bordeaux! Godt nok nogle gode og saglige argumenter du kommer med. Debater dog ordentligt og sagligt. Det pjat du kommer med her kan man sku ikke rigtig forholde sig til.
Han var en af højepunkterne da Bordeuax vandt mesterskabet sidste år. Han er 25 og han er nu parat til at skifte til en storklub i Europa. Han scorer masser af mål i Ligue 1 og han har været fantatisk i CL og så har han lagt op til 14 mål i den nuværende sæson. Nok et lidt bedre snit end Berbatov.
Han er ekstrem hurtigt i forhold til Berbatov og så er han en iskold afslutter. Han har fysikken til at spille Premier League Han har en god teknik og kan også med hovedet. Han har det hele der skal til for at blive en superspiller. Og så er han sjældent skadet, hvor han det meste af en sæson er i form.
Ikke for at lyde bøsset, men han har også en udstråling og et udseende der kan gøre ham en stjerne i medierne. Lidt ligesom CR7.
Jurgensen
28-11-2009, 00:14
Han var en af højepunkterne da Bordeuax vandt mesterskabet sidste år. Han er 25 og han er nu parat til at skifte til en storklub i Europa. Han scorer masser af mål i Ligue 1 og han har været fantatisk i CL og så har han lagt op til 14 mål i den nuværende sæson. Nok et lidt bedre snit end Berbatov.
Han er ekstrem hurtigt i forhold til Berbatov og så er han en iskold afslutter. Han har fysikken til at spille Premier League Han har en god teknik og kan også med hovedet. Han har det hele der skal til for at blive en superspiller. Og så er han sjældent skadet, hvor han det meste af en sæson er i form.
Ikke for at lyde bøsset, men han har også en udstråling og et udseende der kan gøre ham en stjerne i medierne. Lidt ligesom CR7.
Tak. Det var ting man kunne forholde sig til. Har ikke set nok med ham til at vudere hvor vidt han er United materiale eller ej. Hvor vidt han er stjerne i medierne eller ej, er jeg sådan set fløjtende ligeglad med, det er spillet på banen der tæller.
Jeg er en stor beundre af Berba, så ser ham nødigt forlade klubben. Dog skal der flere mål i kassen. To af dem kommer i dag lørdag.
Don Kafai
28-11-2009, 00:44
Så fuck af med din FM-analyse... Virker som om du selv spiller det alt for meget..
Når man tager dit brugernavn i betragtning, forstår jeg godt du føler dig slået lidt på stoltheden, men husk, at brug af forummet kræver et lidt pænere sprog end det du lige brugte dér :).
Du skal iøvrigt ikke tage "FM"-kommentaren for personlig. Den er blevet brugt lige fra tidernes morgen, og er, oftest, helt henne i skoven. At en spiller er god i FM udelukker ikke, at han også er god IRL.
Det har intet med race at gøre, han langer jo ikke ud efter spillere som Welbeck, Brown, Evra eller andre..
Det eneste du måske kan klandre ham for er en Nationalistisk holdning..
Lille barn, træder jeg på dig eller kan du ikke klare saglig kritik? Det er et debatforum, og hvis du er så meget n00b, at du ikke kan tage det, så er du det forkerte sted.
Du starter med at opstille en helvedes masse spillere, som jeg ved, du har udpeget fra dit FM-spil. Du har aldrig set Javier Pastore, Franco Zuculini eller Ariaudo fra Juventus. Det vil jeg vædde min venstre kugle på, at du ikke har.
Og når du så endelig opstiller din form for total uvirkelig liste af "talenter", så vær venligst at kommentere, hvad der gør dem så gode ifølge dig, og hvorfor United skal købe dem.
Jeg kan da også bare skrive Simon Poulsen til United. Men det er da ikke saglig at tage op.
Og nej, Chamakh er på ingen måder end Berbatov. Berbatovs teknik og overblik samt flair er ubeskrivelig, men han duer bare ikke som angriber. Selvom Berbatov målmæssigt halter i United, så har han scoret godt med mål andre stedder.
Og hvis du kalder en angriber, som har scoret 55 mål fordelt over 232 kampe i 7 år, ekstremt målfarlig, så fortæller det vel din ambitionsniveau. Lad mig sige det sådan her.
Det er pænt elendigt, at man ikke engang kan bombe i en dårligere liga end PL. Ikke at du kan bruge det som barometer på, at han vil faile i England, men det fortæller om hans angrebsinstinker.
Igen. 232 kampe 55 mål. Det er en ringe statistik at have.
Benzema nåede at lave 66 mål fordelt over 5 år i 149 kampe. Det er bare for at statuere et eksempel over for dig, at dine påstande ikke holder, at han er ekstrem målfarlig. Stjernen hos Bordeaux er ikke Chamakh, men Gourcuff, som siden hans ankomst har trukket Bordeaux op på et ekstra niveau samt Cavenaghi, som scorer en del flere mål end Chamakh.
Desuden er Chamakh ikke engang i top 15 over topscorer i år, og Bordeaux har kun scoret 20 mål i ligaen indtil videre, så hvis han har lagt op til 14, så har det eddermeme været en dårlig sæson for Bordeaux. Og i denne sæson har han kun scoret 5 mål i 19 kampe, hvor to af kampene er som indskifter. Så hellere beholde Berbatov.
Know your sources.
Don Kafai
28-11-2009, 03:57
Lille barn, træder jeg på dig eller kan du ikke klare saglig kritik? Det er et debatforum, og hvis du er så meget n00b, at du ikke kan tage det, så er du det forkerte sted.
Du starter med at opstille en helvedes masse spillere, som jeg ved, du har udpeget fra dit FM-spil. Du har aldrig set Javier Pastore, Franco Zuculini eller Ariaudo fra Juventus. Det vil jeg vædde min venstre kugle på, at du ikke har.
Og når du så endelig opstiller din form for total uvirkelig liste af "talenter", så vær venligst at kommentere, hvad der gør dem så gode ifølge dig, og hvorfor United skal købe dem.
Jeg kan da også bare skrive Simon Poulsen til United. Men det er da ikke saglig at tage op.
Og nej, Chamakh er på ingen måder end Berbatov. Berbatovs teknik og overblik samt flair er ubeskrivelig, men han duer bare ikke som angriber. Selvom Berbatov målmæssigt halter i United, så har han scoret godt med mål andre stedder.
Og hvis du kalder en angriber, som har scoret 55 mål fordelt over 232 kampe i 7 år, ekstremt målfarlig, så fortæller det vel din ambitionsniveau. Lad mig sige det sådan her.
Det er pænt elendigt, at man ikke engang kan bombe i en dårligere liga end PL. Ikke at du kan bruge det som barometer på, at han vil faile i England, men det fortæller om hans angrebsinstinker.
Det der mener du ikke seriøst, NtotheT. Og så sølle to indlæg efter jeg giver en opsang.
Den næste der skriver noget der ikke følger vores forums regler får en advarsel og derefter er det karantæne.
Skulle man være i tvivl om vores regler, kan de læses her:
http://www.oldtrafford.dk/forum/announcement.php?f=2
Elrantiri
28-11-2009, 08:23
Point taken, det vidste jeg egentlig ikke at de ville, troede de skulle være fra samme land som klubben.
[QUOTE=NtotheT;154969]Igen. 232 kampe 55 mål. Det er en ringe statistik at have.
......
QUOTE]
Ikke at jeg ønsker at forsvare brugeren Manager Ferguson, men mener at Adebayor kun scorede 18 mål i 79 kampe for Monaco, inden Arsene Wenger smed penge efter ham. Så det er muligt, at finde en spiller i en lavere liga, som kan klare steppet op i Premiere League.
Dog synes jeg det er noget tåbeligt og useriøst, at bruge stats i et computer spil til spilkøb i real life. Sorry, men det kan jeg bare ikke se fornuften og sammenhængen i.
Nu Vil jeg ikke sige at jeg kan tilnærmelsesvis så meget facts om fodbold som United DK (positivt ment), men jeg har stort set ikke hørt de navne før, som Manager Ferguson fremlægger.
Min holdning er helt klar. United skal have de bedste Engelske spillere der findes på pladserne.
Ser f.eks. gerne Rodwell, Agbonlahor og A. Young tilført i nævnte rækkefølge.
Naturligvis. Hvis der er pladser hvor vi ikke kan få en kvalitets-englænder (Britiske øer inkl. Irland) så endelig en superstart/talent fra andet land.
Husk, at det ikke gælder om at have de bedste enkelte spillere, men de bedste spillere til holdet.
SantasLittleHelper
28-11-2009, 10:31
Mener sku ikke det ligefrem kan kaldes en Racistisk holdning. Jeg forstår godt manden. Jeg synes heller ikke vi skal falde ned til Arsenals og Chelskis niveau. Ser meget hellere flere engelske talenter i United. Og det jo ikke fordi det ikke er lykkedes før. Vi husker vel alle, drengene fra 90'erne. Men derpå siger jeg heller ikke, at United ikke skal satse på udenlandsk talent. Synes bare ikke vi skal svømme i udenlandske spillere, og United Dk's indlæg ikke er racistisk.
Man skal da vælge de bedste spillere på baggrund af deres kvaliteter, ikke på baggrund af deres nationalitet. En tyrkisk brandmand, der er en bedre brandmand end en dansk brandmand, skal da også vælges til jobbet når han nu er bedst. Ellers er det pr. definition racistisk.
Husk, at jeg ikke mener det som en anklage mod nogen, men blot påpeger, at det rent faktisk er tilfældet, og at man måske burde revurdere sin holdning på den baggrund.
Igen. 232 kampe 55 mål. Det er en ringe statistik at have.
Benzema nåede at lave 66 mål fordelt over 5 år i 149 kampe. Det er bare for at statuere et eksempel over for dig, at dine påstande ikke holder, at han er ekstrem målfarlig. Stjernen hos Bordeaux er ikke Chamakh, men Gourcuff, som siden hans ankomst har trukket Bordeaux op på et ekstra niveau samt Cavenaghi, som scorer en del flere mål end Chamakh.
Desuden er Chamakh ikke engang i top 15 over topscorer i år, og Bordeaux har kun scoret 20 mål i ligaen indtil videre, så hvis han har lagt op til 14, så har det eddermeme været en dårlig sæson for Bordeaux. Og i denne sæson har han kun scoret 5 mål i 19 kampe, hvor to af kampene er som indskifter. Så hellere beholde Berbatov.
Know your sources.
NÆ! Gabriel Obertan, var stjernen i Bordeaux. And now, he's OURS! :trophy:
Man skal da vælge de bedste spillere på baggrund af deres kvaliteter, ikke på baggrund af deres nationalitet. En tyrkisk brandmand, der er en bedre brandmand end en dansk brandmand, skal da også vælges til jobbet når han nu er bedst. Ellers er det pr. definition racistisk.
Husk, at jeg ikke mener det som en anklage mod nogen, men blot påpeger, at det rent faktisk er tilfældet, og at man måske burde revurdere sin holdning på den baggrund.
Nationalistisk kan man i værste tilfælde kalde det. Ikke racistisk. Desuden har vi også brug for de engelske spillere med de nye regler.
SantasLittleHelper
28-11-2009, 10:49
Nationalistisk kan man i værste tilfælde kalde det. Ikke racistisk. Desuden har vi også brug for de engelske spillere med de nye regler.
the term "racial discrimination" shall mean any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, colour, descent, or national or ethnic origin which has the purpose or effect of nullifying or impairing the recognition, enjoyment or exercise, on an equal footing, of human rights and fundamental freedoms in the political, economic, social, cultural or any other field of public life. '
Så er den diskussion vist slut.
De nye regler er i øvrigt ikke synderligt forskellige fra Champions Leaague reglerne, så vidt jeg husker.
Aaaahhhh, kom igen nu. Spring lige den der racismebeskyldning over.
Det er altså et Engelsk hold i en Engelsk liga, og derfor vil man da gerne have så mange engelske spillere som muligt.
Chamakh er jo så meget bedre end Berbatov. På alle punkter.
Det er vist lidt af en tilsnigelse. Det er det her måske også, men jeg vil alligevel påstå, at Berbatov er blandt de fem mest kreative angribere i europæisk fodbold - og i særklasse den mest kreative spiller på Uniteds hold. Hvordan folk kan mene, at han skal strittes ud, går over min fatteevne. Berbatov har da eksempelvis været langt bedre end Rooney i denne sæson. (Det er faktisk længe siden, Rooney sidst spillede en god kamp.)
Og O'Shea ud? Tænk at man skulle høre det fra en United-fan. Og så argumentet om, at han ikke er stabil nok. Det er da netop, hvad han er. Det er aldrig særlig fancy og flot, men han er en pålidelig højre back - i øjeblikket den bedste vi har.
NÆ! Gabriel Obertan, var stjernen i Bordeaux. And now, he's OURS! :trophy:
Gabriel Obertan kunne ikke komme på holdet i Bordeaux...
The pair face a significant fight against the history books, however. No forward has come through the United ranks to establish themselves as a regular since Norman Whiteside.
(Whiteside spillede i klubben fra 82-89 (ikke at jeg kan huske det))
Ja, det fortæller vist bare, at Welbeck/Macheda står overfor en noget nær umulig opgave og hvis vi skal have en ny angriber bliver det en etableret spiller og ikke en af vores egne.
SantasLittleHelper
28-11-2009, 11:11
Aaaahhhh, kom igen nu. Spring lige den der racismebeskyldning over.
Det er altså et Engelsk hold i en Engelsk liga, og derfor vil man da gerne have så mange engelske spillere som muligt.
Og Danmark for danskere, eller hvad? Som nævnt, er det ikke en beskyldning mod nogen. Læs evt det indlæg jeg skrev lige før dit.
Their loss :)
I vote for Ribéry. He kan sagtens skabe den manglende dynamik i holdet. Måske ikke den hele, nej. Men han kan skabe en del, og dermed få andre med, og han kan sættes som venstre/højre wing, og med Obertan i den anden side, eller Berba i midten, så kan vi få os en fantastisk wing. En som spiller bolden frem, skaber noget, og giver angriberne noget at lege med. :)
Og Danmark for danskere, eller hvad? Som nævnt, er det ikke en beskyldning mod nogen. Læs evt det indlæg jeg skrev lige før dit.
Kan ikke se nogen der har skrevet at det kun skal være englændere eller ytre sig mod andre nationalitetet osv, så syntes godt det højt at skyde og nævne ordet racisme.
Er Morten Olsen også racist når han syntes der for få danske talenter der får chancen i suppeligaen.
Racisme er meget stærkt ord.
schousboe9
28-11-2009, 11:56
Den slags spillerer er da uundværlige i sådanne klubber. Altid parat til at spille hvilken som helst plads, og brokker ikke synderligt når han ikke starter. Han er desuden ganske stabil i de kampe han spiller. Kan slet ikke forstå hvorfor du vil af med ham. 20 stjerner i en klub er jo heller ikke vejen fram.
Det er de, ja. Men derfor må de godt have en vis standard, og selvom O'Shea da er stabil, mener jeg stadig ikke han er god nok, hvis han skal dække en venstre back over 5-8 kampe. Det samme er i øvrigt tilfældet med højre back, defensiv midt eller midterforsvar. Jeg synes, han mangler det sidste for at være helt god nok.
Mine førnævnte forslag var egentlig ligeså meget med henblik på at få flere englændere i stalden. Gary Cahill er på vej frem, og kan meget vel blive fast mand på landsholdet - og hos os - i fremtiden. Han vil næppe heller forlange fast spilletid fra dag ét.
Mht. Berbatov hører jeg til den gruppe, der på ingen måde mener, han har indfriet forventningerne eller viser tilfredsstillende tegn på, at gøre det. Jeg kan ikke se det unikke, han eftersigende bringer til angrebet, og hvis folk bare mener hans gode førsteberøring, blik for medsspillere og såkaldte 'hovedspil', så synes jeg ærlig talt man sætter overliggeren for lavt. Det unikke for en angriber må være at blive topscorer år efter år - ikke lave assists og flotte hælafleveringer. Det kreative må kanterne og de offensive midtbanefolk stå for.
Young i stedet for Nani behøver jeg vel ikke uddybe.
Sure? (http://www.tribalfootball.com/chelsea-man-utd-target-villa-i-favour-premier-league-470171)
Forlan var også stabil.
Jeg ved godt, man ikke må påstå, at en af vores egne - en decideret kultfigur - ikke er god nok, men jeg mener ganske enkelt ikke, han har United-niveau. Alsidige spillere er gode at have, ja, men vi har trods alt Rafael, Brown og De Laet til højrebacken, Evans, Cathcart (og rent hypotetisk Cahill) til midterforsvaret, og Fabio og De Laet til venstrebacken, hvor de førstnævnte på hver position alle på nuværende tidspunkt i mine øjne er bedre end O'Shea. Dertil kommer udviklingspotentialet. Jeg synes ikke, O'Shea er god nok.
United DK
28-11-2009, 11:56
Racistisk holdning? Det kommer an på, hvor små sko man går i. Jeg ved at mange går i små sko, når det kommer til det emne, og man må knap nok sige, at man ikke kan lide kebab, før man er racist. Om du er en af dem, ved jeg ikke, og jeg er egentlig også ligeglad. Det er jo f.eks. et krav, at du skal være dansk statsborger, for at blive Danmarks statsminister. Er det en racistisk lov, eller er det bare sund fornuft?
Jeg ved ikke om verden er så multikulturel. Det er i og for sig kun de lande, der har en vis levestandard, at der bor mange forskellige nationaliteter og racer. Jeg mener heller ikke man skal voldtage den udvikling, for hvorfor så have forskellige lande med grænser? Vi kunne vel ligeså godt bare opløse samtlige grænser, og kalde det hele for verden.
Om vi ville blive et middelhold? Det tror jeg ikke. Jeg mener ikke vi skal have en hel trup af britere, men der skal helst være 10-15. Det synes jeg ikke er for mange, når en trup i dag består af 25-30 spillere, og der findes altså gode britiske fodboldspillere. Folk ser bare standarden for den slags, som den gængse League One-spiller, der kun kan sparke bolden fremad.
United DK
28-11-2009, 12:05
Jeg ved godt, man ikke må påstå, at en af vores egne - en decideret kultfigur - ikke er god nok, men jeg mener ganske enkelt ikke, han har United-niveau. Alsidige spillere er gode at have, ja, men vi har trods alt Rafael, Brown og De Laet til højrebacken, Evans, Cathcart (og rent hypotetisk Cahill) til midterforsvaret, og Fabio og De Laet til venstrebacken, hvor de førstnævnte på hver position alle på nuværende tidspunkt i mine øjne er bedre end O'Shea. Dertil kommer udviklingspotentialet. Jeg synes ikke, O'Shea er god nok.
O'Shea er ikke nogen Maicon, men han er utrolig stabil i sine præstationer, og det er sjældent elendigt, når han spiller. Det er heller ikke videre spektakulært, men det ville i mine øjne være idiotisk, at sælge ham. Det har i øvrigt intet at gøre med hans status som egen avl, men hans evner som fodboldspiller. Jeg mener heller ikke Gary Cahill er bedre, og han kan jo også kun bruges i det centrale forsvar.
Det er de, ja. Men derfor må de godt have en vis standard, og selvom O'Shea da er stabil, mener jeg stadig ikke han er god nok, hvis han skal dække en venstre back over 5-8 kampe. Det samme er i øvrigt tilfældet med højre back, defensiv midt eller midterforsvar. Jeg synes, han mangler det sidste for at være helt god nok.
Mine førnævnte forslag var egentlig ligeså meget med henblik på at få flere englændere i stalden. Gary Cahill er på vej frem, og kan meget vel blive fast mand på landsholdet - og hos os - i fremtiden. Han vil næppe heller forlange fast spilletid fra dag ét.
Mht. Berbatov hører jeg til den gruppe, der på ingen måde mener, han har indfriet forventningerne eller viser tilfredsstillende tegn på, at gøre det. Jeg kan ikke se det unikke, han eftersigende bringer til angrebet, og hvis folk bare mener hans gode førsteberøring, blik for medsspillere og såkaldte 'hovedspil', så synes jeg ærlig talt man sætter overliggeren for lavt. Det unikke for en angriber må være at blive topscorer år efter år - ikke lave assists og flotte hælafleveringer. Det kreative må kanterne og de offensive midtbanefolk stå for.
Young i stedet for Nani behøver jeg vel ikke uddybe.
Sure? (http://www.tribalfootball.com/chelsea-man-utd-target-villa-i-favour-premier-league-470171)
Forlan var også stabil.
1. Synes slet ikke O'shea skal væk. Kommer han desuden heller ikke. Ritchie De Laet, et slet ikke klar endnu. Har ikke erfaring nok. Og som jeg ser på det, så De Laet, bare endnu en O'shea. Han bliver nok klar når O'shea ikke kan mere.
2. Forlan var stabil ja. Men han blev jo også solgt, pga. han brugte sine egne knopper på fodboldstøvlerne. Det måtte han jo ikke ;)
3. En angriber skal langt fra ikke kun være topscorer hver sæson. For satan, så ville alle klubber konstant skifte angriber. Der er kun EN topscorer. Desuden, har jeg intet imod, en Rooney med 28-35 mål pr. sæson, og en Berba med 5-10 mål og 15 assists. Intet imod det overhovedet. Berba er en rigtig god target-man, find ham og han kan pille den bold ned, som var det et æble fra et træ han plukkede. Derefter kan han beholde bolden oppe i angrebet. Man ser nemlig tit en Rooney, som jumper efter hver bold, og bolden kommer ikke rigtig i ro.
Så hellere en Lennon end Young på Nani's plads.
Just my opinion. It's all subjective.
Nå ja, og så lige det med Villa. Den nyhed har jeg selvfølgelig ikke læst. Jeg troede ikke han havde skiftet mening. Men jeg vil kun være ovenud glad for Villa kommer til United. !!
Ikke at jeg ønsker at forsvare brugeren Manager Ferguson, men mener at Adebayor kun scorede 18 mål i 79 kampe for Monaco, inden Arsene Wenger smed penge efter ham. Så det er muligt, at finde en spiller i en lavere liga, som kan klare steppet op i Premiere League.
Dog synes jeg det er noget tåbeligt og useriøst, at bruge stats i et computer spil til spilkøb i real life. Sorry, men det kan jeg bare ikke se fornuften og sammenhængen i.
Jeg sagde også, at man muligvis ikke skal bruge det som målestoksforhold, at han ikke er en dygtig bomber i England, at han så meget garanti vil faile i England. Jeg siger bare, chancen er stor, fordi han mangler de respektive angriber-gener, der gør ham til bomber.
Adebayor var jo også 22, da han kom, hvilket jeg stadig betegner som et talent i den alder, men Chamakh er 25 år. Ikke fordi, at jeg betegner det som dårligt, men hvis man ikke har udviklet sin scoringssans i løbet af 7 år, så synes jeg ikke, man skal hente ham.
Nu Vil jeg ikke sige at jeg kan tilnærmelsesvis så meget facts om fodbold som United DK (positivt ment), men jeg har stort set ikke hørt de navne før, som Manager Ferguson fremlægger.
Min holdning er helt klar. United skal have de bedste Engelske spillere der findes på pladserne.
Ser f.eks. gerne Rodwell, Agbonlahor og A. Young tilført i nævnte rækkefølge.
Naturligvis. Hvis der er pladser hvor vi ikke kan få en kvalitets-englænder (Britiske øer inkl. Irland) så endelig en superstart/talent fra andet land.
Husk, at det ikke gælder om at have de bedste enkelte spillere, men de bedste spillere til holdet.
Jamen vi skal have en kerne af engelske spillere, men det min pointe var, at vi ikke bare skal hente dem, fordi de er engelske, men også fordi de er rigtige dygtige og har potentialet til at blive større.
Hvis vi ANTAGER, at valget står mellem Ashley Young og Alexis Sanchez. Sanchez har lige haft en fremragende sæson, og man er ikke i tvivl, om han bliver stor, så skal vi købe den bedste af de to og ikke Young fordi han har engelsk pas.
Det er vist lidt af en tilsnigelse. Det er det her måske også, men jeg vil alligevel påstå, at Berbatov er blandt de fem mest kreative angribere i europæisk fodbold - og i særklasse den mest kreative spiller på Uniteds hold. Hvordan folk kan mene, at han skal strittes ud, går over min fatteevne. Berbatov har da eksempelvis været langt bedre end Rooney i denne sæson. (Det er faktisk længe siden, Rooney sidst spillede en god kamp.)
Og O'Shea ud? Tænk at man skulle høre det fra en United-fan. Og så argumentet om, at han ikke er stabil nok. Det er da netop, hvad han er. Det er aldrig særlig fancy og flot, men han er en pålidelig højre back - i øjeblikket den bedste vi har.
Ja, men Obertan var også 20 år, da vi købte ham. Hvis han var 25-26 år, ville jeg have været en stor skeptiker af et køb.
I vote for Ribéry. He kan sagtens skabe den manglende dynamik i holdet. Måske ikke den hele, nej. Men han kan skabe en del, og dermed få andre med, og han kan sættes som venstre/højre wing, og med Obertan i den anden side, eller Berba i midten, så kan vi få os en fantastisk wing. En som spiller bolden frem, skaber noget, og giver angriberne noget at lege med. :)
Jeg ønsker også Ribery, men jeg tror aldrig, den drøm bliver til noget. Grundet af Uniteds 25+ indkøbsregel, samt at han bare er for dyr til at Fergies nærighed vil købe ham. Det er godt, at Fergie er ”nærig” her, for de forlanger sgu for meget nu til dages kluberne.
Racistisk holdning? Det kommer an på, hvor små sko man går i. Jeg ved at mange går i små sko, når det kommer til det emne, og man må knap nok sige, at man ikke kan lide kebab, før man er racist. Om du er en af dem, ved jeg ikke, og jeg er egentlig også ligeglad. Det er jo f.eks. et krav, at du skal være dansk statsborger, for at blive Danmarks statsminister. Er det en racistisk lov, eller er det bare sund fornuft?
Jeg ved ikke om verden er så multikulturel. Det er i og for sig kun de lande, der har en vis levestandard, at der bor mange forskellige nationaliteter og racer. Jeg mener heller ikke man skal voldtage den udvikling, for hvorfor så have forskellige lande med grænser? Vi kunne vel ligeså godt bare opløse samtlige grænser, og kalde det hele for verden.
Om vi ville blive et middelhold? Det tror jeg ikke. Jeg mener ikke vi skal have en hel trup af britere, men der skal helst være 10-15. Det synes jeg ikke er for mange, når en trup i dag består af 25-30 spillere, og der findes altså gode britiske fodboldspillere. Folk ser bare standarden for den slags, som den gængse League One-spiller, der kun kan sparke bolden fremad.
Jeg er ikke en af dem, der går i små sko, men jeg synes som sagt ikke, man bare skal købe engelske spillere for at købe dem, så vi er sikret i fremtiden med de kommende regler. Vi skal kun købe dem, hvis de kan tilføje noget til holdet. Og som situationen er nu, så synes jeg kun, at det er Jack Rodwell, jeg finder interesseret og har et stort potentiale, som kan blive udløst i United. Hvis den engelske spiller har en udenlandsk modstander, som er meget bedre, så er det ham vi skal købe og ikke englænderen.
Og ja, jeg er også for, at vi skal have en engelsk kerne, men det synes jeg faktisk, at vi har.
Manager Ferguson
28-11-2009, 17:25
Jeg skirver heller ikke at Chamakh er top-angriber i Europa, jeg skriver at han kan blive det og han er på vej til det.
Og nej, Berbatov er ikke bedre end chamahk, han har været en fiasko i united. Han starter ikke engang inde idag mod Portsmouth. Og så er han på vej mod de 29 år!
Jeg skirver heller ikke at Chamakh er top-angriber i Europa, jeg skriver at han kan blive det og han er på vej til det.
Og nej, Berbatov er ikke bedre end chamahk, han har været en fiasko i united. Han starter ikke engang inde idag mod Portsmouth. Og så er han på vej mod de 29 år!
Han er har været skadet, og var tilsyneladende ikke klar nok til at spille i dag, for hvis han var det, så havde han sku nok startet inde. Man kan agumentere meget om hvem der er bedst i mange tilfælde, men der er jo ikke noget facit, i det alle spillere har forskellige kvaliteter, og hold har forskellige spillemåder. Der er derimod statistiker som man kan bruge som guidelines. mht. til det så kan jeg lige reklamere med, at Berbatov er den mest scorende spiller, på det bulgarske landshold, med 48 mål i 74 landskampe.
Så synes jeg også Berbatov giver en god dynamik og flow i Uniteds angreb. En vild bold fordeler med teknik bedre end manges. Der er desværre mange der ikke bryder sig om ham, blandt andet dig gætter jeg på. Må være noget med han attitude, som gør at de gange han er ineffektiv, så bliver han kritiseret voldsomt efter min mening.
Det er da godt nok de tunge argumenter du sætter i stilling.
Hvis det er gået din næse forbi, så har Berbatov været skadet, og er først på vej tilbage.
Derudover går jeg ud fra, at du er klar over, at United engang imellem stiller i en 4-3-3 med kun én angriber. Men kan være at du ikke lige har set sådanne kampe da du ledte efter FM-talenter du kunne anbefale på dette forum.
Kan Berbatov score 15 PL kasser og holde sin assists-snit, 9 i sidste sæson, så er han mega giftig med en farlig angriber på sin side, forhåbentlig Rooney.
For at bruge Don Kafais vending så er det vist bare en ny Mr. T-Shirt.
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_method=full&objectID=21858742&siteID=93463-name_page.html
schousboe9
30-11-2009, 13:50
Daily Mirror smider Micah Richards (http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Exclusive-Manchester-United-set-to-make-shock-move-for-Micah-Richards-article237997.html) i bowlen over mulige targets.
Hvis man skal lege lidt med tanken, er jeg både for og imod. Jeg ser helt sikkert et stort potentiale i ham. Han er en ganske habil back nu, hurtig og stærk, og vil med tiden sagtens kunne udvikle sig til en klasse midterforsvarer. Han er naturligvis også englænder og de faktorer gør ham unægtelig til en interessant spiller. Han har så været meget svingende i sine præstationer, mest i negativ retning, men hvis han føler sig tilsidesat hos City og har mistet motivationen, trænger han sandsynligvis bare til andre græsgange. Og så er han stadig kun 21 år.
Men han er nu en gang City-spiller. Ikke at det alene skal udelukke ham helt, men jeg ser langt hellere 'vores egen' Rafael udvikle sig på backen og Evans i midten. Forudsat at de har evnerne, selvfølgelig.
Men en spændende spiller, som jeg egentlig ikke ville have noget imod at se hos os.
SantasLittleHelper
30-11-2009, 14:38
Jeg ser ikke nogen idé i at hente Micah Richards blot fordi han er englænder, da Rafael jo vil indgå i truppen som egen avl når han bliver 21 alligevel og ikke får nogen betydning for reglerne for den kommende sæson. Og så er der jo prisen. Den er så urealistisk høj, at jeg ikke en gang gider fundere over, hvor meget han i virkeligheden kommer til at koste os.
Helere Micah Richards end S. Kjær.
Hvorfor: han har bevidst at han kan følge med i PL.
schousboe9
30-11-2009, 14:43
Jeg ser ikke nogen idé i at hente Micah Richards blot fordi han er englænder, da Rafael jo vil indgå i truppen som egen avl når han bliver 21 alligevel og ikke får nogen betydning for reglerne for den kommende sæson. Og så er der jo prisen. Den er så urealistisk høj, at jeg ikke en gang gider fundere over, hvor meget han i virkeligheden kommer til at koste os.
Jeg havde nu heller ikke de nye regler i tankerne, blot en romantisk forestilling om et rent engelsk hold, selvom det er lidt far fetched. :)
Om han bliver dyr skal jeg ikke kunne sige, men vi vil jo nok få oplyst en højere pris end Villa, som også skulle være interesseret. Uanset hvad falder hans pris betragteligt, hvis City ikke længere har brug for ham og omvendt.
Er Micah Richards ikke faldet drastisk i niveau?? (Kun hvad jeg har hørt, har ikke selv fulgt ham)
Jeg tror, at City er pænt ligeglade med penge. Jeg glæder mig faktisk til at se, den dag de sælger ud, om de forlanger mange penge eller hvordan. For de er altså ikke ligefrem penge de mangler de der oliesheiker.
Jeg har altid beundret Micah Richards. Jeg synes, han er et kæmpe potentiale. Han har vist mange lovende takter, men den seneste 1½ års tid har han godt nok været noget af en svingende gut. En god optræden, hvor der så følger 4 katastrofale optrædener lige efter. Det er ikke stabilt nok, hvis man vil have forhåbninger om at være fast United-spiller (Læs: Nani), og slet ikke i forsvaret.
Men jeg har meget tiltro til Richards, og Ferguson er jo kendt for at få spillerne til at komme tilbage til deres gode form.
Jeg vil også hellere have Richards end Kjær. Dels pga. nationalitet, men også fordi, jeg synes Richards er bedre. Og nej, han skal ikke købes som afløser for Neville, men derimod som centralmidterforsvar ved siden af Evans.
Her kan han supplere Evans med hurtighed og råstyrke. Det eneste minus - jeg kan finde - er Richards manglende højde til at være centralforsvarsspiller i PL. Han er jo kun 1.81, og i en fysisk betonet liga er jeg ikke helt tilfreds med den højde, selvom han ikke kan gøre for det. Flueknepper eller ej, men han vil da få besvær med at dække Drogba-typer op i fremtiden, hvis han bliver omskolet til centralforsvar.
Hvis han var 188+ og havde de samme fysiske egenskaber i hurtighed og råstyrke, så ville jeg næsten gøre alt for at få ham, for det er sjældent du finder en central forsvarsspiller, som BÅDE er dygtig men også rigtigt hurtig!
Er Micah Richards ikke faldet drastisk i niveau?? (Kun hvad jeg har hørt, har ikke selv fulgt ham)
Jo, han er faldet bestemt i forhold til, hvad hans talent rækker. Hvad det så skyldes, er der ingen der ved. Det ville være lidt satset at købe ham, når vi (strøstedelen af denne forum) har mistet tålmodigheden med Nani og Berbatov. Tolerance ville være meget godt, hvis vi fik Richards, men det er svært at eje det, når man i United hvert år konkurrerer om alt. Men samtidig er jeg ikke i tvivl om, at han ville udvikle sig i United.
Han minder mig lidt om Rio i sin tid ....
Helere Micah Richards end S. Kjær.
Hvorfor: han har bevidst at han kan følge med i PL.
Jeg ved ikke, om man kan stille det sådan der op. Jovist har italienske forsvarsspillere eller udefrakommende forsvarsspiller, som har lært den italienske forsvarsstil udenad eller opvokset med det, fejlet gevaldigt i PL, men det burde ikke udelukke Simon Kjær. Han er jo kun 20 år, og i forsvarsår er han jo rigtig ung. Jeg tror, han ville udvikle sig meget med Rio og Vidic som mentor.
Vidic havde jo heller intet bevidst i Rusland, men med vilje og mod har han så senere hen fået prædikatet verdens bedste forsvarsspillere af folk, og det fik han pga. vilje.
Og netop vilje har jeg hørt fra Kjærs omgangskreds, at det er en af hans store forcer. Han vil bare udvikle og udvikle sig hele tiden.
Jo, han er faldet bestemt i forhold til, hvad hans talent rækker. Hvad det så skyldes, er der ingen der ved. Det ville være lidt satset at købe ham, når vi (strøstedelen af denne forum) har mistet tålmodigheden med Nani og Berbatov. Tolerance ville være meget godt, hvis vi fik Richards, men det er svært at eje det, når man i United hvert år konkurrerer om alt. Men samtidig er jeg ikke i tvivl om, at han ville udvikle sig i United.
Han minder mig lidt om Rio i sin tid ....
Altså, lige efter Rodwell, er han da den jeg helst vil have tilført.
Han er ikke højre back men centralt. Dog kan han da bruges på back positionen når han nu skal kæmpe med Evans, Vidics, Ferdinand og Brown, for at få spilletid.
Mener han er et super talent. Fysisk stærk og hurtig.
Altså, lige efter Rodwell, er han da den jeg helst vil have tilført.
Han er ikke højre back men centralt. Dog kan han da bruges på back positionen når han nu skal kæmpe med Evans, Vidics, Ferdinand og Brown, for at få spilletid.
Mener han er et super talent. Fysisk stærk og hurtig.
Nårh jo, Rodwell har jeg da helt glemt. Men fortæl mig en ting? Hvad er Rodwell? Jeg ved, han er defensiv midt eller midterforsvar, men hvor er han bedst? Hvis han er bedst som def. midt, så skal vi sælge ud. Her tænker jeg på Gibson, ellers har vi overflod af spillere der.
schousboe9
30-11-2009, 15:33
Jeg tror Rodwell er tiltænkt en fremtid som midterforsvar, men bruges på midten pga. manglende rutine. Præcis som Rio i den alder.
Har jeg gået glip af noget, eller har Rio været def. midt? Det vidste jeg ikke!
Men det lyder lovende, hvis det er fremtidsplanen for Rodwell.
Richards og Rodwell sammen med Evans ville udgøre en god britisk kerne af United i fremtiden, hvis vi fik dem begge. Så er der selvfølgelig Rooney.
Carl-keane
30-11-2009, 15:57
Richards og Rodwell sammen med Evans ville udgøre en god britisk kerne af United i fremtiden, hvis vi fik dem begge. Så er der selvfølgelig Rooney.
Og ikke at for glemme Welbeck! og måske os Forster! hvis vi er så heldige...
Micah Richards? Du vil seriøst have den lorte City-spiller til holdet? Kan godt være han er talentfuld, men han har intet vist denne sæson for City, slet ikke nok til at vi skal erstatte ham med Brown eller Rafael ...
Micah Richards? Du vil seriøst have den lorte City-spiller til holdet? Kan godt være han er talentfuld, men han har intet vist denne sæson for City, slet ikke nok til at vi skal erstatte ham med Brown eller Rafael ...
Hvorfor bliver folk ved med at sige, at han skal erstatte Rafael? Richards duer ikke som back. Han skal være central midterforsvar.
Ja, jeg ønsker ham, fordi talentet er der. Han skal bare have bedre vilkår til at udvikle sig under. Ferguson er perfekt til det.
Kasper United
30-11-2009, 16:52
Kan heller ikke se hvad vi skal med Micah Richards?!
Han er 1.80 høj, i påstår at han skal spille midterforsvar og så i PL? Hvis det var i La liga ville den sikkert gå med højder som Puyol størrelser (1.78 meter høj). Desuden har Richards ikke været god i denne sæson og har kun spillet 5 PL kampe. Skal vi have en spiller, som City ikke synes er god nok til deres startopstilling?
Nej, så ser jeg da meget hellere Kjær, som spiller super i Italien. Men ser allerhelst Jack Rodwell, som både kan spille defensiv midtbane og midterforsvar og endda også har højden.
Tror slet ikke der er hold i de Richards rygter. Han har sgu været United spiller op til flere gange efterhånden i medierne. ! Holder stadig på to januar køb..... Kjær & Rodwell !
SantasLittleHelper
30-11-2009, 17:12
Tror slet ikke der er hold i de Richards rygter. Han har sgu været United spiller op til flere gange efterhånden i medierne. ! Holder stadig på to januar køb..... Kjær & Rodwell !
Fordi Kjær vil jo gerne til klubben, selvom han ikke får spilletid, og Rodwell kan sagtens sidde på tribunen og finde sig i at være efter Brown, Evans, Rio, Vidic og evt Kjær i køen, selvom han koster 350 mio. Godt tænkt!
krikey me..
schousboe9
30-11-2009, 23:24
Han spillede enkelte gange på den defensive midt for Leeds, men gav den dog mest som midterforsvar, naturligvis.
Men han spillede nu også defensiv midt for os i FA Cup'en ude mod Wolverhampton i '06. Dog i nødstilfælde. :)
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-375510/Ferdinand-backed-England-midfield-role.html
Overgaardmunk
02-12-2009, 10:37
Hvis vi skulle have nogen fra city, skulle det være Ireland.
En rigtig god spiller synes jeg.
Nu er der også snak om Krasic, også en rigtig god spiller. Jeg synes det beviser noget, når han gav united forsvaret en del problemer, og scorede.
Men helts britere, hvis der skal tilføjes nogen til klubben, men det gør jo selvfølgelig heller ikke noget, bare de er rigtig gode.
Kasper United
04-12-2009, 19:21
Nu her hvor der er en masse debat om penge i United osv....
Jeg synes, at vi skal sælge spillere som vi egentlig ikke bruger..
Vi skal af med en af vores 2 reserve keepere = Kuszczak eller Foster..
Så er der Nani, umiddelbart vil jeg også sige Park Ji-Sung, men har jo lige skrevet kontrakt til 2012. Ellers har vi også nogle legender, som Scholes, Nevillie og Giggs. Efter så mange år i klubben tror jeg, at de er nogle løntunge spillere, og ser vi på Neville og Scholes præstationer her på det sidste, synes jeg ikke det imponerer mig særlig meget. Derudover synes jeg, at vores trup er meget bred, men mangler kvalitet.. O'Shea, Tosic, Scholes, Neville, Nani, Foster eller Kuszczak og måske en færdig forsvarsspiller Rio Ferdinand, som sikkert har en superløn. Hvad skal vi med disse spillere?
Det koster jo kunne penge pt.
Jeg ser hellere, at vi køber et par unge forstærkninger (Özil, Hamsik, Rodwell, Kjær, Jovetic, Akinfeev, Adler eller lignende?)
Jeg ved, at de sikkert ikke alle bliver en ny Ronaldo, Casillas eller Vidic, men hvis vi kan få én ny Ronaldo, som vi kan sælge til +400 til 500 mio, og et par gode til startopstillingen om et par år, ser jeg ikke hvorfor United ikke snart køber nogle?
Husk, at det bare er min mening...
dannigizmo
04-12-2009, 19:38
Så er der Nani, umiddelbart vil jeg også sige Park Ji-Sung, men har jo lige skrevet kontrakt til 2012. Ellers har vi også nogle legender, som Scholes, Nevillie og Giggs. Efter så mange år i klubben tror jeg, at de er nogle løntunge spillere, og ser vi på Neville og Scholes præstationer her på det sidste, synes jeg ikke det imponerer mig særlig meget. Derudover synes jeg, at vores trup er meget bred, men mangler kvalitet.. O'Shea, Tosic, Scholes, Neville, Nani, Foster eller Kuszczak og måske en færdig forsvarsspiller Rio Ferdinand, som sikkert har en superløn. Hvad skal vi med disse spillere?
Jeg ser hellere, at vi køber et par unge forstærkninger (Özil, Hamsik, Rodwell, Kjær, Jovetic, Akinfeev, Adler eller lignende?)
Jeg ved, at de sikkert ikke alle bliver en ny Ronaldo, Casillas eller Vidic, men hvis vi kan få én ny Ronaldo, som vi kan sælge til +400 til 500 mio, og et par gode til startopstillingen om et par år, ser jeg ikke hvorfor United ikke snart køber nogle?
Ohh, where to begin.
1. Jeg synes langt fra, Scholes ligner en færdig mand. Hans overblik og erfaring på midtbanen kan du ikke købe dig til - om du så giver 5085534530 milliarder for Hamsik.
2. Rio færdig? Aaaarhhhh...
3. O'Shea uden klasse? Den mand er da indbegrebet af, hvad en fodboldspiller skal. Jeg er med på, at han ikke er verdensklasse, men det er godt nok værdifuldt at have en mand, der kan spille så stabilt på stort set alle positioner.
4. Tosic ud? Skal han ikke lige have en chance?
5. Neville er kaptajn. Han er gammel, han spiller ikke specielt godt, han er langsom og så videre - men jeg tror på, at han er, hvad en kaptajn bør være, og dermed utrolig vigtig for holdet. Jeg stopper mig selv i at blive alt for fodboldromantisk og bruge det argument, at de har ofret hele deres karriere for klubben og derfor _aldrig_ bør sælges eller smides på porten. (Og så brugte jeg det alligevel, hihi)
6. Jeg forstår ikke, at du vil sælge en af de to reservekeepere, men så hente en anden. Jeg tror ikke på, at Kuszczak eller Foster vil være tilfredse med at være reserver i United resten af deres karriere. Derfor er det vel enten at give en af dem chancen, eller sælge begge og købe en ny plus en reserve/give Amos chancen. Vi sparer nok ikke mange penge på sidste scenario.
7. Vi kan så endeligt blive enige om Nani. Han ligner en færdig mand i mine øjne.
Jeg har set igennem fingre med, at du overhovedet nævner Giggs i det indlæg. Den får lov at passere ;)
SantasLittleHelper
04-12-2009, 19:41
Har du tænk over hvilken konsekvens det har, at sælge de spillere du nævner? Hvilke spillere vil du så have på bænken? Det er jo reelt der, hvor mesterskabet vindes og du regner vel ikke med at de erstatninger du nævner vil sidde på bænken. Vil du erstatte dem med vores unge spillere for eksempel? Problemet med det er jo så, at du efterlyser kvalitet, og disse unge spillere er ikke bedre end dem der sidder på bænken. Ellers ville de jo sidde der i stedet.
O'Shea spillede sidste sæson næstflest kampe i hele truppen, og flest året før. Hvem mener du bør overtage disse 54-55 kampe? Kan de erstattes med et bedre alternativ, eller er han i virkeligheden så versatil, at han ikke kan erstattes? Det samme gælder jo for de resterende du nævner, bortset fra Tosic. Og hvorfor den store udskiftning? Vil det ikke skabe en masse disharmoni i truppen? Jeg tror faktisk ikke du finder en bedre bænk nogle steder i verden. Derfor synes jeg heller ikke der skal ændres ret meget i trupsammensætningen.
Hvilket belæg har du for at nævne de spillere du gør udover de er gode i FM?
SimpsonKing
05-12-2009, 10:17
Desuden er Akinfeev bestemt heller ikke billig... Hverken i transfer eller løn... Manden skal hentes i den russiske liga, hvilket pt er en af de bedst betalte ligaer i verden... Så nogen billig mand, må man bestemt ikke regne med der...
Glory Man United
05-12-2009, 10:37
Nemlig!
Jeg er nu rimelig fortrøstningsfuld, selvom vi skulle have pengeproblemer.
Som jeg ser det har vi haft spillere som Giggs, Neville og Scholes til at vise de unge hvad United ånden er. Når de stopper, har de "lært" det videre til folk som Fletcher, Rooney, Brown og O'Shea.
Så om vi har pengeproblemer skal vi satse på unge spillere, som skal læres op i United ånden. For det er den der har skabt det klubben er idag.
PS, kan nævne flere og andre navne. Men læg mærke til at de stort set alle er fra de britiske øer.
schousboe9
06-12-2009, 10:28
Phelan antyder, at vi er ude efter Edin Dzeko (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5751066,00.html).
Nåh nej, vi har ikke råd...
Parkohargo
06-12-2009, 12:17
Phelan antyder, at vi er ude efter Edin Dzeko (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5751066,00.html).
Som det ser ud nu er det kun Rooney af vores angribere der kan finde vej til netmaskerne.. Owen og Berba har en mindre mål krise. Så er det jo selvfølgelig godt at der er så mange andre på holdet der kan score.. gibson, scholes, fletch osv. Et køb af Dzeko ville i mine øjne være brilliant. 23årig ung angriber der er 1,92 og scorer masser af mål for Wolfsburg..men om han kan begå sig i PL.. Aner jeg ikke.
Hmmm.. spændende, spændende må man sige! Så nu gerne en spiller som Luis Fabiano eller Huntelaar i trøjen, men Dzeko kan da bestemt være en mulighed. Vi har jo for vane at købe dem som uslebne diamanter og så forme dem til verdensklasse, og Dzeko falder jo i den kategori...
En spiller jeg gerne så i United-trøjen er faktisk også at finde i Milan, og han hedder Borriello... synes den mand er så giftig, og det har han været de sidste par sæsoner. 19 mål mener jeg han lavede i sæsonen hvor han var udlejet til Genoa, og i år bomber han også godt for Milan..?
Borriello lyder også mere eksotisk end Dzeko, men vores næste angriber kunne for så vidt hedde Clavs Verner og være griseavler i sin fritid, bare han høvler læderet i kassen:lolol:
Men vi skal jo lige have solgt Rooney, Vidic og alle de andre til spotpris først, så vi også kan betale løn næste måned, og ligge en udbetaling til et evt. køb...... Ohhhh the irony!
Ellers har vi også nogle legender, som Scholes, Nevillie og Giggs. .
Jeg kan jo fælde en tåre, når en såkaldt "United fan" kommer med en udmelding om at spillere der dedikeret hele deres liv til United, skal sælges, i den klub de har ønsket at slutte deres karriere. Spillere som har ført denne klub til mange trofæer og spillere som stadig har en KÆMPE betydning for fans (åbenbart ik alle), spillere, ledelse og historien. Spillere som stadig levere præstationer på højt niveau.
Du burde skamme dig. Fint nok det er din mening, men ak :(
Jeg bliver fandme nærmest sur..
)(&#&"?¤"/=)¤U"?^¤("=(=`¤(="¤
(der står alt muligt grimt :P)
Fy for satan hvor skulle du skamme dig over det indlæg. Sælge Scholes og Neville? :Smackden: Det jo latterligt.
Og jeg vil ikke engang kommentere på Giggs. Det jo total langt ude man.
Nani er færdig, alle ved det. Men synes ikke man skulle sælge Kuzz. Han virker som en rigtig god målmand, og med ham som reserve, eller første målmand, så det fint. Sælg Foster og Amos, og køb en super målmand :D
O'shea vil jeg heller ikke nævne. En så 'essentiel' mand, er bare ikke noget man sælger. Han er der, whenever you need him! Der kommer altid skadeshelveder, såsom nu? ;) O så har man lige en O'shea der kan tage over, hvor end den ledige plads er. undtaget angrebet self.
Som jeg ser det har vi haft spillere som Giggs, Neville og Scholes til at vise de unge hvad United ånden er. Når de stopper, har de "lært" det videre til folk som Fletcher, Rooney, Brown og O'Shea.
.
hmmmmm
Brown er 30
O'Shea er 28
De har været i klubben i 10-13 år nu :-) nok ikke lige dem du skal hentyde til ;)
Elrantiri
06-12-2009, 13:14
Selv hvis vi glemmer ALT hvad Neville, Scholes og Giggs har gjort for klubben og fjerner alt deres loyalitet for klubben, så kan jeg ikke se idéen i at sælge - det er tvivlsomt at vi får ret mange penge for 3 spillere, der har 1-3 år mere i sig, hvis så meget.
Bud Spencer
06-12-2009, 14:04
Nu her hvor der er en masse debat om penge i United osv. Jeg synes, at vi skal sælge spillere som vi egentlig ikke bruger. Bla, bla, bla, nogle legender, som Scholes, Nevillie og Giggs.
Hehe, det er det mest hjernedøde jeg længe har hørt. Man sælger da ikke bare legender og klubikoner som Scholes, Neville og Giggs. Giggs blev årets spiller sidste år, Scholes laver en kasser for os igår, og de viser da alle tre, at de stadig kan være med på det her niveau.
hmmmmm
Brown er 30
O'Shea er 28
De har været i klubben i 10-13 år nu :-) nok ikke lige dem du skal hentyde til ;)
Hvorfor ikke. Nu kan de ju give den videre til de nye !
Hmmm.. spændende, spændende må man sige! Så nu gerne en spiller som Luis Fabiano eller Huntelaar i trøjen, men Dzeko kan da bestemt være en mulighed. Vi har jo for vane at købe dem som uslebne diamanter og så forme dem til verdensklasse, og Dzeko falder jo i den kategori...
En spiller jeg gerne så i United-trøjen er faktisk også at finde i Milan, og han hedder Borriello... synes den mand er så giftig, og det har han været de sidste par sæsoner. 19 mål mener jeg han lavede i sæsonen hvor han var udlejet til Genoa, og i år bomber han også godt for Milan..?
Borriello lyder også mere eksotisk end Dzeko, men vores næste angriber kunne for så vidt hedde Clavs Verner og være griseavler i sin fritid, bare han høvler læderet i kassen:lolol:
Men vi skal jo lige have solgt Rooney, Vidic og alle de andre til spotpris først, så vi også kan betale løn næste måned, og ligge en udbetaling til et evt. køb...... Ohhhh the irony!
nej nej nej IK BORRIELLO pls! han er jo ikke et tophold værd.. han bliver endnu en berbatov.. hvorfor er Milan også efter DZEKO? brug mange penge og have ham som reserve for BORRIELLO? nej tror jeg ikke ;) Borriello er et niveau under dzeko.
Dzeko har da så vidt jeg ved også afvist os, til fordel for Milan? Jeg mindes at have læst sådan noget, at Milan er hans drømmedestination.
Dzeko har da så vidt jeg ved også afvist os, til fordel for Milan? Jeg mindes at have læst sådan noget, at Milan er hans drømmedestination.
Har jeg også, men ville stadig ikke have noget imod at se ham i United.. Tror helt klart han har redskaberne til at blive en stjerne for United.. Tror faktisk han ville være i stand til at tage skridtet op i Torres/Drogba klassen, og blive en af verdens bedste hvis han spillede for os..
Dahlmann
06-12-2009, 14:52
Start du bare op for Football Manager og lev i din egen drømmeverden, der kan du gøre lige hvad du vil, du skal bare lige huske at kunne skelne mellem spil og virkelighed.. Det der er jo helt ude i hampen..
o1-bennermin
06-12-2009, 15:04
Jeg mener Özil ville pynte på vores midtbane, han har fart og overblik ! Ligger gode bolde samtidig med han er farlig, og et stort + så er han også venstre benet.
United DK
06-12-2009, 15:17
En af grundene til vores mangeårige succes, er den forholdvist lille udskiftning der har været fra år til år. De fleste klubber havde sparket Giggs, Scholes og Neville ud alene pga. deres alder, og det var måske også sket med en anden manager end Ferguson, men deres erfaring har været guld værd. På samme måde håber jeg at Fletcher, O'Shea og den nyere generation spiller i klubben resten af deres karriere, for det er kun godt at have den slags typer i klubben. Det er også derfor vi ikke skal sælge ti spillere, og købe ti nye, det går aldrig godt.
Kasper United
06-12-2009, 18:21
Jaa, jeg giver jeg sgu ret - det lyder lidt tåbeligt...
Men jeg siger ikke, at vi skal sælge alle legenderne?! Og jeg er selv vild med Giggs og synes også, at han spiller fremragende..
Men i bliver nød til at se lidt med økonomiske briller..?
Klubben går nok ikke sammen, men jeg synes problemet er stort, hvis vi skal til at sælge alle vores stjerner, for at få betalt gælden.. Og så mener jeg, at det skal være folk som Scholes og Neville der træder af, men jeg giver jer ret i, at de er nogle erfarne og dygtige legender, men sådan ser JEG! bare på det..
Det kan da godt være, at Uniteds ledelse har rimelig styr på det, men det er godt nok en ordentlig gæld, som der skal betales af HVERT år.
En klub (og i sær de store som United) hænger ikke kun sammen på resultater og legender, men også mange andre ting...
Og så er der rygter om, at vi ikke engang kan købe Ljajić til 100 mio?!
Scholes og Giggs spillede en super kamp i går, men i sær Scholes og Neville er meget svingende og bruges for det meste i Carling Cup, FA Cup og mod de "mindre" gode i PL.
Efter så mange år i klubben, tror jeg de er nogle løntunge spillere, og så ser jeg ikke, at de løber rundt og spiller Carling Cup (Jeg ved de spillede godt i går mod West Ham i PL, men de er altså meget svingende og det ved vi alle)
Og ja, jeg ved at de alle har bidraget og givet sin loyalitet til klubben osv osv., men selv Scholes har sagt, at han ikke mener, at han er god nok og slutter til sommer. Det er selvfølgelig ærgeligt, fordi han har gjort så mange gode ting for klubben, men omvendt hvis han slutter, så er der ingenting, som ikke er godt for noget andet...
Jeg er måske også lidt en der gerne vil have en masse unge og gode talenter ind, og ser bort fra hvordan det kommer til at gå uden de gamle osv, men sådan er jeg.. Jeg understregede dog også, at det var min mening, men selvfølgelig fair nok at i er uenige.. :)
SantasLittleHelper
06-12-2009, 18:34
Jaa, jeg giver jeg sgu ret - det lyder lidt tåbeligt...
Men jeg siger ikke, at vi skal sælge alle legenderne?! Og jeg er selv vild med Giggs og synes også, at han spiller fremragende..
Men i bliver nød til at se lidt med økonomiske briller..?
Klubben går nok ikke sammen, men jeg synes problemet er stort, hvis vi skal til at sælge alle vores stjerner, for at få betalt gælden.. Og så mener jeg, at det skal være folk som Scholes og Neville der træder af, men jeg giver jer ret i, at de er nogle erfarne og dygtige legender, men sådan ser JEG! bare på det..
Jeg er måske også lidt en der gerne vil have en masse unge og gode talenter ind, og ser bort fra hvordan det kommer til at gå uden de gamle osv, men sådan er jeg.. Jeg understregede dog også, at det var min mening, men selvfølgelig fair nok at i er uenige.. :)
Det er du vel også selv, når du skriver at det lyder tåbeligt. Personligt synes jeg det er svært at få din mening til at hænge sammen. Hvis du ikke mener, at vi har råd til at betale Scholes og Nevilles årsløn, hvordan kan vi så have råd til de spillere du mener vi skal have? De to årslønne tilsammen overstiger vel ikke 80 mio kr. hvilket ikke er nok til at købe nogle de spillere, og da slet ikke betale deres løn.
I øvrigt synes jeg, at du har opfattet mange af tingene forkert. Scholes har bestemt ikke sagt, at han absolut vil stoppe, men at han overvejer det, hvis han ikke kan løfte sit niveau og hjælpe holdet. Hvordan kan man erstatte sådan en vilje? Og hvem er alle de stjerner vi har solgt for at afbetale gælden? Der er ikke en klub er verden der ikke havde solgt Ronaldo i den givne situation. Du maler lidt for meget "fanden på væggen" mht økonomien - man skal ikke tro på alt hvad man tror man læser. Men husk på, det er bare min mening.
nielzon21
06-12-2009, 18:55
Har jeg også, men ville stadig ikke have noget imod at se ham i United.. Tror helt klart han har redskaberne til at blive en stjerne for United.. Tror faktisk han ville være i stand til at tage skridtet op i Torres/Drogba klassen, og blive en af verdens bedste hvis han spillede for os..
Er Dzeko ikke registreret som IKKE-EU spiller, lige som Vidic? Ved ikk hvordan Bosnien er karakteriseret af UEFA i den sammenhæng.
Kasper United
06-12-2009, 18:58
Det er du vel også selv, når du skriver at det lyder tåbeligt. Personligt synes jeg det er svært at få din mening til at hænge sammen. Hvis du ikke mener, at vi har råd til at betale Scholes og Nevilles årsløn, hvordan kan vi så have råd til de spillere du mener vi skal have? De to årslønne tilsammen overstiger vel ikke 80 mio kr. hvilket ikke er nok til at købe nogle de spillere, og da slet ikke betale deres løn.
I øvrigt synes jeg, at du har opfattet mange af tingene forkert. Scholes har bestemt ikke sagt, at han absolut vil stoppe, men at han overvejer det, hvis han ikke kan løfte sit niveau og hjælpe holdet. Hvordan kan man erstatte sådan en vilje? Og hvem er alle de stjerner vi har solgt for at afbetale gælden? Der er ikke en klub er verden der ikke havde solgt Ronaldo i den givne situation. Du maler lidt for meget "fanden på væggen" mht økonomien - man skal ikke tro på alt hvad man tror man læser. Men husk på, det er bare min mening.
Ja, det lød tåbeligt, den måde som mange af jer opfattede det med, at vi skal sælge 10 spillere og vi skal sælge både Giggs, Scholes og Neville?
Det siger jeg jo ikke? Og så skriver du, "alle stjerner" vi har solgt - jeg skrev, HVIS vi skal sælge alle vores stjerner for at betale gælden, og ja så har vi da allerede solgt Ronaldo og kommet af med Tevez, hvis det er det....?
Male fanden må væggen? Det er bare virkeligheden? Du synes måske ikke, at 700 millioner pund er mange penge?
Men okay, jeg giver dig ret i, at man ikke skal tro på alt hvad man læser, men man kan da godt regne med, at der er noget af det, som passer :)
Jeg siger jo heller ikke, at Scholes ABSOLUT skal stoppe og desuden udløber hans kontrakt også til sommer? :)
Men lad os slut den her.. Vi er jo alle forskellige mennesker og har hvert sit synspunkt til tingene :)
SantasLittleHelper
06-12-2009, 19:20
Det er LANGT fra virkeligheden, at vi skal sælge alle vores stjerner for at imødekomme gælden, eller at vi er nødsaget til at skille os af med løntunge spillere. Jeg ved ikke hvor du får det fra, men det er mildest talt chokerende, og hvis det ikke er at male fanden på væggen, så ved jeg ikke. Det har intet med virkligheden at gøre, det har endda intet med meningsdannelse at gøre, det er simpelthen bare forkert.
Og så kan vi slutte den der.
Et salg af Michael Carrick ville kunne give en god omgang penge i kassen, selvom jeg tvivler på at han vil kunne indtjene det han blev købt for.
Men når man tænker på at Gibson er så godt spillende lige for tiden, kan han godt blive en god erstatning hvis ikke en forbedring.
Et salg / en byttehandel af Carrick + Modric + en pengepose ville slet ikke være noget dårligt. Eller måske Defoe. Begge 2 er rigtig godt spillende lige for tiden.
Personligt vil jeg dog gerne se at vi køber en all-round forsvarsspiller i stil med John O'Shea. En som kan spille flere pladser og har et stabilt bundniveau.
Muligvis en angriber der er mere skarprettet end Berbatov og Rooney/Owen.
Men et salg af Carrick virker meget sandsynligt især når vi har spillere på vej opad.
Christensen
06-12-2009, 21:05
Et salg / en byttehandel af Carrick + Modric + en pengepose ville slet ikke være noget dårligt. Eller måske Defoe. Begge 2 er rigtig godt spillende lige for tiden.
Øhh, Modric er altså skadet, så ved ikke hvor godt spillende han er for tiden..
Et salg af Michael Carrick ville kunne give en god omgang penge i kassen, selvom jeg tvivler på at han vil kunne indtjene det han blev købt for.
Men når man tænker på at Gibson er så godt spillende lige for tiden, kan han godt blive en god erstatning hvis ikke en forbedring.
Hvorfor i alverden skal Carrick sælges... Ja indtil videre har han ikke haft den bedste sæson. Men han har været ekstremt vigtig for vores hold i de 3 sidste sæsoner. Han skal nok komme igen. Klasse fornægter sig altså ikke. Nu har Gibson scoret nogle mål i de sidste par kampe, men i min verden er han slet ikke i nærheden af Carrick.
Jeg tror, at en af grundene til, at Carrick ikke er i den form han har været i de seneste sæsoner er at han er i skarp konkurrence med Fletcher som har været helt forrygende i år, Giggs som spiller fantastisk på den centrale i år, Scholes, Anderson osv. Derfor har han fået mindre spilletid og dermed ikke fundet sin rythme. Men jeg er overbevist om at han nok skal vise sine kvaliteter i løbet af den resterende del af sæsonen
Hvorfor i alverden skal Carrick sælges... Ja indtil videre har han ikke haft den bedste sæson. Men han har været ekstremt vigtig for vores hold i de 3 sidste sæsoner. Han skal nok komme igen. Klasse fornægter sig altså ikke. Nu har Gibson scoret nogle mål i de sidste par kampe, men i min verden er han slet ikke i nærheden af Carrick.
Jeg tror, at en af grundene til, at Carrick ikke er i den form han har været i de seneste sæsoner er at han er i skarp konkurrence med Fletcher som har været helt forrygende i år, Giggs som spiller fantastisk på den centrale i år, Scholes, Anderson osv. Derfor har han fået mindre spilletid og dermed ikke fundet sin rythme. Men jeg er overbevist om at han nok skal vise sine kvaliteter i løbet af den resterende del af sæsonen
Totalt enig. Jeg læser nogle indlæg som om vi bare må ændre på et eller andet, og at en eller anden skal gøres til sorteper, og sælges. Forstår det ikke helt. Vi ligger nr 2 i ligaen, og er ellers videre i samtlige turneringer - og endda i et år, hvor vi har solgt to af de store profiler på holdet?!
Ro på, vi skal nok klare den, og vi har en masse talent løbende i truppen, så, mark my words, der er noget stort i vente. Manden ved roret har endda gjort det før :D
unitedforreal
07-12-2009, 06:10
Totalt enig. Jeg læser nogle indlæg som om vi bare må ændre på et eller andet, og at en eller anden skal gøres til sorteper, og sælges. Forstår det ikke helt. Vi ligger nr 2 i ligaen, og er ellers videre i samtlige turneringer - og endda i et år, hvor vi har solgt to af de store profiler på holdet?!Ro på, vi skal nok klare den, og vi har en masse talent løbende i truppen, så, mark my words, der er noget stort i vente. Manden ved roret har endda gjort det før :D
Hmmm. Vi er et stort hold. Så selvom vi har mistet stor spiller, så skal det ikke koste titler.
Hvis vi havde handlet rigtig så havde vi haft et rigtig godt hold. Og nu har vi chancen igen. Men vi ender sikkert med at købe en spiller ingen havde set komme.
For at være ærlig, så tror jeg at united er i stor krise, rent økonomisk. Det må være en grund hvorfor vi pt er så dårlig til at handle.
Vi fik 700 mio for Ronaldo, + de ca 300 mio vi må bruge om året. Det er 1k mio. Hvad har vi brugt ?...Owen kostede os intet. Valencia.. 120-170 mio, tror også at det er over flere år det skal betales.
Løn til spiller ?.. Vi er ikke i nærhed af hvad Chelsea har i løn omkostninger.
Ja de har en rig ejer. Men det har vi sku også. Men manden vi har er bare nærig og tænker på sig selv. Forskellen mellem ham og resten af stor hold ejer er.
Vores tænker på at tjene penge. De andre tænker på succes fordi de har penge.
Vores ejer, hvis jeg husker rigtigt. Han ejer et Football team. Det skal siges at det har mere værdi end et top fodbold hold. Så manden har masser af penge. Men hvorfor skulle han smide penge i en sport han er kold overfor ?.
Hvor tit ser han united ?.. og ja det betyder meget!.
Hvis vi ikke handler stort til Januar eller til sommer. Så er det faktum at vi er i krise.
Ps: Angående renter. Så hvorfor skulle man give ham mindre renter når man har den aftale i forvejen.
Altså hvis renten er 10%... og han regnede med at forhandle sig til mindre senere. Så hvorfor skulle Banken/kredit gå med til det ?. Han har jo trods alt pant i et eller andet. Om det er i United eller noget andet. Så er deres penge sikket. Så renten kommer ikke ned. Før i tid kunne man få renten ned, ja fordi at andre banker/kredit gav et bedre tilbud. Men nu er det trods alt ikke det bedste tidspunkt for en Kredit/bank til at give et lån på over 1 mia til en som er hadet af klubbens fans, og som man ved ikke tænker på klubben.
Jeg elsker united og alt, og elsker endnu mere vores loyale fans. Men nu skal toppen snart vise noget. Altså jeg kunne godt tænke mig at de meldte 100% ud hvorfor de ikke handler eller hvorfor de gøre som de gøre en gang imellem.
Gider ikke at vi ender fra at gå top fodbold til 3 Division på 1 dag.. Og jo det kan ske hvis vi er i krise som man billedet viser pt.
Øhh, Modric er altså skadet, så ved ikke hvor godt spillende han er for tiden..
Ok. Jeg tog udgangspunkt i det jeg har set ham spille. Undskyld jeg ikke er altvidende som dig, store Orakel!
dannigizmo
07-12-2009, 07:10
Hmmm. Vi er et stort hold. Så selvom vi har mistet stor spiller, så skal det ikke koste titler.
Hvis vi havde handlet rigtig så havde vi haft et rigtig godt hold. Og nu har vi chancen igen. Men vi ender sikkert med at købe en spiller ingen havde set komme.
...
Gider ikke at vi ender fra at gå top fodbold til 3 Division på 1 dag.. Og jo det kan ske hvis vi er i krise som man billedet viser pt.
What?! ... WHAT?!
Skal det ikke koste titler, at vi mister verdens bedste fodboldspiller? Det er da rart, hvis det ikke gør, men helt ærligt - hvad regner du med? Selvfølgelig kommer det da til at betyde noget! Og det kommer da højst sandsynlig til at ende med, at vi taber kampen om et af trofæerne. Alt andet er da urealistisk.
What?! ... WHAT?! nr. 2
Hvis vi havde handlet rigtigt, havde vi et godt hold? Det har vi ikke nu? Så vidt jeg ved, er vi med i alle turneringer endnu, ligger to point efter i ligaen og har taget de sidste tre kampe med en målscorer på 10-1.
Nu har vi chancen igen - du mener med Ljajic, eller hvad? 10 mio. for en 18-årig, der officielt ikke har vist, at han kan følge med dem, vi har i forvejen. Hvor blev egen talentavl før køb-strategierne lige af?
Og lad nu være med alle de der teorier om, at vi er ved at gå konkurs, fordi vi ikke henter ham. Økonomien er sikkert ikke verdens sundeste, men jeg nægter simpelthen at tro på, at hele korthuset er ved at vælte, blot fordi vi ikke køber en eller anden fra Partizan.
What?! ... WHAT?! nr. 3
Fra topfodbold til... Altså, lad mig lige forstå... Fra..?!??!? Hvor kommer den påstand fra? Det er da om noget at male ham med hornene på væggen. Yderligere kan jeg ikke lige finde på til den kommentar.
Nu kom det her faktisk til at handle noget mere om økonomi end om transfers. Nu har jeg selv svaret, så vil ikke komme med trusler om at vende tilbage til emnet - men det skal vi altså snart ;)
Glory Man United
07-12-2009, 08:46
Ok. Jeg tog udgangspunkt i det jeg har set ham spille. Undskyld jeg ikke er altvidende som dig, store Orakel!
Han har vist været ude i to mdr nu, så et orakel for at vide det, behøver man vist ikke være :confused:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC7DF7CEC%2D3BC3%2D4859%2DA3 FD%2DFE4AAD215DD8%7D&newsid=6643558
Richards? Arrghhhhh
schousboe9
07-12-2009, 09:15
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC7DF7CEC%2D3BC3%2D4859%2DA3 FD%2DFE4AAD215DD8%7D&newsid=6643558
Richards? Arrghhhhh
Daily Mirror smider Micah Richards (http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Exclusive-Manchester-United-set-to-make-shock-move-for-Micah-Richards-article237997.html) i bowlen over mulige targets.
Er vi en uge bagud? ;)
Glory Man United
07-12-2009, 09:18
Er vi en uge bagud? ;)
Når nu vores egen officiele hjemmeside melder den ud, får den jo måske lidt troværdighed? :)
schousboe9
07-12-2009, 09:25
Når nu vores egen officiele hjemmeside melder den ud, får den jo måske lidt troværdighed? :)
:p Men den er stadig en uge gammel...
Jeg tror ikke vores økonomi er så ringe som den bliver udstildt. Jeg tror bare ikke markedet er for handler, men jeg tror klubben har en masse uafklaret spørgsmål. Hargo, hvad med ham.. skal vi have en ny midtbane spiller eller kommer han stærkt tilbage. Hvad med vores "old boys", Giggsy, Scholes, VDS og Neville, hvornår stopper de. De venter nok også lidt med en angriber, da både Welbeck og Kiko viser lovende takter. Forsvaret er vel nærmere uheldigt for tiden, så det handler vel mere om tålmodighed end, så meget andet.
Så jeg tror ikke på, at vi måske smider de store penge, før vi har fået svar på nogle af de spørgsmål. Jeg væbner mig med tålmodighed og nyder, at vi stadig er fint med i ligaen og CL. Det kan vise sig at bliver et godt år uden Ronaldo.
PS. Går i klasse med et Fool. Han siger fools virkelig er på røven, de har ikke engang råd til at fyre Rafa. Haha, det kalder jeg økonomisk krise :D
Dahlmann
07-12-2009, 12:40
PS. Går i klasse med et Fool. Han siger fools virkelig er på røven, de har ikke engang råd til at fyre Rafa. Haha, det kalder jeg økonomisk krise :D
Ligesom os fik de fat i de forkerte ejere... Forskellen er bare at forudsætningerne for liverpools overtagelse var at der skulle investeres i et nye stadion og lige nu ser de planer ud til at stoppe en smule.. Liverpool er i store økonomiske problemer ligesom os, omfanget af vores gæld og finanskrisen er dog ikke helt tydelig endnu.. Det er sørgeligt for sporten..
Liverpool skal vist også ryste op med 165 mio hvis de vil fyre Rafa?
Ligesom os fik de fat i de forkerte ejere... Forskellen er bare at forudsætningerne for liverpools overtagelse var at der skulle investeres i et nye stadion og lige nu ser de planer ud til at stoppe en smule.. Liverpool er i store økonomiske problemer ligesom os, omfanget af vores gæld og finanskrisen er dog ikke helt tydelig endnu.. Det er sørgeligt for sporten..
Det er voldsomt trist, at amerikanerne skal ødelægge den gode europæiske fodbold. Ville ønske lidt, at de ville holde sig væk. Det har ingen følelser i spillet og ofte ikke meget forståelse af gamet.
Man kan kun håbe, at klubberne lærer af det! Selvom det kan være nærmest umuligt at holde dem ude, hvis de økonomisk kan sætte sig på det.
Nu er det ikke kun amerikaner, som kan ødelægge en fodboldklub, men i de her to klubbers eksempler er det. Både vores og fools ejere har tydeligvis ikke gjort meget godt.
Liverpool skal vist også ryste op med 165 mio hvis de vil fyre Rafa?
Jo det er vist meget rigtigt. Men det er ironisk, at de ikke har råd til at fyre Rafa.
SantasLittleHelper
07-12-2009, 15:10
Hmmm. Vi er et stort hold. Så selvom vi har mistet stor spiller, så skal det ikke koste titler. Hvilke titler har det da kostet indtil videre?
vis vi havde handlet rigtig så havde vi haft et rigtig godt hold. Og nu har vi chancen igen. Men vi ender sikkert med at købe en spiller ingen havde set komme. Mener du da, at vi har handlet forkert de sidste 15 år? Det er jo rent faktisk sådan vi har gjort. Følg lidt med.
For at være ærlig, så tror jeg at united er i stor krise, rent økonomisk. Det må være en grund hvorfor vi pt er så dårlig til at handle. Hvilke handler er det du synes er dårlige? Er det Obertan for 30 mio? er det Valencia, der har gjort det fremragende? Eller er det Berbatov, hvis transfer i høj grad signalerer, at vi ikke er i økonomisk krise?
Vi fik 700 mio for Ronaldo, + de ca 300 mio vi må bruge om året. Det er 1k mio. Hvad har vi brugt ?...Owen kostede os intet. Valencia.. 120-170 mio, tror også at det er over flere år det skal betales. Havde du da forventet, at vi havde brugt det hele? Jeg skal ha noget af det du ryger.
Løn til spiller ?.. Vi er ikke i nærhed af hvad Chelsea har i løn omkostninger. Det er sikkert rigtigt. Vil du gerne have det, da?
Vores ejer, hvis jeg husker rigtigt. Han ejer et Football team. Det skal siges at det har mere værdi end et top fodbold hold. Så manden har masser af penge. Men hvorfor skulle han smide penge i en sport han er kold overfor ?. Manchester United er verdens mest værdifulde sportsbrand. Så nej, Tampa Bay Bucs er ikke mere værd end Manchester United. Glazer er vel i øvrigt næsten 2 mia i gæld (men besidder aktiver for mere end han skylder). Get your facts straight.
Hvis vi ikke handler stort til Januar eller til sommer. Så er det faktum at vi er i krise. Gu er det ej! Det er et faktum at vi er i krise, når udgifterne overstiger indtægterne. Vi er i krise hvis vi ikke kan udbetale løn, for holdet er først ukonkurrencedygtigt, hvis spillerne forlader os, uden at vi får noget for dem.
Ps: Angående renter. Så hvorfor skulle man give ham mindre renter når man har den aftale i forvejen.
Altså hvis renten er 10%... og han regnede med at forhandle sig til mindre senere. Så hvorfor skulle Banken/kredit gå med til det ?. Han har jo trods alt pant i et eller andet. Om det er i United eller noget andet. Så er deres penge sikket. Så renten kommer ikke ned. Før i tid kunne man få renten ned, ja fordi at andre banker/kredit gav et bedre tilbud. Men nu er det trods alt ikke det bedste tidspunkt for en Kredit/bank til at give et lån på over 1 mia til en som er hadet af klubbens fans, og som man ved ikke tænker på klubben. Sikke noget rod. Jeg har svært ved at forstå hvad du mener, men jeg gætter på, at du tvivler på om Glazer kan få refinansieret klubbens lån. Det kan der måske være noget om, men jeg tror ikke det bliver et problem. Jeg tror endda at de Hedge Funds han har lånt penge af ligefrem er interesseret i, at se deres penge. Problemet består i, at få nedbragt gælden så meget, at en almindelig bank bliver interesseret i, at overtage lånet. Banken får jo ingen penge så længe Glazer har lånet et andet sted, så det kunne sagtens være en rentabel forretning for både banken og Glazer (da han får nedsat sin rente, hvilket kan skabe større råderum/hurtigere afbetaling af gælden). Den finansielle krise gør desværre bare, at bankerne er lidt mere forsigtige, hvilket jo er fortåeligt nok, da de ikke har så meget likviditet.
Jeg elsker united og alt, og elsker endnu mere vores loyale fans. Men nu skal toppen snart vise noget. Altså jeg kunne godt tænke mig at de meldte 100% ud hvorfor de ikke handler eller hvorfor de gøre som de gøre en gang imellem.
Gider ikke at vi ender fra at gå top fodbold til 3 Division på 1 dag.. Og jo det kan ske hvis vi er i krise som man billedet viser pt. Sikke noget pjat. Klubben handler jo ikke ind, fordi transfervinduet er lukket. Så meget må du da have fulgt med. Der er IMO intet der tyder på, at klubben er i krise. Hvis du ikke "gider" hvis vi ender, som bundhold så synes jeg sgu du skulle holde med Real Madrid. Dem lader kommunen sgu nok aldrig rykke ned.
Hold da ellers fest. Man er væk fra tråden i et par dage, og så er der to 12 årige fanatikere, der pisker en stemning op på baggrund af ubegrundet frygt.
"Men nu er det trods alt ikke det bedste tidspunkt for en Kredit/bank til at give et lån på over 1 mia til en som er hadet af klubbens fans, og som man ved ikke tænker på klubben. " - Tror du selv på, at en bank vil tænke så subjektivt? Banker vil kun tjene penge, og er da fuldstændig lige glad med om manden er hadet, har en skæv tå osv..
Derudover er det mig en gåde, at man kan sige vi er i krise fordi vi undlader at betale 100 mio, eller hvor meget det nu er, for Ljalic. Hvad så med de mange klubber i Italien der co-owner mange spillere, og efter en periode kan købe spilleren for en pris, er de så også i krise fordi de ikke mener spilleren er beløbet værd?
Tror de talenter vi har nu har lige så stort potientiale som Giggs, Scholes osv... Og selvfølgelig skal det gives en chance.
Personligt så jeg gerne at vi gik over i en 4-3-3 forstærket med en bomber og en god central midt. Og som en anden skrev, det kunne være guld at finde en all-round forsvarsspiller som O'shea, han er guld værd.
Men lad nu vær med at male fanden på væggen pga. rygter, lad os nu vente til vi får noget troværdigt info fra klubben. Er 100 % sikker på, at SAF ikke vil gå på kompromis med sine holdninger pga glazer, så mon ikke SAF stadig har det som han vil have det..
Undskyld mig, men snakker vi om det samme hold... Så vidt jeg ved så ligger vi nummer to i den måske stærkeste liga i verden. Kun to points efter chelsea. Vi er videre i Champions League og vi er stadig med i FA cuppen og i semifinalen i Liga cuppen. Ja jeg kan godt se vi har et dårligt hold...
For at være ærlig, så tror jeg at united er i stor krise, rent økonomisk. Det må være en grund hvorfor vi pt er så dårlig til at handle.
Vi fik 700 mio for Ronaldo, + de ca 300 mio vi må bruge om året. Det er 1k mio. Hvad har vi brugt ?...Owen kostede os intet. Valencia.. 120-170 mio, tror også at det er over flere år det skal betales.
Lad nu være med at lytte til alle de dommedags profitier der er omkring Uniteds økonomi. Det er blæst ud af proportioner, fordi det er skide gode nyheder for alle der ikke bryder sig om os. Hvor mener du vi er dårligt til at handle?? Valencia kostede ikke meget men har da allerede vist hvad han kan udrette for os. Ja han er ingen Ronaldo, men hvem havde også forventet det. Owen kan da kun blive en succes da vi intet betalte for ham, og han er på en "pay as you play" kontrakt. Obertan har klare udviklings muligheder der skal blive spændende at følge.
Vi ville da sikkert allesammen gerne have set en stor stjerne ankomme til United i sommers, da vi solgte Ronaldo. Det tror jeg også SAF havde håbet på, men priserne var jo fuldstændig smadret af real og city. Så hvorfor betale samme beløb for en Ribery som vi solgte Ronaldo for. Det er han ikke værd imo. Jeg ser det derimod som godt købmandsskab af os ikke bare at smide 150-200 mio for meget efter en spiller og så i stedet satse på dem vi har. De har trods alt vundet 1 CL tittel og 3 PL titler, så helt uduelige er de altså ikke.
Ja det blev et lidt langt indlæg, det undskylder jeg for. Men var nødt til at kommentere det
HamudiiC
08-12-2009, 16:37
http://www.bold.dk/nyt/Adriano-overvejer-Premier-League
Gratis, farlig, forholdsvis ung.
Ingen tvivl om at han kunne være brugbar. Fantastisk spiller, som jeg kun kan se se SAF tæmme.
Dahlmann
08-12-2009, 17:20
Ingen tvivl om at han kunne være brugbar. Fantastisk spiller, som jeg kun kan se se SAF tæmme.
På en Pay as you play kontrakt og med en klausul der gør at man kan rive kontrakten over hvis Adriano lægger sig ud med klubben... ja så kunne han da godt være en mulighed..
Ville ikke være en dum ide:)
VonKoblenz
08-12-2009, 17:54
Jeg ønsker på ingen måde en Adriano til United. Han er alt for ustabil i sit hoved.
Nææ..
Håber på Kjær fordi er synd vores forsvar konstant er skadet. :) også fordi jeg tror Kjær kunne blive et dyr under Fergies vinger.
Hmm vil gerne have en ny målmand ;) En René Adler. :) Dygtig keeper..
Så ser jeg gerne vi dropper vores irriterende Berbatov Owen filosofi og investerer i en ordenlig angribe en ond og koldblodig en. Dzeko kunne være ganske god, på trods af Fergi har afbekræftet det.
Derefter vil jeg også gerne have vi ser på højreback pladsen :) Aner ikke hvem, men syntes Neville er en smule to old, og er altid nervøs med O'Shea derude, på trods af han har gjort det godt. Savner ekstrem meget Rafael derude.
Jeg ønsker på ingen måde en Adriano til United. Han er alt for ustabil i sit hoved.
Nææ..
Håber på Kjær fordi er synd vores forsvar konstant er skadet. :) også fordi jeg tror Kjær kunne blive et dyr under Fergies vinger.
Hmm vil gerne have en ny målmand ;) En René Adler. :) Dygtig keeper..
Så ser jeg gerne vi dropper vores irriterende Berbatov Owen filosofi og investerer i en ordenlig angribe en ond og koldblodig en. Dzeko kunne være ganske god, på trods af Fergi har afbekræftet det.
Derefter vil jeg også gerne have vi ser på højreback pladsen :) Aner ikke hvem, men syntes Neville er en smule to old, og er altid nervøs med O'Shea derude, på trods af han har gjort det godt. Savner ekstrem meget Rafael derude.
Ustabil i sit hoved? :lolol:
Vi kan godt blive enige om Kjær godt kunne være en fint handel. Ny keeper er klart også noget vi skal have i overvejelserne.
Derimod ser jeg ikke, hvorfor du både vil af med Berbatov og Owen? Ellers ved jeg ikke, hvad du helt præcis mener med filosofi.
Berbatov har lige været skadet og har spillet en indtil videre acceptabel sæson. Owen er der ingen grund til, at vi skulle skilde os af med. Han er en dygtig reserve.
Du må gerne forklarer mig, hvorfor i al verden vi skal have en ny højre back?
Neville er altså stadig okay, O'Shea har gjort det godt, Rafael er desværre skadet, men når han er klar igen, så er han da en god spiller til vores højre back. Du glemmer vist også vi har Brown, som har været fremragende som højre back de seneste par sæsoner.
VonKoblenz
08-12-2009, 22:00
ikke misforstå mig :) Syntes begge er dygtig måske skal vi ikke skille os af med dem. Men kunne godt tænke mig sådan et dyr oppe foran :) Som bare bombede..
Hvad angår højre back, så mener jeg bare ikke at hverken O'Shea eller Neville er sådan nogle super erstatninger og Rafael har et kæmpe potentiale :)
Selvfølgelig ville jeg også tro på at SAF ville kunne få styr på ham, men han er dog stadig en vildbasse.
Tror dog aldrig det ville blive en realitet med United...
ikke misforstå mig :) Syntes begge er dygtig måske skal vi ikke skille os af med dem. Men kunne godt tænke mig sådan et dyr oppe foran :) Som bare bombede..
Hvad angår højre back, så mener jeg bare ikke at hverken O'Shea eller Neville er sådan nogle super erstatninger og Rafael har et kæmpe potentiale :)
Okay, så forstår jeg bedre din udmeldning :)
Men altså Rafael er sådan set back up på højre back, da Brown er førstevalg. Men i og med vores midterforsvar er nærmest ikke eksisterende pt, så er Brown blevet rykket derind. O'Shea er sgu en god all-round spiller og Neville stopper nok snart selv jo :)
Ser ingen grund til udskriftning af Berbatov eller Owen. Berbatov har en sublim teknik og Owen er en glimrende reserve.
Jeg ser nærmere, at vi henter spillerne der gør de to spillere gode, for de har begge bevist at de kan score 20 mål i ligaen på en sæson. Et superkøb er fx Obertan, som laver et giftigt oplæg igår til Owen. Det er den type spillere vi skal have, som kan iscenesætte angriberne. Håber stadig Nani blomstrer op og bliver et kæmpe aktiv, vil være så romantisk.
Jeg håber stadig, at vi henter en ung erstatning for Scholes, fx Hamsik og så den nye O'shea, som man kaster rundt hvor man lyster.
Kan huske at jeg håbede vi hentede ham i 2001 inden han røg til Arsenal, men nu er han vist "over the hill". Men jeg hilser ham velkommen i den her tid med de mange skader.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-to-make-shock-move-for-Sol-Campbell-in-January-Exclusive-article249069.html
Glory Man United
09-12-2009, 12:27
Kan huske at jeg håbede vi hentede ham i 2001 inden han røg til Arsenal, men nu er han vist "over the hill". Men jeg hilser ham velkommen i den her tid med de mange skader.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-to-make-shock-move-for-Sol-Campbell-in-January-Exclusive-article249069.html
Tja hvis vi får ham NU, er det vel OK. Men er det først fra januar, er det vel ligemeget? Der skulle de fleste jo være tilbage anyways...
http://rolfje.files.wordpress.com/2009/02/duckedit.jpg
schousboe9
09-12-2009, 12:29
Helt enig! Historien er den rene gummikylling!
Glory Man United
09-12-2009, 12:32
Er det en and...? Nå da da da. Vel egentlig også hellere se Pallister tilbage...
Kan ikke se pointen med handlen til januar, hvor de fleste vel er tilbage? Og derudover tror jeg han er en færdig mand og slet ikke har niveau til os
Som jer andre = and...
Danielsen
09-12-2009, 14:33
http://rolfje.files.wordpress.com/2009/02/duckedit.jpg
HAHAHAHA.... Og hvad skal det så betyde?? ;)
United DK
09-12-2009, 15:30
Er det en and...? Nå da da da. Vel egentlig også hellere se Pallister tilbage...
Ham eller David May. Uha da!
nielzon21
09-12-2009, 15:50
Ham eller David May. Uha da!
Vi samler da den gamle 4-back kæde: Denis Irwin, Paul Parker, Gary Pallister og Steve Bruce ;)
United DK
09-12-2009, 16:11
Vi samler da den gamle 4-back kæde: Denis Irwin, Paul Parker, Gary Pallister og Steve Bruce ;)
Det sjove er jo næsten, at Neville nåede at spille sammen med Irwin, Pallister og Bruce i en firebackkæde. :D
Har altid været lidt misundelig på Spurs og Gunners fordi de havde Campbell på deres hold, ikke at vi ikke har haft ligeså gode centerbacks, men han havde bare en kvalitet som man ser hos Titus Bramble stadigvæk også...
Hvis det ikke er en såkaldt 'and', så ville det ikke være noget minus hvis han kom på en pay-as-you-play kontrakt lidt ligesom Michael Owen har. Han ville nok godt kunne tilføje en god portion erfaring til vores yngste centerbacks, hvilket jeg tror er derfor han pt. træner sammen med Arsenals spillere, for netop at give det feedback. Om det er 1 uge eller 3måneder, så vil det stadig være et plus for holdet, hvilket også vil kunne give Rio den nødvendige pause han har brug for, og hvis en skade skulle opbryde, ville vi ikke være nødsaget til at bruge midtbanespillere i kæden bagerst.
Edit:
Dog så jeg hellere at vi gik ud og erhvervede os en yngre forsvarsspiller som fx Breno i Bayern, Kjær i Palermo, Criscito i Genoa, Zapata i Udinese ..
SantasLittleHelper
10-12-2009, 12:26
Har altid været lidt misundelig på Spurs og Gunners fordi de havde Campbell på deres hold, ikke at vi ikke har haft ligeså gode centerbacks, men han havde bare en kvalitet som man ser hos Titus Bramble stadigvæk også...
Jeg krydser fingre for, at det er en joke.. Smileyen mangler i så fald, but still a good one, haha..
JumpingCarrot
10-12-2009, 13:43
Jeg krydser fingre for, at det er en joke.. Smileyen mangler i så fald, but still a good one, haha..
:D
Ja, det håber jeg sgu også :D
United DK
10-12-2009, 15:21
Hvad er der nu galt med Titus Bramble?
Dahlmann
10-12-2009, 20:46
Vi skal ikke have nogen spillere til United der bare minder det mindste om Titus Bramble... Hvad er det lige du mener han har som er lige med kvalitet?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.