PDA

Se fuld version : UEFA Super Cup: Zenit Skt. Petersborg - Manchester United

Zhaban
27-08-2008, 23:16
http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/52826.gif Zenit Skt. Petersborg - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
UEFA Super Cup | Fredag, 29. august 2008, 20:45 | Stade Louis ll

Fredag aften tørner UEFA Cup-vinderne sammen med Champions League-vinderne på Stade Louis ll i Monaco.

Dagen efter Monaco huser lodtrækningen for Champions League-gruppespillet, skal dette års UEFA Super Cup afgøres i selvsamme by. Manchester United kan allerede efter kun fire kampe i denne sæson sikre sig sæsonens andet stykke sølvtøj. Denne double er ikke tilnærmelsesvis ligeså lukrativ som sidste sæsons double, men ikke desto mindre er Sir Alex Ferguson opsat på, ikke at lade chancen gå ham forbi denne gang. Sidst United befandt sig i UEFA Super Cup-finalen, var i 1999 efter ”The Treble”-sæsonen, hvor Lazio slog De Røde Djævle 1-0. Dette blev resultatet primært grundet en reservespækket opstilling og afslappet indstilling – en ting Sir Alex Ferguson ikke vil lade gentage sig.

Lysere dage for det skadesplagede United-mandskab er så småt ved at danne sig, idet der spekuleres i tilbagekomster af Owen Hargreaves, Ryan Giggs og måske endda Ji-Sung Park. Derudover har Luis Nani siddet sin karantæne ud, ligesom et comeback af Gary Neville er yderst muligt i denne kamp. Dette efterlader United med mange muligheder, eftersom Anderson og Carlos Tévez også er tilbage. Sir Alex Ferguson har lovet ændringer, men vil dog stadig stille en stærk trup, der skal sikre Manchester United trofæet for første gang siden 1991, hvor Røde Stjerne Beograd blev besejret 1-0.

Zenit Skt. Petersborg overraskede alt og alle, da de i sidste sæson trak sig sejrrigt ud af UEFA Cup-fejden. På vejen slog de store internationale klubber ud, som Leverkusen og Bayern München før de i finalen slog manager Dick Advocaats gamle klub Glasgow Rangers. Zenit besidder til stor forundring for fodboldverden stadig den russiske superstjerne Andrej Arshavin, men skal man tro Dick Advocaat, vil denne muligvis ikke figurere i hollænderens startopstilling, idet han har andre ting at tænke på lige nu. Denne udtalelse forstærker kun rygterne om et muligt skifte til Tottenham, der netop nu virker som det mest seriøse bud. Et køb af Arshavin åbner selvfølgelig også døren for et salg af bulgaren Dimitar Berbatov til United.

Russerne har dog ikke problemer med økonomien, da de netop har foretaget sig den største transfer nogensinde i russisk fodbold. Det er den portugisiske midtbanespiller Danny, der er hentet til klubben for ikke mindre end 225 millioner kroner fra rivalerne fra Dynamo Moskva. Danny forventes sammen med den russiske bomber Pavel Pogrebnyak, at være de farligste offensive våben klubben har i sin besiddelse. Danske Claus Bo Larsen styrer fløjten når slaget om Europa skal stås.

Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United overtager definitivt herredømmet over Europa ved, at sende russerne hjem med et 2-0-nederlag i bagagen.

Sandsynlig startopstilling
Edwin van der Sar
Neville – Ferdinand – Vidic – Evra
Fletcher – Anderson – Scholes – Nani
Rooney - Tévez

Uniteds trup:Van der Sar, Kuszczak, Foster, Brown, Neville, R Da Silva, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, F Da Silva, Fletcher, O'Shea, Hargreaves, Anderson, Scholes, Possebon, Gibson, Giggs, Rooney, Tevez, Campbell, Welbeck.

Seneste kampe

Zenit
Krylya Sovetov 0 – 3 Zenit
Zenit 1 – 3 Shinnik
Zenit 3 – 1 Terek
Rubin 4 – 1 Zenit
Sibir Novosibirsk 1 – 0 Zenit

United
Portsmouth 0 – 1 United
United 1 – 1 Newcastle
Portsmouth 0 – 0 United *
United 0 – 0 Juventus
Peterborough 0 – 2 United

Odds
Zenit: 5.66
Uafgjort: 3.58
United: 1.59

Skader
United

R Giggs Hamstring Injury 30th Aug 08
M Carrick Sprained Ankle 13th Sep 08
P Ji-Sung Knee Injury 30th Aug 08
L Saha Knee Injury no return date
O Hargreaves Knee Injury 30th Aug 08
C Ronaldo Os Trigonum Syndrome 21st Sep 08

Tv
20:30 3+

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

United DK
27-08-2008, 23:42
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Scholes - Anderson - Nani
Rooney - Tevez

Jeg vægter ikke denne kamp særlig højt, men da der ikke venter andet en landskampe rundt om hjørnet, så kan vi godt stille i det stærkest mulige, og af den grund vinder vi 1-0.

Oscar
27-08-2008, 23:45
Fergie har sagt, at både hargo og neville er med i denne kamp..

TK
Nev - Rio - Vida/Evans - Evra
Fletch - Hargo - Scholes/Possebon - Giggs/Nani
Campbell - Rooney

Lidt off-topic, nogen der ved hvor Champions league finalen spilles?
og hold kæft jeg hader scouserne og deres last-second mål. mod boro og nu mod liege..

United DK
27-08-2008, 23:48
Lidt off-topic, nogen der ved hvor Champions league finalen spilles?

Inderst inde sidder jeg og tænke: "Hvorfor kigger han dog ikke på uefa.com eller google"

Men okay, den spilles på Stadio Olimpico i Rom, onsdag den 27. maj næste år.

Kofoed
27-08-2008, 23:50
Selvom jeg før sæsonen sagde at disse trofæer er meget sekundære i mine øjne, så skal vi stille i fuld opstilling, da der er 2 uger til næste kamp(Liverpool)..

Og med Neville og Hargo lovet spilletid samtidig med at jeg tror de starter inde vil jeg sætte holdet sådan her:

VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Hargo - Scholes - Nani
Rooney - Tevez

Andersen
28-08-2008, 09:04
Opstillingen mod Lazio var næsten optimal, men indstillingen...og da vi kom bagud, tog Fergie vores vigtigste spillere ud. Har aldrig helt kunnet forstå det for jeg mener at næste modstander var skrækindgydende Coventry og der var INGEN i ligaen som tilnærmelsesvis kunne true os i den sæson.

Jeg synes at kampen mod Zenit kommer på et super tidspunkt, da der er landskamp erfterfølgende og forhåbentligt bliver der en mulighed for at nogle spillere, som ellers har været ude, kan få nogle minutter i benene.

Vi skal bare stille op i bedste mulige formation.

Det er et trofæ vi spiller om og en kamp, som ikke lige kommer i hver sæson, derfor fuld damp. Vi SKAL hale ind på de unævnelige!

Oscar
28-08-2008, 09:35
Inderst inde sidder jeg og tænke: "Hvorfor kigger han dog ikke på uefa.com eller google"

Men okay, den spilles på Stadio Olimpico i Rom, onsdag den 27. maj næste år.

For så kunne jeg jo bruge min tid på noget andet - så får jeg klaret andre ting mens nogen herinde kan berige min viden. Dog undskylder jeg ærbødigt hvis det har forvoldt dig og andre større gene, jeg lover at en fadæse af samme kaliber og hidtil usete niveau af sløsethed ikke skal gentage sig.

slap dog af.

Glory Man United
28-08-2008, 09:41
For så kunne jeg jo bruge min tid på noget andet - så får jeg klaret andre ting mens nogen herinde kan berige min viden. Dog undskylder jeg ærbødigt hvis det har forvoldt dig og andre større gene, jeg lover at en fadæse af samme kaliber og hidtil usete niveau af sløsethed ikke skal gentage sig.

slap dog af.

United.dk har jo ret. Jeg har ved gud også undret mig over, at man ikke selv gider lede, men bare smider et spg op, som tager 30 sek selv at finde. Fadæse vil jeg ikke kalde det, men sløsethed: Ja

Jeg tvivler på, at der bliver sparet nogle spillere. Self håber man jo på sejr, men jeg er lidt ligeglad

Enggolf89
28-08-2008, 10:19
Selvom jeg før sæsonen sagde at disse trofæer er meget sekundære i mine øjne, så skal vi stille i fuld opstilling, da der er 2 uger til næste kamp(Liverpool)..

Og med Neville og Hargo lovet spilletid samtidig med at jeg tror de starter inde vil jeg sætte holdet sådan her:

VDS
Rooney - Tevez

Ganske enig. da der i de næste kampe også efter scouserne, har et hårdt program. skal der spilles med fuld damp så de alle sammen kan få noget kamptræning i benene. syntes også det er godt nok at hargo i stedet for anderson, nani i stedet for giggs og neville i stedet for Brown. det er de rigtige spillere der kan tåle at sidde over. da Anderson nok er træt efter ol, brown er altid i god form, og giggs kan IKKE spille alle kampe og nani skal i kampform.

man.utd25
28-08-2008, 10:40
Edwin van der Sar
Rooney - Tévez

Ja tror helt sikkert at vi vinder denne kamp her, og tror den ender 3-0.

Oscar
28-08-2008, 11:52
United.dk har jo ret. Jeg har ved gud også undret mig over, at man ikke selv gider lede, men bare smider et spg op, som tager 30 sek selv at finde. Fadæse vil jeg ikke kalde det, men sløsethed: Ja

Jeg tvivler på, at der bliver sparet nogle spillere. Self håber man jo på sejr, men jeg er lidt ligeglad

man kan jo også bare undlade at spilde sin tid på at svare. Så har man sparet sine 30 sekunder.

Damien
28-08-2008, 12:02
VDS
Brown-Vidic-Rio-Evra
Fletcher-Scholes-Anderson-Nani
Rooney-Tevez

Er Giggs og Hargo klar ?

Mikke7
28-08-2008, 12:24
VDS
Brown-Vidic-Rio-Evra
Rooney-Tevez

Er Giggs og Hargo klar ?

mener SAF har udtalt, at Neville og Hargo er klar til kampen...

Glory Man United
28-08-2008, 12:55
Truppen til imorgen: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6616999
Hargo og Park ser ud til snart at være klar :)

man.utd25
28-08-2008, 13:09
Truppen til imorgen: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6616999

Ja med det svære kamp-program der snart venter, så er det med at få alle folk i kamp form nu:)

Krede
28-08-2008, 13:52

Hvorfor kun en 19-mandstrup? Plejer det ikke altid være 20?
Måske til Berbatov?? :devill::devill:

Glory Man United
28-08-2008, 14:23
Hvorfor kun en 19-mandstrup? Plejer det ikke altid være 20?
Måske til Berbatov?? :devill::devill:

Der må vel kun være 18 mand...

Krede
28-08-2008, 14:49
Der må vel kun være 18 mand...

Jep. Men synes tit, at Fergie udtager 20 og sorterer 2 fra.

Det var nu også mest ment som en joke - fordi det ser ikke ud til, at Berbatov kommer de nærmeste dage, men forhåbentlig giver Spurs snart op.

Dines
28-08-2008, 15:03
For mig betyder den her kamp ikke alverdens. Vinder vi, er det da fint, men taber vi, så er det det. Jeg rangerer den her på højde med Community Shield, og ikke som en pokal, der regnes med i årsregnskabet. Jeg tror vi stiller op et rimelig stærkt hold, med spillere, der mangler kamptræning. Dog kunne jeg godt tænke mig at se spillere som Evans, Campbell, Rafael da Silva og Gibson i aktion, selvom det nok ikke bliver tilfældet.

VDS

Fletcher - Hargreaves - Scholes - Nani

Rooney - Tevez

Tror vi vinder en 2-1 sejr, hvor Rooney laver begge mål.

God kamp. :)

JumpingCarrot
28-08-2008, 15:06
Vi kan vel lige så godt tage den med i samlingen, så vi kan blive de første (går jeg ud fra), der vinder syv pokaler på en sæson. :titte:

mojtaba
28-08-2008, 15:30
van der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra
Rooney - Tévez

- Det bliver nok en smal sejr på 1-0

Drale
28-08-2008, 15:52
VDS

Fletcher - Hargreaves - Scholes - Nani

Rooney - Tevez

Tror på en 3-1 sejr Rooney laver 2, og Tevez den sidste

Foged
28-08-2008, 16:18
Opstillingen er der ikke den store tvivl om.

Måske SAF giver plads til Kuz, men ellers bliver det nok stærkeste vi kan stille

Vinder 2-0, Rooney + Nani

Kofoed
28-08-2008, 17:26

slap dog af.

Jeg er da enig med United DK.. Det ville tage ligeså lang tid at finde resultatet selv som det tog dig at skrive det indlæg.. Du behøvede bare skrive: cl, final, 2009 i google og så vælge det første resultat så får du det hele serveret.. Det er slet ikke så svært..

ChristianR
28-08-2008, 17:29
Jep. Men synes tit, at Fergie udtager 20 og sorterer 2 fra.

Det var nu også mest ment som en joke - fordi det ser ikke ud til, at Berbatov kommer de nærmeste dage, men forhåbentlig giver Spurs snart op.

Ja, hvis han ikke kommer i løbet af de nærmeste par dage, så er der sq snart ikke flere at tage af.

Der er bred enighed om startopstillingen, som jeg også er enig i.Dog smider mange Fletch ud på højrekanten og Hargo ind på den centrale. Jeg kunne godt tænke mig, at de bytter plads. Fletchers kvaliteter bliver til fulde udnyttet på den centrale, hvorimod han ikke er gennenmbrudsstærk eller hurtig nok til kanten. Her har Hargo en stor force i sin hurtighed, som bliver udnyttet langt bedre på den position.
Han overraskede mig positivt på den position sidste sæson, hvor jeg synes han spillede sine bedste kampe.

agger01
28-08-2008, 22:43
Det er et stykke tid siden at United har været med til en Super Cup, derfor glæder jeg mig ret meget til denne kamp. Jeg kender ikke Zenit så godt som hold, udover at de selvfølgelig overraskede alt og alle ved at vinde Uefa Cuppen. Jeg håber at SAF stiller med mange faste spillere inde, da han stilled med reservre hold i 1999-> Det var ikke særlig sjovt at se på.

Jeg tror startsopstillingen kommer til at se sådan ud:

Edwin van der Sar
Rooney - Tévez

Vi vinder 3-0

*Rooney
*Nani
*Tevez

Krede
28-08-2008, 22:54
Det er et stykke tid siden at United har været med til en Super Cup, derfor glæder jeg mig ret meget til denne kamp. Jeg kender ikke Zenit så godt som hold, udover at de selvfølgelig overraskede alt og alle ved at vinde Uefa Cuppen. Jeg håber at SAF stiller med mange faste spillere inde, da han stilled med reservre hold i 1999-> Det var ikke særlig sjovt at se på.

Jeg tror startsopstillingen kommer til at se sådan ud:

Edwin van der Sar
Rooney - Tévez

Vi vinder 3-0

*Rooney
*Nani
*Tevez

Så vidt jeg husker stillede vi i noget nær stærkeste opstilling - det var vist mere en dårlig indstilling, der gjorde udfaldet.

Treble007
29-08-2008, 00:11
:devilll:Selvom jeg før sæsonen sagde at disse trofæer er meget sekundære i mine øjne, så skal vi stille i fuld opstilling, da der er 2 uger til næste kamp(Liverpool)..

VDS
Rooney - Tevez

Tror Fergie sparer vores vigtigste spiller for tiden :)
"Rocking" Goldenboy Darren Fletcher.."Rocking"
:lolol:
VDS
Neviile - Rio - Vidic - Evra
Hargo - Scholes - Anderson - Nani
Tevez (allround) :) - Rooney

Må ærligt indrømme, jeg har mistet al tro på Louis Saha, og hold kæft hvor er det en skam, manden er jo lavet af glas. Den mand har haft fænomonale perioder (hvor han selvfølgelig os brændte en del) :) men nu kan vi simpelthen ikk satse på ham længere, har altid synes godt om louie, men set i bakspejlet havde det nok været bedre at beholde Ruud, han havde/har stadig nogen gode sæsoner i vente. Han blev i øvrigt os solgt alt for billig.. Tror faktisk det havde noget at gøre med Ruud mobbede Ronaldo, tsk tsk, han har været dyr den fæmose Ronaldo ;) men samtidig os været sin sign on fee på 13 mio. pund værd til Sporting værd må man sige :):)

Ved godt den var lidt offtopic, men nu er det sagt, håber inderligt vi køber Berbatov, koste hvad det vil.. Det er Glazers fuckinge penge, Gill bruger :devill:

United tager trofæet med en 2-1 sejr.
1-0 Anderson
2-0 Vidic
2-1 Arshavin
Hvis Fletcher spiller, vinder vi naturligvis 3-1 :) is he gonna score in every game?? :)

Hl-Glory
29-08-2008, 08:29
NU da der lang tid til Liverpool kapen, synes jeg egentlig vi skal stille stærkeste og gå efter sejren, for vi vil have tid til at restuere i , men scvær kamp bliver det.
Tror vi vinder 2-0.
Men glæder mig rigtig meget til at se Zenit spille.

Come on United!

Kofoed
29-08-2008, 16:58
Den mand har haft fænomonale perioder (hvor han selvfølgelig os brændte en del)

Ved godt den var lidt offtopic, men nu er det sagt, håber inderligt vi køber Berbatov, koste hvad det vil.. Det er Glazers fuckinge penge, Gill bruger :devill:

Brændte en del.. 40 mål i 120 kampe... Vil sige det er meget godkendt med tanke på alle de skader, og kampe hvor han ikke har været helt fit.. Hvis han ikke havde været af glas, var han blevet verdens bedste angriber.. No doubt..

Og tror du ikke Glazer's penge har noget at gøre med United oder was.. Hver gang vi bruger "Glazers" penge bliver det bare lagt oveni vores gæld..

RuudVanNissetøj
29-08-2008, 17:26
Og tror du ikke Glazer's penge har noget at gøre med United oder was.. Hver gang vi bruger "Glazers" penge bliver det bare lagt oveni vores gæld..

Ikke for at starte en diskussion som hører til et andet sted, men mener klart at de penge vi har brugt på spillere siden Glazers famøse overtagelse, kommer direkte fra klubkassen selv - altså vi har tjent dem. Glazer har bragt klubben i en stor gæld, men mener ikke at have læst, at vi skal låne penge for overhovedet at købe spillere???

Jeg tror på denne opstilling i aften:

VDS

Brown - Vidic - Rio - Evra
Tevez - Rooney

Forventer en intens kamp, da Zenit mange gange har vist, at de gerne vil frem over banen. Vi tager den dog alligevel hjem 2-1 - målscorer må være Tevez og Nani. Rooney tror jeg desværre ikke meget på, da han igen i år har virket uskarp i start sæsonen....

Hl-Glory
29-08-2008, 17:37
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/08/08/29/SOCCER_Man_Utd_Hargreaves.htm
l
Trælst at læse, Hargo ikke kan spille i aften.
Jeg efter hånden bekymret over hans skader..

Kofoed
29-08-2008, 17:44
Ikke for at starte en diskussion som hører til et andet sted, men mener klart at de penge vi har brugt på spillere siden Glazers famøse overtagelse, kommer direkte fra klubkassen selv - altså vi har tjent dem. Glazer har bragt klubben i en stor gæld, men mener ikke at have læst, at vi skal låne penge for overhovedet at købe spillere???

Vil ikke som sådan tage diskutionen op, men bare sige, at jeg ikke ved om det er fra klubkassen(Er der en sådan?? Er det hele ikke bare i en stor kasse kaldet: Glazer's lomme??).. Min kommentar var udelukkende baseret på at han ikke mente at Glazer's penge kunne have betydning for os..
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/08/08/29/SOCCER_Man_Utd_Hargreaves.htm
l
Trælst at læse, Hargo ikke kan spille i aften.
Jeg efter hånden bekymret over hans skader..
Nedtur.. Håber fanme ikke det er en ny Mr. glass.. Det er han alt for god til..

Hl-Glory
29-08-2008, 20:04
Van der Sar

Neville-Ferdinand-Vidic-Evra

Rooney-Tevez

Bænken:Kuszczak, Brown, O'Shea, Gibson, Possebon, Park, Campbell.

Vel som forventet?
Spændende at se Neville fra start :)

Hl-Glory
29-08-2008, 20:07
Personligt håber jeg vores angriber for skudt i målscoringerne i aften, det kunne være rigtig lækkert.

Come on United!

Kofoed
29-08-2008, 20:25
Meget tæt på den stærkeste opstilling vi kan mønstre overhovedet.. Skift Neville ud med Brown og Fletcher ud med Ronaldo(og hans 07/08 form)..
Så er vi hvor vi skal være.. Og måske Carrick istedet for Anderson, men det afhænger meget af smag og kampstrategi.. Me like anderson a lot..

INGEN undskyldning for at tabe den her..

lange
29-08-2008, 20:28
kom så gutter ;)

3-0 sejr tilfredsstille mig ..

There is only on UNITED:devill:

Kofoed
29-08-2008, 20:32
Lige et hurtigt og supervigtigt spg... Skal jeg tage udebanetrøjen på fra sidste sæson eller hjemmebanetrøjen på fra 06/07?? Jeg plejer at have udebane-trøjen på når vi spiller på udebane, og hjemme når vi spiller hjemme.. Men hvad med idag når vi spiller neutral grund.. Bliver nød til at købe den nye 3. trøje, så jeg har den i fremtiden til disse kampe, men hva skal jeg gøre i aften.. Er virkelig i et dillema, som jeg også var til CL-finalen, kan bare ikke huske hva jeg valgte der..

Flax_Generous
29-08-2008, 20:38
Lige et hurtigt og supervigtigt spg... Skal jeg tage udebanetrøjen på fra sidste sæson eller hjemmebanetrøjen på fra 06/07?? Jeg plejer at have udebane-trøjen på når vi spiller på udebane, og hjemme når vi spiller hjemme.. Men hvad med idag når vi spiller neutral grund.. Bliver nød til at købe den nye 3. trøje, så jeg har den i fremtiden til disse kampe, men hva skal jeg gøre i aften.. Er virkelig i et dillema, som jeg også var til CL-finalen, kan bare ikke huske hva jeg valgte der..
Ja, jeg har haft samme problem. Så jeg valgte bar overkrop. Og commando. Jeg håber ikke, at jeg får gæster nu.

lange
29-08-2008, 20:39
Bare tag et træningstrøje på Kofoed:D

Gronkjor
29-08-2008, 20:41
Jeg valgte, at tage en trøje på hvor der står Champions League Champions:devilll:

Elkjaer
29-08-2008, 20:41
Jeg glæder mig helt vildt.

Det er rart at se at Park er med på bænken!

manu4ever
29-08-2008, 20:46
vi står skrevet som vi er på hjemmebane så ta hjemme trøjen på.

BT
29-08-2008, 20:49
Det bliver så godt... Kan ikke vente, og det skal jeg jo så heldigvis ikke meget længere...

Tror vi får en 2-0 sejr:devill:

Thomas
29-08-2008, 20:59
Ja, jeg har haft samme problem. Så jeg valgte bar overkrop. Og commando. Jeg håber ikke, at jeg får gæster nu.

Den vogn er jeg også hoppet på.. Håber ikke mine forældre kommer hjem under kampen :D 4-0 til os!

Bugge
29-08-2008, 21:14
Holder ham kommentatoren da aldrig kæft?
Det er frygteligt stressende..

Peter Kjær (er det ik ham?) er lige til at holde ud, men ham den anden er da forfærdelig :s

PerRonaldo
29-08-2008, 21:22
We need Berba or Ronaldo.. Og så er det skræmmende så dårligt Nani han kan spille, selvom Giggs har haft en nedadgående formkurve, så har han aller spillet så skandaløs en kamp som Nani han har gjort, undlad at gi ham bolden tak..

Tevez er tilgengæld igen en af vores bedste, den eneste der viser United klasse idag.

Og så ødelægger vi Rooneys fremragende evner som fodbold spiller. Han SKAL have bolden og det kan ikke hjælpe noget han skal ligge helt i front, for der får han ikke bolden i løb med front mod mål som han er så god til

Elkjaer
29-08-2008, 21:24
Jeg er godt nok skuffet ind til videre.
Vi mangler virkelige en spillere der griber taktstokken og sætter gang i noget ordenligt pasningspil/tempofodbold.

Hl-Glory
29-08-2008, 21:25
We need Berba or Ronaldo.. Og så er det skræmmende så dårligt Nani han kan spille, selvom Giggs har haft en nedadgående formkurve, så har han aller spillet så skandaløs en kamp som Nani han har gjort, undlad at gi ham bolden tak..

Tevez er tilgengæld igen en af vores bedste, den eneste der viser United klasse idag.

Ja Tévez har gjort de godt, synes også Rio gør det godt.
Men ellers synes jeg vi spiller under niveau ikke noget gejst, vi ligner ikke ét hold der vil vinde .

Elkjaer
29-08-2008, 21:27

Meget enig :)

PerRonaldo
29-08-2008, 21:29
Ja Tévez har gjort de godt, synes også Rio gør det godt.
Men ellers synes jeg vi spiller under niveau ikke noget gejst, vi ligner ikke ét hold der vil vinde .

Vi fortjener at være bagud med et par mål.

Elkjaer
29-08-2008, 21:29
Skuffende, men faktisk fortjent!

unitedforreal
29-08-2008, 21:30
Jeg synes der er kun 3 spiller som kan være tilfreds, Rio, Vidic, og vores bedste Teves.

Men seriøst hvad sker der for Rooney og neville, de tænker mere på at slå de andre end at spille bold. kom nu lidt

Det er jo bare latterligt.

Også socre Zenit mens jeg skriver det her,...det er godt neville står stille der.

BT
29-08-2008, 21:30
FORFANDEN...Nu må i fandme tage jer sammen

Hl-Glory
29-08-2008, 21:31
Skuffende, men faktisk fortjent!

Ja hvis, man tænker på hvordan vi kan spille, det hér det jo så kedeligt at se på når vi spiller på denne måde..

PerRonaldo
29-08-2008, 21:32
Meget fortjent at de scorer.. Så skifter vi lige Nani og Neville ud i pausen!!

Holmskov
29-08-2008, 21:32
Rooney får rødt i 2 halveg.

Håber vi får en ny angriber så Rooney kan komme på bænken og tænke lidt over tingene.

Drale
29-08-2008, 21:33
Der skal ihvertfald ske noget nyt hvis vi skal scorer et mål i den her kamp.

unitedforreal
29-08-2008, 21:34
De må gerne tage Rooney med ud, helst væk fra truppen i en uge eller 2 så han kan tænke over hvad der forgår i hans hoved. Jeg synes det er sejt at han kæmpe og gøre alt for en bold.... Men at sparke ud efter mod spilleren hvert andet sek, er jo latterlig. han har gjort det 2-3 gange på 45 min!

PerRonaldo
29-08-2008, 21:34
Rooney får rødt i 2 halveg.

Håber vi får en ny angriber så Rooney kan komme på bænken og tænke lidt over tingene.

Eller også bare sætte ham ned hvor han er bedst.. Han er klart bedst med bolden, men der er ingen der kan give ham den, og han må jo ikke selv søge dybt og modtage den, som er så fantastisk til. Vi ødelægger ham. Tevez og Rooney bliver aldrig en duo det er en ting der er sikkert.

Bugge
29-08-2008, 21:35
Det gik fint mht boldbesiddelse og styring af kampen den første halve time.
Men vi skriger jo efter en angriber, der er helt tomt i boksen.

Tevez gør det godt og centerforsvaret er som sædvanlig fantastisk. Rooney virker som om han allerede er blevet træt af at spille prof. fodbold og han er i øvrigt helt malplaceret på toppen.. Nani er helt ubeskriveligt dårlig :s

Fortjent at Zenit fører, for selvom vi har bolden stort set hele tiden, så sker der intet fremad banen.

mojtaba
29-08-2008, 21:36
Desværre. United har spillet elendigt denne kamp ingen tvivl om det. Ikke kun i denne kamp men også i Pre-Seasonen og mod Newcastle. Den eneste kamp, hvor jeg synes vi var OKAY var mod Portsmouth. Jeg har også frygtet denne sæson, sådan som vi spiller og sådan som vi er ufarlige. Tvivler på om vi overhovedet vinder denne kamp mod ZENIT. Så må det heller ikke være noget problem for Aab at få uafgjort imod os. Skuffende, men fortjent, desværre. Vi er elendige.. (forhåbelig imidlertidig)

unitedforreal
29-08-2008, 21:36
Rooney er jo ikke god med en bold for fanden, Manden skal bare tage de lange løb, og vente på den kommer. Det gøre de andre angriber over alt! hvorfor skal han vise sig konstant. det er hans problem, han vil være noget han ikke er.

RasmusP
29-08-2008, 21:37
Det er et fortjent resultat, som andre også siger. Den eneste der egentlig udstråler vilje er næsten Tevez.

Mere gejst på, så skal vi nok få mere fat!

Dines
29-08-2008, 21:38
Trist indsat. Det går simphelthen så langsomt, når midtbanen har den, og kan vi please ikke lade vær' med at spille Tevez og Rooney i hovedet. De er for små, og taber duellerne. Kanterne har været helt væk, midtbanen samt og Evra er fuldstændig blank. De eneste, der kan være deres indsats bekendt er Tevez, Rio, VDS og Vidic. Alle andre har spillet som en pose nødder. Håber hårtørren er igang, for der skal ske noget.

EDIT: Når man kigger på bænken, så kunne det være sjovt, hvis vi satte Fraizer Campbell og Park ind, for der kommer sikkert energi og vilje til at vise noget.

Drale
29-08-2008, 21:38
Håber Saf tager en alvorlig snak med spillerne..

PerRonaldo
29-08-2008, 21:40
Rooney er jo ikke god med en bold for fanden, Manden skal bare tage de lange løb, og vente på den kommer. Det gøre de andre angriber over alt! hvorfor skal han vise sig konstant. det er hans problem, han vil være noget han ikke er.

Nå nej han er ikke god med bolden.. Han har nogle fantastiske afleveringer både på tværs af banen ala Scholes men er også fantastisk til at se huller i forsvaret... Og så har han et fantastisk spark!

Hvem husker ikke hans fantastiske aflveringer på over 50 meter til Ronaldo imod barca???

Govan
29-08-2008, 21:41
Jeg tror at Campbell er bedre end Rooney i øjeblikket ( hvem er ikke det ;) og derfor bør få chancen i 2halv. Rooney virker tung og klundet og kommer hele tiden i problemer med dommeren og modstanderne, jeg håber sgu snart at han begynder at vise noget af den spiller han var for 1 1/2 år siden. ellers er vi på røven :devill:

Ovlesen
29-08-2008, 21:41
Desværre. United har spillet elendigt denne kamp ingen tvivl om det. Ikke kun i denne kamp men også i Pre-Seasonen og mod Newcastle. Den eneste kamp, hvor jeg synes vi var OKAY var mod Portsmouth. Jeg har også frygtet denne sæson, sådan som vi spiller og sådan som vi er ufarlige. Tvivler på om vi overhovedet vinder denne kamp mod ZENIT. Så må det heller ikke være noget problem for Aab at få uafgjort imod os. Skuffende, men fortjent, desværre. Vi er elendige.. (forhåbelig imidlertidig)

Så vidt jeg lige husker tabte vi ikke i pre season? Jovist var det ikke sprudlende bold, men det er pre season aldrig. Jeg synes der er tudefjæs hver gang vi er bagud eller tingene sær skidt ud. Jeg er satme glad for at attituden på fora ikke er den der er at finde på lægterne, for så var der intet der hed hjemmebanefordel :mad:

Kampen i aften er dog ikke for køn, der mangler især fløje. Nani har dumme boldtab og Fletch trækker ind i banen. Neville synes jeg er helt håbløs. Han tåger rundt i feltet, har ikke øje for sin mand og er intet værd fremad.
Anden halvleg skal vi byde på bredere spil, færre boldtab og folk i feltet, så tror jeg ikke der er langt til en sejr.

Drale
29-08-2008, 21:42
Hvem husker ikke hans fantastiske aflveringer på over 50 meter til Ronaldo imod barca???

Var det ikke mod Chelski?

ChristianR
Drop nu bare de indlæg. Vi har ikke spillerne til det. Med spillere som Rooney, Tevez og Nani i boksen har vi ikke midlerne til at score på hovedet. Desuden er Nani, Fletchers og Nevilles indlæg af al for ringe kvalitet.

Rooney såvel som Tevez er gode til at holde på bolden og skabe noget på egen hånd. Scholes og Anderson formår begge at splitte et forsvar med deres afleveringer, ligesom Nani med sin gennembrudsstyrke burde kunne formå at splitte et forsvar.

Lad kanterne søge ind i banen og spil den igennem forsvaret. For med det bredde spil og de indlæg vi spiller nu kommer vi absolut ingen vegne.

Cap
Holder ham kommentatoren da aldrig kæft?
Det er frygteligt stressende..

Peter Kjær (er det ik ham?) er lige til at holde ud, men ham den anden er da forfærdelig :s

Tænkte jeg også - han snakker konstant og han har ingen idé om hvad han snakker om.

Hvad sker der desuden for Neville? Han ligner ikke en der kæmper om backpladsen. Ikke at han er den eneste dårlige vi har, men eftersom han er anfører, og eftersom han vel skal spille ordentligt for at få pladsen tilbage fra Brown, burde han gå nogle gear op.

unitedforreal
29-08-2008, 21:43
Ok, vi misforstår hinanden,

Jeg mener Rooney vil aldrig nogensinde kunne spille midtbane, som scholes.

Ja han har nogen afleveringer der vil noget, men han har et hoved han taber for tit, Gider ikke have en spiller som ser rødt hvert andet kamp. Og det kommer han til at gøre hvis han spiller der.

Noget helt andet er, hvis Rooney spiller på midtbanen, så vil han tabe bolden for tit, fordi han har problemer med at lave de små afleveringer, som scholes kan, Anderson osv.

Hl-Glory
29-08-2008, 21:46
Kom så drenge med vilje og gejst!

Come on United!

PerRonaldo
29-08-2008, 21:49
Ok, vi misforstår hinanden,

Jeg mener Rooney vil aldrig nogensinde kunne spille midtbane, som scholes.

Ja han har nogen afleveringer der vil noget, men han har et hoved han taber for tit, Gider ikke have en spiller som ser rødt hvert andet kamp. Og det kommer han til at gøre hvis han spiller der.

Noget helt andet er, hvis Rooney spiller på midtbanen, så vil han tabe bolden for tit, fordi han har problemer med at lave de små afleveringer, som scholes kan, Anderson osv.

Ja lad os sælge ham.. Hvornår har Rooney sidst fået et rødt kort? Og nej jeg mener helller ikke han skal spille hvor scholes spiller, men han skal ligge lige bagved angriberen, der er han klart bedst. Derfor jeg også har haft skrevet at Tevez og Rooney aldrig bliver en duo...

PerRonaldo
29-08-2008, 21:51
Hvis vi skal snakke om spillere der skal skiftes ud i kampen, må Nani stå klart øverst på den liste...

ChristianR
29-08-2008, 21:51
Ja lad os sælge ham.. Hvornår har Rooney sidst fået et rødt kort? Og nej jeg mener helller ikke han skal spille hvor scholes spiller, men han skal ligge lige bagved angriberen, der er han klart bedst. Derfor jeg også har haft skrevet at Tevez og Rooney aldrig bliver en duo...

Dejligt med en, der fatter det og ikke omtaler dem som verdens bedste makkerpar med verdens bedste samarbejde. Samarbejde kan man ikke bruge til en skid, når der ikke scores mål. Og der scores bare ikke mål med to hængende angribere, der går så dybt i banen. Hvor fantastiske de end er, så mangler der noget, når de begge spiller i angrebet.

Liverpool_sucks
29-08-2008, 21:52
Hvordan var målet..? er lige kommet hjem fra arbejdet..

PerRonaldo
29-08-2008, 21:57
Dejligt med en, der fatter det og ikke omtaler dem som verdens bedste makkerpar med verdens bedste samarbejde. Samarbejde kan man ikke bruge til en skid, når der ikke scores mål. Og der scores bare ikke mål med to hængende angribere, der går så dybt i banen. Hvor fantastiske de end er, så mangler der noget, når de begge spiller i angrebet.

De er rigtige gode sammen, men det kræver vi også har Ronaldo, for han fatter at udnytte de huller de skaber. Men når de skal gøre det alene, så giver det os ingenting.

ChristianR
29-08-2008, 21:59
De er rigtige gode sammen, men det kræver vi også har Ronaldo, for han fatter at udnytte de huller de skaber. Men når de skal gøre det alene, så giver det os ingenting.

De har et kanon samarbejde. Det nytter bare ikke, når der ikke er nogen til at sparke bolden i kassen. Det kan Ronaldo, men det er ret beset ikke hans job. Der skal en striker til, selvom jeg vil have det dårligt med at sende enten Tevez eller Rooney på bænken. Mulighden med 2 hængende angribere bag strikeren er der dog stadig.

Elkjaer
29-08-2008, 22:02
Ydmygende!

ChristianR
Pis, fuck... Lortebold......

Hl-Glory
Vi skal da passe på vi ikke bliver kørt over ligesom bayern?

Cap
29-08-2008, 22:03
Hold kæft hvor er de ligeglade med at han bare løber igennem der. Hvis de virkelig er så ligeglade med den kamp kunne vi sgu da bruge nogle af vores unge spillere - det er jo for ringe at se en flok professionelle gå sådan rundt.

SantasLittleHelper
Hold da op, hvor spiller vi foruroligende ringe...

Gronkjor
Hvor er vi elendige lige nu! 0-2:Smackden:

PerRonaldo
Vi får os en lektion, det har vi brug for, og lad os få den her i en kamp som ikke rigtigt betyder noget.. Fantastisk mål iøvrigt..

Jeg håber ikke det er det hold der skal vinde ligaen... Vi er blevet udspillet.

Bugge
29-08-2008, 22:04
Nu kan det kraftedme være nok!
Det er under al kritik at spille så uforskammet dårligt.. hold kæft hvor er det skandaløst at se på!

Hvordan kan han få lov til at køre gennem forsvaret på den måde, så er han fandme heller ikke bedre..

Nu gider jeg ikke spilde mere tid på at være optimistisk og tro vi bare er uheldige. Det er simpelthen pinligt at se på.. Vi skriger efter Cristiano Ronaldo.

Dines
Pinligt! Ingen kan være deres indsats bekendt. Ud med Nani, Rooney og Scholes og ind med noget frisk blod, der vil kæmpe for sagerne!

Drale
Fandme skuffende at se på ..

ChristianR
29-08-2008, 22:05
Det er ikke sjovt at indrømme det, men jeg savner fandme Ronaldo. Med ham er håbet der altid. Ligenu har jeg svært ved at se, hvordan vi skulle kunne vende det.

Bugge
29-08-2008, 22:06
Jeg overvejer seriøst at slukke fjernsynet.

Det er en direkte kvalmende dårlig indsats.

Govan
29-08-2008, 22:06
Gary neville aner ikke hvor han er henne, det er ydmygende at se ham rende rundt som en hovedløs høne.

Dines
29-08-2008, 22:07
Jeg slukker fandme snart for fjernsynet. Glad for jeg ikke har betalt for at se den kamp, for det er godt nok lidt som spillerne gider. Det eneste de har i hovedet, er at komme hjem og tælle deres penge. Godt nok kan man spille skidt, men fight da i det mindste for det. Elendigt!

Liverpool_sucks
29-08-2008, 22:08
Jeg synes vi er meget uheldig foran målet..

PerRonaldo
29-08-2008, 22:09
Det er ikke sjovt at indrømme det, men jeg savner fandme Ronaldo. Med ham er håbet der altid. Ligenu har jeg svært ved at se, hvordan vi skulle kunne vende det.

Ja det her giver os et okay billede af, at vi faktisk, måske ikke er gode nok uden Ronaldo... Det er ikke godt!

Drale
Synes vi kommet lidt bedre med nu

Hl-Glory
Tévez viser virkelig vijle, utrolig han gider når hold kammeraterne bare går rundt.
Tévez kan være sin indsats bekendt idag.

PerRonaldo
Jeg synes vi er meget uheldig foran målet..

Ja i den ene situation, vil nu mene Zenit har været meget mere uheldige og kunne være foran med 3-4 mål.

Liverpool_sucks
29-08-2008, 22:11
Ja i den ene situation, vil nu mene Zenit har været meget mere uheldige og kunne være foran med 3-4 mål.

Hmm.. måske jeg så ikke første halvleg..

Drale
29-08-2008, 22:12
Så skyd dog første gang til den, O'shea!!

Cap
29-08-2008, 22:12
Nu gider jeg ikke spilde mere tid på at være optimistisk og tro vi bare er uheldige. Det er simpelthen pinligt at se på.. Vi skriger efter Cristiano Ronaldo.

Det er jo ikke det at vi mangler Ronaldo (ikke kun) - de såkaldte professionelle vi stiller op med er jo så ligeglade med den her kamp at det står langt ud af halsen på dem. Se ved det 2. mål - der er ingen er følger med. Scholes bliver pænt stående midt på banen og kigger efter ham mens vores forsvar ligeså stille tripper bagud - der er absolut ingen tænding.

Elkjaer
29-08-2008, 22:13
Så skyd dog første gang til den, O'shea!!

Lige mine ord. Argh det er da deprimerende at se på!

PerRonaldo
29-08-2008, 22:15
Det er jo ikke det at vi mangler Ronaldo (ikke kun) - de såkaldte professionelle vi stiller op med er jo så ligeglade med den her kamp at det står langt ud af halsen på dem. Se ved det 2. mål - der er ingen er følger med. Scholes bliver pænt stående midt på banen og kigger efter ham mens vores forsvar ligeså stille tripper bagud - der er absolut ingen tænding.

Jeg vil vædde rigtigt meget på at United meget gerne vil vinde den her cup... Se på holdopstillingen, den bedste vi kan stille med pt!?

Liverpool_sucks
29-08-2008, 22:15
Go vidic

Elkjaer
29-08-2008, 22:16
Nej hvor er det tilfældigt, men det er det der skal til!

Drale
Ja, sådan VIDIC !!!

Hl-Glory
Flot spil her.
Dejligt Vidic endelig score igen.

Come on United!

Bonde15
Sådan Vida.

Cap
29-08-2008, 22:17
Jeg vil vædde rigtigt meget på at United meget gerne vil vinde den her cup... Se på holdopstillingen, den bedste vi kan stille med pt!?

Opstillingen er god, ja - men det ændrer jo ikke på at halvdelen af vores spillere slet ikke udviser noget fight. Det er jo ligemeget at stille med rene verdensstjerner hvis folk ikke gider kæmpe for det - ikke at vi gør det, men for at vise pointen.

PerRonaldo
29-08-2008, 22:17
Opstillingen er god, ja - men det ændrer jo ikke på at halvdelen af vores spillere slet ikke udviser noget fight. Det er jo ligemeget at stille med rene verdensstjerner hvis folk ikke gider kæmpe for det.

De vil meget gerne vinde og nu har de tilmed scoret...

Dines
29-08-2008, 22:18
Kom så. Nu skal der fandme kæmpes. Indtil videre, så er Tevez den eneste, der kæmper for det. Hvad sker der egentlig, hvis vi får scoret igen og den ender 2-2?

BT
29-08-2008, 22:18
Sådan Vidic"Rocking"

Nu har vi da fået spændingen tilbage...

Håber vi kan komme ud i straffe, men vi skal lige ha et mål til!!!

Drale
29-08-2008, 22:19
Går man direkte til straffe eller hvad?

Elkjaer
29-08-2008, 22:20
Jeg kan huske Liverpools kamp for 2 år siden, de gik i forlænget spilletid - så det gør vi vel også :)

OT: Brown on, Neville off - TAK :D

Drale
29-08-2008, 22:21
Lige nu spiller United Udmærket. Flot spil af Evra

Cap
29-08-2008, 22:23
De vil meget gerne vinde og nu har de tilmed scoret...

Ja, efter at være kommet bagud 2-0 begyndte der at ske noget - men heller ikke ét sekund før.

Liverpool_sucks
29-08-2008, 22:23
Zenit har for mange midtbanene spillere, de køre rundt med os..

Liverpool_sucks
29-08-2008, 22:30
Lorte Forsvar..

ChristianR
29-08-2008, 22:31
Puhh... Centimeter fra at jeg havde smadret mit fjernsyn.

PerRonaldo
29-08-2008, 22:32
Neville er færdig, så længe vi har Brown.

Liverpool_sucks
Nej lorte dommer

Elkjaer
Gudshånd Hallooo?! :d

Hl-Glory
29-08-2008, 22:33
Amen, hvad laver han?
Tror han er maradonna,
så har han karentæne i Cl nu, det fandeme for dumt.

Drale
Godt forsøgt Scholes

Liverpool_sucks
Hahah ellers et meget flot mål

ChristianR
29-08-2008, 22:34
Nej lorte dommer

Ja, hold da kæft en ringe kendelse hva:confused:

Patrique
29-08-2008, 22:34
Fuck hvor er han dum.
Dårlig holdkammerat

PerRonaldo
29-08-2008, 22:35
Hvor er det så latterligt af Scholes.. Mange sviner Rooney for at få rødt kort i hver anden kamp osv osv.. Scholes er meget værre efter min mening.. Total uprofessionelt!

BT
29-08-2008, 22:35
Hvad sker der for Scholes

Det var da virkelig dumt og urutineret gjort. Selvom han er rutineret:confused:

Nu bliver det virkelig svært for united

Cap
29-08-2008, 22:36
Flot kamp af Scholes - han har absolut intet gjort og alligevel lykkedes det ham at få to af de dummeste gule kort i fodbold historien.

Liverpool_sucks
Ja, hold da kæft en ringe kendelse hva:confused:

jaja hehe

RasmusP
HA HA. Sindsygt lavet af Scholes! :D :D Han skulle begynde til volley i stedet for!

Bugge
29-08-2008, 22:37
Suk.. Vi spiller noget der ligner 20 dårlige minutter, lukker 2 mål ind og så lider vi under det i resten af kampen selvom vi har bolden konstant..

Det er godt gjort at vi absolut skal bagud før vi fatter alvoren.

Rooney, Neville og Nani har pt intet at bidrage med.

Liverpool_sucks
29-08-2008, 22:37
Så skyde på mål!!!!

Drale
29-08-2008, 22:38
Slut prut

PerRonaldo
29-08-2008, 22:38
Suk.. Vi spiller noget der ligner 20 dårlige minutter, lukker 2 mål ind og så lider vi under det i resten af kampen selvom vi har bolden konstant..

Det er godt gjort at vi absolut skal bagud før vi fatter alvoren.

Vi har ikke fortjent en skid længere er den ikke...

Hl-Glory
29-08-2008, 22:39
Jeg utrolig skuffet over præstation idag, det eneste jeg kan trøste mig med er at det var " ligegyldig kamp "
men ellers ser det ikke godt ud idag, håber vi får Berba til angrebet..

SantasLittleHelper
20 dårlige minutter? Synes nu mere vi har spillet 70 dårlige.. Godt den her kamp er ubetydelig, for vi burde virkelig ha fået whoopass..

Gronkjor
Hvorfor vil de løbe bolden over strejen? De tør jo ikke og skyde:Smackden: AArrhh hvor var vi elendige. Håber da godt nok snart vi finder formen frem..

ChristianR
29-08-2008, 22:40
Lortekamp. Men heldigvis et af de 7 trofæer, jeg er villig til at ofre:D Men endnu en kamp, hvor det tydeliggøres, hvor meget vi mangler en målscorer. Så jeg håber Ferguson og Gill får røven med sig her i weekenden.

Elkjaer
29-08-2008, 22:40
Hader den at vi skal "spille bolden i mål", der kommer en masse fine stikninger inde i feltet - men det bliver til ingenting. Kom nu med nogle skud fra kanten af feltet.

Bugge
29-08-2008, 22:41
20 dårlige minutter? Synes nu mere vi har spillet 70 dårlige.. Godt den her kamp er ubetydelig, for vi burde virkelig ha fået whoopass..

20 decideret dårlige minutter hvor Zenit styrer og scorer 2 kasser + 70 ligegyldige, ufarlige minutter hvor vi varmer bolden uden at skabe en skid.

Høgsted
Er skuffet over indsatsen. En kan for alvor være sin indsats bekendt og det er Tevez. Og hvor synker Scholes satme dybt og har godt nok mistet en del respekt for ham for en stund.....Men utrolig skuffende

Dines
Skidt kamp, og at Scholes prøver det der til sidst er for plat. Er skuffet over kampen og især indstillingen hos de fleste spillere. Den eneste, der prøvede var Tevez. Ærgeligt, men fuck det. Det betyder intet. Nu er der så bare 15 dage til næste kamp. :mad:

Kofoed
29-08-2008, 22:42
Shit hvor må man godt føle sig røvpulet lige nu..
Neville er bare ikke god nok til at stjæle pladsen fra Brown, og tror ikke han bliver det igen.. Brown skabte i den tid han var inde, 10X mere end Neville gjorde hele hans spilletid..
Nani skuffer big time, undtagen de sidste 15 minutter.. Anderson er MEGET usynlig, og vi mangler så meget Carrick til at åbne deres forsvar i denne kamp..

Tevez klart MoM.. INGEN tvivl..

Fuck hvor er jeg skuffet..

EDIT: Og hvor er jeg fucking skuffet over Scholes.. Går helt over gevind flere gange og hans første gule kort var en reaktion på 2 svinestreger lige efter hinanden.. Og så det sidste gule kort.. Hva fanden bilder han sig ind.. Hvor fanden er respekten henne?? Han er bare en spasser lige nu(Dvs. de næste 10 timer indtil jeg har sovet, og er kommet mig over det..)

PerRonaldo
Lortekamp. Men heldigvis et af de 7 trofæer, jeg er villig til at ofre:D Men endnu en kamp, hvor det tydeliggøres, hvor meget vi mangler en målscorer. Så jeg håber Ferguson og Gill får røven med sig her i weekenden.

De kan i hvert fald ikke undskylde sig længere med at vi har et stærkt nok hold. For det har vi altså ikke, medmindre Ronaldo får en super sæson igen. Så ind med den angriber tak..

ChristianR
Hader den at vi skal "spille bolden i mål", der kommer en masse fine stikninger inde i feltet - men det bliver til ingenting. Kom nu med nogle skud fra kanten af feltet.

Ja. Lagde i sær mærke til Park her i de døende minutter, der modtager bolden inden for feltet med plads til at skyde. Alligevel forsøger han at aflervere, og bolden er tabt. Stram op og tag lidt individuelt ansvar. Det gælder de fleste.

mojtaba
Rooney han er færdig med at være en aktiv fodboldspiller, det var da bedre sidste gang, der kæmpede han i det mindste rigtig hårdt, hvis han ikke kunne scorer - nu er det ingen af delene. Tévez gøre det godt - den bedste, men han skal altså afslutte noget mere, men det kan han IKKE på egen hånd selvfølgelig. Midtbanen har været en skændsel. Jeg ser intet problem I, hvis vi solgte Nani, men lad os se tiden an. Forsvaret har været væk i kampen ind i mellem, og det har kostet os 2 mål! Jeg er skuffede over at have tabt mod et hold Zenit. Absolut skuffende, og jeg frygter hvad der videre sker i sæsonen.

Synes det er synd for Scholes. Han ville så gerne have, at de/United skulle vinde - han må have være frusterende og meget skuffet. Kan godt følge den ham - han er en legende.

Bugge
29-08-2008, 22:45
Shit hvor må man godt føle sig røvpulet lige nu..
Neville er bare ikke god nok til at stjæle pladsen fra Brown, og tror ikke han bliver det igen.. Brown skabte i den tid han var inde, 10X mere end Neville gjorde hele hans spilletid..
Nani skuffer big time, undtagen de sidste 15 minutter.. Anderson er MEGET usynlig, og vi mangler så meget Carrick til at åbne deres forsvar i denne kamp..

Tevez klart MoM.. INGEN tvivl..

Fuck hvor er jeg skuffet..

Enig, enig, enig..

Tevez alene havde stort set bolden halvdelen af kampen og Brown er klasser bedre end Neville..
Og en Carrick til at lægge sukkerbolde ville have været kanon..

Men der er ingen undskyldninger. Hvis vi ikke kan slå FC KGB uden Ronaldo og Carrick, så er der fandme noget helt galt.

unitedforreal
29-08-2008, 22:45
Jeg synes park, gjorde det godt. Han spillede tit Rooney. Istedet for at skyde vælger han at spille park igen. Men jeg er enig, vi skal fandme sparke på mål.

Vi skal have Ronaldo tilbage eller en ny angriber, vi har ikke råd til at miste flere points i PL.

Flax_Generous
29-08-2008, 22:46
Det kan godt være, at Ronaldo nogle gange overdriver sin tendens til at skyde konstant, men i dag havde det altså have været dejligt med en spiller som kunne sparke bolden i mål. Vi ligner jo Arsenal i de sidste 20 minutter (som endda var de gode 20 minutter).

Tevez forsøgte, men uden held. Til gengæld var han god til alt andet. Rooney ligner en spiller uden selvtillid. Nani havde en af sine mareridtsdage. Scholes har mistet lysten til at skyde (men har til gengæld fundet en ny interesse i volleyball). O'Shea, Evra og Anderson kan åbenbart ikke. Og Park havde desværre ikke helt mulighed for det (god cameo ellers). Trist trist.

Fortjent sejr til Zenit. Forhåbentlig får vi vores cutting edge tilbage snart. Det kan ikke passe, at vores skarphed udelukkende er at finde i Ronaldos støvler.

Dines
29-08-2008, 22:46
Skuffende, men lad os komme videre. Jeg er ikke trist eller sur, da denne kamp for mig er stort set ligegyldig. På højde med Community Shield. Ville gerne have vundet, men kan på den anden side glæde mig over, at jeg nu er helt sikker på, der kommer en angriber. Problemet er stort, og det kan alle se. - Indsatsen var slap for alle, så man skal ikke skylde skylden på nogle bestemte, men i det hele taget en dårlig holdpræstation. Der var for lidt fight og inspiration. Rolig nu, vi kommer igen...

Grønholdt.
29-08-2008, 22:48
Hvor var det dog en pinlig indstilling de lagde for dagen. Det var så tydeligt og se, at de overhovedet ikke gad den kamp. Nu ved jeg godt at det "bare" var Supercup'pen, men derfor var der sgu da en pokal og spille om alligevel. Evra gjorde det ok i dag sammen med Tevez. Nani og Scholes var direkte pinlige og se på i dag. Park gjorde et godt indhop da han kom ind. Og endnu engang blev det bevist, at vi mangler en boksspiller. Det ligner at vi spiller 4-6-0, for Rooney og Tevez løber hele tiden rundt nede på midtbanen og fedter rundt med bolden. Nu kan det da for fanden da kun blive bedre når vi skal møde Røvpool næste gang!!! :rant:

United DK
29-08-2008, 22:49
Ikke en særlig god kamp fra vores side, og vi var alt for passive, men skidt nu med det, for kampen havde ikke det store værdig, og det er først i PL, CL og FA Cuppen, at vi skal finde storspillet frem.

EDIT: Jeg glemte i øvrigt at svine Scholes til. Det er sgu for latterligt, det "mål" han laver med hånden, og det er ikke en sympatisk type som ham værdigt.

Høgsted
Nani spillede ikke ret godt men elsker at se når han og andre prøver på det - man kunne se at han ville det og forsøgte det men desværre ramte han ikke dagen. Rooney derimod var en skændsel at se på og han arbejdede slet ikke for sagen. Udover det spiller han dårlig og laller bare rundt på banen. Kom med Berbatov og sæt ham sammen med Tevez og så har vi verdens bedste angrebsduo !!....

Bugge
Vi skal have Ronaldo tilbage og Berbatov til klubben og det kan bare ikke gå hurtigt nok.

Vi har i princippet ingen angribere når vi spiller med Rooney og Tevez og der er åbenbart INGEN der har skyggen af målnæse.

ChristianR
Rooney han er færdig med at være en aktiv fodboldspiller, det var da bedre sidste gang, der kæmpede han i det mindste rigtig hårdt, hvis han ikke kunne scorer - nu er det ingen af delene. Tévez gøre det godt - den bedste, men han skal altså afslutte noget mere, men det kan han IKKE på egen hånd selvfølgelig. Midtbanen har været en skændsel. Jeg ser intet problem I, hvis vi solgte Nani, men lad os se tiden an. Forsvaret har været væk i kampen ind i mellem, og det har kostet os 2 mål! Jeg er skuffede over at have tabt mod et hold Zenit. Absolut skuffende, og jeg frygter hvad der videre sker i sæsonen.

Synes det er synd for Scholes. Han ville så gerne have, at de/United skulle vinde. Kan godt følge den ham - han er en legende.

Arr, slap af. Een dårlig kamp og du mener Rooney er færdig som fodboldspiller og ´Nani bør sælges.

Nani er en usleben diamant, hvor vi alle har set hans fremragende potentiale. Desværre har han et lavt bundniveau, som han nok skal komme af med med tiden.
Rooney prøver for engangs skyld at holde sig derfremme, hvor vi alle har ønsket ham længe. Det er en uvant rolle for ham, og han har desuden en offday. En enkelt lortekamp er forhåbentlig ikke nok til at skille sig af med halvdelen af holdet.

mojtaba
29-08-2008, 22:50
Skuffende, men lad os komme videre. Jeg er ikke trist eller sur, da denne kamp for mig er stort set ligegyldig. På højde med Community Shield. Ville gerne have vundet, men kan på den anden side glæde mig over, at jeg nu er helt sikker på, der kommer en angriber. Problemet er stort, og det kan alle se. - Indsatsen var slap for alle, så man skal ikke skylde skylden på nogle bestemte, men i det hele taget en dårlig holdpræstation. Der var for lidt fight og inspiration. Rolig nu, vi kommer igen...

Ikke kun en angriber. Også en eller to nye MÅLFARLIGE midtbanesspillere - synes jeg. Og jeg mener/synes slet ikke Super Cup er en niveau på Community Shield. Hvor mange gange har vi lige vundet Super Cuppen, og hvem har vi lige tabt imod idag?

- Har lige et spørgsmål. Nu vi IKKE har vundet Super Cuppen, kommer vi så ikke i KLUBVM?

Kofoed
29-08-2008, 22:51
Synes det er synd for Scholes. Han ville så gerne have, at de/United skulle vinde - han må have være frusterende og meget skuffet. Kan godt følge den ham - han er en legende.

Synd for ham.. Hvordan fanden kan du sige det er synd for ham.. Han får et gult for 2 svinestreger lige efter hinanden, og et for at slå bolden i mål, endda så tydeligt at han ligeså godt kunne ha slået dommeren og alle os fans i hovedet, og taget det gule kort selv.. INGEN respekt.. Som kommentatoren siger, Scholes aner da ikke om han fratager en anden fra en målchance ved at være så gennemført dum..

Høgsted
29-08-2008, 22:52
Har lige et spørgsmål. Nu vi IKKE har vundet Super Cuppen, kommer vi så ikke i KLUBVM?

Jo vi gør. Champions League vinderne kommer altid med - Klub VM er en turnering hvor CL vinderne fra de forskellige dele af verden mødes.....

ChristianR
29-08-2008, 22:53
- Har lige et spørgsmål. Nu vi IKKE har vundet Super Cuppen, kommer vi så ikke i KLUBVM?

Jo, det gør vi

mojtaba
29-08-2008, 22:53
Synd for ham.. Hvordan fanden kan du sige det er synd for ham.. Han får et gult for 2 svinestreger lige efter hinanden, og et for at slå bolden i mål, endda så tydeligt at han ligeså godt kunne ha slået dommeren og alle os fans i hovedet, og taget det gule kort selv.. INGEN respekt.. Som kommentatoren siger, Scholes aner da ikke om han fratager en anden fra en målchance ved at være så gennemført dum..

Stadigvæk. Godt forsøg, men det hjalp ikke det mindste. Men godt forsøg sådan som han scoret med hånden, der var alligevel ingen udvej.

Flax_Generous
29-08-2008, 22:54
Scholes og Anderson er for øvrigt ikke gode sammen. Jeg kan ikke mindes en eneste god kamp med de to sammen på den centrale midtbane uden andre (Carrick, Fletcher, Hargreaves, O'Shea). Jeg kan til gengæld tydeligt huske en kamp som City på hjemmebane sidste sæson.

Det hjælper dog nok heller ikke, at både Scholes og Anderson spillede under niveau i dag. Det siger lidt om deres niveau, at O'Shea var en forbedring.

Benzet
29-08-2008, 22:54
En gennemgående pinlig affærde, hvor Uniteds defensiv for en sjælden gangs skyld virkelig bliver udstillet og gennemspillet indtil flere gange. Åndssvagt af Scholes at sætte hånden på bolden til sidst, han var jo ikke engang blevet en helt, hvis svinestregen var lykkes for ham. Desuden var det trods alt ikke en CL-finale, så jeg fatter ikke hans motiv.

ChristianR
29-08-2008, 22:55
Stadigvæk. Godt forsøg, men det hjalp ikke det mindste. Men godt forsøg sådan som han scoret med hånden, der var alligevel ingen udvej.

Godt forsøg? Ja, godt forsøg på at tilkæmpe sig et par karantænedage i CL og det lykkedes.

Høgsted
29-08-2008, 22:56
Glæder mig godt nok til at Carrick og Hargo kommer tilbage til at sætte lidt fut i den midtbane og få lidt konkurrence på den position. Synes at man kan se at Carrick mangler så meget på den midtbane på trods af at Scholes er med. Hargos fandenivolskhed kan vi også sagtens bruge og glæder mig til at de bliver 100 % klar ( hvis Hargo nogensinde bliver det :)....)
Anderson og Scholes kan bare IKKE sammen og skal jeg vælge mellem de to bliver det Anderson da han har noget de andre centrale midtbanespillere ikke har......

Dines
29-08-2008, 22:57
Godt forsøg? Ja, godt forsøg på at tilkæmpe sig et par karantænedage i CL og det lykkedes.

Sikker på det?

Kofoed
vi har ikke råd til at miste flere points i PL.
Ahh, rolig nu.. Vi har en uafgjort og en sejr efter 2 kampe.. Da vi havde spillet 3 kampe sidste sæson havde vi 2 uafgjorte og en tabt..
Rooney prøver for engangs skyld at holde sig derfremme, hvor vi alle har ønsket ham længe. Det er en uvant rolle for ham, og han har desuden en offday. En enkelt lortekamp er forhåbentlig ikke nok til at skille sig af med halvdelen af holdet.

Og nu skal det også siges at ALLE indlæg missede fuldstændig i første halvleg, og Brown ville ha gjort en kæmpe forskel.. Al den kritik han fik for omkring 1½ år siden da Neville blev skadet om at han ikke kan lægge indlæg må være blevet skudt ned godt og grundigt iløbet af det sidste år..

Bugge
Glæder mig godt nok til at Carrick og Hargo kommer tilbage til at sætte lidt fut i den midtbane og få lidt konkurrence på den position. Synes at man kan se at Carrick mangler så meget på den midtbane på trods af at Scholes er med. Hargos fandenivolskhed kan vi også sagtens bruge og glæder mig til at de bliver 100 % klar ( hvis Hargo nogensinde bliver det :)....)

Ja, det er et godt spørgsmål.

Det ville ikke overraske mig hvis vi har fat i en ny Saha. Desværre..

mojtaba
29-08-2008, 22:58

Ja, men tænk hvis det havde hjulpet, og vi fik udlignet og vandt p.g.a af den djævleske Paul-hånd, så tror jeg vi havde været jublende glade lige nu.

ChristianR
29-08-2008, 22:58
Sikker på det?

Nej, ikke 100%... Men det går jeg da udfra. Det er sjældent, man kan gå ustraffet fra at få røde kort, og jeg kan ikke se andre sammenhæng, hvor han kan afsone karantæne end i Uefa-regi - Så det må vel blive i CL.

schousboe9
29-08-2008, 22:59
Hvor mange gange skal vi have eksempler på det?? Anderson og Scholes KAN BARE IKKE spille samtidig! Det fungerede i mandags, ja okay, men det er også den eneste gang det har fungeret med de to på samme tid. Der er ingen balance, og man så det tydeligt ved det andet mål: Begge ligger omkring eller lige over midterlinjen, ingen af dem falder naturligt ned og dækker lidt af som Hargo, Carrick eller O'Shea ville gøre.

Fat det nu, Alex - det virker ikke! Hvis de skal spille samtidig skal det være i en 4-3-3, ellers er det udelukket.

Fletcher viste (igen) hvorfor han aldrig bliver fast mand. Han kan have sine to-tre gode kampe i streg, men så slipper snapsen også op. Han mangler i den grad stabilitet, desværre, for han har jo vist, at sagtens kan være med.

Scholes gider jeg ikk' rittig kommentere på, hva' sker der for den røde baron!? Klaphat...

Om sejren var fortjent vil jeg tillade mig at sætte spørgsmålstegn ved. Der er ingen tvivl om, at vi slet ikke rammer niveauet idag, men på den anden side burde Zenit vel også gøre sig fortjent til sejren, og det synes jeg bestemt ikke de gjorde. De lever på kontra i hele første halvleg og får et tilfældigt mål lige før pausen, hvilket samtidig medfører et overtag i starten af 2. halvleg. Men jeg mener ikke, at man har fortjent sejren, blot fordi 'favoritten' ikke formår at skabe spillet, som mange havde forventet.

Røvirriterende at tabe i aften, det skal der ikke være nogen tvivl om, men ikke desto mindre en af de 'ubetydelige' trofæer, og hvis vi i sidste ende går glip af Super Cup og VM og nøjes med et engelsk mesterskab og CL igen, vil jeg nu stadig være ganske tilfreds.

RasmusP
29-08-2008, 23:00
Nani og Rooney skilte sig faktisk ud i dag. De virker mætte på succes. Måske Ferguson skulle ha kigget lidt bedre efter, da han studerede vilje i spillernes øjne? I mine øjne er der i hvert fald ingen tvivl om at Campell burde være førstevalg fremfor Rooney lige i øjeblikket. Og Park indhentede også et enormt stykke i forhold til Nani i dag. Det var tæt på af være Nanis dårligste kamp for os. I de sidste par kampe har man jo siddet og manglet en gennembrudsfarlig spiller som Nani. Han kommer så med i dag, og jeg forventede da, at han ville opfylde lidt af den samme rolle, som Ronaldo har haft. Men nej, der blev jeg da godt nok skuffet. I stedet blev det en rolle som boldskubber. Fuldstændig forladt for gejst og lyst til at spille. Meget trist.

Når man ser bort fra alt det negative der er at sige om den kamp, må vi være glade for at vi ikke leverede sådan en præstation i en liga-kamp. Og så kan vi glæde os over at næste kamp hedder Liverpool, hvor gejsten 100% sikkert er vendt tilbage. Og forhåbentlig er vi også en angriber (over 160 cm høj) rigere :D

Høgsted
29-08-2008, 23:01

Hvordan kan det være et godt forsøg at score med hånden ?? - det er jo fuldstændig respektløs at gøre den slags overfor med- såvel som modspillere. Og var der ingen udvej ?? Tag armen ned og håber på at en holdkammerat kan gøre noget fornuftigt med bolden. I øvrigt synes jeg at det var pinligt at se Scholes bagefter. Han vidste han havde lavet noget lort men alligevel prøvede han at fejre det som var det et rigtigt mål i stedet for at undskylde overfor dommeren som alle ville havde gjort hvis det var et uheld. Men synd at se så stor en spiller synke så dybt.......

Dines
29-08-2008, 23:02
Nej, ikke 100%... Men det går jeg da udfra. Det er sjældent, man kan gå ustraffet fra at få røde kort, og jeg kan ikke se andre sammenhæng, hvor han kan afsone karantæne end i Uefa-regi - Så det må vel blive i CL.

Så vidt jeg kan se, så jo, han får en dags karantæne i CL, hvilket bare gør det endnu mere dumt.

Høgsted
29-08-2008, 23:04
Ja, det er et godt spørgsmål.

Det ville ikke overraske mig hvis vi har fat i en ny Saha. Desværre..

Tror desværre også at vi har hentet Saha2. Synd for han er en fantastisk fodboldspiller som jeg personligt vil elske at se fast i den røde trøje. Han har vilje og iver og han gør det hele med 100 % entutiasme. En kanon fodboldspiller intet mindre.....

United DK
29-08-2008, 23:05
Ja, men tænk hvis det havde hjulpet, og vi fik udlignet og vandt p.g.a af den djævleske Paul-hånd, så tror jeg vi havde været jublende glade lige nu.

Jeg ville nu sidde med en meget dårlig smag i munden, for jeg synes man skal tænke på, hvordan man selv ville have det, hvis det var den omvente situation, og Zenit scorede med hånden mod os. Så ville vi jo ikke bare trække på skulderen.

Benzet
29-08-2008, 23:06
Scholes lavede en dumhed, og lige meget om dommeren havde optaget forseelsen eller ej, så havde han været skurken i dag. Havde det drejet sig om en plads i CL-finalen, kunne situation måske accepteres. Dog mener jeg nu nok, at Scholes viser, at han godt ved, at han har fejlet. Det ses (for mig) tydeligt i hans konfrontation med dommeren og i hans ansigtsudtryk.

Dog mener jeg, at han normalt er vores suveræn bedste mand på den centrale midtbane, og at han faktisk spillede en fornuftig kamp frem til hændelsen.

Flax_Generous
29-08-2008, 23:08
En gennemgående pinlig affærde, hvor Uniteds defensiv for en sjælden gangs skyld virkelig bliver udstillet og gennemspillet indtil flere gange.
Vores forsvar blev overbelastet af konstant pres, fordi midtbanen og angrebet smed bolden væk på et splitsekund. Samtidig blev det nervøst fordi Neville, Anderson og Scholes havde et par meget usikre defensive indgreb. Det smittede. Selv Evra var jo under sit vanlige høje bundniveau i slutningen af 1. halvleg.

2. halvleg blev forsvaret udfordret på kontraspillet, særligt da United satsede til sidst, og det skabte selvfølgelig problemer. Men Zenit er også et af Europas bedste kontrahold, så det var forventeligt.

Jeg håber, at denne kamp har lært Sir Alex, at Brown er Uniteds indtil videre ubestridte første valg på højre backen. Og så håber jeg, at han vil droppe at bruge Anderson og Scholes som centrale midtbanespillere uden backup. Anderson er bedre med mere bevægelsesmæssig frihed, mindre restriktivt, defensivt ansvar og nogle midtbanekammerater som kan dominere kampen. Han er i mine øjne dårligere end O'Shea (og Carrick, Fletcher og Hargreaves) når det kommer til tjansen som defensiv midtbanespiller. Det er mig en gåde, at Dunga bruger ham der fast...

Benzet
29-08-2008, 23:14
Nu er Scholes ikke med mod Aab på Aalborg Stadion :( Ærgeligt at gå glip af en så stor Unitedlegende pga et øjebliks galskab.

Flax_Generous
29-08-2008, 23:16
Hvor mange gange skal vi have eksempler på det?? Anderson og Scholes KAN BARE IKKE spille samtidig! Det fungerede i mandags, ja okay, men det er også den eneste gang det har fungeret med de to på samme tid.
Enig.

I mandags var det heller ikke Anderson og Scholes på den centrale midtbane. Det så sådan her ud, synes jeg:

--------- Rooney ---------
--------- Tevez ----------
Anderson --------- Fletcher
------------- Scholes -----
Evra - O' Shea ------------
-------------------- Brown
------- Vidic - Rio ---------

Tevez og Anderson skiftede desuden meget position. Begge havde en rimelig fri rolle (med fin succes). De skulle dog også begge tage tilbageløb.

Det var i hvert fald ikke en flad Anderson-Scholes-midtbane som i dag. Der var vores opstilling og positionsløb rimelig straight-forward og uden de store dikkedarer. Og som vi før har set kan vi ikke spille sådan, når det er Anderson og Scholes som har de centrale pladser. Hvis vi vil spille med to på den centrale midtbane er det altså bedst hvis det er Carrick og Scholes. Ellers foretrækker jeg en konstellation med 3 centrale midtbanespillere.

RasmusP
29-08-2008, 23:16
Jeg må indrømme at jeg grinte lidt af Scholes da han tog hånden til hjælp. Og det er sikket sådan noget man vil mindes med et lille smil på læben, om mange mange år. Det er sgu sådan noget man laver i lilleputrækkerne hvor dommeren alligevel bare går og tæller mælkepøtter. Men det er selvfølgelig forkert gjort. Og jeg håber da også for retfærdighedens skyld at han får sin karentæne.
At kalde det et godt forsøg fatter jeg ikke en meter af. Det gælder om at score mål, men hvis man ikk gør det efter reglerne, så kan det være lige meget.

Bugge
29-08-2008, 23:21
Nu synes jeg heller ikke vi skal gøre den 'hands' værre end den var. Folk får der fandme til at lyde som om han har tilsmudset sit gode navn for tid og evighed.

For det første tabte vi kampen, det blev opdaget, Scholes er ikke ligefrem typen der gør sådan noget i tide og utide og snothvalpe som Messi og Adebayor har i øvrigt lavet samme nummer og sluppet afsted med det..
Scholes vidste godt at han havde gjort noget forkert og fik også straffen for det, så behøver vi vel ikke gå fuldstændig i koma over det, selvom det var mindre klogt.

Kofoed
29-08-2008, 23:23

What.. Nej nu må du fanme holde.. Jeg ville ALDRIG være glad for at en United spiller scorede et mål med hånden.. Og jeg håber at jeg taler på rigtig manges vejne herinde.. Det er fanme noget af det skammeligste.. Kan forstå hvis den uforsætligt rammer armen uden at spilleren er i stand til at gøre fra eller til, men det Scholes gjorde var så klamt at jeg aldrig ville kunne bifalde det..

Hvor mange gange skal vi have eksempler på det?? Anderson og Scholes KAN BARE IKKE spille samtidig! Det fungerede i mandags, ja okay, men det er også den eneste gang det har fungeret med de to på samme tid. Der er ingen balance, og man så det tydeligt ved det andet mål: Begge ligger omkring eller lige over midterlinjen, ingen af dem falder naturligt ned og dækker lidt af som Hargo, Carrick eller O'Shea ville gøre.

Fat det nu, Alex - det virker ikke! Hvis de skal spille samtidig skal det være i en 4-3-3, ellers er det udelukket.
Og så håber jeg, at han vil droppe at bruge Anderson og Scholes som centrale midtbanespillere uden backup. Anderson er bedre med mere bevægelsesmæssig frihed, mindre restriktivt, defensivt ansvar og nogle midtbanekammerater som kan dominere kampen. Han er i mine øjne dårligere end O'Shea (og Carrick, Fletcher og Hargreaves) når det kommer til tjansen som defensiv midtbanespiller. Det er mig en gåde, at Dunga bruger ham der fast...

Enig, men hva faen vil i ha SAF skal gøre.. Tror ikke det ville være hans foretrukne hvis han havde et valg.. Men med Hargo og Carrick ude er der ikke så meget at vælge imellem, og så kan jeg godt forstå han vælger den kombi. istedet for Fletcher eller O'shea med tanke på Pompey kampen..

Scholes lavede en dumhed, og lige meget om dommeren havde optaget forseelsen eller ej, så havde han været skurken i dag. Havde det drejet sig om en plads i CL-finalen, kunne situation måske accepteres. Dog mener jeg nu nok, at Scholes viser, at han godt ved, at han har fejlet. Det ses (for mig) tydeligt i hans konfrontation med dommeren og i hans ansigtsudtryk.

Dog mener jeg, at han normalt er vores suveræn bedste mand på den centrale midtbane, og at han faktisk spillede en fornuftig kamp frem til hændelsen.

Jeg er til dels enig.. Mener Scholes spillede rigtig godt idag, og var konstant spilbar, og det var imponerende at se hvordan han hele tiden sørgede for at være i en pos. hvor han var til rådighed.. Og de bolde han ligger.. Selv min lillebror der er Scouser-lover, sagde at han sjældent havde set noget lignende og han lagde sukkerballer konstant.. Så er det bare ærgeligt at alt det positive kan blive pillet ned så hurtigt.. Og nej det ville aldrig kunne blive accepteret heller ikke hvis det gjaldt CL-finale.. Ville ha så dårlig smag i munden.. Og andre folk skal fanme ikke bagefter kunne sige at vi vandt CL på et mål scoret med hånden..

Kofoed
29-08-2008, 23:26
Nu synes jeg heller ikke vi skal gøre den 'hands' værre end den var. Folk får der fandme til at lyde som om han har tilsmudset sit gode navn for tid og evighed.

For det første tabte vi kampen, det blev opdaget, Scholes er ikke ligefrem typen der gør sådan noget i tide og utide og snothvalpe som Messi og Adebayor har i øvrigt lavet samme nummer og sluppet afsted med det..
Scholes vidste godt at han havde gjort noget forkert og fik også straffen for det, så behøver vi vel ikke gå fuldstændig i koma over det, selvom det var mindre klogt.

Nej han er ikke dødsdømt for altid, men som jeg har sagt før, så er han en lort indtil jeg har sovet ud, og er kommet mig over det..

FRL
29-08-2008, 23:26
Blev ret så sur, da Fergie så skiftede Anderson og Fletcher ud, til fordel for O'Shea og Park.. O'Shea har IMO overhovedet ikke klassen til at spille for United, og Park er sku ikke den mest farlige heller. Hva' fanden skal det nytte at sætte de to ind, og så bagefter skifte en back ud med en back.. Hvorfor så vi ikke Campbell eller Possebon? Synes Fergie taktisk skuffede fælt, specielt når man ved, hvor opsat han var på at vinde trofæet denne gang.

schousboe9
29-08-2008, 23:27
Enig.

I mandags var det heller ikke Anderson og Scholes på den centrale midtbane. Det så sådan her ud, synes jeg:

--------- Rooney ---------
--------- Tevez ----------
Anderson --------- Fletcher
------------- Scholes -----
Evra - O' Shea ------------
-------------------- Brown
------- Vidic - Rio ---------

Ikke fordi jeg vil kneppe fluer eller noget, men Evra var rykket op på venstrekanten, mens O'Shea tog sig af backen, så Anderson og Scholes lå også dér som de to centrale:

-----Rooney---Tevez-----
Evra--------------Fletcher
----Anderson--Scholes----
O'Shea--Rio--Vida--Brown
-----------VDS-----------

Men la' nu det ligge, det ændrer ikke på, at den 'nye' Scholes seføli ikke skal spille ved siden af den 'rigtige' Scholes. Det er altså logik for perlehøns, at det ikke fungere. Portugal ville da heller aldrig stille med Deco og Moutinho som de eneste på den centrale midt!?

EDIT: Fergie kommentar til Scholes' dumhed:
"It was maybe an instinctive thing he did, it’s a bit unfortunate. When you see some of the tackles in the game and then somebody gets sent off for punching the ball…"

Gå hjem i seng, du gamle, du er vist træt. Du kan umuligt forsøge at bortforklare den helt korrekte udvisning ved at referere til tacklingerne i kampen??

Benzet
29-08-2008, 23:29
Blev ret så sur, da Fergie så skiftede Anderson og Fletcher ud, til fordel for O'Shea og Park.. O'Shea har IMO overhovedet ikke klassen til at spille for United, og Park er sku ikke den mest farlige heller. Hva' fanden skal det nytte at sætte de to ind, og så bagefter skifte en back ud med en back.. Hvorfor så vi ikke Campbell eller Possebon? Synes Fergie taktisk skuffede fælt, specielt når man ved, hvor opsat han var på at vinde trofæet denne gang.

Det er muligt, at du blev sur på Fergie, men O`Shea og Park gjorde det faktisk fortrinligt begge to. O`Shea var decideret uheldig ikke at score ved et par lejligheder.

FRL
29-08-2008, 23:33
Det er muligt, at du blev sur på Fergie, men O`Shea og Park gjorde det faktisk fortrinligt begge to. O`Shea var decideret uheldig ikke at score ved et par lejligheder.

Blev også selv lidt positivt overrasket må jeg ærligt indrømme. Men synes stadig ikke, i hvertfald ikke O'Shea, bidrager med nok offensivt, og havde heller set en Possebon eller Campbell.

Flax_Generous
29-08-2008, 23:37
Ad schousboe9

Det var også den formation som tv-journalisterne stillede op, men da de kom på banen var Evra faktisk venstre back. Eller venstre wingback. O'Shea dækkede for det meste af centralt og kun engang imellem i venstre side. Anderson og Tevez havde mere eller mindre frie roller og brugte ekstra meget tid på at linke-up med Evra i venstre side. Det var også derfor, at klart størstedelen af vores angreb kom fra den side - vi havde et meget stort spillermæssigt overtal der. Rooney var i øvrigt alene oppe foran som i dag, mens Fletcher var en mere traditionel højre kant/midtbanespiller i højre side, også som i dag. Scholes var boldfordeler i topklasse centralt.

Det var en meget speciel formation som desværre ikke blev gentaget i dag. I dag var Anderson og Scholes sammen på den centrale midtbane, mens Fletcher og Nani holdt sig til kanterne (Tevez og Nani byttede dog lidt plads en sjælden gang imellem), og derfor blev de løbet over ende gang på gang.

Kofoed
29-08-2008, 23:38

Så du kampen??? Ja, er ikke ude på at svine dig til men er MEGET uenig.. Park var nok den mest kreative spiller ud over Tevez og Evra, bare i den tid han var inde og han skabte så meget kaos for Zenit som ingen af de andre ud over de 2 førnævnte havde gjort i hele kampen..
Og O'shea.. Tror han havde 2-3-4 chancer efter han kom ind.. Fletcher og Anderson var jo komplet usynlige.. Campbell så jeg gerne ind istedet for Rooney, men ville ikke bytte ham ud for en af de 2 dobbelt-udskiftninger han lavede, og Brown, neville byttet var genialt men desværre ca. 70 minutter for sent..

FRL
29-08-2008, 23:48
Så du kampen??? Ja, er ikke ude på at svine dig til men er MEGET uenig.. Park var nok den mest kreative spiller ud over Tevez og Evra, bare i den tid han var inde og han skabte så meget kaos for Zenit som ingen af de andre ud over de 2 førnævnte havde gjort i hele kampen..
Og O'shea.. Tror han havde 2-3-4 chancer efter han kom ind.. Fletcher og Anderson var jo komplet usynlige.. Campbell så jeg gerne ind istedet for Rooney, men ville ikke bytte ham ud for en af de 2 dobbelt-udskiftninger han lavede, og Brown, neville byttet var genialt men desværre ca. 70 minutter for sent..

Sagde også jeg blev positivt overrasket, men tænkte "sikke noget lort", da udskiftningerne fandt sted. Brown skulle være startet inde i stedet for Neville, og Campbell skulle have været skiftet ind. Men er uenig i at O'Shea deltager positivt i det opbyggende spil, ja, han kommer til 3-4 chancer, hvilket også er flot på en dag som denne, men ellers synes jeg ikke han bidrager med det store.

man.utd25
29-08-2008, 23:52
Ejjj føj en lorte kamp, vi lignede et hold der slet ikke er i form:(, en nani der slet ikke kunne ret meget idag, og en scholes der prøver at spille håndbold, er virkelig skuffet idag:( .
Og hvor savner man bare en Ronaldo idag, og en carrick og hargo.
Jeg er sku bange for vi går en svær tid i møde, håber ikke på jeg for ret.

Kofoed
29-08-2008, 23:53
Sagde også jeg blev positivt overrasket, men tænkte "sikke noget lort", da udskiftningerne fandt sted. Brown skulle være startet inde i stedet for Neville, og Campbell skulle have været skiftet ind. Men er uenig i at O'Shea deltager positivt i det opbyggende spil, ja, han kommer til 3-4 chancer, hvilket også er flot på en dag som denne, men ellers synes jeg ikke han bidrager med det store.

Nå ok, så er vi enige:D Ud over O'shea.. Jo han bidrager ikke så meget i det opbyggende, men det var heller ikke nødvendigt i den fase da vi lå ved deres felt, helt tiden, og at han kom frem til 3-4 chancer, er mere end godkendt i mine øjne..

man.utd25
29-08-2008, 23:54
Nu er Scholes ikke med mod Aab på Aalborg Stadion :( Ærgeligt at gå glip af en så stor Unitedlegende pga et øjebliks galskab.

Ja nemlig jeg tænkte desværre det samme, hvor dum kan man også være:(

Kofoed
29-08-2008, 23:57
Jeg vil dog ikke være nervøs for hverken ligaen eller CL.. Det kan slet ikke sammenlignes.. og hvis man vil se det positivt i det kan man sige at vi skal møde Scouserne næste gang.. Dvs. vores anden hjemmebane mod et hold der for tiden spiller endnu dårligere end vi gjorde idag..

man.utd25
30-08-2008, 00:01
Jeg vil dog ikke være nervøs for hverken ligaen eller CL.. Det kan slet ikke sammenlignes.. og hvis man vil se det positivt i det kan man sige at vi skal møde Scouserne næste gang.. Dvs. vores anden hjemmebane mod et hold der for tiden spiller endnu dårligere end vi gjorde idag..

Scouserne spiller sku ikke meget dårligere end vi gør for tiden, nej vi er nok lige ring desværre:(

come on you reed

RasmusP
30-08-2008, 00:10
0hviIG8eS-8

Hovedløst eller møghamrende arrogant. Det er fandme godt sat ind. Tænk sig at lille Scholes skulle nå allerhøjest :D

Han ligner desuden en, der allerede har fortrudt det. Det er da altid noget..

Kofoed
30-08-2008, 00:10
Scouserne spiller sku ikke meget dårligere end vi gør for tiden, nej vi er nok lige ring desværre:(

come on you reed

Jeg syntes nu der har spillet noget af det dårligste spil man har set fra dem i mange sæsoner.. OG det siger ikke så lidt:D
Og jeg syntes ikke spillet har været så slemt i PL.. Slet ikke på højde(lavde) med liverpool.. Og igen, denne kamp kan overhovedet ikke sammenlignes med PL/CL..

Kofoed
30-08-2008, 00:12
Han ligner en der allerede på vej ud, der hvor han kører hånden ned over ansigtet tænker: "Hvad fanden skulle det til for, dit store fjols"..:D Det er det eneste positive, at han forhåbentlig har det skidt..

man.utd25
30-08-2008, 00:16
Jeg syntes nu der har spillet noget af det dårligste spil man har set fra dem i mange sæsoner.. OG det siger ikke så lidt:D
Og jeg syntes ikke spillet har været så slemt i PL.. Slet ikke på højde(lavde) med liverpool.. Og igen, denne kamp kan overhovedet ikke sammenlignes med PL/CL..

Men mon ikke de også hæver deres spil mod os????

Runaldo
30-08-2008, 00:45
Gary Neville havde intet at gøre i den start opstilling. Det var hans skyld at de fik første mål fordi han valgte at smide bolden ud til hjørne fremfor at skyde den ud til indkast når man tænker på han havde mindst 3meter til nærmeste Zenit-spiller. Det var sådan en urutineret præstation han lagde for dagen iaften, og synes slet ikke at han burde have lov til at være kaptajn. Brown er manden for fremtiden, ikke Gary, og jeg ser gerne Neville bliver på bænken som en slags 'token' for holdet ligesom Solskjaer!

Nani var totalt usynlig, og Anderson var slet ikke klar på at spille den kamp.

Totalt uinspireret side af Manchester United.

Sazoo
30-08-2008, 01:22
Jeg synes også At Gary Neville ikke hører hjemme på United's bedste hold. Hans 1½ års skade fravær har gjort ham sen. Men Gary har aldrig været en god fodbold spiller. Og den som antyder at Neville er god nok til United's første hold lyver.
Hver gang Zenith ville noget ,oksede de bare ned af vores højre side og spadserede forbi Neville.
Urutineret af smide bolden ud til hjørne. Ved det næste mål ,bakkede og bakkede Neville for siden at bakke ud i siden. Hvad skulle han ude i siden efter ,da han efterlod et stort hul for Zenith's Danny at løbe frit ind i straffesparks feltet og så score.
Hvis Fergie virkelig tror at Neville skal være på første holdet bare fordi han er klub captain ,så kommer vi altså ikke langt. Både Wes Brown og Rafael er bedre i denne position.
Da Brown kom ind ,blev vores højre side tæt igen.
Aflever dog det anførerbind til Ferdinand ,og lad os komme videre.

Bugge
30-08-2008, 02:43
Jeg synes også At Gary Neville ikke hører hjemme på United's bedste hold. Hans 1½ års skade fravær har gjort ham sen. Men Gary har aldrig været en god fodbold spiller. Og den som antyder at Neville er god nok til United's første hold lyver.
Hver gang Zenith ville noget ,oksede de bare ned af vores højre side og spadserede forbi Neville.
Urutineret af smide bolden ud til hjørne. Ved det næste mål ,bakkede og bakkede Neville for siden at bakke ud i siden. Hvad skulle han ude i siden efter ,da han efterlod et stort hul for Zenith's Danny at løbe frit ind i straffesparks feltet og så score.
Hvis Fergie virkelig tror at Neville skal være på første holdet bare fordi han er klub captain ,så kommer vi altså ikke langt. Både Wes Brown og Rafael er bedre i denne position.
Da Brown kom ind ,blev vores højre side tæt igen.
Aflever dog det anførerbind til Ferdinand ,og lad os komme videre.

Hmm, jeg vil nu mene at langt størstedelen af det farligste fra Zenit i hvert fald i første halvleg kom fra deres højreside, altså vores venstre, hvor Anyukov spillede højreback.

Men ja, Neville suttede løg. Men det var han nu ikke den eneste der gjorde, så jeg synes ikke man skal være specielt efter ham..
Jeg er ikke specielt foruroliget over at vores 180 år gamle højreback er blevet ringe efter 1½ års skade osv osv.
Jeg er da mere bekymret over Nanis præstation, men vi ved jo alle sammen hvad han kan, så mon ikke det bare var en off-day.

Glory Man United
30-08-2008, 08:04
Skidt, skidt, skidt. Det eneste positive var Scholes´s røde kort. Så spiller han ikke mod Villareal, men kan spille 90 min mod både Liverfool og Chelski ;)
Nani skal altså snart vise noget. I sidste sæson var han et talent, han skal vise, at han udvikler sig....igår holdt han IGEN for længe på bolden

ChristianR
30-08-2008, 08:15
Jeg er ikke specielt foruroliget over at vores 180 år gamle højreback er blevet ringe efter 1½ års skade osv osv.
Jeg er da mere bekymret over Nanis præstation, men vi ved jo alle sammen hvad han kan, så mon ikke det bare var en off-day.

Jeg har det nu omvendt. Det er en smule forhastet at dømme ud fra een enkelt kamp, men med Neville kan jeg blive nervøs for, at han aldrig igen bliver god nok.

Nani vidste vi alle i forvejen, at han kan spille nogen deciderede lortekampe. Han kan dog også spille helt fremragende, og han kan bidrage med noget til vores spil, som ingen andre har, når Ronaldo er skadet.

Så lad os håbe, at han udvikler sig markant denne sæson. Ronaldo brugte jo også et par sæsonner, før han var helt oppe i gear.

United-Allan33
30-08-2008, 08:43
Jeg synes nedslagtningen af Neville er unfair, ikke forstået på den måde at det ikke er rigtig meget af det i skriver... men bl.a synes jeg det virker useriøs at skælde Neville ud for at lade al Zenit spil gå forbi i hans side, uden samtidlig at skælde Evra ud, da næsten alt zenit spil gik igennem hans side uden det store modstand..

Ligeledes synes jeg det er da i sådanne kampe Neville skal prøves, nu ved vi at han er rusten og slet ikke klar til kamp, tænk hvis det havde været i næste kamp imod Scum hvor der var 3 point på spil??

Jeg mener også Neville spillede en dårlig kamp og havde en fod med i begge mål, men hvorfor ikke også give skylden til Nani, der ved det første mål, sløser bolden væk i et kontra, eller Evra for ikke at holde sin markering og Rio for ikke at sidde tættere på hans mand ved det andet??
Hvis man mener Neville udfra kampen igår ikke er god nok til United så vil jeg mene at der findes flere på det hold der heller ikke er *Host* Nani *Host* Rooney..

En Neville i topform er ikke langt efter Brown, hvis han overhovedet er efter, men lige pt vil jeg også foretrække Brown

PerRonaldo
30-08-2008, 09:05
Jeg synes nedslagtningen af Neville er unfair, ikke forstået på den måde at det ikke er rigtig meget af det i skriver... men bl.a synes jeg det virker useriøs at skælde Neville ud for at lade al Zenit spil gå forbi i hans side, uden samtidlig at skælde Evra ud, da næsten alt zenit spil gik igennem hans side uden det store modstand..

Ligeledes synes jeg det er da i sådanne kampe Neville skal prøves, nu ved vi at han er rusten og slet ikke klar til kamp, tænk hvis det havde været i næste kamp imod Scum hvor der var 3 point på spil??

Jeg mener også Neville spillede en dårlig kamp og havde en fod med i begge mål, men hvorfor ikke også give skylden til Nani, der ved det første mål, sløser bolden væk i et kontra, eller Evra for ikke at holde sin markering og Rio for ikke at sidde tættere på hans mand ved det andet??
Hvis man mener Neville udfra kampen igår ikke er god nok til United så vil jeg mene at der findes flere på det hold der heller ikke er *Host* Nani *Host* Rooney..

En Neville i topform er ikke langt efter Brown, hvis han overhovedet er efter, men lige pt vil jeg også foretrække Brown

Jeg var en af dem der svinede Gary lidt til, men det var ikke for at klantre ham for nogle af målene, for som du selv siger så havde Nani og Evra endnu større problemer end Neville.

Det jeg bygger mit på er den måde Brown kommer ind og afløser Neville på. Han virker bare i meget bedre form og han slog nogle meget farligere end Neville gjorde. mener helt klart Brown er førstevalg, han har altså virkelig udviklet sig, og det er så dejligt at se.

KennyN
30-08-2008, 09:43
Nani skal efterhånden lære at det er et holdspil, og at han ikke hele tiden skal spille smart med bolden og prøve alt selv.. Neville virker slet ikke i gear til fodbold på højeste niveau for tiden. Han skal have en hel del flere kampe før han er i nærheden af at kunne slå Wes Brown af som højreback..
Tevez er absolut vores bedste spiller, og er helt fantastisk. Han mangler bare at lave et par mål.. Rooney er skuffende at se på. Han kommer slet ikke til sin ret, og får ikke vist sit store potentiale..
Og ja, enormt dumt lavet af Scholes..

ChristianR
30-08-2008, 09:53
Nani skal efterhånden lære at det er et holdspil, og at han ikke hele tiden skal spille smart med bolden og prøve alt selv.. Neville virker slet ikke i gear til fodbold på højeste niveau for tiden. Han skal have en hel del flere kampe før han er i nærheden af at kunne slå Wes Brown af som højreback..
Tevez er absolut vores bedste spiller, og er helt fantastisk. Han mangler bare at lave et par mål.. Rooney er skuffende at se på. Han kommer slet ikke til sin ret, og får ikke vist sit store potentiale..
Og ja, enormt dumt lavet af Scholes..

Det er som jeg ser det et kæmpeproblem, dog måske det eneste, da han derudover er både hurtig, dribelestærk, målfarlig og har et kanon skud.

Det eneste jeg trøster mig ved er, at vi får et par år siden havde en spiller, hvor vi irriterede os over præcis det samme, og det turned out quite well.

Glory Man United
30-08-2008, 10:16
Det er som jeg ser det et kæmpeproblem, dog måske det eneste, da han derudover er både hurtig, dribelestærk, målfarlig og har et kanon skud.

Det eneste jeg trøster mig ved er, at vi får et par år siden havde en spiller, hvor vi irriterede os over præcis det samme, og det turned out quite well.

Fordi det "turned out well" for Ronaldo, betyder det altså ikke også at gøre det for Nani. Jeg håber ved gud ikke, at Nani har den indstilling. Pt er han kun med i en startopstilling, fordi vi har problemer med at besætte de offensive pladser

PerRonaldo
30-08-2008, 10:23
Fordi det "turned out well" for Ronaldo, betyder det altså ikke også at gøre det for Nani. Jeg håber ved gud ikke, at Nani har den indstilling. Pt er han kun med i en startopstilling, fordi vi har problemer med at besætte de offensive pladser

Præcis.. Good old Giggsy er stadig klart førstevalg på den kant, Nani er en god backup, men med det bundniveau han viser, så slår han ikke Giggs af forløbig.

Jeg synes vi skal lade være med at sammenligne Nani og Ronaldo, nuvel er de meget ens, men jeg mener helt klart at Nani er langt bag ud i udvikling i forhold til Ronaldo, han var trods alt kun 18, da han kom tilklubben, så der var han stadig under rivende udvikling, og Fergie kunne forme ham som han ville. Nani er altså lige de år ældre og hvis der ikke sker noget indenfor det næste år, så når han aldrig Ronaldo til sokkeholderne.

vander19
30-08-2008, 10:55
Puha Nani ligner mere og mere et fejlkøb og hvor er angrebet henne.. Desuden ser Gary Neville mig noget slidt ud.. Vi spiller jo 4-6-0... Vi må og SKAL købe en angriber ellers ser det sku lidt skidt ud for resten af sæsonen.. Tør da slet ikk tænke på hvis Tevez el Rooney bliver skadet..

MOM : Tevez

ChristianR
30-08-2008, 10:56

Nej, men det er et håb, der er rart at klynge sig fast til med sådanne kampe som igår.

NtotheT
30-08-2008, 11:01
Som jeg tidl. har sagt, så vil en Neville i vores holdopstilling gøre os dårligere. Jeg begrunder dette, da jeg altid har ment at Neville er en nem spiller at overliste. Han er desuden ikke så høj, ikke så roboust og ej heller så hurtigt.

Fergie må snart indse at Brown er det klare førstevalg. Med Brown får vi en meget meget kompakt forsvarskæde, og desuden kan Brown noget, som Neville ikke kan og det er at "flække" sin direkte modstander over. Med både Evra og Neville på banen betegner jeg det direkte som selvmord for holdet, for de begge er så angrebslystne. med Brown på holdet, så kan Evra også sætte lidt mere, for vi ved at Brown IKKE altid er med fremme. Det kan også sklydes at han langt de fleste gange havde en Ronaldo foran sig, som klarede tingene selv med Scholes, Rooney & Tevezs løbearbejde.

Udover dette var det en meget ringe præstation fra holdet, bortset fra Vidic. Mener han gjorde det godt og fik sat sig i respekt. Tevez var endnu engang en fremragende spiller og prøvede og prøvede.

Nani må snart forstå at dette ikke er Portugal mere, forstået på den måde, at han gerne må drible, men det skal gå hurtigere. Han er en fantastisk teknikker, men han skal være mere direkte. Det var den direkte indstilling, der gjorde Ronaldo fra en supertalent til en superstjerne!

Dermed vil jeg slutte af med den kære Wayne Rooney. Hvad er det dog der er sket med ham? Undskyld, men når han bærer nummer 10, tjener adskillige millioner kr, er en superstjerne, så må man da kraftdeme da bare gøre noget rigtigt. Jeg har aldrig givet en skid for hans enorme løbearbejde, for det er ikke en angribers job at gøre dette. Han skal score, score og score! Og i og med at han ikke engang kan sætte en mand af i direkte en-mod-en situationer, jamen så er jeg ved at være bange for at det er den nye Michael Owen vi har gøre med, en gudsbenået spiller, som spilder sit talent!

Udover dette, så var det bare en generel offday fra hele truppen. Vi må være positive og se frem i tiden, bare Wayne Rooney snart forhelvede kommer igang. Det er da så trist at se ham være så ringe, som han pt er :s

United DK
30-08-2008, 11:21
Selvom Neville virker langt fra fordoms styrke, så synes jeg ikke man kan bruge kampen i går til noget, når man snakker Neville vs. Brown. Brown kommer ind på et tidspunkt, hvor vi angriber hele tiden, og så er det noget nemmere at se god ud. Men vi kan godt blive enige om, at Brown p.t. er foran Neville, men Giggs og Scholes har lært mig, at man ikke skal dømme ældre spillere færdige.

rugholm86
30-08-2008, 11:22
Først vi jeg lige sige jeg er enig i at Brown nu må være klart første valg på højre back.. Neville var dårlig i både offiensiven og defensiven.
en possiv ting fra kampen syntes jeg var at Park viste glimt af det niveau han havde sidste sæson hvor jeg syntes han spillede rigtigt godt.
Syntes også vi kunne se vi mangler en angriber, når Ronaldo ikke er med, vores wingers, Fletcher, Nani osv. kommer ikke så tit ind i feltet som Ronaldo plejer at gøre, når Tevez og Rooney har bolden enten på kanten eller nede i banen.

NtotheT
30-08-2008, 11:29
Først vi jeg lige sige jeg er enig i at Brown nu må være klart første valg på højre back.. Neville var dårlig i både offiensiven og defensiven.
en possiv ting fra kampen syntes jeg var at Park viste glimt af det niveau han havde sidste sæson hvor jeg syntes han spillede rigtigt godt.
Syntes også vi kunne se vi mangler en angriber, når Ronaldo ikke er med, vores wingers, Fletcher, Nani osv. kommer ikke så tit ind i feltet som Ronaldo plejer at gøre, når Tevez og Rooney har bolden enten på kanten eller nede i banen.

Apropos det, så synes jeg nemlig også det var en anelse deprimerende at se at hver gang Evra eller Neville slog et indlæg mod boksen, så var der ingen i boksen. Rooney var udenfor for at tage sig af mulige anden bolde, Tevez var ved fløjen. Scholes var slet ikke i nærheden, Anderson det samme, Nani ude ved venstre kanten. Det jo slet ikke optimalt. Synes også disse problemer har været at se mod Wigan, Newcastle og Chelsea. Der mangler en i boksen, nu hvor Ronaldo ikke er klar.

PerRonaldo
30-08-2008, 12:24
Ntothe:

Hvis du ikke giver en skid for løbe arbejde og at en angriber kun skal scorer mål, så undre det mig at du i samme indlæg roser Tevez.. Hvad er det lige han gør mere end Rooney i din betegnelse? Han kæmper mere for det, men scorer da overhovedet ikke flere mål?

Jeg er ikke uenig i hvad du skriver, mener blot du modsiger dig selv. Jeg er også af den mening at når man er angriber så skal man altså scorer mål og det kan ikke hjælpe noget at vi har to hængende angribere til at løbe omkring midterlinjen. Dette er en kritik til begge spillere, for det er sgu ikke kun Rooney der skal beskyldes, for han er om nogen blevet offer for taktikken, efter Tevez er kommet til. Hverken Rooney eller Tevez skal ligge og tage slås kampene med forsvarsspillerne, de er begge klart bedst med front mod mål og ikke ryggen, det er Berba tilgengæld!

Kofoed
30-08-2008, 12:26
Jeg er overbevist om at vi skal spille Tevez som højrekant for fremtiden.. Han var intet mindre end fremragende da han lagde sig derud.. Det var han også alle andre steder, men som om han foretrækker den kant.. Så lad ham få den.. Så kan Berba/Manucho/Campbell ligge i toppen og Rooney kan få det som han vil ha det.. Så ser det lidt mere lyst ud..

Don Kafai
30-08-2008, 12:29
Kampen i går var en prestige-kamp. Selvom det altid er fedt med trofæer, så vil jeg hellere have en sejr over Pool på Anfield, end et Super Cup-trofæ.

Det samme gælder VM for klubhold til december. Jeg håber virkelig vi prioriterer Premier League samtidigt, for vi må ikke sætte til i verdens bedste liga, bare fordi vi skal promovere os selv i Japan.

Kofoed
30-08-2008, 12:34
Kampen i går var en prestige-kamp. Selvom det altid er fedt med trofæer, så vil jeg hellere have en sejr over Pool på Anfield, end et Super Cup-trofæ.

Det samme gælder VM for klubhold til december. Jeg håber virkelig vi prioriterer Premier League samtidigt, for vi må ikke sætte til i verdens bedste liga, bare fordi vi skal promovere os selv i Japan.

Helt enig.. Og jeg mener heller ikke man kan bruge kampen til den store formtest.. Efter min mening har vi spillet bedre i begge de 2 PL kampe vi har spillet so far, og er sikker på at vi også spiller bedre mod Pool om 14 dage.. Jeg er sikker på at ligesom i '00 så er det motivationen der mangler... Man kunne jo se at når vi virkelig gad, og lagde tryk på så kom vi igennem, og selv O'shea fik flere halve chancer..

SantasLittleHelper
30-08-2008, 12:45

Heller ikke hvis pengene fra Japan kan bruges til at købe spillere der kan sikre Premier League i 09/10 og 10/11 på bekostning af denne? Jeg tror ikke det er for sjov at vi har skillet os af med de spillere vi har, og jeg tror heller ikke det er for sjov at Berbatov forhandlingerne har taget så lang tid. Jeg har på fornemmelsen at der er lavvande i kassen efter vores store indkøbstur sidste år, der heldigvis bar frugt.

NtotheT
30-08-2008, 13:08
Ntothe:

Hvis du ikke giver en skid for løbe arbejde og at en angriber kun skal scorer mål, så undre det mig at du i samme indlæg roser Tevez.. Hvad er det lige han gør mere end Rooney i din betegnelse? Han kæmper mere for det, men scorer da overhovedet ikke flere mål?

Jeg er ikke uenig i hvad du skriver, mener blot du modsiger dig selv. Jeg er også af den mening at når man er angriber så skal man altså scorer mål og det kan ikke hjælpe noget at vi har to hængende angribere til at løbe omkring midterlinjen. Dette er en kritik til begge spillere, for det er sgu ikke kun Rooney der skal beskyldes, for han er om nogen blevet offer for taktikken, efter Tevez er kommet til. Hverken Rooney eller Tevez skal ligge og tage slås kampene med forsvarsspillerne, de er begge klart bedst med front mod mål og ikke ryggen, det er Berba tilgengæld!

Det med Rooney skal forstås sådan, at selvom han knokler røven ud af bukserne, så skal han også gøre det godt, når han har bolden. Jeg kan godt se jeg har skrevet det sådan, så det virker modsigende, men det skal forstås sådan, at selvom man kæmper for holdet, så skal man altså også gøre det godt, i f.eks. en mod en situationer osv osv. Her mener jeg Rooney i længere periode har haltet en del.

unitedforreal
30-08-2008, 13:21
Jeg er helt enig, Hvis vi samligner, Teves og Rooney det sidste år. Så har teves haft en udvikling der vil noget, Hvor rooney formkurv har gået ned af.

Jeg ved han har haft en skade, Men seriøst måske skulle han lære at drible lidt mere, eller få bolden som teves gøre. Altså være hård og kontant, men ikke voldig.

Jeg elsker rooney, jeg elsker Teves. Men vi skal være enig om at SAF skal sætte Rooney på en anden plads eller skaffe teves/Rooney mere plads, ved at spille med en spiller bag dem.

Det kunne være fedt at hvis vi havde en midtbane spiller som tog de løb op af banen. Når teves eller rooney løb ned. På den måde vil vores hold kunne spille bold i verdens klasse.

Jeg tror problemet ligger i at Teves/rooney, plejer at spille på den måde og på den måde skaffe så meget plads til Ronaldo. Jeg har altid sagt, du er så god som din medspiller gøre dig til. Her har vi et godt tegn på det.

Noget helt andet er, Vi kan seriøst ikke have 4 midtbane spiller som ikke kan vinde hovedstød dueler, Nani-scholes-anderson-fletcher. hvis de er oppe mod god hodstød spiller så er vi færdig. Altså spiller som Ballack, essien. kan ikke komme på andre pt. men i forstår mig nok godt.

vi savner carrick / owen på den midtbane så meget, som vi savner Ronaldo op foran.

TrincoBoy
30-08-2008, 13:29
Lortekamp og hvor er det skuffende at se en rutineret mand, som Scholes smashe til bolden og Neville sparke bolden ud til hjørnespark, når nu den nærmeste Zenitspiller var flere km bag ham! Scholes synes jeg nu spillede en ok kamp, lige indtil hans hjerneblødning. Men alt ialt spillede hele holdet en dårlig kamp og virkede slet ikke opsatte på at vinde den.

Mikke7
31-08-2008, 11:58
Generelt en skidt kamp - lige bortset fra Tevez, som gjorde det RIGTIG godt!

Men at en rutineret mand som Scholes skulle tage "guds hånd" i brug var virkelig for dumt!

Det kan godt være, at det er et "ligegyldigt" trofæ og man ikke kan bruge kampen til noget, men synes dog man fik afklaret, at Neville skal kæmpe og arbejde MEGET før han har skubbet Brown af pladsen. Ved deres første mål kunne han have haft den sparket alle andre steder end til hjørne, og det andet mål havde han også en lille rolle at spille.

Forsvar:
Brown-Ferdinand-Vidic-Evra - TAK!! :D

Mrbertelsen
31-08-2008, 12:21
Altså det var en skidt kamp, og gejsten manglede tydeligt. Jeg synes vi manglede Hargreaves mere end Carrick. Men vi manglede en hel midtbane (Carrick, Hargo, Giggs og Ronaldo) og det koster for os...

Dog skal det siges at selvom man er skuffet over United, så må man også give Zenith credit for at spille en god kamp. De står godt på banen og spiller flot offensiv fodbold.. Jeg tror de kunne blive et frækt bud på en outsider i CL i år. Men lad os nu se...

Jeg tror nok at holdet skal finde gejsten igen, og nu kommer Berbatov forhåbentlig idag.. Så vi har den ekstra angriber(og en erstatning for Saha)