Se fuld version : Blog: Campbell vs. Berbatov
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=128)
Synes overhovedet ikke man kan bruge det skrevne. Der er nogle interessante punkter, uden tvivl. Men jeg vil kun være enig med det såfremt at United prøvede at erstatte Campbell med Berbatov. Og i mine øjne er det ikke således. Tevez, Rooney skal have en angrebsmakker. Og disse to kan ikke spille sammen hver gang, og da slet ikke med skadesproblemerne. Så der er fri adgang til Berbatov og Campbell. Sjovt nok 4 navne, som Ferguson gerne vil have. Saha er skadet, evt. tæt på et salg. Er han tilbage for fuld styrke skal han helt klart op i hierakiet, men som jeg ser det, er det kun aktuelt at snakke om at vi har fire angribere med berbatov - og der er campbell en del af det.
Bare se på situationen nu, der ville da sagtens være plads til Campbell og Berbatov. Ikke alle i startopstillingen hver gang, men rent faktisk mulighed for at skifte en angriber ind som kan gøre en forskel. Ingen skal i mine øjne være super subs, men det giver bare større muligheder i angrebet, og evt til at bruge tevez og rooney på kanten, i sådanne tider hvor giggs var tæt på at blive skadet, nani, ji-sung og ronaldo skadet. De fire angribere er simpelthen et must, og derfor mener jeg også sagtens campbell kan få masser af chancer.
andreas723
19-08-2008, 23:38
Hvad med Manucho? Jeg er slet ikke i tvivl om, at Campbell bliver lejet ud, hvis Berbatov kommer. I konkurrence med Tevez, Rooney, Saha, Manucho, såfremt han får arbejdstilladelse og Berbatov vil Campbell blive den lille.
Feldthaus
19-08-2008, 23:48
tror nu nok at saha bliver solgt hvis der kommer en evt. ny angriber.
Manucho regner jeg ikke med får arbejdstilladelse i det her vindue, så en campbell så 4. angriber er vel noget nær optimalt?
Hvad med Manucho? Jeg er slet ikke i tvivl om, at Campbell bliver lejet ud, hvis Berbatov kommer. I konkurrence med Tevez, Rooney, Saha, Manucho, såfremt han får arbejdstilladelse og Berbatov vil Campbell blive den lille.
Manucho kommer ikke, det tror jeg godt jeg tør love.. Han får ikke abt, før næste sæson er mit bud, og så tror jeg ikke at Campbell bliver lejet ud, hvis vi køber Berba.. Men jeg håber fanme Manucho får abt, men tør ikke håbe på det.. Glæder mig som en sindsyg til at se ham.. Så kan alle jer andre komme i bukserne over Berba:p
Det vil ikke give nogen mening at leje Campbell ud, når Berbatov kommer. Problemet er ikke decideret, at vi mangler klasseangribere, problemet er vi ikke har nok angribere i det hele taget. Om det er Berbatov eller niveauet under er underordnet - så længe de kan score mål.
Jeg er dog bange for, at Campbell bliver losset ud på lån igen og derefter solgt...
andreas723
20-08-2008, 00:06
tror nu nok at saha bliver solgt hvis der kommer en evt. ny angriber.
Manucho regner jeg ikke med får arbejdstilladelse i det her vindue, så en campbell så 4. angriber er vel noget nær optimalt?
Saha bliver ikke solgt, det har Ferguson jo slået fast.
Er meget enig med Tim_rn - jeg synes det er en underlig måde at stille det op på. Fergie har jo netop udtalt at han gerne ser 4 angribere i truppen, hvilket er præcis hvad vi vil have hvis Berbatov ankommer - naturligvis vil Campbell ikke spille hvergang, men det har jo alligevel aldrig været planen. Han kan stadig spille en meget vigtig rolle i vores sæson - aflaste Rooney og Tevez (og en eventuel Berbatov), samtidig med at det vil give os flere muligheder for at sætte en af dem ned på en wing position så vi også kan aflaste en af vores wings (synes vi i sidste sæson så at Ronaldo godt kunne have brugt lidt færre minutter på banen).
Uanset om Berbatov kommer eller ej håber, og regner, jeg med at Campbell bliver - at han bliver 4. angriber fremfor 3. angriber ændrer ikke så meget på det hele for mig, husk at bænken i år er blevet større hvilket vil betyde at han sikkert kan være med på den i stort set alle kampe og på den måde få dels oplevelsen af at være med omkring holdet og ikke mindst en masse minutter i kampe.
Feldthaus
20-08-2008, 09:19
Fordi Fergie har sagt han ikke bliver solgt er jo klart, hvis vi ikke får en ny angriber beholder man ham jo med sikkerhed, og vil derfor ikke antyde at man vil af med ham.
Desuden er det lidt ligegyldigt om han bliver solgt eller ej, for han er jo alligevel ikke tilgængelig lige meget hvad. Man burde faktisk lade være med at registrere ham til chl. da man sagtens kan bruge hans plads på en anden ung spiller.
morten k
20-08-2008, 10:48
Som Ferguson har pointeret, så havde vi Ole, Sheringham, Yorke og Cole i truppen da vi vandt CL i 99. Og det er altså deciderede angribere. Jeg regner Rooney lidt uden for den kategori efterhånden.
Det hører jo også med til problematikken, at selv om man har 4 angribere i truppen, så hører det efterhånden til sjældenhederne at de alle er klar. Det er næsten sikkert at mindst at være på bænken hvis man er klar til at spille.
Og jeg tror nu nok Campbell kan leve med at at være fjerdevalg i United. (Saha ryger hvis vi får en fjerde)
Og mht til Campbells hovedstød lige i snotten på Campbell, så kunne det altså være mere fremragende. Det er altså ikke super mirakuløst at den bliver taget når man bogstaveligt taget sætter den lige på målmanden. Dermed ikke sagt at det ikke var et godt forsøg. Det var udslaget af en god placering og søgning efter chancen - det skal man ikke tage fra ham.
Synes det er en lidt mærkelig blog. Det virker bare som en pro-Campbell salgstale. Kan ikke rigtigt se hvordan diverse pro's and con's bliver stillet op, udover lidt kort introduktion af Berbatovs evner i starten.
Men den er god til at skabe lidt debat om hvem vi skal have i angrebet, da der jo ikke rigtigt er blevet snakket om det. ;)
Jeg mener dog helt klart at vi skal signe Berbatov. Campbell er ikke klar til at gå ind på et hold, som burde være favorit til at snuppe PL og CL. Og noget som især har rystet mig, er Fergusons udtale ang., at "hvis vi må klare os med det, så er det det". Jeg synes det er for opgivende og ikke at hente nogle spillere inden d. 1. september, er i mine øjne ikke et alternativ.
Nu vil jeg ikke gå amok over den første kamp, men helt ærligt.. Som truppen pt. ser ud (og muligvis også den næste måneds tid), så tror jeg desværre vi får bøllebank af både scouserne og chelsea i deres egne respektive huler.
Vi er simpelthen NØDT til at have nogle flere offensive kort på hånden. En mand som Fletcher er ikke optimal i startopstillingen og folk som Rafael og Possebon er bare slet ikke gode nok til at være det ekstra vi kan sætte ind i 2. halvleg, for at hive en sejr hjem. Nu kommer jeg lidt udover Campbell-Berbatov sagaen, men jeg mener der er flere aspekter i dette.
Med en Berbatov på toppen, så kunne man evt. bruge både Tevez og Rooney lidt bagved - evt. Rooney lidt ude på kanten. Forestil jer fx en offensiv således (indtil Ronaldo kommer tilbage):
Nani----Carrick----Scholes----Rooney
----------Tevez--------------------
--------------Berbatov--------------
Jeg tror dette ville være ganske frygtindgydende, og at disse gutter ville kunne producere masser af chancer, som ville blive omsat til mål. Et alternativ kunne være Fletcher/Hargreaves (ved ikke helt hvornår han er tilbage) i stedet for Rooney/Tevez/Nani, hvilket ville give os en bundsolid midtbane, samt 3 offensivt rigtig gode kort, som kunne spille lidt mere frit oppe foran (ikke skulle tænke så meget på det defensive).
Alt andet lige, så mener jeg vi SKAL hente en ny angriber (og det SKAL være Berbatov). :D
andreas723
20-08-2008, 11:14
Er meget enig med Tim_rn - jeg synes det er en underlig måde at stille det op på. Fergie har jo netop udtalt at han gerne ser 4 angribere i truppen, hvilket er præcis hvad vi vil have hvis Berbatov ankommer - naturligvis vil Campbell ikke spille hvergang, men det har jo alligevel aldrig været planen. Han kan stadig spille en meget vigtig rolle i vores sæson - aflaste Rooney og Tevez (og en eventuel Berbatov), samtidig med at det vil give os flere muligheder for at sætte en af dem ned på en wing position så vi også kan aflaste en af vores wings (synes vi i sidste sæson så at Ronaldo godt kunne have brugt lidt færre minutter på banen).
Uanset om Berbatov kommer eller ej håber, og regner, jeg med at Campbell bliver - at han bliver 4. angriber fremfor 3. angriber ændrer ikke så meget på det hele for mig, husk at bænken i år er blevet større hvilket vil betyde at han sikkert kan være med på den i stort set alle kampe og på den måde få dels oplevelsen af at være med omkring holdet og ikke mindst en masse minutter i kampe.
Ferguson vil have fire ERFARNE angribere. Det omfatter Saha, men ikke Campbell.
Vi har desperat brug for en angriber. Saha skal væk - ham kan vi altså ikke regne med på to titelforsvar. Så har vi Tevez, Rooney og Campbell.
Manucho får ikke arbejdstilladelse, da der ikke spilles nok landskampe til at han kan nå at opfylde kvoten.
Berbatov vil således være en genial signing, men jeg begynder faktisk at synes at vi skal give Tottenham fingeren for deres grådighed og i stedet købe Huntelaar. Han har kun 1 år tilbage af kontrakten og vil formentlig ikke koste mere end 125 mio. Han er en kynisk bomber, som vil øge vores effektivitet. Vi kan ikke regne med endnu en fantastisk sæson fra Ronaldo, og Tevez og Rooney brænder for meget og scorer for lidt. Huntelaar vil ændre på dette og jeg tror han vil lukke nogle af de "lette" kampe.
Ellers kunne det jo være frækt hvis vi smed 350 mio for Aguero - han er intet mindre end fantastisk og samtidig ung. (men måske skal Uniteds hold ikke være yngre? Det er en nødvendighed med en god aldersbalance).
Vi har desperat brug for en angriber. Saha skal væk - ham kan vi altså ikke regne med på to titelforsvar. Så har vi Tevez, Rooney og Campbell.
Manucho får ikke arbejdstilladelse, da der ikke spilles nok landskampe til at han kan nå at opfylde kvoten.
Berbatov vil således være en genial signing, men jeg begynder faktisk at synes at vi skal give Tottenham fingeren for deres grådighed og i stedet købe Huntelaar. Han har kun 1 år tilbage af kontrakten og vil formentlig ikke koste mere end 125 mio. Han er en kynisk bomber, som vil øge vores effektivitet. Vi kan ikke regne med endnu en fantastisk sæson fra Ronaldo, og Tevez og Rooney brænder for meget og scorer for lidt. Huntelaar vil ændre på dette og jeg tror han vil lukke nogle af de "lette" kampe.
Ellers kunne det jo være frækt hvis vi smed 350 mio for Aguero - han er intet mindre end fantastisk og samtidig ung. (men måske skal Uniteds hold ikke være yngre? Det er en nødvendighed med en god aldersbalance).
Enig i dit indlæg. Huntelaar kunne være et fint køb - jeg er dog stadig bare ikke sikker på, at han alligevel er helt god nok til toppen af poppen.
Aguero ville til gengæld være intet mindre end fantastisk. :)
Jeg synes ikke at man skal sætte det op som Berbatov eller Campbell, da jeg synes at vores angrebssituation ville se rigtig godt ud, hvis det bliver Rooney, Tevez, Berbatov (eller en anden) og Campbell, da Ferguson gerne vil have fire klasseangribere - dertil skal det siges, at jeg desværre har mistet meget tillid til, at Saha kommer tilbage og derfor synes jeg vi skal satse op Campbell i Fergusons 4-kløver-angreb!
United DK
20-08-2008, 14:03
Ferguson må så bare tage og indse, at Saha er 99% fodboldinvalid.
Det var fedt da vi havde Yorke, Cole, Sheringham og Solskjær, men en sådan kvartet får vi ikke igen, for der var reelt set ingen forskel på niveau, de fire i mellem, og i fodbold anno 2008, er det svært at finde fire angribere, med så højt niveau, der sammentidig er tilfreds med en bænkeplads hist og her.
Synes det ville være tåbeligt af Ferguson at beholde Saha. Hvis han så endelig bliver klar skal han så stå foran Campbell i køen?
Synes dog klart at vi skal gøre alt for at hente Berbatov. Med 7 spillere på bænken og forventede skader i løbet af sæsonen er 4 angribere bestemt ikke for lidt. Sidste år havde vi kun 3 angribere og det betød at Giggs til tider måtte rykke derop hvilket ikke er optimalt.
Du mener 3 angribere og en handikappet, kan jeg forstå..
Saha falder jo fra hinanden..
Personligt ville drømmescenariet jo være, at Campbell kunne blive 3. angriberen, og den første lokale angriber siden Mark Hughes, der brød igennem. Men spørgsmålet, vi stiller os selv, er jo om han er god nok til dette. 15 mål i Hull, var selvsagt en imponerende præstation, men springet fra 1. division til Europas bedste er en stor mundfuld. Der vil Berbatov helt sikkert kunne klare. Et af de plusser, der tilgengæld er ved Campbell er, at han helt sikkert vil tage til takke med bænken i mange kampe, mens Berbatov ville have sværre ved det. Jeg synes den er rigtig svær at vudere, og gid man havde flere kampe til at vudere Campbell i inden vinduet lukker, så man kan se om, der er muligheder i ham. En to kampe er ikke nok. Jeg håber, at han viser sig som god nok til at være 3. angriberen, så vi ikke behøver en ny mand, men jeg tror ikke, at det er den bedste løsning.
andreas723
03-09-2008, 10:34
Berbatov ind - Campbell ud. Det var, hvad man kunne forvente. Forhåbentlig kan Campbell høste værdifuld erfaring på White Hart Lane, men jeg frygter, at han bliver en ny "Rossi." Med det mener jeg, at han trækker det korteste strå i kampen om angrebspladserne med Darren Bent, Roman Pavlyuchenko og David Bentley, der også kan spille fremme og flere gange har vist sin målfarlighed mod United. Lige såvel som Rossi var marginalspiller i Newcastle og ikke fik det ud af sit ophold på St. James' Park, som man havde håbet. Det samme kan let blive tilfældet for Campbell i Tottenham. Talentet er der, men klubben er forkert. Forhåbentlig tager jeg fejl.
jeg håber virkelig ikke united har i sinde at sælge ham. han er et stort talent og som sagt er det en del år tilbage i tiden siden vi har haft en spiller fra egen avl der har slået til på førsteholdet.
og jeg tror det er godt for ham med et år i spurs hvor han MÅSKE for et par kampe og lidt rutine. men alt i alt håber jeg virkelig de beholder ham.:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.