PDA

Se fuld version : Transfers (United)

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

KennyN
04-08-2008, 15:22
En sæson med regelmæssig spilletid i Premier League vil absolut være rigtig godt for Danny Simpsons udvikling og videre fremtid. Kan han få fast spilletid i Blackburn, der er meget interesseret i ham, vil det være perfekt. Dermed kan han spille hver uge på højeste niveau, så kan Fergie og co se om han holder niveau eller om han ikke er fremtidens mand på højreback..

robinho
04-08-2008, 18:25
så har blackburn sikret sig danny simpson på lejeaftale for denne her sæson. jeg kan dog ikke finde ud af om de har en købsklausul efterfølgende

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=804736

Tim_rn
04-08-2008, 18:45
Ej men for fanden..

Nu må vi sgu da snart se vores unge spillere få chancen på holdet istedet for det pis. Med pique væk er brown jo at bruge som rotationsspiller i midten, hvorfor fanden så ikke holde simpson klar til højre backen så han kan få 15-20 kampe i år?

Kraftedme pinligt at se arsenal satse og satse når der efterhånden ikke er noget som helst der tyder på tiltro til de unge. Det næste bliver vel at campbell ikke får mere end carling cup kampe og lidt lette FA cup kampe.

robinho
04-08-2008, 18:52
Ej men for fanden..

Nu må vi sgu da snart se vores unge spillere få chancen på holdet istedet for det pis. Med pique væk er brown jo at bruge som rotationsspiller i midten, hvorfor fanden så ikke holde simpson klar til højre backen så han kan få 15-20 kampe i år?

Kraftedme pinligt at se arsenal satse og satse når der efterhånden ikke er noget som helst der tyder på tiltro til de unge. Det næste bliver vel at campbell ikke får mere end carling cup kampe og lidt lette FA cup kampe.

det er jo også den problematik jeg vil rejse med eksempelvis fraizer campbell. Hvordan skal de unge nogensinde få chancen på deres position, når fergie bare rykker andre spillere rundt lige så snart der er skader. Hvis nu to i angrebet blev skadet, kunne for eksempel være rooney og berbatov hehe, så skulle vi finde en makker til tevez. Ville det blive campbell som det naturlige 4.valg?? Nej nej det ville blive giggs.

Ville simpson spille hvis neville blev skadet igen, og brown var i brug i midten? Nej nej for så ville hargreaves blive rykket ned. Så er det svært efterhånden når de unge spillere må opdage at fergie foretrækker folk på deres positioner, som ikke engang spiller den plads til daglig.

Men nå nu simpson ikke kan få spilletiden her endnu, så synes jeg udlån er fint, og så oven i købet får han premier league fodbold.

robinho
05-08-2008, 08:26
ifølge dagens presse skulle saha være tæt på et skifte til sunderland for 8,5 mio pund. Jeg synes det er fantastisk vi kan få så mange penge for en 30 årig spiller (fylder 30 om 3 dage), og som er så meget skadet.

Men så siger fergie sgu da også med al tænkelig tydelighed at han vil hente en angriber.

Dines
05-08-2008, 08:33
ifølge dagens presse skulle saha være tæt på et skifte til sunderland for 8,5 mio pund. Jeg synes det er fantastisk vi kan få så mange penge for en 30 årig spiller (fylder 30 om 3 dage), og som er så meget skadet.

Men så siger fergie sgu da også med al tænkelig tydelighed at han vil hente en angriber.

Hvis ikke, er vi godt nok tyndt besat i front. Rooney, Tevez, Campbell, Giggs? - Altså det kan vi ikke klare en hel sæson med. Jeg tror, at hvis Saha sælges, så går vi all in på Berbatov og køber ham for ca. £30M

ChristianR
05-08-2008, 08:33

Lad os da håbe. £8,5mio mere til at hente Berbatov:)

Glory Man United
05-08-2008, 08:37
Man må sige, at Keane giver os en hjælpende hånd. Normalt sælger vi alt for billigt. Men Richardson og Saha ser jo godt ud.... (Kommer så lige i tanker om Heinze)

robinho
05-08-2008, 08:46
Man må sige, at Keane giver os en hjælpende hånd. Normalt sælger vi alt for billigt. Men Richardson og Saha ser jo godt ud.... (Kommer så lige i tanker om Heinze)

hehe ja, så kunne han jo lige fuldende sin indsamling til united og betale 5 mio pund for Gibson. Er ligeglad med om han scorede det fine mål igår, synes ikke han viser en skid.

Har også set SAS-liga spillere banke den op i trekanten, uden jeg nødvendigvis ville have dem til man utd.

Dines
05-08-2008, 10:18
hehe ja, så kunne han jo lige fuldende sin indsamling til united og betale 5 mio pund for Gibson. Er ligeglad med om han scorede det fine mål igår, synes ikke han viser en skid.

Har også set SAS-liga spillere banke den op i trekanten, uden jeg nødvendigvis ville have dem til man utd.

Nu har jeg primært set Gibson på kanten, og der er han ikke imponeret. Jeg ved godt, at det ikke er hans fortrukne position, men han får det svært ved at slå Scholes, Hargreaves, Carrick, Fletcher og Anderson af holdet. Han er også kommet i den alder, hvor man skal bryde igennem, så måske er det på tide at Gibson søger videre, for at få fast PL bold hver uge i en bundklub.

Daniel
05-08-2008, 11:30
Nu har jeg primært set Gibson på kanten, og der er han ikke imponeret. Jeg ved godt, at det ikke er hans fortrukne position, men han får det svært ved at slå Scholes, Hargreaves, Carrick, Fletcher og Anderson af holdet. Han er også kommet i den alder, hvor man skal bryde igennem, så måske er det på tide at Gibson søger videre, for at få fast PL bold hver uge i en bundklub.

Ser heller ingen grund til at beholde Gibson. Synes han virker klodset og han har værken på kanten eller centralt imponeret mig. Desuden mener jeg at unge spillere som Possebon og Cleverley allerede på nuværende tidspunkt er bedre. Så synes klart vi skal sælge ham så vi kan give spilletid til de to førnævnte i liga cup og vm i stedet for ham.

robinho
05-08-2008, 12:18
tottenham bliver måske lidt lettere at danse med i hele berbatov-sagaen nu, for ifølge medierne skulle de være indstillet på at sælge lidt billigere nu, så de kan skaffe kapital til et køb af david villa.

Glory Man United
05-08-2008, 12:51
tottenham bliver måske lidt lettere at danse med i hele berbatov-sagaen nu, for ifølge medierne skulle de være indstillet på at sælge lidt billigere nu, så de kan skaffe kapital til et køb af david villa.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=105740 (bare så der er kilde)...
Samme hjemmeside skriver, at United er klar med et Ronaldokompromis. Salget sker så.......til næste sommer

robinho
05-08-2008, 13:11
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=105740 (bare så der er kilde)...
Samme hjemmeside skriver, at United er klar med et Ronaldokompromis. Salget sker så.......til næste sommer

den tror jeg nu ikke på den med kompromis. Hvorfor skulle fergie beholde en spiller som har sit hoved et andet sted.

Den med berbatov lyder nu mere realistisk. Tottenham jagter angribere, vi jagter berbatov. Om tottenham får lige netop villa er en anden snak

man.utd25
05-08-2008, 13:24
den tror jeg nu ikke på den med kompromis. Hvorfor skulle fergie beholde en spiller som har sit hoved et andet sted.

Den med berbatov lyder nu mere realistisk. Tottenham jagter angribere, vi jagter berbatov. Om tottenham får lige netop villa er en anden snak

Mon ikke Ronaldo er så voksen, at han kan spille for os i denne sæson ,vis han ved han kan komme af sted næste sæson???

Glory Man United
05-08-2008, 13:43
Mon ikke Ronaldo er så voksen, at han kan spille for os i denne sæson ,vis han ved han kan komme af sted næste sæson???

Der vil jeg godt nok tvivle. Normalt giver jeg "benefit of the doubt" til alle, men mht Ronaldo er det ikke bare svært, det er umuligt!

Psssst skifter du ikke snart profilbillede? ;)

man.utd25
05-08-2008, 13:53
Der vil jeg godt nok tvivle. Normalt giver jeg "benefit of the doubt" til alle, men mht Ronaldo er det ikke bare svært, det er umuligt!

Psssst skifter du ikke snart profilbillede? ;)

Hvorfor skulle jeg skifte profilbillede???

og hvorfor skulle det være umuligt??

Glory Man United
05-08-2008, 13:55
Hvorfor skulle jeg skifte profilbillede???

og hvorfor skulle det være umuligt??

Har egentligt lært, at der ikke findes dumme spørgsmål, men nu bliver jeg i tvivl....
Hvorfor spørger du, når du kender svarene?

robinho
05-08-2008, 13:57

hvorfor i alverden skulle det være en løsning fremfor at sælge ham når nu han alligevel så gerne vil væk, og united også er indstillet på at miste ham, hvis den model der ellers holder

man.utd25
05-08-2008, 13:59
hvorfor i alverden skulle det være en løsning fremfor at sælge ham når nu han alligevel så gerne vil væk, og united også er indstillet på at miste ham, hvis den model der ellers holder

Så du tror ikke på at han er tilfreds med at være i United, vis han ikke bliver solgt??

Glory Man United
05-08-2008, 14:00

Fordi Manutd 25 ønsker at have ham i klubben :)
Men enig, sælg ham da med det samme, så vi kan få sultne spillere til. Nøøøøj hvor jeg håber vi trækker Real "Skraldspand" Madrid i CL i næste sæson. Tænk på, når Heinze, Ronaldo og RVN har bolden....

Glory Man United
05-08-2008, 14:01
Så du tror ikke på at han er tilfreds med at være i United, vis han ikke bliver solgt??

Er det et helt seriøst spørgsmål? Eller prøver du bare at provokere?

man.utd25
05-08-2008, 14:01
Har egentligt lært, at der ikke findes dumme spørgsmål, men nu bliver jeg i tvivl....
Hvorfor spørger du, når du kender svarene?

Jeg kender ikke svarene desværre, og er ret sikker på du heller ikke ved hvad Ronaldo tænker/føler om et evt klubskifte, Hvorfor ikke beholde ham indtil vi har en afløser, hvad hjælper det at sælge så=?
Og han er sku da voksen nok, til at spille for os 1 sæson mere, at tro andet er jo dumt.

man.utd25
05-08-2008, 14:04
Er det et helt seriøst spørgsmål? Eller prøver du bare at provokere?

Jeg tror på der bliver skrevet meget for tiden, og jeg er ikke så naiv og tror på alt jeg læser, kan godt være han godt vil til real.m , men tror også han enlig er glad nok for at blive i United.

Glory Man United
05-08-2008, 14:06
Lad mig spørge på en anden måde Man utd25: Når Ronaldo er solgt, findes du stadig på oldtrafford.dk og hvis ja, har du samme billede på din profil?

robinho
05-08-2008, 14:06
Jeg tror på der bliver skrevet meget for tiden, og jeg er ikke så naiv og tror på alt jeg læser, kan godt være han godt vil til real.m , men tror også han enlig er glad nok for at blive i United.

jo men er vi så glade nok for ham. Skal united nøjes med at være et plaster på såret efter det de har gjort for ham......

Glory Man United
05-08-2008, 14:08

Så hvis man tror på det man læser, er man naiv, men hvis man hælder over til din "holdning", så er det godt nok? :whine:

man.utd25
05-08-2008, 14:09
Lad mig spørge på en anden måde Man utd25: Når Ronaldo er solgt, findes du stadig på oldtrafford.dk og hvis ja, har du samme billede på din profil?

Vis Ronaldo bliver solgt, ja så er jeg her endnu:) . Jeg elsker Ronaldo som den spiller han er, og nej mit billede hvorfor skulle jeg tage det af????

man.utd25
05-08-2008, 14:10
Så hvis man tror på det man læser, er man naiv, men hvis man hælder over til din "holdning", så er det godt nok? :whine:

Nej men det er sådan du har det, du tror åbenbart på alt, og vis man så tror på det er det fint, og gør man ikke så skal man straks køres på....

man.utd25
05-08-2008, 14:13
jo men er vi så glade nok for ham. Skal united nøjes med at være et plaster på såret efter det de har gjort for ham......

Tror nu selve klubben er glade for ham :) ellers var han solgt, United har gjort meget for ham, og han har også gjort meget for os. ¨
Men jeg kan nu godt følge dig.

man.utd25
05-08-2008, 14:16

Lad mig så stille dig et spørgsmål, skifter du snart billede på din profil???

Glory Man United
05-08-2008, 14:37
Lad mig så stille dig et spørgsmål, skifter du snart billede på din profil???
Et så lamt spørgsmål, svarer jeg som PM. Tjek din indbakke.

Mikke7
05-08-2008, 14:52
Nøøøøj hvor jeg håber vi trækker Real "Skraldspand" Madrid i CL i næste sæson. Tænk på, når Heinze, Ronaldo og RVN har bolden....

Ja det kunne være rigtig godt, hvis vi trak det spanske cirkus i CL - men håber det bliver et møde med Ronaldo på holdet... kunne squ være fedt at vise Ronaldo, at vi kan banke den biib klub! men skulle Ronaldo spille der - ja så kan vi slå dem alligevel!

skulle vi nu ikke stoppe med det der - og så opføre os anstændigt. Synes det har været oppe til debat flere gange - det skal siges, at anti-ronaldo fronten flere gange har kaldt den side, som ikke svinder Ronaldo til osv., for naive og dumme.
Men gider ikke diskutere dette igen, men vil gerne lige forsvare manutd25 - vi bliver nødt til at komme videre... det nytter ikke at klandre hinanden for noget, for ingen kender sandheden bag det hele... :)

Glory Man United
05-08-2008, 14:57
men vil gerne lige forsvare manutd25 -

Den havde jeg set komme....I er jo best pals ser jeg på jeres profiler ;)

Mikke7
05-08-2008, 15:07
Den havde jeg set komme....I er jo best pals ser jeg på jeres profiler ;)

hehe :) man skal jo støtte sine venner...
men det er nu ikk så meget derfor eller - men der har squ været så meget "mudderkast"...

Foged
05-08-2008, 15:30
Jeg brækker mig over Ronaldo.

Køb en ny kant. Pres prisen på Ronaldo og sælg ham sidste dag før transfer deadline (så får vi formentlig bedste pris, da Real er i panik)

Hvis han ikke vil være hos os, skal han ikke engang træne hos os, selvom han uden tvivl er verdensbedste fodbold spiller.
Modellen med at han ryger næste sommer skal simpelthen ikke være sand, hvis den er vil jeg sidde og pibe af Ronaldo hver evig eneste gang han modtager bolden.

Synes SAF skal holde den tråd han altid har gjort og skyde de spillere afsted der lige pludselig mener de er større end klubben.

Forstår overhovedet ikke United folk der kan accepterer sådan en beslutning som Ronaldos.

SantasLittleHelper
05-08-2008, 15:32
Der vil jeg godt nok tvivle. Normalt giver jeg "benefit of the doubt" til alle, men mht Ronaldo er det ikke bare svært, det er umuligt! Jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle være umuligt, bare for at blande mig. Drogba har aldrig været glad i Chelsea, men har da været topscorer for dem i alle sæsonerne alligevel. Desuden har Ronaldo udtalt at han altid vil vinde titler og altid være motiveret uanset hvor han spiller, så længe han kan lide folk omkring klubben - og det har jeg bestemt ikke set nogle indikationer på at han ikke kan, eller at folk ikke kan lide ham.

Ret mig igen endelig hvis jeg tager fejl, men han har da aldrig sagt at han ikke vil spille i United..

Lad mig i øvrigt bruge lejligheden til at rose dit profilbillede.. Man kan da kun sige tillykke med sådan en lille kommende Unitedspiller...

Glory Man United
05-08-2008, 15:42
Jeg kan heller ikke se hvorfor det skulle være umuligt, bare for at blande mig. Drogba har aldrig været glad i Chelsea, men har da været topscorer for dem i alle sæsonerne alligevel. Desuden har Ronaldo udtalt at han altid vil vinde titler og altid være motiveret uanset hvor han spiller, så længe han kan lide folk omkring klubben - og det har jeg bestemt ikke set nogle indikationer på at han ikke kan, eller at folk ikke kan lide ham.

Ret mig igen endelig hvis jeg tager fejl, men han har da aldrig sagt at han ikke vil spille i United..

Lad mig i øvrigt bruge lejligheden til at rose dit profilbillede.. Man kan da kun sige tillykke med sådan en lille kommende Unitedspiller...

Nu er Ronaldos manglende udtalelser noget der har stået på siden vi vandt CL. Han virker ikke synderligt interesseret i at spille for vor klub, og så ønsker jeg ham heller ikke iklubben (Og så er jeg ret ligeglad med Drogba).
Tak for ros af billedet ;)

KennyN
05-08-2008, 16:05
Lad os holde Ronaldo snakken i hans egen tråd http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2&page=496

Ingen grund til at ødelægge samtlige tråde på forummet på at diskutere ham. Og undgå personangreb.!

Glory Man United
05-08-2008, 16:08
Lad os holde Ronaldo snakken i hans egen tråd http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2&page=496

Ingen grund til at ødelægge samtlige tråde på forummet på at diskutere ham. Og undgå personangreb.!

Transfers (United) inkluderer vel også Ronaldo? :confused:
Ang. personangreb.....thumbs up!

robinho
05-08-2008, 16:31
virker som om fergie ikke gider, men så bring dog for helvede den angriber ind i truppen man.

Så ville et tab af rooney være markant mere overskueligt end det er nu, selvom han er vigtig.

Kan ikke forstå det. Vi høre ikke engang fergie snakke om hvorvidt de har gang i noget. Der bliver ikke sagt en skid. Regner han bare med at de hold vi nuppede PL-trofæet foran sidste sæson ikke er ude på at forbedre sig eller.

Gill kunne da have været igang med det her længe men nej nej, han skulle med ned til afrika og give hånd til nogle vigtige folk foran rullende kameraer og spise noget tyndskidsfremkaldende kobrakompot sammen med rooney og carrick. Nederen man

snegl
05-08-2008, 16:35
virker som om fergie ikke gider, men så bring dog for helvede den angriber ind i truppen man.

Så ville et tab af rooney være markant mere overskueligt end det er nu, selvom han er vigtig.

Kan ikke forstå det. Vi høre ikke engang fergie snakke om hvorvidt de har gang i noget. Der bliver ikke sagt en skid. Regner han bare med at de hold vi nuppede PL-trofæet foran sidste sæson ikke er ude på at forbedre sig eller

Tænker det samme. Jeg forstår ikk hvis han satser helhjertet på berbatov, og ikk vil købe fx Huntelaar i tilfælde at at berbatov er umulig. Så er vi tilbage til samme problem som sidste sæson hvor Rooney og Tevez indtager samme positioner/løbemønstre og max scorer 3 mål med hovedet til sammen i hele sæsonen.

Der bør ske noget i løbet af de næste 6-7 dage

robinho
05-08-2008, 16:37
Tænker det samme. Jeg forstår ikk hvis han satser helhjertet på berbatov, og ikk vil købe fx Huntelaar i tilfælde at at berbatov er umulig. Så er vi tilbage til samme problem som sidste sæson hvor Rooney og Tevez indtager samme positioner/løbemønstre og max scorer 3 mål med hovedet til sammen i hele sæsonen.

Der bør ske noget i løbet af de næste 6-7 dage

ja og specielt med det en mente nu at vi har så mange skader på vigtige offensive spillere i starten af sæsonen. Vi havde brug for den ekstra angriber under alle omstændigheder, men vi har da i særdeleshed brug for ham nu. Og nej vi kan ikke lægge det over på park og campbell at erstatte ronaldo og rooney, for så kan vi lige så godt smide trofæet ind på bagsædet af en taxa og sende den mod london

Dines
05-08-2008, 17:11
Fordi Manutd 25 ønsker at have ham i klubben :)
Men enig, sælg ham da med det samme, så vi kan få sultne spillere til. Nøøøøj hvor jeg håber vi trækker Real "Skraldspand" Madrid i CL i næste sæson. Tænk på, når Heinze, Ronaldo og RVN har bolden....

Hvorfor skal der buhes af Ruud? Han skal hyldes som den legende, han var i klubben og alt det han præsterede. Forskellen mellem Ruud er, at det var United, der ville sælge og ikke ham, der ville væk. Iøvrigt gik han ikke ud og sagde, at han ville skifte til Liverpool eller han var en slave. Nej, Ruud skal hyldes, de andre skal buhes af - Og ja det ville være sjovt, hvis vi trak Real Madrid med eller uden Ronaldo på holdet. :D

Parkohargo
05-08-2008, 17:51
Ja der er sku godt nok usædvanligt stille omkring den angriber som jeg imo mener skal hentes til klubben. Altså Berbatov er det overhovedet realistisk længere når nu Keane er væk.!?

Syns det er alt for risikabelt at bruge Wellbeck/campbell som er så unge og uprøvede kræfter for start 11'eren som erstatning for Rooney/tevez i tilfælde af skader.. i det lange løb mangler vi en KLASSE angriber.

Kom nu igang United!

robinho
05-08-2008, 18:40
Ja der er sku godt nok usædvanligt stille omkring den angriber som jeg imo mener skal hentes til klubben. Altså Berbatov er det overhovedet realistisk længere når nu Keane er væk.!?

Syns det er alt for risikabelt at bruge Wellbeck/campbell som er så unge og uprøvede kræfter for start 11'eren som erstatning for Rooney/tevez i tilfælde af skader.. i det lange løb mangler vi en KLASSE angriber.

Kom nu igang United!

jo men om det så ikke bliver berbatov så er der et hav af angribere som kan gå ind og stå foran campbell og manucho i køen.
Vi har nævnt navnene en masse gange, så gider ikke igen, for folk kender dem efterhånden, men der kommer jo ikke noget af sig selv. United er nød til at få fingrene i andet end en målmandstræner.

SantasLittleHelper
05-08-2008, 19:06
Tror vi ender med Santa Cruz - hvilket vil gøre mig en del gladere end Berbatov.. Ikke kun pga navnet, men også pga pris i forhold til evner. Hvis vi skal have 4 angribere skal vi vel også have 4 fløje. Jeg vil have Ashley Young, hvad siger i til den?

Dines
05-08-2008, 19:09
Tror vi ender med Santa Cruz - hvilket vil gøre mig en del gladere end Berbatov.. Ikke kun pga navnet, men også pga pris i forhold til evner. Hvis vi skal have 4 angribere skal vi vel også have 4 fløje. Jeg vil have Ashley Young, hvad siger i til den?

Hmm ja. Er stadig ung og talentfuld, laver fint med mål og en masse assist, så synes helt sikkert, at han burde erhverves, hvis det en dag bliver muligt. Tror dog ikke på det sker nu.

robinho
05-08-2008, 19:33
hvis vi henter santa cruz, hvilket heller ikke er nogen dårlig ide, så vil fergie også opnå at få en dygtig angriber, som også ville kunne acceptere(til en vis grad) at rooney og tevez var 1.valg. Det ville berbatov nok ikke. Santa Cruz ville nok også kræve en noget mindre gage, og prisen på ham ville være ca det halve. Og så er han ca et halvt år yngre end berbatov hehe.

berbatov er dog mit 1.valg og har været det hele tiden, men hvis tottenham forlanger en fuldstændig sindsyg prise som jeg synes 30-35 mio pund er, så ville santa cruz være et glimrende alternativ.

mht ashley young så er han også en spændende spiller, men han vil nok være dyr

robinho
06-08-2008, 06:57

det vil da ihvertfald blive lidt akavet.

Det er faktisk rart at se fergie lidt presset her op til sæsonstart mht skaderne. Det er nemesis for at være så afventende på markedet. Havde vi bare købt den angriber, så havde problemet været meget mindre for på midten har vi rimeligt med reserver.

Men ok man ligger som man har redt, for de har kørt deres sædvanlige stil med at tevez og rooney de spiller da snildt de der 50-60 kampe.

Nøj hvor er den angriber når man skal bruge ham hva fergie.

Glory Man United
06-08-2008, 08:02
Hvorfor skal der buhes af Ruud? Han skal hyldes som den legende, han var i klubben og alt det han præsterede. Forskellen mellem Ruud er, at det var United, der ville sælge og ikke ham, der ville væk. Iøvrigt gik han ikke ud og sagde, at han ville skifte til Liverpool eller han var en slave. Nej, Ruud skal hyldes, de andre skal buhes af - Og ja det ville være sjovt, hvis vi trak Real Madrid med eller uden Ronaldo på holdet. :D

Ahhhh Ruud blev vist noget fornærmet over ikke at være med fra start i hans sidste tid. Og mener også han skred fra den sidste kamp, fordi han skulle sidde på bænken????

Dines
06-08-2008, 08:14
Ahhhh Ruud blev vist noget fornærmet over ikke at være med fra start i hans sidste tid. Og mener også han skred fra den sidste kamp, fordi han skulle sidde på bænken????

Ja, Nistelrooy var vist fornærmet over, at han skulle sidde på bænken, og den attitude kunne Ferguson ikke klare, så derfor vil han af med Ruud. Mht til den episode før Charlton kampen, så var det eftersigende Ferguson, der sagde til Ruud at han gerne måtte forlade hotellet. Det var vist noget med, at Ruud havde skabt dårlig stemning i ugen op til kampen, og havde mobbet Ronaldo.

Holmskov
06-08-2008, 08:18

Eftersom Saha havde scoret i alle kampene i liga-cuppen frem til finalen imod Wigan, havde Ferguson bænket Ruud, hvilket reelt var forståeligt nok.

Ruud varmede op som han skulle under kampen, men da Ferguson bruger Fletcher som sidste indskifter bliver Ruud fornærmet og forlader bænken og kampen. Han er med til præmieoverrækkelsen men er temmelig sur hvilket man ikke var i tvivl om.

Det var reelt det sidste søm i kisten for Ruuds hærgen i premier-league.

Gone but not forgotten....:)

Dines
06-08-2008, 08:23
Eftersom Saha havde scoret i alle kampene i liga-cuppen frem til finalen imod Wigan, havde Ferguson bænket Ruud, hvilket reelt var forståeligt nok.

Ruud varmede op som han skulle under kampen, men da Ferguson bruger Fletcher som sidste indskifter bliver Ruud fornærmet og forlader bænken og kampen. Han er med til præmieoverrækkelsen men er temmelig sur hvilket man ikke var i tvivl om.

Det var reelt det sidste søm i kisten for Ruuds hærgen i premier-league.

Gone but not forgotten....:)

Det var vist ikke Fletcher, han var sur over kom ind istedet for Ruud, men Vidic, Evra og Richardson. Fletcher var vist ikke med i 16 mands truppen.

Holmskov
06-08-2008, 09:31
Det var vist ikke Fletcher, han var sur over kom ind istedet for Ruud, men Vidic, Evra og Richardson. Fletcher var vist ikke med i 16 mands truppen.

Tror jeg du har ret i. My bad. :)

el-insaciable
06-08-2008, 13:37
ja og specielt med det en mente nu at vi har så mange skader på vigtige offensive spillere i starten af sæsonen. Vi havde brug for den ekstra angriber under alle omstændigheder, men vi har da i særdeleshed brug for ham nu. Og nej vi kan ikke lægge det over på park og campbell at erstatte ronaldo og rooney, for så kan vi lige så godt smide trofæet ind på bagsædet af en taxa og sende den mod londonAhh, slå nu koldt vand i blodet. kan du huske, hvor præcise dine dommedagsprofetier under sidste og forrige sæson viste sig at være? Og så vandt vi jo for øvrigt både mesterskab og Champions League sidste år, på trods af en helt forfærdelig sæsonstart.

Grunden til at vi ikke har hentet en angriber endnu, er at vi ikke er desperate. Vi har råd til at vente og ikke lade de sælgende klubber diktere prisen. Pt ser det ikke skide godt ud mht. de første kampe, men rent strategisk ville det være fuldstændig håbløst at købe en angriber ind, fordi man er lidt tyndt besat til de to-tre første kampe. Specielt når vi nu er besat med klassespillere på langt de fleste positioner. Så ville der for alvor være grund til at brokke sig.

JumpingCarrot
06-08-2008, 13:57
HVIS han er all-in på Berbatov, så er der jo en okay grund til, at købet endnu ikke er gjort. Han kan jo ikke bare gå ud og finde sig en nødløsning, fordi han bliver lidt presset.

Det er vigtigt, at SAF får sin vilje på så vitalt et punkt, hvorfor jeg ikke kan se noget problem med at vente. Specielt hvis prisen nu er faldet med små 100 millioner, fordi Spurs så godt kan bruge pengene til at finansiere et køb af Villa.

Hvorfor køber vi ikke Villa, når det nu endelig er?

robinho
06-08-2008, 14:14
Ahh, slå nu koldt vand i blodet. kan du huske, hvor præcise dine dommedagsprofetier under sidste og forrige sæson viste sig at være? Og så vandt vi jo for øvrigt både mesterskab og Champions League sidste år, på trods af en helt forfærdelig sæsonstart.

Grunden til at vi ikke har hentet en angriber endnu, er at vi ikke er desperate. Vi har råd til at vente og ikke lade de sælgende klubber diktere prisen. Pt ser det ikke skide godt ud mht. de første kampe, men rent strategisk ville det være fuldstændig håbløst at købe en angriber ind, fordi man er lidt tyndt besat til de to-tre første kampe. Specielt når vi nu er besat med klassespillere på langt de fleste positioner. Så ville der for alvor være grund til at brokke sig.

vi kan vel godt blive enige om at problematikken med for få angribere har kørt de seneste to sæsoner også, hvor fergie så i den første af de sæsoner lejede larsson og havde solskjær. Men nu er de væk, og vi har kun fået tevez siden, og saha er stadigvæk lige så meget fraværende. Så uanset om vi havde haft fuldt hold til de første runder, så mangler vi stadigvæk en angriber i truppen.

el-insaciable
06-08-2008, 15:15
vi kan vel godt blive enige om at problematikken med for få angribere har kørt de seneste to sæsoner også, hvor fergie så i den første af de sæsoner lejede larsson og havde solskjær. Men nu er de væk, og vi har kun fået tevez siden, og saha er stadigvæk lige så meget fraværende. Så uanset om vi havde haft fuldt hold til de første runder, så mangler vi stadigvæk en angriber i truppen.Både og. Siden sidste sæson har vi jo også fået Frazier Campbell tilbage fra lån. Det går altså lige op. Det kommer jo meget an på, hvordan man vurderer Campbell, Welbeck og Manucho, hvor presserende behovet for en angriber til er. Der er absolut ingen grund til at gå i panik, og der er da heldigvis intet, der tyder på, at ledelsen føler sig presset til at hente en mere eller mindre tilfældig angriber bare for at hente en eller anden. Se, dét ville være skræmmende.

robinho
06-08-2008, 15:21
Både og. Siden sidste sæson har vi jo også fået Frazier Campbell tilbage fra lån. Det går altså lige op. Det kommer jo meget an på, hvordan man vurderer Campbell, Welbeck og Manucho, hvor presserende behovet for en angriber til er. Der er absolut ingen grund til at gå i panik, og der er da heldigvis intet, der tyder på, at ledelsen føler sig presset til at hente en mere eller mindre tilfældig angriber bare for at hente en eller anden. Se, dét ville være skræmmende.

det er jo heller ikke at bukke under for presset at hente et navn som berbatov eller etoo eller for den sags skyld huntelaar. Det er jo angribere på et langt højere niveau end campbell,welbeck og manucho.

Så det er jo ikke købe for at købe, , men en klar forbedring af den kæde hvor vi de seneste par år mindst har kunne tåle skader.

Hvordan har du reageret det seneste år når der har været skader på midtbanen? Du har været rolig, for vi havde reserver på samme niveau så et tab var sjældent til at se(med mindre det var ronaldo). En skade i angrebet kunne vi mærke med det samme, og vi var nærmest nød til at skifte system.

Og du ved desuden lige så godt som jeg at hvis rooney eller tevez går i stykker så kommer hverken campbell,manucho eller welbeck ind fra start. Det er et mediestunt fra fergies side, fordi det skal ligne de unge får chancen. Lige så snart der står point på spil vil han smide giggs i front.

el-insaciable
06-08-2008, 15:34
Det er at bukke under for presset, hvis man lader den sælgende klub diktere prisen - det var mit udgangspunkt, og det er det faktisk stadig. Hvis du er desperat, så er du meget mere tilbøjelig til den slags. Det er simpel logik, og jeg har virkelig svært ved at se, hvordan man kan være uenig i det. Det forekommer mig helt åbenlyst.

Og både Berbatov og Eto'o ville da helt sikkert være en forstærkning af truppen - og formentlig også startelleveren. Men som jeg sagde før, så er det ligesom ikke pointen. Pointen er, at en eventuel forstærkning skal være rigtigt både hvad angår pris, kvalitet og spillestil. Hvis man panikker risikerer man at give afkald på en eller flere af de parametre, og så er det lidt for sent.

Jeg aner ikke, om Welbeck, Manucho eller Campbell ville komme ind fra start. Jeg har en mistanke om, at Campbell i hvert fald nok skal få sine chancer, hvis der ikke bliver hentet et stort navn. Jeg ved ikke helt, hvordan du kan udtale dig så skråsikkert om det. Det tør jeg i hvert fald ikke.

robinho
06-08-2008, 15:40
Det er at bukke under for presset, hvis man lader den sælgende klub diktere prisen - det var mit udgangspunkt, og det er det faktisk stadig. Hvis du er desperat, så er du meget mere tilbøjelig til den slags. Det er simpel logik, og jeg har virkelig svært ved at se, hvordan man kan være uenig i det. Det forekommer mig helt åbenlyst.

Og både Berbatov og Eto'o ville da helt sikkert være en forstærkning af truppen - og formentlig også startelleveren. Men som jeg sagde før, så er det ligesom ikke pointen. Pointen er, at en eventuel forstærkning skal være rigtigt både hvad angår pris, kvalitet og spillestil. Hvis man panikker risikerer man at give afkald på en eller flere af de parametre, og så er det lidt for sent.

Jeg aner ikke, om Welbeck, Manucho eller Campbell ville komme ind fra start. Jeg har en mistanke om, at Campbell i hvert fald nok skal få sine chancer, hvis der ikke bliver hentet et stort navn. Jeg ved ikke helt, hvordan du kan udtale dig så skråsikkert om det. Det tør jeg i hvert fald ikke.

Vil nu nok mene at etoo passer på alle de parametre du stiller op.... Men ok.

Grunden til at jeg tillader mig at udtale mig så skråsikkert om de unge angriberes chancer fra start udspringer af en lille historie jeg kan der hedder guiseppe rossi. Han var et endnu større talent end de 3 du nævner. Og han fik aldrig chancen. Han konkurrerede så med ruud istedet for tevez, men princippet er det samme. Synes fergie har det mere i munden. De skal også være gode nok ja helt sikkert. Men kom ikke og fortæl mig at campbell ikke er en bedre angriber end giggs.

el-insaciable
06-08-2008, 15:56
Jeg ville heller ikke have det store imod det, hvis vi hentede Eto'o, men der er hans alder, tidligere skadesproblemer og spørgsmålstegn ved nuværende niveau at tage hensyn til. Jeg mener, Berbatov vil passe næsten perfekt ind. Ideelt havde han været to-tre år yngre, men han har kvaliteten, hans spillestil er som skabt til Manchester United og hans skadeshistorik er ikke foruroligende. Det eneste, der mangler, er, at prisen er rigtigt. Og hvis det er samme rationale ledelsen bruger (det behøver ikke være om Berbatov), så kan jeg egentlig godt vente lidt.

Mht. Rossi så er jeg enig i, at det bestemt ikke er opmuntrende for Campbell og co. med enden på hans United-eventyr. Men det var altså også fordi, han - helt naturligt - ikke blev garanteret spilletid. Sådan er det at være et talent i en storklub, medmindre man har ekstraordinære evner. Det er utaknemligt. Der er jo også andre talenter og spillere, man skal vise sig bedre end dag ind og dag ud for at få chancen.

robinho
06-08-2008, 16:15
Mht. Rossi så er jeg enig i, at det bestemt ikke er opmuntrende for Campbell og co. med enden på hans United-eventyr. Men det var altså også fordi, han - helt naturligt - ikke blev garanteret spilletid. Sådan er det at være et talent i en storklub, medmindre man har ekstraordinære evner. Det er utaknemligt. Der er jo også andre talenter og spillere, man skal vise sig bedre end dag ind og dag ud for at få chancen.

jamen ja talenterne skal være store i en klub som man utd for at få en fod indenfor. Men er de så det dem vi har nu? For hvis de ikke er, så skal vi jo have en mand udefra.

el-insaciable
06-08-2008, 16:24
For det første så mislæser du vist mit svar. Pointen er, at Rossi ikke var villig til at vente på chancen, men ville have garanteret mange chancer allerede samme sæson. Det er sjældent en garanti, man er i stand til at give. Manucho, Welbeck og Campbell derimod må formodes at være meget mere moderate i deres ønsker, og situationen kan altså ikke helt sammenlignes.

For det andet så synes jeg også en klasseangriber mere vil pynte. Men jeg går altså ikke i panik over, at der ikke er hentet en endnu. Hvis han stadig ikke er ankommet den første september, så kan det være, jeg begynder at rynke lidt på næsen. Men der er godt nok også god tid til, og jeg vil hellere vente på den rette mand.

ChristianR
06-08-2008, 16:42
Jeg kan sagtens se hvad du mener. Men hvis den rette mand kan komme til, hvis man venter tålmodigt - Kan muligheden for ham så ikke også forsvinde i mellemtiden.

Jeg føler mig nu rimelig sikker på, at der er mere end een angriber i verden lige nu, der kan forbedre vores hold betydeligt og som samtidig er mulig at komme i nærheden af. Nu har jeg ikke snakket personligt med Ferguson, så jeg kender ikke hans planer. Jeg vil bare ærge mig, hvis han venter på den ene rette mand, som du snakker om, og muligheden så forpasser sig. Så så jeg hellere, at han havde spillet på flere heste.

el-insaciable
06-08-2008, 16:52
Ahh, så skal mine indlæg altså heller ikke læses mere bogstaveligt... Der kan selvfølgelig sagtens være mere end et target - men det er bedre at finde en mand, der opfylder alle vores kriterier og så bruge lidt længere tid, end det er at gå på kompromis med vores ønsker, fordi en ekstra angriber af en vis kaliber ville pynte på truppen.

ChristianR
06-08-2008, 17:00
Ahh, så skal mine indlæg altså heller ikke læses mere bogstaveligt... Der kan selvfølgelig sagtens være mere end et target - men det er bedre at finde en mand, der opfylder alle vores kriterier og så bruge lidt længere tid, end det er at gå på kompromis med vores ønsker, fordi en ekstra angriber af en vis kaliber ville pynte på truppen.

Det er nu ikke for at holde dig op på det med een mand. Det er mere for at belyse problematikken i at vente for længe, og måske satse for meget på noget usikkert.

Dines
06-08-2008, 17:01
Og du ved desuden lige så godt som jeg at hvis rooney eller tevez går i stykker så kommer hverken campbell,manucho eller welbeck ind fra start. Det er et mediestunt fra fergies side, fordi det skal ligne de unge får chancen. Lige så snart der står point på spil vil han smide giggs i front.

Nok ikke lige p.t., for vi har kun en reel kant i de første 2 PL-kampe, og det er Giggs. Umiddelbart tror jeg opstillingen til Newcastle kommer til at blive i den her stil, hvis Rooney ikke bliver klar:

VDS

Neville/Brown - Rio - Vidic - Evra

Hargreaves/Fletcher - Carrick - Scholes

Tevez - Campbell - Giggs

Men som de tre offensive spillere ser ud der, så er det ikke nok, og vi har stort set ingen offensive muligheder at sætte ind fra bænken - En angriber er tiltrænkt med Saha og Rooneys skadeshistorik.!

el-insaciable
06-08-2008, 17:09
Det er nu ikke for at holde dig op på det med een mand. Det er mere for at belyse problematikken i at vente for længe, og måske satse for meget på noget usikkert.Ok, fair nok så misforstod jeg dig.

United-Allan33
06-08-2008, 19:21
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9171

Synes mere og mere det lyder til ingen indkøb i denne sæson.... kan godt frygte lidt at vi kommer til at betale for det...

robinho
06-08-2008, 19:54
håber næsten de får lov til at betale for det.

Kofoed
06-08-2008, 20:03

What?? Hvordan kan du syntes at United skal "straffes" for ikke at købe ind?? Det er da bare fedt, hvis vi kan få succes igen, uden at købe forstærkninger..

KennyN
06-08-2008, 20:15

Nej, det skal da netop belønnes hvis man for engang skyld ser en klub der ikke bruger flere hundrede millioner. Hvis United nu i stedet bare kører igennem med den stærke trup vi jo altså har, og supplerer med et par unge og Neville tilbage fra skade, ja så er truppen altså rigtig god, stærk og bred. Det skal da belønnes at man tror på egne evner, fremfor at gå amok på transfermarkedet..
Men anyway, vi skal ikke ligge alt for meget i Sir Alex's udtalelser. Han spiller spillet helt cool, han kan jo ikke sige "ja for satan, vi har brug for en angriber", så eksploderer prisen jo bare endnu mere end i forvejen.

Tim_rn
06-08-2008, 20:18
Nej, det skal da netop belønnes hvis man for engang skyld ser en klub der ikke bruger flere hundrede millioner. Hvis United nu i stedet bare kører igennem med den stærke trup vi jo altså har, og supplerer med et par unge og Neville tilbage fra skade, ja så er truppen altså rigtig god, stærk og bred. Det skal da belønnes at man tror på egne evner, fremfor at gå amok på transfermarkedet..

Enig. Hvis altså vi havde haft en stærk trup. Angrebet er efterhånden til grin. Men jeg håber selvfølgelig at campbell kan gøre en forskel. Adebayor trådte i karakter, så hvorfor ikke? Klasseforskellen gør ikke noget hvis bare motivationen er der, i hvert fald for en enkelt sæson.

Kofoed
06-08-2008, 20:27
Enig. Hvis altså vi havde haft en stærk trup. Angrebet er efterhånden til grin. Men jeg håber selvfølgelig at campbell kan gøre en forskel. Adebayor trådte i karakter, så hvorfor ikke? Klasseforskellen gør ikke noget hvis bare motivationen er der, i hvert fald for en enkelt sæson.

Hvis altså vi havde haft en stærk trup!!! Det ved vi jo ikke før vi har spillet mindst 10 kampe.. Det skal da også belønnes, hvis vi med et (på papiret) svagt hold, vinder hele lortet, uden at have forstærket os..

robinho
06-08-2008, 21:09
hvorfor i alverden skal vi se det som en udfordring at vinde med et dårligere hold? Jeg snakker jo heller ikke om at handle vildt ind, men i ved sgu godt flere af jer hellige at angribere har vi ikke nok af.

Hvis campbell nu banker en kasse eller to ind mod portsmouth så lukker jeg skuffen, men han skal vise mig noget andet end i en kamp mod nogle andenrangsafrikanere.

Dog et pænt mål han lavede i weekenden

Kofoed
06-08-2008, 21:18
hvorfor i alverden skal vi se det som en udfordring at vinde med et dårligere hold? Jeg snakker jo heller ikke om at handle vildt ind, men i ved sgu godt flere af jer hellige at angribere har vi ikke nok af.

Hvis campbell nu banker en kasse eller to ind mod portsmouth så lukker jeg skuffen, men han skal vise mig noget andet end i en kamp mod nogle andenrangsafrikanere.

Dog et pænt mål han lavede i weekenden

Hvis du henviser til bla. mig så er jeg bestemt ikke hellig, og jeg så gerne en enkelt angriber til klubben, men hvis vi ikke køber, må det jo bare være sådan, og så håber jeg da ikke at vi bliver straffet for ikke at have handlet.. Det lyder på dig som om, du håber vi ikke vinder noget, bare fordi vi ikke har forstærket os.. Så må vi jo bare vise at vi har nogle gode unge løbende rundt, der må tage handske op og vise hva de dur til..

robinho
06-08-2008, 21:28
jo men det lyder jo på fergie som om man kigger rundt omkring.

Men hvis man dropper hele ideen fordi man ikke kan enes om 5-8 mio pund mere i pris.

Er ikke den store fan af overpriser, men berbatov for 25 mio pund eller Etoo for det samme, det synes jeg altså ikke er overpriser. Vi snakker jo verdensklasseangribere, og i ved ligeså godt som jeg at de handles for en del mere i andre tilfælde.

Kofoed
06-08-2008, 22:02
jo men det lyder jo på fergie som om man kigger rundt omkring.

Men hvis man dropper hele ideen fordi man ikke kan enes om 5-8 mio pund mere i pris.

Er ikke den store fan af overpriser, men berbatov for 25 mio pund eller Etoo for det samme, det synes jeg altså ikke er overpriser. Vi snakker jo verdensklasseangribere, og i ved ligeså godt som jeg at de handles for en del mere i andre tilfælde.

Jeg syntes heller ikke 25 mio er for meget for Berbatov, men syntes der er forskel på 25 og 32 mio.. Og 32 er for meget i mine øjne.. SÅ vil jeg hellere give vores egne unge en chance, og så må det briste eller bære..

robinho
07-08-2008, 08:32
jeg synes det er meget morsomt ud se udviklingen fra starten af vinduet til nu.

Fergie startede ud med at sige at han nok ville købe to spillere. Javel, vi kunne så hurtigt regne ud den ene ville være ramsey. Ham fik vi så ikke fair nok. Så var fergie nede på at sige vi nok kun ville købe én.

Så fik vi et hav af skader og sygdomme, og vi skaber ikke rigtig noget i træningskampene. Og så siger fergie nu vi nok ikke køber nogen.

Der er jo den vilde sammenhæng.

Glory Man United
07-08-2008, 08:48
jeg synes det er meget morsomt ud se udviklingen fra starten af vinduet til nu.

Fergie startede ud med at sige at han nok ville købe to spillere. Javel, vi kunne så hurtigt regne ud den ene ville være ramsey. Ham fik vi så ikke fair nok. Så var fergie nede på at sige vi nok kun ville købe én.

Så fik vi et hav af skader og sygdomme, og vi skaber ikke rigtig noget i træningskampene. Og så siger fergie nu vi nok ikke køber nogen.

Der er jo den vilde sammenhæng.

Vi kan være enige så langt hen af vejen at vi burde købe en angriber mere. Men fordi vi kommer til at mangle 6-7 spillere i de første to-tre kampe, så skal vi da ikke købe mere ind af den grund.
Det ligner mere endnu engang dommedagsprofeti af gode gamle Robinho. Selv når vi ligger nr 1 i ligaen, er det bare et spørgsmål om tid, hvornår Chelski overhaler os ;)

robinho
07-08-2008, 09:16
Vi kan være enige så langt hen af vejen at vi burde købe en angriber mere. Men fordi vi kommer til at mangle 6-7 spillere i de første to-tre kampe, så skal vi da ikke købe mere ind af den grund.
Det ligner mere endnu engang dommedagsprofeti af gode gamle Robinho. Selv når vi ligger nr 1 i ligaen, er det bare et spørgsmål om tid, hvornår Chelski overhaler os ;)

nej men manglen på angribere er da noget mere udtalt nu, hvor alle de spillere mangler. Det er jo ikke sådan jeg siger at fordi vi har 6-7 mand skadet, så skal vi hente 6-7 mand.

Men man skal ikke være blind for at se at den offensive indsats mod både peterborough og juventus har været meget ringe. Og ja ja det er kun træningskampe, jo men det er det da også kun få barcelona og chelsea og hvad de hedder, men de forsøger det at få spillet til allerede at køre nu. Hvis det er det vi forsøger på også, så skal jeg være nervøs.

Og som om vi ikke havde skader nok, så ser det ud som om at newcastle har købt Fabricio Coloccini hos deportivo. Så kan vi da komme ud af den kamp med lidt flere til briksen.

snegl
07-08-2008, 10:04
nej men manglen på angribere er da noget mere udtalt nu, hvor alle de spillere mangler. Det er jo ikke sådan jeg siger at fordi vi har 6-7 mand skadet, så skal vi hente 6-7 mand.

Men man skal ikke være blind for at se at den offensive indsats mod både peterborough og juventus har været meget ringe. Og ja ja det er kun træningskampe, jo men det er det da også kun få barcelona og chelsea og hvad de hedder, men de forsøger det at få spillet til allerede at køre nu. Hvis det er det vi forsøger på også, så skal jeg være nervøs.

Og som om vi ikke havde skader nok, så ser det ud som om at newcastle har købt Fabricio Coloccini hos deportivo. Så kan vi da komme ud af den kamp med lidt flere til briksen.

Heldigvis er hans ry for tacklingsvanvid faldet. Sidste sæson spillede han alle 38 kampe for Deportivo, og fik kun 1 kort. Han er blevet meget mere moden og var en leder i omklædningsrummet for Deportivo.

Jeg er helt enig i at vi bør købe en stjerne angriber. Sejr i sæsonens første mange kampe, hvor de andre hold tit tager lidt for nemt på det, gør at vi ikk vil få ligeså meget at kæmpe for i sidste ende.

Det vil være dumt ikk at foretage købet inden sæsonstart, hvis vi alligevel skal ud til vinter eller næste år og finde en virkelig god angriber. Det kan kun ske tidligt nok.
(medmindre et mindre Campbell/Welbeck/Manucho mirakel sker og de udvikler sig til en ny Berbatov, som klubbens angreb fortjener og har brug for)

Det eneste logiske jeg kan se i situationen med at afvente er:

1. At Spurs forsøger at få Villa, og dermed godt vil sælge Berbatov alligevel

2. At Tevez lige skal bevise sig på banen once and for all, så vi ikke skyder 30 mio pund ud efter en angriber vi måske ikk har brug for (vi har jo Rooney anyways)

snegl
07-08-2008, 10:18
Og knap som man har ærgret sig over ingen ny angriber udtaler Fergie at han har det fint med ikk at købe nogle spillere:

"We might well start 2008-09 with largely the squad we had last season - and after all, they didn't do too badly," he said.

"We have not brought in the kind of top-quality player everyone seems to be expecting.

"We are still researching and looking but it is not easy and certainly we are not desperate."

"We have the right balance of youth and experience thanks to the work we did in the transfer market the previous year," he claimed.

"In terms of numbers we have been boosted by the return from loan of several young players who have the potential to go all the way.

"So I think we already have the men for the job."

Meanwhile, Rio Ferdinand says Manchester United's players are happy by Ferguson's lack of transfer activity over the summer.

"We just trust the manager's judgement," Ferdinand said.

"The manager makes the decisions and he's never ever steered us wrong before. We go along with whatever he says.

"If we don't sign any players then we'll go into the season as confident as ever. If we do, then great."

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/2514815/Alex-Ferguson-ends-Dimitar-Berbatov-speculation-as-Man-Utd-aim-for-solidarity---Football.html

Michaelkp
07-08-2008, 10:30
Det er vel næsten sikkert at Ronaldo bliver solgt næste sommer, så jeg kunne godt tænke mig at vi allerede nu købte en erstatning for Ronaldo. Det kunne være en ung spiller - Silva eller Aguero så de havde et år til at komme ind på holdet. Aguero kunne også bruges hvis Rooney eller Tevez blev skadet.

SantasLittleHelper
07-08-2008, 10:56
Det er vel næsten sikkert at Ronaldo bliver solgt næste sommer, så jeg kunne godt tænke mig at vi allerede nu købte en erstatning for Ronaldo. Det kunne være en ung spiller - Silva eller Aguero så de havde et år til at komme ind på holdet. Aguero kunne også bruges hvis Rooney eller Tevez blev skadet.

Enig.. Det er så her jeg mener Ashley Young kommer ind.. Med mindre Rafael kan omdannes til wing, lidt ligesom Mancini fra Roma..

Koby
07-08-2008, 11:37
Jeg tror simpelthen ikke Young har klassen til at erstatte Ronaldo. Ingen har det, ved det godt, men det er i mine øjne mere sandsynligt at en gut som Aguero går ind og gør det - simpelthen fordi han bare har så meget mere klasse.

Troelsgaard
07-08-2008, 11:50
Jeg tror simpelthen ikke Young har klassen til at erstatte Ronaldo. Ingen har det, ved det godt, men det er i mine øjne mere sandsynligt at en gut som Aguero går ind og gør det - simpelthen fordi han bare har så meget mere klasse.

Aguero er jo angriber, så den forstår jeg ikke.

Jeg synes ikke rigtig der er nogen, der kan måle sig med Ronaldo. Det tætteste vi kommer er Silva og Ribery imo. Ashley Young har den fordel, at han ikke skal vende sig til PL, men engelske spillere koster jo en bondegård, så jeg ved ikke rigtig.

snegl
07-08-2008, 11:53
Jeg forstår ikk al den hype omkring Silva. Jeg synes han er regulær, og ikke den helt store individualist. Jeg har primært set kampe under EM skal det dog siges. Her synes jeg næsten aldrig han lavede noget uventet, samt han tit lavede normale fejlafleveringer.

Det er sikkert bare mig, men jeg synes han er hypet helt enormt.

robinho
07-08-2008, 11:55
Jeg forstår ikk al den hype omkring Silva. Jeg synes han er regulær, og ikke den helt store individualist. Jeg har primært set kampe under EM skal det dog siges. Her synes jeg næsten aldrig han lavede noget uventet, samt han tit lavede normale fejlafleveringer.

jeg synes silva er en glimrende boldspiller, men det er martin også. Jeg så ham nærmest ikke under hele EM sætte en mand....

Det skal en verdensklassewing jo kunne.

Men han har en god timing i spillet, et godt overblik og et fint skud.

Men jeg giver dig ret i at han er skruet op på et niveau hvor han ikke høre hjemme..... endnu. Han er ung han kan nå det.

forresten så står der følgende inde på manutd.com idag

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6615551

og hvis han kan se det, hvilket er logik for burhøns, og stadigvæk intet foretager sig på markedet, jamen så kunne det tyde på en begyndende form for demens hos fergie. Det virker helt ude i hampen

Troelsgaard
07-08-2008, 12:00

Imo kan man ikke bruge præstationer under en slutrunde til det helt store, for der er utallige eksempler på, at nogen brilliere ved en slutrunde, for derefter at falde igennem. Arshavin var jo gudespilleren ved EM, men lad os nu se hvad han kan, hvis han skifter til en europæisk storklub.

Michaelkp
07-08-2008, 12:11
Aguero er jo angriber, så den forstår jeg ikke.

Jeg synes ikke rigtig der er nogen, der kan måle sig med Ronaldo. Det tætteste vi kommer er Silva og Ribery imo. Ashley Young har den fordel, at han ikke skal vende sig til PL, men engelske spillere koster jo en bondegård, så jeg ved ikke rigtig.

Hvis vi skal spille 4-3-3, som vi også gøre med Ronaldo, kan Aguero godt tage over for Ronaldo.
Men hvis det bliver 4-4-2 skal vi kigge efter en anden spiller.

JumpingCarrot
07-08-2008, 13:55
Umiddelbart vil jeg nok sige, at Silva mere er en kreativ, offensiv spiller - Scholes før han er blevet trukket lidt tilbage på banen. Han er ikke decideret fløj, men hans spilforståelse, pasninger og kreativitet er noget for sig i hans alder.

Men jeg tror desværre ikke, han vil passe ind. Måske ville han gå som fløj, men jeg ser ham mest på midten, og dér har vi slet ikke brug for nye spillere.

Ulrik Vida Vinther
07-08-2008, 14:01
Hvis vi skal spille 4-3-3, som vi også gøre med Ronaldo, kan Aguero godt tage over for Ronaldo.

Vi spillede 4-2-2, når vi havde alle spillere fit, i sidste sæson?

Ulrik Vida Vinther
07-08-2008, 14:04

Jeg synes ikke at Silva er blevet hypet helt enormt. Der snakkes langt mere om Villa, Ronaldo, Robinho og Arshavin f.eks.
Og i mine øjne var Silva genial under det meste af EM. Hans boldkontrol og evne til at sætte en mand. Jeg er helt vild med ham, og så er han venstrebenet, hvilket jo også er fantastisk..

Glory Man United
07-08-2008, 14:44
Jeg synes ikke at Silva er blevet hypet helt enormt. Der snakkes langt mere om Villa, Ronaldo, Robinho og Arshavin f.eks.
Og i mine øjne var Silva genial under det meste af EM. Hans boldkontrol og evne til at sætte en mand. Jeg er helt vild med ham, og så er han venstrebenet, hvilket jo også er fantastisk..

Der må jeg give min "uven" Robinho ret. Han satte vel knap 5 mand under hele EM slutrunden???? Silva er god, men så er han sgu heller ikke bedre. Om det er ham, United skal købe om 12 mdr, når (og ikke hvis) Ronaldo ryger ti lREal Madrid, ved jeg ikke.....

Ulrik Vida Vinther
07-08-2008, 15:03
Der må jeg give min "uven" Robinho ret. Han satte vel knap 5 mand under hele EM slutrunden???? Silva er god, men så er han sgu heller ikke bedre. Om det er ham, United skal købe om 12 mdr, når (og ikke hvis) Ronaldo ryger ti lREal Madrid, ved jeg ikke.....

Så ser vi fodbold forskelligt. I mine øjne var han blandt Spaniens 4-5 bedste spillere. Og de vandt EM. Det taler vel sit eget sprog.
Men jeg udtrykte mig måske forkert. Det var ligeså meget min fascination af hans spil i Valencia som under dele af EM, som jeg ville udtrykke.

robinho
07-08-2008, 15:48
Der må jeg give min "uven" Robinho ret.

jeg takker for titlen :)

United DK
07-08-2008, 16:04
Som jeg har sagt før, så er Ribery den eneste værdige afløser for Ronaldo. Silva er jeg ligesom bl.a. Snegl ikke imponeret over, og Aguero kan måske fungere i en 4-3-3, men jeg foretrækker til hver en tid 4-4-2, og her er Aguero helt ude af billedet i min bog.

Jeg har i øvrigt læst en del mavesure indlæg fra Robinho, omkring den manglende aktivitet på transfermarkedet, og jeg er for en gang skyld helt enig. Vi SKAL have en ny angriber, og nu hvor Berbatov ser lidt svær ud, så hent dog Huntelaar, som virker til at kunne fås uden større konkurrence, og sikkert også til en billigere pris end Berbatov. Ja, vi vandt to titler sidste sæson med Rooney og Tevez, men det gjorde vi ikke pga. de to, men fordi Ronaldo gik målamok, og det sker med 99% sikkerhed ikke igen, bl.a. fordi han er ude de første par måneder af sæsonen.

KennyN
07-08-2008, 17:20
Ingen grund til panik. Vi skal bare hjemkalde Dong fra OL. Han bombede i dag for Kina, da han kort før tid sikrede 1-1 mod New Zealand..

snegl
07-08-2008, 18:10
Ingen grund til panik. Vi skal bare hjemkalde Dong fra OL. Han bombede i dag for Kina, da han kort før tid sikrede 1-1 mod New Zealand..

"Åh nej nu har han bolden igen"

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/09_04/manutdR_468x371.jpg

Flax_Generous
07-08-2008, 20:19
Og det var endda et rigtig flot mål. Hvis han da gjorde det med vilje.

Streubel
07-08-2008, 20:47
Som jeg har sagt før, så er Ribery den eneste værdige afløser for Ronaldo. Silva er jeg ligesom bl.a. Snegl ikke imponeret over, og Aguero kan måske fungere i en 4-3-3, men jeg foretrækker til hver en tid 4-4-2, og her er Aguero helt ude af billedet i min bog.

Jeg har i øvrigt læst en del mavesure indlæg fra Robinho, omkring den manglende aktivitet på transfermarkedet, og jeg er for en gang skyld helt enig. Vi SKAL have en ny angriber, og nu hvor Berbatov ser lidt svær ud, så hent dog Huntelaar, som virker til at kunne fås uden større konkurrence, og sikkert også til en billigere pris end Berbatov. Ja, vi vandt to titler sidste sæson med Rooney og Tevez, men det gjorde vi ikke pga. de to, men fordi Ronaldo gik målamok, og det sker med 99% sikkerhed ikke igen, bl.a. fordi han er ude de første par måneder af sæsonen.

Tror du ikke at Anderson, Carrick, Nani, Scholes, Hargreaves, Giggs kan højne deres snit næste sæson. desuden tror jeg også på flere mål af tevez og rooney.. et par stykker over hele sæsonen af fraizer campell..

Jeg er meget fortrøstningsfuld. Plus vi har pl's bedste forsvar

United DK
07-08-2008, 21:19
Tror du ikke at Anderson, Carrick, Nani, Scholes, Hargreaves, Giggs kan højne deres snit næste sæson. desuden tror jeg også på flere mål af tevez og rooney.. et par stykker over hele sæsonen af fraizer campell..

Jeg er meget fortrøstningsfuld. Plus vi har pl's bedste forsvar

Jeg håber da de forhøjer deres snit, men jeg ville være mere tryg med en ægte topscore. Men lad os nu se, det er så nemt at være negativ, og da jeg generelt er optimistisk på Uniteds vegne, så tror jeg stadig vi genvinder mesterskabet, med eller uden en ny angriber, samt Ronaldo i 42 måls-humør.

PerRonaldo
07-08-2008, 21:59
jeg synes silva er en glimrende boldspiller, men det er martin også. Jeg så ham nærmest ikke under hele EM sætte en mand....

Det skal en verdensklassewing jo kunne.

Men han har en god timing i spillet, et godt overblik og et fint skud.

Men jeg giver dig ret i at han er skruet op på et niveau hvor han ikke høre hjemme..... endnu. Han er ung han kan nå det.

forresten så står der følgende inde på manutd.com idag

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6615551

og hvis han kan se det, hvilket er logik for burhøns, og stadigvæk intet foretager sig på markedet, jamen så kunne det tyde på en begyndende form for demens hos fergie. Det virker helt ude i hampen

Tja.. Eller også kan han bare ikke få den spiller han gerne vil have.. Han er jo heller ikke blind, men han har vel også i baghovedet at kunne det hold sidste sæson kan de vel også i den næste.. Den holder bare ikke overfor mig, men måske den gør når han skal overbevise sig selv.

snegl
07-08-2008, 22:23
http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=809425

Det kunne være lidt fedt at se gamle Ronaldo i Premier League. Håber han kommer igen under alle omstændigheder.

Det kunne være lidt sjovt at se ham i United i bare en halv eller hel sæson lidt ala Henke, selvom det nok ville være lidt af et sats.

robinho
07-08-2008, 22:24

Det kunne være lidt fedt at se gamle Ronaldo i Premier League. Håber han kommer igen under alle omstændigheder.

Det kunne være lidt sjovt at se ham i United i bare en halv eller hel sæson lidt ala Henke, selvom det nok ville være lidt af et sats.

ansæt ham som angrebstræner. Den bedste afslutter jeg kan huske. Han skal nok ikke ansættes i sundhedssektoren

snegl
07-08-2008, 22:27
ansæt ham som angrebstræner. Den bedste afslutter jeg kan huske. Han skal nok ikke ansættes i sundhedssektoren

Måske han kan arrangere nogle wild parties sammen med Rio

ChristianR
07-08-2008, 22:32

Hvis det var vores eneste mulighed lige nu er det lige før jeg vil mene, at det vil være et større sats at lade være. Jeg ville også synes, det kunne være sjovt at se ham lidt ala Henke.

robinho
07-08-2008, 22:34
Hvis det var vores eneste mulighed lige nu er det lige før jeg vil mene, at det vil være et større sats at lade være. Jeg ville også synes, det kunne være sjovt at se ham lidt ala Henke.

synes denne tråd drejer over i mere og mere desperation. Så kan vi jo lige så godt gå efter michael owen

snegl
07-08-2008, 22:37
synes denne tråd drejer over i mere og mere desperation. Så kan vi jo lige så godt gå efter michael owen

Well, vi mangler en angriber - vi er i pengenød, vi har signet en lignende spiller før (Henke), det ser pt. ikke ud til at vi handler. Man kan vel godt overveje muligheden selvom medierne ikke nævner det.

Det gjorde de heller ikk med Anderson.

robinho
07-08-2008, 22:37
Well, vi mangler en angriber - vi er i pengenød, vi har signet en lignende spiller før (Henke), det ser pt. ikke ud til at vi handler. Man kan vel godt overveje muligheden selvom medierne ikke nævner det.

nej men ronaldo er ude af form og konstant skadet. Det var henke ikke

snegl
07-08-2008, 22:38
nej men ronaldo er ude af form og konstant skadet. Det var henke ikke

Han kommer jo tilbage på et eller andet tidspunkt. Lisom Anderson i øvrigt.

United DK
07-08-2008, 22:48
Ronaldo? Nostalgien længe leve! Hvad med et angreb bestående af Yorke og Cole igen, eller måske Ronaldo sammen med Sheringham? Hvilke angreb!

Naldo
07-08-2008, 22:57

Hvor kom den fra? Jeg har hørt intet om at vi skulle mangle penge. Grunden til at ikke har købt nogle spillere er vel bare fordi vi ikke vil betale overpris, hvilket jeg synes er meget fornuftigt.

Hvis vi virkelig var i pengenød mon så ikke vi have takket "ja" til en lille milliard for Ronaldo?

snegl
07-08-2008, 23:41
Hvor kom den fra? Jeg har hørt intet om at vi skulle mangle penge. Grunden til at ikke har købt nogle spillere er vel bare fordi vi ikke vil betale overpris, hvilket jeg synes er meget fornuftigt.

Hvis vi virkelig var i pengenød mon så ikke vi have takket "ja" til en lille milliard for Ronaldo?

Har du overvejet hvor meget Glazer har bragt klubben i gæld? Det skal betales af før eller siden. Og nej vi behøves ikke takke ja til en 7-800 mio, når vi alligevel tjener styrtende på trøjesalg af Ronaldo. Han kan iøvrigt også sælges næste sæson, og hvem ved - måske for mer.

Men anyways nu lyder det somom jeg indebrændt ønsker Ronaldo 2 til klubben. Det gør jeg ikke. Det kunne bare være underholdende ala Henke hvis vi ikke får Berbatov eller Huntelaar.

Du forventer vel heller ik vi betaler 300 for Tevez og 2-300 for Berbatov? I mine øjne vil det være økonomisk uansvarligt

Naldo
08-08-2008, 00:00
Har du overvejet hvor meget Glazer har bragt klubben i gæld? Det skal betales af før eller siden. Og nej vi behøves ikke takke ja til en 7-800 mio, når vi alligevel tjener styrtende på trøjesalg af Ronaldo. Han kan iøvrigt også sælges næste sæson, og hvem ved - måske for mer.

Men anyways nu lyder det somom jeg indebrændt ønsker Ronaldo 2 til klubben. Det gør jeg ikke. Det kunne bare være underholdende ala Henke hvis vi ikke får Berbatov eller Huntelaar.

Du forventer vel heller ik vi betaler 300 for Tevez og 2-300 for Berbatov? I mine øjne vil det være økonomisk uansvarligt

Bare fordi du har gæld betyder det ikke, at man er i pengenød! Så længe du kan tjene flere penge via de penge du skylder end renterne lyder på dem, så er gæld faktisk en god forretning. Derfor kan du ikke stille det så simpelt op, og derfor ved du ikke om vi er i pengenød.

Nu er det så ikke op til mig at vurdere hvad der er økonomisk ansvarligt, det er op til Gill og hans rådgivere. Men der har både været snakket om et køb af Tevez og en unavngiven spiller (Berbatov) er der også blevet snakket om, så jeg forventer, da man har råd til begge, nu man har sagt, at man har planer om at købe dem begge.
Den eneste grund til Berbatov ikke er købt endnu, er vel at Tottenham hævede prisen på ham med 100 mio. fra den ene dag til den anden.

Skjøt
08-08-2008, 00:17
Man skal passe på ikke at dømme Ronaldo ude for hurtigt.
Ja, han var meget skadet i Milan, men det var alvorlige skader, som var rent uheld.
Ikke på samme måde som Saha, som løber ind i dem hele tiden.

Han lavede 9 mål i 20 kampe.
Og jeg kan da huske, at jeg var glad for, at han var spærret til CL semifinalen i 2007, mod os.

gasgas
08-08-2008, 00:17

Rooney spillede nærmest mere fløj end Ronaldo i sidste sæson. Rooney og tevez tog mange af Ronaldos defensive løb. Hvorimod, når vi var i angreg, havde ronaldo ofte sit udgangspunkt fra kanten og søgte ind i banen. Ihvertfald som jeg så det.

RazziC
08-08-2008, 06:57
Hørte lige i radioen i morges at der er lukket for nye spiller-tilmeldinger til Champions League i år.. gælder det kun kvalifikationen eller også selve hovedturneringen? I så fald gør det da en mindre forskel om vi køber en ny angriber eller ej...

United DK
08-08-2008, 07:57
Hørte lige i radioen i morges at der er lukket for nye spiller-tilmeldinger til Champions League i år.. gælder det kun kvalifikationen eller også selve hovedturneringen? I så fald gør det da en mindre forskel om vi køber en ny angriber eller ej...

Jeg tror kun det er til kvalen, for transfervinduet har jo åbent til 31. august, og derfor skal klubberne jo lige have lov til, at få alle handlerne hjem.

snegl
08-08-2008, 09:35
Bare fordi du har gæld betyder det ikke, at man er i pengenød! Så længe du kan tjene flere penge via de penge du skylder end renterne lyder på dem, så er gæld faktisk en god forretning. Derfor kan du ikke stille det så simpelt op, og derfor ved du ikke om vi er i pengenød.

Nu er det så ikke op til mig at vurdere hvad der er økonomisk ansvarligt, det er op til Gill og hans rådgivere. Men der har både været snakket om et køb af Tevez og en unavngiven spiller (Berbatov) er der også blevet snakket om, så jeg forventer, da man har råd til begge, nu man har sagt, at man har planer om at købe dem begge.
Den eneste grund til Berbatov ikke er købt endnu, er vel at Tottenham hævede prisen på ham med 100 mio. fra den ene dag til den anden.

Jeg er udemærket klar over at rigtig mange virksomheder i verden har gæld men samtidig tjener penge (Så at sige normalt). Nu kom der bare denne lille nyhed op sidste sæson der sagde at forretningen gav underskud selvom vi præsterede suverent, og en kæmpe tv aftale var i hus. Man kan sige kedlerne kørte på max, men alligevel havde vi ikke overskud.

David Gill, United's chief executive, announced the headline results back in January, stressing that United's phenomenal money-making power, with 76,000 crowding into Old Trafford and the Premier League's huge TV rights deals, had produced record income of £210m and operating profits of £75m. The full accounts show, however, that even though United made a further £11m profit from buying and selling players, the interest and other accounting provisions pushed United into recording an overall loss of £58m.

Læs hele artiklen her; den er det værd.
http://www.guardian.co.uk/football/2008/may/06/manchesterunited.premierleague

robinho
08-08-2008, 10:33
ramos siger idag at han ikke vil udelukke at berbatov skifter, men afviser samtidig at barcelona skulle have budt.
Men han påpeger de selv har angribere de skal have på plads først.

Kunne jo godt være united der ventede

Glory Man United
08-08-2008, 11:49
jeg takker for titlen :)

Åh jeg ber. Titler er jo et samleobjekt! :p

EDIT: Iøvrigt har Newcastle også store skadsesproblemer, og selvom nogle af dem nok skal blive klar, såååååå....:)

http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php?SKEY=9ecbae05a4d3ed5e35d91d0a bb0ac391

Høgsted
10-08-2008, 11:51
http://www.people.co.uk/sport/tm_headline=micah-taker%26method=full%26objectid=20691991%26siteid=9 3463-name_page.html

Der er virkelig ved at komme ny boller på suppen - nu nævnes navne som Silva, Henry, stadig Berbatov og nu også Richards.....

Mikke7
10-08-2008, 12:13
http://www.people.co.uk/sport/tm_headline=micah-taker%26method=full%26objectid=20691991%26siteid=9 3463-name_page.html

Der er virkelig ved at komme ny boller på suppen - nu nævnes navne som Silva, Henry, stadig Berbatov og nu også Richards.....

ja det må man sige - bliver spændende at se hva, der sker :)

Krede
10-08-2008, 12:19

Skulle netop ind og poste linket - da the people er i den mere seriøse ende af aviser - men du var hurtigere :)

Men det er da interessant, at vi pludselig bliver linket med så mange spillere.

Umiddelbart tror jeg, at vi køber en af Silva, Berbatov og Henry. Altså godtnok er Silva ikke angriber, men det giver plads til Ronaldo længere fremme uden vi bliver svækket på wingen.

Skulle Richards blive ledig, så ved jeg, at Alex vil slå til. Også selvom vi ikke mangler ham. Fergie har tidligere udtalt, at nogle gange er det muligt at købe en spiller, som man bare MÅ sikre sig. Sådan tror jeg, at han har det med Micah.

Det er også muligt, at han går efter en striker og derudover holder øje med både Silva og Richards. Hvis han føler, at de to skal signes, hvis de bliver ledige.

United DK
10-08-2008, 13:08
Jeg har før udtrykt min modstand mod Henry, men det kunne alligevel være sjovt, hvis han skiftede til os, for så marker vi lige overfor Arsenal, hvem der er bedst. :D

Elkjaer
10-08-2008, 13:15
Henry er/var en god angriber.
Han runder 31 indenfor de nærmeste par uger. Hans storhedstid var i Arsenal og efterfølgende er det gået ned af bakke. Jeg vil ikke mene at United skulle smide 200 mio efter ham. Desuden har han udtalt at hvis han nogensinde skulle tilbage til England, så ville han kun til Arsenal.

robinho
10-08-2008, 13:19
Fordelen ved at hente en richards er at han har nogle år i lære hos rio, indtil han en dag kan overtage hans plads. Ser nemlig richards potentiale som midtstopper som større end på backen.

Han er hurtig, hamrende hovedstødsstærk og så fysisk stærkt det er skræmmende. Han kunne godt med tiden være rios efterfølger, både her men også på landsholdet.

Og hvis han skal spille i midten er der stadigvæk plads i fremtiden til Rafael.

Baunie
10-08-2008, 13:34
Skulle netop ind og poste linket - da the people er i den mere seriøse ende af aviser - men du var hurtigere

The People er The Mirrors søndagsavis. Seriøsitet og pålidelighed præger ikke ligefrem den. Men de skal linke Richards til os på nuværende tidspunkt, det har de gjort hele sommeren.

Og vi skal holde os langt væk fra Richards. Han er dybt overvurderet som back og vi har pt. ikke brug for en centerforsvarer. Vi har Evans og Cathcart, der begge viser lovende taktiker, så det er rigeligt så længe Ferdinand og Vidic sidder så solidt på pladserne.

Tim_rn
10-08-2008, 13:48
The People er The Mirrors søndagsavis. Seriøsitet og pålidelighed præger ikke ligefrem den. Men de skal linke Richards til os på nuværende tidspunkt, det har de gjort hele sommeren.

Og vi skal holde os langt væk fra Richards. Han er dybt overvurderet som back og vi har pt. ikke brug for en centerforsvarer. Vi har Evans og Cathcart, der begge viser lovende taktiker, så det er rigeligt så længe Ferdinand og Vidic sidder så solidt på pladserne.

Vil også sige vi ikke har brug for ham. Men engang imellem bliver man nødt til at tage chancen når den er der. Er han et så kæmpe talent vil det jo være perfekt til fremtiden.
Om det så kan fungere, da han jo trods alt vil forlange meget førsteholdsfodbold ved jeg ikke, jeg er også tilhænger af at han bliver i City. Så længe det ikke er på bekostning af han ryger til arsenal, liverfool eller CSKA.

robinho
10-08-2008, 14:07
hverken evans eller ham der cathcart eller hvad han hedder, når richards potentiale i bare minimal grad. Det ville Pique heller ikke have gjort.

Som flere nævner, så kan man godt være dækket ind på en plads, men hvis en bestemt spiller til den plads dukker op, som man bare må gå efter, så skal man gøre det. Hvis fergie opdager richards kan købes, og går efter ham, så må det jo være fordi han mener at han er et større talent end evans og de andre. Sådan er det game.

MUFC=Champions
10-08-2008, 17:15
hverken evans eller ham der cathcart eller hvad han hedder, når richards potentiale i bare minimal grad. Det ville Pique heller ikke have gjort.

Som flere nævner, så kan man godt være dækket ind på en plads, men hvis en bestemt spiller til den plads dukker op, som man bare må gå efter, så skal man gøre det. Hvis fergie opdager richards kan købes, og går efter ham, så må det jo være fordi han mener at han er et større talent end evans og de andre. Sådan er det game.

Fuldstændig enig.

Hvis Messi pludselig blev fyret (ved godt det ikke sker, men rent hypotetisk), burde vi da også prøve at få fat i ham, selvom vi har Ronaldo

United DK
10-08-2008, 18:53
Fuldstændig enig.

Hvis Messi pludselig blev fyret (ved godt det ikke sker, men rent hypotetisk), burde vi da også prøve at få fat i ham, selvom vi har Ronaldo

Ja, det handler bare om at have så mange stjerner så muligt, så skidt med at det ikke ville fungere i praksis.

Don Kafai
10-08-2008, 19:20

Ja sådan er gamet, men jeg kan da nævner mange bestemte spillere der er unikke talenter på deres pladser. Det handler også om timing, og hvad United har brug for. Et køb af Richards vil været "fedt", men vi må også erkende, at det vil være unødvendigt.

Bugge
10-08-2008, 20:59
Ja sådan er gamet, men jeg kan da nævner mange bestemte spillere der er unikke talenter på deres pladser. Det handler også om timing, og hvad United har brug for. Et køb af Richards vil været "fedt", men vi må også erkende, at det vil være unødvendigt.

Enig.
Og selvom konkurrence er sundt, så er det ikke altid lige sundt enten at lade stjernespillere sidde for meget på bænken eller rotere for meget for at gøre alle tilfredse hvilket højst sandsynligt vil ske hvis der skal være plads til både Rio, Vidic og Richards i et centerforsvar der allerede er mere eller mindre perfekt..
Det fungerer perfekt med Vidic og Rio og en backup som Wes skal man ikke kimse af..

man.utd25
10-08-2008, 21:00
Ja, det handler bare om at have så mange stjerner så muligt, så skidt med at det ikke ville fungere i praksis.

Ja lad os blive det nye chekski:devill::lolol:

NtotheT
10-08-2008, 21:54

Unødvendigt?
Hvis vi køber Richards, så sætter vi altså standarden pludselig meget op, og med hans ankomst, så vil en som Silvestre ryge af helvedes til og så vil Fabio overtage Silvestres plads i hierarkiet som den backup til backen og i Richards vil vi få en der både kan bruges i midterforsvaret og backen..

Og jeg har aldrig været fan af Neville, som fodboldspiller, så hvis Richards skulle komme til, så ville det blive en kamp mellem Brown og Richards og her vil Richards nok trække det længeste strå efter et halvt-til et års erfaring af Vida, Rio og Wes.

Bugge
10-08-2008, 22:08
Unødvendigt?
Hvis vi køber Richards, så sætter vi altså standarden pludselig meget op, og med hans ankomst, så vil en som Silvestre ryge af helvedes til og så vil Fabio overtage Silvestres plads i hierarkiet som den backup til backen og i Richards vil vi få en der både kan bruges i midterforsvaret og backen..

Og jeg har aldrig været fan af Neville, som fodboldspiller, så hvis Richards skulle komme til, så ville det blive en kamp mellem Brown og Richards og her vil Richards nok trække det længeste strå efter et halvt-til et års erfaring af Vida, Rio og Wes.

.. Og du må næsten være den eneste der synes at Richards er 2 potter pis værd som højreback..
Både Brown og Neville er mindst på Richards' niveau på højreback positionen.. Og jeg har meget svært ved at se ideen i at pille ved verdens bedste midterforsvarsduo.. Konkurrence er som sagt sundt, men vi har allerede Brown (og Evans) så jeg kan ikke se formålet i at bruge penge på Richards..

United DK
10-08-2008, 22:48
Richards er overvurderet på højre back, og ikke i nærheden af hverken Neville eller Brown. Derudover koster han en bondegård, og han ville i mine øjne kun være reserve, og jeg synes 150-200 mio. (måske mere) er meget for en reserve. Rio og Vidic er også så lidt skadet, at han stort set ikke ville få spilletid, da man ikke spare forsvarspillere, og skulle en af dem blive skadet, så har jeg fuld tiltro til Evans.

NtotheT
11-08-2008, 00:12
Richards er bedre end Brown og Neville i det offensive som højre back og i det defensive synes jeg ikke jeg behøves sige noget. Dertil er Richards kun 19 år og jeg vil gerne vide om Neville og Brown var på samme niveau, dengang de var 19 år?
- Desuden 150 mio kr for en fremtidig mand, der allerede er fast landsholdsmand og en formidabel boldspiller som har min. 10 år endnu, ja det er for mig, alt for billigt.

Bugge
11-08-2008, 00:34
Richards er bedre end Brown og Neville i det offensive som højre back og i det defensive synes jeg ikke jeg behøves sige noget. Dertil er Richards kun 19 år og jeg vil gerne vide om Neville og Brown var på samme niveau, dengang de var 19 år?
- Desuden 150 mio kr for en fremtidig mand, der allerede er fast landsholdsmand og en formidabel boldspiller som har min. 10 år endnu, ja det er for mig, alt for billigt.

Snakker vi om den samme?!

Jeg er normalt aldrig enig med dig og denne gang er ingen undtagelse.. Richards bidrager da ikke med noget som helst fremad banen fra højreback positionen og han er i mine øjne den fødte centerforsvarer og har absolut intet at lave på højrebacken..

robinho
11-08-2008, 08:54
synes også at richards skal indkøbes som central forsvarsspiller, og ikke som back. En dag kan rio ikke mere, og richards står for mig som det største engelske forsvarstalent. Så det er naturligt nok der tænkes på ham.

Men for at vænne lidt tilbage til angribersnakken, så ser det ud som om at fergie er kørt træt i berbatov-jagten og nu kigger andre steder:

http://www.metro.co.uk/sport/football/article.html?in_article_id=258823&in_page_id=43

Så er Henry nok ikke så urealistisk. En anden kunne så også være huntelaar. Men spørgsmålet hvor mange fergie henter. Jeg er ikke i tvivl om at af angribere henter han kun én, for det er hvad der er brug for.

Men der har jo været en masse snak om silva på det sidste, og kunne jo være en mand som fergie er stor fan af, men som han bare ikke troede var tilgængelig.

RuudVanNissetøj
11-08-2008, 10:33
Så skal det meget gerne være i denne uge, at vi får hentet den angriber eller ekstra offensive force vi mangler. Berbatov er selvsagt mere eller mindre umulig og alternativerne skal findes.

Personligt vil jeg være meget tilfreds, hvis vi går efter Henry. Spørgsmålet er, om han så overhovedet vil til klubben - hvilket er noget uvist. Men vedholdende rygter siger jo, at han tidligere på sæsonen var tæt på. Så må man tro det eller ej.

Ellers virker Silva som en ok. gardering. Dog ser det ud til, at Valencia får ham til at underskrive en ny forbedret kontrakt, så det virker mindre sandsynligt.

Puhaaa....der må meget gerne ske noget nu!! Come on, vi har ventet en hel sommer og ikke hørt på andet end Ronaldo-pladder og dårlige udtalelser fra Real Madrid....

Glory Man United
11-08-2008, 10:33
Så er Henry nok ikke så urealistisk.

Nægter at tro på, at Henry "stikker" Arsenal ryggen

Glory Man United
11-08-2008, 10:35
Dertil er Richards kun 19 år og jeg vil gerne vide om Neville og Brown var på samme niveau, dengang de var 19 år?

Er det ikke underordnet, hvor gode de var? Neville har vi nok et par år mere, Brown i 6-7 år og nu har vi en ung brasiliener?

Andersen
11-08-2008, 10:49
Er det ikke underordnet, hvor gode de var? Neville har vi nok et par år mere, Brown i 6-7 år og nu har vi en ung brasiliener?

Korrekt. Det kan vi ikke bruge til noget nu. Og hvis Brown ikke havde været så slemt skadet, så mange gange, havde han måske overhalet Neville på back-pladsen, ja hvem ved, men det er jo ligegyldigt nu.

Selvom Richards er møjgod vil det sandsynligvis være et stupidt indkøb, for hvorfor pille ved verdens bedste stopperpar? Richards er bare født på et forkert tidspunkt, hvis han altså skal til United, i hvert fald nu og i de nærmeste år. Der er steder på banen, hvor forstærkning er mere end alarmerende! Vi kan jo ikke bare købe en spiller fordi han er skide god, dette er ikke FM.

Berba kommer inden længe.

Hl-Glory
11-08-2008, 10:53
Nægter at tro på, at Henry "stikker" Arsenal ryggen

Så har vi det på samme måde, jeg tror heller ikke vi henter Henry, fordi han ikke vil skifte til Arsenals rivaler, eller bare en anden klub i england.
Men på den anden side, har jeg slet ikke lyst til at vi hentede Henry, heller en anden løsning.

vander19
11-08-2008, 11:11
180 - 200£ for Henry... !!!! Det må bare ikke ske...

Så hellere Huntelaar eller Berbatov...

man.utd25
11-08-2008, 11:23
180 - 200£ for Henry... !!!! Det må bare ikke ske...

Så hellere Huntelaar eller Berbatov...

Ja jeg synes godt nok også det lyder vildt, han fylder vist 31 nu her ikke??
Der må være andre end ham på market:)

robinho
11-08-2008, 11:37
Ja jeg synes godt nok også det lyder vildt, han fylder vist 31 nu her ikke??
Der må være andre end ham på market:)

det kan godt være han er 31, men se på nogle af de oldermænd vi har rendende endnu. Der er henry altså et talent i forhold til. Henry vil have nogle år tilbage på toplan endnu, og manden er høj klasse. Han har bevist det over flere år i premier league og i champions league og også på det franske landshold.

Det er fint at huntelaar er yngre, og måske koster det samme, men han har jo slet slet ikke henrys allround talent. Han kan stå og sparke dem ind ja, men det kan henry også, på alle tænkelige måder, og så kan han en masse ved siden af.

Jeg har henry foran huntelaar. Godt nok er berbatov stadig min favorit, men det tyder på fergie har opgivet ham. Med den nyhed er henry meget velkommen i min bog.

Høgsted
11-08-2008, 11:42
det kan godt være han er 31, men se på nogle af de oldermænd vi har rendende endnu. Der er henry altså et talent i forhold til. Henry vil have nogle år tilbage på toplan endnu, og manden er høj klasse. Han har bevist det over flere år i premier league og i champions league og også på det franske landshold.

Det er fint at huntelaar er yngre, og måske koster det samme, men han har jo slet slet ikke henrys allround talent. Han kan stå og sparke dem ind ja, men det kan henry også, på alle tænkelige måder, og så kan han en masse ved siden af.

Jeg har henry foran huntelaar. Godt nok er berbatov stadig min favorit, men det tyder på fergie har opgivet ham. Med den nyhed er henry meget velkommen i min bog.

Henry ville passe perfekt i angrebet og vi vil automatisk få et harmonisk angreb og få tilført bunkevis af erfaring. Men manden er snart 31 og 200 mio for ham synes jeg simpelthen er for meget. Oven i købet er det et sats at hente Henry grundet hans lidt uheldige ophold i Barca - måske er manden færdig ? hvem ved ?. Men snakker vi omkring de 100 mio synes jeg bestemt han er værd at sigte efter. Men 200 synes jeg virkelig er helt hen i vejret for en 31 årig angriber......

Andersen
11-08-2008, 12:19
i min bog ser chancefordelingen således ud:

Berbatov: 80%
Henry: 10%
Huntelaar: 5%
andre: 5%

Vi har et problem og det SKAL løses, det problem hedder mangel på angribere og det er der jo ikke den store nyhed i.

Hvis Berbatov ikke "må" sælges før Spurs har erstatningen klar i kulissen, kan øjnene rettes mod Henry, som skrevet her og på flere rygtebørser. Om han så koster £20M og har indenfor fodbold en forholdsvis fremskreden alder, ser jeg det ikke som noget problem. Han er stadig verdensklasse. Vil han kunne affinde sig med rotation og vil han til en anden klub end sin påståede elskede Arsenal, det er vel de helt store spørgsmål.

Han er altså kun 31 år (samme alder som Sheringham havde da han kom til os), han løber ikke mange meter forgæves, dertil skal han ikke tonse sådan rundt som Rooney og Tevez gør det. Der er bestemt mindst 3 år tilbage i ham.

Jeg ville meget hellere betale 20 for ham end 15 for Huntelaar, selvom der kun skulle være tre år tilbage i ham og han ikke har nogen salgsværdi.

Jeg tror dog stadig på at Berba kommer inden længe.

BQred
11-08-2008, 12:57
jeg håber da virkeligt ikke det bliver Henry......det villle bare være forkert, og så er prisen alt alt for høj.

Jeg vil sku hellere have Huntelaar!

ChristianR
11-08-2008, 13:29

andre: 5%.

Hvor mange gange pengene giver du så igen, hvis vi ender op med ingen? For det kunne jeg nu nemt være nervøs for. Så det skal ikke give ret høje odds, før jeg tør spille på den.

RuudVanNissetøj
11-08-2008, 13:39
jeg håber da virkeligt ikke det bliver Henry......det villle bare være forkert, og så er prisen alt alt for høj.

Jeg vil sku hellere have Huntelaar!

Det eneste "forkerte" jeg kan se ved et køb af Henry skulle være hans tid i Arsenal. Alderen er ikke en hindring i min verden, da han helt sikkert har minimum 3 år tilbage på topplan tilbage i sig. Han har fortsat speed i støvlerne hvilket man så under EM og helt ufarlig er han langtfra. Han kender Premier League som sin egen bukselomme. Han vil i mine øjne passe perfekt i vores angreb, med en Tevez eller Rooney lige under sig.

Om Henry så vil flytte til sine tidligere rivaler er et ubesvaret spørgsmål - jeg ved ærlig talt ikke hvor dedikeret Arsenal han er?? Han har altid prist Liverpools fans og klubben til skyerne...såååå !! Desuden er hans tidligere kone og barn vidst nok flyttet tilbage til London, hvorfor det måske ikke er voldsomt skægt at rende rundt i Barcelona. Så synes egentligt der er en del der taler for et klubskifte fra hans side !!

Hanskjaer
11-08-2008, 14:20
huntelaar er slet slet ikke godnok han kan kun noget i den hollandske liga

han ville blive den nye kezman

køb henry uanset om vi skal betale 100mio eller 200mio er henry klasser over huntelaar

ChristianR
11-08-2008, 14:23
huntelaar er slet slet ikke godnok han kan kun noget i den hollandske liga

han ville blive den nye kezman

køb henry uanset om vi skal betale 100mio eller 200mio er henry klasser over huntelaar

Ja, efter sådan et gennemtænkt og velargumenteret indlæg ønsker jeg mig pludselig Huntelaar langt væk fra United:confused::titte:

Hanskjaer
11-08-2008, 14:25
Ja, efter sådan et gennemtænkt og velargumenteret indlæg ønsker jeg mig pludselig Huntelaar langt væk fra United:confused::titte:

ironi eller seriøst ??

ChristianR
11-08-2008, 14:29
ironi eller seriøst ??

Ironi. Hvor mange kampe har du overhovedet set med ham, og på hvilket grundlag vurderer du, at han bliver en ny Kezman og ikke en ny Nistelrooy?

Hanskjaer
11-08-2008, 14:32
Ironi. Hvor mange kampe har du overhovedet set med ham, og på hvilket grundlag vurderer du, at han bliver en ny Kezman og ikke en ny Nistelrooy?

mener bare ikke at han på samme måde deltager i spillet som nistelrooy

og bruger en del chancer på at omsætte dem til mål

og den hollandske række er blevet dårligere siden nistelrooy spillede der

bestemt ikke klogt at købe ham efter min mening

Dines
11-08-2008, 14:33

andre: 5%

Jeg vil nok sige, at chancen for Henry er lavere. Selvom vi eventuelt skulle afgive et bud, og få det accepterert, tror jeg ikke, at Henry ønsker at forlade Barcelona. Han har været der 1 år, og han giver ikke bare op, selvom han har fået en svær start. Derudover er Gunners-mand inde i hjertet, så det vil overraske mig meget, hvis vi ser ham sammen med Fergie på Old Trafford eller Carrington.

Hanskjaer
11-08-2008, 14:35
Jeg vil nok sige, at chancen for Henry er lavere. Selvom vi eventuelt skulle afgive et bud, og få det accepterert, tror jeg ikke, at Henry ønsker at forlade Barcelona. Han har været der 1 år, og han giver ikke bare op, selvom han har fået en svær start. Derudover er Gunners-mand inde i hjertet, så det vil overraske mig meget, hvis vi ser ham sammen med Fergie på Old Trafford eller Carrington.

tror nu heller ikke vi får Henry at se på Old Trafford

ChristianR
11-08-2008, 14:50
mener bare ikke at han på samme måde deltager i spillet som nistelrooy

og bruger en del chancer på at omsætte dem til mål

og den hollandske række er blevet dårligere siden nistelrooy spillede der

bestemt ikke klogt at købe ham efter min mening

IMO er Huntelaar da langt mere bevægelig end Nistelrooy, der er vel er en af de mest stationære boksangribere i europæisk fodbold for tiden. Han er bevægelig, kynisk og scorer et hav af mål. Han scorer på hovedet, tæt på mål og langt ude fra. Han er i det hele taget en meget komplet goalgetter-type, som vi mangler. Typemæssigt vil jeg også mene, at han vil passe langt bedre ind end Henry.

Han har ligeledes vist stabilitet ved de sidste 4 år at score mellem 20 og 34mål hver sæson, på trods af hans unge alder .

Om Æresdivisionen er blevet dårligere ved jeg nu ikke. PSV har nu haft et par meget flotte præstationer i CL eksempelvis siden VAN smuttede.

Baunie
11-08-2008, 14:53
Hvis mulighederne er Berbatov til 30 mio. og Henry til 20, så vil jeg ærlig talt hellere give Frazier Campbell chancen for at etablere sig som fjerdeangriber og så leve med, at Ronaldo må flyttes frem i angrebet en gang imellem.

Ja, jeg vil egentlig udvide den og sige, at hvis det bliver Henry, så spar pengene. Han har været skadesplaget i to sæsoner og har ikke imponeret i Barcelona. Desuden ser man tit, at folk flopper, når de vender tilbage til tidligere jagtmarker. Jeg kan overhovedet ikke se nogle gode argumenter for at spilde vores lånte penge på ham.

United DK
11-08-2008, 15:39
Jeg er efterhånden ligeglad med, om det bliver Berbatov, Huntelaar, Henry eller Eto'o, bare det bliver en af dem, for vi mangler en klasseangriber, og alt respekt for Rooney og Tevez' arbejdsradius, men det får vi ikke mål af, og når Ronaldo ikke score 42 mål igen, så er vi på skideren.

ChristianR
11-08-2008, 15:49
Jeg er efterhånden ligeglad med, om det bliver Berbatov, Huntelaar, Henry eller Eto'o, bare det bliver en af dem, for vi mangler en klasseangriber, og alt respekt for Rooney og Tevez' arbejdsradius, men det får vi ikke mål af, og når Ronaldo ikke score 42 mål igen, så er vi på skideren.

Sådan har jeg det også tildels - hvorfor så ikke vælge den billigste?

Glory Man United
11-08-2008, 16:10
Sådan har jeg det også tildels - hvorfor så ikke vælge den billigste?

Skoubo? Eller røg han også afsted? :p

ChristianR
11-08-2008, 16:18

Arr - Jeg havde nu tænkt mig den billigste af de 4 nævnte navne:D Ordet på gaden er at det er Huntelaar.

KennyN
11-08-2008, 16:19

Ja, Skoubo er desværre røget til en hollandsk topklub nu. Så må vi se om vi kan lykkes med at hente Nicki Bille til klubben. Han er transfer free :lolol:

SantasLittleHelper
11-08-2008, 16:51
Henry virker IMO spændende.. Men har ærlig talt sat næsen op efter Santa Cruz - der virker ikke til at være noget brok med ham hvis han skal bænkes.

Mht Henry er det ligefør det er værd at købe ham for de 190 mille bare for at tvære det ud i alle arsenal fans' ansigter... 190 millioner er måske for meget når han blev solgt for 170 for et år siden - men vi skal huske at han denne gang bliver solgt fra en ægte klasseklub, der kan ses som en rigtig trudsel mod os :p

Baunie
11-08-2008, 17:55
Jeg havde satset på ham her, men de svin til Real Madrid har igen brudt alle regler og snuppet ham.

http://www.redcafe.net/4973947-post1.html

NtotheT
11-08-2008, 18:06

Normalt er jeg ikke fan af at Rooney brænder så mange chancer, men hvis en Henry kom og Rooney fik sin vante plads, så tror jeg på vi ser en Rooney som den kyniske bomber, som samtidig også kan bruge sin energi på at kæmpe det han vil, for så overtager Henry rollen som den forreste angriber. En plads, som Rooney IMO slet ikke er god nok til, da han VIL være med i spillet ligemeget hvad.

Alt er muligt, når det angår Ronaldo. Næsten os alle sammen sagde efter hans forrige sæson med de 23 sæsonmål, at ROnaldo ikke kunne genoptage bedriften.
Og da Ronaldo startede sidste sæson med 3 dags karantæne og først scorede sit første sæsonmål i starten af oktober(hvis jeg husker rigtigt, ellers var det lige i slutningen af September) og alligevel ende med at blive PL, CL og Europas topscorer, jamen så er jeg fortrøstningsfuld angående Ronaldo.

Hent den skide angriber, så jeg kan se Rooney blomstre op igen, efter to sæsoner, hvor hans uskarphed giver mig hængenosser :)

Kofoed
11-08-2008, 21:06
Fuldstændig enig.

Meget uenig..
Helt enig.. Hvis jeg vil holde med et hold hvor de store spillere bare bliver købt for at blive købt, så holder jeg med Madrid.. Men det er United, og vi skal sku ikke bare købe for at købe.. Vi er rigeligt dækket i forsvaret, og Richards er meget uinteressant i mine øjne..

manutd92
11-08-2008, 21:28
Er jeg den eneste der tænker på en evt. Guiseppe Rossi ?
Han har gjort det godt i Villarreal og vi har joen tilbagekøbs klausul på ham ?
Hvad siger i til at få Rossi tilbage ?

Høgsted
11-08-2008, 21:46

Han er ikke den type vi mangler efter min mening - men synes også det var en fejl at lade ham gå da han er et kæmpetalent..... Men håber helt sikkert at se ham i United trøjen igen - tror bare ikke det bliver i denne omgang....

SantasLittleHelper
11-08-2008, 21:58

Ja, du er den eneste der tænker Rossi. Han har IMO også været elendig i Villareal, og selvom han har været skadet en fjerdedel af sæsonen har han på fremragende vis vist at han kun kan score på straffe. Han er bare ikke god nok, og har aldrig været det - det var derfor han blev solgt.

ChristianR
11-08-2008, 22:09

Det vil jeg da meget gerne se et bevis på? Jeg tror nu ikke det er så enkelt.

Men ja. Nu er han Villarealspiller og så er der ca 30 angribere foran ham i køen, jeg hellere vil have.

Kofoed
11-08-2008, 23:12

Blev det nogensinde bevist at vi har en tilbagekøbsklausul..??
Og ja jeg tror du er den eneste der tænker på ham.. Var ærgelig over det, da vi solgte ham, men det betyder ikke at jeg ville gi penge for at få ham tilbage.. han er ikke det vi mangler, og en kæmpe andel af de mål han har scoret i spanien er scoret på straffe..

Rasmus-K-J
11-08-2008, 23:43
Nu har jeg læst på mange diverse sider at vi er ved at logge silva til united. Tror det ville være en kanon signing, især fordi giggs holder ikk en hel sæson uden småskader og det gør nani heller ikk, han har haft 3-4 skader sidste sæson. Og park er god, men han mangler noget. Derfor syntes jeg sagtnes vi kunne bruge ham, den han også er god på offensiv midtbane som han rent faktisk er bedst på. Men ville klart foretrække en angriber stadig:devill:

Baunie
12-08-2008, 00:47
Blev det nogensinde bevist at vi har en tilbagekøbsklausul..??
Og ja jeg tror du er den eneste der tænker på ham.. Var ærgelig over det, da vi solgte ham, men det betyder ikke at jeg ville gi penge for at få ham tilbage.. han er ikke det vi mangler, og en kæmpe andel af de mål han har scoret i spanien er scoret på straffe..

Ferguson sagde, vi havde en tilbagekøbsklausul. Altså at vi skal tilbydes at købe ham, hvis andre byder. Men ingen sagde noget om pris, og Rossi er dyr. Desuden er han heller ikke den type vi mangler, omend jeg stadig ærgrer mig over vi solgte ham.

Desuden synes jeg, det er lidt hårdt at kalde ham elendig. Han har da sammen med Nihat været Villarreals førende angribere. Ham Franco giver jeg ikke meget for.

ChristianR
12-08-2008, 08:03
Ferguson sagde, vi havde en tilbagekøbsklausul. Altså at vi skal tilbydes at købe ham, hvis andre byder. Men ingen sagde noget om pris, og Rossi er dyr. Desuden er han heller ikke den type vi mangler, omend jeg stadig ærgrer mig over vi solgte ham.

Desuden synes jeg, det er lidt hårdt at kalde ham elendig. Han har da sammen med Nihat været Villarreals førende angribere. Ham Franco giver jeg ikke meget for.

Ja, altså på rygtebasis er der blevet rodet noget rundt i det, og jeg mener endda Villareal har afvist alt vedrørende klausuler.

Jeg tror dog som du selv skriver, at det munder ud i en "forkøbsrets-klausul" istedet. Jeg er dog ikke interesseret i Rossi - Slet ikke hvis vi skal betale markedsværdien for ham.

Foged
12-08-2008, 08:40
Jeg tror ikke Rossi er interesseret i at vende tilbage til os.
Hans situation vil være den samme som da han rejste første gang med Rooney og Tevez foran ham i angriber køen.

http://www.onside.dk/node/13875
Billigt for Joe Cole. Han kunne helt sikkert være en god investering.

Glory Man United
12-08-2008, 08:58
Hans situation vil være den samme som da han rejste første gang med Rooney og Tevez foran ham i angriber køen.

.....og Berbatov ;)

snegl
12-08-2008, 09:17

150 mio for Joe Cole. Alt for billigt. Det sker ikke. Jeg tror simpelthen ikke på at Joe Cole gider til en klub der ikk er verdensklasse.

Jeg kan iøvrigt heller ikke se hvordan Deco sku skubbe Joe Cole ud i periferien som artiklen belyser. Artiklen angiver heller ingen kilde.

RuudVanNissetøj
12-08-2008, 09:20

Hvis han ryger til Aston Villa vil det helt klart være et super køb af dem, så ender Barry formentligt også til Liverpool. Fint nok med mig, da jeg synes han er blevet hypet alt for meget op - især af Liverpool fans. Keane var selv ude at sige, at hvis Barry også støder til FOol så vinder de mesterskabet i år......:eek: Jeg tvivler meget !!

Kom nu Fergie og United - jeg kan snart ikke klare at vente mere på et indkøb :devill:

Glory Man United
12-08-2008, 10:42
Jeg er ikke enig. Barry vil være et kanonkøb, og en central midtbane med Barry/Gerrard vil ikke være ringe. Men de mangler stadigvæk kasse på kanterne og backsene. Mesterskabet er stadigvæk et opgør mellem os og Chelski

RuudVanNissetøj
12-08-2008, 11:18
Jeg er ikke enig. Barry vil være et kanonkøb, og en central midtbane med Barry/Gerrard vil ikke være ringe. Men de mangler stadigvæk kasse på kanterne og backsene. Mesterskabet er stadigvæk et opgør mellem os og Chelski

Tror såmænd også han vil kunne gøre det ganske fint i Liverpool - men de skal ikke tro at han alene gør forskellen i PL-dysten. Dertil mangler Liverpool de sidste to niveauer til at være med en hel sæson. De kunne starte med at smide Carragher på bænken og finde et bedre alternativ - vel nok den mest overvurderede midteforsvarer i PL i mine øjne :)

Men hvis man skal smide 190mil. for Barry, så vil jeg til enhver tid retfærdiggøre prisen vi gav for Carrick. Han er en milevidt bedre pasningsspiller og har bedre blik for sine medspillere i mine øjne. Dog kan man til Barry´s forsvar sige, at han er en mere fleksibel spiller samt at han har været en dygtig leder for Aston Villa (kan såvidt jeg husker både spille ude i venstresiden, midten og evt. en venstre back)

Nå, tilbage til emnet.....min fejl!

SantasLittleHelper
12-08-2008, 11:32
Er det ikke meningen at Barry skal spille venstrefløj, eller er der noget jeg har misforstået? Hans seneste opblomstring er da, så vidt jeg ved, kommet efter at han er blevet smidt ud på venstre.. Så mangler Liverpool i teorien kun en højremidt, en angriber, en forsvarskæde og en god målmand - så kan de være med hvor det sner..

Glory Man United
12-08-2008, 11:42
Er det ikke meningen at Barry skal spille venstrefløj, eller er der noget jeg har misforstået? Hans seneste opblomstring er da, så vidt jeg ved, kommet efter at han er blevet smidt ud på venstre.. Så mangler Liverpool i teorien kun en højremidt, en angriber, en forsvarskæde og en god målmand - så kan de være med hvor det sner..

Inden katastrofe kampen mod Kroatien, vandt England to kampe med 3-0. Her spillede Barry def.midt. bag Gerrard og Lampard, og han gjorde det rigtig godt. Om han så skal spille der, hvis liverfool får ham, ved jeg jo ikke. Benitez er jo umulig at gøre klog på

United DK
12-08-2008, 11:51
Joe Cole ville være en genial erstatning for Ronaldo, men jeg tvivler på, at han kommer til os for så lidt, desværre.

Mht. Barry, så ville han være et genialt køb for Liverpool. Det ville svare til vores køb af Carrick, en spiller der er god til at finde huller, og med Torres og Keane kunne det blive farligt, og da Alonso sammentidig er en af de mest overvurderede spillere i PL, så ville Barry være en klar forstærkning, som jeg ser det. Ikke at et køb af ham, vil give dem mesterskabet, men det ville være et skridt fremad.

KennyN
12-08-2008, 12:15
Husk lige det her er en tråd der skal handle om transfer til og fra United. Ved godt det pt er lidt stille på den front, men alligevel...
Der findes en anden tråd hvor man kan diskutere transfers for andre klubber end United..

Krede
12-08-2008, 12:31
Noget nyt på transfer-fronten idag?

Jeg læste igår, at Fergie ville øge budet på Silva i løbet af de næste 48 timer og samtidigt tyder meget på at Berbatov skifter inden weekenden.

Jeg vil være lykkelig, hvis det lykkes at hente Berbatov. Hvis vi oveni køber Silva, så er det nok lidt et luksus køb. Dog kan jeg godt se ideen i, at købe Silva som afløser for Giggs. De har meget samme spillestil. Silva er venstre wing, men også stærk central.

Jeg håber bare snart, at der sker noget.

hoen
12-08-2008, 12:53
[QUOTE=United DK;87704]Joe Cole ville være en genial erstatning for Ronaldo, men jeg tvivler på, at han kommer til os for så lidt, desværre./QUOTE]

ja cole lave to tit + 20 mål på et år og han kan knap nok spille sig ind blandt de 11 første på chelsea's hold :lolol:

Tevez
12-08-2008, 13:32
Selvom jeg synes at Berbatov er en rigtig dygtig spiller og han vil helt sikkert kunne tilføre en masse mål og godt spil til holdet så mener jeg ikke han er den rigtige løsning på vores problem...

På kort sigt er svaret ja - han ville være kanon at have som erstatning til vores skadesproblemer

På længere sigt er svaret nej efter min mening, for Berbatov er en klassespiller og en spiller med et rimelig stort ego og en spiller der mener en del om sig selv. Derfor er jeg ret sikker på at han ikke vil være tilfreds med at befinde sig i et rotationssystem som højst sandsynligt vil finde sted når rooney kommer tilbage... Tevez og Rooney er jeg ret sikker på begge synes om idéen om et rotationsprincip, men det tror jeg ikke Berbatov gør.. Derfor håber jeg Ferguson går ud og investerer i noget lidt andet, muligvis ungt, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg er ret sikker på at Ferguson nok skal gøre det rigtige

Glory Man United
12-08-2008, 13:51
Jeg forstår ikke folks betænkligheder omkring Berbas store ego. Ja det er muligvis stort. Men hvad var Cantonas ikke? Umiddelbart havde/har spillere som Ruud og Ronaldo det også. Jeg er ikke i tvivl om, at det tæmmes, når han ikke længere er "stjernen". Stoichkov blev jo også sat på plads i Barca efter et par kampe...

@Tevez...velkommen til. Men mener du, at Rooney accepterer et rotationsprincip??

Krede
12-08-2008, 14:01
Jeg forstår ikke folks betænkligheder omkring Berbas store ego. Ja det er muligvis stort. Men hvad var Cantonas ikke? Umiddelbart havde/har spillere som Ruud og Ronaldo det også. Jeg er ikke i tvivl om, at det tæmmes, når han ikke længere er "stjernen". Stoichkov blev jo også sat på plads i Barca efter et par kampe...

@Tevez...velkommen til. Men mener du, at Rooney accepterer et rotationsprincip??

Meget enig. Jeg synes godt om Berbatovs stil. Iøvrigt at det værd at bemærke, at han udenfor banen er en tilbagetrukket person uden de store armbevægelser. Han elsker det stille liv som Scholes. Det kan Fergie jo ikke stå for.
Berbatov virker dog arrogant på banen, men det er hans stil - præcis som Cantona.
Jeg kan ikke forestille mig en spiller i hele verdenen, som vil være et bedre match. Og der skal nok blive spilletid nok til alle tre. Man kunne også forestille sig alle tre samtidigt på banen. Berbatov på toppen og de to små omkring ham og så tre centrale på midten.

Ulrik Vida Vinther
12-08-2008, 14:34
Noget nyt på transfer-fronten idag?

Jeg læste igår, at Fergie ville øge budet på Silva i løbet af de næste 48 timer og samtidigt tyder meget på at Berbatov skifter inden weekenden.

Jeg vil være lykkelig, hvis det lykkes at hente Berbatov. Hvis vi oveni køber Silva, så er det nok lidt et luksus køb. Dog kan jeg godt se ideen i, at købe Silva som afløser for Giggs. De har meget samme spillestil. Silva er venstre wing, men også stærk central.

Jeg håber bare snart, at der sker noget.

http://www.dailystar.co.uk/football/view/47163/Silva-snubs-Liverpool-and-Man-Utd/

Nu kender jeg ikke Daily Stars pålidelighed, men medmindre David Silva er fejlciteret, ser det ikke ud til at et skifte til United bliver aktuelt - desværre.

Glory Man United
12-08-2008, 14:38
http://www.dailystar.co.uk/football/view/47163/Silva-snubs-Liverpool-and-Man-Utd/

Nu kender jeg ikke Daily Stars pålidelighed, men medmindre David Silva er fejlciteret, ser det ikke ud til at et skifte til United bliver aktuelt - desværre.

hvis vi antager, at Ronaldo er kantspiller og ikke angriber, står vi med 4 kantspillere (Ronaldo, Park, Nani og Gigs). Det må da være OK. Men vi står altså kun med 2-3 angribere (Rooney, Tevez og evt. Campbell). Så med mit matematiske snilde må det først og fremmest være en angriber, vi skal hente

FRL
12-08-2008, 14:41
Selvom jeg synes at Berbatov er en rigtig dygtig spiller og han vil helt sikkert kunne tilføre en masse mål og godt spil til holdet så mener jeg ikke han er den rigtige løsning på vores problem...

På kort sigt er svaret ja - han ville være kanon at have som erstatning til vores skadesproblemer

På længere sigt er svaret nej efter min mening, for Berbatov er en klassespiller og en spiller med et rimelig stort ego og en spiller der mener en del om sig selv. Derfor er jeg ret sikker på at han ikke vil være tilfreds med at befinde sig i et rotationssystem som højst sandsynligt vil finde sted når rooney kommer tilbage... Tevez og Rooney er jeg ret sikker på begge synes om idéen om et rotationsprincip, men det tror jeg ikke Berbatov gør.. Derfor håber jeg Ferguson går ud og investerer i noget lidt andet, muligvis ungt, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg er ret sikker på at Ferguson nok skal gøre det rigtige

Enig.. Den unge spiller kunne være Alexis Sanchez, enormt talent, og vist kun 19 eller 20 år gammel.

Men vil i det hele taget hellere have Huntelaar til i stedet for Berbatov, da han, efter min mening, er mere målfarlig, yngre og billigere..

Glory Man United
12-08-2008, 14:49
Enig.. Den unge spiller kunne være Alexis Sanchez, enormt talent, og vist kun 19 eller 20 år gammel.

Men vil i det hele taget hellere have Huntelaar til i stedet for Berbatov, da han, efter min mening, er mere målfarlig, yngre og billigere..

Målfarlig kan diskuteres. Det er lettere at score på et Hollandsk tophold end i England ;). Men du har sikkert nok ret, dog går Berbatov også mere ned i banen. Yngre? Yup den kan jeg ikke forklare mig ud af :p. Billigere? Har du kilde på den? Jeg har læst, at Van Basten ingen bud har fået....
Dog er jeg sikker på, at vi på kort sigt, får mere ud af Berbatov....nej har hverken kilde eller uddybende forklaring på den påstand!

Ulrik Vida Vinther
12-08-2008, 14:55
hvis vi antager, at Ronaldo er kantspiller og ikke angriber, står vi med 4 kantspillere (Ronaldo, Park, Nani og Gigs). Det må da være OK. Men vi står altså kun med 2-3 angribere (Rooney, Tevez og evt. Campbell). Så med mit matematiske snilde må det først og fremmest være en angriber, vi skal hente

Jada, for Park og Giggs er jo blandt Premier Leagues bedste kantspillere?! Og Nani spiller jo fremragende hver gang han er på banen. Det er meget muligt at du er god til matematik, men i mine øjne ville det ikke gøre noget både at hente en kantspiller og en angriber.

Glory Man United
12-08-2008, 15:01
Jada, for Park og Giggs er jo blandt Premier Leagues bedste kantspillere?! Og Nani spiller jo fremragende hver gang han er på banen. Det er meget muligt at du er god til matematik, men i mine øjne ville det ikke gøre noget både at hente en kantspiller og en angriber.

Giggs har spillet klart bedre pre-season end han gjorde i sidste sæson, så lad os nu se....Og folks generelle nedladenhed mod Park, fatter jeg ikke. Ved godt han ikke var med i CL-finalen, men det var vel ikke tilfældigt, at han var med fra start begge gange mod Barcelona. Og tror du, at det er realistisk med to køb indenfor de næste 14 dage (altså kvalitetskøb?). Iøvrigt tror jeg seriøst, at Silva en gang pr. kamp snører sin modstander. Men OK han er god pasningsspiller.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3970546,00.html

Hahaha en afrikaner i den norske liga :lolol: Det ender med, at vi køber ham, men han siger, at United truede ham til det. Så napper Chelski ham, og vi får over 100 mil i kompensation

robinho
12-08-2008, 15:02

Jeg synes det er fedt united bygger et hold op med mange unge i truppen. Men der skal være et sundt mix, og tror ikke det er tilfældigt at fergie tidligere på sommeren sagde de kiggede efter en angriber, som gerne måtte være rutineret. Vi har i angrebet rooney,tevez og campbell, og selvom de to førstenævnte allerede har en del år på bagen i topfodbold, så er det ingen skade vi får lidt rutine til angrebet.

United DK
12-08-2008, 15:27
ja cole lave to tit + 20 mål på et år og han kan knap nok spille sig ind blandt de 11 første på chelsea's hold :lolol:

Han blev af fansene, kåret til årets spiller i den forgangende sæson, og det er ikke skidt, når man kigger på Chelseas trup. Det er så rigtigt, at han ikke laver 20+ på en sæson, men hvilke kantspillere gør det, udover Ronaldo i den forgangende sæson?

Ulrik Vida Vinther
12-08-2008, 15:28
Giggs har spillet klart bedre pre-season end han gjorde i sidste sæson, så lad os nu se....Og folks generelle nedladenhed mod Park, fatter jeg ikke. Ved godt han ikke var med i CL-finalen, men det var vel ikke tilfældigt, at han var med fra start begge gange mod Barcelona. Og tror du, at det er realistisk med to køb indenfor de næste 14 dage (altså kvalitetskøb?). Iøvrigt tror jeg seriøst, at Silva en gang pr. kamp snører sin modstander. Men OK han er god pasningsspiller.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3970546,00.html

Hahaha en afrikaner i den norske liga :lolol: Det ender med, at vi køber ham, men han siger, at United truede ham til det. Så napper Chelski ham, og vi får over 100 mil i kompensation

Selvom man er United-fan og har været det længe, bliver man nødt til at være realistisk når det kommer til Giggs. Det er meget muligt at han har spillet en flot pre-season, men manden har mistet al sin speed og bidrager i mine øjne med ufatteligt lidt, rent spillemæssigt. Rent rutinemæsssigt skal jeg ikke kunne udtale mig om hvad han betyder for truppen.

Park var med fra start mod Barcelona, fordi vi ikke havde andre alternativer? Og han blev droppet i finalen fordi alle forsvarsspillere og angrebsspillere var fit, og vi derfor kunne bruge Ronaldo og Hargreaves på midtbanen i stedet for henholdsvis i angrebet og i forsvaret.

Og ja, jeg kunne faktisk godt forestille mig at Fergie revealede nogle overraskende transfers her i slutningen af transfervinduet. Det er måske lidt urealistisk med en kant, da jeg tror han er tilfreds med hvad han har. Men hvad jeg prøvede at sige var, at JEG ikke er tilfreds med hvad vi har, og at JEG derfor synes at det er "desværre", at vi ikke får David Silva.

robinho
12-08-2008, 16:06
fergie har udtalt at han gerne vil operere med 4 angribere i truppen, og derfor er jagten på en angriber gået ind. Men samtidig bekræfter silvas agent at united har budt på silva, men er blevet afvist af både klub og spiller.

Eftersom silva på ingen måde er angriber, så kunne det måske tyde på at fergie også er på jagt efter en kantspiller. Måske en naturlig afløser for giggs, som nok i højere grad bliver brugt centralt. og ja selvom vi har nani, så skal han og ronaldo også presses.

KennyN
12-08-2008, 16:46
HVIS det er rigtigt det Silvas agent siger. Vi har efterhånden oplevet ret mange gange, at forskellige agenter udtaler sig om, at United og andre storklubber er ude efter deres spiller, uden der er hold i det overhovedet.. Jeg ser det som en "come get me plea" fra Silva til Barcelona, da han gerne vil væk fra Valencia og udtaler at Barca er en drømmeklub.. Ofte snakker agenterne livligt i medierne, for at lokke andre klubber til, eller opnå en endnu bedre kontrakt til deres klient..
Det er sikkert Liverpool der har været ude efter Silva, da de før har vist interesse for ham og makkeren Villa fra Valencia..

ChristianR
12-08-2008, 17:15
Mange snakker om at hente Giggs' afløser, og til tider bliver der også snakket om at hente Scholes' afløser.

For omkring et år siden var alle enige om, at de allerede var købt i form af Nani og Anderson. Jeg mener ikke, vi umidelbart virkelig mangler nogen på midtbanen. Hvis der skal købes ind ville jeg primært tænke på en afløser for Ronaldo, som vi vel sagtens kunne miste, før vi kommer af med Scholes.

Tim_rn
12-08-2008, 17:24
Mange snakker om at hente Giggs' afløser, og til tider bliver der også snakket om at hente Scholes' afløser.

For omkring et år siden var alle enige om, at de allerede var købt i form af Nani og Anderson. Jeg mener ikke, vi umidelbart virkelig mangler nogen på midtbanen. Hvis der skal købes ind ville jeg primært tænke på en afløser for Ronaldo, som vi vel sagtens kunne miste, før vi kommer af med Scholes.

Om vi køber en afløser til giggs er det samme som for ronaldo. De skal kunne spille i begge sider, og dermed så er det jo ligegyldigt. Sagen er bare den at det i første omgang er en afløser for giggs fordi han er så gammel. Du kan da umuligt sige at nani kan afløse for giggs, da vi i så fald kun har park, ronaldo og nani på kanterne? Det er sgu ikke en topklub værdig.

Kofoed
12-08-2008, 17:25

Jeg syntes heller ikke han er elendig.. Men vil ikke give penge for at få ham tilbage, da han slet ikke er det vi mangler, men ligesom dig, er jeg stadig lidt ærgelig over at vi solgte ham.. men det kunne vidst ikke rigtig være anderledes..

ChristianR
12-08-2008, 17:27
Om vi køber en afløser til giggs er det samme som for ronaldo. De skal kunne spille i begge sider, og dermed så er det jo ligegyldigt. Sagen er bare den at det i første omgang er en afløser for giggs fordi han er så gammel. Du kan da umuligt sige at nani kan afløse for giggs, da vi i så fald kun har park, ronaldo og nani på kanterne? Det er sgu ikke en topklub værdig.

Sidste år købte vi da Nani ind som supplering og fremtidig afløser for Giggs. Hvis ikke, hvem afløste han så? Du taler om deciderede kanter. IMO har Hargo flere gange gjort et særdeles imponerende arbejde på højrekanten, ligesom vi ved at Fletcher kan spille der.

FRL
12-08-2008, 17:40
Sidste år købte vi da Nani ind som supplering og fremtidig afløser for Giggs. Hvis ikke, hvem afløste han så? Du taler om deciderede kanter. IMO har Hargo flere gange gjort et særdeles imponerende arbejde på højrekanten, ligesom vi ved at Fletcher kan spille der.

Hargo mangler altså bare noget udfordringsmæssigt, og Fletcher giver jeg ikke meget for. Og kan i øvrigt ikke se nogen af dem som spor målfarlige.

Krede
12-08-2008, 17:42

Giggs deltog i 43 kampe sidste år og Nani i 41 kampe.

Scholes 34 og Anderson 38.

Derfor kan du ikke sige sort på hvidt, at den og den er afløser for den og den. Nani og Anderson blev købt til at gøre truppen bredere. Stoppede Giggs og Scholes idag, så ville vi jo ikke bare kunne give Anderson og Nani endnu flere kampe, så ville vi stadigvæk mangle kampe, som de ikke kan dække.

Fodbold idag handler om en bred trup, derfor ville Silva (selvom det ikke sker) være et godt køb - også fordi han bidrager med noget andet end Nani/Ronaldo som type.

robinho
12-08-2008, 17:48
Giggs deltog i 43 kampe sidste år og Nani i 41 kampe.

Scholes 34 og Anderson 38.

Derfor kan du ikke sige sort på hvidt, at den og den er afløser for den og den. Nani og Anderson blev købt til at gøre truppen bredere. Stoppede Giggs og Scholes idag, så ville vi jo ikke bare kunne give Anderson og Nani endnu flere kampe, så ville vi stadigvæk mangle kampe, som de ikke kan dække.

Fodbold idag handler om en bred trup, derfor ville Silva (selvom det ikke sker) være et godt køb - også fordi han bidrager med noget andet end Nani/Ronaldo som type.

god pointe. For hvis giggs og scholes var væk idag, så ville vi mangle nogle til at agere "makker" til anderson og nani når disse ikke skulle spille. Man skal have bredden idag. Og hvis fergie mener at giggs skal ende sine spillemæssige dage i en mere central position, så kan jeg da godt forstå hvorfor fergie spejder efter en enkelt kantspiller også.

Glory Man United
12-08-2008, 18:09
....og Scholes er vel stadig sikker starter, eller....?

United DK
12-08-2008, 18:14
Godt nok skal man have en bred trup nutildags, men derfor er Nani og Anderson stadig hentede ind som afløsere for Giggs og Scholes. At de så fik så mange kampe sidste sæson, hænger sammen med de "gamles" dårlige form, i store dele af sidste sæson.

robinho
12-08-2008, 18:15

på sin vis jo. Når de store kampe kommer er han der, og også i nogle af de andre, men fergie har jo sagt at scholes og giggs vil få færre og færre kampe som tiden går.

Kofoed
12-08-2008, 18:23

Kommer an på om du tænker ud fra et spillemæssigt synspunkt eller ud fra hvad SAF mener!! For spillemæssigt, er han stadig absolut den bedste midtbane vi har PT, og ingen tvivl i mine øjne om at han er fast starter.. Men om SAF har tænkt sig at give de gamle færre og færre kampe som han har snakket lidt om, skal jeg ikke kunne sige..

Tevez
12-08-2008, 18:27

Jo tak, har godt nok været her i lang tid, men har først taget mig sammen til at lave en bruger nu :)

Jeg mener da bestemt at hvis man kan for holdets skyld spiller en kant istedet for en striker plads som er hans sædvanlige, så accepterer man da et rotationssytem?

Men lad os da antage at Rooney ikke accepterer et rotationsprincip også kommer Berba til som jeg er ret sikker på heller ikke gør det - og der skal også være plads til vores lille argentiner - er jeg så den eneste der kan se et problem opstå? Det værste der kan ske er da netop hvis spillerne bliver utilfredse over for lidt spilletid eller at man bliver brugt forkert.. i disse situationer plejer spillerne at være allerdårligst

Men det er selvfølgelig bare min holdning

robinho
12-08-2008, 18:49
Jo tak, har godt nok været her i lang tid, men har først taget mig sammen til at lave en bruger nu :)

Jeg mener da bestemt at hvis man kan for holdets skyld spiller en kant istedet for en striker plads som er hans sædvanlige, så accepterer man da et rotationssytem?

Men lad os da antage at Rooney ikke accepterer et rotationsprincip også kommer Berba til som jeg er ret sikker på heller ikke gør det - og der skal også være plads til vores lille argentiner - er jeg så den eneste der kan se et problem opstå? Det værste der kan ske er da netop hvis spillerne bliver utilfredse over for lidt spilletid eller at man bliver brugt forkert.. i disse situationer plejer spillerne at være allerdårligst

Men det er selvfølgelig bare min holdning

når man flytter til en verdensklasseklub, så er der ikke noget der hedder fast plads. Det vidste tevez,det vidste rooney og det ved berbatov også, og når man tænker på at der over et helt år kommer karantæner, småskader, pauser osv, så er 3 dygtige angribere ikke for meget.

Men hvis jeg absolut skulle pege på ham som jeg tror der trækker den største nitte blandt de 3, så kunne det godt være tevez, men det kommer også an på hvordan berbatov(hvis det blir ham) starter ud osv.

Bugge
13-08-2008, 16:21
når man flytter til en verdensklasseklub, så er der ikke noget der hedder fast plads. Det vidste tevez,det vidste rooney og det ved berbatov også, og når man tænker på at der over et helt år kommer karantæner, småskader, pauser osv, så er 3 dygtige angribere ikke for meget.

Men hvis jeg absolut skulle pege på ham som jeg tror der trækker den største nitte blandt de 3, så kunne det godt være tevez, men det kommer også an på hvordan berbatov(hvis det blir ham) starter ud osv.

Enig..
Det er da ufatteligt at nogen i fuld alvor kan mene at 3 gode angribere er for meget. Der skal ikke mere end en enkelt skade (fx til rooney for en gangs skyld) før vi skal til at overveje at spilde Giggs eller Ronaldos tid ved at sætte dem i angrebet..

I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at få nogle eksempler på hvad det er Berbatov har gjort siden han bliver betragtet som sådan en arrogant skid som ikke interesserer sig det meste for hvad der er mest for holdet.. De gange jeg har hørt lidt brok fra ham der har det ikke været noget at skrive hjem om.

robinho
13-08-2008, 16:47
Enig..
Det er da ufatteligt at nogen i fuld alvor kan mene at 3 gode angribere er for meget. Der skal ikke mere end en enkelt skade (fx til rooney for en gangs skyld) før vi skal til at overveje at spilde Giggs eller Ronaldos tid ved at sætte dem i angrebet..

I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at få nogle eksempler på hvad det er Berbatov har gjort siden han bliver betragtet som sådan en arrogant skid som ikke interesserer sig det meste for hvad der er mest for holdet.. De gange jeg har hørt lidt brok fra ham der har det ikke været noget at skrive hjem om.

det er fordi han ikke bruger en masse energi ligesom tevez på at jagte bolden rundt på hele banen, men koncentrere sig om det han er med for. I kunne jo så undre jer over hvorfor tevez skal have flere pauser..... Han okser rundt som en skoldet skid, og når han så stikkes i dybden kan han ikke stikke af fra en barnevogn, fordi han er ved at brække lungerne op.

Synes det er fint vi har en angriber som arbejder langt nede i banen, og så skal den anden være DER!.

RasmusP
13-08-2008, 17:00
det er fordi han ikke bruger en masse energi ligesom tevez på at jagte bolden rundt på hele banen, men koncentrere sig om det han er med for. I kunne jo så undre jer over hvorfor tevez skal have flere pauser..... Han okser rundt som en skoldet skid, og når han så stikkes i dybden kan han ikke stikke af fra en barnevogn, fordi han er ved at brække lungerne op.

Synes det er fint vi har en angriber som arbejder langt nede i banen, og så skal den anden være DER!.
Jeg tror nu en professionel fodboldspiller ved en del mere end os, om hvordan man skal bruge sin energi og hvornår han skal spare på energien. Om ikke andet har han en del trænere der nok skal fortælle ham hvis han ikke kan udføre sit arbejde ordentlig, fordi han løber FOR meget :)

robinho
13-08-2008, 17:04
Jeg tror nu en professionel fodboldspiller ved en del mere end os, om hvordan man skal bruge sin energi og hvornår han skal spare på energien. Om ikke andet har han en del trænere der nok skal fortælle ham hvis han ikke kan udføre sit arbejde ordentlig, fordi han løber FOR meget :)

jo men jeg har bare min mening om hvordan arbejdsbyrden skal fordeles i det angreb, og se lige pt hvor vi faktisk ikke har andre angribere end tevez, så pisser han stadigvæk rundt alle andre steder end i feltet, så vi er afhængige af afslutninger fra fletcher. Det holder mine nerver ikke til

ChristianR
13-08-2008, 17:18
Word. Hvis der skal tonses rundt, så overlad det til Anderson, Evra, Ronaldo, Neville...
Hvis vi har ansat en angriber til kun at score mål kan jeg bedre leve med, at den bagvedliggende angriber tonser rundt og går lidt dybere i banen. Det primære job må dog helt klart ligge i at score mål.

Mikke7
13-08-2008, 18:18
Det værste der kan ske er da netop hvis spillerne bliver utilfredse over for lidt spilletid eller at man bliver brugt forkert.. i disse situationer plejer spillerne at være allerdårligst

Tror ikke, man vil se nogen spillere blive sure over spilletiden - de ved, at når de kommer til en storklub (hvilket vel er en hvers drøm), så er man ikke nødvendigvis fast inventar til hver kamp. Professionelle spillere ved at konkurrence er godt, og samtidig kender de deres egne kvaliteter, så de ved, de nok skal få spilletid - en mand i Berbas alder ved også godt, at han er købt/attraktiv, da han er farlig, men samtidig ved han også, at han kommer til et hold, som netop har vundet PL og CL, hvorfor han ikke kan være sikker på spilletid hele tiden...
Bare min mening..:)

Word. Hvis der skal tonses rundt, så overlad det til Anderson, Evra, Ronaldo, Neville...
Hvis vi har ansat en angriber til kun at score mål kan jeg bedre leve med, at den bagvedliggende angriber tonser rundt og går lidt dybere i banen. Det primære job må dog helt klart ligge i at score mål.

Helt enig - det vil være super med en angriber, der bare er på pletten (hver gang):p

Tevez
14-08-2008, 13:16
Jeg er da ret sikker på, at der er mange spillere der forventer en fast plads selvom de flytter til en verdensklasse klub... Der er jo utroligt mange spillere som der bliver kæmpet om på transfermarkedet - disse spillere vil jo oftest kræve en starterplads eftersom de har mulighed for at tage andre steder hen..

Nu har jeg heller ikke givet udtryk for at 3 klasseangribere er for meget, det mener jeg bestemt ikke, men at have 3 klasseangribere kan give store problemer internt, det kan også være rigtig godt - det er så bare spørgsmålet hvad det bliver...

Men jeg har sagt at jeg ikke er i tvivl om at Ferguson nok skal gøre det rigtige

Don Kafai
14-08-2008, 13:29
Men jeg kan da sagtens forestile mig kampe, hvor både Tevez, Rooney og Berbatov (hvis vi får ham) skulle starte.

Vi har Ronaldo ude til oktober/november, så konstellationen
Rooney - Berbatov - Tevez i en 4-3-3 er da ikke helt hul i hovedet?

Jeg tror ikke det bliver et problem, at vi har 3 angribere af den klasse, tro mig, med 7 turneringer, en skrøbelig Giggs og Park, så er der rig mulighed for, at vi spiller 4-3-3 i mange kampe, og her kan Rooney og Tevez både spille højre, venstre og offensiv midtbane, så der er ingen problemer her.

United DK
14-08-2008, 15:40

Jo, for hverken Rooney eller Tevez er wings, og der ville ikke komme meget fra kanten, med de to derude.

Don Kafai
14-08-2008, 16:52
Jo, for hverken Rooney eller Tevez er wings, og der ville ikke komme meget fra kanten, med de to derude.

Næ, men mig bekendt spiller vi heller ikke med "wings" når vi har en 4-3-3. Ronaldo plejer at gå op som angriber, og Giggs sætter sig meget centralt.

Netop en af forcerne med vores spillere er, at de kan dække mange positioner. Derfor kan vi med et systemryk overveje, at vi mangler verdens bedste spiller.

Kofoed
14-08-2008, 17:21
Men jeg kan da sagtens forestile mig kampe, hvor både Tevez, Rooney og Berbatov (hvis vi får ham) skulle starte.

Helt enig.. Og med de pladser som Tevez og Rooney kan spille betyder det ikke så meget at vi ikke har deciderede kanter med, da Evra, altid er offensiv og kan lægge nogle dejlige indlæg, og Det vil Tevez og Rooney også være i stand til hvis de bliver bedt om det..

United DK
14-08-2008, 18:23
Ronaldo er usammenlignlig, for hverken Rooney eller Tevez kan gøre som ham, og når vi sammentidig har en ægte wing i Nani, hvorfor så spilde pladsen på en angriber?

FRL
14-08-2008, 18:53
Ronaldo er usammenlignlig, for hverken Rooney eller Tevez kan gøre som ham, og når vi sammentidig har en ægte wing i Nani, hvorfor så spilde pladsen på en angriber?

Enig.. Synes det ville være latterligt at spilde wing-pladsen på en angriber, og så have en kvalitetswing siddende på bænkende. Tror i øvrigt også at Nani får sit gennenbrud i år. Forventer mig meget af både ham og Anderson. :)

Don Kafai
14-08-2008, 19:04

Det handler om den taktiske indstilling. Et angreb hvor Tevez og Rooney flakker rundt over det hele, mens Berbatov står og putter dem ind som target man kan sagtens være vores ideal-opstilling.

Du kan ikke regne med, at have alle mand klar til alle kampe, og med Giggs' og Parks skadesrater taget i betragtning, så er vi ikke så sindssygt godt besat på kantpositionen. Hellere spille 4-3-3 med Rooney og Tevez, end at få Fletcher op som højrekant i en 4-4-2 fx.

Kofoed
14-08-2008, 20:08
Hellere spille 4-3-3 med Rooney og Tevez, end at få Fletcher op som højrekant i en 4-4-2 fx.

Præcis.. Så lige i kamptråden at der var flere der havde valgt en opstilling, med fletcher på kanten og så tevez og rooney på toppen.. Og så vil jeg da 10 gange hellere se et 3 mands angreb, da Fletcher da bestemt ikke er kantspiller af nogen art(har dog stor respekt for manden, men den store tekniker bliver han aldrig, og han har i mine øjne ikke evnerne til en kant-plads..

Don Kafai
14-08-2008, 21:13
Præcis.. Så lige i kamptråden at der var flere der havde valgt en opstilling, med fletcher på kanten og så tevez og rooney på toppen.. Og så vil jeg da 10 gange hellere se et 3 mands angreb, da Fletcher da bestemt ikke er kantspiller af nogen art(har dog stor respekt for manden, men den store tekniker bliver han aldrig, og han har i mine øjne ikke evnerne til en kant-plads..

Hehe, har faktisk selv lavet opstillingen med Fletcher, men det skyldes, at vi ikke har spillerne til en 4-3-3 netop til søndag. Får vi Berbatov, er sagen en helt anden, men vi får intet ud af, at have Tevez som eneste targetman, når han for det meste render rundt på midten af banen...

Kofoed
14-08-2008, 21:55
Hehe, har faktisk selv lavet opstillingen med Fletcher, men det skyldes, at vi ikke har spillerne til en 4-3-3 netop til søndag. Får vi Berbatov, er sagen en helt anden, men vi får intet ud af, at have Tevez som eneste targetman, når han for det meste render rundt på midten af banen...

Ja ja, men nu tænkte jeg heller ikke på kampen på søndag, for der kan vi jo knapt nok stille med et helt angreb.. Der vil der være klart hvis nogle vil vælge Fletch, men det med at jeg hellere ville have et 3-mands angreb end ham på kanten, var mere tænkt i den situation, hvor vi har skader på kanterne, men et fuldt angreb..

ChristianR
14-08-2008, 22:02
At lave et tremands "angreb" med Rooney, tevez og Giggs vil i mine øjne bare være det samme som at blåstemple, at de alle sammen kan løbe rundt nede på midten, som det passer dem. Ved at nøjes med Rooney og Tevez som deciderede angribere sender man måske et klarere signal om, at de skal holde sig oppe foran og score mål.

Kofoed
14-08-2008, 22:05
At lave et tremands "angreb" med Rooney, tevez og Giggs vil i mine øjne bare være det samme som at blåstemple, at de alle sammen kan løbe rundt nede på midten, som det passer dem. Ved at nøjes med Rooney og Tevez som deciderede angribere sender man måske et klarere signal om, at de skal holde sig oppe foran og score mål.

Nu tror jeg heller ikke der har været snak om at lave et tremands-angreb af andre end Rooney, Tevez og Berbatov.. Dette har kun været hvis Berbatov kommer hertil.. Hvis vi ikke køber en angriber, bliver et 3-mands angreb aldrig relevant.. Hvertfald ikke i min verden..

ChristianR
14-08-2008, 22:08
Nu tror jeg heller ikke der har været snak om at lave et tremands-angreb af andre end Rooney, Tevez og Berbatov.. Dette har kun været hvis Berbatov kommer hertil.. Hvis vi ikke køber en angriber, bliver et 3-mands angreb aldrig relevant.. Hvertfald ikke i min verden..

Ok, så misforstod jeg lige. Synes bare, at du snakkede om at du til hver en tid hellere ville se et tremands angreb end Fletcher på kanten. Mange har da også i kamptråden til Newcastle foreslået Tevez, Rooney og Giggs sammen i et tremandsangreb.
Hvis vi skal stille op på den måde skal spillere som Nani og Ronaldo være på kanterne IMO.

Kofoed
14-08-2008, 22:21
Ok, så misforstod jeg lige. Synes bare, at du snakkede om at du til hver en tid hellere ville se et tremands angreb end Fletcher på kanten. Mange har da også i kamptråden til Newcastle foreslået Tevez, Rooney og Giggs sammen i et tremandsangreb.
Hvis vi skal stille op på den måde skal spillere som Nani og Ronaldo være på kanterne IMO.

Nå ok.. Nej i den første kamp her, har vi ikke de store muligheder, med 1 kant klar og muligvis også kun 1 angriber..

snegl
16-08-2008, 21:12
Ifølge redcafe var fergie på stadion til Everton-Blackburn..

Santa Cruz er vel hvad han kigger på.

robinho
16-08-2008, 21:22
Ifølge redcafe var fergie på stadion til Everton-Blackburn..

Santa Cruz er vel hvad han kigger på.

ved jeg godt jeg får revet hovedet af for min teori men sådan er det så. Tror berbatov-sagaen er så langt henne, at han kommer. Så skifter santa cruz heller ikke, så en af disse to teorier tror jeg er gældende.

1. Han havde fri i dag, og var derfor på besøg for at se lidt fodbold, og muligvis få danny simpson at se.

2. Han har med buddet på silva vist at han måske kunne tænke sig en kant mere. Så måske(MÅSKE) er han over for at se på gamst pedersen som et lidt billigere alternativ, nu hvor berbatov-handlen bliver lidt pebret

United DK
16-08-2008, 21:27
Apropos Simpson, så sad han på bænken hele kampen.

robinho
16-08-2008, 21:32
Apropos Simpson, så sad han på bænken hele kampen.

det er super. Præcis den slags simpson lære en masse af. Man er jo også så dum når man tager til en klub som har andre ooijer på den plads. Han er jo psykopat.

KennyN
16-08-2008, 22:21
det er super. Præcis den slags simpson lære en masse af. Man er jo også så dum når man tager til en klub som har andre ooijer på den plads. Han er jo psykopat.

Hvorfor hele tiden så negativ.??
Simpson har ikke været ret længe i Blackburn. Deres andre spillere har været med hele pre-season, så selvfølgelig går Simpson ikke ind og er fast efter en uge. Han skal lige ind på holdet osv, så giv ham lige lidt tid. Han er blevet lånt ud, fordi Blackburn gerne vil have ham, og Ferguson mener at Simpson kan få værdifuld spilletid og erfaring i Blackburn. De har nok ikke vurderet det ud fra en kamp, men udfra hele sæsonen..
Desuden lærer han stadig mere af at være på bænken i Blackburn, end slet ikke spille i United eller blot spille reserveholds fodbold..

OnlyUnited
16-08-2008, 22:24
Slettet