Se fuld version : Transfers (United)
Der spekuleres i Spanien over, at United måske byder på Eto'O..
http://www.thespoiler.co.uk/index.php/2009/06/12/are-man-utd-about-to-make-an-offer-for-smauel-etoo
Der spekuleres i Spanien over, at United måske byder på Eto'o..
http://www.thespoiler.co.uk/index.php/2009/06/12/are-man-utd-about-to-make-an-offer-for-smauel-etoo
Eto'o kunne garanteret være en spændene angriber at få til Old Trafford, må jeg indrømme - selvom jeg ser mere fremtid i Benzema naturligvis.
Manchester United
12-06-2009, 16:09
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1180885.ece
Hvornår har Yaya Toure ytret ønske om et skifte?
Eto'o skifter i følge rygterne til Inter i en byttehandel med Zlatan.
Hvad angår Ribery, så ser denne kun Franco Madrid og Barca som muligheder, da han ikke vil til England pga vejret. Han har allerede eftersigende afvist Chelski.
RuudVanNissetøj
12-06-2009, 16:26
Eto ville være en super signing. Han har altid været garant for mål og han har fortsat en god portion hurtighed i støvlerne.
Men ellers håber jeg virkelig, at vi går efter en David Villa eller Benzema. Synes at jeg savner en decideret klasseangriber i toppen som bare banker mål ind.
Hvad angår Ribery, så ser denne kun Franco Madrid og Barca som muligheder, da han ikke vil til England pga vejret. Han har allerede eftersigende afvist Chelski.
Alt kan stadig ske. Men var det da ikke selve klubben som afviste og ikke spilleren?
EDIT: United har budt på Valencia - http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-22990463.html
Ribery vil ikke til England, har han selv udtalt. Men han ændrer garanteret holdning, hvis Barca og Madrid ikke vil have ham, og det virker usandsynligt.
I følge Sport og El Mundo Deportivo har Barca budt 40 mio euro. med option på spiller også.
Og i har eftersigende budt på Valencia fra Wigan.
Wigan confirm Valencia bids (http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5376544,00.html)
Wigans chairman Dave Whelan bekræfter at United har budt på Valencia. Det fremgår ikke hvor meget der er tale om, men Real Madrid har jo som bekendt fået afvist £16 millioner.
Jeg kunne godt tænke mig at se ham i United-trøjen, men jeg synes £16+ millioner er lidt for dyrt, men det presser selvfølgelig prisen op at han allerede spiller i Premier League.
Jeg er ikke meget for at se Valencia i United-trøjen, som erstatning for Ronaldo. Hvad er det helt præcis de ser i den mand?
schousboe9
12-06-2009, 16:46
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/06/12/manual_143322.html
http://www.bold.dk/nyt/Atletico-aabner-for-Agueero-salg
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5376580,00.html
Kom i gang!!
Jeg er ikke meget for at se Valencia i United-trøjen. Hvad er det helt præcis de ser i den mand?
Han har nogle tekniske kvaliteter som ikke kan overses, han er hurtig og kropsstærk, kæmper for holdet og han kan både assistere og score. Han har udviklet sig en del i løbet af sine 3 år i Wigan så han nu er en etableret Premier League-spiller, der samtidig har sine bedste år foran sig, da han kun er 23. Derudover er han en rendyrket kant, der kan spille i begge sider, og vil være et glimrende alternativ til typer som Nani og Park.
I United vil han givetvis have mulighed for at udvikle sig endnu mere og vise mere af hans potentiale. Han er ikke en Rooney eller en Ronaldo og han er ikke udset som holdets nye store stjerne eller den direkte erstatning for Ronaldo, hvilket er helt fint, men han vil uden tvivl kunne styrke Uniteds trup.
Edit: Et vigtigt element for mig at se i et køb af en kant som Valencia er at Rooney igen vil kunne få sine mere frie rolle foran som der har været meget snak om i forbindelse med hans blændende landsholdsform. Det vil betyde meget for ham og Uniteds spil at han ikke skal hænge på så mange defensive pligter.
Meget meget urealistisk, men vil elske at få Beckham og Ruud tilbage til klubben. Glemmer aldrig deres samarbejde, hvor Becks lagde bolden ind i panden på Ruud hele tiden. De kan fås for småpenge, men det sker nok ikke. Tror mere jeg drømmer, for jeg synes ikke, at de fik den afsked de fortjente efter alt hvad de leverede for klubben.
Edit: Et vigtigt element for mig at se i et køb af en kant som Valencia er at Rooney igen vil kunne få sine mere frie rolle foran som der har været meget snak om i forbindelse med hans blændende landsholdsform. Det vil betyde meget for ham og Uniteds spil at han ikke skal hænge på så mange defensive pligter.
Ikke for noget, men nu er Englands modstandere heller ikk ligefrem de bedste. Rooney har kun scoret mod Kroatien, som jeg betegner som værdige modstander for Englands superlandshold. Han har scoret størstedelen af sine mål mod Kazahkhstan (staveged) i begge kampe, mod Andorra og Hviderusland. Det er ikke for at virke som en forkælet fodboldfan, men når man spiller for Manchester United, så burde man forlange at han scorede 2 mål per kamp mod de inkompetente modstandere der.
Til hele dagens transfer-spekulationer.
Igen viser Uniteds ledelse inkompetence ved at betale overpris for Antonia Valencia. Ligesom med Nani er han altså ikke 150-180 mio. kr. værd, og man burde være i stand til at skrue disse priser ned. Det kan godt være, at fordi United kommer og byder på, så skal man ikke bøje for sig for småklubbernes krav. Jeg finder det direkte klamt, at vi aldrig kan forhandle os til en skid. Det er ligefør jeg synes, vi solgte Ronaldo for billigt til Reals gamle idiotiske ledelse med Calderon og Mijatovic i spidsen. Se blot ved Gareth Barry handlen. City - som alle ved er verdens rigeste klub - fik ham for £12 mio. og han er meget bedre fodboldspiller end Valencia. Han har i hvert fald bevist mere end han har. Jeg finder det mærkeligt, at vi aldrig kan betale en acceptabelt pris for en spiller. Veron, Berbatov, Valencia, Rio Ferdinand osv osv.
Ikke for noget, men nu er Englands modstandere heller ikk ligefrem de bedste. Rooney har kun scoret mod Kroatien, som jeg betegner som værdige modstander for Englands superlandshold. Han har scoret størstedelen af sine mål mod Kazahkhstan (staveged) i begge kampe, mod Andorra og Hviderusland. Det er ikke for at virke som en forkælet fodboldfan, men når man spiller for Manchester United, så burde man forlange at han scorede 2 mål per kamp mod de inkompetente modstandere der.
Til hele dagens transfer-spekulationer.
Igen viser Uniteds ledelse inkompetence ved at betale overpris for Antonia Valencia. Ligesom med Nani er han altså ikke 180 mio. kr. værd, og man burde være i stand til at skrue disse priser ned. Det kan godt være, at fordi United kommer og byder på, så skal man ikke bøje for sig for småklubbernes krav. Jeg finder det direkte klamt, at vi aldrig kan forhandle os til en skid. Det er ligefør jeg synes, vi solgte Ronaldo for billigt til Reals gamle idiotiske ledelse med Calderon og Mijatovic i spidsen.
Ro på, nu ved vi jo ikke om vi køber Valencia, og om den nævnte pris i givet fald holder stik.. Enig med dig i, at Gill og Kenyon før ham, ikke var og er de bedste til at forhandle. Men priserne får lige lidt ekstra, når det er United der skal købe.. Sådan er det.. Men lad os se.
Ro på, nu ved vi jo ikke om vi køber Valencia, og om den nævnte pris i givet fald holder stik.. Enig med dig i, at Gill og Kenyon før ham, ikke var og er de bedste til at forhandle. Men priserne får lige lidt ekstra, når det er United der skal købe.. Sådan er det.. Men lad os se.
Jamen hvordan i alverden kan City gå ud og købe Gareth Barry for £12 mio.. Her snakker vi altså om en rutineret engelsk landsholdspiller, som skifter til en af rivalerne (Villa og Shitty kæmper vel næste år om 4-6 pladserne). Og alle ved at Shitty har penge, men alligevel kan de skrue sådan en aftale sammen.
Jeg fatter ikke en brik af det.
Selvfølgelig er det nemt at score mod Andorra og Kazakhstan når man er en af verdens bedste angribere, men det handler jo ikke blot om at han har spillet godt mod lilleput-nationerne i de sidste par kampe! Udover den fine statistik der siger 24 mål i 52 landsholdskampe, har Rooney uden tvivl været den bedste spiller på det engelske landshold i løbet af det sidste år, måske endda lige siden Capello tog over. Det tilskrives selvfølgelig IKKE blot at han har scoret mod ringe modstandere, men at han generelt har været langt mere målfarlig og kreativ. Det skyldes i høj grad den mere frie rolle han har fået på landsholdet.
Jeg er enig med NtotheT.
Iøvrigt, nogle som har specielt meget kendskab til ham Alexis Sanchez. Han skulle være et stort talent, som kan spille et par af de offensive pladser. Men såvidt jeg kan se, laver han stort set ingen mål for Udinese. Tvivler på han har kvaliteterne til at erstatte Ronaldo bare halvt.
schousboe9
12-06-2009, 17:11
Jamen hvordan i alverden kan City gå ud og købe Gareth Barry for £12 mio.. Her snakker vi altså om en rutineret engelsk landsholdspiller, som skifter til en af rivalerne (Villa og Shitty kæmper vel næste år om 4-6 pladserne). Og alle ved at Shitty har penge, men alligevel kan de skrue sådan en aftale sammen.
Jeg fatter ikke en brik af det.
Fordi hans kontrakt ville være udløbet næste år.
Fordi hans kontrakt ville være udløbet næste år.
Og? Aston Villa kunne have forlænget den, fordi ingen af de andre klubber, som skal spille CL i næst sæson, ville have ham.
Jeg er enig med NtotheT.
Vedrørende om? Har skrevet om to ting nemlig :D
Selvfølgelig er det nemt at score mod Andorra og Kazakhstan når man er en af verdens bedste angribere, men det handler jo ikke blot om at han har spillet godt mod lilleput-nationerne i de sidste par kampe! Udover den fine statistik der siger 24 mål i 52 landsholdskampe, har Rooney uden tvivl været den bedste spiller på det engelske landshold i løbet af det sidste år, måske endda lige siden Capello tog over. Det tilskrives selvfølgelig IKKE blot at han har scoret mod ringe modstandere, men at han generelt har været langt mere målfarlig og kreativ. Det skyldes i høj grad den mere frie rolle han har fået på landsholdet.
Så er vi enige, men igen. Jeg synes ikke, at England er blevet testet som så indtil videre. Det er før set, at England buldrede frem af, men når de mødte et godt hold, så kan de intet. Misforstå mig ikke, jeg er stor fan af Englands landshold, men det hold er simpelthen så uforudsigelig at ord kan ikke beskrive det.
Er ham her Sanchez kantspiller eller angriber, for er han kantspiller kunne han være interessant, men i angrebet har vi i forvejen Welbeck og Macheda og dem ser jeg hellere får chancen.
Valencia kunne faktisk være interessant. Jeg kender ikke meget ham, men han har haft et godt år i Wigan og passer vel godt til PL, da han er hurtig og fysisk stærk. Jeg synes dog selv Young ville være et bedre køb, men han er vel også lige det dyrere.
Vedrørende om? Har skrevet om to ting nemlig :D
Både omkring købsprisen, på de spillere vi køber og andre køber. Jeg fatter heller ikke en brik af, at en Barry kan hentes billigere end en Valencia.
Og så omkring Rooney - mål på landsholdet.
Hehe :)
Ufatteligt hvis United har tænkt sig at erstatte Ronaldo med Valencia!! Det er jo som at erstatte en Porche med en Volvo. Hvorfor går de ikke efter spillere som Ribery, Silva, Benzema eller Aguero?
Meget meget urealistisk, men vil elske at få Beckham og Ruud tilbage til klubben. Glemmer aldrig deres samarbejde, hvor Becks lagde bolden ind i panden på Ruud hele tiden. De kan fås for småpenge, men det sker nok ikke. Tror mere jeg drømmer, for jeg synes ikke, at de fik den afsked de fortjente efter alt hvad de leverede for klubben.
Den mulighed har jeg faktisk også tænkt på, begge to bare på en et eller to års kontrakt? Det ville fantastisk, med de 2 i klubben igen? Eller også hente Beckham og Huntelaar? Meget samme type som Ruud bortset fra at han ikke har været nær så skadet som Ruud har det seneste års tid.
Martinsen
12-06-2009, 18:10
Ufatteligt hvis United har tænkt sig at erstatte Ronaldo med Valencia!! Det er jo som at erstatte en Porche med en Volvo. Hvorfor går de ikke efter spillere som Ribery, Silva, Benzema eller Aguero?
Hvem siger vi er færdige med at handle efter Valencia købet? Hvorfor bruge 500 mio. af de 700 mio. vi får for Ronaldo på Ribery? Det ville da rigtig være idiotisk. Slå dog kold vand i blodet og lad lige transfer vinduet åbne inden man begynder at panikke, må jeg minde om at Berbatov altså blev hentet den 1. september så vi har jo altså lidt tid at gøre godt med endnu.
Rasmus-K-J
12-06-2009, 18:18
Hvem siger vi er færdige med at handle efter Valencia købet? Hvorfor bruge 500 mio. af de 700 mio. vi får for Ronaldo på Ribery? Det ville da rigtig være idiotisk. Slå dog kold vand i blodet og lad lige transfer vinduet åbne inden man begynder at panikke, må jeg minde om at Berbatov altså blev hentet den 1. september så vi har jo altså lidt tid at gøre godt med endnu.
Ja og se hvor godt det er gået!
Tror vi får det svært næste sæson. Ronaldo har været den største grund til de seneste 3 mesterskaber. Kan nævne bl.a. mod villa i år hvor han ene mand redder os + med hjælp fra Macheda. Mod porto redder han os med sit fabelagtige mål. Kan blive ved og ved!
Hvilket er det dummeste vi har gjort. Hvis man skal have en spiller, skal man afslutte det så hurtigst som muligt. Jeg kan ikke klare igen, at United venter til 1. september med at annoncere et køb. Det er muligvis derfor, det gik så godt i sæson 07/08, for der var Hargo, Nani og Anderson med i pre-season, og fik lært holdet at kende, istedet for lige som Berbatov, der skulle bruge sæsonens første ti kampe på at score et mål eller yde en acceptabel indsats.
Det pis gider jeg sgu ikke mere. Hvis vi skal erstatte, skal det fandme være nu, hvor holdets bedste offensive våben er væk. Den nye skal ind og lære systemer, filosofi uden ad, inden Charity Shield kampen mod Chelsea begynder. Og vi skal endda handle inden Conderations Cup. Det skulle ikke undre mig, en som Silva blev endnu dyrere pga. den Mickey Mouse turnering.
Rasmus-K-J
12-06-2009, 18:20
United har været god til at snakke om ting, uden der egentlig sker noget. Men vi fik da Anderson og Nani og Hargo!
anderson888
12-06-2009, 18:21
EDIT: Ups forkert tråd :)
Måske er det nu, Nani viser storspil som en C. Ronaldo i 06/07 (ingen kan måle sig med Ronaldo i 07/08).
Jeg tror, du skal snakke om det i Nani-tråden. Og man skal aldrig sige aldrig. Folk siger tit til mig, at ingen slår en som Cantona spillemæssigt, men jeg vil gerne være så fræk at sige, at Ronaldo er den største spiller, vi nogensinde har haft.
Måske bliver den nye 7'er endnu bedre end Ronaldo. Vi sagde det samme med Becks, da han skred til Madrid. Og det samme med Ruud, det samme med Keane. Det er det, der gør United så fandens smukt. Vi kommer altid tilbage!
Martinsen
12-06-2009, 18:26
Hvilket er det dummeste vi har gjort. Hvis man skal have en spiller, skal man afslutte det så hurtigst som muligt. Jeg kan ikke klare igen, at United venter til 1. september med at annoncere et køb. Det er muligvis derfor, det gik så godt i sæson 07/08, for der var Hargo, Nani og Anderson med i pre-season, og fik lært holdet at kende, istedet for lige som Berbatov, der skulle bruge sæsonens første ti kampe på at score et mål eller yde en acceptabel indsats.
Det pis gider jeg sgu ikke mere. Hvis vi skal erstatte, skal det fandme være nu, hvor holdets bedste offensive våben er væk. Den nye skal ind og lære systemer, filosofi uden ad, inden Charity Shield kampen mod Chelsea begynder. Og vi skal endda handle inden Conderations Cup. Det skulle ikke undre mig, en som Silva blev endnu dyrere pga. den Mickey Mouse turnering.
Det ændrer sku da stadig ikke på at sæsonen er knap slut og folk er allerede begyndt at lægge sig ned og tude over vi ingen "stjerne" har købt som erstatning for Ronaldo! Og det er sku da til at brække sig over, det er i hvertfald overhovedet ikke den ånd jeg forbinder med United. Og allerede begynde at kritisere Valencia fordi han ikke er lige er den store stjerne man håbede på er sku for tamt. Giv dog i stedet manden en chanc for at overbevise jer om det modsatte.
Det er muligt, at du finder min holdning idiotisk, men det siger vist mere om dig og dine evner til at kunne se andres syn på et emne.
At købe et stort navn til klubben som Ribery (som du bider mærke i) virker ganske fornuftigt i mine øjne. Klubben har solgt et verdensnavn videre, og det kan virke ganske logisk at købe en spiller, der allerede har vist sit værd og har mange år foran sig til at spille på kanten, hvor Ronaldo oftest var. Idet Ribery givetvis vil være billigere end Ronaldo, vil der sikkert være råd til endnu en spiller.
I øvrigt vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg intet tidspunkt havde nævnt noget om panikkøb eller om at købe en spiller i morgen. Dog vil det være fornuftigt at købe en god spiller i mine øjne, når en kapacitet som Ronaldo ryger. Det (panikken) er udelukkende noget, du har været "klog" nok til at kunne analysere dig frem til, og må stå på din egen regning.
Martinsen
12-06-2009, 18:31
Ja og se hvor godt det er gået!
Tror vi får det svært næste sæson. Ronaldo har været den største grund til de seneste 3 mesterskaber. Kan nævne bl.a. mod villa i år hvor han ene mand redder os + med hjælp fra Macheda. Mod porto redder han os med sit fabelagtige mål. Kan blive ved og ved!
Da vi solgte Beckham røg manden der havde den næstsidste fod på ufattelig mange af vores mål, hvis han ikke selv sparkede dem ind. De mål og assists begyndte at komme fra andre fødder og holdet rejste sig. Da vi solgte Ruud manglede vi pludselig 40 mål per sæson, men de mål begyndte sjovt nok også at komme fra andre fødder. Og det vil de scoringer Ronaldo har givet os nok også gøre i næste sæson. Jeg forventer at vores angrebsspil bliver mere flydende og uforudsigelig for nu smider vi den ikke længere bare ud til krukken på fløjen og håber på det bedste.
Det ændrer sku da stadig ikke på at sæsonen er knap slut og folk er allerede begyndt at lægge sig ned og tude over vi ingen "stjerne" har købt som erstatning for Ronaldo! Og det er sku da til at brække sig over, det er i hvertfald overhovedet ikke den ånd jeg forbinder med United. Og allerede begynde at kritisere Valencia fordi han ikke er lige er den store stjerne man håbede på er sku for tamt. Giv dog i stedet manden en chanc for at overbevise jer om det modsatte.
Her er vi enige. Men jeg kommenterede på din konklusion, at Berbatov blev købt den 1. september, hvilket jeg betegner som hamrende dumt, for i mine øjne skal en spiller være klar for holdet inden sæsonens første kamp. Kald mig forkælet fan, men alt andet er pisse uoptimalt.
Og Valencia er en god spiller, det er vi enige i. Men han er ikke i nærheden af £17 mio. Det er det, der gør sagen så fucked up, at vi igen bliver taget med bukserne nede. Først Berbatov, nu Valencia. Man skulle tro, at de andre PL-klubbers direktører bagtaler Gill og co. som værende intetvidende forretningsmænd.
Martinsen
12-06-2009, 18:38
At købe et stort navn til klubben som Ribery (som du bider mærke i) virker ganske fornuftigt i mine øjne. Klubben har solgt et verdensnavn videre, og det kan virke ganske logisk at købe en spiller, der allerede har vist sit værd og har mange år foran sig til at spille på kanten, hvor Ronaldo oftest var. Idet Ribery givetvis vil være billigere end Ronaldo, vil der sikkert være råd til endnu en spiller.
Bayern snakker 500 mio. for Ribery og vi fik knap 700 mio. for Ronaldo. Det har jeg godt nok svært ved at se det fornuftige i, plus at Ribery er et par år ældre. Vi ville altså ca. have 200 tilbage efter de 2 handler og det er alt alt for lidt, da vi fortsat ville mangle spillere til andre positioner. 300-350 for Ribery det ville være fint. Hvorfor ikke give Valencia chancen for at blomstre inden man dømmer ham "ikke god nok". Jeg har på fornemmelsen han vil overraske rigtig mange herinde, med så meget bedre holdkammerater omkring sig end han havde i Wigan tror jeg virkelig han kan udrette nogle ting. Selvfølgelig ikke i Ronaldo klassen, men det kan vi lige så godt lade være med at stile efter for det får vi ikke.
Da vi solgte Beckham røg manden der havde den næstsidste fod på ufattelig mange af vores mål, hvis han ikke selv sparkede dem ind. De mål og assists begyndte at komme fra andre fødder og holdet rejste sig. Da vi solgte Ruud manglede vi pludselig 40 mål per sæson, men de mål begyndte sjovt nok også at komme fra andre fødder. Og det vil de scoringer Ronaldo har givet os nok også gøre i næste sæson. Jeg forventer at vores angrebsspil bliver mere flydende og uforudsigelig for nu smider vi den ikke længere bare ud til krukken på fløjen og håber på det bedste.
Uenig!!! Ronaldo var nøglen til vores uforudsigelighed. Uden ham er der pt. ingen, der disker op med forudsigelighed.
1) Rooney dribler aldrig ned til baglinien og smækker den indover. Nej, han dribler hele tiden ind i banen og slår en tværaflevering. Det er ved at blive læst.
2) Alle ved snart, at Berbatov eller Tevez går ned i banen og hjælper til og agere som en hjælpe midtbanespiller.
3) Alle ved, at Anderson er pivhamrende elendig afslutter.
4) Alle ved, at Scholes og Giggs har haft deres bedste dage
5) Alle ved, at vores midtbane er mere end målfattig.
Konklusion: Jeg er kun enig i, at vi måske får flydende spil, men vi mister al vores uforudsigelighed. Ronaldo var den eneste type på holdet, hvor du ikke vidste, om han ville spille den, drible eller knalde den ind fra 30 meter. F.eks. Porto-målet. Jeg vil vædde min venstre nosse på, at ingen i United ville tøre at sparke ude fra. Det er helt sindssygt, hvor stort et alibi vores spillere har udviklet for at skyde udefra. Det er ligefør, jeg klapper i mine små hænder, når en uskarp Anderson sparker bolden ud af stadionet, for i det mindste prøvede han.
Den eneste person, der kan give os uforudsigelighed i vores trup er Anderson og Nani. Mest Nani, men hans bundniveau rækker ikke engang til Serie 4, altså. Medmindre han virkelig træder ud af Ronaldos evige skygge og bliver vores nye helt. Inden da er jeg MEGET skeptisk vedrørende det uforudsigelige i vores spil.
Bayern snakker 500 mio. for Ribery og vi fik knap 700 mio. for Ronaldo. Det har jeg godt nok svært ved at se det fornuftige i, plus at Ribery er et par år ældre. Vi ville altså ca. have 200 tilbage efter de 2 handler og det er alt alt for lidt, da vi fortsat ville mangle spillere til andre positioner. 300-350 for Ribery det ville være fint. Hvorfor ikke give Valencia chancen for at blomstre inden man dømmer ham "ikke god nok". Jeg har på fornemmelsen han vil overraske rigtig mange herinde, med så meget bedre holdkammerater omkring sig end han havde i Wigan tror jeg virkelig han kan udrette nogle ting. Selvfølgelig ikke i Ronaldo klassen, men det kan vi lige så godt lade være med at stile efter for det får vi ikke.
Jeg har tidligere gjort opmærksom på, at Ronaldo ikke kan erstattes. Men derfor giver det vel alligevel mening at købe en spiller, man kan regne med repræsenterer en vis kvalitet, fremfor en spiller der måske gør det. At Ribery er 2 år ældre end Ronaldo betyder vel ikke så meget? Hvorfor skulle 2 år lige være afgørende i den sag?
Det kan godt være, at Bayern gav 500 for Ribery, og at vi - måske - kommer til at give det samme. Men man kan også få en god spiller til mindre end de 200, der så vil være tilbage. Desuden nævnte jeg også andre emner end Ribery.
Hvornår har Yaya Toure ytret ønske om et skifte?
Eto'o skifter i følge rygterne til Inter i en byttehandel med Zlatan.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11833_5370775,00.html
I følge The Telegraph er prisen 15mill. pund. Jeg synes det vil være et godt køb, da han tilføjer midtbanen noget fysik og prisen lyder fint. Med Hargreaves usikre fremtid, så er jeg helt frisk, især også fordi han kan spille flere positioner.
Benzema bliver en verdensklasse angriber. Jeg tror Fergie køber ham, hvis det er muligt.
Den tredje spiller skal efter min mening være en wing. Bedste valg er efter min mening Higuain. Han vil passe perfekt ind. Jeg mener det vil være vanvittigt at gå efter Ribery eller Robben, iøvrigt også Valencia, hvis prisen er så høj. Jeg håber Fergie har en heldig hånd ved indkøb.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11833_5370775,00.html
I følge The Telegraph er prisen 15mill. pund. Jeg synes det vil være et godt køb, da han tilføjer midtbanen noget fysik og prisen lyder fint. Med Hargreaves usikre fremtid, så er jeg helt frisk, især også fordi han kan spille flere positioner.
Benzema bliver en verdensklasse angriber. Jeg tror Fergie køber ham, hvis det er muligt.
Den tredje spiller skal efter min mening være en wing. Bedste valg er efter min mening Higuain. Han vil passe perfekt ind. Jeg mener det vil være vanvittigt at gå efter Ribery eller Robben, iøvrigt også Valencia, hvis prisen er så høj. Jeg håber Fergie har en heldig hånd ved indkøb.
Hvis Toure nogensinde skulle skifte, så tror jeg aldrig, han vil til os. Jeg er mere sikker på, at Arsenals filosofi og hans bror i klubben tiltaler ham mere end os.
Desuden er jeg ikke store fan af, at vi køber en direkte konkurrent til Fletcher. Og jeg er slet slet ikke fan af flere centrale midtbanespillere, medmindre Hargo bliver erklæret invalid. Indtil da vil jeg heller rette blikket på angrebet og vores kant. Det er offensiven, det handler om. Vores defensiv fejler absolut intet. Og slet ikke, nu hvor Dodo åbenbart er købt, som kan være under oplæring i nogle år, plus vi har Evans & Brown til at dække Vidic og Rio.
Martinsen
12-06-2009, 19:16
Jeg har tidligere gjort opmærksom på, at Ronaldo ikke kan erstattes. Men derfor giver det vel alligevel mening at købe en spiller, man kan regne med repræsenterer en vis kvalitet, fremfor en spiller der måske gør det. At Ribery er 2 år ældre end Ronaldo betyder vel ikke så meget? Hvorfor skulle 2 år lige være afgørende i den sag?
Det kan godt være, at Bayern gav 500 for Ribery, og at vi - måske - kommer til at give det samme. Men man kan også få en god spiller til mindre end de 200, der så vil være tilbage. Desuden nævnte jeg også andre emner end Ribery.
Vi skal vel have en kant da det er den position Ronaldo oftest dækkede. Og jeg kan ikke rigtig se Agüero og Benzema spille kant, så er der Silva tilbage af dem du nævnede? Der er vel langt fra nogen garanti for at han slår igennem? Der ser jeg næsten Valencia som et mere sikkert kort da han kender til livet og spillestilen i England.
Hvis Toure nogensinde skulle skifte, så tror jeg aldrig, han vil til os. Jeg er mere sikker på, at Arsenals filosofi og hans bror i klubben tiltaler ham mere end os.
Desuden er jeg ikke store fan af, at vi køber en direkte konkurrent til Fletcher. Og jeg er slet slet ikke fan af flere centrale midtbanespillere, medmindre Hargo bliver erklæret invalid. Indtil da vil jeg heller rette blikket på angrebet og vores kant. Det er offensiven, det handler om. Vores defensiv fejler absolut intet. Og slet ikke, nu hvor Dodo åbenbart er købt, som kan være under oplæring i nogle år, plus vi har Evans & Brown til at dække Vidic og Rio.
Hvis du læser artiklen, så står der, at han IKKE vil til Arsenal, da han har bedre tilbud fra England. En type som Toure er da lige hvad vi mangler. Vi så jo netop i CL-finalen, at Anderson og Giggs ikke kunne håndtere Barcas midtbanespillere. Jeg er sikker på at med en type som Toure ville det se anderledes ud. Vi ved med sikkerhed, at Hargo ikke spiller mere i 2009, Scholes og Giggs må vi regne mindre og mindre med, Gibson er sat til salg, det giver altså 3 spillere til 3 pladser, da vi ofte spiller 433 i de store kampe. Jeg så da hellere eks. De Rossi, men da Toure gerne vil væk og hvis de 15 mill. pund passer, så vil jeg slå til.
Vi er enige om, at en wing og en striker er første prioritet, men hvis vi bruger 15 mill. ud af 100 på Toure, så burde vi vel nok kunne få råd til to offensive spillere også.
Vil lige poste min mening om handler ;)
Handler
Agüero ville være en drømmehandel, han er så komplet, det eneste er at han ikke er så høj, men ellers en utrolig god spiller.:devilll:
Benzema hvis vi ikke kan få Agüero. Så er han en rigtig goalgetter som vi mangler.
Valencia, synes sku han er for dyr i forhold til evnerne.
Sakho kunne være rigtig fedt, han ville træde foran Evans og han er en syg spiller, man udnævner sku ikke en 19 årig til kaptajn i en så traditionsrig klub som PSG hvis ikke der er klasse og kæmpetalent, og samtidig med at han er kaptajn der viser han har gejst, og kan dirregere meget.:devilll:
Ribery, ham ser jeg kun som en mulighed hvis han ikke bliver for dyr, som han er.
Villa og Silva, de er nok tabt til Cirkus Madrid, desværre.
Hmm, er der flere?
Handler
Agüero ville være en drømmehandel, han er så komplet, det eneste er at han ikke er så høj, men ellers en utrolig god spiller.:devilll:
Benzema hvis vi ikke kan få Agüero. Så er han en rigtig goalgetter som vi mangler.
Sakho kunne være rigtig fedt, han ville træde foran Evans og han er en syg spiller, man udnævner sku ikke en 19 årig til kaptajn i en så traditionsrig klub som PSG hvis ikke der er klasse og kæmpetalent, og samtidig med at han er kaptajn der viser han har gejst, og kan dirregere meget.:devilll:
Ribery, ham ser jeg kun som en mulighed hvis han ikke bliver for dyr, som han er.
Hmm, er der flere?
Sakho er ikke kaptjan, i PSG. Den rolle har Makelele, & Armand som vice-kaptajn. Sakho har dog været kaptajn i nogle få kampe.
Hvis du læser artiklen, så står der, at han IKKE vil til Arsenal, da han har bedre tilbud fra England. En type som Toure er da lige hvad vi mangler. Vi så jo netop i CL-finalen, at Anderson og Giggs ikke kunne håndtere Barcas midtbanespillere. Jeg er sikker på at med en type som Toure ville det se anderledes ud. Vi ved med sikkerhed, at Hargo ikke spiller mere i 2009, Scholes og Giggs må vi regne mindre og mindre med, Gibson er sat til salg, det giver altså 3 spillere til 3 pladser, da vi ofte spiller 433 i de store kampe. Jeg så da hellere eks. De Rossi, men da Toure gerne vil væk og hvis de 15 mill. pund passer, så vil jeg slå til.
Vi er enige om, at en wing og en striker er første prioritet, men hvis vi bruger 15 mill. ud af 100 på Toure, så burde vi vel nok kunne få råd til to offensive spillere også.
Er det mig, der er bagud, eller har der overhovedet været en bekræftelse på om Hargo er ude resten af 2009 eller vil han være klar til preseason?
Igen, jeg er ikke fan af vi køber Toure.
1) Vi har Fletcher & Hargo.
2) Med indkøbet af Toure vil vi kvæle Possebons udvikling samt Petruccis
3) Hvis vi endelig skulle købe en midtbanespiller vil jeg hellere have en, der er kreativt og som er box-to-box spiller. Spillere såsom Gourcuff, Moutinho, Ireland, Iniesta eller De Rossi. Dem så jeg hellere, end at vi skal ud og satse på en defensiv en. Det er bare min generelle holdning. Men selvfølgelig. Hvis Hargo er ude resten af året, og med Scholes og Giggs alder, så skal vi også til at kigge på midtbanen, men der mener jeg så, at vi har Possebon og Petrucci.
Så en god løsning kunne være at leje en spiller. Jeg synes faktisk, det er sjældent vi laver lånekontrakter, hvor det i enkelte tilfælder kan gavne, fordi så skal vi ikke hele tiden købe spillere.
Handler
Hmm, er der flere?
Agüero ved jeg nu ikke helt. Det virker til, at Messi har fået held med at vende ham til at blive Barcaspiller, for det ser sådan ud pt.
Benzema er min ubestridte favorit til at være vores store indkøb anno 2009.
Valencia ser jeg ikke den helt store fidus i. Han giver mig associationer til Berbatov, hvor jeg heller ikke følte mig særlig glad for den handel.
Sakho er tilgengæld et fremragende objekt at følge. Manden er et stort talent, ingen tvivl. Men jeg tvivler, om Fergie vil købe ham? Jeg mener, vi er lige pt. i truppen Rio, Brown, Evans, Vidic, Evra og Fabio, som enten kan spille centralforsvarspiller eller venstre back. Udover nævnte spillere er der også Chester & Cathcart, som er to spillere, Fergie eftersigende vil indlemme i truppen. Med alle disse spillere tror jeg ikke, Fergie overvejer at gøre noget ud af det rygte. Og ja, jeg glemte jo Dodo. Det er for mange konkurrenter. Pique flyttede jo fra os, fordi han ikke kunne garanteres spilletid, så jeg kan slet ikke se, hvorfor Sakho skal flytte for at være bænkevarmer :)
Ribery er vores løsning til kanten, men det handler om prisen. Jeg kan godt forstå Bayern kræver 500 mio. kr. for ham, når de henter en boldmongol som Gomez til klubben for det halve.
David Villa skal absolut under ingen omstændigheder til United. Manden er ikke god nok. Så kort kan det siges.
David Silva er jeg så tilgengæld stor fan af, men jeg tvivler om han tør at tage udfordringen og teste sig selv i et nyt land. Jeg tror, han er madridista inden længe, desværre.
Vi bør altså bruge vores penge, på de positioner hvor det virkelig er nødvendigt og som jeg ser det, er det primært en kantspiller og en angriber vi mangler. På midten er vi rigeligt dækket ind, behøver ikke en gang at nævne navnene, men der kan umuligt være plads til flere, i hvert fald lige pt. Det afhænger selvfølgelig af Hargreaves-situationen og hvor længe Giggs og Scholes holder.
Jeg forstår på ingen måde rygterne om denne Sakho. Evans har haft en god sæson og er fuldt ud god nok til at agere 3. valg efter Ferdinand og Vidic, så der er absolut ingen grund til at hente en mand med ca. samme alder til den plads.
Aquarium
12-06-2009, 20:38
Benzema of Ribery er også geniale spillere, men vil vi virkelig hente en af de to til oldtrafford når vi ved at de har samme attitude til at spille i den spanske liga og i netop real madrid som ronaldo havde i sin tid på old trafford? er bange for at vi om et par år skal kæmpe for a holde på en af de to når manchester united forvandeler dem til rigtige stjerner og real madrid eller barcelona banker på døren...
timberunited
12-06-2009, 20:39
Valencia på 16 millioner £. - ifølge Sporting Life. Det samme skal Real have gjort. For de vil have lavet en midtbanepyramide.
Wigan siger, at de ikke er desperate efter at sælge, men de vil ikke stå i vejen for en spillers ambitioner, og ønsker Valencia at skifte og er prisen rigtig, kan han få lov at gå.
Ville elske at have Ribery til United, men til 500 mio? No way!
Så hellere få fat i nogle talentfulde spillere som vi kan have gavn af i en årrække...
Hvis vi skal købe superstjerner ville jeg elske at se Benzema og Arguero, to af de absolut største talenter..
Jeg ville dog også have det fint hvis vi bare købte Valencia samt en anden ukendt gut, eller måske 2.. Vi skal bare have nogle kvalitetsspillere ind, som har endnu større potentiale..
Valencia på 16 millioner £. - ifølge Sporting Life. Det samme skal Real have gjort. For de vil have lavet en midtbanepyramide.
Wigan siger, at de ikke er desperate efter at sælge, men de vil ikke stå i vejen for en spillers ambitioner, og ønsker Valencia at skifte og er prisen rigtig, kan han få lov at gå.
Jeg er ikke så pjattet med Valencia. Jeg synes prisen er alt for høj. Men okay det er naturligvis bedre end Ribery for en halv milliard.
Bliver det Valencia, så er mit håb (nok også urealistisk) om Higuain vist væk. Men håbet om Benzema og Toure/De Rossi lever stadigvæk :)
I følge Sport og El Mundo SAMT El Periodico så underskriver Toure en forlængelse næste uge.
Med alt respekt for Man UTD; hvorfor skulle han skifte efter at have vundet El Triplete med Barca og skifte tilværelsen i Barcelona ud med en i Nordengland?
SantasLittleHelper
12-06-2009, 23:12
Af samme grund som Ronaldo ville den modsatte vej. Nye udfordringer.
Min ønskeliste
Valencia
Benzema
Ashley Young
Silva
Talenter
Sakho
Saivet
håber især på de tre øverste, tror vi er sikrer på Valencia, kan godt lide david silva også. håber ikke vi køber tevez mener ikke han er god nok
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/linkes_til_united
Aner ikk hvem han er, men det rygtes at vi er intereseret i manden.
Hva siger i???
PS: Er det mig der har sovet det seneste år væk, eller kender i andre heller ikk til ham?
Ifølge de seneste rygte er United ude efter Mirko Vucinic fra Roma. De skulle angiveligt være klar til at byde 200 mio. kr. for ham.
Nu rabler det sgu for Ferguson, hvis det passer.
Ifølge de seneste rygte er United ude efter Mirko Vucinic fra Roma. De skulle angiveligt være klar til at byde 200 mio. kr. for ham.
Nu rabler det sgu for Ferguson, hvis det passer.
Jeg vil sgu blive skuffet hvis vi ender op med Valencia og Vucinic istedet for Tevez og Ronaldo.
Men lad os nu se. Det bliver jo skrevet vildt meget de her dage. Noget tyder dog på, at vi har budt på Valencia. Han er en mere klassisk wing, der klister sig op af sidelinjen og har nogle gode indlæg. Mon ikke der er en angriber, der er stærk i boksen på vej?
Jeg tipper stadigvæk på, at vi henter tre spiller. Central midtbane(du vil hellere have kreativitet, jeg vil helst have noget fysik), wing og angriber.
Jeg vil sgu blive skuffet hvis vi ender op med Valencia og Vucinic istedet for Tevez og Ronaldo.
Men lad os nu se. Det bliver jo skrevet vildt meget de her dage. Noget tyder dog på, at vi har budt på Valencia. Han er en mere klassisk wing, der klister sig op af sidelinjen og har nogle gode indlæg. Mon ikke der er en angriber, der er stærk i boksen på vej?
Jeg tipper stadigvæk på, at vi henter tre spiller. Central midtbane(du vil hellere have kreativitet, jeg vil helst have noget fysik), wing og angriber.
Enig, jeg vil fandme også være skuffet som Unitedfan, hvis Valencia og Vucinic er vores nyindkøb. Dels fordi, at jeg anser Vucinic som færdigudviklet. Jeg ved ikke, hvor meget man kan nå at ændre af en snart 26-årig angriber. Og jeg har ikke den store fidus til Valencia. Ved ikke hvorfor, men han giver mig bare deja vu til Berbatov-transferen. En god spiller, men købes overbetalt og passer ikke ind i United.
Enig, jeg vil fandme også være skuffet som Unitedfan, hvis Valencia og Vucinic er vores nyindkøb. Dels fordi, at jeg anser Vucinic som færdigudviklet. Jeg ved ikke, hvor meget man kan nå at ændre af en snart 26-årig angriber. Og jeg har ikke den store fidus til Valencia. Ved ikke hvorfor, men han giver mig bare deja vu til Berbatov-transferen. En god spiller, men købes overbetalt og passer ikke ind i United.
Ja jeg er enig med jer. Jeg synes ikke vucinic er god nok til at komme på holdet og med hensyn til valencia så synes jeg det er for mange penge at give for ham. Men det er jo bare min mening.
Rasmus-K-J
13-06-2009, 01:31
Og det er netop Ronaldo der har udfyldt disse huller!
man.utd25
13-06-2009, 01:44
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/linkes_til_united
Aner ikk hvem han er, men det rygtes at vi er intereseret i manden.
Hva siger i???
PS: Er det mig der har sovet det seneste år væk, eller kender i andre heller ikk til ham?
Han er blevet sammenlignet med Ronaldo, i dvs media, en knægt med et stort talent:) men nu må vi se
Hvis Mamadou Sakho blev hentet, skal det lige siges, at han også er en habil spiller på ventre back, så der kunnen han jo aflaste Evra i ny og næ, udover de kampe det skulle blive til i midterforsvaret. Så helt bænkevarmer ville han formentlig ikke blive. Men der er jo også snak om, at Vidic kunne ryge til Barca. Der er forhåbentlig ikke hold i det, men hvis det var, blev en Sakho-handel jo pludselig langt mere aktuel.
Hinrichsen
13-06-2009, 03:06
Kan nu godt lide Vucinic, men for 200 millioner!!! Nej tak.
Slet ikke når vi har Rooney og Berbatov. I stedet for at købe en ny angriber ser jeg hellere vi gir chancen til primært Welbeck og så give Macheda et par af de mindre kampe.
Til gengæld mener jeg at vi skal ud og have en klasse wing på højt niveau.
Vi kunne også bruge en midtbane med henblik på en hård oprydder nede i det defensive.
Så jeg mener vi bør købe en klasse wing og en def. midtbane.
Men mener bestemt ikke vi har brug for en ny angriber, for køber vi en stor kanon til angrebet (eks. Benzema) skal enten han, Rooney eller Berba være 3. valg hvilket ingen selvfølgelig har lyst til og så begynder vedkommende at bitche. (som vi har set med Tevez i år) Så hellere give chancen til de unge.
Der er selvfølgelig et hul efter Ronaldo der skal fyldes ud, og det skal bare fyldes ud med høj klasse! Men ellers synes jeg at der gerne må satses lidt på de utrolig mange unge talenter vi har. Vi har specielt spændende navne til kanten (Tosic, Ljajic eller hvordan fanden det nu staves) Nani tror jeg blomstrer her efter Ronaldos exit!
Vi skal selvfølgelig have en stærk start 11'er som altid men savner virkelig at ha unge talenter siddende på bænken som får chancen engang imellem (ja det sker, men ikke nok)
Er godt stiv så har sikket gentaget mig selv et par gange og formuleret mig dårligt.
unitedforreal
13-06-2009, 04:48
Ved ikke om nogen har nævnt ham før, men Alexis sanchez. Han ligner rigtig meget Ronaldo. Og jeg tror han er en rigtig 7.
http://www.youtube.com/watch?v=LN-Ald9Gets
Ønskeliste for United. nr 1 Silva 2 Villa 3 Benzema 4 Alexis Sánchez 5 Valencia "er købt vil jeg mene"
Ved ikke om nogen har nævnt ham før, men Alexis sanchez. Han ligner rigtig meget Ronaldo. Og jeg tror han er en rigtig 7.
http://www.youtube.com/watch?v=LN-Ald9Gets
Ønskeliste for United. nr 1 Silva 2 Villa 3 Benzema 4 Alexis Sánchez 5 Valencia "er købt vil jeg mene"
Han har været nævnt før en del gange i medierne i forbindelse med united.
Ja han ligner ronaldo, men har ikke hans styrke i feltet, så tror ikke vi skal regne med at sanchez kan komme og give os 30 mål pr sæson. Men han vil vel lave en 15 stk og ellers være en god fløj der udfordre godt. Noget som jeg synes gik mere og mere af ronaldos spil da han blev mere en angriber end en udfordrende wing.
Så hvis vi henter sanchez er det helt fint for mig, men så skal der komme nogle mål nogle andre steder fra.
RuudVanNissetøj
13-06-2009, 08:40
Han virker meget spændende, men forventer ærlig talt at det bliver Valencia vi henter. Spørgsmålet er så, om vi henter flere end ham ? Det må tiden vise, men Ferguson har helt sikkert en plan der forhåbentligt gør holdet stærkere selv med et exit af Ronaldo.
Glory Man United
13-06-2009, 08:59
140 mil for Valencia. Det skulle næsten være sikkert. Så er spørgsmålet bare, hvad vi mere henter. Har vi de 700 mil for Ronaldo at handle for? Så er der altså 550 mil tilbage.
timberunited
13-06-2009, 09:21
Jeg er ikke så pjattet med Valencia. Jeg synes prisen er alt for høj. Men okay det er naturligvis bedre end Ribery for en halv milliard.
Bliver det Valencia, så er mit håb (nok også urealistisk) om Higuain vist væk. Men håbet om Benzema og Toure/De Rossi lever stadigvæk :)
Med de medspillere han har i Wigan, har han ikke kunnet svinge sig op til det helt store. Men vil han kunne det, når han er omgivet af United's nuværende trup? Danielle De Rossi ville heller ikke være nogen hel dum idé. Han har alderen, og har spillet godt for Roma i flere sæsoner. Alexis Sanchez lyder godt nok også spændende, og det ville være et typisk United-køb. At de køber en man ikke helt regner med. Desuden har du ret. Ribery skal ikke koste i nærheden af Ronaldo. Så meget desto mere ikke, når han ikke er 100% motiveret for at komme til England. Så kunne vi ligeså godt have beholdt Ronaldo.
Men et godt trekløver skal nok til for at erstatte Ronaldo.
RuudVanNissetøj
13-06-2009, 09:31
140 mil for Valencia. Det skulle næsten være sikkert. Så er spørgsmålet bare, hvad vi mere henter. Har vi de 700 mil for Ronaldo at handle for? Så er der altså 550 mil tilbage.
Plus eventuelt det oprindelige transferbudget. Forventer dog ikke vi smider så mange penge afsted, men Valenica i stalden lægger op til at vi henter en verdensklassespiller.
Parkohargo
13-06-2009, 09:33
Det ser stærkt ud til nu at vi får Valencia.. hmm interessant spiller men har ærlig talt ikke set ham spille ret meget. Han er kun 23år så hans alder er da stadig med ham. Men jeg siger sku nej tak til Vucinic..
Med den slat penge tilbage efter et køb af Valencia håber jeg inderligt på Benzema. Det ville være et drømmekøb. Og det især hvis vi ikke sikrer os Tevez..
Antonio Valencia skal være velkommen. Jeg kender ikke meget til ham, men har tiltro til, at Fergies interesse er berettiget.
Med det sagt er han naturligvis niveauer under Cristiano Ronaldo, og det er en alvorlig svækkelse af holdet, hvis han er den eneste afløser. Jeg så gerne, at vi kompenserede ved at forstærke venstrefløjen med et køb af David Silva (såfremt han kan overtales til at skifte burde han ikke være særlig dyr jf. Valencias økonomiske problemer) eller Ashley Young. Sidstnævnte faldt i niveau i anden halvdel af sidste sæson, men han er en lovende spiller, og det ville glæde mig med endnu en englænder i den foretrukne startopstilling.
Derudover skal vi under alle omstændigheder have en angriber. Vi har et par spændende spillere på vej frem, men Welbeck er langt fra klar til at være førstereserve for et hold, der spiller de største kampe inden for europæisk fodbold. Agüero er i mine øjne for klejn til Premier League, og Benzema er i det hele taget oplagt, hvis prisen er den rette.
Ashley Young + Antonio Valencia + Karim Benzema = Cristiano Ronaldo? Mon ikke det går lige op mht. transferpenge.
Derudover ville det ikke skade med et par udviklingsspillere i skikkelse af Fabian Delph og Sakho. Men det er nok tvivlsomt, om økonomien tillader det.
Sanchez er en rigtig spændende spiller som jeg gerne ser i den røde trøje, og mon ikke vi får valencia så er vi dækket på kanterne. Spørgsmålet er så hvem vi køber til angrebet, håber det bliver benzema.
Parkohargo
13-06-2009, 10:25
Hvis det passer at Bayern vil have omkring 60mio pund for Ribery ville det være fuldstændig vanviittigt hvis vi lagde så penge for ham.!! Det er han sku da ikke værd. Jeg siger aller højest max 300mio.. og så ikke en klejne mere.
Jeg vil hellere have Eto'O end Benzema.. Ved ikke hvorfor folk er så vilde med Benzema. Ja han er god, men Eto'O er bedre. Han ville med sin speed, målnæse og gode færdigheder i kombinationsspillet, være sublim helt i front..
Håber vi får ham, frem for han ender i Liverpool i en byttehandel med Mascherano..
Flax_Generous
13-06-2009, 10:32
Eto'o, Ribery og Valencia ville ikke være skidt...
Parkohargo
13-06-2009, 10:36
Jeg vil hellere have Eto'O end Benzema.. Ved ikke hvorfor folk er så vilde med Benzema. Ja han er god, men Eto'O er bedre. Han ville med sin speed, målnæse og gode færdigheder i kombinationsspillet, være sublim helt i front..
Håber vi får ham, frem for han ender i Liverpool i en byttehandel med Mascherano..
Jeg vil meget hellere have Benzema end Eto'o hvis det kom til det. Benzema.. 21 år, ung, hurtig og banker dem knastørt ind. Kan skabe det hele på eget hånd. Kan blive med hans alder en af verden bedste angribere. Især hvis han kom under Fergies vinger. Hvorimod Eto'o om et par år vil være i hans karries efterår.. ikke sagt han stadig er en fremragende angriber men ser meget meget større potentiale med at hente Benzema.
Jeg tror hverken United får Ribery eller Benzema. Dels fordi Ribery er for dyr - alt for dyr, og Benzema er ikke til salg, og han vil heller ikke selv nogen steder. Jeg tror vi kommer til at købe Valencia, også Alexis Sanchez, et ukendt og ung spiller, som ville være et typisk Fergie-køb.
Carl-keane
13-06-2009, 10:53
Jeg tror hverken United får Ribery eller Benzema. Dels fordi Ribery er for dyr - alt for dyr, og Benzema er ikke til salg, og han vil heller ikke selv nogen steder. Jeg tror vi kommer til at købe Valencia, også Alexis Sanchez, et ukendt og ung spiller, som ville være et typisk Fergie-køb.
Helt Enig
I følge Sport og El Mundo SAMT El Periodico så underskriver Toure en forlængelse næste uge.
Med alt respekt for Man UTD; hvorfor skulle han skifte efter at have vundet El Triplete med Barca og skifte tilværelsen i Barcelona ud med en i Nordengland?
Med al respekt, så har vi heller ikke brug for Toure, så det er helt fint, at han forlænger sin kontrakt i mine øjne. Centralmidtbanespillere er vi godt nok besat.
Det ved jeg nu ikke. Giggs og Scholes er snart færdige på topniveau, mens der er tvivl om Hargreaves' knæ. Er Anderson klar til at påtage sig en større rolle på holdet? Han var forfærdelig i den forgangne sæson, så han skal oppe sig, hvilket jeg da også forventer.
Jeg kan dog ikke lige se nogen grund til at bytte Barcelona ud med United på nuværende tidspunkt. Vi må nok blankt erkende, at de har overtaget kongetronen.
Det ved jeg nu ikke. Giggs og Scholes er snart færdige på topniveau, mens der er tvivl om Hargreaves' knæ. Er Anderson klar til at påtage sig en større rolle på holdet? Han var forfærdelig i den forgangne sæson, så han skal oppe sig, hvilket jeg da også forventer.
Jeg kan dog ikke lige se nogen grund til at bytte Barcelona ud med United på nuværende tidspunkt. Vi må nok blankt erkende, at de har overtaget kongetronen.
Rigtig nok at når Giggs og Scholes stopper, så skal vi hente 1-2 forstærkninger, men lad os vente til den tid. Fletcher, Anderson og Carrick har mange god år tilbage, Hargreaves vender måske tilbage, det ved vi jo ikke, så det er ikke nu, at vi skal hente en midtbanespiller. Og når vi skal, så vil jeg foretrække en spiller, der også tager løbene ind i feltet som Scholes gjorde igang. For er der noget vi mangler, så er det en midtbanespiller, der kan score mål og det gør Toure ikke for ofte. Så hellere De Rossi eller Ireland, selvom de nok er svære at få. Især sidstenævnte.
Ifølge The Sun skulle Ribery koste 90 mill pund, hvis han skal sælges.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2479388/Go-crazy-if-you-want-Ribery.html
Ved dog ikke hvor meget der skal ligges i det - det er jo trods alt The Sun.
Helt åndssvagt. Barcelona skulle desuden være villige til at bytte Eto'o for Mascherano.
Ifølge The Sun skulle Ribery koste 90 mill pund, hvis han skal sælges.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2479388/Go-crazy-if-you-want-Ribery.html
Ved dog ikke hvor meget der skal ligges i det - det er jo trods alt The Sun.
Helt åndssvagt. Barcelona skulle desuden være villige til at bytte Eto'o for Mascherano.
Nogle steder siger 52 mio £ og andre nævner 83 mio £ - faktum er, at Ribery ikke er den pris værd. Højst 300 mio kr. Ikke mere end det.
Hr Hansen
13-06-2009, 11:34
Har de overtaget kongetronen bare fordi de vandt CL iår? der er fandme så lidt forskel på de to hold, at hvis Barcelona havde haft en skidt dag så havde kampen vippet til den anden side!
Barce er et super godt hold men det er Manchester United altså også.
Har de overtaget kongetronen bare fordi de vandt CL iår? der er fandme så lidt forskel på de to hold, at hvis Barcelona havde haft en skidt dag så havde kampen vippet til den anden side!
Jeg har jo heller ikke sagt, at vi ikke har et godt hold.
Jeg kan simpelthen bare ikke se, hvordan man eventuelt kan argumentere for, at vi har spillet bedre i den forgangne sæson end Barcelona. De var fuldstændig unikke. Champions League finalen var bare prikken over i'et for dem. At vores taktik muligvis var svag skal ikke være en undskyldning. Det taktiske aspekt er trods alt rimelig væsentligt.
Det forstår jeg så ikke. Eto'o er en verdensklasse angriber. Det hersker der absolut ingen tvivl om. Han scorer målene, og det kan ingen i verden klandre ham for. Men han passer bare ikke til os.
Eto'o er nemlig ikke den type, der tager bolden og dribler 2-3 mand og sparker den i krogen hyppigt. Han er mere typen, der skal fodres. Og pt. kan jeg desværre ikke se nogle, der skal fodre ham. I Barca har han nok to af verdens bedste pasningsspillere i Xavi og Iniesta, der kan åbne enhver forsvar op med dødbringende stikninger, og her er Eto'o eksplosive accleration så vigtigt for ham, at han kan stikke af og score. Jovist har vi Carrick. Men jeg synes ikke, vores spil er bygget op omkring at stikke hist og pist.
Desuden har Eto'o et spildprocent over 60 procent, og med vores nuværende angribere, der ikke kan ramme en død måge fra 40 cms afstand, så synes jeg ikke, vi skal satse på Eto'o.
Benzema derimod er den ny moderne enemandshær angriber, som jeg synes, vi mangler i vores spil. Berbatov kan godt drible, men han mangler den fornødne speed til at sætte sin modstander direkte af. Rooney - synes jeg - har mistet meget af sine dribleevner. Og hvis Benzema kom, så ville vores spil få et nyt dimension. Og med Valencia som den nye 7'er, får vi en klassisk wing, der kan serve den ind til Benzema, der også er god i luftspillet. Men Benzema er ikke verdensklassespiller endnu. Men det kan Fergie hurtig gøre ham til.
Drop nu de farvede briller engang. Vi blev mildest til udstillet som kegler i finalen. Det kan godt være, at hvis vores skævøje havde scoret på sin chance efter Ronaldos frispark i 2. minut, så havde kampen forløbet anderledes, men det ændrer ikke ved det faktum, at Barca HOLDTE deres niveau HELE SÆSONEN igennem med usædvanlig flot spil og en dødbringende offensiv, der scorede efter behag.
Folk kan snakke om, at Barca heldige med at score i finalen på de to dumme mål, men hvad med os mod Chelski forrige år? Der ramte Lampard to gange stolpen, men alligevel vandt vi, og alle sagde det var fortjent.
Nogle gange er det at erkende nu en meget god ting. Barca er det førende hold i verden, og sådan er fodbold. Det håber jeg, du kan indse.
Nogle steder siger 52 mio £ og andre nævner 83 mio £ - faktum er, at Ribery ikke er den pris værd. Højst 300 mio kr. Ikke mere end det.
Tjah. Det er svært at sige, at grænsen går ved 300 mill. Det virker til, at der er blevet(eller bliver) skruet lidt rundt på priserne i det her transfer vindue. Hvis han kan ryge for 40mill pund kan det måske stadig vise sig, at være en god handel.
Faktum må være, at der er behov for en wing, og tvivler på Valencia/Sanchez er gode nok til at gå direkte ind, som en profil på holdet.
Tottenham har eftersigende budt £20M for Ashley Young, så hvis priserne er £20M for Young og £50M+ for Ribery, så burde vi måske overveje førstnævnte. Han har bevist sit værd i ligaen og er bestemt ikke uden talent, selvom han stadig lidt er en usleben diamant, efter min mening.
VonKoblenz
13-06-2009, 12:15
Tottenham har eftersigende budt £20M for Ashley Young, så hvis priserne er £20M for Young og £50M+ for Ribery, så burde vi måske overveje førstnævnte. Han har bevist sit værd i ligaen og er bestemt ikke uden talent, selvom han stadig lidt er en usleben diamant, efter min mening.
Enig, men så må man jo se om en levende legende(Ferguson) ikke nok skal få slebet den diamant til ;) Vi ved jo alle hvad han er i stand til :lolol:
Enig, men så må man jo se om en levende legende(Ferguson) ikke nok skal få slebet den diamant til ;) Vi ved jo alle hvad han er i stand til :lolol:
Jo men det er da muligt tottenham har budt 20 mio pund for young, men har villa accepteret den pris?
Hvem siger han ikke kommer til at koste 30 eller 35 mio pund.
Kunne være vildt hvis Spurs fik Ashley Young! Så ville det ikke se helt tosset ud hvad angår deres fløjspil!
Aaron Lennon & Ashley Young.. Lyder ikke dumt!! :)
Det er selvfølgelig rigtigt nok, at det ikke nødvendigvis er den pris, de forlanger. Men ikke desto mindre, tvivler jeg på, at Youngs værdi kommer op i nærheden af det, Bayern vil have for Ribery.
Det vil godt nok være en joke af dimensioner, hvis han ryger til Tottenham :D
Kunne være vildere hvis vi fik ham. 20 mio pund er ikke nogen dum pris og hvis Villa ikke vil have mere, hvilket jeg dog tror de vil, burde vi bestemt byde på ham. Jeg tror ikke der er nogen tvivl om at han ville vælge os frem for galehuset og han ville være en god og spændende erhvervelse.
Omkring Eto'o-Benzema diskussionen vil jeg klart foretrække Benzema. Benzema er meget yngre og så ser jeg ham som den eneste rigtige komplette angriber vi kan få fat i. Han er naturligvis ikke på topniveau endnu og han skal da bevise i vores klub at han kan stå distancen, men han har virkelig muligheder for at blive absolut verdensklasse. Han er hurtig, teknisk god, kan udfordre og så afslutter han fantastisk. Med venstre, med højre, med hovedet, inde i feltet, uden for feltet osv.
Glory Man United
13-06-2009, 12:36
http://www.tribalfootball.com/african-dream-man-utd-bid-barcelona-ace-etoo-250445
JA TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er selvfølgelig rigtigt nok, at det ikke nødvendigvis er den pris, de forlanger. Men ikke desto mindre, tvivler jeg på, at Youngs værdi kommer op i nærheden af det, Bayern vil have for Ribery.
Det vil godt nok være en joke af dimensioner, hvis han ryger til Tottenham :D
Nej den kommer nok ikke op på riberys værdi, men ribery er også bedre, og spiller for en større klub.
jeg mener Eto'o er overvurderet, på det Barcelona hold vil de fleste angribere nå over 20 sæson kasser. Mener ikke vi skal købe ham, så hellere Benzema.
http://www.tribalfootball.com/african-dream-man-utd-bid-barcelona-ace-etoo-250445
JA TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÅÅh det ville være genialt for os hvis vi hentede ham.
United0805
13-06-2009, 14:12
jeg mener Eto'o er overvurderet, på det Barcelona hold vil de fleste angribere nå over 20 sæson kasser. Mener ikke vi skal købe ham, så hellere Benzema.
Helt enig.. Med verdens bedste midtbane bestående af Xavi og Iniesta, samt Messi og Henry til at fodre Eto'o, kunne selv en uskarp David Bellion lave 20+ kasser ;)
Jeg kan ikke se, hvad vi skal bruge Eto'o til. Han er 28 år, og før vi ser os om, så går det ned ad bakke for ham. Han er ikke nær så skarp som Benzema, der allerede i en alder af 21 år er en mere komplet angriber.
På fløjen så jeg desuden gerne, at vi hentede Arjen Robben, hvis der er sandhed i rygterne om, at han er uønsket i Madrid.
jacobdahl8
13-06-2009, 15:09
Jeg husker engang jeg læste at der var 300.000.000 - United "fans" over hele kloden. Jeg har desværre ingen kilder, eller belæg for udsagnet er der nogen der ved noget andet? Hvis det tal er rigtig er ca. hver 20 menneske på denne jord United fan.
Rasmus-K-J
13-06-2009, 15:16
Jeg husker engang jeg læste at der var 300.000.000 - United "fans" over hele kloden. Jeg har desværre ingen kilder, eller belæg for udsagnet er der nogen der ved noget andet? Hvis det tal er rigtig er ca. hver 20 menneske på denne jord United fan.
Det kan du jo høre ikke passer : ) tror nærmere vi har 30.000.000 ikke 300.000.000 : )
JA TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
tribalfootball.com og goal.com er de værste hvad angår rygter, mange gange laver dem selv, så pas nu på med ikke at blive alt for glad. :)
Det kan du jo høre ikke passer : ) tror nærmere vi har 30.000.000 ikke 300.000.000 : )
Tror ikke du skal undervurdere den stjerne United har i Asien. Der er en grund til at klubben flere gange har taget på tur derovre istedet for f.eks. det resterende Europa..
Jeg er ikke i tvivl om at United kan blive et bedre hold med tiden selv uden Ronaldo. Men det kræver kraftedme også at de tager sig sammen med de erstatninger. Næste sæson bliver i mine øjne en sæson uden titler da spillestilen skal på plads igen og vi nok mister en del mål på ikke at have ronaldos løb på højrekanten og især frisparkene der enten ryger i mål eller skaber chancer. Men derefter skal det nok gå.
Dog føler jeg mig lige nu lidt pinlig over at man sidder og tænker på alle erstatninger, som tilsyneladende ikke vil til United. Kaka smuttede til real, ribery er også på deres liste samt barca hvor han tidligere har udtalt han gerne ville hen, bayern vil endda ikk sælge. benzema foretrækker spanien, Villa ser ud til at smutte til real. Ibrahimovic kan ende i barca hvor eto'o så ryger den anden vej og derfor også umulig at få fat i.
Jeg er normalt også for langtidsinvesteringer, så tosic, ljalic og sanchez skulle da nok blive interessante, men de går ikke direkte ind. Selv hvis nani tager sig sammen og tager sine chancer er det virkelig et tomt hold på de kanter. Valencia ser jeg som et middelmådigt indkøb der sagtens kan blive godt, men jeg nægter at tro det er af verdensklasse med det samme.
Jeg savner et indkøb over sommeren der viser vi vil være med nu, og ikke bare en sommer med afgang af spillere som tevez og ronaldo.
David Villa ser heller ikke ud til at være en mulighed længere: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23007075.html
Er ham Valencia virkelig så fantastisk?
Jeg har kun set ham når vi har mødt Wigan og selvom han gør en god figur så er jeg normalt ikke vildt imponeret.
Samuel Eto'o og Franck Ribery, tak! Det er 2 verdensklasse spillere som kan gå direkte ind og forstærke holdet. Vi har masser af unge spændende spillere, men det skal ikke være 20 årige vidunderdrenge hele lortet, det har vi Arsenal til at stå for.
schousboe9
13-06-2009, 17:30
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5377835,00.html
Souhtgate vil åbenbart forsøge at hente både Gary Neville og Scholes til Riverside. Tror ikke helt på, de selv er interesseret, men særligt Neville må efterhånden erkende, at han langt fra er fast mand, og at han måske ligefrem er 4. valg på højrebacken.
Scholes kan stadig bruges, og jeg nægter at tro på han selv vil. Skifter han, bliver det til Oldham (hvilket jeg godt kunne forestille mig næste år).
Jacob FG
13-06-2009, 18:52
Er ham Valencia virkelig så fantastisk?
Jeg har kun set ham når vi har mødt Wigan og selvom han gør en god figur så er jeg normalt ikke vildt imponeret.
Samuel Eto'o og Franck Ribery, tak! Det er 2 verdensklasse spillere som kan gå direkte ind og forstærke holdet. Vi har masser af unge spændende spillere, men det skal ikke være 20 årige vidunderdrenge hele lortet, det har vi Arsenal til at stå for.
Hvad angår Valancia har jeg det på samme måde som dig.. Det eneste jeg også rigtig har set til ham har været i kampene mod United, og som du også selv siger, da har jeg heller ikke væltet ned af stolen i begejstring.. Jeg håber og tror dog på, at Fergie kan se et stort potentiale i ham, og derfor vil jeg også glæde mig til at se ham spille og udvikle sig i United-trøjen (hvis det vel og mærke sker).
Egentlig tror jeg ikke rigtig der bliver brugt de store summer på spillere som Eto'o, Ribery og Benzema.. Det er ligesom ikke rigtig det, der har kendetegnet United i de senere år (med undtagelse af Berba).. Desværre, da jeg gerne så tilgang af minimum et enkelt topnavn.. Men jeg vil vente i spænding og se, hvad der sker.
Elrantiri
13-06-2009, 19:06
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5377835,00.html
Souhtgate vil åbenbart forsøge at hente både Gary Neville og Scholes til Riverside. Tror ikke helt på, de selv er interesseret, men særligt Neville må efterhånden erkende, at han langt fra er fast mand, og at han måske ligefrem er 4. valg på højrebacken.
Scholes kan stadig bruges, og jeg nægter at tro på han selv vil. Skifter han, bliver det til Oldham (hvilket jeg godt kunne forestille mig næste år).
Other laughable claims include Paul Scholes joining Stoke as player/coach and Gary Neville moving to Middlesbrough. Pull the other one!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC2572DA3%2D8A1C%2D457F%2D99 26%2D899EA5639CB4%7D&newsid=6633849
Ved sgu ikke rigtig :p
Fletcherfan
13-06-2009, 19:19
Nu er der efterhånden mange spillere, der ønskes i klubben... Og af alle dem, der er mulige at få i forhold til pris og tilgængelige så ønsker jeg hverken at se Eto'o, Zlatan eller Ribery i United... Ntote har så smukt forklaret hvorfor vi ikke skal have Eto'o, Ribery passer efter min mening ganske enkelt hverken til United eller til PL, og desuden er han ikke værdt alle de penge som Bayern kræver, og Zlatan har endnu ikke overbevist når han spiller mod modspillere, der giver ham lidt modstand. Og så skal man ikke glemme hans egoisme og arrogance er langt værre end Ronaldo... Jeg har set, at mange herinde ikke kan lide Ronaldo, fordi han tænker meget på sig selv... Det er også ok, men så skal man ikke ønske sig en spiller som Zlatan... Hann ville nok kræve, at komme afsted hvis man ikke vandt mindst mesterskabet hvert år...
Valencia er jeg i tvivl om... Jeg har selv ikke set noget specielt imponerende for ham, men SAF og hans mænd har i rigtig lang tid været interesseret i ham så han må være en god spiller, at have i klubben...
Desværre ser det ikke ud til, at United får hverken Villa, Pirlo, Huntelaar eller Aguero, som alle ville være rigtig gode at have i klubben... Dog kan United sikkert godt få Aguero eller Huntelaar hvis SAF ønsker sig en af dem... Van Nistelrooy, Robben, Snijder og Van der Vaart er alle fire fantastiske fodboldspillere, men de ville alle være et bet... RvN er efterhånden blevet gammel og har flere skavanker (ud over, at han nok ikke er bedste venner med SAF), Robben er næsten ligeså meget skadet som Owen, Hargo og Saha, mens Sneijder og VdV er spørgsmål om de kan klare sig i PL... Benzema er også et sats, men ham ville jeg gerne have, at SAF satser på hvis han ikke bliver for dyr...
Hvis United køber Valencia, Tevez og en af Benzema, Aguero og Huntelaar så tror jeg det ville komme til at se godt ud... Så kan man købe to-fire centrale midtbanespillere i januar og/eller næste sommer... Det ville så blive et sted mellem 50 og 80 mio £ lige nu... og så 20-50 mio £ i januar hvis det skulle vise sig, at Hargo ikke kommer igen og Scholes og Giggs falder naturligt meget i niveau...
Manchester United
13-06-2009, 19:48
Dog føler jeg mig lige nu lidt pinlig over at man sidder og tænker på alle erstatninger, som tilsyneladende ikke vil til United. Kaka smuttede til real, ribery er også på deres liste samt barca hvor han tidligere har udtalt han gerne ville hen, bayern vil endda ikk sælge. benzema foretrækker spanien, Villa ser ud til at smutte til real. Ibrahimovic kan ende i barca hvor eto'o så ryger den anden vej og derfor også umulig at få fat i.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/italienskfodbold/article1181171.ece
Han bliver nu i Inter, men jeg gider stadig ikke have ham på holdet.
Hvornår er det transfer vinduet åbner ?
Manchester United
13-06-2009, 20:16
Hvornår er det transfer vinduet åbner ?
1. juli til 31. august mener jeg
Kun en måned ?
Det var da ikke ret lang tid..
Men jeg regner med at vi nok får præsenteret Valencia på første dagen, og så kommer Sanchez nok også ..
Synes det er svært at sige hvad der sker i de kommende uger..
Men bliver da spændende at følge..
Måske kommer der også en ny målmand ?
Tror dog TK snart ryger en tur.. og et par stykker fra 2. holdet samme vej
Kun en måned ?
Det var da ikke ret lang tid..
Det giver også to måneder ;)
1/7 - 31/8
Det giver også to måneder ;)
1/7 - 31/8
Ja meget godt set ;)
Hehe det med måneder er ikk min skarpe side.. :D
Jeg synes en spiller som Aguero kunne være meget spændende at se i angrebet med Wonderboy.. Ser langt flere kvaliteter i ham end Tevez.. Han er yngre, fysisk er han god scorer mange mål ( dog heller ikke så svært i spanien ), og så har han en god teknik samt den hurtighed jeg synes Tevez godt kan mangle.. Hvad mener i selv om en som ham til Ronney?
man.utd25
13-06-2009, 23:35
Jeg synes en spiller som Aguero kunne være meget spændende at se i angrebet med Wonderboy.. Ser langt flere kvaliteter i ham end Tevez.. Han er yngre, fysisk er han god scorer mange mål ( dog heller ikke så svært i spanien ), og så har han en god teknik samt den hurtighed jeg synes Tevez godt kan mangle.. Hvad mener i selv om en som ham til Ronney?
Han ville være lækker at få fat i, han bliver en af de helt sore om nogen år, spørgsmålet er hvad han ville koste???
http://www.bold.dk/nyt/Vucinic-smigret-over-United-interesse
Spændende
hvad med Gonzalo Higuian fra Real, han ville være en god mulighed? :D
Spændende
Et ord. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Der står inde på newsnow at ferguson vil byde 40 millionner euro på torres. Kunne være kanon hvis han kom til klubben men tror bare aldrig det sker.
Glory Man United
14-06-2009, 09:21
Der står inde på newsnow at ferguson vil byde 40 millionner euro på torres. Kunne være kanon hvis han kom til klubben men tror bare aldrig det sker.
Yeah right Meyer....og vi køber også Gerrard, Fabregas og Lampard
Spændende
Jeg er meget enig. Jeg har altid været vild med Vucinic og han er en anderledes angriber en dem vi har. En box-spiller med et målinstinkt. Hvis han kan erhverves billigt, ser jeg ham bestemt som en mulighed.
Agüero er også meget interessant i mine øjne. Han er ung, hurtigt, farligere end Tevez og så skal man ikke undervurdere hans fysiske størrelse, han er stærk!
Valencia er for mig at se et skud i tågen... Men hvis vi køber ham, håber jeg Ferguson kaster lidt tryllestøv over ham, så han bliver en værdig erstatning for Ronaldo.
selvfølgelig får vi ham ikke:lolol:
selvfølgelig får vi ham ikke glory man united:lolol:
Kan du givet et direkte link? - For det lyder meget usandsynligt. Først og fremmest vil Liverpool ikke sælge deres bedste angriber i lang tid, og derudover vil de nok aldrig sælge til os. Og hvis der var andre klubber, der var interesserede i Torres, så ville Liverpool til hver en tid sælge til dem end os, så det er fuldstændig udelukket.
Fernando Torres til United..
Jeg kan slet ikke forestille mig at dett sker, og er overbevist om at det er en and. Han er uden tvivl en fantastisk angriber, men tvivler på Liverpool vil sælge til os, selvom de har økonomiske problemer.
http://www.lep.co.uk/national-football/Shock-bid-for-rival-striker.5364211.jp
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54081
JumpingCarrot
14-06-2009, 10:43
Dagens rygter går også meget på, at vi sender et £25 mio. bud efter David Silva. Ikke et dumt valg!
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/06/14/david-silva-targetted-by-manchester-united-115875-21439037/
Hl-Glory
14-06-2009, 10:51
Dagens rygter går også meget på, at vi sender et £25 mio. bud efter David Silva. Ikke et dumt valg!
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/06/14/david-silva-targetted-by-manchester-united-115875-21439037/
Også et af de rygter jeg bedre kan lide, men mener bare han har været ude og sige han vil blive i spanien og hvis han skal skifte skulle det være til Barcelona?
Arh ved ikke rigtig. Han skal i hvert fald overbevise mig, men £25 mio for Silva og £16 for Valencia ville måske være meget fornuftigt, så er der i hvert fald nok til at hente en angriber, der forhåbentlig er bedre end Vucinic.
http://images.mirror.co.uk/upl/m4/jun2009/1/0/sunday-mirror-image-6-660364766.jpg
Rygterne går stadig på, at han snart accepterer en gigantkontrakt hos dem.
http://images.mirror.co.uk/upl/m4/jun2009/1/0/sunday-mirror-image-6-660364766.jpg
Rygterne går stadig på, at han snart accepterer en gigantkontrakt hos dem.
Hvilket grimt syn. Men hellere det end at han skifter til os...
JumpingCarrot
14-06-2009, 10:55
Hvilket grimt syn. Men hellere det end at han skifter til os...
Aaaaarh... Det var lige godt grov...
Aaaaarh... Det var lige godt grov...
Dog er det sandt. Jeg ønsker ikke at have en spiller der flirter med Shitty, udtalelser sig negativt om klubben og Ferguson, ryster på hovedet når han bliver skiftet ud, på trods af at han lige har spillet rystende ringe osv.
http://www.bold.dk/nyt/Owen-skal-saelges-via-brochure
Jeg ved godt han har været meget skadet, men en billig mulighed. Jeg ville elske at se ham i United (selvom han er eks scourse). Tror på at under Fergies kynde ledelse kan han finde sin anden genkomst.
Dog er det sandt. Jeg ønsker ikke at have en spiller der flirter med Shitty, udtalelser sig negativt om klubben og Ferguson, ryster på hovedet når han bliver skiftet ud, på trods af at han lige har spillet rystende ringe osv.
Undrer mig at der ikke er kommet flere udtalelser ala dine her den sidste tid. Ellers har jeg overset dem. Tevez har været lige lovlig åbenmundet og kritisk i lang tid, især at gå ud og udtale man skulle være startet inde i CL og at taktikken var helt forkert bør da være nok til han har fået en ordentlig sviner, eller bliver smidt af helvedes til. Jeg var begyndt at synes om Tevez da han blev lidt farligere i den sidste del, men med den opførsel er der ikke nogen vej tilbage.
http://www.bold.dk/nyt/Owen-skal-saelges-via-brochure
Jeg ved godt han har været meget skadet, men en billig mulighed. Jeg ville elske at se ham i United (selvom han er eks scourse). Tror på at under Fergies kynde ledelse kan han finde sin anden genkomst.
Et "indkøb" af owen vil jeg bare mene er en falliterklæring når man ser på oprustningerne fra de andre klubber vi skal kæmpe om CL titlen med næste år. Real køber stort ind (om det bliver bedre af den grund må guderne vide) og barca har jo nærmest mulighed for at vælge enhver spiller på planeten efterhånden såfremt de finder pengene. Og hvad gør vi? køber valencia og skulle vi så også hente en michael owen som ingen tilsyneladende er vilde efter at få siden han ikke allerede blev tilbudt 19 kontrakter i januar, så bliver det her da en pinlig sommer.
Nu må jeg le. Torres rygtes på vej til United. Skulle det ske ville jeg mene vi har lavet en fantastisk handel! Vi har fået en klasse spiller og ødelagt halvdelen af scousernes hold. Hvilken fryd det måtte være :D
Jeg syntes klart Torres ville være interessant og han vil vel også gerne spille for de rigtige røde, dem som rent faktisk har set en pokal fornylig :)
Troelsgaard
14-06-2009, 11:36
Et "indkøb" af owen vil jeg bare mene er en falliterklæring når man ser på oprustningerne fra de andre klubber vi skal kæmpe om CL titlen med næste år. Real køber stort ind (om det bliver bedre af den grund må guderne vide) og barca har jo nærmest mulighed for at vælge enhver spiller på planeten efterhånden såfremt de finder pengene. Og hvad gør vi? køber valencia og skulle vi så også hente en michael owen som ingen tilsyneladende er vilde efter at få siden han ikke allerede blev tilbudt 19 kontrakter i januar, så bliver det her da en pinlig sommer.
Hvad de andre gør på transfermarkedet er imo. ligegyldigt, for det er kun papiret der taler. Jeg kan huske da Chelsea hentede både Shevchenko og Ballack, mens vi måtte nøjes med en, på det tidspunkt, rimelig ordinær Carrick, men hvem endte med at le sidst? Jeg vil først se Real i aktion, før jeg betyder at lovprise deres dyre indkøb, og jeg vil også se, om Guardiola kan bygge videre, nu hvor han allerede har nået toppen.
- Havde det ikke været for et spildt år i Real Madrid og to års skadeshelvede i Newcastle, så ville Michael Owen i dag blive sidestillet med spillere som Torres og Ronaldo. Han ville være det samme værd som kun de allerstørste matchvindere er det, står der ifølge Sunday Mirror blandt andet i brochuren.
If my aunt had balls, she'd be my uncle.
Stratego Thomas
14-06-2009, 11:40
Nu må jeg le. Torres rygtes på vej til United. Skulle det ske ville jeg mene vi har lavet en fantastisk handel! Vi har fået en klasse spiller og ødelagt halvdelen af scousernes hold. Hvilken fryd det måtte være :D
Jeg syntes klart Torres ville være interessant og han vil vel også gerne spille for de rigtige røde, dem som rent faktisk har set en pokal fornylig :)
kilde...
RuudVanNissetøj
14-06-2009, 11:41
Det ville være et slag lige i "Den fede tjeners" ansigt.....men man kender Ferguson godt nok til, at han aldrig ville hente en scouser til klubben. Så meget respekt for traditionerne og klubben har dog trods alt.
Bare tænk på sagen med Heinze. Han ville til en hver tid lader ham rådne op hos reserverne end ryge til Liverpools slum.
kilde...
Så det på tipsbladet og goal.com, men de har det vist fra daily express, eller sådan noget kan ikke lige huske det :)
Ved godt der ikke er det store hold, men det ville sgu være flabet at byde på ham :lolol:
Det ville være et slag lige i "Den fede tjeners" ansigt.....men man kender Ferguson godt nok til, at han aldrig ville hente en scouser til klubben. Så meget respekt for traditionerne og klubben har dog trods alt.
Bare tænk på sagen med Heinze. Han ville til en hver tid lader ham rådne op hos reserverne end ryge til Liverpools slum.
Ja, men alligevel vi snakker sgu om en spiller, der rent faktisk kan spille på vores hold og måske kunne have interresse i det :titte:
Tror heller ikke det sker, men skulle han gøre det, så må man sige vi har lavet en vaske ægte "svinestreg" :devilll:
RuudVanNissetøj
14-06-2009, 11:53
Ja, men alligevel vi snakker sgu om en spiller, der rent faktisk kan spille på vores hold og måske kunne have interresse i det :titte:
Tror heller ikke det sker, men skulle han gøre det, så må man sige vi har lavet en vaske ægte "svinestreg" :devilll:
Absolut...Torres ville klæde ethvert hold. Men han har det tilsyneladende rigtig dejligt i den spanske koloni, han er elsket af fansene og jeg mener at have læst, at han kun ønsker at spille for Liverpool og så slutte af i Atletico Madrid igen. Men nu får man jo at se!
Stratego Thomas
14-06-2009, 11:56
jeg ved ikke hvordan man sletter sit indlæg..?
Stratego Thomas
14-06-2009, 11:57
Så det på tipsbladet og goal.com, men de har det vist fra daily express, eller sådan noget kan ikke lige huske det :)
Ved godt der ikke er det store hold, men det ville sgu være flabet at byde på ham :lolol:
flabet, og meget usandsyneligt.. men ok har man en gang trukket i en pool-trøje, er man fortabt og kan ikke frælses og ligemeget hvor god torres er gider jeg ikke se en ex-scouser i vores trup...(lidt overdrevet, men jeg mener det sgu osse lidt..)
angående silva tror jeg, at han vil være alle tiders køb, navnlig prisen taget i betragtning, men jeg tvivler bare lidt på, at vil kunne blive en rigtig loyal unitedspiller, hvilket jeg mener ar meget vigtigt ovenpå de sidste tre års ronaldo-eskapader.. jeg har før læst citater af hr. silva, hvori han siger at han ikke har lyst til at spille i england, så hvis et eventuelt skifte skulle falde på plads kunne jeg godt frygte at efter e par seasoner vil ønske sig tilbage til det spanske (nicht gut, nein!)...
flabet, og meget usandsyneligt.. men ok har man en gang trukket i en pool-trøje, er man fortabt og kan ikke frælses og ligemeget hvor god torres er gider jeg ikke se en ex-scouser i vores trup...(lidt overdrevet, men jeg mener det sgu osse lidt..)
angående silva tror jeg, at han vil være alle tiders køb, navnlig prisen taget i betragtning, men jeg tvivler bare lidt på, at vil kunne blive en rigtig loyal unitedspiller, hvilket jeg mener ar meget vigtigt ovenpå de sidste tre års ronaldo-eskapader.. jeg har før læst citater af hr. silva, hvori han siger at han ikke har lyst til at spille i england, så hvis et eventuelt skifte skulle falde på plads kunne jeg godt frygte at efter e par seasoner vil ønske sig tilbage til det spanske (nicht gut, nein!)...
Ja Silva ville være nice, men ja han er måske ikke den optimale spiller for os. Han er super dygtig, han er dog ikke særlig stærk, men tror på det nok skal gå.
Loyaliteten tror jeg ikke bliver et problem, han er ikke, så meget prima donna som en vis Ronaldo :Smackden:
Altså hvis rygterne taler sandt, som siger at Fools er i alvorlig pengekrise, og kan være nødsaget til at sælge deres store stjerner til rivaler og andre klubber, så burde vi da slå til. Gerrard kunne være vild at hente, men det ligesom at hente Neville eller Giggs til Fools, det sker ikke. Men en Torres, som ikke har følelser til Fools som klublegenderne har, så burde vi da sende et bud ind.
Det ville jo være det ondeste, og det vil bare sætte prikken over i'et, at Liverpool aldrig bliver større.
Torres, ja tak!
Torres virker vildt usandsynlig. Han valgte allerede Liverpool over os sidst, og spillede med YNWA skrevet under sit anførerbind i Atletico. Hvis han så endelig skulle overveje at tage til United, ville jeg nok miste ret meget respekt for ham. Det ville virkelig være sell-out, og jeg håber et eller andet sted også at vi køber nogle nye spillere med lidt mere integritet, så vi ikke på sigt bliver et real madrid cirkus.
Selvfølgelig ville det være fantastisk, da Torres i mine øjne er verdens bedste angriber, men hvis Fools endelig skulle være i pengekrise, så har Real Madrid og Barcelona gang i nogle vandvittige planer pt og han vil utvivlsomt vælge begge disse klubber frem for vores.
Torres virker vildt usandsynlig. Han valgte allerede Liverpool over os sidst, og spillede med YNWA skrevet under sit anførerbind i Atletico. Hvis han så endelig skulle overveje at tage til United, ville jeg nok miste ret meget respekt for ham. Det ville virkelig være sell-out, og jeg håber et eller andet sted også at vi køber nogle nye spillere med lidt mere integritet, så vi ikke på sigt bliver et real madrid cirkus.
Enig. selvfølgelig kommer han ikk til united.
1) Han har lige underskrevet en kontrakt med liverpool der løber ud til år 2013.
2) Nægter at tro på at liverpool er villige til at sælge ham til os.
3) Tror heller ikk han gider.:(
Men hvis man ser bort fra alt dette ville det da være et okay køb.:)
Det er spændende at læse om hvilke spillere er linket til hvilken klub - ikke mindst til Man Utd.
Nu har det ikke været værdens største hemmelighed, at Ronaldo skulle være på vej til Real til sommer, men hvad gør vi så til kommende sæson?
Personligt, så er jeg en meget stor David Silva tilhænger, og om han kan erhverves for under 20 mio pund +/-, så ville han absolut være mit bedste bud på en afløser på wingen. Eneste som jeg er mistænkelig med, er den tendens til den lange tilpasningstid som spanierne normalt har haft til at vænne sig til det engelske - dog er der nogle undtagelser, bl.a. Torres. Og jeg ser Silva i samme klasse, så jeg tror virkelig, at han kunne gå meget hurtigt ind på vores hold.
Torres skulle vi åbenbart byde på, men det er NOTW som har skrevet det, så derfor tror jeg slet ikke på det - og tror heller ikke det ville være sandsyneligt, da han og Benitez har noget kørende i LFC af en eller anden mærkelig årsag, og han af en eller anden håbløs årsag ikke vil andre steder en til LFC - men ham om det, han skal være velkommen, hvis han kommer på andre tanker, for spille fodbold kan han i hvert fald.
Ribery er også et varmt navn, men prisen virker endnu varmere. Men om han kan købes for max 30 mio pund, så ville det selvfølgelig være en mulighed, for han bekræfter sit talent i hver kamp, og er absolut blandt de bedste ude på fløjen - men tror vi skal i 50+ mio pund, og det ville jeg i hvert fald ikke spide efter ham.
Vi har også været linket til Robben, men hans skadesplageri har hæmmet ham i flere år nu, så det ville jeg absolut ikke mene bliver aktuelt. Der skal i hvert fald ikke være mange penge indblandet i den handel.
Alexis Sanchez synes jeg er et spændende navn, og tror jeg SAF kan få noget specielt ud af ham, om han kommer til Old Trafford. SAF har i en årerække havt øjnene med ham, og mener jeg at han har forbedret sig med hver sæson, specielt i Udinese, men at om han kommer under de rigtige vinger, så kan han blive noget specielt.
Der har også været flere angribere nævt i aviserne, og er jeg også en af dem der mener, at vi ville være markant stærkere, om vi smed penge efter enten Eto'o eller Benzema. Vi ville få en helt anden dimension, og være langt stærkere, både i en 4-5-1 og en 4-4-2 formation. Om man satser på en 28 årig Eto'o for 12-15 mio pund, eller hellere vælger en yngre og lovende spiller som Benzema for evt. 30 mio pund, det er en smagsag - min smag siger , at Benzema ville være den optimale løsning, men jeg kunne sagtens leve med en Eto'o.
Men der hvor jeg ser de største problemer, er på den offensive midtbane. Carrick og Fletcher er begge meget defensivt orienterede, hvor de også har deres forskellige styrker. Anderson havde jeg regnet med skulle være Scholes's afløser, men for mig virker det som om han er for defensivt anlagt til at optage den rolle. Det samme med Hargreaves, selv om hans raid's er imponerede, men det er hans skadessituation desværre også.
Derfor mener jeg, at vi skal finde en varende løsning på den offensive og kreative midtbane. Selv er jeg meget imponet over Gourcuff i Bordeaux. Ja han var et svip i Milan, hvor han ikke slog igennem - det er selvølgelig også svært, når man har Kaka som sin konkurrent. Men det er en mand med en god arbejdsindsats, fight og vilje på plads, godt overblik samt en god teknik, og kan sætte en mand af. En meget spændende mand at følge og IMO et godt på Scholes' afløser.
Så er der andre som Douglas Costa, som vi har spejdet flere gange, men hvis jeg skulle tage vare af de 80 mio pund fra Ronaldos salg, samt de andre 25 vi har til rådighed hvert år, så ville mine førsteprioriteter være David Silva, Gourcuff og evt en Etoo eller endnu bedre, en Benzema.
Det er selvfølgelig utænkelig og usandsyneligt, at vi køber nye spillere til 30% af positionerne i en startopstilling, men 2 ud af 3 er nu også godt :) Man har altid lov at drømme, men til syvende og sidst, så stoler jeg altid på at SAF ved hvad han gør - for det har han dælenme bevist gang på gang.
Laursen10
14-06-2009, 12:43
Det kunne da være alt for vildt, men som i også siger, ret usandsynligt, hvis United køber Torres. Ham og Rooney ville passe helt perfekt sammen. Rooney i en form for Gerrard rolle, bare lidt mere offensiv, og så Torres i den rolle han har nu. Derudover mener jeg, David Silva kunne være et klassekøb. Der er speed, teknik, overblik og godt spark i ham, så han ville kunne skabe en masse fra kanten.
Overordnet set mener jeg, vi skal have to kanter, en til hver side, og det skal være til startopstillingen og ikke breddespillere. Derudover mener jeg, vi skal have en fast angrebsmakker til Rooney. En som bare passer perfekt sammen med Rooney, og som scorer på alt. Jeg tror, vi får Valencia, og så håber jeg meget på Ribery, men ikke hvis han skal koste over 700 mio. som nogen snakker om. Så hellere David Silva, som beskrevet tidligere. I front håber jeg selvfølgelig allermest på Torres. Begrundelse givet, men mere realistisk set, håber jeg på Benzema, som jeg også tror på. Det Lyon siger, med han ikke er til salg, skal de jo sige. Og han passer perfekt sammen med Rooney på samme måde som Torres gør det. Andre emner kunne være Eto'o eller Adebayor. Ellers kan jeg faktisk ikke rigtigt se nogle oplagte emner til angrebspladsen. Og så sælg da for guds skyld Nani og Berbatov! Så er vi da ved og være ud over primadonnatyperne!
Det kunne da være alt for vildt, men som i også siger, ret usandsynligt, hvis United køber Torres. Ham og Rooney ville passe helt perfekt sammen. Rooney i en form for Gerrard rolle, bare lidt mere offensiv, og så Torres i den rolle han har nu. Derudover mener jeg, David Silva kunne være et klassekøb. Der er speed, teknik, overblik og godt spark i ham, så han ville kunne skabe en masse fra kanten.
Overordnet set mener jeg, vi skal have to kanter, en til hver side, og det skal være til startopstillingen og ikke breddespillere. Derudover mener jeg, vi skal have en fast angrebsmakker til Rooney. En som bare passer perfekt sammen med Rooney, og som scorer på alt. Jeg tror, vi får Valencia, og så håber jeg meget på Ribery, men ikke hvis han skal koste over 700 mio. som nogen snakker om. Så hellere David Silva, som beskrevet tidligere. I front håber jeg selvfølgelig allermest på Torres. Begrundelse givet, men mere realistisk set, håber jeg på Benzema, som jeg også tror på. Det Lyon siger, med han ikke er til salg, skal de jo sige. Og han passer perfekt sammen med Rooney på samme måde som Torres gør det. Andre emner kunne være Eto'o eller Adebayor. Ellers kan jeg faktisk ikke rigtigt se nogle oplagte emner til angrebspladsen. Og så sælg da for guds skyld Nani og Berbatov! Så er vi da ved og være ud over primadonnatyperne!
Jeg vil give dig ret i en del af dine ting.. Håber også på Benzema eller Silva kommer, tror de to vil styrke vores trup på den rigtige måde, og få bredt vores spil mere ud..
Men at du nævner Adebayor, der må jeg altså trække en streg i sandet, især når du selv nævner primadonna, han er da blandt top 5 i den kategori, og så er han bare ikke god nok til vores hold.
Så foretrækker jeg hellere Berbatov, og giv manden en chance, han fik da scoret en del, og vi skal ikke begynde på det der liverfool nummer, at de sælger keane efter 6 måneder, altså det giver absolut ingen mening..
Så derfor beholder vi også Berbatov.. og håber så inderligt at Nani kommer igang.
Glory Man United
14-06-2009, 13:01
Stop nu med de latterlige indlæg om spillere fra Arse, Fools og Chelski. De kommer ikke (og godt det samme)!!!
Jeg forstår ikke hvorfor vi diskuterer Torres.
jmyrini: Jeg forstår ikke hvorfor du ønsker en mere offensivt anlagt midtbane spiller. Gourcuff er klasse, men i vores spilsystem er de to centrale midtbane spillere ca. lige defensivt og offensivt orienterede, dog måske begge lidt mere fokuserede på den defensive del. Gourcuff tror jeg ikke ville passe ind i en flad 4-4-2, han er mere den her offensive playmaker der er perfekt til fx 4-2-3-1. Min ønske centrale midtbane er helt klart Hargreaves-Carrick, men desværre ser førstnævntes skadehelvede ud til at ødelægge det for ham. Det ville dog ellers være det perfekte match. De er begge engelske og hverken for defensivt eller offensivt anlagte. I Carrick ville vi have the pass-master, der fordeler boldene, og en gang i mellem tager løb lidt frem i banen, men som samtidig er dygtig defensivt, især placeringsmæssigt. Og med Hargreaves ved hans side ville vi have en aggresiv, fysisk stærk, hårdt tacklende midtbane spiller, der kan presse højt når det er nødvendigt, og som samtidig er ganske dygtig offensivt, med sine dybdeløb, gode spark, super indlæg og hurtighed.
Stop nu med de latterlige indlæg om spillere fra Arse, Fools og Chelski. De kommer ikke (og godt det samme)!!!
Arg, det vel næppe - godt det samme - hvis man hentede en man som Fernando Torres, om det så er realistisk eller ej.
jmyrini: Jeg forstår ikke hvorfor du ønsker en mere offensivt anlagt midtbane spiller. Gourcuff er klasse, men i vores spilsystem er de to centrale midtbane spillere ca. lige defensivt og offensivt orienterede, dog måske begge lidt mere fokuserede på den defensive del. Gourcuff tror jeg ikke ville passe ind i en flad 4-4-2, han er mere den her offensive playmaker der er perfekt til fx 4-2-3-1. Min ønske centrale midtbane er helt klart Hargreaves-Carrick, men desværre ser førstnævntes skadehelvede ud til at ødelægge det for ham. Det ville dog ellers være det perfekte match. De er begge engelske og hverken for defensivt eller offensivt anlagte. I Carrick ville vi have the pass-master, der fordeler boldene, og en gang i mellem tager løb lidt frem i banen, men som samtidig er dygtig defensivt, især placeringsmæssigt. Og med Hargreaves ved hans side ville vi have en aggresiv, fysisk stærk, hårdt tacklende midtbane spiller, der kan presse højt når det er nødvendigt, og som samtidig er ganske dygtig offensivt, med sine dybdeløb, gode spark, super indlæg og hurtighed.
Carrick har en overblik som få, og kan spotte en 50 metersaflevering, og ramme den, uden problemer. Men det som jeg savner, og det som jeg mener ingen af vores midtbanespillere har, er det kreative længere oppe på banen. Resten af holdet, lige undtaget forsvarspillerne, er blevet overskygget af Ronaldo, og så at sige alt det kreative og det farlige er gået igennem ham - enten han har været placeret på venstre eller højre fløj. Mod Arsenal i semifinalen, da blev Ronaldo sat på toppen, og andre spillere kom til sin rette, men der mener jeg, at det er Arsenals fortjeneste. Ser vi kampen mod Barca, så så tingene helt anderledes ud - ideforladte, intiativløse og alle meget mere (lige undtaget de første 9 minutter).
Jeg mener personligt, at hvis vi har en boldsikker kreatør på offensive midtbanen, så ser jeg specielt styrker på en 4-5-1 (eller en 4-2-3-1 som du kalder den). Men jeg er avsindig sikker i min holdning, når jeg mener en midtbane med Silva - Carrick - Gourcuff - Nani/Park kunne fodre Rooney og Berbatov på top. Eller i en 4-5-1 med Berbatov på toppen med Rooney på venstre, Silva på højre og med en Gourcuff midt på bag Berbatov (iøvrigt en position som David Silva også er meget habil), og med Carrick og Fletcher/Hargreaves/Anderson til det defensive bagved.
En uhyre formation i mine øjne... Og bare tænke sig (drømme) hvis man så havde en Benzema eller en Eto'o at krydre angrebet med, så man fik mere speed og farlighed oppe foran... Det ville sku være guf i mine øjne. Og vi ville på ingen måder være værre stillet, end sæsonen når Ronaldo scorede 42 kasser... men bedre stillede IMO.
Synes rygtet om Silva er befriende. Jeg vil langth ellere have Silva end Ribery. Prisen er vel den halve, og man kunne let forestille sig et salg til Real eller Barca 3-5 år ude i fremtiden med fortjeneste.
Håber virkelig på Valencia. Har set ham nogle gange for Wigan, og han udviser potientiale. Synes ikke hans stats kan bruges til ret meget, når man spiller med elendige angribere, laver man automatisk ikke ret mange assists.
Derudover har vi virkelig brug for en angriber. Har noget for Huntelaar. Han er den nye nistelrooy. Derudover ville Eto'o eller Benzema selvfølgelig også være interessant.
Mht. Torres håber jeg det virkelig ikke. Jo vist, han ville passe perfekt, men han skal virkelig bevise sine loyalitet før jeg gider at have ham på holdet. En nævnte Gerrard, NO WAY! Vil aldrig acceptere ham i en United trøje.
Mht. den centrale midt, tror jeg ikke på investeringer. Vi har Hargo, Fletcher, Carrick, Anderson, Giggs og Scholes til to pladser. Men efter næste sæson bliver der helt sikkert købt ind på den position.
Men bring on Silva, Valencia og Huntelaar/Benzema/Eto'o, og så mener jeg vi er bedre end denne sæson. Nogle spillere kan folde sig ud nu, og det tror jeg netto bliver langt bedre end det Ronaldo præsterede...
Glory Man United
14-06-2009, 13:36
Arg, det vel næppe - godt det samme - hvis man hentede en man som Fernando Torres, om det så er realistisk eller ej.
Ville ikke springe jublende i vejret, hvis han kom. Og som jeg sagde, jeg fatter ikke, folk gider bruge tid på disse "rygter". Ikke engang i FM kan man købe Torres, Gerrard, Lampard etc etc
Renatommo
14-06-2009, 14:42
synes det er direkte åndsvagt at Sir alex vil erstatte verdens bedste spiller med en spiller fra Wigan :S + tevez smutter.. nu er vi lige så dårlige som liverpool og arsenal
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23020799.html
SantasLittleHelper
14-06-2009, 14:54
Hvis Real køber Ronaldo, Ribery, Villa og Kaka - jamen så er det måske det mest uansvarlige der nogensinde er sket i fodbold. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til det andet end at jeg håber at de økonomisk går nedenom og hjem selvom kommunen jo nok giver dem lang snor.
Hr Hansen
14-06-2009, 14:57
synes det er direkte åndsvagt at Sir alex vil erstatte verdens bedste spiller med en spiller fra Wigan :S + tevez smutter.. nu er vi lige så dårlige som liverpool og arsenal
Hvis den bedste spiller som kan forstærke holdet render rundt i Wigan er det sgu da dumt at købe den nst bedste bare fordi han spiller i, Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Milan osv.
Da Beckham blev solgt hentede Manchester United en spiller fra Sporting Lissabon i Portugal og det er vel heller ikke verdens bedste klub.
.. og man ved heller ikke med Alexis Sanchez. Af en eller anden grund ville jeg gerne se Fergie købe ham.
unitedforreal
14-06-2009, 15:08
Er der andre end mig, der bar ikke kan klare at læse flere rygter ?.
Nu har zidane været ud og sige at Ribery ender i Madrid "det er jeg trods alt glad for, fordi så får vi ham ikke".
Valencia, har meddelt at de er i forhandlinger med Madrid angående Villa.
Man siger Valencia er i økonomiske krise, men de har trods alt købt 3 spiller ifølge rygterne. Ikke verdens bedste men tror det har kostet dem ca 200 mil +
Anyway, tror ikke vi øber nogen før SAF kommer tilbage.
Martinsen
14-06-2009, 15:34
http://onside.dk/node/35138
Vores spanske ønskeliste:lolol: Den eneste der virker bare lidt sandsynlig er Silva resten er mere eller mindre umulige. Torres fra Liverpool til United det sker ikke. Victor Valdes hvorfor skulle han skifte fra Barcelona til os? I øvrigt synes jeg heller ikke han er særlig god og så kan vi lige så godt satse på Foster for han er ikke meget dårligere. David Villa er mere eller mindre i Madrid og vil helst blive i spanien. Så meget mærkelig liste synes jeg.
http://onside.dk/node/35138
I øvrigt synes jeg heller ikke han er særlig god og så kan vi lige så godt satse på Foster for han er ikke meget dårligere. .
Nej men så er Foster heller ikke god nok så?
VI kan ikke sige "jamen han er ikke så meget dårligere". Jamen ligger der en fin mulighed foran snuden på os til at forstærke holdet, jamen så skal man da søge at have det bedste hold man kan. Specielt på keeper-posten kan man ikke gå på kompromis. Synes jeg vi har set rigeligt til i perioden mellem schmeichel og VDS.
Jeg vil gerne påpege at jeg ikke kommentere på valdes´ niveau og hvorvidt jeg finder ham egnet som VDS erstatning.
Men nu nævnte du at du synes han ikke var god, men alligevel lidt bedre end foster. Jamen så er foster da slet ikke svaret.
Forstår virkelig ikk folks skepsis.
Hvis vi ser på denne sæson, så har vi været utroligt bundet af hvilket Ronaldo ramte i en given kamp.
Vi har nogle spillere som virkelig har potientiale, men det har de ikke haft muligheden for at vise.
Nani og Tosic blev ikke købt for at sidde på bænken eller spille for reserverne, lad dem få chancen.
Berbatov har ikke vist potientialet, det kan nogle assists fløje lave om på.
Spillere som Silva/Valencia/Sanchez vil bringe nye dimensioner ind i vores spil, og gøre truppen bredere, så vi kan nøjes med at hente én angriber.
Se mulighederne i holdet i stedet for begrænsningerne - Tror det er det SAF har gang i.
Jeg forstår ikke, hvorfor i ikke går all-in på Benzema?
Hvis vi ikke køber Zlatan, så er Benzema et mindst ligeså godt alternativ i mine øjne.
Typer som Aguero, Villa mfl. skifter ikke tilværelsen fra Spanien ud med en i England. Tror jeg simpelthen ikke på de gider.
Kan kun grine af Torresrygterne. Er der ikke noget med, at han er Liverpoolfan og har tattoveret "you will never walk alone" på sin arm?
Troelsgaard
14-06-2009, 16:49
Kan kun grine af Torresrygterne. Er der ikke noget med, at han er Liverpoolfan og har tattoveret "you will never walk alone" på sin arm?
Det var vist manipuleret, men ellers ved jeg da, at både O'Shea og Rio var Liverpool fans som knægte, men de har begge ageret scousebusters de senere år, og jeg tror det er en meget lille procentdel af fodboldspillere, der har noget fanforhold til en klub, og derfor ikke skifter for nogen pris. Jeg tror dog ikke på Torres, for godt nok hiver vi stadig trofæerne hjem, men Liverpool kommer nærmere og nærmere, og det tror jeg han, og andre spændende Liverpool spillere, har øje for, og derfor bliver der.
OneloveOneUnited
14-06-2009, 17:26
Tror du hentyder til denne artikel kammerat.
http://www.whoateallthepies.tv/2007/04/fernando_torres_1.html
Men anser chancen for at han skulle komme til United for lig nul, og mener slet ikke det er værd at tale om.!
Streubel
14-06-2009, 18:21
Valenicia er i mine øjne et udemærket indkøb som kan en masse på fløjen...
Jeg glæder mig til at se Berbatov og Rooney som vores primære angrebs-duo i en 4-4-2 med mere traditionelle kantspillere. Jeg synes dog vi mangler en venstrebenet kantspiller, da giggs ikke er kantspiller mere. Her synes jeg Silva er den eneste rigtige at gå efter.
Så beder jeg også en lille bøn til at Tevez kan se at han må få mere spilletid i næste sæson med ronaldo ude. Så køb ham nu fri, Please...
en central midt med lidt mere offensiv snilde som kan låse et forsvar op og tage de dybe løb. men stadig være med i det defensive ihvertfald posistions mæssigt. her ser jeg Hamsik som et rigtigt godt bud.
Maicon er utilfreds i Inter og en af verdens bedste højre Backs. Han kunne forstærke holdet både defensivt og offensivt.
Silva, Hamsik, Valencia, Tevez og Maicon Så synes jeg vi har et SUPER HOLD
Men jeg har stor tiltro til at Ferguson løser opgaven. Jeg har ikke et køb superstjerner must.
Martinsen
14-06-2009, 18:25
Nej men så er Foster heller ikke god nok så?
VI kan ikke sige "jamen han er ikke så meget dårligere". Jamen ligger der en fin mulighed foran snuden på os til at forstærke holdet, jamen så skal man da søge at have det bedste hold man kan. Specielt på keeper-posten kan man ikke gå på kompromis. Synes jeg vi har set rigeligt til i perioden mellem schmeichel og VDS.
Jeg vil gerne påpege at jeg ikke kommentere på valdes´ niveau og hvorvidt jeg finder ham egnet som VDS erstatning.
Men nu nævnte du at du synes han ikke var god, men alligevel lidt bedre end foster. Jamen så er foster da slet ikke svaret.
Jeg har heller ikke nævnt at jeg synes Foster er løsningen? Det jeg har set med ham synes jeg ikke har været specielt prangende, men ser ingengrund til at gå ud og købe en middelmådig målmand som Valdes når vi selv har en indtil videre middelmådig målmand som Foster(håber han overbeviser mig om det modsatte)
man.utd25
14-06-2009, 18:27
Jeg forstår ikke, hvorfor i ikke går all-in på Benzema?
Hvis vi ikke køber Zlatan, så er Benzema et mindst ligeså godt alternativ i mine øjne.
Typer som Aguero, Villa mfl. skifter ikke tilværelsen fra Spanien ud med en i England. Tror jeg simpelthen ikke på de gider.
Håber også vi prøver at gå efter Benzema, Zlatan vil jeg aldrig se i United, synes han er overvuderet af h....... til:)
Aguero, tror jeg godt man kunne lokke væk fra spanien, Ham eller Benzema ville passe godt til Rooney:)
Stratego Thomas
14-06-2009, 19:44
Håber også vi prøver at gå efter Benzema, Zlatan vil jeg aldrig se i United, synes han er overvuderet af h....... til:)
Aguero, tror jeg godt man kunne lokke væk fra spanien, Ham eller Benzema ville passe godt til Rooney:)
hvorfor??
Hvis Real køber Ronaldo, Ribery, Villa og Kaka - jamen så er det måske det mest uansvarlige der nogensinde er sket i fodbold. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til det andet end at jeg håber at de økonomisk går nedenom og hjem selvom kommunen jo nok giver dem lang snor.
og hvis kommunen endelig skulle droppe Real Madrid, er der sikkert mange andre der ville spytte penge i klubben. Eksempelvis har den spanske konge allerede hjulpet dem én gang før..
Egentlig utroligt at det kan gå så dårligt for en klub, der har så mange muligheder for at få succes...
Anyway, tror ikke vi øber nogen før SAF kommer tilbage.
Nej og det kan godt pisse mig lidt af.....
Han har vidst længe at ronaldo røg. Ergo har de haft lang tid til at udfærdige en "short list".
Real Madrids træner holder også ferie, ligesom alle andre trænere også gør det.
Det er ikke alfa omega fergie er til stede ved at indkøb, for han fører ikke forhandlingerne alligevel. United skal bare passe på at de ikke er lige så magelige som sidste sæson på markedet, for så ender vi med at potentielle mål allerede er solgt inden fergie vender hjem fra frankrig og sin genopfarvning af næsen.
SantasLittleHelper
14-06-2009, 20:39
Netop genopfarvningen tror jeg ikke er noget problem hvis han, som du skriver, er i frankrig...
Der skal også være plads til ferie. Telefonen er jo opfundet og han skal for helvede bare sige ja eller nej..
Don Kafai
14-06-2009, 20:47
Han har vidst længe at ronaldo røg. Ergo har de haft lang tid til at udfærdige en "short list".
Det er ikke alfa omega fergie er til stede ved at indkøb, for han fører ikke forhandlingerne alligevel. United skal bare passe på at de ikke er lige så magelige som sidste sæson på markedet, for så ender vi med at potentielle mål allerede er solgt inden fergie vender hjem fra frankrig og sin genopfarvning af næsen.
Hvad får dig til at tro at United er så amatør-agtige, at alt går i stå når Ferguson er på ferie?
Jeg tror det er mere sandsynligt, at Ferguson sidste sommer VILLE have Berbatov som han har jagtet i årevis, frem for at United måtte "nøjes" med Berbatov, fordi Ferguson havde ferie.
Nu hvor Ronaldo smutter, ser vores start 11'ere mere eller mindre således ud:
VDS
Rafael/O’Shea – Rio – Vidic – Evra
Park – Fletcher – Carrick - Nani
Rooney – Berbatov
Subs: Foster, Rafael/O'Shea, Evans, Anderson, Macheda, Giggs, Scholes.
Hvad siger folk til den kamptrup? Trænger vi virkeligt til så massive stjerner for at rette op på Ronaldos afgang?
Burde vi give Nani chancen?
VDS
Rooney – Berbatov
Jeg har markeret de områder i startopstillingen, som jeg mener er svaghedspunkter.
Park: Fremragende workhorse, der løber solen sort. Mangler desværre det sidste afgørende touch, og halter lidt i den offensive del af spillet.
Fletcher: Trådte endeligt i karakter de sidste par måneder af sæsonen og virker meget lovende for den næste... spørgsmålet er så bare, om han holder niveauet og udvikler sig yderligere derfra?
Nani: Som jeg spurgte tidligere... burde vi give ham chancen for at træde ud af Ronaldos enorme skygge? Han har jo tydeligvis potentialet... men tør vi gamble på at han endeligt bryder ud af skallen denne sæson?
Berbatov: Genial teknik, fysisk stærk og mister som regel aldrig bolden. Han falder desværre meget let ud af kampene, arbejder ikke nok for sagen og der går aaaalt for lang tid imellem hans "strokes of genious". Han har meget at skulle bevise næste sæson.
Konklusion:
RW: Jeg vil meget gerne have en erstatning for Park. Der skal en meget mere offensivt tænkende, teknisk dygtig og udfordrende wing over på den position, her tænker jeg i Alexiz Sanchez/Theo Walcott baner. Dermed ikke sagt jeg vil af med Park... vi har godt og vel 60 kampe om året der skal lukkes defensivt af efter føringer, eller startes med et defensivt udgangspunkt. Der bliver masser af spilletid til Park.
LW: Dernæst handler det om Nani, jeg synes personligt at vi skal satse på ham. Skal vi ud at handle ny wing er det lige så stort et gamble som at satse på Nani, da vi på ingen måde ved om "den nye" kan leve op til forventningerne. Men med Nani undgår vi tilpasningsperioden, da han allerede er inde i hvordan livet i United fungerer og desuden ved Fergie forhåbentligt (by now) hvilke knapper han skal trykke på, for at få det bedste ud af ham. Problemet er bare, at hvis han ikke slår til, skal vi bruge endnu en sæson på at spille en ny wing ind. Samt at vi måske brænder broer, som Ribery og Silva ved ikke at reagere nu.
AM: På Fletchers position vil vi nok se rokeringer mellem ham og Anderson. Jeg tror og håber på at de 2 gutter nok skal finde formen og at vi får et solidt centermidt ud af dem. Alternativt kunne der shoppes efter en pasningstærk type ala Iniesta.
ST: Rooney, Berbatov og Macheda i angrebet er bare ikke nok. Enten holder vi på Tevez ellers er det på positionen her, en god bid af Ronaldo pengene skal fyres af på.
Vi har terrieren i Rooney, teknikeren i Berbatov. Få nu købt boxspilleren også!
Det blev til en lang smøre, men jeg skulle simpelthen ud med tankerne. :)
Hvad får dig til at tro at United er så amatør-agtige, at alt går i stå når Ferguson er på ferie?
Jeg tror det er mere sandsynligt, at Ferguson sidste sommer VILLE have Berbatov som han har jagtet i årevis, frem for at United måtte "nøjes" med Berbatov, fordi Ferguson havde ferie.
Det er muligt at fergie sidste sæson bare ville have berba, og derfor spillede lidt cool overfor tottenham til det sidste.
Men hvis vi tager udgangspunkt i at medierne som regel rammer nogenlunde med nogle af deres rygter, så er vi ikke blevet kædet sammen med spillere endnu, hvor vi nærmest ikke kan forvente konkurrence. Ergo bliver vi jo nød til at agere lidt fremfor at reagere.
Uniteds færd på et transfermarked minder sådan lidt om Foghs vej til Nato. Der slipper intet ud før det er officielt. Men jeg kan nu godt lide vi får lidt at vide om hvad united er i færd med. Der skal selvfølgelig ikke nævnes navne, men kunne være rart at få bekræftet der faktisk arbejdes på sagen. Dog tror jeg man skal være mere end almindeligt forelsket i vores egne talenter, hvis man ikke tror der hentes spillere i pausen.
Unitedforever
14-06-2009, 21:35
Jeg mener også at vi bør reagere i stedet for blot at agere. Efter salget af Ronaldo er det efter min mening påkrævet med nogle kompatente erstatninger. Her tænker jeg på Ribery, Benzema og Valencia. Valencia er stort set sikker, men hvis vi skal have fat i de andre kræver det at vi gør noget for det nu, og ikke lader os løbe over end af Madrid og Barcelona. Jeg gruer for fremtiden, hvis vi ikke køber kvalitetsspillere af nævnte art. Og for at sikre os dem, må vi på banen nu.
chrisserUnited
14-06-2009, 22:21
VDS
Rooney – Berbatov
Meget muligt vi skal finde erstatninger til vores fløje synes Aaron Lennon er spændende, og en Ashley Young ville heller ikke være dårlig, de er begge to utrolig hurtige og har nogle gode indlæg, har ikke set ham Alexiz så vil ikke kunne vurdere om han har klassen, men Ribery synes jeg vi skal gå langt for at hente.
Men jeg ser ikke hvorfor du vil til angreb eller midt midt... vi har Carrick, Fletcher, Anderson, Hargo(når han engang bliver klar) Giggs, Scholes og en Gibson som ser ud til at være på vej frem.
Angreb har vi Berba, Rooney, Welbeck, Macheda, vi skal muligvis købe erstatning for Tevez, men tror ikke det bliver en kæmpe stjerne.
Hvad er det Aaron Lennon har bevist de sidste par år siden han overhovedet fortjener at blive kædet sammen med United?
Han er lynhurtig og det er vist også det hele. Han laver et enkelt flot sololøb pr. sæson hvis han er rigtig heldig.
Vi skal have klassespillere som fx Benzema, Ribery, Eto'o osv. Folk som kan forstærke holdet lige med det samme. Det andet Arsenal-agtige gøgl kan jeg slet ikke se formålet med.
Nu hvor Ronaldo smutter, ser vores start 11'ere mere eller mindre således ud:
VDS
Rooney – Berbatov
Subs: Foster, Rafael/O'Shea, Evans, Anderson, Macheda, Giggs, Scholes.
Hvad siger folk til den kamptrup? Trænger vi virkeligt til så massive stjerner for at rette op på Ronaldos afgang?
Burde vi give Nani chancen?
VDS
Rooney – Berbatov
Jeg har markeret de områder i startopstillingen, som jeg mener er svaghedspunkter.
Park: Fremragende workhorse, der løber solen sort. Mangler desværre det sidste afgørende touch, og halter lidt i den offensive del af spillet.
Fletcher: Trådte endeligt i karakter de sidste par måneder af sæsonen og virker meget lovende for den næste... spørgsmålet er så bare, om han holder niveauet og udvikler sig yderligere derfra?
Nani: Som jeg spurgte tidligere... burde vi give ham chancen for at træde ud af Ronaldos enorme skygge? Han har jo tydeligvis potentialet... men tør vi gamble på at han endeligt bryder ud af skallen denne sæson?
Berbatov: Genial teknik, fysisk stærk og mister som regel aldrig bolden. Han falder desværre meget let ud af kampene, arbejder ikke nok for sagen og der går aaaalt for lang tid imellem hans "strokes of genious". Han har meget at skulle bevise næste sæson.
Konklusion:
RW: Jeg vil meget gerne have en erstatning for Park. Der skal en meget mere offensivt tænkende, teknisk dygtig og udfordrende wing over på den position, her tænker jeg i Alexiz Sanchez/Theo Walcott baner. Dermed ikke sagt jeg vil af med Park... vi har godt og vel 60 kampe om året der skal lukkes defensivt af efter føringer, eller startes med et defensivt udgangspunkt. Der bliver masser af spilletid til Park.
LW: Dernæst handler det om Nani, jeg synes personligt at vi skal satse på ham. Skal vi ud at handle ny wing er det lige så stort et gamble som at satse på Nani, da vi på ingen måde ved om "den nye" kan leve op til forventningerne. Men med Nani undgår vi tilpasningsperioden, da han allerede er inde i hvordan livet i United fungerer og desuden ved Fergie forhåbentligt (by now) hvilke knapper han skal trykke på, for at få det bedste ud af ham. Problemet er bare, at hvis han ikke slår til, skal vi bruge endnu en sæson på at spille en ny wing ind. Samt at vi måske brænder broer, som Ribery og Silva ved ikke at reagere nu.
AM: På Fletchers position vil vi nok se rokeringer mellem ham og Anderson. Jeg tror og håber på at de 2 gutter nok skal finde formen og at vi får et solidt centermidt ud af dem. Alternativt kunne der shoppes efter en pasningstærk type ala Iniesta.
ST: Rooney, Berbatov og Macheda i angrebet er bare ikke nok. Enten holder vi på Tevez ellers er det på positionen her, en god bid af Ronaldo pengene skal fyres af på.
Vi har terrieren i Rooney, teknikeren i Berbatov. Få nu købt boxspilleren også!
Det blev til en lang smøre, men jeg skulle simpelthen ud med tankerne. :)
Park har lige forlænget hans kontrakt med United til 2013, så du skal nok ikke regne med at klubben finder en til at erstatte ham. Er ret sikker på han indgår i Fergies planer for næste sæson. Ang. Nani synes jeg det ville være lidt tåbeligt at satse 100% på at han måske endelig begynder at spille godt i næste sæson. Så hellere købe endnu en kantspiller, måske Valencia? Btw kender du egentlig Wes Brown? :)
Glory Man United
15-06-2009, 08:38
Ja Fergie er et kæmpe fjols.
For to år siden hentede han 4 spillere, og derfor valgte han vel, at der kun skulle hentes en spiller i sidste sæson. Desuden fandt han igen nye ansigter frem (Macheda, Rafael).
Endelig troede jeg, at Fergies næsefarve kun blev kommenteret på Foolses forum....but whata you know
Ja Fergie er et kæmpe fjols.
For to år siden hentede han 4 spillere, og derfor valgte han vel, at der kun skulle hentes en spiller i sidste sæson. Desuden fandt han igen nye ansigter frem (Macheda, Rafael).
Endelig troede jeg, at Fergies næsefarve kun blev kommenteret på Foolses forum....but whata you know
Forekommer mig du ligger mig ord i munden. For det første synes jeg ikke jeg kalder fergie et fjols. Jeg siger at jeg synes united er for langsomme på markedet. Det er ikke decideret fergies skyld, da han ikke står for forhandlinger. Men hvis han ikke har lavet en liste med potentielle mål inden han fiser på ferie, så er han selvfølgelig også en del af forklaringen på passiviteten indtil videre.
Jeg kommenterede heller ikke på at antallet af købte spillere sidste sommer skulle have været højere end den ene i berbatov. Jeg sagde vi trak den for længe, altså igen det med den lidt sløve tilgang til markedet.
Mht fergies farve, så er det jo noget som er tydeligt for enhver. Fordi man godt kan lide manden, så behøver man jo ikke vende det blinde øje til alt vel?
Manchester United
15-06-2009, 10:28
Dagens rygter: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10408
45 mio. £ (392 mio kr.) for David Villa.
25 mio. £ (218 mio kr.) for Valencia
4 mio. £ (34 mio kr.) for Luc Castaignos
Jeg kender ikke sidst nævt.
Jeg synes dog de er alt for højt sat.
Park har lige forlænget hans kontrakt med United til 2013, så du skal nok ikke regne med at klubben finder en til at erstatte ham. Er ret sikker på han indgår i Fergies planer for næste sæson. Ang. Nani synes jeg det ville være lidt tåbeligt at satse 100% på at han måske endelig begynder at spille godt i næste sæson. Så hellere købe endnu en kantspiller, måske Valencia? Btw kender du egentlig Wes Brown? :)
Læs nu hvad jeg skrev. Jeg skrev jo netop at jeg ikke regner med at Park forlader United og ønsker det iøvrigt heller ikke, men fordi man lige har fornyet kontrakten med manden betyder det ikke han er urørlig på sin position. Park er en vanvittig vigtig spiller for United, men han er trods alt ikke en marginal spiller, men mere en breddespiller.
Angående Nani, har jeg skrevet pro's and con's for en satsning på Nani. Mange ting taler til hans fordel, men der er selvfølgeligt også mange der taler imod. Det er et gamble no matter what, uanset om vi satser på Nani eller en helt ny wing. Fordelen ved Nani er, at vi ikke skal ud og fyre adskillige millioner af for at hente ham til klubben og heller ikke skal vente på en tilpasningsperiode.
Du nævner Valencia, men han spiller altså som højre wing og er jo netop tiltænkt den rolle som erstatning for Park jeg tidligere har nævnt.
Og nej, jeg kender ingen Wes Brown... hvem er det?
Selvfølgeligt er Brown en vigtig spiller. Han kan slås med Rafael og O'Shea om backpladsen, og giver os desuden lidt mindre bekymringer når Rio og Vida er ude. Grunden til jeg ikke skrev ham på, er for det første, at jeg ikke rigtig ved hvor jeg har ham (skadesmæssigt). Og for det andet er det ikke i bagkæden jeg ser nogen svaghedstegn.
Til en anden som nævner Hargo. Så tvivler jeg mere og mere på at vi ser ham i en United trøje nogensinde igen.
timberunited
15-06-2009, 10:32
Forekommer mig du ligger mig ord i munden. For det første synes jeg ikke jeg kalder fergie et fjols. Jeg siger at jeg synes united er for langsomme på markedet. Det er ikke decideret fergies skyld, da han ikke står for forhandlinger. Men hvis han ikke har lavet en liste med potentielle mål inden han fiser på ferie, så er han selvfølgelig også en del af forklaringen på passiviteten indtil videre.
Jeg kommenterede heller ikke på at antallet af købte spillere sidste sommer skulle have været højere end den ene i berbatov. Jeg sagde vi trak den for længe, altså igen det med den lidt sløve tilgang til markedet.
Mht fergies farve, så er det jo noget som er tydeligt for enhver. Fordi man godt kan lide manden, så behøver man jo ikke vende det blinde øje til alt vel?
Er ret overbevist om, at Ferguson har smidt en liste, før han tog på ferie. Ellers var klubben nok ikke gået i gang med at hente fx Valencia. Jeg håber dog, at der er nogle overraskelser imellem. Gerne nogle ingen havde regnet med - ligesom det i sin tid var med Ronaldo. Der er nogle driblestærke og målfarlige fødder derude, og de skal spille i United. :devill:
Er ret overbevist om, at Ferguson har smidt en liste, før han tog på ferie. Ellers var klubben nok ikke gået i gang med at hente fx Valencia. Jeg håber dog, at der er nogle overraskelser imellem. Gerne nogle ingen havde regnet med - ligesom det i sin tid var med Ronaldo. Der er nogle driblestærke og målfarlige fødder derude, og de skal spille i United. :devill:
Alexis Sanchez :)
Lbskjelborg
15-06-2009, 12:00
- Alexis Sanchez
- Louis Antonio Valencia
- João Moutinho
Efter at havde læst en del om Alexis Sanchez, og kiggede lidt youtube videoer, synes jeg klart han skal hentes til Machester.
Louis Antonio Valencia kan på ingen måder gå ind og erstatte Ronaldo, men synes nu heller ikke vi skal havde en erstatning. Synes vi burde bygge holdet anderledes op, så en mand ikke er så vigtig. Med 2 nye wings i Alexis og Valencia + Nani, Park, Tosic burde vores kanter være dækket ind.
Med de alderende Scholes og Giggs synes jeg en forstærkning på midten er på sin plads, vi ved jo ikke om Hargreaves kommer tilbage. Så med Fletcher, Carrick, Anderson og så Moutinho + Gibson og Possebon, burde midten også være dækket godt ind.
Tror ikke vi får Tevez, men med Berba, Rooney, Wellbeck og Macheda mangler vi så en angriber ???
- Alexis Sanchez
- Louis Antonio Valencia
- João Moutinho
Efter at havde læst en del om Alexis Sanchez, og kiggede lidt youtube videoer, synes jeg klart han skal hentes til Machester.
Louis Antonio Valencia kan på ingen måder gå ind og erstatte Ronaldo, men synes nu heller ikke vi skal havde en erstatning. Synes vi burde bygge holdet anderledes op, så en mand ikke er så vigtig. Med 2 nye wings i Alexis og Valencia + Nani, Park, Tosic burde vores kanter være dækket ind.
Med de alderende Scholes og Giggs synes jeg en forstærkning på midten er på sin plads, vi ved jo ikke om Hargreaves kommer tilbage. Så med Fletcher, Carrick, Anderson og så Moutinho + Gibson og Possebon, burde midten også være dækket godt ind.
Tror ikke vi får Tevez, men med Berba, Rooney, Wellbeck og Macheda mangler vi så en angriber ???
Ja det mener jeg i høj grad vi har brug for, Rooney scorer okay mange mål, men nu hvor vi har solgt næsten 20 sikre mål pr.sæson, syntes jeg vi skal ud og have fat i en målsluger. En som Huntelaar, Villa eller måske en Benzema . Mener at Wellbeck og Kiko, stadig er for unge at sate på til så mange kampe på en sæson. :)
Ja det mener jeg i høj grad vi har brug for, Rooney scorer okay mange mål, men nu hvor vi har solgt næsten 20 sikre mål pr.sæson, syntes jeg vi skal ud og have fat i en målsluger. En som Huntelaar, Villa eller måske en Benzema . Mener at Wellbeck og Kiko, stadig er for unge at sate på til så mange kampe på en sæson.
Rooney kommer til at blomstre op med Ronaldo's afgang, han skal have en meget mere central rolle og så kommer målene også. Men vi skal have en god erstatning for Tevez, så kan fylde hullet ud.
Synes sq det virker lidt arrogant og ophøjet at man føler man kan tillade sig at kritisere SAF i sine transferspekulationer..
Jeg føler mig overbevist om, Ronaldo har været solgt til Real i lang tid. Og der derfor har været mange spillere oppe at vende på SAF's kontor.
Jeg er ikke enig i folk, der mener at vi skal købe en "erstatning" for Ronaldo. En sådan findes ikke. Og jeg er varm tilhænger af, at hans transfersum/assists/mål bliver bredt ud over flere indkøb.
Jeg er modstander af køb af Villa og Ribery. Synes simpelthen købssummen er alt for stor i forhold kvaliteterne.
Vi har en masse uforløst potientiale i truppen, men det kræver lidt optimering. Vi mangler en til at lave assists, har kunne Valencia eller Silva være en spændende bud. Og vil formentlig have en samlet pris svarende til Ribery.
Mht. Villa vil jeg hellere have Benzema, som jeg tror er billigere, eller Huntelaar, som virkelig kommer til at blive en goalgetter.
Jeg mener personligt, at vi skal gøre holdet bredere, og mere alsidigt. Vi har meget låst med Ronaldo.
Silva, Huntelaar og Valencia vil gøre os bedre end i år. Og vil formentlig kun koste os samlet £60 mio.. Så er der også lidt penge til at hente lidt talenter.
Cristiano Ronaldo7
15-06-2009, 13:12
Mht. Villa synes jeg helt klart vi skal købe ham :D
GLORY MAN UNITED
DonThommy
15-06-2009, 13:32
http://indkast.dk/index.php?nyhed=54125
synes der er nogle spaendende spillere imellem, og de er da ikke saa dyre ?
Rooney kommer til at blomstre op med Ronaldo's afgang, han skal have en meget mere central rolle og så kommer målene også. Men vi skal have en god erstatning for Tevez, så kan fylde hullet ud.
Jeg fatter ikke at folk fremlægger det at Rooney skal spille centralt, som et helt nyt koncept. Det er en meget lav procentdel af hans United karriere at han har spillet ude på kanterne. Han er bare ganske simpelt ikke en goalgetter, uanset hvor meget vi ønsker det. Og det kommer et Ronaldo salg ikke til at ændre en hatfis på.
Rooney er fænomenal til at gøre det han gør på en fodboldbane. Men en 20+ målscorer per sæson, bliver han aldrig til.
chrisserUnited
15-06-2009, 13:50
Dagens rygter: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10408
45 mio. £ (392 mio kr.) for David Villa.
25 mio. £ (218 mio kr.) for Valencia
4 mio. £ (34 mio kr.) for Luc Castaignos
Jeg kender ikke sidst nævt.
Jeg synes dog de er alt for højt sat.
Synes og de er højt sat, men det var jo ikke Valencia, men David Silva
Elrantiri
15-06-2009, 13:50
http://indkast.dk/index.php?nyhed=54125
synes der er nogle spaendende spillere imellem, og de er da ikke saa dyre ?
Spørgsmålet er så bare, om United mangler flere unge talenter, det mener jeg nemlig ikke at de gør - men jeg er generelt også tilhænger af at få nogle ældre spillere på holdet, for at sikre plads til Uniteds egne talenter når de er klar om et par år. Det ville jo være trist at Tosic og co. bliver 22-24 år, og stadig skal stå i lyset af 27-29 årige spillere som Ashley Young, Lennon eller Aguero (løse eksempler).
25 mio £ er jo helt ude af proportioner i forhold til Valencia. Det er næsten oppe i Rooney og Ferdinand klassen, og det er ikke engang for en engelsk spiller. Håber godt nok ikke, at vi har tænkt os at byde det beløb.
SantasLittleHelper
15-06-2009, 14:04
1)Synes sq det virker lidt arrogant og ophøjet at man føler man kan tillade sig at kritisere SAF i sine transferspekulationer..
Jeg føler mig overbevist om, Ronaldo har været solgt til Real i lang tid. Og der derfor har været mange spillere oppe at vende på SAF's kontor.
Jeg er ikke enig i folk, der mener at vi skal købe en "erstatning" for Ronaldo. En sådan findes ikke. Og jeg er varm tilhænger af, at hans transfersum/assists/mål bliver bredt ud over flere indkøb.
Jeg er modstander af køb af Villa og Ribery. Synes simpelthen købssummen er alt for stor i forhold kvaliteterne.
Vi har en masse uforløst potientiale i truppen, men det kræver lidt optimering. Vi mangler en til at lave assists, har kunne Valencia eller Silva være en spændende bud. Og vil formentlig have en samlet pris svarende til Ribery.
Mht. Villa vil jeg hellere have Benzema, som jeg tror er billigere, eller Huntelaar, som virkelig kommer til at blive en goalgetter.
2)Jeg mener personligt, at vi skal gøre holdet bredere, og mere alsidigt. Vi har meget låst med Ronaldo.
Silva, Huntelaar og Valencia vil gøre os bedre end i år. Og vil formentlig kun koste os samlet £60 mio.. Så er der også lidt penge til at hente lidt talenter.
1) Jeg tror bare, at folk ganske forståeligt er uforstående overfor hvorfor vi skal hente spillere fra anden eller tredje hylde når vi højst sandsynligt mister 2 spillere fra den absolutte verdensklasse. Når alt kommer til alt, jamen så er det marginalerne der kommer til at tælle og hvis disse marginaler koster 400 mio så synes jeg at der skal slåes til. You can't put a price on trophies så vi skal bestemt ikke være nærige. Personligt er jeg bedøvende ligeglad med hvor mange penge vi bruger, bare vi vinder.
2) Det forstår jeg til gengæld ikke. Især ikke når du nævner Huntelaar der er en meget stationær spiller. Ronaldo gjorde at vores angrebsspil var meget flydende og uforudsigeligt fordi han var super dygtig i omstillingsspillet, og kunne spille samtlige pladser oppe foran, var en reel trussel med hovedet og altid farlig med sine løb ind i banen. Så hvordan vi kan være låst med Ronaldo forstår jeg slet ikke. Hvis vi så begynder at spille med en som Huntelaar i stedet, jamen så bliver vores spil jo bare endnu mere forudsigeligt fordi han er så stationær og det vil vores spil slet ikke have gavn af IMO. Jeg har ikke fulgt så meget med i Valencia's udvikling, men umiddelbart vil jeg tro han er mere værd at satse på end Silva, da han virker som en fysisk meget stærkere spiller der ellers har samme kvaliteter. Han har samtidigt vænnet sig til spillestilen og vil passe fint med eksempelvis Ribery. Silva føler jeg ikke er dygtig nok defensivt til at dække af når Evra kommer med frem, mens Ribery virker som om han er bedre i den afdeling.
Men hvem skal vi så hente til fronten? Jeg ved det ærligt talt ikke. I don't have all the answers. Det afhænger meget af hvor Fergie mener at Rooney skal spille næste sæson, hvilket igen afhænger af om vi får en venstre wing.
25 mio £ er jo helt ude af proportioner i forhold til Valencia. Det er næsten oppe i Rooney og Ferdinand klassen, og det er ikke engang for en engelsk spiller. Håber godt nok ikke, at vi har tænkt os at byde det beløb.
Ah, dog ikke. Nutidsværdien af Ferdinands transfersum er ca. 40 mio. £.
Lbskjelborg
15-06-2009, 14:43
Ja det mener jeg i høj grad vi har brug for, Rooney scorer okay mange mål, men nu hvor vi har solgt næsten 20 sikre mål pr.sæson, syntes jeg vi skal ud og have fat i en målsluger. En som Huntelaar, Villa eller måske en Benzema . Mener at Wellbeck og Kiko, stadig er for unge at sate på til så mange kampe på en sæson. :)
Jo du har ret både Welbeck og Kiko er meget unge, men de skal også kun være backup.
Mener dog stadig, at Berba er købt som en goalgetter, for han er jo ikke nogle arbejdshest :) han burde også efter 1 års tilvænning kunne komme op på 20+ mål i næste sæson.
Tror dog ikke SAF har en plan om en decideret boks-spiller, for det er ikke sådan han har ville bruge Berba.
Men vil et indkøb af Huntelaar, Villa osv ikke bare give det samme problem som med Tevez??
SAF har ligesom lagt op til, han satser på Rooney og Berba, så en ny angriber skal fungere som trejde mand. Hvem vil være tilfreds med det?? så skal vi efter min mening finde en ældre angriber som ikke forventer spilletid i hver kamp.
schousboe9
15-06-2009, 14:43
http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/15/1325601/manchester-united-to-break-british-transfer-record-for-valencias-
Ja'dak, ja'dak og ja'dak!
RuudVanNissetøj
15-06-2009, 15:05
http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/15/1325601/manchester-united-to-break-british-transfer-record-for-valencias-
Jeg siger bare ja tak ;)
Nej, han ville være et vanvittig giftig herre at få fat på. Tror dog desværre, at han helst vil til Real (sjovt nok vil alle spillere det i medierne), men lad os håbe rygtet passer. Høj pris, men han vil helt sikkert være pengene værd.
jasonmraz
15-06-2009, 15:08
tror ikke på han kommer. Han har selv udtalt at han meget hellere vil spille i spanien, så tror desværre det bliver Real han ryger til.
Kom så alle dem der syntes Berbatov var for dyr og for gammel!?
Villa vil garanteret være kanon. Han virker også til at være en type der kunne gå godt i spænd med Rooney og Berbatov.
Dog er jeg stadig mest for Benzema, ikke af nogen særlig grund udover en "gut feeling".
Stratego Thomas
15-06-2009, 15:45
Kom så alle dem der syntes Berbatov var for dyr og for gammel!?
Villa vil garanteret være kanon. Han virker også til at være en type der kunne gå godt i spænd med Rooney og Berbatov.
Dog er jeg stadig mest for Benzema, ikke af nogen særlig grund udover en "gut feeling".
det kan godt være, at jeg ikke forstår dit indlæg korrekt, men berbatov og villa er altså ca lige gamle..
btw håber jeg absolut ikke vi køber david villa!! -især prisen taget i betragtning..
silva er et bedre køb når man tager højde for pris, position og investeringsværdi..
united har ikke behov for en ny angriber, da vi allerede har rooney, berbatov, macheda og welbeck, der bestemt bør få chancen.. det er en ny fløj vi har brug for!!
det kan godt være, at jeg ikke forstår dit indlæg korrekt, men berbatov og villa er altså ca lige gamle..
Det var netop for at få dem ud af busken der klagede over Berbatov i sin tid. For hvis en Berbatov til 30 mill er for dyr og gammel, hvad er Villa så til 45 mill?
Alderen er selvfølgelig et argument, men i mine øjne langt fra det vigtigste. Umiddelbart vil jeg altid forvente mere af en ældre, erfaren og etableret spiller, end et ungt stortalent.
Troelsgaard
15-06-2009, 16:02
Folk kritisere Real Madrid for at smide så store summer efter Ronaldo og Kaka, men det er fint, at vi måske henter Villa for £45 mio.? Når jeg måler Villa op mod de to, så har Real Madrid ikke betalt en krone for meget, tværtimod øsler vi igen med pengene, men fair nok, alt for hæder og ære.
Klasse angriber, klasse målscorer. Typen vi mangler. Han har bevist, at han kan score mange mål for et hold, der vel svarer til Aston Villa i Premier League, så han vil sikkert også score her - men så igen - han er ikke bygget af den helt store statur, så jeg frygter, han måske også vil kunne falde igennem, og jeg synes prisen virker rimelig høj også... Ved ikke helt, målscoreren vi mangler, men ser hellere at Huntelaar blev hentet for en langt lavere pris.
ChristianR
15-06-2009, 16:10
Folk kritisere Real Madrid for at smide så store summer efter Ronaldo og Kaka, men det er fint, at vi måske henter Villa for £45 mio.? Når jeg måler Villa op mod de to, så har Real Madrid ikke betalt en krone for meget, tværtimod øsler vi igen med pengene, men fair nok, alt for hæder og ære.
Tjae. Om ikke andet vil et evt. køb af Villa så rigeligt være finansieret af salg fra den eksisterende trup. Det kan man bestemt ikke sige om Real Madrid. Så Så der ser jeg en særdeles væsentlig forskel.
RuudVanNissetøj
15-06-2009, 16:26
Tjae. Om ikke andet vil et evt. køb af Villa så rigeligt være finansieret af salg fra den eksisterende trup. Det kan man bestemt ikke sige om Real Madrid. Så Så der ser jeg en særdeles væsentlig forskel.
Alle klubber nu til dags er købeklubber. Derimod ligger forskellen for mit vedkommende hvor mange nationale spillere man kan præsentere samt spillere af egen avl. Her vil jeg for en kort stund gerne henvise til Liverpool, en såkaldt engelsk arbejderklub der på en god dag kan mønstre hele to spillere af egen avl i deres startopstilling + ingen på bænken. Hvor meget engelsk klub er der over den efterhånden ? Synes de er mere eller mindre lige så galt på den som Arsenal efterhånden.
Back to topic......Hvis rygtet passer med Villa, så vil jeg klappe i mine små hænder. Eto, Villa eller Benzema må være en af de angribere jeg ser som væsentlige forstærkninger til offensiven.
Troelsgaard
15-06-2009, 16:36
Til gængæld har vi stadig et kæmpe underskud.
What? Et middelmådigt Aston Villa på niveau med Valencia? Så har man også hørt den med.
Vi snakker altså om den klub, der har flest spanske landsholdsspillere tilknyttet. Jeg tillader mig, at kalde Spanien for det bedste landshold siden starten af 2008 til nu.
At det så overhovedet ikke fungerer er en anden sag, men at sammenligne med Aston Villa er meget tåbeligt IMO. Hvis man skulle sammenligne Valencia med et engelsk hold burde det være Arsenal eller Liverpool.
Renan, Albiol, Alexis, Marchena, Miguel, Moretti, Baraja, Albelda, Fernandes, Banega, Mata, Silva, Villa, Morientes, Joaquin, Vicente, Maduro, Del Horno, Angulo, Hernandez osv. Det er altså et klassehold, de får bare INTET ud af det, desværre.
Danielsen
15-06-2009, 16:40
What? Et middelmådigt Aston Villa på niveau med Valencia? Så har man også hørt den med.
Vi snakker altså om den klub, der har flest spanske landsholdsspillere tilknyttet. Jeg tillader mig, at kalde Spanien for det bedste landshold siden starten af 2008 til nu.
At det så overhovedet ikke fungerer er en anden sag, men at sammenligne med Aston Villa er meget tåbeligt IMO. Hvis man skulle sammenligne Valencia med et engelsk hold burde det være Arsenal eller Liverpool.
Renan, Albiol, Alexis, Marchena, Miguel, Moretti, Baraja, Albelda, Fernandes, Banega, Mata, Silva, Villa, Morientes, Joaquin, Vicente, Maduro, Del Horno, Angulo, Hernandez osv. Det er altså et klassehold, de får bare INTET ud af det, desværre.
Ja, for der er ca. lige så mange fra Spanien på Liverpools hold!
Troelsgaard
15-06-2009, 16:40
At det så fungere er en anden sag, men at sammenligne med Aston Villa er huld i hovedet. Hvis du skulle sammenlignes med et hold burde det være Arsenal eller Liverpool.
Nej, for de to klubber er MEGET bedre, hvilket vi også så i CL, da Arsenal gav Villarreal en røvfuld, og Villarreal endte som bekendt over Valencia i ligaen. Imo er Valencia et overvurderet hold, som har et par enkelte klassespillere, resten er opreklamerede.
Der er Albiol, Silva og Villa resten er ikke topklasse, og derfor ender Valencia heller ikke på CL pladsen igen i år.
Arsenal og Liverpool er klasser over Valencia.
Omkring David Villa snakken, er jeg ikke i tvivl om, at han vil foretrække både Real Madrid og Barcelona frem for os og derfor også vælge dem, i tilfælde af at klubbernes bud bliver accepteret.
Jeg håber stadig lidt på Benzema for en rimelig pris, da han bare er 21 og jeg mener han er manden vi søger. Det er sandt at han ikke har bevist noget i en af de helt store ligaer endnu, men det gælder vel for mange spillere. Man bør i hvert fald god kunne se at han har talent og jeg tror at han i United vil få den rette udvikling til at blive verdensklasse.
Valencia endte som nr. 6 i ligaen i år ikke - det samme som Villa gjorde iøvrigt? Så sammenligningen er ikke skudt helt ved siden af specielt ikke, når Premier League er verdensbedste og hårdeste liga at vinde. Imo anser jeg klubber som værende bedre end Valencia i den spanske liga: Barca, Real Madrid, Villareal og Atletico Madrid. Så sammenligningen kan du ikke sige er skudt helt ved siden af, trods at Valencia måske har nogle mere prominente navne i Villa, Silva og Albiol - men faktum er, at de er kun er Spaniens 6 bedste hold ligeså vel som Aston Villa.
Nu skal denne tråd ikke drejes ind på hvem der er bedst af Valencia og så Aston Villa eller lignende.. Hold Jer til topic, som er transfers til/fra United..
Vi skal bare have købt;
1. Zlatan - verdens bedste angriber, som ville pynte på et hvert hold og en spiller jeg ville elske og se i United-trøjen
2. Villa - en publikums yndling med et mega stort potentiale som han har vist flere gange; en af de ti bedste angribere i verden!
3. Silva - super dygtig kant-spiller der dog mangler lidt, og så måske er først skal vænne sig til den engelske spillestil (fysisk), men derefter ville være en kæmpe gevinst!
4. Alexis Sanchez - ung talent, som kan blive rigtig stor, derfor håber jeg meget på at sir Alex henter ham - udvikler ham, så han bliver superstar!
De seneste rygter om Villa og Silva er genialt (mht. skifte til united) håber de holder og united napper Villa inden Real og Barca gør!
Men ja - det klart min top 4 efter Ronaldos kommende exit samt muligvis Tevez
en evt. 5 skulle primært være til forsvaret eller målmand (Buffon, right zhaban? ;))
ChristianR
15-06-2009, 18:43
Det var ellers ikke en helt billig indkøbsliste, du fandt frem til der.:eek:
Zlatan er ekstremt overhyped. Hvad er det lige helt præcist, der gør ham fortjent til prædikatet 'verdens bedste angriber'? Hvad gør ham lige så meget bedre end alle andre?
chrisserUnited
15-06-2009, 18:52
jeg tror Silva er for lille til Premier league, og det samme med Villa, jeg synes vi skulle kigge i Real, da de har et par ´klasse angribere der sikkert ryger nu, som en "billig" reserve for rooney og Berba. så håber jeg på Valencia, og så synes jeg vi skulle se om vi kunne finde en fløj mere i england.
Nej, det var en af de lidt dyrere lister - men pengene er der også! Så brug dem!
- og ja Zlatan er verdens bedste angriber! Stor, stærk, scorer kasser (modsat berba; 25-30 mål pr. sæson - hvis ikke flere), teknisk og ja bare sin helt egen person! Han er genial!
derudover, hvad skal vi med Real's reserver? De levere jo ikke alligevel, ser ikke hvad vi skulle kunne bruge dem til, sorry. Men ja du kan vel få dem gratis - de jo tydeligvis ligeglad med penge.
og ja så eventuelt sælge berbatov igen, han har efter min mening skuffet på det grummeste; skandale faktisk - synes han er elendig og træls og se på, Zlatan ses i United-trøjen, Berba Tottenham vil sikkert godt have dig igen . de gode til at købe tilbage, ses!
- og ja Zlatan er verdens bedste angriber! Stor, stærk, scorer kasser (modsat berba; 25-30 mål pr. sæson - hvis ikke flere), teknisk og ja bare sin helt egen person! Han er genial!
Det kunne i princippet ligeså godt være Drogba, du omtalte der, selvom han har haft et par sløve sæsoner mht. mål.
ChristianR
15-06-2009, 19:09
Nej, det var en af de lidt dyrere lister - men pengene er der også! Så brug dem!
derudover, hvad skal vi med Real's reserver? De levere jo ikke alligevel, ser ikke hvad vi skulle kunne bruge dem til, sorry. Men ja du kan vel få dem gratis - de jo tydeligvis ligeglad med penge.
og ja så eventuelt sælge berbatov igen, han har efter min mening skuffet på det grummeste; skandale faktisk - synes han er elendig og træls og se på, Zlatan ses i United-trøjen, Berba Tottenham vil sikkert godt have dig igen . de gode til at købe tilbage, ses!
Hvor er pengene henne? Alt efter om din indkøbsseddel indeholder Buffon eller en forsvarsspiller eller begge er der vel samlet set for 1-1,5 MILLIARD.
Jeg kan jo så tilføje, at trods Ronaldohandlen, så har United stadig et stort underskud. Din indkøbsliste er ligeså urealistisk, uansvarlig og ude i hampen, som det Real netop er i gang med på transfermarkedet.
chrisserUnited
15-06-2009, 19:15
Ej nej nej! hold nu op, så god er Zlatan ikke... og Berba har jo ikke spillet så dårligt, det er svært som angriber og score 25-30 mål når man skal skabe det helt selv, for der har ikke været 5 gode indlæg i hver kamp i snit. så der er ikke meget og arbejde med, jeg synes det er der vi skal satse vores penge, og klart mange af Reals spillere ikke leverer mange af dem har jo haft for lidt kampe. jeg tror simpelthen at Huntelaar sagtens ville kunne klare en reserve tjans
Ej nej nej! hold nu op, så god er Zlatan ikke... og Berba har jo ikke spillet så dårligt, det er svært som angriber og score 25-30 mål når man skal skabe det helt selv, for der har ikke været 5 gode indlæg i hver kamp i snit. så der er ikke meget og arbejde med, jeg synes det er der vi skal satse vores penge, og klart mange af Reals spillere ikke leverer mange af dem har jo haft for lidt kampe. jeg tror simpelthen at Huntelaar sagtens ville kunne klare en reserve tjans
Der siger du det selv, hvorfor en mand som Zlatan kunne være god for United! Han er en mand der kan skabe ting på egen hånd! Det kan hverken drogba, berbatov eller huntelaar!
Hvor er pengene henne? Alt efter om din indkøbsseddel indeholder Buffon eller en forsvarsspiller eller begge er der vel samlet set for 1-1,5 MILLIARD.
Jeg kan jo så tilføje, at trods Ronaldohandlen, så har United stadig et stort underskud. Din indkøbsliste er ligeså urealistisk, uansvarlig og ude i hampen, som det Real netop er i gang med på transfermarkedet.
Ved ikke hvor urealistisk den er?
1. Zlatan, hvad ville Inter skulle ha for ham? 450mio?
2. Villa, hvad koster han - kan ikke lige huske det? 250mio?
3. Silva, 200mio?
4. Alexis S, 130mio?
5. var en eventuel; så skal jo ikke medregnes?
Så ja det bliver omkring 1millard, men så ville jeg gerne være villig til at slette Villa for listen, hvis det kunne bringe Zlatan til United! Zlatan ville få mig til at få en god følelse i kroppen igen, efter Ronaldos kommende exit forud for den nye sæson!
man.utd25
15-06-2009, 19:27
Der siger du selv, hvorfor en man som Zlatan kunne være god for United! Han er en mand der kan skabe ting på egen hånd! Det kan hverken drogba, berbatov eller huntelaar!
Zlatan er jo vildt overvuderet, vis der en person som er træls at se på, så må det da være ham, så skal man huske på, at han aldrig score i de store kampe.
Zlatan er da en super angriber, men ikke den bedste han mangler stadig at levere i de store kampe, både for sverige og Inter. Syntes en spiller som Torres er langt bedere end Zlatan, ingen af dem ville dog være realistiske i United trøjen. Villa, Huntelaar eller Benzema må være vores angrebs targets. ;)
Zlatan er jo vildt overvuderet, vis der en person som er træls at se på, så må det da være ham, så skal man huske på, at han aldrig score i de store kampe.
Han er slet ikke overvuderet, tror ikke rigtig du har set ham spille? Eller jo lige måske mod Danmark - ellers ikke!
Men igen, hvis du skal snakke om overvurderet personer; ja så tag et kig på vores egen berbatov - et flop køb efter min mening som man smider for mange penge efter! og hvis der en som er træls og se på, hmm ja så det ham..
Danielsen
15-06-2009, 19:41
Du går da ellers til den! Med tanke på det er dit 5 indläg.... :titte:
Han er slet ikke overvuderet, tror ikke rigtig du har set ham spille? Eller jo lige måske mod Danmark - ellers ikke!
Men igen, hvis du skal snakke om overvurderet personer; ja så tag et kig på vores egen berbatov - et flop køb efter min mening som man smider for mange penge efter! og hvis der en som er træls og se på, hmm ja så det ham..
Jeg mener at ha hørt at inden hans mål mod Malta, så havde han ikke nettet for Sverige i over et år, og ja det er flot at score over 20 mål. Men serie a er altså heller ikke så stærk, det tror jeg de fleste angribere ville være i stand til, på det klart bedste mandskab i Italien. Men han er da i top 5 over angribere efter min mening.
Mener at det er komplet blæst at give over 400 mil for en spiller der er 28. Om det så er Zlatan eller Villa. Begge to fantastiske spillere, målmaskiner. Men Fergie ville have investeret i dem for flere år siden, hvis han skulle betale så mange penge for dem. Efter min mening skal United kun betale omkring 400 mil hvis det er helt ekstraordinært, en spiller der har alderen og forudsætningerne for at tjene pengene hjem. Her kan jeg nævne en højst usandsynlig en, Pato i Milan. Helt igennem fantastisk talent!
Jeg spår at inden ugen er omme så er Valencia offentliggjort i United og Villa er blevet en del af cirkusset i Madrid.
Så Fergie står i mine øjne med en stor opgave, find den nye 7er og beslut om vi skal tilbage til de gamle dyder med en 4-4-2, hvor vi får en angriber mere (Benzema eller Hunterlaar i mine øjne) og så satser på at have et par utroligt skarpe fløje. Af fløje håber jeg på Ashley Young, har set ham live og må sige at han er en af de spillere der virkelig har imponeret mig. Andre der skal nævnes er Ribery, men hvis Bayern vil have 400mil for ham er det uinteressant i mine øjne. Så hellere gamble lidt, måske med køb af et par dark horses såsom Moutinho og Sanchez.
Det er i sandhed det mest interessante transfervindue for Uniteds vedkommende i mange år!
Fletcherfan
15-06-2009, 20:29
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
Zlatan er verdens mest overvurderede spiller nogensinde... Manden er god til at score 5 mål på hjemmebane for Inter mod Reggina hvor Inter får 57 store chancer... Men bliver det passet bare lidt godt på ham så får han ikke en skid ud af noget som helst... Jovist, han er utrolig god til at få det til at se rigtig spektakulært ud, men hold da en helt lang sommerferie som han er overvurderet... Han har spillet i 3 ligaer, som tilfældigvis (og jeg mener tilfældigvis) hver har oplevet en stor krise når man tænker på niveaut i ligaen... Det er vel lang tid siden, at den italienske Serie A har været så langt bag Primera Liga og Premier League... Og da Zlatan var i både Malmø og Ajax var henh. den svenske og hollandske lige i dyb krise niveaumæssigt.. Så de 150 mål han har scoret i de 275 kampe (eller hvad det var) vil jeg sige er på en utrolig billig baggrund... F.eks. blev Gerrard topscorer i PL for nogen år siden, da Liverpool startede i første kvalificeringsrunde... SG fik 8 mål inden det første gruppespil (altså mod klart dårligere hold) og blev vist nok topscorer med 10 mål... Så nej tak til Zlatan... Så håber jeg hellere, at United bruger alle transferpengene på Villa, selvom det ville været enormt dårlig handel af United...
Nu er jeg absolut ikke en af Berbas største fans, men at sige at han har været en skandale er noget vrøvl... Han har været dårlig og slet ikke levet op til forventningerne, men så har det heller ikke været værre end det... Og jeg tror på SAF og jeg synes også, at ALLE spillere skal have mindst to år i en klub for at bevise sit værd og det skal Berba slevfølgelig også have... Der skal ikke været noget Liverpool/Keane over United...
Du går da ellers til den! Med tanke på det er dit 5 indläg.... :titte:
Har fulgt med på sitet i LAAAAAAAANG tid, bare først oprettet en bruger nu ... men er det et problem? :)
Godt nok nogle hårde ord at sende efter Berbatov. Totalt fejl skud efter min mening.
Som jeg efterhånden har skrevet mange gange, så skal vi hente spillere, der både er en forstærkning til holdet, men også kan iscenesætte nuværende spillere.
Synes det er helt hen i hampen at smide 400 mio efter Ribery, Villa eller nogen som helst anden, og jeg håber virkelig ikke at vi gør det. Der er så meget uforløst potientiale i det nuværende hold, at det ville være synd at skode det bare fordi man har lavet en giga handel.
Og mht. Zlatan, vil græde mig selv i søvn hvis han skifter til United. Han er dybt irriterende at se på, nu er vi endelig sluppet af med Ronaldo's donnanykker, og ser ud til også at skulle undvære Tevez's nykker.. Så skal der da ikke hentes en der stikker de to til sammen.. No way.
Suppler holdet så det bliver stærkere, og så vis tillid...
Du ser for lidt Serie A. Men ligemeget, ikke det diskussion går ud på. For mig er han verdens bedste angriber og ser ham gerne i United-trøjen; hvilket der er mange som er for og imod - always will be.
Igen mht. berbatov skal han VIRKELIG gøre noget i hans anden sæson, for at overbevise mig positivt, med sådan en slap attitude som han har, det da for lallet og se på!
Mener at det er komplet blæst at give over 400 mil for en spiller der er 28. Om det så er Zlatan eller Villa. Begge to fantastiske spillere, målmaskiner. Men Fergie ville have investeret i dem for flere år siden, hvis han skulle betale så mange penge for dem. Efter min mening skal United kun betale omkring 400 mil hvis det er helt ekstraordinært, en spiller der har alderen og forudsætningerne for at tjene pengene hjem. Her kan jeg nævne en højst usandsynlig en, Pato i Milan. Helt igennem fantastisk talent!
Jeg spår at inden ugen er omme så er Valencia offentliggjort i United og Villa er blevet en del af cirkusset i Madrid.
Så Fergie står i mine øjne med en stor opgave, find den nye 7er og beslut om vi skal tilbage til de gamle dyder med en 4-4-2, hvor vi får en angriber mere (Benzema eller Hunterlaar i mine øjne) og så satser på at have et par utroligt skarpe fløje. Af fløje håber jeg på Ashley Young, har set ham live og må sige at han er en af de spillere der virkelig har imponeret mig. Andre der skal nævnes er Ribery, men hvis Bayern vil have 400mil for ham er det uinteressant i mine øjne. Så hellere gamble lidt, måske med køb af et par dark horses såsom Moutinho og Sanchez.
Det er i sandhed det mest interessante transfervindue for Uniteds vedkommende i mange år!
Synes din transfer-liste og dine ideer lyder meget fornuftige og realistiske og slet ikke dårlige! Men nej gider heller ikke se Ribery i United. så heller finde en anden da!
Mht. brug af mange penge på en som har en alder sidst i tyverne, så ja; kan du huske, hvad united brugte på køb af Berbatov (som er ældre) ... godt så lukker vi den der.
Problemet for Berbatov er, at de fleste troede, de ville få en goalgetter. Det er han ikke. Han er et teknisk vidunder, som fungerer som et link mellem midtbanen og angrebet, altså en slags hængende angriber. Derudover er hans pasningsspil uovertruffent, og han laver mange assists.
En type som Berbatov har brug for andre, som finder hullerne. Berbatov laver mange perfekte stikninger. Derfor har han brug for spillere med en god placeringsevne. En som Rooney er fx god til at tage de rigtige dybdeløb. Derudover tror jeg også Berbatov ville blive bedre, hvis man eksempelvis havde en boksspiller foran ham (Huntelaar?).
Synes din transfer-liste og dine ideer lyder meget fornuftige og realistiske og slet ikke dårlige! Men nej gider heller ikke se Ribery i United. så heller finde en anden da!
Mht. brug af mange penge på en som har en alder sidst i tyverne, så ja; kan du huske, hvad united brugte på køb af Berbatov (som er ældre) ... godt så lukker vi den der.
Berbatov var 27 år da vi købte ham. Han havde vist i to sæsoner for Spurs at han havde højt niveau og sagtens kunne begå sig i PL. At du ikke er Berbatovs største fan skal ikke være et argument for at signe en spiller på 28år, som skal vænne sig til ligaen og koste over 100mil ekstra. Det er i mine øjne hovedløst.
Jeg håber at se Berbatov stråle i næste sæson, jeg tror som så mange andre på forummet, at han har manglet en partner oppe foran som ikke ligger og har så mange defensive løb. En partner han ikke har haft i hverken Tevez eller Rooney, da de af Fergie bliver pålagt mange defensive pligter for holdet.
Ja, det kan måske godt være, at han mangler den makker i front. Den makker ser jeg så gerne stadig er Zlatan. og ja er ikke største fan af Berbatov, men det må man jo så håbe jeg bliver næste sæson, når jeg forhåbentlig har taget fejl af ham! Men ligenu har jeg ikke meget tilovers for ham..
Og synes stadig ikke det hovedløst at bruge så mange penge på verdens bedste angriber, eftersom han stadig har minimum 5 år i sig endnu. (godt givet ud)
Det der så er ved Zlatan er at han skulle vænne sig til en PL spillestil og det kan potentielt tage en hel sæson. Nu skal jeg være den første til at sige at jeg kun har set en håndfuld kampe med Zlatan i sidste sæson, men til gengæld har jeg en kammerat som er Interfan der har vist mig hvad han kan. Ud fra det er det min konklusion, ligesom hans, at Zlatan er fantastisk til at hamre den bold i nettet. Problemet ved ham på et Unitedhold er at han tager mange af de samme løb som de angribere vi har i forvejen. Han har det bedst når han kan løbe udefra og sparke. Derfor mener jeg at man istedet skulle overveje en anderledes type end Rooney og Berba (og Tevez selvom han nok er historie). Jeg havde et forslag der hed Trezeguet for et stykke tid siden, men det har jeg lagt lidt på hylden idag eftersom vi står til at miste Ronaldo og Tevez. De to skifter mener jeg åbner op for at United kommer tilbage til de gamle dyder, hvor to gode kanter laver 15-20 oplæg og vi har nogle strikere der sender boldene ind. Hvis det kunne kombineres med en ny 7er, der også har en 15-20 mål i sig per sæson, jamen så er det jo fantastisk.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.