Se fuld version : Transfers (United)
Er i gale alle sammen.(UNDSKYLD til nogle af jer)
I burde sku blive Shitty, Chelski eller Real Cirkus fan, Hvis alt handler om at bruge penge.
Hvorfor bruge penge, når truppen er god nok. Og de 3 spillere vi har hentet( ved ikke med ham Obertan, har aldrig set ham) Men Owen er klasse, og Valencia er en kommende VERDENSTJERNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Netop fordi folk ikke er enige om det "faktum". Det er vel logisk nok, ikke?
I burde sku blive Shitty, Chelski eller Real Cirkus fan, Hvis alt handler om at bruge penge.
Hvorfor bruge penge, når truppen er god nok. Og de 3 spillere vi har hentet( ved ikke med ham Obertan, har aldrig set ham) Men Owen er klasse, og Valencia er en kommende VERDENSTJERNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu kunne det være, at der var nogle herinde, der var uenig i, at truppen er god nok"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".
Glory Man United
08-07-2009, 17:05
Undskyld mig, men er du gal? Du burde være fan af Arse, hvis alt handler om at spare. Hvorfor spare, hvis der mangler en stjerne eller to? Owen klasse? Det er jo et ubesvaret spørgsmål. Han har ikke haft en HEL god sæson siden Fool tiden. Valencia, kommende verdenstjerne? Tja måske. Det er jo så også bare gætteri, ikke? Fergie har vel 7-800 millioner at gøre godt med. Jeg fatter ikke, hvorfor du vil være imod et køb eller to
GloryManUtd2730
08-07-2009, 17:20
Undskyld mig, men er du gal? Du burde være fan af Arse, hvis alt handler om at spare. Hvorfor spare, hvis der mangler en stjerne eller to? Owen klasse? Det er jo et ubesvaret spørgsmål. Han har ikke haft en HEL god sæson siden Fool tiden. Valencia, kommende verdenstjerne? Tja måske. Det er jo så også bare gætteri, ikke? Fergie har vel 7-800 millioner at gøre godt med. Jeg fatter ikke, hvorfor du vil være imod et køb eller to
Det har intet med at spare at gøre, men United er mere end Ronaldo. Og har United ikke stjerner??? så hvorfor bruge 7-800 mil?????? på spillere som ikke er bedre end Nani, Valencia og Owen.(Og ja Nani er KLASSE, Husk tilbage på Ronaldo, og hvor skod han var 1 season, drible bare for at drible, tabte hele tiden bolden, og kunne ikke finde ud af at aflevere bolden)
Nani skal bare ha lidt tillid og lidt mere fri rolle, så bliver han Nice.
Og flerer nye spilllere, HVORFOR skulle vi købe nye, når vi har vores ungdoms spillere.
Er det din tatovering på billedet? Jeg troede, man skulle være 18 år for at få sådan en ...
ChristianR
08-07-2009, 17:27
Det har intet med at spare at gøre, men United er mere end Ronaldo. Og har United ikke stjerner??? så hvorfor bruge 7-800 mil?????? på spillere som ikke er bedre end Nani, Valencia og Owen.(Og ja Nani er KLASSE, Husk tilbage på Ronaldo, og hvor skod han var 1 season, drible bare for at drible, tabte hele tiden bolden, og kunne ikke finde ud af at aflevere bolden)
Nani skal bare ha lidt tillid og lidt mere fri rolle, så bliver han Nice.
Og flerer nye spilllere, HVORFOR skulle vi købe nye, når vi har vores ungdoms spillere.
Hvis dit udbrud ikke handler om at spare, så handler vor andres bekymringer nok heller ikke om at bruge penge?
Hvis du skal generalisere os ned til at være Shitty eller Real-fans, blot fordi vi som en af Europas største klubber forventer en smule ind ad svingdøren, når vi mister, hvad der har en markedsværdi på måske over en milliard, så kan man da hurtigt vende den om og sige, du bude være Arse-fan.
Jeg har selv forsvaret Nani, men at sige han bliver en stjerne bare fordi Ronaldo spillede som en sæk lort første sæson giver da ingen mening. Så er alle spillere med dårlige starter kommende stjerner?:confused:
EDIT: Og et svar på nederste markerede spørgsmål:
- Fordi vi netop ikke er Arsenal, men har ambitioner om at forsvare PL-titlen og vel egentlig også at generobre pokalen med de store ører.
Og har United ikke stjerner??? så hvorfor bruge 7-800 mil??????
Nu forholder det sig ikke sådan, at man bare kan have et bestemt antal stjerner og så bare hvile på lauerbærerne resten af tiden.
Der er jo heller ingen, der siger, at "vi ikke har stjerner nok". Det er overhovedet ikke det, det handler om. Stjerner er pisse ligegyldige, hvis kvaliteten udebliver.
Og ja Nani er KLASSE, Husk tilbage på Ronaldo, og hvor skod han var 1 season, drible bare for at drible, tabte hele tiden bolden, og kunne ikke finde ud af at aflevere bolden)Bliver Nani klasse af at Ronaldo var skod i første sæson (efter din mening)?
Nani skal bare ha lidt tillid og lidt mere fri rolle, så bliver han Nice.Han kan nærmest ikke have en friere rolle end den, han har på wingen. Skulle vi sige til ham, at han bare må løbe hvor han vil og ikke skal operere i en bestemt position?
HVORFOR skulle vi købe nye, når vi har vores ungdoms spillere.Mulige grunde:
1) De er ikke gode nok
eller
2) De er ikke klar.
GloryManUtd2730
08-07-2009, 17:46
Nu forholder det sig ikke sådan, at man bare kan have et bestemt antal stjerner og så bare hvile på lauerbærerne resten af tiden.
Der er jo heller ingen, der siger, at "vi ikke har stjerner nok". Det er overhovedet ikke det, det handler om. Stjerner er pisse ligegyldige, hvis kvaliteten udebliver.
Bliver Nani klasse af at Ronaldo var skod i første sæson (efter din mening)?
Han kan nærmest ikke have en friere rolle end den, han har på wingen. Skulle vi sige til ham, at han bare må løbe hvor han vil og ikke skal operere i en bestemt position?
Mulige grunde:
1) De er ikke gode nok
eller
2) De er ikke klar.
Nej, det er ikke det jeg mener, men at mange her inde ingen tiltro til ham, kan jeg ikke forstå, hans første season, spillede han godt, men faldt MEGET sidste år, men det er efter min mening, fordi at han ikke fik nok tid/spilletid.(Ronaldo fik meget spilletid første år, selvom han var skod) Og med at han havde en fri rolle som wing, er rigtig nok men eftersom at Ronaldo, lå på den anden kant, skulle han også hjælpe mere bagud, ligesom med Rooney.
Men hvis de ikke for tillid eller første holds bold, bliver de sku aldrig til noget i United.
Se Rossi, Pique og Forlan(ved godt kan ikke er ungdoms spiller)
De tre spillere har udviklet sig til at blive ganske gode, ja. Dog tvivler jeg på, at nogen af dem ville være i vores startopstilling. Pique kan i hvert fald ikke slå Ferdinand eller Vidic af. Derudover er Evans også bedre IMO. Rossi og Forlan kunne vi måske bruge, men for det første, ville de aldrig slå Rooney af, og for det andet tror jeg, at Berbatov passer bedre til den engelske spillestil end de gør.
Men hvis de ikke for tillid eller første holds bold, bliver de sku aldrig til noget i United.
Øhm, sådan kan du jo sige om samtlige ungdomsspillere. Hvad hvis vi pludselig begynder at erstatte etablerede spillere med ungdomsspillere, så bliver de etablerede spillere jo heller aldrig bedre?
Det er jo helt naturligt, at unge spillere ikke får ligeså meget spilletid som ældre spillere. Sådan har det alle dage været. At de tre spillere, du nævner, er blevet bedre handler vel også om, at de bare er blevet ældre og mere modne.
Hvis unge spillere vil have mere spilletid, så smut til en anden klub. Det er vel mest synd for dem den dag, de render rundt i en midterklub og ikke havde tålmodighed til at vente på chancen i en af verdens største klubber.
ChristianR
08-07-2009, 17:55
[/COLOR]
Rossi kunne vi kun muligvis bruge nu som reservespiller. Pique ville vel være 4.-5. valg i centerforsvaret nu og Forlan røg af den simple grund, at vi ikke var gode nok.
Jeg græder på ingen måde snot over de 3 spillere, da ingen af dem er specielt fantastiske eller på nuværende tidspunkt ville kunne forstærke vores trup synderligt. Desuden mister alle storhold sådanne talenter i ny og næ, fordi man ikke både kan vinde titler og love for mange unge spillere for meget spilletid.
Men i Arsenal får spillere som Bendtner chancen, og de har da bestemt fået noget ud af nogen af deres talenter. De vinder bare ingen titler.
GloryManUtd2730
08-07-2009, 18:03
Øhm, sådan kan du jo sige om samtlige ungdomsspillere. Hvad hvis vi pludselig begynder at erstatte etablerede spillere med ungdomsspillere, så bliver de etablerede spillere jo heller aldrig bedre?
Det er jo helt naturligt, at unge spillere ikke får ligeså meget spilletid som ældre spillere. Sådan har det alle dage været. At de tre spillere, du nævner, er blevet bedre handler vel også om, at de bare er blevet ældre og mere modne.
Hvis unge spillere vil have mere spilletid, så smut til en anden klub. Det er vel mest synd for dem den dag, de render rundt i en midterklub og ikke havde tålmodighed til at vente på chancen i en af verdens største klubber.
Jeg vil heller ikke erstatte nogle med ungdoms spiller, men min pointe er bare hvorfor bruge penge på storenavne til bænken. Istedet for at bruge nogle af de spiller som har vist lidt(Kiko, Welbeck, Gibson(er dog svingene) Og tvillingerne.
Og hvor mange af de klassespillere, som rygtes til United, vil sidde på bænken(det skaber bare ballade i omklædningsrummet)
Men hvis vi nu skal bruge de penge som I alle sammen ønsker, så KØB en målmand(Foster er god men ikke god nok) Det er det eneste sted på banen, vi ikke er gode nok, når Van der saar stopper.
Og at Rossi, Pique og Forlan at de bare er blevet ældre og mere modne, de er alle sammen blevet Klasse første år væk fra United. Så den gir jeg ikke så meget for, det ville være noget andet hvis der gik 2-3-4 år.
Og det du siger med at hvis de ikke har tålmodighed, skal de smutte, HVORFOR har vi så en ungdoms afdeling??????
Jeg er enig i din pointe, men havde nok overvejet at skrive det anderledes.
Der har været en tendens fra nogle på dette forum, at bare vi køber Aguero eller Ribery, så vinder vi mesterskabet.
Som mange skriver, så er det vigtige at finde en balance på holdet. Man skal ikke lave en Arsenal eller en Shitty / Real. Men det ser jeg heller ikke som nødvendigt.
Vi har et enormt potientiale i truppen, og tror SAF at er ved at finde de spillere der kan udleve det potientiale. Vil mene at han er godt på vej til at gøre det. Owen er en fuldgod erstatning for Tevez, det vil næsten alle angribere i verden med hans mål-rate på det seneste, og Valencia kan iscenesætte vores frontløbere bedre end Ronaldo, desværre er der på ingen måde sammen mængde mål i ham.
Hvis Nani og Valencia holder det niveau vi håber/forventer ser jeg ingen problemer på fløjene. Og kan Owen holde sig klar og Welbeck / Macheda holde niveauet, så er angrebet også fint.
Mit ønske er til den centrale midt. Vi er klasser efter Barcelona. Jeg ville meget gerne have en skabende central midt. En Xavi/Iniesta type er virkelig hvad vi mangler - eller en Scholes der er 5-7 år yngre :devilll:
GloryManUtd2730
08-07-2009, 18:19
Der har været en tendens fra nogle på dette forum, at bare vi køber Aguero eller Ribery, så vinder vi mesterskabet.
Som mange skriver, så er det vigtige at finde en balance på holdet. Man skal ikke lave en Arsenal eller en Shitty / Real. Men det ser jeg heller ikke som nødvendigt.
Vi har et enormt potientiale i truppen, og tror SAF at er ved at finde de spillere der kan udleve det potientiale. Vil mene at han er godt på vej til at gøre det. Owen er en fuldgod erstatning for Tevez, det vil næsten alle angribere i verden med hans mål-rate på det seneste, og Valencia kan iscenesætte vores frontløbere bedre end Ronaldo, desværre er der på ingen måde sammen mængde mål i ham.
Hvis Nani og Valencia holder det niveau vi håber/forventer ser jeg ingen problemer på fløjene. Og kan Owen holde sig klar og Welbeck / Macheda holde niveauet, så er angrebet også fint.
Mit ønske er til den centrale midt. Vi er klasser efter Barcelona. Jeg ville meget gerne have en skabende central midt. En Xavi/Iniesta type er virkelig hvad vi mangler - eller en Scholes der er 5-7 år yngre :devilll:
Kunne godt være at det skulle være Omformuleret, men er så træt af de (Ronaldo fans og ikke United Fans, for vi kan jo ikke klare os unden ham) som kun tænker store navne, Hvorfor skal United slække på deres holdninger, fordi at Real og Shitty bruger psyko mange penge.
Og med hensyn til en central midt mangler vi noget, men syntes at Anderson i glimt viste i glimt sidste del af sidste år at han kan være den skabene midtbane.(Håber jeg)
klunkebjarne
08-07-2009, 18:28
Hvis jeg forstår dig ret, så ønsker du et køb af en spiller der ville kunne gå direkte ind i startopstillingen, ikk? For vi har jo allerede købt tre spillere nu. Jeg kan godt forstå du ønsker et større navn, nu når vi har 700 mio. til rådighed efter salg af Ronaldo, men hvem vil du købe? Hvor synes du vi ikke er gode nok?
Glory Man United
08-07-2009, 18:45
Hvis jeg forstår dig ret, så ønsker du et køb af en spiller der ville kunne gå direkte ind i startopstillingen, ikk? For vi har jo allerede købt tre spillere nu. Jeg kan godt forstå du ønsker et større navn, nu når vi har 700 mio. til rådighed efter salg af Ronaldo, men hvem vil du købe? Hvor synes du vi ikke er gode nok?
Jeg er sikker på, at den unge franskmand ikke spiller en større rolle i sæsonen 09-10. Mht Valencia og Owen tror jeg altså, at de begge bliver marginalspillere. Så med Ronaldos farvel er vores start11er KLART forringet. Måske er vores trup næsten ligeså god nu, og måske er der andre spillere, der markerer sig stærkere. Men det er altså "måskeer", og ingen ved reelt, om det bliver realiteter.
Til dit spørgsmål ville jeg gerne se enten Ribery eller Aguero. Og da vi har 6-700 millioner, ser jeg hellere vor trup forstærket end sætte pengene i banken
ChristianR
08-07-2009, 18:48
Kunne godt være at det skulle være Omformuleret, men er så træt af de (Ronaldo fans og ikke United Fans, for vi kan jo ikke klare os unden ham) som kun tænker store navne, Hvorfor skal United slække på deres holdninger, fordi at Real og Shitty bruger psyko mange penge.
Og med hensyn til en central midt mangler vi noget, men syntes at Anderson i glimt viste i glimt sidste del af sidste år at han kan være den skabene midtbane.(Håber jeg)
Håber ikke, du mener, jeg ikke er Unitedfan eller at jeg er Ronaldofan, fordi jeg har øjne i hovedet til at se, at vi netop har mistet vores største sportslige aktiv, samt en ikke ubetydelig trupspiller og derfor mener, at en væsentlig forstærkning herefter er på sin plads.
GloryManUtd2730
08-07-2009, 19:04
Håber ikke, du mener, jeg ikke er Unitedfan eller at jeg er Ronaldofan, fordi jeg har øjne i hovedet til at se, at vi netop har mistet vores største sportslige aktiv, samt en ikke ubetydelig trupspiller og derfor mener, at en væsentlig forstærkning herefter er på sin plads.
Ok da vil solgte Beckham Vores største stjerne, Hentede vi en ukendt Portugiser. Da vi solgte Ruud, Købte vi heller ikke noglen stjerne.
Jeg kan slet ikke se hvordan du/ I kan være så bange over vi har solgt Ronaldo.
Og hvis man er United fan (som jeg regner med at de fleste herinde er) må man sku da for fanden, kunne stole på holdet, og ikke kun en spiller.
Life goes on!!!!!!:trophy:Løfter den igen i maj:trophy:
Og vi har da også forstærket holdet, Tevez og Owen det må sku gå lige op.
Valencia og Obertan. Nu har jeg kun se Valencia(og rigtig mange gange for Wigan) han er en anden type en Ronaldo, men kan stadig sætte spillere af og har et godt lang skud. Selvfølelig kommer vi til at spille anderledes, men det gjorde vi også da , Beckham og Ruud smuttede.
klunkebjarne
08-07-2009, 19:21
Jeg er sikker på, at den unge franskmand ikke spiller en større rolle i sæsonen 09-10. Mht Valencia og Owen tror jeg altså, at de begge bliver marginalspillere. Så med Ronaldos farvel er vores start11er KLART forringet. Måske er vores trup næsten ligeså god nu, og måske er der andre spillere, der markerer sig stærkere. Men det er altså "måskeer", og ingen ved reelt, om det bliver realiteter.
Til dit spørgsmål ville jeg gerne se enten Ribery eller Aguero. Og da vi har 6-700 millioner, ser jeg hellere vor trup forstærket end sætte pengene i banken
Netop Ribery og Agüero er også de to spillere jeg ville komme i bukserne over, hvis de blev købt, men Ribery har udtalt at det bliver Real Madrid eller ingenting, og lige nu ser det ud til at han bliver i Bayern.
Agüero er en ung og en klasse for sig, så med ham og Rooney på toppen ville målene ikke mangle i fremtiden, men nu hvor vi har signet Owen, og det ligner en startopstilling med Rooney og Berbatov, ville det IMO være en dårlig idé at købe ham, da enten han eller Berbatov ville ryge på bænken, og efter en sæson med en af dem på bænken og mangel på spilletid ville de sikkert blive utilfredse og søge væk, ligesom Tevez.
Så efter min mening skulle der nok sælges en spiller, før vi køber en angriber (hvilket jeg synes er tilfældet over hele banen i øjeblikket). Tro mig, jeg ville gå amok hvis vi købte ham, men jeg mener ikke det ville være det værd, at købe ham for at sætte Berbatov på bænken.
Er der i øvrigt nogen der ved, hvor lang tid Agüero har tilbage af sin kontrakt, og om han er kædet sammen med andre klubber?
ChristianR
08-07-2009, 19:24
Ok da vil solgte Beckham Vores største stjerne, Hentede vi en ukendt Portugiser. Da vi solgte Ruud, Købte vi heller ikke noglen stjerne.
Jeg kan slet ikke se hvordan du/ I kan være så bange over vi har solgt Ronaldo.
Og hvis man er United fan (som jeg regner med at de fleste herinde er) må man sku da for fanden, kunne stole på holdet, og ikke kun en spiller.
Life goes on!!!!!!:trophy:Løfter den igen i maj:trophy:
Og vi har da også forstærket holdet, Tevez og Owen det må sku gå lige op.
Valencia og Obertan. Nu har jeg kun se Valencia(og rigtig mange gange for Wigan) han er en anden type en Ronaldo, men kan stadig sætte spillere af og har et godt lang skud. Selvfølelig kommer vi til at spille anderledes, men det gjorde vi også da , Beckham og Ruud smuttede.
At vi før har overlevet en stamspillers afsked er jo ikke nødvendigvis med, at det konsekvent er hvad der vil ske hver gang. Så kan vi jo ligeså godt lave lidt penge på Vidic og Rooney, nu vi er i gang?
Mig bekendt havde vi nu nogen trælse sæsoner efter salget af Beckham, som ikke var så bærende et led, som Ronaldo har været?
Efter RvN's afgang havde vi en blomstrende Ronaldo, en fantastisk nyindkøbt Carrick og en solid Rooney og Saha.
Man kan ikke sidestille det på den måde, du gør. Vi har også før lidt stort efter tab af stamspillere som eksempelvis Stam og Schmeichel.
Helt og aldeles enig! Vores gøren og laden på transfermarkedet viser forskellen på United og Real som klubber. Vi køber unge sultne spillere og lader dem udvikle sig, og det vel og mærket uden at kaste mange penge efter dem!
Vores wing-situation (Valencia, Nani, Tosic, Park, Obertan og til dels Welbeck) samt vores centrale midtbane (Anderson, Carrick, Scholes, Giggs, Hargreaves) er nu ok! Håber kun på 2 køb mere: Huntelaar og Douglas Costa.
Scholes og Giggs kører på dampene nu, og med Costa og Llajic i truppen ser det fornuftigt ud.
Macheda må for min skyld gerne få en halv/hel sæson på udlån, og meget gerne i PL.
Vores hold virker mere harmonisk nu, og med forlængelser med Foster og så Evans og Park to come - så er der MASSER at bygge videre på:trophy:
Skal helt sikkert have mig en Owen eller Huntelaar trøje:devill:
Skal helt sikkert have mig en Owen eller Huntelaar trøje:devill:
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=55000
Ifølge indkast.dk er du så den eneste i verden som ønske en Owen trøje
Men tror nu der er mange der køber den når blot de kender hans nummer
det ville da også være idioti at købe en Owen trøje uden nummer, så er man sgu Scouser eller bare patte stiv. Det samme må Onside.dk og Indkast.dk have været da de valgte at bringe denne nyhed !
Jeg har nu tænkt mig at købe en Owen trøje lige så snart han får et nummmer :)
Køber ikke en Owen trøje af den grund han engang var Liverpools største stjerne og lavede onde mål mod os. Men har ikke det mindste imod manden nu, dog skal han ikke være på min ryg !! Så hellere Valencia.
At købe en Unitedtrøje med Owen på ryggen vil være værre end at købe en dansk landsholdstrøje med det tyske flag på brystet.
ChristianL
09-07-2009, 09:26
At købe en Unitedtrøje med Owen på ryggen vil være værre end at købe en dansk landsholdstrøje med det tyske flag på brystet.
Hørt!! Det er blasfemi sådan noget!
http://http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/09/take-zlat-115875-21505863/
Nu siger Mirror at Ibrahimovic er vores næste transfer.. Virker lidt som om det er taget ud af det blå.. Syns egentlig ikke vi skal købe ham.. Han er en god spiller, men vi har ikke brug for ham lige nu..
Syntes vi skal lukke for angrebs handler nu ! Det ville næsten være synd at hente endnu en angriber nu, Owen har vi hentet, og Obertan kan jo selv spille angriber. Så Ibrahimovic skal bare blive i Inter. Den eneste grund til at hente en angriber nu var hvis Villa ville til os !
Syntes vi skal lukke for angrebs handler nu ! Det ville næsten være synd at hente endnu en angriber nu, Owen har vi hentet, og Obertan kan jo selv spille angriber. Så Ibrahimovic skal bare blive i Inter. Den eneste grund til at hente en angriber nu var hvis Villa ville til os !
VI har hentet erstatning for de to spillere vi har mistet rent antalsmæssigt men ikke kvalitetsmæssigt.
Valencia tror jeg er hentet for at være en bedre version af Park. Obertan er en mand for fremtiden, mens Owen skal agere solskjær.
Men vi har ikke erstattet ronaldos kvalitet og flair. Og jo den findes.
Da vi solgte beckham dengang og erstattede ham med ronaldo, da gik vi 3 år uden mesterskaber. Og selvom de også havde noget at gøre med at Roman kom ind i billedet hos chelsea, så var det også fordi vi skulle bruge en masse tid på at nogle unge spillere skulle modnes.
Hvis folk vil vente igen, så er det helt fint. Men selvom vi har en fin bredde, så er vores idealopstilling pt ikke til et mesterskab. Specielt vores midtbane ser jeg på med meget kritiske øjne.
Men også angrebet hvis ikke berbatov tager sig sammen. Fergie kunne jo godt have i tankerne at hente en decideret frontløber, hvis han gerne ville se rooney i den frie rolle berbatov spiller nu, og som rooney egentlig havde sin bedste tid i united i, da han lå bag henholdvis ruud eller saha
Flax_Generous
09-07-2009, 10:49
Rooneys bedste sæson var sidste sæson. Både på landsholdet og for United har han leveret særdeles gode præstationer - også bedre end da han først slog igennem. At man så har på fornemmelsen, at han kan blive endnu bedre, hvis han ikke ofres for holdet, er en helt anden sag.
schousboe9
09-07-2009, 11:09
VI har hentet erstatning for de to spillere vi har mistet rent antalsmæssigt men ikke kvalitetsmæssigt.
Valencia tror jeg er hentet for at være en bedre version af Park. Obertan er en mand for fremtiden, mens Owen skal agere solskjær.
Men vi har ikke erstattet ronaldos kvalitet og flair. Og jo den findes.
Ja, det gør den utvivlsomt. Ronaldo er ikke den eneste på kloden, der kan lave det uventede, sætte folk af, afgøre kampe osv. Problemet er bare de sygeligt inflationsramte prisskilte rundt omkring.
Da vi solgte beckham dengang og erstattede ham med ronaldo, da gik vi 3 år uden mesterskaber. Og selvom de også havde noget at gøre med at Roman kom ind i billedet hos chelsea, så var det også fordi vi skulle bruge en masse tid på at nogle unge spillere skulle modnes.
Hvis folk vil vente igen, så er det helt fint. Men selvom vi har en fin bredde, så er vores idealopstilling pt ikke til et mesterskab. Specielt vores midtbane ser jeg på med meget kritiske øjne.
Forudsat vi ikke rammes af de helt store skader til de vigtigste, så er jeg slet ikke i tvivl om, at vores midtbane er stærk nok til at vinde Premier League igen:
1)
Valencia - Hargreaves - Carrick - Nani/Park
2)
Valencia/Nani - Flecther - Anderson - Obertan
... eller andre kombinationer alt efter humør. En Moutinho eller Sneijder ville pifte det lidt om, men det ville bare være ren flødeskum, som jeg ser det.
Men også angrebet hvis ikke berbatov tager sig sammen. Fergie kunne jo godt have i tankerne at hente en decideret frontløber, hvis han gerne ville se rooney i den frie rolle berbatov spiller nu, og som rooney egentlig havde sin bedste tid i united i, da han lå bag henholdvis ruud eller saha
Vores angreb er blevet forstærket rent målscoringsmæssigt. Vi mangler Tevez' fandenivoldskhed, men hans mål er jeg overbevist om, vi har mere end sikret os i Owen. Ronaldo skal ikke længere sættes i scene - som Rooney har indrømmet, har været tilfældet de sidste par år - og det vil sandsynligvis også fører til flere kasser fra specielt Berbatov, men også Rooney selv. Han blev alligevel delt topscorer med 23 mål i 06/07.
Tiden må vise, om ovenstånde holder stik, men jeg er absolut fortrøstningsfuld.
JumpingCarrot
09-07-2009, 11:26
Hej.
I dag er det den 9. juli.
Hej.
Køligt observeret.......
Troelsgaard
09-07-2009, 11:34
Hej.
...og det er dermed præcis 3 år siden, at Zidane gav Materazzi en skalde i brystet.
Kilde: FIFA.com
:lolol:
Nu snakker nogen om det dårligste vindue til dato, eller tæt på, og det hele er en katastrofe, men skulle vi ikke lige slå kold vand i blodet, og komme igang med sæsonen, inden vi maler den berømte fanden på væggen? Noget jeg har tænkt på er, om Ronaldo kunne blive ved med at redde os hele tiden, eller om vi i virkeligheden kom af med ham, på det rigtige tidspunkt? Nu var det svært at sammenligne med 07/08 sæsonen, da den var umenneskelig god, men han var altså ikke så fantastisk sidste sæson spillemæssigt, han scorede sine mål, men jeg kunne godt se en tendens til, at han ramte toppen for et par sæsoner siden, og nu går det kun en vej, men vi må se om jeg har ret, i løbet af den kommende sæson, og hvis jeg skal banke Real lidt mere ned, så kunne jeg sagtens se samme tendens hos Kaka, en spiller der ramte toppen i 2007, men siden ikke er noget samme højder. Det er gisninger det hele, men jeg er spændt på at se, hvordan det er endt ud, når der står maj 2010 på kalenderen.
Håber helt sikkert vi henter Zlatan også selvom han koster 500 mio.
Så skal vi bare finde en rigtig god kant f.eks. Young eller Silva og så vi kørende.
Ja, det gør den utvivlsomt. Ronaldo er ikke den eneste på kloden, der kan lave det uventede, sætte folk af, afgøre kampe osv. Problemet er bare de sygeligt inflationsramte prisskilte rundt omkring.
Nej men sådan er markedet. Vi havde jo også selv en mening om hvor meget ronaldo var værd da han blev sendt til madrid. De andre klubber vil jo også have mange penge for deres største stjerner. Sådan er det jo. Og vi har pengene. Vi er måske de eneste sammen med barcelona pt som har dem, efter at madrid mere eller mindre har brugt deres.
Zlatan til United?? Tror ikke rigtig på det rygte fra en upålidelig avis (Daily Mirror).
http://onside.dk/node/36603
Det kunne ellers være fedt IMO :)
Martinsen
09-07-2009, 13:04
Zlatan til United?? Tror ikke rigtig på det rygte fra en upålidelig avis (Daily Mirror).
http://onside.dk/node/36603
Det lyder sku godt nok lidt langt ude. Og prisen på 30 mio. pund er sku også alt for lavt sat, ellers ville det være noget af et scoop. Så Zlatan til 30 mio. pund så siger jeg ikke nej, men ellers ikke. Og tror overhovedet heller ikke på det.
ChristianR
09-07-2009, 13:10
Det lyder sku godt nok lidt langt ude. Og prisen på 30 mio. pund er sku også alt for lavt sat, ellers ville det være noget af et scoop. Så Zlatan til 30 mio. pund så siger jeg ikke nej, men ellers ikke. Og tror overhovedet heller ikke på det.
Jojo. United var jo også ved at sælge Vidiv til £12mio :lolol:
Man skal selvfølgelig passe på med hvad man siger, men somme tider er selve beløbene så latterligt urealistiske, at artiklen kommer til at fremstå endnumere utroværdig og til grin.
Vi skal ikke købe Zlatan, men til £30 mio kunne vi da godt ja. Enten ham eller David Villa i bytte for Manucho. Jeg ved snart ikke hvad der er mest realistisk.
Og jeg vil elske at være til grin med denne udtalelse, hvis United har købt Zlatan imorgen for de 240 mio kr.
unitedforreal
09-07-2009, 13:13
240 mio lyder latterligt. Når man tænker på at inter havde sagt nej tak til 500 mio ? Kan ikke huske hvordan det var.... Men noget med Eto + nogen mio og det sagde de nej tak til.
Samme avis (Daily Mirror) mener at vide, at Aston Villa er interesseret i Downing (og Tuncay) fra Middlesbrough. Dette kunne måske være som en erstatning for Young og dermed en indikation af, at Young er på vej væk??
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/09/stewart-downing-set-for-aston-villa-switch-115875-21505048/
Samme avis (Daily Mirror) mener at vide, at Aston Villa er interesseret i Downing (og Tuncay) fra Middlesbrough. Dette kunne måske være som en erstatning for Young og dermed en indikation af, at Young er på vej væk??
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/09/stewart-downing-set-for-aston-villa-switch-115875-21505048/
Måske, men det ændrer stadig ikke på det faktum, at vi så har for mange kantspillere.
Fletcherfan
09-07-2009, 16:46
Hvis Zlatan bliver hentet så bliver jeg for alvor bange for den kommende sæson... Fint nok med to nye angribere, men problemet er, at United i så fald har købt de to mest overvurderede angribere siden Kenneth Brylle... Og det er ikke særligt smart når man har Welbeck og Macheda, som venter på at slå til...
Derudover har Zlåtan sikkert allerede den mening, at han er større end United...
Måske, men det ændrer stadig ikke på det faktum, at vi så har for mange kantspillere.
Det kommer vel an på om Nani får chancen, om Ljajic er god nok, om Park er blevet farligere offensivt og om Obertan kan noget :)
Anderson-8
09-07-2009, 17:36
Har lige kigget lidt på youtube, og ved sgu godt at man ikke kan sige om en spiller er værd at hente udfra dét, men han er satme hurtig ham Obertan :)
Jeg er overbevist om at med bedre holdkammerater og dét at spille under verdens bedste manager nok skal få Obertan til at blive en kæmpe gevinst! I hvert fald det jeg håber :D
Med hensyn til Zlatan, så tror jeg ikke på at den handel bliver til noget, men til 240 millioner, så har jeg ikke noget imod vi henter ham.
Problemet med vores midtbane er, at der er så mange spørgsmålstegn.
Vi fans, og andre klubbers fans kan kun gætte om kvaliteten.
Hvor står Nani - da han kom til klubben blev han nævnt som en spiller med større potientiale end Ronaldo?
Er Valencia den assists-konge som vi tror/håber?
Hvad med Hargo, er han done? Kan Anderson få gang i sine fremragende driblinger?
Den eneste der har en idé om det i hele verden er SAF. Han ser dem til træning og kan vægte hvor vidt der mangler supplement. Personligt tror jeg ikke, at vi henter en ny midtbane før til august, hvis der overhovedet bliver hentet en.
Nu må SAF se om spillerne kan det forventede. Først derefter tror jeg, at han vil overveje at købe ekstra ind.
Mht. Zlatan, hvis Berba blive solgt må de gerne købe Zlatan, men ellers nej tak.
Jacob FG
09-07-2009, 17:57
Problemet med vores midtbane er, at der er så mange spørgsmålstegn.
Vi fans, og andre klubbers fans kan kun gætte om kvaliteten.
Hvor står Nani - da han kom til klubben blev han nævnt som en spiller med større potientiale end Ronaldo?
Er Valencia den assists-konge som vi tror/håber?
Hvad med Hargo, er han done? Kan Anderson få gang i sine fremragende driblinger?
Den eneste der har en idé om det i hele verden er SAF. Han ser dem til træning og kan vægte hvor vidt der mangler supplement. Personligt tror jeg ikke, at vi henter en ny midtbane før til august, hvis der overhovedet bliver hentet en.
Nu må SAF se om spillerne kan det forventede. Først derefter tror jeg, at han vil overveje at købe ekstra ind.
Mht. Zlatan, hvis Berba blive solgt må de gerne købe Zlatan, men ellers nej tak.
Er meget enig i din betragtning.. Jeg tror også det er derfor jeg, og mange andre er så spændte på næste sæson.. Umiddelbart er der lidt for mange spørgsmålstegn efter min smag, men håber på det bedste! Jeg er ligeledes begyndt at tro, at der ikke kommer et "superindkøb" denne sommer - for tror SAF har så stor tillid til det hold, der er nu..
Og vedr. Zlatan: nej tak
JumpingCarrot
09-07-2009, 18:19
Jeg sidder stadig og håber lidt på, Fergie vil overveje at gøre Anderson til den frie venstrefløj. Jeg ville virkelig gerne se ham fast på den 'Ronaldinho-plads', han spillede i Porto. Men den centrale midt får måske brug for ham. Specielt hvis Hargo ikke bliver hurtigt klar. Anderson fik da lidt kampe i sidste sæson, hvor han blev prøvet på venstrefløjen, men han bør imo få en række kampe, hvor han bliver spillet ind på pladsen på vores hold, så vil jeg tro, vi får løjer og lir at se.
Det er den 9. juli. Vi har brugt hvad... 20 mio. af formodentlige 100 mio. pund. Folk er allerede ude for at fortælle, hvor katastrofal vores sæson bliver, når vi ikke køber ordentlige spillere ind. Jeg kan til dels følge tankegangen (lige bortset fra jeg ikke kan følge den), men come on - der er næsten to freaky måneder tilbage på transfermarkedet, mayn!
henning_b_j
09-07-2009, 20:25
Er meget enig i din betragtning.. Jeg tror også det er derfor jeg, og mange andre er så spændte på næste sæson.. Umiddelbart er der lidt for mange spørgsmålstegn efter min smag, men håber på det bedste! Jeg er ligeledes begyndt at tro, at der ikke kommer et "superindkøb" denne sommer - for tror SAF har så stor tillid til det hold, der er nu..
Og vedr. Zlatan: nej tak
Er også enig. Er heller ikke vild med Zlatan. Spørgsmålstegn vil der altid være når spiller som ronaldo ikke er i klubben mere og for den skyld også Tevez. Men jeg tror SAF har tænkt over det her i et helt år. Tror godt han viste at ronaldo spillede i united på lånt tid og derfor viste hvad der skulle ske til dette år nå han var væk. Så tror SAF har styr over hvad der skal ske med truppen.
Hr Hansen
09-07-2009, 20:30
Hvis Rooney, Berba og de andre drenge lige opper deres niveau med 2-5 % så er Ronaldo dækket ind og jeg vil mene at med den sæson Tevez havde i sidste sæson så er Owen mindst ligeså god.
Så derfor tror jeg ikke vi skal være skide bange for næste sæson, dermed ikke sagt at vi vinder pokaler osv, men det havde jo heller ikke vret sikkert at vi havde gjort det med Ronaldo i truppen
Hvis Rooney, Berba og de andre drenge lige opper deres niveau med 2-5 % så er Ronaldo dækket ind og jeg vil mene at med den sæson Tevez havde i sidste sæson så er Owen mindst ligeså god.
Så derfor tror jeg ikke vi skal være skide bange for næste sæson, dermed ikke sagt at vi vinder pokaler osv, men det havde jo heller ikke vret sikkert at vi havde gjort det med Ronaldo i truppen
2-5 er nok en kraftig underdrivelse, det vil sige at Rooney skal score et mål mere og Berba et halvt.. 10-25 procent er ikke usandsynligt :D
jeg håber virkelig ikke vi henter zlatan, mener han er så overvurderet, hvornår har han sidst spillet godt mod et stort hold i en stor kamp?? det er min mening og ved der er mange der er af en helt anden opfattelse
Hvis vi kan få Zlatan for 240 mio, ville det da ikke være så dårligt. Det kan godt være han ikke spiller så godt mod de store hold, men vi har for point i mod de mindre hold, og i de kampe har han vist at han kan utolige ting.
tænk dig nu lidt om.. Zlatan kan ikke købes for under 400 mill. Kan virkelig ikke forstå hvordan rygtet om de ca. 250 mill kr kunne tage seriøst (tv2???)
selvom jeg er kæmpe Zlatan fan og håber vi ku hente ham!!
chrisserUnited
10-07-2009, 08:13
jeg håber virkelig ikke vi henter zlatan, mener han er så overvurderet, hvornår har han sidst spillet godt mod et stort hold i en stor kamp?? det er min mening og ved der er mange der er af en helt anden opfattelse
100 % enig. og med en spiller som Zlatan, så skal vi ikke regne med at noget spillere blomstrer efter Ronaldos afsked. Zlatan er ligeså egoistisk og medieluder som Ronaldo.. og hvorfor flere angribere? synes vi mangler en vigtig midtbane spiller, da mange af de midtbaner vi har er satsninger, da de er unge og der er lang tid til de er på toppen..
http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/10/1374274/manchester-united-to-offer-20m-plus-dimitar-berbatov-for
Tror simpelthen ikke på at Fergie er klar til at afskibe Berba allerede og HVIS handlen blev en realitet ville vi have verdens mindste angreb...
Troelsgaard
10-07-2009, 10:22
http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/10/1374274/manchester-united-to-offer-20m-plus-dimitar-berbatov-for
Tror simpelthen ikke på at Fergie er klar til at afskibe Berba allerede og HVIS handlen blev en realitet ville vi have verdens mindste angreb...
Jeg var ikke tilfreds med Berbatov sidste sæson, og Aguero er en fantastisk spiller, men jeg synes ikke vi vinder ret meget, hvis den handel går igennem, og man ved jo aldrig, om næste sæson bliver den, hvor Berbatov slår fuldt igennem, og ikke bare i glimt laver noget brugbart. Jeg synes heller ikke vi mangler noget i angrebet, i princippet mangler vi ikke noget generelt, det handler mere om, at de spillere vi allerede har, lige skal oppe sig lidt, og helst få scoret lidt flere mål hver især, så skulle den være i vinkel.
Jeg var ikke tilfreds med Berbatov sidste sæson, og Aguero er en fantastisk spiller, men jeg synes ikke vi vinder ret meget, hvis den handel går igennem, og man ved jo aldrig, om næste sæson bliver den, hvor Berbatov slår fuldt igennem, og ikke bare i glimt laver noget brugbart. Jeg synes heller ikke vi mangler noget i angrebet, i princippet mangler vi ikke noget generelt, det handler mere om, at de spillere vi allerede har, lige skal oppe sig lidt, og helst få scoret lidt flere mål hver især, så skulle den være i vinkel.
Jeg tror de langt de fleste var/er en kende skuffet over Berbatov. Forventningerne til ham var massive og selvom det (åbenbart) kun er United-fans der kan se at han er en super spiller så mangler han dog stadig det sidste. Men ja, Aguero er en lille troldmand og han ville være guld for alle klubber, men synes ikke rigtig han passer ind og slet ikke på bekostning af Berbatov. Synes vi mister nogle af de strenge vi har at spille på i angrebet hvis den handel går igennem (som jeg dog ikke tror den gør skal det lige siges)
Så Berba ud og ind med Aguero. Derefter Zlatan til klubben, således vi stadigvæk kan spille 433, med Zlatan på toppen og Aguero samt Rooney bagved. - Yeah Right....:lolol:
Jeg tror helt ærligt, at vi faktisk er færdig med at handle ind. Måske kommer der et par unge talenter, dette kunne være Rodwell, Delph, Costa etc.
Det vil være en falliterklæring fra Fergies side, hvis han allerede ønsker at bytte Berba ud med en anden. Jeg tror simpelthen, at skotten er for stolt til allerede at ville opgive en så stor økonomisk satsning og dermed indrømme, at han tog fejl.
schousboe9
10-07-2009, 11:00
Det vil være en falliterklæring fra Fergies side, hvis han allerede ønsker at bytte Berba ud med en anden. Jeg tror simpelthen, at skotten er for stolt til allerede at ville opgive en så stor økonomisk satsning og dermed indrømme, at han tog fejl.
Det tror jeg ikke nødvendigvis. Ingen tvivl om, at SAF er en stolt herre, men Verón blev jo afskippet efter blot to sæsoner på trods af et stort prisskilt, så hvis vi ikke ser Berba til start, ville det ikke overraske så meget endda. Det kunne jo også være, som artiklen på Goal antyder, at han selv har ønske om at komme sydpå til Madrid. :smilings:
Det ville selvfølgelig stadig være en mindre bombe, men det er trods alt (næsten) set før.
Hl-Glory
10-07-2009, 11:16
Jeg tror ikke på Berbatov forlader os, efter kun en sæson.
Så jeg tror ikke på rygtet, jeg tror også Berbatov bliver en succes næste sæson.
Jeg håber godt nok ikke at Berbatov forlader os allerede. Jeg har gået og glædet mig til næste sæon, hvor jeg stadig tror han vil forbedre sig og bevise skeptikerne hvorfor Ferguson gav så mange penge for ham. Jeg vil i hvert fald blive trist hvis vi mister ham, også selvom Aguero er en fremragende spiller, men vi vil miste en hel del fysik og farlighed med hovedet, selvom Berbatov endnu naturligvis heller ikke har været helt optimal på den front.
Jeg håber stadig lidt på en kantspiller, gerne Young, men med 5 i truppen allerede tvivler jeg på, at det bliver en realitet. Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt de 5 vi har pt, virkelig er stærkt nok, hvis man vi konkurrere blandt de bedste.
[QUOTE=Daniel;138931]Jeg vil i hvert fald blive trist hvis vi mister ham, også selvom Aguero er en fremragende spiller, men vi vil miste en hel del fysik og farlighed med hovedetQUOTE]
Hvor mange mål scorede Berbatov med hovedet sidste sæson? Hvor tit kom han frem til hovedstødsafslutninger?
Men bortset fra det så ja vi mister noget fysik.
United0805
10-07-2009, 11:54
Jeg håber godt nok ikke at Berbatov forlader os allerede. Jeg har gået og glædet mig til næste sæon, hvor jeg stadig tror han vil forbedre sig og bevise skeptikerne hvorfor Ferguson gav så mange penge for ham. Jeg vil i hvert fald blive trist hvis vi mister ham, også selvom Aguero er en fremragende spiller, men vi vil miste en hel del fysik og farlighed med hovedet, selvom Berbatov endnu naturligvis heller ikke har været helt optimal på den front.
Jeg håber stadig lidt på en kantspiller, gerne Young, men med 5 i truppen allerede tvivler jeg på, at det bliver en realitet. Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt de 5 vi har pt, virkelig er stærkt nok, hvis man vi konkurrere blandt de bedste.
[QUOTE=Daniel;138931]Jeg vil i hvert fald blive trist hvis vi mister ham, også selvom Aguero er en fremragende spiller, men vi vil miste en hel del fysik og farlighed med hovedetQUOTE]
Hvor mange mål scorede Berbatov med hovedet sidste sæson? Hvor tit kom han frem til hovedstødsafslutninger?
Men bortset fra det så ja vi mister noget fysik.
Læs nu hvad han skriver ;)
Troelsgaard
10-07-2009, 12:16
Vi var åbenbart ude efter ham, men han ville noget andet.
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=660054&sec=europe&cc=5739
[QUOTE=robinho;138932]
Læs nu hvad han skriver ;)
Ja læs nu hvad jeg skriver:)
ChristianR
10-07-2009, 13:23
Vi var åbenbart ude efter ham, men han ville noget andet.
http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=660054&sec=europe&cc=5739
Tror det har været opppe før.
Jeg brækker mig snart over Real Madrid. Hvad er det spillerne ser noget så fantastisk i ved den klub?
De køber ind for milliarder, og tit bliver store og dygtige spillere smidt på bænken og glemt, mens klubben alligevel ikke vinder alverden. Se bare, hvor hurtigt spillere som Sneijder, Vand der Vart, RvN og Huntelaar allerede er blevet degraderet og mere eller mindre "glemt".
Det kan godt være en spiller er stor, men næste år kommer der bare en endnustørre forbi, som skal have sine 15 minutes of fame.
henning_b_j
10-07-2009, 14:17
Tror det har været opppe før.
Jeg brækker mig snart over Real Madrid. Hvad er det spillerne ser noget så fantastisk i ved den klub?
De køber ind for milliarder, og tit bliver store og dygtige spillere smidt på bænken og glemt, mens klubben alligevel ikke vinder alverden. Se bare, hvor hurtigt spillere som Sneijder, Vand der Vart, RvN og Huntelaar allerede er blevet degraderet og mere eller mindre "glemt".
Det kan godt være en spiller er stor, men næste år kommer der bare en endnustørre forbi, som skal have sine 15 minutes of fame.
enig fatter ikke hva' alle spiller vil i den spasser klub! ved godt jeg hadder Real over alt sammen med liverpool. Ved ikke om det er fordi men er United fan man bare er sur over alle spiller bare vil der til. forstår bare ikke hvad folk synes der er så fest ved Real.
Stuhrdrengen
10-07-2009, 14:27
enig fatter ikke hva' alle spiller vil i den spasser klub! ved godt jeg hadder Real over alt sammen med liverpool. Ved ikke om det er fordi men er United fan man bare er sur over alle spiller bare vil der til. forstår bare ikke hvad folk synes der er så fest ved Real.
Hmmm i Spanien er fodbolden større end noget andet, og tror ikke man helt kan sammenligne opgørerne med i England. Derudover er klimaet, tøserne (har I set engelske kvinder??) og pengene bare bedre.
Personligt tror jeg også jeg ville træffe det valg på et tidspunkt hvor spansk fodbold ikke kunne være flottere at se på..
Ps: jeg er IKKE Real fan..
Man må jo også bare erkende at der nok hersker lidt det samme indenfor fodbold som eksempelvis i film eller musikbranchen, at nogen godt kunne tænke sig at arbejde sammen med nogen.
Altså forestil dig som spiller at tage rejsen til madrid og spille sammen med ronaldo, kaka, benzema og de andre stjerner de har.
Det har også noget appel.
I Ronaldo tror jeg vi har mistet et kæmpe trækplaster især overfor sydlandske spillere, ligesom vi havde et godt trækplaster i Quieroz.
Tror heller ikke, Berba ryger afsted i den handel... Håber det heller ikke:) Synes, det er mest fair, at spillerne får en ordentlig chance i klubben, hvilket en sæson ikke er imo..
Ser frem til at flge Berbatov i den kommende sæson:)
Man må jo også bare erkende at der nok hersker lidt det samme indenfor fodbold som eksempelvis i film eller musikbranchen, at nogen godt kunne tænke sig at arbejde sammen med nogen.
Altså forestil dig som spiller at tage rejsen til madrid og spille sammen med ronaldo, kaka, benzema og de andre stjerner de har.
Det har også noget appel.
I Ronaldo tror jeg vi har mistet et kæmpe trækplaster især overfor sydlandske spillere, ligesom vi havde et godt trækplaster i Quieroz.
God sammenligning du kommer med der! Selvfølgelig må det være fantastisk at spille dammen med de store stjerner, hvis det er det, man vil ned fodbolden - personligt ville jeg nok forestille at vinde trofæer på et stabilt hold, og s¨"nøjes" med at vinde over stjernerne ;)
Tror heller ikke, Berba ryger afsted i den handel... Håber det heller ikke:) Synes, det er mest fair, at spillerne får en ordentlig chance i klubben, hvilket en sæson ikke er imo..
Ser frem til at flge Berbatov i den kommende sæson:)
God sammenligning du kommer med der! Selvfølgelig må det være fantastisk at spille dammen med de store stjerner, hvis det er det, man vil ned fodbolden - personligt ville jeg nok forestille at vinde trofæer på et stabilt hold, og s¨"nøjes" med at vinde over stjernerne ;)
Selvfølgelig skal spillerne have ambitioner om at vinde nogle trofæer også.
Men indtil det modsatte er bevist må spillere og publikum formode at real madrid vil være istand til at konkurrere på alle fronter i den kommende sæson.
Hvis det så næste sommer viser sig ikke at holde, så vil fremtidige emner måske ikke være så desperate for at skifte derned.
Men hvis de får det hold til at fungere, så kan det jo blive helt fantastisk og smukt fodbold.
Så rygtes Ribery til Liverpool for kun 300 mio.
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/premiership/angry-rafa-targets-ribery-for-liverpool-14397207.html
Hvis prisen kun er 300 mio, så har SAF bare at slå til. Hvis vi skal have en kantspiller, skal det være en af hans kaliber.
Desuden dejligt at rygtet med Zlatan er gået i sig selv igen.
Læste at Fabregas muligvis kunne købes for 350 mio, en type som han måtte gerne komme til United.
klunkebjarne
10-07-2009, 16:56
Så rygtes Ribery til Liverpool for kun 300 mio.
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/premiership/angry-rafa-targets-ribery-for-liverpool-14397207.html
Hvis prisen kun er 300 mio, så har SAF bare at slå til. Hvis vi skal have en kantspiller, skal det være en af hans kaliber.
Desuden dejligt at rygtet med Zlatan er gået i sig selv igen.
Læste at Fabregas muligvis kunne købes for 350 mio, en type som han måtte gerne komme til United.
Jeg ville blive meget, meget, meget overrasket hvis det rygte bare var tæt på at gå igennem. Jeg kan helt seriøst ikke se hvorfor man overhovedet skulle overveje om det kunne blive til noget.
Bayern har selv sagt, at de ikke sælger Ribery, medmindre der kom et bud på 600 mio. Det bud de snakker om, er 300 mio. Udover det har Ribery selv udtalt at det ville være Real Madrid eller ingenting - og for mig at se, ser det ud til at blive ingenting, da Real Madrid for nyligt skulle ha' meldt sig ud af kampen om ham, da prisen Bayern krævede var for høj. At man nu skulle være klar til at sælge ham til Liverpool for det halve, og at han selv skulle være interesseret, kan overhovedet ikke se nogen sammenhæng i.
Hvis handlen går igennem, skal jeg gerne være den første til at bøje mig.
Mht. Fabregas synes jeg at 350 mio. er alt, alt for meget at forlange. Jeg tror egentlig heller ikk, at han ville kunne slå Carrick eller Fletcher af. Måske om nogle år, men ikke nu.
Christian Hald Pedersen
10-07-2009, 18:06
At Ribery skal til Liverpool er jo endnu et sjovt rygte. Som Klunkebjarne skriver har han selv udtalt at han vil til Real ellers bliver han.
Mht. Fabregas er det jo et fuldstændig udelukket skifte. Han har nemlig også for nyligt sagt at han sværger Arsenal troskab, selvom han ville være et super køb.
Derimod ville jeg gerne se en spiller som Sergio "Kun" Aguero i klubben. En ung hurtig angriber som i sidste sæson viste, at han kan score mål. Mener det var 17 mål i en alder af 21 år.
Troelsgaard
10-07-2009, 18:12
Jeg forstår ikke hvorfor folk tager alt hvad fodboldspillere siger seriøst. De siger det ene den ene dag, og siger eller gør så noget andet den næste, og hvis Real ikke har tænkt sig at hente Ribery, så tager han da til El Pool, hvis de vil have ham, for der er stadig større perspektiver der, end der er i Bayern, som er blevet sejlet agter ud i europæisk topfodbold, hvorimod El Pool virker til at være på vej frem, mere end hvad godt er, set med United øjne.
Jeg forstår ikke hvorfor folk tager alt hvad fodboldspillere siger seriøst. De siger det ene den ene dag, og siger eller gør så noget andet den næste, og hvis Real ikke har tænkt sig at hente Ribery, så tager han da til El Pool, hvis de vil have ham, for der er stadig større perspektiver der, end der er i Bayern, som er blevet sejlet agter ud i europæisk topfodbold, hvorimod El Pool virker til at være på vej frem, mere end hvad godt er, set med United øjne.
Enig
Man kan diskutere prisen på 300 mio, men jeg er sikker på, at når Real stopper deres interesse, så vil Ribery går mod andre veje.
Mht. at stole på hvad Ribery siger, er det noget naivt, specielt som United mand, vi har vel ikke allerede glemt Ronaldo?
Men en Ribery i Liverpool vil jeg nødigt se, vil gøre dem unødvendigt farlige.
Stratego Thomas
10-07-2009, 19:39
Hmmm i Spanien er fodbolden større end noget andet, og tror ikke man helt kan sammenligne opgørerne med i England. Derudover er klimaet, tøserne (har I set engelske kvinder??) og pengene bare bedre.
Personligt tror jeg også jeg ville træffe det valg på et tidspunkt hvor spansk fodbold ikke kunne være flottere at se på..
Ps: jeg er IKKE Real fan..
det er så heller ikke helt rigtigt alt hvad du siger. de spanske storklubber har ganske rigtigt mange penge, mens de lavere ragerende hold derimod har forholdsvis få ressourcer, hvilket så vidt jeg har forstået skyldes de spanske tv-rettigheder. i england bliver tv-rettigheds-pengene fordelt mere ligeligt mellem store og små, hvor det generelle niveau her ofte vil være bedere end i eksempelvis spanien, hvor den økonomiske forskel mellem bund og top er større.. derfor er den engelske liga federe i mine øjne
og pigerne.. fordi man spiller i england behøver man jo ikke nødvendigvis en engelsk kone som en slags national gestus - nej den slags kan, ligesom sportsvogne, inporteres..;)
Aquarium
10-07-2009, 20:39
det er så heller ikke helt rigtigt alt hvad du siger. de spanske storklubber har ganske rigtigt mange penge, mens de lavere ragerende hold derimod har forholdsvis få ressourcer, hvilket så vidt jeg har forstået skyldes de spanske tv-rettigheder. i england bliver tv-rettigheds-pengene fordelt mere ligeligt mellem store og små, hvor det generelle niveau her ofte vil være bedere end i eksempelvis spanien, hvor den økonomiske forskel mellem bund og top er større.. derfor er den engelske liga federe i mine øjne
og pigerne.. fordi man spiller i england behøver man jo ikke nødvendigvis en engelsk kone som en slags national gestus - nej den slags kan, ligesom sportsvogne, inporteres..;)
Jeg vil nu fortrække de hjemme lavede biler:
http://www.zenvoautomotive.com/
http://spottedbynormanncopenhagen.com/2009/02/17/first-emission-free-car-from-denmark/
fodboldspillere har et standpunkt indtil de tager et nyt har også skrevet det på den anden tråd
ChristianR
10-07-2009, 21:14
fodboldspillere har et standpunkt indtil de tager et nyt har også skrevet det på den anden tråd
Lidt off topic til din signatur:
- Er din yndlingsspiller Real Madridspiller? Er man så Unitedfan?
Ellers er jeg meget enig i dit standpunkt.
Dahlmann
11-07-2009, 09:09
Det kan man da sagtens være... Da Schmeichel skiftede i 99 var han også stadig min favorit, men jeg blev hos United.. Der er nogen der skifter klub sammen med spillerne, men der er også nogen der har fundet ud af hvor de hører til...
Lidt off topic til din signatur:
Ellers er jeg meget enig i dit standpunkt.
Hvorfor kan ens yndlingsspiller ikke være fra en anden klub end United?
ChristianR
11-07-2009, 10:39
Hvorfor kan ens yndlingsspiller ikke være fra en anden klub end United?
Det kan han åbenbart også, kan jeg forstå.
Det kan han bare ikke i min verden. Jeg er Unitedfan og støtter kun United og holder kun med United.
Så jeg har lidt svært ved at sætte mig ind i, at man kan være Unitedfan, mens ens favoritspiller er Lampard, Gerrard, Ronaldo, Ramos eller David Villa.
Jeg sympatiserer også med en spiller som Beckham, fordi jeg var vild med ham, mens han var i klubben og han altid har været Unitedmand, men uheldige omstændigheder gjorde, han ikke kunne blive i klubben.
Af den grund bliver han dog bestemt ikke min yndlingsspiller, når han render rundt i Madrid, Milano eller USA.
rugholm86
11-07-2009, 11:25
Kan godt forstå ChristianR, tror også jeg får det svært ved at holde med C.Ronaldo når han løber rundt i den grimme hvide trøje.. Lidt nemmer med the great dane, da han var dansker og han skriftede til en "lille" klub og dermed ikke til en modstander af United som sådan. Jeg kan da også stadig godt lide Beckham, dog mere efter han forlod Madrid ;P
er det ikke lidt det samme ''regler'' der gælder for spillere og klubber?
altså ''reglen'' siger jo man ikke bare kan skifte ynglingsklub fordi spilleren enten flytter dertil eller rejser derfra.
så man kan vel næsten sige at selvom en feks. man united fan ynglingsspiller render rundt i en Manchester Shitty eller sagar en Leeds trøje så skal man stadig være fan af ham for det er jo også sådan det er med klubber?
Jeg har ingen idé om i forstod mit indlæg men jeg forsøgte ;)
MaxIImus
11-07-2009, 12:31
OF: Mit favoritspiller var Véron dengang han var på toppen.....ikke at jeg nødvendigvis proklamerede det, men ikke desto mindre, så synes jeg hans spillestil var fantanstisk. Synd han ikke slog igennem i United.
OT: Jeg håber på rygtet omkring Aguero bliver en realitet - han kan tilnærmelsesvis erstatte Ronaldo med hans spillestil
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/11/ipswich-want-manchester-united-defender-danny-simpson-115875-21511305/
Ser ud til, at Danny Simpson muligvis skal til Ipswich, selvom artiklen godt nok er noget kortfattet.
Danny har tidligere været på lejeophold der og så har Keane det jo med at hente United-spillere.
I sæsonen 07/08 viste han ellers glimt af en spiller, der godt kunne være fremtidig højreback, men vi må godt bare erkende, at han er langt nede i hierakiet.
Al held og lykke til manden, hvis navn leder tankerne hen på en populær tv-serie.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/11/ipswich-want-manchester-united-defender-danny-simpson-115875-21511305/
Ser ud til, at Danny Simpson muligvis skal til Ipswich, selvom artiklen godt nok er noget kortfattet.
Danny har tidligere været på lejeophold der og så har Keane det jo med at hente United-spillere.
I sæsonen 07/08 viste han ellers glimt af en spiller, der godt kunne være fremtidig højreback, men vi må godt bare erkende, at han er langt nede i hierakiet.
Al held og lykke til manden, hvis navn leder tankerne hen på en populær tv-serie.
Langt fra Las Vegas? :confused:
Held og lykke til Simpson. Han viste lovende takter i starten af 07/08 saesonen, men det er som om, at hans udvikling er gàet i stà. Isaer med hans ophold i Blackburn. Derudover er konkurrencen nok for stor med O'Shea, Brown, Neville og Rafael. Sà held og lykke fremover.
OF: Mit favoritspiller var Véron dengang han var på toppen.....ikke at jeg nødvendigvis proklamerede det, men ikke desto mindre, så synes jeg hans spillestil var fantanstisk. Synd han ikke slog igennem i United.
OT: Jeg håber på rygtet omkring Aguero bliver en realitet - han kan tilnærmelsesvis erstatte Ronaldo med hans spillestil
Aguero vil være et fantastisk valg.
Rooney - Berbatov - Aguero på toppen vil være fantastisk i en 4-3-3. Park, Valencia og Nani vil godt sagtens kunne spille kanten, er lidt i tvivl med Tosic, men evt kan den laves om, så vi i stedet for to kanter, spiller med to angribere og en fri offensiv midt, Tosic.
Desuden Valencia også kunne spille højre siden af en 3-mands midtbane.
Håber på Aguero, vil være fantastisk. Og i et evt. bytte med Nani vil jeg godt kunne acceptere, selvom vores kanter måske kan blive lidt tynde af det.
Edit: Obertan kan self. også spille kanten lige som Welbeck og Owen. Macheda vil formentlig primært være sub med Berbatov.
Bliver vildt hvis handlen går igennem...
Christensen
11-07-2009, 15:33
Atletico afviser rygterne om Agüero (http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5425665,00.html)
Atletico afviser rygterne om Agüero (http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5425665,00.html)
Skal han jo sige.
Var jo også det United sagde om Ronaldo
man.utd25
11-07-2009, 17:20
Ja den skal han jo afvise, men den har man jo hørt hør:) jeg håber nu på ham endnu:)
Ja den skal han jo afvise, men den har man jo hørt hør:) jeg håber nu på ham endnu:)
Hvis Aguero kommer til klubben, vil jeg gå så vidt, at truppen er bedre end sidste sæson.
klunkebjarne
11-07-2009, 17:39
Synes Agüero er en fremfragende spiller og helt sikkert en spiller som United ku' bruge, men i bytte for Nani og 260 mio. synes jeg er en skidt handel.
IMO er han ikke en spiller vi bare må have lige nu. Selvfølgelig skal man heller ikke vente for længe, så han evt. bliver solgt til en anden klub, men hvis han skal købes sku' vi hellere beholde Nani og bruge nogle af de penge vi har, da det jo ikke lige er det vi står og mangler.
Nani er efter min mening en spiller vi skal satse på i næste sæson, sammen med Valencia, i hver sin side som henholdsvis venstre og højre midt eller på kanterne. Man kan selvfølgelig ikke være sikker på, at de slår igennem i næste sæson, men hvis det kører for dem og vi har Rooney og Berbafyren på toppen, så står vi jo med et for sygt angreb.
http://www.safc.com/news/bruce-completes-campbell-swoop.html?
Så er han solgt.
Manchester United will receive an initial fee of £3.5m, potentially rising to a maximum of £6m.
Don Kafai
11-07-2009, 18:09
Så er han solgt.
Synes det er en lidt tynd pris, men fair nok, den kan jo stige til 50 mio kr.
Det sætter vel også Obertan-scoopet lidt i perspektiv, at vi har fået mere for Campbell end hvad vi gav for ham.
Første gang jeg så Campbell troede jeg på ham, og det var udelukkende fordi han havde en aggresivitet som kun Rooney gør bedre. Han var ikke bange for at prøve og prøve, også selvom han fejlede, og det er oftest det der er drivkraften for at man bliver stor. Jeg tror Sunderland har gjort en god handel, held og lykke til Campbell.
man.utd25
11-07-2009, 19:12
Hvis Aguero kommer til klubben, vil jeg gå så vidt, at truppen er bedre end sidste sæson.
Det er svært at spå om, men det ville være en drøm at få en spiller som Aguero til United:)
Troelsgaard
11-07-2009, 19:16
Campbell til Sunderland er en fin deal for alle, specielt hvis han får succes, og jeg kunne sagtens se ham og Kenwyne Jones udgør en god duo for dem i den kommende sæson, men nu må vi se, hvordan Bruce har tænkt sig at blande kortene.
Nårh, jeg er lige kommet hjem i går fra en ferie i det sydfranske, så jeg har lige opdateret mig selv med Uniteds sidste aktioner på transfermarkedet, og hold kæft, hvor er jeg glad for, at Obertan blev købt? Lige siden jeg så ham første gang for Bordeaux i 2007, så vidste jeg, at han en dag ville blive United-spiller. Han er et giga-talent i mine øjne, da han har store forcer inden for det offensive. Faktisk minder han mig om en ung Cristiano Ronaldo, der stadig manglede en del fodboldforståelse, men der er den forskel, at Obertan er omkring 100 kampe på sig i erfaring, hvorimod Ronaldo kun havde 25 dengang.
Obertan er jeg ikke i tvivl om bliver et kæmpe kæmpe scoop for United. 3 mio. pund er i mine øjne lige så godt som free agent. Jeg kan godt forestille mig, han blev solgt for 4-500 på et tidspunkt.
Men så har jeg også quotes nogle indlæg jeg gerne vil kommentere på.
Håber stadig vi henter Ashley Young i stedet for. Kender ikke noget videre til Obertan, men har min tvivl. Hvorimod Young er kendt kvalitet i Premier League..
Hvorfor er det folk virkelig ønsker sig Ashley Young. Vor herre bevares, manden er god, men han er endnu et produkt af den hype England kan skabe om en spiller. Han var god, da hans hold klarede sig, men da det gik nedad kunne han intet. Og han er altså 24 år gammel. Hvis han var 19-20 som Obertan eller lignende, så ville jeg ikke hakke ham ned, men når man er i den alder, så burde man have nosser nok til at gøre en forskel.
Tja. Altså tror nu nok at Owen skal klare det fint, og tror faktisk ikke han er et impulskøb, tror Fergie har haft den i ærmet længe, så vores talenter ikke giver op og søger væk, ligesom vi mistede Rossi..
Jeg tror nu mere, det er et impulskøb. Bare det citat, at Owen sagde, at Ferguson ringede til ham om onsdagen (Dagen, hvor verden fik at vide, at Benzema blev solgt til Real Madrid kom frem), hvor de aftalte de skulle spise sammen dagen efter, hvor kontrakten blev lavet. Det synes jeg kun, kan tolkes som impulsivt. Jeg synes det er et godt køb, men der burde ikke herske nogen tvivl om, at det er et impulskøb af den gode vare.
Gad vide om Tosic sidder og tænker. " Hvorfor er jeg hentet til United "
Syntes da kun vi kigger på kantspillere, kan ikke se hvorfor denne Obertan skal hentes.
Hvis han ikke kunne komme på holdet i Bordeux i år og blev lånt til Lorient, hva skal han så i United!
Vent nu og se. Vi mangler en type som Obertan. Han er typen, der kan det uventede. Vi har ingen udover Nani, der kan det. Vi har Park, som er elendig i det offensive, hvis du spørger mig, vi har Giggs, der er uddød, vi har Nani, der er tryghedsnarkoman, vi har Valencia, som vi ikke aner, hvilken type han bliver i United, og vi har Ljajic som vi ikke ved, hvilken rolle han får på Uniteds hold. Nøglen til vores mange triumfer siden 2007 har været uforudsigelighed, hvor Ronaldo var arkitekten bag det hele. Med hans afgang er vi igen et meget forudsigeligt hold, og med Obertan tilgang til klubben, så har vi fået noget af denne uforudsigelighed tilbage. Det er så vigtigt, i dagens fodbold. Bare kig på Barca. Du kan dække Messi op, så tager Xavi over. Du dækker dem begge, så tager Iniesta over. I United har vi ikke helt denne type. Rooney kan måske indgå, men han er for hæmmet af sine defensive pligter i United. Og Berbatov svinger for meget til at jeg tror på ham.
Hvis man husker tilbage på sæsonen 06/07 så var det et kollektiv vi vandt på, så vi kan håbe, at det er det der vil ske i næste sæson igen.
Ja, men det var også denne kollektiv, der ødelagde vores chancer for at komme i CL-finalen, da vi var simpelthen så pisse nemme at læse for kloge modstandere af AC Milans daværende kloge hold. I sæson 07/08 og 08/09 havde vi den nødvendige uforudsigelighed, der gjorde os urørlige i 25 europæiske kampe inden en vis Pep Guardiola satte en stopper for vores korstog i Europa. Kollektiv er godt, men der skal være en stor portion uforudsigelighed i dagens fodbold!
Grunden til, at jeg ikke er bekrymret, er fordi jeg tror der er mange der har glemt nogle af de spillere vi har i forvejen.
Hvis vi smider Berbatov på toppen sammen med Rooney har to verdensklasseangribere, to forskellige typer, der begge kan score kasser.
Hvis vi har Nani på den ene kant og Valencia på den anden, har vi to spillere der kan sætte sin direkte modstander og slå indlæggene til Berbafyren og Rooney, hvor jeg tror vi vil se langt flere kasser fra de to, nu når ham der Ronaldo er væk. I øvrigt kan Nani også trække ind i banen og skabe noget forvirring eller bombe den i kassen med hans langskud.
Vi behøver jo ikke smide Obertan og Owen i startopstillingen, bare fordi de er nyindkøb. Obertan skal vise hvad han kan, men skal også have tid til at udvikle sig, og Owen ser jeg mere som en supersub, lidt ala Morten Nordstrand :D måske lidt skarpere, dog lidt mindre arbejdsom.
STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP!!!!! Berbatov er for fuck sake ikke en verdensklasse angriber. Der skal virkelig to gode sæsoner til i træk, før han fortjener det prædikat. Han er en god spiller, men gør ham nu ikke bedre end han er. Han har aldrig bevist sig på den store scene, og når man ikke har det, så kan man aldrig nogensinde få et prædikat der hedder ”verdensklasse”. Så for guds skyld, lad nu være med at misbruge det ord.
Jeg er også helt enig. Fatter ikke folk tror vi bare køre derud af igen. Vi har mistet 2 klasse spillere, og ingen fået. Fint at satse på unge folk, men det er bare ikke nok. Man er sku nødt til at gå ud og spendere på en verdensstjerne, når man har mistet 2. Tror sku vi for det svært i år hvis ikke der sker mere. Men man må jo håbe fergie ved hvad han gør.
Du kan muligvis ikke din historie. Vi er Manchester United. Vi HENTER IKKE STORE STJERNER. Vi producerer dem. Vi er ikke Francos hold, der køber sig til lortet. Vi vil hellere selv skabe dem, så vi kan sidde med en vis tilfredshed, når vi vinder CL igen. Obertan er Ronaldos afløser, og om nogle år ville du fryde dig over, at vi endnu engang tog alle på røven.
Det er noget sludder. Vi har tidligere sagt farvel til verdensstjerner, men vi har aldrig erstattet dem med verdensstjerner. Alligevel har vi vundet og vundet, mens de andre bare har set misundeligt på.
Det kommer sikkert til at ske igen. Ferguson sørger altid for at bygge sine hold op som netop et hold, således at en enkelt spillers afgang ikke får hele korthuset til at vælte, hvis man ser længere end en sæson ud i fremtiden. Der vil være andre kræfter, som kan tage over. I dette tilfælde specielt Rooney.
Desuden vil jeg gerne lægge hovedet på blokken og sige, at Owen kommer til at score flere mål end 'verdensklasseangriberen' Carlos Tevez.
Amen for that, sister!
Kvantitetsmæssigt, eller hvad man siger, så har vi egentlig bredden til næste sæson med vores tre nye spillere. Kvalitetsmæssigt så mangler vi altså stadig en erstatning for Ronaldo.
Ja, jeg kender ikke Obertan, men det faktum, at han ikke kunne komme på holdet hos Bordeaux og kun scorede 4 kasser i 70 kampe eller sådan noget får mig til at tro, at han simpelthen ikke kan erstatte Ronaldo på nuværende tidspunkt.
Real Madrid har tilsyneladende opgivet Ribery, og hvis de ikke kan få fat i ham, så kan ingen.
Frem med pengepungen, Alex.
Jeg ved ikke, om jeg har misforstået dig. Men fordi han ikke kan slå igennem helt derover i den alder, burde ikke afskrive ham fra United. Det er talentet, det handler om, og hvis der er en, der kan udvikle spillere, så er det SAF himself! Ronaldo var heller ikke det helt store i SPorting dengang!
Hvis Zlatan bliver hentet så bliver jeg for alvor bange for den kommende sæson... Fint nok med to nye angribere, men problemet er, at United i så fald har købt de to mest overvurderede angribere siden Kenneth Brylle... Og det er ikke særligt smart når man har Welbeck og Macheda, som venter på at slå til...
Derudover har Zlåtan sikkert allerede den mening, at han er større end United...
Dine udtalelser giver mig grinelatter hver evig eneste gang. Du sviner Evra til, verdens pt. Bedste venstreback. Og du fortsætter med at sætte spørgsmålstegn ved Zlatan? Hvor har Zlatan fejlet i sin karriere? Han var vild i Malmø, han var vild i Ajax, han var god i Juventus, og han har været ustoppelig i Inter. På det svenske landshold er han omgviet af overhypede boldmongoler, der endnu ikke ved, hvad fodbold er. Hvis ikke man kan vinde over det danske landshold, så fortjener man ikke at få sin daglige løn. (Ja, det indebærer også det portugisiske landshold).
Hvis Zlatan nogensinde kom til United, ville jeg gnide mig i mine hænder. Han ville blive endnu bedre med de dygtige holdspillere Rooney og Carrick bag sig og med en kompakt defensiv anført af Rio og Vidic.
Hvorfor? Det burde ikke være en hemmelighed for nogen, at Berbatov bare ikke blev det, man forventede. Når man er i den alder Berbatov er, så synes jeg godt ,man kan afskippe ham efter en sæson. Hvis Berba var yngre ville jeg gerne give ham en chance til, men hvis vi kan hente Aguero på den måde, så har jeg kun en ting at sige. Vi ses, Berbatov!
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/5805609/Samuel-Etoo-hopeful-of-making-18-million-Manchester-United-move.html
Vil hellere have Aguero. Kommer Eto'o til klubben, vil SAF enten skulle vælge mellem Berbatov og Eto'o eller sætte Rooney på kanten.
Vil langt hellere have Aguero, han er mere alsidig. Kan bruges i en 4-4-2 og en 4-3-3.
Prisen er self. også over det dobbelte, men han er manden der kan "erstatte" Ronaldo.
Hvis vi ikke kan få Aguero, vil jeg hellere undvære end have Eto'o, er også bange for at der ikke er andet end problemer i ham.
Edit: Tilføjelse, vil gerne se enten Zlatan eller Eto'o o klubben, hvis Berbatov bliver solgt.
Jeg tror nu mere, det er et impulskøb. Bare det citat, at Owen sagde, at Ferguson ringede til ham om onsdagen (Dagen, hvor verden fik at vide, at Benzema blev solgt til Real Madrid kom frem), hvor de aftalte de skulle spise sammen dagen efter, hvor kontrakten blev lavet. Det synes jeg kun, kan tolkes som impulsivt. Jeg synes det er et godt køb, men der burde ikke herske nogen tvivl om, at det er et impulskøb af den gode vare.
Bare fordi Fergie ikke har fremlagt sine planer før behøver det jo absolut ikke være impulsivt - det er sgu et tyndt grundlag.
Hvorfor? Det burde ikke være en hemmelighed for nogen, at Berbatov bare ikke blev det, man forventede. Når man er i den alder Berbatov er, så synes jeg godt ,man kan afskippe ham efter en sæson. Hvis Berba var yngre ville jeg gerne give ham en chance til, men hvis vi kan hente Aguero på den måde, så har jeg kun en ting at sige. Vi ses, Berbatov!
Det var dog utroligt som du fremstiller dine pointer som om at hele verden er enig med dig. Der er nok ligeså mange som synes Berbatov havde en fornuftig sæson som der er folk der synes at han havde en forfærdelig en, så at sige at det ikke er nogen hemmelighed at han ikke har leveret det han skulle er lidt underligt - for at sige det mildt. Berbatov har i løbet af sæsonen vist mange eksempler på hans kvaliteter (både hans vision, hans magiske first-touch og til tider (dog slet ikke tit nok) hans målnæse) hvilket da også resulterede i 2. flest assist i PL. Derudover så er det også værd at huske på at da han kom til klubben var han ikke i form eftersom han havde siddet på bænken i Spurs i nogle uger - og at han altså heller ikke havde været en del af United's preseason som er en utrolig vigtig del af sæsonen. Han blev smidt direkte ind på et helt nyt hold.
Det er fair nok du ikke synes om ham - vi har alle vores meningen og vi bliver nok aldrig enige om hvor god/dårlig Berbatov er - men når du begynder at kaste fachts rundt i bedste Benitez stil så bliver det for useriøst.
Cantona66
12-07-2009, 03:49
er det ikke lidt det samme ''regler'' der gælder for spillere og klubber?
altså ''reglen'' siger jo man ikke bare kan skifte ynglingsklub fordi spilleren enten flytter dertil eller rejser derfra.
så man kan vel næsten sige at selvom en feks. man united fan ynglingsspiller render rundt i en Manchester Shitty eller sagar en Leeds trøje så skal man stadig være fan af ham for det er jo også sådan det er med klubber?
Jeg har ingen idé om i forstod mit indlæg men jeg forsøgte ;)
Tror nok jeg fanget hvad du mente:) og jo lidt IMO kan man ikke proklamere at man klub fan for så at følge en spiller videre til den næste klub (hvis man altså følger mere med i hvad der sker for spilleren end den klub han kom fra).
havde en kammerat engang der påstod han var United fan lige indtil Owen scoret mod United for liverpool. Der kom hans sande jeg frem der han rejste sig i rummet og kaldte hans 4 venner(alle United fans)for taber.:Smackden:
Ikke at man ikke kan synes om andre spillere på andre hold:
Cantona66
12-07-2009, 03:54
Aguero vil være et fantastisk valg.
Rooney - Berbatov - Aguero på toppen vil være fantastisk i en 4-3-3. Park, Valencia og Nani vil godt sagtens kunne spille kanten, er lidt i tvivl med Tosic, men evt kan den laves om, så vi i stedet for to kanter, spiller med to angribere og en fri offensiv midt, Tosic.
Desuden Valencia også kunne spille højre siden af en 3-mands midtbane.
Håber på Aguero, vil være fantastisk. Og i et evt. bytte med Nani vil jeg godt kunne acceptere, selvom vores kanter måske kan blive lidt tynde af det.
Edit: Obertan kan self. også spille kanten lige som Welbeck og Owen. Macheda vil formentlig primært være sub med Berbatov.
Bliver vildt hvis handlen går igennem...
Så vidt jeg ved kan Tosic også spille kant:)
Glory Man United
12-07-2009, 10:12
Jeg ved ikke, om jeg har misforstået dig. Men fordi han ikke kan slå igennem helt derover i den alder, burde ikke afskrive ham fra United. Det er talentet, det handler om, og hvis der er en, der kan udvikle spillere, så er det SAF himself! Ronaldo var heller ikke det helt store i SPorting dengang!
Hvor er jeg træt af sammenligninger med Ronaldo. "Bare vent Nani slår. Ronaldo var heller ikke god de første to år. Og nu denne sammeligning :whine:
Hvor har Zlatan fejlet i sin karriere...bla bla bla
Skal vi ikke bare være enige om, at han ALDRIG har slået til i europæiske kampe?
Så vidt jeg ved kan Tosic også spille kant:)
Ja det er rigtigt nok. Men er meget i tvivl om hans kvaliteter som fløj-angriber.
Men under alle omstændigheder, vil en Aguero være great i United.
Og ser helst at det er en ren handel, så Nani får en chance.
Danske Nicolai Boilesen rygtes nu til United eller Chelsea. Han er fra Brøndby og forsvarsspiller, men må indrømme at jeg intet kender til ham.
Kilde: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5425991,00.html
Danske Nicolai Boilesen rygtes nu til United eller Chelsea. Han er fra Brøndby og forsvarsspiller, men må indrømme at jeg intet kender til ham.
Kilde: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5425991,00.html
Kender ham ikke som spiller. Men synes jeg har hørt at han har været til prøvetræning i England tidligere.
Edit: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1053675.ece
Tilsyneladende har han været til prøvetræning i united... Og er united-fan
Christensen
12-07-2009, 11:36
.. og så skulle han vist være et af Danmarks største (forsvars)talenter..
http://90min.dk/boilesen-cristiano-er-lidt-maerkelig/
Hér er en baggrunds-artikel fra et Brøndby-site, om Boilesens prøvetræning i United.
Jeg har set ham her Nicolai Boilesen ved tre lejligheder, og undskyld for mit udtryk, men han er direkte elendig. Jeg forstår slet ikke, hvad det er klubberne ser i ham.
I den ene kamp jeg så var han skyld i to mål, som jeg troede ikke kunne lade sig gøre, og desuden virker han (igen) overhypet af medierne.
Holmskov
12-07-2009, 12:39
Jeg har set ham her Nicolai Boilesen ved tre lejligheder, og undskyld for mit udtryk, men han er direkte elendig. Jeg forstår slet ikke, hvad det er klubberne ser i ham.
I den ene kamp jeg så var han skyld i to mål, som jeg troede ikke kunne lade sig gøre, og desuden virker han (igen) overhypet af medierne.
Du lyder faktisk lidt misundelig.
Men jeg syntes da du skulle ringe til Jeff Watson og sige at Boilesen ikke kan spille fodbold. Det ved du jo åbenbart bedst af alle.
Jøsses mand.
klunkebjarne
12-07-2009, 13:10
Ja det er rigtigt nok. Men er meget i tvivl om hans kvaliteter som fløj-angriber.
Men under alle omstændigheder, vil en Aguero være great i United.
Og ser helst at det er en ren handel, så Nani får en chance.
PRÆCIS, MIN VEN
mht. boiledrengen er han en midterforsvarer der er meget boldsikker, og ikke er bange for at tage bolden med frem i banen, men han mangler til gengæld en del fysik, men det har vel åbenbart ikke betydet så meget, når han været på u-landsholdet over hans årgang. det er egentlig det eneste jeg kender til ham og det eneste jeg kan huske fra ham, da jeg så ham spille den ene gang.
I den ene kamp jeg så var han skyld i to mål
Vidic?
Heldigt for Boilesen, at Europas storklubber højest sandsynligt har set ham ved mere end tre lejligheder.
Refstrup
12-07-2009, 15:34
Rygter fra de engelske aviser idag (:
Manchester United er tæt på at sikre sig Samuel Eto’o for næsen af Manchester City for 200 mio. kr. (News of the World).
United er også tæt på at købe den 18-årige brasilianer Douglas Costa fra Gremio for 170 mio. kr. (Sunday Express).
Aston Villas Ashley Young er Manchester Uniteds nye primære transfermål, og det menes, at Sir Alex Ferguson er villig til at betale 200 mio. kr. for landsholds-fløjen. (Star on Sunday).
Hvis vi får dem, vil jeg sige, vi ser rigtigstærke ud.
Manchester United er tæt på at sikre sig Samuel Eto’o for næsen af Manchester City for 200 mio. kr. (News of the World).
United er også tæt på at købe den 18-årige brasilianer Douglas Costa fra Gremio for 170 mio. kr. (Sunday Express).
Aston Villas Ashley Young er Manchester Uniteds nye primære transfermål, og det menes, at Sir Alex Ferguson er villig til at betale 200 mio. kr. for landsholds-fløjen. (Star on Sunday).
Lige mine ord. Det er nogle gode rygter. Håber der er noget i det. Især angående young:) vi skal bare lige tilføje maicon også:Phehe
man.utd25
12-07-2009, 15:49
Mums mums :) nu må vi se hvor meget de holder, der er så mange rygter for tiden
Glory Man United
12-07-2009, 15:50
Jeg er ved at være utålmodig....Get in Fergie!!!!
Etoo er overvurderet, nej tak no way aldrig. Gå efter Agüero.
man.utd25
12-07-2009, 15:52
Jeg er ved at være utålmodig....Get in Fergie!!!!
Ja , jeg må nok indrømme det samme nu:) kom nu Fergie vi venter spændt:) come on ......
Glory Man United
12-07-2009, 15:53
Ja hold da op hvor var han ringe i sidste sæson :whine:
man.utd25
12-07-2009, 15:55
Hvorfor er Etoo overvuderet??? han score i de store kampe, han er en verdens-klasse angriber i mine øjne:)
Men en aguero, vil jeg også meget meget gerne se i en United trøje, men tror han bliver svær at få:(
Ja hold da op hvor var han ringe i sidste sæson :whine:
Hvem som helst kunne score de mål han scorede, på det barca hold. han er altså ikke så fantastisk, som hans mål giver udtryk for. Men det er jo bare min mening.
Martinsen
12-07-2009, 16:30
Hvem som helst kunne score de mål han scorede, på det barca hold. han er altså ikke så fantastisk, som hans mål giver udtryk for. Men det er jo bare min mening.
Jeg er enig med dig i at han fik mange chancer til at lave sine mål. Men Eto´o var altså selv med til at skabe rigtig mange chancer både til sig selv og til hans holdkammerater. Han gik rigtig godt med i kombinationerne og det er der han udmærker sig fremfor andre "målscore" som ikke går nær så meget med i det opbyggende som Eto´o gør. Så jeg synes ikke der kan pilles meget ved hans præstation sidste år det var en suveræn sæson både for ham og holdet.
Forstår ikke hvorfor så mange regner med at Fergie henter "et stort navn". Det ligner jo ikke ham, bevars, det er sket, men det er undtagelsen der bekræfter reglen.
Jo vist er han en go spiller, men jeg synes bare mange blæser ham op til det helt vilde. jeg indrømmer jeg kan ikke fordrage manden, og vil hade at se ham i vores trøje, det kan godt ske det påvirker min menig om ham. for go er han, men efter min mening ikke verdens klasse. Uden messi og iniesta tror jeg han vil få det svært.
Drømmescenarie, men så er pengene også brugt fornuftigt :devill:
JumpingCarrot
12-07-2009, 17:10
Jeg vil gerne tilslutte mig de folk, der ikke vil se Eto'o i vores klub. Helt enkelt, fordi jeg jeg på ingen måde bryder mig om ham. Måske er han dygtig, men han har sgu godt nok også et hold bag sig. Forlán har vel været endnu mere imponerende.
Jeg 'hader' Eto'o, så jeg bliver sgu ked af det, hvis vi henter endnu en halvgammel angriber.
Wtf skal vi med Eto'o???? Det er jo et vanvittigt rygte. Det sker ikke. Det er jeg helt sikker på.
Manden er tæt ved 30 og der har vi allerede Berba og Owen, derudover er han ikke videre sympatisk. Det er manden, der omtaler sig selv i tredje person og er total pengegrisk(hvorfor ellers diskutere kontrakt med holdet fra Uzbekistan?)
Vi skal selv skabe stjernerne. Dette kan vi gøre med Macheda eller Welbeck. Skulle vi købe profiler skal det være folk som Benzema og Aguero, der kan bygges videre på og tilpasses "the united way".
Laursen10
12-07-2009, 17:17
Jeg vil mene, at med E'too, og enten Douglas Costa eller Ashley Young, ser vi stærkere ud end sidste år. Vi har for det første fire stærke angribere, som Alex Ferguson foretrækker det. Michael Owen vil ikke være utilfreds med at skulle starte de fleste kampe på bænken, og derfra komme ind og afgøre det, når der er brug for det. På den måde er han bedre at have, end Tevez, og så er hans altså giftigere foran kassen end Tevez er. E'too ville passe rigtigt godt i Uniteds hurtige spillestil, med højt pres. I en 4-4-2 med ham og Rooney ville de to kunne supplere hinanden fantastisk. E'too er en typisk striker, som der virkeligt er mange mål i, og så kan Rooney ligge hvor han ligger bedst, som den lidt dybere angriber. Rooney viser jo også altid på landsholdet, at han er bedst, når han spiller sammen med en ægte angriber oppe foran og ikke når han enten skal lidt til venstre eller højre, fordi han skal lave det defensive arbejde som Ronaldo ikke laver.
Med Valencia får vi en spiller, der arbejder bedre begge veje, end Ronaldo gjorde. Det samme vil jeg mene om Ashley Young, samtidig med at de begge er rigtigt farlige fremad, til at komme til baglinjen.
Douglas Costa er jeg mere usikker på rent defensivt, men med Carrick, Anderson og Valencia som tre ud af fire på fire mandsmidtbanen, tror jeg, Rooney kommer til at arbejde mindre defensivt end før, og istedet være der hvor han er bedst. I det offensive aggresive presspil, og bare generelt oppe foran.
Jeg tror alt i alt, vi bliver stærkere end sidste år!
Martinsen
12-07-2009, 17:25
Jeg håber heller ikke vi henter Eto´o, men man sku give ham kredit for hans sæson for den var helt igennem formidabel.
JumpingCarrot
12-07-2009, 17:53
Rygter siger, at Eto'o i dag har fortalt Barcelona, at han vil væk fra klubben. Samtidig kommer der flere og flere rygter om, at Fergie vil ha' ham.
Hvis der er hold i rygterne, så må Berbatov være på vej væk? Det giver ingen mening, at have fire mand til angrebet, hvoraf Owen, Berba og Eto'o alle er 28+. Specielt ikke med Welbeck og Macheda stående i kø.
Jeg håber for alt i hele denne verden, at der ikke er det mindste hold i rygterne.
man.utd25
12-07-2009, 17:59
Rygter siger, at Eto'o i dag har fortalt Barcelona, at han vil væk fra klubben. Samtidig kommer der flere og flere rygter om, at Fergie vil ha' ham.
Hvis der er hold i rygterne, så må Berbatov være på vej væk? Det giver ingen mening, at have fire mand til angrebet, hvoraf Owen, Berba og Eto'o alle er 28+. Specielt ikke med Welbeck og Macheda stående i kø.
Jeg håber for alt i hele denne verden, at der ikke er det mindste hold i rygterne.
Jeg vil personlig heller have en etoo i united, end en Berbatov:) jeg er ret sikker på at etoo kan lave flere mål end Berbatov kommer til på en sæson, men igen det er rygter og rygter.
Jeg vil personlig heller have en etoo i united, end en Berbatov:) jeg er ret sikker på at etoo kan lave flere mål end Berbatov kommer til på en sæson, men igen det er rygter og rygter.
ENIG vil også MEGET hellere have Eto'o end Berbatov. Men som du selv siger er det kun rygter.
Kan godt se problemer i at have Owen, Berbatov, Rooney og Eto'o, men sidst vi havde 4 klasse angribere vandt vi the Treble i 99, så måske det ikke er helt dumt.
Fergie er jo kendt for at være vild med angribere og gerne klasseangribere.
Kan Ashley Young så betegnes som en sådan, som Onside.dk kalder ham her
http://onside.dk/node/36833
Ja så kan vi ende med mange angribere næste sæson :confused::confused:
Christensen
12-07-2009, 18:41
Jeg vil gerne tilslutte mig de folk, der ikke vil se Eto'o i vores klub. Helt enkelt, fordi jeg jeg på ingen måde bryder mig om ham. Måske er han dygtig, men han har sgu godt nok også et hold bag sig. Forlán har vel været endnu mere imponerende.
Jeg 'hader' Eto'o, så jeg bliver sgu ked af det, hvis vi henter endnu en halvgammel angriber.
Har det egentlig på samme måde. Af en eller anden grund bryder jeg mig heller ikke om ham og har aldrig gjort det - ved ikke hvorfor, men sådan er det bare. Synes desuden heller ikke, at han er så god som mange gør ham til. Så jeg ville også blive ked af det, hvis vi henter Eto'o.
man.utd25
12-07-2009, 18:49
ENIG vil også MEGET hellere have Eto'o end Berbatov. Men som du selv siger er det kun rygter.
Kan godt se problemer i at have Owen, Berbatov, Rooney og Eto'o, men sidst vi havde 4 klasse angribere vandt vi the Treble i 99, så måske det ikke er helt dumt.
Fergie er jo kendt for at være vild med angribere og gerne klasseangribere.
Kan Ashley Young så betegnes som en sådan, som Onside.dk kalder ham her
http://onside.dk/node/36833
Ja så kan vi ende med mange angribere næste sæson :confused::confused:
Ligeså lidt nogen tror vi henter etoo, ligeså lidt tror jeg vi henter young, kan ellers godt li ham som spiller, men tror ikke Fergie køber flere Wings.
United-Allan33
12-07-2009, 19:27
Der er ingen tvivl om at Eto'o er en god spiller, men hvis det medierne skriver om hans lønkrav passer, så håber jeg ikke United henter ham.. Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke har den slags inde i deres overvejelser når de ser på spillere de gerne vil have til klubben, de hurtige nok til at fordømme Real og City..vi er UNITED, ikke City eller Real.. Det er ikke "The United Way" at hente spillere der stiller den slags lønkrav..
Eto'o ville være det mest hjernedøde indkøb nogensinde. Han bliver rasende over to minutter på bænken, og i Uniteds rotationssystem kommer han til at sidde der 15 gange om året.
Så koster han 250 mio. og kræver at blive truppens bedst betalte spiller, når der er et år tilbage af kontrakten i Barcelona. Endelig er han meget tæt på at toppe, det er endda overvejende sandsynligt, han har gjort det. Inden han vænner sig til PL, så er hans bedste år noget man lærer om i historietimerne i Barcelona og omegn.
Med andre ord: Eto'o har alle ingredienser til at blive den nye Shevchenko. Skulle han være købt, så skulle vi have købt ham fra Mallorca.
man.utd25
12-07-2009, 20:04
Eto'o ville være det mest hjernedøde indkøb nogensinde. Han bliver rasende over to minutter på bænken, og i Uniteds rotationssystem kommer han til at sidde der 15 gange om året.
Så koster han 250 mio. og kræver at blive truppens bedst betalte spiller, når der er et år tilbage af kontrakten i Barcelona. Endelig er han meget tæt på at toppe, det er endda overvejende sandsynligt, han har gjort det. Inden han vænner sig til PL, så er hans bedste år noget man lærer om i historietimerne i Barcelona og omegn.
Med andre ord: Eto'o har alle ingredienser til at blive den nye Shevchenko. Skulle han være købt, så skulle vi have købt ham fra Mallorca.
skulle han have toppet som 28 år???? de bedse spiller i verden vil betales for det, om vi er United eller ej, sådan er gamet vis man vil have de bedste spiller, mener nu også han har sagt han vil gå ned i løn krav vis United ville have ham.
Og en klasse-spiller som etoo, vil bombe med det samme i første sæson, det er jeg ret sikker på, med hans hurtighed, vil han komme frem til så mange chancer, og vil ikke kunne undgå at score på nogen af dem.
Ja, han vil eftersigende gå ned fra 200.000 pund om ugen til 150.000. Hurra, hurra.
De fleste spillere, undtagen målmænd, topper, når de er 28-29 år. Jeg kan ikke se argumenterne for, at Eto'o skulle være anderledes.
United-Allan33
12-07-2009, 20:37
skulle han have toppet som 28 år???? de bedse spiller i verden vil betales for det, om vi er United eller ej, sådan er gamet vis man vil have de bedste spiller, mener nu også han har sagt han vil gå ned i løn krav vis United ville have ham.
Og en klasse-spiller som etoo, vil bombe med det samme i første sæson, det er jeg ret sikker på, med hans hurtighed, vil han komme frem til så mange chancer, og vil ikke kunne undgå at score på nogen af dem.
Shevchenko var også en klasse spiller, bedre end etoo vil jeg endda sige, og han bombede bestemt ikke da han skiftede til Chelsea.. Og mange spillere har deres bedste alder fra 27-30 og der er Etoo jo så allerede et år inde, så det ville være dumt at smide så mange penge efter en som måske kun har 1-2 år tilbage på toppen..
Ja, og det virker jo ikke lige PT som om United ønsker de bedste spillere, når de vi have disse lønninger, gør det??
Troelsgaard
12-07-2009, 21:14
Jeg synes vi skal lade angrebet være som det er, og så tro på, at Berbatov kommer rigtigt i gang, Rooney mere eller mindre fortsætter fra sidste sæson, og Owen finder sin 2. ungdom. Ja, og så kan Welbeck og Macheda vel også give en fod med hist og her, i de lidt blødere kampe.
Jeg håber ikke Etoo og Zlatan skriver under med United..
Godt være de to kan nogen ting , som andre ikke kan, men tror bare de kommer til at fylde for meget i en United trop, og kan skabe problemer..
Ser hellere vi giver tid til Welbeck og Macheda.. det er to unge stjener, som kan blive helte på Old Trafford.
Hvis vi så får Douglas Costa , og Sanchez så er jeg super glad.
Så tror jeg sagtens vi kan være med næste sæson.
vi har stadig mange stjener i truppen.
Nu skal vi heller ikke bruge penge for at bruge penge. Der skal jo også være en mening med "købet" af Michael Owen. Det vil også bare skabe ravage, hvis vi har 4 angribere, der ikke kan tåle meget tid på bænken.
Vi har 3 stærke angribere og 2 uslebne diamanter. Det er rigeligt. Teknisk set, har vi stadigvæk Manucho, selvom jeg tror, han ryger tilbage til Hull, da Brown ikke har haft held med sine andre transfermål + han tidligere har rost Manucho.
Vores nummer 26 i næste sæson kan nemt være Gabriel Obertan.
man.utd25
13-07-2009, 00:15
Ja, han vil eftersigende gå ned fra 200.000 pund om ugen til 150.000. Hurra, hurra.
De fleste spillere, undtagen målmænd, topper, når de er 28-29 år. Jeg kan ikke se argumenterne for, at Eto'o skulle være anderledes.
Hvorfor købte vi så Berbatov for 300 mio ??? han må jo også snart være færdig på topplan..
man.utd25
13-07-2009, 00:20
Shevchenko var også en klasse spiller, bedre end etoo vil jeg endda sige, og han bombede bestemt ikke da han skiftede til Chelsea.. Og mange spillere har deres bedste alder fra 27-30 og der er Etoo jo så allerede et år inde, så det ville være dumt at smide så mange penge efter en som måske kun har 1-2 år tilbage på toppen..
Ja, og det virker jo ikke lige PT som om United ønsker de bedste spillere, når de vi have disse lønninger, gør det??
Jeg synes bestemt ikke Shevchenko var bedre end Etoo, men det nu også ligemeget, for det er ikke Shevchenko der er linket til os, eg synes en Etoo er billig vis vi kan få ham til max 200 mio, så kan vi sælge Berbatov og tabe det halve på ham, men vi får da i det mindste en der kan lave mål.
Don Kafai
13-07-2009, 00:38
så kan vi sælge Berbatov og tabe det halve på ham, men vi får da i det mindste en der kan lave mål.
Der er ingen garantier i fodbold, det beviste Chelsea ved at hente Sheva.
Desuden er det hovedløst at sælge Berbatov nu, han har overstået sin tilvænningssæson, og han skal nok betale af på sin pris, og det siger jeg, fordi vi allerede har set prøver på hvor meget han betyder for vores offensiv.
Troelsgaard
13-07-2009, 00:41
Berbatov kunne så vidt jeg husker også lave mål, inden han skiftede til os, og selvom han aldrig bliver en favorit hos mig, så tror (eller håber i hvert fald) jeg næste sæson bliver hans gennembrudssæson i United, og jeg vil ikke bytte ham med Eto'o, det ville jeg ikke blive mere tilfreds ved.
Jeg har i løbet af min vagt i nat, gået og tænkt på, hvordan dælen SAF vil kunne få Berba, Rooney og Eto'o på banen på samme tid. Og er faktisk kommet til den diskussion, at han kunne være en glimrende signing, :S
Hvis vi spiller som følgende:
---------- Berbatov - Eto'o ----------
-------------- Rooney ---------------
---- Anderson - Carrick - Valencia ----
-- Evra - Ferdinand - Vidic - Rafael ---
--------------- Foster ---------------
De spillere som er yderst på 3-mandsmidtbanen, vil kunne lave de brede løb samme med Rooney og self. Evra og Rafael.
Rooney vil få en 100% fri rolle, lige som på landsholdet.
Tror den opstilling kunne blive guld værd. Afløseren til Rooney vil nok nærmest være Owen, mens Welbeck og Macheda afløser Berbatov og Eto'o.
Derudover, vil opstillingen hurtigt kunne laves om til en 4-4-2, hvis en af angriberne skiftes ud med en kant.
Kommer næsten til at savle over den opstilling.
Edit:
Man kan altid placere andre spillere på positionerne, men har bare placeret Eto'o i et system.
Flax_Generous
13-07-2009, 08:24
Interessant blogindlæg om Douglas Costa og United (http://pitacodogringo.wordpress.com/2009/07/13/are-manchester-united-being-conned-over-douglas-costa/). Måske er det derfor United tøver med at betale en heftig pris for ham og også gerne lige vil have ham til prøvetræning inden handlen gennemføres.
Glory Man United
13-07-2009, 09:04
Gammel eller ikke gammel. Hvis Fergie ikke køber flere spillere, bliver vi ikke engelske mestre 09-10. Valencia og Owen er marginalspillere og Gabriel Obertan er vist ikke påregnet mange spilminutter udover i Carling Cuppen
Troelsgaard
13-07-2009, 09:47
Gammel eller ikke gammel. Hvis Fergie ikke køber flere spillere, bliver vi ikke engelske mestre 09-10. Valencia og Owen er marginalspillere og Gabriel Obertan er vist ikke påregnet mange spilminutter udover i Carling Cuppen
Er du ikke bare forblændet af, at Ronaldo har været den eneste, der kunne score et acceptabelt antal mål for os, og nu hvor han er væk, så er vi fortabt, fordi det åbenbart er helt umuligt, at de nuværrende hæver deres målstandard?
Folk er for sort/hvide nogengange, og tænker slet ikke i andre baner, hvilket enten skaber enorm optimisme, eller enorm pessimisme. Havde vi nu beholdt Ronaldo, og eksempelvis købt Benzema som den nye angriber, så var folk jo gået i selvsving af benovelse, og the treble havde været piece of cake, men nu hvor vi "kun" har hentet Valencia og Owen (og så Obertan), så kan det hele være ligemeget, og håndklædet er mere eller mindre kastet i ringen på forhånd. Sørgeligt.
Er du ikke bare forblændet af, at Ronaldo har været den eneste, der kunne score et acceptabelt antal mål for os, og nu hvor han er væk, så er vi fortabt, fordi det åbenbart er helt umuligt, at de nuværrende hæver deres målstandard?
Folk er for sort/hvide nogengange, og tænker slet ikke i andre baner, hvilket enten skaber enorm optimisme, eller enorm pessimisme. Havde vi nu beholdt Ronaldo, og eksempelvis købt Benzema som den nye angriber, så var folk jo gået i selvsving af benovelse, og the treble havde været piece of cake, men nu hvor vi "kun" har hentet Valencia og Owen (og så Obertan), så kan det hele være ligemeget, og håndklædet er mere eller mindre kastet i ringen på forhånd. Sørgeligt.
Jo men nu sidder du og argumentere for det er ligegyldigt hvem man henter, bare man kan tænke i alternative baner, og det er noget vrøvl.
Hvis man som klub havde en indkøbsliste der talte nogle spillere af en vis klasse, da man også selv havde mistet klassespillere, jamen hvis man så ikke får dem man vil have og går en hylde ned og henter spillere niveauet under, så kommer man da svækket ud af vinduet i forhold til forventet.
Så kan man jo bare sige at ok vi fik ikke benzema, men så kan vi altid hente demba nyren, så må carrick bare lave lidt ekstra mål.
Der er et svar på alting så.
Hvorfor købte vi så Berbatov for 300 mio ??? han må jo også snart være færdig på topplan..
Brug nu hovedet. Berbatov havde masser af erfaring fra Premier League, så han skulle ikke bruge det sædvanlige år på at vænne sig til ligaen. Desuden holder spillertyper som Berbatov generelt længere, fordi de ikke lever på speed.
Der er en grund til, at vi bortset fra Veron kun har tendens til at give Eto'o-priser for spillere med PL-erfaring. Der langt mindre sandsynlighed for, at de flopper, da de har bevist at de kan klare sig i ligaen. Det har Eto'o ikke, derfor vil han være en langt større chance.
Glory Man United
13-07-2009, 09:58
Sørgeligt? Vi er klart forringet i forhold til sidste sæson, fact! Og Fergie har altså ikke været i stand til at lokke Benzema eller Villa til OT. Så må han se at få fingrene ud og få de næstbedste. Og for er det IKKE de tre han har fået. Det er spillere som Ashley Young, Ribery, Etoo og Aguero.
Hvad er vores bedste start11er nu?
--------VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
----Carrick-Fletcher
---Park-Giggs-Rooney
-------Berbatov
Bænk: Foster-O´shea-Evans-Anderson-Scholes-Valencia-Owen
Jeg tør slet ikke tænke på, når Rooney får sin sædvanlige to måneders skade og Rio har problemer med ryggen
Troelsgaard
13-07-2009, 10:12
Jo men nu sidder du og argumentere for det er ligegyldigt hvem man henter, bare man kan tænke i alternative baner, og det er noget vrøvl.
Nej, det er dig der vrøvler, for det har jeg jo aldrig sagt, jeg ved da godt, at det ikke er ligegyldigt hvem vi køber, i såfald kunne jeg anbefale nogle danskere, bare for at have nogen i klubben, men jeg mener på baggrund af den nuværrende trup, at vi stadig har et hold, der kan vinde mesterskabet. Vi har mistet måske verdens bedste på dagen, og en lala spiller, og erstattet dem med en lala spiller fra Wigan, og en spiller, der i form er yderst brugbar, og så har vi måske skudt papegøjen med Obertan, det går ikke lige op, men det er heller ikke en kraftig forværring, det handler mere om, at dem vi allerede havde, altså minus de sommerkøb vi har gjort, opper sig på målfronten, for gør de det, samt at de tre sommerindkøb også hjælper til, så kan jeg ikke se, hvorfor det skulle blive en fiaskosæson. Der er selvfølgelig nogle hvis'er, men sådan er det altid, også Real har nogle hvis'er, for hvad nu hvis Ronaldo, Kaka og Benzema ikke lever op til forventningerne? De skal jo stadig vælte et sammenspillet Barcelona hold af tronen, og alt andet end mesterskabet er vel, på baggrund af de massive indkøb de har gjort en fiasko.
Hvis man som klub havde en indkøbsliste der talte nogle spillere af en vis klasse, da man også selv havde mistet klassespillere, jamen hvis man så ikke får dem man vil have og går en hylde ned og henter spillere niveauet under, så kommer man da svækket ud af vinduet i forhold til forventet.
Så kan man jo bare sige at ok vi fik ikke benzema, men så kan vi altid hente demba nyren, så må carrick bare lave lidt ekstra mål.
Nu handler det jo også om, at det rent faktisk er Fergie der henter spillerne, og man bliver ikke bare hentet til United for sjov, man kan et eller andet godt, selvfølgelig falder nogen igennem, men i størstedelen af tilfældene er de ret brugbare, og selvom jeg ikke har nogen vild benovelse over Valencia, så skulle det da undre mig meget, hvis han fejler fuldstændigt, og kan sparkes af helvedes til om et år. Det kan jo evt. være, at Ronaldos afgang skaber en større frihed på holdet, så vi kan komme væk fra de evige 1-0 sejre, og i stedet vinde 3-1, men alt det er gisninger, min tro er ligeså meget værd som andres, selvom nogen sikkert vil sige, at min tro er for optimistisk, mens deres egen er realistisk.
Troelsgaard
13-07-2009, 10:19
Sørgeligt? Vi er klart forringet i forhold til sidste sæson, fact!
Ja, på papiret, mere fact er det ikke.
Og Fergie har altså ikke været i stand til at lokke Benzema eller Villa til OT. Så må han se at få fingrene ud og få de næstbedste. Og for er det IKKE de tre han har fået. Det er spillere som Ashley Young, Ribery, Etoo og Aguero.
Hvad er vores bedste start11er nu?
--------VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
----Carrick-Fletcher
---Park-Giggs-Rooney
-------Berbatov
Bænk: Foster-O´shea-Evans-Anderson-Scholes-Valencia-Owen
Jeg tør slet ikke tænke på, når Rooney får sin sædvanlige to måneders skade og Rio har problemer med ryggen
Lad os nu lege med tanken, at vi havde beholdte Ronaldo, men at han ikke længere kunne holde sit scoringssnit på over 25 mål, for på et tidspunkt stopper hans velmagtsdage jo, hva' så? Vi er blevet alt for afhændige af Ronaldo, det er jo også derfor så mange er bekymret, for hvad gør vi nu, og det er så her jeg ser muligheder, nu hvor Ronaldo er væk, for at vi kan skabe et hold, der ikke er dybt afhændig af en enkelt spiller, men hvor flere byder sig til, så vi også kan klare, når Rooney tager sine skadespauser.
United-Allan33
13-07-2009, 10:23
Det kan da godt ske man kommer svækket ud af vinduet, så derfor er man jo også nød til at tænke alternativer.. Og der må man jo se på hvordan man får det bedste ud af de enkelte spillere.. Jeg er sikker på at man sagtens kan blive enige om at vi nok godt kan få mere ud af spillere som Rooney, Berbatov, Nani, Anderson og Tosic..
Man har jo set det så mange gange før, da Hughes, Ince Kanchelskis, Cantona, Beckham, Keane og Van N stoppede i United sad folk jo også og tænkte hvordan fanden skulle vi nu komme videre, men hver gang har vi kommet videre og endda blevert bedre.. Og hvad gjorde vi?? Erstattede dem med verdensklasse spillere??? Nej, vi fandt spillere der passede ind på holdet og gjorde dem vi havde endnu bedre, og det tror/håber jeg vil ske igen..
Det kan da godt ske man kommer svækket ud af vinduet, så derfor er man jo også nød til at tænke alternativer.. Og der må man jo se på hvordan man får det bedste ud af de enkelte spillere.. Jeg er sikker på at man sagtens kan blive enige om at vi nok godt kan få mere ud af spillere som Rooney, Berbatov, Nani, Anderson og Tosic..
Man har jo set det så mange gange før, da Hughes, Ince Kanchelskis, Cantona, Beckham, Keane og Van N stoppede i United sad folk jo også og tænkte hvordan fanden skulle vi nu komme videre, men hver gang har vi kommet videre og endda blevert bedre.. Og hvad gjorde vi?? Erstattede dem med verdensklasse spillere??? Nej, vi fandt spillere der passede ind på holdet og gjorde dem vi havde endnu bedre, og det tror/håber jeg vil ske igen..
Jo men det jeg synes er anderledes denne gang, er at vi aldrig i den tid jeg kan huske, har været så afhængig af en spiller som vi har været af ronaldo de sidste 2-3 sæsoner.
Så uanset indkøb vil det kræve en forandring i spillestilen ja, men vi skal altså have en spiller tættere på hans niveau end vi pt har hentet, ellers vil det mærkes for meget. De spillere som vi snakker om skal tage over har jo ikke bare indoperet en skydeknap i bolden, og så sætter vi den lige et hak på så de laver 10 mål mere. Hvis de ikke kan så må vi jo se på noget andet.
Glory Man United
13-07-2009, 10:37
Jeg er ved at være træt af historiske begrundelser for, hvorfor vi ikke skal købe stjernespillere ("Fordi det gør vi ikke, og se hvor gode vi er"), hvorfor Nani nok skal blive fantastisk ("joooow se på Ronaldo, han var også dårlig de to første år, og de er jo begge portugisere").
United skal have de bedste spillere, og når vi nu for en gang skyld har tjent kassen på et salg, så fatter jeg ikke, hvorfor vi skal leve med en fra Wigan, en afdanket scouser og en ukendt franskmand, som åbenbart er ligeså målfarlig som Anderson. ROMANTIKERE!
He he HØRT HØRT Glory kan ikke være mere enig!!!!
Mht D. Costa her er en artikel skrevet af en engelsk "ekspert" som kommentere den brasilianske liga...:
http://pitacodogringo.wordpress.com/2009/07/13/are-manchester-united-being-conned-over-douglas-costa/
United-Allan33
13-07-2009, 10:47
Jeg er ved at være træt af historiske begrundelser for, hvorfor vi ikke skal købe stjernespillere ("Fordi det gør vi ikke, og se hvor gode vi er"), hvorfor Nani nok skal blive fantastisk ("joooow se på Ronaldo, han var også dårlig de to første år, og de er jo begge portugisere").
United skal have de bedste spillere, og når vi nu for en gang skyld har tjent kassen på et salg, så fatter jeg ikke, hvorfor vi skal leve med en fra Wigan, en afdanket scouser og en ukendt franskmand, som åbenbart er ligeså målfarlig som Anderson. ROMANTIKERE!
Det er vel kun Fergie der ved hvorfor vi ikke køber verdensklasse spillere, og hvis du hentyder til mit indlæg, så forsøger jeg ikke at komme med en grund til at vi ikke henter verdensklasse spillere, eller at sige at vi ikke skal købe, men prøver at vise at man godt kan komme videre uden at hente verdensklasse spillere.. Jeg så dog også gerne vi hentede 1-2 spillere fra den øverste top.. Gerne Aguero, Zlatan, Villa, Ribery og Benzema men de tre sidste har jo alle fravalgt United, mens de to andre ville koste kassen og så må man jo vurdere om det er værd at satse på dem.. Personligt ville jeg købe en af de to uanset pris.. jeg ser dog ikke så sort på det som nogen hvis det ikke skulle lykkes os at hente flere.. Men skal vi ned og vælge spillere i næste lag, så synes jeg squ dem vi har i forvejen er ligeså gode
Enggolf89
13-07-2009, 11:11
Med hensyn til de vedvarende rygter omkring Douglas Costa, håber jeg mere og mere han bliver hentet. Har set nogle film med ham (ved godt man ikke kan bygge det på film, hvor han alle klip er det bedste fra ham) men han var virkelig fantastisk. Han har et enormt potentiale, han har virkelig de små snævre driblinger som kan sætte alle af, lidt ligesom Messi. Han sparker knaldhårdt, og er endda venstre benet. Han er Lynhurtig og alt det tilsammen gør at hans potentiale er enormt.
Ham i United = Ronaldo, Messi niveau om 2-3 år. Men han vil stadig være klasser over mange andre efter bare et halvt år. Han skal arbejde på fysiken, men ellers er resten fantastisk. Mangler også noget hovedspil, men er lidt underordnet, for han er et vidunder på alle andre sider.
KØB HAM!!
Artiklen er bare lidt bekymrende, men går ikke ud fra at vi køber uden at vide nogenlunde hvad vi får.
Unitedalisme
13-07-2009, 11:33
Med hensyn til de vedvarende rygter omkring Douglas Costa, håber jeg mere og mere han bliver hentet. Har set nogle film med ham (ved godt man ikke kan bygge det på film, hvor han alle klip er det bedste fra ham) men han var virkelig fantastisk. Han har et enormt potentiale, han har virkelig de små snævre driblinger som kan sætte alle af, lidt ligesom Messi. Han sparker knaldhårdt, og er endda venstre benet. Han er Lynhurtig og alt det tilsammen gør at hans potentiale er enormt.
Ham i United = Ronaldo, Messi niveau om 2-3 år. Men han vil stadig være klasser over mange andre efter bare et halvt år. Han skal arbejde på fysiken, men ellers er resten fantastisk. Mangler også noget hovedspil, men er lidt underordnet, for han er et vidunder på alle andre sider.
KØB HAM!!
ja.. og så kan man lige tænke over om du gjorde det alligevel??
MaxIImus
13-07-2009, 11:35
ja, jeg er godt nok også ved at være god træt af, at læse hvordan folk kæfter op om, hvordan United nærmest rykker ned i år, bare fordi vi kke har Ronaldo mere.
Folkens, SÅ god var han altså ikke sidste sæson. Han var da anonym halvdelen af sæsonen, så kan overhovedet ikke se, hvordan folk kan være så pessimistiske.
Det må da næsten være det samme da vi solgte RVN til real, han scorede da også langt de fleste mål på vores hold, og hvad skete der da han smuttede? Jo, spillere som Saha og lign. blomstrede op, og begyndte at tage ansvar på banen. Dette vil helt sikkert ske igen TRO MIG!
klunkebjarne
13-07-2009, 11:42
Når alt det så er sagt, hvem synes du så vi skal købe?
henning_b_j
13-07-2009, 12:00
ja, jeg er godt nok også ved at være god træt af, at læse hvordan folk kæfter op om, hvordan United nærmest rykker ned i år, bare fordi vi kke har Ronaldo mere.
Folkens, SÅ god var han altså ikke sidste sæson. Han var da anonym halvdelen af sæsonen, så kan overhovedet ikke se, hvordan folk kan være så pessimistiske.
Det må da næsten være det samme da vi solgte RVN til real, han scorede da også langt de fleste mål på vores hold, og hvad skete der da han smuttede? Jo, spillere som Saha og lign. blomstrede op, og begyndte at tage ansvar på banen. Dette vil helt sikkert ske igen TRO MIG!
Lige det jeg vil have sagt!:devilll:
Glory Man United
13-07-2009, 12:04
Når alt det så er sagt, hvem synes du så vi skal købe?
Hahhaa det spurgte du mig vist også om for en uge siden. Young, Etoo eller Aguero
Vli se rigtig spændende ud med disse indkøb, men dermed ikke sikkert, vi er rigtig stærke i den første sæson, men mulighederne er der i hvert fald! Om ikke lige med det samme, så efter en sæsons tid..
Men helt klart sændende navne:) - dog er jeg ikke så sikker mht. Eto'o, om det skyldes, jeg ikke kan klare hans personlighed, ved jeg ikke..
de bedse spiller i verden vil betales for det, om vi er United eller ej, sådan er gamet vis man vil have de bedste spiller, mener nu også han har sagt han vil gå ned i løn krav vis United ville have ham.
Selvfølgelig skal man have løn uanset hvor, man spiller - men at gå ud at stille høje lønkrav inden man er i forhandlinger, synes jeg ikke om..
HVIS han vil gøres til den bedst betalte spiller i kæubben, synes jeg bare, han klan holde sig væk... men det er så bare min mening..
schousboe9
13-07-2009, 12:14
:whine:
Vi skal ikke bare smide hensynsløst om os med penge, fordi vi tilfældigvis har dem i år. Hvis vi giver efter i år, forventes det også i de kommende år.
Real Franco har inflateret markedet i en hel absurd grad, og det skal vi på ingen måde lege med på! Så slipper vi jo aldrig ud af den spiral.
Som bekendt er der ingen garantier i fodbold, og en Agüero til 5-600 bjælker er ikke ensbetydende med instant succes! Der skal være mening med galskaben.
Glory Man United
13-07-2009, 12:26
:whine:
Vi skal ikke bare smide hensynsløst om os med penge, fordi vi tilfældigvis har dem i år. Hvis vi giver efter i år, forventes det også i de kommende år.
Real Franco har inflateret markedet i en hel absurd grad, og det skal vi på ingen måde lege med på! Så slipper vi jo aldrig ud af den spiral.
Som bekendt er der ingen garantier i fodbold, og en Agüero til 5-600 bjælker er ikke ensbetydende med instant succes! Der skal være mening med galskaben.
Du har ret. De ligger bedre i Glazers lomme :whine:
Kan ikke forstå hvorfor folk tuder. Hvad skete der med at sætte lid til Fergie? Han har da klaret det meget godt, har han ikke?
Kan ikke forstå hvorfor folk tuder. Hvad skete der med at sætte lid til Fergie? Han har da klaret det meget godt, har han ikke?
Jo men lige så fantastisk som han er, lige så stor chance er der for manden kan lave fejl, for det gør man.
Han har misset spillere, han har stillet forkert op i nogle kampe, han har måske brugt nogle spillere for længe hvor de hellere skulle have været erstattet osv.
Så jo han er dygtig. Men selv dygtige folk laver fejl.
Jo men lige så fantastisk som han er, lige så stor chance er der for manden kan lave fejl, for det gør man.
Han har misset spillere, han har stillet forkert op i nogle kampe, han har måske brugt nogle spillere for længe hvor de hellere skulle have været erstattet osv.
Så jo han er dygtig. Men selv dygtige folk laver fejl.
Ja, alle laver fejl, men er nu sikker på, Ferguson er bedre til sit job end samtlige herinde til sammen :)
Hvis Ferguson vision er, at holdet ikke, nødvendigvis, behøver toppe i den kommende sæson, så er det fint med mig, hvis bare planen er der for fremtiden, hvilket, jeg tror, den er...
Ja, alle laver fejl, men er nu sikker på, Ferguson er bedre til sit job end samtlige herinde til sammen :)
Hvis Ferguson vision er, at holdet ikke, nødvendigvis, behøver toppe i den kommende sæson, så er det fint med mig, hvis bare planen er der for fremtiden, hvilket, jeg tror, den er...
Jo men kan man så ikke sige at hvis der skal tilføres nogle spillere til det her unge hold som gør det kan toppe om et år eller to, hvorfor så ikke forsøge at hente dem nu hvor vi har flere penge end vi længe har haft.
Jo men kan man så ikke sige at hvis der skal tilføres nogle spillere til det her unge hold som gør det kan toppe om et år eller to, hvorfor så ikke forsøge at hente dem nu hvor vi har flere penge end vi længe har haft.
Kan sagtens følge dig.
Synes bare vi har set nogle kedelige tendenser i dette transfervindue: tårnhøje priser samt mulige køb, som foretrækker andre klubber.. Så på en eller anden måde håber jeg, vi satser på, de unge slår igennem i den kommende sæson, for så vil jeg mene, det ser godt id o fremtiden. Synes ikke, vi skal lokke vores transfer-mål til klubben pga. vi har mange penge. selvfølgelig skal de have løn, men det skal ikke være drivkraften..
http://i57.photobucket.com/albums/g214/adam164_photos/PD6780135Soccer-ManchesterU.jpg
Ferguson har netop udtalt på et pressemøde, at vi ikke signer flere. Det tror jeg dog ikke helt på.
http://i57.photobucket.com/albums/g214/adam164_photos/PD6780135Soccer-ManchesterU.jpg
Ferguson har netop udtalt på et pressemøde, at vi ikke signer flere. Det tror jeg dog ikke helt på.
Hvis vi ikke henter flere her i pausen, så håber jeg fandeme at ham der Ljajic kommer med en portion flair og fantasi når han ankommer til januar.
Park-Fletcher-Carrick-Valencia.
Den midtbane der kan allerede give mig fnat. Please Nani eller Obertan start så tilpas godt ud så i kan komme i idealopstillingen så vi kan få lidt angrebsivrighed fra midtbanen også.
Hej - som mit brugernavn antyder er jeg Real-fan - håber ikke dette er ilde set.
Men bliver simphelthen nød til at korrigere flere brugere herinde, der stadig er af den romantiske opfattelse, at Man Utd ikke ønsker købe store og dyre profiler som Real, da dette er fuldstændig forkert!
Jovist var jeres 90`er/start nye tusinde hold præget af spillere fra egen avl, men synes efterhånden det er længe siden I har avlet en klassespiller, desværre præcis som Real - og hold nu op med John O`Shea og Darren Flether, de spiller kun i klubben fordi de er opvokset der.
Sir Alex er bestemt ikke bange for at bruge penge, og endda på middelmådige spillere (læs 300 mil for Berbatov). Hertil kan nævnes flere, dog langt fra middelmådige spillere:
Ferdinand (250 mil)
Carrick (250 mil)
Anderson (200)
Veron (300)
Rooney (250)
Synes dette beviser, at jeres utrolig dygtige manager bestemt ikke er bleg for at dele ud af pundene. Jeg vil desuden vil vove den påstand, at listen kun er så relativ kort, fordi mange spillere simphelthen vælger jeres klub fra, senest Benzema, Tevez og Ribery.
Dette skal på ingen måde ses som et provokation, men blot som mit lille indlæg i debatten.
Hvis det er vores eneste signings, så har Tosic og ham Obertan bare at være the real deal, for vores kanter er godt nok ret svage.
Og endnu engang krydser jeg fingre for Hargreaves, for vi mangler godt nok nogle dygtige presspillere, og ikke bare nogle spillere, der kun kan spille bolden videre til en medspiller.
Hej - som mit brugernavn antyder er jeg Real-fan - håber ikke dette er ilde set.
Men bliver simphelthen nød til at korrigere flere brugere herinde, der stadig er af den romantiske opfattelse, at Man Utd ikke ønsker købe store og dyre profiler som Real, da dette er fuldstændig forkert!
Sir Alex er bestemt ikke bange for at bruge penge, og endda på middelmådige spillere (læs 300 mil for Berbatov). Hertil kan nævnes flere, dog langt fra middelmådige spillere:
Ferdinand (250 mil)
Carrick (250 mil)
Anderson (200)
Veron (300)
Rooney (250)
Synes dette beviser, at jeres utrolig dygtige manager bestemt ikke er bleg for at dele ud af pundene. Jeg vil desuden vil vove den påstand, at listen kun er så relativ kort, fordi mange spillere simphelthen vælger jeres klub fra, senest Benzema, Tevez og Ribery.
Det afhænger vel en del af hvordan man ser på tingene. Den er todelt i mine øjne:
1. Vi køber ikke store og dyre profiler. Det gør vi faktisk sjældent, og da slet ikke i et omfang som Real. Af dem du selv lister er det vel faktisk kun Veron som kan siges at have været en etableret storspiller på det tidspunkt han kom til United. Hverken Ferdinand eller Rooney blev omtalt som "verdens bedste" før de kom til United.
2. Ferguson er ikke bange for at bruge penge, men han bruger dem ikke på "glamour" navne som Real. Hvis han ser en spiller som han mener har en værdi i fremtiden (Rooney, Carrick, Ferdinand), så er prisen ikke problemet.
Man kommer ikke uden om at Perez i Real til dels sidder på pinden i dag, fordi han lovede nye store stjerner og en ny storhedstid. Publicity og image betyder klart noget i denne sammehæng og en hel del mere end den gør i United. Se bare i dette vindue - Real har bruger 1.5 mia, United 200 millioner.
Så jeg mener bestemt ikke du har ret og at vi lever i en romantisk forestilling. Vi henter da gerne en stjerne, hvis han passer ind på holdet og der er fremtid i det, men det kommer aldrig i nærheden af Reals idolisering af de bedste latinoer (og Beckham).
Hvis du stadig mener at Real ikke er i en liga for sig selv, så forklar mig venligst det cirkus der kørte ved fremvisning af de sidste tre store signings, for det viser da tydeligt at idoldyrkelsen i den grad er i højsædet (host, dit brugernavn).
Ulrik Vida Vinther
13-07-2009, 15:11
Det afhænger vel en del af hvordan man ser på tingene. Den er todelt i mine øjne:
1. Vi køber ikke store og dyre profiler. Det gør vi faktisk sjældent, og da slet ikke i et omfang som Real. Af dem du selv lister er det vel faktisk kun Veron som kan siges at have været en etableret storspiller på det tidspunkt han kom til United. Hverken Ferdinand eller Rooney blev omtalt som "verdens bedste" før de kom til United.
2. Ferguson er ikke bange for at bruge penge, men han bruger dem ikke på "glamour" navne som Real. Hvis han ser en spiller som han mener har en værdi i fremtiden (Rooney, Carrick, Ferdinand), så er prisen ikke problemet.
Man kommer ikke uden om at Perez i Real til dels sidder på pinden i dag, fordi han lovede nye store stjerner og en ny storhedstid. Publicity og image betyder klart noget i denne sammehæng og en hel del mere end den gør i United. Se bare i dette vindue - Real har bruger 1.5 mia, United 200 millioner.
Så jeg mener bestemt ikke du har ret og at vi leve i en romantisk forestilling. Vi henter da gerne en stjerne, hvis han passer ind på holdet og der er fremtid i det, men det kommer aldrig i nærheden af Reals idolisering af de bedste latinoer (og Beckham). Hvis du stadig mener at Real ikke er i en liga for sig selv, så forklar mig venligst det cirkus der kørte ved fremvisning af de sidste tre store signings, for det viser da tydeligt at idoldyrkelsen i den grad er i højsædet (host, dit brugernavn).
Præcis, enig i det meste. Tror ham Real-fanen har misforstået noget.. Nogen der spurgte hvad fanden han laver her?????
Holmskov
13-07-2009, 15:13
Jovist var jeres 90`er/start nye tusinde hold præget af spillere fra egen avl, men synes efterhånden det er længe siden I har avlet en klassespiller, desværre præcis som Real - og hold nu op med John O`Shea og Darren Flether, de spiller kun i klubben fordi de er opvokset der.
Ferdinand (250 mil)
Carrick (250 mil)
Anderson (200)
Veron (300)
Rooney (250)
Dette skal på ingen måde ses som et provokation, men blot som mit lille indlæg i debatten.
Nu er vi jo så heldige at være tilhængere af en klub hvor egen-avl er en vigtig del af klubbens historie. Vi er ikke "stjerne-lidderlige" og kaster derfor ikke penge efter alt og alle bare fordi de hedder noget bestemt.
At Benzema vælger os fra er et spørgsmål om penge, måske både fra klubbens side, men sikkert også de personlige forhold da Real sikkert betaler en helt vild løn. Det har vi ikke brug for og i dagens verden er det desværre pengene der tæller mere end klubfølelse.
At Tevez vælger bænken fra til fordel for bænken i City kan man jo kun grine af. I United havde han fået en medalje når sæsonen var slut, men igen vægtede pengene mere end noget andet.
Ribery er jeg ikke en gang klar over om vi har budt på, så ham vil jeg ikke kommentere på.
Jeg tror mange United fans havde forventet nogle "bedre" spillere end dem vi har fået indtil videre. Set i lyset af de ca.800mill vi har fået for C.Ronaldo så havde vi nok håbet på noget mere end en "gammel" angriber, en wing fra Wigan og en franskmand der udtaler han rent faktisk ikke fatter hvad vi skal med ham.
Det lugter langt væk af Bellion, Kleberson og Djemba-Djemba. Men vi må se. Jeg er super spændt på at se Owen og de andre to ved jeg ikke hvad jeg skal mene om.
Men jeg er da spændt på at se hvordan det vil gå i Real Madrid når de første fire kampe er endt med 3 uafgjorte og et nederlag. Hvem af stjernerne bliver den første der bliver "mobbet" ud af jeres tålmodige publikum.:)
Holmskov
13-07-2009, 15:15
Præcis, enig i det meste. Tror ham Real-fanen har misforstået noget.. Nogen der spurgte hvad fanden han laver her?????
Der er da plads til alle. Han har jo ikke svinet nogen til (endnu) :)
Glory Man United
13-07-2009, 15:20
Det lugter langt væk af Bellion, Kleberson og Djemba-Djemba.
Hahhahaha good one Holmskov :lolol:
schousboe9
13-07-2009, 15:22
Jamen, velkommen til! Trods alt...
... hvilket du naturlligvis må vide bedre end os. Og dette transfervindue taler da også bestemt til din fordel!
Nej, de spiller her fordi der fortsat er brug for dem. Jovist, de fås da mere eksotiske på begge positioner, men de gør ofte arbejdet ligeså godt - hvis ikke bedre - end en dyrt indkøbt Ramos eller Diarra.
Og hvad med Evans? Brown? Evans bliver stor, og Brown er utvivlsomt Englands bedste højreback, når han er 100% fit.
Ferdinand (250 mil)
Carrick (250 mil)
Anderson (200)
Veron (300)
Rooney (250)
Hvem, udover Verón, på denne liste var etablerede verdensstjerner, da vi købte dem? De var dyre, ja, men det har i langt de fleste tilfælde været potentialet, vi har betalt for. Ikke deres navn.
Dertil kan du lægge Cantona, Schmeichel, Nistelrooy og Evra. Ingen af dem var verdensstjerner, da de kom hertil, men de var det, da/når de smuttede/smutter.
Vi har selv skabt dem til det, de er idag. Anderson, og Nani som du sikkert også gerne vil have på listen, er på vej frem, og blev kun halvdyre pga. stigende interesse fra hhv. Barca og Tottenham.
Jeg vil desuden vil vove den påstand, at listen kun er så relativ kort, fordi mange spillere simphelthen vælger jeres klub fra, senest Benzema, Tevez og Ribery.
Jaeh, vi er jo stadig nogle på denne jord, som ikke part out skal sprænge lønrammer for at få pokalerne, når vi selv kan træne vores spillere op.
Lige over.
Nog en franskmand der udtaler han rent faktisk ikke fatter hvad vi skal med ham.
Arh, det er lidt en grov oversættelse. Han var vist bare overrasket over, at skiftet allerede skulle ske i dette vindue.
Åbenbart ikke flere indkøb og Owen får nr 7..... Er det en aprilsnar????:(
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_5431100,00.html
Holmskov
13-07-2009, 15:41
Jeg tror at sætningen med at Owen skal overtage Ronaldos trøje menes i overført betydning. Altså at han skal tage hans plads i det offensive.
På Manchester Uniteds egen hjemmeside er de tre nye spillere de eneste der endnu ikke har fået tildelt et nummer.
schousboe9
13-07-2009, 15:43
Der står også på manutd.com, at Ferguson antydede, at Owen skulle overtage 7'eren. Det er ikke bekræftet nogen steder. Og nægter egentlig også at tro på det. Tror også som Holskov, at der menes rent spillemæssigt.
Nej, men det kan enten være den sande udlægning af tingens tilstand, eller også kan det være en smart måde at dæmpe forventninger på. Hvis der konstant er rygter og udtalelser om at United skal have brændt 700 millioner af, så får priserne et hak op.
Nu har Ferguson sagt at han har alt hvad der skal bruges. Skulle han så henvende sig til en klub og de presser prisen, så kan de mødes med argumentet: "Til den pris gider vi ikke, han er alligevel ikke essentiel for vores hold næste år". Jeg kunne godt forestille mig at der kommer en sen signing, for markedet står stille i øjeblikket og klubberne er henholdende. Real bliver f.eks. nød til at skibe folk af sted før eller senere, andre klubber har også planer, og det kunne godt give en åbning et eller andet sted.
Det står da sort på hvidt at han skal have nr. 7....
Sir Alex Ferguson handed Michael Owen the Manchester United number seven shirt and then declared Old Trafford closed for transfer business.
Spillemæssigt som i, at han skal på wingen? Der er vi altså tykt besat allerede.
@ Holmskov:
Mener du seriøst Benzema havde valgt Man Utd hvis betingelserne var ens?
Du nævner egen avl - men hvem? Fletcher? O`shea? jovist virker jeres brasilianske tvillinger og jeres italienske matchvinder lovende, men de er vel mere et resultat af jeres scoutingarbejde end jeres talentarbejde! Wellbeck virker bestemt også lovende, men sådanne talenter kan Real bestemt også fremvise - Dani Parejo, Sarabia og Miguel Palanca. Hertil synes jeg det skal nævnes Reals u18 i sidste måned blev verdensmester! - jovist de har lang vej endnu:(
@ Ovlesen:
Erkendt - mit brugernavn antyder et vis idoldykkelse, hvilket ikke er tilfældet, det passede bare godt herinde:trophy:
Vi er ganske enige om Man Utd`s indkøb som regel er ganske fornuftige, og specielt vores tidligere sportdirektør, Mijatovic, burde have vist større eftertænksomhed.
Real køber de bedste spillere, idolerne - hvorfor ikke? de kan! - imodsætning til Man U! Vil igen vove den påstand, at Sir Alex havde hentet Benzema, Ibrahimovic, Kaka, Aguero og Ribery i dette tranfersvindue hvis spilleren havde vist interesse for dette!
At du antyder de pompøse præsentationer er upassende er jeg igen uforstående overfor. De skaber glæde og forventning i hele byen (ja for verden) - og de er vigtigst af alt gratis!!! Fodbold er underholdning, og det er Real om nogen garant for!
Angående Florentino - jovist har han hentet de bedste spillere i verden, men han har også bygget det bedste/største træningsanlæg i verden (http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=71), der forhåbenlig inden for få år vil fostre en nye generation af spillere som: Santamaría, Butre, Raul og Casillas!
Glæder mig allerede til at hører jeres repons:smilings:
GloryManUtd2730
13-07-2009, 15:47
Nice Owen med nr 7....
Klasse og gi ham trøjen, da de andre ikke skal ha for stort pres på dem.
Skal helt sikkert ha en Owen trøje.(så snart det er offenligjort):lolol:
Og så kan jeg også godt li at det virker som om vi ikke køber flere spillere.
Ferdinand (250 mil)
Carrick (250 mil)
Anderson (200)
Veron (300)
Rooney (250)
Kan godt være, der er lidt imellem klassespillerne fra egne rækker, men i forhold til real, så kan vi i United finde ud af at gøre unge spillere til stjerner - vi behøver ikke købe dem for latterligt høje priser, når de topper (/har toppet?)
Uden O'Shea og Fletcher havde vi, måske, ikke vundet PL i sidste sæson. Imo var de npgle af de bærende kræfter. Blot fordi de ikke fylder avisernes forsider dag og nat, så er de stadig monster-værdigfulde!
Mht. Berbatov, så er det ikke fair, at vurdere om han har været pengene værd, efter blot en enkelt sæson (eller sådan hersker den brede mening blandt United-fans, det er selvfølgelig en anden holdning de fleste real-fans har).
Ferdinand, Carrick, Anderson og Rooney er værdifulde spillere for os. At man så har givet en del penge for dem betyder ikke noget, når man ser på deres bidrag til holdet.. Og i forhold til de priser real har skudt afsted så tidligt inde i transfermarkedet, så er det jo ikke mere end en pose bolsjer, vi har betalt for dem.
At Benzema vælger real fremfor United er op til ham selv - han får en kanon løn (uden at kende den, men går jeg stærkt ud fra) samt muligheden for at spille med nogen af de bedste i verden.
Tevez vælger pengene fremfor United, det må han så selv om..
Mht. Ribery, så er det, vist, ikke sikkert, United har budt på ham. Dog skulle han selv have udtalt, det var Bayern eller real, hvilket, igen, er op til ham selv..
chrisserUnited
13-07-2009, 15:58
@ Holmskov:
Du nævner egen avl - men hvem? Fletcher? O`shea? jovist virker jeres brasilianske tvillinger og jeres italienske matchvinder lovende, men de er vel mere et resultat af jeres scoutingarbejde end jeres talentarbejde! Wellbeck virker bestemt også lovende, men sådanne talenter kan Real bestemt også fremvise - Dani Parejo, Sarabia og Miguel Palanca. Hertil synes jeg det skal nævnes Reals u18 i sidste måned blev verdensmester! - jovist de har lang vej endnu:(
@ Ovlesen:
Erkendt - mit brugernavn antyder et vis idoldykkelse, hvilket ikke er tilfældet, det passede bare godt herinde:trophy:
Vi er ganske enige om Man Utd`s indkøb som regel er ganske fornuftige, og specielt vores tidligere sportdirektør, Mijatovic, burde have vist større eftertænksomhed.
Real køber de bedste spillere, idolerne - hvorfor ikke? de kan! - imodsætning til Man U! Vil igen vove den påstand, at Sir Alex havde hentet Benzema, Ibrahimovic, Kaka, Aguero og Ribery i dette tranfersvindue hvis spilleren havde vist interesse for dette!
At du antyder de pompøse præsentationer er upassende er jeg igen uforstående overfor. De skaber glæde og forventning i hele byen (ja for verden) - og de er vigtigst af alt gratis!!! Fodbold er underholdning, og det er Real om nogen garant for!
Angående Florentino - jovist har han hentet de bedste spillere i verden, men han har også bygget det bedste/største træningsanlæg i verden (http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=71), der forhåbenlig inden for få år vil fostre en nye generation af spillere som: Santamaría, Butre, Raul og Casillas!
Stop nu det der. United bruger for mange penge på middelmådige spillere, og så nævner du berbatov, manden har ganske enkelt ikke slået igennem endnu. og lad os så nævne Huntelaar slog han igennem ved jer.
Og talenter, vil jeg vove og påstå at Evans, Gibson og andre af uniteds talenter fra egne rækker er mindst lige så gode som dem du nævner.
Jeg er egentlig godt tilfreds med at Sir Alex lukker af for flere transfers.. Vi har en god bred truppe nu med mange talenter, og der er ingen grund til at skubbe dem yderligere tilbage i køen. Tosic, Ljallic, Obertan, Macheda, Rafael, Fabio, Welbeck, Nani, Evans, Possebon, Simpson, Gibson.. Mange spillere som jeg mener burde prøves af. Så hvorfor smide mange millioner ud af vinduet?!?
@ Ovlesen:
United køber de unge og gør dem til stjerner, hvorfor= Fordi de kan!
Selvfølgelig vil det være fint med en spiller som Aguero (der er stadig tid til at hente ham).
Kaka har toppet, tror jeg, så ingen grund til at købe ham blot for at sælge nogle trøjer..
Benzema er en ung spiller med fremtiden foran sig, så det ville også have været et okay køb, men ikke et must.
Ibrahimovic og Ribery har jeg ikke den store fidus til.. Ibrahimovic er god og kunne bidrage til holdet, men der er andre fisk i vandet.
[QUOTE=
Og talenter, vil jeg vove og påstå at Evans, Gibson og andre af uniteds talenter fra egne rækker er mindst lige så gode som dem du nævner.[/QUOTE]
Lad os bare sige de er på niveau!
Mit eneste formål med indlægget er, at viser Man Utd ikke er ret meget bedre en Real! Eneste forskel er blot, at spillere ønsker at skifte til Real.
Jeg er overbevist om Sir Alex ville signe Messi for 700 eller Ribery + Aguero for tilsvarende - ergo er der ikke forskel på Man U og Real - kun deres held på transfersmarkdet!
@ Ovlesen:
Det kan jo kun blive en påstand og jeg tvivler på at der har været vist interesse for andre end Benzema og Ribery, som indtil denne sommer har været rimeligt prissatte og dermed interessante.
Jeg siger ikke at fremvisningen er upassende. I Madrid havde man vel næppe forventet andet. Til gengæld havde jeg grimmet mig, hvis Kaka havde været show-pony på Old Trafford i en lignende ceremoni :Smackden:.
Den med at det er gratis vil jeg til gengæld sætte spørgsmålstegn ved. Selve fremvisning kan jeg gå med til. Den skreg godt nok "køb en trøje", men derudover fin underholdning for dem der er til den slags.
Men pengene til hovedattraktionen skal komme et sted fra, lånte eller ej. Spillernes helt tåbelige løn skal også betales. Sponsorater dækker en del, og så kommer vi til der hvor min opfattelse af gratis ikke kan følge med: Merchandise, TV aftaler og billetpriser. Alle disse ting er penge ud af lommen på de mennesker der følger klubben. Priserne på TV aftaler er astronomiske og kommer til at smitte af på abonnementerne. Billetpriserne risikerer også at komme til at afspejle udgiftsniveauet, og før eller siden vil der opstå en situation hvor vi som fans skal afveje hvor meget vi vil give for at se det nye glimmer på holdet.
Du fryder dig over at Real kan hente alle de store, fair nok. Jeg er bare glad for min klub ikke behøver alle de store, og at der i næste sæson også sidder 76.000 tilskuere til hver kamp, også uden Ronaldo.
Mit eneste formål med indlægget er, at viser Man Utd ikke er ret meget bedre en Real! Eneste forskel er blot, at spillere ønsker at skifte til Real.
Jeg er overbevist om Sir Alex ville signe Messi for 700 eller Ribery + Aguero for tilsvarende - ergo er der ikke forskel på Man U og Real - kun deres held på transfersmarkdet!
Umiddelbart er det en god ting at have noget substans i det man vil forsøge at bevise. At du er overbevist om at Ferguson ville bruge kassen på stjerner gør jo dig til det oplagte valg som Fergusons afløser, lige såvel som tandpastasmil, lækkert hår og medieopmærksomhed gør mig til det oplagte valg som Reals næste signing.
chrisserUnited
13-07-2009, 16:11
du ville ikke se Fergie købe en spiller for 700, tror jeg simpelthen ikke
Stop nu det der. United bruger for mange penge på middelmådige spillere, og så nævner du berbatov, manden har ganske enkelt ikke slået igennem endnu. og lad os så nævne Huntelaar slog han igennem ved jer.
Og talenter, vil jeg vove og påstå at Evans, Gibson og andre af uniteds talenter fra egne rækker er mindst lige så gode som dem du nævner.
Må indrømme at CR9 har ret i meget af det han siger. Synes bestemt vores hold ser ringere ud en sidste år. Og er ved at brække mig over at folk ikke kan se at der er noget om det.
Det united gør nu ser jeg som en skidt tegn til næste år. men grlidt af at owen får nummer 7. Mon ikke valencia eller Obertan havde fået den hvis fergie så det ville i dem. Ligesom md ronaldo da vi købte ham.
Men håber at se et godt stort navn til klubben.
Flax_Generous
13-07-2009, 16:15
Dani Parejo, Sarabia og Miguel Palanca
De er ikke i nærheden af Welbeck.
Palanca er i øvrigt hentet i Espanyol.
Du følger ikke så meget i Real Madrid eller hvad? Måske lige blevet fan i dette transfervindue?
schousboe9
13-07-2009, 16:15
Du konkluderer ting ud fra, at du er overbevist, som i "sådan hænger det nok sammen"? Skulle vi ikke bare se på fakta i stedet, de maler sku et lidt andet billede, mester.
Hvis du bare ville herind for at gøre opmærksom på jeres held på transfermarkedet, så synes jeg ærlig talt, din tid ville være bedre brugt på at overveje, om din nye trøje skal være ude- eller hjemme-modellen.
Hvorfor ikke lave en folkefest når der er noget at fejre? Måske er vi bare mere festlige nede syd på:smilings:
Tror mit synspunkt er kommet igennem, vil smutte tilbage til mere passende sider.
Håber ikke I opfatter mit indlæg som en provokation.
ps. nævner vist kun Berbatov som middelmådig!
Dahlmann
13-07-2009, 16:21
Hvorfor ikke lave en folkefest når der er noget at fejre? Måske er vi bare mere festlige nede syd på:smilings:
Tror mit synspunkt er kommet igennem, vil smutte tilbage til mere passende sider.
Hvor tit har du været sydpå?
Berbatov har været middelmådig i første sæson, men er også blevet gjort meget værre end han har været... Han har scoret i gennemsnitligt hver 3. kamp i sin første sæson for os.. Det bliver sikkert bedre i næste sæson..
Tror CR9 snart skal have sin første Real trøje, og lige har arkiveret sine Chelsea trøjer, nu hvor de ikke køber de store stjerner længere.
Ingen tvivl om, at truppen er blevet dårligere, er dog 100% på, at vi ikke kommer til at mærke tabet i Tevez, til det har han simpelthen ikke ydet nok. Men Ronaldo vil kunne mærkes.
Men vil ærlig talt blive lidt skuffet hvis vi ikke køber en forstærkning ala Zlatan, Ribery, Eto'o, Aguero e.lign.
Noget andet er, er jeg tror der er mange "nye" fans herinde, som ikke kender til en sæson uden et mesterskab, her er lidt en panik-agtig stemning.
Personligt har jeg stor tiltro til Valenca og Nani. Så Valencia et par gange sidste sæson, tror han kan løfte sit niveau. Derudover har Nani nu en sæson til at få fjernet prædikatet evighedstalent, hvilket jeg ser frem til skal ske.
Der er enormt meget potientiale i truppen, så synes virkelig det er et udtryk for et sortsyn og desperation over en mulig pokalløs sæson, når folk udtrykker en slags barnagtig afskrivelse af vores muligheder.
Mange glemmer at vi var utroligt låst i vores spil af Ronaldo. Dvs. når denne lås forsvinder, kan spillerne vise noget mere af sig selv, hvilket jeg ser frem til.
Men misforstå mig ikke, ville meget gerne at vi hentede en kvalitets kant eller angriber.
United0805
13-07-2009, 16:36
Synes det er sørgeligt, som du forsøger at sammenligne de to klubber.
1. Meget muligt at i har nogle ungdomsspillere med samme talent som vores. Forskellen er blot at vi ikke konsekvent bliver ved med at hente store spillere som skubber dem længere tilbage i køen, hvorimod vi ikke henter verdensstjerner og dermed giver unge spillere chancen for at blomstre. Jeg vil godt væde med at vore talenter af egen avl(Evans, Macheda, Welbeck og hvad de ellers hedder), bliver større end de talenter du nævner fra Real, da de simpelthen ikke reelt for chancen.
2. Dine overbevisninger kan vi jo ikke rigtigt bruge til noget, eftersom du ikke har fakta, som underbygger din påstand. Fegie ville aldrig kaste 700 mil. efter en spiller, og så kan du tro hvad du vil. DET SKER BARE IKKE !
Fergie ville jo så lige netop ikke give 700 mio(eller hvad deres fuldstændig latterlige pris nu var) for Ribery. Han var interesseret i ham, før jeres vanvittige indkøb, hævede prisen på alle spillere helt enormt.
Desuden er Agueros frikøbsklausul 450 mio. så det ville IMO være lidt uintelligent at smide 700 mio. efter ham.
"But we like wide players at this club and [Obertan and Valencia] give us two more avenues to explore."
"They're both very quick and play in wide positions, although they can also play through the middle," he said. "Players who can play in several positions are invaluable in the modern game.
"We’ve monitored Gabriel since he was 16 years of age and he was probably the most sought-after youngster in Europe. His form dipped a little last year, possibly due to an injury, but he’s regained that form and was fantastic against England U21s earlier this year. That reignited our interest in the boy."
Bare kald mig naiv. Men SAF har en tiltro til disse gutter, som en summering af hele dette forums tiltro end ikke vil kunne tangere.
Glæder mig helt vildt til at se de to.
United0805
13-07-2009, 16:46
"But we like wide players at this club and [Obertan and Valencia] give us two more avenues to explore."
"They're both very quick and play in wide positions, although they can also play through the middle," he said. "Players who can play in several positions are invaluable in the modern game.
"We’ve monitored Gabriel since he was 16 years of age and he was probably the most sought-after youngster in Europe. His form dipped a little last year, possibly due to an injury, but he’s regained that form and was fantastic against England U21s earlier this year. That reignited our interest in the boy."
Bare kald mig naiv. Men SAF har en tiltro til disse gutter, som en summering af hele dette forums tiltro end ikke vil kunne tangere.
Glæder mig helt vildt til at se de to.
Så er vi to !:devilll:
Bliver fantastisk spændende at se om alle vores "spørgsmålstegn", går ud og giver kritikerne tørt på !
Personligt tror jeg meget på det. De er ikke hentet til OT for ingenting, og skal nok vise sit værd.
Holmskov
13-07-2009, 16:47
[QUOTE=CR9;139205]@ Holmskov:
Jeg kan ikke svare på om Benzema ville spille for Manchester United hvis betingelserne var ens, men det var/er de ikke så pengene har da absolut en betydning.
Ja, egen avl er vi stolte af og det er da rigtigt det er lang tid siden vi har haft en "årgang 92", men det ændrer ikke på at vi udvikler et hav af store talenter. Forskellen på Real Madrid og Manchester i denne sammenhæng er at mange af dem rent faktisk får chancen på 1 holdet hvorimod de aldrig er i nærheden af start 11'eren i Madrid da "stjernerne" ikke vil på bænken for en debutant.
Hvor mange kampe har dem du nævner spillet på 1.holdet i Madrid?
JumpingCarrot
13-07-2009, 17:01
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Chelsea-taet-paa-Pirlo
Hvis rygtet holder, så bliver den midtbane sgu vanvittig. Pirlo er en af de få ældre spillere, jeg gerne så os investere i. Han er imo fantastisk. Men det vil selvfølgelig være svært, når man skal konkurrere med Ancelotti.
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Chelsea-taet-paa-Pirlo
Hvis rygtet holder, så bliver den midtbane sgu vanvittig. Pirlo er en af de få ældre spillere, jeg gerne så os investere i. Han er imo fantastisk. Men det vil selvfølgelig være svært, når man skal konkurrere med Ancelotti.
Ved snart ikke hvordan Chelsea vil stille deres midtbane. Dog synes jeg ikke Pirlo forbedre start-elveren meget. Lampard og Essien er bedre, Pirlo er måske en smule bedre end Ballack, men tyskeren er tilgængæld langt bedre fysisk og passer i det hele taget bedre ind i Chelseas spil. Dog har Ancelotti måske en anden holdning.
chrisserUnited
13-07-2009, 17:07
Ja ja se du bare Berba, han bomber næste sæson.
så kan vi også se hvordan alle stjernerne har det med at spille sammen
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6636154
Synes alle pessimisterne skulle læse denne artikel. Jeg er 100% enig med SAF.
Er udmærket klar over, at vi kan risikere en katestrofe sæson, tror jeg også SAF ved. Men når man satser, så vinder man kun nogle gange.
Vil også være et sats at købe Eto'o eller Aguero.
Lad det dog snart blive sæsonstart!
Stuhrdrengen
13-07-2009, 17:19
Helt enig med pigerne- men ingen grund til at importere sand til Sahara... og lur mig om ikke de fleste af de her spillere ikke er så intersserede i deres koner, som dem de ellers omgåes ;-)
Det er en svær diskussion med bredden, men er enig i at i hvert fald bundholdene i PL er noget stærkere end i Primera... dog tror jeg at topspillerne fra eksempelvis Real, Barca, United og Chelsea synes det er lige trivielt at møde bundklubber som Numancia eller Zaragoza, som det er at møde engelske ditto som Sunderland, Blackburn eller Liverpool..
det er de ægte topkampe som der brændes for, og som man vælger klub ud fra - resten skal overståes uden at bruge for mange kræfter..
Helt enig med pigerne- men ingen grund til at importere sand til Sahara... og lur mig om ikke de fleste af de her spillere ikke er så intersserede i deres koner, som dem de ellers omgåes ;-)
Det er en svær diskussion med bredden, men er enig i at i hvert fald bundholdene i PL er noget stærkere end i Primera... dog tror jeg at topspillerne fra eksempelvis Real, Barca, United og Chelsea synes det er lige trivielt at møde bundklubber som Numancia eller Zaragoza, som det er at møde engelske ditto som Sunderland, Blackburn eller Liverpool..
det er de ægte topkampe som der brændes for, og som man vælger klub ud fra - resten skal overståes uden at bruge for mange kræfter..
Den kommentar var lige den sidste brik i min ellers perfekte dag :smilings:
Stuhrdrengen
13-07-2009, 17:37
Jeg er helt enig i, at det vil være et sats at købe spillere som Eto´o. Jeg tror, at den største udfordring i denne sæson ligger i at finde en alternativ spillestil, hvor vi ikke lægger så meget spil op til Ronaldo - kan man klare det, vil det være langt vigtigere end nogen spiller der kan købes.
Jeg er overbevist om at United nok skal kæmpe med til det sidste om mesterskabet, men jeg er lidt nervøs ved at Liverpool har formået at holde fast i deres trup, og desuden forbedret sig på back-positionen - de ser stærke ud...
Til sidst er jeg utrolig glad for vi ikke fik Benzema, som jeg umiddelbart synes er noget overvurderet, og jeg tvivler på at han bliver fantastisk i Real. Så må vi bare krydse fingre for at Kaka og Ronaldo heller ikke formår at finde rytmen, så Real igen flopper..
henning_b_j
13-07-2009, 17:37
Tror CR9 snart skal have sin første Real trøje, og lige har arkiveret sine Chelsea trøjer, nu hvor de ikke køber de store stjerner længere.
Ingen tvivl om, at truppen er blevet dårligere, er dog 100% på, at vi ikke kommer til at mærke tabet i Tevez, til det har han simpelthen ikke ydet nok. Men Ronaldo vil kunne mærkes.
Men vil ærlig talt blive lidt skuffet hvis vi ikke køber en forstærkning ala Zlatan, Ribery, Eto'o, Aguero e.lign.
Noget andet er, er jeg tror der er mange "nye" fans herinde, som ikke kender til en sæson uden et mesterskab, her er lidt en panik-agtig stemning.
Personligt har jeg stor tiltro til Valenca og Nani. Så Valencia et par gange sidste sæson, tror han kan løfte sit niveau. Derudover har Nani nu en sæson til at få fjernet prædikatet evighedstalent, hvilket jeg ser frem til skal ske.
Der er enormt meget potientiale i truppen, så synes virkelig det er et udtryk for et sortsyn og desperation over en mulig pokalløs sæson, når folk udtrykker en slags barnagtig afskrivelse af vores muligheder.
Mange glemmer at vi var utroligt låst i vores spil af Ronaldo. Dvs. når denne lås forsvinder, kan spillerne vise noget mere af sig selv, hvilket jeg ser frem til.
Men misforstå mig ikke, ville meget gerne at vi hentede en kvalitets kant eller angriber.
Vi to har samme syn på det tror jeg.
Jeg skræv her inde for en lille månede siden at jeg ikke troede vi vil hente flere end 2-3 stykker da vores trup selv uden en ronaldo er meget stræk.
Men ja vi kommer til at mærke vi ikke har ronaldo mere i sær hans måede at kunne hjælpe holdet på når spillet ikke kørte og lave de mål der skulle til at sætte holdet igang og hans helt vilde farlighed på død-bolde. Det er et stort tab for holdet men jeg er sikker på vi kommer til at se meget mere til Nani og Dimi nu når ronaldo er væk. Plus Rooney. Mange var også bange da ruud smuttede og hvor hvordan skulle vi så score mål og de to eneste der kom til klubben efter ruud var Michael Carrick og Tomasz Kuszczak. Men da ruud var væk viste holdet hvad det var lavet af!
Der rigtig meget talent i denne United trup som starter det nye fodbold år og SAF er om nogen en der tør af give de unge chansen. Der er kun to træner i PL som tør i en kamp mod Aston Villa på hjemmebane bagud 2-1 at sætte en alla Federico Macheda på 17 på banen og det er SAF og arsenal's AW. SAF er om nogen en som give de unge muligheden. og hvis vi køber en zlatan eller en anden er der ikke plads til dem.
Vil også gerne se en rigtig stor spille komme til men det tror jeg ikke på! United vil aldrig bruge 50£ mill på en spiller og efter Ronaldo 80£ mill transfer ved alle de klubber som her en Zlatan eller Ribéry at vi har mange penge og derfor er prisen så høj nu. hvor den før ronaldo's Real-tur var prisen på en zlaten eller Ribéry på 30-35£ hvor den nu er på 50-55£ og det vil United ikke give og derfor vil SAF give de unge chansen.
Glory Man United
13-07-2009, 17:41
Stop nu med at sammenligne Ronaldos farvel med Ruuds. RVN sad på bænken i hans sidste fire måneder. Desuden vandt vi et sølle mesterskab i hans tid
Vil også gerne se en rigtig stor spille komme til men det tror jeg ikke på! United vil aldrig bruge 50£ mill på en spiller og efter Ronaldo 80£ mill transfer ved alle de klubber som her en Zlatan eller Ribéry at vi har mange penge og derfor er prisen så høj nu. hvor den før ronaldo's Real-tur var prisen på en zlaten eller Ribéry på 30-35£ hvor den nu er på 50-55£ og det vil United ikke give og derfor vil SAF give de unge chansen.
Undskyld mig men det er tal grebet ud af den tomme luft!
Stop nu med at sammenligne Ronaldos farvel med Ruuds. RVN sad på bænken i hans sidste fire måneder. Desuden vandt vi et sølle mesterskab i hans tid
Og fik sølle 150 kasser i 219 kampe (inkl. subs).
man.utd25
13-07-2009, 17:50
Selvfølgelig skal man have løn uanset hvor, man spiller - men at gå ud at stille høje lønkrav inden man er i forhandlinger, synes jeg ikke om..
HVIS han vil gøres til den bedst betalte spiller i kæubben, synes jeg bare, han klan holde sig væk... men det er så bare min mening..
Hvis han bliver den bedste mand i klubben, så skal han vel også have den bedste løn, at man ikke kan lide Etoo som person det er vel fair nok, men han er i top 3 af verdens bedste angriber i mine øjne, så er det jo klart lønnen også vil være der efter.
Hr Hansen
13-07-2009, 17:54
Og hvorfor er det mesterskab RvN var med til at vinde sølle.
Fuck der er mange forkælede Manchester United fans: KØB KØB KØB
Allerede inden tranfervinduet startede slog jeg fast, at jeg ikke ville blive overrasket, hvis United ikke køber ind for ret meget i forhold til, hvor meget de sælger for i dette tranfervindue. Jeg begrundede med, at United har så stor en gæld, at de sikkert vil bruge en del af pengene til at kunne betale nogle af renterne af, og jeg mente også, det ville være det fornuftigste. Derfor blev jeg meget overrasket, da United påstod, at alle indtægterne fra salg kunne gå til indkøb. Jeg tvivlede på, at dette ville holde stik, og desværre har Fergie nu slået fast, at United ikke køber flere spillere i denne omgang.
Personligt tror jeg simpelthen aldrig, det har været planen, at der skulle invisteres i et stort navn, og jeg tror også, at det er derfor, at United har lavet et sats og signeret med Owen på free tranfer. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg synes, at tingene peger i dén retning, når man erstatter Tevez og Ronaldo med Valencia, Obertan og Owen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1193939.ece
man.utd25
13-07-2009, 18:11
Allerede inden tranfervinduet startede slog jeg fast, at jeg ikke ville blive overrasket, hvis United ikke køber ind for ret meget i forhold til, hvor meget de sælger for i dette tranfervindue. Jeg begrundede med, at United har så stor en gæld, at de sikkert vil bruge en del af pengene til at kunne betale nogle af renterne af, og jeg mente også, det ville være det fornuftigste. Derfor blev jeg meget overrasket, da United påstod, at alle indtægterne fra salg kunne gå til indkøb. Jeg tvivlede på, at dette ville holde stik, og desværre har Fergie nu slået fast, at United ikke køber flere spillere i denne omgang.
Personligt tror jeg simpelthen aldrig, det har været planen, at der skulle invisteres i et stort navn, og jeg tror også, at det er derfor, at United har lavet et sats og signeret med Owen på free tranfer. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg synes, at tingene peger i dén retning, når man erstatter Tevez og Ronaldo med Valencia, Obertan og Owen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1193939.ece
det er godt nok øv, håber stadig på en kanin hehehe
henning_b_j
13-07-2009, 18:22
Stop nu med at sammenligne Ronaldos farvel med Ruuds. RVN sad på bænken i hans sidste fire måneder. Desuden vandt vi et sølle mesterskab i hans tid.
Undskyld mig men det er tal grebet ud af den tomme luft!
Et sølle mesterskab..... Hvad er det for noget at sige! et mesterskab er et mesterskab og det er sgu ikke sølle!
Så Ruud's 150 kasser i United tiden det er dårligt eller hva'????
de tal jeg skriver er tal taget fra rygter på div. hjemmesider!
Grønholdt.
13-07-2009, 18:22
Jeg må godt nok erkende at jeg er meget skuffet over den udmelding Ferguson kom med i dag. Ronaldo er ikke blevet erstattet med en i samme klasse, og det er et skridt i den forkerte retning efter min mening. Valencia og Obertan er gode køb til fremtiden. Men her og nu gavner de nok ikke det helt store. Owen er en lottokupon. Han er selvfølgelig ment som en angrebsgardering, det er jeg trods alt godt klar over. Jeg er bare bange for, at alle de penge United fik for Ronaldo er røget lige til den gigantiske lorte gæld. Jeg kan selvfølgelig have taget fejl, og Ferguson har endnu en gang har taget røven på os allesammen. Men jeg er godt nok usikker på hvad den nye sæson bringer. Vi skal jo helst ikke have det til at stå 19-18 til Røvpool i mesterskaber... :mad:
Vi skal jo helst ikke have det til at stå 19-18 til Røvpool i mesterskaber... :mad:
Det ville da være forfærdeligt men det er vel kun de færreste der tror vi kan tage mesterskabet fire år i træk?
man.utd25
13-07-2009, 18:28
Det ville da være forfærdeligt men det er vel kun de færreste der tror vi kan tage mesterskabet fire år i træk?
Nej det bliver mere svært nu, fordi vi er svækket i forhold til sidste sæson.
Mikey-boy
13-07-2009, 18:29
Vi skal jo helst ikke have det til at stå 19-18 til Røvpool i mesterskaber... :mad:
Og det er også kun Liverfool der kan vinde næste sæson? Jeg tror lidt på Arsenal :lolol:
Ulrik Vida Vinther
13-07-2009, 18:41
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6636149&page=2
Hvis du læser hvad Fergie udtaler, var Karim Benzema rent faktisk vores førsteprioritet. - Med det ikke sagt, at han er utilfreds med signingen af Owen, tværtimod.
Baseret på hans andre udtalelser tror jeg ikke på at vi henter hverken Agüero, Ibrahimovic eller Eto'o.
Kan da godt være at fergie tidligere idag udtalte at vi var færdige med at handle i dette vindue, men så skulle han måske lige kordinere det med Gill.
Dette er fra et interview med Gill angående den forestående tur til Asien.
Han bliver spurgt hvad en typisk dag for ham vil være på den tur.
When I start the day I'll get my usual emails and correspondence, and I’m sure there’ll be some player activity going on while we’re over there. Overall it’s about representing the club and helping us to have a proper presence in Asia.
Så hvis vi er færdige med at handle, så ser det ud til at vi skal sælge ud yderligere. Hvis vi sælger Park så tilgiver jeg Fergie hans manglende indkøb.
Player activity kan selvfølgelig også være andet.
ja du siger det selv. Det kan være meget andet end indkøb.. Salg og udlån, samt forlængelse af kontrakter..
ja du siger det selv. Det kan være meget andet end indkøb.. Salg og udlån, samt forlængelse af kontrakter..
Jep. Forventer skam heller ingenting. Har jeg gjort hidtil i dette vindue, og fergie skuffede mig så endegyldigt idag, så må sluge den kamel og regne med det hold som vi har pt.
Kan da godt være at fergie tidligere idag udtalte at vi var færdige med at handle i dette vindue, men så skulle han måske lige kordinere det med Gill.
Dette er fra et interview med Gill angående den forestående tur til Asien.
Han bliver spurgt hvad en typisk dag for ham vil være på den tur.
Så hvis vi er færdige med at handle, så ser det ud til at vi skal sælge ud yderligere. Hvis vi sælger Park så tilgiver jeg Fergie hans manglende indkøb.
Player activity kan selvfølgelig også være andet.
Medmindre du hader Park, synes jeg ikke den sætning giver ret meget mening... hvorfor sælge Park når vi alligevel ikke køber en erstatning :confused:
Jeg er lidt skuffet over at vi erstatter Ronaldo og Tevez med Valencia, Owen og Obertan, men jeg synes at SAF tidligere har bevist at det kan betale sig at stole på managerens beslutninger og derfor har jeg tænkt mig at gøre det.
Dahlmann
13-07-2009, 19:15
Jeg må godt nok erkende at jeg er meget skuffet over den udmelding Ferguson kom med i dag. Ronaldo er ikke blevet erstattet med en i samme klasse, og det er et skridt i den forkerte retning efter min mening. Valencia og Obertan er gode køb til fremtiden. Men her og nu gavner de nok ikke det helt store. Owen er en lottokupon. Han er selvfølgelig ment som en angrebsgardering, det er jeg trods alt godt klar over. Jeg er bare bange for, at alle de penge United fik for Ronaldo er røget lige til den gigantiske lorte gæld. Jeg kan selvfølgelig have taget fejl, og Ferguson har endnu en gang har taget røven på os allesammen. Men jeg er godt nok usikker på hvad den nye sæson bringer. Vi skal jo helst ikke have det til at stå 19-18 til Røvpool i mesterskaber... :mad:
Jamen det skal da ikke være nogen hemmelighed at vi næsten kun kan komme svækket ud af det her transfervindue.. Vi har jo trods alt solgt verdens bedste spiller. Tilgengæld har vi fået en bedre spiller end tevez ved at signe Owen på en fri transfer, og 2 nye fløje der er masser af fremtid i.. Vi har ikke brug for flere angribere, ligger inde med 4-5 centrale midtbanespillere og så også Hargreaves når han kommer tilbage. Forsvaret er godt og vi har en fuldgod erstatning for Neville i Rafael.. Hvor skal vi forstærke? Vi har Park, Nani, Obertan og Valencia til fløjene. Giggs kan også spille der hvis det skal være.. Vi er nødt til at komme af med spillere før vi forstærker.. Vores trup er i forvejen bred, og den er kun blevet større under dette transfervindue...
Jeg tilslutter mig snakken om at vi er for forkælede.. vi har vundet mesterskabet 3 år i træk. Jeg ved godt at vi skal kæmpe for det hver sæson, og det vil den her trup også gøre, men modstanden bliver større i den kommende sæson og vi har lige mistet vores bedste spiller som INGEN kan erstatte... Vi har en bred trup der kan vinde masser af kampe. Der er i forvejen masser af unge spillere i truppen. Nu skal der også være plads til at nogen af dem kan vise hvorfor de er købt i stedet for bare at blive afløst af verdensstjerner som f.eks. Ribery, Villa, Aguero m.m.... Har vi overhoved brug for Villa og Aguero?
Min eneste bøn er at Park bliver solgt og en bedre fløj kommer til, men det vi vist allesammen ikke sker...
Truppen er god nok. Så fint med mig, at vi ikke henter flere, og er okay tilfreds med indkøbene. Ferguson har styr på det.!
Vi får forhåbentlig Hargreaves og Brown tilbage fra skader, og de kan begge bidrage med masser i løbet af sæsonen. De unge spillere som Macheda, Fabio, Rafael, Welbeck og Evans vil være mere og mere klar til endnu mere tid på førsteholdet. Tosic er forhåbentlig nu vendet til England og vil være klar til at kæmpe om pladserne, plus Ljalic kommer til januar. Han regnes jo for et af Europas største talenter. Så det er jo endnu et indkøb til sæsonen.
Obertan skal udvikles, Owen vil kunne bidrage med fart og mål, mens Valencia vil give nye muligheder på kanterne.. Så jeg mener det ser fint ud frem mod sæsonen. Ja, vi kan risikere ikke at vinde guld i PL og CL, men det kunne sku også ske med Ronaldo og Tevez på holdet. Og vi kan jo ikke forvente at vinde hvert år, men jeg er sikker på, vi nok skal få trofæer i skabet i den kommende sæson, og nok skal være med der hvor det er sjovt.
Medmindre du hader Park, synes jeg ikke den sætning giver ret meget mening.... hvorfor sælge Park når vi alligevel ikke kan købe en erstatning :confused:
Hader ham!!!!
Tror ikke jeg kan finde ord for det. Altså som spiller. Andet kan jeg jo ikke. Synes han er en forfærdelig fodboldspiller, og med den historie united har på wingfronten synes jeg det er tragisk at den mand kan spille fast.
Han kunne få lov til at spille back.
Hader ham!!!!
Tror ikke jeg kan finde ord for det. Altså som spiller. Andet kan jeg jo ikke. Synes han er en forfærdelig fodboldspiller, og med den historie united har på wingfronten synes jeg det er tragisk at den mand kan spille fast.
Han kunne få lov til at spille back.
Hvem skulle erstatte Park hvis vi solgte ham? Han spillede ihvertfald klart bedre i sidste sæson end f.eks. Nani.
Parks største aktiv i klubben er, at han kan sælge trøjer. Som fodboldspiller er han altså ikke meget andet end fyld. Indimellem laver han nogle fine ting, men der er godt nok langt mellem snapsene.
Fin bænkevarmer, forfærdelig starter.
Parks største aktiv i klubben er, at han kan sælge trøjer. Som fodboldspiller er han altså ikke meget andet end fyld. Indimellem laver han nogle fine ting, men der er godt nok langt mellem snapsene.
Fin bænkevarmer, forfærdelig starter.
Det er måske i mangel på bedre at han starter inde men jeg synes at Nani spiller endnu dårligere og med Valencia og Obertan ved vi ikke helt endnu hvordan de kommer til at gøre det.. Valencia går vel direkte ind i startopstillingen hvis ikke han skuffer.
Det er måske i mangel på bedre at han starter inde men jeg synes at Nani spiller endnu dårligere og med Valencia og Obertan ved vi ikke helt endnu hvordan de kommer til at gøre det.. Valencia går vel direkte ind i startopstillingen hvis ikke han skuffer.
Nanis topniveau er langt højere end Parks. Tilgengæld er Parks bundniveau kilometer bedre end Nanis. Hvis vores portugiser rigtigt slår til i næste sæson, så står vi umiddelbart med 2 dygtige kanter og nogle udemærkede backups.
Jeg ser lidt Obertan som samme "sats" som da vi hentede Nani for et par år siden. En ung spiller, der gerne skulle markere sig på længere sigt.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.