PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

ChristianR
28-11-2008, 17:14
Slettet:D

SantasLittleHelper
28-11-2008, 17:39
Slettet:D
Jeg er helt enig i din betragtning ;)

snegl
28-11-2008, 17:43
Jeg er helt enig i din betragtning ;)

Hvor plat at du bare SKAL snakke ham så meget efter munden. :mad:

NtotheT
03-12-2008, 17:28
http://www.bold.dk/nyt/Valencia-frygter-bankerot

Hvis ovenstående sker, så håber jeg for alt i verden, at United forsøger med al deres magt at købe David Silva (Nej, ikke David Villa, men Silva). For i mine øjne er han en fantastisk fodboldspiller, der er et geni og mestrer mange gode ting i det offensive. Jeg elsker at se ham spille og især under EM viste han meget af sin fodboldhjerne og gjorde det fortrinligt.

Han kan spille højre, venstre fløj og offensiv midt. Sådan en type synes jeg vi mangler, eftersom Park kun bliver benyttet til taktiske dispositioner og Nani svinger for meget og Giggs degardering fra fløj til central midt. Så vi har kun reelt set kun Ronaldo, der har et højt niveau til vores kant. Og ja, Tosic, men ham aner vi intet om. Så hvis Silva kunne fås for en komfortabelt pris, så ville jeg græde af lykke. For han har jo tidligere været rygtet til United og han er simpelthen en fantastisk spiller! :) No Doubt

Kom så Valencia, gå konkurs :devill:

Krede
06-12-2008, 16:59
Huntelaar officielt til R. Madrid.

Aguero's agent har angiveligt startet forhandlinger med Barcelona.

Hvad sker der så med Benzema?

Han vil spille får Real, Barca, Milan og os. Milan mon de har råd til ham??? Jeg tvivler stærkt på det. Dvs vi har måske en mulighed for at købe ham. Det store spørgsmål er så - vil Fergie gå efter ham? Vi behøver ham absolut ikke, men Fergie har jo udtalt, at hvis det er muligt at få fat i en spiller, som besidder et ekstraordinært talent, så må man slå til - uanset om der er behov eller ej. Bedømt udfra Fergie udtalelser omkring Benzema, så er han temmelig vild med ham... Hvem ved???

Noget jeg helt sikkert ved det er, at jeg helst vil have Benzema fremfor Aguero og Huntelaar, så hvis Real og Barca nupper de to er det fint med mig.

United DK
06-12-2008, 17:03
Jeg kan ikke se harmonien med både Rooney, Berbatov og Benzema i truppen. Når Tevez bliver pigesur, hvad gør en spiller som Benzema ikke? En spiller der fået tudet ørene fulde med, at han er en kommende verdensstjerne, og det der er bedre.

Krede
06-12-2008, 17:11
Jeg kan ikke se harmonien med både Rooney, Berbatov og Benzema i truppen. Når Tevez bliver pigesur, hvad gør en spiller som Benzema ikke? En spiller der fået tudet ørene fulde med, at han er en kommende verdensstjerne, og det der er bedre.

Jeg tror heller ikke det ville virke. Det eneste jeg blot siger er, at jeg har aldrig hørt Fergie udtale sig så positivt om en spiller, fra et andet hold, end han gjorde om Benzema.

Her er et link til Aguero historien:

http://sportsillustrated.cnn.com/2008/soccer/12/05/aguero.barcelona/index.html

Giftigt angreb: Aguero Eto'o Messi

ChristianR
06-12-2008, 17:21
Jeg tror heller ikke det ville virke. Det eneste jeg blot siger er, at jeg har aldrig hørt Fergie udtale sig så positivt om en spiller, fra et andet hold, end han gjorde om Benzema.

Her er et link til Aguero historien:

http://sportsillustrated.cnn.com/2008/soccer/12/05/aguero.barcelona/index.html

Giftigt angreb: Aguero Eto'o Messi

Ikke fordi, det er decideret råddent med nuværende: Henry, Eto'o, Messi:D

Krede
06-12-2008, 18:03
Ikke fordi, det er decideret råddent med nuværende: Henry, Eto'o, Messi:D

Arh heller ikke sådan den skulle forstås - men det ved du vist godt ;)

NtotheT
07-12-2008, 13:52
Slettet.

NtotheT
07-12-2008, 13:53
Manchester City ønsker også at knytte franske Franck Ribéry til klubben. En transfer vurderes at koste små 180 millioner kroner. (Sunday Express)

Hvis det virkelig passer, at man kan købe Ribery for 180 mio kr., så håber jeg dog for alt i verden, at United byder ind. Med Ronaldo og Ribery på kanterne og vores tre stjerneangribere, og dynamiske midtbane bliver det dødbringende. Ribery har en tendens til at skabe noget hele tiden og sætte tempo i spillet. Noget vi til tider savner synes jeg.
- Køb ham endelig :) Og det ville også hjælpe os, hvis Ronaldo vil forlade os til sommer, hvis vi allerede har en kvalitetspiller som Ribery.

Manchester United er nu favoritter til at kapre Lyons Karim Benzema, efter at Real Madrid har udelukket et skifte. Lyon vil imidlertid have godt 800 millioner kroner for deres angrebs-juvel. (Sunday Express)[/

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg til enhver tid så Benzema istedet for Berbatov, da Benzema har mange år foran sig endnu, er en fantastisk afslutter og er til dels bedre end Berbatov IMO. Meeen 800 mio kr? Det er en anelse hjernedødt, men det er understreger endnu engang Lyon. Det lidt ligesom Malouda eller Ben Arfa. De starter med at kræve helvedes masse penge for personen, men alligevel ender det med at blive billigt. Ben Arfa blev f.eks. solgt for 100 mio kr.

Men flere medier har skrevet, at Benzema angiveligt sagt at denne sæson bliver hans sidste i Lyon og han drager videre.

Tevez eller Benzema?

Hvad siger i til de to rygter her? :D

snegl
07-12-2008, 14:03
Tevez eller Benzema?

Hvad siger i til de to rygter her? :D

Det afhænger komplet af hvordan Tevez præsterer i år om vi skal beholde ham. Jeg ser helst ikke vi skal spille nye spillere ind konstant, men der er nok ingen tvivl hos mig om at Benzema er mere komplet end Tevez. Det er lidt en smagssag, men især også en pengesag. Benzema gider ikke sidde på bænken tror jeg. Det kan Tevez leve bedre med.

Tevez har sagt at han vil tilbage på et eller andet tidspunkt. Så de 4-5 år vi har i Berbatov, kan man vel egentlig også sige er gældende for Tevez. Det er ihvertfald hvad han selv har givet udtryk for.

Jeg tror nu aldrig vi får Benzema. Det virker bare udelukket på en eller anden måde. Det går nok heller ikke at sætte ham eller Berbatov på bænken (hvis vi antager at Rooney skal spille hver gang). Det bliver begge nok for sure over.

NtotheT
07-12-2008, 14:18
Det afhænger komplet af hvordan Tevez præsterer i år om vi skal beholde ham. Jeg ser helst ikke vi skal spille nye spillere ind konstant, men der er nok ingen tvivl hos mig om at Benzema er mere komplet end Tevez. Det er lidt en smagssag, men især også en pengesag. Benzema gider ikke sidde på bænken tror jeg. Det kan Tevez leve bedre med.

Tevez har sagt at han vil tilbage på et eller andet tidspunkt. Så de 4-5 år vi har i Berbatov, kan man vel egentlig også sige er gældende for Tevez. Det er ihvertfald hvad han selv har givet udtryk for.

Jeg tror nu aldrig vi får Benzema. Det virker bare udelukket på en eller anden måde. Det går nok heller ikke at sætte ham eller Berbatov på bænken (hvis vi antager at Rooney skal spille hver gang). Det bliver begge nok for sure over.

Jeg håber ikke at det er sådan, at Rooney skal spille hver gang. Det skal være de to bedste til pladsen. Jo mere konkurrence, desto mere præsterer spillerne :)
- Men jeg ville meget hellere have haft Benzema-Rooney-Tevez end Berbatov-Rooney-Tevez. Men det blev desværre ikke sådan :)

United DK
07-12-2008, 15:36
Hvis vi henter Ribery, så må det også være farvel til Nani (såfremt Ronaldo ikke smutter), for et så stort talent (iflg. mange andre end undertegnet), kan ikke acceptere at sidde så meget på bænken, som han ville komme til, med både Ronaldo og Ribery i truppen.

Krede
07-12-2008, 15:40
Nu er det altid om søndagen at de vildeste rygter kommer - sjovt nok. Så man skal nok lige tage det hele med et grant salt.

Men for at kommentere på dine to rygter.

Ribery - Jeg ville hellere have haft ham end Nani, dengang de kostede det samme, men det skete som bekendt ikke. Ser man på vores trup er det eneste vi muligvis kunne bruge en winger. Vi har Ronaldo, Nani og Park. Der er heller ikke nogen på vej gennem ungdomsrækkerne, som på andre pladser. Derfor ville en fjerde winger bestemt ikke gøre noget, især når Park har haft en skadeshistorie og Nani er meget svingende. Giggs kan desværre ikke bruges på wingen længere, hvilket Fergies udtagelser om at han nu en central midtbanespiller bekræfter.
Den fjerde wing måtte da bestemt gerne blive Ribery.
Han er en utrolig dygtig spiller og kan virkelig skabe noget på egen hånd derudover har han to gode kvaliteter, som er sjældne ved mange stjerne-wings, han arbejder utrolig godt for holdet og så er han meget udmyg. Dette er meget vigtigt, da vi ikke skal have for mange spillere med stjerne-nykker og det har Ribery bestemt ikke. Så efter min mening vil han passe perfekt ind.
Dog vil Bayern helt sikkert ikke sælge ham, men hvis vi rent hypotetisk siger 200 mill., så siger jeg køb, da det eneste vi mangler er en ny kantspiller.

Benzema - Tja, vi har været omkring det mange mange gange. Vi skal købe en angriber. Vi kan vælge at beholde Tevez eller købe en anden spiller for de penge. Tevez er elsket for hans spillestil og indstilling, men spørgsmålet er om holdet er bedre med ham eller en anden????

Hvis vi holder prisen udenfor, hvem passer så bedst ind på vores hold?
Tevez, Benzema, Aguero, etc.?

Krede
07-12-2008, 15:43
Hvis vi henter Ribery, så må det også være farvel til Nani (såfremt Ronaldo ikke smutter), for et så stort talent (iflg. mange andre end undertegnet), kan ikke acceptere at sidde så meget på bænken, som han ville komme til, med både Ronaldo og Ribery i truppen.

Ikke hvis Ronaldo er her på lånt tid. Derudover har vi tre stjerner til to pladser i angrebet, hvilket jeg tror Fergie kan håndterer, derfor kan han også på midtbanen. Derudover er Ribery også en spiller, som skal beskyttes lidt. Han har godt at lidt pauser i af og til. Så der skal nok blive plads til Nani også.

snegl
07-12-2008, 17:17
Har Ribery nogensinde været linket sammen med os? Jeg spørger fordi jeg ikke helt er klar over hvor diskussionen kommer fra. Den virker lidt som om den kun findes her på ot.dk

Men ja, Ribery er langt mere udviklet end Nani lige nu.

Krede
07-12-2008, 17:30
Har Ribery nogensinde været linket sammen med os? Jeg spørger fordi jeg ikke helt er klar over hvor diskussionen kommer fra. Den virker lidt som om den kun findes her på ot.dk

Men ja, Ribery er langt mere udviklet end Nani lige nu.

Efter WC06 var der meget skriverier om det og udtalelser omkring det. I 2007 skulle Arsenal og United havde fået bud accepteret, men da Bayern kom, så valgte han dem, da han gerne ville udvikle sig inden han skulle videre til Spanien eller England.

Bayern har også udtalt, at hvis Real Madrid eller United kommer, så kan de nok ikke holde på Ribery. Måske er det også derfor de er ude efter Arshavin. Jeg kunne godt forestille mig Ribery i Madrid, han er lige det de mangler, især når Robben er så meget skadet.

Men rent hypotetisk, så tror jeg, at han ville passe perfekt ind hos United. Han er en rigtig 442 winger. Derudover med folk som Rooney, Tevez og Ribery, der ikke er for fine til at arbejde, så er der plads til Ronaldo og Dimitars nykker.

Tue B
08-12-2008, 19:39
Ribery ville være overflødig syntes jeg.. Nani skal helt sikkert have chancen :) Brug dog nogle af vores egne talent vi behøver ikke henter en stjerne til vores venstre kant, jeg syntes bestemt vi er fint besat med Giggs, Nani og Park. Det er klart når Giggsy stopper at der skal komme en form for erstatning, men behøver vi altid kigge væk fra klubben, lad os se tiden an, Syntes vi skal blive ved med at udvikle egne talenter :)

NtotheT
08-12-2008, 20:32
Ribery ville være overflødig syntes jeg.. Nani skal helt sikkert have chancen :) Brug dog nogle af vores egne talent vi behøver ikke henter en stjerne til vores venstre kant, jeg syntes bestemt vi er fint besat med Giggs, Nani og Park. Det er klart når Giggsy stopper at der skal komme en form for erstatning, men behøver vi altid kigge væk fra klubben, lad os se tiden an, Syntes vi skal blive ved med at udvikle egne talenter :)

Hehe, problemet er, at vi har ingen spillere i ungdomsrækkerne, som angiveligt skulle være klar til at prøve noget PL-fodbold, eller at der skullevære en talent, som vil blive stor. De findes på andre pladser. Det er derfor jeg synes en som Ribery er nødvendig. Med Giggs degardering fra fløj til midtmidt, så har vi jo kun tre reele kanter. og det er ikke nok. Der skal være fire.

Høgsted
08-12-2008, 21:25
Det er derfor jeg synes en som Ribery er nødvendig. Med Giggs degardering fra fløj til midtmidt, så har vi jo kun tre reele kanter. og det er ikke nok. Der skal være fire.

Zoran Tosic ! ? :) :devill:

Ej enig i at Ribery vil være noget nær det bedste vi kan erhverve os på den venstrekant men tror det bliver meget svært at hente ham. Så vidt jeg ved har han afvist os én gang men håber for alt i verden at vi slår til hvis muligheden kommer da den mand virkelig kan afgøre fodboldkampe ! :rolleyes:

jmyrini
08-12-2008, 21:33

Ikke for noget, men hvis ikke Nani snart begynder at diske op med nogle bare nogenlude kampe, så tror jeg sgu ikke han har meget mere end ét år mere i den røde trøje. Og let's face it, det bliver svært at komme frem til en mere komplet "erstatning" end Ribery.

Tue B
08-12-2008, 21:39
Ikke for noget, men hvis ikke Nani snart begynder at diske op med nogle bare nogenlude kampe, så tror jeg sgu ikke han har meget mere end ét år mere i den røde trøje. Og let's face it, det bliver svært at komme frem til en mere komplet "erstatning" end Ribery.

Jeg syntes sgu Nani har gjort et fint job i forhold til han ikke spiller fast :) Ribery vil selvfølgelig være en forstærkning, men syntes bare ikke man altid behøver at købe spillere "hele" tiden, det ved jeg godt United ikke gør, men mener ikke det en spiller vi virkelig mangler.. Lad Nani få noget mere tid på banen så er jeg sikker på vi ser mere fra ham :)

Tue B
08-12-2008, 21:41
Hehe, problemet er, at vi har ingen spillere i ungdomsrækkerne, som angiveligt skulle være klar til at prøve noget PL-fodbold, eller at der skullevære en talent, som vil blive stor. De findes på andre pladser. Det er derfor jeg synes en som Ribery er nødvendig. Med Giggs degardering fra fløj til midtmidt, så har vi jo kun tre reele kanter. og det er ikke nok. Der skal være fire.

Ja nu er Giggsy jo ikke 100% rykket ind på midten endnu :) Han spillede jo bl.a. fløj i lørdags ved godt det var tvunget, men han blev da valgt frem for Nani :p

jmyrini
08-12-2008, 22:00
Ja nu er Giggsy jo ikke 100% rykket ind på midten endnu :) Han spillede jo bl.a. fløj i lørdags ved godt det var tvunget, men han blev da valgt frem for Nani :p

Ja det er også det som jeg mener. Tror sgu at SAF har indset, at han ikke har det "kæmpe"potentiale som først spået... og han beviser det heller ikke i nogen af kampene hvor han kommer ind (ja ja lige undtagen én enkelt kamp)

PerRonaldo
08-12-2008, 22:04
Ja jeg bliver nok skudt ned for at sige det her..

Men ham her vil jeg meget hellere have en tevez!!

http://onside.dk/node/22465

Og hvad bygger jeg så det på, jo at han har nogle kvaliteter som ingen andre af vores angribere har.. Og da vi mødte Lyon sidste år, var jeg solgt, og det håbede jeg også han blev til os! ;)

United DK
08-12-2008, 22:16
Jeg er snart ligeglad med hvem vi køber, bare vi køber en angriber, der kan score nogle mål, og ikke bare lave assists, og skabe plads til de andre, men den type angriber virker der til, at være en million af, mens en god gammeldags type som Ruud er sjælden.

NtotheT
08-12-2008, 22:31
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1095495.ece

Ved godt den er posted fra onside.dk, men fuck hvor er det vigtigt hvis det passer. Benzema er og bliver en fantastisk spiller. Lige den spiller vi mangler.

Så er mit spørgsmål: Er Manchester Evening News normalt ikke en velinformeret avis? :)

NtotheT
08-12-2008, 22:32
Jeg er snart ligeglad med hvem vi køber, bare vi køber en angriber, der kan score nogle mål, og ikke bare lave assists, og skabe plads til de andre, men den type angriber virker der til, at være en million af, mens en god gammeldags type som Ruud er sjælden.

Svaret er Karim Benzema!

Gronkjor
08-12-2008, 22:32
Jeg synes det ville være ærgeligt, hvis vi købte endnu en angriber. Vi har lige nu Tevez, Rooney, Berbatov, og hvis Welbeck og Manucho bare skal have den mindste chance for at slå igennem, skal vi altså ikke have flere verdensklasse angribere... Jeg mener ihvertfald, at de skal have en ordentlig chance først.

NtotheT
08-12-2008, 22:41
Zoran Tosic ! ? :) :devill:

Ej enig i at Ribery vil være noget nær det bedste vi kan erhverve os på den venstrekant men tror det bliver meget svært at hente ham. Så vidt jeg ved har han afvist os én gang men håber for alt i verden at vi slår til hvis muligheden kommer da den mand virkelig kan afgøre fodboldkampe ! :rolleyes:

Zoran Tosic er ikke blevet bekræftet på nogen som helst måde.

RuudVanNissetøj
08-12-2008, 22:57
Ja jeg bliver nok skudt ned for at sige det her..

Men ham her vil jeg meget hellere have en tevez!!

http://onside.dk/node/22465

Og hvad bygger jeg så det på, jo at han har nogle kvaliteter som ingen andre af vores angribere har.. Og da vi mødte Lyon sidste år, var jeg solgt, og det håbede jeg også han blev til os! ;)

Jeg skyder dig ikke ;) Puhaa....uanset hvor meget jeg kan lide Tevez og hans dejlige gejst så vil jeg uden at tøve ofre ham for Benzema. Hvis de 340 mil. passer i forhold til Benzema´s pris, så er det ikke mange skillinger vi skal lægge mere sammenlignet med Tevez. Lad os slå til - så har vi ubestridt det største angrebstalent i hænderne!!

Don Kafai
08-12-2008, 23:36
Benzema skal ikke til United.

1) Vi har ikke brug for ham, Berbatov og Rooney er en langt mere komplette angriber.
2) Vi har ikke råd, da hans pris ligger på den dårlige side af 500 mio kr.

Hovgård
08-12-2008, 23:43
Det er der mærkeligt, hvis vi køber Benzema. Vi har lige købt Bebatov, hvad skal vi så med endnu en angriber? Men hvis vi køber ham tror jeg ikke SAF vælger at skrive en ny kontrakt med Tevez.

NtotheT
08-12-2008, 23:52
Benzema skal ikke til United.

1) Vi har ikke brug for ham, Berbatov og Rooney er en langt mere komplette angriber.
2) Vi har ikke råd, da hans pris ligger på den dårlige side af 500 mio kr.

1) Rooney og Berbatov mere komplet? Arrgh. Benzema bestrider alle de egenskaber og kvaliteter en klasseangriber skal have. Han scorer vigtige mål og kan sparke dem ind fra de vanskeligste vinkler. Han kan til modsætning tl Berba og Rooney score mål.
Han besidder et fantastisk teknik, deltager meget i spillet og er usædvanlig hurtigt. Han er mere komplet end Berbatov og Rooney, som angriber hvis du spørger mig og desudden besidder han et usædvanlig stort potentiale. Udover det, er han ALTID at finde i boksen.

2) Det er en and. Jeg vil skyde på Benzema aller højest koster 300 mio. Lyon har en sjov klub, for de kræver altid syge beløb for deres spillere, men de sidste 4 år, har de solgt deres stjernespillere til normalt pris. Diarra 180, Malouda, 170, Abidal, 150. Den eneste er kun Essien, men det fordi Lyon var stædige og vidste at Chelsea har de penge.

kom hid Benzema.

CC
09-12-2008, 00:01
At vinde trofæer kræver en utroligt bred trup, men det her vil næsten være for meget af det gode. Vi skal muligvis have 4 gode angribere, men med Rooney, Tevez, Berbatov, Benzema og Ronaldo bliver det ligesom lidt for meget. Også selvom vi spiller noget i stil med:

Carrick - Fletcher

Ronaldo Rooney

Berbatov - Benzema

Også selvom man laver en del rotation og låner Welbeck ud, og giver Manucho kampe i forskellige turneringer(liga cup, FA Cup, CL gruppespil)...
Bliver bare for meget...

Cap
09-12-2008, 00:11
Hvis Fergie var så interesseret i Benzema så ville han have købt ham i stedet for Berbatov - jeg tror ikke på historien. Ingen tvivl om at Benzema er en kanon spiller, men selvom jeg gerne ville se det ske så tvivler jeg meget på at hverken Benzema, Rooney, Tevez eller Berbatov ville stille sig tilfredse med at sidde meget på bænken.

Hvis han endelig skulle til OT skulle det vel være på bekostning af Tevez - og det ville være en dårlig idé synes jeg. Hvem der er bedst af de to er svært at sige - jeg ville dog til hver en tid foretrække Tevez for hans fighter hjerte, og fordi han er ustyrlig når det virkelig kører for ham (f.eks. liga cup kampen). Derudover vil Benzema vel også koste langt mere en det dobbelte end Tevez hvilket jo også er værd at overveje.

NtotheT
09-12-2008, 00:24
Hvis Fergie var så interesseret i Benzema så ville han have købt ham i stedet for Berbatov - jeg tror ikke på historien. Ingen tvivl om at Benzema er en kanon spiller, men selvom jeg gerne ville se det ske så tvivler jeg meget på at hverken Benzema, Rooney, Tevez eller Berbatov ville stille sig tilfredse med at sidde meget på bænken.

Hvis han endelig skulle til OT skulle det vel være på bekostning af Tevez - og det ville være en dårlig idé synes jeg. Hvem der er bedst af de to er svært at sige - jeg ville dog til hver en tid foretrække Tevez for hans fighter hjerte, og fordi han er ustyrlig når det virkelig kører for ham (f.eks. liga cup kampen). Derudover vil Benzema vel også koste langt mere en det dobbelte end Tevez hvilket jo også er værd at overveje.

Det med prisen passer ikke en meter. Jeg tror som sagt, at Benzema kan erhverves for højest 300 mio kr. Og hvis man tager Benzemas alder til betragtning og potentiale for højde, synes jeg bestemt han er 300 mio. kr. værd.

Jeg kan selvfølgelig ikke forudse at han bliver den nye Kleberson eller den nye Torres. Men, han er altså en fænomenal fodboldspiller og IMO bedre end alle vores angribere, altså når man tager deres udgangspunkt og position til betragtning, for han bomber ham her. Og det gør han eddermeme jævnt. Men hvis han kommer, så kan det muligvis betyde en degardering af Rooney? Så vil Rooney måske løse vores kantproblem, da vi kun har 3 kanter. Så dvs at vi har Rooney, Ronaldo, Park, Nani til kanterne (Giggs også, hvis det skulle stå slemt til) og Berbatov, Benzema og Tevez til angrebet + Manucho og Welbeck.

Giftigt. Men det nok en anelse urealistisk, for jeg tror ikke United vil bruge 50 mio pund på to spillere :) Medmindre de falder for Fergies charme og giver ham både Tevez og Benzema :D haha

Don Kafai
09-12-2008, 00:44
1) Rooney og Berbatov mere komplet? Arrgh. Benzema bestrider alle de egenskaber og kvaliteter en klasseangriber skal have. Han scorer vigtige mål og kan sparke dem ind fra de vanskeligste vinkler. Han kan til modsætning tl Berba og Rooney score mål.
Han besidder et fantastisk teknik, deltager meget i spillet og er usædvanlig hurtigt. Han er mere komplet end Berbatov og Rooney, som angriber hvis du spørger mig og desudden besidder han et usædvanlig stort potentiale. Udover det, er han ALTID at finde i boksen.

2) Det er en and. Jeg vil skyde på Benzema aller højest koster 300 mio. Lyon har en sjov klub, for de kræver altid syge beløb for deres spillere, men de sidste 4 år, har de solgt deres stjernespillere til normalt pris. Diarra 180, Malouda, 170, Abidal, 150. Den eneste er kun Essien, men det fordi Lyon var stædige og vidste at Chelsea har de penge.

kom hid Benzema.

1) Det du siger er jo ren tankeeksperiment. Jeg kan ikke begribe hvorfor nogle altid tror, at naboens græs er grønnere. Vi har en angribertrup bestående af Berbatov, Rooney, Tevez, krydret med talenter som Welbeck og Campbell. Den er komplet.

Man kan altid snakke om suppleringer. Zlatan, Benzema, Messi, Aguero osv er navne der ville krydre, men der er også en grænse.

Jeg vil ærligt indrømme, at jeg har set under 15 kampe i alt med Benzema, men jeg har svært ved at se, hvorfor han eksempelvis skulle være bedre end Berbatov. Du siger Benzema bestrider "alle egenskaber", men hvad er det Berbatov og Rooney ikke kan? Lave mål? Det er trods alt sværere at spille i Premier League end Ligue 1, og når et hold er så meget bedre end alle andre (Lyon der er ved at vinde for 8. år i træk), så har jeg svært ved at se det store i sådan en præstation, når han laver mål i hver 3. kamp.

Ærlig talt, Benzema er en klassespiller, men vi må spørge os selv, har vi brug for ham?

2) Højest 300 mio er også en ganske pæn sum at bruge, på en plads man er er overbesat :D

NtotheT
09-12-2008, 01:03
1) Det du siger er jo ren tankeeksperiment. Jeg kan ikke begribe hvorfor nogle altid tror, at naboens græs er grønnere. Vi har en angribertrup bestående af Berbatov, Rooney, Tevez, krydret med talenter som Welbeck og Campbell. Den er komplet.

Man kan altid snakke om suppleringer. Zlatan, Benzema, Messi, Aguero osv er navne der ville krydre, men der er også en grænse.

Jeg vil ærligt indrømme, at jeg har set under 15 kampe i alt med Benzema, men jeg har svært ved at se, hvorfor han eksempelvis skulle være bedre end Berbatov. Du siger Benzema bestrider "alle egenskaber", men hvad er det Berbatov og Rooney ikke kan? Lave mål? Det er trods alt sværere at spille i Premier League end Ligue 1, og når et hold er så meget bedre end alle andre (Lyon der er ved at vinde for 8. år i træk), så har jeg svært ved at se det store i sådan en præstation, når han laver mål i hver 3. kamp.

Ærlig talt, Benzema er en klassespiller, men vi må spørge os selv, har vi brug for ham?

2) Højest 300 mio er også en ganske pæn sum at bruge, på en plads man er er overbesat :D

Jeg synes bestemt vi har brug for en Benzema.

Han har alt det, jeg mener United mangler. En angrebsivrig og flittig spiller, der kan det hele. Han besidder nogle helt vildt fantastisk evner, og han kan alt det, en nymoderne superangriber skal kunne. Han kan drible, han kan afgøre kampene på egen hånd, han kan heade, han er møghurtigt, han er intelligent, kan sparke med begge ben, er ikke afhængig af holdet for at score (forstå den rigtigt, hehe :D). Og vigtigst af alt. Han kan score!

Men selvfølgelig du har ret, at det er nemmere at score i Ligue 1 end det er i Premier League, hvor man står over for Terry, Agger, Carvalho, King, Toure, Upson, Richards osv osv .. Men man kan se at Benzema er for god til den liga og han gør faktisk stort set, hvad der passer ham. Han viser selv i europas topliga (Champions League) at han sagtens kan spille der, uden de store problemer. Jeg ved ikke med dig, men jeg savler stadigvæk det mål han scorede mod os. Omringet af Europas bedste forsvarskæde formår han stadigvæk at score. Det var så imponerende og han legede til tider med Rio og Vidic. Eller det mål i seneste runde af CL, fra et skarp hjørne udplacerer han den ved fjerneste stolpe uden chance for målmanden. Det er ren angrebsklasse at man også kan score mål, man tror var umulige :)

Men siden du spørger retorisk om hvad Benzema er bedre til end Berbatov, vil jeg svare følgende:

- Han er bedre til at score. Han er mere end målsluger end Berbatov vil være
- Han er meget hurtigere. Det er meget brugbart til et hold som United, da vi spiller hurtigt, effektiv og kontrafodbold
- Han kan afgøre kampene på egen hånd.
- Han kan sparke med begge ben
- Af hvad jeg har set, så er Berbatov mere eller mindre direkte elendig til hovedstød, når man tager Berbas højde til betragtning (189 cm). Her synes jeg Benzema kommer til mange chancer og en anelse mål med sit hovedspiller
- Han kan drible.
- Han har alderen

Og hvis Benzema kan komme ind under Fergies vinger, jamen så ved jeg ikke hvad for en spiller han kan blive til. Tanken er for mit vedkommende for gyseligt at tænke på, da jeg tror han vil få et super makkerskab med Ronaldo & Rooney.

Det var netop derfor, jeg i sin tid var så meget imod at købe Berbatov, da det kunne hæmme at United ikke ville købe Benzema eller at komme ud for den dilemma vi to diskuterer lige nu. Jeg synes ikke vi kan lade en som Benzema glippe, for vi ved jo hvor stor en fan Fergie er af Benzema og han plejer at jagte sine spillere indtil chancen er 0.

Men jeg håber de køber både Tevez og Benzema, for så rykker vi Rooney ned til kanten, da han jo både elsker at være defensiv og offensiv orienteret og ligeledes ved det, vil vi derfor udnytte Rooneys spil til fuld nytte :) Men Benzema kan også spille kant, så det vil også betyde vi vil kunne stille op med et kvadrant, der kunne bevæge sig frit og aftale indbydes, hvem der spillede hvad og hvor, så det ville forstyrre modstanderen.

Og nej, det er ikke dyrt at bruge 300 mio. kr. på en som Benzema. Jeg kan ikke huske det helt, tror det var dig, der i sin tid skrev at 280 mio kr. ikke var noget for Rooney, da vi var garanti for at have ham i 6-7 år :) Det samme synes jeg, at jeg kan pointere om Benzema :) Problemet er bare, at Benzema har Real som favoritklub og han derfor godt kan tiltales af de evige idioter fra Madrid, hvis de en dag kom og bød på ham.

Der er bare et eller andet med Algeriet og Real Madrid ..

Eksempler på holdopstilling med Benzema, hvis købet bliver til noget. Tag jer ikke af de centrale midt. Det er et helt andet spørgsmål. Skriver bare nogle navne på.

Eksempel 1
VDS
Rafael/Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Rooney
Berbatov - Benzema

Eksempel 2
VDS
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Rooney
Tevez - Benzema

Eksempel 3
VDS
Fletcher - Carrick
Ronaldo - Anderson - Rooney
Benzema

Osv osv osv :)

Don Kafai
09-12-2008, 02:00
Jeg synes bestemt vi har brug for en Benzema.

Han har alt det, jeg mener United mangler. En angrebsivrig og flittig spiller, der kan det hele. Han besidder nogle helt vildt fantastisk evner, og han kan alt det, en nymoderne superangriber skal kunne. Han kan drible, han kan afgøre kampene på egen hånd, han kan heade, han er møghurtigt, han er intelligent, kan sparke med begge ben, er ikke afhængig af holdet for at score (forstå den rigtigt, hehe :D). Og vigtigst af alt. Han kan score!

Men selvfølgelig du har ret, at det er nemmere at score i Ligue 1 end det er i Premier League, hvor man står over for Terry, Agger, Carvalho, King, Toure, Upson, Richards osv osv .. Men man kan se at Benzema er for god til den liga og han gør faktisk stort set, hvad der passer ham. Han viser selv i europas topliga (Champions League) at han sagtens kan spille der, uden de store problemer. Jeg ved ikke med dig, men jeg savler stadigvæk det mål han scorede mod os. Omringet af Europas bedste forsvarskæde formår han stadigvæk at score. Det var så imponerende og han legede til tider med Rio og Vidic.

Men siden du spørger retorisk om hvad Benzema er bedre til end Berbatov, vil jeg svare følgende:

- Han er bedre til at score. Han er mere end målsluger end Berbatov vil være
- Han er meget hurtigere. Det er meget brugbart til et hold som United, da vi spiller hurtigt, effektiv og kontrafodbold
- Han kan afgøre kampene på egen hånd.
- Han kan sparke med begge ben
- Af hvad jeg har set, så er Berbatov mere eller mindre direkte elendig til hovedstød, når man tager Berbas højde til betragtning (189 cm). Her synes jeg Benzema kommer til mange chancer og en anelse mål med sit hovedspiller
- Han kan drible.
- Han har alderen

Og hvis Benzema kan komme ind under Fergies vinger, jamen så ved jeg ikke hvad for en spiller han kan blive til. Tanken er for mit vedkommende for gyseligt at tænke på, da jeg tror han vil få et super makkerskab med Ronaldo & Rooney.

Det var netop derfor, jeg i sin tid var så meget imod at købe Berbatov, da det kunne hæmme at United ikke ville købe Benzema eller at komme ud for den dilemma vi to diskuterer lige nu. Jeg synes ikke vi kan lade en som Benzema glippe, for vi ved jo hvor stor en fan Fergie er af Benzema og han plejer at jagte sine spillere indtil chancen er 0.

Men jeg håber de køber både Tevez og Benzema, for så rykker vi Rooney ned til kanten, da han jo både elsker at være defensiv og offensiv orienteret og ligeledes ved det, vil vi derfor udnytte Rooneys spil til fuld nytte :) Men Benzema kan også spille kant, så det vil også betyde vi vil kunne stille op med et kvadrant, der kunne bevæge sig frit og aftale indbydes, hvem der spillede hvad og hvor, så det ville forstyrre modstanderen.

Og nej, det er ikke dyrt at bruge 300 kr. på en som Benzema. Jeg kan ikke huske det helt, tror det var dig, der i sin tid skrev at 280 mio kr. ikke var noget for Rooney, da vi var garanti for at have ham i 6-7 år :) Det samme synes jeg, at jeg kan pointerer om Benzema :) Problemet er bare, at Benzema har Real som favoritklub og han derfor godt kan tiltales af de evige idioter fra Madrid, hvis de en dag kom og bød på ham.

Der er bare et eller andet med Algeriet og Real Madrid ..

Eksempler på holdopstilling med Benzema, hvis købet bliver til noget. Tag jer ikke af de centrale midt. Det er et helt andet spørgsmål. Skriver bare nogle navne på.

Eksempel 1
VDS
Ronaldo - Fletcher - Carrick - Rooney
Berbatov - Benzema

Eksempel 2
VDS
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Rooney
Tevez - Benzema

Eksempel 3
VDS
Fletcher - Carrick
Ronaldo - Anderson - Rooney
Benzema

Osv osv osv :)

Aner ikke hvor jeg skal starte :D.

Først så var det mig, der sagde at 280 mio kr var et røverkøb for Rooney, for man var garanteret et af verdens største talenter, og siger vi han topper for klubben i 10 år, så er det 28 mio pr sæson hvilket er godt givet ud.

Men der er en KÆMPE forskel. Da vi købte Rooney, så bestod vores angreb af: Nistelrooy (der lige havde haft sin dårligste sæson nogensinde med sølle 6 mål), Saha (der var skadet) , Smith (der spillede defensiv midtbane) og Solskjaer (der først ville blive klar igen om minimum et år). Det var altså nødvendigt at bruge penge på at supplere angrebet. Det er det ikke i dag.

Det du bruger som argument for han er bedre end Rooney og Berbatov er mig en gåde. Drible? Hvem kan ikke det, af alle i vores angreb?
Heade? Berbatov er fremragende i luftrummet, og det er en af hans forcer. Iøvrigt synes jeg ikke, at Benzema er god i luftrummet. Hurtigheden forstår jeg heller ikke. Vi har masser af speed og pace i vores angrebsspil.

At du siger han er mere intelligent end Berbatov, er en af de største fornærmelser jeg nogensinde har hørt. Berbatov LEVER på sin spilforståelse. Det er derfor du aldrig ser ham løbe :D.

Han har alderen? Rooney, Tevez og Berbatov er 22, 24 og 28. Modsat Benzema har de endda rutinen. Hvilken 22 årig kan prale med over 200 Premier League kampe, som Rooney kan?

Jeg aner i grunden ikke hvad jeg er igang med at skrive, for føler det er blevet et forsvar af vores angribere, og du er jo ikke blind, så vi kan blive enige om, at det vi har er klasse. Du siger Rooney skal permanent på fløjen, og det er i mine øjne en kæmpe fejlanalyse. Hans bedste rolle er ikke fløj, men det er hængende angriber.

Og den kvadrant du snakker om, minder mig meget om det Brasilien snakkede om under VM 2006. Kaka, Ronaldinho, Adriano og Ronaldo, hvilket er et skoleeksempel på, hvordan for mange individualister ikke kan sammen.

I sommers manglede vi en angriber. Vi valgte Berbatov, og man kan ikke vælge noget, uden at vælge noget fra. Havde vi købt Benzema, og var han ikke slået igennem på nuværende tidspunkt, så havde jeg også sagt nej til et køb af Berbatov. Med det kan du også se, at det egentlig ikke så meget er Benzema jeg har noget imod, for han er bare et "navn", ligesom Messi, Aguero, Kaka osv er det, men det er mere princippet i at samle så mange stjerner og stjerneskud.

De opstillinger du kommer med, har jeg også svært ved at kommentere. Bla. Rooney, som i mine øjne aldrig være venstre fløj. Og alt i alt, tror jeg vi to har en meget anderledes vurdering af, hvor stærke United i grunden er.

Vores trup er næsten perfekt. Vi mangler en permanent afløser for Van der Sar, Neville, Giggs og så giver resten sig selv. Med Foster og Kusczcak er vi dækket ind på målmandsposten, Rafael er ved at voldtage backpladsen, mens vi dog stadig mangler en stabil venstrekant. Med Tosic, Nani og Park, burde vi også været dækket ind dér, i hvert fald med talent.

Gem de 300-500 mio kr, og brug dem til noget mere fornuftigt. Og husk, ligemeget hvem vi har, vil der altid være en spiller derude, der kan være seværdig at få til United, men grunden til jeg reagerer så hårdt på Benzema, er at jeg slet ikke kan se hvorfor det er en angriber vi snakker om.

Jeg tror, det meste af snakken inddirekte drejer sig om Berbatov. Når han præsterer, så vil Benzemas navn aldrig blive nævnt andre steder, end Madridista.dk.

NtotheT
09-12-2008, 02:20
Aner ikke hvor jeg skal starte :D.

Først så var det mig, der sagde at 280 mio kr var et røverkøb for Rooney, for man var garanteret et af verdens største talenter, og siger vi han topper for klubben i 10 år, så er det 28 mio pr sæson hvilket er godt givet ud.

Men der er en KÆMPE forskel. Da vi købte Rooney, så bestod vores angreb af: Nistelrooy (der lige havde haft sin dårligste sæson nogensinde med sølle 6 mål), Saha (der var skadet) , Smith (der spillede defensiv midtbane) og Solskjaer (der først ville blive klar igen om minimum et år). Det var altså nødvendigt at bruge penge på at supplere angrebet. Det er det ikke i dag.

Det du bruger som argument for han er bedre end Rooney og Berbatov er mig en gåde. Drible? Hvem kan ikke det, af alle i vores angreb?
Heade? Berbatov er fremragende i luftrummet, og det er en af hans forcer. Iøvrigt synes jeg ikke, at Benzema er god i luftrummet. Hurtigheden forstår jeg heller ikke. Vi har masser af speed og pace i vores angrebsspil.

At du siger han er mere intelligent end Berbatov, er en af de største fornærmelser jeg nogensinde har hørt. Berbatov LEVER på sin spilforståelse. Det er derfor du aldrig ser ham løbe :D.

Han har alderen? Rooney, Tevez og Berbatov er 22, 24 og 28. Modsat Benzema har de endda rutinen. Hvilken 22 årig kan prale med over 200 Premier League kampe, som Rooney kan?

Jeg aner i grunden ikke hvad jeg er igang med at skrive, for føler det er blevet et forsvar af vores angribere, og du er jo ikke blind, så vi kan blive enige om, at det vi har er klasse. Du siger Rooney skal permanent på fløjen, og det er i mine øjne en kæmpe fejlanalyse. Hans bedste rolle er ikke fløj, men det er hængende angriber.

Og den kvadrant du snakker om, minder mig meget om det Brasilien snakkede om under VM 2006. Kaka, Ronaldinho, Adriano og Ronaldo, hvilket er et skoleeksempel på, hvordan for mange individualister ikke kan sammen.

I sommers manglede vi en angriber. Vi valgte Berbatov, og man kan ikke vælge noget, uden at vælge noget fra. Havde vi købt Benzema, og var han ikke slået igennem på nuværende tidspunkt, så havde jeg også sagt nej til et køb af Berbatov. Med det kan du også se, at det egentlig ikke så meget er Benzema jeg har noget imod, for han er bare et "navn", ligesom Messi, Aguero, Kaka osv er det, men det er mere princippet i at samle så mange stjerner og stjerneskud.

De opstillinger du kommer med, har jeg også svært ved at kommentere. Bla. Rooney, som i mine øjne aldrig være venstre fløj. Og alt i alt, tror jeg vi to har en meget anderledes vurdering af, hvor stærke United i grunden er.

Vores trup er næsten perfekt. Vi mangler en permanent afløser for Van der Sar, Neville, Giggs og så giver resten sig selv. Med Foster og Kusczcak er vi dækket ind på målmandsposten, Rafael er ved at voldtage backpladsen, mens vi dog stadig mangler en stabil venstrekant. Med Tosic, Nani og Park, burde vi også været dækket ind dér, i hvert fald med talent.

Gem de 300-500 mio kr, og brug dem til noget mere fornuftigt. Og husk, ligemeget hvem vi har, vil der altid være en spiller derude, der kan være seværdig at få til United, men grunden til jeg reagerer så hårdt på Benzema, er at jeg slet ikke kan se hvorfor det er en angriber vi snakker om.

Jeg tror, det meste af snakken inddirekte drejer sig om Berbatov. Når han præsterer, så vil Benzemas navn aldrig blive nævnt andre steder, end Madridista.dk.

Haha, det er nogle lange satans af indlæg vi to sender ind.
- Men lad mig starte så :p

Du har ret i, at det var en anden situation, men jeg snakker vedr. beløbet for Benzema. Hvis han er i klubben 4-7 år, er det jo et godt beløb at komme af med :) Også fordi han er forholdsvist ung.

Nej, jeg synes nu mine argumenter er gode, hehe. Ej, men mht. til at drible mener jeg ikke bare, at komme forbi. Nej, jeg mener, at man sætter manden af, så man kommer i overtalssituationer. Ligesom når Messi gør det.

Jeg synes bl.a. en som Rooney fuldstændigt har mistet sin evne at drible. Der er flere gange, hvor han taber den, men hvor han så flot kæmper den tilbage og slår en sublim aflevering som ender med et mål. Respekt for det. Men her mener jeg bare at med en driblestærk angriber, at det ville tage lidt af Ronaldos pres, så det ikke er op til ham at sætte sin direkte modstander af og skabe United overtalssituationer. :)

Berbatov er intelligent, men jeg synes at Benzema viser den bedre. Han har målinstinktet (hvilket jeg betegner som intelligence) og han løber tit rigtigt, som skaber plads til de andre. Og andre diverse ting.

Det med alderen mener jeg, at han er en ung spiller, der kan blive endnu bedre. Med et sublim manager som Fergie og en klog angrebstræner som Solskjæer og kloge holdkammerater som Scholes, Giggs, Ronaldo & Rooney, så vil han blive endnu mere bedre! Ps. Rooney er altså 23, hehe.
^ Så der har du misforstået mig.

Du har bestemt ret i at vores angreb er klasse navnemæssigt. Men de bidrager ikke det fornødne nok, når vi tager udgangspunkt i deres position på banen. De gør alt andet end hvad en angriber skal, som i bund og grund til tider dermed bliver irrelevant i vores håb om at score.

Og jeg tror bestemt ikke at der bliver et problem som Brasiliens Dream Team Anno 2006. Det hold skyldtes mere uengagerede spillere, der selv var mætte og en Ronaldinho, som havde sin livs sæson, men som bukkede under for det pres verden havde stillet ham. Altså to vidt forskellige situationer som du sætter overfor hinanden.

Jeg synes f.eks. at Rooney flere gange viste flot spil netop fra kanten mod Sunderland og andre kampe. For Rooney er den type spillere, som ligemeget hvor han spiller, vil gøre sit bedste og for det meste munder det ud i noget godt. Rooney mener jeg vil være perfekt som kantspiller, for jeg synes han har mistet den instinkt, der gjorde ham så god som angriber før i tiden.

Nu er han blevet mere en spilstation, hvor spillet SKAL gå igennem. Derfor tror jeg han vil være god på kanten, hvor han så dermed kan skære ind i banen og sende dommerdagshug mod mål. Igen vil jeg bruge Messi som eksempel. Alt Barcas spil går igennem ham og det samme kan Rooney gøre fra kanten.

Så hvis man både købte Tevez og Benzema, så ville vi samtidig have Giggs' afløser. Så har vi fået to verdensklassespillere for 400-500 mio kr og dermed slået to fluer med et smæk. Det vil blot betyde at vi bare skal byde velkommen til en ny spillere i stedet for to.

Men jeg forstår godt din bekymring for at det ikke ville gå op med Benzema i truppen, men hvis man omrokere, tror jeg at kabalen ville gå op og betyde et United Dream Team :)

Men @ Don Kafai .. Tosic er på ingen måder blevet præsenteret eller lignende, vel? :)

Krede
09-12-2008, 06:53
Lige en ting. Vi taler ikke om at købe endnu en angriber. Vi taler om, at vi står og skal gøre Tevez aftalen permanent. Inden dette gøres er det vel logisk nok at overveje om pengene kan bruges bedre.

Derfor mener jeg, at vi skal diskuterer Tevez vs. Benzema og holde prisen udenfor, da der ikke er nogen af os, der ved hvad den reele pris er. Derfor må vi se på hvilken spiller vi helst vil have på vores hold.

En ting jeg er sikker på, at Fergie også har luret er Benzemas scoringshistorik i CL, jeg ved ikke om der er en der kan bekræfte den? Men jeg kan husk at den er rimelig vild - med andre ord, manden præsterer når det gælder.

Lige for at runde Ribery af, så er det bestemt ikke realistisk at vi køber ham. Men han er virkelig en favoritspiller for mig - også som person. Jeg kan godt lide hans mere ydmyge tilgang og hans arbejdsindsats på banen, selvom han er sjerne. Men ham regner jeg nu ikke at se i United.

Manchester Evening News, historie om Benzema.

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1084077_reds_target_french_star

JumpingCarrot
09-12-2008, 09:05
Pust, Tévez vs. Benzema er en hård diskussion, specielt fordi Tévez har haft det hårdt på den seneste, mens vi anser Benzema som værende en slags messias i den moderne fodbold.

@NtotheT
Er du sikker på, du ikke overvurderer Benzemas scoringsrater lidt i forhold til vores egne spillere?
Jeg mener, selvfølgelig er han ung - han bliver 21 om 10 dage - men altså, han har satme godt nok også holdet bag sig, specielt fordi vi taler om den franske liga, hvor Lyon er altdominerende.

20 mål i sidste sæson. Tja. Selvfølgelig super flot for en 19-20-årig, men han var så også deres store superstar i front. Berbalove er self ældre, men han lavede da 15 mål for et "middelmådigt" spillende hold som Spurs.
9 mål i 17 kampe i denne sæson. Det er også okay, men jeg har en idé om, at du løfter hans evner lidt i forhold til det realistiske. Han bomber altså ikke. Ronaldo bombede i sidste sæson, Anelka bomber lige nu (13 mål i max 16 kampe) og Ibesevic bomber for Hoffenheim med 18 mål i 16 ligakampe. For eksempel.

Jeg har stor respekt for Benzema, og vi sad jo alle og frygtede ham i CL sidste år, hvor han imponerede i vores indbyrdes kampe. Men det er, efter min mening, en komplet overvurdering at kalde ham bedre end Rooney eller Berbalove eller Tévez.

Men ja, i tilfælde af at han skulle købes, så bør det være på bekostning af Tévez, og det ved jeg ikke helt, om jeg bryder mig om. Jeg er stor fan af vores lille argentiner, og han har fortjent en masse tillid efter min mening. Men kan vi få Benzema for omkring 300 millioner - så er det da værd at overveje (200 mio. for Tévez, 300 mio. for Benzema). Der er trods alt næsten fire år mellem dem.

Men mit hovedbudskab er nok: Man skal passe lidt på med at ophøje spillere til et niveau, de ikke har bevist, de er på.

PerRonaldo
09-12-2008, 09:22
Altså nu ligger landet jo sådan at vi rent faktisk ikke har Tevez endnu! Bedømt ud fra det seneste så virker det heller ikke som en mand fergie vil satse på.

Hvis valget stod mellem tevez og benzema ville jeg ikke tøve et sekund med at købe benzema. Han er en anderledes end dem Rooney og berba er. Han vil være en angriber vi kunne stille alene med helt i front og stadig være hamrende farlige. Han kan lidt af det hele, men hjælper selvfølgelig ikke så meget til i defensiven som tevez, men er heller ikke så doven som berba. Jeg tror han ville være den perfekte spiller at få.

Dog hælder jeg mere til at vi skaffer os en venstrekant i første omgang, for der er vi altså meget tyndt besat!

NtotheT
09-12-2008, 13:46
Pust, Tévez vs. Benzema er en hård diskussion, specielt fordi Tévez har haft det hårdt på den seneste, mens vi anser Benzema som værende en slags messias i den moderne fodbold.

@NtotheT
Er du sikker på, du ikke overvurderer Benzemas scoringsrater lidt i forhold til vores egne spillere?
Jeg mener, selvfølgelig er han ung - han bliver 21 om 10 dage - men altså, han har satme godt nok også holdet bag sig, specielt fordi vi taler om den franske liga, hvor Lyon er altdominerende.

20 mål i sidste sæson. Tja. Selvfølgelig super flot for en 19-20-årig, men han var så også deres store superstar i front. Berbalove er self ældre, men han lavede da 15 mål for et "middelmådigt" spillende hold som Spurs.
9 mål i 17 kampe i denne sæson. Det er også okay, men jeg har en idé om, at du løfter hans evner lidt i forhold til det realistiske. Han bomber altså ikke. Ronaldo bombede i sidste sæson, Anelka bomber lige nu (13 mål i max 16 kampe) og Ibesevic bomber for Hoffenheim med 18 mål i 16 ligakampe. For eksempel.

Jeg har stor respekt for Benzema, og vi sad jo alle og frygtede ham i CL sidste år, hvor han imponerede i vores indbyrdes kampe. Men det er, efter min mening, en komplet overvurdering at kalde ham bedre end Rooney eller Berbalove eller Tévez.

Men ja, i tilfælde af at han skulle købes, så bør det være på bekostning af Tévez, og det ved jeg ikke helt, om jeg bryder mig om. Jeg er stor fan af vores lille argentiner, og han har fortjent en masse tillid efter min mening. Men kan vi få Benzema for omkring 300 millioner - så er det da værd at overveje (200 mio. for Tévez, 300 mio. for Benzema). Der er trods alt næsten fire år mellem dem.

Men mit hovedbudskab er nok: Man skal passe lidt på med at ophøje spillere til et niveau, de ikke har bevist, de er på.

Jeg synes bestemt ikke, jeg overvurderer Benzemas evner i forhold til vores egne. Benzema besidder nemlig den evne, vores angribere mangler (pånær Tevez), nemlig at score vigtige mål hyppigt og sparke dem ind fra små arealer, netop ligesom mod os i CL. Han gjorde det sågar mod Bukarest, hvor han IMO sparke den mirakuløst ind fra en spids vinkel.

Han besidder nemlig det her rigtige angriber-gen, der ved, hvor han skal stå og oven i det, er en rigtigt teknikker, der også kan sætte sin modstander af, har hurtigheden, kan sparke med begge ben osv osv.

Hvem har scoret 9 mål i 17 kampe? Benzema eller Berbatov? For hvis det er Berbatov du mener, så vil jeg gerne vide hvor du får de sidste 3 mål fra, hehe? :)

Du skal forstå min vurdering ret af Benzema vs. vores angribere. Rooney og Berbatov er fantastiske fodboldspillere, bestemt! Men hvis vi skal tage udgangspunkt i angriberspositionen, så er Benzema dem overlegen. Og i og med jeg synes, vi mangler en goal-getter, der også er spillebar, altså en der deltager i spillet hyppigt, så synes jeg bestemt vi skal købe ham. Han er ikke andet end en naturtalent.

Og jeg stiller ikke denne diskussion op som Benzema vs. Tevez, for jeg mener bestemt vi kan købe dem begge, og så rykke en Rooney ned på kanten, da jeg netop mener, at Rooney derfra kan udnytte al sin energi til perfekt formål. Så er det ikke ham, vi skal hakke ned, når vi taber eller er i en dårlig periode, for Rooney deltager i alt vores offensive spil og hvis han gør det fra kanten, så mener jeg bestemt, at vi udnytter hans spilfacon.

Hvad har Benzema ikke bevist overfor dig?
- Ja, okay under EM, men der var ingen fra det hold, der kunne noget. Her synes jeg Ribery og Benzema var de eneste, der forsøgte på noget. Men: Når man så også udtager en så elendig fodboldspiller som Bafetimbi Gomis, så er man hellere ikke ud på at vinde.

RuudVanNissetøj
09-12-2008, 14:13
Det eneste jeg kan sige om Benzema udover de tidligere tråde er, at han ikke kan andet end imponere en. Husker tydligt hvordan han gik i flæsket på Rio og Vida for Lyon sidste år. Ikke nok med at han vandt del fysiske dueller, men han scorede samtidig et dødshug af et mål et par meter udefra feltet - vel og mærke komplet alene i front. Det gjorde, at min respekt for knægten fra Lyon steg betydeligt. Han har et virkelig stort potentiale....

Nu får man bare at se, om rygtet passer. Kan umiddelbart ikke forestille mig, at Fergusson signer både Benzema og Tevez pga. de høje priser. Desuden har vi også et par dejlige slutne gutter i Fraizer og Wellbeck. Sidstnævnte tror jeg har en stor fremtid i møde....

warming
09-12-2008, 15:20
Og jeg stiller ikke denne diskussion op som Benzema vs. Tevez, for jeg mener bestemt vi kan købe dem begge, og så rykke en Rooney ned på kanten, da jeg netop mener, at Rooney derfra kan udnytte al sin energi til perfekt formål. Så er det ikke ham, vi skal hakke ned, når vi taber eller er i en dårlig periode, for Rooney deltager i alt vores offensive spil og hvis han gør det fra kanten, så mener jeg bestemt, at vi udnytter hans spilfacon.

Du har lige skrevet, at Rooney ikke kan sætte en mand af og skabe en overtalssituation - så mener du da ikke at han skal sættes på kanten?
Jeg mener absolut, at det er et spild at sætte Rooney på kanten.
Jeg mener også det er urealistisk, at vi køber både Tevez og Benzema. Og overflødigt. Og vanvittigt.

NtotheT
09-12-2008, 18:09
Du har lige skrevet, at Rooney ikke kan sætte en mand af og skabe en overtalssituation - så mener du da ikke at han skal sættes på kanten?
Jeg mener absolut, at det er et spild at sætte Rooney på kanten.
Jeg mener også det er urealistisk, at vi køber både Tevez og Benzema. Og overflødigt. Og vanvittigt.

Hehe, overdrivelse fremmer forståelsen. Selvfølgelig kan Rooney drible, men mener bare han ikke har samme drive, han havde som tidligere, når han står i en-mod-en situationer. Her synes jeg, at han direkte taber kampen og mister derved bolden. Men man skal være direkte blind, hvis man ikke erkender at meget af vores spil går igennem Rooney. Så i og med, han er så vital og han har så meget energi og han har så meget lyst til at være med i det hele, synes jeg det ville være optimalt med Rooney på kanten.

Jeg så flere eksempler sidste sæson, hvor han var kant meget af kampen og senest mod Sunderland var han meget derude og det jeg så, var rigtigt godt.

Og 30-50 mio £ for Tevez og Benzema? Jeg synes faktisk det er billigt. De er begge forholdsvist unge og de er begge to fænomenale fodboldspillere! :) For så vil mene vores trup er gennemført perfekt med superspillere, som nødvendigvis ikke er superstjerner, men fantastiske spillere på hver sin plads.
- Det eneste minus, jeg så derved kan finde ved truppen må være manglende hurtighed af Rio og Vidic. Men de lever på deres intelligent tilgang til modstandens angriber, så det er ikke så stort et minus igen. Men så er det godt de er suppleret af Rafael og Evra, der bestemt er hurtige sataner. :)

Unitedalisme
09-12-2008, 19:42
Hehe, overdrivelse fremmer forståelsen. Selvfølgelig kan Rooney drible, men mener bare han ikke har samme drive, han havde som tidligere, når han står i en-mod-en situationer. Her synes jeg, at han direkte taber kampen og mister derved bolden. Men man skal være direkte blind, hvis man ikke erkender at meget af vores spil går igennem Rooney. Så i og med, han er så vital og han har så meget energi og han har så meget lyst til at være med i det hele, synes jeg det ville være optimalt med Rooney på kanten.

Jeg så flere eksempler sidste sæson, hvor han var kant meget af kampen og senest mod Sunderland var han meget derude og det jeg så, var rigtigt godt.

Og 30-50 mio £ for Tevez og Benzema? Jeg synes faktisk det er billigt. De er begge forholdsvist unge og de er begge to fænomenale fodboldspillere! :) For så vil mene vores trup er gennemført perfekt med superspillere, som nødvendigvis ikke er superstjerner, men fantastiske spillere på hver sin plads.
- Det eneste minus, jeg så derved kan finde ved truppen må være manglende hurtighed af Rio og Vidic. Men de lever på deres intelligent tilgang til modstandens angriber, så det er ikke så stort et minus igen. Men så er det godt de er suppleret af Rafael og Evra, der bestemt er hurtige sataner. :)

Må da os være et lille minus ved målmanden;) Synes vi har et super trup nu, synes ik rigtig at der er nogle andre midterforsvar der vil være bedre, så der ka vi vel ik rigtig forbedre os efter min mening.. Det der gør Benzema interressant er vel at tevez ik er blevet købt endnu?? Nægter at tro på at i disse tider (finanskrisen) at vi går ud og bruger næsten en mia kr. på spiller indkøb på en sæson.. (bebatov, Tevez, Benzema og tosic)..

Smaakage
09-12-2008, 19:48
Nægter at tro på at i disse tider (finanskrisen) at vi går ud og bruger næsten en mia kr. på spiller indkøb på en sæson.. (bebatov, Tevez, Benzema og tosic)..

Finanskrisen har absolut intet gjort for United. Der er stadig udsolgt på OT, og klubben har ikke problemer som sådan.
Eneste ting der er med finanskrisen er hvis AIG gik under, og det havde sandsynligvis kun givet os flere penge. Derudover har Glazer en lille smule finanskrise-relateret problemer mht sin lån, men det går så vidt vides heller ikke meget

Krede
11-12-2008, 01:32
Har I set højdepunkter fra Bayern - Lyon? Ellers kan det ses på onside.dk. En ting må man sige om Benzema - han er i sandhed en trussel foran mål - det er helt vildt.

RuudVanNissetøj
11-12-2008, 13:21
http://www.bold.dk/nyt/Dobbelt-op-paa-serbere-til-United

Så har Vidic snart et par venner på vej fra Serbien....spændende at se hvad det udvikler sig til !!

Unitedforever
11-12-2008, 13:40
http://www.bold.dk/nyt/Dobbelt-op-paa-serbere-til-United

Så har Vidic snart et par venner på vej fra Serbien....spændende at se hvad det udvikler sig til !!

Jeg kan forælle en lille historie: En af mine venner er halv serber, og han er partizan fan. Han fortæller at United har lavet to scoops! Ljaijce(staveplade) er et af de størte talenter i serbisk fodbold, måske i hele europa. Han betgner ham således: hurtigt, teknisk brilliant, super blik for spiller, et drøn af et spark og en elegangt spilforståelse.. Ydermer kan han bruges som alle offensive pladser.

Min konklusion må være, hvis min ven har ret, så har vi en kommende storspiller i svøb :D

United DK
11-12-2008, 15:50
Nu håber jeg det er guldklumper, og ikke Kinder æg som Nani, for jeg gider ikke de der hypede spillere, som ikke kan en skid alligevel, og blokere for egne talenter, og ja, jeg tror ikke Lee Martin ville gøre det dårligere end Nani, hvis han fik samme mængde spilletid.

NtotheT
11-12-2008, 16:02
Nu håber jeg det er guldklumper, og ikke Kinder æg som Nani, for jeg gider ikke de der hypede spillere, som ikke kan en skid alligevel, og blokere for egne talenter, og ja, jeg tror ikke Lee Martin ville gøre det dårligere end Nani, hvis han fik samme mængde spilletid.

Arrrgh, du overdriver en smule. Den Nani der var i Sporting var jo ikke mindre end en rigtigt god fodboldspiller, som havde hele verden for sine fødder.

Hvis du spørger mig, havde han en bestemt god sæson sidste sæson. Han gjorde det flot. Dog hvor filmen knækker er hans formkurve i denne sæson. Jeg synes dog hans to sidste kampe har været gode.

Synes det er lidt mærkeligt, at Tevez og Nani som har været lgie dårlige sæsonen igennem, så vil folk gerne have Tevez men ikke Nani, eftersom Nani er en af de spillere vi netop har brug for, da vi er i underskud af kanter på et acceptabelt niveau.

Men jeg håber dog at disse to spillere kan bidrage med noget fantastisk fodbold til United. Det er en lille plus i min bog, at vi i Tosic får en dødboldsspecialist. Ronaldo har et fænomenalt sparketeknik, men de frispark han får foran feltet, skal tages af en anden en, da Ronaldos trade-mark skud for det meste skal benyttes, når det er lange-frispark. De tætte frispark synes jeg vi halter en smule med dødboldsspecialister, så det er bestemt godt med Tosic.

For at snakke om noget andet, så så jeg Benzema igen igår mod Bayern. Hold kæft, han gjorde det flot. Alene med Ederson var de evige en trussel og det var kun held, der gjorde at Bayern vandt, for Benzema skabte den ene chance efter den anden. KØB KØB KØB!

RuudVanNissetøj
11-12-2008, 16:24
Det er en lille plus i min bog, at vi i Tosic får en dødboldsspecialist. Ronaldo har et fænomenalt sparketeknik, men de frispark han får foran feltet, skal tages af en anden en, da Ronaldos trade-mark skud for det meste skal benyttes, når det er lange-frispark. De tætte frispark synes jeg vi halter en smule med dødboldsspecialister, så det er bestemt godt med Tosic.

Lyder rigtig godt...Tosic skulle vidst have et spark fra helvede som du siger! De tætte frispark har en mand som Hargreaves sagtens kunnet tage sig af, men han har jo desværre været konstant småskadet i snart 2 - 3 sæsoner efterhånden...

jmyrini
11-12-2008, 16:57
Arrrgh, du overdriver en smule. Den Nani der var i Sporting var jo ikke mindre end en rigtigt god fodboldspiller, som havde hele verden for sine fødder.

Hvis du spørger mig, havde han en bestemt god sæson sidste sæson. Han gjorde det flot. Dog hvor filmen knækker er hans formkurve i denne sæson. Jeg synes dog hans to sidste kampe har været gode.

Synes det er lidt mærkeligt, at Tevez og Nani som har været lgie dårlige sæsonen igennem, så vil folk gerne have Tevez men ikke Nani, eftersom Nani er en af de spillere vi netop har brug for, da vi er i underskud af kanter på et acceptabelt niveau.

Men jeg håber dog at disse to spillere kan bidrage med noget fantastisk fodbold til United. Det er en lille plus i min bog, at vi i Tosic får en dødboldsspecialist. Ronaldo har et fænomenalt sparketeknik, men de frispark han får foran feltet, skal tages af en anden en, da Ronaldos trade-mark skud for det meste skal benyttes, når det er lange-frispark. De tætte frispark synes jeg vi halter en smule med dødboldsspecialister, så det er bestemt godt med Tosic.

For at snakke om noget andet, så så jeg Benzema igen igår mod Bayern. Hold kæft, han gjorde det flot. Alene med Ederson var de evige en trussel og det var kun held, der gjorde at Bayern vandt, for Benzema skabte den ene chance efter den anden. KØB KØB KØB!

Det er dog den mest romantiske ommæle jeg har hørt om Nani i længere tid :lolol: Nøj hvor er jeg bare uenig med dine holdninger omkring Nani. Han har noget nær den mest forstyrrede attityde jeg har set i Premiere League nogensinde, og ende resultat (indlæg, mål, assist etc.) er totalt fremmed for manden - ja også i sidste sæson (lige undtagen Arsenal kampen). Og hver eneste gang han får chance falder han hamrende igennem... Virker som en ged der løber ind i et træ.. wups det virkede ikke denne gang, jamen så prøver vi det samme igen... wups igen wups igen igen. Er så dødssyg af ham, at det kan ikke forklares med ord!! Synd at sige dem om en mand i rød trøje, men Nani irriterer mig nææææsten lige så meget som Lehmann.

Lagoni
15-12-2008, 15:29
Hvis Nani bliver mere direkte i sine udfordringer vil han kunne blive en stor trussel. han har et problem med at stoppe op og lege med sin modstander. Mer direkte og flere skud fra hans side, da han har et skud i samme kvalitet som Ronaldo.

RAppel
23-12-2008, 22:18
En spiller der i mine øjne er på højde med Evra rent offensivt og næsten også defensivt er Maicon. Kåret af Goal.com som bedste forsvarsspiller og bedste udenlandske spiller.

Hold kæft hvor ku vores hold blive ondt med ham og Evra på holdet.

I modsætning til Dani Alves ved jeg ihvertfald at ham her kan spille defensivt.

Inter sælger ham nok aldrig, og han er desværre ikke rygtet til United. Jeg sidder vist bare og dagdrømmer.

http://www.youtube.com/watch?v=aySv8bM_a9I&feature=related

Gammelt indlæg, I know ;)

Ved godt man ikke kan tage alt der står på wikipedia for gode varer, men hvis det er sandt så det i hvert fald bittert.

http://en.wikipedia.org/wiki/Maicon_Douglas_Sisenando

...he was signed by French club AS Monaco FC in June 2004 after originally signing for Manchester United but was later refused a work permit.

United DK
23-12-2008, 22:35
Gammelt indlæg, I know ;)

Ved godt man ikke kan tage alt der står på wikipedia for gode varer, men hvis det er sandt så det i hvert fald bittert.

http://en.wikipedia.org/wiki/Maicon_Douglas_Sisenando

På den anden side har vi Rafael, som nok bliver endnu bedre end Maicon, og Neville og Brown har i de fire år gjort et fint stykke arbejde, så det er ikke noget jeg græder snot over, hvis det passer.

snegl
29-12-2008, 23:49
http://www.goal.com/en/news/592/bayern-munich/2008/12/29/1032280/ribery-reveals-transfer-dream

Ribery vil angiveligt gerne skifte. Hans bud på ny klub ku være Real, Barca, Chelsea eller United

Han skal være velkommen. De kan få Nani i bytte hvis det står til mig.

Vince
29-12-2008, 23:58
http://www.goal.com/en/news/592/bayern-munich/2008/12/29/1032280/ribery-reveals-transfer-dream

Ribery vil angiveligt gerne skifte. Hans bud på ny klub ku være Real, Barca, Chelsea eller United

Han skal være velkommen. De kan få Nani i bytte hvis det står til mig.

Det ville være rigtigt godt. Og ja, jeg vil også gerne sende Nani den anden vej, hvis det var et krav. Dog kan jeg ikke slippe tanken om Ashley Young i United. Føj, det ville være lækkert.

United DK
30-12-2008, 00:07
Ribery har jeg længe ville se i United, så ja tak, og de må hellere end gerne få Nani i bytte, hvis det kan sænke prisen lidt. Jeg tror dog han ender i Real Madrid, da de mangler en højre kant.

RasmusP
30-12-2008, 00:29
Ribery har jeg længe ville se i United, så ja tak, og de må hellere end gerne få Nani i bytte, hvis det kan sænke prisen lidt. Jeg tror dog han ender i Real Madrid, da de mangler en højre kant.

Mon ikke de køber ham der Ronaldo?

Og spiller Ribery ikke i pink fodboldstøvler? Så er han vel udelukket;)

Men jeg gad nu også godt se Ribery i United. Han er jo en kæmpe go spiller, som nok ville kunne tilføje United noget.

Daniel
30-12-2008, 00:41
Jeg kan en kabale der ville være total yndlings hvis den gik op.

Til sommer sælger vi Ronaldo til Real Madrid og smider Nani ad helved til. Så køber vi Ribery fra Bayern og Ashley Young fra Aston Villa. Så sidder Ribery på den ene kant mens vi kan køre Young ind på den anden med en kombination der hedder enten Young eller Park. Både Young og Ribery passer perfekt ind i vores hurtige angrebsspil og de kan begge spille begge kanter.

Don Kafai
30-12-2008, 00:42
Hvor I den artikel står der han vil væk :D?

I øvrigt:

I certainly love Real Madrid because of their great tradition, but I feel happy here at Bayern. We will have to wait and see what the future holds.

Erstat Bayern med United, og så ser citatet ret bekendt ud :D

Tim_rn
30-12-2008, 00:51
Jeg kan en kabale der ville være total yndlings hvis den gik op.

Til sommer sælger vi Ronaldo til Real Madrid og smider Nani ad helved til. Så køber vi Ribery fra Bayern og Ashley Young fra Aston Villa. Så sidder Ribery på den ene kant mens vi kan køre Young ind på den anden med en kombination der hedder enten Young eller Park. Både Young og Ribery passer perfekt ind i vores hurtige angrebsspil og de kan begge spille begge kanter.

Hvordan går din kabale så op ved skader eller bare december måned med så mange kampe? 3 kanter hvoraf den ene er Park fungerer overhovedet ikke. 4 kanter har for mig altid været det eneste der kan fungere i en storklub, og der så jeg hjertens gerne Ronaldo og nani blive. Skal nogen ofres må det være park i mine øjne, men det skal ikke handle om park eller ej. Ingen tvivl om at vi godt kunne bruge young og ribery, men Ronaldo skal blive - og jeg ville elske at se nani blomstre op. Det ville vi nok alle..

Men 4 er det magiske tal - 4 angribere, 4 kanter, 4 centrale midtbanespillere, 4 backs og 4 centrale forsvarsspillere - jeg kan simpelthen ikke se et hold fungere perfekt i længere tid uden den konstellation af 20 markspillere.

Daniel
30-12-2008, 12:24
Hvordan går din kabale så op ved skader eller bare december måned med så mange kampe? 3 kanter hvoraf den ene er Park fungerer overhovedet ikke. 4 kanter har for mig altid været det eneste der kan fungere i en storklub, og der så jeg hjertens gerne Ronaldo og nani blive. Skal nogen ofres må det være park i mine øjne, men det skal ikke handle om park eller ej. Ingen tvivl om at vi godt kunne bruge young og ribery, men Ronaldo skal blive - og jeg ville elske at se nani blomstre op. Det ville vi nok alle..

Men 4 er det magiske tal - 4 angribere, 4 kanter, 4 centrale midtbanespillere, 4 backs og 4 centrale forsvarsspillere - jeg kan simpelthen ikke se et hold fungere perfekt i længere tid uden den konstellation af 20 markspillere.

Øh... Hvordan er de lige det ser ud på den centrale midtbane. Scholes, Carrick, Fletcher, Anderson, Hargreaves, Possebon, Giggs(hvis han fortsætter). Det er vidst lidt mere en fire.

Jeg er egentligt enig med dig da jeg også synes 4 er det rigtige tal. Men Hargreaves har før bevist at han kan spille godt på højrekanten plus at vi ofte spiller i CL spiller 4-3-3. Derudover tror jeg også at Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez ville være farlige på samme tid.

Så ja jeg synes 8 midtbanespillere er mere end rigeligt. Scholes, Carrick, Anderson, Fletcher, Hargreaves, Park, Ribery, Young.

Tim_rn
30-12-2008, 13:11
Øh... Hvordan er de lige det ser ud på den centrale midtbane. Scholes, Carrick, Fletcher, Anderson, Hargreaves, Possebon, Giggs(hvis han fortsætter). Det er vidst lidt mere en fire.

Jeg er egentligt enig med dig da jeg også synes 4 er det rigtige tal. Men Hargreaves har før bevist at han kan spille godt på højrekanten plus at vi ofte spiller i CL spiller 4-3-3. Derudover tror jeg også at Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez ville være farlige på samme tid.

Så ja jeg synes 8 midtbanespillere er mere end rigeligt. Scholes, Carrick, Anderson, Fletcher, Hargreaves, Park, Ribery, Young.

Det er jo et minimumstal på midtbanen. Mere konkurrence skader jo aldrig, og man skal jo altid have flere spillere stående i kulissen, eksempelvis en som Evans der har arbejdet sig op som ungdomsspiller og nu med et par år på bagen bliver klar til at tage pladsen.

Men du har ret i de 8 spillere du nævner sikkert ville kunne gøre et godt hold. Men jeg synes personligt det ser sørgeligt ud hvis Ribery bliver skadet eksempelvis, og vi så ikke kan skifte ud på kanterne.

Så også en ligegyldig diskussion, jeg tror ronaldo bliver et par år endnu, og indkøb af ashley young og ribery ser ikke sandsynlige ud i mine øjne.

Lagoni
02-01-2009, 12:19
Link: http://www.goal.com/en/news/1705/real-madrid/2008/12/30/1034485/real-madrid-make-offer-for-inters-mancini--reports

Var det noget? En af verdens bedste wings, men har haft en svær sæson i Inter. Han havde sin bedste tid for Roma, hvor han altid var farlig. Mener han kan fås for omkring 80-100 mill.

United DK
02-01-2009, 12:30
Link: http://www.goal.com/en/news/1705/real-madrid/2008/12/30/1034485/real-madrid-make-offer-for-inters-mancini--reports

Var det noget? En af verdens bedste wings, men har haft en svær sæson i Inter. Han havde sin bedste tid for Roma, hvor han altid var farlig. Mener han kan fås for omkring 80-100 mill.

Ja, lad os købe spillere, som Inter ikke kan bruge, det er sådan European Champions gør...

Lorensen
02-01-2009, 12:36
Ja, lad os købe spillere, som Inter ikke kan bruge, det er sådan European Champions gør...

Så fordi man flopper det ene sted kan man ikke være en god fodboldspiller ? Han har jo nok med stor sandsynlighed ikke glemt på et halvt år, hvordan man spiller fodbold.

Dermed ikke sagt at vi skal købe ham, men det skal ikke være fordi han ikke spiller godt i Inter, når han har haft mange gode tidligere sæsoner.

snegl
02-01-2009, 12:37

Han røg desværre også ud i kulden på venstre wing for Roma, da Vucinic slog ham af, og Mancini var formsvag. Han er blevet klart dårligere gennem de sidste 1½ år.

United DK
02-01-2009, 12:44
Så fordi man flopper det ene sted kan man ikke være en god fodboldspiller ? Han har jo nok med stor sandsynlighed ikke glemt på et halvt år, hvordan man spiller fodbold.

Nej, men det siger vel lidt om hans niveau, når han ikke er god nok til Inter?

Dines
02-01-2009, 12:58

Nej tak. Jeg ønsker ikke flere lationer og divere på holdet. Vi har nok i Nani og Ronaldo. Lad os satse på Tosic, da han er meget billig og ikke er en opreklameret spiller. Men ja, vi skal have en ny kantspiller.

RuudVanNissetøj
02-01-2009, 13:16
Lad os satse på Tosic, som umiddelbart ser ud til at komme. Vi har brug for sultne og dygtige fodboldspillere som fortsat kan have en progression i deres spil .....Mancini har peaket imo.

Dines
02-01-2009, 13:24
Velkommen til klubben Tosic og Ljajic. Altid sjovt med nye spillere, så jeg glæder mig til at se dem i aktion. Tosic er nok en spiller, der vil gå direkte ind i truppen, mens Ljajic er en mand for fremtiden. Fedt med nye spillere, nogle der kender den officiele pris?

Baunie
02-01-2009, 13:28
Velkommen til klubben Tosic og Ljajic. Altid sjovt med nye spillere, så jeg glæder mig til at se dem i aktion. Tosic er nok en spiller, der vil gå direkte ind i truppen, mens Ljajic er en mand for fremtiden. Fedt med nye spillere, nogle der kender den officiele pris?

Den officielle pris bliver aldrig kendt, da United ikke offentliggør medmindre de handler med børsnoterede selskaber som eks. Tottenham.

Der bliver gættet på de koster 16 mio. sammenlagt, men langt over halvdelen af beløbet er baseret på, hvordan de klarer sig, som vi efterhånden gør det med alle transfers. Der har tidligere været nævnt en pris på 2-3 mio. pund for Tosic, men tror ikke helt det kan passe.

Dines
02-01-2009, 13:33
Den officielle pris bliver aldrig kendt, da United ikke offentliggør medmindre de handler med børsnoterede selskaber som eks. Tottenham.

Der bliver gættet på de koster 16 mio. sammenlagt, men langt over halvdelen af beløbet er baseret på, hvordan de klarer sig, som vi efterhånden gør det med alle transfers. Der har tidligere været nævnt en pris på 2-3 mio. pund for Tosic, men tror ikke helt det kan passe.

Jeg har tidligere læst, at handelen sammenlagt vil koste ca. 9 mio. pund. 7 for Tosic og 2 for Ljajic. Men du har nok ret i, at afhængig af hvor meget de for spillet, jo højere bliver prisen også.

snegl
02-01-2009, 13:37
Spændende hvordan de udvikler sig. Begge er ikke så kendte spillere som Vidic og Evra også var i sin tid.

Jeg håber Tosic kan gå nogenlunde direkte ind. Jeg synes virkelig vi mangler noget individuelt fra Park, selvom han skal have stor ros for at løbe så meget og kæmpe. Nani ser nu også ud til at gå direkte ned i formkurve, så måske Nani skal have ryggen lidt mod muren, så han fatter at der ikke er plads til at lege længere.

NtotheT
02-01-2009, 13:47
Så er truppen jo komplet. Måske forsvarsmæssigt kan vi se lidt på til sommer, hvis Neville ikke får sig et bedre niveau og om Browns skadesproblemer bliver større og om Cathcart er en Fergie vil prøve af. Ellers er truppen IMO komplet.

snegl
02-01-2009, 13:47
Midt i min masturberen over nyindkøb fandt jeg lige denne herlige YouTube video om Tosic og Ljajic. Videoen krydrer deres kunnen med meget idyllisk techno til melodien af "Emilia - Big girl". Lidt efter blandes technoen med flere mål og en masse Partizan stoddere der skråler og virkelig bringer en herlig pubstemning ind i videoen:

oH0XFSDPzzs

ChristianR
02-01-2009, 13:56
Jeg kunne nu ikke lade være med at trække på smilebåndet af, at det er absolut de færreste klip, hvor der er tilskuere til kampen?

Lagoni
02-01-2009, 14:10
To spændende spillere. Syns Ljajic virker som den mest interesante spiller.

Lorensen
02-01-2009, 14:14
Jeg kunne nu ikke lade være med at trække på smilebåndet af, at det er absolut de færreste klip, hvor der er tilskuere til kampen?

Enig :) Især ved Modric-Lookaliken så det ud som om det var ungdomskampe. Men han er jo heller ikke særligt gammel, så det er vel fair nok :)

Men nice at de er signet !

Lagoni
02-01-2009, 14:19
Men syns det mest spændende ved det er hvordan Nani vil reagere. Han må vel snart indse der snart skal ske noget.

Thomas
02-01-2009, 15:07
Men syns det mest spændende ved det er hvordan Nani vil reagere. Han må vel snart indse der snart skal ske noget.

Nu hvor Tosic kommer, så kan det være, at Nani vil begynde at kæmpe (og score mål) for sin plads på den venstre kant. Ellers er der Giggs og Park, der også kan tage den plads.
Men selvom jeg ikke har hørt noget om Ljajic eller Tosic, så ser jeg frem til, at de begge kommer, så vi tildels kan få en bredere trup, men også to potentielle talenter. Nu ved jeg ikke, hvor højt og hårdt niveau deres kampe bliver spillet på, men udfra filmen, så ser deres talent udmærket ud, og sikkert også noget vi kan arbejde videre med, når de ankommer :)

United DK
02-01-2009, 15:17
Det bliver spændende med de to, selvom jeg ikke forventer mig det store, lige rundt om hjørnet. Det mest spændende bliver, hvordan Nani tager udfordringen, om han langt om længe viser det, mange siger han kan, eller om han bliver børnefornærmet, og vil væk fra klubben.

Høgsted
02-01-2009, 16:29
Lækkert med de to serbere som jeg forventer mig meget af på sigt. Synes det er dejligt at vi også køber unge spillere med store potentialer som fx Arsenal nu har gjort i mange år efterhånden. Det skal nok blive spændende at følge de to. Det rygtes at de til sammen har kostet 17 pund hvilket jeg synes lyder af meget. Men tror virkelig vi har fået fat i noget godt her !

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1104049/Fergie-set-offer-Leeds-10m-package-teen-star-Delph.html
Vi sættes endnu engang i forbindelse med Fabian Delph. Dyrt men han lyder til at være noget ekstra ordinært efter hvad jeg har læst og kan vi sikre os ham foran de andre store engelske klubber har vi nok gjort en god handel. Kunne være dejligt med nogle flere unge kvalitetsspillere

Dines
02-01-2009, 17:46
Det bliver spændende med de to, selvom jeg ikke forventer mig det store, lige rundt om hjørnet. Det mest spændende bliver, hvordan Nani tager udfordringen, om han langt om længe viser det, mange siger han kan, eller om han bliver børnefornærmet, og vil væk fra klubben.

Jep, jeg tror det her forår bliver alt afgørende for Nanis videre karriere i klubben. Fortsætter hans mildest talt elendige spil, tror jeg ikke, at Ferguson er bleg for at smide ham på porten. Lige p.t. er han bag både Giggs, Ronaldo og Park - så det er nu, at han skal oppe sig og vise de kvaliteter som han udentvivl besidder.

chrisserUnited
02-01-2009, 17:47
Fabian Delph lyder godt nok dyr... 10 mill pund + possebon og gibson...

Tenshu
02-01-2009, 19:08
Ifølge EB har vi budt 80 mio. kr. for ham.

Link (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1104626.ece)

Høgsted
02-01-2009, 19:15
Ifølge EB har vi budt 80 mio. kr. for ham.

Link (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1104626.ece)

Hvilket også svarer til de 10 mio. pund som nævnes i engelske medier :)

Tenshu
02-01-2009, 19:45
Ja, jeg havde lige glemt, at pundet er faldet så drastisk. I mit hoved et et pund stadig 10 kroner ;)

Men det er uden Possebon og Gibson, som ChrisserUnited nævner.

FRL
02-01-2009, 19:51
Dog kun på leje, hvilket jeg synes er udmærket, da Gibson og possebon på den måde kan få mere spilletid.

Don Kafai
02-01-2009, 21:52
Hvornår har denne Fabian Delph været nævnt før?

Anyways, slog ham på Wiki, og han har vist en drukkørsel-sag han mangler at få ud af verden, før han kan koncentrere sig om eventuelle United-bud :D

Mikke7
02-01-2009, 22:39
Det bliver spændende med Tosiv og Ljajic, synes jeg. Har godt nok ikk set dem spille, men blot set dem i nogle youtube klip... men et eller andet specielt må de jo vlre, når de er kommet i søgelyset:) Bliver spændende at se dem i aktion..

United DK
02-01-2009, 23:05
£10 mio. for en spiller fra League One, som godt nok er et talent.

Man forstår godt hvorfor der er så få englændere i PL. Priserne er alt alt for høje.

Don Kafai
03-01-2009, 00:01

Man forstår godt hvorfor der er så få englændere i PL. Priserne er alt alt for høje.

Bob bob, er jo svært at vurdere når man intet har set til ham. Den "nye" den og den "nye" dat er jo snart noget der bare uddeles til samtlige talenter, så det lægger jeg ikke så meget i, men der er oftest noget om det, når en del klubber små-slås om en spiller.

Kan dog ikke se ideen i at hente en offensiv midtbane, når vi har en massiv midtbane allerede. Jeg har intet imod talentarbejde og hente unge spillere osv, men det skal sgu gøres med hjerne. Det de driver i Arsenal er i og for sig imponerende, men samtidig er det også noget af det mest hovedløse nogensinde...

Dines
03-01-2009, 10:35

Ja, sådan er det. Englænderne er somregel dobbelt så dyre i pris end f.eks. en anden fra europa. Og når det så er os, der byder rivaler til Leeds og Englands bedste klub, ja så bliver prisen presset ekstra i vejret. Tænk hvis reglen om 6 englændere i startopstillingen blev vedtaget, hvad mon ikke så en Richards, Ashley Young og Agbonlahor ville koste?

Lagoni
04-01-2009, 13:38
Nogle af jer der så Valencia-Atl. Madrid igår? David Silva imponere mig fortsat med en opvisning i verdensklasse. Sin første kamp efter en længerevarende skade klare han lige med 2 mål.

NtotheT
04-01-2009, 14:10
Nogle af jer der så Valencia-Atl. Madrid igår? David Silva imponere mig fortsat med en opvisning i verdensklasse. Sin første kamp efter en længerevarende skade klare han lige med 2 mål.

Et ord beskriver ham. Fantastisk!

schousboe9
08-01-2009, 13:01
Vi har iflg. Goal.com hentet end ung belgier i Stoke, Ritchie De Laet.

http://www.goal.com/en/news/1710/manchester-united/2009/01/08/1050526/breaking-news-manchester-united-sign-ritchie-de-laet

Der står ikke noget på hjemmesiden endnu, men lyder da spændende!

KennyN
08-01-2009, 13:18
Hvis det er rigtigt, finder jeg det helt hen i vejret, og kun et spørgsmål om at han skal dække ind som cover..
Han er 20, har aldrig spillet for Stoke, og har været udlånt til Wrexham, og kom til England fra Antwerpen.. Ikke lovende..
United betaler ham vist primært per kamp, men alligevel.. Så hellere hjemkalde Cathcart.

Flax_Generous
08-01-2009, 13:18
Fra Wikipedia om Richie De Laet (http://en.wikipedia.org/wiki/Richie_De_Laet):

Richie De Laet
The belgian was surprisingly signed on a performance-based contract by Manchester United on January 8th, where he would play on-loan in the reserves until the end of the season. Many though it was a joke and Andrew Marshall has agreed to shoot himself if he ever makes a Premier League appearance for the Red Devils.

Many were surprised at the transfer, which appears to hark back to his period with Royal Antwerp, a feeder club of Manchester United. Nonetheless, the fact that he had not made a single appearance for Stoke, has seen popular fans-forum RedCafe go into meltdown, with many claiming to be experts on a player that they had, up to this point, never heard of; some even likening him to United great John O'Shea, Kop crusher and Figo nutmegger.

He is widely expected to start sundays crucial match against Chelsea as a replacement for the injured Rio Ferdinand, with Fergie ready to unleash the man dubbed the Belgian Biggins onto the world stage. De Laet is said to be bitterly dissapointed to have been axed by Stoke, with Tony Pulis looking to build a team of 11 players who are all over 6 ft and 7 inches or above in height, so that Rory Delap can continue to hurl the ball into the box from throw ins and air bombard to kingdom come.
:lolol:

Der er vist en eller anden som har hygget sig lidt...

Danielsen
08-01-2009, 13:19
Vi har iflg. Goal.com hentet end ung belgier i Stoke, Ritchie De Laet.

http://www.goal.com/en/news/1710/manchester-united/2009/01/08/1050526/breaking-news-manchester-united-sign-ritchie-de-laet

Der står ikke noget på hjemmesiden endnu, men lyder da spændende!

Vi har lejet ham til slutningen af denne säson:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6624828

Og han er forsvars spiller...hvis der var nogen der ikke vidste det.

KennyN
08-01-2009, 13:21
Der står i det link, at han vil spille for reserverne..
Måske fordi vi ikke har specielt mange forsvarsspillere på reserveniveau.. Alligevel lidt underligt.

Danielsen
08-01-2009, 13:29
Der står i det link, at han vil spille for reserverne..
Måske fordi vi ikke har specielt mange forsvarsspillere på reserveniveau.. Alligevel lidt underligt.

Ja det gör der...tror slet ikke han er i tankerne til förste holdet.

Hl-Glory
08-01-2009, 13:31
Tror bare det fordi vi selv har så mange udlånte spillere på reserve holdet, at vi henter ham ind..

Dines
08-01-2009, 13:42
Ja, det virker lidt underligt, for vi plejer jo normalt ikke at låne spillere og da ikke til reserveholdet - Men hvis han kan kan give bredde på reserveholdet, er det jo fint.

United DK
08-01-2009, 15:14
Nu er det kun til reserveholdet, for ellers skulle vi i stedet hente Cathcart hjem, der trods alt spiller hver weekend, hvis vi manglede noget til defensiven.

Dr. Adams
08-01-2009, 15:46
Ifølge bold.dk er det en 3-årig aftale:
http://www.bold.dk/nyt/United-henter-talent-hjem

Og på den officielle United side, står der ikke noget med at han er på lån... jeg er lidt forvirret over, hvad det her er for noget???

Danielsen
08-01-2009, 15:59
Ifølge bold.dk er det en 3-årig aftale:
http://www.bold.dk/nyt/United-henter-talent-hjem

Og på den officielle United side, står der ikke noget med at han er på lån... jeg er lidt forvirret over, hvad det her er for noget???

Sneaky bastards!! Det stod der tidligere idag på Manutd.com! :mad:

Benzet
08-01-2009, 18:30
Dette køb forvirrer mig noget. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad vi skal med en 20 årig forsvarsspiller, der ikke kan bryde igennem på Stokes hold. Det minder utroligt meget om det "fantastiske" køb af Bellion, der næsten ingen kampe fik for Sunderland.

United DK
08-01-2009, 18:35
Så vi har altså købt ham til 1. holdet?

I såfald må det stå som tidernes mest useriøse indkøb. Selv et køb af Titus Bramble ville virke mere seriøst.

CC
08-01-2009, 18:45
Dette køb forvirrer mig noget. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad vi skal med en 20 årig forsvarsspiller, der ikke kan bryde igennem på Stokes hold. Det minder utroligt meget om det "fantastiske" køb af Bellion, der næsten ingen kampe fik for Sunderland.

Minder mig om købet af Ben Foster. En målmand der i en alder af 22 ikke kunne på Peterboroughs(tror jeg det var) hold...

United-Allan33
08-01-2009, 18:52
Jeg tror bare det skal ses i det lys at vi derved undgår at hente nogle af de udlånte spillere hjem, da SAF vurdere at de har bedre af at blive på udlån end spille reservelige.. Og da han ikke kan være spciel dyr eller løn tung er det måske en god ide

Smaakage
08-01-2009, 19:04
Er vi virkelig så overlegne at vi begynder at købe spillere til vores reservehold ?

Dines
08-01-2009, 19:26
Meget mærkelig handel. Ingen kender ham, og når han ikke er god nok til Stokes førstehold, kan han umuligt være det til vores. Derfor anser jeg ham, som et køb til reserverne, men alligevel meget mærkeligt.

United-forever
08-01-2009, 19:35
Meget mærkelig handel. Ingen kender ham, og når han ikke er god nok til Stokes førstehold, kan han umuligt være det til vores. Derfor anser jeg ham, som et køb til reserverne, men alligevel meget mærkeligt.

Nu var Foster heller ikke stærk nok til Stokes førstehold i sin tid .. Et år senere var han på det engelske landshold. Mon ikke Fergie ser noget potentiale i ham ?

Bergmann
08-01-2009, 19:39
Det er magtdemonstration overfor Shitty!

Christensen
08-01-2009, 19:41
Nu var Foster heller ikke stærk nok til Stokes førstehold i sin tid .. Et år senere var han på det engelske landshold. Mon ikke Fergie ser noget potentiale i ham ?

Når man bliver lønnet efter hvor mange kampe man spiller, er man næppe noget stort talent.. (Der tages forbehold for evt. misforstået sarkasme???)

Dines
08-01-2009, 19:58

Jo, det har du selvfølgelig ret i, men stadig ikke lige hverdag vi ser handler som den her.

Jesus
08-01-2009, 23:11
Det er magtdemonstration overfor Shitty!

:lolol:

Benzet
09-01-2009, 19:24
Han ligner Luke Chadwick i udseendet.

RAppel
11-01-2009, 10:21
Fra opkast.dk

http://indkast.dk/index.php?nyhed=48987

matthiepuh
11-01-2009, 10:27
Angående Benezema, har han så ikke efterhånden udtalt at han, hvis/når han forlader Lyon vil til Spanien?

Jeg er hvert fald overbevist om, at vi ikke får ham at se i England, hverken hos os Shitty eller nogen andre..

Krede
11-01-2009, 10:38
Fra engelske medier

http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/79375

Benzema har udtalt, at han gerne vil til Barcelona eller Real Madrid, men at Milan og Man United også altid er interessante.

Man skal ikke ligge meget i ovenstående artikel, da det ikke er en særlig troværdig avis plus det er jo sunday-bollocks time...

Jesus
11-01-2009, 12:09
Hmm.. Den er svær.. Jeg tror jeg vil være tilfreds, ligemeget hvem Fergie bestemmer sig for han vil have :D

United DK
11-01-2009, 13:31
Jeg er bange for, at det kan skabe problemer med Rooney, Berbatov og Benzema. Det lyder godt på papiret, men vi spiller somregel kun med to i front, og nogengange kun en, og når Tevez, som i mine øjne er en dårligere spiller end Benzema, begynder at opfører sig som et barn, så ved man aldrig hvad Berbatov og Benzema kan finde på. Berbatov er jo en 1'er, og jeg tror det er nogenlunde det samme med Benzema, og når Rooney er så selvskreven på holdkortet, så har vi balladen. Man kan så spørge sig selv, hvad vi så skal gøre, hvis vi ikke køber Tevez, og her er jeg lidt blank, for det bedste ville være, hvis vi kunne finde en ny Solskjær, men ham kan jeg ikke lige finde.

JumpingCarrot
17-01-2009, 00:44
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1120185/Fergie-confident-nick-14m-Palacios-wreck-Spurs-plans.html?ITO=1490

Nu har Palacios-rygter kørt i lang tid, synes jeg. Hvad i alverden skal vi med ham? Og hvis vi køber ham for 14 millioner pund, så strejker jeg fandme. :mad:

JakobR
17-01-2009, 00:54
Han er af høj klasse og lige den type, vi mangler. Hvis vi køber ham, så sender vi også et kraftigt signal til Hargreaves.

£14M er et røverkøb.

Casper
17-01-2009, 01:19
Er det nødvendigt? Hargreaves kan jo ikke ligefrem forbedre sin form mens han er skadet? :D

JumpingCarrot
17-01-2009, 01:53
Jeg kan slet, slet, slet ikke se, hvorfor vi mangler en type som Palacios. Overhovedet. Han er en dygtig spiller, det skal der ikke herske tvivl om. Men det går alt for meget over gevind, hvis vi begynder at købe flere spillere nu. Der går ren købeklub i det her, og det vil jeg på ingen måde støtte op omkring.

Men jeg krydser fingre for, at Spurs henter ham, og at vi slipper for at bruge så meget på ham. Ikke at jeg ikke bryder mig om Palacios. Jeg ser bare slet ingen grund til det på nuværende tidspunkt.

United-Allan33
17-01-2009, 09:47
Jeg tror bare det er et "Tak for Dimi" bud, så prisen ryger i vejret (lidt som de skriver i artiklen). Jeg tror ikke SAF ønsker ham, for som andre skriver så har vi squ nok til lige netop den plads..
Iøvrigt ville jeg langt hellere gå efter Valencia, som kunne blive en god afløser for Ronaldo, når han skal have pauser eller flyttes lidt rundt..

Dines
17-01-2009, 10:23
Jeg har ikke set så meget til ham, men det jeg så mod os i onsdag, var høj høj klasse. Han tæmmede Carrick og Scholes (to af Englands bedste midtbanespillere) og erobrede utrolig mange bolde. Jeg synes dog, at vi er godt nok dækket ind på midtbanen - men ja Palacios er en fremragende fodboldspiller.

RasmusP
17-01-2009, 13:28
Leicester låner Tom Cleverley til slutningen af sæsonen.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&redirectorid=news_story&newsid=6625334

Sorry hvis det allerede er blevet postet.

schousboe9
17-01-2009, 14:19
Jeg kan slet, slet, slet ikke se, hvorfor vi mangler en type som Palacios. Overhovedet. Han er en dygtig spiller, det skal der ikke herske tvivl om. Men det går alt for meget over gevind, hvis vi begynder at købe flere spillere nu. Der går ren købeklub i det her, og det vil jeg på ingen måde støtte op omkring.

Men jeg krydser fingre for, at Spurs henter ham, og at vi slipper for at bruge så meget på ham. Ikke at jeg ikke bryder mig om Palacios. Jeg ser bare slet ingen grund til det på nuværende tidspunkt.

Dén eksklusive klub vil jeg gerne melde mig ind i!

Vi trængte til det i sommeren '07 med Anderson, Hargo, Tevez og Nani, og den sidste dimension til vores hold blev tilføjet med Berba i sommer, så jeg er helt enig i, at indkøbene nu gerne må stoppe ved Adem L og Tosic.

Vi har unge, lovende talenter i kulissen i spillere som Welbeck, Cathcart, Foster, Rafael, Fabio og sikkert også flere vi endnu ikke kender så meget til. Endelig vender Campbell hjem igen til sommer, så vi mangler bestemt ikke noget.

Bottom line: Spar op til en regnvejrsdag og følg den oprindelige United-ånd med fokus på egen talentudvikling.

JakobR
17-01-2009, 14:38
Er det nødvendigt? Hargreaves kan jo ikke ligefrem forbedre sin form mens han er skadet? :D

Jeg mente, at sådan et køb vil sige en del om, hvor Fergie står i forhold til Hargreaves. Vi er ret overbefolket på midtbanen, så enten køber vi Palacios eller også satser vi på Hargreaves.

Personligt håber jeg på, at Hargreaves pt er så meget i fremgang, at han vil kunne tage ordentligt fat på sin United-karriere næste sæson. Den mand er verdensklasse, når han er bedst!

Dines
17-01-2009, 14:42
Jeg mente, at sådan et køb vil sige en del om, hvor Fergie står i forhold til Hargreaves. Vi er ret overbefolket på midtbanen, så enten køber vi Palacios eller også satser vi på Hargreaves.

Personligt håber jeg på, at Hargreaves pt er så meget i fremgang, at han vil kunne tage ordentligt fat på sin United-karriere næste sæson. Den mand er verdensklasse, når han er bedst!

Helt enig - også derfor, at jeg imod købet af Palacios. Vi har en masse talent på midtbanen, og bør ikke forstærke os der. Palacios er en meget dygtig spiller (godt eksempel var i onsdags), men det er ikke der, vi bør forstærke os. Efter min mening, mangler vi en bedre backup til venstrebacken måske en Fabio? For O'Shea har altså ikke niveauet derude. Han er god inde centralt på banen, hvor han kan bruge sin fysik og størrelse, men han ser alt for kluntet og langsom ud ude på backen.

unitedforreal
17-01-2009, 15:00
Jeg synes ikke vi skal købe nogen. Hvis vi skulle købe nogen spiller så er det fordi vi mister Tevez. Så skal vi have en ny op foran.

Jeg mener at owen, er en af de bedste spiller i verden når han rammer sin dag. En anden ting som jeg har lagt mærke til, er hver gag han er med. så spiller Ronaldo 100 gange bedre.

Prøv at se all de kampe hvor Owen har været med.. "højre back eller midt midt."

Der er bare noget over ham, som gøre at han gøre sin med spiller så meget bedre.

Måske er det kun mig. Men jeg mener den dag Owen er tilbage, er den dag vi ser Ronaldo og resten af holdet som sidste år.

Lagoni
18-01-2009, 11:40
Jeg synes ikke vi skal købe nogen. Hvis vi skulle købe nogen spiller så er det fordi vi mister Tevez. Så skal vi have en ny op foran.

Jeg mener at owen, er en af de bedste spiller i verden når han rammer sin dag. En anden ting som jeg har lagt mærke til, er hver gag han er med. så spiller Ronaldo 100 gange bedre.

Prøv at se all de kampe hvor Owen har været med.. "højre back eller midt midt."

Der er bare noget over ham, som gøre at han gøre sin med spiller så meget bedre.

Måske er det kun mig. Men jeg mener den dag Owen er tilbage, er den dag vi ser Ronaldo og resten af holdet som sidste år.

Er fuldstændig enig. Hargreaves er fantastisk når han er i form og har et godt fighterhjerte. Synes det er lidt svært mht. tevez når han smutter. Mit united hjerte siger at vi skal satse på Welbeck og Campbell, men min hjerne siger vi skal hente en verdensklasse angriber.

Hr Hansen
18-01-2009, 12:09
Er fuldstændig enig. Hargreaves er fantastisk når han er i form og har et godt fighterhjerte. Synes det er lidt svært mht. tevez når han smutter. Mit united hjerte siger at vi skal satse på Welbeck og Campbell, men min hjerne siger vi skal hente en verdensklasse angriber.

Ja verdens klasse angriberen har du allerede nævnt! Welbeck!:devill:

er helt enig i dit indlæg, ville fandme være dejligt hvis en eller begge kunne være en rigtig del af 1 holdstruppen til næste sæson, selvom jeg har min tvivl med Campell, han brænder fandme nogle store chancer for Spurs.

Men det kan jo være han er den nye Andy Cole, som ikke rigtig for sat de nemme bolde ind men scorer på alt som ikke ligner en chance...

Men hvis der overhovedt skal nogle ind, så skulle det være en angriber, på Evra's backplads har vi vel Fabio som gardering når han er 100% fit, og mon ikke han er det til sommer!

Nu har vi jo købt Tosic til ventrekanten så den er vel også dækket ind, udover hvis Sir Alex Ferguson har mistet troen på Nani!

Nå man tænker sig om opdager man faktisk at vi er tæt på at have et komplet hold!:devill:

Lagoni
18-01-2009, 12:24
Ja verdens klasse angriberen har du allerede nævnt! Welbeck!:devill:

er helt enig i dit indlæg, ville fandme være dejligt hvis en eller begge kunne være en rigtig del af 1 holdstruppen til næste sæson, selvom jeg har min tvivl med Campell, han brænder fandme nogle store chancer for Spurs.

Men det kan jo være han er den nye Andy Cole, som ikke rigtig for sat de nemme bolde ind men scorer på alt som ikke ligner en chance...

Men hvis der overhovedt skal nogle ind, så skulle det være en angriber, på Evra's backplads har vi vel Fabio som gardering når han er 100% fit, og mon ikke han er det til sommer!

Nu har vi jo købt Tosic til ventrekanten så den er vel også dækket ind, udover hvis Sir Alex Ferguson har mistet troen på Nani!

Nå man tænker sig om opdager man faktisk at vi er tæt på at have et komplet hold!:devill:

er enig i dit indlæg. Vi skal ikke tænke på at rekrutere folk til forsvaret. Men syns godt der må ske lidt på midtbanen.

Lagoni
18-01-2009, 12:34
Syns simpelthen at vi mangler den perfekte partner til anderson. Savner at have 2 faste startere på den centrale midtbane, som vi havde den gang med Scholes og Keane. Håber folk er enige?

RuudVanNissetøj
18-01-2009, 12:40
Syns simpelthen at vi mangler den perfekte partner til anderson. Savner at have 2 faste startere på den centrale midtbane, som vi havde den gang med Scholes og Keane. Håber folk er enige?

Er bestemt enig. Jeg vil hellere ikke pt. kunne med 100% sikkerhed sige, hvilken start midt jeg synes er bedst. Den vil nok for mit vedkommende indeholde Scholes, men hvem den anden spiller skulle være er meget svingende !!

Lorensen
18-01-2009, 12:43

Jeg synes at vi har en af de bedste midtbaner i verden. Så at sige at det ser lidt tyndt ud der, er jeg bestemt ikke enig i. Grunden til at vi ikke har 2 faste startere, er jo et resultat af mange kvalitetsspillere, og derudover en ny stil fra SAF.

Lagoni
18-01-2009, 12:44
Er bestemt enig. Jeg vil hellere ikke pt. kunne med 100% sikkerhed sige, hvilken start midt jeg synes er bedst. Den vil nok for mit vedkommende indeholde Scholes, men hvem den anden spiller skulle være er meget svingende !!

Ja lige nu skal scholes være fast starter så meget som overhovedet muligt, men tænker mere på hvad vi gør efter scholes? Anderson er vores kommende midtbanegeneral, som skal have den bedst mulige partner. Nogle forslag foruden de spillere vi har?

Lagoni
18-01-2009, 12:49
Jeg synes at vi har en af de bedste midtbaner i verden. Så at sige at det ser lidt tyndt ud der, er jeg bestemt ikke enig i. Grunden til at vi ikke har 2 faste startere, er jo et resultat af mange kvalitetsspillere, og derudover en ny stil fra SAF.

er bare mere tryg når man ved på forhånd hvem der starter. Bliver altid nervøs når han laver alt for mange ændringer ligesom mod chelsea, men endte jo godt alligevel.

JumpingCarrot
18-01-2009, 12:52
Ja lige nu skal scholes være fast starter så meget som overhovedet muligt, men tænker mere på hvad vi gør efter scholes? Anderson er vores kommende midtbanegeneral, som skal have den bedst mulige partner. Nogle forslag foruden de spillere vi har?

Nope, har ingen forslag ud over vores nuværende spillere.

Carrick ved vi har masser af kvaliteter, selv om hans præstationer svinger, og det ofte går lidt for langsomt.
Fletcher vokser og blomstrer hele tiden mere og mere. Han er helt klart en midtbanespiller på vej mod verdensklasse, og hvis vi ikke gør ham til fast starter i løbet af nogle år, så tvivler jeg på, han bliver i klubben.
Possebon har vi set talentet på, og om nogle år er det jo nok vokset endnu mere. Han ligner fremtidens mand, og han har en stil, hvor han nok godt kan være ved siden af Anderson, uden det går galt.
Hargo er også værd at nævne. Hvis han kommer tilbage på sit gamle niveau, så har han stadig en del gode år i sig, og han kan sagtens udfylde en plads ved siden af en kreativ 10'er-type.
Så har jeg en fidus til, at Rooney kan gå hen og blive central midtbane med årene. Han har, efter min mening, alle forudsætninger for at blive en fantastisk spilfordeler. Men vi har nok at vælge fra på pladsen, så lad os nu vente lidt.

Jeg ser dog ikke ret meget potentiale i Gibson, der efter min mening bør shippes til en lavere rangeret klub, så han kan få så meget som muligt ud af sit begrænsede talent.

Lorensen
18-01-2009, 12:53
Vi bliver jo netop nød til at rokere lidt engang imellem, da vi ellers hurtigt vil se at nogle af spillerne bliver sure. Forestil dig at vi hver gang stillede med Scholes-Carrick midtbanen. Efter min overbevisning, ville der ikke gå lang tid før de andre spillere; Hargreaves, Fletcher, Anderson mm. begyndte at lufte sin utilfredshed. At vi hele tiden har mulighed for at stille med foskellige på midten, ser jeg nærmere som et tegn på styrke end svaghed. Vi så jo f.eks. hvordan Giggs og Fletcher, som er nogle andre typer end dem vi ellers har passede perfekt til Chelsea.

Lagoni
18-01-2009, 12:59
Vi bliver jo netop nød til at rokere lidt engang imellem, da vi ellers hurtigt vil se at nogle af spillerne bliver sure. Forestil dig at vi hver gang stillede med Scholes-Carrick midtbanen. Efter min overbevisning, ville der ikke gå lang tid før de andre spillere; Hargreaves, Fletcher, Anderson mm. begyndte at lufte sin utilfredshed. At vi hele tiden har mulighed for at stille med foskellige på midten, ser jeg nærmere som et tegn på styrke end svaghed. Vi så jo f.eks. hvordan Giggs og Fletcher, som er nogle andre typer end dem vi ellers har passede perfekt til Chelsea.

Ja det gør det self svære for modstanderne, men er bare bange for at anderson vil få nok af det på et tidspunkt. Syntes bare Carrick, Fletcher og hargreaves teknik ligger langt væk fra Scholes og Anderson. Fodbold bliver mere og mere teknisk nu til dags, som betyder at spillerne skal have et meget højt teknisk niveau. Det mener jeg bare de ikke har.

United DK
18-01-2009, 13:21

Jeg er enig, men det var dengang. Nu rotere man jo hele tiden, for at spillerne ikke skal lide overlast, hvorimod man jo dengang altid stillede med de samme 11, medmindre der var skader.

Schmeichel
Neville - Stam - Johnsen - Irwin
Beckham - Keane - Scholes - Giggs
Yorke - Cole

Sådan så det stort set ud hver weekend dengang, bortset fra i angrebet, hvor Sheringham og Solskjær også fik deres kampe. I dag stiller vi jo nærmest aldrig med de samme 11 to kampe i træk, og selvom der er en god grund til det, så mener jeg også det påvirker vores spil, for med rotationsprincippet får man aldrig spillet holdet 100% sammen, så de kan levere gode indsatser hver weekend.

Lagoni
18-01-2009, 13:22
Nope, har ingen forslag ud over vores nuværende spillere.

Carrick ved vi har masser af kvaliteter, selv om hans præstationer svinger, og det ofte går lidt for langsomt.
Fletcher vokser og blomstrer hele tiden mere og mere. Han er helt klart en midtbanespiller på vej mod verdensklasse, og hvis vi ikke gør ham til fast starter i løbet af nogle år, så tvivler jeg på, han bliver i klubben.
Possebon har vi set talentet på, og om nogle år er det jo nok vokset endnu mere. Han ligner fremtidens mand, og han har en stil, hvor han nok godt kan være ved siden af Anderson, uden det går galt.
Hargo er også værd at nævne. Hvis han kommer tilbage på sit gamle niveau, så har han stadig en del gode år i sig, og han kan sagtens udfylde en plads ved siden af en kreativ 10'er-type.
Så har jeg en fidus til, at Rooney kan gå hen og blive central midtbane med årene. Han har, efter min mening, alle forudsætninger for at blive en fantastisk spilfordeler. Men vi har nok at vælge fra på pladsen, så lad os nu vente lidt.

Jeg ser dog ikke ret meget potentiale i Gibson, der efter min mening bør shippes til en lavere rangeret klub, så han kan få så meget som muligt ud af sit begrænsede talent.

Kunne faktisk være sjovt at se Rooney og Tevez på den centrale midtbane. Nøj de ville kunne erobre mange bolde og sætte nogle vilde kontraer igang hehe

Lagoni
18-01-2009, 13:26
Jeg er enig, men det var dengang. Nu rotere man jo hele tiden, for at spillerne ikke skal lide overlast, hvorimod man jo dengang altid stillede med de samme 11, medmindre der var skader.

Schmeichel
Neville - Stam - Johnsen - Irwin
Beckham - Keane - Scholes - Giggs
Yorke - Cole

Sådan så det stort set ud hver weekend dengang, bortset fra i angrebet, hvor Sheringham og Solskjær også fik deres kampe. I dag stiller vi jo nærmest aldrig med de samme 11 to kampe i træk, og selvom der er en god grund til det, så mener jeg også det påvirker vores spil, for med rotationsprincippet får man aldrig spillet holdet 100% sammen, så de kan levere gode indsatser hver weekend.

Nemlig. elsker et hold der kender hinanden ud og ind ligesom dengang. Syntes det er det der skaber et storhold, man altid vil kunne huske.

Lagoni
18-01-2009, 13:37
Mit drømmehold i løbet af de næste tre år er helt klart.

????

Rafael-Rio-vidic-evra

ronaldo-anderson-moutinho-ribery

rooney-berbatov

Købene af moutinho og ribery er bestemt realistiske

Allan
18-01-2009, 13:53

????

Rafael-Rio-vidic-evra

rooney-berbatov

Kommer vist an på hvem man spørger, tror aldrig Moutinho eller Ribery ender i United.

JumpingCarrot
18-01-2009, 14:00

????

Rafael-Rio-vidic-evra

rooney-berbatov

Lyder uden tvivl som et stærkt hold, men det er ikke nemt med så mange offensive spillere. Hvis Anderson eller Moutinho kan tilegne sig som defensive midtbanespillere, så vil det måske kunne lykkes, men ellers tvivler jeg stærkt.
Jeg ser dog helst Anderson som offensiv central midt, og derfor vil en mere defensivt orienteret spiller være klart mere at foretrække ved siden af, efter min mening. Jeg synes sagtens, man kan argumentere for Fletcher eller Carrick på den plads, da de har fysik og evner til at ligge defensivt i forhold til.

United DK
18-01-2009, 14:01

????

Rafael-Rio-vidic-evra

rooney-berbatov

Jeg vil godt nok være ked af, kun at se to englænder/britere i startopstillingen. 4-5 er minimum.

United-Allan33
18-01-2009, 14:24
Jeg forestår ikke helt den snak om en partner til Anderson, for mig er fremtidens midtbane mand Darren Fletcher, som i denne sæson har vist sig at være vores bedste og mest stabile midtbane spiller.. Så for mig er det om hvem der skal være hans makker.. Her kunne jeg nemt se Anderson, hvis han kan fortsætte hans udvikling... At han pt ikke spiller op til det vanlig standard ser jeg ikke som noget problem, da det jo er naturligt for unge spillere at svinge lidt i niveau...

Dines
18-01-2009, 14:53
Scholes er 34 år: Han stopper nok efter næste sæson, og spiller mindre og mindre. Han er ikke engang fast mand mere.

Anderson, 21 år: Hans udvikling er gået lidt i stå i den her sæson, men kunne godt være fremtidens mand. Har ihvertfald potientialet.

Fletcher, 24 år: Fremragende sæson. Tror aldrig, at han vil kunne blive fast mand, men en fantastisk type at have i truppen, og han har fået utrolig meget tillid i den her sæson bl.a. med kampen mod Chelsea sidste søndag.

Carrick, 27 år: Stadig massere år i Carrick. Er meget stabil, sjældent skadet og vel den midtbane i de næste 5 år, vi skal bygge spillet op omkring.

Hargreaves, 28 år: Hvis han kan blive sin skader kvit, kan han få et par gode sæsoner her, men hans fremtid er usikker.

Faktum er, at vi skal have en ny midtbanespiller klar til når Scholes stopper. Jeg mener, at vi bør give Possebon og Gibson chancen de næste sæsoner, der kommer og ser om de har det, der skal til. Har de det ikke, skal vi købe en ny centraltmidtbanespiller. Men det her skal vi først tænke over om ca. 2 år.

Hr Hansen
18-01-2009, 15:13
Scholes er 34 år: Han stopper nok efter næste sæson, og spiller mindre og mindre. Han er ikke engang fast mand mere.

Anderson, 21 år: Hans udvikling er gået lidt i stå i den her sæson, men kunne godt være fremtidens mand. Har ihvertfald potientialet.

Fletcher, 24 år: Fremragende sæson. Tror aldrig, at han vil kunne blive fast mand, men en fantastisk type at have i truppen, og han har fået utrolig meget tillid i den her sæson bl.a. med kampen mod Chelsea sidste søndag.

Carrick, 27 år: Stadig massere år i Carrick. Er meget stabil, sjældent skadet og vel den midtbane i de næste 5 år, vi skal bygge spillet op omkring.

Hargreaves, 28 år: Hvis han kan blive sin skader kvit, kan han få et par gode sæsoner her, men hans fremtid er usikker.

Faktum er, at vi skal have en ny midtbanespiller klar til når Scholes stopper. Jeg mener, at vi bør give Possebon og Gibson chancen de næste sæsoner, der kommer og ser om de har det, der skal til. Har de det ikke, skal vi købe en ny centraltmidtbanespiller. Men det her skal vi først tænke over om ca. 2 år.

Jeg kan slet ikke se Gibson som en fremtiden mand på holdets midstbane, han er alt for sløv, hans pasninger er ikke overbevisene og hans skud er heller ikke noget at råbe hurra for.

Han er 21 nu og langt fra på det stadie hvor han skal være hvis han gør sig tanker om en plads på midtbanen inden for 2-3-4 år.

Unitedforever
18-01-2009, 15:15
Jeg forestår ikke helt den snak om en partner til Anderson, for mig er fremtidens midtbane mand Darren Fletcher, som i denne sæson har vist sig at være vores bedste og mest stabile midtbane spiller.. Så for mig er det om hvem der skal være hans makker.. Her kunne jeg nemt se Anderson, hvis han kan fortsætte hans udvikling... At han pt ikke spiller op til det vanlig standard ser jeg ikke som noget problem, da det jo er naturligt for unge spillere at svinge lidt i niveau...

Jeg er fuldstændig enig. Hvorfor skulle Fletcher ikke kunne blive fast mand? Han har da alle kvaliteterne, men fordi han ikke var det mest lysende talent som 20-årig, så afskriver folk ham? underligt. Nogle spillere bliver jo også bedre og bedre med alderen, og nogle udvikler si g aller bedste senere end andre. Anderson ser jeg klart som selvskrevet om et par år, og som du skriver, så er hans niveua faldet lidt, men ja, det sker jo for unge spillere. Han har i hvert fald for mig bevist sig værd, og han skal nok udvikle sig til en stor spiller.

JumpingCarrot
18-01-2009, 15:37

Faktum er, at vi skal have en ny midtbanespiller klar til når Scholes stopper. Jeg mener, at vi bør give Possebon og Gibson chancen de næste sæsoner, der kommer og ser om de har det, der skal til. Har de det ikke, skal vi købe en ny. Men det her skal vi først tænke over om ca. 2 år.

Meget uenig, hvad angår Fletcher. Han kan nemt vise sig at være en af de typer, der først blomstrer op midt i tyverne. Lige nu er han en af dem, der konstant præsterer. Og vi har set ham være udslagsgivende flere år i træk, når det kommer til de vigtige kampe mod slutningen af sæsonen.

Anderson er også kun 20 - 21 til april. Han har ikke været dygtig på det seneste, men jeg er ikke i tvivl om, at potentiale rækker længere end de fleste andre i United. Han er en vigtig del af holdet allerede som 20-årig, og når han først er 100% inde i sin "nye" rolle som central midtbanespiller og er 100% inde i den engelske spillestil, så har vi en af Premier Leagues bedste spillere - tror jeg.

Dyreborg
18-01-2009, 15:40

Nu har jeg ikke set den nye serber Zoran Tosic i aktion endnu, så kan ik vurdere hvorvidt han er fremtidens mand. Men imo ville et køb af Wigans giftige midtbane duo Wilson Palacios og Antonio Valencia være helt optimal.
1. De kender den engelske spillestil
2. De er unge begge to (mener det er hhv. 23 og 24 år)
3. De spiller på lige netop de pladser hvor United mangler kompetente afløsere

Jeg er sikker på at med Valencias fantastiske evne til at gå direkte på et forsvar og hvor Ronaldo er mere modsat, vil vi blive svære at dæmme op for på kanterne.

SantasLittleHelper
18-01-2009, 15:46
Jeg er fuldstændig enig. Hvorfor skulle Fletcher ikke kunne blive fast mand? Han har da alle kvaliteterne, men fordi han ikke var det mest lysende talent som 20-årig, så afskriver folk ham? underligt. Nogle spillere bliver jo også bedre og bedre med alderen, og nogle udvikler si g aller bedste senere end andre. Anderson ser jeg klart som selvskrevet om et par år, og som du skriver, så er hans niveua faldet lidt, men ja, det sker jo for unge spillere. Han har i hvert fald for mig bevist sig værd, og han skal nok udvikle sig til en stor spiller.
Fletcher var jo netop et lysende talent som 20-årig. Fergie ville have gjort ham til den yngste debutant i Premier Leagues historie, men det måtte han ikke på det tidspunkt. Han var da så vidt jeg husker kaptajn på det skotske landshold allerede som 18-årig. Det er dog først de seneste års tid han er begyndt at vise sit værd, men jeg mener ikke han er kreativ og teknisk god nok til at åbne et 10-mands forsvar som mange spiller med når vi møder dem. Han er rigtig god på eksempelvis en 5-mands midtbane i storkampene, fordi han er god til at erobre boldene og arbejder rigtig godt for holdet. Anderson mener jeg allerede er en bedre fodboldsspiller end fletcher, fordi han kan alle de ting Fletcher kan, plus at han har nogle af de mangler Fletcher har. Det eneste Anderson mangler er stabilitet i spillet, men det kommer med rutinen. Jeg håber at han kommer til at fungere sammen med Carrick, som jeg mener har en ualmindelig stor andel i vores succes de sidste par år, netop fordi hans evner som spilfordeler er klasser over Fletchers. Fletcher er en glimrende reserve, jeg tror det vil være at gamble for meget, hvis man satte ham som fast mand.

Jeg mener i øvrigt vi er rigtig godt dækket ind på næsten alle pladser. Hvis der er et sted vi snart får brug for forstærkning er det på højre back og målmandsposten. Her er det vel ideelt, at Rafael bliver på højre back og vi henter en mindre profileret spiller f.eks. fra ungdomsrækkerne. Brown har efterhånden været skadet så lang tid, at man begynder at tvivle på om han i virkeligheden er skadet, eller simpelthen sat af. Det er vel heller ikke fordi vi savner ham ;)

Til målmandsposten begynder det straks at blive sværere. Jeg tror ikke Foster er stabil nok både skadesmæssigt og spillemæssigt til United. Akinfeev er her min helt store favorit der. Man bliver ikke russisk landsholdskeeper som 18-årig uden at være noget helt specielt.

Unitedforever
18-01-2009, 15:57
Fletcher var jo netop et lysende talent som 20-årig. Fergie ville have gjort ham til den yngste debutant i Premier Leagues historie, men det måtte han ikke på det tidspunkt. Han var da så vidt jeg husker kaptajn på det skotske landshold allerede som 18-årig. Det er dog først de seneste års tid han er begyndt at vise sit værd, men jeg mener ikke han er kreativ og teknisk god nok til at åbne et 10-mands forsvar som mange spiller med når vi møder dem. Han er rigtig god på eksempelvis en 5-mands midtbane i storkampene, fordi han er god til at erobre boldene og arbejder rigtig godt for holdet. Anderson mener jeg allerede er en bedre fodboldsspiller end fletcher, fordi han kan alle de ting Fletcher kan, plus at han har nogle af de mangler Fletcher har. Det eneste Anderson mangler er stabilitet i spillet, men det kommer med rutinen. Jeg håber at han kommer til at fungere sammen med Carrick, som jeg mener har en ualmindelig stor andel i vores succes de sidste par år, netop fordi hans evner som spilfordeler er klasser over Fletchers. Fletcher er en glimrende reserve, jeg tror det vil være at gamble for meget, hvis man satte ham som fast mand.

Jeg kan bestemt godt se din pointe, men man kan vel også sige at det er lidt risci at spille med Anderson som fast starter allerede nu, i og med, at han er alt for ustabil. Du siger ydermer, at at Fletcher ikke har teknikken og kreativiteten. Der er jeg uenig. Han har da flere gange i denne sæson vist, at han er blevt langt bedre til at diktere spillef og komme med frem til aflsutninge eller tage gode raids opad banen. Jeg er også dybest set ening i, at Anderson har flere kvaliteter og med tiden vil blive en af de bedste centrale midbanespillere i pl, men jeg sys det er tarveligt og for tidligt at afskrive Fletcher allerede.
Til sidst, så undskylder jeg lige for min manglende viden om Fletcher angående om han har været anset for et stort talent eller ej ;) Det du fortæller vidste jeg ikke, så det beklager jeg ;) hehe

Dyreborg
18-01-2009, 16:26
Jeg kan bestemt godt se din pointe, men man kan vel også sige at det er lidt risci at spille med Anderson som fast starter allerede nu, i og med, at han er alt for ustabil. Du siger ydermer, at at Fletcher ikke har teknikken og kreativiteten. Der er jeg uenig. Han har da flere gange i denne sæson vist, at han er blevt langt bedre til at diktere spillef og komme med frem til aflsutninge eller tage gode raids opad banen. Jeg er også dybest set ening i, at Anderson har flere kvaliteter og med tiden vil blive en af de bedste centrale midbanespillere i pl, men jeg sys det er tarveligt og for tidligt at afskrive Fletcher allerede.
Til sidst, så undskylder jeg lige for min manglende viden om Fletcher angående om han har været anset for et stort talent eller ej ;) Det du fortæller vidste jeg ikke, så det beklager jeg ;) hehe

Hvad angår Fletchers evner frem ad banen som jeg synes United Forever antyder han mangler i fht. Anderson vil jeg mene at ku huske at Fletcher har for vane at score sommetider, mener han scorede 2-3 kampe i træk i starten af sæsonnen, hvor Anderson så vidt jeg ved ikke har scoret et PL mål for United endnu

NtotheT
18-01-2009, 16:42
Nu har jeg ikke set den nye serber Zoran Tosic i aktion endnu, så kan ik vurdere hvorvidt han er fremtidens mand. Men imo ville et køb af Wigans giftige midtbane duo Wilson Palacios og Antonio Valencia være helt optimal.
1. De kender den engelske spillestil
2. De er unge begge to (mener det er hhv. 23 og 24 år)
3. De spiller på lige netop de pladser hvor United mangler kompetente afløsere

Jeg er sikker på at med Valencias fantastiske evne til at gå direkte på et forsvar og hvor Ronaldo er mere modsat, vil vi blive svære at dæmme op for på kanterne.

Hvorfor fanden i helvedes navn skal vi spendere over 20 mio £ på to Wigan-spillere, som slet ikke har klassen til United? Hvorfor skal vi hele tiden købe, købe, købe, købe? Vi har alt for mange spillere til den centrale del. Det er et af de steder, hvor vi er sikret langt fremme.

Vi har Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes og Hargo som de regelmæssige centrale spillere. Derudover har vi supertalentet Possebon, som overrasker mig gevaldigt med sit kølige spil og gode overblik. Desuden har vi også Ljajic. Hvis det skulle gå rigtigt rigtigt rigtigt galt, mon ikke Rooney kunne tage over der?
Faktum: Vi skal slet ikke bruge penge på den centrale midtbane. Vi er dækket godt ind der!

snegl
18-01-2009, 16:49
Hvis jeg skal være 100% ærlig så mener jeg ikke at nogle af de spillere vi har nu, vil nærme sig Scholes niveau (på sit højeste) pånær Carrick.

Anderson: Ja han er alle folks darling, og han har en masse men lad os lige se neutralt på det: Han har ikke scoret nogle mål for os. Den går altså ikke på lang sigt - sorry to say. På det seneste har han været helt ved siden af sig selv. Han skal nok komme tilbage, men jeg er begyndt at tvivle på om han har så stort potentiale som han er blevet udnævnt til at have. Jeg håber snart at han viser hvorfor vi gav så mange penge for ham.

Fletcher: Stabil, løber utroligt meget. Har ikke det helt store Scholes/Giggs/Berbatov/Carrick overblik til stikninger, men han gør hvad han skal og han gør det som regel med kvalitet lidt over gennemsnittet. Han er god som en supplerende spiller til en Scholes/Giggs når han tager sine løb og bliver spilbar. Som nævnt i Anderson interviewet i United-supportbladet (der får man lidt at vide om den centrale midtbanes roller), er denne rolle dog ikke rigtigt at finde i United da det er de 2 forreste og wingsne, skal være de fremadrettede faktorer, hvorimod de 2 centrale skal være mere klar til det der sker på tilbageløbene, samt fordele boldene (derfor ser man ikke så tit centrale midts i United der går helt box-to-box)
Fletcher er rimelig box-to-box med hans løbevilje, og øje for hvor han skal løbe - men jeg tror ikke rigtigt at der er så meget plads til den rolle. Den klæder dog United rigtig godt i de tilfælde det lykkedes, og var i princippet også hvad Scholes/Keane gjorde de første mange år i United, hvor de scorede mål.

Carrick: Sublime pasningsevner, og er begyndt at lære at spille lidt def. midt. Den bedste vi har på midtbanen i mine øjne. Han kan skyde udefra, hvilket er hvad vi behøver. Det er ofte tilfældet at vi ikke kan komme igennem det centrale forsvar hos modstanderen, og det er så utrolig vigtigt at have en der kan skyde udefra. Carrick er en universel spiller der kan utrolig meget forskelligt. Han fungerer faktisk også som den offensive del af central midt, når han får muligheden. Den faktor mangler mange af de andre.

Gibson: Jeg er overhovedet ikke imponeret, og jeg tror højest han bliver en O'Shea / Fletcher type. Han er stadig ung, men han er for teknisk dårlig allerede på dette stadie, til at han bliver den helt nye opblomstring i United.

Possebon: Er okay spændende, og virker somom han har mod. Han er svær at vurdere indtil videre, men jeg synes ikke han kan klassificeres som den helt nye store stjerne. Har meget at arbejde på (også erfaringsmæssigt), til trods for et par gode kampe og en god indstilling.

Hargreaves: Defensivt orienteret, men for meget skadet. Jeg mener faktisk at han har format nok til at overtage efter Scholes så det bedste bliver Carrick/Hargreaves, men jeg regner ham reelt for at være ude. Jeg tror ikke særlig meget på at vi kan bruge ham fast i fremtiden.

Alt i alt synes jeg vores midtbane ser rigtig god ud, men det er på grund af at vi har forskellige typer der matcher hinanden godt. Vi har fx ikke 2 universale box-to-box spillere som Carrick er. Scholes var det før i tiden, men hvis vi perfektionistisk vil gå efter den bedste midtbane, så skal vi når Scholes/Giggs lægger støvlerne på hylden, finde en der kan noget helt fantastisk offensivt. Der mener jeg Fletcher, Anderson, Gibson, Possebon har meget at lære.

Jeg håber på at Lljajic kan være den uslebne diamand. Jeg ser dog slet ingen ny Scholes i Gibson, Fletcher, Anderson eller Possebon. Anderson mener jeg dog har mest rå ubearbejdet kvalitet - men han skal udvikle sit potentiale og lave assists + mål.

Jeg tror ikke at Palacios er værd at købe, da vi allerede har midtbanespillere vi kan rotere alt efter hvilke kvaliteter vi skal bruge. Skal vi købe til den centrale midtbane, skal det være en hel utrolig ung spiller med kvalitet - jeg håber det er hvad vi har gjort med Ljajic. Middelspillere med forskellige spidskompetencer har vi nok af.

Rasmus-K-J
18-01-2009, 19:39
hvis det passer, så lad os da købe ham: http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=49266

KennyN
18-01-2009, 19:40
Hvorfor dog købe ham.? Vi har van der Sar en sæson mere, plus to gode keepere der skal have chancen først, da de bestemt har talent, og potentiale..

SantasLittleHelper
18-01-2009, 19:43
Ja hvis det er rigtig, hvilket jeg ikke er i tvivl om at det ikke er, så lad os da hente ham.. Han var helt sikkert et af verdens største målmandstalenter for et par år siden, og hvis han kan komme tilbage på sporet her hos os er vi sikret en rigtig god keeper de næste 10 år. Prisen opvejer i så fald mere end rigeligt at han ikke har nogen nævneværdig erfaring i europa. Men en gang skal jo være den første :)

Tim_rn
18-01-2009, 19:44
"Blandt de interesserede klubber i England er Tottenham, Newcastle, Fulham og selvfølgelig Manchester City."

Elsker den der "og selvfølgelig Manchester City" :D

Martinsen
18-01-2009, 20:50
Har set alt for lidt til Kameni til at jeg kan vurdere om han har klassen til at blive 1. målmand i United. Men jeg begynder mere og mere at frygte for hver gang jeg ser TK og Foster at ingen af de 2 har klassen. Foster har dog den undskyldning at han har været meget skadet, men TK synes jeg har været virkelig ringe og han giver alt for mange farlige returbolde. Men jeg håber at Foster gør min pessimisme til skamme og bliver vores fremtidige målmand.

United DK
18-01-2009, 21:16
Kameni er ikke god nok, det er helt sikkert. Han har sine momenter, ligesom Barthez havde, men vi kan vel godt blive enige om, at Barthez sjældent var dagens mand i skysovs?

NtotheT
18-01-2009, 21:29
Kameni ved jeg nu ikke. Manden har til tider de sygeste reflekser, hvor man bare tænker: " Hvad fanden lavede han lige der? ". Andre gange tænker man bare, hold kæft han er ringe. Altså en humørspiller. Og sådan en type har vi slet ikke brug for. For opskriften bag vores seneste succesperiode på 2½ år har været, at Rio, Vidic og VDS med assistance fra Evra og Brown har udgjort til verdens bedste forsvarskæde.

By the way, så synes jeg slet ikke vi skal kigge på målmandsposten. Vi har VDS, og vi har Foster, som i mine øjne er et kæmpe kæmpe talent, som bare skal have noget af sin selvtillid tilbage samt følelsen af at stå på mål! Det jo sjældent han får sine kampe!

Jeg synes istedet for vi skal kigge på irrelevante pladser som central midtbane eller målmandsposten, så synes jeg vi skal kigge på angrebet, hvor spørgsmål er om Tevez bliver, om Benzema kommer, eller om en helt tredje kommer, eller om Welbeck og Campbell får chancen fra næste sæson. Udover det, må vi også snart kigge på midterforsvaret. Rio har et skrøbelig ryg, og Brown kæmper til tider med sine skader. Derfor er vi tynd besat der. Jeg må indrømme, jeg ikke har det store kendskab til Chester, men har hørt at han skulle ikke være værst, og der er så også Cathcart, som skulle være et lovende objekt for fremtiden.

Men det er på disse to positioner, jeg synes som er værd at blive diskuteret om. Vi er meget godt dækket ind på alle andre positioner :)

SantasLittleHelper
18-01-2009, 21:30
Kameni er ikke god nok, det er helt sikkert. Han har sine momenter, ligesom Barthez havde, men vi kan vel godt blive enige om, at Barthez sjældent var dagens mand i skysovs?

Jeg synes Barthez var en fremragende målmand de første 3 år, men hans drop de sidste halve år ødelagde desværre hans ry. Barthez kunne redde en kamp som ingen anden og når han var på sit bedste, hvilket han var forholdsvis tit i de første så lavede han redninger der nemt kunne minde om Schmeichel-tiden. hvis Kameni er lige så god som Barthez bør han bestemt have chancen for 10 millioner. det er jo lige før 5-6 klubber i SAS ligaen har råd til ham så...

NtotheT
18-01-2009, 21:40
Jeg synes Barthez var en fremragende målmand de første 3 år, men hans drop de sidste halve år ødelagde desværre hans ry. Barthez kunne redde en kamp som ingen anden og når han var på sit bedste, hvilket han var forholdsvis tit i de første så lavede han redninger der nemt kunne minde om Schmeichel-tiden. hvis Kameni er lige så god som Barthez bør han bestemt have chancen for 10 millioner. det er jo lige før 5-6 klubber i SAS ligaen har råd til ham så...

A hvad?! Du ved godt Barthez var ham den skaldede franskmand, som havde det der med at dumme sig meget for os? :)

Det er altid mig en gåde, at han stod godt for Frankrig, men han var mindre god for os. Lidt ligesom Nani. God for portugal, men elendig for united ..

Patrik Christiansen
18-01-2009, 22:17
Jeg sad lige og så Sevilla igår..
For pokker hvor kunne jeg dog godt tænke mig Diego Capel.. Og du gal et talent

snegl
18-01-2009, 23:36

Kameni ved jeg nu ikke. Manden har til tider de sygeste reflekser, hvor man bare tænker: " Hvad fanden lavede han lige der? ". Andre gange tænker man bare, hold kæft han er ringe. Altså en humørspiller. Og sådan en type har vi slet ikke brug for. For opskriften bag vores seneste succesperiode på 2½ år har været, at Rio, Vidic og VDS med assistance fra Evra og Brown har udgjort til verdens bedste forsvarskæde.

By the way, så synes jeg slet ikke vi skal kigge på målmandsposten. Vi har VDS, og vi har Foster, som i mine øjne er et kæmpe kæmpe talent, som bare skal have noget af sin selvtillid tilbage samt følelsen af at stå på mål! Det jo sjældent han får sine kampe!

Jeg synes istedet for vi skal kigge på irrelevante pladser som central midtbane eller målmandsposten, så synes jeg vi skal kigge på angrebet, hvor spørgsmål er om Tevez bliver, om Benzema kommer, eller om en helt tredje kommer, eller om Welbeck og Campbell får chancen fra næste sæson. Udover det, må vi også snart kigge på midterforsvaret. Rio har et skrøbelig ryg, og Brown kæmper til tider med sine skader. Derfor er vi tynd besat der. Jeg må indrømme, jeg ikke har det store kendskab til Chester, men har hørt at han skulle ikke være værst, og der er så også Cathcart, som skulle være et lovende objekt for fremtiden.

Men det er på disse to positioner, jeg synes som er værd at blive diskuteret om. Vi er meget godt dækket ind på alle andre positioner :)

Jeg synes det er lidt utroligt at i kan vurdere Kameni til fulde, uden rigtigt at have set ham over et stykke tid. Det tvivler jeg ihvertfald på i har.

Ingen har vel rigtigt fulgt Espanyol ved siden af at følge United, og eftersom at Kanal5 / 6eren næsten kun viser Real, Barca, Valencia, Sevilla bliver Kameni og Espanyol in action da aldrig rigtig vist. Jeg synes ikke man kan vurdere nogen som helst spiller uden at have set ham spille en 7-10 kampe, så man kan se om han spiller stabilt eller ej + om de har højt niveau.

schousboe9
18-01-2009, 23:57
Hvis jeg skal være 100% ærlig så mener jeg ikke at nogle af de spillere vi har nu, vil nærme sig Scholes niveau (på sit højeste) pånær Carrick.

Anderson: Ja han er alle folks darling, og han har en masse men lad os lige se neutralt på det: Han har ikke scoret nogle mål for os. Den går altså ikke på lang sigt - sorry to say. På det seneste har han været helt ved siden af sig selv. Han skal nok komme tilbage, men jeg er begyndt at tvivle på om han har så stort potentiale som han er blevet udnævnt til at have. Jeg håber snart at han viser hvorfor vi gav så mange penge for ham.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at han blev udråbt som den nye Ronaldinho da han på daværende tidspunkt spillede samme plads som ham hos såvel Gremio som Porto. Han var langt mere offensiv på begge hold, og da han er både drible- og gennembrudsstærk og ikke mindst en langhåret brasilianer (:D) var sammenligningen temmelig oplagt.

Hos os har han mange flere defensive pligter, og det er en rolle han stadig er ved at vænne sig til. Når man tænker på, hvor mange gode kampe han havde for os sidste år på trods af ny spillestil og position, synes jeg faktisk man må tage hatten af for knægten. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er kæmpe fan af ham, men jeg syns sku oss han har fortjent en vis ros for den måde, han trods alt er faldet til på, med tanke på hvor længe sydamerikanere normalt er om at falde til i England (Kleberson, Veron, Forlan, Crespo og så gider jeg ikk' mere...)

Mht. sammenligning med Ronaldinho, så tror jeg han ville kunne blomstre hvis han fik chancen som hængende angriber en gang imellem, for han har uden tvivl teknikken, overblikket og spilforståelsen til det.

Så længe han spiller på den centrale midt for os, skal vi ikke forvente det store 'Ronaldinho'-show fra hans side, da han har har for mange defensive opgaver til det. Men ro på, med tiden skal han nok finde sig til rette, og det var vel også det, Fergie var udmærket klar over da han hentede ham: Han skal bruge tid inden han er helt klar som fast mand, og det er præcis det han får i øjeblikket - tid!

NtotheT
18-01-2009, 23:58
Jeg sad lige og så Sevilla igår..
For pokker hvor kunne jeg dog godt tænke mig Diego Capel.. Og du gal et talent

Bestemt, en stjerne i svøb. Han skal dog bare gøre sin bundniveau højere, men det hører med, når man er ung, at man svinger. Men han er virkelig en spændende spiller, som er utrolig dygtig.

Doooooog vil jeg nu ikke mene vi skal kigge på typer som Capel (fløjspillere) da vi for tiden er godt dækket ind der. Vi skal først og fremmest have løst vores angrebsproblem om Tevez-sagaen og angrebskabalen.

Fløjspillere, centralemidtbanespillere, målmænd er i min verden 2. prioritet på transfermarkedet. Dem har vi rigelige af!

snegl
19-01-2009, 00:23
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at han blev udråbt som den nye Ronaldinho da han på daværende tidspunkt spillede samme plads som ham hos såvel Gremio som Porto. Han var langt mere offensiv på begge hold, og da han er både drible- og gennembrudsstærk og ikke mindst en langhåret brasilianer (:D) var sammenligningen temmelig oplagt.

Hos os har han mange flere defensive pligter, og det er en rolle han stadig er ved at vænne sig til. Når man tænker på, hvor mange gode kampe han havde for os sidste år på trods af ny spillestil og position, synes jeg faktisk man må tage hatten af for knægten. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er kæmpe fan af ham, men jeg syns sku oss han har fortjent en vis ros for den måde, han trods alt er faldet til på, med tanke på hvor længe sydamerikanere normalt er om at falde til i England (Kleberson, Veron, Forlan, Crespo og så gider jeg ikk' mere...)

Mht. sammenligning med Ronaldinho, så tror jeg han ville kunne blomstre hvis han fik chancen som hængende angriber en gang imellem, for han har uden tvivl teknikken, overblikket og spilforståelsen til det.

Så længe han spiller på den centrale midt for os, skal vi ikke forvente det store 'Ronaldinho'-show fra hans side, da han har har for mange defensive opgaver til det. Men ro på, med tiden skal han nok finde sig til rette, og det var vel også det, Fergie var udmærket klar over da han hentede ham: Han skal bruge tid inden han er helt klar som fast mand, og det er præcis det han får i øjeblikket - tid!

Jeg er helt enig i at Anderson fortjener ros for sin indstilling og kampe i første sæson. Nu er vi så over det stadie, og jeg synes godt vi kan forvente lidt mere af ham i hans anden sæson, hvor han skal vise at han kan andet end at være super fysisk og stærk defensiv på midtbanen. Hans bundniveau er svingende synes jeg, men man ser i glimt hvad han kan. Jeg håber bare disse glimt, bliver til et stabilt højt niveau, og at han snart begynder at score mål. Til trods for at han er alles darling, bliver han sjældent punket for ikke at score.

Jeg troede vi havde købt en Fabregas med fysik, og det har vi måske også, men Anderson skal til at blive mere effektiv oppe foran. Jeg føler lidt at han har spillet dårligere i år end sidste år.

JumpingCarrot
19-01-2009, 00:40
Jeg er helt enig i at Anderson fortjener ros for sin indstilling og kampe i første sæson. Nu er vi så over det stadie, og jeg synes godt vi kan forvente lidt mere af ham i hans anden sæson, hvor han skal vise at han kan andet end at være super fysisk og stærk defensiv på midtbanen. Hans bundniveau er svingende synes jeg, men man ser i glimt hvad han kan. Jeg håber bare disse glimt, bliver til et stabilt højt niveau, og at han snart begynder at score mål. Til trods for at han er alles darling, bliver han sjældent punket for ikke at score.

Jeg troede vi havde købt en Fabregas med fysik, og det har vi måske også, men Anderson skal til at blive mere effektiv oppe foran. Jeg føler lidt at han har spillet dårligere i år end sidste år.

Ret enig. Han har helt klart spillet dårligere i denne sæson, hvor det ikke er lykkes for ham i samme grad som tidligere. Men det er sgu også en presset ung mand, vi har med at gøre. 20 år, ny position på banen, spillede en stor rolle i sidste sæson, nyt land at spille i (måske det sværeste land at vænne sig til), fik ikke den store pause pga. OL, og så har han spillet meget i denne sæson også. Måske skal han have et par ugers ferie, bare for at få ro på og samle koncentrationen igen.

Jeg er ikke skuffet. For mig er det svært at blive skuffet over så stort et aktiv, der er så ung og har bevist, hvilket potentiale han besidder. Men hans bundniveau er jeg enig i svinger meget i denne sæson, og det er selvfølgelig ikke så positivt. Jeg tror dog ikke, han er oppe på sit "rigtige" niveau før om 3-4 år, så efter min mening skal man gå lavt med at kritisere ham eller forvente for meget.

schousboe9
19-01-2009, 00:48
Han har også været under niveau i år i forhold til sidste år, hvor jeg synes han var aldeles fremragende.

Om man kan tillade sig at vente mere af ham i 2. sæson ved jeg ikke rittig. Det er seføli op til den enkelte, men det kommer vel også lidt an på udgangspunktet. Nani havde jeg forventet mig mere af i år, men han fik i mine øjne heller ikke helt samme gode start i England som Anderson, selvom han seføli også havde flere gode kampe sidste år, bl.a. mod Arsenal.
Jeg havde alligevel ventet mig en mere progressiv udvikling fra Nanis side i år, hvor han for alvor kunne begynde at true Park og til dels Ronaldo, men det er slet ikke sket - tværtimod. Jeg vil dog ikke opgive ham endnu af den grund, han skal nok komme igang!:devill:

Jeg mener bare, det er unfair, at holde Anderson op på sammenligningen med Ronaldinho, da han dels ikke selv kom med den :), og dels fordi, han ikke længere spiller samme plads.

Hvis man smider Diego fra Werder ned på en central midt og be'r ham om at dække op, tror jeg heller ikke han vil være nær så effektiv i det offensive. Om han ligefrem ville være halvandet år om at score, tvivler jeg på, men håber du ved hvad jeg mener?:)

United DK
19-01-2009, 05:47
Jeg synes det er lidt utroligt at i kan vurdere Kameni til fulde, uden rigtigt at have set ham over et stykke tid. Det tvivler jeg ihvertfald på i har.

Ingen har vel rigtigt fulgt Espanyol ved siden af at følge United, og eftersom at Kanal5 / 6eren næsten kun viser Real, Barca, Valencia, Sevilla bliver Kameni og Espanyol in action da aldrig rigtig vist. Jeg synes ikke man kan vurdere nogen som helst spiller uden at have set ham spille en 7-10 kampe, så man kan se om han spiller stabilt eller ej + om de har højt niveau.

Jeg har netop set 7-10 kampe (flere), og udfra dem kommer jeg med min udtalelse.

GraZiaZ
19-01-2009, 08:16
Det ville sku da være noget af et scoop at hente Agüero hvis ikke vi får Tevez perm. Mens alt hysterien går omkring med City så kan vi næsten liste os til en af verdens bedste imo. Det kunne gå hen og blive en af de bedste handler vi nogensinde ville lave.

Tue B
19-01-2009, 09:03
Det ville sku da være noget af et scoop at hente Agüero hvis ikke vi får Tevez perm. Mens alt hysterien går omkring med City så kan vi næsten liste os til en af verdens bedste imo. Det kunne gå hen og blive en af de bedste handler vi nogensinde ville lave.

Jeg fortrækker 'El Kun' fremfor Tevez! :) Jeg håber virkelig vi henter ham, fordi han er en fremragende spiller. Tror han kan blive ligeså god som Messi. Han er super dygtig på de fleste punkter og de mangler han har kan vel forbedres i United :)

schousboe9
19-01-2009, 10:40
Jeg håber ikke, jeg bliver misforstået nu, men jeg finder det meget respektløst, at man allerede nu snakker om, hvem man hellere vil have i stedet for Tevez, da "han jo ikke spiller for United mere"!

Fans verden over efterlyser en vis grad af loyalitet fra spillernes side om at opfylde kontrakter og ikke skide på hverken klub eller fans, men ligeså snart rollerne byttes om, skal der ikke herske nogen respekt om noget??

Tevez ønsker tydeligvis at blive her de næste fire-fem år til han gerne vil hjem til Boca, og sidste år leverede han sin vel nok bedste personlige sæson nogensinde og kæmpede røven ud af bukserne for os! Han har i dén grad andel i samtlige trofæer, vi har hentet det sidste 1 ½ års tid og at mange bare vælger at glemme det, er jeg temmelig skuffet over. Det er ikke rettet mod nogen personligt, bare en generel vurdering af holdningen blandt (tilsyneladene) mange United-fans.

Hvis der ikke findes en løsning på Tevez' transfer, er det i hvert fald ikke med hans gode vilje, så hvis man forventer loyalitet og respekt fra spillere over for klub og fans, er det da det mindste man som fan kan smide den anden vej.

Tue B
19-01-2009, 11:17
Jeg håber ikke, jeg bliver misforstået nu, men jeg finder det meget respektløst, at man allerede nu snakker om, hvem man hellere vil have i stedet for Tevez, da "han jo ikke spiller for United mere"!

Fans verden over efterlyser en vis grad af loyalitet fra spillernes side om at opfylde kontrakter og ikke skide på hverken klub eller fans, men ligeså snart rollerne byttes om, skal der ikke herske nogen respekt om noget??

Tevez ønsker tydeligvis at blive her de næste fire-fem år til han gerne vil hjem til Boca, og sidste år leverede han sin vel nok bedste personlige sæson nogensinde og kæmpede røven ud af bukserne for os! Han har i dén grad andel i samtlige trofæer, vi har hentet det sidste 1 ½ års tid og at mange bare vælger at glemme det, er jeg temmelig skuffet over. Det er ikke rettet mod nogen personligt, bare en generel vurdering af holdningen blandt (tilsyneladene) mange United-fans.

Hvis der ikke findes en løsning på Tevez' transfer, er det i hvert fald ikke med hans gode vilje, så hvis man forventer loyalitet og respekt fra spillere over for klub og fans, er det da det mindste man som fan kan smide den anden vej.

Du har ret i din kritik af bl.a. mig selv :) Men altså jeg syntes ikke at man skal beholde en spiller, der kun har spillet godt en sæson, vel?
Han vil aldrig blive glemt af mig, men jeg mener i denne sæson han har ikke præsteret på højt nok niveau..

Jeg er i to sind, når det gælder Tevez for.. ja han viser klubfølelser, men det har mange af de andre spillere vi har skilt os af med vel også?
Jeg syntes da også Luke Chadwike viste klubånd, men derfor fik han da ikke lov at blive :p
Det er vigtigt, at der er loyalitet mellem klubben og spillerne, men nu har Tevez ikke været her i såå lang tid og det også synd for en spiller som Tevez at spilde sit potentiale op ved at rådne på en bænk her :)

schousboe9
19-01-2009, 11:32
Du har ret i din kritik af bl.a. mig selv :) Men altså jeg syntes ikke at man skal beholde en spiller, der kun har spillet godt en sæson, vel?
Han vil aldrig blive glemt af mig, men jeg mener i denne sæson han har ikke præsteret på højt nok niveau..

Jeg er i to sind, når det gælder Tevez for.. ja han viser klubfølelser, men det har mange af de andre spillere vi har skilt os af med vel også?
Jeg syntes da også Luke Chadwike viste klubånd, men derfor fik han da ikke lov at blive :p
Det er vigtigt, at der er loyalitet mellem klubben og spillerne, men nu har Tevez ikke været her i såå lang tid og det også synd for en spiller som Tevez at spilde sit potentiale op ved at rådne på en bænk her :)

Som sagt var det nu ikke myntet på nogen specielt. :)

Det handler ikke så meget om, at man automatisk skal blive, bare fordi man viser klubfølelse. Der skal seføli være brug for spilleren, for ellers havde Phil Neville, Butt, Smith osv. nok stadig rendt rundt på Carrington, så det er ikke det, jeg siger.

Og det er vel også lidt urimligt at sige, han han bare skal videre fordi han kun har spillet én god sæson? Han kan af gode grunde ikke have spillet TO gode??;) I år har han siddet meget på bænken pga. Berbatov, og da det er SAF der styrer det, kan Tevez ikke gøre meget mere end at gribe chancen, de gange han får den - og det synes jeg trods alt han har gjort, med bl.a. 4 kass' mod Blackburn og vigtige scoringer/assists mod eks. Bolton.

Hvis vi skal sende spillere videre efter første sæson, fordi de i nr. 2 ikke præstere helt på samme niveau, burde Anderson, Nani, Park og Ronaldo være afskibbet nu i januar, og Gaz og Giggs skulle vel også have været sendt af H til for et par år siden?

Tue B
19-01-2009, 13:29
Som sagt var det nu ikke myntet på nogen specielt. :)

Det handler ikke så meget om, at man automatisk skal blive, bare fordi man viser klubfølelse. Der skal seføli være brug for spilleren, for ellers havde Phil Neville, Butt, Smith osv. nok stadig rendt rundt på Carrington, så det er ikke det, jeg siger.

Og det er vel også lidt urimligt at sige, han han bare skal videre fordi han kun har spillet én god sæson? Han kan af gode grunde ikke have spillet TO gode??;) I år har han siddet meget på bænken pga. Berbatov, og da det er SAF der styrer det, kan Tevez ikke gøre meget mere end at gribe chancen, de gange han får den - og det synes jeg trods alt han har gjort, med bl.a. 4 kass' mod Blackburn og vigtige scoringer/assists mod eks. Bolton.

Hvis vi skal sende spillere videre efter første sæson, fordi de i nr. 2 ikke præstere helt på samme niveau, burde Anderson, Nani, Park og Ronaldo være afskibbet nu i januar, og Gaz og Giggs skulle vel også have været sendt af H til for et par år siden?

Nej ved godt den ikke var rettet mod nogle, men jeg føler selv jeg hører under den gruppe :)

Men jeg er uenig i, at Tevez har gjort det okay, eller fint denne sæson. Jeg mener han har været ringe og de chancer han har fået, har han ifølge mig i formået at gribe. Nu nævner du blackburn og bolton kampen, men i bolton kampen var han ikke specielt god, han kom med nogle fine detaljer, men alt i alt var han dårlig syntes jeg.

I forhold til at sende andre spillere på porten, så kan jeg kun sige, at f.eks. Nani og Anderson er store talenter, mens Tevez er nået op i en aldersgruppe, hvor der ikke er så lang snor :) Nani syntes jeg har været ringe den sæson og vil sige han står lidt i samme position som Tevez udover han bare er de år yngre, der kan betyde han får længere snor :)
Carlos har lidt under et stort nyindkøb, men alle de kampe, hvor han er kommet ind, har han bestemt ikke imponeret mig!
Hans sidste sæson var fantastisk, men er det virkelig 2-300 mio. værd til sommer?

JumpingCarrot
19-01-2009, 13:39
Jeg tror også, spillere reagerer forskelligt, når de går fra at være en af de vigtigste til at være et simpelt 3. valg i angrebet.

Nogle klarer det nok bedre end andre, og Tévez har ikke ligefrem klaret det perfekt, siden han har måttet sande, at han ikke er førstevalg på toppen længere. Det er synd, for vi ved, hvad han kan. Det så vi jo i sidste sæson, og vi har da også set det i glimt i denne.

Tévez er en fantastisk spiller, det ved alle, der har set ham i topform. Men han klarer det helt åbenlyst ikke lige så godt, når han ikke er fast starter. Der er jo også forskel på ofte at være en del af et reservespækket mandskab - i forhold til at spille med det stærkeste hold hver gang. Tévez har ikke fået lige så mange chancer - fra start - med det stærkest mulige hold i ryggen. Det må alt andet lige også spille lidt ind.

Min påstand er stadig, at vi ikke finder en anden spiller i Tévez' klasse til 20 millioner pund. Men om han er den rigtige type at ha' på bænken. Tja, det ved jeg sgu ikke. Jeg er bare vild med vores lille argentiner :)

schousboe9
19-01-2009, 13:51
Ingen fra holdet kan påstå at have ramt topformen i år endnu, måske bortset fra Rio og Vida, så den båd er Tevez bestemt ikke alene i.

Og ja, jeg mener han er pengene værd, specielt når man ser på alternativerne.

Hvis vi beholder Tevez, så fint for mig! Så har vi lagt 200 mio. for en klasseangriber, der ikke behøver tilvænning til hverken land, klub eller medspillere - tre store plusser i min bog.

Hvis vi lader ham gå, skal vi enten:

1) Satse på Campbell fra næsten sæson, hvilket vi specielt vil kunne mærke i CL. Jeg mener ikke, han er helt klar til at spille 30-40 kampe om året for os, så jeg så hellere, at han blev 4. angriber efter de tre vi har nu. Welbeck skal så sendes på lån, men det er en anden snak.:)

eller

2) Hente en ny angriber, som med statsgaranti vil koste mere end Tevez. Blandt mulige emner er der vel Benzema, Agüero, Villa eller Santa Cruz og ingen af de fire koster under 300 mio. (jo, måske Villa pga. Valencias økonomi). City er som bekendt ude efter Cruz, og de vil sagtens kunne presse prisen... Der er desuden ingen garanti for, at de vil score flere mål end Tevez uanset hvor mange, de scorer nu, hvilket Santa Cruz jo er et udmærket eksempel på. Han har langt fra ramt samme niveau som sidste år, men Blackburn vil nok gerne holde på ham lidt endnu.

Alt i alt mener jeg, at en Tevez til 200 mio. repræsenterer den bedste handel vi overhovedet kan lave til sommer, hvis man sætter det op mod, hvad vi ellers ville blive opkrævet for en fuldgod erstatning.

United DK
19-01-2009, 16:26
1) Satse på Campbell fra næsten sæson, hvilket vi specielt vil kunne mærke i CL. Jeg mener ikke, han er helt klar til at spille 30-40 kampe om året for os, så jeg så hellere, at han blev 4. angriber efter de tre vi har nu. Welbeck skal så sendes på lån, men det er en anden snak.:)

Det er så udelukket i min verden. Welbeck er et meget større talent end Campbell, som brænder alt for meget, og hvis 4. angriber-pladsen skal stå mellem de to, så må Campbell sige farvel og tak.

Jeg må indrømme, at jeg ikke tror på Campbell i det lange løb. Han er udemærket med bolden osv., men han mangler skarphed, og nu hvor Defoe er kommet til Spurs, virker han til at være passé hos dem, og det må alt andet lige signalere, at han ikke er god nok til United, for der er en verden til forskel på Rooney, Berbatov og Tevez og Defoe, Bent og Pavlyuchenko.

schousboe9
19-01-2009, 16:54
Det er så udelukket i min verden. Welbeck er et meget større talent end Campbell, som brænder alt for meget, og hvis 4. angriber-pladsen skal stå mellem de to, så må Campbell sige farvel og tak.

Jeg må indrømme, at jeg ikke tror på Campbell i det lange løb. Han er udemærket med bolden osv., men han mangler skarphed, og nu hvor Defoe er kommet til Spurs, virker han til at være passé hos dem, og det må alt andet lige signalere, at han ikke er god nok til United, for der er en verden til forskel på Rooney, Berbatov og Tevez og Defoe, Bent og Pavlyuchenko.

Ja præcis. Jeg ser også et større lys i Welbeck, og derfor bør han udlånes næste sæson for at få erfaringen. Jeg mener bare stadig, at Campbell bør få chancen som 4.valg i min. én sæson. Hvis det ikke går, kommer Welbeck tilbage og Campbell kan komme videre.

Jeg synes nu han har gjort det godt for Spurs, og de brændte chancer hører vel bare ungdommen til. Rossi havde også et par mis hist og her.

ChristianR
19-01-2009, 17:05

Jeg synes nu, at det er svært at vurdere Campbell på det grundlag. De kampe jeg har set ham spille for Spurs har han nu gjort det udemærket. Ikke fantastisk, men muligvis nok til at være reserve for United. Han er jo med stor sandsynlighed langt fra færdig med sin udvikling.

Hvis Welbeck var oppe i mod Defoe, Bent og Pavlyuchenko tror jeg nu også, han ville have svært ved at tilkæmpe sig spilletid, og i United ville han ho givetvis skulle kæmpe mod de samme som Campbell ville skulle.

Jeg siger ikke, at Campbell er foran Welbeck. Jeg siger bare, at det er tidligt at afskrive hm. Welbeck ville nok ikke kunne gøre det bedre i Spurs. Han var jo også efter Campbell, da Frazier var i United. Han er dog det yngre.

Dyreborg
19-01-2009, 19:29
Hvorfor fanden i helvedes navn skal vi spendere over 20 mio £ på to Wigan-spillere, som slet ikke har klassen til United? Hvorfor skal vi hele tiden købe, købe, købe, købe? Vi har alt for mange spillere til den centrale del. Det er et af de steder, hvor vi er sikret langt fremme.

Vi har Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes og Hargo som de regelmæssige centrale spillere. Derudover har vi supertalentet Possebon, som overrasker mig gevaldigt med sit kølige spil og gode overblik. Desuden har vi også Ljajic. Hvis det skulle gå rigtigt rigtigt rigtigt galt, mon ikke Rooney kunne tage over der?
Faktum: Vi skal slet ikke bruge penge på den centrale midtbane. Vi er dækket godt ind der!

Scholes har nok ikke mange år igen, og jeg tvivler på om Hargo når op på sit gamle niveau igen. Men kan næsten regne ud du ik ser specielt meget Premier League. De to spillere køre nærmest Wigan alene, og er hovedårsagen til de ligger højt. Uniteds talentspejdere er tilsyneladende enige med mig.

MadsSkovgaard
19-01-2009, 20:16
Scholes har nok ikke mange år igen, og jeg tvivler på om Hargo når op på sit gamle niveau igen. Men kan næsten regne ud du ik ser specielt meget Premier League. De to spillere køre nærmest Wigan alene, og er hovedårsagen til de ligger højt. Uniteds talentspejdere er tilsyneladende enige med mig.

Er Palacios og Valencia så gode, som medierne gør dem?

NtotheT
19-01-2009, 20:26
Er Palacios og Valencia så gode, som medierne gør dem?

Nej, de er overeksponeret af den engelske presse. De er gode, det er ikke det, men de har bare ikke den klasse til United, og de er IMO spild af penge, da vi er godt dækket ind på de positioner de to dækker.

Allan
19-01-2009, 20:30
Nej, de er overeksponeret af den engelske presse. De er gode, det er ikke det, men de har bare ikke den klasse til United, og de er IMO spild af penge, da vi er godt dækket ind på de positioner de to dækker.

Det er jo set før at en spiller vokser når han kommer til United og jeg tror specielt Valencia ville kunne gøre det godt i klubbben.

NtotheT
19-01-2009, 20:35
Det er jo set før at en spiller vokser når han kommer til United og jeg tror specielt Valencia ville kunne gøre det godt i klubbben.

Det har du selvfølgelig ret i. Men igen, jeg synes vi er komfortabelt dækket ind på de positioner de to wigan-spillere dækker.

Jeg synes først, at United burde koncentrere sig om angrebs-sagaen om Tevez, som nok kommer til at koste os nogle store summer, samt midterforsvaret, nu hvor Rio pludselig viser sig at være en anelse skadet.

Så kan vi tage disse sagaer op igen, når ovenstående problemer er løst!

MadsSkovgaard
19-01-2009, 20:39

Jeg tror måske også, at Valencia kunne gøre en god figur. Samtidig forestiller jeg mig, at han ville være endnu bedre på et hold, der var mere bold besiddende end Wigan. Af samme grund tror jeg ikke, at Palacios ville gavne os ret meget. Af det jeg hører, så er han en solid, klippefast midtbane-ankermand med hjertet siddende på det rette sted. Sådan én har alle klubber vel brug for, men jeg mener at Anderson er langt bedre og har et uanet potentiale.

Lagoni
20-01-2009, 08:43
Jeg tror måske også, at Valencia kunne gøre en god figur. Samtidig forestiller jeg mig, at han ville være endnu bedre på et hold, der var mere bold besiddende end Wigan. Af samme grund tror jeg ikke, at Palacios ville gavne os ret meget. Af det jeg hører, så er han en solid, klippefast midtbane-ankermand med hjertet siddende på det rette sted. Sådan én har alle klubber vel brug for, men jeg mener at Anderson er langt bedre og har et uanet potentiale.

Er fuldstændig enig. Der er heller ikke hold i de rygter ifl. min bedste overbevisning. Så hellere spare de penge på noget andet!

Zubbi
21-01-2009, 09:17
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/tottenham-henter-honduransk-mirakelmager
så røg Palacios til Spurs.

Martinsen
21-01-2009, 09:55
Noget lort Palacios skiftede inden Wigan skal møde Liverpool! Han bliver svær for Wigan at undvære, med forhåbentlig sætter det ikke det store aftryk på kampen mod scouserne.

Høgsted
22-01-2009, 14:53
Wigan og Bolton jagter Manchester Citys engelske landsholdsforsvarer Micah Richards for ca. 40 mio. kr.. (The Sun)

Hvis det er rigtigt så skal vi sak'susme' slå til ! Det vil være et røverkøb af de helt store - IMO Englands største forsvarstalent :)

Glory Man United
22-01-2009, 14:55
Wigan og Bolton jagter Manchester Citys engelske landsholdsforsvarer Micah Richards for ca. 40 mio. kr.. (The Sun)

Hvis det er rigtigt så skal vi sak'susme' slå til ! Det vil være et røverkøb af de helt store - IMO Englands største forsvarstalent :)

Syntes han VAR et talent, men det seneste års tid, har ikke ligefrem overbevist mig om, at han skulle være god nok.....langt fra

Flax_Generous
22-01-2009, 15:13
Syntes han VAR et talent, men det seneste års tid, har ikke ligefrem overbevist mig om, at han skulle være god nok.....langt fra
Han har mildest talt været ringe. Det virker som om han slet ikke har nogen fodboldhjerne, men blot er ren fysik.

JakobR
22-01-2009, 16:07
Micah Richards har været pisse ringe i denne sæson, og det er efterhånden 2 år siden, jeg sidst så ham værdiggøre prædikatet 'mega talent'. Det virker som om, at han lever meget på sin høje pr værdi. Han er vist også lidt nede i hierakiet på det engelske landshold.

Når det så er sagt, så er han jo stadig en ung spiller, og det er de færreste, der er fast mand på et Premier League hold allerede som 18-19 årig.

En spiller som Rooney er heller ikke den samme som for nogle år siden, men det betyder jo ikke, at hans potentiale er forsvundet.

Det handler om at have tålmodighed, når det drejer sig om unge spillere.

United DK
22-01-2009, 16:21
Der er en grund til, at Richards er til salg, og så for en så lav pris. Han er faldet af på den, og jeg ser ingen grund til at købe ham, og gik vi efter ham, så ville City også presse prisen op.

Vi har Rio og Vidic nogle år endnu, derefter overtager Evans formentlig fra Rio, og så må vi se, når Vidic en dag stopper, om Cathcart eller Chester har udviklet sig rigtigt, eller om vi skal ud, og hente noget nyt, men den tid, den sorg.

JakobR
22-01-2009, 16:28
Jeg tror nu ikke, de har sat ham til salg. Specielt ikke når kilden er The Sun.

Hvis de har, så vil jeg anbefale dem at holde lidt på ham endnu, når de ellers kun har boldmongoler som Dunne og Ben-Haim.

NtotheT
22-01-2009, 16:32
Richards synes jeg er en rigtig god spiller. Jovist har han været ringe denne sæson, men hvem fanden har ikke været det for City? Holdet er mere svingende end en differentialligninger, og det siger vist det hele om City.

Han var bl.a. god imod os, da Rooney slog City 1-0 :) Så at direkte sige at han er røget af er jeg ikke enig med. Synes mere, det er hans hold, der trækker ham ned :)

Bugge
22-01-2009, 23:03
Richards synes jeg er en rigtig god spiller. Jovist har han været ringe denne sæson, men hvem fanden har ikke været det for City? Holdet er mere svingende end en differentialligninger, og det siger vist det hele om City.

Han var bl.a. god imod os, da Rooney slog City 1-0 :) Så at direkte sige at han er røget af er jeg ikke enig med. Synes mere, det er hans hold, der trækker ham ned :)

Jeg synes også det er for tidligt at stemple ham som en fuser.
Men selvom man spiller på et hold som spiller middelmådigt skodbold, så må man stadig kunne forvente at en spiller med et så stort potentiale som det blev påstået at han havde, kan skinne lidt igennem alligevel

KennyN
23-01-2009, 07:23
Richards største problem er, at han spiller på et dårligt hold. Så kan godt forstå han vil videre i sin udvikling og til en større klub. Wigan kan bestemt være en god mulighed for ham, og et skridt til en topklub på et senere tidspunkt..

Dines
23-01-2009, 15:11
Giver de fleste ret, Richards har været meget skidt kørende i den her sæson, men han er fortsat et stort talent, og der kan jo være mange årsager til, at han har været skidt kørende indtil videre. Hvis 40 mio. kr. passer (hvilket jeg ikke tror), synes jeg alligevel ikke vi skulle slå til. For vi har en Evans, og det ville være at pisse ham op og ned af ryggen, hvis man hentede et supertalent ind. Især når han har gjort det godt. Richards er en god spiller, men jeg er ikke interesseret mere.

United DK
23-01-2009, 15:31
Hvis jeg kunne få en garanti for, at Richards kun er faldet med holdet, og stadig besidder et stort talent, så ville det måske ikke være så dårlig en handel alligevel, for så har vi, hvis alt flasker sig, fremtidens firebackkæde klar.

Rafael - Richards - Evans - Fabio

Man kan så sige, at hverken Rio, Vidic eller Evra er oppe i pensionsalderen, så den firebackkæde ligger noget ude i fremtiden.

ChristianR
23-01-2009, 15:40
Hvis jeg kunne få en garanti for, at Richards kun er faldet med holdet, og stadig besidder et stort talent, så ville det måske ikke være så dårlig en handel alligevel, for så har vi, hvis alt flasker sig, fremtidens firebackkæde klar.

Rafael - Richards - Evans - Fabio

Man kan så sige, at hverken Rio, Vidic eller Evra er oppe i pensionsalderen, så den firebackkæde ligger noget ude i fremtiden.

Ja, mon ikke Richards/Evans bliver træt af at være 4. valg i flere år? Evans er ung og får en del kampe som 3. valg. Så han kan nok godt tilfredsstilles. Men som 4. valg ville han smutte. Richards ville garanteret heller ikke finde sig i en plads som 4. valg i flere år.
Så efter Evans har præsteret på et kontinuerligt højt niveau i længere tid er United nok ikke så attraktiv for Richards og omvendt.

Tobber
24-01-2009, 17:22
http://www.bold.dk/nyt/Fire-pokalmaal-af-Soeren-Larsen

hva med at hente søren larsen? han er stor han er dansker han har spillet i frem ( det er en arbejderklub)så han arbejder nok en del) og han scorede mange mål i sverige og har altid scoret de allervigtigste mål på landsholdet, de danske medier elsker ham, de sir han er en af de farligste angribere i europa ( hvem kunne ikke bruge ham?) og så har han tilmed lige lavet 4!!!!! kasser i en kamp, enda mod scirrhein der altså liggergodt til i det franske... hva syntes i om denne komplete angriber?:titte:

Ovlesen
24-01-2009, 17:28

hva med at hente søren larsen? han er stor han er dansker han har spillet i frem ( det er en arbejderklub)så han arbejder nok en del) og han scorede mange mål i sverige og har altid scoret de allervigtigste mål på landsholdet, de danske medier elsker ham, de sir han er en af de farligste angribere i europa ( hvem kunne ikke bruge ham?) og så har han tilmed lige lavet 4!!!!! kasser i en kamp, enda mod scirrhein der altså liggergodt til i det franske... hva syntes i om denne komplete angriber?:titte:

Håber fandme du joker, for jeg tvivler stærkt på at Søren Larsen kan begå sig i Premier League og er helt 100 på at han aldrig ville komme på banen for United.:lolol:

Flax_Generous
24-01-2009, 17:29
Er det ikke snarere Citys forsvar som er faldet pga. hans (og til dels Dunnes) nærmest astronomiske fald i form?

Det er lang tid siden, jeg har set en ellers god spiller lige pludselig spille så sensationelt ringe. Siden siden skade i februar har han mest af alt lignet en Championship-spiller. Hvilket er lidt vildt, når man tænker på, at han i starten af sidste sæson, sådan omkring august-september, vel var en af ligaens bedste forsvarsspillere.

EDIT: Det skal måske lige bemærkes, at Richards selv har afvist rygterne og han desuden mener, at hans formnedgang lidt skyldes, at han bliver brugt på for mange forskellige positioner.

JDK
24-01-2009, 17:36

Jo og lad os så også tage Tomasson med, nu vi er igang og give et comback til Søren Colding på backen i stedet for talen om Richards

Tobber
24-01-2009, 17:54
Håber fandme du joker, for jeg tvivler stærkt på at Søren Larsen kan begå sig i Premier League og er helt 100 på at han aldrig ville komme på banen for United.:lolol:

jah den var nu også ment som en joke;)

syntes nemlig at de danske medier overvurdere ham og bruger generalt for meget tid på ham... men det måske bare min mening

Mikke7
24-01-2009, 21:40
jah den var nu også ment som en joke;)

syntes nemlig at de danske medier overvurdere ham og bruger generalt for meget tid på ham... men det måske bare min mening

så åndede man lige lettet op efter et par sekunders brat opvågning - var lige bange for, du IKKE mente det som en joke, da jeg læste dit første indlæg...

er dog uenig i dit synspunkt på Larsen.
synes, han griber chancen, når han får den på landsholdet, og han greb da også chancen med 4 kasser for Toulouse.
Jeg har yderst stor respekt for Larsen - han er imo en af de ganske få danskere i udlandet, som ikke er tilfreds med at sidde på bænken og skovle penge ind - han vil squ spille, respekt herfra for det!
Dog har han self ikke klassen til hold som United, men mener absolut han kan gøre gavn i en mindre klub end United.
Personligt synes jeg, han burde få flere kampe for Danmark end han har fået, da han altid, stort set, er mand for en god indsats - men det synes M. Olsen åbenbart ikke :confused:

Tobber
25-01-2009, 00:03
så åndede man lige lettet op efter et par sekunders brat opvågning - var lige bange for, du IKKE mente det som en joke, da jeg læste dit første indlæg...

er dog uenig i dit synspunkt på Larsen.
synes, han griber chancen, når han får den på landsholdet, og han greb da også chancen med 4 kasser for Toulouse.
Jeg har yderst stor respekt for Larsen - han er imo en af de ganske få danskere i udlandet, som ikke er tilfreds med at sidde på bænken og skovle penge ind - han vil squ spille, respekt herfra for det!
Dog har han self ikke klassen til hold som United, men mener absolut han kan gøre gavn i en mindre klub end United.
Personligt synes jeg, han burde få flere kampe for Danmark end han har fået, da han altid, stort set, er mand for en god indsats - men det synes M. Olsen åbenbart ikke :confused:

jeg syntes skam at han skal være på landsholdet, men syntes han er hyppet for meget.han, unden at have statistiker godt nok, scorer generalt ubetydelige mål i trænigskampe eller mod lavere rangerede hold. kan umildbart kun huske hans mål mod tyrkiet som decideret vigigt, men nok om det;)

edit: de 4 mål var, godt nok en kommentar for andet forum ka ikke lige huske hvor, var mod et hold for den 7 bedste række så så flot er det vel heller ikke? men som sagt ved iikke om de ligger i den 7 bedste række eller om det bare var overdrivelse...

United DK
25-01-2009, 00:19
På en god dag er Søren Larsen Danmarks bedste angriber. Hvad det så siger om standarden blandt de danske angriber, skal jeg ikke kunne sige.

Dines
25-01-2009, 11:07
På en god dag er Søren Larsen Danmarks bedste angriber. Hvad det så siger om standarden blandt de danske angriber, skal jeg ikke kunne sige.

Enig, men klasse nok til Manchester United? Ej, det synes jeg ikke, selvom han udentvivl besidder nogle af de kvaliteter, vi mangler.

United DK
25-01-2009, 11:43
Enig, men klasse nok til Manchester United? Ej, det synes jeg ikke, selvom han udentvivl besidder nogle af de kvaliteter, vi mangler.

Jeg vil ikke sige han har klasse til United, men da han var toppen i Schalke, og lavede mål mod bl.a. Milan og Bayern, der var han ikke helt elendig. Skader har så gjort, at han aldrig rigtig kommer op på det niveau igen.

Mikke7
25-01-2009, 13:19
edit: de 4 mål var, godt nok en kommentar for andet forum ka ikke lige huske hvor, var mod et hold for den 7 bedste række så så flot er det vel heller ikke? men som sagt ved iikke om de ligger i den 7 bedste række eller om det bare var overdrivelse...

skal ikke kunne sige, om modstanderen fra 7. bedste række, men har læstt, at det var et amatørhold..
Men selvom det er et amatørhold, så er det flot alligevel at score halvdelen af målene i en kamp - igen, han griber chancen..

Lagoni
27-01-2009, 18:30
Hvis Tevez ikke kommer har jeg fundet en den perfekte løsning. Mario Balotelli 18 år, den person vi skal ha'. Han har alt det han skal ha' kan for at blive et kæmpe hit i premier league.

CC
27-01-2009, 18:54
Hvis Tevez ikke kommer har jeg fundet en den perfekte løsning. Mario Balotelli 18 år, den person vi skal ha'. Han har alt det han skal ha' kan for at blive et kæmpe hit i premier league.

Mangler bare beskedenhed og ordentlig opførsel for at være aktuel...

RAppel
27-01-2009, 19:14
Mangler bare beskedenhed og ordentlig opførsel for at være aktuel...

Mon ikke SAF kan lære ham det? Det er set før.

CC
27-01-2009, 19:20
Mon ikke SAF kan lære ham det? Det er set før.

Ingen tvivl om det:P Men tror nu ikke han er relevant, da han først og fremmest er utrolig dyr... Desuden kan jeg ikke se hvad vi skal bruge ham til, selvom han er et kæmpe talent...

JumpingCarrot
27-01-2009, 19:44
Vi har Welbeck! wee

JakobR
27-01-2009, 20:01
Hvis vi ikke køber Tevez, så synes jeg vi skal hente et solidt tredje eller fjerde valg, og så satse på Rooney-Berbatov som duo, og give Welbeck større del i holdet.
Welbeck er 19 næste sæson, så man kunne godt forvente, at han ville spille en del flere kampe end i denne sæson. Det er jo også svært at se på ham, at han er så ung - han spiller jo på et meget højt niveau af en 18 årig at være.

Berbatov har haft en sløj start - specielt mht. mål. Han scorede 15 ligamål for Spurs sidste sæson, så hvorfor skulle han ikke kunne score 20+ hos os? Han har også scoret 4 mål i de sidste 6 kampe.
Rooney holder fra sine tidligere sæsoner et scoringssnit på 0.4 mål pr. kamp, hvilket er udmærket af en spillertype som ham. Hvad folk glemmer, inkl. mig selv sommetider, er jo, at han stadigvæk er ung, så hans bundniveau vil jo sikkert stige, hvis han fortsætter sin udvikling.

Benzema regner jeg ikke med, at vi køber, da Fergie sidste sommer ikke ville hente en for ung angriber, da han havde tillid til Welbeck nok skulle udvikle sig og blive en vigtig spiller. Hvorfor så hente Benzema, når nu Welbeck har gjort det så godt?

Lagoni
28-01-2009, 10:52
Hvis vi ikke køber Tevez, så synes jeg vi skal hente et solidt tredje eller fjerde valg, og så satse på Rooney-Berbatov som duo, og give Welbeck større del i holdet.
Welbeck er 19 næste sæson, så man kunne godt forvente, at han ville spille en del flere kampe end i denne sæson. Det er jo også svært at se på ham, at han er så ung - han spiller jo på et meget højt niveau af en 18 årig at være.

Berbatov har haft en sløj start - specielt mht. mål. Han scorede 15 ligamål for Spurs sidste sæson, så hvorfor skulle han ikke kunne score 20+ hos os? Han har også scoret 4 mål i de sidste 6 kampe.
Rooney holder fra sine tidligere sæsoner et scoringssnit på 0.4 mål pr. kamp, hvilket er udmærket af en spillertype som ham. Hvad folk glemmer, inkl. mig selv sommetider, er jo, at han stadigvæk er ung, så hans bundniveau vil jo sikkert stige, hvis han fortsætter sin udvikling.

Benzema regner jeg ikke med, at vi køber, da Fergie sidste sommer ikke ville hente en for ung angriber, da han havde tillid til Welbeck nok skulle udvikle sig og blive en vigtig spiller. Hvorfor så hente Benzema, når nu Welbeck har gjort det så godt?

Welbeck har gjort det udemærket, men det er ikke noget at råbe hurra for. Han har stadigvæk ikke vist noget på højeste niveau.

Lagoni
28-01-2009, 11:02
Ingen tvivl om det:P Men tror nu ikke han er relevant, da han først og fremmest er utrolig dyr... Desuden kan jeg ikke se hvad vi skal bruge ham til, selvom han er et kæmpe talent...

wonderkids koster kassen, og det vil de altid gøre. Super mario har et ligeså stort talent som rooney havde dengang, måske større. Under fergie's vinger er jeg sikker på han kan udfolde sit kæmpe potentiele. Han har en kæmpe fysik, samt en udemærket teknik og derudover har han et fantastisk hårdt spark (tror han kan sparke med begge ben). Prisen vil højst sansynligt ligge omkring 100-200 mill.

Smaakage
28-01-2009, 11:20
wonderkids koster kassen, og det vil de altid gøre. Super mario har et ligeså stort talent som rooney havde dengang, måske større. Under fergie's vinger er jeg sikker på han kan udfolde sit kæmpe potentiele. Han har en kæmpe fysik, samt en udemærket teknik og derudover har han et fantastisk hårdt spark (tror han kan sparke med begge ben). Prisen vil højst sansynligt ligge omkring 100-200 mill.

Han har utroligt store problemer med autoriteter i Inter. Har lavet meget ballade, og gør det igen nu. Lyder ikke som den mest sympatiske fyr, og tror ikke Fergies hårde linie vil få noget frem i ham

SantasLittleHelper
28-01-2009, 11:21
Alt det du nævner har Welbeck også. Han er virkelig et fantastisk talent og har været det længe. "Super" Mario viser allerede tegn på stjernenykker, og er IMO ikke et lige så stort talent som f.eks. Welbeck. 100-200 millioner er da også noget af en helgardering og i øvrigt alt alt for meget når vi har Welbeck.

Lagoni
28-01-2009, 14:13
John Fleck, 17 år gammel og spiller i rangers http://www.goal.com/en/news/724/premier-league/2009/01/28/1081433/manchester-united-check-out-rangers-starlet.

De siger han minder meget om Rooney, men er midtbanespiller. Nogen der kender noget til denne unge gut?

Glory Man United
28-01-2009, 14:46
John Fleck, 17 år gammel og spiller i rangers http://www.goal.com/en/news/724/premier-league/2009/01/28/1081433/manchester-united-check-out-rangers-starlet.

De siger han minder meget om Rooney, men er midtbanespiller. Nogen der kender noget til denne unge gut?

Han er klasser over Rooney...Han har spillet tre kampe for Rangers (vistnok). Rooney var som 17 årig fast mand på et OK PL hold. Så sammenligningen? Tja

Lagoni
28-01-2009, 14:51
Han er klasser over Rooney...Han har spillet tre kampe for Rangers (vistnok). Rooney var som 17 årig fast mand på et OK PL hold. Så sammenligningen? Tja

Vil uden i tvivl være godt, hvis han havde den samme vildskab som rooney har oppe i angrebet + Plus han er brite.

JakobR
28-01-2009, 15:11
Welbeck har gjort det udemærket, men det er ikke noget at råbe hurra for. Han har stadigvæk ikke vist noget på højeste niveau.

Hænger vel sammen med, at han kun lige er fyldt 18.

United DK
28-01-2009, 15:40
En evt. 3. angriber skal være en, der har prøvet noget, og ikke et talent som Balotelli. Det talent har vi i Welbeck, og han har ikke spillet sig ud af truppen, de gange han har spillet. Han er, som jeg ser det, en usleben diamant, der med den rigtige håndtering, nok skal blive en gevinst for os.

matthiepuh
28-01-2009, 16:03
Hvis vi mister Tevez, så har vi også Frazier Campell, som er udlejet til Sprus.

Jeg synes, at han har givet et godt indtryk i de kampe han har fået både hos og og for Spurs. Han har bl.a. god vilje og fart - tror ikke han skal afskrives.

Han er vist 1-2 år ældre end Welbeck, og ikke en spiller som jeg mener minder om nogle af de andre 3 angribere.

Glory Man United
28-01-2009, 16:07
Vil uden i tvivl være godt, hvis han havde den samme vildskab som rooney har oppe i angrebet + Plus han er brite.

Det var nu ironi, jeg brugte ;)

Don Kafai
28-01-2009, 16:38
Jeg er faktisk ikke så sikker på vi mister Tevez.
Sagen er dysset lidt ned, og med Rooneys skade, så får Tevez altså en del kampe for tiden. Der er en kamp på Wembley som han nok får æren af, og så er det altså også på tide, at Berbatov får et hvil. Han har spillet stort set uafbrudt siden han kom, og han skal fortsætte med sin stime, men når Rooney vender tilbage om en uge, tror jeg det ligger lidt i kortene, at Berbatov lige får et "hvil". Vds, Rio, Evra, Carrick, Scholes, Ronaldo, Tevez, Rooney osv har jo alle fået en del hvilepauser (omstændighederne er forskellige, fx skader osv), mens Berbatov og Vidic i mine øjne er de næste i køen.

Det jeg prøver at sige, at der venter en del kampe i fremtiden for Tevez, og han virker ret glad for at spille for tiden, så jeg tror ikke det bliver så svært at overbevise ham om at fortsætte i United. Men lad os nu se, alt kan stadig ske, men hvorimod jeg for 30 dage siden var stensikker på han ikke blev købt, er jeg nu lidt omvendt.

Don Kafai
28-01-2009, 16:43
Og HVIS vi nu stod i situationen, hvor Tevez smuttede til Inter eller lign, så sker det først og fremmest først i sommerpausen, dvs vi ikke behøver panikkøb.

Vores førsteholds-angrebstrup vil til sommer indeholde Berbatov, Rooney, Campbell, Welbeck og Manucho. Ingen tvivl om, at et tredjevalg er nødvendigt, men synes også mange folk glemmer Campbell, han er i mine øjne et større talent (Måske på kortere sigt) end Welbeck er det. Et tredjevalg kan vi finde masser af eksempler på, og jeg har altid synes, at når man skal hente en spiller, skal man se i egen region først, og der render mange gode bud rundt i PL for en tredjeangriber.