Se fuld version : Tom Cleverley
schousboe9
03-09-2011, 10:01
Cleverley er fantastisk. Men selvom han er United spiller og vi allesammen jizzer i bukserne over ham, så har han altså ikke spillet mere end 3-4 kampe for os. Lad os nu lige coole det inden vi sammenligner ham med klassespillere der har afgjort kæmpeting ala Iniesta/Sneijder. Men ingen tvivl om at han er et kæmpetalent som passer perfekt til vores nye one-touch spillestil.
Lad os nu heller ikke misforstå, hvad jeg sagde. :) Jeg sammenligner bare spillestil, ikke evner. Jeg kunne jo for så vidt også sammenligne Johnny Thomsen og Dani Alves eller Krohn-Dehli og Özil, men derfor ved jeg jo godt, hvem der er verdensklasse og hvem der er... Superliga-spiller. :D
Men jeg synes også, man skal lade være med at lægge for meget låg på, bare fordi vi ikke må være oppe og ringe over en af vores egne. Selvfølgelig har han stadig noget at lære, men hvis han havde spillet i Arsenal, så havde det jo i stedet været for dårligt, at vi aldrig er i stand til at producere sådan nogle teknisk begavede spillere, og ingen havde været i tvivl om, at han bliver fast mand på det engelske landshold om 3 år.
Det siger jeg ikke, han gør - men jeg kan lige nu ikke se, hvem der skulle stå foran.
Lidt skuffende at Tom ikke fik chancen hverken mod Bulgarien eller Wales. Da jeg sad og så England-Wales, synes jeg ikke at James Milner virkede særlig 'hot', og han lavede ofte fejl og var rimelig heldig at Bale var hurtigere end ham, ellers kunne ham nemt have fået et rødt kort.
Derudover synes jeg heller ikke at Frank Lampard kom rigtig ind i kampen, faktisk, var det overraskende kun Gareth Barry der fungerede på Englands midtbane. Det virker lidt som om de mangler Stevie G. eller Jack Wilshere til at kommandere tropperne på plads. Capello kunne sagtens have sat Cleverley ind istedet for Adam Johnson, især når man kigger på hvordan at Downing, Young og Rooney spiller sammen .. Synes godt nok de er en giftig offensiv. Cleverley ville nok have givet England lidt mere acceleration på midten og ikke så tungt som Lampard ofte er.
Derudover, synes jeg det er fantastisk den måde som Tom Cleverley holder kontakt med fans'ne på sin Facebook-side. Han virker så 'down to earth', og synes han er et symbol på hvordan en rigtig fodboldspiller burde være - superstjerne eller ej.
Don Kafai
07-09-2011, 16:43
Tom Cleverley var vist lidt småskadet her op mod Wales-kampen, så det er nok derfor. Kan ikke huske hvor jeg læste det, men det var ikke alvorligt, og når man har så mange andre spillere, så var der ingen grund til at tage ham med på bænken.
Tom Cleverley var vist lidt småskadet her op mod Wales-kampen, så det er nok derfor. Kan ikke huske hvor jeg læste det, men det var ikke alvorligt, og når man har så mange andre spillere, så var der ingen grund til at tage ham med på bænken.
Håber på ingen alarm så :)
chrisserUnited
11-09-2011, 10:55
nogen der har hørt noget konkret om Cleverley...? Læste tidligere at det var en brækket fod, men ville ikke begynde og ærge mig, før jeg havde læst det fra en lidt pålidelig kilde, kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg læste det...
Jeg vil skyde på 1, max 2 måneder.
Jeg kan ikke udelukke at jeg begynder at græde hvis vi snakker et halvt år eller lign.
Svanen94
11-09-2011, 11:26
Ifølge indkast er det vidst en brækket tå.
schousboe9
11-09-2011, 11:31
Brækket tå? Var tæerne ikke noget nær den eneste del af foden, der ikke blev ramt af Davies talentløse fedtklump for enden af hans endnu mere talentløse krykker?
DavidMadsen
11-09-2011, 11:36
Han skal scannes i dag, og man frygter, at han har knoglebrud i foden.
MOHoegsted
11-09-2011, 11:42
Ja, indkast...
I følge Fergie er det brækket knogle i foden, men tåen er jo selvfølgelig også en del af foden.
Don Kafai
11-09-2011, 11:59
Lad os da lige slå fast, at det ikke er sæsonen der ryger for Cleverley. Jeg har lige set situationen igen, og han rejste sig op, kunne selv gå ud, og så var der hverken behov for ilt eller lign.
Jeg tror vi snakker 6-8 uger, måske endda kortere tid, men det er bare et gæt, og scanningen senere i dag vil give et meget bedre estimat.
Glory Man United
11-09-2011, 12:01
Jeg tror vi snakker 6-8 uger, måske endda kortere tid, men det er bare et gæt, og scanningen senere i dag vil give et meget bedre estimat.
HVIS tåen er brækket, slipper du nok ikke med 6-8 uger.
Don Kafai
11-09-2011, 12:05
HVIS tåen er brækket, slipper du nok ikke med 6-8 uger.
Kan du sagtens, sådan noget kan hele på en lille måned, og så nogle ugers genoptræning oveni, så burde han være klar.
Ved man noget om hvornår han skal skannes idag?
Hvis det er tåen er det jo meget afhængig af skadens omfang og rehabiliteringsforløbet
En tåskade behøver ikke være så alvorlig. Hvis en knogle i foden er brækket rykker vi bare EM-slutrunden til november, så er han tilbage på et par uger ;)
Kasper United
11-09-2011, 14:37
Det er sgu synd og ærgerligt for Cleverley og hele holdet for den sags skyld. Har ellers fået en fantastisk start på sæsonen - over alle forventninger. Han har spillet forrygende med Anderson ved siden af sig.
Dog synes jeg egentlig, Carrick gjorde det godt i går, da han kom ind, selvom han for det meste blot flytter bolden rundt uden noget "ekstraordinært".
..og lad os så håbe, at Fletcher snart finder formen og Giggs kan bidrage med noget af det, som han gjorde sidste år på den centrale midt.
Don Kafai
11-09-2011, 16:06
Endnu ikke 100% sikkert, men første udmeldinger siger, at intet er brækket, og at han senest er tilbage om 4 uger.
United DK
11-09-2011, 16:20
Endnu ikke 100% sikkert, men første udmeldinger siger, at intet er brækket, og at han senest er tilbage om 4 uger.
Thank goodness (såfremt det bliver bekræftet)!
Glory Man United
11-09-2011, 17:40
Den er vel bekræftet nu på manutd.com?
Sir Alex confirms Tom Cleverley will be out for four weeks after suffering ligament damage to his foot. Thankfully, there is no fracture.
Boss on Evans and Evra: "Jonny got a knee in the hip in the second half which was pretty painful and is a doubt for Wednesday [against Benfica], while Patrice got a kick on the kneecap. We'll have a look at them on Sunday."
Puuuuh hvis både Evra og Evans er ude, så er der ikke mange forsvarsmuligheder mere
Don Kafai
11-09-2011, 17:48
Bliver vel:
Smalling - Rio - Jones - Fabio, og så beder vi til guderne at der ikke kommer flere skader...
Glory Man United
11-09-2011, 17:49
Bliver vel:
Smalling - Rio - Jones - Fabio, og så beder vi til guderne at der ikke kommer flere skader...
Ja og ingen til bænken...Hvis der kommer yderligere skader, så må Valle vel spille højre back og Giggs venstre?
ChristianR
11-09-2011, 17:56
Ja og ingen til bænken...Hvis der kommer yderligere skader, så må Valle vel spille højre back og Giggs venstre?
Ja, Valencia er den oplagte kandidat som højreback, men jeg tvivler på, at Giggs kommer ind som venstreback. Jeg tror næsten, at Rooney står forrest i køen, hvor Berbatov så kan tage hans plads i offensiven bag Hernandez.
Ellers har Carrick jo spillet i forsvaret før, ligesom Fletcher, der vel så småt er ved at være klar igen.
Er Vidic og Rafael ikke ved at være klar igen?
Hvis det holder med fire uger er han ude mod Benfica, Chelsea, Leeds, Stoke, Basel og Norwich. Han kan måske gøre comeback mod Liverpool den 15. oktober.
Gode nyheder hvis man tager i betragtning hvor slemt det kunne have været.
Men stadig sur anus at han skal være ude i 4 uger på et tidspunkt hvor det kører for både ham og for holdet.
Hvis det holder med fire uger er han ude mod Benfica, Chelsea, Leeds, Stoke, Basel og Norwich. Han kan måske gøre comeback mod Liverpool den 15. oktober.
Egentligt meget godt. Ifølge Ferguson ville vi alligevel bruge mere rutinerede spiller på onsdag mod Benfica, så der havde han nok siddet udenfor alligevel. Mod Leeds tror jeg også mere på, at måske en Fletcher, der mangler kamptræning skal spille, der er også tale om en mulig debut til Pogba. Mod Basel er det heller ikke et must med Cleverley. De tre ligakampe er det egentlig kun Chelsea kampen, hvor jeg meget gerne havde set Cleverley i kamp. Hans hurtige pasningsspil tror jeg kunne være svært for Chelsea. Mod Stoke kan det være meget godt med Fletcher, da de spiller mere hårdt. Norwich vil jeg mene, at Carrick, Giggs, Fletcher og Anderson sagtens kan klare.
Så alt i alt er det virkelig godt nyt!!!!
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3853624/Tom-Cleverley-apology.html
The Sun undskylder
DavidMadsen
05-10-2011, 13:26
The Sun undskylder
Synes det er helt på sin plads med en undskylning efter sådanne anklager. Go' stil, The Sun.
The Sun undskylder
Ulækkert at kaste om sig med den slags idiotiske rygter i første omgang.
Men det er jo typisk The Sun.
VonKoblenz
06-10-2011, 08:42
The Sun undskylder
Lyder komplet latterligt!
Kasper United
08-10-2011, 08:31
Nogen, der ved noget om Cleverleys skade? Er han begyndt at træne igen? Efter hans fantastiske start på sæsonen sammen med Anderson på midten, vil det være vigtigt, hvis han er tilbage til kampen i næste weekend mod Liverpool.
Nogen, der ved noget om Cleverleys skade? Er han begyndt at træne igen? Efter hans fantastiske start på sæsonen sammen med Anderson på midten, vil det være vigtigt, hvis han er tilbage til kampen i næste weekend mod Liverpool.
Cleverley skulle vidst igennem instensiv og hård træning i denne uge, for at se om han kan blive klar til Liverpool kampen.
Det overrasker mig sgu alligevel lidt, hvis han bliver klar til Liverpool.
Endnu mere overrasker det mig nok hvis vi stiller med Cleverley-Ando centralt på Anfield, hvor vi plejer at blive overtrumfet inde midt på i en 4-4-2. Men lad os håbe han snart er tilbage.
Jeg har det i det hele taget svært ved at være optimistisk hvad angår kampe på Anfield.
Vi er blevet voldtaget de sidste par sæsoner på Anfield og 4-4-2 gør intet godt for os der.
Det kunne være lækkert at kunne stille op med Cleverley, Anderson og Carrick på midten med Nani, Rooney og Young som de 3 forreste.
DavidMadsen
09-10-2011, 10:17
Vi har rykket Arsenal, Spurs, Chelsea og City over i en 4-4-2... Hvorfor skulle vi ikke kunne rykke Liverpool over i den? Valencia må meget gerne komme op på kanten igen - Det er lidt et kaos med alle de skader, så jeg ved ikke helt, hvem der kan starte, men det burde vi have spillere nok til.
Vi har rykket Arsenal, Spurs, Chelsea og City over i en 4-4-2... Hvorfor skulle vi ikke kunne rykke Liverpool over i den? Valencia må meget gerne komme op på kanten igen - Det er lidt et kaos med alle de skader, så jeg ved ikke helt, hvem der kan starte, men det burde vi have spillere nok til.
Aaa...Aaarhh.. vent nu lige
Arsenal baskede vi 4-4-2 hjemme. Arsenal var i dårligste forfatning jeg har set. Vi spillede dog helt fantastisk, og en 4-4-2 kunne vi netop tillade os mod så svagt et hold. De scorede 2 mål.
West Bromwich dominerede os i store dele af kampen med vores 4-4-2, selvom at det fungerede udemærket offensivt de første 35 minutter med Cleverley-Ando.
Tottenham. Her var vi igen helt væk i de første 45 minutter. Det hjalp at de spillede virkeligt dårligt og skød på alt fordi deres dumlogiske taktik åbenbart var at hvert et skud udefra på De Gea ville give mål. Så satte vi tryk på i anden halvleg med Welbeck i teten, men vi kan ikke prale af at vi styrede forestillingen. Igen en hjemmekamp. Det plejer at hjælpe på at modstanderne skrymper ind til det halve også.
City: Den vil jeg gerne give at vi spillede helt fantastisk i en 4-4-2. Vi sad faktisk på alle chancer, og det var vel noget ufortjent med de mål City fik. Vi ødelagde dem simpelthen. De var for langsomme til vores hurtige spil.
Chelsea, hjemme: Hold fest hvor havde de mange chancer. Igen var der frit spil for fx Mata til at ligge imellem midt og forsvar til at gøre os forvirret. Den kamp kunne lige så godt have været endt uafgjort.
Andre kampe, hvor det er gået helt forkert før i en 4-4-2:
Liverpool på Anfield sidste sæson: Vi havde ikke én chance i hele kampen næsten, og tabte 3-1. Vi kunne have tabt 4-0.
Chelsea ude: Vi blev kørt komplet over inde midt på.
Barca i finalen: Hurtige boldflyttere. Måske det værste eksempel på hvordan det kan gå.
I bund og grund kommer det ned til om vi kan score flere mål end modstanderen når vi spiller 4-4-2. Lidt Real Madrid agtigt i Galacticos tiden. Som ovennævnte kampe viser, så fungerer det klart bedst hjemme, hvor bl.a Chelsea-semifinalesejren også kan nævnes. Men vi er i de fleste udekampe i 4-4-2 blevet pryglet på midtbanen, hvilket i mange kampe har gjort at vi har tabt vigtige kampe.
Bare sidste års fadæse på Anfield gør at vi ikke bør spille 4-4-2 der igen. Men jeg synes 4-4-2'eren kan gå an på hjemmebane, selvom der altid er et større risikomoment, end hvad der måske er nødvendigt med to så gode fløje og en af verdens bedste angribere.
United DK
09-10-2011, 13:46
Aaa...Aaarhh.. vent nu lige
Arsenal baskede vi 4-4-2 hjemme. Arsenal var i dårligste forfatning jeg har set. Vi spillede dog helt fantastisk, og en 4-4-2 kunne vi netop tillade os mod så svagt et hold. De scorede 2 mål.
West Bromwich dominerede os i store dele af kampen med vores 4-4-2, selvom at det fungerede udemærket offensivt de første 35 minutter med Cleverley-Ando.
Tottenham. Her var vi igen helt væk i de første 45 minutter. Det hjalp at de spillede virkeligt dårligt og skød på alt fordi deres dumlogiske taktik åbenbart var at hvert et skud udefra på De Gea ville give mål. Så satte vi tryk på i anden halvleg med Welbeck i teten, men vi kan ikke prale af at vi styrede forestillingen. Igen en hjemmekamp. Det plejer at hjælpe på at modstanderne skrymper ind til det halve også.
City: Den vil jeg gerne give at vi spillede helt fantastisk i en 4-4-2. Vi sad faktisk på alle chancer, og det var vel noget ufortjent med de mål City fik. Vi ødelagde dem simpelthen. De var for langsomme til vores hurtige spil.
Chelsea, hjemme: Hold fest hvor havde de mange chancer. Igen var der frit spil for fx Mata til at ligge imellem midt og forsvar til at gøre os forvirret. Den kamp kunne lige så godt have været endt uafgjort.
Andre kampe, hvor det er gået helt forkert før i en 4-4-2:
Liverpool på Anfield sidste sæson: Vi havde ikke én chance i hele kampen næsten, og tabte 3-1. Vi kunne have tabt 4-0.
Chelsea ude: Vi blev kørt komplet over inde midt på.
Barca i finalen: Hurtige boldflyttere. Måske det værste eksempel på hvordan det kan gå.
I bund og grund kommer det ned til om vi kan score flere mål end modstanderen når vi spiller 4-4-2. Lidt Real Madrid agtigt i Galacticos tiden. Som ovennævnte kampe viser, så fungerer det klart bedst hjemme, hvor bl.a Chelsea-semifinalesejren også kan nævnes. Men vi er i de fleste udekampe i 4-4-2 blevet pryglet på midtbanen, hvilket i mange kampe har gjort at vi har tabt vigtige kampe.
Bare sidste års fadæse på Anfield gør at vi ikke bør spille 4-4-2 der igen. Men jeg synes 4-4-2'eren kan gå an på hjemmebane, selvom der altid er et større risikomoment, end hvad der måske er nødvendigt med to så gode fløje og en af verdens bedste angribere.
Problemet ligger også i, at vi ikke møder op med den rette indstilling. Ser vi bort fra Barcelona (som er bedre uanset opstilling), og kigger på eksempelvis Liverpool-kampen i marts, så var det tydeligt, at de ville det meget mere end vi ville, og sådan har det reelt været på Anfield de senere år, også dengang vi vandt på O'Sheas mål i overtiden. Det er som om, at vi tror vi er noget, og derfor ikke behøves at arbejde mod latterlige Liverpool, for de er jo ingenting, de er jo bare historie, men de møder altid op med ild i øjnene, måske fordi en sejr over os er eneste måde at stikke lidt til os på, det skal jeg ikke kunne sige. Det er bare tydeligt, at de kommer med den der lillebror-indstilling, ligesom når Everton går til stålet mod Liverpool, de har noget de skal vise, og der savner jeg, at vi også formår dette, for nok er Liverpool ikke mesterskabsrivaler, men de er stadig den klub man hader for hadets skyld.
Det er i mine øjne et spørgsmål om indstilling, og det symboliseres jo bedst ved den måde, som Carragher stempler ind på overfor Nani, hvor han lige viser ham hvordan og hvorledes, og efterfølgende er vi helt væk. Makaroni-hår får lov at lave hattrick, ham som vi ellers synes er så ringe, men har den rette indstilling, man af og til savner fra vores primadonnaere, der nok er gode fodboldspillere, men alt for nemt lade sig kyse.
Jeg må indrømme at jeg også savner noget gnist fra os mod Pool på Anfield.
Lige som Pool har mere gejst på Anfield, så har vi det også tit hjemme eller også så er folk bare bange for at spille på Old Trafford som de er på Anfield. Dog synes jeg slet ikke at det kun er et enkeltstående tilfælde at vi skal passe på med 4-4-2 ude, når vi bliver mødt med 4-5-1. På Anfield bliver det bare forværret yderligere, fordi det ofte er game of the year for dem, og vi tager for let på indstillingen. I sådan nogle kampe kunne vi godt bruge noget galskab ala Roy Keane, Alan Smith, you name it.
Kasper United
23-10-2011, 17:12
Nøøj, hvor vi mangler Cleverley. Både i sidste uge, men ikke mindst også i dag. Bør han ikke være klar til næste uges kamp mod Everton? Skulle han egentlig ikke have været klar mod Liverpool sidste weekend?
Krydser i hvert fald alt, hvad der kan krydses for, at han er med i startopstillingen i næste weekend.
Er Cleverley "injury prone"?
Det er vist bare en "tight hamstring". Hvad det så end betyder.
Men det ville være ærgerligt hvis han viser sig at være den hvide Saha.
Nej. Det er bare en forstrækning. Nothing serious, siger Ferguson.
United DK
29-10-2011, 14:55
Så er han vel ude mod Otelul, og klar næste weekend. Det er dog ikke et særligt godt tegn, at han render ind i de her skader, uanset om det så kun lige er en forstrækning, eller noget andet knap så seriøst. Han skulle gerne kunne spille i hvert fald 40-50 kampe hver sæson.
Anderson8
29-10-2011, 19:31
Jeg synes det er utroligt, som Cleverley giver vores midtbane et pust. Når han spiller, så får vores midtbane et helt andet flow. Vi begynder, at holde på bolden langt mere, med flotte kombinationer osv. Det var også tydeligt at se, at da han blev taget ud, så sluttede alt det positive på vores midtbane. Jeg er godt nok overrasket over, hvor vigtigt han egentlig allerede er for os og vores spil.
Det mest skræmmende ved Cleveley er, at han for 3 måneder siden var intet andet end en spiller, som ingen forudså en udslagsgivende rolle, og i dag er han alfa omega for United sammen med Vidic, hvis vi skal gøre os gældende, hvor det sner.
Endnu mere skræmmende, at vi ikke har nogle til aflaste ham, eller jo i Pogba og Morrison, som begge er bevægelige, teknisks stærke pasningsspiller, der vil fremad. Men det er for meget at forlange, at de skal aflaste Cleverley, og det tror jeg hellere ikke, at Ferguson ville vælge. Men fuck det er sindssygt, at vi er ved at udvikle den nye Ronaldo, forstået på den måde, at vi er doomed, når denne spiller ikke er med. Jesus fucking Christ man, hvor skal den midtbane revurderes meget, meget, meget snart, Ferguson.
chrisserUnited
30-10-2011, 07:21
Som jeg læste det et sted, lød det bare som en overbelastning i den fod han lige har været skadet i... så lad os da håbe det....
Glory Man United
30-10-2011, 07:33
Nej. Det er bare en forstrækning. Nothing serious, siger Ferguson.
Forstrækning!!?? Han vrikkede da om på sin ankel...
"He's felt his ankle again," the manager told MUTV. "It's nothing serious, just tightness and tiredness. It's his first real game back, although he played on Tuesday [at Aldershot] of course. He should be okay next week and it was an excellent performance from him in the first half."
Kasper United
30-10-2011, 07:37
Som jeg læste det et sted, lød det bare som en overbelastning i den fod han lige har været skadet i... så lad os da håbe det....
Tror heller ikke, at det var så galt. Men det er klart, at når man lige har været skadet i f.eks. foden, skal foden lige "trænes" op igen. Fergie udtalte jo også, at Cleverley allerede var klar i næste wekeendskamp.
Cleverley er blevet skannet og alt meldt ok. Han skulle være tilbage i træning torsdag og klar til kamp i weekenden.
patrick1991
31-10-2011, 18:03
synes vi skal købe javi martinez .. Han ville kunne være en god spiller i united, og måske udvilke sig endnu mere, men Furguson udtaler, at han ikke mener der er brug for det... Jeg forstår absolut ikke hvordan han kan sige det! Midtbanen sejler jo fuldsyændig uden Cleverley.. og en til at kreere, er skuda ikke nok!
synes vi skal købe javi martinez .. Han ville kunne være en god spiller i united, og måske udvilke sig endnu mere, men Furguson udtaler, at han ikke mener der er brug for det... Jeg forstår absolut ikke hvordan han kan sige det! Midtbanen sejler jo fuldsyændig uden Cleverley.. og en til at kreere, er skuda ikke nok!
Og jeg synes vi skal holde os ude af Football Manager'-verdenen, som flere allerede lever nok i, i forvejen. Og måske holde os til topic :)
Lorensen
31-10-2011, 18:20
Og jeg synes vi skal holde os ude af Football Manager'-verdenen, som flere allerede lever nok i, i forvejen. Og måske holde os til topic :)
Enig i, at det måske ikke er den rigtige tråd. Men hvorfor skulle det være en fm-verden når man nævner Javi Martinez. Han er trodsalt ikke en kæmpe kanon.
patrick1991
31-10-2011, 18:20
ja lad os da heller holde os ude af "fodbold manager verdenen" For det jo heller ikke dem der styre holdet vel???
Det er vigtigt de har næsen den rigtige vej, og man burde nærmest "forlange" Furguson gør dette.. Vi snakker om Man united, ikke Horsens vel????
Alle kan vel se, den er galt med midtbanen.. Jeg sys skam om Furguson, men jeg synes han er lidt for stædig på nogle punkter, selvom han er en helveds god manager.. Er transfers ikke lige det bedste ved ham.. Og misforstår ikke, når jeg siger det ikke er det bedste, mener jeg bare at han har været enormt stædig i denne sæson.. Der mangler klart noget på midten.. Det er farligt, at gå videre mod de større hold med det problem... Mødte vi Barcelona i starten af sæsonen, med Cleverley i topform, og resten af holdet, er jeg næsten" ikke i tvivl om, vi ville kunne kører dem over, men en playmaker er ikke nok.. En til at kreere spillet er ikke nok.. Tvivler på at Pogba for chanser i det helt store kampe, og det er der, vi har brug for en.. Pogba er jo heller ikke særlig gammel nu, så det er måske lidt for meget at forlange, men er det for meget at forlange, at vi evt kunne købe en type som Javi __Martinez.. Det ville nu redde os fra en del problemer
PatriceEvra3
31-10-2011, 18:21
Jeg tror nu godt Ferguson kan se det. Ellers er han vel den eneste i verden der ikke kan.
Men han bliver jo nødt til at sige som han gør. Han er jo ikke sige midtbanen er lort, Fletcher er langt fra så god som han var engang, at Anderson kun præstere hver 4 gang og midtbanen ganske enkelt er middelmådig. han bliver jo nødt til at vise dem tillid, det nytter ikke han sviner dem til pressen, hvilket han dybest set ville gøre hvis han siger det vi alle ved.
Det presser heller ikke ligefrem priserne ned, at udtale at man er desperat efter en ny midtbanespiller.
Men enig i at en type som Martinez er lige det vi mangler. Forstår ikke hvorfor der er en der har skrevet det er "fm-agtigt" da det formegentlig er langt mere realistisk end Gotze, Sneijder, De Rossi etc.
Men enig i at en type som Martinez er lige det vi mangler. Forstår ikke hvorfor der er en der har skrevet det er "fm-agtigt" da det formegentlig er langt mere realistisk end Gotze, Sneijder, De Rossi etc.
Kunne ikke være mere enig. Martinez er en rigtig dygtig fodboldspiller det tror jeg vidst alle som fulgte lidt med i u21 em vil give mig ret i.
Han var for mig uden tvivl den bedste spiller til den slutrunde sammen med Thiago, han er ufattelig boldsikker, relativt stærk og derudover er han god i hovedspillet, hvilket man ikke kan sige om mange af de andre midtbane spillere vi har. Ham og Cleverley ved siden af hinanden kunne godt være pænt. Jeg synes han minder mig meget om spillere som Busquets og Xabi Alonso.
VonKoblenz
31-10-2011, 19:25
Jeg tror nu godt Ferguson kan se det. Ellers er han vel den eneste i verden der ikke kan.
Men han bliver jo nødt til at sige som han gør. Han er jo ikke sige midtbanen er lort, Fletcher er langt fra så god som han var engang, at Anderson kun præstere hver 4 gang og midtbanen ganske enkelt er middelmådig. han bliver jo nødt til at vise dem tillid, det nytter ikke han sviner dem til pressen, hvilket han dybest set ville gøre hvis han siger det vi alle ved.
Det presser heller ikke ligefrem priserne ned, at udtale at man er desperat efter en ny midtbanespiller.
Jeg forstår ikke hvordan du siger: Götze er mindre realistisk, Dortmund - United i min bog er United en del større? Plus mon ikke han gerne vil formes af verdens bedste. Han kan blive det her frem for Madrid - Barcá
Kunne ikke være mere enig. Martinez er en rigtig dygtig fodboldspiller det tror jeg vidst alle som fulgte lidt med i u21 em vil give mig ret i.
Han var for mig uden tvivl den bedste spiller til den slutrunde sammen med Thiago, han er ufattelig boldsikker, relativt stærk og derudover er han god i hovedspillet, hvilket man ikke kan sige om mange af de andre midtbane spillere vi har. Ham og Cleverley ved siden af hinanden kunne godt være pænt. Jeg synes han minder mig meget om spillere som Busquets og Xabi Alonso.
Hvordan kan du sammenligne ham med Xabi Alonso? Martinez er da langt stærkere fysisk og noget svagere pasningsmæssigt. Altså jeg ville hellere have Martinez end Alonso, men for mig at se kan de 2 slet ikke sammenlignes udover samme nationalitet og at de engang i mellem spiller samme position.
patrick1991
31-10-2011, 19:33
Javi martinez er vel ikke ligeså dyr som Gotse, Sneijder osv.. Derudover ville SAF og united trænerene , kunne forme Javi Martinez til en utrolig god spiller.. Der både kan spille, og forsvarer.. Ja ham og Cleverley ville være et fantastisk makker par.. Anderson kunne bruges som indskifter, hvis han stadig kan gøre det godt med Cleverley.. Så skal Morrison, Pogba trænes op, og blive mere og mere vant til 1 holdet, og hvis de også bliver klar inden for et års tid.. Så skal midtbanen nok blive god igen! :=) .. Men det kræver klart et køb i Januar transferen, og som sagt bør det være Martinez..
United-forever
31-10-2011, 19:38
Jeg forstår ikke hvordan du siger: Götze er mindre realistisk, Dortmund - United i min bog er United en del større? Plus mon ikke han gerne vil formes af verdens bedste. Han kan blive det her frem for Madrid - Barcá
Nu er der noget der hedder transfersummer, og der er en klub i den anden ende af byen der sikkert ikke vil være blege for at indgå i en vild budkrig, hvis de finder ud af at United er interesseret i at købe Götze .. Og så er det for øvrigt helt og aldeles ligegyldigt om Götze selv hellere vil formes af Fergie. Hvis City giver 100 mio. mere bliver det Mancini der skal forme ham ..
..... huh?
Hvis vi lige ser bort fra at Javi Martinez ikke hører hjemme i Cleverley-tråden, hvad er der så FM-like over at foreslå ham?
patrick1991
31-10-2011, 20:08
Skrev også Javi Martinez.. ikke Gotse..
Det kan sikkert være, men jeg er dog lidt usikker, på om SAF overhovedet vil købe en til januar.. HÅBER han gør
Martinsen
09-11-2011, 17:53
http://www1.skysports.com/football/news/11667/7300414/Welbeck-tips-Cleverley-for-top
Danny boy skamroser Cleverley.
Christensen
18-11-2011, 12:29
Cleverley kommer ikke i kamp før jul.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Nov/Swansea-team-news.aspx
Edit: Må hellere tilføje nyheden fra forsiden, inden jeg får smæk :(
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14504
;)
MOHoegsted
18-11-2011, 12:31
Kæft hvor har fysio afdelingen da virkelig fejlet på det seneste... I starten da Rio og Vidic blev skadet, så var det Rio der blev langtidsskadet, og Vidic var bare et lille slag.. Synes godt nok de har haft mange fejl i deres antagelser på det seneste.
Fandme ærgeligt, både for klubben, og for Tom.
Men det viser jo at mange her på forum, havde ret. Det fungerer ikke uden en playmaker, det er vovet at satse på Tom ( han har dog bevist at han kan bære ansvaret), men HVIS hana bliver skadet, så er vi på skideren igen. KØB NU.
schousboe9
18-11-2011, 12:43
Kæft hvor har fysio afdelingen da virkelig fejlet på det seneste... I starten da Rio og Vidic blev skadet, så var det Rio der blev langtidsskadet, og Vidic var bare et lille slag.. Synes godt nok de har haft mange fejl i deres antagelser på det seneste.
Hold nu seriøst op med den fysio-afdeling. Hvorfor er det absolut deres skyld?
Mennesker er ikke bare en cykel, du kan skifte kæden på og så er det det. Vi er jo langtfra den eneste klub, der oplever tilbagefald mht. skader, det er sgu meget normalt.
Rio er bare gammel, sådan er det, og jeg vil tilskrive en stor del af Vidic' skader hans kontante spillestil. Owen er en krukke, Hargo spiller ikke ligefrem hver gang for City og tvillingerne er jo bare lavet af glas. De har muligvis taget fejl af Cleverley, men det er vel også menneskeligt? De er jo ikke spåkællinger, slap nu af.
MOHoegsted
18-11-2011, 12:51
Hold nu seriøst op med den fysio-afdeling. Hvorfor er det absolut deres skyld?
Mennesker er ikke bare en cykel, du kan skifte kæden på og så er det det. Vi er jo langtfra den eneste klub, der oplever tilbagefald mht. skader, det er sgu meget normalt.
Rio er bare gammel, sådan er det, og jeg vil tilskrive en stor del af Vidic' skader hans kontante spillestil. Owen er en krukke, Hargo spiller ikke ligefrem hver gang for City og tvillingerne er jo bare lavet af glas. De har muligvis taget fejl af Cleverley, men det er vel også menneskeligt? De er jo ikke spåkællinger, slap nu af.
Hold nu op, det er deres antagelser, og hvad fanden har det med spåkællinger at gøre? Når de scanner ham igennem, når han er til lægetjek, så kan de jo se hvad han "fejler", og med deres erfaringer bør de kunne sige hvornår han er tilbage.
Det jo ikke noget de spår ud i fremtiden. Som der står i artiklen har de fejlbedømt det, og det er ikke noget med et tilbagefald.
Du bør da kunne se det hverken er staben der træner med holdet, Fergie eller nogen andens skyld, hvad lægerne har antaget. Synes bare de ikke har været for forudsigelige nok på det seneste.
schousboe9
18-11-2011, 13:01
Hold nu op, det er deres antagelser, og hvad fanden har det med spåkællinger at gøre? Når de scanner ham igennem, når han er til lægetjek, så kan de jo se hvad han "fejler", og med deres erfaringer bør de kunne sige hvornår han er tilbage.
Det jo ikke noget de spår ud i fremtiden. Som der står i artiklen har de fejlbedømt det, og det er ikke noget med et tilbagefald.
Du bør da kunne se det hverken er staben der træner med holdet, Fergie eller nogen andens skyld, hvad lægerne har antaget. Synes bare de ikke har været for forudsigelige nok på det seneste.
"Værre end først antaget" kan jo betyde hvad som helst, også et tilbagefald, men dine forventninger til lægernes forudsigelser er latterlige. Kræft kan jo også lige pludselig have spredt sig, selvom der er foretaget diverse scanninger.
Det er sgu for nemt, at beklage sig over lægestaben hver gang. Jeg er ret sikker på, de gør, hvad de kan.
Bare fordi man scanner, kan man ikke altid være sikker på, hvad der er sket. Jeg husker f.eks. da jeg fik scannet mit knæ. De kunne med sikkerhed sige, at jeg havde en revne i menisken, men korsbåndet kunne muligvis også være sprunget. Dette kunne de ikke sige med sikkerhed, fordi scanningen var utydelig omkring korsbåndet. Grunden til dette var uklar, og korsbåndet kunne været røget
Bare fordi man scanner, kan man ikke altid være sikker på, hvad der er sket. Jeg husker f.eks. da jeg fik scannet mit knæ. De kunne med sikkerhed sige, at jeg havde en revne i menisken, men korsbåndet kunne muligvis også være sprunget. Dette kunne de ikke sige med sikkerhed, fordi scanningen var utydelig omkring korsbåndet. Grunden til dette var uklar, og korsbåndet kunne været røget
Du skal ikke tage dig af MOHoegsted. Er sikker på, at han er Owen Hargreaves alter ego ;)
Super dårlig nyhed at få. Havde sku sådan håbet på at han var klar igen. Nu skal Rooney nok spille central midt, også mangler virkelig noget oppe foan idet at alle vores angribere falder i niveau når Rooney ikke ligger sammen med dem.
Kaliumhest
18-11-2011, 13:32
Du skal ikke tage dig af MOHoegsted. Er sikker på, at han er Owen Hargreaves alter ego ;)
Hey...det var min replik :-p, men jo det er også min frygt at han bliver hargos nye spøgelse :C
Jeg håber inderligt ikke at vi nu får Rooney på midten. Så må vi spille med Fletcher og Carrick for den sags skyld. Rooney skal frem og score mål og sådan er det.
Forstår ikke hvorfor mange kalder ham den nye Hargreaves. Han fik en grim tackling i Bolton, der kostede ham en skade. Og så nu en ny skade.
Sidste år i Wigan, var det jo altså ikke fordi han var meget skadet. Pt er han bare ekstremt uheldig. Og United det samme, da han virkelig har været kanon i starten af sæsonen..
Flax_Generous
18-11-2011, 15:07
Pis. Så må det være tid til at prøve Giggs og Carrick, som i slutningen af sidste sæson.
Nogen der ved hvornår Cleverlinho er tilbage?
Nogen der ved hvornår Cleverlinho er tilbage?
Omkring jul, mindes jeg at have læst
Smaakage
28-11-2011, 19:20
Nogen der har set Cleverleys nye side?
Må godt nok sige at jeg blev overrasket. Godt nok synes jeg rigtig godt om fyren, og synes det er fedt når spillerne prøver at interagere med fansene, men knægten har haft 5 starter for United, og synes det virker meget vildt. Han fører sig frem som en Rio Ferdinand. Ved ikke om jeg synes det er fedt eller for meget. Nok lidt dobbeltmoralsk når jeg ønsker at spillerne snakker mere med os fans, men på en eller anden måde synes jeg bare at det hele er lidt over-the-top...
edit: Siden er her: http://tomcleverley23.com/
Må godt nok sige at jeg blev overrasket. Godt nok synes jeg rigtig godt om fyren, og synes det er fedt når spillerne prøver at interagere med fansene, men knægten har haft 5 starter for United, og synes det virker meget vildt. Han fører sig frem som en Rio Ferdinand. Ved ikke om jeg synes det er fedt eller for meget. Nok lidt dobbeltmoralsk når jeg ønsker at spillerne snakker mere med os fans, men på en eller anden måde synes jeg bare at det hele er lidt over-the-top...
Jeg har set den. Han har også lige lavet en ny twitter acount.
Synes egentligt at det er fint nok, at han giver os fans et indblik i hans karriere. Jeg kan ikke rigtig se, hvad der skulle være galt i det.
Parkohargo
28-11-2011, 19:43
Kendte ikke til den side.
Har lige kigget lidt video og sådan. Kan ikke se der skulle være noget i vejen med at han lancerer en side om sig selv. Det er da kun fedt for os fans vil jeg mene.
United DK
28-11-2011, 20:20
Vurderet på hans lettere metroseksuelle udseende, og det faktum at han kommer sammen med en glamour model, så er han næppe en ny Scholes, men nærmere en ny Beckham, så han er nok ikke bange for rampelyset. Personligt bliver jeg aldrig helt fan af de typer, men hvis han leverer som Beckham gjorde, så fred være med det, men det kan samtidig også være nemt at bruge mod ham, hvis han ikke leverer.
Vurderet på hans lettere metroseksuelle udseende, og det faktum at han kommer sammen med en glamour model, så er han næppe en ny Scholes, men nærmere en ny Beckham, så han er nok ikke bange for rampelyset. Personligt bliver jeg aldrig helt fan af de typer, men hvis han leverer som Beckham gjorde, så fred være med det, men det kan samtidig også være nemt at bruge mod ham, hvis han ikke leverer.
Skulle lige til at skrive, at han nok ikke var en ny Scholes (medie-mæssigt)
Dahlmann
28-11-2011, 22:43
Det er faktisk en flot hjemmeside. Der er nok bare lidt for meget jantelov i mig til at synes helt om den når han kun har haft et halvt år på førsteholdet med flere skader.. Han er ikke nogen verdensstjerne som sådan (endnu), men fred være med det.. Hvis han vil have en hjemmeside kan jeg ikke se noget problem i det. Det er en okay måde at promovere sig selv på i stedet for at vælte rundt på avisforsiderne.
Smaakage
28-11-2011, 23:10
Det er faktisk en flot hjemmeside. Der er nok bare lidt for meget jantelov i mig til at synes helt om den når han kun har haft et halvt år på førsteholdet med flere skader.. Han er ikke nogen verdensstjerne som sådan (endnu), men fred være med det.. Hvis han vil have en hjemmeside kan jeg ikke se noget problem i det. Det er en okay måde at promovere sig selv på i stedet for at vælte rundt på avisforsiderne.
Har det på præcis samme måde. Tror sgu det er en syg form for jantelov, hvilket jeg ellers overhovedet ikke går ind for. Men kommer også an på hvad bl.a. hans salg af merchandise bliver osv. Er super glad for at han prøver at komme ud til folket, synes bare der er et eller andet off ved det, og kan ikke sætte en finger på det. Dog flere af sådan nogle tiltag fra spillerne vil give sporten lidt personlighed tilbage efter alle de "Jamen, det var en god kamp, modstanderen er virkelig dygtig og gjorde det rigtig godt, men vi var heldige i sidste ende at vinde 7-0 efter de fik 12 mand smidt ud"
Jeg glæder mig til Gibbo skyder karrieren igang og launcher G28.com
Har læst rygter om, at han har haft et "set back" og nu er ude til februar. F'ing hell!
United DK
09-12-2011, 20:46
Har læst rygter om, at han har haft et "set back" og nu er ude til februar. F'ing hell!
Inden jeg klikkede ind på denne tråd, sad jeg lige og håbede, at han var tilbage igen ved juletid, og man på den måde kunne få en god nyhed, men ak. Endnu mere lort fremfor lagkage. :tumble:
Det er virkelig kritisk. I min optik er jeg ikke et sekund i tvivl om, at Cleverley var grunden til, at vi ikke handlende ind i sommer. Jeg tror at en Cleverley-Carrick kombination kunne være virkelig stærk. Hvis man tænker over det, så er Carrick ikke specielt god sammen med Fletcher, men var virkelig god sammen med Scholes. Carrick er en fremragende spiller i det defensive og kan virkelig beskytte bagkæden. Han fungerer dog dårligt uden en stærk pasningsspiller ved sin side. Derfor var han så stærk med Scholes. Jeg tror det samme kunne gentage sig med Cleverley.
Cleverley-Carrick. Med Anderson, Fletcher og Giggs som backup burde jo på papiret været rigtig fint. Men med Anderson og Cleverley ude til februar og en Fletcher, der ikke er tilbage i form efter sygdom samt en 38årig tidligere winger - så ser det lidt mere tyndt ud.
Alt i alt så er det hele bare bad luck. Det skal nok blive godt igen og alle vores unge spillere modnes også af en hård periode.
Nu stopper det fandme snart. Han får sku det svært fremover desværre. Det er jo sygt så meget glas ben han har. Han kan snart sammenlignes med tvillingerne. Nu skal fergie sku ud med den store tegnebog i januar vinduet. Kæft man hvor går alt da ogsåbare dem forkerte vej i tiden.
Må man spørge hvor du har læst det?
Fra Twitter:
Nick Coppack
"Not sure where these "Cleverley out until February" stories have come from. Sir Alex said New Year this morning."
PatriceEvra3
09-12-2011, 23:21
Derfor forstår jeg stadig ikke ideen i ikke at hente en midtbanespiller i sommers. Ikke at vi nødvendigvis skulle bruge 300 millioner på Sneijder, men mindst en breddespiller var/er hamrende nødvendigt.
Hvis det passer at Cleverley er ude indtil februar, hvad gør vi så når Carrick eller Fletcher løber ind i skader eller kanrentæner?
Troede egentlig vi havde lært lidt mere af at O'Shea tilbage i 05-/6 (?) spillede en halv sæson som fast mand på den centrale midtbane. Projektet har været dødsomt fra starten af. Jeg forstår virkelig ikke Ferguson gik ind i den her sæson med 4 centrale midtbanespillere, hvor både Anderson og Fletcher har været rigtig meget skadet de seneste par år.
MOHoegsted
10-12-2011, 02:27
Inden jeg klikkede ind på denne tråd, sad jeg lige og håbede, at han var tilbage igen ved juletid, og man på den måde kunne få en god nyhed, men ak. Endnu mere lort fremfor lagkage. :tumble:
Så så.. Nu er det jo bare rygter.
Utroligt alle herinde altid hopper direkte på slæden når de hører et rygte. Det kun transfers man aldrig tror på.
Jeg forbliver i troen på han er klar til starten af det kommende år, indtil jeg har fået noget andet bekræftet af staben.
schousboe9
10-12-2011, 09:47
Hm... Don't think so, got the t-shirt!
The fact that Ferguson revealed to MUTV (http://www.teamtalk.com/news/2483/7367174/SAF-warns-against-winter-deals) Cleverley may be able to start light training next week after having a protective boot taken off was a positive sign.
United DK
10-12-2011, 09:50
RAppel betragter jeg fra nu af som et upålideligt tågehorn, der bare prøver at ødelægge julen!
Selv hvis Cleverly kommer tilbage, frygter jeg, at han har let ved at blive skadet. Lidt ligesom Agger eller Da Silva tvillingerne.
Selv hvis Cleverly kommer tilbage, frygter jeg, at han har let ved at blive skadet. Lidt ligesom Agger eller Da Silva tvillingerne.
Hvem er Agger?
Anyways, Junior se nu og bliv klar, så vi kan få lidt tempo i vores spil.
MagnusChristiansen
21-12-2011, 18:15
http://www.youtube.com/watch?v=T2k3i1FzIqU&feature=player_embedded
Så savner man sgu alligevel Cleverley en del, når man ser dette mål (som Welbeck desuden også medvirker kraftigt i)... Spol frem til 1:55
http://www.youtube.com/watch?v=T2k3i1FzIqU&feature=player_embedded
Så savner man sgu alligevel Cleverley en del, når man ser dette mål (som Welbeck desuden også medvirker kraftigt i)... Spol frem til 1:55
Må jeg i den forbindelse konstatere, at England, udfra denne video, har seriøse målmandsproblemer :p
Må jeg i den forbindelse konstatere, at England, udfra denne video, har seriøse målmandsproblemer :p
... Og at Jordan Henderson er væsentlig bedre til træning end han er i kampene!
MOHoegsted
21-12-2011, 19:45
...eller de har brugt mindst 100 skud hver på at placere dem så godt?
MagnusChristiansen
21-12-2011, 19:46
Det må I da meget gerne...
Det må I da meget gerne...
Tak ;)
we'remanunited
28-12-2011, 09:34
Som altid med kåringer, så skal de tages med et gran salt:
Top 10 unge spillere (U23) ifølge World Soccer Magazine:
1. Neymar, Santos/Brasilien 29,2 procent af stemmerne
2. Mario Götze, Borussia Dortmund/Tyskland 26,2
3. Eden Hazard, Lille/Belgien 17,8
4. Thiago Alcantara, FC Barcelona/Spanien 9,1
5. Ganso, Santos/Brasilien 3,3
6. Phil Jones, Manchester United/England 3,1
7. Christian Eriksen, Ajax/Danmark 2,8
8. Jack Wilshire, Arsenal/England 2,6
9. Mario Balotelli, Manchester City/Italien 2,4
10. Tom Cleverley, Manchester United/England 1,2
... og samtidig kårer magasinet årets top 10 hold:
1 Barcelona 44.2
2 Uruguay 25.3
3 Porto 6.6
4 Santos 6.1
5 Borussia Dortmund 5.2
6 Napoli 4.3
7 Manchester City 2.1
8 Manchester United 1.9
9 Estonia 1.7
10 Lille 1.2
Vi slog da Estland!
Liverpool_sucks
28-12-2011, 09:57
Desværre er jeg næsten enig med listen, udover at Ganso og Thiago ligger foran jones. Og at santos er nummer 4 men det har sikkert noget at gøre med at de var i finale i vm mod barcelona :/
United DK
28-12-2011, 10:05
Egentlig utroligt vi slår Estland. De nåede play-off til EM, vi vandt bare det sædvanlige mesterskab, og fik den sædvanlige fodboldlektion af Barcelona i CL-finalen.
schousboe9
28-12-2011, 11:28
Hvis jeg lige for sjov skulle lave min egen med de samme spillere, så ville den nok hedde:
1. Mario Götze
2. Christian Eriksen
3. Thiago Alcantara
4. Phil Jones
5. Mario Balotelli
6. Neymar
7. Eden Hazard
8. Ganso
9. Jack Wilshire
10. Tom Cleverley
Den er baseret udelukkende på præstationer, og her mener jeg på ingen måde, at man kan se bort fra Eriksen. Jeg giver ikke en skid for, at Neymar garner i Brasilien. Lad ham komme til Europa og bevise talentet. Det samme gælder for Ganso. Wilshere bør nok være højere, men han har endnu ikke spillet i indeværende sæson. Han har dog allerede imponeret mere end hvad Cleverley har været i stand til (desværre).
Og med de samme hold:
1. Barcelona
2. Manchester United
3. Uruguay
4. Borussia Dortmund
5. Napoli
6. Manchester City
7. Estonia
8. Lille
9. Santos
10. Porto
Jeg mener klart, at vi bør være 2'er. Ingen forventede noget af os (igen...) og alligevel vinder vi PL og går næsten hele vejen i CL. Portos sejre giver jeg ikke så meget for, for de skal vinde hvert år, så Uruguays semifinaleplads ved VM, Dortmunds mesterskab og Napolis CL-kval var forholdsvist langt mere imponerende. Også mere end Citys ditto, for med deres midler var det jo tværtimod en fiasko, at de ikke kvalificerede sig året før. Estlands EM-kval er selvfølgelig også meget imponerende, men omvendt synes jeg ikke, at de var i nogen 'dødspulje'. Lilles mesterskab var da også flot, men jeg vil vove at påstå, at titlen i Frankrig kommer lettere end et mesterskab i Tyskland eller en CL-kval i Italien eller England og endelig er Santos' placering på listen jo bare til grin. Men det var flot med "VM-finalen" tidligere på måneden...
Don Kafai
28-12-2011, 11:36
Hvorfor er City med, når Real M fx ikke er? Forstår ikke helt kriterierne..
Hvis det er rent titelmæssigt har Real M da vundet det samme som City i 2011, mens de endda har gjort det bedre her i efteråret.
Hvis jeg lige for sjov skulle lave min egen med de samme spillere, så ville den nok hedde:
1. Mario Götze
2. Christian Eriksen
3. Thiago Alcantara
4. Phil Jones
5. Mario Balotelli
6. Neymar
7. Eden Hazard
8. Ganso
9. Jack Wilshire
10. Tom Cleverley
Den er baseret udelukkende på præstationer, og her mener jeg på ingen måde, at man kan se bort fra Eriksen. Jeg giver ikke en skid for, at Neymar garner i Brasilien. Lad ham komme til Europa og bevise talentet. Det samme gælder for Ganso. Wilshere bør nok være højere, men han har endnu ikke spillet i indeværende sæson. Han har dog allerede imponeret mere end hvad Cleverley har været i stand til (desværre).
.
Så Eriksen skal have den fordi han gør det godt i en hollandsk liga der de seneste 10 år ikke har haft niveau der er værd at skrive hjem om?? Brasiliensk liga eller hollandsk liga - den argumentation køber jeg ihvertfald ikke..
we'remanunited
28-12-2011, 11:52
jeg forstår ikke bladets kriterier, men så vidt jeg kan se er det vist også læserne, som kårer. Om stemmerne skriver de bare;
Votes were cast from more than 40 countries, including Canada, New Zealand and Turkey, to once again demonstrate the global nature of the World Soccer awards.
men vores "lave" placering afspejler vel egentlig, som UnitedDK skriver, at det vi opnåede, et mesterskab og CL-finale, er forventeligt.
United DK
28-12-2011, 12:01
Hvorfor er City med, når Real M fx ikke er? Forstår ikke helt kriterierne..
Hvis det er rent titelmæssigt har Real M da vundet det samme som City i 2011, mens de endda har gjort det bedre her i efteråret.
Jo, men FA Cuppen er langt større, og når City samtidig ikke havde vundet noget i 35 år, så giver den titel lidt mere, end når fodboldens mest dekorerede klub, må NØJES med en Copa del Rey, som er på højde med Liga Cuppen.
Så Eriksen skal have den fordi han gør det godt i en hollandsk liga der de seneste 10 år ikke har haft niveau der er værd at skrive hjem om?? Brasiliensk liga eller hollandsk liga - den argumentation køber jeg ihvertfald ikke..
Helt enig. Jeg mangler stadig at se Eriksen leverer varen, i en af de helt store kampe, mod en af de helt store klubber. Han burde eksempelvis have vist noget mere, da Ajax blev rundbarberet 3-0 af Real Madrid, i den sidste CL-kamp. De eneste kampe han viste noget i, var i de to kampe mod et middelmådigt Dinamo Zagreb-mandskab, og der skal der altså mere på bordet, hvis han skal helt op som nr. 2 på listen. Meget lort kan man sige om Balotelli, men der kan ingen være i tvivl om, at han er et talent af rang, der dog samtidig har et par skruer løs. Han hører helt sikkert til i top 3.
Som altid med kåringer, så skal de tages med et gran salt:
Top 10 unge spillere (U23) ifølge World Soccer Magazine:
1. Neymar, Santos/Brasilien 29,2 procent af stemmerne
2. Mario Götze, Borussia Dortmund/Tyskland 26,2
3. Eden Hazard, Lille/Belgien 17,8
4. Thiago Alcantara, FC Barcelona/Spanien 9,1
5. Ganso, Santos/Brasilien 3,3
6. Phil Jones, Manchester United/England 3,1
7. Christian Eriksen, Ajax/Danmark 2,8
8. Jack Wilshire, Arsenal/England 2,6
9. Mario Balotelli, Manchester City/Italien 2,4
10. Tom Cleverley, Manchester United/England 1,2
Dejligt med en top 10 hvor både Jones og Cleverley figurerer.
Jeg blir sgu lidt tøsefornærmet hver gang jeg ser den slags kåringer og man skal helt ned i bunden for at finde Jones og for det meste slet ikke kan finde Cleverley, mens Neymar og Ganso, som spiller i den brasilianske liga og INTET har bevist på europæisk topplan, bliver skamrost og placeret kvalmende højt hver gang.
Men... Jeg undrer mig stadig over hvordan en 19-årig Phil Jones der allerede er en vigtig førsteholdsspiller for selveste Manchester United, skal placeres under Neymar, Ganso og Hazard.
Don Kafai
28-12-2011, 12:15
Jo, men FA Cuppen er langt større, og når City samtidig ikke havde vundet noget i 35 år, så giver den titel lidt mere, end når fodboldens mest dekorerede klub, må NØJES med en Copa del Rey, som er på højde med Liga Cuppen.
Tja, jeg synes nu ikke det er særlig "imponerende" at pumpe milliarder ind i en klub 3-4 somre i træk siden 2008, og så først stå med en titel (der vel trods alt må betegnes som en af de "mindre") i 2011. Ikke at Real Madrids er mere imponerende, men det er på niveau imo, og så har Real så lige haft den bedste CL-kampagne noget hold nogensinde har haft, krydret med mange sejre i træk i ligaen som de pt fører over verdens bedste hold.
City røg jo ud af CL, hvilket må betegnes som en skandale ovenpå de penge der er brugt.
United DK
28-12-2011, 12:40
Tja, jeg synes nu ikke det er særlig "imponerende" at pumpe milliarder ind i en klub 3-4 somre i træk siden 2008, og så først stå med en titel (der vel trods alt må betegnes som en af de "mindre") i 2011. Ikke at Real Madrids er mere imponerende, men det er på niveau imo, og så har Real så lige haft den bedste CL-kampagne noget hold nogensinde har haft, krydret med mange sejre i træk i ligaen som de pt fører over verdens bedste hold.
City røg jo ud af CL, hvilket må betegnes som en skandale ovenpå de penge der er brugt.
City er en af mange klubber der har vist, at penge ikke bringer trofæer med det samme. Fordi City får mange penge, ville det stadig have været fænomenalt, hvis de var gået fra midterhold til mestre og CL-semifinalister, i løbet af et par år. Modsat synes jeg ikke der er noget af det Real Madrid har gjort, der er for meget at forlange. Det er som sagt en klub af en helt anden kaliber, der ikke skulle bygge noget op, for de var der allerede, og at de tromler alt ned, indtil de møder modstand (1-3 Barcelona), det giver jeg ikke meget for.
Jeg er enig i, at Citys elimenering fra CL er ringe, men hvis den skulle have så stor betydning, så skulle vi slet ikke være på listen. City var trods alt i den hårdeste gruppe, mens vi vel var i den nemmeste, i hvert fald på papiret.
schousboe9
28-12-2011, 12:53
City var trods alt i den hårdeste gruppe, mens vi vel var i den nemmeste, i hvert fald på papiret.
Efter præcis samme princip har jeg Eriksen højere på listen end f.eks. Balotelli; Eriksen skal ene mand binde Ajax' offensiv sammen, mens Balotelli "bare" er én blandt mange. Han er uden tvivl et kæmpe talent, men hvis han ligesom Eriksen fik modstanderens udelte opmærksomhed, så ville han også falde igennem mod store hold. Bedre er han altså ikke.
Dejligt med en top 10 hvor både Jones og Cleverley figurerer.
Jeg blir sgu lidt tøsefornærmet hver gang jeg ser den slags kåringer og man skal helt ned i bunden for at finde Jones og for det meste slet ikke kan finde Cleverley, mens Neymar og Ganso, som spiller i den brasilianske liga og INTET har bevist på europæisk topplan, bliver skamrost og placeret kvalmende højt hver gang.
Men... Jeg undrer mig stadig over hvordan en 19-årig Phil Jones der allerede er en vigtig førsteholdsspiller for selveste Manchester United, skal placeres under Neymar, Ganso og Hazard.
Det er altid nemmere at slå igennem som en offensivspiller end det er for en defensiv spiller. Bare se hvem der bliver årets fodboldspillere år efter år :)
Så tror ikke vi skal ligge så meget i det.. I min optik så er Phil Jones den bedste forsvarsspiller i verden om 3-5 år, hvis han forsætter den her udvikling..!
ChristianR
28-12-2011, 14:26
Så tror ikke vi skal ligge så meget i det.. I min optik så er Phil Jones den bedste forsvarsspiller i verden om 3-5 år, hvis han forsætter den her udvikling..!
Hvis han fortsætter den her udvikling er jeg ikke sikker på, han er forsvarsspiller om 3-5 år ;)
Anderson8
28-12-2011, 18:41
Er der egentlig en opdatering på Cleverley? Hvornår er han klar? Har ikke hørt noget om ham i noget tid, og der blev sagt, at han ville blive klar efter jul/nytår.
MOHoegsted
28-12-2011, 20:26
Er der egentlig en opdatering på Cleverley? Hvornår er han klar? Har ikke hørt noget om ham i noget tid, og der blev sagt, at han ville blive klar efter jul/nytår.
Mener han har trænet med her i denne uge, eller så var det sidste uge. Han er dog ikke klar til kampen mod Blackburn.
Mener han har trænet med her i denne uge, eller så var det sidste uge. Han er dog ikke klar til kampen mod Blackburn.
Hvor har du læst det med at han ikke er klar til kampen mod Blackburn? Skal lige være 100% så jeg kan pille ham af mit drømmehold :D
MOHoegsted
28-12-2011, 20:42
Efter præcis samme princip har jeg Eriksen højere på listen end f.eks. Balotelli; Eriksen skal ene mand binde Ajax' offensiv sammen, mens Balotelli "bare" er én blandt mange. Han er uden tvivl et kæmpe talent, men hvis han ligesom Eriksen fik modstanderens udelte opmærksomhed, så ville han også falde igennem mod store hold. Bedre er han altså ikke.
Ved nu ikke om det kun er ham der binder holdet sammen.
Som man så i starten af sæsonen, var han det offensive led sammen med Siem de Jong, mens Theo Janssen lå bag dem, i en rolle som box-to-box, meget offensiv opstilling de havde.
Men som sæsonen skred frem fik Siem de Jong en plads i angrebet i stedet. Mens Janssen fik en lidt mere offensive rolle, da han også har nogle stærke offensive kvaliteter. Jeg mener endda han spillede som offensiv midtbanespiller i Twente hvis jeg ikke tager meget fejl.
Eriksen er heller ikke en typisk playmaker, da han er typen der spiller meget direkte, og fører bolden frem, i stedet for nogle gange at trække tiden ud, og holde bolden i egne rækker. Der er der Theo Janssen stabilisere spillet, og for den vis også Enoh som har fået pladsen som defensiv midtbanespiller.
Min konklusion er at Eriksen klart er Ajax største trussel i det offensive spil, men rollerne er klart fordelt, og jeg mener Jannsen ligeledes har været utrolig vigtig, både offensivt og defensivt.
Er dog ellers helt enig i din vurdering.
MOHoegsted
28-12-2011, 20:46
Hvor har du læst det med at han ikke er klar til kampen mod Blackburn? Skal lige være 100% så jeg kan pille ham af mit drømmehold :D
Alle mine informationer er her fra sitet :D
Zhaban havde bare dømt ham ude i sit optakts oplæg, mens jeg læste i den her uge, eller i sidste uge, at Cleverley trænede med igen, skrevet af en bruger. Husker dog ikke om han havde kilder på det!
Alle mine informationer er her fra sitet :D
Zhaban havde bare dømt ham ude i sit optakts oplæg, mens jeg læste i den her uge, eller i sidste uge, at Cleverley trænede med igen, skrevet af en bruger. Husker dog ikke om han havde kilder på det!
Det var nok mig, for han har trænet med siden i fredags. Zhaban har dog nogle gode optakter, meeen jeg tror nu ikke det er urealistisk at han er inde omkring holdet til Blackburn kampen, hvis han har trænet med i lidt over en uge. Dog har PhysioRoom nu sat ham til No Return Date, hvilket er lidt underligt.
Skod med Cleverley. Glæder mig til at se ham tilbage.
http://thebusbyway.com/2011/12/30/bad-news-on-the-cleverley-front-as-sir-alex-gives-injury-update/
PatriceEvra3
30-12-2011, 23:54
Slettet*
Hvor kunne det være porno at få Cleverley tilbage til City kampen, når de mindst venter det.
Så er Cleverly åbenbart snart tilbage :) Lad os håbe, at hans ben holder denne gang, og at han hurtigt finder formen.
http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1469926_tom-cleverley-boost-for-manchester-united
United DK
06-01-2012, 20:15
Cleverley!
Ligesom Oakley, Barkley, Thornley, Oxley osv.
Så er Cleverly åbenbart snart tilbage :) Lad os håbe, at hans ben holder denne gang, og at han hurtigt finder formen.
http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1469926_tom-cleverley-boost-for-manchester-united
Det ville virkelig være lækkert hvis han snart er tilbage igen. Men synes det virker mærkeligt eftersom Fergie sagde han var langt væk fra at blive klar for en uge siden, men det samme sagde han selvfølgelig også med Anderson. Og han er allerede tilbage igen.
Wank my cock and take my money, hvor er det dejligt, hvis han snart er tilbage.
MOHoegsted
06-01-2012, 20:40
Nu er vi altså (kun) nede på 9 skader, og hvis Tom snart er klar så er den på 8.
I følge physioroom er Smalling, Evans, Young, og Fabio klar inden midten af januar. Bébé er desuden klar til at tørne ud for Besiktas i starten af februar. Dog har det været en slem skade, så genoptræningen tager nok lidt længere tid.
Cleverley!
Du kan ligeså godt give op :D
Anywho.. Det var satme også på tide, hvis han er på vej tilbage. Det føles som en evighed siden han spillede sidst.
Uden at være for stor en lyseslukker, så kan man vel først regne med at se ham tilbage på banen om en måneds tid, hvis det holder med, at han begynder at løbetræne om to uger.
Cleverley!
Tak for info.
MOHoegsted
07-01-2012, 00:24
Tak for info.
Håber du var den sidste på forummet der nu ved det.
Inde på facebook siden er det i hvertfald over 50 %, der ikke har fundet ud af det endnu...
Don Kafai
07-01-2012, 00:54
Det er da også relativt ligegyldigt, især hvis det er navne der er staves anderledes end de udtales. Tror selv journalister skal dobbelttjekke før de staver til vores polske målmand.
Glory Man United
07-01-2012, 06:42
Det er da også relativt ligegyldigt, især hvis det er navne der er staves anderledes end de udtales. Tror selv journalister skal dobbelttjekke før de staver til vores polske målmand.
Kuzsnak?
United DK
07-01-2012, 09:45
Kuzsnak?
http://da.wikipedia.org/wiki/Marcus_Cleverly
Kuzsnak?
Kuszczak - yup, jeg har nemlig øvet mig :p
ChristianR
07-01-2012, 10:51
Kuszczak - yup, jeg har nemlig øvet mig :p
Du må vælte dig i tilbud fra villige damer, når du fyrer sådan en stave-svada af i byen ;)
Anderson8
16-01-2012, 21:33
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14939
GET IN, TOM! Lækker nyheder.
Jeg har virkelig ventet længe på nyheder vedrørende Cleverleys skade, og hvornår han kommer tilbage, så et par uger lyder som fantastiske nyheder. Forhåbentligt kan han, når han kommer op i omdrejninger igen, leverer noget af det han gjorde i starten af sæsonen.
morten8832
16-01-2012, 22:30
Lækre nyheder ;-) Er virkelig sulten efter at se ham spille igen - Efter de positive takter han viste i starten af sæsonen, kan jeg ikke vente med at se ham i aktion igen.
Han har netop også det, som jeg umiddelbart mener er en stor del af uniteds midtbaneproblemer, som er den manglende speed. Han bidrager virkelig med noget mere speed og dynamik på midtbanen. Håber han vil kunne bidrage med de egenskaber resten af sæsonen.
Hulle #7
17-01-2012, 02:15
Mit gæt når han endelig er klar: Maks 2. kampe og tilbage på tribunen.
Man fristet til at sige "det var eddermame også på tide".
Men god nyhed.
SantasLittleHelper
17-01-2012, 09:36
Jeg synes, at alt for mange har en tendens til, at sætte sin lid til Cleverley. Manden har jo reelt kun spillet 5 kampe for United og det er måske lige at skrue forventningerne for højt op, hvis man tror at han går direkte ind og løfter holdet til et nyt niveau.
Misforstå mig ret han var ganske fremragende i starten af sæsonen, men jeg tror sgu han får svært ved at komme ind i samme rytme og i samme form, når han har været ude så længe. Derudover tror jeg ikke, at vi vender tilbage til samme spillestil, som vi havde i starten af sæsonen. Vi gav simpelthen for mange chancer væk og jeg tror ikke at Fergie er villig til at gamble på at vi vinder sådanne shootouts igen.
Vidic - The Terminator
01-02-2012, 00:05
..........
Vidic - The Terminator
05-02-2012, 20:58
Jeg tør næsten æde min gamle hat på, at vi ser en Cleverley til næste kamp mod Liverpool! Tænk hvis midtbanen så således ud, når holdopstillingen blev offentliggjort: Nani/Young - Cleverley - Carrick - Valencia.
PatriceEvra3
05-02-2012, 21:06
Jeg tør næsten æde min gamle hat på, at vi ser en Cleverley til næste kamp mod Liverpool! Tænk hvis midtbanen så således ud, når holdopstillingen blev offentliggjort: Nani/Young - Cleverley - Carrick - Valencia.
Jeg synes vi skal vente til vi er 200 % sikrer på at han er helt klar. Sidste gang kastede vi ham ind i en kamp imod Everton efter han havde siddet ude med en skade, og det endte med knap 4-5 måneders skadespause mere. Jeg vil hellere undvære ham imod Liverpool, hvis det betyder at han så kan blive helt klar.
Anderson8
10-02-2012, 11:46
Det ser ud til, at Cleverley er ved at være klar. Dejlige nyheder. Det ser ud til, at en del af vores skadet spillere, er ved at være tilbage til en vigtig og afgørende periode!
WATCH OUT CITY....
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15165
Det ku være høj klasse at få Cleverley, Young, Smalling, Anderson m.fl. klar indenfor de næste par uger, så vi for alvor kan angribe City med alt hvad vi har.
Er jeg den eneste der bare sidder og frygter de kommer tilbage bliver kastet for løverne og måske bliver skadet igen. Det efterhånden mere nervepirrende at holde øje med skader end selve kampen hvis man følger United
morten8832
10-02-2012, 16:08
Er jeg den eneste der bare sidder og frygter de kommer tilbage bliver kastet for løverne og måske bliver skadet igen. Det efterhånden mere nervepirrende at holde øje med skader end selve kampen hvis man følger United
For det første er jeg sikker på, at hver enkelt spillers form og skadestilstand analyseres af lægestaben, før de bliver de kastet for løverne.. Ferguson plejer ikke at tage disse risici.. Desuden var Cleverleys skade en brækket knogle i foden, og det plejer ikke være den slags skader der bryder op igen.. Det er mere muskel- og ledbåndskader som man skal være ekstra forsigtige med..
Jeg er sikker på at han er fit, hvis Ferguson bruger ham
Tror ikke Cleverley bliver brugt mod Liverpool. Han er jo først lige kommet tilbage.
morten8832
10-02-2012, 17:56
Tror ikke Cleverley bliver brugt mod Liverpool. Han er jo først lige kommet tilbage.
Prøv lige at følge med i nyheder her på sitet først ;)
Prøv lige at følge med i nyheder her på sitet først ;)
100% spin. Ingen tvivl.
Ærligt tror jeg ikke han reelt er med imorgen. Der køres tit det her mind-game. Det virker lidt hastigt at smide ham ind i sådan en her kamp, lige ovenpå en skade.
GloryGloryMU
10-02-2012, 19:41
100% spin. Ingen tvivl.
Ærligt tror jeg ikke han reelt er med imorgen. Der køres tit det her mind-game. Det virker lidt hastigt at smide ham ind i sådan en her kamp, lige ovenpå en skade.
Kan sagtens følge dig. Har også hele tiden følelsen af "giv ham bare lige en uge mere. Better safe than sorry!". Tror dog sagtens det kan passe at man bruger ham imorgen. SAF ville have en kamp i benene på ham i mandags, som så blev aflyst. Det havde så været oplagt at spille ham mod City igår, hvis ikke det var fordi det kun ville have givet ham 2 dages pause inden Poolerne...
Håber vi nakker Liverpool imorgen og at Cleverley bliver hvilet, men tror sagtens SAF mener det seriøst når han siger at han vil bruge Clevs.
Så er Cleverley blev skadet igen, og har derfor meldt afbud til landsholdet.
Hvis han forsætter med alle de skader så for vi ikke meget glæde af ham. Det er sku synd for ham.
Hvis han forsætter med alle de skader så for vi ikke meget glæde af ham. Det er sku synd for ham.
Langtids- eller korttidsskade?
Hvor har du det fra
Link please
Rasmus-K-J
24-02-2012, 10:16
Han har nok fået en forstrækning, så han "desværre" ikke kan deltage i landskampen, men derimod skal bruge næste uge til at træne på carrington...
Det er efterhånden ved at være til grin..
Hargreaves 2.0. Det ku lige passe.
Glory Man United
24-02-2012, 10:53
Forstrækninger er meget typiske, når man kommer tilbage efter lang tids fravær. Boilesen fik den også. Man må håbe, at han (ligesom Valle) er klar til Spurs kampen, så vi næsten har "full squad"
we'remanunited
24-02-2012, 10:55
http://sportwitness.ning.com/forum/topics/manchester-united-s-tom-cleverley-pulls-out-of-england-squad
United DK
24-02-2012, 10:56
Jeg kan hverken finde noget om hans skade på manutd.com, Sky Sports eller BBC så hvor har I det fra?
Endnu en ankelskade til Cleverly. Jeg ved godt, at det bare kan være sort uheld, men det stiller altså ikke Uniteds lægestab i et særligt godt lys, at vi får så mange skader i indeværende sæson. I tidligere sæsoner har vi også været hårdt ramte af skader, omend ikke i samme omfang som nu.
Cleverly var ude i omkr 5 mdr med en ankelskade, og det virker påfaldende, at det er endnu en ankelskade, der driller denne gang.
we'remanunited
24-02-2012, 11:08
kender ikke umiddelbart siden, men de skriver han er trukket ud pga ankelskade...
F.A har ikke bekræftet noget endnu..
PatriceEvra3
24-02-2012, 11:16
Nogle der fulgte ham i Wigan, der kan sige noget, om han også var meget skadet i Wigan-tiden?
United DK
24-02-2012, 11:21
Nogle der fulgte ham i Wigan, der kan sige noget, om han også var meget skadet i Wigan-tiden?
Både og. Han nåede 25 kampe for dem sidste sæson.
morten8832
24-02-2012, 11:25
Jeg kan hverken finde noget om hans skade på manutd.com, Sky Sports eller BBC så hvor har I det fra?
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-s-Tom-Cleverley-out-of-England-squad-with-ankle-injury-article869743.html
Jeg læste det på Redcafe.net. Men mon ikke Fergie nævner noget på pressemødet idag? Var det ikke også meningen han skulle have spillet hele kampen igår? Synes jeg at fergie snakkede noget om på pressemødet inden kampen?
LyngUnited
24-02-2012, 11:38
Kevin Davies skulle simpelthen hænges til tørre....
MOHoegsted
24-02-2012, 12:26
Jeg læste det på Redcafe.net. Men mon ikke Fergie nævner noget på pressemødet idag? Var det ikke også meningen han skulle have spillet hele kampen igår? Synes jeg at fergie snakkede noget om på pressemødet inden kampen?
Som kampen udfaldt sig, synes jeg det var fint han ikke spillede hele kampen :D Scholes var nøglen i går!
Jeg kan se, at Cleverly trods alt er med i Uniteds preview mod Norwich på teamtalk. Ved ikke, om det har nogen betydning;
United (from): De Gea, Amos, Rafael, Fabio, Smalling, Jones, Evans, Ferdinand, Evra, Nani, Cleverley, Carrick, Pogba, Park, Scholes, Giggs, Young, Berbatov, Rooney, Welbeck, Hernandez.
Glory Man United
24-02-2012, 13:37
På Manutd.com:
"Tom Cleverley is believed to be a doubt after picking up a knock against Ajax"
GloryGloryMU
24-02-2012, 14:08
Jeg kan se, at Cleverly trods alt er med i Uniteds preview mod Norwich på teamtalk. Ved ikke, om det har nogen betydning;
United (from): De Gea, Amos, Rafael, Fabio, Smalling, Jones, Evans, Ferdinand, Evra, Nani, Cleverley, Carrick, Pogba, Park, Scholes, Giggs, Young, Berbatov, Rooney, Welbeck, Hernandez.
Mjah... Der er Pogba også med, så med mindre han har valgt at skrive under på en ny kontrakt, hvilket ville være glædeligt, så tror jeg ikke at ovenstående er nogen garanti for at man er i truppen/på bænken....
Eftersom der ifølge manutd.com blot er tale om et 'knock' har man da lov at håbe at det ikke er noget alvorligt.
Anderson8
24-02-2012, 14:21
På Manutd.com:
"Tom Cleverley is believed to be a doubt after picking up a knock against Ajax"
lyder ikke så slemt så....
Det er ikke noget jeg hellere vil have end, at Cleverley slår igennem i United, og bliver den spiller vi alle sammen håber på, men der er tilsynelandende én eller anden, der prøver at forhindre det.
morten8832
25-02-2012, 07:06
Egentlig nogen der har hørt nærmere om Cleverley og en potentiel skade officielt? - Sagde Fergie noget om det til fredagens pressemåde igår?
Mikkelsen
25-02-2012, 07:47
physioroom.co.uk:
T Cleverley Ankle/Foot Injury 26th Feb 12 Late Fit Test
Glory Man United
25-02-2012, 07:56
Egentlig nogen der har hørt nærmere om Cleverley og en potentiel skade officielt? - Sagde Fergie noget om det til fredagens pressemåde igår?
Undskyld Morten, men har du hørt om Uniteds officiele hjemmeside manutd.com :)?
Sir Alex Ferguson told MUTV on Friday afternoon: "He got a knock. We sent him for a scan but we don't think it's serious."
morten8832
25-02-2012, 08:36
Undskyld Morten, men har du hørt om Uniteds officiele hjemmeside manutd.com :)?
Sir Alex Ferguson told MUTV on Friday afternoon: "He got a knock. We sent him for a scan but we don't think it's serious."
Ok, mr. smartguy.. Er man lidt spydig her fra morgenstunden af ;) Men skal da lade være med at stille spørgsmål, når det står på selveste Uniteds officielle hjemmeside manud.com
Vidic - The Terminator
26-02-2012, 21:10
Bliver spændende at se, hvorvidt Ferguson vælger at starte med Cleverley mod Tottenham, forudsat han naturligvis bliver klar! Jeg tror dog desværre ikke, han gør. :-( (Starter inde)
DavidMadsen
26-02-2012, 21:35
Bliver spændende at se, hvorvidt Ferguson vælger at starte med Cleverley mod Tottenham, forudsat han naturligvis bliver klar! Jeg tror dog desværre ikke, han gør. :-( (Starter inde)
Hvem ved... Cleverley skal nok få sin landsholdsdebut før eller siden - han vinder kun 2011/2012-mesterskabet en gang i livet... Jeg mistænker lidt Fergie for at give ham en puster fra landsholdet, bare så han er helt klar til Tottenham-kampen i stedet.
United DK
26-02-2012, 21:37
Mon ikke Carrick og Scholes spiller centralt uanset?
Mon ikke Carrick og Scholes spiller centralt uanset?
Man kunne da håbe lidt på en midtbane bestående af tre mand. Det gør jeg personligt! Carrick, Scholes og Cleverley.
MOHoegsted
26-02-2012, 22:40
Hvem ved... Cleverley skal nok få sin landsholdsdebut før eller siden - han vinder kun 2011/2012-mesterskabet en gang i livet... Jeg mistænker lidt Fergie for at give ham en puster fra landsholdet, bare så han er helt klar til Tottenham-kampen i stedet.
Har faktisk ikke gjort mig den tanke før nu, selvom den godt kan virke åbenlyst når det er Fergie vi snakker om. Tror mest han håber Cleverley ikke får et setback ved, at træne med landsholdet. Det var sikkert også bare et spin, at tage ham ud mod Ajax, selvom han havde lovet ham 90 minutter. Dog var det også en klog taktisk beslutning, da Scholes var forskellen da han kom ind. Tror sagtens den kunne have haft endt 1-3 til Ajax ellers.
MOHoegsted
27-02-2012, 19:32
Tom Cleverley på sin twitter:
I'm not out for the season don't know where these rumours are coming from. I will be back soon!
Kunne godt tænke mig at se en 3-mands midtbane med Cleverley foran Scholes og Carrick og Rooney alene på toppen mod Spurs.
Og så Nani og Valencia på kanterne *høvler mens jeg skriver dette*
Martinsen
27-02-2012, 19:51
Enig. Man så også mod Arsenal hvor relativt nemt de kom til at dominere på midtbanen og med Scott parker ude burde det ikke være en sværere opgave for os. Og bliver Cleverley ikke klar er det vel bare at spille med Giggs derinde??
morten8832
27-02-2012, 22:47
Det kunne være en spændende konstellation med Carrick, Scholes og Cleverley i en 3 mands midtbane.. Dog synes jeg ikke Giggs altid fungerer lige godt på den centrale midt/offensive midt, da han simpelthen laver for mange fejlafleveringer.. Ellers skulle Giggs ligge på en af fløjene, og så sætte Young ind på den offensive.. Han spillede 10'eren flere gange i Aston Villa i sidste sæson, og gjorde det ganske fint..
Men i øvrigt vigtigt, at Giggs og Scholes starter inde mod Spurs pga. erfaringen - uden dem havde sidste kamp formentlig kostet os mesterskabet eller i hvert fald et stort skridt tilbage, så håber de bliver genvalgt..
Det kunne være en spændende konstellation med Carrick, Scholes og Cleverley i en 3 mands midtbane.. Dog synes jeg ikke Giggs altid fungerer lige godt på den centrale midt/offensive midt, da han simpelthen laver for mange fejlafleveringer.. Ellers skulle Giggs ligge på en af fløjene, og så sætte Young ind på den offensive.. Han spillede 10'eren flere gange i Aston Villa i sidste sæson, og gjorde det ganske fint..
Men i øvrigt vigtigt, at Giggs og Scholes starter inde mod Spurs pga. erfaringen - uden dem havde sidste kamp formentlig kostet os mesterskabet eller i hvert fald et stort skridt tilbage, så håber de bliver genvalgt..
Hvad har Giggs at gøre med en tremandsmidtbane bestående af Carrick, Scholes og Cleverley?
morten8832
27-02-2012, 23:17
Hvad har Giggs at gøre med en tremandsmidtbane bestående af Carrick, Scholes og Cleverley?
Se tidligere indlæg ;)
Se tidligere indlæg ;)
For mig, fremstår det som om, at du argumenterer mod en tremandsmidtbane med Scholes, Carrick og Cleverley, på baggrund af Giggs' tidligere mislykkede indsatser på den offensive del af en tremandsmidtbane. Det hænger ikke helt sammen for mig :).. At du så efterfølgende nævner, at Giggs' rutine er vital, og at han kan optræde på kanten i det givne tilfælde, har vel ikke noget med den konkrete sag at gøre?
morten8832
28-02-2012, 00:32
Den fuckede op - læs nedenunder
morten8832
28-02-2012, 00:35
For mig, fremstår det som om, at du argumenterer mod en tremandsmidtbane med Scholes, Carrick og Cleverley, på baggrund af Giggs' tidligere mislykkede indsatser på den offensive del af en tremandsmidtbane. Det hænger ikke helt sammen for mig :).. At du så efterfølgende nævner, at Giggs' rutine er vital, og at han kan optræde på kanten i det givne tilfælde, har vel ikke noget med den konkrete sag at gøre?
Okay, så må jeg prøve at skære det ud i pap
Bugge skriver:
Kunne godt tænke mig at se en 3-mands midtbane med Cleverley foran Scholes og Carrick og Rooney alene på toppen mod Spurs.
Og så Nani og Valencia på kanterne *høvler mens jeg skriver dette*
Jeg svarer:
Det kunne være en spændende konstellation med Carrick, Scholes og Cleverley i en 3 mands midtbane
Martinsen skriver:
Enig. Man så også mod Arsenal hvor relativt nemt de kom til at dominere på midtbanen og med Scott parker ude burde det ikke være en sværere opgave for os. Og bliver Cleverley ikke klar er det vel bare at spille med Giggs derinde??
Jeg svarer (Og her skal du ligge mærke til ordet Giggs i Martinsens indlæg, hvor det er det ord i den sætning jeg svarer på):
Dog synes jeg ikke Giggs altid fungerer lige godt på den centrale midt/offensive midt, da han simpelthen laver for mange fejlafleveringer.. Ellers skulle Giggs ligge på en af fløjene, og så sætte Young ind på den offensive.. Han spillede 10'eren flere gange i Aston Villa i sidste sæson, og gjorde det ganske fint...
Skrevet med få ord for lige at opsummere endnu en gang:
Giggs rutine og erfaring er vital, men mener ikke han spiller bedst på den offensive, hvor jeg derfor hellere så Cleverly med Carrick og Scholes lige bag ham i en 3-mands-konstellation.. Martinsen skriver, at hvis Cleverley ikke spiller, så kunne man bare rykke Giggs ind på den centrale istedet.. Jeg skriver så, at jeg ikke mener, at han skal spille på midten - i stedet for kunne man rykke Young ind på den centrale i Cleverleys fravær, og så rykke Giggs på fløjen.. For Giggs skal spille, IMO, fordi hans rutine og erfaring netop er så vital
Forstår du efter den roman?
Vidic - The Terminator
28-02-2012, 13:39
Dvs. Cleverley ikke er klar til Tottenham? Øv!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15322
Okay, så må jeg prøve at skære det ud i pap
Jeg svarer:
Det kunne være en spændende konstellation med Carrick, Scholes og Cleverley i en 3 mands midtbane
Jeg svarer (Og her skal du ligge mærke til ordet Giggs i Martinsens indlæg, hvor det er det ord i den sætning jeg svarer på):
Dog synes jeg ikke Giggs altid fungerer lige godt på den centrale midt/offensive midt, da han simpelthen laver for mange fejlafleveringer.. Ellers skulle Giggs ligge på en af fløjene, og så sætte Young ind på den offensive.. Han spillede 10'eren flere gange i Aston Villa i sidste sæson, og gjorde det ganske fint...
Skrevet med få ord for lige at opsummere endnu en gang:
Giggs rutine og erfaring er vital, men mener ikke han spiller bedst på den offensive, hvor jeg derfor hellere så Cleverly med Carrick og Scholes lige bag ham i en 3-mands-konstellation.. Martinsen skriver, at hvis Cleverley ikke spiller, så kunne man bare rykke Giggs ind på den centrale istedet.. Jeg skriver så, at jeg ikke mener, at han skal spille på midten - i stedet for kunne man rykke Young ind på den centrale i Cleverleys fravær, og så rykke Giggs på fløjen.. For Giggs skal spille, IMO, fordi hans rutine og erfaring netop er så vital
Forstår du efter den roman?
Yes. Problemet var nok bare, at det ikke fremgik tydeligt, at dit svar henvendte sig til Martinsens indlæg. Derfor mente jeg, at det fremgik usammenhængende og ude af kontekst. :) men hul i det, videre med snakken om Cleverley.
morten8832
28-02-2012, 13:51
Yes. Problemet var nok bare, at det ikke fremgik tydeligt, at dit svar henvendte sig til Martinsens indlæg. Derfor mente jeg, at det fremgik usammenhængende og ude af kontekst. :) men hul i det, videre med snakken om Cleverley.
Hmm, den kan jeg ikke lige se - men ligemeget ;)
morten8832
28-02-2012, 13:56
Dvs. Cleverley ikke er klar til Tottenham? Øv!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15322
Ja, det kunne godt tyde på det - Men hvis man vælger at spille 4-4-2 på lørdag, så mener jeg stadig, at Scholes og Carrick er førstevalg på midtbanen, og så ville Cleverley i kampen mod Tottenham nok ikke få den store rolle - så er alligevel fortrøstningsfuld.. Cleverley er jo også lige kommet tilbage efter en længere skadespause, så han er ikke helt oppe i gear endnu - Derfor ville jeg stadig mene, at han, hvis han var klar, skulle være indskifter mod Tottenham..
Men så kører han da bare Athletic Bilbao midt over i næste uge!
Ærgeligt hvis han ikke er med, men jeg synes nu Welbeck har været fantastisk til at opbygge spil i vores 4-4-2. Han var outstanding mod Liverpool til lige netop det, og udover sine afbrændere, også helt fantastisk i sidste kamp på det punkt. Og så supplerer han Rooney bedre end Cleverley formentlig gør.
Glæder mig til vi en dag spiller:
Carrick-Scholes
Nani/Valencia-Cleverley Welbeck
Rooney
Det kan vores spil kun komme til at flyde superhurtigt af. Scholes/Cleverley glæder jeg mig nu også til.
dannigizmo
01-03-2012, 17:47
Cleverley præsenterede i dag bolden til den kommende OL-slutrunde i London.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/01/article-2108798-11FD8A61000005DC-180_468x286.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/01/article-2108798-11FD8A86000005DC-822_468x286.jpg
Og så den store finale - say cheeeeeese.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/01/article-2108798-11FD8A57000005DC-689_468x300.jpg
Billederne er taget fra Daily Mail.
SantasLittleHelper
02-03-2012, 09:52
Hvorfor pink? Er den designet af en sort homo, for at imødekomme fodboldens diskriminationskulturelle udfordringer, eller hvad?
http://www.clubcall.com/manchester-united/cleverley-does-not-want-tag-1405509.html?
Det er virkelig en skam med antallet af skader og selvom jeg da bestemt ikke håber det så virker han umiddelbart injury prone og det er selvfølgelig ærgerligt. Ikke blot for ham selv, men også fordi han af mange var/er udråbt til at være det der mangler på midtbanen, men når han ikke kan spille så må man hente nye kræfter ind. Tough, men sådan er spillet.
United-forever
31-03-2012, 16:07
http://www.clubcall.com/manchester-united/cleverley-does-not-want-tag-1405509.html?
Det er virkelig en skam med antallet af skader og selvom jeg da bestemt ikke håber det så virker han umiddelbart injury prone og det er selvfølgelig ærgerligt. Ikke blot for ham selv, men også fordi han af mange var/er udråbt til at være det der mangler på midtbanen, men når han ikke kan spille så må man hente nye kræfter ind. Tough, men sådan er spillet.
Altså i Wigan i sidste år havde han da ikke den slags problemer havde han? Man ser jo tit, at når først man kommer ind i en skadesstime kan det være svært at komme ud af igen før man har en ordentlig gang fysisk træning i næste sæsonopstart, hor man er på niveau med resten af holdet.
jQrgensen
31-03-2012, 16:19
Altså i Wigan i sidste år havde han da ikke den slags problemer havde han? Man ser jo tit, at når først man kommer ind i en skadesstime kan det være svært at komme ud af igen før man har en ordentlig gang fysisk træning i næste sæsonopstart, hor man er på niveau med resten af holdet.
Lige præcis.
Tror også det er derfor han ikke bliver kastet for løverne og får spillet sig i form med nogle få minutter på banen, samt reserve kampe.
morten8832
31-03-2012, 16:26
*Slettet - forkert tråd
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.