PDA

Se fuld version : Community Shield

KennyN
09-08-2008, 10:31
Manchester United - Portsmouth
Søndag den 10/08-2008
Kick-off: kl. 16.00
Wembley Stadium

TV: SportN, Viasatsport 1, kanal 5

Tidligere sejre:
Manchester United 16 (heraf 4 som delte mestre.) 1908, 1911, 1952, 1956, 1957, 1965, 1967, 1977, 1983, 1990, 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007
Portsmouth 2 (heraf 1 som delte mestre.) 1939, 1949

Tidligere møder i Community Shield:
Ingen tidligere møder

United DK
09-08-2008, 10:35
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Carrick - Scholes
Nani - Tevez - Giggs

Selvom Community Shield ikke er vigtig, så markere det alligevel, at der kun er en uge til PL-start, så nu går det fremad. Det bliver nok en småkedelig kamp, hvor vi vinder 2-0.

Høgsted
09-08-2008, 10:35
Manchester United - Portsmouth
Lørdag den 10/08-2008
Kick-off: kl. 16.00
Wembley Stadium

TV: SportN, Viasatsport 1.

Den kommer også på Kanal 5 mener jeg .....

United DK
09-08-2008, 10:38
Den kommer også på Kanal 5 mener jeg .....

Ja.

http://kanal5.dk/programoversigt/

Høgsted
09-08-2008, 10:40
Foster
Fletcher - Carrick - Scholes
Nani - Tevez - Campbell

Tror vi hiver en 2-0 sejr hjem med Tevez som dobbeltmålscorer. Håber samtidigt at Campbell får en chance fra start mod et ordenligt hold så vi kan se om han virkelig er noget. Håber ligeledes at Foster starter (er dog sikker på at det bliver VDS) synes Foster har set stærk ud i pre-season og lad endelig ham få chancen. Go' kamp til alle med håb om en United-sejr :devill:

Hl-Glory
09-08-2008, 10:54
Glæder mig meget tíl kampen selvom der ikke rigtigt er noget på spil, men alligevel.
Håber nogle af de unge for lidt minutter i benene her tænker jeg på Evans og Campbell.
Men en kamp hvor jeg tror vi hiver en 1-0 sejr hjem.

Come on United!

RuudVanNissetøj
09-08-2008, 11:12
VDS
Brown - Vidic - Rio - Evra
Fletcher - Carrick - Scholes - Giggs
Tevez
Cambell

Jeg håber meget at Cambell får sin ilddåb i denne kamp - en succes fra start af, og han vil blomstre op i denne sæson. Tror det bliver en pokkers fysisk kamp, og Portsmouth er altid hårde at spille mod. Så det skulle ikke en gang undre mig, at den ender med straffespark. 1-1 i regulær tid - Tevez målscorer !!!

Mikke7
09-08-2008, 12:13
VDS
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Fletcher - Carrick - Giggs
Nani - Tevez - Campbell

Tror det bliver en fysisk kamp - med en 2-1 sejr til United :D

ChristianR
09-08-2008, 12:31
Jeg kan se mange har Nani med i deres start opstillinger. Nogen der VED, at han ikke har karantæne?

Jeg så jo helst Hargo med, men hvis han er skadet kan det jo ikke lade sig gøre. Midtbanen skal i så fald bestå af Scholes, Carrick, Giggs og så Fletcher eller en Raphael på højreflanken. Angrebet er så tyndt, at jeg er sikker på, at Campbell får sin første "rigtige" kamp fra start sammen med Tevez.

Mikke7
09-08-2008, 12:35
Jeg kan se mange har Nani med i deres start opstillinger. Nogen der VED, at han ikke har karantæne?

Jeg så jo helst Hargo med, men hvis han er skadet kan det jo ikke lade sig gøre. Midtbanen skal i så fald bestå af Scholes, Carrick, Giggs og så Fletcher eller en Raphael på højreflanken. Angrebet er så tyndt, at jeg er sikker på, at Campbell får sin første "rigtige" kamp fra start sammen med Tevez.

ups havde swu ikke lige glemt det med Nani - kunne bare se andre havde ham med, så tænkte ikke mere over det :) - men hans karantæne må vel også gælde i denne kamp... eller starter den først i PL??

Kunne ogsp rigtig gidt tænke mig at se Rafael i aktion igen :D

Flax_Generous
09-08-2008, 12:58
Ferguson har udtalt, at Nani formentlig kommer med fra start, og han må vil vide om han har karantæne eller ej.

Dines
09-08-2008, 13:33
Så starter sæsonen. Glæder mig til imorgen, for det her er den sidste rigtige test, før sæsonen for alvor går igang. Så imorgen skal vi se fremskridt iforhold til de sidste par kampe. Tror det bliver nogenlunde samme hold, som spillede mod Juventus, der spiller denne gang. Bare med Nani fra start.

VDS

Fletcher - Scholes - O'Shea

Nani - Tevez - Giggs

Vi vandt 2-1 i Nigeria, og jeg tror også vi hiver sejren hjem her. Tror på en 1-0 sejr på mål af Tevez.

God kamp :)

JDK
09-08-2008, 13:36
Edwin van der Sar

Wes Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Darren Fletcher - John O'Shea - Paul Scholes

Nani - Carlos Tevez - Ryan Giggs

Jeg tror at vi hiver en 1-0 eller 2-1 sejr hjem

Go' kamp!

Niko
09-08-2008, 13:58
Hævn for Fa cuppen! 3-0 til united!

Van der sar

Evra Vidic Ferdinand Brown

Giggs Carrick Scholes Fletcher

Tevez Campell

Come on you reds ! ;)

Mikke7
09-08-2008, 14:28
Ferguson har udtalt, at Nani formentlig kommer med fra start, og han må vil vide om han har karantæne eller ej.

ja det må han jo :) blev bare i tvivl, om karantænen kun galdt PL eller ej, men npr SAF udtaler sådan, så gælder den nok kun i PL...

Hævn for Fa cuppen! 3-0 til united!
Come on you reds ! ;)

ja der skal virkelig vises, det var en stor fejl - vil rigtig gerne se en storsejr til United :D ikke kun pga. PL starter om en uge, men også, som du selv skriver, som hævn for FA Cuppen.

Men ja, håber en god kamp, hvor vi virkelig viser, hvem vi er:)

Glory Man United
09-08-2008, 15:03
Nani har IKKE karantæne, desværre. For det betyder jo, at han ikke er med i de to første PL kampe.

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Nani-Tevez-Giggs

Flax_Generous
09-08-2008, 15:10
Jeg håber, at Ferguson er villig til at give Rafael, Campbell og Possebon en chance. Det er mod en god Premier League-modstander som formentlig vil tage kampen meget seriøst. Det ville da være en god test af de unge drenges evner.

Jeg tvivler dog på, at de er med fra start, hvis de da overhovedet får spilletid. Desværre.

Martinsen
09-08-2008, 17:41
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Hargo-O´shea

Nani-Giggs

Tevez

Den ender 1-1 hvorefter vi vinder på straffe.

Glory Man United
09-08-2008, 17:47
Jeg håber, at Ferguson er villig til at give Rafael, Campbell og Possebon en chance. Det er mod en god Premier League-modstander som formentlig vil tage kampen meget seriøst. Det ville da være en god test af de unge drenges evner.

Jeg tvivler dog på, at de er med fra start, hvis de da overhovedet får spilletid. Desværre.

De tre spiller, hvis de er bedre end holdkammeraterne, og det tvivler jeg på

KennyN
09-08-2008, 17:54
Det er altid rart at vinde, og at vinde en titel. Så selvfølgelig skal vi gå efter at få første trofæ i hus. Også selv om der mangler lidt spillere, men jeg mener stadig, at truppen er stærk nok til, at slå Portsmouth. Jeg tror på United sejr..

T. Kusczcak

W. Brown - R. Ferdinand - N. Vidic - P. Evra

D. Fletcher - P. Scholes - J. O'Shea

L. Nani - C. Tevez - R. Giggs

Bænken: B. Foster, J. Evans, M. Silvestre, R. Da Silva, R. Possebon, L. Martin og F. Campbell.

Bugge
09-08-2008, 18:04
Så starter sæsonen (næsten) igen!!

Vi vinder naturligvis og forhåbentlig med et par mål.. Jeg siger 3-1..

Og Tevez viser at han er en klasseangriber som også kan lave et hav af mål ved at lave et par stykker mod Pompey.

Benzet
09-08-2008, 18:20
------------VDS-----------

Brown--Rio-----Vidic---Evra

Fletcher--Scholes--Carrick--Nani

------------Giggs-------------
------------Tevez-----------

Flax_Generous
09-08-2008, 18:25
De tre spiller, hvis de er bedre end holdkammeraterne, og det tvivler jeg på
Eftersigende skulle Neville spille noget af kampen, og jeg tvivler stærkt på, at han er bedre end Brown. Neville spiller kun for fitness og kamptræningens skyld.

Det her er ikke en vigtig kamp, men derimod en super testkamp.

Glory Man United
09-08-2008, 18:30
Eftersigende skulle Neville spille noget af kampen, og jeg tvivler stærkt på, at han er bedre end Brown. Neville spiller kun for fitness og kamptræningens skyld.

Det her er ikke en vigtig kamp, men derimod en super testkamp.

Ja til de kommende kampe, og de tre spillere, du nævner, er ikke gode nok. Neville derimod slår Brown af, hvis han med tiden bliver fit

maxim
09-08-2008, 18:36
Jeg tror på en overbevisende sejr i morgen. 3 - 0

VDS

Neville - Rio - Vidic - Evra

Fletcher - Carrick - Scholes - Nani

Tevez - Giggs

Glory Man United
09-08-2008, 18:39
Jeg tror på en overbevisende sejr i morgen. 3 - 0

VDS

Neville - Brown - Vidic - Evra

Tevez - Giggs

....og Rio????

hackerjoe18
09-08-2008, 19:19
Er sikker på en målrig kamp. 5-1 til United...

VDS
Tevez - Campbell

Mål: Tevez (2), Campbell, Nani og Giggs (kommer ind og scorer)

KennyN
09-08-2008, 21:30
Fergie til manutd.com.. Carrick vil nok få spilletid, Neville er klar og Nani vil nok starte inde, eftersom han har karantæne i de to første ligakampe. Rooney, Hargreaves og Foster er ude.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6615613

Liverpool_sucks
09-08-2008, 21:42
Fergie til manutd.com.. Carrick vil nok få spilletid, Neville er klar og Nani vil nok starte inde, eftersom han har karantæne i de to første ligakampe. Rooney, Hargreaves og Foster er ude.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6615613

Er der ikke noget DRS!..?

Glory Man United
09-08-2008, 21:44
Er der ikke noget DRS!..?

DSR, DSB eller hvad du nu mener....Don K. svarede mig således (den dovne dreng):
Når jeg får taget mig sammen :)

Ej, skal nok prøve at stable noget på benene, men det starter nok først et par kampe inde i sæsonen, da vi lige skal have fundet præmier, regler osv.

mojtaba
09-08-2008, 22:07
van der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Fletcher - Scholes - Carrick
Nani - Tévez - Giggs

- Jeg tror vi vinder en smal sejr på 1-0 scoret af Carlos Tevez.

robinho
09-08-2008, 22:39
Van Der Sar

Brown-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Carrick-Scholes-Nani

Giggs

Tevez.

Kan ikke sige hvordan den ender. Det kommer an på hvorvidt united bruger det som en kamp hvor nogle bestemte spillere bare får nogle minutter i benene, eller om man faktisk spiller den som en kamp om en pokal

maxim
09-08-2008, 22:59
....og Rio????

hehe.. ved ikke hvorfor, men troede lige han var skadet..

Liverpool_sucks
10-08-2008, 00:20
DSR, DSB eller hvad du nu mener....Don K. svarede mig således (den dovne dreng):

Jo, DSR hehe.. Min fejl..

Dines
10-08-2008, 08:31
Mht. til den der 'Respect' kampagne overfor dommerne, tror i så ikke, at Rooney får lidt svært ved at overholde den? I værste fald kan det koste karantæne, så vi må håbe Rooney stopper sine udbrud mod diverse dommere.

United DK
10-08-2008, 10:03
Mht. til den der 'Respect' kampagne overfor dommerne, tror i så ikke, at Rooney får lidt svært ved at overholde den? I værste fald kan det koste karantæne, så vi må håbe Rooney stopper sine udbrud mod diverse dommere.

Hvad er det også for en åndsvag kampagne?! Det var sgu bedre man lavede en kampagne mod diving, for det hører med til kampen, at man er oppe at kører, og brokker sig til dommeren, og nogengange er de også så dårlige, at de fortjener lidt verbale hug.

KennyN
10-08-2008, 11:39
De to holds trupper til kampen..

Manchester United (from): Van der Sar, Kuszczak, Neville, Brown, R Da Silva, Ferdinand, Vidic, O'Shea, Evans, Evra, Silvestre, F Da Silva, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Giggs, Martin, Tevez, Campbell.

Portsmouth (from): James, Johnson, Campbell, Distin, Hreidarsson, Utaka, Diop, Pedro Mendes, Kranjcar, Crouch, Little, Sahar, Diarra, Defoe, Davis, Kanu, Wilson, Duffy, Lauren, Nugent, Mvuemba, Cranie, Ashdown.

Drale
10-08-2008, 11:44
Vds
Brown-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Scholes-Carrick-Giggs
Nani-Tevez

3-0 til United

Dines
10-08-2008, 12:42
Hvad er det også for en åndsvag kampagne?! Det var sgu bedre man lavede en kampagne mod diving, for det hører med til kampen, at man er oppe at kører, og brokker sig til dommeren, og nogengange er de også så dårlige, at de fortjener lidt verbale hug.

Ja! Respekten for dommerne er lav, men altså det har den altid været, og jeg anser den faktisk som ligegyldig og latterlig. Hvis en dommer træffer en forkert beslutning, så har man sgu lov til at give ens mening til kende - selvfølgelig går der en grænse et eller andet sted. Nej, man burde istedet fokuserer på diving og benbrækkende tacklinger.

Hl-Glory
10-08-2008, 12:58

Manchester United (from): Van der Sar, Kuszczak, Neville, Brown, R Da Silva, Ferdinand, Vidic, O'Shea, Evans, Evra, Silvestre, F Da Silva, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Giggs, Martin, Tevez, Campbell.

Portsmouth (from): James, Johnson, Campbell, Distin, Hreidarsson, Utaka, Diop, Pedro Mendes, Kranjcar, Crouch, Little, Sahar, Diarra, Defoe, Davis, Kanu, Wilson, Duffy, Lauren, Nugent, Mvuemba, Cranie, Ashdown.

Jeg synes efterhånden Portsmouth har en rigtig spændende trup, mener stadig lige de manger det sidste for at komme med i top 4, men en top 6 , synes jeg de har potientale til.

United DK
10-08-2008, 13:05

Mon ikke Portsmouth stiller op således:

James
Johnson - Campbell - Distin - Hreidarsson
Utaka - Diarra - Mendes - Kranjcar
Defoe - Crouch

RasmusP
10-08-2008, 13:18
Ja! Respekten for dommerne er lav, men altså det har den altid været, og jeg anser den faktisk som ligegyldig og latterlig. Hvis en dommer træffer en forkert beslutning, så har man sgu lov til at give ens mening til kende - selvfølgelig går der en grænse et eller andet sted. Nej, man burde istedet fokuserer på diving og benbrækkende tacklinger.
Hvorfor ikke fokusere på begge dele?
Selvfølgelig skal man have lov til at ryste på hovedet hvis en dommerkendelse er helt ude i hampen. Men alt det der med at smide bolden ned i jorden osv. gør de fleste jo bare for at påvirke dommeren, og det synes jeg ikke er godt. Det er efter min mening tilskuernes job at påvirke dommeren og ikke spillernes. Det er også meget federe at se, hvis en spiller bare smiler af dommerens kendelse, end at han ter sig som et barn, der ikke får sin vilje.

snegl
10-08-2008, 13:38
Hvorfor ikke fokusere på begge dele?
Selvfølgelig skal man have lov til at ryste på hovedet hvis en dommerkendelse er helt ude i hampen. Men alt det der med at smide bolden ned i jorden osv. gør de fleste jo bare for at påvirke dommeren, og det synes jeg ikke er godt. Det er efter min mening tilskuernes job at påvirke dommeren og ikke spillernes. Det er også meget federe at se, hvis en spiller bare smiler af dommerens kendelse, end at han ter sig som et barn, der ikke får sin vilje.

Folk gør vel det mest fordi de er frustrerede. Jeg kan ik helt nikke genkendende til at man vil lave noget så hovedløst som at knalde bolden ned i jorden for at påvirke dommeren og eventuelt få et gult kort.

Enig med dines; der skal være plads til frustrationer, og dommerne burde sætte sig selv i mindre fokus.

Hl-Glory
10-08-2008, 15:18
Van der Sar

Neville-Ferdinand-Vidic-Evra

Fletcher-Scholes-O'Shea-Nani

Giggs
Tevez

Bænken: Kuszczak, Brown, Evans, Rafael, Carrick, Possebon, Campbell

holdet til i kampen.
vel nærmest som forventet. måske at Carrick skulle have starte inde?
men fint hold, som burde kunne vinde over et Pompey hold.

Hl-Glory
10-08-2008, 15:19
Især spændende med Neville fra start :)

Lagoni
10-08-2008, 15:21
ARH!!! bliver fucking rasende over at o'shea spiller på midtbanen. hvad er det fergie ikke fatter!

Don Kafai
10-08-2008, 15:34
Don K. (den dovne dreng)

Jeg kan se, at der er en der gerne lege Luton og starte med minuspoint når vi går igang....

snegl
10-08-2008, 15:34
ARH!!! bliver fucking rasende over at o'shea spiller på midtbanen. hvad er det fergie ikke fatter!

Jeg tror han får chancen nu da han måske ik kan stille med Carrick eller Hargreaves.

Anyways synes jeg os han har underpræsteret sidste sæson. At have ham til at erstatte Evra var ingen offensive ryk der ville noget overhovedet.

Hl-Glory
10-08-2008, 15:41
Jeg tror han får chancen nu da han måske ik kan stille med Carrick eller Hargreaves.

Anyways synes jeg os han har underpræsteret sidste sæson. At have ham til at erstatte Evra var ingen offensive ryk der ville noget overhovedet.

Jeg synes det fornuftigt han starter inde, når vi har nogle ude med skader, det giver også mulighed for at Possebon, kan komme ind og erstate ham, hvis alt går vel.

Flax_Generous
10-08-2008, 15:44
Jeg er heller ikke helt tilfreds med det valg. Men forhåbentlig kommer Carrick ind til 2. halvleg. Eller også får Possebon måske lidt spilletid.

I øvrigt dejligt med 7-mandsbænken. To af Evans, Rafael eller Possebon måtte formentlig have undladt at sidde på bænken hvis det her var sidste år. Det ville jo være trist.

Hl-Glory
10-08-2008, 15:48
Jeg er heller ikke helt tilfreds med det valg. Men forhåbentlig kommer Carrick ind til 2. halvleg. Eller også får Possebon måske lidt spilletid.

I øvrigt dejligt med 7-mandsbænken. To af Evans, Rafael eller Possebon måtte formentlig have undladt at sidde på bænken hvis det her var sidste år. Det ville jo være trist.

Ja det lækkert med udvielsen på bænken, det gør både at man kan give uge spilletid samt de andre som kan komme ind og ændre kampene.
Så man har flere muligheder ude på bænken nu.

Faurauh
10-08-2008, 16:13
Er det blevet fast med en 7 mands bænk? eller det kun CS kampen? Men ja helt enig i at det er godt især for de unge spillere for man har råd til at have dem på bænken og kan smide dem ind hvis der er overskud til det

Hl-Glory
10-08-2008, 16:14
Er det blevet fast med en 7 mands bænk? eller det kun CS kampen? Men ja helt enig i at det er godt især for de unge spillere for man har råd til at have dem på bænken og kan smide dem ind hvis der er overskud til det

Det også i ligaen :)

Lorensen
10-08-2008, 16:14
Det er blevet fast. Altså er der også i Premier League mulighed for en 7 mands bænk.

Vidic92
10-08-2008, 16:28
Forstår simpelthen ikke, hvorfor Campell ikke starter på banen?

Skjøt
10-08-2008, 16:28
Nogen der ser kampen, der er jo spillet en halv time, hvad sker der i kampen?

JeppeHH
10-08-2008, 16:43
United har spilovertaget, men synes nu ikke det er så prangende.. Nani havde lige en stor chance..

Har desværre ikke min fulde koncentration på kampen, så kan ikke fortælle hvad der detaljeret sker :)

JeppeHH
10-08-2008, 16:45
Skidt forsvarsspil af Evra giver Defoe stor chance, men han afslutter ringe fladt ved siden af målet..

Tim_rn
10-08-2008, 16:49
Der er gode aspekter i det her. Fletcher har nogle rigtig gode løb, han skal bare have arbejdet med de afslutninger.
Nani gør en rigtig god figur i dag, gåpåmod kan man aldrig kimse af.
Tevez falder ud, og det er tydeligt vi har brug for campbell (trist egentlig i sig selv..) til at få nogle bedre afslutningsmuligheder. Tror simpelthen ikke på det kan lade sig gøre med en rooney eller tevez alene på toppen når ronaldo ikke er på banen. Så jeg håber meget på det indkøb næste uge, ellers ser det sort ud med angrebsmålene i hvert fald.

Liverpool_sucks
10-08-2008, 16:50
Flot kamp men vi skal snart scorer ellers taber vi bare igen, på samme måde som sidst..

Dines
10-08-2008, 16:50
Deja vu til sidste sæsons kamp mod Portsmouth i Fa Cuppen. Spiller bedst, har chancerne, men ingen mål - Jeg håber målet kommer tidligt i andenhlavleg, for jeg er ved at være træt af Portsmouth held og kedelige indstilling. Har de overhovedet haft en afslutning på mål? Nej! Godt spil af gutterne, målet mangler bare. Giggs, O'Shea, Evra og tildels Nani har været gode. Ingen mål efter 65 min., kunne jeg godt tænke mig at se Rafael, Carrick og Campbell på banen, så der kommer lidt ungt gå på mod.

Come on United!

robinho
10-08-2008, 16:55
united får egentlig skabt nogle gode rum at spille i, og kommer tæt på portmouths felt, men bortset fra fletchers helt ufattelige afbrænder, så har det knebet med at ramme nogle folk derinde. Er også svært når tevez render rundt alle mulige andre steder end derinde.

Glory Man United
10-08-2008, 16:56
Sæsonens tidspunkt taget i betragtning og det faktum at United mangler 7-8 mand, synes jeg det ser fornuftigt ud. Og husk: Det er jo ikke Derby eller Newcastle vi spiller imod....

Hl-Glory
10-08-2008, 16:58
Godkendt føsrste halvleg, hvor vi bare mangler målet.
Men ellers synes jeg vi spiller fornuftigt håber vi skifter nogle af de unge ind, i løbet af anden halvleg.

Come on United!

Bugge
10-08-2008, 16:59
Rio & Vidic, jeg vil føde jeres børn!

Der findes ikke et bedre forsvar i international fodbold.. Det må være pisse frustrerende at spille overfor 2 kæmper som er stort set umuligt at komme forbi..

Govan
10-08-2008, 17:00
Fletcher ud og ind med Campbell eller Possebon

Jeg er træt af at se på Fletcher. Han har spillet stort set samtlige min. i opstarts fasen og han har ikke sat en fod rigtigt endnu.:mad:

RuudVanNissetøj
Ganske godtaget halvleg - hvis man lige ser bort fra Fletchers afbrænder. Forsvaret har stået meget stærkt, vores midtbane fungerer fint og kanterne får udfordret fint i begge sider. Glad for at se Neville tilbage, sjældent jeg giver Møllby ret, men Neville er en bedre spillere fremadrettet sammenlignet med Wes Brown. Nu skal vi bare have det mål og ro på kampen :) Tror Tevez nok skal banke en ind.....eller måske Nani. Han virker meget tændt i dag

robinho
Sæsonens tidspunkt taget i betragtning og det faktum at United mangler 7-8 mand, synes jeg det ser fornuftigt ud. Og husk: Det er jo ikke Derby eller Newcastle vi spiller imod....

Den med tidspunkt på sæsonen kan vi ikke bruge. Det er lige så tidligt på sæsonen for portsmouth. Men ja det er tydeligt vi ikke har ronaldo og rooney med. Eller berbatov, eller henry, eller huntelaar hehe

Glory Man United
10-08-2008, 17:05
Den med tidspunkt på sæsonen kan vi ikke bruge. Det er lige så tidligt på sæsonen for portsmouth. Men ja det er tydeligt vi ikke har ronaldo og rooney med. Eller berbatov, eller henry, eller huntelaar hehe

Sikkert ikke. Men de sidste 15 minutter har spillet vi dem baglæns ud af London. Lidt skarphed og vi har foran 2-0. Men jeg ved da godt, at havde vi ført 7-1 nu, så ville du stadigvæk have fundet en ting at pille ved

Vidic92
10-08-2008, 17:08
Fletcher på overliggeren ...

Grønning
10-08-2008, 17:09
Lækker detalje af Fletcher, hvor han gør det rigtige, men er uheldig i den situation.
Nu skal vi snart have hul på bylden.

Holmskov
10-08-2008, 17:11
Nøøøøj hvor mangler vi en angriber. Jeg er stor fan af Tevez, men man scorer ikke mål når man løber rundt midt på egen banehalvdel og erobrer bolde.

Ind med Huntelaar....nåhh nej.

sadface
10-08-2008, 17:28
Det var dejligt at se Neville i kamp igen. Håber han kan være med næste sæson... :)

Skjøt
10-08-2008, 17:38
kom nu med det mål :)

Feldthaus
10-08-2008, 17:40
godt lavet af frazier, mangler dog lidt i afslutningen.

Tror sgu den står på straffe, og så tager VDS 3 ligesom sidst :)

Vidic92
10-08-2008, 17:47
Er der ekstra spilletid med ?

Grønning
10-08-2008, 17:48
Er der ekstra spilletid med ?

Nej, de går direkte i straffe.

Skjøt
10-08-2008, 18:03
diarra brænder "

maxim
10-08-2008, 18:03
Tillykke med sæsonens første trofæ gutter :D

Grønning
10-08-2008, 18:04
Første trofæ af forhåbentlig mange i denne sæson er hjemme nu...
Så er sæsonen igang!

Vidic92
10-08-2008, 18:05
Hold da op nogle dårlige skytter. To over mål og et svagt skud. Kun Defoe's var nogenlunde, og der havde Van der Sar fingrene på :p

Bugge
10-08-2008, 18:09
Tillykke med sejren, drenge!

Det er godt nok ikke CL, men det er sgu altid lækkert at vinde lidt sølvtøj og samtidig starte sæsonen godt..
Og hvor er Pompey dog elendige til at sparke straffespark, det var direkte til grin..

RuudVanNissetøj
10-08-2008, 18:14
Fint med en sejr...ærgeligt vi ikke lige kunne få bolden ind, men James stod også en ekstraordinær god kamp indtil straffespark.

Imponerende at se VDS hylde nogle af de yngre Pompey spillere helt ud af den. Han har så meget overskud, og det lille kropsryk han laver før de når bolden hyldede dem virkelig ud af den.

Elkjaer
10-08-2008, 18:14
Det var tydeligt at det ikke var en vigtig "finale".
Men det var godt nok utroligt at Portsmouth brændte så mange straffespark, men endnu en pokal til United - det er altid lækkert :)
Det positive i dagens kamp var at se Neville tilbage, Tevez arbejder som en hest og spiller en god kamp MOM efter min mening. Til tider var Nani også ganske god, Fletcher var heller ikke dårlig, men utroligt at man kan brænde sådan en chance (den mindede meget om Carricks afbrænder mod Portsmouth sidste sæson).
Men altid i alt godt - vi burde dog have scoret i kamp, men sådan er det når man har angrebsproblemer. Så lad os håbe der kommer en ny til truppen.

Grønholdt.
10-08-2008, 18:17
Det var en ganske udemærket "træningskamp" i dag. Vi skabte masser af chancer men manglede lige det sidste. Det kan så komme på plads til på søndag mod Newcastle, hvor vi forhåbentlig har en ny stjerneangriber på plads til udnytte alle de chancer vi brændte i dag. Tevez og Fletcher var de bedste i dag syntes jeg. Jeg har da sjældent set dårligere udførte straffespark som jeg gjorde i dag med Portsmouth's spark eller mangel på samme. ;) Det var så den første pokal der kom i hus i denne sæson. Og der når vel at komme 2 mere i hus her i efteråret!!! :devilll:

Don Kafai
10-08-2008, 18:21
Jeg er ikke det mindste bekymret for Uniteds defensiv. Den kan æde ethvert angreb op, hvis vi har Rio og Vidic med.

Men offensivt så mangler der strenge. Det kan ikke passe, at Pompey kan stille 4 kropsstærke spillere i centeraksen, og fedte en uafgjort hjem. Vi mangler skarphed og kreativitet. Jeg synes dog ikke det er et uløseligt problem. Ryk Campbell ind ved siden af Tevez, og sæt Nani ud i højre, og lad Giggs falde tilbage på venstrekanten. Så har vi så mange flere muligheder, at et primitivt hold som Portsmouth ikke kan sætte en hjul i vores maskine.

Det vi så i dag, skal forbedres, men jeg er fortrøstningsfuld. Og jeg holder fast i, at vi ikke kritisk står og mangler en angriber, så længe Tevez er fit, og Campbell er ligeså oplagt.

Tim_rn
10-08-2008, 18:22
Sikkert ikke. Men de sidste 15 minutter har spillet vi dem baglæns ud af London. Lidt skarphed og vi har foran 2-0. Men jeg ved da godt, at havde vi ført 7-1 nu, så ville du stadigvæk have fundet en ting at pille ved

Og det er også sådan det skal være. For at sætte det lidt i perspektiv til dit eksempel, så kan man drage en parallel mellem 7-1 føringen, og vores sidste sæson. Sidste sæson med the double er en 7-1 føring, men alligevel skal der forbedres noget, for næste kamp starter vi på 0-0 igen.
Og der er det jo tydeligt på nuværende tidspunkt, at selvom vi spillede en genial sæson sidste år, så giver det os ingen nemmere betingelser nu: vi skal stadig score mål, og det har vi ikke nogle angribere der gør.

At tevez bliver man of the match synes jeg er forfærdeligt. Dermed ikke sagt han spillede dårligt, det gjorde han jo absolut ikke. Men med en så fri rolle som han har, er det jo klart han kan skabe sig plads til afleveringer og løb, men hvad nytter det? Intet! Der er jo ingen angribere til at gøre brug af hans geniale midtbanespil. Han viser dog flere gange at han kan som angriber, og hvis hans kåring er baseret på det, er det i orden. Men sådan ligger det vist ikke. En konstelation af tevez/campbell ser dog fornuftig ud hvis campbell kan blive lidt mere stationær deroppe. Så er der lige pludselig en grund til at tevez kan løbe rundt og lege: nemlig at smide bolden op til den angriber der kan lave målene.

Drale
10-08-2008, 18:22
Hvorfor viser de ikke pokaloverrækkelsen?

RasmusP
10-08-2008, 18:33
Tillykke med sejren:D Det er sgu også ved at være længe siden vi sidst har vundet noget:)

Jeg synes iøvrigt Fletcher gjorde det skide godt i dag. Han viser godt overblik og god teknik. Så jeg er egentlig ikke nervøs, hvis han skal overtage Ronaldos plads indtil oktober..

Benzet
10-08-2008, 18:35
Er lidt bekymret over den manglende evne til at score mod Juve og Portsmouth. Håber vi finder en løsning på fraværet af Rooney og Ronaldo.

United DK
10-08-2008, 18:50
Så er sæsonen reddet! ;)

Vi spillede en udemærket kamp, hvor især Tevez og Fletcher skilte sig ud, men det er også tydeligt, at vi mangler noget inde foran, og det bliver tit krampagtigt, med alle de snevre afleveringer omkring feltet.

chrhein
10-08-2008, 19:02
Vi havde samme problem i starten af sidste sæson med målscoringen. Det skal nok komme. Vi kunne da godt bruge en angriber mere, men så godt som Tevez spillede idag, er det ikke hans plads en ny skal tage. Rooney kommer til at kæmpe for sin plads ;)

RasmusP
10-08-2008, 19:21
http://img105.imageshack.us/img105/6307/shieldlw3.jpg

Vidic: Stop det der dans Evra, eller jeg bliver nødt til at dræbe dig..

Ferdinand og Nani: PARTY!

Mikke7
10-08-2008, 19:25
Lækkert med den første titel af mange i år :D
Synes vi spillede en fin kamp, men manglede lidt foran mål - men var lidt iheldige/uskarpe foran målet.. men målene var også "problemet" i starten af sidste sæson - og det endte jo ike helt skidt hehe :)
Synes generelt, spillerne gjorde en god indsats - med gid fight..

og det giver jo lækre minder med VDS og de straffespark - :D

SirGiggs
10-08-2008, 20:16
Fantastisk kamp. Var der nogen der var på den glade gris?
jeg var der inde sammen med 3 venner .

Buch
10-08-2008, 21:00
Sæsonens første titel i hus, dejligt.
Vendter spændt på den kommende sæson, lad det ikke blive det sidste trofæ denne sæson (-:

man.utd25
10-08-2008, 21:04
Sæsonens første titel i hus , det er lækkert:) vi spillede faktisk okay, men vi manglede lidt idag oppe foran, men vi havde det jo også sådan sidste år, vi skal lige helt i gear.

Lorensen
10-08-2008, 21:46
http://img105.imageshack.us/img105/6307/shieldlw3.jpg

Vidic: Stop det der dans Evra, eller jeg bliver nødt til at dræbe dig..

Ferdinand og Nani: PARTY!

Carrick: Nej nej nej Evra

Neville: Det ser sjovt ud, bare jeg kunne være med.

Kuszczak: Jeg håber Neville holder godt fast i Vidic

RasmusP
10-08-2008, 22:52
http://img375.imageshack.us/img375/7411/shield2sr9.jpg

:lolol:
Tevez og Campell: Jaaa, vi vandt!

Brown og Ferninand: Sådaaa.. arrrh fuck det. Så vigtigt er det jo egntlig heller ikke..

Scholes: Hva går der af Tevez? Det er bare en skide træningskamp..

Lorensen
10-08-2008, 23:44
Forresten: Det er da godt nok vildt så pumpet Nani er. Havde ikke regnet med at det var så voldsomt !

Thomas
10-08-2008, 23:55
Forresten: Det er da godt nok vildt så pumpet Nani er. Havde ikke regnet med at det var så voldsomt !

Han har gået til et par kampsporter før han startede til fodbold, så vidt jeg husker.. Det forklarer hans kropsbygning.

Dejligt med en titel, selvom den ikke siger så meget, så giver den alligevel en god stemningen i truppen.

Unitedforever
10-08-2008, 23:58
Jeg tror bestemt ikke man skal kimse af af vinde en titel. Speicelt ikke så tidligt i sæsonen. Det skaber en god staming, selvtillid og respekt, og det giver et fundament, der kan bygges videre på. Spillet på dagen var udmærket. Jeg så mange opløftende ting og spillere. Specilet Nani var en nydelse, og jeg tror at han kommer til at få sit store gennembrud i år :)

Niko
11-08-2008, 00:23
[QUOTE=RasmusP;87507]http://img105.imageshack.us/img105/6307/shieldlw3.jpg

QUOTE]

Kuszczak: nåår hvad hvor er Nani pumpet!

Ferdinand: så skal der drikkes gutter ;)

Neville: Evra din frækkert :)

Cambell: tihi jeg har fanget Nani :p

Giggs: alle sammen smil til de flinke folk på ot.dk :lolol:

Niko: Dejligt med et trofæ ;)

Dines
11-08-2008, 08:41
Tillykke med sejren gutter. Selvom det kun er Community Shield, er det altid rart at få noget sølvtøj hjem. Jeg synes faktisk, at vi spillede en glimrende kamp. Lukker fuldstændig af defensivt, og har flere chancer og tilbud fremme. Uheld + en storspillende David James gør, at vi ikke vandt kampen med 1-2 mål. Jeg er godt tilfreds, og med Rooney måske tilbage i lineup til mod Newcastle, ser det okay ud.

Hl-Glory
11-08-2008, 09:32
Rigtig lækkert med sejt og trofæ, det giver en god stemning i truppen, så det er som det skal være.
men kunne desværre ikke se straffesparks konkurrancen igår, da jeg blev nød til at smutte til koncert.
Men god start på sæsonen. :)

Glory glory Man United!

Andersen
11-08-2008, 10:34
One down, six to go!

Community Shield: check
Super Cup:
Intercontinental Cup:
The League Cup:
The Premier League:
The FA Cup:
The Champions League:

De fleste betegner The Shield som træning, men det er fandeme et trofæ, drenge. Endnu en pind i kampen mod de unævnelige.

Fla
11-08-2008, 10:49
Hahaha.. Go' humor med alle de billedkommentarer dér.

Fla

United DK
11-08-2008, 15:32
One down, six to go!

Community Shield: check
Super Cup:
Intercontinental Cup:
The League Cup:
The Premier League:
The FA Cup:
The Champions League:

De fleste betegner The Shield som træning, men det er fandeme et trofæ, drenge. Endnu en pind i kampen mod de unævnelige.

Vi kan ligeså godt gå efter alle titlerne, men jeg er egentlig fint tilfreds, hvis bare vi genvinder mesterskabet.

ChristianR
11-08-2008, 15:35
Vi kan ligeså godt gå efter alle titlerne, men jeg er egentlig fint tilfreds, hvis bare vi genvinder mesterskabet.

Tja.. Eller bare de 3 nederste. Det er gjort før;)

United DK
11-08-2008, 15:41

Ja, men til gængæld har ingen vundet CL to år i træk, sååå... ;)

Andersen
11-08-2008, 15:49

Jeg vil være ovenud lykkelig, hvis vi kunne vinde PL igen plus evt. en af de to kampe i Monaco & Tokyo.

Mikke7
11-08-2008, 15:49

en gang skal jo være den første hehe :) men det vil blive svært - men vil også sige, at et forsvar af PL vil være okay, men kunne virkelig være STORT, hvis vi vandt CL igen...

ChristianR
11-08-2008, 15:56

Gider ikke lige tjekke efter, men mener nu Milan vandt 2 år i træk i starten af 90'erne. Det var selvfølgelig lige et år eller 2 før det kom til at hedde Champions League. Men den kan vel bruges, hvis vi skal tro på det:D

United DK
11-08-2008, 16:10
Gider ikke lige tjekke efter, men mener nu Milan vandt 2 år i træk i starten af 90'erne. Det var selvfølgelig lige et år eller 2 før det kom til at hedde Champions League. Men den kan vel bruges, hvis vi skal tro på det:D

Dengang var det ren knockoutturnering, og der var kun et hold fra hvert land med, så man kunne rende ind i de polske mestre i kvartfinalen, og sådan noget. Det var noget nemmere at vinde dengang.

Glory Man United
11-08-2008, 16:13
Dengang var det ren knockoutturnering, og der var kun et hold fra hvert land med, så man kunne rende ind i de polske mestre i kvartfinalen, og sådan noget. Det var noget nemmere at vinde dengang.

Var det ikke også derfor, Liverpool vandt den så mange gange dengang? :p

ChristianR
11-08-2008, 16:16
Nu skal du ikke ødelægge alt håb. Men ja, selvfølgelig. Det er jeg godt klar over. Der var dog stadig mestre fra Spanien, Italien, England, Holland, Frankrig og Tyskland. Så de fleste af de stærkeste hold har da stadig været med.

Bortset fra det synes jeg nu, at det er meget mere spændende nu, selvom det er lidt forkert at kalde det "champions" league.

United DK
11-08-2008, 16:21
Var det ikke også derfor, Liverpool vandt den så mange gange dengang? :p

Jo. :D

United DK
11-08-2008, 16:23
Nu skal du ikke ødelægge alt håb. Men ja, selvfølgelig. Det er jeg godt klar over. Der var dog stadig mestre fra Spanien, Italien, England, Holland, Frankrig og Tyskland. Så de fleste af de stærkeste hold har da stadig været med.

Bortset fra det synes jeg nu, at det er meget mere spændende nu, selvom det er lidt forkert at kalde det "champions" league.

Jeg er ikke ude på at ødelægge alt håb, jeg håber bare ikke folk sætter næsen op efter det, for det er noget nær umuligt, at vinde CL to år i træk, fordi der er så mange klassehold med. Det kræver ikke bare klasse, men held og marginaler, og dem kan man ikke købe sig til.

ChristianR
11-08-2008, 16:32
Helt enig. Bortset fra det, skal man dog huske på, at det på ingen måde forringer vores muligheder i år, at vi vandt sidste år.

MUFC=Champions
11-08-2008, 16:48

Men nogen skal jo være de første.. så hvorfor ikk?

btw. er det dejligt at vi nu er sikre på at vinde flere trofæer end LiverFool

SantasLittleHelper
11-08-2008, 16:56
nu skal vi heller ikke undervurdere dem.. De har sikkert en udmærket chance for at vinde Liga cuppen, da vi jo sikkert stiller med et reservehold, eller Uefacuppen, efter de er blevet slået ud i gruppespillet af ChL, eller måske en helt tredje ligegyldig turnering som vi ikke deltager i...