Se fuld version : Transfers (United)
Glory Man United
11-07-2007, 15:31
http://youtube.com/watch?v=eJe9JgzWv4E
http://youtube.com/watch?v=MA1IHwOJScw
Han er 19 år - April 13, 1988
Masser af potentiale (:
pEDe-W. havde så også set videoerne. Håber dog scouts og Sir Alex har mere end You Tube at bygge på :lolol:
pEDe-W. havde så også set videoerne. Håber dog scouts og Sir Alex har mere end You Tube at bygge på :lolol:
Nå .. Jamen så har jeg heller ikke set ham.
Men alligevel, når du ser de klip med ham, og at de ting han nu laver, er i den portugisiske liga, han spiller for FC Porto, 19 år.
Så ved jeg at der er et eller andet oppe i dit grødhoved der siger han spiller okay.
http://www.funandsmile.de/images/product_images/popup_images/afro-peruecke_big.jpeg
DET ER FANDME FJOLLETOBAK!
man.utd25
11-07-2007, 19:41
Jeg har personlig set nogen kampe med ham, og han er virkelig god skide hurtig,en drible konge :) og det virker til det jeg har set er han har kæmpe overblik... også lægger han nogen gode afleveringer ..vis i vil se kampe med ham kan jo jo bare download porto kampe med ham, det kan i gøre samme steder som i downloader film osv
Glory Man United
12-07-2007, 14:30
Generelt ser det jo spændende ud med vores indkøb (og håber ved gud at Tevez kommer)
Chelsea bliver stærkere end sidste år. Måske er deres start 11´er ikke bedre men truppen er med de 4 transfers (3 gratis) breddere. Og så må A. Cole have en bedre sæson.
Liverpool bliver bedre. Kort forklaring: Torres gør offensiven bedre
Arsenal tror jeg ikke en meter på. Henry er væk, Ljungberg måske også. Så deres unge hold, bliver endnu mere ung. Læs iøvrigt http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=136373
Jeg er sikker på tæt opløb mellem os og Chelsea omkring mesterskabet. Liverpool bliver 3´er. Og mon ikke Spurs napper Arsenals vigtige 4. plads? Jeg håber det.
Don Kafai
16-07-2007, 21:03
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=477197&CPID=103&clid=43&lid=2&title=United+and+City+eye+keeper&channel=football_home&
United skulle være en af en del klubber der er interesseret i en argentisk keeper....
Nu er målmandsposten ikke der vi ser svagest ud, med 1. holdsspillerne Vds, Foster og Kusczak og talenter som Ron Robert-Zieler....
Den historie var allerede fremme for cirka en måneds tid siden.
Tror ikke på det. Hans agent taler blot for et skifte til Europa / en ny og bedre kontrakt.. Det er set før..
Var det ham, der stod på mål igår for Argentina? I så fald, virkede han ret usikker. Men jeg kan heller ikke se, hvorfor vi skulle mange en målmand. Og med sine 23 år, kunne man forestille sig, at det var en der gik for at blive førstevalg. Det er afgjort en and.
Martinsen
16-07-2007, 22:02
Var det ham, der stod på mål igår for Argentina? I så fald, virkede han ret usikker. Men jeg kan heller ikke se, hvorfor vi skulle mange en målmand. Og med sine 23 år, kunne man forestille sig, at det var en der gik for at blive førstevalg. Det er afgjort en and.
nej det var abbondanzieri der stod igår... jeg håber ikke vi køber ham, for jeg synes vi har rigelig med målmænd, og jeg håber på at Foster får chancen og bliver vores nye 1. målmand
United DK
16-07-2007, 22:11
Det ville være fuldstændig tåbeligt, at hente ham argentineren, før vi har prøvet Foster, og vores andre målmandstalenter af, og desuden er jeg ved at være træt af, alle de rygter om eksotiske spillere, jeg vil se britisk!
Det er hjernedødt at købe, ligesom jeg også synes det var dumt at købe TK, da vi havde Foster. Jeg håber og tror det er en and.
og desuden er jeg ved at være træt af, alle de rygter om eksotiske spillere, jeg vil se britisk!
hænger nok sammen med at de engelske talenter ikke er gode nok. Længere er den nok ikke
Så bliver Smudger og Rossi sandsynligvis solgt, ifølge nyheden på oldtrafford.dk. Hvem er iøvrigt kilden?
Jeg kan ærlig talt ikke se vi har for mange angribere, hvis vi køber Tevez. Jeg ser ikke Solskjær, Saha og Dong som en del af truppen, da de enten er direkte elendige eller konstant er skadet. Så det vil sige vi har Rossi, Smith, Rooney og en ny angriber til rådighed, hvilket ikke er nok, hvis vi sælger to af disse. Solskjær er ivørigt snart 35, så mon ikke det er tid til at se bort fra ham?
EDIT: Min mening er at vi skal sælge Saha og beholde Smith. Hellere have en angriber, der ikke scorer mål, end at have en der kronisk skadet.
Jeg kan godt undvære Solskjær og Smith.. Men ville da gerne beholde Rossi og Saha... det jo ikke så fedt at sælge en måske kommende superstjerne (Rossi) for 70-80 mill. Så kan det næsten bedre betale sig at give ham chancen og risikere han falder lidt i pris..
Jeg kan godt undvære Solskjær og Smith.. Men ville da gerne beholde Rossi og Saha... det jo ikke så fedt at sælge en måske kommende superstjerne (Rossi) for 70-80 mill. Så kan det næsten bedre betale sig at give ham chancen og risikere han falder lidt i pris..
Lige præcis. Jeg synes vores unge talenter skal være fredet, indtil de har fået deres eksamen, i form af noget tillid til nogle førsteholdskampe.
Saha < Smith.
Saha er konstant skadet. Det er Smith ikke.
Danielsen
19-07-2007, 21:53
.....ifølge nyheden på oldtrafford.dk. Hvem er iøvrigt kilden?
Det er da ligemeget hvem der er kilden! Det er ikke et indläg på forummet. OT.dk har masse af gode kontakter, som vi ikke behöver vide noget om....det er bl.a. det, der gör denne site så speciel. :devill:
Mht. Rossi, synes jeg virkelig det er synd, han ikke får chancen på 1. holdet!! Hvorfor får han ikke det!?
Jeg synes han har vist rigtig gode takter.... han er hurtig, har overblik og, en dejlig teknik osv. osv.
Martinsen
20-07-2007, 01:13
Mht. Rossi, synes jeg virkelig det er synd, han ikke får chancen på 1. holdet!! Hvorfor får han ikke det!?
Jeg synes han har vist rigtig gode takter.... han er hurtig, har overblik og, en dejlig teknik osv. osv.
jeg stoler fuld og fast på at det er fordi Fergie ikke føler han kan bidrage med noget til holdet... Så hvis Fergie vælger at sælge ham tror jeg det er det rette at gøre, og jeg vil ikke græde snot over det... har i øvrigt heller aldrig rigtig troet på Rossi
Danielsen
20-07-2007, 09:59
jeg stoler fuld og fast på at det er fordi Fergie ikke føler han kan bidrage med noget til holdet... Så hvis Fergie vælger at sælge ham tror jeg det er det rette at gøre, og jeg vil ikke græde snot over det... har i øvrigt heller aldrig rigtig troet på Rossi
Jeg stoler da også 110% på Fergie. Det er bare synd, når vi köbe en ung spiller, og han så ikke rigtig får chancen....
United DK
20-07-2007, 12:35
Jeg stoler da også 110% på Fergie. Det er bare synd, når vi köbe en ung spiller, og han så ikke rigtig får chancen....
Ja, men sådan er fodbold nu om dage.
Martinsen
20-07-2007, 13:38
ja det er da synd, men jeg går udfra at det er fordi han ganske enkelt ikke er god nok til at få chancen... og så skal han heller ikke have den... vi skal ikke ofre kampe i PL fordi unge spillere skal have chancen, det har vi Liga cuppen til, men det tvivler jeg på at Rossi kan stille sig tilfreds med... så derfor er et salg nok bedst for alle parter
Liverpool_sucks
06-08-2007, 21:01
United er efter Franco Di Santo den næste Maradona.. siger de..
http://www.all3points.co.uk/cat/manutd/won060807.php
Manchester United are amongst a host of clubs interesting in signing the brightest talent to come out of South America since Diego Maradona.
18 year old Argentine Franco Di Santo is set to arrive in the UK this week with a view to deciding which of the club's seeking to obtain his services he will join.
The 6ft 4in striker currently plays for Audax Italiano in Chile and has been described as the new Maradona.
According to reports over the weekend, Di Santo will meet with United representatives this week but will face competition for his signature with Spurs, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Middlesbrough, Portsmouth, Blackburn and Manchester City all set for talks with the players representatives this week.
Don Kafai
06-08-2007, 21:55
United er efter Franco Di Santo den næste Maradona..
jeg har i lang tid gerne villet finde ud af hvordan man får det der tilnavn. Det er som om at hvis man er offensiv spiller fra Argentina og kan lidt ud over det sædvanlige er man den nye maradona. Og i Brasilien er man den nye pele eller Ronaldinho.
Men mht spilleren lyder det altid spændende United bliver sat i forbindelse med et talent. Kender ham ikke og har aldrig set ham spille.
Hr Hansen
06-08-2007, 22:01
jeg har i lang tid gerne villet finde ud af hvordan man får det der tilnavn. Det er som om at hvis man er offensiv spiller fra Argentina og kan lidt ud over det sædvanlige er man den nye maradona. Og i Brasilien er man den nye pele eller Ronaldinho.
Men mht spilleren lyder det altid spændende United bliver sat i forbindelse med et talent. Kender ham ikke og har aldrig set ham spille.
Han bliver ikke kaldt den nye Maradona, men den mest spændene offensiv spiller efter Maradona!
Det vil sige han er mere spændene end Messi:InLove
Don Kafai
06-08-2007, 22:04
Han bliver ikke kaldt den nye Maradona, men den mest spændene offensiv spiller efter Maradona!
and has been described as the new Maradona.
Det er vel som man tolker det.
Stadig synes jeg det er til grin man hele tiden får de her navne, for indtil man har bevist noget på banen er man bare et talent. Jeg synes mere det er en fornærmelse af tidernes største spillere, end det er et såkaldt "skulderklap" til talentet....
United DK
06-08-2007, 22:07
Ja, det er fuldstændig latterligt, især fordi der aldrig kommer spillere, der er ligeså gode som Maradona og Pelé, de var de største, og sådan er det bare.
Mht. ham "den nye Maradona", så forstår jeg ikke den linje vi åbenbart ligger, hvor vi vil hente så mange eksotiske "talenter". Det var sgu ikke derfor jeg blev United-fan, for så kunne jeg bare være blevet fan, af et eller andet argentinsk eller brasiliansk hold. Vi SKAL holde den britiske stil, for ellers ender vi med, at være ligesom Arsenal, og det ville satme være sørgeligt, hvis i spørger mig. Nogen vil så sige, at vi lige har købt Hargreaves osv., men en "englænder" er ikke nok, hvis vi henter to sydamerikanere/portugisere ind.
Vores mulige fremtidige hold:
Foster
Brasilianer back 1 - Piqué - Vidic - Brasilianer back 2
Ronaldo - Hargreaves/Carrick - Anderson - Nani
Rooney - Tevez
Det går måske, den forkerte vej...
schousboe9
06-08-2007, 22:11
@ Don Kafai
Det synes jeg også! Et kæmpe talent er én ting, men at kalde noen som helst for den nye Roandlinho, Maradona, Pelé osv. er for meget. Ingen har vist så meget, at man kan beskrive dem som de næste store legender i så ung en alder.
Men han lyder uden tvivl spændende, og "den mest spændende offensiv-spiller siden Maradona" er da noget af et skulderklap!
Jeg har dog heller ikke hørt, at han er kaldt Den Nye Maradona, men derimod den bedste siden ham, som Hr Hansen siger...
@ United DK
Tror ikke, vi skal være bange for at dét sker. Umiddelbart ligner det en kedelig udvikling, det kan vi godt blive enige om. På den anden side har Ferguson flere gange understreget hvor vigtigt det er for United, at beholde en engelsk rygrad i truppen, og jeg tror heller ikke, man skal glemme spillere som Bardsley, Martin og Foster som jo alle er englændere. Derudover tror jeg også, vi i fremtiden vil hente andre englændere og af samme årsag havde jeg gerne set Baines i truppen i stedet for Heinze.
Og hvorfor skulle Vidic nødvendigvis holde længere tid end Ferdinand??
Don Kafai
06-08-2007, 22:23
Nogen vil så sige, at vi lige har købt Hargreaves osv., men en "englænder" er ikke nok, hvis vi henter to sydamerikanere/portugisere ind.
Problemet er egentlig ikke at United ikke kan lide britiske spillere som jeg ser det. Problemet er at Engelske spillere i øjeblikket er elendige.
Hvem skal kunne forstærke os, som ikke spiller for topholdene?
Du nævner selv det fremtidige United hold, og jeg synes så længe stammen er der i fx Foster, Rio, Carrick/Hargo, Rooney så synes godt man kan krydre det med sydlandske spillere.
Men ja man kan vel godt frygte lidt for det britiske aspekt når næsten alle talenter der kædes sammen med united er Argentinere eller Brasilianere.
United DK
06-08-2007, 22:54
@ United DK
Tror ikke, vi skal være bange for at dét sker. Umiddelbart ligner det en kedelig udvikling, det kan vi godt blive enige om. På den anden side har Ferguson flere gange understreget hvor vigtigt det er for United, at beholde en engelsk rygrad i truppen, og jeg tror heller ikke, man skal glemme spillere som Bardsley, Martin og Foster som jo alle er englændere. Derudover tror jeg også, vi i fremtiden vil hente andre englændere og af samme årsag havde jeg gerne set Baines i truppen i stedet for Heinze.
Det er vel Ferguson der vil have Nani, Anderson og de to brasilianer backs, så jeg kan ikke rigtig forstå den der med, at vi skal beholde en engelsk rygrad, og hvad er en rygrad egentlig, to spillere, fire spillere?
Og hvorfor skulle Vidic nødvendigvis holde længere tid end Ferdinand??
Vidic er nogle år yngre.
United DK
06-08-2007, 23:05
Problemet er egentlig ikke at United ikke kan lide britiske spillere som jeg ser det. Problemet er at Engelske spillere i øjeblikket er elendige.
Hvem skal kunne forstærke os, som ikke spiller for topholdene?
Jeg er for så vidt enig, men et af de helt store mysterie er, hvordan kan britiske spillere være blevet så ringe, gennem de sidste 15 år? Tag engelsk fodbold i 70'erne og 80'erne, der var det de engelske klubber, der vandt Europa Cup-turneringerne, med udelukkende briter og irer på holdet, og de hold var altså blandt de bedste i fodboldhistorie. Der må være gået et eller andet fuldstændig galt, for tag f.eks. Skotland, i dag er deres største profiler Fletcher, Ferguson og Boyd, men de kan jo slet ikke måle sig med Law, Bremner (Leeds' svar på Cantona), Dalglish (Liverpools svar på Cantona) og hvad de ellers hed der i 70'erne og 80'erne, og Nordirlands største profil hedder David Healy, men han kan jo heller ikke måle sig med Best, McIlroy, Whiteside og hvad de ellers hed.
Du nævner selv det fremtidige United hold, og jeg synes så længe stammen er der i fx Foster, Rio, Carrick/Hargo, Rooney så synes godt man kan krydre det med sydlandske spillere.
Jeg synes bare, at der bliver for meget samba over det, når man har så mange sydlandske spillere, som vi efterhånden har, og selvom det da kan være underholdende at se på, så synes jeg bare ikke det passer til det image, som engelsk fodbold har, hvor det er fysikken der er i højsædet.
Kimbrertyren
07-08-2007, 00:00
Mener vi der har været en udemærket mulighed for at hente britisk talent. Darren
Bent, Gareth Bale, Craig gordon ( i stedet for polakken ) evt Downing i Boro.
Tror vi ser samme historie med Gareth Bale, som vi så med Carrick. Tottenham henter og de spiller der fast i et par år, inden united så går hen og giver et meget større beløb, end de kunne have gjort hvis de havde handlet allerede nu. Og spørgsmålet er jo så om det samme kunne ske for Gordon og Bent.. Men bale tror jeg ender i United om få år..
SantasLittleHelper
07-08-2007, 00:08
Gad vide hvad man ville kalde Rhain Davis? Den nye Viduka? Ville godt nok ikke være et prædikat jeg ville være specielt stolt over, hehe...
Don Kafai
07-08-2007, 00:30
så synes jeg bare ikke det passer til det image, som engelsk fodbold har, hvor det er fysikken der er i højsædet.
Nej det har du 100 % ret i, men det hænger sammen med at der er større krav til en spiller idag. Folk herinde fx snakker konstant om der aldrig vil komme en ny Roy Keane. Hvorfor? Reelt er det jo fordi en defensiv midtbane idag helst skal kunne lave en del mål, have en større del i det offensive spil, have større tekniske færdigheder osv osv. Og det slækker selvfølge i sidste ende på det fighterinstinkt som engelsk fodbold altid har stået for.
Men jeg er dog sikker på vi ikke opnår Arsenal tilstande hvor 1 af de 16 i kamptruppen er britisk. Men det siger jeg kun skråsikkert fordi vores træner hedder Ferguson. Ved godt mange herinde ser Quieroz som den naturlige efterfølger, men jeg håber sku det bliver en som Roy Keane eller Mark Hughes fx der forstår de britiske dyder og handler ind derefter. Om 5 år kan din (og min) værste frygt gå i opfyldelse idet Quieroz måske er cheftræner og vil lave Wenger og Benitez kunsten efter med at hente kolonier til klubben.
Men lige nu synes jeg ikke vi skal bekymre os for meget om det problem for så længe vi har vores del englændere som jeg nævnte før, og vores andel i "egen avl" spillere, så kan vi være helt rolige...
så synes jeg bare ikke det passer til det image, som engelsk fodbold har, hvor det er fysikken der er i højsædet.
vil du virkelig bilde mig ind at det er sådan noget du tænder fjernsynet for???
United er da heller ikke synonymet på engelsk fodbold, for de spiller meget teknisk fodbold. Og man skal ikke købe britisk hvis spillerne ikke er der til det. Deres talenter er ikke gode nok. Bortset fra micah richards og steven gerrard, så er der ingen englænder jeg vil have udover dem vi har i forvejen
United DK
07-08-2007, 07:06
vil du virkelig bilde mig ind at det er sådan noget du tænder fjernsynet for???
Jeg har da ikke noget imod en kamp, hvor der bliver gået til stålet, og hvis jeg ikke er til den slags fodbold, hvorfor så se engelsk fodbold? Så kan man da begynde, at se spansk i stedet, hvis man er mere til det tekniske.
United er da heller ikke synonymet på engelsk fodbold, for de spiller meget teknisk fodbold.
Vi har altid prøvet at spille flot fodbold, men det har aldrig været hæl og tå, og det er det der let kan ske, når man får så mange sydlændinge på holdet, og det kan da være flot at se på, men hvis jeg var til den slags fodbold, så holdte jeg nok heller med en engelsk klub.
Og man skal ikke købe britisk hvis spillerne ikke er der til det. Deres talenter er ikke gode nok. Bortset fra micah richards og steven gerrard, så er der ingen englænder jeg vil have udover dem vi har i forvejen
Enig, men hvem siger, at f.eks. Anderson har talentet til engelsk fodbold? Bare fordi han er brasilianer, så er han jo automatisk en verdensklassespiller.
Enig, men hvem siger, at f.eks. Anderson har talentet til engelsk fodbold? Bare fordi han er brasilianer, så er han jo automatisk en verdensklassespiller.
det er der ingen der ved endnu nej, men min pointe er bare at man ikke skal købe engelsk bare fordi de er engelsk. Synes da for eksempel vi så et godt eksempel i west ham sidste år hvor en teknisk stærk sydamerikaner tevez, også knoklede for sit hold og løb en masse meter. Så det har ikke så meget med nationalitet at gøre, mere om man kan proppe den rette mentalitet ind i de unge gutter. Men de skal heller ikke lave en masse der ikke er deres opgave. Men hvis anderson skal spille på den centrale midtbane, så skal han jo lære at arbejde begge veje. Dog er han forholdvis fysisk stærk.
United DK
07-08-2007, 10:00
det er der ingen der ved endnu nej, men min pointe er bare at man ikke skal købe engelsk bare fordi de er engelsk.
Nej, vi skal selvfølgelig ikke købe folk fra League 1, og sådan noget, for de er ikke gode nok, men jeg synes man så vidt muligt, skal købe engelske spillere, fremfor for at købe udlændinge, bare fordi de er billigere end de engelske. Det er så muligt, at engelske spillere ikke er tekniske vidundere, men derfor kan de godt bruges i United, for ellers havde Keane og Beckham været ubrugelige.
SantasLittleHelper
07-08-2007, 10:21
Det er så muligt, at engelske spillere ikke er tekniske vidundere, men derfor kan de godt bruges i United, for ellers havde Keane og Beckham været ubrugelige. Arh, Becks var nu en god tekniker... Det var vist mere alt det andet der manglede... jeg synes det er vigtigt at holde en stamme af 4-6 britiske spillere der næsten kan spille fast hver gang for jeg er bestemt ikke fan af at en fodboldklub koloniseres. Dertil skal det så siges at det bestemt er svært at komme i tanke om britiske spillere der har kvaliteten til at spille for United og man giver som regel alt alt for meget bare for fødselsattesten. Hvor meget havde Vidic ikke kostet hvis han havde været englænder? Bare det at Richardson kostede 60 millioner siger vist lidt om prisniveauet...
jo og spillere som micah richards, downing, lita, er god habile spillere, men har ikke vist det store endnu rent karrieremæssigt, men de koster kassen alligevel, fordi de er englændere og landsholdsspillere. Og fordi mange premier league klubber har flere penge mellem hænderne end topklubber i andre lande.
Bare se hvad chelsea måtte slippe for shaun wright phillips i sin tid. Altså meget kan man sige om ham men en stjerne er han ikke.
Andersen
07-08-2007, 11:34
Lige en hurtig til United DK: Billy Bremner kan på ingen måde sammenlignes med Cantona, men derimod med Keano.
United DK
07-08-2007, 11:42
Arh, Becks var nu en god tekniker... Det var vist mere alt det andet der manglede...
Han havde/har en god sparketeknik, og kæmper altid, men ellers synes jeg ikke han var noget specielt, heller ikke teknisk.
United DK
07-08-2007, 11:45
Lige en hurtig til United DK: Billy Bremner kan på ingen måde sammenlignes med Cantona, men derimod med Keano.
Nu tænkte jeg på, at Bremner er kongen i Leeds United, ligesom Cantona er det i United. Jeg er godt klar over, at de ikke spillede samme position.
United DK
07-08-2007, 11:46
jo og spillere som micah richards, downing, lita, er god habile spillere, men har ikke vist det store endnu rent karrieremæssigt, men de koster kassen alligevel, fordi de er englændere og landsholdsspillere.
Jamen Nani var jo heller ikke helt billig, og han har da heller ikke bevist det store endnu, rent karrieremæssigt.
Selvfølgelig skal der være nogle britiske spillere, men der behøver ikke være mere end ca. 5 stykker efter min mening..
Og det er nok rigtig nok hvad i siger, engelske stjerner koster kassen.. Tror efterhånden vi vil se flere of flere afrikanere i premier league, men det kræver lige at deres cup blir flyttet...
Jeg syntes før Fergie og ledelsen har vist at vi skal ha noget britisk blod i truppen da vi hentede Rooney og overbød Newcastle totalt.
En spiller som Rooney er vigtig at have, da han fungere som et icon for klubben og er idol for utallige unge englændere, som vi kan udnytte os af hvad enten de bliver spillere eller fans af os! (ligesom Gerrard i Liverpool og Lampard i Chelski)
SantasLittleHelper
07-08-2007, 13:33
Han havde/har en god sparketeknik, og kæmper altid, men ellers synes jeg ikke han var noget specielt, heller ikke teknisk. Det kommer an på hvad man forbinder med teknik.. Som jeg ser er teknik hans omgang med bolden, altså hvordan han tager den ned og hvordan han afleverer den igen hvor han imo var fremragende... Til gengæld var han elendig til at tackle, drible, løbe hurtigt, heade, sparke med venstre, og så havde han alt i alt vist lidt for høje tanker om sig selv... Selvfølgelig var der et stort pres på ham der gjorde at han ikke var helt okay i roen, men sådan et pres hviler der nu på rigtig mange spillere og de må sgu bare leve med det.
United DK
07-08-2007, 14:49
Det kommer an på hvad man forbinder med teknik.. Som jeg ser er teknik hans omgang med bolden, altså hvordan han tager den ned og hvordan han afleverer den igen hvor han imo var fremragende... Til gengæld var han elendig til at tackle, drible, løbe hurtigt, heade, sparke med venstre
Jeg tror vi er enige. :)
schousboe9
07-08-2007, 14:57
Bortset fra micah richards og steven gerrard, så er der ingen englænder jeg vil have udover dem vi har i forvejen
Gerrard er banlyst i en United-trøje!:Smackden: ... Hvis du spør mig...
Men jeg var da ikke blevet sur hvis vi i sommer havde hentet Defoe og/eller Lennon som garderingsspillere. Vi havde dog i givet fald sikkert ikke fået én af enten Nani, Anderson eller Tevez, så jeg er nu godt tilfreds med de folk, vi har hentet.
Men jeg må sige, jeg har Fergie mistænkt for at planlægge et bud på Lennon senere hen når Giggs ikke længere er "blandt os"...
Glory Man United
07-08-2007, 15:04
Gerrard er banlyst i en United-trøje!:Smackden: ... Hvis du spør mig...
Men jeg var da ikke blevet sur hvis vi i sommer havde hentet Defoe og/eller Lennon som garderingsspillere. Vi havde dog i givet fald sikkert ikke fået én af enten Nani, Anderson eller Tevez, så jeg er nu godt tilfreds med de folk, vi har hentet.
Men jeg må sige, jeg har Fergie mistænkt for at planlægge et bud på Lennon senere hen når Giggs ikke længere er "blandt os"...
Defoe? Skulle vi tage Tottenhams 4. valg? Så er vi på Liverpools niveau, som køber en af vore reserver! Derimod er jeg ikke uenig i dit synspunkt omkring Lennon...Han havde dog nok mistet sin landsholdsplads så....for så havde han ikke spillet meget ;)
schousboe9
07-08-2007, 15:08
Ja, Defoe havde jeg virkelig været glad for. Masser af speed og målfarlighed, og den eneste grund til, at han ikke er 1.- eller 2.-valg, er Martin Jols mangel på spilforståelse. Han får jo kæmpekæp over Keane og hans brændte straffespark gang på gang! :)
Defoe havde været et seriøst godt supplement til Rooney og Saha, men som sagt: Nani, Anderson og Tevez vil jeg foretrække til enhver tid!
Men Defoe er vel ikke 4.-valg!?!? I så fald, efter hvem udover Keane og Berbatov??
Bent bliver formentlig 3. valg...
Ifølge min Spurs ven har Defoe ikk været på toppen i de sidste 2 sæsoner..
schousboe9
07-08-2007, 15:27
Fordi han ikke får lov til det.
Okay, Bent havde jeg lige glemt, men at Keane skal stå før Defoe kan jeg ikke få øje på.
Glory Man United
07-08-2007, 15:49
Fordi han ikke får lov til det.
Okay, Bent havde jeg lige glemt, men at Keane skal stå før Defoe kan jeg ikke få øje på.
Keane havde en kanonsæson sidste år og var fast mand! Defoe sad på bænken det meste af tiden. I år skal Keane vil kæmpe med Bent om en plads ved siden af Berbatov. Derfor er Defoe vel logisk nok 4. valg! ;)
Flax_Generous
13-08-2007, 20:10
Daniel Alves til Manchester United? (http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=381015)
Mærkeligt rygte. United mangler ingen højreback.
Det er vist endnu et eksempel på journalisters kedsomhed og egne opfindelser.. Han ender i Chelsea..
Elrantiri
13-08-2007, 20:57
Mærkeligt rygte. United mangler ingen højreback.
Det er vist endnu et eksempel på journalisters kedsomhed og egne opfindelser.. Han ender i Chelsea..
Hold da op - Det kræver da bare at Gary Neville bliver solgt som ungdomstalent til Milan (Der vil han jo vitterligt være et ungdomstalent ? :P )
Martinsen
13-08-2007, 21:01
vi skal ikke have Alves, han er alt for offensivt indstillet til min smag...
ja, Alves er i mine øjne mere kantspiller, end han er back.
Smaakage
14-08-2007, 08:12
At spille med en spiller som Alves på backen kræver en meget defensiv midtbanespiller, da han ellers vil efterlade de to centrale spillere alene. Muligvis ville Hargreaves kunne dække den rolle, men ligemeget hvad, så har vi både Gaz, og vores spilsystem ville ikke kunne trække en spiller som Alves, i hvert fald ikke i skrivende stund.
Liverpool_sucks
01-10-2007, 20:51
Jeg Fandt denne link..
Er der nogen der ved hvem han er...?
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=58979
Manchester United have won the race for a teenage Irishman rated the 'new George Best'.
The People says Rob Brady, 15, was being chased by the majority of the Premier League and his dad was even schmoozed at the Champions League final by Liverpool and FA Cup final by Chelsea last season.
But Brady will join Sir Alex Ferguson's academy kids when he turns 16 in January, in what is said to be a lucrative deal.
United DK
01-10-2007, 21:33
Rob Bradys far, er det mon Liam Brady?
Så skulle Tevez junior iførlge the Sun være klar i United. Miguel Tevez skulle åbenbart have imponeret under sin prøvetræning, så han nu er tilbudt en kontrakt..
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article360909.ece
Ghana U17 star Ransford Osei convinced about Man Utd move
tribalfooball.com - October 17, 2007
Ghana U17 star Ransford Osei is convinced he's joining Manchester United.
Osei is contracted to Ghana's Kessben Football and claims the deal is nearing to be sealed.
"I am moving to London and I'm going to play for Man Utd. I can say 90 percent has been done but it's left with a little," the 16 year-old striker said.
Jeg Fandt denne link..
Er der nogen der ved hvem han er...?
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=58979
Han hedder Shay Brady
MANCHESTER UNITED are set to offer a contract to Irish wonderkid Shay Brady, tipped to be the next Wayne Rooney.
The 16-year-old is already in the first team at St Patrick's in the Irish League, and United are prepared to sign him on a £5,000-aweek deal in January when he is 17.
But Liverpool are fierce rivals for the Republic of Ireland youth international, and even invited him to the Champions League Final.
Glory Man United
19-10-2007, 10:19
Rob Bradys far, er det mon Liam Brady?
Aahhhhh mon? Med mindre han blev far i en alder af 40-42.....men det er jo heller ikke umuligt :)
United DK
19-10-2007, 11:32
Aahhhhh mon? Med mindre han blev far i en alder af 40-42.....men det er jo heller ikke umuligt :)
Netop. :) Jeg tror det dog ikke, for så var det nok nævnt i diverse artikler.
Nogle der kan finde et billede af Miguel tevez??
Glory Man United
19-10-2007, 12:21
Nogle der kan finde et billede af Miguel tevez??
Hald hvad vil du med det...tror ikke han er interesseret i dig :lolol:
Don Kafai
19-10-2007, 12:40
Ghana U17 star Ransford Osei convinced about Man Utd move
tribalfooball.com - October 17, 2007
Ghana U17 star Ransford Osei is convinced he's joining Manchester United.
Osei is contracted to Ghana's Kessben Football and claims the deal is nearing to be sealed.
"I am moving to London and I'm going to play for Man Utd. I can say 90 percent has been done but it's left with a little," the 16 year-old striker said.
Enten har han ingen geografisk sans, eller han har bare lyst til at køre 3½ time til træning hver dag:D
Glory Man United
19-10-2007, 12:44
Enten har han ingen geografisk sans, eller han har bare lyst til at køre 3½ time til træning hver dag:D
Var der nogen, der sagde privat helikopter? :D
Det gjorde Beckham i sin tid, hvilket pissede Fergie af :P
Dejligt, at vågne op og se vi forstærker førsteholdet med et par spillere. Så er Miguel jo klar til at tage over når Carlos skrider til Boca :D
Hentede vi ikke også Rooneys lillebror, kort efter vi skrev under med Wayne?
Mr. Larsen
19-10-2007, 13:18
Det gjorde Beckham i sin tid, hvilket pissede Fergie af :P
Dejligt, at vågne op og se vi forstærker førsteholdet med et par spillere. Så er Miguel jo klar til at tage over når Carlos skrider til Boca :D
Hentede vi ikke også Rooneys lillebror, kort efter vi skrev under med Wayne?
Jo det er jeg ret sikker på også. Mener han hedder Andy Ronney, men er ikke sikker
Jo det er jeg ret sikker på også. Mener han hedder Andy Ronney, men er ikke sikker
John.
Rooney skrev i sin bog, at hans lillebror ikke klarede at komme igennem Evertons akademi (eller hvad det var), og derfor undrede det mig, hvis han skulle være kommet til United.
Der er kun Wayne Rooney i United, og ikke flere brødre eller fætre. Hellere ikke John Rooney, som det ellers blev sagt i sin tid, da Wayne blev købt.
John Rooney spiller i en mindre klub i det engelske ligasystem. Mens hans anden bror Graham er en glimrende bokser, men blev uheldigt kendt i UK i foråret da han sang og hyldede Dr. Død Harold Shipman, som via sit arbejde slog 260 Manchester beboer ihjeld.
http://www.people.co.uk/news/tm_objectid=16981707&method=full&siteid=93463&headline=one-harold-shipman--there-s-only-one-harold-shipman---rooney-brother-s-sick-song-name_page.html
Refstrup
20-10-2007, 11:41
Kiggede lige på indkast og fandt det her under rygter :
Manchester United planlægger for anden gang at byde på den brasilianske stjerne Ronaldinho fra Barcelona (Daily Star)
Sporting Lissabons unge midtbanespiller Miguel Veloso vil gerne skifte til Old Trafford for at spille med de portugisiske landsmænd Nani og Cristiano Ronaldo
Ronaldinho til os???
Sikke en syg offensiv vi kunne få, men jeg tror han koster mindst 750mio. som Ac milan skal give
United DK
20-10-2007, 12:01
Hvad skal vi med Ronaldinho?
Latterligt rygte, som kun er kommet efter Ronaldinho endnu engang gik i byen, og ikke nåede til Barcelona i tide efter landskampene..
Vi kan ikke bruge ham, da han er for meget ego og har åbenbart et for stort partygen.
Refstrup
20-10-2007, 12:54
Jeg håber ikke vi køber ham !!!
schousboe9
20-10-2007, 14:32
Vi hentede mig bekendt 'Ronaldinho' i sommer for 200 mio. i Porto... Nr. 8, tror jeg han har... Ingen store tænder og fedtet hår på Gammel T, tak! :D
Kan heller ikke se hvad vi skulle bruga ham til nu!! Han er jo ikke ligefrem verdens bedste mere
Fedt vi om nogle år kan præstere at ha John Wayne i truppen
Fedt vi om nogle år kan præstere at ha John Wayne i truppen
Og det er.?? Vi har jo ikke John Rooney i United..
Nej fandt jeg ud af.. Læste ikke det hele. sorry
Refstrup
21-10-2007, 16:44
Læs lige det her !!!
United tager kontakt til Ronaldinho
16.43
Manchester Uniteds træner Sir Alex Ferguson overvejer tilsyneladende at genoptage jagten på FC Barcelonas vel nok største stjerne, Ronaldinho.
Ferguson og United er - ligesom bl.a. Chelsea - klar over, at Ronaldinhos kontraktsituation, der betyder, at de spanske skatteregler bliver gældende fra næste sommer for brasilianeren.
The Daily Star skriver derfor, at Ferguson nu overvejer at byde på Ronaldinho, som han missede for fem år siden. Alt afhænger dog selvfølgelig af spilleren selv, men tilsyneladende er der håb forude idet United-chef David Gill mødtes med Ronaldinhos bror og agent, Roberto de Assis, i sidste uge.
Flax_Generous
21-10-2007, 16:49
Læs lige det her !!!
United tager kontakt til Ronaldinho
16.43
Manchester Uniteds træner Sir Alex Ferguson overvejer tilsyneladende at genoptage jagten på FC Barcelonas vel nok største stjerne, Ronaldinho.
Ferguson og United er - ligesom bl.a. Chelsea - klar over, at Ronaldinhos kontraktsituation, der betyder, at de spanske skatteregler bliver gældende fra næste sommer for brasilianeren.
The Daily Star skriver derfor, at Ferguson nu overvejer at byde på Ronaldinho, som han missede for fem år siden. Alt afhænger dog selvfølgelig af spilleren selv, men tilsyneladende er der håb forude idet United-chef David Gill mødtes med Ronaldinhos bror og agent, Roberto de Assis, i sidste uge.
Jeg ville nu hellere have Messi til United (eller nu hvor vi er ved urealistiske handler: Opfind en tidsmaskine og hent de gamle Garrincha og Pele til United!), men Ronaldinho er også en fantastisk spiller, når han ellers gider. I det mindste vil vi så altid have en super stor trussel på vores frispark.
Jeg må dog indrømme, at jeg ikke rigtig tror på rygtet. Han smutter til sine venner i Milan, hvis han skal nogle steder. Eller Chelsea hvis han kan få ekstremt mange penge for det.
Martinsen
21-10-2007, 17:09
Om vi så kunne få Ronaldinho gratis ville jeg ikke have ham! Han er alt for langsom i sin boldomgang til, at passe ind på vores hold, han varmer den jo alt for meget og det duer bare ikke i England! Vi skal fortsætte som nu med at have nogle hurtige typer på kanterne, og så nogle pasningsstærke spillere i midten, det skal Ronaldinho eller nogen anden ikke lave om på.
Don Kafai
21-10-2007, 17:13
Jeg er desværre bange for at Ronaldinhos kæmpetalent på banen snart bliver overskygget af det han laver udenfor banen. Det er næsten hver gang nu at han er væk fra Barcelona, om det så er på ferie eller til landsholdssamling, at der opstår en lille "skandale". Senest her efter 5-0 sejren over Columbia, hvor han valgte at feste ud til den lyse morgen og misse træningen i Barca hvilket betød Rijkaard udlukkede ham fra kampen i Villareal.
Jeg ser ham ikke i United. Jeg er glad for det hold vi har nu, og jeg har ikke lyst til at "ændre" på det bare fordi der skal være plads til Ronaldinho. Med eller uden hans små vanlige skandaler....
Efter hvad Fergie siger, så kommer der INGEN nye spillere til januar.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=61664
Men mangler vi i det hele taget også nye spillere?
Glory Man United
22-10-2007, 16:48
Efter hvad Fergie siger, så kommer der INGEN nye spillere til januar.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=61664
Men mangler vi i det hele taget også nye spillere?
Tja hvis Saha er skadet hele tiden, mangler vi et alternativ til Rooney og Tevez oppe foran!
Tja hvis Saha er skadet hele tiden, mangler vi et alternativ til Rooney og Tevez oppe foran!
Det skal da heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg virkelig gerne ser Berbatov i United. Han vil tilføre angrebet en ny dimension. Men ved ikke om Spurs vil slippe ham.
Et andet sted, hvor vi kan blive sårbare er på venstre back. Hvem kan tage over, hvis Evra bliver skadet? Derfor synes jeg også Veloso rygtet lød interessant, da han kan begå sig der. Plus han ville kunne være meget brugbar i europa-cup kampe, især på udebane, hvor der ofte er behov for fysisk stærke defensive spiller (ala Hargreaves).
Hvis Ronaldinho kom, tror jeg det vil blive den sygeste offensiv spiller for spiller, men spørgsmålet er om så mange egoer og stjerner vil kunne begå sig sammen? Vi så med Real, hvordan det gik med deres stjerner sammen. Det fungerede ikke, og jeg synes at vi skal holde holdet som det er nu. Vi har et godt mix af britere der fighter røven ud af bukserne, og så de offensive kræfter der kun fokuserer på at det fremadrettede spil. Ronaldinho må gerne komme, men jeg skeptisk overfor om det vil fungere?
Forstår godt hvad du mener Dines mht stjerner der træder hinanden over tæerne som i Real Madrid.. Men jeg tror ikke det ville komme til at ske i United, i hvert fald ikke så længe vi har Ferguson ved roret..
Det virker som om han har rimelig godt styr på egoerne..
Jeg ville byde Ronaldinho velkommen, både fordi han er en verdensklasse fodboldspiller og fordi jeg tror hans spil vil blive væsentlig bedre hvis han kom til en ny klub og nogle nye omgivelser.. Han har trods alt været i Barcelona i et godt stykke tid og vundet det meste der er at vinde..
Jeg ved ikke hvordan Ronaldinho ville kunne gavne United, udover at han ville kunne sælge trøjer.
Jeg tror tværtimod, at det ville være en rigtig dårlig ide. For han kræver vel at vi skulle bygge spillet op omkring ham, og det tror jeg vil gøre f.eks. Ronaldo dårlig.
Som Dines er inde på, skal man også passe på med, at have for mange individualister, på én gang. Det ville efter min mening, ødelægge farten i spillet totalt. Og desuden skal der også være nogen til at tage skraldet.
Og vi mangler jo overhovedet ikke en kant/offensiv midt?? Gi lige Anderson og Nani en chance... De har ihvertfald ikke skuffet mig, indtil videre.
Send ham til Chelsea, hvis han endelig skal til England. Så kan han blive et flop dér istedet for...
Andersen
24-10-2007, 12:31
Jeg melder mig under fanerne for dem, der ikke ønsker Ronaldinho til klubben, selvom det i princippet lyder fuldstændig vanvittigt.
Samme mig græd snot, for et par år tilbage, da det viste sig at han ikke kom til os alligevel og måtte tage takke med en knægt fra Madeira. Flot ø forøvrigt.
Jeg er også bange for at han kommer til at ødelægge mere end han gavner.
Derimod er jeg meget interesseret i en angriber, da jeg ikke tror på at Ding-Dong og Frazier Campbell kan gøre sig i Utd, selvom sidstnævnte lige har lavet en "brace" for Hull. Men det skal være en, som accepterer kun at spille 3. eller sågar 4. violin (hvis Saha nogensinde bliver rask). Synd at Erik Bo ikke spiller længere.
En ung gut eller en rutineret ræv, kunne jeg godt tænke mig.
Er der ikke nogen, som kan komme med eksempler på en angriber, som umiddelbart ville kunne acceptere at være nr. 4 i rækken????
Glory Man United
24-10-2007, 12:37
Jeg melder mig under fanerne for dem, der ikke ønsker Ronaldinho til klubben, selvom det i princippet lyder fuldstændig vanvittigt.
Samme mig græd snot, for et par år tilbage, da det viste sig at han ikke kom til os alligevel og måtte tage takke med en knægt fra Madeira. Flot ø forøvrigt.
Jeg er også bange for at han kommer til at ødelægge mere end han gavner.
Derimod er jeg meget interesseret i en angriber, da jeg ikke tror på at Ding-Dong og Frazier Campbell kan gøre sig i Utd, selvom sidstnævnte lige har lavet en "brace" for Hull. Men det skal være en, som accepterer kun at spille 3. eller sågar 4. violin (hvis Saha nogensinde bliver rask). Synd at Erik Bo ikke spiller længere.
En ung gut eller en rutineret ræv, kunne jeg godt tænke mig.
Er der ikke nogen, som kan komme med eksempler på en angriber, som umiddelbart ville kunne acceptere at være nr. 4 i rækken????
Teddy Sheringham?
Don Kafai
24-10-2007, 19:21
Jamen der er vel rigtig mange at tage af. Ligefra en Nordstrand i Danmark, til en Defoe i Tottenham.
Synes ikke det er en angriber vi mangler. Saha er en af PLs bedste angribere som skadesfri, og Rooney kender vi jo:p. Tevez har fundet storspillet frem, og jeg ser absolut ikke hvad vi skal med en 4. mand. Kommer vi i problemer, så rykker vi Ronaldo derop, og lader Nani tage højrekanten. Mulighederne og kombinationer er uendelige på dette United-hold, og selv hvis du fjerner Rooney og Ronaldo kan vi stadig stille med en super offensiv!
Jamen der er vel rigtig mange at tage af. Ligefra en Nordstrand i Danmark, til en Defoe i Tottenham.
Synes ikke det er en angriber vi mangler. Saha er en af PLs bedste angribere som skadesfri, og Rooney kender vi jo:p. Tevez har fundet storspillet frem, og jeg ser absolut ikke hvad vi skal med en 4. mand. Kommer vi i problemer, så rykker vi Ronaldo derop, og lader Nani tage højrekanten. Mulighederne og kombinationer er uendelige på dette United-hold, og selv hvis du fjerner Rooney og Ronaldo kan vi stadig stille med en super offensiv!
jeg syntes vi mangler en angriber.. især med en saha der konstant er skadet.. er enig i at han er en klasse spiller når han ikke er skadet men det er efterhånden sjældent.. og ja vi kan godt rykke ronaldo/giggs op i angrebet istedet for rooney eller tevez, men jeg savner at vi kan skifte hele angrebet ud eller give roo/tev en pause en gang imellem.. som jeg skrev i en anden tråd er jeg lidt misundelig på liverfool.. ikke på grund af de spillere de har i angrebet, men fordi de har 4 spillere hvor ingen af dem er en svækkelse på holdet og hvor alle vil kunne gå ind i deres start 11'er.. De har Kuyt, storken, torres og voronin.. siger ikke at jeg ville have de spillere men hvis man havde 4 angribere af den kaliber(hvoraf vi nu har 3) så ville det være helt perfekt.. jeg manglede også igår at vi kunne skifte både rooney og tevez ud da vi kommer foran 4-1..
Glory Man United
25-10-2007, 13:58
Hvad f.....skal vi med nye midtbanespillere? :mad:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/2007/10/25/fergie-s-bil-boys-89520-20005419/
Ronaldinho vil blive en spiller som i første sæson skal bruge al tid på at vende sig til at spille 90minutters aktivt fodbold og uanset hvor god en fysik han har spiller de kun 70minutters aktivt fodbold i spanien hvis ikke mindre.
Udover det skal han bruge nogen tid på at vende sig til de hårde taklinger som Premier Leaguer er kendt for.
Jeg ser hellere med de spiller vi har købt ind at vi sælger en spiller som Louis Saha, som i min mening slet ikke har de kvaliteter som Ferguson går og siger.
Guiseppe Rossi med den tilbagekøbsklausul efter denne sæson vil være noget af det bedste vi kan gøre, da han har samme kvaliteter som en Michael Owen dengang han var i Liverpool.
Lidt mere styrke på midtbanen, dog ikke i form af en spiller som Veloso, som jeg synes mangler en del modenhed og ikke er god nok offensivt, vil jeg hellere se en som Iniesta eller Goran Pandev som også kan bruges som angriber.
Tilsidst ville en ungspiller som Huntelaar være præcis hvad vi mangler i både højde og hastighed i angrebsspillet. Nu hvor vi gik glip af Fernando Torres, kan jeg kun se spillere som Huntelaar, Ibrahimovic, Etoo der kan være gode nok til at sætte på et Unitedhold med masser af tempo.
Mvh
Glory Man United
25-10-2007, 15:02
Og mit spørgsmål er så igen: Hvad f..... skal vi med endnu en midtbanespiller?
Forstærke den nuværende trup... Ikke at jeg kan komme i tanke om en eneste midtbanespiller som rent faktisk kan tilføje noget nyt til den nuværende trup...
Glory Man United
25-10-2007, 15:48
Forstærke den nuværende trup... Ikke at jeg kan komme i tanke om en eneste midtbanespiller som rent faktisk kan tilføje noget nyt til den nuværende trup...
Vi har Hargo, Carrick, Scholes, Fltcher og Anderson til 2-3 pladser....vi mangler da ikke nogen!!!
Enig... Men selvom vi ikke mangler nogen pt er det stadig vigtigt at have folk til at holde øje med spillere rundt omkring...
Tror dog ikk at fergie har nogle spillere i kikkerten lige nu, så skulle det da lige være hvis der kom et super angrebstalent, lige som Rooney eller Bellion:juhuuuu:
synes det er godt at se vi har så bevægelig typer i front til at spille det hurtige omstillingsbold som vi køre.
Men i de kampe hvor vi dominere totalt, og skal spille os igennem en mur, og ikke kan køre kontra, jamen der ville det være dejligt med en "slugger" i feltet, som kunne ligge der og tage nogle tæv, men samtidig putte nogle bolde ind. Mere så vores gruppe af angribere passede til mange slags kampe og modstandere.
Det kunne være en Alves fra Herenveen. Ved ikke om han ikke ville kunne acceptere lidt reservetjans, når det foregår i manchester united.
Aquarium
26-10-2007, 08:04
jeg synes vi skal have fabregas til united lol men seriøst ud med saha for jeg har fået nok af hans skader. Ind med Huntelaar som jeg synes vil nå ekstreme højder i united. vi vil få så mange muligheder i angrebet med ham det samme som det vi har på midtbanen når vi kan spille med eller uden hargo. det eneste problem vi være at vi kan havne i noget der ligner det rotationsprincip som fool kører med pt. for at give ALLE spillere spilletid. Vi kan tydeligt se at det ikke fungerer og det har medvirket i at fool kravler nedad tabbelen og vil snart kæmpe mod cheslki om den 7. plads hahaha.
United DK
26-10-2007, 12:25
Hvad render Jan Koller og laver? Han ville da være perfekt til de kampe, hvor vi har bolden hele tiden, for så har vi en hovedstødstærk spiller i feltet.
Glory Man United
26-10-2007, 12:34
Hvad render Jan Koller og laver? Han ville da være perfekt til de kampe, hvor vi har bolden hele tiden, for så har vi en hovedstødstærk spiller i feltet.
Koller? Hvor gammel er han egentlig? Nå men tror vistnok han spiller i Monaco.....Så kunne vi vel ligeså godt købe Teddy tilbage? Eller Kluivert? Eller.....:D
United DK
26-10-2007, 12:38
Koller? Hvor gammel er han egentlig? Nå men tror vistnok han spiller i Monaco.....Så kunne vi vel ligeså godt købe Teddy tilbage? Eller Kluivert? Eller.....:D
Modsat Teddy og Kluivert, så bomber Koller stadig, så hvorfor ikke?
Jeg ved godt det er et mærkeligt bud, men hvis vi vil have en hovedstødstærk angriber, så er verdens højeste fodboldspiller da et bud. :D
Glory Man United
26-10-2007, 13:23
Modsat Teddy og Kluivert, så bomber Koller stadig, så hvorfor ikke?
Jeg ved godt det er et mærkeligt bud, men hvis vi vil have en hovedstødstærk angriber, så er verdens højeste fodboldspiller da et bud. :D
Man kunne vel finde en mellemløsning, og evt finde en, der var 6-7 cm lavere og kunne tage 4-5 med foden????? :D
en "mindre" løsning end koller som stadig er konge i luften, men er yngre og kan spille med fødderne, det må næsten være en John Carew
Glory Man United
26-10-2007, 14:09
en "mindre" løsning end koller som stadig er konge i luften, men er yngre og kan spille med fødderne, det må næsten være en John Carew
Der er kun en normand......20legend
United DK
26-10-2007, 14:53
Carew er en krukke, som ikke ville finde sig i at sidde på bænken, heller ikke selvom det er for United.
hvis vi skal have en høj angriber så render der jo en Nikola Zigic (mener faktisk han er højere end Koller) rundt et sted i Spanien. Tror måske han skiftede til Valencia i sommers. Han skulle vist være glimrende.
Manchester United vil have den norske U21-landsholdsspiller, Per Ciljan Skjelbred, der til daglig spiller i Rosenborg (Daily Mirror).
Glory Man United
29-10-2007, 11:17
Manchester United vil have den norske U21-landsholdsspiller, Per Ciljan Skjelbred, der til daglig spiller i Rosenborg (Daily Mirror).
United DK
29-10-2007, 11:48
Ronny Johnsen var nu udemærket. :)
Glory Man United
29-10-2007, 12:01
Ronny Johnsen var nu udemærket. :)
Orv ja...glemte ham :)
Holmskov
29-10-2007, 12:13
Glem ikke Henning Berg.
Nogen der ved hvilken plads ham knægten spiller.??
Glory Man United
29-10-2007, 13:12
Glem ikke Henning Berg.
Berg var altså ikke i nærheden af de 2 andre
Tror det er på tide at du lige ser kvartfinalen fra 99 igen mod inter... Retur opgøret hvor Henning Berg reddede vores røv en hel del gange!
Glory Man United
29-10-2007, 13:17
Tror det er på tide at du lige ser kvartfinalen fra 99 igen mod inter... Retur opgøret hvor Henning Berg reddede vores røv en hel del gange!
Har jeg set....men en kamp gør ham ikke til en legende. Også derfor han mest var reserve for netop johnsen/Stam
Andersen
29-10-2007, 14:44
Korrekt. Berg vil aldrig blive husket eller bør huskes som noget særlig. Det er dog korrekt at han lavede en Kent Nielsen mod Inter og at han blokerede bolden på stregen, men så er det også det. Berg var aldrig en Unitedspiller. Også til 4,5. For at sige det temmeligt mildt, har jeg aldrig brudt mig ret meget om denne mand!
Koller! Ham havde jeg af uransagelige årsager fuldkomment glemt, men han passer 100% til den profil jeg ønsker til klubben. Stor, grim, uvasket slambert man kan sætte ind 10 min. før tid i en kamp, hvor det ikke kører, indlæg, bang 1-1. Jo, ham vil jeg ha'.
Som jeg har sagt et utal af gange, er det yderst vigtigt, hvis Fergie henter en, at det ikke er en "kompliceret" spiller, der kunne skabe uro i truppen. Det gør jo ikke noget at han har rutine, det eneste jeg kræver er, at han kan acceptere at være fjerde valg som angriber.
Martinsen
29-10-2007, 14:51
Glem ikke Henning Berg.
Han dækker vist mere eller mindre samtlige pladser på midtbanen. Men hans største forcer skulle vist være i det fremadrettede spil. Måske en ny Gamst Pedersen :)
United DK
29-10-2007, 15:34
Glem ikke Henning Berg.
Rosenborg plejer at spille 4-3-3, hvor han spiller på den ene, af de to defensive pladser.
Hirschfeld
Stoor - Koppinen - Riseth - Dorsin
Strand - Skjelbred
Sapara
Iversen - Koné - Storflor
Glory Man United
29-10-2007, 15:39
Rosenborg plejer at spille 4-3-3, hvor han spiller på den ene, af de to defensive pladser.
Hirschfeld
Strand - Skjelbred
Sapara
Tak Drillo :D
Hirschfeld
Strand - Skjelbred
Sapara
Nørd!
:p
United DK
29-10-2007, 16:14
Jeg fik nu god hjælp af Rosenborgs hjemmeside, for jeg kender ikke mange på det hold, inkl. Skjelbred. :D
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/2007/king_klar_for_united
Joshua King er United-spiller fra januar af :)
Glory Man United
08-11-2007, 13:05
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=142262
Skal vi have ny målmand? :confused:
United DK
08-11-2007, 15:35
En mexicansk målmand? Det håber jeg godt nok ikke!
Glory Man United
08-11-2007, 15:37
En mexicansk målmand? Det håber jeg godt nok ikke!
Eeeeeej så vil jeg hellere have Taibi tilbage :D
United DK
08-11-2007, 15:41
Eeeeeej så vil jeg hellere have Taibi tilbage :D
Eller Barthez... :(
Eller Roy Carroll...
Hvor har vi egentlig haft mange ringe keepere siden Schmeichel. Det minder jo om Liverpools situation i angrebet :D
Glory Man United
08-11-2007, 16:09
Eller Roy Carroll...
Hvor har vi egentlig haft mange ringe keepere siden Schmeichel. Det minder jo om Liverpools situation i angrebet :D
Les Sealy?
Kan ikke se hvad problemet er i at købe en ny målmand som er mexicansk... Hvis Fergie går ud og køber en ny målmand må det være fordi han er bedre end dem vi allerede har eller baer har et stort potentiale...
United DK
08-11-2007, 16:51
Kan ikke se hvad problemet er i at købe en ny målmand som er mexicansk... Hvis Fergie går ud og køber en ny målmand må det være fordi han er bedre end dem vi allerede har eller baer har et stort potentiale...
Hvad Ferguson gør er rigtigt, men undtagelse af målmændsindkøb. Dem har han aldrig været heldige med, hvis vi ser bort fra Schmeichel og VDS.
Glory Man United
08-11-2007, 16:53
Hvad Ferguson gør er rigtigt, men undtagelse af målmændsindkøb. Dem har han aldrig været heldige med, hvis vi ser bort fra Schmeichel og VDS.
No doubt about it!
det med hvad lande spillerne kom fra er ikke et problem. Tror i ikke at mange har undret sig lidt over at united købte en målmand dengang fra lille bitte danmark???
eller da milan købte weah fra Liberia? Jamen hvad land er dog det. Ligesom at evner ikke betinges af alder, så betinges den heller ikke af hvad der står i passet under land
Forstår ikke hvorfor vi skal ud og investerer i en ny keeper nu? Ved godt det er et rygte, men hvis det er sandt er det jo idioti? TK begynder og imponerer mig og mere og mere efter hver kamp, og når man tænker på han kun er 25 år, så synes jeg nu han er rimelig god, og jeg tror pludselig på ham efter hans seneste præstationer. Foster ved vi ikke rigtig niveauet på endnu, men det er tydeligt han har et stort potientale.
det med hvad lande spillerne kom fra er ikke et problem. Tror i ikke at mange har undret sig lidt over at united købte en målmand dengang fra lille bitte danmark???
eller da milan købte weah fra Liberia? Jamen hvad land er dog det. Ligesom at evner ikke betinges af alder, så betinges den heller ikke af hvad der står i passet under land
Drogba fra Elfenbenskysten? Desuden kommer Barcas Geovanni-dingenoten fra Mexico. Ham er der jo mange, der råber op til alt muligt.
Nu kender jeg ikke ham målmandens alder, men hvis han er en spiller, der er mente til at skulle spille nu her, så er det et overflødighedskøb. Er han derimod en spiller, der er tiltænkt reserveholdet og måske fremtidens målmand, så prøv ham af.
Forstår ikke hvorfor vi skal ud og investerer i en ny keeper nu? Ved godt det er et rygte, men hvis det er sandt er det jo idioti? TK begynder og imponerer mig og mere og mere efter hver kamp, og når man tænker på han kun er 25 år, så synes jeg nu han er rimelig god, og jeg tror pludselig på ham efter hans seneste præstationer. Foster ved vi ikke rigtig niveauet på endnu, men det er tydeligt han har et stort potientale.
Enig.. sådan har jeg det også.. tror mere og mere på ham for hver kamp, og hvis foster kan finde et højt niveau så har vi to rigtig gode keepere og så skal der ikke købes mere..
United DK
08-11-2007, 18:06
eller da milan købte weah fra Liberia? Jamen hvad land er dog det.
Nu blev Weah kåret til verdens bedste fodboldspiller i 1995, og på daværrende tidspunkt spillede han for PSG, som samme år havde været i CL-semifinalen, bl.a. med god hjælp fra Weah. Så det indkøb, var ikke så mærkeligt.
Ligesom at evner ikke betinges af alder, så betinges den heller ikke af hvad der står i passet under land
Nej, men jeg er bare ved, at være træt af denne tilstrømning af eksotiske spillere, og en ting er, at spillerne fra de lande er gode, men målmændene er somregel nogle typer a la Barthez, der ikke går i vejen for en TV-redning, og den slags målmænd bryder jeg mig ikke om, for de signalere ikke ro.
Kald mig bare fordomsfuld, men jeg vil altså foretrække Foster, fremfor ham mexicaneren.
Don Kafai
08-11-2007, 18:29
Kald mig bare fordomsfuld, men jeg vil altså foretrække Foster, fremfor ham mexicaneren.
Nu er det jo ikke fordi England gør det nemt for United at købe en keeper.
Robinson er jo en skandale på 2 ben, så de bedste 2 keepere må vel være Carson og Foster, og ingen af de har endnu vist en pind. Personligt tror jeg Foster falder igennem i Unitedtrøjen, og jeg ser Kusczak som et bedre alternativ, men allerede dér kan man se vi skal bruge en ny keeper.
Keeperen er den eneste position jeg ikke ser vi satser på nogen spillere. Lad os tage hellere tage et sikkert køb, koste hvad det vil. Jeg kan ikke foreslå nogle navne, men jeg synes vi til næste sommer skal lave en liste over verdens 5 bedste keepere, og hente en af dem. Men Foster fortjener sin chance, og det synes jeg også Kusczak gør, så måske man skulle køre sæson 1 efter vds med en af dem, og så tage den risiko der er for at de fejler?
United DK
08-11-2007, 18:35
Nu er det jo ikke fordi England gør det nemt for United at købe en keeper.
Robinson er jo en skandale på 2 ben, så de bedste 2 keepere må vel være Carson og Foster, og ingen af de har endnu vist en pind. Personligt tror jeg Foster falder igennem i Unitedtrøjen, og jeg ser Kusczak som et bedre alternativ, men allerede dér kan man se vi skal bruge en ny keeper.
Ham Ochoa er jo et ligeså ubeskrevet blad som Foster og Kuszczak, så jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle købe ham. De ville da i hvertfald ikke, være et sikkert køb.
Keeperen er den eneste position jeg ikke ser vi satser på nogen spillere. Lad os tage hellere tage et sikkert køb, koste hvad det vil. Jeg kan ikke foreslå nogle navne, men jeg synes vi til næste sommer skal lave en liste over verdens 5 bedste keepere, og hente en af dem. Men Foster fortjener sin chance, og det synes jeg også Kusczak gør, så måske man skulle køre sæson 1 efter vds med en af dem, og så tage den risiko der er for at de fejler?
Ja, lad os da tage chancen. Vi har så godt et hold, at vi ikke er afhændige af, at have én af verdens bedste målmænd.
I 90'erne havde Milan en målmand ved navn Sebastiano Rossi, og han blev ikke regnet blandt verdens bedste, men Milan klarede sig fint, med en masse mesterskaber og en CL-titel, og hvorfor? Ja, det var fordi resten af holdet havde så meget klasse, at det ikke betød noget. Især forsvaret med Baresi, Maldini, Costacurta og Tassotti, gjorde livet lidt nemmere for Rossi.
Man kan jo bare kigge på Arsenal. Ubesejret hele vejen igennem, med en af Premier Leagues ringeste målmænd, Almunia og et ligeså ringe alternativ: Lehmann.
Desuden synes jeg, at Kusse havde nogle rigtigt fornemme redninger igår.
Men Foster fortjener sin chance, og det synes jeg også Kusczak gør, så måske man skulle køre sæson 1 efter vds med en af dem, og så tage den risiko der er for at de fejler?
Enig.. vi behøver altså ikke verdens bedste målmand når vi i forvejen har verdens bedste forsvar, og de får jo aldrig mulighed for at bevise hvor gode de er hvis de ikke får noget konstant spilletid..
Et godt forsvar behøver en god målmand. Ellers vil forsvaret automatisk gå lidt ned, og indkassere flere mål.
Jeg tror at Foster beviser sit værd, når han er klar igen. Og han sammen med Tomasz Kuszczak kan udgøre en glimrende duo de kommende år. Måske med en ung gut fra academiet..
SantasLittleHelper
08-11-2007, 19:38
Tror vi skal vente og se hvor god Foster egentlig er når han vender tilbage fra sin skade. Det er sgu ikke nemt for en målmand at blive skadet i de år hvor han virkelig skal udvikle sig, men lad os da håbe at han har holdt niveauet og kan tage kampen op med PIG og VDS.
Skal vi ikke sælge Rio for 200 mio og bruge Pique istedet? Så meget forskel er der sgu heller ikke på dem, og 200 mio kan man altid bruge til et eller andet...
Skal vi ikke sælge Rio for 200 mio og bruge Pique istedet? Så meget forskel er der sgu heller ikke på dem, og 200 mio kan man altid bruge til et eller andet...
Dejligt med noget ironi.. og hvis det ikke er tror jeg at jeg bliver nød til at give dig en sviner...
Jeg synes godt nok ikke at vi skal invisterer i en ny målmand (fra hvilket land er lige meget), da jeg synes at Kuszazck er en fornuftig målmand, og jeg håber at United vil satse på Foster fra næste sæson, da jeg mener at han har et stort potientale
SantasLittleHelper
08-11-2007, 21:57
Dejligt med noget ironi.. og hvis det ikke er tror jeg at jeg bliver nød til at give dig en sviner...
Tanken strejfede mig bare, og det er vel IMO det Glazer ville gøre, hvis han stod og manglede 200 mio kroner uden det ville gå alt for meget ud over holdet. Pique er stor og stærk men har selvfølgelig langt fra Rio's erfaring, men det kan jo komme med tiden. Pique er vel en langsigtet afløser for Rio, og om 2 år er Rio vel ikke 200 mio værd mere og forskellen på Pique og Rio er fra et markedsværdimæssigt synspunkt ikke i nærheden af 200 millioner.
Men som sagt, bare en tanke. Havde jeg nok gjort hvis jeg sad og spillede mit manager spil lige nu. Men så er der jo nok også en grund til at Sir Alex sidder i en af verdens bedste fodboldklubber og har gjort det i 21 år, mens jeg kun kan slå ham af pinden foran skærmen...
United DK
09-11-2007, 07:01
For mig og se, kan man ikke sige, at man kan lave et "sikkert" køb på en målmandspost, for klassemålmænd hænger ikke på træerne, og vi har jo før lavet et "sikkert" køb, da vi hentede Frankrigs 1. målmand, men han blev ikke nogen succes.
For mig og se, kan man ikke sige, at man kan lave et "sikkert" køb på en målmandspost, for klassemålmænd hænger ikke på træerne, og vi har jo før lavet et "sikkert" køb, da vi hentede Frankrigs 1. målmand, men han blev ikke nogen succes.
Nej de helt store målmænd som Cech, Buffon eller Casillas, jamen de er forankret og bundet i store klubber som på ingen måde vil slippe dem. Jeg må indrømme at hvad angår målmænd, så synes jeg altid at italien har været garant for sikre stilfulde keepere. Derfor så jeg hellere vi forsøgte at hente De Sanctis i Sevilla( som ikke spiller) eller Amelia i Livorno, som er to målmænd der er inde omkring landsholdet, og som ville være til at få. Kender ikke denne unge mexicaner som rygtes på vej. Men lad os se om der sker noget
Glory Man United
09-11-2007, 09:07
Nej de helt store målmænd som Cech, Buffon eller Casillas, jamen de er forankret og bundet i store klubber som på ingen måde vil slippe dem. Jeg må indrømme at hvad angår målmænd, så synes jeg altid at italien har været garant for sikre stilfulde keepere. Derfor så jeg hellere vi forsøgte at hente De Sanctis i Sevilla( som ikke spiller) eller Amelia i Livorno, som er to målmænd der er inde omkring landsholdet, og som ville være til at få. Kender ikke denne unge mexicaner som rygtes på vej. Men lad os se om der sker noget
Synes du også at vr køb af Taibi var godt? :D
Synes du også at vr køb af Taibi var godt?
man siger også de bedste offensive spillere kommer fra brasilien. Men som der altid er, så findes der noget der hedder "undtagelser"
Glory Man United
09-11-2007, 10:41
man siger også de bedste offensive spillere kommer fra brasilien. Men som der altid er, så findes der noget der hedder "undtagelser"
Synes faktisk kun Zoff, Zenga og Buffon har været verdensklasse! England har haft flere: Shilton, Ray Clemence, Banks, Seaman, Corrigan......
Synes faktisk kun Zoff, Zenga og Buffon har været verdensklasse! England har haft flere: Shilton, Ray Clemence, Banks, Seaman, Corrigan......
hvem snakker decideret verdensklasse. Foster er ikke verdensklasse. VDS er det ikke MERE. Der findes få helt på toppen, men vi skal have en stående, og der mener jeg at italien har det bedste og mest solide at byde på. Spaniere er meget flyvske og meget "parade" keepere, eller shot stopper som man vil sige i england. Og england har ikke nogen på topniveau lige nu
Glory Man United
09-11-2007, 11:04
hvem snakker decideret verdensklasse. Foster er ikke verdensklasse. VDS er det ikke MERE. Der findes få helt på toppen, men vi skal have en stående, og der mener jeg at italien har det bedste og mest solide at byde på. Spaniere er meget flyvske og meget "parade" keepere, eller shot stopper som man vil sige i england. Og england har ikke nogen på topniveau lige nu
Som sædvanlig er jeg uenig med dig Robinho....VDS er stadigvæk blandt de bedste
United DK
09-11-2007, 11:41
Pagliuca var nu heller ikke ringe. Det samme med Peruzzi, da han stod for Juventus i 90'erne.
Jeg synes dog Tyskland/Vesttyskland er det land, der har opfostret flest klassemålmænd:
Hans Tilkowski, Sepp Maier, Harald "Toni" Schumacher, Bodo Illgner, Andreas Köpke, Oliver Kahn. Jens Lehmann er kun klasse i perioder.
Derudover har de nogle nye parate i Schalkes Manuel Neuer, Bayern Münchens Michael Rensing og Leverkusens René Adler.
Glory Man United
09-11-2007, 12:02
Pagliuca var nu heller ikke ringe. Det samme med Peruzzi, da han stod for Juventus i 90'erne.
Jeg synes dog Tyskland/Vesttyskland er det land, der har opfostret flest klassemålmænd:
Hans Tilkowski, Sepp Maier, Harald "Toni" Schumacher, Bodo Illgner, Andreas Köpke, Oliver Kahn. Jens Lehmann er kun klasse i perioder.
Derudover har de nogle nye parate i Schalkes Manuel Neuer, Bayern Münchens Michael Rensing og Leverkusens René Adler.
Tænk....vidste ikke du var så gammel :D
United DK
09-11-2007, 12:10
Tænk....vidste ikke du var så gammel :D
Jeg er kun 20, men jeg kan min fodboldhistorie. :D
Jeg kan så ikke så meget andet, der har med historie at gøre. :D
Jeg synes først vi kan begynde at snakke om ny målmand hvis van der sar ikke vil forlænge sin kontrakt. Til den tid kan vi kigge på om det er hver at satse på kusczak og foster eller om vi skal hente en ny målmand. Personligt håber jeg at foster slår igennem.
Ham her Ochoa er blandt de 50 spillere der kan vinde den gyldne bold selvom jeg dog ikke synes man kan tage alle spillerne helt seriøs som verdens bedste
Vi har angiveligt igen haft held med at overhale scouserne i kampen om en spiller... Der er tale om den 15 årige John Cofie fra Burnley som åbenbart er noget helt specielt... Selvom de har brugt en del tid på at fortælle hvor stor han kan blive samt endda sat Carragher til at overtale ham til at skifte så har han åbenbart valgt os fremfor dem:juhuuuu:
Så kan m*gsv*nene f*ndme lærer det:lolol:
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=142320
Men nu er italien ikke det eneste sted at kigge, selvom jeg synes de bedste pt kommer derfra. Synes også en Craig Gordon har gjort det fremragende for Sunderland. Han vil være en dyr herre, men har tiden for sig med sine 24 år.
Og Van Der Sar er ikke verdensklasse. At gribe et indlæg og være i stand til at sparke den væk med begge ben er ikke nok. han laver ikke redninger der afgøre fodboldkampe. Ikke nok ihvertfald. Han stod dog en brandkamp ude mod sporting
SantasLittleHelper
10-11-2007, 14:55
Men nu er italien ikke det eneste sted at kigge, selvom jeg synes de bedste pt kommer derfra. Synes også en Craig Gordon har gjort det fremragende for Sunderland. Han vil være en dyr herre, men har tiden for sig med sine 24 år.
Og Van Der Sar er ikke verdensklasse. At gribe et indlæg og være i stand til at sparke den væk med begge ben er ikke nok. han laver ikke redninger der afgøre fodboldkampe. Ikke nok ihvertfald. Han stod dog en brandkamp ude mod sporting
Med det hold vi har nu burde det jo heller ikke være keeperen der skal afgøre fodboldkampe. Hvilke muligheder har han da haft for det? Hvor syntes du han kunne ha gjort det bedre?
Med det hold vi har nu burde det jo heller ikke være keeperen der skal afgøre fodboldkampe. Hvilke muligheder har han da haft for det? Hvor syntes du han kunne ha gjort det bedre?
det er en del af det at have psyken til at stå for et storhold, at man kan gå 90 minutter uden at røre bolden, og så lige pludselig ryge i aktion.
Schmeichel kunne det. Ikke fordi VDS skal op på hans niveau for det når han nok ikke om han så spiller til han er 88 år, men bare en gang imellem laver nogle af de redninger vi ikke forventer fra ham. Synes jeg ikke han gør nok
SantasLittleHelper
10-11-2007, 15:49
Jeg mener så ikke han rigtig får chancen for det, netop fordi holdet er så godt. I øvrigt mener jeg ikke det er fair overfor nogen at blive sammenlignet med Schmeichel. Han er IMO den bedste keeper i historien, uden sammenligning.
Don Kafai
10-11-2007, 16:32
Synes også en Craig Gordon har gjort det fremragende for Sunderland. Han vil være en dyr herre, men har tiden for sig med sine 24 år.
Fuldstændig enig. Han er Storbritaniens bedste keeper, og om 2-3 år tror jeg han er blandt verdens bedste! Håber han udvikler sig så meget som han har indtil idag, for han er virkelig en jeg gerne så i United. Stærk i feltet, hurtige reflekser, sikker i samtlige indgreb osv. Eneste lille minus med ham må være at han virker ret tung i det, og synes han griber bolde a 2 omgange som han burde kunne holde 1. gang, men det kommer vel med tiden.
Helt enig med Robinho i at Craig Gordon er en særdeles spændede målmand, som muligvis vil kunne være den rette ankermand for United når van der Sar stopper. Ja, han bliver meget dyr og vil formentlig koste over 10-12 mio. £ at få fra Sunderland. Men jeg synes han har en masse af de rette kvaliteter.
Men lad os se, mon ikke Ferguson har fint styr på om der skal hentes en ny eller om Foster og Kuszczak skal have chancen først. Det er jo trods alt ikke ligesom med efter Schmeichel, hvor der ingen andre keepere var i klubben med talent.
Men en god målmand er vigtig for et tophold. Også selv om vi har den offensiv vi har nu. Det er vigtigt at have en sikker og stabil sidste skanse, se bare på tiden med Barthez..
SantasLittleHelper
11-11-2007, 10:32
Helt enig med Robinho i at Craig Gordon er en særdeles spændede målmand, som muligvis vil kunne være den rette ankermand for United når van der Sar stopper. Ja, han bliver meget dyr og vil formentlig koste over 10-12 mio. £ at få fra Sunderland. Men jeg synes han har en masse af de rette kvaliteter. gav Sunderland ikke £12 mio for ham før denne sæson? For så ville det da være ualmindelig dårlig forretningssans at sælge ham til samme pris nu hvor han endda har bevist at han sagtens kan spille med hvor det sner. Hvis Sunderland kan holde lidt på ham er jeg sikker på at han bliver en slags "Schmeichel" der kan redde 10-14 point til dem på en sæson...
Synes jeg husker de gav 9 mio. £ for ham. Det sagde de vist også i gårsdagens optakt inden kampen mod Newcastle. Det var britisk rekord for en keeper.
Aston Villa nævnes nu som villige til at slå den rekord med et bud på 10-11 mio. £ på Scott Carson.
Men ja, Gordon kan redde point til Sunderland. Og han er en af fremtidens store målmænd i Premier League..
United DK
11-11-2007, 10:45
Gordon kostede 97 mio. kr., hvad det så præcis er i pund, det ved jeg ikke.
Soccerbase er enig med KennyN.
http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=24322
Lidt pudsigt at se, at han kun har holdt et enkelt clean sheet i sæsonen... Ved godt, det selvfølgelig er svært for et hold som Sunderland, men det virker ikke som meget.
United DK
11-11-2007, 11:12
Soccerbase er enig med KennyN.
http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=24322
Lidt pudsigt at se, at han kun har holdt et enkelt clean sheet i sæsonen... Ved godt, det selvfølgelig er svært for et hold som Sunderland, men det virker ikke som meget.
Det er det heller ikke, hvis man kigger blindt på det, men Sunderlands forsvar er et af de ringeste i PL, og selv Cech ville have svært ved, at holde nullet i mange flere kampe, hvis han stod for Sunderland.
HamudiiC
11-11-2007, 11:42
http://en.wikipedia.org/wiki/Guillermo_Ochoa
Ham Guillermo Ochoa lyder spændende. Som den første fra Mexico er han blevet nomineret til årets spiller, og af FIFA er han blevet kåret til verdens tredje bedste målmand anno 2007.
Og han er kun 21 år.
Et er at han måske er en glimrende keeper, kender ham ikke, men at stå i Premier League er noget helt andet end andre ligaer. Spillet er mere fysisk, der bliver gået mere til målmanden, målmanden skal være bedre i feltet osv. Så selv om man er en god målmand er det ikke sikkert at man slår igennem i Premier League..
Jeg ville i givet fald foretrække det sikre med en britisk målmand som kunne være Gordon..
Martinsen
11-11-2007, 14:26
Jeg har aldrig været så begejstret for målmænd fra sydamerika. Mange af dem er alt for livlige og usikre til min smag. Så jeg foretrækker også at vi enten satser på vores egen Foster, eller som flere har nævnt køber Gordon
Bergmann
13-11-2007, 16:09
Det nigerianske kæmpetalent Chrisantus er netop skiftet til Hamburger SV. Alle de største klubber i verden (inkl. United) skulle have været stærkt interesseret.
HSV får ham gratis, da han står uden kontrakt.
Han blev i øvrigt topscorer i VM for u17.
Ærgeligt, at han ikke røg til United. Vi har brug for angribere, og så var han gratis.. Han skal nok blive stor en dag (og så koster han kassen....)
Kilde: skysport
United DK
13-11-2007, 16:13
Fordi man bliver topscorer ved et U17 VM, betyder det ikke, at man bliver en topspiller en dag. Der er langt fra U17 til seniorfodbold.
schousboe9
13-11-2007, 16:30
Fordi man bliver topscorer ved et U17 VM, betyder det ikke, at man bliver en topspiller en dag. Der er langt fra U17 til seniorfodbold.
Ja, og hvis han var uden kontrakt og United var interesserede, så er der nok alligevel en grund til han nu ryger til HSV...
Medmindre han seføli selv ønskede det og ikke var fristet af United!
Den mulighed foreligger vel, gør den ikke? Har kun hørt det omtalt, aldrig oplevet det... :)
Don Kafai
13-11-2007, 17:58
Det er utrolig sjældent at United misser en spiller fordi "de ikke tog sig sammen" eller lign. United har et sindssygt scout netværk og er klar over alt der bevæger sig på hele jorden der bare har glimt af potentiale. At United ikke signer en nigeriansk u/17 spiller skyldes sikkert han ikke er vurderet god nok. Eller ihvert fald ikke besværet værd at hente.
Om så United vurderer et talent forkert er en anden sag.... Men jeg garanterer for de har styr på hvad der foregår ude i verdenen...
Nu er det ikke kun United, men alle storklubber generelt jeg taler om.
Det er gældende for mange klubber... Hvis han var gået til Arsenal, Ajax eller lignende var jeg blevet bitter, men HSV har jeg det sådan set okay med...
United og Chelsea skulle efter sigende være parate til at smide 11 mill. efter den 14 årige John Cofie. Ved godt at tranferrygtet allerede er nævnt herinde. Men 11 mill for en 14 årig er godt nok vild !!!
Troede allerede at vi havde sikret os ham...
United skulle vist nok være tæt på at have en endelig aftale på plads med ham og hans familie. Så det er rygter, fra aviser uden den helt store sandhed nu.
United betalte Burnley en god slat penge, spiller en træningskamp om et par år, de får førsteret til at leje Cofie, og de får procenter ved salg af ham, hvis ikke han slår til.
Men ja, det er vanvittigt at jagte 14 årige drenge (troede kun det var Michael Jackson som gjorde det), og så betale 1 mio. £ er helt ude i skoven..
Haha god joke med Michael Jackson. Dyrt for en så ung spille, men hvis han har talentet så go for it. Stadig utroligt hvor tidligt unge spillere bliver kontaktet og får tilbudt kontrakt i dag.
Godt nok mange penge for en 14-årig! Men han må have et eller andet specielt, som vi forhåbentlig kommer til at se om nogle år! :skaaal:
United DK
03-12-2007, 15:18
Sagnol til United?
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34901
Han er da god, men han er 30, og jeg synes ikke vi har brug for ham.
Martinsen
03-12-2007, 15:20
så hellere bruge Simpson og Brown, ser ingen grund til at hente en spiller på 30 som Sagnol, selvom han kan hverves billigt synes jeg slet ikke det er nødvendigt. Men rygtet omkring at Fergie vil have Sagnol har efterhånden kørt i en del år, så det skal ikke undre mig, hvis det har et eller andet på sig. Men jeg håber det som sagt ikke!
Don Kafai
03-12-2007, 15:38
Sagnol er muligvis den bedste højreback i verden! Utrolig højt niveau.
Desværre for ham har han været ude i 9 måneder, og vi kan bruge Heinze som det bedste eksempel på hvad sådan en skade kan gøre ved ens spil.
Nej tak til Sagnol lige nu, men jeg så gerne en ny stærk højreback i United. Gerne Hutton fra Rangers, hvis det rygte altså har noget på sig.
Glory Man United
03-12-2007, 15:47
Var det ikke ham, vi forsøgte at købe i 98-99, men hvor det hele strandede pga hans høje lønkrav????
Jeg vil hellere have en Evra-like reserve på venstre back, end jeg vil have en ny højre back i øjeblikket. Et hold kan sagtens fungere med et enkelt svagt punkt, som Brown er offensivt, og desuden er det jo ikke utænkeligt, at Gary Neville er tilbage om to uger ;)
Den nye højre back skal i hvert fald ikke hedde Sagnol, men jeg synes generelt der er mangel på tilpas unge spillere med klasse på lige netop den position.
Hvis Fergie kigger efter en venstreback, burde han jo have slået til i sommers og sikret sig Gareth Bale, inden han tog til Spurs. Men måske køber vi ham om et par år, til 3 gange så høj en pris..
Sagnol er for gammel, og vi er rigeligt dækket ind på højreback pladsen.
Hvis Fergie kigger efter en venstreback, burde han jo have slået til i sommers og sikret sig Gareth Bale, inden han tog til Spurs. Men måske køber vi ham om et par år, til 3 gange så høj en pris..
Jeg synes Fergie ligger op til et veloso-køb, når han siger den eneste plads vi måske mangler lidt bredde er venstre back :Bouncing:
Jeg synes Fergie ligger op til et veloso-køb, når han siger den eneste plads vi måske mangler lidt bredde er venstre back :Bouncing:
Synes for det første ikke vi mangler en pind på den plads, men hvorfor en defensiv midtbane på venstre backen? :)
SantasLittleHelper
03-12-2007, 17:54
Han kan også spille venstre back..
Så du ville have hentet Anderson, Nani, Hargreaves, Tevez og Bale? Måske også lidt for risikabelt.. jo nærmest at købe grundstammen til et tophold i Premier League og starte fra bunden.
Bale burde måske bare være blevet sikret for halvanden sæson siden hvis det var så vigtigt, men synes det var vigtigere at sikre de spillere vi rent faktisk fik istedet for også at smide 200 mil efter Bale.
ChristianR
03-12-2007, 17:57
Så du ville have hentet Anderson, Nani, Hargreaves, Tevez og Bale? Måske også lidt for risikabelt.. jo nærmest at købe grundstammen til et tophold i Premier League og starte fra bunden.
Bale burde måske bare være blevet sikret for halvanden sæson siden hvis det var så vigtigt, men synes det var vigtigere at sikre de spillere vi rent faktisk fik istedet for også at smide 200 mil efter Bale.
Ja. Holdet så måske også umidelbart ud som det skulle, da han måske ikke vidste at Heintze havde opført sig sådan.
Han kan også spille venstre back..
Tjo, men Rooney kan også spille målmand ;). Ser helst folk spiller på deres favoritpladser, og så er spørgsmålet bare hvad han helst vil.
Tjo, men Rooney kan også spille målmand ;). Ser helst folk spiller på deres favoritpladser, og så er spørgsmålet bare hvad han helst vil.
Rooney kan ikke spille Målmand ---- DET KAN O'SHEA !!! "Rocking"
SantasLittleHelper
03-12-2007, 18:07
Det vil sige at Anderson skal spille venstre back? gotcha..
Manucho Goncalves slutter sig til holdet efter African Nations Cup.
http://http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=517365 (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=517365)
Kender ikke meget til ham andet end, hvad jeg kan læse mig til.
Han er 24 år og er vel købt som en øjeblikkelig (altså når han først kommer) reserve til angrebet. Han scorer i gennemsnit ca 25 mål pr sæson for sin klub Petro Atletico og præsterede at score 8 mål i African Champions League.
Noget overraskende signing. Blev specielt overrasket da jeg så hans alder, for det betyder jo, som du siger, at han må være en 'her og nu' spiller.
Forhåbentlig er han bedre end Dong, men det kræver jo bare, at man kan se dum ud.
Det bliver sgu noget af et spring for ham. Både tempomæssigt i spillestilen og specielt vejrforholdene. Det er jo pisse koldt her i vesten.
Nå, men så blev det ingen Benzema, Huntelaar eller Berbatov, men derimod Manucho. ;)
http://i6.photobucket.com/albums/y211/carsamper/zekalanga2.jpg
Glory Man United
21-12-2007, 14:53
Hmmmm
Hl-Glory
21-12-2007, 14:53
Det bliver sgu noget af et spring for ham. Både tempomæssigt i spillestilen og specielt vejrforholdene. Det er jo pisse koldt her i vesten.
Nå, men så blev det ingen Benzema, Huntelaar eller Berbatov, men derimod Manucho. ;)
http://i6.photobucket.com/albums/y211/carsamper/zekalanga2.jpg
nej, men meget spænende. men er han vores nye 4. angriber så ?
som back up til: Tévez, Rooney og Saha ?
glæder mig da til at se ham i aktion efter nytår :)
nej, men meget spænende. men er han vores nye 4. angriber så ?
som back up til: Tévez, Rooney og Saha ?
glæder mig da til at se ham i aktion efter nytår :)
Hans alder taler for det, men det gør Dongs jo også (de er ca. lige gamle).
Jeg tvivler dog på, at det bliver i denne sæson, at han skal indtage angrebet hos United. Springet er for stort til, at jeg kan tro det.
Sjov bliver han at følge, i hvertfald.
Hl-Glory
21-12-2007, 14:59
Hans alder taler for det, men det gør Dongs jo også (de er ca. lige gamle).
Jeg tvivler dog på, at det bliver i denne sæson, at han skal indtage angrebet hos United. Springet er for stort til, at jeg kan tro det.
Sjov bliver han at følge, i hvertfald.
jaer gør den nemlig.
men kan han noget på det her niveau, det må tiden jo vise.
transfer sum, er ikke oplyst nogle steder vel?
måske det kunne give et billede af om det en seriøs spiller til første holdet. ^
jaer gør den nemlig.
men kan han noget på det her niveau, det må tiden jo vise.
transfer sum, er ikke oplyst nogle steder vel?
måske det kunne give et billede af om det en seriøs spiller til første holdet. ^
De oplyser ikke transfersummer mere. Det var kun dengang med Magnier og Macmanus.
Han kan ikke få arbejdstilladelse tro jeg. Så mon ikke han må et par år omkring Antwerpen eller Sporting først. Men ham og Dong i front, det lyder sku skræmmende. Nu er vi klar til at erobre titler på stribe ;)
Han kan ikke få arbejdstilladelse tro jeg. Så mon ikke han må et par år omkring Antwerpen eller Sporting først. Men ham og Dong i front, det lyder sku skræmmende. Nu er vi klar til at erobre titler på stribe ;)
Jeg synes ikke man skal undervudere spillere, bare fordi de kommer fra Afrika. Drogba, Essien, Eto'o og Adebayor kommer jo derfra. Dog er det lidt underligt, at han først bliver opdaget nu, i så sen en alder, hvis han virkelig er så dygtig en spiller.
United DK
21-12-2007, 15:07
Det virker umiddelbart som et impulskøb, men lad os nu se hvad han kan, før vi dømmer ham. Der var heller ikke mange der troede, at en ukendt nordmand med babyfjæs der kom fra Molde, kunne gøre sig i Manchester United.
Svendsen
21-12-2007, 15:07
Det virker umiddelbart som et impulskøb, men lad os nu se hvad han kan, før vi dømmer ham. Der var heller ikke mange der troede, at en ukendt nordmand med babyfjæs der kom fra Molde, kunne gøre den store forskel for Manchester United.
hvem? :D :D
Så længe han er fast inventar på sit landshold kan han vel godt?
http://www.sportenkort.dk/nyhed/71144/fodbold/ferguson+henter+afrikaner+til+old+trafford
thetrible99
21-12-2007, 15:11
Arbejdstilladelsen omhandler hvor stor en procentdel af det nationale landskampe han har spillet de seneste 2 år. Dette bør ikke blive det store problem, hvis han er 24 år og Angolas bedste fodboldspiller, bør han vil også have spillet de fleste landskampe de sidste 2 år.
Har aldrig nogensinde hørt om spilleren i nogen sammenhænge, så at han skal være god nok til United det tvivler jeg på, men det er trods alt SAF som har hentet ham hvilket må siges at være det mest positive ved den her handel.
Goncalves kommer til Manchester så snart Angola er slået ud af African Nations Cup, der spilles fra 20. januar til 10. februar.
Så snart de er slået ud :D Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. :p
Så snart de er slået ud :D Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. :p
Præcis :) der er ikke de store forventninger. Nu er det i hvert fald sikkert, jeg skal sidde klistret til skærmen med euro sport kørende, når angola spiller.
Nu er det i hvert fald sikkert, jeg skal sidde klistret til skærmen med euro sport kørende, når angola spiller.
Godt du sagde det :) Den mulighed havde jeg ikke tænkt på.
Solskjær og ronny johnsen var totalt ukendte. Peter Schmeichel kendte vi jo kun fordi han var dansk, for ingen i europa kendte ham vel da united hentede ham. Der havde han ikke vundet EM endnu.
Manucho Goncalves er en angriber af samme statur som Ruud: 188 m høj. Ifølge de oplysninger jeg kan finde på ham så fylder han først 24 d. 7 marts næste år, så han må nøjes med at være 23 nu,selvom de fleste medier gør ham til 24 årig.
Selvom han virker ukendt osv, så tror jeg ikke at fergie giver en 23 årig spiller en 4 årig kontrakt, hvis han ikke kan noget. Der plejer som regel at komme nogle meget kraftfulde og hurtige angribere fra afrikansk fodbold, så hvis han kan vise det, så kan han måske blive en saha uden skader.
Hvis han kan blive vores svar på Adebayor fra Arsenal er det vel okay. For han er trods alt en af Arsenals bedste angribere, og en lidt anden type end så mange andre. Men stadig end glimrende angriber. Så lad os da håbe han får chancen, og han vitterlig har talent. Og ikke blot er en ny Dong..
Martinsen
21-12-2007, 15:45
Ja det var så den store angriber signing vi lavede her til vinter:D Men spændende at se hvad han kan, jeg kender intet til ham! Det positive ved den slags spillere er at de kun kan overraske.
Man må sige Fergie stadig kan overraske os efter alle de år... Tror ikke der er mange som havde luret den på forhånd... Men tror der er en grund til at han har valgt at hente ham i stedet for en gut i europa så han må jo kunne nogle tricks...
ChristianR
21-12-2007, 15:47
Plejer man ikke, at kunne få arbejdstilladelse når man spiller fast for landsholdet? Det gør han jo åbenbart.
Men jo. Han kan da godt være vores nye 4. angriber. Så kan det stadig være, at vi skifter 3. angriberen ud til sommer. Det så jeg i hvert fald gerne.
thetrible99
21-12-2007, 15:50
SAF beskriver sit nye indkøb: "He is a tall, agile, quick forward and through contacts that Carlos [Queiroz] has was brought to our attention around six months ago”.
Det virker umiddelbart som et impulskøb, men lad os nu se hvad han kan, før vi dømmer ham. Der var heller ikke mange der troede, at en ukendt nordmand med babyfjæs der kom fra Molde, kunne gøre sig i Manchester United.
hvorfor virker det som et impulskøb?? vi får jo ikke alting at vide.. og når saf nu køber ham må han jo ha kigget ham grundigt efter.. det ligner ikke fergie at impulskøbe..
United DK
21-12-2007, 16:06
hvorfor virker det som et impulskøb?? vi får jo ikke alting at vide.. og når saf nu køber ham må han jo ha kigget ham grundigt efter.. det ligner ikke fergie at impulskøbe..
Det virker bare som om, at fordi vi lige mangler den 4. angriber, så køber han lige en billig spiller, så han har den 4. angriber i truppen.
Hl-Glory
21-12-2007, 16:12
Det virker bare som om, at fordi vi lige mangler den 4. angriber, så køber han lige en billig spiller, så han har den 4. angriber i truppen.
Han har jo været til prøve i 3 uger.
så tror nu det gennemtænkt det køb.
Tror ikke man køber man nogen, bare for at købe nogen. Dong blev jo åbenlyst købt for at øge indtægten i Asien. Markekedet i Afrika er jo ikke nær så stort. Desuden taler Manuchos "bedrifter" bedre for sig, end Dongs gjorde i sin tid.
Jeg krydser fingre.
Parkohargo
21-12-2007, 16:47
Kender intet til manden men lyder da interessant
United DK
21-12-2007, 16:49
Han har jo været til prøve i 3 uger.
så tror nu det gennemtænkt det køb.
Ja ja, nu må vi se.
SAF har udtalt, at de har fulgt ham i 6 måneder.
Jeg har læst om United interessen i ham for noget tid siden. Mener det var Lazio der også havde vist interesse.. Jeg syntes det er dejligt, det viser jo bare at vi ikke absolut skal hente et stort navn til klubben for at få sucess, så forstår ikke hvorfor folk er negative og sammenligner ham med kæbet af Dong, som er det ringeste der ersket. Hvor mange af os herinde havde hørt om Ronaldo før han kom til United, nu er Manucho så lidt oppe i årene, men hvem ved, denne mand kan muligvis være lynende giftig, måske den nye Eto'o det vil tiden vise, jeg syntes det er spændene..
Han spillede en træningskamp for United og scorede 1 mål. Og Ronaldo og Nani har eftersigende sagt go' for ham, og når man er topscore i sit hjemland de sidste 2 sæsoner er man vel ikke uden evner!!
og når man er topscore i sit hjemland de sidste 2 sæsoner er man vel ikke uden evner!!
Nu er det jo i Angola han er topscorer, og ikke i et af de store fodboldlande. Men ja, man må da gå ud fra at han i det mindste ved hvor målet står, når han scorer så mange mål.
Nu er det jo i Angola han er topscorer, og ikke i et af de store fodboldlande. Men ja, man må da gå ud fra at han i det mindste ved hvor målet står, når han scorer så mange mål.
Ja Korrekt det er i Angola, der er stor forskel, og er enig i det bliver noget af et spring at måake skulle til at spille i Premier League. Men jeg kan ikke se det negative i det, det ville jeg kunne hvis denne spiller bliver endnu en Dong. Til gengæld tror jeg nok vi skal få ham, det med arbejdstilladelsen var vel det samme som med Anderson købet, da sagde Fergie bare han var en glimrende spiller, og så havde han arbejdstilladelse, men det kunne jo også gå hen og ende som da United hentede Silva i 1997, da gik den handel i vasken pga. arbejdstilladelsen, jeg håber dog på vi får ham at se!
http://picsrv.manutd.com/?fif=/****/img_10_22079_5829.jpg&obj=iip,1.0&wid=480&hei=179&rgn=0.04911591355599214,0.24504950495049504,0.9430 255402750491,0.4430693069306931&cvt=jpeg
Ham og Chefen!!
ChristianR
21-12-2007, 17:34
Jeg har læst om United interessen i ham for noget tid siden. Mener det var Lazio der også havde vist interesse.. Jeg syntes det er dejligt, det viser jo bare at vi ikke absolut skal hente et stort navn til klubben for at få sucess, så forstår ikke hvorfor folk er negative og sammenligner ham med kæbet af Dong, som er det ringeste der ersket. Hvor mange af os herinde havde hørt om Ronaldo før han kom til United, nu er Manucho så lidt oppe i årene, men hvem ved, denne mand kan muligvis være lynende giftig, måske den nye Eto'o det vil tiden vise, jeg syntes det er spændene..
Det har vel ikke vist noget endu, i og med han ingenting har bevist endnu. Tror ikke folk er negative, men måske snarere skeptiske, da han i en alder af 23 endnu ikke er kommet længere end den angolanske liga, som uden det store kendskab til den vel ligger under Sas-ligaen. Altså er der et enormt spring til Premier League. Jeg tror nu ikke, at blot fordi man er topscorer i hjemlandet kan man forbedre Manchester Uniteds trup. Peter Graulund er topscorer i Danmark lige nu. Ham er vi vel enige om er kilometer fra Uniteds bænk?
Ronaldo havde trodsalt bevist, han kunne være godt med i portugisisk fodbold og endda på internationalt plan før skiftet. Ligeledes havde han en særdels ung alder, så man forudså at han havde masser af år at udvikle sig i.
Jeg siger ikke, vi har gjort et dårligt køb. Det aner jeg ikke noget om, da jeg aldrig har set manden spille fodbold. Jeg kan dog godt forstå folks skepsis overfor købet. Men lad os nu se hvordan det går:)
Nej han er ikke nået længere, men hvis vi vidste hvor mange spillere der løber rundt i verden på 22-24 år som har klassen til top fodbold, men som ikke er noget længere end deres lille liga, så var fodboldverdenen endnu smukkere og fyldt med mange flere stjerner! Men jo kan godt se det skeptiske i denne handel. Men hvis han ikke er noget værd, tja. så sælger vi ham da vel bare til Liverpool. De er jo så pjattet med det vi ikke kan bruge.. Host Host Heinze!!
Uventet signing, men alligevel spændende. Virker lidt skeptisk over om han kan gøre sig i PL, da der trodsalt er en kæmpe forskel på Angolas liga og verdensbedste, men et eller andet må han kunne, når Ferguson giver ham en 4 årig kontrakt. Adu blev jo ikke tilbudt noget sidste år, selvom han skulle være et kæmpe talent. Glæder mig til at se og høre mere om ham, for han virker spændende.
Tror ikke på angriberen Gonçalves kan gøre det så godt i Premier League, da der som sagt er meget forskel mellem disse to ligaer + engelsk fodbold og sådan. Så vil jeg foreslå Aston Villas angriber.
Martinsen
21-12-2007, 18:32
Tror ikke på angriberen Gonçalves kan gøre det så godt i Premier League, da der som sagt er meget forskel mellem disse to ligaer + engelsk fodbold og sådan. Så vil jeg foreslå Aston Villas angriber.
Det er sku lidt sent at foreslå Abolanghor, eftersom Goncalves allerede er købt!
Det giver ingen mening at diskutere, om manden kan slå til eller ej, da ingen af os kender noget som helst til ham. Det kan kunne blive ved gætterier og formodninger.
Det giver ingen mening at diskutere, om manden kan slå til eller ej, da ingen af os kender noget som helst til ham. Det kan kunne blive ved gætterier og formodninger.
Præcis.. mange sagde også at Anderson MINDST skulle ha et år for at vænne sig til ligaen.. og det må man sige ikke har været nødvendigt.. lad os nu lige gi ham en chance inden vi dømmer ham når vi nu intet kender til ham..
PetterDK
21-12-2007, 18:53
Det har vel ikke vist noget endu, i og med han ingenting har bevist endnu. Tror ikke folk er negative, men måske snarere skeptiske, da han i en alder af 23 endnu ikke er kommet længere end den angolanske liga, som uden det store kendskab til den vel ligger under Sas-ligaen. Altså er der et enormt spring til Premier League. Jeg tror nu ikke, at blot fordi man er topscorer i hjemlandet kan man forbedre Manchester Uniteds trup. Peter Graulund er topscorer i Danmark lige nu. Ham er vi vel enige om er kilometer fra Uniteds bænk?
Luca Toni slog også igennem i en ret sen alder, så man har da lov til at håbe :)
Glædelig jul allesammen :D
Det var dog en mærkelig signing synes jeg
Katongo blev os topscorer i Sydafrika, men der er langt til Uniteds niveau..
Lad os håbe at scoutsne ved hvad de har fundet..
Men umiddelbart ligner han i en alder af 23, mere en standbyspiller, som ikk skaber splid i angrebshierarkiet
Det er også fint nok at de har købt Gonçalves, så United kan spare de penge som de har. Det har alligevel ikke råd til at købe endnu en stjerneangriber. Så håber jeg skam også den angolanske angriber lærer engelsk fodbold, og bliver en stjerne eller en bedre spiller. Hvad så med Brown. Skal han ikke sælges/byttes væk til en anden forsvar? Håber på det bliver Lahm. Han er dyr, men United fik jo sparet penge, og alligevel ikke køber en angriber som Berbatov.
Nogle der kender prisen vi gav for Goncalves?
Argumentet med at han er topscorer sælger ham ikke specielt godt i mine øjne - her tænker jeg på Chris Katongo og Jean Peguero fra Brøndby. Var de ikke også angribere i nogle forskellige lande? Hvem kunne forestille sig en af de to i United? :)
Jeg synes det virker som et spændende køb. Tror ikke på SAF henter en spiller ind i den alder hvis ikke han kan et eller andet. Dong blev jo hentet noget yngre fordi man mente han kunne blive til noget - måske er ham her allerede noget.
Er Angola ikke tidligere Portugisisk koloni? Kan være det er den vej igennem Carlos har hørt noget godt? :)
Jeg håber han med tiden vil vise at SAF igen har hentet en glimrende angriber midt i sæsosen. Hvem sagde Henke? :)
PerRonaldo
21-12-2007, 21:26
Jeg håber han med tiden vil vise at SAF igen har hentet en glimrende angriber midt i sæsosen. Hvem sagde Henke? :)
Nu vil jeg sige at Henke var en "sikker" investering, for han havde vist i gennem hele hans karriere hvad han stod for, til forskel for ham vi lige har købt...
Hr Hansen
21-12-2007, 21:28
Argumentet med at han er topscorer sælger ham ikke specielt godt i mine øjne - her tænker jeg på Chris Katongo og Jean Peguero fra Brøndby. Var de ikke også angribere i nogle forskellige lande? Hvem kunne forestille sig en af de to i United? :)
Jeg synes det virker som et spændende køb. Tror ikke på SAF henter en spiller ind i den alder hvis ikke han kan et eller andet. Dong blev jo hentet noget yngre fordi man mente han kunne blive til noget - måske er ham her allerede noget.
Er Angola ikke tidligere Portugisisk koloni? Kan være det er den vej igennem Carlos har hørt noget godt? :)
Nu har Pedro scvoret for >BIF i ca hver anden kamp han har spillet! såå den holder vist ikke helt, Katongo har lagt op til næsten alle Duncan's mål så han har også været ok...
Men derfra og til at kunne spille for United der er MEGET langt, men håber han kommer til at gøre en go figur!
:devill:
olsen9670
23-12-2007, 20:29
jeg er ikke så bange for hvis han skulle gå hen og blive et flop for han har ikke været ret dyr selvom jeg ikke ved prisen kunne jeg ikke forestille mig det. han kan vel kun overraske, og så er jeg træt af og se de andre stor klubber rundt i verden opdage ukendte talenter/spillere der bliver virkelige gode ferguson har jo selv vuderet ham til prøvetræning sååh tror fuldt og fast på fergusons signing
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.