PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

Jacob FG
19-06-2009, 22:51
haha gode gamle Brianhorle.

en evig publikumsfavorit.

Haha ja, en sådan pauseklovn skal man lede længe efter!

Lorensen
19-06-2009, 22:51
Nå jo, der var den. Brian Horle.

Kan dog bedre lide navnet Klunkebjarne.

marc_93
19-06-2009, 23:01
jeg ved ikke hvad i har og sige men en spiller som christian rodriguez fra porto, synes han var god mod united men har ikke set ham andet nogen der ved mere om ham, eller nogle der er enige eller uenige, siger ikke vi skal gå ud og gå efter ham, men ville bare vide hvad i har og sige til ham

United0805
20-06-2009, 00:04
jeg ved ikke hvad i har og sige men en spiller som christian rodriguez fra porto, synes han var god mod united men har ikke set ham andet nogen der ved mere om ham, eller nogle der er enige eller uenige, siger ikke vi skal gå ud og gå efter ham, men ville bare vide hvad i har og sige til ham

Han er fuldstændig vanvittig i FM09, så der er vel ikke det store at rafle om ? All in på Rodriguez ! :D

Hald
20-06-2009, 00:14
tror nu ikke vi skal lade FM spillet afgøre hvem vi skal bruge penge på.
Så havde vi jo haft Martin Palermo i truppen endnu = )
-åh ja de gode gamle Boca/Palermo/CM dage !!

SantasLittleHelper
20-06-2009, 00:27
... Hov Hov Hov

Så Stopper Vi

Hvorfor laver den laver den big letters om til kun stort forbogstav? DET VAR DA EN PROVOKATION PÅ DET GROVESTE, GAMLE TRAFFORD PUNKTUM D K. :( Sådan er vi bare når folk ikke rigtigt følger med.. Hør, fortæl mig lige hvad du synes vi skal forlange for Tevez nu du mener vi skal sælge ham.. Det må jo være et kæmpe beløb, for han er jo en god spiller..

Benzet
20-06-2009, 06:54
Jeg er enig i nedenforstående. Vi kan ikke få fat i nogle decideret stjernespillere til holdet, i hvert fald ikke af de spillere, klubben kædes sammen med:

If press reports are to be believed, our main transfer targets for this summer are the following players, in no particular order: Antonio Valencia, Franck Ribery, David Villa and Karim Benzema.

The problem is that we have to sign at least two of these players - or other players who have similar strengths - due to Ronaldo's departure. And so far only Antonio Valencia's arrival looks likely.

United are set to meet Wigan over the transfer of Valencia in the next few days and though Dave Whelan claims Madrid are still in the hunt it's quite certain that it's only an attempt to increase the fee. I'd say it's 90% that he'll end up at Old Trafford.

David Villa, however, has already made his decision and apparently his agent is working towards that. Villa made it clear on many occasions that he'd prefer to stay in Spain which means that he's almost certain to have chosen Real Madrid who still could not agree a fee with Valencia CF. But they will, I'm sure, as Valencia are in desperate need of the money.

Franck Ribery is another Real Madrid target - but surely they can't sign EVERYONE? - and Zinedine Zidane claims that talks are underway about taking him to the Bernabeu. Why would he go there is anyone's guess, seeing that they are overloaded with superstars already but it is said to be his dream. Barcelona are also in the picture and they are also ahead of United in the race - and it would make much more sense for Ribery to join Barcelona than to join Madrid, that's obvious. But United's chances of landing him are very slim: 5%, at best, I'd estimate.

Then there's Karim Benzema: Lyon president Jean-Michel Aulas admitted that he couldn't say Benzema was untransferable. But they do not wish to sell, Benzema is not desperate to leave and Aulas confirmed what we had known anyway: that Benzema's preferred destination would be - guess who? - Real Madrid... 5%, again, as Benzema is prepared to wait a year for Madrid to make their move.

So it looks like that all our main transfer targets will be snapped up by Madrid or stay at their club. Unfortunately, these high-profile continenatal players have this inexplicable love for Real Madrid which is baffling: what is so flash about a club where football comes second to merchandising and marketing income and which never reached the quarter-final of the Champions League in the last five years?

As for United, we have to go down the usual 'Fergie way', it seems: we can go for established Premier League players (as we did in the case of Berbatov, Carrick and the likes) or relative unknowns from the continent who might turn out to be fantastic (Evra, Vidic, Anderson, Nani - the latter showing the dangers of this approach...). It is quite clear that we won't be able to sign established stars to replace Cristiano Ronaldo: that is Real Madrid's privilige, for some reason.

Kilde: http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=158174

robinho
20-06-2009, 07:52
Jeg er enig i nedenforstående. Vi kan ikke få fat i nogle decideret stjernespillere til holdet, i hvert fald ikke af de spillere, klubben kædes sammen med:

If press reports are to be believed, our main transfer targets for this summer are the following players, in no particular order: Antonio Valencia, Franck Ribery, David Villa and Karim Benzema.

The problem is that we have to sign at least two of these players - or other players who have similar strengths - due to Ronaldo's departure. And so far only Antonio Valencia's arrival looks likely.

United are set to meet Wigan over the transfer of Valencia in the next few days and though Dave Whelan claims Madrid are still in the hunt it's quite certain that it's only an attempt to increase the fee. I'd say it's 90% that he'll end up at Old Trafford.

David Villa, however, has already made his decision and apparently his agent is working towards that. Villa made it clear on many occasions that he'd prefer to stay in Spain which means that he's almost certain to have chosen Real Madrid who still could not agree a fee with Valencia CF. But they will, I'm sure, as Valencia are in desperate need of the money.

Franck Ribery is another Real Madrid target - but surely they can't sign EVERYONE? - and Zinedine Zidane claims that talks are underway about taking him to the Bernabeu. Why would he go there is anyone's guess, seeing that they are overloaded with superstars already but it is said to be his dream. Barcelona are also in the picture and they are also ahead of United in the race - and it would make much more sense for Ribery to join Barcelona than to join Madrid, that's obvious. But United's chances of landing him are very slim: 5%, at best, I'd estimate.

Then there's Karim Benzema: Lyon president Jean-Michel Aulas admitted that he couldn't say Benzema was untransferable. But they do not wish to sell, Benzema is not desperate to leave and Aulas confirmed what we had known anyway: that Benzema's preferred destination would be - guess who? - Real Madrid... 5%, again, as Benzema is prepared to wait a year for Madrid to make their move.

So it looks like that all our main transfer targets will be snapped up by Madrid or stay at their club. Unfortunately, these high-profile continenatal players have this inexplicable love for Real Madrid which is baffling: what is so flash about a club where football comes second to merchandising and marketing income and which never reached the quarter-final of the Champions League in the last five years?

As for United, we have to go down the usual 'Fergie way', it seems: we can go for established Premier League players (as we did in the case of Berbatov, Carrick and the likes) or relative unknowns from the continent who might turn out to be fantastic (Evra, Vidic, Anderson, Nani - the latter showing the dangers of this approach...). It is quite clear that we won't be able to sign established stars to replace Cristiano Ronaldo: that is Real Madrid's privilige, for some reason.

Altså uden helt at kunne vide hvad der foregår i united selvfølgelig, så er de altså ikke så fantastisk diskrete at pressen ikke ville opfatte hvis der var noget i gære. Så når de ikke meddeler det, så er jeg tilbøjelig til at tro at de ikke har budt på en skid endnu. Det er jo første forhindring for at få en spiller man vil ha´ :)

Kan godt være united vil vente til at ronaldo skrider, at fergie kommer hjem, at tevez sagaen afsluttes, at gibson skrider, at welbeck stopper karrieren pga alderdom, men de kan altså ikke trække den så længe, for så er alle "målene" væk....

Så vælger at tro at united er fantastisk diskrete så pressen intet ved. FOr hvis united ikke har foretaget sig en skid af benarbejdet endnu, jamen så bliver det sådan noget som sidste år.

United-Allan33
20-06-2009, 08:28

Det er vel også meget sjældent vi har købt den slags stjerner fra fastlandet, det er vel kun Veron der var etableret stjerne før han kom til United..
Det kan jeg også bedst lide, det er efter min mening The right way-The United way..

Vi må bare acceptere at vores klub navn klinger ikke så godt som glamour livet i Real Madrid...

Jeg har fuld tiltro at Fergie nok skal finde de rette spillere, om de så hedder Valencia, Young eller noget helt andet..

Kasper United
20-06-2009, 09:21
Hvad med ny målmand?

Van der Sar er 39 år, mon ikke han snart lægger støvlerne på hylden?

Jeg har lige fundet et link, om at United nu er ude efter Iker Casillias. http://indkast.dk/index.php?nyhed=54322

Ham ser jeg meget gerne som ny United keeper efter Van Der Sar.

Hvad synes I? - Er Ben Foster god nok til at overtage pladsen, eller skal vi ud

at investere i ny keeper?

RuudVanNissetøj
20-06-2009, 09:33
Det er vel også meget sjældent vi har købt den slags stjerner fra fastlandet, det er vel kun Veron der var etableret stjerne før han kom til United..
Det kan jeg også bedst lide, det er efter min mening The right way-The United way..

Vi må bare acceptere at vores klub navn klinger ikke så godt som glamour livet i Real Madrid...

Jeg har fuld tiltro at Fergie nok skal finde de rette spillere, om de så hedder Valencia, Young eller noget helt andet..

Kan kun nikke genkendende til dit argument. Ferguson er om nogen en mester i, at få skabt et vinderhold med balance i alle aspekter, fysisk, mentalt, taktisk, offensivt osv.

Spørgsmålet er så også, om han overhovedet planlægger at gå bananaz på transfermarkedet i år. Jeg tror ærlig talt, at han kun henter Valencia og muligvis Tevez hvis ellers han gider.

Ronaldos fodboldkvaliteter er så godt som umulige at erstatte pt., men lad os nu se om holdet ikke tager kollektivt ansvar og giver modstanderne svar på tiltale. Lige nu virker det bare til, at vi i modstandernes øjne inkl. Pool er en sekunda klub og at den mest(undskyld udtrykket) stive pik i saunaen er Real Madrid.

Alt i alt er jeg meget fortrøstningsfuld, selvom jeg kan frygte lidt hvilken konsekvens offensivt en afgang med Ronaldo kan have.

United-Allan33
20-06-2009, 10:28
Kan kun nikke genkendende til dit argument. Ferguson er om nogen en mester i, at få skabt et vinderhold med balance i alle aspekter, fysisk, mentalt, taktisk, offensivt osv.

Spørgsmålet er så også, om han overhovedet planlægger at gå bananaz på transfermarkedet i år. Jeg tror ærlig talt, at han kun henter Valencia og muligvis Tevez hvis ellers han gider.

Ronaldos fodboldkvaliteter er så godt som umulige at erstatte pt., men lad os nu se om holdet ikke tager kollektivt ansvar og giver modstanderne svar på tiltale. Lige nu virker det bare til, at vi i modstandernes øjne inkl. Pool er en sekunda klub og at den mest(undskyld udtrykket) stive pik i saunaen er Real Madrid.

Alt i alt er jeg meget fortrøstningsfuld, selvom jeg kan frygte lidt hvilken konsekvens offensivt en afgang med Ronaldo kan have.

Jeg mener ikke Ronaldo kan erstattes, og det skal han heller ikke. Jeg mener vi skal ændre en smule på holdet og spillestilen, så vi kan få sat andre i scene.. Bla Rooney som efter min mening har spillet mange af hans bedste kampe når Ronaldo ikke har spillet.. Og hvem ved måske tilmed Nani kan begynde at vise noget af det talent som folk påstår han har, Ronaldo begyndte jo også først for alvor at vise mere end sit talent da RVN forsvandt, og vi ændrere stilen en smule..

Tue B
20-06-2009, 14:34
tror nu ikke vi skal lade FM spillet afgøre hvem vi skal bruge penge på.
Så havde vi jo haft Martin Palermo i truppen endnu = )
-åh ja de gode gamle Boca/Palermo/CM dage !!

Everton bruger faktisk FM som scout system :lolol:

Rasmus-K-J
20-06-2009, 14:38
Tror godt vi kan regne med der bliver hentet et par navne ala. Ribery, Benzema, Villa, Silva, Young. Kan godt være Valencia er så godt som købt, men nægter at tro på Valencia og Park skal have hver deres fløj. Det bliver park, Nani og Valencia der skal kæmpe om fast start plads på den ene side. Mens en i noget nær ronaldos klasse har den anden.

Højre wing: Ny -
Venstre wing: Valencia/Nani/Park - Den der så er 3rd mand på den ene side bliver 2nd på den anden side. Vi får fire fløje i alt. Ny, Valencia, Park, Nani.

Ialt:

Vi køber en kanon angriber og kanon en fløj. Derudover køber vi nok også lidt små talenter.

Dines
20-06-2009, 15:31
Efter Tevez og Ronaldos afgang, så bliver det virkelig spændende at se, hvad vi gør. Jeg tror Valencia bliver hentet. Eller jeg er næsten sikker. Han er en talentfuld spiller som Ferguson ser potentiale i. Faktum er dog bare, at han nok ikke kommer til at nå Ronaldo til sokkeholderne rent målmæssigt. Derfor skal vi hente en målscorer, og der stemmer jeg for Huntelaar. Benzema er en anden mulighed, men han bliver meget dyr, så hellere Huntelaar, der ved hvor målet står samtidig med, at han ikke vil blive særlig dyr. Robben eller Sneijder vil heller ikke gøre mig det store for Real Madrid. Vi bør købe erstatninger, men det tænder mig altså bare at bruge Welbeck og Macheda som 3 og 4 angriber. Sammen med Manucho, der også vender tilbage.

Krede
20-06-2009, 15:46
Jeg synes stadigvæk, at det mest interessante spørgsmål er, hvordan vi rent formationsmæssig blander kortene til næste år.

Jeg er næsten sikker på, at vi vil spiller 433 i de store kampe, da det har skaffet os i to CL finaler. Hvilket høj grad skyldes, at vores centrale midtbane har været kompakt og svær at nedbryde. Derudover har vores tre forreste været meget tekniske og enormt hurtige, hvorfor vi har været dødelige på kontra. Jeg tror ikke vi går væk fra denne opskrift.... Derfor undre det mig, at folk foreslår Huntelaar, der hverken er et teknisk vidunder eller synderlig hurtig.

Med andre ord, så skal vi ikke købe de mest spændende navne, men dem der passer bedst ind i vores formation.

Men jeg vil gerne høre jeres bud på formationen til næste år - ser I nogle ændringer?

Krede
20-06-2009, 15:49
Det lugter iøvrigt rigtig meget af Benzema til klubben. Lyon bliver ved med at udtale sig. Nu siger Bascombe (Aulas højrehånd), at Benzema kan ende med at skifte til United.

http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/06/20/Ligue-1Prem-Lacombe-on-Benzema/gnid-57698/

Dines
20-06-2009, 15:51
Jeg synes stadigvæk, at det mest interessante spørgsmål er, hvordan vi rent formationsmæssig blander kortene til næste år.

Jeg er næsten sikker på, at vi vil spiller 433 i de store kampe, da det har skaffet os i to CL finaler. Hvilket høj grad skyldes, at vores centrale midtbane har været kompakt og svær at nedbryde. Derudover har vores tre forreste været meget tekniske og enormt hurtige, hvorfor vi har været dødelige på kontra. Jeg tror ikke vi går væk fra denne opskrift.... Derfor undre det mig, at folk foreslår Huntelaar, der hverken er et teknisk vidunder eller synderlig hurtig.

Med andre ord, så skal vi ikke købe de mest spændende navne, men dem der passer bedst ind i vores formation.

Men jeg vil gerne høre jeres bud på formationen til næste år - ser I nogle ændringer?

Jeg håber på Huntelaar fordi, at han kan score mål. Efter Ronaldos afgang kommer vi til at mangle 30 mål, og dem skal Huntelaar stå for. Selvfølgelig kan man håbe på Berbatov og Rooney. Men jeg tror aldrig, at Rooney bliver en 30+ målscore for klubben. Han har for meget defensivt arbejde til, at det kan lade sig gøre. Så kan man håbe på Berba, men det er usandsynligt, når han stort set aldrig skyder på mål. Derudover er Huntelaar billig.

Acsadac
20-06-2009, 15:55
Hvis vi ser på de to spillere vi mister, Tevez og Ronaldo, så har de til sammen spillet 102 kampe, scoret 40 mål og lavet 13 assists i alle turneringer. (både start og indskiftning)

Vi kan lige så godt indse, at vi ikke kan hente en eller to spillere, som 100% kan gøre det lige så godt som disse.

Men det er imo heller ikke nødvendigt, der er en masse uforløst potientiale i truppen, jeg mener skal prøves først.

Hvad kan Tosic og Nani? Hvor i talentrækken er Macheda og Welbeck?
Kan Rooney og Berbatov score flere mål?

Min bedst overbevisning er, at hverken Nani, Rooney eller Berbatov var på toppen sidste sæson. Det afgørende for om de bliver outstanding i næste sæson er spillerene omkring dem.

I min optik mangler vi ham der kan lave nogle assists, her er Valencia et rigtig godt bud. Og skal skal vi have en goalgetter. Lige så meget som jeg ønsker Benzema, lige så meget bliver jeg skræmt af hans prisskilt.

Derfor vil Huntelaar være genial, eller Pavlychenko.

Vi skal have den nye RVN der sparker bolden ind. Berba og Rooney laver rigtig meget arbejde, men det nytter ikke, hvis det kun er Park der bokser med to centerforsvarer på 2m..

Det er vigtigt, at der ikke går FM i det her. Vi har ca 40 mål og 14 assists der skal erstattes, spørgsmålet er hvordan det gøres bedst og billigst.

Krede
20-06-2009, 15:58
Jeg håber på Huntelaar fordi, at han kan score mål. Efter Ronaldos afgang kommer vi til at mangle 30 mål, og dem skal Huntelaar stå for. Selvfølgelig kan man håbe på Berbatov og Rooney. Men jeg tror aldrig, at Rooney bliver en 30+ målscore for klubben. Han har for meget defensivt arbejde til, at det kan lade sig gøre. Så kan man håbe på Berba, men det er usandsynligt, når han stort set aldrig skyder på mål. Derudover er Huntelaar billig.

Problemet er bare, at Huntelaar er en ufattelig en-dimensionel spiller, som helt sikkert ikke kan fungere, når vi spiller vores Europa opstilling. Vi er enige om, at vi skal erstatte nogle af Ronaldos mål og at i mange PL kampe, der ville Hunterlaar være super. Men i de store tætte kampe, der mangler han noget all-round styrke. Iøvrigt hvis vi var interesseret, så havde vi nok forsøgt at købe ham for 6 måneder siden, da Real gjorde det.

Efter som Lyon bliver ved med at opfordre United til at byde, så tror jeg næsten Benzema-handlen går igennem. De andre storhold ser ud til at fokusere på Zlatan, Vila, Aguero og Eto'o.

Så vil jeg blive glad. Fordi udover at Benzema kan lave mål, ligesom Huntelaar. Så kan han ydermere en masse på egen hånd. Han er hurtig og rigtig god til at spille bolden op på. Eksempelvis det mål han lavede mod os CL det ville Huntelaar aldrig kunne.
Benzema har mange af de samme egenskaber som Saha, og netop Saha synes jeg er den spiller Rooney har spillet bedst med.

jacobdahl8
20-06-2009, 16:18
Problemet er bare, at Huntelaar er en ufattelig en-dimensionel spiller, som helt sikkert ikke kan fungere, når vi spiller vores Europa opstilling. Vi er enige om, at vi skal erstatte nogle af Ronaldos mål og at i mange PL kampe, der ville Hunterlaar være super. Men i de store tætte kampe, der mangler han noget all-round styrke. Iøvrigt hvis vi var interesseret, så havde vi nok forsøgt at købe ham for 6 måneder siden, da Real gjorde det.

Efter som Lyon bliver ved med at opfordre United til at byde, så tror jeg næsten Benzema-handlen går igennem. De andre storhold ser ud til at fokusere på Zlatan, Vila, Aguero og Eto'o.

Så vil jeg blive glad. Fordi udover at Benzema kan lave mål, ligesom Huntelaar. Så kan han ydermere en masse på egen hånd. Han er hurtig og rigtig god til at spille bolden op på. Eksempelvis det mål han lavede mod os CL det ville Huntelaar aldrig kunne.
Benzema har mange af de samme egenskaber som Saha, og netop Saha synes jeg er den spiller Rooney har spillet bedst med.

Jeg er enig! En handel med Benzema var for nogle måneder siden ret usandsynlig, men eftersom Real Madrid ikke har nævnt benzema på noget tidspunkt den snere tid, har United muligheden for at gøre en handel.
Jeg mener Benzema vil kunne løfte Uniteds hold han er fantastisk! Der er bare det men, at han på et tidspunkt også skal sælges til Real Madrid! Og hvis det fra næste sommer begynder at komme flitren mellem ham og Real, så lad endelig hver med at købe ham. Det cirkus har simpelthen været for belastende.

man.utd25
20-06-2009, 16:54
Det lugter iøvrigt rigtig meget af Benzema til klubben. Lyon bliver ved med at udtale sig. Nu siger Bascombe (Aulas højrehånd), at Benzema kan ende med at skifte til United.

http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/06/20/Ligue-1Prem-Lacombe-on-Benzema/gnid-57698/

Det ville være guld værd:), er vild med benzema, han kan så meget på egen hånd:) nu hvor Tevez er tabt, så håber jeg vi går 100% efter Benzema..

anderson888
20-06-2009, 17:01
Benzema og Valencia, så er jeg tilfreds, måske endda med et talent eller to fra akademiet.

Gronkjor
20-06-2009, 17:06
Tja det her ville ikke se dårligt ud:

Valencia----Carrick---Anderson/Fletch---Nani/Park

-------------------Rooney-----------------------------

-------------------Benzema---------------------------

Tror det ville være mega giftigt:) Nu har jeg ikke set så vildt meget til Valencia, men hvordan er hans indlæg? Jeg tror iøvrigt sagtens at vi kan genvinde PL med dette hold, så længe vores forsvar er stensikkert. Tror næsten det kan være positivt med lidt rokade i angrebet, da det til tider ikke så alt for overbevisende ud sidste sæson.. :)

Krede
20-06-2009, 17:30
Tja det her ville ikke se dårligt ud:

Valencia----Carrick---Anderson/Fletch---Nani/Park

-------------------Rooney-----------------------------

-------------------Benzema---------------------------

Tror det ville være mega giftigt:) Nu har jeg ikke set så vildt meget til Valencia, men hvordan er hans indlæg? Jeg tror iøvrigt sagtens at vi kan genvinde PL med dette hold, så længe vores forsvar er stensikkert. Tror næsten det kan være positivt med lidt rokade i angrebet, da det til tider ikke så alt for overbevisende ud sidste sæson.. :)

Valencia er en typsik old-school wing. Han spiller helt ude ved linjen. Han er super hurtig og slår nogle giftige indlæg. Derfor håber jeg, at vi får en spiller til at tage imod dem. Fordi Rooney og Berba er sjældent i boksen.

thetrible99
20-06-2009, 17:54
Jeg forstår virkelig ikke meningen med at købe billigt ind?, hvorfor skal vi være interesserede i spillere som Huntelaar, Snejder osv. som er vraget i en klub som vi tydeligt er langt foran resultatmæssigt de seneste år. Spillere som helt klart er dygtige spillere, men hvis vi fortsat vil være stærkest i Englang og i toppen af Europa, vil Huntelaar ikke vil være en forstærkning.

Hvis man ikke kan komme blandt Real Madrids XI, kan man da slet ikke komme på holdet i United.

Vi skal gå efter de bedste i verden som vil passe ind i vores system. Spillere, som i deres respektive klubber er de bedste og som i United vil løfte sig til et endnu højere niveau når de kommer blandt medspillere som Rooney, Carrick, Vidic, Berbatov, Ferdinand, Evra mfl. Indkøbspolitikken de seneste har også vist sig at være at vi køber de bedste spillere og dem med størst potentiale fra de respektive klubber og betaler prisen: Hargreaves, Berbatov, Carrick, Anderson og Nani.

Indkøbslisten må omhandle to offensive spillere, en kant og en angriber.

Kant: Valencia, Ashley Young og Ribery
Angriber: Benzema og David Villa

MadsG
20-06-2009, 18:00
Hvorfor skulle vi ikke kunne bruge nogle fra Real Madrids hold? Det er alle sammen spillere af højeste kaliber. De har bare ikke kunnet finde ud af at spille sammen.
Og Real kassere jo også mange gange spillere, som ville kunne gå ind på et hvilket som helst hold i verden, fordi det er det galehus det er.
Bare se på en af deres bedste spillere i sidste sæson, Robben, ham gider de ikke have.

Anderson-8
20-06-2009, 18:21
Synes Robben ville være perfekt for os, hvis bare han ikke var lavet af glas. Han er jo genial når han spiller, bare alt for sjældent han gør.

Synes Ribery ville være den optimale erstatning for Ronaldo, men det ser desværre ud til at han også lider af den tåbelige Madrid drøm :/

Er nu sikker på at SAF får det optimale ud af situationen :)

Christo
20-06-2009, 18:28
Lad os nu bare købe Aguerro! så dyr er han heller ikke.

Daniel
20-06-2009, 19:13
Som Krede nævner mener jeg heller ikke at Hundelår passer ind på vores hold. Vi har jo set hvordan Berbatov er blevet vraget i vores 4-3-3 opstilling, ganske enkelt fordi han ikke er hurtig nok i omstillingspillet, eller det er i hvert fald en af grundene. Derudover vil jeg lige minde om at der vil være kampe hvor Rooney er ukampdygtig, af den ene eller anden årsag og så skal vores angreb består af Berbatov og Huntelaar, alt for langsomt og indimensionelt. Køber vi en Benzema får vi en person der er hurti, teknisk stærk, godt udfordrende og som kan skyde og scorer fra alle tænkelige positioner.

Omkring kantspiller snakken, øsnker jeg højst 4 kantspillere i vores trup og det ser ud til Valencia bliver en af dem. Jeg kender ikke meget til ham, men han lyder som en spændene erhvervelse. De øvrige 3 pladser går ved første øjekast til Nani, Park og Tosic, selvom jeg stadig håber at vi henter Ashely Young. Skulle vi gøre det mener jeg dog at det skal være på bekostning af en af de andre, helst Nani.

Barça
20-06-2009, 19:23
Robben er da også noget af det mest overvurdere ligesom resten af den hollandske koloni i Franco Madrid.

Jeg har endnu ikke set nogen af dem klare det over middel i en storkamp.

Flax_Generous
20-06-2009, 19:41
Jeg har endnu ikke set nogen af dem klare det over middel i en storkamp.
Robben var da rimelig god, da Barca blev slået 4-1 i sidste sæson.

Benzet
20-06-2009, 19:53

Det er egentligt pudsigt, at Madrid forsat klinger så stort i spillernes ører efter de sidste 5 års resultater i CL, som også læste B. Charlton udtale.

Jeg holder også af, at United er fantastiske til at købe spillere, der endnu ikke er slået helt igennem og så forme dem til noget stort som fx Ronaldo, Vidic, Evra, Heinze, Anderson og til dels Nani (da han jo ikke helt er slået igennem endnu). Men i nuværende situation med tabte af 2 profiler på holdet, vil det måske ikke været helt usmart at satse på min. ét sikkert kort, hvilket vil sige et navn, der allerede er slået fast i fodboldverden.

Christo
20-06-2009, 20:06
Hvis vi ser på de to spillere vi mister, Tevez og Ronaldo, så har de til sammen spillet 102 kampe, scoret 40 mål og lavet 13 assists i alle turneringer. (både start og indskiftning)

Vi kan lige så godt indse, at vi ikke kan hente en eller to spillere, som 100% kan gøre det lige så godt som disse.

Men det er imo heller ikke nødvendigt, der er en masse uforløst potientiale i truppen, jeg mener skal prøves først.

Hvad kan Tosic og Nani? Hvor i talentrækken er Macheda og Welbeck?
Kan Rooney og Berbatov score flere mål?

Min bedst overbevisning er, at hverken Nani, Rooney eller Berbatov var på toppen sidste sæson. Det afgørende for om de bliver outstanding i næste sæson er spillerene omkring dem.

I min optik mangler vi ham der kan lave nogle assists, her er Valencia et rigtig godt bud. Og skal skal vi have en goalgetter. Lige så meget som jeg ønsker Benzema, lige så meget bliver jeg skræmt af hans prisskilt.

Derfor vil Huntelaar være genial, eller Pavlychenko.

Vi skal have den nye RVN der sparker bolden ind. Berba og Rooney laver rigtig meget arbejde, men det nytter ikke, hvis det kun er Park der bokser med to centerforsvarer på ..
Det er vigtigt, at der ikke går FM i det her. Vi har ca 40 mål og 14 assists der skal erstattes, spørgsmålet er hvordan det gøres bedst og billigst.

Det må være din joke med Pavlychenko ikk?
Manden har overhovedet ikke vist noget som helst i engelsk fodbold, og så vil du have ham til verdens største klub, når han ikke engang kan slå til for en midterklub.. Det er ikke for at skulle lyde muggen, men forstår slet ikke du kan tænke på ham.. Men vil gerne høre din begrundelse? :)

Barça
20-06-2009, 20:39
Lidt en billig baggrund synes du ikke? Vi stod i den værste krise i historien, taget vores spillermateriale i betragtning. Rijkaard var så godt som fyret, Laporta var tæt på at blive smidt af porten, vi havde et utal af skader (Marquez, Milito, Ronaldinho, enten Xavi og Iniesta manglede, Eto'o osv manglede allesammen). Så er det ikke så svært at vinde. Deportivo, Mallorca mfl. formåede også at vinde over os inden og efter, så utrolig dårligt grundlag at vurdere ud fra.

NtotheT
20-06-2009, 20:41
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54342

Ja, jeg ved godt, at størstedelen herinde synes, han er talentløs? Men det synes jeg ikke. Jeg har altid ment, manden var noget helt ekstraordinært. Han er en stor indivudalist, som har lidt af sine mange skader og et helt forkert klubskifte.

Der står i ovenstående artikel, at han kan hentes for 35-40 mio. kr.? Det er saterneme billigt for en af verdens allerstørste talenter. Han er kun 19-20 år, og han har et gigantisk potentiale og med lidt Fergie-magic ville det kunne blive noget stort. Synes han minder meget om Messi i sit spil. Begge to for meget venstrebenet, men de skærer meget ind i banen, og begge er hurtige og elegante til at drible deres modstander.

Hvis Giovani kom med Valenca og Benzema ville jeg blive tilfreds med de spillere vi har i truppen.

NtotheT
20-06-2009, 20:42
Lidt en billig baggrund synes du ikke? Vi stod i den værste krise i historien, taget vores spillermateriale i betragtning. Rijkaard var så godt som fyret, Laporta var tæt på at blive smidt af porten, vi havde et utal af skader (Marquez, Milito, Ronaldinho, enten Xavi og Iniesta manglede, Eto'o osv manglede allesammen). Så er det ikke så svært at vinde. Deportivo, Mallorca mfl. formåede også at vinde over os inden og efter, så utrolig dårligt grundlag at vurdere ud fra.

Det samme kan vi sige om Robben for Real i denne sæson, fister. Robben er verdensklasse. Det eneste, der er negativt ved ham, er hans enorme skadeshierarki. På dagen er Robben en af verdens allerbedste spiller. Der er han simpelthen et fryd for øjet.

Barça
20-06-2009, 20:51
Robben er da en udmærket fodboldspiller, men verdensklasse? Nej ikke i mine øjne.

Har manden overhovedet vist noget stabilitet i sit spil i mere end 5 kampe ad gangen? (hvis han overhovedet når, at spille så mange)

Der må da være langt bedre løsninger end ham.

NtotheT
20-06-2009, 20:54
Robben er da en udmærket fodboldspiller, men verdensklasse? Nej ikke i mine øjne.

Har manden overhovedet vist noget stabilitet i sit spil i mere end 5 kampe ad gangen? (hvis han overhovedet når, at spille så mange)

Der må da være langt bedre løsninger end ham.

Han var da mere end verdensklasse for Chelsea og i de gange han har haft en vis periode for Real. Og på det hollandske landshold er han flyvende.

Han er lige under Ronaldo, Messi og Ribery. Der burde der altså ikek herske nogen tvivl om, for han er altså en vitterlig en fantatisk spiller. :)

Barça
20-06-2009, 21:01
63 kampe og 11 mål på 2 sæsoner, synes du vitterligt, at det er verdensklasse? For så har jeg misforstået udtrykket verdensklasse.

Hvorfor give 25 mio euro + for en snart 26-årig kronisk skadet spiller, da tilmed eftersigende skulle være et problembarn udenfor banen og bestemt heller ikke har den bedste attitude på banen?

NtotheT
20-06-2009, 21:04
63 kampe og 11 mål på 2 sæsoner, synes du vitterligt, at det er verdensklasse? For så har jeg misforstået udtrykket verdensklasse.

Hvorfor give 25 mio euro + for en snart 26-årig kronisk skadet spiller, da tilmed eftersigende skulle være et problembarn udenfor banen og bestemt heller ikke har den bedste attitude på banen?

Hahaha, er det mål, der understreger om man er verdensklasse?

Så hvis jeg skal følge din logik, så er Andres Iniesta fuldstændig elendig? Han har jo kun scoret 5 mål i 42 kampe i dine sæson eller 9 mål i 92 kampe? COME ON.

Det er jo kun Messi og Ronaldo, der er hamrende målfarlige af kanter. Undskyld, men jeg kan slet ikke tage dig seriøst, når du begrundrer verdensklasse med antal mål. Verdensklasse spiller skal vejes på deres spil på banen!!!! Det er kun angribere, der skal vejes på deres mål!

Flax_Generous
20-06-2009, 21:05
Iniesta har scoret 9 mål i 92 kampe i de seneste 2 sæsoner. Er han så heller ikke verdensklasse?

Dine indvendinger er altså underlige. Robben er en af verdens bedste spillere på sin position, når han spiller, dermed er det også fair at kalde ham verdensklasse.

Problemet er ikke så meget hans kvalitet, men snarere hans skadesfrekvens som simpelthen er for høj til, at jeg gider at se ham i United.

EDIT: NtotheT var lige lidt hurtigere. Well done. ;)

Barça
20-06-2009, 21:08
Det er jo en del af det. Formår du ikke at læse mellem linjerne. Det er jo heller ikke det eneste jeg skriver, der gør, at JEG synes et køb af ham ville være dumt.

Nu har Robben samme rolle som C. Ronaldo og Messi. Også er den målhøst han har ikke synderlig imponerende, ligemeget hvad end du skriver. Manden har altså spillet for førende hold i så vel den engelske som spanske liga, dog uden at score synderligt mange mål, taget hans position på banen i betragtning.

Angående Iniesta så har de 2 spillere helt andre roller og er ikke sammenlignelige.

Barça
20-06-2009, 21:12
Igen man kan slet ikke sammenligne Iniesta funktion på banen med Robbens. Førstnævnte har Eto'o, Messi og Henry til at score målene, hvorimod sidstnænvte gerne skulle stå for dem i fællesskab med RvN, Raul og Hiquain, alt efter hvem der starter. Så sammenligningsgrundlaget er helt forkert i mine øjne.

Hehe, og her kommer det interessante lille når/hvis. Manden kan være nok så fantastisk den 1 kamp ud af de 10, hvor han er spilleklar, men det er nu ikke særlig holdbart for hans hold. Det skal man også tage i betragtning.

Hvis man skal have prædikatet "verdensklasse" skal man have præsteret over en længere overræke og det temmelig ofte. Ydermere skal man have et højt bundniveau og det har diveren Robben OVERHOVEDET ikke.

Nuff said.

NtotheT
20-06-2009, 21:13
Det er jo en del af det. Formår du ikke at læse mellem linjerne. Det er jo heller ikke det eneste jeg skriver, der gør, at JEG synes et køb af ham ville være dumt.

Nu har Robben samme rolle som C. Ronaldo og Messi. Også er den målhøst han har ikke synderlig imponerende, ligemeget hvad end du skriver. Manden har altså spillet for førende hold i så vel den engelske som spanske liga, dog uden at score synderligt mange mål, taget hans position på banen i betragtning.

Angående Iniesta så har de 2 spillere helt andre roller og er ikke sammenlignelige.

Kære ven. Robben er ikke den målfarlige type, han er mere dribleren, der har den 2. sidste eller 3. sidste fod i opspillet. Han er typen, der kreerer for de andre og lade de mere målfarlige typer scorer målene. Drogba stod for dem i Chelsea, og i Real havde han Nistelrooy, som nok er jordens giftigste angriber.

Du skal endda huske på at i Real spiller han kant i en 4-4-2. Ronaldo har siden 2006 udviklet sig fra at være en showspiller til at blvie en mere egotripper, der tænker på selv at score målene. I Barcas tilfælde er deres 4-3-3 skabt med den filosofi at de to kanter skal score mange mål. Ronaldinho stod ofte for 20+ i hver sæson, Henry gjorde det i sidste sæson, og Messi har gjort det i 2 sæsoner nu.

Du kan ikek begrunde det på den måde, da det er tre vidt forskellige fodboldfilosofier!

Verdensklase er en betegnelse om en spiller, der har et stabilt niveau på den nationale scene plus den internationale scene, og viser sin klasse, når det gælder. Og det har Robben altid gjort!

Hvad er der alt læse? Du spørger, om jeg synes 11 mål i 63 kampe er verdensklasse? Er der noget, jeg skulle have misforstået?

Hvis man skal have prædikatet "verdensklasse" skal man have præsteret over en længere overræke og det temmelig ofte. Ydermere skal man have et højt bundniveau og det har diveren Robben OVERHOVEDET ikke.

Kig først på jeres egen Dani Alves inden du begynder på noget. Lad være med at kaste med sten, når du selv bor i glashus.

Barça
20-06-2009, 21:18
At han eftersigende er et problembarn udenfor banen, har dårlige attituder på banen, er utrolig selvvisk, koster minimum 25 mio euro +, kronisk skadet og snart 26 år.

Hvor mange assist har han så lavet? En af grundene til, at Real vil af med ham (og mange fans er utilfredse med ham) er bla. foruden dem jeg har nævnt, at han er ENORMT selvvisk og sjældent laver assist.

Hvis han hverken kan score særlig mange mål eller lave assist, hvad er det så der gør ham til en verdensklassespiller?

Igen siger ikke han er en middelmådig spiller, i mine øjne er han udmærket men verdensklasse? Næppe.

Men lad os bare slutte her, du mener han er verdensklasse, det gør jeg bestemt ikke.:)

NtotheT
20-06-2009, 21:25
At han eftersigende er et problembarn udenfor banen, har dårlige attituder på banen, er utrolig selvvisk, koster minimum 25 mio euro +, kronisk skadet og snart 26 år.

Hvor mange assist har han så lavet? En af grundene til, at Real vil af med ham (og mange fans er utilfredse med ham) er bla. foruden dem jeg har nævnt, at han er ENORMT selvvisk og sjældent laver assist.

Hvis han hverken kan score særlig mange mål eller lave assist, hvad er det så der gør ham til en verdensklassespiller?

Igen siger ikke han er en middelmådig spiller, i mine øjne er han udmærket men verdensklasse? Næppe.

Men lad os bare slutte her, du mener han er verdensklasse, det gør jeg bestemt ikke.:)

Hvad gør så en til verdensklasse? Verdensklasse for mig er en spiller, der har altid har bevist sig som en profil på sit hold, og altid har holdt niveauet. Dog skal det lige siges, at det skal holdes over minimum 2 år, for så er der for mange, der kan få prædikatet verdensklasse, og det synes jeg ikke er berettiget. Jeg har faktisk endnu ikke set en kamp med Real, hvor Robben ikke har været udslagsgivende. Selv den skandaløse kamp mod Liverfool i år var han den eneste, der kunne skabe noget.

Troelsgaard
20-06-2009, 22:40
Zidane scorede heller ikke så mange mål (han scorede så altid i finaler), men han er stadig i top 3 over de bedste fodboldspillere i nyere tid, og man kan ikke gøre klasse op i mål, selvom mål er det vigtigste i fodbold. Robben er på dagen en af de bedste wings i verden, en nutidens Giggs, og hans manglende mål skyldes hans fodboldopdragelse som klassisk hollandsk wing, hvorimod spillere som Ronaldo og Messi ikke kan karakteseres som decideret wings, selvom de på papiret spiller derude, for ingen af dem slår indlæg fra kanten, de dribler ind i banen, og det gør dem naturligt nok mere målfarlige.

NtotheT
20-06-2009, 23:36

Ja, jeg ved godt, at størstedelen herinde synes, han er talentløs? Men det synes jeg ikke. Jeg har altid ment, manden var noget helt ekstraordinært. Han er en stor indivudalist, som har lidt af sine mange skader og et helt forkert klubskifte.

Der står i ovenstående artikel, at han kan hentes for 35-40 mio. kr.? Det er saterneme billigt for en af verdens allerstørste talenter. Han er kun 19-20 år, og han har et gigantisk potentiale og med lidt Fergie-magic ville det kunne blive noget stort. Synes han minder meget om Messi i sit spil. Begge to for meget venstrebenet, men de skærer meget ind i banen, og begge er hurtige og elegante til at drible deres modstander.

Hvis Giovani kom med Valenca og Benzema ville jeg blive tilfreds med de spillere vi har i truppen.

Don Kafai
21-06-2009, 00:28

Problemet er vel, at der er INGEN logik i for United at hente ham.

Altså med de andre spillere der linkes til, så kan man se en rød tråd eller i hvert fald en idé med rygtet, men jeg kan overhovedet ikke se hvorfor Dos Santos skulle komme til United.

Så det er nok mere en drøm fra din side, end noget der nogensinde kunne finde sted.

Krede
21-06-2009, 00:54
Er det nogen, der kender noget til ham gutten Eden Hazard? Nu har jeg læst flere steder, at vi kæmper om ham med Arsenal, men at vi skulle have vundet ræset...

Don Kafai
21-06-2009, 01:04
Er det nogen, der kender noget til ham gutten Eden Hazard? Nu har jeg læst flere steder, at vi kæmper om ham med Arsenal, men at vi skulle have vundet ræset...

Han blev fremhævet i et fransk sæsonreview på TV2 sport, denne sæson har helt klart været hans gennembrudssæson, hvor han har gjort en god figur på Lilles hold, selvom han kun lige er fyldt 18.

Der er jo så mange af hans typer i fodbolden, og jeg vil da sige at han umiddelbart ikke har noget helt ekstraordinært talent, men han er da klart en spiller der kan blive virkelig god i fremtiden.

Damien
21-06-2009, 03:23
Af mulige transfers ser jeg Ribery og Benzema som de bedste køb for os..Måske Balotelli hvis vi kan få ham billigt...
Ellers ville jeg elske at se Iniesta eller Sebastian Giovinco hos os. Selvom det virker meget usandsynligt.

robinho
21-06-2009, 07:13
Balotelli er nok den mest arrogante snotklud. Nej tak.

Men gårsdagens afslutning af tevez sagaen tyder også på at united har noget i ærmet, for ellers ville de ikke have endt det.

Jeg ved godt man kan sige at united ikke kan give tevez flere dage, og at du skulle lægge pres på, men hvis united nu havde stået i en situation på markedet, hvor de bare ikke kunne få andre end ham, så havde de nok været villige til at trække den.

Så vælger lidt blåøjet at tro at united allerede ved hvem der skal erstatte tevez.

RuudVanNissetøj
21-06-2009, 09:17
Balotelli er nok den mest arrogante snotklud. Nej tak.

Men gårsdagens afslutning af tevez sagaen tyder også på at united har noget i ærmet, for ellers ville de ikke have endt det.

Jeg ved godt man kan sige at united ikke kan give tevez flere dage, og at du skulle lægge pres på, men hvis united nu havde stået i en situation på markedet, hvor de bare ikke kunne få andre end ham, så havde de nok været villige til at trække den.

Så vælger lidt blåøjet at tro at united allerede ved hvem der skal erstatte tevez.

Lad det for guds skyld bliver Benzema - så har vi bogstaveligt talt skudt papagøjen. Med Lyons præsidents udtalelser igår, så er der da fortsat et lille håb. Spørgsmålet er så hvad spilleren vil.

Balotelli er en dygtig og talentfuld angriber. Men som så mange andre spillere fra afrika og for den sags skyld sydamerika, så har han en underlig tilgang til fodbolden. Jeg har set to kampe i denne sæson, hvor han lige så godt kunne gå ud og hænge sig selv efter 15 minutter på banen. Desuden har man da også hørt om lidt problemer uden for banen, så jeg siger nej tak.

Hvis vi endelig skal gå efter meget unge upcomings, så lad os gå efter Bojan.

Kom dog også til at tænke på, hvor pisse irriterende vores salg af Rossi har været. Jeg tror virkelig, at hvis han fortsat var hos os stod til det helt store gennembrud. Han virker meget lovende efterhånden.

unitedforreal
21-06-2009, 09:38
Der er 1 ting jeg gerne vil spørge jer om. Jeg kan huske jeg læste for ca 1 uge siden, at vores indkøbs politik har ændret sig. Så vi ikke længere køber spiller som er 27år+. Er det kun et rygte eller er det sandt ?.

Fordi hvis det er sandt så synes jeg det er klogt nok, + det vil udlukke mange spiller.

Ps. Håber det snart begynder at regne i sydafrika så SAF kommer hjem.

Parkohargo
21-06-2009, 09:53
Jeg ønsker for alt i verden nu at vi henter Benzema. Jeg tror virkelig at hvis han kommer under Fergies han vil blive en verdensklasse spiller.

Jev
21-06-2009, 10:40
Der er 1 ting jeg gerne vil spørge jer om. Jeg kan huske jeg læste for ca 1 uge siden, at vores indkøbs politik har ændret sig. Så vi ikke længere køber spiller som er 27år+. Er det kun et rygte eller er det sandt ?.

Fordi hvis det er sandt så synes jeg det er klogt nok, + det vil udlukke mange spiller.

Det er et rygte, men det betyder ikke, at det er usandt. Så vidt jeg husker, gik det dog på, at vi ikke ville betale svimlende summer for spillere, der er 26 eller over - ikke at vi under ingen omstændigheder vil tilknytte spillere på den alder.

Troelsgaard
21-06-2009, 10:41
Af mulige transfers ser jeg Ribery og Benzema som de bedste køb for os..Måske Balotelli hvis vi kan få ham billigt...
Ellers ville jeg elske at se Iniesta eller Sebastian Giovinco hos os. Selvom det virker meget usandsynligt.

Ribery og Benzema er sandsynligt, resten tror jeg ikke på, og Balotelli håber jeg heller ikke på, for han er ti gange mere usympatisk end Zlatan og Bendtner, og han er typen der kunne trænge til en ordentlig tackling fra Keane, eller på anden måde blive sat på plads. Der er forskel på at have selvtillid, og så være decideret højrøvet.

Krede
21-06-2009, 10:43
Vi vil ikke betale nok for Valencia.

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=antonio-valencia-sparks-price-war%26method=full%26objectid=21459205%26siteid=934 63-name_page.html

Rodwell en mulighed??

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=jack-of-all-trades-fits-fergie-bill%26method=full%26objectid=21459208%26siteid=93 463-name_page.html

robinho
21-06-2009, 10:49

Jeg tror såmen sagtens der kan komme indkøb i den aldersgruppe fremover. Der hvor united har lavet en "regel" er at de ikke som sidste sommer vil foretage indkøb af spillere i denne aldersgruppe for kæmpebeløb. Det er ikke en god investering i det lange løb. Og det kan der være noget om, selvom jeg dog gerne så Ribery i klubben hehe.

KingK
21-06-2009, 11:17

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=antonio-valencia-sparks-price-war%26method=full%26objectid=21459205%26siteid=934 63-name_page.html

Rodwell en mulighed??

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=jack-of-all-trades-fits-fergie-bill%26method=full%26objectid=21459208%26siteid=93 463-name_page.html

Valencia skal nok skifte til os, forstår da godt Whelan vil se om han kan presse citronen lidt. £18m virker dog som en god deal, for han har udviklet sig meget i hans tid på JJB!
Af andre spillere jeg gerne ser skifte til os er: Ashley Young, Huntelaar, Sneijder, Benzema... derudover ville jeg gerne se Robben komme hvis muligt, hans pris må være uhyre lav og - skadet eller ej - han er altså klasse!

Det bliver en spændende sommer på transfermarkedet for os... tror at denne udskiftning af Ronaldo og Tevez kan være god:devilll:

schousboe9
21-06-2009, 11:45
Valencia skal nok skifte til os, forstår da godt Whelan vil se om han kan presse citronen lidt. £18m virker dog som en god deal, for han har udviklet sig meget i hans tid på JJB!
Af andre spillere jeg gerne ser skifte til os er: Ashley Young, Huntelaar, Sneijder, Benzema... derudover ville jeg gerne se Robben komme hvis muligt, hans pris må være uhyre lav og - skadet eller ej - han er altså klasse!
Valencia er ikke £18 mio. værd, så god er han altså heller ikke... £12 mio. ville derimod være et steal for en spiller, som er langt mere direkte og målfarlig end Park, men max. £15 mio. synes jeg vi bør give.

Det bliver en spændende sommer på transfermarkedet for os... tror at denne udskiftning af Ronaldo og Tevez kan være god:devilll:

Tror jeg også! Vi har tit været for afhængige af Ronaldos magi, og når det ikke har kørt for ham, har det ofte ikke kørt for holdet. Ikke hver gang, men ofte.

Tevez har ligeledes tit været en hæmsko i vores angreb. Han bruger mange boldberøringer, og vil meget gerne selv føre den frem uden om 2-3 mand fremfor at bruge sine medspillere og spille sig uden om, og det havde modstanderne efterhånden læst. Bl.a. derfor han ikke har været så målfarlig i sin 2. sæson, tror jeg.

Nye folk og ny spillestil tror jeg helt sikkert vil være en gevinst for os næste sæson.

Krede
21-06-2009, 12:25

Rodwell en mulighed??

Iøvrigt vil Rodwell være et rigtig Fergie køb. Hvis der dukker et unikt engelsk talent op, så slår han til. Det er den helt rette måde, da en engelsk kerne af spillere er vigtig. Selvom den omtalte 6+5 ikke bliver til noget, så mener jeg, at vores stærke engelske kerne gennem årene har givet klubben en identitet og kontinuitet, som har bidraget til vores succes. De engelske spillere, der er i klubben det meste af deres karrierer er med til at give United mentaliteten videre til de udenlandske spillere der kommer og går. Rodwell er i mine øjne det største engelske talent siden Rooney, derfor tror jeg bestemt, at det er muligt, at han kommer til United henover sommeren. Han kan både spille midterforsvar og def. midt. Han regnes som værende den nye Ferdinand, men spiller pt. på midten. Han er først lige fyldt 18 år og allerede spillet en del kampe på Evertons førstehold. Det ville være en kanon signing!!! Everton kan sikkert også fristes af en stor sum penge, så bring it on Fergie.

Rodwell, Benzema, Valencia og jeg vil være super tilfreds.

NtotheT
21-06-2009, 12:33
Problemet er vel, at der er INGEN logik i for United at hente ham.

Altså med de andre spillere der linkes til, så kan man se en rød tråd eller i hvert fald en idé med rygtet, men jeg kan overhovedet ikke se hvorfor Dos Santos skulle komme til United.

Så det er nok mere en drøm fra din side, end noget der nogensinde kunne finde sted.

Hvorfor er der ikke det? Så vidt jeg ved, så har Ferguson altid haft et godt øje til Giovani Dos Santos. Manden har jo talentet, det burde være indiskutabelt. Men som mange andre supertalenter, har han ikke formået at slå igennem, og for hans vedkommende har det være fordi han har spillet for Barca i en tid, hvor der var problemer intern, og han havde ikke nok tiltro fra Riijkaard til at spille og så videre. Jeg tror selv under Pep Guardiola ville han have blomstret op, men det forløb desværre ikke sådan.

Jeg tror sagtens, Fergie kan få Giovani på rette spor. Det er han verdensmester i. Jeg siger bare med Ronaldo og Tevez' afgang så mangler vi speed og kreativitet. Valencia, Giovani og Benzema ville være faktisk de bedste køb, jeg mener, vi kunne præstere. Prisen for Giovani anslås til at være 35-40 mio., 160 for Valencia og 300 for Benzema. 500 mio kr. for 3 spillere, der er unge og har potentialet til blive helt stort. Jeg ville ikke tøve.

EDIT: Vedrørende de spiller, du siger vi bliver linket med. Halvdelen er jo ikke engang tilgængelig med den politik, som vi åbenbart kører med. Selvom Ribery er den fuldkomne ideale spiller at erstatte Ronaldo med, tror jeg simpelthen ikke på at Fergie smider 70 % af Ronaldo-salget på én enkelt spiller. Det virker for urealistisk i mine øjne, at Fergie vil gøre det.

weber
21-06-2009, 13:39
[QUOTE=schousboe9;136629]Valencia er ikke £18 mio. værd, så god er han altså heller ikke... £12 mio. ville derimod være et steal for en spiller, som er langt mere direkte og målfarlig end Park, men max. £15 mio. synes jeg vi bør give.

Hov Hov han er trods alt bedre end ribery:lolol:
http://www.bold.dk/nyt/Wigan-ejer-Valencia-bedre-end-Ribery

NtotheT
21-06-2009, 13:58
Jeg tænkte på noget. Vi må håbe, Rooney får sin position, hvor han er allerbedst, nemlig centralt. Han må om nogen være den mest urokkelige spillere af alle offensive kræfter hos United. Berbatov har haft en ok sæson, men hvis Benzema kommer? Hvad fuck gør Fergie så? :o Jeg nægter at tro på, at en Berbatov sætter sig på bænken og nyder den tilstedeværelse. Eller en Benzema som har en VM-sæson foran sig, hvor han af sit lands folk er blevet udråbt sammen med Ribery & Henry, som dem der skal bringe VMtrofæet hjem. Det er altså noget af en kabale at få løst. Tevez klynkede og skred. Gad vide hvad disse to herrer gør.

Tojebe
21-06-2009, 14:13
Jeg tænkte på noget. Vi må håbe, Rooney får sin position, hvor han er allerbedst, nemlig centralt. Han må om nogen være den mest urokkelige spillere af alle offensive kræfter hos United. Berbatov har haft en ok sæson, men hvis Benzema kommer? Hvad fuck gør Fergie så? :o Jeg nægter at tro på, at en Berbatov sætter sig på bænken og nyder den tilstedeværelse. Eller en Benzema som har en VM-sæson foran sig, hvor han af sit lands folk er blevet udråbt sammen med Ribery & Henry, som dem der skal bringe VMtrofæet hjem. Det er altså noget af en kabale at få løst. Tevez klynkede og skred. Gad vide hvad disse to herrer gør.

Ja der kan godt opstå lidt af et problem der, men jeg tror Fergie sørger for at den angriber der bliver hentet (hvis der bliver hentet en) godt kan tåle at rotere og dermed også tilbringe lidt tid på bænken. Fergie har jo Tevez klar i ærindringen og jeg tror ikke det er en situation han har lyst til at gentage.
Så kan Benzema ikke tåle det, kigger Fergie andetsteds vil jeg tro.

Acsadac
21-06-2009, 14:17

Afhængigt at hvad der købes ind, tror jeg ikke dette vil give noget problem.

Hvis vi "nøjes" med at hente Benzema og Valencia, er der plads på fløjene til Rooney. Hvorved både Berba og Benzema kan spille på toppen. I en 4-3-3 vil man også kunne spille med alle 3 på toppen. Vi ved at fx Fletcher laver mange løb på kanten, lige som Hargreaves. Lige som Rafael også kommer til. Så hvis man spiller med Benzema på højre kanten i en 4-3-3 vil der være adskillige spillere til at lave kantspillet hvis han trækker ind mod midten.

Håber virkelig at young guns får chancen i denne sæson. Hvis truppen suppleres med en kant der ikke er et selvskrevet første valg, fx Valencia, og en rigtig god bomber, så er vi klar til et titel forsvar..

Zubbi
21-06-2009, 14:42
Håber virkelig at Fergie køber Benzema, Valencia, Rodwell og Alexis Sanchez!
Benzema og Valencia kommer til at koste en del, men der skal også forstærkes nu når vi har mistet to store spillere som Ronaldo og Tevez.

Rodwell er genial, og han er englænder! Efter min mening, skal vi slå til, når der ENDELIG kommer et så stort engelsk talent!

Og Alexis Sanchez er kun 20 år, og fantastisk. Han skal nok blive stor, og derfor skal der investeres i ham nu, så han ikke bliver for dyr.

Beckham_forever
21-06-2009, 15:04
Enig i at Rodwell ville virkelig være klasse, fantastisk spiller som har en stor fremtid foran sig.

Med hensyn til Uniteds indkøbspolitik, så har de ikke lavet en regel om at de ikke vil hente spillere over 26, de vil bare ikke betale 2-300 mill. for én spiller over 26 år. Synes også det er en god idé så vi ikke taber for mange penge.Man kan f.eks se Berbatov som vel er det halve værd nu og vi gav alså 330 mill for ham sidste år! vanvittig pris for en angriber som kun har scoret mange mål i bundesligaen. Så dog gerne at de hentede Buffon, fantastisk målmand og synes ikke VDS holder længere selvom han havde en fantastisk stime sidste sæson.

Zubbi
21-06-2009, 15:08
Enig i at Rodwell ville virkelig være klasse, fantastisk spiller som har en stor fremtid foran sig.

Med hensyn til Uniteds indkøbspolitik, så har de ikke lavet en regel om at de ikke vil hente spillere over 26, de vil bare ikke betale 2-300 mill. for én spiller over 26 år. Synes også det er en god idé så vi ikke taber for mange penge.Man kan f.eks se Berbatov som vel er det halve værd nu og vi gav alså 330 mill for ham sidste år! vanvittig pris for en angriber som kun har scoret mange mål i bundesligaen. Så dog gerne at de hentede Buffon, fantastisk målmand og synes ikke VDS holder længere selvom han havde en fantastisk stime sidste sæson.
Lige mine ord! Buffon ville være fantastisk!! Men lad os lige se på galehuset i Real. Læste den anden dag, at Casillas havde været ude og kritisere Perez og hans indkøbspolitik.

Det var Casillas også utilfreds med sidst Perez var i luderklubben, så lad os se henover sommeren. Tror ikke på det, men håber.

Hvis Fergie overrasker os med et køb af enten Buffon eller Casillas ville det være helt fantastisk!

Tojebe
21-06-2009, 15:18

Jeg synes at HVIS vi skal ud og hente en ny målmand, så burde vi hellere kigge på Sergio Asenjo fra Valladolid. Han er kun 19 år og bliver udnævnt som den næste store målmand. Har hørte tale om et prisskilt på ca 60 millioner hvilket i mine øre lyder rimeligt billigt. Hvis vi skulle hente Buffon eller Casillas så skulle vi nok op på ca 300 millioner.

Men synes ikke vi skal koncentrere os om en målmand, da vi har et større behov for forstærkninger andre steder på banen, og desuden har en Ben Foster som jeg venter mig meget af.

Acsadac
21-06-2009, 15:51
Håber virkelig at Fergie køber Benzema, Valencia, Rodwell og Alexis Sanchez!
Benzema og Valencia kommer til at koste en del, men der skal også forstærkes nu når vi har mistet to store spillere som Ronaldo og Tevez.

Rodwell er genial, og han er englænder! Efter min mening, skal vi slå til, når der ENDELIG kommer et så stort engelsk talent!

Og Alexis Sanchez er kun 20 år, og fantastisk. Han skal nok blive stor, og derfor skal der investeres i ham nu, så han ikke bliver for dyr.

Forstår ikke hvad folk til med Sanchez.

De jeg kender som følger med i Serie A siger at han ikke engang er ekstraordinær i Udinese.

Vi har altså Nani, Park, Tosic og Ljalic som kanter i klubben. Hvis Sanchez købes skal en af talenterne væk, for så får de alligevel ikke spilletid - så spild af penge efter min mening.

Er enig i at vi mangler en kant, vi mangler den fødte oplægger, og her mener jeg Valencia er oplagt. Får vi ikke en oplægger, er det lige gyldigt om vi henter Benzema, for så mangler vi folk til at iscenesætte dem.

Henter vi Benzema og Valencia kan vi hente nogle talenter. Rodwell er et godt bud, men en central midt ville også være at foretrække.

Clemme
21-06-2009, 16:14
Nu lyder jeg måske lidt "for dansk" men T. Sörensen er i den rette alder, han er stabil og har ind imellem fantom redninger. Hent ham når VDS går pension.
Endvidere mangler vi en bomber oppe foran. Ved ikke om det er Benzema men Huntelaar er også et godt bud. Eller hvis der virkelig skal kastes penge på bordet, så er det Zlatan (hader ham, men fuck han er god).

Endvidere ku det sku snart väre godt at se nogle unge fra egen opläring komme frem. Det er ved at väre for länge siden.

Troelsgaard
21-06-2009, 16:14

Det har jeg før gjort opmærksom på, for det er ikke bare sådan, at have så meget at vælge imellem, medmindre vedkommende har en ydmyg tilgang til tingene, men det har de færreste fodboldspillere på det plan, og man har før set Berbatov være muggen, når det ikke kører efter hans hoved, og uden at kende til Benzema, så tror jeg de mange store ord udefra, har skabt endnu et kæmpeego, der ikke tolerere bænketid i ny og næ. Rooney er et eller andet sted fredet, for han er en utrolig vigtig del af holdet, og specielt nu hvor Ronaldo er væk, tror jeg han tager det sidste skridt mod toppen.

Stratego Thomas
21-06-2009, 16:38
jeg tror og håber på benzema, idet han ville kunne tilføje en hel del til vores angrebsspil.. i denne forbindelse vil jeg foreslå, at man løser problematikken med primadonna-nykker i angrebet på følgende måde:

-----benzema--berbatov-----
------------rooney------------
giggs*-----carrick----fletcher/hergreaves
evra---vidic----rio----o'shea/rafael

bænk: anderson, welbeck, evans, gibson (eller et nyt midtbanetalent fra egne rækker), brown/neville, park/tosic/nani

* på giggs' plads kunne vi godt få brug for en erstatning; jeg foreslår lennon eller valencia..

Acsadac
21-06-2009, 16:58
jeg tror og håber på benzema, idet han ville kunne tilføje en hel del til vores angrebsspil.. i denne forbindelse vil jeg foreslå, at man løser problematikken med primadonna-nykker i angrebet på følgende måde:

-----benzema--berbatov-----
------------rooney------------
giggs*-----carrick----fletcher/hergreaves
evra---vidic----rio----o'shea/rafael

bænk: anderson, welbeck, evans, gibson (eller et nyt midtbanetalent fra egne rækker), brown/neville, park/tosic/nani

* på giggs' plads kunne vi godt få brug for en erstatning; jeg foreslår lennon eller valencia..

Fordelen ved din opstilling er endvidere, at den hurtigt kan laves om til en 4-4-2. Hvis bare den ene af de 3 centrale også har lidt kant spiller i sig.

Dette er dog ikke nødvendigt hvis Rafael rammer topformen næste sæson. Så har vi to backs der kan levere meget af det bredde spil..

Acsadac
21-06-2009, 17:54
http://www.goal.com/en/news/90/france/2009/06/18/1333187/real-madrid-striker-klaas-jan-huntelaar-attracts-lyon

Kan kun være med til at styrke rygtet om at Benzema er på vej væk..

KennyN
21-06-2009, 17:59
Synes bestemt vi skal købe Rodwell. Han er et stort talent, kan spille flere pladser og vil være fremragende på United holdet.. Så håber han kommer til United i løbet af sommeren..

man.utd25
21-06-2009, 18:13
http://www.goal.com/en/news/90/france/2009/06/18/1333187/real-madrid-striker-klaas-jan-huntelaar-attracts-lyon

Kan kun være med til at styrke rygtet om at Benzema er på vej væk..

Det store spørgsmål er bare, om det er til United.

jmyrini
21-06-2009, 18:14
Nu lyder jeg måske lidt "for dansk" men T. Sörensen er i den rette alder, han er stabil og har ind imellem fantom redninger. Hent ham når VDS går pension.
Endvidere mangler vi en bomber oppe foran. Ved ikke om det er Benzema men Huntelaar er også et godt bud. Eller hvis der virkelig skal kastes penge på bordet, så er det Zlatan (hader ham, men fuck han er god).

Endvidere ku det sku snart väre godt at se nogle unge fra egen opläring komme frem. Det er ved at väre for länge siden.

Nu må du sgu se at komme over den lørdagaften, for du må godt nok være fuld endnu! :Smackden:

Sjændent har jeg været så uenig i 3 ud af 4 navne, som du her nævner. Thomas Sørensen, tja, det gider jeg ikke engang uddybe, for så kan vi lige så godt købe Karim Zaza eller Jakup Mikkelsen.

Zlatan - lad ham endelig tage til Spanien. Arrogant problembarn, der ikke præsterer i de svære kampe.

Huntelaar - aaaaalt for langsom - en rig mands Kuyt i bedste fald.

Benzema - ja, han har fart (som vi mangler), mål (som vi mangler), alderen med sig, kan sætte en mand af... tja, the complete package... Lad bare prisen være under de 30 mio pund, så sige jeg bare køb - kan ikke ske snart nok.

NtotheT
21-06-2009, 18:22
Afhængigt at hvad der købes ind, tror jeg ikke dette vil give noget problem.

Hvis vi "nøjes" med at hente Benzema og Valencia, er der plads på fløjene til Rooney. Hvorved både Berba og Benzema kan spille på toppen. I en 4-3-3 vil man også kunne spille med alle 3 på toppen. Vi ved at fx Fletcher laver mange løb på kanten, lige som Hargreaves. Lige som Rafael også kommer til. Så hvis man spiller med Benzema på højre kanten i en 4-3-3 vil der være adskillige spillere til at lave kantspillet hvis han trækker ind mod midten.

Håber virkelig at young guns får chancen i denne sæson. Hvis truppen suppleres med en kant der ikke er et selvskrevet første valg, fx Valencia, og en rigtig god bomber, så er vi klar til et titel forsvar..

Okay. Det er faktisk en god idé, men her er så problemet. Vi stiller som du har opstillet det. Vi er i ..... CL-semifinalen mod ..... Chelsea, lad os antage det.

Den står 0-0 efter 55. minutter. Det har været en vild kamp, hvor begge parter burde have scoret 3-4 mål hver, for så god er kampen. Meen men men, i 58. minut scorer Drogba til 1-0 på et forsvarskiks af Rio. Og de næste 10 minutter ligner United en flok lyserøde homoer, der ikke tør at spille bold og virker helt idéforladte. VI SKAL SKIFTE UD, for den er helt galt nu med indstillingen. Benzema har været lige så dårlig som min venstre klunke, Rooney har taget den forkerte trøje på, Berbatov er ikke engang mødt op, for så dårlige har de tre været.

Hvad er så mulighederne fra bænken? Vi snakker om en CL-semifinale. Vi indsætter da Welbeck eller Macheda på toppen? Det kan godt være, de laver en Andersonsæson som hans første, men hvis vi tager udgangspunkt med nuværende form? Er det bare mig, eller er vi ikke lidt på røven her? Jeg synes det helt optimale er, at en af dem er på bænken i tilfælde af, hvis det skulle gå galt. Det er det, der er mine bekymringer.

Mon vi kan signe Rodwell? Jeg tvivler på, at Everton igen sælger deres upcoming superstar til United igen. De må da vel have ambitioner.

Jeg håber, at du stadig er bagstiv efter gårdagens vilde bytur (det formoder jeg), for ellers burde Thomas Sørensens navn være bandlyst herinde, for han er da pivelendig.

Krede
21-06-2009, 18:32
Okay. Det er faktisk en god idé, men her er så problemet. Vi stiller som du har opstillet det. Vi er i ..... CL-semifinalen mod ..... Chelsea, lad os antage det.

Den står 0-0 efter 55. minutter. Det har været en vild kamp, hvor begge parter burde have scoret 3-4 mål hver, for så god er kampen. Meen men men, i 58. minut scorer Drogba til 1-0 på et forsvarskiks af Rio. Og de næste 10 minutter ligner United en flok lyserøde homoer, der ikke tør at spille bold og virker helt idéforladte. VI SKAL SKIFTE UD, for den er helt galt nu med indstillingen. Benzema har været lige så dårlig som min venstre klunke, Rooney har taget den forkerte trøje på, Berbatov er ikke engang mødt op, for så dårlige har de tre været.

Hvad er så mulighederne fra bænken? Vi snakker om en CL-semifinale. Vi indsætter da Welbeck eller Macheda på toppen? Det kan godt være, de laver en Andersonsæson som hans første, men hvis vi tager udgangspunkt med nuværende form? Er det bare mig, eller er vi ikke lidt på røven her? Jeg synes det helt optimale er, at en af dem er på bænken i tilfælde af, hvis det skulle gå galt. Det er det, der er mine bekymringer.

Mon vi kan signe Rodwell? Jeg tvivler på, at Everton igen sælger deres upcoming superstar til United igen. De må da vel have ambitioner.

Jeg håber, at du stadig er bagstiv efter gårdagens vilde bytur (det formoder jeg), for ellers burde Thomas Sørensens navn være bandlyst herinde, for han er da pivelendig.

Jeg tror det er muligt. Han bliver kanon påsigt, men hvis Everton sælger ham nu, så svækker det ikke deres hold direkte. Da de ikke har mange penge, så kan de bruge Rodwell pengene nu til at købe spillere, som går ind og forstærker holdet nu og ikke først i fremtiden.

Jeg vil tro, at Rodwell koster 12-16 mill. pund. For de penge kan Everton altså få en etableret profil, som på kort sigt bedre kan bringe dem ind i top fire ende Rodwell kan.

Det er fordel ved at være United. Vi har råd til at købe unge spillere og vente indtil de er klar til førsteholdsfodbold, da vi imellem tiden har etablere spillere også...

Acsadac
21-06-2009, 18:40

Synes ikke man som klub kan tage hensyn til alle scenarier. I så fald skal du have en trup på 25 verdensklassespillere, og det er ikke realistisk.

Klart, at hvis ovenstående sker og Valencia, Nani, Tosic og Park slet ikke kan holde niveau, så har vi et problem. Men hvad hun hvis vi også købte Sanchez/Ribery/Sneijder/Robben som heller ikke lige viser sig at have det niveau vi troede?

Synes vi er nødt til at stole på de unge spillere vi har i truppen. Nani blev jo i sin tid beskrevet som en spiller der bliver bedre end Ronaldo. Synes han skal have tilliden til at vise at han ikke bare er et flop. Ligeledes har Tosic nu haft et halvt år til at finde gearet. Hvis vi køber både Valencia, Benzema og lad os sige Ribery, hvad er så argumentet for, at Tosic ikke ender som Nani?

Hvis man alligevel køber etablerede stjerne i stedet for at satse på ungdommen, hvorfor skal vi så i det hele taget købe unge spillere?

NtotheT
21-06-2009, 18:55
Synes ikke man som klub kan tage hensyn til alle scenarier. I så fald skal du have en trup på 25 verdensklassespillere, og det er ikke realistisk.

Klart, at hvis ovenstående sker og Valencia, Nani, Tosic og Park slet ikke kan holde niveau, så har vi et problem. Men hvad hun hvis vi også købte Sanchez/Ribery/Sneijder/Robben som heller ikke lige viser sig at have det niveau vi troede?

Synes vi er nødt til at stole på de unge spillere vi har i truppen. Nani blev jo i sin tid beskrevet som en spiller der bliver bedre end Ronaldo. Synes han skal have tilliden til at vise at han ikke bare er et flop. Ligeledes har Tosic nu haft et halvt år til at finde gearet. Hvis vi køber både Valencia, Benzema og lad os sige Ribery, hvad er så argumentet for, at Tosic ikke ender som Nani?

Hvis man alligevel køber etablerede stjerne i stedet for at satse på ungdommen, hvorfor skal vi så i det hele taget købe unge spillere?

Jeg snakker slet slet ikk om at have 25 verdensklassespillere. På intet tidspunkt. Jeg udtrykkede bare min bekymring med den måde, du ville spille fodbold på, for så har vi ikke noget, der kan vende kampen på bænken af angribere. Jeg tvivler på Macheda fortsætter med at lave en Aston Villa gang på gang. Hvis ja, så er vores nye Solskjæer fundet, hvilket er jo helt fantastisk. Men ja, det er der, mine bekymringer ligger, og om hvordan Fergie og hans stab vil tackle den kommende situation.

NtotheT
21-06-2009, 19:25
Jeg tror det er muligt. Han bliver kanon påsigt, men hvis Everton sælger ham nu, så svækker det ikke deres hold direkte. Da de ikke har mange penge, så kan de bruge Rodwell pengene nu til at købe spillere, som går ind og forstærker holdet nu og ikke først i fremtiden.

Jeg vil tro, at Rodwell koster 12-16 mill. pund. For de penge kan Everton altså få en etableret profil, som på kort sigt bedre kan bringe dem ind i top fire ende Rodwell kan.

Det er fordel ved at være United. Vi har råd til at købe unge spillere og vente indtil de er klar til førsteholdsfodbold, da vi imellem tiden har etablere spillere også...

Det har du selvfølgelig ret i, men igen. Det er jo dumt at sælge en spiller, du selv har opfostret, da dennes potentiale er enormt stort. Det ville da give et bedre signal, hvis du holdte på dem, så de muligvis kunne være med til at skabe et slagdygtigt hold, der måske kunne hive en 3. plads hjem i næste sæson, hvor de overrasker alle og får en CL-plads.

Lorensen
21-06-2009, 20:02

Undskyld jeg spørger, men er det ikke dig, som har brugt store dele af foregående sæson på at påpege at Rooney er klart bedst på fløjen, og at hans "manglende" mål ikke i samme grad bliver udstillet derude som i angrebet? For så var det da alligevel et holdningsskifte, som ville noget :)

Derudover er jeg enig i, at det vil betyde mange svære beslutninger for Ferguson i fremtiden, hvis Benzema joiner truppen. 3 super angribere om 2 pladser, ja noglegange endda 1 plads, plejer aldrig at være nemt. Selvom det er et luksusproblem, der vil noget.

Stratego Thomas
21-06-2009, 20:12
rodwell er fin, dygtig osv, men han er stadig ingen ny rooney..

har folk glemt at united for bare et par måneder siden blev linket til John Fleck, som er en 17 årig skotte og skulle være helt oppe blandt de største talenter i verden!!

Krede
21-06-2009, 21:20

har folk glemt at united for bare et par måneder siden blev linket til John Fleck, som er en 17 årig skotte og skulle være helt oppe blandt de største talenter i verden!!

Det er jo så lige netop det han er. I England kaldes han det største talent siden Rooney og det største forsvarstalent siden Rio. Han bliver en fremragende spiller og landsholdsspiller i fremtiden - det må du gerne citere mig for:)

Vi byder åbenbart på Costa snart:

http://www.southamericanfootball.co.uk/files/articles.php?article_id=427

Allan
21-06-2009, 21:31
Det store spørgsmål er bare, om det er til United.

Ja Inter vil jo have ham hvis Zlatan smutter og tror varmen trækker mere end det nord engelske vejr, DESVÆRRE

man.utd25
22-06-2009, 00:50
Ja Inter vil jo have ham hvis Zlatan smutter og tror varmen trækker mere end det nord engelske vejr, DESVÆRRE

Ja der må jeg nok være enig med dig desværre:) men vi kan jo altid håbe, for han er en spiller der er hurtig, og kan meget på egen hånd, vild stort talent

NtotheT
22-06-2009, 01:31
Undskyld jeg spørger, men er det ikke dig, som har brugt store dele af foregående sæson på at påpege at Rooney er klart bedst på fløjen, og at hans "manglende" mål ikke i samme grad bliver udstillet derude som i angrebet? For så var det da alligevel et holdningsskifte, som ville noget :)

Derudover er jeg enig i, at det vil betyde mange svære beslutninger for Ferguson i fremtiden, hvis Benzema joiner truppen. 3 super angribere om 2 pladser, ja noglegange endda 1 plads, plejer aldrig at være nemt. Selvom det er et luksusproblem, der vil noget.

Jo, det var mig, men du har vist nok overset noget. Jeg har altid anerkendt, Rooney er bedst inde centralt, men jeg nævnte bare, at han GODT KUNNE BLIVE vores nye venstrefløj, hvorefter jeg nævnte visse punkter han udfyldte til punkt og prikke og hele molevitten. Det gjorde jeg, for flere mente simpelthen ikke Rooney var god nok på fløjen, men jeg håber dem, der sagde det, fik indset, hvor god en allrounder Rooney er. Men med Ronaldos afgang skal vi have puttet 10 mål mere på Rooney, og dem vil han snildt lave, hvis han er inde centralt. For på kanten hæmmes han af de utallige mange defensive løb han skal lave.

Michaelkp
22-06-2009, 09:20
Det er utroligt at det er så svært at lokke top spiller til klubben!!!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5395123,00.html

Dines
22-06-2009, 09:22
Respekt til Benzema. Han bliver i den klub, der har udviklet ham og har givet ham chancen. Derfor cool, at han vil blive et ekstra år og hjælpe Lyon på ret køl igen, det har jeg respekt for.

Dr. Adams
22-06-2009, 09:55

Der står da trods alt til sidst at hvis SAF afgiver et bud til Lyon, så vil Benzema tænke over det... så helt afvisende er han ikke. Jeg tror også, at det kommer an på hvad SAF tilbyder ham i form af fast spilletid, da fast spilletid i United må være at foretrække over fast spilletid i Lyon og samtidig gøre ham stærkere til VM 2010.

Jurgensen
22-06-2009, 10:01
Tror dog at hvis budet kommer og Lyon acceptere. Så tror jeg egentlig også Benzema skifter. Hans chancer mht VM bliver ikke mindre i United (tværtimod), da jeg er sikker på han nok ville sku få masser af spilletid. Hans agent afviser jo på ingen måde et skifte, men siger derimod at de alligevel vil se på det hvis tilbudet kommer. Så hvis der er hold i historien om SAF vil købe ham, så tror jeg os vi ser ham i den røde trøje. Såfremt de kan blive engige om prisen.

Tue B
22-06-2009, 10:10
Tror dog at hvis budet kommer og Lyon acceptere. Så tror jeg egentlig også Benzema skifter. Hans chancer mht VM bliver ikke mindre i United (tværtimod), da jeg er sikker på han nok ville sku få masser af spilletid. Hans agent afviser jo på ingen måde et skifte, men siger derimod at de alligevel vil se på det hvis tilbudet kommer. Så hvis der er hold i historien om SAF vil købe ham, så tror jeg os vi ser ham i den røde trøje. Såfremt de kan blive engige om prisen.

Jeg tror du får ret i at han skifter, hvis Lyon acceptere. Det undre mig dog lidt, at Benzema går, så meget op i VM. Ja det er stort at være med, men han har en stor karriere foran sig og mon ikke han nok skal få lov at være med. Han kommer sikkert også med næste år lige meget, hvad han gør.
Jeg håber på vi henter ham i denne sæson fordi, ellers kan jeg ikke lige se, hvad vi skal gøre. SAF vil helt sikkert bare prøve at hente ham næste sommer, men hvem skal så have den tomme plads i år?
Lyon og Benzema har dog åbnet mere op med tiden og jeg tror på, at han skifter til os.

RAppel
22-06-2009, 10:15

Det er vist de færreste der ikke ved at specielt fodboldspillere har et standpunkt indtil de tager et nyt.

Ovlesen
22-06-2009, 10:48
Det kan jo også være en måde for agenten at udtrykke forventninger på:

"Min spiller vil til VM, har fast spilletid i hans nuværende klub, så hvis I vil have ham skal han også være sikker på fast spilletid hos jer".

Jeg kan sagtens forstå retorikken og de argumenter der bruges, men argumentet imod må vel være at han kommer til et sted med et højere niveau. Træning, ligakampe og CL mod de bedste må også tælle med når han vurderes til landsholdstruppen.

KennyN
22-06-2009, 11:16

Hvad er det du vil sige med din henvisning til John Fleck.? Er ikke helt med nemlig..
Fleck er stadig et stort talent, og fik en del spilletid i sidste sæson i Rangers. Han er vel stadig et interessant emne for United og flere andre klubber i toppen i Premier League..

Rodwell er ikke en ny Rooney nej, for han spiller på midtbanen eller i forsvaret. Men nogle gange dukker der britiske talenter op, som en storklub som United simpelthen bare må have fat i. Også selv om det så er nødvendigt at betale lidt ekstra for disse spillere. Rodwell er en af dem..
United prøvede, ligesom med Rooney i sin tid, for et par år siden at kapre Rodwell og et par andre Everton talenter (Cory Sinott og Jose Baxter, sidstnævnte en af de kommende store angribere i UK). Så tror og håber vi får fat i Rodwell denne sommer.

KingK
22-06-2009, 11:22
Godt nok kun rygter, men alligevel:

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1121850_rivals_battle_for_etoo

Hvad siger i? God angriber, men har en mavefornemmelse der bare siger troublemaker i ethvert omklædningsrum?

Han har også alderen imod sig, men mål det scorer han sku:trophy:

RAppel
22-06-2009, 11:35
Han er altså "kun" 28 så helt gammel er han da ikke, men det strider imod det man kunne læse i sidste uge.

Men helt sikkert en mand der ville være god at have i United-trøjen. Tvivler dog på han ville finde sig i ikke at spille hver gang. Desuden er der mange i køen foran ham jeg hellere ville se :)

Stratego Thomas
22-06-2009, 12:11
Hvad er det du vil sige med din henvisning til John Fleck.? Er ikke helt med nemlig..
Fleck er stadig et stort talent, og fik en del spilletid i sidste sæson i Rangers. Han er vel stadig et interessant emne for United og flere andre klubber i toppen i Premier League..

Rodwell er ikke en ny Rooney nej, for han spiller på midtbanen eller i forsvaret. Men nogle gange dukker der britiske talenter op, som en storklub som United simpelthen bare må have fat i. Også selv om det så er nødvendigt at betale lidt ekstra for disse spillere. Rodwell er en af dem..
United prøvede, ligesom med Rooney i sin tid, for et par år siden at kapre Rodwell og et par andre Everton talenter (Cory Sinott og Jose Baxter, sidstnævnte en af de kommende store angribere i UK). Så tror og håber vi får fat i Rodwell denne sommer.

pointen med mit indlæg var sådan set at gøre opmærksom på john fleck (som så vidt jeg har forstået er et større talent end rodwell) og samtidig opponere lidt imod det det transferhysteri som præger mange herinde - er der et nyt talent som linkes til united og som er rated højt i fm er alle lige pludselig helt sendt afsted.. sådan er det osse med alexis sanches, som altså på ingen måde har været dominerende i serie a!!

Daniel
22-06-2009, 19:39
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10431

Han lyder jo spændende og har også hørt om ham før, men mon ikke vi efterhånden har nået det antal brasilienere vi gerne vil have. Jack Rodwell ville derimod være fantastisk at tilføje til truppen. Lyder som en spændende spiller og jeg har da også set ham i et par kampe for Everton i denne sæson, hvor han har gjort det fint.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10430

Derudover tyder det på at vi desværre ikke for Benzema som angriber til næste sæson, men man ved jo selvfølgelig aldrig med disse transferrygter. Jeg håber lidt at vi byder på ham og så må Lyon og derefter Benzema jo tage stilling til hvad de vil.

robinho
22-06-2009, 21:16
Synes det er lavt hvis united går glip af et talent som douglas costa pga en prisforskel der er så stor.

At Gremio forlanger 20 mio pund er måske meget ja, men at united ifølge medierne kun vil slippe 6,7 mio pund virker så usandsynligt tyndt at jeg vælger ikke at tro på det.

Det her er ikke for at legitimisere at vi skal hoppe på real madrids indkøbsvogn og betale hvad de andre bare slynger ud.

Men priserne stiger. VI har set prisen på de absolutte topspillere stige, og så vil vi da også se spillerne i de næste grupper stige. Og med det en mente at united har lommerne fulde, så er det naturligt nok. Vi kan nok presse gremio ned på en 12-15 mio pund med et par bonusordniner. Men at ville spise dem af med 70 mio kr for hvad der skal være et af de største talenter i brasilien, jamen det er ikke bare nærigt, men også dumt. SÅ får vi absoulut intet.

Kasper United
22-06-2009, 21:19
Kan se, at vi er i gang med forhandlinger med den unge knægt Douglas Costa.

Jeg synes selv han er helt fantastisk, efter en video jeg har set på youtube.

Jeg ved mange synes, at man ikke kan se hvor gode de er, når man kun ser

det bedste fra dem på youtube. Jeg så en video, der varede 10 min. Han var

helt fantastisk både fra Brasiliens U20 og Gremio. Han skal have 7'eren i mine

øjne.

Han har jo alle de ting, som Ronaldo har bortset fra, at han ikke er så

hovedstødsstærk. Han er MO, men jeg ser ham som en all round spiller på

midtbanen, undtagen MD :)

Håber han bliver vores, når transfervinduet åbner + Benzema :)

Ovlesen
22-06-2009, 21:24
Måske lidt forhastet at konkludere at han har alle de samme kvaliteter som Ronaldo, men han ser bestemt spændende ud.

Han ligner lidt et miks af Robinho, Ronaldinho og Giggs, med et fedt antrit, godt venstreben og hurtige driblinger med tæt boldkontrol.
Fysikken skal der nok arbejdes på, men teknikken og tempoet ser meget lovende ud.
Han ser også ud til at befinde sig fint på begge kanter og i midten.

Vi er vist ikke i forhandlinger med knægten selv endnu, men har gang i indledende samtaler med klubben.

KennyN
22-06-2009, 21:41
Men Robinho, alle klubber United skal forhandle med ved jo, at United har masser af penge takket være 80 mio. £ salget af Ronaldo, samt det ekstre - normale budget. Så de vil naturligvis presse så meget som muligt ud af United..
Ja, normalt betaler United ofte lige en tand ekstra for nogle spillere, fordi det er netop Manchester United, men mon ikke priserne bliver presset lidt op i år. Real Madrid har ganske enkelt smadret sommerens transfervindue, ved at pumpe så mange penge ud..
Så jeg kan sagtens forstå, United ikke bare med det samme lader sig rippe af klubber som Gremio for et køb af Douglas Costa. Kender ham ikke, men 20 mio. £ er da en hel del penge for en i Europa uprøvet spiller..

Troelsgaard
22-06-2009, 21:45
Synes det er lavt hvis united går glip af et talent som douglas costa pga en prisforskel der er så stor.

At Gremio forlanger 20 mio pund er måske meget ja, men at united ifølge medierne kun vil slippe 6,7 mio pund virker så usandsynligt tyndt at jeg vælger ikke at tro på det.

Det her er ikke for at legitimisere at vi skal hoppe på real madrids indkøbsvogn og betale hvad de andre bare slynger ud.

Men priserne stiger. VI har set prisen på de absolutte topspillere stige, og så vil vi da også se spillerne i de næste grupper stige. Og med det en mente at united har lommerne fulde, så er det naturligt nok. Vi kan nok presse gremio ned på en 12-15 mio pund med et par bonusordniner. Men at ville spise dem af med 70 mio kr for hvad der skal være et af de største talenter i brasilien, jamen det er ikke bare nærigt, men også dumt. SÅ får vi absoulut intet.

Nok er Brasilien toppen af fodboldkransekagen, men en mand der ikke har prøvet noget videre, skal man ikke bare smide £20 mio. efter, det er simpelthen alt for pebret, medmindre vi kan få en garanti for, at han bliver den næste store brasilianske spiller, for så er det sikkert en god forretning, når vi så sælger ham videre til Real for £90 mio. om 5-6 år.

Dines
22-06-2009, 21:53
20 mio £ for et ungt talent fra Braslien, der vel og mærke aldrig har bevist noget i Europa er altså alt for mange penge. Derfor synes jeg, at det er fint, at vi ikke går med på Gremios lege, der kun går ud på at tjene så meget som muligt, da de ved vi har penge på lommen. 10 mio £ og ikke en pence mere.

robinho
22-06-2009, 21:57
Nok er Brasilien toppen af fodboldkransekagen, men en mand der ikke har prøvet noget videre, skal man ikke bare smide £20 mio. efter, det er simpelthen alt for pebret, medmindre vi kan få en garanti for, at han bliver den næste store brasilianske spiller, for så er det sikkert en god forretning, når vi så sælger ham videre til Real for £90 mio. om 5-6 år.

Jeg skriver jo netop også at vi ikke nødvendigvis skal give efter for de sælgende klubbers krav.

Men helt ærligt: 70 mio kr for et stortalent på dagens marked.... Så tager man altså lidt pis på den sælgende klub.

Daniel
22-06-2009, 22:42
Jack Rodwell har lige spillet en rigtig god kamp, da Englands u21 hold spillede uafgjort mod Tyskland ditto. Da England allerede var sikret en plads i semifinalen, spillede de i reservehold. Rodwell leverede en god præstation som defensiv midtbane og scorede også englændernes enlige mål. Fraizer Campbell var i øvrigt også med i de første 57 minutter, uden at gøre sig specielt bemærket.

Manager Ferguson
23-06-2009, 01:35
Drop Ribery og A. Valencia som mange gange har være rygtet til United. United skulle købe Alexis Sanchez. Han overtager nr. 7, ligesom Ronaldo overtog nr. 7 fra Beckham. United og Ferguson kan gøre Sanchez til verdens bedste, ligesom de gjorde med Ronaldo.
United skulle også købe Samuel Eto`o. En hurtig, teknisk dygtig angriber, som ville passe godt i United spilsytem.
Iker Casilias ville være den perfekte afløser for Van der Sar. Ham skulle United gå langt efter at sikre.
United har i den foregående sæson været ramt af skader på backpladsen (højre). Så det må være på tide at købe Phillip Lahm fra Bayern Munchen.
4 fantastiske fodboldspillere der vil gøre United til et endnu bedre hold.

morten k
23-06-2009, 01:48
Måske lidt forhastet at konkludere at han har alle de samme kvaliteter som Ronaldo, men han ser bestemt spændende ud.

Han ligner lidt et miks af Robinho, Ronaldinho og Giggs, med et fedt antrit, godt venstreben og hurtige driblinger med tæt boldkontrol.
Fysikken skal der nok arbejdes på, men teknikken og tempoet ser meget lovende ud.
Han ser også ud til at befinde sig fint på begge kanter og i midten.

Vi er vist ikke i forhandlinger med knægten selv endnu, men har gang i indledende samtaler med klubben.

Baseret på det overfladiske billede youtube videoer giver, ville jeg sige at han har mange af Ronaldos kvaliteter - og Andersons oveni. Og et bedre hoved. Hvor Ronaldo er en gudsbenådet boldspiller, så ligner ham her en fodboldspiller.
Han har umiddelbart langt mere overblik og forstår det koncept at aflevere bolden når det passer ind i spillet og ikke bare fordi det passer ham. Og et godt frispark der rent faktisk ser effektivt ud.

Men det er alt sammen en vurdering på en lidt tynd baggrund. :)

morten k
23-06-2009, 01:51
Jeg skriver jo netop også at vi ikke nødvendigvis skal give efter for de sælgende klubbers krav.

Men helt ærligt: 70 mio kr for et stortalent på dagens marked.... Så tager man altså lidt pis på den sælgende klub.

Helt sikkert. Men det er også et sats fra den købende klubs side.
Det kan afhjælpes ved at der lægges en "præstations" bonus oven i baseret på optræderne osv.

Manager Ferguson
23-06-2009, 02:05
Drop Ribery og A. Valencia som mange gange har være rygtet til United. Ribery bliver for dyr, da Bayern kun vil sælge i en pris af Ronaldo-klasse. Ferguson ser noget i A. Valencia, men tror ærligt talt ikke han har klassen. United skulle købe Alexis Sanchez fra Udinese. En ung spiller med et kæmpe potentiale. Han overtager nr. 7, ligesom Ronaldo overtog nr. 7 fra Beckham. United og Ferguson kan gøre Sanchez til verdens bedste, ligesom de gjorde med Ronaldo. Der skal måske bare en høj pris til at lokke Sanchez væk fra Italien.
United skulle også købe Barcelonas Samuel Eto`o. En hurtig, teknisk dygtig angriber, som ville passe godt i United spilsytem. Og som også har være rygtet væk flere gange efter de vandt the triple. En spiller der søger nye udfordringer. Spørgsmålet er måske bare om det er Etoo`s høje lønkrav der sætter en stopper for et skifte.
Iker Casilias ville være den perfekte afløser for Van der Sar. Ham skulle United gå langt efter at sikre. Real Madrid vil formentlig forlange en høj pris for målmånden
United har i den foregående sæson været ramt af skader på backpladsen (højre). Så det må være på tide at købe Phillip Lahm fra Bayern Munchen.
4 fantastiske fodboldspillere der vil gøre United til et endnu bedre hold. United sælger ikke bare en spiller i Ronaldo. De sælger et brand. De sælger en spiller i den ypperste klasse. Han kan pt. ikke erstattes og derfor må der ske noget med indkøbene i United. Også da Tevez forlader klubben efter han lejeaftale aflsuttes.

Andre muligheder:
Maicon (Inter).
Douglas Costa (gremio).
Robben (Real Madrid).
Sergio Asenjo (Valladoid).
Benzema (Lyon)

robinho
23-06-2009, 07:06
Helt sikkert. Men det er også et sats fra den købende klubs side.
Det kan afhjælpes ved at der lægges en "præstations" bonus oven i baseret på optræderne osv.

Ja går den så går den.

Men vi behøver vist ikke fortælle fergie og gill at de denne sommer har til opgave at erstatte verdens bedste fodboldspiller + en dygtig spiller i tevez.

Samtidig havde united nok en spiller eller to mere i sigte til truppen.

Så der må gerne ske lidt kontruktivt her den næste uges tid eller to.

Det ville jo være fedt hvis vi ikke skulle bruge selve sæsonen på at spille dem ind, men at de kunne komme med på vores tur og fik vores pre season med.

Acsadac
23-06-2009, 09:08
Ud fra hvad youtube viser er der ingen tvivl om, at Sanchez er en god spiller.

Men nægter at tro på at SAF køber både Sanches og Costa. I så fald vil han have alt for mange talenter. Tosic, Nani, Ljalic og Costa er rigeligt.

Håber dog stadig at SAF køber Valencia. Tror han vil være rigtig god som den højre mand i en 3-mands midtbane.

Og så skal vi self. stadig have en rigtig bomber angriber.

I så fald kommer vi til at sparke røv, selvom vi mister Tevez og Ronaldo. Spiller bliver bare anderledes.

NtotheT
23-06-2009, 09:42
Drop Ribery og A. Valencia som mange gange har være rygtet til United. Ribery bliver for dyr, da Bayern kun vil sælge i en pris af Ronaldo-klasse. Ferguson ser noget i A. Valencia, men tror ærligt talt ikke han har klassen. United skulle købe Alexis Sanchez fra Udinese. En ung spiller med et kæmpe potentiale. Han overtager nr. 7, ligesom Ronaldo overtog nr. 7 fra Beckham. United og Ferguson kan gøre Sanchez til verdens bedste, ligesom de gjorde med Ronaldo. Der skal måske bare en høj pris til at lokke Sanchez væk fra Italien.
United skulle også købe Barcelonas Samuel Eto`o. En hurtig, teknisk dygtig angriber, som ville passe godt i United spilsytem. Og som også har være rygtet væk flere gange efter de vandt the triple. En spiller der søger nye udfordringer. Spørgsmålet er måske bare om det er Etoo`s høje lønkrav der sætter en stopper for et skifte.
Iker Casilias ville være den perfekte afløser for Van der Sar. Ham skulle United gå langt efter at sikre. Real Madrid vil formentlig forlange en høj pris for målmånden
4 fantastiske fodboldspillere der vil gøre United til et endnu bedre hold. United sælger ikke bare en spiller i Ronaldo. De sælger et brand. De sælger en spiller i den ypperste klasse. Han kan pt. ikke erstattes og derfor må der ske noget med indkøbene i United. Også da Tevez forlader klubben efter han lejeaftale aflsuttes.

Andre muligheder:
Maicon (Inter).
Douglas Costa (gremio).
Robben (Real Madrid).
Sergio Asenjo (Valladoid).
Benzema (Lyon)

Ja lad os da lige spendere hele budgetten væk på enkelte spillere. Igen, det er så trist, at vi hele tiden skal købe nye spillere. Vi kunne jo ligeså godt bede ungdomstrænerne om at lukke akademiet og finde sig et nyt job. Hallo, der er intet bedre end at se spillere som kan blive den nye Giggs. Vi skal også satse på vores egne talenter, og på højrebacken har vi to af vores egne i Brown og O'Shea og en af klodens største højrebackstalenter. Så vi SKAL IKKE købe ind der.

Douglas Costa

De store prisskilte på Antonio Valencia, Carlos Tevez, Dimitar Berbatov osv giver pludselig mening, når man kræver £20 mio. for en uprøvet 18-årig. Jeg ved godt markedet er blevet endnu mere sygt med årene, men altså. Vi betalte jo i sin tid kun £16 mio. for Ronaldo i 2003, hvor alle var helt forbløffet over ham. Så skulle ham her koste mere? Igen synes jeg, Uniteds ledelse viser inkompetence ved at byde overpris. Det kunne være, vi skulle have nogle af Shittys stædige oliesheiks. For det er simpelthen så trist, at vi gang på gang skal betale overpris, når andre storklubber sagtens kan betale en god sum for en fantastisk fodboldspiller.

Kranse
23-06-2009, 10:04
Så skulle ham her koste mere? Igen synes jeg, Uniteds ledelse viser inkompetence ved at byde overpris. Det kunne være, vi skulle have nogle af Shittys stædige oliesheiks. For det er simpelthen så trist, at vi gang på gang skal betale overpris, når andre storklubber sagtens kan betale en god sum for en fantastisk fodboldspiller.

Hvad er det for en omgang sludder? United har ikke officielt budt på ham og jeg tror sgu bare det er en agent der prøver at køre sin spiller op igen. Nu forlyder det jo også at han har forlænget sin aftale med Gremio.. Lad nu være med at hoppe på alle de rygter som pressen sætter igang! Hvordan skulle de vide at prisen ligger der? Det er udelukkende gisninger, og jeg nægter at tro på at han bliver solgt for så meget.

Jeg tror bare du må sande, at når United byder på en spiller - ja så stiger prisen.

Danielsen
23-06-2009, 14:31
Jack Rodwell har lige spillet en rigtig god kamp, da Englands u21 hold spillede uafgjort mod Tyskland ditto. Da England allerede var sikret en plads i semifinalen, spillede de i reservehold. Rodwell leverede en god præstation som defensiv midtbane og scorede også englændernes enlige mål. Fraizer Campbell var i øvrigt også med i de første 57 minutter, uden at gøre sig specielt bemærket.

Jeg var i Hamlstad og se kampen live, og Campbell var MoM. Han var langt over de andre (Det var så også deres B-hold) Han havde nogle rigtig gode löbninger og et rigtig godt blik for spillet. Super bold kontrol, og meget ydmyg i sit spil...ikke noget med og slå ud med armene osv. Og hans mål mod Spanien(Hvilket jeg så på Gamla Ullevi) var klasse! Han virker absolut til ha' en god fremtid i engelsk fodbold...men desvärre nok ikke hos os.

Rodwell, gjorde det lige så rigtig godt. Han arbejde hårdt, og var en af de få der virkelig gik til tysken! God bold behandling med nogle gode pasninger.

Sorry, Campbell kommentaren var off topic...

Krede
23-06-2009, 15:00
Barcelona kæmper med bl.a. United om Hazard.

http://onside.dk/node/35649

Acsadac
23-06-2009, 15:16
http://footballblips.dailyradar.com/story/manchester_united_eye_swoop_for_brazilian_star_nil mar/

Det er da forhåbentlig en løgn.

Den mand har da på ingen måde niveau til Premier League.

Han er kun ca. 1.8m høj og var et kæmpe flop i sin tid i Lyon. Når man hverken besidder størrelsen eller tekniske færdigheder i høj klasse, så falder man altså igennem i engelske klubber..

No way.

snegl
23-06-2009, 15:24
Jeg håber heller ikke på Nilmar. Det vil være et købe endnu en lav mand ala Tevez, bare dårligere, hvis han ikk ku slå igennem i PSG. Jeg håber virkelig på Benzema.

robinho
23-06-2009, 15:27
http://footballblips.dailyradar.com/story/manchester_united_eye_swoop_for_brazilian_star_nil mar/

Det er da forhåbentlig en løgn.

Den mand har da på ingen måde niveau til Premier League.

Han er kun ca. 1.8m høj og var et kæmpe flop i sin tid i Lyon. Når man hverken besidder størrelsen eller tekniske færdigheder i høj klasse, så falder man altså igennem i engelske klubber..

No way.

Ah det er et tyndt argument. Han er 180 cm høj. Det samme som giggs og 10 cm højere end scholes og kun 3 cm lavere end Benzema. At han ikke slog igennem i Lyon kan lige så godt skyldes at han tog for tidligt ud. Det er sket for flere før, hvorefter de er endt som ganske udemærkede fodboldspillere.

Synes da det er al ære værd at man erkender man skal hjem og lades op, og derfor tager hjem, istedet for at man bare SKAL blive i europa. Tror der er adskellige spillere i den brasilianske liga som ville kunne klare sig i man utd.

snegl
23-06-2009, 15:29
Ah det er et tyndt argument. Han er 180 cm høj. Det samme som giggs og 10 cm højere end scholes og kun 3 cm lavere end Benzema. At han ikke slog igennem i Lyon kan lige så godt skyldes at han tog for tidligt ud. Det er sket for flere før, hvorefter de er endt som ganske udemærkede fodboldspillere.

Synes da det er al ære værd at man erkender man skal hjem og lades op, og derfor tager hjem, istedet for at man bare SKAL blive i europa. Tror der er adskellige spillere i den brasilianske liga som ville kunne klare sig i man utd.

Han er alligevel ret spinkel af en angriber når man sammenligner ham med Benzema. Men ja han har en vild teknik. Han vil bare i mine øjne ikke passe til England allerede fra starten af denne sæson, som Benzema ville kunne.

1lrZpn72F74

Acsadac
23-06-2009, 15:31

Kan tydeligt huske ham fra kampene i Lyon. Han var et kæmpe talent i FM, så så ham nogle gange i tv eller via stream.

Og mit indtryk stikker ikke ud fra de videoer der er på youtube, han er sq for lille og spinkel. Tevez er langt mere kropstærk end Nilmar. Og du kan ikke sammenligne ham med Giggs eller Scholes, slet ikke samme positioner på banen. Muligt at Benzema ikke er meget højere, det er Torres heller ikke, men de udviser en helt anden fysik.

Acsadac
23-06-2009, 15:40
http://www.youtube.com/watch?v=nuNrhG03H2Y

Det er det her vi har brug for hos vores kommende angriber. Ikke endnu en lille angriber.

Vi mangler RVN-junior. Og her er Huntelaar et bud.

robinho
23-06-2009, 15:50
Kan tydeligt huske ham fra kampene i Lyon. Han var et kæmpe talent i FM, så så ham nogle gange i tv eller via stream.

Og mit indtryk stikker ikke ud fra de videoer der er på youtube, han er sq for lille og spinkel. Tevez er langt mere kropstærk end Nilmar. Og du kan ikke sammenligne ham med Giggs eller Scholes, slet ikke samme positioner på banen. Muligt at Benzema ikke er meget højere, det er Torres heller ikke, men de udviser en helt anden fysik.

nja men så kan man så diskutere hvorvidt det er nemmest i england med spinkel fysik at spille angriber eller central midtbanemand (Nilmar eller scholes/giggs)

Holmskov
23-06-2009, 16:01
http://www.youtube.com/watch?v=nuNrhG03H2Y

Det er det her vi har brug for hos vores kommende angriber. Ikke endnu en lille angriber.

Vi mangler RVN-junior. Og her er Huntelaar et bud.

Lige præcis.

Vi mangler en boksspiller. Specielt når Rooney åbenbart skal spille på fløjen og Berbatov får svedeture hver gang det lykkedes ham at komme i feltet.

Huntelaar ville være et godt køb, det er jeg sikker på.

Dines
23-06-2009, 17:32
Huntelaar vil et være et forholdsvis billig målscore, og det er det vi mangler, så jeg ser intet problem i, at vi hentede ham. Faktisk er det mit håb, for jeg husker godt Ajax dagene, hvor han virkelig bombede. Jeg savner en spiller, der kan lave de enkelte og lette mål. Det mangler vi, så jeg er helt klart med på Huntelaar.

GraZiaZ
23-06-2009, 17:54
Hvad med bare at udelukke et angrebskøb, og så bare bruge Macheda og Welbeck? Macheda er da en syg boksspiller type, og Welbeck er der kæmpe potentiale i, det er der jo så i dem begge. Men hvorfor købe når vi har?

Tenshu
23-06-2009, 18:04
Fordi de først bliver rigtig gode om 2-3 år, og så længe håber jeg ikke, vi skal vente på pokaler.

Dines
23-06-2009, 18:09
Hvad med bare at udelukke et angrebskøb, og så bare bruge Macheda og Welbeck? Macheda er da en syg boksspiller type, og Welbeck er der kæmpe potentiale i, det er der jo så i dem begge. Men hvorfor købe når vi har?

Leger også med tanken, men tror det bliver for satset. Vi kan ikke satse på, at to 18-årige kan agere som 3 og 4. angribere, der skal ind og spille på den store scene. Det er lige lovlig tidligt nok, synes jeg. Men det ville være frækt, rigtig frækt - og det kunne lige ligne Fergie at gøre det.

Troelsgaard
23-06-2009, 21:48
Ikke for at lave en direkte sammenligning, men Rooney blev jo topscore ved EM 2004 som 18 årig, og jeg mener ikke deres alder bør være blokeringen, men mere det at de simpelthen ikke er gode nok endnu, det kommer muligvis, men det er ikke supertalenter vi har at gøre med, uanset hvor meget vi vil tale dem op.

Krede
23-06-2009, 21:58
Måske er Benzema droppet, da han først vil skifte klub næste sommer. Aguero istedet?

http://sports.yahoo.com/sow/news?slug=goal_manchester_united_ready&prov=goal&type=lgns

robinho
23-06-2009, 21:58
Ikke for at lave en direkte sammenligning, men Rooney blev jo topscore ved EM 2004 som 18 årig, og jeg mener ikke deres alder bør være blokeringen, men mere det at de simpelthen ikke er gode nok endnu, det kommer muligvis, men det er ikke supertalenter vi har at gøre med, uanset hvor meget vi vil tale dem op.

Rooney var et wonderkid af rang. At han som 18 årig allerede havde så meget i sig, og spillede fast for england, jamen det viser også hvor langt welbeck og macheda er fra det niveau.

Jo nogle spillere er længere om at udvikle sig, og siger ikke at welbeck og macheda ikke med tiden kunne blive ok.

Men de kan ikke træde ind som 3.valg i vores angreb nu.

Acsadac
23-06-2009, 22:06
Måske er Benzema droppet, da han først vil skifte klub næste sommer. Aguero istedet?

http://sports.yahoo.com/sow/news?slug=goal_manchester_united_ready&prov=goal&type=lgns

Der er simpelthen så mange rygter pt, at man slet ikke kan holde styr på det.

Personligt håber jeg bare, at SAF tænker med både pengepungen og fornuften når han handler.

Han skal både tænke på de nye regler i CL, men også det nuværende potientiale i holdet.

Som jeg har skrevet tidligere, hvis man hele tiden henter stjerner, kan vi lige så godt nedlægge vores scout-netværk og ungdomsafdeling.

Henter vi Valencia, Huntelaar og måske en fløj til fornuftig pris (<200 mio) så står vi rigtig stærkt næste sæson, med flere strenge end holdet i år denne sæson har.

Synes ikke der er nogen grund til at købe stort bare fordi vi kan.

RuudVanNissetøj
23-06-2009, 22:30
Jeg kan simpelthen ikke tro andet, end at vi henter en angriber med Tevez afgang. Macheda og Wellbech er simpelthen ikke klar endnu til 3. og 4. valg uanset deres rigtig flotte bidrag sidste sæson. Hvem pokker han så henter, har jeg efterhånden ingen som helst anelse om.

Men man må i den grad forvente, at Ferguson og resten af staben har styr på situationen. Håber bare, at vores signinger kommer så hurtigt så muligt, så vi slippper for at spilde de første par kampe med de nye spillere, hvor de skal falde på plads.

Rasmus-K-J
23-06-2009, 23:09
Der er simpelthen så mange rygter pt, at man slet ikke kan holde styr på det.

Personligt håber jeg bare, at SAF tænker med både pengepungen og fornuften når han handler.

Han skal både tænke på de nye regler i CL, men også det nuværende potientiale i holdet.

Som jeg har skrevet tidligere, hvis man hele tiden henter stjerner, kan vi lige så godt nedlægge vores scout-netværk og ungdomsafdeling.

Henter vi Valencia, Huntelaar og måske en fløj til fornuftig pris (<200 mio) så står vi rigtig stærkt næste sæson, med flere strenge end holdet i år denne sæson har.

Synes ikke der er nogen grund til at købe stort bare fordi vi kan.

Hunterlaar og Valencia kommer aldrig op på siden af Ronaldo eller tevez. Og vi får derimod færre strenge. Ronaldo mestrer alt det Valencia og Huntelaar besidder. Håber virkelig en mand som Benzema kommer, for der er ikke noget kvali i Valencia, til at udfylde hullet!

marc_93
23-06-2009, 23:42
jeg vil foretrække man. utd ville købe
A. Valencia
A. sanchez
Benzema
A. young
2 af kantspillerne
og så kunne vi muligvis købe
Douglas costa
Hazard
rodwell
saivet
sakho
osv som udviklingspillere men ved godt de ikke får alle de spillere men hvis så de fik et par stykker

Holmskov
23-06-2009, 23:45
jeg vil foretrække man. utd ville købe
A. Valencia
A. sanchez
Benzema
A. young
2 af kantspillerne
og så kunne vi muligvis købe
Douglas costa
Hazard
rodwell
saivet
sakho
osv som udviklingspillere men ved godt de ikke får alle de spillere men hvis så de fik et par stykker

Hvem af dem har du set spille og på hvilken baggrund mener du de skal købes.?? Hvilke styrker har de?

Det lugter lidt af FM.?!

snegl
24-06-2009, 00:15
Faktisk interessant nok, så længe der ikk går FM i det. Det ville vel være normalt nok hvis United havde en ønskeliste og et par prioriteter omkring hvem næste på listen ville være hvis nr 1, 2, 3 ikke kan lykkedes. Hvordan ville jeres se ud?

Sad jeg med ved forhandlingsbordet hos United vill min ønskeliste se sådan ud:

1. Ribery (men han er ikke realistisk med den pris)
2. Benzema
3. Douglas Costa
4. Vucinic
5. Huntelaar (jeg er ikk rigtig sikker på hvorvidt Huntelaar vil kunne mestre andet end at sparke simple mål i kassen, fodbold er meget mere end det)

I ovenstående er det taget i betragtning at jeg ikke finder det realistisk at vi køber store navne, og at jeg heller ikke rigtigt ønsker det. Selvfølgeligt lidt svært at lave en liste når de forskellige spillere ikke spiller på samme positioner, men man kan altid give en fingerprej om hvilke spillere man helst ser i klubben.

Jeg mener for så vidt at vi har et par interessante stykker på fløjen allerede nu. Nani, Tosic, Ljajic til vinter, og så Rooney hvis noget skulle gå galt. Park er allround, og når jeg sådan rigtigt tænker tilbage, har vi ikke haft det helt store at byde på i denne sæson (inkl. Ronaldo) på fløjen, men vi vandt sgu alligevel mesterskabet, så fløjen burde kunne gå an hvis bare én af de 2-3 spillere opper sig, og Rooney kan tage over når det kniber. Vi kommer dog nok til at have brug for en individualist ét eller andet sted i det offensive spil som Ronaldo var det.

Så vidt som jeg ser det er Valencia ikke en direkte forstærkning p.t.h Derfor fokuserer jeg i min liste ovenfor mest på spillere med større potentiale til at forstærke holdet / gøre en forskel. (Det er jo dybest set en spiller der kan gøre en forskel / tør tage et ansvar vi har brug for nu, når Ronaldo er skredet)

Aalborg Manchester United
24-06-2009, 00:50
Tror at Alexis Sanchez ligger rigtigt højt oppe på en eventuel Alex Ferguson "ønskeliste" og tror også de får ham.. Han har et stort potentiale, men der er stadig nogle ting der kan forbedres og så er han kun 19 år.

Tror det vil passe Sir Alex perfekt hvis han kunne slutte sin trænerkarriere af med, at "efterlade" Alexis Sanchez, som et navn hele fodboldverdenen kender, og alle klubber vil have fat i..

Et eventuelt køb, vil på mange minde utroligt meget om købet af Cristiano Ronaldo i sin tid. Omkring samme alder, begge spillere KÆMPE talenter, og begge spillere hentet i klubber som man ikke regner for at være direkte storklubber..

Tror at vi ser A. Sanchez i Manchester United inden længe, da det ville være et rigtigt "Sir Alex, køb"

:)

Thomas
24-06-2009, 01:06
Hvem af dem har du set spille og på hvilken baggrund mener du de skal købes.?? Hvilke styrker har de?

Det lugter lidt af FM.?!

Sakho har angiveligt fire 20-taller på sin profil i en så ung alder.. blandt andet i 'pace', så han ville være god nu hvor Ronaldo er smuttet! Køb, køb, køb!!

Escobar
24-06-2009, 01:35
http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/06/23/1343061/manchester-united-ready-to-pay-60-million-for-sergio-aguero

Det er det bedste rygte jeg har hørt hele sommeren, ang transfers til United.

Tror han er en af de måske 3 spiller der kan erstatte Ronaldo hvis nogen kan.
Selvom hans frikøbs klausul på 450 er mange penge er han stadig med ung, men også alligevel en veldig erfaren herrer efterhånden med debut i den argentinske liga som 15 år. Derefter som 17 år i den den spanske.

Man kan evt. håbe på at prisen kan presses en smule, men ellers håber jeg vi slår til hurtigt for tror ikke han spiller i Atlectico næsten sæson.

Sammenligner man prisen med Kaka,Ronaldo,Ribery,Villa så synes jeg heller ikke hans klausul ville være at sprænge alle rammer taget hans alder og potientale i betragtning.

Tror han kunne lave en "Torres" i Prem. League, da han trods hans kleine størrelse stadig er en veldig kropstærk spiller, og har lidt af den samme aggressivitet over sig, som Tevez.

Han har ikke rigtig været det store samtale emne i forbindelse med os, men nogen stykker har dog nævnt ham.

Hvad synes i om ham, er han for dyr?

Acsadac
24-06-2009, 07:05
http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/06/23/1343061/manchester-united-ready-to-pay-60-million-for-sergio-aguero

Det er det bedste rygte jeg har hørt hele sommeren, ang transfers til United.

Tror han er en af de måske 3 spiller der kan erstatte Ronaldo hvis nogen kan.
Selvom hans frikøbs klausul på 450 er mange penge er han stadig med ung, men også alligevel en veldig erfaren herrer efterhånden med debut i den argentinske liga som 15 år. Derefter som 17 år i den den spanske.

Man kan evt. håbe på at prisen kan presses en smule, men ellers håber jeg vi slår til hurtigt for tror ikke han spiller i Atlectico næsten sæson.

Sammenligner man prisen med Kaka,Ronaldo,Ribery,Villa så synes jeg heller ikke hans klausul ville være at sprænge alle rammer taget hans alder og potientale i betragtning.

Tror han kunne lave en "Torres" i Prem. League, da han trods hans kleine størrelse stadig er en veldig kropstærk spiller, og har lidt af den samme aggressivitet over sig, som Tevez.

Han har ikke rigtig været det store samtale emne i forbindelse med os, men nogen stykker har dog nævnt ham.

Hvad synes i om ham, er han for dyr?

Synes personligt han er for dyr

Der er INGEN i hele verden der kan erstatte Ronaldo - det kan vi lige så godt acceptere. Der skal spilles på andre strenge, og målene skal deles ud. Ronaldo lavede sidste år alt i alt 25 mål. Ved ikke hvor mange deraf der er på straffe og frispark.

Jeg er da enig i,at hvis vi skulle erstatte ham efter 42 måls sæsonen, så ville jeg være bange, men i år har han været menneskelig.

Synes personligt, at vi lige så godt kan acceptere, at vi ikke får en ny Ronaldo med det samme.

Og det er muligt at Sanchez, Valencia og Huntelaar kun lige når Ronaldo's niveau til sammen, men hvis Ronaldo's skifte betyder flere mål til Rooney og Berbatov, så giver det jo netto mere i posen.

Min bøn er bare at der ikke går FM i den, og det er jeg også sikker på at SAF ikke vil.

Elrantiri
24-06-2009, 08:21

Det lugter lidt af FM.?!

Er enig i et par af dem, de er rimelig FM, men Sakho er nu ganske udemærket, og har flere gange bæret anførerbind for sin klub (mener det er PSG), hvilket er ganske udemærket klaret for en 21-årig. Rodwell skulle også stå som et ret stort talent.

schousboe9
24-06-2009, 09:48
Sakho har angiveligt fire 20-taller på sin profil i en så ung alder.. blandt andet i 'pace', så han ville være god nu hvor Ronaldo er smuttet! Køb, køb, køb!!

Nej, han har kun 12 i pace... Dårligt argument... :p

Stratego Thomas
24-06-2009, 12:03
Faktisk interessant nok, så længe der ikk går FM i det. Det ville vel være normalt nok hvis United havde en ønskeliste og et par prioriteter omkring hvem næste på listen ville være hvis nr 1, 2, 3 ikke kan lykkedes. Hvordan ville jeres se ud?

Sad jeg med ved forhandlingsbordet hos United vill min ønskeliste se sådan ud:

1. Ribery (men han er ikke realistisk med den pris)
2. Benzema
3. Douglas Costa
4. Vucinic
5. Huntelaar (jeg er ikk rigtig sikker på hvorvidt Huntelaar vil kunne mestre andet end at sparke simple mål i kassen, fodbold er meget mere end det)

I ovenstående er det taget i betragtning at jeg ikke finder det realistisk at vi køber store navne, og at jeg heller ikke rigtigt ønsker det. Selvfølgeligt lidt svært at lave en liste når de forskellige spillere ikke spiller på samme positioner, men man kan altid give en fingerprej om hvilke spillere man helst ser i klubben.

Jeg mener for så vidt at vi har et par interessante stykker på fløjen allerede nu. Nani, Tosic, Ljajic til vinter, og så Rooney hvis noget skulle gå galt. Park er allround, og når jeg sådan rigtigt tænker tilbage, har vi ikke haft det helt store at byde på i denne sæson (inkl. Ronaldo) på fløjen, men vi vandt sgu alligevel mesterskabet, så fløjen burde kunne gå an hvis bare én af de 2-3 spillere opper sig, og Rooney kan tage over når det kniber. Vi kommer dog nok til at have brug for en individualist ét eller andet sted i det offensive spil som Ronaldo var det.

Så vidt som jeg ser det er Valencia ikke en direkte forstærkning p.t.h Derfor fokuserer jeg i min liste ovenfor mest på spillere med større potentiale til at forstærke holdet / gøre en forskel. (Det er jo dybest set en spiller der kan gøre en forskel / tør tage et ansvar vi har brug for nu, når Ronaldo er skredet)

eneig, united kan godt klare sig uden et hav af nye stjernespillere når man tager den nuværende trups kvaliteter i betragtnig!!

hvis jeg skulle udforme en liste vil den se således ud:

1. benzema, fantastisk angriber, der nærmest ikke behøver noget plads for at udføre en kvalifoceret afslutning. derudover er han hurtig driblestærk osv..

2. aaron lennon, yngre end a. young, lyn hurtig, dygtig dribler med hurtige træk og skarpe vendinger.. mangler lidt mht indlæg og afslutninger..

3. rossi tilbage

4. daniel sturridge, forholdsvis billig fordi han nægter at forlænge med city, som herved lidt bliver tvunget til at sælge.. hurtigt og teknisk stærkt talent fra england

5. a young eller milner (anså ham ellers for at være evighedstalent, man han virkelig spillet godt her på det sidste)

Daniel
24-06-2009, 12:10
1. Ribery (Udelukket pga. pris)
2. Benzema (Svær at få til klubben pga. pris og udtalelser fra klub og spiller)
3. Valencia (Vi må gerne få afgjort denne handel i løbet af det næste stykke tid)
4. Young (Kun i tilfælde af et salg af Nani, ellers har vi for mange kantspillere)
5. Rodwell (Spændende ung spiller, englænder)

DonThommy
24-06-2009, 12:40
http://www.bold.dk/nyt/Casillas-beroliger-Real-fans

saa er casillas vidst ude af billedet? :)

Christensen
24-06-2009, 12:59
Ja, og der var vel heller ikke nogle der troede på, at han nogensinde ville forlade Real..

Michael
24-06-2009, 13:00
2. aaron lennon, yngre end a. young, lyn hurtig, dygtig dribler med hurtige træk og skarpe vendinger.. mangler lidt mht indlæg og afslutninger..

Dem begge!! Så kan vi prale af at vi stille Englands midtbane til næste års vm!

Lennon - Hargreaves - Carrick - Young

:trophy: ;)

DonThommy
24-06-2009, 13:15
Ja, og der var vel heller ikke nogle der troede på, at han nogensinde ville forlade Real..

haaber jeg i hvert fald ikke :haha:

MC86
24-06-2009, 13:17

Det kunne satme ikke være ringe da:) Så er der sku noget fart over kanterne.
Men jeg ville mene vi nok skulle kunne få de spillere til en god pris, og de er jo begge unge.

RAppel
24-06-2009, 13:30
http://www.bold.dk/nyt/Casillas-beroliger-Real-fans

saa er casillas vidst ude af billedet? :)

Det har vel aldrig rigtigt været inde i billedet? ;)

DonThommy
24-06-2009, 13:34
Det har vel aldrig rigtigt været inde i billedet? ;)

bare rygter som sendte ham til os.. :)
men ja, de rygter var sgu langt ude i hampen..

Troelsgaard
24-06-2009, 15:23

Hehe, det bliver nok kun Englands reserve midtbane hvis det er. :)

Nu taler folk om Rodwell, og han er da et forholdsvist stort talent, men jeg synes han minder for meget om dem vi allerede har. Jeg så hellere en i stil med den gamle Scholes, som scorede godt med mål hver sæson, også for at tage noget af trykket af Ronaldos evt. erstatning, så man ikke skal håbe på 30+ mål fra ham.

carrick!
24-06-2009, 16:48

Jeg er enig i at Rodwell helt sikkert er er et stortalent. Men jeg bliver nødt til at spørge hvad vi skulle bruge ham til. Fra mit synspunkt har vi følgende talenter
Nani
Anderson
gibson
Possebon
Tosic
Fabio
Rafael
Evans
Welbeck
Mercheda
Ham den nye brazilanske centerforsvar.
Hvorfor søren så gå ud og investere i nye talenter når man allerede har en masse der står i kø og venter på at få chancen. Køb Valencia og en ny angriber helst iform af Benzema og så ikke mere, og bestemt ikke flere talenter så får SAF svært ved at give talenterne den fornødne spilletid for at´de kan udvikle sig.

robinho
24-06-2009, 18:02
Jeg er enig i at Rodwell helt sikkert er er et stortalent. Men jeg bliver nødt til at spørge hvad vi skulle bruge ham til. Fra mit synspunkt har vi følgende talenter
Nani
Anderson
gibson
Possebon
Tosic
Fabio
Rafael
Evans
Welbeck
Mercheda
Ham den nye brazilanske centerforsvar.
Hvorfor søren så gå ud og investere i nye talenter når man allerede har en masse der står i kø og venter på at få chancen. Køb Valencia og en ny angriber helst iform af Benzema og så ikke mere, og bestemt ikke flere talenter så får SAF svært ved at give talenterne den fornødne spilletid for at´de kan udvikle sig.

Du har en pointe, men nogengange kommer der jo bare en ung spiller man ikke kan lade ligge. Vi havde jo også unge spillere da vi hentede rooney for en bondegård.

Mht Rodwell kender jeg ham ikke ret godt, men han ser da stærk ud og hvis han allerede får en del spilletid i PL osv så er det da ikke umuligt han er en fremtidig united spiller.

Vi ved jo heller ikke med sikkerhed hvorvidt alle de unge du remser op der, faktisk er i klubben når kuglen triller for første gang til august.

Gibson har været rygtet på vej væk, og possebon skal måske lejes ud.

Stratego Thomas
24-06-2009, 18:17
Hehe, det bliver nok kun Englands reserve midtbane hvis det er. :)

Nu taler folk om Rodwell, og han er da et forholdsvist stort talent, men jeg synes han minder for meget om dem vi allerede har. Jeg så hellere en i stil med den gamle Scholes, som scorede godt med mål hver sæson, også for at tage noget af trykket af Ronaldos evt. erstatning, så man ikke skal håbe på 30+ mål fra ham.
hvem skulle i så fald være førstevalg???

Hinrichsen
24-06-2009, 18:19

Gerrard, Lampard, Joe Cole?

Troelsgaard
24-06-2009, 18:50

Udfra de seneste landskampe er det:

Walcott - Lampard - Barry - Gerrard

Joe Cole kan ryge ind på en af kanterne, når han bliver klar igen.

Stratego Thomas
24-06-2009, 19:01
Udfra de seneste landskampe er det:

Walcott - Lampard - Barry - Gerrard

Joe Cole kan ryge ind på en af kanterne, når han bliver klar igen.

lige nu prøver capello jo bare nogle forskellige spillere af..

-lampard er halvgammel og nær så stor en succes på landsholdet som i chelsea
-gerrard kommer 100% til at være fast mand, men spørgsmålet er om han ikke kommer til at spille lige bag en enlig argriber ligseom i liverpool
-joe cole skal have mere spilletid og succes på klubplan før han kan blive fast landsholdmand
-berry er 28 og lige skiftet til city, så det næste år bliver i mine øjne knald eller fald for ham.. men jeg tror stadig mere på carrick..

men det kan da godt være, at fløjene lennon og young ikke blive faste landsholdspillere allerede til vm, men på længere sigt er jeg sikker på, at de vil tage sig af englands fløjspil!!

Allan
24-06-2009, 21:18
1. Ribery (Udelukket pga. pris)
2. Benzema (Svær at få til klubben pga. pris og udtalelser fra klub og spiller)
3. Valencia (Vi må gerne få afgjort denne handel i løbet af det næste stykke tid)
4. Young (Kun i tilfælde af et salg af Nani, ellers har vi for mange kantspillere)
5. Rodwell (Spændende ung spiller, englænder)

Hånden på hjertet så tror jeg ikke vi henter nogen "stjerne" i dette transfer vindue, dem der er tager Real Madrid sig af ellers bliver de i deres respektive klubber, er indstillet på en lang sommer med mange rygter, som i sidste ende betyder 2-3 nye forholdsvis ukendte og uprøvede spiller som eneste tilgang

Daniel
24-06-2009, 21:26
Hånden på hjertet så tror jeg ikke vi henter nogen "stjerne" i dette transfer vindue, dem der er tager Real Madrid sig af ellers bliver de i deres respektive klubber, er indstillet på en lang sommer med mange rygter, som i sidste ende betyder 2-3 nye forholdsvis ukendte og uprøvede spiller som eneste tilgang

Jeg kan kun give dig ret. Derfor ser jeg også Ribery og Benzema som usandsynlige og jeg kan ikke lige komme i tanke om en ny angriber, jeg ønsker til klubben, hvis ikke vi kan tilknytte Benzema.

Til Carrick!. Jeg kan egentlig godt følge dig, men som jeg ser det, er et talent altid hver at hente, hvis han har et stort potentiale og er englænderne. At de spillere du nævner vil jeg langt hellere have Rodwell til at slå i gennem, pånær måske lige for Evans, Welbeck og Rafael. Vi kan være stolte over, at vi er den eneste engelske topklub der virkelig gør noget ud af at have britter på holdet og det skal vi fortsætte med, så en forstærkning med Rodwell ville bestemt være vel modtaget.

robinho
25-06-2009, 09:06
http://pitacodogringo.wordpress.com/2009/06/24/manchester-united-try-to-take-douglas-costa-on-20-day-loan

Ej nu må det stoppe det her, hvis det vel og mærke er sandt. Det er så pinligt.

Vi snakker ikke engang en spiller som koster det hvide ud af øjnene. VI har budt 6,7 mio pund. De vil have 20 mio pund. Lad os dog mødes ca på midten og sige en 12-15 stk og få ham i hus.

Vi står fandeme ikke og beder et stortalent på kontrakt om at komme på 3 ugers prøvetræning for at se om vi lige vil smide lidt penge ekstra, som vi har massere af. Det er pinligt.

VI smed da 17 mio pund for Nani uden at kny, selvom man kun havde spillet en god sæson i Sporting.

Kan jo så være de ikke vil begå den fejl igen, men helt ærligt det der virker enormt tyndt. Har vi ikke haft scouts på ham eller?????

Man må da vide om man vil satse på ham eller ej. Hvis det er fysikken der bekymre dem, så åben dog øjnene og kig på ham.
Hvis i mener han er for lille, så drop ham og find en anden. Det er mangel på respekt overfor både spiller og sælgende klub det her synes jeg.

KennyN
25-06-2009, 09:40
Det gør vi jo åbenbart, såfremt det er korrekt, fordi vi ikke er sikre nok på at han er god nok til England og United..

Ovlesen
25-06-2009, 10:06
Det er mangel på respekt overfor både spiller og sælgende klub det her synes jeg.

Kan man ikke sige at det også er mangel på respekt over for købende klub, hvis de vil have et beløb der er mere end tre gange højere end det bud der er givet?

Jeg kunne godt forestille mig at vores forhandlere oplever samme problem som City's i øjeblikket:

Man går til bordet og når der så skal snakkes pris bliver der stillet et helt latterligt krav, udelukkende fordi modparten ved at man sidder med mange penge.

Vi skal ikke være idioter. Hvis det betyder at vi skal stille spørgsmålstegn ved en spillers kvalitet og værdi, eller bede om en prøvetræning, so be it.
Jeg ser langt hellere at vi rejser os fra bordet med penge på lommen, frem for at blive kendt som "dem der betaler for meget hver gang". Vores stil i år sætter også tonen fremover, så god forretningsfornemmelse i dag er også en investering i fremtiden.

robinho
25-06-2009, 10:17
Kan man ikke sige at det også er mangel på respekt over for købende klub, hvis de vil have et beløb der er mere end tre gange højere end det bud der er givet?

Jeg kunne godt forestille mig at vores forhandlere oplever samme problem som City's i øjeblikket:

Man går til bordet og når der så skal snakkes pris bliver der stillet et helt latterligt krav, udelukkende fordi modparten ved at man sidder med mange penge.

Vi skal ikke være idioter. Hvis det betyder at vi skal stille spørgsmålstegn ved en spillers kvalitet og værdi, eller bede om en prøvetræning, so be it.
Jeg ser langt hellere at vi rejser os fra bordet med penge på lommen, frem for at blive kendt som "dem der betaler for meget hver gang". Vores stil i år sætter også tonen fremover, så god forretningsfornemmelse i dag er også en investering i fremtiden.

Jeg er enig med dig i at vi ikke bare skal betale overpris, og ikke bare skal smile af alt hvad den sælgende klub siger. Men synes det er mangel på respekt at bede et stortalent på en længerevarende kontrakt med sådan et priskskilt om en prøvetræning.

Hvis vi ikke vil have ham til den pris så lad ham ligge. Men det andet er arrogant synes jeg.

Ovlesen
25-06-2009, 10:22
Faldt lige over den her:

Douglas has played less than 20 first-team games for Gremio, but he has shone for Brazil at youth level, which has seen him attract interest from almost every big club in Europe.
Fra http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5399945,00.html

Hvis han har spillet under 20 førsteholdskampe og har set godt ud på et ungdomslandshold, så virker 18 mill helt klart som overpris for mig.

robinho
25-06-2009, 10:51
Faldt lige over den her:

Fra http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5399945,00.html

Hvis han har spillet under 20 førsteholdskampe og har set godt ud på et ungdomslandshold, så virker 18 mill helt klart som overpris for mig.

Fint. Og hvis united også synes det så lad ham ligge. Men man invitere ham ikke på prøvetræning.

Jev
25-06-2009, 11:11

Det gør vi utvivlsomt, og vi har selv bedt om det. Der er ingen tvivl om, at vi fik den størst mulige pose penge for Cristiano Ronaldo, men vi har også stolt vist den frem og fortalt hele fodboldverdenen, at vi har 700 millioner kroner, og at vi er desperate efter at bruge dem. Såfremt det passer, at Cristiano Ronaldo-aftalen allerede faldt på plads i fjor, burde vi have fået en aftale på plads med hans afløser(e), før vi offentliggjorde Ronaldo-handlen. Det kan selvfølgelig også være, vi har gjort det.

robinho
25-06-2009, 11:33
Det gør vi utvivlsomt, og vi har selv bedt om det. Der er ingen tvivl om, at vi fik den størst mulige pose penge for Cristiano Ronaldo, men vi har også stolt vist den frem og fortalt hele fodboldverdenen, at vi har 700 millioner kroner, og at vi er desperate efter at bruge dem. Såfremt det passer, at Cristiano Ronaldo-aftalen allerede faldt på plads i fjor, burde vi have fået en aftale på plads med hans afløser(e), før vi offentliggjorde Ronaldo-handlen. Det kan selvfølgelig også være, vi har gjort det.

Uanset om united havde aftalt med real madrid at holde overgangssummen for ronaldo hemmelig, så ved de andre klubber nok godt at han ikke er smuttet for en plovmand.

Ergo ved de godt united kommer med penge på lommen når de bevæger sig ud på markedet her d. 31 august kl. 23.00

KennyN
25-06-2009, 11:51
Ergo ved de godt united kommer med penge på lommen når de bevæger sig ud på markedet her d. 31 august kl. 23.00

Øv, så kom der lige endnu et opstød over United...
Og hvad så hvis United først køber ind i slutningen af transferinduet (måske ikke lige sidste sekund).. Det er vel bedre at vente lidt og så få den rette mand til rette pris, fremfor bare at handle fordi det skal gå stærkt og for at få please supportere..
Det er som om, en del mener, at det er en skandale at United endnu ikke har købt navne som Ribery, Benzema, Costa og Villa.. Tag den med ro, der plejer at være styr på det. Ferguson har nok mere fingeren på pulsen i klubben og i truppen end alle andre. Han ved hvem der skal tilføjes til truppen. Så må tiden vise om det bliver et stort navn eller ej..

robinho
25-06-2009, 12:57
Øv, så kom der lige endnu et opstød over United...
Og hvad så hvis United først køber ind i slutningen af transferinduet (måske ikke lige sidste sekund).. Det er vel bedre at vente lidt og så få den rette mand til rette pris, fremfor bare at handle fordi det skal gå stærkt og for at få please supportere..
Det er som om, en del mener, at det er en skandale at United endnu ikke har købt navne som Ribery, Benzema, Costa og Villa.. Tag den med ro, der plejer at være styr på det. Ferguson har nok mere fingeren på pulsen i klubben og i truppen end alle andre. Han ved hvem der skal tilføjes til truppen. Så må tiden vise om det bliver et stort navn eller ej..

Man kan så sige at hvis man køber til allersidst, så får den sælgende klub ikke tid til at hente erstatninger, så derfor plejer de ikke ville sælge til den tid, med mindre et stort beløb lægges på bordet.

Vi betalte 30,75 mio pund for berbatov på sidstedagen af sidste års vindue. Tror du vi skulle have gjort det, hvis vi havde hentet ham i juli?

Desuden er der ingen slutrunder i år, så der er ingen undskyldning for at vente.

snegl
25-06-2009, 13:44
Jeg håber egentlig bare på at Real og Barca får smidt deres penge afsted, og få lavet et fuldt hold med det samme, så vi ikke længere skal konkurrere med deres tårnhøje priser.

Selvfølgelig slås Real og United (og Barca) om de samme spillere på markedet, og når de andre alligevel til hver en tid sikkert vil kunne overbyde os, kan det lige så godt ske hurtigst muligt, så priserne måske falder på lidt af de 'næstbedste' i deres øjne (Her håber jeg så Benzema ikke er solgt)

Jeg håber for guds skyld ikk vi står med røven i vandskorpen på sidste dag i transfermarkedet som sidste år. Så kommer vi til at betale prisen igen.

KennyN
25-06-2009, 13:49
Man kan så sige at hvis man køber til allersidst, så får den sælgende klub ikke tid til at hente erstatninger, så derfor plejer de ikke ville sælge til den tid, med mindre et stort beløb lægges på bordet.

Vi betalte 30,75 mio pund for berbatov på sidstedagen af sidste års vindue. Tror du vi skulle have gjort det, hvis vi havde hentet ham i juli?

Desuden er der ingen slutrunder i år, så der er ingen undskyldning for at vente.

Vi skulle uanset hvad betale tæt på den pris for Berbatov. Den steg kun, fordi City kom ind i billedet da de blev overtaget, og fik en masse penge i ryggen. Vi skulle nok alligevel have fundet tæt på 30 mio pund i juli for ham alligevel..

Jo, der er U-21 EM og Gold Cup ;)
Ej, rigtigt, der er ingen slutrunder i år, som kan forhale handlerne. Men alligevel, det er bedre at få den helt rigtige spiller, fremfor bare at købe for at købe. Ingen grund til at fare ud og kaste millioner afsted med det samme, man kan sagtens købe ind senere.. Vi er endnu ikke i juli måned.!

snegl
25-06-2009, 13:56
Vi skulle uanset hvad betale tæt på den pris for Berbatov. Den steg kun, fordi City kom ind i billedet da de blev overtaget, og fik en masse penge i ryggen. Vi skulle nok alligevel have fundet tæt på 30 mio pund i juli for ham alligevel..

Ej, rigtigt, der er ingen slutrunder i år, som kan forhale handlerne. Men alligevel, det er bedre at få den helt rigtige spiller, fremfor bare at købe for at købe. Ingen grund til at fare ud og kaste millioner afsted med det samme, man kan sagtens købe ind senere.. Vi er endnu ikke i juli måned.!

Arh nu må vi alligevel forvente at United har en ønskeliste med prioriteter som alle klubber helt ned til SAS liga niveau vel har, så der er ingen grund til ikke at forhøre sig om spillerne hurtigst muligt inden andre interesserede klubber kommer ind i billedet og presser priserne op.

robinho
25-06-2009, 13:57

Helt enig i det sidste. Man skal have de rigtige folk. Er ingen grund til at hente noget der er dårligere end det man har i forvejen.

Men listen med potentielle emner, tror jeg nok fergie har smidt på gills skrivebord inden han tog på ferie.

På sådan en liste har man jo typisk også mere end en kandidat til en plads, så man ikke står med nul og en hat bare fordi én spiller glipper.

KennyN
25-06-2009, 14:13
Det siger jeg heller ikke. Men ting tager tid, i en forhandlings-situation. Ikke alle handler bliver klaret i løbet af få timer..
Det er uden tvivl aftalt i United, hvem de går efter til hvilke pladser, og hvilke alternativer der er. Men som sagt, går der lidt tid, fra man finder ud af om det kan lade sig gøre, til kontrakten er skrevet under.. Og der behøver ikke være stilstand blot fordi vi ikke hører om det gennem medierne. Da Nani og Anderson kom til klubben, kom den dobbelt-handel lidt ud af den blå luft. Ja, Nani havde der været lidt snak om på rygteplan, men pludselig var handlen klaret. Så der sker helt sikkert noget i United, det står bare ikke i aviserne.!

schousboe9
25-06-2009, 15:29
Så er undertegnede sku nævnt med navn på hjemmesiden! :D Sejt!

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B83A644F4%2D1A7E%2D48B9%2DAF 95%2D4605613A9A18%7D&newsid=6635097

Mikke7
25-06-2009, 15:45

Tror nu nok, Sir Alex har styr på tingene, har en plan for sine indkøb - så det er nok nærmere os (nogen), som er "desperate":)
Er enig i, det måske er lidt en ulempe, at de andre klubber kender købssummen for Ronaldo, men under alle omstændigheder ville de vide, det var et enormt beløb..
Synes dog, det kan være lidt frustrerende, at når vi har en spiller på ønskelisten, vil Real (naturligt nok) også have denne spiller - og de er så villige til at betale meget mere end os.. men er sikker på, vi har noget "klar" :)

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B83A644F4%2D1A7E%2D48B9%2DAF 95%2D4605613A9A18%7D&newsid=6635097

Wow, tillykke med det! :)

Flax_Generous
25-06-2009, 16:05
Men man invitere ham ikke på prøvetræning.
Hvorfor ikke?

robinho
25-06-2009, 16:10
Hvorfor ikke?

Fordi han er et stort talent som er på kontrakt i en stor brasiliansk klub og med et stor prisskilt om halsen, og er tilmed u-landsholdsspiller for et af de bedste landshold i verden.

Det er jo ikke ligesom når man invitere manucho til prøvetræning.

Synes det er flabet af united.

Flax_Generous
25-06-2009, 16:13
Fordi han er et stort talent som er på kontrakt i en stor brasiliansk klub og med et stor prisskilt om halsen, og er tilmed u-landsholdsspiller for et af de bedste landshold i verden.
Netop derfor er der vel god grund til at spørge om man må få lov til at kigge nærmere på ham under United-kontrollerede forhold.

Du hidser dig op over de mest mærkværdige og bizarre ting.

RuudVanNissetøj
25-06-2009, 16:20

Synes det er fair nok at kræve, at få lov til at se giraffen i virkelig live. 18 og kun spillet 20 kampe for første holdet - hans meritter er måske lidt større end da Fabio og Rafael kom til klubben, men derfor forstår jeg godt kravet. Tvillingerne skulle mig bekendt forbi en lille træningssession på carrington.

CC
25-06-2009, 16:24

Det er jo ikke ligesom når man invitere manucho til prøvetræning.

En spiller der endnu ikke har spillet 20 kampe for sin klub, ham vil man gerne have lov til at kigge lidt nærmere på før man køber ham!
Synes det er helt på sin plads at henvende sig om ham, det kan jo også kun gavne Gremio hvis det er han overbeviser united om at han er the real deal!

carrick!
25-06-2009, 16:56
Jeg er helt enig med alle dem der mener at det ok at invitere ham på prøvetræning. Vi er ikke desperate for at smide mange penge efter en forholdsvis ukendt ung spiller, der nok har et stort poteniale. Derfor er det ok at være en lille smule tilbageholden og gerne vil se spilleren an inden man skal bruge i nærheden af 20 mio pund.

carrick!
25-06-2009, 16:59
Jeg ville egentlig også gerne høre om der er nogle spillere i mener der ikke har kvalitet til at spille på Uniteds første hold, og som burde sælges her til sommer.
Jeg kan kun komme i tanke om Gary, men han er ikke fast mand, og han er et symbol for klubben og hele fantastiske 99 generation, samt en spiller der sætter klubben foran sig selv i modsætning til at en vis Ronaldo. Fint at han skrider hvis han ikke gider at blive, selvom han i mine øjne er langt bedre en Kaka og messi.

robinho
25-06-2009, 17:03
Jeg er helt enig med alle dem der mener at det ok at invitere ham på prøvetræning. Vi er ikke desperate for at smide mange penge efter en forholdsvis ukendt ung spiller, der nok har et stort poteniale. Derfor er det ok at være en lille smule tilbageholden og gerne vil se spilleren an inden man skal bruge i nærheden af 20 mio pund.

Det har vi haft et helt år til, hvor scouts har kunne følge hans kampe. Man inviterere ikke en spiller af den kaliber og med den pris til en prøvetræning 4 år før hans kontrakt udløber.

Flax_Generous
25-06-2009, 17:54
Man inviterere ikke en spiller af den kaliber og med den pris til en prøvetræning 4 år før hans kontrakt udløber.
Det er godt, at du har så meget styr på de uskrevne regler i fodboldhandler. Man skulle næsten tro, at du var en fodboldagent eller klubpræsident, ikke bare en tilfældig debattør på et internetforum.

robinho
25-06-2009, 18:11
Det er godt, at du har så meget styr på de uskrevne regler i fodboldhandler. Man skulle næsten tro, at du var en fodboldagent eller klubpræsident, ikke bare en tilfældig debattør på et internetforum.

Se det var sjovt. Vi kunne jo også invitere Nilmar, Pastore og hvad de andre spillere linket til united ellers hedder.

De er jo uprøvede så lad os invitere dem.

Mikke7
25-06-2009, 18:48
Jeg ville egentlig også gerne høre om der er nogle spillere i mener der ikke har kvalitet til at spille på Uniteds første hold, og som burde sælges her til sommer.
Jeg kan kun komme i tanke om Gary, men han er ikke fast mand, og han er et symbol for klubben og hele fantastiske 99 generation, samt en spiller der sætter klubben foran sig selv i modsætning til at en vis Ronaldo. Fint at han skrider hvis han ikke gider at blive, selvom han i mine øjne er langt bedre en Kaka og messi.

Gary bliver til han slutter sin karriere, tror jeg, hvilket imo er fint, han har squ gjort så meget for klubben :)
Gibson vil jeg nok mene ville være en, som nok burde overveje et skifte... Jo, han har vist nogle kvaliteter, men tror ikke, han vil komme til at slå igennem på førsteholdet her, men er absolut ikke i tvivl om, han vil junne gre det godt i en lidt mindre klub.

Acsadac
25-06-2009, 18:56
http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/06/25/1346580/manchester-united-want-huntelaar-from-real-madrid-report

Så kom rygtet op igen.

Imo er han også det klart bedste alternativ til Benzema og Villa. Prisen på forventelige 100 mio er også en væsentlig faktor for, at jeg håber han kommer til United.

Desuden mener flere medier at valencia vælger United. http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=158712

Så håber jeg bare på en kreativ ung central midtbanespiller, gerne Moutinho, og evt. en af de engelske fløje, fx Young.

Glad for at SAF ikke handler med desperation som nogle af folkene på dette forum ønsker. Men i stedet ser på potientialet i klubben, som "bare" skal udnyttes.

Dines
25-06-2009, 18:57
Har en fornemmelse af, at vi snart signerer en ny spiller, og den spiller tror jeg bliver Valencia. Synes der har været mange vedvarende rygter på det sidste med mange spillere, men det er egentlig kun Valencia handlen jeg virkelig tror, at der er hold i, for vi har været linket til ham i over et år.

RuudVanNissetøj
25-06-2009, 18:58
Gary Neville skal for guds skyld aldrig sælges. Hans bidrag til klubben har været så stort igennem karrieren, at han ikke fortjener sådan en behandling så sent i karrieren - altså med mindre han selv beder om det.

Ellers så må jeg indrømme, at jeg efterhånden er ved at være lidt træt af de rygter som popper op som skidt fra en kalv. Man kan selvfølgelig lade være med at læse dem, men de hænger i luften hele tiden. Håber bare at vi snart får de nye spillere på plads, så de får tid og ro til at falde på plads. Ønsker ikke, at vi skal bruge værdifuld tid i starten af sæsonen på tilvænning, sådan som det skete med Tevez og Berba.

RuudVanNissetøj
25-06-2009, 19:02
Har en fornemmelse af, at vi snart signerer en ny spiller, og den spiller tror jeg bliver Valencia. Synes der har været mange vedvarende rygter på det sidste med mange spillere, men det er egentlig kun Valencia handlen jeg virkelig tror, at der er hold i, for vi har været linket til ham i over et år.

Vi har helt sikkert været efter ham. Men personligt skulle det absolut ikke undre mig, at han smutter til Real, efter deres bud også er blevet accepteret. Pengene er mere værd dernede, klimaet varmere, pigerne pænere, kulturen mere åben og så kan man snakke spansk til alle. Efterhånden er der jo kun to klubber spillere flytter til - Barca eller Real ;)

Sgoales
25-06-2009, 19:16
jeg ser gerne at vi køber Valncia og en striker, naturligvis helst Benzema eller en af den kaliber, så vi ikke står helt bagud efter salget af Ronaldo.
Men vi skal huske på at SAFs indkøbspolitik for alvor begynder at give afkast.
Anderson, Nani, Wellbeck, Mancheda, Evans, (forhåbentlig) Gibson bliver bedre og bedre i disse år, så måske er vi lige så stærke som sidste den netop afsluttede sæson. Desuden tror jeg Berba får en god sæson, da han nu er ved at vænne sig til United - for nogle spillere tager det bare lang tid...
Hvis vi supplerer med Valencia og en angriber er jeg fuld af fortrøstning og synes under ingen omstændigheder vi skal betale en ekstrem overpris for Ribeiry (ikke over 350 mio kr.) eller Aguero (ikke over 350 mio).

Kasper United
25-06-2009, 20:02
jeg ser gerne at vi køber Valncia og en striker, naturligvis helst Benzema eller en af den kaliber, så vi ikke står helt bagud efter salget af Ronaldo.
Men vi skal huske på at SAFs indkøbspolitik for alvor begynder at give afkast.
Anderson, Nani, Wellbeck, Mancheda, Evans, (forhåbentlig) Gibson bliver bedre og bedre i disse år, så måske er vi lige så stærke som sidste den netop afsluttede sæson. Desuden tror jeg Berba får en god sæson, da han nu er ved at vænne sig til United - for nogle spillere tager det bare lang tid...
Hvis vi supplerer med Valencia og en angriber er jeg fuld af fortrøstning og synes under ingen omstændigheder vi skal betale en ekstrem overpris for Ribeiry (ikke over 350 mio kr.) eller Aguero (ikke over 350 mio).

Er enig med dig. En fløj, som Valencia vil være god. Håber nu også meget på A. Young, men Valencia er nok mere et realistisk køb. Håber også på en angriber. Ser også helst Benzema, nemlig en der kan score mål, og er MEGET farlig foran kassen. Huntelaar kunne også være en mulighed. Men ja, som du siger synes jeg heller ikke på køb over 350 mio. Så ser jeg hellere de køber 2-3gode spillere fx. Benzema, Valencia og Douglas Costa.

Stratego Thomas
25-06-2009, 20:08

der er så meget jeg ikke forstår.. ;) er det dit job, eller hvordan foregår den slags scouting?? ville egentlig gerne vide lidt mere om uniteds scoutingnetværk..

snegl
25-06-2009, 23:18
Alt det med at forsøge at få Costa på prøvetræning er vel spin for at lade som om at man ikke rater ham så højt at man vil betale så meget for ham. Han har ikke spillet mange kampe på højt niveau, men jeg tror et eller andet sted vi allerede har scoutet ham en del, hvilket gør beslutningen om at requeste en prøvetræning til mere eller mindre spil for galleriet. Men, jo det ville da sikkert kunne fastslå lidt mere om vi 100% vil have ham.

Ovlesen
26-06-2009, 10:44
der er så meget jeg ikke forstår.. ;) er det dit job, eller hvordan foregår den slags scouting?? ville egentlig gerne vide lidt mere om uniteds scoutingnetværk..

Tror lidt det er et medietrick fra Manutd.com's side. De bad folk der fulgte U21 turneringen om at skrive ind med en scouting rapport for de spændende talenter. Jeg håber ikke at de bliver taget alt for alvorligt, dels fordi kilden og grundlaget er lidt tvivlsomt, men også fordi at Uniteds egne scouts burde være i hælene på de bedste i forvejen.

Acsadac
26-06-2009, 12:30
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/06/26/ferguson-uses-nani-as-bait-in-valencia-deal-115875-21472528/

Vil bruge rygtet, som oplæg til debat.

Er meget lunken over for idéen. Hvis Valencia byttes med Nani, mangler vi stadig en fløj. Og derudover håber jeg at Nani kun skal afsted på et sæson-langt lån.

Nani har bestemt en fremtid på OT. Han blev i begyndelsen kaldt et større talent end Ronaldo. Hans start i klubben minder meget om Ronaldo's.

Hvis SAF vurderer, at Nani vil få mere spilletid i Wigan end på OT, og agter at bringe et ungt talent ind i truppen, hvor det bedre kan forsvares at han sidder på bænken, så er det en god deal. Nani kan udvikle sig uden at vi mister nævneværdig styrke.

Hvis Nani derimod bliver solgt, så forventer jeg at vi køber en decideret klassefløj, for så må det være fordi der er noget større i vente.

Daniel
26-06-2009, 12:40
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/06/26/ferguson-uses-nani-as-bait-in-valencia-deal-115875-21472528/

Vil bruge rygtet, som oplæg til debat.

Er meget lunken over for idéen. Hvis Valencia byttes med Nani, mangler vi stadig en fløj. Og derudover håber jeg at Nani kun skal afsted på et sæson-langt lån.

Nani har bestemt en fremtid på OT. Han blev i begyndelsen kaldt et større talent end Ronaldo. Hans start i klubben minder meget om Ronaldo's.

Hvis SAF vurderer, at Nani vil få mere spilletid i Wigan end på OT, og agter at bringe et ungt talent ind i truppen, hvor det bedre kan forsvares at han sidder på bænken, så er det en god deal. Nani kan udvikle sig uden at vi mister nævneværdig styrke.

Hvis Nani derimod bliver solgt, så forventer jeg at vi køber en decideret klassefløj, for så må det være fordi der er noget større i vente.

Det ville være fantastisk. Valencia for Nani, så har vi stadig masser af penge. Det er rigtigt at vi i så fald vil mangle en kantspiller, men hvis vi køber Young så har vi fået den plads udfyldt. Så vil vores kantspillere hedde Young, Valencia, Park og Tosic. Ikke i nærheden af Ronaldos niveau, men en spændende og talentfuld konstellation, der nok skal komme til at virke og blive interresant i fremtiden.

Acsadac
26-06-2009, 12:54
Jeg er enig så langt, at hvis SAF mener at Nani ikke vil rykke sig videre i United, men at han kan få mere ud af Valencia, så vil det være en fantastisk byttehandel.

Men samtidig vil det kræve et indkøb af en fløj, af en kaliber at han ikke skal bruge en hel sæson på at vænne sig til england. Dvs. en der med det samme kan gøre det bedre end Nani. Robben Sneijder, Young er gode bud.

DonThommy
26-06-2009, 13:00
http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/26/1347892/report-manchester-united-to-use-federico-macheda-as-bait-for

jeg synes vi skulle beholde macheda !

red-ronaldo7
26-06-2009, 13:08
Henter vi Hr. Villa?

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23295585.html

Daniel
26-06-2009, 13:10
Henter vi Hr. Villa?

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23295585.html

Nej det gør vi ikke, for taberen vil blive i Spanien og hvis han endelig skulle til England ville han af uransaelige grunde vælge Liverfool frem for os, nok mest på grund af den fede spanske tjener og så måske hans andre gode spanske venner i klubben. Jeg ser det ikke som en realistisk chance.

Så hellere forsøge sig med Benzema, selvom den efterhånden ser svær ud, eller Aguero.

Acsadac
26-06-2009, 15:10
http://www.bold.dk/nyt/Agent-Ferguson-vild-efter-Benzema

SAF er ikke den eneste som har Benzema som sin angrebs favorit :)

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/26/1347586/lyons-lisandro-lopez-swoop-paves-way-for-benzema-to-leave

Må håbe Porto hjælper os ved at sende Lopez til Lyon.

johansen7182
26-06-2009, 15:38
Drømme købene ville efter min mening helt klart være Benzema douglas costa og alexis sanchez! køb spillere med fremtiden for øje! og med disse køb er fremtiden sikret må man sige! En ny talentfuld målmand kunne heller ikke være helt dårlig! Asenjo f.eks.! vi må nok se i øjnene at casillas ikke kommer til united selvom det kunne være stort!

henning_b_j
26-06-2009, 16:22
tror ikke united køber det vilde ind. holdet er også et godt nok som jeg ser det.!
foster her den klasse der skal til at spille i united så målmand køber vi ikke.
tror det er meget sikkert at Antonio Valencia bliver købt og hvis vi er heldige kommer Karim Benzema også. og så er det det vi køber for denne omgang. Og det ville være 2 kanon køb!

Mikke7
26-06-2009, 17:18
Vi har helt sikkert været efter ham. Men personligt skulle det absolut ikke undre mig, at han smutter til Real, efter deres bud også er blevet accepteret. Pengene er mere værd dernede, klimaet varmere, pigerne pænere, kulturen mere åben og så kan man snakke spansk til alle. Efterhånden er der jo kun to klubber spillere flytter til - Barca eller Real ;)

Nej, der er ikke kun de to klubber, som spillere flytter til, men snarere kun de to klubber, som er ænskeklubber :confused:

http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/26/1347892/report-manchester-united-to-use-federico-macheda-as-bait-for

jeg synes vi skulle beholde macheda !

Fuldstændig enig, vi skal squ beholde Macheda! Hvem skal ellers rede os i slutminutterne den kommende sæson;) Tror på, den dreng kan blive til noget specielt, og det håber jeg, og tror, at Ferguson også tror/ved:)

Kasper United
26-06-2009, 17:22
Drømme købene ville efter min mening helt klart være Benzema douglas costa og alexis sanchez! køb spillere med fremtiden for øje! og med disse køb er fremtiden sikret må man sige! En ny talentfuld målmand kunne heller ikke være helt dårlig! Asenjo f.eks.! vi må nok se i øjnene at casillas ikke kommer til united selvom det kunne være stort!

Jeg er enig med dig. Benzema vil være en rigtig bomber. Douglas Costa og Alexis Sanchez tror jeg har en kæmpe fremtid. Håber også, at Asenjo, som kun er 19 år kommer til klubben. Det kunne være fedt med de 3 unge spillere + Benzema og A. Young, men tror desværre ikke det lykkes at hente dem alle.
Men man kan da altid håbe :)

Stratego Thomas
26-06-2009, 17:56
JEG VIL MEGET GERNE VIDE, hvor mange af dem der anbefaler alexis sanchez, der har set ham spille??
- hvorfra ved de, at han er så vanvittig talentfuld? :confused::confused:

unitedforreal
26-06-2009, 18:13
JEG VIL MEGET GERNE VIDE, hvor mange af dem der anbefaler alexis sanchez, der har set ham spille??
- hvorfra ved de, at han er så vanvittig talentfuld? :confused::confused:

Der er nok ingen som har set ham spille sådan rigtigt.

Men hvor mange her inde havde set Ronaldo over flere kampe ?

Hvor mange havde set Messi spille før han blev den han er.

Hvor mange så Tykke Ronaldo før han slog til i psv.

Hvor mange havde set Rooney før han socrede for Everton ?.

Hvor mange kendte Anderson og nani ?

Hvor mange havde set xxxxx

Jeg kan blive ved med alle de spiller der findes i verden.

Det handler ikke om vi har set dem, men mere hvad folk rundt om personen siger. Og hvor mange fra united scout holdet som har set ham.

Du mener ikke seriøst at hvis man ønsker en spiller i klubben så skal man vide alt om ham osv ? Man har et lille billede af personen "hvordan han er på banen". Så er det SAF og de andre i united til at gøre ham til en verdens stjerne. Du kan have et kæmpe talent men stadig ikke blive til noget. Talentet er ikke alt......

Det eneste jeg kendte til spiller som Andersom og nani var fra youtube... Behøves ikke at bruge 90 min på at se dem spille hvert uge... før jeg kan sige at de er gode osv...

Håber du forstår hvad jeg prøver at sige.

Barça
26-06-2009, 18:22
Det er mig en gåde, at ingen har nævnt 20-årige Keirrison, som er den spiller pt. der tættest kommer på Ronaldo, den rigtige vel og mærke. Han skulle kunne fås for omkring 10-15 mio euro, da han er ejet af Traffic (80 procent), hvorimod Palmeiras kun ejer 20% af ham. Han er den store stjerner i Brasilien og alle forventer, at han snart bryder igennem for det brasilianske landshold.

http://en.wikipedia.org/wiki/Keirrison_de_Souza_Carneiro

Her er 2 videoer med ham:

http://www.youtube.com/watch?v=UPT0Dl0qhck

http://www.youtube.com/watch?v=vfOAVtqTESM

schousboe9
26-06-2009, 19:02
Det er mig en gåde, at ingen har nævnt 20-årige Keirrison, som er den spiller pt. der tættest kommer på Ronaldo, den rigtige vel og mærke.

Nu plejer vi ikke at være så heldige med at hente angribere i Sydamerika. ;) At han har været linket til Barcelona og bomber for Palmeiras, er ikke ensbetydende med, at han har klassen til såvel United som Premier League generelt.

Der er ganske vist store forventninger til ham, men han bombede så vidt jeg husker også for Coritiba, men ender alligevel 'blot' i Palmerias.

Og til syvende og sidst, så er der nogle regler imod såkaldte third party agreements i England, og det bliver jo tilfældet her med Traffic, Palmeiras og evt. United.

Så han kommer nok ikke lige foreløbig.

TJ
26-06-2009, 19:04
Det er mig en gåde, at ingen har nævnt 20-årige Keirrison, som er den spiller pt. der tættest kommer på Ronaldo, den rigtige vel og mærke. Han skulle kunne fås for omkring 10-15 mio euro, da han er ejet af Traffic (80 procent), hvorimod Palmeiras kun ejer 20% af ham. Han er den store stjerner i Brasilien og alle forventer, at han snart bryder igennem for det brasilianske landshold.

No offence, men hvorfor bekymrer en Barcelona fan sig så meget om United når nu det bare er transferrygter og klubben ikke har bekræftet noget endnu? :confused:

Stratego Thomas
26-06-2009, 19:19
Der er nok ingen som har set ham spille sådan rigtigt.

Men hvor mange her inde havde set Ronaldo over flere kampe ?

Hvor mange havde set Messi spille før han blev den han er.

Hvor mange så Tykke Ronaldo før han slog til i psv.

Hvor mange havde set Rooney før han socrede for Everton ?.

Hvor mange kendte Anderson og nani ?

Jeg kan blive ved med alle de spiller der findes i verden.

Det handler ikke om vi har set dem, men mere hvad folk rundt om personen siger. Og hvor mange fra united scout holdet som har set ham.

Du mener ikke seriøst at hvis man ønsker en spiller i klubben så skal man vide alt om ham osv ? Man har et lille billede af personen "hvordan han er på banen". Så er det SAF og de andre i united til at gøre ham til en verdens stjerne. Du kan have et kæmpe talent men stadig ikke blive til noget. Talentet er ikke alt......

Det eneste jeg kendte til spiller som Andersom og nani var fra youtube... Behøves ikke at bruge 90 min på at se dem spille hvert uge... før jeg kan sige at de er gode osv...

Håber du forstår hvad jeg prøver at sige.
nej jeg er godt klar over, at man som debatør i et dansk unitedforum ikke behøver vide særlig meget om en spiller før man udtaler sig. det der irriterer mig er derimod, når folk bliver usaglige og lige pludselig er helt sikre på, at en spiller som sanches bør være en af uniteds førsteprioriteter selvom manden på nuværende tidspunk ikke bliver kædet seriøst sammen med klubben..det virker såmænd bare lidt unødvendigt når 120 brugere skiftevis konkluderer, at han bør blive uniteds nye mand bare fordi han er ung, bliver hypet lidt i medierne, har gode stats i fm og ligner ronaldo på youtube..

er måske lidt en hater, men det gør jo ikke pointen mindre rigtig

Daniel
26-06-2009, 19:21
nej jeg er godt klar over, at man som debatør i et dansk unitedforum ikke behøver vide særlig meget om en spiller før man udtaler sig. det der irriterer mig er derimod, når folk bliver usaglige og lige pludselig er helt sikre på, at en spiller som sanches bør være en af uniteds førsteprioriteter selvom manden på nuværende tidspunk ikke bliver kædet seriøst sammen med klubben..det virker såmænd bare lidt unødvendigt når 120 brugere skiftevis konkluderer, at han bør blive uniteds nye mand bare fordi han er ung, bliver hypet lidt i medierne, har gode stats i fm og ligner ronaldo på youtube..

er måske lidt en hater, men det gør jo ikke pointen mindre rigtig

Fuldstændig enig. Det er let at gøre ham til en kommende verdensstjerne bare ens navn klinger lidt dejligt sydlandsk.

MadsG
26-06-2009, 20:00
Det er mig en gåde, at ingen har nævnt 20-årige Keirrison, som er den spiller pt. der tættest kommer på Ronaldo, den rigtige vel og mærke.

Han er sgu meget god i FIFA :)

Men udover det, så er det da utroligt så meget FM og FIFA der går i den efter vi har fået de 700 mio. fra Ronaldo-købet.
Jeg vælger bare at overlade det til Ferguson.

Stratego Thomas
26-06-2009, 20:23
Han er sgu meget god i FIFA :)

Men udover det, så er det da utroligt så meget FM og FIFA der går i den efter vi har fået de 700 mio. fra Ronaldo-købet.
Jeg vælger bare at overlade det til Ferguson.

ahhh..jeg ved egentlig lidt mere end ferguson..;)

Dines
26-06-2009, 23:59

Hvem Ronaldo er den rigtige Ronaldo? Cristiano eller fede Ronaldo?

Acsadac
27-06-2009, 11:11
http://www.metro.co.uk/sport/football/article.html?Huntelaar_set_for_United_as_makeweigh t_in_Ronaldos_%A380m_Real_deal&in_article_id=691856&in_page_id=43

Ikke kun her på forum at muligheden bliver luftet.

Mht. Sanchez og så mange andre mulige kommende stjerner, tror jeg det er en selvforstærkende effekt, at både FM og menige journalister mener spillerne bliver gode i fremtiden. Men synes det er en anelse ukritisk.

Kender kun Sanchez fra det jeg har set ham i Serie A, og det har ikke været nær så prangende, som Ronaldo i Sporting inden han røg til United.

Stratego Thomas
27-06-2009, 14:57
er jeg den eneste, der bliver lidt frustreret over uniteds ageren på transfermarkedet.. vi fans kan gætte i øst og vest og har måske nogen mere eller mindre kvalificerede ideer om potentielle køb, men det irriterende svært at gennemskue hvem sir alex agter at hente til oldtrafford.. jeg håber ikke denne ugennemsigtighed skyldes, at united ikke kan få hvem de vil have eller ikke ved hvem de skal købe, men, at det er et udtryk for en tillukket transferstrategi fra ledelsens side...

schousboe9
27-06-2009, 15:10
er jeg den eneste, der bliver lidt frustreret over uniteds ageren på transfermarkedet.. vi fans kan gætte i øst og vest og har måske nogen mere eller mindre kvalificerede ideer om potentielle køb, men det irriterende svært at gennemskue hvem sir alex agter at hente til oldtrafford.. jeg håber ikke denne ugennemsigtighed skyldes, at united ikke kan få hvem de vil have eller ikke ved hvem de skal købe, men, at det er et udtryk for en tillukket transferstrategi fra ledelsens side...

Det er det. Sådan har det altid været i United.

Der slipper intet ud før det er officielt, og sådan bør det også være. Jeg vil i hvert fald meget nødigt støtte en klub, som offentligt erklærer sin interesse i en spiller igen og igen for at få ham. Hargreaves var på grænsen til det acceptable, synes jeg...

Stratego Thomas
27-06-2009, 15:51
Det er det. Sådan har det altid været i United.

Der slipper intet ud før det er officielt, og sådan bør det også være. Jeg vil i hvert fald meget nødigt støtte en klub, som offentligt erklærer sin interesse i en spiller igen og igen for at få ham. Hargreaves var på grænsen til det acceptable, synes jeg...

den er jeg godt med på.. min frustration bunder nok osse i at vi lige har solgt to spillere, hvoraf den ene var verdens bedste, hvorfor det kunne være rart med en afklaring med transfersituationen. det ligger ligsom i kortene, at der skal købes ind, men hvem, hvornår osv..

jeg håber bare at united nøjes med at købe en stjernespiller således, at holdets stamme bevares og at etoo og villa er 100 % udelukket..

Dines
27-06-2009, 16:05
http://www.metro.co.uk/sport/football/article.html?Huntelaar_set_for_United_as_makeweigh t_in_Ronaldos_%A380m_Real_deal&in_article_id=691856&in_page_id=43

Ikke kun her på forum at muligheden bliver luftet.

Mht. Sanchez og så mange andre mulige kommende stjerner, tror jeg det er en selvforstærkende effekt, at både FM og menige journalister mener spillerne bliver gode i fremtiden. Men synes det er en anelse ukritisk.

Kender kun Sanchez fra det jeg har set ham i Serie A, og det har ikke været nær så prangende, som Ronaldo i Sporting inden han røg til United.

Ja tak, ja tak, ja tak, ja tak, ja tak, ja tak. Klasse handel hvis der er sandhed i den. 15 mio £ er ikke meget for en målfarlig herre som Huntelaar. Ja, måske minder han om Van Nistelrooy og i den tid Ruud var her, var det ikke så succesfuldt. Tilgengæld får vi en spiller, der med garanti kan score de nemme mål vi efterlyser. Især efter Ronaldos afgang. Jeg håber virkelig, at der er sandhed i det.

Acsadac
28-06-2009, 10:34
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/381175/Arsenal-hunt-Karim-Benzema-Arsene-Wenger-ready-to-hijack-pound30million-United-move.html

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/arsenal-bud-paa-ribery-bendtner-og-%C2%A330000000

Mht. både Benzema tror jeg faktisk de sidder i førerpositionen. Benzema vil ikke risikere sin plads til VM, og i Arsenal er han garanteret spilletid hver gang han er klar.

Men hvis Arsenal henter Ribery og Benzema, så skal United og Chelsea virkelig holde øje med dem.

Troelsgaard
28-06-2009, 11:15
Arsenal er jo egentlig fint besat oppe foran med Adebayor, Van Persie, Arshavin og Eduardo når han er klar, så jeg ved ikke hvor meget mere sikker han er på spilletid i Arsenal ift. hos os.

Daniel
28-06-2009, 11:27
Jeg har svært ved at tro at Wenger ville købe to så dyre spillere, på en sæson. Som Troelsgaard på peger, er det dog heller ikke lige på de to pladser, de har mest brug for forstærkninger.

RazziC
28-06-2009, 12:09
Der er slet ingen chance for at Arsenal går ud og bruger £25-30m på Benzema eller endnu mere på Ribery. Deres nuværende transferrekord er i omegnen af £15m så vidt jeg husker.

Acsadac
28-06-2009, 12:14
Jeg har svært ved at tro at Wenger ville købe to så dyre spillere, på en sæson. Som Troelsgaard på peger, er det dog heller ikke lige på de to pladser, de har mest brug for forstærkninger.

Adebayor (staveplads) bliver jo sat i forbindelse med både Inter og Milan.

Desuden vil jeg mene at Benzema er længder foran Van Persie, Bendtner og Eduardo. Og vil mene at Arshavin er mere en kantspiller/ off midt end en decideret angriber.

Daniel
28-06-2009, 12:25
Adebayor (staveplads) bliver jo sat i forbindelse med både Inter og Milan.

Desuden vil jeg mene at Benzema er længder foran Van Persie, Bendtner og Eduardo. Og vil mene at Arshavin er mere en kantspiller/ off midt end en decideret angriber.

Ja måske, men enhver kan vel se, at Arsenals største mangler ligger i defensiven. Denilson, Song og Diaby er ganske enkelt ikke gode nok til at have den defensive plads på midtbanen ved siden af Fabregas. Derudover kunne 1 midterforsvarer vel heller ikke gøre noget, det er jo ikke ligefrem fordi Toure og Gallas imponerer og skulle en af dem blive skadet, står man tilbage med Senderos, Djorou, Silvestre og Song. Ikke imponerende.

Men når det er sagt, kan jeg bare ikke forestille mig, med den transferpolitik Wenger har kørt de seneste år, vil gå ud og bruge så mange penge på to spillere, heller ikke selvom de er franskmænd.

RazziC
28-06-2009, 14:12
Ja måske, men enhver kan vel se, at Arsenals største mangler ligger i defensiven. Denilson, Song og Diaby er ganske enkelt ikke gode nok til at have den defensive plads på midtbanen ved siden af Fabregas. Derudover kunne 1 midterforsvarer vel heller ikke gøre noget, det er jo ikke ligefrem fordi Toure og Gallas imponerer og skulle en af dem blive skadet, står man tilbage med Senderos, Djorou, Silvestre og Song. Ikke imponerende.

Men når det er sagt, kan jeg bare ikke forestille mig, med den transferpolitik Wenger har kørt de seneste år, vil gå ud og bruge så mange penge på to spillere, heller ikke selvom de er franskmænd.

Nu har de jo så lige købt Ajaxs anfører, den belgiske forsvarsspiller Thomas Vermaelen som må formodes at gå direkte ind omkring startopstillingen eller være første-reserve, så det er 100% den defensive midt, der må være det vigtigste transfermål for Arsenal over sommeren.

Nå, men nu skal det hele jo ikke komme til at handle om Arsenal-transfers, det har vi den anden transfer-tråd til, så for at komme tilbage til emnet, så synes jeg godt at man kan argumentere for at Benzema vil foretrække Arsenal fordi han nemmere vil komme til spilletid der (og endnu mere i tilfælde af at Adebayor ryger, hvilket er rimelig sandsynligt) frem for United, men det er simpelthen ikke realistisk at Arsenal vil smide de nødvendige penge for at få ham, men det kunne godt tænkes at United kunne finde på det.

Benjamin-10
28-06-2009, 14:22
Er det kun mig som ikke håber at nani bliver solgt?

Jeg ville klart heller fortrække Nani istedet for valencia. nani har ik' haft en super sæson, men jeg tror efter Ronaldo er væk så vil han blomstre op, han har nu haft 2-3 år at vende sig til spille stilen, så tror Nani tager os med storm iår :)

Er det kun mig? eller hvad siger i?

Rosgaard
28-06-2009, 14:34
Er det kun mig som ikke håber at nani bliver solgt?

Jeg ville klart heller fortrække Nani istedet for valencia. nani har ik' haft en super sæson, men jeg tror efter Ronaldo er væk så vil han blomstre op, han har nu haft 2-3 år at vende sig til spille stilen, så tror Nani tager os med storm iår :)

Er det kun mig? eller hvad siger i?

Enig.. Det vil være åndssvagt at bytte Nani for Valencia, og så ovenikøbet betale 15 mill oveni. Ferguson har udtalt at Nani får en chance næste sæson, og efter hans egne udtalelser om at han kan profitere af Ronaldos afgang, tror og håber jeg på at han leverer. For ingen tvivl om at hans talent er enormt. Synes bare han mangler lidt fysik og konsistens i sit spil. Men det kommer jo også kun hvis han får mere spilletid. Køb bare Valencia, og så måske Aguero eller Benzema.. Fremtiden er stadig lys for United

Acsadac
28-06-2009, 14:56
Kan kun være enig mht. Nani - den knægt skal have chancen næste sæson.

Derudover skal vi have Valencia og en angriber - helst Benzema, men eller Huntelaar.

Håber at rygtet mht. Aguero er en and. I mit hoved minder han for meget om Tevez. Tevez var ikke nogen ubetinget succes, så hvorfor ikke prøve en anden type, som fx Benzema eller Huntelaar?

Jurgensen
28-06-2009, 15:09
Kan kun være enig mht. Nani - den knægt skal have chancen næste sæson.

Derudover skal vi have Valencia og en angriber - helst Benzema, men eller Huntelaar.

Håber at rygtet mht. Aguero er en and. I mit hoved minder han for meget om Tevez. Tevez var ikke nogen ubetinget succes, så hvorfor ikke prøve en anden type, som fx Benzema eller Huntelaar?

Agüero har dog langt bedre teknik end Tevez, bedre pasningsspil og er hurtigere. Tror han kunne blive stor i United. Mener dog ikke vi skal give e pris der snakkes om 45 millioner pund

Troelsgaard
28-06-2009, 15:10
Det skal så også være nu med Nani, for det har ikke været ret prangende, det han har leveret generelt, men det kan vel heller ikke blive værre.

Tim_rn
28-06-2009, 15:15
Agüero har dog langt bedre teknik end Tevez, bedre pasningsspil og er hurtigere. Tror han kunne blive stor i United. Mener dog ikke vi skal give e pris der snakkes om 45 millioner pund

Til gengæld er det bare et spørgsmål om tid før Aguero så vil søge tilbage til spanien igen. Vi har brug for spillere der ikke kun vil tilbringe 3-4 år hos os. Benzema og Huntelaar er der i mine øjne langt bedre muligheder for vi kan holde på såfremt de bliver en succes.

Fletcherfan
28-06-2009, 15:24
Jeg synes det er fint hvis United får Valencia og to af Aguero, Benzema, Huntelaar og Villa... Og jeg vil også tro det er muligt...
Og den der med, at Benzema skal have lettere ved at tilspille sig en startplads hos Arse tror jeg ikke helt på... United har så fleksible spillere, at han kommer op på min. 45 kampe næste sæson hvis han holder sig nogenlunde skadesfri... Og jeg har stor tiltro til, at Benzema bliver en instant success...

Mht. Nani så er det altså også sidste chance... Han skal virkelig vise KÆMPE fremskridt ellers er det kun en vej: UD... Han har været rigtig elendig i to sæsoner, så hvis han ikke slår til i den tredje så er han absolut ikke god nok...

Jesus
28-06-2009, 16:14
Nani skal have chancen.

Valencia skal uden tvivl hentes (Jeg har meget høje tanker om ham ;))

Benzema skal helt klart købes.

Agüero skal købes hvis chancen byder sig.

Rodwell skal købes som prioritet numero uno!

Benjamin-10
28-06-2009, 16:51
hvis vi skaffer os Benzema & valencia (meget sikkert) + Nani blomstre op, så mener jeg vi stadig står rigtig stærkt til næste sæson !

Glæder mig hvertflad til en spændene en !

henning_b_j
28-06-2009, 17:25
ikke fordi jeg ved det! men det er 100% sikkert at Antonio Valencia kommer! og så er ??? om vi køber flere "kende" men hvis Benzema vil er jeg også sikker på han kommer!!! og til alle united fan som tror villa, Ribery, eto'o og zlatan kommer, GLEM DET!!! united vil aldrig bruge over 320 mill på en spiller!!! ved godt eto'o ikke koster over 320 mill men undskyld eto'o og andre der ken li' ham, synes ikke han har det nivo der skal til for at klare pl! den liga er for hår til ham!

Damien
28-06-2009, 19:43
haha. Mener du ikke Eto'o er god nok ? han er jo klart en af verdens bedste og mest stabile angribere. kig på hans statestik.. Men vi får ham selvfølgelig ikke, han er alt for dyr og tror heller ikke han er interesseret i at skifte til os.
Syntes helt klart Ribery ville være det bedste køb, men det ser ikke ud til Bayern er villige til at slippe ham. Det kunne dog være spændende at se hvad der ville ske hvis vi lagde 400 mill. på bordet.
Tror og håber vi henter Benzema. han er farlig og hurtig. og så har han alderen med sig.

Tenshu
28-06-2009, 20:05
Hej henning_b_j.

@ Off Topic

Følgende er ment konstruktivt: Hvis du ønsker, at folk skal tage dine indlæg seriøst, bliver du nødt til at rette et par ting.

1. Det nytter ikke at skrive, at du "ikke ved det", men det er "100 % sikkert". Det kan alle vist se, er lidt tåbeligt :)
2. Lad være med indirekte at kalde andre for fjolser ("GLEM DET").
3. Stavefejl, fx kan nævnes "kende", "ken" og "nivo", som er tre blandt flere stavefejl.
4. Grammatik. Brug tegnsætning til at gøre dine indlæg mere overskuelige. Sæt kommaer og punktummer. Derudover husk at starte med stort efter punktum. Hvis indlægget er grammatisk korrekt, bliver det lettere at læse.
Hvis du evt. har problemer med at stave eller sætte kommaer, kan du skrive indlægget i Word, bruge stavekontrollen og så kopiere det herover.
Kig altid dine indlæg igennem en ekstra gang inden du poster dem.

Jeg håber, at du tager det konstruktivt, for det er sådan det er ment :) Ellers vil jeg da ønske velkommen til debatten.

@ Topic

Personligt tror jeg også, at vi får Valencia. Rygterne har været vedholdende, og det virker blot som et spørgsmål om tid.
Mht. til Benzema kan der ikke være nogen tvivl om, at han står højt på Fergusons ønskeliste. Spørgsmålet er, som du skriver, hvorvidt Benzema selv vil. Gennem medierne har jeg fået det indtryk, at Benzema foretrækker Spanien, men omvendt florerer rygterne stadig. Personligt håber jeg meget, at vi ser ham i United.

Derudover skriver du, at United aldrig vil bruge over 320 millioner på en spiller. Det er jeg ikke enig i. Vi har lige solgt en spiller til knap 700 millioner. Alle kan vist være enige om, at det er overpris. Derfor vil det også være naivt at tro, at United kan gå ud og købe en spiller til normalpris. Så dum vil en sælgende klub nok ikke være. Derfor tror jeg godt, at vi kan se en stor transfersum her til sommer.