Se fuld version : Transfers (United)
RuudVanNissetøj
15-06-2009, 21:27
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
Zlatan er verdens mest overvurderede spiller nogensinde... Manden er god til at score 5 mål på hjemmebane for Inter mod Reggina hvor Inter får 57 store chancer...
En svær diskussion. Men han får uanset hvad, i den grad alt for meget respekt. Han mangler fortsat at vise noget på den store scene, så ja, jeg er hellere ikke imponeret over hans scoringssnit når de kommer på en i mine øjne meget billig baggrund.
[/QUOTE]Nu er jeg absolut ikke en af Berbas største fans, men at sige at han har været en skandale er noget vrøvl... Han har været dårlig og slet ikke levet op til forventningerne, men så har det heller ikke været værre end det... Og jeg tror på SAF og jeg synes også, at ALLE spillere skal have mindst to år i en klub for at bevise sit værd og det skal Berba slevfølgelig også have... Der skal ikke været noget Liverpool/Keane over United...[/QUOTE]
Amen, og lad os så håbe Berba tager chancen i år.
Jeg er langt hen af vejen enig med dig. Men ser gerne Rooney bliver skubbet ud på kanten. også få købt Zlatan til front positionen. Rooney har gjort det fortrinligt når han har spillet ud på kanten i den forgangne sæson. og hvis du vil have en spiller som bare skal stå og putte dem ind, ja så skal du vel kigge en helt anden vej; og tage mod Bayern og hente Luca Toni, 61 mål på 2 sæsoner i Bayern - han ved vist hvor målet det står trods hans alder!
Jeg er langt hen af vejen enig med dig. Men ser gerne Rooney bliver skubbet ud på kanten. også få købt Zlatan til front positionen. Rooney har gjort det fortrinligt når han har spillet ud på kanten i den forgangne sæson. og hvis du vil have en spiller som bare skal stå og putte dem ind, ja så skal du vel kigge en helt anden vej; og tage mod Bayern og hente Luca Toni, 61 mål på 2 sæsoner i Bayern - han ved vist hvor målet det står trods hans alder!
Det er ihvertfald der, hvor Fergie skal foretage et valg. Rooney har scoret en del mål under Capello på landsholdet, jeg synes personligt det har gået ud over Rooneys spil at han har skulle være for meget dynamo for holdet. Selvfølgelig skal han være det, men han skal også have tid til at være oppe foran.
Toni er også en fantastisk målscore, selvfølgelig kan han også score mål selvom han er over 30år. Det er ikke det jeg har sagt, ellers havde jeg heller ikke foreslået Trezeguet (som har et endnu mere imponerende snit på et højere niveau). Det der er forskellen er at Zlatan koster 400+ og Trez og Toni koster 100mil max. Derudover ville en angriber over på deres alder ikke kunne kræve samtlige kampe, hvilket kunne give plads til vores egne ungdomstalenter, som jeg mener skal have mere tid i næste sæson.
Jacob FG
15-06-2009, 21:37
Du ser for lidt Serie A. Men ligemeget, ikke det diskussion går ud på. For mig er han verdens bedste angriber og ser ham gerne i United-trøjen; hvilket der er mange som er for og imod - always will be.
Igen mht. berbatov skal han VIRKELIG gøre noget i hans anden sæson, for at overbevise mig positivt, med sådan en slap attitude som han har, det da for lallet og se på!
Du har for meget fritid, hvis du ser Serie A..
Zlatan er satme ligeså slem at se på når det ikke kører for ham, som det er at se Berba.. Altså, verdens bedste angriber? Hehe man bliver næsten pigefornærmet over sådan en bemærkning.. God? Jo bevares. Verdens bedste? Arr.. Som mange påpeger, så mangler han at vise, at han kan begå sig mod de helt store hold og ikke blot i de "små" kampe.. For landsholdet har han ikke scoret i et år, og de to kampe mod United, da var han usynlig..
Min klare favorit, som jeg gerne så i United-trøjen, er helt klart Benzema.. Han har alderen med sig og er lige den type, som kan skabe noget på egen hånd (hvem nævnte kampen Lyon-United?).. Og selvom det kun er i den franske liga han har klaret det godt indtil videre, så er han så ung, at der må være en masse udviklingspotentiale i ham, hvis han kom til PrL..
Og for lige at afrunde Zlatan: det der klamme svenskergarn, nej det duer sgu ikke..
chrisserUnited
15-06-2009, 21:37
Du skal stadig tænke på hvor god PL er i forhold til andre ligaer.
Men jeg ville se så mange andre end Zlatan i United.
Seriøst hold nu op med det der: "du skal tænke på, hvor god andre liga'ere er i forhold til PL", JAAAH selvfølgelig er den bedre - men hvis den er så god så skal vi jo ikke udenfor ligaen og hente angribere? så skal vi jo hente dem fra PL! Så kan det da være ligegyldigt med Villa, Zlatan, Trez, Toni, Benzema, Aguero osv.? Så lad os hente Caicedo - han spiller jo i PL ikke, det bedste liga i verden! JA DA! Faktum er, de spillere scorer mål på samlebånd i de klubber de nu engang spiller i og det er i gode liga'ere selvfølgelig ikke PL nej. Men hvis det med den på kan vi jo hellere ikke købe Benzema eller nogen anden fordi vi skal tænke på det fra en anden liga. Den holder sku ikke! De løfter jo niveauet selv os med bedre spillere omkring sig.
og Horst ... hvis vi kan få Toni for 100mio. max, ja så ved jeg sku ikke hvad vi venter på! DET FANME BILLIGT! Toni er altså en dyr herre trods hans alder, vil skyde på knap 200mio.
Lyder ikke til du har set Serie A Jacob FG og ja måske har jeg meget fritid hvis jeg ser Serie A, men det mig en gåde, hvordan du kender til ham så spiller hvis ikke du ser Serie A og komme med sådan udtalelser om ham - for hvis det kun er fra landsholdet tjaaa det der sku ikke meget hold i!
Jeg håber aldrig at Zlatan kommer til United. Tror heller ikke han er en af dem klubben går efter denne sommer. Knutzen, din forelskelse i Zlatan er ekstrem. Han er god, ja men ikke verdens bedste angriber. Og sælge Berbatov allerede? Not gonna happen.
anderson888
15-06-2009, 21:53
Håber ikke vi bruger for mange penge, da vi jo stadig vores store gæld at tænke, så forhåbentlig kan Fergie finde nogle gode spillere til billige priser.
Troelsgaard
15-06-2009, 21:54
Jeg har det med Zlatan, som jeg har det med Ronaldo, det bliver aldrig favoritter hos mig, men der er jo et tomrum i gruppen af "spillere-jeg-har-svært-ved-at-juble-over" i den nuværrende trup, og der passer Zlatan ind.
Når det så er sagt, så er han selvfølgelig en fantastisk spiller på dagen, men der må gerne kigges efter nogen, der ikke falder drastisk i niveau, så snart tingene ikke kører, og der hører Zlatan ikke ind under.
chrisserUnited
15-06-2009, 21:55
Jeg mener heller ikke vi skal alt for meget udenfor PL. men du har nu skrevet en liste på 4 spillere der skal vænne sig til PL først, det er jo for dumt synes derfor vi skulle hente nogle fløje i England, og så hente en reserve for Berba og Rooney, ja Zlatan scorer mål på samlebånd, men hvor mange scorede han mod de store hold, du kan bare se i CL 1 mål, virkelig imponerende, og nægter at tro på at det United har brug for er endnu en primadonna, der er større end klubben, vi har slet ikke brug for en klasse angriber der ikke kan tåle lidt tid på bænken.
Jeg håber aldrig at Zlatan kommer til United. Tror heller ikke han er en af dem klubben går efter denne sommer. Knutzen, din forelskelse i Zlatan er ekstrem. Han er god, ja men ikke verdens bedste angriber. Og sælge Berbatov allerede? Not gonna happen.
Det kan du sige, selvfølgelig er den det - JEG synes han er verdens bedste angriber og en af de spillere jeg nyder se spille bold, så hvorfor skulle jeg ikke ønske og se ham på mit hold? andet ville være underligt. De har jo Giggs, så det kan der jo ikke pilles ved. Btw. han får hans tredje ungdom i næste sæson! WAAAAATCH :D lovely! GIGGS #11 ; times
Jacob FG
15-06-2009, 21:58
Seriøst hold nu op med det der: "du skal tænke på, hvor god andre liga'ere er i forhold til PL", JAAAH selvfølgelig er den bedre - men hvis den er så god så skal vi jo ikke udenfor ligaen og hente angribere? så skal vi jo hente dem fra PL! Så kan det da være ligegyldigt med Villa, Zlatan, Trez, Toni, Benzema, Aguero osv.? Så lad os hente Caicedo - han spiller jo i PL ikke, det bedste liga i verden! JA DA! Faktum er, de spillere scorer mål på samlebånd i de klubber de nu engang spiller i og det er i gode liga'ere selvfølgelig ikke PL nej. Men hvis det med den på kan vi jo hellere ikke købe Benzema eller nogen anden fordi vi skal tænke på det fra en anden liga. Den holder sku ikke! De løfter jo niveauet selv os med bedre spillere omkring sig.
og Horst ... hvis vi kan få Toni for 100mio. max, ja så ved jeg sku ikke hvad vi venter på! DET FANME BILLIGT! Toni er altså en dyr herre trods hans alder, vil skyde på knap 200mio.
Lyder ikke til du har set Serie A Jacob FG og ja måske har jeg meget fritid hvis jeg ser Serie A, men det mig en gåde, hvordan du kender til ham så spiller hvis ikke du ser Serie A og komme med sådan udtalelser om ham - for hvis det kun er fra landsholdet tjaaa det der sku ikke meget hold i!
Mjaa.. Lidt følger man da med (: Men jo skal da gerne indrømme, at Serie A ikke er det, som trækker mest i mig.. Men Zlatan har virkelig ALDRIG imponeret mig i de kampe jeg har set med ham.. Har efterhånden set en del Cl-kampe med Inter og ligeledes med landskampene.. Og når han bl.a. ikke engang kan skabe noget som helst, når han står over for Simon Kjær i en landskamp, så står det ikke godt til for verdens bedste angriber..
De få gange, hvor man zapper over på Canal plus og ser noget af det der spaghetti-fodbold, så vil jeg stadig klart fastholde, at jeg ikke bliver synderligt imponeret..
Toni er for gammel og har ikke klassen til United.
Zlatan er en klasse angriber, men bestemt ikke verdens bedste. I mine øjne er Torres, Drogba, Villa og Eto'o alle bedre.
Jeg ser heller ikke Zlatan i klubben. Ikke fordi han er dårlig, men fordi jeg ikke bryder mig om spillere med den attitude, og bare fordi vi lige har solgt en af den slags, betyder det ikke at vi straks skal hente en ny. Selvom han er dygtig, vil prisen være skruet i vejret. Det vil den naturligvis også hos Benzema, men jeg ser ham som et bedre køb qua alder, hurtighed, attitude.
Det kan du sige, selvfølgelig er den det - JEG synes han er verdens bedste angriber og en af de spillere jeg nyder se spille bold, så hvorfor skulle jeg ikke ønske og se ham på mit hold? andet ville være underligt. De har jo Giggs, så det kan der jo ikke pilles ved. Btw. han får hans tredje ungdom i næste sæson! WAAAAATCH :D lovely! GIGGS #11 ; times
Det bliver vist hans 4. så..
Jeg mener heller ikke vi skal alt for meget udenfor PL. men du har nu skrevet en liste på 4 spillere der skal vænne sig til PL først, det er jo for dumt synes derfor vi skulle hente nogle fløje i England, og så hente en reserve for Berba og Rooney, ja Zlatan scorer mål på samlebånd, men hvor mange scorede han mod de store hold, du kan bare se i CL 1 mål, virkelig imponerende, og nægter at tro på at det United har brug for er endnu en primadonna, der er større end klubben, vi har slet ikke brug for en klasse angriber der ikke kan tåle lidt tid på bænken.
Nu kommer det der store kampe igen, tydeligvis ikke set Serie A (ligemeget) - CL nej ikke imponerende!
Men synes du Inter er et godt offensivt hold som United? Zlatan skal gøre det HELE selv i Inter, har ingen omkring sig som han ville ha i United - Inter er defensivt orienteret og ja italiensk meget taktisk ... Han vil jo nå et helt andet niveau i United .. men nej han kommer nok ikke så det får vi aldrig svar på desværre - men derfor håber jeg stadig han kommer. også vil jeg lukke diskussion om Zlatan der og istedet lede videre mod "REALISTISKE" angriberkøb som kunne være emner for United! :)
Mjaa.. Lidt følger man da med (: Men jo skal da gerne indrømme, at Serie A ikke er det, som trækker mest i mig.. Men Zlatan har virkelig ALDRIG imponeret mig i de kampe jeg har set med ham.. Har efterhånden set en del Cl-kampe med Inter og ligeledes med landskampene.. Og når han bl.a. ikke engang kan skabe noget som helst, når han står over for Simon Kjær i en landskamp, så står det ikke godt til for verdens bedste angriber..
De få gange, hvor man zapper over på Canal plus og ser noget af det der spaghetti-fodbold, så vil jeg stadig klart fastholde, at jeg ikke bliver synderligt imponeret..
Hehe, nu du nævner det. Palermo og Inter - Sæt dig til at se de kampe og følg Zlatan ;) - men ja vinder aldrig den diskussion her om Zlatan - så lad os lukke den ;)
Jacob FG
15-06-2009, 22:19
Hehe, nu du nævner det. Palermo og Inter - Sæt dig til at se de kampe og følg Zlatan ;) - men ja vinder aldrig den diskussion her om Zlatan - så lad os lukke den ;)
Haha ja ved godt han rundbarberede Kjær i den kamp og han begik straffe mod ham.. Ville blot bruge det som et eksempel i landshold-regi..
Det har ikke noget med at vinde eller tabe - vi debatterer og enige, det bliver vi nok ikke :)
Hehe, nej det gør sku nok ikke :) sådan er det jo - delte meninger, delte meninger :)
chrisserUnited
15-06-2009, 22:25
Nu kommer det der store kampe igen, tydeligvis ikke set Serie A (ligemeget) - CL nej ikke imponerende!
Men synes du Inter er et godt offensivt hold som United? Zlatan skal gøre det HELE selv i Inter, har ingen omkring sig som han ville ha i United - Inter er defensivt orienteret og ja italiensk meget taktisk ... Han vil jo nå et helt andet niveau i United .. men nej han kommer nok ikke så det får vi aldrig svar på desværre - men derfor håber jeg stadig han kommer. også vil jeg lukke diskussion om Zlatan der og istedet lede videre mod "REALISTISKE" angriberkøb som kunne være emner for United! :)
lige sidste bemærkning her, Inter er det rimelig i offensiven. Det er da det mest offensive italienske hold og spiller til tider flot offensivt fodbold.
Selvfølgelig er de det mest offensive hold i Italien siger ikke så meget! Men taktisk defensiv! Kig på spillerne omkring Zlatan i Inter og kig så på han ville få i United - Det jeg vil frem til, han skal skabe alt selv i Inter.
chrisserUnited
15-06-2009, 22:37
Selvfølgelig er de det mest offensive hold i Italien siger ikke så meget! Men taktisk defensiv! Kig på spillerne omkring Zlatan i Inter og kig så på han ville få i United - Det jeg vil frem til, han skal skabe alt selv i Inter.
forresten så har inters bestyrrelse også lige sagt at Zlatan skal koste 90 mill euro, altså ca 675 mill, og det er han SLET IKKE værd.
der må jeg erklærer mig enig - det er for mange penge.
Danielsen
15-06-2009, 23:02
Har fulgt med på sitet i LAAAAAAAANG tid, bare først oprettet en bruger nu ... men er det et problem? :)
Jeg havde nok ikke svinet Berba til på den måde, i mit indläg #5 hvis det var mig...
man.utd25
15-06-2009, 23:10
Han er slet ikke overvuderet, tror ikke rigtig du har set ham spille? Eller jo lige måske mod Danmark - ellers ikke!
Men igen, hvis du skal snakke om overvurderet personer; ja så tag et kig på vores egen berbatov - et flop køb efter min mening som man smider for mange penge efter! og hvis der en som er træls og se på, hmm ja så det ham..
Han er jo netop overvuderet, Hvad kan Zlatan da som andre ikke kan????
Du snakker jo om ham , som om han er en gud, Zlatan viser jo kun noget mod mindre gode modstander, jeg siger ikke han dårlig, men mener ikke han er god nok til united, der er mange angriber som allerede er nævnt som er meget bedre.
Jeg er heller ikke fan af Berbatov, men mon ikke han kun bliver bedre jo længere tid han er i klubben???
Er du ikke ny herinde??? du går godt nok til den var.......
Jeg havde nok ikke svinet Berba til på den måde, i mit indläg #5 hvis det var mig...
Nu er det heldigvis bare ikke dig. Berba har ikke imponeret mig, og synes han er et flop køb indtil videre - ja det min mening om ham, som er kommet til udtryk tidligere!
I dont care, om det mit indlæg #5, #100 eller #4324023 - min mening ville ikke have været anderledes. Derfor ser jeg det ikke som et problem, hvordan jeg udtaler mig om ham. Selvom han er United-spillere kan han godt få hård kritik!
Du har din mening, jeg har min - ny som gammel. Kan ikke se problemet, virkelig ikke - sorry ... :)
Danielsen
15-06-2009, 23:19
Han er jo netop overvuderet, Hvad kan Zlatan da som andre ikke kan????
Du snakker jo om ham , som om han er en gud, Zlatan viser jo kun noget mod mindre gode modstander, jeg siger ikke han dårlig, men mener ikke han er god nok til united, der er mange angriber som allerede er nævnt som er meget bedre.
Jeg er heller ikke fan af Berbatov, men mon ikke han kun bliver bedre jo længere tid han er i klubben???
Det var også lidt det der var min pointe.
Beckham_forever
15-06-2009, 23:19
Jeg mener helt klart man skal gå efter David Villa. Ham og Fernando Torres er sammen med Etoo de 3 farligste angribere i europa og jeg synes Villa ville passe perfekt ind istedet for Tevez som formentlig skifter.
Derudover mener jeg Valencia ville være et godt køb. Han er en typisk wing med hurtighed, god teknik og gode indlæg. Langt fra Ronaldo, men helt ærligt ingen kan jo erstatte ham! ingengang Ribery selvom han nok er det tætteste vi kommer.
Derudover har jeg læst at Maicon skulle være utilfreds i Inter. Det ville i mine øjne gøre vores forsvar komplet med ham på HB. Ved godt vi har et kæmpetalent i Rafael men der går stadig nogle år før han er helt klar. Hvis Wes Brown kan komme tilbage på 07/08 niveauet er det måske ikke nødvendigt.
arrhh, sorry - troede du mente det negativt .. eller ja ved jeg ikke om du gør? men ja! Lost .. haha
man.utd25
15-06-2009, 23:22
Det var også det der lidt var min pointe.
Sorry, havde jeg ikke lige set:) men ja han går til den hehe.
Jeg mener helt klart man skal gå efter David Villa. Ham og Fernando Torres er sammen med Etoo de 3 farligste angribere i europa og jeg synes Villa ville passe perfekt ind istedet for Tevez som formentlig skifter.
Derudover mener jeg Valencia ville være et godt køb. Han er en typisk wing med hurtighed, god teknik og gode indlæg. Langt fra Ronaldo, men helt ærligt ingen kan jo erstatte ham! ingengang Ribery selvom han nok er det tætteste vi kommer.
Derudover har jeg læst at Maicon skulle være utilfreds i Inter. Det ville i mine øjne gøre vores forsvar komplet med ham på HB. Ved godt vi har et kæmpetalent i Rafael men der går stadig nogle år før han er helt klar. Hvis Wes Brown kan komme tilbage på 07/08 niveauet er det måske ikke nødvendigt.
Tjaa, ingen af de 3 du nævner er Europas farligste angribere eftersom Diego Forlan vandt "Den Gyldne Støvle" ;)
Beckham_forever
15-06-2009, 23:26
Hehe ja det har du selvfølgelig ret i ; )...Men angående Forlan skal man aldrig gå tilbage til en fuser selvom han har været fremragende siden skiftet fra OT
Troelsgaard
15-06-2009, 23:30
Og hva så?
Det er jo et debatforum, hvor folk kan komme med deres meninger, og hvis Knutzen synes Berbatov er elendig, så er det vel hans sag, ligesom det også er min, da jeg har samme holdning.
Mht. at Zlatan skaber det hele selv i Inter, så er det bare underligt, at han aldrig skaber noget selv, når han spiller for Sverige. Det kunne måske tænkes, at han alligevel er afhændige af gode holdkammerater?
Mikkelsen
15-06-2009, 23:33
Der er ingen grund til at slagte Knutzen, fordi han gerne vil have Zlatan til United.
Og fordi man ikke har skrevet mange indlæg, er det ikke ensbetydende med at man er galt på den.
Zlatan er en spiller man hader eller elsker, der er ikke noget midt i mellem.
Men hans fodboldegenskaber kan man ikke pille fra ham.
Serie A er den kedeligste liga i Europa, men 25 kasser taler for sig selv. Om han så kan gøre det i United, er en anden sag.:)
Og hva så?
Det er jo et debatforum, hvor folk kan komme med deres meninger, og hvis Knutzen synes Berbatov er elendig, så er det vel hans sag, ligesom det også er min, da jeg har samme holdning.
Mht. at Zlatan skaber det hele selv i Inter, så er det bare underligt, at han aldrig skaber noget selv, når han spiller for Sverige. Det kunne måske tænkes, at han alligevel er afhændige af gode holdkammerater?
Der er ingen grund til at slagte Knutzen, fordi han gerne vil have Zlatan til United.
Og fordi man ikke har skrevet mange indlæg, er det ikke ensbetydende med at man er galt på den.
Zlatan er en spiller man hader eller elsker, der er ikke noget midt i mellem.
Men hans fodboldegenskaber kan man ikke pille fra ham.
Serie A er den kedeligste liga i Europa, men 25 kasser taler for sig selv. Om han så kan gøre det i United, er en anden sag.:)
Tak for støtten i to, forstår heller ikke problemet - har mine meninger! :)
Ja det taler i den grad for sig selv! :D
Zlatan skal skabe rigtig meget selv i Inter, og gør det også efter alt jeg har set. og ja hvis han havde en rooney, giggs, carrick, osv. som kunne sætte ham i scene ville det højne hans niveau - de spillere er der bare ikke i Inter. Det er hovedsagligt Stankovic og Muntari - bare ikke godt nok.
Don Kafai
16-06-2009, 00:02
Der er kun plads til én Zlatan på ethvert hold, og vores hedder Berbatov. I mine øjne minder de to meget om hinanden, og jeg synes ikke der er en sindssyg forskel på deres niveau, selvom jeg erkender at Zlatan er en kende bedre.
Jeg glæder mig dog som et lille barn til at se Berbatov i næste sæson, og tror virkelig han kommer til at overbevise selv de mest kritiske fans, om at han er mere end bare doven.
Jeg tror vores første signing bliver Valencia. Godt nok siger Dave Whelan her til aften at en 3. klub også har budt på ham osv, men jeg tror ikke der kan være noget andet udfald, end at han ender i United.
Udover Valencia, tror jeg vi henter endnu en offensiv spiller. Hvis Tevez smutter bliver det en angriber, og hvis Tevez bliver, så bliver det nok nærmere en wing.
Udover det, tror jeg ikke vi bliver så aktive på transfermarkedet, udover muligvis at hente nogle unge spillere til akademiet eller som reserver.
Man kan så diskutere om Valencia er den rette afløser for Ronaldo, men netop når vi snakker om verdens bedste fodboldspiller, så kan ingen erstatte ham. Ribery ville jeg selv mene var tættest på, men et eller andet siger mig, at vi ikke bare brænder pengene af på et stort navn fordi vi har fået en stor sum.
anderson888
16-06-2009, 00:06
lige sidste bemærkning her, Inter er det rimelig i offensiven. Det er da det mest offensive italienske hold og spiller til tider flot offensivt fodbold.
Efter min mening spiller Roma mest offensivt. Inter er da afhængige af Maicon og Zlatan
Lige til diskussionen om Valencia - forstår ikke hvad de vil med ham, har godt nok ikke det store kendskab til ham, men i de kampe jeg har set har han intet vist. Så er jeg mere lun på en A. Sanchez som jeg har set lidt mere på landsholdet og for Udine. Han er KLASSE!
Tror dog vi bliver mere aktive end man lige skulle tro. Skal købes en angriber, to wings, forsvar og evt. målmand (KUN EVT.)
Jacob FG
16-06-2009, 00:16
Lige til diskussionen om Valencia - forstår ikke hvad de vil med ham, har godt nok ikke det store kendskab til ham, men i de kampe jeg har set har han intet vist. Så er jeg mere lun på en A. Sanchez som jeg har set lidt mere på landsholdet og for Udine. Han er KLASSE!
Tror dog vi bliver mere aktive end man lige skulle tro. Skal købes en angriber, to wings, forsvar og evt. målmand (KUN EVT.)
Du må ikke tro jeg er efter dig Knutzen, men du er satme ambitiøs :) Men jo, det er helt sikkert svært at forudsige.. Personligt tror jeg ikke vi køber så voldsomt ind.. Det er vist et stykke tid siden, vi har forstærket vores trup SÅ merkant.. Tror, håber og mener helt klart, at førsteprioriteten må være at skaffe sig en wing, da jeg mener det er den plads hvor vi er tyndest besat.. Derudover tror jeg også på tilgangen af en ny angriber (om det bliver Tevez tror jeg ikke på). Men ellers så bliver der nok ikke hentet de store kanoner.. Eventuelt et par unge folk..
EDIT: Og vedr. Valencia, der er vi nogenlunde på samme bølgelængde.. Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg heller ikke set så meget til ham, udover de kampe United har spillet mod Wigan.. Og der har han ikke gjort sig "ekstra ordinært" bemærket.. Han har bare spillet stabilt.. Dog tror jeg på, at der må være noget potentiale i ham, som SAF har set, siden han har været interesseret i ham i et længere stykke tid, og derfor vil jeg glæde mig til at se ham i United (hvis det sker)..
Jacob FG
16-06-2009, 00:21
slettet
Jacob FG @
Gør jeg nu heller ikke ;p
- Men hvis United køber Valencia (1 wing), derudover vil jeg mene at Silva eller Sanchez burde købes også (2 wings)
- En angriber skal købes ind hvis Tevez forlader os
- Forsvar; nyt blod i forsvaret tiltrængt (Evans for svingende)
Så det ville ikke være helt umuligt og urealistisk :)
Jacob FG
16-06-2009, 00:38
Jacob FG @
Gør jeg nu heller ikke ;p
- Men hvis United køber Valencia (1 wing), derudover vil jeg mene at Silva eller Sanchez burde købes også (2 wings)
- En angriber skal købes ind hvis Tevez forlader os
- Forsvar; nyt blod i forsvaret tiltrængt (Evans for svingende)
Så det ville ikke være helt umuligt og urealistisk :)
-Mjoo.. Kan godt se idéen i det, men tror bare SAF tanke er, at give Nani chancen og måske føler han derved ikke, at der er behov for to nye wings.. Personligt kan jeg godt følge den tanke, men omvendt har Nani virkelig spillet dårligt i sæsonen, så måske er det fornuftigt at gå efter en gardering..
-Ja, en angriber SKAL købes, hvis Tevez smutter.
-Forsvar. Der tror jeg tilgengæld ikke, der sker det store.. Evt. bliver der hentet et talent, men tror ikke på en "større" spiller.. Og synes nu egentlig Evans har gjort det fornuftigt i mange af de kampe han har spillet, så ham vil jeg gerne sætte min lid til..
Det er hvad jeg synes og tror (:
-Mjoo.. Kan godt se idéen i det, men tror bare SAF tanke er, at give Nani chancen og måske føler han derved ikke, at der er behov for to nye wings.. Personligt kan jeg godt følge den tanke, men omvendt har Nani virkelig spillet dårligt i sæsonen, så måske er det fornuftigt at gå efter en gardering..
-Ja, en angriber SKAL købes, hvis Tevez smutter.
-Forsvar. Der tror jeg tilgengæld ikke, der sker det store.. Evt. bliver der hentet et talent, men tror ikke på en "større" spiller.. Og synes nu egentlig Evans har gjort det fornuftigt i mange af de kampe han har spillet, så ham vil jeg gerne sætte min lid til..
Det er hvad jeg synes og tror (:
Tjaaa kan sku os godt se din tankegang .. ville bare elske og se A. Sanchez i United-trøjen os :p
desuden, hvad med Rossi - Giuseppe .. Scorer 2 mål for Italien idag, vi har forkøbsret på ham - kunne han være en mulighed og hente tilbage, nu han har fået noget spilletid og udviklet sig lidt - jeg er ikke helt uforstående overfor ideen om at se ham i trøjen igen..
Jacob FG
16-06-2009, 00:54
Tjaaa kan sku os godt se din tankegang .. ville bare elske og se A. Sanchez i United-trøjen os :p
desuden, hvad med Rossi - Giuseppe .. Scorer 2 mål for Italien idag, vi har forkøbsret på ham - kunne han være en mulighed og hente tilbage, nu han har fået noget spilletid og udviklet sig lidt - jeg er ikke helt uforstående overfor ideen om at se ham i trøjen igen..
Altså både Rossi og Forlan har præsteret efter de forlod United.. Forlan synes jeg helt klart ikke bør komme tilbage, og sådan har jeg det også lidt med Rossi.. Omvendt, der er Rossi otte år yngre end Forlan, og hans udvikling vil dermed nok fortsætte, og han vil eventuelt bruge den erfaring han har fået og komme tilbage med ny styrke.. Så måske? Men kan ikke rigtig tage stilling til det nu, så jeg vil nøjes med at tage den gyldne mellemvej, med et "måske" :)
Godnat!
DonThommy
16-06-2009, 09:33
nogen som skal til u21 em i sverige ?
saa maaske I skulle tjekke det her ud :D
http://community.manutd.com/forums/t/50831.aspx
Tror ikke vi har den klausul i Rossi kontrakten. Villareal har benægtet det flere gange..
Og anyway, hvorfor tage ham tilbage.? Han vil stadig ikke være førstevalg. Han vil være efter Rooney og Berbatov i køen, og han forlod os, grundet for lidt spilletid. Ja, han vil få mere tid på banen nu, men slet ikke som han får i Villareal eller vil få i andre klubber. Hans stil passer nok også bedre ind i Spanien eller Italien.. Så lad os finde andre og bedre spillere. Og satse på Welbeck og Macheda får flere og flere kampe i sæsonen..
Michaelkp
16-06-2009, 10:21
Hmmm!!??
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/16/1327825/report-manchester-united-eyeing-huracan-starlet-javier
http://www.guardian.co.uk/football/2009/jun/16/real-madrid-player-clearout
Nogle Real spillere der kunne være interessante?
Sneijder, Van der Vaart og Huntelaar er dygtige spillere, men mener ikke at de to første passer ind i vores system og den omkring Hundelår vil jeg umiddelbart foretrække en del angribere før ham. Van Nistelrooy vores tidligere goalgetter er også blandt Reals rejects ligesom Judas.
http://www.guardian.co.uk/football/2009/jun/16/real-madrid-player-clearout
Nogle Real spillere der kunne være interessante?
Sneijder, Van der Vaart og Huntelaar er dygtige spillere, men mener ikke at de to første passer ind i vores system og den omkring Hundelår vil jeg umiddelbart foretrække en del angribere før ham. Van Nistelrooy vores tidligere goalgetter er også blandt Reals rejects ligesom Judas.
Synes at både Sneijder og Huntelaar vil være rigtig gode supplementer.
Sneijder og Valencia på fløjene og Huntelaar som backup i angrebet vil være glimrende, og et økonomisk forsvarligt valg.
Martinsen
16-06-2009, 11:45
Det bliver nu meddelt flere steder at Real har indstillet jagten på Villa da han skulle være for dyr:confused: Hvis Real ikke kan betale prisen ja hvem fanden kan så? Valencia må sku godt nok have skruet prisen op, men måske de sælgere ham lidt billigere til en ikke spansk klub. Jeg ville ikke have det mindste imod at vi hentede Villa, men er prisen så høj at end ikke Real Madrid vil betale. Ja så begynder jeg sku at trække følehornene lidt til mig:)
Stratego Thomas
16-06-2009, 12:11
Tror ikke vi har den klausul i Rossi kontrakten. Villareal har benægtet det flere gange..
Og anyway, hvorfor tage ham tilbage.? Han vil stadig ikke være førstevalg. Han vil være efter Rooney og Berbatov i køen, og han forlod os, grundet for lidt spilletid. Ja, han vil få mere tid på banen nu, men slet ikke som han får i Villareal eller vil få i andre klubber. Hans stil passer nok også bedre ind i Spanien eller Italien.. Så lad os finde andre og bedre spillere. Og satse på Welbeck og Macheda får flere og flere kampe i sæsonen..
så kan jeg bare ikke se hvorfor vi overhovedet behøver en erstatning for tevez, når spillere "helt nede" på rossi niveau ikke er tilfredse med den mængde spilletid united kan tilbyde, kan det jo på ingen måde lade sig gøre at hente en stjerneangriber. hvorfor så ikke bare satse på talenterne, for hvis welbeck og macheda skal have de 10-20 kampe hver, som mange snakker om, er der jo slet ikke plads til andre angribere end dem vi allerede har..
jeg foreslår ét eller måske to store indkøb i år og en af dem skal være en ny fløj - to nye fløje er lige i overkanten, når man tænker på at vi har nani, tosic samt anderson, som jeg tror spiller en god venstremidt, stående i kulissen..!
Danielsen
16-06-2009, 12:27
nogen som skal til u21 em i sverige ?
saa maaske I skulle tjekke det her ud :D
http://community.manutd.com/forums/t/50831.aspx
Jeg bor i Göteborg, så regner stärkt med og skal ind og se Spanien v England på torsdag... og smutter med en håndfuld engländere til Halmstad og ser Tyskland v. England
:offtopic: sorry :)
DonThommy
16-06-2009, 12:42
Jeg bor i Göteborg, så regner stärkt med og skal ind og se Spanien v England på torsdag... og smutter med en håndfuld engländere til Halmstad og ser Tyskland v. England
:offtopic: sorry :)
saa scout da lige nogle talenter til os :D
Danielsen
16-06-2009, 13:08
saa scout da lige nogle talenter til os :D
Jeg skal da göre et forsög....selvom der jo nok gå bajer en den :D
DavidOliver
16-06-2009, 13:21
så kan jeg bare ikke se hvorfor vi overhovedet behøver en erstatning for tevez, når spillere "helt nede" på rossi niveau ikke er tilfredse med den mængde spilletid united kan tilbyde, kan det jo på ingen måde lade sig gøre at hente en stjerneangriber. hvorfor så ikke bare satse på talenterne, for hvis welbeck og macheda skal have de 10-20 kampe hver, som mange snakker om, er der jo slet ikke plads til andre angribere end dem vi allerede har..
jeg foreslår ét eller måske to store indkøb i år og en af dem skal være en ny fløj - to nye fløje er lige i overkanten, når man tænker på at vi har nani, tosic samt anderson, som jeg tror spiller en god venstremidt, stående i kulissen..!
Jeg er helt enig - bortset fra det med Anderson. Jeg så helst at vi erhvervede os Valencia og så en klasseangriber hvis Tevéz ryger. Det kan stadig give plads til Welbeck, hvis Rooney bliver omrokeret til venstre kant
Jeg er helt enig - bortset fra det med Anderson. Jeg så helst at vi erhvervede os Valencia og så en klasseangriber hvis Tevéz ryger. Det kan stadig give plads til Welbeck, hvis Rooney bliver omrokeret til venstre kant
Kan ikke se hvorfor Rooney skal ud på venstrekanten.. Han skal spille hængende angriber, hvilket er hans ideele position. Så køber vi en ny venstrefløj i Valencia og så nogle talenter..
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/16/1327942/real-madrid-offer-nine-players-to-premier-league-clubs
skulle vi aldrig have os nogle hollændere?
Eller mener i det er helt hen i vejret ? :)
Jeg håber vi får fingrene i Valencia da jeg synes han virker som en meget spændene spiller, til trods for det er begrænset hvad jeg har set med ham.
Jeg tror måske at løsningen til problemet om en ny angriber kontra Welbeck/Machedas muligheder for spilletid, kan findes i at vi købte en spiller som både er wing og angriber fx. A. Sanchez/A. Young?
Har før været med på ideen om Valencia, Young og Benzema men eftersom Benzema virker til at være uden for rækkevidde, ville jeg godt kunne stilles tilfreds med Valencia og Young eller måske Sanchez. På den måde vil vi blive dækket godt ind på fløjene og samtidig have et ekstra kort til angrebet, uden at Welbeck og Macheda vil blive nægtet spilletid.
Tosic, Nani, Park, Valencia og Young/Sanchez til fløjene.
Rooney, Berbatov, Young/Sanchez, Welbeck, Macheda til angrebet.
Det lyder ikke helt dumt i mine øre.
Og så kan vi næste sommer hente Benzema, hvis der er hold i rygterne om at han ikke vil skifte inden VM i Sydafrika.
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/16/1327942/real-madrid-offer-nine-players-to-premier-league-clubs
Jeg ville ikke personligt have noget imod, at signe f.eks. van der Vaart, Robben og Huntelaar, selvom det nok er usandsynligt. Huntelaar og van der Vaart har i mine øjne stort potentiale, hvilket de også har vist. Det er bare Real der har "spillet" dem forkert og ødelagt dem. Der er ikke rigtig andre end de tre der virker iøjnefaldende IMO.
Edit: Havde overset Sneijder, som også kunne være ekstremt interessant.
Det er desuden også værd at bide mærke i, at der nederst i artiklen står, at Madrid håber på at indbringe £84.5m på at sælge hele det bundt på ni spillere. Det er jo mere eller mindre, hvad vi har fået for Ronaldo. Det er ekstremt, at tænke på. Jeg ville ikke have sagt nej til en direkte byttehandel med Ronaldo for de ni spillere.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23061111.html
Vi køber Huntelaar og Robben (måske også Mahamadou Diarra, da Hargo er skadet), for ialt £30 mio., også er problemmet løst, eller...?
ChristianR
16-06-2009, 14:22
Det der foregår i Real Madrid lige nu er fuldstændig sindsygt. De køber kæmpestjerne for flere milliarder, mens de sælger stjerne på tilbud, som de købte for store summer sidste år og forrige år.
Jeg er ikke glad for Glazer, men jeg sætter trods alt pris på, at have den samme ledelse flere år i træk, som ikke blander sig i de sportslige beslutninger og overlader dem til træneren.
Med Reals konstante præsidentskift er der aldrig noget, der kommer til at fungere kontinuerligt, og samarbejdet træner og ledelse imellem er vel helt til grin.
Hollansk auktion i Real Madrid.
Kunne være sjovt at se Robben, Sneijder og Huntelaar i klubben.
DonThommy
16-06-2009, 14:32
Hollansk auktion i Real Madrid.
Kunne være sjovt at se Robben, Sneijder og Huntelaar i klubben.
sommer shopping i madrid, ta' alt hvad du kan for 10 mio. ..
Van Nistelrooy, Robben, Sneijder og Huntelaar. Alle er meget velkomne her, gerne flere end en enkelt. :)
schousboe9
16-06-2009, 15:06
Vi skulle eftersigende være ude efter den 19-årige offensive midtbanespiller, Javier Pastore (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/16/1327825/report-manchester-united-eyeing-huracan-starlet-javier), fra Huracán i Argentina.
Han virker umiddelbart til at have en god spilforståelse og et godt blik for sine medspillere. Minder lidt om Agüero i statur og stil, men har ikke noget større kendskab til ham ellers.
Her et lille klip:
IXQFnEyDpe4
Jeg har aldrig rigtig brudt om den ide med at købe de andre storklubbers skrald, da det jo netop er vores konkurrenter og hvis vi skal slå dem skal det jo ikke være med nogen der var for dårlige for dem?
Når det så er sagt, så er der selvfølgelig altid undtagelser (fx hvis spillerne bare ikke passer ind og lignende)
Jeg synes de eneste af de nævnte spillere der er interessante er Robben, Sneijder og måske Huntelaar.
MEN...
-Robben er evigt og altid skadet.
-Sneijder har jeg ikke set så meget, men hvor i United skulle han spille?
-Huntelaar synes jeg måske er lidt for stationær (Ved godt RvN bombede og var samme stil, men jeg synes bedre om vores angrebsspil efter han er smuttet)
Alt i alt så nej tak. Synes hellere vi skal kigge andre steder hen i jagten på forstærkninger.
Vi skulle eftersigende være ude efter den 19-årige offensive midtbanespiller, Javier Pastore (http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/16/1327825/report-manchester-united-eyeing-huracan-starlet-javier), fra Huracán i Argentina.
Han virker umiddelbart til at have en god spilforståelse og et godt blik for sine medspillere. Minder lidt om Agüero i statur og stil, men har ikke noget større kendskab til ham ellers.
Der skulle eftersigende være en hel række store klubber efter ham.
Men han ser spændene ud, dog synes jeg den nævnte pris er rimelig heftig, men har jeg selvfølgelig svært ved at vurdere når jeg ikke kender ham.
Absolut en mulighed hvis det er en Fergie har holdt øje med gennem længere tid og ser et potentiale i.
Jeg har aldrig rigtig brudt om den ide med at købe de andre storklubbers skrald, da det jo netop er vores konkurrenter og hvis vi skal slå dem skal det jo ikke være med nogen der var for dårlige for dem?
Når det så er sagt, så er der selvfølgelig altid undtagelser (fx hvis spillerne bare ikke passer ind og lignende)
Jeg synes de eneste af de nævnte spillere der er interessante er Robben, Sneijder og måske Huntelaar.
MEN...
-Robben er evigt og altid skadet.
-Sneijder har jeg ikke set så meget, men hvor i United skulle han spille?
-Huntelaar synes jeg måske er lidt for stationær (Ved godt RvN bombede og var samme stil, men jeg synes bedre om vores angrebsspil efter han er smuttet)
Alt i alt så nej tak. Synes hellere vi skal kigge andre steder hen i jagten på forstærkninger.
Kan sku ikke være mere enig med dig - god fortåelse! Lovely beskrivelse!
Minder lidt om Agüero i statur og stil, men har ikke noget større kendskab til ham ellers.
Spændende teori med den samme statur som aguero eftersom Pastore er 187 cm høj.
Lige lidt video med Douglas Costa, som vi åbenbart er interesseret i! Ikke at man kan bedømme meget ud fra det udover at: 1. Venstrebent 2. Bliver brugt i begge sider for Gremio 3. Tager dødbolde for Gremio (I hvert fald nogen af dem! :)). I kan selv gøre jeres eget indtryk!
LcZPye-oSqY
schousboe9
16-06-2009, 15:29
Spændende teori med den samme statur som aguero eftersom Pastore er 187 cm høj.
Ja tak. "Minder lidt om...", ikke "er en tro kopi af..."
Lige lidt video med Douglas Costa, som vi åbenbart er interesseret i! Ikke at man kan bedømme meget ud fra det udover at: 1. Venstrebent 2. Bliver brugt i begge sider for Gremio 3. Tager dødbolde for Gremio (I hvert fald nogen af dem! :)). I kan selv gøre jeres eget indtryk!
LcZPye-oSqY
Har aldrig set ham spille og ved ikke meget om ham, udover at han er god at købe i FM.
DonThommy
16-06-2009, 15:35
ville douglas costa vaere svaer at faa arbejdstilladelse til i england ? eller hvordan er det regler er ? skal man vaere paa et landshold ??
ville douglas costa vaere svaer at faa arbejdstilladelse til i england ? eller hvordan er det regler er ? skal man vaere paa et landshold ??
Jeg mener at man skal have optrådt for sit respektive landshold 70% af landets kampe de sidste 2 år, dog kan man blive vurderet som ekstraordinært stort talent og den vej rundt få en opholdstilladelse.
Er dog ikke helt sikker på om det lige er 70 %, men reglerne er så vidt jeg ved noget der minder om det :)
Danielsen
16-06-2009, 15:52
Nej ikke andet end han ser teknisk god ud, og kan li' og drible... :) (som Ronaldo da vi köbte ham)
Kender ikke ham Douglas Costa (hvem gør det?), men han ser da lovende ud med gode snævre driblinger, og han kan også score mål modsat Anderson. Men så igen youtube videoer kan selv få Bellion til at ligne en med talent, så giver ikke så meget for det.
Kasper United
16-06-2009, 16:04
Tror at vores helte ville gøre dette, når transfervinduet åbner:
Salg:
Ronaldo (ærgeligt at han ryger, men United for en god pose penge :)
Tevez (tror ikke på, at Berbatov ryger, så tror Tevez er væk.
Kuszczak
Park eller Nani (Håber lidt på, at Park ryger, og håber at Nani bliver lånt ud)
Køb:
Karim Benzema (dog kun hvis Tevez eller Berbatov ryger)
Ashley Young (god og hurtig fløj, som også er en udmærket frisparksskytte)
Alexia Sanchez (kun 20 år, og har gjort det godt i Italien, kan både spille wing og angreb)
Troelsgaard
16-06-2009, 16:10
Det der taler for Douglas Costa er hans nationalitet, for der kommer hele tiden klassespillere fra Brasilien, og der er vel mindst en brasilianer i alle de store klubbers trupper.
Det der taler for Douglas Costa er hans nationalitet, for der kommer hele tiden klassespillere fra Brasilien, og der er vel mindst en brasilianer i alle de store klubbers trupper.
Vi har da vist efterhånden opbrugt vores brasilianer kvote, med Anderson, Possebon, Rafael, Fabio og Dodo.
Det irriterer mig virkelig, at vi aldrig bliver kædet sammen med Ashley Young. Selvom rygter ikke siger det hele, har der indtil videre ikke været nogle tegn på at Ferguson ville være ude efter Young og det finder jeg irriterende, da jeg virkelig godt vil have Young til klubben. Jeg mener at vi bør satse engelsk, såvidt muligt når muligheden er og jeg mener da i hvert fald Young er et bedre køb end Valencia og pengene burde vel ikke være noget problem, når Ferguson har fået pengene fra salget af Ronaldo, til at købe ind for.
Douglas costa har portugisisk pas, så dem der tvivler på et køb pga arbejdstilladelse kan ånde lettet op.
Mht til det hollandske tilbud fra madrid, kan jeg kun sige...
Er de ikke gode nok til Madrid er de heller ikke gode nok til os!!
Vi har formået i de sidste tre sæsoner mindst at komme til semifinalen i CL hvor madrid har suttet røv med disse spillere....
Grunden til at jeg argumentere med CL er - at det er en eneste faktor som kan bruges til at sammenligne de to hold (RM og ManUnited)
Konklusion nej tak til de Hollænder!!!
Det irriterer mig virkelig, at vi aldrig bliver kædet sammen med Ashley Young. Selvom rygter ikke siger det hele, har der indtil videre ikke været nogle tegn på at Ferguson ville være ude efter Young og det finder jeg irriterende, da jeg virkelig godt vil have Young til klubben. Jeg mener at vi bør satse engelsk, såvidt muligt når muligheden er og jeg mener da i hvert fald Young er et bedre køb end Valencia og pengene burde vel ikke være noget problem, når Ferguson har fået pengene fra salget af Ronaldo, til at købe ind for.
Jeg må give dig helt ret! Synes Young ville være kanon at få til, sammen med Valencia. Synes også det er irriterende vi virker til ikke at være interesserede, men alle de rygter kan man jo ikke stole 100% på. Tror kun det er Fergie og nogen af de høje herrer på Old Trafford der ved hvad der sker.
Det er ikke mere end 2 år siden vi hentede Anderson ud af det blå :)
Dahlmann
16-06-2009, 16:38
Mht til det hollandske tilbud fra madrid, kan jeg kun sige...
Er de ikke gode nok til Madrid er de heller ikke gode nok til os!!
Vi har formået i de sidste tre sæsoner mindst at komme til semifinalen i CL hvor madrid har suttet røv med disse spillere....
Grunden til at jeg argumentere med CL er - at det er en eneste faktor som kan bruges til at sammenligne de to hold (RM og ManUnited)
Konklusion nej tak til de Hollænder!!!
Når du nu selv bragte dem på banen har du så set nogen af de spillere real madrid sætter til salg? Har du set hvordan de agerer på banen? Jeg tror sgu også jeg ville spille halvdårligt hvis jeg ikke blev vist megen tillid, alligevel har vi jo set at Huntelaar kan score kasser, at Van der Vaart er en blændende offensiv midtbanespiller der kan gøre det uventede og at Robben er en vildt god fløj, der er teknisk dygtig og kan slå nogen super indlæg. Han kan selv komme til afslutninger og er en fænomenal spiller.. Jeg ville ikke have noget imod at få Robben og Huntelaar til klubben. De har vist de har talentet til at spille for storhold. Robben var endda den eneste rigtig farlige spiller for Chelsea før han skiftede til Real..
Du kan ikke bare sige at fordi de ikke er gode nok til Real madrid er de ikke gode nok til os. Hvem er så alternativet? Douglas Costa som alle nævner at de ikke ved noget om eller skal vi ud og smide ligeså mange penge efter spillere som Real gør? Skal vi virkelig måle os med Real?
Hvis vi endelig skal have en angriber, så synes jeg helt klart vi skal have en ældre en af slagsen. En der har noget rutine, en der kan lære fra sig, en der kan score mål og en som ingen andre har regnet med! Desuden en som stopper når det er tid for Macheda, Welbeck og Petruzzi til at tage over.
Det er også vigtigt at han er irriterende og får en masse tvivlsomme dommerkendelser på sin side, bare for at irritere vores konkurrenter og deres fans! Så i mine øjne er der kun en aktuel spiller nemlig:
:devill:FILIPPO INZAGHI:devilll:
Han har rutine, han har scoret over 300 mål i sin karriere, han lavede hattrick så sent som i sidste eller forrige måned, han løber offside oftere end Ronaldo filmer, og så ville han også godt kunne klare lidt tid på bænken da han er ældre end Giggs!
Og det er en mulighed som de færreste indtil videre har tænkt på:lolol:
Hvis vi endelig skal have en angriber, så synes jeg helt klart vi skal have en ældre en af slagsen. En der har noget rutine, en der kan lære fra sig, en der kan score mål og en som ingen andre har regnet med! Desuden en som stopper når det er tid for Macheda, Welbeck og Petruzzi til at tage over.
Det er også vigtigt at han er irriterende og får en masse tvivlsomme dommerkendelser på sin side, bare for at irritere vores konkurrenter og deres fans! Så i mine øjne er der kun en aktuel spiller nemlig:
Han har rutine, han har scoret over 300 mål i sin karriere, han lavede hattrick så sent som i sidste eller forrige måned, han løber offside oftere end Ronaldo filmer, og så ville han også godt kunne klare lidt tid på bænken da han er ældre end Giggs!
Ved du hvad? Jeg tror jeg skal kaste op :whine:
Nu må du ikke tage det her får alt for hårde ord, men er nok det dummeste forslag, jeg har set endnu i denne tråd.:)
Nu må du ikke tage det her får alt for hårde ord, men er nok det dummeste forslag, jeg har set endnu i denne tråd.:)
Hvilket siger en del for der har godt nok været et par mærkelige gennem tiden:D
schousboe9
16-06-2009, 17:11
Hvad med Giuseppe 'Slår-aldrig-et-større-brød-op-end-han-kan-bage' Favalli eller af AC Milan netop fritstillet Emerson? Rutine skal ikke undervurderes, fuldstændig rigtig!
Har næsten set alle kampene med Madrid i denne sæson (Min bror er madrid fan :( ) Kan kun sige at ud af de nævnte er det imo kun Robben som har klassen...Problemet med Robben er at han ofte er meget skadet...
Mht. Huntelaar ja han er en bomber ala Ruud - men er blevet meget gladere for vores dynamiske angrebsspil efter Rvn smuttede - derfor er jeg heller ikke tilhænger af Huntelaar.... Tja alternativerne hælder jeg til Ribery og eto
Hvad med Giuseppe 'Slår-aldrig-et-større-brød-op-end-han-kan-bage' Favalli eller af AC Milan netop fritstillet Emerson? Rutine skal ikke undervurderes, fuldstændig rigtig!
Kun hvis vi skaffer Luca Bucci til at overtage for VDS! Han blev født ca 2 måneder før vi vandt CL i 69:D
Der er kun plads til én Zlatan på ethvert hold, og vores hedder Berbatov. I mine øjne minder de to meget om hinanden, og jeg synes ikke der er en sindssyg forskel på deres niveau, selvom jeg erkender at Zlatan er en kende bedre.
Jeg glæder mig dog som et lille barn til at se Berbatov i næste sæson, og tror virkelig han kommer til at overbevise selv de mest kritiske fans, om at han er mere end bare doven.
Jeg tror vores første signing bliver Valencia. Godt nok siger Dave Whelan her til aften at en 3. klub også har budt på ham osv, men jeg tror ikke der kan være noget andet udfald, end at han ender i United.
Udover Valencia, tror jeg vi henter endnu en offensiv spiller. Hvis Tevez smutter bliver det en angriber, og hvis Tevez bliver, så bliver det nok nærmere en wing.
Udover det, tror jeg ikke vi bliver så aktive på transfermarkedet, udover muligvis at hente nogle unge spillere til akademiet eller som reserver.
Man kan så diskutere om Valencia er den rette afløser for Ronaldo, men netop når vi snakker om verdens bedste fodboldspiller, så kan ingen erstatte ham. Ribery ville jeg selv mene var tættest på, men et eller andet siger mig, at vi ikke bare brænder pengene af på et stort navn fordi vi har fået en stor sum.
Enig mht. Zlatan. Fremragende spiller men vi har altså Berba. Og en luksusspiller kan gå, men ikke to (godtnok er Wolfsburg interesseret i Berba, meeeeen).
Jeg tror også, at vi køber en masse unge spillere til akademiet eller måske til udkanten af førsteholdet. Af unge spillere, hvor jeg har læst, at vi er interesseret de seneste dage kan jeg umiddelbart komme i tanke om; Pastore, Castaignos, Hazard, Costa, Sanchez, Sakho etc. Så der kommer helt sikkert et par stykker, hvilket jeg også godt kan lide. Det fedeste er da selv af udvikle.
Med hensyn til Valencia, så synes jeg, at det er underligt, at handlen ikke allerede er lukket. Derfor tænker jeg, at han måske kun er andet valget og at vi først prøver andre mål?
Glory Man United
16-06-2009, 17:28
Jeg mener også vi mangler rutine. Derfor synes jeg klart, vi skal hive Lee Sharpe tilbage. Ellers kunne vi kigge på Arsenals trup og se, om ikke der er en, der har en far, vi kan bruge
schousboe9
16-06-2009, 17:32
Kun hvis vi skaffer Luca Bucci til at overtage for VDS! Han blev født ca 2 måneder før vi vandt CL i 69:D
Ja ja, gammel Parma-keeper! :p Nu begynder det sku at ligne noget, mester!
Er dog mere tilhænger af at genhente Taibi, men fred være med det.
Jeg mener også vi mangler rutine. Derfor synes jeg klart, vi skal hive Lee Sharpe tilbage. Ellers kunne vi kigge på Arsenals trup og se, om ikke der er en, der har en far, vi kan bruge
Vores fædre kan tæve deres fædre!
Her en artikel med lidt fakta om de potentielle ungdomsindkøb:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1192638/The-Cristiano-Ronaldo-Boffins-draw-shopping-list-Manchester-United.html
Stratego Thomas
16-06-2009, 17:57
Enig mht. Zlatan. Fremragende spiller men vi har altså Berba. Og en luksusspiller kan gå, men ikke to (godtnok er Wolfsburg interesseret i Berba, meeeeen).
Jeg tror også, at vi køber en masse unge spillere til akademiet eller måske til udkanten af førsteholdet. Af unge spillere, hvor jeg har læst, at vi er interesseret de seneste dage kan jeg umiddelbart komme i tanke om; Pastore, Castaignos, Hazard, Costa, Sanchez, Sakho etc. Så der kommer helt sikkert et par stykker, hvilket jeg også godt kan lide. Det fedeste er da selv af udvikle.
Med hensyn til Valencia, så synes jeg, at det er underligt, at handlen ikke allerede er lukket. Derfor tænker jeg, at han måske kun er andet valget og at vi først prøver andre mål?
god pointe.. håber bare ikke det bliver ribery, der er alt for dyr hvis man skal tro
rygterne..
http://indkast.dk/index.php?nyhed=54181
Glory Man United
16-06-2009, 19:01
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1182263.ece
Hvis man kunne få Huntelaar og Robben for 60 mil £ tilsammen, var det så ikke noget?
Nu fravalgte Robben os sidst, så ham har jeg ikke den store fidus til. Derimod så jeg gerne Huntelaar i klubben.
Vi har specielt i sidste sæson flere gange spillet med tre på midt-midt, så denne opstilling ville jeg gerne se afprøvet:
Fletcher - Carrick - Anderson
Berbatov
Rooney - Huntelaar
Her skal Berbatov fungere som en offensiv midtbane i stedet for angriber. Så har han to HELT forskellige spillertyper foran sig, som han kan bruge sit fremragende pasningsspil og overblik til at finde. Jeg tror, Berbatov ville vise sig virkelig god med sådan en opstilling
Glory Man United
16-06-2009, 19:15
Nu fravalgte Robben os sidst, så ham har jeg ikke den store fidus til. Derimod så jeg gerne Huntelaar i klubben.
Vi har specielt i sidste sæson flere gange spillet med tre på midt-midt, så denne opstilling ville jeg gerne se afprøvet:
Fletcher - Carrick - Anderson
Berbatov
Rooney - Huntelaar
Her skal Berbatov fungere som en offensiv midtbane i stedet for angriber. Så har han to HELT forskellige spillertyper foran sig, som han kan bruge sit fremragende pasningsspil og overblik til at finde. Jeg tror, Berbatov ville vise sig virkelig god med sådan en opstilling
Det vil sgu da ikke give meget spil over kanterne...
Jeg synes virkelig vi skal købe Villa. han er så vild, og mega farlig. Samtidig er jeg enige med mange i at vi skal købe ashley young. Vil nu også meget gerne se en ribery trække i man u trøjen. Forventer ihvertfald vi køber en af de 3 spillere. og 2 af dem ville være kanont:)
@GMU
Nej, men vi er svagt besat på kantpladserne lige nu. Derudover er Fletcher og Anderson rigtig gode til at tage dybdeløbene (Carrick gør det også). Hvis opstillingen blev suppleret med Rafael og Evra på de to backs, vil der komme endnu flere løb. Så jeg tror såmænd ikke, at vores kantspil ville dø, men opstillingen vil naturligvis lægge op til mere spil i midten af banen.
Ja tak. "Minder lidt om...", ikke "er en tro kopi af..."
Synes det er lidt svært at sammenligne en midtbanemand på 187 cm med en angriber på 172 cm.
De er forskellige både hvad angår fysik og position. Og temmelig sikkert også prisskilt hehe.
Troelsgaard
16-06-2009, 21:33
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1182263.ece
Hvis man kunne få Huntelaar og Robben for 60 mil £ tilsammen, var det så ikke noget?
Robben er enormt usympatisk, men det var en hvis portugisisk playboy også, uden at det forhindrede mig i at være glad, når vi igen igen vandt, så skulle han nu ende i klubben, så bliver jeg ikke ked af det, og det samme gælder med Huntelaar. Problemet med Robben kan så være hans mange skader, men man kan jo håbe det bedste, for på dagen er han en af de bedste wings i verden, hvilket han også tit viste, de få gange han ikke var skadet i Chelsea. At han så valgte dem dengang i stedet for os, det vil jeg skide på, jeg sagde heller ikke nej til Essien, bare fordi han gjorde det samme, for at de valgte os fra, har intet at gøre med en kærlighed til Chelsea, de fik bare et bedre tilbud, og hverken Robben eller Essien har nogen følelser for United eller Chelsea, de spiller ligesom 98% af vores trup det sted, hvor deres individuelle mål kan nåes, og af samme grund køber jeg heller ikke Rooneys såkaldte kærlighed til United, han er og bliver en blå scouser, som stadig spillede i Everton den dag i dag, hvis de vandt mesterskaber og andre titler.
Dahlmann
16-06-2009, 22:14
Yay.. Vandt vi også CL i 69?
Dahlmann
16-06-2009, 22:18
Hvor får du £60 mio fra? Er det bare et gæt eller de priser de er til salg for? For jeg synes sådan set det er overpris for de 2, hvis de er sat til salg.. Robben ville jeg gerne give £20-25 mio for, men ikke Huntelaar da, og det gjorde Real langt fra heller... Så jeg vil tro at vi kan få dem meget billigere end £60 mio.. :)
Hvor får du £60 mio fra? Er det bare et gæt eller de priser de er til salg for? For jeg synes sådan set det er overpris for de 2, hvis de er sat til salg.. Robben ville jeg gerne give £20-25 mio for, men ikke Huntelaar da, og det gjorde Real langt fra heller... Så jeg vil tro at vi kan få dem meget billigere end £60 mio.. :)
GIVE £20-25 mio for ROBBEN!!!!!!! Nu har du da fuldstændig tabt sutten! Robben skal holde sig væk, han er skadet det halve af sådan en sæson - så hvad vil det hjælpe på problemet på kanten? Han har ikke noget at gør i United. Ville højst give £10 mio for ham hvis det skulle være og det samme for Huntelaar.
Men understreger; håber ikke det sker. The Reds kan få så meget bedre og vil de også have!
Dahlmann
16-06-2009, 22:23
Men understreger; håber ikke det sker. The Reds kan få så meget bedre og vil de også have!
Fint nok at du ikke vil have ham, men hvem vil du så have i stedet?
Det burde da helt klart overvejes. Robben er fantastisk. Ikke så meget hokus pokus, han får bare boldene ind i feltet, og skaber ting.
Men har vist også været en del skadesplaget?
Fint nok at du ikke vil have ham, men hvem vil du så have i stedet?
Hvem jeg vil ha?! For £20-25 mio. ville jeg da TI gange hellere have en Silva eller Ashley Young. de er begge yngre end Robben og kan være med over en helt sæson. efter min filosofi ville det være hjernedød og købe Robben - han er måske med de først 10 kampe, derefter piver han over en skade.. ses en klovn .. også bare Zlatan helt fremme.. Ja så har vi et United hold der tager the treble igen..
DonThommy
17-06-2009, 09:11
http://www.bold.dk/nyt/United-Ribery-og-Villa-er-for-gamle
hvis det er rigtig, hvem kan man saa forvente kommer til klubben ? :D
Glory Man United
17-06-2009, 09:12
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10417
A hva? Det er da ikke ligefrem på denne position, vi mangler forstærkning :confused:
DonThommy
17-06-2009, 09:14
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10417
A hva? Det er da ikke ligefrem på denne position, vi mangler forstærkning :confused:
22 mio. pund er sgu ogsaa mange penge ? :O
ChristianR
17-06-2009, 09:19
Det er om ikke andet i hvert fald en ganske sublim spiller i den absolutte verdensklasse. Han er meget offensiv i sin spillestil og kunne måske med lidt held omskoles til kant. Så har vi den første klasse kantspiller på plads?
Jaa, der skal jo tænkes kreativt:D For ellers er jeg enig i, der er andre langt vigtigere steder at forstærke os.
Det er om ikke andet i hvert fald en ganske sublim spiller i den absolutte verdensklasse. Han er meget offensiv i sin spillestil og kunne måske med lidt held omskoles til kant. Så har vi den første klasse kantspiller på plads?
Jaa, der skal jo tænkes kreativt:D For ellers er jeg enig i, der er andre langt vigtigere steder at forstærke os.
Nej nej da. VI skal da ikke omskole en back til kantspiller i en klub som united, hvor det er vigtigt at kantspillerne byder godt ind. Kan godt være han har lavet et par mål for inter fra backpladsen, men hvis han skal hentes, så er det til den plads.
Men synes nu vi har rigeligt med højre backs
Her er jeg så ikke enig i jeres kommentarer. Maicon er en fremragende spiller (især offensivt). Kommer han til klubben vil det betyde at Neville bliver erklæret for gammel og for skadet og evt. bliver solgt eller forflyttet til trænerstaben, at Brown flyttes ind i centerforsvaret hvor han er bedst og hvor Ferdinand er meget skadet og Evans ikke er ganske klar til at bære en stamplads endnu, og endelig at Rafael får pladsen som andetvalg som hans talent fortjener. O'Shea bliver den altmuligmand han er bedst til dog hovedsageligt brugt på venstre back. Jeg synes alt i alt det lyder som en perfekt rokade, som resulterer i masser af fleksibilitet som der kan blive brug for i tilfælde af skader. Så; velkommen til Maicon (altså, hvis han kommer, hvilket stadig må siges at være yderst tvivlsomt)
Dr. Adams
17-06-2009, 09:54
Benzema:)
Wes Brown uden en skade er også op iblandt verdens 10 bedste højrebacks, O'Shea kan man ikke sætte en finger på og Rafael er vores upcomming.
Ville være dumt at sætte de 3 spillere tilbage i hierakiet, så hellere investere offensivt, deffensivt mener jeg ikke vi har brug for nye spillere.
timberunited
17-06-2009, 10:09
Benzema:)
Alexis Sanchez er heldigvis også en mulighed. Markspillere topper jo generelt mellem 23 og 30-års-alderen. Det må være forklaringen, og marginalerne er små i topfodbold. Så det er måske grunden. Desuden binder man sig generelt til en spiller i 4-5 år, og skaderne sætter gerne ind efter 30-års alderen.
Nogen topper i øvrigt tidligere - fx Christiano Ronaldo. Hans karriere toppede i sæsonen 2008/09. LOL.
Det er jeg personligt glad for at høre. David Villa er en eminent spiller, men 400 mio. kroner er mange penge for en spiller, der nærmer sig de 28. Derefter går det altså ikke opad.
Mht. Maicon, så tror jeg ikke på, at han kan fås for de penge. Jeg tror, man skal over 200 mio. kr., og selvom det lyder fristende at have de to bedste backs og de to bedste midterforsvarere i verden, så mener jeg ikke, vi har brug for en ny højre back, hvis Brown genfinder sit niveau. Vi skal hellere fokusere på at finde afløserne for Ronaldo og Tevez. Silva, Robben, Alexis Sanchez, Ashley Young og Karim Benzema er mine favoritter, og jeg så helst, vi hentede Benzema samt to fløje.
Noget kunne tyde på vi henter et par af disse spillere: Benzema, Agüero, Valencia og Young. Med vores nye politik.
Det okay, hvis vi satser på Benzema istedet for Villa eller Eto'o, men jeg mener det er hul i hovedet ikke at købe Ribery, hvis vi har chancen. Hverken Young eller Valencia er i nærheden af hans niveau. Derfor håber jeg det bare er rygter. Det iorden det er deres overordnet tilgang til transfermarkedet, men helt ærligt lige nu har vi brug for en stjerne. Så jeg syntes det fint de har en rød tråd, når de handler, men der skal også være plads til vi henter stjerne spillere, jeg syntes f.eks. også godt vi kunne hente Robben, rigtig god spiller, dog meget skadet, men kommer han tilbage på top niveau, så har vi en rigtig god kant. Han er nok heller ikke for dyr, hvis Tottenham vil smide penge efter ham, så burde vi også kunne være med :)
Jeg synes det er fint, hvis vi vil købe yngre spillere end Ribery og Villa, det synes jeg personligt er en god idé. En angriber (Benzema, Aguero) og et en/to kantspiller(e) (Young, Valencia) så ville jeg være godt tilfreds. Unge, sultne spillere der i United kan løfte sig til absolute klassespillere og som kan være med til at bære holdet de næste mange år. Køber vi to kantspillere mener jeg dog vi har for mange. Ny, Ny, Nani, Park og Tosic og hvis vi har nogle ambitioner med sidstnævnte, så skal han da i hvert fald være 4. valg, ellers kan han ikke forvente nogen kampe.
Som jeg har sagt før er Maicon verdensklasse, men det ville være tåbeligt at bruge penge på en højreback, når alle kan se at vi er godt stillet på den position og i stedet skulle bruge vores hårdt opsparrede skillinger på kantspillere og angribere.
Fletcherfan
17-06-2009, 11:36
Kan det tænkes, at Maicon sættes i forbindelse med United fordi SAF måske har set, at Brown måske ikke kommer tilbage til sit topniveau på backpladsen... Og måske kommer Rio og Brown til skiftevis at spille og at være skadet... O'Shea bliver flyttet til venstre backp som back-up, for han er ikke god nok til førstevalg... Derudover er Rafael endnu alt for dårlig defensivt... Og kap. Neville er altså ikke god nok til at spille mere end de ca. 10 kampe... Derfor ville det ikke være helt galt med Maicon... Men som de fleste herinde skriver så er der nok ikke lige højre backpladsen, som mangler forstærkning... Og Maicon skal ikke omskoles til kantspiller...
Streubel
17-06-2009, 12:02
Jeg jubler hvis vi henter Macion. Han er super god især i offensiven, men også i defensiven.. Med Maicon vil vi få den samme offensive styre i højresiden som Evra giver os i Venstre siden. Det ville også være godt at få lukket den posistion med en fast mand.
Som en tidligere nævnte medfører det også lidt rokade så brown bliver mere reserve i midtforsvaret og o'shea bliver altmuligtmand igen og Rafael bliver naturligt 2. valg på højrebacken.
jeg jubler hvis denne handel går igennem for den ville virkelig styrke os.
Jacob FG
17-06-2009, 12:15
Jeg synes det er fint, hvis vi vil købe yngre spillere end Ribery og Villa, det synes jeg personligt er en god idé. En angriber (Benzema, Aguero) og et en/to kantspiller(e) (Young, Valencia) så ville jeg være godt tilfreds. Unge, sultne spillere der i United kan løfte sig til absolute klassespillere og som kan være med til at bære holdet de næste mange år. Køber vi to kantspillere mener jeg dog vi har for mange. Ny, Ny, Nani, Park og Tosic og hvis vi har nogle ambitioner med sidstnævnte, så skal han da i hvert fald være 4. valg, ellers kan han ikke forvente nogen kampe.
Som jeg har sagt før er Maicon verdensklasse, men det ville være tåbeligt at bruge penge på en højreback, når alle kan se at vi er godt stillet på den position og i stedet skulle bruge vores hårdt opsparrede skillinger på kantspillere og angribere.
Meget enig i dine synspunkter.. I starten tænkte jeg bare: Gå all-in på Ribery! Men hvis det viser sig, at han koster næsten det samme, som vi fik for Ronaldo, så siger jeg bare: nej tak..
Jeg synes meget godt om idéen med at erhverve sig unge spillere.. Vi skal selvfølgelig passe på, at der ikke går Arse-politik i den, men hvis vi kan hente nogle af de navne, som du også nævner, så mener jeg ikke dette er tilfældet.. Deres talent er utvivlsomt, og alle har præsteret på den store scene.. Samtidig synes jeg også, at vi skal være påpasselige med at hente for mange nye wings.. Jeg ser rigtig gerne, at Tosic får noget mere spilletid, for at vi kan se, hvad han egentlig kan, og det med spilletid bliver unægteligt en del sværere, hvis vi henter to nye wings ind..
Til diskussionen omkring Maicon så er jeg meget skeptisk.. Jeg synes egentlig at O'shea klarede den rolle til UG i Browns fravær, og nu kommer Brown tilbage samtidig med, at vi har nok et af de største talenter på positionen i Rafael..
Jeg kan godt forstå de som herinde skriver for at købe Maicon som ny højreback - men han skal altså ikke være første prioritet, som også de fleste skriver! først og fremmest, skal vi altså investere i to kanter (Valencia og Ribery/Robben/Silva/Yong) og en angriber (Benzema/Agüero/Villa...) da det klart er der vi mangler spillere - og rækker pengene, så må man se på om Maicon, vil være et fornuftigt eller et dumt køb
Martinsen
17-06-2009, 15:05
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5384617,00.html
Vi skal holde møde med Wigan om nogle dage for at diskutere Valencia-handelen. I øvrigt er en tredje klub nu gået med i jagten, en klub uden for den engelske liga. Mit bedste bud er Bayern München da de nok allerede nu begynder at kigge efter erstatninger for Ribery, som Beckenbauer i dag har sagt kan blive solgt hvis han virkelig vil væk. I øvrigt sjovt at Dave Whelan ikke vil nævne den tredje klub da de er bange for at Madrid og United finder ud af det :lolol:
Manchester United
17-06-2009, 16:20
Villa vil kunn spille for fools...
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10422
->>
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1182674.ece
ChristianR
17-06-2009, 16:24
Villa vil kunn spille for fools...
->>
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1182674.ece
Ja, i følge The Sun, som ikke har et eneste citat, men fra kilder tæt på spilleren.
Man må også være en smule kildekritisk. Selvfølgelig kan der være noget om det, men jeg vil bestemt ikke bortdømme chancen for at Villa kommer til United pga. sådan en historie.
Manchester United
17-06-2009, 16:34
Ja, i følge The Sun, som ikke har et eneste citat, men fra kilder tæt på spilleren.
Man må også være en smule kildekritisk. Selvfølgelig kan der være noget om det, men jeg vil bestemt ikke bortdømme chancen for at Villa kommer til United pga. sådan en historie.
Tjaaa - Jeg synes der snart skal ske noget. Kan ikke leve med alle de rygter i flere uger!
Tjaaa - Jeg synes der snart skal ske noget. Kan ikke leve med alle de rygter i flere uger!
Der er to uger til transfervinduet åbner. Om ti uger kan du slippe for rygterne.
GloryManUtd2730
17-06-2009, 16:45
http://www.tribalfootball.com/porto-fear-man-utd-bid-hulk-251350
Porto er bange for United bud på Hulk.
Det ville være et super køb.
Og Valencia.
Det må være det efter min mening.
Kan IKKE forstå at næsten alle herinde ikke har tiltro på Nani og Park. Park har virkelig vist at han er god nok til United. over de sidste 2 år.
Nani vil få mere fri spillestil nu efter tydeprinsessen(ligesom han fik i starten husker hvor mange gang han mistede bold og ellers bare dribblet for sjov)
Og Valencia.
Kan IKKE forstå at næsten alle herinde ikke har tiltro på Nani og Park. Park har virkelig vist at han er god nok til United. over de sidste 2 år.
Nani vil få mere fri spillestil nu efter tydeprinsessen(ligesom han fik i starten husker hvor mange gang han mistede bold og ellers bare dribblet for sjov)
Hulk? Superkøb???
Kender ikke meget til ham, da jeg kun har set ham mod United, men det må da være en joke.
Hvorfor skulle man have den store tiltro til Nani og Park? Personligt er jeg glad for Park, men jeg mener bestemt aldrig at han kan blive mere end en squad-player, da hans teknik, hurtighed, kreativitet og indlæg simpelthen er for dårlige til en startplads hos os. Nani har ikke synderligt imponeret i hans første par år for klubben, men han har talent, det er tydeligt og se og jeg håber, at han gør det godt i bæste sæson og slår sig fast i startopstillingen, men jeg har da min tvivl.
Jeg tvivler på, at mange har tiltro til Nani. Park er derimod altid god for en solid præstation. Han er måske ikke det store navn, men han har gjort sig fortjent til sin plads gennem sine præstationer.
Men selvfølgelig skal vi have minimum én fløjspiller. Jeg har kun set Hulk i vores CL-kampe mod Porto, og han er absolut interessant.
United-Allan33
17-06-2009, 16:58
Og Valencia.
Nu er jeg typen der ikke ligger specielt meget til de hold UNITED spiller imod, men så vidt jeg husker så var HULK da noget f det svageste jeg længe har set, så håber fandme ikke han kommer til klubben..
carrick!
17-06-2009, 17:04
Wes Brown uden en skade er også op iblandt verdens 10 bedste højrebacks, O'Shea kan man ikke sætte en finger på og Rafael er vores upcomming.
Ville være dumt at sætte de 3 spillere tilbage i hierakiet, så hellere investere offensivt, deffensivt mener jeg ikke vi har brug for nye spillere.
Jeg ville bare sige at jeg er helt enig i at Wes Brown er en af verdens ti bedste højre backs rent defensivt, rent offentsivt har vi før set hans mangler, og det samme med O'shea. Men det er der rafael kan supplere han kan det offentsivt som de andre ikke kan, så derfor er jeg synes jeg ikke man skulle investere i en ny højre back. Jeg mener dog mere en ny angriber er tiltrængt, jeg tvivler på at den ekstremt sløve berbatov og den hårdtarbejde, men som til tider befinder sig i en måltørke rooney kan gøre op for Ronny som har været vores top scorer de sidste 3 sæssoner. jeg synes det ville være ærgeligt at købe to nye kanter nu hvor vi har Tosic og en Nani som jeg tror nok skal slå i gennem så fremt han får noget mere spilletid
Efter min mening vil ønske købene i den sæson være
David Silva eller Ashley Young
Benzema, huntelaar eller David Villa
(håber mest på Villa, men han virker bare meget dyr og svær at få fat i).
Jeg mener ikke vi bør styrke defensivt ydligere end det nye brazilanske talent vi har købt vi er godt besat på alle positioner i forsvaret.
Troelsgaard
17-06-2009, 17:06
Hulk gjorde det godt på Old Trafford, men i den omvendte kamp var han helt væk, så skal jeg vurderer udfra de to kampe, som er de eneste jeg har set med ham, så er han meget svingende.
Og Valencia.
Prøv at se på den liste af kantspillere united kan præsentere indenfor de sidste 10-15 år: Giggs, Kanchelskis, Sharpe, Beckham og Ronaldo, jamen så er det kanter med en høj produktivitet.
Hvis vi næste sæson har en idealopstilling hvor midtbanen hedder:
Nani-Fletcher-Carrick-Park.
Kan du så komme med et kvalificeret bud på hvor mange scoringer der kommer ud af den? Vi skal jo have rooney til at lave 40 mål, hvis den skal være bæredygtig
Hulk - nej tak.
Maicon - spændende link. Han er helt sikkert en fremragende højre back. Men han er altså 28, så han skal ikke være alt for dyr. Fordelen er selvfølgelig, at vi vil have en stærk backkæde, men to stærke backs både fremad og tilbage samt verdens to bedste midterforsvarer. Det bremser godtnok Rafael lidt, så derfor er jeg lidt i tvivl. Men den der med at folk siger, at vi ikke mangler en på højrebacken skal man passe på med. Fordi da vi købte Evra, der mente folk, at det var unødvendigt. Derfor kan det ikke overraske, hvis der kommer en højreback eller en central midtbane for dens sags skyld. Fergie har ofte overrasket.
I øvrigt er det spændende med Hazard, Sanchez og Douglas. De virker som nogle spændende unge spillere. Den type spiller ser jeg gerne til klubben.
Martinsen
17-06-2009, 18:10
Prøv at se på den liste af kantspillere united kan præsentere indenfor de sidste 10-15 år: Giggs, Kanchelskis, Sharpe, Beckham og Ronaldo, jamen så er det kanter med en høj produktivitet.
Hvis vi næste sæson har en idealopstilling hvor midtbanen hedder:
Nani-Fletcher-Carrick-Park.
Kan du så komme med et kvalificeret bud på hvor mange scoringer der kommer ud af den? Vi skal jo have rooney til at lave 40 mål, hvis den skal være bæredygtig
Helt enig vi skal have minimum 1 kantspiller! Og også gerne 2! Hvem det skal være er meget svært at spå om og der er rigtig mange om buddet, men mon ikke Valencia bliver den ene.
Helt enig vi skal have minimum 1 kantspiller! Og også gerne 2! Hvem det skal være er meget svært at spå om og der er rigtig mange om buddet, men mon ikke Valencia bliver den ene.
Ja hvem det så lige bliver er lidt af en gættekonkurrence. Men Valencia er nok et godt bud som den ene, hvis der vel og mærke kommer mere end en.
Den anden hvis det er tilfældet vil så nok være en helt ung spiller som sanchez eller douglas costa, hvis de ses som kantspillere.
Tror ikke david silva er aktuel selvom han er en klassespiller. Han gider ikke England tror jeg.
Jeg bliver nødt til lige at fortælle, at Lyon næsten har købt Lisandro Lopez... Benzema --> United??
Jeg bliver nødt til lige at fortælle, at Lyon næsten har købt Lisandro Lopez... Benzema --> United??
Kan også hænge sammen med at Lyon er ved at sælge Ederson til Inter :)
RuudVanNissetøj
17-06-2009, 18:28
Lad os håbe du har ret....forventer dog ikke at se Benzema i klubben i denne sæson.
ChristianR
17-06-2009, 18:34
Eller Benzema---> En hvilken som helst storklub i Europa:)
Men det skal ikke undre mig, at de fleste useriøse sportsmedier nok skal få brygget lidt forskellige nyheder på den.
Er jeg den eneste der kan drage lidt paralleler mellem Silva og Giggs da han stadig havde speed i benene?
Begge hurtige, godt blik for spillet, et giftigt venstreben - hence gode indlæg, og til dels målfarlige.?
Vi er enige, Mads G. Helt enige.
Men, som skrevet tidligere ønsker manden ikke at spille i England, så ham kan vi godt skyde en hvid pil efter. I mine øjne handler det heller ikke om bare at gå vildt og voldsomt efter alle kantspillere i verden bare fordi vi har solgt verdens bedste spiller og har kassen. Hvorfor ikke hellere finde en der rent faktisk passer ind på holdet? Jeg tror ikke Silva, hvor gerne jeg ellers så ham i klubben, ville passe ind - men på den måde at jeg ikke tror han passer til den spillestil vi har i England.
Jeg kunne i alle fald forestille mig at han ville blive en skuffelse hvis han røg til en engelsk klub.
Kan også hænge sammen med at Lyon er ved at sælge Ederson til Inter :)
KØB HAM KØB HAM!!! Han er et kæmpe talent i CM 03/04!!:)
KØB HAM KØB HAM!!! Han er et kæmpe talent i CM 03/04!!:)
ja lige præcis hehe!
I et af de gamle manager spil var der også et stort angrebstalent der hed Stern John. En mand fra Trinidad og Tobago som vist nok ligger og leger noget engelsk divisionsbold eller har gjort. Ham skulle vi også hente :)
ja lige præcis hehe!
I et af de gamle manager spil var der også et stort angrebstalent der hed Stern John. En mand fra Trinidad og Tobago som vist nok ligger og leger noget engelsk divisionsbold eller har gjort. Ham skulle vi også hente :)
Og Emil Debski! :D Han kunne fanme score mål!
(og ja, den skarpe læser har ret - det ER ham fra Paradise, Robinson og whatnot.)
Elrantiri
17-06-2009, 21:07
Hvis vi endelig skal ud i FM spekulationer, så kan vi vel lige så godt købe Yuri Zhirkov og Darijo Srna, de er satme giftige i FM 09 :p
Hvis vi endelig skal ud i FM spekulationer, så kan vi vel lige så godt købe Yuri Zhirkov og Darijo Srna, de er satme giftige i FM 09 :p
Jo men disse to er til gengæld også rigtig dygtige spillere i virkeligheden. :)
Dahlmann
17-06-2009, 22:05
Maxim Tsigalko er kun 26... Jeg tror han kunne være et hit... :)
Manchester United
18-06-2009, 04:03
Villa går vist ikke længere =(
- Han smutter højst sandsynligt til Madrid.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1183085.ece
schousboe9
18-06-2009, 09:36
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5386652,00.html
Ja, det' helt sikkert! :titte:
Og nej tak, btw...
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5386652,00.html
Ja, det' helt sikkert! :titte:
Og nej tak, btw...
ah jeg vil da sige, at i forhold til hvad en klasseangriber normalt vil koste på det her marked, så ville det da ikke være dumt at få en som for det første ville være lidt billgere pga snarligt kontraktudløb, som for det andet kendte premier league og som for det tredie stadig kun er 25 år.
Synes han er en dygtig spiller. Ville ikke have spor imod han var her. Er hamrende ligeglad med om han kommer fra arsenal.
DonThommy
18-06-2009, 09:45
henri saivet !
han er simpelthen gud !
isaer i FM09 :D
Elrantiri
18-06-2009, 10:37
henri saivet !
han er simpelthen gud !
isaer i FM09 :D
Haha, ja, sammen med Guilherme og Marquinhos har man sq et farligt angreb :lolol:
schousboe9: Tja, Cantona kom da fra en rival :p
ah jeg vil da sige, at i forhold til hvad en klasseangriber normalt vil koste på det her marked, så ville det da ikke være dumt at få en som for det første ville være lidt billgere pga snarligt kontraktudløb, som for det andet kendte premier league og som for det tredie stadig kun er 25 år.
Synes han er en dygtig spiller. Ville ikke have spor imod han var her. Er hamrende ligeglad med om han kommer fra arsenal.
Men er han ikke bare for meget glasben? Jeg synes, at han er meget skadet. Men en god spiller, venstrebenet med nogle tørre hug. Tror dog det er mere end usandsynligt, da han er Arsenal fan helt inde i hjertet og Arsenal nok heller ikke vil sælge ham.
schousboe9
18-06-2009, 11:16
1. At han er 'billig' er ganske vist et plus, men når vi lige har mistet Ronaldo, og sandsynligvis mister Tevez, bør prisen ikke være et valgkriterie. Sådanne spillere skal erstattes med rigtig kvalitet, om ikke andet med unge spillere med et kæmpe udviklingspotentiale - to kategorier van Persie ikke falder ind under i min verden.
2. At han er fra Arsenal rager også mig en høstblomst. Havde han været fra Burundi havde det raget mig en høstblomst.
3. Manden er, som du selv påpeger, 25 og trods sin alder synes jeg ikke han viser tilnærmelsesvis nok kontinuitet i sine præstationer til at han bør være interessant for os.
4. Som Dines siger er han som regel skadet store dele af en sæson, og dem behøver vi ikke flere af.
United0805
18-06-2009, 11:41
Jeg synes at Van Persie er en klassespiller som kan forstærke de fleste hold, og hvis vi kan få ham billigt synes jeg da at vi skal slå til. Så vidt jeg ved kan han både spille kant og angriber hvilket også er et plus.
Det eneste der bekymre mig er hans tendens til at blive skadet, men what the f***, jeg synes han ligner en god investering, og hvis Fergie mener at han ville passe ind i vores spillestil, så jeg synes vi skal satse.
Hvad fanden sker der?
Først bliver vi linket til David Villa, en af klodens mest ringe angriber. Nu linkes vi til Robin van Persie. Manden kan jo ikke spille fodbold. Det er mig en gåde, at en person, som Arsene Wenger (som jeg har utrolig meget respekt for) har ham i staben. Han er da pisse overvurderet, og jeg forstår slet ikke, hvad folk ser i ham? Han scorer ikke særlig mange mål, og han har slet ikke evnen til at stå på de rigtige pladser på de rigtige tidspunkter. Og jeg skal slet ikke have van Persie som kantspiller. Så går der for meget FM i lortet, for han er slet ikke god nok til United. Lad ham blive i Arsenal.
Glory Man United
18-06-2009, 11:59
Hvad fanden sker der?
Først bliver vi linket til David Villa, en af klodens mest ringe angriber.
Det er så 9. eller 10. gange, jeg har set, du skriver det. Desværre gør det bare ikke påstanden mindre grinagtigt. Manden blæser målene ind for en mellemgod klub og Spaniens landshold. Om han så passer ind i vores trup, er en helt anden sag!!!
Hvad fanden sker der?
Først bliver vi linket til David Villa, en af klodens mest ringe angriber. Nu linkes vi til Robin van Persie. Manden kan jo ikke spille fodbold. Det er mig en gåde, at en person, som Arsene Wenger (som jeg har utrolig meget respekt for) har ham i staben. Han er da pisse overvurderet, og jeg forstår slet ikke, hvad folk ser i ham? Han scorer ikke særlig mange mål, og han har slet ikke evnen til at stå på de rigtige pladser på de rigtige tidspunkter. Og jeg skal slet ikke have van Persie som kantspiller. Så går der for meget FM i lortet, for han er slet ikke god nok til United. Lad ham blive i Arsenal.
Må jeg godt lige spørge dig en gang hvor du har dit hoved henne når du studere fodboldspillere?
David Villa en af de ringeste angribere? Han har scoret 87 mål i 129 kampe for Valencia. Han har scoret 30 mål i 46 landskampe for Spanien, og er den næstmest scorende spiller for Spanien bortset fra Raul. Du kan da ikke mene at han er ringe, for så vil jeg da gerne høre din mening om nogle af de angribere som united har haft gennem tiden.
Mht van persie, så påpeger du han ikke står på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter. Hvem i vores trup pt har den gave? Men hvis det er derfor du så ønsker dig en som kan det, så er det fair nok, for så er van persie ikke den type nej. MEn han er stadigvæk en klassespiller.
United0805
18-06-2009, 12:09
Hvad fanden sker der?
Hvad fanden sker der for det du skriver?
Du ved sgu da ikke det store om fodbold hvis du kan kalde David Villa for "en af klodens mest ringe angriber" ?
Fair nok hvis du ikke har den store fidus til Van Persie, men at sige at han ikke kan spille fodbold, er måske lige og stramme den lidt, synes du ikke?;)
Du nævner at han ikke score særligt mange mål, men i de forrige 3 sæsoner PL har han scoret hhv. 11 mål (22 kamp heraf 5 som indskifter), 7 mål (15 kampe heraf 2 som indskifter), og i sidste sæson 11 mål (28 kampe heraf 4 som indskifter). Det synes jeg er ganske godkendt af en kantspiller, specielt når man tænker på hvor meget han har været skadet. Selvfølgelig er det ikke meget nu når vi er vandt til Ronaldo, men han er som nogen tidligere har skrevet uerstattelig.
United0805
18-06-2009, 12:10
Må jeg godt lige spørge dig en gang hvor du har dit hoved henne når du studere fodboldspillere?
David Villa en af de ringeste angribere? Han har scoret 87 mål i 129 kampe for Valencia. Han har scoret 30 mål i 46 landskampe for Spanien, og er den næstmest scorende spiller for Spanien bortset fra Raul. Du kan da ikke mene at han er ringe, for så vil jeg da gerne høre din mening om nogle af de angribere som united har haft gennem tiden.
Mht van persie, så påpeger du han ikke står på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter. Hvem i vores trup pt har den gave? Men hvis det er derfor du så ønsker dig en som kan det, så er det fair nok, for så er van persie ikke den type nej. MEn han er stadigvæk en klassespiller.
Helt enig ;)
DonThommy
18-06-2009, 12:18
Du ved sgu da ikke det store om fodbold hvis du kan kalde David Villa for "en af klodens mest ringe angriber" ?
Fair nok hvis du ikke har den store fidus til Van Persie, men at sige at han ikke kan spille fodbold, er måske lige og stramme den lidt, synes du ikke?;)
Du nævner at han ikke score særligt mange mål, men i de forrige 3 sæsoner PL har han scoret hhv. 11 mål (22 kamp heraf 5 som indskifter), 7 mål (15 kampe heraf 2 som indskifter), og i sidste sæson 11 mål (28 kampe heraf 4 som indskifter). Det synes jeg er ganske godkendt af en kantspiller, specielt når man tænker på hvor meget han har været skadet. Selvfølgelig er det ikke meget nu når vi er vandt til Ronaldo, men han er som nogen tidligere har skrevet uerstattelig.
villa er rigtig god, men han er bare for dyr IMO.
og hvad angaar persie, saa synes jeg ikke vi skal koebe ham, han ikke et imponerende scoringsgennemsnit og saa er han "glasben" som andre ogsaa har antydet..
@ robinho - den spiller som vi har i truppen som er god til at staa paa de rigtige pladser maa da vaere o'shea :D
EDIT: synes vi skulle koebe en som marcus berg fra sveries U21 hold , han er sgu et talent :D
Jeg kan ikke tage den spanske liga seriøst. For det er kun offensiv der tæller, og defensiven eksisterer nærmest ikke. David Villa scorer mange mål, men det er på så billige baggrund, at jeg brækker mig. Hvis man så mod Irak igår, som er et af de nyeste eksempler. Han er hamrende uskarp. Det er kun fordi, han spiller på det spanske landshold, at han scorer de mål. Når du har Iniesta og Xavi, som er vel nok klodens bedste pasningsspiller plus Xabi Alonso og Cesc som ikk er særlig langt fra deres standard, så er det altså svært at ikke kunne score. Villa er ikke en klassespiller, for han scorer størstedelen af sine mål mod Mickeymousehold.
Jeg kan ikke tage den spanske liga seriøst. For det er kun offensiv der tæller, og defensiven eksisterer nærmest ikke. David Villa scorer mange mål, men det er på så billige baggrund, at jeg brækker mig. Hvis man så mod Irak igår, som er et af de nyeste eksempler. Han er hamrende uskarp. Det er kun fordi, han spiller på det spanske landshold, at han scorer de mål. Når du har Iniesta og Xavi, som er vel nok klodens bedste pasningsspiller plus Xabi Alonso og Cesc som ikk er særlig langt fra deres standard, så er det altså svært at ikke kunne score. Villa er ikke en klassespiller, for han scorer størstedelen af sine mål mod Mickeymousehold.
Den spanske liga er rent defensivt ikke i nærheden af PL, men at du ikke kan tage den seriøst er måske lige overdrevet nok. Så er Eto'o, Forlan, Luis Fabiano, Higuain måske også dårlige angribere? Der er nok en grund til at både Real Madrid, Barcelona, Chelsea og os eftersigende skulle være ude efter ham, så må han da kunne et eller andet.
I mine øjne er Villa udemærket teknisk, rimelig hurtig, arbejder godt for sagen og så hans vigtigste kvalitet. Han scorer masser af mål. Jeg håber ikke vi køber ham, da jeg hellere ser Benzema eller Aguero i truppen, primært pga. alder og udviklingspotentiale.
Er ret sikker på villa ryger til barcelona, og ribery ryger til real. Nægter og tro på at real får dem begge to. Og villa har selv udtalt at han ikk vil spille for andre en benitez i englang. Ville nu meget gerne have set at en af dem var røget til os.Men håber på vi kan få øjnene op for a.young. Han kunne være god at få.
Lorensen
18-06-2009, 13:43
For det første er Van Persie slet ikke kant, og han har ikke været til længe. Han kan spille den ydre angriber i en 4-3-3 (Holland), men for Arsenal er han udpræget striker.
Og, der synes jeg ikke han gør det godt nok. Han har et drøn hårdt spark, som han, heldigvis, ofte vælger at misbruge ved at hamre til bolden fra en fornuftig position, så bolden enten ryger over mål eller ved siden af. Desuden er han, som din kampstatestik også så flot viser, rigtig meget skadet og som det tidligere er blevet nævnt har vi ikke brug for flere til at holde sygeplejerne i lægestaben beskæftigede.
Altså Robin Van Persie = No go, fra min side.
ChristianR
18-06-2009, 13:47
Er ret sikker på villa ryger til barcelona, og ribery ryger til real. Nægter og tro på at real får dem begge to. Og villa har selv udtalt at han ikk vil spille for andre en benitez i englang. Ville nu meget gerne have set at en af dem var røget til os.Men håber på vi kan få øjnene op for a.young. Han kunne være god at få.
Ok. Har han det? Så må du meget gerne vise mig et link til en artikel, der citerer Villa for at sige det?
Danielsen
18-06-2009, 13:48
Det bliver du nok nöd til. Nu var det jo et spansk hold der vandt CL 2-0 over.....os!
ChristianR
18-06-2009, 13:51
Ok, så din argumentation for at Villa er en af klodens mest elendige angribere er:
- At han spiller i den spanske liga, som du ikke kan tage seriøst
- At han spiller på et landshold med dygtige midtbanespillere
Jeg har svært ved at se Villas egentlige mangler i din argumentation. At han har dygtige folk bag sig for Spanien er da rigtig nok. Ikke desto mindre er det da ikke Villas skyld, og han scorer et hav af mål.
Den spanske liga ses vel af de fleste fodboldkendere som den næststærkeste i verden. Du mener bare, at samtlige angribere der spiller på en billig baggrund. Så Raul, Eto'o, Forlan, Messi, Villa, Torres dengang og Nistelrooy kunne ikke meget med en bold - de havde det bare for let?
:lolol:
Siger vel lidt om vores styrke eller mangel på samme nå vi så ikke kan scorer i en finale mod et spansk hold, og at vi i puljespillet ikke scorede mod et mickey mouse hold i 2 * 90 minutter.
Pyha det er dårligt.
Glory Man United
18-06-2009, 14:09
Villa er ikke en klassespiller, for han scorer størstedelen af sine mål mod Mickeymousehold.
Latterlig udtalelse, men lad os da bare antage, at du har ret. So what? 28-30 af vore kampe i PL + FA/CC kampe + 6 gruppespilskampe i CL er vel Mickeymousehold, vi spiller mod? Det giver så 40-42 kampe pr sæson. Hvis han laver 30-35 kasser i de kampe, og så sidder på bænken mod de bedre hold, so be it!!!
David Villa ER hamrende uskarp. Ja, han laver mange mål, men han får også vanvittig mange chancer, og hvis vi endelig skulle investere i ham, så er det ikke på hans giftighed, men fordi han har et medfødt talent for at være dér hvor chancerne falder.
So what? Bare målene er der????
Don Kafai
18-06-2009, 14:09
Selvom jeg i den grad mener at NtotheT overdriver, så er jeg basalt set enig i mange af hans betragtninger. David Villa ER hamrende uskarp. Ja, han laver mange mål, men han får også vanvittig mange chancer, og hvis vi endelig skulle investere i ham, så er det ikke på hans giftighed, men fordi han har et medfødt talent for at være dér hvor chancerne falder. Havde han haft van Nistelrooys skarphed, så kunne han snildt have lavet 50 mål på en sæson alt inkl. På den anden side, kunne vores egen Rooney vel også nå deropaf med samme målnæse....
Kampen mod Irak er et godt eksempel. Han har flere chancer end de få halve muligheder Torres fik mod New Zealand, og Torres lavede et hattrick, mens Villa lavede en enkelt. Der er kæmpe klasseforskel på de to spillere. Villa er en klassespiller, ingen tvivl, men han er sgu ikke creme de la creme. Statistikkerne kan i for så vidt angår ikke bruge til det store, ellers kan jeg argumentere for hvorfor Kris Boyd er verdens bedste angriber.
Edit: Pointen er, at Villa måske/måske ikke har klassen til United, men i første omgang vil jeg gå efter noget der er bedre end Tevez, siden vi tilsyneladende lader ham gå, og så er Villa ikke en man skal have frem i første omgang. Desuden er han snart 28, og efter bare én sæson er han sat til at runde de 30, så selvom jeg var pro et Berbatov køb, så kunne det være rart med en mere langsigtet investering.
For det første er Van Persie slet ikke kant, og han har ikke været til længe. Han kan spille den ydre angriber i en 4-3-3 (Holland), men for Arsenal er han udpræget striker.
Og, der synes jeg ikke han gør det godt nok. Han har et drøn hårdt spark, som han, heldigvis, ofte vælger at misbruge ved at hamre til bolden fra en fornuftig position, så bolden enten ryger over mål eller ved siden af. Desuden er han, som din kampstatestik også så flot viser, rigtig meget skadet og som det tidligere er blevet nævnt har vi ikke brug for flere til at holde sygeplejerne i lægestaben beskæftigede.
Ok. Har han det? Så må du meget gerne vise mig et link til en artikel, der citerer Villa for at sige det?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10422
Tror han henviser til dette..
Men giver ikke meget for mosters-fætter-xkærestes-kats tidligere ejer...
Men derudover håber jeg ikke han kommer, bring on Benzema eller Huntelaar
ChristianR
18-06-2009, 14:20
Statistikkerne kan i for så vidt angår ikke bruge til det store, ellers kan jeg argumentere for hvorfor Kris Boyd er verdens bedste angriber.
Ahhh;)
Jeg vil til hver en tid umidelbart foretrække den angriber, der netop har scoret 28 mål på en sæson i den spanske liga for et middel hold, fremfor ham der har scoret 27 mål i den skotske liga for det absolutte tophold. Statistik er ikke altid svaret, men en statistik, der hedder 28 mål i den spanske liga på een sæson, kan man ikke bare helt neglichere.
ChristianR
18-06-2009, 14:23
Men giver ikke meget for mosters-fætter-xkærestes-kats tidligere ejer...
Men derudover håber jeg ikke han kommer, bring on Benzema eller Huntelaar
Det tænkte jeg da også nok. For Villa har nemlig IKKE selv været ude og udtale noget i den retning.
"The Sun brygger deres historie på et udsagn fra nogle venner..."
Øhh, ja den er god med jer.
Cristian9000
18-06-2009, 14:26
Men giver ikke meget for mosters-fætter-xkærestes-kats tidligere ejer...Men derudover håber jeg ikke han kommer, bring on Benzema eller Huntelaar
..som blev kørt over af en gammel giraf udklædt som Søren Kolding.. :titte:
Don Kafai
18-06-2009, 14:33
Ahhh;)
Jeg vil til hver en tid umidelbart foretrække den angriber, der netop har scoret 28 mål på en sæson i den spanske liga for et middel hold, fremfor ham der har scoret 27 mål i den skotske liga for det absolutte tophold. Statistik er ikke altid svaret, men en statistik, der hedder 28 mål i den spanske liga på een sæson, kan man ikke bare helt neglichere.
Nu var det også en overdrivelse af dimensioner, og den var mere bragt for at skyde ned på dem der blankt kigger på tallene.
Det er flot at Villa kan lave 28, men når Forlan kan lave 32!, Eto'o 30, Messi 23, Higuain 22, Negredo 19, Henry 19, før man finder en Anelka i England med 19, Ronaldo 18, Gerrard, Torres og Robinho med hhv. 16, 14 og 14, så synes jeg lidt det er at stirre sig blind.
Jeg vil ikke kalde mig spansk fodboldekspert, men jeg har fulgt en større portion kampe gennem de senere år, og David Villa var allerede i Zaragoza-tiden i 2005 rygtet heftigt til United, hvor han valgte Valencia.
Hvem ved, måske vil han bombe i Premier League, men jeg har mine tvivl, og jeg synes der er mange alternativer der er yngre, og bedre end Villa. Og nej, her tænker jeg ikke på Kris Boyd...
carrick!
18-06-2009, 14:37
Jeg synes du har en vis pointe, men hvis man ser på hans stats for denne her sæson er yders positive.
http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=18858&cc=5739
Altså alle ved at han ikke kan erstatte Ronni rent mål mæssigt, men som det ser ud nu er mulighederne ikke så mange. David Villa vil nok ikke til United. Benzema bliver i Lyon minimum en sæson endnu, og Huntelaar har jeg ingen anelse om han vil skifte til United, og jeg kunne ikke lige se hvem der ellers er på listen over potentiele angribere. Så derfor mener jeg at såfremt men ikke kan få the ultimate attacker at så er Van Persie et glimrende valg. ellers så ville jeg gerne se David Trezeguet som ny angriber, synes han har alt det vi har brug, indtil at Welbeck og macheda bliver gode nok.
jeg ville egentlig gerne høre nogle flere meninger om hvem der burde forlade OT næste sæson. Her er mit bud.
Possebon (ud lån)
Fabio (udlån) ingen tivl om potenialet er enormt, men Evra gør det for godt til at kan få nok spilletid.
Tosic (udlån) Heg tror manden kan blive stor i United, men vi køber en ny Wing bliver der for lidt spilletid.
Cambekl (salg) Hvis man ikke satser på manden så sælg ham, han skal nok blive god, men nok først når han skifter til en mindre klub.
Manucho (salg) Af det jeg har set tror jeg simpelthent ikke på at han har noget det nærmer PL niveau.
Lee martin (salg) Af det jeg har set tror jeg simpelthent ikke på at han har noget det nærmer PL niveau. Vi har allerede to unge angribere med super poteniale, smid manden væk.
Nani (lån) Hvis man ikke satser¨på ham og giver ham tid til at udvikle sig, så smid ham på lån i en klub hvor han kan spille hvert gang, fordi jeg synes potentialet er noget lig det samme som ronaldos da han først kom til klubben.
Villa uskarp?
Så har man også hørt det.
Jeg vil umiddelbart sige, at han er blandt de mest målsikre angribere i verden.
Det er MEGET sjældent man ser ham brænde 2 chancer i løbet af en kamp og hvis det sker, så scorer han helt sikkert på den 3.
I mine øjne er han en killer foran mål. Men det er måske bare mig.
Villa uskarp?
Så har man også hørt det.
Jeg vil umiddelbart sige, at han er blandt de mest målsikre angribere i verden.
Det er MEGET sjældent man ser ham brænde 2 chancer i løbet af en kamp og hvis det sker, så scorer han helt sikkert på den 3.
I mine øjne er han en killer foran mål. Men det er måske bare mig.
Nej er enig med dig. Er bare nogen som ser England som det eneste sted, hvor man virkelig bliver udfordret som fodboldspiller, fordi her spilles der med fysikken. Spanien og Italien er simpelthen så nemt. Det er jo derfor det er så underligt at Barce er CL mestre og Spanien er Europamestre og ikke har tabt i over 30 kampe i streg.
Alle ligaer har deres styrker og svagheder. Det burde enhver kunne se.
Ligeså er der nogle spillere der passer bedre til PL end LPD og omvendt.
Angående Villa, så er man også stort set garanteret 1 mål, hvis ens hold får straffespark. Manden har vist kun brændt 1 straffespark i sin karriere. Ganske imponerende!
ChristianR
18-06-2009, 15:47
Synes så lige du skal læse artiklen igennem igen. Jeg kan ikke finde et citat fra David Villa i den?
Kasper United
18-06-2009, 16:11
Tror desværre vi bliver nød til at glemme David Villa.
Han har udtalt sig en del gange, at hvis han skifter til PL bliver det kun til Liverpool. Senere har han så udtalt, at han kun er villig til at skifte til Real Madrid og ingen andre. Derfor tror jeg chancerne, for at vi får ham er ret små... og hvis United smider et højt bud, kommer der nok et endnu højere bud fra Real Madrid....
Gronkjor
18-06-2009, 16:18
Tror også vi må glemme Villa. Tror på Valencia og muligvis en angriber. Har en fornemelse af at Sir Alex stoler utrolig meget på de unge. Jeg kunne godt forestille mig at Danny Welbeck slår igennem næste år, hvis vi ikke køber en ny angriber. En eller flere nye wings er vi dog nød til at have, hvis vi skal være med i mesterskabskampen.:)
unitedforreal
18-06-2009, 16:22
Det er nok det forkerte sted at skrive det. Men er der andre end mig der synes at de engelske tv rettigheder er latterlig ?. Altså hvis vi samligner dem med de spanske. Madrid tjerner mellem 50 og 100% mere end United på det punkt. Det er fordi i england der får man 1 pakke også fordeler man pengene ud på de forskellige hold.
Derimod i spanien, der skal hvert hold sælge deres eget pakke. På den måde tjerner Madrid pt 1.2mia på tv kun. Det er før de fik Kaka, Ronaldo også de næste stjerner. Så de får nok ca 1.5mia måske mere næste gang der skal forhandles.
På den måde, ja så får Madrid penge hvert år til at købe stort ind. Hvis vi går tilbage til 90erne. Der lå vi nr 1 på det punkt med at tjene penge osv. Men efter Perez kom til madrid, så har de overhalt os stort.
ps, gad godt at se hvor meget united vil få, hvis de selv skulle slæge deres pakke....
Glory Man United
18-06-2009, 16:24
Tror desværre vi bliver nød til at glemme David Villa.
Han har udtalt sig en del gange, at hvis han skifter til PL bliver det kun til Liverpool. Senere har han så udtalt, at han kun er villig til at skifte til Real Madrid og ingen andre. Derfor tror jeg chancerne, for at vi får ham er ret små... og hvis United smider et højt bud, kommer der nok et endnu højere bud fra Real Madrid...
....og så har det jo så ikke været helt spildt :)
Jeg ramte rigtig med Berbatov sidste sommer, så jeg skyder gerne igen: Jeg tror det ender med to offensive spillere: Valencia og Benzema
DonThommy
18-06-2009, 16:26
Jeg ramte rigtig med Berbatov sidste sommer, så jeg skyder gerne igen: Jeg tror det ender med to offensive spillere: Valencia og Benzema
haaber du faar ret :)
Kasper United
18-06-2009, 16:50
Glory Man United:
:)
Mente at hvis United bød på Villa ville Madrid sikkert byde over.
Tror dog heller ikke, at Madrid både vil købe Benzema og Villa :)
Jeg vil give dig ret: Benzema og Valencia/Young kunne være gode at få, så håber du får ret igen :)
Jeg håber du får ret. Det er ikke noget dårligt bud. Det lyder til, at Lyon er ved at tø op. Valencia er jeg ikke sikker på. Jeg synes det er mærkeligt, at handlen ikker lukket, når vi har afgivet bud. Jeg tror ikke Valencia er førstevalg. Vi får se.
Ydermere så tror jeg også vi køber et par unge spillere til akademiet.
Manchester United
18-06-2009, 17:29
Benzema er meget velkommen:) Kender ikke selv valencia så meget så kan ikke bedømme der
Hvad mener folk i øvrigt om Sergio Aguero? Han var rygtet til United sidste sommer og rygtet har også været oppe og vende i år.
Jeg har ikke se ham voldsomt meget. Er der nogle af jer, der har set meget til ham, der ved om han kan spille på kanten? Kan han overtage Ronaldos plads? Hvis ikke er jeg ikke meget for ham, da vi ikke skal have andre angribere, med mindre vi kan få en spiller, der kan lead the line, som eksempelvis Benzema.
Hvad mener folk i øvrigt om Sergio Aguero? Han var rygtet til United sidste sommer og rygtet har også været oppe og vende i år.
Jeg har ikke se ham voldsomt meget. Er der nogle af jer, der har set meget til ham, der ved om han kan spille på kanten? Kan han overtage Ronaldos plads? Hvis ikke er jeg ikke meget for ham, da vi ikke skal have andre angribere, med mindre vi kan få en spiller, der kan lead the line, som eksempelvis Benzema.
Jeg tror ikke umiddelbart at Aguero vil kunne overtage Ronados plads, jeg tvivler i hvert fald på, at han vil spille kantspiller for os. Ganske vist har han mange af de samme kvaliteter som fx. Messi der jo er kantpiller i Barcelona, dog lidt anderledes da de spiller 4-3-3. Han styrker er vel hans hurtighed, uforudsigelihed, fremragende teknik og glimrende kvaliteter i kombinationsspillet. Derudover er jeg sikker på at vi med ham og Rooney fortsat vil være farlige i kontraspillet. Derudover scorer han jo en del mål, men ser ham ikke som en bomber, mere en bevægelig second-striker og det er vel ikke lige sådan en vi har mest brug for.
Jeg holder mig til Benzema og håber at vi presæntere franskmanden hen over sommeren, jo før jo bedre.
Det er nok det forkerte sted at skrive det. Men er der andre end mig der synes at de engelske tv rettigheder er latterlig ?. Altså hvis vi samligner dem med de spanske. Madrid tjerner mellem 50 og 100% mere end United på det punkt. Det er fordi i england der får man 1 pakke også fordeler man pengene ud på de forskellige hold.
Derimod i spanien, der skal hvert hold sælge deres eget pakke. På den måde tjerner Madrid pt 1.2mia på tv kun. Det er før de fik Kaka, Ronaldo også de næste stjerner. Så de får nok ca 1.5mia måske mere næste gang der skal forhandles.
På den måde, ja så får Madrid penge hvert år til at købe stort ind. Hvis vi går tilbage til 90erne. Der lå vi nr 1 på det punkt med at tjene penge osv. Men efter Perez kom til madrid, så har de overhalt os stort.
ps, gad godt at se hvor meget united vil få, hvis de selv skulle slæge deres pakke....
Ja i bund og grund har Real Madrid en sindssyg fordel der gør at de kan lave galacticos og købe super dyrt ind. Hvis PL havde uafhængige tv-aftaler klub for klub, ville United kunne mønstre en endnu dyrere aftale tror jeg næsten, da England vel måske er mere prestigefuld og har været mere succesrig de sidste par år. Spørgsmålet er så hvad der er moralskt ansvarligt. De mange små klubber i Spanien får pissesvært ved at komme til tops, og udvikle sig, når aftalerne ikke er ens over hele linjen, og derfor har man vel i bund og grund også uhyggeligt mange elevatorhold, der skal opfostre og sælge spillere videre for at kunne overleve. Dem der ikke gør det (Celta, Real Sociedad fx) går konkurs. Det er for rigtig mange andre end Real og Barca en make it or break it situation.
Personligt synes jeg det sutter, og gir Barca og Real patent på succes, da de har en historie før alle de store tv-aftaler kom i hus. På den måde ændrer man sgu heller aldrig på historien. Det er efterhånden selvskrevet at hvert år hvor enten Barca eller Real skuffer, så kommer de igen næste år, og splasher penge ud, så mesterskabet skifter mellem Barca og Real. 1999 var et stort år, da Deportivo formåede at bryde med traditionen, og det var det på sin vis også da Valencia vandt i 2001/2002, 2003/2004, selvom de selvfølgelig har større grobund for succes end Deportivo.
Synes - generelt - at United skal droppe at hente spillere til klubben, hvis de er fra Sydeuropa. De vender alligevel oftes hjem igen efter et godt visit i klubben. Spillere fra Frankrig/Midteuropa er derimod ok.
Tror vi får Valencia men Benzema tror jeg simpelthen ikke på flytter nordpå, han vælger Spanien eller Italien men tror heller ikke han skifter før EFTER VM 2010, men håber vi signer ham.
Det bliver en LAAAANG sommer, og frygter at vi ikke kan tiltrække de gode spillere, pga Madrids pengepose og de opskruede priser på markedet
Fint! Så kan vi da i det mindste bruge noget af de £80 mio. på vores giga gæld.
Hinrichsen
18-06-2009, 19:44
Fint! Så kan vi da i det mindste bruge noget af de £80 mio. på vores giga gæld.
Håber jeg sandelig ikke. Det kan skam betale sig økonomisk at købe lidt ind.
Vi lever jo som sagt af vores sportslige succes. Vi ser ud til at miste både Tevez og Ronaldo, og jeg mener at de skal erstattes hvis vi stadig skal lege med hvor der er rigtig sjovt!
Hvis vi bare betaler af hver gang vi har penge ender vi jo med at være et hold i den kedelige ende i tabellen. Det er jo heller ikke ligefrem i Glazers interesse.
Edit: Læste det i første omgang som om du mente vi skulle bruge alle de £80 mil. på gælden, my bad. Men ja det ville da ikke gøre noget at bruge en lille procentdel på gælden, men der skal sku stadig købes et par stjerner til at lukke hullerne
Håber jeg sandelig ikke. Det kan skam betale sig økonomisk at købe lidt ind.
Vi lever jo som sagt af vores sportslige succes. Vi ser ud til at miste både Tevez og Ronaldo, og jeg mener at de skal erstattes hvis vi stadig skal lege med hvor der er rigtig sjovt!
Hvis vi bare betaler af hver gang vi har penge ender vi jo med at være et hold i den kedelige ende i tabellen. Det er jo heller ikke ligefrem i Glazers interesse.
Edit: Læste det i første omgang som om du mente vi skulle bruge alle de £80 mil. på gælden, my bad. Men ja det ville da ikke gøre noget at bruge en lille procentdel på gælden, men der skal sku stadig købes et par stjerner til at lukke hullerne
Ja, jeg mente heller ikke, at vi slet ikke skulle købe ind. Ronaldo kan ikke erstattes, men det ville dog stadig være dejligt, hvis vi fik en Ribéry til klubben.
Hinrichsen
18-06-2009, 20:19
Ja, jeg mente heller ikke, at vi slet ikke skulle købe ind. Ronaldo kan ikke erstattes, men det ville dog stadig være dejligt, hvis vi fik en Ribéry til klubben.
Ja, læste det måske lidt for hurtigt igennem første gang. Nej, Ronaldo kan ikke erstattes, og hvis han kunne, ville jeg stadig ikke håbe vi gjorde det.
Alt for meget af vores spil har været afhængig af ham, hvilket har irriteret mig en del. Vi har brug for at fordele ansvaret ud på flere spillere, så tror jeg vi bliver endnu mere uforudseelige end vi var i forvejen.
Tror også en del af vores spillere vil blomstre op her nu efter Ronaldo smutter.
Men vi mangler stadig en klassespiller eller 2.
Som du selv siger er Ribéry en fantastisk spiller. En Benzema er også mere end velkommen.
Man skal jo selvfølgelig heller ikke overdrive indkøbene for synes vi har mange spændene talenter der også skal have chancen for at vise sig selv. Men det bliver fanme nogle underholdene og samtidig nervepirrende 10 uger vi går i møde nu her!
Glory Man United
18-06-2009, 20:19
Synes - generelt - at United skal droppe at hente spillere til klubben, hvis de er fra Sydeuropa. De vender alligevel oftes hjem igen efter et godt visit i klubben. Spillere fra Frankrig/Midteuropa er derimod ok.
Generaliseringen længe leve :stuuupid:
Generaliseringen længe leve :stuuupid:
Lige præcis ;-)
Jeg tror ikke umiddelbart at Aguero vil kunne overtage Ronados plads, jeg tvivler i hvert fald på, at han vil spille kantspiller for os. Ganske vist har han mange af de samme kvaliteter som fx. Messi der jo er kantpiller i Barcelona, dog lidt anderledes da de spiller 4-3-3. Han styrker er vel hans hurtighed, uforudsigelihed, fremragende teknik og glimrende kvaliteter i kombinationsspillet. Derudover er jeg sikker på at vi med ham og Rooney fortsat vil være farlige i kontraspillet. Derudover scorer han jo en del mål, men ser ham ikke som en bomber, mere en bevægelig second-striker og det er vel ikke lige sådan en vi har mest brug for.
Jeg holder mig til Benzema og håber at vi presæntere franskmanden hen over sommeren, jo før jo bedre.
Hvis vi spiller en 433, så tror jeg godt Aguero vil kunne fungere. Det skal dog ikke være en 433 som Barcelona, men istedet hvor de to yderste spillere i angrebet er meget mere centrale, hvilket gør, at det er backerne, der skal sørge for breden. Derfor kunne det jo ikke gøre noget, hvis vi købte Maicon(især hvis prisen på 20 mill. er sand). Det vil være noget ala dette jeg tænker på:
------------------------Berbatov-----------------------
-------------Rooney--------------Aguero--------------
-------Anderson-----Carrick------Fletcher------------
Evra-----------Vidic--------Ferdinand---------Maicon
-------------------------VdS----------------------------
Berbatov vil sandsynligvis trække ned i banen, hvor han så vil kunne fodre de to små omkring ham samt de to backs, der begge er meget angrebsivrige. Derudover er Fletcher og Anderson meget dynamiske og vil ligeledes tage mange dybdeløb. Iøvrigt tror jeg, at Anderson kan blive rigtig god i denne formation, da han kan tage flere fremadrettede løb end i en 442.
hvis jeg ikke tager helt fejl har vi allerede købt to spillere :) eller næsten to ;)
altså vi havde da købt et 17 årigt brasiliensk forsvars talent havde vi ikke? :D
og jeg mener også der stod et eller andet sted - tror det var Onside - at det forventes Valencia bliver præsenteret om en uges tid :D
Hvis vi spiller en 433, så tror jeg godt Aguero vil kunne fungere. Det skal dog ikke være en 433 som Barcelona, men istedet hvor de to yderste spillere i angrebet er meget mere centrale, hvilket gør, at det er backerne, der skal sørge for breden. Derfor kunne det jo ikke gøre noget, hvis vi købte Maicon(især hvis prisen på 20 mill. er sand). Det vil være noget ala dette jeg tænker på:
Berbatov vil sandsynligvis trække ned i banen, hvor han så vil kunne fodre de to små omkring ham samt de to backs, der begge er meget angrebsivrige. Derudover er Fletcher og Anderson meget dynamiske og vil ligeledes tage mange dybdeløb. Iøvrigt tror jeg, at Anderson kan blive rigtig god i denne formation, da han kan tage flere fremadrettede løb end i en 442.
Jeg synes din opstilling er spændende, selvom jeg dog normalt foretrækker en 4-4-2. Jo synes bare bedst om en opstilling med deciderede kantspillere og jeg tvivler da også på, at spillere som Nani, Park og Valencia hvis vi køber ham, vil passe ind i dette system. Min favorit opstilling vil nok se sådan her ud.
Van der Sar
Brown/O'Shea Ferdinand Vidic Evra
Valencia/Rooney Hargreaves/Fletcher Carrick Young
Benzema/Berbatov Rooney
Dog vil jeg holde fast i 4-3-3, eller 4-2-3-1 som det jo egentligt mere er, i svære udekampe i CL. Med Valencia og Young på kanterne har vi spillere der kan bytte side og udfordre og eftersom Rooney også skal spille der for tid til anden, vil der bliver masser af spilletid til Benzema og Berbatov. Maicon er ikke et nødvendigt køb. Jeg vil dog give dig ret i, at han i din formation, ville være en super spiller at få fat i, grundet hans offensive tilgang til spillet.
ChristianR
18-06-2009, 22:31
Jeg tror nemlig lige præcis, at en Aguero vil passe perfekt ind i den formation. På den måde kommer vi også så tæt som muligt på en erstatning for Ronaldo.
Eneste eller største problem ved din opstilling, som jeg ser det er nok Berbatovs rolle. Der ville det ideelle være en type som Benzema, så det vil være for meget rokering, hvis vi skulle købe ham og af med Berbatov. Men mener ganske enkelt ikke, at vi har en rigtig spydspids der. Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi fik en sådan. Så kan vi for min skyld sagtens spille 4-3-3.
Jeg er dog efterhånden nok nået til den erkendelse, at Berbatov som type ikke var den rette spiller at hente til klubben i sin tid. Jeg var fortaler for ham og er glad for ham nu, men typemæssigt kunne jeg sagtens finde bedre alternativer til prisen.
Jeg synes din opstilling er spændende, selvom jeg dog normalt foretrækker en 4-4-2. Jo synes bare bedst om en opstilling med deciderede kantspillere og jeg tvivler da også på, at spillere som Nani, Park og Valencia hvis vi køber ham, vil passe ind i dette system. Min favorit opstilling vil nok se sådan her ud.
Van der Sar
Brown/O'Shea Ferdinand Vidic Evra
Valencia/Rooney Hargreaves/Fletcher Carrick Young
Benzema/Berbatov Rooney
Dog vil jeg holde fast i 4-3-3, eller 4-2-3-1 som det jo egentligt mere er, i svære udekampe i CL. Med Valencia og Young på kanterne har vi spillere der kan bytte side og udfordre og eftersom Rooney også skal spille der for tid til anden, vil der bliver masser af spilletid til Benzema og Berbatov. Maicon er ikke et nødvendigt køb. Jeg vil dog give dig ret i, at han i din formation, ville være en super spiller at få fat i, grundet hans offensive tilgang til spillet.
Her nævner du selv en af mine pointer. Fordi vi spiller mere og mere 433 - stensikkert i de store kampe. Derfor mener jeg, at vi bør spille den formation fast, da jeg tror, at det vil gøre holdet stærkere, når alle kender deres plads. De fleste andre hold spiller også med en fast formation. Andre grunde til, at jeg er fortaller for denne formation er, at der ikke findes særlig mange spændende wings på markedet efter min mening. Derudover tror jeg virkelig at Anderson kan brilliere, hvis han får mere frihed, hvilket han vil i en 3-mands midtbane. Jeg tror aldrig vi foralvor vil se ham blomstre, hvis han skal spille centralt i en 442.
Hvad angår Maicon så er han ikke super nødvendig, men jeg nævnte ham, fordi han sammen med Evra vil være skabt til en sådan formation, især fordi en 3-mands midtbane dækker af defensivt, hvis backs går med frem. Iøvrigt er både Maicon og Evra lige fyldt 28, så Fabio og Rafael kan passende være backups indtil de er helt klar til at overtage:) Maicon slår i øvrigt fremragende indlæg, så vi vil ikke komme til at mærke, at vi spiller uden wings.
Jeg tror nemlig lige præcis, at en Aguero vil passe perfekt ind i den formation. På den måde kommer vi også så tæt som muligt på en erstatning for Ronaldo.
Eneste eller største problem ved din opstilling, som jeg ser det er nok Berbatovs rolle. Der ville det ideelle være en type som Benzema, så det vil være for meget rokering, hvis vi skulle købe ham og af med Berbatov. Men mener ganske enkelt ikke, at vi har en rigtig spydspids der. Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi fik en sådan. Så kan vi for min skyld sagtens spille 4-3-3.
Jeg er dog efterhånden nok nået til den erkendelse, at Berbatov som type ikke var den rette spiller at hente til klubben i sin tid. Jeg var fortaler for ham og er glad for ham nu, men typemæssigt kunne jeg sagtens finde bedre alternativer til prisen.
Jeg er helt enig med dig. Berbatov er nok ikke den optimale mand til denne formation. Benzema vil være som skapt til at være den typiske spydspid, hvor Rooney og Aguero så kunne bevæge sig frit omkring ham. Men jeg anser det nu som temmelig urealistisk, at vi køber både Aguero og Benzema.
Men selvfølgelig 40 pr. stk. og Ronaldo pengene er godt brugt - så kan vi jo passende skyde Berba af for 20 og bruge pengene på Maicon :lolol:
DonThommy
19-06-2009, 09:13
http://onside.dk/node/35414
"prisen" paa benzema ..
IMO er han da mere vaerd end 265 mio. er han ikke ? :D
"prisen" paa benzema ..
Det ville satme være sweet, hvis han ikke koster mere!!!
Det ville satme være sweet, hvis han ikke koster mere!!!
Han er den spiller jeg helst ser komme til i somerpausen, men tror det ikke, det vil være for godt til at være sandt, så tør ikke håbe på det.
Som en lille sidebemærkning har Tevez åbnet for at han bliver hvis han får mere i løn:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1183682.ece
Han er den spiller jeg helst ser komme til i somerpausen, men tror det ikke, det vil være for godt til at være sandt, så tør ikke håbe på det.
Som en lille sidebemærkning har Tevez åbnet for at han bliver hvis han får mere i løn:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1183682.ece
Har er kildeartiklen - Fergies 30 m. Kar :lolol:
http://www.dailystar.co.uk/football/view/85479/Fergie-s-30m-Kar/
Der står også, at vi er interesseret i Glen Johnson. Det virker som om, at vi går efter en højre back. Sidste år forsøgte vi med Bosingwa. I år er vi linket med Maicon og ny Johnson.
schousboe9
19-06-2009, 09:52
http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-Skrid-med-dig-Robben
Er det ikke nu man smider et bud på 60-80 mio. på Robben? De vil tydeligvis ikke have det mindste med ham at gøre, og hvis man kan få ham for en slik, jamen hvorfor så ikke? Ja ja, glasben, men hvis hans pris holder sig på den rigtige side af 100 mil ser jeg ingen problemer. Men mere skal han heller ikke koste...
Manchester United
19-06-2009, 10:15
"prisen" paa benzema ..
Sign him! :D
http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-Skrid-med-dig-Robben
Er det ikke nu man smider et bud på 60-80 mio. på Robben? De vil tydeligvis ikke have det mindste med ham at gøre, og hvis man kan få ham for en slik, jamen hvorfor så ikke? Ja ja, glasben, men hvis hans pris holder sig på den rigtige side af 100 mil ser jeg ingen problemer. Men mere skal han heller ikke koste...
Enig Robben er en fantastisk spiller, når han ikke er skadet, kan han købes for under £10-12 mio så er det et godt køb.
Robben, Benzema og Johnson så tror jeg hurtigt vi glemmer Ronaldo :devill:
SantasLittleHelper
19-06-2009, 10:18
Hvor er det sørgeligt at onside.dk bruger "Man U" når man ser på hvilken eksponering de har. Ufatteligt at de ikke ved bedre efterhånden.
DonThommy
19-06-2009, 10:20
Fremtiden for Carlos Tévez er stadig usikker her to uger før hans lejeaftale udløber på Old Trafford. Han kan stadig blive hos Manchester United, hvis de gør ham til den bedst betalte spiller (The Sun)
citat: indkast.dk
hvad synes I om dette ? :titte:
Fremtiden for Carlos Tévez er stadig usikker her to uger før hans lejeaftale udløber på Old Trafford. Han kan stadig blive hos Manchester United, hvis de gør ham til den bedst betalte spiller (The Sun)
At hans griskhed virkelig har ødelagt mit syn på Argentina :(
DonThommy
19-06-2009, 10:26
At hans griskhed virkelig har ødelagt mit syn på Argentina :(
det ligner slet ikke tevez IMO. ret drastisk af ham, hvis det passer selvfoelgelig..
Er det sandt, giver det os forhåbentligt en god grund til ikke at købe ham. Der er vel 10-11 spillere i truppen der fortjener mere i løn end Tevez.
Omkring Benzema nyheden kunne det være fantastisk. Jeg tvivler dog på om vi kan få ham for så lidt, da Chelsea endnu ikke har brugt nogle oliemilliarder og derfor muligvis vil gå ind og byde stort på ham. Han ville dog i mine øjne være den bedste erhvervelse i angrebet, vi kan foretage os.
Robben er fantastisk, når han ikke er skadet, men jeg tror heller ikke på at vi kan få ham så billigt. Der er helt sikkert en masse klubber, der vil slås om hans underskrift og vi skal ikke have ham for enhver pris.
Vær nu bare en smule kildekritisk. Det er efterhånden for meget at skulle se folk tage The Sun som en valid kilde, både her på forummet og også den åndssvage nyhed bragt af oldtrafford.dk, med Villa og Liverpool. The Sun kan og skal ikke tages seriøst, det bliver den ikke en gang i England. Prøv hvis I en dag kommer til at bo i England at købe bare 5 aviser hver dag, læs dem igennem og lav en konklusion - 80 % er spild af tid.
United-Allan33
19-06-2009, 10:53
Prøv hvis I en dag kommer til at bo i England at købe bare 5 aviser hver dag, læs dem igennem og lav en konklusion - 80 % er spild af tid
Det giver så 20% der ikke er spild af tid, og nogen gange rammer de altså rigtig... Jeg synes det er naivt at tro på alt hvad disse aviser skriver, men synes det er ligeså naivt at tro at der aldrig er noget om det de skriver..
Jeg tror der er noget om snakken at Tevez vil have mere i løn, men tror så tilgengæld at det er Kia J, der har sat alt dette i hovedet på Tevez for selv at skumme fløden..
Det giver så 20% der ikke er spild af tid, og nogen gange rammer de altså rigtig... Jeg synes det er naivt at tro på alt hvad disse aviser skriver, men synes det er ligeså naivt at tro at der aldrig er noget om det de skriver..
Jeg tror der er noget om snakken at Tevez vil have mere i løn, men tror så tilgengæld at det er Kia J, der har sat alt dette i hovedet på Tevez for selv at skumme fløden..[/QUOTE]
Helt sikkert. Selvfølgelig er der en gang imellem noget om det de skriver. Jeg synes dog det er helt oplagt at aviserne er gået i selvsving over den Tevez-handel fordi den er trukket ud uden folk ved hvorfor, så er de begyndt at digte og gætte. Måske er det lønnen, måske er det ikke. Jeg tror det handler om Kia sidder og arbejder for det hans virksomhed skal, nemlig få den højeste pris på markedet. Det eneste fornuftige der nogensinde er sket i Liverpool er at de har forbudt salg af The Sun i byen.
ChristianR
19-06-2009, 11:31
Jeg tror der er noget om snakken at Tevez vil have mere i løn, men tror så tilgengæld at det er Kia J, der har sat alt dette i hovedet på Tevez for selv at skumme fløden..
Måske. Måske ikke. Det er IMO også ligegyldigt. Tevez er en voksen mand og bør ligesom alle andre fodboldspillere tage ansvar for egne krav og ikke gemme sig bag en agent, der kan få hele skylden for griskheden.
Hvis Tevez forlanger at blive den højest betalte spiller, så må den byrde ligge på Tevez' skuldre, hvad enten Kia har haft en finger med i spillet eller ej.
Og hvis Tevez har fremsat sådan et krav, så fuck ham og hans primadonna-nykker. Så kan han tage til City. De skal nok betale.
United-Allan33
19-06-2009, 11:37
Måske. Måske ikke. Det er IMO også ligegyldigt. Tevez er en voksen mand og bør ligesom alle andre fodboldspillere tage ansvar for egne krav og ikke gemme sig bag en agent, der kan få hele skylden for griskheden.
Hvis Tevez forlanger at blive den højest betalte spiller, så må den byrde ligge på Tevez' skuldre, hvad enten Kia har haft en finger med i spillet eller ej.
Og hvis Tevez har fremsat sådan et krav, så fuck ham og hans primadonna-nykker. Så kan han tage til City. De skal nok betale.
Helt enig!!! Det var i princippet heller ikke forsvar af Tevez, for forlanger han virkelig det, så kan han bare smutte..
Dahlmann
19-06-2009, 11:43
Hvor er det sørgeligt at onside.dk bruger "Man U" når man ser på hvilken eksponering de har. Ufatteligt at de ikke ved bedre efterhånden.
Godt at se jeg ikke er den eneste der hader når de skriver det i overskrifterne...:mad:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=54281
Danielsen
19-06-2009, 12:05
Har er kildeartiklen - Fergies 30 m. Kar :lolol:
http://www.dailystar.co.uk/football/view/85479/Fergie-s-30m-Kar/
Der står også, at vi er interesseret i Glen Johnson. Det virker som om, at vi går efter en højre back. Sidste år forsøgte vi med Bosingwa. I år er vi linket med Maicon og ny Johnson.
Gjorde vi?? :titte:
ChristianR
19-06-2009, 12:06
Nu er det ikke fordi, jeg vil lægge for meget i The Suns røverhistorier. Men hvis det er sandt- hvad fanden får ham så til at tro, han er klubbens mest værdifulde spiller?
Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor Real vil af med Robben? Så vidt jeg huske var han da en af deres klart bedste spillere i sidste sæson.
Jeg fatter heller ikke, at Tevez VIL være den bedst betalte, men jeg fatter da slet ikke, at Berbatov ER det (sammen med Rio godt nok, men alligevel). Med det in mente forstår jeg bedre Tevez.
Glory Man United
19-06-2009, 12:27
Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor Real vil af med Robben? Så vidt jeg huske var han da en af deres klart bedste spillere i sidste sæson.
Den har jeg også undret mig over. Men med de 2 milliarder de vil bruge, skal der vel også nogen de anden vej
Don Kafai
19-06-2009, 13:35
Hvis Real Madrid var lidt kloge, burde de have brugt nogle af deres spillere i de der megahandler.
Gago, L. Diarra, Sneijder, VD Vaart, Guti, M. Diarra, De la Red og Javi Garcia foruden Kaka der kommer her om lidt, så er det til at brække sig over, hvor mange kvalitetsspillere der skal ofres fordi de har for mange om buddet. Nogle har/er større stjerner end andre, men langt de fleste af dem er potentielle verdensklassespillere, hvorfor jeg håber de finder nogle andre klubber i løbet af sommeren.
Dog så jeg nok kun Sneijder i United, hvis det endelig var.
Hehe ja. Hvor svært kan det være at smide et t og er d på så der står MAN UTD
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2488145/United-drive-us-round-the-Benz.html
Et indkøb af Valencia vil virkelig fuldføre vores angreb.
Hvis vi køber Valencia, får vi også en mand som forhåbentlig har assists i støvlerne.
Så skal SAF bare afgøre om han tør satse på ungdommen, eller om han vil handle mere, personligt mener jeg at han skal satse på ungdommen.
Nani fortjener chancen. Hvis SAF ikke vil give den i år, så kan han lige så godt sælge ham.
Synes ikke der er nogen grund til at bruge 1 mia på spillere, når truppen har et enromt udviklings-potientiale.
Jeg fatter heller ikke, at Real vil skille sig af med Robben. Han var deres eneste reelle offensive trumfkort foruden Higuain sidste sæson, og han var en af få spillere, der formåede at holde et nogenlunde højt bundniveau sæsonen igennem.
Jeg så egentlig gerne Robben i United-trøjen, ligesom David Silva, Karim Benzema og Ashley Young står højt på min personlige ønskeseddel. En Maicon ville da helt sikkert også pynte på højrebacken - så ville vi jo have et backartilleri uden mage - men jeg tror helt ærligt, at han bliver i Inter, på trods af, at rygter sende ham til England.
Lorensen
19-06-2009, 19:15
Dog så jeg nok kun Sneijder i United, hvis det endelig var.
Enig, Sneijder ville være en god handel grundet hans fremragende skud fra distancen. De andre er lidt større spørgsmålstegn; De la Red og M. Diarra, har været skadet meget af sæsonen, og spørgsmålet er om de kommer tilbage til tidligere tiders niveau, Gago har spillet en sæson eller 2 under niveau, men han har vel potentialet og Lass tror jeg bliver deres ankermand på midtbanen. Guti og J. Garcia er bare ikke gode nok.
Det er hul i hovedet at Real vil af med Robben, deres bedste spiller sidste år (Udover Iker selvfølgelig), og jeg er generelt helt enig med vores gamle Goalgetter, når han siger at hans landsmænd, hollænderne, burde tage imod tilbud hvis de kommer.
Robben kunne bestemt bruges i United, og det samme kan, tildels, siges om Huntelaar.
RuudVanNissetøj
19-06-2009, 19:17
For min skyld må vi gerne gå efter en Robben (hvilket vi jo også var meget tæt på at få, hvis ikke Peter Kenyon tog røven på os). Det eneste er prisen og hans skadesstatestik. Men hans fodboldmæssige kvaliteter kan man ikke sætte en finger på.
klunkebjarne
19-06-2009, 19:37
Sælg Tevez og gå all-in på Benzema! Selvom jeg godt ka' li Tevez, og egentlig er ret træt af Berbatov (bl.a. også pga. hans løn, som jeg ikk fatter noget af), så tror jeg det er meget sandsynligt, at vi sælger Carlito både fordi han selv er træt af mangel på spilletid, men også pga. hans krav om at være den bedst betalte spiller i klubben.
Så sælg Tevez og køb KARIM! :D
... og Ribery :D KÆFT DET VILLE VÆRE SINDSYGT MAND
Stratego Thomas
19-06-2009, 19:48
der er ret mange herinde, der uden belæg, tror jeg, tillægger alexis sanchez en stor fremtid i united.. ikke at dette ikke er en mulighed, MEEEN:
jeg kender en der følger ret intenst med i serie a, som siger at alexis sanchez er dygtig, men på ingen måde altdominerende i de kampe han har set med udinese.. han er vist heller ikke altid fast mand fra start.. men derfor kan han jo stadig sagtens være super talentfuld...
det er mig tilgengæld en gåde, hvorfor der ikke er flere, der har aaron lennon som deres førsteprioritet: han er ung og både hurtigere og mere driblestærk end a young (personlig antagelse..sjovt nok..), men mangler dog, i forhold til denne sammenligning, lidt spilforståelse, indlægskvalitet og afslutningspræcision.. derudover har ferguson flere gange tidligere udtrykt sin anerkendelse af ham..
Glory Man United
19-06-2009, 20:33
Her er så de spillere, vi skulle være sat i forbindelse med:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={C2572DA3-8A1C-457F-9926-899EA5639CB4}&redirectorid=news_story&newsid=6633846
Bla bla bla
Sælg Tevez og gå all-in på Benzema! Selvom jeg godt ka' li Tevez, og egentlig er ret træt af Berbatov (bl.a. også pga. hans løn, som jeg ikk fatter noget af), så tror jeg det er meget sandsynligt, at vi sælger Carlito både fordi han selv er træt af mangel på spilletid, men også pga. hans krav om at være den bedst betalte spiller i klubben.
Så sælg Tevez og køb KARIM! :D
... og Ribery :D KÆFT DET VILLE VÆRE SINDSYGT MAND
Det der navn.... Hvordan mon han fandt frem til det.. :Bouncing:
Lorensen
19-06-2009, 20:57
Det der navn.... Hvordan mon han fandt frem til det.. :Bouncing:
Hvad hed ham tossen, som har været herinde af flere omgange, dog uden held?
Bjarnes klunker er nok lige faldet ned :trophy:
klunkebjarne
19-06-2009, 21:21
hvad Hed Ham Tossen, Som Har Været Herinde Af Flere Omgange, Dog Uden Held?
Bjarnes Klunker Er Nok Lige Faldet Ned :trophy:
... Hov Hov Hov
Så Stopper Vi
Hvorfor laver den laver den big letters om til kun stort forbogstav? DET VAR DA EN PROVOKATION PÅ DET GROVESTE, GAMLE TRAFFORD PUNKTUM D K. :(
Jacob FG
19-06-2009, 22:44
Hvad hed ham tossen, som har været herinde af flere omgange, dog uden held?
Bjarnes klunker er nok lige faldet ned :trophy:
Er det ikke Brian Horle eller noget i den stil?? Kæft en idiot !
haha gode gamle Brianhorle.
en evig publikumsfavorit.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.