PDA

Se fuld version : Wayne Rooney

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Boock
30-04-2007, 21:17
http://cache.daylife.com/imageserve/05Ng0Xy9J172u/232x256.jpg?center=0.5,0

Wayne Rooney
Nr.: 10
Født: 24. oktober 1985
Land: England

$nowman
04-05-2007, 16:46
Rooney har spillet en fin sæson. Han startede godt, så gik han lidt i stå og nu ser det så ud til at han igen har fundet formen. Forhåbentlig spiller han godt hele den næste sæson.

Dines
04-05-2007, 18:52
Rooney har været svingende den sæson, men alt i alt når man tænker sig om, har han sgu gjort det ret godt. Presset på han skal score mål er også blevet meget større efter Ruud har forladt, og med Saha som altid er skadet, forventer man nu han skal stå for målene, og han absolut ingen målscorer, som Ruud især. Han er mere en spiller i den frie rolle, der går med tilbage og hjælper, så derfor synes jeg det er imponerende at han har noget 23 mål so far. Faktisk har han også lavet utrolig mange oplæg til mål. Næste år må han dog godt undgå nogle formneddyk, som han har haft et par stykker af. Ellers er han sgu fremragende, og han er en vigtig del af dette hold. "Rocking"

JDK
04-05-2007, 23:26
Jeg mener ikke at Rooney har haft formdyk i denne sæson. Han har i perioder ikke scoret mål, men i disse perioder har han stadig spillet rigtig godt fodbold for United. Rooney er en angriber som har et stort bevægelsesområde han benytter sig af og med dette gør han så meget andet end 'bare' at scorer mål

netch
08-05-2007, 00:22
Rooney har spillet en god sæson, det er bare somom at man forventer at han spiller fantastisk hver gang pga af hans talent. hans fighterevne matches af ingen og det samme med hans energi på banen. dog er der stadig brok og dumme gule kort og de skal væk...håber han får en lidt bedre sæson efter sommeren..det ville redde os en del point

morten k
08-05-2007, 00:40
Jeg mener ikke det er rigtigt at han har haft en god sæson.
I lange perioder har han leveret meget lidt, og selv i de perioder hvor han har lavet mål, har han haft voldsomt mange boldtab. Hans pasningsspil er dårligt til en godkendt karakter set over sæsonen.
Jeg tror han har det i sig til at gøre det væsentligt bedre. Og et mesterskab i baggagen og en turneringsfri sommer kan forhåbentligt være med til at løsne lidt op i hans spil.

Bugge
08-05-2007, 09:25
Hvis Rooney ikke var Rooney så havde han haft en rigtig god sæson, ment på den måde at han er en verdensklasse spiller og at han kan MEGET mere end han har vist i år..Det har vi kun set i glimt i år, fx mod Bolton og Pompey.. Vi så mere af hans potentiale i 05/06 sæsonen hvor han var uhyggelig god, men i år har det kun været i perioder..

Han er en af de mest geniale fodboldspiller jeg nogensinde har set og jeg tror han får mere plads til sit spil når vi får en ordentlig angrebsmakker til ham..

JDK
08-05-2007, 09:52
Tror også Rooney har brug for en 'rigtig' angriber ved siden af ham - enten Saha (hvis når han er klar) eller en helt ny angriber

Bugge
08-05-2007, 10:47
Saha har jeg meget svært ved at holde hånden over længere.. Han er konstant skadet og han SKAL åbenbart starte på banen for at kunne præstere noget for han har aldrig præsteret noget efter en indskiftning..

Damien
08-05-2007, 18:15
Jeg mener ikke det er rigtigt at han har haft en god sæson.
I lange perioder har han leveret meget lidt, og selv i de perioder hvor han har lavet mål, har han haft voldsomt mange boldtab. Hans pasningsspil er dårligt til en godkendt karakter set over sæsonen.
Jeg tror han har det i sig til at gøre det væsentligt bedre. Og et mesterskab i baggagen og en turneringsfri sommer kan forhåbentligt være med til at løsne lidt op i hans spil.

uenig.. Rooney har haft en god sæson, ellers havde vi jo ikke vundet Premier league med ham som fast mand... han arbejder altid benhårdt, og sætter et enormt pres på modstanderens forsvar, som ikke får mange sekunder til at skille sig af med bolden. ud over det har han scoret okay mange mål og lavet mange assist.

Nogle der ved præcis hvor mange assits han har lavet i premier league i år ??

Stuhrdrengen
08-05-2007, 18:45
I mine øjne er der ingen tvivl om at han har været en afgørende faktor for at vi vinder mesterskabet i år. Modsat en lang række andre spillere, så går han forrest når der skal kæmpes og han kræver ofte at modstanderen lader tre mand gå til ham for at få ham stoppet. Det kan godt være han har haft sine dårlige kampe, men det kan jeg bedre tilgive, end jeg fx. kan tilgive at nogle spillere har tendenser til at give op når tingene ikke lykkes (læs: fx Ronaldo).

Bombay
16-05-2007, 14:40
uenig.. Rooney har haft en god sæson, ellers havde vi jo ikke vundet Premier league med ham som fast mand... han arbejder altid benhårdt, og sætter et enormt pres på modstanderens forsvar, som ikke får mange sekunder til at skille sig af med bolden. ud over det har han scoret okay mange mål og lavet mange assist.

Nogle der ved præcis hvor mange assits han har lavet i premier league i år ??

Jeg har lige læst på oldtrafford.dk at Rooney og Fabregas deler førstepladsen med flest assist denne sæson. 11 Stk. Det er absolut godkendt. Jeg ved ikke præsic hvor mange han har lavet samlet over hele sæsonen, men jeg vil skyde på at han har lavet 15 assist og ved at han har scoret 23 kasser. Med disse tal kan man kun konkludere at Rooney ikke har haft en skidt sæson!!!

Michael
16-05-2007, 14:46
Jeg har lige læst på oldtrafford.dk at Rooney og Fabregas deler førstepladsen med flest assist denne sæson. 11 Stk. Det er absolut godkendt. Jeg ved ikke præsic hvor mange han har lavet samlet over hele sæsonen, men jeg vil skyde på at han har lavet 15 assist og ved at han har scoret 23 kasser. Med disse tal kan man kun konkludere at Rooney ikke har haft en skidt sæson!!!

Det har ikke været hans sæson. men dårlig har den nu heller ikke været. Vi vidste godt at han ikke var den vilde bombe, så 23 mål af i og for sig ganske glimrende. Kan han ligger på det scoringsnit hver sæson, og forsætte med at arbejde knaldhårdt i hver kamp ville det være superb.

Damien
18-06-2007, 09:20
Syntes det er syndt at så mange håber vi skal bruge Rooney som alene striker. Mener hans kvaliteter ligger lidt længere tilbage i banen. Han skal da ha plads til både at forsvare og opbygge. Og desuden er han ikke noget specielt på hoved-spillet...

JDK
18-06-2007, 13:19
Jeg synes at Rooney har haft en super sæson, specielt her til sidst - det synes jeg målscorer- og assisttallene siger meget godt! han har faldet lidt ud af den, i løbet af sæsonen, men hvad kan man forvente af en 21-årig, som spiller så mange kampe i en sæson?

JakobR
25-06-2007, 14:06
http://cache.gettyimages.com/xc/74873536.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193395A77F763DF9CD7AEB725B808092B6F

Rooney med det omtalte Bokse-bælte.

maxim
30-06-2007, 00:29
Ser ud til at Rooney skal spille i nummer 10 til næste sæson!.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=465243&in_page_id=1779&ct=5
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7288
Jeg synes det er noget lort, da jeg har en rooney trøje med nummer 8. men hvis jeg ser lidt objektivt på det, så synes jeg det er fedt nok at han får 10'eren

imc
30-06-2007, 00:35
Lidt underligt at en stjerne på et hold bare sådan skifter nummer. Det er jo ikke fordi han har et vildt højt nummer eller sådan noget lige nu, men ja ja. Det er bare synd for alle dem der har en trøje med nummer 8. Men så sælger de jo også flere trøjer. Havde hellere set Owen Hargreaves i 10'eren, bare for at bryde det med at kun angribere kan bære nummer 10. Og Rooney er ikke en gang en klassiskk 10'er så ka ærligt ikke se meningen med det.

Smaakage
30-06-2007, 02:06
Tja. Rio Ferdinand skiftede også nummer efter 1 sæson.
Hvis han føler sig bedre i nummer 10, så lad ham da have den. Jeg kan ikke se det specielle i et nummer, ved mindre at en spiller har noget specielt tilknyttet det nummer, som Ole fx har med nr. 20. Derudover kan de blive nr. 3423 uden at jeg ville klage

KennyN
30-06-2007, 09:47
Det er jo total ligemeget hvilket nummer spillerne har. Det er jo ikke det der betyder noget. Om Rooney har nummer 8, 10, eller 32 er for mig underordnet..
Rooney skifter nummer så alle nu skal ud og have en ny Rooney trøje, og så er der jo også alle de nye spillere. Godt set af klubben..

Dines
30-06-2007, 09:54
Hvor er det irreterende han skifter nummer, når man har en med ham med 8'eren. Det er lide ærgeligt. Ellers bliver det da coolt nok at følge Rooney i det nr, selvom jeg tror det måske indikerer at vi ikke får en ny angriber, for så ville det være meget naturligt hvis han fik 10'eren. Derimod tager Hargreaves så nok 8'eren, hvilket er et godt slider nr.

Buttler
30-06-2007, 10:20
Jeg har en Beckham trøje med nr. 10.. Det gør jo ikke ens Rooney(8) trøje mindre ægte at han render rundt i nr. 10 nu, gør det? Jeg har selv en Rooney trøje og det ændrer ikke noget for mig at han har skiftet nr.

United DK
30-06-2007, 10:38
Rooney skifter nummer så alle nu skal ud og have en ny Rooney trøje, og så er der jo også alle de nye spillere. Godt set af klubben..

Ja, jeg sad og tænkte det samme.

Alt det der navn og nummer-halløj, eller squadnumbers om man vil, er kun skabt fordi, klubberne kan tjene mange penge på salg af disse trøje. Vi har også set de seneste år, at mange landshold er hoppet med på vognen, fordi de lige pludselig fandt ud af, at der kunne tjenes store penge, hvis Henry altid spillede med trøje nr. 12 med navn bagpå for Frankrig, og ikke bare fik en trøje, med et nummer fra 1-11 uden navn bagpå, som han ville have fået før i tiden.

Nummerskiftet kunne dog også tyde på, at vi ikke køber en ny angriber, da han nok vil have taget trøje nr. 10 i såfald.

KennyN
30-06-2007, 10:56
Nummerskiftet kunne dog også tyde på, at vi ikke køber en ny angriber, da han nok vil have taget trøje nr. 10 i såfald.

Tja måske. Men nummer 9 bliver ledig hvis vi sælger Saha.. Og nummer 14 er ledig hvis Smith bliver solgt.
Så det er ikke helt til at vide..

JakobR
30-06-2007, 11:02
Hvis vi nu ser bort fra alt det økonomiske, der muligvis ligger bag, så synes jeg det fantastisk og velfortjent at det nu bliver Rooney, der bærer det legendariske nummer bagpå.

Samtidig må man huske at Wayne stadig er ung, og dermed kunne man vel ikke forvente at han ville beholde nr. 8 hele sin United-karriere. Jeg tror nu også han bliver den eneste spiller, der skifter nummer denne "sommer" (det pisser jo ned). Pique og Evans får jo nok et nyt og lavere nummer, men ellers tror jeg det ikke.

Refstrup
30-06-2007, 11:24
Rooney - Nr. 10, det viser bare hvor meget furguson tror på ham, men også at han skal score lidt flere mål som ruud og Law.

ajooba
30-06-2007, 11:35
Jeg synes det er fedt - der er noget tradition over numrene og der er ingen tvivl om, at nr.10 er større end 8 - også større end 9 og 11. Selvfølgelig er det alt sammen en detalje, men jeg tror det betyder noget for Rooney. Det er ikke bare for, at tjene ekstra penge og hvis det, hva så? Det betyder da ikke noget for folk der har nr.8 med Rooney

Gallas fra Arsenal med nr.10 og kannibalen fra Chelsea med nr.9? Det hænger ikke sammen

Det er traditioner, om man kan lide det eller ej

Sivebæk
30-06-2007, 12:09
Rooney passer ikke til nr. 10. Det skulle have være givet til en ny decideret boksspiller eller Anderson, som også bar nr. 10 i Porto. Jeg har vænnet mig til Rooney i nr. 8 og 9. Men jeg overlever nok, for Rooney har sq fortjent det, hvis det er det, han gerne vil.

JDK
30-06-2007, 12:33
Rooney fortjener nr 10, men jeg er enig i at det ikke er et nummer som passer til en spiller som ham - jeg havde faktisk regnet med at Anderson fik det nummer

JakobR
30-06-2007, 12:57
Jeg bryder mig ikke så meget om, at man baer smider de legendariske numre på ny tilkommere. Det ville være et fuldstændigt urimeligt og unødvendigt pres at lægge på Anderson, hvis han skulle bære det. Manden er jo kun 19 år. Jeg synes også det var fuldstændig forkert, at give Ronaldo nummer 7 sin tid.
Desuden synes jeg man skal gøre sig fortjent til numrene, og jeg synes Rooney har vist han er nummer 10 værdig.

United DK
30-06-2007, 13:03
Jeg bryder mig ikke så meget om, at man baer smider de legendariske numre på ny tilkommere. Det ville være et fuldstændigt urimeligt og unødvendigt pres at lægge på Anderson, hvis han skulle bære det. Manden er jo kun 19 år. Jeg synes også det var fuldstændig forkert, at give Ronaldo nummer 7 sin tid.
Desuden synes jeg man skal gøre sig fortjent til numrene, og jeg synes Rooney har vist han er nummer 10 værdig.

Jeg kan ikke se, at der skulle være et ekstra pres på en spiller, bare fordi han får et nummer, som nogen legender har båret. Det er jo trods alt bare et nummer.

JakobR
30-06-2007, 13:07
Jeg kan ikke se, at der skulle være et ekstra pres på en spiller, bare fordi han får et nummer, som nogen legender har båret. Det er jo trods alt bare et nummer.

I Ronaldos situation satte det jo forventningerne til ham ekstra meget i vejret, da han fik nummer 7. Medierne kører jo på det.

Smaakage
30-06-2007, 13:11
I Ronaldos situation satte det jo forventningerne til ham ekstra meget i vejret, da han fik nummer 7. Medierne kører jo på det.

Ja, men så var det dælme også fejt af United at betale så mange penge for ham, for det lægger da også et pres på spilleren.
Og det var også fejt at de første 3 kampe ikke var uden tilskuere så han kunne vende sig til det uden at få pres derfra.

Så kunne man jo blive ved. Et tal er et tal. Spilleren skaber tallet, tallet skaber ikke spilleren.

JakobR
30-06-2007, 13:20
Ja, men så var det dælme også fejt af United at betale så mange penge for ham, for det lægger da også et pres på spilleren.
Og det var også fejt at de første 3 kampe ikke var uden tilskuere så han kunne vende sig til det uden at få pres derfra.

Så kunne man jo blive ved. Et tal er et tal. Spilleren skaber tallet, tallet skaber ikke spilleren.

Jeg siger bare nummeret er et unødvendigt pres. Jeg siger ikke, at det forkert der overhovedet er et pres.

The Red Rocker
30-06-2007, 13:52
nå ja men vi kan da ikk sige at visse numre er fredede og i stedet tage nogle ikke tidligere brugte. så kunne vi jo i fremtiden risikerer at der løb spillere rundt med nummer 36 og seriøst det bare for wannabe amerikansk fodbold

The Red Rocker
30-06-2007, 14:03
I hele år 2006 har Wayne Rooney:

Spillet 35 kampe
Scoret 14 mål
Lavet 11 assists
Haft 45 skud
Lavet 23 succesfulde indlæg
Fået 6 gule kort
Og har lavet 324 fejl afleveringer

NtotheT
30-06-2007, 14:19
Jeg havde ellers håbet på at Anderson fik nummer 10 :( Jeg ved godt at Rooney er stjernen men i min hjerne kan jeg ikke få ham til at identificiere sig med nummer 10. Ved ikke hvorfor, synes den var mere andersons nummer :)
DUmme rooney :p Ej joke :) Men havde håbet på det blev Andersons nummer, for brasilianerne betyder nummer 10 alverden for dem, og så havde jeg håbet Anderson fik det, så han fik lidt ekstra rush, så han kunne yde mere for holdet :)

Damien
30-06-2007, 14:37
Jeg har også vores gamle trøje med Rooney 8. Og den er jeg stadig ligeså glad for, som da jeg fik den ind af døren. Det vil altid være en speciel trøje for mig.
Vi tog pokalen fra Chel$ki og samtiddig er det Rooneys første mesterskab for klubben.
Rooney er vores største ikon, og derfor passer nr. 10 vel fint på ham..

NtotheT
30-06-2007, 14:38
Jeg har også vores gamle trøje med Rooney 8. Og den er jeg stadig ligeså glad for, som da jeg fik den ind af døren. Det vil altid være en speciel trøje for mig.
Vi tog pokalen fra Chel$ki og samtiddig er det Rooneys første mesterskab for klubben.
Rooney er vores største icon, og derfor passer nr. 10 vel fint på ham..

Jeg tror Ronaldo er et større ikon for unge og medier end Rooney :) Rooney er kun større end Ronaldo i England :)

Danielsen
30-06-2007, 14:45
Er Rooney's nye nummer, et hint om, at der ikke kommer en ny andgriber?

Det kunne det meget vel väre, når de (så tideligt) gör en så stor ting ud af det...

United DK
30-06-2007, 14:47
Jeg siger bare nummeret er et unødvendigt pres. Jeg siger ikke, at det forkert der overhovedet er et pres.

Jeg synes man er et fjols, hvis man får større forventninger til en spiller, fordi han spiller med et bestemt nummer.
Man bør da have lige store forventninger til Nani, uanset om han f.eks. fik nr. 11 (i tilfælde af, at Giggs var stoppet), istedet for nr. 24, for han bliver jo ikke en bedre spiller af, at spille med nr. 11.

Oscar
30-06-2007, 15:14
Nummeret giver offentligheden et indtryk af, hvad den nye spiller kan/skal. 16 til Carrick fx, og så også Ronaldo. De blev udset til at "løfte arven" af pressen, som jo så giver det her videre til læsere..Nogle der har mere forstand eller interesse i det pågældende område vil jo nok kunne se, at det ikke er tilfældet, men det bliver mere eller mindre almen opfattelse, at en spiller skal udfylde samme rolle som den spiller, han har "arvet" nummeret fra.

At Rooney får 10'eren lægger jeg ikke så meget i. Der har været nolge klassiske 10'ere i Utd ja, men også mange der ikke passer. Beckham? Synes ikke ligefrem man kan kalde ham en klassisk 10'er. Det betyder sikkert noget for rooney, så derfor stort tillykke, han fortjener det.

Liverpool_sucks
30-06-2007, 15:45
Jeg tror at Hargreaves har bedt om nr. 8

Danielsen
30-06-2007, 16:01
Jeg tror at Hargreaves har bedt om nr. 8

Det er jo også et def. midtbane nummer ;)

Liverpool_sucks
30-06-2007, 16:09
Det er jo også et def. midtbane nummer ;)

kender kun lampard med det nr.

Dines
30-06-2007, 16:17
kender kun lampard med det nr.

8'eren er generelt et midtmidt nr. Lampard og Gerrard spiller begge i det.

United DK
30-06-2007, 16:23
Det engelske nummersystem ser rigtig således ud:

1

2 - 5 - 6 - 3

7 - 4 - 8 - 11

10 - 9

maxim
30-06-2007, 17:34
Det engelske nummersystem ser rigtig således ud:

1

2 - 5 - 6 - 3

7 - 4 - 8 - 11

10 - 9

Jeg vil mene man skal bytte om på 6 og 4..

Sivebæk
30-06-2007, 17:40
Det nuværende engelske landshold følger vel United DK's model. Men i gamle dage spillede nr. 4 i forsvaret og nr. 6 på midtbanen. Efter hvad jeg har hørt...

Don Kafai
30-06-2007, 18:05
Det nuværende engelske landshold følger vel United DK's model. Men i gamle dage spillede nr. 4 i forsvaret og nr. 6 på midtbanen. Efter hvad jeg har hørt...

Ja nr 6 er normalt et central midtbane nummer sådan som jeg har set det... Men der er jo ingen system i det mere nu om dage hvor der er 24-30 spillere i hver trup. Ronaldo har vist nok nr. 99 i milan eller lignende fx...

Alex
30-06-2007, 19:52
Tilykke til Rooney med hans nye nummer! Hvis man ellers kan sige det.

Synes det er OK han har fået nummer 10. Har ikke rigtig nogle særlige holdninger til numrene på de forskellige spillere. Selvfølgelig er det stort for Rooney at spille i samme trøje som nogle af klubbens legender.

Kom til at tænke på, at hvis 10'er-trøjen skulle tilægges samme betydning som i fx Italien ville en spiller som Paul Scholes være oplagt. Han er en spiller der går ind og fordeler og styrer spillet. Det er selvfølgelig klart at det er sent for en spiller som Scholes at skifte nummer, men at spille i nr. 10 er vel en form for hæder. Selvfølgelig mere i nogle lande end andre, men uanset hvad, en hæder som Scholes har fortjent.

Andersen
30-06-2007, 19:54
Jeg kan ikke mindes at en midtbanespiller i United nogensinde har båret nr. 6 og jeg har immervæk fulgt vores drenge siden 1975-76. But correct me, if I'm wrong. Det var nok lidt anderledes i 50-60'erne pga inner wing mv.
Det er Nicky Butt som her i nyere tid, gjorde nr. 8 til def.midt indtil vores nye 10'er kom til klubben.

United DK
30-06-2007, 22:21

Læs mere om det her (http://en.wikipedia.org/wiki/Squad_number#Football_.28soccer.29).

Dines
01-07-2007, 09:53
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=465327&in_page_id=1779

Haha! Rooney har slået sin bokserven Ricky Hatton i at lægge arm. Er du sindsyg han må være stærk så.

snegl
01-07-2007, 11:27
Haha genialt .. Fedt nok han endelig har fået nr 10 by the way.. Op i røven med om det er af kommercielle årsager - han fortjener nummeret og har mange gange vist at han er dedikeret til United

Oscar
01-07-2007, 11:42
Ja nr 6 er normalt et central midtbane nummer sådan som jeg har set det... Men der er jo ingen system i det mere nu om dage hvor der er 24-30 spillere i hver trup. Ronaldo har vist nok nr. 99 i milan eller lignende fx...

Det er fordi ronaldo insisterer på, at spille i nummer 9, og når han ikke kan rokke Inzaghi af pinden, må han jo tage det andet bedste. Da han skiftede til Inter fik den spiller, der egentlig havde 9'eren en trøje, hvor der stod 8+1. Kan ikke lige huske hvad han hed, men ronaldo er altså meget glad for sit 9-tal.

Don Kafai
01-07-2007, 11:58
Det er fordi ronaldo insisterer på, at spille i nummer 9, og når han ikke kan rokke Inzaghi af pinden, må han jo tage det andet bedste. Da han skiftede til Inter fik den spiller, der egentlig havde 9'eren en trøje, hvor der stod 8+1. Kan ikke lige huske hvad han hed, men ronaldo er altså meget glad for sit 9-tal.

Ja det ved jeg. Det var Salas der måtte skifte til 8+1.

Men det er præcis min pointe, at alt det der med faste numre er helt væk i dagens fodbold. Man vælger selv sit nummer og det ligemeget om man er back eller angriber, og det er mere ting som overtro osv der spiller ind, fremfor positionen på banen.

CC
01-07-2007, 12:02
Det var Ivan Zamorano som fik 1+8 da han var en typisk nier, bare ikke den bedste på holdet længere.
Et andet glimrende eksempel på at der ikke længere er nogen orden i numrene er Gallas i arsenal. Han spiller med enten 10 eller 11, kan ikke lige huske hvilken af dem.

Oscar
01-07-2007, 12:58
og zambrotta med 11 eller hvad det er i barce. Jeg tror, at den liga, hvor holdene gør mest ud af det, er england, hvor man dog stadig ser udsving, som nævnt med gallas fx. Utd har for det meste det engelske system, men den centrale midtbane er jo anderledes. Desuden passer det famøse tal-system til et 4-4-2 system. I moderne fodbold har 10'eren jo en anden rolle end i et 4-4-2, altså fx i et 4-3-3 system..

United DK
01-07-2007, 13:34
Ronaldo spillede da på et tidspunkt, med nr. 10 for Inter.

http://www.youtube.com/watch?v=r4dD5ZZd9tA

HamudiiC
09-07-2007, 10:14
http://nikefootball.nike.com/nikefootball/rooney/

HAHA. Aldrig spil dum overfor Rooney :D

KristianB
09-07-2007, 12:45
dit link virker ikke :)

HamudiiC
09-07-2007, 14:52
Nu burde det virke :)

Alex
09-07-2007, 15:04
Jep, den virker nu!

Lækker video! :)

"Just put it where you want it", hvorefter han skyder kameramanden ned. :D

devilboy
09-07-2007, 15:15
skulle lige til, at poste videoen. Den slutter med et brag :D

HamudiiC
09-07-2007, 23:55
Jep, den virker nu!

Lækker video! :)

"Just put it where you want it", hvorefter han skyder kameramanden ned. :D

Såå ved vi hvad den mand tænker når han bliver generet :D

Nitju
10-07-2007, 00:59
Er det en del af manus at Rooney skal ramme kameramanden, eller improviserede han bare?? :)

PL-pedersen
10-07-2007, 01:04
han har vist haft en dårlig dag haha! han så også en smule sur ud inden de gik i gang...

Damien
18-07-2007, 11:43
"Jeg har haft seks uger fri, og efter de to første uger begyndte jeg at kede mig, og ville bare igang med at spille igen."
-Rooney

Det kalder jeg da kærlighed og vilje for spillet... :D

Danielsen
18-07-2007, 12:28
"Jeg har haft seks uger fri, og efter de to første uger begyndte jeg at kede mig, og ville bare igang med at spille igen."
-Rooney

Det kalder jeg da kærlighed og vilje for spillet... :D

Ja, det er poesi :InLove

Det er typisk Rooney!! Den perfekte sportsmand.....

Christensen
18-07-2007, 15:02
Sådan håber jeg da enhver professionel sportsmand har det. Hvis en fodboldspiller efter nogle uger ikke savner fodbolden, eller hvis en cykelrytter ikke savner at komme ud på cyklen, så må der da være et eller andet galt..

Men dejligt at høre Rooney ikke kan vente med at komme i gang, og det lyder som om han er meget motiveret til den kommende sæson.

Bergmann
18-07-2007, 15:18
Han brænder mere end nogen anden for at spille. Jeg har også læst hans bog, og jeg ville ønske, at de kommende udgaver allerede var udgivet, for jeg kan ikke vente med at læse videre omkring hans liv og syn på tingene. Det er jo fremragende :D

pEDe-W
18-07-2007, 16:54
http://youtube.com/watch?v=dXDDFzrnl7w

Rio tager pis på Rooney ;D

Dines
19-07-2007, 10:00
Godt at høre fra Rooney. Sidste år havde han en lidt forvirrende sommer, hvor han blev udvist og kom i hele verdenes søgelys med Ronaldo og alt det der. Samtidig blev han udvist i en træningskamp mod Porto, som kostede ham 3 dages karantæne, så han er nok mere fokuseret på at komme godt fra start på sæsonen iår.

JDK
19-07-2007, 12:30
Godt at høre Rooney er så klar, som det lyder til han er - han havde nogle problemer sidste sommer, med VM, episoden med Crisitiano og venskabskampen mod Porto, som gjorde at hans optakt til dén sæson blev meget forstyrret - specielt for en så ung fodboldspiller!

Bugge
19-07-2007, 13:08
JDK, nu taler du vist Dines efter munden ;D
Stort set identiske indlæg mht indhold i hvert fald..

sonnyboy82
20-07-2007, 00:15
Rooney er en af de bedste spillere i PL mener seriøst det er en mand vi aldrig bør skille os af med

BQred
29-07-2007, 23:00
Hmmm....jeg synes det er en smule irreterende at Rooney skifter nummer. Synes det var nice at Ronaldo og Rooney var henholdsvis nr 7 og nr 8.
Men saa maa jeg jo bare faa nr 10 paa den nye troeje.

Eastfarm
04-08-2007, 16:19
Jeg har snakket med en af mine venner om Rooney. Ved han har været svingende i denne sæson. Men da min ven sagde det her: "jaja, det må deres manager selv om, hvis jeg nu blev manager (ved godt det ikke sker) så ville jeg fyre ham og finde en spiller der var bedre" . Det gjorde mig sku egentlig lidt sur. Rooney er ikke min ynglings spiller. Men han er en fantastisk fodboldspiller og jeg vil ikke have at United NOGENSINDE skiller sig af med ham !

Bugge
04-08-2007, 17:38
Eastfarm: Din ven må være meget meget småt begavet hvis han i fuld alvor mener at Ferguson bør skille sig af med Rooney, eller også ser han bare alt alt for lidt fodbold..
Rooney er en af verdens suverænt bedste spillere IMO og han er altså kun i starten af 20'erne.. At skille sig af med Rooney er muligvis det dummeste jeg nogensinde har hørt..

PL-pedersen
04-08-2007, 17:40
Jeg har snakket med en af mine venner om Rooney. Ved han har været svingende i denne sæson. Men da min ven sagde det her: "jaja, det må deres manager selv om, hvis jeg nu blev manager (ved godt det ikke sker) så ville jeg fyre ham og finde en spiller der var bedre" . Det gjorde mig sku egentlig lidt sur. Rooney er ikke min ynglings spiller. Men han er en fantastisk fodboldspiller og jeg vil ikke have at United NOGENSINDE skiller sig af med ham !

det sku da noget lort at sige hvis han altså mente det helt alvorligt... tror faktisk Rooney kan gå hen og blive kåret til verdens bedste om et pat sæsoner
PS. der så meget ved at snakke om fodbold med en der helt åbentlyst ikke har forstand på det..!:Smackden:

Martinsen
04-08-2007, 19:59

jeg tror du skal lade være med at snakke fodbold med din ven, for det lader ikke til at han det der ligner forstand på det... Rooney er allerede nu en af verdens bedste, og han bliver bedre og bedre... så vi skal absolut ikke skille os af med ham... og selvom han var lidt svingende sidste sæson, var han stadig en klasse spiller og uhyr vigtig for os... jeg er sikker på at Rooney vil lave væsentlig flere mål den kommende sæson

Eastfarm
04-08-2007, 23:20
jeg tror du skal lade være med at snakke fodbold med din ven, for det lader ikke til at han det der ligner forstand på det... Rooney er allerede nu en af verdens bedste, og han bliver bedre og bedre... så vi skal absolut ikke skille os af med ham... og selvom han var lidt svingende sidste sæson, var han stadig en klasse spiller og uhyr vigtig for os... jeg er sikker på at Rooney vil lave væsentlig flere mål den kommende sæson

Det vil jeg også gøre. I hvertfald med den ven, men han mener jo også at FCK er verdens bedste:D HAHAHAHAHA. Aldrig har jeg hørt noget dummere.. Det kan godt være de slog også, men det var på et af jordens heldigste mål.

--------------

Can't wait to see united play again.

JakobR
12-08-2007, 20:37
Rooney har fået et mindre brud på venstre fod. Der er ikke fastsat nogen dato for hvornår han kan være tilbage.

Kilde: www.manutd.com

man.utd25
12-08-2007, 20:52
det ser ikke godt ud for rooney, men vi må bare håbe han snart er tilbage, nu må vi altså have tevez i gang

http://www.bold.dk/nyt/?vis=72162

Alex
12-08-2007, 20:58
HVIS han er langtidsskadet må det siges at være det uheld vi stort set slap helt for sidste år!

Men lad os nu lige vente til vi ved lidt mere med at fortælle hinanden om hvor forfærdeligt det er..

man.utd25
12-08-2007, 20:59
nej men alle steder hvor der skrives om det ser snakker de om flere ugers pause, så der er nok noget om det.. vi var heldig sidste år med skader , men ikke sikkert vi slipper i år desværre:(

Allan
12-08-2007, 21:09
Med Rooney ude i op til 1-2 måneder Saha skadet og Tevez ny i truppen. Så SKAL vi ud og købe/leje en angriber.

Men sidste år havde vi heldet i år starter modsat, 75% af spillet 11 mod 10 ender 0-0 og vi får Rooney skadet i flere uger og står allerede efter sæsonens første kamp uden angribere.

Det bliver en lang og svær sæson det her, hvis vi skal tage ud fra starten.

timberunited
12-08-2007, 21:12
Hvis der er læger blandt fansene/læserne af dette, så kan de måske forklare os det. Det er i al fald termen, der bruges på Sporting Life om Rooneys skade. Ser man på billeder af dette, ser det ud som en splint, der er røget af knoklen.

God bedring til Rooney!:devill:

man.utd25
12-08-2007, 21:14
Med Rooney ude i op til 1-2 måneder Saha skadet og Tevez ny i truppen. Så SKAL vi ud og købe/leje en angriber.

Men sidste år havde vi heldet i år starter modsat, 75% af spillet 11 mod 10 ender 0-0 og vi får Rooney skadet i flere uger og står allerede efter sæsonens første kamp uden angribere.

Det bliver en lang og svær sæson det her, hvis vi skal tage ud fra starten.

nej allan det sker ikke, alex.f skulle have holdt endten smith eller rossi hans egen fejl der.
men tevez kan levere varen og tror han vil gå ind og bevise sit værd, jeg håber og tror på det. men en ting kan jeg sige med ganti vi køber eller lejer ikke en angriber pt

Allan
12-08-2007, 21:17
nej allan det sker ikke, alex.f skulle have holdt endten smith eller rossi hans egen fejl der.
men tevez kan levere varen og tror han vil gå ind og bevise sit værd, jeg håber og tror på det. men en ting kan jeg sige med garanti vi køber eller lejer ikke en angriber pt

Nej vi satser vel på Solskjær og Tevez. Eller Giggs som bestemt ikke er angriber, det her ligner bare en virkelig dårlig start på sæsonen og med Portsmouth ude på onsdag og City ude Søndag og så Spurs hjemme efterfølgende søndag, kan det her godt ligne at vi efter 4 kampe skal jagte Arsenal, Liverpool og Chelsea.

For som det ser ud med effektiviteten i dag og Rooney skade ser det ikke for godt ud, ved godt det var første kamp idag og man ikke skal ligge for meget i det men alligevel frygter jeg at vi er sat i en jagtende position allerede efter 4 spillerunder. :mad: :mad: :mad: :mad:

man.utd25
12-08-2007, 21:24
Nej vi satser vel på Solskjær og Tevez. Eller Giggs som bestemt ikke er angriber, det her ligner bare en virkelig dårlig start på sæsonen og med Portsmouth ude på onsdag og City ude Søndag og så Spurs hjemme efterfølgende søndag, kan det her godt ligne at vi efter 4 kampe skal jagte Arsenal, Liverpool og Chelsea.

For som det ser ud med effektiviteten i dag og Rooney skade ser det ikke for godt ud, ved godt det var første kamp idag og man ikke skal ligge for meget i det men alligevel frygter jeg at vi er sat i en jagtende position allerede efter 4 spillerunder. :mad: :mad: :mad: :mad:

Jeg vil gerne give dig ret på mange punkter, men alligevel tror jeg på tevez , han kan nemt gå ind for rooney.
og ja det er nogen svære kampe vi skal i gang med nu, og city bliver sku svær da jeg mener de er ved at bygge et godt solidt hold op, men portsmouth vis vi ikke slår dem, så synes jeg vi skal tage snakken igen, for så begynder det at se lidt mærkelig ud, men mener altså at fergi laver nogen fejl men sine indkøbte at vi burde have dem med på bænken og at de skal have spille til ellers udvikler de sig sku aldrig:( men lad os håber han finder på noget til på ondsdag

JakobR
12-08-2007, 21:32
HAHAHAHAHAHAHA

I kan intet uden Rooney (Håber foden er brækket - IGEN
)- Magen til ineffektivitet skal man lede langt efter! Godnat Scum - Flop sæson - HAHA!

Jaja, det har du sagt? Kom nu videre i teksten, Lars Krimi :D

Jeg synes nu fint vi kan erstatte Rooney på kort sigt. Han er en éner og der findes ikke mange spillere af hans kaliber, men med Tevez siddende i kulissen burde City og Portsmouth være til at snakke med. Som sagt i andre tråde; de minder rigtigt meget om hinanden.

man.utd25
12-08-2007, 21:35

Jeg synes nu fint vi kan erstatte Rooney på kort sigt. Han er en éner og der findes ikke mange spillere af hans kaliber, men med Tevez siddende i kulissen burde City og Portsmouth være til at snakke med. Som sagt i andre tråde; de minder rigtigt meget om hinanden.

JEG er helt enig, også det jeg prøver at sige....

OG GUNNERS i kan jo ikke en skid bare vent....

srixon
12-08-2007, 21:56

:lolol: well spoken chief!

JDK
12-08-2007, 22:07
Tror ikke at vi fåe en decideret dårligere start på sæsonen, pga. Rooney's fravær, men det er selvfølgelig ikke positivt på nogen som helst måde... jeg mener at vi har truppen til at klare os igennem en sådan skade - og Tevez skal nok klare sagerne for os!

Flax_Generous
12-08-2007, 22:17
Hvis Rooney er ude i 4-6-8 uger, så skal der jo næsten hentes endnu en angriber. Giggs er ikke særlig brugbar i den position og Dong og co. har ikke klassen til at støtte Tevez. Nøj, hvor jeg lige pludselig savner Saha!

JakobR
12-08-2007, 22:20
Hvis Rooney er ude i 4-6-8 uger, så skal der jo næsten hentes endnu en angriber. Giggs er ikke særlig brugbar i den position og Dong og co. har ikke klassen til at støtte Tevez. Nøj, hvor jeg lige pludselig savner Saha!

Tvivler på det når op i 4-8 uger. Altså bruddet kan umuligt være særligt stort siden han kunne rende rundt på banen. Altså godt nok haltede han da lidt, men siden hans fod kan holde til hans 80-90 kg, så tror jeg han snart er tilbage.

Aurdal
12-08-2007, 22:27
hent henke på nytt lån! og få Saha og Tevez i kampform så kommer vi oss gjennom denne krisa også.

JakobR
12-08-2007, 22:33
Krise vil jeg nu overhovedet ikke kalde det. Selvom vi burde have fået 3 point i dag, så er Reading ikke noget dårligt hold.

Er Saha fit for fight?

Flax_Generous
12-08-2007, 22:39
Tvivler på det når op i 4-8 uger. Altså bruddet kan umuligt være særligt stort siden han kunne rende rundt på banen. Altså godt nok haltede han da lidt, men siden hans fod kan holde til hans 80-90 kg, så tror jeg han snart er tilbage.
Fra wikipedia.com om Rooneys skade (stress/hairline fracture (http://en.wikipedia.org/wiki/Stress_fracture)):

"If a stress fracture occurs in a weightbearing bone, healing will be delayed or prevented by continuing to put weight on that limb.
Rest is the only way to completely heal a stress fracture. The average time of complete rest from the activity that caused the stress fracture is one week. A fracture requires 4 to 8 weeks of recuperation, however, which may include no more than light use of the injured body part, as long as activity does not cause pain. After the recuperative period, another 2 weeks of mild activity without any pain may be recommended before the bone may be safely considered healed and activity may gradually increase."

Jeg er ret sikker på, at han er ude i mindst 4 uger. Måske endda mere.

timberunited
12-08-2007, 22:56
Nu er United-fans generelt meget begavede. Er der nogen, der kan forklare, hvad en hairline fracture helt præcist er?

I skriver om stress fracture. Det er nok ikke helt det samme, er det? :devill: Hairline lyder mere dramatisk end stress.
Hvad er forskellen helt konkret udmålt i tid.

Og så er det rart at notere sig, at Arses forum (hvor jeg aldrig kommer!!!) åbenbart er lige så kedeligt som Library (Highbury), så de simpelthen drages af dette spændende forum. Hvad med at tage skridtet fuldt ud og konvertere til et ordentlig fodboldhold?

Vi kan sagtens vinde uden Rooney. Selvom angrebet mere ligner et plejehjem eller et infirmeri efterhånden. Det er fandme slattent at lade to angribere spillere gå for at kunne købe en. Det er ikke United værdigt.

Jeg håber så bare, at vi ikke kommer til at betale for meget for det i form af manglende pokaler.

Stente
12-08-2007, 23:22
Synes folk glemmer at vi rent faktisk har hentet 2 angribere i dette transfervindue: Andersson spiller glimrende som en hængende angriber, og med Tevez helt i front ser vores angreb stadig utrolig farligt ud!

-------------Tevez------
--------Anderson--------
Med Ronaldo og Giggs/Nani på kanterne er mindst lige så farligt som de andre angrebsformationer vi kan stille med!

McPherson
12-08-2007, 23:26
Hairline fracture er et meget lille brud.. Det er højest sandsyndligt en flage af knoglen der er slået af!

Dines
13-08-2007, 08:03
Krise vil jeg nu overhovedet ikke kalde det. Selvom vi burde have fået 3 point i dag, så er Reading ikke noget dårligt hold.

Er Saha fit for fight?

Han skulle først være tilbage igen i september. Skidt start på sæsonen. En af vores største stjerne er ude i nogle uger som sidste år, og så skal han når han komme tilbage bruge en del kampe til at spille sig i form igen Rooney. Virkelig skidt, og jeg mener vi bør leje en angriber nu! Vi må vente på hvad Fergie siger om Rooneys skade, og hvorlangt tid han forventes ude. Lige nu gætter de fleste medier nok bare, og når han med en brækket fodrodsknogle sidste år kunne blive klar på 6 uger, så bør den der lille flage ikke være et meget større problem, men jeg aner intet som jer andre. Har vi en som er læge? :D

KennyN
13-08-2007, 08:20
Rooney er nok ude i ca 4 uger. Det tager lang tid at komme sig over brud i foden. Det kan mærkes flere måneder efter.

Men når det er sagt. Hvis vi ikke kan undvære en spiller i 4 uger, så er vi ikke gode nok. Vi har en klasse trup med en masse super gode spillere, så andre må træde til og sørge for succes indtil Rooney er tilbage..

Dines
13-08-2007, 08:30
Fergie har sagt at der ikke bliver købt eller lejet nogen ny angriber, da vi har fået Tevez, og så sagde han at Saha og Solskjær var i træning.

KennyN
13-08-2007, 08:52
Desuden kan Anderson og Giggs jo spille lige bag den ene angriber. Så det burde altså heller ikke blive noget problem..
Anderson og Tevez får måske lidt mere spilletid end først forventet.

Allan
13-08-2007, 09:18
Problemet er vel ikke mangel på angribere (Tevez, Dong, Saha, Solskjær & Anderson)

Problemet som jegs er det er at Ferguson ikke tør satse på de unge endnu, men mere hælder til de gamle (Giggs).

Onsdag bør vi stille med Tevez og Anderson/Solskjær i front. Så skal det nok gå

man.utd25
13-08-2007, 09:22

Er Saha fit for fight?

saha er vist ikke fit for fight endnu desværre:(

Zhaban
13-08-2007, 09:28
http://www.football365.com/story/0,17033,8652_2658499,00.html

Rooney er ude i op til 2 måneder! Kunne man bede om en bedre sæsonstart?

man.utd25
13-08-2007, 09:34
sikke engang lort :( det er satme skidt det der:(

United DK
13-08-2007, 09:48
Rooney er ude i to måneder, men hvis vi går helt ned, fordi vi mangler ham, så er vi heller ikke værdige som engelske mestre. Vi har spillere som Giggs, Scholes, Ronaldo, Tevez og måske Nani og Anderson, så vi bør og skal, kunne klarer os uden Rooney.

man.utd25
13-08-2007, 09:50
som jeg skrev igår, var jeg sikker på alex.f ikke gik ud og købte/leje en angriber og jeg fik ret...

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=137756

Allan
13-08-2007, 09:54

Fra Teamtalk:

However, given he left the ground with his foot in plaster on Sunday night, it would be a major surprise if Rooney was back in action within two months, ruling him out of a succession of key fixtures for club and country, including four crucial Euro 2008 qualifiers.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_2658437,00.html

man.utd25
13-08-2007, 09:59
4-12 uger skal vi nok regne med desværre

JakobR
13-08-2007, 11:31
Nedern at vågne op til. Men i en af de artikler i poster, bliver United kaldt for ManYoo, så håber til det sidste, at Rooney ikke er ude i 2 måneder.

Fergie har lige udtalt, at Tevez er klar, mens Solskjær og Saha træner med. Jeg er fortrøstningsfuld. Som Uniteddk siger, så er vi ikke værdige vinder, hvis vi går nedenom og hjem pga. en enkelt spiller.

Glory Man United
13-08-2007, 11:36
Vi ved endnu ikke om Rooney er ude i 3 uger, 8 uger eller...... Men som der bliver skrevet: En spiller skal ikke afgøre PL! At nedlade sig og klynke er noget, der hører Mourinho til :D

JakobR
13-08-2007, 11:41
Man kan da håbe at Rooneys skade betyder, at England ikke kommer til em. Så kan vores spillere få noget sommerferie til den tid.

Sune
13-08-2007, 12:13
Selvom ingen selvfølgelig kunne vide, at Rooney ville gå hen at blive skadet, ville det nu have været rart at have haft Rossi i truppen nu.

Så kunne man alligevel kunne stille med et klasse angreb bestående af Rossi og Tévez.

For selvom Tévez er klar nu, er det stadig lidt tyndt at skulle spille med én angriber i ubestemt tid.

Dines
13-08-2007, 14:29
Er det overhovedet bekæftet hvorlang tid Rooney er ude? Nogle af de engelske medier siger 6-8 uger. The Sun siger 2 måneder mens der er en anden avis som siger hele 3 måneder. Personligt tror jeg, at han er tilbage igen i slutningen af september eller starten af oktober. Rooney nåede at blive klar til VM i 2006 på 6 uger, så mon ikke han kan gøre det igen?

Martinsen
13-08-2007, 14:34
Er det overhovedet bekæftet hvorlang tid Rooney er ude? Nogle af de engelske medier siger 6-8 uger. The Sun siger 2 måneder mens der er en anden avis som siger hele 3 måneder. Personligt tror jeg, at han er tilbage igen i slutningen af september eller starten af oktober. Rooney nåede at blive klar til VM i 2006 på 6 uger, så mon ikke han kan gøre det igen?

spørsmålet er så om Rooney vitterlig var klar til at spille der, for han virkede slet ikke klar under slutrunden..., han skal ikke hastes tilbage i spil... for vi så efter slutrunden at Rooney var langt fra i topform, og det ødelagde måske lidt af hans sæson...

schousboe9
13-08-2007, 14:38
Rooney er ude i to måneder...

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/08/13/SOCCER_Rooney_Snap.html

For helvede, da...

JakobR
13-08-2007, 14:41
Skidt skidt, men havde vi regnet med at Rooney var immun overfor skader, så må vi have været snotdumme, men ærgeligt er det da. Nu gælder det om at glemme Rooney og fokusere på det materiale vi har. Rooney er off og kan ikke spille. Det er et faktum vi må leve med, og så må vi få det bedste ud af det.

Bergmann
13-08-2007, 14:53
Rooney ude i 2 måneder.

Kilde: MEN

Rooney8
13-08-2007, 14:58
det var et hårdt slag:( .. men med de indkøb vi har foretaget os og med den bredde vi har bør vi kunne erstatte rooney.. nu handler det om at bruge de indkøb og vise dem tillid - man køber vel ikke 4 spillere til 600 mio hvis ikke man vil bruge dem..

Bergmann
13-08-2007, 15:00
.. Hvis man skulle se positivt på Rooneys skade, må det givet vis være, at det skaber plads til de nye spillere.

Dines
13-08-2007, 15:32
Ærgeligt, men det var vel som forventet at han var ude omkring de 8-10 uger. Nu må vi klare skærene uden ham, og lade være med at klynke. Vi har en masse gode spillere, og nu skal nogle af de nye også gå ind og tage mere ansvar. Især Tevez. Jeg forventer at se Rooney tilbage på banen igen mod Wigan eller Aston Villa i oktober.

schousboe9
13-08-2007, 15:36
Der står Rooneys skade blev bekræftet af Ferguson på en pressekonference for præsentationen af Anderson og Tevez. Er de blevet præsenteret idag og i så fald - hvor er der billeder af dét henne??

JakobR
13-08-2007, 15:41
Forsvaret er nøglen til succes, så egentlig vil jeg hellere have Rooney skadet i 2 måneder, end van der sar. Vores midtbane var ufattelig stærk i sidste sæson, så den skal tage 5% mere ansvar nu, hvor det forreste led er svækket, og jeg er slet ikke i tvivl om, at midtbanen godt kan tage ansvar; i sidste sæson scorede Ronaldo 16 mål alene i Premier League.

United DK
13-08-2007, 15:45
Der står Rooneys skade blev bekræftet af Ferguson på en pressekonference for præsentationen af Anderson og Tevez. Er de blevet præsenteret idag og i så fald - hvor er der billeder af dét henne??

http://editorial.gettyimages.com/Search/Search.aspx?EventId=76062140#

JakobR
13-08-2007, 15:50
Haha nice tøjstil af Tevez. Ikke alt det skjorte og nystrøgede bukser :D Bare et par baggy pants og en bluse, der er 3 nummer for stor :D

Allan
13-08-2007, 16:50
Det værste med Rooney, er jo at alle i og omkring United sagde at han var i sit livs form og klar til den nye sæson.

Så med Rooney i topform kunne vi havde fået et flyvende start, forhåbentlig kan Tevez give os det samme. Ferguson har jo også udtalt at med Rooney på banen hele kampen i går så havde United vundet.

Dines
13-08-2007, 19:25
spørsmålet er så om Rooney vitterlig var klar til at spille der, for han virkede slet ikke klar under slutrunden..., han skal ikke hastes tilbage i spil... for vi så efter slutrunden at Rooney var langt fra i topform, og det ødelagde måske lidt af hans sæson...

Ja, han skal ikke ind før han reelt ikke er klar, men selvom han er i dårlig form skal han have god spilletid, for så bliver formen jo aldrig den samme. ;)

srixon
13-08-2007, 20:03
jeg tænkte på noget.......

kunne vi ikke "udnytte" at vi kun har en angriber klar, ved at ændre opstillingen til 4-5-1. hvor vi sætter Owen ind på den defensive midtbane og scholes samt Carrick på den offensive, og kun Teves i spidsen??
i stedet for Giggs i angrebet, som han ikke mestrede i søndags. så får vi sgu en super midtbane, som portsmouth nok ikke kan bryde samt en midtbane som spiller mere frigjort i offensiven, Carrick og scholes kan lave super afleveringer teves!

Dines
13-08-2007, 20:09
4-5-1 virker defensiv i mine øre, så hellere spille 4-3-3 med Ronaldo og Giggs/Nani og så Tevez på top. Så har vi 3 hårdtarbejdene midtbanespillere, hvor Scholes så bliver den mest offensive og søger ind i feltet som i gamle dage. Det jeg bare slet ikke vil se i næste kamp er, at Fergie stiller op med Evra på kanten og Silvestre på backen.

CC
13-08-2007, 20:19
Jeg er overbevist om at i mener det samme... Hvis vi valgte at spille med 3 centrale midtbane spillere af den kaliber mod Portsmouth ville de formentlig ikke have en chance...
De ville ganske simpelt ikke komme længere end til midten, så ville hagger have erobret bolden fra dem og med Carrick/Scholes til at distribuere bolden til Tevez, Ronaldo og Giggs burde det nok være rimeligt at forvente at vi ville kunne klare os, selv uden Rooney...

Må indrømme at jeg er virklig spændt på at se hvordan det kommer til at fungere med Rooney og Tevez oppe foran... Tror virklig at der er muligheder i den konstellation!!:juhuuuu:

srixon
13-08-2007, 21:02
hehe, ja vi mener det samme :D scholes, carrick og hargreaves på midten og så ekstrem offensive wings bestående af Giggs/Nani og Ronaldo og så Teves helt i top. det må da knuse Portsmouth!

jeg gider heller ikke se Evra på wingen og silvestre på backen. det er bare ødelæggende for vores spil system. dér skal være fart på fløjene, og det er ikke silvreste's varemærke, ej heller Evra's (på midtbanen)

o1-bennermin
14-08-2007, 16:58
Hvem spillede rooney mod for hans nr 100 kamp for manchester premier league kamp

KennyN
20-08-2007, 14:54
Rooney som danser
http://www.thesun.co.uk/article/0,,11021-2006410749,00.html?channel=Sun%20Exclusive&clipID=1347_SUN3185

JDK
20-08-2007, 15:03
HAHA! Rooney er sku god! Jeg tror han er en sjov mand, at være sammen med! kan specielt godt lide hans baglænssaltomotale

Glory Man United
24-08-2007, 09:39
Den bruger man så ikke i Serie 3;)

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=24155

JDK
24-08-2007, 11:01
Synes at det er enfin ide, hvis der er noget galt med hans løbemynster!

Dines
24-08-2007, 13:07
Ja, det er fint at Rooney måske for sat en stopper for sine mange brud i foden. Godt nok er han en fighter af guds hjerte, men tre gange at have brækket noget i foden på 3 år er uhørt meget.

JakobR
24-08-2007, 13:11
Det underligste er bare, at hver gang han brækker den, er det ikke fordi han får en vild tackling. Det er virkelig ærgeligt, og for hver gang han brækker den, så bliver foden en anelse mere stiv i det.

Dines
26-08-2007, 10:56
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7524

Rooney føler selv at han allerede er klar til at spille nu mod Tottenham, og Fergie siger at han er fremme i tidsplanen med hans skade. Det er selvfølgelig umuligt at tro på han med i de næste kampe, men mod Everton eller Chelsea i midten af september virker rimelig realistisk ifølge Fergie. Tror i på at se Rooney i aktion så tidligt?

JakobR
26-08-2007, 11:11
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7524

Rooney føler selv at han allerede er klar til at spille nu mod Tottenham, og Fergie siger at han er fremme i tidsplanen med hans skade. Det er selvfølgelig umuligt at tro på han med i de næste kampe, men mod Everton eller Chelsea i midten af september virker rimelig realistisk ifølge Fergie. Tror i på at se Rooney i aktion så tidligt?

Jeg synes ikke man skal kaste ham for løverne med det samme. Som sådan kan vi godt klare os uden Rooney, med den geniale midtbane som vi har. Jeg vil helst have, at han er 100% før vi smider ham i kamp igen.

I kampen mod Chelsea kunne dog godt bruge ham :D

Glory Man United
26-08-2007, 11:56
Jeg synes ikke man skal kaste ham for løverne med det samme. Som sådan kan vi godt klare os uden Rooney, med den geniale midtbane som vi har. Jeg vil helst have, at han er 100% før vi smider ham i kamp igen.

I kampen mod Chelsea kunne dog godt bruge ham :D

Enig i, at Wayne skal være 100% klar, inden han spiller.
Men har svært ved at se, hvorfor vi behøver ham mere mod Chelski. Som det ser ud nu, behøver vi ham RIGTIG MEGET mod alle!

JakobR
26-08-2007, 12:09
Enig i, at Wayne skal være 100% klar, inden han spiller.
Men har svært ved at se, hvorfor vi behøver ham mere mod Chelski. Som det ser ud nu, behøver vi ham RIGTIG MEGET mod alle!

Chelsea er jo langt stærkere end alle de hold vi har mødt indtil nu. Mod Chelsea får vi jo ikke alle de chancer som vi eksempelvis havde mod City og Reading, så der kunne vi godt bruge en ekstra skarp afslutter.

United DK
26-08-2007, 12:13
Chelsea er jo langt stærkere end alle de hold vi har mødt indtil nu. Mod Chelsea får vi jo ikke alle de chancer som vi eksempelvis havde mod City og Reading, så der kunne vi godt bruge en ekstra skarp afslutter.

Vi kan jo så håbe, at Tevez har fundet målnæsen frem, så vi ikke lider så meget af Rooneys fravær mod Chelsea.

Baunie
26-08-2007, 13:15
Vi mangler generelt bare to mand på toppen, og vi kan vel kun regne med Saha i et kvarters tid, hvis han gider spille. Så er han ude fire måneder igen fordi han fik en sten i skoen, der så ødelagde en sene i hans fod.

Dines
26-08-2007, 13:34
Sidste år da Rooney brækkede foden brugte han næsten hele VM til at spille sig i form igen, og han skal nok også bruge et par kampe nu. Så hvis vi smider ham ind imod Chelsea tror jeg ikke vi vil få så meget ud af ham, som man plejer fra Rooneys side.

JDK
26-08-2007, 13:48
Sidste år da Rooney brækkede foden brugte han næsten hele VM til at spille sig i form igen, og han skal nok også bruge et par kampe nu. Så hvis vi smider ham ind imod Chelsea tror jeg ikke vi vil få så meget ud af ham, som man plejer fra Rooneys side.

Enig! efter en sådan skade, skal han have noget tid til at spille sig tilbage i form - også selvom han mener han skulle kunne spille idag mod Spurs :juhuuuu:

Glory Man United
26-08-2007, 14:37

Som det ser ud nu, kan vi behøve Rooney i alle kampe. Kampen mod Chelski er altså "kun" 3 points......vi har allerede smidt 7!

KennyN
28-08-2007, 10:09
Rooney's reklame for Nike, hvor han rammer kameraet. Denne video beviser at han sparker ret så præcist. To gange lige under og tredje gang var den der..

http://nikefootball.nike.com/nikefootball/siteshell/index.jsp?promoID=T90_SkySports_070816#,uk,0;shoot inggallery,

Det er en af dem nede i venstre hjørne.

Glory Man United
31-08-2007, 14:14
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! God nyhed at starte weekenden på!:juhuuuu:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=467734

Kofoed
31-08-2007, 14:37
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! God nyhed at starte weekenden på!:juhuuuu:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=467734

:P nice one.. det kunne være kanon hvis han kunne være med mod hans gamle klub, men jeg venter hellere til chelski kampen hvis der er den mindste tvivl..

srixon
31-08-2007, 14:55
Excellent news!

Pede---*
31-08-2007, 15:32
Håber han når det mod the toffee's, men er enige med de fleste andre om at det er vigtigst at han er fit mod Chelsea...

Glory Man United
31-08-2007, 15:37
Håber han når det mod the toffee's, men er enige med de fleste andre om at det er vigtigst at han er fit mod Chelsea...

Som jeg ser det, er ALLE kampe lige vigtige lige nu....vi er 7 points efter Chelski, så hvis vi ikke vinder alt inden Chelski kampen, kan den snart vise sig at være ligegyldig :o

Pede---*
31-08-2007, 15:47
Som jeg ser det, er ALLE kampe lige vigtige lige nu....vi er 7 points efter Chelski, så hvis vi ikke vinder alt inden Chelski kampen, kan den snart vise sig at være ligegyldig :o
Ja men er alle kampe ikke altid lige vigtige? 3 point vil jo altid opfattes som det mest optimale, men der er da forskel på Everton- og Chelsea's forsvarskæde, mht. kvalitet. Altså, det vil være bedre at have Rooney med mod Chelsea da deres forsvar er det bedre end Evertons.

Glory Man United
31-08-2007, 15:55
Ja men er alle kampe ikke altid lige vigtige? 3 point vil jo altid opfattes som det mest optimale, men der er da forskel på Everton- og Chelsea's forsvarskæde, mht. kvalitet. Altså, det vil være bedre at have Rooney med mod Chelsea da deres forsvar er det bedre end Evertons.

Ikke at vi skal sidde og køre ordkløveri, men jeg mener bare, at United angrebsmæssigt har manglet MEGET i de første 4 kampe! Og det gør at kampen mod Everton er lige så vigtig. For vinder vi ikke den, og vi er 9-10 points efter Chelski, tror jeg ikke på den længere ;)

Pede---*
31-08-2007, 16:01
Overhovedet ikke ordkløveri;) Kun diskussion og det er jo det vi er her for, men du har da sikkert ret, og som man kan se på tabellen har Chelsea og Everton lukket lige mange mål ind. Men tror bare stadig at det er vigtigst at have Rooney med mod Chelsea. Både fysisk og især mentalt. En spiller som Rooney kan bare ikk undværes til topkampe, som United-Chelsea.

srixon
31-08-2007, 16:34

skulle vi ikke lige slå bak skipper.....? vi er trods alt kun 5 point bagud :lolol: ;)

Dines
31-08-2007, 16:41
Godt at Rooney ser ud til at være klar før tid. Han er en vigtig brik i offensiven, og med ham og Ronaldo bør vi se meget farlige ud i offensvien. Glædelig nyhed. (:

mojtaba
02-09-2007, 20:08
Hvornår er Rooney klar igen - Kan han godt møde op til kampen mod Everton + Ronaldo?

Refstrup
02-09-2007, 20:19
Ifølge www.physioroom.com er han klar den 29 september..:)

BadBoy
02-09-2007, 20:20
Hvornår er Rooney klar igen - Kan han godt møde op til kampen mod Everton + Ronaldo?

Ronaldo er med (hvis Fergie vælger ham ) mod Everton for der er hans karantæne overstået:D , jeg ved ikke med Rooney men han kan vist godt blive klar til at spille mod Chelsea.:devilll:

JDK
02-09-2007, 20:24
Rooney er blevet meldt klar omkring oktober, og Ronaldo har udstået sin karantæne fra næste kamp

JakobR
02-09-2007, 20:35
Rooney er blevet meldt klar omkring oktober, og Ronaldo har udstået sin karantæne fra næste kamp

Alt peger i retning af, at han bliver klar før oktober går igang. Vi har to svære kampe nu her mod Chelsea og Everton. Forhåbentlig er han klar til dem.

Dines
03-09-2007, 07:38
Fergie sagde at han skulle scannes en gang, og så blev vi meget klogere. Indtil videre er det kun gået fremad sagde han også. Hvis målet er at få ham med mod Chelsea, så mener jeg at han bør få nogle minutter i benene mod Everton, så han ikke er helt tung til den kamp.

JDK
03-09-2007, 07:59
Fergie sagde at han skulle scannes en gang, og så blev vi meget klogere. Indtil videre er det kun gået fremad sagde han også. Hvis målet er at få ham med mod Chelsea, så mener jeg at han bør få nogle minutter i benene mod Everton, så han ikke er helt tung til den kamp.

Enig! det vil være for risikabelt bare at sidde ham ind i en Chelseakamp, uden spil i benene

Glory Man United
03-09-2007, 08:42
Rooney skal med hvis han er klar. Om modstanderen er Everton, Chelski eller Derby er for mig sagen uvedkommende. Det var en skøn weekend, hvor vi kom 3 points tættere på Chelski, men vi er bagefter, og så skal vi stille medstærkeste HVER gang

JDK
03-09-2007, 08:53
Rooney skal med hvis han er klar. Om modstanderen er Everton, Chelski eller Derby er for mig sagen uvedkommende. Det var en skøn weekend, hvor vi kom 3 points tættere på Chelski, men vi er bagefter, og så skal vi stille medstærkeste HVER gang

Men hvis han lige kommer fra en skade i sin fod, kan det da være alt for risikabelt, bare at sætte ham ind i en ''mesterskabskamp'' mod Chelskij?

Glory Man United
03-09-2007, 08:57
Men hvis han lige kommer fra en skade i sin fod, kan det da være alt for risikabelt, bare at sætte ham ind i en ''mesterskabskamp'' mod Chelskij?

Og det var derfor jeg skrev: "Hvis han er klar"!

Dines
03-09-2007, 14:09

Men hvad hvis han ikke er i form? Jeg huser godt sidste år, at han skulle bruge 5-7 kampe til at spille sig i form igen, og hvor han var ringe i de kampe han spillede?

schousboe9
03-09-2007, 18:01

Ifølge www.physioroom.com er han klar den 29 september..

Physioroom siger nu 15. september. Er det ikke lige tidlig nok?? Ferguson sagde den anden dag, at han godt kunne forestille sig, han var klar om 3 uger?? Der står i øvrigt også, at Gaz er klar d. 15. - Det holder ikk helt, det dér... Han var ikke rigtig tæt på at være klar, sagde bossen.

Kofoed
10-09-2007, 17:56
hva siger folk til at spille med rooney mod everton?? jeg mener personligt at ligemeget om han meldes klar eller ej så skal han vente til chelsea..

JakobR
10-09-2007, 17:58
hva siger folk til at spille med rooney mod everton?? jeg mener personligt at ligemeget om han meldes klar eller ej så skal han vente til chelsea..

Enig.

Jeg synes, at man skal passe på med at kaste ham for tidligt i kamp. Nu er Tevez vist ikke 100% klar til kampen mod Everton, så smid dog Saha og Anderson op foran.

Rooney skal have tid, og det duer ikke at smide ham for løverne med det samme.

JDK
10-09-2007, 18:22
Han skal først spille når han meldes 100 % klar, og jeg synes ikke at han skal spille, 'bare' fordi han er Rooney - det mener jeg er for risikabelt, når han har en sådan tilbagevendende skade

Kofoed
10-09-2007, 18:28
Han skal først spille når han meldes 100 % klar, og jeg synes ikke at han skal spille, 'bare' fordi han er Rooney - det mener jeg er for risikabelt, når han har en sådan tilbagevendende skade

selvom han meldes 100% klar til everton syntes jeg stadig vi skal vente med ham til chelsea..

BadBoy
10-09-2007, 18:47

Det er jeg rimelig enig i medmindre der er nogen der er i bedre form.

Dines
10-09-2007, 19:24
Enig.

Jeg synes, at man skal passe på med at kaste ham for tidligt i kamp. Nu er Tevez vist ikke 100% klar til kampen mod Everton, så smid dog Saha og Anderson op foran.

Rooney skal have tid, og det duer ikke at smide ham for løverne med det samme.

Fergie har sagt at grundet hans pre-season kommer det ikke til at have den store betydning for hans form, og hvis han så er klar til at spille mod Everton ser jeg intet problem i han spiller. Men hvis han er ude af form, og ikke giver ham bare lidt minutter i benene mod Everton, så er det da dumt at smide ham ind i Chelsea. Det er kampe der giver form.

JakobR
10-09-2007, 19:41
Fergie har sagt at grundet hans pre-season kommer det ikke til at have den store betydning for hans form, og hvis han så er klar til at spille mod Everton ser jeg intet problem i han spiller. Men hvis han er ude af form, og ikke giver ham bare lidt minutter i benene mod Everton, så er det da dumt at smide ham ind i Chelsea. Det er kampe der giver form.

Udebane mod Everton er heller ikke for nem.

Hvor har du læst det mde Fergie henne?

Hans form er egentlig underordnet, for er der det mindste problem med hans fod, så skal han ikke spille.

EDIT: Skulle han ikke have været til en scanning i slutningen af sidste uge?

Damien
10-09-2007, 19:55
Hvis Rooney er klar, så må man da gå ud fra at Alex og co. har styr på det.. Og hvis han er klar så ind med ham...

Dines
11-09-2007, 07:32
Udebane mod Everton er heller ikke for nem.

Hvor har du læst det mde Fergie henne?

Hans form er egentlig underordnet, for er der det mindste problem med hans fod, så skal han ikke spille.

EDIT: Skulle han ikke have været til en scanning i slutningen af sidste uge?

Jeg mener ikke Rooney skal spille hvis han ikke er i form, men efter det Fergie har sagt så mener jeg godt, at han kan få nogle minutter i benene hvis vi skal have forhåbninger om ham inde mod Chelsea imo. Hvis han slet ikke spiller, mener jeg ikke han er berrtiget til at spille eller komme på bænken mod Chelsea. Men det må Fergie vudere. Kan ikke lige huske hvor jeg læste det, da jeg læser så meget om United.

robinho
11-09-2007, 07:55
rooney er spiller som viser sin klasse og dynamik i aktioner som ofte involvere hans lange løb. Han er ikke en spiller man skifter ind for at få en kæmpe chance for at score mere, ligesom dengang mod milan hvor vi havde ruud med på bænken efter en pæn lang skade. Og hvis rooney ikke er i form efter skaden, så er han ikke meget værd, hvilket vi også så sidste VM.

Men mon ikke fergie ved mere om det end vi gør.

Casper
18-09-2007, 23:25
Rooney har fået ny tatoo
http://a260.ac-images.myspacecdn.com/images01/90/l_f6c6fb79011bb469cfebdd63cd03034b.jpg
http://a435.ac-images.myspacecdn.com/images01/100/l_3e61f906c5cce2d373f4ffb7832336ca.jpg

En lidt uheldig en imo...

Damien
18-09-2007, 23:32
Vel intet galt i at være patriot, nu når man os er på landsholdet..

Kofoed
18-09-2007, 23:46
er det en dille de har fået på holdet.. wes har også fået en.. bare ikke den samme..

JDK
19-09-2007, 10:48
Rooney har fået ny tatoo

Synes at Wesleys er federe, end Rooneys :)

Martinsen
03-10-2007, 16:28
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article344307.ece

:lolol: synes satme det er sjovt!!

United DK
03-10-2007, 16:33
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article344307.ece

Knægten har klasse! :lolol:

Dog meget sympatisk af Gerrard.

Dines
03-10-2007, 19:21
Den dreng har en høj høj IQ :D

SantasLittleHelper
03-10-2007, 19:49
Ku da lige ligne gerrard at køre en lille United knbægt ned.. At han så har nappet et par støvler fra Rooney kan vel ikke overraske :p

Ej, spøg til side, det var sgu meget flot af ham.. Var der nok ikke mange af de mere krukkede spillere der havde givet sig tid til...

Baunie
03-10-2007, 19:55
Det er det, jeg hele tiden har sagt. Det kunne simpelthen ikke være en Liverpool-fan, Gerrard havde kørt ned, for så havde drengen kastet sig dramatisk ned i grøften 400 meter før bilen ramte - præcis som hans idol Gerrard ville have gjort.

schousboe9
03-10-2007, 20:18
Slynget hen ad gaden af Mr. Liverpool himself... Dét kalder jeg et "rotations"-princip! :lolol:

JDK
03-10-2007, 20:51

Meget cool at han hellere ville møde Rooney :juhuuuu:

Glory Man United
12-10-2007, 09:26
Fedt at han gemmer de vigtige mål, som mod Roma, Milan, Arsenal osv :D

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26960

JDK
12-10-2007, 10:05
Fedt at han gemmer de vigtige mål, som mod Roma, Milan, Arsenal osv :D

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26960

det var vel ikke i landskampe han scorede de mål - det er vel det, artiklen går ud på? ;)

Glory Man United
12-10-2007, 10:07
det var vel ikke i landskampe han scorede de mål - det er vel det, artiklen går ud på? ;)

Præcis...de vigtige mål laver han for United....ikke England!

JDK
12-10-2007, 10:17
Præcis...de vigtige mål laver han for United....ikke England!

Arh! min felj - læste forkert! :o

men det er da fint, han gør det :D

Andersen
12-10-2007, 11:42
Selvom jeg nok er den største anti-Scouser herinde, vil jeg dog skynde mig at sige, at det var MEGET STORT OG FLOT gjort af Gerrard at bare besøge drengen på hospitalet.

Dog virker hans besøg hos Rooney en kende suspekt. Jeg tror at jeg hellere må ringe til Wayne og spørge om han stadig har sin mesterskabsmedalje.

JakobR
12-10-2007, 12:40
Selvom jeg nok er den største anti-Scouser herinde, vil jeg dog skynde mig at sige, at det var MEGET STORT OG FLOT gjort af Gerrard at bare besøge drengen på hospitalet.

Dog virker hans besøg hos Rooney en kende suspekt. Jeg tror at jeg hellere må ringe til Wayne og spørge om han stadig har sin mesterskabsmedalje.

Gerrard fik da udnyttet det hele til sin egen fordel. Hvorfor skulle der fotografer med ind?

mojtaba
15-10-2007, 09:19
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7750: Som om Wigans manager vil få vores stjerneangribere. Wigan er noget af et bundhold og jeg tror aldrig Sir Alex Ferguson vil sælge vores bedste angriber Wayne Rooney (jeg tror dog heller ikke Rooney vil skifte klub i sådan et dårlig hold), og jeg tror dog bestemt heller ikke Wigan har råd til sådan en spiller. Slet heller ikke nu vil Sir Alex sælge angriberne p.g.a af mangel på angribere, som også står i nyheden. Jeg tror aldrig Ferguson vil sælge Rooney med mindre hvis selv Wayne vil skifte klub. Tevez er dog lige kommet her til og Saha vil sikkert forblive i United. Jeg tror dog heller ikke disse spillere vil skifte til sådan et hold som Wigan.

Daniel
15-10-2007, 09:23
Mon ikke der var lidt ironi mellem ferguson og hutchings

Glory Man United
15-10-2007, 09:23
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7750: Som om Wigans manager vil få vores stjerneangribere. Wigan er noget af et bundhold og jeg tror aldrig Sir Alex Ferguson vil sælge vores bedste angriber Wayne Rooney (jeg tror dog heller ikke Rooney vil skifte klub i sådan et dårlig hold), og jeg tror dog bestemt heller ikke Wigan har råd til sådan en spiller. Slet heller ikke nu vil Sir Alex sælge angriberne p.g.a af mangel på angribere, som også står i nyheden. Jeg tror aldrig Ferguson vil sælge Rooney med mindre hvis selv Wayne vil skifte klub. Tevez er dog lige kommet her til og Saha vil sikkert forblive i United. Jeg tror dog heller ikke disse spillere vil skifte til sådan et hold som Wigan.

Æææææææh det er ironi. ;)

mojtaba
15-10-2007, 09:31
Jo det kan være. Selvfølgelig tror jeg ikke Sir Alex Ferguson vil sælge Wayne Rooney, Carlos Alberto Tevez og Louis Saha. Men jeg ved i hvertfald godt, at hvis Wigan-manager havde chancen, så ville han have købt dem.

Dines
15-10-2007, 10:25
Jo det kan være. Selvfølgelig tror jeg ikke Sir Alex Ferguson vil sælge Wayne Rooney, Carlos Alberto Tevez og Louis Saha. Men jeg ved i hvertfald godt, at hvis Wigan-manager havde chancen, så ville han have købt dem.

Ja, det er klart, men han har for det første ikke råd til nogle af dem (måske Saha), United vil ikke sælge og for det tredje vil ingen af spillerne skifte til en bundklub er jeg sikker på.

mojtaba
15-10-2007, 10:32
Ja, det er klart, men han har for det første ikke råd til nogle af dem (måske Saha), United vil ikke sælge og for det tredje vil ingen af spillerne skifte til en bundklub er jeg sikker på.

Var det ikke lige det jeg skrev i den tidligere indlæg:

Dines
15-10-2007, 10:39
Var det ikke lige det jeg skrev i den tidligere indlæg:

Jo, men hvad er så dit spørgsmål eller budskab ved nyheden?

mojtaba
15-10-2007, 10:44
Jo, men hvad er så dit spørgsmål eller budskab ved nyheden?

Jamen. Det var ikke et spørgsmål. Jeg skrev bare, at det ikke er muligt for Wigan manageren, hvis han vil købe dem. ;)

Dines
15-10-2007, 19:08
Ja, det har du helt ret i. ;)

JDK
15-10-2007, 19:43

Det er jo bare sov, spas og ironi over et glas rødvin efter en kamp - tror ikke du skal lægge så meget i det Mojtaba :confused:

Martinsen
24-10-2007, 18:27
tillykke med fødselsdagen til Rooney! og lad os alle håbe han fortsætter hans fantastiske mål humør!

JDK
24-10-2007, 18:48
tillykke med fødselsdagen til Rooney! og lad os alle håbe han fortsætter hans fantastiske mål humør!

JA, tillykke med fødselsdagen, Wayne :juhuuuu: han må godt blive ved med at spille som 22 årige, som han gjorde det som 21 årig :skaaal:

Refstrup
24-10-2007, 19:07
Tillykke Wayne Rooney...:D

Lorensen
24-10-2007, 19:08
Ja, bare endnu bedre endnu ^^ :P

Dines
24-10-2007, 19:08
Tillykke med fødselsdagen til Rooney. En fantastisk spiller, der kan blive en af de største i vores historie, hvis han forsætter. Han har ihvertfald potientalet til det. Tillykke :skaaal:

Refstrup
24-10-2007, 19:13
Tillykke Wayne Rooney...:D

Don Kafai
24-10-2007, 19:13
Jeg mener det var i den der Opus bog, hvor Rooney var kåret til en af de bedste spillere i United-trøjen i en alder af 20 år!

Nu er han 22, og han bliver bedre og bedre. Som jeg har skrevet i en anden tråd, så kan han blive den største spiller i Uniteds historie!

Tillykke med dagen Wayne:D

Kofoed
24-10-2007, 19:14
Tillykke herfra til Den kommende største spiller i Uniteds historie..

Hl-Glory
24-10-2007, 19:19
Tillykke Rooney, :)

United DK
24-10-2007, 19:50
Tillykke til vores scouse bastard! :)

Kofoed
24-10-2007, 20:46
Også tillykke til Fla herinde fra som fylder 30 idag..

Bonde15
24-10-2007, 21:02
Tilykke wonderboy :d ...

JakobR
24-10-2007, 21:26
Jeg tror ikke der findes én bedste spiller i historien. Spillet ændrer sig konstant, og der findes ikke to spillere, der har 100% de samme sportslige og personlige egenskaber.

Men tillykke til Rooney, der absolut har potentialet til at blive en legende!

Fla
25-10-2007, 13:23
Tusind tak, Kofoed. Ikke det sjoveste hjørne at runde...

Tillykke Wayne!

Fla

maxim
25-10-2007, 14:07
Congratulation Wayne

bedre sent end aldrig..

Benzet
26-10-2007, 15:30
Rooneys kæreste har givet ham en signeret guitar for Oasis. Desværre har hun glemt, at de er Cityfans, så på guitaren var der skrevet noget fra en Citysang. Tsk, tsk der er så meget, kvinder ikke forstår ;)

Rooney tog det selvfølgelig med et smil.

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article352290.ece

Liverpool_sucks
09-11-2007, 16:46
OMG.. :eek:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7872

Vince
09-11-2007, 16:54
Forhelved mand... Rooney og hans ankelskader.. Virkelig irriterende og ikke mindst synd for manden, han var jo i superform!

Kofoed
09-11-2007, 17:14
LORT.. heldigvis ikke det værste tidspunkt, da hele holdet spiller godt, og vi har nogle forholdsvis lette kampe foran os og en landskampspause.. men altid noget lort når en rooney bliver skadet.. hvad sker der for den ankel.. var det ikke også den i starten af sæsonen?? det er lige før man kan få nervøse træk af at tænke på at endnu en spiller må indstille sin karriere i sine unge dage pga. af en tilbagevendene skade.. men håber ikke dette bliver tilfældet.. håber dog virkelig han når tilbage til liverpool kampen, da han kan gøre en kæmpe forskel..

Jim
09-11-2007, 17:16
Forhelved mand... Rooney og hans ankelskader.. Virkelig irriterende og ikke mindst synd for manden, han var jo i superform!

For pokker da noget lort, hvis det bliver ved kommer vi snart til at stå med en fodboldinvalid Rooney :(

For helvede da hvor er det bare noget fucking skide lort, især nu hvor vi der var en lille chance for at vi kunne vinde Champions league.

JDK
09-11-2007, 17:26
Skidt at han er ude igen :( synd for ham og United, for han var i storform! men lad os så håbe at Saha nu kan holde sig fra skader de næste 4 uger! ;)

Kofoed
09-11-2007, 17:27
især nu hvor vi der var en lille chance for at vi kunne vinde Champions league.

Rolig nu.. det er jo kun i 4 uger han er ude, og vi er jo sikret videre deltagelse i CL..

PerRonaldo
09-11-2007, 17:32
Rolig nu.. det er jo kun i 4 uger han er ude, og vi er jo sikret videre deltagelse i CL..

Det er svært når han er årsagen til at vores spil har fungeret så godt på det seneste.. Han score mål på samlebånd og er i sit livs form! Nu er det så det koster at vi ikke har flere angribere i truppen...

Dines
09-11-2007, 17:34
:( Typisk typisk typisk. Vores bedste spiller p.t for en skade, og vi må endnu engang undvære Rooney i denne sæson. Vi har været så fucking uheldige, og nu sker det pis her. Fuck hvor det dog er rustent. Men okay vi bør klarer os i de tre bløde kampe, og Rooney er kendt for at vende tilbage hurtigt, så landskampspausen falder godt på lørdag. skidt skidt!

Jim
09-11-2007, 17:48

Ja, men hvor tit har du set Rooney komme tilbage efter en skade på samme niveau som før skaden eller nogen anden topspiller for den sags skyld.

Det er altså virklig noget lort.

Kofoed
09-11-2007, 17:55
Det er svært når han er årsagen til at vores spil har fungeret så godt på det seneste.. Han score mål på samlebånd og er i sit livs form! Nu er det så det koster at vi ikke har flere angribere i truppen...

Det var kun kommentar til Jim ang. CL..
Ja, men hvor tit har du set Rooney komme tilbage efter en skade på samme niveau som før skaden eller nogen anden topspiller for den sags skyld.

Det er altså virklig noget lort.

Ja i denne sæson f.eks.. han blev skadet i starten og har da været i noget nær den bedste form nogensinde.. så vi skal ikke så længe tilbage..

JakobR
09-11-2007, 18:01
Så er verdens bedste angriber ude i 6 uger. Er det 9 mål i 9 kampe han har scoret? Vanvittige irriterende. Specielt når Saha ikke kan spille regelmæssigt.

EDIT: Han når lige nøjagtigt at blive klar til Liverpool i scouserland. Jeg krydser fingrer.

Dines
09-11-2007, 18:03
Negative: Utrolig vigtig spiller, og så er han i hans livsform med godt spil og mål p.t, så det er ærgeligt at den ødelægges pga. skader. Vi er meget såbarer over for en eventuelt skade i angrebet nu.

Positive: Nemme kampe vi har her de næste måneds tid, så han burde kunne undværes i den periode. Landskampspausen kommer igen på et belejeligt tidspunkt, da han efter Blackburn kampen vil have to uger, hvor det ikke skader vores program. Og så læs dette: Wayne Rooney pådrog sig under fredagens træning en ankelskade, der holder ham ude af kamp i op til fire uger. Han er ude i optil 4 uger så 2 uger med landskamps pause + Rooneys fantastiske evne til at restituerer sig, så tror jeg ikke det kommer til at have den store betydning uden ham.

lange
09-11-2007, 18:08
Det er så ærgeligt at se Rooney skadet igen:(..

Han kommer stærkt tilbage uden tvivl..

God bedring Rooney

man.utd25
09-11-2007, 18:10
Så er verdens bedste angriber ude i 6 uger. Er det 9 mål i 9 kampe han har scoret? Vanvittige irriterende. Specielt når Saha ikke kan spille regelmæssigt.

EDIT: Han når lige nøjagtigt at blive klar til Liverpool i scouserland. Jeg krydser fingrer.

så vidt jeg læser mig til er han kun ude i 4 uger ca, og rooney har det med at blive hurtig klar igen...

men ja det er surt for ham..

JakobR
09-11-2007, 18:11
Er det ikke sådan en situation, hvor man endnu engang siger, at landskampspausen kommer belejligt? :p

11/11 2007 16:00 H Premiership Blackburn Rovers -
24/11 2007 16:00 U Premiership Bolton Wanderers -
27/11 2007 20:45 H Champions League Sporting Lissabon -
03/12 2007 21:00 H Premiership Fulham -
08/12 2007 16:00 H Premiership Derby County -

Og mod sporting skal vi jo bare have 1 point, for at sikre førstepladsen.

man.utd25
09-11-2007, 18:14
Er det ikke sådan en situation, hvor man endnu engang siger, at landskampspausen kommer belejligt? :p

11/11 2007 16:00 H Premiership Blackburn Rovers -
24/11 2007 16:00 U Premiership Bolton Wanderers -
27/11 2007 20:45 H Champions League Sporting Lissabon -
03/12 2007 21:00 H Premiership Fulham -
08/12 2007 16:00 H Premiership Derby County -

Og mod sporting skal vi jo bare have 1 point, for at sikre førstepladsen.

Jo er ganske enig

CC
09-11-2007, 18:15
Vi kan godt klare os uden ham, men føler mig da en hel del mere tryg med ham på holdet... Synes bare det er trist at han igen bliver ramt af en lang skade og frygter lidt at det kan komme til at påvirke hans karriere resten af livet...

man.utd25
09-11-2007, 18:15
Men jeg gætter på rooney er klar om 3 uger igen , han har det med at være hurtig tilbage:)

man.utd25
09-11-2007, 18:16
Vi kan godt klare os uden ham, men føler mig da en hel del mere tryg med ham på holdet... Synes bare det er trist at han igen bliver ramt af en lang skade og frygter lidt at det kan komme til at påvirke hans karriere resten af livet...

NU skal vi ikke gøre det værre

Grønholdt.
09-11-2007, 18:35
Hip-hip hurra... :rolleyes: Det er da utroligt det pis kan blive ved!!! :rant: