PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

KennyN
16-08-2008, 22:27
Er Spurs ikke med i uefa ?
for hvis Berbatov får lov til at spille uefa, må han ikke spille CL med United . Er det ikke sådan ? :confused::)

Ja, Tottenham er med i UEFA Cuppen i år, da de sidste sæson vandt Carling Cuppen, efter finalesejr over Chelsea.. Og ja, en spiller må kun spille europæisk fodbold for en klub i hver sæson.. Blandt andet også derfor Eto'O og Henry ikke er så interessante, da de forleden spillede for Barca i CL kvalen.

SantasLittleHelper
17-08-2008, 00:33
Når nu Fergie siger at der måske bliver trukket en kanin op af hatten en af de nærmeste dage, kunne det så tænkes at der forhandles med Obafemi Martins? En god angriber der kan lidt af hvert, hurtig, skudstærk osv. Kan være at det er udsat efter kampen i morgen, fordi resten af Newcastles angribere er skadet.

Det var så lige min helt egen klumme i The Sun..

Feldthaus
17-08-2008, 01:26
Tror bestemt ikke du skal regne med at se Martins blive præsenteret i united i dette transfervindue. Han er en rigtig dygtig angiber, men ikke den hovedstødsstærke angriber vi mangler.

Martins har jo den samme spillestil som rooney/tevez og tildels frazier..

snegl
17-08-2008, 02:55
Når nu Fergie siger at der måske bliver trukket en kanin op af hatten en af de nærmeste dage, kunne det så tænkes at der forhandles med Obafemi Martins? En god angriber der kan lidt af hvert, hurtig, skudstærk osv. Kan være at det er udsat efter kampen i morgen, fordi resten af Newcastles angribere er skadet.

Det var så lige min helt egen klumme i The Sun..

Det kan os være det bare er Annan der blir hentet: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=817032.

Men Fergies ord lyder som om det er en lidt mere spændende signing. Hvis det sku være en øjeåbner og noget ikke helt forventet ku det være alt fra Ronaldo2 til Yakubu.

Hvem det sandsynligvis ikke blir:
Henry
Silva
Eto'o

KennyN
17-08-2008, 09:54
Lad være at ligge for meget i det Ferguson sagde i går. Han har sagt det med et glimt i øjet, og for at lave lidt sjov med medierne. Og se bare, hvor meget der koges rundt i det allerede..
Husk, han sagde Welbeck havde en god chance for at starte inde mod City, og det viste sig, at han slet ikke var med i kampen.. Så ro på, og bliv ikke skuffet..

SantasLittleHelper
17-08-2008, 10:48
Lad være at ligge for meget i det Ferguson sagde i går. Han har sagt det med et glimt i øjet, og for at lave lidt sjov med medierne. Og se bare, hvor meget der koges rundt i det allerede..
Husk, han sagde Welbeck havde en god chance for at starte inde mod City, og det viste sig, at han slet ikke var med i kampen.. Så ro på, og bliv ikke skuffet..

Så når Fergie siger 2-3 dage laver han gas med medierne, men når Ronaldo siger det er det ramme alvor :confused:

KennyN
17-08-2008, 11:48
Så når Fergie siger 2-3 dage laver han gas med medierne, men når Ronaldo siger det er det ramme alvor :confused:

Jeg siger bare, at man ikke skal ligge alt for meget i de udtalelser Ferguson kommer med i medierne. Det samme gælder de andre managers for øvrigt. Der er en hel del spil for galleriet og psykisk spil mellem de forskellige managers og klubberne..

SantasLittleHelper
17-08-2008, 12:07
Jeg siger bare, at man ikke skal ligge alt for meget i de udtalelser Ferguson kommer med i medierne. Det samme gælder de andre managers for øvrigt. Der er en hel del spil for galleriet og psykisk spil mellem de forskellige managers og klubberne..

Aha, stadig nogenlunde samme situation. Hvis der ikke dukker en op i morgen inden midnat, vil jeg forbeholde mig retten til at svine Fergie til, kalde ham en gemen løgner og forrædder fordi han aldrig har benægtet at han er på vej væk fra United...

snegl
17-08-2008, 12:51
http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=822253

News of the World skriver at City vil have Silvestre? Sikke en farlig duo med Ben Haim og Silvestre............... for dem selv

KennyN
17-08-2008, 12:58
Celtic skulle også være ude efter Silvestre.. Det skriver the mail i hvert fald.

robinho
19-08-2008, 16:58
så skulle silvestre være på vej til sunderland.

Ah tager nu nok den historie for rene rygter. Det kan jo ikke passe at sunderland bare byder og så snakker klubberne om det.

Så vidt jeg har forstået på fergie så er det et uhyggeligt svært vindue for købere, og et køb af silvestre tager vel omkring et halvt års tid.

Dines
19-08-2008, 17:05
Selvom, at Silvestre er en udemærket backup, så er han ikke lige min kop te og har aldrig været det, så jeg vil bestemt ikke have noget imod, hvis han skiftede. Det ville også give mere plads til de yngre kræfter på holdet som Richard Eckersley og Fabio Da Silva.

Tim_rn
19-08-2008, 17:31
Richard Eckersley? Vi har et hold der skal konkurrere om i hvert fald 3 pokaler om året og så er det richard eckersley? Håber så sandelig han har ændret karakter siden de kampe jeg har set for reserverne, for ellers er det da bare endnu en god spiller til back pladsen, som aldrig vil være god nok til uniteds startopstilling.

Men det er en svær en af sluge for mig. Silvestre var min yndlingsspiller i united tilbage i 2002 eller deromkring. Synes altid der var en fed energi i ham, og nogle geniale indgreb. Og man skal da heller ikke glemme hans vigtige mål. Som de to mål mod Liverpool engang. Men ok, når nu det lige er sunderland vil jeg være villig til at se ham gå. City? hell no.

robinho
19-08-2008, 18:26
silvestre er komplet boldmongol, og bortset fra hans fart, som også falmer i takt mere han bliver ældre og har haft alle de skader, jamen så kan jeg ikke se hvad han bidrager med. Synes O´shea dækker den lige så godt, og det siger vist en del om silvestres niveaul.

Endvidere har vi jo en spændende tvilling fra brasilien som også kan dække venstre back, så synes ikke et salg af silvestre er så forfærdeligt.

Tim_rn
19-08-2008, 18:53
silvestre er komplet boldmongol, og bortset fra hans fart, som også falmer i takt mere han bliver ældre og har haft alle de skader, jamen så kan jeg ikke se hvad han bidrager med. Synes O´shea dækker den lige så godt, og det siger vist en del om silvestres niveaul.

Endvidere har vi jo en spændende tvilling fra brasilien som også kan dække venstre back, så synes ikke et salg af silvestre er så forfærdeligt.

Næ, hvis det var som et svar på noget af det jeg skrev, nej. Men der ligger stadig nogle følelser i det, når jeg, omend jeg ikke havde den store fodboldforståelse dengang, så op til ham. At han ikke har kvaliteten mere er så rigtig nok, men hvis alternativet er at satse på sambamanden hvis han er noget værd er jeg enig i et salg, forlanger folk derimod at der skal købes en ny til venstrebacken, synes jeg lige så godt vi kan beholde silvestre.

robinho
19-08-2008, 19:17
Næ, hvis det var som et svar på noget af det jeg skrev, nej. Men der ligger stadig nogle følelser i det, når jeg, omend jeg ikke havde den store fodboldforståelse dengang, så op til ham. At han ikke har kvaliteten mere er så rigtig nok, men hvis alternativet er at satse på sambamanden hvis han er noget værd er jeg enig i et salg, forlanger folk derimod at der skal købes en ny til venstrebacken, synes jeg lige så godt vi kan beholde silvestre.

helt enig. Indkøb på den plads skal vi ikke kaste os ud i. Vi ser jo pt hvilken udfordring det er at købe én mand. Hvis vi så også skal bruge energi på hele én mere, så kokser det oven i hovedet på dem tror jeg.

Don Kafai
19-08-2008, 20:02
Jeg synes folk er en anelse hårde ved Silvestre. Han var i mine øjne udmærket både som midterforsvarer og venstre back i sin tid, og i takt alderen og korsbåndsskaderne, så er det klart at han ikke er på samme niveau mere. Jeg tror tilgengæld han har en erfaring og rutine der kan blive værdifuld, og så sent som for en måned siden, spillede han en flot kamp mod Chelsea, så hvis vi kun får 750,000 for ham, så burde et salg være udelukket.

SantasLittleHelper
19-08-2008, 21:28
Jeg synes folk er en anelse hårde ved Silvestre. Han var i mine øjne udmærket både som midterforsvarer og venstre back i sin tid, og i takt alderen og korsbåndsskaderne, så er det klart at han ikke er på samme niveau mere. Jeg tror tilgengæld han har en erfaring og rutine der kan blive værdifuld, og så sent som for en måned siden, spillede han en flot kamp mod Chelsea, så hvis vi kun får 750,000 for ham, så burde et salg være udelukket.

Jeg er helt enig. Midterforsvaret er en utaknemmelig opgave når man har Brown som makker, og jeg er sikker på at det desværre er den periode mange tænker tilbage på når de tænker tilbage på hans karriere. Før det havde vi et af de bedste forsvar, også med Silvestre.

snegl
19-08-2008, 21:45
Jeg synes folk er en anelse hårde ved Silvestre. Han var i mine øjne udmærket både som midterforsvarer og venstre back i sin tid, og i takt alderen og korsbåndsskaderne, så er det klart at han ikke er på samme niveau mere.

Hvad tid var det? Jeg synes ikk jeg kan huske en sæson hvor Silvestre ikk lavede utallige kiksere der kostede os dyrt. Det sku da lige være nogle af de seneste hvor han er skubbet lidt ud i periferien.

Jeg sviner ham ikk bare for at svine, men jeg kan virkelig ikk huske jeg har været decideret "glad" for ham. Han egner sig bare mere til en midterklub og sådan synes jeg det altid har været. No offence.

SantasLittleHelper
19-08-2008, 21:54
Hvad tid var det? Jeg synes ikk jeg kan huske en sæson hvor Silvestre ikk lavede utallige kiksere der kostede os dyrt. Det sku da lige være nogle af de seneste hvor han er skubbet lidt ud i periferien.

Jeg sviner ham ikk bare for at svine, men jeg kan virkelig ikk huske jeg har været decideret "glad" for ham. Han egner sig bare mere til en midterklub og sådan synes jeg det altid har været. No offence.

Han spillede ganske fornuftigt sammen med Stam og Rio. Det er sevfølgelig et stykke tid siden med Stam men som nævnt er det svært at se godt ud når man spiller sammen med Brown i midterforsvaret (under Rio's karantæne). Og så begyndte skaderne samtidigt med at Vidic og Evra blev købt.

Don Kafai
19-08-2008, 22:02

Jamen jeg er da enig i, at han aldrig nogensinde vil blive starter igen i United, men vi har igennem tiden nydt godt af spillere, som måske hører mellemklubber til, men sagtens kan fylde et tomrum og lære fra sig.

robinho
20-08-2008, 07:05
nu skulle arsenal så være interesseret i silvestre. Tja de mener vel at der ikke kan spille en franskmand i PL uden han har været en tur forbi gunners.

Men hvorvidt united vil sælge til en konkurrent vides ikke. Synes jeg ikke vi skal gå så meget op i her. Hvis vi er rigtige heldige så bruger arsenal silvestre.

robinho
20-08-2008, 08:50
Ifølge dagens the mirror som man skal tage med et gran salt ja, så vil juande ramos gerne have en endelig afklaring på hele berbatov-sagaen i løbet af denne uge, så han enten kan regne med berbatov resten af sæson, eller komme igang med at jage erstatninger.

Selvom man ikke skal tro på alt hvad aviserne skriver, så kunne det her jo sagtens være rigtigt, for sådan vil en manager jo nok føle. Han vil ikke stå med håret i postkassen og se berbatov smutte så sent, at han ikke kan hente en ny.

Men tottenham skulle være ret sure over at united forsøger at presse prisen ned. Hvad er det for noget at være sur over? Man kan da bare sige nej. Det er da ikke uniteds skyld direkte at berbatov går op og smider en transfer request på bordet, og på den måde lægger pres på.

Feldthaus
20-08-2008, 09:25
Tror sgu mere det er et spørgsmål om de kan få en erstatning, for Berbatov vil da klart til united, men hvis tottenham ingen erstatning kan få, forstår jeg udmærket godt hvorfor de ikke sælger

Andersen
20-08-2008, 09:27
Silvestre? Ja, hvad skal man dog mene om ham. Han har jo altid været hverken eller.

Hvis Fergie tør benytte Jonny Evans, som han gjorde det med Pique sidste sæson, ser jeg ingen grund til at den løntunge Silvestre skulle blive.

Som back-up i midterforsvaret har vi i så fald Evans, Brown, OShea og endda vores klubkaptajn, hvis det skulle stå så skidt til.

Om det er Silvestre eller OShea på venstre back er lige fedt (eller ufedt) og dertil har vi jo Fabio, som back-up.

Så Fergie du har min velsignelse til at sælge ham.

Au revoir Mikäel.

(NB: han er en hyggelig fyr forøvrigt)

Mikke7
20-08-2008, 12:03
Men hvorvidt united vil sælge til en konkurrent vides ikke. Synes jeg ikke vi skal gå så meget op i her. Hvis vi er rigtige heldige så bruger arsenal silvestre.

Ifølge dagens the mirror som man skal tage med et gran salt ja, så vil juande ramos gerne have en endelig afklaring på hele berbatov-sagaen i løbet af denne uge, så han enten kan regne med berbatov resten af sæson, eller komme igang med at jage erstatninger.

Men tottenham skulle være ret sure over at united forsøger at presse prisen ned. Hvad er det for noget at være sur over? Man kan da bare sige nej. Det er da ikke uniteds skyld direkte at berbatov går op og smider en transfer request på bordet, og på den måde lægger pres på.

Jamen hvis han ønsker en afklaring, så skal han nok skære lidt ned på sit storhedsvanvid og gå lidt på kompromis med prisen - så skal der nok komme en afklaring:)
Forståeligt nok, han gerne vil have en afklaring - men så er spørgsmålet bare lidt, om det ikke er ham/Tottenham, der skal komme med noget?? Berba har afleveret en transfer request, og United vil gerne købe, så mangler der vist bare en part i det spil...

Hvem ville ikke forsøge at presse prisen ned... sådan er spillet jo bare - Tottenham vil vel også helst sælge til højeste pris..

robinho
20-08-2008, 21:09
tja. Man falder jo nærmest over de glohede avisoverskrifter om united i disse tider.....

Jeg har snart kun to muligheder tilbage. Enten så vil de absolut have berbatov, og kan ikke finde de der 5 mio pund ekstra.

Mit andet gæt er at det kan være en spiller som pt spiller OL, men kan bare ikke se hvem det lige skulle være udover aguero, og han er ikke til salg.

Synes det er sørgeligt at vi ikke gør mere selv. Og nej der sker ikke noget, for vi ser hvor hurtigt de andre kan stable en handel eller et bud på benene. Hvis united virkelig var ude efter huntelaar som alternativ til berbatov, jamen så ville det ikke engang tage 24 timer at sætte det igang.

KennyN
20-08-2008, 21:31
Robinho - tror du undervurderer at det rent faktisk ikke bare er så let at købe en spiller. Det er jo ikke bare som at gå ned i kiosken, og købe en cola.. Det er en meget detaljeret spil mellem flere parter der skal gå op i en højere enhed..
Og havde United nu bare hurtigt smidt 35 mio. £ for Berbtaov, ville folk svine klubben til, for at smide om sig med pengene, og have betalt overpris..

Kan sagtes forstå din og flere andres frustration over, at der ikke er kommet nyt blod til United. Ingen tvivl om, at en klasse angriber af højeste klasse, ville være den berømdte prik over i'et, og fuldende truppen.. Men vi må se hvad der sker, og jeg stoler trygt på Fergie..

JakobR
20-08-2008, 21:42
I følge BBC er Tweety solgt til Arsenal.

Høgsted
20-08-2008, 21:50

Yes læste det også lige.....

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/arsenal/7573520.stm

Her fotograferet i en Arsenal trøje - http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-announce-signing-of-mikael-silvestre

Kofoed
20-08-2008, 21:51

Og så spørg jeg.. Jeg uvidende tosse.. Hvem faen er Tweety???

JakobR
20-08-2008, 21:54
Og så spørg jeg.. Jeg uvidende tosse.. Hvem faen er Tweety???

Silvestres kaldenavn.

snegl
20-08-2008, 21:55
Lad os håbe de bruger ham. Jeg forstår virkelig ikk hvad Arsenal vil med ham.

Han må vel ku få noget spilletid der, siden han har været villig til at skifte United ud med Arsenal. Ellers kan jeg ikk helt se hvad de har at tilbyde ham. Han fik vist go løn i United, og Arse har ikk særlig høje lønninger.

JakobR
20-08-2008, 21:57
Han var langt fra den helt store spiller for United, men han gjorde sit bedste og brokkede sig aldrig over spilletid. Jeg kunne rigtigt godt lide ham, og har egentlig altid stået bag ham, mens andre har svinet ham.

Jeg har svært ved at se hvad han vil i Arsenal, da han nok ikke får meget mere spilletid der end hos os. I følge rygterne, har Fergie sagt til ham, at han ingen fremtid har her.

Lidt en skam, at han valgte Arsenal.

Kofoed
20-08-2008, 22:00
Han var langt fra den helt store spiller for United, men han gjorde sit bedste og brokkede sig aldrig over spilletid. Jeg kunne rigtigt godt lide ham, og har egentlig altid stået bag ham, mens andre har svinet ham.

Jeg har svært ved at se hvad han vil i Arsenal, da han nok ikke får meget mere spilletid der end hos os. I følge rygterne, har Fergie sagt til ham, at han ingen fremtid har her.

Jeg er et eller andet sted enig med dig.. Gjorde sit bedste og brokkede sig ikke.. Men han var bare for dårlig og ikke min kop the.. Og jeg syntes det er synd for hans egen skyld at han skifter til Arsenal.. Tror ikke han vil få særlig meget spilletid der, men lidt må han være blevet lovet, siden han vælger at skifte før han kan få sin testemonial..

Dines
20-08-2008, 22:00
Har respekt for ham og hans tid her. Det er imponerende at spille i samme klub i 9 år i træk. Men på den anden side, er jeg lykkelig over han er væk. Han var og er elendig. Pengene vi får for ham er nok lidt, men jeg er glad for han er væk, fordi han laver mere lort end godt. Jeg håber han kommer til at spille meget hos Arsenal. Held og lykke og tk for alt.

ChristianR
20-08-2008, 22:01

Han slipper da for at tale engelsk om ikke andet.:D

Høgsted
20-08-2008, 22:03
Synes det er lidt surt at han skifter og især at han skifter til Arsenal - men vil de bruge ham skal de da endelige være velkomne men mon ikke han får samme rolle som i United.
Men er glad for at han ikke bare bliver i klubben et år mere for at få den testimonial for derefter at skifte klub samme sommer - det ville simpelthen for tamt......

JakobR
20-08-2008, 22:14
Dines

Hvis du kun er 14-15 år, så har jeg svært ved at se hvorfor du siger, han altid har været elendig, medmindre din vurdering er skabt udfra andres synspunkter. Manden har været skadesplaget de seneste par sæsoner, så sidst han spillede fast, var du meget ung.

No offence, men tit virker det som om man bare hopper med på vognen af negativ energi herinde.

Vi har, trods alt, vundet 3 mesterskaber med ham som fast starter.

robinho
20-08-2008, 22:14
Synes det er lidt surt at han skifter og især at han skifter til Arsenal - men vil de bruge ham skal de da endelige være velkomne men mon ikke han får samme rolle som i United.
Men er glad for at han ikke bare bliver i klubben et år mere for at få den testimonial for derefter at skifte klub samme sommer - det ville simpelthen for tamt......

han vil få mere spilletid i arsenal, fordi de har kun én venstre back i glichy, og i centerforsvaret har de toure og gallas, og der mener jeg at silvestre presser sig foran senderos i køen som 1.reserve. Senderos er elendig.

Og toure skal spille African Nations Cup på et tidspunkt, og så kan silvestre være en ok backup for arsenal.

Bare synd for ham han skifter til en klub med den sprogbarriere.... Hvordan skal han dog kommunikere med dem.

De har ikke skrevet en skid inde på manutd.com. Kom dog igang man..... Men de har jo heller ikke haft en kæft at skrive om i dette transfervindue, og så er det underligt at skulle igang igen.

robinho
20-08-2008, 22:43
Robinho - tror du undervurderer at det rent faktisk ikke bare er så let at købe en spiller. Det er jo ikke bare som at gå ned i kiosken, og købe en cola.. Det er en meget detaljeret spil mellem flere parter der skal gå op i en højere enhed..
Og havde United nu bare hurtigt smidt 35 mio. £ for Berbtaov, ville folk svine klubben til, for at smide om sig med pengene, og have betalt overpris..

Kan sagtes forstå din og flere andres frustration over, at der ikke er kommet nyt blod til United. Ingen tvivl om, at en klasse angriber af højeste klasse, ville være den berømdte prik over i'et, og fuldende truppen.. Men vi må se hvad der sker, og jeg stoler trygt på Fergie..

let eller ej, kan du så fortælle mig helt oprigtigt, at du har en fornemmelse af at united har gang i et eller andet. For på mig virker det ikke sådan

Kofoed
20-08-2008, 23:09
let eller ej, kan du så fortælle mig helt oprigtigt, at du har en fornemmelse af at united har gang i et eller andet. For på mig virker det ikke sådan

Og nu er Berba hvertfald helt væk, hvis ikke han har været det før: http://www.bold.dk/nyt/?vis=88024&rss=true
Ja self, kan jeg tage fejl, men jeg vil blive meget meget overrasket hvis han kommer til os i dette vindue.. Så hent dog Huntelaar, og lad det gå lidt tjept.. Jeg kan ikke se hvor de der overraskelse skal komme fra.. Det er som om de bare prøve at holde fansene og pressen i skak ved hele tiden at sige "2-3 dage, så sker der noget"..

snegl
20-08-2008, 23:53
Og nu er Berba hvertfald helt væk, hvis ikke han har været det før: http://www.bold.dk/nyt/?vis=88024&rss=true
Ja self, kan jeg tage fejl, men jeg vil blive meget meget overrasket hvis han kommer til os i dette vindue.. Så hent dog Huntelaar, og lad det gå lidt tjept.. Jeg kan ikke se hvor de der overraskelse skal komme fra.. Det er som om de bare prøve at holde fansene og pressen i skak ved hele tiden at sige "2-3 dage, så sker der noget"..

Ja Berbatov ser ud til at være væk nu. Spurs har ikke vist interesse i andre end ham og Pavlyuchenko (som ikk gider flytte pga han har et barn).

Jeg tvivler på Spurs hiver en kanin op ad hatten og køber en ny angriber.

Næste mål må være Huntelaar. Ferguson må snart indse at Berbatov ikk blir en realitet. (med mindre man ligger pænt mange penge på bordet)

Tid til at komme videre.. heldigvis har vi ingen vigtige pl kamp lige foreløbig. Portsmouth bør kunne slås med Tevez eller campbell + Rooney

Glory Man United
21-08-2008, 08:03

Jeg synes jeg har hørt en spiller sige det samme hele sommeren :p
Der skal sgu ske noget nu. Ronaldo, Park, Nani, Saha, Carrick, Anderson og vel også Giggs er ikke med mod Portsmouth. Med tanke på vore seneste resultater mod dem, frygter jeg det værste. Selv en ikke indspillet angriber vil klart forstærke os nu....

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=107834
Berbatov håber til det sidste :)

ChristianR
21-08-2008, 12:15
Jeg synes jeg har hørt en spiller sige det samme hele sommeren :p
Der skal sgu ske noget nu. Ronaldo, Park, Nani, Saha, Carrick, Anderson og vel også Giggs er ikke med mod Portsmouth. Med tanke på vore seneste resultater mod dem, frygter jeg det værste. Selv en ikke indspillet angriber vil klart forstærke os nu....

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=107834
Berbatov håber til det sidste :)

Er den stadig på 95 %?;)

Glory Man United
21-08-2008, 13:00
Er den stadig på 95 %?;)

Nej den er øget til 98% med de seneste meldinger :lolol:

ChristianR
21-08-2008, 15:05
Nej den er øget til 98% med de seneste meldinger :lolol:

Nå. Så sådan en trøjeautograf er 3 % værd? Damn, det kunne ellers være fedt, hvis den var 5 % værd. Så havde den været hjemme;)

robinho
22-08-2008, 11:59
nå så holder fergie sit obligatoriske fredagspressemøde idag. Er der nogen der har et bud på hvad han svare når en af journalisterne uden tvivl vil komme ind på køb af angriber.

Jeg har et godt bud.

Mikke7
22-08-2008, 12:19
nå så holder fergie sit obligatoriske fredagspressemøde idag. Er der nogen der har et bud på hvad han svare når en af journalisterne uden tvivl vil komme ind på køb af angriber.

Jeg har et godt bud.

At han har en eller to på bedding, som han håber får en positiv afvikling i den kommende uge.

Ver det forresten ikke i denne uge, at United (ifølge thesun) skulle signe med Berba - så det kan jo også være, han præsenterer en ny spiller på pressemødet:lolol:

robinho
22-08-2008, 12:22
At han har en eller to på bedding, som han håber får en positiv afvikling i den kommende uge.

Ver det forresten ikke i denne uge, at United (ifølge thesun) skulle signe med Berba - så det kan jo også være, han præsenterer en ny spiller på pressemødet:lolol:

det er vist drømmetænkning det der. Tænkte mere noget i retning af "nej der er ikke sket noget nyt. Jeg har brugt de sidste 7 dage på at pudse støvler, og david gill har besøgt nogle museer".

Mikke7
22-08-2008, 12:26
det er vist drømmetænkning det der. Tænkte mere noget i retning af "nej der er ikke sket noget nyt. Jeg har brugt de sidste 7 dage på at pudse støvler, og david gill har besøgt nogle museer".

Man skal jo se lyst på tingene:)
Efter dagens pressemøde må vi evaluere ordene, som er blevet sagt, og derefter må vi klarlægge, om vi skal tage over og sætte os på den kantsten for at møde SAF og Gill og tage en alvorssnak med dem hahah:lolol:

robinho
22-08-2008, 12:34
Man skal jo se lyst på tingene:)
Efter dagens pressemøde må vi evaluere ordene, som er blevet sagt, og derefter må vi klarlægge, om vi skal tage over og sætte os på den kantsten for at møde SAF og Gill og tage en alvorssnak med dem hahah:lolol:

jo. Men skulle vi så ikke starte en indsamling, og se hvor tæt vi kan komme på de der 5 mio pund som united åbenbart ikke kan skaffe, og som de har mareridt over

Mikke7
22-08-2008, 13:11
jo. Men skulle vi så ikke starte en indsamling, og se hvor tæt vi kan komme på de der 5 mio pund som united åbenbart ikke kan skaffe, og som de har mareridt over

det kunne da være en god ide hehe - men tror squ ikke pengene ville være samlet ind, før United får fundet pengene frem:D

Flax_Generous
22-08-2008, 14:18
fra Redcafe.net:

It is the summer of 1995.

United have just lost the cup final to Everton, and the League to Blackburn.

Sir Alex decides to sell three key players; Ince, Kanchelskis and Hughes -without replacing them by signing any new players.

At the same time, Liverpool are strengthening by buying the hottest property in English football, Stan Collymore. Arsenal buy David Platt and Denis Bergkamp, whereas Newcastle is becoming a major force and is spending big on players like Ginola, Barton and Ferdinand.

Imagine the trauma on the Caf, especially after United lose the first game 3-1 to Aston Villa...

Det havde seriøst udløst kollektivt, elektronisk selvmord herinde hvis dette forum eksisterede den gang.

Vi er forsvarende dobbelte mestre og har samtidig vundet Champions League med vores nuværende trup. Ja, vi mangler en angriber, men værre er det altså heller ikke. Ha' nu lidt tillid til Sir Alex alle sammen.

Bugge
22-08-2008, 14:42
fra Redcafe.net:

Det havde seriøst udlyst kollektivt, elektronisk selvmord herinde hvis dette forum eksisterede den gang.

Vi er forsvarende dobbelte mestre og har samtidig vundet Champions League med vores nuværende trup. Ja, vi mangler en angriber, men værre er det altså heller ikke. Ha' nu lidt tillid til Sir Alex alle sammen.

I sæsonen 06/07 gik det jo også fint selvom vi kun forstærkede os med Michael Carrick, men jeg holder stadigvæk fast i at vi kun røg ud til Milan i semifinalen i CL fordi truppen var for tynd og fordi vores angreb bestod af Rooney, (Saha) og Giggs/Ronaldo..

Det handler ikke om at gøre holdet bedre, det handler om at gøre det bredere så vi ikke behøver malplacere Cristiano i angrebet når Rooney brækker en fod..

Jeg giver ikke meget for at bruge '99 sæsonen som en målestok for hvornår der er grund til panik.. De venner jeg har som er Arsenals fans var også super selvfede i første halvdel af sidste sæson og kæftede op om at "nu kunne vi fandme lære det, for de havde et hold young guns som tog titlen stik imod al forventning", men det gik galt til sidst.

robinho
22-08-2008, 15:55
jeg vil skide på hvordan man gjorde engang i united. Dengang var ligaen mere tæt og man led mange flere nederlag, selvom man blev mestre.

Idag er standarderne helt anderledes og man skal op omkring 90 point for at hive titlen hjem.

Det gør man ikke hvis talenterne på holdet ikke er topklasse.

Jeg kan simpelthen ikke få det ind i mit lille hoved at et køb af en spiller pludselig kan blive så sindsyg svær. Vi har købt stjerner fra andre engelske klubber før, og andre klubber fiser rundt og køber her i sommerpausen, tilsyneladende uden de vilde problemer.

RasmusP
22-08-2008, 16:42
Igen overdriver du selv, for at få din pointe frem.. Men hvor ved du fra at det lige præcis er de 5 millioner pund der er årsagen til at Berbatov ikke kan skifte. Og hvor ved du fra at United har mareridt over de 5 millioner pund?
Jeg tror det handler om andet end penge. Vi ved jo alle at Tottenhams mål er at blande sig i top 4. Så det er da klart at de ikke bare uden videre sælger deres topspiller til en rival. Så bliver det i hvert fald svært for dem at blande sig i top 4, hvis det var måden de gjorde det på..

Jeg kan simpelthen ikke få det ind i mit lille hoved at et køb af en spiller pludselig kan blive så sindsyg svær. Vi har købt stjerner fra andre engelske klubber før, og andre klubber fiser rundt og køber her i sommerpausen, tilsyneladende uden de vilde problemer.
Hvorfor skal du sammenlige Uniteds aktivitet på transfermarkedet med andre klubber? For mig er det da logisk nok at eksempelvis Chelsea handler mere i dette vindue end United gør. Det var jo ikke dem der vandt the european double sidste sæson, og da det er deres mål, bliver de jo nødt til at forstærke sig. Desuden har de også fået ny træner, som sikkert gerne vil ændre lidt og vise hvad han kan på transfermarkedet.

ChristianR
22-08-2008, 16:46
For mig er det da logisk nok at eksempelvis Chelsea handler mere i dette vindue end United gør. Det var jo ikke dem der vandt the european double sidste sæson, og da det er deres mål, bliver de jo nødt til at forstærke sig. Desuden har de også fået ny træner, som sikkert gerne vil ændre lidt og vise hvad han kan på transfermarkedet.

Det synes jeg nu ikke helt holder. Vi kan vist godt blive enige om, at det var meget små marginaler, der gjorde at CL-trofæet ikke endte i London, ikke?

Det var i mine øjne også mindre marginaler samt et rent skadeshelvede, der gjorde, at PL-trofæet ikke endte hos Chelsea.

Med andre ord var Chelsea meget, meget lige med os sidste sæson. Når vi så lægger ud med en massiv skadesliste samtidig med, at Chelsea forstærker sig med et par klassespillere - Ja, så synes jeg efterhånden vi har travlt med at finde vores angriber.

Renatommo
22-08-2008, 16:46
Igen overdriver du selv, for at få din pointe frem.. Men hvor ved du fra at det lige præcis er de 5 millioner pund der er årsagen til at Berbatov ikke kan skifte. Og hvor ved du fra at United har mareridt over de 5 millioner pund?
Jeg tror det handler om andet end penge. Vi ved jo alle at Tottenhams mål er at blande sig i top 4. Så det er da klart at de ikke bare uden videre sælger deres topspiller til en rival. Så bliver det i hvert fald svært for dem at blande sig i top 4, hvis det var måden de gjorde det på..

Hvorfor skal du sammenlige Uniteds aktivitet på transfermarkedet med andre klubber? For mig er det da logisk nok at eksempelvis Chelsea handler mere i dette vindue end United gør. Det var jo ikke dem der vandt the european double sidste sæson, og da det er deres mål, bliver de jo nødt til at forstærke sig. Desuden har de også fået ny træner, som sikkert gerne vil ændre lidt og vise hvad han kan på transfermarkedet.

Se lige på hvor tæt Chelsea var på os sidste år i begge tuneringer + de har forstærket sig rimelig godt - så for mig ser de ekstra skræmmende i år - da vi ikke har forstærket os bare med en! så prøv og læg 2 og 2 sammen..
Og desuden har jeg hørt SAF og Gill udtale op til flere gange, at man aldrig skal hvile på sine laurbær, lige meget hvordan foregående sæson gik!

Jacob FG
22-08-2008, 16:51
Hvornår holdes det omtalte pressemøde egentligt? Bliver lidt sjovt at høre hvad de har at sige. Tror ikke mere på Berbatov og det kunne også sagtens være det kom til udtryk i det pressemøde.

robinho
22-08-2008, 16:53

jeg sammenligner jo ikke aktiviteten iforhold til antal af køb, for er enig i at vi ikke behøver den samme forstærkning som andre hold, men gør det det så bare ikke mere bemærkelsesværdigt, når vi kun har et fokusområde, og ikke engang kan få en spiller der.

Det kan godt være vi står med en klub som ikke vil sælge. Men det har vi sgu gjort før. Alt har en pris. Vi står med en spiller som med al tydelighed viser at han vil skifte. Det kan ikke være så svært at få lagt pres på der. Berbatov gør jo sit må man sige.

Holmskov
22-08-2008, 17:35
jeg sammenligner jo ikke aktiviteten iforhold til antal af køb, for er enig i at vi ikke behøver den samme forstærkning som andre hold, men gør det det så bare ikke mere bemærkelsesværdigt, når vi kun har et fokusområde, og ikke engang kan få en spiller der.

Det kan godt være vi står med en klub som ikke vil sælge. Men det har vi sgu gjort før. Alt har en pris. Vi står med en spiller som med al tydelighed viser at han vil skifte. Det kan ikke være så svært at få lagt pres på der. Berbatov gør jo sit må man sige.

Ja, alt har sin pris, men tingene skal også hænge sammen. Det nytter jo ikke bare at kyle 400mill efter Berbatov hvis hans reele pris er det halve. Det er jo ikke tosser der sidder med ved bordene når der forhandles.

Vi så det jo også med Ronaldo. Han ville åbenbart til Real men vi ville ikke sælge. Det er vel ikke så meget anderledes med Berbatov. Her hedder den ikke-sælgende klub bare Tottenham

Det er jo heller ikke sikkert Real lader Robinho gå bare fordi han siger han vil væk.

Egentligt er det ret bemærkelses værdigt at Real nu er mislykket med Totti, Kaka, C. Ronaldo og nu vil robinho væk fordi han mener han ikke kan udvikle sig til verdens bedste, som er hans mål, og at han godt vil vinde Champions League. Det kan han åbenbart ikke i "mægtige" Real og vil derfor væk. Bevares, det hjælper jo nok også på sagerne at vodkanissen fyrer godt med Rubler i Robinhos retning. Mægtige Madrid er vist ikke så mægtige mere.

Baunie
22-08-2008, 17:42
Må erkende, at uanset om Berbatov er 100 millioner for dyr eller ej, så frustrerer hele dette scenarie mig efterhånden. Jeg er bange for, at vi er ved at lave lidt af et selvmål.

Efter 1999 stod vi jo i stampe på transfermarkedet. Bevares, der kom fire spillere, men det var kun Silvestre, der kunne bruges til noget. Efter CL-triumfen hørte vi så, at Ferguson ville sikre sig, at det blev anderledes denne gang.

Nu er truppen denne gang godt nok lidt anderledes sammensat, men vi mangler en angriber i fuldkommen uhørt grad. Og det går ikke at køre videre med den nuværende besætning. Derfor håber jeg meget, at man snart begynder at kigge andre steder hen, hvis Berbatov virkelig er så umulig at få for rimelige penge.

Sgoales
22-08-2008, 18:05
Enig med Baunie.
Jeg er træt af at det ikke er lykkedes med nogle af de ting, Fergie tilsyneladende prøver af. Der er altså andre managere der har held til at styrke truppen med gode spillere: Sunderland, Man City, Liverpool, Chelsea, Portsmouth mfl. Den eneste klub der ikke har succes på det marked er altså United! Ved godt at priserne skrues op når vi melder os på banen, men hvis det er sådan det er, så må det jo blive sådan.
Vi har en lang tradition for at betale for meget (se bare sidste år: Anderson, tevez, Nani og Hargreaves er gode spillere, men de blev alle købt rimelig dyrt!)og sælge vores spillere for billigt, og den eneste grund til at vi fans kan leve med det, er at Ferguson alligevel formår at skabe nogle fantastiske hold.

robinho
22-08-2008, 18:31
Enig med Baunie.
Jeg er træt af at det ikke er lykkedes med nogle af de ting, Fergie tilsyneladende prøver af. Der er altså andre managere der har held til at styrke truppen med gode spillere: Sunderland, Man City, Liverpool, Chelsea, Portsmouth mfl. Den eneste klub der ikke har succes på det marked er altså United! Ved godt at priserne skrues op når vi melder os på banen, men hvis det er sådan det er, så må det jo blive sådan.
Vi har en lang tradition for at betale for meget (se bare sidste år: Anderson, tevez, Nani og Hargreaves er gode spillere, men de blev alle købt rimelig dyrt!)og sælge vores spillere for billigt, og den eneste grund til at vi fans kan leve med det, er at Ferguson alligevel formår at skabe nogle fantastiske hold.

hvis vi spiller uafgjort med portsmouth mandag, og så får de der fantastiske udekampe mod liverpool og chelsea, så kan vi altså ende op med at være 6-7 point bagud allerede efter 4 runder. Er det en menu i synes er så tiltrækkende? Bare fordi united har et princpip om hvor meget berbatov eller huntelaar er værd. Vi har alle snakket om at det er sælgers marked. Er det heller ikke det for de andre klubber? Får de heller ikke lov til at betale en overpris en gang imellem.

United DK
22-08-2008, 18:39
Ja, alt har sin pris, men tingene skal også hænge sammen. Det nytter jo ikke bare at kyle 400mill efter Berbatov hvis hans reele pris er det halve. Det er jo ikke tosser der sidder med ved bordene når der forhandles.

Vi får aldrig en spiller til den rigtige pris mere, den tid er over. Hvis vi fortsat vil være med fremme, så skal der smides en sæk på bordet, og det skyldes ene og alene, at vi er Manchester United.

Benzet
22-08-2008, 18:44
Yes, så fik endelig vores angrebsforstærkning (tilsyneladende i hvert fald), nemlig Manucho. Så har vi ikke længere brug for Berbastiv eller andre sekundaspillere, for nu har vi nemlig skudt papegøjen. Det skal nok blive stort. Verdensklasse, at vi fik en så ombejlet spiller, der endnu er et ungt spudlende talent. Jeg kommer ikke til at tænke i retning af et Bellion-køb, overhovedet.

Hr Hansen
22-08-2008, 18:50
Hvis Alex Ferguson mener at Berbatov er den rette mand kanjeg ikke se hvorfor han skal gå ud og bruge penge på ande angribere som nogle herinde mener, så hellere spille med den trup vi har.

Hellere tænke på de næste 5 år end kun én sæon frem, jeg kan "sagtens" undværre næste års pl titel, hvis i bare vinder de næste 4,5 eller 6 års titler!

sidste års angreb hed Rooney, Tevez og "Saha" indtil videre hedder den iår Rooney, Tevez,"Saha" og Campell, måske kommer Manuchio også, så er det to angribere mee end sidste år, ved odt Manuchio og Campbell ikke har vist på højeste Niveau endnu, men det får vi jo aldrig af vide om de kan hvis de ikk år chancerne for qat være 3, 4 eller 5 valg

Baunie
22-08-2008, 18:51
Yes, så fik endelig vores angrebsforstærkning (tilsyneladende i hvert fald), nemlig Manucho. Så har vi ikke længere brug for Berbastiv eller andre sekundaspillere, for nu har vi nemlig skudt papegøjen. Det skal nok blive stort. Verdensklasse, at vi fik en så ombejlet spiller, der endnu er et ungt spudlende talent. Jeg kommer ikke til at tænke i retning af et Bellion-køb, overhovedet.

Manucho er et næsten helt gratis sats fra den afrikanske savanne. Det var Bellion ikke. Jeg har svært ved at tro på, at han slår til, men bedømt udfra det svage African Nations Cup, er han da netop den type spiller vi kunne have brug for. Men tvivler på han får mange minutter.

robinho
22-08-2008, 18:53
Hvis Alex Ferguson mener at Berbatov er den rette mand kanjeg ikke se hvorfor han skal gå ud og bruge penge på ande angribere som nogle herinde mener, så hellere spille med den trup vi har.

Hellere tænke på de næste 5 år end kun én sæon frem, jeg kan "sagtens" undværre næste års pl titel, hvis i bare vinder de næste 4,5 eller 6 års titler!

sidste års angreb hed Rooney, Tevez og "Saha" indtil videre hedder den iår Rooney, Tevez,"Saha" og Campell, måske kommer Manuchio også, så er det to angribere mee end sidste år, ved odt Manuchio og Campbell ikke har vist på højeste Niveau endnu, men det får vi jo aldrig af vide om de kan hvis de ikk år chancerne for qat være 3, 4 eller 5 valg

ja det ligner grangiveligt en mellemsæson hvor der skal bruges noget energi på at få nogle talenter ind omkring holdet. Hvis det er det fergie vil er det hans sag, men han kan godt stikke titlen skråt op i år ihvertfald.

Holmskov
22-08-2008, 18:57
Bye bye Berba.....

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4031795,00.html

PerRonaldo
22-08-2008, 19:00
Bye bye Berba.....

hvad skal vi da også med ham??? Vi har jo fire verdensklasse angribere nu... Eller noget, men det kommer nu ikke som nogen overraskelse at vi ikke får ham, jeg har i hvert fald aldrig troet på det.

JakobR
22-08-2008, 19:03
Zenits træner, hvis navn jeg ikke kan stave til, har udtalt, at han netop godt kan forlade klubben (altså Arshavin). Arshavin var heller ikke med i truppen til deres kommende kamp.

Som jeg ser det, er dette bare et mind game af Fergie. Ferguson er ikke forpligtet til at fortælle fansene noget, så jeg kan godt forestille mig, at han bare bruger medierne til at irritere Spurs. United er eneste klub, der er seriøs udfordrer til Berbatov (Ramos har sagt, at Barcelona ikke har vist nogen interesse).

Berbatov har kontraktudløb om 2 år, så vi kan da også bare hente ham langt billigere næste sæson, hvis Tottenham vil fortsætte med at være pigesure.

Han kommer til United.

Dines
22-08-2008, 19:03
Bye bye Berba.....

Så må det vel være det. Nogle gange skal vi heller ikke bide på som liderlig fisk, men spille cool. Der er mange andre muligheder end Berbatov på markedet, og hvis vi ikke får købt nogle, er det ikke jordens undergang. Vi har Rooney og Tevez. Campbell, Manucho og Welbeck som outsidere. Hvis Saha kan holde sig skadesfri, selvom det virker utænkeligt, er vi altså udemærket besat. Det skal nok gå. I 1995/1996 regnede alle os for ude, men vi vandt alligevel. I forrige sæson troede folk, at vi ville ende uden for top. 4 efter salget af Ruud van Nistelrooy og kun købet af Carrick. Udover to runder, førte vi hele vejen igennem.

PerRonaldo
22-08-2008, 19:15
Så må det vel være det. Nogle gange skal vi heller ikke bide på som liderlig fisk, men spille cool. Der er mange andre muligheder end Berbatov på markedet, og hvis vi ikke får købt nogle, er det ikke jordens undergang. Vi har Rooney og Tevez. Campbell, Manucho og Welbeck som outsidere. Hvis Saha kan holde sig skadesfri, selvom det virker utænkeligt, er vi altså udemærket besat. Det skal nok gå. I 1995/1996 regnede alle os for ude, men vi vandt alligevel. I forrige sæson troede folk, at vi ville ende uden for top. 4 efter salget af Ruud van Nistelrooy og kun købet af Carrick. Udover to runder, førte vi hele vejen igennem.

En ting jeg ikke forstår er at folk bliver ved med at kigge tilbage på tidligere sæsoner for at bevise vi godt kan vinde, selvom vi ikke forstærker os.

Faktum er at der ingen der har dømt os ude, men bare en stor bekymring. Vi mangler Ronaldo indtil Oktober, så målene kommer ikke fra hans fødder, hvor kommer de så fra??? Ja vi har et okay hold, men er det godt nok i forhold til chelsea, det må være nej, for de har forstærket sig og haft en god optakt til sæsonen med ro, modsat os der har haft en meget underlig optakt med Ronaldos affære og ingen forstærkninger, det sker ikke tit..

Vi kan sgu ikke hvile på lauerbæerene når vi er oppe imod et hold, som Chelsea, de havde sidste sæson en trup der var mindst lige så stærk som vores og den har de forstæket markant med Bosingwa, Deco og Scolari..

robinho
22-08-2008, 19:19
En ting jeg ikke forstår er at folk bliver ved med at kigge tilbage på tidligere sæsoner for at bevise vi godt kan vinde, selvom vi ikke forstærker os.

Faktum er at der ingen der har dømt os ude, men bare en stor bekymring. Vi mangler Ronaldo indtil Oktober, så målene kommer ikke fra hans fødder, hvor kommer de så fra??? Ja vi har et okay hold, men er det godt nok i forhold til chelsea, det må være nej, for de har forstærket sig og haft en god optakt til sæsonen med ro, modsat os der har haft en meget underlig optakt med Ronaldos affære og ingen forstærkninger, det sker ikke tit..

Vi kan sgu ikke hvile på lauerbæerene når vi er oppe imod et hold, som Chelsea, de havde sidste sæson en trup der var mindst lige så stærk som vores og den har de forstæket markant med Bosingwa og Deco..

helt enig. Man kan ikke bare finde roen i at "jamen vi har før sådan og sådan". Der er forskellige faktorer. Ny standarder for point. Forstærkede konkurrenter. Er selv svækket første halvdel af året med ronaldo ude. Det er ikke det samme som før.

snegl
22-08-2008, 19:49
Det synes jeg nu ikke helt holder. Vi kan vist godt blive enige om, at det var meget små marginaler, der gjorde at CL-trofæet ikke endte i London, ikke?

Det var i mine øjne også mindre marginaler samt et rent skadeshelvede, der gjorde, at PL-trofæet ikke endte hos Chelsea.

Med andre ord var Chelsea meget, meget lige med os sidste sæson. Når vi så lægger ud med en massiv skadesliste samtidig med, at Chelsea forstærker sig med et par klassespillere - Ja, så synes jeg efterhånden vi har travlt med at finde vores angriber.

Enig...

Det her er så svagt. Vi har haft 3-4 måneder, ja næsten et halvt år på at finde den angriber alle har kunne se manglede for at gøre vores hold komplet.

Jeg er stiktosset over at vi ingen har købt. Det virker så forpulet amatøragtigt at vi kan se et åbenlyst problem i at Tevez og Rooney spiller ens, og vi så alligevel ikk kan finde ud af at løse det. Fuck om Fergie siger det er "ok" med det nuværende angreb. Gu er det ej, det kan gøres bedre, og det er det vi skal stræbe efter.

Det er nu der skal købes ind, ja det har det været i et halvt år!!!!!!!! Jeg er fandme ik tilfreds med at skulle bitche over at Tevez og Rooney ligner hinanden i et halvt til et helt år endnu.

Vi har ingen garanti for at Campbell eller Manucho scorer mål. Liverpool og Chelsea kampene tror jeg bliver ualmindelige hårde uden Ronaldo og uden en angriber som Berbatov der vil gøre vores hold mere allround.

Min vrede skulle lige ud... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Edit: Men jeg tror faktisk rigtig meget på Manucho.

Glory Man United
22-08-2008, 20:07
hvad skal vi da også med ham??? Vi har jo fire verdensklasse angribere nu... Eller noget, men det kommer nu ikke som nogen overraskelse at vi ikke får ham, jeg har i hvert fald aldrig troet på det.

Kan du give navnene på de 4? Husk du skriver verdensklasse angribere

snegl
22-08-2008, 20:09
Kan du give navnene på de 4? Husk du skriver verdensklasse angribere

Dong, Welbeck, Saha, Campbell

Hr Hansen
22-08-2008, 20:10
ja det ligner grangiveligt en mellemsæson hvor der skal bruges noget energi på at få nogle talenter ind omkring holdet. Hvis det er det fergie vil er det hans sag, men han kan godt stikke titlen skråt op i år ihvertfald.

De var også mange som ente at vi for 2 sæsoner sden kunne stikke titlen skrot op!, og jeg mener ikke at man kan kalde 1-3 pladsen en mellem sæson i verdens bedste liga!

Glory Man United
22-08-2008, 20:10
Dong, Welbeck, Saha, Campbell

Havde glemt Saha....du har ret

robinho
22-08-2008, 21:16
De var også mange som ente at vi for 2 sæsoner sden kunne stikke titlen skrot op!, og jeg mener ikke at man kan kalde 1-3 pladsen en mellem sæson i verdens bedste liga!

nej men hvis vi ender som nr 3, så vil fergie stensikkert til næste sommer købe en angriber. Jamen så kan han jo også se problematikken. Få den dog løst nu.

United DK
22-08-2008, 21:38
At erklære os som tabere i mesterskabskampen, fordi vi måske ikke får den angriber, det er ualmindeligt tyndt. Men okay, det er jo kotume hos mange herinde, at være negativ, eller som I selv kalder det, realistisk.

Jeg vil ikke fremhæve tidligere tiders præstationer, eller situationer der minder om denne, jeg vil bare sige, at vi er Manchester United. Historien gentager sig...

Kofoed
22-08-2008, 22:13

Hvorfor kan man ikke brække sig online!!! For det du lukker ud der, er da noget af det mest usaglige, og dårligste ironi jeg længe har set.. Han er gratis, så hvorfor gøre grin med ham på forhånd?? Bed dog hellere til at han bliver en succes, idet det godt kunne se ud som om vi ikke for forstærket os yderligere i dette transfervindue..

Kofoed
22-08-2008, 22:14
At erklære os som tabere i mesterskabskampen, fordi vi måske ikke får den angriber, det er ualmindeligt tyndt. Men okay, det er jo kotume hos mange herinde, at være negativ, eller som I selv kalder det, realistisk.

Jeg vil ikke fremhæve tidligere tiders præstationer, eller situationer der minder om denne, jeg vil bare sige, at vi er Manchester United. Historien gentager sig...

Nej nej, ikke spor tyndt.. Hvis du er positiv, er du jo mega urealistisk og vil ikke se sanheden i øjnene, men hvis du er negativ og dødsdømmer os fra start, er du den levende profet..

PerRonaldo
22-08-2008, 22:36
Hvorfor kan man ikke brække sig online!!! For det du lukker ud der, er da noget af det mest usaglige, og dårligste ironi jeg længe har set.. Han er gratis, så hvorfor gøre grin med ham på forhånd?? Bed dog hellere til at han bliver en succes, idet det godt kunne se ud som om vi ikke for forstærket os yderligere i dette transfervindue..

Nej og det er skræmmende at en spiller der overhovedet ikke har prøvet så højt et niveau skal være vores 3. angriber i denne sæson.

Jeg gentager lige mig selv, vi bliver nødt til at opruste os, så vi kan følge med Chelsea, ellers ender vi som Arsenal, der ikke vinder en skid. Chelsea har klart den stærkeste trup, de har ikke et eneste svagt led og hvis de så også lige får Robinho, som bliver ved at sige han vil til deres klub, ja så ved jeg snart ikke..

Vi mangler den eneste mand der har kunne holde et højt scorings gennemsnit de seneste to sæsoneri min. to måneder endnu, så man har da lov til at være noget pessimistisk, men ikke noget ondt om at være positv, slet ikke, men synes det er lidt svært at være det efter denne sommer!

Kofoed
22-08-2008, 22:41
Nej og det er skræmmende at en spiller der overhovedet ikke har prøvet så højt et niveau skal være vores 3. angriber i denne sæson.

Jeg gentager lige mig selv, vi bliver nødt til at opruste os, så vi kan følge med Chelsea, ellers ender vi som Arsenal, der ikke vinder en skid. Chelsea har klart den stærkeste trup, de har ikke et eneste svagt led og hvis de så også lige får Robinho, som bliver ved at sige han vil til deres klub, ja så ved jeg snart ikke..

Vi mangler den eneste mand der har kunne holde et højt scorings gennemsnit de seneste to sæsoneri min. to måneder endnu, så man har da lov til at være noget pessimistisk, men ikke noget ondt om at være positv, slet ikke, men synes det er lidt svært at være det efter denne sommer!

Er da helt enig, og kan da også sagtens forstå dem der mener vi skal opruste.. Det var på ingen måde myntet på det, men i min verden er det bare for klamt, at man på den måde gør grin med en spiller, der kun har leveret positive ting, bare fordi man ikke ved hvad man har med at gøre.. Hvis han så kom med noget konstruktivt så kunne man tage den derfra, men der er jo intet sagligt i det han siger..

Flax_Generous
22-08-2008, 22:42
jeg vil skide på hvordan man gjorde engang i united. Dengang var ligaen mere tæt og man led mange flere nederlag, selvom man blev mestre.

Idag er standarderne helt anderledes og man skal op omkring 90 point for at hive titlen hjem.
Vores direkte konkurrenter til titlen er selvfølgelig blevet meget, meget stærkerede siden midten af 90'erne, men det er United så sandelig også. Vores nuværende trup - med eller uden Berbatov - ville give vores 95-trup gevaldigt baghjul over 38 kampe.

Dengang var truppen Peter Schmeichel, Nick Culkin, Ronnie Wallwork, John Curtis, Phil Neville, Denis Irwin, Gary Pallister, Gary Neville, Paul Parker, Steve Bruce, Lee Sharpe, Terry Cooke, David May, Roy Keane, David Beckham, Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt, Andy Cole (i en halv sæson), Eric Cantona og Brian McClair (og sikkert også et par andre marginalspillere). I forhold til den trup er den nuværende trup bedre på de fleste områder og har langt, langt mere bredde.

Min pointe er ikke, at vi skal tilstræbe at få en smal trup som dengang. Pointen er heller ikke, at vi bare kan strolle igennem denne sæson pga. sidste sæsons succes. Min pointe er blot, at vi har vundet to mesterskaber med den nuværende trup og en enkelt Champions League-titel. Slå altså lige lidt koldt vand i blodet. Vi har ikke mistet nogle af vital betydning, men derimod fået nogle unge spændende spillere ind på et i forvejen verdensklasse hold. Det står og falder ikke med Berbatov. Han ville være en strålende tilføjelse til vores hold og jeg vil meget gerne have ham til klubben, men jeg vil aldrig nogensinde afskrive os på forhånd. Slet ikke med den trup vi har nu. Det er i mine øjne dybt hysterisk at male Fanden på væggen på baggrund af én manglende tilføjelse til vores nuværende trup. United har oplevet meget, meget mere bekymrende sommerpauser - og så alligevel kommet ovenpå og vundet det hele. Vi har nemlig Sir Alex Ferguson, og det hører heldigvis til sjældenhederne, at han ikke har styr på sin trup.

Flax_Generous
22-08-2008, 22:47
helt enig. Man kan ikke bare finde roen i at "jamen vi har før sådan og sådan". Der er forskellige faktorer. Ny standarder for point. Forstærkede konkurrenter. Er selv svækket første halvdel af året med ronaldo ude. Det er ikke det samme som før.
Ronaldo er ikke ude i det første halve år. Han træner allerede igen.

De nye standarder for point har vi jo selv været med til at sætte. Vi er dobbelte mestre. Altså mestre som i flest point over 38 kampe i Premier League. Og det endda med en trup som er dårligere end den vi har nu.

Desuden er der tonsvis af potentiale på vores hold. Ronaldo, Rooney, Tevez, Nani og Anderson kan alle udvikle sig yderligere. Hargreaves har heller ikke ramt sit topniveau endnu. Desuden ser Rafael særdeles lovende ud - sidst Ferguson var så begejstret over en ung spillers debut var da han så Ronaldos og Rooneys debuter.

I øvrigt: Det er ikke for at køre på dig, Robinho, at jeg kun quoter dig, men du er ligesom topdog i pessimisme-brigaden. Andre er derfor også velkomne til at svare: :)

PerRonaldo
22-08-2008, 22:50
Vores direkte konkurrenter til titlen er selvfølgelig blevet meget, meget stærkerede siden midten af 90'erne, men det er United så sandelig også. Vores nuværende trup - med eller uden Berbatov - ville give vores 95-trup gevaldigt baghjul over 38 kampe.

Dengang var truppen Peter Schmeichel, Nick Culkin, Ronnie Wallwork, John Curtis, Phil Neville, Denis Irwin, Gary Pallister, Gary Neville, Paul Parker, Steve Bruce, Lee Sharpe, Terry Cooke, David May, Roy Keane, David Beckham, Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt, Andy Cole (i en halv sæson), Eric Cantona og Brian McClair (og sikkert også et par andre marginalspillere). I forhold til den trup er den nuværende trup bedre på de fleste områder og har langt, langt mere bredde.

Min pointe er ikke, at vi skal tilstræbe at få en smal trup som dengang. Min pointe er snarere, at vi har vundet to mesterskaber med den nuværende trup og en enkelt Champions League-titel. Slå altså lige lidt koldt vand i blodet. Vi har ikke mistet nogle af vital betydning, men derimod fået nogle unge spændende spillere ind på et i forvejen verdensklasse hold. Det står og falder ikke med Berbatov. Han ville være en strålende tilføjelse til vores hold og jeg vil meget gerne have ham til klubben, men jeg vil aldrig nogensinde afskrive os på forhånd. Slet ikke med den trup vi har nu. Det er i mine øjne dybt hysterisk at male Fanden på væggen på baggrund af én manglende tilføjelse til vores nuværende trup. United har oplevet meget, meget mere bekymrende sommerpauser - og så alligevel kommet ovenpå og vundet det hele. Vi har nemlig Sir Alex Ferguson, og det hører heldigvis til sjældenhederne, at han ikke har styr på sin trup.

Det kan godt være Ferguson plejer at have styr på det, men tror alligevel han inderst inde havde regnet med at kunne få Berba, og han har vel heller ikke rigtigt vidst hvor han har haft Ronaldo, før de fik en god snak om tingene. Så tror Fergie han har sovet lidt i timen denne sommer. Sidste sommer var helt fantastisk hvor han tog fusen på alle med de to underskrifter inden sæsonen var slut. Det burde han også have gjort med Berba og jeg tror også han ville, men blev måske lidt overrasket over at Tottenham har holdt deres krav, men han vidste nok heller ikke lige at de ville sælge halvdelen af deres angreb.

Flax_Generous
22-08-2008, 22:55
Det er jeg enig med dig i, PerRonaldo. Jeg tror også, at Ferguson havde forventet at have Berbatov i truppen nu. Det havde jeg egentlig også selv. Jeg er mindst lige så håbefuld som alle andre. Jeg vil sågar gerne have Huntelaar til klubben, da vi jo netop godt kunne trænge til endnu en angriber.

Men det faktum betyder ikke, at jeg er pessimistisk omkring den kommende sæson. Langt fra. Jeg er stadig i en lille hangover-jubelrus fra sidste sæson og jeg kan se et stort udviklingspotentiale i en hel del spillere. Jeg kan faktisk slet ikke se, at vi er blevet svækket, og selvom Chelsea har forstærket sig fint, så giver det jo ikke automatisk succes (bare tænk to år tilbage). Vi er stadig meget lige, og uanset om vi får Berbatov eller ej, så bliver det en meget tæt kamp med dem igen i år.

United DK
22-08-2008, 23:00

De har et svagt led, og det er netop den stærke trup, for det er mange stjerner til 11 pladser, og en Robinho ville ikke lette på det. Vi har før set, hvordan Chelseas spillere reagere i modgang, og jeg sælger ikke mesterskabet til dem på forhånd, for nok ser det godt ud på papiret, og efter 4-0 sejren over Portsmouth, men der er langt igen.

PerRonaldo
22-08-2008, 23:06
De har et svagt led, og det er netop den stærke trup, for det er mange stjerner til 11 pladser, og en Robinho ville ikke lette på det. Vi har før set, hvordan Chelseas spillere reagere i modgang, og jeg sælger ikke mesterskabet til dem på forhånd, for nok ser det godt ud på papiret, og efter 4-0 sejren over Portsmouth, men der er langt igen.

Det er jeg enig, eller håber det i hvert fald. Men angrebet er helt klart forskellen på de to hold, for jeg synes egentlig vores midtbane er lige så stærk som deres, men et angreb med Anelka, Shevchenko og Drogba, der kan vi ikke helt være med scoringmæssigt og det kan blive et probelm, hvis vores angribere ikke tager sig sammen. Og der havde jeg været meget mere optimistisk, hvis vi havde fået Berba eller en anden angriber der er vant til det her niveau.

United DK
22-08-2008, 23:45
Det er jeg enig, eller håber det i hvert fald. Men angrebet er helt klart forskellen på de to hold, for jeg synes egentlig vores midtbane er lige så stærk som deres, men et angreb med Anelka, Shevchenko og Drogba, der kan vi ikke helt være med scoringmæssigt og det kan blive et probelm, hvis vores angribere ikke tager sig sammen. Og der havde jeg været meget mere optimistisk, hvis vi havde fået Berba eller en anden angriber der er vant til det her niveau.

Enig, men i princippet kan Campbell jo blive det 8. vidunder, og så er Berbatov, eller en anden angriber, ikke så stor en mangel. Der er nok lidt drøm over det scenarie, men jeg tror på, at Ferguson på en eller anden måde får gjort det rigtige, så vi ender som mestre igen. Han har i hvert fald historien med sig.

snegl
23-08-2008, 02:00

Min pointe er ikke, at vi skal tilstræbe at få en smal trup som dengang. Pointen er heller ikke, at vi bare kan strolle igennem denne sæson pga. sidste sæsons succes. Min pointe er blot, at vi har vundet to mesterskaber med den nuværende trup og en enkelt Champions League-titel. Slå altså lige lidt koldt vand i blodet. Vi har ikke mistet nogle af vital betydning, men derimod fået nogle unge spændende spillere ind på et i forvejen verdensklasse hold. Det står og falder ikke med Berbatov. Han ville være en strålende tilføjelse til vores hold og jeg vil meget gerne have ham til klubben, men jeg vil aldrig nogensinde afskrive os på forhånd. Slet ikke med den trup vi har nu. Det er i mine øjne dybt hysterisk at male Fanden på væggen på baggrund af én manglende tilføjelse til vores nuværende trup. United har oplevet meget, meget mere bekymrende sommerpauser - og så alligevel kommet ovenpå og vundet det hele. Vi har nemlig Sir Alex Ferguson, og det hører heldigvis til sjældenhederne, at han ikke har styr på sin trup.

Sjovt du siger det med at strolle igennem. Efter vi vandt the treble og i hele perioden vi dominerede totalt, var United holdet Alle ville slå. Vi har lige vundet the double, og er for alvor trådt ud af skyggen igen, hvor Chelsea før var holdet alle ville slå. Ingen bør undervurdere dét. Det er minimum 5% kampgejst mere hos alle midt- og bundholdene(s' fans) der gerne vil slå englands bedste hold. Bare se på Newcastles fans der smed trøjerne efter 1-1 på OT.

Vi havde det forrige sæson, Arsenal havde det sidste år, og sådan vil det altid være når man ikk er nr 1. Man bliver ikke taget lige så seriøst.

Jeg tror at en ekstra angriber blir et knald eller fald punkt. Ihvertfald hvis vi ikk ser en ekstraordinær udvikling hos Nani eller Anderson. Berbatov (erstat med Saha-fit-type) mener jeg er nøglen til at spille allround fodbold uden Ronaldo. Jeg tror ikke meget på at Campbell skal score vores mål over en hel sæson. Bevares han kan imponere og score 5-9 mål, men det er stadigvæk Bendtner stadiet.

Det er et faktum at der vil være spillere der er mætte oven på succes. Ronaldo påstår at have været det, Keane beskrev det i sin bog om truppen efter treble succes'en. Jeg tror også det vil ske nu, selvom jeg mener vi har en ualmindelig god trup for fremtiden. Tevez, Rooney og Rio er dem jeg ser får den største indflydelse på truppen i år. Her snakker jeg om den positive indflydelse. Der skal kæmpes. Det kræver at Rooney kæmper OG kommer i form. Meget hviler på hans skuldre inden Ronaldo kommer tilbage. (om man kan li Ronaldo eller ej)

Chelsea var stærke sidste år, og de vil være det igen i år hvor de er trådt ud af den defensive strategi med at spille defensivt efter føringer, og bare trække resultaterne hjem 1-0. Vi vandt på sidste spillerunde og lidt tilfældigt i straffe i CL. Lad os ikke kimse af Chelsea. De bliver formentlig ikk dårligere.

Det kræver en indsats af Rooney, Tevez, Anderson og Nani i de næste par kampe at vise vi stadig er de bedste. Spiller alle de andre på holdet sædvanligt niveau vil jeg vove at påstå at vi kan klare os igennem de næste 3-4 kampe positivt og stå med gode kort på hånden.

Jeg er pessimist lige nu og jeg gider ikk lægge skjul på det. Rooney, Nani, Anderson ser jeg ikke som værende 100% klar pt. Jeg bebrejder dem ikk, men det er dem det hviler på.

Fakta: Scholes scorede 1 mål i ligaen sidste år, Carrick scorede 2 (+4 i cups though).

Anderson skal til at score, og han skal gerne slå igennem i år.

RasmusP
23-08-2008, 02:27

Amen.

Der er allerede nogle der så småt er i gang med at dømme United ude af mesterskabskampen. Prøv lige at overvej hvad folk siger hvis vi ikke får 3 point mod pompey!? Det er jo lig med nedrykning til United. Uden tvivl! Jeg kan godt forstå at man gerne så en angriber i United. Det gør alle vel?, men HVIS det ender med at vi ikke får en angriber, så er det altså ikke ensbetydende med at vi er at finde i championship næste sæson. Det er jo sket før at United har vundet, selvom nogen ikke troede på, at vi havde hvad der skulle til..

Flax_Generous
23-08-2008, 06:53
Det er et faktum at der vil være spillere der er mætte oven på succes. Ronaldo påstår at have været det, Keane beskrev det i sin bog om truppen efter treble succes'en. Jeg tror også det vil ske nu, selvom jeg mener vi har en ualmindelig god trup for fremtiden.
Det der med at vores spillere var mætte efter Treble-triumfen har jeg aldrig helt fattet. Vi vandt ligaen med et 18-points forspring til Arsenal det efterfølgende år. Og vandt også ligaen året efter det år.

Bevares, vi var skuffende i Champions League, men det overraskede mig ikke. Vi mistede nogle meget vigtige spillere efter Treble-sæsonen. Det har vi ikke gjort nu. Samtidig var mange af spillerne i truppen til Treble-sæsonen på toppen af deres karriere. Mange af vores vigtigste spillere er langt fra dette.

Glory Man United
23-08-2008, 08:29
Jeg vil self ikke sige, at vi er ude af mesterskabskampen, men hvor jeg for en måned siden, erklærede det for dødt løb mellem Chelski og os, så har vi altså lagt favoritværdigheden over på Chelski....

RuudVanNissetøj
23-08-2008, 10:46
Jeg vil self ikke sige, at vi er ude af mesterskabskampen, men hvor jeg for en måned siden, erklærede det for dødt løb mellem Chelski og os, så har vi altså lagt favoritværdigheden over på Chelski....

Favoritværdigheden må for min skyld hellere end gerne ryge over på Chelsea....så kan de ikke andet end skuffe forhåbentligt.

Jeg har fortsat tiltro til vores nuværende trup....et fantastisk potentiale og fortsat nogle garvede rotter til at holde det hele sammen.

Selvfølgelig vil det være lækkert med en klasseangriber ala. berba, men de hænger ikke på træerne, og så er det bedre at udvikle de unge nuværende angribere end kaste penge efter en nødløsning...

Egentligt er jeg mere bekymret for vores forsvar efter Silvestres og Piques afgang, men Fergusson må have tiltro til de unge drenge i silva-brødrene og Evans!

Husk at vi alle var i ekstase over de 4 drømmekøb vi lavede sidste år og havde et perfekt hold. Det ændrer sig ikke bare i løbet af et år.....lad os finde djævlen tilbage på banen og vise klassefodbold som vi gjorde i gode perioder sidste sæson :devill:

snegl
23-08-2008, 12:16
Det der med at vores spillere var mætte efter Treble-triumfen har jeg aldrig helt fattet. Vi vandt ligaen med et 18-points forspring til Arsenal det efterfølgende år. Og vandt også ligaen året efter det år.

Bevares, vi var skuffende i Champions League, men det overraskede mig ikke. Vi mistede nogle meget vigtige spillere efter Treble-sæsonen. Det har vi ikke gjort nu. Samtidig var mange af spillerne i truppen til Treble-sæsonen på toppen af deres karriere. Mange af vores vigtigste spillere er langt fra dette.

Helt sikkert at vi vandt ligaen med virkelig stort forspring året efter. Men læs Roy Keanes selvbiografi. Han mente mange af spillerne så ligeglade ud. Alex Ferguson gav ham ret.

Men enig, vi har stort potentiale i vores trup, og det er ikke en similær situation. Mæthedsbegrebet tror jeg bare på opstår indenfor alle slags typer sport med mindre man har den rigtige sammensætning af vindertyper. Det håber jeg vi har.

United DK
23-08-2008, 12:21
1999/2000 sæsonen var ikke skuffende. Vi vandt ligaen med 18 point ned til Arsenal, vi nåede kvartfinalen i CL, hvor vi tabte til de senere vindere, Real Madrid, og så droppede vi jo FA Cuppen, til fordel for den Mickey Mouse-turnering i Brasilien. Selvfølgelig gentog vi ikke the treble, men det var der vel heller ingen der forventede? Det er kun naturligt, at man efter en så succesrig sæson, går lidt ned i kadence, og det er jo heller ikke skuffende, hvis vi "kun" vinder mesterskabet i denne sæson.

ChristianR
23-08-2008, 12:38
Amen.

Der er allerede nogle der så småt er i gang med at dømme United ude af mesterskabskampen. Prøv lige at overvej hvad folk siger hvis vi ikke får 3 point mod pompey!? Det er jo lig med nedrykning til United. Uden tvivl! Jeg kan godt forstå at man gerne så en angriber i United. Det gør alle vel?, men HVIS det ender med at vi ikke får en angriber, så er det altså ikke ensbetydende med at vi er at finde i championship næste sæson. Det er jo sket før at United har vundet, selvom nogen ikke troede på, at vi havde hvad der skulle til..

Overdrivelse fremmer forståelsen eller......?

Jeg har ikke tilnærmelsesvis læst nogen, der mente noget i den retning. Enhver kunne se at vores svage punkt sidste år var vores angreb - såvel breddemæssigt som spillemæssigt, hvor Rooney og Tevez på en måde ikke passer perfekt sammen.
Derudover har Chelsea forstærket sig ganske fornuftigt, og eftersom at vi var mere eller mindre totalt lige sidste sæson - Ja, så ser det da rigtig godt ud for dem.

Folk er nok en smule bekymrede for om, vi kan forsvare nogen af vores trofæer eller om Chelsea tager dem. Det er IMO en ganske reel og rationel bekymring.
Den eneste bekymring ligger altså for mig at se i, om vi genvinder PL og/eller CL.
Der er ingen, der er nervøse for at vi rykker ned, eller uden for top 4 eller hvad du forsøgte at stille på. Faktum er dog stadig, at vi langt fra er SIKRE på at vinde mesterskabet. Så selvom nogen herinde måske er lidt for pessimistiske, så lad være med at gøre dig selv mere hellig, end du er.

robinho
25-08-2008, 19:55
nu er det ikke for at blive grådig, for et køb af berbatov er skam tilfredsstillende for mig, for angriberpositionen er ret beset det eneste sted vi er tynde.

Men tror i at fergie har gang i en ting mere her i vinduet???? En ekstra kantspiller måske? En højre back?

Ikke at det er decideret nødvendigt efter min mening. Men tror i der er gang i en spiller mere?

RazziC
25-08-2008, 19:57
Der har stort set ikke været tale om andre end Berbatov i de sidste 2 ugers tid, så jeg har svært ved at se hvem eller hvilken slags spiller der skulle være tale om. Jeg mener ikke vi har brug for yderligere spillere på midtbanen, og det lader til at Ferguson måske vil give nogle af de unge chancen i forsvaret, så eneste emne må være angrebet, og her tror jeg simpelthen det er for sent at begynde med et nyt projekt end Berbatov.

Det bliver Berbatov eller slet ingen.

Tim_rn
25-08-2008, 19:59
nu er det ikke for at blive grådig, for et køb af berbatov er skam tilfredsstillende for mig, for angriberpositionen er ret beset det eneste sted vi er tynde.

Men tror i at fergie har gang i en ting mere her i vinduet???? En ekstra kantspiller måske? En højre back?

Ikke at det er decideret nødvendigt efter min mening. Men tror i der er gang i en spiller mere?

Du er nu ret sød når der kommer lidt medgang, så digter du selv til mere guld og grønne skove :P

robinho
25-08-2008, 20:00
Du er nu ret sød når der kommer lidt medgang, så digter du selv til mere guld og grønne skove :P

nå ja ja fino. Bare for at få en diskussion igang.

Koby
25-08-2008, 20:05

Jeg ville ikke blive overrasket for at være helt ærlig. Ved ikke hvem helvede det skulle være, men sådan var det også med Anderson sidste år. Man kunne nemt forestille sig det, for de kunne i den grad udnytte at Berba har taget al opmærksomheden.

OneloveOneUnited
25-08-2008, 20:10
Det bliver Berbatov and thats it, der har jo været andre spillere i dette transfer vindue, lad os nu ikke glemme det. Bare ikke spillere der vil kunne gå direkte ind i en start 11.

Jeg skal dog ikke være bleg for at sige jeg havde fortrukket Huntelaar over Berbatov, men det er en hel anden diskussion. 50 min til kick off, glæder mig....

Kofoed
25-08-2008, 20:12
Der har stort set ikke været tale om andre end Berbatov i de sidste 2 ugers tid, så jeg har svært ved at se hvem eller hvilken slags spiller der skulle være tale om.
Nej, men sidste sæson havde der heller ikke været noget snak om Anderson eller Nani, men alligevel købet vi dem.. Det er ikke alt medierne får fat i, og det er jo ikke sikkert det er en stor stjerne Robinho har drømt om:D
Haha.. Ja, det er utroligt så lidt der skal til før Robinho bliver blid som et lam igen:p

FRL
09-09-2008, 11:43
Kunne da være meget spændende, hvis det bliver til noget.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=43990

United DK
09-09-2008, 12:05

Den nye Mads Timm?

Jeg har ikke meget fidus til en dansker, der tager til en så stor klub som vores, i en alder af 16 år. Det er mere eller mindre umuligt, at slå igennem den vej, medmindre han har samme talent som Michael Laudrup, hvilket jeg dog tvivler på.

JeppeHH
09-09-2008, 12:24
Den nye Mads Timm?

Jeg har ikke meget fidus til en dansker, der tager til en så stor klub som vores, i en alder af 16 år. Det er mere eller mindre umuligt, at slå igennem den vej, medmindre han har samme talent som Michael Laudrup, hvilket jeg dog tvivler på.

Enig. Han skal være noget helt unikt for at bryde igennem, hvis han allerede kommer som 16-/17-årig. Agger var alt andet lige også 21 da han kom til Liverpool (så hudt jeg visker).

Men lad os nu se - han skal da have chancen. :)

RAppel
15-09-2008, 13:23

Spændende er det da, men der kommer vist til at gå mange år for vi hører om ham igen :)

Acsadac
18-09-2008, 09:09
Som i måske har læst, så har United udtalt, at de kun vil signe Tevez til sommer.

Det synes jeg som sådan er en meget fornuftig tanke. Mener vi har truppen og nogle rigtig gode ungespillere til, at vi ikke behøver de store signings.

Men hvis Ronaldo bliver solgt, håber jeg, at vi er realistiske nok, og bruger nogle af de uhyggeligt mange millioner på fx en Alexis Sanchez eller lignende.

Jeres mulige bud, når Ronaldo formentlig ryger til sommer.

jmyrini
18-09-2008, 09:25

David Silva !!!! "Rocking"

Høgsted
18-09-2008, 15:11
Benzema og Aguero er pt de eneste som jeg mener har talentet og niveauet til at erstatte Ronaldo altså af unge stars. Bliver en af dem købt går vi formentlig over til en 4-3-3

United DK
18-09-2008, 15:47
Min favorit som Ronaldos afløser (hvis og såfremt, og alt det der) har hele tiden været Ribery. Jeg ved godt han bliver svær, at lokke fra Bayern, og vi skal i hvert fald op med pengepungen, men han er mere eller mindre komplet.

Krede
18-09-2008, 15:53
Min favorit som Ronaldos afløser (hvis og såfremt, og alt det der) har hele tiden været Ribery. Jeg ved godt han bliver svær, at lokke fra Bayern, og vi skal i hvert fald op med pengepungen, men han er mere eller mindre komplet.

Helt enig.

Jeg håbede også at vi købte ham istedet for Nani. De kostede stort set det samme dengang.

Ribery og Ronaldo på hver sin kant - mmm.....

Men jeg håber dog, at Nani kommer op på Ribery's niveau.

Dines
18-09-2008, 16:41

Vi henter Luke Chadewick ind igen :D Ej, ved det ikke. Kan ikke koncentrere mig om, hvem vi skal hente, når vinduet første åbner om lang tid. Men Ribery ser jeg umiddelbart som den løsning, der mindske et savn af Ronaldo mest. Synes ikke, at vi skal købe en type som Nani (intet ondt mod ham) eller et andet talent, der skal have et par år før de vil bryde igennem. Det skal være en, der går direkte ind og erstatter.

Bugge
18-09-2008, 18:55
Fergie bitch-slapper Ronaldo og får ham til at fatte at Real Madrid er en flok sigøjnere og han hører til i United ;)

Derfor bliver der ikke brug for en transfer.

CC
21-09-2008, 01:32
Hvis vi endelig skulle have en til at erstatte Ronaldo, så skulle det være Aguero! Den knægt er jo helt fantastisk dygtig, og ville med et par års træning komme tæt på at kunne erstatte Ronaldo. Benzema ville også være et ganske godt bud, men nu har vi jo Berbatov og hvis han slår til tror jeg ikke vi får brug for andre strikere...

United DK
21-09-2008, 10:58
Hvis vi endelig skulle have en til at erstatte Ronaldo, så skulle det være Aguero! Den knægt er jo helt fantastisk dygtig, og ville med et par års træning komme tæt på at kunne erstatte Ronaldo. Benzema ville også være et ganske godt bud, men nu har vi jo Berbatov og hvis han slår til tror jeg ikke vi får brug for andre strikere...

Aguero er klasse, uden tvivl, men jeg ser ham mere som angriber/10'er, og da Ronaldo er wing, så kan jeg ikke se, at det hænger sammen.

RAppel
21-09-2008, 11:47
Plejer United at hente spillere i vinterens transfervindue og I så fald hvem har de hentet? :)

Smaakage
21-09-2008, 11:53
Plejer United at hente spillere i vinterens transfervindue og I så fald hvem har de hentet? :)

Vidic og Evra blev begge hentet i Januar

Tim_rn
21-09-2008, 11:56

Man kan så også argumentere for at det var enkelttilfælde. Begge spillere var ment som indkøb i sommertransferen, men da Ferguson frygtede at andre klubber ville få øjnene op for dem, så slog han til i vinteren. Så det var ikke at behov, men af nød de blev købt så tidligt.

RAppel
21-09-2008, 12:05

Og hvilke køb det har vist sig at være. :)

Nu er det tidligt at spekulere, men mon ikke SAF vil hente Veloso til vinter så?

snegl
21-09-2008, 12:31
Og hvilke køb det har vist sig at være. :)

Nu er det tidligt at spekulere, men mon ikke SAF vil hente Veloso til vinter så?

Hvorfor skulle han dog det? Vi har 6-7 stykker til den centrale midtbane. De 3-4 af dem er bedre end Veloso.

RAppel
21-09-2008, 12:51
Hvorfor skulle han dog det? Vi har 6-7 stykker til den centrale midtbane. De 3-4 af dem er bedre end Veloso.

Fordi han gerne vil have hamtil klubben?

snegl
21-09-2008, 12:56
Fordi han gerne vil have hamtil klubben?

Er det noget du har læst eller hvad? Svært at kunne sige det med mindre man er Sir Alex himself.

JumpingCarrot
21-09-2008, 12:59
http://www.sport.co.uk/news/Football/7242/Silva_would_consider_United_switch.aspx

Køb ham! ^_^

RAppel
21-09-2008, 13:05
Er det noget du har læst eller hvad? Svært at kunne sige det med mindre man er Sir Alex himself.

Det har da været på rygtebasis helt siden sidste vinter (måske ikke helt så lang tid. Kan ikke huske det). Troede egentlig han ville hente ham her til sommer. Man ja, med mindre man er noget inden for musikken så er det svært at spå om. Only time will tell.

PerRonaldo
21-09-2008, 13:20
http://www.sport.co.uk/news/Football/7242/Silva_would_consider_United_switch.aspx

Køb ham! ^_^

Problem løst.. Silva i venstre og Nani i højre..

Mikke7
21-09-2008, 13:39

Køb ham! ^_^

Nemlig - personligt ville jeg se det som en super handel:) Synes virkelig han er god.

FRL
25-09-2008, 21:07
http://indkast.dk/index.php?nyhed=44705
Lyder da meget spændende ..

Hald
25-09-2008, 21:21
De var også ude efter Ninis sidste sæson, spændende ja! Men angående Silva så ser jeg det også som en perfekt handel. Der er ingen tvivl om at det er en spiller i hans klasse vi skal hente når Ronaldo smutter

Jesus
25-09-2008, 22:47
Så har vi Nini og Nani :P

Unitedalisme
02-10-2008, 11:02
Nogen der så liverfool mod PSV i går?? Der var en spiller fra PSV, der imponerde mig i går.. nemlig Amrabat.. kunne være en spændende spiller i fremtiden.. utrolig hurtig, boldsikker, driblestærk og han viste også god skudstyrke.. nogen der kender mere til ham?? da jeg kun har set og hørt om ham fra i går..

United DK
02-10-2008, 11:39
Nogen der så liverfool mod PSV i går?? Der var en spiller fra PSV, der imponerde mig i går.. nemlig Amrabat.. kunne være en spændende spiller i fremtiden.. utrolig hurtig, boldsikker, driblestærk og han viste også god skudstyrke.. nogen der kender mere til ham?? da jeg kun har set og hørt om ham fra i går..

Aldrig har jeg set en så egoistisk spiller, men nu var hans holdkammerat heller ikke til stede, så det kan være grunden, men er han sådan i alle kampe, så siger jeg nej tak. Derudover mangler vi ikke angribere, for den ældste af dem er 27 (Berbatov), så der er massere af år tilbage i vores angreb.

RAppel
17-10-2008, 10:39
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/10/17/aston-villa-to-bid-10million-for-celtic-s-aiden-mcgeady-115875-20812427/

Har altid haft en ønske om at se ham i United trøjen. Han spiller rigtig godt og er ung så han kan blive endnu bedre.

KennyN
17-10-2008, 11:14
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/10/17/aston-villa-to-bid-10million-for-celtic-s-aiden-mcgeady-115875-20812427/

Har altid haft en ønske om at se ham i United trøjen. Han spiller rigtig godt og er ung så han kan blive endnu bedre.

Ja han er uden tvivl et stort talent, som er rigtig god på kanterne. Han var faktisk tæt på United da han var bare 14 år. Jeg kunne bestemt også godt tænke mig, at se ham i United trøjen. 10-12 mio. £ for en dygtig kantspiller, er en god pris..

Dines
17-10-2008, 15:30
Jeg ved snart ikke. Efter min mening bør 4 kantspillere på et hold være nok, men hos os mener jeg ikke dette er tilfældet. Hvis vi tager udgangspunkt i, at vi spiller i en 4-4-2 formation, så har vi Nani, Ronaldo, Giggs og Park til kanterne. Ronaldo er selvfølgelig selvskreven, men problemet er, at vi nok allerede nu, skal kigge på en afløser for ham? Park er skadet konstant, og har hverken niveau eller kræfter til at spille 90 min. hver uge. Det samme med Giggs. Hans høje alder betyder færre kampe. Derudover er hans niveau på kanten heller ikke det samme som tidligere, og er dermed ikke en stabil løsning. Så er der Nani tilbage. Umiddelbart vil det virke godt nok, men jeg er begyndt at tvivle på Nani. Jeg synes han er alt for ustabil og svingende i sine præstationer, og jeg frygter mere og mere, at han bliver et flop. Han minder mig om Ronaldo fra sine første år her. Forskellen er bare, at Nani nu er 21 år (snart 22) og Ronaldo dengang han var yderst svingende i sine præstationer var 18-19 år. Vi så sidste år eksempler på, at Nani er et stort talent som f.eks. mod Arsenal, men jeg ser gerne snart, at han bliver mere konstant og stabil i hans præstationer og tager det næste skridt?

Hvad siger i til vores kantspillere? Er det godt nok, det vi har, eller skal vi hente en spiller som Aiden McGeady? - Undskyld offtopic.

Don Kafai
17-10-2008, 16:28
Rykkede lige nogle posts herover, så vi kan fortsætte diskussionen i den rette tråd :D

Don Kafai
17-10-2008, 16:37
Hvad siger i til vores kantspillere? Er det godt nok, det vi har, eller skal vi hente en spiller som Aiden McGeady? - Undskyld offtopic.

Jeg synes uden tvivl, at vi skal hente en supplering.

Ryan Giggs ser jeg som en "bonus" i truppen. Han har kollossal erfaring, og vi har jo set, at han kan spille som en gud, når han rykkes ind centralt. På kanten er han desværre ikke så hurtig og driblestærk mere. Men han er en perfekt spiller, der kan supplere på den centrale midtbane, og i min bog, ser jeg større styrker i Giggs centralt, end på kanten.

Mht. Park ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Han er en spiller jeg elsker, men vi må indse, at han aldrig bliver et klart førstevalg, men han er en glimrende breddespiller, og han gjorde en væsentlig forskel, i nogle afgørende kampe i fjor.

Ronaldo er selvfølgelig selvskreven, mens Nani også nok skal komme... Giv ham noget tid, han har uden tvivl ikke kvalitetsmæssige problemer, men som mange andre sydlandske spillere, har han mentale problemer. (Ikke at han er sindssyg, men han skal bare vænne sig til at spille i en klub som United).

Af de samme grunde, ser jeg ingen grund til, at købe et nyt talent. Lad os hente en etableret spiller, der kan løfte sit niveau. Jeg læste et rygte i sommers, at Downing i Middlesbrough kunne hentes for 60-70 mio. Jeg så hellere sådan et køb, end at vi henter endnu et Brasiliansk stjerneskud, der har potentiale.

IMO skal vi supplere kanterne i klubben... Og ikke indspille nogen.

Glory Man United
20-10-2008, 09:20
Efter købet af Berba skal der ikke købes noget som helst før sæsonens afslutning. Oppe foran roterer spillerne flittigt. Det ene øjeblik spiller f.eks. Rooney angriber, det næste øjeblik kant. Vi har et hav af offensive spillere: Nani, Ronaldo, Park, Rooney, Tevez, Berbatov og måske Giggs, Manucho og Welbeck. Det må være rigeligt til 4 pladser.

@kafai: Downing har altså ikke klassen til United

RuudVanNissetøj
20-10-2008, 12:44
Umiddelbart vil jeg mene, at hvis vi købte Downing, så ville han blive lige så meget en breddespiller som f.eks. Park. Han er i mine øjne lidt samme type som Park, hvor han i nogle kampe spiller fantastisk og bidrager godt, men i andre viser et lavt bundniveau.

Synes bestemt man skal se efter en forstærkning til venstresiden af midtbanen, da Giggs nok efterhånden er blevet omskolet til den centrale midt, hvor han gør det suverænt. Det eneste problem jeg umiddelbart har er dog, at jeg ikke kan se nogle oplagte og realistiske mål som vil kunne forstærke os på venstre siden??

Den eneste spiller som jeg synes kunne være rigtig spændende at få fat i kunne være Hatem Ben Arfa fra Marsielle, men fuldblods venstre fløj bliver han aldrig. Men han kan spille der ude, er så vidt jeg husker også venstre benet, har en god speed og er meget drible/gennembrudstærk !

Unitedforever
20-10-2008, 21:54
Jeg mener bestemt også, at vi skal hente en spiller til at støtte i venstre. Her mener jeg, at Ashley Young fra Villera er det mest oplagte bud. Han har speed, spilforståelse og ikke mindst så er han venvittig gennembrudsstærl og teknisk fremragende. Jeg ved ikke om han har været oppe og vende før, men hvad mener i ?

Don Kafai
20-10-2008, 22:20
@kafai: Downing har altså ikke klassen til United

Downing har måske ikke klassen til at være førstevalget, men min pointe var netop, at der skal suppleres. Nani er fremtidens mand i venstre, og Ronaldo i højre (Hold Real Madrid udenfor det her).

Desuden er Downing en spiller der sagtens kan bruges i United. Hellere det, end at smide 15 mio pund efter ham Wigan-fløjen, som havde en god sæson.

Lorensen
20-10-2008, 23:11
Jeg mener bestemt også, at vi skal hente en spiller til at støtte i venstre. Her mener jeg, at Ashley Young fra Villera er det mest oplagte bud. Han har speed, spilforståelse og ikke mindst så er han venvittig gennembrudsstærl og teknisk fremragende. Jeg ved ikke om han har været oppe og vende før, men hvad mener i ?

Ashley Young er en rigtig god spiller uden tvivl.

Men mon ikke han koster vanvittigt meget? Købte Villa ham ikke for over 200 mio. eller er det mig der er helt galt på den ?

Glory Man United
21-10-2008, 08:19
Downing har måske ikke klassen til at være førstevalget, men min pointe var netop, at der skal suppleres. Nani er fremtidens mand i venstre, og Ronaldo i højre (Hold Real Madrid udenfor det her).

Desuden er Downing en spiller der sagtens kan bruges i United. Hellere det, end at smide 15 mio pund efter ham Wigan-fløjen, som havde en god sæson.

Nej man kan netop ikke holde Ronaldo/Real ude om det her. For det er jo netop denne position, vi snakker om. Jeg mener seriøst, at vi IKKE skal købe noget til januar (akkurat som vi plejer). Men sælger vi Ronaldo, burde det være muligt at finde to wings med klasse. Og der mener jeg absolut ikke Downing, der bare er en "fylde-ud spiller".

Tue B
21-10-2008, 13:30
Downing er okay, men har sine mangler.. jeg kunne personligt godt tænke mig at se Zhirkov eller Santi Carzola :) tror de kan bringe noget nyt!

Christensen
21-10-2008, 14:20
Til at 'fylde-ud' på kanten skulle vi være interesseret i en serber fra CSKA Moskva..
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/mestre-jagter-serbisk-stjerne

Dines
21-10-2008, 14:59
Sidst vi havde gang i en serber blev det en succes, og efter min mening mangler vi en kantspiller. Måske ikke lige nu, men når/hvis Ronaldo skifter eller Giggs stopper til sommer. Om ham serberen så er løsningen ved vi jo ikke, men det lyder da interessant. Håber dog mest, at vi køber en som jeg kender lidt bedre som f.eks. Ribery, McGeady eller Ashley Young.

United DK
21-10-2008, 15:20
Ribery er nr. 1 i min bog, men Ashley Young kunne også være en mulighed, selvom han dog sikkert koster kassen, som engelske spillere jo altid gør. McGeady er sådan lidt lala, af det jeg har set. På sine gode dage er han Ronaldo (overdrivelse fremmer forståelse), på sine dårlige er han ikke meget værd. På den anden side kan man sige mht. Young, at vi jo nok får en god pose penge for Ronaldo, og så skulle 200 mio. (eller hvor meget det nu bliver) ikke være så slemt, selvom det bliver opreklameret sådan af pressen, og fans fra andre klubber.

Daniel
21-10-2008, 18:05
Ribery er nr. 1 i min bog, men Ashley Young kunne også være en mulighed, selvom han dog sikkert koster kassen, som engelske spillere jo altid gør. McGeady er sådan lidt lala, af det jeg har set. På sine gode dage er han Ronaldo (overdrivelse fremmer forståelse), på sine dårlige er han ikke meget værd. På den anden side kan man sige mht. Young, at vi jo nok får en god pose penge for Ronaldo, og så skulle 200 mio. (eller hvor meget det nu bliver) ikke være så slemt, selvom det bliver opreklameret sådan af pressen, og fans fra andre klubber.

Helt enig. Penge fra et salg af Ronaldo ville være mere end rigeligt til at købe en kantspiller. Ribery er vel den bedste spiller vi har mulighed for at købe til den plads men Ashley Young ville bestemt også være interresant især i kraft med at han er englænder.

Bugge
21-10-2008, 19:12
Young er en utrolig dygtig spiller, men jeg synes slet ikke han er på Riberys niveau..

Og jeg mener måske heller ikke Young er en tilfredsstillende erstatning for Ronaldo.. Men det var også mig der ikke helt vidste hvad jeg skulle mene om Rooney inden han spillede sin første kamp for os, så jeg vil ikke udelukke at jeg ikke ved noget som helst!

Dines
21-10-2008, 19:35
Young er en utrolig dygtig spiller, men jeg synes slet ikke han er på Riberys niveau..

Og jeg mener måske heller ikke Young er en tilfredsstillende erstatning for Ronaldo.. Men det var også mig der ikke helt vidste hvad jeg skulle mene om Rooney inden han spillede sin første kamp for os, så jeg vil ikke udelukke at jeg ikke ved noget som helst!

Det er rigtigt, at Ashley Young ikke er på Riberys niveau, men det tror jeg godt kan han kan blive. Han er kun 23 år, og er dermed stadig rigtig ung. Han er en af de spillere i PL, der står for flest af assist og han har nogle giftige indlæg. Han kunne godt score lidt flere mål, men det er ikke det kant primært skal, og hvis han spillede for os skal han nok få scoret de 10 - 15 mål. Jeg tror det vil være et rigtig godt køb. Måske har han ikke lige klasse endnu til at erstatte Ronaldo, men hvem har det? Ribery måske, men han bliver også dyr og der vil helt sikkert være flere om ham end kun os, så der må man måske om med 300 millioner kr.

Bugge
21-10-2008, 19:42
Det er rigtigt, at Ashley Young ikke er på Riberys niveau, men det tror jeg godt kan han kan blive. Han er kun 23 år, og er dermed stadig rigtig ung. Han er en af de spillere i PL, der står for flest af assist og han har nogle giftige indlæg. Han kunne godt score lidt flere mål, men det er ikke det kant primært skal, og hvis han spillede for os skal han nok få scoret de 10 - 15 mål. Jeg tror det vil være et rigtig godt køb. Måske har han ikke lige klasse endnu til at erstatte Ronaldo, men hvem har det? Ribery måske, men han bliver også dyr og der vil helt sikkert være flere om ham end kun os, så der må man måske om med 300 millioner kr.

Jeg er slet ikke uenig. Og jeg forbeholder mig også retten til at tage fejl mht Young ;)
Men lige på stående fod vil jeg hellere have Ribery på holdet, men som du selv siger så er han ikke en mand man lige får for et par pebernødder.

Tim_rn
21-10-2008, 20:19
Jeg er slet ikke uenig. Og jeg forbeholder mig også retten til at tage fejl mht Young ;)
Men lige på stående fod vil jeg hellere have Ribery på holdet, men som du selv siger så er han ikke en mand man lige får for et par pebernødder.

SImpelthen noget ethvert firma burde have stående på forsiden "vi forbeholder os retten til at tage fejl" =)

Spørgsmålet for mig har hele tiden været: hvad er chancen for at lokke Ribery væk fra Munchen? Han er jo klart en af deres bedste spillere, og med deres ambitioner ser jeg det som fuldstændig umuligt medmindre vi smidder 300+ for ham. Penge der så til gengæld er der hvis ronaldo sælges, men så snakker vi endnu engang, som i tråden om tevez, om vi gider smide 300 mil når der så er andre alternativer. Evt i form af silva.

ChristianR
21-10-2008, 20:24

Haha. Jeg gad også godt se SAF smide 230mio på bordet for Young med den sætning:lolol:

Krede
22-10-2008, 17:15
Hvorfor er det lige, at Benzema-rygterne bliver ved med at køre? Jeg troede de blev aflivet da Berbatov blev købt.

I følge France Football som plejer at være relativt seriøse, så skulle Fergie have mødtes med Benzemas far for at tale fremtid.

Den eneste grund til, at vi skulle købe ham, det er hvis vi sælger Ronaldo og istedet spiller med 3 angribere. Eller måske i stedet for Tevez.

Jeg synes nu hellere vi skulle beholde Tevez og hvis Ronaldo bliver solgt, så investere i en klassisk wing - helst Ribery. Eller alternativt som der også har været skrevet om Aguero, som har redskaberne til at gå forbi backs og samtidigt ville kunne rykke ind i banen og blive farlig som Ronaldo.

Men alt i alt undre det mig blot, at rygterne bliver ved med at køre.....

Hl-Glory
22-10-2008, 17:29
Hvorfor er det lige, at Benzema-rygterne bliver ved med at køre? Jeg troede de blev aflivet da Berbatov blev købt.

I følge France Football som plejer at være relativt seriøse, så skulle Fergie have mødtes med Benzemas far for at tale fremtid.

Den eneste grund til, at vi skulle købe ham, det er hvis vi sælger Ronaldo og istedet spiller med 3 angribere. Eller måske i stedet for Tevez.

Jeg synes nu hellere vi skulle beholde Tevez og hvis Ronaldo bliver solgt, så investere i en klassisk wing - helst Ribery. Eller alternativt som der også har været skrevet om Aguero, som har redskaberne til at gå forbi backs og samtidigt ville kunne rykke ind i banen og blive farlig som Ronaldo.

Jeg blev også overrasket over at læse, han stadig er på tale, men tror ikke på det, der ville ikke være plads til 4 så store angrebs stjerner.

Martinsen
22-10-2008, 17:34
Benzema bliver ikke købt, medmindre vi ikke vil betale de 32 mio. pund for Tevez. Men hvis Benzema ikke er meget dyrere end de 32 mio. pund, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at jeg ville vælge Benzema fremfor Tevez.

NtotheT
22-10-2008, 17:35

Vil du ikke have Benzema da? :) Manden er i mine øjne det største angrebstalent i Europa, og hans mål mod United i CL 1/16-kampene savler jeg stadigvæk over. Han er jo et enestående talent. At han så underpræsterede vildt under EM(hvilet alle gjorde hos Frøerne) er jo kun et plus, for så stiger han ikke til et fuldstændigt astronomisk beløb såsom Cristianos.

Men der er en ting jeg ikke lige forstår?
Det virker som om alle bare har opgivet Ronaldo og det er stensikkert at han flytter.
- Jeg er af den holdning, så længe Ferguson er i klubben, så spiller Ronaldo i klubben. Det kan godt være at vi gennem de sidste 5 år har solgt vores stjerner til Real, men det pga. disse spillere har været på højkant med Fergie, og så ved alle godt hvor døren står. Af hvad vi fans ved, så har Ronaldo vist aldrig på noget tidspunkt ageret som idiot over for sine spillere eller været oppe og skændes med Fergie.

Derfor tror jeg/håber jeg ikke, at han skifter. Selvom det er hans drømmeklub, kan det godt ske han skifter, måske ved hans kontraktudløb i 2012, hvor Ronaldo er 27 år(Real elsker jo at købe færdigudviklede spillere).

Men mon dog ikke vi skal tage wing-rygtet med et gran salt? Vi har jo Park, Nani, Ronaldo som de primære spillere. Dernæst Fletcher, Anderson, Giggs, Tevez, Rooney som de sekundære overvejelser, og hvis det nu stod til at vi havde 15 skadede 1. holdsspillere, så er Fabio og Ráfael stadigvæk til rådighed. Lige nu ser jeg sku ikke en nødvendighed i at kaste tonsvis af penge efter Young, Ribery(den bedste wing efter Ronaldo) osv. Medmindre Park og Nani er ude i 1½ år og efterfølgende spiller som et alderdomshjem(overdrivelse fremmer forståelsen :D)

Lige nu ser jeg truppen som helt komplet, men for at fuldende den fuldstændig kunne en angriber godt tilføjes. Spørgsmålet er bare om man kan finde en "klasseangriber" som finder sig i at være 3. eller 4. valg :). En Agüero eller Benzema fuldender IMO denne i forvejen helt fantastiske trup, men de kommer ikke for at være på bænken, medmindre Fergie noget i hovedet på dem vedr. deres status i truppen. Det tror jeg ikke er muligt for ham.
- Ved godt vi har Manucho, men ingen ved hvad der sker imorgen med ham, hvis han fortsætter med at være skadet!

(Hold da kæft en stil jeg lige har skrevet - og min undskyldning til min dansklærer vedr. glemte stile, plejer at være jeg har skriveblokade :D)

NtotheT
22-10-2008, 17:44
Benzema bliver ikke købt, medmindre vi ikke vil betale de 32 mio. pund for Tevez. Men hvis Benzema ikke er meget dyrere end de 32 mio. pund, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at jeg ville vælge Benzema fremfor Tevez.

Tror det bliver svært for Ferguson, i og med han har "lovet" Tevez plads i klubben efter denne sæson. Ydermere ved vi jo godt hvor stor en beundrer Fergie er af Benzema, så det kunne ligne optrækket til et lille dilemma for Fergie.

United DK
22-10-2008, 18:32
Jeg kan slet ikke se idéen med et Benzema-køb, ikke engang som Ronaldos afløser, for selv hvis vi spiller 4-3-3, så skal de to yderste angribere være wings, og det er Benzema ikke, og det betyder at han skal ind i midten, men hvadså med Berbatov?

NtotheT
22-10-2008, 18:38
Jeg kan slet ikke se idéen med et Benzema-køb, ikke engang som Ronaldos afløser, for selv hvis vi spiller 4-3-3, så skal de to yderste angribere være wings, og det er Benzema ikke, og det betyder at han skal ind i midten, men hvadså med Berbatov?

I tilfælde af et Ronaldo-salg, så er der stadig Rooney, Tevez & Nani til at tage sig af de to angrebs-wingpladser.

Men du glemmer at Benzema også kan spille på kanten i en 4-3-3 :) Han er jo forholdsvis stærk i en mod en og har et pænt hurtigt accleration og antrit.

CC
22-10-2008, 18:55
Som vi spiller ser jeg ikke nogen speciel grund til at investere i en ny Wing. For hvor ofte er det vi ser en spiller som Ronaldo søge mod baglinien for at slå et indlæg, sammenlignet med hvor ofte han søger ind i banen for at komme med en kvalificeret afslutning eller bare spille bolden videre. Tror ikke vi ville mærke den store forskel, vi ville nok blive en smule mere direkte i vores angrebsspil, men jeg tror ikke at det ville blive svækket af den grund. Og de indlæg som vi har brug for fra baglinien kommer alligevel fra Rafael, Brown, Neville, Hargreaves osv...

Baunie
22-10-2008, 19:35

Fordi man kan sælge Ronaldo og gå over til 4-3-3. Det ville Ferguson dog aldrig gøre permanent, hvorfor det er mere sandsynligt, at han ville komme i stedet for Tevez. Og det absolut mest sandsynlige er selvfølgelig, at han aldrig kommer.

Glory Man United
23-10-2008, 08:08
4-3-3 benytter vi os vel kun af i Clkampe + kampe mode Chelski/Arsenal. Og når vi sælger Ronaldo til sommer, er det en wing/kantspiller vi skal have. Benzema kommer kun på tale, hvis Tevez købet går fejl

Tue B
23-10-2008, 09:01
Hvis man endelig skulle hente Benzema kunne man omskole Tevez til kant.. ville da være lidt synd, men Tevez kan drible og er hurtig :) Han ville sikkert være en god kant :p

Baunie
23-10-2008, 09:18
4-3-3 benytter vi os vel kun af i Clkampe + kampe mode Chelski/Arsenal. Og når vi sælger Ronaldo til sommer, er det en wing/kantspiller vi skal have. Benzema kommer kun på tale, hvis Tevez købet går fejl

Det er ikke nødvendigvis en wing, der skal erstatte Ronaldo. Kan godt være Ronaldo som oftest står opført som wing på holdkortet, men det er i princippet ikke det han spiller.

En mand som Agüero ville i min bog sagtens kunne udfylde Ronaldos rolle, selvom han ikke er wing. Selvfølgelig ikke på lige så højt niveau som Ronaldo (endnu)

Tror dog mere vi går efter sådan en som Ashley Young. Han er engelsk, han har talentet til at kunne klare sig på CL-niveau og han vil koste 80 procent over hans reelle pris som alle andre vi henter.

RuudVanNissetøj
23-10-2008, 10:40
Personligt vil jeg godt vædde på, at så længe Fergusson er i klubben, så smutter Ronaldo ingen steder - og især ikke til Real Madrid. Han er pokkers stædig og god til overtalelse, så vil ikke være overrasket over at se Ronaldo i klubben et par sæsoner endnu.

Mhs. til en fremtidig transfer, så synes jeg efterhånden vi kun mangler en venstre wing - hvis man da overhovedet kan snakke om mangler på vores hold :)

Har nævnt det før, men ser gerne vi går efter Hatem Ben Arfa, men Ashley Young er hellere ikke et dårligt bud. Han har potentiale til at blive endnu bedre og har spillet imponerende for Aston Villa. Dog måske mest i sidste sæson.

VonKoblenz
27-10-2008, 12:14
Folk nedtoner det og folk siger det, men jeg hører konstant mange rygter omkring José Mourinho til United? Er jeg den eneste som helst ikke vil se ham som den nye United manager?

Angående Ronaldo, tror jeg ikke han smutter før Ferguson er væk. Han har jo gjort ham til det han er idag, sådan skal vi lige se det.

Mikke7
27-10-2008, 12:57
Folk nedtoner det og folk siger det, men jeg hører konstant mange rygter omkring José Mourinho til United? Er jeg den eneste som helst ikke vil se ham som den nye United manager?

Angående Ronaldo, tror jeg ikke han smutter før Ferguson er væk. Han har jo gjort ham til det han er idag, sådan skal vi lige se det.

Jeg vil helst heller ikke se Mourinho i United - men på den anden side kan man ikke komme udenom, at han er en fremragende manager med en karismatisk udstråling.. tror han ville kunne bidrage til holdet, men synes man skal forsøge at få en tidligere spiller eller en, der er tæt på¨klubben og har været det i en længere periode - men ingen tvivl om at Mourinho har potentialet til at være manager i en klub som United, men ser det helst ikke.
Da Luna "fremsagde" rygtet var jeg helt fra den, det kunne da ikk var sandt - nøøøj en ringe aprilsnar :p

Tim_rn
27-10-2008, 13:31
Synes det kunne være underholdende. Kan man holde af ronaldo, kan man også holde af mourinho. Det er samme historie - de er nogle af de bedste i verden til det de laver og begge to så fandens arrogante at det til tider er enormt morsomt.

Men så igen, fjerner vi ronaldo fra holdet har vi ikke rigtigt brug for mourinhos evne til at fjerne fokus fra holdet, for det klarer spillerne helt fint selv.

Jeg byder ham velkommen i hvert fald. Han er en træner jeg har tiltro til, modsat Keane som jeg ville forbande langt væk.

Dines
27-10-2008, 14:59

Jeg vil have svært ved at se Mourinho som manager efter Ferguson, grundet hans arrogante opførsel og rivaliseringen, der har været de år han var i Chelsea. Han har dog bevist, at han er en klasse manager, men jeg ser helst, at vi hentede en britisk manger, der også lagde vægt på at have spillere som O'Shea, Brown og Fletcher i en trup.

United DK
27-10-2008, 15:25
Jeg har før været imod Mourinho, og er det stadig. Han er nok den bedste ikke-britiske manager, men jeg foretrækker en britisk efterfølger til Ferguson. Det jeg frygter ved en ikke-brite er, at mængden af britiske spillere falder drastisk, ligesom det er sket i Arsenal, Chelsea og Liverpool, hvor man højst stiller med tre pr. kamp, hvilket er for lidt i min bog. I Arsenal og Liverpool er pinligheden indtrådt ved, at man tit stiller med flere franskmænd og spaniere, end britere, hvilket i min verden er latterligt, når man har at gøre med en britisk klub.

SantasLittleHelper
27-10-2008, 15:34
Jeg byder ham velkommen i hvert fald. Han er en træner jeg har tiltro til, modsat Keane som jeg ville forbande langt væk. Er der en speciel grund til dette? Når Fergie stopper, har Keane vel haft 4-5 års erfaring i en Premier League klub - og han har endda stablet et solidt hold på benene... IMO er han da mere oplagt end f.eks. Cantona der også er blevet nævnt i flere sammenhænge. Faktisk mener jeg han er det mest oplagte valg, hvis ikke Mourinho vil have posten. Dermed har jeg vist også nævnt hvem jeg mener er det mest oplagte valg :p

Mikke7
27-10-2008, 15:55
Synes det kunne være underholdende. Kan man holde af ronaldo, kan man også holde af mourinho. Det er samme historie - de er nogle af de bedste i verden til det de laver og begge to så fandens arrogante at det til tider er enormt morsomt.

Men så igen, fjerner vi ronaldo fra holdet har vi ikke rigtigt brug for mourinhos evne til at fjerne fokus fra holdet, for det klarer spillerne helt fint selv.

Jeg byder ham velkommen i hvert fald. Han er en træner jeg har tiltro til, modsat Keane som jeg ville forbande langt væk.

delvist enig i dit første afsnit - jo de er begge klasse til deres job, MEN Mourinho har en fortid i chelski, hvilket er hagen, synes jeg.. og uanset hva så vil jeg ikk føle, man vil kunne stole på ham - selvom jeg overhovedet ikke er i tvivl om, at han vil gøre sit job 110 % i United.. havde han ikk haft sin tid i chelsea, ja så havde jeg ikk været så kritisk - det vil jo være en yderst ambivalent følelse at sidde med, hvis Mourinho skulle tage posten.. før forbandede/hadede man ham - og så skulle man ligepludselig synes om ham, for det ville man jo komme til, hvis han kunne føre os til mere succes. På den anden side vil det nok også skabe en masse uro, hvis det går skidt - og derfor synes jeg, en Keane ville være at foretrækkw - han har jo gjort det godt som manager so far, og når SAF stopper engang, så vil Keano have en yderligere erfaring..

CC
27-10-2008, 15:57
At få Mourinho ville ende med noget kalkuleret fodbold, som jeg tror ville ende med at vi ville vinde en hulens masse titler, men frygter at det ville blive på en for kedelig måde. Det ville være fint nok når vi alligevel skal spille mod Barca, Real osv hvor at vi ville kunne udspille dem via geniale taktikker, men hvis det kommer til at kvæle hvert eneste kreative indslag fra de forskellige spillere, jamen så synes jeg bare det er for stor en pris at betale.
Det skal nævnes at det er min absolut eneste bagtanke ved at have ham, for ellers ville jeg modtage ham med åbne arme og en frugtkurv!

maxim
27-10-2008, 16:22
MOURINHO = NEJ TAK!

ROY KEANE = JA TAK!

men jeg vil dog først have keane om et par år, når han har været manager lidt længere. Generelt hader jeg bare mourinho og hans spillestil, mens keano har et unitedhjerte, som jeg vil elske at have som manager :D

Daniel
27-10-2008, 18:46
At få Mourinho ville ende med noget kalkuleret fodbold, som jeg tror ville ende med at vi ville vinde en hulens masse titler, men frygter at det ville blive på en for kedelig måde. Det ville være fint nok når vi alligevel skal spille mod Barca, Real osv hvor at vi ville kunne udspille dem via geniale taktikker, men hvis det kommer til at kvæle hvert eneste kreative indslag fra de forskellige spillere, jamen så synes jeg bare det er for stor en pris at betale.
Det skal nævnes at det er min absolut eneste bagtanke ved at have ham, for ellers ville jeg modtage ham med åbne arme og en frugtkurv!

Enig bortset fra det sidste. Mourinho har før bevidst at han ikke kan levere sprudlende, offensiv fodbold på trods af et hav af penge han blev givet i Chelsea. United står for offensiv fodbold.

Derudover er det at han er ikke britisk også en vigtig faktor i følge mig. Vi er den eneste top 4 klub med en brite som manager hvilket også altid afspejler sig i startopstillingen hvor vi plejer at have 5-6 britiske spillere med.

Kofoed
27-10-2008, 18:49
Mourinho, nej tak..
Brite, ja tak..

Har ikke lyst til en udenlandsk træner..

Tim_rn
27-10-2008, 20:05
Er der en speciel grund til dette? Når Fergie stopper, har Keane vel haft 4-5 års erfaring i en Premier League klub - og han har endda stablet et solidt hold på benene... IMO er han da mere oplagt end f.eks. Cantona der også er blevet nævnt i flere sammenhænge. Faktisk mener jeg han er det mest oplagte valg, hvis ikke Mourinho vil have posten. Dermed har jeg vist også nævnt hvem jeg mener er det mest oplagte valg :p

Jeg er bare meget skeptisk omkring den rosenrøde drøm om bare at tage en gammel hengiven United spiller med ellers udemærkede resultater i Sunderland og gøre ham manager i verdens største fodboldklub.

Han viser jo nogle gode egenskaber, men der er så milevidt fra at være træner for Sunderland og til at have med stjernespillere at gøre, der 30 gange i løbet af en sæson skal spille, og helst vinde mod andre af verdens bedste hold.

Det Ferguson har bygget op omkring vores hold er jo fuldstændig genialt. Du kan se alt er blevet tænkt igennem, hvordan vi roterer på pladserne, hvordan spillerne på banen kan spille mindst 3 pladser og hvordan vi optræder forskelligt mod andre hold - vil Keane kunne det? I United spiller vi jo ikke bare 4-4-2 bold med de samme 11 hver gang - vi spiller en gennemtænkt form der er varieret og beregnet på alle led og kanter.

Kun i et eventyr vil en gammel United kaptajn være klar til at overtage det - let's face it, havde Keane ikke haft sit navn var han ikke endt i Sunderland allerede. Jeg vil have en træner vi sætter på posten udelukkende pga. hans træneregenskaber - klubfølelsen skal absolut ikke være en prioritet her.

At jeg ikke bryder mig om Keane generelt netop grundet hans spillerkarriere har jeg så også forsøgt at se bort fra her, den diskussion kan vi tage den dag vi snakker om legender, det er det han er for United, ikke en træner.

Det er for mig at se et alt for stort sats at ansætte en baseret på hans sunderlandtid og klubtid hus os - jeg vil se en mand med så gennemgående forstand på forbold at man ikke skal sidde og diskutere hans valg af spillere og opstilling hver weekend. Det er en fryd at se når Ferguson stiller op, så er der selvfølgelig lige et par rolige spørgsmål til hvorfor fanden tingene ser ud som de gør, men de er rolige. Folk stoler på ham - jeg vil ikke komme til at stole på Keane bare i nærheden af samme niveau når jeg ikke har set mere. Giv ham 15 år mere rundt omkring hos nogle store hold - så ser vi på det.

KennyN
27-10-2008, 20:11
Selvfølgelig vil det blive en transfer, når vi henter en ny manager. Men der er en tråd, som omhandler kun Fergusons afløser. Brug den til snak om Mourinho, Keane osv..
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=1243&highlight=afl%F8ser

Martinsen
27-10-2008, 20:11
Jeg har altid haft 2 efterfølgere til Ferguson i mit hoved den ene er Keane, og den anden er Mourinho. Jeg håber virkelig det bliver en af dem. Keane er den lidt satsede mulighed, men han kender klubben ud og ind og han har naturligvis en enorm respekt i klubben. Mourinho ser jeg som det sikreste, men langt fra lige så "romantiske" valg som det ville være at vælge Keane. Men jeg er ikke i tvivl om at Mourinho ville holde os i den absolutte top af fodboldverdenen.

Bugge
27-10-2008, 20:31
I mit univers ville det være fantastisk hvis Ryan Giggs lige pludselig sprang ud som manager og blev oplært under Fergie og så senere tog over. :D

Men nu lader jeg det ligge herinde, inden jeg får klø af AdMinZ. ;)

Tevez
27-10-2008, 21:01
Jeg er bare meget skeptisk omkring den rosenrøde drøm om bare at tage en gammel hengiven United spiller med ellers udemærkede resultater i Sunderland og gøre ham manager i verdens største fodboldklub.

Han viser jo nogle gode egenskaber, men der er så milevidt fra at være træner for Sunderland og til at have med stjernespillere at gøre, der 30 gange i løbet af en sæson skal spille, og helst vinde mod andre af verdens bedste hold.

Det Ferguson har bygget op omkring vores hold er jo fuldstændig genialt. Du kan se alt er blevet tænkt igennem, hvordan vi roterer på pladserne, hvordan spillerne på banen kan spille mindst 3 pladser og hvordan vi optræder forskelligt mod andre hold - vil Keane kunne det? I United spiller vi jo ikke bare 4-4-2 bold med de samme 11 hver gang - vi spiller en gennemtænkt form der er varieret og beregnet på alle led og kanter.

Kun i et eventyr vil en gammel United kaptajn være klar til at overtage det - let's face it, havde Keane ikke haft sit navn var han ikke endt i Sunderland allerede. Jeg vil have en træner vi sætter på posten udelukkende pga. hans træneregenskaber - klubfølelsen skal absolut ikke være en prioritet her.

At jeg ikke bryder mig om Keane generelt netop grundet hans spillerkarriere har jeg så også forsøgt at se bort fra her, den diskussion kan vi tage den dag vi snakker om legender, det er det han er for United, ikke en træner.

Det er for mig at se et alt for stort sats at ansætte en baseret på hans sunderlandtid og klubtid hus os - jeg vil se en mand med så gennemgående forstand på forbold at man ikke skal sidde og diskutere hans valg af spillere og opstilling hver weekend. Det er en fryd at se når Ferguson stiller op, så er der selvfølgelig lige et par rolige spørgsmål til hvorfor fanden tingene ser ud som de gør, men de er rolige. Folk stoler på ham - jeg vil ikke komme til at stole på Keane bare i nærheden af samme niveau når jeg ikke har set mere. Giv ham 15 år mere rundt omkring hos nogle store hold - så ser vi på det.

Selvfølgelig er der utrolig langt fra at være manager for et hold som Sunderland og Manchester, men alle trænere starter vel et eller andet sted? Jeg synes det er helt fantastisk hvad Keane har skapt i Sunderland på så kort tid. Samtidig kender han netop til systemet og hvordan det fungerer i United og derfor tror jeg ikke det er til nogen bekymring ved en ansættelse af Keane som manager...

Vi kan godt blive enige om, at Keane højst sandsynligt ikke var endt i Sunderland hvis ikke han havde det navn, MEN det ændrer vel ikke faktum af, at han har klaret det fantastisk godt i Sunderland? hvilket vel netop viser hvilke træneregenskaber han besider. Keane ville jo heller ikke blive den første der ville ende som træner for en storklub pga. hans navn. Det ser vi vel efterhånden oftere og oftere.

NtotheT
27-10-2008, 22:05
Hos mig står valget mellem tre trænere!

Jose Mourinho: Lige meget hvor meget man hader ham, så må man unde ham for alt det han kan. Han er uden tvivl den klogeste manager sammen med Fergie. Det som Mourinho kan, er der ingen der kan efterligne. Vi har set ham med Porto og Chelsea, forvandlet dem på ingen tid. Vi har set ham nu med Inter og det kører også(pånær denne weekend). Men mon Uniteds superstjerner som Ronaldo og Rooney kan klare et så stort et ego som Mourinho som manager?! :s Det er spørgsmålet hos mig samt om han kan levere flot fodbold med de spillere han har? Jeg synes det er lidt lamt at sige han spiller kedeligt fodbold. Med Porto synes jeg hans hold spillede forrygende angrebsivrig fodbold. Med Chelsea var det momentvis, mens nu med Inter synes jeg de nærmest bombarderer modstanderen. Jeg glemmer stadig ikke Roma-kampen på UDEBANE, hvor Inter seriøst kørte Roma over. Mourinho er det ubestridte førstevalg, men det største minus hos mig er hans fuldstændige latterlige høje løn? 105 mio kr? Altså, det er jo mere hvad Fletcher, Anderson, Nani, Park, Evra og dem tjener? :o

Roy Keane: Synes han minder mig lidt om Pep Guardiola-sagen. Kommer som klubmand og han kender United ind og ud. Ved hvad klubben indeholder og samt er han brite. Han kan videreføre Fergies principper og muligvis vedligeholde den stolte engelske tradition i denne klub. Spørgsmålet er bare om Keane har "nosserne" og "psyken" til at modstå det kæmpe pres og forventninger efter Fergie, som har styret en klub til succes efter 24-25 års regime. Vi fans vil normalvis forlange resultater fra dag 1 og hvis han starter skævt må Glazer-familien og David Gill være nødsaget til at fyre, for en klub af Uniteds størrelse kan ikke tabe for mange kampe pga. en indlæring af ny manager. Eller jo det kan det jo godt, så er det godt at klubben viser, at de stoler på Keane, men det jo resultaterne, der er det vigtigste.

Martin O'Neill: Jeg har altid været kæmpefan af ham. Synes han er en formidabel manager og han er den eneste brite IMO som har kompetence og taktisk sans og samtidig spiller rimelig flot offensiv fodbold. Mener godt han kunne styre en klub som United, for han virker som en rigtigt klubmand, der går stille med dørene og passer sit job. Ikke en Mourinho-type, der vil begynde på alt sit psykologiske game. O'Neill vidste i Celtic-tiden at han var virkelig god til gamet og formår i min verden at stå som højkandidat til posten hos united. Hvem ved, måske er det ham, der bliver den nye Fergie? :D De har jo trods alt brillerne til sammenligning :D

United DK
27-10-2008, 22:08
Roy Keane: Synes han minder mig lidt om Pep Guardiola-sagen. Kommer som klubmand og han kender United ind og ud. Ved hvad klubben indeholder og samt er han brite. Han kan videreføre Fergies principper og muligvis vedligeholde den stolte engelske tradition i denne klub. Spørgsmålet er bare om Keane har "nosserne" og "psyken" til at modstå det kæmpe pres og forventninger efter Fergie, som har styret en klub til succes efter 24-25 års regime. Vi fans vil normalvis forlange resultater fra dag 1 og hvis han starter skævt må Glazer-familien og David Gill være nødsaget til at fyre, for en klub af Uniteds størrelse kan ikke tabe for mange kampe pga. en indlæring af ny manager. Eller jo det kan det jo godt, så er det godt at klubben viser, at de stoler på Keane, men det jo resultaterne, der er det vigtigste.

Lige netop det, er jeg sikker på han har. Problemet ved Keane ligger mere i manglende erfaring, trænerevner og den slags, hvis der er noget. Psykisk kan han sagtens styrer en klub som vores.

NtotheT
27-10-2008, 22:13
Lige netop det, er jeg sikker på han har. Problemet ved Keane ligger mere i manglende erfaring, trænerevner og den slags, hvis der er noget. Psykisk kan han sagtens styrer en klub som vores.

Som spiller kan vi være enige om at, Keane besad de færdigheder. Men i og med at Keane blev United-manager, så tvivler jeg sku' på han har de fornødne ro og psyke til at klare det kæmpe pres, der vil være på hans skuldre, når Fergie stopper. Jeg glæder mig jo slet ikke når Fergie er væk. Det jo ligesom at sælge klubben United til en fremmed mand.

Glory Man United
28-10-2008, 10:29
1) Vil du ikke have Benzema da? :)
2) Det kan godt være at vi gennem de sidste 5 år har solgt vores stjerner til Real,

1) Jeg vil ikke. Med de offensive spillere vi har, er det nok
2) arghh vi har altså kun solgt to: RVN og becks. Heinze er bare en "fylde-op spiller"

RuudVanNissetøj
08-11-2008, 10:40
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=46623

Nogen der kender knægten her ?? Har overhovedet hverken set, hørt, eller noget som helst om ham. Men 50 mio. er en del !!!

Krede
22-11-2008, 12:21
Tosic som Oldtrafford nævner på forsiden er åbenbart ikke den eneste serber.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/11/22/manchester-united-tie-up-9m-deal-for-serbs-adam-ljajic-and-zoran-tosic-115875-20915369/

Ljajic "Little Kaka" på 17 år har jo tidligere været linket til os. Han skulle være Balkans diamant, så det glæder mig meget, at vi har snuppet ham foran Real Madrid.

Tosic er 21 år og måske lidt underligt, at han pludselig kommer ud af det blå. Men det kan naturligvis være, at pakke aftalen er lavet for at være sikre på Ljajic kom til United.

Derudover går der mange rygter om at United i løbet af det næste halve år vil forsøge at få papir på Axel Witsel og Sergio Asenjo.

Det virker på mig som en glimrende ting at sikre sig de største talenter rundt omkring i verdenen, fordi vi mangler jo ikke nogle spillere i truppen, men der er nogle ældre spillere, der er på retur, så er det ganske glimrende at have talenterne klar.

Det er en spændende gruppe vi har med; Anderson, Nani, Possebon, Rafael, Fabio, Evans, Gibson, Welbeck, Campbell, Macheda, Petrucci osv osv. Lig dertil at spillere som Ronaldo, Tevez og Rooney først står foran deres bedste år nu.

United DK
22-11-2008, 12:47
Tosic som Oldtrafford nævner på forsiden er åbenbart ikke den eneste serber.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/11/22/manchester-united-tie-up-9m-deal-for-serbs-adam-ljajic-and-zoran-tosic-115875-20915369/

Ljajic "Little Kaka" på 17 år har jo tidligere været linket til os. Han skulle være Balkans diamant, så det glæder mig meget, at vi har snuppet ham foran Real Madrid.

Tosic er 21 år og måske lidt underligt, at han pludselig kommer ud af det blå. Men det kan naturligvis være, at pakke aftalen er lavet for at være sikre på Ljajic kom til United.

Derudover går der mange rygter om at United i løbet af det næste halve år vil forsøge at få papir på Axel Witsel og Sergio Asenjo.

Det virker på mig som en glimrende ting at sikre sig de største talenter rundt omkring i verdenen, fordi vi mangler jo ikke nogle spillere i truppen, men der er nogle ældre spillere, der er på retur, så er det ganske glimrende at have talenterne klar.

Det er en spændende gruppe vi har med; Anderson, Nani, Possebon, Rafael, Fabio, Evans, Gibson, Welbeck, Campbell, Macheda, Petrucci osv osv. Lig dertil at spillere som Ronaldo, Tevez og Rooney først står foran deres bedste år nu.

Det ærger mig bare lidt, at der er så få britere, imellem de mange talenter.

Don Kafai
22-11-2008, 13:26
Vil nu lige vente på en officiel bekræftelse inden, for det lyder usandsynligt at United går ud og køber to mand på samme tid:D

I går da jeg fik nyheden synes jeg Tosic var et unødvendigt køb, men når han er så alsidig som han er, og så målfarlig som han har vist i Partizan, lyder han spændende.

Ham den anden kender jeg ikke noget til, og har aldrig set ham spille, men hvis det bare er en tilføjelse til akademiet, kan jeg ikke se det negative i det.

schousboe9
22-11-2008, 13:45
Hvis Tosic er på vej, lyder det umiddelbart som om enten Park eller Nani er på vej ud i kulden... Jeg håber det ikke, men med Ronaldo og Giggs som de øvrige til at dække kanterne + Rooney til tider og Welbeck i kulissen, så kan jeg ikke umiddelbart se behovet for en ny kant.

Jeg ved godt, at Giggs er på retur, og at han måske derfor hentes ind allerede nu som erstatning, men jeg mener, at Nani bør få det hverv. Han vil have rigtig godt af en lang række kampe i træk, det er jeg slet ikke i tvivl om.

Men uanset hvad skal han da være så absolut velkommen! Kender ham ikke rittig, men det plejer at fungere udmærket med de serbere!:D

Og en 17-årig guldfugl, som Real Madrid også ville have fat i, kan altid bruges!:devill:

Baunie
22-11-2008, 13:58
Giggs spiller ikke venstrekant længere, så vi har brug for en ny. Simple as that.

Men jeg ved ikke, om jeg tror på den med Tosic. Jeg ville gå udfra at vi ventede til sommer og så Ronaldo-situationen an, inden vi begyndte at reagere på transfermarkedet.

Dines
22-11-2008, 14:10
Jeg kender ikke ham Tosic, men han ser da spændende ud. Efter min mening er det på kanten, vi skal forstærke os, da Park og Nani er for ustabile. Giggs er ikke rigtig kant mere, han er ihvertfald ikke god derude og Ronaldo kan være væk til sommer.

Hl-Glory
22-11-2008, 14:17
Jeg kender ikke ham Tosic, men han ser da spændende ud. Efter min mening er det på kanten, vi skal forstærke os, da Park og Nani er for ustabile. Giggs er ikke rigtig kant mere, han er ihvertfald ikke god derude og Ronaldo kan være væk til sommer.

Jeg er enig, kanten er der vi primært skal forstærke os, om ham Tosic så lige er fyren vi mangler ( hvis vi får ham ) må tiden vise.
Men han virker spændende, med lad os nu se hvad der sker .

Høgsted
22-11-2008, 15:27
Ham Tosic virker spændende og har set lidt med ham på youtube.com og hold kæft manden kan sparke frispark. Udover det lyder han også til at være en målfarlig spiller som primært er venstrekant men også kan tage en højrekant. Vi har pt tre kanter og det ideelle er fire så håber meget at vi køber en ny til januar. Ham Witsel lyder også spændende og tror han bliver en af morgendagens stjerner. Og selvom vi er ude efter nye kanter så tror jeg slet ikke at Park eller Nani skal væk. Vi mangler en kant så det vil jo være skørt at sælge en. Men glæder mig til at se om vi køber en kant og må indrømme at jeg er lidt hook på især Witsel. Men vi får se.....

SantasLittleHelper
22-11-2008, 15:48
Måske en indikation af at Fergie har fået nok af Nani?

Christian Hald Pedersen
22-11-2008, 16:02

Jeg tror at vi nok skal komme til at se mere til Nani. Han har været en dyr spiller, og det ville være spild af penge, hvis man bare vragede. :)

United DK
22-11-2008, 17:06
Forskellen på Tosic og Nani er i hvert fald, at Tosic ikke er hypet på samme måde. Nani var jo udråbt som den nye Ronaldo, og hvad ved jeg. Der er knap nogen herinde der ved, hvem ham Tosic er, inkl. undertegnet, men der var jo heller ingen, der kendte til Vidic, men det gjorde jo ikke noget, kan vi se nu.

Dines
23-11-2008, 09:40

Eller at han godt ved, at Giggs måske stopper snart og Ronaldo er væk til sommer?

SantasLittleHelper
23-11-2008, 10:17
Så tror jeg det mest sandsynlige er at Nani er færdig. Vi har set hans elendige attituder og han har spillet en forfærdelig sæson indtil videre. United sælger ikke Ronaldo hvis de ikke vil, og det er sagen i sommers vel et godt eksempel på.

Det kan også være at det kun er mig der fuldstændig har mistet troen på Nani, men at vi henter en spiller til halvdelen af hans pris der kan spille hans positioner på banen er vel lidt et vink med en vognstang..

United DK
23-11-2008, 10:20
Jeg tror i hvert fald ikke Ferguson er utilfreds med Park, og derved køber Tosic som en ny reserve, for selvom Park ikke er den bedste tekniker, så giver han sig altid 100%, og man ser aldrig opgivende attitude fra hans side.

Dines
23-11-2008, 10:30
Så tror jeg det mest sandsynlige er at Nani er færdig. Vi har set hans elendige attituder og han har spillet en forfærdelig sæson indtil videre. United sælger ikke Ronaldo hvis de ikke vil, og det er sagen i sommers vel et godt eksempel på.

Det kan også være at det kun er mig der fuldstændig har mistet troen på Nani, men at vi henter en spiller til halvdelen af hans pris der kan spille hans positioner på banen er vel lidt et vink med en vognstang..

Jamen jeg er helt enig. Nani skuffer igen og igen, og har kun i meget få glimt vist, at han fremtidens kant efter Ronaldo. Sidste år var en blandet sæson for ham, men det var hans første år. I år havde jeg forventet, at han mindst ville løfte sit spil ved at blive mere stabil og score flere mål, men det er slet ikke tilfældet. Nej, han er næsten blevet værre, og jeg tror desværre, at det ligner et fejlkøb. Jeg håber jeg tager fejl, og om tre år kan se på en spiller, der er en af Premier Leagues profiler.

Flax_Generous
23-11-2008, 10:41
Lige nu har United 3 spillere til 2 kanter. Det er for lidt. Hargreaves, Giggs, Fletcher, Evra og Rooney kan alle spille kant, men det er ikke deres foretrukne position og/eller de er bedre benyttet på andre positioner. Med andre ord så mangler klubben altså en kantspiller. Særligt en venstrebenet kantspiller. Det er helt fornuftigt at hente en ung spiller ind, som kan rotere med Nani og Park.

Jeg er villig til at give Nani lang snor, for jeg mener, at han er et fantastisk talent, selvom har arvet flere af Ronaldos dårlige sider end gode sider indtil videre. Så selvom han ikke har ramt topform i år (det har ingen af Uniteds spillere), er hans position i Uniteds trup ikke i fare.

Flax_Generous
23-11-2008, 10:49
Jamen jeg er helt enig. Nani skuffer igen og igen, og har kun i meget få glimt vist, at han fremtidens kant efter Ronaldo. Sidste år var en blandet sæson for ham, men det var hans første år. I år havde jeg forventet, at han mindst ville løfte sit spil ved at blive mere stabil og score flere mål, men det er slet ikke tilfældet. Nej, han er næsten blevet værre, og jeg tror desværre, at det ligner et fejlkøb. Jeg håber jeg tager fejl, og om tre år kan se på en spiller, der er en af Premier Leagues profiler.
Nani har allerede bevist, at han er et kæmpe talent. Hans kampe mod Liverpool (hjemme) og Arsenal (FA Cup) tidligere i 2008 var på et fantastisk niveau, og hvis han kan holde det niveau over en længere periode vil han være en verdensklassespiller. Som enhver ung spiller (også Anderson) har han dog problemer med at holde niveauet, men det kommer som regel med alderen. Nani har med andre år tiden med sig, ikke imod sig. Han er jo stadig ung og har masser at lære. Han har vel dårligt nok spillet 30 Premier League-kampe endnu.

Nani har i mine øjne allerede alle de rå evner til at blive en verdensklasse kantspiller: Hurtighed, dribleevner (bedre end Ronaldo, når han er på toppen), aggressivitet (han skræmmer og ydmyger), langskud og indlæg (med begge ben). Det eneste han mangler er at holde et højt niveau, tage bedre beslutninger, modenhed og lade være med at forsøge at imponere alt og alle. Det positive er, at disse ting kommer med alderen - det gør de naturlige evner sjældent. Bare se på Ronaldos udvikling.

Derudover var Nani - på trods af sit svingende spil - faktisk den spiller som lagde op til flest mål sidste år. 14 af slagsen (plus 4 gode mål), hvilket er mere end Rooney, Ronaldo, Tevez, Giggs, Scholes, Carrick og hvad vores offensive stjerner ellers hedder. Det er også et tydeligt bevis på hans store talent. I år har han også allerede lagt op til 3 mål og scoret 2 selv. Og det endda selvom han endnu ikke har nærmet sig topform.

Det er alt for tidligt at erklære Nani for et fejlkøb. Den diskussion kan vi tidligst tage til sommer.

Unitedalisme
23-11-2008, 11:20
Nani har allerede bevist, at han er et kæmpe talent. Hans kampe mod Liverpool (hjemme) og Arsenal (FA Cup) tidligere i 2008 var på et fantastisk niveau, og hvis han kan holde det niveau over en længere periode vil han være en verdensklassespiller. Som enhver ung spiller (også Anderson) har han dog problemer med at holde niveauet, men det kommer som regel med alderen. Nani har med andre år tiden med sig, ikke imod sig. Han er jo stadig ung og har masser at lære. Han har vel dårligt nok spillet 30 Premier League-kampe endnu.

Nani har i mine øjne allerede alle de rå evner til at blive en verdensklasse kantspiller: Hurtighed, dribleevner (bedre end Ronaldo, når han er på toppen), aggressivitet (han skræmmer og ydmyger), langskud og indlæg (med begge ben). Det eneste han mangler er at holde et højt niveau, tage bedre beslutninger, modenhed og lade være med at forsøge at imponere alt og alle. Det positive er, at disse ting kommer med alderen - det gør de naturlige evner sjældent. Bare se på Ronaldos udvikling.

Derudover var Nani - på trods af sit svingende spil - faktisk den spiller som lagde op til flest mål sidste år. 14 af slagsen (plus 4 gode mål), hvilket er mere end Rooney, Ronaldo, Tevez, Giggs, Scholes, Carrick og hvad vores offensive stjerner ellers hedder. Det er også et tydeligt bevis på hans store talent. I år har han også allerede lagt op til 3 mål og scoret 2 selv. Og det endda selvom han endnu ikke har nærmet sig topform.

Det er alt for tidligt at erklære Nani for et fejlkøb. Den diskussion kan vi tidligst tage til sommer.

Det ka godt være han kan sætte en mand af, men det ser ud til at når han er kommet forbi manden aner han sgu ik hva han ska gøre af bolden.. Så ender det tit ud i ingenting og der mangler han overblik.. Plus det er klart han har mange assist, han tager jo alle hjørnespark.. Jeg havde forventet mere af ham, og det så da os lovende ud da han kom, men han er sgu faldet lidt af på den:( Det vil sgu være fint at hente en ny spiller til kanten.. Ronaldo, Park og Nani er vel de eneste egentlige kantspillere vi har udover hargreaves, som så er skadet..

Dines
23-11-2008, 11:31

Jeg er også enig i det du siger der, Nani har da helt sikkert talent, men jeg er bare meget bekymret, når jeg ikke ser nogen som helst form for fremgang i hans spil - Det kan være det kommer, men Nani er blevet 22 år og skal snart til at vise mere...

schousboe9
23-11-2008, 12:18
Hva' siger folk herinde til at få Rossi tilbage i stalden??

Fergie reveals interest in Rossi (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_4538156,00.html)

Der var en del snak om en tilbagekøbsklausul da han blev solgt, men det blev dengang afvist. Nu er den gamle åbenbart citeret (godt nok i NOTW) for at sige, at han ville være interessant at få tilbage igen. Som jeg ser det mangler vi ham ikke med Berba, Rooney, Carlitos og... nåh ja, Manucho, og hvis vi gør, må det nødvendigvis betyde et farvel til Tevez, og det sker simpelthen bare ikke, SAF!!!

Det kunne seføli også betyde et farvel til Manucho, men hvis angrebskæden efter sommerpausen hed Rossi, Tevez, Rooney og Berbatov, hvor er det så lige Campbell kommer ind i biledet? Welbeck bliver sandsynligvis lejet ud, så han er ikke inkluderet. Desuden vil vi med ovennævnte spillere stadig ikke være i stand til at tilbyde Rossi regulær førsteholdsbold, og det var jo grunden til han smuttede til at starte med.

Men hvon er stemningen - kan vi bruge ham??

KennyN
23-11-2008, 12:34
A. Nej vi kan ikke bruge ham. Vi har Rooney og Berbatov (plus mulgivis Tevez) foran ham i køen. Han forlod os fordi han ville spille fast, det ville han stadig ikke komme til hvis han vendte retur. Så det ville være helt knald..
B. Lad os nu se hvor meget der reelt er i den aftale om klausulen plus fergies interesse. Det er sjovt det lige kommer frem før vi møder Villareal. Det er set før, at en spiller fra modstanderen pludselig er på vej til United få dage før vi møder dem. Og mon ikke bare Fergie har rost Rossi, og det så er blevet overdrevet af en journalist.
C. Jeg kan slet ikke se hvad vi skal med ham. Vi har Rooney, Berbatov (Tevez) og så vores unge Welbeck og Campbell som vel er værd at satse på. Plus i det lidt uvisse har vi Manucho.

Høgsted
23-11-2008, 12:35
Ang. Rossi har lige en sjov historie :) I nat drømte jeg at jeg mødte Carrick (hvorfor ?) og så spurgte jeg ham om jeg ikke måtte komme ned i deres omklædningsrum og få autografer. Jeg ender så oppe på nogle små værelse (?) og går ind i det ene. Der sidder 4 personer hvor den ene er Rossi. Jeg spørger ham så om han ikke er Villarreal spiller hvorefter han bare griner :) Derefter husker jeg ikke rigtigt mere og så vågner jeg så. Kan denne lille historie måske havde noget at sige ? :) Synes godt nok det var lidt pudsigt da jeg læste rygtet her i morges .... :D

EDIT: Jeg synes Rossi er et stort talent men jeg har svært ved at se hvordan vi kan bruge. Håber for alt i verdenen ikke at han bliver købt på bekostning af Tevez som jeg synes er klasser bedre....

CC
23-11-2008, 13:05
Ang. Rossi har lige en sjov historie :) I nat drømte jeg at jeg mødte Carrick (hvorfor ?) og så spurgte jeg ham om jeg ikke måtte komme ned i deres omklædningsrum og få autografer. Jeg ender så oppe på nogle små værelse (?) og går ind i det ene. Der sidder 4 personer hvor den ene er Rossi. Jeg spørger ham så om han ikke er Villarreal spiller hvorefter han bare griner :) Derefter husker jeg ikke rigtigt mere og så vågner jeg så. Kan denne lille historie måske havde noget at sige ? :) Synes godt nok det var lidt pudsigt da jeg læste rygtet her i morges .... :D

Ud fra denne historie er det jo tydeligt at Fergie henter Rossi tilbage i januar transfervinduet + 3 andre spillere, formentlig de to serbere som du sjovt nok ikke kunne genkende da du ikke aner hvordan de ser ud.
Den sidste skulle vel aldrig ligne Benzema??
:devill:

EDIT: Personligt betragter jeg Høgsteds drømme som en væsentlig mere troværdig kilde end Sun, NOTW, Marca osv

Høgsted
23-11-2008, 13:18
Ud fra denne historie er det jo tydeligt at Fergie henter Rossi tilbage i januar transfervinduet + 3 andre spillere, formentlig de to serbere som du sjovt nok ikke kunne genkende da du ikke aner hvordan de ser ud.
Den sidste skulle vel aldrig ligne Benzema??
:devill:

EDIT: Personligt betragter jeg Høgsteds drømme som en væsentlig mere troværdig kilde end Sun, NOTW, Marca osv

Kan fortælle at to af personerne kunne jeg ikke genkende mens den sidste var en lokal person som jeg bestemt ikke håber vi henter på nogen som helst måde :D
Og synes da også det er meget troværdigt når jeg ligefrem drømmer det - det må da betyde et eller andet ? :lolol:

Baunie
23-11-2008, 13:24
Vi har forkøbsret på Rossi. Det fortalte Ferguson allerede dagen efter vi havde solgt ham. Men nej, det vil være urealistisk at hente ham tilbage. For det første ville Rooney og Berbatov stå foran, mens Rossi nok også passer bedre til spillestilen dernede.

Vi bliver også kædet sammen med Benzema igen i dag. Både Real Madrid, Barca og United har åbenbart snakket med hans agent.

CC
23-11-2008, 13:24
Kan fortælle at to af personerne kunne jeg ikke genkende mens den sidste var en lokal person som jeg bestemt ikke håber vi henter på nogen som helst måde :D
Og synes da også det er meget troværdigt når jeg ligefrem drømmer det - det må da betyde et eller andet ? :lolol:

Helt klart. Har haft en smule om drømmetydning i psykologi på gym og det er tydeligt at enten har det her stor og meget relevant betydning, ellers er du bare klar til indlæggelse:D
Hvilken af fortolkningerne man er til er så op til den enkelte;)

Høgsted
23-11-2008, 13:38
Helt klart. Har haft en smule om drømmetydning i psykologi på gym og det er tydeligt at enten har det her stor og meget relevant betydning, ellers er du bare klar til indlæggelse:D
Hvilken af fortolkningerne man er til er så op til den enkelte;)

Jamen lad os da bare sige at det har en stor betydning :D

mojtaba
23-11-2008, 14:29
Jeg kan godt forstille mig, at Fergie købte ham tilbage. Jeg synes det ville være godt. Jeg synes han er mere målfarlig end Tévez og Rooney, og det er en angriber vi har brug for. Så har vi to målfarlige angribere.

SantasLittleHelper
24-11-2008, 00:37
Jeg vil ikke se ham på OT igen. Han er ikke god nok, scorer ikke nok, er ikke fysisk nok og at hente ham tilbage vil være spild af den tid vi kunne bruge på talenter der rent faktisk har en chance for at blive til noget. Welbeck er allerede bedre end ham, men vi skal også lede længe efter en angriber i Premier League der ikke er...

Flax_Generous
24-11-2008, 00:49
Jeg vil ikke se ham på OT igen. Han er ikke god nok, scorer ikke nok, er ikke fysisk nok og at hente ham tilbage vil være spild af den tid vi kunne bruge på talenter der rent faktisk har en chance for at blive til noget. Welbeck er allerede bedre end ham, men vi skal også lede længe efter en angriber i Premier League der ikke er...

:lolol:

En 17-årig angriber med 15 minutters spilletid i Premier League er bedre end en italiensk landsholdsangriber, der har været topscorer ved OL og har et scoringssnit på et mål i hver anden kamp i både den bedste spanske og bedste italienske liga?

Hmm...

NtotheT
24-11-2008, 01:05

Rossi er en god fodboldspiller, som kun kan blive bedre og hans præstationer vil med tiden kun gøre ham bedre! Desuden er Welbeck lysår fra Rossi!

Rossi er et fantastisk talent og jeg tvivler på at han vil have samme potentiale som Rossi. For den mand er altså noget enestående og jeg græder stadig over han forlod United fordi der ikke var garanti for spilletid.

Og lad os slå noget fast. At være dominerende i reserve og ungdomsrækker er noget og at være god i de professionelle rækker er noget. De to ting kan du ikke stille op mod hinanden. Og nu skal vi ikke snakke en spiller op for meget. Det har vi sku' snart et trend for at gøre herinde. Welbeck skal lige præstere. Hvem ved, han knækker måske for den pres der er som United-ungdomspiller. Det er altså mange år siden, vi har haft en engelsk-united mand(nej, Skotland og dem gælder ikke) som har slået sig fast på Uniteds hold!

JumpingCarrot
24-11-2008, 02:03
Rossi er en god fodboldspiller, som kun kan blive bedre og hans præstationer vil med tiden kun gøre ham bedre! Desuden er Welbeck lysår fra Rossi!

Rossi er et fantastisk talent og jeg tvivler på at han vil have samme potentiale som Rossi. For den mand er altså noget enestående og jeg græder stadig over han forlod United fordi der ikke var garanti for spilletid.

Og lad os slå noget fast. At være dominerende i reserve og ungdomsrækker er noget og at være god i de professionelle rækker er noget. De to ting kan du ikke stille op mod hinanden. Og nu skal vi ikke snakke en spiller op for meget. Det har vi sku' snart et trend for at gøre herinde. Welbeck skal lige præstere. Hvem ved, han knækker måske for den pres der er som United-ungdomspiller. Det er altså mange år siden, vi har haft en engelsk-united mand(nej, Skotland og dem gælder ikke) som har slået sig fast på Uniteds hold!

Helt enig. Det er rimelig vildt at sige, Welbeck er bedre Rossi. Eller, det er ikke bare rimelig vildt, det er bare faktisk mere eller mindre vanvittigt, imo.

Anyways, så vidt jeg husker, lavede Rossi så ikke noget der ligner 30 mål i 30 kampe for vores reservehold i en sæson? Jeg har ikke lige kunnet finde stats på det, men er der ikke en, der kan bekræfte det?

Bare lige for at gøre klart, at Rossi altså virkelig også imponerede på ungdomsholdet, og ikke bare var anonyom og smårandom.

Glory Man United
24-11-2008, 08:28
Hvis vi skal hente en angriber, må det være fordi vi ikke ønsker at købe Tevez

SantasLittleHelper
24-11-2008, 11:22
:lolol:

En 17-årig angriber med 15 minutters spilletid i Premier League er bedre end en italiensk landsholdsangriber, der har været topscorer ved OL og har et scoringssnit på et mål i hver anden kamp i både den bedste spanske og bedste italienske liga?

Hmm...15 minutters spilletid i verdens bedste liga for verdens bedste hold som 17-årig er sgu også noget af en præstation. Det nåede Rossi vel ikke før han fyldte 20, hvis han nåede det overhovedet. Rossi's ligamål i åbent spil kan vel stadig tælles på 2 hænder, og at kalde ham landsholdangriber efter hans 20 minutter en gang i oktober er vel en parodi.

Du har helt ret. Erstat Welbeck med Rossi, og du har my point exactly. At han er englænder spiller jo ingen rolle, for hvor lang tid er det ikke siden at en italiener har slået igennem i Premier League? Jeg kan umiddelbart kun nævne Zola og Di Canio. Selvfølgelig var Rossi et stort talent og jeg undskylder da hvis jeg har kaldt ham andet, men at kalde ham enestående er noget af en overdrivelse. Man kan vel nævne Rooney, Ronaldo og Messi i samme aldersgruppe, der vel udgør 3 af verdens 5 bedste spillere mens Rossi stadig render rundt på en pløjemark i Spanien. Det er måske en unfair sammenligning, men det er vel dem du vil have at han skal måle sig med siden du kalder ham enestående?

Om max et år, måske endda kun 3 måneder er Welbeck nået lige så langt i sin Unitedkarriere som Rossi nogensinde nåede og jeg er ikke i tvivl om at Welbeck er et større talent end Rossi, og at han bliver en bedre spiller hvis han ikke allerede er det. Jeg kan vel lave en liste på 20 angribere i Premier League der IMO er bedre end ham og nummer 20 på den liste vil nok være Emile Heskey. Det er vel det niveau Rossi er på pt. Og det er noget af en sviner, for ham kan jeg godt nok ikke li'.

Fletcherfan
24-11-2008, 13:25
For os der er vilde med Tevez er det godt, at Fergie's ros af Rossi er kommet frem i NOTW:lolol:

Jeg var meget skeptisk da Rossi startede på førsteholdet (efter at have set ham i et par kampe) og var faktisk ikke ked af at han rejste... For han var og er ikke god nok til United... Hvis han havde været god nok til United så havde han været førstevalg i Villareal, og det er han ikke... Nihat er foran ham i køen i Villareal og Santiago Cazorla er ikke langt bag ham, og derfor er han ikke god nok... I forhold til Wellbeck er jeg slet ikke skeptisk da han helt klart har vist langt bedre takter end italieneren... altså i de få minutter han har tilbragt på banen...

Jeg synes Carlos skal få chancen at vise sig...Altså på sådan en måde, at det ikke er klart, at han KUN spiller fordi Berbatov er skadet... Fordi på lørdag var det klart for alle med sans for fodbold, at Tevez kun spillede fordi bulgareren er skadet...

Martinsen
24-11-2008, 15:32
Jeg synes Carlos skal få chancen at vise sig...Altså på sådan en måde, at det ikke er klart, at han KUN spiller fordi Berbatov er skadet... Fordi på lørdag var det klart for alle med sans for fodbold, at Tevez kun spillede fordi bulgareren er skadet...

Ja og? Det skulle da forhåbentlig ikke spille en rolle for hans indsats at han er med fordi en anden er skadet? Hvis han har sådan en indstilling ja så har han da overhovedet ikke noget at gøre i United. Tevez burde da lige modsat være super opsat på at vise at han kan fravriste Rooney eller Berba pladsen. Men det var han jo ikke engang tæt på. At han spiller skidt fordi han kun er med på afbud holder fandme bare ikke. Det er sku for tyndt.

Fletcherfan
24-11-2008, 16:12
Jeg er ikke helt uenig med dig, men manden har utrolig lav selvtillid og det bliver ikke bedre for hans selvtillid, at Rooney spiller bare han kan stå på benene, mens Tevez kun får lov til at spille hvis han scorer hattrick i hver kamp (ok, groft sat op, men overdrivelse fremmer forståelsen)... Pointet er, at Rooney var klart dårligste mand på banen, men blev ikke pillet ud, mens Tevez havde en dårlig dag, men var ved at blive bedre i løbet i anden halvleg, og helt klart har følt, at han er ved at blive et offer for SAF, og det var nok også derfor han rystede med hovedet... Må indrømme, at Tevez skal spille meget bedre om han skal købes, men jeg synes helt klart, at det hænger lidt meget sammen med hans manglende selvtillid...

Hovgård
24-11-2008, 16:57
Jeg synes at Rossi vil være et spændende køb af SAF, hvis han vælger ikke at skrive en ny kontrakt med Tevez. Så vil vi have Rooney og Bebartov i startopstillingen og Rossi og Welbeck som reserver, men jeg så helst at vi forlængende med Tevez.

Flax_Generous
24-11-2008, 17:07
15 minutters spilletid i verdens bedste liga for verdens bedste hold som 17-årig er sgu også noget af en præstation. Det nåede Rossi vel ikke før han fyldte 20, hvis han nåede det overhovedet. Rossi's ligamål i åbent spil kan vel stadig tælles på 2 hænder, og at kalde ham landsholdangriber efter hans 20 minutter en gang i oktober er vel en parodi.
Rossi scorede også i en af sine første kampe for Uniteds førstehold. Mod Nottingham Forest, hvis jeg husker korrekt. Han lavede også et par mål i Carling Cup og FA Cup det år. At han ikke var 17 år, men 19 skyldes ikke, at han manglede talent, men at han dårligt nok var i United som 17-årig, og at han - på trods af en forrygende form for reserveholdet - ikke kunne få spilletid pga. Rooney, Saha og Nistelrooy. Lidt ligesom Welbeck, som nok heller ikke får mere end et par kampe for United i år. Så må man bare håbe, at Welbeck er mere tålmodig.

Jeg mener ikke, at der kan være nogen tvivl om, at Rossi er et stort talent, og han skal nok også fortsætte sin udvikling og blive en endnu mere solid målscorer. Alene det faktum, at respekterede og dygtige trænere som Lippi, Pellegrino og Ferguson værdsætter ham højt, fortæller noget om mulighederne i hans fremtidige fodboldkarriere.

Jeg ville gerne have haft Rossi i klubben sidste år, men jeg forstår godt, at han ikke vil sidde på bænken. Nu har United så købt Berbatov og har spændende spillere som Welbeck, Manucho og Campbell, så behovet efter ham er ikke længere så stort. Men det betyder ikke, at han ikke har potentiale til at blive en af de bedre angribere i verden (alene det faktum, at han før sin skade sidste år var den bedste angriber hos sølvvinderne i den spanske liga, siger lidt).

Med andre ord: United har ikke brug for at købe flere angribere. Så skal det være fordi det er et unikt talent som Benzema eller en absolut verdensklassespiller som Villa. Men det er vitterlig ikke noget, som er nødvendigt. En kantspiller er vigtigere.

matthiepuh
24-11-2008, 17:07
Ud fra udtalelsen fra SAF for en del år siden, om at han mente Rossi var den bedste afslutter i feltet han nogensinde havde set, synes jeg, ikke det lyder så underligt at han ønsker at hente ham tilbage - specielt ikke nu her hvor han af en eller anden grund har fjernet duoen Tevez/rooney hvilket jeg synes er helt hen i vejret synes han skulle have givet dem mere snor eftersom de bestemt ikke skuffede deroppe sidste år, men for første gang nogensinde så jeg noget Cole/Yorke over angrebet.. Men modsat så er Tevez ikke 20 mio pund ud fra hvad han har vist i denne sæson, der er mange parametre som spiller ind ja... men hvis han ikke præsterer bedre end han har gjort de gange han har fået chancen så mener jeg bestemt ikke han er værd at smide 20 mio pund efter - så kan vi finde mange angribere som både er billigere og yngre(selvom Tevez ikke er gammel)..

Men vi ved alle at SAF har haft et godt øje til Rossi, og nu hvor Rossi har erfaring fra CL, spillet med i den spanske top i et par år, været til OL og bevist sit værd mm.. så derfor undrer det mig egentlig ikke at han udtaler sig så positivt om ham og evt. henter ham "hjem"

Dines
24-11-2008, 20:09
Rossi scorede også i en af sine første kampe for Uniteds førstehold. Mod Nottingham Forest, hvis jeg husker korrekt. Han lavede også et par mål i Carling Cup og FA Cup det år. At han ikke var 17 år, men 19 skyldes ikke, at han manglede talent, men at han dårligt nok var i United som 17-årig, og at han - på trods af en forrygende form for reserveholdet - ikke kunne få spilletid pga. Rooney, Saha og Nistelrooy. Lidt ligesom Welbeck, som nok heller ikke får mere end et par kampe for United i år. Så må man bare håbe, at Welbeck er mere tålmodig.

Han scorede sit første mål i Premier League mod Sunderland i en kamp, vi vandt 3-1. Derudover scorede han to gange, så vidt jeg husker i Carling Cuppen mod henholdsvis Barnet og WBA.

United DK
24-11-2008, 21:09
Rossi er for mig, et ovenstået kapitel. Han havde muligheden, men ville hellere have spilletid andet steds, og så er den ged barberet. Der er andre fisk i havet.

Baunie
25-11-2008, 01:17
Jeg synes at Rossi vil være et spændende køb af SAF, hvis han vælger ikke at skrive en ny kontrakt med Tevez. Så vil vi have Rooney og Bebartov i startopstillingen og Rossi og Welbeck som reserver, men jeg så helst at vi forlængende med Tevez.

Rossi forlod klubben, fordi han ikke blev garanteret en fast plads i startopstillingen. Så det scenarie bør ikke være realistisk, da det vil virke fuldkommen tåbeligt af både Rossi og United.

Hald
25-11-2008, 01:32
For mig ville et farvel til Tevez være noget af det dummeste der er sket i United, i mange mange år !! Jeg ville være så dybt skuffet over det, her har Fergie gået så længe og snakket om han gerne vil have 4 klasse angribere, så er der allerede snak om nu at Tevez kan være på vej væk. En angriber kommer ind i scoringskriser af og til, det samme sker for Tevez nu, der bare er frustreret over berbatov spiller fra start istedet for ham.. men vi kender alle, den lille mands kvaliteter,!! Selvfølgelig skal vi beholde ham!! For altid..
ARGENTINA
ARGENTINA
ARGENTINA

United DK
25-11-2008, 06:03
For mig ville et farvel til Tevez være noget af det dummeste der er sket i United, i mange mange år !! Jeg ville være så dybt skuffet over det, her har Fergie gået så længe og snakket om han gerne vil have 4 klasse angribere, så er der allerede snak om nu at Tevez kan være på vej væk. En angriber kommer ind i scoringskriser af og til, det samme sker for Tevez nu, der bare er frustreret over berbatov spiller fra start istedet for ham.. men vi kender alle, den lille mands kvaliteter,!! Selvfølgelig skal vi beholde ham!! For altid..
ARGENTINA
ARGENTINA
ARGENTINA

Fair nok, men så skulle han tage, og vise en bedre attitude, fremfor at ryste på hovedet, hvilket han heller ikke får noget ud af i længden, for kender man Ferguson, så kan den slags attituder betyde exit.

Glory Man United
25-11-2008, 08:20
Hvis nogle her seriøst tror, at Tevez er på bænken, fordi Fergie bedre kan lide Berba og Rooney, er det da for latterligt. Og Tevez må vise, når han får chancerne, at han er bedre. Det gør han ikke, og så er han self på bænken. Og kender man Fergie ret, skal han vist smøre ærmerne op istedet for at tude, når han bliver pillet ud

Hald
25-11-2008, 09:51
Tror at Tevez´ rysten på hovedet skyldes at han ikke udnytter chancen for at score når han endelig får chancen. Så klart at han bliver frustreret når han pilles ud..
Men ja fair nok.. Hvis han ikke præstere og tuder som i siger, så må fergie vel bare kyle ham ud. Ser bare ikke det smarte i det. Ser hellere at Berbatov også snart kommer i sving. Det er trods alt det dyreste spiller køb i United nogensinde!

Glory Man United
25-11-2008, 12:52
Tror at Tevez´ rysten på hovedet skyldes at han ikke udnytter chancen for at score når han endelig får chancen. Så klart at han bliver frustreret når han pilles ud..
Men ja fair nok.. Hvis han ikke præstere og tuder som i siger, så må fergie vel bare kyle ham ud. Ser bare ikke det smarte i det. Ser hellere at Berbatov også snart kommer i sving. Det er trods alt det dyreste spiller køb i United nogensinde!

Berba kostede vist 30,75 mil £. Tevez koster 32 mil £, hvis vi køber ham ;)

Martinsen
25-11-2008, 13:32
Tror at Tevez´ rysten på hovedet skyldes at han ikke udnytter chancen for at score når han endelig får chancen.

Score?? det kræver sku vist at man har bare et eneste forsøg på mål! Det tror jeg ikke engang Tevez havde mod Villa. Og forskellen på Berbatov og Tevez lige nu er at Berbatov skaber så meget mere i løbet af en kamp end Tevez har gjort i lang tid. Så selvom Berbatov ikke bare hamrer boldene i mål, så er han langt mere giftig at have på banen. Ikke mindst for hans holdkammerater, for han er med i rigtig mange gode angreb.

ChristianR
25-11-2008, 13:50
Berba kostede vist 30,75 mil £. Tevez koster 32 mil £, hvis vi køber ham ;)

Og både Rio, Rooney og Veron kostede så vidt jeg husker på den gode side af 300mio kr. Så Berba er ikke så sindsygt dyr, og jeg tror bestemt heller ikke, han er den dyreste.

Derudover har han IMO gjort det, som man ku forvente det af en, der skal til at spilles ind på holdet. Han har ikke skuffet mig.

Daniel
25-11-2008, 15:07
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9672

Jeg håber VIRKELIG ikke at at vi prøver på at jagte ham. Kan ikke se hvad vi skal med endnu en 23-årig angriber der render rundt i en middelmådig liga.

Spillere som ham her og Manucho ødelægger kun chancerne for klubbens unge talenter som Campbell og Welbeck.

KennyN
25-11-2008, 16:54
Kan slet ikke se meningen med ham nordmanden. Tror også hele historien er pumpet godt og grundigt op, af de norske journalister, der ville elske en ny OGS..

snegl
25-11-2008, 17:10
han ser sku meget spændende ud ham Ljajic:
http://www.youtube.com/watch?v=_UOcFAFJ3zw
_UOcFAFJ3zw

Dines
25-11-2008, 18:00
Og både Rio, Rooney og Veron kostede så vidt jeg husker på den gode side af 300mio kr. Så Berba er ikke så sindsygt dyr, og jeg tror bestemt heller ikke, han er den dyreste.

Derudover har han IMO gjort det, som man ku forvente det af en, der skal til at spilles ind på holdet. Han har ikke skuffet mig.

1. Robinho: Real Madrid to Manchester City - £32.5m (2008)
2. Dimitar Berbatov: Tottenham to Manchester United - £30.75m (2008)
3. Andriy Shevchenko: AC Milan to Chelsea - £30m (2006)
4. Rio Ferdinand: Leeds to Manchester United - £29.1m (2002)
5. Juan Sebastian Veron: Lazio to Manchester United - £28.1m (2001)
6. Michael Essien: Lyon to Chelsea - £24.43m (2005)
7. Didier Drogba: Marseille to Chelsea - £24m (2004)
8. Wayne Rooney: Everton to Manchester United - £23m initially (2004)
9. Shaun Wright-Phillips: Manchester City to Chelsea - £21m (2005)
10. Fernando Torres: Atletico Madrid to Liverpool - £20m (2007)

De 10 dyreste indkøb i Premier League - egentlig sjovt at se hvor høje summer det er, når man tænker på hvad Cantona, Keane og Schmeichel kostede for 15-20 år siden.

shrug
25-11-2008, 18:07
Sjovt at Chelski og **** står for 4 hver, af de 10 dyreste :lolol:

Men imo, synes jeg nu ikke den postede video viser noget, som man ikke kan se på diverse 1. junior, eller 1. ynglingehold herhjemme..

ChristianR
25-11-2008, 18:43
1. Robinho: Real Madrid to Manchester City - £32.5m (2008)
2. Dimitar Berbatov: Tottenham to Manchester United - £30.75m (2008)
3. Andriy Shevchenko: AC Milan to Chelsea - £30m (2006)
4. Rio Ferdinand: Leeds to Manchester United - £29.1m (2002)
5. Juan Sebastian Veron: Lazio to Manchester United - £28.1m (2001)
6. Michael Essien: Lyon to Chelsea - £24.43m (2005)
7. Didier Drogba: Marseille to Chelsea - £24m (2004)
8. Wayne Rooney: Everton to Manchester United - £23m initially (2004)
9. Shaun Wright-Phillips: Manchester City to Chelsea - £21m (2005)
10. Fernando Torres: Atletico Madrid to Liverpool - £20m (2007)

De 10 dyreste indkøb i Premier League - egentlig sjovt at se hvor høje summer det er, når man tænker på hvad Cantona, Keane og Schmeichel kostede for 15-20 år siden.

Ok, valutakurserne skifter jo også med årene. Denne kilde benytter sig af kronen som valuta. Her har Rio og Rooney begge kostet over 300mio kr. Veron nævnes ikke:confused:

EDIT: Glemte da linket:) http://lifestyle.euroinvestor.dk/lifestyle/historiens_dyreste_fodboldspillere_9675238.html

NtotheT
25-11-2008, 23:33
Hvor ville jeg dog få våde drømme, hvis Ribery blev United-spiller. Længe skal man lede efter en så god spiller, der bare bliver ved og ved! :D