Se fuld version : Fábio da Silva
dannigizmo
08-08-2008, 14:54
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQmDC4WFnsH7TyJBuRA6wR6ZJVR4c_J 6AF2aI6FQ0wMf28rTsT
Fábio
Fulde navn: Fábio Pereira da Silva
Nr.: 20
Født: 9. juli 1990
Land: Brasilien
Liverpool_sucks
08-08-2008, 15:44
Var Fabio med mod Peterborough..?
Var Fabio med mod Peterborough..?
Han kom vist ind og fik en halv times spilletid.
Liverpool_sucks
08-08-2008, 17:59
Han kom vist ind og fik en halv times spilletid.
Men hvordan var han.. Synes ikke han fik ros some Rafael..?
Flax_Generous
08-08-2008, 19:07
Men hvordan var han.. Synes ikke han fik ros some Rafael..?
Han gjorde det fint, men slet ikke lige så exceptionelt godt som Rafael.
Jeg gav karakterer efter kampen, som du kan læse her (http://oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=86438&postcount=275).
Liverpool_sucks
08-08-2008, 19:24
Han gjorde det fint, men slet ikke lige så exceptionelt godt som Rafael.
Jeg gav karakterer efter kampen, som du kan læse her (http://oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=86438&postcount=275).
Jeg kan se, at mange af vores udskiftninger gjorde det godt mod Peterborough og mange har fået dårlige karakterer, hvilket betyder at vi spillede dårligt.. ahh jeg så ikke kampen :Smackden:
Fabio fik 45 min mod Peterborough og gjorde det ganske fint, han sad så på bænken hele kampen mod Juventus. Forleden fik han første halvleg mod Northwich for reserverne, hvor han gjorde det glimrende og scorede et mål for United..
Flax_Generous
09-08-2008, 12:50
Her kan I se målet:
o4b0iaGlT6E
Ganske suverænt lavet. Meget endda.
det er altså virkelig en klassescoring fra så ung en mand, og så som back.
De kunne lave et internt væddemål, hvor brown eller neville skulle prøve at overgå den.
RuudVanNissetøj
09-08-2008, 14:26
det er altså virkelig en klassescoring fra så ung en mand, og så som back.
De kunne lave et internt væddemål, hvor brown eller neville skulle prøve at overgå den.
Han virker pokkers spændende, og jeg tvivler på at Brown eller Neville vil kunne lave sådan en ;) Men så er de dygtige til så meget andet...
Tror endnu en gang at vi fundet et talent som har de rigtige forudsætninger for at blive en klassespiller - så må vi håbe at Fergusson giver ham chancen ordentligt. Jeg vil grimme mig hvis det ender med endnu en "Rossi sag"....
Flax_Generous
09-08-2008, 14:38
He he.
Jeg tvivler på, at særlig mange af vores førsteholdsspillere ville have hurtigheden (og modet og selvtilliden) til at forsøge sig på sådan en tur. Fabio har tydeligvis samme sindssyge speed som Rafael.
SantasLittleHelper
27-08-2008, 16:59
Flot kasse.. En skam at vi ikke har set ham endnu, hvis han da er så god som folk siger..
Jeg har fulgt tvillingerne forholdsvist tæt ude fra deres landsholdskampe og diverse andre. Men noget jeg ikke har forstået, er hvorfor han ikke er med i truppen, når broderen ikke er med? Til og med at Silvestre er solgt, så er han ikke engang i truppen?
Har det skyldes dårlig form eller hvad? er lidt på lars tyndskidsmark vedr. hvorfor Fabio ikke er med :p
Don Kafai
27-08-2008, 20:01
Jeg har fulgt tvillingerne forholdsvist tæt ude fra deres landsholdskampe og diverse andre. Men noget jeg ikke har forstået, er hvorfor han ikke er med i truppen, når broderen ikke er med? Til og med at Silvestre er solgt, så er han ikke engang i truppen?
Har det skyldes dårlig form eller hvad? er lidt på lars tyndskidsmark vedr. hvorfor Fabio ikke er med :p
Han sad da på bænken i Pompey`?
Og du giver ham ikke bare PL debut på Fratton Park, når man kun er oppe 1-0, og Brown spiller fortrinligt.
Hl-Glory
27-08-2008, 20:06
Jeg mener faktisk han har siddet på bænken til Begge kampe so far.
Men det vil lige med at have en grund til at sætte en 18årig på banen.
Når vi har haft så tætte kampe indtil videre, hans tid skal nok komme.
Men synes de to tvilllinger har gjort det rigtig godt i deres tid i klubben.
Fabio scorede også sidste Reserve holds kamp :)
Nogen der ved om Fabio er til rådighed eller skadet? Han kunne vel komme tættere på en kamp når nu Evra skal sidde over pga de gule kort.
Det blir nu nok Evans eller John O'Shea anyways, men håber vi snart får at se om Fabio har samme kvalitet som Rafael.
Nogen der ved om Fabio er til rådighed eller skadet? Han kunne vel komme tættere på en kamp når nu Evra skal sidde over pga de gule kort.
Det blir nu nok Evans eller John O'Shea anyways, men håber vi snart får at se om Fabio har samme kvalitet som Rafael.
Tror jeg ikke han er håber også på at se ham næste gang :) har bare på fornemmelsen at O'Shea trækker det længste strå, hvis han ikke tør at stille med Fabio syntes ikke han har virket så sikker som sin bror :o
Christensen
30-11-2008, 20:53
Så vidt jeg ved er Fabio stadig skulderskadet. Og Fabio skulle faktisk være bedre end Rafael, så det ser meget lovende ud for vores unge brassere ;)
United DK
30-11-2008, 20:54
Hvis Fabio er ligeså god som Rafael, så har vi allerede tre ud af fremtidens fire spillere i defensiven.
Rafael - ??? - Evans - Fabio
Det er jo ikke så dårligt.
Ja så skulle vi bare have beholdt Pique :)
Bergmann
27-12-2008, 21:53
er han skadesfri?
Klar til at træde ind i Evras fravær?
Ja så skulle vi bare have beholdt Pique :)
Pique var ikke god nok, alt alt for langsom, men stærk fysisk
er han skadesfri?
Klar til at træde ind i Evras fravær?
Ja jeg husker han spillede (og scorede) her for nogle uger siden. Men jeg synes først vi skal prøve ham af i CC mod derby den 7. Eller han kan komme ind hvis vi har en solid føring. Jeg glæder mig så meget til det tidspunkt hvor de begge to er inde på hver sin back.
Det blir rigtig fedt at se dem begge på banen. Og hvis Fábio er ligeså god som Refael, så er det jo formidabelt!:lolol:
Fabio er klar igen. Han har trænet med for fuld knald i et stykke tid nu, og spillede en halv times tid for reserverne en uges tid før jul.. Han kan måske se frem til spilletid i FA Cuppen eller Carling Cuppen i starten af 2009..
Lyder godt med Fabio, at han snart er klar til at spille. Hvis han er ligeså god eller bedre end sin bror, er forsvaret som United DK skriver sikret de næste mange år. Jeg glæder mig til at følge ham, og håber han får lidt spilletid mod Derby eller Southampton.
Lorensen
28-12-2008, 12:07
Lyder godt med Fabio, at han snart er klar til at spille. Hvis han er ligeså god eller bedre end sin bror, er forsvaret som United DK skriver sikret de næste mange år. Jeg glæder mig til at følge ham, og håber han får lidt spilletid mod Derby eller Southampton.
Må Evra spille med i de kampe eller gælder hans karantæne også der?
Hvis ikke han må, tror jeg der er gode chancer for at Fabio for meget spilletid, da O'shea vel næppe skal spille så mange kampe i træk.
Patrices ban gælder al engelsk klubfodbold, hvilket er MEGET heldigt, ellers stod vi med en O'Shea mod €h£l$£a
Unitedalisme
28-12-2008, 12:41
Har glædet mig siden jeg hørte han endelig kom til klubben at se ham i aktion.. efter hva man har hørt ka han jo blive fremtidens evra.. og så er det altså fedt at ha en back der scorer mål:D
"He jokes with us and gives me punches in the shoulder from time to time." Ser ud til, at Ferguson render rundt og giver Fabio lammere. Så er man pludselig ung igen :D
Fabio spillede iøvrigt forleden dag mod Bradford for lukkede døre. Han er snart "tilbage".
Flax_Generous
15-01-2009, 18:54
Ser ud til, at Ferguson render rundt og giver Fabio lammere. Så er man pludselig ung igen :D
Fabio spillede iøvrigt forleden dag mod Bradford for lukkede døre. Han er snart "tilbage".
Har Fabio ikke for nylig haft skulderproblemer? Måske skulle Sir Alex passe lidt på... ;)
Dr. Adams
15-01-2009, 19:07
Ser ud til, at Ferguson render rundt og giver Fabio lammere. Så er man pludselig ung igen :D
Hvor er citatet fra?
Dahlmann
15-01-2009, 19:12
Hvor er citatet fra?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2118869.ece
Tror i der er muligheder for, at Fabio måske kan få en plads på bænken mod Derby i næste uge. Der er mange skadesproblemer p.t., og før vi skulle møde Derby i den første Carling Cup semifinale sagde Fergie jo, at han måske ville få debut, så jeg venter spændt.
Bergmann
15-01-2009, 19:24
Hvor er citatet fra?
Vil jeg også gerne vide?
Rafael har udtalt, at Ronaldo joker med dem hele tiden, men jeg har intet læst om, at de giver hinanden lammere :p
EDIT: for sent. tak for link
Tror i der er muligheder for, at Fabio måske kan få en plads på bænken mod Derby i næste uge. Der er mange skadesproblemer p.t., og før vi skulle møde Derby i den første Carling Cup semifinale sagde Fergie jo, at han måske ville få debut, så jeg venter spændt.
Fabio Da Silva har været skadet længe og kom først tilbage som indstiftet (27 minutter) for reserverne lige før jul. Jeg tror at det vil være for risikabelt at tage ham med på nuværende tipspunkt.
Vil jeg også gerne vide?
Rafael har udtalt, at Ronaldo joker med dem hele tiden, men jeg har intet læst om, at de giver hinanden lammere :p
EDIT: for sent. tak for link
Det må være et fantastisk sammenhold de gutter har, Anderson, Nani, Manucho, Ronaldo, Fabio, Rafael og Possebon, alle sammen er Portugisisk talende, vi kender allerede Ronaldos kvaliteter, men de drenge der vokser forhåbentligt op sammen, og så er der for alvor dømt Samba bold på Old Trafford. !!
Kan godt være jeg er den eneste der har misset hans vilde mål fra sidste år, men hvis ikke skal andre ikke snydes.. Tror nok det er fra u-17 holdet.. Godt nok er det på deflect til sidst, men det skal ikke tage noget fra ham..:
o4b0iaGlT6E
Ja flot mål. Det er fra en reserveholds kamp i starten af sæsonen..
Håber han bliver en del af aftenens kamp mod Spurs, enten på den ene eller anden måde..
VIVA DA SILVA, Running down the pitch, don't know which is which, VIVA DA SILVA.
Meget sjov sang fra Red Cafe.
Han starter inde i dag, som venstreback.!! Så bliver spændende at følge ham i hans debut.. Welbeck også fra start
Han starter inde i dag, som venstreback.!! Så bliver spændende at følge ham i hans debut.. Welbeck også fra start
Fedt at følge ham idag! bliver spændende :devill:
PrincesaSandraxb
24-01-2009, 17:52
Jeg glæder mig rigtig meget til at se ham spille :D
Rafael har sagt han er mere brasiliansk, hurtigere og scorer flere mål, så de bliver hel klart spændende at følge (:
JumpingCarrot
24-01-2009, 17:54
VIVA DA SILVA, Running down the pitch, don't know which is which, VIVA DA SILVA.
Meget sjov sang fra Red Cafe.
Hahaha, fantastisk! Jeg stemmer for at lade den overtage Viva Ronaldos plads fuldstændig!
Tamt at genbruge så original en melodi. Find på noget nyt.
ChristianR
24-01-2009, 19:46
Hahaha, fantastisk! Jeg stemmer for at lade den overtage Viva Ronaldos plads fuldstændig!
Det har Viva John Terry vist allerede gjort;)
EDIT: Det kan være míg, der husker forkert, men er det ikke "Can't tell which is which"?
Fremragende debut og ham og Rafael bliver kongebacks, og forhåbentlig bliver det i United de skal tjene alle deres millioner..
SantasLittleHelper
24-01-2009, 20:40
Var egentlig ikke så glad for Fabio's præstation. Ikke fordi han ikke klarede det godt nok, men fordi han ikke fik bolden nok IMO. Ofte havde han både tid og plads til at bygge en gård, men bolden kom ikke der ud. Men han har så absolut talentet.
Flot debut af Fabio!
SantasLittleHelper: jo han kunne godt have været med i mere af spillet, men det er måske også lidt risikabelt, hvis han ikke er for sikker i det engelske sprog, så er kunne det måske ha' blevet lidt farligt at satse for meget med/på ham i det offensive og opbyggende spil.. men han har klart potentialet -så det ska nok komme, håber og tror jeg stærkt :)
United DK
24-01-2009, 22:14
De to tvillinger er rigtige brasserbacks. Der er ikke meget at tænke over, andet end at komme fremad, og det er dejligt at se den energi. Det jeg lige skal have fundet ud af, det er hvordan ham og Rafael klare sig, når vi ikke har bolden hele tiden, for brasilianske backs er jo altid gode fremad, men mange af dem, har defensive mangler. Men lad os da endelig håbe, at Rafael og Fabio er de nye Cafu og Roberto Carlos.
Lorensen
24-01-2009, 22:18
Det er godt nok nogle MEGA talenter, United har fået skaffet sig i de to Da Silva tvillinger. Nøj et godt scoop fra talentspejderne og Fergusons side. Nogle der ved om der var andre klubber med i forsøget på at få dem, eller om det bare er fremragende arbejde fra vores talentspejdere?
Også vildt at tænke på at de siden United signede dem, ikke fik lov til at spille for deres klubhold. Utroligt at de efter så lang tid, uden førsteholdsfodbold, kan gå ind og spille så fremragende når de får chancen.
Rigtig fin debut af Fabio idag - det lover rigtig godt for fremtiden!
De to tvillinger er rigtige brasserbacks. Der er ikke meget at tænke over, andet end at komme fremad, og det er dejligt at se den energi. Det jeg lige skal have fundet ud af, det er hvordan ham og Rafael klare sig, når vi ikke har bolden hele tiden, for brasilianske backs er jo altid gode fremad, men mange af dem, har defensive mangler. Men lad os da endelig håbe, at Rafael og Fabio er de nye Cafu og Roberto Carlos.
Syntes faktisk at de er gode defensivt, da de kommer hurtigt ind på deres modstander og får taklet, samt de er utrolig aggresive i deres spil. Offensivt vil de blive helt fantastiske i mine øjne. Allerede nu er Rafael en pl's bedste back's.
Hr Hansen
25-01-2009, 10:39
Syntes faktisk at de er gode defensivt, da de kommer hurtigt ind på deres modstander og får taklet, samt de er utrolig aggresive i deres spil. Offensivt vil de blive helt fantastiske i mine øjne. Allerede nu er Rafael en pl's bedste back's.
Arhh skal vi nu ikke lige vente lidt med at sige han er bedre end Sagna og Boswinga?
Men de har da potientalet til at blive rigtig sindsyge, af brasser backs at være virker de egentlig ret gode deffensivt, især Rafael, men det er nok fordi man har set flere kampe med ham , han er lidt nemmere at bedømme
Fremragende debut af Fabio. Ham og Rafael er totalt ligeglad med, hvordan scenen er, og det virker som om, at de spiller helt uden nerver. Jeg synes godt, at man kunne se, at Fabio er lidt bedre i det offensive spil end sin bror. Lidt ærgeligt, at han blev skadet. Ville godt have set mere til ham. Flot debut. Massere af talent. Forsvaret de næste 5 år, er nærmest sikret:
Rafael - Vidic - Evans - Fabio
Ingen tvivl om at de er de nye verdensklasse backs.. Men at kalde Rafael en af de bedste i PL er alt for overdrevet.. Evra, Sagna og Boswinga er stadig klasser over vores 2 brassere..
Men er enig med dem der siger at Da silva så absolut kan begå sig i defensiven.. Det er ikke altid lige kønt, men de er super aggresive og det medfører til tider gule kort, men de giver alt hvad de har for at løbe bolden op og så giver de gerne en hård tackling hvor de også får manden med hvis det er det der kvræves.. Meget engelske i deres defensive spil..
Rasmus-K-J
25-01-2009, 13:46
Lige pt. virker danny simpson som en mand uden fremtid i united!
Lige pt. virker danny simpson som en mand uden fremtid i united!
Det må man jo gi dig ret i.. Han gjorde det OK i de kampe han spillede og havde også et par rigtig gode, men Rafael og Fabio har altså haft et par debut kampe der allerede der har været bedre end det vi så fra Simpson..
United DK
25-01-2009, 15:29
Simpson er heller ikke fast mand i Blackburn, hvor han bliver holdt ude af Ooijer, som ellers er centreforsvar, så han virker ikke til, at have hvad der kræves.
Nej og hvis han ikke kan spille sig på holdet i blackburn kan han nok heller ikke hos os når det er folk som Neville, Brown og Da silva han skal slå..
United DK
25-01-2009, 15:52
Nej og hvis han ikke kan spille sig på holdet i blackburn kan han nok heller ikke hos os når det er folk som Neville, Brown og Da silva han skal slå..
Og skulle det gå helt galt, så kan O'Shea, Fletcher og Hargreaves (når han er klar), også spille den plads, så Simpson er ikke ligefrem savnet.
Jeg er rigtig imponeret af alle vores unge spillere. Jeg er glad for at Ferguson i højere grad bruger de unge (nok pga. skader, men alligevel). Jeg ser Uniteds fremtid rigtig rigtig lys, med spillere som:
Wellbeck: Jeg bliver mere og mere imponeret af. Han bliver god - rigtig god. Fin teknik, hurtig og målfarlig. Dejlig type.
Campbell: De gange jeg har set ham i Tottenham har han overstrålet både Pavluchenko og Bent. Tror sagtens han vil kunne gøre det godt for United, selvom angrebspladserne er rigtig hårdt besatte.
Da silva brødrene: Det som tråden egentlig handler om. Jeg er fundstældig imponeret af dem. De har selvfølgelig lige nogle ting de begge skal blive bedre til, blandt andet får de for mange gule kort/laver for mange frispark. Men det skal de nok lære. Offensivt ser de deciderede farlige ud, og jeg ville være bange hvis jeg var et modstanderhold og så dem på holdkortet.
Evans: Ja, han har lavet et par småfejl her og der, men ingen tvivl om han har fremtiden foran sig. Jeg ser rigtig mange lovende ting fra ham, og er ikke i tvivl om han bliver en af de bedste på hans position.
Derudover blandet med stadig unge spillere som Ronaldo, Rooney, Fletcher, Anderson osv.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se dette hold i fremtiden.
Og skulle det gå helt galt, så kan O'Shea, Fletcher og Hargreaves (når han er klar), også spille den plads, så Simpson er ikke ligefrem savnet.
Uhh, ja Hargo.. Kan stadig få våde drømme af at tænke på da han i sidste sæson vikarierede på backen.. Nøj det var lækkerier der kom fra den back..
KOM TILBAGE HARGO.. I wan't curly hair toooooooo..
Ja det må være rart for ferguson ikke at skulle tænke på backpladserne i mange år. uden i tvivl bliver backpladserne kapret af Da silva brødrene. vi vil få det bedste wing-spil i hele verden.
SantasLittleHelper
28-01-2009, 16:48
Ja det må være rart for ferguson ikke at skulle tænke på backpladserne i mange år. uden i tvivl bliver backpladserne kapret af Da silva brødrene. vi vil få det bedste wing-spil i hele verden.
Fabio bliver sikkert rigtig god, men jeg tror han får svært ved at slå igennem ganske enkelt fordi hans direkte konkurrent er Evra. Folk snakker om vidic som verdens bedste forsvrsspiller, men min favorit til den titel er pt Evra..
Rasmus-K-J
28-01-2009, 17:05
Nu er det bare sådan evra er snart 28, og mister sin speed på et eller andet tidspunkt. Og med den skadesfrekvens evra har, så tror jeg fremtiden også ser lys ud for fabio!
Rasmus-K-J
29-01-2009, 23:25
Er fabio egentlig venstrefodet?
Officielt er han højrebenet, men mon ikke han også kan noget med venstre...
Han virkede imod Tottenham til at være bedst med højrebenet, men samtidig også rigtig god med venstre. Det er ikke så skidt at have en højrebenet back i venstreside, for så kan han jo bedre trække ind og fyre løs.
Dahlmann
30-01-2009, 12:09
Nu er det bare sådan evra er snart 28, og mister sin speed på et eller andet tidspunkt. Og med den skadesfrekvens evra har, så tror jeg fremtiden også ser lys ud for fabio!
Hvad!?
evra har da bare lige været lidt uheldig her på det seneste.. han er en af de spillere der har fået flest kampe de seneste sæsoner.. Bliver svært for fabio at slå Evra af den plads..
timberunited
30-01-2009, 12:11
Hvad!?
evra har da bare lige været lidt uheldig her på det seneste.. han er en af de spillere der har fået flest kampe de seneste sæsoner.. Bliver svært for fabio at slå Evra af den plads..
Det er heller ikke Evras skyld, at FA vælger at give ham karantæne for et eller andet, der skete for mere end et halvt år siden.
Synes heller ikke, at Evra er meget skadet. Men vi er lidt tynde på pladsen desværre. :devill:
Det er heller ikke Evras skyld, at FA vælger at give ham karantæne for et eller andet, der skete for mere end et halvt år siden.
Synes heller ikke, at Evra er meget skadet. Men vi er lidt tynde på pladsen desværre. :devill:
Vi har 3 spillere til en plads plus at andre sikkert vil kunne gå ind og dække den, så jeg syntes altså ikke at vi er på nogen måde tynde på den plads...
Hvad!?
Fuldstændig enig. Det har vel heller aldrig været meningen, at Fabio skal kunne slå ham af, når nu Evra spiller med så høj klasse. Fabio er fremtiden, mens Evra er nutiden, medmindre der sker noget drastisk.
Angående højre og venstrebens snakken, så er de begge højrebenet ifølge en halvgammel artikel i United supporteren.
Fabio er præcis som Irwin var i sin tid, stort set lige god med begge ben.. Oprindeligt er han bedst med højrebenet, som Rafael, men han er tæt på lige så stærk med venstre..
schousboe9
30-01-2009, 14:07
... og han er klar til kamp lørdag! Netop bekræftet på manutd.com.!:devill:
Rasmus-K-J
30-01-2009, 14:27
Altså, er det evra der er klar? eller fabio? Hvis det er evra er det jo fantastisk, hvis det er fabio, ved jeg ikke om han skal have chancen, for o'shea klarer den fint, men stadig tror jeg fabio vil ligesom hans bror gribe chancen!
schousboe9
30-01-2009, 14:34
Nu handler både tråden og diskussionen jo om Fabio, så det er Fabio da Silva, der er meldt klar til kamp! :)
Og jeg mener bestemt han bør få chancen! De to knægte er jo ikke bange for en skid, og når Cahill oven i købet ikke er med, burde de ikke have det store at komme med.
Arteta og Baines skal bare lukkes ned og Fellaini skal dækkes på dødboldene, så burde det være dét. Bring on Fabio!
Nu handler både tråden og diskussionen jo om Fabio, så det er Fabio da Silva, der er meldt klar til kamp! :)
Og jeg mener bestemt han bør få chancen! De to knægte er jo ikke bange for en skid, og når Cahill oven i købet ikke er med, burde de ikke have det store at komme med.
Arteta og Baines skal bare lukkes ned og Fellaini skal dækkes på dødboldene, så burde det være dét. Bring on Fabio!
Hvad for en type er denne gut? Har normalt meget styr på unge spillere, men ham her læser jeg tit om, skulle være en god spiller. Beskriv ham venligst? :o
schousboe9
30-01-2009, 14:39
Hvad for en type er denne gut? Har normalt meget styr på unge spillere, men ham her læser jeg tit om, skulle være en god spiller. Beskriv ham venligst? :o
Nu er jeg ikke ekspert på området, men han kom fra St. Liege i sommer for ca. 150 mio. (klubrekord), er kamp-høj og har klodens største garn!"Rocking"
Han rager ALT til sig ved dødbolde, så Vida må hellere være opmærksom.
Derudover spiller han som regel stabilt med gode defensive præstationer. Kreativitet og teknik halter måske en smule, men det er også som sagt ved dødbolde, vi skal passe på ham.
Rasmus-K-J
30-01-2009, 14:40
Fellaini er en belgisk midtbanespiller som både kan benyttes på den offensive midtbane, men helst den lidt defensive. Han er vidst 1.94 høj og derfor en stor trussel i hovedspillet som han har vidst et par gange i år. Han er en dynamisk midtbanespiller der har et stort løbepensum. Det er han debut sæson i preimer league.
EDIT: men som sagt en han favorit position defensiv midt. Men som schousboe mangler han lidt teknik.
Rasmus-K-J
30-01-2009, 14:45
Men håber da fabio får chancen da han vil gribe den som sin bror.
Lige hurtigt til fellaini, mener rent faktisk han scorede mod os så vi spillede uafgjort men er ikke sikker.
Lorensen
30-01-2009, 15:12
Nu er jeg ikke ekspert på området, men han kom fra St. Liege i sommer for ca. 150 mio. (klubrekord), er kamp-høj og har klodens største garn!"Rocking"
Han rager ALT til sig ved dødbolde, så Vida må hellere være opmærksom.
Derudover spiller han som regel stabilt med gode defensive præstationer. Kreativitet og teknik halter måske en smule, men det er også som sagt ved dødbolde, vi skal passe på ham.
Generelt kan man sige at med både Cahill og Fellaini, skal vores spillere været yderst koncentrede på dødbolde. De er begge uhyggelige. Men det hører vidst ikke til her.
Dejligt med 50% af Da Silva tilbage.
Fabio virkede overhovedet ikke i kamptræning, da han startede mod Tottenham, så jeg ville afgjort starte med O'Shea.
Fabio gjorde det godt, men ikke godt nok til at slå en etableret spiller som O'Shea af i en så vigtig kamp.
Vil også mene at O'shea i hvert fald skal starte inde, men hvis det hele forløber som det skal så kan vi sagtens smide Fabio ind i løbet af anden havleg.
Desuden skal Fabios tid nok komme før eller siden, talent fornægter sig ikke!
Fabio virkede overhovedet ikke i kamptræning, da han startede mod Tottenham, så jeg ville afgjort starte med O'Shea.
Fabio gjorde det godt, men ikke godt nok til at slå en etableret spiller som O'Shea af i en så vigtig kamp.
Enig. Især taget O'Sheas nuværende form og spil i betragtning. De sidste 3-4 kampe, har O'Shea været glimrende, så Fabio kan tage en bænk imorgen. Derudover har vi brug for hovedstødstyrke til at dæmme op for Cahill, Fellaini, Lescott og Jagielka.
Stratego Thomas
30-01-2009, 19:56
Vil også mene at O'shea i hvert fald skal starte inde, men hvis det hele forløber som det skal så kan vi sagtens smide Fabio ind i løbet af anden havleg.
Desuden skal Fabios tid nok komme før eller siden, talent fornægter sig ikke!
helt enig, selvom jeg ser o'shea som den vildeste fordboldbegavelse, bliver man nød til at anerkende, at han har vist god stabilitet og defensiv sikkerhed på venstrebacken, hvilket jeg mener er meget vigtigt i en kamp som kan blive fatal for mesterskabet (principielt er alle kampe lige vigtige..blabla)..
og som du selv siger kan man altid indskifte fabio og drage nytte af hans offensive kompetancer, hvis vi får kampen tilstrækkeligt under kontrol..
Flax_Generous
30-01-2009, 20:05
Derudover har vi brug for hovedstødstyrke til at dæmme op for Cahill, Fellaini, Lescott og Jagielka.
Præcis. Jeg har svært ved at se Everton score på andre måder (nu jinxer jeg det selvfølgelig). Deres angribere er skadet og de har et klart kreativt underskud på deres hold. De lever på, at deres forsvar har været stærkt på det seneste og på, at de på dødbolde er det nye Stoke.
mht. om Fabio ska have chancen i morgen, så tror jeg, det vil være mest "sikkert" at lade ham komme ind lidt senere i kampen, alt efter hvordan det går..
Han er en god spiller og har, sikkert, en fast plads på holdet i fremtiden, men Everton har nogle stærke spillere, så vil personligt være mest "tryg". hvis bagkæden består af spillere, som er spillet sammen.. er ikk så meget for det der med at skifte "unødvendigt" ud i forsvaret - så unge/urutinerede spillere ska lige have nogle flere kampe mod de mindre hold, på et tidspunkt ska de selvfølgelig spille med mod de større hold, men synes godt Fabio kan starte på bænken.. og så forhåbenligt komme ind senere..
Lige hurtigt til fellaini, mener rent faktisk han scorede mod os så vi spillede uafgjort men er ikke sikker.
jo det var ham, som scorede..
Mente han er EN af pl's bedste backs
Jeg venter godt nok snart at se Fabio i aktion på førsteholdet!
Drengen scorede hattrick for reserverne i weekenden og brændte end da et straffe. Selvom det er et andet niveau, mener jeg det vidner høj offensiv klasse af en back. Håber vi snart får at se hvad han kan på PL-niveau, han lyder lovende og yderst målfarlig! :devill:
hackerjoe18
16-03-2009, 18:32
Det skal selvfølgelig lige tilføjes at Fabio ikke spillede back i weekenden. Han spillede på venstrekanten. Men du har ret at det stadig er høj klasse og jeg håber også snart at se ham på førsteholdet, dog ikke på bekostning af Evra.
Det skal selvfølgelig lige tilføjes at Fabio ikke spillede back i weekenden. Han spillede på venstrekanten. Men du har ret at det stadig er høj klasse og jeg håber også snart at se ham på førsteholdet, dog ikke på bekostning af Evra.
Hvorfor ikke på bekostning af Evra? Jovist er han en klasse spiller, men han har været skidt siden sit comeback, og efter min mening er ingen fredet på det her hold, specielt ikke, når der er andre, der måske kan leverer bedre præstationer.
Det var i eftermiddagens opgør mod Rochdale, at Fabio lavede hattrick, ikke i weekenden..
Men ja, han er ved at være i form, efter et par skader i efteråret. Han har nu spillet en række kampe i træk for reserverne, og er ved at være tilbage i kampform. Men det er ikke det nemmeste tidspunkt af sæsonen at komme ind på førsteholdet nu her, med alle de store og vigtige kampe. Men håber vi snart får ham at se i aktion..
Han står noteret som værende brugt som venstre fløj, istedet for venstre back inde på Uniteds hjemmeside i dagens kamp... Virker umiddelbart også ganske fornuftigt når han er så offensiv som det nu engang er tilfældet...
Rolig nu kære Lagoni. Det virker til du har en tendens at lave et fjer om til fem høns.
Rafael er et kæmpetalent! Det er rigtigt, men at sige han er en af PL's bedste back er jeg slet ikke enig i.
Der er altså Bosingwa, Sagna, Cole, Clichy, Aurelio, Lescott, Brown osv osv.
For at komme i dette selskab skal man altås have udrette noget eller havde holdt et stabilt niveau over længere periode eller i sæsoner i træk.
SantasLittleHelper
17-03-2009, 11:08
Findes der highlights fra reservekampen hvor han scorede de 3? I'm looking your way Flax..
Flax_Generous
17-03-2009, 11:23
He he, jeg skal nok skrive, hvis jeg finder noget på internettet.
Jeg så desværre ikke kampen, så jeg kan ikke udtale mig om hans præstation. Et hattrick lyder dog ganske imponerende. Nu er han vist oppe på 6 mål i 8-9 kampe for reserveholdet (4 mål i de seneste 2 kampe i den seneste uges tid!).
Her er der en kamprapport (http://www.redcafe.net/f40/reserves-vs-rochdale-lsc-240086/#post5924963) fra en redcafe.net-poster og her er United Youth Blogs midlertidige kamprapport (http://manunitedyouth.wordpress.com/2009/03/16/rochdale-1-united-4-fantastic-fabio-fires-reds-into-lsc-semis/).
Der kommer i øvrigt highlights på MUTV senere i dag. Jeg glæder mig, for det lyder som en forrygende kamp.
He he, jeg skal nok skrive, hvis jeg finder noget på internettet.
Jeg så desværre ikke kampen, så jeg kan ikke udtale mig om hans præstation. Et hattrick lyder dog ganske imponerende. Nu er han vist oppe på 6 mål i 8-9 kampe for reserveholdet (4 mål i de seneste 2 kampe i den seneste uges tid!).
Her er der en kamprapport (http://www.redcafe.net/f40/reserves-vs-rochdale-lsc-240086/#post5924963) fra en redcafe.net-poster og her er United Youth Blogs midlertidige kamprapport (http://manunitedyouth.wordpress.com/2009/03/16/rochdale-1-united-4-fantastic-fabio-fires-reds-into-lsc-semis/).
Der kommer i øvrigt highlights på MUTV senere i dag. Jeg glæder mig, for det lyder som en forrygende kamp.
Er der kommet highlights af det?
Liverpool_sucks
18-03-2009, 09:36
Er der kommet highlights af det?
QM04ArBpyUE
QM04ArBpyUE
Nice.. Godt at se han er skarp og kan spille offensivt.
Martinsen
18-03-2009, 11:00
Og så brændte han endda et straffespark også:) Et par meget spændende tvillinger vi har os der. Jeg håber dog at der bliver arbejdet meget med deres defensive arbejde, for to så offensive backs tror jeg sku ikke helt der er råd til i de store kampe. Så hvis de bliver lidt bedre defensivt så er vi sikret på de to positioner mange år frem.
Danielsen
18-03-2009, 14:00
Og han sparkede straffe med höjre benet...interessant. Så han kan vel bruges som höjre og venstre back...
SantasLittleHelper
18-03-2009, 14:08
UKk0JuUz8gs
Check lige kassen til 1-1.. Fabiolous
Fabiolous
Den var sgu billig. :P
Mente han er EN af pl's bedste backs
Det mener jeg nu heller ikke han er.. endnu. Jo, han har vist nogle glimrende præstationer, men synes nu stadig væk han har en del at lære.
Dahlmann
18-03-2009, 20:10
Det mener jeg nu heller ikke han er.. endnu. Jo, han har vist nogle glimrende præstationer, men synes nu stadig væk han har en del at lære.
jajaja.. Rafael har været god for os i år, men lad nu være med at tage en halvanden måned gammel diskussion op.. ;)
Hvad synes i.. Ska Fabio lejes ud næste sæson til rangers eller for den sags skyld en anden klub.. Min personlig menning om dette er at han ska blive i klubben og kæmpe om pladsen i start 11 med Evra...Synes sku han er mindst så stort et talent som han bror... Og tror vi har med en ny carlos og gøre her...Så synes bestemt at han ska kæmpe om sin plads allerede fra næste sæson...
Han skal ikke lejes ud, og er ret sikker på han heller ikke bliver det. Og da slet ikke til den skotske liga.. Rangers var i aviserne på rygteplan ude efter Possebon og Macheda, så nu er det Fabio. Aviserne er vist ikke helt sikre..
Men tror og synes ikke han skal lejes ud. Fabio vil næste sæson spille en større rolle, som hans bror, i United. Eneste grund til han ikke bruges så meget nu, er grundet tidspunktet af sæsonen osv. Surt han havde et par skader tidligere i år, ellers ville vi have set meget mere til ham på førsteholdet er jeg sikker på..
Jeg synes ikke, at vi skal leje Fabio ud. Godt nok har vi i Evra en verdensklasse back, men vi skal minimum have 2 gode backups til backpladsen, så derfor vil der være brug for Fabio. Og hvem ved? Måske vil vi se Fabio udfordre Evra næste år ligesom Rafael har gjort med Neville og Brown?
Jeg synes ikke, at vi skal leje Fabio ud. Godt nok har vi i Evra en verdensklasse back, men vi skal minimum have 2 gode backups til backpladsen, så derfor vil der være brug for Fabio. Og hvem ved? Måske vil vi se Fabio udfordre Evra næste år ligesom Rafael har gjort med Neville og Brown?
Jeg er kæmpe tilhænger af Evra, en kæmpe fryd når han spiller - men hvornår har han sidst vist verdensklasse potentiale? synes godt nok det er længe siden jeg har set ham sætte få fødder forkert i en kamp.
Jeg er kæmpe tilhænger af Evra, en kæmpe fryd når han spiller - men hvornår har han sidst vist verdensklasse potentiale? synes godt nok det er længe siden jeg har set ham sætte få fødder forkert i en kamp.
Ja, det er rigtig nok lidt lang tid siden, at Evra har haft en af sine gode kampe. Han har lidt meget af de skaden + karantænen her i foråret. Også derfor jeg påpeger, at Fabio måske kan have en chance næste sæson med Evras ikke just opadgående form.
schousboe9
10-07-2009, 09:37
Tillykke til tvillingerne igår! 19 år! :D
Christensen
25-09-2009, 17:47
Fabio får en dags karantæne. (http://www.rednews.co.uk/forum/showthread.php?t=70898) Det er vel en smule overraskende, når et direkte rødt kort normalt koster 3 dage.
Positivt og fair. Når benbrækkende tacklinger kan give 3 dages karantæner, så skal nødbremser, der i sjælden grad er til skade for modstanderen kun give en dag. Brad Friedel fik også sin karantæne annulleret sidste år mod Liverpool, for en nødbremse/sidste mand udvisning.
Jeg har i øvrigt svært ved at vurdere, om Fabio rent faktisk forsøger at lave en nødbremse, eller om han bare falder uheldigt. Bedømt på hans reaktion virker det som et uheld. Fabio anerkender jo det røde kort, men er dybt ærgerlig. Derfor synes jeg, at det er en retfærdig dom taget hans intention i betragtning.
Hvilken tråd skulle man lige vælge...
Hvor er de bare nuser. Man har bare luyst til at tage dem op og kramme dem! :InLove
Qo0Jph2yI_0
Parkohargo
28-11-2009, 12:47
Hvilken tråd skulle man lige vælge...
Hvor er de bare nuser. Man har bare luyst til at tage dem op og kramme dem! :InLove
Qo0Jph2yI_0
Fantastisk interview.! Men jeg kan simpelthen ikke se forskel på dem..
Glory Man United
01-04-2010, 19:01
Ny kontrakt til den ene tvilling
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647803
Ny kontrakt til den ene tvilling
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647803
Don't know which is which, VIVA DA SILVA!
http://www.tribalfootball.com/fabio-leave-man-utd-sporting-loan-762631
Vi har Evra, O'Shea og De Laet i næste sæson så synes det ville være fantastisk.
Martinsen
12-04-2010, 11:19
Han får mere eller mindre aldrig chancen så en udlejning vil være langt bedre end den nuværende situation.
Smaakage
12-04-2010, 11:38
http://www.tribalfootball.com/fabio-leave-man-utd-sporting-loan-762631
Vi har Evra, O'Shea og De Laet i næste sæson så synes det ville være fantastisk.
Synes også det vil være helt perfekt at få Fabio udlejet. Vi har Evra og O'Shea foran ham i køen, og der er langt til spilletid. Synes dog også, at det ville være bedre, hvis han blev udlejet til en engelsk klub. På denne måde kan han stadig få spilletid, og han kan lære det engelske spil rigtigt at kende, hvilket jo må siges at være det vigtigste. Derudover vil det kun forbedre hans sprog og kulturforståelse. Ville jeg se som en bedre løsning.
ChristianR
14-04-2010, 17:42
Jeg synes bare, at han har gjort det rigtig fornuftigt i de kampe, han har fået. Han er IMO en klar kandidat som den umidelbare reserve til Evra, ligesom han flere gange har bevist, at han også håndterer en merre offensiv position end backpladsen glimrende.
Hellere leje ham ud end lade ham rådne på bænken, men jeg så allerhelst, at han så småt bliver indlemmet noget mere som førsteholdsspiller næste sæson og får noget spilletid i andet end CC.
Det er sgu irriterende at Fabio hele tiden skal rende ind i skader.
http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/ut_med_skade
Jeg håber ikke det er så slemt denne gang, da jeg gerne ser ham få nogle kampe på førsteholdet i denne sæson.
Håber ikke er er noget i Sporting-rygterne. Ud fra det, vi har set, mener jeg, at Fabio er væsentlig bedre end sin bror, og jeg vil klart foretrække O'Shea på højre backen og Fabio på venstre frem for O'Shea på venstre og Rafael på højre, i tilfælde af en skade til Evra. I det hele taget burde det være muligt at give Evra langt flere pauser, end han fik i sidste sæson.
Håber ikke er er noget i Sporting-rygterne. Ud fra det, vi har set, mener jeg, at Fabio er væsentlig bedre end sin bror, og jeg vil klart foretrække O'Shea på højre backen og Fabio på venstre frem for O'Shea på venstre og Rafael på højre, i tilfælde af en skade til Evra. I det hele taget burde det være muligt at give Evra langt flere pauser, end han fik i sidste sæson.
Jeg er enig... Fabio er virkelig på vej op.. Han blir en god afløser for Evra, hvis vi kan holde på ham :tumble:
United DK
20-08-2010, 12:28
I første omgang er jeg mere bange for hans allerede lange skadeshistorik. Det er jo set før, at store talenter aldrig når at blive store spillere, fordi de hele tiden er skadet i den ene eller anden grad.
I første omgang er jeg mere bange for hans allerede lange skadeshistorik. Det er jo set før, at store talenter aldrig når at blive store spillere, fordi de hele tiden er skadet i den ene eller anden grad.
Jeg giver lægestaben skylden for alle de skader! Saha, Solskjæer, Fabio, Rafael, Rio, Brown osv. Vi fyrer lægestaben og ansætter nogle nye.
-Jeg er ironisk.
Kasper United
20-08-2010, 17:20
Ærgerligt, hvis Fabio nu er ude med en skade. Var det ikke Evra, der er skadet i et par uger eller sådan noget?
Håbede på, at det var Fabio, der så vil få chancen på venstrebacken mod Fulham, men det bliver nok O'Shea på venstrebacken og Rafael på højrebacken.
Første start i PL i dag. Anden start i de tre sæsoner han har været i klubben. Jeg er imponeret over Fabio og antallet af pladser han kan dække. Hvis Chicharito er den nye Solkjær så er Fabio den nye O'Shea.
Første start i PL i dag. Anden start i de tre sæsoner han har været i klubben. Jeg er imponeret over Fabio og antallet af pladser han kan dække. Hvis Chicharito er den nye Solkjær så er Fabio den nye O'Shea.
Haha, den nye O'Shea :D
Måske ikke i spillestil, men så sandelig ligeså alsidighed som Sheasy, det giver jeg dig ret i.
Men ja, han er fantastisk. Både ham og hans bror kan spille stort set samtlige pladser på banen med succes.
Man skal ikke være den store ekspert for at spå dem en rigtig stor fremtid.
Haha, den nye O'Shea :D
Måske ikke i spillestil, men så sandelig ligeså alsidighed som Sheasy, det giver jeg dig ret i.
Det var hans alsidighed jeg havde i tankerne. Ikke hans spillestil. :)
United-forever
02-04-2011, 17:45
Det var hans alsidighed jeg havde i tankerne. Ikke hans spillestil. :)
Arhh, han når jo ikke Sheasy til sokkeholderne ;) Han mangler både at stå på kassen og spille i angrebet ;)
Jeg ved godt at det er et luksusproblem, men hvad fanden gør vi med Fabio og Rafael?
Vi er simpelthen i besiddelse af to af verdens største højreback talenter, men hvordan skal vi få det maksimale ud af dem begge?
Skal Fabio spille venstreback når Evra kradser af? Er det overhovedet på VB han er bedst?
Skal en af dem rykkes op på kanten eller en anden position? Eller skal vi bare bruge dem som 2 x O'Shea og kaste dem ind hvor der lige er plads eftersom de ser ud til at kunne spille samtlige pladser på holdet?
Spændende spillere, begge to. Fabio var bundsolid igår..
Dr. Adams
27-04-2011, 12:53
Jeg ved godt at det er et luksusproblem, men hvad fanden gør vi med Fabio og Rafael?
Vi er simpelthen i besiddelse af to af verdens største højreback talenter, men hvordan skal vi få det maksimale ud af dem begge?
Skal Fabio spille venstreback når Evra kradser af? Er det overhovedet på VB han er bedst?
Skal en af dem rykkes op på kanten eller en anden position? Eller skal vi bare bruge dem som 2 x O'Shea og kaste dem ind hvor der lige er plads eftersom de ser ud til at kunne spille samtlige pladser på holdet?
Spændende spillere, begge to. Fabio var bundsolid igår..
Jeg mener han spillede VB da han var anfører for et af U-landsholdene i Brasilien
Ja, han er skolet til venstre back, men i og med han er højrebenet kan han nemt gøre sig på højre side, som vi også har set ham gøre så fint i går og i andre kampe.
I kampen mod Arsenal skiftede de to brødre også side, som Ronaldo/Nani gjorde i sin tid.
GloryGloryMU
27-04-2011, 13:04
Jeg mener han spillede VB da han var anfører for et af U-landsholdene i Brasilien
Jeg har bestemt også hele tiden været af den opfattelse, at Fabio er tiltænkt ventrebacken og Rafael højre.
At han så ikke har spillet så meget, skyldes jo, udover skader, at Evra udover at vare verdens bedste på pladsen de sidste 3-4 år, åbenlyst heller ikke er et menneske, hvorfor han nærmest spiller samtlige kampe!
Men lækkert at se Fabio være kommet efter det!
Han blev vidst indledningsvis betragtet som det største talent af de 2, men var vel blevet overhalet lidt af brormand, grundet manglende spilletid.
Kæmpe luksusproblem hvis de begge fortsætter udviklingen.
OneAndOnly
27-04-2011, 13:32
Han spillede midtbane for Brasilien under Verdensmesterskaberne for U/17. Han blev Brasiliens topscorer med 3 mål, og var desuden anfører.
Hans stærke side er dog VB, og så Rafael på HB, det bliver fantastisk!
Don Kafai
27-04-2011, 15:17
Så længe de ikke kan spille et par kampe i træk (eller bare 90 minutter) uden at blive skadede, så er der ingen grund til at snakke fremtidsplaner osv.
Jeg troede det var et tilfælde at en af dem altid er skadet, men nu har det stået på i 3 sæsoner, og jeg tror de virkelig skal sætte tid af uden bold før de kan blive en integreret del af Uniteds hold.
Skulle jeg dog komme med et bud, så får Rafael højrebacken, og Fabio bliver en reservespiller for Evra. Jeg kan ikke pt. se Fabio slå igennem (på venstre back altså), selvom han har spillet et par gode kampe i denne sæson (alle sjovt nok ikke på venstre backen)
GloryGloryMU
27-04-2011, 16:16
Jeg er enig med dig i skaderne. Det er lidt foruroligende...
De må snakke yoga med Giggs:)
Har lige læst en artikel om hans brug af yoga, fordi jeg selv har lidt fodboldvrøvl med knæet.
Derudover er det fremtidsscenarie du stiller op, vel mere eller mindre allerede tilfældet.
Jeg synes Rafael pt virker som 1. valg når han er fit og Fabio er vel, udover O'Shea, eneste fuldblodsalternativ til Evra. Sagen er jo bare at den gode Patrice spiller noget nær alle kampe.
Nu har Fabio vel nærmest overtaget højreback pladsen. Det bliver vel ham, der starter i CL finalen? Rafael var tilgengæld fremragende før hans hjernerystelse.
Hvordan mon det ender op med de to brødre i fremtiden?
Måske kan vi få et signal efter sæsonen, hvor der vel er en af dem, der får Neville nr 2. Det kunne være et signal om, hvem der regnes som værende højreback i fremtiden.
Cristiano Ronaldo7
22-05-2011, 15:16
Jeg synes at Rafael har været holdt et højt niveau i meget lang tid. Indtil her for 3 måneder siden - før det var der ikke noget spilletid til Fabio. Det bliver rigtig svært! Luksusproblem
Vi bliver i rygterne kædet sammen med van der Wiel. Det er vi blevet gennem et stykke tid. Håber ikke det har noget på sig.
Fabio spiller for tiden og synes han gør det fremragende. Var/er helt vild med Rafael, men han er en tand for ivrig. Det skal han nok få rystet af sig. Hvem af de to, for tror det bliver en af dem, ved jeg ikke. Jeg har en fidus til det bliver Rafael da Fabio spiller kan dække flere pladser. Højre/venstre back og midtbanen. Han en ide om at det er Fabio der bliver rotationsspiller. En "ny" O'Shea om man vil. Men igen. Aner det virkelig ikke :)
DavidMadsen
22-05-2011, 16:07
Jeg tror næsten, at Fabio er førstevalg til store kampe på den højreback, indtil han bliver førstevalg på venstreback engang. Derefter får tvillingerne hver sin back at lege på.
MOHoegsted
22-05-2011, 16:19
Jeg er lidt ked af situationen lige nu, jeg var helt ellevild med Rafael i år, han gjorde det fremragende og nu har Fabio så taget over, og i min verden ikke gjort det bedre end ham. Omvendt har Fabio jo stadig gjort det godt, men har bare ikke de ryk frem i banen som Rafael. Jeg syntes derimod Fabio skal blive ved med at spille der, men jeg ser helst Rafael som den fremtidige højre back, og Fabio som venstre.
Håber det er Rafael der får nummer 2, men tvivler.
Donnichlas
22-05-2011, 21:58
Jeg er lidt ked af situationen lige nu, jeg var helt ellevild med Rafael i år, han gjorde det fremragende og nu har Fabio så taget over, og i min verden ikke gjort det bedre end ham. Omvendt har Fabio jo stadig gjort det godt, men har bare ikke de ryk frem i banen som Rafael. Jeg syntes derimod Fabio skal blive ved med at spille der, men jeg ser helst Rafael som den fremtidige højre back, og Fabio som venstre.
Håber det er Rafael der får nummer 2, men tvivler.
Det lige mine ord, Rafael har gjort det fantastisk, og det gør ondt at se ham blive bænket. Det gør bare ondt ikke at se de 2 tvillinger spille, de har et så stort talent men af en eller anden grund skal Evra have 39/40 kampe på en sæson, så en af dem skal ofres konstant. De bliver konge, hvis vi vel og mærke kan holde fast i dem begge 2 indtil evra er færdig.
de er helt sikkert fremtiden, selvom jeg har det lidt svært med brasilianere i united og engelsk fodbold generelt. er også lidt nervøs for dem. synes ofte de er skadet. så gerne baines og richards i united.
de er helt sikkert fremtiden, selvom jeg har det lidt svært med brasilianere i united og engelsk fodbold generelt. er også lidt nervøs for dem. synes ofte de er skadet. så gerne baines og richards i united.
Jeg kan bare ikke lade være at trække på smilebåndet, når jeg læser det her.... det kan umuligt være seriøst!
Jeg er helt sikkert mere til Fabio end Rafael. Rafael tager nogle gode løb ja, men i forhold til Fabio er han alt for umoden og aner ikke hvornår han skal tackle og hvornår han bare skal dække mand af fx.. Fabio er kommet ind og har lignet en med meget mere erfaring end tilfældet er.
Håber bare vi kan beholde dem, og give Evra mere fri næste sæson og lade dem spille samtidig så begge får en masse rutine.
Jeg kan bare ikke lade være at trække på smilebåndet, når jeg læser det her.... det kan umuligt være seriøst!
hvori ligger det sjove at de er mere skadet end rio.
MOHoegsted
23-05-2011, 08:20
Det lige mine ord, Rafael har gjort det fantastisk, og det gør ondt at se ham blive bænket. Det gør bare ondt ikke at se de 2 tvillinger spille, de har et så stort talent men af en eller anden grund skal Evra have 39/40 kampe på en sæson, så en af dem skal ofres konstant. De bliver konge, hvis vi vel og mærke kan holde fast i dem begge 2 indtil evra er færdig.
Utroligt han altid skal spille flest kampe på en sæson..
Men til sidst havde vi også bruge for backs.
Jeg er helt sikkert mere til Fabio end Rafael. Rafael tager nogle gode løb ja, men i forhold til Fabio er han alt for umoden og aner ikke hvornår han skal tackle og hvornår han bare skal dække mand af fx.. Fabio er kommet ind og har lignet en med meget mere erfaring end tilfældet er.
Håber bare vi kan beholde dem, og give Evra mere fri næste sæson og lade dem spille samtidig så begge får en masse rutine.
Syntes netop det jeg har set mest positivt ved Rafael i år er det defensive arbejde han har gjort. Verdensklasse.
Vi har altid vist han kunne de løb, men nu kombinerer han dem begge.
hvori ligger det sjove at de er mere skadet end rio.
Det "sjove" ligger i, at vi har to af verdens største talenter til de to back pladser, men at man istedet ønsker Baines eller Richards. At Fabio så har Evra (måske verdens bedste venstre back, som iøvrigt spiller 50+ kampe pr. år) foran sig køen gør ikke udfordringen nemmere.
Det "sjove" ligger i, at vi har to af verdens største talenter til de to back pladser, men at man istedet ønsker Baines eller Richards. At Fabio så har Evra (måske verdens bedste venstre back, som iøvrigt spiller 50+ kampe pr. år) foran sig køen gør ikke udfordringen nemmere.
Vi er ganske enige.
Mit problem er bare, at jeg synes efterhånden at vi har for mange "udlændinge" med. Hvis vi kigger 2 år frem, kunne en opstilling godt se sådanne ud.
Målmand ?
Rafael - Smaling - Vidic - Fabio
Valencia - Fletcher - Anderson - Nani
Hernandez - Rooney
Så der 2 englændere og en skotte + Vidic. Resten er en god latinsk blanding.
Vi så også Cleverley og Wellbeck af unge spillere, men .....
MOHoegsted
24-05-2011, 10:25
Vi er ganske enige.
Mit problem er bare, at jeg synes efterhånden at vi har for mange "udlændinge" med. Hvis vi kigger 2 år frem, kunne en opstilling godt se sådanne ud.
Målmand ?
Rafael - Smaling - Vidic - Fabio
Valencia - Fletcher - Anderson - Nani
Hernandez - Rooney
Så der 2 englændere og en skotte + Vidic. Resten er en god latinsk blanding.
Vi så også Cleverley og Wellbeck af unge spillere, men .....
+ Ravel Morrison, Evans, Carrick og Tunnicliffe.
Pogba er der desuden også, selvom han er fra Frankrig. Han kom til i en alder af 15? Så når han bliver 20/21 er det ligegodt om han er britte eller ikke.
Vi har skam nok.
Pogba er der desuden også, selvom han er fra Frankrig. Han kom til i en alder af 15? Så når han bliver 20/21 er det ligegodt om han er britte eller ikke.
Homegrown :)
To qualify as home grown, a player will have had to be registered for at least three seasons at an English or Welsh club between the ages of 16 and 21.
Med den regel in mente, så er det vel ligefør at Da Silva'erne når at blive homegrown? Blev de ikke registreret på deres 18 års fødselsdag?
ChristianR
24-05-2011, 12:04
Med den regel in mente, så er det vel ligefør at Da Silva'erne når at blive homegrown? Blev de ikke registreret på deres 18 års fødselsdag?
Jo. Så de går ind under kategorien homegrown.
Nu er det ikke HOMEGROWN jeg tænker på.
Men nationalitet.
Har aldrig brudt mig om t.ex. Arsenal da de stort set aldrig har engelske spillere på holdet. (Nu ved jeg godt de har fået Wilshere og Walcott) men.
Måske bare mig der er gammeldags.
Det her gælder både Rafael og Fabio. Begge er talentfulde spillere, men de kan ALDRIG nogensinde blive faste startspillere, hvis de ikke snart kan holde 90 minutter. De bliver alt for nemt skadet og må udgå, og det er virkelig begyndt at gå mig på nerverne, at små slag får til at måtte forlade banen.
Det her gælder både Rafael og Fabio. Begge er talentfulde spillere, men de kan ALDRIG nogensinde blive faste startspillere, hvis de ikke snart kan holde 90 minutter. De bliver alt for nemt skadet og må udgå, og det er virkelig begyndt at gå mig på nerverne, at små slag får til at måtte forlade banen.
Ja, det er godt nok vanvittigt så skrøbelige de er.
Ærgerligt når man tager deres kæmpe potentiale i betragtning.
Har vi nogen unge på vej op på backerne ? eller må jeg sige, at jeg tror der skal invisteres lidt der.
Tvillingerne er altid skadet, og det kan kun gå ud over deres udvikling.
MOHoegsted
28-09-2011, 12:34
Har vi nogen unge på vej op på backerne ? eller må jeg sige, at jeg tror der skal invisteres lidt der.
Tvillingerne er altid skadet, og det kan kun gå ud over deres udvikling.
Marnick Vermijl var udråbt som et stort talent for et par år siden, blandt andet som et af de største talenter hos hans tidligere klub Standard, tror jeg det var (?), og det største back-talent de har set. Det er selvfølgelig også kun påstande.
Vermijl bruges også meget som kant hos reserverne.
Altså:
Fryers er også venstreback, selv om han spillede i midten mod Leeds. Generelt er han bedst og mest naturlig som back.
Michael Keane, Wills tvillingebror. Højreback, stort talent.
Primært de to vil jeg sige.
Derudover er der også Reece Brown som er en mulighed på højrebacken.
Og ellers går der nok lige yderligere år, inden andre kan være klar..
Vermijl bruges også meget som kant hos reserverne.
Altså:
Fryers er også venstreback, selv om han spillede i midten mod Leeds. Generelt er han bedst og mest naturlig som back.
Michael Keane, Wills tvillingebror. Højreback, stort talent.
Primært de to vil jeg sige.
Derudover er der også Reece Brown som er en mulighed på højrebacken.
Og ellers går der nok lige yderligere år, inden andre kan være klar..
Synes du glemmer et par stykker. Massacci er en ung højreback som var udråbt som en af de helt store, men en skade holdt ham ude i sidste sæson, men nu er han tilbage igen og tror vi kommer til at se store ting fra ham.
Derudover er der Tylor Blackett som har været i klubben siden han var 8. Han er en atypsik venstre back. Han er stor og stærk, men som en moderne back går han ofte med frem. Spændende spiller også.
Synes du glemmer et par stykker. Massacci er en ung højreback som var udråbt som en af de helt store, men en skade holdt ham ude i sidste sæson, men nu er han tilbage igen og tror vi kommer til at se store ting fra ham.
Derudover er der Tylor Blackett som har været i klubben siden han var 8. Han er en atypsik venstre back. Han er stor og stærk, men som en moderne back går han ofte med frem. Spændende spiller også.
Jeg mener stadig, at Blackett er lidt fra at kunne komme i betragtning. Han er stadig u-18 spiller, blot inde i sit andet år. Derfor jeg ikke nævnte ham i denne sammenhæng :)
Ang Massacci har du ret. Han er der jo også, og en mulighed. Dog er jeg ikke helt overbevist om, at han har det der kræves. Det samme gælder hans landsmand i forsvaret Michele Fornasier.. Men vi må se :)
ChristianR
28-09-2011, 18:38
Det er vel primært venstraback, at vi kan synes lidt skrøbelige.
På højrebacken er jeg ikke nervøs, uanset om det er Smalling, Valencia, Jones eller en af de to tvillinger, der spiller. Det er 5 alternativer, og i en skadesfri situation på deres respektive plads, vil de som sådan ikke være savnet der.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.