Se fuld version : Rafael da Silva
VonKoblenz
26-01-2011, 09:01
Jeg fik det helt dårligt af at se på Fabio, da han uvidende stod ved spillertunnellen og ventede på sin bror.
Kunne ikke være mere enig, var frygteligt..
Jeg fik det helt dårligt af at se på Fabio, da han uvidende stod ved spillertunnellen og ventede på sin bror.
Ja, det kan umuligt være sjovt at se sin bror blive pakket ind i nakkekrave.
Gudskelov ikke noget "alvorligt".
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jan/Rafael-misses-cup-tie.aspx
Han er med garanti ude mod Southampton, men ellers ser det ikke slemt ud, heldigvis.
Donnichlas
26-01-2011, 19:47
Nøj hvor jeg bare elsker de to tvillinger mere og mere som tiden går ;)
Bare reaktionen og at han går ud med sin bror giver mig så meget, ja altså for fabio. Jeg tror deres bånd er rigtig tæt, og godt det ikke har skadet det at Fabio står lidt i skyggen af rafael lige nu.
Nøj hvor jeg bare elsker de to tvillinger mere og mere som tiden går ;)
Bare reaktionen og at han går ud med sin bror giver mig så meget, ja altså for fabio. Jeg tror deres bånd er rigtig tæt, og godt det ikke har skadet det at Fabio står lidt i skyggen af rafael lige nu.
Tror nu ikke deres bånd er så meget tættere end så mange andre. Man skal da være ualmindeligt kold hvis man ikke er bange og går med ud hvis en bror bliver lagt på båre og ligger og bliver behandlet så lang tid!!
Håber heller ikke at det har gjort noget for Fabio at Rafael har fået så megen mere succes, men satser snart på at vi ser ham i aktion lidt mere så man kan bedømme ham på et ordentligt grundlag.
Donnichlas
27-01-2011, 20:36
Nej muligt de fleste var gået ned.
Skønt jeg nok selv kunne finde på at se kampen færdig, en kamp som var glohed. Men jeg syntes bare stadig det fantastisk, at de virker til at have et vanvittigt stærkt bånd. Og når man ser billeder fra træningsbanen løber de også stort set altid ved siden af hinanden osv. Jeg får da lange løg af min søs hvis jeg glor på hendes ansigt i meget mere end 1 dag ;)
Christensen
27-01-2011, 21:13
Kommentatoren på den kanal (husker ikke hvilken) jeg så kampen i tirsdags fortalte, at Fabio var så frustreret over Rafaels udvisning mod Spurs, at han valgte at gå ned til Rafael i omklædningsrummet. Tror roligt man kan sige deres bånd er tæt ;)
tjarligdrengen
27-01-2011, 22:20
Kommentatoren på den kanal (husker ikke hvilken) jeg så kampen i tirsdags fortalte, at Fabio var så frustreret over Rafaels udvisning mod Spurs, at han valgte at gå ned til Rafael i omklædningsrummet. Tror roligt man kan sige deres bånd er tæt ;)
Kanal 6 :)
VonKoblenz
27-01-2011, 22:48
Jeg er helt skør med dem begge. De er simpelthen så skønne.. :D tak for Rafael ikke fejlede noget alvorligt.. håber ikke Neville skal afløse i weekenden..
MOHoegsted
14-07-2011, 13:36
Rafael spillede med nummer 21 i går, tror i der sker noget mht. nummerændring?
Håber han får nummer 2, men begyndte til sidst af sidste sæson, at få bange anelser om Fabio er den kommende højre back. Så er nummer 2 jo højst sandsynligt hans, men håber nu Fabio er den kommende venstre back.
Måske føler Fergie presset er for stort for Rafael/Fabio at overtage nummer 2, hvad mener i?
Håber han får nummer 2, men begyndte til sidst af sidste sæson, at få bange anelser om Fabio er den kommende højre back. Så er nummer 2 jo højst sandsynligt hans, men håber nu Fabio er den kommende venstre back.
Måske føler Fergie presset er for stort for Rafael/Fabio at overtage nummer 2, hvad mener i?
Jeg tror det passer dem fint at spille i henholdsvis nr. 20 og 21. Med hensyn til presset, så virker de ikke som om de lader sig gå på af den slags. De har taget PL med storm.
Uanset hvem der er udset til at spille hvilken plads, så er de begge to så talentfulde og alsidige, at der nok skal blive plads til dem.
De kan begge spille begge backs og kanter og det ville heller ikke overraske mig hvis de kunne smides på den centrale midt eller i angrebet hvis det skulle blive nødvendigt.
De har så vanvittigt stort potentiale, at de formentlig kan placeres hvor som helst på banen.
Jeg tror at så længe Evra er i klubben, beholder de begge deres numre. Når både 2 og 3 er ledige får de måske nye, men jeg tror de beholder dem indtil videre.
desuden har jeg en nr. 21 trøje med Rafael, så han har bare at beholde det lidt endnu!
MOHoegsted
14-07-2011, 13:50
Jeg tror det passer dem fint at spille i henholdsvis nr. 20 og 21. Med hensyn til presset, så virker de ikke som om de lader sig gå på af den slags. De har taget PL med storm.
Uanset hvem der er udset til at spille hvilken plads, så er de begge to så talentfulde og alsidige, at der nok skal blive plads til dem.
De kan begge spille begge backs og kanter og det ville heller ikke overraske mig hvis de kunne smides på den centrale midt eller i angrebet hvis det skulle blive nødvendigt.
De har så vanvittigt stort potentiale, at de formentlig kan placeres hvor som helst på banen.
Ja Fabio spillede vist også Central Midt for reserverne i sidste sæson så mon ikke.
Jeg tror at så længe Evra er i klubben, beholder de begge deres numre. Når både 2 og 3 er ledige får de måske nye, men jeg tror de beholder dem indtil videre.
desuden har jeg en nr. 21 trøje med Rafael, så han har bare at beholde det lidt endnu!
Kunne også være, men som Bugge siger så har presset nok ikke så meget at sige. De har begge bevist at presset ikke har steget dem til hovedet, og de virker til at have en masse rutine allerede i så ung en alder.
Glory Man United
15-07-2011, 08:44
Jeg har aldrig forstået samtalerne omkring trøje numrene. Er der seriøst nogle, der mener, at f.eks. Rafael føler større pres af, at han spiller med nr 2 end nr 21? Der er sgu da et stort pres i at spille for verdens næstbedste klub. Men et trøjenr? Argh boys!!!
Jeg må erklære mig enig med GMU her..
Selvfølgelig er der pres hvis man som ny kommer og skal erstatte Ronaldo, som det f.eks. var tilfældet med Valencia..
Men lige hvad angår trøjenumre ser jeg det ikke som ekstra/mindre pres, at skulle overtage nr. 2, 18, 7 eller sågar 11 når Welsh Wizard engang stiller støvlerne..
Don Kafai
15-07-2011, 09:24
Jeg har aldrig forstået samtalerne omkring trøje numrene. Er der seriøst nogle, der mener, at f.eks. Rafael føler større pres af, at han spiller med nr 2 end nr 21? Der er sgu da et stort pres i at spille for verdens næstbedste klub. Men et trøjenr? Argh boys!!!
Lige præcis nr 2 ift. nr. 21 er nok ret ligegyldigt, men jeg synes at numre som 7 og 10 kommer med en særlig "bagage" hvor man bliver sammenlignet med de store der har båret de numre, og derfor er der vel en smule mere pres involveret. Om det så er decideret negativt ved jeg ikke, nogle gange skal der vel pres på før man virkelig tager sig sammen og leverer.
Lynderup
14-08-2011, 16:19
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2011/08/14/2619676/breaking-news-manchester-united-confirm-rafael-to-be
Øv.
Rafael ude i omkring 10 uge med en skulderskade. Det er sgu ærgerlig timing!
10 uger?!
Hold nu op.. Gudskelov er Smalling ikke helt fortabt på en højre back..
PatriceEvra3
15-01-2012, 12:01
Dejligt at have ham tilbage. Hvis han kan holde sig skadesfri, synes jeg slet ikke vi har nogle problemer på den højre back. Selvom man da godt kunne se at han havde været ude i et stykke tid, så synes jeg han spillede en rigtig god kamp. Hans rush og energi på hørekanten giver en ekstra dimension derude. Jeg mener stadig han har et kæmpe potientale. At han så både kan defensivt og offensivt, er ingen ulempe. Bliver spændene at se om han starter imod Arsenal. Forhåbeligt kan han lægge de sidsate tolv måneder bag sig, og undgå at få så mange skader.
Dejligt at have ham tilbage. Hvis han kan holde sig skadesfri, synes jeg slet ikke vi har nogle problemer på den højre back. Selvom man da godt kunne se at han havde været ude i et stykke tid, så synes jeg han spillede en rigtig god kamp. Hans rush og energi på hørekanten giver en ekstra dimension derude. Jeg mener stadig han har et kæmpe potientale. At han så både kan defensivt og offensivt, er ingen ulempe. Bliver spændene at se om han starter imod Arsenal. Forhåbeligt kan han lægge de sidsate tolv måneder bag sig, og undgå at få så mange skader.
Rafael kan blive en verdens klasse højre back hvis han får lagt skaderne bag sig. Det er ikke unaturligt at unge spillere har skadesproblemer, men vigtigt at han kommer i god form og får lagt det hele bag sig.
Hvis vi "bare" kan have én af Rafael og Fabio klar hele tiden i løbet af en sæson, så er højre back fint dækket ind. Det er så straks værre på venstre back, når en af dem er ude, men der kunne vi jo håbe på Fryers i længden.
Synes generelt ikke vi har et problem på højrebacken. Vi har tre spillere der vist de kan spille den på et rigtig højt niveau - Rafael, Valencia og Smalling. - Det gælder for os om nu, at få noget stabilitet, så vores forsvar er de samme i flere kampe i streg, sammen med den samme målmand.
Synes generelt ikke vi har et problem på højrebacken. Vi har tre spillere der vist de kan spille den på et rigtig højt niveau - Rafael, Valencia og Smalling. - Det gælder for os om nu, at få noget stabilitet, så vores forsvar er de samme i flere kampe i streg, sammen med den samme målmand.
nu passer jones bedre til højreback end smalling. men ingen af den passer ind der. vi har reelt kun tvillingerne som er konstant skadet.
Gotta love this kid!
Fantastisk præstation idag. Ownede det lange hyl til Andy Carroll i samtlige luftdueller.
Han fungerer helt fantastisk sammen med Valencia i højre side.
Svanen94
11-02-2012, 16:16
Rafael har spillet en hel kamp uden at blive skadet! :D
Ready123
11-02-2012, 16:20
Hvor er det dog bare tydeligt at Rafael er vores bedste Højreback, elsker ham for hans aggresivitet fordi det viser han virkelig kæmper for hver en bold, nogle gange koster det men syntes faktisk han erobre mange bolde på den måde
Love this Kid!<3
PatriceEvra3
11-02-2012, 16:26
Det fedetse ved Rafael er at han alttid smarer igennem og går 110 % ind i tacklingerne. I kampe mod Liverpool er det også bare det man skal.
Han lavede i øvrigt også "en Evra" efter kampen, ig ildnede tilskuerne lidt op.
Der er så meget potientale i den knægt.
Parkohargo
11-02-2012, 16:31
Efter Rafael er kommet tilbage fra hans skade har han virkelig været klasse på den højre back.
morten8832
11-02-2012, 16:32
Fortsætter han udviklingen som han har gjort de sidste sæsoner, så har han, IMO, helt sikkert potentiale til at blive en af verdens bedst backs..
Egentlig blevet fantastisk i defensiven - et område som han i sidste sæson viste tydelige svaghedstegn.. Synes han de sidste par kampe har været fantastisk i defensiven med flere velovervejede og veltimede tacklinger.. I offensiven er der stadig være plads til forbedringer, men allerede nu er han rigtig dygtigt..
Elsker den knægt
Gotta love this kid!
Fantastisk præstation idag. Ownede det lange hyl til Andy Carroll i samtlige luftdueller.
Ja, de to har en rigtig god dynamik - jeg vil tro at det har noget at gøre med, at Rafael er god til at "overlappe indenom" i banen, mens Valencia godt kan lide at klæbe til linjen..
Det er også som om han er blevet bedre til at vælge sine indgreb, og dermed undgår de der "lidt" hasarderede tacklinger vi til tider har set :)
Men fantastisk indstilling knægten har, det er tydeligt at han ikke har lyst til at tabe en kamp! :D
morten8832
12-02-2012, 12:41
Gotta love this kid!
Ja, det så da godt nok lige for vildt ud, da Rafael i anden halveg vandt en hovedstødsduel over for Carroll - det forekommer mig stadig som et mysterium, men den knægt har åbenbart nogle særlige skills ;)
Det jeg bider mærke i er at han er blevet en klogere spiller. Det selvfølgelig naturligt grundet mere rutine, men det som om hans midset er ved at passe bedre til den position han spiller nu. Stadig agressiv ja, men han oversatser ikke som han før har gjort alt for meget. Man ser stadig han nogle gange liiiige er på vej til det men så lige husker på hvad han har lært og spiller den klogt i stedet, giv ham 3-4 år mere skadesfri og han er et sandt monster :)!
Glory Man United
12-02-2012, 13:10
Det jeg bider mærke i er at han er blevet en klogere spiller....
....baseret på to kampe? Skal vi nu ikke liiiiiiiiiiiige?
Rafael har været blandt vores bedste i to meget svære kampe, og det er fedt. Specielt i lyset af, at Jones og Smalling har skadesproblemer. Men lad ham nu lige spille 8-10 kampe i rap, inden vi kalder ham "klog"...
jQrgensen
12-02-2012, 13:19
2 kampe i streg uden gule kort og uden skader... Ganske imponerende for den lille krøltop!
2 kampe i streg uden gule kort og uden skader... Ganske imponerende for den lille krøltop!
Dont jinx it!
jQrgensen
12-02-2012, 14:13
Dont jinx it!
My bad..
Men vi kommer ikke udenom at det er det meste sikre odds på kuponen ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.