PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

chrisserUnited
28-06-2009, 21:17
Hej alle sammen.

er lige kommet hjem efter en uge på kreta, orker ikke og læse alle indlæg igennem for den sidste uge, så er der nogle der vil give et lille resume af hvad der er rygtet omkring united den sidste uges tid...

nåede lige og læse i dag at vi skulle hente en afrikaner i parma, fint nok hvis han har klassen, men håber virkelig ikke de har tænkt sig og smide Kiko den anden vej da

Troelsgaard
28-06-2009, 21:20
Der er ikke sket noget vores vej, Tevez og Ronaldo er endegyldigt afskediget, men ellers ikke noget, andet end de sædvanlige rygter med Valencia, Benzema, Huntelaar, Sanchez osv.

chrisserUnited
28-06-2009, 21:32
okay... Valencia er vel ved at være sikker?

Dines
28-06-2009, 21:32
Hej alle sammen.

er lige kommet hjem efter en uge på kreta, orker ikke og læse alle indlæg igennem for den sidste uge, så er der nogle der vil give et lille resume af hvad der er rygtet omkring united den sidste uges tid...

nåede lige og læse i dag at vi skulle hente en afrikaner i parma, fint nok hvis han har klassen, men håber virkelig ikke de har tænkt sig og smide Kiko den anden vej da

Intet konkret endnu. Det mest konkrete har vel været Douglas Costa, hvor Gremio forlanger 20 mio £ for ham, men vi vil kun give 7 mio £. Derudover vil Ferguson se ham Costa til et 20 dages prøveophold, men det er blevet afvist.

marc_93
28-06-2009, 23:11
jeg håber også vi beholder nani, og køber rodwell, benzema, valencia og muligvis Alexis sanchez men det er nok urealistisk at de både henter alexis, valencia og beholder nani

marc_93
28-06-2009, 23:23
http://www.youtube.com/watch?v=kqeXXHjJq24&feature=related
nogle af jer der husker hvor vild nani var i den kamp, kan huske jeg var på ferie på tenerife med min familie og sad og så kampen med min far for guds skyld
STAY NANI

weber
28-06-2009, 23:46
nogle af jer der husker hvor vild nani var i den kamp, kan huske jeg var på ferie på tenerife med min familie og sad og så kampen med min far for guds skyld
STAY NANI

HAH ja jeg kan huske jeg begyndte at grine da Nani rent ud sagt voldtog Arsenal's spillere i den episode du sendte. Jeg håber også han bliver, han har potientialet, (Stave taber..) han viste det bare ikke sidste sæson, nu kan han for alvor komme igang nu hvor Ronaldo er væk.

henning_b_j
28-06-2009, 23:53
hey det kan jeg! et jeg er meget dårlig til at stave! det ved jeg! nummer 2 ang eto'o jeg er sikker på han ikke kan holde samme niveau i Premier League som i den spanske liga da det er nemmere at komme til chancer i spanien end i england.! og derfor mener jeg ikke han er noget for united såden som vi spiller. og vil derfor hellere have en lidt mere kreativ spiller som kan andet end at lave mål som Benzema. og undskyld "det med jeg ved det ikke og ved det" min fejl!
men synes selv jeg ved nok om Premier League har været united fan siden 1996 og siden 2002 set næsten alle deres kampe!
og det med eto'o er min mening. ved godt det lyder lidt dumt. men er sikker på han ikke bliver et hit i united og derfor heller vil have en anden tybe.

ved godt de 700 mill for ronaldo lyser i andres klubbers øjne, men er sikker på united bruger dem fornuftig og ikke giver overpris for nogen spiller eks. de giver aldrig £50 mill for Sergio Aguero som de skriver på hjemmesiden, det er 100%

Færingen
29-06-2009, 01:23
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/06/29/manchester-united-sign-wigan-s-luis-antonio-valencia-for-16million-115875-21479492/

Acsadac
29-06-2009, 05:55
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/06/29/manchester-united-sign-wigan-s-luis-antonio-valencia-for-16million-115875-21479492/

Dejlig nyhed at gå i seng på, efter en dejlig nats arbejde.

Nu håber jeg bare at du kan fremvise en lignende nyhed med Benzema når jeg står op igen om 4 timer :trophy:

Allan
29-06-2009, 07:42
Dejlig nyhed at gå i seng på, efter en dejlig nats arbejde.

Nu håber jeg bare at du kan fremvise en lignende nyhed med Benzema når jeg står op igen om 4 timer :trophy:

Ja ham ville jeg også gerne se, men tror ikke på det, men fedt at vi har signet Valencia :)

Clemme
29-06-2009, 08:55
Tja, det her burde vel kunne lade sig gøre. Og Det ser da også ganske OK ud. Ingen superstjerner dog. I () nye spillere.

Mål:
VDS

Højre back:
Rafael
O'shea
Neville

Midtforsvar:
Vidic
Evans
Ferdinand
Brown

Venstre Back:
Evra
Fabio

Højre Wing:
(Valencia)
Park

Midt:
Fletcher/Carrick/Anderson
Scholes/Hargreaves

Venstre Wing:
Nani/Giggs
Tosic

Angreb
Rooney/Berbatov/(Huntelaar)
Welbeck

MC86
29-06-2009, 10:25
Super fedt med valencia, men ser nu meget gerne Benzema også. Men har lige læst at Real har overhalet os i kampen om Benzema. Pisse træls de bare kan få alle, men når sæsonen først er igang ved vi de intet kan alligevel.
De kommer alligevel aldrig længere en ottendedels finalen i cl alligevel:Phehe
Men håber snart på at se en forstærkning til. Måske en Aguero:)

Hl-Glory
29-06-2009, 11:10
Spændende md Valencia, hvis den går igennem :)
- Men vi skal stadig have en angriber med kvalitet, jeg tror ikke vi kan få Benzema. men man har lov at håbe, ellers kunne Huntelaar være en mulighed, hvis realvirkelig vil slippe ham..

robinho
29-06-2009, 11:42
Der er 4 angribere der sådan med jævne mellemrum har været rygtet til united:

1.Benzema

2.Aguero

3.Huntelaar

4.Vucinic

Huntelaar er klart for hans killer instinct i boksen, mens de 3 andre også har den egenskab at de kan spille en wing i et 4-3-3 system, hvis man slår over i løbet af kampen.

Tror united lykkedes med en af de 4 der. Dog kun én. Vi har så heller ikke brug for flere. SÅ kan 4.angriberen været enten welbeck eller macheda alt efter hvem af dem der er i bedst form.

RAppel
29-06-2009, 11:50
Det står sikkert et sted i tråden, men er der en venlig sjæl der lige gider droppe et par ord om Valencia. Har ikke set meget med ham så kender ikke meget til ham. Hvad er hans forcer på banen? Hvad kan han bidrage med i vores spil?

På forhånd tak,

Manchester United
29-06-2009, 11:50
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10445

Så mangler vi bare Benzema.

Parkohargo
29-06-2009, 12:09
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10445

Så mangler vi bare Benzema.

Fint vi sikrer ham til klubben dog har jeg ikke selv set ret meget til ham. Men godt vi får lidt tilgang til klubben.:) Så må håbe det også er brugbart...

robinho
29-06-2009, 12:14
Det står sikkert et sted i tråden, men er der en venlig sjæl der lige gider droppe et par ord om Valencia. Har ikke set meget med ham så kender ikke meget til ham. Hvad er hans forcer på banen? Hvad kan han bidrage med i vores spil?

På forhånd tak,

Han har lidt lighedspunkter med ronaldo, men flere hvor de er forskellige.

Det de har til fælles er en ret så god fysik. Han er godt nok 4 cm lavere end ronaldo, men har ronaldos styrke på kroppen.

Han er selvfølgelig også hurtig.

Der hvor de adskiller sig fra hinanden er at hvor ronaldo gerne vil lave 10 forfinter inden han kører forbi en mand, så bruger valencia meget mere sin fart, og er mere direkte i sit kantspil. Han tager et træk og løber fra dem. Færdig.

Ronaldo laver så flere mål. Vi får ikke i valencia en fløj med 25-30 mål pr sæson. Men han vil nok kunne lave en 10 stykker.

Don Kafai
29-06-2009, 12:47
Ronaldo laver så flere mål. Vi får ikke i valencia en fløj med 25-30 mål pr sæson. Men han vil nok kunne lave en 10 stykker.

Tror nu ikke Valencia bliver en der kommer til at lave mål, i små 100 kampe for wigan har han lavet under 10 mål, så hvis bare han laver 5 pr sæson vil det være en stor fremgang :D

RazziC
29-06-2009, 13:06
Det kommer meget an på hvordan Ferguson vil bruge Valencia i vores spil. Hvis vi i den kommende sæson går over til at spille en mere traditionel 4-4-2 vil Valencia givetvis have det som sin vigtigste opgave at komme afsted ned ad linjen, hvilket han er særdeles dygtig til, men han vil nok ikke være så målsøgende i sit spil. Hvis vi fortsætter det mere flydende angrebsspil vi har spillet de sidste par sæsoner og han får lidt mere frihed, kan han altså virkelig sparke til bolden, det har man set flere gange for Wigan.

Han er dog under alle omstændigheder en mere traditionel kant, han er ikke så flakkende og han kender sin plads i et spilsystem, så han bliver aldrig en 25-mål-skytte, men jeg tror vi kommer til at se ham lave flere mål hos United end han gjorde hos Wigan.

Ovlesen
29-06-2009, 13:10
Tror nu ikke Valencia bliver en der kommer til at lave mål, i små 100 kampe for wigan har han lavet under 10 mål, så hvis bare han laver 5 pr sæson vil det være en stor fremgang :D

Nu scorede Wigan 34 mål sidste år, hvor vi scorer 68, hvilket endda er lavt. Et eller andet sted må man da forvente at han får mulighed for at udfolde sig mere offensivt hos os, samtidig med at han skal blive en bedre spiller all-round.

Jeg sætter en forventning der hedder 10 mål for en første sæson, så har vi en god signing.

Daniel
29-06-2009, 13:18
Og nu har det ho heller aldrig været en kantspillers opgave at score 25 mål. Ronaldo er et særtilfælde, ellers er der vel ikke nogen andre deciderede kantspillere der scorer så mange mål og det er heller ikke Valencias opgave.

robinho
29-06-2009, 13:25
Og nu har det ho heller aldrig været en kantspillers opgave at score 25 mål. Ronaldo er et særtilfælde, ellers er der vel ikke nogen andre deciderede kantspillere der scorer så mange mål og det er heller ikke Valencias opgave.

Bliver jo desværre kantspillerens opgave når man ikke har angribere som hamre dem ind.

robinho
29-06-2009, 13:28

Da vi hentede ronaldo havde han i 25 liga og cup kampe for sporting scoret 3 gange :)

Tenshu
29-06-2009, 13:38
Da vi hentede ronaldo havde han i 25 liga og cup kampe for sporting scoret 3 gange :)

Man kan altid finde sådanne eksempler, men det er nu mere sandsynligt, at Valencia vil score det samme antal eller lidt flere. Men han må da gerne overraske :)

Dines
29-06-2009, 14:00
Ronaldo scorede jo i sine første tre sæsoner også kun mellem 5-10 mål. Så Valencia kan sagtens komme til at score flere mål med bedre holdkammerater omkring sig. Men vi skal ikke forvente, at Valencia går ind og udfylder Ronaldos plads. For det kan han ikke. Ronaldo var en helt fantastisk fodboldspiller, verdensbedste i mine øjne, så vi skal ikke forvente det samme af Valencia... 16 mio £ er egentlig fair nok pris. Det er lidt under 150 mio kr for en etableret Premier League spiller - i en handel mellem to Premier League klubber. Jeg ved ikke hvordan, at han kommer til at klare sig her, men han har et godt talent, vi må håbe Fergie får det meste ud af.

robinho
29-06-2009, 14:01
Man kan altid finde sådanne eksempler, men det er nu mere sandsynligt, at Valencia vil score det samme antal eller lidt flere. Men han må da gerne overraske :)

Lad mig sige det sådan at hvis valencia skal ligge og "fise huslejen af" på sådan en 5 mål pr sæson, og med det en mente at der absolut intet offensivt kommer fra den centrale del af midtbanen, jamen så skal vi altså have en af vores angribere op på et van nistelrooy snit, for ellers holder den ikke.

Tenshu
29-06-2009, 14:06
Lad mig sige det sådan at hvis valencia skal ligge og "fise huslejen af" på sådan en 5 mål pr sæson, og med det en mente at der absolut intet offensivt kommer fra den centrale del af midtbanen, jamen så skal vi altså have en af vores angribere op på et van nistelrooy snit, for ellers holder den ikke.

Jeg konstaterede blot, at i langt de fleste tilfælde begynder spillere ikke lige pludselig at score langt flere mål end de plejer. Det behøver vi vist ikke at diskutere :) Selvfølgelig findes der undtagelser som fx Ronaldo, men det er ikke normalt.

Nu har jeg ikke set Valencia forfærdeligt meget, men han er vel i mere udpræget grad en assistspiller. Derudover forventer jeg, at vi køber en angriber. Så jeg håber da stadig, at det kan løbe rundt. Ellers har vi Vidic og Ferdinand i den anden ende ;)

Acsadac
29-06-2009, 14:29
Valencia er jo ikke købt som en decideret erstatning for Ronaldo. I så fald har vi hentet den helt forkerte type spiller.

Valencia er hentet til klubben for at iscenesætte angriberne. Lige som Nani også skal igang med.

Den angriber vi, forhåbentlig, henter, er nærmere en erstatning for Ronaldo.

robinho
29-06-2009, 14:34
Valencia er jo ikke købt som en decideret erstatning for Ronaldo. I så fald har vi hentet den helt forkerte type spiller.

Valencia er hentet til klubben for at iscenesætte angriberne. Lige som Nani også skal igang med.

Den angriber vi, forhåbentlig, henter, er nærmere en erstatning for Ronaldo.

Det er jeg enig med dig i. Der kommer nok en angriber ind, som skal bidrage med ronaldos mål eller nogle af dem.

Men ligesom beckham og giggs i sin tid var fantastiske til at smide indlæg ind til vores angribere, jamen så havde vi jo også en forventning om at de selv var farlige med jævne mellemrum

Troelsgaard
29-06-2009, 14:41
Jeg er ikke tilhænger af købet, men når han nu er købt, så siger jeg velkommen, og ønsker ham alt muligt godt.

DonThommy
29-06-2009, 14:43
Jeg er ikke tilhænger af købet, men når han nu er købt, så siger jeg velkommen, og ønsker ham alt muligt godt.

hvorfor er du ikke tilhaenger af ham ?

Troelsgaard
29-06-2009, 14:52
hvorfor er du ikke tilhaenger af ham ?

Jeg var egentlig tilhænger af, at vi tog chancen med den nuværrende trup (som stadig er stærk uden Ronaldo og Tevez), så vi kunne betale lidt af på gælden, men skulle vi endelig bruge penge, så skulle vi gå hele vejen, og købe fx. Ribery, men gør Valencia nu en god figur, så er han selvfølgelig et noget billigere alternativ, og nu hvor han er ombord, så håber jeg da det bedste.

DonThommy
29-06-2009, 15:00
Jeg var egentlig tilhænger af, at vi tog chancen med den nuværrende trup (som stadig er stærk uden Ronaldo og Tevez), så vi kunne betale lidt af på gælden, men skulle vi endelig bruge penge, så skulle vi gå hele vejen, og købe fx. Ribery, men gør Valencia nu en god figur, så er han selvfølgelig et noget billigere alternativ, og nu hvor han er ombord, så håber jeg da det bedste.

er enig i det meste, men ogsaa at valencia er et okay alternativ til en rimelig pris :)

men haaber nu vi koeber 1-2 spillere mere. :)

Ovlesen
29-06-2009, 15:21
Gælden er jeg nu ikke så bekymret over, så jeg ser hellere at der forstærkes sportsligt. Når man ser på de penge der f.eks. er ved avancement i CL, så er det få kampe der skal til at tjene en handel som denne ind. Desuden er han ung og er hentet til rimelige penge, så han kan sagtens nå at tjene transfersummen hjem.

Det ville også være at gamble med truppen at fordele de 70-80 kampe som Ronaldo og Tevez spillede på en sæson, ud på resten. Står man pludselig med et par skader er situationen ikke god og en hel sæson kan risikere at ryge på gulvet.

Dines
29-06-2009, 15:57
Her Valencia i aktion mod os i januar. Han laver nogle gode ting ind imellem, og er det hans normale niveau, så virker han rigtig lovende.

TX5MQsmQpqw

Acsadac
29-06-2009, 16:07
Her Valencia i aktion mod os i januar. Han laver nogle gode ting ind imellem, og er det hans normale niveau, så virker han rigtig lovende.

TX5MQsmQpqw

Den video, sammen med de øvrige videoer der er på youtube, viser at manden har et talent.

Men synes samtidig også, at de beviser at han mangler gode spillere omkring sig.

Nogle spillere løfter deres niveau betragteligt når de kommer på et bedre hold, mens andre ikke kan tilpasse sig rollen som vandbærer.

Så det bliver spændende at se hvor Valencia er på den skala...

Hl-Glory
29-06-2009, 16:09

TX5MQsmQpqw

Udfra videoen gør han det bestemt godt.
enkle men effektive træk og kommer til gode indlæg samt skud muligheder, det en målrettet spiller, nu må vi se og han kommer i stalden som rygterne siger.. :)

thetrible99
29-06-2009, 17:37
Valencia virker utrolig spændende. Hans spidskompetencer er tydeligelige: driblinger til baglinien og de efterfølgende indlæg. Problemet med Valencia på højrekanten tror jeg bliver mangel på spillere i boksen, med mindre Berbatov ændrer karakter eller vi får en boksspiller til klubben. Ellers vil meget af det gode arbejde Valencia vil levere, se meget ligegyldigt ud, hvis hans indlæg bliver slået ind uden adresse. Så vi mangler stadig en boksspiller hvis Valencias kvaliteter skal komme frem, med mindre Berbatov og Rooney vil ændre deres løbemønstre.

Tue B
29-06-2009, 17:41
Jeg tror ikke vi køber en spiller som Valencia til 170 mio. for sjov. Han har et talent og vores talentspejdere har haft et vågent øje på ham. Derfor tror jeg det er et velovejet købt, der kan vise sig at være enten genialt eller udemærket, alt efter, hvordan han klarer sig. Bliver han en profil, vil vi alle klappe i vores små hænder og bliver han en 'squad' spiller, så kan de fleste nok leve med det.

Parkohargo
29-06-2009, 18:26
Ser bestemt lovende ud i den video i hvertfald:) Virker som en rigtig kant spiller der kommer meget til baglinien men også trækker mere ind i banen og udfordrer mand mod mand. Bliver rigtig spændende at følge ham og hvis han kan komme op på bare 10 mål per sæson så er jeg mere end tilfreds:)

Stratego Thomas
29-06-2009, 18:42
Jeg tror ikke vi køber en spiller som Valencia til 170 mio. for sjov. Han har et talent og vores talentspejdere har haft et vågent øje på ham. Derfor tror jeg det er et velovejet købt, der kan vise sig at være enten genialt eller udemærket, alt efter, hvordan han klarer sig. Bliver han en profil, vil vi alle klappe i vores små hænder og bliver han en 'squad' spiller, så kan de fleste nok leve med det.

enig, vi ved at, han kan fungere i det engelske og derudover er han osse ok ung, så uanset om han bliver fremtidig stjerne eller en ekstra tangent at spille på, tror jeg, at han er et rigtig godt køb.. 16 mio. pund (eller ca 140 mio dkk), som han har kostet ifølge oldtrafford.dk, er efter min mening helt i orden, hvis man tager markedets generelle prisniveau i betragtning.. desuden er kan jeg godt lide tanken om, at united ikke bare købe de umiddelbare stjerner, men tør være lidt utraditionelle..

Hald
29-06-2009, 18:50
Det er et klasse køb for de penge !!. Han er en hamrende god spiller, og blandt de bedste højre kant spillere sidste sæson, jeg tror han kan gå ind og udfylde hullet efter Ronaldo, med hans egen stil og spil, han spiller jo ikke teknisk som Ronaldo men rykker nemt fra modstanderen, og har et kanon hårdt højreskud !!
Velkommen Luis Antonio Valencia !

Clemme
29-06-2009, 19:26
Det er et super köb. Der mangler bare en box spiller inde foran. Det er hverken Rooney eller Berbatov. Men en Huntelaar ville passe perfekt der. Bedre end Benzema. Huntelaar er ju ikke nogen teknisk super begavelse, men han er der.
Jeg er helt vild med det köb af Valencia, så vi kan komme tilbage til noget at det gode gamle flöjspil. Tror det gör os meget bedre og mere underholdene. De sidste 2 season har det reelt kun väret Ronaldo Ronaldo Ronaldo. Men en box spiller skal der sku til. Gerne Huntelaar.

Acsadac
29-06-2009, 20:15
Det er et super köb. Der mangler bare en box spiller inde foran. Det er hverken Rooney eller Berbatov. Men en Huntelaar ville passe perfekt der. Bedre end Benzema. Huntelaar er ju ikke nogen teknisk super begavelse, men han er der.
Jeg er helt vild med det köb af Valencia, så vi kan komme tilbage til noget at det gode gamle flöjspil. Tror det gör os meget bedre og mere underholdene. De sidste 2 season har det reelt kun väret Ronaldo Ronaldo Ronaldo. Men en box spiller skal der sku til. Gerne Huntelaar.

Hvilken type angriber der skal hentes, afhænger imo af hvordan SAF har tænkt sig at spille.

Et køb af Valencia, lugter af at vi skal tilbage til det gamle 4-4-2, med to assists kanter med gode individuelle kvaliteter.

I så fald vil jeg helst have Huntelaar til at ligge på toppen, han er som RVN, ligger i feltet, gider ikke bevæge sig væk fra det.

Benzema vil derimod være mere flyvsk, så lige gyldig om det er Benzema, Rooney eller Berbatov som er på toppen, kan vi risikere, at der ikke er nogen i boksen, hvorfor Valencia's eller Nani's arbejde vil være forgæves.

Henter vi Huntelaar, eller det frække bud Fabiano, så kan vi have topscoren i næste sæson...

Stratego Thomas
29-06-2009, 20:24
når man nu snakker om box-spillere, vil jeg lige fremhæve jozy altidor, som gjorde et glimrende stykke arbejde i kampen mellem usa og spanien (den eneste kamp jeg fik set), hvor han viste kølighed og, at han er istand til at træffe de rigtige beslutninger: han føsøgte at skabe noget på egen hånd når der var en mulighed, men når spaniernes defensiv virkede for tillukket spille han bolden tilbage således, at han ikke blev fanget og tvunget ud et dumt boldtab.

derudover bliver han mange betragtet som et af verdens største talenter, på linie med balotelli og alle de 'upcomming stars' fra 89 generationen - ved godt at han ikke har spillet meget for xeres, men det skyldes først og fremmest en skade..

han er stærk (meget), hurtig, ung, har glimrende boldforståelse og kan fælge med et højt plan!! køb og få et forholdsvis billigt talent fra villareal, som jo "skylder" os et talent efter vi solgte rossi til dem... de betalte 80 mio for et år siden, så jeg vil tro det er prislejet vi snakker om

RuudVanNissetøj
29-06-2009, 21:04
Hvilken type angriber der skal hentes, afhænger imo af hvordan SAF har tænkt sig at spille.

Et køb af Valencia, lugter af at vi skal tilbage til det gamle 4-4-2, med to assists kanter med gode individuelle kvaliteter.

Er ganske enig i din betragtning, selvom jeg mener at have læst et interview, hvor Ferguson har sagt, at han aldrig har spillet formationen 4-4-2 i United.

Men et køb af en mere klassisk wing i Valencia, lægger helt sikkert op til mere flad struktur. Om vi henter en angriber kan jeg næsten ikke forestille mig andet, men måske Ferguson har andre ideer ?

Dr. Adams
29-06-2009, 21:36
Kan godt være jeg har overset det i tråden, men mange skriver det som om at Valencia allerede er kommet til klubben. Jeg kan ikke finde noget officielt om det?

dannigizmo
29-06-2009, 21:55
Kan godt være jeg har overset det i tråden, men mange skriver det som om at Valencia allerede er kommet til klubben. Jeg kan ikke finde noget officielt om det?

Som det også er skrevet i den fantastiske nyhed :titte: her på OldTrafford.dk, så er skiftet ikke officielt. Alle engelske medier beretter dog om, at et skifte er meget tæt på, og der går som bekendt ikke røg af et bål, uden der er ild.

Clemme
30-06-2009, 08:14
Mon ikke Valencia kommer i land. For det bål er vist ved at være rimelig stort.

United0805
30-06-2009, 12:22
Mon ikke Valencia kommer i land. For det bål er vist ved at være rimelig stort.

Forhåbentlig (;

Jeg tror og håber på at det bliver et klassekøb, og 16 mio pund, er jo heller ikke alverden heldigvis.
Hvis vi får ham + en boksspiller ( nogen der sagde Benzema ? ) tror jeg godt det ville kunne udfylde hullet efter Ronaldo mht målene. Selvfølgelig ikke kun pga. af de to, men også fordi jeg er sikker på at alle de andre spillere "stepper up" og begynder at lave kasser.

Derudover ville et ungt talent eller to aldrig skade.

RAppel
30-06-2009, 12:40

Dodo og Douglas Coasta... Er det dig Fergie? :p

United0805
30-06-2009, 12:51
Dodo og Douglas Coasta... Er det dig Fergie? :p

Hvem ved ? ;)

Tror virkelig Benzema ville blive stor hvis han skiftede til os. Han har jo alt, og mangler IMO bare lige det sidste for at blive en superstjerne, og jeg tror Fergie ville være fantastisk for sådan en spiller.
Er ikke helt glad for rygterne omkring Huntelaar. Mener slet ikke han er bevægelig nok, bevares, han scorer på sine chancer, og er en rigtig goalgetter, men jeg synes nu ikke han vil passe så godt til vores spillestil. Personligt, vil jeg selv gerne have angriber der kan modtage bolden og skabe noget på egen hånd, og sætte andre spillere i scene, samt afgøre kampene ud af ingenting, og der mener jeg ikke at Huntelaar er god nok, da han bare er en typisk boksspiller, som står i det lille felt og venter på at indlæggene kommer.
Anyway, skulle han alligevel vende snuden mod Manchester, ville jeg da ikke have noget imod +25 kasser pr sæson ! :D

Acsadac
30-06-2009, 13:04

Denne artikel er skrevet som om, at The Mirror VED at Valencia er i Manchester til lægetjek.

Så er spørgsmålet om det bare er for at sælge, eller om han reelt er tæt på.

DonThommy
30-06-2009, 13:16
http://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Valencia

spiller valencia allerede ved united ?

:lolol:

EDI: current club : Manchester United, number 7 ? :D

Acsadac
30-06-2009, 13:20
http://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Valencia

spiller valencia allerede ved united ?

:lolol:

EDI: current club : Manchester United, number 7 ? :D

Nogen der er tidligt ude må man sige..

DonThommy
30-06-2009, 13:22
Nogen der er tidligt ude må man sige..

de maa vide noget vi andre ikke goer ! :lolol:

RAppel
30-06-2009, 13:32
Vucinic affærdiger United

http://www.bold.dk/nyt/Vucinic-vil-ikke-til-England

Daniel
30-06-2009, 13:55
Vucinic affærdiger United

http://www.bold.dk/nyt/Vucinic-vil-ikke-til-England

Fint. Ham gider vi heller ikke have.

Omkring Valencia ser det vel efterhånden godt ud. Jeg glæder mig til at få sommerens første transfer i hus og så kan vi spændt se frem på, hvordan han kommer til at spille næste år. Jeg kender ikke meget til ham, men tror han vil blive et godt køb.

DonThommy
30-06-2009, 15:19
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5407652,00.html

godt laesestof hvis I lige har 5 min.

Seba
30-06-2009, 15:29

Hvad pokker skal vi med Tuncay ? :Smackden:

DonThommy
30-06-2009, 15:32
Hvad pokker skal vi med Tuncay ? :Smackden:

ikke saa meget tuncay, men taenkte paa owen, han ville vel vaere en super sub. eller hvad mener I andre ?

:)

Seba
30-06-2009, 15:35
ikke saa meget tuncay, men taenkte paa owen, han ville vel vaere en super sub. eller hvad mener I andre ?

:)

Owen er færdig, jeg vil gerne undgå at se at vi køber ham..
Hans karriere gik i stå i Real Madrid.. desværre..

Men er han ikke pt ret tit skadet?

DonThommy
30-06-2009, 15:37
Owen er færdig, jeg vil gerne undgå at se at vi køber ham..
Hans karriere gik i stå i Real Madrid.. desværre..

Men er han ikke pt ret tit skadet?

han har stadig maalnaesen. og er han ikke paa free transfer her snart?
jeg synes han har gjort det okay i newcastle, 26 maal i 71 kampe.

jo han har haft problemer med skader, men som sub. kan man vel ikke forlange saa meget, men jo det skal helt sikkert tages til overvejelse, var der ikke rygter paa et tidspunkt, som sendte ham til old trafford ?!

Troelsgaard
30-06-2009, 16:09
Hvis nogen kan garantere mig en skadesfri Owen, så ser jeg ham gerne i klubben, for jeg synes stadig han har klassen, men grundet skaderne bliver han hele tiden sat tilbage.

Clemme
30-06-2009, 16:12
Forhåbentlig (;

Jeg tror og håber på at det bliver et klassekøb, og 16 mio pund, er jo heller ikke alverden heldigvis.
Hvis vi får ham + en boksspiller ( nogen der sagde Benzema ? ) tror jeg godt det ville kunne udfylde hullet efter Ronaldo mht målene. Selvfølgelig ikke kun pga. af de to, men også fordi jeg er sikker på at alle de andre spillere "stepper up" og begynder at lave kasser.

Tror Huntelaar vil passe bedre ind. Ser ikke Benzema som en box spiller.

schousboe9
30-06-2009, 16:16

Med al respekt for det arbejde Ian Watson ellers laver på TEAMTalk, så var det da en usandsynlig useriøs liste.

Michael Owen? Til at afløse Ronaldo som målscorer? Altså, Cristiano Ronaldo? Verdens bedste fodboldspiller? ...

Sanli Tuncay er da et spændende alternativ, men når man mister to klassespillere af den kaliber de trods alt er, så må han også falde under kategorien useriøs. Han er da en farlig angriber, men lur mig om ikke alverdens storhold har haft ham i kikkerten - også inden han kom til Middlesboro - og stadig fravalgt ham. Det har nok sin årsag...

Valencia - Ja, igen useriøst forslag, for han er vel mere eller mindre sikker, så intet nyt under solen dér. Men jeg glæder mig til at se, om hans direkte og udfordrende stil vil passe ind, selvom jeg ikke tror, det bliver noget problem. For 140 mio. er han et fornuftigt køb. Velkommen til!

Ribery nærmer sig et seriøst bud, for han er vel den spiller på kloden, der kommer tættest på at erstatte Ronaldo direkte, men han blver alt, alt for dyr, og så mange penge smider Ferguson bare ikke efter én spiller. £60 mio. har været nævnt - glem det.

At han så mener, Benzema ikke er den rette mand er... ja, useriøst. Han har ganske rigtigt ikke lavet mange mål iår i en forholdsvis svag liga, men Lyons hold har heller ikke fungeret som det plejer hele sæsonen, for så ville de jo være løbet med mesterskabet allerede i marts. Når holdet ikke fungerer, er det svært ene mand at skabe tingene selv ligemeget hvor man spiller. Og han er 21 år! Tyndt argument.

Acsadac
30-06-2009, 16:24
Tror Huntelaar vil passe bedre ind. Ser ikke Benzema som en box spiller.

Trykker på meget enig knappen.

Huntelaar er en box-spiller - det er Benzema ikke. Så skal vi over i en klassisk 4-4-2, ville jeg meget gerne have Huntelaar i truppen.

Skal vi nærmere spille en 4-3-3, jamen, så er Benzema det bedste bud imo..

robinho
30-06-2009, 17:04
Med al respekt for det arbejde Ian Watson ellers laver på TEAMTalk, så var det da en usandsynlig useriøs liste.

Michael Owen? Til at afløse Ronaldo som målscorer? Altså, Cristiano Ronaldo? Verdens bedste fodboldspiller? ...

Sanli Tuncay er da et spændende alternativ, men når man mister to klassespillere af den kaliber de trods alt er, så må han også falde under kategorien useriøs. Han er da en farlig angriber, men lur mig om ikke alverdens storhold har haft ham i kikkerten - også inden han kom til Middlesboro - og stadig fravalgt ham. Det har nok sin årsag...

Valencia - Ja, igen useriøst forslag, for han er vel mere eller mindre sikker, så intet nyt under solen dér. Men jeg glæder mig til at se, om hans direkte og udfordrende stil vil passe ind, selvom jeg ikke tror, det bliver noget problem. For 140 mio. er han et fornuftigt køb. Velkommen til!

Ribery nærmer sig et seriøst bud, for han er vel den spiller på kloden, der kommer tættest på at erstatte Ronaldo direkte, men han blver alt, alt for dyr, og så mange penge smider Ferguson bare ikke efter én spiller. £60 mio. har været nævnt - glem det.

At han så mener, Benzema ikke er den rette mand er... ja, useriøst. Han har ganske rigtigt ikke lavet mange mål iår i en forholdsvis svag liga, men Lyons hold har heller ikke fungeret som det plejer hele sæsonen, for så ville de jo være løbet med mesterskabet allerede i marts. Når holdet ikke fungerer, er det svært ene mand at skabe tingene selv ligemeget hvor man spiller. Og han er 21 år! Tyndt argument.

Uden at jeg vil vurdere hvorvidt owen er svaret eller ej, så vil jeg alligevel erklære mig uenig i din første påstand.

Du siger owen ikke kan erstatte ronaldo som målscore. Jeg tror ikke jeg er den eneste der mener at hvis owen var fit til at spille 50 kampe på en sæson ligesom ronaldo, så kunne owen også scorer 25 mål. Han ville bare scorer dem på en anden måde.

Men hvis hans skadessituation var bedre ville jeg nu gerne have ham. Han ville indgå i et rotationsprincip, han kender PL og så skulle vi ikke bekymre os om at forhandle transfersum, da han er fri.

Ulrik Vida Vinther
30-06-2009, 17:52
Er jeg den eneste, som er lidt spændt og forvirret mht. Antonio Valencia?

Jeg mener; han spillede 2677 ud af 3420 min., scorede kun 3 og lagde blot op til 5 mål i sidste sæsons Premier League.
De gange jeg så han og Wigan i aktion må jeg ærligt indrømme, at jeg knap bemærkede ham.

Der er vist ingen tvivl om, at folk her på sitet har stor tillid til Sir Alex, inklusive jeg selv, men har vi glemt køb i nyere tid, som Kleberson og Eric Djemba-Djemba som vel et eller andet sted var beviser på, at Ferguson også kan tage fejl?

I begyndelsen af denne saga var jeg meget utilfreds med udsigten til denne transfer, grundet nogle af overvejelserne ovenfor.
Efterhånden er jeg dog blevet mere og mere tilfreds idet bl.a. alle I ivrige debattører såvel som fx Wigans ejer Dave Whelan har været enormt gode til at hype denne unge Ecuadorianer.

Men nu er jeg i tvivl igen. Er bange for at vi spilder vores penge, dog uden at være sikker. Hvad siger I???

Parkohargo
30-06-2009, 18:04

Jeg mener; han spillede 2677 ud af 3420 min., scorede kun 3 og lagde blot op til 5 mål i sidste sæsons Premier League.
De gange jeg så han og Wigan i aktion må jeg ærligt indrømme, at jeg knap bemærkede ham.

Der er vist ingen tvivl om, at folk her på sitet har stor tillid til Sir Alex, inklusive jeg selv, men har vi glemt køb i nyere tid, som Kleberson og Eric Djemba-Djemba som vel et eller andet sted var beviser på, at Ferguson også kan tage fejl?

I begyndelsen af denne saga var jeg meget utilfreds med udsigten til denne transfer, grundet nogle af overvejelserne ovenfor.
Efterhånden er jeg dog blevet mere og mere tilfreds idet bl.a. alle I ivrige debattører såvel som fx Wigans ejer Dave Whelan har været enormt gode til at hype denne unge Ecuadorianer.

Men nu er jeg i tvivl igen. Er bange for at vi spilder vores penge, dog uden at være sikker. Hvad siger I???

Ja det har slået fejl før for fergie.. men jeg tror godt vi kan få god nytte af Valencia. Jeg kender ikke ret meget til ham dog.. men at dømme ud fra videoer og lignende virker han som kropsstærk, hurtig og udfordrende kantspiller der kan sætte sin direkte modstander. Den store fordel er tilmed at han kender til gamet i PL. Desuden har han vist fået kæmpe ros af bla. Whelan og andre for at være mere end outstanding og med masser af potentiale.. Og at han kommer til et meget mere offensivt indtillet klub som United end Wigan og blandt spillere i verdensklasse så tror jeg nok han skal udfolde sig:)

robinho
30-06-2009, 18:44
Hvis valencia er tiltænkt en fast plads, så skal hans kollega på modsatte side altså ikke være park. Se de par her.

Giggs og Kanchelskis

Giggs og Beckham

Giggs og Ronaldo

Ronaldo og Park.

Det er nogle af de fløjpar vi har haft de sidste år, og fælles for dem var at der var mål i dem.

Som jeg sagde tidligere tror jeg godt der kan være mere end de 3-4 mål i valencia som han lavede i wigan. Men park scorer jo ikke om han så spillede i barcelona.

Så Park og Valencia vil simpelthen give for lidt rent produktivt offensivt.

Så skulle vi have en huntelaar i feltet, og spille med brede kanter, og så have ham til at afslutte på alt hvad der rør sig derinde. Men det er jo ikke sådan fergie vil spille, og størstedelen af fansene støtter op omkring det. Så Hvis Valencia spiller fast: Ny makker.

Benzet
30-06-2009, 18:53
Lige meget hvad, så tror jeg på, at Valencia bliver det næste ubeskrevet (set i større internationalt perspektiv) blad i United. Iflg. United.no (der citerer SkyNews) er han i Manchester for at gennemgå et lægetjek:

http://united.no/united/nyheter/nyheter/valencia_i_manchester

Dines
30-06-2009, 18:54
Michael Owen bliver nævnt. Jeg ved ikke rigtig. Manden har altså været skadet rigtig meget, og han er slet ikke den spiller han var for 5 år tilbage, da han har mistet sin hurtighed. Han er dog stadig en uhyre målfarlig herre og på et hold, der producerer langt flere chancer end Newcastle, tror jeg nok, at han skal score sine mål. Han koster ingenting, så egentlig synes jeg, at det ville være meget coolt, hvis vi hentede ham til klubben som en joker.

unitedforreal
30-06-2009, 19:22
Hvis flere af de unge spiller ønsker at blive lejet ud + SAF ønsker det. Så tror jeg Owen vil fungere rigtig godt som joker. Han har spillet før med rigtig mange af vores spiller. + Han er ikke en af de piv piv typer hvis de ikke starter inde.

Han har mange skader osv, men mun ikke United kan få ham på rette spor. Det samme skete for Saha i Everton, det køre for ham pt igen.. "fedt at se".

Men det kommer an på om vi får Benzema i år eller først næste år.

Benzet
30-06-2009, 19:23
Owen har ikke vist noget meget længe. Så kunne vi lige så godt have beholdt Saha, der sikkert vil være mindre skadet oven i købet.

Allan
30-06-2009, 20:05
http://www.sportenkort.dk/nyhed/95001/fodbold/pjanic%3a+benzema+bliver+united-spiller

Det ville da være årets bedste nyhed, ved godt at det er silly season og alt skal tages med et gran salt, men det giver da håb op at han kan være på vej den kære Karim Benzema. Og 45 mio Euro er da ikke et sindsygt beløb for en af europas bedste angribere

robinho
30-06-2009, 20:21
http://www.sportenkort.dk/nyhed/95001/fodbold/pjanic%3a+benzema+bliver+united-spiller

Det ville da være årets bedste nyhed, ved godt at det er silly season og alt skal tages med et gran salt, men det giver da håb op at han kan være på vej den kære Karim Benzema. Og 45 mio Euro er da ikke et sindsygt beløb for en af europas bedste angribere

Som vi har snakket om mange gange før, så koster klasse. Han vil så koste 335 mio kr omregnet. Tror fergie har set for mange af de store talenter (ronaldinho,essien,robben for nævne nogle af de mest kendte) ryge ud af uniteds hænder fordi andre bød mere.

Her virker det som en rooney-handel, HVIS det er sandt: Han vil bare ikke misse ham her.

Real Madrid er måske også interesseret, men selvom de synes at have alle penge i verden, så vælger jeg at tro de ikke kan blive ved, og måske kan de ikke matche uniteds bud. Desuden kunne det også være at benzema har erkendt at på trods af hans høje tanker om madrid, så har deres seneste tids storsatsning gjort det mindre sandsynligt med en startplads.

Stratego Thomas
30-06-2009, 20:22

at valencia kun har præsteret 5 målgivendeafleveringer i løbet af sidste season, har formentlig en del at gøre med de angribere, der skulle afslutte hans indlæg og spilninger. i united vil han forhåbentlig være i et selskab med en lidt skarpere offensiv... det er ikke ment ironisk;) - hvis berb og rooney tager sig lidt sammen og vi evt køber en forstærkning til angrebet skal målene nok komme rullende!

Thomas
30-06-2009, 20:23
Lige meget hvad, så tror jeg på, at Valencia bliver det næste ubeskrevet (set i større internationalt perspektiv) blad i United. Iflg. United.no (der citerer SkyNews) er han i Manchester for at gennemgå et lægetjek:

http://united.no/united/nyheter/nyheter/valencia_i_manchester

Så blev det officielt :) Velkommen til ham, jeg håber han bryder igennem! ;)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10451

Daniel
30-06-2009, 20:26
Fantastisk nyhed. Velkommen til Valencia, ser frem til at se ham spille.

JakobR
30-06-2009, 20:31
1 down, 2 to go.

Velkommen til!

weber
30-06-2009, 20:50
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2009/06/valencia2.jpg

Her har vi så valencia. Ser han ikk sød ud med den kasket:lolol:

Kranse
30-06-2009, 20:55
Flot fyr jo..

Nogen der ved hvad prisen blev? Men en rigtig god spiller - glæder mig til at se ham.

RasmusP
30-06-2009, 21:03
Flot fyr jo..

Nogen der ved hvad prisen blev? Men en rigtig god spiller - glæder mig til at se ham.

£16 mio tror jeg...

Så mangler vi bare en angriber. Og der sker måske snart også nyt på den front: http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5408324,00.html

Cristiano Ronaldo7
30-06-2009, 21:05
Og på Goal.com kan man finde en artikel der hedder, Benzema Close to United :D

Christensen
30-06-2009, 21:06
Nogen der ved hvad prisen blev?

Der gættes på £16-18 mio..

Parkohargo
30-06-2009, 21:10
Valencia i hus og nu rygtes det flere steder at Benzema er tæt på os! Damn det kunne blive et par rigtig gode dage det her

marc_93
30-06-2009, 21:11
gode nyheder, en ankomst af benzema og min sommer er reddet og også næste sæson

Kranse
30-06-2009, 21:15
Der gættes på £16-18 mio..

Fin pris, hvis den passer.

Benzema (som rygtes tæt på) og en kanin fra Ferguson og så mener jeg ikke vi går meget svækket ud af transfermarkedet.

Clemme
30-06-2009, 21:19
Jeg tror vi skal over i en 4-4-2, også selvom SAF siger det modsatte. Men uden Ronaldo ser jeg ingen anden udvej just nu. Kan naturligvis tage fejl.
Men uanset om det er det ene eller det andet, så syntes jeg stadig vi skal have en box spiller a.la Huntelaar, for en sådanne har vi ikke.

Cartman77
30-06-2009, 21:42
Generelt spørgsmål: Er jeg den eneste som kan se et problem hvis vi signer Benzema? Han vil/ville gerne blive i Lyon for at være sikret spilletid så han kan komme med til VM. Ville han med et skifte til os ikke komme til at havne i en situation som den vi havde i den seneste sæson, bare dengang med Tevez, Rooney og Berbatov? Ville Tevez navn ikke bare blive skiftet ud med Benzema. Hvad nu hvis han ikke får nok spilletid til at komme til VM, vil han så væk næste sommer? Eller bliver Berbatov pist over at Benzema får hans spilletid, og så vil han væk, og vi vil bliver nød til at sælge ham for en slik og mister penge i forhold til hvad han kom for.

Jeg vil understrege at jeg bakker op om et køb af Benzema da jeg til hver en tid foretrækker ham fremfor Berbatov, men er dog blot nervøs for om samme situation skulle opstå igen. Købet/købene af Valencia og Benzema vil hurtigt få os til at glemme Ronaldo, som en primadonna, men vi vil selvfølgelig savne hans format. Tevez vil vi glemme hvis vi får Benzema. Dog er jeg nervøs for på længere sigt, at Benzema ønsker at komme til Real "vi får penge af den spanske statskasse" Madrid, for at arbejde med Zidane. Vi skal på ingen levere flere spillere til den sølle klub. Vi skal købe spillere som elsker vores klub, spillere som Rooney og Cantona. De er skoleeksempler på hvordan vores indkøb skal være. De elsker klubben. Det gør vi fans også. Er ikke i tvivl om Sir Alex vælger det rigtige, men et godt råd ville være at sikre sig Aguero han vil ikke spille i en klub som starter med R, så er den spanske statskasse klub jo udelukket.

Troelsgaard
30-06-2009, 21:51
Er det Nanis bror vi har købt?

Cristiano Ronaldo7
30-06-2009, 22:01
JEg så meget hellere en David Silva end en Valencia

Stratego Thomas
30-06-2009, 22:02
Er det Nanis bror vi har købt?

i så fald skulle valencia være storebror, hvilket nok er meget rart for nani nu når han har mistet sin elskede ronaldo...

Stratego Thomas
30-06-2009, 22:05

du kan være ret sikker på, at divid silva ville have kostet en hel del mere - uanset hvad eventuelle rygter skulle have sagt..

i mine øjne er der tale om et lidt risikabelt, men meget spændende køb i valencia..

chrisserUnited
30-06-2009, 22:08

Ja men nu har vi købt Valencia og det er også en fremragende transfer, Jeg er nu glad nok for det blev ham og ikke Silva.. Da Valencia er vant til engelsk fodbold. Silva er 170 høj og vejer hvad, 60 kg? han ville blive jordet endnu mere end Ronaldo og vi har ikke brug for en der skaber sig sådan igen..

Cristiano Ronaldo7
30-06-2009, 22:11
Ja men nu har vi købt Valencia og det er også en fremragende transfer, Jeg er nu glad nok for det blev ham og ikke Silva.. Da Valencia er vant til engelsk fodbold. Silva er 170 høj og vejer hvad, 60 kg? han ville blive jordet endnu mere end Ronaldo og vi har ikke brug for en der skaber sig sådan igen..

Tror du virkelig det, i det mindste gjorde Ronaldo det godt, selvom han blev jordet. Silva kunne også blive god selvom man bliver jordet i PL

chrisserUnited
30-06-2009, 22:14
Tror du virkelig det, i det mindste gjorde Ronaldo det godt, selvom han blev jordet. Silva kunne også blive god selvom man bliver jordet i PL

Ronaldo var altså noget større, jeg tror silva ville falde igennem...

Forresten, Valencías hurtighed er da fantastist!!

Cristiano Ronaldo7
30-06-2009, 22:15
Ronaldo var altså noget større, jeg tror silva ville falde igennem...

Forresten, Valencías hurtighed er da fantastist!!

Tror sku ikke silva vil falde igennem, han er en klasse spiller

chrisserUnited
30-06-2009, 22:16
Tror sku ikke silva vil falde igennem, han er en klasse spiller

Nej okay... vi bliver aldrig enige :D

Cristiano Ronaldo7
30-06-2009, 22:17
Nej okay... vi bliver aldrig enige :D

:D Sån er det

chrisserUnited
30-06-2009, 22:21
:D Sån er det

Nej så lad os snakke om noget andet, jeg tror på vi henter Benzema... håber jeg virkelig også

Koby
30-06-2009, 22:25
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5408324,00.html

Benzemas holdkammerat der påstår at vi signer ham. Man har hørt det før, men jeg er mere og mere optimist!

Ulrik Vida Vinther
30-06-2009, 22:30
En skam Valencia ingen mål scorer..

Vi SKAL have Benzema. Kan egentlig godt følge folk, der mener, at Huntelaar ville passe bedre ind i spillestilen, men gider ham bare ikke rigtig. Han er for kedelig, skaber ikke rigtigt noget, står der bare?
Har interesseret fulgt Benzema og Ben Arfa de sidste par sæsoner nu, og Benzema er en gudsbenådet fodboldspiller som kan blive verdens bedste - se bare det mål han lavede mod United, med 4-5 United-spillere omkring sig. Han er en mand, som kan skabe en chance og mål (som vi i den grad får brug for) ud af ingenting, modsat Huntelaar, hvilket jeg tror kan gøre os uhyre farlige i det offensive spil.

RuudVanNissetøj
30-06-2009, 22:34
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5408324,00.html

Benzemas holdkammerat der påstår at vi signer ham. Man har hørt det før, men jeg er mere og mere optimist!

Lad det for Allahs, Budhas og Jesu kristi skyld være rigtigt. Det vil være en meget god tilgang til vores efterhånden små amputerede angreb.

NtotheT
30-06-2009, 23:15
Lad det for Allahs, Budhas og Jesu kristi skyld være rigtigt. Det vil være en meget god tilgang til vores efterhånden små amputerede angreb.

Har vi overhovedet et angreb? :o

McPherson
30-06-2009, 23:26
Vi SKAL ha Benzema. Vores offensiv er ikke bare små amputeret med nærmest invalid efterhånden. Rooney er ikke nogen super målscorer, Berbatov skal oppe sig en del fra sidste sæson og midtbanen skal tage langt større del i målscoringen. Vi kan leve uden Tevez, men Ronaldo er et kæmpe stort tab. Vi har brug for kæmpe store navne til at erstatte ham.

Derfor er nyheden om Benzema rigtig god for os. Valencia som netop har skrevet under tror jeg bliver et udemærket køb, men det her handler også om at United skal udsende signaler om at de også kan skaffe store spillere. Spillere som Benzema, Villa, Ribery, Silva osv, ville sende et godt signal til omverdenen og især til fansne. Jeg selv hungrer efter at United køber en superstjerne nu hvor Ronaldo desværre er solgt.

Ulrik Vida Vinther
30-06-2009, 23:41
Men hvilken bevæggrund har Miralem Pjanic egentlig for at gå ud og sige dette? Har han overhovedet sagt det? Og hvad ved han om det - Benzema er mig bekendt ikke vendt hjem fra sin ferie endnu?

Tror og håber at Ferguson handler fornuftigt ind, han har vel indset alvoren og tabet ved at sælge Ronaldo.

McPherson
30-06-2009, 23:45
Men hvilken bevæggrund har Miralem Pjanic egentlig for at gå ud og sige dette? Har han overhovedet sagt det? Og hvad ved han om det - Benzema er mig bekendt ikke vendt hjem fra sin ferie endnu?

Tror og håber at Ferguson handler fornuftigt ind, han har vel indset alvoren og tabet ved at sælge Ronaldo.

De er vel gode venner og snakker sammen. Lad os håbe historien er rigtig. Vi mangler i den grad en angriber!!

Anderson-8
01-07-2009, 00:15
http://www.bold.dk/nyt/Etoo-forvirring-Uoensket-i-Barcelona

Hvis dette passer, så er jeg godt nok med på idéen om at købe Eto'o! Han bevist jo senest sit værd (desværre) mod os i chl finalen. Han er ikke særlig dyr (kontrakten løber ud til næste sæson) og så er han garant for mål!

Rygterne er også mange om Benzema, og jeg ville ikke have noget imod hvis vi købte ham :) det eneste der bekymrer mig er hans drøm om R. Madrid, og en ny transfer saga om nogle år gider jeg ikke rigtig.

Hvad synes I?

Baunie
01-07-2009, 00:45
Eto'o er en klassespiller, men han ville være et ret ukarakteristisk United-indkøb. United køber meget sjældent superstjerner, vi giver kassen for unge spillere og udvikler dem.

Desuden virker Eto'o til at være en mere besværlig karakter end selv Ronaldo, og med 28 år og en pris på 200+ millioner, så kan jeg slet ikke se ham ende i United. Der er en grund til, at ingen ville have ham sidste sommer og at kun desperate City synes interesseret i ham nu.

robinho
01-07-2009, 08:31

Du har måske en pointe.

Det som jeg synes er underligt, er at hvis det IKKE var sandt, hvorfor så hverken agenten eller Lyon har braget ud i medierne og afvist historien.

Det er jo i den grad en udmelding fra Pjanic der vil noget, og hvis den ikke var sand ville jeg da som klub hurtigt ligge låg på og bede pjanic om at holde mund.

Men den besked venter jeg stadigvæk på.

Clemme
01-07-2009, 09:22
En skam Valencia ingen mål scorer..

Vi SKAL have Benzema. Kan egentlig godt følge folk, der mener, at Huntelaar ville passe bedre ind i spillestilen, men gider ham bare ikke rigtig. Han er for kedelig, skaber ikke rigtigt noget, står der bare?
Har interesseret fulgt Benzema og Ben Arfa de sidste par sæsoner nu, og Benzema er en gudsbenådet fodboldspiller som kan blive verdens bedste - se bare det mål han lavede mod United, med 4-5 United-spillere omkring sig. Han er en mand, som kan skabe en chance og mål (som vi i den grad får brug for) ud af ingenting, modsat Huntelaar, hvilket jeg tror kan gøre os uhyre farlige i det offensive spil.

Huntelaar er måske kedelig. Det var Van Nistelrooy også, men han scorede altså kasserne og det tror jeg også Huntelaar kan. Benzema vil helt sikkert lave bedre og mere teknisk smukke mål, men tror Huntelaar vil lave mange flere mål, også selvom de er kedelige.
Når Valencia, Nani, Giggs etc smækker den ind over fra baglinien, tror jeg Huntelaar vil være der oftere end Benzema. At man så kunne have dem begge er en helt anden sag. Men hva så med Rooney og Berbatov :)

Ovlesen
01-07-2009, 09:32
Når Valencia, Nani, Giggs etc smækker den ind over fra baglinien, tror jeg Huntelaar vil være der oftere end Benzema. At man så kunne have dem begge er en helt anden sag. Men hva så med Rooney og Berbatov :)

Det er bare en del af vores spil som vi knap nok har set den sidste tid. Hvor ofte har vi set en wing gå til baglinjen, lave indlægget og så der er en angriber i feltet til at afslutte? Det har været yderst sjældent, og typisk har det været Ronaldo der har været der til at afslutte.

Jeg er ikke imponeret af Huntelaar, specielt ikke hans tempo og evner i det opbyggende og fremadrettede. Det er korrekt at han ligner RvN og er en skarp afslutter, men jeg tror SAF tænker i en anden retning med angrebet og Benzema er en type han langt bedre kan passe ind.

pennywise
01-07-2009, 09:41
Dette skulle være et forholdsvis nyt interview med Benzema.

http://i690.photobucket.com/albums/vv263/deanrolandthompson/benzinho2.jpg

Koby
01-07-2009, 09:53

"I love English football, too. And when I watch it, it's just for The Red Devils. Definitely, they are my favourite team."

SÅDAN! :D

chrisserUnited
01-07-2009, 09:55

"I love english football too. And when i watch it, its just for the Red Devils. Definitely, they are my favourite team."!

det er vel noget vi United fans er glade for at læse

chrisserUnited
01-07-2009, 09:56
"I love English football, too. And when I watch it, it's just for The Red Devils. Definitely, they are my favourite team."

SÅDAN! :D

ja du var så lidt hurtigere end mig :D

Michaelkp
01-07-2009, 10:03
Benzema til Real i dag!?

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/01/1356821/real-madrid-confirm-new-signing-soon-press-believe-it-is

robinho
01-07-2009, 10:04
Benzema til Real i dag!?

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/01/1356821/real-madrid-confirm-new-signing-soon-press-believe-it-is

Ja man må da sige at real madrid rykker...

Hvis det vel og mærke er sandt.

pennywise
01-07-2009, 10:17
Jeg bliver sgu træt af dage, hvis han ryger til de hvide røvhuller :|

Michaelkp
01-07-2009, 10:26
Benzema til Real i dag!?

Vi må håbe det bare er Arbeloa....

robinho
01-07-2009, 10:28
Vi må håbe det bare er Arbeloa....

Kunne det også være ja.

NtotheT
01-07-2009, 10:36
Hvis Real Cirkus får Benzema, så er det vel prikken over i'et, hvor dumme vi igen har været på transfermarkedet, og hvor inkompetente vi egentligt er, hvis den handel går igennem.

Michaelkp
01-07-2009, 10:53
Hvis Real Cirkus får Benzema, så er det vel prikken over i'et, hvor dumme vi igen har været på transfermarkedet, og hvor inkompetente vi egentligt er, hvis den handel går igennem.

Det må du nok sige, det bliver Torres om igen.. Vi har haft kig på ham i 3 år, samme som med Torres.
Vi skulle have lukket det, da Real havde kig på Villa.

NtotheT
01-07-2009, 10:56
Det må du nok sige, det bliver Torres om igen.. Vi har haft kig på ham i 3 år, samme som med Torres.
Vi skulle have lukket det, da Real havde kig på Villa.

Lige præcis. Hvis vi glipper Benzema, vil jeg gerne underskrive min egen erklæring for, at dette blvier et trofæløst år, medmindre Solskjæers angrebstræning endelig giver pote.

Allan
01-07-2009, 11:10
Benzema til Real i dag!?

Man får det da helt dårligt af at læse den artikel, specielt efter i går hvor man troede der var håb om at han ville havne på Old Trafford.

DESVÆRRE plejer marca jo at være særdeles velinformeret når det kommer til Real Madrid så de henter nok Benzema:mad::mad::mad:

robinho
01-07-2009, 11:11
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5408818,00.html

Her kom så dementiet på pjanic´s lille salgstale fra igår

robinho
01-07-2009, 11:15
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6635482

Så er ronaldo officielt solgt, og pengene er rullet ind på uniteds bankbog.

Stratego Thomas
01-07-2009, 11:26
Lige præcis. Hvis vi glipper Benzema, vil jeg gerne underskrive min egen erklæring for, at dette blvier et trofæløst år, medmindre Solskjæers angrebstræning endelig giver pote.

rolig nu vi skal nok få købt et eller andet, der kan bruges til at score mål.. og hvis ikke, får vi måske et trofæløst år (hvilket for mig er ok så længe liverpool ikke vinder pl), men tilgengæld vil der osse være rig mulighed for at teste vores to angrebstalenter (I ved hvem..). rooney og berbatov som faste mænd, der kan få tid og ro til at opbygge et godt makkerskab, og macheda og welbeck som indskiftere, der i de mindre kampe for chancen fra start - ligsom vi har set det et par gange i den netop afsluttede season.

folk har en tendens til være lidt selvmodsigende når de ønsker nye angribere til vores på uværende tidspunkt "utilstrækkelige angreb" og så samtidig fremhæver, at hverken macheda eller welbeck er ligeså toneangivende i united, som rooney og ronaldo var da de var upcomming.. for at vores to talenter skal kunne vise hvad de kan og fortsætte deres udvikling, bliver de nødt til at få mere spilletid i den kommende season og det kan altså godt gå hen og blive halvsvært hvis en benzema bliver købt.. ellers skulle de udlejes, hvilket jeg ihvertfald ikke håber på

-og hvis welbeck eller macheda ikke kan klare mosten, er de måske ikke gode nok endnu, og så kan man købe en ny angriber med god samvittiged - osse i vinterpausen selvom sir alex ikke bryder sig om den slags

Parkohargo
01-07-2009, 11:28
Jeg brækker mig hvis de idioter også får ham!! Han må da se lyset og burde kunne se at United er klubben hvis han skal blive den bedste i verden:)

Allan
01-07-2009, 11:33
Meanwhile Real have revealed that they are set to unveil another big name signing on Wednesday, leading many to suggest they are close to securing Benzema's signature now that previous target David Villa looks set to stay at Valencia.

"We do not discard the possibility that in the next few hours, something could happen," Real director Jorge Valdano told Onda Cero

Bryder mig meget lidt om at læse hvad Valdano udtaler, han siger jo nærmest at de signer Benzema i dag

Acsadac
01-07-2009, 11:36
Meanwhile Real have revealed that they are set to unveil another big name signing on Wednesday, leading many to suggest they are close to securing Benzema's signature now that previous target David Villa looks set to stay at Valencia.

"We do not discard the possibility that in the next few hours, something could happen," Real director Jorge Valdano told Onda Cero

Bryder mig meget lidt om at læse hvad Valdano udtaler, han siger jo nærmest at de signer Benzema i dag

Svært at blive klog på. Marca siger så meget, så om deres idé om Benzema holder ved ingen.

Et andet bud kunne være Alonso, vil også være en "big signing"..

NtotheT
01-07-2009, 11:39
Benzema er lige blevet solgt til Real Madrid.

En fra min familie har lige kontaktet mig, og sagt at han lige har set Benzema i Madrid her i morges i Lufthavnen (min familiemedlem skulle selv på ferie), og han var anført af to mænd i jakkesæt, hvoraf den ene havde noget med Real Madrid-manchetknap på sit jakkesæt..

Flot United, virkelig flot.

Allan
01-07-2009, 11:39
Svært at blive klog på. Marca siger så meget, så om deres idé om Benzema holder ved ingen.

Et andet bud kunne være Alonso, vil også være en "big signing"..

Ja eller Ribery, men som jeg tolker det Valdano siger er de tæt på Benzema

robinho
01-07-2009, 11:43
http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/01/1357110/breaking-news-real-madrid-agree-karim-benzema-deal-report

Det bekræftes også her.

Allan
01-07-2009, 11:43

En fra min familie har lige kontaktet mig, og sagt at han lige har set Benzema i Madrid her i morges i Lufthavnen (min familiemedlem skulle selv på ferie), og han var anført af to mænd i jakkesæt, hvoraf den ene havde noget med Real Madrid-manchetknap på sit jakkesæt..

Så signer vi da bare Peter Graulund eller et andet flop, jeg hader Real Madrid mere og mere for hver dag der går, utroligt at de kan hente ALT hvad hjerter begærer og vi henter nada.

Ved godt der er LAAAANG tid tilbage til transfer vinduet lukker, men vi SKAL have en ny angriber og de bedste er:

Fernando Torres (ham får vi aldrig)
David Villa (vil ikke forlade Spanien)
Karim Benzema (måske i Madrid allerede)
Samuel Eto'o (Ender sikkert i Shitty)

robinho
01-07-2009, 11:45

Jo men hvis manden helst vil til real madrid, er der jo ikke så meget united kan gøre.

Man kan jo kun byde med, og så er resten jo op til spilleren selv.

NtotheT
01-07-2009, 11:47
Jo men hvis manden helst vil til real madrid, er der jo ikke så meget united kan gøre.

Man kan jo kun byde med, og så er resten jo op til spilleren selv.

Jamen hvis han vil være noget fodboldmæssigt, så burde han da tage til united. Real Madrid har de seneste 5 år vist, at de er røv og nøgler, og de kan ikke en skid. De er jo gået fra en af verdens bedste klubber til en middelklub i europæisk forstand. Altså, vi snakekr om at selv Roma tæskede dem, som var de fodboldkegler.

Jeg aner seriøst ikke, hvad det er, der tiltaler dem fodboldmæssigt. Måske personligtk an jeg se det, men ja. Det bare min mening. Hvis jeg skulle vælge en spansk klub skulle det da være Barca.

Ovlesen
01-07-2009, 11:49
Benzema til Real i dag!?

Benzema er jo bare en af mange mulige. Det kunne være Arbeloa, Alonso, Ribery, Maicon, Zlatan eller måske en helt anden.

Allan
01-07-2009, 11:49
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6635482

Så er ronaldo officielt solgt, og pengene er rullet ind på uniteds bankbog.

Hvad skal vi så bruge alle de penge til Real har jo stort set støvsuget markedet for de interessante spillere

chrisserUnited
01-07-2009, 11:52
Benzema er jo bare en af mange mulige. Det kunne være Arbeloa, Alonso, Ribery, Maicon, Zlatan eller måske en helt anden.

Ja men nu er der kommet nyheder der bekræfter at det er ham. så vi må endnu engang lade Real købe lige hvem de vil have..

robinho
01-07-2009, 11:53
Jamen hvis han vil være noget fodboldmæssigt, så burde han da tage til united. Real Madrid har de seneste 5 år vist, at de er røv og nøgler, og de kan ikke en skid. De er jo gået fra en af verdens bedste klubber til en middelklub i europæisk forstand. Altså, vi snakekr om at selv Roma tæskede dem, som var de fodboldkegler.

Jeg aner seriøst ikke, hvad det er, der tiltaler dem fodboldmæssigt. Måske personligtk an jeg se det, men ja. Det bare min mening. Hvis jeg skulle vælge en spansk klub skulle det da være Barca.

Sådan ser du på det. Sådan ser Benzema måske ikke på det.

Real Madrid spiller flottere fodbold end os. VI kan så blive helt enige om at det mange gange er naivt, og de får næsen i klemme, men de spiller offensivt og hurtigt. Vejret er bedre, og de får den løn de vil have.

United har nogle andre principper og fred være med det. Men man kan ikke brokke sig over at andre vælger dem fra.

Man kan jo ikke sige andet end at den offensiv der er ved at bygge op alene vil kunne vinde dem titler. Det er jo helt sindsygt.

Allan
01-07-2009, 11:54

Real Madrid spiller flottere fodbold end os. VI kan så blive helt enige om at det mange gange er naivt, og de får næsen i klemme, men de spiller offensivt og hurtigt. Vejret er bedre, og de får den løn de vil have.

United har nogle andre principper og fred være med det. Men man kan ikke brokke sig over at andre vælger dem fra.

Man kan jo ikke sige andet end at den offensiv der er ved at bygge op alene vil kunne vinde dem titler. Det er jo helt sindsygt.

Ja de har nu Benzema og Huntelaar/Raul oppe foran

Kanterne er Ronaldo og bliver vel Ribery

Så Kaka på den offensive og De henter vel så Alonso til den defensive midt

robinho
01-07-2009, 11:56
Ja de har nu Benzema og Huntelaar/Raul oppe foran

Kanterne er Ronaldo og bliver vel Ribery

Så Kaka på den offensive og De henter vel så Alonso til den defensive midt

Ja og du glemmer lige at nævne de har Higuain, Robben, Sneijder og Van Der vaart i baghånden også. Sindsyg bredde.

Men mon ikke de også sælger nogle af dem.

chrisserUnited
01-07-2009, 11:57
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Benzema-til-Real-Madrid

Ja nu må vi så se hvem vi så kan få nu..
Etoo er vel stadig en mulighed, ellers kan jeg snart ikke se hvem det skulle være.

schousboe9
01-07-2009, 12:01
Hvorfor er det 'bekræftet', at han ender i Real??

På goal.com står der "... - Report" til sidst. Dvs. det også er 'bekæftet' at vi henter Andre-Pierre Gignac (http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/07/01/1356964/manchester-united-target-toulouse-striker-andre-pierre) eller hva'? Det er også en report.

Sikker som amen i kirken!

Allan
01-07-2009, 12:23
Hvorfor er det 'bekræftet', at han ender i Real??

På goal.com står der "... - Report" til sidst. Dvs. det også er 'bekæftet' at vi henter Andre-Pierre Gignac (http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/07/01/1356964/manchester-united-target-toulouse-striker-andre-pierre) eller hva'? Det er også en report.

Sikker som amen i kirken!

Korrekt, men det er beskrevet flere steder og AS og Marca plejer at have fingren på pulsen i Real, og hvis Benzema er set i Madrid (tyndt grundlag)

Så er det vel kun et spørgsmål om tid før det er officielt medmindre Benzema laver en kovending og hopper på et fly til Manchester

Dines
01-07-2009, 12:25
Håber så inderligt at Real Madrid flopper næste sæson, så alle kan se, at man ikke kan købe succes for penge. Det de har gjort i transfermarkedet er jo sygt og ikke sundt for sporten. De har snart brugt 1,5 mia kr. det er jo voldsomt mange penge.

Havde håbet på Benzema, men det er svært at gøre noget overfor Real Madrid og Spanien, der virker mere tiltrækkende end kolde og våde Manchester. Derfor bebrejder jeg heller ikke klubben. David Villa er en anden mulighed, men han bliver nok i Valencia eller skifter til Barcelona. Eto'o ryger nok til City. Agüero formentlig til Chelsea - dvs. at der ikke er så mange af de bedste navne tilbage på transfermarkedet, og det efterlader os med muligheden for Huntelaar, der må siges at være skubbet ud i kulden i Real Madrid med alle de stjernespillere.

Parkohargo
01-07-2009, 12:33
Nå så blev det altså ikke Benzema.. Hader fanme real.!

Den eneste mulighed jeg lige kan se nu er Huntelaar..

Benzet
01-07-2009, 12:34
Det er flovt, at United hverken kan holde på sin bedste spiller eller tiltrække kvalificerede afløserer, fordi Cirkus Real åbenbart er et større trækplaster for hele verdens fodboldsspillere. Synes virkeligt det begynder at føles pinligt. Hvis Real er interesseret i den samme spiller som United, har vi ikke en chance.

chrisserUnited
01-07-2009, 12:37
Det er flovt, at United hverken kan holde på sin bedste spiller eller tiltrække kvalificerede afløserer, fordi Cirkus Real åbenbart er et større trækplaster for hele verdens fodboldsspillere. Synes virkeligt det begynder at føles pinligt. Hvis Real er interesseret i den samme spiller som United, har vi ikke en chance.

Ja og det her var endda en spiller der påstod at hans ynglingsklub var United...

schousboe9
01-07-2009, 12:42
Korrekt, men det er beskrevet flere steder og AS og Marca plejer at have fingren på pulsen i Real, og hvis Benzema er set i Madrid (tyndt grundlag)

Så er det vel kun et spørgsmål om tid før det er officielt medmindre Benzema laver en kovending og hopper på et fly til Manchester

AS og Marca vil jo have alverdens stjerner til Spanien, så det er nartuligvis en 'sikker' handel allerede ifølge dem. Specielt Marca, der jo er udpræget Madrid-avis. Ronaldinho var også en sikker mand i Real i 2003 iflg. selvsamme aviser.

Vent nu og se.

NtotheT
01-07-2009, 12:42

Jeg føler nemlig, vi kun har os selv at bebrejde. Imens Real forhandlede med David Villa, hvor alt så til at gå igennem, skulle vi have slået til mod Benzema, og købt ham, inden det blev for sent. For der var Benzema slet ikke i kikkerten. Men nu, hvor alt faldt fra hinanden med Villa handlen, så rettede de blikket mod Benzema.

Men næ nej, Ferguson skulle lige hjem fra ferie og det, før vi har noget at sige på markedet.

Hold kæft, hvor er det pinligt, vi bliver taget med bukserne nede på denne måde. Det er direkte afskyeligt, at United ledelse igen igen igen viser deres inkompetente forhandlingsevner. ARRRRRRRGH!

NtotheT
01-07-2009, 12:43
AS og Marca vil jo have alverdens stjerner til Spanien, så det er nartuligvis en 'sikker' handel allerede ifølge dem. Specielt Marca, der jo er udpræget Madrid-avis. Ronaldinho var også en sikker mand i Real i 2003 iflg. selvsamme aviser.

Vent nu og se.

Ikke for noget, men det er meget sjældent de rammer forbi, pga deres store insiderviden i Real. Jeg tror meget på, at Benzema er tabt for United. Desværre. For i sidste ende, hvem har vi af tiltrækningsmagnet? Rooney, nope. Giggs? Han er færdig, Berbatov? Som om. Nani? Nej. Det eneste, der tiltrækker er kun, at vi har Fergie som manager. Alt andet kan vi snart ikke bruge til en skid.

Dines
01-07-2009, 12:45

Ved jeg nu ikke om er rigtigt. Real Madrid var vist også interesseret i Valencia, og han valgte jo os fremfor Real Madrid. Mange sydlandske spillere som Benzema og Villa er nervøse og usikre på, hvordan de skal klare sig i et fremmed land, hvor vejret, kulturen og sågar indstillingen til fodbold ikke er den samme som i deres eget land eller naboland, derfor vælger de det sikre valg i Real Madrid eller Barcelona. Jeg vil vædde med, at 9/10 englændere vil vælge os fremfor Real Madrid, hvis de to klubber stod og kæmpede om samme spiller, da vi er det sikre og trygge valg fremfor fremmet kultur og land.

NtotheT
01-07-2009, 12:48
Ved jeg nu ikke om er rigtigt. Real Madrid var vist også interesseret i Valencia, og han valgte jo os fremfor Real Madrid. Mange sydlandske spillere som Benzema og Villa er nervøse og usikre på, hvordan de skal klare sig i et fremmed land, hvor vejret, kulturen og sågar indstillingen til fodbold ikke er den samme som i deres eget land eller naboland, derfor vælger de det sikre valg i Real Madrid eller Barcelona. Jeg vil vædde med, at 9/10 englændere vil vælge os fremfor Real Madrid, hvis de to klubber stod og kæmpede om samme spiller, da vi er det sikre og trygge valg fremfor fremmet kultur og land.

Den tror jeg slet ikke på, desværre. Jeg tror faktisk, at Valencia kunne indse, at hvis han skiftede til Real Madrid, så vill han ikke få et ben til jorden i den trup, de er igang med at udarbejde. Han kan aldrig nogensinde slå Ronaldo, Robben eller Ribery af, hvis han kommer. Derudover er Kaka også selvskrevet. Jeg tror helt seriøst, det er det, der har gjort, han er skiftet til os.

DonThommy
01-07-2009, 12:49
Ikke for noget, men det er meget sjældent de rammer forbi, pga deres store insiderviden i Real. Jeg tror meget på, at Benzema er tabt for United. Desværre. For i sidste ende, hvem har vi af tiltrækningsmagnet? Rooney, nope. Giggs? Han er færdig, Berbatov? Som om. Nani? Nej. Det eneste, der tiltrækker er kun, at vi har Fergie som manager. Alt andet kan vi snart ikke bruge til en skid.

:whine:

var rooney og giggs ikke en af grundene til at valencia skiftede til os ?

Citat fra manutd.com af valencia.
“Playing in front of 76,000 fans alongside players like Wayne Rooney, Rio Ferdinand and Ryan Giggs will be an amazing experience. I can’t wait to get started.”

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 12:51
Jeg vil vove at påstå, at hvis Benzema-handlen (til de hvide bøsserøve) bliver offentliggjort snart, så er min sommer ødelagt.

Daniel
01-07-2009, 12:52

Det undrer mig heller ikke hvis Villa, Silva og hvilke spillere der ellers er i Spanien skulle foretrække Cirkus Madrid og Barcelona frem for os, men her snakker vi om en mand fra Frankrig. Der jo været et hav af franske spillere i PL, vi har aldrig haft problemer med at tiltrække spillere fra franske klubber, på ingen måde. Men Cirkus Real har af uransalige årsager en utrolig tiltræknings kraft på de fleste fodboldspillere og jeg er overbevist om at 9 ud af 10 spillere i øjeblikket vil vælge en af de to spanske klubber, samt det ih og åh så smukke fodbold, det fantastiske vejr, de dejlige damer og den delikate mad, fremfor kedelige grå England. Dog tror jeg også de fleste englændere ville vælge os.

Manchester United
01-07-2009, 12:52
Ahhhh lorte madrid!! Så køber de benzema.:Smackden: Vi har stadig 650 mio. og købe spillere for.

schousboe9
01-07-2009, 12:54

Ikke for noget, men hvis spillere udelukkende vælger klub baseret på, hvem der spiller der i forvejen, så trænger de til en mentalundersøgelse.

United er forsvarende engelske mestre, har et fantastisk stadion, fantastisk træningsanlæg og én af de vel nok største og smukkeste historier i fodboldens verden. Hvis det ikke kan tiltrække, så ved jeg ikke.

Men vejret er selvfølgelig ikke det bedste...:rolleyes:

Dines
01-07-2009, 13:06
Det undrer mig heller ikke hvis Villa, Silva og hvilke spillere der ellers er i Spanien skulle foretrække Cirkus Madrid og Barcelona frem for os, men her snakker vi om en mand fra Frankrig. Der jo været et hav af franske spillere i PL, vi har aldrig haft problemer med at tiltrække spillere fra franske klubber, på ingen måde. Men Cirkus Real har af uransalige årsager en utrolig tiltræknings kraft på de fleste fodboldspillere og jeg er overbevist om at 9 ud af 10 spillere i øjeblikket vil vælge en af de to spanske klubber, samt det ih og åh så smukke fodbold, det fantastiske vejr, de dejlige damer og den delikate mad, fremfor kedelige grå England. Dog tror jeg også de fleste englændere ville vælge os.

Tjah, men Benzema har hele tiden udtrykt sig varmt om den spanske liga og især Real Madrid. Måske har det været hans favorit klub, da han var dreng, og så er der jo ikke så meget at gøre. Jeg er sikker på, at vi har givet Benzema og Lyon et fantastisk tilbud, men at han har fravalgt os i forhold til Real Madrid forskellige årsager.

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 13:07
Tjah, men Benzema har hele tiden udtrykt sig varmt om den spanske liga og især Real Madrid. Måske har det været hans favorit klub, da han var dreng, og så er der jo ikke så meget at gøre. Jeg er sikker på, at vi har givet Benzema og Lyon et fantastisk tilbud, men at han har fravalgt os i forhold til Real Madrid forskellige årsager.

Du har ikke læst følgende eller hvad?

Dines
01-07-2009, 13:30
Du har ikke læst følgende eller hvad?

Jeg har læst det, men jeg giver ikke så meget for sådanne udtalelser. Desuden tror jeg der menes, at vi er Benzemas favorithold i England og ikke generelt... Han siger også, at hans favoritliga er den spanske og spillestilen passer ham bedre.

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 13:35
Jeg har læst det, men jeg giver ikke så meget for sådanne udtalelser. Desuden tror jeg der menes, at vi er Benzemas favorithold i England og ikke generelt... Han siger også, at hans favoritliga er den spanske og spillestilen passer ham bedre.

Jaja, men intet om at han altid har drømt om Real som Ronaldo, trods alt.

Desuden er jeg lige faldet over Pjanic, som nægter alle udtalelser:
http://www.tribalfootball.com/lyons-pjanic-denies-claiming-benzema-joining-man-utd-254167

FEDT! Fuck hvor går det bare godt for United. Vi har Antonio Valencia, NICE!! Han kan helt sikkert fodre Berbatov og Rooney med en masse geniale bolde, og redde næste sæson! -.-

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 13:47
NÅ, MEN hvis NtotheTs fætter taler sandt, må vi se fremad. Hvem skal vi nu have???
Umiddelbart tænker jeg at Agüero har United-klasse, men han minder meget om Tevez som vi lader gå og koster vel 3/2 af hvad Benzema kunne købes for?
Hvad med Zlatan, kunne han nogensinde blive aktuel??

Don Kafai
01-07-2009, 13:48
Slap nu af, I får Benzema til at lyde som Jesus. Så god er han faneme heller ikke.

Desuden er det til at brække sig over hvis vi skulle droppe vores filosofi og følge Real Madrid trop bare fordi vi ikke må tabe ansigt på transfermarkedet. Jeg vil 10 gange hellere købe spillere som Valencia, end jeg vil bruge 2 mia på spillere som Kaka, Ronaldo osv.

Og til folk der siger vores trofæ-chancer ryger fordi vi misser Benzema kan jeg kun grine af det. Jeg håber sgu det bare var et øjebliks hjerneblødning, for det er noget af det dummeste jeg nogensinde har læst.

Jeg tror sagtens United lige nu kan hente Ribery, Zlatan, Benzema osv. De skal bare smide 3 mio om ugen i løn og gøre det Real Madrid, City og Chelsea gør. Personligt vil jeg hellere være dem foruden, hvis det er prisen man skal betale.

Der er andre fisk i havet, og i mine øjne er Benzema ikke et tab man bør begræde.

Dr. Adams
01-07-2009, 13:55
Rigtig ærgeligt, hvis vi ikke får Benzema - men vil altså lige have historien bekræftet først, inden jeg græder min salte tårer.

Længe siden man har hørt noget om Ribery. Hvor ender han?

Acsadac
01-07-2009, 14:05
Slap nu af, I får Benzema til at lyde som Jesus. Så god er han faneme heller ikke.

Desuden er det til at brække sig over hvis vi skulle droppe vores filosofi og følge Real Madrid trop bare fordi vi ikke må tabe ansigt på transfermarkedet. Jeg vil 10 gange hellere købe spillere som Valencia, end jeg vil bruge 2 mia på spillere som Kaka, Ronaldo osv.

Og til folk der siger vores trofæ-chancer ryger fordi vi misser Benzema kan jeg kun grine af det. Jeg håber sgu det bare var et øjebliks hjerneblødning, for det er noget af det dummeste jeg nogensinde har læst.

Jeg tror sagtens United lige nu kan hente Ribery, Zlatan, Benzema osv. De skal bare smide 3 mio om ugen i løn og gøre det Real Madrid, City og Chelsea gør. Personligt vil jeg hellere være dem foruden, hvis det er prisen man skal betale.

Der er andre fisk i havet, og i mine øjne er Benzema ikke et tab man bør begræde.

Vise ord!!!!

United har så meget potientiale i klubben.

Problemet er, at mange United-fans, ingen nævnt ingen glemt, er så unge at de ikke har oplevet nedgang. Derfor bliver man nærmest paniks hvis sæsonen efter ser ud til at blive pokalløs..

Vi kan ikke vinde hver gang - det må vi acceptere. Liverpool kan holde på deres fans pga. historien, fansene og traditionerne. United vil kunne det samme, selvom vi ikke vandt et mesterskab i små 20 år.

Jeg gider ikk, at United ender som galehuset i Real. Vi skal ikke købe os til nogen som helst form for succes. Købesucces er altødelæggende. Hvormange af Chelski's fans holder med dem pga historien, traditionerne osv?

Er 100% på at SAF får købt en stærk angriber. Personligt vil jeg hellere købe spillere for under 150 mio og så forme dem.

Ender vi med at købe Gignac eller Huntelaar samme med Valencia, så bliver næste sæsons mesterskab bare endnu bedre - Vi har i så fald ikke købt os til det.

Michaelkp
God nyhed.....

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/01/1357387/breaking-news-lyon-deny-deal-done-with-real-madrid-for-karim

Hinrichsen
Havde nu ikke brokket mig hvis vi havde fået Benzema, men brokker mig heller ikke over at han højst sandsynligt ryger til Madrid.

Vi har 2 klasse angribere i forvejen, og en spiller som Huntelaar mener jeg kunne blive et fornuftift køb, til meget fornuftige penge.

Han er selvfølgelig ikke af samme kaliber som Benzema, men han har andre kvaliteter end vores nuværende angribere besidder. En ægte målmaskine, der er kynisk foran mål og stort set altid befinder sig i boxen.

Tror han kunne være en ganske fornuftig tilføjelse til angrebet, og så ville det se ganske fornuftigt ud synes jeg. Berbatov, Rooney, Huntelaar, Wellbeck, Macheda.

HeadOrGut
http://www.bold.dk/nyt/Lyon-afviser-Benzema-skifte

Lyon afviser åbenbart..

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 14:11
Vise ord!!!!

United har så meget potientiale i klubben.

Problemet er, at mange United-fans, ingen nævnt ingen glemt, er så unge at de ikke har oplevet nedgang. Derfor bliver man nærmest paniks hvis sæsonen efter ser ud til at blive pokalløs..

Vi kan ikke vinde hver gang - det må vi acceptere. Liverpool kan holde på deres fans pga. historien, fansene og traditionerne. United vil kunne det samme, selvom vi ikke vandt et mesterskab i små 20 år.

Jeg gider ikk, at United ender som galehuset i Real. Vi skal ikke købe os til nogen som helst form for succes. Købesucces er altødelæggende. Hvormange af Chelski's fans holder med dem pga historien, traditionerne osv?

Er 100% på at SAF får købt en stærk angriber. Personligt vil jeg hellere købe spillere for under 150 mio og så forme dem.

Ender vi med at købe Gignac eller Huntelaar samme med Valencia, så bliver næste sæsons mesterskab bare endnu bedre - Vi har i så fald ikke købt os til det.

Vi er verdens bedste klubhold og har lige solgt verdens bedste fodboldspiller.

Desuden har vi lige forpasset muligheden for at hente en spiller med et kæmpe potentiale og masser af udviklingsmuligheder. Har du overvejet, om det er skuffelsen ved, at vores klub bliver valgt fra, som manges reaktioner skyldes?

Ovlesen
01-07-2009, 14:33
Desuden har vi lige forpasset muligheden for at hente en spiller med et kæmpe potentiale og masser af udviklingsmuligheder. Har du overvejet, om det er skuffelsen ved, at vores klub bliver valgt fra, som manges reaktioner skyldes?

Hvem hentyder du til her, Benzema? Det er Marca, Goal.com mv. der bringer mere eller mindre korrekte citater og Lyon selv er ude og sætte en prop i, så intet er færdigt og sikkert.

Folk opfører sig jo hjernedødt i øjeblikket. Der SKAL hentes store navne og hvis ikke det sker i dag er mesterskabet tabt. Folk burde ligge managerspillene på hylden de næste par uger og få lidt sol, forhåbentlig kan det afhjælpe den grimme omgang Hansen'itis der tilsyneladende smitter som pesten. :Smackden:

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 14:42
Hvem hentyder du til her, Benzema? Det er Marca, Goal.com mv. der bringer mere eller mindre korrekte citater og Lyon selv er ude og sætte en prop i, så intet er færdigt og sikkert.

Folk opfører sig jo hjernedødt i øjeblikket. Der SKAL hentes store navne og hvis ikke det sker i dag er mesterskabet tabt. Folk burde ligge managerspillene på hylden de næste par uger og få lidt sol, forhåbentlig kan det afhjælpe den grimme omgang Hansen'itis der tilsyneladende smitter som pesten. :Smackden:

Jeg hægter mig ikke ved hvad medierne siger, men ved hvad NtotheT skrev tidligere herinde:

Jeg synes Benzemas navn er blevet hypet fuldstændig. Sammenlignet med David Villa, Zlatan Ibrahimovic, Samuel Eto'o, Didier Drogba, Fernando Torres og jeg kunne blive ved, er han ikke noget stort navn. Han er et stortalent som endnu ikke har slået fuldstændig igennem på sit landshold med seks scoringer i 24 kampe.

Ovlesen
01-07-2009, 14:46
Så du vælger at tro på NtotheT's familiemedlem som på magisk vis har spottet Benzema i Madrid, mens ingen andre har set ham? :lolol:

Tror NtotheT sidder med et stort smil på for det kan da kun være et forsøg på wind up... Lignende florerer jo i fineste stil på RedCafe, hvor der var en der blev ringet op af en ven der arbejder i Manchester lufthavn.

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 14:53
Så du vælger at tro på NtotheT's familiemedlem som på magisk vis har spottet Benzema i Madrid, mens ingen andre har set ham? :lolol:

Tror NtotheT sidder med et stort smil på for det kan da kun være et forsøg på wind up... Lignende florerer jo i fineste stil på RedCafe, hvor der var en der blev ringet op af en ven der arbejder i Manchester lufthavn.

Jeg antog at han ikke ville lyve om noget så væsentligt i mine øjne. Måske jeg har været naiv. Ved nu ikke hvilke medier der skulle bringe breaking news om at Benzema er set i en eller anden lufthavn.

Skal man lytte til medierne, som man modvilligt kan blive nødt til, før noget er slået fast, hævder utallige medier i dag, at Benzemas agent har fortalt fransk radio, at det er lønnen og kontraktlængden der mangler at blive forhandlet på plads.

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 14:55
Men jeg håber da virkelig at du har ret i at det er usandt Ovlesen :)

Synes dog ikke du kommenterede på min påstand:
Jeg synes Benzemas navn er blevet hypet fuldstændig. Sammenlignet med David Villa, Zlatan Ibrahimovic, Samuel Eto'o, Didier Drogba, Fernando Torres og jeg kunne blive ved, er han ikke noget stort navn. Han er et stortalent som endnu ikke har slået fuldstændig igennem på sit landshold med seks scoringer i 24 kampe.

Ovlesen
01-07-2009, 15:01
Det er vel også næsten direkte ondt hvis det rent faktisk er opspind fra NtotheT, folk risikerer depression på den konto!

Jeg er enig i at Benzema er hyped, men det er bestemt ikke uden grund. Han viser i en ung alder at han kan stå for presset i Lyon og er en meget alsidig angriber. Hypen følger med når United, Real, Barca og Inter kommenterer deres interesse i ham.

Kan han være en god signing for 350-400 millioner, bestemt. Men han kan også vise sig at gå i stå i sin udvikling og aldrig nå det niveau som folk forventer.

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 15:08
Det er vel også næsten direkte ondt hvis det rent faktisk er opspind fra NtotheT, folk risikerer depression på den konto!

Jeg er enig i at Benzema er hyped, men det er bestemt ikke uden grund. Han viser i en ung alder at han kan stå for presset i Lyon og er en meget alsidig angriber. Hypen følger med når United, Real, Barca og Inter kommenterer deres interesse i ham.

Kan han være en god signing for 350-400 millioner, bestemt. Men han kan også vise sig at gå i stå i sin udvikling og aldrig nå det niveau som folk forventer.

Bestemt, se bare målet han scorede mod United. Men stadig uden den rutine og klasse som de andre topangribere har på nuværende tidpunkt. Netop derfor synes jeg det ville være genialt at signe ham - jeg mener ikke det ville være at gå på kompromis med klubber som Real og Chelsea som køber færdige spillere til enorme summer og lønninger mv.

Jeg er helt sikker på at han ville være et fantastisk køb, og at United er klubben hvor han kan få lov til at udvikle sig til en af de bedste angribere i Europa.

Baunie
01-07-2009, 15:20

For det første, så er det jo altså ikke sådan, at vi bare lige kan gå hen og stjæle ham i Lyon bare fordi Real Madrid lige kiggede den anden vej. For det andet, så har vi ikke kunnet foretage os noget før nu, da det ville være ret skidt, hvis vi havde brugt 60 mio. og Ronaldo så dumpede lægetjekket, så vi faktisk ikke havde alle de penge, vi troede.

Når det så er sagt, så har jeg stadig svært ved at se Benzema havne i United. Han har ikke lagt skjul på, at han gerne vil til Spanien, og den mulighed har han i allerhøjeste grad i øjeblikket. Så længe han ikke havner i en anden PL-klub er jeg ganske godt tilfreds.

RAppel
01-07-2009, 15:55
Nu er Benzema jo ikke den eneste i verden der kan score mål...

http://www.kinagrill.dk/ <---- klik hvis du tuder

Dines
01-07-2009, 16:24
Rigtig ærgeligt, hvis vi ikke får Benzema - men vil altså lige have historien bekræftet først, inden jeg græder min salte tårer.

Længe siden man har hørt noget om Ribery. Hvor ender han?

De fleste klubber er nok blevet skræmt af den urealistiske pris Bayern München har sat på ham. Arsenal er vel et godt bud på Ribery, for han er franskmand og Arsenal er villige til også at tilbyde Bendtner oveni som Bayern München er meget interesserede i. Dog vil Bayern nok have en masse penge oveni, og spørgsmålet er om Arsenal har de penge - eller om Wenger ønsker at betale over 300 mio kr. for én spiller + at han må afgive en Bendtner f.eks. Det tvivler jeg på.

Dr. Adams
01-07-2009, 16:54
De fleste klubber er nok blevet skræmt af den urealistiske pris Bayern München har sat på ham. Arsenal er vel et godt bud på Ribery, for han er franskmand og Arsenal er villige til også at tilbyde Bendtner oveni som Bayern München er meget interesserede i. Dog vil Bayern nok have en masse penge oveni, og spørgsmålet er om Arsenal har de penge - eller om Wenger ønsker at betale over 300 mio kr. for én spiller + at han må afgive en Bendtner f.eks. Det tvivler jeg på.

Selvfølgelig ville Arsenal være en oplagt mulighed - der ville han også blive den store stjerne, hvorimod i United, Real eller Barca ville han bare blive endnu en i rækken.

Har dog på fornemmelsen (læs: håber) at markedet er afkølet en smule siden Ronaldo/Kaka handlerne. Klubberne har trukket følerne tilbage omhandlende Ribery og er begyndt at se sig om efter andre alternative - som vores køb af Valencia idag. Derved vil prisen også falde (udbud/efterspørgsel). Så er spørgsmålet jo om Ribery presser på for at blive solgt, eller om han er godt tilfreds i Bayern!

robinho
01-07-2009, 17:02
Selvfølgelig ville Arsenal være en oplagt mulighed - der ville han også blive den store stjerne, hvorimod i United, Real eller Barca ville han bare blive endnu en i rækken.

Har dog på fornemmelsen (læs: håber) at markedet er afkølet en smule siden Ronaldo/Kaka handlerne. Klubberne har trukket følerne tilbage omhandlende Ribery og er begyndt at se sig om efter andre alternative - som vores køb af Valencia idag. Derved vil prisen også falde (udbud/efterspørgsel). Så er spørgsmålet jo om Ribery presser på for at blive solgt, eller om han er godt tilfreds i Bayern!

Nu vil jeg faktisk gerne lige høre hvor mange spillere med "stjernestatus" du mener united har pt.

Hr Hansen
01-07-2009, 17:04
Nu vil jeg faktisk gerne lige høre hvor mange spillere med "stjernestatus" du mener united har pt.

Rio, Vidic og Rooney

Dr. Adams
01-07-2009, 17:11

Vil give dig ret i, at det kniber med spillere med stjernestatus uden for banen a la Ronaldo. Men hvis man ser på den spillemæssige stjernestatus (den på banen) vil jeg kort nævne Rio, Vidic, Evra, Scholes, Carrick, Rooney. Mener også spillemæssigt at Fletcher var oppe blandt de bedste på hans position i den overståede sæson. For mig er dette antal mange i forhold til Arsenal, der selvfølgelig har Fabregas, Ade (kunne også nævne Arshavin, men udover hans 4 mål mod Liverpool mangler han stadig at slå igennem i England).

Stratego Thomas
01-07-2009, 18:41

nogle gangen spiller real flottere end os, men det skyldes da osse bare at vi 08/09 seasonen har vægtet effektivivtet højere en smuk fodbold, hvilket jeg mener er lidt synd.. - MEN ligemeget hvad er det meget lang tid siden real har spillet en kamp, hvor deres spil ikke har været totalt sejlende..

jeg tror, at dette er grundene til, at benzema vil til real:
-drengedrøm
-zidane
-c.ronaldo og kaka

robinho
01-07-2009, 18:46
nogle gangen spiller real flottere end os, men det skyldes da osse bare at vi 08/09 seasonen har vægtet effektivivtet højere en smuk fodbold, hvilket jeg mener er lidt synd.. - MEN ligemeget hvad er det meget lang tid siden real har spillet en kamp, hvor deres spil ikke har været totalt sejlende..

jeg tror, at dette er grundene til, at benzema vil til real:
-drengedrøm
-zidane
-c.ronaldo og kaka

Det er muligt vi har vægtet effektivitet højere. MEn der er fandeme langt imellem sejrene efterhånden vundet "the united way" som mange af uniteds folk og legender prædiker om.

By the way så skulle den være go´nok nu

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/01/1357930/breaking-news-lyon-confirm-real-madrid-deal-for-karim

Dr. Adams
01-07-2009, 18:51
Det er muligt vi har vægtet effektivitet højere. MEn der er fandeme langt imellem sejrene efterhånden vundet "the united way" som mange af uniteds folk og legender prædiker om.

By the way så skulle den være go´nok nu

http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/01/1357930/breaking-news-lyon-confirm-real-madrid-deal-for-karim

Nu kan jeg ikke fransk, men tror du har ret:
http://up.www.olweb.fr/

robinho
01-07-2009, 18:58
Der er mange andre fisk i havet. Men nu skal united fandeme komme igang.

Vær lidt aggresiv på markedet. Få tingene til at ske. Real Madrid afslutter det her på timer.

LAd os få gang i budene. Stop med at inviter spillere på prøvetræning, og lad være med at surmule i flere dag når en klub forlanger 500 kr for meget for en spiller.

Klubberne ved vi har penge. Vi har brug for spillere.

Men som sagt er der mange endnu:

Huntelaar,Robben, Ronaldinho( i kan sige hvad i vil, han er stadigvæk klasse), Suarez, Fabiano,Nilmar,Vucinic,Gignac, Love, Douglas Costa bare for at nævne nogle af dem som kan købes for penge, og som vi har været linket til de seneste måneder.

Men for at få spillere skal man rykke. De sælgende klubber kommer ikke selv kørende og sætter spilleren af foran klubhuset.

Parkohargo
01-07-2009, 19:11
Så røg han desværre.. øv øv øv.. havde ønsket ham til OT de sidste par sæsoner..

Men der er åbenbart ingen der kan hamle op med Real Madrid når de først kommer igang på transfermarkedet.

Eneste jeg kan se vi nu kan bringe til klubben er Huntelaar.. Jeg synes der er kæmpe potentiale i ham.

Christensen
01-07-2009, 19:15
Please, brug nu Agüeros løskøbsklausul! Han er min drømmespiller nu hvor Benzema er så godt som Real Madrid-spiller..

Lagoni
01-07-2009, 19:18
dejligt at se jeg ikke er den eneste der kunne se Ronaldinho i den røde trøje hehe :) Kan bare ikke se hvorfor vi skulle købe flere wings nu hvor vi har Nani, Valencia, Tosic, Giggs og park. Benzema er i mine øjne første prioritet, da jeg tror ham og rooney kunne danne verdens stærkeste angrebsduo.

NtotheT
01-07-2009, 19:19

Kafai, du ser forkert på det. Det jeg er pisse irriteret over, er at vi ikke kan lokke en spiller. Real har vist en skid i 5 år nu, og alligevel kan de lokke alle spillere i verden. Vi har verdens bedste manager, og vi har været i CL-finale i 2år i træk nu. Vi burde kraftdeme gøre det bare lidt bedre, end de vi har vist på transfermarkedet siden 2008. Det er simpelthen skandaløst, at vi er så pivelendige.

Og nej, jeg vil slet ikek bruge 2 mia. på en spiller, det har jeg faktisk slet ikke ytret mig om. Men som du engang sagde om Rooney, så når en speciel spiller kommer op, så skal man købe ham, koste hvad det vil, og denne spiller var Benzema i mine øjne. Den nymoderne superangriber, der kan vende en kamp for en. Ham har vi lige glippet fordi vores klub viser inkompetence og ikke kan bruge bedre træk til at lokke en spiller over til klubben.

Seriøst, det lige før jeg giver min ven fra Manchester (som er Shitty-fan) ret. Vi vil altid være en sekundærklub, for når Real eller Barca kommer og byder, så smutter de.

Hvorfor fanden skulle jeg lyve? Jeg tror på min familiemedlem, som er en stor Barca-fan, men han så ham tidligere derover i dag. Han nåede ikke at få et billede for at gøre det mere troværdigt.

RasmusP
01-07-2009, 19:28
Der er mange andre fisk i havet. Men nu skal united fandeme komme igang.

Vær lidt aggresiv på markedet. Få tingene til at ske. Real Madrid afslutter det her på timer.

LAd os få gang i budene. Stop med at inviter spillere på prøvetræning, og lad være med at surmule i flere dag når en klub forlanger 500 kr for meget for en spiller.

Klubberne ved vi har penge. Vi har brug for spillere.

Men som sagt er der mange endnu:

Huntelaar,Robben, Ronaldinho( i kan sige hvad i vil, han er stadigvæk klasse), Suarez, Fabiano,Nilmar,Vucinic,Gignac, Love, Douglas Costa bare for at nævne nogle af dem som kan købes for penge, og som vi har været linket til de seneste måneder.

Men for at få spillere skal man rykke. De sælgende klubber kommer ikke selv kørende og sætter spilleren af foran klubhuset.
Købte vi ikke en spiller i går:confused:

Og hvis der skulle være noget mening og overvejelser bag alt det du skriver, hvorfor skal du så overdrive så meget som du gør? Det virker simpelthen så useriøst.

Det er jo ikke blå mandag det her.. Og det er vel ikke marginalspillere vi mangler. Og de fleste af dem du lister op, vil jeg ikke mene ville kunne gå ind i Uniteds startopstilling...
Men jeg har en påstand: HVIS vi skulle gå ud og bruge penge på Ronaldinho eller Love, ville du 112% sikkert skrive at det var en falliterklæring fra Uniteds side, og at Ronaldinho ikke har spillet godt nok i flere år.. Er jeg helt forkert på den? -jeg synes ikke det virker som noget der grebet ud i den blå luft i hvert fald..

Jeg synes ikke vi har travlt. Der er lang tid til vinduet lukker, og jeg tvivler på at en spiller som Benzema (som selv ved at United er interesseret) går i panik, og smutter til Spanien. Hvis han tager til Spanien, havde han gjort det uanset hvor hurtigt United havde været ude. HAn viste allerede inden sidste sæson var slut, at både Real og United var interesseret, så han ved nok hvad han har at gøre med...

@Lagoni
Giggs er ikke wing mere. Park er heller ikke rigtigt wing, som jeg ser det. Vi ved ikke om Tosic har niveauet. Så er der kun Nani og Valencia tilbage. Og er det nok?

NtotheT
01-07-2009, 19:31
http://translate.google.dk/translate?prev=hp&hl=da&js=n&u=http%3A%2F%2Fwww.olweb.fr%2Ffr%2FAccueil%2F10000 7%2FArticle%2F50470%2FTransfert-de-Karim-Benzema-au-Real-Madrid&sl=fr&tl=da&history_state0=

Nu kan der ikke være mere tvivl. Benzema er Real-spiller.

Lagoni
01-07-2009, 19:32

Og hvis der skulle være noget mening og overvejelser bag alt det du skriver, hvorfor skal du så overdrive så meget som du gør? Det virker simpelthen så useriøst.

Det er jo ikke blå mandag det her.. Og det er vel ikke marginalspillere vi mangler. Og de fleste af dem du lister op, vil jeg ikke mene ville kunne gå ind i Uniteds startopstilling...
Men jeg har en påstand: HVIS vi skulle gå ud og bruge penge på Ronaldinho eller Love, ville du 112% sikkert skrive at det var en falliterklæring fra Uniteds side, og at Ronaldinho ikke har spillet godt nok i flere år.. Er jeg helt forkert på den? -jeg synes ikke det virker som noget der grebet ud i den blå luft i hvert fald..

Jeg synes ikke vi har travlt. Der er lang tid til vinduet lukker, og jeg tvivler på at en spiller som Benzema (som selv ved at United er interesseret) går i panik, og smutter til Spanien. Hvis han tager til Spanien, havde han gjort det uanset hvor hurtigt United havde været ude. HAn viste allerede inden sidste sæson var slut, at både Real og United var interesseret, så han ved nok hvad han har at gøre med...

@Lagoni
Giggs er ikke wing mere. Park er heller ikke rigtigt wing, som jeg ser det. Vi ved ikke om Tosic har niveauet. Så er der kun Nani og Valencia tilbage. Og er det nok?

Giggs spiller stadig wing, men ikke så tit. Park er placeret på fløjen når han spiller. Vi må jo også satse lidt på de fløje vi har ellers har ligepludseligt for mange spillere til to pladser og det går ikke. Ferguson har jo ikke købt dem for sjovt vel?

Benzet
01-07-2009, 19:37
Jeg ved godt, at tranfervinduet først lige er åbent, men det begynder at se småskidt ud mht. at få fat i kvalificerede spillere. For selvfølgelig kan vi sagtens købe nogen, men hvis vi taler kvalitet, hænger de ikke ligefrem på træerne. Mange er allerede tilknyttede store klubber, som United ikke har tradition for at købe fra, mens stortalentet Benzema smuttede mellem hænderne på os. Håber virkelig at det bliver et kvalitetskøb, hvis vi skal have fat i flere denne sæson. Jeg mener ikke, vi har brug for endnu et talent til årene frem. Men et talent, der kan bruges nu og her.

NtotheT
01-07-2009, 19:41
Jeg ved godt, at tranfervinduet først lige er åbent, men det begynder at se småskidt ud mht. at få fat i kvalificerede spillere. For selvfølgelig kan vi sagtens købe nogen, men hvis vi taler kvalitet, hænger de ikke ligefrem på træerne. Mange er allerede tilknyttede store klubber, som United ikke har tradition for at købe fra, mens stortalentet Benzema smuttede mellem hænderne på os. Håber virkelig at det bliver et kvalitetskøb, hvis vi skal have fat i flere denne sæson. Jeg mener ikke, vi har brug for endnu et talent til årene frem. Men et talent, der kan bruges nu og her.

Lige pt. der kan slet slet ikke se, hvem det skal være. For hvis vi bruger 45 mio euro på Aguero herinde, så bliver Ferguson dømt som psykopat. Og 35 mio euro for Benzma, det er altså fandme billigt.

Lagoni
01-07-2009, 19:42
All in på Aguero nu hvor Benzema er solgt. Tror skam han fint kunne fungere sammen med Rooney og berba.

Allan
01-07-2009, 19:44
Kan ikke lige se hvem vi skal hente ind for at vi kan sige at vi nogenlunde har lukket hullerne efter Ronaldo og Tevez.

Ribery og Benzema ville være perfekte men Benzema er jo bekræftet til Madrid og Ribery henter vi sgu ikke, solen trækker for meget.

Så lige nu har jeg svært ved at se hvem vi kan signe som kan få mit humor op og ringe

Benzet
01-07-2009, 19:44
Vi kan selvfølgelig begynde at byde på Real Madrids affald. Der må jo være nogle spillere, der bliver til overs dér med deres nuværende tranferpolitik. Mon ikke den hollanske farm bliver kraftigt reduceret?

NtotheT
01-07-2009, 19:48
Vi kan selvfølgelig begynde at byde på Real Madrids affald. Der må jo være nogle spillere, der bliver til overs dér med deres nuværende tranferpolitik. Mon ikke den hollanske farm bliver kraftigt reduceret?

Det er bare falliterklæring at hente Reals rester, selvom en Robben ville pynte hammermeget. Amen, min dag er ødelagt. Det er ligemeget, hvad vi gør, så er det aldrig nok. !!!!

Benzet
01-07-2009, 19:50
Mon Jeppe Curth vil spille for os?

NtotheT
01-07-2009, 19:54
Mon Jeppe Curth vil spille for os?

Hvis vi kan lave et ninja-bud på ham, så ja!

Dines
01-07-2009, 19:54
Sjovt at se hvor desperate nogle er. Der er to måneder til sæsonen starter, Benzema er som Don Kafai skrev ikke Jesus og der er mange andre klasse angribere ledige forstat. Og jeg er sikker på, at en af dem nok skal ende her. Og hvis ikke, så stoler jeg på Ferguson, da han har bevidst flere gange, at den nemme og dyre løsning ikke altid er vejen.

Stratego Thomas
01-07-2009, 19:56
Gignac kunne, som nogen vist har nævnt, være en halvbillig mulighed, idet han ikke er så super hypet som benzema, ellers er der jo et af sidste års transferobjekter, jeremy menez, som nu spiller i roma (i et varmt land) og som flere gange har ytret, at meget gerne engang vil til united (i et koldt og vådt land).. han er ret dygtig.. fabiano er ligeledes en mulighed.

jeg tror desværre ikk erigtig på aguero i pl selvom han har meget talent.!

GloryManUtd2730
01-07-2009, 19:57
Huntelaar er den eneste vi behøver.
Ham og Valencia er de eneste spillere vi burde bruge penge på.
Benzema fedt han er blevet real spiller, så er huntelaar i overskyd i madrid.
Også syntes jeg slet ikke at Benzema skulle til United, tror at han ville være et KÆMPE flop.
Læste også sidste år at Real Cirkus madrid var hans ynglings klub, også er han en af de mest overvuderet spiller i verden (selvfølig er han god, men slet ikke verdenklasse, også selv om han kun er 21, så er det den franske liga, efter min mening er dårlig)
Aguero syntes jeg slet ikke, igen en god spiller. Men har slet ikke fysik eller klasse til PL.
Men bliver spændene hvad der kommer til at ske de næste 2 mnd.

robinho
01-07-2009, 19:59

@Lagoni

Er muligt der er længe til at vinduet lukker, men som du sikkert så snedigt har bemærket, så forsøger klubberne allerede nu at få trupperne på plads, så spillerne er med under opstarten, så man ikke skal spille spillere ind på holdet under sæsonen, som vi gjorde med berbatov.

Mht de spillere jeg har nævnt, så mener jeg stadigvæk at ronaldinho er god nok til vores hold.

Se vores midtbane pt. Den er jo den ringeste blandt top 4 holdene i PL. Det ville på ingen måde skade med lidt fantasi og teknik, for slet ikke at nævne nogle mål fra midtbanen.

Lagoni
01-07-2009, 20:03
Er muligt der er længe til at vinduet lukker, men som du sikkert så snedigt har bemærket, så forsøger klubberne allerede nu at få trupperne på plads, så spillerne er med under opstarten, så man ikke skal spille spillere ind på holdet under sæsonen, som vi gjorde med berbatov.

Mht de spillere jeg har nævnt, så mener jeg stadigvæk at ronaldinho er god nok til vores hold.

Se vores midtbane pt. Den er jo den ringeste blandt top 4 holdene i PL. Det ville på ingen måde skade med lidt fantasi og teknik, for slet ikke at nævne nogle mål fra midtbanen.

Kan kun give dig ret. Vi mangler kvalitet på vores midtbane. Mener kun Carrick er en af de få spillere, som levere når han spiller.

GloryManUtd2730
01-07-2009, 20:04

Du lyder helt væk(UNDSKYLD) men mener du at vores midtbane er dårliger end arsenfald og liverfools ???
Så meget kan TYDEPRINSSEN ikke ha betydet.

Benzet
01-07-2009, 20:07
Sjovt at se hvor desperate nogle er. Der er to måneder til sæsonen starter, Benzema er som Don Kafai skrev ikke Jesus og der er mange andre klasse angribere ledige forstat. Og jeg er sikker på, at en af dem nok skal ende her. Og hvis ikke, så stoler jeg på Ferguson, da han har bevidst flere gange, at den nemme og dyre løsning ikke altid er vejen.

Benzema er IKKE Jesus, men ham tror jeg heller ikke, vi kan købe ;-)

NtotheT
01-07-2009, 20:07
Huntelaar er den eneste vi behøver.
Ham og Valencia er de eneste spillere vi burde bruge penge på.
Benzema fedt han er blevet real spiller, så er huntelaar i overskyd i madrid.
Også syntes jeg slet ikke at Benzema skulle til United, tror at han ville være et KÆMPE flop.
Læste også sidste år at Real Cirkus madrid var hans ynglings klub, også er han en af de mest overvuderet spiller i verden (selvfølig er han god, men slet ikke verdenklasse, også selv om han kun er 21, så er det den franske liga, efter min mening er dårlig)
Aguero syntes jeg slet ikke, igen en god spiller. Men har slet ikke fysik eller klasse til PL.
Men bliver spændene hvad der kommer til at ske de næste 2 mnd.

Nej, Benzema er en pissedårlig spiller, kun derfor han har selveste Mr. Fergusons, Barcas, Reals interesse for sig. Så er man pænt dårligt, det kan jeg godt se.

Og lad os endelig fortsætte med din sjove leg. Ja Aguero er pisse overvurderet, fordi han ingen fysisk har. Jeg glemte jo, at det var en Roy Keane-type, der blev topscorer i år. Nååååååååårh nej, for fuck sake. Drop nu de latterlige kommenter med at fysikken er det vigtigste. Hvis du har teknik og forståelse, kan du klare dig alle steder. Om du så er 1.57. eller 1.93. Drop nu den naive indstilling. Og jeg kan slet ikke tage det seriøst, at du roser Huntelaar der på ingen måde har vist noget endnu i en alder af 25 år, hvorimod Benzema og Aguero har lavet mere end ham i en alder af 20 og 21 år. Godt!!! Keep op the good work.

Du er da noget af en optimist. Der er herre bevares gode angribere, men der er snart ikke den type vi leder efter. Benzema var nemlig den type, vi havde brug for, for jeg gider ikke tilbage til det gode gamle dage med det kedelige stationær fodbold med Ruud, hvor vi har så pisse forudsigelige. Man skulle bare lukke ned for Beckhams dødbringende indlæg, og Ruud skulle dobbeltmarkeres, så var den ged barberet. Enkelt og for let at lukke af, og her ville vi blive smadret i stykker af Chelseas ekstremt dygtige fysiske fodbold.

NtotheT
01-07-2009, 20:09
Du lyder helt væk(UNDSKYLD) men mener du at vores midtbane er dårliger end arsenfald og liverfools ???

Målmæssigt! Gerrard har ejet alle vores midtbane tilsammen, og det samme har Cesc også og det samme har Lampard! Og hvis du lige husker det, så smaskede Liverfools os til små amatører på selveste OT, fordi deres midtbane var bedre!

robinho
01-07-2009, 20:14

Okay så tager vi dem og køre dem igennem. Efter Ronaldo

Højre midt:

Man Utd: Valencia

Liverpool: Kuyt

Chelsea: Anelka(spiller højre wing ofte)

Arsenal: Asharvin

Er måske den plads vi følger bedst med på, men mener alligevel asharvin er bedst.

Venstre midt:

Liverpool: Rieira/Benayoun

Chelsea: Malouda

Arsenal: Nasri

Man Utd: Park

Selvom de andres bud her ikke er topklasse er vores pinligt.

Central Midt:

Liverpool: Gerrrard/Alonso/Mascherano

Chelsea: Essien/Ballack/Lampard

Arsenal: Fabregas/Song

Man Utd: Carrick/Fletcher

Selvom vi her kan overmatche arsenal er vi ikke i nærheden af de andre to.

Så hvis jeg tager det som en helhed, så kan vi dele 4.pladsen med arsenal.

Dines
01-07-2009, 20:16
Du er da noget af en optimist. Der er herre bevares gode angribere, men der er snart ikke den type vi leder efter. Benzema var nemlig den type, vi havde brug for, for jeg gider ikke tilbage til det gode gamle dage med det kedelige stationær fodbold med Ruud, hvor vi har så pisse forudsigelige. Man skulle bare lukke ned for Beckhams dødbringende indlæg, og Ruud skulle dobbeltmarkeres, så var den ged barberet. Enkelt og for let at lukke af, og her ville vi blive smadret i stykker af Chelseas ekstremt dygtige fysiske fodbold.

Benzema fravalgte os fordi Real Madrid var mere tiltrækkende for ham, det kan vi ikke lave om på nu, så lad os komme videre og se på de andre alternativer, der er ledige på markedet. Måske ville Benzema passe rigtig godt ind her, men altså klubben skal jo nok finde andre løsninger. Mht til Ruud tiden så må vi sige, at vi spillede rigtig kedeligt og uinteressant fodbold i mange kampe i den netop spillede sæson. Med Ronaldos og Tevez' afgang kommer vi til at mangle 50 mål. Lad os så sige, at Rooney og Berbatov øger deres målsnit med 5 mål hver. Valencia scorer 5-10 stykker. Så skal vi have en mand, der kan score 30+ mål og hvem kan det, når vi kigger ned over markedet? Det kan Huntelaar, der kan erhverves meget billigt i Real Madrid, da han er kommet i overskud og det kan David Villa, der helst vil blive i Spanien og også koster mange penge. Ergo køb Huntelaar!

Lagoni
01-07-2009, 20:16
Syns det kunne være spændende at vende blikket med Tottenham. Jenas kunne være en spændende spiller og sætte sammen med Carrick, da ifl. mig selv dannede et af pl's bedste midtbane i spurs gode sæson. De kender hinanden godt og de er begge englænder. En anden er Aaron Lennon som jeg altid har været kæmpe fan af. Lyn hurtig, god teknik og har en kæmpemæssig pl erfaring i en meget ung alder. Samt vi også håber på at få en hargo tilbage snart.

Elrantiri
01-07-2009, 20:17
Målmæssigt! Gerrard har ejet alle vores midtbane tilsammen, og det samme har Cesc også og det samme har Lampard! Og hvis du lige husker det, så smaskede Liverfools os til små amatører på selveste OT, fordi deres midtbane var bedre!

Er umiddelbart enig i din observation, United kunne godt bruge en offensiv profil på midtbanen til at komplimentere defensive Hargreaves og Fletcher, nu hvor Scholes er ved at være for gammel, og Anderson ikke helt har niveauet (endnu!).

Iniesta, Kaka og Gerrard er vel gode eksempler på den slags midtbane United mangler - måske er det her en Ronaldinho faktisk ville være god i et par år, indtil at Anderson kan overtage?

Bortset fra denne manglende profil er Uniteds midtbane klart bedre end mange andre rundt i Europa.

Buttler
01-07-2009, 20:18
Jeg kan ikke tage det seriøst at du (NtotheT) siger at Hunterlaar ikke har nået noget. Manden har jo bombet kasser ind i den hollandske Æresdivision og har spillet god fodbold når han har fået chancen i Madrid. Hvis du sammenligner f.eks. Benzema og Hunterlaar - Ikke på deres spillestil men på deres mål, er Huntelaar jo noget kun foran? Og jeg ved godt det er smag og behag, men set fra min stol er Æresdivisionen ikke SÅ meget dårligere end Ligue 1. At jeg så er enig i at Benzema er en bedre angriber (især i moderne fodbold) er en anden sag.

Dines
01-07-2009, 20:19

Højre midt:

Er måske den plads vi følger bedst med på, men mener alligevel asharvin er bedst.

Venstre midt:

Central Midt:

Tilføj lige Anderson, Hargreaves (forhåbentlig) og Scholes og vi har den bedste centrale midtbane i landet rent bredde mæssigt. Gerrard og Lampard er unikke fordi, at de scorer mange mål. Det kan vores midtbane ikke i samme grad og det kan blive et problem efter Ronaldos afgang, ellers synes jeg ikke, at vores centralemidtbane fejler noget.

robinho
01-07-2009, 20:21
Tilføj lige Anderson, Hargreaves (forhåbentlig) og Scholes og vi har den bedste centrale midtbane i landet rent bredde mæssigt. Gerrard og Lampard er unikke fordi, at de scorer mange mål. Det kan vores midtbane ikke i samme grad og det kan blive et problem efter Ronaldos afgang, ellers synes jeg ikke, at vores centralemidtbane fejler noget.

Nu tog jeg de forskellige holds idealopstillinger som de for det meste har set ud i år.

robinho
01-07-2009, 20:23
Benzema er IKKE Jesus, men ham tror jeg heller ikke, vi kan købe ;-)

VI skal bare skynde os, inden real madrid byder over :)

skal Jesus så spille HÆNGENDE angriber for os ;-)

GloryManUtd2730
01-07-2009, 20:26

Højre midt:

Venstre midt:

Central Midt:

Hvor er Giggs, Nani, Anderson, Scholes og Hargo????
Du skriver Anelka og asharvin, så burde du også skrive Rooney, de er alle 3 angribere og vil helst spille der, men kan flyttes rundt.
Så hvis vi tar den der fra, , Der er park selv om du siger det er pinligt, vist mindst ligeså meget som Liverpool: Rieira/Benayoun Chelsea: Malouda(selv om han havde et par gode kampe. Valencia vil jeg ikke udtale mig om, får jeg har set ham for United. Men centralt er vi på bedre, Vi har ikke kun en rigtig god central spiller vi har flere(det har Fool også, men det virker som Cirkus Madrid stjæler lidt der.

robinho
01-07-2009, 20:32
Hvor er Giggs, Nani, Anderson, Scholes og Hargo????
Du skriver Anelka og asharvin, så burde du også skrive Rooney, de er alle 3 angribere og vil helst spille der, men kan flyttes rundt.
Så hvis vi tar den der fra, , Der er park selv om du siger det er pinligt, vist mindst ligeså meget som Liverpool: Rieira/Benayoun Chelsea: Malouda(selv om han havde et par gode kampe. Valencia vil jeg ikke udtale mig om, får jeg har set ham for United. Men centralt er vi på bedre, Vi har ikke kun en rigtig god central spiller vi har flere(det har Fool også, men det virker som Cirkus Madrid stjæler lidt der.

Rieira og Benayoun laver da i det mindste nogle mål og assists for deres hold.

En gang til: Jeg skriver kun dem som har figureret i holdenes idealopstilling i år. Rooney har kun spillet midtbane de sidste 6-7 kampe af sæsonen.
Fletcher og Carrick spillede nok de fleste kampe sammen på midten. Ihvertfald de fleste af de vigtige. Grunden til liverpool og chelsea så har 3 med er at de spiller med 3 på midten.

Så skulle den være til at forstå.

GloryManUtd2730
01-07-2009, 20:38
Nej, Benzema er en pissedårlig spiller, kun derfor han har selveste Mr. Fergusons, Barcas, Reals interesse for sig. Så er man pænt dårligt, det kan jeg godt se.

Og lad os endelig fortsætte med din sjove leg. Ja Aguero er pisse overvurderet, fordi han ingen fysisk har. Jeg glemte jo, at det var en Roy Keane-type, der blev topscorer i år. Nååååååååårh nej, for fuck sake. Drop nu de latterlige kommenter med at fysikken er det vigtigste. Hvis du har teknik og forståelse, kan du klare dig alle steder. Om du så er 1.57. eller 1.93. Drop nu den naive indstilling. Og jeg kan slet ikke tage det seriøst, at du roser Huntelaar der på ingen måde har vist noget endnu i en alder af 25 år, hvorimod Benzema og Aguero har lavet mere end ham i en alder af 20 og 21 år. Godt!!! Keep op the good work.

Ok så se her
Huntelaar : Kampe Mål
2003-2004 AGOVV Apeldoorn (leje) 35 26
2004-2005 SC Heerenveen 46 34
2005-2009 Ajax Amsterdam 97 79
2009- Real Madrid 3 (0)

Benzema :
2004-2009 Lyon 54 17
Og nu siger jeg ikke at han er en ringe angriber, men overvuderet.

Aguero
2003-2006 Independiente 54 23
2006- Atlético Madrid 112 42
Og fysikken betyder noget, selvfølelig er teknik og spilforståelse en stor del af spillet men i PL skal du kunne klare nogle knubs.
Jeg tror at hvis vi køber ham, bliver han en ny Saha.

Lorensen
01-07-2009, 20:48

Og lad os endelig fortsætte med din sjove leg. Ja Aguero er pisse overvurderet, fordi han ingen fysisk har. Jeg glemte jo, at det var en Roy Keane-type, der blev topscorer i år. Nååååååååårh nej, for fuck sake. Drop nu de latterlige kommenter med at fysikken er det vigtigste. Hvis du har teknik og forståelse, kan du klare dig alle steder. Om du så er 1.57. eller 1.93. Drop nu den naive indstilling. Og jeg kan slet ikke tage det seriøst, at du roser Huntelaar der på ingen måde har vist noget endnu i en alder af 25 år, hvorimod Benzema og Aguero har lavet mere end ham i en alder af 20 og 21 år. Godt!!! Keep op the good work..

Tag da lige en slapper! Skal alle ikke have lov til at have hver deres mening? David Villa har da også været i Mr. Fergusons, Benitez', Pellegrinis og Guardiolas kikkert, og hvis der er en spiller som jeg er sikker på du synes er overvurderet er det ham.

Vi to kan godt blive enige om at Benzema og Aguero er nogle klasse angribere, og også meget bedre end Huntelaar, men derfor skal han da have lov til at have sin egen mening, uden at blive skudt helt i sænk.

Tenshu
01-07-2009, 20:49

Og hvad bygger du helt præcist det på? Saha har da udadtil en god fysik. Han bliver bare altid skadet. Jeg er ikke bekendt med, at Aguero ofte er skadet?

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 20:51
Er jeg den eneste der tænker, at vi burde have udskudt Ronaldo-handlen et par dage og taget Benzema med i den handel? :D

Nu da det vist ikke kan lade sig gøre, hvad siger I så til, at vi napper Sneijder, Robben og evt. Huntelaar i stedet? De to førstnævnte synes jeg bestemt har klassen:

Sneijder, måske ikke så meget ud fra hvad vi har set i Real, men på landsholdet og i Ajax. Han synes umiddelbart at være tilgængelig.

Robben specielt for hvad han lavede i sidste sæson, hvor han i mine øjne var blandt deres klart bedste spillere, hvorfor det er mig ubegribeligt at de nu vil af med ham. Han virker derfor forholdsvis tilgængelig. Den eneste hage ved Robben er hans glasben.

PS. Håber da virkelig at Benzema bukker under for den enorme konkurrence og derved skuffer så meget, at vi kan købe ham for en slik til næste sommer.

Mr. Larsen
01-07-2009, 21:03
Er jeg den eneste der tænker, at vi burde have udskudt Ronaldo-handlen et par dage og taget Benzema med i den handel? :D

Skulle vi have ventet på at Real havde købe Benzema, og så få dem til at bytte ham med Ronaldo, plus en sæk penge til os?.. Syns du lyder urealistisk, tror heller ikke at Benzema ville være helt med på den. Mener også der er en regel som forbyder klubskifter så tæt efter hinanden, men det kunne man sansynligvis kringle sig uden om med en leje aftale.

GloryManUtd2730
01-07-2009, 21:05
Og hvad bygger du helt præcist det på? Saha har da udadtil en god fysik. Han bliver bare altid skadet. Jeg er ikke bekendt med, at Aguero ofte er skadet?

Ja Saha har god fysik, men altid skadet det er også det jeg mener.
Mindes at huske at han blev sparet i en del kampe i år grundet sin fysik, og det er i spanien...

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 21:07
Skulle vi have ventet på at Real havde købe Benzema, og så få dem til at bytte ham med Ronaldo, plus en sæk penge til os?.. Syns du lyder urealistisk, tror heller ikke at Benzema ville være helt med på den. Mener også der er en regel som forbyder klubskifter så tæt efter hinanden, men det kunne man sansynligvis kringle sig uden om med en leje aftale.

En sæk penge til os stupid... det var nu også sagt i sjov.......

Anderson Abreu
01-07-2009, 21:08
nu må der da snart ske noget! ? :S
forstår ikke hvorfor at Fergie ikke kigger på en spiller som Luis Fabiano? han er en fantastisk angriber, god fysik, målnæse, hurtig & teknisk god. Jeg tror også han er sulten efter titler, og det ser ikke ud til at han vinder så mange i Sevillia.

Mr. Larsen
01-07-2009, 21:10
En sæk penge til os stupid... det var nu også sagt i sjov.......

Heh sry.. Havde sku ikke set din ironiske smilie. Ku ellers være god stil af Fake Madrid:

"Velkommen til Benzema, pak dine ting du skal til manchester"

GloryManUtd2730
01-07-2009, 21:12
forstår ikke hvorfor at Fergie ikke kigger på en spiller som Luis Fabiano? han er en fantastisk angriber, god fysik, målnæse, hurtig & teknisk god. Jeg tror også han er sulten efter titler, og det ser ikke ud til at han vinder så mange i Sevillia.

Han ville også være et super køb. Vi skal ikke ha en lille angriber mere, Rooney er NOK:trophy:

NtotheT
01-07-2009, 21:16
Ok så se her
2009- Real Madrid 3 (0)

Benzema :
2004-2009 Lyon 54 17

Aguero
Og fysikken betyder noget, selvfølelig er teknik og spilforståelse en stor del af spillet men i PL skal du kunne klare nogle knubs.

Helt ærligt, jeg kan ikke bruge den hollandske liga til en skid.

Her kan jeg så nævne Kezman, Kalou, Robben, Kalou osv osv. som alle var superfarlige i den hollandske liga, mn da de så kom til en større klub, gik det helt galt. Vedrørende Ruud kunne man se, der var noget specielt ved ham. Han var en klog spiller, der vidste, hvor et mål stod, og ikke kun scorede, fordi modstanderen minder om et Danmarksseriehold.

Mikkelsen
01-07-2009, 21:18
Ok så se her
2009- Real Madrid 3 (0)

Benzema :
2004-2009 Lyon 54 17

Aguero

Det er det jeg kalder dårlig research, har kun tjekket Benzema:
2007-08 20 mål
2008-09 17 mål
Ovenstående er kun ligamål

RuudVanNissetøj
01-07-2009, 21:20
Det er godt nok efterhånden meget vigtigt at holde tungen lige i munden. Personligt har jeg forventet, at vi gik all in på den kære Benzema, men han valgte alligevel Real Madrid.

Vi skriger efter en klasseangriber !! David Villa eller Eto vil være gode køb, men tror ikke de bliver hentet pga. alderen. Gignac er senest blevet nævnt, men kender intet til ham.

Alt i alt håber jeg bare, at Ferguson har styr på situationen. Umiddelbart, tror jeg salget af Benzema er en små våd klud lige i hovedet på ham. Vores interesse har ihvertfald været der.

ChristianL
01-07-2009, 21:23

Der er vist en der har set Confederations Cup.. Mener slet ikke Luis Fabiano er god nok til United, og tvivler meget på at han vil passe ind..

RAppel
01-07-2009, 21:24
Elsker når der bliver kastet med mudder!

*går ud efter popcorn*

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 21:25
Det er godt nok efterhånden meget vigtigt at holde tungen lige i munden. Personligt har jeg forventet, at vi gik all in på den kære Benzema, men han valgte alligevel Real Madrid.

Vi skriger efter en klasseangriber !! David Villa eller Eto vil være gode køb, men tror ikke de bliver hentet pga. alderen. Gignac er senest blevet nævnt, men kender intet til ham.

Alt i alt håber jeg bare, at Ferguson har styr på situationen. Umiddelbart, tror jeg salget af Benzema er en små våd klud lige i hovedet på ham. Vores interesse har ihvertfald været der.

Er enig mht. Villa og Eto'o. Synes dog det ville være at gå lidt imod vores principper at hente så færdige og dyre spilllere, lidt a la Berbatov, som måske var en fejltagelse, who knows.

Gignac blev topscorer i Lique 1 i netop overståede sæson, men jeg kender heller ikke rigtig noget til ham, og heller ikke interesseret i ham.

Tror også at denne transfersaga minder meget om Torres-sagaen, hvor vi i lang tid var interesserede, men til sidst måtte sande at han ikke ville til Old Trafford.

Clemme
01-07-2009, 21:26
Mange nävner Huntelaar, inkl. mig selv.
Men jeg har ikke set nogen rygter om ham overhoved.

Ulrik Vida Vinther
01-07-2009, 21:31
Mange nävner Huntelaar, inkl. mig selv.
Men jeg har ikke set nogen rygter om ham overhoved.

Han blev specielt linket til United i sidste vindue - Ferguson skulle eftersigende have et godt øje til ham - bedre end til Ruud ;)

Her har du et rygte:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5401490,00.html

zhagzi
01-07-2009, 21:34
Hør nu her, Benzema er IKKE SLUT! Det er det samme med Ronaldo, Lyon har ACCEPTERET tilbuddet, ikke desto mindre vil det sige han tager til Real, hvis du Fergie lettede sin gamle bag ende, og tilbød dem 300 mil ! Godt kan det være det er i Berbatov prisen, men Berba var en fejl, ihvertfald prisen! Se alders forskellen? Vi har masser af gode år i Benzema, hvilket vi ikke ligefrem har i Berba. Desuden løber Benzema, og han dribbler, og kan skyde perfekt med begge. Kvaliteter som Berba ikke besidder.

Fanedme ! Vi burde købe Ailton Almeida, han tyrer hele tiden ! ;) :P

RAppel
01-07-2009, 21:35
Hvor kender folk de spillere de nævner fra? Hurra for FM og de 5 kampe man har set med en given spiller eller hvad?

Det er ikke fordi Benzema er den eneste i Europa der kan score mål (kun en delt 27-plads til ham)... Ak ja, mål er ikke alt. En angriber skal også have en masse andre kvaliteter, men mål i skoene må vel være den primære hvis man ser på hvem vi (United) kan stille op med.

http://www.worldsoccer.com/esm/esmgoldenshoe.php

Elrantiri
01-07-2009, 21:36
Fanedme ! Vi burde købe Ailton Almeida, han tyrer hele tiden ! ;) :P

Bare det at der står Carlsberg på hans trøje gør det jo fuldstændig urealistisk :p - også selvom han tyrer :lolol:

Clemme
01-07-2009, 21:36
Tak,
Man sidder sku sådan helt og ryster i bukserne. Syntes Real spendere og spendere sammen med City. Og vi har fået Valencia (som jeg tror er superb). Men man mangler lidt - Hvem er superstjernet.
Men på den anden side. Skal vi have en superstjerne a.la. Ronaldo. På 99 holdet var Beckham superstjernet i alle fald i medierne. Men egenlig var det holdet der var superb - ikke en enkelt spiller, såsom det har väret med Ronaldo de sidste par år.

Jeg tror Huntelaar ville passe perfekt ind som den box spiller der mangles.