Se fuld version : Den Engelske
Den Engelske er STEDET/PUBBEN i Fredericia, og stedet findes på Gothersgade 39, 7000 Fredericia.
Det er en hyggelig pub, hvor flere United-fans møder trofast frem hver weekend :D (der kommer self også andre supportere) - og er med til at skabe en fed stemning samt hyggelig atmosfære!
Der er et bredt udvalg af øl.. et link til øl-menuen kommer her:
http://denengelske.dk/Beer%20Menu.html
Der er 1 storskærm, som køres i stilling til kampstart, 3 fladskærme, samt skærme på toiletterne...
Der er desuden gode siddepladser...
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen herinde har været med til Den Engelskes fodboldturnering?? Hvis ja, var det en sjov oplevelse?? overvejer nemlig at melde mig til :)
Hvis du er/har været på pubben, så skriv endelig din mening...
Mr. Larsen
03-08-2008, 21:17
Jeg har aldrig været på den. Lyder ellers som et godt sted. Vil helt sikkert ligge et besøg der næsten gang jeg er i fredericia, hvilket jeg jævnligt er.
Side spørgsmål: Er der mennesker der om aftenen/natten?
Kanon.
Hold endelig denne tråd opdateret med arrangementer m.v. når sæsonen starter.
vi vil gerne skrive om det på forsiden hvis det er...
Jeg var der omkring 5 gange sidste sæson. Jeg synes også det er et godt sted med go stemning. Så jeg regner da også med at skulle på den engelske meget næste sæson.
Det eneste jeg er lidt skuffet over er, at da vi vandt 2-0 over Wigan og vandt mesterskabet, gik der ca. 5 minutter så blev storskærmen og fjersynene slukket, så man ikke kunne se præmieoverrækkelsen:( Det synes jeg var meget underligt.
Er det ikke noget med at ejeren er liverpoolfan? Men det gør ikke så meget, for selv da United og Liverpool mødtes (kampen hvor vi vandt 3-0), var der flere Unitedfans end Liverpoolfans. Men de har vel bare skyndt sig hjem, da de kunne se hvordan kampen udviklede sig:D
Mht. til den der fodboldturnering. Jeg har ikke hørt om den. Hva handler det om??
Mr. Larsen: Ja de gange jeg har været forbi om aftenen/natten har der været mennesker:)
Kan det passe den har heddet Ryans on the square? I så fald så har jeg været der, og det er faktisk et rigtig hyggelig sted med masser af skærme! :)
Kan det passe den har heddet Ryans on the square? I så fald så har jeg været der, og det er faktisk et rigtig hyggelig sted med masser af skærme! :)
Jep. det hedder den også:)
Jeg har aldrig været på den. Lyder ellers som et godt sted. Vil helt sikkert ligge et besøg der næsten gang jeg er i fredericia, hvilket jeg jævnligt er.
Side spørgsmål: Er der mennesker der om aftenen/natten?
jeps der er folk om aftenen/natten :D
ja det er i hvert fald et kig forbi - jeg startede med at komme derind sidste sæson, da min "onkel" flere gange sagde, detr var et godt sted :) og har i hvert fald ikke fortrudt det!
Det eneste jeg foretrækker at se derhjemme er CL - var derinde til den første kamp mod Barca, og der var fint med stemning osv., men så er der også bare en masse, som bare kommer ind for at være provokerende... men det er jo self individuelt, om man gider høre på sådan nogle - personligt har jeg ikke noget imod, at folk er glade og lignende, men når de kun vil provokere, så synes jeg det er træls...men det har jo self også noget at gøre med, hvordan kampen går osv. - tror virkelig ikke jeg havde magtet at se straffesparkskonkurrencen i Finalen, men havde været FEDT at have været der, da kampen var slut! (eller hvis man havde kendt udfaldet fra start hehe)
Men synes helt klart, det er at foretrække at se PL kampe derinde - men det er tilgengæld også rigtig GODT:)
Jeg var der omkring 5 gange sidste sæson. Jeg synes også det er et godt sted med go stemning. Så jeg regner da også med at skulle på den engelske meget næste sæson.
Det eneste jeg er lidt skuffet over er, at da vi vandt 2-0 over Wigan og vandt mesterskabet, gik der ca. 5 minutter så blev storskærmen og fjersynene slukket, så man ikke kunne se præmieoverrækkelsen:( Det synes jeg var meget underligt.
Er det ikke noget med at ejeren er liverpoolfan? Men det gør ikke så meget, for selv da United og Liverpool mødtes (kampen hvor vi vandt 3-0), var der flere Unitedfans end Liverpoolfans. Men de har vel bare skyndt sig hjem, da de kunne se hvordan kampen udviklede sig:D
Mht. til den der fodboldturnering. Jeg har ikke hørt om den. Hva handler det om??
jamen så har vi nok set hinanden derinde hehe :)
giver dig helt ret i, det var mærkeligt, at storskærmen osv. blev slukket så hurtigt :( - det skyldes nok "misundelse" hehe, for jo ejeren er Liverpool-fan :confused:...
Men som di selv skriver, så er der flere United-folk end Liverpool-folk - så man bemærker ikke, at det er "Liverpool" pub hehe.. men ejeren virker faktisk meget flink, synes jeg - gar ikke snakket det vilde med ham, men det jeg har snakket med ham, virker han som en fin mand,..
det var desuden en super kamp at se derinde mod Liverpool :D
mht. fodboldturneringen:
det foregår d. 31. august - og sidste tilmelding er d. 22. august.
Man skal mødes derinde, og så bliver man kørt i bus ned til Madsby Parken, hvor man spiller fodbold. Derefter kommer man tilbage til pubben, hvor der bliver vist to kampe på storskærmen (14.39 vises Chelsea-Tottenham, 17 vises Aston Villa-Liverpool), desuden vises BIF-FCK på fladskærmene kl 17.30..
På pubben vil der også være buffet osv.
Prisen er 150 kr.
For mere information: http://denengelske.dk/
Der kan også ses billeder fra sidste år - jeg har ikke været med til det, men tror det er vildt sjovt - så regner da med at tage med :)
jo det har den heddet :)
Kanon.
Hold endelig denne tråd opdateret med arrangementer m.v. når sæsonen starter.
vi vil gerne skrive om det på forsiden hvis det er...
kan sagtens holde opdateret, når sæsonen starter, men ellers er der også "kampprogram" på deres hejemmeside:
http://denengelske.dk/
jamen det kunne da være fint, hvis der blev skrevet lidt på forsiden - kunne jo være sjovt, hvis der kom flere end der plejer ind at se kampene :D
Er den hjemmeside ikke ny? Jeg vidste i hvert fald ikke at de havde en hjemmeside...
Er den hjemmeside ikke ny? Jeg vidste i hvert fald ikke at de havde en hjemmeside...
det ved jeg faktisk ikke... :)
Så er Den Engelske klar med sæsonens første United-kamp - det er self Community Shield kampen mellem Manchester United<3 og Portsmouth med kampstart kl 16 (kampen vises på storskærmen).
Så ser frem til en Unitedsejr :D
kl 17.30 vises desuden FCK-AGF.
Kampen mod Zenit vises på pubben i aften - self:)
SteveBruce4
08-09-2008, 10:33
Er det ikke noget med at ejeren er liverpoolfan?
Der er 3 ejere, Peter ejer den sammen med sine 2 sønner Mark og Rune, den ene er Arsenal fan(Rune) og den anden er Newcastle fan(Mark) imens Peter er Liverpool fan.
Men altid tid et hyggeligt sted, som lukker kl. 02.
Så kommer der fint besøg på Den Engelske på lørdag.. Nemlig undertegnet! Så synes folk i området skulle møde op. Det kunne være hyggeligt at møde nogen ot.dk'er! :)
The more the merrier som man siger!
sm tidligere sagt er det STEDET! i fredericia. er soldat i fredericia og den engelske er det bedste sted at tage i byen. regner med at se samtlige champions league kampe på stedet. så hvis andre er dernede må i endelig sige til. er dog hjemme i weekenden så de kampe ser jeg enten derhjemme eller på grisen.
Slet ingen der kommer til frede imorgen? :(
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.