PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - Newcastle

Sider : 1 [2]

Manchester United
17-08-2008, 17:42
ej come on. bare et mål!!

Skjøt
17-08-2008, 17:44
kæft, hvor er det en lortestart.
sejre til de 3 andre tophold.

Elkjaer
17-08-2008, 17:44
hvorfor tage en angriber ud for en back når man skal vinde en kamp???

Kan heller ikke forstå det, det er en MEGET mærkelig udskiftning!

Kofoed
17-08-2008, 17:46
Så aflever dog den bold lidt før, istedet for at løbe direkte ind i 2 modspillere!!!! Shit hvor er der mange fejlafleveringer..

Manchester United
Ej scholes forhelvede da:mad:

Niko
for fuck sake kom nu!!! :devill:

McPherson
Glæder mig godt nok til Ronaldo er up n' running!!

OnlyUnited
17-08-2008, 17:47
Glæder mig godt nok til Ronaldo er up n' running!!

du ikke den eneste, eller bare en ny angriber

Niko
17-08-2008, 17:47
ikk godt nok med et point come on you reds!

McPherson
17-08-2008, 17:48
Hvorfor blev Carrick os' skadet? Han spillede skide godt!!

BT
KOM NU UNITED!!!!!!:devill:

Niko
hva siger tiden ?

Manchester United
17-08-2008, 17:49
bare et mål jeg er jeg glad! men lige nu er mit humør meget nedadgående :(

red-ronaldo7
Come on gi det sidste!!

OnlyUnited
89----

Bonde15
hva siger tiden ?

89 minut.

Kofoed
hva siger tiden ?

1 minut + tillæg..

EDIT: 3 min. lagt til..

Skjøt
Overtid, kom nu man.
Rooney, vis nu du kan afgøre kampe....

Niko
17-08-2008, 17:50
lav en 99,er drenge !

OnlyUnited
Bøsse Dommer Så Står Han Ivejen

Manchester United
3 min lagt til .. come on reds!!!

McPherson
Riley din so! Snyder os fra et straffe og stopper et angreb der!!

Niko
17-08-2008, 17:51
Riley din so! Snyder os fra et straffe og stopper et angreb der!!

hang him!!!

Elkjaer
17-08-2008, 17:51
Nåh nu fløjter han vel af.

Dårlig kamp.........

Renatommo
17-08-2008, 17:52
det er så utroligt det her: ferguson har vidst at ronaldo ikke ville være klar til sæson start - det samme med anderson, saha - han er satme selv ude om det!!!!! hader virkelig det her lort!

mojtaba
17-08-2008, 17:52
Forfærdelig afslutning af Evra.

OnlyUnited
17-08-2008, 17:53
straffe'

edit : uden for feltet

Kofoed
Kom så United.-

Renatommo
Og rooney, han spiller fandeme som noget der er løgn, og det er fandeme ikke overraskende

Manchester United
17-08-2008, 17:54
frispark!!

mojtaba
17-08-2008, 17:54
Det minder mig om mod Reading. Frispark sidste chance!

Niko
17-08-2008, 17:55
frispark!!

flyv lige beckham ind! kom så!

Manchester United
for satan dårlig skudt af rooney!:mad:

Bonde15
den er slut, 1-1.

OnlyUnited
slut.

JeppeHH
Hvad sker der? Mit live stream gik fucking ned.. På manutd.com står der at replay's viste United skulle have haft straffe.. Forhåbentligt ikke sandt..

Manchester United
Grim kamp at spille tid på at se.. Alt for sløvt!

mojtaba
Misbrugt chance af Rooney. 1-1 bliver resultatet nu.

Renatommo
Flot SAF, andet har jeg ikke og sige!!!!!

PerRonaldo
17-08-2008, 17:56
Ja det er så sådan en kamp man IKKE må tabe point i, og jeg er ligeglad med om vi mangler et halvt hold, det er ikke sikkert Chelsea kommer til det. Det er ikke godt at starte med at være bagud, slet ikke når chelsea starter med at blæse portsmouth ud af banen.

Vi mangler mål, så der skal fandme en angriber ind inden næste kamp, for det her angreb er bare ikke skarpt nok!

Og det med vi mangler Ronaldo, ja han kunne have gjort forskellen for os, men igen skal vi huske på, som andre også er inde på at vi mangler alle vores kreative spillere på en gang.

Kofoed
Og rooney, han spiller fandeme som noget der er løgn, og det er fandeme ikke overraskende

Slap nu af... Hans spiller jo ikke værre end, Scholes, O'shea, Fletch, Brown, Giggs...
Det var et hold der tabte idag.. De eneste der gjorde deres job 100% var defensiven, ud over Brown, som havde en del fejl i det offensive..

Men sådan kan det gå, når man ikke passer på..

RAppel
Det var godt nok ikke noget at råbe hurra for. Vi må håbe de kommer igen som i sidste sæson, hehe.

robinho
17-08-2008, 17:57
vi ser ligesom et mønster ikke

0-0 mod juventus, 0-0 mod portsmouth og 1-1 mod newcastle, og alle kampene har faktisk det til fælles at vores farligste mand åbenbart hedder darren fletcher lige nu.

Så beder man selvom at skal jagte lige fra starten af.

Niko
fedt, det smadrer bare humøret hele næste uge. især med alle de kommende gymnasie lektier. :mad:

Høgsted
Håber virkelig at Fergie med dette resultat får øjnene op for at der SKAL købes en ny angriber. Og håber fandme at de så bare giver de 28-30 pund for Berba i stedet for at være så fucking stædig og kun vil give 25-26. Man får en ny sponsoraftale til 10 pund om året - synes det er dybt godnat at man så er så fucking stædig....Skuffende

sadface
Det er sku noget skidt noget.. jeg synes det er utrolig den spasser til Ronaldo kan betyde så meget!

Det samme skete jo sidste sæson, jeg er sikker på vi nok skal klare den! :devill:

Hl-Glory
Utolig skuffende vi igen starter dårligt hjemme i den første kamp, nu skal vi igen hente de andre ved det lykkedes sidste år, men bare skuffende at vi ikke vinder hjemme.

Jeg virkelig skuffet over kampen.

Benzet
17-08-2008, 18:00
I dag var et tydeligt tegn på, at vi ikke har bredden i truppen. Fergie vælger at benytte et halvt ungdomshold i fraværet af nogle etablerede spillere, og de har selvfølgelig endnu ikke niveauet til at være en del af holdet. Spillere som Campbell, Possebon og Rafeal kan vi ikke bruge som back up for Tevez, Ronaldo og Nani.

mojtaba
17-08-2008, 18:03
Vi spillede elendigt, og det lignede ikke som et tophold. Jeg er skuffede og jeg frygter denne sæson.
Gode råd til Fergie hvis spillerne ikke tager sig sammen inden Januar måned:
1. Sælge de centrale midtbanespillere, som du mener ikke længere har de evner, for at være Unitedspiller, og købe nogle som har evnerne og er mere giftige foran mål.
2. Scholes' karriere som professionel fodboldspiller er ovre og han kan godt sætte sig tilbage på reserveholdet.
3. Angribere? Det SKAL komme!

- Lige nu ved jeg ikke hvorfor Fergie ikke vil købe nogle og sælge nogle denne transfer. Nu så man hvor elendig vi var. Bredden i truppen har bare gjort det værre. Ja, det mener jeg! Vi havde et bedre hold i 06/07 sæsonen. Vi vandt med stil! Sæsonen 07/08 var det kun forsvaret som var dominerende generelt. Ellers havde vi hverken vundet det ene eller det andet. Sæsonen 07/08 viser os hvor stor en fare vi er i.

mojtaba
17-08-2008, 18:03
Moralen på banen var også ret dårlig! Spillerne ved, hvor elendigt de har spillet.

Cap
17-08-2008, 18:05

Hvad skal han gøre? Vi mangler samtlige offensive krafter, bortset fra Rooney som slet ikke er i form og en bunke unge spillere - det er lidt svært at gøre noget ved.

Vi lagde godt ud og spillede flot chanceskabende fodbold indtil Carrick gik ud - efter vores mål havde vi vel ikke en ordentlig chance, bortset fra Vidic's hovedstød. Alle bolde blev flyttet endten side- eller baglæns, det er altså ikke den måde man skaber chancer på - vi manglede tydeligvis en centralmidt som kunne lægge de afgørende afleveringer (hvilket ikke lykkedes Scholes i dag - og O'Shea kunne ligeså godt have blevet på bænken, hvor var han henne?) og ikke mindst nogle fløje til at strække Newcastle's forsvar lidt ud. Skuffende start på sæsonen, men det er vel snart ved at blive en vane.

Grønholdt.
17-08-2008, 18:09
Puha... Det ser godt nok bekymrende ud når vi ingen offensiv har... Hvorfor helvede er det lige, at vi altid skal sætte point til når vores nærmeste rivaler har spillet deres kampe først, og vel at mærke har vundet deres kampe?!!!! Rooney var godt nok ringe i dag!!! Ferdinand og Vidic var helt klart de bedste i dag. Nu har vi Portsmouth, Røvpool, CSKA Chelskij og Anal ude i de næste kampe, og så lige en hjemmekamp mod Bolton midt imellem. Det ser godt nok skidt ud for os. Og jeg tror på at efter de kampe er spillet, så har vi udspillet vores rolle i år, desværre!!! Nu sagde jeg godt nok det samme sidste år på dette tidspunkt af sæsonen efter vores elendige start på sæsonen, men i år tror jeg desværre at jeg får ret... :rant:

robinho
17-08-2008, 18:10
der mangler ihvertfald helt klart nogle mål fra andre områder af banen end lige ronaldo.

Scholes og giggs score ikke nær nok, og kan ikke mindes hvornår enten rio eller vidic har scoret på en dødbold.

Der er flere der skal byde ind.

mojtaba
17-08-2008, 18:10
Hvad skal han gøre? Vi mangler samtlige offensive krafter, bortset fra Rooney som slet ikke er i form og en bunke unge spillere - det er lidt svært at gøre noget ved.

Vi lagde godt ud og spillede flot chanceskabende fodbold indtil Carrick gik ud - efter vores mål havde vi vel ikke en ordentlig chance, bortset fra Vidic's hovedstød. Alle bolde blev flyttet endten side- eller baglæns, det er altså ikke den måde man skaber chancer på - vi manglede tydeligvis en centralmidt som kunne lægge de afgørende afleveringer (hvilket ikke lykkedes Scholes i dag - og O'Shea kunne ligeså godt have blevet på bænken, hvor var han henne?) og ikke mindst nogle fløje til at strække Newcastle's forsvar lidt ud. Skuffende start på sæsonen, [9men det er vel snart ved at blive en vane.[/b]

Det ér en vane, som vi fik helt sidste sæson. Vi er meget afhængig af Ronaldo, når det gælder mål. Det centrale midt var en katastrofe og det skal der blive gjort noget ved. Sådan som jeg ser det er vi en store fare lige nu!

Kofoed
17-08-2008, 18:13
Vi spillede elendigt, og det lignede ikke som et tophold. Jeg er skuffede og jeg frygter denne sæson.
1. Sælge de centrale midtbanespillere, som du mener ikke længere har de evner, for at være Unitedspiller, og købe nogle som har evnerne og er mere giftige foran mål.
2. Scholes' karriere som professionel fodboldspiller er ovre og han kan godt sætte sig tilbage på reserveholdet.

- Lige nu ved jeg ikke hvorfor Fergie ikke vil købe nogle og sælge nogle denne transfer. Nu så man hvor elendig vi var. Bredden i truppen har bare gjort det værre. Ja, det mener jeg! Vi havde et bedre hold i 06/07 sæsonen. Vi vandt med stil! Sæsonen 07/08 var det kun forsvaret som var dominerende generelt. Ellers havde vi hverken vundet det ene eller det andet. Sæsonen 07/08 viser os hvor stor en fare vi er i.

Hvordan kan man sige så meget lort???? Hvorfor er Scholes færdig??? Vi så i sidste sæson, og i pre-season hvor god han er, og dette var en enkelt dårlig kamp hvor hele midtbanen sejlede.. Vi har midtbanespillere der er dygtige nok, men problemet er at vi har Carrick, Hargreaves og Anderson ude af truppen, og så er det jo klart at når man bliver nød til at benytte 5 valget, så bliver det ikke optimalt, men hvilket hold har 6 super gode midt-midt??

Det er da bare pudsigt at vi var det mest scorende hold i sidste sæson, hvis det kun var defensiven der vandt 2 trofæer for os.. Holdet er da kun blevet bedre i 07/08 end 06/07.. Hvordan kan man sige andet.. Hvorfor vil folk ikke se i øjnene at det er klart at vi ikke spiller optimalt endsider særlig godt, når vi mangler 50-60% af vores offensive kræfter..

Ovlesen
17-08-2008, 18:14

Du kan ikke sigte efter tre trofæer, eller bare to for den sags skyld, uden en bred trup. Derfor har vi også brug for O'Shea, Fletcher og de andre marginalspillere.
Scholes var den spiller med flest succesfulde afleveringer per kamp sidste sæson, og blandt de bedste i dag i mine øjne.

Egentlig synes jeg fol atk har for meget tudefjæs på når man tænker på at det er første kamp, vi mangler halvdelen af A truppen, især frem ad banen.
Der mangler den sidste klasse angriber, det ved alle efterhånden, men når vi så får folk tilbage fra skader, karantæner, OL osv. så tror jeg vi ser et helt andet hold frem ad banen. Med lidt held er troppen noget bedre i stand allerede næste weekend, og i perfekt stand når vi nærmer os de store kampe i september.

Cap
17-08-2008, 18:14
I dag var et tydeligt tegn på, at vi ikke har bredden i truppen. Fergie vælger at benytte et halvt ungdomshold i fraværet af nogle etablerede spillere, og de har selvfølgelig endnu ikke niveauet til at være en del af holdet. Spillere som Campbell, Possebon og Rafeal kan vi ikke bruge som back up for Tevez, Ronaldo og Nani.

Synes faktisk Campbell gjorde det fint. Han var langt farligere end Rooney så længe han fik noget at arbejde med - hans hovedstød tidligt i kampen er svært at gøre bedre. Han gør hvad han kan blot for at nå bolden (som jeg ser det) og får en god afslutning afsted, men desværre vælger Given som altid at komme med alle kanon redningerne i kampene mod os. Hans skud lige ude for feltet hvor han drejer hurtigt rundt og skyder af var også rigtig farligt. Han mangler stadig lidt i opbygningen af spillet og ikke mindst den interne forståelse med specielt Rooney - men det er jo hvad man kan forvente når han ikke har spillet mere med holdet end han har.

Men selvfølgelig kan man ikke erstatte 3 stjernespillere med ungespillere - jeg synes bare vores største problem i dag var selve midtbanen som slet ikke fik spillet bolden nok fremaf efter Carrick måtte udgå.

manu4ever
17-08-2008, 18:34
synes det er trist at nogen dømmer os ude efter en kamp der er 37 kampe endnu. Nu kommer der nogen svære ude kampe lad os ser hvad der sker

RasmusP
17-08-2008, 18:34
I denne kamp ser vi virkelig hvor meget Carrick faktisk betyder for os. Mange siger at han ikke er pengene værd og bare en boldskubber. Men det var tydeligt at se forskellen i vores spil da Carrick var på banen, og da han ikk var. Det var et helt andet hold, inden Carrick kom ud. Vi må sgu ikke håbe den er helt gal med anklen..

Men hvis vi lige skal sluge et glas lykkepiller, så synes egentlig der var en del positive ting i kampen. Det var dejligt at se Campell så aggressiv. Han viser virkelig at han VIL være en del af førsteholdet. Man kan så sige at der er mange ting der ikke lykkedes for ham, og han en gang imellem laver nogle underlige ting. Men det gjorde resten af holdet sgu også, så den vej rundt skiller han sig ikke ud.
Possebon virker som en der behersker midtbanen flot. Han gør sit arbejde stille og roligt, uden at forjage sig på noget tidspunkt.

Men men men. Vi laver ALT for mange dårlige afleveringer i dag! Jeg har da sjældendt set et United-hold lave så mange fejl. Og det var stort set over hele linien. Enten ligger de bagved modtageren, eller så ligger de lige til modstanderen, eller så ligger de oppe på tribunen. Specielt Scholes kan jeg ikke kende som Premier Leagues bedste pasningsspiller. Det var efter min mening mere frustrerende end resultatet.

Jeg glæææder mig til at få Anderson tilbage.

RasmusP
17-08-2008, 18:50

Hey var det ikke dig der blev smidt ud af dette forum, fordi du whinede for meget, efter en kamp med pointtab?? Godt at se, at du er kommet tilbage og har forbedret dig.
Men jeg er helt enig. Sæsonen er fordi. Sæt Ferguson til at pudse sko i stedet for, og sæt Joel Glazer som manager. Det er det eneste rigtige at gøre i denne situation hvor der kun er 37 kampe tilbage til at hente 2 point...

RasmusP
17-08-2008, 18:51

Hey var det ikke dig der blev smidt ud af dette forum, fordi du whinede for meget, efter en kamp med pointtab?? Godt at se, at du er kommet tilbage og har forbedret dig.
Men jeg er helt enig. Sæsonen er fordi. Sæt Ferguson til at pudse sko i stedet for, og sæt Joel Glazer som manager. Det er det eneste rigtige at gøre i denne situation, hvor der kun er 37 kampe tilbage til at hente 2 point...

..jeg håber der var nogen der forstod ironien.

Kofoed
17-08-2008, 18:52
I denne kamp ser vi virkelig hvor meget Carrick faktisk betyder for os. Mange siger at han ikke er pengene værd og bare en boldskubber. Men det var tydeligt at se forskellen i vores spil da Carrick var på banen, og da han ikk var. Det var et helt andet hold, inden Carrick kom ud. Vi må sgu ikke håbe den er helt gal med anklen..

Men hvis vi lige skal sluge et glas lykkepiller, så synes egentlig der var en del positive ting i kampen. Det var dejligt at se Campell så aggressiv. Han viser virkelig at han VIL være en del af førsteholdet. Man kan så sige at der er mange ting der ikke lykkedes for ham, og han en gang imellem laver nogle underlige ting. Men det gjorde resten af holdet sgu også, så den vej rundt skiller han sig ikke ud.
Possebon virker som en der behersker midtbanen flot. Han gør sit arbejde stille og roligt, uden at forjage sig på noget tidspunkt.

Men men men. Vi laver ALT for mange dårlige afleveringer i dag! Jeg har da sjældendt set et United-hold lave så mange fejl. Og det var stort set over hele linien. Enten ligger de bagved modtageren, eller så ligger de lige til modstanderen, eller så ligger de oppe på tribunen. Specielt Scholes kan jeg ikke kende som Premier Leagues bedste pasningsspiller. Det var efter min mening mere frustrerende end resultatet.

Jeg glæææder mig til at få Anderson tilbage.

Det der er fanme god læsning.. Sad og tænkte helt det samme med Carrick, men sku til at holde en lille pause for iaften herinde, for jeg syntes fanme folk er så usaglige at det halve ku være nok..
Possebon er jeg også helt enig i.. Han viste gode takter.. Og ja Scholes skuffede big time, men det er ikke et udtryk for hans generelle kvalitet nu her.. Han har gjort det kanon op til denne kamp og i sidste sæson, så vent lige lidt med at hæng ham..

Og jeg kan ikke forstå at folk er så ophidsede.. Self. er det surt og irriterende, men prøv at se på de folk vi mangler.. Det er logisk nok at vi ikke kan sprudle som sidste sæson.. Self, havde jeg ikke forventet en uafgjort, men som holdet så ud, var det absolut ikke umuligt..

Og se på det positivt.. Vi scorede..... Godt nok scorede de også men det var på en dødbold, som er svær at gøre meget ved, selvom dækningen af Martins ikke var verdens bedste:)..
Men vi scorede, og det er mere end vi gjorde i første kamp sidste sæson, hvor vi endda havde Ronaldo på banen.. Hva fanden lavede han dengang.. Fyr ham dog den spasser, siden han ikke scorede.. Og vi fik endda et mål, fra midtbanen, som vi har savnet så meget i sidste sæson, og vi viste at vi kan komme tilbage selvom vi kommer bagud.. Ja, en lorte kamp, men det er det altid når vi ikke vinder, men jeg syntes det er nemt at gennemskue hvorfor vi ikke vinder denne, og det er meget beroligende for mig, og kan slet ikke forstå at man kan skyde skylden på SAF..
Næ, jeg tænker mere på Nani.. Se hvad hans røde kort er skyld i.. Han kunne måske ha gjort en forskel idag, og der kan man se, hvor langt en enkelt uovervejet handling kan række.. Ikke at han havde vundet det for os, men jeg savnede ham.. Ja og Anderson savnede jeg godt nok også.. Men det gør jeg hver gang han ikke spiller:D

Liverpool_sucks
17-08-2008, 18:54
Spillede vi flot fodbold..?
Jeg så ikke kampen.. Kom vi op til mange muligheder?

KennyN
17-08-2008, 18:59
Okay første halvleg, hvor vi skabte nogle fine chancer. Shay Given var god og heldig ved et par situationer. Anden halvleg var ikke helt i top, vi skabte ikke mange chancer og spillet faldt lidt i niveau.
Giggs gjorde det fint. Forsvaret var okay stærkt..

Ingen grund til at gå i panik, afskrive mesterskabet, kalde efter et dusin nye spillere, eller afskrive spillere grundet dagens kamp. Scholes var forrygende i pre-season kampene. Og husk, at alle kan have en mindre god kamp..

Kofoed
17-08-2008, 18:59
Men jeg er helt enig. Sæsonen er fordi. Sæt Ferguson til at pudse sko i stedet for, og sæt Joel Glazer som manager. Det er det eneste rigtige at gøre i denne situation, hvor der kun er 37 kampe tilbage til at hente 2 point...

..jeg håber der var nogen der forstod ironien.

Ironi??? Jeg kan ikke se nogen smiley... Til gengæld kan jeg se at du har skrevet det samme indlæg 2 gange, og sådan noget pisser mig bare fuldstændig af:Smackden:;)

Cap
17-08-2008, 19:00
Spillede vi flot fodbold..?
Jeg så ikke kampen.. Kom vi op til mange muligheder?

Helt ærligt, det mindste du kan gøre er da at læse tidligere indlæg - du kan ikke forlange at folk skal gentage ting de har sagt. Du behøver faktisk ikke læse mere end de 2 sidste sider for at finde nogle indlæg som meget godt beskriver hvordan vi spillede. Det er virkelig toppen af dovenskaben at du bare hopper ind efter 3-4 sider hvor folk har diskuteret spillet og spørger om de ikke lige kan gentage alt sammen, så du slipper for at kigge tilbage i tråden.

robinho
17-08-2008, 19:00
Til næste uges udekamp mod portsmouth:

Anderson væk, ronaldo væk, hargreaves ude af form, nani karantæne, carrick forstuvet fod ude i 14 dage ca, giggs fik en fiberskade.

Det er virkelig her at de forskellige bettingselskaber skal holde øje, for ellers kan de godt komme i minus fordi et hav spiller på sejr til pompey.

hoen
17-08-2008, 19:10
gud hvor er jeg dog glad for at ronaldo stadig er united spiller efter sådan en kamp

RasmusP
17-08-2008, 19:10
Ironi??? Jeg kan ikke se nogen smiley... Til gengæld kan jeg se at du har skrevet det samme indlæg 2 gange, og sådan noget pisser mig bare fuldstændig af:Smackden:;)
Hov. Hvodan kom jeg til det?? Plejer al teksten under besvar emne ikke at blive slettet når man uploader sin tekst? Måske jeg trykkede forkert, da jeg skulle rette mit indlæg? Anyway, det var en fejl, og jeg angre det dybt:)

Tenshu
17-08-2008, 19:11
I dag mangler vi Ronaldo, Nani, Anderson, Saha, Tevez, Hargreaves og delvist Carrick. Derudover var Rooney tvivlsom og var derfor ikke i topform.

Derfor er jeg ikke bekymret. Hvis Given ikke havde lavet overnaturlige redninger i løbet af kampen, havde vi jo også vundet på trods af det noget amputerede hold. Derudover er det jo ikke fuldstændig usandsynligt, at vi bliver forstærket yderligere af en mand som Berbatov.

Husk på sidste sæsons elendige start. Det gik jo meget godt alligevel, ikke?

Liverpool_sucks
17-08-2008, 19:11
[QUOTE=Cap;88742]Det er virkelig toppen af dovenskaben at du bare hopper ind efter 3-4 sider hvor folk har diskuteret spillet og spørger om de ikke lige kan gentage alt sammen, så du slipper for at kigge tilbage i tråden.[QUOTE]

Jeg var på arbejde i 10 timer, hvad forventer du..?
Lige meget..
Jeg fandt highlights til kampen men ellers tak..

PerRonaldo
17-08-2008, 19:12
Til næste uges udekamp mod portsmouth:

Anderson væk, ronaldo væk, hargreaves ude af form, nani karantæne, carrick forstuvet fod ude i 14 dage ca, giggs fik en fiberskade.

Det er virkelig her at de forskellige bettingselskaber skal holde øje, for ellers kan de godt komme i minus fordi et hav spiller på sejr til pompey.

Ja det er sgu heller ikke nemme betingelser vi har. Selv om vi har en okay bredde på midten, så er der ikke mange hold, ikke engang chelsea, der kan klare at mangle 6-7 midtbane spillere...

Men bliver spændende at se hvad Fergie snakkede om igår med at vi godt kunne forvente noget inden for de næste par dage. Drømme scenarie kunne være han lige havde lavet en god deal med valencia og snuppet silva og villa. Ja, jeg ved godt silva lige har forlænget.. Men overdrivelse fremmer forståelsen.;)

Buch
17-08-2008, 19:14
Husk på sidste sæsons elendige start. Det gik jo meget godt alligevel, ikke?

Om vi startede de sidste 28 sæsoner elendigt, kan vi vel næppe være glade for 1-1 på hjemmebane, mod et middelhold.

Jeg er skuffet over vi ikke fik tre point, mens jeg misundeligt kan se Liverpool, Arsenal og Chelsea alle vinde.

snegl
17-08-2008, 19:24
vi ser ligesom et mønster ikke

0-0 mod juventus, 0-0 mod portsmouth og 1-1 mod newcastle, og alle kampene har faktisk det til fælles at vores farligste mand åbenbart hedder darren fletcher lige nu.

Så beder man selvom at skal jagte lige fra starten af.

Jeg har ikk selv tænkt over det, men du har faktisk ret. Fletcher er den der står for mest pt.

Hatten af for ham. Men kæft engang passivt fodbold i anden halvleg. Da Giggs og Fraizer går ud, går det helt i stå, og folk skubber bare bolden videre i håb om at andre gør arbejdet.

Jeg synes ikke det er Carricks fravær der gør at det går i stå på midtbanen. Det er O'Shea der kommer ind, som ikke kan finde ud af at kreere noget offensivt. Han er en spilbryder, og det er også det eneste.

Mange spillere har off-days idag. Brown, Scholes og Rooney - det var bare ikk deres dag idag.

Tenshu
17-08-2008, 19:43
Om vi startede de sidste 28 sæsoner elendigt, kan vi vel næppe være glade for 1-1 på hjemmebane, mod et middelhold.

Jeg er skuffet over vi ikke fik tre point, mens jeg misundeligt kan se Liverpool, Arsenal og Chelsea alle vinde.

Hvis du nu tog alt, jeg skrev med i din betragtning, og ikke bare læser, hvad du vil, synes jeg ikke, man kan være særlig utilfreds.

United DK
17-08-2008, 19:56
Nå, en start a la den sidste sæson, og vi fik ikke vist, at vi kan uden Ronaldo, så alt i alt skuffende, men lur mig om ikke vi kommer igen.

NtotheT
17-08-2008, 20:00
Et skadesramt Manchester United-hold kan muligvis efter dagens kamp tilføje navne til den i forvejen lange skadesliste. Michael Carrick udgik med ankelproblemer tidligt i kampen, mens Ryan Giggs havde problemer med hasen, da han i anden halvleg gik ud for debuterende Rodrigo Possebon. Possebon var ikke den eneste debuterende, idet både Frazier Campbell og brasilianeren Rafael da Silva også kunne fejre dette
www.oldtrafford.dk

Hvis skribenten er herinde, så skal det dog siges, at Campbell fik debut ved en tidl. lejlighed. Mener det var mod Reading i første spillerunde af sidste sæson :)

Men idag vidste vi, at "vi kan intet" uden Ronaldo. Men sæsonen er lang og vi mangler stortset hele vores offensive kavalkade. I dag vidste at vi mangler en angriber til, for vores bænk var simpelthen for sørgelig at se på. Kun en Rafael vil jeg betegne som det eneste offensive kort.
Og en kantspiller til ville bestemt ikke skade.

Tim_rn
17-08-2008, 20:06
Det jeg synes er fedt ved kampen i dag er selvfølgelig ikke at vi taber, men når vi nu endelig taber, så er det dejligt at se at campbell, possebon, rafael er de mennesker der er¨på banen. Man kunne have troet at vores startopstilling ville køre alle 90 minutter igennem, måske lige med en o'shea skiftet ind (hvis carrick ikke var røget ud) senere hen, men det er godt at se at dem der bliver skiftet ind er de unge.

Tidligere har man set ferguson lave 0-1 indskiftninger fordi bænken ikke bød på folk som tevez, saha, nani osv, men her bliver chancen da i det mindste taget.

Kofoed
17-08-2008, 20:11
Det jeg synes er fedt ved kampen i dag er selvfølgelig ikke at vi taber, men når vi nu endelig taber, så er det dejligt at se at campbell, possebon, rafael er de mennesker der er¨på banen. Man kunne have troet at vores startopstilling ville køre alle 90 minutter igennem, måske lige med en o'shea skiftet ind (hvis carrick ikke var røget ud) senere hen, men det er godt at se at dem der bliver skiftet ind er de unge.

Tidligere har man set ferguson lave 0-1 indskiftninger fordi bænken ikke bød på folk som tevez, saha, nani osv, men her bliver chancen da i det mindste taget.

Ja og man kan da sige at det bestemt ikke var dem der leverede den ringeste indsats.. Rafael så man ikke det store til, men han kom også kun ind med under 10 minutter tilbage, og så er det ikke helt nemt.. Campbell leverede en kanon indsats, og i og med at han ikke går ligeså meget ned i banen som Tevez og Rooney, så er han i feltet når boldene kommer, og det så vi også idag, men der var det så leveringen til angriberen der fejlede mange gange, men han var farlig idag, og kunne ha scoret flere gange, hvis Givens ikke havde sovet så godt inat..
Possebon gjorde det også rigtig godt, og virkede meget sikker, og var med sit udfordrene spil også årsag til det meget farlige frispark vi fik til sidst i kampen, hvor Rooney(Den mest usikre starter op til kampen) af en eller anden grund skulle sparke, når han lige kommer tilbage fra skade og virus, og ikke har ramt en flue i hele kampen..

Niko
17-08-2008, 20:22
det føles som et nederlag, så det er selvfølgelig svært at sluge. Men selvfølgelig kommer vi igen, vi er Manchester United de største i verden. :devilll: men ser meget gerne et par forstærkninger her i denne uge, ellers bliver det svært på Fratton park.

Gronkjor
17-08-2008, 20:27
Skidt start! Jeg synes egentlig, at vi spiller en god gang fodbold indtil Carrick må gå ud. Hvis det ikke havde været for Shay Given havde vi også vundet.

Jeg synes O´Shea viser at han intet har, at gøre på midtbanen. Jeg egentlig næsten ikke man kan klandre nogen for det pointtap her. Det er jo klart når vi mangler så mange. I øvrigt synes jeg de nye unge gør det fint. Cambell var farligere end Rooney idag.

Forstår ikke dem som mener mesterskabet røg idag:whine: Godt nok er de næste ude kampe meget sværre, men om vi spiller dem nu er om 6 måneder kan sku da være ligemeget!

FRL
17-08-2008, 20:29
Jeg har ikk selv tænkt over det, men du har faktisk ret. Fletcher er den der står for mest pt.

Jeg synes ikke det er Carricks fravær der gør at det går i stå på midtbanen. Det er O'Shea der kommer ind, som ikke kan finde ud af at kreere noget offensivt. Han er en spilbryder, og det er også det eneste.

Mange spillere har off-days idag. Brown, Scholes og Rooney - det var bare ikk deres dag idag.

Helt enig.. O'Shea kan intet offensivt, og smider i øvrigt ufatteligt mange bolde væk.
En kamp som denne må vise SAF, at vi mangler et offensivt kort.

Kofoed
17-08-2008, 20:37
men ser meget gerne et par forstærkninger her i denne uge, ellers bliver det svært på Fratton park.

Hvad mener du med et par forstærkninger??? Kan gå med til angriber, men ud over det, mangler vi jo ikke nogle når vi er bare nogenlunde skadesfri, og vi kan jo ikke gå ud og købe ind bare fordi vi har skader og karantæner de næste 2 kampe..

RuudVanNissetøj
17-08-2008, 20:44
Skidt start! Jeg synes egentlig, at vi spiller en god gang fodbold indtil Carrick må gå ud. Hvis det ikke havde været for Shay Given havde vi også vundet.

Jeg synes O´Shea viser at han intet har, at gøre på midtbanen. Jeg egentlig næsten ikke man kan klandre nogen for det pointtap her. Det er jo klart når vi mangler så mange. I øvrigt synes jeg de nye unge gør det fint. Cambell var farligere end Rooney idag.

Forstår ikke dem som mener mesterskabet røg idag:whine: Godt nok er de næste ude kampe meget sværre, men om vi spiller dem nu er om 6 måneder kan sku da være ligemeget!

Hvem hulen siger at mesterskabet er røget nu ?:eek:? NÅ....lad det ligge. Selvfølgelig har vi ikke mistet mesterskabet nu !! Hvad bliver det næste...skal vi også afsætte Fergie pga. en skuffende start ;)

Jeg har ikke set kampen i dag, men i forhold til omstændighederne og hvad jeg har fået gengivet af kampen, må man stille sig tilfreds med en uafgjort. Lad os håbe vi kommer ordentligt i gang mod Portsmouth og får banket et par mål ind. Det eneste bekymrende jeg kan se ved denne runde, er Chelseas rundbarbering af Portsmouth. De virker meget stærke fra start...

Mikke7
17-08-2008, 20:58
Uheldig start - synes vi spiller nogenlunde, men for ofte bliver spillet uinspireret. Vi er for uskarpe, når det gælder - dog havde vi heller ikke heldet med os...
VSynes spillet i dag er meget præget af de offensive kræfter, som vi mangler - det bliver godt, når Nani og Andersin er med igen:D

Det positive efter i dag, synes jeg er de unge spillere, men de mangler ligesom nogle kræfter, der tør og kan tage del i det offensive spil.
Og hvor var Tevez??! Rooney gjorde det bare ikke godt nok - han må komme i bedre form, så han ikke laver de der fristrations frispark (havde Newcastle spillerne spillet på den, havde han jo fået rødt kort - 2 gange gult). Håber helt klart, Tevez og Campbell skal danne makkerpar i næste kamp...

Self er mesterskabet ikke tabt i dag - se bare på vores sæsonstart sidst...! og der fik vi squ en fremragende sæson. Efter de første 5 kampr (rllrt frtomkting) havde jeg total afskrevet alle titler - så nej vi har ikke tabt mesterskabet pga. denne kamp...

Thomas
17-08-2008, 21:00
Skidt start, men husk på sidste sæson, hvor vi også startede lidt svagt ud. Dog vandt vi the double, og jeg er stadig overbevist om at vi har holdet, hvis vi henter en boksspiller, til at gå hele vejen endnu engang.

At vi ikke vandt i dag er pga. Shay Given. Han spillede over evne i dag, og især hans redning med hovedet viste stort overblik fra hans side. Dermed ikke sagt, at vi ikke kunne gøre andet - lidt mere effektivitet oppe foran, så er den der, og det problem løses ved at hente en angriber hurtigst muligst, og eventuelt få lappet Saha sammen, så han kan komme ind og bombe. Vi har faktisk et skræmmende angreb, hvis alle er klar.

Jeg er dog imponeret over vores forsvar gang på gang. De formår at holde tæt og særlig en stor ros til Rio og Vidic, der er dødsikre inde i feltet. Sekundpræcise tacklinger i feltet er jo en vanesag for Vidic efterhånden! Og så har vi selvfølgelig hollænderen på stregen, der kan det hele. Det er lidt ironisk, at den laveste på banen skulle stå helt fri og heade den ind, men sådan kan det gå. Vi beviser også bagefter, at vi ikke lader det gå os på, men bare går op og scorer! Jeg synes at Ronaldo virkede alt for arrogant, da han lige pillede mobilen op og syntes den var sjovere end at juble over vores mål.

Det blev en lang smørre, men hvor vil jeg hen med det? Nåh ja, vi vinder endnu engang PL på trods af denne 1-1 kamp. Vi er United, og vi er et hold der altid er i toppen i maj, og derfor bekymrer det mig ikke, at vi lige spillede 1-1 selvom jeg håbede på en sejr.

Kofoed
17-08-2008, 21:06
Self er mesterskabet ikke tabt i dag - se bare på vores sæsonstart sidst...! og der fik vi squ en fremragende sæson. Efter de første 5 kampr (rllrt frtomkting) havde jeg total afskrevet alle titler - så nej vi har ikke tabt mesterskabet pga. denne kamp...

Præcis.. Sidste gang skulle vi så vidt jeg husker igennem 2 uafgjorte og en tabt kamp til Shitty før vi vandt.. Og der scorede vi ikke engang i den første kamp.. Så når vi endda scorer i denne kamp, må det jo betyder en endnu bedre sæson:D Hvis man altså skal være rigtig rigtig optimistisk:D

PerRonaldo
17-08-2008, 21:13
Præcis.. Sidste gang skulle vi så vidt jeg husker igennem 2 uafgjorte og en tabt kamp til Shitty før vi vandt.. Og der scorede vi ikke engang i den første kamp.. Så når vi endda scorer i denne kamp, må det jo betyder en endnu bedre sæson:D Hvis man altså skal være rigtig rigtig optimistisk:D

Ja men nu er det jo sådan at Chelsea ikke har uro i truppen, eller der er africa nation cup, men har tilgengæld forstærket sig i modsætning til os, og de hang altså på os i sidste sæson. Nu er det omvendt nu er det os der mangler spillere og der har været en del uro mht Ronaldo, det bliver den sværeste sæson længe for os, vi skal virkelig top præstere og vise hvad vi er lavet af.

Niko
17-08-2008, 21:15
Hvad mener du med et par forstærkninger??? Kan gå med til angriber, men ud over det, mangler vi jo ikke nogle når vi er bare nogenlunde skadesfri, og vi kan jo ikke gå ud og købe ind bare fordi vi har skader og karantæner de næste 2 kampe..

det var måske os så meget sagt ;) men ja en angriber er et must !

Kofoed
17-08-2008, 21:22
det var måske os så meget sagt ;) men ja en angriber er et must !

Ja okay så er vi enige:D

Kofoed
17-08-2008, 21:27
Ja men nu er det jo sådan at Chelsea ikke har uro i truppen, eller der er africa nation cup, men har tilgengæld forstærket sig i modsætning til os, og de hang altså på os i sidste sæson. Nu er det omvendt nu er det os der mangler spillere og der har været en del uro mht Ronaldo, det bliver den sværeste sæson længe for os, vi skal virkelig top præstere og vise hvad vi er lavet af.

Ja, er da til dels enig, men jeg mener også at hvis vi "bare" anskaffer os en angriber, behøver vi ikke flere.. Anderson, Nani, Hargo har nu haft en sæson i klubben og fik så mange kampe i sidste sæson, at de nu er helt spillet ind på holdet, og Tevez har i år fået en rolig start og en lang ferie, så han er også helt fit for fight, så der er ikke nogen spillere der skal spilles ind, så jeg mener at én angriber og så er vi helt klar til at tage kampen op, og vise dem hvem der bestemmer.. Vi kunne jo aldrig have garderet os mod denne situation.. Ialt har vi jo 7 midtbane og en angriber skadet/karantæne/ol/familieprobs... Det kan man jo aldrig gardere sig mod.. Men nu ved jeg ikke om du overhovedet mente med henblik på den situation vi er i lige nu, eller om du mente over en hel sæson..

NtotheT
17-08-2008, 21:39
Jeg synes også en kantspiller ville pynte.

Giggs er ved at blive gammel og der går længe imellem kampene før han præstere(med mindre han finder sit 3. ungdom i år og spiller som sine unge dage)
Park - En god spiller, men jeg vil kun benytte Park i de taktiske prægede opgør. Giggs, Nani og Cristiano er foran
Nani - I år er hans år. Virker oplagt og vil forhåbentligt træde ud af Ronaldos skygge
Ronaldo - Nanvet siger alt

En kantspiller mere ville pynte, men hvis Fergie har tænkt sig at bruge Fabio og Rafael meget som indhopper i denne sæson, så vil jeg nok trække denne udtalelse tilbage, for de kan også bruges på kanterne. Men ja. Synes det er lidt af et dilemma med vores kant- og angrebsspillere

JakobR
17-08-2008, 22:58

http://www.anchorcatering.co.uk/p7hg_img_1/fullsize/SandwichPrawn_fs.jpg

RasmusP
17-08-2008, 23:02
Den forstår jeg ikke lige? :)
Men jeg fik da lige pludselig lyst til noget at spise...

Danielsen
17-08-2008, 23:09
Den forstår jeg ikke lige? :)
Men jeg fik da lige pludselig lyst til noget at spise...

Tror der er snak om stemningen (eller mangel på samme) på Old Trafford i aftes...

Danielsen
17-08-2008, 23:14

Gider du ikke lige forklare hvad der gör, at det er hans skyld vi mangler, Tevez, Anderson, Nani, Hargreaves, Park, Saha og Ronaldo ( og Berbatov ;) )??

JakobR
17-08-2008, 23:15
Nej, stemningen lød til at være fin i eftermiddags.

Men der er så mange herinde, der tydligvis ikke kan tåle at tabe, og straks begiver sig i krig med at kritisere alt hvad der kan kritiseres. At man ligefrem kan finde på at komme med spydigheder mod Sir Alex er da langt ude. Folk burde kigge på vores pokalskab og i særdeleshed sidste sæsons resultat, og spørge sig selv om de seriøst har en grund til alt det her.
Sikkert de samme fans, der buhede og forlangte Sir Alex fyret i 2005. Sådan går det når man taber... eller står uafgjort.

Så længe spillerne giver en helhjertet indsats, så er det sgu svært at forlange mere. Uden at kende Fergie personligt, så nægter jeg at tro på, at han selv bryggede dagens resultat.

Velbekomme.

EDIT: Og det er Roy Keanes gamle citat, der er årsagen til billedvalget.

RasmusP
17-08-2008, 23:27
Nej, stemningen lød til at være fin i eftermiddags.

Men der er så mange herinde, der tydligvis ikke kan tåle at tabe, og straks begiver sig i krig med at kritisere alt hvad der kan kritiseres. At man ligefrem kan finde på at komme med spydigheder mod Sir Alex er da langt ude. Folk burde kigge på vores pokalskab og i særdeleshed sidste sæsons resultat, og spørge sig selv om de seriøst har en grund til alt det her.
Sikkert de samme fans, der buhede og forlangte Sir Alex fyret i 2005. Sådan går det når man taber... eller står uafgjort.

Så længe spillerne giver en helhjertet indsats, så er det sgu svært at forlange mere. Uden at kende Fergie personligt, så nægter jeg at tro på, at han selv bryggede dagens resultat.

Velbekomme.

EDIT: Og det er Roy Keanes gamle citat, der er årsagen til billedvalget.
Helt enig. Jeg kan da selv godt finde på at forbande alt og alle, lige efter et nederlag, HVIS vi har spillet MEGET dårligt. Men så må man altså liiige tælle til 10, eller smadre en hånd ind i væggen, inden man forpester et forum med sin galde.

robinho
18-08-2008, 05:48
nå, nu har jeg lige haft lejlighed til at se et ca 11 min sammendrag af kampen igår, og må sige at selvom vi til tider har været vidende til fantastiske målmandspræstationer mod os, så synes jeg egentlig ikke den igår var en af dem.

For det første ved campbells hovedstød aner han intet om hvad der sker da han får den lige i bæret. Men campbell kunne jo starte med når han kan springe uhindret ind i en bold på kanten af feltet, ikke at heade lige i målet. Alle andre steder var den gået ind. Ringe afslutning, heldig målmand.

Så var der den dobbeltchance til rooney og scholes som given også tager. Den første afslutning fra rooney er decideret ringe, og triller nærmest ind i armene på ham, og scholes´retur kommer fra en vinkel hvor scholes ikke rigtig har nogen mulighed for at sparke den ind, og given ligger sig bare på tværs.

Så istedet for at snakke om at vi igen har mødt en brad friedel klon, så vil jeg sige at det igår skyldes nogle ringe afslutninger. Og vi skabte heller ikke nok, så fordi given laver 2-3 redninger, er det jo ikke nok til at vræle over at andres keepere nupper vores point

robinho
18-08-2008, 05:51
Helt enig. Jeg kan da selv godt finde på at forbande alt og alle, lige efter et nederlag, HVIS vi har spillet MEGET dårligt. Men så må man altså liiige tælle til 10, eller smadre en hånd ind i væggen, inden man forpester et forum med sin galde.

den dur ikke. I den branche bliver du, ligesom i mange andre erhverv, bedømt nu og ikke da.

Det er ynk når nogen bevare deres pladser et sted på tidligere tiders meritter. Selvfølgelig skal fergie ikke fyres eller noget. Det er latterlig snak efter en uafgjort.

Men synes det er lidt nederen at man efter sådan et resultat kun må kritisere spillerne og ikke træneren. Mange trænere vil faktisk helst have det omvendt.

TrincoBoy
18-08-2008, 06:01
den dur ikke. I den branche bliver du, ligesom i mange andre erhverv, bedømt nu og ikke da.

Det er ynk når nogen bevare deres pladser et sted på tidligere tiders meritter. Selvfølgelig skal fergie ikke fyres eller noget. Det er latterlig snak efter en uafgjort.

Men synes det er lidt nederen at man efter sådan et resultat kun må kritisere spillerne og ikke træneren. Mange trænere vil faktisk helst have det omvendt.

Fergie kunne jo ikke sætte holdet anderledes end det han havde gjort igår, grundet skader og karantæner, så kan ikke se hvorfor han skulle kritiseres?

robinho
18-08-2008, 06:15
Fergie kunne jo ikke sætte holdet anderledes end det han havde gjort igår, grundet skader og karantæner, så kan ikke se hvorfor han skulle kritiseres?

kunne have arbejdet mere aktivt på at få en handel eller to klar til igår, når han nu ved at han mangler så mange folk. Han kunne selvfølgelig ikke forudse at tevez pludselig skulle rejse hjem, men de andre ting har han vidst et stykke tid.

United DK
18-08-2008, 06:52
Man kan godt klandre Ferguson for, at han ikke har hentet en angriber endnu, og det derfor gik ud over resultatet i går, men der er jo ingen der siger, at vi havde vundet, hvis vi havde haft Berbatov med. Jeg er ikke tilhænger af, at hænge skylden på en enkelt spiller, men jeg var alligevel enormt skuffet over Scholes i går. Han skal markere sig i sådan en kamp, hvor tingene ikke fungere, på den anden side, så har det aldrig været Scholes' force. Han har aldrig kunne tage skeen i den anden hånd, som Roy Keane kunne gøre, og det er jo så bare ærgerligt for os.

United-Allan33
18-08-2008, 07:05
kunne have arbejdet mere aktivt på at få en handel eller to klar til igår, når han nu ved at han mangler så mange folk. Han kunne selvfølgelig ikke forudse at tevez pludselig skulle rejse hjem, men de andre ting har han vidst et stykke tid.

Hvorfra ved du at Fergie ikke har arbejdet i døgndrift for at få nye spillere klar??? Og mon ikke det i sidste ende er Gill eller andr der står for de sidste forhandlinger.... Desuden er der jo ikke noget at gøre hvis den sælgende klub ikke vil sælge.. Jeg synes det er en lidt billig kritik af Fergie..

Jeg synes faktisk vi spillede en pæn 1. halvleg, hvor kun sort uheld vi ikke var foran, men derimod anden halvleg var nærmest det rene ynk at se på...

Når man ser på skade olg karantæne situationen, så var det vel ikke så overraskende at vi ville få problemer... Og i 98/99 startede vi med uafgjort hjemme mod Leicester og endte med The Treble og sidste sæson uafgjort imod Reading og vandt The Double.. Så mon ikke også vi stadig er med i kampen

Smaakage
18-08-2008, 07:59
For det første ved campbells hovedstød aner han intet om hvad der sker da han får den lige i bæret. Men campbell kunne jo starte med når han kan springe uhindret ind i en bold på kanten af feltet, ikke at heade lige i målet. Alle andre steder var den gået ind. Ringe afslutning, heldig målmand.

Ja, for flyvende igennem luften, med tre folk omkring sig der river og flår i en, er det utroligt nemt at styre sådan en bold milimeterpræcist op i hjørnet. Utroligt ringe af en 20-årig knægt.

Campbell gjorde det hele kampen igennem rigtig godt, og var meget levende. Synes virkelig ikke man kan bebrejde ham noget der, og specielt ikke i denne situation

Andersen
18-08-2008, 08:41
Jeg har fået det dårligt efter at have læst indlæggene i denne tråd. Hvor er I forkælede!

Fik et lille smil på da jeg så billedet af de indbydende rejesandwich. Kanon.

Fergusen skal fyres, Scholes skal degraderes, Fletch og OShea skal bare sælges etc. Hvor er det bare latterlige kommentarer. I forventer champagnebold hver gang vi spiller og selv med et hold med kun et par få offensive kræfter, som tilfældet var i går.

Vi er alle skuffede over at det "kun" blev til 1 point, pointdelingen var trods alt fair, når vi kigger på selve kampen.

Som jeg ser det, i bagklogskabens lys, lavede Ferguson kun en fejl. Det var at sætte OShea ind i stedet for Carrick, en OShea og en Fletcher på samme tid mod et defensivtorienteret hold, som skulle lirkes op, var måske lidt for optimistisk. Hvad var hans muligheder så? Burde have sat Possedon ind i stedet, men det ville måske være at satse for meget. Den er fandeme svær.

Så går Giggs tilmed også i stykker og så bliver spillet endnu mere stationært. Jeg synes sgu at jeg vil tage hatten af for Fergie i stedet, for at prøve at vinde kampen med uprøvede kræfter (Campbell, Rafael og Possebon).

Samtlige fans (og Fergie) har skreget efter en angriber, vi ved af gode grunde ikke hvorfor en handel ikke er blevet til en realitet endnu.

Konklusionen må være:

NEGATIVT:
at for mange herinde er for forvent og tror at virkelighedens fodbold er det samme som i FM.

at vi ikke har fået den angriber, vi så længe har sukket efter.

at nu også at både Giggs og Carrick er væk et par uger

POSITIVT:
vi tabte ikke

Rooney er tilbage, selvom han var lidt rusten (af naturlige årsager!!)

tre unge fik chancen

Kampen mod Portsmouth bliver monstersvær!!!

Mikkelsen
18-08-2008, 09:12

Hvordan ved du at han ikke arbejde aktivt for at få en angrebsforstærkning klar til kampen i går ???

Vi bliver nød til at være realistiske, med de spillere som var til rådighed igår - kan man ikke forvente at vinde hver gang.

Starting XI samt bænk var ganske enkelt for tynd.

Hvis vi sammenligner med truppen til CL finalen 08, manglede følgende spiller (2 blev dog først skadet i Newcastle kampen)
Giggs, Anderson, Carrick, Hargreaves, Tevez, Ronaldo, Nani og Silvestre.

Samtidig manglede Saha og Park, som ville have været gode at have på bænken.

Det betyder, at der er følgende kreative kræfter at vælge imellem:
Scholes, Rooney og Cambell

problemet igår var ganske enkelt ovenstående - samt godt/heldigt målmandsspil.

Men som en anden skrev, der bliver tudet for meget herinde, af de samme personer gang på gang. (hvis der ikke bliver scoret 5 mål pr. kamp, samt hæl og tå i samtlige 93 min. er indsatsen ikke godkendt - og så betyder det ikke en skid - at United vinder både PL og CL.)

robinho
18-08-2008, 09:45
Hvordan ved du at han ikke arbejde aktivt for at få en angrebsforstærkning klar til kampen i går ???

Vi bliver nød til at være realistiske, med de spillere som var til rådighed igår - kan man ikke forvente at vinde hver gang.

Starting XI samt bænk var ganske enkelt for tynd.

Hvis vi sammenligner med truppen til CL finalen 08, manglede følgende spiller (2 blev dog først skadet i Newcastle kampen)
Giggs, Anderson, Carrick, Hargreaves, Tevez, Ronaldo, Nani og Silvestre.

Samtidig manglede Saha og Park, som ville have været gode at have på bænken.

Det betyder, at der er følgende kreative kræfter at vælge imellem:
Scholes, Rooney og Cambell

problemet igår var ganske enkelt ovenstående - samt godt/heldigt målmandsspil.

Men som en anden skrev, der bliver tudet for meget herinde, af de samme personer gang på gang. (hvis der ikke bliver scoret 5 mål pr. kamp, samt hæl og tå i samtlige 93 min. er indsatsen ikke godkendt - og så betyder det ikke en skid - at United vinder både PL og CL.)

prøv at lade være med at overdrive det for at få din pointe igennem, og få os andre til at se dumme ud. Faktum er at united var et såret hold igår, og det var tydeligt for enhver hvor meget visse spillere betyder for holdet, og man skal være komplet blind for ikke at se det. Det faktum at ronaldo måske først er tilbage i topform omkring juleprogrammet er bekymrende i høj grad endda.

Vi så skidte ud, for det var på ingen måde en skræmmende modstander. Jeg kunne forstå hvis vi havde fået besøg af everton eller tottenham etc i den forfatning vi er i, men det hold vi mødte igår kommer med næsten lige så mange skader som os.

Meget dårligt.

Og det viser jo at selvom vi gerne vil prale af vores bredde, så er der så enorm forskel på 1. og 2.valg på mange af pladserne. Selvom der også er forskel på 1. og 2.valg i chelsea, så viser de med reservespillere som anelka, shevchenko,malouda,bridge,alex,ferreira en række spillere som kunne danne en del af et chelsea-hold som sagtens ville kunne slå flere PL-hold.

Så så fantastisk er vores bredde heller ikke. Det har vi set i de første par kampe i år.

hoen
18-08-2008, 11:23
prøv at lade være med at overdrive det for at få din pointe igennem, og få os andre til at se dumme ud. Faktum er at united var et såret hold igår, og det var tydeligt for enhver hvor meget visse spillere betyder for holdet, og man skal være komplet blind for ikke at se det. Det faktum at ronaldo måske først er tilbage i topform omkring juleprogrammet er bekymrende i høj grad endda.

Vi så skidte ud, for det var på ingen måde en skræmmende modstander. Jeg kunne forstå hvis vi havde fået besøg af everton eller tottenham etc i den forfatning vi er i, men det hold vi mødte igår kommer med næsten lige så mange skader som os.

Meget dårligt.

Og det viser jo at selvom vi gerne vil prale af vores bredde, så er der så enorm forskel på 1. og 2.valg på mange af pladserne. Selvom der også er forskel på 1. og 2.valg i chelsea, så viser de med reservespillere som anelka, shevchenko,malouda,bridge,alex,ferreira en række spillere som kunne danne en del af et chelsea-hold som sagtens ville kunne slå flere PL-hold.

Så så fantastisk er vores bredde heller ikke. Det har vi set i de første par kampe i år.

nu er flere af de spiller der har spillet de kampe du nævner jo også 3 valg,
se dog på hvem vi har ude også tag jer sammen gloryhunters:devill:

Danielsen
18-08-2008, 11:33
Jeg har fået det dårligt efter at have læst indlæggene i denne tråd. Hvor er I forkælede!

Fik et lille smil på da jeg så billedet af de indbydende rejesandwich. Kanon.

Fergusen skal fyres, Scholes skal degraderes, Fletch og OShea skal bare sælges etc. Hvor er det bare latterlige kommentarer. I forventer champagnebold hver gang vi spiller og selv med et hold med kun et par få offensive kræfter, som tilfældet var i går.

Vi er alle skuffede over at det "kun" blev til 1 point, pointdelingen var trods alt fair, når vi kigger på selve kampen.

Som jeg ser det, i bagklogskabens lys, lavede Ferguson kun en fejl. Det var at sætte OShea ind i stedet for Carrick, en OShea og en Fletcher på samme tid mod et defensivtorienteret hold, som skulle lirkes op, var måske lidt for optimistisk. Hvad var hans muligheder så? Burde have sat Possedon ind i stedet, men det ville måske være at satse for meget. Den er fandeme svær.

Så går Giggs tilmed også i stykker og så bliver spillet endnu mere stationært. Jeg synes sgu at jeg vil tage hatten af for Fergie i stedet, for at prøve at vinde kampen med uprøvede kræfter (Campbell, Rafael og Possebon).

Samtlige fans (og Fergie) har skreget efter en angriber, vi ved af gode grunde ikke hvorfor en handel ikke er blevet til en realitet endnu.

Konklusionen må være:

NEGATIVT:
at for mange herinde er for forvent og tror at virkelighedens fodbold er det samme som i FM.

at vi ikke har fået den angriber, vi så længe har sukket efter.

at nu også at både Giggs og Carrick er væk et par uger

POSITIVT:
vi tabte ikke

Rooney er tilbage, selvom han var lidt rusten (af naturlige årsager!!)

tre unge fik chancen

Kampen mod Portsmouth bliver monstersvær!!!

Spot fucking on!! Kan ikke siges mere präcist!

robinho
18-08-2008, 11:33
Ja, for flyvende igennem luften, med tre folk omkring sig der river og flår i en, er det utroligt nemt at styre sådan en bold milimeterpræcist op i hjørnet. Utroligt ringe af en 20-årig knægt.

Campbell gjorde det hele kampen igennem rigtig godt, og var meget levende. Synes virkelig ikke man kan bebrejde ham noget der, og specielt ikke i denne situation

han kan sagtens dirigere den. Har intet at gøre med om han er 20 år. En 20 årig header ikke nødvendigvis værre end en på 32. Han skal score på den. End of story. Og hvem snakker om at sætte den oppe i hjørnet milimeterpræcist. Jeg sagde at alle andre steder end lige på målmanden så var den gået ind. Kan godt forlange af en angriber at han ikke sætter en fri afslutning lige på keeperen fra 2 meters afstand.

Andersen
18-08-2008, 12:07
han kan sagtens dirigere den. Har intet at gøre med om han er 20 år. En 20 årig header ikke nødvendigvis værre end en på 32. Han skal score på den. End of story. Og hvem snakker om at sætte den oppe i hjørnet milimeterpræcist. Jeg sagde at alle andre steder end lige på målmanden så var den gået ind. Kan godt forlange af en angriber at han ikke sætter en fri afslutning lige på keeperen fra 2 meters afstand.

Naturligvis kan vi forlange at der bliver scoret på den! Uanset om han 20, 18, 25 eller 34 år. Det er en mega-monster-chance, der SKAL udløse et mål!

Jeg synes at Campbell gjorde det fornuftigt set over hele kampen, kunne dog ikke se at han skulle være ekstrem hurtig. Jeg ved godt at han skulle have scoret, men det er positivt at han kom frem til chansen og at han fik revet sig løs. Næste gang er den der!

Mikkelsen
18-08-2008, 12:10

Meget dårligt.

Kampen igår viser da intet om Ronaldo's betydning for holdet men disse spillers betydning:
Giggs, Anderson, Carrick, Hargreaves, Tevez, Ronaldo, Nani og Silvestre

Jeg mener at 1. og 2. valg på wing er følgende: Giggs, Nani, Ronaldo og Park. Da kampen var slut, var ingen af disse på banen, hvilket betyder at vi nok spillede med 3. valg på begge kanter. samt at begge def. var væk og erstattet af Possebon (3. valg) Angreb Cambell (3.valg)

Jeg har ingen intension om at få dig og andre til at se dumme ud, jeg syntes faktisk at i selv gør et ret så godt job selv. :lolol:

KennyN
18-08-2008, 14:26
Synes det er så trættende at læse alle disse indlæg, som har så travlt med at begrave United og puste det hele op efter en kamp. I mine øjne er der ingen problemer, det var en kamp. Slap dog af. Og lad være hele tiden at være så negativ, det må da være deprimerende hele tiden at skulle finde en negativ og skuffende vinkel på alt. Er vi virkelig derude, hvor vi skal vinde alle kampe 7-0 og med samba bold, før det bare er en nogenlunde okay kamp..

Ang Campbells chance. Han kommer flot op og header okay. Selvfølgelig er det tæt på mål, men han er presset og det er jo ren held for Newcastle og Given, at den rammer ham lige i panden.. Bad luck, det kan sku ske for alle..

Kampen havde heller intet med Ronaldo at gøre. Husk lige, at vi sidste sæson vandt suverænt over Arsenal i FA-Cuppen uden Ronaldo. Og nej, det var ikke fordi de stillede med halvt reservehold, for det gjorde vi jo også.. Vi har spillet et par fine pre-season kampe, uden Ronaldo. Osv.. Så nej, han er ikke uundværlig.

ChristianR
18-08-2008, 14:33
Synes det er så trættende at læse alle disse indlæg, som har så travlt med at begrave United og puste det hele op efter en kamp. I mine øjne er der ingen problemer, det var en kamp. Slap dog af. Og lad være hele tiden at være så negativ, det må da være deprimerende hele tiden at skulle finde en negativ og skuffende vinkel på alt. Er vi virkelig derude, hvor vi skal vinde alle kampe 7-0 og med samba bold, før det bare er en nogenlunde okay kamp..

Ang Campbells chance. Han kommer flot op og header okay. Selvfølgelig er det tæt på mål, men han er presset og det er jo ren held for Newcastle og Given, at den rammer ham lige i panden.. Bad luck, det kan sku ske for alle..

Kampen havde heller intet med Ronaldo at gøre. Husk lige, at vi sidste sæson vandt suverænt over Arsenal i FA-Cuppen uden Ronaldo. Og nej, det var ikke fordi de stillede med halvt reservehold, for det gjorde vi jo også.. Vi har spillet et par fine pre-season kampe, uden Ronaldo. Osv.. Så nej, han er ikke uundværlig.

Jeg erklærer mig lige enig i det meste.

Dog synes jeg efterhånden, at den ENE kamp mod Arsenal efterhånden mere er et tegn på, hvor vigtig Ronaldo har været/er for os.

Gang på gang på gang bliver den ENE kamp nævnt som eksempel på, at vi kan klare os uden Ronaldo. Hvis ikke der er dukket flere eksempler op, så synes jeg ærlig talt ikke, det er et argument. Jeg føler mig nu overbevist om, at kampen havde været noget anderledes, hvis vi havde haft ham med.

Hvorend vi gerne vil det anderledes, skal vi passe på med at negligere Ronaldos vigtighed. For han kan som ingen anden være afgørende for en kamp.

United DK
18-08-2008, 14:39
Vi manglede da Ronaldo i går, men det skyldes den tilvendingsperiode der somregel er, når en så stor profil ikke er der. Når holdet i et helt år, bare har kunne spille bolden til Ronaldo, og så lavede han mål, så er det klart, at holdet lige skal vende sig til, at det ikke er sådan p.t., og jeg håber da, at man vender sig så meget til, at spille uden Ronaldo, at man ikke bare går tilbage i samme rille, når han vender tilbage, for så ender vi bare i samme situation, når han smutter til næste sommer.

KennyN
18-08-2008, 14:39
Kan godt være ChristianR. Det er bare for nemt at sige, vi ikke kan klare os uden Ronaldo og vi desperat mangler ham. Så enkelt er det jo ikke.. Men selvfølgelig er en spiller af Ronaldos kaliber vigtig for holdet, men vi er mere end bare en spiller..

Og i den sammenhæng er det også til grin at høre folk sige, at spillere som Rafael, Evans, Possebon og Campbell bare ikke er gode nok osv. Come on, giv dem nu lige chancen. Også selv om de ikke er købt ind for dyre penge i Portugal. Og at sige spillere som Giggs og Scholes er over-the-hill grundet en dårlig kamp er for langt ude. Giggs var en af vores bedste i går, mens Scholes hele pre-season var helt i top. Bare fordi de er rundet 30 betyder ikke nødvendigvis de skal smides på porten..

ChristianR
18-08-2008, 14:54
Slettet

ChristianR
18-08-2008, 14:54
Kan godt være ChristianR. Det er bare for nemt at sige, vi ikke kan klare os uden Ronaldo og vi desperat mangler ham. Så enkelt er det jo ikke.. Men selvfølgelig er en spiller af Ronaldos kaliber vigtig for holdet, men vi er mere end bare en spiller..

Og i den sammenhæng er det også til grin at høre folk sige, at spillere som Rafael, Evans, Possebon og Campbell bare ikke er gode nok osv. Come on, giv dem nu lige chancen. Også selv om de ikke er købt ind for dyre penge i Portugal. Og at sige spillere som Giggs og Scholes er over-the-hill grundet en dårlig kamp er for langt ude. Giggs var en af vores bedste i går, mens Scholes hele pre-season var helt i top. Bare fordi de er rundet 30 betyder ikke nødvendigvis de skal smides på porten..

Jamen, jeg er enig i det hele og vælger generelt blot at overse diverse dommedagsproffetier efter en enkelt halvskidt kamp, hvor vi har manglet et vel næsten uhørt antal offenssive stamspillere.
Igår blev Ronaldos fravær bare noget tydligere, da spillere som Nani, Tevez, Anderson, Hargreaves og Carrick ikke var der til at tage over. Scholes var der, men han formåede det desværre ikke igår.

Patrique
18-08-2008, 15:24
Dejligt at høre United fansene sang flotte sange om Ronaldo i kampen i går..
Han viser også sin pasion for holdet ved at rejse sig og juble da Fletcher scorede.
Virkelig dejligt at se...

ChristianR
18-08-2008, 15:28
Han viser også sin pasion for holdet ved at rejse sig og juble da Fletcher scorede.

Bliver du imponeret af, at han klapper når hans hold scorer? Det skulle han søreme da også helst. Alt andet ville da virkelig være at skyde sig selv i foden, eftersom det efterhånden virker usvigeligt sikkert, at han bliver i klubben i den kommende sæson.

JakobR
18-08-2008, 15:35
Sang de ikke Viva John Terry? Hørte ikke en eneste Ronaldo-sang.

RasmusP
18-08-2008, 15:35
nå, nu har jeg lige haft lejlighed til at se et ca 11 min sammendrag af kampen igår, og må sige at selvom vi til tider har været vidende til fantastiske målmandspræstationer mod os, så synes jeg egentlig ikke den igår var en af dem.

Så var der den dobbeltchance til rooney og scholes som given også tager. Den første afslutning fra rooney er decideret ringe, og triller nærmest ind i armene på ham, og scholes´retur kommer fra en vinkel hvor scholes ikke rigtig har nogen mulighed for at sparke den ind, og given ligger sig bare på tværs.

Så istedet for at snakke om at vi igen har mødt en brad friedel klon, så vil jeg sige at det igår skyldes nogle ringe afslutninger. Og vi skabte heller ikke nok, så fordi given laver 2-3 redninger, er det jo ikke nok til at vræle over at andres keepere nupper vores point
http://blip.tv/scripts/flash/showplayer.swf?file=http%3A//blip.tv/rss/flash/1187060&enablejs=true&showplayerpath=http%3A//blip.tv/scripts/flash/showplayer.swf&autostart=true&feedurl=http%3A//arsonfire.blip.tv/rss
Campell chance kommer ca. ved 2.20: Han timer den bold fantastisk. Og det er efter min mening rent uheld at den ikke ryger ind (Campell sigter jo nok ikke efter Givens hoved?).
Rooneys chance kommer ca. ved 3.30: Det er absolut ikke en ringe afslutning. Det er altså temlig svært at vende næsten 180 grader, for derefter at sende en kvalificeret afslutning af sted. Og hvis vi nu skal unødvendigt bagkloge, hvor skulle han så ellers have skudt? I modsatte side af målet står der en forsvare. Rooney forsøger jo at fange Given på det forkerte ben.
Og du snakker om at overdrive for at få sin pointe igennem, og samtidig mener du at Rooney TRILLER bolden ind til Given? :D :D Hvis du kalder det der en triller, så ville jeg sgu nødig se når du sparker hårdt!!

Ja, sikke en pasion at have. Jeg havde i hvert fald ikke gidet lette røven, bare fordi det hold jeg spiller for udligner! ..ej helt ærligt, så synes jeg simpelthen ikke man kan forvente andet. Det er jo ikke fordi han har problemer med at rejse sig op, så det ville da være meget mystisk hvis han IKKE havde gjort det. Var der nogle i Manchester Uniteds stab der IKKE rejste sig op??

Patrique
18-08-2008, 15:36
Bliver du imponeret af, at han klapper når hans hold scorer? Det skulle han søreme da også helst. Alt andet ville da virkelig være at skyde sig selv i foden, eftersom det efterhånden virker usvigeligt sikkert, at han bliver i klubben i den kommende sæson.
Jeg synes det er fedt at han stiller sig op og klapper når hans hold score.. Det SKAL man ja.. men ikke alle gør det.. der er i øvrigt mange som ikke engang kommer på stadionet for at se ens hold når de er skadet.. Det er så tilgængæld latterligt.

Cristiano Ronaldo
18-08-2008, 15:40
Sang de ikke Viva John Terry? Hørte ikke en eneste Ronaldo-sang.

Jeg hørte de sang "He plays on the left, he plays on the riiiiiiight. That boy Ronaldo makes England look shite".. Jeg hørte også nogen sige at de sang viva Ronaldo sangen.. Jeg kunne dog ikke høre det....

http://tribalfootball.com/article.php?id=107319

JakobR
18-08-2008, 15:41
Jeg synes det er fedt at han stiller sig op og klapper når hans hold score.. Det SKAL man ja.. men ikke alle gør det.. der er i øvrigt mange som ikke engang kommer på stadionet for at se ens hold når de er skadet.. Det er så tilgængæld latterligt.

Har du også sendt manden 10 røde roser fra Interflora?

Jeg synes da stort set altid spillerne er at finde på stadion, når de er skadet.

Patrique
18-08-2008, 15:44
Har du også sendt manden 10 røde roser fra Interflora?

Jeg synes da stort set altid spillerne er at finde på stadion, når de er skadet.

Haha? :S

Eksempel: Ronaldinho var stort set aldrig på stadionet i Barcelona når han var skadet... Det var Ronaldo heller ikke da han spillede i Madrid...

JakobR
18-08-2008, 15:47

Eksempel: Ronaldinho var stort set aldrig på stadionet i Barcelona når han var skadet... Det var Ronaldo heller ikke da han spillede i Madrid...

Jamen dyrker man ikke manden lidt for meget, når man skamroser ham for at klappe i hænderne, når hans eget hold scorer?

Nu er Camp Nou og Bernabeau jo kæmpe stadions, så hvordan kan du vide de ikke var der? Det har jo heller ikke noget med United at gøre. Gary Neville var jo nærmest st-holder sidste sæson.

Patrique
18-08-2008, 15:51
Jamen dyrker man ikke manden lidt for meget, når man skamroser ham for at klappe i hænderne, når hans eget hold scorer?

Nu er Camp Nou og Bernabeau jo kæmpe stadions, så hvordan kan du vide de ikke var der? Det har jo heller ikke noget med United at gøre. Gary Neville var jo nærmest st-holder sidste sæson.

Om man dyrker ham for meget ?.. Det ved jeg sku ikk.. Jeg kan rigtig godt lide ham, ja.. Men om det er for meget.. Det må du jo om.

Ronaldo er da flere gange blevet kritiseret for det i Madrid.. Beckham og Raul så man ALTID da de ikke var med.. Men ikke Ronaldo. Ham så man aldrig..

*I øvrigt er Bernabeau ikke meget større end vores stadion!

Glory Man United
18-08-2008, 16:00

ja United skal være stolte af Ronaldo :whine:

RasmusP
18-08-2008, 16:01

Så fordi Ronaldinho og Ronaldo er nogle forkælede idioter, så skal Cristiano Ronaldo roses, fordi han gjorde noget så normalt som at møde op, og klapper når United scorer?

Jeg spiller selv fodbold (på et elendigt plan). Og helt nede på det elendige plan, er det da en selvfølge at man kommer og støtter sine holdkamerater, hvis man er skadet, med mindre man er forhindret..

United-Allan33
18-08-2008, 16:13

Jeg går ud fra du bruger ironi, da Ronaldo ikke rejser sig op ved Fletchers scoring.. Han klapper et par gange og finder så mobilen frem igen... Ikke den vilde begrejstring at spore...

Desuden kunne jeg på intet tidspunkt hører Ronaldo sange, men derimod John Terry sange på Viva Ronaldo melodien...

Mikke7
18-08-2008, 16:19

Nej han er ikke uundværlig, når vi har andre offensive kræfter, som kan tage over - men det havde vi ikke i går, idet Nani og Anderson bl.a. ikke kunne deltage.
I kampen mod Arsenal havde vi en sprudlende Nani, som virkelig viste sine kompetencer, men han var der jo som sagt ikke i går. Min pointe er, at Ronaldo ikke er uundværlig, men så kræver det, vi har kompetente offensive kræfter, der tør tage over - hvilket vi forhåbentlig får at se, når Nani har udstået sin karantæne og Anderson vender hjem fra OL..
Vi kan godt undvære en offensiv spiller, men ikke det alle...

Nu kan det godt være, det er mig, som er forkert på den, men synes da kun jeg har læst positive ting om Rafael, Possebon og Campbell efter kampen... synes de gjorde det rigtig godt - bidrog med offensivt spil samt turde noget.

Mht. Giggs så var han blandt de bedste i går, men det skulle han jo også helst være, når man stiller med et reservehold/urutineret hold.
Jeg synes, Scholes og Giggs bidrager fint til holdet (både i går og generelt), men synes også ofte, de viser, at det ikke er dem, som vi skal bygge holdet op omkring - da de er ved at være oppe i årene, dermed ikke sagt, at de ikke kan være med, for de scorer vigtige mål samt har den nødvendige rutine, men synes ikke de har samme flow tidligere.. Men al ære og respekt for dem!

Det er da helt naturligt - self vil han da vinde!
Jeg havde da klart forventet, han jublede.

SantasLittleHelper
18-08-2008, 16:21
ja United skal være stolte af Ronaldo :whine:

Det er nemlig helt rigtig.. United skal være rigtig stolte af at have formet verdens bedste fodboldsspiller. Ligesom United skal være stolt af at have verdens bedste fodboldhold. Alt andet ville da være fuldstændig åndssvagt.

Stor ros til Ronaldo for at møde op - det er jeg sikker på at mange ikke havde forventet. der var uden tvivl flere "fans" der gik en halv times tid før for ikke at blive fanget i trafikken.

Mikke7
18-08-2008, 16:23
Så fordi Ronaldinho og Ronaldo er nogle forkælede idioter, så skal Cristiano Ronaldo roses, fordi han gjorde noget så normalt som at møde op, og klapper når United scorer?

Synes ikke man skal rose Ronaldo for at klappe - og det tror jeg faktisk heller ikke var hans hensigt med det..
Selvom Ronaldo har håndteret sagen dårligt, så skal vi som fans jo heller ikke reagere hver gang, Ronaldo gør det ene eller det andet (dette er ikke henvendt til dig:)) - vi bliver jo nød til at komme videre...

RasmusP
18-08-2008, 16:28
Det er nemlig helt rigtig.. United skal være rigtig stolte af at have formet verdens bedste fodboldsspiller. Ligesom United skal være stolt af at have verdens bedste fodboldhold. Alt andet ville da være fuldstændig åndssvagt.

Stor ros til Ronaldo for at møde op - det er jeg sikker på at mange ikke havde forventet. der var uden tvivl flere "fans" der gik en halv times tid før for ikke at blive fanget i trafikken.
Ja, og det er sgu sikkert de samme slags fans, der køber merchandise for flere 100 pund hver gang de er inde og se United, og som forguder Ronaldo, fordi han laver nogle flotte driblinger og kommer fra syden af.

..og jeg gad nok vide hvem der IKKE havde forventet at se Ronaldo på Oldtrafford i går??

Flax_Generous
18-08-2008, 16:43
Hvad vi kan lære af Newcastle-kampen:

1. Det er svært at undvære Ronaldo, Tevez, Anderson, Park, Hargreaves, Nani og så samtidig få skader til Giggs og Carrick. Ikke overraskende.

2. Vores afslutninger er ikke altid af super kvalitet. Ikke overraskende.

3. O'Shea er ringe på midtbanen. Ikke overraskende.

4. Campbell, Rafael og Rodrigo er store talenter, men næppe gode nok til at være andet end reserver i år. Ikke overraskende.

5. Ryan Giggs er stadig en herlig fodboldspiller. Ikke overraskende.

6. Vores forsvar er stadig ganske solidt. Ikke overraskende.

Alt i alt burde 1-1 altså næppe have overrasket. Jeg havde håbet på en sejr, men en uafgjort chokerer mig ærlig talt ikke. Lad os håbe, at Argentina slår Brasilien i morgen, at Giggs bliver skadesfri, at Tevez kommer tilbage og at Rooney får lidt mere fitness i benene - for så bør vi kunne vinde næste kamp.

EDIT: 7. Mange herinde er totalt over-hysteriske. Ikke overraskende.

Glory Man United
18-08-2008, 16:46
Gider seriøst ikke snakke mere Ronaldo. Hvis folk kan komme i bukserne over at han klapper i hænderne, da Fletcher scorer, så er jeg stået af.
@Ntothe: Hvis du synes Giggs er for gammel, så sæt dig ned og gense kampen fra igår. Giggs var den eneste, som offensivt havde noget at byde på

JakobR
18-08-2008, 16:49
Man skal synes Giggs har spillet dårligt og er for gammel. Ligesom folkeskolen med syndebukkene.

unitedforreal
18-08-2008, 16:49
Hvorfor er alle Imod Ronaldo, ? Forstår jeg ikke. Jeg så da ikke Teves.Saha. og de andre sakdet spiller sidde ved siden af ham ?. Dejligt at se han mødte op.

Og noget helt andet, Nej hvor jeg er dog skuffet over Rooney, Han har jo svært ved at finde ud af hvor han vil spille på den bane. Ja jeg ved alle i United elsker ham fordi han Kæmper helt vildt. Men kom nu lidt. Hvad fanden lavede han mod Newcastle ?. No offence til alle Rooney elsker, Men Campell var mere Farlig end Rooney var. Han tog de løb en angriber skal tag. Og ikke køb ned og spille midtbane og Rooney gøre. Rooney elsker at have bolden, Men måske skal man fortælle ham hans opgave er at score, Fordi score han ikke så skal igen håbe på Ronaldo.

Vi havde vundet kampen uden tvivl hvis Ronaldo var med, "ja jeg er sikker".
Kun fordi Ronaldo vil 1 ting, og det er at score. Rooney vil ned og røre bolden hver andet sec, Spil nu angriber som du bliver sat til.

Anyway, håber fandme han tag sig sammen resten af året, ellers håber jeg vi spiller med Teves-Saha, eller Teves-Campell, "JA ROONEY SKAL PÅ BÆNKEN HAN HAR MEGET AT LÆRE!:devill:

Kofoed
18-08-2008, 16:53
Man skal synes Giggs har spillet dårligt og er for gammel. Ligesom folkeskolen med syndebukkene.

Hehe, præcis.. Og selvom vi manglede 8 offensive spillere, skal man kunne sige, at det var lige præcis Ronaldo vi manglede, og et tydeligt eksempel på at vi overhovedet ikke kan klare os uden Ronaldo..

unitedforreal
18-08-2008, 16:55
Og sidst, Jeg er træt af folk som snakker den spiller er ung og den spiller er gammel. Jeg er jo ligeglad om han er 10000år eller 10 år. Han skal bare udføre sin opgave godt.

Giggs og scholes var nok dem der spillede bedst. Oshea, han skal sgu også skamme sig over den insats, og det skal bosbos også. Men de er trods alt ikke stam spiller som Rooney. Seriøst jeg kan ikke forklare hvor skuffet jeg er over den manden, Har haft ham nr 1 på min liste over mest elskede spiller i United, Men må fandme indrømme han er røget langt ned på listen.

han brokker sig fandme mere end Ronaldo, Og Ronaldo har ret til at brokke sig, Da han er den spiller der bliver tacklet mest i PL, hvor Roonet piver konstant.

Patrique
18-08-2008, 16:57
Gider seriøst ikke snakke mere Ronaldo. Hvis folk kan komme i bukserne over at han klapper i hænderne, da Fletcher scorer, så er jeg stået af.
@Ntothe: Hvis du synes Giggs er for gammel, så sæt dig ned og gense kampen fra igår. Giggs var den eneste, som offensivt havde noget at byde på

Du må meget undskylde at jeg udtrykte min glæde over at se Ronaldo på Old Trafford igen.. Hvad fanden sker der for dig.. Hvis du ikke har noget ordenligt at sige.. Så hold dog mund.. Du kommer altid med små provokerende kommentarer :mad:

Mikke7
18-08-2008, 16:58

Helt enig - vi skal have fokus på holdet og dermed lægge
"fortiden" bag os. Ronaldo er en fantastisk spiller, men fakta er, at han er ude til omkrign oktober, så indtil der må vi undvære, hvilket vi også kan, når Nani, Anderson, Tevez er med igen:)

Hvorfor er alle Imod Ronaldo, ? Forstår jeg ikke. Jeg så da ikke Teves.Saha. og de andre sakdet spiller sidde ved siden af ham ?. Dejligt at se han mødte op.

Anyway, håber fandme han tag sig sammen resten af året, ellers håber jeg vi spiller med Teves-Saha, eller Teves-Campell, "JA ROONEY SKAL PÅ BÆNKEN HAN HAR MEGET AT LÆRE!:devill:

Er ikke 100, men mener Tevez' fravær skyldtes familieproblemer - så han kunne af gode grunde ikke være der.
Ærlig så havde jeg slet ikke haft i tankerne, at Ronaldo IKKE skulle være mødt op til kampen..

mht. Rooney så skal han lige op i det næste gear, men det skal han nok også komme - men synes, det kunne være spændende med Tevez og Campbell foran..

Kofoed
18-08-2008, 16:59
Og sidst, Jeg er træt af folk som snakker den spiller er ung og den spiller er gammel. Jeg er jo ligeglad om han er 10000år eller 10 år. Han skal bare udføre sin opgave godt.

Giggs og scholes var nok dem der spillede bedst. Oshea, han skal sgu også skamme sig over den insats, og det skal bosbos også. Men de er trods alt ikke stam spiller som Rooney. Seriøst jeg kan ikke forklare hvor skuffet jeg er over den manden, Har haft ham nr 1 på min liste over mest elskede spiller i United, Men må fandme indrømme han er røget langt ned på listen.

han brokker sig fandme mere end Ronaldo, Og Ronaldo har ret til at brokke sig, Da han er den spiller der bliver tacklet mest i PL, hvor Roonet piver konstant.

Scholes, spillede en lortekamp.. Og det vil du se, hvis du finder noget stats over passes.. Og det har intet at gøre med alder, men bedømt ud fra kvalitet, og der var INGEN kvalitet fra hans fødder igår..

Jacob FG
18-08-2008, 17:01

Den der holder ikk.. Synes ikke man behøver et særligt velargumenteret indlæg for at udtrykke det. Der er et bærende argument og det er: HAN ER JO SKADET KONSTANT!

Nej, den holder heller ikke i en hel sæson.. Med al respekt for Campell så er han altså stadig reservespiller i mine øjne, og en nødløsning i disse tider.. Han mangler lige det sidste..

unitedforreal
18-08-2008, 17:07
Scholes, spillede en lortekamp.. Og det vil du se, hvis du finder noget stats over passes.. Og det har intet at gøre med alder, men bedømt ud fra kvalitet, og der var INGEN kvalitet fra hans fødder igår..

Det er en af de største fejl, Det er at bedømme spiller ud fra stats, Det er jo ikke et spil.

Lad mig forklare hvad jeg mener,

Sholes er midtbane, ja han skal spille bolden rundt, Men du er kun god hvis dine holdkamerater hjælper dig til det. Altså det jeg synes for Helt fedt ved scholes er han tag nogen løb, "uden at få bolden " men kaster ikke rundt med sine arm eller råber af sine med spiller " som en Rooney"

Vi kan også tage Campell, Han spille jo helt vildt godt, Ja han fik ikke bolden tit, men de løb han tog gav jo plads til Rooney, men hvor var manden ? han var ned og spille Defensiv midt fordi vi var jo trods alt foan 10-0.

Jeg mener helt ærlig. spil nu den plads du får. Hvis du forlader din plads skal du være 100% sikker på du gøre det godt eller ser det dumt ud.-

Fodbold handler ikke om stat's men om en overall insats. At løbe uden at få bolden, bliver ikke tit set af folk som sidder og ser kampen på TV, og derfor kan vi ikke bedømme det.

hoen
18-08-2008, 18:21
Ja, og det er sgu sikkert de samme slags fans, der køber merchandise for flere 100 pund hver gang de er inde og se United, og som forguder Ronaldo, fordi han laver nogle flotte driblinger og kommer fra syden af.

..og jeg gad nok vide hvem der IKKE havde forventet at se Ronaldo på Oldtrafford i går??

men det er vel også de fans der gør vi har råd til at købe nye spiller og have et af verdens bedste hold ? eller har jeg bare ikke fattet noget ?

hoen
18-08-2008, 18:23
Jeg spiller selv fodbold (på et elendigt plan). Og helt nede på det elendige plan, er det da en selvfølge at man kommer og støtter sine holdkamerater, hvis man er skadet, med mindre man er forhindret..

ja og det kan jo sagtens sammenlignes :lolol:

Flax_Generous
18-08-2008, 18:37

1. Det er svært at undvære Ronaldo, Tevez, Anderson, Park, Hargreaves, Nani og så samtidig få skader til Giggs og Carrick. Ikke overraskende.

4. Campbell, Rafael og Rodrigo er store talenter, men næppe gode nok til at være andet end reserver i år. Ikke overraskende.

Alt i alt burde 1-1 altså næppe have overrasket. Jeg havde håbet på en sejr, men en uafgjort chokerer mig ærlig talt ikke. Lad os håbe, at Argentina slår Brasilien i morgen, at Giggs bliver skadesfri, at Tevez kommer tilbage og at Rooney får lidt mere fitness i benene - for så bør vi kunne vinde næste kamp.

Nå ja;

8. Mike Riley har stadig et virkelig punchable ansigt. Ikke overraskende.

PerRonaldo
18-08-2008, 18:58

Og noget helt andet, Nej hvor jeg er dog skuffet over Rooney, Han har jo svært ved at finde ud af hvor han vil spille på den bane. Ja jeg ved alle i United elsker ham fordi han Kæmper helt vildt. Men kom nu lidt. Hvad fanden lavede han mod Newcastle ?. No offence til alle Rooney elsker, Men Campell var mere Farlig end Rooney var. Han tog de løb en angriber skal tag. Og ikke køb ned og spille midtbane og Rooney gøre. Rooney elsker at have bolden, Men måske skal man fortælle ham hans opgave er at score, Fordi score han ikke så skal igen håbe på Ronaldo.

Kun fordi Ronaldo vil 1 ting, og det er at score. Rooney vil ned og røre bolden hver andet sec, Spil nu angriber som du bliver sat til.

Vi er nok ikke så nemme at imponere.. At en skadet spiller er at finde på stadion er der sgu da ikke noget vildt i. Men han er jo også den eneste spiller der er holdt som slave, så måske har han fået besked på at SKULLE være på stadion, så han ikke lavede noget bag vores ryg, med real..

Ja Rooney spillede en elendig kamp lige som alle andre, forsvaret undtaget og giggs. Men det er fergie der laver taktikken, ikke Rooney og jeg vil vædde med at fergie har sagt til ham han skal have en fri rolle bag campbel og trække længere tilbage på banen, fordi han kan så meget med den bold. Og i de tyve min vi spiller godt var Rooney faktisk skaberen af det meste sammen med giggs, og havde campbell bare været en smule heldig, så havde han også lavet et super assist. Men er enig i at han burde lægge længere fremme, men tror ikke kun det er rooney selv der er skyld i det.

Kofoed
18-08-2008, 19:04
Det er en af de største fejl, Det er at bedømme spiller ud fra stats, Det er jo ikke et spil.

Lad mig forklare hvad jeg mener,

Sholes er midtbane, ja han skal spille bolden rundt, Men du er kun god hvis dine holdkamerater hjælper dig til det. Altså det jeg synes for Helt fedt ved scholes er han tag nogen løb, "uden at få bolden " men kaster ikke rundt med sine arm eller råber af sine med spiller " som en Rooney"

Vi kan også tage Campell, Han spille jo helt vildt godt, Ja han fik ikke bolden tit, men de løb han tog gav jo plads til Rooney, men hvor var manden ? han var ned og spille Defensiv midt fordi vi var jo trods alt foan 10-0.

Jeg mener helt ærlig. spil nu den plads du får. Hvis du forlader din plads skal du være 100% sikker på du gøre det godt eller ser det dumt ud.-

Fodbold handler ikke om stat's men om en overall insats. At løbe uden at få bolden, bliver ikke tit set af folk som sidder og ser kampen på TV, og derfor kan vi ikke bedømme det.

Self, skal man ikke bedømme kun ud fra stats men de giver da et meget godt billede.. Og Scholes smed nok bolden væk 3/5 gange, og det ødelægger altså mere end han kan gøre godt igen med sine løb.. Alt for meget spil blev ødelagt fordi hele midtbanen smed boldene væk, og så nytter gode løb INTET... Så misforstå mig ikke, min vurdering er ikke bygget på stats..

Glory Man United
18-08-2008, 19:50
Du må meget undskylde at jeg udtrykte min glæde over at se Ronaldo på Old Trafford igen.. Hvad fanden sker der for dig.. Hvis du ikke har noget ordenligt at sige.. Så hold dog mund.. Du kommer altid med små provokerende kommentarer :mad:

Jamen godt at det gjorde dig glad, og har jeg provokeret dig, fører jeg 1-0

Patrique
18-08-2008, 19:55
Jamen godt at det gjorde dig glad, og har jeg provokeret dig, fører jeg 1-0

Jamen det flot? Eller hvad vil du have jeg skal sige :confused:

Glory Man United
18-08-2008, 20:02
Jamen det flot? Eller hvad vil du have jeg skal sige :confused:

Nu har du jo ikke været her så længe, men så vidt jeg kan læse udfra dine sidste 6-7 indlæg, er det Ronaldo du er mest optaget af....fred være med det. Men når jeg læser, at du skriver følgende til en fremragende skribent som schousboe9:
Klap dog i man!
Du er sku da dum at høre på. Du har aldrig hørt Ronaldo snakke skidt om Manchester United, og du vil heller ikke komme til det!
Alle inde på dette forum snakker om Ronaldo's mangel på respekt over noget i læser på nettet.
Den kommentar du kom med her; Det er virkelig mangel på respekt!
......så er der vist ikke mange, der kan tage dine holdninger seriøst. Sorry

Og hvis du synes at Ronaldo skal have kredit for at klappe i sine hænder, hvad så med Gary neville, der hopper og danser på eller udenfor banen???

Kofoed
18-08-2008, 20:07
Og hvis du synes at Ronaldo skal have kredit for at klappe i sine hænder, hvad så med Gary neville, der hopper og danser på eller udenfor banen???

Jeg syntes vi alle sammen skal tage ud i lufthavnen og modtage Dines når han kommer tilbage, hvis det ikke er for sent.. Han skal da ha en fanfare, fordi han gad komme på stadion, og sikkert også var så loyal og cool at klappe(og måske også ligefrem juble) da Fletcher scorede..

Glory Man United
18-08-2008, 20:08
Jeg syntes vi alle sammen skal tage ud i lufthavnen og modtage Dines når han kommer tilbage, hvis det ikke er for sent.. Han skal da ha en fanfare, fordi han gad komme på stadion, og sikkert også var så loyal og cool at klappe(og måske også ligefrem juble) da Fletcher scorede..

Kofoed you´re my man :lolol:

Glory Man United
18-08-2008, 20:11
Iøvrigt handlede pointtabet ikke kun om Ronaldo. Vi manglede Saha, Tevez, Nani, Park, Hargo og Anderson. Og efter en times spil var Carrick og Giggs også ude. Sorry men PL-kampe vindes ikke med folk som Possebon, Rafael, Campbell og en O´Shea på midtbanen.....Og nej jeg er ikke Alan Hansen :p

Mikke7
18-08-2008, 20:21
Vi er nok ikke så nemme at imponere.. At en skadet spiller er at finde på stadion er der sgu da ikke noget vildt i. Men han er jo også den eneste spiller der er holdt som slave, så måske har han fået besked på at SKULLE være på stadion, så han ikke lavede noget bag vores ryg, med real..

Du får det til at lyde som om, Ronaldo kun var på stadion for at imponere, og det tror jeg vitterligt ikke har været hans hensigt - men ja, det er der jo ingen herinde, som ved, hvorfor jeg synes, vi bør fokusere på den næste kamp samt erkende, at vi gjorde det så godt vi kunne med de spillere, der var til rådighed (dette er ikke kun rettet mod dig:))

Sikke en fantastisk ide - det har han virkelig fortjent:lolol:!! eller måske tog han bare dertil pga. interessen - hvilket jeg også tror, Ronaldo gjorde...

man.utd25
18-08-2008, 20:32
Iøvrigt handlede pointtabet ikke kun om Ronaldo. Vi manglede Saha, Tevez, Nani, Park, Hargo og Anderson. Og efter en times spil var Carrick og Giggs også ude. Sorry men PL-kampe vindes ikke med folk som Possebon, Rafael, Campbell og en O´Shea på midtbanen.....Og nej jeg er ikke Alan Hansen :p

SÅ du siger vi ikke kan vinde PL-Kampe, fordi de er på banen??

Kampe vindes som et hold, du kan ikke begynde at plukke bestemt folk ud, og sige de ikke er gode nok, vi havde store chancer i 1 halvleg, og men lidt held havde vi vundet kampen der:)

Glory Man United
18-08-2008, 20:35
SÅ du siger vi ikke kan vinde PL-Kampe, fordi de er på banen??

Kampe vindes som et hold, du kan ikke begynde at plukke bestemt folk ud, og sige de ikke er gode nok, vi havde store chancer i 1 halvleg, og men lidt held havde vi vundet kampen der:)

Et par kampe hist og her, men nej til at blive engelske mestre. Synes du selv det hold, du så igår, lignede et mesterhold?

Ja kampe vindes som hold, men nu manglede vi så også næsten et helt hold!

man.utd25
18-08-2008, 20:42
Et par kampe hist og her, men nej til at blive engelske mestre. Synes du selv det hold, du så igår, lignede et mesterhold?

Ja kampe vindes som hold, men nu manglede vi så også næsten et helt hold!

Nej de er ikke gode nok til at blive engelske mestre, men det var nu heller ikke det vi var inde på, du fik det til at lyde som at vis vi skifter de spiller ind, så skal vi ikke regne med at vinde nogen Pl-kampe.

Og nej det hold jeg så igår, var ikke et mesterhold, men med lidt held havde vi vundet kampen, også havde ingen sagt noget om de nye der var inde right??

Glory Man United
18-08-2008, 20:48
Nej de er ikke gode nok til at blive engelske mestre, men det var nu heller ikke det vi var inde på, du fik det til at lyde som at vis vi skifter de spiller ind, så skal vi ikke regne med at vinde nogen Pl-kampe.

Og nej det hold jeg så igår, var ikke et mesterhold, men med lidt held havde vi vundet kampen, også havde ingen sagt noget om de nye der var inde right??

Martins havde nu også et par chancer for at afgøre kampen. I mine øjne kan vi ikke være utilfredse med 1-1, hvilket Fergie også indrømmede.
Hvis vi havde kørt en lidt heldig 2-1 sejr i land, havde der for min skyld stadigvæk været diskussion om holdet.
Grunden til at jeg skrev det var, at vi (endnu engang) skulle igennem møllen omkring Ronaldo. Denne gang handlede det så om, hvor fantastisk det var at se ham klappe ved Fletchers scoring.
Der manglede altså (inkl. Carrick/Giggs) 7-8 spillere, og så er vores hold ikke til mere end max en Uefa Cup plads. Og fair nok, det vil Chelski heller ikke være.

man.utd25
18-08-2008, 21:00
Martins havde nu også et par chancer for at afgøre kampen. I mine øjne kan vi ikke være utilfredse med 1-1, hvilket Fergie også indrømmede.
Hvis vi havde kørt en lidt heldig 2-1 sejr i land, havde der for min skyld stadigvæk været diskussion om holdet.
Grunden til at jeg skrev det var, at vi (endnu engang) skulle igennem møllen omkring Ronaldo. Denne gang handlede det så om, hvor fantastisk det var at se ham klappe ved Fletchers scoring.
Der manglede altså (inkl. Carrick/Giggs) 7-8 spillere, og så er vores hold ikke til mere end max en Uefa Cup plads. Og fair nok, det vil Chelski heller ikke være.

Ja dejligt at se Ronaldo klappe, men det er også dejligt at se alle Uniteds-spiller klappe.
tag nu og tilgive Ronaldo:) vi kan jo godt allesammen mærke du har et lille had til ham:)
Men nej íngen store hold, kan klare at have 7-8 store spiller ude:)

Men lad os håbe, at tevez laver nogen vigtig mål i næste kamp:)

Glory Man United
18-08-2008, 21:07
tag nu og tilgive Ronaldo:) vi kan jo godt allesammen mærke du har et lille had til ham:)

Tja svarer vel til, at du til næste sommer er Real Madrid fan, og fred være med det....

man.utd25
18-08-2008, 21:17
Tja svarer vel til, at du til næste sommer er Real Madrid fan, og fred være med det....

Hvorfor skulle jeg blive Real Madrid fan?? fordi DU mener at Ronaldo bliver solgt dertil næste sæson????

Vis man er united fan, så støtter man sku holdet, og alle spiller som spiller der:)
Men iorden had dog Ronaldo, Men du må vel også hade Rio .F for han ikke var meget for at forlænge sidste gang med United , og havde sine tanker i Chelski??? eller er han tilgivet???

Glory Man United
18-08-2008, 21:18
Hvorfor skulle jeg blive Real Madrid fan?? fordi DU mener at Ronaldo bliver solgt dertil næste sæson????

Vis man er united fan, så støtter man sku holdet, og alle spiller som spiller der:)
Men iorden had dog Ronaldo, Men du må vel også hade Rio .F for han ikke var meget for at forlænge sidste gang med United , og havde sine tanker i Chelski??? eller er han tilgivet???

Hader ikke Ronaldo. Synes han er et skvat, men jeg er træt af folks falen på halen over ham. "Seeee han klappede i hænderne, da Fletcher scorede"

man.utd25
18-08-2008, 21:31
Hader ikke Ronaldo. Synes han er et skvat, men jeg er træt af folks falen på halen over ham. "Seeee han klappede i hænderne, da Fletcher scorede"

Tror folk er mere gal på Ronaldo, fordi han er verdens PT bedste spiller, også gør det mere ondt at høre de ting.
Jamen folk er jo så vilde med ham, PGA af de ting han kan på banen:) og folk er vilde med ham fordi vi har verdens bedste spiller i vores klub:)

Jacob FG
18-08-2008, 21:33
Drenge, lad nu være.. Be om.. Der var en enkelt som skrev det med Ronaldo's klapsalve, og det var nok ikke lige så heldigt, men kom nu - vi bliver ALDRIG enige i den her debat, og alle ved jo hvor hinanden står, og alt er blevet skrevet om alle, så lad det nu være ved det.. Kunne ikke forestille mig der dukkede noget nyt op..

Glory Man United
18-08-2008, 21:33
Vend den rund og sig: "Ronaldo spiller i verdens bedste klub"

ChristianR
18-08-2008, 21:34
Ja dejligt at se Ronaldo klappe, men det er også dejligt at se alle Uniteds-spiller klappe.
Men nej íngen store hold, kan klare at have 7-8 store spiller ude:)

Men lad os håbe, at tevez laver nogen vigtig mål i næste kamp:)

Det har jo ikke noget at gøre med, om man har tilgivet Ronaldo eller ej. Det har noget at gøre med, at nogen falder i svimer over, at Ronaldo viser sig på stadion og endda klapper, når vi scorer. Wow.
Det mener jeg ganske enkelt skal være en selvfølge, og jeg kan på ingen måde imponeres over det. Der er sq gået for meget Ronaldocirkus i det, hvis vi skal føle os beærede over, at han møder op på stadion.

Det er egentlig ikke en krittik af Ronaldo, men af dem der falder i svimer over alt, hvad han gør.

Liverpool_sucks
18-08-2008, 21:34

:Smackden: Haha nice one :lolol:

Glory Man United
18-08-2008, 21:35
Det har jo ikke noget at gøre med, om man har tilgivet Ronaldo eller ej. Det har noget at gøre med, at nogen falder i svimer over, at Ronaldo viser sig på stadion og endda klapper, når vi scorer. Wow.
Det mener jeg ganske enkelt skal være en selvfølge, og jeg kan på ingen måde imponeres over det. Der er sq gået for meget Ronaldocirkus i det, hvis vi skal føle os beærede over, at han møder op på stadion.

Det er egentlig ikke en krittik af Ronaldo, men af dem der falder i svimer over alt, hvad han gør.

Sjældent du og jeg er enige....men i tilfældet Ronaldo, så er den der jo ;)

man.utd25
18-08-2008, 21:44

Det har da noget med det at gøre, vis det virkelig går ham så meget på at der er en der skriver det, så må man da hade Ronaldo, og derfor skriver jeg han burde tilgive ham.

Don Kafai
18-08-2008, 21:45
Jeg forstår ikke, hvorfor folk ikke kan holde Ronaldo udenfor.

Jeg så ikke kampen, og vil gerne høre hvordan folk har opfattet den, og så skal jeg igennem mange siders mudderkast om en spiller der ikke engang var med i kampen!?!

Bevares, hvis han kan inddrages sagligt og brugbart, selvom han ikke spillede kampen så er det helt fint. Ellers hold jer til hans tråd !!!

Næste gang jeg trykker på en tråd der hedder "PL: Manchester United - Newcastle", så handler den om den pågældende kamp, og ikke Ronaldo. Jeg gider ikke henstille folk mht Ronaldo mere.

RasmusP
18-08-2008, 21:47

Jeg synes ikke man kan klandre Rooney for noget i denne kamp, selvom jeg er enig i at det ikke er nok at kæmpe røven ud af bukserne. Man skal som angriber også komme frem til nogle chancer. Men han har trods alt været skadet. Så jeg synes ikke man kan forvente at han skal producere en masse chancer, og gå forrest som den offensive kraft. Og det er ikke fordi jeg elsker rooney specielt (ud over det altid er dejligt at se en fodboldspiller uden et kg. voks i håret til en fodboldkamp).

ja og det kan jo sagtens sammenlignes :lolol:
Haha. Fuldstændig korrekt! Det kan det nemlig ikke.....
Men det jeg mente med det var, at hvis jeg, som er en skide yndlingespiller (der bestemt ikke tjener noget på at spille fodbold) kan komme og heppe på mine medspillere, når jeg er skadet, så burde en spiller som Ronaldo vel også liiige kunne klare at starte sin lamborghini, og køre til Oldtrafford og heppe på sine medspillere.. Eller er det for meget at forlange?

Vis man er united fan, så støtter man sku holdet, og alle spiller som spiller der
Så vidt jeg ved har du da fulgt rimelig godt med i Ronaldo-tråden her i sommer? Så burde du også vide, at grunden til at folk ikke bryder jeg sig om Ronaldos personlighed, (for fanden i hellved!!) ikke er fordi, han ønsker at spille for Real Madrid. Men af andre årsager, som jeg ikke orker at forklare igen igen igen.

..men ja. Lad os nu diskutere kampen: (:))
Så i de forbandede toon-fans der smed trøjerne under kampen? De var (for at sige det mildt) IKKE veltrænede. De var TYKKE OG FEDE, og havde faktisk et par gode ølmaver. Og selvfølgelig skal kameramanden zoome ind på dem, for at få et billede af nogle tilskuere under kampen. Men hvorfor skal de altid vælge de ulækre tilskuere med bare maver? Hvorfor kan de ikke fokusere på de tilskuere der synger med på sangene, og nyder fodbolden? :)

EDIT: jeg har hørt nogen påstå at Butt blev buet af, da han havde bolden i går. Det skule åentbart ha været United fans, der havde gjort det. Er der nogle der også har hørt det? Jeg hørte det ikke selv. Men hvis det er rigtigt, så synes jeg det er klamt og usmageligt. Han har sgu aldrig sagt noget ondt om United, og jeg mener ikke man kan blaime ham, fordi han ville prøve at få en startplads i en anden premier league klub. Jeg fatter ikke folk der kan have undt i røven af, at nogle spillere gerne vil prøve noget andet end United...

NtotheT
18-08-2008, 22:02

Ikke tag det personligt, men det er sådanne fans som dig, der har gjort det sådan, at det er længe siden, at United har turde at satse på nogle talenter.
De sidste to talenter vi satsede på, som var under 19 var Ronaldo og Rooney. Se bare hvordan det er gået med dem.
- Altså, du må gerne have den holdning, heldigvis ;) men hvordan kan du allerede bedømme det ude fra de 2-3 kampe de har spillet de tre talenter du nævner?
- Ronaldo var god i sin debut, men ellers vidste han altså ikke det der "wow-spil" i starten af karrieren. Der var meget mellem kampene, men man kunne se potentialet i ham.
Desuden er det hellere ikke hver dag, at Ferguson går ud og kalder en 18-årig knægt for en sensation?

Jeg kan desværre ikke følge dig i din punkt 4 endnu

Han er for gammel, men han spillede godt, fantastisk at se, men synes der er for meget mellem hans præstationer, men jeg håber fandme han finder sin 3. ungdom igen. Ville være fantastisk.
- Men i min bog vil jeg hellere have vi satser på Nani!

Kofoed
18-08-2008, 22:11
Ikke tag det personligt, men det er sådanne fans som dig, der har gjort det sådan, at det er længe siden, at United har turde at satse på nogle talenter.
De sidste to talenter vi satsede på, som var under 19 var Ronaldo og Rooney. Se bare hvordan det er gået med dem.
- Altså, du må gerne have den holdning, heldigvis ;) men hvordan kan du allerede bedømme det ude fra de 2-3 kampe de har spillet de tre talenter du nævner?
- Ronaldo var god i sin debut, men ellers vidste han altså ikke det der "wow-spil" i starten af karrieren. Der var meget mellem kampene, men man kunne se potentialet i ham.
Desuden er det hellere ikke hver dag, at Ferguson går ud og kalder en 18-årig knægt for en sensation?

Uenig.. Self, er det fedt at satse på talenter, og jeg er MEGET glad for hvis SAF vil tage vores talenter med på bænken og bruge dem ind imellem.. Men enhver må da kunne se at Campbell trods alt stadig ikke er bedre end til en bænkplads, og ligeså med Possebon.. Du kan ikke overbevise mig om at Possebon nogensinde ville ha en chance mod spillere som Hargo, Carrick, Anderson og Scholes.. Rafael vil jeg helst ikke udtale mig om, da jeg tror jeg er for forblændet af det jeg har set i pre-season, og det er ikke nok grundlag til at kunne udtale mig..
Han snakker jo ikke om at de slet ikke er gode nok til at være på bænken, han siger bare at de ikke er gode nok til at være startere..

United DK
18-08-2008, 22:22
Man kan jo ikke vurderer eksempelvis Campbell udfra en kamp, selvom folk tit dømmer folk udfra en kamp. Havde Campbell spillet fremragende i går, og scoret en kasse, så var der ikke grænser for, hvor langt han kunne nå, og hvad skulle vi med Berbatov, og sådanne kommentarer. Vi så det med Rafael, som spillede en god kamp mod Juventus, og lige pludselig var han fremtidens mand, og hvad ved jeg. Lad os nu lige se, for mig bekendt var Anderson ikke noget specielt i sin debut, men jeg skal da love for, at han fik vist en masse, og nu regnes som fremtidens mand i United.

Dines
19-08-2008, 06:23
Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men kan forstå folk er meget utilfredse med kampen i søndags. Selvfølgelig skulle vi have vundet, og vi fortjente det osse, selvom spillet ikke var iorden. Men jeg er langt fra skuffet - ja okay, selvfølgelig ville man gerne have set en sejr, når man er derovre for første gang, men jeg synes ikke spillerne kunne gør så meget. Når man fuldstændig syret har spillere som Ronaldo, Park, Giggs, Carrick, Hargreaves, Nani, Anderson, Tevez og Saha ude, så er det dømt til at gå galdt. Plus er Rooney forståeligt nok ikke i form, og så skal alt lægges over på Scholes, og det kan han ikke magte mere i en alder af 33 år, hvilket er fair nok. Sidste sæson havde vi 2 point efter 3 kampe, og endte med guldet i de to største tuneringer, så der er ingen grund til panik - jo, måske at skadeslisten er så lang.

Mikke7
19-08-2008, 10:43
Så i de forbandede toon-fans der smed trøjerne under kampen? De var (for at sige det mildt) IKKE veltrænede. De var TYKKE OG FEDE, og havde faktisk et par gode ølmaver. Og selvfølgelig skal kameramanden zoome ind på dem, for at få et billede af nogle tilskuere under kampen. Men hvorfor skal de altid vælge de ulækre tilskuere med bare maver? Hvorfor kan de ikke fokusere på de tilskuere der synger med på sangene, og nyder fodbolden? :)

EDIT: jeg har hørt nogen påstå at Butt blev buet af, da han havde bolden i går. Det skule åentbart ha været United fans, der havde gjort det. Er der nogle der også har hørt det? Jeg hørte det ikke selv. Men hvis det er rigtigt, så synes jeg det er klamt og usmageligt. Han har sgu aldrig sagt noget ondt om United, og jeg mener ikke man kan blaime ham, fordi han ville prøve at få en startplads i en anden premier league klub. Jeg fatter ikke folk der kan have undt i røven af, at nogle spillere gerne vil prøve noget andet end United...

Hvis det ikke er de der ølaber, som er i fokus er det, de der piger (eller hva man kan kalde dem) uden for meget tøj på, der blot er kommet på stadion for at få opmærksomhed, men har en stor viden om fodbold (da de lige har fået at vide for tredje gang inden de gik ind på stadion, at man skal bruge fødderne og det er kun målmanden, som må bruge hænderne..)
Men er helt enig - fokuset kan hurtigt blive flyttet fra spillet på banen til tilskuerer, som ønsker opmærksomhed - det gør ingenn forskel, om fokuset flyttes til de der "hooliganstyper" eller de piger, som jeg har beskrevet:) (dermed ikke sagt, at de fans, du nævner, er hooligans eller lignende - men håber du/I har min pointe:p)

mht. Butt så hørte jeg ikke, han blev buet af.. men hvis han gjorde, ja så er det latterligt og pinligt gjort!

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men kan forstå folk er meget utilfredse med kampen i søndags. Selvfølgelig skulle vi have vundet, og vi fortjente det osse, selvom spillet ikke var iorden. Men jeg er langt fra skuffet - ja okay, selvfølgelig ville man gerne have set en sejr, når man er derovre for første gang, men jeg synes ikke spillerne kunne gør så meget. Når man fuldstændig syret har spillere som Ronaldo, Park, Giggs, Carrick, Hargreaves, Nani, Anderson, Tevez og Saha ude, så er det dømt til at gå galdt. Plus er Rooney forståeligt nok ikke i form, og så skal alt lægges over på Scholes, og det kan han ikke magte mere i en alder af 33 år, hvilket er fair nok. Sidste sæson havde vi 2 point efter 3 kampe, og endte med guldet i de to største tuneringer, så der er ingen grund til panik - jo, måske at skadeslisten er så lang.

Ja det er fuldstændig surrealistisk at have alle de spillere ude - det kunne man aldrig have forestillet sig. Så du har ret i, vi ikke skal være så utilfredse..:)

håber i hvert fald, det var en mindeværdig oplevelse:D

Andersen
19-08-2008, 12:28
Når man fuldstændig syret har spillere som Ronaldo, Park, Giggs, Carrick, Hargreaves, Nani, Anderson, Tevez og Saha ude, så er det dømt til at gå galdt.

Bare rolig Darren Fletcher bliver skadet i Skotlands ligegylgyldige venskabskamp i morgen aften, så har vi kun Scholes tilbage og han kan heller ikke komme med, da en af hans børn lige har fået et høfeberudbrud.

Dines
19-08-2008, 14:19

Jeg så kampen på stadion, og Butt blev ikke buhet ud. Det bemærkede jeg ihvertfald ikke, så ved ikke hvor du har fået det fra?

Kofoed
19-08-2008, 22:47
Har lige set de sidste 40 minutter igen, og må sige at jeg er imponeret over Possebon.. Jeg har noget nemmere ved at følge spillerne, når man ikke sidder med følelserne udenpå, og ryster:D Og jeg må sige, at jeg ikke ville ha nogen second thought's med at sende ham på banen hvis vi skal holde en stærk defensiv eller bare holde et resultat.. Han har en imponerende boldkontrol, smider meget sjældent bolden væk, og har et godt overblik over sine medspillere, og rammer stort set altid den tænkte modtager.. Self, kan han stadig lære, og hans pass-skills er ikke på højde med Scholes, men det skal nok komme..

Campbell gør det også rigtig godt, og han er lige der hvor en angriber skal være, og han har faktisk ganske mange forsøg igennem kampen, hvor det er lige ved og næsten..

Jeg så kampen på stadion

Apropos det, hvordan var turen så?? Levede det op til dine forventninger(Ud over den sejr vi ikke fik)??

Dines
20-08-2008, 06:37
Har lige set de sidste 40 minutter igen, og må sige at jeg er imponeret over Possebon.. Jeg har noget nemmere ved at følge spillerne, når man ikke sidder med følelserne udenpå, og ryster:D Og jeg må sige, at jeg ikke ville ha nogen second thought's med at sende ham på banen hvis vi skal holde en stærk defensiv eller bare holde et resultat.. Han har en imponerende boldkontrol, smider meget sjældent bolden væk, og har et godt overblik over sine medspillere, og rammer stort set altid den tænkte modtager.. Self, kan han stadig lære, og hans pass-skills er ikke på højde med Scholes, men det skal nok komme..

Campbell gør det også rigtig godt, og han er lige der hvor en angriber skal være, og han har faktisk ganske mange forsøg igennem kampen, hvor det er lige ved og næsten..

Apropos det, hvordan var turen så?? Levede det op til dine forventninger(Ud over den sejr vi ikke fik)??

Ja, det var en fremragende tur. Eneste minus var somsagt, at det ikke endte med sejr og så at stemningen var meget tam i andenhalvleg. Sad i et område, hvor jeg som den eneste sang med på sangene. Jeg kommer med et referat af turen en anden dag.

Flax_Generous
20-08-2008, 10:48

Ronaldo og Rooney var tydeligvis større talenter end Possebon, Campbell og formentlig også Rafael. De var gode nok til internationalt landsholdsfodbold og 30-40 kampe for United i deres første sæson. Ronaldo blev årets spiller af fansene i hans første sæson, mens Rooney blev det samme i sin anden sæson. Disse to spillere kan slet ikke sammenlignes med en spiller som f.eks. Campbell når det kommer til talent.

Derudover siger jeg ikke, at Campbell, Possebon og Rafael er komplet ubrugelige. De er bare ikke gode nok til at være andet end reserver. Rafael og måske Possebon kan godt blive en fast del af vores startere om nogle år, men det bliver ikke i år. Campbell har bestemt også potentiale. Han kommer dog ikke til at presse Tevez eller Rooney særlig meget allerede i år.

Campbell har jeg set flere gange for Hull og United. Possebon har jeg set et par gange for reserveholdet og så her i pre-season. Han kan sagtens blive god. Rafael har jeg ikke set så meget til (2-3 kampe i år plus en enkelt reservekamp), men jeg vil alligevel mene, at han er det største talent af de tre. Han har en reel chance for at slå igennem om et par år.

Flax_Generous
20-08-2008, 10:52
Interessant tabel fra goal.com:

Points gained by United from first 5 games and the date United went top of the table (asterisk denotes championship winning season):

1992-93*: 7, Jan 9

1993-94*: 13, Aug 28

1994-95: 10, Nov 19

1995-96*: 12, Mar 16

1996-97*: 9, Feb 1

1997-98: 12, Sep 13

1998-99*: 8, Jan 31

1999-2000*: 13, Aug 14

2000-01*: 11, Sep 9

2001-02: 8, Jan 13

2002-03*: 8, Apr 12

2003-04: 12, Dec 21

2004-05: 6, -

2005-06: 11, -

2006-07*: 12, Aug 26

2007-08*: 8, Jan 13

Kofoed
20-08-2008, 16:20
Det var godt nok sent vi kom på toppen sidste sæson.. Men hva gør det, når man blir der og tager CL:D

Andersen
21-08-2008, 09:26
Bare rolig Darren Fletcher bliver skadet i Skotlands ligegylgyldige venskabskamp i morgen aften, så har vi kun Scholes tilbage og han kan heller ikke komme med, da en af hans børn lige har fået et høfeberudbrud.

Det ser "lovende" ud (læs: ikke flere skader) på mandag efter gårsdagens eskapader:

Rio og Rooney spillede en times tid. O'Shea, Brown (scorede tilmed), Fletcher og Evans spillede hele kampen.

Nani scorede til 5-0 mod den store og stærke fodboldnation, Færøerne, men han skal jo endnu engang op på tribunen og græmme sig.

Jeg tror på en 5-mandsmidtbane, der hedder Fletcher, Scholes, O'Shea, Possebon og Tevez/Rooney mod Pompey, men skal jo nok være i en anden tråd. Jeg er klar til at blive skældt ud!

Der er også en lille mulighed for at Anderson lige når at komme hjem fra Kina.

ChristianR
21-08-2008, 14:08
Det ser "lovende" ud (læs: ikke flere skader) på mandag efter gårsdagens eskapader:

Der er også en lille mulighed for at Anderson lige når at komme hjem fra Kina.

LILLE mulighed? Jeg går da ud fra, at han har fået sin røv på den første flyver fra Beijing til Manchester ligeså snart Brasilien røg ud?

Han fik lov at spille OL. Nu er de så ude, og så skal han hjem i en fart. Han har vel ikke fået lov at holde en ferie i Kina.

snegl
21-08-2008, 14:09
LILLE mulighed? Jeg går da ud fra, at han har fået sin røv på den første flyver fra Beijing til Manchester ligeså snart Brasilien røg ud?

Han fik lov at spille OL. Nu er de så ude, og så skal han hjem i en fart. Han har vel ikke fået lov at holde en ferie i Kina.

Der er lige en tredjeplads han skal spille om. De ryger ikk bare direkte hjem nu.

ChristianR
21-08-2008, 14:16
Der er lige en tredjeplads han skal spille om. De ryger ikk bare direkte hjem nu.

Nåå ja, sq da.... Fandens til ligegyldige bronzemedaljer:D

Glory Man United
21-08-2008, 15:21
Han skal vel også lige over Rio og danse samba i 10 dage

Lbskjelborg
22-08-2008, 09:51
Så vidt jeg kan se skal de spille Bronze kamp i eftremiddag. Så burde han da kunne være på et fly i aften, og være i Manchester i morgen aften.
Så har han lige små 48 timer før kampstart, det burde være nok til at få indstillet sig.

Bliver en smule skuffet, hvis han ikke er med mod pompei, da vi virkelig har brug for en kreativ midtbanespiller.

SantasLittleHelper
22-08-2008, 10:06
Tror ikke du skal regne med at Anderson gider at tage et fly i aften efter at have spillet om en olympisk medalje. Enten vil han da være så knust at han ganske simpelt ikke har lyst til at tage afsted, eller også fester han hele natten sammen med hele brasilien. Selvfølgelig vil det være rart at have Anderson klar, men det er sgu lidt vigtigere at han får sin hvile så han er klar til de kommende kampe som unægteligt er lidt vigtigere. Tror ikke vi skal forvente at se Anderson i Manchester før søndag aften/mandag middag.

Foged
22-08-2008, 10:15
Så vidt jeg kan se skal de spille Bronze kamp i eftremiddag. Så burde han da kunne være på et fly i aften, og være i Manchester i morgen aften.
Så har han lige små 48 timer før kampstart, det burde være nok til at få indstillet sig.

Bliver en smule skuffet, hvis han ikke er med mod pompei, da vi virkelig har brug for en kreativ midtbanespiller.

Ja heldigvis er Jetlag og trætte ben stærkt overvurderet ;)

Tror desværre kampen på mandag bliver uden Anderson

Flax_Generous
22-08-2008, 10:50
Jeg håber, at vi starter således:

VDS

Brown Ferdinand Vidic O'Shea

Rafael Scholes Fletcher Evra

Rooney Tevez

eller:

VDS

Fletcher Scholes Possebon Evra

Rooney Tevez

Det er ikke ligefrem nogle gode midtbaner vi kan levere, men vi har intet valg.

SantasLittleHelper
22-08-2008, 11:22
Er Tevez tilbage? Og hvem er egentlig død?

Mikke7
22-08-2008, 11:29
[QUOTE=SantasLittleHelper;89364]Er Tevez tilbage? Og hvem er egentlig død?

Efter kampen mod Newcastle sagde SAF, at Tevez ville være med til kampen mod Portsmouth - så går ud fra, han er med der:)

skal ikke kunne sige hvem, der er død - udover det er et familiemedlem..:(

Andersen
22-08-2008, 12:00
[QUOTE=Lbskjelborg;89347]

Efter kampen mod Newcastle sagde SAF, at Tevez ville være med til kampen mod Portsmouth - så går ud fra, han er med der:)

skal ikke kunne sige hvem, der er død - udover det er et familiemedlem..:(

Tevez har imellemtiden spillet landskamp for Argentina i og mod Hviderusland, så han ER klar på mandag.

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/9_paa_landslagsoppdrag

Jeg har ikke fidus at sætte Evra op på midtbanen, så hellere lade Tevez eller Rooney hænge lidt ud i venstre side, for naturligvis at blive bakket op af netop Evra. Med andre ord; en 4-5-1, som jeg tidligere har beskrevet.

Mikke7
22-08-2008, 12:06
[QUOTE=Mikke7;89368]
Tevez har imellemtiden spillet landskamp for Argentina i og mod Hviderusland, så han ER klar på mandag.

ja ved jeg godt:)

Lbskjelborg
22-08-2008, 12:17
Tror ikke du skal regne med at Anderson gider at tage et fly i aften efter at have spillet om en olympisk medalje. Enten vil han da være så knust at han ganske simpelt ikke har lyst til at tage afsted, eller også fester han hele natten sammen med hele brasilien. Selvfølgelig vil det være rart at have Anderson klar, men det er sgu lidt vigtigere at han får sin hvile så han er klar til de kommende kampe som unægteligt er lidt vigtigere. Tror ikke vi skal forvente at se Anderson i Manchester før søndag aften/mandag middag.

Man burde da mene det er i hans egen interesse, at hjælpe United med ikke at sætte flere point til. Og da vores midtbane er meget præget af skader, burde han pakke hans ting og smutte hjem med det samme. så må han sku feste med hans landsmænd på et andet tidspunkt. :)

Lbskjelborg
22-08-2008, 12:19
Den næste vigtige kampe er d. 29.08.08 han er stadig ung og burde godt kunne spille til sit bedste i begge kampe. liverpool er jo først d 13.09.08

Mikke7
22-08-2008, 14:15
Anderson skal ifølge SAF være klar mandag:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6616600
"Anderson will be back on Sunday, so that’s an extra body. Giggs has trained the last couple of days, plus all the players have come back from internationals fit, which is a bonus, so we’re ok in that respect."

Kofoed
22-08-2008, 14:46
Jeg håber på dette hold:):

VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Anderson - Scholes - Nani
Rooney - Saha

Men jeg tror det bliver sådan her:
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Anderson - Scholes - Giggs
Rooney - Tevez

Kofoed
22-08-2008, 15:02
Anderson skal ifølge SAF være klar mandag:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6616600
"Anderson will be back on Sunday, so that’s an extra body. Giggs has trained the last couple of days, plus all the players have come back from internationals fit, which is a bonus, so we’re ok in that respect."

Det er lækker læsning.. Anderson kan blive super vigtig på dette tidspunkt..

ChristianR
22-08-2008, 15:03
Nani har vel lige en karantænedag mere?

Jacob FG
22-08-2008, 15:52
Nani har vel lige en karantænedag mere?

Ja præcis.. Det var da to? Ellers har jeg misset noget.. (:

RasmusP
22-08-2008, 15:56
Jeg håber, at vi starter således:

VDS

Rafael Scholes Fletcher Evra

Rooney Tevez

eller:

VDS

Fletcher Scholes Possebon Evra

Rooney Tevez

Det er ikke ligefrem nogle gode midtbaner vi kan levere, men vi har intet valg.

Den hopper jeg med på. Jeg synes Possebon gjorde det over forventning mod Newcastle. Og når han har en erfaren Scholes ved sin side, kan det da ikke gå helt galt:)

Bugge
22-08-2008, 17:11
Ja præcis.. Det var da to? Ellers har jeg misset noget.. (:

Han brugte den ene af 3 karantænedag på Community Shield kampen..

ChristianR
22-08-2008, 17:32
Han brugte den ene af 3 karantænedag på Community Shield kampen..

Nej, han brugte den ene i sidste sæson mod Wigan og den anden her mod Newcastele og skal så bruge en mere mod Portsmouth.

Community Shieldkampen talte da ikke med?

NtotheT
22-08-2008, 17:33
Nani kan da umuligt have brugt sin ene karantæne dag i Community Shield kampen, når manden startede inde? :D

Ej spøg til side. Men kan ikke huske om Nani havde karantæne i mod Wigan i sidste sæsons sidste spillerunde? Hvis han havde, så vil det sige at den kommende kamp er hans sidste i karantæne. Hvis ikke, så mangler han to.

Ps. Dejligt at læse Ronaldo er tilbage på træningsbanen, sammen med Park og Hargo og Giggs. Så kan vi da fået noget offensiv tilbage i forhold til den meget offensiv svækkede hold vi stillede op med mod Newcastle. :)

Dines
22-08-2008, 17:58
Lyder godt med Anderson tilbage i en tid, hvor vi knap nok har nogle midtbanespiller tilbage. Derudover kommer Tevez tilbage mod Portsmouth, og om et par uger, vil Manucho måske være i spil til en angriberplads, hvis hans arbejdstilladelse eftersom hans arbejdstilladelse er gået iorden. Det lysner en smule i forhold til sidste uge.

Bugge
22-08-2008, 19:56
Nej, han brugte den ene i sidste sæson mod Wigan og den anden her mod Newcastele og skal så bruge en mere mod Portsmouth.

Community Shieldkampen talte da ikke med?

Nej, jeg ved egentlig heller ikke selv hvad jeg snakker om..